Све би било боље да смо имали нападача
30.1.2025.
0:15
Zvezda u velikom stilu završila LŠ; Milojević odbio da odgovori na pitanje: "Šta mislite?"
Fudbaleri Crvene zvezde završili su takmičenje u Ligi šampiona trijumfom protiv Jang Bojsa u Bernu (1:0).
Da nije bilo Spajića, Krunića i Glazera bilo bi mnogo bolje. Krunić i Spajić direktni krivci za prvih 9 od 10 primljenih golova u LŠ. Antitalenti za život, a ne fudbal...
Како ми сви остали то до сад нисмо приметили, поготово у милану где крунић одигра 100 утакмица у лиги петице, а тек сад си ти наишао да нам отвориш очи, и то још не за фудбал, него антиталенти за живот.
Prognoze nakon žreba su bile uglavnom da će Zvezda da završi ligašku fazu na poslednjem mestu sa brdom primljenih golova. Na kraju je osma od dna tabele sa verovatno najtežim žrebom. Čak šest od Zvezdinih protivnika je prošlo u kup fazu što dokazuje koliko je teško bilo. A moglo je više da nije postojala obaveza da Glazer toliko utaknica igra. Jedan od nagorih golmana koje sam gledao u Zvezdi. Mislim da je direktan krivac što nismo još neki bod osvojili. U svakom pogledu je preskup igrač i želim mu bolju karijeru u drugom klubu.
Nadam se da nećemo igrati sledeće sezone u ovom takmičenju. Mi smo za Ligu konferencija zajedno sa Slovanom, YB, Dinamom i ostalim trećerazrednim klubovima.
Niste vi ni za Ligu Kongerencija o kakvoj to LS masras, nesrecnice
Kreće sad rasprodaja igrača i trpanje para u privatne džepove.
U velikom stilu. Ha ha ha ha
Ajte molim vas. Dobila poslednju ekipu na tabeli koja je u osam utakmica postigla svega tri gola a primila dvadeset cetiri i im nula bodova. "U velikom stilu"? Da ne bi ostarelog Kange ...
Liga Šampiona je to, možda si čuo, e sad ako ti nije jasno koje je to takmičenje na evropskom ma na svetskom nivou onda si ili glup ili ljubomoran, to jest grobar.
Inter ih je dobio u gostima sa 1:0, jel to sramota i za njih?
Kakav veliki stil? Veliko razočarenje, počnite već jednom da prave stvari nazivate pravim imenom. Dobila klub koi nije osvoio ni bod. Zato i jesmo gde smo!
Zato i jesmo tu gde smo, misliš na tvoj raspali klub verovatno, Zvezda je uzela 6 boda u LŠ naj jačem klupskom takmičenju na svetu uz to zaradila ozbiljnu lovu ove godine, sledeće godine daće Bog da ponovi sve ovo a možda I osvoji koji bod više samo korak po korak, kad čovek pomisli ne tako davno nisu imali za šampon, igrači su sami sređivali prostorije, ljudi brzo zaboravljaju ili su zločesti pa bi da ako su navijači raspalog kluba sa druge strane brda da malo omalovaže sve to, tako im je valjda lakše.
Ma strasna zvezda. Pobedili su ekipu koja ima skor 0-8, i gol razliku -21. Zaista bravo.
Da pobedili su u naj jačem klupskom takmičenju na svetu, uzeli samo 6 boda, stvarno sramota.
A koliko to Partizani imaju pobeda u LŠ u svojoj istoriji? Pa da....nula!
Gotovo poceli i kornere da racunaju u golove…tese se.
U velikom stilu, u utakmici revijalnog karakera. Nje mi jasno za mi Srbi toliko volimo da se lažemo i nećemo da prihvatimo istinu.
Pobedu koja donosi 2,5 miliona evra vigrobari smatrate za revijalnu, pa dobro.
Izuzetno loša sezona u LŠ!
Loš je bio žreb za Zvezdu, osim YB izvukli smo najteže protivnike iz svakog šešira! Osvojili 10 poena za rangiranje ove sezone, zaradili 4,2 mil evra samo rezultatima, završili ispred 7 ekipa, podigli cene svojim igračima!
Лоше си га разумео, њему је ово лоша сезона јер је навијао да будемо задњи.
Malo informacija za neupucene... Top 10 najgorih timova Lige šampiona svih vremena: 1. Glazgov Rendžers, 2022/23, gol razlika -20 2. Viktorija Plzen, 2022/23, -19 3. Dinamo Zagreb, 2011/12, -19 4. Spartak Moskva, 2002/03, -17 5. Levski Sofija, 2006/07, -16 6. MSK Žilina, 2010/11, -16 7. Bešiktaš Istanbul, 2021/22, -16 8. Dinamo Zagreb, 2016/17, -15 9. Dinamo Kijev, 2007/08, -15 10. Makabi Tel Aviv, 2015/16, -15
Slučajno " si izbacio CZV iz sezone 18/19 -17 (3:20)
Slucajno si ili namerno dao lažnu infornaciju te godine je zvezda igrala sa liverpulom napolijem i pszom u grupi i imala je 5 17 nzm odakle ti 3 20? Ili sj mozda ti Panticu zvezdomrzcu?
Serif sve radi osim da da go sto mu je posao. To sto se bori , vuce, sve ok ali da toliko nema osecaj za prostor, loptu, dodir. Dugo nije vidjeno na ovom nivou fudbalq. Nista licno
U velikom stilu 24 mesto,svaka cast!
Da li si iole svestan koliko je to mesta bolje nego tim koji je uspeo da u istoj sezoni ispadne ne samo iz kvalifikacija za ovo isto takmicenje, nego i postigne mitsko dostignuce - postane jedini tim u istoriji fudbala koji je ispao iz kvalifikacija za SVA TRI fudbalska takmicenja u godini? Mada, msm, moze se napraviti argument da ste vi gori od najgore-plasiranog tima Lige Nacija, jelte, pa da izracunamo koliko je to mesta - pod uslovom da vam damo ogroman bonus i kazemo da ste (sto sigurno niste) najbolji od svih koji se ni za sta nisu plasirali?!
Nemoj tako, oni su ipak ispisali istoriju i usli u anale EU takmicenja , njihovo ovogidisnje dostignuce ... jos niko nije uspeo. Neko krene iz kvalifikacija i plasira se u LS, i bude prvi tim koji je tako nesto 2x ucinio. Ali zato imamo tim koji je sve to isto uradio ... u kontra smeru 🙂
Zamisli tim iza kojeg stoji drzava,ulupa 100 miliona po sezoni i tim koji ne moze da dovede ni igraca iz domace lige jer je zabranjeno…i onda poredimo.Nikada nigde ni iza jednog sportskog drustva nije stajala drzava kao iza zvezde.Cak ni Lacio i Real nisu imali takvu podrsku od Musilinija i Franka
U naj jačem svetskom klupskom takmičenju, to si trebao u nastavku da dodaš.
Najnepismeniji si ali eto inas internet.
Sada ste ostali sami da se borite za obraz SRB fudbala u Evropi. Zelim vam neki Makabi ponovo u kvalifikacijama. Kad vas Terza uvali u jos veci kredit a vi nemozete to da vratite igranjem LS. Sve najgore od iskrenog grobara.
Sreca pa cete vi da Srbiji osvetlate obraz, ako ne ispadnete iz lige. Nema veze, sledeca sezona je vasa, jel tako? A do tad tu je TSC, Cuka, Vosa oni bar igraju nesto sto lici na fudbal za razliku od vas
Borimo se za obraz naseg fudbala, a zelis nam sve najgore? Znaci da sve propadne, kao recimo vi u fudbalu Hvala na iskrenosti, i stvarno je tako najbolje. Samo mislim sto se tice fudbala da bi bilo bolje da navijate za nase klubove cisto zbog vaseg interesa.
Nikad se vi jiste botilinza obraz jer ga nemate .Tako od osnivanja 1945.
Da je bilo manje povreda, više sreće i dosta koncentracije, verovatno smo mogli da osvojimo 9 bodova, sa još 3 nerešene protiv Benfike, Milana i PSV-a. Ali to je maksimum maksimuma sa ovim timom, a 9 bodova nije ni blizu dosta za prolaz. Moramo da se podmladimo i da nekako zadržavamo igrače duže od jedne-dve sezone
Hahahaha
Zvezda napunila džepove. 2,1 miliona evra za pobedu a još prodali Mimu za 8,7 miliona. A sad da vrate dugove državi.
Sad ce nam duh uzeti sve pare i dati ovima preko puta kao u kosarci
Utisak ovogodisnjeg ucesca ... NIJE LOSE, ALI MOZE BOLJE 1) Mnogo primljenih golova iz sopstvenih gresaka 2) U svakoj utakmici Zvezda je imala bar jedno poluvreme ravnopravne igre i sa najjacim ekipama. Znaci, potencijal postoji 3) Povrede su uticale na jedan deo sezone. Kada su se igraci oporavili Zvezda je pocela da igra 4) Pogled na tabelu pokazuje koliko je ovo jako, kvaliteno i naporno takmicenje. Pozicija Zvezde....realna 5) Zvezda je zasluzila neresen rezultat protiv Benfike, Psv i Milana. Jos neka pobeda...ne, realno ne 6) Zvezda je dobila golmana za naredni period. Upravo golman je mozda i direktno uticao na ishod protv Psv Pozdrav do sledece LS ...
Slave pobjedu kao da su pobjedili Milan a ne najlosiju ekipu u skupini s 1:0
A ne nego ćemo da plačemo, o budala na ovoj planeti.
Milan koji se nalazi u sredini tabele u Italiji. I koji su vam danas poklonili gol i igrali sa igračem manje hahaha. Kakve ste vi bajke pisali kada ste pobedili raspali Slovan koji je osvojio isto bodova koliko i Young Boys. Licemeri najveći :)
Ma jok, slavicemo kao najbolji rezultat to što je Suma zalomio Megvajera...
Pobeda u ligi šampiona a ide pobeda i u euroligu u petak,tako da u evropi završimo mesec sa 2 pobede.
Koliko Kanga ima godina? Dovoljno da postigne gol kola. To je pravi odgovor.
Debakl....
U velikom stilu aauuuuu
Partizan - Dinamo Berlin 1-0.... 2 Novembar 1983. Zadnja pobjeda Partizana u KS/LS. I onda dodju ovdje i pricaju bez srama i stida
A šta im je drugo preostalo?
Ponosan i zadovoljan Zvezdinim rezultatom u Evropi. Naravno, moglo je malo bolje! Grobarčićima koji prate SVAKU Zvezdinu utakmicu i samo čekaju kiks i raduju se TUĐIM golovima porukica: titulaaaaaaa 👋🫣
Zar nije vama isto tako sa Dinamom? Verovatno juče ste svi nekako mogli zaspati na kraju. DA je bilo samo malo drugačije, ne znam kako bi preživeli. Juče ste više pratili Dinamo nego Zvezdu. I onda pričaš kako neko gleda Zvezdu
Baš me zanima kakav naslov bi bio da je zvezdana završila na devetom mestu? Ovako je slavno "osvojila" dvadeset deveto mesto sa dvadeset dva primljena gola i ponosi se "istorijskom" pobedom nad poslednjeplasiranim timom. Samo četiri ekipe su primile više golova od ovih "velikih stilista"!!! Nije za hvalu i bombaste naslove. Sada sledi povratak na srpske "njive" gde će Terzin "Bajern" dominirati do smene vlasti, a onda sledi ćorka i vraćanje para poreskih obveznika!!!
Lice. CETIRI prema NULA. Na lavoru. Lice. Pet prema jedan protiv proslogodisnjeg vicesampiona Nemacke. Lice. Ispadanje u takmicenju ne za jedno nego za rekordna TRI evropska takmicenja, a i to rekordno samo jer nije postojalo cetvrto iz koga ste mogli da ispadnete. Pliz, ali pliz, svaki put kad pomislis kako bi bilo kul da dodjes kao da nas prozivas ovde, seti se za koga navijas i procitaj ovaj moj post jos jednom.
Budžet vam je 95 000.000, FKP 14.000.000
Sa 14 mil plaćate evro licencu, 15 stranih igrača pod ugovorima i sve ostale troškove?
Barsa je tim na cijim utakmicama je palo najvise golova, 41. Zvezda druga sa 35 golova, na interovim recimo samo 12 (11-1), na bolonjinim 13, juve 16, pravi katenaćo.
velika pobeda za 345 mjesto
Ti bi sve dao da budete makar 346. samo da igrati ne ovo već bilo koje evropsko takmičenje
Pa stvarno,koliko ima godina Kanga,zna li neko??
Dovoljno da daje evrogolove.
7 timova proslo dalje koji nisu u ligama petice, a ne 1. Nije trebalo prodavati mimovica, decko je zver i of i def, ima dribling jak, zvezda ce moci da se bori za 1/8 lige sampiona kad dodje uprava koja ce ovakvu svoju decu kao mimovic cementirati ugovorima na 7-8 godina.
"...cementirati na 7-8" godina"!?!!! Da li si ti normalan? Pa gde to ima u celom svetu da nekog igrača "cementiraš" na toliko godina? Ni najbogatiji klubovi ne mogu sebi to da priušte. Pri potpisivanju ugovora se PITA i druga strana, tj. igrač. Niko nije lud da potpiše na toliko godina, pa da posle zavisi od druge strane, tj. kluba. Bože, ko sve ne piše svakojake gluposti.
Заслужено!
Jeli istina da partizan od 1969god nema pobjedu u gostima u ligi sapiona iliti kupu sampiona u regularnom vremenu
Nije tačno. Pobedili su npr. u Njukaslu kada su prošli u LŠ prvi put.
To nije liga sampiona niti kup sampiona. To su bile kvalifikacije i ne racuna se kao pobjeda u takmicenju
Ne znam za to u gostima ali samo znam da Partizan nema pobjedu u LS ili KS od 2. Novembra 1983. Toliko o tom klubu i samozvanom parnom valjku. Neka se zna istina
Партизан никада није победио у гостима у Лиги шампиона, тј. Купу европских шампиона ако се не рачунају квалификације, тј. прелиминарне рунде. https://en.wikipedia.org/wiki/FK_Partizan_in_European_football Ипак, издвојио бих победу у Њукаслу иако су то биле квалификације. Звезди је вечерас ово била 18. победа у Лиги шампиона, тј. Купу европских шампиона. Најзначајније су победе против Ливерпула 1973 јер смо из избацили, и наравно против Бајерна 1991 која нас је одвела у финале. Остале победе су биле углавном у првим колима против слабијих клубова из Румуније, Кипра, Грчке, Ирске, Швајцарске, Норвешке, Источне Немачке итд. Победили смо и Рапид из Холаније 1957, али мислим да тада холандски клубови нису били много јаки, нарочито не тај Рапид. https://en.wikipedia.org/wiki/Red_Star_Belgrade_in_international_football
Ja navijam za nase klubove uvek, bez obzira koje su boje, ali velicati pobedu protiv najgore ekipe ubedljivo i to pobedu sa ovim rezultatom je neuspesan pokusaj skretanja paznje gde su nasi klubovi u odnosu na evropu.... Ovaj sistem takmičenja je jako realan... I pogledajte ko nije prosao... A da su se igrale grupe mooozda bi se neko provukao... Ovde nema te teorije... Beeedni smo... Evropska takmičenja su miljama daleko od naseg kvaliteta.... Surovo ali realno.... Fudbal nam je dno... I klupski i reprezentativni....
Ако смо ми дно, шта су онда Пољаци, Бугари, Румуни, Грци, Турци, Данци, Швеђани, Мађари? Те земље су или у ЕУ, или су много веће од нас, или и једно и друго, све у свему свакако имају више пара, али и поред тога они ове сезоне ипак немају представнике у Лиги шампиона. Србија је у последњих 7 година имала 4 пута представника у Лиги шампиона, а памтимо пре тога 25 година у којима смо само 2 пута имали представника који није успео ниједну утакмицу да добије у групној фази. У претходној сезони смо чак имали представника у групној фази без квалификација. У претходној сезони три наша клуба су играла групну фазу европских такмичења, а памтимо сезоне 2011/12. и 2013/14. у којима нисмо имали никога у групној фази ниједног европског такмичења. Звезда је играла ове године Лигу шапиона и забележила 2 победе, од тога једну петарду против вицешампиона Немачке, а ТСЦ је још увек у Европи и не бих био изненађен да избаци шампиона Пољске која има 6 пута више становника од Србије и чланица је ЕУ. Не игра се фудбал само у Шпанији, Енглеској, Италији, Немачкој, Француској, Португалу и Холандији, мада је и са неким од тих клубова Црвена звезда сасвима лепо одиграла јесенас.
6 bodova je uspeh. Plus tri poraza sa jednim golom razlike, gde se mogao uzeti još neki bod. Videlo se koliko je teško doći do 24. mesta, mnogo teško je osvojiti 11 bodova. Neće na žalost biti kontinuiteta, prodaće se najbolji igrači i opet će nedostajati nešto da se ne izgubi od timova poput PSVa i Benfike od kojih ne sme da se gubi na domaćem terenu ako se želi neki iskorak.
Сада се прави екипа за лето и уиграва.Грујић,Маринка,Терзић,Вељковић,Бирманчевић,Јовић и бомба у одбрани !!!Шерифа,Силаса, Мимовића ( на жалост),Ђигу уновчити.
Sasvim zasluženo Zvezda pobedila Jang Bojs u gostima 1:0 i na lep način okončala nadmetanje u LŠ za ovu sezonu. Mnogo bolja je bila Zvezda u ovoj utakmici od Jang Bojsa tu nema dileme. Pobeda potpuno zaslužena. Meni kao velikom zvezdašu veoma je drago što smo okončali učešće u LŠ sa ovom pobedom u gostima i ostaje žal za još nekih 4-5 bodova minimum, ali šta je tu je. U Milanu protiv Milana su nas pokrali brutalno, tu nema dileme, nmadigrali smo ih, ispormašivali se za pobedu, i onda nas pokrali u finišu i poklonili Milanu pobedu. Protiv Benfike je moglo bolje, ali ispostavilo se da je Benfika veoma kvalitetna sezone, ali smko mogli bar do boda obavezno, protiv Intera, Monaka i Barselone smo deklasirani i tu nema šta da se doda, protiv Štutgarta smo izdominirali i demolirali ih 5:1, protiv PSV-a sami smo sebe nokautirali očajnom igrom u 1.poluvremenu i onda protiv Jang Bojsa večeras popravili stvar i oprostili se pobedom. Sve u svemu, veoma mi je draga ova večerašnja pobeda protiv Jang Bojsa. Bravo Zvezdo.
Какав пораз навијача Партизана. Међутим, они ће и у овој победи Звезде да налазе нешто што се раније десило, што нема везе са овом утакмицом и сл. како би унизилу ову победу, а своју бол ублажили. Људи, Звезда приходује готово 100 милиона еура, приходује од продаје играча, карата за Лигу Шампиона, тв права, као и од самог пласмана и бодова у Лиги шампиона... Партизан дугује 60 милиона еура, приходује само од државних предузећа, директно од државе и од пар приватника који су блиски владајућој структури. Не знам чему се радују, навијачи којима је највећа победа пораз Звезде!
Што би рекли у мој крај, исцепио си га. Браво за коментар. Они одавно нису прави навијачи, они су само бледа сенка Звезде, коју прате чак и када игра пријатељске утакмице.
Sa okvakvim krsem od odbrane I onim ocajnim golmanom iz prethonih meceva nije se moglo vise, mozda bod protiv Benfike i to je to ................... tesko je bilo stici do preokreta protiv Holandjana posle 0 : 3. Za ovako los odabir igraca kriva je ponajvise uprava, i da je pravde, oni bi odavno trebali da lete iz "Zvezde" . I jos nesto, mi se nasladjujemo time sto je "Dinamo" ispao, a oni pobedise Milano od kojeg smo potuceni, plus su sakupili 11 bodova. Mi tek treba da dodjemo na taj nivo da se borimo jednoga dana za prolaz, ali sa upravom koja ne snosi konsekvence za lose poteze, to se nece skoro desiti.
Potučeni od ACM? Jesmo gledali istu tekmu? Naša naivnost malo gurkanje je ACM jedva izvukao pobedu kod kuće ;) Mi smo morali bolje protiv PSV i Benfike, više iskreno nije moglo
Против Бенфике ти се повредио Мимовић и ниси имао другог бека, па док смо се некако организовали примисмо други гол, опет срећно за госте. И да, ми смо четири утакмице, можда и пет одиграли некомплетни. Грешка управе је била што нису купили једног бека, а Мимовић је дошао скроз непланирано, као што су и вероватно неочекивано брзо успели да нашег Месија убаце у први тим поред свих доведених искусних играча и направе му цену од 10-ак милиона еура.
Ne brukaj se
Bravo Zvezdo!!!!!!!! Lep fudbal, lepa igra, zvezda delovala ozbiljno, jeste YB realno losiji, ali igras u gostima LS. Dobar smo tim, bas sam zadovoljan veceras. Idemo!!!!
Dve bitne izmene danas. Gutesa umesto Glazera i Drkusic umesto Spajica! I ako Young Boys nije neka ekipa, odbrana je delovala dosta sigurno!
Konacno rokada na golu ubi nas vise Izrelac svaku utakmicu ima lose izlaske na loptu Gutesa za klasu sigurniji i zna da izadje na loptu u tome je razlika Gutese sa Izrelskom prevarom od golmana daj boze da se ga resimo jer se radi o menadjerskom golmanu koji je dosao u paketu sa Izraelskim trenerom takodjer velika prevara u zadnjoj liniji mnogo dobar stoperski par i to su najbolja dva stopera u Zvezdi.
Звезда само овом победом зарадила много више него КК да освоји ЕЛ. А продаше и Мимовића, још једно Звездино дете за опет неких 8, 9 милиона еура. Четврто Звездино дете које је за овај новац отишло из Звезде у последњих годину и по дана.
A sa kim igra komšija mali, partizanka su ga zvali??? Ah da LIGA SAMPIONA ne znaju oni šta je to...
Mozda komsija mali ne zna sta je liga sampiona. Mozda komsija mali bude na kraju srecan sto nije poslednjih godina znao sta je to liga sampiona. Mozda komsija mali ne bude dugo na tom nivou kao vi. A mozda vi ne budete postojali sledece godine. Sve je moguce.
Sve prolazi sve se menja, al ostaje uspomena. Mozda bude bas tako....
Deckonjo..slusj me dobro. U zemlji Srbiji ako iko bude postojao to ce biti nasa srpska Crvena Zvezda...ko god bio na vlasti. A klub koji ce da nestane za sva vremena ce biti bas taj komsija mali u sta ces se vrlo brzo uvjeriti
Na kraju sasvim realan rezultat, 6 bodova i 29. mesto. Trebalo je pobediti Benfiku ili PSV, ocajno prvo poluvreme protiv PSV-a nas je kostalo prolaza.
Bez obzira sto nismo prosli, Grobari opet nece moci da spavaju veceras od muke sto smo pobedili. To je urođena mrznja i tu im nema pomoci. Sta će, voleli bi oni bar konferenciju da igraju ali i za to nisu sposobni. 😆
Prezir, dečko, prezir
Vazno je da nordsjeland da nekome 10 golova i oni srecni 🤣
Murate ti li si?
Me bre... Bajazit.
Mogli smo uzeti još koji bod Milan,Psv...ali opet ne bi bilo dovoljno...treba od 8 utakmica imati 3 pobede i dve nerešeno znači pravo da izgubiš tri puta ...
Gde ste navijaci Dinama? Celo veče pišete kako prolazite dalje a ispali ste najveci gubitnici😆
Ispali. Ali sa duplo više bodova od Zvezdane
Pa o tome ti i pise Covek :) Nista gore pobedis i ispadnes na gol razliku :)
I ? Koji ste pehar dobili za to ?
Dupo? Ajd u prvi razred
Zvezda je iznad Lajpciga i Salcburga, Mnogo bogatije klubove , malo li je? Naravno ovde u ovoj državi se sve omalovazava što zvezda uradi
Upravo slušam komentare na onom zlu od grobarskog sportskog kanala Sport klubu. Koji su ono bolesnici ali doćiće i njima u jednom trenut kraj. Dočekaćemo i to.
Slavlje na kraju kao da su prošli dalje.
Scotland: dok ste vi ispali u sve tri kvalifikacije još u sezoni kupanja, ovom pobedom Zvezda je zaradila više nego vi prodajom najboljeg igrača. O klupskom koeficijentu i bodovima drugom prilikom.
Cuj istorijska pobeda, hahaah.Pa Dinamo 5 bodova vise ima od ovih nesretnika :)
Pobeda i gostima, šta ti nije jasno ? A, da...ti ni ne znaš šta je to LŠ. NEGO KOLIKO BODOVA VI SAKUPISTE ? A, da... Ništa
Ovo je četvrta, peta poneda Zvezde u LŠ i prva u gostima... Za ove što pljuju...koliko pobeda ima Partizan u LŠ u svojoj istoriji (0)...?
Lepo smo zatvorili sezonu u Ls pobedom,bravo Zvezdo.Svaka pobeda je ovde vredna,uzeli smo bodove za koeficijent plus lep novac za pobedu.Idemo jos jace sledece sezone boze zdravlja opet ls
Miloje omašio pet klubova😂
Pobeda je velika uz sve to postignuta je u Svajcarskoj sto nije lako najbolji mec Zvezde u ligi Sampiona.Mimovic je igrac za reprezentaciju Srbije zaista je jak na lopti i to odlicno koristi bilo bi grota nepozvati ga stvarno steta sto odlazi u Fenerbahce volio bi da ostane.
Čestitke momcima na zalaganju i igri u visokom tempu od početka do kraja utakmice. Odavno nisam gledao naš tim da kontroliše celu utakmicu i da rezultat ne dolazi u pitanje ni jednog trena. Razbili smo maler loših rezultata u gostima.
Toliko para ulozeno, ceo srpski fudbal u sluzbi jednog kluba i sad vredi proslaviti i nikad bolje 29. mesto.
Ovaj narod je uclvek takav bio, naciš mi mrvice olo kojih ce da se zanima i on je zadovoljan. Tako i ovo 29 mesto i poneda protiv najgoreg kluba
Ojdi-na-me, ne buš prvi!!!
Večeras su fudbaleri Crvene Zvezde pokazali da imaju vrlo snažan tim, pokriven na svim pozicijama!! Potpuno zaslužen trijumf nad prvakom Švajcarske. Mirko Ivanić jeste igrač meča,uz Kangu, čiji me je gol posjetio na ,,zvjezdani trenutak" protiv Krasnodara! Mladi Mimović i Maksimović su odlično odigrali, uz perfektnu partiju oba štopera, a posebno Vanje Drkušića, koji je trebao da dobije više mogućnosti u ovom timu. Šest bodova je respektabilan rezultat, uz dobre partije u svim mečevima, osim drugog poluvremena u Monaku.
Ja sam na početku rekao 3-4 boda( nadao se ovoj pobedi i otkinuti jos bod negde) a mi zavrsili sa 6 bodova a kako se liga odvijala mogao se uzeti poneki bod pre svega mislim na kradju protiv Milana,neverovatnih kiks golova u proslom kolu i igra u grču protiv Benfike gde se mogao uzeti bod ali verovatno početak sezone i nuigranost su odlucili tu utakmicu znaci moglo se uzeti 9 bodova sto opet ne bi bilo dovoljno ali bi bila kasa punija
A sa kim igra komšija mali, partizanka su ga zvali??? Ah da LIGA SAMPIONA ne znaju oni šta je to...
Zaslužena pobeda... Sad mi je samo još žalije što nismo na primer dobili Benfiku, a mogli smo... I što smo onako sramotno pokradeni protiv Milana a zaslužili smo u toj utakmici najmanje nerešeno... Sledeće sezone očekujem plasman u 24...
Superliga je neminovnost.
Šta kaže Terzić. Jesmo prošli dalje sa 6 bodova. Nije ni 11 bilo dovoljno.
U velikom stilu pobijedili zadnjeg na tabeli i taj zadnji ima nula bodova. Pobjeda je super jer donosi pare al o “velikom” stilu bolje da se ne govori.
Aj ne cmizdri
ali zvezda nije za LS, zvezda je za LK... kako onda ima neko iza nje na tabeli i jos sa nula bodova?!? i sta su trebali da urade vise od ovoga da bi se oprostili u velikom stilu?!? da traze da igraju sa liverpulom poslednje kolo?!?
Koliko se drzava unistava i pljacka da bi Zvezda igrala LŠ pa trebali bi ste da budete nivo Liverpula i Barselone.
Pročitaj malo koliko je prihod od igranja grupnih faza LŠ, ako si pismen I plači tiše
Liverpul i Barselona imaju veci budzet nego svi srpsku klubovi u svim sportovima-zajedno! I to bar 3x. A Zvezda.. garantujem da duplo vise plati porez drzavi nego sto dobije para od drzave.. tako da bih pre rekao da drzava pljacka Zvezdu nego obrnuto.
Ali ovo je LŠ...a, da vi ne znate šta je to hahahaha.
Dve pobede u Ligi šampiona, ponovo je Milojević ispisao istoriju Srpskog fudbala i ZVEZDE a botovi i lažni zvezdasi neka pljuju
U velikom stilu 🤣🤣🤣
Pa ovo je LŠ koja je za vas druga dimenzija, nepoznanica...a POBEDA U LŠ APSOLUTNO NEPOZNATA POJAVA 😂😂
Nama jeste, vama - zna se !
E jeste vam veliki stil ne pitaj!
Naslov kao da su osvojili ligu šampiona. Ne postoji narod koji u potpunoj ekstazi slavi poraze kao ovaj nesretni srpski. Ovo je cirkus.
Mikii Naslov kao da su osvojili ligu šampiona. Ne postoji narod koji u potpunoj ekstazi slavi poraze kao ovaj nesretni srpski. Ovo je cirkus Патииииииииии!!!!
Hahahaha hvala ti sto si odvojio vreme da iatom tom klubu uputis komentar. Jer na one koji ne vrede ne trosi se vreme. Plačiii
Не знам да ли си испратио, али звезда је победила?
Za tvoju informaciju smo dobili utakmicu
Ma ne, slavicemo Partizanovu ispisanu istoriju. Kmeeeeee
Steta za Benfiku i Psv. Ali ajde 6 bodova.
Pogotov ste Psv imali na 0-3. Da nisu dobili vrveni bilo bi 0-7
Nije mi do pobede i 2 mil. Do jadnih grobara mi je. Tesko je tom polusvetu,vidi se da vole fudbal,ali ne razumeju. I oni će jednom da udju u neku nizu evropsku ligu,pa će moći da prate fudbal koji je blizak njihovom shvatanju studiranja lopte. Dotle,gledaju Zvezdu i pate.
Sta ti slepče imaš od tih 2miliona. Ajde momak prst na čelo!
Ima klub koji voli. Zbog tih para i igraju LŠ i pobeđuju. I igrače ponovo lŠ. A vi kako te?
Zadovoljstvo da vas gledam u suzama!
Jel vidite da se moze!!! Vidic na celo kluba i Bog da nas vidi.
Sad se vidi da je Milijevic upropastio ovu sezonu. Na klupi Kanga, Drkusic, Katai...
Zaboravljas da u početku sezone bilo puno povređenih igrača prva tri meseca... Nisu mogli da se sastave... Sve su odradili i trenirali za vreme pripreme preko leta ali sve je palo u vodu zbog povreda igrača ni levog ni desnog beka i sredina, totalna konfuzija, a sve golove su primili iz prekida i glupih greška.... U svakom slučaju, uvek može bolje samo ako bude uprava i stručni štab, da više ne preteruju sa strancima, i konačno da stave domaćeg napadača iz domaće lige kakav god je.
Sest bodova bakon osam kola je odlican rezultat. Jedino nismo dali gol Interu. S obzirom s kim smo sve igrali ja sam zadovoljan. U pocetku u prvih par kola je to bilo bojazljivo. Od meca s Milanom je to izgledalo mnogo bolje. Da moglo je i bolje ali sve u svemu to je to. A prognoze su bile da ni bod nece uzeti.
Protiv Štutgarta su prvi put bili kompletni.
Gutesa i Drkusic pokidali veceras....e moj Miloje
Gospode !!! Šta je Guteša pokidao? Ali iskreno
Kakav Mesi i Ronaldo. Kako igra brat Kanga u 38. godini
I to da mu verujemo na reč.
Sa Gutesom na golu,dve utakmice,dve pobede i 6 bodova, 1 primljen gol.Bez Gutese na golu,6 utakmica,6 poraza,21 primljen gol...
Sa kojim ekipama?
Jel bio korner
Bravo momci...bez greske odigrana utakmica...
Bravo Zvezdo! Ostace zapisano da je bivsi evropski i svetski sampion igrao u novom formatu nove ls,igrali smo i u prvom...tamo smo gde nam je i mesto...da je mogao jos koji bod,moglo je,u ovom trenutku ovo je realnost
Hahahahhah....e blago tebi....hahahahah...
Sto Places Nedjo
Hahah u pravu si. Nije to nista. Za 50 godina postojanja crno belog kluba pobede protiv Javora iz Ivanjice i lokalnih klubova su mnogo veci uspesi.
Druze vas direktor Terzic kaze nikad bolja Zvezda od 1991 i ta nikad bolja Zvezda zauzme 29 mesto od 36 klubova....sa 6 bodova od tih 6 pobedi najgoru ekipu i jos jednu koja nije usla medju 24 najbolja...plus cela drzava stoji iza Zvezde...sve je njoj podredjeno...svi drugi klubovi su unisteni ne postoje...samo se za vas igra liga bez briga...gde ste sampioni u decembru sto nema nigde na svetu...i sad mi kazi sta cete sad do jula...jel vidis da cete opet da igrate kvalifikacije i to 2 kola od direktnog plasmana,stiglo se do drugog kola kvalifikacija...a znad zasto???Zato sto su drugi klubovi unisteni nema ih,nema bodova...sve je unisteno zarad 29 mesta u Evropi....bravo za vas i vaseg direktora....ali jos malo...polako...
Opet ti Neđo? Pratiš, pratiš, bravo, sport je zdrav
Nedjo: 9:2 i sezona kupanja! Lepo je što nas pratiš!
Da vam je lako i nije !Makar pojedinci ipak prate fudbal i dalje :-)))
Nova pobeda za Milojevića, nova ispisana istorija Srpskog fudbala, i ponovo se neće ceniti i poštovati sve što je uradio ponovo će da ga pljuju
Kada bi Maksimovic trcao kao deda Kanga,a Gutesa razmeo sta je Liga sampiona i sta znaci sudija sa autoritetom mozda ce od Zvezde i da bude nesto
Mladi su…
U velikom stilu završili takmičenje...PA jesmo mi normalni
Drkusic za Spajica Belodedic... A sedi čovek na klupi od kada su ga doveli
Nema Spajica, nema 5+
Ha,ha,ha...kakva radost.
Pitaj dedu kakav je osecaj pobediti u LS, ne verujem ni da se otac seca.
Aha raduj seee,imaš zaradu dva miliona boli te uvo kupiće se novi auto...Maši! A ti verovatno zaradiš kao čuvar crvenih znaš sam čega!!! Hahaahha!
Zvezda mora da uvede red - ili da najuri lažne i sportski nekulturne zvezde ili da ih debelo kazni. Na šta bre ovo liči da Ndiaye se kao čudi, gestikulira i negoduje što je zamenjen. Šta je uradio za više od 80 minuta, a Kanga može da pristane da bude rezerva, igra pola sata maksimalno motivisano i da tako veliki doprinos rezultatu!
Kanga razume gde je dosao i sta se ocekuje, a ovaj momak daleko mu lepa kuca. I u prvom kolu kad je dosao ako se ne varam promasio prazan gol.
Ndiae najbolji igrac na terenu svaki duel je dobio i svaku dugu loptu primirio igra sa igracem na ledjima bez njega nebi imali sta da trazimo uz njega meni najbolji Mimovic dobar i Ivanic a Kanga je postigao pomeni najlepsi gol,gol kola mozda i meseca bas mu je sela videlo se da je lopta dobila efe na van pa nazad u gol prelep gol,Zvezda zasluzeno dobila mnogo bolja puno sansi falio je taj gol koji je na kraju ipak postigao veteran Kanga cestike na pobedi bravo.
Moram da odreagujem. Potpuno pogrešna procena za Ndija. Čovek, ne samo na ovoj utakmici, nosi čitavu odbranu protivnika na leđima, otvara se, trči, ulazi u duele, ne štedi se ni sekunde i vrlo često nakon njegovih povratnih pasova ulazimo u prilike. Istina je da ponekad deluje nespretno i da bi u nekim prilikama mogao bolje da reaguje ali kao što i sam priznaje, da ima i to, ne bi igrao u CZV. Potpuna drugačija priča sa Silasom. On deluje nezaintersovano na terenu, štedi se i po meni jedinu utakmicu koju je dobro odigrao je bila ona protiv Štutgarta, verujem iz inata, da pokaže da nije trebalo da ga se odreknu. Moram da pomenem i Kangu. Kanga je jedan od najkorisnijh stranih igrača u istoriji CZV. Obožavam igrača koji zna a ne libi se da šutne čim mu se ukaže šansa.
Svaki igrač ima pravo da na sastanku posle utakmice, na uljudan način, pita trenera zašto je zamenjen ili izrazi neslaganje ako ima drugačije mišljenje ali nema pravo da prilikom napuštanja terena prilikom zamene gestikulira, odmahuje glavom i javno omalovažava i trenera i ugled kluba za koji igra. Zapravo, sve to mora da predvidi kodeks ponašanja koji bi klubovi i reprezentacije morali da imaju i koji bi igrači morali da potpišu ukoliko žele da budu članovi tih timova. A onima koji misle da su nezamenljivi ili da ne mogu biti rezerve - daleko lepa kuca!
9-plasirani tim Švajcarske, 0 bodova u LŠ gde će biti poslednji ili pretposlednji Uspeh samo zbog 2 mil
Vidi... Ove smo ošurili samo 0:1... Boraniju koja je druga u Srbiji, uspela da u 25 danas ispadne iz svih mogućih takmičenja UEFA-e, nju smo 0:4... Pa ti sad zaključi ako možeš...
Budžet vam je 95.000.000, a FKP 14.000.000. U švajcarskoj , prvi je Lugano, koji su nas, ovako raspale, jedva izbacili posle produžetaka Pa ti zaključuj
Ma Zvezdi budžet 120 ml, a vi i nemate budžet. Ok, kapiram da ti nije drago što je Zvezda dobila ali brate stvarno smešno što pišeš. Meni nikada ne bi palo na pamet da šaljem komentare kao što je tvoj da je obrnuta situacija
Zaključujem da ste u tri kola ispali iz tri takmičenja i postavili granicu na jedan novi nivo...
Pa kad ste sve pare koja vam država sipa dali najvećem Srbinu i imate budžet u košarci 30 miliona. Da ste nešto od toga dali za FK ne biste ispali iz sva 3 takmičenja letos, čime ste ušli u anale fudbalske igre :)))
Није буџет, него Звездини играчи толико вреде. А сва Звездина деца су плаћена можда 100.000 еура, кроз школу фудбала, а само смо од Ераковића, Недељковића, Мијатовића и Мимовића зарадили око 37 милиона еура у последњих годину и по дана. Зарадили и на Букарију, Хвангу, Азарову, чак продали, у ваљда Емиратима и оног што ни минут није одиграо у Звезди, не знам ни како се зове за 600 или 800.000 еура.
Ma jeste Sad cemo da iscepamo Real Liverpul i Barsu. Druze saberi se. Pobeda je pobeda. Samo ova pobeda kao takva je veci uspeh od svakog srpskog kluba u njihovoj istoriji postojanja. Ukljucujuci i tuzni Partizan.
riđokosi: zato je Dynamo Kiew nikad jači!
Igrao sam nekada fudbal do juniorsko uzrasta i izgleda da sam ipak bio jako loš jer se izgleda slabo razumem u tu igru. Svi hvale Maksimović i njegov potencijal a ja ne vidim i ne mogu da prepoznam to. Ja jedino vidim da je jako spor kako u reakcijama tako i u razmišljanju, bez eksplozivnosti . Jednostavno dečko svojim reakcijama potpuno umrtvi igru kako svog tima tako i protivnika........
Old boy zavuče Young Boysima.
Gutesa Mimovic Maksimovic odlicni treba ukazat sto vise sansi mladim igracima…ne razumem Milojevica drzi Silalsa skore celu utakmocu a vidi se svo vreme da veceras katastrofalan
Sad mi već deluje da će Zvezda morati da vrati Silasa u Štutgart, jer ne vidim da će neki klub poželeti da ga plati više od €10m za koliko bi Zvezda morala da ga otkupi. Imao je dovoljno vremena da se pokaže u osam utakmica. Teško da će ga neko snimati u srpskoj premijer ligi do kraja sezone.
Kanga TATA igre!💪 Batalite vi ove omladince😀
Kangaaaaaaaaa
Мој Милоје, а ми трпимо којекакве Елшнике и Круниће уместо Канге? И шта је са Катаијем, као да човека у најбољим годинама неко пензионисао. Не знам шта је са Радоњићем, али играчки он је суво злато Звезде и српског фудбала. И када му није дан, он изнуди црвени картон против ПСВ-а и уради више него сви остали. Велико разочарење, мислио сам да је Милоје бољи тренер. Могла је Звазда и требала много више ове године у ЛШ.
је међу најбољим нашим играчима целу сезону... Тако да не лупетај...
GODINE SU SAMO BROJ, KLASA JE VECNA..
Koja je legendcina ovaj Kanga :D
E moj Milojevicu, izvodis malog Maksimovica koji je bio odlican, a ostavljas panjinu Silasa.
A, oni inače igraju na istoj poziciji... Bruka
Kanga i u četrdesetoj bolji od svih igrača Zvezde
Па није он Исак Бонга.
Mislim da ima 44.
Ovaj Milojevic izgubio kompas totalno, ako ga je i imao... Silas nikako da izadje iz igre, a Maksimovic odmah u nadtavku... STRAŠNO
Prosto je, Silasu treba spustiti cenu, a Mesiju nabaciti.
Ali Dinamo ide dalje,smejali ste se za 9:2
Ne budi siguran, ako ga Sporting umuva ispadate.
I dalje je smijesno...
Dinamo igra sa indijancima jbt i ti poredis sa Zvezdinom grupom..
Haha ajde smanji doživljaj.
Ništa nemam protiv, neka idu dalje ako su zaslužili. Medjutim i da dobiju Milan džaba ako Sporting izvuče 1:1 protiv Bolonje. Ispadaju. Mislim ne znam čemu to da idu dalje kad je sve otvoreno.
Pa i dalje se smejemo. Pa ko se ne smeje??? A to da idete dalje cemo jos videti…
Hahahaha...mosha...
Haha pa smejemo se i dalje, Ej 9-2 ste izgubili Ej sramota večna ahhaah
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
A gde Dinamo ide dalje?Prc buraz
Izgleda da si mnogo poranio sa ismejavanjem. Ispade ti Dinamo.
Ahahahahahahahahahahahahahahaa
Pa neide dalje
E pa nece da moze, ne ide Dinamo nigde....
Smejemo se i dalje. Rekorderi u prvom kolu, a diletanti u poslednjem. Niko nije pukao kao vi tada. Nego, idete negde ?! .... Ha ha ha ha
Динамо не иде даље,испао је.
Najgore je kad se upinješ i trudiš, a veze nemaš.....
Partizan tako od osnivanja i nista im ne fali...sem trofeja, navijaca i para.
Zvezda koketira sa golom ali primljenim!
Znaš ono, kad izvodiš korner, a ništa ne očekuješ. I tako 10 puta.
Nismo loše ni prošli protiv PSV-a, gledam ih sada protiv Liverpula, vode 3-2 u prvom poluvremenu. Super utakmica. Dobar fudbal. Za nas mislena imenica, ovakav tempo!
Mali Pozarevac VS Zbeg
da li je realno da je pukao rezultati.com?
Nije mi jasno kako sampion prebogate Srbije ima samo 3 x veci budzet od sampiona siromasne Svajcarske ?
Imamo i 50 puta veci budzet od sampiona prebogatog Luxemburga. Vidis koliko ti je glupo poredjenje?
Solidno poluvreme. Mimovic najbolji, Maksimovic dobar.
Serif se pretplatio na ovakve promasaje kad igra Jang bojs.
Dajte nemojte nas vise brukati po evropi
Vi ste se obrukali za sve pare. Ispali ste 3 puta za 10 dana.
Ispali ste 9:2 od Dinamo Kijev koje je na poslednjem mestu u ligi evrope.
Izvini molim te, kome ti to?
Milojević čovek ne ume ni da se prekrsti.
Sta je ovo,prijateljska??
Derbi zacelja
Imam samo jednu dilemu...ne znam ko je gori i beskorisniji...Silas ili Endiaje...sramota ko sve nosi Zvezdin dres i debelo placeni.
Serife hvala za het trik Partizanu, ali da se razilazimo, vreme je.
Slabo slabo slabo, ovi su do sada najslabiji tim ,a mi do sada najslabije poluvreme. Mimovic najboljih, Silas nista,Krunic nista,Seoul nista,maksi nista ma skoro svi...ajde u drugo mozemo
Na poluvremenu Dinamo - Milan 1 - 0 i gosti imaju igrača manje.
Aj ne drami. Taj Milan da nije imao sudije,trebao je od Zvezde da izgubi u Milanu.
Izgubit ćete vi od Young Boysa, Milan je za vas institucija.
Milan je za svakog institucija,sem Reala . Ali ovaj Milan,nije onaj Milan
Ti 24 sata na srpskom sajtu lecis komplekse.
rezultati.com, puko im server zbog LŠ...ludilo bratac
Šerif je uspeo što mnogi defanzivci ne bi uspeli, a to je da prebaci gol iz onakve pozicije pre nego da zakuca loptu u mrežu???
Sherif je jedno drvo, ja to odavno pricam. On samo slucajno moze da da gol, uz dosta sreće...
Чист пенал није досуђен за звезду . Лопта удара у руку . Била рука у покрету. Али звезда је боља фали завршница.
Dobar ovaj Šerif, vredi svaku paru. Da mi je da upoznam stručnjaka koji je uspeo da prepozna ovog fufbalskog bisera i dovede ga u Zvezdu.
nije serif promašio nemoguće nego je bilo nemoguće da stigne loptu Maksimovića
Da nije stigao loptu, nebi promašio sa metar preko prečke. Ono je bilo teže promašiti nego pogoditi.
Nije ovo toliko loše izdanje ove sezone. Šta nam fali? Pedigre. Fudbalska škola i mladi stručnjaci. Klinci da se zatežu od najnižih selekcija, teretana, fizička sprema i taktika. Centaršutevi, brzi pasovi, agresivnost, pokrivanje terena. Da ne šibicarimo više sa strancima nego da gajimo domaći talenat. Ako dovodimo stranca da to bude strateški i mladi momci. Ako ne možemo da zadržimo vrhunskog igrača od 22 godine (što jeste realnost) onda bar da ga prodamo za 10-20 M od kojih sledi dalji razvoj. Sistematično i predano i eto Zvezde u završnici LŠ za 5 godina. Samo treba volje. Pozdrav za Cigane i Grobare!
Napraviše o lige šampiona radničke sportske igre u Čanju. CZ i Jang Bojsu nije mesto u ovom takmičenju…
Rece navijac kluba koji za 80 godina, nema dve pobede u gostima LS, a poslednja pobeda, uopste, u LS se desila pre skoro 40 godina. Nemojte vi o fudbalu, nije to vas sport. Klub cija je najvece legenda Sasa ilic, nije ozbiljan.
A ko uopšte spominje Partizan u bilo kojoj priči? Ja samo iznosim mišljenje da kante od timova nemaju šta da traže u ovom takmičenju ako žele da i dalje budu najjače klupsko fudbalsko takmičenje na svetu. 24 najjača tima i da gledamo lepotu.
Mlad si i zelen, čim ti samo znaš za Sašu Ilića. Neka ti tajo ispriča o Partizanovim legendama.
Gde su rezultati tih legendi? Vi ste fudbal zavrsili 1966.
To su samo Partizanove legende, van toga, suvi prosek. Kakve legende, takav klub.
Ne razumeš ti ovo takmičenje, a i ne trudi se da razumeš ipak je ovo druga dimenzija za vas....i vrati babi telefon napokon
Ni u konferenciju niste uspeli da upadnete a komentarisete gde je nama mesto. Ako mi nismo za LS, vi niste ni za seosku ligu, a to potvrdjuju i rezultati.
Silas ne može da se sastavi s loptom. Ubaciti Milsona, ne može biti gori od njega.
Silas je najgore pojačanje Zvezde u poslednjih 10 godina.
Serife, Serife, baci znacku.
Pustio sam prenos i gledao 15ak minuta. Ono što sam video je da je Jang bojs očigledno lošija ekipa a Zvezda jednostavno loša! Pokušaji napada sve šablonski do 16m i posle toga nigde ideje. Švajcarci pokušavaju na polukontre i kontre, pa šta bude. Sve u svemu, utakmica sa 50:50 šanse za jedneni druge, čisto zbog novca koji se dobija u LŠ, inače i jedni i drugi vrlo nedostojni Lige šampiona kao takmičenja.
Strašno je ko igra ovu ligu šampiona? Uništavaju nekada najjače klupsko fudbalsko takmičenje na svetu. Šta će ovih 1000 tumova u takmičenju? Šta traži u ligi šampiona Sparta, CZ, Šturm, Slovan…?
Сви су бољи него Патизан...
Ovde nije rec o Partizanu. Ti ne mozes, izgleda, da razumes napisano. Zvezda da moli Boga da ne dodje do dubljih ptomena u drustvu. Tek ces onda razumeti sta Zvezda zapravo jeste.
Dinamo vodi protiv milana
Koga briga.
Koga briga za zvezdu?
Bilo bi dobro da prodjete a onda Bajern, Barsa, Liverpul i tako neko i sledi opet 8,9 komada.
Pa Dinamo je za Zvezdu Partizan!
Ako izuzmemo utakmicu sa Stutgartom kao statisticku anomaliju onda za 5 utakmica imao 0 bodova 7:21, sto je otprilike petarda po mecu.
I ako izuzmemo sve utakmice Zvezde opet partizan treba da se pokrije po usima za sve svoje rezultate ove godine
Od nas primate minimum 4 gola po meču.😆 Kakva ste onda vi ekipa, ni za konferenciju niste haha
A ako izuzmemo slucajne pobede u prvenstvu onda je partizan sampion. Majko mila ko sve ovde komentarise.
Young boys igra jako zatvoreno maltene bunker, to je problem zato maltene ne napadaju
11 minuta pre meca, Zvezda ostecena za 2 penala
Kakav hrkljus od fudbala kao i svaka zvezdina utakmica
Ivanic je nevjerovatan,30 min cetiri centarsuta ni jedan nije bio dobar,pola metra nije uspio podici loptu..
Bit će plaćanja kazni zbog baklji.
Sajdzije veze sa ovom igrom nemaju. Ovi se moraju dobiti.
Оскар
Navijanje perfektno.
Ajmo Jang Bojs dajte 2.komada ovim neznalicama !
Uvek bih Kangu uz sve njegove mane stavio umesto Krunića u sredinu.
Veze ti nemaš. Krunić, Šerif i Điga ubedljivo najbolji u prvom poluvremenu. Maksimović takođe veoma dobar,možda i prvi put od kad igra
Pobedite za Srbiju
Mislim da bi za Zvezdu bilo bolje da je Milan Rodic otisao u Fenjer za 8.7 miliona.
Konačno Jang Bojs ove sezone u LŠ ima utakmicu u kojoj sigurno stiže do bodova, najverovatnije sva 3
Srecno Zvezdo 🔴⚪️
Očekuje se drakonska kazna za Yang Boys zbog bakljade.
Bitno je da na ovom mecu ne vazi pravilo tri kornera penal ili tri kornera tri gola. Nadam se da ce utakmica biti zanimljiva i da ce Zvezda pobediti.
Spajić nije kisara, cela odbrana igra slabo
Spajić je najlošiji u celoj ekipi, a još kapiten!
Spajic je poluamater
Dosta los sastav bez lidera ekipe, Očigledno je da se gura Maksimovic da bi ga prodali, daj bože da proigra ali teško.Samo se kliza i pada, nema duel.
ko njemu dade nadimak mesi
Ja sam.
Konačno bez Spajića, koju smo mi nesreću imali da on da gol Bodeu i da nas uvede u Ligu šampiona i da sebi kupi kartu u startnoj postavi.
Toliko miliona se ulaže, a zašta, da bi opet bili na začelju.
Nit smo na zacelju nit ulozili milione
Umorna Zvezda će hrabro izgubiti?
od čega su umorni.... možda od splavova
Derbi ko će biti 36 ti od 36!
36 od 36...ili 0 od 100 ?
Osim dinama koji je uzeo vise bodova zbog boljeg rasporeda,ostalo je sve kao sto se i pretpostavljalo , Zvezda je tu mogla je i vise bodova da uzme barem jos 3 ali nije, zbog raznih stvaari ali pogledate druge klubove to je slicno tu 3 4 boda ekipe iz kvalifikacija, To je prosto realnost, Za sve vise ti treba veci budzet i zadrzavanje tima 3 godine da se niko ne proda a to je previse za nas
Uopšte rezultati nisu predmet oko koga bi trebalo da se raspravlja. Oni su realni, par bodova gore-dole, nije nešto značajno. Ono što je problem, to su igra, način rada u omladinskim kategorijama, sportska ( i bilo koja druga ) politika kluba, kao i nemoć da se istrgnemo iz istih floskula već decenijama. Svi, ali bukvalno svi - klubovi sa kojima smo ove sezone igrali u Evropi, potrošili su minimum snage i znanja kada su igrali protiv nas. Uzimali su nam po tri boda rutinski. Čak nam je i Štutgart dao jeftin gol, potcenio nas i dobio zasluženih pet komada za odnos prema igri i protivniku. Ali, taj jedan dobro odigran meč ne znači ništa, već nam je PSV pokazao staru sliku. Bojim se da je Zvezda upala u sivilo iz koga će teško da se izvuče. Mi smo sada periferija profesionalnog fudbala, troma i prebijena mečka koje se više ni zečevi ne plaše.
Iskreno nisi u pravu, pa iz te omladinske skole smo prodali 3 defanzivca za 25 milion. Prodajemo klince za ozbiljne pare. Drugo uz Sahtjor smo jedina ekipa van EU (ne racunam UK i SVC oni su kao u EU), malo je teze
Po budžetu je Crvena z. oko 24. mesta. Od ovog mučenog Jang Bojsa ima skoro 4 puta veći budžet.
Kanga liči na osobu na par godina pred penziju… Mlađi par godina od mog ćala…
Ako bude igrao Kanga onda ce ovo biti mec Jang bojsa protiv Old bojsa.
Udje covek na 50. rodjendan i da gol ;) Svaka cast. Sramota je da Katai i on ove sezone skoro nisu igrali.
Danas bojsi a petak Partizan! Sve se vidi u Evropi i Evroligi!
Vas nema u evropi
Pa i vas kao da nema. Samo prividno ste u Evropi.
Pola Evrope igra danas, a sa kime igraju ove nedelje navijači kluba koji će večeras da ostave najviše komentara ? Važno je njima samo da zvezda izgubi, zato će biti još dugo van evrope
Kompleksi, ni ime Partizan ne smiješ da spomeneš. Nemas m…
Ajde Zvezdo !!!
Young boys je bolji od promene trenera pogotovo u odbrani, Celtik koji ima jak domaći teren ih je dobio u 86 minutu, naravno u slučaju poraza očekujemo tešku pljuvacinu
325 Komentari
Sortiraj po: