Tenis 72

Ponedeljak, 12.07.2021.

20:10

"Objektivno, Đoković je najbolji svih vremena"

Nikola Pilić smatra da je Novak Đoković najbolji teniser svih vremena.

"Objektivno, Ðokoviæ je najbolji svih vremena" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

ZA NAŠU DECU

pre 3 godine

(slaviša šmigič, 13. jul 2021 09:03)

Grešiš. Federer je (kao i Novak) emocije pokazivao Mirki, dok je pravio decu (kao i Novak Jeleni), a što je i svrha ljudskog bitisanja. Tenis je samo sport.

Srdjan

pre 3 godine

@ Zoran, Dr. Ugi i ostali

Serena + Venus = 62 GS.

Sta tu nije jasno? Ako ne vjerujete provjerite.
A to sto Federer, Nadal i Djokovic nemaju nijednu dubl ili miks dubl GS titulu je druga stvar.

Др. Уги

pre 3 godine

Federer + Nadal + Djokovic = 60 GS.
Serena + Venus = 62 GS.

Samo onako…
(Srdjan, 13. jul 2021 07:40)

Који си ти болид...
И сад напишем ја
Федерер + Надал + Ђоковић = 600 GS
и то има да буде тачно само зато што је написано као коментар?
Иди тролуј неке неписмене западњаке, остави нас да уживамо у Нолетовим фантастичним достигнућима....

slaviša šmigič

pre 3 godine

Kad bi Novak nedaj bože uzeo Englesko ili neko državljanstvo sa zapada ili Američkom bio bi superman ne onaj sa filma več pravi superman.Dok je Rođer Federer poput robota jedine emocije u životu je pokazao kad ga naterao Novak da plače o prenaduvanom Nadalu neču uopšte on je najbolji na pesku i nigde drugde kolike komplekse ima govori po sebi što je u čestitki odmah pomenuo sebe i Federera a zaboravio medjusobne duele i da je tek na 4 mesto po broju nedelja na 1.mestu.

"Dijagnosticar", Nis

pre 3 godine

Federer + Nadal + Djokovic = 60 GS.
Serena + Venus = 62 GS.

Samo onako…
(Srdjan, 13. jul 2021 07:40.

Serena nije trebala da igra protiv zena jer ona svojom snagom i konstrukcijom ne pripada toj kategoriji sportista. To je isto kao kad kaze da je Sek najviše puta zakucao. Ma je li moguce?

Axon

pre 3 godine

Nekqd su nedelje bile najvaznije, potom GS, sada evo odjednom to postaje olimpijsko zlato. Vec za mesec dana , ni to nece biti toliko vazno, vec umetnicki dojam. Verovatno bi bio vazan ukupan broj titula, medjutim neki lik zvani Dzimi Konors tu drzi rekord, a ne Federer, pa je i to potpuno nebitno. Eh, da samo nije bilo Konorsa, to bi sigurno bilo najvaznije
(Nemanja Milosevic, 13. jul 2021 07:19)

Fedex je veliki, najveći može biti samo onim muškarcima koji imaju suprotnu seksualnu orijentaciju od većine. Prosto nema najviše bitnih rekorda, imam preča posla u životu nego da pratim milionere, ali koliko znam samo mu ostalo najduže vreme na prvom mestu u kontinuitetu. Pitanje je da li je drugi ili treći, prvi ne može biti nikako.. Osim homićima naravno, ali to je njihovo pravo koje ni ne želim da im uskratim, neka su živi i zdravi

sye

pre 3 godine

Osvoji momak 3500 turnira, kup uefa, kopa ameriku, višestruki prvak mliječnog pojasa i okoline Jupitera, pobjednik kupa kupova i Radivoja Koraća, opali reketom šamar svakome, ka brko kamataš iz Karakasa...
I onda dođe nekakva tabakera od momka da reče- ja navijam za ujaka Nadala i Patrika Raftera iz Loznice, kakav Novak, njemu otac pere šamponom od kopriva reket i bermude... Prepa se i Rajo Cicipas pa veli, vakcinisali su ga kokainom i mandarinama u svlačionicu, odigra je 2 seta ka Perhan, a onda je proguta 2 alkalne baterije i prebačio me doma ka kurvu iz vagona...
Novače stara kalkulacijo daj reket i loptice momcima da se izigraju ka iza zgrade, kupi ženi Nigeriju na rate, časti sebe cipele od brokula, podijeli narodu po vaučer od 50 eura za kozmetiku i 15 freebet za tombolu i džoli poker ;D

Zoran

pre 3 godine

Kako ovaj lupeta da Serena i Venus zajedno imaju 62 gs, to.je ona fora mozda prodje ne prati niko, zajedno imaju 33 gs moj zemljace, serena 23 i venus 10, toliko o lupetanju.

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Nemanja Milosevic@

Slazem se da su najvise potencirali da su nedelje bile najvaznije,naravno dok je taj rekord drzao Federer,ovo u vezi najvise titula koje ima Konors,najvaznije pitanje je,koje to titule ima?(5 US opena,2 Wimbldona i jedan AO) Kao i 17 mastersa,tada su se zvali gran pri super serija,tako da tih ostalih 84 titula su ono kao danas neki ATP 250 ili 500.Konorsova karijera je bila veoma duga,mislim da je igrao do 1996 god.(44)Kapa dole i postovanje sve sto je gospodin Konors uradio, osvojio,daleko je on od nekog GOAT-a

WillyWonka

pre 3 godine

Nema više nikakve priče, Nole jeste najveći. Pa barem se u individualnom sportu to može egzaktno utvrditi. A Nole je bolji u međusobnim duelima i od Rafe i od Federera, te je osvajanjem 20-og GS postao GOAT. I kraj svih priča, brojevi ne lažu.

Nemanja Milosevic

pre 3 godine

Nekqd su nedelje bile najvaznije, potom GS, sada evo odjednom to postaje olimpijsko zlato. Vec za mesec dana , ni to nece biti toliko vazno, vec umetnicki dojam. Verovatno bi bio vazan ukupan broj titula, medjutim neki lik zvani Dzimi Konors tu drzi rekord, a ne Federer, pa je i to potpuno nebitno. Eh, da samo nije bilo Konorsa, to bi sigurno bilo najvaznije

auh!!

pre 3 godine

Nole je u elitnom drustvu sa jos dvojicom velikana po broju osvojenih titula.A da li je najbolji,vreme ce pokazati.
(aca, 12. jul 2021 22:11)

Nekad ste govorili "gleda se broj nedelja", "gleda se broj slemova", šta se sad gleda, broj cipela?

želja

pre 3 godine

Sve super, ali bojim se da sad počinju spletke, pogotovo sredinom Augusta
(333, 12. jul 2021 23:28

batali teorije zavere,nek bude zdrav i nema zime...

Hvala Bogu te nisam englez

pre 3 godine

@ Hvala Bogu te nisam englez

Prijatelju, sasvim realno razmisljas. Apsolutno se slazem.
(Sasa, 12. jul 2021 23:58)

Zahvaljujem se!

fight_club

pre 3 godine

Ali najjači utisak: Novak bez prvog trenera, bez svoje supruge i roditelja na tribinama, bez ikog "svog", ne računajući trojicu trenera, lagano osvaja turnir, ono k'o dobar dan!

skeva

pre 3 godine

Naš je čovek Nole. I subjektivno mislim da je stvarno najbolji. Ali mislim da ne treba prenagljivati i već sada ga proglašavati za najboljeg svih vremena. Jer šta ćemo raditi ako Nadal kojim čudom osvoji US Open, i opet ima jedan grand-slam više? Reći da je sada ponovo Nadal (ili Federer) najveći svih vremena? Po meni treba sačekati da se sva trojica “penzionišu” i onda pričati o najboljem svih vremena.

No1e

pre 3 godine

Voleo bih da Novak odustane od ovakve olimpijade i posveti se US openu.
Sledeća olimpijada je za tri godine i siguran sam da i tada može ići na medalju.

Dragan

pre 3 godine

"He,he..koja prica stalno, koga briga koji je gladijator osvojio koliko turnira, za to su dobro placeni,da udaraju po toj loptici i...to je to
(Srki s, 12. jul 2021 21:56)"

Majstore, možeš da ne voliš tenis, ili sport uopšte, ali probaj da budeš najbolji na svetu u bilo kojoj disciplini, pa onda piši ovakve komentare.

pazi stani vidi gledaj

pre 3 godine

Dmitar@ verujes,bas sam ja to pomislio. Novak je pola pola sa druge strane imamo primer gde najbolji igrac sveta Modric je takodje pola pola..Mi smo jedan narod. Znam da hrvati vole da nismo jer se analize govore ko je od koga proistekao ali da smo isto isto smo.
(Maksa, 12. jul 2021 21:29)

Niko tu nije pola-pola, jedan je Srbin, drugi je Hrvat. Nismo "isto" i nikada nećemo biti "isto", izbaci te gluposti iz glave. Kakav jedan narod pobogu? To što pričamo "sličnim jezikom" nikako ne znači da smo isti, razlike su ogromne, mnogo je krvi proliveno i života izgubljeno da bi ti danas rekao "ma isti smo"? Bližl mi je i Rus i Rumun...i Meksikanac i Kubanac...oni su mi mnogo bliže po karakteru, po stanju svesti, po osećanju, po obrazu, časti...po svemu su mi mnogo bliži nego ovi što govorimo "sličan jezik".

Hvala Bogu te nisam englez

pre 3 godine

Večeras sam kao hladnije glave nego sinoć. I onda mi padne nešto na pamet da me je uhvatila nesvestica:
1. U ovom balansu fizičke i mentalne snage, Novak može da brije još 3 godine. To je 12 GSa. Neka osvoji 5.
2. Pitanje je koliko će da forsira masterse. Verovatno samo one u funkciji pripreme za GS.
3. Te 2024. on je uveliko najveći teniser svih vremena, a onda šlag - POSTAJE NAJVEĆI SPORTISTA SVIH VREMENA. EJ BRE!
Šta kažete na ovo.

Volina

pre 3 godine

jer je moro ovaj rvat sve da pokari i da proba da preuzme nasog djokevica isto ko nikola teslu stosu ga pre uzeli i poceli snjim jos da prave atomobile i dobo ih pro daju za velike pare ako i sdjokevicem budu poceli da prave rekete i njih pro daju za velike pare omda smo stvarmo mi srbi ljudi bez pemisa

Dejan

pre 3 godine

Zanimljivo da se svim velikim ljudima u mladosti drugi ljudi smeju njihovim snovima.A onda kada te snove ostvare pocnu da ih mrze i preziru.

my way

pre 3 godine

Наравно да јесте, то је јасно свима. Зато и треба да иде на Олимпијске игре. Мислим да је потпуно погрешно давати УС Опену сада толики значај и набијати себи беспотребно притисак. Ок, ајде да узмемо да Ноле прескочи Олимпијске игре и узме "календарски Слем". Прво, шта с тим, па Ноле је највећи и без тога?! Друго, увек ће се и он и сви питати да ли је пропуштена прилика за нечим заиста магичним, а то је "Златни Слем". Треће, чак и да Ноле не узме УС Опен после Олимпијских игара, са комплетираним "каријерним Златним Слемом" придружио би се Надалу и Агасију који су једини то остварили. Четврто, није ли лакше играти на оба турнира, опуштено, као већ сада највећи у историји и освајањем једног исписати поново историју тенису овако или онако, него правити себи беспотребан притисак око УС Опена. Пето, Ноле може до тог чудесног подвига званог "Златни Слем". Просто, такво је стање, таква је ситуација и тужно би било да себи ту прилику ускрати вруће главе. Уверен сам да ће и Ноле све ово схватити кад се охлади и да ће отићи у Токио!

Bane

pre 3 godine

Ma sta prica ovaj? Na zapadu kazu da nema lijepse siske od Federera i pirueta mu nije bas savrsena. Nadal ima vece misice i osuncaniji je.Ko jos gleda trofeje i statistiku. Sve se to ranije gledalo dok su ova dvojica bili u vrhu, ali sada je izmisljen novi nacin odredjivanaja ko je najbolji. Pustite vi trofeje. Ko jos igra za njih.

Djed Gavrilo

pre 3 godine

He,he..koja prica stalno, koga briga koji je gladijator osvojio koliko turnira, za to su dobro placeni,da udaraju po toj loptici i...to je to
(Srki s, 12. jul 2021 21:56)"
Gladijator?
Taj pojam treba znati tumaciti i onda ga treba znati staviti u kontekst onoga sto se želi poručiti.
Novakov stil Igre,elegancija,ponasanje,mogu biti predmet diskusije i borbe mišljenja,ali je jedno očigledno: Novak veoma izgradjen covek sa radnim navikama,odgovornošću i ozbiljnošću.Takav Novak može biti samo uzor u odnosu prema radu i profesiji.

Buljko

pre 3 godine

Od juče je i zvanično i nezvanično Novak Djoković najbolji teniser koji je ikada postojao i tu se svaka priča i naklapanje završava...pitanje je samo da li će u narednih par godina ako nastavi sa ovim rezultatima svet dobiti najboljeg sportistu svih vremena...već sada je tu negde ali još dve ovakve sezone,što je za Nola realno i onda i tu više dileme
neće biti..

Simke

pre 3 godine

Malo je ovo vise smorno....Evo jedan primer,Nadal trenutno ima isti broj mastersa i Gren Slemova kao Novak,bez obzira sto je objektivno Novak sada uspjesniji,svaki masters osvojio po 2 puta,kao i slemove,sli opet,sto jedan rece u komentaru....Mali pad ako se desi,Nadal osvoji koji masters vise,osvoji Slem,i opet Nadal ispred.....Sacekajmo da ipak Novak malo odmakne u gren slemovima i masters titulama,i onda mozemo sa sigurnoscu reci,Novak je jednostavni najbolji....Sto za mene apsolutno jeste i sada,ali bolje i da brojke budu potpuno na njegovoj strani kada zavrsi karijeru.

Srki s

pre 3 godine

He,he..koja prica stalno, koga briga koji je gladijator osvojio koliko turnira, za to su dobro placeni,da udaraju po toj loptici i...to je to

kentaur

pre 3 godine

verujes,bas sam ja to pomislio. Novak je pola pola sa druge strane imamo primer gde najbolji igrac sveta Modric je takodje pola pola..Mi smo jedan narod. Znam da hrvati vole da nismo jer se analize govore ko je od koga proistekao ali da smo isto isto smo.
(Maksa, 12. jul 2021 21:29)

Da, Srbi.

питам за друга

pre 3 godine

Objektivno, vise ste smorili. Kad zavrse karijere, onda gledajte ko je GOAT...
(Realno, 12. jul 2021 21:27)

Каже се "сморио сам се". До пре два дана ниси имао проблем да слушаш хвалоспеве Федереру, који су прежвакани годинама.

Metrix

pre 3 godine

Da ima 21 GS pa da pričama, ovako mrtva trka. A Nadal sprema odgovor na US Openu gde je dominantan u odnosu na Noleta.
(xcx, 12. jul 2021 21:06)
Brojevi pricaju.
https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList
Ne ti ili bilo ko. Doduse ti i ne pricas. ti prosipas jed i zlobu ;)

žilijen, drago mi je

pre 3 godine

Зашто мислите да новаков син неће престићи свог оца?
(Miodrag Zdravkovic, 12. jul 2021 21:02)

Zbog ravnoteže među zvezdama..

Друг Члан

pre 3 godine

Шта прича овај Пилић да је Новак дошао код њега са 13 година?
Лепо каже Обрадовић у другом објективнијем тексту да га је он преузео када је имао 13 година.
А како да не верујеш Обрадовићу?

svasta

pre 3 godine

Naravno da jeste, ogmah posle fedexa goata
(Loznica, Gučevo, Cer....., 12. jul 2021 20:43)

Jos jedna bato, evo ide uskoro US Open, samo jos jedna fali da vam zapusi svima usta !
A to je sasvim neminovno da ce se desiti ... danas, sutra, prekosutra.
(Goran, 12. jul 2021 20:55)Sam sebi pise i sam sebi odgovara na komentar. Prvo sa tudjeg nika pa sa svog. Momak nije normalan.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 3 godine

Čovek je osvojio sve moguće najveće turnire i zasluženo je G.O.A.T. Biće jako čudno kada se povuče iz tenisa. Sećam se prenosa nekada davno na 3K pre Novaka, kada smo se radovali Zimonjiću i uspesima na fjučersima. Ovaj čovek osvaja GS trofeje u nizu…

Realno

pre 3 godine

Objektivno, vise ste smorili. Kad zavrse karijere, onda gledajte ko je GOAT. Sta ako Nadal npr osvoji sad jedan masters, i US open? I da su 1% sanse za to, mogao bi i on u tom trenutku da se smatra najboljim ikad, imao bi adute i on? Imao bi vise Gs, mastersa. Nek zavrse karijere, pa proglasavajte GOAT, koga god vam volja.

Maksa

pre 3 godine

Dmitar@ verujes,bas sam ja to pomislio. Novak je pola pola sa druge strane imamo primer gde najbolji igrac sveta Modric je takodje pola pola..Mi smo jedan narod. Znam da hrvati vole da nismo jer se analize govore ko je od koga proistekao ali da smo isto isto smo.

Dzordz

pre 3 godine

Kako god da okreneš priču, uvijek je prisutna hrvatska strana.
(Dmitar, 12. jul 2021 20:47)

Novakov uspeh je samo njegov i njegove porodice, molim hrvatsku stranu da se uzdrži od prisvajanja.

Ja

pre 3 godine

Naravno da jeste, ogmah posle fedexa goata
(Loznica, Gučevo, Cer...

Fedex je kompanija za prevoz robe, a goat malim slovima znači koza.
Ne znam sta si hteo rećii.
Da si bar osnovnu završio, Bog da te vidi…

Гиле

pre 3 godine

"...ali sam znao da će biti internacionalni igrač"

šta to znači?
(absent, 12. jul 2021 20:47)
Да ће бити у првих 100. Новак је већ са 15 био први у својој генерацији. Са 17 је прешао на сениоре и није ни играо јуниорске турнире. Прелазак са јуниора на сениоре је зезнут. Многи 1 јуниори ни у првих 100 не уђу. Пример нашег Милојевића.

Goran

pre 3 godine

Naravno da jeste, ogmah posle fedexa goata
(Loznica, Gučevo, Cer....., 12. jul 2021 20:43)

Jos jedna bato, evo ide uskoro US Open, samo jos jedna fali da vam zapusi svima usta !
A to je sasvim neminovno da ce se desiti ... danas, sutra, prekosutra.

Jason Statham

pre 3 godine

"Kada je imao 15 godina, sakupio sam 5-6 mladih igrača. Novak je rekao da želi da bude najbolji na svetu, ostali su se smejali."

Voleo bih da ih okupite svih 5-6 sad ponovo, gospodine Piliću. :)

Ja

pre 3 godine

Naravno da jeste, ogmah posle fedexa goata
(Loznica, Gučevo, Cer...

Fedex je kompanija za prevoz robe, a goat malim slovima znači koza.
Ne znam sta si hteo rećii.
Da si bar osnovnu završio, Bog da te vidi…

Jason Statham

pre 3 godine

"Kada je imao 15 godina, sakupio sam 5-6 mladih igrača. Novak je rekao da želi da bude najbolji na svetu, ostali su se smejali."

Voleo bih da ih okupite svih 5-6 sad ponovo, gospodine Piliću. :)

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 3 godine

Čovek je osvojio sve moguće najveće turnire i zasluženo je G.O.A.T. Biće jako čudno kada se povuče iz tenisa. Sećam se prenosa nekada davno na 3K pre Novaka, kada smo se radovali Zimonjiću i uspesima na fjučersima. Ovaj čovek osvaja GS trofeje u nizu…

Гиле

pre 3 godine

"...ali sam znao da će biti internacionalni igrač"

šta to znači?
(absent, 12. jul 2021 20:47)
Да ће бити у првих 100. Новак је већ са 15 био први у својој генерацији. Са 17 је прешао на сениоре и није ни играо јуниорске турнире. Прелазак са јуниора на сениоре је зезнут. Многи 1 јуниори ни у првих 100 не уђу. Пример нашег Милојевића.

Dzordz

pre 3 godine

Kako god da okreneš priču, uvijek je prisutna hrvatska strana.
(Dmitar, 12. jul 2021 20:47)

Novakov uspeh je samo njegov i njegove porodice, molim hrvatsku stranu da se uzdrži od prisvajanja.

Hvala Bogu te nisam englez

pre 3 godine

Večeras sam kao hladnije glave nego sinoć. I onda mi padne nešto na pamet da me je uhvatila nesvestica:
1. U ovom balansu fizičke i mentalne snage, Novak može da brije još 3 godine. To je 12 GSa. Neka osvoji 5.
2. Pitanje je koliko će da forsira masterse. Verovatno samo one u funkciji pripreme za GS.
3. Te 2024. on je uveliko najveći teniser svih vremena, a onda šlag - POSTAJE NAJVEĆI SPORTISTA SVIH VREMENA. EJ BRE!
Šta kažete na ovo.

Goran

pre 3 godine

Naravno da jeste, ogmah posle fedexa goata
(Loznica, Gučevo, Cer....., 12. jul 2021 20:43)

Jos jedna bato, evo ide uskoro US Open, samo jos jedna fali da vam zapusi svima usta !
A to je sasvim neminovno da ce se desiti ... danas, sutra, prekosutra.

svasta

pre 3 godine

Naravno da jeste, ogmah posle fedexa goata
(Loznica, Gučevo, Cer....., 12. jul 2021 20:43)

Jos jedna bato, evo ide uskoro US Open, samo jos jedna fali da vam zapusi svima usta !
A to je sasvim neminovno da ce se desiti ... danas, sutra, prekosutra.
(Goran, 12. jul 2021 20:55)Sam sebi pise i sam sebi odgovara na komentar. Prvo sa tudjeg nika pa sa svog. Momak nije normalan.

skeva

pre 3 godine

Naš je čovek Nole. I subjektivno mislim da je stvarno najbolji. Ali mislim da ne treba prenagljivati i već sada ga proglašavati za najboljeg svih vremena. Jer šta ćemo raditi ako Nadal kojim čudom osvoji US Open, i opet ima jedan grand-slam više? Reći da je sada ponovo Nadal (ili Federer) najveći svih vremena? Po meni treba sačekati da se sva trojica “penzionišu” i onda pričati o najboljem svih vremena.

Bane

pre 3 godine

Ma sta prica ovaj? Na zapadu kazu da nema lijepse siske od Federera i pirueta mu nije bas savrsena. Nadal ima vece misice i osuncaniji je.Ko jos gleda trofeje i statistiku. Sve se to ranije gledalo dok su ova dvojica bili u vrhu, ali sada je izmisljen novi nacin odredjivanaja ko je najbolji. Pustite vi trofeje. Ko jos igra za njih.

žilijen, drago mi je

pre 3 godine

Зашто мислите да новаков син неће престићи свог оца?
(Miodrag Zdravkovic, 12. jul 2021 21:02)

Zbog ravnoteže među zvezdama..

Djed Gavrilo

pre 3 godine

He,he..koja prica stalno, koga briga koji je gladijator osvojio koliko turnira, za to su dobro placeni,da udaraju po toj loptici i...to je to
(Srki s, 12. jul 2021 21:56)"
Gladijator?
Taj pojam treba znati tumaciti i onda ga treba znati staviti u kontekst onoga sto se želi poručiti.
Novakov stil Igre,elegancija,ponasanje,mogu biti predmet diskusije i borbe mišljenja,ali je jedno očigledno: Novak veoma izgradjen covek sa radnim navikama,odgovornošću i ozbiljnošću.Takav Novak može biti samo uzor u odnosu prema radu i profesiji.

Dejan

pre 3 godine

Zanimljivo da se svim velikim ljudima u mladosti drugi ljudi smeju njihovim snovima.A onda kada te snove ostvare pocnu da ih mrze i preziru.

Realno

pre 3 godine

Objektivno, vise ste smorili. Kad zavrse karijere, onda gledajte ko je GOAT. Sta ako Nadal npr osvoji sad jedan masters, i US open? I da su 1% sanse za to, mogao bi i on u tom trenutku da se smatra najboljim ikad, imao bi adute i on? Imao bi vise Gs, mastersa. Nek zavrse karijere, pa proglasavajte GOAT, koga god vam volja.

fight_club

pre 3 godine

Ali najjači utisak: Novak bez prvog trenera, bez svoje supruge i roditelja na tribinama, bez ikog "svog", ne računajući trojicu trenera, lagano osvaja turnir, ono k'o dobar dan!

Simke

pre 3 godine

Malo je ovo vise smorno....Evo jedan primer,Nadal trenutno ima isti broj mastersa i Gren Slemova kao Novak,bez obzira sto je objektivno Novak sada uspjesniji,svaki masters osvojio po 2 puta,kao i slemove,sli opet,sto jedan rece u komentaru....Mali pad ako se desi,Nadal osvoji koji masters vise,osvoji Slem,i opet Nadal ispred.....Sacekajmo da ipak Novak malo odmakne u gren slemovima i masters titulama,i onda mozemo sa sigurnoscu reci,Novak je jednostavni najbolji....Sto za mene apsolutno jeste i sada,ali bolje i da brojke budu potpuno na njegovoj strani kada zavrsi karijeru.

Metrix

pre 3 godine

Da ima 21 GS pa da pričama, ovako mrtva trka. A Nadal sprema odgovor na US Openu gde je dominantan u odnosu na Noleta.
(xcx, 12. jul 2021 21:06)
Brojevi pricaju.
https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList
Ne ti ili bilo ko. Doduse ti i ne pricas. ti prosipas jed i zlobu ;)

Buljko

pre 3 godine

Od juče je i zvanično i nezvanično Novak Djoković najbolji teniser koji je ikada postojao i tu se svaka priča i naklapanje završava...pitanje je samo da li će u narednih par godina ako nastavi sa ovim rezultatima svet dobiti najboljeg sportistu svih vremena...već sada je tu negde ali još dve ovakve sezone,što je za Nola realno i onda i tu više dileme
neće biti..

pazi stani vidi gledaj

pre 3 godine

Dmitar@ verujes,bas sam ja to pomislio. Novak je pola pola sa druge strane imamo primer gde najbolji igrac sveta Modric je takodje pola pola..Mi smo jedan narod. Znam da hrvati vole da nismo jer se analize govore ko je od koga proistekao ali da smo isto isto smo.
(Maksa, 12. jul 2021 21:29)

Niko tu nije pola-pola, jedan je Srbin, drugi je Hrvat. Nismo "isto" i nikada nećemo biti "isto", izbaci te gluposti iz glave. Kakav jedan narod pobogu? To što pričamo "sličnim jezikom" nikako ne znači da smo isti, razlike su ogromne, mnogo je krvi proliveno i života izgubljeno da bi ti danas rekao "ma isti smo"? Bližl mi je i Rus i Rumun...i Meksikanac i Kubanac...oni su mi mnogo bliže po karakteru, po stanju svesti, po osećanju, po obrazu, časti...po svemu su mi mnogo bliži nego ovi što govorimo "sličan jezik".

Dragan

pre 3 godine

"He,he..koja prica stalno, koga briga koji je gladijator osvojio koliko turnira, za to su dobro placeni,da udaraju po toj loptici i...to je to
(Srki s, 12. jul 2021 21:56)"

Majstore, možeš da ne voliš tenis, ili sport uopšte, ali probaj da budeš najbolji na svetu u bilo kojoj disciplini, pa onda piši ovakve komentare.

auh!!

pre 3 godine

Nole je u elitnom drustvu sa jos dvojicom velikana po broju osvojenih titula.A da li je najbolji,vreme ce pokazati.
(aca, 12. jul 2021 22:11)

Nekad ste govorili "gleda se broj nedelja", "gleda se broj slemova", šta se sad gleda, broj cipela?

No1e

pre 3 godine

Voleo bih da Novak odustane od ovakve olimpijade i posveti se US openu.
Sledeća olimpijada je za tri godine i siguran sam da i tada može ići na medalju.

питам за друга

pre 3 godine

Objektivno, vise ste smorili. Kad zavrse karijere, onda gledajte ko je GOAT...
(Realno, 12. jul 2021 21:27)

Каже се "сморио сам се". До пре два дана ниси имао проблем да слушаш хвалоспеве Федереру, који су прежвакани годинама.

my way

pre 3 godine

Наравно да јесте, то је јасно свима. Зато и треба да иде на Олимпијске игре. Мислим да је потпуно погрешно давати УС Опену сада толики значај и набијати себи беспотребно притисак. Ок, ајде да узмемо да Ноле прескочи Олимпијске игре и узме "календарски Слем". Прво, шта с тим, па Ноле је највећи и без тога?! Друго, увек ће се и он и сви питати да ли је пропуштена прилика за нечим заиста магичним, а то је "Златни Слем". Треће, чак и да Ноле не узме УС Опен после Олимпијских игара, са комплетираним "каријерним Златним Слемом" придружио би се Надалу и Агасију који су једини то остварили. Четврто, није ли лакше играти на оба турнира, опуштено, као већ сада највећи у историји и освајањем једног исписати поново историју тенису овако или онако, него правити себи беспотребан притисак око УС Опена. Пето, Ноле може до тог чудесног подвига званог "Златни Слем". Просто, такво је стање, таква је ситуација и тужно би било да себи ту прилику ускрати вруће главе. Уверен сам да ће и Ноле све ово схватити кад се охлади и да ће отићи у Токио!

kentaur

pre 3 godine

verujes,bas sam ja to pomislio. Novak je pola pola sa druge strane imamo primer gde najbolji igrac sveta Modric je takodje pola pola..Mi smo jedan narod. Znam da hrvati vole da nismo jer se analize govore ko je od koga proistekao ali da smo isto isto smo.
(Maksa, 12. jul 2021 21:29)

Da, Srbi.

Друг Члан

pre 3 godine

Шта прича овај Пилић да је Новак дошао код њега са 13 година?
Лепо каже Обрадовић у другом објективнијем тексту да га је он преузео када је имао 13 година.
А како да не верујеш Обрадовићу?

Zoran

pre 3 godine

Kako ovaj lupeta da Serena i Venus zajedno imaju 62 gs, to.je ona fora mozda prodje ne prati niko, zajedno imaju 33 gs moj zemljace, serena 23 i venus 10, toliko o lupetanju.

WillyWonka

pre 3 godine

Nema više nikakve priče, Nole jeste najveći. Pa barem se u individualnom sportu to može egzaktno utvrditi. A Nole je bolji u međusobnim duelima i od Rafe i od Federera, te je osvajanjem 20-og GS postao GOAT. I kraj svih priča, brojevi ne lažu.

želja

pre 3 godine

Sve super, ali bojim se da sad počinju spletke, pogotovo sredinom Augusta
(333, 12. jul 2021 23:28

batali teorije zavere,nek bude zdrav i nema zime...

Maksa

pre 3 godine

Dmitar@ verujes,bas sam ja to pomislio. Novak je pola pola sa druge strane imamo primer gde najbolji igrac sveta Modric je takodje pola pola..Mi smo jedan narod. Znam da hrvati vole da nismo jer se analize govore ko je od koga proistekao ali da smo isto isto smo.

Nemanja Milosevic

pre 3 godine

Nekqd su nedelje bile najvaznije, potom GS, sada evo odjednom to postaje olimpijsko zlato. Vec za mesec dana , ni to nece biti toliko vazno, vec umetnicki dojam. Verovatno bi bio vazan ukupan broj titula, medjutim neki lik zvani Dzimi Konors tu drzi rekord, a ne Federer, pa je i to potpuno nebitno. Eh, da samo nije bilo Konorsa, to bi sigurno bilo najvaznije

Volina

pre 3 godine

jer je moro ovaj rvat sve da pokari i da proba da preuzme nasog djokevica isto ko nikola teslu stosu ga pre uzeli i poceli snjim jos da prave atomobile i dobo ih pro daju za velike pare ako i sdjokevicem budu poceli da prave rekete i njih pro daju za velike pare omda smo stvarmo mi srbi ljudi bez pemisa

Hvala Bogu te nisam englez

pre 3 godine

@ Hvala Bogu te nisam englez

Prijatelju, sasvim realno razmisljas. Apsolutno se slazem.
(Sasa, 12. jul 2021 23:58)

Zahvaljujem se!

Др. Уги

pre 3 godine

Federer + Nadal + Djokovic = 60 GS.
Serena + Venus = 62 GS.

Samo onako…
(Srdjan, 13. jul 2021 07:40)

Који си ти болид...
И сад напишем ја
Федерер + Надал + Ђоковић = 600 GS
и то има да буде тачно само зато што је написано као коментар?
Иди тролуј неке неписмене западњаке, остави нас да уживамо у Нолетовим фантастичним достигнућима....

sye

pre 3 godine

Osvoji momak 3500 turnira, kup uefa, kopa ameriku, višestruki prvak mliječnog pojasa i okoline Jupitera, pobjednik kupa kupova i Radivoja Koraća, opali reketom šamar svakome, ka brko kamataš iz Karakasa...
I onda dođe nekakva tabakera od momka da reče- ja navijam za ujaka Nadala i Patrika Raftera iz Loznice, kakav Novak, njemu otac pere šamponom od kopriva reket i bermude... Prepa se i Rajo Cicipas pa veli, vakcinisali su ga kokainom i mandarinama u svlačionicu, odigra je 2 seta ka Perhan, a onda je proguta 2 alkalne baterije i prebačio me doma ka kurvu iz vagona...
Novače stara kalkulacijo daj reket i loptice momcima da se izigraju ka iza zgrade, kupi ženi Nigeriju na rate, časti sebe cipele od brokula, podijeli narodu po vaučer od 50 eura za kozmetiku i 15 freebet za tombolu i džoli poker ;D

Axon

pre 3 godine

Nekqd su nedelje bile najvaznije, potom GS, sada evo odjednom to postaje olimpijsko zlato. Vec za mesec dana , ni to nece biti toliko vazno, vec umetnicki dojam. Verovatno bi bio vazan ukupan broj titula, medjutim neki lik zvani Dzimi Konors tu drzi rekord, a ne Federer, pa je i to potpuno nebitno. Eh, da samo nije bilo Konorsa, to bi sigurno bilo najvaznije
(Nemanja Milosevic, 13. jul 2021 07:19)

Fedex je veliki, najveći može biti samo onim muškarcima koji imaju suprotnu seksualnu orijentaciju od većine. Prosto nema najviše bitnih rekorda, imam preča posla u životu nego da pratim milionere, ali koliko znam samo mu ostalo najduže vreme na prvom mestu u kontinuitetu. Pitanje je da li je drugi ili treći, prvi ne može biti nikako.. Osim homićima naravno, ali to je njihovo pravo koje ni ne želim da im uskratim, neka su živi i zdravi

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Nemanja Milosevic@

Slazem se da su najvise potencirali da su nedelje bile najvaznije,naravno dok je taj rekord drzao Federer,ovo u vezi najvise titula koje ima Konors,najvaznije pitanje je,koje to titule ima?(5 US opena,2 Wimbldona i jedan AO) Kao i 17 mastersa,tada su se zvali gran pri super serija,tako da tih ostalih 84 titula su ono kao danas neki ATP 250 ili 500.Konorsova karijera je bila veoma duga,mislim da je igrao do 1996 god.(44)Kapa dole i postovanje sve sto je gospodin Konors uradio, osvojio,daleko je on od nekog GOAT-a

"Dijagnosticar", Nis

pre 3 godine

Federer + Nadal + Djokovic = 60 GS.
Serena + Venus = 62 GS.

Samo onako…
(Srdjan, 13. jul 2021 07:40.

Serena nije trebala da igra protiv zena jer ona svojom snagom i konstrukcijom ne pripada toj kategoriji sportista. To je isto kao kad kaze da je Sek najviše puta zakucao. Ma je li moguce?

slaviša šmigič

pre 3 godine

Kad bi Novak nedaj bože uzeo Englesko ili neko državljanstvo sa zapada ili Američkom bio bi superman ne onaj sa filma več pravi superman.Dok je Rođer Federer poput robota jedine emocije u životu je pokazao kad ga naterao Novak da plače o prenaduvanom Nadalu neču uopšte on je najbolji na pesku i nigde drugde kolike komplekse ima govori po sebi što je u čestitki odmah pomenuo sebe i Federera a zaboravio medjusobne duele i da je tek na 4 mesto po broju nedelja na 1.mestu.

Srki s

pre 3 godine

He,he..koja prica stalno, koga briga koji je gladijator osvojio koliko turnira, za to su dobro placeni,da udaraju po toj loptici i...to je to

Srdjan

pre 3 godine

@ Zoran, Dr. Ugi i ostali

Serena + Venus = 62 GS.

Sta tu nije jasno? Ako ne vjerujete provjerite.
A to sto Federer, Nadal i Djokovic nemaju nijednu dubl ili miks dubl GS titulu je druga stvar.

ZA NAŠU DECU

pre 3 godine

(slaviša šmigič, 13. jul 2021 09:03)

Grešiš. Federer je (kao i Novak) emocije pokazivao Mirki, dok je pravio decu (kao i Novak Jeleni), a što je i svrha ljudskog bitisanja. Tenis je samo sport.

Volina

pre 3 godine

jer je moro ovaj rvat sve da pokari i da proba da preuzme nasog djokevica isto ko nikola teslu stosu ga pre uzeli i poceli snjim jos da prave atomobile i dobo ih pro daju za velike pare ako i sdjokevicem budu poceli da prave rekete i njih pro daju za velike pare omda smo stvarmo mi srbi ljudi bez pemisa

Srki s

pre 3 godine

He,he..koja prica stalno, koga briga koji je gladijator osvojio koliko turnira, za to su dobro placeni,da udaraju po toj loptici i...to je to

pazi stani vidi gledaj

pre 3 godine

Dmitar@ verujes,bas sam ja to pomislio. Novak je pola pola sa druge strane imamo primer gde najbolji igrac sveta Modric je takodje pola pola..Mi smo jedan narod. Znam da hrvati vole da nismo jer se analize govore ko je od koga proistekao ali da smo isto isto smo.
(Maksa, 12. jul 2021 21:29)

Niko tu nije pola-pola, jedan je Srbin, drugi je Hrvat. Nismo "isto" i nikada nećemo biti "isto", izbaci te gluposti iz glave. Kakav jedan narod pobogu? To što pričamo "sličnim jezikom" nikako ne znači da smo isti, razlike su ogromne, mnogo je krvi proliveno i života izgubljeno da bi ti danas rekao "ma isti smo"? Bližl mi je i Rus i Rumun...i Meksikanac i Kubanac...oni su mi mnogo bliže po karakteru, po stanju svesti, po osećanju, po obrazu, časti...po svemu su mi mnogo bliži nego ovi što govorimo "sličan jezik".

Maksa

pre 3 godine

Dmitar@ verujes,bas sam ja to pomislio. Novak je pola pola sa druge strane imamo primer gde najbolji igrac sveta Modric je takodje pola pola..Mi smo jedan narod. Znam da hrvati vole da nismo jer se analize govore ko je od koga proistekao ali da smo isto isto smo.

Realno

pre 3 godine

Objektivno, vise ste smorili. Kad zavrse karijere, onda gledajte ko je GOAT. Sta ako Nadal npr osvoji sad jedan masters, i US open? I da su 1% sanse za to, mogao bi i on u tom trenutku da se smatra najboljim ikad, imao bi adute i on? Imao bi vise Gs, mastersa. Nek zavrse karijere, pa proglasavajte GOAT, koga god vam volja.

my way

pre 3 godine

Наравно да јесте, то је јасно свима. Зато и треба да иде на Олимпијске игре. Мислим да је потпуно погрешно давати УС Опену сада толики значај и набијати себи беспотребно притисак. Ок, ајде да узмемо да Ноле прескочи Олимпијске игре и узме "календарски Слем". Прво, шта с тим, па Ноле је највећи и без тога?! Друго, увек ће се и он и сви питати да ли је пропуштена прилика за нечим заиста магичним, а то је "Златни Слем". Треће, чак и да Ноле не узме УС Опен после Олимпијских игара, са комплетираним "каријерним Златним Слемом" придружио би се Надалу и Агасију који су једини то остварили. Четврто, није ли лакше играти на оба турнира, опуштено, као већ сада највећи у историји и освајањем једног исписати поново историју тенису овако или онако, него правити себи беспотребан притисак око УС Опена. Пето, Ноле може до тог чудесног подвига званог "Златни Слем". Просто, такво је стање, таква је ситуација и тужно би било да себи ту прилику ускрати вруће главе. Уверен сам да ће и Ноле све ово схватити кад се охлади и да ће отићи у Токио!

Goran

pre 3 godine

Naravno da jeste, ogmah posle fedexa goata
(Loznica, Gučevo, Cer....., 12. jul 2021 20:43)

Jos jedna bato, evo ide uskoro US Open, samo jos jedna fali da vam zapusi svima usta !
A to je sasvim neminovno da ce se desiti ... danas, sutra, prekosutra.

Dzordz

pre 3 godine

Kako god da okreneš priču, uvijek je prisutna hrvatska strana.
(Dmitar, 12. jul 2021 20:47)

Novakov uspeh je samo njegov i njegove porodice, molim hrvatsku stranu da se uzdrži od prisvajanja.

Ja

pre 3 godine

Naravno da jeste, ogmah posle fedexa goata
(Loznica, Gučevo, Cer...

Fedex je kompanija za prevoz robe, a goat malim slovima znači koza.
Ne znam sta si hteo rećii.
Da si bar osnovnu završio, Bog da te vidi…

Srdjan

pre 3 godine

@ Zoran, Dr. Ugi i ostali

Serena + Venus = 62 GS.

Sta tu nije jasno? Ako ne vjerujete provjerite.
A to sto Federer, Nadal i Djokovic nemaju nijednu dubl ili miks dubl GS titulu je druga stvar.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 3 godine

Čovek je osvojio sve moguće najveće turnire i zasluženo je G.O.A.T. Biće jako čudno kada se povuče iz tenisa. Sećam se prenosa nekada davno na 3K pre Novaka, kada smo se radovali Zimonjiću i uspesima na fjučersima. Ovaj čovek osvaja GS trofeje u nizu…

kentaur

pre 3 godine

verujes,bas sam ja to pomislio. Novak je pola pola sa druge strane imamo primer gde najbolji igrac sveta Modric je takodje pola pola..Mi smo jedan narod. Znam da hrvati vole da nismo jer se analize govore ko je od koga proistekao ali da smo isto isto smo.
(Maksa, 12. jul 2021 21:29)

Da, Srbi.

Simke

pre 3 godine

Malo je ovo vise smorno....Evo jedan primer,Nadal trenutno ima isti broj mastersa i Gren Slemova kao Novak,bez obzira sto je objektivno Novak sada uspjesniji,svaki masters osvojio po 2 puta,kao i slemove,sli opet,sto jedan rece u komentaru....Mali pad ako se desi,Nadal osvoji koji masters vise,osvoji Slem,i opet Nadal ispred.....Sacekajmo da ipak Novak malo odmakne u gren slemovima i masters titulama,i onda mozemo sa sigurnoscu reci,Novak je jednostavni najbolji....Sto za mene apsolutno jeste i sada,ali bolje i da brojke budu potpuno na njegovoj strani kada zavrsi karijeru.

Jason Statham

pre 3 godine

"Kada je imao 15 godina, sakupio sam 5-6 mladih igrača. Novak je rekao da želi da bude najbolji na svetu, ostali su se smejali."

Voleo bih da ih okupite svih 5-6 sad ponovo, gospodine Piliću. :)

Гиле

pre 3 godine

"...ali sam znao da će biti internacionalni igrač"

šta to znači?
(absent, 12. jul 2021 20:47)
Да ће бити у првих 100. Новак је већ са 15 био први у својој генерацији. Са 17 је прешао на сениоре и није ни играо јуниорске турнире. Прелазак са јуниора на сениоре је зезнут. Многи 1 јуниори ни у првих 100 не уђу. Пример нашег Милојевића.

Hvala Bogu te nisam englez

pre 3 godine

Večeras sam kao hladnije glave nego sinoć. I onda mi padne nešto na pamet da me je uhvatila nesvestica:
1. U ovom balansu fizičke i mentalne snage, Novak može da brije još 3 godine. To je 12 GSa. Neka osvoji 5.
2. Pitanje je koliko će da forsira masterse. Verovatno samo one u funkciji pripreme za GS.
3. Te 2024. on je uveliko najveći teniser svih vremena, a onda šlag - POSTAJE NAJVEĆI SPORTISTA SVIH VREMENA. EJ BRE!
Šta kažete na ovo.

svasta

pre 3 godine

Naravno da jeste, ogmah posle fedexa goata
(Loznica, Gučevo, Cer....., 12. jul 2021 20:43)

Jos jedna bato, evo ide uskoro US Open, samo jos jedna fali da vam zapusi svima usta !
A to je sasvim neminovno da ce se desiti ... danas, sutra, prekosutra.
(Goran, 12. jul 2021 20:55)Sam sebi pise i sam sebi odgovara na komentar. Prvo sa tudjeg nika pa sa svog. Momak nije normalan.

No1e

pre 3 godine

Voleo bih da Novak odustane od ovakve olimpijade i posveti se US openu.
Sledeća olimpijada je za tri godine i siguran sam da i tada može ići na medalju.

ZA NAŠU DECU

pre 3 godine

(slaviša šmigič, 13. jul 2021 09:03)

Grešiš. Federer je (kao i Novak) emocije pokazivao Mirki, dok je pravio decu (kao i Novak Jeleni), a što je i svrha ljudskog bitisanja. Tenis je samo sport.

Buljko

pre 3 godine

Od juče je i zvanično i nezvanično Novak Djoković najbolji teniser koji je ikada postojao i tu se svaka priča i naklapanje završava...pitanje je samo da li će u narednih par godina ako nastavi sa ovim rezultatima svet dobiti najboljeg sportistu svih vremena...već sada je tu negde ali još dve ovakve sezone,što je za Nola realno i onda i tu više dileme
neće biti..

Друг Члан

pre 3 godine

Шта прича овај Пилић да је Новак дошао код њега са 13 година?
Лепо каже Обрадовић у другом објективнијем тексту да га је он преузео када је имао 13 година.
А како да не верујеш Обрадовићу?

fight_club

pre 3 godine

Ali najjači utisak: Novak bez prvog trenera, bez svoje supruge i roditelja na tribinama, bez ikog "svog", ne računajući trojicu trenera, lagano osvaja turnir, ono k'o dobar dan!

питам за друга

pre 3 godine

Objektivno, vise ste smorili. Kad zavrse karijere, onda gledajte ko je GOAT...
(Realno, 12. jul 2021 21:27)

Каже се "сморио сам се". До пре два дана ниси имао проблем да слушаш хвалоспеве Федереру, који су прежвакани годинама.

Bane

pre 3 godine

Ma sta prica ovaj? Na zapadu kazu da nema lijepse siske od Federera i pirueta mu nije bas savrsena. Nadal ima vece misice i osuncaniji je.Ko jos gleda trofeje i statistiku. Sve se to ranije gledalo dok su ova dvojica bili u vrhu, ali sada je izmisljen novi nacin odredjivanaja ko je najbolji. Pustite vi trofeje. Ko jos igra za njih.

skeva

pre 3 godine

Naš je čovek Nole. I subjektivno mislim da je stvarno najbolji. Ali mislim da ne treba prenagljivati i već sada ga proglašavati za najboljeg svih vremena. Jer šta ćemo raditi ako Nadal kojim čudom osvoji US Open, i opet ima jedan grand-slam više? Reći da je sada ponovo Nadal (ili Federer) najveći svih vremena? Po meni treba sačekati da se sva trojica “penzionišu” i onda pričati o najboljem svih vremena.

Metrix

pre 3 godine

Da ima 21 GS pa da pričama, ovako mrtva trka. A Nadal sprema odgovor na US Openu gde je dominantan u odnosu na Noleta.
(xcx, 12. jul 2021 21:06)
Brojevi pricaju.
https://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList
Ne ti ili bilo ko. Doduse ti i ne pricas. ti prosipas jed i zlobu ;)

Hvala Bogu te nisam englez

pre 3 godine

@ Hvala Bogu te nisam englez

Prijatelju, sasvim realno razmisljas. Apsolutno se slazem.
(Sasa, 12. jul 2021 23:58)

Zahvaljujem se!

Dejan

pre 3 godine

Zanimljivo da se svim velikim ljudima u mladosti drugi ljudi smeju njihovim snovima.A onda kada te snove ostvare pocnu da ih mrze i preziru.

Djed Gavrilo

pre 3 godine

He,he..koja prica stalno, koga briga koji je gladijator osvojio koliko turnira, za to su dobro placeni,da udaraju po toj loptici i...to je to
(Srki s, 12. jul 2021 21:56)"
Gladijator?
Taj pojam treba znati tumaciti i onda ga treba znati staviti u kontekst onoga sto se želi poručiti.
Novakov stil Igre,elegancija,ponasanje,mogu biti predmet diskusije i borbe mišljenja,ali je jedno očigledno: Novak veoma izgradjen covek sa radnim navikama,odgovornošću i ozbiljnošću.Takav Novak može biti samo uzor u odnosu prema radu i profesiji.

Dragan

pre 3 godine

"He,he..koja prica stalno, koga briga koji je gladijator osvojio koliko turnira, za to su dobro placeni,da udaraju po toj loptici i...to je to
(Srki s, 12. jul 2021 21:56)"

Majstore, možeš da ne voliš tenis, ili sport uopšte, ali probaj da budeš najbolji na svetu u bilo kojoj disciplini, pa onda piši ovakve komentare.

Axon

pre 3 godine

Nekqd su nedelje bile najvaznije, potom GS, sada evo odjednom to postaje olimpijsko zlato. Vec za mesec dana , ni to nece biti toliko vazno, vec umetnicki dojam. Verovatno bi bio vazan ukupan broj titula, medjutim neki lik zvani Dzimi Konors tu drzi rekord, a ne Federer, pa je i to potpuno nebitno. Eh, da samo nije bilo Konorsa, to bi sigurno bilo najvaznije
(Nemanja Milosevic, 13. jul 2021 07:19)

Fedex je veliki, najveći može biti samo onim muškarcima koji imaju suprotnu seksualnu orijentaciju od većine. Prosto nema najviše bitnih rekorda, imam preča posla u životu nego da pratim milionere, ali koliko znam samo mu ostalo najduže vreme na prvom mestu u kontinuitetu. Pitanje je da li je drugi ili treći, prvi ne može biti nikako.. Osim homićima naravno, ali to je njihovo pravo koje ni ne želim da im uskratim, neka su živi i zdravi

slaviša šmigič

pre 3 godine

Kad bi Novak nedaj bože uzeo Englesko ili neko državljanstvo sa zapada ili Američkom bio bi superman ne onaj sa filma več pravi superman.Dok je Rođer Federer poput robota jedine emocije u životu je pokazao kad ga naterao Novak da plače o prenaduvanom Nadalu neču uopšte on je najbolji na pesku i nigde drugde kolike komplekse ima govori po sebi što je u čestitki odmah pomenuo sebe i Federera a zaboravio medjusobne duele i da je tek na 4 mesto po broju nedelja na 1.mestu.

žilijen, drago mi je

pre 3 godine

Зашто мислите да новаков син неће престићи свог оца?
(Miodrag Zdravkovic, 12. jul 2021 21:02)

Zbog ravnoteže među zvezdama..

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Nemanja Milosevic@

Slazem se da su najvise potencirali da su nedelje bile najvaznije,naravno dok je taj rekord drzao Federer,ovo u vezi najvise titula koje ima Konors,najvaznije pitanje je,koje to titule ima?(5 US opena,2 Wimbldona i jedan AO) Kao i 17 mastersa,tada su se zvali gran pri super serija,tako da tih ostalih 84 titula su ono kao danas neki ATP 250 ili 500.Konorsova karijera je bila veoma duga,mislim da je igrao do 1996 god.(44)Kapa dole i postovanje sve sto je gospodin Konors uradio, osvojio,daleko je on od nekog GOAT-a

Zoran

pre 3 godine

Kako ovaj lupeta da Serena i Venus zajedno imaju 62 gs, to.je ona fora mozda prodje ne prati niko, zajedno imaju 33 gs moj zemljace, serena 23 i venus 10, toliko o lupetanju.

sye

pre 3 godine

Osvoji momak 3500 turnira, kup uefa, kopa ameriku, višestruki prvak mliječnog pojasa i okoline Jupitera, pobjednik kupa kupova i Radivoja Koraća, opali reketom šamar svakome, ka brko kamataš iz Karakasa...
I onda dođe nekakva tabakera od momka da reče- ja navijam za ujaka Nadala i Patrika Raftera iz Loznice, kakav Novak, njemu otac pere šamponom od kopriva reket i bermude... Prepa se i Rajo Cicipas pa veli, vakcinisali su ga kokainom i mandarinama u svlačionicu, odigra je 2 seta ka Perhan, a onda je proguta 2 alkalne baterije i prebačio me doma ka kurvu iz vagona...
Novače stara kalkulacijo daj reket i loptice momcima da se izigraju ka iza zgrade, kupi ženi Nigeriju na rate, časti sebe cipele od brokula, podijeli narodu po vaučer od 50 eura za kozmetiku i 15 freebet za tombolu i džoli poker ;D

Др. Уги

pre 3 godine

Federer + Nadal + Djokovic = 60 GS.
Serena + Venus = 62 GS.

Samo onako…
(Srdjan, 13. jul 2021 07:40)

Који си ти болид...
И сад напишем ја
Федерер + Надал + Ђоковић = 600 GS
и то има да буде тачно само зато што је написано као коментар?
Иди тролуј неке неписмене западњаке, остави нас да уживамо у Нолетовим фантастичним достигнућима....

auh!!

pre 3 godine

Nole je u elitnom drustvu sa jos dvojicom velikana po broju osvojenih titula.A da li je najbolji,vreme ce pokazati.
(aca, 12. jul 2021 22:11)

Nekad ste govorili "gleda se broj nedelja", "gleda se broj slemova", šta se sad gleda, broj cipela?

želja

pre 3 godine

Sve super, ali bojim se da sad počinju spletke, pogotovo sredinom Augusta
(333, 12. jul 2021 23:28

batali teorije zavere,nek bude zdrav i nema zime...

Nemanja Milosevic

pre 3 godine

Nekqd su nedelje bile najvaznije, potom GS, sada evo odjednom to postaje olimpijsko zlato. Vec za mesec dana , ni to nece biti toliko vazno, vec umetnicki dojam. Verovatno bi bio vazan ukupan broj titula, medjutim neki lik zvani Dzimi Konors tu drzi rekord, a ne Federer, pa je i to potpuno nebitno. Eh, da samo nije bilo Konorsa, to bi sigurno bilo najvaznije

"Dijagnosticar", Nis

pre 3 godine

Federer + Nadal + Djokovic = 60 GS.
Serena + Venus = 62 GS.

Samo onako…
(Srdjan, 13. jul 2021 07:40.

Serena nije trebala da igra protiv zena jer ona svojom snagom i konstrukcijom ne pripada toj kategoriji sportista. To je isto kao kad kaze da je Sek najviše puta zakucao. Ma je li moguce?

WillyWonka

pre 3 godine

Nema više nikakve priče, Nole jeste najveći. Pa barem se u individualnom sportu to može egzaktno utvrditi. A Nole je bolji u međusobnim duelima i od Rafe i od Federera, te je osvajanjem 20-og GS postao GOAT. I kraj svih priča, brojevi ne lažu.