Tenis 82

Petak, 02.10.2020.

09:22

Đoković sustigao Federera, uskoro ga prestiže

Srpski teniser Novak Đoković uspeo je da izjednači učinak Rodžera Federera na Rolan Garosu.

Ðokoviæ sustigao Federera, uskoro ga prestiže IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Milan_PT

pre 4 godine

Koji to teniser, pokušava da stigne Federera po GS titulama, već duže od 14 god i svih tih godina je u istom zaostatku?!
(Sofronije, 2. oktobar 2020 13:09)

Sofronije, haluciniraš. Kako isti zaostatak kad je pre 2 godine bilo 20:12? Ili 2010 kad je bilo 16:1 za Federera?
Reklo bi se da je Novak zaostatak od 15 GSova sveo na 3. Ili da sačekamo 10-ak dana za novu korekciju?

Milutin

pre 4 godine

Svaka čast Novaku,on igra sa ovako "jakim" rivalima i pobjeđuje ih kao od šale.Doduše za neke do sada nije se čulo,ali oni su kako mediji pisšu Jaki da jači nemogu biti.Federer nije imao ovako jaku "konkurenciju" poput Novakove ,a da je imao teško da bi osvojio ijedan trofej
(ako ćemo se zezati, 2. oktobar 2020 09:39)

Izvinjavamo se. Federer je 2009 godine, kada je osvojio RG, pobedio Alberta Martina Magreta u prvom, a Hozea Havijera Akasusa u drugom kolu. Ipak su to gromade svetskog tenisa i svi smo čuli za njih, a za Novakove protivnike Imera i Belankisa nismo.

Pantelija

pre 4 godine

Ali jos uvek zaostaje 60tak pobeda ukupno za federerom
(Eliot nes, 2. oktobar 2020 10:07)

Da, Federer u zadnjih 10 godina ima gomilu ATP250 i ATP500 turnira, jer je na mastersima i grend slemovima nešto zapeo.

smešAN SI

pre 4 godine

RF Ima ZLATO na OI sa Vavrinkom.
Z L A T O
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ganci, 2. oktobar 2020 14:32)

AL NEMA U SINGLU A TO SE BROJI

CroFed

pre 4 godine

@Andjela

Pa Novak je rekorder u Australiji, i ima sve M1000 naslove, već to je dovoljno da bude u istom rangu s Rogerom i Nadalom... Sve su to ikone igre koje će nadolazeće generacije vrlo teško (tj. nemoguće) dostići

Andjela

pre 4 godine

Eh svi ti rekordi koje niko ne pamti...(osim fanona NOvaka) . Nek kao Raafa osvoji 12 RG pa će svi pamtiti. ILi 8 Wibmldona....Kao Rodja

BLuka

pre 4 godine

Koji to teniser, pokušava da stigne Federera po GS titulama, već duže od 14 god i svih tih godina je u istom zaostatku?!
(Sofronije@
Samo je jedno sigurno...kada Novak i Rafael budu imali godina staža kao Federer obojica će ga prestići i biće SAMO broj 3.

odlaze polako svi rekordi

pre 4 godine

20-17.. OI.. Nikada.. Osvojene.. RF.. Zlato u.. Dublu.. O broju.. Titula.. Ne bih.. Znam samo da ih ima.. Preko.. 100.. Cao.. Strucnjaci.. Uzivajte.. Pozdrav
(Milos, 2. oktobar 2020 12:55)

Al kojih turnira ima? Ima gomilu 250ATP koje Nadal i Đoković ne igraju. Federer isto nema olimpijske igre osvojene. 54 velika trofeja, Nadal 55, a Đoković "malih" 58.

pusa

pre 4 godine

Komedija su ovi srbofobi sa "nikad nece Novak ovo, ono..."

2006. su trubili "nikad Novak nece da pobedi Federera..."
2007. - "nikad Novak nece da osvoji gren slem..."
2008. - "nikad Novak nece da osvoji Vimbldon..."
2010. - "nikad Novak nece biti no1..."
2012. - "nikad Novak nece osvojiti Garos..."
2014. - "nikad Novak nece stici h2h Federea i Nadala..."
2016. - "nikada Novak nece osvojiti sve masterse..."
2018. - "nikada vise nece nista osvojiti..."
itd
itd....
Samo nastavite he he....

hehe

pre 4 godine

(Jumko, 02. oktobar 2020 12:45)

Mononukleoza my ass!
Da je to imao zavrsio bi kao Ancic i Soderling.
Naivno i detinjasto verujes Federerovom Rolex PR timu. Mononukleoza ahahahaaaa....
Ali vi fedtardi verujete da je Federer bog licno, tipicno hehehe.
Poznat nam je tvoj IQ. Limiti njegovih granica... ahahaaaaa...

Jumko

pre 4 godine

Kao sto sam i mislio... Neka, onda je Federer 2008. bio alergican na hleb! Moze tako? To se priznaje? Ili ga je eto, boleo lakat npr, u sta ste i vi poceli da verujete tek danas, jer ste tada pisali da je Imas kriv! Pozdrav.

Jumko

pre 4 godine

@... Jankela kada je oterao "top" Federera u 5 setova, ovaj je imao mononukleozu! Tada ga je i Djokovic pobedio... Ili nije bio bolestan, to je rezervisano samo za one koji su bili alergicni na kifle i koje je boleo lakat?

Jovana

pre 4 godine

Novaku je zemlja "prirodnija" podloga nego Rogeru, no opet, najveći Švicarac je napravio senzaciju 2011 spriječivši možda čak i kalendarski slam Đokovića. Također, Roger ima jedno više finale RG, no bilo bi zaista čudno da ga Novak ne stigne i na tom polju za 10-ak dana
(CroFed, 2. oktobar 2020 10:53)
Prirodnija podloga, eufemizam za biti bolji igrač na šlajci? Obojica su kao i većina igrača iz Evrope odrasla trenirajući na šljaci.
A Novaku je beton (hard court) najprirodnija podloga, gde sa Federerom deli broj GS 11 a ima 4 Masters titule više (Novak 26 a Federer 22, na hardu naravno)

Pant.LA

pre 4 godine

Jos jedan garos pa da ima sve slemove pored mastersa po 2x, a sto bi se tu zaustavljao kad mu se otvara prilika da ih triplira :) ako bude bas extreman, a nesto i ne sumnjam u novaka, pa igra do 40e, lagano moze i do 100+ pobeda na svim slemovima, e to bi verovatno bio rekord zauvek..

CroFed

pre 4 godine

@pusa

To njegovo treće mjesto nije bilo nekog dugog vijeka, tek 11 tjedana (niti 3 mj) a ono je plod kao što sam naveo odličnih rezultata s kraja 2005 (dva finala M1000), finale Miamia 2006 kao i nekoliko osvojenih turnira i polufinale RG, sve zapakirano čini jednu čvrstu cjelinu i daje- rezultat, u ovom slučaju njegovo treće mjesto koje doduše nije predugo trajalo. Meni recimo nije problem za njega reći da je bio "limitiran" jer je bio trom, prosječan forhend, no odličan servis i u to vrijeme (po)najbolji jednoručni bekhend su ga zapravo vrlo neugodnim činili u mečevima na dva dobivena seta. Kako je Tipsa došao do 8 mjesta je meni veća enigma ako ćemo raditi neke usporedbe... Odoh gledati Thiemove bombe...

Ns

pre 4 godine

Ok, razumem trolovanje, ali tvrditi da je krajem 90tih i prvoj polovini 20tih bila jaca konkurencija je tragikomicno. To moze izjaviti samo trol ili neko ko prati tenis poslednjih par godina.
Ja sam iskreno najvise voleo duele Samprasa i Agasija, omiljeni igrac mi je bio Safin, a gotivio sam Kafeljnikova, Raftera i Filipusisa. Nalbandijan je iato bio ok, ali jedan Del Potro, Wawrinka, Berdich ili Andy Murray bi ih redom drali sve, a ova trojica su za 2 klase bolji od navedenih.
To su dve razlicite ere tenisa, po meni neuporedive i jedini zajednicki sadrzilac je Federer. Koliko je dominirao tad i koliko su mu od 2006 naovamo problema zadali Rafa i Novak, govori i o tome na kakvom su oni nivou bili tada a i sad.
Kada se oni povuku, onda mozemo pricati o toj eri tenisa pre 20tak godina i trenutnoj.

CroFed

pre 4 godine

@...

Slažem se za Novaka i pogotovo Rafu, mladi Rafa je već s 17 god. uzeo mjeru Rogeru u Miamiu, i bio je zapravo jedini pravi loš match up za Rogera tih godina, na snagu ga dobivao. Rafa više nije problem Rogeru (barem ne na bržim podlogama zadnjih godina) ali je zato Novak, koji je strpljivo gradio karijeru, dočekao je svojih 5 minuta, i sada uživa i ima prigodu da nadmaši svoja 2 najveća rivala. Inače Nalbandian je sredio Rogera na GS, i to 2 puta, daleko talentiraniji igrač od većine tenisača iz ove sada garniture top 10, no lijen, često s viškom kilograma... Ne ide to s željom da nešto više ostvariš u tenisu...

Milos

pre 4 godine

20-17.. OI.. Nikada.. Osvojene.. RF.. Zlato u.. Dublu.. O broju.. Titula.. Ne bih.. Znam samo da ih ima.. Preko.. 100.. Cao.. Strucnjaci.. Uzivajte.. Pozdrav

...

pre 4 godine

@crofed
Jankela je na slemu oterao top Federera u 5. set na razliku, o cemu je dobri Ljubo mogao samo da sanja.
Federer nije imao nikakvu konkurenciju 03-07. Pa pobogu pogledaj koga je u finalima slemova dobijao. Pet, sest puta je pehar dizao preko tenisera koji su bili finalisti debitanti i skoro svi nikad vise finala nisu videli (osim Novaka 07uso i Endija 08uso). Pa pobogu cela Federerova tadasnja konkurencija (Rodik, Hjuit, Filipusis, Gonzales, Davidenko, Nalbandijan, Ljubicic, Bagdatis, Has itd) , svi zajedno za celu karijeru imaju NULA pobeda na slemu proriv njega. Safinu se jedino JEDNOM posrecilo i to je sve.
Onda se pojavi tinejdzer Rafa i bum, pobedi ga na RG. Onda se pojavi klinac Nole i bum, pobedi ga na AO. Onda se pojavi klinac Delpo i bum, pobedi ga na USO. Pa klinci su ga pobedjivali!
Pa sta govori podatak da je Federer u mladim godinama (22, 23, 24 god) osvajao po 3 slema godisnje, a u top godinama (26, 27, 28, 29god) osvajao jedva jedan slem po sezoni, najcesce po jedan slem na tri godine? Pa govori da je dominirao kada nije imao nikakvu konkurenciju iako je bio mlad i neiskusan, a posle, u najboljim godinama je izgubio dominaciju, jer je imao stravicnu konkurenciju u vidu RF i NDJ.

.pusa

pre 4 godine

(CroFed)
Izvini, zaboravih pobede Nalbandijana. Veliki, veliki protraceni talenat. Vise je uzivao u auto-reliju nego u tenisu. No to ne menja konstataciju o slaboj konkurenciji. Jedan voleo vise da peca, jedan da vozi trke, jedan da pije po klubovima itd, suma sumarum slaba - konkurancija. Da se razumemo, Federer je istorijska velicina, ali nestvaran broj njegovih 20 titula je zaista splet izuzetno povoljnih oklnosti po njega. Samo cinjenica da je tako rano, u tim datim okolnostima, stekao oreol nepobedivog, savrsenog, i stekao gotovo sve teniske navijace sveta za svoje poklonike, i sto mu je sve to prakticno kroz celu karijeru stvorilo privilegiju igranja svuda na domacem terenu, povlascene vecernje termine itd, sve ono sto Novak kroz celu karijeru nikada nije imao (i nikada nece), ne samo da Nole nije imao, nego je imao sve tribine sveta protiv sebe, ne samo protiv Federera, nego protiv svakog i najgoreg teniskog pacera, jer svi svuda i uvek navijaju protiv partibrejkera koji je opasnost za njihovog bozanstvenog idola.
Uvek ce mi Novakovih 17 biti vece nego Federerivih 20. Uvek! Zbog svega navedenog.
Federerova najbolja sezona - 2006. - 19 top10 pobeda.
Novakova 2015. - 32 top10 pobede. Sta tu posten i objektivan covek da kaze?

ja

pre 4 godine

Niko ne može da ospori da je svaki trofej u rekord osvojen u eri ove trojice najveći u dosadašnjoj istoriji tenisa, ko god to bio od njih. Pa teniseri iz druge desetine mi cesto izgledaju bolje na terenu od onih od pre 15ak godina. Sampras mislim da bi bio lošiji od varvrinke danas

jelena

pre 4 godine

Tako je! Na ovom RG za pola igraca 90% njih nije ni culo. Pre 10 godina si mogao u prvim kolima dobiti takva imena, da ti se dize kosa na glavi! Veliki konkurenti Cicipas, Zverev, Sapovalov, ispadaju u prvim kolima...
(Jumko, 2. oktobar 2020 11:

Tako je ,pre 10 godina igrali Kurijer, Lendl, Vilas , Muster u tim prvim kolima..
Si ižickao od babe i dede parice za internet ili ovi plaćaju za free uslugu?

jelena

pre 4 godine

Novaku je zemlja "prirodnija" podloga nego Rogeru, no opet, najveći Švicarac je napravio senzaciju 2011 spriječivši možda čak i kalendarski slam Đokovića. Također, Roger ima jedno više finale RG, no bilo bi zaista čudno da ga Novak ne stigne i na tom polju za 10-ak dana
(CroFed, 2. oktobar 2020 10:53

Čoveče koliko smaraš na srpskom sajtu, ima li LJubičić neko finale slema?

Upravo zahvaljujući konkurenciji takvih kao današnji mu trener i ima toliko finala naravno dok su on i Nadal bili br 1 i 2.Izuzetak je da je pobedio Đokovića 2011 u polufinalu. Svaka čast, ali dokle muzti taj 1 rezultat, Novak je pobedio Nadala i opet ostao bez titule.


Tommy Haas on na šljaci LOL

Јабучило

pre 4 godine

Уз дужно поштовање, ово је тренутно једна од мање битних вредности. Приоритет су победе на гренд слемовима. А затим, последњих неколико година каријере напад 250-ице и 500-тке. Ако би неко покушао да оспори успехе, да и по томе буде најбољи. Али, као што рекох, прво се јури 20.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

@autosovinista

Evo prijatelju malo statistike ko kakav ima i sa kojim teniserom negativan skor,nemam nameru da se sa tobom i slicnim provokatorima raspravljam samo cisto da se zna

Djokovic

Фернандо Гонзалез (1-2)

Иво Карловић (1-2)

Анди Роддицк (4-5)


federer

Пат Рафтер (0-3)

Тхомас Енкуист (1-3)

Јевгениј Кафелников (2-4)

Густаво Куртен (1-2)

Ваине Ферреира (1-2)

Доминик Хрбати (1-2)

Рафаел Надал (16-24)

Алек Цорретја (2-3)

Новак Ђоковић (23-27)

Доминиц Тхием (2-3)

&

pre 4 godine

Ja mislio Djokovic osvojio 20 Slem... Kad ono, on i dalje na 17, i juri, juri, juri, stize, stize, i nikako da stigne! Vec 14 godina... Ni nece! Cao.
(Jumko, 02. oktobar 2020 11:26)

Mozda i nece. Ko ce ga znati.
Ali koliko ti opsesivno svakodnevno tvrdis da nece, pitam se sta ce ostati od tebe ako stigne?
Bice tebi cao... u ludari he he.

Jumko

pre 4 godine

@sasha Tako je! Na ovom RG za pola igraca 90% njih nije ni culo. Pre 10 godina si mogao u prvim kolima dobiti takva imena, da ti se dize kosa na glavi! Veliki konkurenti Cicipas, Zverev, Sapovalov, ispadaju u prvim kolima...

Jumko

pre 4 godine

Ja mislio Djokovic osvojio 20 Slem... Kad ono, on i dalje na 17, i juri, juri, juri, stize, stize, i nikako da stigne! Vec 14 godina... Ni nece! Cao.

hihi

pre 4 godine

Javite se kada bude stigao RF po broju GS i kada izjednači skor sa Kirgiosom.
(autošovinosta i domaći izdajnik, 02. oktobar 2020 10:52)

Vazi, javljamo se (za GS).
Kirjos je nebitan. Niti je on Novakov konkurent, niti je njegova klasa, niti je on u ravni za bilo kakvo poredjenje. Kao kad bi neka budala rekla, javite se kada Rafa izjednaci skor sa rasta Dastinom. Nidje veze...

pusa

pre 4 godine

(CroFed, 02. oktobar 2020 11:33)
Ne spinuj. Ljubo kada je bio no3 2006. drzao je to mesto sa nikakvim rezultatima. Ne moze neka titula 4 godine kasnije da daje alibi za no3 2006. Kakve veze ima njegova manje vise slilucajna titula na IW 2010. (one masters wonder) sa 2006., najboljom sezonom Federera? Poredim konkurenciju u najboljim sezonama Novaka i Federera, gde se jasno vidi ko je u svom prajmu imao kakvu konkurenciju. Cudi me da ne vidis poentu mog komentara, s obzirom da godinama pametno komentarises.

CroFed

pre 4 godine

@pusa

Taj isti Ljubičić je za tvoju informaciju 2010 u Indian Wellsu sredio Novaka i Nadala i došao do titule protiv ljubimca publike Roddicka. Još je 3 finala Masters 1000 imao, bio je doduše "truba" na GS sa samo jednim polufinalom i jednim 1/4 finalom. Da li su ti rezultati zaslužili broj 3? Po meni da, jer je bio izuzetno konstantan (osim na GS) u periodu kraj 2005-kraj 2006. Uzet ću Tipsarevića za primjer koji je čak došao do broja 8, s rezultatima kudikamo skromnijima od Ljubičića, što reći na to?

pusa

pre 4 godine

...Tenis pratim od Samprasa i ovo je najgora konkurencija ikad. Safin, Rodik, Hjuit, Davidenko i ostali su za ove izmislili tenis.
Sama cinjenica da su potroseni Nadal i penzioner Federer favoriti dovoljno govori o trenutnoj konkurenciji...
(sasha, 02. oktobar 2020 10:17)

Taj takav sadasnji potroseni Nadal i taj penzioner Federer bi bez problema danas omlatili te tadasnje Safine, Rodike, Hjuite, Davidenkove. Dakle i sadasnja Novakova konkurencija je vrh za Federerovu iz 04-07.
Pa u Federerovoj najboljoj sezoni u karijeri (2006.) celu sezonu je mesto no3 drzao ni manje ni vise nego jedan Ljubicic, sa svega par atp250 titula i jednim jedinim polufinalom slema u celoj karijeri. Eeeej, no3 teniser koji nikada u zivotu finale slema nije video, koji za celu karijeru nije igrao na Central Courtu. Novaku je u najboljim sezonama no3 bio ili Federer ili Nadal licno. Ti si neko koji takodje ne zna nista pre 2011.

becka stala

pre 4 godine

Nece Nole, nazalost, nikada prestici Federera po broju titula i Grenslem trofeja. Povreda ga je skupo kostala, a onda i psihicki pad. Baš zbog toga je Federer najbolji ikada. On kada je jednom usao u top formu nije imamo psihicke padove. Jednostavno je najbolji.
(srba, 02. oktobar 2020 09:52)

Lepotan Federer ima psihicke padove samo protiv Srbina kada ima po dve mec lopte, he he... Jednostavno, najbolji zato NIJE! Da je najbolji ikada, to mu se nikada ne bi desilo.
Cinjenica, svidjala se to nekom ili ne.

Milos Sestic

pre 4 godine

Samo polako...kad nole bude bio 400 nedelja na prvom mestu niko nista vise nece moci da kaze. Ta cifra ce se samo moci sanjati! Zivi bili pa videli!

CroFed

pre 4 godine

Novaku je zemlja "prirodnija" podloga nego Rogeru, no opet, najveći Švicarac je napravio senzaciju 2011 spriječivši možda čak i kalendarski slam Đokovića. Također, Roger ima jedno više finale RG, no bilo bi zaista čudno da ga Novak ne stigne i na tom polju za 10-ak dana

Bata

pre 4 godine

Jos jedan rekord je oboren. Vi sto ne podnosite Novaka ste oborili sve rekorde u kategoriji pracenja i komentarisanja vesti o omrazenoj licnosti.
Svaka cast, ja koji volim procitati vesti o njemu i koga to puni pozitivnom energijom, ne uspevam da vam pariram uopste.

sasha

pre 4 godine

Ne zelim da umanjujem Novakov uspeh, ali ovi sto kazu da Federer nije imao konkurenciju, za tenis su culi 2011. kad je Federer napunio trideset godina.
Tenis pratim od Samprasa i ovo je najgora konkurencija ikad. Safin, Rodik, Hjuit, Davidenko i ostali su za ove izmislili tenis.
Sama cinjenica da su potroseni Nadal i penzioner Federer favoriti dovoljno govori o trenutnoj konkurenciji...

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Samo polako legendo,najbitnije da ti budes zdrav i da te neka povreda ne poremeti,1000% sam siguran da ces potuci i druge Federerove rekorde,prvi od dva najveca se vec nazire a to je br.nedelja na ATP listi!.

izem ti zivot

pre 4 godine

Novak Djokovic citav zivot juri necije rekorde. Malo Samprasove malo
Nadalove a najvise Federerove. Procerda mladost jureci druge.
(izem ti zivot, 02. oktobar 2020 09:33)

A na kraju će svi njega da jure :)

Hoce ali si zaboravio da jos niko nije prevazisao Bjorn Borga.
26g / 11GS.

@Laki

pre 4 godine

Novak Djokovic citav zivot juri necije rekorde. Malo Samprasove malo
Nadalove a najvise Federerove. Procerda mladost jureci druge.
(izem ti zivot, 02. oktobar 2020 09:33)

Ne juri Novak rekorde, oni su samo posledica njegove igre.
Rekordi su za ovu decu i neodrasle, da mogu da se nadmeću tuđim uspesima.
Verovatno svojih uspeha nemaju, osim jedva završene osnovne, možda i srednje škole. Ako i to imaju!?

mr

pre 4 godine

Novak i Rafa su , trkaci, skakaci, Rodja je teniser.
(Boban, 2. oktobar 2020 09:41)

Плакаћете ускоро са том мантром на уснама. И да, заборавио си локнице као битан аргумент.

Nebojša

pre 4 godine

Novak Djokovic citav zivot juri necije rekorde. Malo Samprasove malo
Nadalove a najvise Federerove. Procerda mladost jureci druge.
(izem ti zivot, 02. oktobar 2020 09:33)

A na kraju će svi njega da jure :)

srba

pre 4 godine

Nece Nole, nazalost, nikada prestici Federera po broju titula i Grenslem trofeja. Povreda ga je skupo kostala, a onda i psihicki pad. Baš zbog toga je Federer najbolji ikada. On kada je jednom usao u top formu nije imamo psihicke padove. Jednostavno je najbolji.

magla svuda oko nas

pre 4 godine

au covece, postoji jako realna sansa da zavrsi karijeru, kao prvi i jedini teniser u istoriji koji je na svakom Gren slemu ostvario po minimum 80 pobeda!!! to je daleko veci rezultat nego 20 gren slemova, tj, rezultat koji pokazuje konstantnost i svestranost na svim podlogama, teze je to ostvariti nego osvojiti 20+ gren slemova, koliko je to u stvari tesko, Jedan Nadal ce tesko, gotovo nemoguce zavrsiti karijeru da na svim ima pa i ovih 70 pobeda, jer mu samo na Wimbldonu fali ja mislim 17 pobeda...

Lanister

pre 4 godine

Svaka čast Novaku,on igra sa ovako "jakim" rivalima i pobjeđuje ih kao od šale.Doduše za neke do sada nije se čulo,ali oni su kako mediji pisšu Jaki da jači nemogu biti.Federer nije imao ovako jaku "konkurenciju" poput Novakove ,a da je imao teško da bi osvojio ijedan trofej
(ako ćemo se zezati, 2. oktobar 2020 09:39)

Tacno. Federer prvih 8 godina karjere nije imao za protivnike Djokovica i Nadala, uz njega najbolje tenisere svih vremena. Nego je igrao finala protiv Rodika, Safina, Samprasa na kraju karjere itd...To mu dodje kao da sad Djokovic narednih osam godina nema protiv sebe Nadala i Federera nego samo TIma, Cicipas itd.

g.m.

pre 4 godine

Jednu stvar sam ispustio iz vida "Gledajuci R.F.ov CV" ... 6 finala na R.G. je za njegovu vrstu igre zadivljujuce...To nije ni malo lako...

matori

pre 4 godine

@Novak je do 70. pobede pretrpeo 14 poraza, a Federer nešto više, 17.

što bi rekli: Novak je odigrao 2 turnira manje i stigao do te cifre pobeda, a još ovde nije završio.
Rodžer je poslednjih godina preskakao RG, što zbog povrede što zbog taktike...

Рајко Четник

pre 4 godine

Сутра пада Рођа а за коју годину и Рафа.
Нолеминатор суров и бруталан.

soma boba

pre 4 godine

Soderling 2009
Djokovic 2015

Kakva dominicaja.

Novače ovo je ipak tvoje vrijeme sada, tehnicki nemas poraz citavu godinu.
Sve je na tvojoj strani iskoristi to osvoji ovaj Roland Garros.

Boban

pre 4 godine

Ma Fenomenalan je Novak samo to ne dotiče publiku. Ona voli Švajcarskog majstora. Novak i Rafa su desetobojci, trkaci, skakaci, Rodja je teniser.

ako ćemo se zezati

pre 4 godine

Svaka čast Novaku,on igra sa ovako "jakim" rivalima i pobjeđuje ih kao od šale.Doduše za neke do sada nije se čulo,ali oni su kako mediji pisšu Jaki da jači nemogu biti.Federer nije imao ovako jaku "konkurenciju" poput Novakove ,a da je imao teško da bi osvojio ijedan trofej

ako ćemo se zezati

pre 4 godine

Svaka čast Novaku,on igra sa ovako "jakim" rivalima i pobjeđuje ih kao od šale.Doduše za neke do sada nije se čulo,ali oni su kako mediji pišu jaki rivali da jači ne mogu biti.Federer nije imao ovako jaku "konkurenciju" poput Novakove ,a da je imao teško da bi osvojio ijedan trofej

Nebojša

pre 4 godine

Novak Djokovic citav zivot juri necije rekorde. Malo Samprasove malo
Nadalove a najvise Federerove. Procerda mladost jureci druge.
(izem ti zivot, 02. oktobar 2020 09:33)

A na kraju će svi njega da jure :)

soma boba

pre 4 godine

Soderling 2009
Djokovic 2015

Kakva dominicaja.

Novače ovo je ipak tvoje vrijeme sada, tehnicki nemas poraz citavu godinu.
Sve je na tvojoj strani iskoristi to osvoji ovaj Roland Garros.

matori

pre 4 godine

@Novak je do 70. pobede pretrpeo 14 poraza, a Federer nešto više, 17.

što bi rekli: Novak je odigrao 2 turnira manje i stigao do te cifre pobeda, a još ovde nije završio.
Rodžer je poslednjih godina preskakao RG, što zbog povrede što zbog taktike...

Рајко Четник

pre 4 godine

Сутра пада Рођа а за коју годину и Рафа.
Нолеминатор суров и бруталан.

Lanister

pre 4 godine

Svaka čast Novaku,on igra sa ovako "jakim" rivalima i pobjeđuje ih kao od šale.Doduše za neke do sada nije se čulo,ali oni su kako mediji pisšu Jaki da jači nemogu biti.Federer nije imao ovako jaku "konkurenciju" poput Novakove ,a da je imao teško da bi osvojio ijedan trofej
(ako ćemo se zezati, 2. oktobar 2020 09:39)

Tacno. Federer prvih 8 godina karjere nije imao za protivnike Djokovica i Nadala, uz njega najbolje tenisere svih vremena. Nego je igrao finala protiv Rodika, Safina, Samprasa na kraju karjere itd...To mu dodje kao da sad Djokovic narednih osam godina nema protiv sebe Nadala i Federera nego samo TIma, Cicipas itd.

becka stala

pre 4 godine

Nece Nole, nazalost, nikada prestici Federera po broju titula i Grenslem trofeja. Povreda ga je skupo kostala, a onda i psihicki pad. Baš zbog toga je Federer najbolji ikada. On kada je jednom usao u top formu nije imamo psihicke padove. Jednostavno je najbolji.
(srba, 02. oktobar 2020 09:52)

Lepotan Federer ima psihicke padove samo protiv Srbina kada ima po dve mec lopte, he he... Jednostavno, najbolji zato NIJE! Da je najbolji ikada, to mu se nikada ne bi desilo.
Cinjenica, svidjala se to nekom ili ne.

pusa

pre 4 godine

...Tenis pratim od Samprasa i ovo je najgora konkurencija ikad. Safin, Rodik, Hjuit, Davidenko i ostali su za ove izmislili tenis.
Sama cinjenica da su potroseni Nadal i penzioner Federer favoriti dovoljno govori o trenutnoj konkurenciji...
(sasha, 02. oktobar 2020 10:17)

Taj takav sadasnji potroseni Nadal i taj penzioner Federer bi bez problema danas omlatili te tadasnje Safine, Rodike, Hjuite, Davidenkove. Dakle i sadasnja Novakova konkurencija je vrh za Federerovu iz 04-07.
Pa u Federerovoj najboljoj sezoni u karijeri (2006.) celu sezonu je mesto no3 drzao ni manje ni vise nego jedan Ljubicic, sa svega par atp250 titula i jednim jedinim polufinalom slema u celoj karijeri. Eeeej, no3 teniser koji nikada u zivotu finale slema nije video, koji za celu karijeru nije igrao na Central Courtu. Novaku je u najboljim sezonama no3 bio ili Federer ili Nadal licno. Ti si neko koji takodje ne zna nista pre 2011.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Samo polako legendo,najbitnije da ti budes zdrav i da te neka povreda ne poremeti,1000% sam siguran da ces potuci i druge Federerove rekorde,prvi od dva najveca se vec nazire a to je br.nedelja na ATP listi!.

@Laki

pre 4 godine

Novak Djokovic citav zivot juri necije rekorde. Malo Samprasove malo
Nadalove a najvise Federerove. Procerda mladost jureci druge.
(izem ti zivot, 02. oktobar 2020 09:33)

Ne juri Novak rekorde, oni su samo posledica njegove igre.
Rekordi su za ovu decu i neodrasle, da mogu da se nadmeću tuđim uspesima.
Verovatno svojih uspeha nemaju, osim jedva završene osnovne, možda i srednje škole. Ako i to imaju!?

Bata

pre 4 godine

Jos jedan rekord je oboren. Vi sto ne podnosite Novaka ste oborili sve rekorde u kategoriji pracenja i komentarisanja vesti o omrazenoj licnosti.
Svaka cast, ja koji volim procitati vesti o njemu i koga to puni pozitivnom energijom, ne uspevam da vam pariram uopste.

Milos Sestic

pre 4 godine

Samo polako...kad nole bude bio 400 nedelja na prvom mestu niko nista vise nece moci da kaze. Ta cifra ce se samo moci sanjati! Zivi bili pa videli!

pusa

pre 4 godine

Komedija su ovi srbofobi sa "nikad nece Novak ovo, ono..."

2006. su trubili "nikad Novak nece da pobedi Federera..."
2007. - "nikad Novak nece da osvoji gren slem..."
2008. - "nikad Novak nece da osvoji Vimbldon..."
2010. - "nikad Novak nece biti no1..."
2012. - "nikad Novak nece osvojiti Garos..."
2014. - "nikad Novak nece stici h2h Federea i Nadala..."
2016. - "nikada Novak nece osvojiti sve masterse..."
2018. - "nikada vise nece nista osvojiti..."
itd
itd....
Samo nastavite he he....

hihi

pre 4 godine

Javite se kada bude stigao RF po broju GS i kada izjednači skor sa Kirgiosom.
(autošovinosta i domaći izdajnik, 02. oktobar 2020 10:52)

Vazi, javljamo se (za GS).
Kirjos je nebitan. Niti je on Novakov konkurent, niti je njegova klasa, niti je on u ravni za bilo kakvo poredjenje. Kao kad bi neka budala rekla, javite se kada Rafa izjednaci skor sa rasta Dastinom. Nidje veze...

...

pre 4 godine

@crofed
Jankela je na slemu oterao top Federera u 5. set na razliku, o cemu je dobri Ljubo mogao samo da sanja.
Federer nije imao nikakvu konkurenciju 03-07. Pa pobogu pogledaj koga je u finalima slemova dobijao. Pet, sest puta je pehar dizao preko tenisera koji su bili finalisti debitanti i skoro svi nikad vise finala nisu videli (osim Novaka 07uso i Endija 08uso). Pa pobogu cela Federerova tadasnja konkurencija (Rodik, Hjuit, Filipusis, Gonzales, Davidenko, Nalbandijan, Ljubicic, Bagdatis, Has itd) , svi zajedno za celu karijeru imaju NULA pobeda na slemu proriv njega. Safinu se jedino JEDNOM posrecilo i to je sve.
Onda se pojavi tinejdzer Rafa i bum, pobedi ga na RG. Onda se pojavi klinac Nole i bum, pobedi ga na AO. Onda se pojavi klinac Delpo i bum, pobedi ga na USO. Pa klinci su ga pobedjivali!
Pa sta govori podatak da je Federer u mladim godinama (22, 23, 24 god) osvajao po 3 slema godisnje, a u top godinama (26, 27, 28, 29god) osvajao jedva jedan slem po sezoni, najcesce po jedan slem na tri godine? Pa govori da je dominirao kada nije imao nikakvu konkurenciju iako je bio mlad i neiskusan, a posle, u najboljim godinama je izgubio dominaciju, jer je imao stravicnu konkurenciju u vidu RF i NDJ.

.pusa

pre 4 godine

(CroFed)
Izvini, zaboravih pobede Nalbandijana. Veliki, veliki protraceni talenat. Vise je uzivao u auto-reliju nego u tenisu. No to ne menja konstataciju o slaboj konkurenciji. Jedan voleo vise da peca, jedan da vozi trke, jedan da pije po klubovima itd, suma sumarum slaba - konkurancija. Da se razumemo, Federer je istorijska velicina, ali nestvaran broj njegovih 20 titula je zaista splet izuzetno povoljnih oklnosti po njega. Samo cinjenica da je tako rano, u tim datim okolnostima, stekao oreol nepobedivog, savrsenog, i stekao gotovo sve teniske navijace sveta za svoje poklonike, i sto mu je sve to prakticno kroz celu karijeru stvorilo privilegiju igranja svuda na domacem terenu, povlascene vecernje termine itd, sve ono sto Novak kroz celu karijeru nikada nije imao (i nikada nece), ne samo da Nole nije imao, nego je imao sve tribine sveta protiv sebe, ne samo protiv Federera, nego protiv svakog i najgoreg teniskog pacera, jer svi svuda i uvek navijaju protiv partibrejkera koji je opasnost za njihovog bozanstvenog idola.
Uvek ce mi Novakovih 17 biti vece nego Federerivih 20. Uvek! Zbog svega navedenog.
Federerova najbolja sezona - 2006. - 19 top10 pobeda.
Novakova 2015. - 32 top10 pobede. Sta tu posten i objektivan covek da kaze?

magla svuda oko nas

pre 4 godine

au covece, postoji jako realna sansa da zavrsi karijeru, kao prvi i jedini teniser u istoriji koji je na svakom Gren slemu ostvario po minimum 80 pobeda!!! to je daleko veci rezultat nego 20 gren slemova, tj, rezultat koji pokazuje konstantnost i svestranost na svim podlogama, teze je to ostvariti nego osvojiti 20+ gren slemova, koliko je to u stvari tesko, Jedan Nadal ce tesko, gotovo nemoguce zavrsiti karijeru da na svim ima pa i ovih 70 pobeda, jer mu samo na Wimbldonu fali ja mislim 17 pobeda...

mr

pre 4 godine

Novak i Rafa su , trkaci, skakaci, Rodja je teniser.
(Boban, 2. oktobar 2020 09:41)

Плакаћете ускоро са том мантром на уснама. И да, заборавио си локнице као битан аргумент.

g.m.

pre 4 godine

Jednu stvar sam ispustio iz vida "Gledajuci R.F.ov CV" ... 6 finala na R.G. je za njegovu vrstu igre zadivljujuce...To nije ni malo lako...

Pant.LA

pre 4 godine

Jos jedan garos pa da ima sve slemove pored mastersa po 2x, a sto bi se tu zaustavljao kad mu se otvara prilika da ih triplira :) ako bude bas extreman, a nesto i ne sumnjam u novaka, pa igra do 40e, lagano moze i do 100+ pobeda na svim slemovima, e to bi verovatno bio rekord zauvek..

&

pre 4 godine

Ja mislio Djokovic osvojio 20 Slem... Kad ono, on i dalje na 17, i juri, juri, juri, stize, stize, i nikako da stigne! Vec 14 godina... Ni nece! Cao.
(Jumko, 02. oktobar 2020 11:26)

Mozda i nece. Ko ce ga znati.
Ali koliko ti opsesivno svakodnevno tvrdis da nece, pitam se sta ce ostati od tebe ako stigne?
Bice tebi cao... u ludari he he.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

@autosovinista

Evo prijatelju malo statistike ko kakav ima i sa kojim teniserom negativan skor,nemam nameru da se sa tobom i slicnim provokatorima raspravljam samo cisto da se zna

Djokovic

Фернандо Гонзалез (1-2)

Иво Карловић (1-2)

Анди Роддицк (4-5)


federer

Пат Рафтер (0-3)

Тхомас Енкуист (1-3)

Јевгениј Кафелников (2-4)

Густаво Куртен (1-2)

Ваине Ферреира (1-2)

Доминик Хрбати (1-2)

Рафаел Надал (16-24)

Алек Цорретја (2-3)

Новак Ђоковић (23-27)

Доминиц Тхием (2-3)

jelena

pre 4 godine

Tako je! Na ovom RG za pola igraca 90% njih nije ni culo. Pre 10 godina si mogao u prvim kolima dobiti takva imena, da ti se dize kosa na glavi! Veliki konkurenti Cicipas, Zverev, Sapovalov, ispadaju u prvim kolima...
(Jumko, 2. oktobar 2020 11:

Tako je ,pre 10 godina igrali Kurijer, Lendl, Vilas , Muster u tim prvim kolima..
Si ižickao od babe i dede parice za internet ili ovi plaćaju za free uslugu?

odlaze polako svi rekordi

pre 4 godine

20-17.. OI.. Nikada.. Osvojene.. RF.. Zlato u.. Dublu.. O broju.. Titula.. Ne bih.. Znam samo da ih ima.. Preko.. 100.. Cao.. Strucnjaci.. Uzivajte.. Pozdrav
(Milos, 2. oktobar 2020 12:55)

Al kojih turnira ima? Ima gomilu 250ATP koje Nadal i Đoković ne igraju. Federer isto nema olimpijske igre osvojene. 54 velika trofeja, Nadal 55, a Đoković "malih" 58.

BLuka

pre 4 godine

Koji to teniser, pokušava da stigne Federera po GS titulama, već duže od 14 god i svih tih godina je u istom zaostatku?!
(Sofronije@
Samo je jedno sigurno...kada Novak i Rafael budu imali godina staža kao Federer obojica će ga prestići i biće SAMO broj 3.

CroFed

pre 4 godine

@...

Slažem se za Novaka i pogotovo Rafu, mladi Rafa je već s 17 god. uzeo mjeru Rogeru u Miamiu, i bio je zapravo jedini pravi loš match up za Rogera tih godina, na snagu ga dobivao. Rafa više nije problem Rogeru (barem ne na bržim podlogama zadnjih godina) ali je zato Novak, koji je strpljivo gradio karijeru, dočekao je svojih 5 minuta, i sada uživa i ima prigodu da nadmaši svoja 2 najveća rivala. Inače Nalbandian je sredio Rogera na GS, i to 2 puta, daleko talentiraniji igrač od većine tenisača iz ove sada garniture top 10, no lijen, često s viškom kilograma... Ne ide to s željom da nešto više ostvariš u tenisu...

hehe

pre 4 godine

(Jumko, 02. oktobar 2020 12:45)

Mononukleoza my ass!
Da je to imao zavrsio bi kao Ancic i Soderling.
Naivno i detinjasto verujes Federerovom Rolex PR timu. Mononukleoza ahahahaaaa....
Ali vi fedtardi verujete da je Federer bog licno, tipicno hehehe.
Poznat nam je tvoj IQ. Limiti njegovih granica... ahahaaaaa...

pusa

pre 4 godine

(CroFed, 02. oktobar 2020 11:33)
Ne spinuj. Ljubo kada je bio no3 2006. drzao je to mesto sa nikakvim rezultatima. Ne moze neka titula 4 godine kasnije da daje alibi za no3 2006. Kakve veze ima njegova manje vise slilucajna titula na IW 2010. (one masters wonder) sa 2006., najboljom sezonom Federera? Poredim konkurenciju u najboljim sezonama Novaka i Federera, gde se jasno vidi ko je u svom prajmu imao kakvu konkurenciju. Cudi me da ne vidis poentu mog komentara, s obzirom da godinama pametno komentarises.

Pantelija

pre 4 godine

Ali jos uvek zaostaje 60tak pobeda ukupno za federerom
(Eliot nes, 2. oktobar 2020 10:07)

Da, Federer u zadnjih 10 godina ima gomilu ATP250 i ATP500 turnira, jer je na mastersima i grend slemovima nešto zapeo.

smešAN SI

pre 4 godine

RF Ima ZLATO na OI sa Vavrinkom.
Z L A T O
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ganci, 2. oktobar 2020 14:32)

AL NEMA U SINGLU A TO SE BROJI

Ns

pre 4 godine

Ok, razumem trolovanje, ali tvrditi da je krajem 90tih i prvoj polovini 20tih bila jaca konkurencija je tragikomicno. To moze izjaviti samo trol ili neko ko prati tenis poslednjih par godina.
Ja sam iskreno najvise voleo duele Samprasa i Agasija, omiljeni igrac mi je bio Safin, a gotivio sam Kafeljnikova, Raftera i Filipusisa. Nalbandijan je iato bio ok, ali jedan Del Potro, Wawrinka, Berdich ili Andy Murray bi ih redom drali sve, a ova trojica su za 2 klase bolji od navedenih.
To su dve razlicite ere tenisa, po meni neuporedive i jedini zajednicki sadrzilac je Federer. Koliko je dominirao tad i koliko su mu od 2006 naovamo problema zadali Rafa i Novak, govori i o tome na kakvom su oni nivou bili tada a i sad.
Kada se oni povuku, onda mozemo pricati o toj eri tenisa pre 20tak godina i trenutnoj.

Jovana

pre 4 godine

Novaku je zemlja "prirodnija" podloga nego Rogeru, no opet, najveći Švicarac je napravio senzaciju 2011 spriječivši možda čak i kalendarski slam Đokovića. Također, Roger ima jedno više finale RG, no bilo bi zaista čudno da ga Novak ne stigne i na tom polju za 10-ak dana
(CroFed, 2. oktobar 2020 10:53)
Prirodnija podloga, eufemizam za biti bolji igrač na šlajci? Obojica su kao i većina igrača iz Evrope odrasla trenirajući na šljaci.
A Novaku je beton (hard court) najprirodnija podloga, gde sa Federerom deli broj GS 11 a ima 4 Masters titule više (Novak 26 a Federer 22, na hardu naravno)

Boban

pre 4 godine

Ma Fenomenalan je Novak samo to ne dotiče publiku. Ona voli Švajcarskog majstora. Novak i Rafa su desetobojci, trkaci, skakaci, Rodja je teniser.

ja

pre 4 godine

Niko ne može da ospori da je svaki trofej u rekord osvojen u eri ove trojice najveći u dosadašnjoj istoriji tenisa, ko god to bio od njih. Pa teniseri iz druge desetine mi cesto izgledaju bolje na terenu od onih od pre 15ak godina. Sampras mislim da bi bio lošiji od varvrinke danas

CroFed

pre 4 godine

@Andjela

Pa Novak je rekorder u Australiji, i ima sve M1000 naslove, već to je dovoljno da bude u istom rangu s Rogerom i Nadalom... Sve su to ikone igre koje će nadolazeće generacije vrlo teško (tj. nemoguće) dostići

ako ćemo se zezati

pre 4 godine

Svaka čast Novaku,on igra sa ovako "jakim" rivalima i pobjeđuje ih kao od šale.Doduše za neke do sada nije se čulo,ali oni su kako mediji pišu jaki rivali da jači ne mogu biti.Federer nije imao ovako jaku "konkurenciju" poput Novakove ,a da je imao teško da bi osvojio ijedan trofej

ako ćemo se zezati

pre 4 godine

Svaka čast Novaku,on igra sa ovako "jakim" rivalima i pobjeđuje ih kao od šale.Doduše za neke do sada nije se čulo,ali oni su kako mediji pisšu Jaki da jači nemogu biti.Federer nije imao ovako jaku "konkurenciju" poput Novakove ,a da je imao teško da bi osvojio ijedan trofej

izem ti zivot

pre 4 godine

Novak Djokovic citav zivot juri necije rekorde. Malo Samprasove malo
Nadalove a najvise Federerove. Procerda mladost jureci druge.
(izem ti zivot, 02. oktobar 2020 09:33)

A na kraju će svi njega da jure :)

Hoce ali si zaboravio da jos niko nije prevazisao Bjorn Borga.
26g / 11GS.

Milutin

pre 4 godine

Svaka čast Novaku,on igra sa ovako "jakim" rivalima i pobjeđuje ih kao od šale.Doduše za neke do sada nije se čulo,ali oni su kako mediji pisšu Jaki da jači nemogu biti.Federer nije imao ovako jaku "konkurenciju" poput Novakove ,a da je imao teško da bi osvojio ijedan trofej
(ako ćemo se zezati, 2. oktobar 2020 09:39)

Izvinjavamo se. Federer je 2009 godine, kada je osvojio RG, pobedio Alberta Martina Magreta u prvom, a Hozea Havijera Akasusa u drugom kolu. Ipak su to gromade svetskog tenisa i svi smo čuli za njih, a za Novakove protivnike Imera i Belankisa nismo.

sasha

pre 4 godine

Ne zelim da umanjujem Novakov uspeh, ali ovi sto kazu da Federer nije imao konkurenciju, za tenis su culi 2011. kad je Federer napunio trideset godina.
Tenis pratim od Samprasa i ovo je najgora konkurencija ikad. Safin, Rodik, Hjuit, Davidenko i ostali su za ove izmislili tenis.
Sama cinjenica da su potroseni Nadal i penzioner Federer favoriti dovoljno govori o trenutnoj konkurenciji...

CroFed

pre 4 godine

Novaku je zemlja "prirodnija" podloga nego Rogeru, no opet, najveći Švicarac je napravio senzaciju 2011 spriječivši možda čak i kalendarski slam Đokovića. Također, Roger ima jedno više finale RG, no bilo bi zaista čudno da ga Novak ne stigne i na tom polju za 10-ak dana

Milan_PT

pre 4 godine

Koji to teniser, pokušava da stigne Federera po GS titulama, već duže od 14 god i svih tih godina je u istom zaostatku?!
(Sofronije, 2. oktobar 2020 13:09)

Sofronije, haluciniraš. Kako isti zaostatak kad je pre 2 godine bilo 20:12? Ili 2010 kad je bilo 16:1 za Federera?
Reklo bi se da je Novak zaostatak od 15 GSova sveo na 3. Ili da sačekamo 10-ak dana za novu korekciju?

Jumko

pre 4 godine

Ja mislio Djokovic osvojio 20 Slem... Kad ono, on i dalje na 17, i juri, juri, juri, stize, stize, i nikako da stigne! Vec 14 godina... Ni nece! Cao.

Јабучило

pre 4 godine

Уз дужно поштовање, ово је тренутно једна од мање битних вредности. Приоритет су победе на гренд слемовима. А затим, последњих неколико година каријере напад 250-ице и 500-тке. Ако би неко покушао да оспори успехе, да и по томе буде најбољи. Али, као што рекох, прво се јури 20.

srba

pre 4 godine

Nece Nole, nazalost, nikada prestici Federera po broju titula i Grenslem trofeja. Povreda ga je skupo kostala, a onda i psihicki pad. Baš zbog toga je Federer najbolji ikada. On kada je jednom usao u top formu nije imamo psihicke padove. Jednostavno je najbolji.

Jumko

pre 4 godine

@... Jankela kada je oterao "top" Federera u 5 setova, ovaj je imao mononukleozu! Tada ga je i Djokovic pobedio... Ili nije bio bolestan, to je rezervisano samo za one koji su bili alergicni na kifle i koje je boleo lakat?

Jumko

pre 4 godine

Kao sto sam i mislio... Neka, onda je Federer 2008. bio alergican na hleb! Moze tako? To se priznaje? Ili ga je eto, boleo lakat npr, u sta ste i vi poceli da verujete tek danas, jer ste tada pisali da je Imas kriv! Pozdrav.

Jumko

pre 4 godine

@sasha Tako je! Na ovom RG za pola igraca 90% njih nije ni culo. Pre 10 godina si mogao u prvim kolima dobiti takva imena, da ti se dize kosa na glavi! Veliki konkurenti Cicipas, Zverev, Sapovalov, ispadaju u prvim kolima...

jelena

pre 4 godine

Novaku je zemlja "prirodnija" podloga nego Rogeru, no opet, najveći Švicarac je napravio senzaciju 2011 spriječivši možda čak i kalendarski slam Đokovića. Također, Roger ima jedno više finale RG, no bilo bi zaista čudno da ga Novak ne stigne i na tom polju za 10-ak dana
(CroFed, 2. oktobar 2020 10:53

Čoveče koliko smaraš na srpskom sajtu, ima li LJubičić neko finale slema?

Upravo zahvaljujući konkurenciji takvih kao današnji mu trener i ima toliko finala naravno dok su on i Nadal bili br 1 i 2.Izuzetak je da je pobedio Đokovića 2011 u polufinalu. Svaka čast, ali dokle muzti taj 1 rezultat, Novak je pobedio Nadala i opet ostao bez titule.


Tommy Haas on na šljaci LOL

CroFed

pre 4 godine

@pusa

Taj isti Ljubičić je za tvoju informaciju 2010 u Indian Wellsu sredio Novaka i Nadala i došao do titule protiv ljubimca publike Roddicka. Još je 3 finala Masters 1000 imao, bio je doduše "truba" na GS sa samo jednim polufinalom i jednim 1/4 finalom. Da li su ti rezultati zaslužili broj 3? Po meni da, jer je bio izuzetno konstantan (osim na GS) u periodu kraj 2005-kraj 2006. Uzet ću Tipsarevića za primjer koji je čak došao do broja 8, s rezultatima kudikamo skromnijima od Ljubičića, što reći na to?

CroFed

pre 4 godine

@pusa

To njegovo treće mjesto nije bilo nekog dugog vijeka, tek 11 tjedana (niti 3 mj) a ono je plod kao što sam naveo odličnih rezultata s kraja 2005 (dva finala M1000), finale Miamia 2006 kao i nekoliko osvojenih turnira i polufinale RG, sve zapakirano čini jednu čvrstu cjelinu i daje- rezultat, u ovom slučaju njegovo treće mjesto koje doduše nije predugo trajalo. Meni recimo nije problem za njega reći da je bio "limitiran" jer je bio trom, prosječan forhend, no odličan servis i u to vrijeme (po)najbolji jednoručni bekhend su ga zapravo vrlo neugodnim činili u mečevima na dva dobivena seta. Kako je Tipsa došao do 8 mjesta je meni veća enigma ako ćemo raditi neke usporedbe... Odoh gledati Thiemove bombe...

Andjela

pre 4 godine

Eh svi ti rekordi koje niko ne pamti...(osim fanona NOvaka) . Nek kao Raafa osvoji 12 RG pa će svi pamtiti. ILi 8 Wibmldona....Kao Rodja

Milos

pre 4 godine

20-17.. OI.. Nikada.. Osvojene.. RF.. Zlato u.. Dublu.. O broju.. Titula.. Ne bih.. Znam samo da ih ima.. Preko.. 100.. Cao.. Strucnjaci.. Uzivajte.. Pozdrav

Boban

pre 4 godine

Ma Fenomenalan je Novak samo to ne dotiče publiku. Ona voli Švajcarskog majstora. Novak i Rafa su desetobojci, trkaci, skakaci, Rodja je teniser.

ako ćemo se zezati

pre 4 godine

Svaka čast Novaku,on igra sa ovako "jakim" rivalima i pobjeđuje ih kao od šale.Doduše za neke do sada nije se čulo,ali oni su kako mediji pisšu Jaki da jači nemogu biti.Federer nije imao ovako jaku "konkurenciju" poput Novakove ,a da je imao teško da bi osvojio ijedan trofej

ako ćemo se zezati

pre 4 godine

Svaka čast Novaku,on igra sa ovako "jakim" rivalima i pobjeđuje ih kao od šale.Doduše za neke do sada nije se čulo,ali oni su kako mediji pišu jaki rivali da jači ne mogu biti.Federer nije imao ovako jaku "konkurenciju" poput Novakove ,a da je imao teško da bi osvojio ijedan trofej

sasha

pre 4 godine

Ne zelim da umanjujem Novakov uspeh, ali ovi sto kazu da Federer nije imao konkurenciju, za tenis su culi 2011. kad je Federer napunio trideset godina.
Tenis pratim od Samprasa i ovo je najgora konkurencija ikad. Safin, Rodik, Hjuit, Davidenko i ostali su za ove izmislili tenis.
Sama cinjenica da su potroseni Nadal i penzioner Federer favoriti dovoljno govori o trenutnoj konkurenciji...

srba

pre 4 godine

Nece Nole, nazalost, nikada prestici Federera po broju titula i Grenslem trofeja. Povreda ga je skupo kostala, a onda i psihicki pad. Baš zbog toga je Federer najbolji ikada. On kada je jednom usao u top formu nije imamo psihicke padove. Jednostavno je najbolji.

Jumko

pre 4 godine

Ja mislio Djokovic osvojio 20 Slem... Kad ono, on i dalje na 17, i juri, juri, juri, stize, stize, i nikako da stigne! Vec 14 godina... Ni nece! Cao.

izem ti zivot

pre 4 godine

Novak Djokovic citav zivot juri necije rekorde. Malo Samprasove malo
Nadalove a najvise Federerove. Procerda mladost jureci druge.
(izem ti zivot, 02. oktobar 2020 09:33)

A na kraju će svi njega da jure :)

Hoce ali si zaboravio da jos niko nije prevazisao Bjorn Borga.
26g / 11GS.

Milos

pre 4 godine

20-17.. OI.. Nikada.. Osvojene.. RF.. Zlato u.. Dublu.. O broju.. Titula.. Ne bih.. Znam samo da ih ima.. Preko.. 100.. Cao.. Strucnjaci.. Uzivajte.. Pozdrav

Andjela

pre 4 godine

Eh svi ti rekordi koje niko ne pamti...(osim fanona NOvaka) . Nek kao Raafa osvoji 12 RG pa će svi pamtiti. ILi 8 Wibmldona....Kao Rodja

CroFed

pre 4 godine

@pusa

Taj isti Ljubičić je za tvoju informaciju 2010 u Indian Wellsu sredio Novaka i Nadala i došao do titule protiv ljubimca publike Roddicka. Još je 3 finala Masters 1000 imao, bio je doduše "truba" na GS sa samo jednim polufinalom i jednim 1/4 finalom. Da li su ti rezultati zaslužili broj 3? Po meni da, jer je bio izuzetno konstantan (osim na GS) u periodu kraj 2005-kraj 2006. Uzet ću Tipsarevića za primjer koji je čak došao do broja 8, s rezultatima kudikamo skromnijima od Ljubičića, što reći na to?

Jumko

pre 4 godine

@... Jankela kada je oterao "top" Federera u 5 setova, ovaj je imao mononukleozu! Tada ga je i Djokovic pobedio... Ili nije bio bolestan, to je rezervisano samo za one koji su bili alergicni na kifle i koje je boleo lakat?

Jumko

pre 4 godine

@sasha Tako je! Na ovom RG za pola igraca 90% njih nije ni culo. Pre 10 godina si mogao u prvim kolima dobiti takva imena, da ti se dize kosa na glavi! Veliki konkurenti Cicipas, Zverev, Sapovalov, ispadaju u prvim kolima...

Jumko

pre 4 godine

Kao sto sam i mislio... Neka, onda je Federer 2008. bio alergican na hleb! Moze tako? To se priznaje? Ili ga je eto, boleo lakat npr, u sta ste i vi poceli da verujete tek danas, jer ste tada pisali da je Imas kriv! Pozdrav.

CroFed

pre 4 godine

@pusa

To njegovo treće mjesto nije bilo nekog dugog vijeka, tek 11 tjedana (niti 3 mj) a ono je plod kao što sam naveo odličnih rezultata s kraja 2005 (dva finala M1000), finale Miamia 2006 kao i nekoliko osvojenih turnira i polufinale RG, sve zapakirano čini jednu čvrstu cjelinu i daje- rezultat, u ovom slučaju njegovo treće mjesto koje doduše nije predugo trajalo. Meni recimo nije problem za njega reći da je bio "limitiran" jer je bio trom, prosječan forhend, no odličan servis i u to vrijeme (po)najbolji jednoručni bekhend su ga zapravo vrlo neugodnim činili u mečevima na dva dobivena seta. Kako je Tipsa došao do 8 mjesta je meni veća enigma ako ćemo raditi neke usporedbe... Odoh gledati Thiemove bombe...

Lanister

pre 4 godine

Svaka čast Novaku,on igra sa ovako "jakim" rivalima i pobjeđuje ih kao od šale.Doduše za neke do sada nije se čulo,ali oni su kako mediji pisšu Jaki da jači nemogu biti.Federer nije imao ovako jaku "konkurenciju" poput Novakove ,a da je imao teško da bi osvojio ijedan trofej
(ako ćemo se zezati, 2. oktobar 2020 09:39)

Tacno. Federer prvih 8 godina karjere nije imao za protivnike Djokovica i Nadala, uz njega najbolje tenisere svih vremena. Nego je igrao finala protiv Rodika, Safina, Samprasa na kraju karjere itd...To mu dodje kao da sad Djokovic narednih osam godina nema protiv sebe Nadala i Federera nego samo TIma, Cicipas itd.

jelena

pre 4 godine

Novaku je zemlja "prirodnija" podloga nego Rogeru, no opet, najveći Švicarac je napravio senzaciju 2011 spriječivši možda čak i kalendarski slam Đokovića. Također, Roger ima jedno više finale RG, no bilo bi zaista čudno da ga Novak ne stigne i na tom polju za 10-ak dana
(CroFed, 2. oktobar 2020 10:53

Čoveče koliko smaraš na srpskom sajtu, ima li LJubičić neko finale slema?

Upravo zahvaljujući konkurenciji takvih kao današnji mu trener i ima toliko finala naravno dok su on i Nadal bili br 1 i 2.Izuzetak je da je pobedio Đokovića 2011 u polufinalu. Svaka čast, ali dokle muzti taj 1 rezultat, Novak je pobedio Nadala i opet ostao bez titule.


Tommy Haas on na šljaci LOL

hehe

pre 4 godine

(Jumko, 02. oktobar 2020 12:45)

Mononukleoza my ass!
Da je to imao zavrsio bi kao Ancic i Soderling.
Naivno i detinjasto verujes Federerovom Rolex PR timu. Mononukleoza ahahahaaaa....
Ali vi fedtardi verujete da je Federer bog licno, tipicno hehehe.
Poznat nam je tvoj IQ. Limiti njegovih granica... ahahaaaaa...

Nebojša

pre 4 godine

Novak Djokovic citav zivot juri necije rekorde. Malo Samprasove malo
Nadalove a najvise Federerove. Procerda mladost jureci druge.
(izem ti zivot, 02. oktobar 2020 09:33)

A na kraju će svi njega da jure :)

g.m.

pre 4 godine

Jednu stvar sam ispustio iz vida "Gledajuci R.F.ov CV" ... 6 finala na R.G. je za njegovu vrstu igre zadivljujuce...To nije ni malo lako...

Jovana

pre 4 godine

Novaku je zemlja "prirodnija" podloga nego Rogeru, no opet, najveći Švicarac je napravio senzaciju 2011 spriječivši možda čak i kalendarski slam Đokovića. Također, Roger ima jedno više finale RG, no bilo bi zaista čudno da ga Novak ne stigne i na tom polju za 10-ak dana
(CroFed, 2. oktobar 2020 10:53)
Prirodnija podloga, eufemizam za biti bolji igrač na šlajci? Obojica su kao i većina igrača iz Evrope odrasla trenirajući na šljaci.
A Novaku je beton (hard court) najprirodnija podloga, gde sa Federerom deli broj GS 11 a ima 4 Masters titule više (Novak 26 a Federer 22, na hardu naravno)

matori

pre 4 godine

@Novak je do 70. pobede pretrpeo 14 poraza, a Federer nešto više, 17.

što bi rekli: Novak je odigrao 2 turnira manje i stigao do te cifre pobeda, a još ovde nije završio.
Rodžer je poslednjih godina preskakao RG, što zbog povrede što zbog taktike...

soma boba

pre 4 godine

Soderling 2009
Djokovic 2015

Kakva dominicaja.

Novače ovo je ipak tvoje vrijeme sada, tehnicki nemas poraz citavu godinu.
Sve je na tvojoj strani iskoristi to osvoji ovaj Roland Garros.

Рајко Четник

pre 4 godine

Сутра пада Рођа а за коју годину и Рафа.
Нолеминатор суров и бруталан.

jelena

pre 4 godine

Tako je! Na ovom RG za pola igraca 90% njih nije ni culo. Pre 10 godina si mogao u prvim kolima dobiti takva imena, da ti se dize kosa na glavi! Veliki konkurenti Cicipas, Zverev, Sapovalov, ispadaju u prvim kolima...
(Jumko, 2. oktobar 2020 11:

Tako je ,pre 10 godina igrali Kurijer, Lendl, Vilas , Muster u tim prvim kolima..
Si ižickao od babe i dede parice za internet ili ovi plaćaju za free uslugu?

Јабучило

pre 4 godine

Уз дужно поштовање, ово је тренутно једна од мање битних вредности. Приоритет су победе на гренд слемовима. А затим, последњих неколико година каријере напад 250-ице и 500-тке. Ако би неко покушао да оспори успехе, да и по томе буде најбољи. Али, као што рекох, прво се јури 20.

pusa

pre 4 godine

...Tenis pratim od Samprasa i ovo je najgora konkurencija ikad. Safin, Rodik, Hjuit, Davidenko i ostali su za ove izmislili tenis.
Sama cinjenica da su potroseni Nadal i penzioner Federer favoriti dovoljno govori o trenutnoj konkurenciji...
(sasha, 02. oktobar 2020 10:17)

Taj takav sadasnji potroseni Nadal i taj penzioner Federer bi bez problema danas omlatili te tadasnje Safine, Rodike, Hjuite, Davidenkove. Dakle i sadasnja Novakova konkurencija je vrh za Federerovu iz 04-07.
Pa u Federerovoj najboljoj sezoni u karijeri (2006.) celu sezonu je mesto no3 drzao ni manje ni vise nego jedan Ljubicic, sa svega par atp250 titula i jednim jedinim polufinalom slema u celoj karijeri. Eeeej, no3 teniser koji nikada u zivotu finale slema nije video, koji za celu karijeru nije igrao na Central Courtu. Novaku je u najboljim sezonama no3 bio ili Federer ili Nadal licno. Ti si neko koji takodje ne zna nista pre 2011.

smešAN SI

pre 4 godine

RF Ima ZLATO na OI sa Vavrinkom.
Z L A T O
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ganci, 2. oktobar 2020 14:32)

AL NEMA U SINGLU A TO SE BROJI

Pantelija

pre 4 godine

Ali jos uvek zaostaje 60tak pobeda ukupno za federerom
(Eliot nes, 2. oktobar 2020 10:07)

Da, Federer u zadnjih 10 godina ima gomilu ATP250 i ATP500 turnira, jer je na mastersima i grend slemovima nešto zapeo.

magla svuda oko nas

pre 4 godine

au covece, postoji jako realna sansa da zavrsi karijeru, kao prvi i jedini teniser u istoriji koji je na svakom Gren slemu ostvario po minimum 80 pobeda!!! to je daleko veci rezultat nego 20 gren slemova, tj, rezultat koji pokazuje konstantnost i svestranost na svim podlogama, teze je to ostvariti nego osvojiti 20+ gren slemova, koliko je to u stvari tesko, Jedan Nadal ce tesko, gotovo nemoguce zavrsiti karijeru da na svim ima pa i ovih 70 pobeda, jer mu samo na Wimbldonu fali ja mislim 17 pobeda...

mr

pre 4 godine

Novak i Rafa su , trkaci, skakaci, Rodja je teniser.
(Boban, 2. oktobar 2020 09:41)

Плакаћете ускоро са том мантром на уснама. И да, заборавио си локнице као битан аргумент.

@Laki

pre 4 godine

Novak Djokovic citav zivot juri necije rekorde. Malo Samprasove malo
Nadalove a najvise Federerove. Procerda mladost jureci druge.
(izem ti zivot, 02. oktobar 2020 09:33)

Ne juri Novak rekorde, oni su samo posledica njegove igre.
Rekordi su za ovu decu i neodrasle, da mogu da se nadmeću tuđim uspesima.
Verovatno svojih uspeha nemaju, osim jedva završene osnovne, možda i srednje škole. Ako i to imaju!?

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Samo polako legendo,najbitnije da ti budes zdrav i da te neka povreda ne poremeti,1000% sam siguran da ces potuci i druge Federerove rekorde,prvi od dva najveca se vec nazire a to je br.nedelja na ATP listi!.

ja

pre 4 godine

Niko ne može da ospori da je svaki trofej u rekord osvojen u eri ove trojice najveći u dosadašnjoj istoriji tenisa, ko god to bio od njih. Pa teniseri iz druge desetine mi cesto izgledaju bolje na terenu od onih od pre 15ak godina. Sampras mislim da bi bio lošiji od varvrinke danas

Milutin

pre 4 godine

Svaka čast Novaku,on igra sa ovako "jakim" rivalima i pobjeđuje ih kao od šale.Doduše za neke do sada nije se čulo,ali oni su kako mediji pisšu Jaki da jači nemogu biti.Federer nije imao ovako jaku "konkurenciju" poput Novakove ,a da je imao teško da bi osvojio ijedan trofej
(ako ćemo se zezati, 2. oktobar 2020 09:39)

Izvinjavamo se. Federer je 2009 godine, kada je osvojio RG, pobedio Alberta Martina Magreta u prvom, a Hozea Havijera Akasusa u drugom kolu. Ipak su to gromade svetskog tenisa i svi smo čuli za njih, a za Novakove protivnike Imera i Belankisa nismo.

Milos Sestic

pre 4 godine

Samo polako...kad nole bude bio 400 nedelja na prvom mestu niko nista vise nece moci da kaze. Ta cifra ce se samo moci sanjati! Zivi bili pa videli!

CroFed

pre 4 godine

Novaku je zemlja "prirodnija" podloga nego Rogeru, no opet, najveći Švicarac je napravio senzaciju 2011 spriječivši možda čak i kalendarski slam Đokovića. Također, Roger ima jedno više finale RG, no bilo bi zaista čudno da ga Novak ne stigne i na tom polju za 10-ak dana

...

pre 4 godine

@crofed
Jankela je na slemu oterao top Federera u 5. set na razliku, o cemu je dobri Ljubo mogao samo da sanja.
Federer nije imao nikakvu konkurenciju 03-07. Pa pobogu pogledaj koga je u finalima slemova dobijao. Pet, sest puta je pehar dizao preko tenisera koji su bili finalisti debitanti i skoro svi nikad vise finala nisu videli (osim Novaka 07uso i Endija 08uso). Pa pobogu cela Federerova tadasnja konkurencija (Rodik, Hjuit, Filipusis, Gonzales, Davidenko, Nalbandijan, Ljubicic, Bagdatis, Has itd) , svi zajedno za celu karijeru imaju NULA pobeda na slemu proriv njega. Safinu se jedino JEDNOM posrecilo i to je sve.
Onda se pojavi tinejdzer Rafa i bum, pobedi ga na RG. Onda se pojavi klinac Nole i bum, pobedi ga na AO. Onda se pojavi klinac Delpo i bum, pobedi ga na USO. Pa klinci su ga pobedjivali!
Pa sta govori podatak da je Federer u mladim godinama (22, 23, 24 god) osvajao po 3 slema godisnje, a u top godinama (26, 27, 28, 29god) osvajao jedva jedan slem po sezoni, najcesce po jedan slem na tri godine? Pa govori da je dominirao kada nije imao nikakvu konkurenciju iako je bio mlad i neiskusan, a posle, u najboljim godinama je izgubio dominaciju, jer je imao stravicnu konkurenciju u vidu RF i NDJ.

odlaze polako svi rekordi

pre 4 godine

20-17.. OI.. Nikada.. Osvojene.. RF.. Zlato u.. Dublu.. O broju.. Titula.. Ne bih.. Znam samo da ih ima.. Preko.. 100.. Cao.. Strucnjaci.. Uzivajte.. Pozdrav
(Milos, 2. oktobar 2020 12:55)

Al kojih turnira ima? Ima gomilu 250ATP koje Nadal i Đoković ne igraju. Federer isto nema olimpijske igre osvojene. 54 velika trofeja, Nadal 55, a Đoković "malih" 58.

Milan_PT

pre 4 godine

Koji to teniser, pokušava da stigne Federera po GS titulama, već duže od 14 god i svih tih godina je u istom zaostatku?!
(Sofronije, 2. oktobar 2020 13:09)

Sofronije, haluciniraš. Kako isti zaostatak kad je pre 2 godine bilo 20:12? Ili 2010 kad je bilo 16:1 za Federera?
Reklo bi se da je Novak zaostatak od 15 GSova sveo na 3. Ili da sačekamo 10-ak dana za novu korekciju?

becka stala

pre 4 godine

Nece Nole, nazalost, nikada prestici Federera po broju titula i Grenslem trofeja. Povreda ga je skupo kostala, a onda i psihicki pad. Baš zbog toga je Federer najbolji ikada. On kada je jednom usao u top formu nije imamo psihicke padove. Jednostavno je najbolji.
(srba, 02. oktobar 2020 09:52)

Lepotan Federer ima psihicke padove samo protiv Srbina kada ima po dve mec lopte, he he... Jednostavno, najbolji zato NIJE! Da je najbolji ikada, to mu se nikada ne bi desilo.
Cinjenica, svidjala se to nekom ili ne.

&

pre 4 godine

Ja mislio Djokovic osvojio 20 Slem... Kad ono, on i dalje na 17, i juri, juri, juri, stize, stize, i nikako da stigne! Vec 14 godina... Ni nece! Cao.
(Jumko, 02. oktobar 2020 11:26)

Mozda i nece. Ko ce ga znati.
Ali koliko ti opsesivno svakodnevno tvrdis da nece, pitam se sta ce ostati od tebe ako stigne?
Bice tebi cao... u ludari he he.

.pusa

pre 4 godine

(CroFed)
Izvini, zaboravih pobede Nalbandijana. Veliki, veliki protraceni talenat. Vise je uzivao u auto-reliju nego u tenisu. No to ne menja konstataciju o slaboj konkurenciji. Jedan voleo vise da peca, jedan da vozi trke, jedan da pije po klubovima itd, suma sumarum slaba - konkurancija. Da se razumemo, Federer je istorijska velicina, ali nestvaran broj njegovih 20 titula je zaista splet izuzetno povoljnih oklnosti po njega. Samo cinjenica da je tako rano, u tim datim okolnostima, stekao oreol nepobedivog, savrsenog, i stekao gotovo sve teniske navijace sveta za svoje poklonike, i sto mu je sve to prakticno kroz celu karijeru stvorilo privilegiju igranja svuda na domacem terenu, povlascene vecernje termine itd, sve ono sto Novak kroz celu karijeru nikada nije imao (i nikada nece), ne samo da Nole nije imao, nego je imao sve tribine sveta protiv sebe, ne samo protiv Federera, nego protiv svakog i najgoreg teniskog pacera, jer svi svuda i uvek navijaju protiv partibrejkera koji je opasnost za njihovog bozanstvenog idola.
Uvek ce mi Novakovih 17 biti vece nego Federerivih 20. Uvek! Zbog svega navedenog.
Federerova najbolja sezona - 2006. - 19 top10 pobeda.
Novakova 2015. - 32 top10 pobede. Sta tu posten i objektivan covek da kaze?

CroFed

pre 4 godine

@Andjela

Pa Novak je rekorder u Australiji, i ima sve M1000 naslove, već to je dovoljno da bude u istom rangu s Rogerom i Nadalom... Sve su to ikone igre koje će nadolazeće generacije vrlo teško (tj. nemoguće) dostići

Bata

pre 4 godine

Jos jedan rekord je oboren. Vi sto ne podnosite Novaka ste oborili sve rekorde u kategoriji pracenja i komentarisanja vesti o omrazenoj licnosti.
Svaka cast, ja koji volim procitati vesti o njemu i koga to puni pozitivnom energijom, ne uspevam da vam pariram uopste.

CroFed

pre 4 godine

@...

Slažem se za Novaka i pogotovo Rafu, mladi Rafa je već s 17 god. uzeo mjeru Rogeru u Miamiu, i bio je zapravo jedini pravi loš match up za Rogera tih godina, na snagu ga dobivao. Rafa više nije problem Rogeru (barem ne na bržim podlogama zadnjih godina) ali je zato Novak, koji je strpljivo gradio karijeru, dočekao je svojih 5 minuta, i sada uživa i ima prigodu da nadmaši svoja 2 najveća rivala. Inače Nalbandian je sredio Rogera na GS, i to 2 puta, daleko talentiraniji igrač od većine tenisača iz ove sada garniture top 10, no lijen, često s viškom kilograma... Ne ide to s željom da nešto više ostvariš u tenisu...

BLuka

pre 4 godine

Koji to teniser, pokušava da stigne Federera po GS titulama, već duže od 14 god i svih tih godina je u istom zaostatku?!
(Sofronije@
Samo je jedno sigurno...kada Novak i Rafael budu imali godina staža kao Federer obojica će ga prestići i biće SAMO broj 3.

pusa

pre 4 godine

Komedija su ovi srbofobi sa "nikad nece Novak ovo, ono..."

2006. su trubili "nikad Novak nece da pobedi Federera..."
2007. - "nikad Novak nece da osvoji gren slem..."
2008. - "nikad Novak nece da osvoji Vimbldon..."
2010. - "nikad Novak nece biti no1..."
2012. - "nikad Novak nece osvojiti Garos..."
2014. - "nikad Novak nece stici h2h Federea i Nadala..."
2016. - "nikada Novak nece osvojiti sve masterse..."
2018. - "nikada vise nece nista osvojiti..."
itd
itd....
Samo nastavite he he....

hihi

pre 4 godine

Javite se kada bude stigao RF po broju GS i kada izjednači skor sa Kirgiosom.
(autošovinosta i domaći izdajnik, 02. oktobar 2020 10:52)

Vazi, javljamo se (za GS).
Kirjos je nebitan. Niti je on Novakov konkurent, niti je njegova klasa, niti je on u ravni za bilo kakvo poredjenje. Kao kad bi neka budala rekla, javite se kada Rafa izjednaci skor sa rasta Dastinom. Nidje veze...

Mikloš Salamander

pre 4 godine

@autosovinista

Evo prijatelju malo statistike ko kakav ima i sa kojim teniserom negativan skor,nemam nameru da se sa tobom i slicnim provokatorima raspravljam samo cisto da se zna

Djokovic

Фернандо Гонзалез (1-2)

Иво Карловић (1-2)

Анди Роддицк (4-5)


federer

Пат Рафтер (0-3)

Тхомас Енкуист (1-3)

Јевгениј Кафелников (2-4)

Густаво Куртен (1-2)

Ваине Ферреира (1-2)

Доминик Хрбати (1-2)

Рафаел Надал (16-24)

Алек Цорретја (2-3)

Новак Ђоковић (23-27)

Доминиц Тхием (2-3)

Pant.LA

pre 4 godine

Jos jedan garos pa da ima sve slemove pored mastersa po 2x, a sto bi se tu zaustavljao kad mu se otvara prilika da ih triplira :) ako bude bas extreman, a nesto i ne sumnjam u novaka, pa igra do 40e, lagano moze i do 100+ pobeda na svim slemovima, e to bi verovatno bio rekord zauvek..

Ns

pre 4 godine

Ok, razumem trolovanje, ali tvrditi da je krajem 90tih i prvoj polovini 20tih bila jaca konkurencija je tragikomicno. To moze izjaviti samo trol ili neko ko prati tenis poslednjih par godina.
Ja sam iskreno najvise voleo duele Samprasa i Agasija, omiljeni igrac mi je bio Safin, a gotivio sam Kafeljnikova, Raftera i Filipusisa. Nalbandijan je iato bio ok, ali jedan Del Potro, Wawrinka, Berdich ili Andy Murray bi ih redom drali sve, a ova trojica su za 2 klase bolji od navedenih.
To su dve razlicite ere tenisa, po meni neuporedive i jedini zajednicki sadrzilac je Federer. Koliko je dominirao tad i koliko su mu od 2006 naovamo problema zadali Rafa i Novak, govori i o tome na kakvom su oni nivou bili tada a i sad.
Kada se oni povuku, onda mozemo pricati o toj eri tenisa pre 20tak godina i trenutnoj.

pusa

pre 4 godine

(CroFed, 02. oktobar 2020 11:33)
Ne spinuj. Ljubo kada je bio no3 2006. drzao je to mesto sa nikakvim rezultatima. Ne moze neka titula 4 godine kasnije da daje alibi za no3 2006. Kakve veze ima njegova manje vise slilucajna titula na IW 2010. (one masters wonder) sa 2006., najboljom sezonom Federera? Poredim konkurenciju u najboljim sezonama Novaka i Federera, gde se jasno vidi ko je u svom prajmu imao kakvu konkurenciju. Cudi me da ne vidis poentu mog komentara, s obzirom da godinama pametno komentarises.