Tenis 101

Petak, 15.11.2019.

20:35

Nadal eliminisan – Zverev preko Medvedeva u polufinalu!

Aleksandar Zverev poslednji je polufinalista Završnog Mastersa u Londonu.

Nadal eliminisan – Zverev preko Medvedeva u polufinalu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Dragan

pre 4 godine

@pop

Ne znam koji si ti meč gledao i ko je nadigrao NOLOA, ali znam ko je pobedio ROĐOA i spustio sve prstiće u publici :-D

Kao što ponavlja neko ovde, 2 x 40-15 + 1 x 15-40, pa se vi češite :-D

pop

pre 4 godine

Forma je prolazna, klasa je vecna....
Od tzv "velike trojke" samo 38-osmo godisnjak prodje u polufinsle osmorice najboljih....pametnom dosta
(Snupi, 16. novembar 2019 01:54)

Videli smo tu klasu u finalu Wimba, onda kada je bilo najpotrebnije.
(Lik, 16. novembar 2019 10:47)

I tu je bila klasa. Nadigrao je Noloa u svim elementima teniske igre, osim sreće i trčanja. Mali aut umesto winnera na prvu meč loptu. Ništa se tu Nolo nije pitao.

Lazar

pre 4 godine

Iskreno je velika zal sto Rafa nije otisao u polufinale. Moze neko da ga mrzi, moze nekome da bude antipaticna njegova igra, rituali, odugovlacenje sa vremenom, neki takodje smatraju da je folirant, bla bla bla.., ali Nadal je primer zasto se gleda sport, sta znaci emocija, kada on igra iz njega kljuca lavina energije, prosto te ne ostavi ravnodusim, a to je po mom misljenju definicija kakav sportista treba da bude. Bravo Rafa, ponosni su tvoji fanovi! VAMOS!

Lik

pre 4 godine

Forma je prolazna, klasa je vecna....
Od tzv "velike trojke" samo 38-osmo godisnjak prodje u polufinsle osmorice najboljih....pametnom dosta
(Snupi, 16. novembar 2019 01:54)

Videli smo tu klasu u finalu Wimba, onda kada je bilo najpotrebnije.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

👎 АДЕМ - Прерано отписујеш тројицу највећих свих времена. И у наредној години има да доминирају.

Pele 2.0

pre 4 godine

@Drndo Maroje, 15. novembar 2019 22:33

"a ono dvoje nesrecnika u Medvedevljevom boksu se pokunjili, garant znaju da ce oboje da ih iskaisa kad se veceras vrate u hotel"

Au-u-u, Drndo, svaka ti cast na komentaru
Bas si me zasmejao i ulepsao si mi jutro.
Bravo!

rajko

pre 4 godine

Које турнире брани Рафа у наредној години осим Ролан Гароса?
(ДЕЛИЈА??, 15. novembar 2019 22:57)
Finale AO, titulu na US OPEN. To su najveći bodovi. Ne znam za masterse
(Adriano, 16. novembar 2019 08:45)

Finale AO, Rim, RG, Canadian Open i US Open. Imate valjda internet?

Slobodan

pre 4 godine

2013.godine Novak je bio drugi sa preko 12000 bodova, a ove godine pobjednik ima ispod 10000 bodova. To pokazuje koliko su nekad bili dominantniji u odnosu na konkurenciju. Licno, nakon martovske americke turneje, koja je bila losa po Novaka, bilo mi je jasno da ce na kraju odlucivati jedan turnir o najboljem. Nazalost, Novak u tim situacijama, Novak obicno zavrsi kao drufi. Treci put protiv Nadala i jednom protiv Mareja, a samo lani je bio prvi.

adem

pre 4 godine

polako ovi mladi preuzimaju... siguran sam da trojka nece uzeti vise od 2 GS, rolan garos i wimbledon ja mislim, i mozda 3 do 4 mastersa, to je maksimum za 2020, o 2021 sve sto osvoje to je super. kako su iograli ovih dana ovi klinci, bogami to je pa skoro nivo trojke iz najboljih dana, jos samo da malo srede "glavu"... bilo je lepo dok je trajalo

Sto juznije to tuznije

pre 4 godine

A jel vam sad lakše? :D
Samo eto nije isto biti eliminisan ali si broj 1 i biti eliminisan a izgubio si tron.
(ju ju, 15. novembar 2019 22:49)

Pogotovu nacin kako je Novak izgubio. Covek nije bio samo porazen, covek je bio pregazen.

Sto juznije to tuznije

pre 4 godine

Novak i Nadal igraju dosadan i prevazidjen tenis.Federer igra lep za oko mada licno bi zabranio servise preko 200 km/h.
(South Park, 15. novembar 2019 22:57)

Za Novaka i Nadala potpisujem ali, kako to zamisljas servise >200km/h da zabranis? Ili se samo z*z*s?

Milos

pre 4 godine

Odrzao im Zverev cas tenisa ovog poslao kuci da jos uci, a ovog drugog u penziju 2 u 1, sto se kaze, jel tako..... Sve u svemu eliminisani, kao i djokovic od federera isto..... posteno, zar ne?! Uzivajte pozdrav za sve strucnjake i naravno, svako dobro, cao

ChakotayBL

pre 4 godine

Mikii@ Medvedev je Rus....slaba glava po definiciji. Nit vece nacije, niti vise gubitnika.
(sasa jokic, 15. novembar 2019 22:12)

О чему ти причаш човјече. Баш бих волио чути твоје аргументе.

Smuleco

pre 4 godine

Šteta, ali sačuvao je obraz pobedama nad Cicipasom i pogotovo Medvedom.
(CheddarBob, 15. novembar 2019 22:59)

Apsolutno, i junački se borio do samog kraja!:)

Adriano

pre 4 godine

Које турнире брани Рафа у наредној години осим Ролан Гароса?
(ДЕЛИЈА??, 15. novembar 2019 22:57)
Finale AO, titulu na US OPEN. To su najveći bodovi. Ne znam za masterse

e

pre 4 godine

Definitivno svi su kalkulisali. Nekom se isplatilo, nekom nije. Samo nije bilo kalkulacije između Cicipasa i Medvedova jer se mrze. Najoočitiji primer je meč Medvediv- Nadal. Onda meč Medvedov-Zverov gde je sada Medvedov iz sve snage zaigrao zbog Rade.

bo

pre 4 godine

Medvedev me ladno obori za 73k.... nikad od njega ozbiljan teniser, moze on poneki masters da osvoji, ali vise od toga ne. Covek uvek izbegava da igra vazne poene, podleze pod pritiskom. Dosada je umesto duplih greski pogadjao aseve iz drugog servisa. Ali kao sto je moralo, dosao je kraj tome. Sada kola krecu nizbrdo za njega. Tako da uskoro ispada on iz top 20. Zivi bili pa videli!!!!!!!!
(sportman, 15. novembar 2019 22:44)
Zverev mora da pobedi, Medvedevu ne treba pobeda. I onda ti medvedev kriv sto si pao. ?

Milos

pre 4 godine

Ma tako je bre, idemo jedini Rodzer Federer ovu dvojicu poslao kuci, to jest djoklovicka i time pokazao ponovo da je ipak on najbolji igrac svih vremena GOAT jel tako, gde su nadal i djokovic, zasto nisu u zavrsnici turnira, ako su bolji od Federera, zapitajte se malo strucnjaci, pozdrav

dusan

pre 4 godine

Medvedev je Rus....slaba glava po definiciji. Nit vece nacije, niti vise gubitnika.
(sasa jokic, 15. novembar 2019 22:12)

Pa jeste, izgubio je od Nemca Zvereva...mnogo si mlad izgleda...Medvedev ce biti najbolji teniser od ove trojice novih...a i ko god da bude, svi su Rusi, pa i Cicipas po majci

prpa?

pre 4 godine

Које турнире брани Рафа у наредној години осим Ролан Гароса?
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ДЕЛИЈА🔴⚪, 15. novembar 2019 22:57)

US OPEN!

Poštovalac igre

pre 4 godine

Vala očekivano tri mladića i jedan stari muškarac Feđa u završnici. Očekivao sam da Nadal i Novak prođu al nije se dogodilo. No" biće uzbudljivoo oba polufinala i šansa podjednaka za sve. Medvedev ubedljivo najloši za kraj pa čak Mateu više pokazao na ovom završnom turniru od njega. Kako god Zverev je bio bolji i prošao dalje a Daniel čestitke takođe za odličnu polu sezonu koju je imao. Više se nije mogloo svakako.

Snupi

pre 4 godine

Forma je prolazna, klasa je vecna....
Od tzv "velike trojke" samo 38-osmo godisnjak prodje u polufinsle osmorice najboljih....pametnom dosta

nikol dz feimija

pre 4 godine

(absolutezero, 15. novembar 2019 22:44) #

A što ne bi kada uvek ima lake žrebove, uvek ga čuvaju pa igra po hladovini, pa pod krovom, njanja njanja...a kada ne igra hvala ge a kada gubi kukaju i opet ga hvale i naranvo kada se u finalu završnog turnira ne pojavi u finalu, nema priče oko toga, nego sve je ok nja nja nja...PA ŠTO NE BI IGRAO DO 108 a toliko će i da igra s obzirom da Zapad nema nikoga tog kalibra a Novak kao jedina opasnost namerava isto da igra toliko, jer ga Švicarska inspiriše...heheheheeeee.... E SADA KADA CEO STADION BUDE PROTIV FEDA A ZA MLADE LAVOVE TENISKE, JER ONI SU LJUDI PA PODRŽAVAJU SLABIJE I MLADE, A I VOLE PROMENE DOSADIO IM VIŠE MATORAC OD FEDA, treba nešto i mladjani da osvoje, treba im podrška, PA ĆEMO VIDETI KAKO ĆE PROTIV CELE PUBLIKE, čisto da malo izađe na crtu Novaku.

DRAGAN

pre 4 godine

Nadal nije zasluzio prvo
mesto ali luda pravila ATP
ga postavljaju na prvo
mjesto.To ce biti veci
moral Novaku da igra sledece godine pocev od AO. Sve ce doci na svoje,
samo treba vremena i
strpljenja.Ovaj medo ima
da dozivi veliki pad u iducoj
sezoni.On nije teniser da bude medju prvih 10 na turu.Bice mu kao i Kacanovu.Naglo se uzdigao
a jos pre ce da izgubi
samopouzdanje , uskoro.

Goran

pre 4 godine

Prosao covek od 38 godina i trojica koji su od njega mladji od 12 do 18 godina. Zao mi je sto to kazem teska srca ali razlika izmedju Federera i Novaka je mnogo manja sada nego pre 5 godina.

Milan

pre 4 godine

Ja sam Novakov fan ali su realno Nole i Medo odigrali najlosije na ovom turniru.
(Cccccc, 15. novembar 2019 22:39)

Ne mogu da se slozim nikako. Najlosiji je bio Beretini. Posle njega Medvedev, za nijansu losije od ostalih. Ostali su manje-vise prikazali slican nivo igre, Cicipas i Tim malo vise od ostalih. Novakov mec protiv Tima je verovatno bio najkvalitetniji na turniru. Nadalova pobeda nad Medvedevim je bio najbolji za publiku u tom smislu da je imao prakticno filmski scenario, ali je Medvedev na 5:1 u trecem setu prestao da igra. Djokovic i Tim su sve vreme bili na visokom nivou. Mozda je cak i Nadal prikazao manje kvalitetnu igru (razumljivo zbog povrede). Ima 2 pobede, jednu nad Cicipasom koji je osvajanjem prvog seta u mecu i teoretski obezbedio prolaz, pa je spustio gas, i protiv Medvedeva gde je Nadal pokazao ogromnu mentalnu snagu, a Medvedev, kao sto rekoh, prestao da igra kad je poveo sa 5:1 u trecem setu.

Cccccc

pre 4 godine

Dobro, ipak nece Nadal da bezi mnogo Novaku, jeste da Nole brani Australiju ali je Rafa igrao finale tako da Nole moze da se vrati na prvo mesto tamo oko mastersa u SAD.

Ivan

pre 4 godine

Medvedev je Rus....slaba glava po definiciji. Nit vece nacije, niti vise gubitnika.
(sasa jokic, 15. novembar 2019 22:12)

To isto i Nemci pod Staljingradom rekoše. Rekoše, pa dobiše lekciju.

Muamer

pre 4 godine

Sramota ko je prošao u polufinale, Rafa od svih bolji za 2 klase, ali nema veze kralju bitno je da si ti broj 1 I želim ti da tu ostaneš dosta vremena

Armagedon

pre 4 godine

Dolazi do smene generacije, ocigledno je. Po meni Tsitsipas ce biti uskoro No1, a bogami i vreme je. Djokovic, Nadal i Federer ce ici silaznom putanjom a Tsitsipas, Zverev, Medvedev i Thiem uzlaznom. Bice tu i Kachanov, De Minaur .... Zbog svoje tehike Federer moze da igra jos 2 godine i da bude u prvih 10 a one iznad 20-tog mesta moze da dere i do njegove 45 :).

Neca

pre 4 godine

Sta fali to ovoj sezoni Djokovica, 2 grend slema 2 mastersa i jedan Atp 500, jeste li bre vi normalni??? Sta hocete od coveka??? Federer je u 30. 31. 32. 33. i 34. godini osvojio samo 1 Vimbldon! Slovima JEDAN VIMBLDON ZA 4 GODINE EEEEEEEJ

Mike

pre 4 godine

Federer:

U 31. godini 0 GS
U 32. godini 1 GS Vimbldon
U 33. godini 0 GS
U 34. godini 0 GS
U 35. godini 0 GS

Djokovic:

U 31. godini 2 GS Vimbldon/Us Open
U 32. godini 2 GS AO/Vimbldon
Cekamo sledece 3godine

A ono sto mozemo zakljuciti da Federeru nisu problem godine vec Novak Đokovic, ono juce je bilo samo jedan los dan

Pozdrav svim dobrim ljudima.

điu,liu i sadriu

pre 4 godine

Bilo bi sramota da je Nadal prošao,trebao je da ima sva 3 poraza.Nije pobedio ni Novaka ni RF kada je osvojio ove godine GS dok je Novak pobedio obojicu u finalima i još svima puna usta hvalospeva o Nadalu kako je zaslužio 1. mesto.Novak je isključivi krivac što je Rafa zaseo na 1. mesto.P.S jeste pobedio RF u polufinalu RG.

pedja

pre 4 godine

Sprdnja od turnira ,sve je ovo namjesteno ,a u svemu tome debelo je ucestvovao i Novak sto svojom,sto tudjom voljom.Bruka od turnira!Da Novak onako izgubi lako od Federera i da Meda sa onakvim servisom izgubi od Rafe nakon 5:1 ,ma pricajte maloj djeci.Sve se rasporedjuje i proračunava osim GS .Od sada samo to i pratim.Pozdrav.Vidjecemo strasnog Tima i Zvereva na AO trece kolo plafon.Laku noc!

Milena

pre 4 godine

@Sasa jokic- a po čemu du to Rusi veliki gubitnici? Cijeli Zapad ima noćne more od Rusije, a oni gubitnici. Odmah javite Amerikancima da nemju zbog čega da brinu.

Toma

pre 4 godine

Da se ne lazemo. Odlicna vest za No1eta. Rafa mu ne bezi suvise. Potom i on brani dosta bodova sa AUS opena. Ceka nas pakleno prolece.

Poznavalac tenisa

pre 4 godine

Svi su se radovali kad je Đoković ispao, zato mi je drago što sada Nadal neće igrati polufinale. Nije zaslužio prvo mesto, osvojio je samo 4 turnira. Nadam se da sledeće godine neće uzeti nijedan, samo da mu se vrati karma zbog toga što je priželjkivao poraze Novaka. Iskreno, neka uzme titulu i mrski Federer, samo ne licemerni Rafa.
(optimus prime, 15. novembar 2019 22:38)

Ma Rafa je super dečko, zaslužio je svojom frenetičnom borbenošću i velikim igrama i pobedama da na kraju ove sezone bude na 1. mestu. I na ovom turniru sada odigrao je dva herojska meča protiv Medvedeva i Cicipasa naravno i pobedio u oba posle preokreta. I zato je zaslužio da bar jednom uzme ovaj turnir koji mu nedostaje u bogatoj kolekciji. Ali mi je drago što neće biti novog Fedal derbija u polufinalu isključivo zbog ove primitivne antiteniske publike koja zviždi 16-to strukom Gren Slem šampionu i aplaudira mu na dvostruke servis greške. Znam da bi najviše na svetu voleli da gledaju u polufinalu sada novi Fedal derbi, do čega NIJE DOŠLO hehe, i zato mi je izuzetno drago što je Zverev večeras pobedio. Sada još samo da im išamara dedu mladi Grk Cicipas i sve super!

sportman

pre 4 godine

Medvedev me ladno obori za 73k.... nikad od njega ozbiljan teniser, moze on poneki masters da osvoji, ali vise od toga ne. Covek uvek izbegava da igra vazne poene, podleze pod pritiskom. Dosada je umesto duplih greski pogadjao aseve iz drugog servisa. Ali kao sto je moralo, dosao je kraj tome. Sada kola krecu nizbrdo za njega. Tako da uskoro ispada on iz top 20. Zivi bili pa videli!!!!!!!!

Ivan

pre 4 godine

Sad ce Medjed namerno da izgubi, kako Rafa ne bi prosao u polufinale, evo zapazite razvoj situacije...
(Kimy, 15. novembar 2019 21:26)

A ti bi igrao za nekoga ko te demolirao 2 dana pre toga i to u meču u kojem si vodio 5:1 i imao meč loptu? Pa naravno da ne bi!

milutin

pre 4 godine

Nije mi za Medvedeva.
Žao mi Rafe. Trebao je Medvedev da za njega igra?
Nije Rafa ni zasluživo da prođe, kao što nije ni br.1.zaslužio.

Igra mu je "raspad sistema". Minus i plus me ne interesuje. Iznosim činjenice.

Vlado

pre 4 godine

Kao sto sam rekao na pocetku turnira ,Federer je skriveni favorit,rasterecen,bez pritiska i odmoran.Zbog toga je i ispratio Rafu i Noleta sa ovog turnira,mozda ih isprati i u penziju ko zna.

optimus prime

pre 4 godine

Svi su se radovali kad je Đoković ispao, zato mi je drago što sada Nadal neće igrati polufinale. Nije zaslužio prvo mesto, osvojio je samo 4 turnira. Nadam se da sledeće godine neće uzeti nijedan, samo da mu se vrati karma zbog toga što je priželjkivao poraze Novaka. Iskreno, neka uzme titulu i mrski Federer, samo ne licemerni Rafa.

Markos

pre 4 godine

Sad ce Medjed namerno da izgubi, kako Rafa ne bi prosao u polufinale, evo zapazite razvoj situacije...
(Kimy, 15. novembar 2019 21:26)

Ma odigrace za Nadala koji ga pobedio pre 2 dana hahaahahaha

sin lovca na medvede

pre 4 godine

Evo svi elektronski mediji, posebno u Spaniji, ocrnise Nadala, njegovu eliminaciju nazivaju najvecom sportskom katastrofom.
Razocarani navijaci, na drustvenim mrezama i portalima se utrkuju sa negativnim kpmentarima na njegov racun.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Medvedev je Rus....slaba glava po definiciji. Nit vece nacije, niti vise gubitnika.
(sasa jokic, 15. novembar 2019 22:12)

hahaha

rajko

pre 4 godine

Sad ce Medjed namerno da izgubi, kako Rafa ne bi prosao u polufinale, evo zapazite razvoj situacije...
(Kimy, 15. novembar 2019 21:26)

Ne verujem u te teorija zavera, ali nešto mi je bilo čudno juče dok sam gledao reakcije Rođa i Nola tj čudno je bilo da ih uopšte nije ni bilo u toku meča. I jedan i drugi su bili previše hladnokrvni.

Ivan

pre 4 godine

Sad ce Medjed namerno da izgubi, kako Rafa ne bi prosao u polufinale, evo zapazite razvoj situacije...
(Kimy, 15. novembar 2019 21:26)

A ti bi igrao za nekoga ko te demolirao 2 dana pre toga i to u meču u kojem si vodio 5:1 i imao meč loptu? Pa naravno da ne bi!

Vlado

pre 4 godine

Kao sto sam rekao na pocetku turnira ,Federer je skriveni favorit,rasterecen,bez pritiska i odmoran.Zbog toga je i ispratio Rafu i Noleta sa ovog turnira,mozda ih isprati i u penziju ko zna.

Markos

pre 4 godine

Sad ce Medjed namerno da izgubi, kako Rafa ne bi prosao u polufinale, evo zapazite razvoj situacije...
(Kimy, 15. novembar 2019 21:26)

Ma odigrace za Nadala koji ga pobedio pre 2 dana hahaahahaha

rajko

pre 4 godine

Sad ce Medjed namerno da izgubi, kako Rafa ne bi prosao u polufinale, evo zapazite razvoj situacije...
(Kimy, 15. novembar 2019 21:26)

Ne verujem u te teorija zavera, ali nešto mi je bilo čudno juče dok sam gledao reakcije Rođa i Nola tj čudno je bilo da ih uopšte nije ni bilo u toku meča. I jedan i drugi su bili previše hladnokrvni.

milutin

pre 4 godine

Nije mi za Medvedeva.
Žao mi Rafe. Trebao je Medvedev da za njega igra?
Nije Rafa ni zasluživo da prođe, kao što nije ni br.1.zaslužio.

Igra mu je "raspad sistema". Minus i plus me ne interesuje. Iznosim činjenice.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Medvedev je Rus....slaba glava po definiciji. Nit vece nacije, niti vise gubitnika.
(sasa jokic, 15. novembar 2019 22:12)

hahaha

optimus prime

pre 4 godine

Svi su se radovali kad je Đoković ispao, zato mi je drago što sada Nadal neće igrati polufinale. Nije zaslužio prvo mesto, osvojio je samo 4 turnira. Nadam se da sledeće godine neće uzeti nijedan, samo da mu se vrati karma zbog toga što je priželjkivao poraze Novaka. Iskreno, neka uzme titulu i mrski Federer, samo ne licemerni Rafa.

sin lovca na medvede

pre 4 godine

Evo svi elektronski mediji, posebno u Spaniji, ocrnise Nadala, njegovu eliminaciju nazivaju najvecom sportskom katastrofom.
Razocarani navijaci, na drustvenim mrezama i portalima se utrkuju sa negativnim kpmentarima na njegov racun.

sportman

pre 4 godine

Medvedev me ladno obori za 73k.... nikad od njega ozbiljan teniser, moze on poneki masters da osvoji, ali vise od toga ne. Covek uvek izbegava da igra vazne poene, podleze pod pritiskom. Dosada je umesto duplih greski pogadjao aseve iz drugog servisa. Ali kao sto je moralo, dosao je kraj tome. Sada kola krecu nizbrdo za njega. Tako da uskoro ispada on iz top 20. Zivi bili pa videli!!!!!!!!

Smuleco

pre 4 godine

Šteta, ali sačuvao je obraz pobedama nad Cicipasom i pogotovo Medvedom.
(CheddarBob, 15. novembar 2019 22:59)

Apsolutno, i junački se borio do samog kraja!:)

bo

pre 4 godine

Medvedev me ladno obori za 73k.... nikad od njega ozbiljan teniser, moze on poneki masters da osvoji, ali vise od toga ne. Covek uvek izbegava da igra vazne poene, podleze pod pritiskom. Dosada je umesto duplih greski pogadjao aseve iz drugog servisa. Ali kao sto je moralo, dosao je kraj tome. Sada kola krecu nizbrdo za njega. Tako da uskoro ispada on iz top 20. Zivi bili pa videli!!!!!!!!
(sportman, 15. novembar 2019 22:44)
Zverev mora da pobedi, Medvedevu ne treba pobeda. I onda ti medvedev kriv sto si pao. ?

rajko

pre 4 godine

Које турнире брани Рафа у наредној години осим Ролан Гароса?
(ДЕЛИЈА??, 15. novembar 2019 22:57)
Finale AO, titulu na US OPEN. To su najveći bodovi. Ne znam za masterse
(Adriano, 16. novembar 2019 08:45)

Finale AO, Rim, RG, Canadian Open i US Open. Imate valjda internet?

Sto juznije to tuznije

pre 4 godine

Novak i Nadal igraju dosadan i prevazidjen tenis.Federer igra lep za oko mada licno bi zabranio servise preko 200 km/h.
(South Park, 15. novembar 2019 22:57)

Za Novaka i Nadala potpisujem ali, kako to zamisljas servise >200km/h da zabranis? Ili se samo z*z*s?

Sto juznije to tuznije

pre 4 godine

A jel vam sad lakše? :D
Samo eto nije isto biti eliminisan ali si broj 1 i biti eliminisan a izgubio si tron.
(ju ju, 15. novembar 2019 22:49)

Pogotovu nacin kako je Novak izgubio. Covek nije bio samo porazen, covek je bio pregazen.

Lazar

pre 4 godine

Iskreno je velika zal sto Rafa nije otisao u polufinale. Moze neko da ga mrzi, moze nekome da bude antipaticna njegova igra, rituali, odugovlacenje sa vremenom, neki takodje smatraju da je folirant, bla bla bla.., ali Nadal je primer zasto se gleda sport, sta znaci emocija, kada on igra iz njega kljuca lavina energije, prosto te ne ostavi ravnodusim, a to je po mom misljenju definicija kakav sportista treba da bude. Bravo Rafa, ponosni su tvoji fanovi! VAMOS!

ChakotayBL

pre 4 godine

Mikii@ Medvedev je Rus....slaba glava po definiciji. Nit vece nacije, niti vise gubitnika.
(sasa jokic, 15. novembar 2019 22:12)

О чему ти причаш човјече. Баш бих волио чути твоје аргументе.

Slobodan

pre 4 godine

2013.godine Novak je bio drugi sa preko 12000 bodova, a ove godine pobjednik ima ispod 10000 bodova. To pokazuje koliko su nekad bili dominantniji u odnosu na konkurenciju. Licno, nakon martovske americke turneje, koja je bila losa po Novaka, bilo mi je jasno da ce na kraju odlucivati jedan turnir o najboljem. Nazalost, Novak u tim situacijama, Novak obicno zavrsi kao drufi. Treci put protiv Nadala i jednom protiv Mareja, a samo lani je bio prvi.

dusan

pre 4 godine

Medvedev je Rus....slaba glava po definiciji. Nit vece nacije, niti vise gubitnika.
(sasa jokic, 15. novembar 2019 22:12)

Pa jeste, izgubio je od Nemca Zvereva...mnogo si mlad izgleda...Medvedev ce biti najbolji teniser od ove trojice novih...a i ko god da bude, svi su Rusi, pa i Cicipas po majci

Adriano

pre 4 godine

Које турнире брани Рафа у наредној години осим Ролан Гароса?
(ДЕЛИЈА??, 15. novembar 2019 22:57)
Finale AO, titulu na US OPEN. To su najveći bodovi. Ne znam za masterse

adem

pre 4 godine

polako ovi mladi preuzimaju... siguran sam da trojka nece uzeti vise od 2 GS, rolan garos i wimbledon ja mislim, i mozda 3 do 4 mastersa, to je maksimum za 2020, o 2021 sve sto osvoje to je super. kako su iograli ovih dana ovi klinci, bogami to je pa skoro nivo trojke iz najboljih dana, jos samo da malo srede "glavu"... bilo je lepo dok je trajalo

Lik

pre 4 godine

Forma je prolazna, klasa je vecna....
Od tzv "velike trojke" samo 38-osmo godisnjak prodje u polufinsle osmorice najboljih....pametnom dosta
(Snupi, 16. novembar 2019 01:54)

Videli smo tu klasu u finalu Wimba, onda kada je bilo najpotrebnije.

Ivan

pre 4 godine

Medvedev je Rus....slaba glava po definiciji. Nit vece nacije, niti vise gubitnika.
(sasa jokic, 15. novembar 2019 22:12)

To isto i Nemci pod Staljingradom rekoše. Rekoše, pa dobiše lekciju.

Milos

pre 4 godine

Ma tako je bre, idemo jedini Rodzer Federer ovu dvojicu poslao kuci, to jest djoklovicka i time pokazao ponovo da je ipak on najbolji igrac svih vremena GOAT jel tako, gde su nadal i djokovic, zasto nisu u zavrsnici turnira, ako su bolji od Federera, zapitajte se malo strucnjaci, pozdrav

Pele 2.0

pre 4 godine

@Drndo Maroje, 15. novembar 2019 22:33

"a ono dvoje nesrecnika u Medvedevljevom boksu se pokunjili, garant znaju da ce oboje da ih iskaisa kad se veceras vrate u hotel"

Au-u-u, Drndo, svaka ti cast na komentaru
Bas si me zasmejao i ulepsao si mi jutro.
Bravo!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

👎 АДЕМ - Прерано отписујеш тројицу највећих свих времена. И у наредној години има да доминирају.

pop

pre 4 godine

Forma je prolazna, klasa je vecna....
Od tzv "velike trojke" samo 38-osmo godisnjak prodje u polufinsle osmorice najboljih....pametnom dosta
(Snupi, 16. novembar 2019 01:54)

Videli smo tu klasu u finalu Wimba, onda kada je bilo najpotrebnije.
(Lik, 16. novembar 2019 10:47)

I tu je bila klasa. Nadigrao je Noloa u svim elementima teniske igre, osim sreće i trčanja. Mali aut umesto winnera na prvu meč loptu. Ništa se tu Nolo nije pitao.

Mike

pre 4 godine

Federer:

U 31. godini 0 GS
U 32. godini 1 GS Vimbldon
U 33. godini 0 GS
U 34. godini 0 GS
U 35. godini 0 GS

Djokovic:

U 31. godini 2 GS Vimbldon/Us Open
U 32. godini 2 GS AO/Vimbldon
Cekamo sledece 3godine

A ono sto mozemo zakljuciti da Federeru nisu problem godine vec Novak Đokovic, ono juce je bilo samo jedan los dan

Pozdrav svim dobrim ljudima.

Milan

pre 4 godine

Ja sam Novakov fan ali su realno Nole i Medo odigrali najlosije na ovom turniru.
(Cccccc, 15. novembar 2019 22:39)

Ne mogu da se slozim nikako. Najlosiji je bio Beretini. Posle njega Medvedev, za nijansu losije od ostalih. Ostali su manje-vise prikazali slican nivo igre, Cicipas i Tim malo vise od ostalih. Novakov mec protiv Tima je verovatno bio najkvalitetniji na turniru. Nadalova pobeda nad Medvedevim je bio najbolji za publiku u tom smislu da je imao prakticno filmski scenario, ali je Medvedev na 5:1 u trecem setu prestao da igra. Djokovic i Tim su sve vreme bili na visokom nivou. Mozda je cak i Nadal prikazao manje kvalitetnu igru (razumljivo zbog povrede). Ima 2 pobede, jednu nad Cicipasom koji je osvajanjem prvog seta u mecu i teoretski obezbedio prolaz, pa je spustio gas, i protiv Medvedeva gde je Nadal pokazao ogromnu mentalnu snagu, a Medvedev, kao sto rekoh, prestao da igra kad je poveo sa 5:1 u trecem setu.

nikol dz feimija

pre 4 godine

(absolutezero, 15. novembar 2019 22:44) #

A što ne bi kada uvek ima lake žrebove, uvek ga čuvaju pa igra po hladovini, pa pod krovom, njanja njanja...a kada ne igra hvala ge a kada gubi kukaju i opet ga hvale i naranvo kada se u finalu završnog turnira ne pojavi u finalu, nema priče oko toga, nego sve je ok nja nja nja...PA ŠTO NE BI IGRAO DO 108 a toliko će i da igra s obzirom da Zapad nema nikoga tog kalibra a Novak kao jedina opasnost namerava isto da igra toliko, jer ga Švicarska inspiriše...heheheheeeee.... E SADA KADA CEO STADION BUDE PROTIV FEDA A ZA MLADE LAVOVE TENISKE, JER ONI SU LJUDI PA PODRŽAVAJU SLABIJE I MLADE, A I VOLE PROMENE DOSADIO IM VIŠE MATORAC OD FEDA, treba nešto i mladjani da osvoje, treba im podrška, PA ĆEMO VIDETI KAKO ĆE PROTIV CELE PUBLIKE, čisto da malo izađe na crtu Novaku.

Dragan

pre 4 godine

@pop

Ne znam koji si ti meč gledao i ko je nadigrao NOLOA, ali znam ko je pobedio ROĐOA i spustio sve prstiće u publici :-D

Kao što ponavlja neko ovde, 2 x 40-15 + 1 x 15-40, pa se vi češite :-D

Milos

pre 4 godine

Odrzao im Zverev cas tenisa ovog poslao kuci da jos uci, a ovog drugog u penziju 2 u 1, sto se kaze, jel tako..... Sve u svemu eliminisani, kao i djokovic od federera isto..... posteno, zar ne?! Uzivajte pozdrav za sve strucnjake i naravno, svako dobro, cao

Poznavalac tenisa

pre 4 godine

Svi su se radovali kad je Đoković ispao, zato mi je drago što sada Nadal neće igrati polufinale. Nije zaslužio prvo mesto, osvojio je samo 4 turnira. Nadam se da sledeće godine neće uzeti nijedan, samo da mu se vrati karma zbog toga što je priželjkivao poraze Novaka. Iskreno, neka uzme titulu i mrski Federer, samo ne licemerni Rafa.
(optimus prime, 15. novembar 2019 22:38)

Ma Rafa je super dečko, zaslužio je svojom frenetičnom borbenošću i velikim igrama i pobedama da na kraju ove sezone bude na 1. mestu. I na ovom turniru sada odigrao je dva herojska meča protiv Medvedeva i Cicipasa naravno i pobedio u oba posle preokreta. I zato je zaslužio da bar jednom uzme ovaj turnir koji mu nedostaje u bogatoj kolekciji. Ali mi je drago što neće biti novog Fedal derbija u polufinalu isključivo zbog ove primitivne antiteniske publike koja zviždi 16-to strukom Gren Slem šampionu i aplaudira mu na dvostruke servis greške. Znam da bi najviše na svetu voleli da gledaju u polufinalu sada novi Fedal derbi, do čega NIJE DOŠLO hehe, i zato mi je izuzetno drago što je Zverev večeras pobedio. Sada još samo da im išamara dedu mladi Grk Cicipas i sve super!

Neca

pre 4 godine

Sta fali to ovoj sezoni Djokovica, 2 grend slema 2 mastersa i jedan Atp 500, jeste li bre vi normalni??? Sta hocete od coveka??? Federer je u 30. 31. 32. 33. i 34. godini osvojio samo 1 Vimbldon! Slovima JEDAN VIMBLDON ZA 4 GODINE EEEEEEEJ

Muamer

pre 4 godine

Sramota ko je prošao u polufinale, Rafa od svih bolji za 2 klase, ali nema veze kralju bitno je da si ti broj 1 I želim ti da tu ostaneš dosta vremena

e

pre 4 godine

Definitivno svi su kalkulisali. Nekom se isplatilo, nekom nije. Samo nije bilo kalkulacije između Cicipasa i Medvedova jer se mrze. Najoočitiji primer je meč Medvediv- Nadal. Onda meč Medvedov-Zverov gde je sada Medvedov iz sve snage zaigrao zbog Rade.

Armagedon

pre 4 godine

Dolazi do smene generacije, ocigledno je. Po meni Tsitsipas ce biti uskoro No1, a bogami i vreme je. Djokovic, Nadal i Federer ce ici silaznom putanjom a Tsitsipas, Zverev, Medvedev i Thiem uzlaznom. Bice tu i Kachanov, De Minaur .... Zbog svoje tehike Federer moze da igra jos 2 godine i da bude u prvih 10 a one iznad 20-tog mesta moze da dere i do njegove 45 :).

Toma

pre 4 godine

Da se ne lazemo. Odlicna vest za No1eta. Rafa mu ne bezi suvise. Potom i on brani dosta bodova sa AUS opena. Ceka nas pakleno prolece.

Snupi

pre 4 godine

Forma je prolazna, klasa je vecna....
Od tzv "velike trojke" samo 38-osmo godisnjak prodje u polufinsle osmorice najboljih....pametnom dosta

Poštovalac igre

pre 4 godine

Vala očekivano tri mladića i jedan stari muškarac Feđa u završnici. Očekivao sam da Nadal i Novak prođu al nije se dogodilo. No" biće uzbudljivoo oba polufinala i šansa podjednaka za sve. Medvedev ubedljivo najloši za kraj pa čak Mateu više pokazao na ovom završnom turniru od njega. Kako god Zverev je bio bolji i prošao dalje a Daniel čestitke takođe za odličnu polu sezonu koju je imao. Više se nije mogloo svakako.

điu,liu i sadriu

pre 4 godine

Bilo bi sramota da je Nadal prošao,trebao je da ima sva 3 poraza.Nije pobedio ni Novaka ni RF kada je osvojio ove godine GS dok je Novak pobedio obojicu u finalima i još svima puna usta hvalospeva o Nadalu kako je zaslužio 1. mesto.Novak je isključivi krivac što je Rafa zaseo na 1. mesto.P.S jeste pobedio RF u polufinalu RG.

pedja

pre 4 godine

Sprdnja od turnira ,sve je ovo namjesteno ,a u svemu tome debelo je ucestvovao i Novak sto svojom,sto tudjom voljom.Bruka od turnira!Da Novak onako izgubi lako od Federera i da Meda sa onakvim servisom izgubi od Rafe nakon 5:1 ,ma pricajte maloj djeci.Sve se rasporedjuje i proračunava osim GS .Od sada samo to i pratim.Pozdrav.Vidjecemo strasnog Tima i Zvereva na AO trece kolo plafon.Laku noc!

Cccccc

pre 4 godine

Dobro, ipak nece Nadal da bezi mnogo Novaku, jeste da Nole brani Australiju ali je Rafa igrao finale tako da Nole moze da se vrati na prvo mesto tamo oko mastersa u SAD.

DRAGAN

pre 4 godine

Nadal nije zasluzio prvo
mesto ali luda pravila ATP
ga postavljaju na prvo
mjesto.To ce biti veci
moral Novaku da igra sledece godine pocev od AO. Sve ce doci na svoje,
samo treba vremena i
strpljenja.Ovaj medo ima
da dozivi veliki pad u iducoj
sezoni.On nije teniser da bude medju prvih 10 na turu.Bice mu kao i Kacanovu.Naglo se uzdigao
a jos pre ce da izgubi
samopouzdanje , uskoro.

prpa?

pre 4 godine

Које турнире брани Рафа у наредној години осим Ролан Гароса?
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ДЕЛИЈА🔴⚪, 15. novembar 2019 22:57)

US OPEN!

Milena

pre 4 godine

@Sasa jokic- a po čemu du to Rusi veliki gubitnici? Cijeli Zapad ima noćne more od Rusije, a oni gubitnici. Odmah javite Amerikancima da nemju zbog čega da brinu.

Goran

pre 4 godine

Prosao covek od 38 godina i trojica koji su od njega mladji od 12 do 18 godina. Zao mi je sto to kazem teska srca ali razlika izmedju Federera i Novaka je mnogo manja sada nego pre 5 godina.

optimus prime

pre 4 godine

Svi su se radovali kad je Đoković ispao, zato mi je drago što sada Nadal neće igrati polufinale. Nije zaslužio prvo mesto, osvojio je samo 4 turnira. Nadam se da sledeće godine neće uzeti nijedan, samo da mu se vrati karma zbog toga što je priželjkivao poraze Novaka. Iskreno, neka uzme titulu i mrski Federer, samo ne licemerni Rafa.

milutin

pre 4 godine

Nije mi za Medvedeva.
Žao mi Rafe. Trebao je Medvedev da za njega igra?
Nije Rafa ni zasluživo da prođe, kao što nije ni br.1.zaslužio.

Igra mu je "raspad sistema". Minus i plus me ne interesuje. Iznosim činjenice.

sportman

pre 4 godine

Medvedev me ladno obori za 73k.... nikad od njega ozbiljan teniser, moze on poneki masters da osvoji, ali vise od toga ne. Covek uvek izbegava da igra vazne poene, podleze pod pritiskom. Dosada je umesto duplih greski pogadjao aseve iz drugog servisa. Ali kao sto je moralo, dosao je kraj tome. Sada kola krecu nizbrdo za njega. Tako da uskoro ispada on iz top 20. Zivi bili pa videli!!!!!!!!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Medvedev je Rus....slaba glava po definiciji. Nit vece nacije, niti vise gubitnika.
(sasa jokic, 15. novembar 2019 22:12)

hahaha

sin lovca na medvede

pre 4 godine

Evo svi elektronski mediji, posebno u Spaniji, ocrnise Nadala, njegovu eliminaciju nazivaju najvecom sportskom katastrofom.
Razocarani navijaci, na drustvenim mrezama i portalima se utrkuju sa negativnim kpmentarima na njegov racun.

Vlado

pre 4 godine

Kao sto sam rekao na pocetku turnira ,Federer je skriveni favorit,rasterecen,bez pritiska i odmoran.Zbog toga je i ispratio Rafu i Noleta sa ovog turnira,mozda ih isprati i u penziju ko zna.

rajko

pre 4 godine

Sad ce Medjed namerno da izgubi, kako Rafa ne bi prosao u polufinale, evo zapazite razvoj situacije...
(Kimy, 15. novembar 2019 21:26)

Ne verujem u te teorija zavera, ali nešto mi je bilo čudno juče dok sam gledao reakcije Rođa i Nola tj čudno je bilo da ih uopšte nije ni bilo u toku meča. I jedan i drugi su bili previše hladnokrvni.

pop

pre 4 godine

Forma je prolazna, klasa je vecna....
Od tzv "velike trojke" samo 38-osmo godisnjak prodje u polufinsle osmorice najboljih....pametnom dosta
(Snupi, 16. novembar 2019 01:54)

Videli smo tu klasu u finalu Wimba, onda kada je bilo najpotrebnije.
(Lik, 16. novembar 2019 10:47)

I tu je bila klasa. Nadigrao je Noloa u svim elementima teniske igre, osim sreće i trčanja. Mali aut umesto winnera na prvu meč loptu. Ništa se tu Nolo nije pitao.

Milos

pre 4 godine

Ma tako je bre, idemo jedini Rodzer Federer ovu dvojicu poslao kuci, to jest djoklovicka i time pokazao ponovo da je ipak on najbolji igrac svih vremena GOAT jel tako, gde su nadal i djokovic, zasto nisu u zavrsnici turnira, ako su bolji od Federera, zapitajte se malo strucnjaci, pozdrav

Milos

pre 4 godine

Odrzao im Zverev cas tenisa ovog poslao kuci da jos uci, a ovog drugog u penziju 2 u 1, sto se kaze, jel tako..... Sve u svemu eliminisani, kao i djokovic od federera isto..... posteno, zar ne?! Uzivajte pozdrav za sve strucnjake i naravno, svako dobro, cao

Sto juznije to tuznije

pre 4 godine

A jel vam sad lakše? :D
Samo eto nije isto biti eliminisan ali si broj 1 i biti eliminisan a izgubio si tron.
(ju ju, 15. novembar 2019 22:49)

Pogotovu nacin kako je Novak izgubio. Covek nije bio samo porazen, covek je bio pregazen.

Markos

pre 4 godine

Sad ce Medjed namerno da izgubi, kako Rafa ne bi prosao u polufinale, evo zapazite razvoj situacije...
(Kimy, 15. novembar 2019 21:26)

Ma odigrace za Nadala koji ga pobedio pre 2 dana hahaahahaha

Ivan

pre 4 godine

Sad ce Medjed namerno da izgubi, kako Rafa ne bi prosao u polufinale, evo zapazite razvoj situacije...
(Kimy, 15. novembar 2019 21:26)

A ti bi igrao za nekoga ko te demolirao 2 dana pre toga i to u meču u kojem si vodio 5:1 i imao meč loptu? Pa naravno da ne bi!

DRAGAN

pre 4 godine

Nadal nije zasluzio prvo
mesto ali luda pravila ATP
ga postavljaju na prvo
mjesto.To ce biti veci
moral Novaku da igra sledece godine pocev od AO. Sve ce doci na svoje,
samo treba vremena i
strpljenja.Ovaj medo ima
da dozivi veliki pad u iducoj
sezoni.On nije teniser da bude medju prvih 10 na turu.Bice mu kao i Kacanovu.Naglo se uzdigao
a jos pre ce da izgubi
samopouzdanje , uskoro.

ChakotayBL

pre 4 godine

Mikii@ Medvedev je Rus....slaba glava po definiciji. Nit vece nacije, niti vise gubitnika.
(sasa jokic, 15. novembar 2019 22:12)

О чему ти причаш човјече. Баш бих волио чути твоје аргументе.

e

pre 4 godine

Definitivno svi su kalkulisali. Nekom se isplatilo, nekom nije. Samo nije bilo kalkulacije između Cicipasa i Medvedova jer se mrze. Najoočitiji primer je meč Medvediv- Nadal. Onda meč Medvedov-Zverov gde je sada Medvedov iz sve snage zaigrao zbog Rade.

Snupi

pre 4 godine

Forma je prolazna, klasa je vecna....
Od tzv "velike trojke" samo 38-osmo godisnjak prodje u polufinsle osmorice najboljih....pametnom dosta

Lik

pre 4 godine

Forma je prolazna, klasa je vecna....
Od tzv "velike trojke" samo 38-osmo godisnjak prodje u polufinsle osmorice najboljih....pametnom dosta
(Snupi, 16. novembar 2019 01:54)

Videli smo tu klasu u finalu Wimba, onda kada je bilo najpotrebnije.

Sto juznije to tuznije

pre 4 godine

Novak i Nadal igraju dosadan i prevazidjen tenis.Federer igra lep za oko mada licno bi zabranio servise preko 200 km/h.
(South Park, 15. novembar 2019 22:57)

Za Novaka i Nadala potpisujem ali, kako to zamisljas servise >200km/h da zabranis? Ili se samo z*z*s?

điu,liu i sadriu

pre 4 godine

Bilo bi sramota da je Nadal prošao,trebao je da ima sva 3 poraza.Nije pobedio ni Novaka ni RF kada je osvojio ove godine GS dok je Novak pobedio obojicu u finalima i još svima puna usta hvalospeva o Nadalu kako je zaslužio 1. mesto.Novak je isključivi krivac što je Rafa zaseo na 1. mesto.P.S jeste pobedio RF u polufinalu RG.

nikol dz feimija

pre 4 godine

(absolutezero, 15. novembar 2019 22:44) #

A što ne bi kada uvek ima lake žrebove, uvek ga čuvaju pa igra po hladovini, pa pod krovom, njanja njanja...a kada ne igra hvala ge a kada gubi kukaju i opet ga hvale i naranvo kada se u finalu završnog turnira ne pojavi u finalu, nema priče oko toga, nego sve je ok nja nja nja...PA ŠTO NE BI IGRAO DO 108 a toliko će i da igra s obzirom da Zapad nema nikoga tog kalibra a Novak kao jedina opasnost namerava isto da igra toliko, jer ga Švicarska inspiriše...heheheheeeee.... E SADA KADA CEO STADION BUDE PROTIV FEDA A ZA MLADE LAVOVE TENISKE, JER ONI SU LJUDI PA PODRŽAVAJU SLABIJE I MLADE, A I VOLE PROMENE DOSADIO IM VIŠE MATORAC OD FEDA, treba nešto i mladjani da osvoje, treba im podrška, PA ĆEMO VIDETI KAKO ĆE PROTIV CELE PUBLIKE, čisto da malo izađe na crtu Novaku.

dusan

pre 4 godine

Medvedev je Rus....slaba glava po definiciji. Nit vece nacije, niti vise gubitnika.
(sasa jokic, 15. novembar 2019 22:12)

Pa jeste, izgubio je od Nemca Zvereva...mnogo si mlad izgleda...Medvedev ce biti najbolji teniser od ove trojice novih...a i ko god da bude, svi su Rusi, pa i Cicipas po majci

adem

pre 4 godine

polako ovi mladi preuzimaju... siguran sam da trojka nece uzeti vise od 2 GS, rolan garos i wimbledon ja mislim, i mozda 3 do 4 mastersa, to je maksimum za 2020, o 2021 sve sto osvoje to je super. kako su iograli ovih dana ovi klinci, bogami to je pa skoro nivo trojke iz najboljih dana, jos samo da malo srede "glavu"... bilo je lepo dok je trajalo

Lazar

pre 4 godine

Iskreno je velika zal sto Rafa nije otisao u polufinale. Moze neko da ga mrzi, moze nekome da bude antipaticna njegova igra, rituali, odugovlacenje sa vremenom, neki takodje smatraju da je folirant, bla bla bla.., ali Nadal je primer zasto se gleda sport, sta znaci emocija, kada on igra iz njega kljuca lavina energije, prosto te ne ostavi ravnodusim, a to je po mom misljenju definicija kakav sportista treba da bude. Bravo Rafa, ponosni su tvoji fanovi! VAMOS!

Muamer

pre 4 godine

Sramota ko je prošao u polufinale, Rafa od svih bolji za 2 klase, ali nema veze kralju bitno je da si ti broj 1 I želim ti da tu ostaneš dosta vremena

pedja

pre 4 godine

Sprdnja od turnira ,sve je ovo namjesteno ,a u svemu tome debelo je ucestvovao i Novak sto svojom,sto tudjom voljom.Bruka od turnira!Da Novak onako izgubi lako od Federera i da Meda sa onakvim servisom izgubi od Rafe nakon 5:1 ,ma pricajte maloj djeci.Sve se rasporedjuje i proračunava osim GS .Od sada samo to i pratim.Pozdrav.Vidjecemo strasnog Tima i Zvereva na AO trece kolo plafon.Laku noc!

Mike

pre 4 godine

Federer:

U 31. godini 0 GS
U 32. godini 1 GS Vimbldon
U 33. godini 0 GS
U 34. godini 0 GS
U 35. godini 0 GS

Djokovic:

U 31. godini 2 GS Vimbldon/Us Open
U 32. godini 2 GS AO/Vimbldon
Cekamo sledece 3godine

A ono sto mozemo zakljuciti da Federeru nisu problem godine vec Novak Đokovic, ono juce je bilo samo jedan los dan

Pozdrav svim dobrim ljudima.

Neca

pre 4 godine

Sta fali to ovoj sezoni Djokovica, 2 grend slema 2 mastersa i jedan Atp 500, jeste li bre vi normalni??? Sta hocete od coveka??? Federer je u 30. 31. 32. 33. i 34. godini osvojio samo 1 Vimbldon! Slovima JEDAN VIMBLDON ZA 4 GODINE EEEEEEEJ

Goran

pre 4 godine

Prosao covek od 38 godina i trojica koji su od njega mladji od 12 do 18 godina. Zao mi je sto to kazem teska srca ali razlika izmedju Federera i Novaka je mnogo manja sada nego pre 5 godina.

Armagedon

pre 4 godine

Dolazi do smene generacije, ocigledno je. Po meni Tsitsipas ce biti uskoro No1, a bogami i vreme je. Djokovic, Nadal i Federer ce ici silaznom putanjom a Tsitsipas, Zverev, Medvedev i Thiem uzlaznom. Bice tu i Kachanov, De Minaur .... Zbog svoje tehike Federer moze da igra jos 2 godine i da bude u prvih 10 a one iznad 20-tog mesta moze da dere i do njegove 45 :).

Toma

pre 4 godine

Da se ne lazemo. Odlicna vest za No1eta. Rafa mu ne bezi suvise. Potom i on brani dosta bodova sa AUS opena. Ceka nas pakleno prolece.

Cccccc

pre 4 godine

Dobro, ipak nece Nadal da bezi mnogo Novaku, jeste da Nole brani Australiju ali je Rafa igrao finale tako da Nole moze da se vrati na prvo mesto tamo oko mastersa u SAD.

Dragan

pre 4 godine

@pop

Ne znam koji si ti meč gledao i ko je nadigrao NOLOA, ali znam ko je pobedio ROĐOA i spustio sve prstiće u publici :-D

Kao što ponavlja neko ovde, 2 x 40-15 + 1 x 15-40, pa se vi češite :-D

Poznavalac tenisa

pre 4 godine

Svi su se radovali kad je Đoković ispao, zato mi je drago što sada Nadal neće igrati polufinale. Nije zaslužio prvo mesto, osvojio je samo 4 turnira. Nadam se da sledeće godine neće uzeti nijedan, samo da mu se vrati karma zbog toga što je priželjkivao poraze Novaka. Iskreno, neka uzme titulu i mrski Federer, samo ne licemerni Rafa.
(optimus prime, 15. novembar 2019 22:38)

Ma Rafa je super dečko, zaslužio je svojom frenetičnom borbenošću i velikim igrama i pobedama da na kraju ove sezone bude na 1. mestu. I na ovom turniru sada odigrao je dva herojska meča protiv Medvedeva i Cicipasa naravno i pobedio u oba posle preokreta. I zato je zaslužio da bar jednom uzme ovaj turnir koji mu nedostaje u bogatoj kolekciji. Ali mi je drago što neće biti novog Fedal derbija u polufinalu isključivo zbog ove primitivne antiteniske publike koja zviždi 16-to strukom Gren Slem šampionu i aplaudira mu na dvostruke servis greške. Znam da bi najviše na svetu voleli da gledaju u polufinalu sada novi Fedal derbi, do čega NIJE DOŠLO hehe, i zato mi je izuzetno drago što je Zverev večeras pobedio. Sada još samo da im išamara dedu mladi Grk Cicipas i sve super!

bo

pre 4 godine

Medvedev me ladno obori za 73k.... nikad od njega ozbiljan teniser, moze on poneki masters da osvoji, ali vise od toga ne. Covek uvek izbegava da igra vazne poene, podleze pod pritiskom. Dosada je umesto duplih greski pogadjao aseve iz drugog servisa. Ali kao sto je moralo, dosao je kraj tome. Sada kola krecu nizbrdo za njega. Tako da uskoro ispada on iz top 20. Zivi bili pa videli!!!!!!!!
(sportman, 15. novembar 2019 22:44)
Zverev mora da pobedi, Medvedevu ne treba pobeda. I onda ti medvedev kriv sto si pao. ?

Smuleco

pre 4 godine

Šteta, ali sačuvao je obraz pobedama nad Cicipasom i pogotovo Medvedom.
(CheddarBob, 15. novembar 2019 22:59)

Apsolutno, i junački se borio do samog kraja!:)

Pele 2.0

pre 4 godine

@Drndo Maroje, 15. novembar 2019 22:33

"a ono dvoje nesrecnika u Medvedevljevom boksu se pokunjili, garant znaju da ce oboje da ih iskaisa kad se veceras vrate u hotel"

Au-u-u, Drndo, svaka ti cast na komentaru
Bas si me zasmejao i ulepsao si mi jutro.
Bravo!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

👎 АДЕМ - Прерано отписујеш тројицу највећих свих времена. И у наредној години има да доминирају.

Ivan

pre 4 godine

Medvedev je Rus....slaba glava po definiciji. Nit vece nacije, niti vise gubitnika.
(sasa jokic, 15. novembar 2019 22:12)

To isto i Nemci pod Staljingradom rekoše. Rekoše, pa dobiše lekciju.

Milena

pre 4 godine

@Sasa jokic- a po čemu du to Rusi veliki gubitnici? Cijeli Zapad ima noćne more od Rusije, a oni gubitnici. Odmah javite Amerikancima da nemju zbog čega da brinu.

Milan

pre 4 godine

Ja sam Novakov fan ali su realno Nole i Medo odigrali najlosije na ovom turniru.
(Cccccc, 15. novembar 2019 22:39)

Ne mogu da se slozim nikako. Najlosiji je bio Beretini. Posle njega Medvedev, za nijansu losije od ostalih. Ostali su manje-vise prikazali slican nivo igre, Cicipas i Tim malo vise od ostalih. Novakov mec protiv Tima je verovatno bio najkvalitetniji na turniru. Nadalova pobeda nad Medvedevim je bio najbolji za publiku u tom smislu da je imao prakticno filmski scenario, ali je Medvedev na 5:1 u trecem setu prestao da igra. Djokovic i Tim su sve vreme bili na visokom nivou. Mozda je cak i Nadal prikazao manje kvalitetnu igru (razumljivo zbog povrede). Ima 2 pobede, jednu nad Cicipasom koji je osvajanjem prvog seta u mecu i teoretski obezbedio prolaz, pa je spustio gas, i protiv Medvedeva gde je Nadal pokazao ogromnu mentalnu snagu, a Medvedev, kao sto rekoh, prestao da igra kad je poveo sa 5:1 u trecem setu.

Poštovalac igre

pre 4 godine

Vala očekivano tri mladića i jedan stari muškarac Feđa u završnici. Očekivao sam da Nadal i Novak prođu al nije se dogodilo. No" biće uzbudljivoo oba polufinala i šansa podjednaka za sve. Medvedev ubedljivo najloši za kraj pa čak Mateu više pokazao na ovom završnom turniru od njega. Kako god Zverev je bio bolji i prošao dalje a Daniel čestitke takođe za odličnu polu sezonu koju je imao. Više se nije mogloo svakako.

prpa?

pre 4 godine

Које турнире брани Рафа у наредној години осим Ролан Гароса?
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ДЕЛИЈА🔴⚪, 15. novembar 2019 22:57)

US OPEN!

Adriano

pre 4 godine

Које турнире брани Рафа у наредној години осим Ролан Гароса?
(ДЕЛИЈА??, 15. novembar 2019 22:57)
Finale AO, titulu na US OPEN. To su najveći bodovi. Ne znam za masterse

Slobodan

pre 4 godine

2013.godine Novak je bio drugi sa preko 12000 bodova, a ove godine pobjednik ima ispod 10000 bodova. To pokazuje koliko su nekad bili dominantniji u odnosu na konkurenciju. Licno, nakon martovske americke turneje, koja je bila losa po Novaka, bilo mi je jasno da ce na kraju odlucivati jedan turnir o najboljem. Nazalost, Novak u tim situacijama, Novak obicno zavrsi kao drufi. Treci put protiv Nadala i jednom protiv Mareja, a samo lani je bio prvi.

rajko

pre 4 godine

Које турнире брани Рафа у наредној години осим Ролан Гароса?
(ДЕЛИЈА??, 15. novembar 2019 22:57)
Finale AO, titulu na US OPEN. To su najveći bodovi. Ne znam za masterse
(Adriano, 16. novembar 2019 08:45)

Finale AO, Rim, RG, Canadian Open i US Open. Imate valjda internet?