Fudbal 47

Subota, 19.10.2019.

11:18

Zidan stao u odbranu Jovića

Zinedin Zidan pohvalno je pričao o Luki Joviću pred meč s Maljorkom u devetom kolu La Lige.

Zidan stao u odbranu Joviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Udbasi Poturice

pre 4 godine

(Udbasi Poturice, 19. oktobar 2019 13:34) 
Vama nije lako, ko ste vi da pljujete Jovica?
(zex, 19. oktobar 2019 13:48)
Ja ga pljuvao nisam. O decku sve najbolje. Komentarisao sam tvoj komentar. Malo mi nije normalan. Ali malo.

Mare Maronne

pre 4 godine

Nadam se da ce startovati veceras protiv Majorke,recimo sastav koji bih voleo da vidim Areola Eder Militao-Ramos-Odrozola Mendi,vezni Valverde-Isko-Brahim Diaz,napad Dz. Rodrigez desno,V. Zunior levo i Jovic napad,cisto da se odmore i oporave neki bitni igraci i da se vidi gde je ko spreman trenutno,a to da nije startovao pre Osasune mislim da se varate,bio je starter protiv Viljareala izasao iz igre posle 60. minuta,lepo sto Zizu spusta tenziju oko njega to mu je i posao izmedju ostalog kao trenera,a i normalno je da ce da ga pitaju sto mu nema centarfora od 60 miliona u startnoj postavi i normalno je da ima momak presing zbog ocekivanja i normalno je da mu treba vremena da se adaptira malo duze,u Frankfurtu pre svega ga je docekao Kovac i plus Kostic i Gacinovic i ima dosta Srba i ljudi inace sa ovih prostora koji rade tamo pa se osecao opustenije,nenormalno je jedino sto u Srbiji odmah pljuvanje po momku,sa statiskom ili bez nje,a realno po komentarima ne verujem da je 20% komentatora bilo ikad na Santjago Betnabeu ili tako nekom vecem stadionu u Evropi i gledalo neki veliki klub,gospodo tamo i u takvim klubovima su ocekivanja uvek na najvisem nivou,ne tese se ljudi kao ovde sa ucescima u grupnim fazama,traze se igraci koji to razumeju i mogu da sprovedu u delo zajedno sa takvim trenerom,ili dodju tako formirani ili se radi da formiraju takvu psihu i pristup svakoj utakmici,dakle utisak je da je lepo i odlicno sto se Zizu oglasio,olabavite malo,sportki pozdrav.

stat

pre 4 godine

Luka BUKVALNO SAM zamalo i samo FINALE LIGE EVROPE doneo Ajntrahtu, njegov gol je doneo prolaz protiv Intera, Benfike i još nekoga ne mogu se sad setiti.
Kada je nešto iole ovako veliko uradio Mitar?
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 19. oktobar 2019 15:36)

Luka je, između ostalog, davao u Ligi Evrope odlučujuće golove Interu, Benfiki i Čelziju, a Marselju dva.

Kao što Luka neće nikad biti strelac u engleskoj drugoj ligi, niti pod Tumbakovićem pozivan u nacionalni tim Srbije, tako ni Mitrović neće videti evropske kupove (verovatni ni neki viši rang takmičenja od engleske druge lige), pa ga ne treba kriviti za nešto što nije u stanju da uradi.

only fools and horses

pre 4 godine

@stats
daj prijatelju statistiku od ove sezone u svim utakmicama
pusti te tvoje kilometarske tekstove i jednu te istu pricu.
(milan, 19. oktobar 2019 14:17)

A pa neće on to. Gde da daje statistiku iz mlade i seniorske reprezentacije i iz Reala. Tu je sve 0. Možda bi mogao da izvuče statistiku sa treninga, to bi mu verovatno odgovaralo.
Da se ne lažemo, Perica je bio daleko veći talenat od Jovića, znamo kako je prošao. I Živković je bio daleko veći talenat, doduše za njega se nadam da će se trgnuti, da nije propao. Za Kežmana da ne pričam, tri godine je bio najbolji strelac Holandske lige, posle je igrao za velike klubove i nije se nigde proslavio.
Hoću da kažem da ta jedna Lukina sezona ne znači baš ništa ako ovako nastavi. I u klubu i u reprezentaciji.

Nemanja

pre 4 godine

Neosporno je, da je Jovic veliki talenat i dobar spic, zbog toga je i doveden u klub kakav je Real Madrid. E sada, ima tu nesto drugo, on je isto tako doveden i vidjen kao zamena za Benzemu, a svi znamo kakav je Benzema spic unazad godinama i koliko je efikasan u Realu . Mislim da Jovic nema sanse da dostigne taj nivo i da bude efikasan, kao sto je Benzema. Neka me neko ispravi, ako gresim.
(Kraken 89, 19. oktobar 2019 12:09)
Doveden da glumi Zirua Benzemi,on ummislio da je zvezda neka..

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

@dfsdd To sto je Jovic trenutno clan Reala nikako ne znaci da je bolji fudbaler od Mitrovica, sto uostalom vidjamo vec par godina, a i u reprezentaciji. I Lingard igra u Junajtedu pa nije bolji od Zahe koji igra u Kristal Palasu.
(sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 12:19)

Hahahahhahahaha, au majko sveta.
Da, Mitar je baš bolji od Jovića, videli smo u prošloj sezoni gde je Luka BUKVALNO SAM zamalo i samo FINALE LIGE EVROPE doneo Ajntrahtu, njegov gol je doneo prolaz protiv Intera, Benfike i još nekoga ne mogu se sad setiti.
Kada je nešto iole ovako veliko uradio Mitar?
Na stranu što on stvarno jeste dobar špic ali REPER DA TI BUDE REPREZENTACIJA Hahahahhahahahahahhahahahah

Pa BRE JEDAN RAMBO PETKOVIĆ ZA NAS NIJE IGRAO

Miladin

pre 4 godine

Pa sta je momak kriv, ponudjen mu ugovor, sta da ga odbije sto nije kvalitet? Nijedan fudbaler iz Srbije nije za Real, a koliko bi ih odbilo ugovor? Neka ga, nek naplati sta mu ponudjeno, nije on njih puskom terao. Drugo je pitanje sto se na ovim prostorima nikad nije rodio krsten fudbaler, kakve to veze ima s tim momkom. Ko da mi stvarno znamo zbog kakvih finansijskih mahinacija ga Real uopste i izabraio, sigurno ne ne zbog golgeterskih sposobnisti. Sta mi znamo kojim ciframa se njihove knjigovodje bave

stat

pre 4 godine

@only fools and horses, 19. oktobar 2019 15:09)

Statistika Jovića za mlađe selekcije Srbije. Za Srbiju U16 na 12 utakmica dao 10 golova, za Srbiju U17 na 19 utakmica dao 16 golova, za Srbiju U19 na 13 utakmica dao 10 golova, za Srbiju U21 na 16 utakmica dao 7 golova. Na poslednjem Ep za mlade nije imao učinka jer vezni red Srbije nije bio us tanju da poveže dva dodavanja, a kamoli da prosledi loptu napred. Nije bilo igrača koji je imao bolji skor golova i munutaže u mlađim selekcijama Srbije od Luke Jovića. Prema tome, ne razmećite se svojim neznanjem.

U utakmicama za A tim Srbije dao je 2 gola. Ne znam kako misliš da daje golove za A tim Srbije kad i ne igra.

U Realu je igrao jedan pun meč na kojem je dao nepriznat gol,a na ostalih nekoliko mečeva je ulazio poslednjih 15, 10 ili pet minuta. Ukupno je sakupio blizu 200 minuta u Realu (kad se računaju i pripremne utakmice i preko 200 minuta), zvanično bez gola. "Najboljem" srpskom centarforu Mitroviću je prošle sezone prosek bio gol na svakih 298 minuta, pa je bio neprikosnoven u A timu, i to ne samo tada već i onda kad je grejao klupu u svom timu. Teško je bilo Muslinu da gradi igru i igra pravi fudbal, pa je anti-fudbal i bunarenje na sidraša Mitrovića bila jedina šansa Srbije da postigne gol. Zato je raspali tim Srbije na dnu, a Mitrović u tom raspalom timu "blista".

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Zato sto mi Srbi volimo da zivimo u proslosti. 
Pa jos zakljucujemo da je jovic klasa prema prosloj godini u ajntrahtu... 
A na vrata kuca novembar, od njega nista..ni u realu ni sa orlovima ni sa orlicima
(Zalosno, 19. oktobar 2019 13:07)

Šta sa orlovima rođače, šta? Jednom je bio starter i odmah dao gol NEMAČKOJ.

Ti bi da čovek daje golove tako što sedi na klupi?

konan

pre 4 godine

Jovic da zahvali Azaru i Bejlu sto su podlozni povredama. Azar koliko god da je igracina, toliko je ocigledno da je slabo fizicki pripremljen igrac.

dosta vise

pre 4 godine

@miladin "niti jedan krsten fudbaler nije rodjen na ovim prostorima" - komentarisao si , nemoj vise jer ne moraju bas svi da citaju misljenje jednog 15 godisnjaka

marko

pre 4 godine

Mitrović igra fudbal iz 19. veka
(Pera, 19. oktobar 2019 14:50


da ti pomognem posto se ne snalazis,



decko nije mesi. niko ne moze da bude mesi osim njega licno. 6 jovica ne mogu da budu mesi

decko igra odlicno za klub i reprezntaciju.

daleko bolji igraci od njega nikada nista nisu pokazali u reprezentaciji

kezman licno je cucao u celziju na klupi kao najbolji igrac i strelac psv pa nikom nist

tako da mitrovic je pre svega super momak, i igrac takav kakav jeste

Samo jako

pre 4 godine

On je dečko odigrao prvenstvo za mlade bez datog gola...u Realu još nije dao gol.. Zidan mora da stane u odbranu to je normalno i ljudski..ali Jović nije dao gol 6 meseci, to je realnost.

Joker

pre 4 godine

Čitam komentare na portalu i pitam se kako je to srpski narod postao žrtva svoje ljubomore, sujete, ostrašćenosti, kompleksa, egocentričnosti ... Ne znam kako, ali znam da nije dobro i da će nam doći glave.

milan

pre 4 godine

stats kako ti smaras sa jednim te istim tekstom. vrtis sve kao pokvarena ploca. prosto neverovatno da postoji neko ko non stop jedno te isto pise o mitrovicu.


covece, daj statistiku mitrovica ove sezone. sada je nova sezona. fulam + reprezentacija da vidimo na koliko minita postize golova.



druga stvar , taj jovic je dao 5 golova raspaloj fortuni koju su svi punili.




gde je bio taj isti jovic zadnjih 8 kola u ligi, kada su ih punili sa po 6,7 golova razlike.

Ante

pre 4 godine

Ma nek Luka samo ignorira te medije. Nek pita Luku Modrića, što je napravio kad ga je Marca proglasila najvećim promašajem Reala, niti mjesec dana nakon prelaska iz Totenhama. Pa su poslije se posipali pepelom i izvinjavali se. Luka, samo vjera u sebe i privikni se na tim i igru Reala. Najvažnije da te suigrači prihvate, Real je specifičan, tamo su "senatori", jednako važni ko trener, jer ako te suigrači bojkotiraju, odmah mijenjaj klub.

stat

pre 4 godine

@dfsdd
Jači klub nikad ne bi kupio Mitrovića jer jači klubovi ne forsiraju taj stil igre, bunarenje na sidraša. Mitrović je većinu svojih golova postigao kao tipičan sidraš. Bunarenje na sidraša forsiraju loši klubovi koji nemaju kvalitetan vezni red, pa ga dugim loptama preskaču, dok je sidraš napadač bez puno fudbalskog umeća i tehnike, nema doprinosa igri u polju....ali bi zato morao da iskoristi svaku šansu u kojoj se nađe jer na njega idu sve lopte. Pogledati recimo meč između Srbije i Švajcarske na SP, tipično bunarenje.
Srbija forsira igru koja savršeno maskira nedostatak fudbalskog umeća A. Mitrovića, a individualni kvalitet ostalih igrača ne dolaze do izražaja, pa taman i da ima nekog čarobnjaka u timu Srbije, taj bi se utopio u sivilo. Zato u Srbiji Mitrović deluje kao spasitelj, ali on je u jačem klubu u Evropi bio bezvredan. Jači klubovi traže druge karakteristike od napadača.
Sem toga, Mitrovićeva statistika prošle sezone je bila katastrofalno loša. U Fulamu su ga hranili loptama. Na preko 110 šuteva Mitrović je dao samo 11 golova i po toj statistici je bio najmanje efikasan centarfor Premijer lige. Davao je gol na svakih 298 minuta. Poređenja radi, Jović je davao gol na svakih 133 minuta u prvenstvu i svakih 95 minuta u Ligi Evrope.
Koliko je kolosalno neznanje fudbalske publike u Srbiji govori i činjenica da se oni pitaju zašto je Real kupio Jovića umesto Mitrovića. To je kao da upitate nekog milijardera zašto ne kupi Yugo umesto Aston Martina.

stat

pre 4 godine

stats kako ti smaras sa jednim te istim tekstom.....
(milan, 19. oktobar 2019 13:28)

Ponavljam iste statističke podatke,ali ne vrtim isti tekst. Vidim da te statistika mnogo nervira jer otkriva stepen manipulacija vas koji pišete bajke. Čak i bez statistike očito je da su Jović i Mitrović dva različita tipa igrača. Jović za jak, timski orijentisan klub koji forsira moderan fudbal, igrač koji učestvuje u kreaciji igre, osim golova ima asistencije, predasistencije.... Mitrović sidraš koji čeka da mu drugi namesti šansu, dobar za neku krš ekipu kakav je engleski drugoligaš (pa pitanje je koliko je dobar i za njih jer su zbog njegovih promašaja u drugoj ligi).

Statistika engleske DRUGE LIGE je bitna taman kao i statistika naše ping pong lige. Druga stvar, a na osnovu nekoliko utakmica ne može se steći prava slika. I treća stvar, kako te nije sramota da porediš Mitrovića na kojeg u Fulamu idu sve lopte, sa Jovićem koji dobija šansu na kašičicu u novom timu s kojim nije uigran i gde mu saigrači ne dodavaju loptu. Prošla sezona je pokazala razliku u klasi između dva igrača. Pomiri se s tim.

marko

pre 4 godine

realu ne treba igrac tipa mitrovica.


batistuta da se pojavi, pa opet ne bi igrao u realu.


sta vise, dosta je redje nego ranije da se igra sa igracima tipa mitrovic.



ranije kada su igrali tipa vijeri, batistuta i slicni, uvek su imali drugog napadaca pored sebe.


sada svi sve bacaju na brza krila, i igraju iskljucivo sa 1 napadacem koji je brzi nego korpulentni napadaci.

civija

pre 4 godine

Zar je moguce da ovi strucnjaci u komentarima,znaju bolje od skauta Reala koji su ga godinama pratili.I resili da bace 100 milki.Pa nisu oni raskalasni bogatuni ko onaj nas,znate vec koji.

Zalosno

pre 4 godine

Neverovatno kako Sergej, koji ove sezone igra dobro, se pljuje stalno, a Jovic ima beskonacno kredita koliko god lose da igra.
(Hahp,

Zato sto mi Srbi volimo da zivimo u proslosti.
Pa jos zakljucujemo da je jovic klasa prema prosloj godini u ajntrahtu...
A na vrata kuca novembar, od njega nista..ni u realu ni sa orlovima ni sa orlicima

Udbasi Poturice

pre 4 godine

Nemogu grobari da prebole Real i 60mil. Skuplji nego svi propali grobarcici u Mancesteru. Sve mlade nade Partizana ne vrede koliko transfer Jovica. Marković, Mitrovic, Tošić, Ljajić. I svi igraju po zasluzi neko u amaterskoj ligi neko u Partizanu treba to preboleti. Luka ce uspetu u to nema sumnje.
(zex, 19. oktobar 2019 13:20)

Au majstore, nije tebi lako. Ako ti znaci nesto, evo ja te zalim.

stat

pre 4 godine

Neosporno je, da je Jovic veliki talenat i dobar spic, zbog toga je i doveden u klub kakav je Real Madrid. E sada, ima tu nesto drugo, on je isto tako doveden i vidjen kao zamena za Benzemu, a svi znamo kakav je Benzema spic unazad godinama i koliko je efikasan u Realu . Mislim da Jovic nema sanse da dostigne taj nivo i da bude efikasan, kao sto je Benzema. Neka me neko ispravi, ako gresim.
(Kraken 89, 19. oktobar 2019 12:09)
Moguće je da su doveli Jovića da u prvoj sezonu bude rezerva Benzemi, ali mislim ipak da su se nadali potajno da će već u prvoj sezoni Jović zaseniti Benzemu. Benzema ima dosta starih zasluga (ali i dosta promašaja i osporavanja), a Jović sa 21 godinom ne može imati deset sezona iza sebe. Benzema je uigran sa timom, a Jović osim problema sa uigranošću ima problem i sa adaptacijom jer je očito da ga saigrači bojkotuju. Benzema nikad bolji na startu sezone, saigrači ga hrane loptama i možda baš zbog dolaska Jovića grize kao nikad ranije jer bi lako leteo iz prve postave da je drugačije.
S druge strane, Jović je prošle sezone imao bolju statistiku od Benzeme. Prošle sezone Jović u Bundesligi gol na svakih 133 minuta, u Ligi Evrope Jović gol na svakih 95 minuta (trpao Čelziju, Marselju...). Benzema prošle sezone gol na svakih 141 minut, u Ligi Šampiona gol na svakih 147 minuta. Benzema u decembru puni 32 godine, Jović u decembru puni 22. U Jovićevim godinama Benzema je postigao samo šest golova u prvoj sezoni za Real.

Davor

pre 4 godine

Komsije, ne svadjajte se oko Mitrovica i Jovica!
Obojica su dobri igraci. Mitrovic je efikasniji u klubu i repki, a Jovic ce se tek dokazati. Pa i ne bilo to u Realu, dokazat ce se.
I kod nas ima tih podjela ponekad, ali kada se igra za sveti dres, toga nema!
Neku noc na Poljudu, bio tamo...svi kao jedno protiv Madjarona.
https://youtu.be/pdbhmFZSDYw
Nije mi namjera da ikog provociram vec da vidite sto zajednistvo radi. Ovog nema ni na pravoj Maracani. Pozdrav

zex

pre 4 godine

Nemogu grobari da prebole Real i 60mil. Skuplji nego svi propali grobarcici u Mancesteru. Sve mlade nade Partizana ne vrede koliko transfer Jovica. Marković, Mitrovic, Tošić, Ljajić. I svi igraju po zasluzi neko u amaterskoj ligi neko u Partizanu treba to preboleti. Luka ce uspetu u to nema sumnje.

Manje mitomanisanja

pre 4 godine

Jovke je odigrao sjajno protiv Osasune, zaista šteta što je VAR poništio prvijenac.. Kao što kaže Zizu. Polako. Ovo je potpuno novo okruženje, došao je u jedan od istinskih velikana ovoga sporta. Vrlo vjerovatno najveći pritisak na svijetu je upravo u Realu.. Oni su surovi. Ne praštaju. Na Luki je da ih demantuje. Ja sam uvjeren da hoće. Benzema će da ispadne iz postave, polako... Lukino vrijeme tek dolazi! Samo 21?? O čemu pričamo
(It' Here,

Hahajaha, odigrao sjajno protiv Osasune?
Pa nije to umetnicko klizanje a on je napadac i posao mu je da daje golove!
Koliko golova je dao u preko 200minuta?
Decko sad puni 22, a pogledaj 18 god Rodrigo, promenio ne zemlju nego kontinent, dete za Jovica, 4 godine mladji. Pa mu je trebalo 93 sekunde za prvi gol.
O cemu ti pricas?
Gledaj Feliksa, mladji od Jovica. Promenio zemlju jezik sve isto decko odmah poceo da daje i asistira.
I trece ne znam po cemu zakljucujes da ce Benzema da ispadne? Imao je najbolju sezonu i ove god je nastavio..klasa od napadaca.
Talenat Jovic moze da gleda, uci, igra protiv slabih timova (kao verovatno danas) i da bude sretan ako ga ne posalju na pozajmicu na zimu.
Jer i da da gol, dva, tri, malo je...od njega se ocekuje mnogo vise

sef strucnog staba

pre 4 godine

@its here Nije bitno da li su napadaci, mnoge je Real pustao niz vodu ali ne i Benzemu. Jednostavno je napadac sa savrsenom trhnikom, zavrsnicom, i odlicnom taktickom obucenoscu gde radi za tim 90 minuta sto neznalice poput tebe ne vide.

Dzoni

pre 4 godine

Nema pola tima i najboljih igraca Modrica Azara Bejla Krosa....idealna šansa za Jovica protiv drugog najslabijeg tima Primere...
Utakmica bas za Jovaru!

It' Here

pre 4 godine

Šta je vama? Pa to su Španci, odvratna Marka.. Ne mogu biti bliži Realu, i naravno da imaju svu slobodu da ih pljuju i igrače i štab i kompletan klub. Jovke je odigrao sjajno protiv Osasune, zaista šteta što je VAR poništio prvijenac.. Kao što kaže Zizu. Polako. Ovo je potpuno novo okruženje, došao je u jedan od istinskih velikana ovoga sporta. Vrlo vjerovatno najveći pritisak na svijetu je upravo u Realu.. Oni su surovi. Ne praštaju. Na Luki je da ih demantuje. Ja sam uvjeren da hoće. Benzema će da ispadne iz postave, polako... Lukino vrijeme tek dolazi! Samo 21?? O čemu pričamo???

Aca

pre 4 godine

Da li je moguce da lazni strucnjaci uporno pljuju Benzemu a on ispratio igrace poput Kake, Di Marije, Ozila, itd...Svi su dolazili i prolazili ali Benzema ne.
(sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 12:22)

To što je Bezema "ispratio" sve ove igrače ne znači i da je to dobro jer je Real trenutno tu gde jeste

Šef

pre 4 godine

Di Maria je špic? Kaka? Ozil? Nemoj da te neko čuje... Prošle sezone je odigrao Karim očajno. Ove je znatno bolji. Ali očigledno je da pada... I pašće. A Jović će ugrabiti tu priliku. A ti idi i šefuj neđe drugo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (It' Here,

Pazi ovog "prosle sezone Karim ocajan"?
Hahahaha
Ocajno je tvoje neznanje...Karim maestralan i najbolji igrac Reala proslu sezonu, guglaj da vidis koliko je golova dao. Ove godine takodje maestralan, a Jovara moze da dobije priliku s klupe, danas recimo protiv jednog od najlosijih timova Majorke...i to ako Zizu zeli da odmori svog glavnog napadaca.

sef strucnog staba

pre 4 godine

@dfsdd To sto je Jovic trenutno clan Reala nikako ne znaci da je bolji fudbaler od Mitrovica, sto uostalom vidjamo vec par godina, a i u reprezentaciji. I Lingard igra u Junajtedu pa nije bolji od Zahe koji igra u Kristal Palasu.

It' Here

pre 4 godine

@its here Benzema ce da ispadne iz postave samo onda kad sam bude rekao “dosta je bilo”, i ode u Kinu ili MLS. Da li je moguce da lazni strucnjaci uporno pljuju Benzemu a on ispratio igrace poput Kake, Di Marije, Ozila, itd...Svi su dolazili i prolazili ali Benzema ne.
(sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 12:22)

Di Maria je špic? Kaka? Ozil? Nemoj da te neko čuje... Prošle sezone je odigrao Karim očajno. Ove je znatno bolji. Ali očigledno je da pada... I pašće. A Jović će ugrabiti tu priliku. A ti idi i šefuj neđe drugo...

Kraken 89

pre 4 godine

Neosporno je, da je Jovic veliki talenat i dobar spic, zbog toga je i doveden u klub kakav je Real Madrid. E sada, ima tu nesto drugo, on je isto tako doveden i vidjen kao zamena za Benzemu, a svi znamo kakav je Benzema spic unazad godinama i koliko je efikasan u Realu . Mislim da Jovic nema sanse da dostigne taj nivo i da bude efikasan, kao sto je Benzema. Neka me neko ispravi, ako gresim.

sef strucnog staba

pre 4 godine

@its here Benzema ce da ispadne iz postave samo onda kad sam bude rekao “dosta je bilo”, i ode u Kinu ili MLS. Da li je moguce da lazni strucnjaci uporno pljuju Benzemu a on ispratio igrace poput Kake, Di Marije, Ozila, itd...Svi su dolazili i prolazili ali Benzema ne.

It' Here

pre 4 godine

Šta je vama? Pa to su Španci, odvratna Marka.. Ne mogu biti bliži Realu, i naravno da imaju svu slobodu da ih pljuju i igrače i štab i kompletan klub. Jovke je odigrao sjajno protiv Osasune, zaista šteta što je VAR poništio prvijenac.. Kao što kaže Zizu. Polako. Ovo je potpuno novo okruženje, došao je u jedan od istinskih velikana ovoga sporta. Vrlo vjerovatno najveći pritisak na svijetu je upravo u Realu.. Oni su surovi. Ne praštaju. Na Luki je da ih demantuje. Ja sam uvjeren da hoće. Benzema će da ispadne iz postave, polako... Lukino vrijeme tek dolazi! Samo 21?? O čemu pričamo???

sef strucnog staba

pre 4 godine

@its here Benzema ce da ispadne iz postave samo onda kad sam bude rekao “dosta je bilo”, i ode u Kinu ili MLS. Da li je moguce da lazni strucnjaci uporno pljuju Benzemu a on ispratio igrace poput Kake, Di Marije, Ozila, itd...Svi su dolazili i prolazili ali Benzema ne.

Dzoni

pre 4 godine

Nema pola tima i najboljih igraca Modrica Azara Bejla Krosa....idealna šansa za Jovica protiv drugog najslabijeg tima Primere...
Utakmica bas za Jovaru!

stat

pre 4 godine

@dfsdd
Jači klub nikad ne bi kupio Mitrovića jer jači klubovi ne forsiraju taj stil igre, bunarenje na sidraša. Mitrović je većinu svojih golova postigao kao tipičan sidraš. Bunarenje na sidraša forsiraju loši klubovi koji nemaju kvalitetan vezni red, pa ga dugim loptama preskaču, dok je sidraš napadač bez puno fudbalskog umeća i tehnike, nema doprinosa igri u polju....ali bi zato morao da iskoristi svaku šansu u kojoj se nađe jer na njega idu sve lopte. Pogledati recimo meč između Srbije i Švajcarske na SP, tipično bunarenje.
Srbija forsira igru koja savršeno maskira nedostatak fudbalskog umeća A. Mitrovića, a individualni kvalitet ostalih igrača ne dolaze do izražaja, pa taman i da ima nekog čarobnjaka u timu Srbije, taj bi se utopio u sivilo. Zato u Srbiji Mitrović deluje kao spasitelj, ali on je u jačem klubu u Evropi bio bezvredan. Jači klubovi traže druge karakteristike od napadača.
Sem toga, Mitrovićeva statistika prošle sezone je bila katastrofalno loša. U Fulamu su ga hranili loptama. Na preko 110 šuteva Mitrović je dao samo 11 golova i po toj statistici je bio najmanje efikasan centarfor Premijer lige. Davao je gol na svakih 298 minuta. Poređenja radi, Jović je davao gol na svakih 133 minuta u prvenstvu i svakih 95 minuta u Ligi Evrope.
Koliko je kolosalno neznanje fudbalske publike u Srbiji govori i činjenica da se oni pitaju zašto je Real kupio Jovića umesto Mitrovića. To je kao da upitate nekog milijardera zašto ne kupi Yugo umesto Aston Martina.

Udbasi Poturice

pre 4 godine

Nemogu grobari da prebole Real i 60mil. Skuplji nego svi propali grobarcici u Mancesteru. Sve mlade nade Partizana ne vrede koliko transfer Jovica. Marković, Mitrovic, Tošić, Ljajić. I svi igraju po zasluzi neko u amaterskoj ligi neko u Partizanu treba to preboleti. Luka ce uspetu u to nema sumnje.
(zex, 19. oktobar 2019 13:20)

Au majstore, nije tebi lako. Ako ti znaci nesto, evo ja te zalim.

It' Here

pre 4 godine

@its here Benzema ce da ispadne iz postave samo onda kad sam bude rekao “dosta je bilo”, i ode u Kinu ili MLS. Da li je moguce da lazni strucnjaci uporno pljuju Benzemu a on ispratio igrace poput Kake, Di Marije, Ozila, itd...Svi su dolazili i prolazili ali Benzema ne.
(sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 12:22)

Di Maria je špic? Kaka? Ozil? Nemoj da te neko čuje... Prošle sezone je odigrao Karim očajno. Ove je znatno bolji. Ali očigledno je da pada... I pašće. A Jović će ugrabiti tu priliku. A ti idi i šefuj neđe drugo...

Ante

pre 4 godine

Ma nek Luka samo ignorira te medije. Nek pita Luku Modrića, što je napravio kad ga je Marca proglasila najvećim promašajem Reala, niti mjesec dana nakon prelaska iz Totenhama. Pa su poslije se posipali pepelom i izvinjavali se. Luka, samo vjera u sebe i privikni se na tim i igru Reala. Najvažnije da te suigrači prihvate, Real je specifičan, tamo su "senatori", jednako važni ko trener, jer ako te suigrači bojkotiraju, odmah mijenjaj klub.

Davor

pre 4 godine

Komsije, ne svadjajte se oko Mitrovica i Jovica!
Obojica su dobri igraci. Mitrovic je efikasniji u klubu i repki, a Jovic ce se tek dokazati. Pa i ne bilo to u Realu, dokazat ce se.
I kod nas ima tih podjela ponekad, ali kada se igra za sveti dres, toga nema!
Neku noc na Poljudu, bio tamo...svi kao jedno protiv Madjarona.
https://youtu.be/pdbhmFZSDYw
Nije mi namjera da ikog provociram vec da vidite sto zajednistvo radi. Ovog nema ni na pravoj Maracani. Pozdrav

Joker

pre 4 godine

Čitam komentare na portalu i pitam se kako je to srpski narod postao žrtva svoje ljubomore, sujete, ostrašćenosti, kompleksa, egocentričnosti ... Ne znam kako, ali znam da nije dobro i da će nam doći glave.

marko

pre 4 godine

realu ne treba igrac tipa mitrovica.


batistuta da se pojavi, pa opet ne bi igrao u realu.


sta vise, dosta je redje nego ranije da se igra sa igracima tipa mitrovic.



ranije kada su igrali tipa vijeri, batistuta i slicni, uvek su imali drugog napadaca pored sebe.


sada svi sve bacaju na brza krila, i igraju iskljucivo sa 1 napadacem koji je brzi nego korpulentni napadaci.

Kraken 89

pre 4 godine

Neosporno je, da je Jovic veliki talenat i dobar spic, zbog toga je i doveden u klub kakav je Real Madrid. E sada, ima tu nesto drugo, on je isto tako doveden i vidjen kao zamena za Benzemu, a svi znamo kakav je Benzema spic unazad godinama i koliko je efikasan u Realu . Mislim da Jovic nema sanse da dostigne taj nivo i da bude efikasan, kao sto je Benzema. Neka me neko ispravi, ako gresim.

stat

pre 4 godine

Neosporno je, da je Jovic veliki talenat i dobar spic, zbog toga je i doveden u klub kakav je Real Madrid. E sada, ima tu nesto drugo, on je isto tako doveden i vidjen kao zamena za Benzemu, a svi znamo kakav je Benzema spic unazad godinama i koliko je efikasan u Realu . Mislim da Jovic nema sanse da dostigne taj nivo i da bude efikasan, kao sto je Benzema. Neka me neko ispravi, ako gresim.
(Kraken 89, 19. oktobar 2019 12:09)
Moguće je da su doveli Jovića da u prvoj sezonu bude rezerva Benzemi, ali mislim ipak da su se nadali potajno da će već u prvoj sezoni Jović zaseniti Benzemu. Benzema ima dosta starih zasluga (ali i dosta promašaja i osporavanja), a Jović sa 21 godinom ne može imati deset sezona iza sebe. Benzema je uigran sa timom, a Jović osim problema sa uigranošću ima problem i sa adaptacijom jer je očito da ga saigrači bojkotuju. Benzema nikad bolji na startu sezone, saigrači ga hrane loptama i možda baš zbog dolaska Jovića grize kao nikad ranije jer bi lako leteo iz prve postave da je drugačije.
S druge strane, Jović je prošle sezone imao bolju statistiku od Benzeme. Prošle sezone Jović u Bundesligi gol na svakih 133 minuta, u Ligi Evrope Jović gol na svakih 95 minuta (trpao Čelziju, Marselju...). Benzema prošle sezone gol na svakih 141 minut, u Ligi Šampiona gol na svakih 147 minuta. Benzema u decembru puni 32 godine, Jović u decembru puni 22. U Jovićevim godinama Benzema je postigao samo šest golova u prvoj sezoni za Real.

sef strucnog staba

pre 4 godine

@dfsdd To sto je Jovic trenutno clan Reala nikako ne znaci da je bolji fudbaler od Mitrovica, sto uostalom vidjamo vec par godina, a i u reprezentaciji. I Lingard igra u Junajtedu pa nije bolji od Zahe koji igra u Kristal Palasu.

Zalosno

pre 4 godine

Neverovatno kako Sergej, koji ove sezone igra dobro, se pljuje stalno, a Jovic ima beskonacno kredita koliko god lose da igra.
(Hahp,

Zato sto mi Srbi volimo da zivimo u proslosti.
Pa jos zakljucujemo da je jovic klasa prema prosloj godini u ajntrahtu...
A na vrata kuca novembar, od njega nista..ni u realu ni sa orlovima ni sa orlicima

civija

pre 4 godine

Zar je moguce da ovi strucnjaci u komentarima,znaju bolje od skauta Reala koji su ga godinama pratili.I resili da bace 100 milki.Pa nisu oni raskalasni bogatuni ko onaj nas,znate vec koji.

stat

pre 4 godine

Luka BUKVALNO SAM zamalo i samo FINALE LIGE EVROPE doneo Ajntrahtu, njegov gol je doneo prolaz protiv Intera, Benfike i još nekoga ne mogu se sad setiti.
Kada je nešto iole ovako veliko uradio Mitar?
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 19. oktobar 2019 15:36)

Luka je, između ostalog, davao u Ligi Evrope odlučujuće golove Interu, Benfiki i Čelziju, a Marselju dva.

Kao što Luka neće nikad biti strelac u engleskoj drugoj ligi, niti pod Tumbakovićem pozivan u nacionalni tim Srbije, tako ni Mitrović neće videti evropske kupove (verovatni ni neki viši rang takmičenja od engleske druge lige), pa ga ne treba kriviti za nešto što nije u stanju da uradi.

Šef

pre 4 godine

Di Maria je špic? Kaka? Ozil? Nemoj da te neko čuje... Prošle sezone je odigrao Karim očajno. Ove je znatno bolji. Ali očigledno je da pada... I pašće. A Jović će ugrabiti tu priliku. A ti idi i šefuj neđe drugo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (It' Here,

Pazi ovog "prosle sezone Karim ocajan"?
Hahahaha
Ocajno je tvoje neznanje...Karim maestralan i najbolji igrac Reala proslu sezonu, guglaj da vidis koliko je golova dao. Ove godine takodje maestralan, a Jovara moze da dobije priliku s klupe, danas recimo protiv jednog od najlosijih timova Majorke...i to ako Zizu zeli da odmori svog glavnog napadaca.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

@dfsdd To sto je Jovic trenutno clan Reala nikako ne znaci da je bolji fudbaler od Mitrovica, sto uostalom vidjamo vec par godina, a i u reprezentaciji. I Lingard igra u Junajtedu pa nije bolji od Zahe koji igra u Kristal Palasu.
(sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 12:19)

Hahahahhahahaha, au majko sveta.
Da, Mitar je baš bolji od Jovića, videli smo u prošloj sezoni gde je Luka BUKVALNO SAM zamalo i samo FINALE LIGE EVROPE doneo Ajntrahtu, njegov gol je doneo prolaz protiv Intera, Benfike i još nekoga ne mogu se sad setiti.
Kada je nešto iole ovako veliko uradio Mitar?
Na stranu što on stvarno jeste dobar špic ali REPER DA TI BUDE REPREZENTACIJA Hahahahhahahahahahhahahahah

Pa BRE JEDAN RAMBO PETKOVIĆ ZA NAS NIJE IGRAO

sef strucnog staba

pre 4 godine

@its here Nije bitno da li su napadaci, mnoge je Real pustao niz vodu ali ne i Benzemu. Jednostavno je napadac sa savrsenom trhnikom, zavrsnicom, i odlicnom taktickom obucenoscu gde radi za tim 90 minuta sto neznalice poput tebe ne vide.

milan

pre 4 godine

stats kako ti smaras sa jednim te istim tekstom. vrtis sve kao pokvarena ploca. prosto neverovatno da postoji neko ko non stop jedno te isto pise o mitrovicu.


covece, daj statistiku mitrovica ove sezone. sada je nova sezona. fulam + reprezentacija da vidimo na koliko minita postize golova.



druga stvar , taj jovic je dao 5 golova raspaloj fortuni koju su svi punili.




gde je bio taj isti jovic zadnjih 8 kola u ligi, kada su ih punili sa po 6,7 golova razlike.

Manje mitomanisanja

pre 4 godine

Jovke je odigrao sjajno protiv Osasune, zaista šteta što je VAR poništio prvijenac.. Kao što kaže Zizu. Polako. Ovo je potpuno novo okruženje, došao je u jedan od istinskih velikana ovoga sporta. Vrlo vjerovatno najveći pritisak na svijetu je upravo u Realu.. Oni su surovi. Ne praštaju. Na Luki je da ih demantuje. Ja sam uvjeren da hoće. Benzema će da ispadne iz postave, polako... Lukino vrijeme tek dolazi! Samo 21?? O čemu pričamo
(It' Here,

Hahajaha, odigrao sjajno protiv Osasune?
Pa nije to umetnicko klizanje a on je napadac i posao mu je da daje golove!
Koliko golova je dao u preko 200minuta?
Decko sad puni 22, a pogledaj 18 god Rodrigo, promenio ne zemlju nego kontinent, dete za Jovica, 4 godine mladji. Pa mu je trebalo 93 sekunde za prvi gol.
O cemu ti pricas?
Gledaj Feliksa, mladji od Jovica. Promenio zemlju jezik sve isto decko odmah poceo da daje i asistira.
I trece ne znam po cemu zakljucujes da ce Benzema da ispadne? Imao je najbolju sezonu i ove god je nastavio..klasa od napadaca.
Talenat Jovic moze da gleda, uci, igra protiv slabih timova (kao verovatno danas) i da bude sretan ako ga ne posalju na pozajmicu na zimu.
Jer i da da gol, dva, tri, malo je...od njega se ocekuje mnogo vise

marko

pre 4 godine

Mitrović igra fudbal iz 19. veka
(Pera, 19. oktobar 2019 14:50


da ti pomognem posto se ne snalazis,



decko nije mesi. niko ne moze da bude mesi osim njega licno. 6 jovica ne mogu da budu mesi

decko igra odlicno za klub i reprezntaciju.

daleko bolji igraci od njega nikada nista nisu pokazali u reprezentaciji

kezman licno je cucao u celziju na klupi kao najbolji igrac i strelac psv pa nikom nist

tako da mitrovic je pre svega super momak, i igrac takav kakav jeste

Aca

pre 4 godine

Da li je moguce da lazni strucnjaci uporno pljuju Benzemu a on ispratio igrace poput Kake, Di Marije, Ozila, itd...Svi su dolazili i prolazili ali Benzema ne.
(sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 12:22)

To što je Bezema "ispratio" sve ove igrače ne znači i da je to dobro jer je Real trenutno tu gde jeste

zex

pre 4 godine

Nemogu grobari da prebole Real i 60mil. Skuplji nego svi propali grobarcici u Mancesteru. Sve mlade nade Partizana ne vrede koliko transfer Jovica. Marković, Mitrovic, Tošić, Ljajić. I svi igraju po zasluzi neko u amaterskoj ligi neko u Partizanu treba to preboleti. Luka ce uspetu u to nema sumnje.

stat

pre 4 godine

stats kako ti smaras sa jednim te istim tekstom.....
(milan, 19. oktobar 2019 13:28)

Ponavljam iste statističke podatke,ali ne vrtim isti tekst. Vidim da te statistika mnogo nervira jer otkriva stepen manipulacija vas koji pišete bajke. Čak i bez statistike očito je da su Jović i Mitrović dva različita tipa igrača. Jović za jak, timski orijentisan klub koji forsira moderan fudbal, igrač koji učestvuje u kreaciji igre, osim golova ima asistencije, predasistencije.... Mitrović sidraš koji čeka da mu drugi namesti šansu, dobar za neku krš ekipu kakav je engleski drugoligaš (pa pitanje je koliko je dobar i za njih jer su zbog njegovih promašaja u drugoj ligi).

Statistika engleske DRUGE LIGE je bitna taman kao i statistika naše ping pong lige. Druga stvar, a na osnovu nekoliko utakmica ne može se steći prava slika. I treća stvar, kako te nije sramota da porediš Mitrovića na kojeg u Fulamu idu sve lopte, sa Jovićem koji dobija šansu na kašičicu u novom timu s kojim nije uigran i gde mu saigrači ne dodavaju loptu. Prošla sezona je pokazala razliku u klasi između dva igrača. Pomiri se s tim.

Samo jako

pre 4 godine

On je dečko odigrao prvenstvo za mlade bez datog gola...u Realu još nije dao gol.. Zidan mora da stane u odbranu to je normalno i ljudski..ali Jović nije dao gol 6 meseci, to je realnost.

only fools and horses

pre 4 godine

@stats
daj prijatelju statistiku od ove sezone u svim utakmicama
pusti te tvoje kilometarske tekstove i jednu te istu pricu.
(milan, 19. oktobar 2019 14:17)

A pa neće on to. Gde da daje statistiku iz mlade i seniorske reprezentacije i iz Reala. Tu je sve 0. Možda bi mogao da izvuče statistiku sa treninga, to bi mu verovatno odgovaralo.
Da se ne lažemo, Perica je bio daleko veći talenat od Jovića, znamo kako je prošao. I Živković je bio daleko veći talenat, doduše za njega se nadam da će se trgnuti, da nije propao. Za Kežmana da ne pričam, tri godine je bio najbolji strelac Holandske lige, posle je igrao za velike klubove i nije se nigde proslavio.
Hoću da kažem da ta jedna Lukina sezona ne znači baš ništa ako ovako nastavi. I u klubu i u reprezentaciji.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Zato sto mi Srbi volimo da zivimo u proslosti. 
Pa jos zakljucujemo da je jovic klasa prema prosloj godini u ajntrahtu... 
A na vrata kuca novembar, od njega nista..ni u realu ni sa orlovima ni sa orlicima
(Zalosno, 19. oktobar 2019 13:07)

Šta sa orlovima rođače, šta? Jednom je bio starter i odmah dao gol NEMAČKOJ.

Ti bi da čovek daje golove tako što sedi na klupi?

stat

pre 4 godine

@only fools and horses, 19. oktobar 2019 15:09)

Statistika Jovića za mlađe selekcije Srbije. Za Srbiju U16 na 12 utakmica dao 10 golova, za Srbiju U17 na 19 utakmica dao 16 golova, za Srbiju U19 na 13 utakmica dao 10 golova, za Srbiju U21 na 16 utakmica dao 7 golova. Na poslednjem Ep za mlade nije imao učinka jer vezni red Srbije nije bio us tanju da poveže dva dodavanja, a kamoli da prosledi loptu napred. Nije bilo igrača koji je imao bolji skor golova i munutaže u mlađim selekcijama Srbije od Luke Jovića. Prema tome, ne razmećite se svojim neznanjem.

U utakmicama za A tim Srbije dao je 2 gola. Ne znam kako misliš da daje golove za A tim Srbije kad i ne igra.

U Realu je igrao jedan pun meč na kojem je dao nepriznat gol,a na ostalih nekoliko mečeva je ulazio poslednjih 15, 10 ili pet minuta. Ukupno je sakupio blizu 200 minuta u Realu (kad se računaju i pripremne utakmice i preko 200 minuta), zvanično bez gola. "Najboljem" srpskom centarforu Mitroviću je prošle sezone prosek bio gol na svakih 298 minuta, pa je bio neprikosnoven u A timu, i to ne samo tada već i onda kad je grejao klupu u svom timu. Teško je bilo Muslinu da gradi igru i igra pravi fudbal, pa je anti-fudbal i bunarenje na sidraša Mitrovića bila jedina šansa Srbije da postigne gol. Zato je raspali tim Srbije na dnu, a Mitrović u tom raspalom timu "blista".

dosta vise

pre 4 godine

@miladin "niti jedan krsten fudbaler nije rodjen na ovim prostorima" - komentarisao si , nemoj vise jer ne moraju bas svi da citaju misljenje jednog 15 godisnjaka

Miladin

pre 4 godine

Pa sta je momak kriv, ponudjen mu ugovor, sta da ga odbije sto nije kvalitet? Nijedan fudbaler iz Srbije nije za Real, a koliko bi ih odbilo ugovor? Neka ga, nek naplati sta mu ponudjeno, nije on njih puskom terao. Drugo je pitanje sto se na ovim prostorima nikad nije rodio krsten fudbaler, kakve to veze ima s tim momkom. Ko da mi stvarno znamo zbog kakvih finansijskih mahinacija ga Real uopste i izabraio, sigurno ne ne zbog golgeterskih sposobnisti. Sta mi znamo kojim ciframa se njihove knjigovodje bave

Nemanja

pre 4 godine

Neosporno je, da je Jovic veliki talenat i dobar spic, zbog toga je i doveden u klub kakav je Real Madrid. E sada, ima tu nesto drugo, on je isto tako doveden i vidjen kao zamena za Benzemu, a svi znamo kakav je Benzema spic unazad godinama i koliko je efikasan u Realu . Mislim da Jovic nema sanse da dostigne taj nivo i da bude efikasan, kao sto je Benzema. Neka me neko ispravi, ako gresim.
(Kraken 89, 19. oktobar 2019 12:09)
Doveden da glumi Zirua Benzemi,on ummislio da je zvezda neka..

konan

pre 4 godine

Jovic da zahvali Azaru i Bejlu sto su podlozni povredama. Azar koliko god da je igracina, toliko je ocigledno da je slabo fizicki pripremljen igrac.

Mare Maronne

pre 4 godine

Nadam se da ce startovati veceras protiv Majorke,recimo sastav koji bih voleo da vidim Areola Eder Militao-Ramos-Odrozola Mendi,vezni Valverde-Isko-Brahim Diaz,napad Dz. Rodrigez desno,V. Zunior levo i Jovic napad,cisto da se odmore i oporave neki bitni igraci i da se vidi gde je ko spreman trenutno,a to da nije startovao pre Osasune mislim da se varate,bio je starter protiv Viljareala izasao iz igre posle 60. minuta,lepo sto Zizu spusta tenziju oko njega to mu je i posao izmedju ostalog kao trenera,a i normalno je da ce da ga pitaju sto mu nema centarfora od 60 miliona u startnoj postavi i normalno je da ima momak presing zbog ocekivanja i normalno je da mu treba vremena da se adaptira malo duze,u Frankfurtu pre svega ga je docekao Kovac i plus Kostic i Gacinovic i ima dosta Srba i ljudi inace sa ovih prostora koji rade tamo pa se osecao opustenije,nenormalno je jedino sto u Srbiji odmah pljuvanje po momku,sa statiskom ili bez nje,a realno po komentarima ne verujem da je 20% komentatora bilo ikad na Santjago Betnabeu ili tako nekom vecem stadionu u Evropi i gledalo neki veliki klub,gospodo tamo i u takvim klubovima su ocekivanja uvek na najvisem nivou,ne tese se ljudi kao ovde sa ucescima u grupnim fazama,traze se igraci koji to razumeju i mogu da sprovedu u delo zajedno sa takvim trenerom,ili dodju tako formirani ili se radi da formiraju takvu psihu i pristup svakoj utakmici,dakle utisak je da je lepo i odlicno sto se Zizu oglasio,olabavite malo,sportki pozdrav.

Udbasi Poturice

pre 4 godine

(Udbasi Poturice, 19. oktobar 2019 13:34) 
Vama nije lako, ko ste vi da pljujete Jovica?
(zex, 19. oktobar 2019 13:48)
Ja ga pljuvao nisam. O decku sve najbolje. Komentarisao sam tvoj komentar. Malo mi nije normalan. Ali malo.

Kraken 89

pre 4 godine

Neosporno je, da je Jovic veliki talenat i dobar spic, zbog toga je i doveden u klub kakav je Real Madrid. E sada, ima tu nesto drugo, on je isto tako doveden i vidjen kao zamena za Benzemu, a svi znamo kakav je Benzema spic unazad godinama i koliko je efikasan u Realu . Mislim da Jovic nema sanse da dostigne taj nivo i da bude efikasan, kao sto je Benzema. Neka me neko ispravi, ako gresim.

sef strucnog staba

pre 4 godine

@dfsdd To sto je Jovic trenutno clan Reala nikako ne znaci da je bolji fudbaler od Mitrovica, sto uostalom vidjamo vec par godina, a i u reprezentaciji. I Lingard igra u Junajtedu pa nije bolji od Zahe koji igra u Kristal Palasu.

It' Here

pre 4 godine

@its here Benzema ce da ispadne iz postave samo onda kad sam bude rekao “dosta je bilo”, i ode u Kinu ili MLS. Da li je moguce da lazni strucnjaci uporno pljuju Benzemu a on ispratio igrace poput Kake, Di Marije, Ozila, itd...Svi su dolazili i prolazili ali Benzema ne.
(sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 12:22)

Di Maria je špic? Kaka? Ozil? Nemoj da te neko čuje... Prošle sezone je odigrao Karim očajno. Ove je znatno bolji. Ali očigledno je da pada... I pašće. A Jović će ugrabiti tu priliku. A ti idi i šefuj neđe drugo...

It' Here

pre 4 godine

Šta je vama? Pa to su Španci, odvratna Marka.. Ne mogu biti bliži Realu, i naravno da imaju svu slobodu da ih pljuju i igrače i štab i kompletan klub. Jovke je odigrao sjajno protiv Osasune, zaista šteta što je VAR poništio prvijenac.. Kao što kaže Zizu. Polako. Ovo je potpuno novo okruženje, došao je u jedan od istinskih velikana ovoga sporta. Vrlo vjerovatno najveći pritisak na svijetu je upravo u Realu.. Oni su surovi. Ne praštaju. Na Luki je da ih demantuje. Ja sam uvjeren da hoće. Benzema će da ispadne iz postave, polako... Lukino vrijeme tek dolazi! Samo 21?? O čemu pričamo???

stat

pre 4 godine

@dfsdd
Jači klub nikad ne bi kupio Mitrovića jer jači klubovi ne forsiraju taj stil igre, bunarenje na sidraša. Mitrović je većinu svojih golova postigao kao tipičan sidraš. Bunarenje na sidraša forsiraju loši klubovi koji nemaju kvalitetan vezni red, pa ga dugim loptama preskaču, dok je sidraš napadač bez puno fudbalskog umeća i tehnike, nema doprinosa igri u polju....ali bi zato morao da iskoristi svaku šansu u kojoj se nađe jer na njega idu sve lopte. Pogledati recimo meč između Srbije i Švajcarske na SP, tipično bunarenje.
Srbija forsira igru koja savršeno maskira nedostatak fudbalskog umeća A. Mitrovića, a individualni kvalitet ostalih igrača ne dolaze do izražaja, pa taman i da ima nekog čarobnjaka u timu Srbije, taj bi se utopio u sivilo. Zato u Srbiji Mitrović deluje kao spasitelj, ali on je u jačem klubu u Evropi bio bezvredan. Jači klubovi traže druge karakteristike od napadača.
Sem toga, Mitrovićeva statistika prošle sezone je bila katastrofalno loša. U Fulamu su ga hranili loptama. Na preko 110 šuteva Mitrović je dao samo 11 golova i po toj statistici je bio najmanje efikasan centarfor Premijer lige. Davao je gol na svakih 298 minuta. Poređenja radi, Jović je davao gol na svakih 133 minuta u prvenstvu i svakih 95 minuta u Ligi Evrope.
Koliko je kolosalno neznanje fudbalske publike u Srbiji govori i činjenica da se oni pitaju zašto je Real kupio Jovića umesto Mitrovića. To je kao da upitate nekog milijardera zašto ne kupi Yugo umesto Aston Martina.

zex

pre 4 godine

Nemogu grobari da prebole Real i 60mil. Skuplji nego svi propali grobarcici u Mancesteru. Sve mlade nade Partizana ne vrede koliko transfer Jovica. Marković, Mitrovic, Tošić, Ljajić. I svi igraju po zasluzi neko u amaterskoj ligi neko u Partizanu treba to preboleti. Luka ce uspetu u to nema sumnje.

Manje mitomanisanja

pre 4 godine

Jovke je odigrao sjajno protiv Osasune, zaista šteta što je VAR poništio prvijenac.. Kao što kaže Zizu. Polako. Ovo je potpuno novo okruženje, došao je u jedan od istinskih velikana ovoga sporta. Vrlo vjerovatno najveći pritisak na svijetu je upravo u Realu.. Oni su surovi. Ne praštaju. Na Luki je da ih demantuje. Ja sam uvjeren da hoće. Benzema će da ispadne iz postave, polako... Lukino vrijeme tek dolazi! Samo 21?? O čemu pričamo
(It' Here,

Hahajaha, odigrao sjajno protiv Osasune?
Pa nije to umetnicko klizanje a on je napadac i posao mu je da daje golove!
Koliko golova je dao u preko 200minuta?
Decko sad puni 22, a pogledaj 18 god Rodrigo, promenio ne zemlju nego kontinent, dete za Jovica, 4 godine mladji. Pa mu je trebalo 93 sekunde za prvi gol.
O cemu ti pricas?
Gledaj Feliksa, mladji od Jovica. Promenio zemlju jezik sve isto decko odmah poceo da daje i asistira.
I trece ne znam po cemu zakljucujes da ce Benzema da ispadne? Imao je najbolju sezonu i ove god je nastavio..klasa od napadaca.
Talenat Jovic moze da gleda, uci, igra protiv slabih timova (kao verovatno danas) i da bude sretan ako ga ne posalju na pozajmicu na zimu.
Jer i da da gol, dva, tri, malo je...od njega se ocekuje mnogo vise

Miladin

pre 4 godine

Pa sta je momak kriv, ponudjen mu ugovor, sta da ga odbije sto nije kvalitet? Nijedan fudbaler iz Srbije nije za Real, a koliko bi ih odbilo ugovor? Neka ga, nek naplati sta mu ponudjeno, nije on njih puskom terao. Drugo je pitanje sto se na ovim prostorima nikad nije rodio krsten fudbaler, kakve to veze ima s tim momkom. Ko da mi stvarno znamo zbog kakvih finansijskih mahinacija ga Real uopste i izabraio, sigurno ne ne zbog golgeterskih sposobnisti. Sta mi znamo kojim ciframa se njihove knjigovodje bave

stat

pre 4 godine

Neosporno je, da je Jovic veliki talenat i dobar spic, zbog toga je i doveden u klub kakav je Real Madrid. E sada, ima tu nesto drugo, on je isto tako doveden i vidjen kao zamena za Benzemu, a svi znamo kakav je Benzema spic unazad godinama i koliko je efikasan u Realu . Mislim da Jovic nema sanse da dostigne taj nivo i da bude efikasan, kao sto je Benzema. Neka me neko ispravi, ako gresim.
(Kraken 89, 19. oktobar 2019 12:09)
Moguće je da su doveli Jovića da u prvoj sezonu bude rezerva Benzemi, ali mislim ipak da su se nadali potajno da će već u prvoj sezoni Jović zaseniti Benzemu. Benzema ima dosta starih zasluga (ali i dosta promašaja i osporavanja), a Jović sa 21 godinom ne može imati deset sezona iza sebe. Benzema je uigran sa timom, a Jović osim problema sa uigranošću ima problem i sa adaptacijom jer je očito da ga saigrači bojkotuju. Benzema nikad bolji na startu sezone, saigrači ga hrane loptama i možda baš zbog dolaska Jovića grize kao nikad ranije jer bi lako leteo iz prve postave da je drugačije.
S druge strane, Jović je prošle sezone imao bolju statistiku od Benzeme. Prošle sezone Jović u Bundesligi gol na svakih 133 minuta, u Ligi Evrope Jović gol na svakih 95 minuta (trpao Čelziju, Marselju...). Benzema prošle sezone gol na svakih 141 minut, u Ligi Šampiona gol na svakih 147 minuta. Benzema u decembru puni 32 godine, Jović u decembru puni 22. U Jovićevim godinama Benzema je postigao samo šest golova u prvoj sezoni za Real.

Udbasi Poturice

pre 4 godine

Nemogu grobari da prebole Real i 60mil. Skuplji nego svi propali grobarcici u Mancesteru. Sve mlade nade Partizana ne vrede koliko transfer Jovica. Marković, Mitrovic, Tošić, Ljajić. I svi igraju po zasluzi neko u amaterskoj ligi neko u Partizanu treba to preboleti. Luka ce uspetu u to nema sumnje.
(zex, 19. oktobar 2019 13:20)

Au majstore, nije tebi lako. Ako ti znaci nesto, evo ja te zalim.

stat

pre 4 godine

stats kako ti smaras sa jednim te istim tekstom.....
(milan, 19. oktobar 2019 13:28)

Ponavljam iste statističke podatke,ali ne vrtim isti tekst. Vidim da te statistika mnogo nervira jer otkriva stepen manipulacija vas koji pišete bajke. Čak i bez statistike očito je da su Jović i Mitrović dva različita tipa igrača. Jović za jak, timski orijentisan klub koji forsira moderan fudbal, igrač koji učestvuje u kreaciji igre, osim golova ima asistencije, predasistencije.... Mitrović sidraš koji čeka da mu drugi namesti šansu, dobar za neku krš ekipu kakav je engleski drugoligaš (pa pitanje je koliko je dobar i za njih jer su zbog njegovih promašaja u drugoj ligi).

Statistika engleske DRUGE LIGE je bitna taman kao i statistika naše ping pong lige. Druga stvar, a na osnovu nekoliko utakmica ne može se steći prava slika. I treća stvar, kako te nije sramota da porediš Mitrovića na kojeg u Fulamu idu sve lopte, sa Jovićem koji dobija šansu na kašičicu u novom timu s kojim nije uigran i gde mu saigrači ne dodavaju loptu. Prošla sezona je pokazala razliku u klasi između dva igrača. Pomiri se s tim.

Dzoni

pre 4 godine

Nema pola tima i najboljih igraca Modrica Azara Bejla Krosa....idealna šansa za Jovica protiv drugog najslabijeg tima Primere...
Utakmica bas za Jovaru!

milan

pre 4 godine

stats kako ti smaras sa jednim te istim tekstom. vrtis sve kao pokvarena ploca. prosto neverovatno da postoji neko ko non stop jedno te isto pise o mitrovicu.


covece, daj statistiku mitrovica ove sezone. sada je nova sezona. fulam + reprezentacija da vidimo na koliko minita postize golova.



druga stvar , taj jovic je dao 5 golova raspaloj fortuni koju su svi punili.




gde je bio taj isti jovic zadnjih 8 kola u ligi, kada su ih punili sa po 6,7 golova razlike.

sef strucnog staba

pre 4 godine

@its here Benzema ce da ispadne iz postave samo onda kad sam bude rekao “dosta je bilo”, i ode u Kinu ili MLS. Da li je moguce da lazni strucnjaci uporno pljuju Benzemu a on ispratio igrace poput Kake, Di Marije, Ozila, itd...Svi su dolazili i prolazili ali Benzema ne.

Aca

pre 4 godine

Da li je moguce da lazni strucnjaci uporno pljuju Benzemu a on ispratio igrace poput Kake, Di Marije, Ozila, itd...Svi su dolazili i prolazili ali Benzema ne.
(sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 12:22)

To što je Bezema "ispratio" sve ove igrače ne znači i da je to dobro jer je Real trenutno tu gde jeste

stat

pre 4 godine

Luka BUKVALNO SAM zamalo i samo FINALE LIGE EVROPE doneo Ajntrahtu, njegov gol je doneo prolaz protiv Intera, Benfike i još nekoga ne mogu se sad setiti.
Kada je nešto iole ovako veliko uradio Mitar?
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 19. oktobar 2019 15:36)

Luka je, između ostalog, davao u Ligi Evrope odlučujuće golove Interu, Benfiki i Čelziju, a Marselju dva.

Kao što Luka neće nikad biti strelac u engleskoj drugoj ligi, niti pod Tumbakovićem pozivan u nacionalni tim Srbije, tako ni Mitrović neće videti evropske kupove (verovatni ni neki viši rang takmičenja od engleske druge lige), pa ga ne treba kriviti za nešto što nije u stanju da uradi.

civija

pre 4 godine

Zar je moguce da ovi strucnjaci u komentarima,znaju bolje od skauta Reala koji su ga godinama pratili.I resili da bace 100 milki.Pa nisu oni raskalasni bogatuni ko onaj nas,znate vec koji.

Samo jako

pre 4 godine

On je dečko odigrao prvenstvo za mlade bez datog gola...u Realu još nije dao gol.. Zidan mora da stane u odbranu to je normalno i ljudski..ali Jović nije dao gol 6 meseci, to je realnost.

Mare Maronne

pre 4 godine

Nadam se da ce startovati veceras protiv Majorke,recimo sastav koji bih voleo da vidim Areola Eder Militao-Ramos-Odrozola Mendi,vezni Valverde-Isko-Brahim Diaz,napad Dz. Rodrigez desno,V. Zunior levo i Jovic napad,cisto da se odmore i oporave neki bitni igraci i da se vidi gde je ko spreman trenutno,a to da nije startovao pre Osasune mislim da se varate,bio je starter protiv Viljareala izasao iz igre posle 60. minuta,lepo sto Zizu spusta tenziju oko njega to mu je i posao izmedju ostalog kao trenera,a i normalno je da ce da ga pitaju sto mu nema centarfora od 60 miliona u startnoj postavi i normalno je da ima momak presing zbog ocekivanja i normalno je da mu treba vremena da se adaptira malo duze,u Frankfurtu pre svega ga je docekao Kovac i plus Kostic i Gacinovic i ima dosta Srba i ljudi inace sa ovih prostora koji rade tamo pa se osecao opustenije,nenormalno je jedino sto u Srbiji odmah pljuvanje po momku,sa statiskom ili bez nje,a realno po komentarima ne verujem da je 20% komentatora bilo ikad na Santjago Betnabeu ili tako nekom vecem stadionu u Evropi i gledalo neki veliki klub,gospodo tamo i u takvim klubovima su ocekivanja uvek na najvisem nivou,ne tese se ljudi kao ovde sa ucescima u grupnim fazama,traze se igraci koji to razumeju i mogu da sprovedu u delo zajedno sa takvim trenerom,ili dodju tako formirani ili se radi da formiraju takvu psihu i pristup svakoj utakmici,dakle utisak je da je lepo i odlicno sto se Zizu oglasio,olabavite malo,sportki pozdrav.

Šef

pre 4 godine

Di Maria je špic? Kaka? Ozil? Nemoj da te neko čuje... Prošle sezone je odigrao Karim očajno. Ove je znatno bolji. Ali očigledno je da pada... I pašće. A Jović će ugrabiti tu priliku. A ti idi i šefuj neđe drugo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (It' Here,

Pazi ovog "prosle sezone Karim ocajan"?
Hahahaha
Ocajno je tvoje neznanje...Karim maestralan i najbolji igrac Reala proslu sezonu, guglaj da vidis koliko je golova dao. Ove godine takodje maestralan, a Jovara moze da dobije priliku s klupe, danas recimo protiv jednog od najlosijih timova Majorke...i to ako Zizu zeli da odmori svog glavnog napadaca.

Zalosno

pre 4 godine

Neverovatno kako Sergej, koji ove sezone igra dobro, se pljuje stalno, a Jovic ima beskonacno kredita koliko god lose da igra.
(Hahp,

Zato sto mi Srbi volimo da zivimo u proslosti.
Pa jos zakljucujemo da je jovic klasa prema prosloj godini u ajntrahtu...
A na vrata kuca novembar, od njega nista..ni u realu ni sa orlovima ni sa orlicima

Davor

pre 4 godine

Komsije, ne svadjajte se oko Mitrovica i Jovica!
Obojica su dobri igraci. Mitrovic je efikasniji u klubu i repki, a Jovic ce se tek dokazati. Pa i ne bilo to u Realu, dokazat ce se.
I kod nas ima tih podjela ponekad, ali kada se igra za sveti dres, toga nema!
Neku noc na Poljudu, bio tamo...svi kao jedno protiv Madjarona.
https://youtu.be/pdbhmFZSDYw
Nije mi namjera da ikog provociram vec da vidite sto zajednistvo radi. Ovog nema ni na pravoj Maracani. Pozdrav

Ante

pre 4 godine

Ma nek Luka samo ignorira te medije. Nek pita Luku Modrića, što je napravio kad ga je Marca proglasila najvećim promašajem Reala, niti mjesec dana nakon prelaska iz Totenhama. Pa su poslije se posipali pepelom i izvinjavali se. Luka, samo vjera u sebe i privikni se na tim i igru Reala. Najvažnije da te suigrači prihvate, Real je specifičan, tamo su "senatori", jednako važni ko trener, jer ako te suigrači bojkotiraju, odmah mijenjaj klub.

stat

pre 4 godine

@only fools and horses, 19. oktobar 2019 15:09)

Statistika Jovića za mlađe selekcije Srbije. Za Srbiju U16 na 12 utakmica dao 10 golova, za Srbiju U17 na 19 utakmica dao 16 golova, za Srbiju U19 na 13 utakmica dao 10 golova, za Srbiju U21 na 16 utakmica dao 7 golova. Na poslednjem Ep za mlade nije imao učinka jer vezni red Srbije nije bio us tanju da poveže dva dodavanja, a kamoli da prosledi loptu napred. Nije bilo igrača koji je imao bolji skor golova i munutaže u mlađim selekcijama Srbije od Luke Jovića. Prema tome, ne razmećite se svojim neznanjem.

U utakmicama za A tim Srbije dao je 2 gola. Ne znam kako misliš da daje golove za A tim Srbije kad i ne igra.

U Realu je igrao jedan pun meč na kojem je dao nepriznat gol,a na ostalih nekoliko mečeva je ulazio poslednjih 15, 10 ili pet minuta. Ukupno je sakupio blizu 200 minuta u Realu (kad se računaju i pripremne utakmice i preko 200 minuta), zvanično bez gola. "Najboljem" srpskom centarforu Mitroviću je prošle sezone prosek bio gol na svakih 298 minuta, pa je bio neprikosnoven u A timu, i to ne samo tada već i onda kad je grejao klupu u svom timu. Teško je bilo Muslinu da gradi igru i igra pravi fudbal, pa je anti-fudbal i bunarenje na sidraša Mitrovića bila jedina šansa Srbije da postigne gol. Zato je raspali tim Srbije na dnu, a Mitrović u tom raspalom timu "blista".

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Zato sto mi Srbi volimo da zivimo u proslosti. 
Pa jos zakljucujemo da je jovic klasa prema prosloj godini u ajntrahtu... 
A na vrata kuca novembar, od njega nista..ni u realu ni sa orlovima ni sa orlicima
(Zalosno, 19. oktobar 2019 13:07)

Šta sa orlovima rođače, šta? Jednom je bio starter i odmah dao gol NEMAČKOJ.

Ti bi da čovek daje golove tako što sedi na klupi?

Joker

pre 4 godine

Čitam komentare na portalu i pitam se kako je to srpski narod postao žrtva svoje ljubomore, sujete, ostrašćenosti, kompleksa, egocentričnosti ... Ne znam kako, ali znam da nije dobro i da će nam doći glave.

marko

pre 4 godine

realu ne treba igrac tipa mitrovica.


batistuta da se pojavi, pa opet ne bi igrao u realu.


sta vise, dosta je redje nego ranije da se igra sa igracima tipa mitrovic.



ranije kada su igrali tipa vijeri, batistuta i slicni, uvek su imali drugog napadaca pored sebe.


sada svi sve bacaju na brza krila, i igraju iskljucivo sa 1 napadacem koji je brzi nego korpulentni napadaci.

sef strucnog staba

pre 4 godine

@its here Nije bitno da li su napadaci, mnoge je Real pustao niz vodu ali ne i Benzemu. Jednostavno je napadac sa savrsenom trhnikom, zavrsnicom, i odlicnom taktickom obucenoscu gde radi za tim 90 minuta sto neznalice poput tebe ne vide.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

@dfsdd To sto je Jovic trenutno clan Reala nikako ne znaci da je bolji fudbaler od Mitrovica, sto uostalom vidjamo vec par godina, a i u reprezentaciji. I Lingard igra u Junajtedu pa nije bolji od Zahe koji igra u Kristal Palasu.
(sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 12:19)

Hahahahhahahaha, au majko sveta.
Da, Mitar je baš bolji od Jovića, videli smo u prošloj sezoni gde je Luka BUKVALNO SAM zamalo i samo FINALE LIGE EVROPE doneo Ajntrahtu, njegov gol je doneo prolaz protiv Intera, Benfike i još nekoga ne mogu se sad setiti.
Kada je nešto iole ovako veliko uradio Mitar?
Na stranu što on stvarno jeste dobar špic ali REPER DA TI BUDE REPREZENTACIJA Hahahahhahahahahahhahahahah

Pa BRE JEDAN RAMBO PETKOVIĆ ZA NAS NIJE IGRAO

only fools and horses

pre 4 godine

@stats
daj prijatelju statistiku od ove sezone u svim utakmicama
pusti te tvoje kilometarske tekstove i jednu te istu pricu.
(milan, 19. oktobar 2019 14:17)

A pa neće on to. Gde da daje statistiku iz mlade i seniorske reprezentacije i iz Reala. Tu je sve 0. Možda bi mogao da izvuče statistiku sa treninga, to bi mu verovatno odgovaralo.
Da se ne lažemo, Perica je bio daleko veći talenat od Jovića, znamo kako je prošao. I Živković je bio daleko veći talenat, doduše za njega se nadam da će se trgnuti, da nije propao. Za Kežmana da ne pričam, tri godine je bio najbolji strelac Holandske lige, posle je igrao za velike klubove i nije se nigde proslavio.
Hoću da kažem da ta jedna Lukina sezona ne znači baš ništa ako ovako nastavi. I u klubu i u reprezentaciji.

Nemanja

pre 4 godine

Neosporno je, da je Jovic veliki talenat i dobar spic, zbog toga je i doveden u klub kakav je Real Madrid. E sada, ima tu nesto drugo, on je isto tako doveden i vidjen kao zamena za Benzemu, a svi znamo kakav je Benzema spic unazad godinama i koliko je efikasan u Realu . Mislim da Jovic nema sanse da dostigne taj nivo i da bude efikasan, kao sto je Benzema. Neka me neko ispravi, ako gresim.
(Kraken 89, 19. oktobar 2019 12:09)
Doveden da glumi Zirua Benzemi,on ummislio da je zvezda neka..

marko

pre 4 godine

Mitrović igra fudbal iz 19. veka
(Pera, 19. oktobar 2019 14:50


da ti pomognem posto se ne snalazis,



decko nije mesi. niko ne moze da bude mesi osim njega licno. 6 jovica ne mogu da budu mesi

decko igra odlicno za klub i reprezntaciju.

daleko bolji igraci od njega nikada nista nisu pokazali u reprezentaciji

kezman licno je cucao u celziju na klupi kao najbolji igrac i strelac psv pa nikom nist

tako da mitrovic je pre svega super momak, i igrac takav kakav jeste

konan

pre 4 godine

Jovic da zahvali Azaru i Bejlu sto su podlozni povredama. Azar koliko god da je igracina, toliko je ocigledno da je slabo fizicki pripremljen igrac.

dosta vise

pre 4 godine

@miladin "niti jedan krsten fudbaler nije rodjen na ovim prostorima" - komentarisao si , nemoj vise jer ne moraju bas svi da citaju misljenje jednog 15 godisnjaka

Udbasi Poturice

pre 4 godine

(Udbasi Poturice, 19. oktobar 2019 13:34) 
Vama nije lako, ko ste vi da pljujete Jovica?
(zex, 19. oktobar 2019 13:48)
Ja ga pljuvao nisam. O decku sve najbolje. Komentarisao sam tvoj komentar. Malo mi nije normalan. Ali malo.