108 Komentari

Sortiraj po:

Amos Dundee

pre 3 godine

@bg, to mozda u tvom selu. U mom selu u Slavoniji pre Brege i Dugmeta su se slusali Beatles, Who i Stones.. dok u tvom selu ljude jos uvek ne mozes da odlepis od Silvane i Tome.

Neko

pre 3 godine

Eeee da ti znas koliko sam ja para namlatio svirajuci (na harmonici) "Lipe cvatu","Ruzica si bila" itd trazio bi procenat...Bolje ovako kad ne znas...

wer

pre 3 godine

hahahahaha,
na "mojim pesmama" :))))

pa da li iko u ovo veruje?
ono sto jes, njegova je "jesil mala ljubila bosanca"
onako pravi rokerski hit, nema sta...

jedino sto je uspeo da uradi
da patentira "pastriski rok" za siroke narodne mase
i time podigne balkanski dziberaj na jedan potpuno novi nivo

Maja

pre 3 godine

Da ljudi uzimaju baksis na njegovim pesmama? A koja je tacno njegova, ispostavilo se da je on sve pokrao i nije uzeo samo baksis vec je debelo naplatio tudje ideje i muziku. Ima i poster na kome je njegova slika i pise PAMTITE ME PO PESMAMA SVOJIM. TOLIKO O "VELIKANU"

Dule

pre 3 godine

Pricajte svi sta god hocete ali Bregovic je tvorac mnogo hitova.Koliko vas odvali do daske u kolima na primer,kada puste Lipe cvatu,Kosovska,U vremeotkazanihletova,Zaboravi(ako mozes)...

Gagy

pre 3 godine

Ćale mi je pričao da je na nekoj radio emesiji 80 tih i 90 tih koja je bila vrlo popularna Bregović bio gost i upitan ko je bolji gitarists on ili Točak,dotični "gospodin" izjavio da ne zna ko je bolji gitarista ali da je on brži na 100 metra,tako da to dovoljno govori o njemu.

Abdejt

pre 3 godine

Ko od Breginih kritičara prvi skupi 200.000 ljudi na koncertu, neka onda kritikuje.
(2S,
Prodato toliko karata,u 3h popodne ,tog avgusta je gostovao na jednoj Bg TV Brega,i sam rekao da mu je agent potvrio da su prodate 196 000karata,onda nema sansi da je bilo ispod 250 000,kako i mnogi pisu,pa cak idu i do 280 000,a zna se nacin ulazenje...made in Balkan !Jedna karta-dvoje ljudi.Pa,kad malo bolje razmislim tako je bilo i po halama,salama raznom arenama,nikad menadzer ne prijavljuje tacan broj posetioca.Znam samo jedan klub koji radi sasvim obrnuto od ovog,i iz Bg je.

Ide Moca sa Balkana....

pre 3 godine

A kako je lijepo da ti zaradjujes milione od tudjih pjesama i ideja... Nema pjesme da je nisi klepio niti tudje ideje da je nisi "valorizovao"...
(lepi,
Pa sta cekas?Odma,ali odma uzmi gitaru,napravi svoj bend i sada ce ti biti lakse ,imas ju tjub,bices mnooogo popularan,bogat,uspesan....Uspeces u zivotu !Nije to tko tesko,samo uzmes i prepises,laganica.

Humska1

pre 3 godine

Hahahah nikad nećeš biti Dzoni stulic radio si za pare i pre i sad ne pričaj o nacionalizmu da ti je to smetalo.... nemoze ocu malo pa neću malo
(super,
E,bas dobro sto si ga spomenuo...Kako je stari egocentrik?Jel je jos uvek pun sebe?
Meni je presmesno poredjivanje sa Bregpm,bukvalno u svakom smislu,
,pogotovo u muzici.Svaku drugu pesmu tvoj miljenik mora da je objasnjava,posto je pomenuti,sada i ekscentrik je pisao samo za njega i njemu poznatim glupostima koje niko i ne razume u potpunosti.I sam sam muzicar,pricao o toj Azri sa barem 100 muzicara,neki su i vrhunski-dele moje misljenje.Samo ti guraj,jednoga dana pazi samo da ne zavrsis ko on,shvati ovo ko savet.

Predrag

pre 3 godine

A on je zaradio skoro sve, tj. ne samo baksis, na tudjim kompozicijama. Samo izmedju redova pokusava da tvrdi da nije plagijator… I da je on zaradio milione, a ostali samo mrvice (sto je bezobrazluk sa njegove strane). Naravno govorim o njegovom “kafanskom” ciklusu, gde padaju baksisi. Za raniju epohu BD to ne vazi. Napisao je izuzetne stvari.

Ex Apatrid

pre 3 godine

Ja ga nikad nisam voleo ali mora mu se ipak priznati da je ostavio dubok trag na YU rock sceni. Čovek je uvek bio pragmatičan menadžer i mnogi mu zavide i mrze ga zbog toga. Za mene lično je Džoni višestruko kvalitetniji autor od njega, ali i Brega ima u svom opusu dosta toga što je zapamćeno, pogotovo iz ranih radova. Negde sam pročitao da je “težak” oko 30 miliona evra? Kako god da ih je zaradio, sigurno je to uradio na pošteniji način od političara sa ex YU prostora, tako da ne vidim zašto toliko srdžbe prema ovom čoveku.

Marko

pre 3 godine

Pokojni Duško Trifunović koji je napisao veliki broj hitova Bjelom dugmetu je umro u siromaštvu,bez stana i igde ičega hraneći se po narodnim kuhinjama. Bas si mu pomogao, gospodin si Bregovicu nema sta!!!

Ziveo Kralj Dragutin!

pre 3 godine

Glupog li pitanja - oseca li se Goran Bregovic odgovornim sto nije spasao Jugoslaviju. Ne znas s koje strane posmatrano ispada gluplje.

Fra Stipe

pre 3 godine

Sve ono što sanjaš, da si bogat i da te sve ribe hoće, nakon nekoliko godina ti dosadi.

Koliko istine u ovoj rečenici! Dodao bih da si slavan, bogat i da te sve ribe hoće. Ima li muškarca koji nije gej da u nekom delu svog života nije maštao o ovome? E ovo da dosadi pa verovatno je tako. Ne zvuči tako nekom u pubertetu ili nekom ko je tek koju godinu izašao iz puberteta ali sve čega imaš u neograničenoj količini brzo dosadi. Zato su najbogatiji prešli na ultra skupe jahte.

Urbani Zgreb

pre 3 godine

Mi urbani likovi iz gradova slusali smo : Parni Valjak, Haustor, Prljavo Kazaliste, Azru, Bou, Idole, EKV, Elekticni orgazam, U Skripcu, Čorbu, Bajagu, ..itd
Seljacki, trash rock koji je svirao ovaj gospodin nikada nas nije zanimao, on je bio pionir turbo folka.

milanm

pre 3 godine

Jugoslovenska ideja je nastala kao težnja za ujedinjenjem bliskih naroda.
Imala je podršku nekih sila,samo u funkciji podrivanja germanskog i turskog faktora na Balkanu .
Na tom srazu je i nastala Kraljevina SHS kao krhka tvorevina, zbog germanskog i sovjetskog uticaja , loše politike Vatikana, brojnih unutrašnjih slabosti.
Direktan uticaj Nemačke, SSSR i Vatikana je doveo do bratoubilačkog rata.
Velike sile su, zbog svega pre nego prijateljstva, stvorile još prostraniju Jugoslaviju, pod vlašću vulgarnih levičara .

genijalac

pre 3 godine

Slobo je s ‘paljenjem masa’ krenuo 1986, dvije godine kasnije smjenjuje Ivana Stambolića i kreće s pripremama za rat…; ‘izmišlja’ i naoružava Martiće, Hadžiće, Karadžiće…
Tuđman je do 1989-te bio u kućnom pritvoru kao disident…
Franjo je bio posljedica, ne uzrok…
Sve ostalo je povijest…
Da nije bilo Slobe, Tuđman nikada ne bi došao na vlast.
Kamo li sreće da nije ni jedan od njih dvojice…
Točka.
(pola-pola ZG, 11. decembar 2021 19:46)

ovo su ubedljivo najgluplje konstatacije.kad se sagleda cela stvar "izvan kutije" videlo bi se odakle je sve to pocelo i ko je bacio kost i izazvao pokolj na ovim prostorima i ko to cini stotinama godina.malo su visi interesi bili tu upetljani . kakav slobo franjo i alija, oni su samo bili figure.

2021

pre 3 godine

Nisam siguran da veliki broj ljudi uopste jos razmislja o Jugoslaviji i Bijelom dugmetu. Starije generacije koje ih pamte polako izumiru a oni srednjih godina nemaju vise volje i vremena za bavljenje nostalgijom. Mladi se ne secaju Jugoslavije i Bijelog dugmeta. Prosla su ta vremena.

Jeremija

pre 3 godine

Ohh, zaboga, ni Bregović nije spasao Jugoslaviju??? Ahahaha....!!! A, da vi, ipak, malo ne precenjujete ovog muzički nepismenog i talentovanog foliranta?

C i n i k

pre 3 godine

Jel vi verujete da je Hrvatska imala interesa ziveti sa siromasnom Srbijom, a ne sa Nemackom u EU ?
Srbija je trebala hrvatskoj posle oba svetska rata, da osigura Dalmaciju i Istru, kad je opasnost prosla, Srbija vise nije bila potrebna.
(seljadin, 11. decembar 2021 18:16

Sve ok druze slazem se da je 1.12.1918.najtragicnija i neoprostiva greska srpske politike ikada, al to "siromasna" Srbija?!
Tebi je hr "bogata"?
E svasta sta necu jos da procitam ovde jbt...
Neverovatno...

Mr. Max

pre 3 godine

Mrzite Boru,mrzite Bregovica,mrzite Balasevica,mrzite sve koji su nesto uradili u ovoj zemlji.Vas niko ne pljuje samo zato sto nista pametno i niste uradili.Pamet u glavu ljudi.
(gandra, 11. decembar 2021 20:20)
Mrze i Novaka, Bikovića, Pixija, Jokića takav smo narod. Ovde se uspeh ne prašta. Zato smo tu gde jesmo.

seljadin

pre 3 godine

Slobo je s ‘paljenjem masa’ krenuo 1986, dvije godine kasnije smjenjuje Ivana Stambolića i kreće s pripremama za rat…; ‘izmišlja’ i naoružava Martiće, Hadžiće, Karadžiće…
Tuđman je do 1989-te bio u kućnom pritvoru kao disident…
Franjo je bio posljedica, ne uzrok…
Sve ostalo je povijest…
Da nije bilo Slobe, Tuđman nikada ne bi došao na vlast.
Kamo li sreće da nije ni jedan od njih dvojice…
Točka.
(pola-pola ZG, 11. decembar 2021 19:46)

Tudjman: rat ne bi ni bilo da ga Hrvatska nije zeljela .

Tudjman je bio u zatvoru za vreme Tita zbog veza sa Ustaskom emigracijom, za to vreme je cvetao terorizam i Hrvatsko prolece , prema tome decenijama pre Milosevica su Ustase i Komunisti Hrvati zajedno spremali rat .

C i n i k

pre 3 godine

Covek je dokazani menager, pri tom pravi i ok muziku, ima nesto i do talenta ali radio je na sebi pre svega, i to je cela filosofija.
Dok je bio mlad pravio je hitove, zaradjivao je jer je pravio dobre ugovore, pametno je promisljao i danas samo koristi nagomilano iskustvo, prodaje svoj proizvod i od toga zivi, uz x nki mu prigovaraju nedoslednost i poneku prevaru ali ja nverujem, skidam kapu svakom ko je sam napravio sve, to je poenta i u nj slucaju...

Komša

pre 3 godine

Bez obzira na to da li nam se drug Dorijan svidja ili ne lepo je načeo temu početka kraja rok muzike i naveo "skroban doprinos" Novog talasa.
U stvari - u pitanju je niva tehnologija.Muzičari i producenti su pogurali tu novu tehnologiju na isti način kako proizvodjači igrica guraju nove procesore,grafičke...
Sad,ini prvi su stvarno bili muzičari koji su običan bubanj zamenili novim ,ubacili neke "moderne instrumente" i igrali se sa zvukom pomocu novih tehnologija.
Vremenom su otvorili vrata za gomilu likiva koji bi možda mogli na nekoj žurci da svirnu malo i zabave okupljene.
Pored toga tu je MTV i kid nas čuveni Hit Meseca... Nastup postaje bitniji od muzike...I to je,kirak po korak dovelo do toga da klinci sa svojih 14,15,16 dohvate komp,sklepaju pesmicu i okače klip.
I za dva dana truda neki anonimus postaje Karlos Santana.
Nema cimanja oko gitare,učenja,vežbe,nema probi po garažama i odvajanje zadnjeg dinara da se kupi bubanj ,gitarsko pojačalo ili neki deo opreme - kupa tata i mama program i gotovo.
Nije taj Novi talas kriv - niko ne može reci da su ti ljudi neznalice,naprotiv.Nisu ni narodnjaci krivi - jednostavno to je bila neminovnost.
Kada nešto postane mejnstrim ono u startu strada jer se prilagodjava prosečnom i prodje kao Miki Rudinski u filmu Sok od šljiva .

C i n i k

pre 3 godine

Mrzite Boru,mrzite Bregovica,mrzite Balasevica,mrzite sve koji su nesto uradili u ovoj zemlji.Vas niko ne pljuje samo zato sto nista pametno i niste uradili.Pamet u glavu ljudi.
(gandra, 11. decembar 2021 20:20)

Ko mrzi Bregu i Boru Corbu?
1 x citam da je to nko napisao..

sturmmann

pre 3 godine

"Kad vidiš da ČOVJEK S' BRIJEGA (!!!) pali vlastitu kuću, idi i ti zapali svoju!"

Ovo je bio savet jednog jalijaša sa Baščaršije koji sam dobio u kafiću "Mango" na Baščaršiji. U to vreme sam bio vojnik JNA u Sarajevu. "ČOVJEK S' BRIJEGA" je naziv za dotičnog muzičara, ne može se prevesti a ne znači ništa dobro.

Toni

pre 3 godine

Odličan gitarista, odličan autor (i pored plagijata) i svakako pravi bend lider. Nego, nekako stari kao cipela u muzičkom smislu. Ono trumbecanje hitova Bijelog Dugmeta, umjesto ozbiljnih izvođenja i prave svirke su baš nekako šarlatanski. Ostarili su i Nofler, Gilmor i ostali pa opet prave odlične koncerte. Ima sjajnih mladih muzičara od kojih može sastaviti bend, ne znam zašto ne pravi prave rok koncerte od zaostavštine Dugmeta. Svakako bi bilo zanimljivije.

Guns N Roses

pre 3 godine

jugosloveni...ti su nas zaje..li ko sto niko nije, najvece zlo u istoriji Srba je ta jugoslavija. A Bregovic i Bijelo Dugme, meni su oni preteca Grand Parade i takve "kulture". Isti profil ljudi je slusao Dugme i sada Grand.
(kej, 11. decembar 2021 20:10)

"Sta god je radilo Bijelo Dugme radile su i druge grupe"

Jasenko Houra

"sa Bijelim Dugmetom je pocela muzicka industrija na ovim prostorima"

"cela Jugoslavija je disala sa njima"

Peca Popovic


ove izjave samo pokazuju da je Bijelo Dugme najveca rock grupa bivse Jugoslavije, bez njih bi se do raspada drave slusali slageri i sevdalinke Safeta Isovica. pre Dugmeta je bilo nekoliko rock bendova u pokusaju.

djedmedjed

pre 3 godine

Ima opus iza sebe, ali ovdje je profulao skroz. Traži umjetnost tamo gdje je nema. Od ona zadnja tri albuma koje hvali su vjerovatno zadnja dva najgora. Ono ne liči više ni na što, čist narodnjak i Islamovićeva dernjava. Od Bebekovog odlaska više nisu bili broj jedan u Jugoslaviji. A i "Bijelo Dugme" ( s "Lipe cvatu" ) bi bio znatno bolji da ga je otpjevao Bebek. Što se tiče "Doživjeti stotu", upravo to je prvi njihov album sam kupio na CD-u, ima tu i punka ali ni tu još nema otklona od rocka ; ustvari je to njihov album s najmanje folk elemenata. Evo još jedan primjer plagirane pjesme - "carry on my wayward son" od grupe Kansas...

kej

pre 3 godine

jugosloveni...ti su nas zaje..li ko sto niko nije, najvece zlo u istoriji Srba je ta jugoslavija. A Bregovic i Bijelo Dugme, meni su oni preteca Grand Parade i takve "kulture". Isti profil ljudi je slusao Dugme i sada Grand.

Splavar

pre 3 godine

Do te Jugoslavije je bilo stalo samo zabavljacima jer su imali vece trziste. Nikom od nas nije trebala i zato smo je iscepali, danas je svima bolje. Nema na cemu, ne morate nam se zahvaljivati, ionako vas vecina veruje u bajke o nekakvoj srecnoj zemlji, ja je takvu ne pamtim. Promasen multinacionalan i socijalisticki eksperiment, mi smo samo bili misevi u kavezu koji su dokazali neodrzivost takvog sistema

gandra

pre 3 godine

Mrzite Boru,mrzite Bregovica,mrzite Balasevica,mrzite sve koji su nesto uradili u ovoj zemlji.Vas niko ne pljuje samo zato sto nista pametno i niste uradili.Pamet u glavu ljudi.

milanm

pre 3 godine

Jugoslovenska ideja je superiorna svakoj od nacionalističkih.
Malo upoređenje : Bregović - Tompson , Krleža - Aralica ...
Čik, sastavite antologiju savremene hrvatske, bošnjačke, crnogorske književnosti !
Ima li danas pandana Uljaniku , Energoinvestu , Lavčeviću ?
Ta ideja je žrtvovana, ne istrošena.

gandra

pre 3 godine

Kada neko odluci da bude recimo auto mehanicar i kada se zaista trudi i vredno radi,taj i treba lepo da zivi od svog rada.Nista drugo nije uradio i radi Goran Bregovic sa svojim poslom kojim se bavi,a vi ljubomorni palaja...

Dulee

pre 3 godine

Ajmo konkretno, spisak pjesama koje je pokrao?
Pa i da je koristio tudje motive, kakve veze ima, ni prvi ni zadnji. A lazni yu elitisti vele poseljacio rok muziku. Pa to i jeste realno globalno seljacka muzika, osim kad se autori previse predaju opijatima pa umisle da od svojih tripova prave neku elitisticku umjetnost.

Padjine969

pre 3 godine

Bregovic nije originalan to znamo ,ali ni mi, bar vecina ,nismo "pravili pitanje" pri slusanju te muzike.Kao sto nismo "pravili pitanje" pri konzumiranju neoriginalnih domacih prehrambenih proizvoda koji su nosili samo nas naziv.Teznja ka originalnosti je nedosanjani san jugoslovena.Voziti "Stojadina",nositi "Varteks" dzins,iz "Obodin"frizidera uzeti hladnu "Koktu" nije nimalo originalno.Mozda bi neko rekao ajde bar da nam muzika bude originalna.Tesko.Covek je biznismen koji je radio ili radi na prodaji muzickih "proizvoda".

super

pre 3 godine

Hahahah nikad nećeš biti Dzoni stulic radio si za pare i pre i sad ne pričaj o nacionalizmu da ti je to smetalo.... nemoze ocu malo pa neću malo

pola-pola ZG

pre 3 godine

Tudjman nikada ali bas nikada nije planirao konfederaciju, vec samostalnu Hrvatsku, to je i sam izajvljivao mnogo puta, kao i Kiro Gligorov ponovio.
Jel vi verujete da je Hrvatska imala interesa ziveti sa siromasnom Srbijom, a ne sa Nemackom u EU ?
Srbija je trebala hrvatskoj posle oba svetska rata, da osigura Dalmaciju i Istru, kad je opasnost prosla, Srbija vise nije bila potrebna.
(seljadin, 11. decembar 2021 18:16)

Slobo je s ‘paljenjem masa’ krenuo 1986, dvije godine kasnije smjenjuje Ivana Stambolića i kreće s pripremama za rat…; ‘izmišlja’ i naoružava Martiće, Hadžiće, Karadžiće…
Tuđman je do 1989-te bio u kućnom pritvoru kao disident…
Franjo je bio posljedica, ne uzrok…
Sve ostalo je povijest…
Da nije bilo Slobe, Tuđman nikada ne bi došao na vlast.
Kamo li sreće da nije ni jedan od njih dvojice…
Točka.

No1e

pre 3 godine

Mislim da za većinu frustriranih bi najbolje bilo da se Bregoviću sve oduzme i da se podeli u dobrotvorne svrhe. A Goran u manji jednosobni stan, na periferiju grada, i da radi za 450€...
Da se poistoveti sa običnim, nezanimljivim, dosadnim, teškim, besciljnim životom!

Gulyás László

pre 3 godine

Bez toga da ikoga povredim, ja kao muzičar koji je završio akademiju muzike, mogu reči, da je gospodin Bregović, i stručno i umetnički napravio dela, koja će se pamtiti još dugo. Malo je nas koji su zaslužno toliko dali svima na svetu tako nešto dragoceno.
Pozdrav, veseli Vojvođanin :)

Krstivoje

pre 3 godine

Mnogo zavidnih i izkompleksiranih komentara... Nikad nije rekao da su to "njegove" pesme, to je bilo pitanje novinara. Neće valjda za svaku pesmu sad navoditi ko je pisao tekst, ko muziku, ko aranžman...? Pesme su svakako njegove u smislu da ih je on proslavio, bez Bijelog dugmeta niko ne bi znao za te pesme. Autori su uredno navedeni na albumima i uredno isplaćeni, ali to nije bitno, jel da?

Pored pisanja i sviranja, za taj posao treba imati i harizmu. "Pastirski rok" je jedini autohtoni muzički pravac u YU (osim klasičnih narodnjaka). Pre Bijelog dugmeta rok je imao malobrojnu publiku, zaluđenu zapadnim "idealima", a tek tada je postao masovna muzika. Kad SMAK svira "Ulazak u harem", to je OK, to nije folk-rock fusion??

predo

pre 3 godine

ко о чему брега о Југославији,као и Шербеџија
(амадеус, 11. decembar 2021 17:02)

Pa, to je ta generacija…

XXX

pre 3 godine

Ti sa tvojim pucketanjem prstima, držanjem dva akorda i “pevanjem”: “Hop…hop…!” zaradjujes milione na koncertima, a siću daješ članovima grupe i pravim pevačima. O muzici koju si pokrao od drugih ne vredi ni raspravljati.

seljadin

pre 3 godine

Jugoslaviji svakako nije bilo spasa ni pod razno samo nažalost je srpska politika '90tih bila neverovatno kratkovidna i promašena. Za Srbe je rat bila jedina opcija a da je bilo pameti lepo su mogli u konfederaciju sa Sovencima i Hrvatima i danas bi već bili u EU plus ne bi izgubili Kosovo. Za sve je krivac Milošević i njegovi slebenici.
(Đoko, 11. decembar 2021 17:30) # Link komentara

Tudjman nikada ali bas nikada nije planirao konfederaciju, vec samostalnu Hrvatsku, to je i sam izajvljivao mnogo puta, kao i Kiro Gligorov ponovio.
Jel vi verujete da je Hrvatska imala interesa ziveti sa siromasnom Srbijom, a ne sa Nemackom u EU ?
Srbija je trebala hrvatskoj posle oba svetska rata, da osigura Dalmaciju i Istru, kad je opasnost prosla, Srbija vise nije bila potrebna.

uzzaaassss

pre 3 godine

Na pitanje kako danas gleda na proročanstvo iz njegovog stiha Po meni se ništa neće zvati taj stih je napisao veliki Duško Trifunović nikako G Bregovic.

Marijan

pre 3 godine

Konfederacija je bila rješenje. Jedna zemlja, jedna vojska, carina i diplomacija a sve ostalo svako za sebe. Do sada bi svi bili u EU. Ali što reči bolje je bilo ratovati, rasturiti pola zemlje i opet sve ostalo kao i prije.

adriano_galliani

pre 3 godine

Ovi sto pricaju da je Bregović pokrao, evo imate ceo Internet, sve pesme su tu. Je li može ceo spisak tih pokradenih pesama da konačno vidimo?
(Ulaga, 11. decembar 2021 17:21)

In the Death Car - https://youtu.be/CYvwLSeHX7k?t=93

Milion dolara je koštalo ovo Bregu.

trla baba dlan ili lan ali dan svakako prolazi

pre 3 godine

(Dr. Wess, 11. decembar 2021 17:12)

Da, inteligentantan je i svakako može sa Brenom ruku pod ruku, a njena inteligencija je za divljenje jer je i zgodno, mlado, žensko bila.

neko

pre 3 godine

Bregović je neopevani seljak koji je uspeo od jednog r'n'r benda da napravi seljoberski bend sa seljoberskim pesmama!!!! Što je najgore, uspeo je da se obogati zato što su te seljačke pesme imale prodju kod većinskog naroda na Balkanu, tj. seljacima!!!!!

autor

pre 3 godine

stih "po meni se ništa neće zvati" napisao je Duško Trifunović, kao i celu tu pesmu, "Pristao sam da budem igračka", koju su u dugmetu izvrnuli na "Pristao sam biću sve što hoće"...

Dragoslav

pre 3 godine

Bregović je grobar YU pop-rock muzike. Direktno. Nažalost, njegovi abortusintipa Metlin, Crbena jabuka itd. nastaviše stvar, a i on je menjao zvuk prema orjentalnom i sad čitav Balkan pa i šire isto zvuči.

Đoko

pre 3 godine

Jugoslaviji svakako nije bilo spasa ni pod razno samo nažalost je srpska politika '90tih bila neverovatno kratkovidna i promašena. Za Srbe je rat bila jedina opcija a da je bilo pameti lepo su mogli u konfederaciju sa Sovencima i Hrvatima i danas bi već bili u EU plus ne bi izgubili Kosovo. Za sve je krivac Milošević i njegovi slebenici.

Ulaga

pre 3 godine

Ovi sto pricaju da je Bregović pokrao, evo imate ceo Internet, sve pesme su tu. Je li može ceo spisak tih pokradenih pesama da konačno vidimo?

Good luck Brega

pre 3 godine

Pametan momak i dobar muzicar. Jedino mu fali malo politicke hrabrosti. Sjedi u Begradu gdje jedino moze, a prodaje bajke o Sarajevu.

surovi andjeo

pre 3 godine

Te noci kada ode Brega kada ode kada ga ne bude svako ko je zaplakao ljubio gubio i patio ce da se probudi.Nema veceg od njega! Mozda lopova ali i to treba znati!Da verujem da ce se bar jedan beogradaki bulevar po njemu zvati jer kraticom u raj nikad stic ovako cjepljen protiv retkih infekcija
Ziveo Legendo!Hvala ti za sve

Simon

pre 3 godine

Jeste lepo ali ja ne kogu da verujem da ovaj narod 30 godina ostavlja bakšiš za Mesečinu i Kalašnjikov. Meni je ti bilo super u prvih par godina, sada kada čujem ospem se...

Chisho

pre 3 godine

Cuj zadmja 3 albuma ?
Udara ceznju Bebeku. Pa bas od ta zadnja 3 albuma predstavljaju izdaju RnR i orelazak na naridnjake. Od tada je Bjelo Dugme vise bilo za koncerte na zborovima ispid šatora nego za veline dvorane i stadione.

...sve sam reke popio...

pre 3 godine

Hahhaha svirajuci "tvoje" pesme. Znam da te to najvise boli. Karijeru si ostvario na tudjim pesmama i svaka cast. Ali da tebe neko danas sutra spomene, tesko.

lepi

pre 3 godine

A kako je lijepo da ti zaradjujes milione od tudjih pjesama i ideja... Nema pjesme da je nisi klepio niti tudje ideje da je nisi "valorizovao"...

dragKce

pre 3 godine

A kako je lijepo da ti zaradjujes milione od tudjih pjesama i ideja... Nema pjesme da je nisi klepio niti tudje ideje da je nisi "valorizovao"...
(lepi, 11. decembar 2021 16:10)

Odlicno, sta cekas onda. Evo ti sve pesme sveta izaberi koja ti se najvise svidi, preradi tekst i melodiju, zaradjuj i ti. Posto je to tako lako i svako moze.

Gorski

pre 3 godine

A kako je lijepo da ti zaradjujes milione od tudjih pjesama i ideja... Nema pjesme da je nisi klepio niti tudje ideje da je nisi "valorizovao"...
(lepi

Svaka čast. Ovaj je još u vreme komunizma bio "kapitalistički preduzimač" koji je još tada ugovorom uzeo sve za sebe, a mrvice ostavljao ostalim članovima grupe. Zato su ga i napuštali pevači. Zato što je bio gramzivi pokvarenjak koji je sva autorska prava Bjelog dugmeta prepisao na sebe i zaradjivao milione na kontu toga. A jadan ne zna ni tri akorda da drži.

bg

pre 3 godine

Ne znam kome je B. Dugme rokenrol? Možda u početku su bili neki rok kasnije je to prešlo u pastirski rok tj. počeli su da prave muziku za široke narode mase doneli selo u r'n'r. Gde su danas bivši članovi benda koji prave pesme sa grand pevačima, sa Indirom Radić i sličnima to su kao tvrdokorni rokeri?

okvaldo

pre 3 godine

samo je u Jugoslaviji najveća rok zvezda mogla da bude apsolvent filozofije.

Meni je ovaj Brega isti Milomir Marić, ima taj pogani nihilistički osmeh na vrhu usne, u fazonu: sve sam ovo već video, vidim planove unutar planova i te male pohlepne gamižuće ljude kako pokušavaju biti važniji nego što zapravo jesu

lepi

pre 3 godine

A kako je lijepo da ti zaradjujes milione od tudjih pjesama i ideja... Nema pjesme da je nisi klepio niti tudje ideje da je nisi "valorizovao"...

Simon

pre 3 godine

Jeste lepo ali ja ne kogu da verujem da ovaj narod 30 godina ostavlja bakšiš za Mesečinu i Kalašnjikov. Meni je ti bilo super u prvih par godina, sada kada čujem ospem se...

Đoko

pre 3 godine

Jugoslaviji svakako nije bilo spasa ni pod razno samo nažalost je srpska politika '90tih bila neverovatno kratkovidna i promašena. Za Srbe je rat bila jedina opcija a da je bilo pameti lepo su mogli u konfederaciju sa Sovencima i Hrvatima i danas bi već bili u EU plus ne bi izgubili Kosovo. Za sve je krivac Milošević i njegovi slebenici.

dragKce

pre 3 godine

A kako je lijepo da ti zaradjujes milione od tudjih pjesama i ideja... Nema pjesme da je nisi klepio niti tudje ideje da je nisi "valorizovao"...
(lepi, 11. decembar 2021 16:10)

Odlicno, sta cekas onda. Evo ti sve pesme sveta izaberi koja ti se najvise svidi, preradi tekst i melodiju, zaradjuj i ti. Posto je to tako lako i svako moze.

okvaldo

pre 3 godine

samo je u Jugoslaviji najveća rok zvezda mogla da bude apsolvent filozofije.

Meni je ovaj Brega isti Milomir Marić, ima taj pogani nihilistički osmeh na vrhu usne, u fazonu: sve sam ovo već video, vidim planove unutar planova i te male pohlepne gamižuće ljude kako pokušavaju biti važniji nego što zapravo jesu

pola-pola ZG

pre 3 godine

Tudjman nikada ali bas nikada nije planirao konfederaciju, vec samostalnu Hrvatsku, to je i sam izajvljivao mnogo puta, kao i Kiro Gligorov ponovio.
Jel vi verujete da je Hrvatska imala interesa ziveti sa siromasnom Srbijom, a ne sa Nemackom u EU ?
Srbija je trebala hrvatskoj posle oba svetska rata, da osigura Dalmaciju i Istru, kad je opasnost prosla, Srbija vise nije bila potrebna.
(seljadin, 11. decembar 2021 18:16)

Slobo je s ‘paljenjem masa’ krenuo 1986, dvije godine kasnije smjenjuje Ivana Stambolića i kreće s pripremama za rat…; ‘izmišlja’ i naoružava Martiće, Hadžiće, Karadžiće…
Tuđman je do 1989-te bio u kućnom pritvoru kao disident…
Franjo je bio posljedica, ne uzrok…
Sve ostalo je povijest…
Da nije bilo Slobe, Tuđman nikada ne bi došao na vlast.
Kamo li sreće da nije ni jedan od njih dvojice…
Točka.

Good luck Brega

pre 3 godine

Pametan momak i dobar muzicar. Jedino mu fali malo politicke hrabrosti. Sjedi u Begradu gdje jedino moze, a prodaje bajke o Sarajevu.

seljadin

pre 3 godine

Jugoslaviji svakako nije bilo spasa ni pod razno samo nažalost je srpska politika '90tih bila neverovatno kratkovidna i promašena. Za Srbe je rat bila jedina opcija a da je bilo pameti lepo su mogli u konfederaciju sa Sovencima i Hrvatima i danas bi već bili u EU plus ne bi izgubili Kosovo. Za sve je krivac Milošević i njegovi slebenici.
(Đoko, 11. decembar 2021 17:30) # Link komentara

Tudjman nikada ali bas nikada nije planirao konfederaciju, vec samostalnu Hrvatsku, to je i sam izajvljivao mnogo puta, kao i Kiro Gligorov ponovio.
Jel vi verujete da je Hrvatska imala interesa ziveti sa siromasnom Srbijom, a ne sa Nemackom u EU ?
Srbija je trebala hrvatskoj posle oba svetska rata, da osigura Dalmaciju i Istru, kad je opasnost prosla, Srbija vise nije bila potrebna.

XXX

pre 3 godine

Ti sa tvojim pucketanjem prstima, držanjem dva akorda i “pevanjem”: “Hop…hop…!” zaradjujes milione na koncertima, a siću daješ članovima grupe i pravim pevačima. O muzici koju si pokrao od drugih ne vredi ni raspravljati.

seljadin

pre 3 godine

Slobo je s ‘paljenjem masa’ krenuo 1986, dvije godine kasnije smjenjuje Ivana Stambolića i kreće s pripremama za rat…; ‘izmišlja’ i naoružava Martiće, Hadžiće, Karadžiće…
Tuđman je do 1989-te bio u kućnom pritvoru kao disident…
Franjo je bio posljedica, ne uzrok…
Sve ostalo je povijest…
Da nije bilo Slobe, Tuđman nikada ne bi došao na vlast.
Kamo li sreće da nije ni jedan od njih dvojice…
Točka.
(pola-pola ZG, 11. decembar 2021 19:46)

Tudjman: rat ne bi ni bilo da ga Hrvatska nije zeljela .

Tudjman je bio u zatvoru za vreme Tita zbog veza sa Ustaskom emigracijom, za to vreme je cvetao terorizam i Hrvatsko prolece , prema tome decenijama pre Milosevica su Ustase i Komunisti Hrvati zajedno spremali rat .

Chisho

pre 3 godine

Cuj zadmja 3 albuma ?
Udara ceznju Bebeku. Pa bas od ta zadnja 3 albuma predstavljaju izdaju RnR i orelazak na naridnjake. Od tada je Bjelo Dugme vise bilo za koncerte na zborovima ispid šatora nego za veline dvorane i stadione.

Gorski

pre 3 godine

A kako je lijepo da ti zaradjujes milione od tudjih pjesama i ideja... Nema pjesme da je nisi klepio niti tudje ideje da je nisi "valorizovao"...
(lepi

Svaka čast. Ovaj je još u vreme komunizma bio "kapitalistički preduzimač" koji je još tada ugovorom uzeo sve za sebe, a mrvice ostavljao ostalim članovima grupe. Zato su ga i napuštali pevači. Zato što je bio gramzivi pokvarenjak koji je sva autorska prava Bjelog dugmeta prepisao na sebe i zaradjivao milione na kontu toga. A jadan ne zna ni tri akorda da drži.

bg

pre 3 godine

Ne znam kome je B. Dugme rokenrol? Možda u početku su bili neki rok kasnije je to prešlo u pastirski rok tj. počeli su da prave muziku za široke narode mase doneli selo u r'n'r. Gde su danas bivši članovi benda koji prave pesme sa grand pevačima, sa Indirom Radić i sličnima to su kao tvrdokorni rokeri?

uzzaaassss

pre 3 godine

Na pitanje kako danas gleda na proročanstvo iz njegovog stiha Po meni se ništa neće zvati taj stih je napisao veliki Duško Trifunović nikako G Bregovic.

...sve sam reke popio...

pre 3 godine

Hahhaha svirajuci "tvoje" pesme. Znam da te to najvise boli. Karijeru si ostvario na tudjim pesmama i svaka cast. Ali da tebe neko danas sutra spomene, tesko.

Marijan

pre 3 godine

Konfederacija je bila rješenje. Jedna zemlja, jedna vojska, carina i diplomacija a sve ostalo svako za sebe. Do sada bi svi bili u EU. Ali što reči bolje je bilo ratovati, rasturiti pola zemlje i opet sve ostalo kao i prije.

Mr. Max

pre 3 godine

Mrzite Boru,mrzite Bregovica,mrzite Balasevica,mrzite sve koji su nesto uradili u ovoj zemlji.Vas niko ne pljuje samo zato sto nista pametno i niste uradili.Pamet u glavu ljudi.
(gandra, 11. decembar 2021 20:20)
Mrze i Novaka, Bikovića, Pixija, Jokića takav smo narod. Ovde se uspeh ne prašta. Zato smo tu gde jesmo.

Ulaga

pre 3 godine

Ovi sto pricaju da je Bregović pokrao, evo imate ceo Internet, sve pesme su tu. Je li može ceo spisak tih pokradenih pesama da konačno vidimo?

Dragoslav

pre 3 godine

Bregović je grobar YU pop-rock muzike. Direktno. Nažalost, njegovi abortusintipa Metlin, Crbena jabuka itd. nastaviše stvar, a i on je menjao zvuk prema orjentalnom i sad čitav Balkan pa i šire isto zvuči.

Gulyás László

pre 3 godine

Bez toga da ikoga povredim, ja kao muzičar koji je završio akademiju muzike, mogu reči, da je gospodin Bregović, i stručno i umetnički napravio dela, koja će se pamtiti još dugo. Malo je nas koji su zaslužno toliko dali svima na svetu tako nešto dragoceno.
Pozdrav, veseli Vojvođanin :)

neko

pre 3 godine

Bregović je neopevani seljak koji je uspeo od jednog r'n'r benda da napravi seljoberski bend sa seljoberskim pesmama!!!! Što je najgore, uspeo je da se obogati zato što su te seljačke pesme imale prodju kod većinskog naroda na Balkanu, tj. seljacima!!!!!

surovi andjeo

pre 3 godine

Te noci kada ode Brega kada ode kada ga ne bude svako ko je zaplakao ljubio gubio i patio ce da se probudi.Nema veceg od njega! Mozda lopova ali i to treba znati!Da verujem da ce se bar jedan beogradaki bulevar po njemu zvati jer kraticom u raj nikad stic ovako cjepljen protiv retkih infekcija
Ziveo Legendo!Hvala ti za sve

adriano_galliani

pre 3 godine

Ovi sto pricaju da je Bregović pokrao, evo imate ceo Internet, sve pesme su tu. Je li može ceo spisak tih pokradenih pesama da konačno vidimo?
(Ulaga, 11. decembar 2021 17:21)

In the Death Car - https://youtu.be/CYvwLSeHX7k?t=93

Milion dolara je koštalo ovo Bregu.

predo

pre 3 godine

ко о чему брега о Југославији,као и Шербеџија
(амадеус, 11. decembar 2021 17:02)

Pa, to je ta generacija…

Guns N Roses

pre 3 godine

jugosloveni...ti su nas zaje..li ko sto niko nije, najvece zlo u istoriji Srba je ta jugoslavija. A Bregovic i Bijelo Dugme, meni su oni preteca Grand Parade i takve "kulture". Isti profil ljudi je slusao Dugme i sada Grand.
(kej, 11. decembar 2021 20:10)

"Sta god je radilo Bijelo Dugme radile su i druge grupe"

Jasenko Houra

"sa Bijelim Dugmetom je pocela muzicka industrija na ovim prostorima"

"cela Jugoslavija je disala sa njima"

Peca Popovic


ove izjave samo pokazuju da je Bijelo Dugme najveca rock grupa bivse Jugoslavije, bez njih bi se do raspada drave slusali slageri i sevdalinke Safeta Isovica. pre Dugmeta je bilo nekoliko rock bendova u pokusaju.

C i n i k

pre 3 godine

Jel vi verujete da je Hrvatska imala interesa ziveti sa siromasnom Srbijom, a ne sa Nemackom u EU ?
Srbija je trebala hrvatskoj posle oba svetska rata, da osigura Dalmaciju i Istru, kad je opasnost prosla, Srbija vise nije bila potrebna.
(seljadin, 11. decembar 2021 18:16

Sve ok druze slazem se da je 1.12.1918.najtragicnija i neoprostiva greska srpske politike ikada, al to "siromasna" Srbija?!
Tebi je hr "bogata"?
E svasta sta necu jos da procitam ovde jbt...
Neverovatno...

Krstivoje

pre 3 godine

Mnogo zavidnih i izkompleksiranih komentara... Nikad nije rekao da su to "njegove" pesme, to je bilo pitanje novinara. Neće valjda za svaku pesmu sad navoditi ko je pisao tekst, ko muziku, ko aranžman...? Pesme su svakako njegove u smislu da ih je on proslavio, bez Bijelog dugmeta niko ne bi znao za te pesme. Autori su uredno navedeni na albumima i uredno isplaćeni, ali to nije bitno, jel da?

Pored pisanja i sviranja, za taj posao treba imati i harizmu. "Pastirski rok" je jedini autohtoni muzički pravac u YU (osim klasičnih narodnjaka). Pre Bijelog dugmeta rok je imao malobrojnu publiku, zaluđenu zapadnim "idealima", a tek tada je postao masovna muzika. Kad SMAK svira "Ulazak u harem", to je OK, to nije folk-rock fusion??

autor

pre 3 godine

stih "po meni se ništa neće zvati" napisao je Duško Trifunović, kao i celu tu pesmu, "Pristao sam da budem igračka", koju su u dugmetu izvrnuli na "Pristao sam biću sve što hoće"...

gandra

pre 3 godine

Mrzite Boru,mrzite Bregovica,mrzite Balasevica,mrzite sve koji su nesto uradili u ovoj zemlji.Vas niko ne pljuje samo zato sto nista pametno i niste uradili.Pamet u glavu ljudi.

No1e

pre 3 godine

Mislim da za većinu frustriranih bi najbolje bilo da se Bregoviću sve oduzme i da se podeli u dobrotvorne svrhe. A Goran u manji jednosobni stan, na periferiju grada, i da radi za 450€...
Da se poistoveti sa običnim, nezanimljivim, dosadnim, teškim, besciljnim životom!

Toni

pre 3 godine

Odličan gitarista, odličan autor (i pored plagijata) i svakako pravi bend lider. Nego, nekako stari kao cipela u muzičkom smislu. Ono trumbecanje hitova Bijelog Dugmeta, umjesto ozbiljnih izvođenja i prave svirke su baš nekako šarlatanski. Ostarili su i Nofler, Gilmor i ostali pa opet prave odlične koncerte. Ima sjajnih mladih muzičara od kojih može sastaviti bend, ne znam zašto ne pravi prave rok koncerte od zaostavštine Dugmeta. Svakako bi bilo zanimljivije.

Dulee

pre 3 godine

Ajmo konkretno, spisak pjesama koje je pokrao?
Pa i da je koristio tudje motive, kakve veze ima, ni prvi ni zadnji. A lazni yu elitisti vele poseljacio rok muziku. Pa to i jeste realno globalno seljacka muzika, osim kad se autori previse predaju opijatima pa umisle da od svojih tripova prave neku elitisticku umjetnost.

milanm

pre 3 godine

Jugoslovenska ideja je superiorna svakoj od nacionalističkih.
Malo upoređenje : Bregović - Tompson , Krleža - Aralica ...
Čik, sastavite antologiju savremene hrvatske, bošnjačke, crnogorske književnosti !
Ima li danas pandana Uljaniku , Energoinvestu , Lavčeviću ?
Ta ideja je žrtvovana, ne istrošena.

super

pre 3 godine

Hahahah nikad nećeš biti Dzoni stulic radio si za pare i pre i sad ne pričaj o nacionalizmu da ti je to smetalo.... nemoze ocu malo pa neću malo

gandra

pre 3 godine

Kada neko odluci da bude recimo auto mehanicar i kada se zaista trudi i vredno radi,taj i treba lepo da zivi od svog rada.Nista drugo nije uradio i radi Goran Bregovic sa svojim poslom kojim se bavi,a vi ljubomorni palaja...

Padjine969

pre 3 godine

Bregovic nije originalan to znamo ,ali ni mi, bar vecina ,nismo "pravili pitanje" pri slusanju te muzike.Kao sto nismo "pravili pitanje" pri konzumiranju neoriginalnih domacih prehrambenih proizvoda koji su nosili samo nas naziv.Teznja ka originalnosti je nedosanjani san jugoslovena.Voziti "Stojadina",nositi "Varteks" dzins,iz "Obodin"frizidera uzeti hladnu "Koktu" nije nimalo originalno.Mozda bi neko rekao ajde bar da nam muzika bude originalna.Tesko.Covek je biznismen koji je radio ili radi na prodaji muzickih "proizvoda".

kej

pre 3 godine

jugosloveni...ti su nas zaje..li ko sto niko nije, najvece zlo u istoriji Srba je ta jugoslavija. A Bregovic i Bijelo Dugme, meni su oni preteca Grand Parade i takve "kulture". Isti profil ljudi je slusao Dugme i sada Grand.

Splavar

pre 3 godine

Do te Jugoslavije je bilo stalo samo zabavljacima jer su imali vece trziste. Nikom od nas nije trebala i zato smo je iscepali, danas je svima bolje. Nema na cemu, ne morate nam se zahvaljivati, ionako vas vecina veruje u bajke o nekakvoj srecnoj zemlji, ja je takvu ne pamtim. Promasen multinacionalan i socijalisticki eksperiment, mi smo samo bili misevi u kavezu koji su dokazali neodrzivost takvog sistema

C i n i k

pre 3 godine

Covek je dokazani menager, pri tom pravi i ok muziku, ima nesto i do talenta ali radio je na sebi pre svega, i to je cela filosofija.
Dok je bio mlad pravio je hitove, zaradjivao je jer je pravio dobre ugovore, pametno je promisljao i danas samo koristi nagomilano iskustvo, prodaje svoj proizvod i od toga zivi, uz x nki mu prigovaraju nedoslednost i poneku prevaru ali ja nverujem, skidam kapu svakom ko je sam napravio sve, to je poenta i u nj slucaju...

djedmedjed

pre 3 godine

Ima opus iza sebe, ali ovdje je profulao skroz. Traži umjetnost tamo gdje je nema. Od ona zadnja tri albuma koje hvali su vjerovatno zadnja dva najgora. Ono ne liči više ni na što, čist narodnjak i Islamovićeva dernjava. Od Bebekovog odlaska više nisu bili broj jedan u Jugoslaviji. A i "Bijelo Dugme" ( s "Lipe cvatu" ) bi bio znatno bolji da ga je otpjevao Bebek. Što se tiče "Doživjeti stotu", upravo to je prvi njihov album sam kupio na CD-u, ima tu i punka ali ni tu još nema otklona od rocka ; ustvari je to njihov album s najmanje folk elemenata. Evo još jedan primjer plagirane pjesme - "carry on my wayward son" od grupe Kansas...

trla baba dlan ili lan ali dan svakako prolazi

pre 3 godine

(Dr. Wess, 11. decembar 2021 17:12)

Da, inteligentantan je i svakako može sa Brenom ruku pod ruku, a njena inteligencija je za divljenje jer je i zgodno, mlado, žensko bila.

Komša

pre 3 godine

Bez obzira na to da li nam se drug Dorijan svidja ili ne lepo je načeo temu početka kraja rok muzike i naveo "skroban doprinos" Novog talasa.
U stvari - u pitanju je niva tehnologija.Muzičari i producenti su pogurali tu novu tehnologiju na isti način kako proizvodjači igrica guraju nove procesore,grafičke...
Sad,ini prvi su stvarno bili muzičari koji su običan bubanj zamenili novim ,ubacili neke "moderne instrumente" i igrali se sa zvukom pomocu novih tehnologija.
Vremenom su otvorili vrata za gomilu likiva koji bi možda mogli na nekoj žurci da svirnu malo i zabave okupljene.
Pored toga tu je MTV i kid nas čuveni Hit Meseca... Nastup postaje bitniji od muzike...I to je,kirak po korak dovelo do toga da klinci sa svojih 14,15,16 dohvate komp,sklepaju pesmicu i okače klip.
I za dva dana truda neki anonimus postaje Karlos Santana.
Nema cimanja oko gitare,učenja,vežbe,nema probi po garažama i odvajanje zadnjeg dinara da se kupi bubanj ,gitarsko pojačalo ili neki deo opreme - kupa tata i mama program i gotovo.
Nije taj Novi talas kriv - niko ne može reci da su ti ljudi neznalice,naprotiv.Nisu ni narodnjaci krivi - jednostavno to je bila neminovnost.
Kada nešto postane mejnstrim ono u startu strada jer se prilagodjava prosečnom i prodje kao Miki Rudinski u filmu Sok od šljiva .

C i n i k

pre 3 godine

Mrzite Boru,mrzite Bregovica,mrzite Balasevica,mrzite sve koji su nesto uradili u ovoj zemlji.Vas niko ne pljuje samo zato sto nista pametno i niste uradili.Pamet u glavu ljudi.
(gandra, 11. decembar 2021 20:20)

Ko mrzi Bregu i Boru Corbu?
1 x citam da je to nko napisao..

sturmmann

pre 3 godine

"Kad vidiš da ČOVJEK S' BRIJEGA (!!!) pali vlastitu kuću, idi i ti zapali svoju!"

Ovo je bio savet jednog jalijaša sa Baščaršije koji sam dobio u kafiću "Mango" na Baščaršiji. U to vreme sam bio vojnik JNA u Sarajevu. "ČOVJEK S' BRIJEGA" je naziv za dotičnog muzičara, ne može se prevesti a ne znači ništa dobro.

Marko

pre 3 godine

Pokojni Duško Trifunović koji je napisao veliki broj hitova Bjelom dugmetu je umro u siromaštvu,bez stana i igde ičega hraneći se po narodnim kuhinjama. Bas si mu pomogao, gospodin si Bregovicu nema sta!!!

Ide Moca sa Balkana....

pre 3 godine

A kako je lijepo da ti zaradjujes milione od tudjih pjesama i ideja... Nema pjesme da je nisi klepio niti tudje ideje da je nisi "valorizovao"...
(lepi,
Pa sta cekas?Odma,ali odma uzmi gitaru,napravi svoj bend i sada ce ti biti lakse ,imas ju tjub,bices mnooogo popularan,bogat,uspesan....Uspeces u zivotu !Nije to tko tesko,samo uzmes i prepises,laganica.

Ex Apatrid

pre 3 godine

Ja ga nikad nisam voleo ali mora mu se ipak priznati da je ostavio dubok trag na YU rock sceni. Čovek je uvek bio pragmatičan menadžer i mnogi mu zavide i mrze ga zbog toga. Za mene lično je Džoni višestruko kvalitetniji autor od njega, ali i Brega ima u svom opusu dosta toga što je zapamćeno, pogotovo iz ranih radova. Negde sam pročitao da je “težak” oko 30 miliona evra? Kako god da ih je zaradio, sigurno je to uradio na pošteniji način od političara sa ex YU prostora, tako da ne vidim zašto toliko srdžbe prema ovom čoveku.

Predrag

pre 3 godine

A on je zaradio skoro sve, tj. ne samo baksis, na tudjim kompozicijama. Samo izmedju redova pokusava da tvrdi da nije plagijator… I da je on zaradio milione, a ostali samo mrvice (sto je bezobrazluk sa njegove strane). Naravno govorim o njegovom “kafanskom” ciklusu, gde padaju baksisi. Za raniju epohu BD to ne vazi. Napisao je izuzetne stvari.

Ziveo Kralj Dragutin!

pre 3 godine

Glupog li pitanja - oseca li se Goran Bregovic odgovornim sto nije spasao Jugoslaviju. Ne znas s koje strane posmatrano ispada gluplje.

Dule

pre 3 godine

Pricajte svi sta god hocete ali Bregovic je tvorac mnogo hitova.Koliko vas odvali do daske u kolima na primer,kada puste Lipe cvatu,Kosovska,U vremeotkazanihletova,Zaboravi(ako mozes)...

Abdejt

pre 3 godine

Ko od Breginih kritičara prvi skupi 200.000 ljudi na koncertu, neka onda kritikuje.
(2S,
Prodato toliko karata,u 3h popodne ,tog avgusta je gostovao na jednoj Bg TV Brega,i sam rekao da mu je agent potvrio da su prodate 196 000karata,onda nema sansi da je bilo ispod 250 000,kako i mnogi pisu,pa cak idu i do 280 000,a zna se nacin ulazenje...made in Balkan !Jedna karta-dvoje ljudi.Pa,kad malo bolje razmislim tako je bilo i po halama,salama raznom arenama,nikad menadzer ne prijavljuje tacan broj posetioca.Znam samo jedan klub koji radi sasvim obrnuto od ovog,i iz Bg je.

wer

pre 3 godine

hahahahaha,
na "mojim pesmama" :))))

pa da li iko u ovo veruje?
ono sto jes, njegova je "jesil mala ljubila bosanca"
onako pravi rokerski hit, nema sta...

jedino sto je uspeo da uradi
da patentira "pastriski rok" za siroke narodne mase
i time podigne balkanski dziberaj na jedan potpuno novi nivo

genijalac

pre 3 godine

Slobo je s ‘paljenjem masa’ krenuo 1986, dvije godine kasnije smjenjuje Ivana Stambolića i kreće s pripremama za rat…; ‘izmišlja’ i naoružava Martiće, Hadžiće, Karadžiće…
Tuđman je do 1989-te bio u kućnom pritvoru kao disident…
Franjo je bio posljedica, ne uzrok…
Sve ostalo je povijest…
Da nije bilo Slobe, Tuđman nikada ne bi došao na vlast.
Kamo li sreće da nije ni jedan od njih dvojice…
Točka.
(pola-pola ZG, 11. decembar 2021 19:46)

ovo su ubedljivo najgluplje konstatacije.kad se sagleda cela stvar "izvan kutije" videlo bi se odakle je sve to pocelo i ko je bacio kost i izazvao pokolj na ovim prostorima i ko to cini stotinama godina.malo su visi interesi bili tu upetljani . kakav slobo franjo i alija, oni su samo bili figure.

Maja

pre 3 godine

Da ljudi uzimaju baksis na njegovim pesmama? A koja je tacno njegova, ispostavilo se da je on sve pokrao i nije uzeo samo baksis vec je debelo naplatio tudje ideje i muziku. Ima i poster na kome je njegova slika i pise PAMTITE ME PO PESMAMA SVOJIM. TOLIKO O "VELIKANU"

Jeremija

pre 3 godine

Ohh, zaboga, ni Bregović nije spasao Jugoslaviju??? Ahahaha....!!! A, da vi, ipak, malo ne precenjujete ovog muzički nepismenog i talentovanog foliranta?

Urbani Zgreb

pre 3 godine

Mi urbani likovi iz gradova slusali smo : Parni Valjak, Haustor, Prljavo Kazaliste, Azru, Bou, Idole, EKV, Elekticni orgazam, U Skripcu, Čorbu, Bajagu, ..itd
Seljacki, trash rock koji je svirao ovaj gospodin nikada nas nije zanimao, on je bio pionir turbo folka.

Humska1

pre 3 godine

Hahahah nikad nećeš biti Dzoni stulic radio si za pare i pre i sad ne pričaj o nacionalizmu da ti je to smetalo.... nemoze ocu malo pa neću malo
(super,
E,bas dobro sto si ga spomenuo...Kako je stari egocentrik?Jel je jos uvek pun sebe?
Meni je presmesno poredjivanje sa Bregpm,bukvalno u svakom smislu,
,pogotovo u muzici.Svaku drugu pesmu tvoj miljenik mora da je objasnjava,posto je pomenuti,sada i ekscentrik je pisao samo za njega i njemu poznatim glupostima koje niko i ne razume u potpunosti.I sam sam muzicar,pricao o toj Azri sa barem 100 muzicara,neki su i vrhunski-dele moje misljenje.Samo ti guraj,jednoga dana pazi samo da ne zavrsis ko on,shvati ovo ko savet.

Gagy

pre 3 godine

Ćale mi je pričao da je na nekoj radio emesiji 80 tih i 90 tih koja je bila vrlo popularna Bregović bio gost i upitan ko je bolji gitarists on ili Točak,dotični "gospodin" izjavio da ne zna ko je bolji gitarista ali da je on brži na 100 metra,tako da to dovoljno govori o njemu.

2021

pre 3 godine

Nisam siguran da veliki broj ljudi uopste jos razmislja o Jugoslaviji i Bijelom dugmetu. Starije generacije koje ih pamte polako izumiru a oni srednjih godina nemaju vise volje i vremena za bavljenje nostalgijom. Mladi se ne secaju Jugoslavije i Bijelog dugmeta. Prosla su ta vremena.

milanm

pre 3 godine

Jugoslovenska ideja je nastala kao težnja za ujedinjenjem bliskih naroda.
Imala je podršku nekih sila,samo u funkciji podrivanja germanskog i turskog faktora na Balkanu .
Na tom srazu je i nastala Kraljevina SHS kao krhka tvorevina, zbog germanskog i sovjetskog uticaja , loše politike Vatikana, brojnih unutrašnjih slabosti.
Direktan uticaj Nemačke, SSSR i Vatikana je doveo do bratoubilačkog rata.
Velike sile su, zbog svega pre nego prijateljstva, stvorile još prostraniju Jugoslaviju, pod vlašću vulgarnih levičara .

Fra Stipe

pre 3 godine

Sve ono što sanjaš, da si bogat i da te sve ribe hoće, nakon nekoliko godina ti dosadi.

Koliko istine u ovoj rečenici! Dodao bih da si slavan, bogat i da te sve ribe hoće. Ima li muškarca koji nije gej da u nekom delu svog života nije maštao o ovome? E ovo da dosadi pa verovatno je tako. Ne zvuči tako nekom u pubertetu ili nekom ko je tek koju godinu izašao iz puberteta ali sve čega imaš u neograničenoj količini brzo dosadi. Zato su najbogatiji prešli na ultra skupe jahte.

Neko

pre 3 godine

Eeee da ti znas koliko sam ja para namlatio svirajuci (na harmonici) "Lipe cvatu","Ruzica si bila" itd trazio bi procenat...Bolje ovako kad ne znas...

Amos Dundee

pre 3 godine

@bg, to mozda u tvom selu. U mom selu u Slavoniji pre Brege i Dugmeta su se slusali Beatles, Who i Stones.. dok u tvom selu ljude jos uvek ne mozes da odlepis od Silvane i Tome.

dragKce

pre 3 godine

A kako je lijepo da ti zaradjujes milione od tudjih pjesama i ideja... Nema pjesme da je nisi klepio niti tudje ideje da je nisi "valorizovao"...
(lepi, 11. decembar 2021 16:10)

Odlicno, sta cekas onda. Evo ti sve pesme sveta izaberi koja ti se najvise svidi, preradi tekst i melodiju, zaradjuj i ti. Posto je to tako lako i svako moze.

Đoko

pre 3 godine

Jugoslaviji svakako nije bilo spasa ni pod razno samo nažalost je srpska politika '90tih bila neverovatno kratkovidna i promašena. Za Srbe je rat bila jedina opcija a da je bilo pameti lepo su mogli u konfederaciju sa Sovencima i Hrvatima i danas bi već bili u EU plus ne bi izgubili Kosovo. Za sve je krivac Milošević i njegovi slebenici.

surovi andjeo

pre 3 godine

Te noci kada ode Brega kada ode kada ga ne bude svako ko je zaplakao ljubio gubio i patio ce da se probudi.Nema veceg od njega! Mozda lopova ali i to treba znati!Da verujem da ce se bar jedan beogradaki bulevar po njemu zvati jer kraticom u raj nikad stic ovako cjepljen protiv retkih infekcija
Ziveo Legendo!Hvala ti za sve

Ulaga

pre 3 godine

Ovi sto pricaju da je Bregović pokrao, evo imate ceo Internet, sve pesme su tu. Je li može ceo spisak tih pokradenih pesama da konačno vidimo?

lepi

pre 3 godine

A kako je lijepo da ti zaradjujes milione od tudjih pjesama i ideja... Nema pjesme da je nisi klepio niti tudje ideje da je nisi "valorizovao"...

pola-pola ZG

pre 3 godine

Tudjman nikada ali bas nikada nije planirao konfederaciju, vec samostalnu Hrvatsku, to je i sam izajvljivao mnogo puta, kao i Kiro Gligorov ponovio.
Jel vi verujete da je Hrvatska imala interesa ziveti sa siromasnom Srbijom, a ne sa Nemackom u EU ?
Srbija je trebala hrvatskoj posle oba svetska rata, da osigura Dalmaciju i Istru, kad je opasnost prosla, Srbija vise nije bila potrebna.
(seljadin, 11. decembar 2021 18:16)

Slobo je s ‘paljenjem masa’ krenuo 1986, dvije godine kasnije smjenjuje Ivana Stambolića i kreće s pripremama za rat…; ‘izmišlja’ i naoružava Martiće, Hadžiće, Karadžiće…
Tuđman je do 1989-te bio u kućnom pritvoru kao disident…
Franjo je bio posljedica, ne uzrok…
Sve ostalo je povijest…
Da nije bilo Slobe, Tuđman nikada ne bi došao na vlast.
Kamo li sreće da nije ni jedan od njih dvojice…
Točka.

kej

pre 3 godine

jugosloveni...ti su nas zaje..li ko sto niko nije, najvece zlo u istoriji Srba je ta jugoslavija. A Bregovic i Bijelo Dugme, meni su oni preteca Grand Parade i takve "kulture". Isti profil ljudi je slusao Dugme i sada Grand.

Dragoslav

pre 3 godine

Bregović je grobar YU pop-rock muzike. Direktno. Nažalost, njegovi abortusintipa Metlin, Crbena jabuka itd. nastaviše stvar, a i on je menjao zvuk prema orjentalnom i sad čitav Balkan pa i šire isto zvuči.

Splavar

pre 3 godine

Do te Jugoslavije je bilo stalo samo zabavljacima jer su imali vece trziste. Nikom od nas nije trebala i zato smo je iscepali, danas je svima bolje. Nema na cemu, ne morate nam se zahvaljivati, ionako vas vecina veruje u bajke o nekakvoj srecnoj zemlji, ja je takvu ne pamtim. Promasen multinacionalan i socijalisticki eksperiment, mi smo samo bili misevi u kavezu koji su dokazali neodrzivost takvog sistema

neko

pre 3 godine

Bregović je neopevani seljak koji je uspeo od jednog r'n'r benda da napravi seljoberski bend sa seljoberskim pesmama!!!! Što je najgore, uspeo je da se obogati zato što su te seljačke pesme imale prodju kod većinskog naroda na Balkanu, tj. seljacima!!!!!

Simon

pre 3 godine

Jeste lepo ali ja ne kogu da verujem da ovaj narod 30 godina ostavlja bakšiš za Mesečinu i Kalašnjikov. Meni je ti bilo super u prvih par godina, sada kada čujem ospem se...

seljadin

pre 3 godine

Slobo je s ‘paljenjem masa’ krenuo 1986, dvije godine kasnije smjenjuje Ivana Stambolića i kreće s pripremama za rat…; ‘izmišlja’ i naoružava Martiće, Hadžiće, Karadžiće…
Tuđman je do 1989-te bio u kućnom pritvoru kao disident…
Franjo je bio posljedica, ne uzrok…
Sve ostalo je povijest…
Da nije bilo Slobe, Tuđman nikada ne bi došao na vlast.
Kamo li sreće da nije ni jedan od njih dvojice…
Točka.
(pola-pola ZG, 11. decembar 2021 19:46)

Tudjman: rat ne bi ni bilo da ga Hrvatska nije zeljela .

Tudjman je bio u zatvoru za vreme Tita zbog veza sa Ustaskom emigracijom, za to vreme je cvetao terorizam i Hrvatsko prolece , prema tome decenijama pre Milosevica su Ustase i Komunisti Hrvati zajedno spremali rat .

Dulee

pre 3 godine

Ajmo konkretno, spisak pjesama koje je pokrao?
Pa i da je koristio tudje motive, kakve veze ima, ni prvi ni zadnji. A lazni yu elitisti vele poseljacio rok muziku. Pa to i jeste realno globalno seljacka muzika, osim kad se autori previse predaju opijatima pa umisle da od svojih tripova prave neku elitisticku umjetnost.

seljadin

pre 3 godine

Jugoslaviji svakako nije bilo spasa ni pod razno samo nažalost je srpska politika '90tih bila neverovatno kratkovidna i promašena. Za Srbe je rat bila jedina opcija a da je bilo pameti lepo su mogli u konfederaciju sa Sovencima i Hrvatima i danas bi već bili u EU plus ne bi izgubili Kosovo. Za sve je krivac Milošević i njegovi slebenici.
(Đoko, 11. decembar 2021 17:30) # Link komentara

Tudjman nikada ali bas nikada nije planirao konfederaciju, vec samostalnu Hrvatsku, to je i sam izajvljivao mnogo puta, kao i Kiro Gligorov ponovio.
Jel vi verujete da je Hrvatska imala interesa ziveti sa siromasnom Srbijom, a ne sa Nemackom u EU ?
Srbija je trebala hrvatskoj posle oba svetska rata, da osigura Dalmaciju i Istru, kad je opasnost prosla, Srbija vise nije bila potrebna.

super

pre 3 godine

Hahahah nikad nećeš biti Dzoni stulic radio si za pare i pre i sad ne pričaj o nacionalizmu da ti je to smetalo.... nemoze ocu malo pa neću malo

Good luck Brega

pre 3 godine

Pametan momak i dobar muzicar. Jedino mu fali malo politicke hrabrosti. Sjedi u Begradu gdje jedino moze, a prodaje bajke o Sarajevu.

C i n i k

pre 3 godine

Jel vi verujete da je Hrvatska imala interesa ziveti sa siromasnom Srbijom, a ne sa Nemackom u EU ?
Srbija je trebala hrvatskoj posle oba svetska rata, da osigura Dalmaciju i Istru, kad je opasnost prosla, Srbija vise nije bila potrebna.
(seljadin, 11. decembar 2021 18:16

Sve ok druze slazem se da je 1.12.1918.najtragicnija i neoprostiva greska srpske politike ikada, al to "siromasna" Srbija?!
Tebi je hr "bogata"?
E svasta sta necu jos da procitam ovde jbt...
Neverovatno...

XXX

pre 3 godine

Ti sa tvojim pucketanjem prstima, držanjem dva akorda i “pevanjem”: “Hop…hop…!” zaradjujes milione na koncertima, a siću daješ članovima grupe i pravim pevačima. O muzici koju si pokrao od drugih ne vredi ni raspravljati.

Guns N Roses

pre 3 godine

jugosloveni...ti su nas zaje..li ko sto niko nije, najvece zlo u istoriji Srba je ta jugoslavija. A Bregovic i Bijelo Dugme, meni su oni preteca Grand Parade i takve "kulture". Isti profil ljudi je slusao Dugme i sada Grand.
(kej, 11. decembar 2021 20:10)

"Sta god je radilo Bijelo Dugme radile su i druge grupe"

Jasenko Houra

"sa Bijelim Dugmetom je pocela muzicka industrija na ovim prostorima"

"cela Jugoslavija je disala sa njima"

Peca Popovic


ove izjave samo pokazuju da je Bijelo Dugme najveca rock grupa bivse Jugoslavije, bez njih bi se do raspada drave slusali slageri i sevdalinke Safeta Isovica. pre Dugmeta je bilo nekoliko rock bendova u pokusaju.

gandra

pre 3 godine

Mrzite Boru,mrzite Bregovica,mrzite Balasevica,mrzite sve koji su nesto uradili u ovoj zemlji.Vas niko ne pljuje samo zato sto nista pametno i niste uradili.Pamet u glavu ljudi.

milanm

pre 3 godine

Jugoslovenska ideja je superiorna svakoj od nacionalističkih.
Malo upoređenje : Bregović - Tompson , Krleža - Aralica ...
Čik, sastavite antologiju savremene hrvatske, bošnjačke, crnogorske književnosti !
Ima li danas pandana Uljaniku , Energoinvestu , Lavčeviću ?
Ta ideja je žrtvovana, ne istrošena.

Gorski

pre 3 godine

A kako je lijepo da ti zaradjujes milione od tudjih pjesama i ideja... Nema pjesme da je nisi klepio niti tudje ideje da je nisi "valorizovao"...
(lepi

Svaka čast. Ovaj je još u vreme komunizma bio "kapitalistički preduzimač" koji je još tada ugovorom uzeo sve za sebe, a mrvice ostavljao ostalim članovima grupe. Zato su ga i napuštali pevači. Zato što je bio gramzivi pokvarenjak koji je sva autorska prava Bjelog dugmeta prepisao na sebe i zaradjivao milione na kontu toga. A jadan ne zna ni tri akorda da drži.

okvaldo

pre 3 godine

samo je u Jugoslaviji najveća rok zvezda mogla da bude apsolvent filozofije.

Meni je ovaj Brega isti Milomir Marić, ima taj pogani nihilistički osmeh na vrhu usne, u fazonu: sve sam ovo već video, vidim planove unutar planova i te male pohlepne gamižuće ljude kako pokušavaju biti važniji nego što zapravo jesu

Gulyás László

pre 3 godine

Bez toga da ikoga povredim, ja kao muzičar koji je završio akademiju muzike, mogu reči, da je gospodin Bregović, i stručno i umetnički napravio dela, koja će se pamtiti još dugo. Malo je nas koji su zaslužno toliko dali svima na svetu tako nešto dragoceno.
Pozdrav, veseli Vojvođanin :)

bg

pre 3 godine

Ne znam kome je B. Dugme rokenrol? Možda u početku su bili neki rok kasnije je to prešlo u pastirski rok tj. počeli su da prave muziku za široke narode mase doneli selo u r'n'r. Gde su danas bivši članovi benda koji prave pesme sa grand pevačima, sa Indirom Radić i sličnima to su kao tvrdokorni rokeri?

No1e

pre 3 godine

Mislim da za većinu frustriranih bi najbolje bilo da se Bregoviću sve oduzme i da se podeli u dobrotvorne svrhe. A Goran u manji jednosobni stan, na periferiju grada, i da radi za 450€...
Da se poistoveti sa običnim, nezanimljivim, dosadnim, teškim, besciljnim životom!

Padjine969

pre 3 godine

Bregovic nije originalan to znamo ,ali ni mi, bar vecina ,nismo "pravili pitanje" pri slusanju te muzike.Kao sto nismo "pravili pitanje" pri konzumiranju neoriginalnih domacih prehrambenih proizvoda koji su nosili samo nas naziv.Teznja ka originalnosti je nedosanjani san jugoslovena.Voziti "Stojadina",nositi "Varteks" dzins,iz "Obodin"frizidera uzeti hladnu "Koktu" nije nimalo originalno.Mozda bi neko rekao ajde bar da nam muzika bude originalna.Tesko.Covek je biznismen koji je radio ili radi na prodaji muzickih "proizvoda".

sturmmann

pre 3 godine

"Kad vidiš da ČOVJEK S' BRIJEGA (!!!) pali vlastitu kuću, idi i ti zapali svoju!"

Ovo je bio savet jednog jalijaša sa Baščaršije koji sam dobio u kafiću "Mango" na Baščaršiji. U to vreme sam bio vojnik JNA u Sarajevu. "ČOVJEK S' BRIJEGA" je naziv za dotičnog muzičara, ne može se prevesti a ne znači ništa dobro.

Krstivoje

pre 3 godine

Mnogo zavidnih i izkompleksiranih komentara... Nikad nije rekao da su to "njegove" pesme, to je bilo pitanje novinara. Neće valjda za svaku pesmu sad navoditi ko je pisao tekst, ko muziku, ko aranžman...? Pesme su svakako njegove u smislu da ih je on proslavio, bez Bijelog dugmeta niko ne bi znao za te pesme. Autori su uredno navedeni na albumima i uredno isplaćeni, ali to nije bitno, jel da?

Pored pisanja i sviranja, za taj posao treba imati i harizmu. "Pastirski rok" je jedini autohtoni muzički pravac u YU (osim klasičnih narodnjaka). Pre Bijelog dugmeta rok je imao malobrojnu publiku, zaluđenu zapadnim "idealima", a tek tada je postao masovna muzika. Kad SMAK svira "Ulazak u harem", to je OK, to nije folk-rock fusion??

Mr. Max

pre 3 godine

Mrzite Boru,mrzite Bregovica,mrzite Balasevica,mrzite sve koji su nesto uradili u ovoj zemlji.Vas niko ne pljuje samo zato sto nista pametno i niste uradili.Pamet u glavu ljudi.
(gandra, 11. decembar 2021 20:20)
Mrze i Novaka, Bikovića, Pixija, Jokića takav smo narod. Ovde se uspeh ne prašta. Zato smo tu gde jesmo.

C i n i k

pre 3 godine

Mrzite Boru,mrzite Bregovica,mrzite Balasevica,mrzite sve koji su nesto uradili u ovoj zemlji.Vas niko ne pljuje samo zato sto nista pametno i niste uradili.Pamet u glavu ljudi.
(gandra, 11. decembar 2021 20:20)

Ko mrzi Bregu i Boru Corbu?
1 x citam da je to nko napisao..

...sve sam reke popio...

pre 3 godine

Hahhaha svirajuci "tvoje" pesme. Znam da te to najvise boli. Karijeru si ostvario na tudjim pesmama i svaka cast. Ali da tebe neko danas sutra spomene, tesko.

Marijan

pre 3 godine

Konfederacija je bila rješenje. Jedna zemlja, jedna vojska, carina i diplomacija a sve ostalo svako za sebe. Do sada bi svi bili u EU. Ali što reči bolje je bilo ratovati, rasturiti pola zemlje i opet sve ostalo kao i prije.

Chisho

pre 3 godine

Cuj zadmja 3 albuma ?
Udara ceznju Bebeku. Pa bas od ta zadnja 3 albuma predstavljaju izdaju RnR i orelazak na naridnjake. Od tada je Bjelo Dugme vise bilo za koncerte na zborovima ispid šatora nego za veline dvorane i stadione.

trla baba dlan ili lan ali dan svakako prolazi

pre 3 godine

(Dr. Wess, 11. decembar 2021 17:12)

Da, inteligentantan je i svakako može sa Brenom ruku pod ruku, a njena inteligencija je za divljenje jer je i zgodno, mlado, žensko bila.

djedmedjed

pre 3 godine

Ima opus iza sebe, ali ovdje je profulao skroz. Traži umjetnost tamo gdje je nema. Od ona zadnja tri albuma koje hvali su vjerovatno zadnja dva najgora. Ono ne liči više ni na što, čist narodnjak i Islamovićeva dernjava. Od Bebekovog odlaska više nisu bili broj jedan u Jugoslaviji. A i "Bijelo Dugme" ( s "Lipe cvatu" ) bi bio znatno bolji da ga je otpjevao Bebek. Što se tiče "Doživjeti stotu", upravo to je prvi njihov album sam kupio na CD-u, ima tu i punka ali ni tu još nema otklona od rocka ; ustvari je to njihov album s najmanje folk elemenata. Evo još jedan primjer plagirane pjesme - "carry on my wayward son" od grupe Kansas...

adriano_galliani

pre 3 godine

Ovi sto pricaju da je Bregović pokrao, evo imate ceo Internet, sve pesme su tu. Je li može ceo spisak tih pokradenih pesama da konačno vidimo?
(Ulaga, 11. decembar 2021 17:21)

In the Death Car - https://youtu.be/CYvwLSeHX7k?t=93

Milion dolara je koštalo ovo Bregu.

C i n i k

pre 3 godine

Covek je dokazani menager, pri tom pravi i ok muziku, ima nesto i do talenta ali radio je na sebi pre svega, i to je cela filosofija.
Dok je bio mlad pravio je hitove, zaradjivao je jer je pravio dobre ugovore, pametno je promisljao i danas samo koristi nagomilano iskustvo, prodaje svoj proizvod i od toga zivi, uz x nki mu prigovaraju nedoslednost i poneku prevaru ali ja nverujem, skidam kapu svakom ko je sam napravio sve, to je poenta i u nj slucaju...

predo

pre 3 godine

ко о чему брега о Југославији,као и Шербеџија
(амадеус, 11. decembar 2021 17:02)

Pa, to je ta generacija…

Komša

pre 3 godine

Bez obzira na to da li nam se drug Dorijan svidja ili ne lepo je načeo temu početka kraja rok muzike i naveo "skroban doprinos" Novog talasa.
U stvari - u pitanju je niva tehnologija.Muzičari i producenti su pogurali tu novu tehnologiju na isti način kako proizvodjači igrica guraju nove procesore,grafičke...
Sad,ini prvi su stvarno bili muzičari koji su običan bubanj zamenili novim ,ubacili neke "moderne instrumente" i igrali se sa zvukom pomocu novih tehnologija.
Vremenom su otvorili vrata za gomilu likiva koji bi možda mogli na nekoj žurci da svirnu malo i zabave okupljene.
Pored toga tu je MTV i kid nas čuveni Hit Meseca... Nastup postaje bitniji od muzike...I to je,kirak po korak dovelo do toga da klinci sa svojih 14,15,16 dohvate komp,sklepaju pesmicu i okače klip.
I za dva dana truda neki anonimus postaje Karlos Santana.
Nema cimanja oko gitare,učenja,vežbe,nema probi po garažama i odvajanje zadnjeg dinara da se kupi bubanj ,gitarsko pojačalo ili neki deo opreme - kupa tata i mama program i gotovo.
Nije taj Novi talas kriv - niko ne može reci da su ti ljudi neznalice,naprotiv.Nisu ni narodnjaci krivi - jednostavno to je bila neminovnost.
Kada nešto postane mejnstrim ono u startu strada jer se prilagodjava prosečnom i prodje kao Miki Rudinski u filmu Sok od šljiva .

gandra

pre 3 godine

Kada neko odluci da bude recimo auto mehanicar i kada se zaista trudi i vredno radi,taj i treba lepo da zivi od svog rada.Nista drugo nije uradio i radi Goran Bregovic sa svojim poslom kojim se bavi,a vi ljubomorni palaja...

uzzaaassss

pre 3 godine

Na pitanje kako danas gleda na proročanstvo iz njegovog stiha Po meni se ništa neće zvati taj stih je napisao veliki Duško Trifunović nikako G Bregovic.

Toni

pre 3 godine

Odličan gitarista, odličan autor (i pored plagijata) i svakako pravi bend lider. Nego, nekako stari kao cipela u muzičkom smislu. Ono trumbecanje hitova Bijelog Dugmeta, umjesto ozbiljnih izvođenja i prave svirke su baš nekako šarlatanski. Ostarili su i Nofler, Gilmor i ostali pa opet prave odlične koncerte. Ima sjajnih mladih muzičara od kojih može sastaviti bend, ne znam zašto ne pravi prave rok koncerte od zaostavštine Dugmeta. Svakako bi bilo zanimljivije.

autor

pre 3 godine

stih "po meni se ništa neće zvati" napisao je Duško Trifunović, kao i celu tu pesmu, "Pristao sam da budem igračka", koju su u dugmetu izvrnuli na "Pristao sam biću sve što hoće"...

Gagy

pre 3 godine

Ćale mi je pričao da je na nekoj radio emesiji 80 tih i 90 tih koja je bila vrlo popularna Bregović bio gost i upitan ko je bolji gitarists on ili Točak,dotični "gospodin" izjavio da ne zna ko je bolji gitarista ali da je on brži na 100 metra,tako da to dovoljno govori o njemu.

wer

pre 3 godine

hahahahaha,
na "mojim pesmama" :))))

pa da li iko u ovo veruje?
ono sto jes, njegova je "jesil mala ljubila bosanca"
onako pravi rokerski hit, nema sta...

jedino sto je uspeo da uradi
da patentira "pastriski rok" za siroke narodne mase
i time podigne balkanski dziberaj na jedan potpuno novi nivo

Maja

pre 3 godine

Da ljudi uzimaju baksis na njegovim pesmama? A koja je tacno njegova, ispostavilo se da je on sve pokrao i nije uzeo samo baksis vec je debelo naplatio tudje ideje i muziku. Ima i poster na kome je njegova slika i pise PAMTITE ME PO PESMAMA SVOJIM. TOLIKO O "VELIKANU"

Urbani Zgreb

pre 3 godine

Mi urbani likovi iz gradova slusali smo : Parni Valjak, Haustor, Prljavo Kazaliste, Azru, Bou, Idole, EKV, Elekticni orgazam, U Skripcu, Čorbu, Bajagu, ..itd
Seljacki, trash rock koji je svirao ovaj gospodin nikada nas nije zanimao, on je bio pionir turbo folka.

Jeremija

pre 3 godine

Ohh, zaboga, ni Bregović nije spasao Jugoslaviju??? Ahahaha....!!! A, da vi, ipak, malo ne precenjujete ovog muzički nepismenog i talentovanog foliranta?

2021

pre 3 godine

Nisam siguran da veliki broj ljudi uopste jos razmislja o Jugoslaviji i Bijelom dugmetu. Starije generacije koje ih pamte polako izumiru a oni srednjih godina nemaju vise volje i vremena za bavljenje nostalgijom. Mladi se ne secaju Jugoslavije i Bijelog dugmeta. Prosla su ta vremena.

genijalac

pre 3 godine

Slobo je s ‘paljenjem masa’ krenuo 1986, dvije godine kasnije smjenjuje Ivana Stambolića i kreće s pripremama za rat…; ‘izmišlja’ i naoružava Martiće, Hadžiće, Karadžiće…
Tuđman je do 1989-te bio u kućnom pritvoru kao disident…
Franjo je bio posljedica, ne uzrok…
Sve ostalo je povijest…
Da nije bilo Slobe, Tuđman nikada ne bi došao na vlast.
Kamo li sreće da nije ni jedan od njih dvojice…
Točka.
(pola-pola ZG, 11. decembar 2021 19:46)

ovo su ubedljivo najgluplje konstatacije.kad se sagleda cela stvar "izvan kutije" videlo bi se odakle je sve to pocelo i ko je bacio kost i izazvao pokolj na ovim prostorima i ko to cini stotinama godina.malo su visi interesi bili tu upetljani . kakav slobo franjo i alija, oni su samo bili figure.

Predrag

pre 3 godine

A on je zaradio skoro sve, tj. ne samo baksis, na tudjim kompozicijama. Samo izmedju redova pokusava da tvrdi da nije plagijator… I da je on zaradio milione, a ostali samo mrvice (sto je bezobrazluk sa njegove strane). Naravno govorim o njegovom “kafanskom” ciklusu, gde padaju baksisi. Za raniju epohu BD to ne vazi. Napisao je izuzetne stvari.

Abdejt

pre 3 godine

Ko od Breginih kritičara prvi skupi 200.000 ljudi na koncertu, neka onda kritikuje.
(2S,
Prodato toliko karata,u 3h popodne ,tog avgusta je gostovao na jednoj Bg TV Brega,i sam rekao da mu je agent potvrio da su prodate 196 000karata,onda nema sansi da je bilo ispod 250 000,kako i mnogi pisu,pa cak idu i do 280 000,a zna se nacin ulazenje...made in Balkan !Jedna karta-dvoje ljudi.Pa,kad malo bolje razmislim tako je bilo i po halama,salama raznom arenama,nikad menadzer ne prijavljuje tacan broj posetioca.Znam samo jedan klub koji radi sasvim obrnuto od ovog,i iz Bg je.

Dule

pre 3 godine

Pricajte svi sta god hocete ali Bregovic je tvorac mnogo hitova.Koliko vas odvali do daske u kolima na primer,kada puste Lipe cvatu,Kosovska,U vremeotkazanihletova,Zaboravi(ako mozes)...

Humska1

pre 3 godine

Hahahah nikad nećeš biti Dzoni stulic radio si za pare i pre i sad ne pričaj o nacionalizmu da ti je to smetalo.... nemoze ocu malo pa neću malo
(super,
E,bas dobro sto si ga spomenuo...Kako je stari egocentrik?Jel je jos uvek pun sebe?
Meni je presmesno poredjivanje sa Bregpm,bukvalno u svakom smislu,
,pogotovo u muzici.Svaku drugu pesmu tvoj miljenik mora da je objasnjava,posto je pomenuti,sada i ekscentrik je pisao samo za njega i njemu poznatim glupostima koje niko i ne razume u potpunosti.I sam sam muzicar,pricao o toj Azri sa barem 100 muzicara,neki su i vrhunski-dele moje misljenje.Samo ti guraj,jednoga dana pazi samo da ne zavrsis ko on,shvati ovo ko savet.

Ide Moca sa Balkana....

pre 3 godine

A kako je lijepo da ti zaradjujes milione od tudjih pjesama i ideja... Nema pjesme da je nisi klepio niti tudje ideje da je nisi "valorizovao"...
(lepi,
Pa sta cekas?Odma,ali odma uzmi gitaru,napravi svoj bend i sada ce ti biti lakse ,imas ju tjub,bices mnooogo popularan,bogat,uspesan....Uspeces u zivotu !Nije to tko tesko,samo uzmes i prepises,laganica.

Amos Dundee

pre 3 godine

@bg, to mozda u tvom selu. U mom selu u Slavoniji pre Brege i Dugmeta su se slusali Beatles, Who i Stones.. dok u tvom selu ljude jos uvek ne mozes da odlepis od Silvane i Tome.

milanm

pre 3 godine

Jugoslovenska ideja je nastala kao težnja za ujedinjenjem bliskih naroda.
Imala je podršku nekih sila,samo u funkciji podrivanja germanskog i turskog faktora na Balkanu .
Na tom srazu je i nastala Kraljevina SHS kao krhka tvorevina, zbog germanskog i sovjetskog uticaja , loše politike Vatikana, brojnih unutrašnjih slabosti.
Direktan uticaj Nemačke, SSSR i Vatikana je doveo do bratoubilačkog rata.
Velike sile su, zbog svega pre nego prijateljstva, stvorile još prostraniju Jugoslaviju, pod vlašću vulgarnih levičara .

Ziveo Kralj Dragutin!

pre 3 godine

Glupog li pitanja - oseca li se Goran Bregovic odgovornim sto nije spasao Jugoslaviju. Ne znas s koje strane posmatrano ispada gluplje.

Marko

pre 3 godine

Pokojni Duško Trifunović koji je napisao veliki broj hitova Bjelom dugmetu je umro u siromaštvu,bez stana i igde ičega hraneći se po narodnim kuhinjama. Bas si mu pomogao, gospodin si Bregovicu nema sta!!!

Ex Apatrid

pre 3 godine

Ja ga nikad nisam voleo ali mora mu se ipak priznati da je ostavio dubok trag na YU rock sceni. Čovek je uvek bio pragmatičan menadžer i mnogi mu zavide i mrze ga zbog toga. Za mene lično je Džoni višestruko kvalitetniji autor od njega, ali i Brega ima u svom opusu dosta toga što je zapamćeno, pogotovo iz ranih radova. Negde sam pročitao da je “težak” oko 30 miliona evra? Kako god da ih je zaradio, sigurno je to uradio na pošteniji način od političara sa ex YU prostora, tako da ne vidim zašto toliko srdžbe prema ovom čoveku.

Fra Stipe

pre 3 godine

Sve ono što sanjaš, da si bogat i da te sve ribe hoće, nakon nekoliko godina ti dosadi.

Koliko istine u ovoj rečenici! Dodao bih da si slavan, bogat i da te sve ribe hoće. Ima li muškarca koji nije gej da u nekom delu svog života nije maštao o ovome? E ovo da dosadi pa verovatno je tako. Ne zvuči tako nekom u pubertetu ili nekom ko je tek koju godinu izašao iz puberteta ali sve čega imaš u neograničenoj količini brzo dosadi. Zato su najbogatiji prešli na ultra skupe jahte.

Neko

pre 3 godine

Eeee da ti znas koliko sam ja para namlatio svirajuci (na harmonici) "Lipe cvatu","Ruzica si bila" itd trazio bi procenat...Bolje ovako kad ne znas...