130

Subota, 19.04.2014.

19:43

Federer: Povreda nije odlučila meč

Nekadašnji svetski broj jedan Rodžer Federer izjavio je posle meča sa Novakom Đokovićem da je ključ pobede njegova igra, a ne Novakova povreda.

Federer: Povreda nije odluèila meè IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

Srbija

pre 10 godina

Federer nikad nije voleo Noleta!Nikada nije dao neku ljudsku izjavu za njega,posle meca,kao za neke druge tenisere.Ali on nikada nece doziveti ono sto je Nole doziveo u Srbiji,i sto dozivljava i kroz ovolike komentare,i reakcije koje budi kod nas u Srbiji....

nadrealista

pre 10 godina

"Video sam da je Novak povređen, ali sam znao da i pored povrede moram da pruzim svoj maksimum da bi uspeo da pobedim Novaka koji je u fenomenlnoj formi jos od naseg zadnjeg meca u Indian Velsu. Novak je ocigledno u drugom setu bio opterecen zbog povrede i samo se nadam da nije pogorsao povredu time sto je odlucio da igra mec do kraja", izjavio bi Federer da barem ima trunu ljudskosti.

trenerzg

pre 10 godina

Tako je, Srbi, najveći problem vaše zemlje je Roger, gospodin. Da njega nije bilo ne bi imali ni sankcije, ni frku s Kosovom, i bili bi fini i miroljubivi. Ovako zbog nega ste tako nikakvi...

aleksa

pre 10 godina

Ako je tacno da je upravo ovo rekao stvarno sramota. Ali ipak mislim da je ovo mogao da kaze samo onaj ko je i hteo da ga vide kao egoistu. Zaista izjava previse iskarikirana

@

pre 10 godina

Novak ne moze protiv Federera. I u Majamiju je imao srece, da Nisikori nije napravio senzaciju protiv RF, Federer bi rasturio Novaka u polufinalu, jos ubedljivije nego juce.
Ove godine, Novak je vec 2 puta porazen od RF, samo ga je jednom dobio i to jedva, uz mnogo srece.

zvezdana

pre 10 godina

Džaba se Novakovi navijači trude da ispljuju Rodžera .On je bio ,jeste i biće teniser kojeg ostali teniseri sa Tura najviše cijene i vjerovatno ih po ko zna koji put treba podsjetiti da su mu u proteklih 10 godina dodjeljivali priznanje "Stefan Edberg" za fer plej.Umjesto što ga pljuju ,trebali bi se upitati kako to da drugi teniseri nikad do sada nisu dodjelili ovo priznanje njihovom miljeniku.

VladanR

pre 10 godina

Ne zelim da branim Federera, ali cinjenica je da se mnoge njegove izjave posebno one o Djokovicu izvlace iz konteksta, ili ne prevedo tacno od reci do reci, cime im se ne retko menja smisao, rekao bih cak i zlonamerno. Da li ocekujete da ce bilo koji teniser, kada ga pitaju za povredu rivala izjaviti, da bi izgubio da iste nije bilo, posebno ako njegov rival definitivno nije bio dominatan dok povreda nije uzela maha. Za kraj sto se Federerovih izjava tice da u najvecoj meri sve zavisi od njega, nakon svega sto je osvojio, moze mu se, a iskreno receno i nije daleko od istine, odnosno kada igra svoj najbolji tenis moze se reci da je skoro nepobediv. Istina to je mnogo vise vazilo sredinom prosle decenije, dok danas i nije bas tako, jer zbog godina tesko da moze da igra svoj najbolji tenis, pre svega u kontinuitetu. Po mom skromnom misljenju koliko god da navedeno ni danas nije daleko od istine, jos manje je daleka od istine, slicna tvrdnja za Novaka.

FedEx

pre 10 godina

Ma Djokovic je igrao sa 5% svoje snage.Dajte molim vas, Djokovic je i sam rekao da mora da igra protiv Federera 100% jer i samo najmanji pad u igri Federer to moze lako da pretvori u svoju korist.Pricate o Noletu kao da je masina i da moze kad hoce da dobije Federera, e pa u velikoj meri zavisi i od njega jer ako sve funkcionise kako treba, Novak i sa svojih 100% ne moze da mu parira.Mnogi od vas nisu odgledali 2-3 meca od Federera pa pisu ovde neke detinjaste fore.

BG

pre 10 godina

Još jedan trenutak, kada Federer propušta priliku, da...ućuti! Šteta za gentlemana njegovog formata! Ne sećam se, da je Nole ikada dao izjave tog tipa.

bla bla

pre 10 godina

2011 je Nole bio fit i nepobediv ,pa izgubio u polufinalu RG od Federera. Ove godine su igrali dva puta, bili su fit. Prvi put je dobio Federer u tri seta, drugi put Nole 7:6 u odlucujucem. Da je Del Potro fit a ne od 2010 da igra jednu pa preskace drugu godinu , mozda bi on bio prvi. Mozda bi Marej bio prvi da nije isao na operaciju ledja, mozda, mozda. Mozda bi Federer osvojio US da Nole nije zazmurio i na mec loptu lupio svom snagom ritern viner, mozda, mozda...Prosle godine kad je Federer gubio od Delbonisa, Brandsa, Robreda 3:0 na US, Sthkovskog na WB, niko nije rekao da je to zbog ledja, nego da je procitana igra, da je mator itd...povrede su deo sporta, ako zelis biti najbolji, imaj strucnjake oko sebe. Ne mislim na nas strucnjake koji komentarisemo na b92 :) Pozdrav

Bojan

pre 10 godina

Nemojte zlonamerno da prevodite vest! Federer uopšte nije to rekao. Rekoa je:

"Jeste, video sam da se Novak u jednom trenutku mučio. Za mene je bilo bitno da se trudim da igram dobar, solidan jak meč sa povremenom dobrom odbrambenom igrom, i da se u većem delu trudim da budem u napadu što više mogu. Mislim da sam to uspeo, što je po meni ključ."

"Of course, I did see that Novak was struggling at one point," said Federer. "For me it was more just making sure that from my side I was playing a good, solid, tough match with some good defensive play sometimes, but mostly trying to stay on the offensive as much as I could. I think I was able to deliver from my side, which is key."

mijo

pre 10 godina

Sa ovom izjavom pokazao je kakav je covjek!Djokovic se mucio cijeli mec,samo je odigrao do kraja da ispostuje protivnika i publiku.Da je bio zdrav,bilo bi sve drugacije.

dzoni

pre 10 godina

Ndka mi objasni bar jedan od sve vise Nolemrzaca zasto ne voli Djokovica i navija protiv njega?

Kladim se da niko nece smeti da mi odgovori ili nece znati.

sasa jokic

pre 10 godina

Rodzer je za mene enigma. Covek je poznat po sebicnim izjavama, tipa uvek sam ja kriv kad izgubim, nije me protivnik nadigrao, ali 9 godina za redom biva proglasavan za fer plej igraca godine?
U ovom konkretnom slucaju prevod nije tacan, nije bio toliko arogantan, ali sve jedno, nije mu trebala ovakva izjava, bez obzira sto se iznervirao sto je svima jasno da ne bi dobio da je Novak bio fit.
Moje pitanje je; kako je moguce da u situaciji kada ima ozbiljnu povredu, uopste On i njegov tim donesu odluku da igra?
Noletu je potreban neko kao sto je bio Catojevic, da ga psiholoski priprema pred velike meceve. Ostali u timu su sjajni strucnjaci u svojim oblastima, ali su na taktickom planu ocajni, i to ke problem sto Noke ne moze da kapotalizuje svoju nadmoc u igrackom kvalitetu.

TAP3AH

pre 10 godina

Alo, Fedex zaista nije kriv za Noletovu povredu!
I, lepo čovek veli da je i sam iznenađen svojim plasmanom u finale.
Ne treba niko da ga voli ili ne voli, jednostavno je iskoristio priliku, kao što bismo svi uradili...

Kobe sucks

pre 10 godina

KOLIKO arogancije i nadmenosti! Siguran sam 100% da bi mu izjava bila drugacija da je pobedio povredjenog Nadala! Novak Djokovic je svima bio trn u oku od trenutka kada je prvi put zamahnuo reketom na ATP turu, pogotovo Federeru. Zato Novace, ponosu Srbije, kapa dole i dubok naklon za sve sto si uradio u zivotu i tenisu! Setite se kroz sta je sve decko prosao da bi na kraju bio u samom vrhu. Samo mi je zao mi je sto neke sitne duse na celu sa Federerom osporavaju ne samo Novakov rad i fer plej ponasanje, nego i ljudske osobine. Povredjen je ostao da odigra mec do kraja iako mu je bio ugrozen nastup na RG, sve iz fer pleja prema publici koja ga gleda i protivniku. Mislim da je bio blizu odluci da preda, ali nije hteo jer ga je opet Federer cesto kritikovao zbog predaja. Naravno da je Federer odigrao odlicno jer je Novak bio povredjen i nije mogao da vrati lopticu. Strasno je saznanje da je Novak okruzen ovakvim nulama od ljudi...

Pristrasnost

pre 10 godina

Kao prvo, hiljadu puta sam naisla na neslaganje u ovome sto napisete i onome sto kaze neko ko je protivnik Novaku. Izmenite ga kako vam odgovara. Pristrasni ste. A drugo, i da je rekao tako u pravu je. Jer je Djokovic fino udarao. Morao je da se potrudi. A i dosadilo je da uvek kada gubi, to je zato sto je povredjen, i uvek se umanjuje protivnikova pobeda. I pre nego sto krenete da pricate kako sam i ja pristrasna recicu vam da nisam Federerov navijac.

mira

pre 10 godina

Novace trebao si da predas mec a ne da upripastavas zdravlje. TI SI SJAJAN COVEK I SPORTISTAS. Ali neko kao sto je Federer to ne zasluzuje. Oporavi se sto pre i nastavi da blistas onako kako samo ti umes. Tebi i tvojoj porodici svako dobro.

mira

pre 10 godina

Federer je primer dobrog tenisera i loseg coveka, Igras sa povredjenim protivnikom i izjavljujes da je tvoja igra odlucila. Uvek je sav srecan kad neko pobedi Novaka, a on sija jer povredjeni Protivnik ne moze da pruzi otpor. Zar je to ponasanje sportiste.Kako ce sa Vavrinkom koga obozava.? Ili ce mu Vavrinka pokloniti mec? Videcemo,

oxydant

pre 10 godina

"Video sam da je povređen,ali to nije uticalo na ishod meča"-Contradictio in adjecto!
Veliki teniser,ali mnogo glupava izjava.Šteta,niko nije savršen...

trener

pre 10 godina

Ono što Đoković nikad neće naučiti, čak i posle 34 odigrana međusobna meča, je to da se Federer nikad ne gađa u telo kada krene na mrežu, jer viner voleje izvlači gde god mu se baci loptica a posebno pod noge.

Kad Đoković dođe na mrežu i protivnika sa 2 udarca satera u neki ugao terena (uz ogroman nebranjeni deo terena) budite sigurni u 99% slučajeva da taj treći udarac (kojim bi trebalo da osvoji poen) neće poslati u nebranjeni deo nego tamo gde je ostao igrač. Pročitan je, ali on i dalje uporno gađa ka protivniku čak i kad je on izbačen sa terena. Koliko je samo puta tako izgubio poen.

Federer je najbolji volej igrač na mreži dok je Đoković najgori, jer i pored toga što se tu ne snalazi on uporno forsira izlaske na mrežu i uporno biva namagarčen. Dokle više? I Nadalu Federer često istrčava na mrežu ali ga ovaj ubija brzim i laserski preciznim paralelama.

Povreda je odlučila meč i pre samog početka jer je Đoković izašao na teren fizički i psihički nespreman. Verovatno bi i sa povredom pobedio nekog slabijeg igrača, ali protiv top 5 tenisera (posebno Federera) to nije moguće. Valjda je Đoković to dosad naučio u karijeri. Trebalo je da preda meč pre izlaska na teren, a ne da daje povoda Federeru da ga ovakvom izjavom provocira.

Inače koliko je Federer arogantan i naduvan govori i njegova izjava da su njegovi mečevi sa Nadalom najveće rivalstvo u istoriji tenisa, što nisu ni po broju ni po neizvesnosti rezultata.

velicar

pre 10 godina

Istina.Dobio bi ga i bez povrede Novakove.Kad je shvatio da je Fedex bolji i da nema sanse spustio je ritam da ne rizikuje vecu povredu..

Tropa de Elite

pre 10 godina

ovo je bezobrazno.Čak mislim da je to jedna vrsta spec rata protiv Djokovića.Federer je najbolji svih vremena(statistički),ova dvojic moraju dobro da zapnu,ali je sada Novak bolji.Takodje je činjenica da Federerova era i ova sadasnja nemaju nikakvih slicnosti.Fedex je bio usamljen,ovo sada je gladijatorska borba.Voleo bih da se Novak oporavi potpuno i da se sretnu na RG u polufinalu.Pa da vidimo onda kom' opanci,kom' Ribok patike...I Hristos voskrese,srećan Vaskrs.

Ivan

pre 10 godina

Gospodin covek, jos jedan dokaz koliki je covek, da pobedio bi sigurno da Nole nije bio povredjen, ali malo juce, sramna izjava, uvek je on najbolji, kad gubi nisam bio u ovom mecu, lose sam igrao, nikad da pohvali protivnika da je bio bolji, a kad pobedjuje on je ovo ono, NIKAD nije priznao da je neko odigrao dobro, neciju dobru igru, a ovde kao odlucio on a ne povreda, samo se ti nadaj! DObar igrac svakako, to je nesporno, ali NIKADA NIJE I NECE DA BUDE VELIKI COVEK!!!!!!!!!!!!!!!

?

pre 10 godina

po meni ova izjava predstavlja veliko postovanje prema Djolu.Rodja zna da je Nole povredjen i da mora da zapne iz petnih zila da bi ga pobedio.

SrbinCCCC

pre 10 godina

Federer nije ni do kolena po ponasanju prema Djokovicu! Moze biti Federer najveci svih vremena, ali je veoma mali covek!!! Jako jadno od coveka koji je sve osvojio!

Nole ne brini se ti imas ogromnu armiju navijaca!!!

Lud, zbunjen, normalan...

pre 10 godina

Najveći gospodin koji je kročio na teniski teren.... Svaka čast legendo,živ bio još 100 god a Monte karlo neka i dalje čeka titulu :-D

Ratko Jevtovic

pre 10 godina

Koji licemer; Nole se sa 60% nosio ravnopravno dok je mogao da istrpi bol i mao sansu za prvi set. Stvarno steta sto Nole nije bio fit; ovako ostade Rodzeru prostor da se zaludjuje.
Sretan Vam svima Uskrs!
Puno pozdrava iz Perta, Australija

Deni

pre 10 godina

@yoko

Ti ocito nisi shvatio ili nisi gledao taj mec pa pises gluposti.Kada Novak ili bilo koji igrac dobije onakve ovacije od publike onda mozes nesto da pricas.Ne navijam za Noleta, ali ne uzivam u necijoj patnji, time pokazujes da si covek bez emocija.Druskane plakao bi i ti da tebi tako aplaudiraju.Kad imas toliko ljudi sirom sveta koji te obozavaju i kojima si uzor, to je nesto najlepse na svetu.

N.

pre 10 godina

Povreda nije odlucila mec!?! Ocigledno jedino ovakvim izjavama moze da gradi samopouzdanje, posto svi znamo sta se desavalo na terenu. Sem njega!
P.S. Wawrinka ce ga razneti! Jedva cekam! Nikada nece osvojiti MC! Nije zasluzio!
Inace ne mrzim nikoga ali ovakvim izjavama me zaista razocara "najbolji ikada"!

FedEx

pre 10 godina

Vidim da se mnogi nisu pridrzavali ovog uputstva i da mnogi komentari sadrze govor mrznje i uvrede i opet se takvi komentari prikazuju.Za Djokovicevu povredu smo culi juce, ali nije rekao da ga boli i da je povreda ozbiljna.Prvi set je Novak odigrao na svom nivou i mislio je da ako dobije taj set, drugi ce lako.Tek je u drugom setu pocela da ga boli ruka.Pa sta, i Federer je imao problema sa ledjima prosle godine i imao je mononukleozu pa nije se izvlacio i kukao.A njegova povreda je trajala daleko duze od ove Novakove.Danas je Federer odigrao dobro, mada je moglo jos bolje.Bezobrazno je sa Novakove strane da sa takvom rukom izlazi na teren protiv Federera misleci da moze da ga dobije jer je to po meni ismejavanje i omalovazavanje protivnika.I da ga je dobio, sacekao bi ga fenomenalni Vavrinka i sta je time dobio?Izgubio bi, a ruku bi jos vise povredio.Par nedelja nisu igrali turnire, imali su malo odmora, Nole je igrao 2 meca koja su stala u 1.30 minuta, treci mec (jucerasnji) se mucio iako su svi mislili da ga dobija sa nulom.Nije imao meceve gde se preterano umarao i da je ukazivalo na to da mu je ruka ozbiljnije povredjena.Mnogima je Nole uzor i gledaju ga od malih pa do onih malo vecih i trebao bi svakako da pripazi sta govori tokom meca jer to deca gledaju.Svi koji gube ili nisu zadovoljni svojom igrom ne smeju tako da se ponasaju.Nemojte pljuvati Federera kad ima i Nole svojih mana i to u izobilju.

Vlada 91

pre 10 godina

Slusao sam interviju,Federer uopste nije rekao ovo.Vec je govorio kako je tesko ostati fokusiran na mec kada je protivnik povredjen i da se ta rutina stice sa iskustvom.

Stri le

pre 10 godina

BRUKA ZA FEDRERA! Odgovor je trebalo da glasi: "Nadam se da se nije ozbiljno povredio. Zelim mu da se sto pre oporavi, pa da publici ponovo pruzamo spektakle."

Jovajsa

pre 10 godina

Kljuc je treneru.Nole je doveo svog trenera iz birtije,a Federer je uzeo Edberga koji je nakon profesionale igracke krijere ostao u tenusu i ima svoju tenisku skolu.

Zena bez imena

pre 10 godina

Istina, pokusavate da umanjite pobedu Rogerovu.U prvom setu je bilo izjednaceno, zasto se tada nije zalio.Postujem izjave, lupajte minuse!

Popaj

pre 10 godina

Federer je nekada davno izjavio da ne vidi Đokovića kao svetskog br 1 već Mareja.On je veoma subjektivan u izjavama i to mu je mana koja ne ide uz najboljeg tenisera svih vremena.

.

pre 10 godina

Muka mi je od ovih ljudi(koji imaju nesto da kazu protiv djokovica).On nas predstavlja u dobrom svetlu,on je nas ambasador. Covek se bori za Srbiju, znate li koliko bi amerikanci dali para da na mestu gde pise Srbija piseUSA, i kakve veze ima taj porez koliko politicara ne placa porez pa ih ne pljujete ko njega.Kad bi vas sreo pljunuo bih vas u lice, nezahvalnici!!!

glasac ds-a

pre 10 godina

Jok i nije odlučila meč?! Oduvek mi nije bilo jasno zašto Federera proglašavaju fer plej teniserom.U drugom setu se videlo da Nole igra samo da ne bi predao meč i da ne bi Roger i slični osuli paljbu po njemu.

Ribnički Delfin

pre 10 godina

Nije mi jasno da covek sa toliko uspeha u zivotu bude ovoliko iskompleksiran. Kako ce da ga Vavrenka nauci pameti. Moram da gledam finale smeha radi.

V.B.

pre 10 godina

Sta vam radi ovaj covek, zaista je nepobediv, a porez placa u Swizi i to jos koji !?
(parkinson, 19. april 2014 20:27)A zašto bi menjao kad su u Švajcarskoj porezi među najmanjima?

Oskar

pre 10 godina

Federer je rekao da povreda nije odlucila mec. Znaci u smislu, "Da nisam igrao dobro, pobijedio bi me i povrijedjen". Sve sto je rekao je u redu. Šta ste odmah napali

yoko

pre 10 godina

Novak je izgubio, i tu nista nije sporno, ali za razliku od Federera, Novak je Covek. Pozdrav Federerovim navijacima, ali ja cu zauvek pamtiti kako je Federer plakao u Australiji.:)))))))

ŽAE

pre 10 godina

Sta vam radi ovaj covek, zaista je nepobediv, a porez placa u Swizi i to jos koji !?
(parkinson, 19. april 2014 20:27)

Au, pa nemoj im još i porez spominjati, i ovako im je dosta muke kad ih Rođa bocne na račun Đokarinog glumatanja...

Jasna

pre 10 godina

Nije sporno da je RF igrao dobro ali on ovakvom izjavom da Noletova povreda nije uticala na ishod meca sam sebi skace u usta. RF je po originalnom prevodu izjavio kako je video da se Novak zbog povrede muci. Pa ako vec konstatuje da se mucio i da je povredjen kako to onda nije uticalo na ishod meca. A za sve one skeptike ili one kojima Novak nije simpatican-treba biti covek i reci sledece: Rodzer je pobedio, igrace u finalu i to je ono sto ce ostati upamceno, ali cinjenica je da Novak nije mogao da mu se suprotstavi na pravi nacin zbog povrede koja se ne dovodi u pitanje.

Srbin

pre 10 godina

Sram te bilo!!! Jedan od najljigavijih, najprepotentnijih i najnarcisoidnijih sportista svih vremena! Broj fanova ovog coveka samo pokazuje koliko je ustvari ovaj svet prolupao!

Pozdrav iz Toronta

pre 10 godina

Moram da se slozim sa Rodzerom. Tenis ima jako izrazenu psiholosku komponentu. Dok postoji sansa da se pobedi i adrenalin kljuca, fizicki bol ne igra ulogu. Rodzer je dobio prvi set odlicnom igrom, i to mu se ne moze oduzeti. Novakova glava je tada izracunala da sa takvim zglobom nema sanse da dobuje sledeca dva seta, i to je bio kraj - telo pocinje sve vise da boli, i sve ide vrlo brzo nizbrdo.

dragan

pre 10 godina

Ne mogu da verujem,kakva izjava!Nikad u zivotu nije priznao da je neko bolji od njega,uvek postoji razlog zasto on nije pobedio jer kad on igra najbolje niko ga ne moze pobediti.To je jedna crta koju on nosi kroz citavu karijeru i Novakov pozdrav posle meca vam govori o Novakovoj velicini,kada ste videli F kad izgubi od Noleta da to normalno prihvata,uvek je namrgodjen i jedva se pozdravi na mrezi.
Prosecna brzina prvog i drugog servisa vam dovoljno govori koja se razlikuje za skoro 20 km/h da je ovo glupost i neistina sto Federer govori.Federer ima jaci servis ali u proseku se to naravna sa Novakovim,ali ovo danas se vidi da je kocio prilikom i prvog i drugog servisa!

rfe

pre 10 godina

Nije treci teniser sveta. No, sve Feki zna... Igrao je dobro, ali ni Djokara nije bio u mogucnosti da pruzi dobru igru. U svakom slucaju, opet idu price kako se Novak povlaci sa turnira "ni zbog cega".

Heba

pre 10 godina

Upravo je tako kako kaze: Djokara igra fenomenalno prvi set, a ... Rodja ga dobija.
Pa sta bi onda bio razlog, nego Rodjina dobra igra.
A vii sto mrzite istinu, a vole Djokaru ... sta vam je Rodja skrivio?

bla bla

pre 10 godina

Evo izvorno: Of course, I did see that Novak was struggling at one point," said Federer. "For me it was more just making sure that from my side I was playing a good, solid, tough match with some good defensive play sometimes, but mostly trying to stay on the offensive as much as I could. I think I was able to deliver from my side, which is key."

"Naravno da sam video da se Novak muci od jednog trenutka. Za mene je bilo najbitnije da ja sa moje strane odigram dobro.....uspeo sam i to je bio kljuc pobede"
Ili ljudi koji prevode su nekompetentni ili namerno stavljaju ovakav ,jadan, naslov.
I juce je Novak bio povredjen , ali Garsija nije uspeo da to iskoristi i da odigra i treci set dobro sa svoje strane i to je kljuc poraza.
Znaci , Federer je izjavio da je primetio povredu, ali je ostao fokusiran na svoju igru. Sta je tu lose rekao?

Vragolan

pre 10 godina

Normalno da nije, samim tim što je izašao na teren Đoković je poručio da je dovoljno fizički spreman za meč. Federer nema šta da dokazuje, dobio je po merilima svih zdravog Đokovića nedavno u Dubaiju, i igrao taj-brejk u odlučujucem setu drugog meča u Indian Velsu, zašto i sada ne bi dobio meč protiv njega ?

hosimin

pre 10 godina

Lol, od svega izrecenog novinari u naslov stavljaju cinjenicu, koja je marginalno izrecena i potpuno izvucena iz konteksta. Naslov je mogao da glasi "Sjajna igra je napravila razliku" ili "Nisam ocekivao pobedu" sto je takodje izreceno, ali s obzirom da je cilj navlacenje gneva kod onih, od kojih polovina nisu ni procitali tekst, naslov je prigodan.

RF81

pre 10 godina

Tako je legendo ! Ni tebe niko nije zalio celu proslu sezonu,kad si muku mucio sa ledjima ! Onda su te veliki poznavaoci tenisa slali u penziju,a naravno vidi se kakav si genije kad si zdrav !

fedex1

pre 10 godina

Legenda! Svi mi znamo da niko osim Nadala ne moze dobiti Rogera kad igra svoju igru. Novak nikad ne moze igracki dobiti Rogera, vec iskljucivo ako Roger previse gresi ili fizicki padne.

Miki

pre 10 godina

Složio bih se sa svim predhodnim komentarima da nema većeg tenisera i manjeg čoveka od Federera. Ono što meni, međutim, nikako ne ide u glavu je ovaj naš glumac koji je u stanju da povređen izađe na teren i još očekuje da može da pobedi prve igrače sveta... Ako je i od njega mnogo je! Na predhodnom turniru su mu dva protivnika predala meč bez borbe a zbog povrede i ne vidim ništa loše, sporno, da to i on učini ako je povređen, bolestan i sl. Mnogo korektnije nego da ga gledamo kako se vuče i stenje po terenu a o nama kraj ekrana koji se nerviramo da i ne pričam...

JJ&Maria Sharapova fan

pre 10 godina

I da meni neko objasni kako ovog coveka moze da voli kao igraca. Ja mogu da imam respekt za njegove teniske rezultate, i to je sve. Novak sa jedva pola gasa ti je umalo uzeo set, o cemu mi pricamo ovde

coabree

pre 10 godina

Slazem se sa izjavom Fedexa u prvom setu je sve bio normalon, kad je Fedex spasao 2 set lopte odjednom se stvari menjaju drasticno, drugi set netreba komentarisati previse... Sve u svemu bravo kralju tenisa, Idemo po titulu sutra, i da budes broj 1 na listi za ovu godinu!! i 1 reket Svajcarske, i svetski broj 3! Zato sto si jednostavno najbolji i bez premca!! Uveren sam da je Wimbldon tvoj ove godine, jedva cekam :)

senad

pre 10 godina

10dana ima povredu a igra turnir do kraja. Dere protivnike za manje od jednog sata i kad je tezi protivnik povreda koja u prvom setu po igri se ne vidi nigde.

Darstar

pre 10 godina

Neverovatno je da je neko ovoliko arogantan kao Federer. Postujem njegove rezultate i ne sporim da je jedan od najboljih ikada, ali ovakve izjave mi stvarno nisu jasne. Djokovic je oduvek bio daleko bolji igrac na sljaci od Federera, a cak i danas je bio bolji veci deo prvog seta, dok povreda nije pocela da utice na njegovu igru. U drugom setu direktno pod uticajem povrede nije pruzio ni 20% svojih mogucnosti i to je jasno svima

IronMan

pre 10 godina

Ne, nego će da kaže "Realno, Novak me je odrao u I setu, koji sam dobio ludom srećom, jer je Novak obnovio povredu. Posle mi je bilo lakše, jer on više nije mogao da igra..."?! Čestitam čiča, sreća prati hrabre!

Struki

pre 10 godina

Veliki sportista,ali zaista MALI COVEK! Cinicno objasnjenje zasto je pobedio,govori sve o njemu...Pa ceo svet je video da Novak igra sa 40% mogucnosti,bez servisa maltene,ali Federer se pravi lud! Napred Novace odmori se i zaleci zglob,a onda pravac Madrid i sve ih rasturi!

dino

pre 10 godina

ahahha...znao sam da ce nesto ovako da izjavi :D zato je i kralj...cim si na terenu znaci da si i spreman za borbu ...a ovaj posto izgubi prvi set gde se nije uopste videlo da ima problema postade kao povredjen ...ma daj

Novosadjanin.

pre 10 godina

Jednostavno mizerija od coveka... Ima 1 korektnu izjavu i 20 nekorektnih. Pa ti si se suocio sa dve set lopte sa Djokovicem koji je imao zavijenu ruku.
Najveci u istoriji koji ce najverovatnije zavrsiti sa negativnim skorom sa Nadalom, Djokovicem i Marejem.
Zamisljam situaciju u kojoj bi Jordan bio najbolji u slicnoj situaciji, nesto mi ne ide...

nemanja

pre 10 godina

hahahha,e ako mu je rekao,videlo se u finisu meca da se federer iznervirao od prenemaganja djokovica,ne kazem da djokovic glumi,ali izgledalo je kao da igra bez nogu i ruku...i mislim da je to bilo nesportsko ponasanje.setite se delpotra i njegove povrede,predao je mec bez prenemaganja pri njegovom vodjstvu i plakao je lik,i njega mi je bilo iskreno zao,a djokovica nimalo,jer povredu nije pominjao do ovog meca,a kao ga boli 10 dana...ma vazi...Realno djokovic je nepobediv,moze da izgubi samo kada je povredjen...

Mikoli

pre 10 godina

Ok, ne moras da potvrdis ono sto svi znamo. Probaj jednom da budes covek i kazi DA, Novakova povreda mi je pomogla u velikoj meri ali i pored toga sam igrao dobro i osecao se dobro na terenu. Bar toliko da si rekao ali ne, ne mozes preko toga. Novak da je bio potpuno zdrav odrao bi te kao nekog pacera, pa bi posle opet izmislio neki alibi samo da ne kazes da je bolji. Ugledaj se malo na Rafu, kada Novaka vec mrzis mali covece...

Srbin

pre 10 godina

Sram te bilo!!! Jedan od najljigavijih, najprepotentnijih i najnarcisoidnijih sportista svih vremena! Broj fanova ovog coveka samo pokazuje koliko je ustvari ovaj svet prolupao!

bla bla

pre 10 godina

Evo izvorno: Of course, I did see that Novak was struggling at one point," said Federer. "For me it was more just making sure that from my side I was playing a good, solid, tough match with some good defensive play sometimes, but mostly trying to stay on the offensive as much as I could. I think I was able to deliver from my side, which is key."

"Naravno da sam video da se Novak muci od jednog trenutka. Za mene je bilo najbitnije da ja sa moje strane odigram dobro.....uspeo sam i to je bio kljuc pobede"
Ili ljudi koji prevode su nekompetentni ili namerno stavljaju ovakav ,jadan, naslov.
I juce je Novak bio povredjen , ali Garsija nije uspeo da to iskoristi i da odigra i treci set dobro sa svoje strane i to je kljuc poraza.
Znaci , Federer je izjavio da je primetio povredu, ali je ostao fokusiran na svoju igru. Sta je tu lose rekao?

JJ&Maria Sharapova fan

pre 10 godina

I da meni neko objasni kako ovog coveka moze da voli kao igraca. Ja mogu da imam respekt za njegove teniske rezultate, i to je sve. Novak sa jedva pola gasa ti je umalo uzeo set, o cemu mi pricamo ovde

Struki

pre 10 godina

Veliki sportista,ali zaista MALI COVEK! Cinicno objasnjenje zasto je pobedio,govori sve o njemu...Pa ceo svet je video da Novak igra sa 40% mogucnosti,bez servisa maltene,ali Federer se pravi lud! Napred Novace odmori se i zaleci zglob,a onda pravac Madrid i sve ih rasturi!

yoko

pre 10 godina

Novak je izgubio, i tu nista nije sporno, ali za razliku od Federera, Novak je Covek. Pozdrav Federerovim navijacima, ali ja cu zauvek pamtiti kako je Federer plakao u Australiji.:)))))))

Mikoli

pre 10 godina

Ok, ne moras da potvrdis ono sto svi znamo. Probaj jednom da budes covek i kazi DA, Novakova povreda mi je pomogla u velikoj meri ali i pored toga sam igrao dobro i osecao se dobro na terenu. Bar toliko da si rekao ali ne, ne mozes preko toga. Novak da je bio potpuno zdrav odrao bi te kao nekog pacera, pa bi posle opet izmislio neki alibi samo da ne kazes da je bolji. Ugledaj se malo na Rafu, kada Novaka vec mrzis mali covece...

glasac ds-a

pre 10 godina

Jok i nije odlučila meč?! Oduvek mi nije bilo jasno zašto Federera proglašavaju fer plej teniserom.U drugom setu se videlo da Nole igra samo da ne bi predao meč i da ne bi Roger i slični osuli paljbu po njemu.

Pozdrav iz Toronta

pre 10 godina

Moram da se slozim sa Rodzerom. Tenis ima jako izrazenu psiholosku komponentu. Dok postoji sansa da se pobedi i adrenalin kljuca, fizicki bol ne igra ulogu. Rodzer je dobio prvi set odlicnom igrom, i to mu se ne moze oduzeti. Novakova glava je tada izracunala da sa takvim zglobom nema sanse da dobuje sledeca dva seta, i to je bio kraj - telo pocinje sve vise da boli, i sve ide vrlo brzo nizbrdo.

Oskar

pre 10 godina

Federer je rekao da povreda nije odlucila mec. Znaci u smislu, "Da nisam igrao dobro, pobijedio bi me i povrijedjen". Sve sto je rekao je u redu. Šta ste odmah napali

Darstar

pre 10 godina

Neverovatno je da je neko ovoliko arogantan kao Federer. Postujem njegove rezultate i ne sporim da je jedan od najboljih ikada, ali ovakve izjave mi stvarno nisu jasne. Djokovic je oduvek bio daleko bolji igrac na sljaci od Federera, a cak i danas je bio bolji veci deo prvog seta, dok povreda nije pocela da utice na njegovu igru. U drugom setu direktno pod uticajem povrede nije pruzio ni 20% svojih mogucnosti i to je jasno svima

Jasna

pre 10 godina

Nije sporno da je RF igrao dobro ali on ovakvom izjavom da Noletova povreda nije uticala na ishod meca sam sebi skace u usta. RF je po originalnom prevodu izjavio kako je video da se Novak zbog povrede muci. Pa ako vec konstatuje da se mucio i da je povredjen kako to onda nije uticalo na ishod meca. A za sve one skeptike ili one kojima Novak nije simpatican-treba biti covek i reci sledece: Rodzer je pobedio, igrace u finalu i to je ono sto ce ostati upamceno, ali cinjenica je da Novak nije mogao da mu se suprotstavi na pravi nacin zbog povrede koja se ne dovodi u pitanje.

Ribnički Delfin

pre 10 godina

Nije mi jasno da covek sa toliko uspeha u zivotu bude ovoliko iskompleksiran. Kako ce da ga Vavrenka nauci pameti. Moram da gledam finale smeha radi.

Novosadjanin.

pre 10 godina

Jednostavno mizerija od coveka... Ima 1 korektnu izjavu i 20 nekorektnih. Pa ti si se suocio sa dve set lopte sa Djokovicem koji je imao zavijenu ruku.
Najveci u istoriji koji ce najverovatnije zavrsiti sa negativnim skorom sa Nadalom, Djokovicem i Marejem.
Zamisljam situaciju u kojoj bi Jordan bio najbolji u slicnoj situaciji, nesto mi ne ide...

RF81

pre 10 godina

Tako je legendo ! Ni tebe niko nije zalio celu proslu sezonu,kad si muku mucio sa ledjima ! Onda su te veliki poznavaoci tenisa slali u penziju,a naravno vidi se kakav si genije kad si zdrav !

dragan

pre 10 godina

Ne mogu da verujem,kakva izjava!Nikad u zivotu nije priznao da je neko bolji od njega,uvek postoji razlog zasto on nije pobedio jer kad on igra najbolje niko ga ne moze pobediti.To je jedna crta koju on nosi kroz citavu karijeru i Novakov pozdrav posle meca vam govori o Novakovoj velicini,kada ste videli F kad izgubi od Noleta da to normalno prihvata,uvek je namrgodjen i jedva se pozdravi na mrezi.
Prosecna brzina prvog i drugog servisa vam dovoljno govori koja se razlikuje za skoro 20 km/h da je ovo glupost i neistina sto Federer govori.Federer ima jaci servis ali u proseku se to naravna sa Novakovim,ali ovo danas se vidi da je kocio prilikom i prvog i drugog servisa!

hosimin

pre 10 godina

Lol, od svega izrecenog novinari u naslov stavljaju cinjenicu, koja je marginalno izrecena i potpuno izvucena iz konteksta. Naslov je mogao da glasi "Sjajna igra je napravila razliku" ili "Nisam ocekivao pobedu" sto je takodje izreceno, ali s obzirom da je cilj navlacenje gneva kod onih, od kojih polovina nisu ni procitali tekst, naslov je prigodan.

Heba

pre 10 godina

Upravo je tako kako kaze: Djokara igra fenomenalno prvi set, a ... Rodja ga dobija.
Pa sta bi onda bio razlog, nego Rodjina dobra igra.
A vii sto mrzite istinu, a vole Djokaru ... sta vam je Rodja skrivio?

IronMan

pre 10 godina

Ne, nego će da kaže "Realno, Novak me je odrao u I setu, koji sam dobio ludom srećom, jer je Novak obnovio povredu. Posle mi je bilo lakše, jer on više nije mogao da igra..."?! Čestitam čiča, sreća prati hrabre!

dino

pre 10 godina

ahahha...znao sam da ce nesto ovako da izjavi :D zato je i kralj...cim si na terenu znaci da si i spreman za borbu ...a ovaj posto izgubi prvi set gde se nije uopste videlo da ima problema postade kao povredjen ...ma daj

senad

pre 10 godina

10dana ima povredu a igra turnir do kraja. Dere protivnike za manje od jednog sata i kad je tezi protivnik povreda koja u prvom setu po igri se ne vidi nigde.

nemanja

pre 10 godina

hahahha,e ako mu je rekao,videlo se u finisu meca da se federer iznervirao od prenemaganja djokovica,ne kazem da djokovic glumi,ali izgledalo je kao da igra bez nogu i ruku...i mislim da je to bilo nesportsko ponasanje.setite se delpotra i njegove povrede,predao je mec bez prenemaganja pri njegovom vodjstvu i plakao je lik,i njega mi je bilo iskreno zao,a djokovica nimalo,jer povredu nije pominjao do ovog meca,a kao ga boli 10 dana...ma vazi...Realno djokovic je nepobediv,moze da izgubi samo kada je povredjen...

V.B.

pre 10 godina

Sta vam radi ovaj covek, zaista je nepobediv, a porez placa u Swizi i to jos koji !?
(parkinson, 19. april 2014 20:27)A zašto bi menjao kad su u Švajcarskoj porezi među najmanjima?

Vragolan

pre 10 godina

Normalno da nije, samim tim što je izašao na teren Đoković je poručio da je dovoljno fizički spreman za meč. Federer nema šta da dokazuje, dobio je po merilima svih zdravog Đokovića nedavno u Dubaiju, i igrao taj-brejk u odlučujucem setu drugog meča u Indian Velsu, zašto i sada ne bi dobio meč protiv njega ?

fedex1

pre 10 godina

Legenda! Svi mi znamo da niko osim Nadala ne moze dobiti Rogera kad igra svoju igru. Novak nikad ne moze igracki dobiti Rogera, vec iskljucivo ako Roger previse gresi ili fizicki padne.

ŽAE

pre 10 godina

Sta vam radi ovaj covek, zaista je nepobediv, a porez placa u Swizi i to jos koji !?
(parkinson, 19. april 2014 20:27)

Au, pa nemoj im još i porez spominjati, i ovako im je dosta muke kad ih Rođa bocne na račun Đokarinog glumatanja...

coabree

pre 10 godina

Slazem se sa izjavom Fedexa u prvom setu je sve bio normalon, kad je Fedex spasao 2 set lopte odjednom se stvari menjaju drasticno, drugi set netreba komentarisati previse... Sve u svemu bravo kralju tenisa, Idemo po titulu sutra, i da budes broj 1 na listi za ovu godinu!! i 1 reket Svajcarske, i svetski broj 3! Zato sto si jednostavno najbolji i bez premca!! Uveren sam da je Wimbldon tvoj ove godine, jedva cekam :)

Bojan

pre 10 godina

Nemojte zlonamerno da prevodite vest! Federer uopšte nije to rekao. Rekoa je:

"Jeste, video sam da se Novak u jednom trenutku mučio. Za mene je bilo bitno da se trudim da igram dobar, solidan jak meč sa povremenom dobrom odbrambenom igrom, i da se u većem delu trudim da budem u napadu što više mogu. Mislim da sam to uspeo, što je po meni ključ."

"Of course, I did see that Novak was struggling at one point," said Federer. "For me it was more just making sure that from my side I was playing a good, solid, tough match with some good defensive play sometimes, but mostly trying to stay on the offensive as much as I could. I think I was able to deliver from my side, which is key."

Kobe sucks

pre 10 godina

KOLIKO arogancije i nadmenosti! Siguran sam 100% da bi mu izjava bila drugacija da je pobedio povredjenog Nadala! Novak Djokovic je svima bio trn u oku od trenutka kada je prvi put zamahnuo reketom na ATP turu, pogotovo Federeru. Zato Novace, ponosu Srbije, kapa dole i dubok naklon za sve sto si uradio u zivotu i tenisu! Setite se kroz sta je sve decko prosao da bi na kraju bio u samom vrhu. Samo mi je zao mi je sto neke sitne duse na celu sa Federerom osporavaju ne samo Novakov rad i fer plej ponasanje, nego i ljudske osobine. Povredjen je ostao da odigra mec do kraja iako mu je bio ugrozen nastup na RG, sve iz fer pleja prema publici koja ga gleda i protivniku. Mislim da je bio blizu odluci da preda, ali nije hteo jer ga je opet Federer cesto kritikovao zbog predaja. Naravno da je Federer odigrao odlicno jer je Novak bio povredjen i nije mogao da vrati lopticu. Strasno je saznanje da je Novak okruzen ovakvim nulama od ljudi...

bla bla

pre 10 godina

2011 je Nole bio fit i nepobediv ,pa izgubio u polufinalu RG od Federera. Ove godine su igrali dva puta, bili su fit. Prvi put je dobio Federer u tri seta, drugi put Nole 7:6 u odlucujucem. Da je Del Potro fit a ne od 2010 da igra jednu pa preskace drugu godinu , mozda bi on bio prvi. Mozda bi Marej bio prvi da nije isao na operaciju ledja, mozda, mozda. Mozda bi Federer osvojio US da Nole nije zazmurio i na mec loptu lupio svom snagom ritern viner, mozda, mozda...Prosle godine kad je Federer gubio od Delbonisa, Brandsa, Robreda 3:0 na US, Sthkovskog na WB, niko nije rekao da je to zbog ledja, nego da je procitana igra, da je mator itd...povrede su deo sporta, ako zelis biti najbolji, imaj strucnjake oko sebe. Ne mislim na nas strucnjake koji komentarisemo na b92 :) Pozdrav

rfe

pre 10 godina

Nije treci teniser sveta. No, sve Feki zna... Igrao je dobro, ali ni Djokara nije bio u mogucnosti da pruzi dobru igru. U svakom slucaju, opet idu price kako se Novak povlaci sa turnira "ni zbog cega".

Pristrasnost

pre 10 godina

Kao prvo, hiljadu puta sam naisla na neslaganje u ovome sto napisete i onome sto kaze neko ko je protivnik Novaku. Izmenite ga kako vam odgovara. Pristrasni ste. A drugo, i da je rekao tako u pravu je. Jer je Djokovic fino udarao. Morao je da se potrudi. A i dosadilo je da uvek kada gubi, to je zato sto je povredjen, i uvek se umanjuje protivnikova pobeda. I pre nego sto krenete da pricate kako sam i ja pristrasna recicu vam da nisam Federerov navijac.

Miki

pre 10 godina

Složio bih se sa svim predhodnim komentarima da nema većeg tenisera i manjeg čoveka od Federera. Ono što meni, međutim, nikako ne ide u glavu je ovaj naš glumac koji je u stanju da povređen izađe na teren i još očekuje da može da pobedi prve igrače sveta... Ako je i od njega mnogo je! Na predhodnom turniru su mu dva protivnika predala meč bez borbe a zbog povrede i ne vidim ništa loše, sporno, da to i on učini ako je povređen, bolestan i sl. Mnogo korektnije nego da ga gledamo kako se vuče i stenje po terenu a o nama kraj ekrana koji se nerviramo da i ne pričam...

BG

pre 10 godina

Još jedan trenutak, kada Federer propušta priliku, da...ućuti! Šteta za gentlemana njegovog formata! Ne sećam se, da je Nole ikada dao izjave tog tipa.

trener

pre 10 godina

Ono što Đoković nikad neće naučiti, čak i posle 34 odigrana međusobna meča, je to da se Federer nikad ne gađa u telo kada krene na mrežu, jer viner voleje izvlači gde god mu se baci loptica a posebno pod noge.

Kad Đoković dođe na mrežu i protivnika sa 2 udarca satera u neki ugao terena (uz ogroman nebranjeni deo terena) budite sigurni u 99% slučajeva da taj treći udarac (kojim bi trebalo da osvoji poen) neće poslati u nebranjeni deo nego tamo gde je ostao igrač. Pročitan je, ali on i dalje uporno gađa ka protivniku čak i kad je on izbačen sa terena. Koliko je samo puta tako izgubio poen.

Federer je najbolji volej igrač na mreži dok je Đoković najgori, jer i pored toga što se tu ne snalazi on uporno forsira izlaske na mrežu i uporno biva namagarčen. Dokle više? I Nadalu Federer često istrčava na mrežu ali ga ovaj ubija brzim i laserski preciznim paralelama.

Povreda je odlučila meč i pre samog početka jer je Đoković izašao na teren fizički i psihički nespreman. Verovatno bi i sa povredom pobedio nekog slabijeg igrača, ali protiv top 5 tenisera (posebno Federera) to nije moguće. Valjda je Đoković to dosad naučio u karijeri. Trebalo je da preda meč pre izlaska na teren, a ne da daje povoda Federeru da ga ovakvom izjavom provocira.

Inače koliko je Federer arogantan i naduvan govori i njegova izjava da su njegovi mečevi sa Nadalom najveće rivalstvo u istoriji tenisa, što nisu ni po broju ni po neizvesnosti rezultata.

Vlada 91

pre 10 godina

Slusao sam interviju,Federer uopste nije rekao ovo.Vec je govorio kako je tesko ostati fokusiran na mec kada je protivnik povredjen i da se ta rutina stice sa iskustvom.

oxydant

pre 10 godina

"Video sam da je povređen,ali to nije uticalo na ishod meča"-Contradictio in adjecto!
Veliki teniser,ali mnogo glupava izjava.Šteta,niko nije savršen...

TAP3AH

pre 10 godina

Alo, Fedex zaista nije kriv za Noletovu povredu!
I, lepo čovek veli da je i sam iznenađen svojim plasmanom u finale.
Ne treba niko da ga voli ili ne voli, jednostavno je iskoristio priliku, kao što bismo svi uradili...

SrbinCCCC

pre 10 godina

Federer nije ni do kolena po ponasanju prema Djokovicu! Moze biti Federer najveci svih vremena, ali je veoma mali covek!!! Jako jadno od coveka koji je sve osvojio!

Nole ne brini se ti imas ogromnu armiju navijaca!!!

Stri le

pre 10 godina

BRUKA ZA FEDRERA! Odgovor je trebalo da glasi: "Nadam se da se nije ozbiljno povredio. Zelim mu da se sto pre oporavi, pa da publici ponovo pruzamo spektakle."

Ivan

pre 10 godina

Gospodin covek, jos jedan dokaz koliki je covek, da pobedio bi sigurno da Nole nije bio povredjen, ali malo juce, sramna izjava, uvek je on najbolji, kad gubi nisam bio u ovom mecu, lose sam igrao, nikad da pohvali protivnika da je bio bolji, a kad pobedjuje on je ovo ono, NIKAD nije priznao da je neko odigrao dobro, neciju dobru igru, a ovde kao odlucio on a ne povreda, samo se ti nadaj! DObar igrac svakako, to je nesporno, ali NIKADA NIJE I NECE DA BUDE VELIKI COVEK!!!!!!!!!!!!!!!

sasa jokic

pre 10 godina

Rodzer je za mene enigma. Covek je poznat po sebicnim izjavama, tipa uvek sam ja kriv kad izgubim, nije me protivnik nadigrao, ali 9 godina za redom biva proglasavan za fer plej igraca godine?
U ovom konkretnom slucaju prevod nije tacan, nije bio toliko arogantan, ali sve jedno, nije mu trebala ovakva izjava, bez obzira sto se iznervirao sto je svima jasno da ne bi dobio da je Novak bio fit.
Moje pitanje je; kako je moguce da u situaciji kada ima ozbiljnu povredu, uopste On i njegov tim donesu odluku da igra?
Noletu je potreban neko kao sto je bio Catojevic, da ga psiholoski priprema pred velike meceve. Ostali u timu su sjajni strucnjaci u svojim oblastima, ali su na taktickom planu ocajni, i to ke problem sto Noke ne moze da kapotalizuje svoju nadmoc u igrackom kvalitetu.

mira

pre 10 godina

Federer je primer dobrog tenisera i loseg coveka, Igras sa povredjenim protivnikom i izjavljujes da je tvoja igra odlucila. Uvek je sav srecan kad neko pobedi Novaka, a on sija jer povredjeni Protivnik ne moze da pruzi otpor. Zar je to ponasanje sportiste.Kako ce sa Vavrinkom koga obozava.? Ili ce mu Vavrinka pokloniti mec? Videcemo,

Ratko Jevtovic

pre 10 godina

Koji licemer; Nole se sa 60% nosio ravnopravno dok je mogao da istrpi bol i mao sansu za prvi set. Stvarno steta sto Nole nije bio fit; ovako ostade Rodzeru prostor da se zaludjuje.
Sretan Vam svima Uskrs!
Puno pozdrava iz Perta, Australija

mira

pre 10 godina

Novace trebao si da predas mec a ne da upripastavas zdravlje. TI SI SJAJAN COVEK I SPORTISTAS. Ali neko kao sto je Federer to ne zasluzuje. Oporavi se sto pre i nastavi da blistas onako kako samo ti umes. Tebi i tvojoj porodici svako dobro.

dzoni

pre 10 godina

Ndka mi objasni bar jedan od sve vise Nolemrzaca zasto ne voli Djokovica i navija protiv njega?

Kladim se da niko nece smeti da mi odgovori ili nece znati.

Tropa de Elite

pre 10 godina

ovo je bezobrazno.Čak mislim da je to jedna vrsta spec rata protiv Djokovića.Federer je najbolji svih vremena(statistički),ova dvojic moraju dobro da zapnu,ali je sada Novak bolji.Takodje je činjenica da Federerova era i ova sadasnja nemaju nikakvih slicnosti.Fedex je bio usamljen,ovo sada je gladijatorska borba.Voleo bih da se Novak oporavi potpuno i da se sretnu na RG u polufinalu.Pa da vidimo onda kom' opanci,kom' Ribok patike...I Hristos voskrese,srećan Vaskrs.

mijo

pre 10 godina

Sa ovom izjavom pokazao je kakav je covjek!Djokovic se mucio cijeli mec,samo je odigrao do kraja da ispostuje protivnika i publiku.Da je bio zdrav,bilo bi sve drugacije.

nadrealista

pre 10 godina

"Video sam da je Novak povređen, ali sam znao da i pored povrede moram da pruzim svoj maksimum da bi uspeo da pobedim Novaka koji je u fenomenlnoj formi jos od naseg zadnjeg meca u Indian Velsu. Novak je ocigledno u drugom setu bio opterecen zbog povrede i samo se nadam da nije pogorsao povredu time sto je odlucio da igra mec do kraja", izjavio bi Federer da barem ima trunu ljudskosti.

velicar

pre 10 godina

Istina.Dobio bi ga i bez povrede Novakove.Kad je shvatio da je Fedex bolji i da nema sanse spustio je ritam da ne rizikuje vecu povredu..

.

pre 10 godina

Muka mi je od ovih ljudi(koji imaju nesto da kazu protiv djokovica).On nas predstavlja u dobrom svetlu,on je nas ambasador. Covek se bori za Srbiju, znate li koliko bi amerikanci dali para da na mestu gde pise Srbija piseUSA, i kakve veze ima taj porez koliko politicara ne placa porez pa ih ne pljujete ko njega.Kad bi vas sreo pljunuo bih vas u lice, nezahvalnici!!!

Lud, zbunjen, normalan...

pre 10 godina

Najveći gospodin koji je kročio na teniski teren.... Svaka čast legendo,živ bio još 100 god a Monte karlo neka i dalje čeka titulu :-D

VladanR

pre 10 godina

Ne zelim da branim Federera, ali cinjenica je da se mnoge njegove izjave posebno one o Djokovicu izvlace iz konteksta, ili ne prevedo tacno od reci do reci, cime im se ne retko menja smisao, rekao bih cak i zlonamerno. Da li ocekujete da ce bilo koji teniser, kada ga pitaju za povredu rivala izjaviti, da bi izgubio da iste nije bilo, posebno ako njegov rival definitivno nije bio dominatan dok povreda nije uzela maha. Za kraj sto se Federerovih izjava tice da u najvecoj meri sve zavisi od njega, nakon svega sto je osvojio, moze mu se, a iskreno receno i nije daleko od istine, odnosno kada igra svoj najbolji tenis moze se reci da je skoro nepobediv. Istina to je mnogo vise vazilo sredinom prosle decenije, dok danas i nije bas tako, jer zbog godina tesko da moze da igra svoj najbolji tenis, pre svega u kontinuitetu. Po mom skromnom misljenju koliko god da navedeno ni danas nije daleko od istine, jos manje je daleka od istine, slicna tvrdnja za Novaka.

Popaj

pre 10 godina

Federer je nekada davno izjavio da ne vidi Đokovića kao svetskog br 1 već Mareja.On je veoma subjektivan u izjavama i to mu je mana koja ne ide uz najboljeg tenisera svih vremena.

?

pre 10 godina

po meni ova izjava predstavlja veliko postovanje prema Djolu.Rodja zna da je Nole povredjen i da mora da zapne iz petnih zila da bi ga pobedio.

Zena bez imena

pre 10 godina

Istina, pokusavate da umanjite pobedu Rogerovu.U prvom setu je bilo izjednaceno, zasto se tada nije zalio.Postujem izjave, lupajte minuse!

N.

pre 10 godina

Povreda nije odlucila mec!?! Ocigledno jedino ovakvim izjavama moze da gradi samopouzdanje, posto svi znamo sta se desavalo na terenu. Sem njega!
P.S. Wawrinka ce ga razneti! Jedva cekam! Nikada nece osvojiti MC! Nije zasluzio!
Inace ne mrzim nikoga ali ovakvim izjavama me zaista razocara "najbolji ikada"!

FedEx

pre 10 godina

Vidim da se mnogi nisu pridrzavali ovog uputstva i da mnogi komentari sadrze govor mrznje i uvrede i opet se takvi komentari prikazuju.Za Djokovicevu povredu smo culi juce, ali nije rekao da ga boli i da je povreda ozbiljna.Prvi set je Novak odigrao na svom nivou i mislio je da ako dobije taj set, drugi ce lako.Tek je u drugom setu pocela da ga boli ruka.Pa sta, i Federer je imao problema sa ledjima prosle godine i imao je mononukleozu pa nije se izvlacio i kukao.A njegova povreda je trajala daleko duze od ove Novakove.Danas je Federer odigrao dobro, mada je moglo jos bolje.Bezobrazno je sa Novakove strane da sa takvom rukom izlazi na teren protiv Federera misleci da moze da ga dobije jer je to po meni ismejavanje i omalovazavanje protivnika.I da ga je dobio, sacekao bi ga fenomenalni Vavrinka i sta je time dobio?Izgubio bi, a ruku bi jos vise povredio.Par nedelja nisu igrali turnire, imali su malo odmora, Nole je igrao 2 meca koja su stala u 1.30 minuta, treci mec (jucerasnji) se mucio iako su svi mislili da ga dobija sa nulom.Nije imao meceve gde se preterano umarao i da je ukazivalo na to da mu je ruka ozbiljnije povredjena.Mnogima je Nole uzor i gledaju ga od malih pa do onih malo vecih i trebao bi svakako da pripazi sta govori tokom meca jer to deca gledaju.Svi koji gube ili nisu zadovoljni svojom igrom ne smeju tako da se ponasaju.Nemojte pljuvati Federera kad ima i Nole svojih mana i to u izobilju.

zvezdana

pre 10 godina

Džaba se Novakovi navijači trude da ispljuju Rodžera .On je bio ,jeste i biće teniser kojeg ostali teniseri sa Tura najviše cijene i vjerovatno ih po ko zna koji put treba podsjetiti da su mu u proteklih 10 godina dodjeljivali priznanje "Stefan Edberg" za fer plej.Umjesto što ga pljuju ,trebali bi se upitati kako to da drugi teniseri nikad do sada nisu dodjelili ovo priznanje njihovom miljeniku.

Deni

pre 10 godina

@yoko

Ti ocito nisi shvatio ili nisi gledao taj mec pa pises gluposti.Kada Novak ili bilo koji igrac dobije onakve ovacije od publike onda mozes nesto da pricas.Ne navijam za Noleta, ali ne uzivam u necijoj patnji, time pokazujes da si covek bez emocija.Druskane plakao bi i ti da tebi tako aplaudiraju.Kad imas toliko ljudi sirom sveta koji te obozavaju i kojima si uzor, to je nesto najlepse na svetu.

FedEx

pre 10 godina

Ma Djokovic je igrao sa 5% svoje snage.Dajte molim vas, Djokovic je i sam rekao da mora da igra protiv Federera 100% jer i samo najmanji pad u igri Federer to moze lako da pretvori u svoju korist.Pricate o Noletu kao da je masina i da moze kad hoce da dobije Federera, e pa u velikoj meri zavisi i od njega jer ako sve funkcionise kako treba, Novak i sa svojih 100% ne moze da mu parira.Mnogi od vas nisu odgledali 2-3 meca od Federera pa pisu ovde neke detinjaste fore.

Jovajsa

pre 10 godina

Kljuc je treneru.Nole je doveo svog trenera iz birtije,a Federer je uzeo Edberga koji je nakon profesionale igracke krijere ostao u tenusu i ima svoju tenisku skolu.

@

pre 10 godina

Novak ne moze protiv Federera. I u Majamiju je imao srece, da Nisikori nije napravio senzaciju protiv RF, Federer bi rasturio Novaka u polufinalu, jos ubedljivije nego juce.
Ove godine, Novak je vec 2 puta porazen od RF, samo ga je jednom dobio i to jedva, uz mnogo srece.

Srbija

pre 10 godina

Federer nikad nije voleo Noleta!Nikada nije dao neku ljudsku izjavu za njega,posle meca,kao za neke druge tenisere.Ali on nikada nece doziveti ono sto je Nole doziveo u Srbiji,i sto dozivljava i kroz ovolike komentare,i reakcije koje budi kod nas u Srbiji....

trenerzg

pre 10 godina

Tako je, Srbi, najveći problem vaše zemlje je Roger, gospodin. Da njega nije bilo ne bi imali ni sankcije, ni frku s Kosovom, i bili bi fini i miroljubivi. Ovako zbog nega ste tako nikakvi...

aleksa

pre 10 godina

Ako je tacno da je upravo ovo rekao stvarno sramota. Ali ipak mislim da je ovo mogao da kaze samo onaj ko je i hteo da ga vide kao egoistu. Zaista izjava previse iskarikirana

Srbin

pre 10 godina

Sram te bilo!!! Jedan od najljigavijih, najprepotentnijih i najnarcisoidnijih sportista svih vremena! Broj fanova ovog coveka samo pokazuje koliko je ustvari ovaj svet prolupao!

nemanja

pre 10 godina

hahahha,e ako mu je rekao,videlo se u finisu meca da se federer iznervirao od prenemaganja djokovica,ne kazem da djokovic glumi,ali izgledalo je kao da igra bez nogu i ruku...i mislim da je to bilo nesportsko ponasanje.setite se delpotra i njegove povrede,predao je mec bez prenemaganja pri njegovom vodjstvu i plakao je lik,i njega mi je bilo iskreno zao,a djokovica nimalo,jer povredu nije pominjao do ovog meca,a kao ga boli 10 dana...ma vazi...Realno djokovic je nepobediv,moze da izgubi samo kada je povredjen...

RF81

pre 10 godina

Tako je legendo ! Ni tebe niko nije zalio celu proslu sezonu,kad si muku mucio sa ledjima ! Onda su te veliki poznavaoci tenisa slali u penziju,a naravno vidi se kakav si genije kad si zdrav !

JJ&Maria Sharapova fan

pre 10 godina

I da meni neko objasni kako ovog coveka moze da voli kao igraca. Ja mogu da imam respekt za njegove teniske rezultate, i to je sve. Novak sa jedva pola gasa ti je umalo uzeo set, o cemu mi pricamo ovde

dino

pre 10 godina

ahahha...znao sam da ce nesto ovako da izjavi :D zato je i kralj...cim si na terenu znaci da si i spreman za borbu ...a ovaj posto izgubi prvi set gde se nije uopste videlo da ima problema postade kao povredjen ...ma daj

ŽAE

pre 10 godina

Sta vam radi ovaj covek, zaista je nepobediv, a porez placa u Swizi i to jos koji !?
(parkinson, 19. april 2014 20:27)

Au, pa nemoj im još i porez spominjati, i ovako im je dosta muke kad ih Rođa bocne na račun Đokarinog glumatanja...

fedex1

pre 10 godina

Legenda! Svi mi znamo da niko osim Nadala ne moze dobiti Rogera kad igra svoju igru. Novak nikad ne moze igracki dobiti Rogera, vec iskljucivo ako Roger previse gresi ili fizicki padne.

Struki

pre 10 godina

Veliki sportista,ali zaista MALI COVEK! Cinicno objasnjenje zasto je pobedio,govori sve o njemu...Pa ceo svet je video da Novak igra sa 40% mogucnosti,bez servisa maltene,ali Federer se pravi lud! Napred Novace odmori se i zaleci zglob,a onda pravac Madrid i sve ih rasturi!

Miki

pre 10 godina

Složio bih se sa svim predhodnim komentarima da nema većeg tenisera i manjeg čoveka od Federera. Ono što meni, međutim, nikako ne ide u glavu je ovaj naš glumac koji je u stanju da povređen izađe na teren i još očekuje da može da pobedi prve igrače sveta... Ako je i od njega mnogo je! Na predhodnom turniru su mu dva protivnika predala meč bez borbe a zbog povrede i ne vidim ništa loše, sporno, da to i on učini ako je povređen, bolestan i sl. Mnogo korektnije nego da ga gledamo kako se vuče i stenje po terenu a o nama kraj ekrana koji se nerviramo da i ne pričam...

Mikoli

pre 10 godina

Ok, ne moras da potvrdis ono sto svi znamo. Probaj jednom da budes covek i kazi DA, Novakova povreda mi je pomogla u velikoj meri ali i pored toga sam igrao dobro i osecao se dobro na terenu. Bar toliko da si rekao ali ne, ne mozes preko toga. Novak da je bio potpuno zdrav odrao bi te kao nekog pacera, pa bi posle opet izmislio neki alibi samo da ne kazes da je bolji. Ugledaj se malo na Rafu, kada Novaka vec mrzis mali covece...

Heba

pre 10 godina

Upravo je tako kako kaze: Djokara igra fenomenalno prvi set, a ... Rodja ga dobija.
Pa sta bi onda bio razlog, nego Rodjina dobra igra.
A vii sto mrzite istinu, a vole Djokaru ... sta vam je Rodja skrivio?

Darstar

pre 10 godina

Neverovatno je da je neko ovoliko arogantan kao Federer. Postujem njegove rezultate i ne sporim da je jedan od najboljih ikada, ali ovakve izjave mi stvarno nisu jasne. Djokovic je oduvek bio daleko bolji igrac na sljaci od Federera, a cak i danas je bio bolji veci deo prvog seta, dok povreda nije pocela da utice na njegovu igru. U drugom setu direktno pod uticajem povrede nije pruzio ni 20% svojih mogucnosti i to je jasno svima

senad

pre 10 godina

10dana ima povredu a igra turnir do kraja. Dere protivnike za manje od jednog sata i kad je tezi protivnik povreda koja u prvom setu po igri se ne vidi nigde.

yoko

pre 10 godina

Novak je izgubio, i tu nista nije sporno, ali za razliku od Federera, Novak je Covek. Pozdrav Federerovim navijacima, ali ja cu zauvek pamtiti kako je Federer plakao u Australiji.:)))))))

Novosadjanin.

pre 10 godina

Jednostavno mizerija od coveka... Ima 1 korektnu izjavu i 20 nekorektnih. Pa ti si se suocio sa dve set lopte sa Djokovicem koji je imao zavijenu ruku.
Najveci u istoriji koji ce najverovatnije zavrsiti sa negativnim skorom sa Nadalom, Djokovicem i Marejem.
Zamisljam situaciju u kojoj bi Jordan bio najbolji u slicnoj situaciji, nesto mi ne ide...

IronMan

pre 10 godina

Ne, nego će da kaže "Realno, Novak me je odrao u I setu, koji sam dobio ludom srećom, jer je Novak obnovio povredu. Posle mi je bilo lakše, jer on više nije mogao da igra..."?! Čestitam čiča, sreća prati hrabre!

coabree

pre 10 godina

Slazem se sa izjavom Fedexa u prvom setu je sve bio normalon, kad je Fedex spasao 2 set lopte odjednom se stvari menjaju drasticno, drugi set netreba komentarisati previse... Sve u svemu bravo kralju tenisa, Idemo po titulu sutra, i da budes broj 1 na listi za ovu godinu!! i 1 reket Svajcarske, i svetski broj 3! Zato sto si jednostavno najbolji i bez premca!! Uveren sam da je Wimbldon tvoj ove godine, jedva cekam :)

Ribnički Delfin

pre 10 godina

Nije mi jasno da covek sa toliko uspeha u zivotu bude ovoliko iskompleksiran. Kako ce da ga Vavrenka nauci pameti. Moram da gledam finale smeha radi.

glasac ds-a

pre 10 godina

Jok i nije odlučila meč?! Oduvek mi nije bilo jasno zašto Federera proglašavaju fer plej teniserom.U drugom setu se videlo da Nole igra samo da ne bi predao meč i da ne bi Roger i slični osuli paljbu po njemu.

dragan

pre 10 godina

Ne mogu da verujem,kakva izjava!Nikad u zivotu nije priznao da je neko bolji od njega,uvek postoji razlog zasto on nije pobedio jer kad on igra najbolje niko ga ne moze pobediti.To je jedna crta koju on nosi kroz citavu karijeru i Novakov pozdrav posle meca vam govori o Novakovoj velicini,kada ste videli F kad izgubi od Noleta da to normalno prihvata,uvek je namrgodjen i jedva se pozdravi na mrezi.
Prosecna brzina prvog i drugog servisa vam dovoljno govori koja se razlikuje za skoro 20 km/h da je ovo glupost i neistina sto Federer govori.Federer ima jaci servis ali u proseku se to naravna sa Novakovim,ali ovo danas se vidi da je kocio prilikom i prvog i drugog servisa!

Pristrasnost

pre 10 godina

Kao prvo, hiljadu puta sam naisla na neslaganje u ovome sto napisete i onome sto kaze neko ko je protivnik Novaku. Izmenite ga kako vam odgovara. Pristrasni ste. A drugo, i da je rekao tako u pravu je. Jer je Djokovic fino udarao. Morao je da se potrudi. A i dosadilo je da uvek kada gubi, to je zato sto je povredjen, i uvek se umanjuje protivnikova pobeda. I pre nego sto krenete da pricate kako sam i ja pristrasna recicu vam da nisam Federerov navijac.

Oskar

pre 10 godina

Federer je rekao da povreda nije odlucila mec. Znaci u smislu, "Da nisam igrao dobro, pobijedio bi me i povrijedjen". Sve sto je rekao je u redu. Šta ste odmah napali

@

pre 10 godina

Novak ne moze protiv Federera. I u Majamiju je imao srece, da Nisikori nije napravio senzaciju protiv RF, Federer bi rasturio Novaka u polufinalu, jos ubedljivije nego juce.
Ove godine, Novak je vec 2 puta porazen od RF, samo ga je jednom dobio i to jedva, uz mnogo srece.

Pozdrav iz Toronta

pre 10 godina

Moram da se slozim sa Rodzerom. Tenis ima jako izrazenu psiholosku komponentu. Dok postoji sansa da se pobedi i adrenalin kljuca, fizicki bol ne igra ulogu. Rodzer je dobio prvi set odlicnom igrom, i to mu se ne moze oduzeti. Novakova glava je tada izracunala da sa takvim zglobom nema sanse da dobuje sledeca dva seta, i to je bio kraj - telo pocinje sve vise da boli, i sve ide vrlo brzo nizbrdo.

Vragolan

pre 10 godina

Normalno da nije, samim tim što je izašao na teren Đoković je poručio da je dovoljno fizički spreman za meč. Federer nema šta da dokazuje, dobio je po merilima svih zdravog Đokovića nedavno u Dubaiju, i igrao taj-brejk u odlučujucem setu drugog meča u Indian Velsu, zašto i sada ne bi dobio meč protiv njega ?

zvezdana

pre 10 godina

Džaba se Novakovi navijači trude da ispljuju Rodžera .On je bio ,jeste i biće teniser kojeg ostali teniseri sa Tura najviše cijene i vjerovatno ih po ko zna koji put treba podsjetiti da su mu u proteklih 10 godina dodjeljivali priznanje "Stefan Edberg" za fer plej.Umjesto što ga pljuju ,trebali bi se upitati kako to da drugi teniseri nikad do sada nisu dodjelili ovo priznanje njihovom miljeniku.

Jasna

pre 10 godina

Nije sporno da je RF igrao dobro ali on ovakvom izjavom da Noletova povreda nije uticala na ishod meca sam sebi skace u usta. RF je po originalnom prevodu izjavio kako je video da se Novak zbog povrede muci. Pa ako vec konstatuje da se mucio i da je povredjen kako to onda nije uticalo na ishod meca. A za sve one skeptike ili one kojima Novak nije simpatican-treba biti covek i reci sledece: Rodzer je pobedio, igrace u finalu i to je ono sto ce ostati upamceno, ali cinjenica je da Novak nije mogao da mu se suprotstavi na pravi nacin zbog povrede koja se ne dovodi u pitanje.

V.B.

pre 10 godina

Sta vam radi ovaj covek, zaista je nepobediv, a porez placa u Swizi i to jos koji !?
(parkinson, 19. april 2014 20:27)A zašto bi menjao kad su u Švajcarskoj porezi među najmanjima?

bla bla

pre 10 godina

Evo izvorno: Of course, I did see that Novak was struggling at one point," said Federer. "For me it was more just making sure that from my side I was playing a good, solid, tough match with some good defensive play sometimes, but mostly trying to stay on the offensive as much as I could. I think I was able to deliver from my side, which is key."

"Naravno da sam video da se Novak muci od jednog trenutka. Za mene je bilo najbitnije da ja sa moje strane odigram dobro.....uspeo sam i to je bio kljuc pobede"
Ili ljudi koji prevode su nekompetentni ili namerno stavljaju ovakav ,jadan, naslov.
I juce je Novak bio povredjen , ali Garsija nije uspeo da to iskoristi i da odigra i treci set dobro sa svoje strane i to je kljuc poraza.
Znaci , Federer je izjavio da je primetio povredu, ali je ostao fokusiran na svoju igru. Sta je tu lose rekao?

Kobe sucks

pre 10 godina

KOLIKO arogancije i nadmenosti! Siguran sam 100% da bi mu izjava bila drugacija da je pobedio povredjenog Nadala! Novak Djokovic je svima bio trn u oku od trenutka kada je prvi put zamahnuo reketom na ATP turu, pogotovo Federeru. Zato Novace, ponosu Srbije, kapa dole i dubok naklon za sve sto si uradio u zivotu i tenisu! Setite se kroz sta je sve decko prosao da bi na kraju bio u samom vrhu. Samo mi je zao mi je sto neke sitne duse na celu sa Federerom osporavaju ne samo Novakov rad i fer plej ponasanje, nego i ljudske osobine. Povredjen je ostao da odigra mec do kraja iako mu je bio ugrozen nastup na RG, sve iz fer pleja prema publici koja ga gleda i protivniku. Mislim da je bio blizu odluci da preda, ali nije hteo jer ga je opet Federer cesto kritikovao zbog predaja. Naravno da je Federer odigrao odlicno jer je Novak bio povredjen i nije mogao da vrati lopticu. Strasno je saznanje da je Novak okruzen ovakvim nulama od ljudi...

FedEx

pre 10 godina

Ma Djokovic je igrao sa 5% svoje snage.Dajte molim vas, Djokovic je i sam rekao da mora da igra protiv Federera 100% jer i samo najmanji pad u igri Federer to moze lako da pretvori u svoju korist.Pricate o Noletu kao da je masina i da moze kad hoce da dobije Federera, e pa u velikoj meri zavisi i od njega jer ako sve funkcionise kako treba, Novak i sa svojih 100% ne moze da mu parira.Mnogi od vas nisu odgledali 2-3 meca od Federera pa pisu ovde neke detinjaste fore.

trenerzg

pre 10 godina

Tako je, Srbi, najveći problem vaše zemlje je Roger, gospodin. Da njega nije bilo ne bi imali ni sankcije, ni frku s Kosovom, i bili bi fini i miroljubivi. Ovako zbog nega ste tako nikakvi...

rfe

pre 10 godina

Nije treci teniser sveta. No, sve Feki zna... Igrao je dobro, ali ni Djokara nije bio u mogucnosti da pruzi dobru igru. U svakom slucaju, opet idu price kako se Novak povlaci sa turnira "ni zbog cega".

Lud, zbunjen, normalan...

pre 10 godina

Najveći gospodin koji je kročio na teniski teren.... Svaka čast legendo,živ bio još 100 god a Monte karlo neka i dalje čeka titulu :-D

mijo

pre 10 godina

Sa ovom izjavom pokazao je kakav je covjek!Djokovic se mucio cijeli mec,samo je odigrao do kraja da ispostuje protivnika i publiku.Da je bio zdrav,bilo bi sve drugacije.

mira

pre 10 godina

Federer je primer dobrog tenisera i loseg coveka, Igras sa povredjenim protivnikom i izjavljujes da je tvoja igra odlucila. Uvek je sav srecan kad neko pobedi Novaka, a on sija jer povredjeni Protivnik ne moze da pruzi otpor. Zar je to ponasanje sportiste.Kako ce sa Vavrinkom koga obozava.? Ili ce mu Vavrinka pokloniti mec? Videcemo,

hosimin

pre 10 godina

Lol, od svega izrecenog novinari u naslov stavljaju cinjenicu, koja je marginalno izrecena i potpuno izvucena iz konteksta. Naslov je mogao da glasi "Sjajna igra je napravila razliku" ili "Nisam ocekivao pobedu" sto je takodje izreceno, ali s obzirom da je cilj navlacenje gneva kod onih, od kojih polovina nisu ni procitali tekst, naslov je prigodan.

FedEx

pre 10 godina

Vidim da se mnogi nisu pridrzavali ovog uputstva i da mnogi komentari sadrze govor mrznje i uvrede i opet se takvi komentari prikazuju.Za Djokovicevu povredu smo culi juce, ali nije rekao da ga boli i da je povreda ozbiljna.Prvi set je Novak odigrao na svom nivou i mislio je da ako dobije taj set, drugi ce lako.Tek je u drugom setu pocela da ga boli ruka.Pa sta, i Federer je imao problema sa ledjima prosle godine i imao je mononukleozu pa nije se izvlacio i kukao.A njegova povreda je trajala daleko duze od ove Novakove.Danas je Federer odigrao dobro, mada je moglo jos bolje.Bezobrazno je sa Novakove strane da sa takvom rukom izlazi na teren protiv Federera misleci da moze da ga dobije jer je to po meni ismejavanje i omalovazavanje protivnika.I da ga je dobio, sacekao bi ga fenomenalni Vavrinka i sta je time dobio?Izgubio bi, a ruku bi jos vise povredio.Par nedelja nisu igrali turnire, imali su malo odmora, Nole je igrao 2 meca koja su stala u 1.30 minuta, treci mec (jucerasnji) se mucio iako su svi mislili da ga dobija sa nulom.Nije imao meceve gde se preterano umarao i da je ukazivalo na to da mu je ruka ozbiljnije povredjena.Mnogima je Nole uzor i gledaju ga od malih pa do onih malo vecih i trebao bi svakako da pripazi sta govori tokom meca jer to deca gledaju.Svi koji gube ili nisu zadovoljni svojom igrom ne smeju tako da se ponasaju.Nemojte pljuvati Federera kad ima i Nole svojih mana i to u izobilju.

Zena bez imena

pre 10 godina

Istina, pokusavate da umanjite pobedu Rogerovu.U prvom setu je bilo izjednaceno, zasto se tada nije zalio.Postujem izjave, lupajte minuse!

velicar

pre 10 godina

Istina.Dobio bi ga i bez povrede Novakove.Kad je shvatio da je Fedex bolji i da nema sanse spustio je ritam da ne rizikuje vecu povredu..

Ivan

pre 10 godina

Gospodin covek, jos jedan dokaz koliki je covek, da pobedio bi sigurno da Nole nije bio povredjen, ali malo juce, sramna izjava, uvek je on najbolji, kad gubi nisam bio u ovom mecu, lose sam igrao, nikad da pohvali protivnika da je bio bolji, a kad pobedjuje on je ovo ono, NIKAD nije priznao da je neko odigrao dobro, neciju dobru igru, a ovde kao odlucio on a ne povreda, samo se ti nadaj! DObar igrac svakako, to je nesporno, ali NIKADA NIJE I NECE DA BUDE VELIKI COVEK!!!!!!!!!!!!!!!

mira

pre 10 godina

Novace trebao si da predas mec a ne da upripastavas zdravlje. TI SI SJAJAN COVEK I SPORTISTAS. Ali neko kao sto je Federer to ne zasluzuje. Oporavi se sto pre i nastavi da blistas onako kako samo ti umes. Tebi i tvojoj porodici svako dobro.

trener

pre 10 godina

Ono što Đoković nikad neće naučiti, čak i posle 34 odigrana međusobna meča, je to da se Federer nikad ne gađa u telo kada krene na mrežu, jer viner voleje izvlači gde god mu se baci loptica a posebno pod noge.

Kad Đoković dođe na mrežu i protivnika sa 2 udarca satera u neki ugao terena (uz ogroman nebranjeni deo terena) budite sigurni u 99% slučajeva da taj treći udarac (kojim bi trebalo da osvoji poen) neće poslati u nebranjeni deo nego tamo gde je ostao igrač. Pročitan je, ali on i dalje uporno gađa ka protivniku čak i kad je on izbačen sa terena. Koliko je samo puta tako izgubio poen.

Federer je najbolji volej igrač na mreži dok je Đoković najgori, jer i pored toga što se tu ne snalazi on uporno forsira izlaske na mrežu i uporno biva namagarčen. Dokle više? I Nadalu Federer često istrčava na mrežu ali ga ovaj ubija brzim i laserski preciznim paralelama.

Povreda je odlučila meč i pre samog početka jer je Đoković izašao na teren fizički i psihički nespreman. Verovatno bi i sa povredom pobedio nekog slabijeg igrača, ali protiv top 5 tenisera (posebno Federera) to nije moguće. Valjda je Đoković to dosad naučio u karijeri. Trebalo je da preda meč pre izlaska na teren, a ne da daje povoda Federeru da ga ovakvom izjavom provocira.

Inače koliko je Federer arogantan i naduvan govori i njegova izjava da su njegovi mečevi sa Nadalom najveće rivalstvo u istoriji tenisa, što nisu ni po broju ni po neizvesnosti rezultata.

SrbinCCCC

pre 10 godina

Federer nije ni do kolena po ponasanju prema Djokovicu! Moze biti Federer najveci svih vremena, ali je veoma mali covek!!! Jako jadno od coveka koji je sve osvojio!

Nole ne brini se ti imas ogromnu armiju navijaca!!!

oxydant

pre 10 godina

"Video sam da je povređen,ali to nije uticalo na ishod meča"-Contradictio in adjecto!
Veliki teniser,ali mnogo glupava izjava.Šteta,niko nije savršen...

Tropa de Elite

pre 10 godina

ovo je bezobrazno.Čak mislim da je to jedna vrsta spec rata protiv Djokovića.Federer je najbolji svih vremena(statistički),ova dvojic moraju dobro da zapnu,ali je sada Novak bolji.Takodje je činjenica da Federerova era i ova sadasnja nemaju nikakvih slicnosti.Fedex je bio usamljen,ovo sada je gladijatorska borba.Voleo bih da se Novak oporavi potpuno i da se sretnu na RG u polufinalu.Pa da vidimo onda kom' opanci,kom' Ribok patike...I Hristos voskrese,srećan Vaskrs.

dzoni

pre 10 godina

Ndka mi objasni bar jedan od sve vise Nolemrzaca zasto ne voli Djokovica i navija protiv njega?

Kladim se da niko nece smeti da mi odgovori ili nece znati.

N.

pre 10 godina

Povreda nije odlucila mec!?! Ocigledno jedino ovakvim izjavama moze da gradi samopouzdanje, posto svi znamo sta se desavalo na terenu. Sem njega!
P.S. Wawrinka ce ga razneti! Jedva cekam! Nikada nece osvojiti MC! Nije zasluzio!
Inace ne mrzim nikoga ali ovakvim izjavama me zaista razocara "najbolji ikada"!

BG

pre 10 godina

Još jedan trenutak, kada Federer propušta priliku, da...ućuti! Šteta za gentlemana njegovog formata! Ne sećam se, da je Nole ikada dao izjave tog tipa.

Popaj

pre 10 godina

Federer je nekada davno izjavio da ne vidi Đokovića kao svetskog br 1 već Mareja.On je veoma subjektivan u izjavama i to mu je mana koja ne ide uz najboljeg tenisera svih vremena.

TAP3AH

pre 10 godina

Alo, Fedex zaista nije kriv za Noletovu povredu!
I, lepo čovek veli da je i sam iznenađen svojim plasmanom u finale.
Ne treba niko da ga voli ili ne voli, jednostavno je iskoristio priliku, kao što bismo svi uradili...

Ratko Jevtovic

pre 10 godina

Koji licemer; Nole se sa 60% nosio ravnopravno dok je mogao da istrpi bol i mao sansu za prvi set. Stvarno steta sto Nole nije bio fit; ovako ostade Rodzeru prostor da se zaludjuje.
Sretan Vam svima Uskrs!
Puno pozdrava iz Perta, Australija

Stri le

pre 10 godina

BRUKA ZA FEDRERA! Odgovor je trebalo da glasi: "Nadam se da se nije ozbiljno povredio. Zelim mu da se sto pre oporavi, pa da publici ponovo pruzamo spektakle."

.

pre 10 godina

Muka mi je od ovih ljudi(koji imaju nesto da kazu protiv djokovica).On nas predstavlja u dobrom svetlu,on je nas ambasador. Covek se bori za Srbiju, znate li koliko bi amerikanci dali para da na mestu gde pise Srbija piseUSA, i kakve veze ima taj porez koliko politicara ne placa porez pa ih ne pljujete ko njega.Kad bi vas sreo pljunuo bih vas u lice, nezahvalnici!!!

sasa jokic

pre 10 godina

Rodzer je za mene enigma. Covek je poznat po sebicnim izjavama, tipa uvek sam ja kriv kad izgubim, nije me protivnik nadigrao, ali 9 godina za redom biva proglasavan za fer plej igraca godine?
U ovom konkretnom slucaju prevod nije tacan, nije bio toliko arogantan, ali sve jedno, nije mu trebala ovakva izjava, bez obzira sto se iznervirao sto je svima jasno da ne bi dobio da je Novak bio fit.
Moje pitanje je; kako je moguce da u situaciji kada ima ozbiljnu povredu, uopste On i njegov tim donesu odluku da igra?
Noletu je potreban neko kao sto je bio Catojevic, da ga psiholoski priprema pred velike meceve. Ostali u timu su sjajni strucnjaci u svojim oblastima, ali su na taktickom planu ocajni, i to ke problem sto Noke ne moze da kapotalizuje svoju nadmoc u igrackom kvalitetu.

VladanR

pre 10 godina

Ne zelim da branim Federera, ali cinjenica je da se mnoge njegove izjave posebno one o Djokovicu izvlace iz konteksta, ili ne prevedo tacno od reci do reci, cime im se ne retko menja smisao, rekao bih cak i zlonamerno. Da li ocekujete da ce bilo koji teniser, kada ga pitaju za povredu rivala izjaviti, da bi izgubio da iste nije bilo, posebno ako njegov rival definitivno nije bio dominatan dok povreda nije uzela maha. Za kraj sto se Federerovih izjava tice da u najvecoj meri sve zavisi od njega, nakon svega sto je osvojio, moze mu se, a iskreno receno i nije daleko od istine, odnosno kada igra svoj najbolji tenis moze se reci da je skoro nepobediv. Istina to je mnogo vise vazilo sredinom prosle decenije, dok danas i nije bas tako, jer zbog godina tesko da moze da igra svoj najbolji tenis, pre svega u kontinuitetu. Po mom skromnom misljenju koliko god da navedeno ni danas nije daleko od istine, jos manje je daleka od istine, slicna tvrdnja za Novaka.

Jovajsa

pre 10 godina

Kljuc je treneru.Nole je doveo svog trenera iz birtije,a Federer je uzeo Edberga koji je nakon profesionale igracke krijere ostao u tenusu i ima svoju tenisku skolu.

?

pre 10 godina

po meni ova izjava predstavlja veliko postovanje prema Djolu.Rodja zna da je Nole povredjen i da mora da zapne iz petnih zila da bi ga pobedio.

bla bla

pre 10 godina

2011 je Nole bio fit i nepobediv ,pa izgubio u polufinalu RG od Federera. Ove godine su igrali dva puta, bili su fit. Prvi put je dobio Federer u tri seta, drugi put Nole 7:6 u odlucujucem. Da je Del Potro fit a ne od 2010 da igra jednu pa preskace drugu godinu , mozda bi on bio prvi. Mozda bi Marej bio prvi da nije isao na operaciju ledja, mozda, mozda. Mozda bi Federer osvojio US da Nole nije zazmurio i na mec loptu lupio svom snagom ritern viner, mozda, mozda...Prosle godine kad je Federer gubio od Delbonisa, Brandsa, Robreda 3:0 na US, Sthkovskog na WB, niko nije rekao da je to zbog ledja, nego da je procitana igra, da je mator itd...povrede su deo sporta, ako zelis biti najbolji, imaj strucnjake oko sebe. Ne mislim na nas strucnjake koji komentarisemo na b92 :) Pozdrav

Deni

pre 10 godina

@yoko

Ti ocito nisi shvatio ili nisi gledao taj mec pa pises gluposti.Kada Novak ili bilo koji igrac dobije onakve ovacije od publike onda mozes nesto da pricas.Ne navijam za Noleta, ali ne uzivam u necijoj patnji, time pokazujes da si covek bez emocija.Druskane plakao bi i ti da tebi tako aplaudiraju.Kad imas toliko ljudi sirom sveta koji te obozavaju i kojima si uzor, to je nesto najlepse na svetu.

Srbija

pre 10 godina

Federer nikad nije voleo Noleta!Nikada nije dao neku ljudsku izjavu za njega,posle meca,kao za neke druge tenisere.Ali on nikada nece doziveti ono sto je Nole doziveo u Srbiji,i sto dozivljava i kroz ovolike komentare,i reakcije koje budi kod nas u Srbiji....

Vlada 91

pre 10 godina

Slusao sam interviju,Federer uopste nije rekao ovo.Vec je govorio kako je tesko ostati fokusiran na mec kada je protivnik povredjen i da se ta rutina stice sa iskustvom.

Bojan

pre 10 godina

Nemojte zlonamerno da prevodite vest! Federer uopšte nije to rekao. Rekoa je:

"Jeste, video sam da se Novak u jednom trenutku mučio. Za mene je bilo bitno da se trudim da igram dobar, solidan jak meč sa povremenom dobrom odbrambenom igrom, i da se u većem delu trudim da budem u napadu što više mogu. Mislim da sam to uspeo, što je po meni ključ."

"Of course, I did see that Novak was struggling at one point," said Federer. "For me it was more just making sure that from my side I was playing a good, solid, tough match with some good defensive play sometimes, but mostly trying to stay on the offensive as much as I could. I think I was able to deliver from my side, which is key."

aleksa

pre 10 godina

Ako je tacno da je upravo ovo rekao stvarno sramota. Ali ipak mislim da je ovo mogao da kaze samo onaj ko je i hteo da ga vide kao egoistu. Zaista izjava previse iskarikirana

nadrealista

pre 10 godina

"Video sam da je Novak povređen, ali sam znao da i pored povrede moram da pruzim svoj maksimum da bi uspeo da pobedim Novaka koji je u fenomenlnoj formi jos od naseg zadnjeg meca u Indian Velsu. Novak je ocigledno u drugom setu bio opterecen zbog povrede i samo se nadam da nije pogorsao povredu time sto je odlucio da igra mec do kraja", izjavio bi Federer da barem ima trunu ljudskosti.