86

Ponedeljak, 13.09.2021.

02:25

Novak nije izdržao, rasplakao se kad je pomenuo decu

Teško je bilo Novaku Đokoviću na konferenciji za medije sa srpskim novinarima po završetku finala.

Novak nije izdržao, rasplakao se kad je pomenuo decu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Dragana

pre 3 godine

Veliko derle koje place kad ne pobedi u igri.
Previse pokazuje emocije pred publikum, nedostaje mu nivo profesionalnog ponašanja.

NoName

pre 3 godine

Sve je osvojio dok su mu zviždali i dok su ga neopravdano ponižavali. Meč karijere , izgubio je uz do sada neviđenu podršku i ovacije publike u New Yorku tokom celog meča. Ni ovoga puta to nisu radili iskreno. Samo su hteli da budu deo istorije i prisutni dok se osvaja kalendarski slam. Novak im je poverovao i stao, a Medvedev je kroz tu neartikulisanu buku dobio dodatnu energiju. Novak im je dao i suze i dušu , a Medvedevu pehar. Poverovao im je kada nije smeo. Nije ih čuo tolike godine. Ne samo u New Yorku. Nigde. Postao je br.1. Kada ih je čuo , čarolija je nestala. Svesno ili ne , publika u New Yorku , a to je većina fanova Rodžera i Rafe, pomogli su da Novak izgubi meč karijere. Ne veruj zapadu ni kada poklone nude ! Videće sledeće sezone. Ljubav i aplauzi su nestali sa propuštenom šansom za kalendarski slam. Novak Đoković nije došao na finale USA Open 2021. To je bio neki drugi čovek. Zver je ostala kod kuće.
(VUK, 13. septembar 2021 08:14)

Nismo ni sumnjali da je kriv neko drugi.

Bex

pre 3 godine

Malo ljudi ovde primećuje da Novak baš nije imao sreće. Na brejku u 2gom setu Danilu dosudjuju sporni nets posle fantastičnog Novak-ovog returna i Rus ponovo dobija prvi servis. U trećem setu isto na brejk loptu Rus pogađa mrežu, lopta dvaput odskače od nje i pada u Novakovo polje tako da nema nikakve šanse da je vrati. Još dvaput u trećem setu na loš Danilov drop shot, Novak šalje loptu za dlaku u aut i gubi brejkove. Da je nešto od ovoga realizovao potpuno bi druga pesma bila... Razbio bi maler i Danilovo samopouzdanje...

macconi

pre 3 godine

ceo svet mu je skinuo kapu za ovo sto je do sada uradio,vrednuje njegove uspehe...cak i oni koji ga nisu voleli sad ga postuju...u svetu se rad,upornost i doslednost kao i uspeh postuju ...ovde primecujem da dosta ljudi komentarise to na nekom nivou koji nije dostojan da se bilo koji sportista tako komentarise,raduju se tudjim porazima ne razumejuci da u sportu postoje emocije,a ne samo u rijalitiju...ljudi,imate rijaliti programe,to gledajte to je za vas i vas nivo.

СиМкЕ

pre 3 godine

Pa lepo je rekao, igraće kao da mu je poslednji meč u karijeri.
Obično ti poslednji mečevi su neki mali turniri, egzibicije i td,
gde se ne trudiš i igraš opušteno.

4k4.Dex

pre 3 godine

Ma nema šta kad neko igra kao Medvedev juče ne možeš ni gemu da se nadaš. 3 slema u godini sa 35 god je puna kapa. Sledeće još dva i to je to.

majtimajk

pre 3 godine

"Stvarno je car. Kad je ceo svet čekao istoriju i kad je po prvi put ceo stadion navijao za njega uzvratio je onakvom igrom."
(Crle, 13. septembar 2021 11:09)

- Ne, ti si car. Koju vrstu pritiska si ti doziveo u zivotu? Mozda neki vazan pismeni zadatak, odlucujuci, hoces li ponoviti razred ili ne? Ovo sto je imao Novak, taj pritisak mi obicni smrtnici ne mozemo ni da zamislimo, a ti bi da on igra opusteno i leprsavo. ...ccc

Rade

pre 3 godine

Jos danas ce trajati ova halabuka i melodrama oko Djokovica, a od sutra da se vratimo u realnost. Ne samo u svetu, nego i u Srbiji ima nas koji smo navijali za Medvedeva i koji smo srecni sto je Novak izgubio. Zasto? Zato sto nikada nismo navijali za njega, sto ga ne podnosimo (ni njega, ni njgovu porodicu)i zato sto imamo svoje teniske heroje, bili to Nadal, Federer ili neko treci. I ovo nema nikakve veze sa Srbijom, patriotizmom i ostalim glupostima.

djordje

pre 3 godine

Mene je razocarao, ne mogu da imam stav glavu gore i svaka cast. Imao je jednu priliku u karijeri za ovako nesto, predao se bez borbe i pokazao malodusnost i frustraciju. Dodatna nervoza me hvata kada vidim da je Medvedev prosecno igrao i sa takvom igrom ga popedio.

Bane B

pre 3 godine

"Novak nije izdržao, rasplakao se kad je pomenuo decu"
- Vreme mu je za penziju.
- Profesionalni sport nije za emotivce i ostale mekušce jer im zbog emocija često osciluje forma.

majtimajk

pre 3 godine

Pozitivna stvar u ovom porazu je sto nije bilo drame,... da je bio bolji, na korak od pobede, ... u petom setu 40:15 ko neki, i da izgubi! tu bi bilo srcanih problema pred malim ekranima. Ovako,... zal je tu, ali kao sto rekoh,.....

(.... Jednom je on tako pobedio Nadala, iako je ovaj u svim segmentima statistike bio bolji.)

Iggy

pre 3 godine

Mene je razocarao, ne mogu da imam stav glavu gore i svaka cast. Imao je jednu priliku u karijeri za ovako nesto, predao se bez borbe i pokazao malodusnost i frustraciju. Dodatna nervoza me hvata kada vidim da je Medvedev prosecno igrao i sa takvom igrom ga popedio.
(djordje, 13. septembar 2021 09:18)
Druze, stvarno reci da je Medvedev prosecno igrao pokazuje tvoje nepoznavanje tenisa kao igre. Medvedev je igrao opasno, nije dopustio Noletu da igra svoju igru, pre svega jako efikasnim prvim servisima, koji su bili ili asovi, ili vineri ili mu dopustali 1-2 igru sa lako osvojenim poenima. A ako ne bi ubacio prvi servis onda je imao odlicnu igru sa osnovne linije, igrao je potpuno netipicno, sa udarcima koji su nama laicima jako cudni i netipicni, i koji izgledaju da on udara lopticu "iza ledja" ali svako ko je igrao tenis zna da je jako tesko procitati takve udarce.
Noletu samo zameram sto nije pokusao da cesce servis-volej igrom uzdrma igru Medvedeva. Medvedev je cekao Noletove servise maltene ispod tribina i Nole je u nekoliko poena pokazao da je Meda lak plen za servis-volej, svojom nemogucnoscu da nakon returna udaljen od osnovne stigne voleje Noleta.
Ali sve u svemu, bolji je pobedio, Nole nije uposte igrao lose koliko je Meda igrao dobro.

Nikola

pre 3 godine

Juce sam vam napisao na vas komentar "kada Novak pobedi" - Prvo skoci pa reci hop! Bilo bi lepo da je Novak pobedio, ali i Medvedev je u velikoj formi i rusi sve pred sobom. U finalu je bio bolji, istorija nije ispisana ali Novak je po meni i dalje najbolji teniser svih vremena.

Dušan

pre 3 godine

Ovde je žreb odlučio ishod finala. Medvedev se prošetao do finala a Nole je imao teško četvrtfinale i polufinale, plus manje vremena za odmor. Da je Nole zamenio sa Medvedevim protivnike u 1/4 i 1/2 sad bi Novak dobio. Medvedev je igrao odlično ali ništa bolje nego u Australiji gde ga je Novak počistio.

OI sa ovim porazom nemaju veze, odmorio se Novak dovoljno.

Novak treba da propusti Indian Vels, da odigra Pariz i Finalni Masters i sačuva prvo mesto na kraju godine i obori još jedan rekord. Jedini koji može da ga stigne je Medvedev, tako da navijamo protiv njega do kraja godine. Ako bi Medvedev rekao da propušta Indian Welsmto bi bilo odlično za Novaka. A red je i on da se odmori.

Sledeće godine se sve rešava oko toga ko će osvojiti najviše GS. Federer nema šta da traži, Nadal će imati šansu samo na RG, a Novak će po meni imati veće šanse na RG i Wimbledonu nego na AO i US Openu jer ovi mladi koji dolaze mnogo bolje igraju na betonu nego na šljaci i travi.

u najgorem slučaju za Novaka, svi će imati po 20, mislim da će Nadal teško uzeti RG, videlo se ove godine da godine čine svoje.

NAPRED NOVAČE!! HVALA ZA SVE!!!

shadow

pre 3 godine

važno je da si zdrav...to je razlog da budeš srećan....idemo dalje. Novače čestitam i hvala ti na svemu...učinio si bezbroj puta da se osećamo bolje,snažnije i lepše!

brat

pre 3 godine

Da li bilo ko moze nesto da zameri Novaku?
napred brate nas..sport ne bi to sto jeste, da nema poraza,posle kojih su pobede jos znacajnije

8h04

pre 3 godine

Ima više ukazatelja da je ovaj poraz po direktivi ljudi koji vode svetski tenis.
A od klađenja živi par miliona ljudi, npr., i ovo treba uzeti u obzir, kao one ljude kojima nije svejedno ko pobeđuje. Dogodine, Bože zdravlja, odigraće Nole UO drugačije, a ne ovako, praktično bez borbe.

всн

pre 3 godine

Губи прво место до краја године а онда следеће сезоне креће слом. Човек каже играче као да му је задњи меч у каријери а онда се не "појави" на терену, гледамо "монолог" Медведева. Срамота је блага реч ако би ово требало да буде ГОАТ. Он то није. Можда има статистику иза себе али није највећи шампион икада.

BokiS.

pre 3 godine

Podrška šampionu i u dobru i u zlu.Ipak će Nole postići i dostići nekakve rekorde koji će biti nedostižni.A za ovaj neuspeh je zaslužna nepotrebna avantura u Tokiju.Nije trebalo ići na Olimpijadu,Troicki je bio protiv,i trošiti snagu i energiju.Šta je tu je,Nole volimo te ,oporavi se pa juriš na nove rekorde.

VUK

pre 3 godine

Sve je osvojio dok su mu zviždali i dok su ga neopravdano ponižavali. Meč karijere , izgubio je uz do sada neviđenu podršku i ovacije publike u New Yorku tokom celog meča. Ni ovoga puta to nisu radili iskreno. Samo su hteli da budu deo istorije i prisutni dok se osvaja kalendarski slam. Novak im je poverovao i stao, a Medvedev je kroz tu neartikulisanu buku dobio dodatnu energiju. Novak im je dao i suze i dušu , a Medvedevu pehar. Poverovao im je kada nije smeo. Nije ih čuo tolike godine. Ne samo u New Yorku. Nigde. Postao je br.1. Kada ih je čuo , čarolija je nestala. Svesno ili ne , publika u New Yorku , a to je većina fanova Rodžera i Rafe, pomogli su da Novak izgubi meč karijere. Ne veruj zapadu ni kada poklone nude ! Videće sledeće sezone. Ljubav i aplauzi su nestali sa propuštenom šansom za kalendarski slam. Novak Đoković nije došao na finale USA Open 2021. To je bio neki drugi čovek. Zver je ostala kod kuće.

g o a t

pre 3 godine

Medvedev ga je dobio na foru Vavrinke u finalu Rolan Garosa 2015- na snagu. Nole se mnogo manje odmarao do finala, imao teze susrete, i to je bilo to jer je Medvedev mnogo mladji i odigrao je na snagu (takvi obicno ne traju dugo na visokom nivou, igrao je kao da je Nadal na steroidima-ili sam Vavrinka iz 2015). Svi bi volili da je Nole dobio, ali stvarno, vec je drzao sve 4 titule u isto vrijeme. Da nije ovo malo predimenzionirano sa tim vele znacajem? Vec je najbolji svih vremena, jer Nadal i Federer tesko ce uzeti bilo sta od GS, a Nole skoro 100% hoce. I omjer u medjusobnim susretima isto tako realno moze ici samo u jednom pravcu. A to sto ce uvijek neko negdje naci dlaku u jajetu pa da tvrditi nesta vec kojesta, izvlaciti neke nove parametre i statistije...toga ce vazda biti. Za one realnije, opet, postoji broj titula i medjusobni skor. I zna se dakle ko je GOAT.

Robert

pre 3 godine

Kao sto rekoh sinoc i nadobijah se minusa od ljudi koji ne umeju da razdvoje navijacke strasti od racionalnog razmisljanja:

"Ovo se ne sme okarakterisati kao najvažniji meč u karijeri samo zbog potencijalne šanse da ga ne osvoji. Mislim, Nole će sigurno da pređe 20 slemova, ali šta ako izgubi meč večeras - hoće li ispasti da je izgubio najbitniji meč u karijeri i kako to uopšte zvuči? Moja prognoza je da će se Medvedved revanširati za poraz sa početka sezone, a da će Đoković karijeru završiti sa 23 GS trofeja."
(Robert, 12. septembar 2021 20:39)

RCZ

pre 3 godine

Osoba koja je predmet rada parapsihologa , oseca se smuseno , dekoncetrisano i ne moze se " prikupiti ". Tako mi je Nole sinoc izgledao . Mozete reci da sam lud ali mislim da mu ne daju da izraste u simbol tenisa , sto objektivno jeste. A parapsiholosku zastitu , nema. Nije sve do dana Nole . Ni inspiracije.Ni sjajne forme. Kad se sve zavrsi , pomislis sta mi bi ? Eto sta ti bi .

johny cash

pre 3 godine

rekao sam ja, nole ce kao odbojkasice. do srebrnog posluzavnika samo. i srebro je uspeh, a vi ste mi svi lupili minuse. nije novak najveci. to svi znaju. najveci ne gube zadnji mec.

Gde ja živim

pre 3 godine

Raspao si se brate totalno i dibiduz. Uopšte nisi bio spreman za ovaj meč. To naravno ne umanjuje Danilovu igru, ali ti si bio katastrofa. Žao mi je, bila je ovo lepa šansa. Naiđe takva tura šta ćeš. Glavu gore, biće bolje. Probamo opet od sledeće godine. Mislim da je ipak suđeno da moraš da pobediš jednog od ona dva ludaka na kraju (najverovatnije Nadala). Idemo dalje.

inat

pre 3 godine

Sve,sve…ali kad atrofirani likovi koji osete potrebu da prosipaju pamet ovde o Djokovicu,a nisu 6 trbusnjaka u stanju da urade…to je najjadnije!

Karakoram

pre 3 godine

Nema veze. Izgubio je zato sto je čovek. Od krvi i mesa. Izgubio je na mentalnom planu prvi put. Previše mu je značila ova pobeda da je mogao da se sacuva od emocija, to se videlo pre meča kada je svoju standardno uobičajenu praksu poštovanja i uzvisenja protivnika zamenio sa samouverenim izjavama. Novaku ne trebaju samouverene izjave jer je satkan od takvih uverenja ali je jako teško na mentalnom planu izdržati dane pred ovaj istorijski meč. Idemo dalje, mislim da Nole ide do 27-30 titula.

Giordano

pre 3 godine

Nole,nemoj se jediti. Ti si ipak najbolji od svih. A ovaj poraz je samo zrno prolaznosti svega na planeti. Planeta Zemlja, ti kaže HVALA!!!

beli

pre 3 godine

Prvo nije neuspeh plasirati se u finale US opena.To sto je pao pokazuje samo da je covek.Imace on jos mnogo uspeha zivi bili pa videli!

Africa twin

pre 3 godine

U svaki profesionalni sport se ulazi i trenira zbog novca na prvom mjestu.Da organizatori daju sportistima samo troskove putovanja i smjestaj pitanje je koliko bi njih treniralo tj da sve to rade za neku prosjecnu platu.A to niko od njih nikada nece reci jer kada se obogate onda su im kao pehari jedina satisfakcija...kako da ne.

deni

pre 3 godine

Olimpijske igre, težak žreb i odlična igra Medvedeva su uzrok poraza. Medvedev nije imao težak meč do finala i neistrošen lako je sve svoje planove pretvorio u delo.

Sim69

pre 3 godine

Danil je igrao besprenorno i kao što je neko več napisao, ovo je prirodan proces smene. Bez obzira na to, sve se svodi na katastrofalnu Novakovu odluku da učestvuje na OI. To je bila velika greška.

Dusan

pre 3 godine

Zao mi ga ali sam je kriv! Olympic's mu nisu trebale, otisao je tamo i igro double i single po velikoj vrucini. Nije uspio nista da uradi, porazen je i jos se osramotio svojim ponasanjem! I evo sad, opet nista! Ali sve ce to proci, pripreme za Australian Open pocinju danas. Uzeti jos par komada godisnje i polako u penziju...

LazarBL

pre 3 godine

Da budemo iskreni
koliko smo mi, njegovi navijaci bili nervozni?
Zamislite tek kako je Novaku bilo???
Hvala ti za sve i veliki pozdrav iz Banjaluke

a

pre 3 godine

Могу само да му завиде(да га мрзе).Да нема емоције неби ни стигао до овога.Јавна
сцена је бескрајно блато,тако да се он одлиочно држи.

Jova

pre 3 godine

Pritisak je bio preveliki a Novak dokazao da je samo čovjek! Pa ja zadnja četiri dana, jos prije polufiala, nisam mogla disati, bukvalno. A na samom početku meča potpuo prazna. Ni drhtanja, lupanja srca, nevroze, ništa. Ravna linija. Obično teško spavam posle novakovih bitnih poraza, ostatak današnje noči kao beba! Možda dođe za mnom, vrag će ga znati. A i Medvedev mi je sipatičan ali mogao je biti brat i malo pomoći juče a ne odigrati onako.

A sad, da se pobrojimo i stanemo uz Novaka i pošaljemo mu svu pozitivnu energiju koju možemo. Sad mu je potrebna. Najpotrebnija.

Novi je dan, posao čeka. Vrijeme je da se "odvučem" i s osmjehom istrpim likovanja, kojih če u mom okruženju bez sumnje biti.

Pozdrav svima

dzordz

pre 3 godine

Ovi (dusmani) negativci koji se nasladjuju posle svakog poraza Noleta isto su tako likovali i 2020 na RG posle poraza od Nadala,pa su mu isto predvidjali reket o klin, penzija itd.... Mogu samo da mu po..se napacene duse i VOLIMO TE NOLEEEE I IDEMOOOOOOO

Sudija

pre 3 godine

Koliko je Novak najveći više nego išta kazuje činjenica da je osvojio u ovoj godini tri GS i igrao finale četvrtog, a ima se opšti osećaj da mu je cela godina propala!

борислав

pre 3 godine

Кад би се живот састојао само од побједа, узохолили бисмо се, изгубили људски лик, а шта је важније од тога?

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Glavu gore Nole, jeste tezak poraz, ogroman pritisak je ucinio svoje, mislim i umor takodje ali ono prvo vise, sta je tu je, idemo dalje, bila je jedinstvena prilika da neko uzme kalendarski GS posle 52 god. ali ima nesto sto to niko nije uspeo eto posle pola veka, ubedjen sam da ce Nole na kraju imati vise GS titula i od RF i RN, to vec na sledecem AO.

kezza

pre 3 godine

mislim Novače pratim te i gotivim 15. godina ali čoveče publika je bila uz tebe samo i jedino zato što je Medvedev možda jedini lik na turu koga podnose manje od tebe … i nije problem što si izgubio nego način na koji si izgubio … mlako.. bledo …tiho
(kifla, 13. septembar 2021 02:44)

Druga je danas publika na stadionu bila. Prepuna nasih ljudi, a i Rusa svakako. Dodaj tome legende tenisa i tzv jet-set, i tu ti je objašnjenje. Malo je fanova RF tu bilo, A način na koji je izgubio? Kada neko onako servira kao Medvedev danas, onda je svak samo posmatrač koji ponekad moze da učestvuje u poenu. Tada se izgubi ritam.
A i nepravodno bi bilo prema Medvedevu. Nije Novak bio dlab nego je on bio izvanredan. Taktika da tuče i prvi i drugi servis gotovo jednakom snagom a da čeka Novskov servis skoro na parkingu, bila je rizična ali i odlična. Zato je i imao puno duplih servis grešaka, ali u nevažnim trenutcima.
Ali, isto kso nakon teškog poraza od Nadala 2020, vratio se Novak još jači, i opet će!

zeko

pre 3 godine

U svakoj bitci koju si izgubio a ostao živ nešto si i dobio … da si danas pobjedio ostao bih na 21 tituli sigurno jer nebih imao više motivaciju da igraš a ovako brate idemo do 24 minimum i onda zlato u Parizu i onda penziiijjjaaaaa brate živ i zdrav bio
ŽIVEO NOVAK !!!

kritičko razmišljanje

pre 3 godine

Razumljivo mi je da ga ponekad pobede neki pravi igrači kao Vavrinka ili Delpo. Ali da u ključnim mečevima gubi od ovih dunstera kao što su Zverev i Medvedev...

Aleksandar

pre 3 godine

Mislio sam da će igrati hrabrije. Da će prepoznati da je to jedini način. Da će pokušati gadjati linije. Igrati na sve ili ništa. Nažalost odlučio se da igra baš kao i celog turnira: defanzivno i pasivno. Neću reći kukavički al' definitivno bez trunke hrabrosti. Presudio je sam sebi u drugom setu i drugom gemu kad je imao 0-40 i 3 break lopte. Tu je promašio zicer a posle srljao iz greške u grešku. Kad se zvučnik upalio na stadionu videlo se da nije njegov dan. Definitivno najbolniji poraz meni kao njegovom navijaču jer sam očekivao čvrstog i odvažnog Djokovica. Međutim, razumljivo, ja sam u njegovim godinama i u odličnoj sam formi: juče sam šetao 4h a danas nisam mogao da prošetam ni 30 minuta. Noge su mi bile teške i osećao sam se hrom. Kako je tek njemu bilo posle ovakve sezone i Zvereva ovakav rezultat je realan. Mislim da se sledeće sezone vraća kao bolja verzija sebe i uzima barem 2 GS.

Дејан

pre 3 godine

Ноле царе, стварно си људина. Свака част на свим постигнутим успјесима. Учинио си, и још увијек чиниш, све Србе широм свијета срећним и поносним. Идемо!!!

Goran

pre 3 godine

Svakako da je razocarenje ogromno posebno kada je osetio na kraju koliko ga je publika podrzavala. Mnogo je bolje kada ti svi zvizde a pobedis nego kada ti svi tapsu a izgubis. Ako ti svi tapsu a izgubis onda je osecaj dvostruko razocaravajuci. Razocarao si sebe a razocarao si i publiku. Ovo je najtezi poraz u njegovom zivotu u to nema sumnje. To se vidi i po tome sto cak dva sata posle meca ne moze zaustaviti suze.

Sigmund Freud

pre 3 godine

Napred Nole!! Porazi su sastavni deo sporta, ali posle velikih padova - ustaju i nastavljaju dalje samo najveći šampioni - a Ti si naš Najveći Šampion Svih Vremena!

zoran

pre 3 godine

-Stizu mlađi, to je prirodno.
Do ovoga je moralo doći ali je ovo bio los trenutak..
-Đoković po meni nije najbolji igrač sveta.... TO NIJE NIKO....Ni Federer
Niti Nadal...... GOAT ne postoji.
Svaka era ima svoje igrače i to je to.
-Očigledno dosli smo do kraja ere Đoković, Nadal, Federer....
Đokoviću sledi krah iduće sezone.... Sto se slemova tiče mozda osvoji neki jos..... Evo Federer 5 godina 0 slemova....
Vreme je učinilo svoje i vreme da Novak ostavi reket o klin

neko

pre 3 godine

Zrtva, to je problem sada, zrtva koja je podnela sve ovo..
Ali na stranu to, da razjasnimo stvari, Novak ovde nije igrao za uspeh, taj trofej on ima, on je igrao za slavu, a slava je nista drugo nego ego, nema tu ni malo vrline. Pogledajte samo ko je sedeo u publici, sve sami predstavnici istog, ljudi koji se hrane slavom. Oni nisu bili tu da gledaju polufinale ili neki drugi Novakov mec jer su ljubitelji tenisa, oni su tu bili jer su dosli da budu svedoci slave.
Sam se Novak sapleo kada je hrabro rekao da ce igrati mec kao da mu je zadnji u zivotu, tu je ponos odradio svoje, a niti je igrao kao da mu je zadnji niti je uspeo.
Dobro je ovo i jedinstveno iskustvo za njega kao coveka. Sad ce imati priliku da promeni stav i smanji zrtvu koja ga boli.

bata gaja

pre 3 godine

glavu gore šampione, s tobom i u dobru i u zlu! još ima praznih stranica za ispisivanje kojima ćeš se ponositi pred decom i pred svima.

srle

pre 3 godine

Razumljivo je što je ovoliko teško Noletu. Mnogo toga se nakupilo i emocije su ga jednostavno preplavile. Nije bilo lako, velika većina je bila uvek protiv njega, mediji su ga napadali besomučno godinama, na sve to se nadovezala i prokleta Olimpijada. Ipak ova godina je više nego uspešna. Raduje činjenica da Nole i pored ovako teškog poraza, navodi, idem dalje. To je ono što smo svi želeli da čujemo. Ne sumnjam da će se Novak vratiti još jači. Treba završiti godinu kao prvi na svetu po sedmi rekordni put i ima još mnogo motiva svakako. Glavu gore Nole šampione, da si živ i zdrav srpski sokole.

Legolas

pre 3 godine

Dostojan i čvrst,poraz je deo igre.
U transu je odigrao Medvedev,a Novak u totalnom kontra ritmu.
Jedino takva izričita suprotnost,je mogla dovesti do trijumfa Medvedeva,koji je i sam rekao da je bio uplašen tokom celog meča,odajući Novaku priznanje,na taj način.Uviđajuči njegovu veličinu.
Idemo dalje,mnogo ima da se igra,mnogo je pobeda pred Novakom!

kifla

pre 3 godine

mislim Novače pratim te i gotivim 15. godina ali čoveče publika je bila uz tebe samo i jedino zato što je Medvedev možda jedini lik na turu koga podnose manje od tebe … i nije problem što si izgubio nego način na koji si izgubio … mlako.. bledo …tiho

bata gaja

pre 3 godine

glavu gore šampione, s tobom i u dobru i u zlu! još ima praznih stranica za ispisivanje kojima ćeš se ponositi pred decom i pred svima.

Goran

pre 3 godine

Svakako da je razocarenje ogromno posebno kada je osetio na kraju koliko ga je publika podrzavala. Mnogo je bolje kada ti svi zvizde a pobedis nego kada ti svi tapsu a izgubis. Ako ti svi tapsu a izgubis onda je osecaj dvostruko razocaravajuci. Razocarao si sebe a razocarao si i publiku. Ovo je najtezi poraz u njegovom zivotu u to nema sumnje. To se vidi i po tome sto cak dva sata posle meca ne moze zaustaviti suze.

Sigmund Freud

pre 3 godine

Napred Nole!! Porazi su sastavni deo sporta, ali posle velikih padova - ustaju i nastavljaju dalje samo najveći šampioni - a Ti si naš Najveći Šampion Svih Vremena!

srle

pre 3 godine

Razumljivo je što je ovoliko teško Noletu. Mnogo toga se nakupilo i emocije su ga jednostavno preplavile. Nije bilo lako, velika većina je bila uvek protiv njega, mediji su ga napadali besomučno godinama, na sve to se nadovezala i prokleta Olimpijada. Ipak ova godina je više nego uspešna. Raduje činjenica da Nole i pored ovako teškog poraza, navodi, idem dalje. To je ono što smo svi želeli da čujemo. Ne sumnjam da će se Novak vratiti još jači. Treba završiti godinu kao prvi na svetu po sedmi rekordni put i ima još mnogo motiva svakako. Glavu gore Nole šampione, da si živ i zdrav srpski sokole.

Дејан

pre 3 godine

Ноле царе, стварно си људина. Свака част на свим постигнутим успјесима. Учинио си, и још увијек чиниш, све Србе широм свијета срећним и поносним. Идемо!!!

Legolas

pre 3 godine

Dostojan i čvrst,poraz je deo igre.
U transu je odigrao Medvedev,a Novak u totalnom kontra ritmu.
Jedino takva izričita suprotnost,je mogla dovesti do trijumfa Medvedeva,koji je i sam rekao da je bio uplašen tokom celog meča,odajući Novaku priznanje,na taj način.Uviđajuči njegovu veličinu.
Idemo dalje,mnogo ima da se igra,mnogo je pobeda pred Novakom!

kifla

pre 3 godine

mislim Novače pratim te i gotivim 15. godina ali čoveče publika je bila uz tebe samo i jedino zato što je Medvedev možda jedini lik na turu koga podnose manje od tebe … i nije problem što si izgubio nego način na koji si izgubio … mlako.. bledo …tiho

VUK

pre 3 godine

Sve je osvojio dok su mu zviždali i dok su ga neopravdano ponižavali. Meč karijere , izgubio je uz do sada neviđenu podršku i ovacije publike u New Yorku tokom celog meča. Ni ovoga puta to nisu radili iskreno. Samo su hteli da budu deo istorije i prisutni dok se osvaja kalendarski slam. Novak im je poverovao i stao, a Medvedev je kroz tu neartikulisanu buku dobio dodatnu energiju. Novak im je dao i suze i dušu , a Medvedevu pehar. Poverovao im je kada nije smeo. Nije ih čuo tolike godine. Ne samo u New Yorku. Nigde. Postao je br.1. Kada ih je čuo , čarolija je nestala. Svesno ili ne , publika u New Yorku , a to je većina fanova Rodžera i Rafe, pomogli su da Novak izgubi meč karijere. Ne veruj zapadu ni kada poklone nude ! Videće sledeće sezone. Ljubav i aplauzi su nestali sa propuštenom šansom za kalendarski slam. Novak Đoković nije došao na finale USA Open 2021. To je bio neki drugi čovek. Zver je ostala kod kuće.

zoran

pre 3 godine

-Stizu mlađi, to je prirodno.
Do ovoga je moralo doći ali je ovo bio los trenutak..
-Đoković po meni nije najbolji igrač sveta.... TO NIJE NIKO....Ni Federer
Niti Nadal...... GOAT ne postoji.
Svaka era ima svoje igrače i to je to.
-Očigledno dosli smo do kraja ere Đoković, Nadal, Federer....
Đokoviću sledi krah iduće sezone.... Sto se slemova tiče mozda osvoji neki jos..... Evo Federer 5 godina 0 slemova....
Vreme je učinilo svoje i vreme da Novak ostavi reket o klin

BokiS.

pre 3 godine

Podrška šampionu i u dobru i u zlu.Ipak će Nole postići i dostići nekakve rekorde koji će biti nedostižni.A za ovaj neuspeh je zaslužna nepotrebna avantura u Tokiju.Nije trebalo ići na Olimpijadu,Troicki je bio protiv,i trošiti snagu i energiju.Šta je tu je,Nole volimo te ,oporavi se pa juriš na nove rekorde.

Sudija

pre 3 godine

Koliko je Novak najveći više nego išta kazuje činjenica da je osvojio u ovoj godini tri GS i igrao finale četvrtog, a ima se opšti osećaj da mu je cela godina propala!

inat

pre 3 godine

Sve,sve…ali kad atrofirani likovi koji osete potrebu da prosipaju pamet ovde o Djokovicu,a nisu 6 trbusnjaka u stanju da urade…to je najjadnije!

LazarBL

pre 3 godine

Da budemo iskreni
koliko smo mi, njegovi navijaci bili nervozni?
Zamislite tek kako je Novaku bilo???
Hvala ti za sve i veliki pozdrav iz Banjaluke

neko

pre 3 godine

Zrtva, to je problem sada, zrtva koja je podnela sve ovo..
Ali na stranu to, da razjasnimo stvari, Novak ovde nije igrao za uspeh, taj trofej on ima, on je igrao za slavu, a slava je nista drugo nego ego, nema tu ni malo vrline. Pogledajte samo ko je sedeo u publici, sve sami predstavnici istog, ljudi koji se hrane slavom. Oni nisu bili tu da gledaju polufinale ili neki drugi Novakov mec jer su ljubitelji tenisa, oni su tu bili jer su dosli da budu svedoci slave.
Sam se Novak sapleo kada je hrabro rekao da ce igrati mec kao da mu je zadnji u zivotu, tu je ponos odradio svoje, a niti je igrao kao da mu je zadnji niti je uspeo.
Dobro je ovo i jedinstveno iskustvo za njega kao coveka. Sad ce imati priliku da promeni stav i smanji zrtvu koja ga boli.

beli

pre 3 godine

Prvo nije neuspeh plasirati se u finale US opena.To sto je pao pokazuje samo da je covek.Imace on jos mnogo uspeha zivi bili pa videli!

Dušan

pre 3 godine

Ovde je žreb odlučio ishod finala. Medvedev se prošetao do finala a Nole je imao teško četvrtfinale i polufinale, plus manje vremena za odmor. Da je Nole zamenio sa Medvedevim protivnike u 1/4 i 1/2 sad bi Novak dobio. Medvedev je igrao odlično ali ništa bolje nego u Australiji gde ga je Novak počistio.

OI sa ovim porazom nemaju veze, odmorio se Novak dovoljno.

Novak treba da propusti Indian Vels, da odigra Pariz i Finalni Masters i sačuva prvo mesto na kraju godine i obori još jedan rekord. Jedini koji može da ga stigne je Medvedev, tako da navijamo protiv njega do kraja godine. Ako bi Medvedev rekao da propušta Indian Welsmto bi bilo odlično za Novaka. A red je i on da se odmori.

Sledeće godine se sve rešava oko toga ko će osvojiti najviše GS. Federer nema šta da traži, Nadal će imati šansu samo na RG, a Novak će po meni imati veće šanse na RG i Wimbledonu nego na AO i US Openu jer ovi mladi koji dolaze mnogo bolje igraju na betonu nego na šljaci i travi.

u najgorem slučaju za Novaka, svi će imati po 20, mislim da će Nadal teško uzeti RG, videlo se ove godine da godine čine svoje.

NAPRED NOVAČE!! HVALA ZA SVE!!!

g o a t

pre 3 godine

Medvedev ga je dobio na foru Vavrinke u finalu Rolan Garosa 2015- na snagu. Nole se mnogo manje odmarao do finala, imao teze susrete, i to je bilo to jer je Medvedev mnogo mladji i odigrao je na snagu (takvi obicno ne traju dugo na visokom nivou, igrao je kao da je Nadal na steroidima-ili sam Vavrinka iz 2015). Svi bi volili da je Nole dobio, ali stvarno, vec je drzao sve 4 titule u isto vrijeme. Da nije ovo malo predimenzionirano sa tim vele znacajem? Vec je najbolji svih vremena, jer Nadal i Federer tesko ce uzeti bilo sta od GS, a Nole skoro 100% hoce. I omjer u medjusobnim susretima isto tako realno moze ici samo u jednom pravcu. A to sto ce uvijek neko negdje naci dlaku u jajetu pa da tvrditi nesta vec kojesta, izvlaciti neke nove parametre i statistije...toga ce vazda biti. Za one realnije, opet, postoji broj titula i medjusobni skor. I zna se dakle ko je GOAT.

brat

pre 3 godine

Da li bilo ko moze nesto da zameri Novaku?
napred brate nas..sport ne bi to sto jeste, da nema poraza,posle kojih su pobede jos znacajnije

Iggy

pre 3 godine

Mene je razocarao, ne mogu da imam stav glavu gore i svaka cast. Imao je jednu priliku u karijeri za ovako nesto, predao se bez borbe i pokazao malodusnost i frustraciju. Dodatna nervoza me hvata kada vidim da je Medvedev prosecno igrao i sa takvom igrom ga popedio.
(djordje, 13. septembar 2021 09:18)
Druze, stvarno reci da je Medvedev prosecno igrao pokazuje tvoje nepoznavanje tenisa kao igre. Medvedev je igrao opasno, nije dopustio Noletu da igra svoju igru, pre svega jako efikasnim prvim servisima, koji su bili ili asovi, ili vineri ili mu dopustali 1-2 igru sa lako osvojenim poenima. A ako ne bi ubacio prvi servis onda je imao odlicnu igru sa osnovne linije, igrao je potpuno netipicno, sa udarcima koji su nama laicima jako cudni i netipicni, i koji izgledaju da on udara lopticu "iza ledja" ali svako ko je igrao tenis zna da je jako tesko procitati takve udarce.
Noletu samo zameram sto nije pokusao da cesce servis-volej igrom uzdrma igru Medvedeva. Medvedev je cekao Noletove servise maltene ispod tribina i Nole je u nekoliko poena pokazao da je Meda lak plen za servis-volej, svojom nemogucnoscu da nakon returna udaljen od osnovne stigne voleje Noleta.
Ali sve u svemu, bolji je pobedio, Nole nije uposte igrao lose koliko je Meda igrao dobro.

shadow

pre 3 godine

važno je da si zdrav...to je razlog da budeš srećan....idemo dalje. Novače čestitam i hvala ti na svemu...učinio si bezbroj puta da se osećamo bolje,snažnije i lepše!

Karakoram

pre 3 godine

Nema veze. Izgubio je zato sto je čovek. Od krvi i mesa. Izgubio je na mentalnom planu prvi put. Previše mu je značila ova pobeda da je mogao da se sacuva od emocija, to se videlo pre meča kada je svoju standardno uobičajenu praksu poštovanja i uzvisenja protivnika zamenio sa samouverenim izjavama. Novaku ne trebaju samouverene izjave jer je satkan od takvih uverenja ali je jako teško na mentalnom planu izdržati dane pred ovaj istorijski meč. Idemo dalje, mislim da Nole ide do 27-30 titula.

всн

pre 3 godine

Губи прво место до краја године а онда следеће сезоне креће слом. Човек каже играче као да му је задњи меч у каријери а онда се не "појави" на терену, гледамо "монолог" Медведева. Срамота је блага реч ако би ово требало да буде ГОАТ. Он то није. Можда има статистику иза себе али није највећи шампион икада.

Nikola

pre 3 godine

Juce sam vam napisao na vas komentar "kada Novak pobedi" - Prvo skoci pa reci hop! Bilo bi lepo da je Novak pobedio, ali i Medvedev je u velikoj formi i rusi sve pred sobom. U finalu je bio bolji, istorija nije ispisana ali Novak je po meni i dalje najbolji teniser svih vremena.

kezza

pre 3 godine

mislim Novače pratim te i gotivim 15. godina ali čoveče publika je bila uz tebe samo i jedino zato što je Medvedev možda jedini lik na turu koga podnose manje od tebe … i nije problem što si izgubio nego način na koji si izgubio … mlako.. bledo …tiho
(kifla, 13. septembar 2021 02:44)

Druga je danas publika na stadionu bila. Prepuna nasih ljudi, a i Rusa svakako. Dodaj tome legende tenisa i tzv jet-set, i tu ti je objašnjenje. Malo je fanova RF tu bilo, A način na koji je izgubio? Kada neko onako servira kao Medvedev danas, onda je svak samo posmatrač koji ponekad moze da učestvuje u poenu. Tada se izgubi ritam.
A i nepravodno bi bilo prema Medvedevu. Nije Novak bio dlab nego je on bio izvanredan. Taktika da tuče i prvi i drugi servis gotovo jednakom snagom a da čeka Novskov servis skoro na parkingu, bila je rizična ali i odlična. Zato je i imao puno duplih servis grešaka, ali u nevažnim trenutcima.
Ali, isto kso nakon teškog poraza od Nadala 2020, vratio se Novak još jači, i opet će!

Robert

pre 3 godine

Kao sto rekoh sinoc i nadobijah se minusa od ljudi koji ne umeju da razdvoje navijacke strasti od racionalnog razmisljanja:

"Ovo se ne sme okarakterisati kao najvažniji meč u karijeri samo zbog potencijalne šanse da ga ne osvoji. Mislim, Nole će sigurno da pređe 20 slemova, ali šta ako izgubi meč večeras - hoće li ispasti da je izgubio najbitniji meč u karijeri i kako to uopšte zvuči? Moja prognoza je da će se Medvedved revanširati za poraz sa početka sezone, a da će Đoković karijeru završiti sa 23 GS trofeja."
(Robert, 12. septembar 2021 20:39)

Aleksandar

pre 3 godine

Mislio sam da će igrati hrabrije. Da će prepoznati da je to jedini način. Da će pokušati gadjati linije. Igrati na sve ili ništa. Nažalost odlučio se da igra baš kao i celog turnira: defanzivno i pasivno. Neću reći kukavički al' definitivno bez trunke hrabrosti. Presudio je sam sebi u drugom setu i drugom gemu kad je imao 0-40 i 3 break lopte. Tu je promašio zicer a posle srljao iz greške u grešku. Kad se zvučnik upalio na stadionu videlo se da nije njegov dan. Definitivno najbolniji poraz meni kao njegovom navijaču jer sam očekivao čvrstog i odvažnog Djokovica. Međutim, razumljivo, ja sam u njegovim godinama i u odličnoj sam formi: juče sam šetao 4h a danas nisam mogao da prošetam ni 30 minuta. Noge su mi bile teške i osećao sam se hrom. Kako je tek njemu bilo posle ovakve sezone i Zvereva ovakav rezultat je realan. Mislim da se sledeće sezone vraća kao bolja verzija sebe i uzima barem 2 GS.

deni

pre 3 godine

Olimpijske igre, težak žreb i odlična igra Medvedeva su uzrok poraza. Medvedev nije imao težak meč do finala i neistrošen lako je sve svoje planove pretvorio u delo.

Gde ja živim

pre 3 godine

Raspao si se brate totalno i dibiduz. Uopšte nisi bio spreman za ovaj meč. To naravno ne umanjuje Danilovu igru, ali ti si bio katastrofa. Žao mi je, bila je ovo lepa šansa. Naiđe takva tura šta ćeš. Glavu gore, biće bolje. Probamo opet od sledeće godine. Mislim da je ipak suđeno da moraš da pobediš jednog od ona dva ludaka na kraju (najverovatnije Nadala). Idemo dalje.

Giordano

pre 3 godine

Nole,nemoj se jediti. Ti si ipak najbolji od svih. A ovaj poraz je samo zrno prolaznosti svega na planeti. Planeta Zemlja, ti kaže HVALA!!!

борислав

pre 3 godine

Кад би се живот састојао само од побједа, узохолили бисмо се, изгубили људски лик, а шта је важније од тога?

dzordz

pre 3 godine

Ovi (dusmani) negativci koji se nasladjuju posle svakog poraza Noleta isto su tako likovali i 2020 na RG posle poraza od Nadala,pa su mu isto predvidjali reket o klin, penzija itd.... Mogu samo da mu po..se napacene duse i VOLIMO TE NOLEEEE I IDEMOOOOOOO

Rade

pre 3 godine

Jos danas ce trajati ova halabuka i melodrama oko Djokovica, a od sutra da se vratimo u realnost. Ne samo u svetu, nego i u Srbiji ima nas koji smo navijali za Medvedeva i koji smo srecni sto je Novak izgubio. Zasto? Zato sto nikada nismo navijali za njega, sto ga ne podnosimo (ni njega, ni njgovu porodicu)i zato sto imamo svoje teniske heroje, bili to Nadal, Federer ili neko treci. I ovo nema nikakve veze sa Srbijom, patriotizmom i ostalim glupostima.

Sim69

pre 3 godine

Danil je igrao besprenorno i kao što je neko več napisao, ovo je prirodan proces smene. Bez obzira na to, sve se svodi na katastrofalnu Novakovu odluku da učestvuje na OI. To je bila velika greška.

Bane B

pre 3 godine

"Novak nije izdržao, rasplakao se kad je pomenuo decu"
- Vreme mu je za penziju.
- Profesionalni sport nije za emotivce i ostale mekušce jer im zbog emocija često osciluje forma.

a

pre 3 godine

Могу само да му завиде(да га мрзе).Да нема емоције неби ни стигао до овога.Јавна
сцена је бескрајно блато,тако да се он одлиочно држи.

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Glavu gore Nole, jeste tezak poraz, ogroman pritisak je ucinio svoje, mislim i umor takodje ali ono prvo vise, sta je tu je, idemo dalje, bila je jedinstvena prilika da neko uzme kalendarski GS posle 52 god. ali ima nesto sto to niko nije uspeo eto posle pola veka, ubedjen sam da ce Nole na kraju imati vise GS titula i od RF i RN, to vec na sledecem AO.

djordje

pre 3 godine

Mene je razocarao, ne mogu da imam stav glavu gore i svaka cast. Imao je jednu priliku u karijeri za ovako nesto, predao se bez borbe i pokazao malodusnost i frustraciju. Dodatna nervoza me hvata kada vidim da je Medvedev prosecno igrao i sa takvom igrom ga popedio.

majtimajk

pre 3 godine

"Stvarno je car. Kad je ceo svet čekao istoriju i kad je po prvi put ceo stadion navijao za njega uzvratio je onakvom igrom."
(Crle, 13. septembar 2021 11:09)

- Ne, ti si car. Koju vrstu pritiska si ti doziveo u zivotu? Mozda neki vazan pismeni zadatak, odlucujuci, hoces li ponoviti razred ili ne? Ovo sto je imao Novak, taj pritisak mi obicni smrtnici ne mozemo ni da zamislimo, a ti bi da on igra opusteno i leprsavo. ...ccc

zeko

pre 3 godine

U svakoj bitci koju si izgubio a ostao živ nešto si i dobio … da si danas pobjedio ostao bih na 21 tituli sigurno jer nebih imao više motivaciju da igraš a ovako brate idemo do 24 minimum i onda zlato u Parizu i onda penziiijjjaaaaa brate živ i zdrav bio
ŽIVEO NOVAK !!!

Jova

pre 3 godine

Pritisak je bio preveliki a Novak dokazao da je samo čovjek! Pa ja zadnja četiri dana, jos prije polufiala, nisam mogla disati, bukvalno. A na samom početku meča potpuo prazna. Ni drhtanja, lupanja srca, nevroze, ništa. Ravna linija. Obično teško spavam posle novakovih bitnih poraza, ostatak današnje noči kao beba! Možda dođe za mnom, vrag će ga znati. A i Medvedev mi je sipatičan ali mogao je biti brat i malo pomoći juče a ne odigrati onako.

A sad, da se pobrojimo i stanemo uz Novaka i pošaljemo mu svu pozitivnu energiju koju možemo. Sad mu je potrebna. Najpotrebnija.

Novi je dan, posao čeka. Vrijeme je da se "odvučem" i s osmjehom istrpim likovanja, kojih če u mom okruženju bez sumnje biti.

Pozdrav svima

4k4.Dex

pre 3 godine

Ma nema šta kad neko igra kao Medvedev juče ne možeš ni gemu da se nadaš. 3 slema u godini sa 35 god je puna kapa. Sledeće još dva i to je to.

johny cash

pre 3 godine

rekao sam ja, nole ce kao odbojkasice. do srebrnog posluzavnika samo. i srebro je uspeh, a vi ste mi svi lupili minuse. nije novak najveci. to svi znaju. najveci ne gube zadnji mec.

NoName

pre 3 godine

Sve je osvojio dok su mu zviždali i dok su ga neopravdano ponižavali. Meč karijere , izgubio je uz do sada neviđenu podršku i ovacije publike u New Yorku tokom celog meča. Ni ovoga puta to nisu radili iskreno. Samo su hteli da budu deo istorije i prisutni dok se osvaja kalendarski slam. Novak im je poverovao i stao, a Medvedev je kroz tu neartikulisanu buku dobio dodatnu energiju. Novak im je dao i suze i dušu , a Medvedevu pehar. Poverovao im je kada nije smeo. Nije ih čuo tolike godine. Ne samo u New Yorku. Nigde. Postao je br.1. Kada ih je čuo , čarolija je nestala. Svesno ili ne , publika u New Yorku , a to je većina fanova Rodžera i Rafe, pomogli su da Novak izgubi meč karijere. Ne veruj zapadu ni kada poklone nude ! Videće sledeće sezone. Ljubav i aplauzi su nestali sa propuštenom šansom za kalendarski slam. Novak Đoković nije došao na finale USA Open 2021. To je bio neki drugi čovek. Zver je ostala kod kuće.
(VUK, 13. septembar 2021 08:14)

Nismo ni sumnjali da je kriv neko drugi.

majtimajk

pre 3 godine

Pozitivna stvar u ovom porazu je sto nije bilo drame,... da je bio bolji, na korak od pobede, ... u petom setu 40:15 ko neki, i da izgubi! tu bi bilo srcanih problema pred malim ekranima. Ovako,... zal je tu, ali kao sto rekoh,.....

(.... Jednom je on tako pobedio Nadala, iako je ovaj u svim segmentima statistike bio bolji.)

Dusan

pre 3 godine

Zao mi ga ali sam je kriv! Olympic's mu nisu trebale, otisao je tamo i igro double i single po velikoj vrucini. Nije uspio nista da uradi, porazen je i jos se osramotio svojim ponasanjem! I evo sad, opet nista! Ali sve ce to proci, pripreme za Australian Open pocinju danas. Uzeti jos par komada godisnje i polako u penziju...

RCZ

pre 3 godine

Osoba koja je predmet rada parapsihologa , oseca se smuseno , dekoncetrisano i ne moze se " prikupiti ". Tako mi je Nole sinoc izgledao . Mozete reci da sam lud ali mislim da mu ne daju da izraste u simbol tenisa , sto objektivno jeste. A parapsiholosku zastitu , nema. Nije sve do dana Nole . Ni inspiracije.Ni sjajne forme. Kad se sve zavrsi , pomislis sta mi bi ? Eto sta ti bi .

macconi

pre 3 godine

ceo svet mu je skinuo kapu za ovo sto je do sada uradio,vrednuje njegove uspehe...cak i oni koji ga nisu voleli sad ga postuju...u svetu se rad,upornost i doslednost kao i uspeh postuju ...ovde primecujem da dosta ljudi komentarise to na nekom nivou koji nije dostojan da se bilo koji sportista tako komentarise,raduju se tudjim porazima ne razumejuci da u sportu postoje emocije,a ne samo u rijalitiju...ljudi,imate rijaliti programe,to gledajte to je za vas i vas nivo.

Africa twin

pre 3 godine

U svaki profesionalni sport se ulazi i trenira zbog novca na prvom mjestu.Da organizatori daju sportistima samo troskove putovanja i smjestaj pitanje je koliko bi njih treniralo tj da sve to rade za neku prosjecnu platu.A to niko od njih nikada nece reci jer kada se obogate onda su im kao pehari jedina satisfakcija...kako da ne.

Bex

pre 3 godine

Malo ljudi ovde primećuje da Novak baš nije imao sreće. Na brejku u 2gom setu Danilu dosudjuju sporni nets posle fantastičnog Novak-ovog returna i Rus ponovo dobija prvi servis. U trećem setu isto na brejk loptu Rus pogađa mrežu, lopta dvaput odskače od nje i pada u Novakovo polje tako da nema nikakve šanse da je vrati. Još dvaput u trećem setu na loš Danilov drop shot, Novak šalje loptu za dlaku u aut i gubi brejkove. Da je nešto od ovoga realizovao potpuno bi druga pesma bila... Razbio bi maler i Danilovo samopouzdanje...

kritičko razmišljanje

pre 3 godine

Razumljivo mi je da ga ponekad pobede neki pravi igrači kao Vavrinka ili Delpo. Ali da u ključnim mečevima gubi od ovih dunstera kao što su Zverev i Medvedev...

СиМкЕ

pre 3 godine

Pa lepo je rekao, igraće kao da mu je poslednji meč u karijeri.
Obično ti poslednji mečevi su neki mali turniri, egzibicije i td,
gde se ne trudiš i igraš opušteno.

Dragana

pre 3 godine

Veliko derle koje place kad ne pobedi u igri.
Previse pokazuje emocije pred publikum, nedostaje mu nivo profesionalnog ponašanja.

8h04

pre 3 godine

Ima više ukazatelja da je ovaj poraz po direktivi ljudi koji vode svetski tenis.
A od klađenja živi par miliona ljudi, npr., i ovo treba uzeti u obzir, kao one ljude kojima nije svejedno ko pobeđuje. Dogodine, Bože zdravlja, odigraće Nole UO drugačije, a ne ovako, praktično bez borbe.

zoran

pre 3 godine

-Stizu mlađi, to je prirodno.
Do ovoga je moralo doći ali je ovo bio los trenutak..
-Đoković po meni nije najbolji igrač sveta.... TO NIJE NIKO....Ni Federer
Niti Nadal...... GOAT ne postoji.
Svaka era ima svoje igrače i to je to.
-Očigledno dosli smo do kraja ere Đoković, Nadal, Federer....
Đokoviću sledi krah iduće sezone.... Sto se slemova tiče mozda osvoji neki jos..... Evo Federer 5 godina 0 slemova....
Vreme je učinilo svoje i vreme da Novak ostavi reket o klin

kifla

pre 3 godine

mislim Novače pratim te i gotivim 15. godina ali čoveče publika je bila uz tebe samo i jedino zato što je Medvedev možda jedini lik na turu koga podnose manje od tebe … i nije problem što si izgubio nego način na koji si izgubio … mlako.. bledo …tiho

всн

pre 3 godine

Губи прво место до краја године а онда следеће сезоне креће слом. Човек каже играче као да му је задњи меч у каријери а онда се не "појави" на терену, гледамо "монолог" Медведева. Срамота је блага реч ако би ово требало да буде ГОАТ. Он то није. Можда има статистику иза себе али није највећи шампион икада.

Bane B

pre 3 godine

"Novak nije izdržao, rasplakao se kad je pomenuo decu"
- Vreme mu je za penziju.
- Profesionalni sport nije za emotivce i ostale mekušce jer im zbog emocija često osciluje forma.

djordje

pre 3 godine

Mene je razocarao, ne mogu da imam stav glavu gore i svaka cast. Imao je jednu priliku u karijeri za ovako nesto, predao se bez borbe i pokazao malodusnost i frustraciju. Dodatna nervoza me hvata kada vidim da je Medvedev prosecno igrao i sa takvom igrom ga popedio.

johny cash

pre 3 godine

rekao sam ja, nole ce kao odbojkasice. do srebrnog posluzavnika samo. i srebro je uspeh, a vi ste mi svi lupili minuse. nije novak najveci. to svi znaju. najveci ne gube zadnji mec.

Rade

pre 3 godine

Jos danas ce trajati ova halabuka i melodrama oko Djokovica, a od sutra da se vratimo u realnost. Ne samo u svetu, nego i u Srbiji ima nas koji smo navijali za Medvedeva i koji smo srecni sto je Novak izgubio. Zasto? Zato sto nikada nismo navijali za njega, sto ga ne podnosimo (ni njega, ni njgovu porodicu)i zato sto imamo svoje teniske heroje, bili to Nadal, Federer ili neko treci. I ovo nema nikakve veze sa Srbijom, patriotizmom i ostalim glupostima.

8h04

pre 3 godine

Ima više ukazatelja da je ovaj poraz po direktivi ljudi koji vode svetski tenis.
A od klađenja živi par miliona ljudi, npr., i ovo treba uzeti u obzir, kao one ljude kojima nije svejedno ko pobeđuje. Dogodine, Bože zdravlja, odigraće Nole UO drugačije, a ne ovako, praktično bez borbe.

bata gaja

pre 3 godine

glavu gore šampione, s tobom i u dobru i u zlu! još ima praznih stranica za ispisivanje kojima ćeš se ponositi pred decom i pred svima.

VUK

pre 3 godine

Sve je osvojio dok su mu zviždali i dok su ga neopravdano ponižavali. Meč karijere , izgubio je uz do sada neviđenu podršku i ovacije publike u New Yorku tokom celog meča. Ni ovoga puta to nisu radili iskreno. Samo su hteli da budu deo istorije i prisutni dok se osvaja kalendarski slam. Novak im je poverovao i stao, a Medvedev je kroz tu neartikulisanu buku dobio dodatnu energiju. Novak im je dao i suze i dušu , a Medvedevu pehar. Poverovao im je kada nije smeo. Nije ih čuo tolike godine. Ne samo u New Yorku. Nigde. Postao je br.1. Kada ih je čuo , čarolija je nestala. Svesno ili ne , publika u New Yorku , a to je većina fanova Rodžera i Rafe, pomogli su da Novak izgubi meč karijere. Ne veruj zapadu ni kada poklone nude ! Videće sledeće sezone. Ljubav i aplauzi su nestali sa propuštenom šansom za kalendarski slam. Novak Đoković nije došao na finale USA Open 2021. To je bio neki drugi čovek. Zver je ostala kod kuće.

Дејан

pre 3 godine

Ноле царе, стварно си људина. Свака част на свим постигнутим успјесима. Учинио си, и још увијек чиниш, све Србе широм свијета срећним и поносним. Идемо!!!

Legolas

pre 3 godine

Dostojan i čvrst,poraz je deo igre.
U transu je odigrao Medvedev,a Novak u totalnom kontra ritmu.
Jedino takva izričita suprotnost,je mogla dovesti do trijumfa Medvedeva,koji je i sam rekao da je bio uplašen tokom celog meča,odajući Novaku priznanje,na taj način.Uviđajuči njegovu veličinu.
Idemo dalje,mnogo ima da se igra,mnogo je pobeda pred Novakom!

kritičko razmišljanje

pre 3 godine

Razumljivo mi je da ga ponekad pobede neki pravi igrači kao Vavrinka ili Delpo. Ali da u ključnim mečevima gubi od ovih dunstera kao što su Zverev i Medvedev...

Sigmund Freud

pre 3 godine

Napred Nole!! Porazi su sastavni deo sporta, ali posle velikih padova - ustaju i nastavljaju dalje samo najveći šampioni - a Ti si naš Najveći Šampion Svih Vremena!

srle

pre 3 godine

Razumljivo je što je ovoliko teško Noletu. Mnogo toga se nakupilo i emocije su ga jednostavno preplavile. Nije bilo lako, velika većina je bila uvek protiv njega, mediji su ga napadali besomučno godinama, na sve to se nadovezala i prokleta Olimpijada. Ipak ova godina je više nego uspešna. Raduje činjenica da Nole i pored ovako teškog poraza, navodi, idem dalje. To je ono što smo svi želeli da čujemo. Ne sumnjam da će se Novak vratiti još jači. Treba završiti godinu kao prvi na svetu po sedmi rekordni put i ima još mnogo motiva svakako. Glavu gore Nole šampione, da si živ i zdrav srpski sokole.

Goran

pre 3 godine

Svakako da je razocarenje ogromno posebno kada je osetio na kraju koliko ga je publika podrzavala. Mnogo je bolje kada ti svi zvizde a pobedis nego kada ti svi tapsu a izgubis. Ako ti svi tapsu a izgubis onda je osecaj dvostruko razocaravajuci. Razocarao si sebe a razocarao si i publiku. Ovo je najtezi poraz u njegovom zivotu u to nema sumnje. To se vidi i po tome sto cak dva sata posle meca ne moze zaustaviti suze.

g o a t

pre 3 godine

Medvedev ga je dobio na foru Vavrinke u finalu Rolan Garosa 2015- na snagu. Nole se mnogo manje odmarao do finala, imao teze susrete, i to je bilo to jer je Medvedev mnogo mladji i odigrao je na snagu (takvi obicno ne traju dugo na visokom nivou, igrao je kao da je Nadal na steroidima-ili sam Vavrinka iz 2015). Svi bi volili da je Nole dobio, ali stvarno, vec je drzao sve 4 titule u isto vrijeme. Da nije ovo malo predimenzionirano sa tim vele znacajem? Vec je najbolji svih vremena, jer Nadal i Federer tesko ce uzeti bilo sta od GS, a Nole skoro 100% hoce. I omjer u medjusobnim susretima isto tako realno moze ici samo u jednom pravcu. A to sto ce uvijek neko negdje naci dlaku u jajetu pa da tvrditi nesta vec kojesta, izvlaciti neke nove parametre i statistije...toga ce vazda biti. Za one realnije, opet, postoji broj titula i medjusobni skor. I zna se dakle ko je GOAT.

СиМкЕ

pre 3 godine

Pa lepo je rekao, igraće kao da mu je poslednji meč u karijeri.
Obično ti poslednji mečevi su neki mali turniri, egzibicije i td,
gde se ne trudiš i igraš opušteno.

Dusan

pre 3 godine

Zao mi ga ali sam je kriv! Olympic's mu nisu trebale, otisao je tamo i igro double i single po velikoj vrucini. Nije uspio nista da uradi, porazen je i jos se osramotio svojim ponasanjem! I evo sad, opet nista! Ali sve ce to proci, pripreme za Australian Open pocinju danas. Uzeti jos par komada godisnje i polako u penziju...

RCZ

pre 3 godine

Osoba koja je predmet rada parapsihologa , oseca se smuseno , dekoncetrisano i ne moze se " prikupiti ". Tako mi je Nole sinoc izgledao . Mozete reci da sam lud ali mislim da mu ne daju da izraste u simbol tenisa , sto objektivno jeste. A parapsiholosku zastitu , nema. Nije sve do dana Nole . Ni inspiracije.Ni sjajne forme. Kad se sve zavrsi , pomislis sta mi bi ? Eto sta ti bi .

Giordano

pre 3 godine

Nole,nemoj se jediti. Ti si ipak najbolji od svih. A ovaj poraz je samo zrno prolaznosti svega na planeti. Planeta Zemlja, ti kaže HVALA!!!

BokiS.

pre 3 godine

Podrška šampionu i u dobru i u zlu.Ipak će Nole postići i dostići nekakve rekorde koji će biti nedostižni.A za ovaj neuspeh je zaslužna nepotrebna avantura u Tokiju.Nije trebalo ići na Olimpijadu,Troicki je bio protiv,i trošiti snagu i energiju.Šta je tu je,Nole volimo te ,oporavi se pa juriš na nove rekorde.

Aleksandar

pre 3 godine

Mislio sam da će igrati hrabrije. Da će prepoznati da je to jedini način. Da će pokušati gadjati linije. Igrati na sve ili ništa. Nažalost odlučio se da igra baš kao i celog turnira: defanzivno i pasivno. Neću reći kukavički al' definitivno bez trunke hrabrosti. Presudio je sam sebi u drugom setu i drugom gemu kad je imao 0-40 i 3 break lopte. Tu je promašio zicer a posle srljao iz greške u grešku. Kad se zvučnik upalio na stadionu videlo se da nije njegov dan. Definitivno najbolniji poraz meni kao njegovom navijaču jer sam očekivao čvrstog i odvažnog Djokovica. Međutim, razumljivo, ja sam u njegovim godinama i u odličnoj sam formi: juče sam šetao 4h a danas nisam mogao da prošetam ni 30 minuta. Noge su mi bile teške i osećao sam se hrom. Kako je tek njemu bilo posle ovakve sezone i Zvereva ovakav rezultat je realan. Mislim da se sledeće sezone vraća kao bolja verzija sebe i uzima barem 2 GS.

Karakoram

pre 3 godine

Nema veze. Izgubio je zato sto je čovek. Od krvi i mesa. Izgubio je na mentalnom planu prvi put. Previše mu je značila ova pobeda da je mogao da se sacuva od emocija, to se videlo pre meča kada je svoju standardno uobičajenu praksu poštovanja i uzvisenja protivnika zamenio sa samouverenim izjavama. Novaku ne trebaju samouverene izjave jer je satkan od takvih uverenja ali je jako teško na mentalnom planu izdržati dane pred ovaj istorijski meč. Idemo dalje, mislim da Nole ide do 27-30 titula.

zeko

pre 3 godine

U svakoj bitci koju si izgubio a ostao živ nešto si i dobio … da si danas pobjedio ostao bih na 21 tituli sigurno jer nebih imao više motivaciju da igraš a ovako brate idemo do 24 minimum i onda zlato u Parizu i onda penziiijjjaaaaa brate živ i zdrav bio
ŽIVEO NOVAK !!!

Jova

pre 3 godine

Pritisak je bio preveliki a Novak dokazao da je samo čovjek! Pa ja zadnja četiri dana, jos prije polufiala, nisam mogla disati, bukvalno. A na samom početku meča potpuo prazna. Ni drhtanja, lupanja srca, nevroze, ništa. Ravna linija. Obično teško spavam posle novakovih bitnih poraza, ostatak današnje noči kao beba! Možda dođe za mnom, vrag će ga znati. A i Medvedev mi je sipatičan ali mogao je biti brat i malo pomoći juče a ne odigrati onako.

A sad, da se pobrojimo i stanemo uz Novaka i pošaljemo mu svu pozitivnu energiju koju možemo. Sad mu je potrebna. Najpotrebnija.

Novi je dan, posao čeka. Vrijeme je da se "odvučem" i s osmjehom istrpim likovanja, kojih če u mom okruženju bez sumnje biti.

Pozdrav svima

dzordz

pre 3 godine

Ovi (dusmani) negativci koji se nasladjuju posle svakog poraza Noleta isto su tako likovali i 2020 na RG posle poraza od Nadala,pa su mu isto predvidjali reket o klin, penzija itd.... Mogu samo da mu po..se napacene duse i VOLIMO TE NOLEEEE I IDEMOOOOOOO

Africa twin

pre 3 godine

U svaki profesionalni sport se ulazi i trenira zbog novca na prvom mjestu.Da organizatori daju sportistima samo troskove putovanja i smjestaj pitanje je koliko bi njih treniralo tj da sve to rade za neku prosjecnu platu.A to niko od njih nikada nece reci jer kada se obogate onda su im kao pehari jedina satisfakcija...kako da ne.

inat

pre 3 godine

Sve,sve…ali kad atrofirani likovi koji osete potrebu da prosipaju pamet ovde o Djokovicu,a nisu 6 trbusnjaka u stanju da urade…to je najjadnije!

a

pre 3 godine

Могу само да му завиде(да га мрзе).Да нема емоције неби ни стигао до овога.Јавна
сцена је бескрајно блато,тако да се он одлиочно држи.

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Glavu gore Nole, jeste tezak poraz, ogroman pritisak je ucinio svoje, mislim i umor takodje ali ono prvo vise, sta je tu je, idemo dalje, bila je jedinstvena prilika da neko uzme kalendarski GS posle 52 god. ali ima nesto sto to niko nije uspeo eto posle pola veka, ubedjen sam da ce Nole na kraju imati vise GS titula i od RF i RN, to vec na sledecem AO.

Gde ja živim

pre 3 godine

Raspao si se brate totalno i dibiduz. Uopšte nisi bio spreman za ovaj meč. To naravno ne umanjuje Danilovu igru, ali ti si bio katastrofa. Žao mi je, bila je ovo lepa šansa. Naiđe takva tura šta ćeš. Glavu gore, biće bolje. Probamo opet od sledeće godine. Mislim da je ipak suđeno da moraš da pobediš jednog od ona dva ludaka na kraju (najverovatnije Nadala). Idemo dalje.

Sim69

pre 3 godine

Danil je igrao besprenorno i kao što je neko več napisao, ovo je prirodan proces smene. Bez obzira na to, sve se svodi na katastrofalnu Novakovu odluku da učestvuje na OI. To je bila velika greška.

deni

pre 3 godine

Olimpijske igre, težak žreb i odlična igra Medvedeva su uzrok poraza. Medvedev nije imao težak meč do finala i neistrošen lako je sve svoje planove pretvorio u delo.

Sudija

pre 3 godine

Koliko je Novak najveći više nego išta kazuje činjenica da je osvojio u ovoj godini tri GS i igrao finale četvrtog, a ima se opšti osećaj da mu je cela godina propala!

beli

pre 3 godine

Prvo nije neuspeh plasirati se u finale US opena.To sto je pao pokazuje samo da je covek.Imace on jos mnogo uspeha zivi bili pa videli!

Robert

pre 3 godine

Kao sto rekoh sinoc i nadobijah se minusa od ljudi koji ne umeju da razdvoje navijacke strasti od racionalnog razmisljanja:

"Ovo se ne sme okarakterisati kao najvažniji meč u karijeri samo zbog potencijalne šanse da ga ne osvoji. Mislim, Nole će sigurno da pređe 20 slemova, ali šta ako izgubi meč večeras - hoće li ispasti da je izgubio najbitniji meč u karijeri i kako to uopšte zvuči? Moja prognoza je da će se Medvedved revanširati za poraz sa početka sezone, a da će Đoković karijeru završiti sa 23 GS trofeja."
(Robert, 12. septembar 2021 20:39)

Dušan

pre 3 godine

Ovde je žreb odlučio ishod finala. Medvedev se prošetao do finala a Nole je imao teško četvrtfinale i polufinale, plus manje vremena za odmor. Da je Nole zamenio sa Medvedevim protivnike u 1/4 i 1/2 sad bi Novak dobio. Medvedev je igrao odlično ali ništa bolje nego u Australiji gde ga je Novak počistio.

OI sa ovim porazom nemaju veze, odmorio se Novak dovoljno.

Novak treba da propusti Indian Vels, da odigra Pariz i Finalni Masters i sačuva prvo mesto na kraju godine i obori još jedan rekord. Jedini koji može da ga stigne je Medvedev, tako da navijamo protiv njega do kraja godine. Ako bi Medvedev rekao da propušta Indian Welsmto bi bilo odlično za Novaka. A red je i on da se odmori.

Sledeće godine se sve rešava oko toga ko će osvojiti najviše GS. Federer nema šta da traži, Nadal će imati šansu samo na RG, a Novak će po meni imati veće šanse na RG i Wimbledonu nego na AO i US Openu jer ovi mladi koji dolaze mnogo bolje igraju na betonu nego na šljaci i travi.

u najgorem slučaju za Novaka, svi će imati po 20, mislim da će Nadal teško uzeti RG, videlo se ove godine da godine čine svoje.

NAPRED NOVAČE!! HVALA ZA SVE!!!

Iggy

pre 3 godine

Mene je razocarao, ne mogu da imam stav glavu gore i svaka cast. Imao je jednu priliku u karijeri za ovako nesto, predao se bez borbe i pokazao malodusnost i frustraciju. Dodatna nervoza me hvata kada vidim da je Medvedev prosecno igrao i sa takvom igrom ga popedio.
(djordje, 13. septembar 2021 09:18)
Druze, stvarno reci da je Medvedev prosecno igrao pokazuje tvoje nepoznavanje tenisa kao igre. Medvedev je igrao opasno, nije dopustio Noletu da igra svoju igru, pre svega jako efikasnim prvim servisima, koji su bili ili asovi, ili vineri ili mu dopustali 1-2 igru sa lako osvojenim poenima. A ako ne bi ubacio prvi servis onda je imao odlicnu igru sa osnovne linije, igrao je potpuno netipicno, sa udarcima koji su nama laicima jako cudni i netipicni, i koji izgledaju da on udara lopticu "iza ledja" ali svako ko je igrao tenis zna da je jako tesko procitati takve udarce.
Noletu samo zameram sto nije pokusao da cesce servis-volej igrom uzdrma igru Medvedeva. Medvedev je cekao Noletove servise maltene ispod tribina i Nole je u nekoliko poena pokazao da je Meda lak plen za servis-volej, svojom nemogucnoscu da nakon returna udaljen od osnovne stigne voleje Noleta.
Ali sve u svemu, bolji je pobedio, Nole nije uposte igrao lose koliko je Meda igrao dobro.

LazarBL

pre 3 godine

Da budemo iskreni
koliko smo mi, njegovi navijaci bili nervozni?
Zamislite tek kako je Novaku bilo???
Hvala ti za sve i veliki pozdrav iz Banjaluke

Nikola

pre 3 godine

Juce sam vam napisao na vas komentar "kada Novak pobedi" - Prvo skoci pa reci hop! Bilo bi lepo da je Novak pobedio, ali i Medvedev je u velikoj formi i rusi sve pred sobom. U finalu je bio bolji, istorija nije ispisana ali Novak je po meni i dalje najbolji teniser svih vremena.

brat

pre 3 godine

Da li bilo ko moze nesto da zameri Novaku?
napred brate nas..sport ne bi to sto jeste, da nema poraza,posle kojih su pobede jos znacajnije

majtimajk

pre 3 godine

"Stvarno je car. Kad je ceo svet čekao istoriju i kad je po prvi put ceo stadion navijao za njega uzvratio je onakvom igrom."
(Crle, 13. septembar 2021 11:09)

- Ne, ti si car. Koju vrstu pritiska si ti doziveo u zivotu? Mozda neki vazan pismeni zadatak, odlucujuci, hoces li ponoviti razred ili ne? Ovo sto je imao Novak, taj pritisak mi obicni smrtnici ne mozemo ni da zamislimo, a ti bi da on igra opusteno i leprsavo. ...ccc

macconi

pre 3 godine

ceo svet mu je skinuo kapu za ovo sto je do sada uradio,vrednuje njegove uspehe...cak i oni koji ga nisu voleli sad ga postuju...u svetu se rad,upornost i doslednost kao i uspeh postuju ...ovde primecujem da dosta ljudi komentarise to na nekom nivou koji nije dostojan da se bilo koji sportista tako komentarise,raduju se tudjim porazima ne razumejuci da u sportu postoje emocije,a ne samo u rijalitiju...ljudi,imate rijaliti programe,to gledajte to je za vas i vas nivo.

Bex

pre 3 godine

Malo ljudi ovde primećuje da Novak baš nije imao sreće. Na brejku u 2gom setu Danilu dosudjuju sporni nets posle fantastičnog Novak-ovog returna i Rus ponovo dobija prvi servis. U trećem setu isto na brejk loptu Rus pogađa mrežu, lopta dvaput odskače od nje i pada u Novakovo polje tako da nema nikakve šanse da je vrati. Još dvaput u trećem setu na loš Danilov drop shot, Novak šalje loptu za dlaku u aut i gubi brejkove. Da je nešto od ovoga realizovao potpuno bi druga pesma bila... Razbio bi maler i Danilovo samopouzdanje...

neko

pre 3 godine

Zrtva, to je problem sada, zrtva koja je podnela sve ovo..
Ali na stranu to, da razjasnimo stvari, Novak ovde nije igrao za uspeh, taj trofej on ima, on je igrao za slavu, a slava je nista drugo nego ego, nema tu ni malo vrline. Pogledajte samo ko je sedeo u publici, sve sami predstavnici istog, ljudi koji se hrane slavom. Oni nisu bili tu da gledaju polufinale ili neki drugi Novakov mec jer su ljubitelji tenisa, oni su tu bili jer su dosli da budu svedoci slave.
Sam se Novak sapleo kada je hrabro rekao da ce igrati mec kao da mu je zadnji u zivotu, tu je ponos odradio svoje, a niti je igrao kao da mu je zadnji niti je uspeo.
Dobro je ovo i jedinstveno iskustvo za njega kao coveka. Sad ce imati priliku da promeni stav i smanji zrtvu koja ga boli.

shadow

pre 3 godine

važno je da si zdrav...to je razlog da budeš srećan....idemo dalje. Novače čestitam i hvala ti na svemu...učinio si bezbroj puta da se osećamo bolje,snažnije i lepše!

NoName

pre 3 godine

Sve je osvojio dok su mu zviždali i dok su ga neopravdano ponižavali. Meč karijere , izgubio je uz do sada neviđenu podršku i ovacije publike u New Yorku tokom celog meča. Ni ovoga puta to nisu radili iskreno. Samo su hteli da budu deo istorije i prisutni dok se osvaja kalendarski slam. Novak im je poverovao i stao, a Medvedev je kroz tu neartikulisanu buku dobio dodatnu energiju. Novak im je dao i suze i dušu , a Medvedevu pehar. Poverovao im je kada nije smeo. Nije ih čuo tolike godine. Ne samo u New Yorku. Nigde. Postao je br.1. Kada ih je čuo , čarolija je nestala. Svesno ili ne , publika u New Yorku , a to je većina fanova Rodžera i Rafe, pomogli su da Novak izgubi meč karijere. Ne veruj zapadu ni kada poklone nude ! Videće sledeće sezone. Ljubav i aplauzi su nestali sa propuštenom šansom za kalendarski slam. Novak Đoković nije došao na finale USA Open 2021. To je bio neki drugi čovek. Zver je ostala kod kuće.
(VUK, 13. septembar 2021 08:14)

Nismo ni sumnjali da je kriv neko drugi.

Dragana

pre 3 godine

Veliko derle koje place kad ne pobedi u igri.
Previse pokazuje emocije pred publikum, nedostaje mu nivo profesionalnog ponašanja.

kezza

pre 3 godine

mislim Novače pratim te i gotivim 15. godina ali čoveče publika je bila uz tebe samo i jedino zato što je Medvedev možda jedini lik na turu koga podnose manje od tebe … i nije problem što si izgubio nego način na koji si izgubio … mlako.. bledo …tiho
(kifla, 13. septembar 2021 02:44)

Druga je danas publika na stadionu bila. Prepuna nasih ljudi, a i Rusa svakako. Dodaj tome legende tenisa i tzv jet-set, i tu ti je objašnjenje. Malo je fanova RF tu bilo, A način na koji je izgubio? Kada neko onako servira kao Medvedev danas, onda je svak samo posmatrač koji ponekad moze da učestvuje u poenu. Tada se izgubi ritam.
A i nepravodno bi bilo prema Medvedevu. Nije Novak bio dlab nego je on bio izvanredan. Taktika da tuče i prvi i drugi servis gotovo jednakom snagom a da čeka Novskov servis skoro na parkingu, bila je rizična ali i odlična. Zato je i imao puno duplih servis grešaka, ali u nevažnim trenutcima.
Ali, isto kso nakon teškog poraza od Nadala 2020, vratio se Novak još jači, i opet će!

борислав

pre 3 godine

Кад би се живот састојао само од побједа, узохолили бисмо се, изгубили људски лик, а шта је важније од тога?

majtimajk

pre 3 godine

Pozitivna stvar u ovom porazu je sto nije bilo drame,... da je bio bolji, na korak od pobede, ... u petom setu 40:15 ko neki, i da izgubi! tu bi bilo srcanih problema pred malim ekranima. Ovako,... zal je tu, ali kao sto rekoh,.....

(.... Jednom je on tako pobedio Nadala, iako je ovaj u svim segmentima statistike bio bolji.)

4k4.Dex

pre 3 godine

Ma nema šta kad neko igra kao Medvedev juče ne možeš ni gemu da se nadaš. 3 slema u godini sa 35 god je puna kapa. Sledeće još dva i to je to.