Petak, 29.07.2022.

18:00

Da li gorivo ima rok trajanja?

Izvor: B92

Da li gorivo ima rok trajanja? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

NeshaBg

pre 2 godine

U mom slucaju se pokazalo da benzin ima rok trajanja. Radi se o dva vozila na plin koja tesko pale nakon oko 1.000 - 1.500km od sipanja benzina. Da li je za 5 ili 30 dana, nema razlike. Resenje je sipanje i male kolicine novog benzina. Pretpostavljam da nesto ispari iz benzina jer dok auto radi na plin, benzinska pumpa isto radi,a gorivo se pod pritiskom vraca u rezervoar. Mozda ovo iskustvo spasi nekoga od bacanja para na navodne kvarove koji ne postoje.

kulov

pre 2 godine

Koliko lupanja gluposti ovde, neverovatno.. Gorivo ima bukvalno neograničen rok trajanja, a to da ti se alge ili neki organizmi razvijaju u benzinu, možeš pričati svojoj mami isto kako je ona tebi pričala bajke za kaku noć.. Ovo je obična propaganda da se ne bi stvarale zalihe u trenucima otežanog snabdevanja, a ima i taj faktor kada je u susednim zemljama gorivo drastično jeftinije( kao u bosni doskora, i preko 40 din) pa da vas malo zaplašimo, preko dvadeset litara je nezdravo držati u šteku, ako se ubuđavi dizel, pokvariće mi i onaj šećer i brašno što sam kupio preko veze..
(dobrivoje, 30. jul 2022 07:02)

Dobro, mi smo ovde dokoni i volimo da lažemo... Bas bih voleo da ti se namnoze alge u gorivu pa bi pevao drugu priču.. Srbi su najpametniji, najspretniji i naravno sve znaju... I ja sam srbin da me ne razumeš pogrešno.. Ali imamo naopak mentalitet..

nikola

pre 2 godine

Imam lagunu 1. 9 dci.. Nisam Je registrovao I vozio 5 godina.. Palim Je samo ponekad da pomerim.. Gorivo u njoj Je staro bas toliko.. 5 godina.. Nisam sipao od tad.. Pali iz prve.. Radi ko sat

ZokiZoki

pre 2 godine

Komšijski FOR Taurus, 90-ih se pokvario, nije bilo ni delova ni para zbog sankcija. 5 godina kasnije, vlasnik umro, sin vlasnika izvukao benzin i oterao auto na otpad. Dobrog li goriva, majko mila....

Igorka

pre 2 godine

@kulov
Meni se takođe desio problem zbog čekanja na procenitelja nakon udesa. U rezervoaru je dizel stajao nepuna dva meseca i kada sam ga konačno upalio, ubrzo su počeli problemi.
Imao sam sreće da se najpre začepilo sito, filter na usisnoj cevi u rezervoaru nekom sluzi i pritisak goriva nije bio dovoljan. Zbog toga što auto nije hteo da upali i nije napravljena veća šteta. Bio sam svestan da se zbog stajanja gorivo promenilo ali do sada nisam znao da su u pitanju bile bakterije.
Pretpostavljam da stabilizatori mogu da pomognu kao i provereni aditivi za niske temperature.

Miki

pre 2 godine

moj otac sacuvao jedan metalni kanister benzina jos iz vremena 90-ih kada se gorivo kupovalo od svercera na ulici. prosle godine otvorimo kanister, znaci proslo je skoro 30 godina, benzin isto mirise. Nisam hteo da ga sipam u auto, ali kosilica sa njim radi bez problema

Giovanni

pre 2 godine

@kulov: i ja sam imao sličnih problema, ali sa algama u rezervoaru (tako mi je bar rekao majstor). Auto je stajao 6 meseci u garaži kod ćaleta kada je on bio u bolnici i posle na oporavku. Kada smo pokušali da upalimo, ne ide, sipali novo gorivo, on malo propradio pa opet stao. Posle šlep do majstora, ispuštanje te sluzi iz rezervoara (ono je stvarno neverovatno) i čišćenje sistema, muka živa. Inače je auto Fiat Stilo 1.9 JTD. Možda nekom pomogne.

dobrivoje

pre 2 godine

Koliko lupanja gluposti ovde, neverovatno.. Gorivo ima bukvalno neograničen rok trajanja, a to da ti se alge ili neki organizmi razvijaju u benzinu, možeš pričati svojoj mami isto kako je ona tebi pričala bajke za kaku noć.. Ovo je obična propaganda da se ne bi stvarale zalihe u trenucima otežanog snabdevanja, a ima i taj faktor kada je u susednim zemljama gorivo drastično jeftinije( kao u bosni doskora, i preko 40 din) pa da vas malo zaplašimo, preko dvadeset litara je nezdravo držati u šteku, ako se ubuđavi dizel, pokvariće mi i onaj šećer i brašno što sam kupio preko veze..

DEX

pre 2 godine

Cilj teksta nije izazivanje panike već reklamiranje stabilizatora za gorivo. Sipao sam dizel star dve godine koji sam zaboravio da imam. Stajao u vojnom kanisteru. Nikakvih problema nije bilo.

Vojnik

pre 2 godine

Mozda ovo vazi za danasnja goriva. 1999 godine smo pokretali vojna vozila koja su stajala u RR (ratne rezerve). Tankirana 1991 godine. DIZEL. Svako upalilo bez problema. Kad smo to gorivo iz 1991 sipali u golfa 2 hteo da poleti. Razlika u odnosu na gorivo iz 1999 OGROMNA.

jagodinac

pre 2 godine

Mesecno potrosim oko 80l plina i 4-6l benzina u zavisnosti da li je leto ili zima. Uvak imam barem 1/4 do 1/2 rezervoara benzina i da bi se gorivo osvezavalo dosip jednom mesecno oko 5 l benzina. Ovo je autu deseta godina u tom rezimu i za sada nema problema.

Karaburmanac

pre 2 godine

Pre par meseci pronašao sam u dedinom podrumu metalni kanister sa 20 l benzina još iz sredine 90-ih godina! Pomešao sam pola-pola sa svežim bezolovnim, sipam u trimer i on radi kao avion. :)

kulov

pre 2 godine

Vidim komentatori su jako upućeni u tematiku... Ko nije imao muku sa bakterijama u gorivu taj može svašta da priča... Od tada pazim sta sipam u auto ...
(kulov, 29. jul 2022 18:53)
@kulov
Dao si neki antibiotik svome ljubimcu?
(Boris, 29. jul 2022 20:28)

Da, kao prvo dobio je 4 nove dizne, pošto je se dizel pretvorio u neku sluzavu masu koja je zacepila dizne, novi filter goriva, pumpa za gorivo skinuta i oprana, rezervoar skinut i opran. Sipan svež dizel, sa aditivom koji sprečava razmnožavanje bakterija. Auto je se vratio u život. Inače je bio dizel i dizel sa dodatkom bio dizela jako opasna stvar bas zbog tih bakterija, tj. algi. Smejte se i lupajte minuse, malo progoglajte o bakterijama i algama u dizelu, edukacije nikad nije na odmet a I ako vam se to dogodi sa gorivom, ustedecete brdo para i vremena ako odmah znate dijagnozu... Ako se samo zameni gorivo i ostanu alge u sistemu i ne doda se aditiv, posle nekoliko dana se opet namnože i zacepe sistem ponovo. Meni je se tako desilo, zamenjena jedna dizna i gorivo i auto proradio ali ne za dugo, posle su stradale sve četri i ta nova zamenjena...Tek kad je se potpuno očistio sistem i dodao produkt, nema više problema. Evo ispisah ovo, mozda ce neko u muci da potraži na google pa mu možda izbaci ovo...

Dejan

pre 2 godine

@Zoran LFC - a da nisu pomenuli stabilizator, onda bi neko to komentarisao zašto nisu, pošto je takva situacija već bila u nekoliko drugih tekstova. Ja imam u šteku 40 litara goriva i koristim stabilizator, pošto je to osnovna stvar kad čuvaš gorivo na duže. Nema šta da se reklamira, to je kao da neko objašnjava kako se peru ruke i napiše da ti treba sapun i ti onda napišeš da reklamiraju sapun. A sapuna ima koliko hoćeš isto kao i tih stabilizatora.

wlado

pre 2 godine

kupio sam 1000 litara dizela i cuvam ga u rezervoaru od 2500l. uzeo sam obogaceni po ceni 190 din za litar. Cuvam ga za crne dane koji predstoje. Za to sto ce sluziti, i u kakvim uslovima cemo ziveti, bice odlican.

al'uk

pre 2 godine

Ovo je glupost, u Fiatu Seichento stajalo gorivo preko 3 godine. Upalio sa malo verglanja i radi i ide kao sat. Pa i sa plinom bilo pola rezervara.
(T67, 29. jul 2022 18:23)

imas srece, sto dinosauri stariji to bolje gorivo;)

Sitna Slova

pre 2 godine

Da vas malo podsetim... jeli ste meso uginulih zivotinja, totre sa otpada i eurokrem sa deponije, pa nikom nista nije falilo. Ako uzmem u obzir predhodne afere slobodno mogu reci da je benzinu rok trajanja neogranicen.

Boris

pre 2 godine

Vidim komentatori su jako upućeni u tematiku... Ko nije imao muku sa bakterijama u gorivu taj može svašta da priča... Od tada pazim sta sipam u auto ...
(kulov, 29. jul 2022 18:53)
@kulov
Dao si neki antibiotik svome ljubimcu?

vukasin

pre 2 godine

Sve razumem ali vlast koja dere svoje građane, cenom goriva, nikako ne mogu.
Ne vozim kao pre, palim svakih par dana u mestu, niti sipam po ovim cenama.
Ne mogu, jednostavno je P R E S K U P O

nislija

pre 2 godine

Benzin NISa posle 3 meseca poceo da brljavi, benzin Lukoila posle nekih 2,5 meseca. Vozim na.plin pa imam "starog" goriva povremeno. Malo stuca dok "probije" ali posle radi auto kao da je novo gorivo. U motociklu sa karburatorom i posle 6 - 8 meseci, preko zime pali bez ikakvih problema. Prakticno sto je sofisticiraniji-noviji agregat, to ce imati vise problema sa starim gorivom.

T67

pre 2 godine

Ovo je glupost, u Fiatu Seichento stajalo gorivo preko 3 godine. Upalio sa malo verglanja i radi i ide kao sat. Pa i sa plinom bilo pola rezervara.

kulov

pre 2 godine

Vidim komentatori su jako upućeni u tematiku... Ko nije imao muku sa bakterijama u gorivu taj može svašta da priča... Od tada pazim sta sipam u auto ...

vukasin

pre 2 godine

Sve razumem ali vlast koja dere svoje građane, cenom goriva, nikako ne mogu.
Ne vozim kao pre, palim svakih par dana u mestu, niti sipam po ovim cenama.
Ne mogu, jednostavno je P R E S K U P O

Vojnik

pre 2 godine

Mozda ovo vazi za danasnja goriva. 1999 godine smo pokretali vojna vozila koja su stajala u RR (ratne rezerve). Tankirana 1991 godine. DIZEL. Svako upalilo bez problema. Kad smo to gorivo iz 1991 sipali u golfa 2 hteo da poleti. Razlika u odnosu na gorivo iz 1999 OGROMNA.

Sitna Slova

pre 2 godine

Da vas malo podsetim... jeli ste meso uginulih zivotinja, totre sa otpada i eurokrem sa deponije, pa nikom nista nije falilo. Ako uzmem u obzir predhodne afere slobodno mogu reci da je benzinu rok trajanja neogranicen.

Boris

pre 2 godine

Vidim komentatori su jako upućeni u tematiku... Ko nije imao muku sa bakterijama u gorivu taj može svašta da priča... Od tada pazim sta sipam u auto ...
(kulov, 29. jul 2022 18:53)
@kulov
Dao si neki antibiotik svome ljubimcu?

Karaburmanac

pre 2 godine

Pre par meseci pronašao sam u dedinom podrumu metalni kanister sa 20 l benzina još iz sredine 90-ih godina! Pomešao sam pola-pola sa svežim bezolovnim, sipam u trimer i on radi kao avion. :)

T67

pre 2 godine

Ovo je glupost, u Fiatu Seichento stajalo gorivo preko 3 godine. Upalio sa malo verglanja i radi i ide kao sat. Pa i sa plinom bilo pola rezervara.

kulov

pre 2 godine

Vidim komentatori su jako upućeni u tematiku... Ko nije imao muku sa bakterijama u gorivu taj može svašta da priča... Od tada pazim sta sipam u auto ...
(kulov, 29. jul 2022 18:53)
@kulov
Dao si neki antibiotik svome ljubimcu?
(Boris, 29. jul 2022 20:28)

Da, kao prvo dobio je 4 nove dizne, pošto je se dizel pretvorio u neku sluzavu masu koja je zacepila dizne, novi filter goriva, pumpa za gorivo skinuta i oprana, rezervoar skinut i opran. Sipan svež dizel, sa aditivom koji sprečava razmnožavanje bakterija. Auto je se vratio u život. Inače je bio dizel i dizel sa dodatkom bio dizela jako opasna stvar bas zbog tih bakterija, tj. algi. Smejte se i lupajte minuse, malo progoglajte o bakterijama i algama u dizelu, edukacije nikad nije na odmet a I ako vam se to dogodi sa gorivom, ustedecete brdo para i vremena ako odmah znate dijagnozu... Ako se samo zameni gorivo i ostanu alge u sistemu i ne doda se aditiv, posle nekoliko dana se opet namnože i zacepe sistem ponovo. Meni je se tako desilo, zamenjena jedna dizna i gorivo i auto proradio ali ne za dugo, posle su stradale sve četri i ta nova zamenjena...Tek kad je se potpuno očistio sistem i dodao produkt, nema više problema. Evo ispisah ovo, mozda ce neko u muci da potraži na google pa mu možda izbaci ovo...

nislija

pre 2 godine

Benzin NISa posle 3 meseca poceo da brljavi, benzin Lukoila posle nekih 2,5 meseca. Vozim na.plin pa imam "starog" goriva povremeno. Malo stuca dok "probije" ali posle radi auto kao da je novo gorivo. U motociklu sa karburatorom i posle 6 - 8 meseci, preko zime pali bez ikakvih problema. Prakticno sto je sofisticiraniji-noviji agregat, to ce imati vise problema sa starim gorivom.

dobrivoje

pre 2 godine

Koliko lupanja gluposti ovde, neverovatno.. Gorivo ima bukvalno neograničen rok trajanja, a to da ti se alge ili neki organizmi razvijaju u benzinu, možeš pričati svojoj mami isto kako je ona tebi pričala bajke za kaku noć.. Ovo je obična propaganda da se ne bi stvarale zalihe u trenucima otežanog snabdevanja, a ima i taj faktor kada je u susednim zemljama gorivo drastično jeftinije( kao u bosni doskora, i preko 40 din) pa da vas malo zaplašimo, preko dvadeset litara je nezdravo držati u šteku, ako se ubuđavi dizel, pokvariće mi i onaj šećer i brašno što sam kupio preko veze..

al'uk

pre 2 godine

Ovo je glupost, u Fiatu Seichento stajalo gorivo preko 3 godine. Upalio sa malo verglanja i radi i ide kao sat. Pa i sa plinom bilo pola rezervara.
(T67, 29. jul 2022 18:23)

imas srece, sto dinosauri stariji to bolje gorivo;)

wlado

pre 2 godine

kupio sam 1000 litara dizela i cuvam ga u rezervoaru od 2500l. uzeo sam obogaceni po ceni 190 din za litar. Cuvam ga za crne dane koji predstoje. Za to sto ce sluziti, i u kakvim uslovima cemo ziveti, bice odlican.

jagodinac

pre 2 godine

Mesecno potrosim oko 80l plina i 4-6l benzina u zavisnosti da li je leto ili zima. Uvak imam barem 1/4 do 1/2 rezervoara benzina i da bi se gorivo osvezavalo dosip jednom mesecno oko 5 l benzina. Ovo je autu deseta godina u tom rezimu i za sada nema problema.

DEX

pre 2 godine

Cilj teksta nije izazivanje panike već reklamiranje stabilizatora za gorivo. Sipao sam dizel star dve godine koji sam zaboravio da imam. Stajao u vojnom kanisteru. Nikakvih problema nije bilo.

Miki

pre 2 godine

moj otac sacuvao jedan metalni kanister benzina jos iz vremena 90-ih kada se gorivo kupovalo od svercera na ulici. prosle godine otvorimo kanister, znaci proslo je skoro 30 godina, benzin isto mirise. Nisam hteo da ga sipam u auto, ali kosilica sa njim radi bez problema

Dejan

pre 2 godine

@Zoran LFC - a da nisu pomenuli stabilizator, onda bi neko to komentarisao zašto nisu, pošto je takva situacija već bila u nekoliko drugih tekstova. Ja imam u šteku 40 litara goriva i koristim stabilizator, pošto je to osnovna stvar kad čuvaš gorivo na duže. Nema šta da se reklamira, to je kao da neko objašnjava kako se peru ruke i napiše da ti treba sapun i ti onda napišeš da reklamiraju sapun. A sapuna ima koliko hoćeš isto kao i tih stabilizatora.

kulov

pre 2 godine

Vidim komentatori su jako upućeni u tematiku... Ko nije imao muku sa bakterijama u gorivu taj može svašta da priča... Od tada pazim sta sipam u auto ...

nikola

pre 2 godine

Imam lagunu 1. 9 dci.. Nisam Je registrovao I vozio 5 godina.. Palim Je samo ponekad da pomerim.. Gorivo u njoj Je staro bas toliko.. 5 godina.. Nisam sipao od tad.. Pali iz prve.. Radi ko sat

Giovanni

pre 2 godine

@kulov: i ja sam imao sličnih problema, ali sa algama u rezervoaru (tako mi je bar rekao majstor). Auto je stajao 6 meseci u garaži kod ćaleta kada je on bio u bolnici i posle na oporavku. Kada smo pokušali da upalimo, ne ide, sipali novo gorivo, on malo propradio pa opet stao. Posle šlep do majstora, ispuštanje te sluzi iz rezervoara (ono je stvarno neverovatno) i čišćenje sistema, muka živa. Inače je auto Fiat Stilo 1.9 JTD. Možda nekom pomogne.

ZokiZoki

pre 2 godine

Komšijski FOR Taurus, 90-ih se pokvario, nije bilo ni delova ni para zbog sankcija. 5 godina kasnije, vlasnik umro, sin vlasnika izvukao benzin i oterao auto na otpad. Dobrog li goriva, majko mila....

Igorka

pre 2 godine

@kulov
Meni se takođe desio problem zbog čekanja na procenitelja nakon udesa. U rezervoaru je dizel stajao nepuna dva meseca i kada sam ga konačno upalio, ubrzo su počeli problemi.
Imao sam sreće da se najpre začepilo sito, filter na usisnoj cevi u rezervoaru nekom sluzi i pritisak goriva nije bio dovoljan. Zbog toga što auto nije hteo da upali i nije napravljena veća šteta. Bio sam svestan da se zbog stajanja gorivo promenilo ali do sada nisam znao da su u pitanju bile bakterije.
Pretpostavljam da stabilizatori mogu da pomognu kao i provereni aditivi za niske temperature.

NeshaBg

pre 2 godine

U mom slucaju se pokazalo da benzin ima rok trajanja. Radi se o dva vozila na plin koja tesko pale nakon oko 1.000 - 1.500km od sipanja benzina. Da li je za 5 ili 30 dana, nema razlike. Resenje je sipanje i male kolicine novog benzina. Pretpostavljam da nesto ispari iz benzina jer dok auto radi na plin, benzinska pumpa isto radi,a gorivo se pod pritiskom vraca u rezervoar. Mozda ovo iskustvo spasi nekoga od bacanja para na navodne kvarove koji ne postoje.

kulov

pre 2 godine

Koliko lupanja gluposti ovde, neverovatno.. Gorivo ima bukvalno neograničen rok trajanja, a to da ti se alge ili neki organizmi razvijaju u benzinu, možeš pričati svojoj mami isto kako je ona tebi pričala bajke za kaku noć.. Ovo je obična propaganda da se ne bi stvarale zalihe u trenucima otežanog snabdevanja, a ima i taj faktor kada je u susednim zemljama gorivo drastično jeftinije( kao u bosni doskora, i preko 40 din) pa da vas malo zaplašimo, preko dvadeset litara je nezdravo držati u šteku, ako se ubuđavi dizel, pokvariće mi i onaj šećer i brašno što sam kupio preko veze..
(dobrivoje, 30. jul 2022 07:02)

Dobro, mi smo ovde dokoni i volimo da lažemo... Bas bih voleo da ti se namnoze alge u gorivu pa bi pevao drugu priču.. Srbi su najpametniji, najspretniji i naravno sve znaju... I ja sam srbin da me ne razumeš pogrešno.. Ali imamo naopak mentalitet..

kulov

pre 2 godine

Vidim komentatori su jako upućeni u tematiku... Ko nije imao muku sa bakterijama u gorivu taj može svašta da priča... Od tada pazim sta sipam u auto ...

dobrivoje

pre 2 godine

Koliko lupanja gluposti ovde, neverovatno.. Gorivo ima bukvalno neograničen rok trajanja, a to da ti se alge ili neki organizmi razvijaju u benzinu, možeš pričati svojoj mami isto kako je ona tebi pričala bajke za kaku noć.. Ovo je obična propaganda da se ne bi stvarale zalihe u trenucima otežanog snabdevanja, a ima i taj faktor kada je u susednim zemljama gorivo drastično jeftinije( kao u bosni doskora, i preko 40 din) pa da vas malo zaplašimo, preko dvadeset litara je nezdravo držati u šteku, ako se ubuđavi dizel, pokvariće mi i onaj šećer i brašno što sam kupio preko veze..

wlado

pre 2 godine

kupio sam 1000 litara dizela i cuvam ga u rezervoaru od 2500l. uzeo sam obogaceni po ceni 190 din za litar. Cuvam ga za crne dane koji predstoje. Za to sto ce sluziti, i u kakvim uslovima cemo ziveti, bice odlican.

Boris

pre 2 godine

Vidim komentatori su jako upućeni u tematiku... Ko nije imao muku sa bakterijama u gorivu taj može svašta da priča... Od tada pazim sta sipam u auto ...
(kulov, 29. jul 2022 18:53)
@kulov
Dao si neki antibiotik svome ljubimcu?

T67

pre 2 godine

Ovo je glupost, u Fiatu Seichento stajalo gorivo preko 3 godine. Upalio sa malo verglanja i radi i ide kao sat. Pa i sa plinom bilo pola rezervara.

vukasin

pre 2 godine

Sve razumem ali vlast koja dere svoje građane, cenom goriva, nikako ne mogu.
Ne vozim kao pre, palim svakih par dana u mestu, niti sipam po ovim cenama.
Ne mogu, jednostavno je P R E S K U P O

Igorka

pre 2 godine

@kulov
Meni se takođe desio problem zbog čekanja na procenitelja nakon udesa. U rezervoaru je dizel stajao nepuna dva meseca i kada sam ga konačno upalio, ubrzo su počeli problemi.
Imao sam sreće da se najpre začepilo sito, filter na usisnoj cevi u rezervoaru nekom sluzi i pritisak goriva nije bio dovoljan. Zbog toga što auto nije hteo da upali i nije napravljena veća šteta. Bio sam svestan da se zbog stajanja gorivo promenilo ali do sada nisam znao da su u pitanju bile bakterije.
Pretpostavljam da stabilizatori mogu da pomognu kao i provereni aditivi za niske temperature.

kulov

pre 2 godine

Koliko lupanja gluposti ovde, neverovatno.. Gorivo ima bukvalno neograničen rok trajanja, a to da ti se alge ili neki organizmi razvijaju u benzinu, možeš pričati svojoj mami isto kako je ona tebi pričala bajke za kaku noć.. Ovo je obična propaganda da se ne bi stvarale zalihe u trenucima otežanog snabdevanja, a ima i taj faktor kada je u susednim zemljama gorivo drastično jeftinije( kao u bosni doskora, i preko 40 din) pa da vas malo zaplašimo, preko dvadeset litara je nezdravo držati u šteku, ako se ubuđavi dizel, pokvariće mi i onaj šećer i brašno što sam kupio preko veze..
(dobrivoje, 30. jul 2022 07:02)

Dobro, mi smo ovde dokoni i volimo da lažemo... Bas bih voleo da ti se namnoze alge u gorivu pa bi pevao drugu priču.. Srbi su najpametniji, najspretniji i naravno sve znaju... I ja sam srbin da me ne razumeš pogrešno.. Ali imamo naopak mentalitet..

kulov

pre 2 godine

Vidim komentatori su jako upućeni u tematiku... Ko nije imao muku sa bakterijama u gorivu taj može svašta da priča... Od tada pazim sta sipam u auto ...
(kulov, 29. jul 2022 18:53)
@kulov
Dao si neki antibiotik svome ljubimcu?
(Boris, 29. jul 2022 20:28)

Da, kao prvo dobio je 4 nove dizne, pošto je se dizel pretvorio u neku sluzavu masu koja je zacepila dizne, novi filter goriva, pumpa za gorivo skinuta i oprana, rezervoar skinut i opran. Sipan svež dizel, sa aditivom koji sprečava razmnožavanje bakterija. Auto je se vratio u život. Inače je bio dizel i dizel sa dodatkom bio dizela jako opasna stvar bas zbog tih bakterija, tj. algi. Smejte se i lupajte minuse, malo progoglajte o bakterijama i algama u dizelu, edukacije nikad nije na odmet a I ako vam se to dogodi sa gorivom, ustedecete brdo para i vremena ako odmah znate dijagnozu... Ako se samo zameni gorivo i ostanu alge u sistemu i ne doda se aditiv, posle nekoliko dana se opet namnože i zacepe sistem ponovo. Meni je se tako desilo, zamenjena jedna dizna i gorivo i auto proradio ali ne za dugo, posle su stradale sve četri i ta nova zamenjena...Tek kad je se potpuno očistio sistem i dodao produkt, nema više problema. Evo ispisah ovo, mozda ce neko u muci da potraži na google pa mu možda izbaci ovo...

Sitna Slova

pre 2 godine

Da vas malo podsetim... jeli ste meso uginulih zivotinja, totre sa otpada i eurokrem sa deponije, pa nikom nista nije falilo. Ako uzmem u obzir predhodne afere slobodno mogu reci da je benzinu rok trajanja neogranicen.

nislija

pre 2 godine

Benzin NISa posle 3 meseca poceo da brljavi, benzin Lukoila posle nekih 2,5 meseca. Vozim na.plin pa imam "starog" goriva povremeno. Malo stuca dok "probije" ali posle radi auto kao da je novo gorivo. U motociklu sa karburatorom i posle 6 - 8 meseci, preko zime pali bez ikakvih problema. Prakticno sto je sofisticiraniji-noviji agregat, to ce imati vise problema sa starim gorivom.

Giovanni

pre 2 godine

@kulov: i ja sam imao sličnih problema, ali sa algama u rezervoaru (tako mi je bar rekao majstor). Auto je stajao 6 meseci u garaži kod ćaleta kada je on bio u bolnici i posle na oporavku. Kada smo pokušali da upalimo, ne ide, sipali novo gorivo, on malo propradio pa opet stao. Posle šlep do majstora, ispuštanje te sluzi iz rezervoara (ono je stvarno neverovatno) i čišćenje sistema, muka živa. Inače je auto Fiat Stilo 1.9 JTD. Možda nekom pomogne.

Dejan

pre 2 godine

@Zoran LFC - a da nisu pomenuli stabilizator, onda bi neko to komentarisao zašto nisu, pošto je takva situacija već bila u nekoliko drugih tekstova. Ja imam u šteku 40 litara goriva i koristim stabilizator, pošto je to osnovna stvar kad čuvaš gorivo na duže. Nema šta da se reklamira, to je kao da neko objašnjava kako se peru ruke i napiše da ti treba sapun i ti onda napišeš da reklamiraju sapun. A sapuna ima koliko hoćeš isto kao i tih stabilizatora.

Karaburmanac

pre 2 godine

Pre par meseci pronašao sam u dedinom podrumu metalni kanister sa 20 l benzina još iz sredine 90-ih godina! Pomešao sam pola-pola sa svežim bezolovnim, sipam u trimer i on radi kao avion. :)

jagodinac

pre 2 godine

Mesecno potrosim oko 80l plina i 4-6l benzina u zavisnosti da li je leto ili zima. Uvak imam barem 1/4 do 1/2 rezervoara benzina i da bi se gorivo osvezavalo dosip jednom mesecno oko 5 l benzina. Ovo je autu deseta godina u tom rezimu i za sada nema problema.

al'uk

pre 2 godine

Ovo je glupost, u Fiatu Seichento stajalo gorivo preko 3 godine. Upalio sa malo verglanja i radi i ide kao sat. Pa i sa plinom bilo pola rezervara.
(T67, 29. jul 2022 18:23)

imas srece, sto dinosauri stariji to bolje gorivo;)

nikola

pre 2 godine

Imam lagunu 1. 9 dci.. Nisam Je registrovao I vozio 5 godina.. Palim Je samo ponekad da pomerim.. Gorivo u njoj Je staro bas toliko.. 5 godina.. Nisam sipao od tad.. Pali iz prve.. Radi ko sat

Vojnik

pre 2 godine

Mozda ovo vazi za danasnja goriva. 1999 godine smo pokretali vojna vozila koja su stajala u RR (ratne rezerve). Tankirana 1991 godine. DIZEL. Svako upalilo bez problema. Kad smo to gorivo iz 1991 sipali u golfa 2 hteo da poleti. Razlika u odnosu na gorivo iz 1999 OGROMNA.

ZokiZoki

pre 2 godine

Komšijski FOR Taurus, 90-ih se pokvario, nije bilo ni delova ni para zbog sankcija. 5 godina kasnije, vlasnik umro, sin vlasnika izvukao benzin i oterao auto na otpad. Dobrog li goriva, majko mila....

NeshaBg

pre 2 godine

U mom slucaju se pokazalo da benzin ima rok trajanja. Radi se o dva vozila na plin koja tesko pale nakon oko 1.000 - 1.500km od sipanja benzina. Da li je za 5 ili 30 dana, nema razlike. Resenje je sipanje i male kolicine novog benzina. Pretpostavljam da nesto ispari iz benzina jer dok auto radi na plin, benzinska pumpa isto radi,a gorivo se pod pritiskom vraca u rezervoar. Mozda ovo iskustvo spasi nekoga od bacanja para na navodne kvarove koji ne postoje.

DEX

pre 2 godine

Cilj teksta nije izazivanje panike već reklamiranje stabilizatora za gorivo. Sipao sam dizel star dve godine koji sam zaboravio da imam. Stajao u vojnom kanisteru. Nikakvih problema nije bilo.

Miki

pre 2 godine

moj otac sacuvao jedan metalni kanister benzina jos iz vremena 90-ih kada se gorivo kupovalo od svercera na ulici. prosle godine otvorimo kanister, znaci proslo je skoro 30 godina, benzin isto mirise. Nisam hteo da ga sipam u auto, ali kosilica sa njim radi bez problema