Tenis 154

Utorak, 05.09.2023.

18:45

Novak u polufinalu Njujorka, i osmi put bolji od Frica!

Novak Đoković će po 13. put igrati u polufinalu US Opena.

Novak u polufinalu Njujorka, i osmi put bolji od Frica! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

154 Komentari

Sortiraj po:

aaauuu breee

pre 1 godinu

Šelton??! polufinale??? Slika i prilika današnje konkurencij Miler, Miljares ili kako već, Đere(morao da ga pusti) Gojo??? Frici i sada Šelton, zlatna era tenisa, i onda se pitate kako čovek u 37g života dođe do finala

Alex

pre 1 godinu

Nije krivica do Novaka sto su na njegovoj strani zreba Kasper Rud , Holger Rune , Cicipas- ranije zavrsili ucesce ! Ovi bi se mnogo sekirali sto imaju tako "nezvucnu " konkurenciju da je suprotno tj.Novak ispao od npr.Djerea .
Nema ovde slabih tenisera , jedino nema zvucnih imena .

No1e

pre 1 godinu

Nacin na koji je Fric odigrao onaj gem u trecem setu, nakon Noletove svadje sa publikom, na savrsen nacin opisuje sklop mozga svih tenisera koji su pokusali da budu "next gen", osim mozda Alkaraza. U trenucima kad je Djokovic nervozan i izgubio malo momentum, ti saljes 4 lopte u aut ili mrezu, na svoj servis, i gubis brejk. Umesto da ga namucis malo, i probas mirno da odigras u trenutku kad mozes da uzmes bar set

Knezevic Zoran

pre 1 godinu

Kakav su mu zreb namestili pa ovo je bezobrazno.
(M.Djerlek Np, 5. septembar 2023 23:22)
---------
I ja mislim. Posebno u nameštanju prednjače Britanci, Amerikanci i muslimani, koji su prosto zaljubljeni i Djokovića i ne bi mogli da podnesu njegov poraz. I tebi su namestili glavu ali, umesto mozga u nju su posadili samo besmislenu i iracionalnu mržnju, pa ti je sve ovo, sem Novakovog poraza "nameštanje".

Pfc

pre 1 godinu

Vidim krivo nekima zbog zreba. A kakav je Alkarazov? Cakninu cetvrtfinalu igra protiv 12. a Nole protiv 9.nosioca. Pre toga sve isti ili gorivranking od Noletovih protivnika. Jedino to polufinale, eto neka se oznoji malo :)

Banjica

pre 1 godinu

Kakav lik, neverovatno. Tražiš od obezbedjenja da izbace ostrašćenog fana sa majicom nole, koji je od silne želje da loptica ode u aut. I ne samo to već mu uputiš takve psovke i uvrede da je to strašno. Ma tereba da vas po.ere!

Mladen

pre 1 godinu

Fricu je Novak usao u glavu odavno. Videlo se da ne moze Novak toliko lose da odigra koliko ce ovaj jos gore. Ne znam sta je Djokovicu sa servisom ali ovo je blagi ocaj. I procenat prvog i generalno kvalitet servisa. Nije bilo vetra pa na to da se vadi. Od sredine godine servis mu je jako los. Polufinale bi trebao da prodje ko god bude tu ali protiv Alkarasa jako tesko sa ovakvom igrom i servisom.

Nikola

pre 1 godinu

"Slam na nivou turnira 500. Zreb kao treca liga zapad za Djokovica.
(vojkan85, 5. septembar 2023 21:47) "

A koga bi ti voleo da vidis? Samprasa, Agasija, Mekinroa...

RW#0

pre 1 godinu

Mnogo ruzan tenis igra Nola. Lagan 3:0 trijumf a 8 vinera manje. I tako 3 meca u nizu. Defanziva i cekas greske protivnika koji su svi bili skandalozni. Cemu li se vi nadate protiv mog Alkaraza?

OptaAce

pre 1 godinu

-Novak Đoković je teniser sa najviše mečeva bez poraza od tenisera iz SAD na USO u Open eri (12W-0L). Niz je krenuo 2006. i najviše puta je pobedio M. Fiša (2).
-Teniseri sa najviše 1/2 f GS u Open eri (od 1968.):
47 Đoković (10 AO+12 RG+12 W+13 USO)
46 Federer
38 Nadal
-Teniseri sa najviše 1/2 f na svakom GS u Open eri:
10 Đoković
8 Federer
7 Nadal
-Novak se 6. put u karijeri plasirao u 1/2 f na sva 4 GS turnira u 1 sezoni. Teniseri koji su se najviše puta plasirali u 1/2 f na sva 4 GS u 1 sezoni u Open eri:
6 Đoković (2011, 2012, 2013, 2015, 2021, 2023)
5 Federer
-Teniseri sa najviše pobeda protiv 10 najboljih na ATP listi (od 1973.):
250 Đoković
224 Federer
186 Nadal
Pozdrav.

srki

pre 1 godinu

RW#0 - kad pre postade tvoj, bas mi je drago sto si tako brzo pronasao svog novog teniskog idola, inace osim djokovica janik siner i tomi pol su mu vec uzeli meru pa ne znam bas kako ce da se provede sutra protiv zverka

Sasa

pre 1 godinu

Ivanisevic mu je ocito nesto pokvario kod servisa .
(pedja, 05. septembar 2023 22:51)

Do Njujorka je Novak imao odlican servis, a da nesto ne stima u servisu, ne stima. Mozda ga.muci nesto, to samo on zna. Elem, koliko mu je Ivanisevic vec trener, svi su pricali da munje servis bolji i jeste bio bolji. Tako da nine do Ivanisevica.

Sića

pre 1 godinu

posle moćnoga Frica, u polufinalu još moćniji protivnik iz duela Tiafo/Šelton. Hahahahaha.
(Mikii, 05. septembar 2023 22:32)

Sine, idi prati Elitu!!!

Сава Е.

pre 1 godinu

Чим уђем на коментаре потражим Микија са два и ,само да му дам минус без обзира шта пише. Па нек се храни...

Vladimiros

pre 1 godinu

Jel' ovo moguće da tako loše servira?
Uslovi za igru su teški, ali tako loš servis ima da je to za analizu. Ne verujem da ga Ivanisevic pogresnotrenira i savetuje, pre mi se čini da Novakova tvrda glava ne prihvata drugi način serviranja.
U nekom periodu pre dve godine imao je odličan servis, ali ovo na USO je očajno. Samo sebe muči, na svojim servis gemovima spašava gomilu brejk lopti upravo zbog očajnog servisa,i tako gubi energiju jer njegovi servis gemovi traju ko tri protivnika. Ne znam, mozda je fokus, koncentracije i sl. problem, vlaga, vrućina, ali ova igra uopšte ne dolikuje GOAT-u.
Nadajmo se da će ga servis služiti bolje u polufinalu, ili finalu, ako dođe do njega, jer mrka kapa je da će tako dobiti u finalu Alkaraza, Zvereva ili Medvedeva... hajde da se nadamo da će bolje servirati, jer dobro je prošao večeras. Fric je totalno van forme, zato ga je uz prilicno muke u drugom i trećem nekako dobio u tri seta.

Ovo ono

pre 1 godinu

Slam na nivou turnira 500. Zreb kao treca liga zapad za Djokovica.
(vojkan85, 05. septembar 2023 21:47)
Taman lakše za osvajanje. Nije njegova krivica što su ostali boranija. Uzdravlje, i samo bez sekiracije!

питам за друга

pre 1 godinu

Za njega bi bolje bilo da izgubi pre finala, ako ga tamo bude cekao Karlito. Bolece jako kad izgubi drugo finale GS zaredom, oba od mladog Spanca. Ostalo bi nekako i preboleo, ali to ne.
(Vanja, 5. septembar 2023 22:30)

Да, познат је по томе што се саломи од бола, завуче у рупу и рида док не дехидрира, тако је дошао до свих најважнијих тениских рекорда за које би "млади Шпанац" продао лево мудо, десно око и оба бубрега.

Robert

pre 1 godinu

Da je ovo Alkaraz na mestu Djokovica, napisao bih ovakav komentar: "Mali ne igra nista posebno, samo je bio manje los od ovog Amera koji ispromasivao sve sto se moglo i nije moglo promasiti. Sa ovakvom igrom nema sta da trazi protiv igraca koji ne bude ovoliko gresio i samog sebe pobedjivao."

A vi dajte plus ili minus kao da je ovo zaista bio mec Alkaras - Fric.

Branko

pre 1 godinu

Očekujem Tijafoa u polufinalu. Svakako sam siguran da će protiv njega biti lakše nego protiv Frica koji se nije tek tako predao na kraju 3. seta i meča samim tim. Tijafo je teniser tipa Raonić, servis najjače oružje i ništa drugo i sličan im je stil igre. A Novak protiv obojice ima pozitivan međusobni skor ukupno 14:0(Raonić 12:0 i Tijafo 2:0).

braćala

pre 1 godinu

nije mi jasno sta mu ovo treba, da tera ljude iz svog boksa. Pa nije mu drugi kriv sto je on pogresno procenio let loptice. Volim ga najvise sto je nas ali ovo stvarno nije u redu sta radi.
(futura, 5. septembar 2023 22:27)

Nije terao nikog iz svog boksa, već tog pametnjakovića što se dernjao usred poena. Videlo se u prenosu da ga je obezbeđenje posle toga izbacilo sa meča.

Lukavi

pre 1 godinu

Ne znam kako je ovo Novak dobio, cisto na mozak, fric izgresio u bitnim poenima, mislim da je imao 10 neiskoriscenih brejk lopti. Novakova igra zabrinjavajuca za ovaj period turnira. Naravno bitno da je dobio ali ovakav servis stvarno ne moze protiv Alkaraza, Medvedeva...

Vanja

pre 1 godinu

Za njega bi bolje bilo da izgubi pre finala, ako ga tamo bude cekao Karlito. Bolece jako kad izgubi drugo finale GS zaredom, oba od mladog Spanca. Ostalo bi nekako i preboleo, ali to ne.

GoranH

pre 1 godinu

(323)Da te obavestim da vlažnost vazduha od 50% nije puno, opasno je kada je vlažnost 90% i više.
(Junior, 05. septembar 2023 22:34)

Nemaš ti pojma, 33 stepena i 50% vlažnosti je neprijatno i ako sediš a ne kod ovako velikih fizičkih napora. 90% vlažnosti može i da te ubije tj. udavi.

Džoni

pre 1 godinu

Tačno ima problem... sa kime li se sada svađa? Fiksira jednog navijača od njih 20 000 i onda se beči, dernja i mlati rukama.

Publika korektna. Navija za svog igrača, ali korektno.

stevo

pre 1 godinu

Za njega bi bolje bilo da izgubi pre finala, ako ga tamo bude cekao Karlito. Bolece jako kad izgubi drugo finale GS zaredom, oba od mladog Spanca. Ostalo bi nekako i preboleo, ali to ne.
(Vanja, 05. septembar 2023 22:30

Medo zaustavlja španca.

bob

pre 1 godinu

Očekujem Tijafoa u polufinalu. Svakako sam siguran da će protiv njega biti lakše nego protiv Frica koji se nije tek tako predao na kraju 3. seta i meča samim tim. Tijafo je teniser tipa Raonić, servis najjače oružje i ništa drugo i sličan im je stil igre. A Novak protiv obojice ima pozitivan međusobni skor ukupno 14:0(Raonić 12:0 i Tijafo 2:0).
(Branko, 05. septembar 2023 22:32)

Brate koji je ovo rezon leba ti? Sad ja kazem npr. Tijafo je ko Monfis protiv koga Novak ima 19:0 pa onda sa njim i Tijafom ima 21:0 iz cega sledi da je polufinale gotova prica zbog ovako ubedljivog odnosa iako se Tijafo nije ni plasirao u polufinale, a na osnovo prikazanog tesko i da hoce.

čemu tolika nervoza

pre 1 godinu

Možda da mi netko objasni , .. vodiš 6:1 , 6:4 , 4:3 sa breakom .. izgubiš break i isti čas potjeraš nekog starijeg čovjeka iz lože , valjda nije on kriv što je loptica završila u autu , jedan gem , pa nije smak svijeta , i šta stari tu može biti kriv .. nisam dovoljno pametan da razumijem , majke mi

pedja

pre 1 godinu

Sve je to OK,ali Novak nema servis,pa bukvalno na svaki svoj servis gem on se muci,ali ono sto me najvise zabrinjava to je i kad ubaci prvi svaki protivnik mu vrlo lako vrati i gotovo nikakvu prednost ne dobije ,sta mu je uradio Ivanisevic od servisa uzas.Znam kad ne ide servis ne ide ,ali Novak i kad je na preko 80 posto prvog nema tu puno servis vinera ,asova,to i nije problem nego nema onih servisa gdje zavrsis 80 90 % poena,cak mu je drugi puno bolji i vise mu lakih poena donosi.Ovo znaci da prakticno u svakom gemu se Novak sa bilo kim mora "ganjati po terenu",to protiv igraca nivoa Fritza i slicnih moze ,protiv iole ozbiljnijih u ovim godinama tesko,pogotovo protiv Alkaraza ,nema sanse da se sa njim po terenu ganja u svakom gemu ,bice brzo dotucen.Federera je do kasnih igrackih godina upravo drzao taj 1.servis gdje je dosta gemova lako dobijao protiv mladjih i cuvao snagu.Steta zaista.Nije servis nikad bio Noletovo oruzje broj 1,ali brate znam kad opali blizu 200 to je poen 99 %sad mu i jako losi reterneri to vrlo lako vracaju,ne znam stvarno tesko ce do ijednog GS sa ovakvim servisom,Ivanisevic mu je ocito nesto pokvario kod servisa .

futura

pre 1 godinu

nije mi jasno sta mu ovo treba, da tera ljude iz svog boksa. Pa nije mu drugi kriv sto je on pogresno procenio let loptice. Volim ga najvise sto je nas ali ovo stvarno nije u redu sta radi. Federer ili Nadal ovako nesto nisu nikad uradili i to je za postovanje, ali opet mi balkanci smo u glavi skroz drugi kad se iznerviramo. I evo sad iz inata vratio break. Nole luda glava skroz. Bravo za pobedu. Jos samo dve

Peki

pre 1 godinu

Fric je stvarno lepo igrao. Đoković naravno bolji ali mi se baš dopada kako je Fric odigrao. Navijaću u budućnosti za njega, sem naravno kad igra protiv nekog našeg.

TurboNator

pre 1 godinu

@Tako je, 5. septembar 2023 20:51

Druže - već 1000 puta ti je objasnjeno da su loptice menjane 2001-2, ima li nade da zapamtiš?

A tek mononukleoza Federerova… sad je imao i pocetkom 2008-me? Wow…

Soderling i Ancic morali da završe karijere zbog mononukleoze, a Federer nije ni znao da je ima, igrao godinu/dve bolestan… pozdravili te gušteri koji vladaju svemirom.

sve je relativno

pre 1 godinu

Vidim ove godine im Moderna nije sponzor!
(Onkel Dagobert, 05. septembar 2023 21:15)

Ne pratiš na času, tu je, samo je stidljivije prikazuju.

Corpus alienum

pre 1 godinu

Kako su tragikomični ovi likovi koji kritikuju Novakovi igru ...pa još savetuju treba ovako ...onako...?!
Pa vi niste šampioni ni u svojim zanimanjima i ni u svojim gradovima a usudjujete se da komentarišete svetskog..ali ejjj...svetskog broja 1 u tenisu ikada?!
Pa kako niste smešni sami sebi?
Nije ni vama lako sa vama... uopšte.

Sarkastije

pre 1 godinu

Nole je nevjerovatna masina; skoro je nestvarno koliko je bolji od konkurencije. Strahopostovanje prema Federeru, pritisci medija, prljave igre protiv njega na svakom koraku, Nadalovo rano sazrijevanje, ili Novakovo kasno, sve je to uticalo da se sve donedavno vodila polemika oko toga ko je GOAT. U stvarnosti, i protiv Rafe i Rodzera je trebao imati barem dvocifrenu prednost u medjusobnim duelima. Toliko su ispod njega, narocito Federer, da je tuga sto se uopste pricalo o tome. Poskidace jos nekoliko rekorda, kao npr najstariji osvajac GS, najvise pobjeda na GS, najvise bagela, a ako se zainati, i najvise pobjeda u istoriji. Na kraju mu je u pravu onaj mahniti caca- ovo se radja jednom u milion godina. Pri tome jedan od najboljih ljudi na turu, najvecih dobrotvora, a sigurno naj fer-plej igrac, jer to koliko je puta cestitao protivniku, poklonio poen kad je nejasna situacija, rekao bravo, digao palac da pohvali protivnika- tu mu niko nije ni blizu. Najsrdacniji na mrezi bez obzira dobio mec ili ne. Zadnjih 10 g je trebao da bude pretplacen na nagradu najbolji sportsman na turu, ali je ona misteriozno zavrsavala u rukama likova koji nemaju dodirnih tacaka sa fer plejom....
Jedan u milion.

Predo

pre 1 godinu

Fric me, poput Monfisa, potseća na onu dečiju pesmicu Vuk i ovca: Ovca kad mu vidi oči, ni da bekne, ni da skoči. Inače, Fricov problem su noge i predvidivost igre. Zato ne može dobiti top igrače.

veliki strumf

pre 1 godinu

Фриц класичан дрвосеча. Ништа не зна. Ако му не иде први сервис, нема појма шта да ради. Ноле игра на не више од 30%, али је то за овог 3 нивоа изнад. Кад он Нолета пре 2 године у Аустрлији није добио а Ноле играо са поцепаним трбушном мишићем, тешко да ће га икад добити. Нема ни главу, ни игру. Међутим, мене брине ниво Нолетове игре - за Фрица је више него довољно, али за озбиљнијег противника овај ниво игре је у најмању руку забрињавајућ.

Zo

pre 1 godinu

"Alo dečko što spominješ meč Zverev- Siner. Da, meč je bio dobar ali za dobar meč potrebna su dva dobra igrača, plus igrali noću. Tako da... shut up!

Darko

pre 1 godinu

Moram priznati da sam ocekivao tezak mec u najmanje 4 seta. Mozda Fric bar u ovom trecem setu pruzi nesto jaci otpor nego u prethodna dva.

Top komentari sa slicnih vesti

pre 1 godinu

Novakov trener je jedan od najboljih servisera svih vremena, kako ga do sad već nije naučio pošteno da servira?!
(Alan Ford Coppola, 05. septembar 2023 20:02)

Sta servisira? Trazim jednog za tv, pocele neke pruge da se pojavljuju.

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Ko su ovi ljudi koji čekaju svaki Novakov meč da bi ga kritikovali i omalovažavali??? Da li je ljudi ovo normalno? Ne postoji sportista koji nam je donio više radosti i ponosa, najbolji teniser u istoriji teniske igre i neko ladno piše ogavne poruke. Ko su bre ti ljudi???

Miro

pre 1 godinu

Ne razumem, ovaj Fric je vec izgubio u svlacionici A Novak stegnut u servisu, udara samo sa osnovne linije, umesto da se opusti, ide malo na mrezu ...Preveliko breme nosi Opusti se Nole i uzivaj...

Sasa

pre 1 godinu

Novakov trener je jedan od najboljih servisera svih vremena, kako ga do sad već nije naučio pošteno da servira?!
(Alan Ford Coppola, 5. septembar 2023 20:02)

Prekjuce saljes komentar kako ga je trener odlicno naucio da servira. Ko ce vama ugoditi

aloalo

pre 1 godinu

ovo vise nije ni smesno. U svakom servis gemu, on pravi duplu. Opusti se vise i pokazi zasto si najbolji. Ovo treba rutinski da se odradi sto pre, a ne da se ide u cetvrti ili peti set

zex

pre 1 godinu

Alan Ford Coppola, 05. septembar 
Šta bre ds ga uči?Pa servis se uči sa 5 godina, Novak je kroz karijeru servirao sve bolje i bolje i to nije do trenera.Novak se stegao i ne veruje u svoje udarce zato je servis stao, zbog toga je mnogo putq izgubio važne mečeve.Stegnuto igra, tek kada počne da gubi on se opusti.

Simke

pre 1 godinu

Nole igra dobro u razmjenama sa osnovne linije ali ima problema sa servisom,to je problem jos od Vimbldona,i teze osvaja svoje gejmove....Znamo svi koliko tesko dobija svoje gejmove protiv Alkaraza,upravo zato sto tesko ubaca prvi servis.....Mada su i uslovi brutalni danas,visoka temperatura.

Гиле

pre 1 godinu

Лош је Фриц, не може ништа. Лоше се припрема за ударац. Можда ми и Новак неда некад баца ниске лопте које Фриџу праве проблем.

всс

pre 1 godinu

Какав је ово почетак меча? Сервис катастрофа, игра не постоји, нула, енергија у минусу. Не може да погоди сервис, праве се дупле, лопте избацују у аут… На шта ово личи?!

Lukavi

pre 1 godinu

Ljudi ovo je stvarno zabrinjavajuce. Novak opet ne moze da ubaci prvi servis, ja ne znam sta je problem, prvi deo sezone servirao je odlicno. Od Vimbldona covek prosto ne moze da ubaci prvi servis nikako. Bez prvog servisa u ovoj fazi karijere kada mora da stedi telo sanse da pobedi ozbiljne protivnike su male. Moze da pobedi knap kao u sinsinatiju ali ne znaci da hoce, moze da ode i na drugu stranu. Ako nekako ne sredi servis on prosto nema sta da trazi protiv Alkaraza ili Mede u finalu, realno. Ili ono da bude neko cupanje kose i spasavanje mec lopti kao u Sinsinatiju. Razumem ako protivnik riternira dobro, ali evo sad protiv Frica nije to slucaj, nego Novak prosto igra bez servisa, mozda ce protiv frica to proci, ali da li ce proci protiv boljeg protivnika? Ja se nadam da ce to biti bolje, verujem da moze da osvoji, ali prosto servis za sada izgleda katasrofa.

veliki strumf

pre 1 godinu

Без сервиса, са слабом игром у пољу одрао први сет овог нафураног Амера, који успео у 7 гемова да наређа чак 19 неизнуђених грешака… Додуше, Ноле их има 11, уопште није блистао, а и то било довољно да одеље Фрица.

1Đoković

pre 1 godinu

Galanski u 11:48h.Joj izvini ti imaš digitronac sat,ne znaš da gledaš u vreme.Pazi dva pendreka,dve tačke,stolica naopačke i Sneško Belić.Kapiraš?

Čačanin

pre 1 godinu

Какав је ово почетак меча? Сервис катастрофа, игра не постоји, нула, енергија у минусу. Не може да погоди сервис, праве се дупле, лопте избацују у аут… На шта ово личи?!
(всс, 05. septembar 2023 20:09)

Moj predlog da počneš sa turnirima što pre.

dare slovenac

pre 1 godinu

ovo vise nije ni smesno. U svakom servis gemu, on pravi duplu. Opusti se vise i pokazi zasto si najbolji. Ovo treba rutinski da se odradi sto pre, a ne da se ide u cetvrti ili peti set
(aloalo, 5. septembar 2023 20:24) # Link komentara

i opet on izgleda dobija prvi set sa 6:1

Rajko

pre 1 godinu

Skupio dovoljno poena za 1.mesto, sad treba da ispadne inače će ga Alkatraz odvaliti. Kao što su Federer i Rafa njega zaobilazili zbog H2H sad on treba mudro da beži od zveri.
(tenisac, 05. septembar 2023 19:25)

Neka ga odvali kao i zadnji put kad su igrali...

RW#0

pre 1 godinu

Uporedi ovo sa Alkarazovim mecevima pa i Zverev - Siner sam gledao sinoc. Tamo svaki drugi poen prelepi viner. Ovo je tuga. Kako je ovaj Fric top10? Samo greske i greske, nema ovde sta da se gleda. A najjace ima vise vinera a gubi ubedljivo. A navikli smo to u Novakovim mecevima. Nola nema protivnika do finala da malo digne jako nizak nivo igre ceo turnir. Alkaraz ili Medvedev svejedno je. Sledi lagan poraz.

Tako je

pre 1 godinu

Djokovic je počeo bolje igrati tek kad je 2010-te zbog publike odlučeno da se uspore brzine teniske loptice što odgovara njegovom stilu igre I sa sporim lopticama uzeo 22 od 23 GS.Da se nisu smanjile brzine teniskih loptica nikad ne bi bio u goat trci, a ta odluka je najviše stetila Federeru koji je uvjek igrao da brzo rešava poene I sa brzim lopticama uzeo 15 GS. Ako se pitate kako je Djokovic uspio osvoiti AO 2008 sa brzim lopticama pobjedivsi pri tom Federera u polufinalu to je samo zato što je Roger imao mononukleozu pa nije bio na svom nivou. Pri tom je imao najslabiju konkurenciju Del Potro koji je operisao zglob I imao druge povrede (inace da Del Potra nisu unistine povrede bio bi isto toliko dobar kao Federer I Nadal, a Djokovic je na nivou Rodrika), Conga operisao koleno, Marej operisao kičmu, Nadal imao brojne povrede zbog cega vise nije tako brz kao prije, a Federer je bio vec deda sa bolovima na leđima. I suprotno Djokovicu nije bilo dovoljno što su se usporile brzine teniskih loptica pa je redovno laziro povrede I pravio Toalet pauze da bi narusio ritam protivnika.I imao je sreće što je mentalno najaci teniser I što koristo svoju elasticnost inace bez njih ne bi imao pola titula.

Robert

pre 1 godinu

Gledam ovog Frica i baš ga analiziram (izraz lica, gestikulaciju, govor tela). Dečko samog sebe izjeda. Implodira. Toliko je pun sebe (u pozitivnom smislu), ušao sa samopouzdanjem u ovaj meč, nije se predao unapred, zaista veruje da može da pobedi Noleta, ali... Iz neobičnog razloga, preforsirava udarce i mnogo greši. Počinje se nervirati zbog toga. Novak greši još više, a rezultat sve gori po Frica, pa se još više nervira. Vidi Fric da Nole pokzauje i da ga nešto muči, fizički verovatno, da je daleko od spremnog za ovaj meč, a opet - rezultat sve gori po njega. Gubi set sa 6:1 kao da je igrao protiv top Noleta. Znači, Fric totalno u modu samouništavanja, što Noletu potpuno ide na ruku jer se, zapravo, veoma muči u ovom meču. Muči se, a dobiće ga tako ubedljivo.

Naravno, imajte ovo na umu i kada se događa drugim vrhunskim igračima - kada ne igraju dobro, a pobeđuju jer protivnik igra još gore. Pa nemojte se onda zezati na račun Alkaraza kada ostvaruje takve pobede. Sada ćete možda klimati glavama, ali koliko sutra opet će većina vas nastaviti po istom.

online

pre 1 godinu

Po komentarima ovde,reklo bi se da je Fric rodjen u Egiptu, a da je Nole eskim.. pa ce eto Novaku biti vruce danas a Fric ce biti kao kod kuce . 3-0 za novaka..

tenisac

pre 1 godinu

Skupio dovoljno poena za 1.mesto, sad treba da ispadne inače će ga Alkatraz odvaliti. Kao što su Federer i Rafa njega zaobilazili zbog H2H sad on treba mudro da beži od zveri.

Sanja

pre 1 godinu

Nole, ti si sampion zbog necega sto imas duboko u sebi, zelja, vizija i san.
Veceras ih samo izbaci iz dubine u visine.
Budi odlucan i opusten i pobedices.
Kazes da si vuk, za mene si gepard. Srecno!

Sale

pre 1 godinu

Fritz klasičan tabadžija iz američke škole tenisa. On već ima zavidan broj godina za jednog mladog tenisera a nije baš da je krem elitnog društvo. Plašim se vremena, vrućine, sparine, vlažnosti vazduha. Novak je poznat kao meteoropata, a opet kad nije uspeo da dobije Noleta na AO one godine kad je bio povređen, onda neće nikad. Ovo ide 3:1 za Noleta ili će biti srče do kolena. Ajmo Nole!

samo kazem

pre 1 godinu

Delovalo je da ce Kokos Golf lako da dobije Letonku ali mi se cini da ce njena protivnica uspeti da produzi mec koji nikoga ne zanima.

Sarkastije

pre 1 godinu

Nole je nevjerovatna masina; skoro je nestvarno koliko je bolji od konkurencije. Strahopostovanje prema Federeru, pritisci medija, prljave igre protiv njega na svakom koraku, Nadalovo rano sazrijevanje, ili Novakovo kasno, sve je to uticalo da se sve donedavno vodila polemika oko toga ko je GOAT. U stvarnosti, i protiv Rafe i Rodzera je trebao imati barem dvocifrenu prednost u medjusobnim duelima. Toliko su ispod njega, narocito Federer, da je tuga sto se uopste pricalo o tome. Poskidace jos nekoliko rekorda, kao npr najstariji osvajac GS, najvise pobjeda na GS, najvise bagela, a ako se zainati, i najvise pobjeda u istoriji. Na kraju mu je u pravu onaj mahniti caca- ovo se radja jednom u milion godina. Pri tome jedan od najboljih ljudi na turu, najvecih dobrotvora, a sigurno naj fer-plej igrac, jer to koliko je puta cestitao protivniku, poklonio poen kad je nejasna situacija, rekao bravo, digao palac da pohvali protivnika- tu mu niko nije ni blizu. Najsrdacniji na mrezi bez obzira dobio mec ili ne. Zadnjih 10 g je trebao da bude pretplacen na nagradu najbolji sportsman na turu, ali je ona misteriozno zavrsavala u rukama likova koji nemaju dodirnih tacaka sa fer plejom....
Jedan u milion.

Ovo ono

pre 1 godinu

Slam na nivou turnira 500. Zreb kao treca liga zapad za Djokovica.
(vojkan85, 05. septembar 2023 21:47)
Taman lakše za osvajanje. Nije njegova krivica što su ostali boranija. Uzdravlje, i samo bez sekiracije!

Sića

pre 1 godinu

posle moćnoga Frica, u polufinalu još moćniji protivnik iz duela Tiafo/Šelton. Hahahahaha.
(Mikii, 05. septembar 2023 22:32)

Sine, idi prati Elitu!!!

online

pre 1 godinu

Po komentarima ovde,reklo bi se da je Fric rodjen u Egiptu, a da je Nole eskim.. pa ce eto Novaku biti vruce danas a Fric ce biti kao kod kuce . 3-0 za novaka..

Čačanin

pre 1 godinu

Какав је ово почетак меча? Сервис катастрофа, игра не постоји, нула, енергија у минусу. Не може да погоди сервис, праве се дупле, лопте избацују у аут… На шта ово личи?!
(всс, 05. septembar 2023 20:09)

Moj predlog da počneš sa turnirima što pre.

dare slovenac

pre 1 godinu

ovo vise nije ni smesno. U svakom servis gemu, on pravi duplu. Opusti se vise i pokazi zasto si najbolji. Ovo treba rutinski da se odradi sto pre, a ne da se ide u cetvrti ili peti set
(aloalo, 5. septembar 2023 20:24) # Link komentara

i opet on izgleda dobija prvi set sa 6:1

Corpus alienum

pre 1 godinu

Kako su tragikomični ovi likovi koji kritikuju Novakovi igru ...pa još savetuju treba ovako ...onako...?!
Pa vi niste šampioni ni u svojim zanimanjima i ni u svojim gradovima a usudjujete se da komentarišete svetskog..ali ejjj...svetskog broja 1 u tenisu ikada?!
Pa kako niste smešni sami sebi?
Nije ni vama lako sa vama... uopšte.

OptaAce

pre 1 godinu

-Novak Đoković je teniser sa najviše mečeva bez poraza od tenisera iz SAD na USO u Open eri (12W-0L). Niz je krenuo 2006. i najviše puta je pobedio M. Fiša (2).
-Teniseri sa najviše 1/2 f GS u Open eri (od 1968.):
47 Đoković (10 AO+12 RG+12 W+13 USO)
46 Federer
38 Nadal
-Teniseri sa najviše 1/2 f na svakom GS u Open eri:
10 Đoković
8 Federer
7 Nadal
-Novak se 6. put u karijeri plasirao u 1/2 f na sva 4 GS turnira u 1 sezoni. Teniseri koji su se najviše puta plasirali u 1/2 f na sva 4 GS u 1 sezoni u Open eri:
6 Đoković (2011, 2012, 2013, 2015, 2021, 2023)
5 Federer
-Teniseri sa najviše pobeda protiv 10 najboljih na ATP listi (od 1973.):
250 Đoković
224 Federer
186 Nadal
Pozdrav.

питам за друга

pre 1 godinu

Za njega bi bolje bilo da izgubi pre finala, ako ga tamo bude cekao Karlito. Bolece jako kad izgubi drugo finale GS zaredom, oba od mladog Spanca. Ostalo bi nekako i preboleo, ali to ne.
(Vanja, 5. septembar 2023 22:30)

Да, познат је по томе што се саломи од бола, завуче у рупу и рида док не дехидрира, тако је дошао до свих најважнијих тениских рекорда за које би "млади Шпанац" продао лево мудо, десно око и оба бубрега.

Nikola

pre 1 godinu

"Slam na nivou turnira 500. Zreb kao treca liga zapad za Djokovica.
(vojkan85, 5. septembar 2023 21:47) "

A koga bi ti voleo da vidis? Samprasa, Agasija, Mekinroa...

Predo

pre 1 godinu

Fric me, poput Monfisa, potseća na onu dečiju pesmicu Vuk i ovca: Ovca kad mu vidi oči, ni da bekne, ni da skoči. Inače, Fricov problem su noge i predvidivost igre. Zato ne može dobiti top igrače.

TurboNator

pre 1 godinu

@Tako je, 5. septembar 2023 20:51

Druže - već 1000 puta ti je objasnjeno da su loptice menjane 2001-2, ima li nade da zapamtiš?

A tek mononukleoza Federerova… sad je imao i pocetkom 2008-me? Wow…

Soderling i Ancic morali da završe karijere zbog mononukleoze, a Federer nije ni znao da je ima, igrao godinu/dve bolestan… pozdravili te gušteri koji vladaju svemirom.

braćala

pre 1 godinu

nije mi jasno sta mu ovo treba, da tera ljude iz svog boksa. Pa nije mu drugi kriv sto je on pogresno procenio let loptice. Volim ga najvise sto je nas ali ovo stvarno nije u redu sta radi.
(futura, 5. septembar 2023 22:27)

Nije terao nikog iz svog boksa, već tog pametnjakovića što se dernjao usred poena. Videlo se u prenosu da ga je obezbeđenje posle toga izbacilo sa meča.

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Ko su ovi ljudi koji čekaju svaki Novakov meč da bi ga kritikovali i omalovažavali??? Da li je ljudi ovo normalno? Ne postoji sportista koji nam je donio više radosti i ponosa, najbolji teniser u istoriji teniske igre i neko ladno piše ogavne poruke. Ko su bre ti ljudi???

veliki strumf

pre 1 godinu

Фриц класичан дрвосеча. Ништа не зна. Ако му не иде први сервис, нема појма шта да ради. Ноле игра на не више од 30%, али је то за овог 3 нивоа изнад. Кад он Нолета пре 2 године у Аустрлији није добио а Ноле играо са поцепаним трбушном мишићем, тешко да ће га икад добити. Нема ни главу, ни игру. Међутим, мене брине ниво Нолетове игре - за Фрица је више него довољно, али за озбиљнијег противника овај ниво игре је у најмању руку забрињавајућ.

stevo

pre 1 godinu

Za njega bi bolje bilo da izgubi pre finala, ako ga tamo bude cekao Karlito. Bolece jako kad izgubi drugo finale GS zaredom, oba od mladog Spanca. Ostalo bi nekako i preboleo, ali to ne.
(Vanja, 05. septembar 2023 22:30

Medo zaustavlja španca.

sve je relativno

pre 1 godinu

Vidim ove godine im Moderna nije sponzor!
(Onkel Dagobert, 05. septembar 2023 21:15)

Ne pratiš na času, tu je, samo je stidljivije prikazuju.

Сава Е.

pre 1 godinu

Чим уђем на коментаре потражим Микија са два и ,само да му дам минус без обзира шта пише. Па нек се храни...

Miro

pre 1 godinu

Ne razumem, ovaj Fric je vec izgubio u svlacionici A Novak stegnut u servisu, udara samo sa osnovne linije, umesto da se opusti, ide malo na mrezu ...Preveliko breme nosi Opusti se Nole i uzivaj...

Sanja

pre 1 godinu

Nole, ti si sampion zbog necega sto imas duboko u sebi, zelja, vizija i san.
Veceras ih samo izbaci iz dubine u visine.
Budi odlucan i opusten i pobedices.
Kazes da si vuk, za mene si gepard. Srecno!

Rajko

pre 1 godinu

Skupio dovoljno poena za 1.mesto, sad treba da ispadne inače će ga Alkatraz odvaliti. Kao što su Federer i Rafa njega zaobilazili zbog H2H sad on treba mudro da beži od zveri.
(tenisac, 05. septembar 2023 19:25)

Neka ga odvali kao i zadnji put kad su igrali...

Zo

pre 1 godinu

"Alo dečko što spominješ meč Zverev- Siner. Da, meč je bio dobar ali za dobar meč potrebna su dva dobra igrača, plus igrali noću. Tako da... shut up!

bob

pre 1 godinu

Očekujem Tijafoa u polufinalu. Svakako sam siguran da će protiv njega biti lakše nego protiv Frica koji se nije tek tako predao na kraju 3. seta i meča samim tim. Tijafo je teniser tipa Raonić, servis najjače oružje i ništa drugo i sličan im je stil igre. A Novak protiv obojice ima pozitivan međusobni skor ukupno 14:0(Raonić 12:0 i Tijafo 2:0).
(Branko, 05. septembar 2023 22:32)

Brate koji je ovo rezon leba ti? Sad ja kazem npr. Tijafo je ko Monfis protiv koga Novak ima 19:0 pa onda sa njim i Tijafom ima 21:0 iz cega sledi da je polufinale gotova prica zbog ovako ubedljivog odnosa iako se Tijafo nije ni plasirao u polufinale, a na osnovo prikazanog tesko i da hoce.

Robert

pre 1 godinu

Gledam ovog Frica i baš ga analiziram (izraz lica, gestikulaciju, govor tela). Dečko samog sebe izjeda. Implodira. Toliko je pun sebe (u pozitivnom smislu), ušao sa samopouzdanjem u ovaj meč, nije se predao unapred, zaista veruje da može da pobedi Noleta, ali... Iz neobičnog razloga, preforsirava udarce i mnogo greši. Počinje se nervirati zbog toga. Novak greši još više, a rezultat sve gori po Frica, pa se još više nervira. Vidi Fric da Nole pokzauje i da ga nešto muči, fizički verovatno, da je daleko od spremnog za ovaj meč, a opet - rezultat sve gori po njega. Gubi set sa 6:1 kao da je igrao protiv top Noleta. Znači, Fric totalno u modu samouništavanja, što Noletu potpuno ide na ruku jer se, zapravo, veoma muči u ovom meču. Muči se, a dobiće ga tako ubedljivo.

Naravno, imajte ovo na umu i kada se događa drugim vrhunskim igračima - kada ne igraju dobro, a pobeđuju jer protivnik igra još gore. Pa nemojte se onda zezati na račun Alkaraza kada ostvaruje takve pobede. Sada ćete možda klimati glavama, ali koliko sutra opet će većina vas nastaviti po istom.

Sasa

pre 1 godinu

Ivanisevic mu je ocito nesto pokvario kod servisa .
(pedja, 05. septembar 2023 22:51)

Do Njujorka je Novak imao odlican servis, a da nesto ne stima u servisu, ne stima. Mozda ga.muci nesto, to samo on zna. Elem, koliko mu je Ivanisevic vec trener, svi su pricali da munje servis bolji i jeste bio bolji. Tako da nine do Ivanisevica.

veliki strumf

pre 1 godinu

Без сервиса, са слабом игром у пољу одрао први сет овог нафураног Амера, који успео у 7 гемова да наређа чак 19 неизнуђених грешака… Додуше, Ноле их има 11, уопште није блистао, а и то било довољно да одеље Фрица.

samo kazem

pre 1 godinu

Delovalo je da ce Kokos Golf lako da dobije Letonku ali mi se cini da ce njena protivnica uspeti da produzi mec koji nikoga ne zanima.

GoranH

pre 1 godinu

(323)Da te obavestim da vlažnost vazduha od 50% nije puno, opasno je kada je vlažnost 90% i više.
(Junior, 05. septembar 2023 22:34)

Nemaš ti pojma, 33 stepena i 50% vlažnosti je neprijatno i ako sediš a ne kod ovako velikih fizičkih napora. 90% vlažnosti može i da te ubije tj. udavi.

Sale

pre 1 godinu

Fritz klasičan tabadžija iz američke škole tenisa. On već ima zavidan broj godina za jednog mladog tenisera a nije baš da je krem elitnog društvo. Plašim se vremena, vrućine, sparine, vlažnosti vazduha. Novak je poznat kao meteoropata, a opet kad nije uspeo da dobije Noleta na AO one godine kad je bio povređen, onda neće nikad. Ovo ide 3:1 za Noleta ili će biti srče do kolena. Ajmo Nole!

Branko

pre 1 godinu

Očekujem Tijafoa u polufinalu. Svakako sam siguran da će protiv njega biti lakše nego protiv Frica koji se nije tek tako predao na kraju 3. seta i meča samim tim. Tijafo je teniser tipa Raonić, servis najjače oružje i ništa drugo i sličan im je stil igre. A Novak protiv obojice ima pozitivan međusobni skor ukupno 14:0(Raonić 12:0 i Tijafo 2:0).

Džoni

pre 1 godinu

Tačno ima problem... sa kime li se sada svađa? Fiksira jednog navijača od njih 20 000 i onda se beči, dernja i mlati rukama.

Publika korektna. Navija za svog igrača, ali korektno.

pedja

pre 1 godinu

Sve je to OK,ali Novak nema servis,pa bukvalno na svaki svoj servis gem on se muci,ali ono sto me najvise zabrinjava to je i kad ubaci prvi svaki protivnik mu vrlo lako vrati i gotovo nikakvu prednost ne dobije ,sta mu je uradio Ivanisevic od servisa uzas.Znam kad ne ide servis ne ide ,ali Novak i kad je na preko 80 posto prvog nema tu puno servis vinera ,asova,to i nije problem nego nema onih servisa gdje zavrsis 80 90 % poena,cak mu je drugi puno bolji i vise mu lakih poena donosi.Ovo znaci da prakticno u svakom gemu se Novak sa bilo kim mora "ganjati po terenu",to protiv igraca nivoa Fritza i slicnih moze ,protiv iole ozbiljnijih u ovim godinama tesko,pogotovo protiv Alkaraza ,nema sanse da se sa njim po terenu ganja u svakom gemu ,bice brzo dotucen.Federera je do kasnih igrackih godina upravo drzao taj 1.servis gdje je dosta gemova lako dobijao protiv mladjih i cuvao snagu.Steta zaista.Nije servis nikad bio Noletovo oruzje broj 1,ali brate znam kad opali blizu 200 to je poen 99 %sad mu i jako losi reterneri to vrlo lako vracaju,ne znam stvarno tesko ce do ijednog GS sa ovakvim servisom,Ivanisevic mu je ocito nesto pokvario kod servisa .

Sasa

pre 1 godinu

Novakov trener je jedan od najboljih servisera svih vremena, kako ga do sad već nije naučio pošteno da servira?!
(Alan Ford Coppola, 5. septembar 2023 20:02)

Prekjuce saljes komentar kako ga je trener odlicno naucio da servira. Ko ce vama ugoditi

futura

pre 1 godinu

nije mi jasno sta mu ovo treba, da tera ljude iz svog boksa. Pa nije mu drugi kriv sto je on pogresno procenio let loptice. Volim ga najvise sto je nas ali ovo stvarno nije u redu sta radi. Federer ili Nadal ovako nesto nisu nikad uradili i to je za postovanje, ali opet mi balkanci smo u glavi skroz drugi kad se iznerviramo. I evo sad iz inata vratio break. Nole luda glava skroz. Bravo za pobedu. Jos samo dve

Lukavi

pre 1 godinu

Ljudi ovo je stvarno zabrinjavajuce. Novak opet ne moze da ubaci prvi servis, ja ne znam sta je problem, prvi deo sezone servirao je odlicno. Od Vimbldona covek prosto ne moze da ubaci prvi servis nikako. Bez prvog servisa u ovoj fazi karijere kada mora da stedi telo sanse da pobedi ozbiljne protivnike su male. Moze da pobedi knap kao u sinsinatiju ali ne znaci da hoce, moze da ode i na drugu stranu. Ako nekako ne sredi servis on prosto nema sta da trazi protiv Alkaraza ili Mede u finalu, realno. Ili ono da bude neko cupanje kose i spasavanje mec lopti kao u Sinsinatiju. Razumem ako protivnik riternira dobro, ali evo sad protiv Frica nije to slucaj, nego Novak prosto igra bez servisa, mozda ce protiv frica to proci, ali da li ce proci protiv boljeg protivnika? Ja se nadam da ce to biti bolje, verujem da moze da osvoji, ali prosto servis za sada izgleda katasrofa.

Top komentari sa slicnih vesti

pre 1 godinu

Novakov trener je jedan od najboljih servisera svih vremena, kako ga do sad već nije naučio pošteno da servira?!
(Alan Ford Coppola, 05. septembar 2023 20:02)

Sta servisira? Trazim jednog za tv, pocele neke pruge da se pojavljuju.

Peki

pre 1 godinu

Fric je stvarno lepo igrao. Đoković naravno bolji ali mi se baš dopada kako je Fric odigrao. Navijaću u budućnosti za njega, sem naravno kad igra protiv nekog našeg.

Lukavi

pre 1 godinu

Ne znam kako je ovo Novak dobio, cisto na mozak, fric izgresio u bitnim poenima, mislim da je imao 10 neiskoriscenih brejk lopti. Novakova igra zabrinjavajuca za ovaj period turnira. Naravno bitno da je dobio ali ovakav servis stvarno ne moze protiv Alkaraza, Medvedeva...

čemu tolika nervoza

pre 1 godinu

Možda da mi netko objasni , .. vodiš 6:1 , 6:4 , 4:3 sa breakom .. izgubiš break i isti čas potjeraš nekog starijeg čovjeka iz lože , valjda nije on kriv što je loptica završila u autu , jedan gem , pa nije smak svijeta , i šta stari tu može biti kriv .. nisam dovoljno pametan da razumijem , majke mi

Гиле

pre 1 godinu

Лош је Фриц, не може ништа. Лоше се припрема за ударац. Можда ми и Новак неда некад баца ниске лопте које Фриџу праве проблем.

Vladimiros

pre 1 godinu

Jel' ovo moguće da tako loše servira?
Uslovi za igru su teški, ali tako loš servis ima da je to za analizu. Ne verujem da ga Ivanisevic pogresnotrenira i savetuje, pre mi se čini da Novakova tvrda glava ne prihvata drugi način serviranja.
U nekom periodu pre dve godine imao je odličan servis, ali ovo na USO je očajno. Samo sebe muči, na svojim servis gemovima spašava gomilu brejk lopti upravo zbog očajnog servisa,i tako gubi energiju jer njegovi servis gemovi traju ko tri protivnika. Ne znam, mozda je fokus, koncentracije i sl. problem, vlaga, vrućina, ali ova igra uopšte ne dolikuje GOAT-u.
Nadajmo se da će ga servis služiti bolje u polufinalu, ili finalu, ako dođe do njega, jer mrka kapa je da će tako dobiti u finalu Alkaraza, Zvereva ili Medvedeva... hajde da se nadamo da će bolje servirati, jer dobro je prošao večeras. Fric je totalno van forme, zato ga je uz prilicno muke u drugom i trećem nekako dobio u tri seta.

Simke

pre 1 godinu

Nole igra dobro u razmjenama sa osnovne linije ali ima problema sa servisom,to je problem jos od Vimbldona,i teze osvaja svoje gejmove....Znamo svi koliko tesko dobija svoje gejmove protiv Alkaraza,upravo zato sto tesko ubaca prvi servis.....Mada su i uslovi brutalni danas,visoka temperatura.

Robert

pre 1 godinu

Da je ovo Alkaraz na mestu Djokovica, napisao bih ovakav komentar: "Mali ne igra nista posebno, samo je bio manje los od ovog Amera koji ispromasivao sve sto se moglo i nije moglo promasiti. Sa ovakvom igrom nema sta da trazi protiv igraca koji ne bude ovoliko gresio i samog sebe pobedjivao."

A vi dajte plus ili minus kao da je ovo zaista bio mec Alkaras - Fric.

zex

pre 1 godinu

Alan Ford Coppola, 05. septembar 
Šta bre ds ga uči?Pa servis se uči sa 5 godina, Novak je kroz karijeru servirao sve bolje i bolje i to nije do trenera.Novak se stegao i ne veruje u svoje udarce zato je servis stao, zbog toga je mnogo putq izgubio važne mečeve.Stegnuto igra, tek kada počne da gubi on se opusti.

Mladen

pre 1 godinu

Fricu je Novak usao u glavu odavno. Videlo se da ne moze Novak toliko lose da odigra koliko ce ovaj jos gore. Ne znam sta je Djokovicu sa servisom ali ovo je blagi ocaj. I procenat prvog i generalno kvalitet servisa. Nije bilo vetra pa na to da se vadi. Od sredine godine servis mu je jako los. Polufinale bi trebao da prodje ko god bude tu ali protiv Alkarasa jako tesko sa ovakvom igrom i servisom.

srki

pre 1 godinu

RW#0 - kad pre postade tvoj, bas mi je drago sto si tako brzo pronasao svog novog teniskog idola, inace osim djokovica janik siner i tomi pol su mu vec uzeli meru pa ne znam bas kako ce da se provede sutra protiv zverka

RW#0

pre 1 godinu

Mnogo ruzan tenis igra Nola. Lagan 3:0 trijumf a 8 vinera manje. I tako 3 meca u nizu. Defanziva i cekas greske protivnika koji su svi bili skandalozni. Cemu li se vi nadate protiv mog Alkaraza?

RW#0

pre 1 godinu

Uporedi ovo sa Alkarazovim mecevima pa i Zverev - Siner sam gledao sinoc. Tamo svaki drugi poen prelepi viner. Ovo je tuga. Kako je ovaj Fric top10? Samo greske i greske, nema ovde sta da se gleda. A najjace ima vise vinera a gubi ubedljivo. A navikli smo to u Novakovim mecevima. Nola nema protivnika do finala da malo digne jako nizak nivo igre ceo turnir. Alkaraz ili Medvedev svejedno je. Sledi lagan poraz.

Darko

pre 1 godinu

Moram priznati da sam ocekivao tezak mec u najmanje 4 seta. Mozda Fric bar u ovom trecem setu pruzi nesto jaci otpor nego u prethodna dva.

1Đoković

pre 1 godinu

Galanski u 11:48h.Joj izvini ti imaš digitronac sat,ne znaš da gledaš u vreme.Pazi dva pendreka,dve tačke,stolica naopačke i Sneško Belić.Kapiraš?

Vanja

pre 1 godinu

Za njega bi bolje bilo da izgubi pre finala, ako ga tamo bude cekao Karlito. Bolece jako kad izgubi drugo finale GS zaredom, oba od mladog Spanca. Ostalo bi nekako i preboleo, ali to ne.

Tako je

pre 1 godinu

Djokovic je počeo bolje igrati tek kad je 2010-te zbog publike odlučeno da se uspore brzine teniske loptice što odgovara njegovom stilu igre I sa sporim lopticama uzeo 22 od 23 GS.Da se nisu smanjile brzine teniskih loptica nikad ne bi bio u goat trci, a ta odluka je najviše stetila Federeru koji je uvjek igrao da brzo rešava poene I sa brzim lopticama uzeo 15 GS. Ako se pitate kako je Djokovic uspio osvoiti AO 2008 sa brzim lopticama pobjedivsi pri tom Federera u polufinalu to je samo zato što je Roger imao mononukleozu pa nije bio na svom nivou. Pri tom je imao najslabiju konkurenciju Del Potro koji je operisao zglob I imao druge povrede (inace da Del Potra nisu unistine povrede bio bi isto toliko dobar kao Federer I Nadal, a Djokovic je na nivou Rodrika), Conga operisao koleno, Marej operisao kičmu, Nadal imao brojne povrede zbog cega vise nije tako brz kao prije, a Federer je bio vec deda sa bolovima na leđima. I suprotno Djokovicu nije bilo dovoljno što su se usporile brzine teniskih loptica pa je redovno laziro povrede I pravio Toalet pauze da bi narusio ritam protivnika.I imao je sreće što je mentalno najaci teniser I što koristo svoju elasticnost inace bez njih ne bi imao pola titula.

Knezevic Zoran

pre 1 godinu

Kakav su mu zreb namestili pa ovo je bezobrazno.
(M.Djerlek Np, 5. septembar 2023 23:22)
---------
I ja mislim. Posebno u nameštanju prednjače Britanci, Amerikanci i muslimani, koji su prosto zaljubljeni i Djokovića i ne bi mogli da podnesu njegov poraz. I tebi su namestili glavu ali, umesto mozga u nju su posadili samo besmislenu i iracionalnu mržnju, pa ti je sve ovo, sem Novakovog poraza "nameštanje".

aloalo

pre 1 godinu

ovo vise nije ni smesno. U svakom servis gemu, on pravi duplu. Opusti se vise i pokazi zasto si najbolji. Ovo treba rutinski da se odradi sto pre, a ne da se ide u cetvrti ili peti set

всс

pre 1 godinu

Какав је ово почетак меча? Сервис катастрофа, игра не постоји, нула, енергија у минусу. Не може да погоди сервис, праве се дупле, лопте избацују у аут… На шта ово личи?!

tenisac

pre 1 godinu

Skupio dovoljno poena za 1.mesto, sad treba da ispadne inače će ga Alkatraz odvaliti. Kao što su Federer i Rafa njega zaobilazili zbog H2H sad on treba mudro da beži od zveri.

Banjica

pre 1 godinu

Kakav lik, neverovatno. Tražiš od obezbedjenja da izbace ostrašćenog fana sa majicom nole, koji je od silne želje da loptica ode u aut. I ne samo to već mu uputiš takve psovke i uvrede da je to strašno. Ma tereba da vas po.ere!

No1e

pre 1 godinu

Nacin na koji je Fric odigrao onaj gem u trecem setu, nakon Noletove svadje sa publikom, na savrsen nacin opisuje sklop mozga svih tenisera koji su pokusali da budu "next gen", osim mozda Alkaraza. U trenucima kad je Djokovic nervozan i izgubio malo momentum, ti saljes 4 lopte u aut ili mrezu, na svoj servis, i gubis brejk. Umesto da ga namucis malo, i probas mirno da odigras u trenutku kad mozes da uzmes bar set

Pfc

pre 1 godinu

Vidim krivo nekima zbog zreba. A kakav je Alkarazov? Cakninu cetvrtfinalu igra protiv 12. a Nole protiv 9.nosioca. Pre toga sve isti ili gorivranking od Noletovih protivnika. Jedino to polufinale, eto neka se oznoji malo :)

Alex

pre 1 godinu

Nije krivica do Novaka sto su na njegovoj strani zreba Kasper Rud , Holger Rune , Cicipas- ranije zavrsili ucesce ! Ovi bi se mnogo sekirali sto imaju tako "nezvucnu " konkurenciju da je suprotno tj.Novak ispao od npr.Djerea .
Nema ovde slabih tenisera , jedino nema zvucnih imena .

aaauuu breee

pre 1 godinu

Šelton??! polufinale??? Slika i prilika današnje konkurencij Miler, Miljares ili kako već, Đere(morao da ga pusti) Gojo??? Frici i sada Šelton, zlatna era tenisa, i onda se pitate kako čovek u 37g života dođe do finala

RW#0

pre 1 godinu

Mnogo ruzan tenis igra Nola. Lagan 3:0 trijumf a 8 vinera manje. I tako 3 meca u nizu. Defanziva i cekas greske protivnika koji su svi bili skandalozni. Cemu li se vi nadate protiv mog Alkaraza?

Vanja

pre 1 godinu

Za njega bi bolje bilo da izgubi pre finala, ako ga tamo bude cekao Karlito. Bolece jako kad izgubi drugo finale GS zaredom, oba od mladog Spanca. Ostalo bi nekako i preboleo, ali to ne.

Tako je

pre 1 godinu

Djokovic je počeo bolje igrati tek kad je 2010-te zbog publike odlučeno da se uspore brzine teniske loptice što odgovara njegovom stilu igre I sa sporim lopticama uzeo 22 od 23 GS.Da se nisu smanjile brzine teniskih loptica nikad ne bi bio u goat trci, a ta odluka je najviše stetila Federeru koji je uvjek igrao da brzo rešava poene I sa brzim lopticama uzeo 15 GS. Ako se pitate kako je Djokovic uspio osvoiti AO 2008 sa brzim lopticama pobjedivsi pri tom Federera u polufinalu to je samo zato što je Roger imao mononukleozu pa nije bio na svom nivou. Pri tom je imao najslabiju konkurenciju Del Potro koji je operisao zglob I imao druge povrede (inace da Del Potra nisu unistine povrede bio bi isto toliko dobar kao Federer I Nadal, a Djokovic je na nivou Rodrika), Conga operisao koleno, Marej operisao kičmu, Nadal imao brojne povrede zbog cega vise nije tako brz kao prije, a Federer je bio vec deda sa bolovima na leđima. I suprotno Djokovicu nije bilo dovoljno što su se usporile brzine teniskih loptica pa je redovno laziro povrede I pravio Toalet pauze da bi narusio ritam protivnika.I imao je sreće što je mentalno najaci teniser I što koristo svoju elasticnost inace bez njih ne bi imao pola titula.

čemu tolika nervoza

pre 1 godinu

Možda da mi netko objasni , .. vodiš 6:1 , 6:4 , 4:3 sa breakom .. izgubiš break i isti čas potjeraš nekog starijeg čovjeka iz lože , valjda nije on kriv što je loptica završila u autu , jedan gem , pa nije smak svijeta , i šta stari tu može biti kriv .. nisam dovoljno pametan da razumijem , majke mi

futura

pre 1 godinu

nije mi jasno sta mu ovo treba, da tera ljude iz svog boksa. Pa nije mu drugi kriv sto je on pogresno procenio let loptice. Volim ga najvise sto je nas ali ovo stvarno nije u redu sta radi. Federer ili Nadal ovako nesto nisu nikad uradili i to je za postovanje, ali opet mi balkanci smo u glavi skroz drugi kad se iznerviramo. I evo sad iz inata vratio break. Nole luda glava skroz. Bravo za pobedu. Jos samo dve

tenisac

pre 1 godinu

Skupio dovoljno poena za 1.mesto, sad treba da ispadne inače će ga Alkatraz odvaliti. Kao što su Federer i Rafa njega zaobilazili zbog H2H sad on treba mudro da beži od zveri.

Robert

pre 1 godinu

Da je ovo Alkaraz na mestu Djokovica, napisao bih ovakav komentar: "Mali ne igra nista posebno, samo je bio manje los od ovog Amera koji ispromasivao sve sto se moglo i nije moglo promasiti. Sa ovakvom igrom nema sta da trazi protiv igraca koji ne bude ovoliko gresio i samog sebe pobedjivao."

A vi dajte plus ili minus kao da je ovo zaista bio mec Alkaras - Fric.

Džoni

pre 1 godinu

Tačno ima problem... sa kime li se sada svađa? Fiksira jednog navijača od njih 20 000 i onda se beči, dernja i mlati rukama.

Publika korektna. Navija za svog igrača, ali korektno.

RW#0

pre 1 godinu

Uporedi ovo sa Alkarazovim mecevima pa i Zverev - Siner sam gledao sinoc. Tamo svaki drugi poen prelepi viner. Ovo je tuga. Kako je ovaj Fric top10? Samo greske i greske, nema ovde sta da se gleda. A najjace ima vise vinera a gubi ubedljivo. A navikli smo to u Novakovim mecevima. Nola nema protivnika do finala da malo digne jako nizak nivo igre ceo turnir. Alkaraz ili Medvedev svejedno je. Sledi lagan poraz.

pedja

pre 1 godinu

Sve je to OK,ali Novak nema servis,pa bukvalno na svaki svoj servis gem on se muci,ali ono sto me najvise zabrinjava to je i kad ubaci prvi svaki protivnik mu vrlo lako vrati i gotovo nikakvu prednost ne dobije ,sta mu je uradio Ivanisevic od servisa uzas.Znam kad ne ide servis ne ide ,ali Novak i kad je na preko 80 posto prvog nema tu puno servis vinera ,asova,to i nije problem nego nema onih servisa gdje zavrsis 80 90 % poena,cak mu je drugi puno bolji i vise mu lakih poena donosi.Ovo znaci da prakticno u svakom gemu se Novak sa bilo kim mora "ganjati po terenu",to protiv igraca nivoa Fritza i slicnih moze ,protiv iole ozbiljnijih u ovim godinama tesko,pogotovo protiv Alkaraza ,nema sanse da se sa njim po terenu ganja u svakom gemu ,bice brzo dotucen.Federera je do kasnih igrackih godina upravo drzao taj 1.servis gdje je dosta gemova lako dobijao protiv mladjih i cuvao snagu.Steta zaista.Nije servis nikad bio Noletovo oruzje broj 1,ali brate znam kad opali blizu 200 to je poen 99 %sad mu i jako losi reterneri to vrlo lako vracaju,ne znam stvarno tesko ce do ijednog GS sa ovakvim servisom,Ivanisevic mu je ocito nesto pokvario kod servisa .

Darko

pre 1 godinu

Moram priznati da sam ocekivao tezak mec u najmanje 4 seta. Mozda Fric bar u ovom trecem setu pruzi nesto jaci otpor nego u prethodna dva.

aloalo

pre 1 godinu

ovo vise nije ni smesno. U svakom servis gemu, on pravi duplu. Opusti se vise i pokazi zasto si najbolji. Ovo treba rutinski da se odradi sto pre, a ne da se ide u cetvrti ili peti set

Vladimiros

pre 1 godinu

Jel' ovo moguće da tako loše servira?
Uslovi za igru su teški, ali tako loš servis ima da je to za analizu. Ne verujem da ga Ivanisevic pogresnotrenira i savetuje, pre mi se čini da Novakova tvrda glava ne prihvata drugi način serviranja.
U nekom periodu pre dve godine imao je odličan servis, ali ovo na USO je očajno. Samo sebe muči, na svojim servis gemovima spašava gomilu brejk lopti upravo zbog očajnog servisa,i tako gubi energiju jer njegovi servis gemovi traju ko tri protivnika. Ne znam, mozda je fokus, koncentracije i sl. problem, vlaga, vrućina, ali ova igra uopšte ne dolikuje GOAT-u.
Nadajmo se da će ga servis služiti bolje u polufinalu, ili finalu, ako dođe do njega, jer mrka kapa je da će tako dobiti u finalu Alkaraza, Zvereva ili Medvedeva... hajde da se nadamo da će bolje servirati, jer dobro je prošao večeras. Fric je totalno van forme, zato ga je uz prilicno muke u drugom i trećem nekako dobio u tri seta.

Lukavi

pre 1 godinu

Ne znam kako je ovo Novak dobio, cisto na mozak, fric izgresio u bitnim poenima, mislim da je imao 10 neiskoriscenih brejk lopti. Novakova igra zabrinjavajuca za ovaj period turnira. Naravno bitno da je dobio ali ovakav servis stvarno ne moze protiv Alkaraza, Medvedeva...

Peki

pre 1 godinu

Fric je stvarno lepo igrao. Đoković naravno bolji ali mi se baš dopada kako je Fric odigrao. Navijaću u budućnosti za njega, sem naravno kad igra protiv nekog našeg.

veliki strumf

pre 1 godinu

Фриц класичан дрвосеча. Ништа не зна. Ако му не иде први сервис, нема појма шта да ради. Ноле игра на не више од 30%, али је то за овог 3 нивоа изнад. Кад он Нолета пре 2 године у Аустрлији није добио а Ноле играо са поцепаним трбушном мишићем, тешко да ће га икад добити. Нема ни главу, ни игру. Међутим, мене брине ниво Нолетове игре - за Фрица је више него довољно, али за озбиљнијег противника овај ниво игре је у најмању руку забрињавајућ.

всс

pre 1 godinu

Какав је ово почетак меча? Сервис катастрофа, игра не постоји, нула, енергија у минусу. Не може да погоди сервис, праве се дупле, лопте избацују у аут… На шта ово личи?!

Sarkastije

pre 1 godinu

Nole je nevjerovatna masina; skoro je nestvarno koliko je bolji od konkurencije. Strahopostovanje prema Federeru, pritisci medija, prljave igre protiv njega na svakom koraku, Nadalovo rano sazrijevanje, ili Novakovo kasno, sve je to uticalo da se sve donedavno vodila polemika oko toga ko je GOAT. U stvarnosti, i protiv Rafe i Rodzera je trebao imati barem dvocifrenu prednost u medjusobnim duelima. Toliko su ispod njega, narocito Federer, da je tuga sto se uopste pricalo o tome. Poskidace jos nekoliko rekorda, kao npr najstariji osvajac GS, najvise pobjeda na GS, najvise bagela, a ako se zainati, i najvise pobjeda u istoriji. Na kraju mu je u pravu onaj mahniti caca- ovo se radja jednom u milion godina. Pri tome jedan od najboljih ljudi na turu, najvecih dobrotvora, a sigurno naj fer-plej igrac, jer to koliko je puta cestitao protivniku, poklonio poen kad je nejasna situacija, rekao bravo, digao palac da pohvali protivnika- tu mu niko nije ni blizu. Najsrdacniji na mrezi bez obzira dobio mec ili ne. Zadnjih 10 g je trebao da bude pretplacen na nagradu najbolji sportsman na turu, ali je ona misteriozno zavrsavala u rukama likova koji nemaju dodirnih tacaka sa fer plejom....
Jedan u milion.

GoranH

pre 1 godinu

(323)Da te obavestim da vlažnost vazduha od 50% nije puno, opasno je kada je vlažnost 90% i više.
(Junior, 05. septembar 2023 22:34)

Nemaš ti pojma, 33 stepena i 50% vlažnosti je neprijatno i ako sediš a ne kod ovako velikih fizičkih napora. 90% vlažnosti može i da te ubije tj. udavi.

Robert

pre 1 godinu

Gledam ovog Frica i baš ga analiziram (izraz lica, gestikulaciju, govor tela). Dečko samog sebe izjeda. Implodira. Toliko je pun sebe (u pozitivnom smislu), ušao sa samopouzdanjem u ovaj meč, nije se predao unapred, zaista veruje da može da pobedi Noleta, ali... Iz neobičnog razloga, preforsirava udarce i mnogo greši. Počinje se nervirati zbog toga. Novak greši još više, a rezultat sve gori po Frica, pa se još više nervira. Vidi Fric da Nole pokzauje i da ga nešto muči, fizički verovatno, da je daleko od spremnog za ovaj meč, a opet - rezultat sve gori po njega. Gubi set sa 6:1 kao da je igrao protiv top Noleta. Znači, Fric totalno u modu samouništavanja, što Noletu potpuno ide na ruku jer se, zapravo, veoma muči u ovom meču. Muči se, a dobiće ga tako ubedljivo.

Naravno, imajte ovo na umu i kada se događa drugim vrhunskim igračima - kada ne igraju dobro, a pobeđuju jer protivnik igra još gore. Pa nemojte se onda zezati na račun Alkaraza kada ostvaruje takve pobede. Sada ćete možda klimati glavama, ali koliko sutra opet će većina vas nastaviti po istom.

Sića

pre 1 godinu

posle moćnoga Frica, u polufinalu još moćniji protivnik iz duela Tiafo/Šelton. Hahahahaha.
(Mikii, 05. septembar 2023 22:32)

Sine, idi prati Elitu!!!

Banjica

pre 1 godinu

Kakav lik, neverovatno. Tražiš od obezbedjenja da izbace ostrašćenog fana sa majicom nole, koji je od silne želje da loptica ode u aut. I ne samo to već mu uputiš takve psovke i uvrede da je to strašno. Ma tereba da vas po.ere!

samo kazem

pre 1 godinu

Delovalo je da ce Kokos Golf lako da dobije Letonku ali mi se cini da ce njena protivnica uspeti da produzi mec koji nikoga ne zanima.

Lukavi

pre 1 godinu

Ljudi ovo je stvarno zabrinjavajuce. Novak opet ne moze da ubaci prvi servis, ja ne znam sta je problem, prvi deo sezone servirao je odlicno. Od Vimbldona covek prosto ne moze da ubaci prvi servis nikako. Bez prvog servisa u ovoj fazi karijere kada mora da stedi telo sanse da pobedi ozbiljne protivnike su male. Moze da pobedi knap kao u sinsinatiju ali ne znaci da hoce, moze da ode i na drugu stranu. Ako nekako ne sredi servis on prosto nema sta da trazi protiv Alkaraza ili Mede u finalu, realno. Ili ono da bude neko cupanje kose i spasavanje mec lopti kao u Sinsinatiju. Razumem ako protivnik riternira dobro, ali evo sad protiv Frica nije to slucaj, nego Novak prosto igra bez servisa, mozda ce protiv frica to proci, ali da li ce proci protiv boljeg protivnika? Ja se nadam da ce to biti bolje, verujem da moze da osvoji, ali prosto servis za sada izgleda katasrofa.

Simke

pre 1 godinu

Nole igra dobro u razmjenama sa osnovne linije ali ima problema sa servisom,to je problem jos od Vimbldona,i teze osvaja svoje gejmove....Znamo svi koliko tesko dobija svoje gejmove protiv Alkaraza,upravo zato sto tesko ubaca prvi servis.....Mada su i uslovi brutalni danas,visoka temperatura.

Branko

pre 1 godinu

Očekujem Tijafoa u polufinalu. Svakako sam siguran da će protiv njega biti lakše nego protiv Frica koji se nije tek tako predao na kraju 3. seta i meča samim tim. Tijafo je teniser tipa Raonić, servis najjače oružje i ništa drugo i sličan im je stil igre. A Novak protiv obojice ima pozitivan međusobni skor ukupno 14:0(Raonić 12:0 i Tijafo 2:0).

stevo

pre 1 godinu

Za njega bi bolje bilo da izgubi pre finala, ako ga tamo bude cekao Karlito. Bolece jako kad izgubi drugo finale GS zaredom, oba od mladog Spanca. Ostalo bi nekako i preboleo, ali to ne.
(Vanja, 05. septembar 2023 22:30

Medo zaustavlja španca.

Ovo ono

pre 1 godinu

Slam na nivou turnira 500. Zreb kao treca liga zapad za Djokovica.
(vojkan85, 05. septembar 2023 21:47)
Taman lakše za osvajanje. Nije njegova krivica što su ostali boranija. Uzdravlje, i samo bez sekiracije!

bob

pre 1 godinu

Očekujem Tijafoa u polufinalu. Svakako sam siguran da će protiv njega biti lakše nego protiv Frica koji se nije tek tako predao na kraju 3. seta i meča samim tim. Tijafo je teniser tipa Raonić, servis najjače oružje i ništa drugo i sličan im je stil igre. A Novak protiv obojice ima pozitivan međusobni skor ukupno 14:0(Raonić 12:0 i Tijafo 2:0).
(Branko, 05. septembar 2023 22:32)

Brate koji je ovo rezon leba ti? Sad ja kazem npr. Tijafo je ko Monfis protiv koga Novak ima 19:0 pa onda sa njim i Tijafom ima 21:0 iz cega sledi da je polufinale gotova prica zbog ovako ubedljivog odnosa iako se Tijafo nije ni plasirao u polufinale, a na osnovo prikazanog tesko i da hoce.

Rajko

pre 1 godinu

Skupio dovoljno poena za 1.mesto, sad treba da ispadne inače će ga Alkatraz odvaliti. Kao što su Federer i Rafa njega zaobilazili zbog H2H sad on treba mudro da beži od zveri.
(tenisac, 05. septembar 2023 19:25)

Neka ga odvali kao i zadnji put kad su igrali...

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Ko su ovi ljudi koji čekaju svaki Novakov meč da bi ga kritikovali i omalovažavali??? Da li je ljudi ovo normalno? Ne postoji sportista koji nam je donio više radosti i ponosa, najbolji teniser u istoriji teniske igre i neko ladno piše ogavne poruke. Ko su bre ti ljudi???

Čačanin

pre 1 godinu

Какав је ово почетак меча? Сервис катастрофа, игра не постоји, нула, енергија у минусу. Не може да погоди сервис, праве се дупле, лопте избацују у аут… На шта ово личи?!
(всс, 05. septembar 2023 20:09)

Moj predlog da počneš sa turnirima što pre.

Miro

pre 1 godinu

Ne razumem, ovaj Fric je vec izgubio u svlacionici A Novak stegnut u servisu, udara samo sa osnovne linije, umesto da se opusti, ide malo na mrezu ...Preveliko breme nosi Opusti se Nole i uzivaj...

1Đoković

pre 1 godinu

Galanski u 11:48h.Joj izvini ti imaš digitronac sat,ne znaš da gledaš u vreme.Pazi dva pendreka,dve tačke,stolica naopačke i Sneško Belić.Kapiraš?

Zo

pre 1 godinu

"Alo dečko što spominješ meč Zverev- Siner. Da, meč je bio dobar ali za dobar meč potrebna su dva dobra igrača, plus igrali noću. Tako da... shut up!

sve je relativno

pre 1 godinu

Vidim ove godine im Moderna nije sponzor!
(Onkel Dagobert, 05. septembar 2023 21:15)

Ne pratiš na času, tu je, samo je stidljivije prikazuju.

zex

pre 1 godinu

Alan Ford Coppola, 05. septembar 
Šta bre ds ga uči?Pa servis se uči sa 5 godina, Novak je kroz karijeru servirao sve bolje i bolje i to nije do trenera.Novak se stegao i ne veruje u svoje udarce zato je servis stao, zbog toga je mnogo putq izgubio važne mečeve.Stegnuto igra, tek kada počne da gubi on se opusti.

Corpus alienum

pre 1 godinu

Kako su tragikomični ovi likovi koji kritikuju Novakovi igru ...pa još savetuju treba ovako ...onako...?!
Pa vi niste šampioni ni u svojim zanimanjima i ni u svojim gradovima a usudjujete se da komentarišete svetskog..ali ejjj...svetskog broja 1 u tenisu ikada?!
Pa kako niste smešni sami sebi?
Nije ni vama lako sa vama... uopšte.

питам за друга

pre 1 godinu

Za njega bi bolje bilo da izgubi pre finala, ako ga tamo bude cekao Karlito. Bolece jako kad izgubi drugo finale GS zaredom, oba od mladog Spanca. Ostalo bi nekako i preboleo, ali to ne.
(Vanja, 5. septembar 2023 22:30)

Да, познат је по томе што се саломи од бола, завуче у рупу и рида док не дехидрира, тако је дошао до свих најважнијих тениских рекорда за које би "млади Шпанац" продао лево мудо, десно око и оба бубрега.

Sanja

pre 1 godinu

Nole, ti si sampion zbog necega sto imas duboko u sebi, zelja, vizija i san.
Veceras ih samo izbaci iz dubine u visine.
Budi odlucan i opusten i pobedices.
Kazes da si vuk, za mene si gepard. Srecno!

veliki strumf

pre 1 godinu

Без сервиса, са слабом игром у пољу одрао први сет овог нафураног Амера, који успео у 7 гемова да наређа чак 19 неизнуђених грешака… Додуше, Ноле их има 11, уопште није блистао, а и то било довољно да одеље Фрица.

Гиле

pre 1 godinu

Лош је Фриц, не може ништа. Лоше се припрема за ударац. Можда ми и Новак неда некад баца ниске лопте које Фриџу праве проблем.

Nikola

pre 1 godinu

"Slam na nivou turnira 500. Zreb kao treca liga zapad za Djokovica.
(vojkan85, 5. septembar 2023 21:47) "

A koga bi ti voleo da vidis? Samprasa, Agasija, Mekinroa...

online

pre 1 godinu

Po komentarima ovde,reklo bi se da je Fric rodjen u Egiptu, a da je Nole eskim.. pa ce eto Novaku biti vruce danas a Fric ce biti kao kod kuce . 3-0 za novaka..

Сава Е.

pre 1 godinu

Чим уђем на коментаре потражим Микија са два и ,само да му дам минус без обзира шта пише. Па нек се храни...

braćala

pre 1 godinu

nije mi jasno sta mu ovo treba, da tera ljude iz svog boksa. Pa nije mu drugi kriv sto je on pogresno procenio let loptice. Volim ga najvise sto je nas ali ovo stvarno nije u redu sta radi.
(futura, 5. septembar 2023 22:27)

Nije terao nikog iz svog boksa, već tog pametnjakovića što se dernjao usred poena. Videlo se u prenosu da ga je obezbeđenje posle toga izbacilo sa meča.

Sasa

pre 1 godinu

Ivanisevic mu je ocito nesto pokvario kod servisa .
(pedja, 05. septembar 2023 22:51)

Do Njujorka je Novak imao odlican servis, a da nesto ne stima u servisu, ne stima. Mozda ga.muci nesto, to samo on zna. Elem, koliko mu je Ivanisevic vec trener, svi su pricali da munje servis bolji i jeste bio bolji. Tako da nine do Ivanisevica.

srki

pre 1 godinu

RW#0 - kad pre postade tvoj, bas mi je drago sto si tako brzo pronasao svog novog teniskog idola, inace osim djokovica janik siner i tomi pol su mu vec uzeli meru pa ne znam bas kako ce da se provede sutra protiv zverka

Sasa

pre 1 godinu

Novakov trener je jedan od najboljih servisera svih vremena, kako ga do sad već nije naučio pošteno da servira?!
(Alan Ford Coppola, 5. septembar 2023 20:02)

Prekjuce saljes komentar kako ga je trener odlicno naucio da servira. Ko ce vama ugoditi

Top komentari sa slicnih vesti

pre 1 godinu

Novakov trener je jedan od najboljih servisera svih vremena, kako ga do sad već nije naučio pošteno da servira?!
(Alan Ford Coppola, 05. septembar 2023 20:02)

Sta servisira? Trazim jednog za tv, pocele neke pruge da se pojavljuju.

dare slovenac

pre 1 godinu

ovo vise nije ni smesno. U svakom servis gemu, on pravi duplu. Opusti se vise i pokazi zasto si najbolji. Ovo treba rutinski da se odradi sto pre, a ne da se ide u cetvrti ili peti set
(aloalo, 5. septembar 2023 20:24) # Link komentara

i opet on izgleda dobija prvi set sa 6:1

Predo

pre 1 godinu

Fric me, poput Monfisa, potseća na onu dečiju pesmicu Vuk i ovca: Ovca kad mu vidi oči, ni da bekne, ni da skoči. Inače, Fricov problem su noge i predvidivost igre. Zato ne može dobiti top igrače.

TurboNator

pre 1 godinu

@Tako je, 5. septembar 2023 20:51

Druže - već 1000 puta ti je objasnjeno da su loptice menjane 2001-2, ima li nade da zapamtiš?

A tek mononukleoza Federerova… sad je imao i pocetkom 2008-me? Wow…

Soderling i Ancic morali da završe karijere zbog mononukleoze, a Federer nije ni znao da je ima, igrao godinu/dve bolestan… pozdravili te gušteri koji vladaju svemirom.

OptaAce

pre 1 godinu

-Novak Đoković je teniser sa najviše mečeva bez poraza od tenisera iz SAD na USO u Open eri (12W-0L). Niz je krenuo 2006. i najviše puta je pobedio M. Fiša (2).
-Teniseri sa najviše 1/2 f GS u Open eri (od 1968.):
47 Đoković (10 AO+12 RG+12 W+13 USO)
46 Federer
38 Nadal
-Teniseri sa najviše 1/2 f na svakom GS u Open eri:
10 Đoković
8 Federer
7 Nadal
-Novak se 6. put u karijeri plasirao u 1/2 f na sva 4 GS turnira u 1 sezoni. Teniseri koji su se najviše puta plasirali u 1/2 f na sva 4 GS u 1 sezoni u Open eri:
6 Đoković (2011, 2012, 2013, 2015, 2021, 2023)
5 Federer
-Teniseri sa najviše pobeda protiv 10 najboljih na ATP listi (od 1973.):
250 Đoković
224 Federer
186 Nadal
Pozdrav.

Knezevic Zoran

pre 1 godinu

Kakav su mu zreb namestili pa ovo je bezobrazno.
(M.Djerlek Np, 5. septembar 2023 23:22)
---------
I ja mislim. Posebno u nameštanju prednjače Britanci, Amerikanci i muslimani, koji su prosto zaljubljeni i Djokovića i ne bi mogli da podnesu njegov poraz. I tebi su namestili glavu ali, umesto mozga u nju su posadili samo besmislenu i iracionalnu mržnju, pa ti je sve ovo, sem Novakovog poraza "nameštanje".

Pfc

pre 1 godinu

Vidim krivo nekima zbog zreba. A kakav je Alkarazov? Cakninu cetvrtfinalu igra protiv 12. a Nole protiv 9.nosioca. Pre toga sve isti ili gorivranking od Noletovih protivnika. Jedino to polufinale, eto neka se oznoji malo :)

aaauuu breee

pre 1 godinu

Šelton??! polufinale??? Slika i prilika današnje konkurencij Miler, Miljares ili kako već, Đere(morao da ga pusti) Gojo??? Frici i sada Šelton, zlatna era tenisa, i onda se pitate kako čovek u 37g života dođe do finala

Sale

pre 1 godinu

Fritz klasičan tabadžija iz američke škole tenisa. On već ima zavidan broj godina za jednog mladog tenisera a nije baš da je krem elitnog društvo. Plašim se vremena, vrućine, sparine, vlažnosti vazduha. Novak je poznat kao meteoropata, a opet kad nije uspeo da dobije Noleta na AO one godine kad je bio povređen, onda neće nikad. Ovo ide 3:1 za Noleta ili će biti srče do kolena. Ajmo Nole!

Mladen

pre 1 godinu

Fricu je Novak usao u glavu odavno. Videlo se da ne moze Novak toliko lose da odigra koliko ce ovaj jos gore. Ne znam sta je Djokovicu sa servisom ali ovo je blagi ocaj. I procenat prvog i generalno kvalitet servisa. Nije bilo vetra pa na to da se vadi. Od sredine godine servis mu je jako los. Polufinale bi trebao da prodje ko god bude tu ali protiv Alkarasa jako tesko sa ovakvom igrom i servisom.

Alex

pre 1 godinu

Nije krivica do Novaka sto su na njegovoj strani zreba Kasper Rud , Holger Rune , Cicipas- ranije zavrsili ucesce ! Ovi bi se mnogo sekirali sto imaju tako "nezvucnu " konkurenciju da je suprotno tj.Novak ispao od npr.Djerea .
Nema ovde slabih tenisera , jedino nema zvucnih imena .

No1e

pre 1 godinu

Nacin na koji je Fric odigrao onaj gem u trecem setu, nakon Noletove svadje sa publikom, na savrsen nacin opisuje sklop mozga svih tenisera koji su pokusali da budu "next gen", osim mozda Alkaraza. U trenucima kad je Djokovic nervozan i izgubio malo momentum, ti saljes 4 lopte u aut ili mrezu, na svoj servis, i gubis brejk. Umesto da ga namucis malo, i probas mirno da odigras u trenutku kad mozes da uzmes bar set