34

Petak, 20.06.2014.

08:30

Novak Đoković – Vimbldon prilika za novi list

Rafaelu Nadalu, prema sopstvenim rečima, bilo je potrebno oko dva meseca da preboli poraz u finalu Australijan opena.

Novak Ðokoviæ – Vimbldon prilika za novi list IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

petar

pre 10 godina

@fr
igram tenis i sam od malena,i naravno da znam sta je slajs,i mogu ti reci da mi odlicno ide taj udarac...ja sam Novakov fan u srcu i dusi,ali da Rafa nema problema sa kolenima na wimbledonu bi brisao sve kao od sale.To svi znamo ,ali nas je strah da priznamo.Razlog su ga pobedili igraci iz prvih sto prethodne 2 godine je u tome sto je bio povredjen.Sto se mreze tice,jeste da ne izlazi cesto na mrezu,skoro nikad,ali kad izadje ,peon je odradjen i u 100% slucajeva pripadne njemu,dok kod Novaka ponekad imam osecaj da kad izadje na mrezu,sigurno gubi taj poen,u tom segmentu Roger je neprikosnoven.Zato gosp.fr budimo realni,a ne slepo posesivni...

Inspector Bloch

pre 10 godina

Hm, cudan,da ne upotrebim jaci izraz,tekst Sasa!SVUMATO, rekli bi smo..
Mari ima bolje ovo, Nadal ono, a Novak..svoje NEDOSTATKE dobro kamuflira!
Cudno, rekoh, i vrlo nedobronamerno, pa bilo i slucajno;Na raznorazna psihologiziranja se vec naviklo/a la glava/ sada odosmo na tehnicke nedostatnosti!Mislim,pricamo o teniseru koji ima SW, dva finala i4 polufinala! Cudno,da ponovim;Sigurno,spirala,-negativna, daje prostora za spekulacije,ali neka su onda bar, bar logicne;Vidim da vam je kolega Tignor,otisao cak korak dalje, pa predvideo i finale EM-RN..pa se zapitah, da li i vase predstavljanje takz, 'cetvorke'/Bozeee/ treba citati izmedu redova?? Pozdrav,vama i ostalim tenisomanima, a NAROCITO postovanom/ i dragom!/DD, da ca opet ima!

Srdacno,

Dylan Dog

pre 10 godina

Svaki turnir je priča za sebe i mišljenja sam da, ako je potpuno zdrav, Novak potpuno rasterećeno i bez ikakvog pritiska dolazi na Vimbldon. Što se tiče njegovih šansi - sve je moguće, uz uvažavanje sitnih uticajnih faktora koji u krajnjem ishodu mogu biti presudni. Vimbldon je specifičan turnir, koji obično osvaja trenutno najnadahnutiji teniser.
Nedavni poraz na RG-u ne treba shvatati tragično. I pored opšte "astronautske" fizičke pripremljenosti i uobičajenih tretmana pred početak meča, prirodna otpornost ljudskog organizma prema nagloj intenzivnoj promeni meteoroloških prilika je nešto što se teško značajnije može povećati, a čini se da je Novak toplotni udar slabijeg intenziteta već preživeo u meču sa Gulbisom.
U finalu je početkom drugog (!) seta počeo prvo da smanjuje intenzitet relija, a zatim je usporio kretanje, da bi u drugoj polovini tog seta i na licu postalo očigledno šta nije u redu. Štaviše, takvi surovi klimatski uslovi nisu prijali čak ni Rafi, koji je zbog podneblja u kome je rođen verovatno i genetski bolje predisponiran za bržu aklimatizaciju od Novaka. Tek nakon Rafinog presavijanja u struku krajem meča - moglo se naslutiti do koje mere i on trpi posledice vremenskih uslova.
Dakle, od svih dosadašnjih poraza na RG-u, na ovaj je Novak najmanje mogao da utiče. Stoga njegovo samopouzdanje nije time značajno ugroženo. Jedino ostaje gorak ukus u ustima i žal što je još jedna izvesna prilika propala zbog nedostatka sportske sreće.
Uzdravlje!

someone

pre 10 godina

"jedan od razloga što je Novak godinama u samom vrhu jeste i njegova fascinantna sposobnost da igru brzo prilagodi podlozi. U tom aspektu verovatno je jedino Nadal bolji od njega" S ovim delom nikako ne mogu da se slozim.Zaista ne mogu da kazem da Nadal i Novak imaju fascinantnu sposbnost da igru prilagode podlozi posle onog turnira u Madridu koji se igrao na cuvenoj plavoj sljaci,gde su se od najboljih igraca bas njih dvojica najslabije snasla.Takodje se ne mogu sloziti oko Nadalove igre na mrezi.Mozda je nesto bolja od Novakove ali on gotovo da i ne izlazi na mrezu,pa mu u tom segmentu igre ne bih davala prednost.Inace je clanak,kao i svaki Vas,za veliku pohvalu.Sve najbolje i veliki sportski pozdrav

Dragan

pre 10 godina

@jes - Tačno je da je broj osvojenih gren slemova najvažniji kriterijum kada se pravi rang lista najuspešnijih tenisera svih vremena. Uzmimo prva tri : Federer 17,Nadal i Sampras po 14 slemova. Iako će Nadal osvojiti još koji slem, on je već sada ispred Samprasa koji ni do polufinala RG nije mogao da stigne. Nisam rekao da je Agasi uspešniji od Samprasa - to bi bilo suludo - samo sam rekao da je kompletirao sve slemove i da je po tome uspešniji. Sad, tvoja priča o majstorima na različitim podlogama je smešna: po čemu su Nole i Marej bolji od Nadala na Us open? zar Nadal tamo nije dvaput osvajao poslednji gren slem, a ova dvojica po jednom?!

fr

pre 10 godina

@petar
Neverovatno.
Kakvu to mogucnost prilagodjavanja podlozi ima Nadal?
Da 2 uzastopne godine na WB gubi od igraca koji nisu ni medju prvih 100? Ove godine se bolje prilagodio pa ga je oduvao 87 na svetu.
Slajs? Jel znas uopste sta je slajs? Nadal ima solidan slajs koji jeste dosta boljinod Novakovog, ali je mnogo slabiji od Federerovog pa cak i od Marejevog slajsa.
Nadal ne igra agresivno na mrezi, on na mrezu izlazi samo kad mora ili kad je neki zicer.
Ako postoji turnir na kojem je najmanje moguce finale Novak-Nadal, onda je to Wimbldon. Novak ima sanse, Nadal tesko.
Federer i Marej ce itekako imati sta da kazu, a sto se Nadala tice, i Rosol i Klizan imaju svoju sansu da ga posalju kuci.

petar

pre 10 godina

Kao i uvek,odlicna analiza Sase.ima samo jedna stavka sa kojom se ne bih slozio,a to je da Nadal ima bolji slice od Novakovog...Ostalo je sve tacno,a to je da sva trojica iz velike cetvorke imaju prirodniji instikt za napad (osim Murraya),a samim tim i bolje reakcije na mrezi.ipak,pored svega navedenog,mislim da cemo uzivati u jos jednom"rafaole" finalu,jer zna se ko ima najbolju sposobnost prilagodjavanja uslovima na terenu,kao i trenutne forme i naravno "klase"koju pokazuju Rafa i Nole...mislim da ostali nemaju sta da traze na wimbledonu...pozdrav svim ljubiteljima tenisa

Mićun Vasojević

pre 10 godina

Slažem se Petronijem, jer doca zna znanje, kada treba jesti ovO, a kada ono, miSlim, kada je dan tmuran, onda ide jedan jelovnik, a kada je sunčan, onda drugi. A kako lopta otskače, Nole će već da je uhvati, samo da dobije samopouzdanje, dakle, tReba da se vrati doktor alternativne medicine, jer ima i neka znanja koja su Noletu povremeno neopohodna, sve ostalo ima, jer kada IGRA SVOJ TENIS ONDA JE NEPOBEDIN!

sasa jokic

pre 10 godina

Gospodo, Nole je kralj, ali da li ste culi da ke odustao od egzibicije zbog zgloba? Da li umete da citate izmedju redova? Nema nista od ovog Wimbledona. Nadam se da gresim, tj. voleo bi da gresim!

jes

pre 10 godina

@Dragan
Moze Agasi Samprasu da prica sta hoce, ali ostaje cinjenica da Sampras ima 14 GS a Agasi samo 8.
Kompletnost nije vaznija od ukupnog broja titula, po tome bi Marej bio bolji teniser od Novaka kada bi npr osvojio AO i RG i zavrsio karijeru sa 4 GS, a Novak uzeo npr. jos po 2 AO i US Opena i zavrsio karijeru sa 10 GS.
To nije logicno. Svaki GS je jednako tesko osvojiti, negde imate jednog nepobedivog protivnika ( Nadal na RG) negde vise specijalista ( Federer, Marej WB ili Federer, Marej, Delpo, Novak na US Openu), ali svi su teski.
Da Sampras i Agasi imaju jednak broj titula onda bi tvoja tvrdnja imala smisla, ovako tesko.

.

pre 10 godina

Ne znam, malo mi nije realna ta prica o psihi.
Prvo, vi ne znate u kakvom je stanju Novakova psiha, drugo, ne mislim da je tacno da je ove godine manje podredio sezonu RG u odnosu na proslu sezonu.
Cak bih rekao da je ovu godinu najvise posvetio RG, jer je bio ubedjen da moze do titule.
Pripreme za Vimbldon su mu trajale manje nego ostalima, a za WB bi bas on najduze trebao da se sprema. Njegovo klizanje na travi nije prednost vec mana, da je klizanje prednost svi bi vezbali klizanje na travi.
Servis mu nije jaca strana, iako funkcionise protiv slabijih rivala. Protiv RF ili Mareja koji imaju odlican ritern, Novakov servis ne pravi razliku. Jos je vrlo vazna cinjenica da na travi Novakovo najjace oruzje gubi na snazi. Njegov ritern je i na travi dobar, ali ne dovoljno da zaustavi servise kakve imaju RF i Marej, koji su na travi mnogo tezi za vracanje nego na ostalim podlogama. Zato mu je Nadal na travi i laksi, jer Nadal nema neki ubitacan servis, za razliku od Mareja i narocito RF.
Ali Nadal ce vrlo tesko do finala, ima najtezi zreb do polufinala, a cak i da stigne tamo, ceka ga RF, a trava je jedina podloga na kojoj je RF favorit protiv Nadala na GS (brza igra, servis, slajs, kraci mecevi, teze za defanzivce itd).
Tako da ne verujem da Novak ima velike sanse za titulu, previse je nedostataka u njegovoj igri na WB.
On na travi tesko moze protiv RF ili cak Mareja, jer oni igraju igru za travu.

Dragan

pre 10 godina

Skin@ - Slažem se s vama da Mareja može sprečiti Nadal, ali i Federer (mada godine čine svoje). Nadal je Mareja, da se podsetimo, razbijao sa tri-nula u setovima u dva polufinala W: 2010. kada je u finalu savladao Berdiha (ovaj Federera i Đokovića!) i 2011. kada je izgubio od Novaka. Novak jeste favorit, ali je pitanje koliko se oporavio od neispunjenja sna, RG. Ovaj W zaista jeste jednačina sa puno nepoznanica. Ipak, sve se vrti oko velike četvorke. Najveća nepoznanica je Nadal, petostruki finalista i dvostruki šampion Wimbledona, koji je "zaboravio" da igra na travi. Ako to bude onaj Nadal iz 2008. i 2010. na W, stvari će biti mnogo jasnije. Pitanje je dakle šta Nadal ove godine želi na W. U suprotnom Novak je pored Mareja najveći favorit. Mislim da Novak nema tu mentalnu snagu da se nosi i sa publikom, protiv Mareja, za razliku od Federera i Nadala. To je pokazao prošle godine, a i rane posle RG se ne leče tako brzo. Najveći među najvećima prosto moraju imati i W i RG u kolekciji, to ih izdvaja od ostalih. Zato su Federer, Nadal i Borg najveći. I zato Agasi uvek može da kaže Samprasu: ja imam RG, ti nemaš! Bez obzira na ukupan broj gren slemova. Kompletnost čini velikane. Zato je Noletu važnije da osvoji jedan RG nego dva-tri ostala slema.

Stefan

pre 10 godina

Iskreno nisam optimista iako sam noletov fan...mislim da je najvaznije u ovom trenutku da bude zdrav i u dobroj KONDICIJI.kad se dobro oseca on i igra dobro...uostalom videcemo..

alex

pre 10 godina

Slazem se da je ovaj turnir prava prilika za Novaka da konacno pocne (ponovo) da osvaja GS-ove, evo i zasto:
1) U tenisu se brejkovi najcesce prave odmah nakon sto izgubis svoj servis. Novaku je vec 4 godine zaredom RG najvece razocarenje u sezoni, pa je W idelan za "ribrejk".
2) Svadba. Prosle nedelje je imamo momacko vece, odmah posle W ide da se zeni. Novak sigurno ne moze da bas uopste ne razmislja o tome... sto znaci da manje razmislja o tenisu, sto znaci da bi trebalo da bude opusteniji nego inace.
3) Upitna forma glavnih konkurenata. Rafa je imao relativno losu sezonu do sada. Povremeni problemi sa ledjima, cak 3 poraza na sljaci, neubedljiv u finalu RG. Pored toga, on vec 2 sezone skoro da nije dobio nijedan mec na W. Endi skoro da nista vredno pomena nije uradio prakticno od osvajanja W... Federer nije igrao GS finale skoro 2 godine. Wawrinka se bori (za sada dosta lose) sa pritiskom povecanih ocekicanja.
4) Iznenadjenja. Zbog mentalnih problema u GS finalima, mislim da ce Noletu za sledecu GS titulu verovatno trebati "pomoc" u finalu, u vidu "slabog" protivnika (neko van "big 4") ili povredjenog protivnika. Najveca sansa da dobije slabog protivnika u finalu je upravo na W. jer je igrace tipa Berdih, Conga, Raonic, Isner jako tesko dobiti ako ih krene. Ako ne bude morao da igra protiv Endija i Rafe sanse mu znacajno rastu. Rafa je mentalno jaci, pogotovo u GS finalime. Endiju vise lezi trava nego Noletu.

noleisthebest

pre 10 godina

Noletov slajs bekhend jeste slabiji od ostale 4-vorke, ali se ne slazem da Mari i Nadal imaju bolju all court igru.
Mari je pasivan dak i na travi i u stvari njegova volej igra je vise u domenu teorije, Nadl je tu najgori jer on na mrezu u stilu celokupne svoje "bezbedne" igre n mrezu izlazi smo kad mora a i onda su u pitanju put-away voleji.
Nole se vidno tu popravio, ono sto mi se kod njega uvek svidjalo je ta velika zelja da se tu popravi, nadam sw da mu je tu Beker dodatno jos pomogao posle Rolan Garosa, meni je napredak tu bio vidan i pre RG-a.
Ja cu na Vimbldonu biti u petak i drugog ponedeljka, i kao uvek dacu sve od sebe :D

IDEMO NOLE MAJSTORE!!!!!

srdjan

pre 10 godina

Mislim da ce se desiti potpuno obrnuti scenario. Vrlo je moguce da ce Djokovic odigrati jedan od slabijih turnira jer Vimbldon dolazi u jako nezgodnom trenutku po njega. Izgubio je u finalu Pariza koji toliko zeli da osvoji, izgubio je od najveceg rivala i jos mu se poslednjih meseci desava problem sa zglobom ruke. Iako nije u medijima pricao o Roland Garosu, videli smo na ceremoniji dodele pehara koliko mu je stalo i koliko mu je bilo tesko sto ga nije osvojio. Ja se nadam da nisam u pravu i voleo bi da jos jednom osvoji nezvanicno prvenstvo sveta u tenisu, ali mislim da Novak ipak nije masina i da ce mu biti jako tesko. Kao slag na tortu, Endi mu dolazi u polufinalu. Endi kao domaci teniser ima publiku na svojoj strani, trenutno je u usponu forme i najtezi je protivnik na travi... Jos jednom ponavljam, nadam se da gresim i nadam se da ce nas Novak po ko zna koji put obradovati. U svakom slucaju, Novak da ne osvoji vise ni jedan turnir u zivotu, za mene je najbolji Srpski sportista svih vremena i jedan od najvecih igraca tenisa u istoriji.

Predo

pre 10 godina

Većina nas, koji kao poznajemo i pratimo ovaj sport, smo se nadali da Novak može do RG, ali smo naglašavali da je Nadal uvek favorit na Šatrijeu ako je zdrav. Kada smo videli vremenske uslove na dan finala, znali smo da i ta nada nije velika. Nadal je ipak mašina, projektovana za igru na šljaci i NOvak je toga svestan. Zato bi i oporavak trebao biti mnogo lakši, nego kada ga je Nadal dobio u finalu US Opena, jer to je podloga na kojoj ga Nadal jednostavno ne smije dobiti, ako su obojica zdravi.
Wimbldon je jednačina sa mnogo nepoznatih. Prva nepoznata je u kakvoj formi je Novak i da li je povlačenje sa Bodlsa taktički potez ili on ima hroničnu povredu zgloba. Ako je ovo drugo, on ne može normalno ni trenirati, a njegovo kretanje na travi nije baš najsavršenije, jer kao što Nadal igra na svim podlogama slično šljaci, tako se i Novak kreće, uglavnom na prstima, što izaziva klizanje na šljaci.
Gotovo niko nije spominjao da je Novak prošle godine do polufinala igrao sa nekom vrstom krampona, a onda su mu to zabranili. Do polufinala je gazio. U polufinalu protiv Delpa se provukao, a finale odigrao katastrofalno. Ima li to veze jedno sa drugim?
Znači, što se tiče Novaka, postoje samo dva pitanja: Je li zdrav i je li dovoljno pripremljen za igranje na travi?
Dalja pitanja su forma ostalih, žreb i da li će biti kiše, koga će u tom slučaju poslati na terene bez krova, hoće li biti odgađanja itd.

drago

pre 10 godina

To su gluposti. Nikad nije ovako ociekvao da ce osvojiti RG kao ove godine. Prije 2 godine je vidio da moze tuci Nadala na RG, lani je to skoro i ucinio i ove godine je to ocekivao. Ali nije napravio. Ako je kad bio najvise razcorana to je sad.
Ali i ne vidim ko ga moze zaustaviti do finala. Federer nije sto je bio, Murray je dugo bio ozlijedjen i nije to onaj stari Murray, Del Potra nema a drugi nisu ta klasa. Imam osjecaj da ni Rafa nece doci do finala. Makar svaki put kad bi osvojio RG bio bi i ovdje sjajan, osim lani naravno.

Nemanja

pre 10 godina

Ovo Novak jednostavno mora da osvoji.U naboljim je godinama i ako sada ne osvaja Gren Slemove,kada ce? Jednostavno,6 grend slem titula je premalo za njegov kvalitet.Broj mora da bude dvocifren.U zadnje dve godine na svakom Slemu je bio u finalu i skoro svaki put gubio,tako da to vise ne sme da mu se dogadja. Ajmo Nole,samo agresivno,i udji motivisano u svaki mec i nece biti problema. Najbolji si od svih,samo to imaj na umu, ne respektuj nikog i nece biti problema..

Joca 011

pre 10 godina

Boris Beker je 2013. hrabro rekao:
‘’Ukoliko ovo finale bude odlučivao samo tenis, onda prednost ima Đoković. Međutim, finala Vimbldona ne odlučuje samo tenis.’’
* * *
Tako da...
polako s prognozama,
i uzdržano s klađenjima.
.

skin

pre 10 godina

Kada je Mari uspeo da se izbori sa pritiskom prosle godine u finalu,onda stvarno ne verujem da mu to nece poci za rukom i ove godine.Imam osecaj da bi njegov put ka finalu mogao spreciti samo Nadal.Po meni favoriti Mari,Nadal,Federer pa tek onda Novak,ali dosta ce toga zavisiti i od zreba.Najvise bih voleo da Novak osvoji,ali isto tako treba biti realan i kada se pogledaju sve ove prednosti na travi njegovih protivnika koje si pomenuo Sasa,ali i upitna Novakova kondicija,ja sam poprilicni pesimista za W.

sarajevo-geneve

pre 10 godina

Puno price a malo rada, tako meni djeluje
Navijam za Federera ali svaka cast za Novaka mada se nemogu slozit sa njim u mnogo toga sto radi zadnje 3-4 godine
Mogao je na svoj konto dodat jos par gren slemova ali ako je on zadovoljan onda dobro
Ima strasan kvalitet ali covjek nije uradio ni 70% od onoga sta je mogao
Ima talenat i osjecaj za ljepotu,donekle lijepu igru za oko(ne kao Roger), malo jos da je poradio na fizickoji mentalnoj spremi i eto ga, ovako ce ostati upisan kao vjeciti treci u jednoj eri
Ne vidim nacin ni Wimbledon sad da uzme ali zelim mu puno srece
Navijat cu uglavnom za njega protiv svih osim Rogera, pozdrav

whynot

pre 10 godina

Novak jeste prvi favorit, bar po kladionicama
http://www.oddschecker.com/tennis/wimbledon/mens/mens-wimbledon/winner
Naravno dobre izglede imaju i ostali bivši šampioni.

Srbin

pre 10 godina

ajd i to da vidimo! nije osvojio GS od AO 2013...vreme bi bilo da overi sada ovaj, mada konkurencija je velika...nadamo se najboljem

Petronije

pre 10 godina

Novak bi morao da vrati u ekipu doktora Čatojevića(mislim da mu je to prezime)i da nakrive kapu i on i njegov štab, a i da mi, koji navijamo za njega, možemo mirnije da gledamo TV!

srdjan

pre 10 godina

Mislim da ce se desiti potpuno obrnuti scenario. Vrlo je moguce da ce Djokovic odigrati jedan od slabijih turnira jer Vimbldon dolazi u jako nezgodnom trenutku po njega. Izgubio je u finalu Pariza koji toliko zeli da osvoji, izgubio je od najveceg rivala i jos mu se poslednjih meseci desava problem sa zglobom ruke. Iako nije u medijima pricao o Roland Garosu, videli smo na ceremoniji dodele pehara koliko mu je stalo i koliko mu je bilo tesko sto ga nije osvojio. Ja se nadam da nisam u pravu i voleo bi da jos jednom osvoji nezvanicno prvenstvo sveta u tenisu, ali mislim da Novak ipak nije masina i da ce mu biti jako tesko. Kao slag na tortu, Endi mu dolazi u polufinalu. Endi kao domaci teniser ima publiku na svojoj strani, trenutno je u usponu forme i najtezi je protivnik na travi... Jos jednom ponavljam, nadam se da gresim i nadam se da ce nas Novak po ko zna koji put obradovati. U svakom slucaju, Novak da ne osvoji vise ni jedan turnir u zivotu, za mene je najbolji Srpski sportista svih vremena i jedan od najvecih igraca tenisa u istoriji.

Predo

pre 10 godina

Većina nas, koji kao poznajemo i pratimo ovaj sport, smo se nadali da Novak može do RG, ali smo naglašavali da je Nadal uvek favorit na Šatrijeu ako je zdrav. Kada smo videli vremenske uslove na dan finala, znali smo da i ta nada nije velika. Nadal je ipak mašina, projektovana za igru na šljaci i NOvak je toga svestan. Zato bi i oporavak trebao biti mnogo lakši, nego kada ga je Nadal dobio u finalu US Opena, jer to je podloga na kojoj ga Nadal jednostavno ne smije dobiti, ako su obojica zdravi.
Wimbldon je jednačina sa mnogo nepoznatih. Prva nepoznata je u kakvoj formi je Novak i da li je povlačenje sa Bodlsa taktički potez ili on ima hroničnu povredu zgloba. Ako je ovo drugo, on ne može normalno ni trenirati, a njegovo kretanje na travi nije baš najsavršenije, jer kao što Nadal igra na svim podlogama slično šljaci, tako se i Novak kreće, uglavnom na prstima, što izaziva klizanje na šljaci.
Gotovo niko nije spominjao da je Novak prošle godine do polufinala igrao sa nekom vrstom krampona, a onda su mu to zabranili. Do polufinala je gazio. U polufinalu protiv Delpa se provukao, a finale odigrao katastrofalno. Ima li to veze jedno sa drugim?
Znači, što se tiče Novaka, postoje samo dva pitanja: Je li zdrav i je li dovoljno pripremljen za igranje na travi?
Dalja pitanja su forma ostalih, žreb i da li će biti kiše, koga će u tom slučaju poslati na terene bez krova, hoće li biti odgađanja itd.

Joca 011

pre 10 godina

Boris Beker je 2013. hrabro rekao:
‘’Ukoliko ovo finale bude odlučivao samo tenis, onda prednost ima Đoković. Međutim, finala Vimbldona ne odlučuje samo tenis.’’
* * *
Tako da...
polako s prognozama,
i uzdržano s klađenjima.
.

Petronije

pre 10 godina

Novak bi morao da vrati u ekipu doktora Čatojevića(mislim da mu je to prezime)i da nakrive kapu i on i njegov štab, a i da mi, koji navijamo za njega, možemo mirnije da gledamo TV!

Nemanja

pre 10 godina

Ovo Novak jednostavno mora da osvoji.U naboljim je godinama i ako sada ne osvaja Gren Slemove,kada ce? Jednostavno,6 grend slem titula je premalo za njegov kvalitet.Broj mora da bude dvocifren.U zadnje dve godine na svakom Slemu je bio u finalu i skoro svaki put gubio,tako da to vise ne sme da mu se dogadja. Ajmo Nole,samo agresivno,i udji motivisano u svaki mec i nece biti problema. Najbolji si od svih,samo to imaj na umu, ne respektuj nikog i nece biti problema..

noleisthebest

pre 10 godina

Noletov slajs bekhend jeste slabiji od ostale 4-vorke, ali se ne slazem da Mari i Nadal imaju bolju all court igru.
Mari je pasivan dak i na travi i u stvari njegova volej igra je vise u domenu teorije, Nadl je tu najgori jer on na mrezu u stilu celokupne svoje "bezbedne" igre n mrezu izlazi smo kad mora a i onda su u pitanju put-away voleji.
Nole se vidno tu popravio, ono sto mi se kod njega uvek svidjalo je ta velika zelja da se tu popravi, nadam sw da mu je tu Beker dodatno jos pomogao posle Rolan Garosa, meni je napredak tu bio vidan i pre RG-a.
Ja cu na Vimbldonu biti u petak i drugog ponedeljka, i kao uvek dacu sve od sebe :D

IDEMO NOLE MAJSTORE!!!!!

Srbin

pre 10 godina

ajd i to da vidimo! nije osvojio GS od AO 2013...vreme bi bilo da overi sada ovaj, mada konkurencija je velika...nadamo se najboljem

alex

pre 10 godina

Slazem se da je ovaj turnir prava prilika za Novaka da konacno pocne (ponovo) da osvaja GS-ove, evo i zasto:
1) U tenisu se brejkovi najcesce prave odmah nakon sto izgubis svoj servis. Novaku je vec 4 godine zaredom RG najvece razocarenje u sezoni, pa je W idelan za "ribrejk".
2) Svadba. Prosle nedelje je imamo momacko vece, odmah posle W ide da se zeni. Novak sigurno ne moze da bas uopste ne razmislja o tome... sto znaci da manje razmislja o tenisu, sto znaci da bi trebalo da bude opusteniji nego inace.
3) Upitna forma glavnih konkurenata. Rafa je imao relativno losu sezonu do sada. Povremeni problemi sa ledjima, cak 3 poraza na sljaci, neubedljiv u finalu RG. Pored toga, on vec 2 sezone skoro da nije dobio nijedan mec na W. Endi skoro da nista vredno pomena nije uradio prakticno od osvajanja W... Federer nije igrao GS finale skoro 2 godine. Wawrinka se bori (za sada dosta lose) sa pritiskom povecanih ocekicanja.
4) Iznenadjenja. Zbog mentalnih problema u GS finalima, mislim da ce Noletu za sledecu GS titulu verovatno trebati "pomoc" u finalu, u vidu "slabog" protivnika (neko van "big 4") ili povredjenog protivnika. Najveca sansa da dobije slabog protivnika u finalu je upravo na W. jer je igrace tipa Berdih, Conga, Raonic, Isner jako tesko dobiti ako ih krene. Ako ne bude morao da igra protiv Endija i Rafe sanse mu znacajno rastu. Rafa je mentalno jaci, pogotovo u GS finalime. Endiju vise lezi trava nego Noletu.

whynot

pre 10 godina

Novak jeste prvi favorit, bar po kladionicama
http://www.oddschecker.com/tennis/wimbledon/mens/mens-wimbledon/winner
Naravno dobre izglede imaju i ostali bivši šampioni.

sarajevo-geneve

pre 10 godina

Puno price a malo rada, tako meni djeluje
Navijam za Federera ali svaka cast za Novaka mada se nemogu slozit sa njim u mnogo toga sto radi zadnje 3-4 godine
Mogao je na svoj konto dodat jos par gren slemova ali ako je on zadovoljan onda dobro
Ima strasan kvalitet ali covjek nije uradio ni 70% od onoga sta je mogao
Ima talenat i osjecaj za ljepotu,donekle lijepu igru za oko(ne kao Roger), malo jos da je poradio na fizickoji mentalnoj spremi i eto ga, ovako ce ostati upisan kao vjeciti treci u jednoj eri
Ne vidim nacin ni Wimbledon sad da uzme ali zelim mu puno srece
Navijat cu uglavnom za njega protiv svih osim Rogera, pozdrav

Dylan Dog

pre 10 godina

Svaki turnir je priča za sebe i mišljenja sam da, ako je potpuno zdrav, Novak potpuno rasterećeno i bez ikakvog pritiska dolazi na Vimbldon. Što se tiče njegovih šansi - sve je moguće, uz uvažavanje sitnih uticajnih faktora koji u krajnjem ishodu mogu biti presudni. Vimbldon je specifičan turnir, koji obično osvaja trenutno najnadahnutiji teniser.
Nedavni poraz na RG-u ne treba shvatati tragično. I pored opšte "astronautske" fizičke pripremljenosti i uobičajenih tretmana pred početak meča, prirodna otpornost ljudskog organizma prema nagloj intenzivnoj promeni meteoroloških prilika je nešto što se teško značajnije može povećati, a čini se da je Novak toplotni udar slabijeg intenziteta već preživeo u meču sa Gulbisom.
U finalu je početkom drugog (!) seta počeo prvo da smanjuje intenzitet relija, a zatim je usporio kretanje, da bi u drugoj polovini tog seta i na licu postalo očigledno šta nije u redu. Štaviše, takvi surovi klimatski uslovi nisu prijali čak ni Rafi, koji je zbog podneblja u kome je rođen verovatno i genetski bolje predisponiran za bržu aklimatizaciju od Novaka. Tek nakon Rafinog presavijanja u struku krajem meča - moglo se naslutiti do koje mere i on trpi posledice vremenskih uslova.
Dakle, od svih dosadašnjih poraza na RG-u, na ovaj je Novak najmanje mogao da utiče. Stoga njegovo samopouzdanje nije time značajno ugroženo. Jedino ostaje gorak ukus u ustima i žal što je još jedna izvesna prilika propala zbog nedostatka sportske sreće.
Uzdravlje!

Stefan

pre 10 godina

Iskreno nisam optimista iako sam noletov fan...mislim da je najvaznije u ovom trenutku da bude zdrav i u dobroj KONDICIJI.kad se dobro oseca on i igra dobro...uostalom videcemo..

jes

pre 10 godina

@Dragan
Moze Agasi Samprasu da prica sta hoce, ali ostaje cinjenica da Sampras ima 14 GS a Agasi samo 8.
Kompletnost nije vaznija od ukupnog broja titula, po tome bi Marej bio bolji teniser od Novaka kada bi npr osvojio AO i RG i zavrsio karijeru sa 4 GS, a Novak uzeo npr. jos po 2 AO i US Opena i zavrsio karijeru sa 10 GS.
To nije logicno. Svaki GS je jednako tesko osvojiti, negde imate jednog nepobedivog protivnika ( Nadal na RG) negde vise specijalista ( Federer, Marej WB ili Federer, Marej, Delpo, Novak na US Openu), ali svi su teski.
Da Sampras i Agasi imaju jednak broj titula onda bi tvoja tvrdnja imala smisla, ovako tesko.

skin

pre 10 godina

Kada je Mari uspeo da se izbori sa pritiskom prosle godine u finalu,onda stvarno ne verujem da mu to nece poci za rukom i ove godine.Imam osecaj da bi njegov put ka finalu mogao spreciti samo Nadal.Po meni favoriti Mari,Nadal,Federer pa tek onda Novak,ali dosta ce toga zavisiti i od zreba.Najvise bih voleo da Novak osvoji,ali isto tako treba biti realan i kada se pogledaju sve ove prednosti na travi njegovih protivnika koje si pomenuo Sasa,ali i upitna Novakova kondicija,ja sam poprilicni pesimista za W.

drago

pre 10 godina

To su gluposti. Nikad nije ovako ociekvao da ce osvojiti RG kao ove godine. Prije 2 godine je vidio da moze tuci Nadala na RG, lani je to skoro i ucinio i ove godine je to ocekivao. Ali nije napravio. Ako je kad bio najvise razcorana to je sad.
Ali i ne vidim ko ga moze zaustaviti do finala. Federer nije sto je bio, Murray je dugo bio ozlijedjen i nije to onaj stari Murray, Del Potra nema a drugi nisu ta klasa. Imam osjecaj da ni Rafa nece doci do finala. Makar svaki put kad bi osvojio RG bio bi i ovdje sjajan, osim lani naravno.

.

pre 10 godina

Ne znam, malo mi nije realna ta prica o psihi.
Prvo, vi ne znate u kakvom je stanju Novakova psiha, drugo, ne mislim da je tacno da je ove godine manje podredio sezonu RG u odnosu na proslu sezonu.
Cak bih rekao da je ovu godinu najvise posvetio RG, jer je bio ubedjen da moze do titule.
Pripreme za Vimbldon su mu trajale manje nego ostalima, a za WB bi bas on najduze trebao da se sprema. Njegovo klizanje na travi nije prednost vec mana, da je klizanje prednost svi bi vezbali klizanje na travi.
Servis mu nije jaca strana, iako funkcionise protiv slabijih rivala. Protiv RF ili Mareja koji imaju odlican ritern, Novakov servis ne pravi razliku. Jos je vrlo vazna cinjenica da na travi Novakovo najjace oruzje gubi na snazi. Njegov ritern je i na travi dobar, ali ne dovoljno da zaustavi servise kakve imaju RF i Marej, koji su na travi mnogo tezi za vracanje nego na ostalim podlogama. Zato mu je Nadal na travi i laksi, jer Nadal nema neki ubitacan servis, za razliku od Mareja i narocito RF.
Ali Nadal ce vrlo tesko do finala, ima najtezi zreb do polufinala, a cak i da stigne tamo, ceka ga RF, a trava je jedina podloga na kojoj je RF favorit protiv Nadala na GS (brza igra, servis, slajs, kraci mecevi, teze za defanzivce itd).
Tako da ne verujem da Novak ima velike sanse za titulu, previse je nedostataka u njegovoj igri na WB.
On na travi tesko moze protiv RF ili cak Mareja, jer oni igraju igru za travu.

petar

pre 10 godina

Kao i uvek,odlicna analiza Sase.ima samo jedna stavka sa kojom se ne bih slozio,a to je da Nadal ima bolji slice od Novakovog...Ostalo je sve tacno,a to je da sva trojica iz velike cetvorke imaju prirodniji instikt za napad (osim Murraya),a samim tim i bolje reakcije na mrezi.ipak,pored svega navedenog,mislim da cemo uzivati u jos jednom"rafaole" finalu,jer zna se ko ima najbolju sposobnost prilagodjavanja uslovima na terenu,kao i trenutne forme i naravno "klase"koju pokazuju Rafa i Nole...mislim da ostali nemaju sta da traze na wimbledonu...pozdrav svim ljubiteljima tenisa

Dragan

pre 10 godina

Skin@ - Slažem se s vama da Mareja može sprečiti Nadal, ali i Federer (mada godine čine svoje). Nadal je Mareja, da se podsetimo, razbijao sa tri-nula u setovima u dva polufinala W: 2010. kada je u finalu savladao Berdiha (ovaj Federera i Đokovića!) i 2011. kada je izgubio od Novaka. Novak jeste favorit, ali je pitanje koliko se oporavio od neispunjenja sna, RG. Ovaj W zaista jeste jednačina sa puno nepoznanica. Ipak, sve se vrti oko velike četvorke. Najveća nepoznanica je Nadal, petostruki finalista i dvostruki šampion Wimbledona, koji je "zaboravio" da igra na travi. Ako to bude onaj Nadal iz 2008. i 2010. na W, stvari će biti mnogo jasnije. Pitanje je dakle šta Nadal ove godine želi na W. U suprotnom Novak je pored Mareja najveći favorit. Mislim da Novak nema tu mentalnu snagu da se nosi i sa publikom, protiv Mareja, za razliku od Federera i Nadala. To je pokazao prošle godine, a i rane posle RG se ne leče tako brzo. Najveći među najvećima prosto moraju imati i W i RG u kolekciji, to ih izdvaja od ostalih. Zato su Federer, Nadal i Borg najveći. I zato Agasi uvek može da kaže Samprasu: ja imam RG, ti nemaš! Bez obzira na ukupan broj gren slemova. Kompletnost čini velikane. Zato je Noletu važnije da osvoji jedan RG nego dva-tri ostala slema.

fr

pre 10 godina

@petar
Neverovatno.
Kakvu to mogucnost prilagodjavanja podlozi ima Nadal?
Da 2 uzastopne godine na WB gubi od igraca koji nisu ni medju prvih 100? Ove godine se bolje prilagodio pa ga je oduvao 87 na svetu.
Slajs? Jel znas uopste sta je slajs? Nadal ima solidan slajs koji jeste dosta boljinod Novakovog, ali je mnogo slabiji od Federerovog pa cak i od Marejevog slajsa.
Nadal ne igra agresivno na mrezi, on na mrezu izlazi samo kad mora ili kad je neki zicer.
Ako postoji turnir na kojem je najmanje moguce finale Novak-Nadal, onda je to Wimbldon. Novak ima sanse, Nadal tesko.
Federer i Marej ce itekako imati sta da kazu, a sto se Nadala tice, i Rosol i Klizan imaju svoju sansu da ga posalju kuci.

Inspector Bloch

pre 10 godina

Hm, cudan,da ne upotrebim jaci izraz,tekst Sasa!SVUMATO, rekli bi smo..
Mari ima bolje ovo, Nadal ono, a Novak..svoje NEDOSTATKE dobro kamuflira!
Cudno, rekoh, i vrlo nedobronamerno, pa bilo i slucajno;Na raznorazna psihologiziranja se vec naviklo/a la glava/ sada odosmo na tehnicke nedostatnosti!Mislim,pricamo o teniseru koji ima SW, dva finala i4 polufinala! Cudno,da ponovim;Sigurno,spirala,-negativna, daje prostora za spekulacije,ali neka su onda bar, bar logicne;Vidim da vam je kolega Tignor,otisao cak korak dalje, pa predvideo i finale EM-RN..pa se zapitah, da li i vase predstavljanje takz, 'cetvorke'/Bozeee/ treba citati izmedu redova?? Pozdrav,vama i ostalim tenisomanima, a NAROCITO postovanom/ i dragom!/DD, da ca opet ima!

Srdacno,

Mićun Vasojević

pre 10 godina

Slažem se Petronijem, jer doca zna znanje, kada treba jesti ovO, a kada ono, miSlim, kada je dan tmuran, onda ide jedan jelovnik, a kada je sunčan, onda drugi. A kako lopta otskače, Nole će već da je uhvati, samo da dobije samopouzdanje, dakle, tReba da se vrati doktor alternativne medicine, jer ima i neka znanja koja su Noletu povremeno neopohodna, sve ostalo ima, jer kada IGRA SVOJ TENIS ONDA JE NEPOBEDIN!

Dragan

pre 10 godina

@jes - Tačno je da je broj osvojenih gren slemova najvažniji kriterijum kada se pravi rang lista najuspešnijih tenisera svih vremena. Uzmimo prva tri : Federer 17,Nadal i Sampras po 14 slemova. Iako će Nadal osvojiti još koji slem, on je već sada ispred Samprasa koji ni do polufinala RG nije mogao da stigne. Nisam rekao da je Agasi uspešniji od Samprasa - to bi bilo suludo - samo sam rekao da je kompletirao sve slemove i da je po tome uspešniji. Sad, tvoja priča o majstorima na različitim podlogama je smešna: po čemu su Nole i Marej bolji od Nadala na Us open? zar Nadal tamo nije dvaput osvajao poslednji gren slem, a ova dvojica po jednom?!

petar

pre 10 godina

@fr
igram tenis i sam od malena,i naravno da znam sta je slajs,i mogu ti reci da mi odlicno ide taj udarac...ja sam Novakov fan u srcu i dusi,ali da Rafa nema problema sa kolenima na wimbledonu bi brisao sve kao od sale.To svi znamo ,ali nas je strah da priznamo.Razlog su ga pobedili igraci iz prvih sto prethodne 2 godine je u tome sto je bio povredjen.Sto se mreze tice,jeste da ne izlazi cesto na mrezu,skoro nikad,ali kad izadje ,peon je odradjen i u 100% slucajeva pripadne njemu,dok kod Novaka ponekad imam osecaj da kad izadje na mrezu,sigurno gubi taj poen,u tom segmentu Roger je neprikosnoven.Zato gosp.fr budimo realni,a ne slepo posesivni...

sasa jokic

pre 10 godina

Gospodo, Nole je kralj, ali da li ste culi da ke odustao od egzibicije zbog zgloba? Da li umete da citate izmedju redova? Nema nista od ovog Wimbledona. Nadam se da gresim, tj. voleo bi da gresim!

someone

pre 10 godina

"jedan od razloga što je Novak godinama u samom vrhu jeste i njegova fascinantna sposobnost da igru brzo prilagodi podlozi. U tom aspektu verovatno je jedino Nadal bolji od njega" S ovim delom nikako ne mogu da se slozim.Zaista ne mogu da kazem da Nadal i Novak imaju fascinantnu sposbnost da igru prilagode podlozi posle onog turnira u Madridu koji se igrao na cuvenoj plavoj sljaci,gde su se od najboljih igraca bas njih dvojica najslabije snasla.Takodje se ne mogu sloziti oko Nadalove igre na mrezi.Mozda je nesto bolja od Novakove ali on gotovo da i ne izlazi na mrezu,pa mu u tom segmentu igre ne bih davala prednost.Inace je clanak,kao i svaki Vas,za veliku pohvalu.Sve najbolje i veliki sportski pozdrav

Petronije

pre 10 godina

Novak bi morao da vrati u ekipu doktora Čatojevića(mislim da mu je to prezime)i da nakrive kapu i on i njegov štab, a i da mi, koji navijamo za njega, možemo mirnije da gledamo TV!

.

pre 10 godina

Ne znam, malo mi nije realna ta prica o psihi.
Prvo, vi ne znate u kakvom je stanju Novakova psiha, drugo, ne mislim da je tacno da je ove godine manje podredio sezonu RG u odnosu na proslu sezonu.
Cak bih rekao da je ovu godinu najvise posvetio RG, jer je bio ubedjen da moze do titule.
Pripreme za Vimbldon su mu trajale manje nego ostalima, a za WB bi bas on najduze trebao da se sprema. Njegovo klizanje na travi nije prednost vec mana, da je klizanje prednost svi bi vezbali klizanje na travi.
Servis mu nije jaca strana, iako funkcionise protiv slabijih rivala. Protiv RF ili Mareja koji imaju odlican ritern, Novakov servis ne pravi razliku. Jos je vrlo vazna cinjenica da na travi Novakovo najjace oruzje gubi na snazi. Njegov ritern je i na travi dobar, ali ne dovoljno da zaustavi servise kakve imaju RF i Marej, koji su na travi mnogo tezi za vracanje nego na ostalim podlogama. Zato mu je Nadal na travi i laksi, jer Nadal nema neki ubitacan servis, za razliku od Mareja i narocito RF.
Ali Nadal ce vrlo tesko do finala, ima najtezi zreb do polufinala, a cak i da stigne tamo, ceka ga RF, a trava je jedina podloga na kojoj je RF favorit protiv Nadala na GS (brza igra, servis, slajs, kraci mecevi, teze za defanzivce itd).
Tako da ne verujem da Novak ima velike sanse za titulu, previse je nedostataka u njegovoj igri na WB.
On na travi tesko moze protiv RF ili cak Mareja, jer oni igraju igru za travu.

sarajevo-geneve

pre 10 godina

Puno price a malo rada, tako meni djeluje
Navijam za Federera ali svaka cast za Novaka mada se nemogu slozit sa njim u mnogo toga sto radi zadnje 3-4 godine
Mogao je na svoj konto dodat jos par gren slemova ali ako je on zadovoljan onda dobro
Ima strasan kvalitet ali covjek nije uradio ni 70% od onoga sta je mogao
Ima talenat i osjecaj za ljepotu,donekle lijepu igru za oko(ne kao Roger), malo jos da je poradio na fizickoji mentalnoj spremi i eto ga, ovako ce ostati upisan kao vjeciti treci u jednoj eri
Ne vidim nacin ni Wimbledon sad da uzme ali zelim mu puno srece
Navijat cu uglavnom za njega protiv svih osim Rogera, pozdrav

skin

pre 10 godina

Kada je Mari uspeo da se izbori sa pritiskom prosle godine u finalu,onda stvarno ne verujem da mu to nece poci za rukom i ove godine.Imam osecaj da bi njegov put ka finalu mogao spreciti samo Nadal.Po meni favoriti Mari,Nadal,Federer pa tek onda Novak,ali dosta ce toga zavisiti i od zreba.Najvise bih voleo da Novak osvoji,ali isto tako treba biti realan i kada se pogledaju sve ove prednosti na travi njegovih protivnika koje si pomenuo Sasa,ali i upitna Novakova kondicija,ja sam poprilicni pesimista za W.

petar

pre 10 godina

Kao i uvek,odlicna analiza Sase.ima samo jedna stavka sa kojom se ne bih slozio,a to je da Nadal ima bolji slice od Novakovog...Ostalo je sve tacno,a to je da sva trojica iz velike cetvorke imaju prirodniji instikt za napad (osim Murraya),a samim tim i bolje reakcije na mrezi.ipak,pored svega navedenog,mislim da cemo uzivati u jos jednom"rafaole" finalu,jer zna se ko ima najbolju sposobnost prilagodjavanja uslovima na terenu,kao i trenutne forme i naravno "klase"koju pokazuju Rafa i Nole...mislim da ostali nemaju sta da traze na wimbledonu...pozdrav svim ljubiteljima tenisa

Joca 011

pre 10 godina

Boris Beker je 2013. hrabro rekao:
‘’Ukoliko ovo finale bude odlučivao samo tenis, onda prednost ima Đoković. Međutim, finala Vimbldona ne odlučuje samo tenis.’’
* * *
Tako da...
polako s prognozama,
i uzdržano s klađenjima.
.

Dragan

pre 10 godina

Skin@ - Slažem se s vama da Mareja može sprečiti Nadal, ali i Federer (mada godine čine svoje). Nadal je Mareja, da se podsetimo, razbijao sa tri-nula u setovima u dva polufinala W: 2010. kada je u finalu savladao Berdiha (ovaj Federera i Đokovića!) i 2011. kada je izgubio od Novaka. Novak jeste favorit, ali je pitanje koliko se oporavio od neispunjenja sna, RG. Ovaj W zaista jeste jednačina sa puno nepoznanica. Ipak, sve se vrti oko velike četvorke. Najveća nepoznanica je Nadal, petostruki finalista i dvostruki šampion Wimbledona, koji je "zaboravio" da igra na travi. Ako to bude onaj Nadal iz 2008. i 2010. na W, stvari će biti mnogo jasnije. Pitanje je dakle šta Nadal ove godine želi na W. U suprotnom Novak je pored Mareja najveći favorit. Mislim da Novak nema tu mentalnu snagu da se nosi i sa publikom, protiv Mareja, za razliku od Federera i Nadala. To je pokazao prošle godine, a i rane posle RG se ne leče tako brzo. Najveći među najvećima prosto moraju imati i W i RG u kolekciji, to ih izdvaja od ostalih. Zato su Federer, Nadal i Borg najveći. I zato Agasi uvek može da kaže Samprasu: ja imam RG, ti nemaš! Bez obzira na ukupan broj gren slemova. Kompletnost čini velikane. Zato je Noletu važnije da osvoji jedan RG nego dva-tri ostala slema.

sasa jokic

pre 10 godina

Gospodo, Nole je kralj, ali da li ste culi da ke odustao od egzibicije zbog zgloba? Da li umete da citate izmedju redova? Nema nista od ovog Wimbledona. Nadam se da gresim, tj. voleo bi da gresim!

fr

pre 10 godina

@petar
Neverovatno.
Kakvu to mogucnost prilagodjavanja podlozi ima Nadal?
Da 2 uzastopne godine na WB gubi od igraca koji nisu ni medju prvih 100? Ove godine se bolje prilagodio pa ga je oduvao 87 na svetu.
Slajs? Jel znas uopste sta je slajs? Nadal ima solidan slajs koji jeste dosta boljinod Novakovog, ali je mnogo slabiji od Federerovog pa cak i od Marejevog slajsa.
Nadal ne igra agresivno na mrezi, on na mrezu izlazi samo kad mora ili kad je neki zicer.
Ako postoji turnir na kojem je najmanje moguce finale Novak-Nadal, onda je to Wimbldon. Novak ima sanse, Nadal tesko.
Federer i Marej ce itekako imati sta da kazu, a sto se Nadala tice, i Rosol i Klizan imaju svoju sansu da ga posalju kuci.

petar

pre 10 godina

@fr
igram tenis i sam od malena,i naravno da znam sta je slajs,i mogu ti reci da mi odlicno ide taj udarac...ja sam Novakov fan u srcu i dusi,ali da Rafa nema problema sa kolenima na wimbledonu bi brisao sve kao od sale.To svi znamo ,ali nas je strah da priznamo.Razlog su ga pobedili igraci iz prvih sto prethodne 2 godine je u tome sto je bio povredjen.Sto se mreze tice,jeste da ne izlazi cesto na mrezu,skoro nikad,ali kad izadje ,peon je odradjen i u 100% slucajeva pripadne njemu,dok kod Novaka ponekad imam osecaj da kad izadje na mrezu,sigurno gubi taj poen,u tom segmentu Roger je neprikosnoven.Zato gosp.fr budimo realni,a ne slepo posesivni...

drago

pre 10 godina

To su gluposti. Nikad nije ovako ociekvao da ce osvojiti RG kao ove godine. Prije 2 godine je vidio da moze tuci Nadala na RG, lani je to skoro i ucinio i ove godine je to ocekivao. Ali nije napravio. Ako je kad bio najvise razcorana to je sad.
Ali i ne vidim ko ga moze zaustaviti do finala. Federer nije sto je bio, Murray je dugo bio ozlijedjen i nije to onaj stari Murray, Del Potra nema a drugi nisu ta klasa. Imam osjecaj da ni Rafa nece doci do finala. Makar svaki put kad bi osvojio RG bio bi i ovdje sjajan, osim lani naravno.

Nemanja

pre 10 godina

Ovo Novak jednostavno mora da osvoji.U naboljim je godinama i ako sada ne osvaja Gren Slemove,kada ce? Jednostavno,6 grend slem titula je premalo za njegov kvalitet.Broj mora da bude dvocifren.U zadnje dve godine na svakom Slemu je bio u finalu i skoro svaki put gubio,tako da to vise ne sme da mu se dogadja. Ajmo Nole,samo agresivno,i udji motivisano u svaki mec i nece biti problema. Najbolji si od svih,samo to imaj na umu, ne respektuj nikog i nece biti problema..

Mićun Vasojević

pre 10 godina

Slažem se Petronijem, jer doca zna znanje, kada treba jesti ovO, a kada ono, miSlim, kada je dan tmuran, onda ide jedan jelovnik, a kada je sunčan, onda drugi. A kako lopta otskače, Nole će već da je uhvati, samo da dobije samopouzdanje, dakle, tReba da se vrati doktor alternativne medicine, jer ima i neka znanja koja su Noletu povremeno neopohodna, sve ostalo ima, jer kada IGRA SVOJ TENIS ONDA JE NEPOBEDIN!

Inspector Bloch

pre 10 godina

Hm, cudan,da ne upotrebim jaci izraz,tekst Sasa!SVUMATO, rekli bi smo..
Mari ima bolje ovo, Nadal ono, a Novak..svoje NEDOSTATKE dobro kamuflira!
Cudno, rekoh, i vrlo nedobronamerno, pa bilo i slucajno;Na raznorazna psihologiziranja se vec naviklo/a la glava/ sada odosmo na tehnicke nedostatnosti!Mislim,pricamo o teniseru koji ima SW, dva finala i4 polufinala! Cudno,da ponovim;Sigurno,spirala,-negativna, daje prostora za spekulacije,ali neka su onda bar, bar logicne;Vidim da vam je kolega Tignor,otisao cak korak dalje, pa predvideo i finale EM-RN..pa se zapitah, da li i vase predstavljanje takz, 'cetvorke'/Bozeee/ treba citati izmedu redova?? Pozdrav,vama i ostalim tenisomanima, a NAROCITO postovanom/ i dragom!/DD, da ca opet ima!

Srdacno,

noleisthebest

pre 10 godina

Noletov slajs bekhend jeste slabiji od ostale 4-vorke, ali se ne slazem da Mari i Nadal imaju bolju all court igru.
Mari je pasivan dak i na travi i u stvari njegova volej igra je vise u domenu teorije, Nadl je tu najgori jer on na mrezu u stilu celokupne svoje "bezbedne" igre n mrezu izlazi smo kad mora a i onda su u pitanju put-away voleji.
Nole se vidno tu popravio, ono sto mi se kod njega uvek svidjalo je ta velika zelja da se tu popravi, nadam sw da mu je tu Beker dodatno jos pomogao posle Rolan Garosa, meni je napredak tu bio vidan i pre RG-a.
Ja cu na Vimbldonu biti u petak i drugog ponedeljka, i kao uvek dacu sve od sebe :D

IDEMO NOLE MAJSTORE!!!!!

Stefan

pre 10 godina

Iskreno nisam optimista iako sam noletov fan...mislim da je najvaznije u ovom trenutku da bude zdrav i u dobroj KONDICIJI.kad se dobro oseca on i igra dobro...uostalom videcemo..

alex

pre 10 godina

Slazem se da je ovaj turnir prava prilika za Novaka da konacno pocne (ponovo) da osvaja GS-ove, evo i zasto:
1) U tenisu se brejkovi najcesce prave odmah nakon sto izgubis svoj servis. Novaku je vec 4 godine zaredom RG najvece razocarenje u sezoni, pa je W idelan za "ribrejk".
2) Svadba. Prosle nedelje je imamo momacko vece, odmah posle W ide da se zeni. Novak sigurno ne moze da bas uopste ne razmislja o tome... sto znaci da manje razmislja o tenisu, sto znaci da bi trebalo da bude opusteniji nego inace.
3) Upitna forma glavnih konkurenata. Rafa je imao relativno losu sezonu do sada. Povremeni problemi sa ledjima, cak 3 poraza na sljaci, neubedljiv u finalu RG. Pored toga, on vec 2 sezone skoro da nije dobio nijedan mec na W. Endi skoro da nista vredno pomena nije uradio prakticno od osvajanja W... Federer nije igrao GS finale skoro 2 godine. Wawrinka se bori (za sada dosta lose) sa pritiskom povecanih ocekicanja.
4) Iznenadjenja. Zbog mentalnih problema u GS finalima, mislim da ce Noletu za sledecu GS titulu verovatno trebati "pomoc" u finalu, u vidu "slabog" protivnika (neko van "big 4") ili povredjenog protivnika. Najveca sansa da dobije slabog protivnika u finalu je upravo na W. jer je igrace tipa Berdih, Conga, Raonic, Isner jako tesko dobiti ako ih krene. Ako ne bude morao da igra protiv Endija i Rafe sanse mu znacajno rastu. Rafa je mentalno jaci, pogotovo u GS finalime. Endiju vise lezi trava nego Noletu.

jes

pre 10 godina

@Dragan
Moze Agasi Samprasu da prica sta hoce, ali ostaje cinjenica da Sampras ima 14 GS a Agasi samo 8.
Kompletnost nije vaznija od ukupnog broja titula, po tome bi Marej bio bolji teniser od Novaka kada bi npr osvojio AO i RG i zavrsio karijeru sa 4 GS, a Novak uzeo npr. jos po 2 AO i US Opena i zavrsio karijeru sa 10 GS.
To nije logicno. Svaki GS je jednako tesko osvojiti, negde imate jednog nepobedivog protivnika ( Nadal na RG) negde vise specijalista ( Federer, Marej WB ili Federer, Marej, Delpo, Novak na US Openu), ali svi su teski.
Da Sampras i Agasi imaju jednak broj titula onda bi tvoja tvrdnja imala smisla, ovako tesko.

whynot

pre 10 godina

Novak jeste prvi favorit, bar po kladionicama
http://www.oddschecker.com/tennis/wimbledon/mens/mens-wimbledon/winner
Naravno dobre izglede imaju i ostali bivši šampioni.

Srbin

pre 10 godina

ajd i to da vidimo! nije osvojio GS od AO 2013...vreme bi bilo da overi sada ovaj, mada konkurencija je velika...nadamo se najboljem

someone

pre 10 godina

"jedan od razloga što je Novak godinama u samom vrhu jeste i njegova fascinantna sposobnost da igru brzo prilagodi podlozi. U tom aspektu verovatno je jedino Nadal bolji od njega" S ovim delom nikako ne mogu da se slozim.Zaista ne mogu da kazem da Nadal i Novak imaju fascinantnu sposbnost da igru prilagode podlozi posle onog turnira u Madridu koji se igrao na cuvenoj plavoj sljaci,gde su se od najboljih igraca bas njih dvojica najslabije snasla.Takodje se ne mogu sloziti oko Nadalove igre na mrezi.Mozda je nesto bolja od Novakove ali on gotovo da i ne izlazi na mrezu,pa mu u tom segmentu igre ne bih davala prednost.Inace je clanak,kao i svaki Vas,za veliku pohvalu.Sve najbolje i veliki sportski pozdrav

srdjan

pre 10 godina

Mislim da ce se desiti potpuno obrnuti scenario. Vrlo je moguce da ce Djokovic odigrati jedan od slabijih turnira jer Vimbldon dolazi u jako nezgodnom trenutku po njega. Izgubio je u finalu Pariza koji toliko zeli da osvoji, izgubio je od najveceg rivala i jos mu se poslednjih meseci desava problem sa zglobom ruke. Iako nije u medijima pricao o Roland Garosu, videli smo na ceremoniji dodele pehara koliko mu je stalo i koliko mu je bilo tesko sto ga nije osvojio. Ja se nadam da nisam u pravu i voleo bi da jos jednom osvoji nezvanicno prvenstvo sveta u tenisu, ali mislim da Novak ipak nije masina i da ce mu biti jako tesko. Kao slag na tortu, Endi mu dolazi u polufinalu. Endi kao domaci teniser ima publiku na svojoj strani, trenutno je u usponu forme i najtezi je protivnik na travi... Jos jednom ponavljam, nadam se da gresim i nadam se da ce nas Novak po ko zna koji put obradovati. U svakom slucaju, Novak da ne osvoji vise ni jedan turnir u zivotu, za mene je najbolji Srpski sportista svih vremena i jedan od najvecih igraca tenisa u istoriji.

Dylan Dog

pre 10 godina

Svaki turnir je priča za sebe i mišljenja sam da, ako je potpuno zdrav, Novak potpuno rasterećeno i bez ikakvog pritiska dolazi na Vimbldon. Što se tiče njegovih šansi - sve je moguće, uz uvažavanje sitnih uticajnih faktora koji u krajnjem ishodu mogu biti presudni. Vimbldon je specifičan turnir, koji obično osvaja trenutno najnadahnutiji teniser.
Nedavni poraz na RG-u ne treba shvatati tragično. I pored opšte "astronautske" fizičke pripremljenosti i uobičajenih tretmana pred početak meča, prirodna otpornost ljudskog organizma prema nagloj intenzivnoj promeni meteoroloških prilika je nešto što se teško značajnije može povećati, a čini se da je Novak toplotni udar slabijeg intenziteta već preživeo u meču sa Gulbisom.
U finalu je početkom drugog (!) seta počeo prvo da smanjuje intenzitet relija, a zatim je usporio kretanje, da bi u drugoj polovini tog seta i na licu postalo očigledno šta nije u redu. Štaviše, takvi surovi klimatski uslovi nisu prijali čak ni Rafi, koji je zbog podneblja u kome je rođen verovatno i genetski bolje predisponiran za bržu aklimatizaciju od Novaka. Tek nakon Rafinog presavijanja u struku krajem meča - moglo se naslutiti do koje mere i on trpi posledice vremenskih uslova.
Dakle, od svih dosadašnjih poraza na RG-u, na ovaj je Novak najmanje mogao da utiče. Stoga njegovo samopouzdanje nije time značajno ugroženo. Jedino ostaje gorak ukus u ustima i žal što je još jedna izvesna prilika propala zbog nedostatka sportske sreće.
Uzdravlje!

Predo

pre 10 godina

Većina nas, koji kao poznajemo i pratimo ovaj sport, smo se nadali da Novak može do RG, ali smo naglašavali da je Nadal uvek favorit na Šatrijeu ako je zdrav. Kada smo videli vremenske uslove na dan finala, znali smo da i ta nada nije velika. Nadal je ipak mašina, projektovana za igru na šljaci i NOvak je toga svestan. Zato bi i oporavak trebao biti mnogo lakši, nego kada ga je Nadal dobio u finalu US Opena, jer to je podloga na kojoj ga Nadal jednostavno ne smije dobiti, ako su obojica zdravi.
Wimbldon je jednačina sa mnogo nepoznatih. Prva nepoznata je u kakvoj formi je Novak i da li je povlačenje sa Bodlsa taktički potez ili on ima hroničnu povredu zgloba. Ako je ovo drugo, on ne može normalno ni trenirati, a njegovo kretanje na travi nije baš najsavršenije, jer kao što Nadal igra na svim podlogama slično šljaci, tako se i Novak kreće, uglavnom na prstima, što izaziva klizanje na šljaci.
Gotovo niko nije spominjao da je Novak prošle godine do polufinala igrao sa nekom vrstom krampona, a onda su mu to zabranili. Do polufinala je gazio. U polufinalu protiv Delpa se provukao, a finale odigrao katastrofalno. Ima li to veze jedno sa drugim?
Znači, što se tiče Novaka, postoje samo dva pitanja: Je li zdrav i je li dovoljno pripremljen za igranje na travi?
Dalja pitanja su forma ostalih, žreb i da li će biti kiše, koga će u tom slučaju poslati na terene bez krova, hoće li biti odgađanja itd.

Dragan

pre 10 godina

@jes - Tačno je da je broj osvojenih gren slemova najvažniji kriterijum kada se pravi rang lista najuspešnijih tenisera svih vremena. Uzmimo prva tri : Federer 17,Nadal i Sampras po 14 slemova. Iako će Nadal osvojiti još koji slem, on je već sada ispred Samprasa koji ni do polufinala RG nije mogao da stigne. Nisam rekao da je Agasi uspešniji od Samprasa - to bi bilo suludo - samo sam rekao da je kompletirao sve slemove i da je po tome uspešniji. Sad, tvoja priča o majstorima na različitim podlogama je smešna: po čemu su Nole i Marej bolji od Nadala na Us open? zar Nadal tamo nije dvaput osvajao poslednji gren slem, a ova dvojica po jednom?!