44

Četvrtak, 10.08.2023.

09:30

Srbija na skeneru B92.net: Od Italije opet boli glava

Srbija na skeneru B92.net: Od Italije opet boli glava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Niko Kao Ja

pre 1 godinu

Razlika izmedju nas i Italijana je prosecna brzina individualnih kosarkasa. Posto igramo relativno sablonski u napadu, a i sporije od njih, onda je njima relativno lako da zatvore nase akcije. Juce smo imali uspeha sa slit play-om, ali su oni to zatvorili prema kraju utakmice. Vecinu ostalog smo uzimali jedan na jedan, na kontru i na gurku u skoku.
Sa druge strane, oni su nas razvlacili u odbrani dobrim spacing-om i sutem, i zbog relativnog manjka brzine, nismo mogli da ih konstantno branimo.
Pesic je u ociglednoj dilemi jel ako match njihove brze igrace, nije siguran da mozemo da ih dobijemo. Stavise, tu opciju nije ni probao niti juce, niti kad smo izgubili od njih na poslednjem evropskom. Sa druge strane, ako igramo sa Milutinovim ili Risticem u igri, uprkos tome sto su i jedan i drugi na momente individualno izgledali dobro, mi nismo mogli da Italijanima nametnemo nas stil igre (sem u prvoj cetvrtini).
Neko ovde rece, ko sem Pesica? Cini mi se trener repke do 18. Gledao sam par utakmica iz Nisa, i njegove koncepcije u odbrani (uglavnom bazirane na brzini) i smelost da menja ritam igre sa postavama, i entuzijazam sa kojim njegovi igraci igraju.
Ako ovako nastavimo, cini mi se da smo daleko od medalje.

vlasnik

pre 1 godinu

I opet ću celo prvenstvo da čekam tu utakmicu u kojoj će Nedović da bljesne i poveže dve tri trojke. I neću dočekati. Ali ja sam miran , nemam velika očekivanja. Da se momci dobro zezaju i da se niko ne povredi i super.

macconi

pre 1 godinu

Jedino u sta se uzdam je to da Pesic tempira formu...to je ta nasa stara skola....fizicku su spremni,ali su zato teske ruke...posledica toga je onoliko promasenih otvorenih suteva...prosle godine morao je da prilagodi pripreme i formu za kvalifikacije za svetsko koje su se igrale pred evropsko...al svakako Italijani nam ne leze,a igracemo opet sa njima.

kiza D

pre 1 godinu

Dosadni ste vise sa Topićem,pa on ni u Zvezdi ne moze da igra a ne u reprezentaciji.
Nije isto U18 ,kao evro liga a ni kao svjetsko prvenstvo.Pesic nema taktiku za Italijane ali sinoc smo bar imali šut za pobedu. Bice to dobro igrače koliko mogu i znaju .Nasi su...

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Najinteresantniji su ovi što se roguše i podsmevaju se Pešiću, kao otkrili su u čemu je stvar, pa nismo svetski prvaci! Ne shvataju da nemamo asove kao što smo nekad imali, a za to nije kriv Pešić, ako je iko kriv. Jednostavno naiđu netalentovane generacije, pa onda talentovane i tako ciklično, kao i kod drugih nacija (Litvanija, Hrvatska).
(Topogi, 10. avgust 2023 09:44)

Tačno. Ljudi ovde, u suštini, pojma nemaju sa košarkom, neke nove generacije koje ne umeju da gledaju basket, gledaju neke besmislene statistike i na osnovu toga izvlače zaključke.
Mi nemamo više vrhunske košarkaše, osim Jokića, a i on je vrhunski u ovom vremenu kada je sport uopšte pao na najniže grane po kvalitetu.
Kad bismo, nekim čudom, ušli u polufinale, to bi bio uspeh ravan zlatnoj medalji nekada.

partizan

pre 1 godinu

Opet po ko zna koji put se videlo da današnja košarka zavisi od šuta, kakve akcije za centre i druge priče, džabe jedan Bogdan kad Gudura, Nedović i Marinković ne mogu da daju svojih 15 poena kojih imaju u rukama, da mogu svakoga bi pobedili čak i da primamo 90 poena. To se uvek dešava u reprezentaciji, ali zato u klubovima daju po 30, zato i ne možemo do medalje, a čak i ovako oslabljeni, vidi se da nam malo fali

Dzonkala

pre 1 godinu

Topić, Mušicki i Bošnjakovic uz Jovića every day of the week. Klinci bi poginuli. Možda ne bi ništa napravili ali bi dobili mlade igrače za budućnost. Štaviše, bilo koji od ove trojice bi više značili od Nedovića nesretnog.

Nenad

pre 1 godinu

Tanki smo mi, evo na prvu imaš 4 ekipe bolje od nas u startu; SAD, Kanada, Španija, Francuska...Jeste videli roster Kanade; D. Brooks, Berrett, Murray, Powell, Olynyk, SGA...
Nama fale Jokić, Kalina i Vasa.
(tt, 10. avgust 2023 09:28)
I evo je Kanada izgubi sinoć od raspale Nemačke

Б

pre 1 godinu

Добићемо Италију на СП. Ристић може да иде само ако Смајли не буде могао. Стефан ако не може онда Топић. Раданов, Симанић, Давидовац нису за репрезентацију.

Peđa BL

pre 1 godinu

Igru smo vidjeli i nema šta puno da se doda tekstu, sem ponaviti da slabo gradimo skok i loše branimo šuta za 3 poena.
Zato bih se kratko osvrnuo na istorijat sa Italijanima, gdje su se pobrojali naši porazi u zadnjih 20 godina. Stoga bih podsjetio da smo prije ovih zadnjih bolnih poraza, u mandatima selektora Ivkovića i Đorđevića (2008-2019.god) sa Italijanina imali 12 pobjeda u nizu, bez izgubljene utakmice! I ne samo to, na čak 10 od tih 12 utakmica smo imali dvocifrenu koš razliku! Šta se to promjenilo zadnjih godina pa su nam od redovnih mušterija postali glavobolja? Rekao bih da ključni razlog (ne i jedini) leži u selektorima. Kako našem, koji sporo reaguje na situaciju na terenu, tako i njihovom koji je daleko energičniji i ima brži mozak.

Mile

pre 1 godinu

U ovoj reprezentaciji ne postoji niti jedan kreativac u igri. Sve su to dobri igrači, veliki radnici koji su treningom došli do svojih maksimuma. Igramo košarku koja nije lepa za gledanje. Nema kreativnog igrača koji bi dao karakter ekipi i povezao redove, probudio ekipu kad igra letargično. Ni Micić tu ne bi mnogo promenio jer nije taj tip igrača. Takve ekipe mnogo zavise od trenera, a naš je izgubljen u vremenu i prostoru.

CZ

pre 1 godinu

Ako reprezentacija hoće dobar rezultat (tj. da se kvalifikujemo na Olimpijadu) gotovo svi igrači treba da odigraju iznad granice očekivanja a Bogdan Bogdanović treba da odigra turnir života.

Pešić se vidi da je umoran za vođenje utakmica. Činjenica da zna posao i da je upakovao ekipu solidno je očigledna, ali mu fali reakcija na zbivanja na terenu.

Igramo uptempo košarku sa puno tranzicije, a da bi se to igralo treba vam bar 10 ratnika koji će da izgube 3kg tokom svakog meča. JEdino tako i možemo nešto da uradimo. Na pozicioni napad ili neku izolacionu varijantu mi nemamo igrače sem Bogdanovića.
(skriven iza lažnih imena, 10. avgust 2023 08:59)

Po onome sto smo videli do sad,mi imamo igraca samo Jovica,realno.

tt

pre 1 godinu

Tanki smo mi, evo na prvu imaš 4 ekipe bolje od nas u startu; SAD, Kanada, Španija, Francuska...Jeste videli roster Kanade; D. Brooks, Berrett, Murray, Powell, Olynyk, SGA...
Nama fale Jokić, Kalina i Vasa.

smeh

pre 1 godinu

Bože koliko ljudi lupetaju. Pričaju kako ne igramo pravu odbranu a juče smo probali više varijanti odbrane protiv Italijana, od zone preko čoveka do kombinovane zone. Dok se u napadu probala svaka moguća kombinacija. Pripremne utakmice i služe da se sve to isproba i da se vidi šta valja a šta ne valja. Mogu se kladiti da većina vas, možda čak i svi, uopšte ni ne zna kako izgleda postavka zone a kako čoveka u odbrani. Važno je da pametujete o stvarima koje ste čuli na tv-u ili preko društvenih mreža. Koliko je ovo bolestan narod sa mnogo lošom navikom da se u sve razume. Pustite ljude da rade i podržite ih. Ako vam se ne sviđa nemojte da gledate ni da pratite. I na kraju ako zaista mislite da znate bolje od selektora i igrača lepo nazovite Pešića ili igrače i kažite im gde greše jer očigledno oni koji se bave košarkom ceo život ne znaju u čemu je problem dok vi foteljaši koji niste ni videli košarkaški teren uživo znate u čemu je problem. Zaista jadno i tužno kakvo je ovo društvo postalo.

Topogi

pre 1 godinu

Najinteresantniji su ovi što se roguše i podsmevaju se Pešiću, kao otkrili su u čemu je stvar, pa nismo svetski prvaci! Ne shvataju da nemamo asove kao što smo nekad imali, a za to nije kriv Pešić, ako je iko kriv. Jednostavno naiđu netalentovane generacije, pa onda talentovane i tako ciklično, kao i kod drugih nacija (Litvanija, Hrvatska).

XoXoXo

pre 1 godinu

1. Očekivani problemi na poziciji plejmejkera. Da li se tu može nešto promeniti u ovako kratkom periodu, veliko je pitanje. Ako Jović nije spreman u ovoj fazi priprema, imajući u vidu sve njegove povrede i odsustva poslednjih sezona, nema previše mesta za optimizam.

2. Tanki smo na krilnim pozicijama. To će još više doći do izražaja protiv atletski jačih ekipa.

3. Rezervna opcija za Milutinova. Jasno je da ne može igrati 40 minuta, a dešavaće se i situacije kad ne bude imao svoj dan, kad ga prebiju i izmore ili kad uđe u problem sa faulovima. Da li eventualni povratak Smajlija može nešto doprineti, isto je diskutabilno.

I pored svega, idemo barem do 1/4 finala.

yo.dorro

pre 1 godinu

Nedovic brat koga mrzi sto je ziv, vidi se i iz izjava koje daje, kao da je prisiljen da dodje. Najveci uspeh u karijeri je trojka protiv Partizana, i od tada njegov kosarkaski domet stagnira i pocinje da pada.

Ništa o Ničem

pre 1 godinu

Ovo je sasvim solidna ekipa da se ne lazemo ima tu jakih EL igrača i jedan AS i jedan budući.Međutim vidi se da fali plej.Sa Teom bi ovo ličilo na ekipu.Nažalost igra je ista kao i na EP,znači ništa nije promenjeno.Očekuje nas borba od 9-12 mesta.Kvalitetom smo među 8 uz sreću čak i 4.Ali to je trenutno ne realno.

Vitez Lukić od Lamburginija

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj poraz, moram se osvrnuti na sledeće: otpustiš selektora sa kojim si uzeo tri srebra na tri najveća takmičenja, pritom to uradiš zbog klubaštva... Ludost.

Reprezentacija

pre 1 godinu

A niko ne spominje našu seriju pobeda nad Italijom od kvalifikacija za EP 2009 do 2019. U tom periodu smo ih na svakom velikom takmičenju pobeđivali.

Entoni Majls

pre 1 godinu

@južnjak

Izvini a koga vidiš kao rešenje umesto Pešića? Kokoškov potrošen prerano, Đorđević u Kini, Obradović u Monaku, Željko batalio reprezentaciju još 2005. Ostaju opcije poput Džikića, Alimpijevića itd. Koliko bi se tek oni pljuvali ne smem da zamislim.

Zaboravlja se koliko smo trenerski sve tanji. Siguran sam da je i Pešić doveden jer neće niko pa je nateran po stare dane. Savez se bukvalno raspada, igrači otkazuju i svi se prave ludi još očekujemo bitke za zlata. Ne ide to tako.

Zdrav razum

pre 1 godinu

Igramo bez pleja i to je to. Guduric je mozda igrao u Feneru pleja ali kod nas dve utakmice nije pokazao nista. Nadam se boljoj igri kada Jovic bude tu i da Bogdan digne nivo igre.

Sima Strahota

pre 1 godinu

Tri stvari su ocigledne:

1. Da je Pesica odavno pregazilo vreme a i godine, covek jos malo pa 80 godina, stvarno nema smisla.

2. Da Nedovic treba da se cuva policije jer ono sto pokazuje na terenu je kriminal.

3. Da imamo najveci strucni stab na svetu, na klupi vise "strucnjaka" nego igraca. Em sto deluje bizarno em strasno "mirise " na nepotizam, neko bi tim morao da se pozabavi.

skriven iza lažnih imena

pre 1 godinu

Ako reprezentacija hoće dobar rezultat (tj. da se kvalifikujemo na Olimpijadu) gotovo svi igrači treba da odigraju iznad granice očekivanja a Bogdan Bogdanović treba da odigra turnir života.

Pešić se vidi da je umoran za vođenje utakmica. Činjenica da zna posao i da je upakovao ekipu solidno je očigledna, ali mu fali reakcija na zbivanja na terenu.

Igramo uptempo košarku sa puno tranzicije, a da bi se to igralo treba vam bar 10 ratnika koji će da izgube 3kg tokom svakog meča. JEdino tako i možemo nešto da uradimo. Na pozicioni napad ili neku izolacionu varijantu mi nemamo igrače sem Bogdanovića.

peradetlić

pre 1 godinu

Оно што ми се допада јесте повремено брза игра у транзицији након добре одбране, Јовић се види да има жељу, борбен је, физички јако добар, има ону ствар да повуче рекло би се. Милутинов ће морати 30+ минута да игра, јер Ристић не уме ни да одбрани ишта, ни да ухвати скок, па чак ни да загради играча. Недовић као да је јуниор, Бориша и даље Смориша, нема ништа од њега. Богдан потпуно ван форме, али ме он не брине, биће добар кад почне. Све у свему очекујем од сјаја до очаја, првенствено због селектора осим ако га неко не дозове памети. Све су то евролигашки играчи и изузев 2 3 екипе које одскачу, сви остали су на приближном нивоу.

Marko

pre 1 godinu

Ako krijemo karte, onda mi je ok sve ovo.
Ako je ovo nase trenutno stanje, onda nije dobro. Previse zavisimo od suta za 3p, centri se sporo spustaju u reket, nemamo akcije za visoke igrace, svi poeni unutar reketa se svode na pravljenje livade za bekove i za kraj, ne gradimo dobro reket i ogroman problem sa skokom imamo.
Dakle, problem je nedovoljna iskoriscenost visokih igraca, niti poentiraju niti skacu dovoljno a nije da nece, nego neko mora da osmisli i nacrta te akcije...
I bolje sto nismo pobedili, to bi nam bila medvedja usluga, voleo bih da izgubimo sve prijateljske do pocetka prvenstva, samo tako Srbin moze da se uozbilji.

Marko

pre 1 godinu

Ako krijemo karte, onda mi je ok sve ovo.
Ako je ovo nase trenutno stanje, onda nije dobro. Previse zavisimo od suta za 3p, centri se sporo spustaju u reket, nemamo akcije za visoke igrace, svi poeni unutar reketa se svode na pravljenje livade za bekove i za kraj, ne gradimo dobro reket i ogroman problem sa skokom imamo.
Dakle, problem je nedovoljna iskoriscenost visokih igraca, niti poentiraju niti skacu dovoljno a nije da nece, nego neko mora da osmisli i nacrta te akcije...
I bolje sto nismo pobedili, to bi nam bila medvedja usluga, voleo bih da izgubimo sve prijateljske do pocetka prvenstva, samo tako Srbin moze da se uozbilji.

peradetlić

pre 1 godinu

Оно што ми се допада јесте повремено брза игра у транзицији након добре одбране, Јовић се види да има жељу, борбен је, физички јако добар, има ону ствар да повуче рекло би се. Милутинов ће морати 30+ минута да игра, јер Ристић не уме ни да одбрани ишта, ни да ухвати скок, па чак ни да загради играча. Недовић као да је јуниор, Бориша и даље Смориша, нема ништа од њега. Богдан потпуно ван форме, али ме он не брине, биће добар кад почне. Све у свему очекујем од сјаја до очаја, првенствено због селектора осим ако га неко не дозове памети. Све су то евролигашки играчи и изузев 2 3 екипе које одскачу, сви остали су на приближном нивоу.

Zdrav razum

pre 1 godinu

Igramo bez pleja i to je to. Guduric je mozda igrao u Feneru pleja ali kod nas dve utakmice nije pokazao nista. Nadam se boljoj igri kada Jovic bude tu i da Bogdan digne nivo igre.

Entoni Majls

pre 1 godinu

@južnjak

Izvini a koga vidiš kao rešenje umesto Pešića? Kokoškov potrošen prerano, Đorđević u Kini, Obradović u Monaku, Željko batalio reprezentaciju još 2005. Ostaju opcije poput Džikića, Alimpijevića itd. Koliko bi se tek oni pljuvali ne smem da zamislim.

Zaboravlja se koliko smo trenerski sve tanji. Siguran sam da je i Pešić doveden jer neće niko pa je nateran po stare dane. Savez se bukvalno raspada, igrači otkazuju i svi se prave ludi još očekujemo bitke za zlata. Ne ide to tako.

Mile

pre 1 godinu

U ovoj reprezentaciji ne postoji niti jedan kreativac u igri. Sve su to dobri igrači, veliki radnici koji su treningom došli do svojih maksimuma. Igramo košarku koja nije lepa za gledanje. Nema kreativnog igrača koji bi dao karakter ekipi i povezao redove, probudio ekipu kad igra letargično. Ni Micić tu ne bi mnogo promenio jer nije taj tip igrača. Takve ekipe mnogo zavise od trenera, a naš je izgubljen u vremenu i prostoru.

Sima Strahota

pre 1 godinu

Tri stvari su ocigledne:

1. Da je Pesica odavno pregazilo vreme a i godine, covek jos malo pa 80 godina, stvarno nema smisla.

2. Da Nedovic treba da se cuva policije jer ono sto pokazuje na terenu je kriminal.

3. Da imamo najveci strucni stab na svetu, na klupi vise "strucnjaka" nego igraca. Em sto deluje bizarno em strasno "mirise " na nepotizam, neko bi tim morao da se pozabavi.

Peđa BL

pre 1 godinu

Igru smo vidjeli i nema šta puno da se doda tekstu, sem ponaviti da slabo gradimo skok i loše branimo šuta za 3 poena.
Zato bih se kratko osvrnuo na istorijat sa Italijanima, gdje su se pobrojali naši porazi u zadnjih 20 godina. Stoga bih podsjetio da smo prije ovih zadnjih bolnih poraza, u mandatima selektora Ivkovića i Đorđevića (2008-2019.god) sa Italijanina imali 12 pobjeda u nizu, bez izgubljene utakmice! I ne samo to, na čak 10 od tih 12 utakmica smo imali dvocifrenu koš razliku! Šta se to promjenilo zadnjih godina pa su nam od redovnih mušterija postali glavobolja? Rekao bih da ključni razlog (ne i jedini) leži u selektorima. Kako našem, koji sporo reaguje na situaciju na terenu, tako i njihovom koji je daleko energičniji i ima brži mozak.

smeh

pre 1 godinu

Bože koliko ljudi lupetaju. Pričaju kako ne igramo pravu odbranu a juče smo probali više varijanti odbrane protiv Italijana, od zone preko čoveka do kombinovane zone. Dok se u napadu probala svaka moguća kombinacija. Pripremne utakmice i služe da se sve to isproba i da se vidi šta valja a šta ne valja. Mogu se kladiti da većina vas, možda čak i svi, uopšte ni ne zna kako izgleda postavka zone a kako čoveka u odbrani. Važno je da pametujete o stvarima koje ste čuli na tv-u ili preko društvenih mreža. Koliko je ovo bolestan narod sa mnogo lošom navikom da se u sve razume. Pustite ljude da rade i podržite ih. Ako vam se ne sviđa nemojte da gledate ni da pratite. I na kraju ako zaista mislite da znate bolje od selektora i igrača lepo nazovite Pešića ili igrače i kažite im gde greše jer očigledno oni koji se bave košarkom ceo život ne znaju u čemu je problem dok vi foteljaši koji niste ni videli košarkaški teren uživo znate u čemu je problem. Zaista jadno i tužno kakvo je ovo društvo postalo.

Vitez Lukić od Lamburginija

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj poraz, moram se osvrnuti na sledeće: otpustiš selektora sa kojim si uzeo tri srebra na tri najveća takmičenja, pritom to uradiš zbog klubaštva... Ludost.

XoXoXo

pre 1 godinu

1. Očekivani problemi na poziciji plejmejkera. Da li se tu može nešto promeniti u ovako kratkom periodu, veliko je pitanje. Ako Jović nije spreman u ovoj fazi priprema, imajući u vidu sve njegove povrede i odsustva poslednjih sezona, nema previše mesta za optimizam.

2. Tanki smo na krilnim pozicijama. To će još više doći do izražaja protiv atletski jačih ekipa.

3. Rezervna opcija za Milutinova. Jasno je da ne može igrati 40 minuta, a dešavaće se i situacije kad ne bude imao svoj dan, kad ga prebiju i izmore ili kad uđe u problem sa faulovima. Da li eventualni povratak Smajlija može nešto doprineti, isto je diskutabilno.

I pored svega, idemo barem do 1/4 finala.

Reprezentacija

pre 1 godinu

A niko ne spominje našu seriju pobeda nad Italijom od kvalifikacija za EP 2009 do 2019. U tom periodu smo ih na svakom velikom takmičenju pobeđivali.

yo.dorro

pre 1 godinu

Nedovic brat koga mrzi sto je ziv, vidi se i iz izjava koje daje, kao da je prisiljen da dodje. Najveci uspeh u karijeri je trojka protiv Partizana, i od tada njegov kosarkaski domet stagnira i pocinje da pada.

Nenad

pre 1 godinu

Tanki smo mi, evo na prvu imaš 4 ekipe bolje od nas u startu; SAD, Kanada, Španija, Francuska...Jeste videli roster Kanade; D. Brooks, Berrett, Murray, Powell, Olynyk, SGA...
Nama fale Jokić, Kalina i Vasa.
(tt, 10. avgust 2023 09:28)
I evo je Kanada izgubi sinoć od raspale Nemačke

skriven iza lažnih imena

pre 1 godinu

Ako reprezentacija hoće dobar rezultat (tj. da se kvalifikujemo na Olimpijadu) gotovo svi igrači treba da odigraju iznad granice očekivanja a Bogdan Bogdanović treba da odigra turnir života.

Pešić se vidi da je umoran za vođenje utakmica. Činjenica da zna posao i da je upakovao ekipu solidno je očigledna, ali mu fali reakcija na zbivanja na terenu.

Igramo uptempo košarku sa puno tranzicije, a da bi se to igralo treba vam bar 10 ratnika koji će da izgube 3kg tokom svakog meča. JEdino tako i možemo nešto da uradimo. Na pozicioni napad ili neku izolacionu varijantu mi nemamo igrače sem Bogdanovića.

Topogi

pre 1 godinu

Najinteresantniji su ovi što se roguše i podsmevaju se Pešiću, kao otkrili su u čemu je stvar, pa nismo svetski prvaci! Ne shvataju da nemamo asove kao što smo nekad imali, a za to nije kriv Pešić, ako je iko kriv. Jednostavno naiđu netalentovane generacije, pa onda talentovane i tako ciklično, kao i kod drugih nacija (Litvanija, Hrvatska).

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Najinteresantniji su ovi što se roguše i podsmevaju se Pešiću, kao otkrili su u čemu je stvar, pa nismo svetski prvaci! Ne shvataju da nemamo asove kao što smo nekad imali, a za to nije kriv Pešić, ako je iko kriv. Jednostavno naiđu netalentovane generacije, pa onda talentovane i tako ciklično, kao i kod drugih nacija (Litvanija, Hrvatska).
(Topogi, 10. avgust 2023 09:44)

Tačno. Ljudi ovde, u suštini, pojma nemaju sa košarkom, neke nove generacije koje ne umeju da gledaju basket, gledaju neke besmislene statistike i na osnovu toga izvlače zaključke.
Mi nemamo više vrhunske košarkaše, osim Jokića, a i on je vrhunski u ovom vremenu kada je sport uopšte pao na najniže grane po kvalitetu.
Kad bismo, nekim čudom, ušli u polufinale, to bi bio uspeh ravan zlatnoj medalji nekada.

Б

pre 1 godinu

Добићемо Италију на СП. Ристић може да иде само ако Смајли не буде могао. Стефан ако не може онда Топић. Раданов, Симанић, Давидовац нису за репрезентацију.

vlasnik

pre 1 godinu

I opet ću celo prvenstvo da čekam tu utakmicu u kojoj će Nedović da bljesne i poveže dve tri trojke. I neću dočekati. Ali ja sam miran , nemam velika očekivanja. Da se momci dobro zezaju i da se niko ne povredi i super.

kiza D

pre 1 godinu

Dosadni ste vise sa Topićem,pa on ni u Zvezdi ne moze da igra a ne u reprezentaciji.
Nije isto U18 ,kao evro liga a ni kao svjetsko prvenstvo.Pesic nema taktiku za Italijane ali sinoc smo bar imali šut za pobedu. Bice to dobro igrače koliko mogu i znaju .Nasi su...

Ništa o Ničem

pre 1 godinu

Ovo je sasvim solidna ekipa da se ne lazemo ima tu jakih EL igrača i jedan AS i jedan budući.Međutim vidi se da fali plej.Sa Teom bi ovo ličilo na ekipu.Nažalost igra je ista kao i na EP,znači ništa nije promenjeno.Očekuje nas borba od 9-12 mesta.Kvalitetom smo među 8 uz sreću čak i 4.Ali to je trenutno ne realno.

macconi

pre 1 godinu

Jedino u sta se uzdam je to da Pesic tempira formu...to je ta nasa stara skola....fizicku su spremni,ali su zato teske ruke...posledica toga je onoliko promasenih otvorenih suteva...prosle godine morao je da prilagodi pripreme i formu za kvalifikacije za svetsko koje su se igrale pred evropsko...al svakako Italijani nam ne leze,a igracemo opet sa njima.

CZ

pre 1 godinu

Ako reprezentacija hoće dobar rezultat (tj. da se kvalifikujemo na Olimpijadu) gotovo svi igrači treba da odigraju iznad granice očekivanja a Bogdan Bogdanović treba da odigra turnir života.

Pešić se vidi da je umoran za vođenje utakmica. Činjenica da zna posao i da je upakovao ekipu solidno je očigledna, ali mu fali reakcija na zbivanja na terenu.

Igramo uptempo košarku sa puno tranzicije, a da bi se to igralo treba vam bar 10 ratnika koji će da izgube 3kg tokom svakog meča. JEdino tako i možemo nešto da uradimo. Na pozicioni napad ili neku izolacionu varijantu mi nemamo igrače sem Bogdanovića.
(skriven iza lažnih imena, 10. avgust 2023 08:59)

Po onome sto smo videli do sad,mi imamo igraca samo Jovica,realno.

partizan

pre 1 godinu

Opet po ko zna koji put se videlo da današnja košarka zavisi od šuta, kakve akcije za centre i druge priče, džabe jedan Bogdan kad Gudura, Nedović i Marinković ne mogu da daju svojih 15 poena kojih imaju u rukama, da mogu svakoga bi pobedili čak i da primamo 90 poena. To se uvek dešava u reprezentaciji, ali zato u klubovima daju po 30, zato i ne možemo do medalje, a čak i ovako oslabljeni, vidi se da nam malo fali

Dzonkala

pre 1 godinu

Topić, Mušicki i Bošnjakovic uz Jovića every day of the week. Klinci bi poginuli. Možda ne bi ništa napravili ali bi dobili mlade igrače za budućnost. Štaviše, bilo koji od ove trojice bi više značili od Nedovića nesretnog.

tt

pre 1 godinu

Tanki smo mi, evo na prvu imaš 4 ekipe bolje od nas u startu; SAD, Kanada, Španija, Francuska...Jeste videli roster Kanade; D. Brooks, Berrett, Murray, Powell, Olynyk, SGA...
Nama fale Jokić, Kalina i Vasa.

Niko Kao Ja

pre 1 godinu

Razlika izmedju nas i Italijana je prosecna brzina individualnih kosarkasa. Posto igramo relativno sablonski u napadu, a i sporije od njih, onda je njima relativno lako da zatvore nase akcije. Juce smo imali uspeha sa slit play-om, ali su oni to zatvorili prema kraju utakmice. Vecinu ostalog smo uzimali jedan na jedan, na kontru i na gurku u skoku.
Sa druge strane, oni su nas razvlacili u odbrani dobrim spacing-om i sutem, i zbog relativnog manjka brzine, nismo mogli da ih konstantno branimo.
Pesic je u ociglednoj dilemi jel ako match njihove brze igrace, nije siguran da mozemo da ih dobijemo. Stavise, tu opciju nije ni probao niti juce, niti kad smo izgubili od njih na poslednjem evropskom. Sa druge strane, ako igramo sa Milutinovim ili Risticem u igri, uprkos tome sto su i jedan i drugi na momente individualno izgledali dobro, mi nismo mogli da Italijanima nametnemo nas stil igre (sem u prvoj cetvrtini).
Neko ovde rece, ko sem Pesica? Cini mi se trener repke do 18. Gledao sam par utakmica iz Nisa, i njegove koncepcije u odbrani (uglavnom bazirane na brzini) i smelost da menja ritam igre sa postavama, i entuzijazam sa kojim njegovi igraci igraju.
Ako ovako nastavimo, cini mi se da smo daleko od medalje.

Vitez Lukić od Lamburginija

pre 1 godinu

Nevezano za ovaj poraz, moram se osvrnuti na sledeće: otpustiš selektora sa kojim si uzeo tri srebra na tri najveća takmičenja, pritom to uradiš zbog klubaštva... Ludost.

Dzonkala

pre 1 godinu

Topić, Mušicki i Bošnjakovic uz Jovića every day of the week. Klinci bi poginuli. Možda ne bi ništa napravili ali bi dobili mlade igrače za budućnost. Štaviše, bilo koji od ove trojice bi više značili od Nedovića nesretnog.

yo.dorro

pre 1 godinu

Nedovic brat koga mrzi sto je ziv, vidi se i iz izjava koje daje, kao da je prisiljen da dodje. Najveci uspeh u karijeri je trojka protiv Partizana, i od tada njegov kosarkaski domet stagnira i pocinje da pada.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Najinteresantniji su ovi što se roguše i podsmevaju se Pešiću, kao otkrili su u čemu je stvar, pa nismo svetski prvaci! Ne shvataju da nemamo asove kao što smo nekad imali, a za to nije kriv Pešić, ako je iko kriv. Jednostavno naiđu netalentovane generacije, pa onda talentovane i tako ciklično, kao i kod drugih nacija (Litvanija, Hrvatska).
(Topogi, 10. avgust 2023 09:44)

Tačno. Ljudi ovde, u suštini, pojma nemaju sa košarkom, neke nove generacije koje ne umeju da gledaju basket, gledaju neke besmislene statistike i na osnovu toga izvlače zaključke.
Mi nemamo više vrhunske košarkaše, osim Jokića, a i on je vrhunski u ovom vremenu kada je sport uopšte pao na najniže grane po kvalitetu.
Kad bismo, nekim čudom, ušli u polufinale, to bi bio uspeh ravan zlatnoj medalji nekada.

Mile

pre 1 godinu

U ovoj reprezentaciji ne postoji niti jedan kreativac u igri. Sve su to dobri igrači, veliki radnici koji su treningom došli do svojih maksimuma. Igramo košarku koja nije lepa za gledanje. Nema kreativnog igrača koji bi dao karakter ekipi i povezao redove, probudio ekipu kad igra letargično. Ni Micić tu ne bi mnogo promenio jer nije taj tip igrača. Takve ekipe mnogo zavise od trenera, a naš je izgubljen u vremenu i prostoru.

tt

pre 1 godinu

Tanki smo mi, evo na prvu imaš 4 ekipe bolje od nas u startu; SAD, Kanada, Španija, Francuska...Jeste videli roster Kanade; D. Brooks, Berrett, Murray, Powell, Olynyk, SGA...
Nama fale Jokić, Kalina i Vasa.

partizan

pre 1 godinu

Opet po ko zna koji put se videlo da današnja košarka zavisi od šuta, kakve akcije za centre i druge priče, džabe jedan Bogdan kad Gudura, Nedović i Marinković ne mogu da daju svojih 15 poena kojih imaju u rukama, da mogu svakoga bi pobedili čak i da primamo 90 poena. To se uvek dešava u reprezentaciji, ali zato u klubovima daju po 30, zato i ne možemo do medalje, a čak i ovako oslabljeni, vidi se da nam malo fali

Б

pre 1 godinu

Добићемо Италију на СП. Ристић може да иде само ако Смајли не буде могао. Стефан ако не може онда Топић. Раданов, Симанић, Давидовац нису за репрезентацију.

Ništa o Ničem

pre 1 godinu

Ovo je sasvim solidna ekipa da se ne lazemo ima tu jakih EL igrača i jedan AS i jedan budući.Međutim vidi se da fali plej.Sa Teom bi ovo ličilo na ekipu.Nažalost igra je ista kao i na EP,znači ništa nije promenjeno.Očekuje nas borba od 9-12 mesta.Kvalitetom smo među 8 uz sreću čak i 4.Ali to je trenutno ne realno.

Entoni Majls

pre 1 godinu

@južnjak

Izvini a koga vidiš kao rešenje umesto Pešića? Kokoškov potrošen prerano, Đorđević u Kini, Obradović u Monaku, Željko batalio reprezentaciju još 2005. Ostaju opcije poput Džikića, Alimpijevića itd. Koliko bi se tek oni pljuvali ne smem da zamislim.

Zaboravlja se koliko smo trenerski sve tanji. Siguran sam da je i Pešić doveden jer neće niko pa je nateran po stare dane. Savez se bukvalno raspada, igrači otkazuju i svi se prave ludi još očekujemo bitke za zlata. Ne ide to tako.

smeh

pre 1 godinu

Bože koliko ljudi lupetaju. Pričaju kako ne igramo pravu odbranu a juče smo probali više varijanti odbrane protiv Italijana, od zone preko čoveka do kombinovane zone. Dok se u napadu probala svaka moguća kombinacija. Pripremne utakmice i služe da se sve to isproba i da se vidi šta valja a šta ne valja. Mogu se kladiti da većina vas, možda čak i svi, uopšte ni ne zna kako izgleda postavka zone a kako čoveka u odbrani. Važno je da pametujete o stvarima koje ste čuli na tv-u ili preko društvenih mreža. Koliko je ovo bolestan narod sa mnogo lošom navikom da se u sve razume. Pustite ljude da rade i podržite ih. Ako vam se ne sviđa nemojte da gledate ni da pratite. I na kraju ako zaista mislite da znate bolje od selektora i igrača lepo nazovite Pešića ili igrače i kažite im gde greše jer očigledno oni koji se bave košarkom ceo život ne znaju u čemu je problem dok vi foteljaši koji niste ni videli košarkaški teren uživo znate u čemu je problem. Zaista jadno i tužno kakvo je ovo društvo postalo.

CZ

pre 1 godinu

Ako reprezentacija hoće dobar rezultat (tj. da se kvalifikujemo na Olimpijadu) gotovo svi igrači treba da odigraju iznad granice očekivanja a Bogdan Bogdanović treba da odigra turnir života.

Pešić se vidi da je umoran za vođenje utakmica. Činjenica da zna posao i da je upakovao ekipu solidno je očigledna, ali mu fali reakcija na zbivanja na terenu.

Igramo uptempo košarku sa puno tranzicije, a da bi se to igralo treba vam bar 10 ratnika koji će da izgube 3kg tokom svakog meča. JEdino tako i možemo nešto da uradimo. Na pozicioni napad ili neku izolacionu varijantu mi nemamo igrače sem Bogdanovića.
(skriven iza lažnih imena, 10. avgust 2023 08:59)

Po onome sto smo videli do sad,mi imamo igraca samo Jovica,realno.

peradetlić

pre 1 godinu

Оно што ми се допада јесте повремено брза игра у транзицији након добре одбране, Јовић се види да има жељу, борбен је, физички јако добар, има ону ствар да повуче рекло би се. Милутинов ће морати 30+ минута да игра, јер Ристић не уме ни да одбрани ишта, ни да ухвати скок, па чак ни да загради играча. Недовић као да је јуниор, Бориша и даље Смориша, нема ништа од њега. Богдан потпуно ван форме, али ме он не брине, биће добар кад почне. Све у свему очекујем од сјаја до очаја, првенствено због селектора осим ако га неко не дозове памети. Све су то евролигашки играчи и изузев 2 3 екипе које одскачу, сви остали су на приближном нивоу.

Sima Strahota

pre 1 godinu

Tri stvari su ocigledne:

1. Da je Pesica odavno pregazilo vreme a i godine, covek jos malo pa 80 godina, stvarno nema smisla.

2. Da Nedovic treba da se cuva policije jer ono sto pokazuje na terenu je kriminal.

3. Da imamo najveci strucni stab na svetu, na klupi vise "strucnjaka" nego igraca. Em sto deluje bizarno em strasno "mirise " na nepotizam, neko bi tim morao da se pozabavi.

Topogi

pre 1 godinu

Najinteresantniji su ovi što se roguše i podsmevaju se Pešiću, kao otkrili su u čemu je stvar, pa nismo svetski prvaci! Ne shvataju da nemamo asove kao što smo nekad imali, a za to nije kriv Pešić, ako je iko kriv. Jednostavno naiđu netalentovane generacije, pa onda talentovane i tako ciklično, kao i kod drugih nacija (Litvanija, Hrvatska).

Zdrav razum

pre 1 godinu

Igramo bez pleja i to je to. Guduric je mozda igrao u Feneru pleja ali kod nas dve utakmice nije pokazao nista. Nadam se boljoj igri kada Jovic bude tu i da Bogdan digne nivo igre.

Marko

pre 1 godinu

Ako krijemo karte, onda mi je ok sve ovo.
Ako je ovo nase trenutno stanje, onda nije dobro. Previse zavisimo od suta za 3p, centri se sporo spustaju u reket, nemamo akcije za visoke igrace, svi poeni unutar reketa se svode na pravljenje livade za bekove i za kraj, ne gradimo dobro reket i ogroman problem sa skokom imamo.
Dakle, problem je nedovoljna iskoriscenost visokih igraca, niti poentiraju niti skacu dovoljno a nije da nece, nego neko mora da osmisli i nacrta te akcije...
I bolje sto nismo pobedili, to bi nam bila medvedja usluga, voleo bih da izgubimo sve prijateljske do pocetka prvenstva, samo tako Srbin moze da se uozbilji.

Nenad

pre 1 godinu

Tanki smo mi, evo na prvu imaš 4 ekipe bolje od nas u startu; SAD, Kanada, Španija, Francuska...Jeste videli roster Kanade; D. Brooks, Berrett, Murray, Powell, Olynyk, SGA...
Nama fale Jokić, Kalina i Vasa.
(tt, 10. avgust 2023 09:28)
I evo je Kanada izgubi sinoć od raspale Nemačke

XoXoXo

pre 1 godinu

1. Očekivani problemi na poziciji plejmejkera. Da li se tu može nešto promeniti u ovako kratkom periodu, veliko je pitanje. Ako Jović nije spreman u ovoj fazi priprema, imajući u vidu sve njegove povrede i odsustva poslednjih sezona, nema previše mesta za optimizam.

2. Tanki smo na krilnim pozicijama. To će još više doći do izražaja protiv atletski jačih ekipa.

3. Rezervna opcija za Milutinova. Jasno je da ne može igrati 40 minuta, a dešavaće se i situacije kad ne bude imao svoj dan, kad ga prebiju i izmore ili kad uđe u problem sa faulovima. Da li eventualni povratak Smajlija može nešto doprineti, isto je diskutabilno.

I pored svega, idemo barem do 1/4 finala.

Peđa BL

pre 1 godinu

Igru smo vidjeli i nema šta puno da se doda tekstu, sem ponaviti da slabo gradimo skok i loše branimo šuta za 3 poena.
Zato bih se kratko osvrnuo na istorijat sa Italijanima, gdje su se pobrojali naši porazi u zadnjih 20 godina. Stoga bih podsjetio da smo prije ovih zadnjih bolnih poraza, u mandatima selektora Ivkovića i Đorđevića (2008-2019.god) sa Italijanina imali 12 pobjeda u nizu, bez izgubljene utakmice! I ne samo to, na čak 10 od tih 12 utakmica smo imali dvocifrenu koš razliku! Šta se to promjenilo zadnjih godina pa su nam od redovnih mušterija postali glavobolja? Rekao bih da ključni razlog (ne i jedini) leži u selektorima. Kako našem, koji sporo reaguje na situaciju na terenu, tako i njihovom koji je daleko energičniji i ima brži mozak.

kiza D

pre 1 godinu

Dosadni ste vise sa Topićem,pa on ni u Zvezdi ne moze da igra a ne u reprezentaciji.
Nije isto U18 ,kao evro liga a ni kao svjetsko prvenstvo.Pesic nema taktiku za Italijane ali sinoc smo bar imali šut za pobedu. Bice to dobro igrače koliko mogu i znaju .Nasi su...

vlasnik

pre 1 godinu

I opet ću celo prvenstvo da čekam tu utakmicu u kojoj će Nedović da bljesne i poveže dve tri trojke. I neću dočekati. Ali ja sam miran , nemam velika očekivanja. Da se momci dobro zezaju i da se niko ne povredi i super.

Reprezentacija

pre 1 godinu

A niko ne spominje našu seriju pobeda nad Italijom od kvalifikacija za EP 2009 do 2019. U tom periodu smo ih na svakom velikom takmičenju pobeđivali.

skriven iza lažnih imena

pre 1 godinu

Ako reprezentacija hoće dobar rezultat (tj. da se kvalifikujemo na Olimpijadu) gotovo svi igrači treba da odigraju iznad granice očekivanja a Bogdan Bogdanović treba da odigra turnir života.

Pešić se vidi da je umoran za vođenje utakmica. Činjenica da zna posao i da je upakovao ekipu solidno je očigledna, ali mu fali reakcija na zbivanja na terenu.

Igramo uptempo košarku sa puno tranzicije, a da bi se to igralo treba vam bar 10 ratnika koji će da izgube 3kg tokom svakog meča. JEdino tako i možemo nešto da uradimo. Na pozicioni napad ili neku izolacionu varijantu mi nemamo igrače sem Bogdanovića.

macconi

pre 1 godinu

Jedino u sta se uzdam je to da Pesic tempira formu...to je ta nasa stara skola....fizicku su spremni,ali su zato teske ruke...posledica toga je onoliko promasenih otvorenih suteva...prosle godine morao je da prilagodi pripreme i formu za kvalifikacije za svetsko koje su se igrale pred evropsko...al svakako Italijani nam ne leze,a igracemo opet sa njima.

Niko Kao Ja

pre 1 godinu

Razlika izmedju nas i Italijana je prosecna brzina individualnih kosarkasa. Posto igramo relativno sablonski u napadu, a i sporije od njih, onda je njima relativno lako da zatvore nase akcije. Juce smo imali uspeha sa slit play-om, ali su oni to zatvorili prema kraju utakmice. Vecinu ostalog smo uzimali jedan na jedan, na kontru i na gurku u skoku.
Sa druge strane, oni su nas razvlacili u odbrani dobrim spacing-om i sutem, i zbog relativnog manjka brzine, nismo mogli da ih konstantno branimo.
Pesic je u ociglednoj dilemi jel ako match njihove brze igrace, nije siguran da mozemo da ih dobijemo. Stavise, tu opciju nije ni probao niti juce, niti kad smo izgubili od njih na poslednjem evropskom. Sa druge strane, ako igramo sa Milutinovim ili Risticem u igri, uprkos tome sto su i jedan i drugi na momente individualno izgledali dobro, mi nismo mogli da Italijanima nametnemo nas stil igre (sem u prvoj cetvrtini).
Neko ovde rece, ko sem Pesica? Cini mi se trener repke do 18. Gledao sam par utakmica iz Nisa, i njegove koncepcije u odbrani (uglavnom bazirane na brzini) i smelost da menja ritam igre sa postavama, i entuzijazam sa kojim njegovi igraci igraju.
Ako ovako nastavimo, cini mi se da smo daleko od medalje.