Tenis 86

Nedelja, 24.09.2023.

08:00

Đoković: Ovo više ne sme da se dešava

Najbolji teniser sveta Novak Đoković nastavlja da se kroz svoj PTPA bori za prava igrača.

Ðokoviæ: Ovo više ne sme da se dešava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Dragi Ivić

pre 1 godinu

Новаче, зашто лепо не гледате своја посла? Зар стварно мислите да ће се наћи неко захвалан од колега кад Вас моћници из тениског врха на свој начин узму на зуб и почну да вас елегантно, размазују, потплићу и спречавају у свему? Зар Вам није било довољно ово готово двогодишње малтертирање и шиканирање? Нека се свако бори како зна и уме. Тенис је индивидуални спорт, зар не?

Stef

pre 1 godinu

Što je vama problem što ljudi hoće da budu plaćeni za svoj rad. Pa kad onda svi kukate na malu prosečnu platu i minimalac niko vam ne kaŸe ako vam je malo menjajte posao. Teniseri jednostavno hoće da dobiju svoj deo kolača od TV prava, sponzora, karata i ostalog. Da nije njih ne bi bilo ni turnira.

Sou Biznis

pre 1 godinu

Ko sme u neku paru da ce Rafa kada se vrati ponovo terorisati Nolu?
Teror pocinje vec na AO!
(S.Galanski&P.Larkinson, 24. septembar 2023 11:27)

Pricas o tenisu ili o terotistickim napadima?

Svetsko a ne mundobasket

pre 1 godinu

Ljudi gorivo nam je najskuplje u Evropi u odnosu na plate! Gas i struja opet rastu! Cene namirnica su otisle i duplo!
Dokle svi cutite i zamlacujete se ovim glupostima!?

Ogi

pre 1 godinu

Zlobni čoveče, Novak dobro zna da ovaj predlog ne može brzo da zaživi i da ako i bude nekad on tad neće igrati. Novak se bori za druge igrače pre svega one koji nisu u vrhu i ne zarađuju puno a doprinose da ova zabava donosi mnogo novca.
(GoranH, 24. septembar 2023 11:00)

Naivni covece, on ce da zaradjuje od organizacije, dokle god trajala.

Ma dajte molim vas, jedno OZBILJNO pitanje za vas sve: Koliko vas veruje da Novak zbog dobre duse hoce da se bori za slabo rangirane? I koliko vam zaista ovo sto govori lici na to? Koliko vas zna da ovo nije nikakva "proleterska" borba, milijarderi atp protiv milijardera i ostalih iz ove organizacije, to je to!
Haj sad uzivajte zamisljajuci Novaka u ulozi Robina Huda,

Vrg

pre 1 godinu

Кладионице у потпуности треба забранити. Ем делују као дрога на свест оних којих се кладе. Извлаче из породица новац који би боље било употребити за школовање деце и завијају их у црно, једнако као коцка. Осим тога, корумпирају и спортисте пред којима се јавља изазов да продају мечеве, за новац већи од оног који би добили ако победе (нарочито такмичари нижег ранга од Новаковог). Још нас на све то обмањују да су ланци кладионица некакве друштвено одговорне организације које брину о добробити читавог друштва. Не треба оне ништа хуманитарно да донирају никоме. То што дају су мрвице наспрњм онога што уграбе. Само их треба спречити да ишта више узимају од глупих и наивних људи. Можда ти људи јесу пунолетни, али очигледно нису у стању да се одупру том злу које им испере мозак. Зато ту држава треба да се умеша, тако што ће проблем решити забраном, принудом и казнама.
(Pantagruel, 24. septembar 2023 08:07)

Ja se ne kladim, ali ne bih ni rekao da je kladionica zlo, kao sto nije ni alkohol na primer. Razumem da je zabavno uloziti sitan novac i poigrati se ili nazdraviti casicom alkohola, popiti ponekad pivo.
Ljudi su ti koji sami naprave problem i ako nece u kladionici, negde drugde ce.

GoranH

pre 1 godinu

malo mu je para postao je alav znaci da mu se blizi kraj teniske karijere
(gus, 24. septembar 2023 08:06)

Zlobni čoveče, Novak dobro zna da ovaj predlog ne može brzo da zaživi i da ako i bude nekad on tad neće igrati. Novak se bori za druge igrače pre svega one koji nisu u vrhu i ne zarađuju puno a doprinose da ova zabava donosi mnogo novca.

Oki

pre 1 godinu

Da je žena i da se bori za ravnopravne nagrade sad bi ga dizali u nebesa i bio bi na svakoj naslovnoj. Ovako se neki tamo Đoković bori za neka tamo prava, koga briga.

Samo pitam

pre 1 godinu

Kako Zvezda i Partizan imaju kladionice za sponzore. Prvo je krenuo Partizan pa onda Zvezda kada su videli koliko para imaju grobari. Jel to nije sukob interesa

Dule Popović

pre 1 godinu

Mi kao narod ne zaslužujemo ovakvog sportistu kao ambasadora naše zemlje !
Koliko površnih i zlonamernih komentara...neverovatno !?
Zavist je naš najjači sport i najizraženija crta mentaliteta.

Novaku novac nije cilj već samo sredstvo za neke više i veće ciljeve...za razliku od većine vas !
U ovakvim situacijama me je stvarno sramota što sam Srbin !

Messi The Goat

pre 1 godinu

Ako smatrate treba zabraniti kladionice, onda ja smatram da treba iz kuća pobacati noževe i makaze te zabraniti vožnju automobila, jerbo su i oni opasni!? Nisu bre opasne kladionice, već ljudi koji tu ulaze.
(Qrajber, 24. septembar 2023 09:17)


Malo si pobrkao lončiće, da bih ti dao paralelu sa tvojim poređenjem, to je kao kada bi se non stop na TV vrtele reklame kako ljudi jedni druge seku i ubadaju noževima i makazama, kada bi na svakom koraku imao scene nasilja sa ovim predmetima, kada bi oni bili sponzori svega i svačega, imali bilborde, banere, postere ma sve.
I onda kad krene nasilje ti kažeš "Ljudi su krivi a ne noževi i makaze" Malo sutra druže, malo sutra...

nebitan lik

pre 1 godinu

Jel vi znate koji porez i namete plaćaju klad na mesečnom nivou, to su ogromne pare, pa se zapitajte zašto država ne radi ništa po top pitanju, štaviše, kao što pojedini ovde komentarišu sve više reklama, marketinga i sl.

lio

pre 1 godinu

Drugovi, sport nije socijalna sluzba, ako ti se ne isplati, nadji drugi posao. Nevidljivu ruku ekonomije niko ne moze da prisili. Ako ne zaradjujes dovoljno, to je znak da nisi dovoljno dobar da bi te publika placala da te gleda.

A niko od njih nije socijalna kategorija. Tenis obicno treniraju deca iz dobrostojecih porodica. Kad sam ja isao u skolu skoro svi smo trenirali fudbal (5 evra se placalo mesecno ali nije bio problem ni ako ne platis jer smo svi bili siromasni i ljudi iz kluba su izlazili u susret), a tenis se placao 150 evra i igrala su ga samo bogataska deca. 150 evra je za posleratno vreme bilo kao 1000 danas.

pitanje

pre 1 godinu

Tenis je sport u kome realno ima najviše par hiljada kvalitetnih igrača u svetu. A fudbalera ima bar sto ako ne i više puta. Podatak da se u tenisu nedeljno okrene nekoliko milijardi evra je sigurno netačan. Zato ko nije sposoban da živi od tenisa neka se bavi nečim drugim.

Ајде

pre 1 godinu

Док је људске похлепе, биће и коцке/кладионица, од како је света и века. Ту никакве забране не помажу. И данас имате илегалне кладионице, поред јавних.

meda

pre 1 godinu

A SAD, sport je organizovan kako biznis i treba da bude organizovan.
Recimo NBA, igrači potpisuju sa ligom kolektivni ugovor kako se dele ukupni prihodi od svega, koji procenat ide igračima (oko 50%) a koji klubovima (koji od toga treba da prate troškove organizacije i sve živo).
U tenisu procenat para koji ide igračima je reda 10%.

Međutim problem je što takav biznis model kao u NBA nije moguć u tenisu, koji je globalni sport, igra se u mnogim zemljama sa različitom razvijenošću, mnogi ATP turniri nisu profitabilni. Takođe slemovi nisu pod ATP-om.

A jeste veliki problem tenisa što mali broj igrača može da živi od igranja. Ako su igrači u prvih 100, definitivno mogu da žive od tenisa, imaju direktno učestvovanje na slemovima (ispadanje u prvoj rundi je oko 80K$), takođe i na mnogim drugim turnirima. Za masterse već treba biti u prvih 50 (na mastersima ispadanje u prvoj rundi nosi oko 20K$).
Ali zato igrači van prvih 100 sastavljaju kraj sa krajem.
Krajinović se npr. penzionisao kad je ispao iz prvih 100 jer nema ekonomskog smisla da opet krene da igra kvalifikacije. I Lajović će da se penzioniše kad ispadne iz prvih 100.

Igračima treba par stotina hiljada godišnje samo da pokriju troškove za učestvovanje na turnirima (neki minimum je da imaju trenera i još jednu osobu za fizikalne terapije i masaže i oporavak posle meča).

A ovi što kukaju kako su sportisti preplaćeni, u čemu ste vi u 100 najboljih u svetu da bi vam prihodi bilo poredivi sa teniserima?

brm

pre 1 godinu

Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.
(Xman, 24. septembar 2023 08:14)

U Premijer ligi, igrači dobijaju 70% svih prihoda, NBA nešto preko 50%, NFL oko 50%...kao i svi ostali profesionalni sportovi u kojima igrači dobijaju oko 50% prihoda. U tenisu igrači dobijaju 20%.

A Novak ovde konkretno priča da turniri imaju prava da sponzorišu kladionice a igrači nemaju, i da onda ti turniri kojima su sponzori kladionice treba novac od tih sponzorstava da dele sa igračima kada već igrači ne smeju da ih sponzorišu...a iskorišćeni su da privuku te sponzore za turnire.

Npr. kladionica hoće da sponzoriše turnir jer na njemu igraju Nole, Nadal, Alcaraz,...turnir direktno profitira od njih, kladionice koriste njihovu reputaciju da se promovišu na turniru na kojem oni igraju, a oni nemaju ništa od toga, jer njima nije dozvoljeno da imaju tog sponzora.

$$$

pre 1 godinu

Kad ne bi bilo kladionica ne bi imali gde da ulaze, mozda bi pokusali da nadju posao u gradjevini, komunalnoj sluzbi, da voze taksi na crno, da nesto rade, da ne dangube po celi dan i sanjaju o bogacenju preko noci.
(Nik BG 58, 24. septembar 2023 10:10)

A sta ako se okrenu ka kriminalnim radnjama?

Laki

pre 1 godinu

Ne budite glupsoni, ako ste već tupsoni. Nije njemu kao njemu malo para, ne bori se isključivo za sebe, već generalno za teniske kolege, pa se tako bori i za onog 100. i 200. na rang listi, koji ni izbliza nemaju novca kao on ili svetski teniski krem. E tu je njegova veličina, a mizerija svih vas koji ga negativno komentarišete, bez da malo promislite.

Nik BG 58

pre 1 godinu

Nisu bre opasne kladionice, već ljudi koji tu ulaze.
(Qrajber, 24. septembar 2023 09:17)

Kad ne bi bilo kladionica ne bi imali gde da ulaze, mozda bi pokusali da nadju posao u gradjevini, komunalnoj sluzbi, da voze taksi na crno, da nesto rade, da ne dangube po celi dan i sanjaju o bogacenju preko noci.

Stanoycha

pre 1 godinu

A ti Nole lepo ispod krokodila okaci Mozzart. Mislis da neko u ATP i Locoste zna sta je Mozzart? Ako te slucajno provale, reci da se Mozzart u Srbiji racuna kao humanitarna organizacija, a ne kladionica.

fudbaler

pre 1 godinu

Teniser na svetu koji je rangiran kao 150-ti je na neki način golja u savremenom sportu. Fudbaler koji je 150-ti rangiran u fudbalu je teski multimilioner. Evo primera prvih 11-15 glavnih igraca u svakom engleskom klubu su milioneri. To je 18 klubova po 15 igraca 270 minimum. Plus zamene plus treneri. Jos toliko brat bratu. Znaci imas samo u Engleskoj prvoj ligi 500 milionera. A gde je 500 na svetu teniser?

AD

pre 1 godinu

Da li to znači da turniri u dogovoru sa kladionica, kroz neke svoje postupke (npr. vreme igranja meča, ne postavljanja krova), mogu da utiču na rezultat. Turniri se kao bore za integritet tenisera, ali ne spominje se integritet turnira.

zoran

pre 1 godinu

Ooooo igrači su veoma svjesni da postoje kladionice. Kad pukne afera da su challengeri potpuno namješteni pitam se što će ostati od tenisa kao ozbiljnog sporta.
I onda će se netko čuditi kako to, a igrači na challengerima igraju za par tisuća eura ako ga osvoje a ako su favoriti u meču mogu na jednom meču zaraditi lagano 50000 eur.. i onda da to neće raditi kad nagradni fond nije dovoljan da od toga žive i putuju sa turnira na turnir.

objektivnost vam je slaba strana!

pre 1 godinu

2023 godina, ljudi i dalje misle da se od kladionice moze ziveti, no ipak i kladionice isto to misle da se od ljudi moze ziveti, zato ih imamo bukvalno na svakom uglu svakog naseljenog mesta, moze i od kuce, odakle god, ne silaze sa reklama, sponzorisu sve vece klubove... pamet u glavu ljudi..

Mare

pre 1 godinu

99 posto ljudi koji se klade su u minusu. I sam sam prosao kroz to, ok nisam gubio velike pare ali to je samo gubljenje vremena i para

sofronije lll

pre 1 godinu

Nestaćete i jedni i drugi u atomskoj prašini, ako Bog da vrlo uskoro...
(Visoka peć za promašene slučajeve, 22. septembar 2023 20:04)

Poranio si jutros, samo da bi ostavio glup i zajedljiv komentar, ili?

Grunf

pre 1 godinu

Svaka cast, ovakav ljadza u tenisu se vise ne radja!!!!
(Šulj Bizmis, 24. septembar 2023 09:12)

Takav?! Teško! Samo ne znam kakve veze s tenisom imaš?!

dd

pre 1 godinu

pa kladionice su biznis ako de vratimo unazad za vreme stare Juge nije bilo kladionica imali ste sportsku prognozu na nivou cele drzave.

sada imate na hiljade kladionica u drzavama,u mom kraju u krugu od 500metara ima ih cak 7!!! i 5 menjacnica!!!3 banke!!!

znaci Novak je u pravu obrce se ogroman novac koji igraci ne vide.a svi sportisti sveta zaradjuju novac klubovima,vlasnicima,kladionicama...odakle klubu recimo 200mil evra da plati igraca,pa milijarda dolara za budzet?pa to je pre 30-40g bilo nezamislivo!da li je taj novac opran,ko su vlasnici klubova,ko su investitori koji tamo ulazu?

i onda dolazimo u situaciju gde recimo teniser koji je 150 na ATP listi ne moze sve da isfinansira,trenere,avionske karte,neki cak nemaju ni licnog fizioterapeuta?probajte da budete 200-ti u necemu u vasem gradu!a ne na svetu!!!

e zato je ta ideja koju Novak forsira opravdana isa razlogom!obrce se neverovatno veliki novac a teniser koji je recimo 200-ti na svetu ne moze da plati licnog fizioterapeuta!ali ta elita sto se licno bogati mu naravno to nikada nece dozvoliti!nazalost!

Dileya

pre 1 godinu

Vau, nas Nole, moderni Robin Hud. Uzeo bi bogatima da bi podelio siromasnim teniserima. Nesto bi ostavio i za sebe, neku crkavicu, da se nadje u teskim vremenima.

$$$

pre 1 godinu

Nisu bre opasne kladionice, već ljudi koji tu ulaze.
(Qrajber, 24. septembar 2023 09:17)

Dobar komentar...Nije isto kad Zika uplati tiket od 50 dinara ili Pera od 5000 dinara...

Bato

pre 1 godinu

Novak je verovatno u pravu ali ništa neće promeniti.Samo kod nas kladionice sponzori u većini sportova .A tek u svetu glavni sponzori.Imali smo pre neku godinu zabranu kladionica blizu škola a danas su na svakom ćošku i bace po neki dinar u humanitarne svrhe da ih niko ne bi dirao.

Ljubo

pre 1 godinu

Sve je tu odavno jasno,kladionice odlučuju o 50% ishoda mečeva zato i sponzorišu mečeve.Svi oni nameštaju mečeve,čak i ovi najveći a da ne pričam o onima od 20tog pa do zadnjeg a na tabeli.Prosto onaj ko misli da jedan Đoković,Federer i Nadal mogu da gube mečeve od nekog Stahovskog,Darcisa,Pera,Tara Danijela taj je posvađan sa mozgom.Bilo je i pre nameštanja ali ovo od kada su se pojavile kladionice je postalo toliko smešno da i golim okom vidiš da je meč namešten.Sada će se naravno pojaviti i oni što će reći pa što se nisi obogatio na kladionici kada znaš da je meč namešten.A odgovor glasi ja to ne mogu znati jer se ne zna od tih 50% mečeva koji će tačno biti namešten.To samo znaju oni iza paravana koji učestvuju u nameštaljkama i koji dele te pare.A to su kladionice,igrači i organizatori turnira ili u ekipnim sportovima rukovodioci klubova.

$$$

pre 1 godinu

Da je ovo normalan svet, sa normalnim sistemina vrednosti, malo sutra bi Novak postao multimilioner za prebacivanje loptice preko mreze...Ili bilo koji drugi teniser...

Šulj Bizmis

pre 1 godinu

Kakav je ljakse ovaj Nolo!! Dok se bori za prava i bolji zivot tenisera koji su ispod 50.ili 100 mesta uspeo je da postane jos veci ljadza!! Za ovo sto on radi su potreban je kvaran um do poda!!!! Svaka cast, ovakav ljadza u tenisu se vise ne radja!!!!

Qrajber

pre 1 godinu

Ako smatrate treba zabraniti kladionice, onda ja smatram da treba iz kuća pobacati noževe i makaze te zabraniti vožnju automobila, jerbo su i oni opasni!? Nisu bre opasne kladionice, već ljudi koji tu ulaze.

Alo bre

pre 1 godinu

Što se tiče mešanja u poslove organizovanja turnira, neka Novak počne da ih organizije i onda deli prihode od reklama pola pola sa igračima. Po njegovoj logici, pola njegovog prihoda od npr loga reketa koji koristi, ide organizatoru...

papaja

pre 1 godinu

@bodyroga

Pa Srbija je uvela kladionice na balkan :) Mora da nam je zli zapad podmetnuo. Nije u pitanju korupcija i pohlepa.

Nego, po povratku iz Grcke svratih u Dojran da prenocim. Bio u hotelu pored kazina. Promasim parking i sit se ispricam sa prijatnim cikicom koji radi tamo. Parking krcat, samo muskarci dolaze kolima, kaze: "Ovi ljudi ostavljaju celu ustedjevinu ovde, imali smo i slucajeve samoubistava..."

Tuzno

Damjan Bjelobaba

pre 1 godinu

Robin Hood je dirnuo u osinje gnezdo ili još bolje u gnezdo stršljena. Biće zanimljiva borba, ali pokrene li se bilo šta pozitivno za PTPA ubrzo će svi igrači preći na Noletovu stranu.
Niko nije gadljiv na novac, Nole je potpuno u pravu sa svojim stavovima. Pojačao bih lično obezbeđenje da sam na njegovom mestu, bar dok se sve ne izvede na čistac.

Lax

pre 1 godinu

@Ono što su sportisti danas, to su gladijatori nekada… poteošni materijal u industriji zabave

Eee, ali mogu da se pobune kao Spartak nekada... Nije Rimu svejedno bilo...

B.V.

pre 1 godinu

Kladionice ubiraju "porez" na budale. Budale i treba šišati. Samo je pitanje raspodele ošišane "vune". A te uvek gladne ajkule, koje su pokrovitelji i imaju korist od kladionica, ni sve kockarske budale ovoga sveta ne mogu da nahrane.

fenomen

pre 1 godinu

Srećan sam što se nisam zarazio kladjenjem. Jesam kao mlad a zreo igrao ponekad sa malim ulozima od 5 ili 10 eura ali sam na vreme shvatio da nema sigurnog pogotka. I kao po pravilu uvek bi to bio jedan promašaj i to obično sa najmanjom kvotom. Sigurno ima 20 godina kako se ne kladim. Moje pitanje glasi ko su vlasnici kladionica npr u Srbiji. Nikad jos nisam čuo javno ko je npr vlasnik Mozarta ili Meridijana. Znam samo, bar ovo što vidim na tv reklami ( arenasport ili sportklub ), da su prostorije luksuzno opremljene, da su zgodne ribe unutra koje vrebaju svoj plen. Znam samo da se nijedan pošten čovek nije obogatio od kladjenja. Ja bih to zabranio. Ima loto i sportska prognoza gde moze doci dobitak koji život manja a gubici su podnošljivi ako se ne igraju skupi siistemi. Mada ja lično ni to ne igram jer kad bih se obogatio ne znam ko bi me pre zajašio, da li familija ili mafija reketaši.

matori

pre 1 godinu

@Novak predlaze da igraci dobijaju 50% novca koje turniri dobiju od kladionica. Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.
(Xman, 24. septembar 2023 08:14)

nisi ništa razumeo.
stvar je u tome da novac kojim kladionice finansiraju ATP uopšte nije u raspodeli igračima, već samo vrh ATP-a i turnira zarađuje ogromne količine novca. procenjeno je da je tenis treći po veličini globalni sport, ali raspodela novca između onih koji vode ( ATP) i onih koji rade ( igrači) nije kao u drugim sportovima ( NBA, NFL...) gde je 50-50%. ovde najviše stradaju niže rangirani igrači, jer 150. igrač tenisa jedva preživljava, a 150. igrač NBA, fudbala, ragbija je multimilioner.

Pantagruel

pre 1 godinu

Кладионице у потпуности треба забранити. Ем делују као дрога на свест оних којих се кладе. Извлаче из породица новац који би боље било употребити за школовање деце и завијају их у црно, једнако као коцка. Осим тога, корумпирају и спортисте пред којима се јавља изазов да продају мечеве, за новац већи од оног који би добили ако победе (нарочито такмичари нижег ранга од Новаковог). Још нас на све то обмањују да су ланци кладионица некакве друштвено одговорне организације које брину о добробити читавог друштва. Не треба оне ништа хуманитарно да донирају никоме. То што дају су мрвице наспрњм онога што уграбе. Само их треба спречити да ишта више узимају од глупих и наивних људи. Можда ти људи јесу пунолетни, али очигледно нису у стању да се одупру том злу које им испере мозак. Зато ту држава треба да се умеша, тако што ће проблем решити забраном, принудом и казнама.

bodyroga

pre 1 godinu

Bravo Nole. Licno mislim da bi trebalo zabraniti kladionice da budu sponzori u bilo kojem sportu i bilo gdje jer je to kancer drustva. Ali ako vec turniri mogu imati kladionicu za sponzora zasto ne i igraci.

Inace iz Bosne sam zivim i radim u Sloveniji. U Sloveniji nisam znao gde se moze uplatiti listic , nigdje nisam vidio Kladionicu ili reklamu za istu dok u Bosni nam je to nametnuto na svakom koraku , u kaficima , reklame na svim mogucim mjestima , tv kanalima i slicno...Propala drzava koja ide strmoglavo dolje u svakom smislu , sve zbog korumpiranih ljudi koji nas vode...Vjerujem da je slicno i u Srbiji ? Nadam se da ce me neko demantovati nisam bio dugo u Srbiji..

Desa

pre 1 godinu

Zabraniti zlo !
Kakvo reklamiranje kladionica ?!
"U zdravom telu, zdrav duh" nekad, i sport i sportisti danas - veze nemaju ! Pogubili se . Gladijatori savremeni, i tačka .

aca

pre 1 godinu

Pantagruel, kockanje stvara tezu zavisnost od heroina, radio sam pre 10gak god u jednom centru za odvikavanje od kocke, niko se nije izlecio samo su se vracali s vremena na vreme. Sad je verujem jos gore. Mislim da cak i izgubljeni novac(100% kladionicara je na gubitku, ogromnu korist imaju samo kladionice) i nije najveci problem kod zavisnika, najveci problem je sto stalno misle o tome i svaki razgovor s njima je samo na tu temu. Zalosno je kad cujes mlade muskarce od 20tak god kako samo o tome pricaju. Kladionica im i dusu uzme.

Lapo

pre 1 godinu

Kladionice su posast i posebno opasne u tenisu. Namjestit fudbalsku utakmicu nije lako, namjestit ishod teniskog meca je nevjerovatno lako.
Ali ovo sto Novak trazi nema smisla, igraci vec imaju svoj nagradni fond.

Xman

pre 1 godinu

Novak predlaze da igraci dobijaju 50% novca koje turniri dobiju od kladionica. Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.

Aca

pre 1 godinu

Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.
(Xman, 24. septembar 2023 08:14)

Pa turniri zaradjuju mnogo vise od toga sto je nagradni fond za igrace. Isto kao sto tvoj poslodavac zaradi za dva letovanja, za Maldive, za all-inclusive, za novi zenin auto i to A6 ili X7, za stan od 150m2, za apartman na planini, za kucu na moru itd dok ti ides u Grcku na giros, vozis polovnog Golfa, imas stan na zgradi gde stepeniste smrdi na masinsko ulje, mozda vikendicu na selu...
To je taj odnos zarada. Ne razumem zbog cega Novaku zamerate na borbi za veci novac. Kakva god da je njegova familija cinjenica je da on deo tog novca donosi u Srbiju. Sve sto je zaradio je zaradio napolju, "trulom Zapadu" je uzeo velike pare

Karl Marks Rumenige

pre 1 godinu

Novak predlaze da igraci dobijaju 50% novca koje turniri dobiju od kladionica. Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.
(Xman, 24. septembar 2023 08:14)

Nisi razumeo.50%za igrace,drugih 50% za organizatora,to Novak hoce da kaze.I doktor se skoluje 6 godina fakulteta,pa specijalizacija a male im plate,ne moraju neka idu na neki zanat a ti i takvi odvedite zenu neka se porodi u stalu ili na njivu u krompiru.

Sou Biznis

pre 1 godinu

Kakav covek ovaj Novak!! Dok se bori za prava i bolji zivot tenisera koji su ispod 50.ili 100 mesta uspeo je da obori sve bitne rekorde!! Za ovo sto on radi su potrebna m**a do poda!!!! Svaka cast, ovakav se vise ne radja!!!!

Aleksandar

pre 1 godinu

Slažem se da su kladionice problem ali gde ćeš toliki narod koji radi u njima?Prvo obezbediti posao za te ljude pa onda zatvaraj.

Ogi

pre 1 godinu

Kladionice veliko zlo. Dovoljno je videti koliko ljudi je upropasteno, celih porodica, a u sportu- pa unistise sport, pogledajte Italiju od 2011 pa do dan danas sta se dogadjalo i dogadja.
Po mom misljenju mnogi teniseri imaju vec kladionice za "sponzore". Nezvanicno, naravno. Sr...e.

paradox

pre 1 godinu

Bravo Nole. Licno mislim da bi trebalo zabraniti kladionice da budu sponzori u bilo kojem sportu i bilo gdje jer je to kancer drustva. Ali ako vec turniri mogu imati kladionicu za sponzora zasto ne i igraci.

Inace iz Bosne sam zivim i radim u Sloveniji. U Sloveniji nisam znao gde se moze uplatiti listic , nigdje nisam vidio Kladionicu ili reklamu za istu dok u Bosni nam je to nametnuto na svakom koraku , u kaficima , reklame na svim mogucim mjestima , tv kanalima i slicno...Propala drzava koja ide strmoglavo dolje u svakom smislu , sve zbog korumpiranih ljudi koji nas vode...Vjerujem da je slicno i u Srbiji ? Nadam se da ce me neko demantovati nisam bio dugo u Srbiji..
(bodyroga, 24. septembar 2023 08:24)

Brate moj kod nas u Srbiji na javnom servisu deca gledaju kako se reklamiraju klad, svi glumci reklamiraju klad. Slotove i slicno! Bas je teska situacija, nema ko da se bori protiv toga! Nemamo resenja, jer drzavi nike u interesu da se zabrane kockarnice. Pozdrav

Tek onako

pre 1 godinu

Kladionice što pre zabranit one uništavaju porodice, porodični novac završava u kladionucama i nastaju porodične svađe a zatim razvidi, porodice pucaju deca odrastaju u roditeljskoj svađi, a to ostavlja posledice po mentalno zdravlje dece i time problemi rastu.KLADIONICE SU ZLO.

Milan

pre 1 godinu

Malo vam para??? Ako nema para od pikanja loptice u rudnik, kamion, na ulicu metlu u ruke oa radi gospodo. lomite rekete od po nekoliko hiljada eura a hiljde dece umire od gladi. Treba doneti zakon da nijedan sportista ne moze zaraditi vise od doktora recimo. Gadjate se milionima i starletama, guruima itd, ne znate vise sta bi od besa. Devedeset posto ljudi crnci od jutra do mraka a prijavljeno na minimalac. Penziju ako neko doceka bice taman za parizer dva puta dnevno. Dosta mi je vise razmazenih igraca raznih sportova!

Blic

pre 1 godinu

... i sad će da krenu sa napadima na njega kako on hoće više para za sebe, kako mu nikad nije dovoljno itd
(Rade, 24. septembar 2023 08:49)

A sto ne bi krenuli? Je li pise negde "svima osim meni"? Naravno da se odnosi na sve tenisere, iako se u prvi plan u narativu stavljaju slabije rangirani. Je li receno negde "pare od kladionica SAMO za nize rangirane"? Ne.

Pantagruel

pre 1 godinu

Кладионице у потпуности треба забранити. Ем делују као дрога на свест оних којих се кладе. Извлаче из породица новац који би боље било употребити за школовање деце и завијају их у црно, једнако као коцка. Осим тога, корумпирају и спортисте пред којима се јавља изазов да продају мечеве, за новац већи од оног који би добили ако победе (нарочито такмичари нижег ранга од Новаковог). Још нас на све то обмањују да су ланци кладионица некакве друштвено одговорне организације које брину о добробити читавог друштва. Не треба оне ништа хуманитарно да донирају никоме. То што дају су мрвице наспрњм онога што уграбе. Само их треба спречити да ишта више узимају од глупих и наивних људи. Можда ти људи јесу пунолетни, али очигледно нису у стању да се одупру том злу које им испере мозак. Зато ту држава треба да се умеша, тако што ће проблем решити забраном, принудом и казнама.

Tek onako

pre 1 godinu

Kladionice što pre zabranit one uništavaju porodice, porodični novac završava u kladionucama i nastaju porodične svađe a zatim razvidi, porodice pucaju deca odrastaju u roditeljskoj svađi, a to ostavlja posledice po mentalno zdravlje dece i time problemi rastu.KLADIONICE SU ZLO.

Sou Biznis

pre 1 godinu

Kakav covek ovaj Novak!! Dok se bori za prava i bolji zivot tenisera koji su ispod 50.ili 100 mesta uspeo je da obori sve bitne rekorde!! Za ovo sto on radi su potrebna m**a do poda!!!! Svaka cast, ovakav se vise ne radja!!!!

aca

pre 1 godinu

Pantagruel, kockanje stvara tezu zavisnost od heroina, radio sam pre 10gak god u jednom centru za odvikavanje od kocke, niko se nije izlecio samo su se vracali s vremena na vreme. Sad je verujem jos gore. Mislim da cak i izgubljeni novac(100% kladionicara je na gubitku, ogromnu korist imaju samo kladionice) i nije najveci problem kod zavisnika, najveci problem je sto stalno misle o tome i svaki razgovor s njima je samo na tu temu. Zalosno je kad cujes mlade muskarce od 20tak god kako samo o tome pricaju. Kladionica im i dusu uzme.

bodyroga

pre 1 godinu

Bravo Nole. Licno mislim da bi trebalo zabraniti kladionice da budu sponzori u bilo kojem sportu i bilo gdje jer je to kancer drustva. Ali ako vec turniri mogu imati kladionicu za sponzora zasto ne i igraci.

Inace iz Bosne sam zivim i radim u Sloveniji. U Sloveniji nisam znao gde se moze uplatiti listic , nigdje nisam vidio Kladionicu ili reklamu za istu dok u Bosni nam je to nametnuto na svakom koraku , u kaficima , reklame na svim mogucim mjestima , tv kanalima i slicno...Propala drzava koja ide strmoglavo dolje u svakom smislu , sve zbog korumpiranih ljudi koji nas vode...Vjerujem da je slicno i u Srbiji ? Nadam se da ce me neko demantovati nisam bio dugo u Srbiji..

fenomen

pre 1 godinu

Srećan sam što se nisam zarazio kladjenjem. Jesam kao mlad a zreo igrao ponekad sa malim ulozima od 5 ili 10 eura ali sam na vreme shvatio da nema sigurnog pogotka. I kao po pravilu uvek bi to bio jedan promašaj i to obično sa najmanjom kvotom. Sigurno ima 20 godina kako se ne kladim. Moje pitanje glasi ko su vlasnici kladionica npr u Srbiji. Nikad jos nisam čuo javno ko je npr vlasnik Mozarta ili Meridijana. Znam samo, bar ovo što vidim na tv reklami ( arenasport ili sportklub ), da su prostorije luksuzno opremljene, da su zgodne ribe unutra koje vrebaju svoj plen. Znam samo da se nijedan pošten čovek nije obogatio od kladjenja. Ja bih to zabranio. Ima loto i sportska prognoza gde moze doci dobitak koji život manja a gubici su podnošljivi ako se ne igraju skupi siistemi. Mada ja lično ni to ne igram jer kad bih se obogatio ne znam ko bi me pre zajašio, da li familija ili mafija reketaši.

Aca

pre 1 godinu

Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.
(Xman, 24. septembar 2023 08:14)

Pa turniri zaradjuju mnogo vise od toga sto je nagradni fond za igrace. Isto kao sto tvoj poslodavac zaradi za dva letovanja, za Maldive, za all-inclusive, za novi zenin auto i to A6 ili X7, za stan od 150m2, za apartman na planini, za kucu na moru itd dok ti ides u Grcku na giros, vozis polovnog Golfa, imas stan na zgradi gde stepeniste smrdi na masinsko ulje, mozda vikendicu na selu...
To je taj odnos zarada. Ne razumem zbog cega Novaku zamerate na borbi za veci novac. Kakva god da je njegova familija cinjenica je da on deo tog novca donosi u Srbiju. Sve sto je zaradio je zaradio napolju, "trulom Zapadu" je uzeo velike pare

matori

pre 1 godinu

@Novak predlaze da igraci dobijaju 50% novca koje turniri dobiju od kladionica. Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.
(Xman, 24. septembar 2023 08:14)

nisi ništa razumeo.
stvar je u tome da novac kojim kladionice finansiraju ATP uopšte nije u raspodeli igračima, već samo vrh ATP-a i turnira zarađuje ogromne količine novca. procenjeno je da je tenis treći po veličini globalni sport, ali raspodela novca između onih koji vode ( ATP) i onih koji rade ( igrači) nije kao u drugim sportovima ( NBA, NFL...) gde je 50-50%. ovde najviše stradaju niže rangirani igrači, jer 150. igrač tenisa jedva preživljava, a 150. igrač NBA, fudbala, ragbija je multimilioner.

Desa

pre 1 godinu

Zabraniti zlo !
Kakvo reklamiranje kladionica ?!
"U zdravom telu, zdrav duh" nekad, i sport i sportisti danas - veze nemaju ! Pogubili se . Gladijatori savremeni, i tačka .

Bato

pre 1 godinu

Novak je verovatno u pravu ali ništa neće promeniti.Samo kod nas kladionice sponzori u većini sportova .A tek u svetu glavni sponzori.Imali smo pre neku godinu zabranu kladionica blizu škola a danas su na svakom ćošku i bace po neki dinar u humanitarne svrhe da ih niko ne bi dirao.

sofronije lll

pre 1 godinu

Nestaćete i jedni i drugi u atomskoj prašini, ako Bog da vrlo uskoro...
(Visoka peć za promašene slučajeve, 22. septembar 2023 20:04)

Poranio si jutros, samo da bi ostavio glup i zajedljiv komentar, ili?

Ogi

pre 1 godinu

Kladionice veliko zlo. Dovoljno je videti koliko ljudi je upropasteno, celih porodica, a u sportu- pa unistise sport, pogledajte Italiju od 2011 pa do dan danas sta se dogadjalo i dogadja.
Po mom misljenju mnogi teniseri imaju vec kladionice za "sponzore". Nezvanicno, naravno. Sr...e.

paradox

pre 1 godinu

Bravo Nole. Licno mislim da bi trebalo zabraniti kladionice da budu sponzori u bilo kojem sportu i bilo gdje jer je to kancer drustva. Ali ako vec turniri mogu imati kladionicu za sponzora zasto ne i igraci.

Inace iz Bosne sam zivim i radim u Sloveniji. U Sloveniji nisam znao gde se moze uplatiti listic , nigdje nisam vidio Kladionicu ili reklamu za istu dok u Bosni nam je to nametnuto na svakom koraku , u kaficima , reklame na svim mogucim mjestima , tv kanalima i slicno...Propala drzava koja ide strmoglavo dolje u svakom smislu , sve zbog korumpiranih ljudi koji nas vode...Vjerujem da je slicno i u Srbiji ? Nadam se da ce me neko demantovati nisam bio dugo u Srbiji..
(bodyroga, 24. septembar 2023 08:24)

Brate moj kod nas u Srbiji na javnom servisu deca gledaju kako se reklamiraju klad, svi glumci reklamiraju klad. Slotove i slicno! Bas je teska situacija, nema ko da se bori protiv toga! Nemamo resenja, jer drzavi nike u interesu da se zabrane kockarnice. Pozdrav

Damjan Bjelobaba

pre 1 godinu

Robin Hood je dirnuo u osinje gnezdo ili još bolje u gnezdo stršljena. Biće zanimljiva borba, ali pokrene li se bilo šta pozitivno za PTPA ubrzo će svi igrači preći na Noletovu stranu.
Niko nije gadljiv na novac, Nole je potpuno u pravu sa svojim stavovima. Pojačao bih lično obezbeđenje da sam na njegovom mestu, bar dok se sve ne izvede na čistac.

$$$

pre 1 godinu

Da je ovo normalan svet, sa normalnim sistemina vrednosti, malo sutra bi Novak postao multimilioner za prebacivanje loptice preko mreze...Ili bilo koji drugi teniser...

dd

pre 1 godinu

pa kladionice su biznis ako de vratimo unazad za vreme stare Juge nije bilo kladionica imali ste sportsku prognozu na nivou cele drzave.

sada imate na hiljade kladionica u drzavama,u mom kraju u krugu od 500metara ima ih cak 7!!! i 5 menjacnica!!!3 banke!!!

znaci Novak je u pravu obrce se ogroman novac koji igraci ne vide.a svi sportisti sveta zaradjuju novac klubovima,vlasnicima,kladionicama...odakle klubu recimo 200mil evra da plati igraca,pa milijarda dolara za budzet?pa to je pre 30-40g bilo nezamislivo!da li je taj novac opran,ko su vlasnici klubova,ko su investitori koji tamo ulazu?

i onda dolazimo u situaciju gde recimo teniser koji je 150 na ATP listi ne moze sve da isfinansira,trenere,avionske karte,neki cak nemaju ni licnog fizioterapeuta?probajte da budete 200-ti u necemu u vasem gradu!a ne na svetu!!!

e zato je ta ideja koju Novak forsira opravdana isa razlogom!obrce se neverovatno veliki novac a teniser koji je recimo 200-ti na svetu ne moze da plati licnog fizioterapeuta!ali ta elita sto se licno bogati mu naravno to nikada nece dozvoliti!nazalost!

Mare

pre 1 godinu

99 posto ljudi koji se klade su u minusu. I sam sam prosao kroz to, ok nisam gubio velike pare ali to je samo gubljenje vremena i para

Karl Marks Rumenige

pre 1 godinu

Novak predlaze da igraci dobijaju 50% novca koje turniri dobiju od kladionica. Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.
(Xman, 24. septembar 2023 08:14)

Nisi razumeo.50%za igrace,drugih 50% za organizatora,to Novak hoce da kaze.I doktor se skoluje 6 godina fakulteta,pa specijalizacija a male im plate,ne moraju neka idu na neki zanat a ti i takvi odvedite zenu neka se porodi u stalu ili na njivu u krompiru.

Svetsko a ne mundobasket

pre 1 godinu

Ljudi gorivo nam je najskuplje u Evropi u odnosu na plate! Gas i struja opet rastu! Cene namirnica su otisle i duplo!
Dokle svi cutite i zamlacujete se ovim glupostima!?

Xman

pre 1 godinu

Novak predlaze da igraci dobijaju 50% novca koje turniri dobiju od kladionica. Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.

fudbaler

pre 1 godinu

Teniser na svetu koji je rangiran kao 150-ti je na neki način golja u savremenom sportu. Fudbaler koji je 150-ti rangiran u fudbalu je teski multimilioner. Evo primera prvih 11-15 glavnih igraca u svakom engleskom klubu su milioneri. To je 18 klubova po 15 igraca 270 minimum. Plus zamene plus treneri. Jos toliko brat bratu. Znaci imas samo u Engleskoj prvoj ligi 500 milionera. A gde je 500 na svetu teniser?

GoranH

pre 1 godinu

malo mu je para postao je alav znaci da mu se blizi kraj teniske karijere
(gus, 24. septembar 2023 08:06)

Zlobni čoveče, Novak dobro zna da ovaj predlog ne može brzo da zaživi i da ako i bude nekad on tad neće igrati. Novak se bori za druge igrače pre svega one koji nisu u vrhu i ne zarađuju puno a doprinose da ova zabava donosi mnogo novca.

Laki

pre 1 godinu

Ne budite glupsoni, ako ste već tupsoni. Nije njemu kao njemu malo para, ne bori se isključivo za sebe, već generalno za teniske kolege, pa se tako bori i za onog 100. i 200. na rang listi, koji ni izbliza nemaju novca kao on ili svetski teniski krem. E tu je njegova veličina, a mizerija svih vas koji ga negativno komentarišete, bez da malo promislite.

Dule Popović

pre 1 godinu

Mi kao narod ne zaslužujemo ovakvog sportistu kao ambasadora naše zemlje !
Koliko površnih i zlonamernih komentara...neverovatno !?
Zavist je naš najjači sport i najizraženija crta mentaliteta.

Novaku novac nije cilj već samo sredstvo za neke više i veće ciljeve...za razliku od većine vas !
U ovakvim situacijama me je stvarno sramota što sam Srbin !

Nik BG 58

pre 1 godinu

Nisu bre opasne kladionice, već ljudi koji tu ulaze.
(Qrajber, 24. septembar 2023 09:17)

Kad ne bi bilo kladionica ne bi imali gde da ulaze, mozda bi pokusali da nadju posao u gradjevini, komunalnoj sluzbi, da voze taksi na crno, da nesto rade, da ne dangube po celi dan i sanjaju o bogacenju preko noci.

papaja

pre 1 godinu

@bodyroga

Pa Srbija je uvela kladionice na balkan :) Mora da nam je zli zapad podmetnuo. Nije u pitanju korupcija i pohlepa.

Nego, po povratku iz Grcke svratih u Dojran da prenocim. Bio u hotelu pored kazina. Promasim parking i sit se ispricam sa prijatnim cikicom koji radi tamo. Parking krcat, samo muskarci dolaze kolima, kaze: "Ovi ljudi ostavljaju celu ustedjevinu ovde, imali smo i slucajeve samoubistava..."

Tuzno

Grunf

pre 1 godinu

Svaka cast, ovakav ljadza u tenisu se vise ne radja!!!!
(Šulj Bizmis, 24. septembar 2023 09:12)

Takav?! Teško! Samo ne znam kakve veze s tenisom imaš?!

B.V.

pre 1 godinu

Kladionice ubiraju "porez" na budale. Budale i treba šišati. Samo je pitanje raspodele ošišane "vune". A te uvek gladne ajkule, koje su pokrovitelji i imaju korist od kladionica, ni sve kockarske budale ovoga sveta ne mogu da nahrane.

Lax

pre 1 godinu

@Ono što su sportisti danas, to su gladijatori nekada… poteošni materijal u industriji zabave

Eee, ali mogu da se pobune kao Spartak nekada... Nije Rimu svejedno bilo...

Milan

pre 1 godinu

Malo vam para??? Ako nema para od pikanja loptice u rudnik, kamion, na ulicu metlu u ruke oa radi gospodo. lomite rekete od po nekoliko hiljada eura a hiljde dece umire od gladi. Treba doneti zakon da nijedan sportista ne moze zaraditi vise od doktora recimo. Gadjate se milionima i starletama, guruima itd, ne znate vise sta bi od besa. Devedeset posto ljudi crnci od jutra do mraka a prijavljeno na minimalac. Penziju ako neko doceka bice taman za parizer dva puta dnevno. Dosta mi je vise razmazenih igraca raznih sportova!

objektivnost vam je slaba strana!

pre 1 godinu

2023 godina, ljudi i dalje misle da se od kladionice moze ziveti, no ipak i kladionice isto to misle da se od ljudi moze ziveti, zato ih imamo bukvalno na svakom uglu svakog naseljenog mesta, moze i od kuce, odakle god, ne silaze sa reklama, sponzorisu sve vece klubove... pamet u glavu ljudi..

brm

pre 1 godinu

Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.
(Xman, 24. septembar 2023 08:14)

U Premijer ligi, igrači dobijaju 70% svih prihoda, NBA nešto preko 50%, NFL oko 50%...kao i svi ostali profesionalni sportovi u kojima igrači dobijaju oko 50% prihoda. U tenisu igrači dobijaju 20%.

A Novak ovde konkretno priča da turniri imaju prava da sponzorišu kladionice a igrači nemaju, i da onda ti turniri kojima su sponzori kladionice treba novac od tih sponzorstava da dele sa igračima kada već igrači ne smeju da ih sponzorišu...a iskorišćeni su da privuku te sponzore za turnire.

Npr. kladionica hoće da sponzoriše turnir jer na njemu igraju Nole, Nadal, Alcaraz,...turnir direktno profitira od njih, kladionice koriste njihovu reputaciju da se promovišu na turniru na kojem oni igraju, a oni nemaju ništa od toga, jer njima nije dozvoljeno da imaju tog sponzora.

$$$

pre 1 godinu

Nisu bre opasne kladionice, već ljudi koji tu ulaze.
(Qrajber, 24. septembar 2023 09:17)

Dobar komentar...Nije isto kad Zika uplati tiket od 50 dinara ili Pera od 5000 dinara...

Sou Biznis

pre 1 godinu

Ko sme u neku paru da ce Rafa kada se vrati ponovo terorisati Nolu?
Teror pocinje vec na AO!
(S.Galanski&P.Larkinson, 24. septembar 2023 11:27)

Pricas o tenisu ili o terotistickim napadima?

Dileya

pre 1 godinu

Vau, nas Nole, moderni Robin Hud. Uzeo bi bogatima da bi podelio siromasnim teniserima. Nesto bi ostavio i za sebe, neku crkavicu, da se nadje u teskim vremenima.

AD

pre 1 godinu

Da li to znači da turniri u dogovoru sa kladionica, kroz neke svoje postupke (npr. vreme igranja meča, ne postavljanja krova), mogu da utiču na rezultat. Turniri se kao bore za integritet tenisera, ali ne spominje se integritet turnira.

zoran

pre 1 godinu

Ooooo igrači su veoma svjesni da postoje kladionice. Kad pukne afera da su challengeri potpuno namješteni pitam se što će ostati od tenisa kao ozbiljnog sporta.
I onda će se netko čuditi kako to, a igrači na challengerima igraju za par tisuća eura ako ga osvoje a ako su favoriti u meču mogu na jednom meču zaraditi lagano 50000 eur.. i onda da to neće raditi kad nagradni fond nije dovoljan da od toga žive i putuju sa turnira na turnir.

Ljubo

pre 1 godinu

Sve je tu odavno jasno,kladionice odlučuju o 50% ishoda mečeva zato i sponzorišu mečeve.Svi oni nameštaju mečeve,čak i ovi najveći a da ne pričam o onima od 20tog pa do zadnjeg a na tabeli.Prosto onaj ko misli da jedan Đoković,Federer i Nadal mogu da gube mečeve od nekog Stahovskog,Darcisa,Pera,Tara Danijela taj je posvađan sa mozgom.Bilo je i pre nameštanja ali ovo od kada su se pojavile kladionice je postalo toliko smešno da i golim okom vidiš da je meč namešten.Sada će se naravno pojaviti i oni što će reći pa što se nisi obogatio na kladionici kada znaš da je meč namešten.A odgovor glasi ja to ne mogu znati jer se ne zna od tih 50% mečeva koji će tačno biti namešten.To samo znaju oni iza paravana koji učestvuju u nameštaljkama i koji dele te pare.A to su kladionice,igrači i organizatori turnira ili u ekipnim sportovima rukovodioci klubova.

Oki

pre 1 godinu

Da je žena i da se bori za ravnopravne nagrade sad bi ga dizali u nebesa i bio bi na svakoj naslovnoj. Ovako se neki tamo Đoković bori za neka tamo prava, koga briga.

Messi The Goat

pre 1 godinu

Ako smatrate treba zabraniti kladionice, onda ja smatram da treba iz kuća pobacati noževe i makaze te zabraniti vožnju automobila, jerbo su i oni opasni!? Nisu bre opasne kladionice, već ljudi koji tu ulaze.
(Qrajber, 24. septembar 2023 09:17)


Malo si pobrkao lončiće, da bih ti dao paralelu sa tvojim poređenjem, to je kao kada bi se non stop na TV vrtele reklame kako ljudi jedni druge seku i ubadaju noževima i makazama, kada bi na svakom koraku imao scene nasilja sa ovim predmetima, kada bi oni bili sponzori svega i svačega, imali bilborde, banere, postere ma sve.
I onda kad krene nasilje ti kažeš "Ljudi su krivi a ne noževi i makaze" Malo sutra druže, malo sutra...

Šulj Bizmis

pre 1 godinu

Kakav je ljakse ovaj Nolo!! Dok se bori za prava i bolji zivot tenisera koji su ispod 50.ili 100 mesta uspeo je da postane jos veci ljadza!! Za ovo sto on radi su potreban je kvaran um do poda!!!! Svaka cast, ovakav ljadza u tenisu se vise ne radja!!!!

Qrajber

pre 1 godinu

Ako smatrate treba zabraniti kladionice, onda ja smatram da treba iz kuća pobacati noževe i makaze te zabraniti vožnju automobila, jerbo su i oni opasni!? Nisu bre opasne kladionice, već ljudi koji tu ulaze.

Alo bre

pre 1 godinu

Što se tiče mešanja u poslove organizovanja turnira, neka Novak počne da ih organizije i onda deli prihode od reklama pola pola sa igračima. Po njegovoj logici, pola njegovog prihoda od npr loga reketa koji koristi, ide organizatoru...

Lapo

pre 1 godinu

Kladionice su posast i posebno opasne u tenisu. Namjestit fudbalsku utakmicu nije lako, namjestit ishod teniskog meca je nevjerovatno lako.
Ali ovo sto Novak trazi nema smisla, igraci vec imaju svoj nagradni fond.

Stanoycha

pre 1 godinu

A ti Nole lepo ispod krokodila okaci Mozzart. Mislis da neko u ATP i Locoste zna sta je Mozzart? Ako te slucajno provale, reci da se Mozzart u Srbiji racuna kao humanitarna organizacija, a ne kladionica.

Vrg

pre 1 godinu

Кладионице у потпуности треба забранити. Ем делују као дрога на свест оних којих се кладе. Извлаче из породица новац који би боље било употребити за школовање деце и завијају их у црно, једнако као коцка. Осим тога, корумпирају и спортисте пред којима се јавља изазов да продају мечеве, за новац већи од оног који би добили ако победе (нарочито такмичари нижег ранга од Новаковог). Још нас на све то обмањују да су ланци кладионица некакве друштвено одговорне организације које брину о добробити читавог друштва. Не треба оне ништа хуманитарно да донирају никоме. То што дају су мрвице наспрњм онога што уграбе. Само их треба спречити да ишта више узимају од глупих и наивних људи. Можда ти људи јесу пунолетни, али очигледно нису у стању да се одупру том злу које им испере мозак. Зато ту држава треба да се умеша, тако што ће проблем решити забраном, принудом и казнама.
(Pantagruel, 24. septembar 2023 08:07)

Ja se ne kladim, ali ne bih ni rekao da je kladionica zlo, kao sto nije ni alkohol na primer. Razumem da je zabavno uloziti sitan novac i poigrati se ili nazdraviti casicom alkohola, popiti ponekad pivo.
Ljudi su ti koji sami naprave problem i ako nece u kladionici, negde drugde ce.

Ogi

pre 1 godinu

Zlobni čoveče, Novak dobro zna da ovaj predlog ne može brzo da zaživi i da ako i bude nekad on tad neće igrati. Novak se bori za druge igrače pre svega one koji nisu u vrhu i ne zarađuju puno a doprinose da ova zabava donosi mnogo novca.
(GoranH, 24. septembar 2023 11:00)

Naivni covece, on ce da zaradjuje od organizacije, dokle god trajala.

Ma dajte molim vas, jedno OZBILJNO pitanje za vas sve: Koliko vas veruje da Novak zbog dobre duse hoce da se bori za slabo rangirane? I koliko vam zaista ovo sto govori lici na to? Koliko vas zna da ovo nije nikakva "proleterska" borba, milijarderi atp protiv milijardera i ostalih iz ove organizacije, to je to!
Haj sad uzivajte zamisljajuci Novaka u ulozi Robina Huda,

Blic

pre 1 godinu

... i sad će da krenu sa napadima na njega kako on hoće više para za sebe, kako mu nikad nije dovoljno itd
(Rade, 24. septembar 2023 08:49)

A sto ne bi krenuli? Je li pise negde "svima osim meni"? Naravno da se odnosi na sve tenisere, iako se u prvi plan u narativu stavljaju slabije rangirani. Je li receno negde "pare od kladionica SAMO za nize rangirane"? Ne.

lio

pre 1 godinu

Drugovi, sport nije socijalna sluzba, ako ti se ne isplati, nadji drugi posao. Nevidljivu ruku ekonomije niko ne moze da prisili. Ako ne zaradjujes dovoljno, to je znak da nisi dovoljno dobar da bi te publika placala da te gleda.

A niko od njih nije socijalna kategorija. Tenis obicno treniraju deca iz dobrostojecih porodica. Kad sam ja isao u skolu skoro svi smo trenirali fudbal (5 evra se placalo mesecno ali nije bio problem ni ako ne platis jer smo svi bili siromasni i ljudi iz kluba su izlazili u susret), a tenis se placao 150 evra i igrala su ga samo bogataska deca. 150 evra je za posleratno vreme bilo kao 1000 danas.

Aleksandar

pre 1 godinu

Slažem se da su kladionice problem ali gde ćeš toliki narod koji radi u njima?Prvo obezbediti posao za te ljude pa onda zatvaraj.

Stef

pre 1 godinu

Što je vama problem što ljudi hoće da budu plaćeni za svoj rad. Pa kad onda svi kukate na malu prosečnu platu i minimalac niko vam ne kaŸe ako vam je malo menjajte posao. Teniseri jednostavno hoće da dobiju svoj deo kolača od TV prava, sponzora, karata i ostalog. Da nije njih ne bi bilo ni turnira.

meda

pre 1 godinu

A SAD, sport je organizovan kako biznis i treba da bude organizovan.
Recimo NBA, igrači potpisuju sa ligom kolektivni ugovor kako se dele ukupni prihodi od svega, koji procenat ide igračima (oko 50%) a koji klubovima (koji od toga treba da prate troškove organizacije i sve živo).
U tenisu procenat para koji ide igračima je reda 10%.

Međutim problem je što takav biznis model kao u NBA nije moguć u tenisu, koji je globalni sport, igra se u mnogim zemljama sa različitom razvijenošću, mnogi ATP turniri nisu profitabilni. Takođe slemovi nisu pod ATP-om.

A jeste veliki problem tenisa što mali broj igrača može da živi od igranja. Ako su igrači u prvih 100, definitivno mogu da žive od tenisa, imaju direktno učestvovanje na slemovima (ispadanje u prvoj rundi je oko 80K$), takođe i na mnogim drugim turnirima. Za masterse već treba biti u prvih 50 (na mastersima ispadanje u prvoj rundi nosi oko 20K$).
Ali zato igrači van prvih 100 sastavljaju kraj sa krajem.
Krajinović se npr. penzionisao kad je ispao iz prvih 100 jer nema ekonomskog smisla da opet krene da igra kvalifikacije. I Lajović će da se penzioniše kad ispadne iz prvih 100.

Igračima treba par stotina hiljada godišnje samo da pokriju troškove za učestvovanje na turnirima (neki minimum je da imaju trenera i još jednu osobu za fizikalne terapije i masaže i oporavak posle meča).

A ovi što kukaju kako su sportisti preplaćeni, u čemu ste vi u 100 najboljih u svetu da bi vam prihodi bilo poredivi sa teniserima?

$$$

pre 1 godinu

Kad ne bi bilo kladionica ne bi imali gde da ulaze, mozda bi pokusali da nadju posao u gradjevini, komunalnoj sluzbi, da voze taksi na crno, da nesto rade, da ne dangube po celi dan i sanjaju o bogacenju preko noci.
(Nik BG 58, 24. septembar 2023 10:10)

A sta ako se okrenu ka kriminalnim radnjama?

nebitan lik

pre 1 godinu

Jel vi znate koji porez i namete plaćaju klad na mesečnom nivou, to su ogromne pare, pa se zapitajte zašto država ne radi ništa po top pitanju, štaviše, kao što pojedini ovde komentarišu sve više reklama, marketinga i sl.

Ајде

pre 1 godinu

Док је људске похлепе, биће и коцке/кладионица, од како је света и века. Ту никакве забране не помажу. И данас имате илегалне кладионице, поред јавних.

pitanje

pre 1 godinu

Tenis je sport u kome realno ima najviše par hiljada kvalitetnih igrača u svetu. A fudbalera ima bar sto ako ne i više puta. Podatak da se u tenisu nedeljno okrene nekoliko milijardi evra je sigurno netačan. Zato ko nije sposoban da živi od tenisa neka se bavi nečim drugim.

Samo pitam

pre 1 godinu

Kako Zvezda i Partizan imaju kladionice za sponzore. Prvo je krenuo Partizan pa onda Zvezda kada su videli koliko para imaju grobari. Jel to nije sukob interesa

Dragi Ivić

pre 1 godinu

Новаче, зашто лепо не гледате своја посла? Зар стварно мислите да ће се наћи неко захвалан од колега кад Вас моћници из тениског врха на свој начин узму на зуб и почну да вас елегантно, размазују, потплићу и спречавају у свему? Зар Вам није било довољно ово готово двогодишње малтертирање и шиканирање? Нека се свако бори како зна и уме. Тенис је индивидуални спорт, зар не?

Xman

pre 1 godinu

Novak predlaze da igraci dobijaju 50% novca koje turniri dobiju od kladionica. Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.

Šulj Bizmis

pre 1 godinu

Kakav je ljakse ovaj Nolo!! Dok se bori za prava i bolji zivot tenisera koji su ispod 50.ili 100 mesta uspeo je da postane jos veci ljadza!! Za ovo sto on radi su potreban je kvaran um do poda!!!! Svaka cast, ovakav ljadza u tenisu se vise ne radja!!!!

Aleksandar

pre 1 godinu

Slažem se da su kladionice problem ali gde ćeš toliki narod koji radi u njima?Prvo obezbediti posao za te ljude pa onda zatvaraj.

Qrajber

pre 1 godinu

Ako smatrate treba zabraniti kladionice, onda ja smatram da treba iz kuća pobacati noževe i makaze te zabraniti vožnju automobila, jerbo su i oni opasni!? Nisu bre opasne kladionice, već ljudi koji tu ulaze.

Milan

pre 1 godinu

Malo vam para??? Ako nema para od pikanja loptice u rudnik, kamion, na ulicu metlu u ruke oa radi gospodo. lomite rekete od po nekoliko hiljada eura a hiljde dece umire od gladi. Treba doneti zakon da nijedan sportista ne moze zaraditi vise od doktora recimo. Gadjate se milionima i starletama, guruima itd, ne znate vise sta bi od besa. Devedeset posto ljudi crnci od jutra do mraka a prijavljeno na minimalac. Penziju ako neko doceka bice taman za parizer dva puta dnevno. Dosta mi je vise razmazenih igraca raznih sportova!

Dileya

pre 1 godinu

Vau, nas Nole, moderni Robin Hud. Uzeo bi bogatima da bi podelio siromasnim teniserima. Nesto bi ostavio i za sebe, neku crkavicu, da se nadje u teskim vremenima.

Ogi

pre 1 godinu

Zlobni čoveče, Novak dobro zna da ovaj predlog ne može brzo da zaživi i da ako i bude nekad on tad neće igrati. Novak se bori za druge igrače pre svega one koji nisu u vrhu i ne zarađuju puno a doprinose da ova zabava donosi mnogo novca.
(GoranH, 24. septembar 2023 11:00)

Naivni covece, on ce da zaradjuje od organizacije, dokle god trajala.

Ma dajte molim vas, jedno OZBILJNO pitanje za vas sve: Koliko vas veruje da Novak zbog dobre duse hoce da se bori za slabo rangirane? I koliko vam zaista ovo sto govori lici na to? Koliko vas zna da ovo nije nikakva "proleterska" borba, milijarderi atp protiv milijardera i ostalih iz ove organizacije, to je to!
Haj sad uzivajte zamisljajuci Novaka u ulozi Robina Huda,

$$$

pre 1 godinu

Da je ovo normalan svet, sa normalnim sistemina vrednosti, malo sutra bi Novak postao multimilioner za prebacivanje loptice preko mreze...Ili bilo koji drugi teniser...

Blic

pre 1 godinu

... i sad će da krenu sa napadima na njega kako on hoće više para za sebe, kako mu nikad nije dovoljno itd
(Rade, 24. septembar 2023 08:49)

A sto ne bi krenuli? Je li pise negde "svima osim meni"? Naravno da se odnosi na sve tenisere, iako se u prvi plan u narativu stavljaju slabije rangirani. Je li receno negde "pare od kladionica SAMO za nize rangirane"? Ne.

Alo bre

pre 1 godinu

Što se tiče mešanja u poslove organizovanja turnira, neka Novak počne da ih organizije i onda deli prihode od reklama pola pola sa igračima. Po njegovoj logici, pola njegovog prihoda od npr loga reketa koji koristi, ide organizatoru...

Stanoycha

pre 1 godinu

A ti Nole lepo ispod krokodila okaci Mozzart. Mislis da neko u ATP i Locoste zna sta je Mozzart? Ako te slucajno provale, reci da se Mozzart u Srbiji racuna kao humanitarna organizacija, a ne kladionica.

Lapo

pre 1 godinu

Kladionice su posast i posebno opasne u tenisu. Namjestit fudbalsku utakmicu nije lako, namjestit ishod teniskog meca je nevjerovatno lako.
Ali ovo sto Novak trazi nema smisla, igraci vec imaju svoj nagradni fond.

Sou Biznis

pre 1 godinu

Kakav covek ovaj Novak!! Dok se bori za prava i bolji zivot tenisera koji su ispod 50.ili 100 mesta uspeo je da obori sve bitne rekorde!! Za ovo sto on radi su potrebna m**a do poda!!!! Svaka cast, ovakav se vise ne radja!!!!

lio

pre 1 godinu

Drugovi, sport nije socijalna sluzba, ako ti se ne isplati, nadji drugi posao. Nevidljivu ruku ekonomije niko ne moze da prisili. Ako ne zaradjujes dovoljno, to je znak da nisi dovoljno dobar da bi te publika placala da te gleda.

A niko od njih nije socijalna kategorija. Tenis obicno treniraju deca iz dobrostojecih porodica. Kad sam ja isao u skolu skoro svi smo trenirali fudbal (5 evra se placalo mesecno ali nije bio problem ni ako ne platis jer smo svi bili siromasni i ljudi iz kluba su izlazili u susret), a tenis se placao 150 evra i igrala su ga samo bogataska deca. 150 evra je za posleratno vreme bilo kao 1000 danas.

Vrg

pre 1 godinu

Кладионице у потпуности треба забранити. Ем делују као дрога на свест оних којих се кладе. Извлаче из породица новац који би боље било употребити за школовање деце и завијају их у црно, једнако као коцка. Осим тога, корумпирају и спортисте пред којима се јавља изазов да продају мечеве, за новац већи од оног који би добили ако победе (нарочито такмичари нижег ранга од Новаковог). Још нас на све то обмањују да су ланци кладионица некакве друштвено одговорне организације које брину о добробити читавог друштва. Не треба оне ништа хуманитарно да донирају никоме. То што дају су мрвице наспрњм онога што уграбе. Само их треба спречити да ишта више узимају од глупих и наивних људи. Можда ти људи јесу пунолетни, али очигледно нису у стању да се одупру том злу које им испере мозак. Зато ту држава треба да се умеша, тако што ће проблем решити забраном, принудом и казнама.
(Pantagruel, 24. septembar 2023 08:07)

Ja se ne kladim, ali ne bih ni rekao da je kladionica zlo, kao sto nije ni alkohol na primer. Razumem da je zabavno uloziti sitan novac i poigrati se ili nazdraviti casicom alkohola, popiti ponekad pivo.
Ljudi su ti koji sami naprave problem i ako nece u kladionici, negde drugde ce.

B.V.

pre 1 godinu

Kladionice ubiraju "porez" na budale. Budale i treba šišati. Samo je pitanje raspodele ošišane "vune". A te uvek gladne ajkule, koje su pokrovitelji i imaju korist od kladionica, ni sve kockarske budale ovoga sveta ne mogu da nahrane.

Ljubo

pre 1 godinu

Sve je tu odavno jasno,kladionice odlučuju o 50% ishoda mečeva zato i sponzorišu mečeve.Svi oni nameštaju mečeve,čak i ovi najveći a da ne pričam o onima od 20tog pa do zadnjeg a na tabeli.Prosto onaj ko misli da jedan Đoković,Federer i Nadal mogu da gube mečeve od nekog Stahovskog,Darcisa,Pera,Tara Danijela taj je posvađan sa mozgom.Bilo je i pre nameštanja ali ovo od kada su se pojavile kladionice je postalo toliko smešno da i golim okom vidiš da je meč namešten.Sada će se naravno pojaviti i oni što će reći pa što se nisi obogatio na kladionici kada znaš da je meč namešten.A odgovor glasi ja to ne mogu znati jer se ne zna od tih 50% mečeva koji će tačno biti namešten.To samo znaju oni iza paravana koji učestvuju u nameštaljkama i koji dele te pare.A to su kladionice,igrači i organizatori turnira ili u ekipnim sportovima rukovodioci klubova.

Sou Biznis

pre 1 godinu

Ko sme u neku paru da ce Rafa kada se vrati ponovo terorisati Nolu?
Teror pocinje vec na AO!
(S.Galanski&P.Larkinson, 24. septembar 2023 11:27)

Pricas o tenisu ili o terotistickim napadima?

Dule Popović

pre 1 godinu

Mi kao narod ne zaslužujemo ovakvog sportistu kao ambasadora naše zemlje !
Koliko površnih i zlonamernih komentara...neverovatno !?
Zavist je naš najjači sport i najizraženija crta mentaliteta.

Novaku novac nije cilj već samo sredstvo za neke više i veće ciljeve...za razliku od većine vas !
U ovakvim situacijama me je stvarno sramota što sam Srbin !

Pantagruel

pre 1 godinu

Кладионице у потпуности треба забранити. Ем делују као дрога на свест оних којих се кладе. Извлаче из породица новац који би боље било употребити за школовање деце и завијају их у црно, једнако као коцка. Осим тога, корумпирају и спортисте пред којима се јавља изазов да продају мечеве, за новац већи од оног који би добили ако победе (нарочито такмичари нижег ранга од Новаковог). Још нас на све то обмањују да су ланци кладионица некакве друштвено одговорне организације које брину о добробити читавог друштва. Не треба оне ништа хуманитарно да донирају никоме. То што дају су мрвице наспрњм онога што уграбе. Само их треба спречити да ишта више узимају од глупих и наивних људи. Можда ти људи јесу пунолетни, али очигледно нису у стању да се одупру том злу које им испере мозак. Зато ту држава треба да се умеша, тако што ће проблем решити забраном, принудом и казнама.

pitanje

pre 1 godinu

Tenis je sport u kome realno ima najviše par hiljada kvalitetnih igrača u svetu. A fudbalera ima bar sto ako ne i više puta. Podatak da se u tenisu nedeljno okrene nekoliko milijardi evra je sigurno netačan. Zato ko nije sposoban da živi od tenisa neka se bavi nečim drugim.

sofronije lll

pre 1 godinu

Nestaćete i jedni i drugi u atomskoj prašini, ako Bog da vrlo uskoro...
(Visoka peć za promašene slučajeve, 22. septembar 2023 20:04)

Poranio si jutros, samo da bi ostavio glup i zajedljiv komentar, ili?

Aca

pre 1 godinu

Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.
(Xman, 24. septembar 2023 08:14)

Pa turniri zaradjuju mnogo vise od toga sto je nagradni fond za igrace. Isto kao sto tvoj poslodavac zaradi za dva letovanja, za Maldive, za all-inclusive, za novi zenin auto i to A6 ili X7, za stan od 150m2, za apartman na planini, za kucu na moru itd dok ti ides u Grcku na giros, vozis polovnog Golfa, imas stan na zgradi gde stepeniste smrdi na masinsko ulje, mozda vikendicu na selu...
To je taj odnos zarada. Ne razumem zbog cega Novaku zamerate na borbi za veci novac. Kakva god da je njegova familija cinjenica je da on deo tog novca donosi u Srbiju. Sve sto je zaradio je zaradio napolju, "trulom Zapadu" je uzeo velike pare

$$$

pre 1 godinu

Kad ne bi bilo kladionica ne bi imali gde da ulaze, mozda bi pokusali da nadju posao u gradjevini, komunalnoj sluzbi, da voze taksi na crno, da nesto rade, da ne dangube po celi dan i sanjaju o bogacenju preko noci.
(Nik BG 58, 24. septembar 2023 10:10)

A sta ako se okrenu ka kriminalnim radnjama?

Damjan Bjelobaba

pre 1 godinu

Robin Hood je dirnuo u osinje gnezdo ili još bolje u gnezdo stršljena. Biće zanimljiva borba, ali pokrene li se bilo šta pozitivno za PTPA ubrzo će svi igrači preći na Noletovu stranu.
Niko nije gadljiv na novac, Nole je potpuno u pravu sa svojim stavovima. Pojačao bih lično obezbeđenje da sam na njegovom mestu, bar dok se sve ne izvede na čistac.

Tek onako

pre 1 godinu

Kladionice što pre zabranit one uništavaju porodice, porodični novac završava u kladionucama i nastaju porodične svađe a zatim razvidi, porodice pucaju deca odrastaju u roditeljskoj svađi, a to ostavlja posledice po mentalno zdravlje dece i time problemi rastu.KLADIONICE SU ZLO.

Laki

pre 1 godinu

Ne budite glupsoni, ako ste već tupsoni. Nije njemu kao njemu malo para, ne bori se isključivo za sebe, već generalno za teniske kolege, pa se tako bori i za onog 100. i 200. na rang listi, koji ni izbliza nemaju novca kao on ili svetski teniski krem. E tu je njegova veličina, a mizerija svih vas koji ga negativno komentarišete, bez da malo promislite.

GoranH

pre 1 godinu

malo mu je para postao je alav znaci da mu se blizi kraj teniske karijere
(gus, 24. septembar 2023 08:06)

Zlobni čoveče, Novak dobro zna da ovaj predlog ne može brzo da zaživi i da ako i bude nekad on tad neće igrati. Novak se bori za druge igrače pre svega one koji nisu u vrhu i ne zarađuju puno a doprinose da ova zabava donosi mnogo novca.

Dragi Ivić

pre 1 godinu

Новаче, зашто лепо не гледате своја посла? Зар стварно мислите да ће се наћи неко захвалан од колега кад Вас моћници из тениског врха на свој начин узму на зуб и почну да вас елегантно, размазују, потплићу и спречавају у свему? Зар Вам није било довољно ово готово двогодишње малтертирање и шиканирање? Нека се свако бори како зна и уме. Тенис је индивидуални спорт, зар не?

$$$

pre 1 godinu

Nisu bre opasne kladionice, već ljudi koji tu ulaze.
(Qrajber, 24. septembar 2023 09:17)

Dobar komentar...Nije isto kad Zika uplati tiket od 50 dinara ili Pera od 5000 dinara...

Nik BG 58

pre 1 godinu

Nisu bre opasne kladionice, već ljudi koji tu ulaze.
(Qrajber, 24. septembar 2023 09:17)

Kad ne bi bilo kladionica ne bi imali gde da ulaze, mozda bi pokusali da nadju posao u gradjevini, komunalnoj sluzbi, da voze taksi na crno, da nesto rade, da ne dangube po celi dan i sanjaju o bogacenju preko noci.

meda

pre 1 godinu

A SAD, sport je organizovan kako biznis i treba da bude organizovan.
Recimo NBA, igrači potpisuju sa ligom kolektivni ugovor kako se dele ukupni prihodi od svega, koji procenat ide igračima (oko 50%) a koji klubovima (koji od toga treba da prate troškove organizacije i sve živo).
U tenisu procenat para koji ide igračima je reda 10%.

Međutim problem je što takav biznis model kao u NBA nije moguć u tenisu, koji je globalni sport, igra se u mnogim zemljama sa različitom razvijenošću, mnogi ATP turniri nisu profitabilni. Takođe slemovi nisu pod ATP-om.

A jeste veliki problem tenisa što mali broj igrača može da živi od igranja. Ako su igrači u prvih 100, definitivno mogu da žive od tenisa, imaju direktno učestvovanje na slemovima (ispadanje u prvoj rundi je oko 80K$), takođe i na mnogim drugim turnirima. Za masterse već treba biti u prvih 50 (na mastersima ispadanje u prvoj rundi nosi oko 20K$).
Ali zato igrači van prvih 100 sastavljaju kraj sa krajem.
Krajinović se npr. penzionisao kad je ispao iz prvih 100 jer nema ekonomskog smisla da opet krene da igra kvalifikacije. I Lajović će da se penzioniše kad ispadne iz prvih 100.

Igračima treba par stotina hiljada godišnje samo da pokriju troškove za učestvovanje na turnirima (neki minimum je da imaju trenera i još jednu osobu za fizikalne terapije i masaže i oporavak posle meča).

A ovi što kukaju kako su sportisti preplaćeni, u čemu ste vi u 100 najboljih u svetu da bi vam prihodi bilo poredivi sa teniserima?

dd

pre 1 godinu

pa kladionice su biznis ako de vratimo unazad za vreme stare Juge nije bilo kladionica imali ste sportsku prognozu na nivou cele drzave.

sada imate na hiljade kladionica u drzavama,u mom kraju u krugu od 500metara ima ih cak 7!!! i 5 menjacnica!!!3 banke!!!

znaci Novak je u pravu obrce se ogroman novac koji igraci ne vide.a svi sportisti sveta zaradjuju novac klubovima,vlasnicima,kladionicama...odakle klubu recimo 200mil evra da plati igraca,pa milijarda dolara za budzet?pa to je pre 30-40g bilo nezamislivo!da li je taj novac opran,ko su vlasnici klubova,ko su investitori koji tamo ulazu?

i onda dolazimo u situaciju gde recimo teniser koji je 150 na ATP listi ne moze sve da isfinansira,trenere,avionske karte,neki cak nemaju ni licnog fizioterapeuta?probajte da budete 200-ti u necemu u vasem gradu!a ne na svetu!!!

e zato je ta ideja koju Novak forsira opravdana isa razlogom!obrce se neverovatno veliki novac a teniser koji je recimo 200-ti na svetu ne moze da plati licnog fizioterapeuta!ali ta elita sto se licno bogati mu naravno to nikada nece dozvoliti!nazalost!

Grunf

pre 1 godinu

Svaka cast, ovakav ljadza u tenisu se vise ne radja!!!!
(Šulj Bizmis, 24. septembar 2023 09:12)

Takav?! Teško! Samo ne znam kakve veze s tenisom imaš?!

Svetsko a ne mundobasket

pre 1 godinu

Ljudi gorivo nam je najskuplje u Evropi u odnosu na plate! Gas i struja opet rastu! Cene namirnica su otisle i duplo!
Dokle svi cutite i zamlacujete se ovim glupostima!?

Karl Marks Rumenige

pre 1 godinu

Novak predlaze da igraci dobijaju 50% novca koje turniri dobiju od kladionica. Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.
(Xman, 24. septembar 2023 08:14)

Nisi razumeo.50%za igrace,drugih 50% za organizatora,to Novak hoce da kaze.I doktor se skoluje 6 godina fakulteta,pa specijalizacija a male im plate,ne moraju neka idu na neki zanat a ti i takvi odvedite zenu neka se porodi u stalu ili na njivu u krompiru.

nebitan lik

pre 1 godinu

Jel vi znate koji porez i namete plaćaju klad na mesečnom nivou, to su ogromne pare, pa se zapitajte zašto država ne radi ništa po top pitanju, štaviše, kao što pojedini ovde komentarišu sve više reklama, marketinga i sl.

matori

pre 1 godinu

@Novak predlaze da igraci dobijaju 50% novca koje turniri dobiju od kladionica. Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.
(Xman, 24. septembar 2023 08:14)

nisi ništa razumeo.
stvar je u tome da novac kojim kladionice finansiraju ATP uopšte nije u raspodeli igračima, već samo vrh ATP-a i turnira zarađuje ogromne količine novca. procenjeno je da je tenis treći po veličini globalni sport, ali raspodela novca između onih koji vode ( ATP) i onih koji rade ( igrači) nije kao u drugim sportovima ( NBA, NFL...) gde je 50-50%. ovde najviše stradaju niže rangirani igrači, jer 150. igrač tenisa jedva preživljava, a 150. igrač NBA, fudbala, ragbija je multimilioner.

bodyroga

pre 1 godinu

Bravo Nole. Licno mislim da bi trebalo zabraniti kladionice da budu sponzori u bilo kojem sportu i bilo gdje jer je to kancer drustva. Ali ako vec turniri mogu imati kladionicu za sponzora zasto ne i igraci.

Inace iz Bosne sam zivim i radim u Sloveniji. U Sloveniji nisam znao gde se moze uplatiti listic , nigdje nisam vidio Kladionicu ili reklamu za istu dok u Bosni nam je to nametnuto na svakom koraku , u kaficima , reklame na svim mogucim mjestima , tv kanalima i slicno...Propala drzava koja ide strmoglavo dolje u svakom smislu , sve zbog korumpiranih ljudi koji nas vode...Vjerujem da je slicno i u Srbiji ? Nadam se da ce me neko demantovati nisam bio dugo u Srbiji..

fenomen

pre 1 godinu

Srećan sam što se nisam zarazio kladjenjem. Jesam kao mlad a zreo igrao ponekad sa malim ulozima od 5 ili 10 eura ali sam na vreme shvatio da nema sigurnog pogotka. I kao po pravilu uvek bi to bio jedan promašaj i to obično sa najmanjom kvotom. Sigurno ima 20 godina kako se ne kladim. Moje pitanje glasi ko su vlasnici kladionica npr u Srbiji. Nikad jos nisam čuo javno ko je npr vlasnik Mozarta ili Meridijana. Znam samo, bar ovo što vidim na tv reklami ( arenasport ili sportklub ), da su prostorije luksuzno opremljene, da su zgodne ribe unutra koje vrebaju svoj plen. Znam samo da se nijedan pošten čovek nije obogatio od kladjenja. Ja bih to zabranio. Ima loto i sportska prognoza gde moze doci dobitak koji život manja a gubici su podnošljivi ako se ne igraju skupi siistemi. Mada ja lično ni to ne igram jer kad bih se obogatio ne znam ko bi me pre zajašio, da li familija ili mafija reketaši.

Ogi

pre 1 godinu

Kladionice veliko zlo. Dovoljno je videti koliko ljudi je upropasteno, celih porodica, a u sportu- pa unistise sport, pogledajte Italiju od 2011 pa do dan danas sta se dogadjalo i dogadja.
Po mom misljenju mnogi teniseri imaju vec kladionice za "sponzore". Nezvanicno, naravno. Sr...e.

zoran

pre 1 godinu

Ooooo igrači su veoma svjesni da postoje kladionice. Kad pukne afera da su challengeri potpuno namješteni pitam se što će ostati od tenisa kao ozbiljnog sporta.
I onda će se netko čuditi kako to, a igrači na challengerima igraju za par tisuća eura ako ga osvoje a ako su favoriti u meču mogu na jednom meču zaraditi lagano 50000 eur.. i onda da to neće raditi kad nagradni fond nije dovoljan da od toga žive i putuju sa turnira na turnir.

aca

pre 1 godinu

Pantagruel, kockanje stvara tezu zavisnost od heroina, radio sam pre 10gak god u jednom centru za odvikavanje od kocke, niko se nije izlecio samo su se vracali s vremena na vreme. Sad je verujem jos gore. Mislim da cak i izgubljeni novac(100% kladionicara je na gubitku, ogromnu korist imaju samo kladionice) i nije najveci problem kod zavisnika, najveci problem je sto stalno misle o tome i svaki razgovor s njima je samo na tu temu. Zalosno je kad cujes mlade muskarce od 20tak god kako samo o tome pricaju. Kladionica im i dusu uzme.

Desa

pre 1 godinu

Zabraniti zlo !
Kakvo reklamiranje kladionica ?!
"U zdravom telu, zdrav duh" nekad, i sport i sportisti danas - veze nemaju ! Pogubili se . Gladijatori savremeni, i tačka .

Mare

pre 1 godinu

99 posto ljudi koji se klade su u minusu. I sam sam prosao kroz to, ok nisam gubio velike pare ali to je samo gubljenje vremena i para

Ајде

pre 1 godinu

Док је људске похлепе, биће и коцке/кладионица, од како је света и века. Ту никакве забране не помажу. И данас имате илегалне кладионице, поред јавних.

Lax

pre 1 godinu

@Ono što su sportisti danas, to su gladijatori nekada… poteošni materijal u industriji zabave

Eee, ali mogu da se pobune kao Spartak nekada... Nije Rimu svejedno bilo...

AD

pre 1 godinu

Da li to znači da turniri u dogovoru sa kladionica, kroz neke svoje postupke (npr. vreme igranja meča, ne postavljanja krova), mogu da utiču na rezultat. Turniri se kao bore za integritet tenisera, ali ne spominje se integritet turnira.

fudbaler

pre 1 godinu

Teniser na svetu koji je rangiran kao 150-ti je na neki način golja u savremenom sportu. Fudbaler koji je 150-ti rangiran u fudbalu je teski multimilioner. Evo primera prvih 11-15 glavnih igraca u svakom engleskom klubu su milioneri. To je 18 klubova po 15 igraca 270 minimum. Plus zamene plus treneri. Jos toliko brat bratu. Znaci imas samo u Engleskoj prvoj ligi 500 milionera. A gde je 500 na svetu teniser?

Samo pitam

pre 1 godinu

Kako Zvezda i Partizan imaju kladionice za sponzore. Prvo je krenuo Partizan pa onda Zvezda kada su videli koliko para imaju grobari. Jel to nije sukob interesa

paradox

pre 1 godinu

Bravo Nole. Licno mislim da bi trebalo zabraniti kladionice da budu sponzori u bilo kojem sportu i bilo gdje jer je to kancer drustva. Ali ako vec turniri mogu imati kladionicu za sponzora zasto ne i igraci.

Inace iz Bosne sam zivim i radim u Sloveniji. U Sloveniji nisam znao gde se moze uplatiti listic , nigdje nisam vidio Kladionicu ili reklamu za istu dok u Bosni nam je to nametnuto na svakom koraku , u kaficima , reklame na svim mogucim mjestima , tv kanalima i slicno...Propala drzava koja ide strmoglavo dolje u svakom smislu , sve zbog korumpiranih ljudi koji nas vode...Vjerujem da je slicno i u Srbiji ? Nadam se da ce me neko demantovati nisam bio dugo u Srbiji..
(bodyroga, 24. septembar 2023 08:24)

Brate moj kod nas u Srbiji na javnom servisu deca gledaju kako se reklamiraju klad, svi glumci reklamiraju klad. Slotove i slicno! Bas je teska situacija, nema ko da se bori protiv toga! Nemamo resenja, jer drzavi nike u interesu da se zabrane kockarnice. Pozdrav

papaja

pre 1 godinu

@bodyroga

Pa Srbija je uvela kladionice na balkan :) Mora da nam je zli zapad podmetnuo. Nije u pitanju korupcija i pohlepa.

Nego, po povratku iz Grcke svratih u Dojran da prenocim. Bio u hotelu pored kazina. Promasim parking i sit se ispricam sa prijatnim cikicom koji radi tamo. Parking krcat, samo muskarci dolaze kolima, kaze: "Ovi ljudi ostavljaju celu ustedjevinu ovde, imali smo i slucajeve samoubistava..."

Tuzno

objektivnost vam je slaba strana!

pre 1 godinu

2023 godina, ljudi i dalje misle da se od kladionice moze ziveti, no ipak i kladionice isto to misle da se od ljudi moze ziveti, zato ih imamo bukvalno na svakom uglu svakog naseljenog mesta, moze i od kuce, odakle god, ne silaze sa reklama, sponzorisu sve vece klubove... pamet u glavu ljudi..

Oki

pre 1 godinu

Da je žena i da se bori za ravnopravne nagrade sad bi ga dizali u nebesa i bio bi na svakoj naslovnoj. Ovako se neki tamo Đoković bori za neka tamo prava, koga briga.

Stef

pre 1 godinu

Što je vama problem što ljudi hoće da budu plaćeni za svoj rad. Pa kad onda svi kukate na malu prosečnu platu i minimalac niko vam ne kaŸe ako vam je malo menjajte posao. Teniseri jednostavno hoće da dobiju svoj deo kolača od TV prava, sponzora, karata i ostalog. Da nije njih ne bi bilo ni turnira.

Bato

pre 1 godinu

Novak je verovatno u pravu ali ništa neće promeniti.Samo kod nas kladionice sponzori u većini sportova .A tek u svetu glavni sponzori.Imali smo pre neku godinu zabranu kladionica blizu škola a danas su na svakom ćošku i bace po neki dinar u humanitarne svrhe da ih niko ne bi dirao.

Messi The Goat

pre 1 godinu

Ako smatrate treba zabraniti kladionice, onda ja smatram da treba iz kuća pobacati noževe i makaze te zabraniti vožnju automobila, jerbo su i oni opasni!? Nisu bre opasne kladionice, već ljudi koji tu ulaze.
(Qrajber, 24. septembar 2023 09:17)


Malo si pobrkao lončiće, da bih ti dao paralelu sa tvojim poređenjem, to je kao kada bi se non stop na TV vrtele reklame kako ljudi jedni druge seku i ubadaju noževima i makazama, kada bi na svakom koraku imao scene nasilja sa ovim predmetima, kada bi oni bili sponzori svega i svačega, imali bilborde, banere, postere ma sve.
I onda kad krene nasilje ti kažeš "Ljudi su krivi a ne noževi i makaze" Malo sutra druže, malo sutra...

brm

pre 1 godinu

Pa od cega turniri da placaju vas igrace ako im u napred uzmete 50% prihoda? Kome se ne isplati da igra tenis neka pocne da radi nesto drugo u zivotu, kao i svi ostali ljudi koji promene i do 30 poslova tokom zivota.
(Xman, 24. septembar 2023 08:14)

U Premijer ligi, igrači dobijaju 70% svih prihoda, NBA nešto preko 50%, NFL oko 50%...kao i svi ostali profesionalni sportovi u kojima igrači dobijaju oko 50% prihoda. U tenisu igrači dobijaju 20%.

A Novak ovde konkretno priča da turniri imaju prava da sponzorišu kladionice a igrači nemaju, i da onda ti turniri kojima su sponzori kladionice treba novac od tih sponzorstava da dele sa igračima kada već igrači ne smeju da ih sponzorišu...a iskorišćeni su da privuku te sponzore za turnire.

Npr. kladionica hoće da sponzoriše turnir jer na njemu igraju Nole, Nadal, Alcaraz,...turnir direktno profitira od njih, kladionice koriste njihovu reputaciju da se promovišu na turniru na kojem oni igraju, a oni nemaju ništa od toga, jer njima nije dozvoljeno da imaju tog sponzora.