90

Ponedeljak, 28.08.2023.

11:35

Američki atletičar ismejao NBA ligu: Svetski šampioni čega? VIDEO

Sigurno ste već navikli da NBA liga svog prvaka naziva "svetskim šampionom".

Amerièki atletièar ismejao NBA ligu: Svetski šampioni èega? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Stari basketas

pre 1 godinu

Mnogo je veci problem sto se svetskim prvakom zove sampion u bejzbolu (world series), s obzirom na rezultate na World baseball classic, ali i na olimpijadama, dok je postojao, igrali su profesionalci!

NSS

pre 1 godinu

Milion komentara a niti jedan koji makar pokazuje da ima pojma zasto se taj naziv koristi u americkim PROFI ligama...Ne negiram njihovu nadobudnost, ali ovo je naziv koji je preuzet iz boksa i jako dugo su američke profesionalne lige bile JEDINE profesionalne, dok su širom sveta se igrale razne amaterske, a ko je igrao profi ligu nije mu bilo dozvoljeno da nastupa na amaterskim takmicenjima (OI i sl.)
(Sale, 28. avgust 2023 17:25)

Ok i da shvatimo istoruju ali cemu onda takvo ponasanje u recimo MLS ligi osnovanoj 93-ce gde se trofej koji se dodeljuje sampionu zove World cup aludirajuci da je pobednik MLS lige sampion sveta u fudbalu a taj njihov sampion nije ni medju 100 klubova sveta. Spustio ih je Svajnstajger lepo kad im je rekao da je World cup onaj koji igraju reprezentacije i da za drugi World cup ne zna.

Miloš

pre 1 godinu

Demagogija ovde kao i uvek. Svi igrači trče da igraju tamo, a ovde "NBA ne valja". Pa što Jokić nije otišao u Real umesto u Denver?

A to za svet je samo je samo tradicija it nekog drugog vremena, i da, šampion fudbalske Lige šampiona jeste de fakto prvak sveta.
I nije mi jasno što vas toliko pogađaju ti njihovi baneri i nazivi, ako vas NBA i američki sportovi ne zanimaju?

Toni

pre 1 godinu

Ju, ima i pametnih Amerikanaca.
(kopiranosatvitera, 29. avgust 2023 06:48)

Ima, puno više nego nas, valjda je to očigledno. Za tvoju informaciju, Amerika je uz sve svoje mane i dalje cio vijek ispred tvoje domovine.

Nikdjukic

pre 1 godinu

Realno NBA sampion je najbolji tim na svetu po kvalitetu ali kako god gledaš prvak sveta nije. To je cela istina, kratko i precizno.

doroš

pre 1 godinu

(Robin Hud, 28. avgust 2023 13:47)

Da malo dopunimo, evo vesti od 09.10.2014.

"Berlinska Alba, vicešampion Nemačke, pobedila je na svom parketu petostrukog i aktuelnog prvaka NBA lige - 94:93 (18:26, 29:28, 26:21, 21:18)!

Džamel Meklin presudio je svojim sunarodnicima košem uz zvuk sirene. Alba je osvojila loptu ispod svog obruča, organizovala brzu kontru i pogotkom od tablu stigla do istorijske pobede.

"Osećaj je neverovatn", kratko je izgovorio junak u pobedi nemačkog tima.

Sigurno istorijske pobede, uprkos rečima trenera Obradovića pred meč.

"Rezultat u ovakvim utakmicama nije bitan. Važno je da publici priredimo zabavu i da uživa. To će sigurno biti u prvom planu", iskusno je Obradović rasteretio pritiska svoje košarkaše.

Utakmica je odigrana pred 15.000 gledalaca u berlinskoj O2 World areni. U publici je bila i svetska pop zvezda Lejdi Gaga.

Najefikasniji igrač bio je Toni Parker sa 28 poena, Tim Dankan je ubacio 14, a Kavaj Lenard 12. U pobedničkom timu Meklin je bio na vrhu liste strelaca sa 18 koševa, tri manje postigli su Kliford Hamonds i Aleks Renfro."

Inače, ovaj Klif Hamonds je u sezoni 2012/13 igrao u ABA ligi za Igokeu.

dominacija

pre 1 godinu

Meni je to oduvek bilo strasno ignorantno... Svetski prvaci a nisu igrali protiv evropskih, azijskih, africkih, juznoamerickih klubova!? LOL Nego, nije to samo u NBA tako, vec i u bejzbolu, hokeju, mozda i jos nekim sportovima koje ja ne pratim. I onda dodju na svetsko prvenstvo u kosarci sa selekcijom najboljih igraca iz svih tih NBA klubova - pa ih razvali Jugoslavoja, Srbija, Argentina, Francuska, Spanija... Kakvi su to pajavi!!! Hahhaha~
(miki, 28. avgust 2023 14:27)

zvanične utakmice...Srbija 2x (SP 2002 I 2019)...Argentina 2x (SP 2002 I OI 2004)...Španija 1x (SP 2002)...Francuska 1x (SP 2019)...Grčka 1x (SP 2006)...Portoriko 1x (OI 2004)...Litvanija 1x (OI 2004)...

Milosav

pre 1 godinu

Neki se sećaju i kako je Japan pobedio USA u bejzbolu na Olimpijadi.
(Kralj, 28. avgust 2023 13:28) #

U martu ove godine odrzano je svetsko prvenstvo u baseball-u. U finalu je Japan tukao USA i osvojio sampionat.
Amerikanci i dalje koriste naziv World Series za finale MLB lige iako se odlican baseball igra u puno drugih zamalja, na primer, Dominican Republic, Cuba, Canada i Japan. Takodje i Puertorico iako oni kao pripadaju USA, ali su posebna drzava.
Nego to su americka posla. I u NBA i U MLB im je skoro polovina igraca iz drugih zemalja, u puno slucajeva najboljih igraca. Ti izdrazi se vise koriste u marketinske svrhe i namenjenu su prosecnom americkom navija

Sale

pre 1 godinu

Milion komentara a niti jedan koji makar pokazuje da ima pojma zasto se taj naziv koristi u americkim PROFI ligama...Ne negiram njihovu nadobudnost, ali ovo je naziv koji je preuzet iz boksa i jako dugo su američke profesionalne lige bile JEDINE profesionalne, dok su širom sveta se igrale razne amaterske, a ko je igrao profi ligu nije mu bilo dozvoljeno da nastupa na amaterskim takmicenjima (OI i sl.)

slabotonesto

pre 1 godinu

vi sto se palite na Nba,ljubitelji ste cirkusa,a ne kosarke
prvo svi su dopingovani,
pravila su drugacija,tako da idu skroz kontra od fibe i sveta,ciji sampioni misle da jesu, pravila su drugacija da bi utakmice trajale sto duze i bile sto atraktivnije( nema koraka,ko je ikad uhvatio loptu u ruke zna kolika to prednost moze da bude),i onda se vi palite kako lebron kuca kroz prazan reket,jer postoje defanzivne 3 sekunde
i pojede se mnogo vise hot dogova nego u evropi,tu verovatno u jesu sampioni...

Konjske trke

pre 1 godinu

Mozda trenutno ali 50ih i 60ih americki prvak sveta bi lako izgubio od prvih 5 svetskih reprezentacija i verovatno i njihovih najboljih klubova, nba prvaci sveta su samo propaganda i marketinski trik i treba biti uklonjeno.

Sinkegrof

pre 1 godinu

Evo jedan covek izadje sa ispravnim stavom i sa osvojenim svetskim zlatnim medaljama. Kaze nesto sto je logicno ali onda se javi gomila ispranih mozgova koji ga ismevaju. Kakvo zvanje zvanicno ima tim koji osvoji NBA ligu? Svetki sampion ili samo sampion NBA lige? To sto ima pise iznad glava na promociji to je samo da bude sto vise atraktivno jer je za amerikance sve zabava i cirkus.

Vu Karadžić

pre 1 godinu

Imaju samo 2 kontinenta?
-
-
Na koga misliš kad kažeš imaju? Na Amere? Ameri imaju samo jedan kontinent. I to ne ceo nego pola.

điu,liu i sadriu

pre 1 godinu

Realno oni jesu par svetlosnih godina ispred svih u svetu i svaka NBA ekipa bi uništila Real koji je osvojio EL ali oni sa terminom "svetski šampion" svesno ponižavaju ostatak sveta kao i u svim oblastima a ne samo u košarci.Dovoljno je reći šampion NBA a samim tim svi znaju da je to ipak najjača ekipa u svetu.

lal

pre 1 godinu

Takmicenje za prvaka sveta u fudbalu postoji. Prvakom se smatra klub koji je to osvojio.

Ovde ne postoji takmicenje.

Nauci malo kako stvari funkcionisu pa onda lupetaj
(nista o nicemu, 28. avgust 2023 14:38)
kako neko moze biti prvak u takmicenju koje ne postoji?!?

NBA

pre 1 godinu

Imaju apsolutno pravo što tako misle. oni su izmislili košarku, i osmislili sistem koji je uvek iznova radja kvalitetne igrače i koji iste čini još kvalitenijim. Evropljani, da nije bilo NBA, bi još uvek motali loptu izmedju sebe do besomučnosti i ne bi znali gde udaraju od tolikog motanja lopte!!! Najveća greška NBA je ta što je dozvolila igračima iz Evrope i iz Sveta, da dolaze kod njih!!! Trebali du da ih ostave da lepo i dan danas "taktiziraju" vrteći pomenutu loptu izmedju sebe dok se ne dogovore ko će šutirati na koš!!! Trebali su držati zatvoren taj svoj već razradjen sistem draftovanja svojih igrača koje su školovanjem pripremali za NBA, i da budu mirni!!!
Svi vi koji pričate o NBA loše, a veličate Evropsku košarku, treba da budete zahvalni toj istoj NBA što je direktno podigla nivo evropske košarke !!!!

Ivar

pre 1 godinu

Tako su i Englezi sebe proglašavali nezvaničnim prvacima sveta u fudbalu sve do 1950.godine, iako do 1950. nisu ni učestvovali na SP. Jednostavno, nisu hteli da gube vreme igrajući protiv "pacera" iz ostatka sveta i da im ti likovi još lome noge. I danas oni sebe smatraju apsolutnim svetskim prvacima u fudbalu za period od 1930 do 1950. Istina je da su u prvoj polovini 20.veka bili predominantna sila u fudbalu, za nekoliko klasa iznad svih ostalih. Možda malo bahato, ali ništa netačno.
(ivan, 28. avgust 2023 13:55)

Da su bili malo pametniji mogli su igrati i sigurno bi imali jos 1 SP na kontu, a mozda i vise. Na kraju ostaju brojevi a oni imaju samo jedno SP iz ´66 i to se pamti

PeraKojot

pre 1 godinu

Osvajač NBA i EL i ko pobedi može da se kaže svetski šampion do tad je NBA liga samo jedna od najačih liga SVETA.
(ИзНенада, 28. avgust 2023 13:46)

Imaju samo 2 kontinenta?

N.G.

pre 1 godinu

@dodi Nikada nikakva. Samo nasa. Jok ojo sto je nase to je i vase a ono sto je vase samo je vase. Drzave vam sagradili oslobodili od okupatora i na kraju noz u ledja. Sad sve sportiste koji su nastupali pod zastavom Jugoslavije brojite pod Hrvatska. Btojitr krvna zrnca. Druze Srbija je 5 puta bila sampion sveta. Nijedna druga republika. Beograd je glavni grad drzave kiju je stvorio oslobodio i gradio. Ajde bre m*rs svi u pm.

CATAPA

pre 1 godinu

Ima normalnih i inteligentnih Amerikanaca, ali su arogantni idioti u ogromnoj većini. Jedan glas razuma malo vredi, hiljadu puta ponovljen idiotluk ili laž postaje istina. Sa sadašnjom idiotizovanom publikom, samo je manje puta potrebno ponoviti nego što je to bilo potrebno u Gebelsovo vreme.

Dodi

pre 1 godinu

Srbija 5 puta sampion sveta u kosarci, hvala lepo.
(LOL, 28. avgust 2023 14:29)
Ono,bas Srbija? Nista Jugoslavija,nikakve zasluge ostalih republika...

Не фантазирај

pre 1 godinu

NBA igraju najbolji košarkaši na svetu i legitimno je da pobednik lige bude nazivan svetskim šampionom.
(štasad, 28. avgust 2023 14:07)

Не, није легитимно. Легално јесте али не и легитимно.

Ivan

pre 1 godinu

Najaca fudbalska liga na svetu u fudbalu je engleska premijer liga. Znaci li to da je pobednik zadnje sezone Mancester City prvak sveta!?.

srle

pre 1 godinu

Dobro je rekao. Oni su sami sebe nazvali svetskim šampionima. Jeste NBA najkvalitetnija, ali NBA nije svet, igra se košarka i u drugim državama.

nista o nicemu

pre 1 godinu

За све који причају да је шампион НБА најјачи на свету, и манчестер сити је објективно јачи од сваког тима ван европе, па не сматра себе прваком света за прошлу сезону.
(Хммм, 28. avgust 2023 13:57)

Takmicenje za prvaka sveta u fudbalu postoji. Prvakom se smatra klub koji je to osvojio.

Ovde ne postoji takmicenje.

Nauci malo kako stvari funkcionisu pa onda lupetaj

@Robin Hood

pre 1 godinu

Po toj logici mi smo 2016 bili sa njima u grupi na jednu loptu. Francuzi su ih u Tokiju cak i dobili, ali kada je bitno nastane BOOOOM. E zbog toga su svetski prvaci.

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Svetski šampion može biti samo onaj pojedinac ili klub/repka koji/koja osvoji SVETSKO PRVENSTVO! I to je sve! Čak ni šampion Olimpijade ne može se nazvati svetskim šampionom, i ne zovu ga tako, već ga zovu olimpijski šampion, što je ispravno naravno, a svetski šampion je samo onaj ko osvoji Svetsko prvenstvo. Tako da molim lepo, sve je jasno.

Đidža

pre 1 godinu

To kaže čovek koji u kraljici sportova ima tri zlata sa svetskog prvenstva. A kraljica zato što je apsolutno najbrži čovek u bazičnim sportskim disciplinama, kao što je trčanje. To znači da mu niko nije dodao nešto pa da on prvi prođe kroz cilj, nije ništa improvizovao, nije dva ili tri koraka napravio a da ne lupne loptom da bi mu rekli dupla i ostale gluposti, nije mu došlo milion ljudi na utakmicu da trpaju kokice u gušu i da urlaju protiv drugog tima, da se takmiče u koje kakvim proizvoljnim, improvizovanim, glupim aktivnostima kakva mislim da košarka jednostavno jeste. Atletika kao kraljica sporta koja nema ljubitelje među ljudima navijačkih grupa, kladionica i ostalim derivatima vašara i cirkusa.

kosta1703

pre 1 godinu

Košarka je sport gde se jedan protiv drugog takmiče dva tima.
Prvak NBA je svjetski šampon iliti NAJBOLJI TIM NA SVETU..
Šta tu ima nejasno ili netačno?

Lord of the Flies

pre 1 godinu

Denver bez Jokica je jedva plej of tim. Jokic bi igrao za Srbiju, a Denver bez Jokica i eto.
(SakaKV, 28. avgust 2023 12:21)

Jokic bi igrao za Denver, ako bi mu tako stajalo u ugovoru, ili bi se odmarao kao sto se sad odmara.

miki

pre 1 godinu

Meni je to oduvek bilo strasno ignorantno... Svetski prvaci a nisu igrali protiv evropskih, azijskih, africkih, juznoamerickih klubova!? LOL Nego, nije to samo u NBA tako, vec i u bejzbolu, hokeju, mozda i jos nekim sportovima koje ja ne pratim. I onda dodju na svetsko prvenstvo u kosarci sa selekcijom najboljih igraca iz svih tih NBA klubova - pa ih razvali Jugoslavoja, Srbija, Argentina, Francuska, Spanija... Kakvi su to pajavi!!! Hahhaha~

Goran

pre 1 godinu

I ja sam mislio kao on ali realnost je drugačija i promenio sam mišljenje.

Od 100 najboljih košarkaša na planeti tamo ih igra svih 100.
Na ovom FIBA svetskom prvenstvu možda 15-20. Znači 80% najboljih nedostaje

Takod da šampioni NBA jesu pravi svetski prvaci.

Mikii

pre 1 godinu

Sećam se duela za zlato na OI 2008, za SAD Kobi, Lebron, Vejd, Bosh, Karmelo...umalo ih Španija nije dobila.
Tako da bi bilo lepo videti gde su evropski timovi u odnosu na NBA
(Filip, 28. avgust 2023 12:21)

Bato, pričaš o super jakoj Španiji, verovatno najjačoj evropskoj reprezentaciji svih vremena. Imali su braću Gasol - dva all star igrača. Hajde malo objektivnosti samo.

jedino problematicno je nesrecna formulacija te titule, inace to fakticki jeste tako

pre 1 godinu

U pravu je dečko, ništa nije pogrešno rekao.
Ja bih iskreno voleo da vidim duel šampiona NBA lige i Evrolige, jedna tekma po NBA pravilima druga po evropskim. Mislim da bi bilo zanimljivo.

Sećam se duela za zlato na OI 2008, za SAD Kobi, Lebron, Vejd, Bosh, Karmelo...umalo ih Španija nije dobila.
Tako da bi bilo lepo videti gde su evropski timovi u odnosu na NBA
(Filip

Vidi, mozda ih jedva nisu dobili, ali ih ne bi dobili ni u sledecih deset utakmica, to je jedna stvar, a druga je da su ti Spanci bukvalno odrasli zajedno sa zajednickim pripremama bukvalno 15 godina u nizu, sa davno podeljenim ulogama u ekipi i sa nesumnjivo nekim kvalitetom, doik je na drugoj strani ekipa koja se skupi 15 dana pre toga, a 14 dana jure prostitutke po BG i ostalim gradovima gde su gostovali. Zamisli tu ekipu da je bukvalno odrasla zajedno kao Spanija. Uostalom, status tih spanskih igraca u NBA ti govori neke stvari valjda. Da li stvarno mislis da bi neko mogao na deset utakmica za redom iz Spanije da zaustavi Brajanta bar na jednoj utakmici? Uvek bi bilo za malo i uvek bi to malo bilo za nekog igraca iz NBA tima. nemojte da se zanosite.

smeh

pre 1 godinu

Jeste najbolja košarka na svetu ali nije SP i zaista je degutantno kada kažu da je, u ovom slučaju Denver, prvak sveta u košarci. Izgleda da ne misle svi Ameri tako.

mića

pre 1 godinu

Alo zemljaci,kakve veze ima što je NBA naj jača liga na svetu ? Da li se igra na svetakom nivou,ne igra. Znači nisi prvak sveta kao što nisi ni u NFL,NBL,NHL i ostala njihiva s...

ivan

pre 1 godinu

Tako su i Englezi sebe proglašavali nezvaničnim prvacima sveta u fudbalu sve do 1950.godine, iako do 1950. nisu ni učestvovali na SP. Jednostavno, nisu hteli da gube vreme igrajući protiv "pacera" iz ostatka sveta i da im ti likovi još lome noge. I danas oni sebe smatraju apsolutnim svetskim prvacima u fudbalu za period od 1930 do 1950. Istina je da su u prvoj polovini 20.veka bili predominantna sila u fudbalu, za nekoliko klasa iznad svih ostalih. Možda malo bahato, ali ništa netačno.

Robin Hud

pre 1 godinu

Poslednji put kada su odmerili snage sampion EL protiv sampiona NBA, Barselona je pobedila Lejkerse.

Iste godine Real je zabio preko 150 poena u pobedi protiv Oklahome, koja je dosla ka finalista zapadne konferencije.
Obe utakmice su igrane po NBA pravilima.
Od tad pa nadalje NBA ekipe zaobilaze Evropu vec 7 godina i turneje prave iskljucivo po Aziji.

NBA je jaca nego EL, ali njihov marketing cini da ta razlika izgleda mnogo vecom nego sto ona zapravo jeste.
Ono sto oni imaju u novcu i zvezdama, Evropa ima u taktici i timskoj igri.

4k4.Dex@gmail.com

pre 1 godinu

Napokon da neko ovo kaze amerikancima. Ne mogu da slusam svetski sampion Denver. Ili jos je gore kada to koriste za sampiona NFLa i bAseballa. PA to cak niko drugi i ne igra a oni su svetski sampioni... sto kae mali svetski sampioni cega?

Хммм

pre 1 godinu

За све који причају да је шампион НБА најјачи на свету, и манчестер сити је објективно јачи од сваког тима ван европе, па не сматра себе прваком света за прошлу сезону.

Kad vas vidim kako cekate propast zapada

pre 1 godinu

Znaci jedva cekam ove komentare tipa: "Evo i oni shavataju da treba da propadnu", "I od njhivoih ima koji su relani". Lik naduvan od hemije, ne zna gde je i generlano se sprda. Kao kad je Rodam otisao da se sprda sa Severnom Korejom, oni objavili "uticajni americki zvanickik, menja politiku SAD prema Koreji".

Miroslav

pre 1 godinu

Njihova logika je da u NBA igraju najbolji igrači sveta, da je to najbolja liga na svetu pa je, logično, šampion NBA u stvari šampion sveta.

Black_mirror

pre 1 godinu

Mozemo mi da se tesimo koliko hocemo, ali cinjenica je da bi tim Denver Nuggets-a, i bez Jokica i Mareja u timu (samo sa Amerikancima u timu), savladao olako kako aktuelnog sampiona FIBA svetskog prvenstva, tako i bilo koju drugu reprezentaciju. Amerikanci su 100 godina ispred svih u kosarci i to je cinjenica.
Patriotizam cesto ne mora da znaci da bi trebalo biti u iluziji o sopstvenoj velicini, vec znati gde nam je mesto kako bismo razumno i racionalno krenuli Ka vrhu. Za sada, cinjenica je da je nas najbolji tim Srbije, daleko daleko slabiji od najboljeg tima USA.

Kakarot

pre 1 godinu

Lupeta gluposti, naravno da je NBA najbolja liga na svetu i ovo sto je on rekao bi imalo smisla da NBA nije miljama daleko kvalitetom od svih ostalih tako da je imao mnogo vise drugih prikladnijih situacija da pomene, tipa uzdizanje tih NBA igraca, bejzbol i ragbi igraca na pijedestal globalnog sporta dok pola njih nije znala ko su Messi i Ronaldo.

Zeks

pre 1 godinu

Tehnicki je tacno ali je isto tacno da bi Denver pobedio bilo koji kosarkaski tim na svetu, bilo klub ili reprezentaciju, i to sa 40+ razlike lagano.
(gg, 28. avgust 2023 11:53)

Kako bi pobedio Srbiju npr?!

Denver bez Jokica je jedva plej of tim. Jokic bi igrao za Srbiju, a Denver bez Jokica i eto.
(SakaKV, 28. avgust 2023 12:21)

Al bi Denver onda iskoristio svoj budzet da dovede adekvatnu zamjenu za Jokica i Denver bi onda ponovo bio jaci od Srbije.

padre

pre 1 godinu

Dakle ja mislim ovako, da bi bio prvak sveta, morašse takmićiti na prvenstvu sveta, pa bio ti sto puta bolji! Tako Englezi nisu hteli da se takmiće u fudbalu sa drugima, jer su bili toliko bolji, a sujih onda isprašili Mađari na Vembliju, a Ameri (od svih na svetu) na svetskom prvenstvu, pa su onda Sovjeti isprašili sve NHL timove na jednoj turneji,a Kubanci SAD reprezentaciju u bejzbolu, tako, da još uvek važi, ako hoćeš biti prvak sveta, mora takvo takmićenje da postoji, a ti da učestvuješ, jer biti najbolji na svetu nije isto kao biti prvak sveta!I mađarska laka konjica bio je svojevremeno najbolji tim na svetu, pa ipak nije bio prvak sveta!

Ded

pre 1 godinu

Englezi kažu… znate li koja je jedina razlika između nas Engleza i Amerikanaca? Mi kad napravimo svetsko prvenstvo, pozovemo i druge zemlje da na njemu učestvuju.

SakaKV

pre 1 godinu

Tehnicki je tacno ali je isto tacno da bi Denver pobedio bilo koji kosarkaski tim na svetu, bilo klub ili reprezentaciju, i to sa 40+ razlike lagano.
(gg, 28. avgust 2023 11:53)

Kako bi pobedio Srbiju npr?!

Denver bez Jokica je jedva plej of tim. Jokic bi igrao za Srbiju, a Denver bez Jokica i eto.

Alex Pet

pre 1 godinu

Svaka čast dečku na izjavi,kao i Kajriju Irvingu na svim stavovima !!!
Recimo ,LŠ u fudbalu može da se nazove "Svetsko klupsko prvenstvo" ,ali to bi bilo omalovažavanje gomile brazilskih i argentinskih klubova u prvom redu,iako su de fakto evropski klubovi bolji! Da li mislite ,kada bi postojala recimo neka Evroliga gde milijarderi i saudijci reše da ulažu stotine miliona , da se ne bi napravio neki mega tim sa Jokićem,Dončićem,Janisom itd itd... i da taj tim potencijalno ne bi pobedio NBA ekipu !!??

ubso

pre 1 godinu

Pa i Cristal Palas moze svaku ekipu van Evrope da dobije po 3-0, cak i malo jace lige, glupo poredjenje. Osvajac Lige Sampiona se je sampion tog takmicenja, nikad se ne kaze sampion sveta u fudbalu

dule

pre 1 godinu

De jure je u pravu. De fakto, sampion NBA, ako je prava takmicarska utakmica, bi razbio bilo koji drugi klubski tim sa 20 - 60 razlike, u zavisnosti vec po cijim pravilima se igra.

Tako da, lepo od njega, ali bas i nije upravu.

pejafan

pre 1 godinu

Zamisli samo Amerikanci da igraju,ali u razdvojenim zemljama,znaci da ih podelimo na 50 ili koliko ih vec ima,ili ako ne tako onda da igra USA protiv Evropske Unije pa da vidimo da li su world champions...Prepotentni Amerikanci kao i uvek...

Filip

pre 1 godinu

U pravu je dečko, ništa nije pogrešno rekao.
Ja bih iskreno voleo da vidim duel šampiona NBA lige i Evrolige, jedna tekma po NBA pravilima druga po evropskim. Mislim da bi bilo zanimljivo.

Sećam se duela za zlato na OI 2008, za SAD Kobi, Lebron, Vejd, Bosh, Karmelo...umalo ih Španija nije dobila.
Tako da bi bilo lepo videti gde su evropski timovi u odnosu na NBA

Ragina Glava

pre 1 godinu

Konacno neko na velikoj sceni da istupi i kaze kako stvari stoje.
Sinoc, na drustvenim mrezama sirom Amerike, poznati sportisti ispalili drvlje i kamenje na momka, od Durenta, Aron Rodzersa do ostalih. Dokaz kolike su to ovce, bez grama mozga i licnog stava.

gagula

pre 1 godinu

Ljudi, citam komentare i ne znam dal je vise smesno ili tuzno.
NBA liga je takmicenje klubova i naravno da ne mogu da budu svetski prvaci, za tako nesto i postoji Mundobasket. Ameri, kao i sa svakim drugim sportom (pogotovu ako su uspesni ili ti dominantni) prave show od njega, pa me ne cudi sto sampiona NBA-a nazivaju svetskim prvacima.
Sa druge strane (i dalje) najbolji fudbal se igra u Evropi (UCL), pa niko osvajaca Lige sampiona ne naziva svetskim prvakom, jer i za to postoji takmicenje, koje je opet u okviru klubova.
Zakljucak je da ce ameri od svega i uvek praviti show, pustimo ih da se glupiraju, bolje to nego nesto gore.
Sportski pozdrav

Back in Black

pre 1 godinu

U pravu je dečko, ništa nije pogrešno rekao.
Ja bih iskreno voleo da vidim duel šampiona NBA lige i Evrolige, jedna tekma po NBA pravilima druga po evropskim. Mislim da bi bilo zanimljivo.

Sećam se duela za zlato na OI 2008, za SAD Kobi, Lebron, Vejd, Bosh, Karmelo...umalo ih Španija nije dobila.
Tako da bi bilo lepo videti gde su evropski timovi u odnosu na NBA
(Filip, 28. avgust 2023 12:21)

Da vidimo gde su Musa i Tavares u odnosu na Jokica i Mareja.
Ono lakši trening za Denver.

NBG

pre 1 godinu

Denver bez Jokica je jedva plej of tim. Jokic bi igrao za Srbiju, a Denver bez Jokica i eto.
(SakaKV, 28. avgust 2023 12:21)

Da li si siguran za Jokica?

Sundiata Gaines

pre 1 godinu

Tehnicki je tacno ali je isto tacno da bi Denver pobedio bilo koji kosarkaski tim na svetu, bilo klub ili reprezentaciju, i to sa 40+ razlike lagano.
(gg, 28. avgust 2023 11:53)

Tehnicki je aposlutno nebitno. Lyles je u potpunosti u pravu. Nema veze što je NBA najjača liga na svijetu i pobjednik NBA bi pobjedio svaku ekipu na svijetu činjenica je da je NBA nacionalna liga (izuzev Toronta iz Kanade) i kao takva nema pravo proglašavati svog pobjednika prvakom svijeta iz jednog razloga:

- u NBA ligi se natječe samo 30 ekipa iz dvije države na svijetu, a zapravo praktički iz jedne države na svijetu

Sve ostalo su verbalne akrobacije amera da bi opravdali svoje idiotarije.
Npr. Svjetsko prvenstvo u košarci je natjecanje manjeg prestiža od Olimpijskih igara u košarci, pa je svejedno pobjednik prvak svijeta, jer se imaju pravo natjecati sve države na svijetu i osvojiti trofej. Onog trenutka kad NBA liga bude natjecanje u kojem se imaju pravo natjecati svi klubovi svijeta tad slobodno mogu proglasiti prvaka prvakom svijeta.

Sve to radi liga kojoj su najbolji MVP u zadnjih par godina bili ni manje ni više nego Grk, Kamerunac i Srbin

M7

pre 1 godinu

pa sve je lepo reko. Oni mozda jesu najjaca ekipa na svetu,ne mozda nego sigurno, ali ne mogu sami sebi da prikace epitet "prvak sveta" jer nisu se takmicili sa svetom,nego u svojoj zatvorenoj ligi.

Statisticar

pre 1 godinu

@sakakv Kapiram sta pricaas, ali veruj mi, ako nista mogu da trce duze i da skoce vise i da precizniji su. Eto. Tmana da igraju samo individualno bolji su. A to bez Jokica da su losi jesu ali protiv drugog NBA tima a ne protiv bilo kog evropskog tima ili neke reprezentacije.

gg

pre 1 godinu

Tehnicki je tacno ali je isto tacno da bi Denver pobedio bilo koji kosarkaski tim na svetu, bilo klub ili reprezentaciju, i to sa 40+ razlike lagano.

M7

pre 1 godinu

pa sve je lepo reko. Oni mozda jesu najjaca ekipa na svetu,ne mozda nego sigurno, ali ne mogu sami sebi da prikace epitet "prvak sveta" jer nisu se takmicili sa svetom,nego u svojoj zatvorenoj ligi.

Ragina Glava

pre 1 godinu

Konacno neko na velikoj sceni da istupi i kaze kako stvari stoje.
Sinoc, na drustvenim mrezama sirom Amerike, poznati sportisti ispalili drvlje i kamenje na momka, od Durenta, Aron Rodzersa do ostalih. Dokaz kolike su to ovce, bez grama mozga i licnog stava.

Filip

pre 1 godinu

U pravu je dečko, ništa nije pogrešno rekao.
Ja bih iskreno voleo da vidim duel šampiona NBA lige i Evrolige, jedna tekma po NBA pravilima druga po evropskim. Mislim da bi bilo zanimljivo.

Sećam se duela za zlato na OI 2008, za SAD Kobi, Lebron, Vejd, Bosh, Karmelo...umalo ih Španija nije dobila.
Tako da bi bilo lepo videti gde su evropski timovi u odnosu na NBA

SakaKV

pre 1 godinu

Tehnicki je tacno ali je isto tacno da bi Denver pobedio bilo koji kosarkaski tim na svetu, bilo klub ili reprezentaciju, i to sa 40+ razlike lagano.
(gg, 28. avgust 2023 11:53)

Kako bi pobedio Srbiju npr?!

Denver bez Jokica je jedva plej of tim. Jokic bi igrao za Srbiju, a Denver bez Jokica i eto.

Sundiata Gaines

pre 1 godinu

Tehnicki je tacno ali je isto tacno da bi Denver pobedio bilo koji kosarkaski tim na svetu, bilo klub ili reprezentaciju, i to sa 40+ razlike lagano.
(gg, 28. avgust 2023 11:53)

Tehnicki je aposlutno nebitno. Lyles je u potpunosti u pravu. Nema veze što je NBA najjača liga na svijetu i pobjednik NBA bi pobjedio svaku ekipu na svijetu činjenica je da je NBA nacionalna liga (izuzev Toronta iz Kanade) i kao takva nema pravo proglašavati svog pobjednika prvakom svijeta iz jednog razloga:

- u NBA ligi se natječe samo 30 ekipa iz dvije države na svijetu, a zapravo praktički iz jedne države na svijetu

Sve ostalo su verbalne akrobacije amera da bi opravdali svoje idiotarije.
Npr. Svjetsko prvenstvo u košarci je natjecanje manjeg prestiža od Olimpijskih igara u košarci, pa je svejedno pobjednik prvak svijeta, jer se imaju pravo natjecati sve države na svijetu i osvojiti trofej. Onog trenutka kad NBA liga bude natjecanje u kojem se imaju pravo natjecati svi klubovi svijeta tad slobodno mogu proglasiti prvaka prvakom svijeta.

Sve to radi liga kojoj su najbolji MVP u zadnjih par godina bili ni manje ni više nego Grk, Kamerunac i Srbin

gagula

pre 1 godinu

Ljudi, citam komentare i ne znam dal je vise smesno ili tuzno.
NBA liga je takmicenje klubova i naravno da ne mogu da budu svetski prvaci, za tako nesto i postoji Mundobasket. Ameri, kao i sa svakim drugim sportom (pogotovu ako su uspesni ili ti dominantni) prave show od njega, pa me ne cudi sto sampiona NBA-a nazivaju svetskim prvacima.
Sa druge strane (i dalje) najbolji fudbal se igra u Evropi (UCL), pa niko osvajaca Lige sampiona ne naziva svetskim prvakom, jer i za to postoji takmicenje, koje je opet u okviru klubova.
Zakljucak je da ce ameri od svega i uvek praviti show, pustimo ih da se glupiraju, bolje to nego nesto gore.
Sportski pozdrav

Ded

pre 1 godinu

Englezi kažu… znate li koja je jedina razlika između nas Engleza i Amerikanaca? Mi kad napravimo svetsko prvenstvo, pozovemo i druge zemlje da na njemu učestvuju.

padre

pre 1 godinu

Dakle ja mislim ovako, da bi bio prvak sveta, morašse takmićiti na prvenstvu sveta, pa bio ti sto puta bolji! Tako Englezi nisu hteli da se takmiće u fudbalu sa drugima, jer su bili toliko bolji, a sujih onda isprašili Mađari na Vembliju, a Ameri (od svih na svetu) na svetskom prvenstvu, pa su onda Sovjeti isprašili sve NHL timove na jednoj turneji,a Kubanci SAD reprezentaciju u bejzbolu, tako, da još uvek važi, ako hoćeš biti prvak sveta, mora takvo takmićenje da postoji, a ti da učestvuješ, jer biti najbolji na svetu nije isto kao biti prvak sveta!I mađarska laka konjica bio je svojevremeno najbolji tim na svetu, pa ipak nije bio prvak sveta!

ubso

pre 1 godinu

Pa i Cristal Palas moze svaku ekipu van Evrope da dobije po 3-0, cak i malo jace lige, glupo poredjenje. Osvajac Lige Sampiona se je sampion tog takmicenja, nikad se ne kaze sampion sveta u fudbalu

Đidža

pre 1 godinu

To kaže čovek koji u kraljici sportova ima tri zlata sa svetskog prvenstva. A kraljica zato što je apsolutno najbrži čovek u bazičnim sportskim disciplinama, kao što je trčanje. To znači da mu niko nije dodao nešto pa da on prvi prođe kroz cilj, nije ništa improvizovao, nije dva ili tri koraka napravio a da ne lupne loptom da bi mu rekli dupla i ostale gluposti, nije mu došlo milion ljudi na utakmicu da trpaju kokice u gušu i da urlaju protiv drugog tima, da se takmiče u koje kakvim proizvoljnim, improvizovanim, glupim aktivnostima kakva mislim da košarka jednostavno jeste. Atletika kao kraljica sporta koja nema ljubitelje među ljudima navijačkih grupa, kladionica i ostalim derivatima vašara i cirkusa.

gg

pre 1 godinu

Tehnicki je tacno ali je isto tacno da bi Denver pobedio bilo koji kosarkaski tim na svetu, bilo klub ili reprezentaciju, i to sa 40+ razlike lagano.

mića

pre 1 godinu

Alo zemljaci,kakve veze ima što je NBA naj jača liga na svetu ? Da li se igra na svetakom nivou,ne igra. Znači nisi prvak sveta kao što nisi ni u NFL,NBL,NHL i ostala njihiva s...

srle

pre 1 godinu

Dobro je rekao. Oni su sami sebe nazvali svetskim šampionima. Jeste NBA najkvalitetnija, ali NBA nije svet, igra se košarka i u drugim državama.

Хммм

pre 1 godinu

За све који причају да је шампион НБА најјачи на свету, и манчестер сити је објективно јачи од сваког тима ван европе, па не сматра себе прваком света за прошлу сезону.

Ivan

pre 1 godinu

Najaca fudbalska liga na svetu u fudbalu je engleska premijer liga. Znaci li to da je pobednik zadnje sezone Mancester City prvak sveta!?.

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Svetski šampion može biti samo onaj pojedinac ili klub/repka koji/koja osvoji SVETSKO PRVENSTVO! I to je sve! Čak ni šampion Olimpijade ne može se nazvati svetskim šampionom, i ne zovu ga tako, već ga zovu olimpijski šampion, što je ispravno naravno, a svetski šampion je samo onaj ko osvoji Svetsko prvenstvo. Tako da molim lepo, sve je jasno.

Не фантазирај

pre 1 godinu

NBA igraju najbolji košarkaši na svetu i legitimno je da pobednik lige bude nazivan svetskim šampionom.
(štasad, 28. avgust 2023 14:07)

Не, није легитимно. Легално јесте али не и легитимно.

Nikdjukic

pre 1 godinu

Realno NBA sampion je najbolji tim na svetu po kvalitetu ali kako god gledaš prvak sveta nije. To je cela istina, kratko i precizno.

smeh

pre 1 godinu

Jeste najbolja košarka na svetu ali nije SP i zaista je degutantno kada kažu da je, u ovom slučaju Denver, prvak sveta u košarci. Izgleda da ne misle svi Ameri tako.

pejafan

pre 1 godinu

Zamisli samo Amerikanci da igraju,ali u razdvojenim zemljama,znaci da ih podelimo na 50 ili koliko ih vec ima,ili ako ne tako onda da igra USA protiv Evropske Unije pa da vidimo da li su world champions...Prepotentni Amerikanci kao i uvek...

Dodi

pre 1 godinu

Srbija 5 puta sampion sveta u kosarci, hvala lepo.
(LOL, 28. avgust 2023 14:29)
Ono,bas Srbija? Nista Jugoslavija,nikakve zasluge ostalih republika...

Alex Pet

pre 1 godinu

Svaka čast dečku na izjavi,kao i Kajriju Irvingu na svim stavovima !!!
Recimo ,LŠ u fudbalu može da se nazove "Svetsko klupsko prvenstvo" ,ali to bi bilo omalovažavanje gomile brazilskih i argentinskih klubova u prvom redu,iako su de fakto evropski klubovi bolji! Da li mislite ,kada bi postojala recimo neka Evroliga gde milijarderi i saudijci reše da ulažu stotine miliona , da se ne bi napravio neki mega tim sa Jokićem,Dončićem,Janisom itd itd... i da taj tim potencijalno ne bi pobedio NBA ekipu !!??

Robin Hud

pre 1 godinu

Poslednji put kada su odmerili snage sampion EL protiv sampiona NBA, Barselona je pobedila Lejkerse.

Iste godine Real je zabio preko 150 poena u pobedi protiv Oklahome, koja je dosla ka finalista zapadne konferencije.
Obe utakmice su igrane po NBA pravilima.
Od tad pa nadalje NBA ekipe zaobilaze Evropu vec 7 godina i turneje prave iskljucivo po Aziji.

NBA je jaca nego EL, ali njihov marketing cini da ta razlika izgleda mnogo vecom nego sto ona zapravo jeste.
Ono sto oni imaju u novcu i zvezdama, Evropa ima u taktici i timskoj igri.

4k4.Dex@gmail.com

pre 1 godinu

Napokon da neko ovo kaze amerikancima. Ne mogu da slusam svetski sampion Denver. Ili jos je gore kada to koriste za sampiona NFLa i bAseballa. PA to cak niko drugi i ne igra a oni su svetski sampioni... sto kae mali svetski sampioni cega?

Black_mirror

pre 1 godinu

Mozemo mi da se tesimo koliko hocemo, ali cinjenica je da bi tim Denver Nuggets-a, i bez Jokica i Mareja u timu (samo sa Amerikancima u timu), savladao olako kako aktuelnog sampiona FIBA svetskog prvenstva, tako i bilo koju drugu reprezentaciju. Amerikanci su 100 godina ispred svih u kosarci i to je cinjenica.
Patriotizam cesto ne mora da znaci da bi trebalo biti u iluziji o sopstvenoj velicini, vec znati gde nam je mesto kako bismo razumno i racionalno krenuli Ka vrhu. Za sada, cinjenica je da je nas najbolji tim Srbije, daleko daleko slabiji od najboljeg tima USA.

dule

pre 1 godinu

De jure je u pravu. De fakto, sampion NBA, ako je prava takmicarska utakmica, bi razbio bilo koji drugi klubski tim sa 20 - 60 razlike, u zavisnosti vec po cijim pravilima se igra.

Tako da, lepo od njega, ali bas i nije upravu.

miki

pre 1 godinu

Meni je to oduvek bilo strasno ignorantno... Svetski prvaci a nisu igrali protiv evropskih, azijskih, africkih, juznoamerickih klubova!? LOL Nego, nije to samo u NBA tako, vec i u bejzbolu, hokeju, mozda i jos nekim sportovima koje ja ne pratim. I onda dodju na svetsko prvenstvo u kosarci sa selekcijom najboljih igraca iz svih tih NBA klubova - pa ih razvali Jugoslavoja, Srbija, Argentina, Francuska, Spanija... Kakvi su to pajavi!!! Hahhaha~

NBG

pre 1 godinu

Denver bez Jokica je jedva plej of tim. Jokic bi igrao za Srbiju, a Denver bez Jokica i eto.
(SakaKV, 28. avgust 2023 12:21)

Da li si siguran za Jokica?

jedino problematicno je nesrecna formulacija te titule, inace to fakticki jeste tako

pre 1 godinu

U pravu je dečko, ništa nije pogrešno rekao.
Ja bih iskreno voleo da vidim duel šampiona NBA lige i Evrolige, jedna tekma po NBA pravilima druga po evropskim. Mislim da bi bilo zanimljivo.

Sećam se duela za zlato na OI 2008, za SAD Kobi, Lebron, Vejd, Bosh, Karmelo...umalo ih Španija nije dobila.
Tako da bi bilo lepo videti gde su evropski timovi u odnosu na NBA
(Filip

Vidi, mozda ih jedva nisu dobili, ali ih ne bi dobili ni u sledecih deset utakmica, to je jedna stvar, a druga je da su ti Spanci bukvalno odrasli zajedno sa zajednickim pripremama bukvalno 15 godina u nizu, sa davno podeljenim ulogama u ekipi i sa nesumnjivo nekim kvalitetom, doik je na drugoj strani ekipa koja se skupi 15 dana pre toga, a 14 dana jure prostitutke po BG i ostalim gradovima gde su gostovali. Zamisli tu ekipu da je bukvalno odrasla zajedno kao Spanija. Uostalom, status tih spanskih igraca u NBA ti govori neke stvari valjda. Da li stvarno mislis da bi neko mogao na deset utakmica za redom iz Spanije da zaustavi Brajanta bar na jednoj utakmici? Uvek bi bilo za malo i uvek bi to malo bilo za nekog igraca iz NBA tima. nemojte da se zanosite.

CATAPA

pre 1 godinu

Ima normalnih i inteligentnih Amerikanaca, ali su arogantni idioti u ogromnoj većini. Jedan glas razuma malo vredi, hiljadu puta ponovljen idiotluk ili laž postaje istina. Sa sadašnjom idiotizovanom publikom, samo je manje puta potrebno ponoviti nego što je to bilo potrebno u Gebelsovo vreme.

điu,liu i sadriu

pre 1 godinu

Realno oni jesu par svetlosnih godina ispred svih u svetu i svaka NBA ekipa bi uništila Real koji je osvojio EL ali oni sa terminom "svetski šampion" svesno ponižavaju ostatak sveta kao i u svim oblastima a ne samo u košarci.Dovoljno je reći šampion NBA a samim tim svi znaju da je to ipak najjača ekipa u svetu.

Kad vas vidim kako cekate propast zapada

pre 1 godinu

Znaci jedva cekam ove komentare tipa: "Evo i oni shavataju da treba da propadnu", "I od njhivoih ima koji su relani". Lik naduvan od hemije, ne zna gde je i generlano se sprda. Kao kad je Rodam otisao da se sprda sa Severnom Korejom, oni objavili "uticajni americki zvanickik, menja politiku SAD prema Koreji".

Sinkegrof

pre 1 godinu

Evo jedan covek izadje sa ispravnim stavom i sa osvojenim svetskim zlatnim medaljama. Kaze nesto sto je logicno ali onda se javi gomila ispranih mozgova koji ga ismevaju. Kakvo zvanje zvanicno ima tim koji osvoji NBA ligu? Svetki sampion ili samo sampion NBA lige? To sto ima pise iznad glava na promociji to je samo da bude sto vise atraktivno jer je za amerikance sve zabava i cirkus.

Lord of the Flies

pre 1 godinu

Denver bez Jokica je jedva plej of tim. Jokic bi igrao za Srbiju, a Denver bez Jokica i eto.
(SakaKV, 28. avgust 2023 12:21)

Jokic bi igrao za Denver, ako bi mu tako stajalo u ugovoru, ili bi se odmarao kao sto se sad odmara.

Toni

pre 1 godinu

Ju, ima i pametnih Amerikanaca.
(kopiranosatvitera, 29. avgust 2023 06:48)

Ima, puno više nego nas, valjda je to očigledno. Za tvoju informaciju, Amerika je uz sve svoje mane i dalje cio vijek ispred tvoje domovine.

slabotonesto

pre 1 godinu

vi sto se palite na Nba,ljubitelji ste cirkusa,a ne kosarke
prvo svi su dopingovani,
pravila su drugacija,tako da idu skroz kontra od fibe i sveta,ciji sampioni misle da jesu, pravila su drugacija da bi utakmice trajale sto duze i bile sto atraktivnije( nema koraka,ko je ikad uhvatio loptu u ruke zna kolika to prednost moze da bude),i onda se vi palite kako lebron kuca kroz prazan reket,jer postoje defanzivne 3 sekunde
i pojede se mnogo vise hot dogova nego u evropi,tu verovatno u jesu sampioni...

Milosav

pre 1 godinu

Neki se sećaju i kako je Japan pobedio USA u bejzbolu na Olimpijadi.
(Kralj, 28. avgust 2023 13:28) #

U martu ove godine odrzano je svetsko prvenstvo u baseball-u. U finalu je Japan tukao USA i osvojio sampionat.
Amerikanci i dalje koriste naziv World Series za finale MLB lige iako se odlican baseball igra u puno drugih zamalja, na primer, Dominican Republic, Cuba, Canada i Japan. Takodje i Puertorico iako oni kao pripadaju USA, ali su posebna drzava.
Nego to su americka posla. I u NBA i U MLB im je skoro polovina igraca iz drugih zemalja, u puno slucajeva najboljih igraca. Ti izdrazi se vise koriste u marketinske svrhe i namenjenu su prosecnom americkom navija

Back in Black

pre 1 godinu

U pravu je dečko, ništa nije pogrešno rekao.
Ja bih iskreno voleo da vidim duel šampiona NBA lige i Evrolige, jedna tekma po NBA pravilima druga po evropskim. Mislim da bi bilo zanimljivo.

Sećam se duela za zlato na OI 2008, za SAD Kobi, Lebron, Vejd, Bosh, Karmelo...umalo ih Španija nije dobila.
Tako da bi bilo lepo videti gde su evropski timovi u odnosu na NBA
(Filip, 28. avgust 2023 12:21)

Da vidimo gde su Musa i Tavares u odnosu na Jokica i Mareja.
Ono lakši trening za Denver.

Goran

pre 1 godinu

I ja sam mislio kao on ali realnost je drugačija i promenio sam mišljenje.

Od 100 najboljih košarkaša na planeti tamo ih igra svih 100.
Na ovom FIBA svetskom prvenstvu možda 15-20. Znači 80% najboljih nedostaje

Takod da šampioni NBA jesu pravi svetski prvaci.

doroš

pre 1 godinu

(Robin Hud, 28. avgust 2023 13:47)

Da malo dopunimo, evo vesti od 09.10.2014.

"Berlinska Alba, vicešampion Nemačke, pobedila je na svom parketu petostrukog i aktuelnog prvaka NBA lige - 94:93 (18:26, 29:28, 26:21, 21:18)!

Džamel Meklin presudio je svojim sunarodnicima košem uz zvuk sirene. Alba je osvojila loptu ispod svog obruča, organizovala brzu kontru i pogotkom od tablu stigla do istorijske pobede.

"Osećaj je neverovatn", kratko je izgovorio junak u pobedi nemačkog tima.

Sigurno istorijske pobede, uprkos rečima trenera Obradovića pred meč.

"Rezultat u ovakvim utakmicama nije bitan. Važno je da publici priredimo zabavu i da uživa. To će sigurno biti u prvom planu", iskusno je Obradović rasteretio pritiska svoje košarkaše.

Utakmica je odigrana pred 15.000 gledalaca u berlinskoj O2 World areni. U publici je bila i svetska pop zvezda Lejdi Gaga.

Najefikasniji igrač bio je Toni Parker sa 28 poena, Tim Dankan je ubacio 14, a Kavaj Lenard 12. U pobedničkom timu Meklin je bio na vrhu liste strelaca sa 18 koševa, tri manje postigli su Kliford Hamonds i Aleks Renfro."

Inače, ovaj Klif Hamonds je u sezoni 2012/13 igrao u ABA ligi za Igokeu.

NSS

pre 1 godinu

Milion komentara a niti jedan koji makar pokazuje da ima pojma zasto se taj naziv koristi u americkim PROFI ligama...Ne negiram njihovu nadobudnost, ali ovo je naziv koji je preuzet iz boksa i jako dugo su američke profesionalne lige bile JEDINE profesionalne, dok su širom sveta se igrale razne amaterske, a ko je igrao profi ligu nije mu bilo dozvoljeno da nastupa na amaterskim takmicenjima (OI i sl.)
(Sale, 28. avgust 2023 17:25)

Ok i da shvatimo istoruju ali cemu onda takvo ponasanje u recimo MLS ligi osnovanoj 93-ce gde se trofej koji se dodeljuje sampionu zove World cup aludirajuci da je pobednik MLS lige sampion sveta u fudbalu a taj njihov sampion nije ni medju 100 klubova sveta. Spustio ih je Svajnstajger lepo kad im je rekao da je World cup onaj koji igraju reprezentacije i da za drugi World cup ne zna.

Kakarot

pre 1 godinu

Lupeta gluposti, naravno da je NBA najbolja liga na svetu i ovo sto je on rekao bi imalo smisla da NBA nije miljama daleko kvalitetom od svih ostalih tako da je imao mnogo vise drugih prikladnijih situacija da pomene, tipa uzdizanje tih NBA igraca, bejzbol i ragbi igraca na pijedestal globalnog sporta dok pola njih nije znala ko su Messi i Ronaldo.

N.G.

pre 1 godinu

@dodi Nikada nikakva. Samo nasa. Jok ojo sto je nase to je i vase a ono sto je vase samo je vase. Drzave vam sagradili oslobodili od okupatora i na kraju noz u ledja. Sad sve sportiste koji su nastupali pod zastavom Jugoslavije brojite pod Hrvatska. Btojitr krvna zrnca. Druze Srbija je 5 puta bila sampion sveta. Nijedna druga republika. Beograd je glavni grad drzave kiju je stvorio oslobodio i gradio. Ajde bre m*rs svi u pm.

PeraKojot

pre 1 godinu

Osvajač NBA i EL i ko pobedi može da se kaže svetski šampion do tad je NBA liga samo jedna od najačih liga SVETA.
(ИзНенада, 28. avgust 2023 13:46)

Imaju samo 2 kontinenta?

Ivar

pre 1 godinu

Tako su i Englezi sebe proglašavali nezvaničnim prvacima sveta u fudbalu sve do 1950.godine, iako do 1950. nisu ni učestvovali na SP. Jednostavno, nisu hteli da gube vreme igrajući protiv "pacera" iz ostatka sveta i da im ti likovi još lome noge. I danas oni sebe smatraju apsolutnim svetskim prvacima u fudbalu za period od 1930 do 1950. Istina je da su u prvoj polovini 20.veka bili predominantna sila u fudbalu, za nekoliko klasa iznad svih ostalih. Možda malo bahato, ali ništa netačno.
(ivan, 28. avgust 2023 13:55)

Da su bili malo pametniji mogli su igrati i sigurno bi imali jos 1 SP na kontu, a mozda i vise. Na kraju ostaju brojevi a oni imaju samo jedno SP iz ´66 i to se pamti

Vu Karadžić

pre 1 godinu

Imaju samo 2 kontinenta?
-
-
Na koga misliš kad kažeš imaju? Na Amere? Ameri imaju samo jedan kontinent. I to ne ceo nego pola.

Sale

pre 1 godinu

Milion komentara a niti jedan koji makar pokazuje da ima pojma zasto se taj naziv koristi u americkim PROFI ligama...Ne negiram njihovu nadobudnost, ali ovo je naziv koji je preuzet iz boksa i jako dugo su američke profesionalne lige bile JEDINE profesionalne, dok su širom sveta se igrale razne amaterske, a ko je igrao profi ligu nije mu bilo dozvoljeno da nastupa na amaterskim takmicenjima (OI i sl.)

Zeks

pre 1 godinu

Tehnicki je tacno ali je isto tacno da bi Denver pobedio bilo koji kosarkaski tim na svetu, bilo klub ili reprezentaciju, i to sa 40+ razlike lagano.
(gg, 28. avgust 2023 11:53)

Kako bi pobedio Srbiju npr?!

Denver bez Jokica je jedva plej of tim. Jokic bi igrao za Srbiju, a Denver bez Jokica i eto.
(SakaKV, 28. avgust 2023 12:21)

Al bi Denver onda iskoristio svoj budzet da dovede adekvatnu zamjenu za Jokica i Denver bi onda ponovo bio jaci od Srbije.

Mikii

pre 1 godinu

Sećam se duela za zlato na OI 2008, za SAD Kobi, Lebron, Vejd, Bosh, Karmelo...umalo ih Španija nije dobila.
Tako da bi bilo lepo videti gde su evropski timovi u odnosu na NBA
(Filip, 28. avgust 2023 12:21)

Bato, pričaš o super jakoj Španiji, verovatno najjačoj evropskoj reprezentaciji svih vremena. Imali su braću Gasol - dva all star igrača. Hajde malo objektivnosti samo.

@Robin Hood

pre 1 godinu

Po toj logici mi smo 2016 bili sa njima u grupi na jednu loptu. Francuzi su ih u Tokiju cak i dobili, ali kada je bitno nastane BOOOOM. E zbog toga su svetski prvaci.

kosta1703

pre 1 godinu

Košarka je sport gde se jedan protiv drugog takmiče dva tima.
Prvak NBA je svjetski šampon iliti NAJBOLJI TIM NA SVETU..
Šta tu ima nejasno ili netačno?

nista o nicemu

pre 1 godinu

За све који причају да је шампион НБА најјачи на свету, и манчестер сити је објективно јачи од сваког тима ван европе, па не сматра себе прваком света за прошлу сезону.
(Хммм, 28. avgust 2023 13:57)

Takmicenje za prvaka sveta u fudbalu postoji. Prvakom se smatra klub koji je to osvojio.

Ovde ne postoji takmicenje.

Nauci malo kako stvari funkcionisu pa onda lupetaj

Stari basketas

pre 1 godinu

Mnogo je veci problem sto se svetskim prvakom zove sampion u bejzbolu (world series), s obzirom na rezultate na World baseball classic, ali i na olimpijadama, dok je postojao, igrali su profesionalci!

NBA

pre 1 godinu

Imaju apsolutno pravo što tako misle. oni su izmislili košarku, i osmislili sistem koji je uvek iznova radja kvalitetne igrače i koji iste čini još kvalitenijim. Evropljani, da nije bilo NBA, bi još uvek motali loptu izmedju sebe do besomučnosti i ne bi znali gde udaraju od tolikog motanja lopte!!! Najveća greška NBA je ta što je dozvolila igračima iz Evrope i iz Sveta, da dolaze kod njih!!! Trebali du da ih ostave da lepo i dan danas "taktiziraju" vrteći pomenutu loptu izmedju sebe dok se ne dogovore ko će šutirati na koš!!! Trebali su držati zatvoren taj svoj već razradjen sistem draftovanja svojih igrača koje su školovanjem pripremali za NBA, i da budu mirni!!!
Svi vi koji pričate o NBA loše, a veličate Evropsku košarku, treba da budete zahvalni toj istoj NBA što je direktno podigla nivo evropske košarke !!!!

ivan

pre 1 godinu

Tako su i Englezi sebe proglašavali nezvaničnim prvacima sveta u fudbalu sve do 1950.godine, iako do 1950. nisu ni učestvovali na SP. Jednostavno, nisu hteli da gube vreme igrajući protiv "pacera" iz ostatka sveta i da im ti likovi još lome noge. I danas oni sebe smatraju apsolutnim svetskim prvacima u fudbalu za period od 1930 do 1950. Istina je da su u prvoj polovini 20.veka bili predominantna sila u fudbalu, za nekoliko klasa iznad svih ostalih. Možda malo bahato, ali ništa netačno.

lal

pre 1 godinu

Takmicenje za prvaka sveta u fudbalu postoji. Prvakom se smatra klub koji je to osvojio.

Ovde ne postoji takmicenje.

Nauci malo kako stvari funkcionisu pa onda lupetaj
(nista o nicemu, 28. avgust 2023 14:38)
kako neko moze biti prvak u takmicenju koje ne postoji?!?

Konjske trke

pre 1 godinu

Mozda trenutno ali 50ih i 60ih americki prvak sveta bi lako izgubio od prvih 5 svetskih reprezentacija i verovatno i njihovih najboljih klubova, nba prvaci sveta su samo propaganda i marketinski trik i treba biti uklonjeno.

dominacija

pre 1 godinu

Meni je to oduvek bilo strasno ignorantno... Svetski prvaci a nisu igrali protiv evropskih, azijskih, africkih, juznoamerickih klubova!? LOL Nego, nije to samo u NBA tako, vec i u bejzbolu, hokeju, mozda i jos nekim sportovima koje ja ne pratim. I onda dodju na svetsko prvenstvo u kosarci sa selekcijom najboljih igraca iz svih tih NBA klubova - pa ih razvali Jugoslavoja, Srbija, Argentina, Francuska, Spanija... Kakvi su to pajavi!!! Hahhaha~
(miki, 28. avgust 2023 14:27)

zvanične utakmice...Srbija 2x (SP 2002 I 2019)...Argentina 2x (SP 2002 I OI 2004)...Španija 1x (SP 2002)...Francuska 1x (SP 2019)...Grčka 1x (SP 2006)...Portoriko 1x (OI 2004)...Litvanija 1x (OI 2004)...

Statisticar

pre 1 godinu

@sakakv Kapiram sta pricaas, ali veruj mi, ako nista mogu da trce duze i da skoce vise i da precizniji su. Eto. Tmana da igraju samo individualno bolji su. A to bez Jokica da su losi jesu ali protiv drugog NBA tima a ne protiv bilo kog evropskog tima ili neke reprezentacije.

Miloš

pre 1 godinu

Demagogija ovde kao i uvek. Svi igrači trče da igraju tamo, a ovde "NBA ne valja". Pa što Jokić nije otišao u Real umesto u Denver?

A to za svet je samo je samo tradicija it nekog drugog vremena, i da, šampion fudbalske Lige šampiona jeste de fakto prvak sveta.
I nije mi jasno što vas toliko pogađaju ti njihovi baneri i nazivi, ako vas NBA i američki sportovi ne zanimaju?

Miroslav

pre 1 godinu

Njihova logika je da u NBA igraju najbolji igrači sveta, da je to najbolja liga na svetu pa je, logično, šampion NBA u stvari šampion sveta.

Black_mirror

pre 1 godinu

Mozemo mi da se tesimo koliko hocemo, ali cinjenica je da bi tim Denver Nuggets-a, i bez Jokica i Mareja u timu (samo sa Amerikancima u timu), savladao olako kako aktuelnog sampiona FIBA svetskog prvenstva, tako i bilo koju drugu reprezentaciju. Amerikanci su 100 godina ispred svih u kosarci i to je cinjenica.
Patriotizam cesto ne mora da znaci da bi trebalo biti u iluziji o sopstvenoj velicini, vec znati gde nam je mesto kako bismo razumno i racionalno krenuli Ka vrhu. Za sada, cinjenica je da je nas najbolji tim Srbije, daleko daleko slabiji od najboljeg tima USA.

gg

pre 1 godinu

Tehnicki je tacno ali je isto tacno da bi Denver pobedio bilo koji kosarkaski tim na svetu, bilo klub ili reprezentaciju, i to sa 40+ razlike lagano.

Kakarot

pre 1 godinu

Lupeta gluposti, naravno da je NBA najbolja liga na svetu i ovo sto je on rekao bi imalo smisla da NBA nije miljama daleko kvalitetom od svih ostalih tako da je imao mnogo vise drugih prikladnijih situacija da pomene, tipa uzdizanje tih NBA igraca, bejzbol i ragbi igraca na pijedestal globalnog sporta dok pola njih nije znala ko su Messi i Ronaldo.

Kad vas vidim kako cekate propast zapada

pre 1 godinu

Znaci jedva cekam ove komentare tipa: "Evo i oni shavataju da treba da propadnu", "I od njhivoih ima koji su relani". Lik naduvan od hemije, ne zna gde je i generlano se sprda. Kao kad je Rodam otisao da se sprda sa Severnom Korejom, oni objavili "uticajni americki zvanickik, menja politiku SAD prema Koreji".

dule

pre 1 godinu

De jure je u pravu. De fakto, sampion NBA, ako je prava takmicarska utakmica, bi razbio bilo koji drugi klubski tim sa 20 - 60 razlike, u zavisnosti vec po cijim pravilima se igra.

Tako da, lepo od njega, ali bas i nije upravu.

kosta1703

pre 1 godinu

Košarka je sport gde se jedan protiv drugog takmiče dva tima.
Prvak NBA je svjetski šampon iliti NAJBOLJI TIM NA SVETU..
Šta tu ima nejasno ili netačno?

Mikii

pre 1 godinu

Sećam se duela za zlato na OI 2008, za SAD Kobi, Lebron, Vejd, Bosh, Karmelo...umalo ih Španija nije dobila.
Tako da bi bilo lepo videti gde su evropski timovi u odnosu na NBA
(Filip, 28. avgust 2023 12:21)

Bato, pričaš o super jakoj Španiji, verovatno najjačoj evropskoj reprezentaciji svih vremena. Imali su braću Gasol - dva all star igrača. Hajde malo objektivnosti samo.

Goran

pre 1 godinu

I ja sam mislio kao on ali realnost je drugačija i promenio sam mišljenje.

Od 100 najboljih košarkaša na planeti tamo ih igra svih 100.
Na ovom FIBA svetskom prvenstvu možda 15-20. Znači 80% najboljih nedostaje

Takod da šampioni NBA jesu pravi svetski prvaci.

Miroslav

pre 1 godinu

Njihova logika je da u NBA igraju najbolji igrači sveta, da je to najbolja liga na svetu pa je, logično, šampion NBA u stvari šampion sveta.

Zeks

pre 1 godinu

Tehnicki je tacno ali je isto tacno da bi Denver pobedio bilo koji kosarkaski tim na svetu, bilo klub ili reprezentaciju, i to sa 40+ razlike lagano.
(gg, 28. avgust 2023 11:53)

Kako bi pobedio Srbiju npr?!

Denver bez Jokica je jedva plej of tim. Jokic bi igrao za Srbiju, a Denver bez Jokica i eto.
(SakaKV, 28. avgust 2023 12:21)

Al bi Denver onda iskoristio svoj budzet da dovede adekvatnu zamjenu za Jokica i Denver bi onda ponovo bio jaci od Srbije.

SakaKV

pre 1 godinu

Tehnicki je tacno ali je isto tacno da bi Denver pobedio bilo koji kosarkaski tim na svetu, bilo klub ili reprezentaciju, i to sa 40+ razlike lagano.
(gg, 28. avgust 2023 11:53)

Kako bi pobedio Srbiju npr?!

Denver bez Jokica je jedva plej of tim. Jokic bi igrao za Srbiju, a Denver bez Jokica i eto.

NBA

pre 1 godinu

Imaju apsolutno pravo što tako misle. oni su izmislili košarku, i osmislili sistem koji je uvek iznova radja kvalitetne igrače i koji iste čini još kvalitenijim. Evropljani, da nije bilo NBA, bi još uvek motali loptu izmedju sebe do besomučnosti i ne bi znali gde udaraju od tolikog motanja lopte!!! Najveća greška NBA je ta što je dozvolila igračima iz Evrope i iz Sveta, da dolaze kod njih!!! Trebali du da ih ostave da lepo i dan danas "taktiziraju" vrteći pomenutu loptu izmedju sebe dok se ne dogovore ko će šutirati na koš!!! Trebali su držati zatvoren taj svoj već razradjen sistem draftovanja svojih igrača koje su školovanjem pripremali za NBA, i da budu mirni!!!
Svi vi koji pričate o NBA loše, a veličate Evropsku košarku, treba da budete zahvalni toj istoj NBA što je direktno podigla nivo evropske košarke !!!!

nista o nicemu

pre 1 godinu

За све који причају да је шампион НБА најјачи на свету, и манчестер сити је објективно јачи од сваког тима ван европе, па не сматра себе прваком света за прошлу сезону.
(Хммм, 28. avgust 2023 13:57)

Takmicenje za prvaka sveta u fudbalu postoji. Prvakom se smatra klub koji je to osvojio.

Ovde ne postoji takmicenje.

Nauci malo kako stvari funkcionisu pa onda lupetaj

jedino problematicno je nesrecna formulacija te titule, inace to fakticki jeste tako

pre 1 godinu

U pravu je dečko, ništa nije pogrešno rekao.
Ja bih iskreno voleo da vidim duel šampiona NBA lige i Evrolige, jedna tekma po NBA pravilima druga po evropskim. Mislim da bi bilo zanimljivo.

Sećam se duela za zlato na OI 2008, za SAD Kobi, Lebron, Vejd, Bosh, Karmelo...umalo ih Španija nije dobila.
Tako da bi bilo lepo videti gde su evropski timovi u odnosu na NBA
(Filip

Vidi, mozda ih jedva nisu dobili, ali ih ne bi dobili ni u sledecih deset utakmica, to je jedna stvar, a druga je da su ti Spanci bukvalno odrasli zajedno sa zajednickim pripremama bukvalno 15 godina u nizu, sa davno podeljenim ulogama u ekipi i sa nesumnjivo nekim kvalitetom, doik je na drugoj strani ekipa koja se skupi 15 dana pre toga, a 14 dana jure prostitutke po BG i ostalim gradovima gde su gostovali. Zamisli tu ekipu da je bukvalno odrasla zajedno kao Spanija. Uostalom, status tih spanskih igraca u NBA ti govori neke stvari valjda. Da li stvarno mislis da bi neko mogao na deset utakmica za redom iz Spanije da zaustavi Brajanta bar na jednoj utakmici? Uvek bi bilo za malo i uvek bi to malo bilo za nekog igraca iz NBA tima. nemojte da se zanosite.

ivan

pre 1 godinu

Tako su i Englezi sebe proglašavali nezvaničnim prvacima sveta u fudbalu sve do 1950.godine, iako do 1950. nisu ni učestvovali na SP. Jednostavno, nisu hteli da gube vreme igrajući protiv "pacera" iz ostatka sveta i da im ti likovi još lome noge. I danas oni sebe smatraju apsolutnim svetskim prvacima u fudbalu za period od 1930 do 1950. Istina je da su u prvoj polovini 20.veka bili predominantna sila u fudbalu, za nekoliko klasa iznad svih ostalih. Možda malo bahato, ali ništa netačno.

Ragina Glava

pre 1 godinu

Konacno neko na velikoj sceni da istupi i kaze kako stvari stoje.
Sinoc, na drustvenim mrezama sirom Amerike, poznati sportisti ispalili drvlje i kamenje na momka, od Durenta, Aron Rodzersa do ostalih. Dokaz kolike su to ovce, bez grama mozga i licnog stava.

Back in Black

pre 1 godinu

U pravu je dečko, ništa nije pogrešno rekao.
Ja bih iskreno voleo da vidim duel šampiona NBA lige i Evrolige, jedna tekma po NBA pravilima druga po evropskim. Mislim da bi bilo zanimljivo.

Sećam se duela za zlato na OI 2008, za SAD Kobi, Lebron, Vejd, Bosh, Karmelo...umalo ih Španija nije dobila.
Tako da bi bilo lepo videti gde su evropski timovi u odnosu na NBA
(Filip, 28. avgust 2023 12:21)

Da vidimo gde su Musa i Tavares u odnosu na Jokica i Mareja.
Ono lakši trening za Denver.

Dodi

pre 1 godinu

Srbija 5 puta sampion sveta u kosarci, hvala lepo.
(LOL, 28. avgust 2023 14:29)
Ono,bas Srbija? Nista Jugoslavija,nikakve zasluge ostalih republika...

@Robin Hood

pre 1 godinu

Po toj logici mi smo 2016 bili sa njima u grupi na jednu loptu. Francuzi su ih u Tokiju cak i dobili, ali kada je bitno nastane BOOOOM. E zbog toga su svetski prvaci.

Toni

pre 1 godinu

Ju, ima i pametnih Amerikanaca.
(kopiranosatvitera, 29. avgust 2023 06:48)

Ima, puno više nego nas, valjda je to očigledno. Za tvoju informaciju, Amerika je uz sve svoje mane i dalje cio vijek ispred tvoje domovine.

slabotonesto

pre 1 godinu

vi sto se palite na Nba,ljubitelji ste cirkusa,a ne kosarke
prvo svi su dopingovani,
pravila su drugacija,tako da idu skroz kontra od fibe i sveta,ciji sampioni misle da jesu, pravila su drugacija da bi utakmice trajale sto duze i bile sto atraktivnije( nema koraka,ko je ikad uhvatio loptu u ruke zna kolika to prednost moze da bude),i onda se vi palite kako lebron kuca kroz prazan reket,jer postoje defanzivne 3 sekunde
i pojede se mnogo vise hot dogova nego u evropi,tu verovatno u jesu sampioni...

Statisticar

pre 1 godinu

@sakakv Kapiram sta pricaas, ali veruj mi, ako nista mogu da trce duze i da skoce vise i da precizniji su. Eto. Tmana da igraju samo individualno bolji su. A to bez Jokica da su losi jesu ali protiv drugog NBA tima a ne protiv bilo kog evropskog tima ili neke reprezentacije.

Miloš

pre 1 godinu

Demagogija ovde kao i uvek. Svi igrači trče da igraju tamo, a ovde "NBA ne valja". Pa što Jokić nije otišao u Real umesto u Denver?

A to za svet je samo je samo tradicija it nekog drugog vremena, i da, šampion fudbalske Lige šampiona jeste de fakto prvak sveta.
I nije mi jasno što vas toliko pogađaju ti njihovi baneri i nazivi, ako vas NBA i američki sportovi ne zanimaju?

Filip

pre 1 godinu

U pravu je dečko, ništa nije pogrešno rekao.
Ja bih iskreno voleo da vidim duel šampiona NBA lige i Evrolige, jedna tekma po NBA pravilima druga po evropskim. Mislim da bi bilo zanimljivo.

Sećam se duela za zlato na OI 2008, za SAD Kobi, Lebron, Vejd, Bosh, Karmelo...umalo ih Španija nije dobila.
Tako da bi bilo lepo videti gde su evropski timovi u odnosu na NBA

mića

pre 1 godinu

Alo zemljaci,kakve veze ima što je NBA naj jača liga na svetu ? Da li se igra na svetakom nivou,ne igra. Znači nisi prvak sveta kao što nisi ni u NFL,NBL,NHL i ostala njihiva s...

M7

pre 1 godinu

pa sve je lepo reko. Oni mozda jesu najjaca ekipa na svetu,ne mozda nego sigurno, ali ne mogu sami sebi da prikace epitet "prvak sveta" jer nisu se takmicili sa svetom,nego u svojoj zatvorenoj ligi.

pejafan

pre 1 godinu

Zamisli samo Amerikanci da igraju,ali u razdvojenim zemljama,znaci da ih podelimo na 50 ili koliko ih vec ima,ili ako ne tako onda da igra USA protiv Evropske Unije pa da vidimo da li su world champions...Prepotentni Amerikanci kao i uvek...

Alex Pet

pre 1 godinu

Svaka čast dečku na izjavi,kao i Kajriju Irvingu na svim stavovima !!!
Recimo ,LŠ u fudbalu može da se nazove "Svetsko klupsko prvenstvo" ,ali to bi bilo omalovažavanje gomile brazilskih i argentinskih klubova u prvom redu,iako su de fakto evropski klubovi bolji! Da li mislite ,kada bi postojala recimo neka Evroliga gde milijarderi i saudijci reše da ulažu stotine miliona , da se ne bi napravio neki mega tim sa Jokićem,Dončićem,Janisom itd itd... i da taj tim potencijalno ne bi pobedio NBA ekipu !!??

Robin Hud

pre 1 godinu

Poslednji put kada su odmerili snage sampion EL protiv sampiona NBA, Barselona je pobedila Lejkerse.

Iste godine Real je zabio preko 150 poena u pobedi protiv Oklahome, koja je dosla ka finalista zapadne konferencije.
Obe utakmice su igrane po NBA pravilima.
Od tad pa nadalje NBA ekipe zaobilaze Evropu vec 7 godina i turneje prave iskljucivo po Aziji.

NBA je jaca nego EL, ali njihov marketing cini da ta razlika izgleda mnogo vecom nego sto ona zapravo jeste.
Ono sto oni imaju u novcu i zvezdama, Evropa ima u taktici i timskoj igri.

smeh

pre 1 godinu

Jeste najbolja košarka na svetu ali nije SP i zaista je degutantno kada kažu da je, u ovom slučaju Denver, prvak sveta u košarci. Izgleda da ne misle svi Ameri tako.

Не фантазирај

pre 1 godinu

NBA igraju najbolji košarkaši na svetu i legitimno je da pobednik lige bude nazivan svetskim šampionom.
(štasad, 28. avgust 2023 14:07)

Не, није легитимно. Легално јесте али не и легитимно.

Sundiata Gaines

pre 1 godinu

Tehnicki je tacno ali je isto tacno da bi Denver pobedio bilo koji kosarkaski tim na svetu, bilo klub ili reprezentaciju, i to sa 40+ razlike lagano.
(gg, 28. avgust 2023 11:53)

Tehnicki je aposlutno nebitno. Lyles je u potpunosti u pravu. Nema veze što je NBA najjača liga na svijetu i pobjednik NBA bi pobjedio svaku ekipu na svijetu činjenica je da je NBA nacionalna liga (izuzev Toronta iz Kanade) i kao takva nema pravo proglašavati svog pobjednika prvakom svijeta iz jednog razloga:

- u NBA ligi se natječe samo 30 ekipa iz dvije države na svijetu, a zapravo praktički iz jedne države na svijetu

Sve ostalo su verbalne akrobacije amera da bi opravdali svoje idiotarije.
Npr. Svjetsko prvenstvo u košarci je natjecanje manjeg prestiža od Olimpijskih igara u košarci, pa je svejedno pobjednik prvak svijeta, jer se imaju pravo natjecati sve države na svijetu i osvojiti trofej. Onog trenutka kad NBA liga bude natjecanje u kojem se imaju pravo natjecati svi klubovi svijeta tad slobodno mogu proglasiti prvaka prvakom svijeta.

Sve to radi liga kojoj su najbolji MVP u zadnjih par godina bili ni manje ni više nego Grk, Kamerunac i Srbin

điu,liu i sadriu

pre 1 godinu

Realno oni jesu par svetlosnih godina ispred svih u svetu i svaka NBA ekipa bi uništila Real koji je osvojio EL ali oni sa terminom "svetski šampion" svesno ponižavaju ostatak sveta kao i u svim oblastima a ne samo u košarci.Dovoljno je reći šampion NBA a samim tim svi znaju da je to ipak najjača ekipa u svetu.

padre

pre 1 godinu

Dakle ja mislim ovako, da bi bio prvak sveta, morašse takmićiti na prvenstvu sveta, pa bio ti sto puta bolji! Tako Englezi nisu hteli da se takmiće u fudbalu sa drugima, jer su bili toliko bolji, a sujih onda isprašili Mađari na Vembliju, a Ameri (od svih na svetu) na svetskom prvenstvu, pa su onda Sovjeti isprašili sve NHL timove na jednoj turneji,a Kubanci SAD reprezentaciju u bejzbolu, tako, da još uvek važi, ako hoćeš biti prvak sveta, mora takvo takmićenje da postoji, a ti da učestvuješ, jer biti najbolji na svetu nije isto kao biti prvak sveta!I mađarska laka konjica bio je svojevremeno najbolji tim na svetu, pa ipak nije bio prvak sveta!

NBG

pre 1 godinu

Denver bez Jokica je jedva plej of tim. Jokic bi igrao za Srbiju, a Denver bez Jokica i eto.
(SakaKV, 28. avgust 2023 12:21)

Da li si siguran za Jokica?

CATAPA

pre 1 godinu

Ima normalnih i inteligentnih Amerikanaca, ali su arogantni idioti u ogromnoj većini. Jedan glas razuma malo vredi, hiljadu puta ponovljen idiotluk ili laž postaje istina. Sa sadašnjom idiotizovanom publikom, samo je manje puta potrebno ponoviti nego što je to bilo potrebno u Gebelsovo vreme.

Konjske trke

pre 1 godinu

Mozda trenutno ali 50ih i 60ih americki prvak sveta bi lako izgubio od prvih 5 svetskih reprezentacija i verovatno i njihovih najboljih klubova, nba prvaci sveta su samo propaganda i marketinski trik i treba biti uklonjeno.

Sale

pre 1 godinu

Milion komentara a niti jedan koji makar pokazuje da ima pojma zasto se taj naziv koristi u americkim PROFI ligama...Ne negiram njihovu nadobudnost, ali ovo je naziv koji je preuzet iz boksa i jako dugo su američke profesionalne lige bile JEDINE profesionalne, dok su širom sveta se igrale razne amaterske, a ko je igrao profi ligu nije mu bilo dozvoljeno da nastupa na amaterskim takmicenjima (OI i sl.)

Ded

pre 1 godinu

Englezi kažu… znate li koja je jedina razlika između nas Engleza i Amerikanaca? Mi kad napravimo svetsko prvenstvo, pozovemo i druge zemlje da na njemu učestvuju.

Ivan

pre 1 godinu

Najaca fudbalska liga na svetu u fudbalu je engleska premijer liga. Znaci li to da je pobednik zadnje sezone Mancester City prvak sveta!?.

dominacija

pre 1 godinu

Meni je to oduvek bilo strasno ignorantno... Svetski prvaci a nisu igrali protiv evropskih, azijskih, africkih, juznoamerickih klubova!? LOL Nego, nije to samo u NBA tako, vec i u bejzbolu, hokeju, mozda i jos nekim sportovima koje ja ne pratim. I onda dodju na svetsko prvenstvo u kosarci sa selekcijom najboljih igraca iz svih tih NBA klubova - pa ih razvali Jugoslavoja, Srbija, Argentina, Francuska, Spanija... Kakvi su to pajavi!!! Hahhaha~
(miki, 28. avgust 2023 14:27)

zvanične utakmice...Srbija 2x (SP 2002 I 2019)...Argentina 2x (SP 2002 I OI 2004)...Španija 1x (SP 2002)...Francuska 1x (SP 2019)...Grčka 1x (SP 2006)...Portoriko 1x (OI 2004)...Litvanija 1x (OI 2004)...

ubso

pre 1 godinu

Pa i Cristal Palas moze svaku ekipu van Evrope da dobije po 3-0, cak i malo jace lige, glupo poredjenje. Osvajac Lige Sampiona se je sampion tog takmicenja, nikad se ne kaze sampion sveta u fudbalu

gagula

pre 1 godinu

Ljudi, citam komentare i ne znam dal je vise smesno ili tuzno.
NBA liga je takmicenje klubova i naravno da ne mogu da budu svetski prvaci, za tako nesto i postoji Mundobasket. Ameri, kao i sa svakim drugim sportom (pogotovu ako su uspesni ili ti dominantni) prave show od njega, pa me ne cudi sto sampiona NBA-a nazivaju svetskim prvacima.
Sa druge strane (i dalje) najbolji fudbal se igra u Evropi (UCL), pa niko osvajaca Lige sampiona ne naziva svetskim prvakom, jer i za to postoji takmicenje, koje je opet u okviru klubova.
Zakljucak je da ce ameri od svega i uvek praviti show, pustimo ih da se glupiraju, bolje to nego nesto gore.
Sportski pozdrav

miki

pre 1 godinu

Meni je to oduvek bilo strasno ignorantno... Svetski prvaci a nisu igrali protiv evropskih, azijskih, africkih, juznoamerickih klubova!? LOL Nego, nije to samo u NBA tako, vec i u bejzbolu, hokeju, mozda i jos nekim sportovima koje ja ne pratim. I onda dodju na svetsko prvenstvo u kosarci sa selekcijom najboljih igraca iz svih tih NBA klubova - pa ih razvali Jugoslavoja, Srbija, Argentina, Francuska, Spanija... Kakvi su to pajavi!!! Hahhaha~

N.G.

pre 1 godinu

@dodi Nikada nikakva. Samo nasa. Jok ojo sto je nase to je i vase a ono sto je vase samo je vase. Drzave vam sagradili oslobodili od okupatora i na kraju noz u ledja. Sad sve sportiste koji su nastupali pod zastavom Jugoslavije brojite pod Hrvatska. Btojitr krvna zrnca. Druze Srbija je 5 puta bila sampion sveta. Nijedna druga republika. Beograd je glavni grad drzave kiju je stvorio oslobodio i gradio. Ajde bre m*rs svi u pm.

4k4.Dex@gmail.com

pre 1 godinu

Napokon da neko ovo kaze amerikancima. Ne mogu da slusam svetski sampion Denver. Ili jos je gore kada to koriste za sampiona NFLa i bAseballa. PA to cak niko drugi i ne igra a oni su svetski sampioni... sto kae mali svetski sampioni cega?

Đidža

pre 1 godinu

To kaže čovek koji u kraljici sportova ima tri zlata sa svetskog prvenstva. A kraljica zato što je apsolutno najbrži čovek u bazičnim sportskim disciplinama, kao što je trčanje. To znači da mu niko nije dodao nešto pa da on prvi prođe kroz cilj, nije ništa improvizovao, nije dva ili tri koraka napravio a da ne lupne loptom da bi mu rekli dupla i ostale gluposti, nije mu došlo milion ljudi na utakmicu da trpaju kokice u gušu i da urlaju protiv drugog tima, da se takmiče u koje kakvim proizvoljnim, improvizovanim, glupim aktivnostima kakva mislim da košarka jednostavno jeste. Atletika kao kraljica sporta koja nema ljubitelje među ljudima navijačkih grupa, kladionica i ostalim derivatima vašara i cirkusa.

Хммм

pre 1 godinu

За све који причају да је шампион НБА најјачи на свету, и манчестер сити је објективно јачи од сваког тима ван европе, па не сматра себе прваком света за прошлу сезону.

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Svetski šampion može biti samo onaj pojedinac ili klub/repka koji/koja osvoji SVETSKO PRVENSTVO! I to je sve! Čak ni šampion Olimpijade ne može se nazvati svetskim šampionom, i ne zovu ga tako, već ga zovu olimpijski šampion, što je ispravno naravno, a svetski šampion je samo onaj ko osvoji Svetsko prvenstvo. Tako da molim lepo, sve je jasno.

Sinkegrof

pre 1 godinu

Evo jedan covek izadje sa ispravnim stavom i sa osvojenim svetskim zlatnim medaljama. Kaze nesto sto je logicno ali onda se javi gomila ispranih mozgova koji ga ismevaju. Kakvo zvanje zvanicno ima tim koji osvoji NBA ligu? Svetki sampion ili samo sampion NBA lige? To sto ima pise iznad glava na promociji to je samo da bude sto vise atraktivno jer je za amerikance sve zabava i cirkus.

Vu Karadžić

pre 1 godinu

Imaju samo 2 kontinenta?
-
-
Na koga misliš kad kažeš imaju? Na Amere? Ameri imaju samo jedan kontinent. I to ne ceo nego pola.

srle

pre 1 godinu

Dobro je rekao. Oni su sami sebe nazvali svetskim šampionima. Jeste NBA najkvalitetnija, ali NBA nije svet, igra se košarka i u drugim državama.

Lord of the Flies

pre 1 godinu

Denver bez Jokica je jedva plej of tim. Jokic bi igrao za Srbiju, a Denver bez Jokica i eto.
(SakaKV, 28. avgust 2023 12:21)

Jokic bi igrao za Denver, ako bi mu tako stajalo u ugovoru, ili bi se odmarao kao sto se sad odmara.

doroš

pre 1 godinu

(Robin Hud, 28. avgust 2023 13:47)

Da malo dopunimo, evo vesti od 09.10.2014.

"Berlinska Alba, vicešampion Nemačke, pobedila je na svom parketu petostrukog i aktuelnog prvaka NBA lige - 94:93 (18:26, 29:28, 26:21, 21:18)!

Džamel Meklin presudio je svojim sunarodnicima košem uz zvuk sirene. Alba je osvojila loptu ispod svog obruča, organizovala brzu kontru i pogotkom od tablu stigla do istorijske pobede.

"Osećaj je neverovatn", kratko je izgovorio junak u pobedi nemačkog tima.

Sigurno istorijske pobede, uprkos rečima trenera Obradovića pred meč.

"Rezultat u ovakvim utakmicama nije bitan. Važno je da publici priredimo zabavu i da uživa. To će sigurno biti u prvom planu", iskusno je Obradović rasteretio pritiska svoje košarkaše.

Utakmica je odigrana pred 15.000 gledalaca u berlinskoj O2 World areni. U publici je bila i svetska pop zvezda Lejdi Gaga.

Najefikasniji igrač bio je Toni Parker sa 28 poena, Tim Dankan je ubacio 14, a Kavaj Lenard 12. U pobedničkom timu Meklin je bio na vrhu liste strelaca sa 18 koševa, tri manje postigli su Kliford Hamonds i Aleks Renfro."

Inače, ovaj Klif Hamonds je u sezoni 2012/13 igrao u ABA ligi za Igokeu.

Ivar

pre 1 godinu

Tako su i Englezi sebe proglašavali nezvaničnim prvacima sveta u fudbalu sve do 1950.godine, iako do 1950. nisu ni učestvovali na SP. Jednostavno, nisu hteli da gube vreme igrajući protiv "pacera" iz ostatka sveta i da im ti likovi još lome noge. I danas oni sebe smatraju apsolutnim svetskim prvacima u fudbalu za period od 1930 do 1950. Istina je da su u prvoj polovini 20.veka bili predominantna sila u fudbalu, za nekoliko klasa iznad svih ostalih. Možda malo bahato, ali ništa netačno.
(ivan, 28. avgust 2023 13:55)

Da su bili malo pametniji mogli su igrati i sigurno bi imali jos 1 SP na kontu, a mozda i vise. Na kraju ostaju brojevi a oni imaju samo jedno SP iz ´66 i to se pamti

lal

pre 1 godinu

Takmicenje za prvaka sveta u fudbalu postoji. Prvakom se smatra klub koji je to osvojio.

Ovde ne postoji takmicenje.

Nauci malo kako stvari funkcionisu pa onda lupetaj
(nista o nicemu, 28. avgust 2023 14:38)
kako neko moze biti prvak u takmicenju koje ne postoji?!?

Nikdjukic

pre 1 godinu

Realno NBA sampion je najbolji tim na svetu po kvalitetu ali kako god gledaš prvak sveta nije. To je cela istina, kratko i precizno.

NSS

pre 1 godinu

Milion komentara a niti jedan koji makar pokazuje da ima pojma zasto se taj naziv koristi u americkim PROFI ligama...Ne negiram njihovu nadobudnost, ali ovo je naziv koji je preuzet iz boksa i jako dugo su američke profesionalne lige bile JEDINE profesionalne, dok su širom sveta se igrale razne amaterske, a ko je igrao profi ligu nije mu bilo dozvoljeno da nastupa na amaterskim takmicenjima (OI i sl.)
(Sale, 28. avgust 2023 17:25)

Ok i da shvatimo istoruju ali cemu onda takvo ponasanje u recimo MLS ligi osnovanoj 93-ce gde se trofej koji se dodeljuje sampionu zove World cup aludirajuci da je pobednik MLS lige sampion sveta u fudbalu a taj njihov sampion nije ni medju 100 klubova sveta. Spustio ih je Svajnstajger lepo kad im je rekao da je World cup onaj koji igraju reprezentacije i da za drugi World cup ne zna.

PeraKojot

pre 1 godinu

Osvajač NBA i EL i ko pobedi može da se kaže svetski šampion do tad je NBA liga samo jedna od najačih liga SVETA.
(ИзНенада, 28. avgust 2023 13:46)

Imaju samo 2 kontinenta?

Milosav

pre 1 godinu

Neki se sećaju i kako je Japan pobedio USA u bejzbolu na Olimpijadi.
(Kralj, 28. avgust 2023 13:28) #

U martu ove godine odrzano je svetsko prvenstvo u baseball-u. U finalu je Japan tukao USA i osvojio sampionat.
Amerikanci i dalje koriste naziv World Series za finale MLB lige iako se odlican baseball igra u puno drugih zamalja, na primer, Dominican Republic, Cuba, Canada i Japan. Takodje i Puertorico iako oni kao pripadaju USA, ali su posebna drzava.
Nego to su americka posla. I u NBA i U MLB im je skoro polovina igraca iz drugih zemalja, u puno slucajeva najboljih igraca. Ti izdrazi se vise koriste u marketinske svrhe i namenjenu su prosecnom americkom navija

Stari basketas

pre 1 godinu

Mnogo je veci problem sto se svetskim prvakom zove sampion u bejzbolu (world series), s obzirom na rezultate na World baseball classic, ali i na olimpijadama, dok je postojao, igrali su profesionalci!