Nemačkim sudijama treba zabraniti da sude srpskim klubovima!!! Tako je i Partizan u kosarci ošrećen sinoć od sudija ...Estonija=Nemačka a za Špance da i ne pišem..suvišno je!?Čist penal i Zvezda vodi 2:1.
22.10.2024.
22:08
Debakl – 12. uzastopni poraz na gostovanjima u LŠ; Sudija oštetio Zvezdu? Olajinka na štakama
Fudbaleri Crvene zvezde poraženi su u Monaku (5:1) u meču trećeg kola Lige šampiona.
Za visoki level ide trener sa visokim levelom
Jel to sudija kriv sto su primili petardu!?...
Gledajuci statistiku treba bude 7000.36 : 6.25, a ne 7.36 : 6.25.
A gde je Mesi jeli igrao
Nije valjao Barak Bahar koji je protiv Sitija imao učinak od 3 gola u dve utakmice. Šampionu Evrope je Zvezda zabila 3 gola. Izgubila jeste ali na Marakani tesno. Bez obzira na želju i volju Sitija u tom trenutku. Pitanje je da li će Milojević skupiti tri gola iz igre do kraja LŠ sa dve utakmice više.
Dobro je, moglo je i gore. :D
Gledam ovu tabelu trenutnu, tko god izgubi Barca ili Bayern, a Dinamo pobjedi slabašni Salzburg, Dinamo će biti ispred ili Bayerna ili Barce večeras, odlično natjecanje, bolje nego skupine
Gledam ovu tabelu trenutnu, tko god izgubi Barca ili Bayern, a Dinamo pobjedi slabašni Salzburg, Dinamo će biti ispred ili Bayerna ili Barce večeras, odlično natjecanje, bolje nego skupine.
Dobro jutro
Jos koliko boda treba Zvezdi za prolazak u 2. rundu, sta kazu kalkulacije?
Питај Ендија 😂😂😂
Treba devet bodova a koliko vama treba da budete drugi ili treci u domacoj ligi.vi brzo zaboravljate blamaze i lijecite se zvezdinim porazina
Koliko god se neki rugali budzetu od 70 miliona eura i navodili kako je to bruka da takav tim gubi, upravo je tu i sustina. Cz igra protiv timova koji su uglavnom skuplji 5-10 puta. Tako da se oni vrlo lako obracunaju sa Zvezdom, kao sto to Zvezda radi sa timovima koji kostaju 5-10 mil. Zna se desiti nekad neki iznenadjujuci rezultat, ali to je nivo statisticke greske
Vidi se koljiko je naš fudbal zaostao negde u 80-tim godinama prošlog veka. Evropska klupska takmičenja su neka druga dimenzija koju naši čelnici klubova i naši fudbalski ''stručnjaci'' ne razumeju. Ne možeš da forsiraš formaciju koju igra većina vrhunskih fudbalskih timova jer nemaš kvalitet igrača za tako nešto pa onda nešto improvizujemo i to na kraju ni našta ne liči što i rezultati pokazuju.
Jel to Zvezda igrala sa Bajernom ?
Kada VAR dosudi sumnjivu situaciju kao penal za zvezdu, onda je dobar,a kada isti taj VAR kaže da nije penal,onda je zvezda oštećena??? C.Z. nije uputila šut u okvir gola Monaka,a oni su imali 18 gol šansi,i dali samo 5 golova!!! C.Z. je trebala da primi 10 golova,realno!!!
Ja bih trebao da čitam 683 komentara.....
Privatizacija Crvene Zvezde i Partizana. Ne zanima me, neka ih kupi bilo ko, neka ih kupe ovi koji su ko zna kako dosli do novca, apsolutno me nije briga. Jedino sto zelim je da se vise otkace od drzavne kase i budzeta. Taj novac moze pametnije da se potrosi na decicu i ugrozene kategorije.
Ti kao da živiš u Švedskoj a ne u Srbiji. Ovako to ovde izgleda, privatnik kupi klub, ima jači od njega, usledi poziv, potrebna su 3 boda i znaš šta ti je činiti. Šta, nećeš? Eto ujutru inspekcija da malo pročelja poslovanje. Sledeći put samo je poziv dovoljan.
da je sviran drugi penal nad Olajnikom, izgubili bi 5-2... nema razloga za brigu, od Barse krece serija
Penal i žuti,zar nije crveni,ubedljivo zadnji igrač pravi faul.
kako je bilo? Mm, onako!
Po prvi put da sam navijao za hrabre crveno-bele...bravo Monako!
Zvezda je nas najbolji djak:kada god krene u Evropuvons prolazi da vrlodobrim i odlicnim jedino kuci sa dovoljnim.Srsm Vas bilo samo nas brukate!
na 5:1 pevaju luzeri - iz ove naše pobede....
Tim od sto miliona!
Ja sam tu da čitam komentare
Nista da se sekiramo,strpiti se jos pola godine dok Andrija mali napuni 18,a onda ce cka Terza da pokaze kako se spasava nas fudbal,klupski i reprezentacija,lepo se prodaju svi cim napune 18 i svima leeeepo. :) (steta sto se ne mogu prodati i ranije jer sa 18 im vec cena pada (kaze direktor) i skoro da ih moramo dati posto-poto).
Katastrofalna igra, zalaganje i trenerovo vodjenje utakmice! Veoma prosecni Monako deklasirao bezveznu Zvezdu! Zvezda nije za ovo takmicenje. Stranci su veoma losi a biser, pardon, "biser", Maksimovic, odleteo u nebesa, a ne moze da se sastavi sa loptom! Sramota! SRAMOTA! Terzic i bratija da daju ostavke!
Prosečni Monako? Hahahah koliko vi pojma nemate
Jel igrao mesI?
Jesu oni bolji ali cist crveni za prvi penal nije dao igracu Monaka i cist drugi penal nije sviran. Uvijek pricam da nas ne zele u Evropi. U njihovim ocima smo samo mali Rusi
Decko, ti si u svojoj glavi mozda Rus, ali umesto da budes srecan sto nije bilo 10:1, ti ovde pises neke gluposti. Pokrij se lepo jorganom i spavaj!
U pravu si, trebalo je biti 16:2
A omiljeni igrac kod navijaca Monaka bas Rus, Golovin. Sta reci...
I jedva cekam da pocne..nadam se nekako..Ali pravo da kazem onda jedva cekam da zavrsi..ne mogu nikoga kriviti..jaci.bolji.snazniji.brzi..sta ces..realnost je to..
Реалност. Требало је изгубити у последњој рунди квалификација и играти Лигу Европе јер ЛШ није за клубове са малим буџетом. Али ајде то објасни навијачима овог близанца и одмах добијеш свакакве одговоре. Међутим ево их прозивају тренера, овог оног а никако да схвате да је ово реалност. И не само навијачи црвених. Оно што је 99% клубова у ЛШ за црвене то су црвени за све наше клубове. Колико пара толико музике. Десе се понекад изненађења као онда када су црвени победили Ливерпул али та изненађења су толико ретка да су статистичка грешка. И није ми јасно да се овима подсмевају навијачи екипе која је попила 4 комада од ових? Глупост је изгледа прелазна болест.
Razlika između super bogatih klubova i običnih klubova je drastična kao da su na primer 1989 igrali Milan sa Bastenom, Gulitom, Rajkardom itd protiv nekog kluba iz treće Srpske lige, jednostavno ovo je zalosno gledati.
E tako ti je i u domacoj ligi brate Srbine.
Poslednje mesto na tabeli .. svaka cast....i to treba umeti...
Nismo poslednji prestanite da lazete
U trenutku kada je utakmica zavrsena bili ste poslednji 36. Onda je i Slovan izgubio i zbog jednog gola je presao na 36 mesto, a vi ste pretposlednji 35. Tako da si tehnicki gledano u pravu ako ti je tako lakse.
Ako nismo sada, onda cemo biti ubrzo.
Bahar je doktor za Miloja.
A kad je Bahar tu onda je Miloje doktor.
Ne baća! Barak Bahar je ipak za nijansu veća neznalica! Jednostavno jedinica za poređenje fudbalskog (ne)znanja!
Кућо јесте ми триес пети :)
Stvarno trebaju promene u Zvezdi. Cemu titule?
Samo regionalna liga spasava balkanski fudbal. Prva liga da ima maks. 14 timova i to bez gostujucih navijaca pravilo. Olimpija, Maribor, Dinamo, Rijeka, Osijek, Hajduk, Borac, Zeljo, Zrinjski-Sarajevo, CZ, Partizan, Vosa, Radnicki Ni, Buducnost (Spartak i Vardar mozda). Mozda je bolje se fuzionisati sa Rumunima, Grcima i Bugarima i Makedonci ako hoce sa jednim timom i napraviti superligu. Tek sada vidimo da bez jake lige nema ni jakog klupskog fudbala.
Mislim da bi nama navijacimo mnooogoooo zanimljivije bilo pratiti Zvezdu u Ligi Evrope. Ne zameram im nista,jednostavno to je vrh naseg fudbala. Smeju se Zvezdi,a skoro svi nasi klubovi ispali iz Evrope.
Slažem se 100%. Al' pare.......
Dobijamo PSV i nereseno s YB.
Zgazice vas i jedni i drugi
Samo bih da se zahvalim, pojedijim ljudima ovde, na duhovitim i kvalitetnim komentarima. Neki od komentara su me stvarno nasmejali. Spajić vodeći asistent LŠ 😄 Genijalan smo narod.
Gledajuci zvezdu u ls i ostale slabije rangirane klubove sve zapravo vise podrzavam ideju one superlige bogatih klubova koja nije prosla pre par godina. Naravno uefa po slicnom sablonu je napravila ovaj format koji se igra od ove godine da bi i oni nesto inovativno uveli i pojacali malo svoje finansije sa vecim brojem meceva i prenosa. Sta ce realno vama u ls zvezda, slovan, dinamo zagreb, klib briz itd sem da veliki klubovi nabijaju gol razliku. Sad ce neko pametan da napise kako i mali klubovi znaju da iznenade, ali i to je po sistemu corava koka ubode neko zrno. Ovako lepo pusti bogate da se medjusobno finansijski i fudbalski nadmecu, a ovima iz donjeg doma ostavi ligu evrope i konferencija ili neko skroz drugo takmicenje.
Kojih bogatih?Pa koliko samo jačih ekipa ima u LE i Lk, mislim jačih od Zvezde, pa svi bi oni da igraju tu ligu ali ne može.Nama niko nije kriv što smo izbacilo Bode koji je bolji od nas, oni se nebi obrukali kao mi.
Nikako. Da dad ne pišem dugačke komentare, idem ovako: time bi, silom prilika, sve sponzore i gledanost preselio tamo, stvorio bi tzv. " superpredatore", čime bi, u konačnici uništio ne tako bogate klubove. Tj. sve ostale.
A zamislite tek da nemamo sposobno rukovodstvo? Ovo bi bila katastrofa. Ovako samo poraz koji je pre 30 godina bio strašan. Sad je normalan kao dobar dan.
Pod hitno nam treba regionalna liga inace ce nam iluzije i mucke unustiti i to malo ali bas malo sto nam je od fudbala ostalo. Kad klinci vide ove debakle Zvezde i Partizana pa ko pametan onda zeli da trenira fudbal?
Ma kakva regionalna liga, ajde bježi, svatko neka fino brine za svoju ligu. Regionalna liga bi bila samo huliganska liga
Dragoviću vrati se, sve ti je oprošteno.
-Crvena zvezda protiv Monaka: 3L. -Singo je dao najudaljeniji gol (34 m) za klub iz francuske Lige 1 u LŠ od Abrijela 2009. (44 m, Marsej 6-1 Cirih). -Monako je dao 5 golova u evropskom takmičenju 1. put od 2004. (Deportivo La Korunja 0-5, u LŠ). -Crvena zvezda u poslednjih 7 mečeva u LŠ: 7L. -Crvena zvezda nema pobedu u poslednjih 13 mečeva LŠ (1D 12L). Poslednja pobeda: 3-1 Olimpiakos 2019. -Monako je bez poraza u poslednjih 14 mečeva (11W 3D). -Embolo je dao 4. gol u LŠ i to sa 4 različita tima (za Bazel, Šalke, Bor. M’gladbah i Monako). -Deseti (od 38 odigranih) meč koji je završen sa 4+ gola razlike u novom formatu LŠ. Prošle sezone bilo je 4 (od 125) takvih mečeva u LŠ. -Pozdrav.
Crvena zvezda je poslednji put pobedila u gostima u LS u martu 1992. (Panatinaikos 0:2). Onda su sledili niz od 12 poraza u gostima od Anderlehta 1992., PSZ, Liverpula, Napolija, Bajerna, Totenhema, Olimpijakosa, Man. sitija, Lajpciga, Jang bojsa, Intera i Monaka.
Da da bas h osetio za 1 5
Monako je dobra ekipa ali nije sam vrh,niti ce doci do njega.Sto znaci da Zvezda boda videti nece. Imali su par kvalitetnih igraca Bukari,Hvang par mladih Nedeljkovic,Mijatovic sve prodali. Krivac je Terzic,procene su mu sve gore.
Dajte više sa ovim srpskim fudbalom.... To treba zakonom zabraniti.
Debakl od tima koji je pobedio Barselonu pre dva kola a milajrderski Real sa najačom napadačkom linijom i sredinom sa Ančelotijem gubi od Borusije sa 2 nula.Bitno je napisati za CZV sve najgore.Pravi navijači znaju da je neverovatan uspeh biti u kremu Evropskog fudbala ali takođe znamo realne limite svog tima.Ako se neko realan stvarno nada i nerešenom sa Monakom onda taj nema pojima o fudbalu ništa.Zvezdaši glavu gore, mi znamo kolko vredimo i šta realno možemo očekivati a to je maksimum 2-4 boda sve ostalo je nerealno.
Ko gubi? Real?
Real je gubio 0:2…. Ali nije stao … dobio 5:2. Super utakmica za gledanje, neverovatan fudbal. Za nas nemoguca misija.
Druže veze ti sa fudbalom nemaš. Monako spada u drugorazredni tim u Evropi, čak i sa pobedom nad Barselonom. Tako da ne zanosi se. Ovo je debakl, Zvezda je delovala kao tim amatera protiv profesionalaca.
Dinamo je izgubio 9:2, ali je Bayern praktički sve šanse zabio. Zvezda je trebala dobiti 15 komada glat, bez pregovora.
Da je Bajern iskoristio sve šanse bilo bi 15-2 a ne 9-2. Tako da...
Da se ne lazemo jedva su i one norvezane prosli a vi nesto ocekujete u ovom novom formatu. Neka budu srecni ako uzmu od 3-5 bodova. Mogu slobodno da se okrenu obavezama u domacem prvenstvu. Evropa nije za nase velikane iz superlige. Nasi klubovi vam to vec sezonama dokazuju,a i reprezentacija nije mnogo bolja.
Sjajna igra crveno-belih večeras, ali onih iz kneževine. Da li mirno spava Barselona?
Ne zamerite, ne znam kod gola je bila ta situacija, ali onaj Rodićev pad kao da ga je neko nokautirao, a niko pored njega... To je neprocenjivo! To je slika i prilika srpskog fudbala.
Posto su sanse da osvojimo svedene na minimum, treba se fokusirati na Ling Long.
Terziću, hvala ti za sve u klubu i redovno učešće u evro takmičenjima ALI mislim vreme je za nekog drugog profesionalnije da vodi klub na viši nivo. Vreme je da Nemanja Vidić vodi klub CZ, čovek koji je imao ozbiljnu fudbalsku karijeru i ima široka poznanstva i prijatelje u Evropi, i sto još važnije bogat je, ne treba mu nikakav procenat, samo redovna plata za tu funkciju.
Hajde sad svi u jedan glas, već po stoti put: "nema veze, biti će bolje drugi put"
Ili srećne vam rane junaci!
Sramota i bruka.Bez zelje,volje i strasti.Zvezdin grb se tako ne brani.Monako da je bio malo prisebniji mogao nam je dati jos pet komada.Nasi igraci(vecina)izgubljeni u 20 veku.Danas se ne igra takav fudbaol.Pijacanja su nam ocaj.Silas,Krunic su samo figure i broj na terenu,kao igracu ne postoje.Na svakoj utakmici kada su oni u timu,mi imamo minimum dva igraca manje.Trener???Milojevic nije za trenera.Zao mi je sto ovaj tim ne vodi Slavisa Stojanovic.
A Miljan Miljanic?Hahahahaha komedija s vama. Da je tu Stojanovic ti bi trazio Milojevica.
Najgora igra ikada. Bruka! Daleko od nivoa za LS i fizički i tehnički i taktički. Jednostavno, treba da prihvatimo da nama fudbal ne leži... ne vredi! Dzaba svi ti experti, analize, emisije - ne vredi!!!
Da ovi ne dadoše 5 komada mi bi dobili 1:0.
Moglo je i gore. Ovo nije tako loše.
Kad sam vidio da su vratili strucnjaka Miloju,prestao sam da gledam Zvezdu.
Jel smo dali go
Crveno beli zabili 5 komada!
Seckanje igre, umrtviti ritam, golman ispucava, pravi se faul sitan. Prebacis 5 igraca ispred gola, golman degazira, padnes, slobodan udarac. Zasto igras tehnicki fudbal sa ostalima, kada si slabiji. Bata Djorina Skola je tu da izbaci Spansku tika taka iz price i prebaci na drugu pricu. Mislim da se Miloje u LS losije snalazi od Bahara i da Bahar igra bolje Evropu a Miloje domacu ligu. Miloje je pretplacen u Evropi na petarde i vatromet, 6 komada, Bahar to nije imao.
S kim je to Bahar u Zvezdi igrao Evropu da si ti provalio da se bolje snalazi?
Ono kroz sta prolazi partizan u domacem prvenstvu, to izgleda zvezda prolazi u ligi sampiona !
Narod bira vlast po svom liku, cista identifikacija.Da je narod cestit i dostojanstven, takvu bi sebi i vlast birao.
Kako zračiš tako privlačiš. Narod je previše negativan i mračan, koristi teške reči i pljuvačine... I tako uvek kroz istoriju, koja je svakog vladara....
Nadan se da ne misliš da su Đilasovci bolji. Oni su tek katastrofa Puna usta velikih fraza. Imali su priliku Joliko god da ne volim sns.. U ovom trenutku su daleko najbolji
Nije lako biti Milojević. Ovo nema blage veze sa fudbalom. Samo vas molim da NE izvlačite pouke.
Ovaj format lige sampiona izrazito ne odgovara nasim klubovima. Svi klubovi kidišu i kidaju jel se nikad ne zna koje mesto ce da budu. Ne taktiziraju sa ekipom kad skupe 12 bodova kao ranije u grupi pa zadnje 2 pustaju B tim. Sad svi igraju sa A timom i od samog starta ozbiljno. Tako da smo mi zavrsili pricu i sa neresenim rezultatita u nekoj bliskoj buducnosti.
Da se ne lazemo ni jedno evro takmicenje ne odgovara ni jednom nasem klubu. Ovo sto mi igramo je sve samo ne fudbal od reprezentacije do klubova.
haha bravo. Ja ne znam koja je logika są ovim komentarima "ne odgovara format". Ne znam da li sam ikad cuo od vaterpolista ili kosarkasa da se zale na format. Burazeru, igraj, takmici se, pobedi.
Bar se moze reći da su izgubili stranci a ne Srbijanci.
Protiv Bajerna se nisu osramotili stranci hahahaha
Istina većinom nisu. Ali su promenili trenera, konsolidirali se i evo. Gle Monako. A Zvezda je šta? Nemoj tako histerično da se smeješ i budi fer pa priznaj da su u fudbalu mnogo bolji. Sad i grade i obnavlhaju stadione. Ali ne u selima za pranje para nego najjačim klubovima od svojih para i od UEFE. A mi? Mi se pravimo pametni i histerično se smejemo dok onj učd na svojim greškama. Budite fer i objavite mi komentar.
Samo se vi smejte.
Malo je falilo 10:1
Protiv Barcelone od prvog minuta staviti 2 Golmana u gol to je jedini lek da ne dobije PETARDU.
Плачеш сам или имаш друштво ?
A zasto debakl? Pa svima je jasno da Zvezda nije taj nivo. Debakl moze biti recimo poraz Brazila protiv Nemacke, koliko bese 1:7...prestanite sa populistickim naslovima.
Debakl brate jesi ćorav.
Kako ide, stubići? Este mi šampioni, kućo?
Milojević: realno, zaslužena pobeda Monaka! 🤣 Realno, nije ovo nameštena domaća liga, gde se pobednik zna unapred, Roko moj
Ovo nije srpska Zvezda, ovo je tudja Zvezda, gdje su domaći igrači ovo je sramota za Zvezdu. Toliko mladih koji su željni dokazivanja, ali nemaju mjesta radi ovih stranaca koji nisu nista bolji od domaćih igrača samo uzimaju pare. Bez veze je ova igra Crvene Zvezde sa ovim igračima iz vana.
Javi se madjijo!
Davno sam rekao da nećemo nijedan bod osvojiti .
Prvo čestitke boljem timu. Šetam pre par godina Monte Carlom, stadion lep, ceo grad je doživljaj za sebe.Eto, nisam misklo da će ikada neko Zvezdu odvaliti sa 5 kom ali lagano na tom stadionu i u tom gradu.... Čestitam Partizanu na novoj upravi.Komšije se izvlače iz blata.Kad ćemo mi? Sme li neko od vas koji idete na Stafdon da dreknete Uprava napolje? E moji cigani....a bili smo avangarda, sad samo čemer. Mi smo kao narod dotakli bukvalno ne dno, nego MARIJANSKI ROV!
Ali kada nam vlasnici dva Ginisova rekorda drže predavanje! Prvi rekord, nezabeležen u istoriji fudbala - ispadnu u jednoj sezoni iz tri evropska takmičenja! Drugi rekord - skoro pedeset i brojkom 50 godina nisu pobedili u LŠ! Oni još dugo neće izgubiti, pogotovo pobediti u LŠ! Sve su šanse da će obeležiti stogodišnjicu! Ah da, zaboravio sam, došao je Rasim!
12 utakmica zaredom gubite u LŠ ...Hvala i dovidjenja
Sa Slovanom za 35.mesto.Biće gusto. Slika i prilika našeg fudbala-od ono malo domaćih igrača igraju podobni,a ne sposobni. Stranci se kupuju samo ako mogu glavonje da se dobro učepe,i na angažmanu i na prodaji. Pare iz Evrope netragom nestaju,a dugovi rastu,dok lice s poternice drži pridike drugim klubovima kako se "posluje". Navijači zaslepljeni uspehom iz 1991. čekaju da se ne znam šta desi u Evropi. Sve u svemu čist mazohizam.
Nisu primili 9 komada, dobro je.
Sudija ih oštetio za 5 golova,i Srbin sam i zvezdaš,ali tebra oštetio nas sudija na5:1🤣🤣🤣
I ja sam zvezdaš, ali mi je došlo da prebacim na gej pornić kad mi je žena ušla u sobu na 5:1 - lakše bi joj objasnio. I da se ne lažemo, pola nas zvezdaša ne bi poništilo onaj prvi gol za 4:1. Tako da smo dobro i prošli
Dokle cemo mi (ovaj narod) placati ove analfabete, neradnike, manekene, manipulante... Pa, oni su toliko nespremni da se sami povredjuju (Duarte, Olainka). Oni u ovoj nasoj namestenoj ligi glume fudbal ali kad izadju iz tog "zasticenog mehura" vidi se koji su fudbalski diletanti. Realan rezultat ove utakmice je trebalo da bude dvocifren.
И поред тога где си написао реално стање наших "страних играча", ипак су наши домаћи фудбалери највише киксали и били кривци за већину голова, почевши од голмана. Што се тиче нас као клуба, ми ни са странцима, ни само са димаћим играчима нисмо више ни приближно конкурентни Европи. А то није због "сада" или "намешене лиге" или "домаћих склањалица" и сличних глупости, то је због "одавно"!!!! Одавно смо ми изгубили корак за Европом. Још тамо после деведесетих. Када су сви осетили мирис пара и када су сви почели да мисле искључиво на то како да се што пре дочепају пара, од председника клубова, преко тренера, разних менаџера па све до играча који су почели одмах да умишљају да су "марадоне" и "роналда" или "месији", иако се нису ни поштено "излегли"!!! Што је најгоре, никад випе нећемо да се спасимо тога.
Pa problem je u tome što su fudbaleri Zvezde mislima već na sajmu knjiga u Beogradu. Kud baš sad taj sajam knjiga.
Genijalno
Auuu brate slatko me nasmeja!!! Svaka cast majstore!!!
Čemu tuga? Pa i Zvezda je dala gol doduše iz penala ali je bila oslabljena. Nije branio Glazer a nije igrao ni Ivanić. Pa najviše je nedostajao Ilić. Pavle Ilić. Pa nisu doputovali ni Simović Elvis, Milanović Miloš, Lukić Lazar, Šegrt Jovan, Široki Zoran, pa i Ivković i neka mi ne zamere ako ih nisam sve nabrojao. Ko može da se seti svih tih Terzićevih vedeta. Tako da sam ja zadovoljan rezultatom. Dali smo gol, igrali u okrnjenom sastavu a dobili samo neku slabašnu petardu, jedva se čula. Biće to mnogo bolje već za vikend čim se iz Afrike vrati Pavle Ilić.
Javi se Terza!!!!!!
slusam analizu na areni. kazu nisu sudili jos jedan za zvezdu kod nekog kornera. ovaj drugi kazem kako zvezda moze sve da pobedi, pa cak i city i ne sme posemisticno ulaziti u utakmice. ko je ovde lud? ludi smo svi mi, severnokorejci su mace za nas
Ako nista Zvezda moze da se pohvali da prima najljepse golove :D
Za sve ove sto pominju koliko su ostali klubovi skuplji od zvezde, vas predsednik je rekao da je zvezda skuplja od svih klubova u domacoj ligi zajedno, pa opet mora dodatno da su upinju sudije i iskljucuje Var soba da bi cedo pobedilo. Bice da nije sve u lovi. Mada mozda to vazi samo za ligu sampiona.
Isplaci se bice ti lakse
Milojevo znanje ne prelazi igru bunkera. Kada nam neko ne da gol mi imamo nereseno i uz penale negde i prodjemo. To je maksimum. Ako zelimo da se lozimo da smo bolji od politicki unistenog Partizana onda je sve uredu i mi smo najbolji. Imamo osvojene titule. Jesmo li srecni? SISTEM ………!!!!
Sad cemo tek biti boljji od vas nova uprava,atmosfera,povratak navijaca
Puče...
Sad cemo tek biti boljji od vas nova uprava,atmosfera,povratak navijaca
Videcete tek upropastavanje Zvezde protiv Barse, kucu treba staviti na goste i lagano duplirati pare. Volim Zvezdu od srca, volim nase klubove, ali moramo biti objektivni, 3-0, 4-1 ili vise od toga, Barsa lagano dobija, mozda se dogodi cak i katastrofa, 5-0, ili vise od toga, pa kad im je ovo odradio Monako, sta ce tek mali Jamal da radi ovoj sporoj odbrani - videcete i sami. Znam, "Marakana" shatro "grmi" i ostalo, ali uslikajte ovaj komentar, telefonom, pa ga pogledajte posle 4. kola Lige Sampiona. Sramota da bar jednog Argentinca iz nekog prosecnog argentisnkog kluba nisu doveli za 3-4 miliona. Pa za 2 milke iz Rosarija su mogli da dovedu zver od veziste, ali da, Krunic je taj,....,:)))
Уликан коментар. Слично мислим, иако се као навијач опет надам бољем. 😔
Ko će ti da kvotu 2 protiv Barse? Sve ostalo si u pravu.
...debakl, samo 5-1, prolazimo mi to u revansu!
Ovaj tim zvezde je jako loše selektovan, ne postoji ni jedan igrač koji ima kvalitete za LŠ. Pojačanja su katastrofa a, ko je njih dovodio. Potrebno je da se ako nema novca na bolje, da se forsiraju mladi srpski igrači, jer sa ovima sve utakmice gubimo a nijednog novog nećemo dobiti. Realnost je da nismo dorasli LŠ, a naša liga je seoska. Balkanska liga bi mnogo pomogla, jer su svi klibovi na balkanu loši iz istog razloga.
Nikad više!
Vi već zaboravili iz koje ste lige osvojili Ligu šampiona 91.
Pa šta se ložite ljudi na fudbal i Zvezdu... Pa vidite šta je trener izjavio nakon utakmice... Pa čovek je hladan bez emocija reko ima još utakmica mi cemo se kao boriti pa šta bude... Pa oni igraci i trener i struka idu po Evropi jedu finu hranu spavaju u dobrim hotelima vide lepe gradove a na kraju uzmu ogromnu lovu i baš ih zabole šta ko misli o njima... Sve ide u sportu ka americkom stilu... Samo lova je...eš emociju strast borbu za klub i državu.. #da da
A mi pricali protiv Bahara. Ono prosle godine je bila rapsodija.
Blagi bože gde je naš fudbal. Tuga jedna.
Bice bolje protiv Barse, 7+.
Kruniću poželeti sreću u daljoj fudbalskoj karijeri. Lešnik ništa bolji od Kange. Silas može da bude sila samo u Gornjoj Trnavi pošto mu se lopta odbija od noge kao od betona. Dalsio dobar i zadržati ga. Čemu služi Katai? Čemu Ilić? Čemu Drkušić? Suviše je to pacera za jednu LŠ! Ispade ovaj Nedaje još ponajbolji medju njima, dakle KATASTROFA! Gde je Radonjić? Zašto nemamo trenera? Imamo li kondicionog trenera ili ćemo svaku tekmu završavati sa 8,9 igrača? Rodića oterati VEĆERAS!!
Nadao sam se da ih hvatamu na kondiciju u sudiskom produzetku, nije ovo nista za brinut, mozemo jos slabije, ovo je tek pocetak...a Nisam video, jel igrao za Monaco onaj keljavi njihov vladar, mislim da je danas otkazao bob 4tvorosed trening, da bi usao u drugom poluvremenu, mislim da je usho jel?
Nema veze. Za vikend dominacija protiv Spartaka. Oni će biti uviđajni što je CZ igrala fizički tešku utakmicu pa neće trčati i boriti se.
Sad sam pregledao tabelu LŠ. Ovo je više od bruke. Bukvalno ,nemaju pojma. 36. (Zadnji)potpune katastrofe tek dolaze.
U košarci Zvezda i Partizan su odlični u vrhu evropske košarke među top 10- 15 najboljih timova zato što je tu dovoljno par desetina miliona EUR da bi bio među najboljima, dok u fudbalu je totalno druga priča, treba 5-10 puta više para i smešno je uopšte se nervirati kada je Liga Sampiona rezervisana za super bogate klubove.
99% komentara od onih sto su izgubili derbi od ove zvezde 0:4?
Imamo puno pravo da se radujemo vasem porazu.Isto kao sto se vi radujete nasim porazima.
Nego, šta kaže Spajić? Jel nije impresioniran?
Dolazi Barca a Mesi prešao kod nas
Odvratnog li kluba
0 :4 u derbiju
Eh da je Pavle Ilic sudio videli bi oni ko je u stvari bolji. Ili bar Pukl,sto bi rekli sinoc...nikad sladje ....ali samo dok se ne izadje iz lokala gde se pod zastitom maksimalno bahatite.
Pavle Ilic nam sudio i protiv vas?
zvezda najgora u LS
Звезда се тренутно налази у ситуацији да игра потпуно незанимљиве утакмице. У домаћим такмичењима нема достојног противника, а у Лиги шампиона Звезда нема адекватног противника осим што ће то бити у дербију зачеља у последњем колу против Јанг бојса. Звезда би у овом тренутку одговарало неко такмичење где би играла што више против клубова као што су Јанг бојс, Боде, Ференцварош, Динамо, Олимпијакос, Славија, Спарта и слични клубови. И да није толико велика премија за учешће у Лиги шампиона, верујем да би сви ови клубови више волели да играју Лигу Европе него да примају 5-10 голова од клубова са 5-15 пута већим буџетом. Али велика је разлика да ли ћеш сезону да почнеш са 25 милиона или 10 милиона евра. Има 5-6 земаља у Европи које имају клубове који могу равноправно да се такмиче, сви остали служе за поправљање гол разлике.
Za ovakvu C.Zvezdu pravi trener je Piksi.
Tako je. Covek je edukovan.
I oba gola na kraju poluvremena dolaze posle lošeg golmanskog ispucavanja, gde ovaj to radi po sredini, ovi odmah dolaze do lopte i izbijaju napred i ćao, zdravo. Jako loš golman. Ali jako loš i ceo tim. Điga, Seol i Šerif jedini na visini. Ostali svi ćao, doviđenja. Dajte nam igrače, fudbalere. Igra ne postoji, nikakva. Nema je čak ni u prvenstvu koje je ispod svih Evropskih proseka. Ovi crni što sad likuju i misle kako se vraćaju, daj Bože da se dignu i predstavljaju neku konkurenciju, ali neka se ne pale da bi oni prolazili bolje u Evropi kad znamo da ne bi. Oni od ove Zvezde gube lagano 4-0 na svom stadionu, primaju po šest komada od timova koji su daleko od Lige Šampiona, pa zamislite da oni sad ovakvi izađu na megdan Monaku, šta bi to tek bilo. A i poslednju pobedu u Kupu Šampiona su postigli kad, evo neka sami oni kažu, pošto iz svoje dve Lige Šampiona nemaju nijednu. Ali to nas ne interesuje. Suština je da je nedopustivo da imamo ovakvu Zvezdu i da ovakva Zvezda dominira ligom. Zvezda mora bar tri puta bolje da izgleda nego sad i da igra brže. U kakvoj domaćoj ligi igramo morali bi sve protivnike da deremo redovno od sedam do deset nula bez problema, ali to naravno nije slučaj. Utakmice na Marakani nisu realno stanje, jer tu je i dalje faktor Zvezdinih fenomenalnih navijača ogroman, kako za tim Zvezde, tako i za protivnika, mada ni oni više ne mogu da prikriju očigledne nedostatke u kvalitetu samih fudbalera, koji i kad daju sve od sebe dobri su da izbore častan poraz
Janković o mladim igračima u centar.
Silas , Olajnika i Krunic pa oni nisu ni za drugu srpsku ligu
Velike disproporcije kako uprava vidi tim, kako navijači vide tim i kako trener vidi tim. Odbrana je kriminalna bila još na početku priprema, napravljen tim koji će biti napadački a doveden trener koji igra pretežno defanzivno. Nekada je najbolji lek primiti kritike i biti samokritičan. Evo Milojević kaže da fali svega a novinar pokušava da nađe krivicu na drugoj strani. Više brzine, snage, sporost u donošenju odluka na terenu to je sve Milojević naveo da fali Zvezdi a Stojić drvi šta fali srpskom fudbalu, naravno kroz Zvezdu kao da ne postoji ni jedan tim više ne postoji kod nas. Koliko šansi je imao Monako, nestvarno.
Što je valjalo to smo prodali...
Ne kradi mi nik!
samo u zadnjih 10 minuta su mogli da prime 5 golova
Pa jednaka je razlika izmedju Zvezde u Srbiji i ostalih ekipa pa i Partizana.Pet puta ste skuplji.U čemu je razlika??I jos se sladite i brojite titule?A ovamo je to realnost!?Kako???
Da je bilo 9-1 bilo bi malo ružno je bilo gledati.
Ovo je mučno gledati. Zvezdaša sam od kada znam za sebe. Zvezdine evropske utakmice pamtim od legendarne utakmice protiv Benfike kada smo preokretom pobedili sa 3:2,a posle toga ih je bilo još mnogo. Fudbal je od tada mnogo napredovao,a naš je nazadovao. Dok smo igrali jaku ligu u kojoj se prvak nije znao unapred, mogli smo da se nosimo i sa Realom i sa Bajernom i sa Barselonom. Sada iz godine u godinu mi tonemo sve dublje. I kraj se ne nazire.
U Evroligi se borite za 17 mesto,u LŠ za 35. Odlično🤣🤣🤣✅️
Zvezda je ono najbolje što imamo u zemlji tigra
Zvezda i njeni igraci nisu po kvalitetu ni prici.proseku Lige sampiona. Ono sto je ovde bilo vidljivo je losa kondicija, sporost, odsustvo taktike. Zvezda nema ni jednog kvalitetnog igraca. Ko ih placa, koliko i zasto....
Jel Spajić i dalje nije impresioniran?
Realno posmatrajući Piksi ima bolje rezultate sa reprezentacijom nego Miloje sa Zvezdom, samo što subjektivni navijači gađaju Piksija kamenjem a Miloja hlebom.
Ja mislim da navijači Partizana željno iščekuju Zvezdine mečeve u L.Š. , više nego 2003 i 2010 god. kada su i sami igrali u L.Š.
Ja onu tvoju zeljno iscekujem
Da nisi slučajno šta omašio u tematici..priča se o fudbalu, a svoje frustracije na nekom drugom mestu leči...
Zanima me ko je glup da kupi kartu za sledeci mec Zvezde u Ligi Sampiona, ja ne bih isao i da dobijem kartu za dzaba pa ko god igrao, zasto da budem svedok nove petarde ili neceg jos goreg. Ovako ustedim pare, ne nerviram se, sedim kod kuce i posle 5 minuta igre i nove bruke promenim kanal, nista lepse.
Realnost, nema para i to je to. Mi letimo u oblacima i mislimo da može da se živi od stare slave, ne može. Zvezda je klub 3. ili 4. kategorije za evrofudbal, liga konferencije je čak prejako takmičenje za nas, teško bi i tamo do nokaut faze. Rodić, Spajić, nisu ni za domaću ligu, fizička sprema, pa taman ja super ligu Srbije
Kakvo blamiranje imena, kluba I zdravog razuma. Ne zavaravajte ovu zatupastu masu. Cilj je samo da se uzmu pare od ulaska u LŠ, napune neciji dzepovi, I to je to. Kraj.
C.Zvezdu kao prvo treba jedan pravi trener koji bipreuzeo ekipu Juniora koja danas igrala nereseno protiv svoji vrsnjaka u Monaku i ovu ekipu dobro trenirati i imati uigranu ekipu koja zna sta treba i sta hoce . Za 3 ili 4 godine imali ekipu za Ligu Sampiona.
Taman...
Jedva cekam da cujem izjave fudbalera! :)))
Nikad inferiornija ekipa nije igrala LŠ, u svim mogućim segmentima igre. Na kraju statistika, kao da su igrali kup Francuske sa petoligašem. Terzić će da tihuje neko vreme...
Jel moguće da toliko ljudi i dalje prati naš fudbal iz utakmice u utakmicu i to još očekuju rezultat? Mislim ono, navikli su vas na pobede šta pa ste sad iznenadjeni ishodom utakmice, ne kapiram..? Svaki put ista priča, čist mazohizam...
Pa nije LŠ naša raspala liga , tamo se igra fudbal .
zvezda ubrzava svaku tekmu u visu brzinu Benfika 2 Inter 4 Monako 5 Barsa 6 😂
Samo da ne bude 2:9.
Care 1:9 je rezultata!!! Gori i od našeg!
BilDe tebi je isto primiti 9 golova u jednoj utakmici i u 2 utakmice? Hahahahahahaha
Niko nije gori od vas. Niko nikada nije primio 9 golova na jednoj utakmici u LS.
pa bolje je jednu tekmu 9-2 sa 2 poklonjena penala i 1 gol iz ofsajda-to ti je 6-2..znas da je jedan los dan bio,nego vama svaka tekma poraz sa 4,5,6 razlike..0 bodova gol razlika vec 2-12.mi zabili vec 4 gola,imamo 1 bod 😂 kako kaze svaki trener :radje da izgubim 1 tekmu sa 5-0,nego pet tekmi sa 1-0
2 poklonjena penala hahahahaha. Uvek vam sudije krive a rugate se Srbima. Neprocenjivo. Inače vi ste išli u istoriju i osramotili se za sva vremena posto niko nikada nije primio 9 golova u LS.
Bayernu su dali 3 penala.kao da su dali Kaneu da ih puca cijelu vecer dok ne promasi.2 penala nisu bila.jedan se spotaknuo oko noge.1 gol je bio opsajd.protiv Monaca njima daju lagani penal,nama ista situacija faul nad Petkovicem ne daje penal.
Cela drzava se raspada zasto mislite da ce u fudbalu fa bude bolje ?
Masala
Upravo tako,lepo si objasnio.
Pitam se dal je spajic impresioniran bar malo ovog puta...
ja ladno 30 sekundi pre kraja ugasio televizor,pomislio to je to,steta nece biti petarda,pogledam na trenutni rezultati ono 5/1...pa jel moguce da su primili gol u zadnjoj sekundi xaxaxa
Ubijen Partizan da slucajno ne bi Zvezdi pravio provlem u prvenstvu, ali i za svaki slucaj da se zatvore i utakmice, da se neko ne rastrci, a ako slucajno nesto podje neplanirano tu su sudije i var soba da se sve dovede u normalu. Klinci se pale jer im bitanga prica bajke, a kada dodju sa osrednjim ekipama u borbu omlate vas ko tresnju. Nemate dva Srbina u ekipi, dok za to vreme madjija ubija lovu uvaljujici vam neke sabane od fudbalera.E moji gani sta vas ceka kada dodje kraj i koliki dug vam je madjija navukao. Bice preko 100 miliona minimum.
Jarane, vi pola vijeka niste u Evropi dobili poluozbiljnu ekipu... Nema se vas sta ubijati... Vas malo vlast par godina zavarala da ste nesto bitni...
Dobili smo YB, npr. koji vi jarane niste u 4 utakmice
Partizan je 2 puta igrao Ligu Sampiona, po starim pravilima, kada se u 3 pretkolu islo na na klubove iz najjacih evropskih liga, drzavna mezimica tada ni jednom, godinama, Partizan je od Galakikosa gubio samo 1-0n u Beogradu igrao 0-0, pobjedjivao je tokom 80tih Romu, Celtic, kasnije izbacivao Njukastl, Anderleht, sa Portom, Sportingom, Marsejom remizirao, najvise 3 komada dobio od Arsenala, drzavna mezimica po 6 fasuje od Psga i Bajerna, 5 od Monaka, 4 od Intera, a politicki unistila Partizan, a karma je cudo.
Partizan je zadnji put pobedio u KES/LS u 1983/84. sezoni... toliko o tvojim nostalgijama hehe
A šta ćemo sa Kroacijom, Rapidom, Slavijom, Bilbaom i Tikvom? To ste brzo zaboravili? U pet utakmica sa ovakvih pet svetskih velikana ravnih Bajernu, PSŽ-u, Totenhemu i Liverpulu, vi ste dobili 25 komada. To je rezultat koji imaju ekipe sa Malte, Burkine Faso, Tunguzije i Mordora. Vi ste čista epska fantastika. Ne postoji fudbalski klub u istoriji čovečanstva u koji je toliko ulagano, a sa tako jadnim rezultatima.
Postoji, CZV .....samo za starije od 18 u LŠ.
A sta cemo sa Serifima, Kairatima, Cernomerecima, Ludogorecima, Renom itd :D
Galaktikosi su tada ispali u osmini finala lige šampiona, slabo su igrali. Igrali ste 2 Lš i osvojili ukupno 1 bod. Nama pet daju Monako i PSV, vama Rapid, Slavija Prag i slični. Za razliku od vas, Zvezda je pobedila u LŠ Liverpul i Olimpijakos. Igrala nerešeno nekoliko puta...
Ljudi, vreme je za ozbiljan reset. Trebaju nam 2 stadiona kapaciteta max 25 000 - ni to ne možemo da napunimo. Ne na ovom mestu. OFK-ov je sjajna lokacija. Monako ima stadion kapaciteta 19 000!!! Trebaju nam ozbiljne fudbalske škole i liga sa max 3 stranca po ekipi. Možda ova idiotarija sa stadionima u provinciji i nije glupa ideja. Treba žrtvovati par godina i krenuti od nule. Trenutno smo u minusu. Zvezda i Partizan troše preko 100 000 000€ godišnje. Za te novce + ove koje drugi troše može da se napravi ozbiljna liga - fabrika talenata. Dajte novce trenerima, a ne kojekakvim ispodprosečnim strancima. Deca: kopačke, dresovi, trenerke - O dinara! Za 7-8 godina ćemo imati pristojnu ligu i timove koji se neće blamirati u Evropi Čemu ovo?!
Partizan je imao projekat novog stadiona za koji ne bi dao ni dinar.Taj stadion se danas nalazi u Bernu na kojem igra Jang Bojs. Ta Švajcarska kompanija je nudila Partizanu stadion od 32 000 ili 38 000 nisam siguran, salu za košarku, tensike terene a oni bi imali hotele i neki komercijalni sadržaj. Medjutim Tadićev vojni ministar Šutanovac je stopirao taj projekat iz istog razloga zbog kojeg smo danas ovde. Mržnja prema Partizanu !!! Novac treba država da da svima jednako ili da ne daje nikome ni dinar. U tom slučaju klubove treba privatizovati ali ne ovu pljačkašku privatizaciju. Liga mora da se smanji na 10-12 klubova najviše. Da se uvedu strane sudije i da krenemo lepo iz početak da igramo pošteno.
Sve znam. Radi se o spašavanju žive glave. Nema ništa od prošlosti. Mora sve nanovo. U Loznici niko ne ide na stadion. Nekad je bilo par hiljada ljudi na bitnim utakmicama. Bio je drugi sistem takmičenja. Igrali Kežman, Mićić...
Surova je ova monstruozna liga sampiona , mnogo kesa , vremena se promenila. Pa do samo pre 15 - 20 god. smo opusteno mogli da igramo sa ovakvim timovima , sad na zalost nikako. Jednostavno , Golovin i Aklijus vrede vise od celokupnog tima Zvezde . Kes je unistio fudbal.
To što si naveo je prava utopistička ideja. Sviđa se i meni, ali kako da ti kažem... nema šanse! Pa gde će onda da senograde razni sumnjivi tipovi, da pronevere, properu, izmuljaju!? Pa mi nismo ni sami svesni koja cifra se vrti u tim pregovorima države, menadžera, blizanaca Bg! Ko zna koje su tu mahinacije i koliki opseg je zahvaćen da bi sad se pomagalo društvo na taj način koji si opisao!
Zvezdaš sam. Uveren sam da Rasim Ljajić i tim koji predvodi, Partizan će uvesti u red. Od fudbala i sporta je mogla Srbija da ima jednu od najveću ekonomsku granu i prihode decenijama unazad. Da, dobro ste me razumeli, "uzgajanje" sportista: fudbal, košarka, rukomet,vaterpolo, tenis, skijanje, hokej, kuglanje, streljaštvo, ... ITD. Moglo se sistematski ogromne prihode okrenuti. Činjenica je da su neki pojedinci za sebe okrenuli tu lovu a rezultate toga se vidi upravo u ovoj bruci od utakmice.
Haha, a i ovaj golman vam je prica za sebe. Borjanu spomenik za zivota.
Naslov treba da bude: NOVA SRAMOTA ZVEZDE U EVROPI.
E, bas mi zao.
Mnogo je kumeeee !!!
Sve sve ali da ne pokažeš karakter...i šta sad trener da izjavi..mislim stvarno...
Bice bolje protiv Barse,glavu gore da primite 6 od barse,ipak dizete lestvicu na najvise kao klub koji predstavlja srbiju
Celu utakmicu golman degažira loptu, posle jednog ili ni jednog dodira naših igrača protivnik je osvaja I stvara šansu Milojević posmatra I ništa ne preduzima, nisam fudbalski ekspert ali ako protiv Monaka ne možemo da odigramo dobro barem 20 minuta onda ne znam protiv koga bi to mogli, mislim na Monako od večeras koji ni kriv ni dužan postiże pet gola moglo je da bude I 7,8, sramota me je ovakve Zvezde kao nikad u životu I ne nije problem rezultat sramota me je jer nismo odigrali jedan dupli pas, sramota me je ovih silnig stranaca koji primaju ozbiljnu lovu a nemam objašnjenja za šta.
Jugosloveni su majstori spina i lazi, kako oni koriste svaki zvezdin loš rezultat u ligi šampiona da spinuju o sudijama, a ispali iz Evrope tri puta, izgubili derbi 0-4 i ponovo ne znaju za sramotu pa se javljaju,jel su pre 40 godina pobedili poslednji put u LS? teški kompleksi, toliko pakosti se vidi u svakom njihovom komentaru, toliko izvrću istinu, u njihovom svetu bolje je ne igrati Evropu nego igrati ligi šampiona ,to je kao da se neko ko ne radi smeje onome koji radi i ide na posao svaki dan a zna da kuka sto onaj drugi ima pare da plače sto neko ima više para ,Cist kompleks komšija malih
O cemu ti pricas, o Partizanu? Pa cime se ti dicis? Pobedom nad klubom koji tek sada ima smenjeno rukovodstvo, koji je u dugu 60 mil. eu? Gde je sve propalo? I ti pricas o Partizanu a navijas za tim koji ima sve u ovoj zemlji?? Zato ste tu u Evropi. DNO. I trpace vas na svakoj utakmici dok igrate . Petarda vas ceka na svakoj utakmici..Ali je bitno da Zvezda u nasem prvenstvu igra rekreativno..
Imate jos sanse, mozda Young Boys ili Slovan prime po 3 komada pa da ne budete poslednji. Miloje najveci trenerski car, a Terzic najsposobniji menadzer!!
Upravo pogledah highlights. Kao neka skolska ekipa u odbrani, smijurija. Padaju preko lopte, proklizavaju u prazno, pogresni pasovi bez pritiska, konstantno pogresno stajanje...
I Murinjo da dodje ne bi bilo bolje.Samo nas lože da vredimo nesto.Zvezda je nekada bila veliki klub,prvak Evrope,a i tadasnja drzava je bila na tom nivou.
Drzava nam bila na nivou 1991. godine? Ti imas 10 godina?
Nivo I te kako, za ovo sad.
Treba najuriti iz Zvezde sve camuge i one koji su ih doveli.
Tužno je da uz slavno ime Crvene Zvezde stoje ovi rezultati, evo već tri Lige Šampiona. Nikakav iskorak se ne pravi, čak smo sve gori i gori. U domaćem šampionatu jedini rival srozan, tako da tu i nema fudbala. To više nikoga i ne interesuje. Jedini motiv ovim našim ispod proseka igračima, čast veoma retkim izuzecima, jeste da se kako tako dokopaju Lige Šampiona. Mada ne shvatam zbog čega, kad tu ne mogu čak ni časno da učestvuju. Terzić treba odmah da se pozove na odgovornost i ode. Zašto Zvezdu ne bi preuzeli Zvezdaši, Vidić i Jugović i njima slični? Trener je pokazao da ne zna posao. Fizička spremna nije za ovaj nivo takmičenja, igrači se sami povređuju i ne mogu da izdrže brži tempo jer upravo dolaze iz lige u kojoj se šetaju. Kanga i Katai su bili igrači za većinu ovih, ali ni oni ne mogu više, ako su ikada i mogli na ovom nivou, jer fizički nemaju taj kapacitet. Zvezdi treba 10 fudbalera koji su to. Komplet nova odbrana sa izuzetkom Đige. Šerif uz Đigu i Seola još jedini stranac koji valja. Svi ostali mogu da idu. I Milson, Elajinka, Duarte, Dalsio, skroz neupotrebljivi. I oba Slovenca nam ne trebaju. Ni onaj Ilić, kao i ovaj golman Ilić, linijaš klasičan, užas. Silas možda i zna ali ko bi ovde to pokazao. Maksimovića neka zbog mladosti. To treba Zvezdi, stranci i domaći kao Monakovi. Mladi, brzi, željni dokazivanja, ali pre svega fudbalski potkovan. U ovoj Zvezdi toga nema. Večerašnja partija je da se ceo tim zamisli i za ostavke odgovornih. Ne želimo ovakvu Zvezdu.
Miloje, ipak veze nema. Ovo što mi igramo, nije fudbal.
5 komada plus dvije stative i i par zicera..gotovo kao poraz Dinama u Minhenu
Komentatori sa Arene su gledali neku drugu utakmicu. Šta tek reći za Ranka Stojića. Niko ne sme da nazove stvari pravim imenom. Za sve se traže opravdanja. Pa oni misle da mi ne vidimo svojim očima nego će oni sa televizije da nam objasne. Odatle treba krenuti.
Zato se utakmica gleda na RTSu pod uslovom da ne prenosi Nemanja Matić. Krivokapić ipak ima dovoljno kredibiliteta i mozga pa je celo drugo poluvreme otvoreno pljuvao onu brukanje.
Terza zvani prevara
Evo RTS "sudija kriv, ostetio nas Nemac." Ovo je nepopravljivo.
Al' ovaj Jankovic na RTS 1 lupa. Realan bi bio dvocifren rezultat!
Susjedima raste MINIMALNA plata za čak 80 evra.
Kako veliki rezimski trener Milojevic dozvoljava ovakve blamaze, haha.Gol razlika drzavne mezimice 1:11, za sada.Komentator na Areni cak i onoga ko ne navija ali bi simpatisao u Evropi Zvezdu, okrene protiv nje.Fol igrali dobro u prvih 45 minuta, kada je Monako zapravo igrao sa pola snage, cim su se uozbiljili brodolom Zvezdane.
to se dobija kad se planski unistava konkurencija, a u ligi imas 3-4 filijale(bar)
Ko vas unistava dokle Vasi Lazi?
Ne, to se dobija kada neplanski diletantska konkurencija unistava svoje klubove i onda im je Zvezda za to kriva. To se dobija kada jedini iole ali IOLE funkcionalno vodis klub (kazem, jedva, iole) i onda si prejak za saku jada u domacoj ligi ali i dalje, logicno, preslab za ostale. Pogledaj samo imena i vrednost igraca Monaka i Zvezde, pa pokusaj malo da mucnes to sta god plivalo ti u lobanji...
A ovi sto toliko vrede igraju sa 4 noge, sta, ne razumem... Sine ne filozofiraj mnogo. Budi bar malo posten, pa prizna zasto je Partizan tu gde jeste...
Rekao sam ti upravo zasto je tu gde jeste. Zanimljivo kako nije bilo "tu je gde jeste" komentara kada smo MI imali nesposobnu upravu a vama DIREKTNO vedrio i oblacio Tole na celu FSS-a. Nemoj o postenju, grobaru dragi, samo nemoj.
Mi smo stvarno katastrofa ali kako ove grobare nije sramota da komentarišu posle onog njihovog ispadanja…
Ne shvatas da smo isti? Partizan ispao a vi igrate i svi vas trpaju? Kako te nije sramota. Imate stabilan klub, resene dugove, rukovodstvo koje sve moze u ovoj zemlji? I pricas o Partizanu koji je gotovo dosao do dna??
Zvezdini dugovi su veći, Zvezda isto ima drugorazredne strance, vi ste imali fudbalsku školu svetskog glasa, pravili ste igrače ko na traci, prodavali ih za ogromnu lovu, jesu li vam zvezda I vučic jedini krivci ili ima I vaše krivice? Pa taj vučić vam je prvi političar koji je omogućio da vam pripadne stadion koji niste mogli ni da okrečite u zadnjih 30 godina, pa bih vas ja pitao gde su pare?
Sad da trener ima obraz i moral. Pa kaze nisam ja za ovo
Rodic je zlocin koji traje a realnost je da smo neki sedmi esalon ozbiljnog fudbala u Evropi.
Zlocin su svi do jednog
PAO REKORD! 12 uzastopnih poraza u gostima. Auuuu sramote...
Gol razlika 7: datih i 42; primljenih golova
Realnost je da ovoj zvezdi fali još minimum 50 miliona u vrednosti igračkog kadra da bi relativno uspešno parirala ekipama na ovom nivou. A i tad uz puno sreće mogla bi biti iznad 24-og mesta. Nije ovo košarka. Malo realnosti nije na odmet,sam plasman u LŠ je veliki uspeh.
Miloje odlazi. Taktički i fizički nespremna ekipa, bez discipline.
Ovo je mucno gledati. Dal da dodjemo na utamicu u Barsinom dresu?
Jel’ igrao Mesi?
Uživanje je bilo gledati :)))
Mrs Iz Zvezde
Primiš 5 komada i trebaš biti srećan! Realno, pogotovo u 2. poluvremenu, trebali su primiti bar još 5. Ovaj naš fudbal je stvarno dotakao dno.
Mesiju i Milojevicu dati kartu u jednom smeru za Kinu sto pre.
Pravi šampioni, lepo nas predstavljaju u Evropi.
Eh da je Pavle Ilic sudio videli bi oni ko je u stvari bolji. Ili bar Pukl....sto bi rekli sinoc...nikad sladje ....ali samo dok se ne izadje iz lokala gde se pod zastitom maksimalno bahatite.
Tigrovi Srbine
Ne verujem da je Milojević toliko glup da Spajić mora da bude kapiten i da igra Rodić.Mislim da on nema sa tim veze.I ne pričajte o treneru nego o rukovodstvu,koje treba da ode.Kanga u sedamdeset godina će biti bolji od obojice.
I onda se vi lozite na nas fudbal... I tako uvek blamiranje u Evropi i cemu onda sve. Blam! Fudbal i Srbija ejjjjjj.
Мађија.
Srbiji ne treba jak Partizan, jaku Vojvodinu, jak Radnički...dovoljno je sve pare usmeriti na jaku Zvezdu!
Kako je igrao Mesi? Cujem da velikani cekaju u redu. Sve je zadivio neverovatnim talentom i izgubljenim svim duelima
U kontri izbacio igrača samog na levoj strani, sa livadom ispred. Sad, pošto je to bio Seoul, ćorav posao, ali da igra u ozbiljnom klubu, protiv Monaka i da je tako izbacio nekog drugog, to bi bio gol, možda gol za pobedu… Dečko je suvo zlato, svaki potez rezonski, prijem bez greške, diže glavu, gleda is pred i oko sebe. U ovakvom timu, Savićević iz ‘91.bi delovao beskorisno.
Врати се Станковићу све ти је опроштено, врати се молим те најури овог Родића и Олејинку
Golman Ilić je kandidat za najlošijeg Zvezdinog golmana u poslednjih 45 godina. Za ranije nisam kadar da procenim. Još Rodić ispred njega?! Užas. Ilićeve parade su sve kratke i uopšte su mu kretanja bez veze, nema sigurnosti gde treba da se postavi, na centaršuteve ne izlazi. Ni gram autoriteta. Sve što ide u stranu i u gornji metar visine gola ne može da odbrani. Glazer mi je upitan, a ovaj. Teško nama.
Verovatno najlosija igra naseg tima ove sezone i losa taktika i postavka Milojevica. Nadam se da je ovo momenat da se rascisti ko moze da igra u Zvezdi, a ko ne. Mnogima se treba zahvaliti i pruziti mladim momcima zeljnim dokazivanja i igre.
Nemojte više ko Boga Vas molimo da se plasirate u LŠ. Mi Zvezdaši imamo samo traume od toga. Rukovodstvo uzima pare , igrači odlaze , dolaze....a nas groblje satire od zajebancije. Bruka je ovo. Ajd Zvezdane , da se ne ljubimo. Ajd polako prema Karaburmi. Odstupnica već završena.
Ko vas sta pita?
Brate što tako?Svi zadovoljni! Vi dok ne krenu utakmice lige šampiona a mi kad krenu! Savršeno! Evo ja grobar kažem ne dao Bog da mi igramo u LŠ!
Satiru oni sto su ispali iz Evrope 9:2?
Uprava napolje!
Oterati strance. SVE. Oterati sve domace igrace starije od 30 godina. Smeniti upravu, trenera, minimizirati troskove i dovesti klince 17-25 da igraju. Uvesti pravilo da igraci MORAJU DA RAZUMEJU SRPSKI JEZIK (da razumeju navijace) ili ne mogu da igraju. Ako mi nemamo 11 nasih klinaca da za Zvezdu igraju ne treba da nastavimo ovo mucenje.
Макс 1-2 квалитетна странца. Остало наши мора да играју и гризу. Ове полутане што доводе на кило би забранио. И наравно, управа напоље. Сећате се како је стадион под Робијем био пун. Тада нису биле битне паре, већ смо гледали нашу децу. Ово нема везе са животом, ово није тим.
Koliko mi zalosno izledamo , nas klubski fudbal je mrtav odavno u Euro okvirima . Daj bolje da se se svi stranci prodaju ( zabrani njihovo dovodjenje ) i da igraju samo nasa deca u svim klubovima prve super lige . Ovo je tragedija . Pozz
Druže nije problem u strancima, regionalno ligi ili čemu već, već u nameštenom domaćem prvenstvu... Što zvezda ima sve vreme 15 igrača na terenu, što protiv nje ko pokuša da igra sudija to neutrališe... Što ne sme da izgubi bodove. Definitivno je najjača ekipa u prvenstvu ali naviknuta da sudije guraju i pomažu, pogube se kad nije tako... U 70 minutu imaju grčeve a u domaćem lete i u 100-om...
Ljudi mi nikada ni za 5, 10, 15,20 godina necemo nista uraditi u Evropi. Uvek cemo biti kanta za punjenje kao i svi sa Balkana. Nama je jedini spas regionalna liga. Ovo je uzas. Ovi nesrecnici su fizicki nespremni jer igraju ligu "setalicu". To je fizicki nespremno da izdrzi 20 minuta. Jednom recju mi smo nesposobni za ovaj nivo fudbala. A Terza lozac,moze samo klince da lozi o jakoj CZ.
Terzic i Milojevic sram vas bilo nasto ovo lici i na sto ste doveli klub, da li imate imalo obraza i casti da podnesete ostavke i da vise ne nanosite ljagu i sramotu ovoj svetinji! PRIVATIZACIJA JEDINI SPAS!!!
Terziću MRŠ NAPOLJE!!!
Немој тако,то вам је диша.
Hrabroj zvezdi nije dosudjen penal
Znaci,ovaj golman Ilic nema pojma sa fudbalom. Ko li ga dovede u Zvezdu i zasto,nikad mi nece biti jasno.Zadnji minut prvog poluvremena,on ubacuje loptu u igru,medju grupisanim igracima,pravo igracima Monaka.Zadnji minut utakmice,nadoknada,ponovo ubacuje loptu pravo na glavu igracu Monaka i prima gol.Umesto da je izbacio loptu u aut ili na drugu,praznu stranu terena,on im dva puta asistira da bi primio gol.Pod hitno ga najuriti iz Zvezde i pustiti Gutesu da brani ili malog Draskica.Da ne pominjem malog Jocu Miladinovica,najboljeg mladog golmana u Evropi,koga su najurili iz ekipe jer nece da mu menadzer bude Terzicev sin i pokusavaju da upropaste decka a slucaj je sada pred sudom u Strazburu.
Ljudi moji ,Rodic je idigrao 30min. I kumovao je kod 2 gola. Zamislite da je igrao od pocetka utakmice ? Pa brojali bi mi do 9. Miloje da se ne ljubimo. Nasu ligu, sa ovolikom podrskom (budimo realni) ja mogu Zvezdu da vodim.
Крај Велика Брука !
Petardinjo Miloje...
Daj bre jos 200 miliona da se ukanalimo pa da ko ljudi gubimo 2:1
Ajmo komšije nije loše,gol razlika 2:11 hahahahahahahhahahahahag🤣🤣🤣🤣
Koja li je vasa gol razlika ove godine u Evropi pri pokusaju da udjete u jedno od tri evropska takmicenja? Mnigo bitnija je cinjenica da je nas celokupni fudbal na dnu dna !
Pa vasa gol razlika je 2:9 i to samo protiv Dinama iz Kijeva u dve utakmice i to u prvom kolu kvalifikacija,eeeejjjjj. Da ste ne daj boze u LS,bila bi 0:30 u prva tri kola. Pokrij se usima,umesto da se smejes nekome.
Nikad nas niko nije ovoliko ponizio i razbio.
PSV, PSG, Totenhem, Bajern.....
Поправљају се после Бенфике и Интера. Сад су успели да издрже чак 20 минута да не приме погодак, мада ће тај тренд тешко одржати против Барселоне.
Petarda. Ipak nije 2-2 kako je prognozirao veliki navijac CZ? Ipak on ne zna sve a mislio sam..
Ajde budite ljudi i priznajte da su Hrvati krem svetskog fudbala a mi tuga.Drago mi je zbog njih.
BRUKA.
Miloje reda rekorde...
Terzić prvi da se najuri...
Dobro jbg, šta bi sad.. sad moramo da se vadimo protiv Barselone.
Velika odgovornost trenera. Ne znam šta i kako ih on trenira. Ništa nije napravio od njih.
Dobro je udje i petarda
Boze ovih anti fudbalera..ovo je prosto neverovatno...oni nista niti mogu..niti znaju..ovo je za sve akademije kako netreba da se igra fudbal...sramota ko se sve nsziva fudbalerima..
Ono kad čuvaš rezultat kod 4-1. Al' neće da može, 5-1. Tuga.
Ajde budite ljudi i priznajte da su Hrvati krem svetskog fudbala a mi tuga.Drago mu je zbog njih.
Petarde na vidiku
Da si doveo Mesija,Mbaapea,i pola Sitija mesec dana pred utakmice,malo bi bolje izgledali nego ovi sklepani indijanci,al sta vredi,vazna je "leva ruka desni dzep"U Monaku to niko ni ne gleda .
Miloje, Terza, Mrkela, da se ne ljubimo...
I Marko Marin
zvezda mogla da izgubi 15-1
Šta je Monako sve promašio, trebalo je biti barem 7:1 za Monako.
Tako je to kad u nasem prvenstvu niko ne sme ni da pomisli da im da kakav takav otpor.Eno pre neki dan Radnicki izasao na Marakanu da pokaze plavu garnituru dresova.A oni se prime kao,mi smo bre tim. I onda ih ovi spuste u realnost i to ovaj Monaco,osrednja ekipica.
Bolje dnevnik da su nam pustili ovi sa RTS
E pa nije bolje.
Strašni stručnjak Milojevic hahahaha Bruka!!!
За нас је Лига Европе премија, сурово и истинито. Е, Терзо мађијо баш си измађијао са појачањима - Милсон, Дуарте, Елшник, Силас ... А то што сте 5 година неспособни да нађете крштеног левог бека је за написати књигу.
vreme za promenu trenera,
Metlanje Zvezde level pro
Kako ljudi mogu da navijaju za ovu CZ i Terzu nikad mi nece biti jasno.
Lepse je mnogo. Nego navijati za Partizan
Mnogo je nejasnije kako neko moze da navija za klub koji je pokusavao tri puta ove godine da udje u neko evropsko takmicenje! Moramo da shvatimo da je nas klubski fudbal na potpunom dnu, bez obzira za kog navijamo.
Nisi shvatio poentu. Mislim da covek nije aludirao na kvalitet timova (jer je CZ de fakto daleko ispred Partizana) nego na cinjenicu da vas tim predvodi neko ko je nekada bio na poternicama i pred istraznim organima te neko ko je uprkos tome postao direktor "preduzeca" iako se protiv njega vodio krivicni postupak. I umesto da kao posteni i vredni ljudi skocite i kazete - to ne moze tako u nasem drustvu - vi se radujete nekim tamo titulama jer je to eto vas tim. To je kao kada bismo se mi radovali zato sto nam cerka ima predivne haljine, automobile i kuce, a suprug joj narko-boss. Bolje mi je da sortira jabuke u marketu nego da je zena nekog sa one strane zakona sa glavom u torbi.
I onda za vikend dominiramo u našoj ligi . Kakvo je ovo brukanje,majko mila
Ako Silas vredi 10 miliona onda Bukari vredi 100mil.
Tuga ........
Sve ispod pet komada prwdstavlja ogroman uspeh ove sezone za Zvezdu u LŠ.
Sta radi Krunic u C.Zvezdi sramota koliku prevaru su doveli ja eto nemogu da verujem da on bilo kome zauzima mesto u 11 isto to mislim za Rodica sta taj covek radi u Ligi sampiona nezna niko sem uprave koja ga dosadno gura jel ce igrati kad bude imao 50 a slomi se kad god mu dodas loptu u noge jos jednom Krunic neborben mogo je do lopte kod 3.gola ali nije retko ko toliko lako pusta igrace kao prevara Krunic vratite ga onima sto su ga prodali eto samo to imam da kazem za ovu upravu kad je umesto sjajnog Hvanga dovela ovu prevaru od Krunica uzas koliko tesko gledam neke od igraca a stalno se guraju u tim.
Kao trener se nedavno “dokazao”.
Bas tko. Svo ono izivljavanje zvezde i partizana nad celokupnim srpskim sportom dodje na naplatu tamo gde pomisle da pripadaju… titovi blizanci su zlo srpskog sporta…
pa dinamo igrao 2:2 protiv monaca, vodio 2:0 dominirao i na kraju glupo ostao bez pobjede. a ova zvezda nema nikakvu sansu, 80 % posjed lopte monaca.
Gledao sam tu utakmicu. Druže ono nije bilo za igranje fudbala,potop,lopta nije mogla da se krece po terenu.To ne odgovara tehnički boljim ekipama. Nemoj se zanositi zbog te utakmice,dao bi i vama Monako 5 komada da nije bilo te kiše.
Koliko Ilic kasni sa bacanjem...svaki sut da je isao u gol bio bi gol.
Kako igra zvezda vau, ta sigurnost, ta volja za fudbalom sve me podsecaju na reprezentaciju Srbije, a Milojevic me podseca na Piksija i pitanje je gde nam odlazi taj silni novac i za koga.
Kanga od prvog minuta protiv Barse.
Mislim da je vreme i da i mi menjamo upravu
Nasa uprava je najbolja
Katanec, mislim katanac
Ja se ponadao bice 2:2. Verovao sam u Svevišnjeg.
Sevaju li bombe od pojačanja?😁
Loš odabir igrača. Neznaju da se izbore sa presingom, loše kretanje igrača, neznaju šta će sa loptom, loša pas igra, velika nepreciznost, deluju kao da nisu tim. Maksimović ništa nije pokazao. Ne mogu da provalim po čemu je on veliki igrač. Na ovakvim utakmicama on mora nešto da pokaže, ako je veliki. Sve u svemu nisu dorasli ligi šampiona. Spori su u svemu, ali bi sve to morao da reši trener, ali i on nije dorastao ovakvim utakmicama. Ne vidim nikakav napredak.
Sta te tera na neznam pored 'ne mogu' i 'ne vidim'...
Greška,. treba ne znam. Verovatno od uzbuđenja, da ukažem na lošu igru i na loše treniranje tima.
Kako lošnogomet igra i Zvezda i Srbija kao reprezentacija. Nije nimalo namjera da provociram ili bilo sta u tom smislu. Jednostavno vaš nogomet je tuga, čemer i jad.. Nikakvih mehanizama u igri, nikakve imaginacije.. Tu i tamo poneki bljesak neke individualne kvalitete ajde.. To se i po zakonu velikih brojeva mora desiti.. Jednostavno totalno loše..
Sto najgore, stranci igraju a ne domaći igrači... Ali dobro, jednom ce okrenuti točak u korist Zvezde... Sto kažu stari ljudi sve se vrati...
Absolutno tacna konstatacija! Tuga i cemer. Ali prosto je... politika i sport ne idu...
Kakva je ovo bruka. Sad ce komentatori na Rtsu "zvezda je samu sebe pobedila." Hahaha
Sta kaze veliki predsednik , protivnik imao ponovo srece?
Zvezda 34 na tabeli....sva sreca da nema 50 klubova...
Košmar. 3 igrača se sama povredila. Dve stative, poništen gol za protivnika. I nikom ništa, reći će da nismo imali sreće.
Velika je steta sto nema pravo Igranje Vucica u ovoj Utakmici, Inace drugcije bi pricali.
K A T A S T R O F A !!! Ja vise ovo ne mogu da gledam, jednostavno treba nam T R E N E R za Evropu, zelim da gledam Zvezdu koja igra lep fudbal i da svaki igrac igra na svojoj poziciji i da treba nam O D B R A N A!!! Muka mi da gledam kako igraju... 😒
Banjalucki Borac trenutno je bolji od Zvezde.
Evo i sa devetoricom u najavi !
4 do 6 ili 7 + само је питање колико је стављено да ли по 100.000 узимање.
"Nema predaje!"
Za 70 minuta jedan tim je dao drugom 4 važeća gola, 1 poništen gol, pogodio 2 stative, imao pored svega toga još 3-4 stopostotne šanse, uzeo 70% poseda lopte, izveo 6 kornera i uputio 20 šuteva ka golu... Zaključak svega ovoga: u ovom meču igra jedna ozbiljna ekipa protiv jednog rekreativno-amaterskog tima iliti u prevodu, ovaj meč igraju timovi iz potpuno različitih "slojeva".
Ајде да играмо 7 на 7
Aj sto prime ove amaterske golove nego sto se u svakoj utakmici ispovredjuju ko da su bili na ratistu a ne na utakmici lige sampiona
Hahahahaha prvi put da se valja tim što gubi...čuvaju rezultat 4:1, bolje nego 8:1....
Јад и беда од првака из линг лонга
Znam da ne igra Ivanic i bez obzira sto nas u kanal svaku utakmicu stavlja. Ne znam na osnovu cega i po kojoj logici je Spajic kapiten pre Ivanica?
Jel bila bar hrabra?!
Ali, sramota!
CZ bas slaba ekipa, Spajic krivac za 2 gola, i nikad nisam kapirao da neko ko se bavi tim sportom ne ume da ustopuje loptu i ne moze da doda ispravan pas? Bice vrv 5 kom u mrezi CZ...
Hrabra igra Zvezde na gostujućem terenu. NIJE Monako ništa bolji mada je imao više sreće u napadu . Treba podržati ove igrače Zvezde i uigrati ih a onda će sigurno i rezultati doći . 😏♥️
Ko drzi ovog Rodica majko moja mila...
Bog, niko drugi
Kakav glup odgovor. Sve nas drzi Bog, ali ovaj sa fudbalom veze nema!
Dobar je bog pa i tebe drzi
Bitan je broj,sve ostalo su nijanse :)
Da nije smešno bilo bi žalosno!
Ljudi koji nose dres Crvene zvezde su sad imali priliku da vide kako izgledaju profesionalni fudbaleri. Ovo je ispod svakog nivoa! Strah, nesigurnost, promašena dodavanja, klizanje i padanje po terenu. Dečko štoper postiže gol sa 30m metara zato što je fudbaler dok Seol ne zna šta treba da uradi sa loptom na 10m od gola! Ovo je bruka šta je ova grupa ljudi u tamnim dresovima "prikazala" na ovoj utakmici!
Ovu Zvezdanu treba bojkotovati pod hitno , prvo osnove fudbalske igre, pa onda i odgovornost trenera za konstantne ponavljane greske istih igraca , ima i klupa i zamjena za te stvari , smejurija od nase Zvezdane.
Šta kaže komentator? Da je sudija svirao penal za Zvezdu utakmica bi otišla na drugu stranu??? Haha
Ovaj Elsnik je baba obicna
Ovo je najveća bruka u istoriji Zvezde .Milojević mora prvi da ode
Nije ovo nikakva bruka, ovo je realnost našeg fudbala
Milojevic jedini ne treba da ode. On je nateran da drži Maksimovica 75 minuta. To je igrac manje za Zvezdu, a velika je to minutaza da igras u LS sa manjkom igraca.
Ovo je tuga. Nije CZ za ligu šampiona
Da li UEFA može da nam izađe u susret i da dozvoli da samo prvak naše lige igra u evropskom takmičenju, i to samo u Ligi konferencija ? Da bar tamo budemo koliko toliko konkurentni i da sačuvamo dostojanstvo našeg fudbala, ako ga uopšte i ima.
Mogu oni do petog, idemo samo jako!
Ahaha UEFA, FIFA ko god...izbacite ovu kanta ekipu da ne bruka ovu nasu prelepu zemlju, u tri utakmice primli 28 gola
Milojević je apsolutno kriv za dešavanja na terenu. Postavka igre gdje se branimo sa 10 igrača od početka svake euro utakmice dovodi do toga da ne možemo pomisliti da uradimo išta u napadu. Ni jedan od naših igrača koji igraju na sredini terena a koji znaju stati na loptu ne igraju čitave sezone. Pola tima su potpuno senilni igrači koji su katastrofalno vođeni od strane Milojevića. Nije problem izgubiti ali da se proba igrati fudbal. Ovo je zaista mučno gledati.
Da li si razmisljao u pravcu da to sto ti hoces Zvezda ne moze? Mozda im Milojević govori to sto ti hoces , ali oni ne znaju i ne mogu to? Nije ti palo na pamet da smo losiji od svih i da ne mozemo da igramofudbal sa ovim protivnicima?
Koja je poenta ulaska Katajia i Kange u 75.minutu na 4-1? Ko da su klinci koje probaš da vidiš šta znaju i koliko mogu.
Uvodi ih jer su to "stare kuke" kluba i zasluzuju da upisu minutazu na utakmici bez obzira na rezultat, i da svojim iskustvom pokusaju da sprece bruku od 6, 7 komada ako je ikako moguce.
Takve igrače i u tim godinama, ili držiš u postavi da iskustvom urade nešto dok je 0-0, a ne da ih puštaš na 4-1 da sprečavaju bruku.
Ti igraci nemaju snage za 90 minuta, a prednost imaju skupa pojacanja koja su dovedena da zamene ove sto su na izdisaju. Vidis da ovi mladji padaju na glavu od tempa igre, zamisli ovu dvojicu sada vec penzionera na sta bi licili da moraju 90 minuta da lete za ovim azdajama. Uvedeni su da upisu minutazu a ne da prave razliku na terenu.
Naravno da nemaju snage za 90 minuta, verovatno ni za poluvreme. O tome i pričam, igrače u tim godinama ili držiš u timu, ako mogu da urade nešto, ili im se zahvališ na saradnji, a da ulaze da "pišu minute" to bi im značilo da su klinci. Ovako je samo mučenje gledati nekadašnje majstore koji sada ne mogu ništa.
Idemoooo mahala ceka drugu evropsku titulu
Rupa od tima.
Igra macke i misa. Daleko smo mi od evropskog fudbala, Monaco se poigrao sa nama. Odbrana prespora, sredina ne postoji, napadac nevidljiv a golman plasljiv.
Jedno pitanje za rukovodstvo Zvezde. Za koje takmicenje ste doveli Radonjica? Totalno nespreman,cak i posle dva meseca treninga sa ekipom.Zasto ste ga doveli tada? Cemu sluzi Silas,kad je uvek najslabiji igrac na terenu u svakoj utakmici i tu brzinu nismo videli do sada od njega? Zasto je dosao golman Ilic i zasto ima prednost nad Gutesom? Mogao je ostati Popovic koji je golman za obojicu a nije dobijao sansu za 5 godina u klubu. Zasto Rodic? Do sada nas je unistio milion puta i sada je bilo samo trenutak za ocekivati kad ce ponoviti neku glupost i ponovio je.Njemu ne sme biti mesta ni na tribinama. Od ofanzivca Olajinke,pravimo levog beka? Sad se mali Maksimovic pusta standarno,ne bi i se izvukla maksimalna cena za njega,cak i kad nema logike da igra,protiv fizicki prejakih francuza,za njega.
Našim klubovima treba zabraniti da igraju u Evropi . Samo nas brukaju. Dok se naš fudbal ne očisti od lopova što vode klubove samo da igraju našu ligu. I inače ih tu niko ne gleda. Ovako je samo ćemer i kad.
Tako to mora! Kad se ne zna igrati savremeni fudbal a boga mi ni trenirati!
Het-trik Spajica!
Kada su igrali se Bodeom, videlo se da ni jedan tim nije za LS. Koji god da prodje, los ce biti u LS. Ja sam pristalica vise da Zvezda igra LE gde moze osvoji bodove i prodje grupu. Međutim, ispasti od Bode nije bilo realno jer je Zvezda ipak malo bolji tim. Bilo kako bilo, sledi borba za neki bod u poslednjem kolu protiv YB.
Ovo je liga šampiona i ovaj rezultat je realan svako ko pljuje nema mozga niti shvata sta je liga šampiona
zvezda je presla centar jednom, bolje od ocekivanoga.
Zvezda je kanta za napucavanje!
Auuu! Sramota!
9 - 2 je sramota. Srbi mogu sada da gube do mile volje, samo manje od toga hahaha
Sramota za naš fudbal. A, to da li si za Zvezdu ili Partizan, nije bitno!
Monako napuni zvezdi mrezu do vrha! Sta li ce da kaze Spajic, jel ga odusevio Monako? A gde je mali " Mesi"?
Gde stade Spajic, tu produzi Rodic..ha,ha..Moram da se nasmejem, jer ovo deluje nestvarno. Ovaj Golovin nas odvikava od fudbala. Srecom da nije igrao od pocetka.
Kako smo, u najmanju ruku jadni. Tim bez glave i repa, niko ne zna ni na kojoj poziciji, ni šta igra. Bruka, bruka, bruka
Hocemo petarduuu
I Liga konferencije bi bila krupan zalogaj za ovakvu Zvezdu.
Ne pratim fudbal, ali Zvezda bas pojma nema, i pored tolike buke oko ulaganja. Oni nisu u stanju da postignu gol iz igre, izgradjenom akcijom, samo penal ili neko bunarenje na silu bez udeje kada je tekma uveliko resena. Bruka, Dinamo iz Zagreba je ispustio pobedu u nadoknadi vremena protiv Monaka u Zg, bilo 2:2.
Sta da gledam. Nadam se da ce Milojevic a da ostavku posle ove utakmice. Jaca mu je klupa nego ove babe na terenu.
Sad obavezno da pauziraju jedno dve nedelje da se odmore od napornog puta, igramo sa drugim timom u prvenstvu umesto da se uigrava prva postava, Silas nezna sta igra, Radonjic ni ne igra,Krunic nastavlja gde je stao u Milanu, drzi loptu dok mu protivnik ne oduzme a Miloje ne sme da doceka kraj utakmice a da ne uvede Rodica beka i to kad smo u velikom minusu ? Stvarno amaterski , protivnik radi sa nama sta hoce !
Nauči da pišeš pa onda gledaj
Bruka! Da li te je makar malo sramota Terzicu?
Uprava napolje!
Stvarno trebao neko da odgovara za prodaju Hvanga... Neverovatno sto su to uradili... Pa zamisli da je Real usred sezone prodao Krosa ili Liverpula Dzerarda ili Celzi Lamparda...
Aman više, 100 puta je objašnjeno da se Zvezda tu ništa nije pitala, imao je izlaznu klauzulu a bez nje u ugovoru ne bi nikad pristao da dodje posle problema koje je imao u Olimpijakosu.
Milan Rodic zaradjuje od fudbala... UZAS
On slabo zaradjuje. Platu mu uzima Terzic.
Čemu ovo? Umesto da igraju LE i budu koliko toliko konkurentni. Ovo kažem kao partizanovac bez trunke zluradosti
Kakvi rekreativci
Ja mislim Gvardiola da dodje i dovede 20 igraca, Rodic bi morao da igra, ako nek nam daju 10 !!!!
Petarda na vidiku
Najjaci Zvezdin tim ikad, a odbrana raspad. Kako uvek bas Zvezda prima glupe golove, evrogolove, bas njeni igraci se okliznu itd. Ocigledno je u pitanju nedostatak kvaliteta.
Milojevicu odlazi...
Ne dodaje im Milojević loptu. Teraj Luku Ilica, Silasa, Spajica , Krunica, Maksimovića.....
Formaciju sa krilima na bekovima je on postavio. Dva napadaca, u sestom minutu se jedan povrijedi, udje defanzivni vezni. Krunic zacementiran u ekipi, ni za lige nije. Ne mogu ljudi da se sjete na kojoj poziciji veceras igraju. I tako svaku utakmicu...
Kako ide?!?!! A da kupite sudije???
kaze Adolf Hulter da je ova ekipa Red Star jaca od Dinama?? pa Dinamo ih je vodio 2-0,da im nisu suci dali poklon penal izgubili bi
Ocajno igramo ovu utakmicu. Bukvalno nista , ali nista nismo pokazali ! Igrajte LE i to je to ... I shvatite vec jednom .. DALEKO SMO OD NIVOA LS !
Baci psekir Milojeviću molim te
Rodic i Spajic = Rodni i Del Boj.
Жакосно по нас навијаче. Звезда не само да нема игру, већ смо заиста заиста очајни. Микојевић да је човек, већ после утакмице би поднео оставку.
Ušao Rodić da čuva Spajića😂
Pobedio si..ha,ha.. No, sada pisle 4. ko ce da udje I sacuva nas od Rodica ???..ha ha..
Sprdnja
Ooo Rodiću pa ni trčat znaš....
Zvezda nazalost uopste nema igru za ovaj nivo fudbala… Da njeni fudbaleri ne umeju da lepo prime loptu, da je dodaju cisto sledecem do sebe, to mi je prosto neverovatno. Ceo zivot treniras, placen si kao da imas talenat Maradone, a pri tom igras kao amater… Strasno
Olga Danilovic je krenula i na betonu da razbija barem nesto.Posle Novaka imacemo bar zenski tenis,imamo kosarku odobjku a fudbal ne treba vise pratiti
A pogledajte molim Vas snimke 2000-tih sta radi Zvezdana sa sve domacim igracima top ekipama. Sabijaju ih u 16. Neko namerno radi ovo I unistava fudbal. Ovo nije Crvena Zvezda
BRUKA I SRAMOTA!
A gde je Messi?
Ja stvarno ne razumem kako neko može da kaže da je Silas kvalitetan i brz igrač. Pa on ne može da se pokrene ni bez lopte a sa loptom je u stalnoj svađi. Najskuplja pojačanja nisu Zvezdi apsolutno ništa donela. Sve u svemu, nije nam mesto u LŠ.
Bar se na gledam lepih golova kad komšinica igra LŠ.
A gde Ono vi igrate ? Nisam vas nigde video u rasporedu ?
E pa isti je uzrok i što nas nema, a i vas BOLJE da tu nema. Znate vi to svi, ali ...
Ovo nema smisla Monačani, unesto da se povučete malo nazad kod rezultata 3:1 i date Zvezdi šansu, vi bre navalili na Zvezdin gol ko dete na trešnju!
Nije problem Miloje niti igraci...Nas fudbal i Zvezda su daleko od Lige sampiona...Mozemo da slavimo samo uspeh kada se plasiramo...Mnogi kazu Zvezda ce da napreduje kao klub ako igra najjace takmicenje...Evo,Dinamo iz Zagreba ga redovno igra i nisu napredovali kao klub,rezultata nema...u ligi uefa su napravili neki rezultat,a i Zvezda je...Liga sampiona i vecina timova iz Zapadne Evrope koji je igraju su daleko od nas...Nemamo sanse,a ni finansije
Kvalitetan vam ovaj Endi Jaje
U drugom poluvremenu svaki napad je sansa za Monako. Sve ispod 5 ce biti cudo.
Ovi samo sa penala znaju a koliko su smotani kakva dodavanja ne daju nego vracaju i onda izgube loptu dokazuje amaterizam svih nasih u evropi reprezentativno i klupski.Bolje da te pare ulozite u glumu bolja atmosfera,druzenje sve
Овај Милојевић нема благе везе са вођењем тима, са тактиким.... Тим му не личи ни на шта. Невероватно колико се види да немају појма са "фудбалом"!!!
Marko Ilic na golu. Kraj vica
Užas.
Jel se odbranio?
Trebalo je 8 : 1 da bude do sad. Realno.
Razbija ih Monako. Centar nemogu da predju.
Bruka i sramota!
Ne vredi ni Mesi ne pomaže.
Silas - sat vremena ničega.
Ovo je teško za gledanje. Daće nam golova koliko budu hteli. Danas zavidim Partizanu.
Bruka i sramota. Koko ih bre nije sramota. Od trenera preko uprave. Ovo nije ekipa ni za ligu konferencije a kamoli za ligu šampiona. Ako imaju malo morala treba da daju ostavke. Ovaj Silas nije ni za našu ligu. Sad se samo čeka da se proda mali Maksimović i da se uzme procenat.
za par klasa bolji Monako,obe nase cobane rasterati i krenuti iz pocetka...
Ovi se tako dobro zezaju. Pa ovo je cirkus! Legenda kaze da golman zvezde i dalje ne zna da je lopta u golu. Hrabra Zvezda nije imala srece i jeftino primila 4 gola.
Ovi nas pune kao punjenu papriku, a komentator stalno priziva neku srecu. Neverovatno koliko nama nedostaje samo kriticnog stava. Jedinstvo sa Uba, OFK Beograd, IMT, Napredak, filijale Zvezde, a narod ocekuje ozbiljan fudbal. Kako ??? Na stranu sto su ovi "odozgo" totalno unistili Partizan. Iz takve lige je nemoguce uraditi bilo sta.
Odmah nakon četvrtog gola Monaka, iako ponostenog, ugasio sam TV. Partizane, zelim ti sto pre da ozdravis pa da igras u LS a mi u Ligi Evrope ili Konferencije. Dusa me boli kad gledam kako igramo u LS, prosto nam tu nije mesto.
Sramota me gledati ove komentare pljuvačine prema ovom detetu Maksimovicu koji jedini na sredini nešto odigra. Mali je pet- šest puta stvorio višak i bukvalno iz njegovog stvaranja viška je Zvezda i dala gol. Sram vas bilo, mi i ne zaslužujemo bolje kad smo nacija puna hejtera i autošovinista. Mali je imao 4-5 dodavanja iz kojih smo direktno ušli u vrlo izgledne situacije. Kakvi hejteri to nema nigde. Sta je dete krivo sto ovi nazad stalno prave katastrofalne greške. Igra za svoje godine odlično.
Koliko mozga ima mali da shvati zasto se dobijaju zuti kartoni?
Pa to je bruka bruka bruka
Dinamo je sa njima igrao 1 - 1 i videlo se koliko su dobri. A gle šta rade Zvezdi, a jel moguće, kako je krenulo, da bude na kraju 9 - 1?
Ma kakav fudbal, čujem da vam minimalna plata raste za čak 80 evra!? E kamo sreće da nama poraste za bar 8 evra.
Padala kiša i vodeni teren, nije bilo normalnog uslova da se igra fudbal... Lično sam gledao kako su igrali igrači Monako i koliko su se mučili da nose loptu i nikad nidu igrali u takvim uskovima... Tako da nije nešto za uporediti...
Laži,prevare,kombinacije mogu da prolaze u Srbiji,u Evropi to ne moze da prodje. Terza magija nema prolaz u Ligi šampiona,prolaz imaju pravo znanje i kvalitet!
Blago vama najbolje je uopste ne igrati Evropu kao jsd
Hvala Bogu izbaci ovog Silasa
Cim je Terzic skoro rekao da je ovo najbolja Zvezda od Barija odmah sam znao da je najlosija.
Ljudi, pa ovo ne moze da se gleda.Bez ikakvog sistema , igraci malo na krilu malo na beku…
umesto da ubaci kangu kataia ono ilic whahahahahaaa daj bre
Sta kaze doktor?
Gledam u francuskoj prenos komentator kaze kako je lako ekipi monaka protiv pasivnih posmatraca iz Beograda,neznam kad je zvezda imala toliko loš a puno plaćenu ekipu,terajte terzu i mrkelu a i miloje se nije proslavio
Zvezdaš sam od rođenja ali mi je mnogo lakše da pratim ove utakmice otkako ništa ne očekujem.
Golman zvezde je užasan
Jedino dobro u svemu ovome je to sto sledecu tekmu igraju sa Barselonom pa ce moci da se vade.
Da se vade na Barseloni ? Ma, daj....
Dabogda Zvezda svake godine igrala ligu sampiona da uzivamo u fudbalu.
Najbolja Zvezda od Barija....
Samo ko se ne razume u fudbal moze tako da izjavi
Sudija sviraj kraj ko boga te molim.
Bombaaaaaaaa,ovo je bomba Kakav gol,sjajno.,Napred knezevi!
Pet komada pet komada to je nasa nada
FK Ujedinjene Nacije i navijaci istog su u soku.
Hrabroj Zvezdi preti katastrofa...
Pljušti kiša golova.
Milojevic zreo za otkaz. Nadam se da to jos neko vidi
milojevicu treba momentalan otkaz
Не знам када ће Милојевић да научи просту ствар: у формацији у коју играш у првенству - играш и у Лиги шампиона! Овако, нико нема појма где стоји, шта игра, шта ради, џаба 5 играча позади кад све шупље, на све стране промаја! А то ке зато што скоро нико не игра на позицији на којој игра током целе сезоне! Ово је катастрофа!
ovo je bruka od kluba
Za nas fudbal definitivno nije. Kome to nije jasno, nema pojma o životu.
Ne treba kupovati igrače na buvljaku u Pančevu, nikako.
Prekinite da nas blamirate u Evropi🤣🤣🤣🤣
maksimovic whahahaha daj bre decko nema veze sa fudbalom
Navijači slepi su toliko slepi u svojoj pljuvacini prema Spajicu i ostalima da nisu videli da je zvezda opljackana od sudije , prosto strasno kakve navijace zvezda ima, nema zvezdi pomoci, niti su svesni sa kime mi igramo i kakve probleme imamo sa povredama oni samo pljuju i pljuju
tamburaj to napredno čudovište
El igra srpski Jamal?
On igra Ligu šampiona, ti sediš na gajbi kompleksariš i pišeš mnogo glupe komentare
Seol se zbunio u 50 minutu. Kaže lik, šta da radim sada sa loptom? Nikada nisam stigao do ovde.
Kakav bre Bajern. Najmanje je za tim sveta od zacetka fudbala pa do danas. Mozda jedino Pele i Mesi mogu na crtu ovom virtuozu koji plese medju stativama.
Smesan ovaj monako. Kao imaju ultras ekipu. Ko su im navijaci? Familija djokovic?? Hahaha
Pa da, smejurija od kluba, niko im nije rekao da igraju protiv evropskog giganta, sa armijom navijača. Sad što je na terenu malo drugačija situacija, pripisaćemo lošoj sreći, kako u nekoliko navrata reče komentator Arene.
Hahaha bravo majstore. Pravo u centar!
Zvezda nit F od Fudbala
Endijaje za Bajern igrač..ode on naleto
Марко Илић није голман за Звезду.
Golovi koje prima CZ su kriminalniji od onih 9 sto je primio Dinamo u Minhenu. Ovo zaista vise nije smesno, ima li neko broj od Spajica i Rada Krunica da se nazovu i da im se kaze na poluvremenu da pogledaju neki motivacioni klip tipa teretana before and after kako ljudi grizu da izgrade misice ili izgube 30 kg viska. Kakve mlakonje, kakvi blentavci, kakav nedostatak onoga sto svi muskarci nose medju nogama i nekog inata, zelje za pobedom. Ovaj Monako igra na 30% snage i cekaju da Spajicu i krunicu zadrhte noge ispred gola...Imate li svrhu fudbaleri Zvezde?
C.Z. bez šanse,gol iz penala,a Monako je trebao da da 3-4 gola. Naš komentator, ostrašćeni zvezdaš, izgovara na kraju glupost,da je zvezda zaslužila više??? Kako bez šanse???
Placi
Pratim Zvezdu i pamtim od tamo neke 1984 godine, ovo je najgori kapiten od tada, ubedljivo, i nije on kriv, naravno, prosto ne zna, ali njega postaviti kao zadnjeg je sprdnja
Spajic amater teski,ko je nama kapiten lebe mekani
Ovaj Spajic kako je krenuo izucavace ga na Kembridzu...
Ovi sve što treba je da trče u prostor, neko od naših (uglavnom Spajić) će im već nekako odigrati pas.
sve one kradje u srbiji sto kosarkaske,fudbalske,finansijske...ispegla evropa,prvo sudije protiv barse,sad ovaj penal...samo rokaj
Lepo što uživaš. Kad vas budu sudije opljačkale u EL, i kad budeš tužan i besan zbog toga, seti se da ja tada uživam.
Jos patis zbog 0-4?
Sherif FBI i najstoza kazna.
I ovaj Krunić pojačanje? Kako je ovaj čovek igrao u Milanu, vile znaju...
"Delimicno mozemo da budemo zadovoljni". Cime mozemo da budemo zadovoljni? Ovo je jad I beda, oni prolaze kao kroz svajcarski sir, ne zna se ni ko sta igra. Ko gura ovog Maksimovica? Da sam ja trener ja bih ga zamenio pre nego sto je izveden slobodan udarac posle faula. Ovaj Ndijae nesto pokusava, ostali kao razbijena druzina. Tuga. Sledi potop.
Miloje nema milovanja sa igracima koji zasluzuju klupu!
Ipak smo mi za Dinamo veliki klub ,malo morgen ..
zvezda trenuto gol razlika 2-8 whahahahaaa daj bre ostavke
Što se keziš kao vuk na štapu
Biće 4-1 za Monako
Примили смо до сада 8 голова. Свих 8 - из наших невероватних киксева! Ово је нестварно какве све киксеве ми правимо.
Nemamo golmana. Ilić ne zna da doda loptu nogom najbližem igraču i da nekako organizovano krenemo u napad. Ispucavanje lopte svaki put. Takav fudbal više ne igra niko u Evropi. A šta tek reći kod kornera? Ne sme da napusti gol liniju a svaki centrašut dolazi u naš peterac.
Oce li neko ikad postaviti pitanje koje glasi VLADAN MILOJEVIC!!!! nije ni do igraca ni do htenja ni do zelje Ljudi,nama ekipu u ligi sampiona vodi trener koji nema fudbalsku inteligenciju za srpsku ligu!!!!
On bez inteligencije napravi u toj srpskoj ligi 20 bodova prednosti. On nema bolje igrace od ovih , a ovi su slabi za LS.
Druze,ocigledno nisi razumeo Ne pricam ja o srpskoj super ligi vec o srpskoj ligi istok🤣🤣🤣
nasi klubovi i reprezentacija presing sta je to zato smo tu de jesmo nigde u fudbalu
U najlepšem trenutku je primila go
Ovo je u Srbiji uvek penal za Zvezdu
Da ne trosim reci, sve lepo receno. Trener koji moze da radi samo u Zvezdi, koliko god to apsurdno zvucalo! I Krunic koji bi bio korisniji kao jellica ma retrovizoru nego fudbaler. Nije bas onaj Mirinjo glup sto ga je otpisao.
Zašto Milojević izmišlja? Silas igra desnog spoljnog, što u životu nije igrao, a trud mu je nula. Seol je bek, sad igra štopera. Olajinka igra levog beka?? Golman užasan, ne pomera se ni milimetar sa gol linije. Luka Ilić dao 3 gola protiv Radničkog, sad nije u postavi...
Kakav tim imamo nismo ni za konferenciju a kamoli za LŠ…ovo je mučenje i za njih i za nas navijače. Vec godinama nam uvaljuju krš igrače, otpad koji niko neće…
Kad Krunic ne pogresi, tu je brat Spajic da odigra dupli pas
Zapamtite sta sam rekao, Zvezda ce imati 8 poraza laganih iz 8 utakmica, ovo govorim realno i kao vecni navijac Zvezde, a deca ovde nek me prozivaju i nazivaju navijacem Partizana, ljudi budite realni, ovo ce zavristi kao bruka za Zvezdu, na kraju cemo biti zadnji od 36 timova i jednom za svagda da shvatimo da Evropa Liga je vrh za nas. Za one koji uporno ovde pisu da je ZveDa zaradila pare, deco, pare dodju i odu, rezultat i bruka se pisu za sva vremena, mislite o tome i da li smo realno za ovu ligu. NISMO!
Ja ne znam sta treba da uradi taj Spajic, pa da ga izbaci??? Ovo vise nije slucajnost, ovo je ne znanje!!!
Spajica 2 asistencije 2 GOLA! Prodace se bolje nego Endiaj i Duarte zajedno! A da ga stavimo u špic!🤔
Djigo brate batali Emboloa, čuvaj Spajića!
Terzic whahahahaaa
Koliko je meni ovaj Silas smešan igrač? Lik “trčakara” pored aut linije kao da je na radničkim sportskim igrama u Čanju…
Može da radi šta hoće, ima 3 miliona evra godišnju platu, novac koji niko od nas neće u životu videti.
Nama je kapiten kriv kod iba Gola. Kod prvig istrcava a kid drugig dobacuje Mbolu.
Kod prvog nije kriv . Kriv je Silaa koji nista ne gleda.
Jesam Zvezdas ali polako me sramota sta mam rade. A navijam za uspehe i pobede od vajkada. Sramota. Opet nece pobediti. A ja navijo.
Признајте да смо се плашили сви редом, да ће бити неки кикс у овом продужетку екстра времена! То је кад немаш бекове, кад сви као мува без главе крену напред у последњем минуту, док голман испуцава лопту, као да се Боже ме прости јури гол при крају утакмице. Све је ово недозрелост играча и тренера за овај ниво фудбала, где се овакве ствари лако кажњавају са добрим играчима! Па куд сте напред кренули рођаци у последњем минуту полувремена, куд?!?!
zvezda nije niti sa conferc ligu iskreno
Meni je ova voditeljka fascinantna, ona je uvek u kezu od uva do uva bilo da se vodi, bilo da se gubi? Ok ne treba da plače ali taj neki kez bexvezni a ne ide dobro mi je nejasan. Cenim da bi i o poplavama, zemljotresima isto izveštavala sa osmehom na licu? Verovatno joj je neko rekao da je lepa kad se smeje?
ona je samo bot - oni ne razmišljaju oni izvršavaju bez empatije i emocija.
Lepe devojke treba uvek da se smeju. The Substance
Ima li neko na sredini? Rade Krunic kao pao s marsa vec trecu zaredom i ovaj nas nesrećnik ga opet stavlja u startnih jedanaest. Ovo je vredjanje navijaca, bukvalno. Covek je totalno van forme, tragikomican mu je svaki potez od kad je dosao, i ne razumem zbog cega mora da igra!? Za 45minuta nisu spojili pet dodavanja na sredini, bukvalno obrana do krila ili guranje Ndijae-u.
Krunić ništa... Promašena investicija
Zato što trener ne sastavlja 11. Stara tradicija u Crvenoj z. Zato nisu svojevremeno dogovorili saradnju sa trenerom Jovanovićem (danas selektor Grčke). Čovek im je samo tražio da on sastavlja tim. Izbacili ga iz kancelarije.
Kad se vec pljuje da istaknem i ja svog kandidata. Ovaj Koreanac ko neki pionir prema ostalima, pipka loptu, bez čvrstine čemu on služi vrv samo Miloje i Terza znaju.
rade krunic whahahaaa
Spajic je upravo postao najbolji asistent takmicenja do ovog trenutka. Mada vece je tek pocelo, mozda ga neko kasnije prestigne, ali svakako veliki uspeh.
Hahahahahhahahaha Hvala brate za ovaj komentar, nisam se ovako kvalitetno nasmejao u skorije vreme.
Kakvog trenera imamo odlicni su igraci.Krila mu igraju bekove ,bek stopera a zadnji vezni odmah iza Endiaja.Pa ovo nema nigde sem kod nesrecnog Miloja i Piksija!
Olainka jedino beka može da igra, ima kvalitet za to a Silas ne može da igra ni u Zoni.Dalsio promašaj kao i Krunić.Ne zna se šta je taktika, niko živ ne zna.
Kakvih komentatora imamo, pa to je za pricu. Levog beka sem Rodica nemamo, a ti očigledno nisi upucen.Iza Endiaja igra Maksimović ( ili bar treba da igra), a on nije zadnji vezni. Miloje odlično sastavlja tim jer bolje nema. Iam od Maksimovića boljih , ali očigledno je da ima komandu da ga stavlja na silu u tim. Terza se oprostio sa svim bodovima , pa bi da na polusezoni uzme pare od ovog malog. Ali kako dete igra nece Terza dobiti nista za njega , pa cemo da slusamo njegovu pricu kako nije na prodaju.
Izvini strucnjak a sta i gde igra Dalsio ?
Spajic opet proigrao njihovog igraca. Za ovo moras biti talenat, ajde desi se ti jednom, al svaku utakmicu, previse druze.
Pa ima čovek osećaj za asistenciju, malo li je ?!
najlosija zvezda zadnjih 10 godina
Pa kakve golove primamo ovo je crtani film.
Dajte bata Djoru ili Kosana da malo utegnu ovaj jad od odbrane…hehe
zasto prazan stadijon? neka kazna domacinima ili neatraktivan takmac?
Briga Monaka kad imaju Spajića!!!
Spajic odigrao dupli pas iskusno, na kraju poluvremena. Nema Gobelje, ali tu je Spajic da nastavi "slavnim" stopama svog prethodnika. Samo nam Rodic nedostaje..
Gobelja za ovoga Bekenbauer lično
dokle vise ljudi moji...iz greske u gresku , iz gluposti u glupost . posle Intera se nastavlja niz gluposti koje prave igraci CZ . prvi gol Silas spava ...drugi Spajic igra dupli pas sa protivnickim centarforom ...i to 20 sec. do kraja poluvremena . postaje komicno .
Zasto je Mesi dobio zuti karton?
Neka mi neko kaze jel ovaj silas pretrcao 1 km?
Gde moze da se gleda partizan Jel igra on nesto
Kad je teško - Spasić...
Au, Spajića, Sunce ti…pa, da li taj čovek ume da odigra makar jednu utakmicu da ne napravi katastrofalnu grešku?
On ne ume da odugra 10 munuta bez greske,a ne celu utakmicu
Ne postoji draž gledanja Zvezde u LŠ kao u prva dva mandata. Zvezda sa ovakvim amaterima u odbrani, bez obzira na to što ne gubi sa 5-6 golova kao tada, ne može nikom ni da bude konkurentna (kao tada Liverpulu, Napoliju, Olimpijakosu). Mi ne možemo da kupimo 2 normalna beka 5 godina. Spajić amater, istog ranga kao Gobeljić pre. Čemu se nadati?
Kaze komentator da delimicno mozemo biti zadovoljni na kraju prvog poluvremena, Zvezda je uputila šut na gol!
Al sto im poklanjamo golovi hahahahaha
ALO DEČKO SPAJIĆU, JESI NORMALAN VIŠE, ALO, EJ, DRUŽE,IZAĐI SAM, PRESTANI DA NAS MALTRETIRAŠ SVAKE DRUGE NEDELJE.
Спајић….
Kapiten - kapitenski :-). Iz utakmice u utakmicu nas kanali čovek. Čoveka pod hitno oterati, bar za početak, na klupu, da je greje sa Rodićem. Kakvih mi antitalenata imamo u ekipi, to je za anale.
Uroš Spajić!!! Zločin koji traje.
Све у вези са нашим клупским фудбалом је злочин који траје већ 33 године. Јер циљ и није спортски успех, већ фатирање криминалаца и држање плебса под контролом.
nista ne brinite, kad udje Neca Radonja , pobedjuje Zvezda sigurno...
Silas. Greška vredna 10 miliona.
Ima se, moze se...
Дечко није плаћен ништа, као прво. 8 или 10 милиона га је платио Штутгарт, код нас је на позајмици, а Звезда ће имати могућност да га откупи за тај новац, ако жели, после позајмице од годину дана. Он је уништен од стране Милојевића који га је ставио да игра бека, еј бека, а човек класичан крилни нападач.
...i to se slažem.
Spajoc je nesto najgore sto se Zvezdi desilo u poslednjih 30 godina. Kapiten!?
koja je Spajic zapravo komedija, nesto poput Megvajera
Opet primili gol...kaakve naivne somine...
Имамо ли голмана?
Golmana imamo, ali igramo sa jednim štoperom. Ovaj, što bi trebalo da je drugi, iz utakmice u utakmicu igra za protivnički tim.
Sta ce on covek jadan ni kriv ni duzan igra ligu sampiona to nije mogao ni da sanja
Kapiten vam je najbolji...
Maksimovic se ne vidi, ako je pametan treba da uci na ovim utakmicama umesto sto dobija zuti karton zbog price…
Da smo normalno, on ne bi imao sta da trazi na ovakvim utakmicama. Ovigledno da ga menadzeri guraju. Decko nije nista posebno. U njegovim hodinama Radonjic I onaj Pantic iz grobljanske su rasturali, a ovoga nigde nema. Jedina steta, kod pomenute dvojice, u glavi nisu bili jaki.
Ti i ne gledas ,ali znas da je dobio zuti. Nije ga dobio zbog price.
Gde vidiš da pise da ne gledam? Komentar je ako nisi shvatio dobronameran.
Marko Ilic prikovan za liniju, ne sme decko da se pomeri, katastrofa. Glazer kakav god da je bolji je.
Kakva li je francuska liga kad su ovi prvi???
Zvezda je opljackana ... gde je var za gazenje?
Aj što igramo sa mnogo skupljim timovima i jačim ali ovo šta nam sudije rade SVAKU utakmicu ovako da nemamo nikakav respekt ovo je stvarno toliko jadno. Bukvalno nas oštetio i za penal i za jednu vrlo opasnu situaciju 😈😈
Ovakav penal da je protiv Zvezde bi bio sviran u 100/100 slučajeva. Još VAR provera i šta, sve ok?
Olajinka ulazi u putanju igraču Monaka ovaj na Areni navikao da se svira penal kao u čunga-lunga ligi i čudi se…
U redu je biti glup, ali nije bas pametno to i pokazivati.
Imas najgluplji komentar od 70 u ovom trenutku.
Kako ovo nije penal,kakva je ovo kradja? Gde je var?
Iz kola u kolo neki igrač je na tapetu.Evo večeras Silas.Lažnim navijačima uvek nešto smeta
Ime Zvezdinog Mesija vrednog 20 miliona sportski komentator primetio u igrii izgovorio tek u 40 minutu prvog poluvremena!
Dečko ima 17 godina i igra protiv najbolje ekipe iz Francuske, ne razumem čemu pljuvanje. Jezivi smo ljudi. Šta očekujete vi da će da uradi?
Svakako ga ne treba pljuvati, ali on ovde nema sta da trazi. On nema kvalitet za ovaj fudbal . Ovde se igra za ogroman novac, te tim ne moze da dozvoli da igra sa 10 igraca.
Dečko je top igrač, ne vidim da dobija lopte i da bi mogao da pokaže umeće ovde!Mogao bi kada bi igrao za Monako, onda bi dobijao lopte a u ovoj formaciji 1-9-1 teško.
Neverovatno koliko forsiraju dete koje ne vredi ni 2 miliona. Oni bi na silu da nekog ubede da je vunderkind. Maksimovic mora da napravi bar jedan dribling. Za ovih 5,6 utakmica od Partizana, reprezentacije pa do sad to nije uspeo. Kad primi loptu preplaseno dodaje prvom do sebe. Takav igrac ne zanima nikog. Na poziciji kojoj igra mora da napravi visak , a on to ne da nije uspeo nego nije ni pokusao. A Terza ga neda ispod 20 miliona. Ako mali nastavi ovako 2 miliona je plafon. Dzaba sve na silu. Necemo uspeti nikog da prevarimo, mada ae Terza nada da hocemo.
Nije imao mnogo loptu u nogama ali svaki pas mu je bio dobar i na mestu. Odlican igrac a tek 17.
Ovi samo sa penala znaju a koliko su smotani kakva dodavanja ne daju nego vracaju i onda izgube loptu dokazuje amaterizam svih nasih u evropi reprezentativno i klupski.Bolje da te pare ulozite u glumu bolja atmosfera,druzenje sve
Ostala jos dva derbija minimum, imacete nocne more od njega…. Def oskar za Ndijaea
Jel Mesi igra?
За тебе је Меси јер теби не би дали ни музику да пушташ на полувремену!
Serif je jedini igrač koji ima kvalitet za ligu šampiona ali njega su navijači zvezde najviše pljuvali toliko o njihovom poznavanju fudbala i koliko unistavaju zvezdu sa svojom pljuvacinom
E moj terzicu,marine i mitre sta Vi radite..Stiditel se imalo...Silas posjeca na Nejpira u kosarci prosle godine.Titalno nezainteresovan.Dalsio nikakav,ako ovakvih fudbalera bena u Srbiji...
Znaju oni vrlo dobro šta rade.
Oskara za Serifa.
Pobedice Zvezda ako izadje Silas. Gde ih samo nalaze.
Iz utakmice u utakmicu Milojevic pokazuje da je amater !
Tako je, dali mu tim za finale, a on samo do grupe dodje. Amater.
Ende.Bravoooo Zvezdooo mojaaa.
Ma Duarte je bolji od Serifa 🤡 To govore navijaci zvezde
Ово је страхота и срамота и за клуб и за Милоја! Па човече 100 година не могу да нађу левог и десног бека и у Лиги шампиона теби бекове играју Силас и Олајинка! Дува све позади, на све стране, хаос потпуни. И онда наравно да примимо овакав гол где неко ко никад није био бек остане 5 метара позади и не направи најпростију огсајд замку! Ово нам се догађа нон стоп, огромна срамота за Звезду! Криви су и Силас и Милојевић и цела управа! Изједначили смо брзо, али свеједно.
Krilo ispada iz ofsajd zamke, verovtno je prvi put postavlja. Zadnji vezni igra iza spica, krila na bekovima, posle 2 beka na istoj strani, a krilo bek na drugoj... sredina terena nije dotakla loptu u prvom poluvremenu. Opsti haos, strucnom stabu otkaz jos veceras.
Zvezda poput Partizana u košarci. Zvezda za koju sam ja navijao nije igrala u crnim dresovima, a igrači su pričali srpski i malo drugačije izgledali i prezivali se.
Sto pratis onda? Sada navijas protiv zvezde?
Ovu Zvezdu treba bojkotovati. Sedam od sedam golova smo mi namestili, za sad. Sramota. Profesionalni fudbaleri.
Pa ovo je crveni bre zadnji igrac napravio penal
Kad bi gledale domace sudije, bio bi crveni.
Pa dobro, ali niste tako pricali u slicnim situacijama koje su bile u derbijima i kada se vama desavalo. Navijaci partizaia i obraz, hahahaaaa...
Nema vise penal i crveni. Ukinuto je.
Nema vise odjednom penal i crveni... suci imaju naputak ili penal ili crveni da ne ubiju itakmicu
Ova zvezda uz sturm najgora ekipa. Kakve greske rade iz kola u kolo ,uzas zivi su.
Zvezda dobila Liverpul 2:0 kad je Liverpul osvojio Ligu sampiona…
Koliko golova cemo da poklonimo ove godine? Nek krene utakmica iz -2 za Zvezdu pa da igramo. NE razumem vise sta rade.
Sramota me je Spajica, Silasa, Olajinke..Bezi Maximovicu odatle ako nigde bar u Borac Banjaluku, kakvi razbojnici igraju u zvezdi. Kakva je ovo postava trenera, da li su probali ovako da igraju protiv nekoga u Linglongu?
Silas je još u igri !?
Majko moja, kakva prevara od igrača je ovaj Silas...
Za krunića nisam čuo, ne znam je l igra a Silas šta reći?10milona?on ne košta ništa, bolje da je Katai igrao, mnogo bolje a zašto je Radonjić dovden, to niko živ ne zna.
Danas gubimo 5-0. Dok svi naprave po jednu gresku, taman puca petarda.
Nije tačno, ja se radujem..🤣🤣
Ti bas i nisi inteligentan, zar ne?
Zvezda je zalutala u LŠ
Na koju foru ovo igra Ligu šampiona...
A u dvadesetom minutu smo mogli da vidimo uigranu ofsajd zamku gostojuce ekipe.
Zvezda se kod gola Monaka bukvalno isto sklonila kao što to čine ekipe u našoj ligi protiv njih. Namera je da ne naljute Monako i da ne prime puno golova.
Sta radi Silas u odbrani? Kakva je ovo ofsajd zamka
Napred Monaco.
Koliko smi mi nesposobni u svim segmentima muskig fudbala zene znaju igrati a ovi ostali nek predju u amaterizam
zvijezda na celu sa Mesijem/koji blista od pocetka,al ipak da mu objasne za koje igra/,izaziva nezapamceno interesovanje,sem par baba koje se vracale iz samoposluge i vjernih placenih nsvijaca zvijezdasa,bas i nema publike,a sad jos gol koji cak ni Mesi nije sprecio!!!
Gledam tekmu i samo gledam na sat, da što pre prodje 90 da izvučemo 0-0 valjda, šta li...nikakvu radost, ushićenje ova igra Zvezde ne izaziva kod mene...a ove glupe amaterske golove koje primamo, ovo je već postalo za ozbiljno kažnjavanje igrača, ali ozbiljno.
Silas džogira pored aut linije i sluša muziku…
Ovaj mali Lešnik im je dobar...
Hoce li Sasa Obradovic na ovoj utakmici da vodi navijanje kao Gobeljic na derbiju?
Dinamo i Red star se nemogu nikad mjeriti.Dinamo je iz daljnjeg natjecanja IZBACIO finalistu CL Tottenham Hotspur s 3-0,nakon 0-2 u Londonu.to mogu samo najveci klubovi.u isto vrijeme je Tottenham dobio Red star s 9-0.zatim u grupi CL je Dinamo dobio velikana Atalantu 4-0.neznam jel Red star dobio ikoga u grupi,pogovoto ovakvog velikana,i ovakvim rezultatom
U pravu si, ne mogu. Red Star je bila prvak Evrope i sveta, a Dinamo nikad ni blizu!
Jel dovoljno?
Nabrojao si stvari koje ti odgovaraju. Zvezdine pobede protiv Liverpula se ne sećaš. Ne sećaš se najveće bruke u istotiji LŠ, devet komada u mreži Dinama. Jedino ti je oprošteno što ne znaš svoje poreklo, to je do tvojih predaka.
Ево игра се 11 минут, Црвена звезда није прешла центар. Туга.
"Tamo je usamljen ostao 19-godišnji Ben Segir koji je iz izgledne šanse šutirao preko gola. Morao je bolje,..." Ovo kao da piše navijač Monaka.
Neko bas los posao radi u fizio delu, mnogo povreda , pogotovo zadnje loze, naravno niko nece smeniti taj deo stručnog staba
2:2 za Zvezdu!
Slažem se.
Povreda Duartea samo pokazuje spremnost fudbalera u nasoj ligi,prvi sprint i povredio se posle 4 minuta. Sramota
2-3 на крају. Можете.
Okrecemo se obavezama na Evroviziji dele se bodevi
Dobar sastav, možda je samo ilić trebao da sartuje .
cirkus...
Mi nemamo pojma sa ovim sportom tako da sve ispod 3 0 za Monako uspeh
Hoce li Zvezda uspeti da se odbbrani go' od Milana Rodica i napadaca protivnicke ekipe? Na ovoj utakmici ce me najmanje plasiti protivnicki napadaci ako bude igrla Zvezdina legenda :(
Znaci igramo na 7+
Zanimljiv sastav. Vladan ima svoju logiku. Videćemo šta će da "bidne". Samo da ne bude katastrofa kao protiv Intera. Kada se setim Spajića, bolje je da se ne setim. Bukvalno su napunili gaće, nisu znali da dodaju. Vezni red kao da nije postojao. Niko nam ne brani da se opet nadamo.
Pozdrav iz Monaka, ajmo Zvezda!
Samoubistvo,Milojevica sto prije otjerati,ovo smo trebali igrati bez spica uopste sa pojacanim veznim redom ,defanzivno i na ina izbacivanje Silas i Milsona u prostor ,a gore jos da budu u sredini Ilic kasnije Katai ,malo.iza Maksimovic,ovo je pucanje u noge samom sebi kao Piksi protiv Spanije,pa nama ni jedan spic u Evropi nema sta da radi a kamoli 2.
Popićemo šest komada.
Po imenima ovo je ultra ofanzivno ...Da li Miloje pokusava da iznenadi i da se nadigrava...ce da vidimo
Gledam na Areni ove strucnjake, Monako je po njihovim recima malo losiji od Barse sa Inijestom,Cavijem i Mesijem,neverovatno,dobri jesu,mnogo bolji od Zvezde ali je pitanje zasto traze alibi a utakmica nije ni pocela.
Stručnjaci?Ne budi smešan,počevši od onog kvazi analitičara,koji samo maše rukama.Taj da je stručnjak bar bi trenirao petliće u Medveđi.Ovo na areni je obična boranija.Stručni su kao ti i ja.Koliko para toliko u muzike.Zvezda ima jedan od najmanjih budžeta.Nerešeno je uspeh kao kuća.
Sastav da primimo petardu i rodic bi bio normalnije od ovog sastava
Zašto Duarte a ne Luka Ilić? Sta to treba da uradi da bi igrao? A Duarte koji blage veze nema ima prednost, takodje igramo sa tri štopera sto je pogubno jer ne znamo da igramo u toj formaciji
Duarte bolji od Nedajea barem 6 puta!!!
Zašto Duarte a ne Luka Ilić? Sta to treba da uradi da bi igrao? A Duarte koji blage veze nema ima prednost, takodje igramo sa tri štopera sto je pogubno jer ne znamo da igramo u toj formaciji
Igra Duarte koji ne moze da da gol u ovoj našoj jadnoj ligi , ne razumem uopste
Znači Monako je pukao kao Nemačka ekonomija a CZ je lider u regionu? Bar po ovim medijima?
Navijačima zvezde se ispunila zelja da se guraju klinci, prvi put 2018 nisu marili za to, hteli su pobede u LS i onda im ne neko isprao mozak da je guranje klinaca najbitnije jer oni vole mlade decake da vide ..Sada idemo Monaku na klanje kao i protiv Intera prioritet je Maksimovic s ne rezultat posle ce ti sto su govorili ubacuj klince sad ce da pljuju po Milojevicu...sizofteno je sve ovo ne znamo sta hocemo... Steta zbog povreda Ivanica i Mimovica jer smo mogli barem bod da uzmemo protiv Benfike
Cenim da se na ovoj vesti nece javiti Mito, Sasa,Mare , Звездаш , Simpatizer zvezde kao na vesti jsd koji Zele sreću sa novom rukovodstvom dok smo mi bili u problemima oni su nama zeleli katanac i gasenje ali cenim da ovi simpatizeri nisu marili za zvezdu zar ne?
Teorije nema, Monako mocna ekipa, velika je razlika izmedju fudbalskog vrha i nasih ekipa, cak i Zvezde.
Samo da krene Zvezdinog Mesija pa sutne koju nebu pod oblake!
Cenim da se na ovoj vesti nece javiti Mito, Sasa,Mare , Звездаш , Simpatizer zvezde kao na vesti jsd dok smo mi bili u problemima oni su nama zeleli katanac i gasenje ali cenim da ovi simpatizeri nisu marili za zvezdu zar ne?
Monako je pobedio Barselonu koja redovno daje petarde u najjačoj ligi sveta. ovakvi naslovi su ono da se ljudi navuku koji ne prate fudbal, da bi posle pljuvali kao izgubili ste od Monaka eto nemate pojma
Monako je igrao nerešeno sa Dinamom, ej.Eto šanse i za Zvezdu.
712 Komentari
Sortiraj po: