Olimpizam 128

Ponedeljak, 15.08.2016.

08:06

Đorđević: Guraju jedni druge na nas? Dobro došli

Selektor košarkaške reprezentacije Srbije Aleksandar Đorđević rekao je da je njegov tim ispunio cilj plasmanom u četvrtfinale Olimpijskih igara.

Ðorðeviæ: Guraju jedni druge na nas? Dobro došli IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

128 Komentari

Sortiraj po:

One night in May

pre 8 godina

Kakvo tumacenje u tekstu, kakva dedukcija? Naslov kaze "Guraju jedni druge na nas". Ova recenica na srpskom i po osnovnom logickom aparatu (na koji se pozivate pominjuci dedukciju) znaci: Protivnici na izbegavaju. Obzirom da protivnici mogu da nas izbegnu tako sto nece biti prvi, to znaci da protivnici izbegavaju prvo mesto.
Ovo je znacenje i ne moze biti nista drugo, a Vas svaki pokusaj da to relativizujete pominjanjem dedukcije (nadam se da necemo stici do tautologija i ostalog logickog arsenala) ne menja cinjenice.
(srpski jezik i jos logika, 15. avgust 2016 15:43)

Posto su ti usta puna logike - dakle, prema tebi ili tvom tumacenju selektorovih reci - svi se otimaju da izbegnu prvo mesto i duel sa Srbijom.
Iako to znaci da ce obavezno igrati sa Amerikancima pre finala - dakle, svi izbegavaju Srbiju po cenu da igraju sa Amerima u cetvrtfinalu ili polufinalu.

Je l' to ono sto je tvoj vanvremenski, briljatni um protumacio???
Logika - zbogom, do vidjenja!

cc

pre 8 godina

neki imaju kratko pamcenje ali to nije nista novo, takvih danas ima sve vise. pa da li ste tako lako zaboravili kada smo dobili sve u svojoj grupi pa pukli odmah u cetvrtfinalu?

ubih se od smeha

pre 8 godina

Hahaha izjava u stilu svih izjava pripadnika "nebeskog naroda", u fazonu "najjaci smo, svi nas se plase":))) A u stvarnom zivotu, dobili smo dve "velesile" Venecuelu i Kinu, a izgubili od svih ostalih ozbiljnih ekipa. Ali, opet se nadje nacin da se zamajava ovaj narod kako smo ipak mi najjaci pa nas svi izbegavaju:)))

One night in May

pre 8 godina

(One night in May, 15. avgust 2016 13:26)

opusti se matori, bilo je lepo tog 29.05.1991, ali tvoj zivot danas ugorzava patoloska mrznja prema reprezentaciji...

ako uzmemo medalju, hoces li preziveti?
ake ne uzmemo medalju, hoces li biti srecan do kraja zivota?

jel realno uopste da postoje ljudi kao ti?
(wer, 15. avgust 2016 14:01)

Tvoja mrznja prema meni...matori!!!
Procitaj sta sam napisao od priprema do dana danasnjeg, pa ces videti ds OBOZAVAM nacionalni tim! I Saleta narocito!

A to sto ti mrzis sve sto je vezano za Zvezdu - utice ti ne samo na moc rasudjivanja nego i na sposobnost citanja...
Ubija te mrznja koju ti je idol usadio...

Poslednji skaut

pre 8 godina

Trebalo bi da mozemo do polufinala ko god nam zapao, a onda je i medalja realnost. Ipak mislim da je sledece Evropsko prvenstvo nase zasigurno jer valjda cemo biti kompletni, a ne vidim ko bi mogao da nas ugrozi ( Spanci i Francuzi-smena generacija, Grci i Turci slabi, Talijani verovatno bez Nba zvezda, jos su tu Hrvati i najveca pretnja ako se ikad uozbilje).

Sundjer Boban

pre 8 godina

Australija je dosla spremna i zeljna da od starta igra na max nivou a nasi ocigledno nisu zeleli da urade to da se ne bi ponovilo ono trosenje sa EP kada smo se preterano istrosili u grupi. Plus sto Australiju ide sut i trose se kao da ce ispasti ako izgube Sale nije zeleo da forsira nas tim da bas moramo dobiti po svaku cenu. Ne kazem da je pustena utakmica ne nije ali je spustena lopta u zavrsnici jer kad ih vec tako ide ne treba se previse istrositi da bi se pobedilo. Nakon toga nastavilo se bez puno trosenja da se plasiramo u 1/4. Spanija slicno radi polako dize formu ne krecu odmah kao blesavi da sve pobede po svaku cenu eto oni su tesno izgubili od Hrvatske i Brazila a mogli su obe da pobede no nisu zeleli da se preterano trose odmah vec polako i verom u sebe gazenje Litvanije i Argentine veceras najverovatnije.

srpski jezik i jos logika

pre 8 godina

Onda je tumacenje u clanku potpuno pogresno...a tvoja dedukcija nepostojeca!
(One night in May, 15. avgust 2016 13:26)

Kakvo tumacenje u tekstu, kakva dedukcija? Naslov kaze "Guraju jedni druge na nas". Ova recenica na srpskom i po osnovnom logickom aparatu (na koji se pozivate pominjuci dedukciju) znaci: Protivnici na izbegavaju. Obzirom da protivnici mogu da nas izbegnu tako sto nece biti prvi, to znaci da protivnici izbegavaju prvo mesto.
Ovo je znacenje i ne moze biti nista drugo, a Vas svaki pokusaj da to relativizujete pominjanjem dedukcije (nadam se da necemo stici do tautologija i ostalog logickog arsenala) ne menja cinjenice.

u prolazu

pre 8 godina

Ove novinarske price da neko nekog "gura" na Srbiju je samo da bi imalo sta da se pise, i da malo hvalimo sami sebe. Nema sanse da bilo ko iz druge grupe zeli da pre da igra protiv Australije ili Francuske umesto protiv Srbije. I Australija i Francuska su nam pokazali na ovom turniru da su jaci od nas i pobedili nas. Zasto uvek imamo ovako previsoko misljenje o nama, a posle bas zbog tog previsokog misljenja kukamo gde su medalje?

Jole

pre 8 godina

Djordjevicu, spusti se malo na zemlju, zasto bi neko izbegavao nas pa naleteo na jace od nas (Australija i Francuska koji su bili bolji od nas u direktnim duelima)? Strasno glupa izjava naseg selektora!
(djole, 15. avgust 2016 14:53)

Strasno glup komentar! Izjavio je potpuno suprotno, da se guraju NA nas.

wer

pre 8 godina

(One night in May, 15. avgust 2016 13:26)

opusti se matori, bilo je lepo tog 29.05.1991, ali tvoj zivot danas ugorzava patoloska mrznja prema reprezentaciji...

ako uzmemo medalju, hoces li preziveti?
ake ne uzmemo medalju, hoces li biti srecan do kraja zivota?

jel realno uopste da postoje ljudi kao ti?

asa ba-sa

pre 8 godina

Све је то ок,ал не могу да разумем толику тренерову тврдоглавост да толико форсира бирчевића да је то више страшно,човек против кинеза је имао негативан индекс корисности а са друге стране,мало даје шансу Недовићу,ово све ок!

djole

pre 8 godina

Djordjevicu, spusti se malo na zemlju, zasto bi neko izbegavao nas pa naleteo na jace od nas (Australija i Francuska koji su bili bolji od nas u direktnim duelima)? Strasno glupa izjava naseg selektora!

pera kojot

pre 8 godina

Prema RTS-u, tačnije na njihovom teletekstu pročitah
oko 12 sati da se naš protivnik već zna - ŠPANIJA!!!
Iako Španci nikako ne mogu biti prvi u svojoj grupi,
to za tzv. "javni servis" nije nemoguće.

One night in May

pre 8 godina

Mi smo cetvrti u grupi!

Kako se to guraju na nas - kad igramo protiv prvog???
Jedino mogu svi da se bore za to prvo mesto da bi igrali protiv nas, a ne da guraju nekog???

Matematika, bas teska nauka za pojedine/mnoge, a toliko jednostavna...
(One night in May, 15. avgust 2016 09:53)

Izgleda da je srpski jezik jos tezi. Znacenje njegovih reci je da se bore da izbegnu Srbiju, odnosno beze od prvog mesta.
(ah, oh, 15. avgust 2016 11:55)

Onda je tumacenje u clanku potpuno pogresno...a tvoja dedukcija nepostojeca!

Skitra

pre 8 godina

Ako se uvijek koncentrises da pobijedis sljedecu utakmicu i ne pruzas najbolju igru u sadasnjoj, onda nikad neces pruziti najbolju igru xD

buda

pre 8 godina

Svi koji kritikuju izbor igraca nisu nikada nista trenirali u zivotu... jer da jesu, znali bi da tim ne cini 12 najboljih, vec 12 koji se najbolje uklope, pa makar i motivaciono kao stimara :)

Ivan

pre 8 godina

Protiv koga?
Najbolje- Hrvstska
Sredina- Litva ili Argentina
Nevalja- protiv Spanije
Litvu zadnji put smo dobili na EP2013 u Sloveniji.
(Zoran, 15. avgust 2016 11:41)

Nema to veze kada smo ih poslednji put dobili. Sada bi nam Litvanija bila najbolja opcija od svih, cak i od hrvata. Veoma limitirana ekipa, sa dva kvalitetna igraca. Nedostatak kvaliteta nadoknadjuju opstom tucom protivnika koju im sudije dozvoljavaju. Problem je sto, nemaju sve sudije isti kriterijum, pa ce ih neki sve poizbacivati do poluvremena.

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

Ne, ne i ne. Obecao si medalju, nisi jos ispunio cilj, ako je ne doneses pakuj kofere, ako doneses svaka cast majstore ispunio si obecano iako sam na strani Marjanovica bio, i bicu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 15. avgust 2016 09:02)
Рекао је човек борићемо се за медаљу, и они се људи и даље боре, а шта ти радиш, чекаш њихов пораз, бедно.. па ја имам осећај да још неки једва чекају евентуални лош резултат... ал нека како сејеш, тако ћеш и жети.

dzhoni

pre 8 godina

aj da drmnemo tu litvaniju vec jednom, ne secam se kad smo ih poslednji put dobili
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kifla, 15. avgust 2016 08:53)

2013 EP, ne tako davno...

Milan

pre 8 godina

Da li je moguće da ovde zaista preovladava mišljenje da smo pustili Francusku? Jeste li videli koš Parkera na par sekundi pre kraja ili vam je neko prepričao? Jako težak šut, ono se ne namešta.

vinski

pre 8 godina

Pa ti si Đorđeviću gurao protivnike posebice Francuze ispred sebe da budeš četvrti i izbjegneš SAD do finala ! Zašto ti sad smeta ako neko kalkulira i u drugoj skupini ?!

Zoran

pre 8 godina

Protiv koga?
Najbolje- Hrvstska
Sredina- Litva ili Argentina
Nevalja- protiv Spanije
Litvu zadnji put smo dobili na EP2013 u Sloveniji.

Tomy

pre 8 godina

Reče čovek koji sumanuto izbegava amerikance do potencijalnog finala! Daj molim te! 4. u grupi- to je sigurno realan poredak...kako da ne!! da bi bio najbolji trebas dobit najbolje i točka. a kukavicluk i igrice se obiju o glavu uvek. samo kazem.(dean, 15. avgust 2016 10:29) Rece covek cija reprezentacija namerno izgubi vaterpolo od velesile u tom sportu...
(Ivan, 15. avgust 2016 11:11)
Koji covek je rekao,on nije ništa rekao nego novinari!!

Knez

pre 8 godina

Reče čovek koji sumanuto izbegava amerikance do potencijalnog finala! Daj molim te! 4. u grupi- to je sigurno realan poredak...kako da ne!! da bi bio najbolji trebas dobit najbolje i točka. a kukavicluk i igrice se obiju o glavu uvek. samo kazem.
(dean, 15. avgust 2016 10:29)

Kome ti pricas o izbegavanju? Pa vi izbegavate Srbiju kako znate i umete, i u košarci i u vaterpolu. Gubite od Nigerije u basketu, od Francuske u vaterpolu, samo da izbegnete Srbiju, a ti nemaš stida nego komentarišeš neko izbegavanje i reprezentaciju Srbije na srpskom portalu? Nije te sramota, ej bre sramota.

Ivan

pre 8 godina

Reče čovek koji sumanuto izbegava amerikance do potencijalnog finala! Daj molim te! 4. u grupi- to je sigurno realan poredak...kako da ne!! da bi bio najbolji trebas dobit najbolje i točka. a kukavicluk i igrice se obiju o glavu uvek. samo kazem.
(dean, 15. avgust 2016 10:29)

Rece covek cija reprezentacija namerno izgubi vaterpolo od velesile u tom sportu...

Psujeta

pre 8 godina

Prestanite sa tim pricama o kalkulaciji. I da jeste iskalkulisao, nadam se da je znao kako kalkulise i da ima spreman, veoma, veoma dobar plan za 1/4 finale. A te babine price da se kalkulacija obija o glavu.... Vidim spancima se obilo 9 medalja od 2006 godine (ukupno na OI, EP i SP i mesano zlato, srebro, bronza).

Dag Kristi

pre 8 godina

@Trebinje
Ti si prognozer sa kristalnom raspalom kuglom,a ja sam uz ovaj tim od pocetka do kraja.Ako smatras da si sjajan prognozer to sto si potrevio da cemo da dobijemo Kinu i Venecuelu,onda ti svi mi ovde skidamo kapu zbog "majstorstva".Ajde prosvetli nas i reci sa kim igramo u cetvrtfinalu,da ne gledamo veceras?

ah, oh

pre 8 godina

Mi smo cetvrti u grupi!

Kako se to guraju na nas - kad igramo protiv prvog???
Jedino mogu svi da se bore za to prvo mesto da bi igrali protiv nas, a ne da guraju nekog???

Matematika, bas teska nauka za pojedine/mnoge, a toliko jednostavna...
(One night in May, 15. avgust 2016 09:53)

Izgleda da je srpski jezik jos tezi. Znacenje njegovih reci je da se bore da izbegnu Srbiju, odnosno beze od prvog mesta.

šetač

pre 8 godina

Bravo Sale sve je rečeno u "Svaka dobra lopta, pomoć, blokada, dodirnuta lopta, sve su to neke stvari koje od ekipe čine pobedničku i šampionsku."

Dacha

pre 8 godina

Ja ne znam da li su nama potrebne dvorske lude ili igraci koji ce da doprinesu igri,svi hvale Stimca da doprinosi atmosferi u ekipi pa majku mi jer on dvorska luda ili igrac koji treba da da upadne da odmeni Radulju i Jokica kada se umore ili kada udju u problem sa licnim greskama,a pogotovo sto igramo bez krstene cetvorke u timu,Bircevic sam Bog zna cime je on zasluzio mesto u timu,Macvan sasvim solidan igrac ali totalno van forme zbog povrede,Jokic,Markovic i Kalinic odlicni u odbrani ali beskorisni u napadu,Jovic jos i ima tu asistenciju pa doprinosi ali covek bez suta i u postavci sa njima trojicom u petorci jasno je da smo limitirani skroz u napadu,svi protivnicki igrace se koncentrisu na Bogdanovica ili Tea a njih puste i to je skoro odbranjen napad,zato i ne treba da cudi da je ucinak Bogdanovica u duelu sa jacim ekipama slabiji jer jednostavno procitani smo. Morao bi Djordjevic da kombinuje petorku da nikada u isto vreme na terenu ne budu Markovic,Jovic i Kalinic ali kako kad nemamo krstenu ni trojku ni cetvorku u ekipi,Kalinic se gura na cetvorku a realno sa boljim igracima na toj poziciji nema sansu, a Teo i Bogdan ne mogu da igraju 40 min svaku utakmicu,sad se tek vidi koliko tu fali Bjelica jer covek igra sve od keca do cetvorke bez problema. I zato se najvise plasim Litvanije iz one tamo grupe jer realno najjaci su na visokim igracima a mi tu nemamo cime da im odgovorimo,moracemo da skupljamo u odbrani a oni ce da uzvlace loptu spolja i svi znamo kakvi su litvanci suteri. Navijam svim srcem za nasu reprezentaciju pa videcemo kako ce da prodjemo,ako uzmemo medalju dizacemo ih u nebesa a pre svega Djordjevica a ako kiksnemo u 1/4 finalu mislim da bi realno trebalo da potrazimo drugog selektora jer on je selektirao ekipu a svi vidimo kako i trebao bi da odgovara za to,manimo se toga legenda koja nas je zaduzila i te price,od stare slave se ne zivi,imamo extra igrace i to moramo da iskoristimo a ne zbog necije sujete da gubimo medalje!

Srđan

pre 8 godina

Nemamo čime da se hvalimo. Nismo dobili ni jednu ozbiljnu ekipu u grupi. Imamo razloga da sumnjamo u ovu ekipu i trenera.
Ko ovo poredi da SP u Španiji, treba da se sjeti da nam se tamo poslije grupe vratio Krstić, koji je bio apsolutni faktor X ostatak prvenstva.

djc-xxx

pre 8 godina

@celalionac
Odlična prognoza, ali Litvanija je protivnik koji nama, realno, najmanje odgovara... Zato se bojim da nisi u pravu što se tiče krajnjeg ishoda.
To ti je isto kao što su odbojkašice naletele na Rusiju :-)

Dragan

pre 8 godina

Respekt za Bobija ali malo realnosti molim,
kad citam komentare stece se utisak da je
covjek najdominantniji tj. najbolji centar
svih vremena. Napred momci, napred Sale,
napre Srbijo!

Dragoljub

pre 8 godina

Kako vam nije jasno da posle poraza od Australije više nismo mogli da budemo drugi (osima ako oni kiksnu), pa smo onda jurili četvrto mesto.
Jednostavno su procenili da je bolje da rizikujemo u četvrtfinalu (pošto su u drugoj grupi sve ekipe manje-više izjednačene) i da izbegnemo Amere u eventualnom polufinalu.

celalionac

pre 8 godina

nasa Grupa je bila dosta psihicki laksa , znao se plasman reprezentacija posle treceg kola ... uz to imamo i dan odmora vise od protivnika .
Zbog toga je realno ocekivati da 3 od 4 reprezentacije iz nase grupe prodju u 1/2 finale

Moje prognoza vecerasnjih duela

Brazil - Nigerija ... prva utakmica u raspletu nece se domacin brukati pobeda Brazila
Spanija - Argentina ... Spanci digli formu , Argentina preiskusna ( citaj stara ) pobeda Spanaca
Litvanija - Hrvatska ... pobeda Litve ...izvinite susjedi , pokazali ste labilnost i neozbiljnost protiv Nigerije ... Litvanija ce biti agresivnija , poslednja utakmica ,ide na Srbiju koju je pobedila pre godinu dana i izbegava Ameriku do finala

Grupa B
1. Litvanija
2. Spanija
3. Argentina
4. Hrvatska

1/4 Finale
Amerika- Hrvatska ( 95% - 5% ) susjedi kako ?!
Australija - Argentina ( 60%-40%) Australija odmornija
Spanija - Francuska ( 75%-25% )
Litvanija - Srbija ( 49%-51% ) Mi smo odmorniji , inace igraju prljavu i agresivnu kosarku ...daleko od toga da nam leze

Eto ... ja se raspisao ...Tezak sam laik , ali vidi se i bez knjiga sta ce biti :-D

Pozdrav svim ljubiteljima naseg sporta i nadajmo se nasem cudu
Ej da ... ako prodje ovo sto sam prorekao :-D Spanija - Amerika Australija - Srbija polufinale sto i nije tako lose

Ivan NS

pre 8 godina

Nemamo čime da se hvalimo. Nismo dobili ni jednu ozbiljnu ekipu u grupi. Imamo razloga da sumnjamo u ovu ekipu i trenera.
Ko ovo poredi da SP u Španiji, treba da se sjeti da nam se tamo poslije grupe vratio Krstić, koji je bio apsolutni faktor X ostatak prvenstva.
(Srđan, 15. avgust 2016 10:07)

Sa strane gledano, Krstić je bio faktor X. Dečko je igrao sa jednom i po nogom, pošto mu je druga, koju je do tada operisao dva puta, bila na 30% snage. Sreća, pa se nije obogaljio za ceo život. Sada, u Riju, hvala Bogu bar su svi potpuno zdravi i spremni. A dokle ćemo otići, zavisi od mnogo stvari. Iskreno, meni se dopada igra u zadnja tri meča, a ti dečko ako si očekivao da ćemo olako dobiti Francuze, i uopste Amere, idi bavi se boćanjem!

Bajern Minhen

pre 8 godina

Idealan scenario je Litvanija, jet imamo neke neraščišćene račune sa njima...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lovernj, 15. avgust 2016 08:19)

Imaju i oni sa nama, još od 1995-e i pošteno nam naplaćuju sa kamatom već godinama.

dean

pre 8 godina

Reče čovek koji sumanuto izbegava amerikance do potencijalnog finala! Daj molim te! 4. u grupi- to je sigurno realan poredak...kako da ne!! da bi bio najbolji trebas dobit najbolje i točka. a kukavicluk i igrice se obiju o glavu uvek. samo kazem.

ne(t)ko iz mase

pre 8 godina

Sad si glasan kad si se oterasio Amerikanaca (tankiranje protiv Francuza) i ciljano išao na 4. poziciju u grupi. Toliko o tome da ti ne kombiniraš i da se time ne baviš.

wer

pre 8 godina

sine, pa to kao da smo sa bobjem osvojili brdo zlatnih medalja, te da je zaduzio reprezentaciju maestralnim partijama koje se i dan danas prepricavaju?

ipak ne verujem da su crveni 'stubovi srbstva' toliki nesrecnici da ovako izlivaju zuc na reprezentaciju. to je ipak debeli zalizani, i armija srednjoskolaca gladnih dzaba sendvica

Zmaj

pre 8 godina

Djordjevic vidi sansu da ako prodjemo u polufinale onda niko nece smeti da ga kritikuje zbog izbora tima i igara u grupi. Cinjenica je da ce tako i biti. Ako izgubimo sledeci mec bice lavina kritika na njegov racun narocito zbog Stimca koji je realno zalutao u tim i zbog njegovog "stava" da ne zove Bobija s kojim bi lako prosli grupu i ne bi bilo sve ove gungule. Dakle, cetvrtfinale je biti ili ne biti za Djorjevica...

box

pre 8 godina

Ne znam kako ljudi ne shvataju da Bobi u ovoj reprezentaciji i da je otisao ne bi bio prva centarska opcija a ovde se predstavlja kao da nam kompletna igra od njega zavisi. Naravno bolje bi bilo da je otisao umesto Stimca (iako Stimac daje motivaciono puno ovoj reprezentaciji)al daleko da bi nam bio kljucni igrac. Imao bi velike probleme u odbrani a iako jako dobro trci za svoju visinu nije dovoljno pokretan da bi ispratio u potpunosti igru koju forsira Sale. Bio bi svakako plus u ekipi ali nikako neko oko koga bi se igra vrtela. Nadam se da ce biti u timu na sledecem okupljanju reprezentacije zato sto vredi ali manje vredi od Jokica ili Raduljice koji konacno igra na nivou za koji je sposoban.

Covicu ,stize kletva sa Kosova

pre 8 godina

Dal je moguce ovoliko hejtera!!???
Aman ljudi sta vam je vise!!??
Lecite frustracije na drugim mestima... Niko vam nikada ne valja!!!
Svi ste pametniji od Djordjevica.

maja

pre 8 godina

Evo ja biram Nedovica,ostali mlaki prosek.Lagano,+8(osam)za nase u borbi za polufinale.Ps.Vaseg Mocarta izuzimam,decko van svake konkurencije.

coldplayer

pre 8 godina

@debeli
Koji je tvoj problem???Pa i da je tako nece to javno da kaze.Sta tu moralises majstore.Za koga ti navijas inace???Mora da si onaj od vecitih "pljuvaca" i malo onog dobrog sto imamo a to je sigurno ovaj covek.Kad citam neke komentare sve me jeza hvata kad vidim kakvih ljudi ima.

Pantelija

pre 8 godina

Dok sam se ja aktivno bavio sportom, na pitanje protiv koga igramo naš odgovor je uvek bio:"Nama je svejedno ko će od nas izgubiti".I vrlo često je zaista i bilo tako.Mnoge smo pobeđivali, a ja (kao sujeveran) pomislih da je možda stvarno zbog toga što se nikoga nismo bojali.

Zuba

pre 8 godina

aj da drmnemo tu litvaniju vec jednom, ne secam se kad smo ih poslednji put dobili
(kifla, 15. avgust 2016 08:53)



Ni ja se nesecam ali znam kad je bilo najvaznije. 1995.

Kizony

pre 8 godina

Stizem utisak da je Sale, tokom takmičenja po grupama, težio ka tome da ekipu previše ne optereti, kako bi snagu i svežinu sačuvao za eliminacionu fazu, ali i donekle da sakrije adute i sačuva glavne igrače od eventualnih povreda. Otuda i veća minutaža Štimca, Birče, pa i Mačvana (koji je,inače, više nego solidan igrač), pa i pomalo čudne startne petorke. Ujedno ih je i razigravao, kako bi mogli da, bar na kratko, dostojno domene glavne igrače u nastavku takmičenja. Pri tome, nikad se ne zna kad neko od pomenutih može da "eksplodira" (0;

Verovatno nije želeo da ponovi grešku sa prethodnog EP (dobili sve u grupi), kada je forma pogrešno tempirana, pa smo u polufinalu ostali bez svežine.

Sve u svemu, puna podrška Saletu i Timu, ma šta god uradili. Verujem u vas i medalju.

Che

pre 8 godina

ne baviš se kalkulacijama?svi smo znali da su francuzi pobedili pre nego što je počeo meč.da francuzi nisu dali ni jedan koš zategao bi neko auto koš.sad ti morališeš o kalkulacijama i držiš nekome lekcije o poštenju.u drugoj grupi je borba na život i smrt i nema mesta kalkulacijama.
(debeli, 15. avgust 2016 09:29)

Pa nije naivan da kaze,da kalkulisali smo, namerno smo izgubili protiv Francuske,jer smo zelelo da izbegnemo Ameriku u sledecoj fazi,posto nam je glavni cilj da stignemo do finala.To se tako ne radi zvanicno, i to treba da ti bude jasno, ovo nije ulicni basket, ovo je zvanicno takmicenje i mora da se pazi kakve se izjave daju medijima.
Djordjevic jako dobro zna sta radi i zasto to radi.U mecu sa francuskom je nadmudrio njihovog trenera, a mec sa amerikom je pokazao da mozemo i sa njima,malo je falilo...nadam se da cemo u finale s njima...da im vratimo, a ako nista, onda bar da ih namucimo dobro.

Trener

pre 8 godina

Budimo realni mi smo 4. u grupi i kao takvi najlaksi protivnik narocito laksi od USA i Australije gde su nas oba tima dobila sa pola gasa.
Oni ljudi u drugoj grupi logicno hoce da budu prvi pa da se ukrste sa nama a ne poslednji pa da idu na USA. I mi bi isto da smo na njihovom mestu.
Da imamo Bobija ne bi bilo tako i bili bi prvi ili drugi u grupi.

boza pub

pre 8 godina

samo ne litvanci, sa njima bi bilo vrlo tesko. licno prizeljkujem komsije, lepe uspomene nas vezu za njih. protiv njih samo sami sebe mozemo pobediti. put u polufinale bi nam bio otvoren.

darko

pre 8 godina

Vicesampion sveta je ispunio cilj plasmanom u cetvrtfinale, u grupi gdje je bilo dovoljno dobiti Kinu i Venecuelu.Evo citam i ne verujem.Nadam se da samo pokusava skinuti pritisak sa ekipe :)

lebo

pre 8 godina

neko reče 'imamo Stimca,Bircevica,Macvana,biće problem kad Teo ode..'..
pa brate pogledaj ko čeka poziv:Radičević,Micov,Bjelica,Erceg,Musli,Boban,Mitrović,Lučić,Zagorac,Guduric,Jelovac,pa još par klinaca iz mladjih kategorija,pa tu je i Balša Koprivica iz SAD-a koji je projektovan da bude top10 pik '19e.
Jednostavno i dalje imamo te neke čudne odluke/misteriozne povrede ali bože moj.

Bićemo jaki kao zemlja na evropskom.

navijac

pre 8 godina

Secam se da je, ne tako davno, na jednom odbojkaskom prvenstvu Rusija namerno izgubila od Spanije da bi dosla na nas, racunajuci na lak prolaz, pa smo ih pregazili. Takvu uvredljivu i podcenjivacku kalkulaciju je Nikola Grbic prokomentarisao: "...kada čujem da je neko namerno izgubio da bi došao u moju grupu, jer misli da će tako lakše da prođe dalje... E, to meni malo smeta. Mislim da je to svima smetalo i da nam je još više dalo snage i morala da odigramo onako kako smo odigrali. Ponosan sam, jer smo dokazali da ako kalkulišeš da ti se to pre ili kasnije obije o glavu. I rezultatski i moralno."

Tako treba i sada.

obey the brave

pre 8 godina

Pogrešno tumačite. Kad jedni druge guraju na Srbiju to znači da ne žele da igraju sa Srbijom, jer je Srbija težak protivnik. To je pohvalno za Srbiju.

centar

pre 8 godina

vi koji pisete ne na Spaniju, ili ste glupi pa ne kapirate da sa njima ne mozemo da igramo bar pre polufinala, a sa amerima ne mozemo pre finala.

citat molim

pre 8 godina

Ne, ne i ne. Obecao si medalju, nisi jos ispunio cilj, ako je ne doneses pakuj kofere, ako doneses svaka cast majstore ispunio si obecano iako sam na strani Marjanovica bio, i bicu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 15. avgust 2016 09:02)

Hajde, bas, da vidim citat gde je Djordjevic obecao medalju, pa da se i ja prosvetlim. Napomena: kada neko kaze: "imamo sansu za medalju", ili "boricemo se za medalju", to nije obecanje medalje... Hajde sad, da vidim citat i izvor i datum kada je receno...

nista o nicemu

pre 8 godina

Ne, ne i ne. Obecao si medalju, nisi jos ispunio cilj, ako je ne doneses pakuj kofere, ako doneses svaka cast majstore ispunio si obecano iako sam na strani Marjanovica bio, i bicu.

Nemanja

pre 8 godina

Ne kapiram sta je to pa dobro u nasoj igri ? Izgubili smo 3 utakmice, pobedili 2 ekipe koje su realno ispod nivoa ostalih ekipa ... i ono sto je zapazeno da smo izgubili samo 3 razlike od USA tima (mada sa toliko razlike je izgubila i Francuska). Cinjenica je da nam fale Bjelica i Boban, sa njima bi nadam se mogli da dobijemo francuze, australiju ... verovatno i spaniju, litvaniju i ostale ekipe koje su generalno sa nama u rangu ... USA tim je i dalje nepobediv i pored prividno slabijih partija tj. minimalnih pobeda koje ostvaruju u grupnoj fazi ... igraju taman toliko koliko treba da pobede, a kako se takmicenje bude privodilo kraju tako ce i oni igrati bolje.

Alphonse-Marie-Adolphe de Neuville

pre 8 godina

Pa sad, ako Litvanija namerno izgubi od Hrvatske, onda ta priča ima smisla. Ja ipak očekujem da igramo sa Litvancima u četvrtfinalu.

One night in May

pre 8 godina

Mi smo cetvrti u grupi!

Kako se to guraju na nas - kad igramo protiv prvog???
Jedino mogu svi da se bore za to prvo mesto da bi igrali protiv nas, a ne da guraju nekog???

Matematika, bas teska nauka za pojedine/mnoge, a toliko jednostavna...

Shomika

pre 8 godina

Mislim da nije bitno ko nam dodje u četvrtfinalu, Španci ne mogu na nas što je svakako dobro. Sve ekipe koje su u prošle su prilično ujednačene, Ameri malo ispred svih. Mislim da je pritisak znatno umanjen i da možemo do medalje... Igramo lepo i tečno kad nam igra najbolja petorka, fali nam Bjelica mnogo ali mislim da smo i bez njega konkurenti za najviša odličja. Podrška reprezentaciji bez obzira na ishod. Molim vas ne pominjite Bobija više, nije nam on alibi, ne uklapa se on u ovu igru koju igramo. Ne gutajte tu priču koju serviraju mediji koji uvek traže krivca u nečemu pa se eto uhvatili Bobija. Podržite ove momke, zaslužili su to, čak iako ispadnu.

debeli

pre 8 godina

ne baviš se kalkulacijama?svi smo znali da su francuzi pobedili pre nego što je počeo meč.da francuzi nisu dali ni jedan koš zategao bi neko auto koš.sad ti morališeš o kalkulacijama i držiš nekome lekcije o poštenju.u drugoj grupi je borba na život i smrt i nema mesta kalkulacijama.

Kos

pre 8 godina

Ovo je najizjednaceniji turnir u kosarci u poslednjih ko zna koliko godina! Privilegija je sto smo deo toga! Pritom kvalitet postoji i stvarno ce ove igre biti upisane kao jedne od kosarkaski najjacih pa cak iznad mnogih SP koja su odigrana poslednjih decenija. Mislim da cemo ici na Litvaniju, a tu imamo gorku uspomenu koju treba zaboraviti i pruziti ono sto mozemo. Ne bi me zacudilo da u polufinalu budu sve cetiri ekipe iz nase grupe ili makar tri.

High hopes

pre 8 godina

Mi ćemo našu igru igrati protiv bilo koga, to je sigurno. E sad, ako nas krene šut niko se neće dobro provesti protiv nas. Ako nas ne bude išao šut, kao protiv Litvanije, onda sledi mrcvarenje i neizvesna završnica. U svakom slučaju, niko neće dominirati nad nama u to sam siguran. Ovi momci igraju najlepšu košarku na ovom turniru i zbog toga sam ponosan. Fali mnogo Beli ali šta je tu je. Nadam se da gazimo sve do finala. Puno sreće!

Danijella

pre 8 godina

Glupo bi bilo i bezobrazno da se sada nesto silimo i bahatimo kao izbacicemo ko god da nam dodje itd, ALI ako se mi igramo kosarke kao sto znamo i mozemo, stvarno je sasvim svejedno ko dodje u 1/4 OSIM iskreno Spanije koja nam nekako ne lezi posebno zbog njihovog ljigavog temperamenta...provociranja...pritiska na sudije itd..tu smo tanki! A i Sale bi 100% dobio tehnicku ili dve jer i njega to iritira, glavu dajem. Ovi ostali..Litvanija...Argentina..Hrvatska..svejedno! Ako nam se ukoce ruke kao i to sto ume ponekad..bice nazalost chupavooooo cak i protiv Brazila.

Danijella

pre 8 godina

Glupo bi bilo i bezobrazno da se sada nesto silimo i bahatimo kao izbacicemo ko god da nam dodje itd, ALI ako se mi igramo kosarke kao sto znamo i mozemo, stvarno je sasvim svejedno ko dodje u 1/4 OSIM iskreno Spanije koja nam nekako ne lezi posebno zbog njihovog ljigavog temperamenta...provociranja...pritiska na sudije itd..tu smo tanki! A i Sale bi 100% dobio tehnicku ili dve jer i njega to iritira, glavu dajem. Ovi ostali..Litvanija...Argentina..Hrvatska..svejedno! Ako nam se ukoce ruke kao i to sto ume ponekad..bice nazalost chupavooooo cak i protiv Brazila.

fanatik de football

pre 8 godina

Svi se nadaju onoj staroj "Ne daj Bože da se Srbi slože", Srbija do medalje. Naredjujem vojnici moji "mars na medalju" link https://www.youtube.com/watch?v=MIzRLoFEWfw

Shomika

pre 8 godina

Mislim da nije bitno ko nam dodje u četvrtfinalu, Španci ne mogu na nas što je svakako dobro. Sve ekipe koje su u prošle su prilično ujednačene, Ameri malo ispred svih. Mislim da je pritisak znatno umanjen i da možemo do medalje... Igramo lepo i tečno kad nam igra najbolja petorka, fali nam Bjelica mnogo ali mislim da smo i bez njega konkurenti za najviša odličja. Podrška reprezentaciji bez obzira na ishod. Molim vas ne pominjite Bobija više, nije nam on alibi, ne uklapa se on u ovu igru koju igramo. Ne gutajte tu priču koju serviraju mediji koji uvek traže krivca u nečemu pa se eto uhvatili Bobija. Podržite ove momke, zaslužili su to, čak iako ispadnu.

Kizony

pre 8 godina

Stizem utisak da je Sale, tokom takmičenja po grupama, težio ka tome da ekipu previše ne optereti, kako bi snagu i svežinu sačuvao za eliminacionu fazu, ali i donekle da sakrije adute i sačuva glavne igrače od eventualnih povreda. Otuda i veća minutaža Štimca, Birče, pa i Mačvana (koji je,inače, više nego solidan igrač), pa i pomalo čudne startne petorke. Ujedno ih je i razigravao, kako bi mogli da, bar na kratko, dostojno domene glavne igrače u nastavku takmičenja. Pri tome, nikad se ne zna kad neko od pomenutih može da "eksplodira" (0;

Verovatno nije želeo da ponovi grešku sa prethodnog EP (dobili sve u grupi), kada je forma pogrešno tempirana, pa smo u polufinalu ostali bez svežine.

Sve u svemu, puna podrška Saletu i Timu, ma šta god uradili. Verujem u vas i medalju.

Danijella

pre 8 godina

Glupo bi bilo i bezobrazno da se sada nesto silimo i bahatimo kao izbacicemo ko god da nam dodje itd, ALI ako se mi igramo kosarke kao sto znamo i mozemo, stvarno je sasvim svejedno ko dodje u 1/4 OSIM iskreno Spanije koja nam nekako ne lezi posebno zbog njihovog ljigavog temperamenta...provociranja...pritiska na sudije itd..tu smo tanki! A i Sale bi 100% dobio tehnicku ili dve jer i njega to iritira, glavu dajem. Ovi ostali..Litvanija...Argentina..Hrvatska..svejedno! Ako nam se ukoce ruke kao i to sto ume ponekad..bice nazalost chupavooooo cak i protiv Brazila.

Che

pre 8 godina

ne baviš se kalkulacijama?svi smo znali da su francuzi pobedili pre nego što je počeo meč.da francuzi nisu dali ni jedan koš zategao bi neko auto koš.sad ti morališeš o kalkulacijama i držiš nekome lekcije o poštenju.u drugoj grupi je borba na život i smrt i nema mesta kalkulacijama.
(debeli, 15. avgust 2016 09:29)

Pa nije naivan da kaze,da kalkulisali smo, namerno smo izgubili protiv Francuske,jer smo zelelo da izbegnemo Ameriku u sledecoj fazi,posto nam je glavni cilj da stignemo do finala.To se tako ne radi zvanicno, i to treba da ti bude jasno, ovo nije ulicni basket, ovo je zvanicno takmicenje i mora da se pazi kakve se izjave daju medijima.
Djordjevic jako dobro zna sta radi i zasto to radi.U mecu sa francuskom je nadmudrio njihovog trenera, a mec sa amerikom je pokazao da mozemo i sa njima,malo je falilo...nadam se da cemo u finale s njima...da im vratimo, a ako nista, onda bar da ih namucimo dobro.

High hopes

pre 8 godina

Mi ćemo našu igru igrati protiv bilo koga, to je sigurno. E sad, ako nas krene šut niko se neće dobro provesti protiv nas. Ako nas ne bude išao šut, kao protiv Litvanije, onda sledi mrcvarenje i neizvesna završnica. U svakom slučaju, niko neće dominirati nad nama u to sam siguran. Ovi momci igraju najlepšu košarku na ovom turniru i zbog toga sam ponosan. Fali mnogo Beli ali šta je tu je. Nadam se da gazimo sve do finala. Puno sreće!

celalionac

pre 8 godina

nasa Grupa je bila dosta psihicki laksa , znao se plasman reprezentacija posle treceg kola ... uz to imamo i dan odmora vise od protivnika .
Zbog toga je realno ocekivati da 3 od 4 reprezentacije iz nase grupe prodju u 1/2 finale

Moje prognoza vecerasnjih duela

Brazil - Nigerija ... prva utakmica u raspletu nece se domacin brukati pobeda Brazila
Spanija - Argentina ... Spanci digli formu , Argentina preiskusna ( citaj stara ) pobeda Spanaca
Litvanija - Hrvatska ... pobeda Litve ...izvinite susjedi , pokazali ste labilnost i neozbiljnost protiv Nigerije ... Litvanija ce biti agresivnija , poslednja utakmica ,ide na Srbiju koju je pobedila pre godinu dana i izbegava Ameriku do finala

Grupa B
1. Litvanija
2. Spanija
3. Argentina
4. Hrvatska

1/4 Finale
Amerika- Hrvatska ( 95% - 5% ) susjedi kako ?!
Australija - Argentina ( 60%-40%) Australija odmornija
Spanija - Francuska ( 75%-25% )
Litvanija - Srbija ( 49%-51% ) Mi smo odmorniji , inace igraju prljavu i agresivnu kosarku ...daleko od toga da nam leze

Eto ... ja se raspisao ...Tezak sam laik , ali vidi se i bez knjiga sta ce biti :-D

Pozdrav svim ljubiteljima naseg sporta i nadajmo se nasem cudu
Ej da ... ako prodje ovo sto sam prorekao :-D Spanija - Amerika Australija - Srbija polufinale sto i nije tako lose

navijac

pre 8 godina

Secam se da je, ne tako davno, na jednom odbojkaskom prvenstvu Rusija namerno izgubila od Spanije da bi dosla na nas, racunajuci na lak prolaz, pa smo ih pregazili. Takvu uvredljivu i podcenjivacku kalkulaciju je Nikola Grbic prokomentarisao: "...kada čujem da je neko namerno izgubio da bi došao u moju grupu, jer misli da će tako lakše da prođe dalje... E, to meni malo smeta. Mislim da je to svima smetalo i da nam je još više dalo snage i morala da odigramo onako kako smo odigrali. Ponosan sam, jer smo dokazali da ako kalkulišeš da ti se to pre ili kasnije obije o glavu. I rezultatski i moralno."

Tako treba i sada.

Kos

pre 8 godina

Ovo je najizjednaceniji turnir u kosarci u poslednjih ko zna koliko godina! Privilegija je sto smo deo toga! Pritom kvalitet postoji i stvarno ce ove igre biti upisane kao jedne od kosarkaski najjacih pa cak iznad mnogih SP koja su odigrana poslednjih decenija. Mislim da cemo ici na Litvaniju, a tu imamo gorku uspomenu koju treba zaboraviti i pruziti ono sto mozemo. Ne bi me zacudilo da u polufinalu budu sve cetiri ekipe iz nase grupe ili makar tri.

citat molim

pre 8 godina

Ne, ne i ne. Obecao si medalju, nisi jos ispunio cilj, ako je ne doneses pakuj kofere, ako doneses svaka cast majstore ispunio si obecano iako sam na strani Marjanovica bio, i bicu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 15. avgust 2016 09:02)

Hajde, bas, da vidim citat gde je Djordjevic obecao medalju, pa da se i ja prosvetlim. Napomena: kada neko kaze: "imamo sansu za medalju", ili "boricemo se za medalju", to nije obecanje medalje... Hajde sad, da vidim citat i izvor i datum kada je receno...

Ivan NS

pre 8 godina

Nemamo čime da se hvalimo. Nismo dobili ni jednu ozbiljnu ekipu u grupi. Imamo razloga da sumnjamo u ovu ekipu i trenera.
Ko ovo poredi da SP u Španiji, treba da se sjeti da nam se tamo poslije grupe vratio Krstić, koji je bio apsolutni faktor X ostatak prvenstva.
(Srđan, 15. avgust 2016 10:07)

Sa strane gledano, Krstić je bio faktor X. Dečko je igrao sa jednom i po nogom, pošto mu je druga, koju je do tada operisao dva puta, bila na 30% snage. Sreća, pa se nije obogaljio za ceo život. Sada, u Riju, hvala Bogu bar su svi potpuno zdravi i spremni. A dokle ćemo otići, zavisi od mnogo stvari. Iskreno, meni se dopada igra u zadnja tri meča, a ti dečko ako si očekivao da ćemo olako dobiti Francuze, i uopste Amere, idi bavi se boćanjem!

lebo

pre 8 godina

neko reče 'imamo Stimca,Bircevica,Macvana,biće problem kad Teo ode..'..
pa brate pogledaj ko čeka poziv:Radičević,Micov,Bjelica,Erceg,Musli,Boban,Mitrović,Lučić,Zagorac,Guduric,Jelovac,pa još par klinaca iz mladjih kategorija,pa tu je i Balša Koprivica iz SAD-a koji je projektovan da bude top10 pik '19e.
Jednostavno i dalje imamo te neke čudne odluke/misteriozne povrede ali bože moj.

Bićemo jaki kao zemlja na evropskom.

Pantelija

pre 8 godina

Dok sam se ja aktivno bavio sportom, na pitanje protiv koga igramo naš odgovor je uvek bio:"Nama je svejedno ko će od nas izgubiti".I vrlo često je zaista i bilo tako.Mnoge smo pobeđivali, a ja (kao sujeveran) pomislih da je možda stvarno zbog toga što se nikoga nismo bojali.

obey the brave

pre 8 godina

Pogrešno tumačite. Kad jedni druge guraju na Srbiju to znači da ne žele da igraju sa Srbijom, jer je Srbija težak protivnik. To je pohvalno za Srbiju.

Bajern Minhen

pre 8 godina

Idealan scenario je Litvanija, jet imamo neke neraščišćene račune sa njima...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lovernj, 15. avgust 2016 08:19)

Imaju i oni sa nama, još od 1995-e i pošteno nam naplaćuju sa kamatom već godinama.

Knez

pre 8 godina

Reče čovek koji sumanuto izbegava amerikance do potencijalnog finala! Daj molim te! 4. u grupi- to je sigurno realan poredak...kako da ne!! da bi bio najbolji trebas dobit najbolje i točka. a kukavicluk i igrice se obiju o glavu uvek. samo kazem.
(dean, 15. avgust 2016 10:29)

Kome ti pricas o izbegavanju? Pa vi izbegavate Srbiju kako znate i umete, i u košarci i u vaterpolu. Gubite od Nigerije u basketu, od Francuske u vaterpolu, samo da izbegnete Srbiju, a ti nemaš stida nego komentarišeš neko izbegavanje i reprezentaciju Srbije na srpskom portalu? Nije te sramota, ej bre sramota.

box

pre 8 godina

Ne znam kako ljudi ne shvataju da Bobi u ovoj reprezentaciji i da je otisao ne bi bio prva centarska opcija a ovde se predstavlja kao da nam kompletna igra od njega zavisi. Naravno bolje bi bilo da je otisao umesto Stimca (iako Stimac daje motivaciono puno ovoj reprezentaciji)al daleko da bi nam bio kljucni igrac. Imao bi velike probleme u odbrani a iako jako dobro trci za svoju visinu nije dovoljno pokretan da bi ispratio u potpunosti igru koju forsira Sale. Bio bi svakako plus u ekipi ali nikako neko oko koga bi se igra vrtela. Nadam se da ce biti u timu na sledecem okupljanju reprezentacije zato sto vredi ali manje vredi od Jokica ili Raduljice koji konacno igra na nivou za koji je sposoban.

Ivan

pre 8 godina

Reče čovek koji sumanuto izbegava amerikance do potencijalnog finala! Daj molim te! 4. u grupi- to je sigurno realan poredak...kako da ne!! da bi bio najbolji trebas dobit najbolje i točka. a kukavicluk i igrice se obiju o glavu uvek. samo kazem.
(dean, 15. avgust 2016 10:29)

Rece covek cija reprezentacija namerno izgubi vaterpolo od velesile u tom sportu...

Dragan

pre 8 godina

Respekt za Bobija ali malo realnosti molim,
kad citam komentare stece se utisak da je
covjek najdominantniji tj. najbolji centar
svih vremena. Napred momci, napred Sale,
napre Srbijo!

Dragoljub

pre 8 godina

Kako vam nije jasno da posle poraza od Australije više nismo mogli da budemo drugi (osima ako oni kiksnu), pa smo onda jurili četvrto mesto.
Jednostavno su procenili da je bolje da rizikujemo u četvrtfinalu (pošto su u drugoj grupi sve ekipe manje-više izjednačene) i da izbegnemo Amere u eventualnom polufinalu.

Alphonse-Marie-Adolphe de Neuville

pre 8 godina

Pa sad, ako Litvanija namerno izgubi od Hrvatske, onda ta priča ima smisla. Ja ipak očekujem da igramo sa Litvancima u četvrtfinalu.

Zuba

pre 8 godina

aj da drmnemo tu litvaniju vec jednom, ne secam se kad smo ih poslednji put dobili
(kifla, 15. avgust 2016 08:53)



Ni ja se nesecam ali znam kad je bilo najvaznije. 1995.

Danijella

pre 8 godina

Glupo bi bilo i bezobrazno da se sada nesto silimo i bahatimo kao izbacicemo ko god da nam dodje itd, ALI ako se mi igramo kosarke kao sto znamo i mozemo, stvarno je sasvim svejedno ko dodje u 1/4 OSIM iskreno Spanije koja nam nekako ne lezi posebno zbog njihovog ljigavog temperamenta...provociranja...pritiska na sudije itd..tu smo tanki! A i Sale bi 100% dobio tehnicku ili dve jer i njega to iritira, glavu dajem. Ovi ostali..Litvanija...Argentina..Hrvatska..svejedno! Ako nam se ukoce ruke kao i to sto ume ponekad..bice nazalost chupavooooo cak i protiv Brazila.

Psujeta

pre 8 godina

Prestanite sa tim pricama o kalkulaciji. I da jeste iskalkulisao, nadam se da je znao kako kalkulise i da ima spreman, veoma, veoma dobar plan za 1/4 finale. A te babine price da se kalkulacija obija o glavu.... Vidim spancima se obilo 9 medalja od 2006 godine (ukupno na OI, EP i SP i mesano zlato, srebro, bronza).

Covicu ,stize kletva sa Kosova

pre 8 godina

Dal je moguce ovoliko hejtera!!???
Aman ljudi sta vam je vise!!??
Lecite frustracije na drugim mestima... Niko vam nikada ne valja!!!
Svi ste pametniji od Djordjevica.

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

Ne, ne i ne. Obecao si medalju, nisi jos ispunio cilj, ako je ne doneses pakuj kofere, ako doneses svaka cast majstore ispunio si obecano iako sam na strani Marjanovica bio, i bicu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 15. avgust 2016 09:02)
Рекао је човек борићемо се за медаљу, и они се људи и даље боре, а шта ти радиш, чекаш њихов пораз, бедно.. па ја имам осећај да још неки једва чекају евентуални лош резултат... ал нека како сејеш, тако ћеш и жети.

centar

pre 8 godina

vi koji pisete ne na Spaniju, ili ste glupi pa ne kapirate da sa njima ne mozemo da igramo bar pre polufinala, a sa amerima ne mozemo pre finala.

wer

pre 8 godina

sine, pa to kao da smo sa bobjem osvojili brdo zlatnih medalja, te da je zaduzio reprezentaciju maestralnim partijama koje se i dan danas prepricavaju?

ipak ne verujem da su crveni 'stubovi srbstva' toliki nesrecnici da ovako izlivaju zuc na reprezentaciju. to je ipak debeli zalizani, i armija srednjoskolaca gladnih dzaba sendvica

boza pub

pre 8 godina

samo ne litvanci, sa njima bi bilo vrlo tesko. licno prizeljkujem komsije, lepe uspomene nas vezu za njih. protiv njih samo sami sebe mozemo pobediti. put u polufinale bi nam bio otvoren.

coldplayer

pre 8 godina

@debeli
Koji je tvoj problem???Pa i da je tako nece to javno da kaze.Sta tu moralises majstore.Za koga ti navijas inace???Mora da si onaj od vecitih "pljuvaca" i malo onog dobrog sto imamo a to je sigurno ovaj covek.Kad citam neke komentare sve me jeza hvata kad vidim kakvih ljudi ima.

dzhoni

pre 8 godina

aj da drmnemo tu litvaniju vec jednom, ne secam se kad smo ih poslednji put dobili
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kifla, 15. avgust 2016 08:53)

2013 EP, ne tako davno...

Srđan

pre 8 godina

Nemamo čime da se hvalimo. Nismo dobili ni jednu ozbiljnu ekipu u grupi. Imamo razloga da sumnjamo u ovu ekipu i trenera.
Ko ovo poredi da SP u Španiji, treba da se sjeti da nam se tamo poslije grupe vratio Krstić, koji je bio apsolutni faktor X ostatak prvenstva.

šetač

pre 8 godina

Bravo Sale sve je rečeno u "Svaka dobra lopta, pomoć, blokada, dodirnuta lopta, sve su to neke stvari koje od ekipe čine pobedničku i šampionsku."

pera kojot

pre 8 godina

Prema RTS-u, tačnije na njihovom teletekstu pročitah
oko 12 sati da se naš protivnik već zna - ŠPANIJA!!!
Iako Španci nikako ne mogu biti prvi u svojoj grupi,
to za tzv. "javni servis" nije nemoguće.

Sundjer Boban

pre 8 godina

Australija je dosla spremna i zeljna da od starta igra na max nivou a nasi ocigledno nisu zeleli da urade to da se ne bi ponovilo ono trosenje sa EP kada smo se preterano istrosili u grupi. Plus sto Australiju ide sut i trose se kao da ce ispasti ako izgube Sale nije zeleo da forsira nas tim da bas moramo dobiti po svaku cenu. Ne kazem da je pustena utakmica ne nije ali je spustena lopta u zavrsnici jer kad ih vec tako ide ne treba se previse istrositi da bi se pobedilo. Nakon toga nastavilo se bez puno trosenja da se plasiramo u 1/4. Spanija slicno radi polako dize formu ne krecu odmah kao blesavi da sve pobede po svaku cenu eto oni su tesno izgubili od Hrvatske i Brazila a mogli su obe da pobede no nisu zeleli da se preterano trose odmah vec polako i verom u sebe gazenje Litvanije i Argentine veceras najverovatnije.

buda

pre 8 godina

Svi koji kritikuju izbor igraca nisu nikada nista trenirali u zivotu... jer da jesu, znali bi da tim ne cini 12 najboljih, vec 12 koji se najbolje uklope, pa makar i motivaciono kao stimara :)

Ivan

pre 8 godina

Protiv koga?
Najbolje- Hrvstska
Sredina- Litva ili Argentina
Nevalja- protiv Spanije
Litvu zadnji put smo dobili na EP2013 u Sloveniji.
(Zoran, 15. avgust 2016 11:41)

Nema to veze kada smo ih poslednji put dobili. Sada bi nam Litvanija bila najbolja opcija od svih, cak i od hrvata. Veoma limitirana ekipa, sa dva kvalitetna igraca. Nedostatak kvaliteta nadoknadjuju opstom tucom protivnika koju im sudije dozvoljavaju. Problem je sto, nemaju sve sudije isti kriterijum, pa ce ih neki sve poizbacivati do poluvremena.

Trener

pre 8 godina

Budimo realni mi smo 4. u grupi i kao takvi najlaksi protivnik narocito laksi od USA i Australije gde su nas oba tima dobila sa pola gasa.
Oni ljudi u drugoj grupi logicno hoce da budu prvi pa da se ukrste sa nama a ne poslednji pa da idu na USA. I mi bi isto da smo na njihovom mestu.
Da imamo Bobija ne bi bilo tako i bili bi prvi ili drugi u grupi.

Milan

pre 8 godina

Da li je moguće da ovde zaista preovladava mišljenje da smo pustili Francusku? Jeste li videli koš Parkera na par sekundi pre kraja ili vam je neko prepričao? Jako težak šut, ono se ne namešta.

srpski jezik i jos logika

pre 8 godina

Onda je tumacenje u clanku potpuno pogresno...a tvoja dedukcija nepostojeca!
(One night in May, 15. avgust 2016 13:26)

Kakvo tumacenje u tekstu, kakva dedukcija? Naslov kaze "Guraju jedni druge na nas". Ova recenica na srpskom i po osnovnom logickom aparatu (na koji se pozivate pominjuci dedukciju) znaci: Protivnici na izbegavaju. Obzirom da protivnici mogu da nas izbegnu tako sto nece biti prvi, to znaci da protivnici izbegavaju prvo mesto.
Ovo je znacenje i ne moze biti nista drugo, a Vas svaki pokusaj da to relativizujete pominjanjem dedukcije (nadam se da necemo stici do tautologija i ostalog logickog arsenala) ne menja cinjenice.

Tomy

pre 8 godina

Reče čovek koji sumanuto izbegava amerikance do potencijalnog finala! Daj molim te! 4. u grupi- to je sigurno realan poredak...kako da ne!! da bi bio najbolji trebas dobit najbolje i točka. a kukavicluk i igrice se obiju o glavu uvek. samo kazem.(dean, 15. avgust 2016 10:29) Rece covek cija reprezentacija namerno izgubi vaterpolo od velesile u tom sportu...
(Ivan, 15. avgust 2016 11:11)
Koji covek je rekao,on nije ništa rekao nego novinari!!

darko

pre 8 godina

Vicesampion sveta je ispunio cilj plasmanom u cetvrtfinale, u grupi gdje je bilo dovoljno dobiti Kinu i Venecuelu.Evo citam i ne verujem.Nadam se da samo pokusava skinuti pritisak sa ekipe :)

debeli

pre 8 godina

ne baviš se kalkulacijama?svi smo znali da su francuzi pobedili pre nego što je počeo meč.da francuzi nisu dali ni jedan koš zategao bi neko auto koš.sad ti morališeš o kalkulacijama i držiš nekome lekcije o poštenju.u drugoj grupi je borba na život i smrt i nema mesta kalkulacijama.

nista o nicemu

pre 8 godina

Ne, ne i ne. Obecao si medalju, nisi jos ispunio cilj, ako je ne doneses pakuj kofere, ako doneses svaka cast majstore ispunio si obecano iako sam na strani Marjanovica bio, i bicu.

Zoran

pre 8 godina

Protiv koga?
Najbolje- Hrvstska
Sredina- Litva ili Argentina
Nevalja- protiv Spanije
Litvu zadnji put smo dobili na EP2013 u Sloveniji.

fanatik de football

pre 8 godina

Svi se nadaju onoj staroj "Ne daj Bože da se Srbi slože", Srbija do medalje. Naredjujem vojnici moji "mars na medalju" link https://www.youtube.com/watch?v=MIzRLoFEWfw

Zmaj

pre 8 godina

Djordjevic vidi sansu da ako prodjemo u polufinale onda niko nece smeti da ga kritikuje zbog izbora tima i igara u grupi. Cinjenica je da ce tako i biti. Ako izgubimo sledeci mec bice lavina kritika na njegov racun narocito zbog Stimca koji je realno zalutao u tim i zbog njegovog "stava" da ne zove Bobija s kojim bi lako prosli grupu i ne bi bilo sve ove gungule. Dakle, cetvrtfinale je biti ili ne biti za Djorjevica...

Poslednji skaut

pre 8 godina

Trebalo bi da mozemo do polufinala ko god nam zapao, a onda je i medalja realnost. Ipak mislim da je sledece Evropsko prvenstvo nase zasigurno jer valjda cemo biti kompletni, a ne vidim ko bi mogao da nas ugrozi ( Spanci i Francuzi-smena generacija, Grci i Turci slabi, Talijani verovatno bez Nba zvezda, jos su tu Hrvati i najveca pretnja ako se ikad uozbilje).

djc-xxx

pre 8 godina

@celalionac
Odlična prognoza, ali Litvanija je protivnik koji nama, realno, najmanje odgovara... Zato se bojim da nisi u pravu što se tiče krajnjeg ishoda.
To ti je isto kao što su odbojkašice naletele na Rusiju :-)

Nemanja

pre 8 godina

Ne kapiram sta je to pa dobro u nasoj igri ? Izgubili smo 3 utakmice, pobedili 2 ekipe koje su realno ispod nivoa ostalih ekipa ... i ono sto je zapazeno da smo izgubili samo 3 razlike od USA tima (mada sa toliko razlike je izgubila i Francuska). Cinjenica je da nam fale Bjelica i Boban, sa njima bi nadam se mogli da dobijemo francuze, australiju ... verovatno i spaniju, litvaniju i ostale ekipe koje su generalno sa nama u rangu ... USA tim je i dalje nepobediv i pored prividno slabijih partija tj. minimalnih pobeda koje ostvaruju u grupnoj fazi ... igraju taman toliko koliko treba da pobede, a kako se takmicenje bude privodilo kraju tako ce i oni igrati bolje.

dean

pre 8 godina

Reče čovek koji sumanuto izbegava amerikance do potencijalnog finala! Daj molim te! 4. u grupi- to je sigurno realan poredak...kako da ne!! da bi bio najbolji trebas dobit najbolje i točka. a kukavicluk i igrice se obiju o glavu uvek. samo kazem.

cc

pre 8 godina

neki imaju kratko pamcenje ali to nije nista novo, takvih danas ima sve vise. pa da li ste tako lako zaboravili kada smo dobili sve u svojoj grupi pa pukli odmah u cetvrtfinalu?

Skitra

pre 8 godina

Ako se uvijek koncentrises da pobijedis sljedecu utakmicu i ne pruzas najbolju igru u sadasnjoj, onda nikad neces pruziti najbolju igru xD

Jole

pre 8 godina

Djordjevicu, spusti se malo na zemlju, zasto bi neko izbegavao nas pa naleteo na jace od nas (Australija i Francuska koji su bili bolji od nas u direktnim duelima)? Strasno glupa izjava naseg selektora!
(djole, 15. avgust 2016 14:53)

Strasno glup komentar! Izjavio je potpuno suprotno, da se guraju NA nas.

Dag Kristi

pre 8 godina

@Trebinje
Ti si prognozer sa kristalnom raspalom kuglom,a ja sam uz ovaj tim od pocetka do kraja.Ako smatras da si sjajan prognozer to sto si potrevio da cemo da dobijemo Kinu i Venecuelu,onda ti svi mi ovde skidamo kapu zbog "majstorstva".Ajde prosvetli nas i reci sa kim igramo u cetvrtfinalu,da ne gledamo veceras?

wer

pre 8 godina

(One night in May, 15. avgust 2016 13:26)

opusti se matori, bilo je lepo tog 29.05.1991, ali tvoj zivot danas ugorzava patoloska mrznja prema reprezentaciji...

ako uzmemo medalju, hoces li preziveti?
ake ne uzmemo medalju, hoces li biti srecan do kraja zivota?

jel realno uopste da postoje ljudi kao ti?

ubih se od smeha

pre 8 godina

Hahaha izjava u stilu svih izjava pripadnika "nebeskog naroda", u fazonu "najjaci smo, svi nas se plase":))) A u stvarnom zivotu, dobili smo dve "velesile" Venecuelu i Kinu, a izgubili od svih ostalih ozbiljnih ekipa. Ali, opet se nadje nacin da se zamajava ovaj narod kako smo ipak mi najjaci pa nas svi izbegavaju:)))

One night in May

pre 8 godina

Mi smo cetvrti u grupi!

Kako se to guraju na nas - kad igramo protiv prvog???
Jedino mogu svi da se bore za to prvo mesto da bi igrali protiv nas, a ne da guraju nekog???

Matematika, bas teska nauka za pojedine/mnoge, a toliko jednostavna...

One night in May

pre 8 godina

Mi smo cetvrti u grupi!

Kako se to guraju na nas - kad igramo protiv prvog???
Jedino mogu svi da se bore za to prvo mesto da bi igrali protiv nas, a ne da guraju nekog???

Matematika, bas teska nauka za pojedine/mnoge, a toliko jednostavna...
(One night in May, 15. avgust 2016 09:53)

Izgleda da je srpski jezik jos tezi. Znacenje njegovih reci je da se bore da izbegnu Srbiju, odnosno beze od prvog mesta.
(ah, oh, 15. avgust 2016 11:55)

Onda je tumacenje u clanku potpuno pogresno...a tvoja dedukcija nepostojeca!

asa ba-sa

pre 8 godina

Све је то ок,ал не могу да разумем толику тренерову тврдоглавост да толико форсира бирчевића да је то више страшно,човек против кинеза је имао негативан индекс корисности а са друге стране,мало даје шансу Недовићу,ово све ок!

ah, oh

pre 8 godina

Mi smo cetvrti u grupi!

Kako se to guraju na nas - kad igramo protiv prvog???
Jedino mogu svi da se bore za to prvo mesto da bi igrali protiv nas, a ne da guraju nekog???

Matematika, bas teska nauka za pojedine/mnoge, a toliko jednostavna...
(One night in May, 15. avgust 2016 09:53)

Izgleda da je srpski jezik jos tezi. Znacenje njegovih reci je da se bore da izbegnu Srbiju, odnosno beze od prvog mesta.

Dacha

pre 8 godina

Ja ne znam da li su nama potrebne dvorske lude ili igraci koji ce da doprinesu igri,svi hvale Stimca da doprinosi atmosferi u ekipi pa majku mi jer on dvorska luda ili igrac koji treba da da upadne da odmeni Radulju i Jokica kada se umore ili kada udju u problem sa licnim greskama,a pogotovo sto igramo bez krstene cetvorke u timu,Bircevic sam Bog zna cime je on zasluzio mesto u timu,Macvan sasvim solidan igrac ali totalno van forme zbog povrede,Jokic,Markovic i Kalinic odlicni u odbrani ali beskorisni u napadu,Jovic jos i ima tu asistenciju pa doprinosi ali covek bez suta i u postavci sa njima trojicom u petorci jasno je da smo limitirani skroz u napadu,svi protivnicki igrace se koncentrisu na Bogdanovica ili Tea a njih puste i to je skoro odbranjen napad,zato i ne treba da cudi da je ucinak Bogdanovica u duelu sa jacim ekipama slabiji jer jednostavno procitani smo. Morao bi Djordjevic da kombinuje petorku da nikada u isto vreme na terenu ne budu Markovic,Jovic i Kalinic ali kako kad nemamo krstenu ni trojku ni cetvorku u ekipi,Kalinic se gura na cetvorku a realno sa boljim igracima na toj poziciji nema sansu, a Teo i Bogdan ne mogu da igraju 40 min svaku utakmicu,sad se tek vidi koliko tu fali Bjelica jer covek igra sve od keca do cetvorke bez problema. I zato se najvise plasim Litvanije iz one tamo grupe jer realno najjaci su na visokim igracima a mi tu nemamo cime da im odgovorimo,moracemo da skupljamo u odbrani a oni ce da uzvlace loptu spolja i svi znamo kakvi su litvanci suteri. Navijam svim srcem za nasu reprezentaciju pa videcemo kako ce da prodjemo,ako uzmemo medalju dizacemo ih u nebesa a pre svega Djordjevica a ako kiksnemo u 1/4 finalu mislim da bi realno trebalo da potrazimo drugog selektora jer on je selektirao ekipu a svi vidimo kako i trebao bi da odgovara za to,manimo se toga legenda koja nas je zaduzila i te price,od stare slave se ne zivi,imamo extra igrace i to moramo da iskoristimo a ne zbog necije sujete da gubimo medalje!

One night in May

pre 8 godina

(One night in May, 15. avgust 2016 13:26)

opusti se matori, bilo je lepo tog 29.05.1991, ali tvoj zivot danas ugorzava patoloska mrznja prema reprezentaciji...

ako uzmemo medalju, hoces li preziveti?
ake ne uzmemo medalju, hoces li biti srecan do kraja zivota?

jel realno uopste da postoje ljudi kao ti?
(wer, 15. avgust 2016 14:01)

Tvoja mrznja prema meni...matori!!!
Procitaj sta sam napisao od priprema do dana danasnjeg, pa ces videti ds OBOZAVAM nacionalni tim! I Saleta narocito!

A to sto ti mrzis sve sto je vezano za Zvezdu - utice ti ne samo na moc rasudjivanja nego i na sposobnost citanja...
Ubija te mrznja koju ti je idol usadio...

vinski

pre 8 godina

Pa ti si Đorđeviću gurao protivnike posebice Francuze ispred sebe da budeš četvrti i izbjegneš SAD do finala ! Zašto ti sad smeta ako neko kalkulira i u drugoj skupini ?!

djole

pre 8 godina

Djordjevicu, spusti se malo na zemlju, zasto bi neko izbegavao nas pa naleteo na jace od nas (Australija i Francuska koji su bili bolji od nas u direktnim duelima)? Strasno glupa izjava naseg selektora!

ne(t)ko iz mase

pre 8 godina

Sad si glasan kad si se oterasio Amerikanaca (tankiranje protiv Francuza) i ciljano išao na 4. poziciju u grupi. Toliko o tome da ti ne kombiniraš i da se time ne baviš.

maja

pre 8 godina

Evo ja biram Nedovica,ostali mlaki prosek.Lagano,+8(osam)za nase u borbi za polufinale.Ps.Vaseg Mocarta izuzimam,decko van svake konkurencije.

u prolazu

pre 8 godina

Ove novinarske price da neko nekog "gura" na Srbiju je samo da bi imalo sta da se pise, i da malo hvalimo sami sebe. Nema sanse da bilo ko iz druge grupe zeli da pre da igra protiv Australije ili Francuske umesto protiv Srbije. I Australija i Francuska su nam pokazali na ovom turniru da su jaci od nas i pobedili nas. Zasto uvek imamo ovako previsoko misljenje o nama, a posle bas zbog tog previsokog misljenja kukamo gde su medalje?

One night in May

pre 8 godina

Kakvo tumacenje u tekstu, kakva dedukcija? Naslov kaze "Guraju jedni druge na nas". Ova recenica na srpskom i po osnovnom logickom aparatu (na koji se pozivate pominjuci dedukciju) znaci: Protivnici na izbegavaju. Obzirom da protivnici mogu da nas izbegnu tako sto nece biti prvi, to znaci da protivnici izbegavaju prvo mesto.
Ovo je znacenje i ne moze biti nista drugo, a Vas svaki pokusaj da to relativizujete pominjanjem dedukcije (nadam se da necemo stici do tautologija i ostalog logickog arsenala) ne menja cinjenice.
(srpski jezik i jos logika, 15. avgust 2016 15:43)

Posto su ti usta puna logike - dakle, prema tebi ili tvom tumacenju selektorovih reci - svi se otimaju da izbegnu prvo mesto i duel sa Srbijom.
Iako to znaci da ce obavezno igrati sa Amerikancima pre finala - dakle, svi izbegavaju Srbiju po cenu da igraju sa Amerima u cetvrtfinalu ili polufinalu.

Je l' to ono sto je tvoj vanvremenski, briljatni um protumacio???
Logika - zbogom, do vidjenja!

nista o nicemu

pre 8 godina

Ne, ne i ne. Obecao si medalju, nisi jos ispunio cilj, ako je ne doneses pakuj kofere, ako doneses svaka cast majstore ispunio si obecano iako sam na strani Marjanovica bio, i bicu.

Trener

pre 8 godina

Budimo realni mi smo 4. u grupi i kao takvi najlaksi protivnik narocito laksi od USA i Australije gde su nas oba tima dobila sa pola gasa.
Oni ljudi u drugoj grupi logicno hoce da budu prvi pa da se ukrste sa nama a ne poslednji pa da idu na USA. I mi bi isto da smo na njihovom mestu.
Da imamo Bobija ne bi bilo tako i bili bi prvi ili drugi u grupi.

debeli

pre 8 godina

ne baviš se kalkulacijama?svi smo znali da su francuzi pobedili pre nego što je počeo meč.da francuzi nisu dali ni jedan koš zategao bi neko auto koš.sad ti morališeš o kalkulacijama i držiš nekome lekcije o poštenju.u drugoj grupi je borba na život i smrt i nema mesta kalkulacijama.

Srđan

pre 8 godina

Nemamo čime da se hvalimo. Nismo dobili ni jednu ozbiljnu ekipu u grupi. Imamo razloga da sumnjamo u ovu ekipu i trenera.
Ko ovo poredi da SP u Španiji, treba da se sjeti da nam se tamo poslije grupe vratio Krstić, koji je bio apsolutni faktor X ostatak prvenstva.

dean

pre 8 godina

Reče čovek koji sumanuto izbegava amerikance do potencijalnog finala! Daj molim te! 4. u grupi- to je sigurno realan poredak...kako da ne!! da bi bio najbolji trebas dobit najbolje i točka. a kukavicluk i igrice se obiju o glavu uvek. samo kazem.

Nemanja

pre 8 godina

Ne kapiram sta je to pa dobro u nasoj igri ? Izgubili smo 3 utakmice, pobedili 2 ekipe koje su realno ispod nivoa ostalih ekipa ... i ono sto je zapazeno da smo izgubili samo 3 razlike od USA tima (mada sa toliko razlike je izgubila i Francuska). Cinjenica je da nam fale Bjelica i Boban, sa njima bi nadam se mogli da dobijemo francuze, australiju ... verovatno i spaniju, litvaniju i ostale ekipe koje su generalno sa nama u rangu ... USA tim je i dalje nepobediv i pored prividno slabijih partija tj. minimalnih pobeda koje ostvaruju u grupnoj fazi ... igraju taman toliko koliko treba da pobede, a kako se takmicenje bude privodilo kraju tako ce i oni igrati bolje.

darko

pre 8 godina

Vicesampion sveta je ispunio cilj plasmanom u cetvrtfinale, u grupi gdje je bilo dovoljno dobiti Kinu i Venecuelu.Evo citam i ne verujem.Nadam se da samo pokusava skinuti pritisak sa ekipe :)

vinski

pre 8 godina

Pa ti si Đorđeviću gurao protivnike posebice Francuze ispred sebe da budeš četvrti i izbjegneš SAD do finala ! Zašto ti sad smeta ako neko kalkulira i u drugoj skupini ?!

One night in May

pre 8 godina

Mi smo cetvrti u grupi!

Kako se to guraju na nas - kad igramo protiv prvog???
Jedino mogu svi da se bore za to prvo mesto da bi igrali protiv nas, a ne da guraju nekog???

Matematika, bas teska nauka za pojedine/mnoge, a toliko jednostavna...

ne(t)ko iz mase

pre 8 godina

Sad si glasan kad si se oterasio Amerikanaca (tankiranje protiv Francuza) i ciljano išao na 4. poziciju u grupi. Toliko o tome da ti ne kombiniraš i da se time ne baviš.

ubih se od smeha

pre 8 godina

Hahaha izjava u stilu svih izjava pripadnika "nebeskog naroda", u fazonu "najjaci smo, svi nas se plase":))) A u stvarnom zivotu, dobili smo dve "velesile" Venecuelu i Kinu, a izgubili od svih ostalih ozbiljnih ekipa. Ali, opet se nadje nacin da se zamajava ovaj narod kako smo ipak mi najjaci pa nas svi izbegavaju:)))

maja

pre 8 godina

Evo ja biram Nedovica,ostali mlaki prosek.Lagano,+8(osam)za nase u borbi za polufinale.Ps.Vaseg Mocarta izuzimam,decko van svake konkurencije.

djole

pre 8 godina

Djordjevicu, spusti se malo na zemlju, zasto bi neko izbegavao nas pa naleteo na jace od nas (Australija i Francuska koji su bili bolji od nas u direktnim duelima)? Strasno glupa izjava naseg selektora!

Zmaj

pre 8 godina

Djordjevic vidi sansu da ako prodjemo u polufinale onda niko nece smeti da ga kritikuje zbog izbora tima i igara u grupi. Cinjenica je da ce tako i biti. Ako izgubimo sledeci mec bice lavina kritika na njegov racun narocito zbog Stimca koji je realno zalutao u tim i zbog njegovog "stava" da ne zove Bobija s kojim bi lako prosli grupu i ne bi bilo sve ove gungule. Dakle, cetvrtfinale je biti ili ne biti za Djorjevica...

Shomika

pre 8 godina

Mislim da nije bitno ko nam dodje u četvrtfinalu, Španci ne mogu na nas što je svakako dobro. Sve ekipe koje su u prošle su prilično ujednačene, Ameri malo ispred svih. Mislim da je pritisak znatno umanjen i da možemo do medalje... Igramo lepo i tečno kad nam igra najbolja petorka, fali nam Bjelica mnogo ali mislim da smo i bez njega konkurenti za najviša odličja. Podrška reprezentaciji bez obzira na ishod. Molim vas ne pominjite Bobija više, nije nam on alibi, ne uklapa se on u ovu igru koju igramo. Ne gutajte tu priču koju serviraju mediji koji uvek traže krivca u nečemu pa se eto uhvatili Bobija. Podržite ove momke, zaslužili su to, čak iako ispadnu.

Dacha

pre 8 godina

Ja ne znam da li su nama potrebne dvorske lude ili igraci koji ce da doprinesu igri,svi hvale Stimca da doprinosi atmosferi u ekipi pa majku mi jer on dvorska luda ili igrac koji treba da da upadne da odmeni Radulju i Jokica kada se umore ili kada udju u problem sa licnim greskama,a pogotovo sto igramo bez krstene cetvorke u timu,Bircevic sam Bog zna cime je on zasluzio mesto u timu,Macvan sasvim solidan igrac ali totalno van forme zbog povrede,Jokic,Markovic i Kalinic odlicni u odbrani ali beskorisni u napadu,Jovic jos i ima tu asistenciju pa doprinosi ali covek bez suta i u postavci sa njima trojicom u petorci jasno je da smo limitirani skroz u napadu,svi protivnicki igrace se koncentrisu na Bogdanovica ili Tea a njih puste i to je skoro odbranjen napad,zato i ne treba da cudi da je ucinak Bogdanovica u duelu sa jacim ekipama slabiji jer jednostavno procitani smo. Morao bi Djordjevic da kombinuje petorku da nikada u isto vreme na terenu ne budu Markovic,Jovic i Kalinic ali kako kad nemamo krstenu ni trojku ni cetvorku u ekipi,Kalinic se gura na cetvorku a realno sa boljim igracima na toj poziciji nema sansu, a Teo i Bogdan ne mogu da igraju 40 min svaku utakmicu,sad se tek vidi koliko tu fali Bjelica jer covek igra sve od keca do cetvorke bez problema. I zato se najvise plasim Litvanije iz one tamo grupe jer realno najjaci su na visokim igracima a mi tu nemamo cime da im odgovorimo,moracemo da skupljamo u odbrani a oni ce da uzvlace loptu spolja i svi znamo kakvi su litvanci suteri. Navijam svim srcem za nasu reprezentaciju pa videcemo kako ce da prodjemo,ako uzmemo medalju dizacemo ih u nebesa a pre svega Djordjevica a ako kiksnemo u 1/4 finalu mislim da bi realno trebalo da potrazimo drugog selektora jer on je selektirao ekipu a svi vidimo kako i trebao bi da odgovara za to,manimo se toga legenda koja nas je zaduzila i te price,od stare slave se ne zivi,imamo extra igrace i to moramo da iskoristimo a ne zbog necije sujete da gubimo medalje!

fanatik de football

pre 8 godina

Svi se nadaju onoj staroj "Ne daj Bože da se Srbi slože", Srbija do medalje. Naredjujem vojnici moji "mars na medalju" link https://www.youtube.com/watch?v=MIzRLoFEWfw

u prolazu

pre 8 godina

Ove novinarske price da neko nekog "gura" na Srbiju je samo da bi imalo sta da se pise, i da malo hvalimo sami sebe. Nema sanse da bilo ko iz druge grupe zeli da pre da igra protiv Australije ili Francuske umesto protiv Srbije. I Australija i Francuska su nam pokazali na ovom turniru da su jaci od nas i pobedili nas. Zasto uvek imamo ovako previsoko misljenje o nama, a posle bas zbog tog previsokog misljenja kukamo gde su medalje?

One night in May

pre 8 godina

Mi smo cetvrti u grupi!

Kako se to guraju na nas - kad igramo protiv prvog???
Jedino mogu svi da se bore za to prvo mesto da bi igrali protiv nas, a ne da guraju nekog???

Matematika, bas teska nauka za pojedine/mnoge, a toliko jednostavna...
(One night in May, 15. avgust 2016 09:53)

Izgleda da je srpski jezik jos tezi. Znacenje njegovih reci je da se bore da izbegnu Srbiju, odnosno beze od prvog mesta.
(ah, oh, 15. avgust 2016 11:55)

Onda je tumacenje u clanku potpuno pogresno...a tvoja dedukcija nepostojeca!

box

pre 8 godina

Ne znam kako ljudi ne shvataju da Bobi u ovoj reprezentaciji i da je otisao ne bi bio prva centarska opcija a ovde se predstavlja kao da nam kompletna igra od njega zavisi. Naravno bolje bi bilo da je otisao umesto Stimca (iako Stimac daje motivaciono puno ovoj reprezentaciji)al daleko da bi nam bio kljucni igrac. Imao bi velike probleme u odbrani a iako jako dobro trci za svoju visinu nije dovoljno pokretan da bi ispratio u potpunosti igru koju forsira Sale. Bio bi svakako plus u ekipi ali nikako neko oko koga bi se igra vrtela. Nadam se da ce biti u timu na sledecem okupljanju reprezentacije zato sto vredi ali manje vredi od Jokica ili Raduljice koji konacno igra na nivou za koji je sposoban.

Bajern Minhen

pre 8 godina

Idealan scenario je Litvanija, jet imamo neke neraščišćene račune sa njima...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lovernj, 15. avgust 2016 08:19)

Imaju i oni sa nama, još od 1995-e i pošteno nam naplaćuju sa kamatom već godinama.

One night in May

pre 8 godina

(One night in May, 15. avgust 2016 13:26)

opusti se matori, bilo je lepo tog 29.05.1991, ali tvoj zivot danas ugorzava patoloska mrznja prema reprezentaciji...

ako uzmemo medalju, hoces li preziveti?
ake ne uzmemo medalju, hoces li biti srecan do kraja zivota?

jel realno uopste da postoje ljudi kao ti?
(wer, 15. avgust 2016 14:01)

Tvoja mrznja prema meni...matori!!!
Procitaj sta sam napisao od priprema do dana danasnjeg, pa ces videti ds OBOZAVAM nacionalni tim! I Saleta narocito!

A to sto ti mrzis sve sto je vezano za Zvezdu - utice ti ne samo na moc rasudjivanja nego i na sposobnost citanja...
Ubija te mrznja koju ti je idol usadio...

asa ba-sa

pre 8 godina

Све је то ок,ал не могу да разумем толику тренерову тврдоглавост да толико форсира бирчевића да је то више страшно,човек против кинеза је имао негативан индекс корисности а са друге стране,мало даје шансу Недовићу,ово све ок!

lebo

pre 8 godina

neko reče 'imamo Stimca,Bircevica,Macvana,biće problem kad Teo ode..'..
pa brate pogledaj ko čeka poziv:Radičević,Micov,Bjelica,Erceg,Musli,Boban,Mitrović,Lučić,Zagorac,Guduric,Jelovac,pa još par klinaca iz mladjih kategorija,pa tu je i Balša Koprivica iz SAD-a koji je projektovan da bude top10 pik '19e.
Jednostavno i dalje imamo te neke čudne odluke/misteriozne povrede ali bože moj.

Bićemo jaki kao zemlja na evropskom.

Knez

pre 8 godina

Reče čovek koji sumanuto izbegava amerikance do potencijalnog finala! Daj molim te! 4. u grupi- to je sigurno realan poredak...kako da ne!! da bi bio najbolji trebas dobit najbolje i točka. a kukavicluk i igrice se obiju o glavu uvek. samo kazem.
(dean, 15. avgust 2016 10:29)

Kome ti pricas o izbegavanju? Pa vi izbegavate Srbiju kako znate i umete, i u košarci i u vaterpolu. Gubite od Nigerije u basketu, od Francuske u vaterpolu, samo da izbegnete Srbiju, a ti nemaš stida nego komentarišeš neko izbegavanje i reprezentaciju Srbije na srpskom portalu? Nije te sramota, ej bre sramota.

citat molim

pre 8 godina

Ne, ne i ne. Obecao si medalju, nisi jos ispunio cilj, ako je ne doneses pakuj kofere, ako doneses svaka cast majstore ispunio si obecano iako sam na strani Marjanovica bio, i bicu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nista o nicemu, 15. avgust 2016 09:02)

Hajde, bas, da vidim citat gde je Djordjevic obecao medalju, pa da se i ja prosvetlim. Napomena: kada neko kaze: "imamo sansu za medalju", ili "boricemo se za medalju", to nije obecanje medalje... Hajde sad, da vidim citat i izvor i datum kada je receno...

celalionac

pre 8 godina

nasa Grupa je bila dosta psihicki laksa , znao se plasman reprezentacija posle treceg kola ... uz to imamo i dan odmora vise od protivnika .
Zbog toga je realno ocekivati da 3 od 4 reprezentacije iz nase grupe prodju u 1/2 finale

Moje prognoza vecerasnjih duela

Brazil - Nigerija ... prva utakmica u raspletu nece se domacin brukati pobeda Brazila
Spanija - Argentina ... Spanci digli formu , Argentina preiskusna ( citaj stara ) pobeda Spanaca
Litvanija - Hrvatska ... pobeda Litve ...izvinite susjedi , pokazali ste labilnost i neozbiljnost protiv Nigerije ... Litvanija ce biti agresivnija , poslednja utakmica ,ide na Srbiju koju je pobedila pre godinu dana i izbegava Ameriku do finala

Grupa B
1. Litvanija
2. Spanija
3. Argentina
4. Hrvatska

1/4 Finale
Amerika- Hrvatska ( 95% - 5% ) susjedi kako ?!
Australija - Argentina ( 60%-40%) Australija odmornija
Spanija - Francuska ( 75%-25% )
Litvanija - Srbija ( 49%-51% ) Mi smo odmorniji , inace igraju prljavu i agresivnu kosarku ...daleko od toga da nam leze

Eto ... ja se raspisao ...Tezak sam laik , ali vidi se i bez knjiga sta ce biti :-D

Pozdrav svim ljubiteljima naseg sporta i nadajmo se nasem cudu
Ej da ... ako prodje ovo sto sam prorekao :-D Spanija - Amerika Australija - Srbija polufinale sto i nije tako lose

Ivan NS

pre 8 godina

Nemamo čime da se hvalimo. Nismo dobili ni jednu ozbiljnu ekipu u grupi. Imamo razloga da sumnjamo u ovu ekipu i trenera.
Ko ovo poredi da SP u Španiji, treba da se sjeti da nam se tamo poslije grupe vratio Krstić, koji je bio apsolutni faktor X ostatak prvenstva.
(Srđan, 15. avgust 2016 10:07)

Sa strane gledano, Krstić je bio faktor X. Dečko je igrao sa jednom i po nogom, pošto mu je druga, koju je do tada operisao dva puta, bila na 30% snage. Sreća, pa se nije obogaljio za ceo život. Sada, u Riju, hvala Bogu bar su svi potpuno zdravi i spremni. A dokle ćemo otići, zavisi od mnogo stvari. Iskreno, meni se dopada igra u zadnja tri meča, a ti dečko ako si očekivao da ćemo olako dobiti Francuze, i uopste Amere, idi bavi se boćanjem!

Ivan

pre 8 godina

Reče čovek koji sumanuto izbegava amerikance do potencijalnog finala! Daj molim te! 4. u grupi- to je sigurno realan poredak...kako da ne!! da bi bio najbolji trebas dobit najbolje i točka. a kukavicluk i igrice se obiju o glavu uvek. samo kazem.
(dean, 15. avgust 2016 10:29)

Rece covek cija reprezentacija namerno izgubi vaterpolo od velesile u tom sportu...

Pantelija

pre 8 godina

Dok sam se ja aktivno bavio sportom, na pitanje protiv koga igramo naš odgovor je uvek bio:"Nama je svejedno ko će od nas izgubiti".I vrlo često je zaista i bilo tako.Mnoge smo pobeđivali, a ja (kao sujeveran) pomislih da je možda stvarno zbog toga što se nikoga nismo bojali.

Che

pre 8 godina

ne baviš se kalkulacijama?svi smo znali da su francuzi pobedili pre nego što je počeo meč.da francuzi nisu dali ni jedan koš zategao bi neko auto koš.sad ti morališeš o kalkulacijama i držiš nekome lekcije o poštenju.u drugoj grupi je borba na život i smrt i nema mesta kalkulacijama.
(debeli, 15. avgust 2016 09:29)

Pa nije naivan da kaze,da kalkulisali smo, namerno smo izgubili protiv Francuske,jer smo zelelo da izbegnemo Ameriku u sledecoj fazi,posto nam je glavni cilj da stignemo do finala.To se tako ne radi zvanicno, i to treba da ti bude jasno, ovo nije ulicni basket, ovo je zvanicno takmicenje i mora da se pazi kakve se izjave daju medijima.
Djordjevic jako dobro zna sta radi i zasto to radi.U mecu sa francuskom je nadmudrio njihovog trenera, a mec sa amerikom je pokazao da mozemo i sa njima,malo je falilo...nadam se da cemo u finale s njima...da im vratimo, a ako nista, onda bar da ih namucimo dobro.

wer

pre 8 godina

sine, pa to kao da smo sa bobjem osvojili brdo zlatnih medalja, te da je zaduzio reprezentaciju maestralnim partijama koje se i dan danas prepricavaju?

ipak ne verujem da su crveni 'stubovi srbstva' toliki nesrecnici da ovako izlivaju zuc na reprezentaciju. to je ipak debeli zalizani, i armija srednjoskolaca gladnih dzaba sendvica

Tomy

pre 8 godina

Reče čovek koji sumanuto izbegava amerikance do potencijalnog finala! Daj molim te! 4. u grupi- to je sigurno realan poredak...kako da ne!! da bi bio najbolji trebas dobit najbolje i točka. a kukavicluk i igrice se obiju o glavu uvek. samo kazem.(dean, 15. avgust 2016 10:29) Rece covek cija reprezentacija namerno izgubi vaterpolo od velesile u tom sportu...
(Ivan, 15. avgust 2016 11:11)
Koji covek je rekao,on nije ništa rekao nego novinari!!

High hopes

pre 8 godina

Mi ćemo našu igru igrati protiv bilo koga, to je sigurno. E sad, ako nas krene šut niko se neće dobro provesti protiv nas. Ako nas ne bude išao šut, kao protiv Litvanije, onda sledi mrcvarenje i neizvesna završnica. U svakom slučaju, niko neće dominirati nad nama u to sam siguran. Ovi momci igraju najlepšu košarku na ovom turniru i zbog toga sam ponosan. Fali mnogo Beli ali šta je tu je. Nadam se da gazimo sve do finala. Puno sreće!

Covicu ,stize kletva sa Kosova

pre 8 godina

Dal je moguce ovoliko hejtera!!???
Aman ljudi sta vam je vise!!??
Lecite frustracije na drugim mestima... Niko vam nikada ne valja!!!
Svi ste pametniji od Djordjevica.

Kizony

pre 8 godina

Stizem utisak da je Sale, tokom takmičenja po grupama, težio ka tome da ekipu previše ne optereti, kako bi snagu i svežinu sačuvao za eliminacionu fazu, ali i donekle da sakrije adute i sačuva glavne igrače od eventualnih povreda. Otuda i veća minutaža Štimca, Birče, pa i Mačvana (koji je,inače, više nego solidan igrač), pa i pomalo čudne startne petorke. Ujedno ih je i razigravao, kako bi mogli da, bar na kratko, dostojno domene glavne igrače u nastavku takmičenja. Pri tome, nikad se ne zna kad neko od pomenutih može da "eksplodira" (0;

Verovatno nije želeo da ponovi grešku sa prethodnog EP (dobili sve u grupi), kada je forma pogrešno tempirana, pa smo u polufinalu ostali bez svežine.

Sve u svemu, puna podrška Saletu i Timu, ma šta god uradili. Verujem u vas i medalju.

Dragan

pre 8 godina

Respekt za Bobija ali malo realnosti molim,
kad citam komentare stece se utisak da je
covjek najdominantniji tj. najbolji centar
svih vremena. Napred momci, napred Sale,
napre Srbijo!

obey the brave

pre 8 godina

Pogrešno tumačite. Kad jedni druge guraju na Srbiju to znači da ne žele da igraju sa Srbijom, jer je Srbija težak protivnik. To je pohvalno za Srbiju.

navijac

pre 8 godina

Secam se da je, ne tako davno, na jednom odbojkaskom prvenstvu Rusija namerno izgubila od Spanije da bi dosla na nas, racunajuci na lak prolaz, pa smo ih pregazili. Takvu uvredljivu i podcenjivacku kalkulaciju je Nikola Grbic prokomentarisao: "...kada čujem da je neko namerno izgubio da bi došao u moju grupu, jer misli da će tako lakše da prođe dalje... E, to meni malo smeta. Mislim da je to svima smetalo i da nam je još više dalo snage i morala da odigramo onako kako smo odigrali. Ponosan sam, jer smo dokazali da ako kalkulišeš da ti se to pre ili kasnije obije o glavu. I rezultatski i moralno."

Tako treba i sada.

boza pub

pre 8 godina

samo ne litvanci, sa njima bi bilo vrlo tesko. licno prizeljkujem komsije, lepe uspomene nas vezu za njih. protiv njih samo sami sebe mozemo pobediti. put u polufinale bi nam bio otvoren.

pera kojot

pre 8 godina

Prema RTS-u, tačnije na njihovom teletekstu pročitah
oko 12 sati da se naš protivnik već zna - ŠPANIJA!!!
Iako Španci nikako ne mogu biti prvi u svojoj grupi,
to za tzv. "javni servis" nije nemoguće.

buda

pre 8 godina

Svi koji kritikuju izbor igraca nisu nikada nista trenirali u zivotu... jer da jesu, znali bi da tim ne cini 12 najboljih, vec 12 koji se najbolje uklope, pa makar i motivaciono kao stimara :)

Jole

pre 8 godina

Djordjevicu, spusti se malo na zemlju, zasto bi neko izbegavao nas pa naleteo na jace od nas (Australija i Francuska koji su bili bolji od nas u direktnim duelima)? Strasno glupa izjava naseg selektora!
(djole, 15. avgust 2016 14:53)

Strasno glup komentar! Izjavio je potpuno suprotno, da se guraju NA nas.

Kos

pre 8 godina

Ovo je najizjednaceniji turnir u kosarci u poslednjih ko zna koliko godina! Privilegija je sto smo deo toga! Pritom kvalitet postoji i stvarno ce ove igre biti upisane kao jedne od kosarkaski najjacih pa cak iznad mnogih SP koja su odigrana poslednjih decenija. Mislim da cemo ici na Litvaniju, a tu imamo gorku uspomenu koju treba zaboraviti i pruziti ono sto mozemo. Ne bi me zacudilo da u polufinalu budu sve cetiri ekipe iz nase grupe ili makar tri.

coldplayer

pre 8 godina

@debeli
Koji je tvoj problem???Pa i da je tako nece to javno da kaze.Sta tu moralises majstore.Za koga ti navijas inace???Mora da si onaj od vecitih "pljuvaca" i malo onog dobrog sto imamo a to je sigurno ovaj covek.Kad citam neke komentare sve me jeza hvata kad vidim kakvih ljudi ima.

ah, oh

pre 8 godina

Mi smo cetvrti u grupi!

Kako se to guraju na nas - kad igramo protiv prvog???
Jedino mogu svi da se bore za to prvo mesto da bi igrali protiv nas, a ne da guraju nekog???

Matematika, bas teska nauka za pojedine/mnoge, a toliko jednostavna...
(One night in May, 15. avgust 2016 09:53)

Izgleda da je srpski jezik jos tezi. Znacenje njegovih reci je da se bore da izbegnu Srbiju, odnosno beze od prvog mesta.

Milan

pre 8 godina

Da li je moguće da ovde zaista preovladava mišljenje da smo pustili Francusku? Jeste li videli koš Parkera na par sekundi pre kraja ili vam je neko prepričao? Jako težak šut, ono se ne namešta.

СрбинсонКрусо

pre 8 godina

Ne, ne i ne. Obecao si medalju, nisi jos ispunio cilj, ako je ne doneses pakuj kofere, ako doneses svaka cast majstore ispunio si obecano iako sam na strani Marjanovica bio, i bicu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 15. avgust 2016 09:02)
Рекао је човек борићемо се за медаљу, и они се људи и даље боре, а шта ти радиш, чекаш њихов пораз, бедно.. па ја имам осећај да још неки једва чекају евентуални лош резултат... ал нека како сејеш, тако ћеш и жети.

centar

pre 8 godina

vi koji pisete ne na Spaniju, ili ste glupi pa ne kapirate da sa njima ne mozemo da igramo bar pre polufinala, a sa amerima ne mozemo pre finala.

djc-xxx

pre 8 godina

@celalionac
Odlična prognoza, ali Litvanija je protivnik koji nama, realno, najmanje odgovara... Zato se bojim da nisi u pravu što se tiče krajnjeg ishoda.
To ti je isto kao što su odbojkašice naletele na Rusiju :-)

Ivan

pre 8 godina

Protiv koga?
Najbolje- Hrvstska
Sredina- Litva ili Argentina
Nevalja- protiv Spanije
Litvu zadnji put smo dobili na EP2013 u Sloveniji.
(Zoran, 15. avgust 2016 11:41)

Nema to veze kada smo ih poslednji put dobili. Sada bi nam Litvanija bila najbolja opcija od svih, cak i od hrvata. Veoma limitirana ekipa, sa dva kvalitetna igraca. Nedostatak kvaliteta nadoknadjuju opstom tucom protivnika koju im sudije dozvoljavaju. Problem je sto, nemaju sve sudije isti kriterijum, pa ce ih neki sve poizbacivati do poluvremena.

Danijella

pre 8 godina

Glupo bi bilo i bezobrazno da se sada nesto silimo i bahatimo kao izbacicemo ko god da nam dodje itd, ALI ako se mi igramo kosarke kao sto znamo i mozemo, stvarno je sasvim svejedno ko dodje u 1/4 OSIM iskreno Spanije koja nam nekako ne lezi posebno zbog njihovog ljigavog temperamenta...provociranja...pritiska na sudije itd..tu smo tanki! A i Sale bi 100% dobio tehnicku ili dve jer i njega to iritira, glavu dajem. Ovi ostali..Litvanija...Argentina..Hrvatska..svejedno! Ako nam se ukoce ruke kao i to sto ume ponekad..bice nazalost chupavooooo cak i protiv Brazila.

Zuba

pre 8 godina

aj da drmnemo tu litvaniju vec jednom, ne secam se kad smo ih poslednji put dobili
(kifla, 15. avgust 2016 08:53)



Ni ja se nesecam ali znam kad je bilo najvaznije. 1995.

Dragoljub

pre 8 godina

Kako vam nije jasno da posle poraza od Australije više nismo mogli da budemo drugi (osima ako oni kiksnu), pa smo onda jurili četvrto mesto.
Jednostavno su procenili da je bolje da rizikujemo u četvrtfinalu (pošto su u drugoj grupi sve ekipe manje-više izjednačene) i da izbegnemo Amere u eventualnom polufinalu.

Sundjer Boban

pre 8 godina

Australija je dosla spremna i zeljna da od starta igra na max nivou a nasi ocigledno nisu zeleli da urade to da se ne bi ponovilo ono trosenje sa EP kada smo se preterano istrosili u grupi. Plus sto Australiju ide sut i trose se kao da ce ispasti ako izgube Sale nije zeleo da forsira nas tim da bas moramo dobiti po svaku cenu. Ne kazem da je pustena utakmica ne nije ali je spustena lopta u zavrsnici jer kad ih vec tako ide ne treba se previse istrositi da bi se pobedilo. Nakon toga nastavilo se bez puno trosenja da se plasiramo u 1/4. Spanija slicno radi polako dize formu ne krecu odmah kao blesavi da sve pobede po svaku cenu eto oni su tesno izgubili od Hrvatske i Brazila a mogli su obe da pobede no nisu zeleli da se preterano trose odmah vec polako i verom u sebe gazenje Litvanije i Argentine veceras najverovatnije.

Danijella

pre 8 godina

Glupo bi bilo i bezobrazno da se sada nesto silimo i bahatimo kao izbacicemo ko god da nam dodje itd, ALI ako se mi igramo kosarke kao sto znamo i mozemo, stvarno je sasvim svejedno ko dodje u 1/4 OSIM iskreno Spanije koja nam nekako ne lezi posebno zbog njihovog ljigavog temperamenta...provociranja...pritiska na sudije itd..tu smo tanki! A i Sale bi 100% dobio tehnicku ili dve jer i njega to iritira, glavu dajem. Ovi ostali..Litvanija...Argentina..Hrvatska..svejedno! Ako nam se ukoce ruke kao i to sto ume ponekad..bice nazalost chupavooooo cak i protiv Brazila.

Zoran

pre 8 godina

Protiv koga?
Najbolje- Hrvstska
Sredina- Litva ili Argentina
Nevalja- protiv Spanije
Litvu zadnji put smo dobili na EP2013 u Sloveniji.

wer

pre 8 godina

(One night in May, 15. avgust 2016 13:26)

opusti se matori, bilo je lepo tog 29.05.1991, ali tvoj zivot danas ugorzava patoloska mrznja prema reprezentaciji...

ako uzmemo medalju, hoces li preziveti?
ake ne uzmemo medalju, hoces li biti srecan do kraja zivota?

jel realno uopste da postoje ljudi kao ti?

Poslednji skaut

pre 8 godina

Trebalo bi da mozemo do polufinala ko god nam zapao, a onda je i medalja realnost. Ipak mislim da je sledece Evropsko prvenstvo nase zasigurno jer valjda cemo biti kompletni, a ne vidim ko bi mogao da nas ugrozi ( Spanci i Francuzi-smena generacija, Grci i Turci slabi, Talijani verovatno bez Nba zvezda, jos su tu Hrvati i najveca pretnja ako se ikad uozbilje).

cc

pre 8 godina

neki imaju kratko pamcenje ali to nije nista novo, takvih danas ima sve vise. pa da li ste tako lako zaboravili kada smo dobili sve u svojoj grupi pa pukli odmah u cetvrtfinalu?

šetač

pre 8 godina

Bravo Sale sve je rečeno u "Svaka dobra lopta, pomoć, blokada, dodirnuta lopta, sve su to neke stvari koje od ekipe čine pobedničku i šampionsku."

Dag Kristi

pre 8 godina

@Trebinje
Ti si prognozer sa kristalnom raspalom kuglom,a ja sam uz ovaj tim od pocetka do kraja.Ako smatras da si sjajan prognozer to sto si potrevio da cemo da dobijemo Kinu i Venecuelu,onda ti svi mi ovde skidamo kapu zbog "majstorstva".Ajde prosvetli nas i reci sa kim igramo u cetvrtfinalu,da ne gledamo veceras?

srpski jezik i jos logika

pre 8 godina

Onda je tumacenje u clanku potpuno pogresno...a tvoja dedukcija nepostojeca!
(One night in May, 15. avgust 2016 13:26)

Kakvo tumacenje u tekstu, kakva dedukcija? Naslov kaze "Guraju jedni druge na nas". Ova recenica na srpskom i po osnovnom logickom aparatu (na koji se pozivate pominjuci dedukciju) znaci: Protivnici na izbegavaju. Obzirom da protivnici mogu da nas izbegnu tako sto nece biti prvi, to znaci da protivnici izbegavaju prvo mesto.
Ovo je znacenje i ne moze biti nista drugo, a Vas svaki pokusaj da to relativizujete pominjanjem dedukcije (nadam se da necemo stici do tautologija i ostalog logickog arsenala) ne menja cinjenice.

Alphonse-Marie-Adolphe de Neuville

pre 8 godina

Pa sad, ako Litvanija namerno izgubi od Hrvatske, onda ta priča ima smisla. Ja ipak očekujem da igramo sa Litvancima u četvrtfinalu.

Psujeta

pre 8 godina

Prestanite sa tim pricama o kalkulaciji. I da jeste iskalkulisao, nadam se da je znao kako kalkulise i da ima spreman, veoma, veoma dobar plan za 1/4 finale. A te babine price da se kalkulacija obija o glavu.... Vidim spancima se obilo 9 medalja od 2006 godine (ukupno na OI, EP i SP i mesano zlato, srebro, bronza).

Skitra

pre 8 godina

Ako se uvijek koncentrises da pobijedis sljedecu utakmicu i ne pruzas najbolju igru u sadasnjoj, onda nikad neces pruziti najbolju igru xD

dzhoni

pre 8 godina

aj da drmnemo tu litvaniju vec jednom, ne secam se kad smo ih poslednji put dobili
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kifla, 15. avgust 2016 08:53)

2013 EP, ne tako davno...

One night in May

pre 8 godina

Kakvo tumacenje u tekstu, kakva dedukcija? Naslov kaze "Guraju jedni druge na nas". Ova recenica na srpskom i po osnovnom logickom aparatu (na koji se pozivate pominjuci dedukciju) znaci: Protivnici na izbegavaju. Obzirom da protivnici mogu da nas izbegnu tako sto nece biti prvi, to znaci da protivnici izbegavaju prvo mesto.
Ovo je znacenje i ne moze biti nista drugo, a Vas svaki pokusaj da to relativizujete pominjanjem dedukcije (nadam se da necemo stici do tautologija i ostalog logickog arsenala) ne menja cinjenice.
(srpski jezik i jos logika, 15. avgust 2016 15:43)

Posto su ti usta puna logike - dakle, prema tebi ili tvom tumacenju selektorovih reci - svi se otimaju da izbegnu prvo mesto i duel sa Srbijom.
Iako to znaci da ce obavezno igrati sa Amerikancima pre finala - dakle, svi izbegavaju Srbiju po cenu da igraju sa Amerima u cetvrtfinalu ili polufinalu.

Je l' to ono sto je tvoj vanvremenski, briljatni um protumacio???
Logika - zbogom, do vidjenja!