Tenis 171

Petak, 31.01.2020.

13:54

Đoković se nije dobro proveo sa Timom prošle godine

Novak Đoković će se u nedelju boriti za osmu titulu u Melburnu, a izazivač će mu biti Dominik Tim.

Ðokoviæ se nije dobro proveo sa Timom prošle godine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

171 Komentari

Sortiraj po:

Dr dre

pre 4 godine

Da l je moguce da ljudi pravdaju poraz Novaka na Rg jer je bilo vetra.A sad je sve ok je l da.Pa tim je 6 sati bio duze na terenu,morao je da pobedi 5 nosilaca i ima dan odmora manje.

Robert

pre 4 godine

Da se prisetimo nekih top komentara, za vreme Završnog turnira u Londonu - kao najsvežiji Novakov poraz od Tima. Zbog dužine komentara, izvlačiću samo kraće.

Nakon izvlčenja grupa, neki od top komentara:
- "Posle dosta vremena,više nego korektan žreb za Djokovica",
- "Bolju grupu ne bi ni Novak odabrao".

Nakon prvog kola i pobede nad Beretinijem: "tako znaci izgleda smena generacije", "Da ga ne ureknem, ali Novak opet djeluje kao onaj sa početka godine".

Istovremeno, nakon što je Tim pobedio Federera u prvom kolu: - - "Federer je ispao. Beretinija ce i dobiti, ali protiv Djokovica ako uzme vise od 7 gemova, ostavljam se tenisa" (nisam pratio da li još uvek komentariše, ali je svakako taj komentator naišao na ogromnu podršku),  
- "Feda je osakatio onaj poraz u finalu Vimbldona. Totalno je nesiguran u ključnim trenucima. Novak mu je uništio samopouzdanje"

Drugo kolo, poraz Novaka od Tima:
- "Veliki sam fan Đokovića, ali igra najružniji tenis generalno, samo se brani i brani i brani i brani. Dal ce nekada i nekog da napadne?"  
- "Toliko pogrešnih odluka, toliko amaterski. Timu svaka čast, ali Đoković je isključivi krivac"

Novakov poraz od Federera:
- "Ovo je sramota koliko je Đoković nezainteresovan da igra,nemam drugi komentar",
- "Novak igra kao da ga je neko vezao lancima, doveo na teren i rekao mu moraš da igraš"

Dakle, čekivala se dominacija, viđena dobra forma, završilo se katastrofalno. I opet se ismeva baš taj isti Tim i omalovažavaju mu se ranije pobede.

zzbz

pre 4 godine

Bice ovo tezak mec za Novaka. Tim kad mu krene vraca sve, kao zid je. Istina, igra toplo hladno, ali u trenucima kad se lomi neprikosnoven je, ladan kao spricer. Sve to je i Novak, kao i ono da ima svoje uspone i padove, ali ima sto Tim nema, ima neverovatne meceve i titule na ovom turiniru iza sebe. Sedam titula, on je na tom terenu kralj, i kada odigra na svom nivou nijedan teniser, pa ni Tim nije do kolena. To je dokazao nebrojano puta.
Bice pakleno tesko, ali verujemo u 8 titulu.

varburg limuzina

pre 4 godine

Tim je jak na svim udarcima pogotovo na ovom AO-u. On i njegov tim su odradili domaci za 10. Medjutim Novak ima tu igru i ne sumnjam u njegove kvalitete. Ono cega se ja pribojavam je to sto je Tim tip igraca upravo kakav su Nadal i Novak. Vredan, pozrtvovan, tehnicki veoma dobar, izdrljiv ali pre svega je psihicki veoma veoma jak. I to ce odluciti. Ko bolje otvori mec i ko uspe da zadrzi fokus sto duze, bice pobednik.
Nadam se da je Nole psihicki spreman i da nece lomiti rekete. Trebace mu svi zivci koje ima da bi pobedio Tima.
Pa neka mu je sa srecom.
Novi Sad se nada 17. GS-u.

Posmatrač

pre 4 godine

Tim je nezgodan Novak mnogi su u startu govori li da je on samo još jedan u nizu sa kojim će Srbin lako izlazit na kraju. No' odoljeva Dominik dobio ga u MC po 2x RG tj završnom a Novak njega na tvrdim podlogama najviše na šljaci RIM i RG. Praktično egal su njihovi dueli. Ne boji se Dominik nijednog od vodeće trojke. Prednost svakako za njega.

Aco

pre 4 godine

Tacno je da je Tim dobijao Novaka prosle godine u Madridu i RG na sljaci, i na zavrsnom mastersu na betonu. Ali poraz na RG je bio u 5 setova u vetrovitim uslovima, na zavrsnom mastersu u 3 seta, s tim sto je Nole u odlucujucem tie break-u imao 4:1 i izgubio. Dakle, za dlaku je mec mogao da ode na drugu stranu. Sada, u Australiji je Novak kao Nadal na RG, neprikosnoven. Da bi Tim dobio Novaka u nedelju, morace da odigra mec karijere, a da Novak ne bude na nivou. Cisto sumnjam. Novak dobija u 4 seta.

Wiesbaden

pre 4 godine

Ne razumem Srbe koji ne vole Novaka !!! Kakav god da je, nas je, pravi Srbin koji uvek istice odakle je i predstavlja svoju zemlju na najbolji nacin !!!Koliko mizeran zivot treba da imas da prozivas nekog ko je uspeo u zivotu? Ajmo Noleeee !!!!

mladen70

pre 4 godine

Potpisujem, lagano Nole dobija. Kada je zdrav, mislim da niko nema šanse protiv njega. Pa Nadal prošle godine bio u top formi, a finale bilo igra mačke i miša... Napred Nole, do pobede!!!
(mladen70, 31. januar 2020 14:49)

Alo bre, Nadal više odgovara Đokoviću nego Tim!!
(Smuleco, 31. januar 2020 17:48)

Slažem se, ali važno je da se kladionice ne slažu = 1,26 na Novaka. A oni druže retko, retko greše... Neće ni ovaj put, videćeš.

budimo realni

pre 4 godine

Koliko smo srecni sto imamo ovog Novaka, pa to je neopisivo. Gadim se kad procitam da neko kritikuje ovakvog pozitivca i motivatora. Srecno Nole.

kako da ne

pre 4 godine

Izgleda da su Timu prosle godine na RG bili drugaciji uslovi za igru od Novakovih? Sad se bez stida i srama likuje zbog Timovog umora, i veceg broja sati na terenu, kad je obrnuto, to je zavera protiv Novaka? Uostalom, kad je toliko nadmocan, sta ce Novaku pomoc tezih loptica, protivnikovog umora i sl.?

Znalac

pre 4 godine

ne favorizujmo Tima na mecu RG 2019.
Novak je tada gledao napred tj.prema mecu finala sa Nadalom, te je igrao sa pola snage cuvajuci se. Kako ih je kisa ometala dva dana, na kraju je shvatio da nema svrhe dalje nogornjavati se sa klincem te je batalio, jer ne bi bio ravnopravan Nadalu.
U nedelju ce biti druga situacija. Nole je apsolutni favorit!

Bolje

pre 4 godine

Da ali taj prošlogodišnji meč je bio na RG u kakvim uslovima. Da je sve bilo ok pitanje je kako bi se završilo. E sad finale AO, teren dobro poznat Novaku, totalno fit ulazi u finale, spreman da igra i 5 sati ako je potrebno. A da li je Tim spreman da igra toliko pitanje je. Jer meč se neće završiti u 3 seta.

Smuleco

pre 4 godine

Potpisujem, lagano Nole dobija. Kada je zdrav, mislim da niko nema šanse protiv njega. Pa Nadal prošle godine bio u top formi, a finale bilo igra mačke i miša... Napred Nole, do pobede!!!
(mladen70, 31. januar 2020 14:49)

Alo bre, Nadal više odgovara Đokoviću nego Tim!!

Jole

pre 4 godine

Ja mislim da se ipak ovde Nole vise pita. Prvo mnogo je iskusniji, 26 GS finala, ¹Timu trece. Drugo, ovo je njegova kuca, u finalu u Australiji 7/7. Trece, ipak je odmoreniji, kako fizicki tako i psihicki. Cetvrto, veoma bitno, Noletu je ovo veoma vazan mec. Novi GS, povratak na prvo mesto liste i rekordna 8. titula u Australiji. Znaci bice MOTIVISAN! Kad je motivisan, Nole skoro ne gresi. Bice veoma veoma tezak mec, ali verujem u Noleta. Spektakl u najavi.

JPR24

pre 4 godine

Treba ipak uporediti uporedjivo. Ok RG, Tim je šljakaš, ko malo prati to zna. Novak nije pravi šljakaš, i to avi znamo. Masters, Novak je bio daleko od njegovih mogucnosti. E sad, Tim je dosta napredovao i na tvrdoj podlozi, to pokazuje i njegov plasman u finale AO, pobeda nad Rafom, ali istovremeno igrače protiv sedmostrukog osvajača AO, Novaka, koji igra odlično, koji ima dan više odmora, i koji je igrao daleko više finala na tvrdoj podlozi pogotovo... No kako god, biće interesantno, navijam naravno za Novaka, i da bude dobrog i odličnog tenisa !

Bolje

pre 4 godine

Da ali taj prošlogodišnji meč je bio na RG u kakvim uslovima. Da je sve bilo ok pitanje je kako bi se završilo. E sad finale AO, teren dobro poznat Novaku, totalno fit ulazi u finale, spreman da igra i 5 sati ako je potrebno. A da li je Tim spreman da igra toliko pitanje je. Jer meč se neće završiti u 3 seta.

veliki strumf

pre 4 godine

Tim ima veće šanse. Definitivno sazreo mentalno, ozbiljno testiran, ne čini mi se da je umoran. Đoković nije odigrao ni jedan teški meč, tako da će morati tek u finalu da se susretne sa igrom na najvišem nivou. Pored toga Tim ga je pobedio dva poslednja puta,
(milwood, 31. januar 2020 14:27). Tebi meč protiv Federera nije meč na najvišem nivou??? Može li se zamisliti visi nivo od meča sa Federerom i to na turniru koji je 6 puta osvojio??? Ispada da je tezi kec protiv Rafe koji samo jednom osvojio Melburn.

zex

pre 4 godine

Ovde ce glava odraditi posao. Novak je vec osvajao Tim nije nikada. Ako Novak udje odlucno pobedice ako udje van ritma izgubice. Tim je dosadan stize sve, igra dva metra iza oanovne linije, prosto te tera na grešku. Novak ima svoju sansu, nadam se da ce spremiti dobro. Postoje sitnice koje su vazne. Vazno je ne zuriti, bitno je dobiti prvi set a bilo bi dobro da Nole servira prvi. U sustini Novak je najbolji i ako on podbaci izgubice.

Ratko

pre 4 godine

Nezgodan je Tim, isti je udarač kao Wavrinka. Kada krene da pogađa razornim udarcima teško ga je zaustaviti. Novaku će biti teško ovakvi igrači mu ne odgovaraju ali ne sumnjam u njegove sposobnosti da ga obuzda.

ValterNBG

pre 4 godine

Po meni,prvi set dobija Nole(jedan break),drugi Tim(tie break),treci Tim(jedan break),cetvrti Nole(2 brejka) I peti Nole (1 brejk).Videcemo.

King Roger.

pre 4 godine

Nece ni sada dobro proci. Tim ce ga obrukati, bice 3:1 lagano za mocnog Austrijanca. Srpina guraju sudije koje je potplatio njegov otac srdjo, ali u finalu to nece vredeti jer zna se nemacki/austrijski pobednicki mentalitet! Idemo Dominik, blok 70 i Parndorf cekaju prvu titulu !
(Ufo, 31. januar 2020 14:41)

Tako je nemacki mentalite je to.Kao i Kralj Federer samo je ostario ali zato je tu Tim.

skvik

pre 4 godine

Jako tesko finale. Svi smo prizeljkivali Zvereva. Timov forhend je u stilu Vavrinke i Mareja i svi znamo da tu Novak puca.
Jedina pozitivna stvar je da Tim ne drzi dobro duge razmene koje Novak voli i apsoultno se uvek namesta na forhend.

Ako Novak izadje gladan i neispavan, lose mu se pise. Ako izadje kao pred Federera, ima nade.

NoleFan

pre 4 godine

Bice teško svakako, al sve mečeve koje su igrali na GS su bili na RG. Nadam se Novakovoj pobedi, a i svakako je zasluzeno i u slucaju pobede Thiema.

Aca

pre 4 godine

Sa žaljenjem mogu samo da konstatujem, onako realno...Tim. Zašto?
Iz prostog razloga što je svaki igrač do sada bio u vrhu ili niže, u igri sa Novakom, davao preko svog maximuma i uglavnom im se isplatilo. Metafizika.

Rafa30

pre 4 godine

Totalno nebitno..

Svi koji prate tenis moraju znati da je na Roland Garrosu Thiem imao veliku srecu, jer svi znamo da Novaku manje pdgovara igrati po ogromnom vjetru..
Da nije bilo tog vjetra i okuje, Nole bi dobio..
Inace vjetar odgovara vise onima koji igraju s dosta spina i rotacije, a jedan od tih je Thiem..
A sto se tice Mastersa u Londonu..
Taj turnir je totalno nebitan za Noleta, igraci su ionako vec istroseni na kraju sezone i Masters vise nema nekakav poseban znacaj..
To svi znaju samo nitko ne zeli priznati..
U nedjelju cete vidjeti sto zmaci kad sw igra na najvecoj pozornici u svijetu tenisa, a to je finale Slama..
Ne postoji veca pozornica od te..

Ja sam se cak i potrudio mali uvod napraviti, ali zapravo on je totalno bespotreban, jer svatko imalo potkovan teniskim znanjem zna da Thiem moze uzeti eventualno jedan set u nedjeljnom finalu..
To je to..
Ako se mene pita, rekao bih
64 64 62 za Noleta..
Dva neizvjesna seta s dosta poena u gemovima i onda 3.set psihicki pad Thiema..
Nole No 17

Тениски радозналац

pre 4 godine

Занимљива запажања уз "SofaScore" квоте за победу:
Thiem D.
Када су коефицијенти 4.00 очекиване шансе за победу су 25%, али овај тим побеђује у 85% утакмица са овим коефицијентом.

Djokovic N.
Када су коефицијенти 1.25 очекиване шансе за победу су 80%, али овај тим побеђује у 69% утакмица са овим коефицијентом.

Је ли то Тим у великој предности?

Tata

pre 4 godine

Novak jeste favorit, ali i Tim ima svoje šanse. Danas je igrao sa rezervom i dosta stegnuto u pojedinim momentima, ali u finalu očekujem super agresivnog Dominika, onakvog kakav je bio protiv Nadala kolo prije i Đokovića na završnom Mastersu. Nadam se dobrom i neizvjesnom finalu, pa neka pobijedi bolji.

StevaKrojac

pre 4 godine

Najbolji meč ove godine je Tim vs Nadal...Tim sa ovakvom igrom bi pregazio i Noleta e sada se postavlja pitanje umora...imao je tri duga meča a posebno je bio iscrpljujući protiv Nadala... zato su šanse možda malo na strani Djokovića...

Mare

pre 4 godine

Čudi me da Novak ima 13 asova više od Tima. Tim ima mnogo jači servis plus je odigrao 4 seta više od Novaka. To dosta govori koliko je Nole popravio servu. I to će da bude mnogo bitno u nedelju.

Neko iz mase

pre 4 godine

Nadao sam se ovoj situaciji, istroseni Tim na Novaka, bas zbog provedenog vremena na terenu, koja mora doci na naplatu, Tim je proveo tacno 5 sati I 46 minuta na terenu vise od Novaka, znaci imate gresku, redakcijo!

Nebojša

pre 4 godine

Novak je šareno igrao završnicu prošle sezone osvojio Tokio pa kilavo odigrao Šangaj pa osvojio Pariz pa onda kilavo odigrao u londonu dok je roland garos na šljaci ovo nije Šljaka a i tamo je bilo gusto tako da za mene nema dileme on ovde ima 7 od 7 tako da očekujem pobedu moja prognoza Novak u četiri seta.

miodrag

pre 4 godine

Na "papiru" je Novak dobio tezeg protivnika , ali ja mislim da je u sustini bolje da igra sa Timom, jer ce ga od samog starta meca shvatiiti ozbiljno I bice maksimalno koncentrisan i bez opustanja, bar se nadam. Sa Zverevim bi moglo da bude gore jer ga Novak mozda ne bi previse ozbiljno shvatio , a ovaj moze tada da bude vrlo nezgodan i ako je taj dan ustao na pravu nogu moglo bi svasta da se desi. Tim je jaci igrac I to se lepo videlo u mecu sa Zverevim, ali on je predvidljiv kao sto su Nadal I mladajani Rodoljub, vrlo jak igrac ali za Novaka je njegova igra jasna i bez iznenadjenja. U svakom slucaju Novak ima lepu sansu da opet bude tamo gde mu je mesto posle AO- №1

Sinki

pre 4 godine

Ovo je Novakova kuca,kao sto je Nadalu Rolan Garos...Odje samo moze cudo da se desi a da Novak ne pobjedi...Naravno sve je moguce u sportu i tenisu,ali ako Novak bude pravi,ne bi trebalo biti problema.Kod Tima se vec sada vidi da je dosta istrosen...On je tip igraca koji ake ne ide sve kako treba,brzo klone i pocinje da nerezonski izbaca loptice u aut,ali ako mu ide i ima prednost u mecu,onda ga je bas,bas tesko dobiti.Zato Novak treba od pocetka da ga stisne i da mu ne dozvoli da napravi prednost.

daka pg

pre 4 godine

Djokovic na AO i Djokovic na nekom drugom turniru nisu isti igraci..kao sto Nadal na RG nije isti Nadal na nekom drugom turniru..tako da bi Tim bio favorit na bilo kom drugom turniru u nedelju ali ne i na ovom..bice tezak mec ali Tim uzima najvise jedan set a Novak osvaja 17 GS..see you in Sunday..zivjeli

No1e

pre 4 godine

Svi znamo kakvi su uslovi bili na RG, a na zavrsnom mastersu Novak je bio nezainteresovan, mozete misliti kako je igrao kada ga je i Federer pobedio 2-0 u Londonu, a Novak ga ovde pocistio lagano sa 3-0

Tuan

pre 4 godine

Odjednom ce sad oni koji su navijali za licemerstinu Federera da navijaju za Tima, kako ce Novak da vas trpa jos 6,7 godina niste svesni

Ufo

pre 4 godine

Nece ni sada dobro proci. Tim ce ga obrukati, bice 3:1 lagano za mocnog Austrijanca. Srpina guraju sudije koje je potplatio njegov otac srdjo, ali u finalu to nece vredeti jer zna se nemacki/austrijski pobednicki mentalitet! Idemo Dominik, blok 70 i Parndorf cekaju prvu titulu !

veliki strumf

pre 4 godine

Jedno je Rolan Garos, gde Tim ima šanse i protiv Nadala i gde je igrao 2 GS finala jer je sljakas. Sasvim drugo će biti pleksikjusn u Melburnu, večernji uslovi koji savršeno odgovaraju Novaku. Tim je jedva dobio Rafu koga Novak čisti na betonu, teško je dobio i Zvereva a Novak je od Zvereva bar 2 koplja iznad! Tim je prvi put uopšte došao do pulufinala na betonu, odmah i do finala, ali njegove šanse orotiv sedmostrukog šampiona su ipak minimalne. Tim nije bolji igrač od Mareja, niti ima bolju defanzivu, a Novak je Mareja pregazio u 4 finala na AO! Po svim parametrima Novak dobija finale. Tim može uzeti maksimalno jedan set. I po kladionici: kvota na Noleta je 1.25, na Tima 4.

MK

pre 4 godine

Thiem udara loptu dosta ravno i snažno. Ima dobru odbranu i bez mnogo neiznuđenih grešaka.

Novak mora da uspostavi autoritet udaranjem lopta blizu servis linije od prvog seta kao prošle godine protiv Nadala. Pozdrav iz Melbourna.

South Park

pre 4 godine

Kvota Tim 3.75 naspram 1.26 Đoković.
Ko misli da ce Tim da pobedi neka tu svoju pamet unovči.Ipak steucnjaci analiziraju situaciju i iz ovoga Novak ima trostruko vecu sansu za pobedu i sto ce nadam se i biti.A tek ulog je veliki,17 slem plus prvo mesto do Wimbldona uz srednju igru jer slabo sta brani Novak.

Thiem ili Tim?

pre 4 godine

Neću da vam kvarim slavlje, ali bih vas zamolio da budete malo oprezniji. U poslednjih godinu dana Đoković, Federer i Nadal su pretrpeli 7 poraza u 9 mečeva od njega, a u 5 mečeva za dve poslednje godine Tim ima 4:1. Ovo uopšte nije podatak da bi se mirno spavalo.

Ljiljana Rudić-Dimić

pre 4 godine

тако је, статистика тако каже... али све остало не каже. Новак ће подићи трофеј!

objektivno

pre 4 godine

Nazalost, Nole ovo gubi i to sa 3:0. Tim je neverovatan igrac i pun samopouzdanja od ovih teskih meceva. Djokovic igra mlako na ovom AO i Tim mu se uvukao pod kozu kao Wawrinka. Ocekujem da Tim bude Stanimal u nedelju i da pobedi u 3 gusta seta, eventualno mozda izgubi prvi. Nole nema igru za njega, igrace pasivno kao i protiv Stena.

Džo

pre 4 godine

Svi stručnjaci, analitičari i 90-95% ljudi koji prate tenis: Federer najbolji teniser ikada!
Đokovićevi fanovi: Federer najbolji ikad? Ali u međusobnim duelima...

alan ford

pre 4 godine

ko se seca Novakovih protivnika do finala osim meca protiv povredjenog Federera? Tim je proveo 6 sati vise na terenu....cemu panika. Novakovi zrebovi na GS postaju smesni.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Djokovic je favorit. Vise mu odgovara podloga i u boljoj formi je nego u Londonu. Uz to, ima dan vise za odmor i znatno manje je proveo na terenu, ceo jedan mec prakticno.
Da ne pominjemo kako je AO "njegov" GS.

Zoran M.

pre 4 godine

Nije apsolutni favorit...nikako...bice jako otvoreno i nimalo lako. Mnogo je Tim napredovao a i fizicki je dorastao.Naravno Nole ima to iskustvo i tu je mozda njegova prednost.Ni u kom slucaju nesme cekati Timovu gresku .Ofanziva ce se isplatiti...za koga...? Idemo Noleeeeee

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Računati tvrdu podlogu(beton) i upoređivati je sa šljakom je isto kao hokej na travi i mali fudbal u dvorani...Đoković je na tvrdoj podlozi terminator!Biće teško ali osvaja Nole #17

milwood

pre 4 godine

Tim ima veće šanse. Definitivno sazreo mentalno, ozbiljno testiran, ne čini mi se da je umoran. Đoković nije odigrao ni jedan teški meč, tako da će morati tek u finalu da se susretne sa igrom na najvišem nivou. Pored toga Tim ga je pobedio dva poslednja puta,

ZeZ

pre 4 godine

Ovo je super finale. Novak ako izgubi , ispada iz ritma osvajanja GS i trke sa Rafom i Rogerom , Tim ako veže treći poraz u finalu , postaje luzer i GS ostaje san. Sigurno da će i jedan i drugi dati sve od sebe.

Dragan

pre 4 godine

Ovaj mec Djokovic dobija na iskustvo iako Tim odavno nije mlad.Mozda ce Tim na kraju imati bolji medjusobni skor sa Djokovicem ali tesko da ce osvojiti vise od 5 slemova u karijeri.

mladen70

pre 4 godine

Potpisujem, lagano Nole dobija. Kada je zdrav, mislim da niko nema šanse protiv njega. Pa Nadal prošle godine bio u top formi, a finale bilo igra mačke i miša... Napred Nole, do pobede!!!

karlito

pre 4 godine

ako neko moze na AO da dobije Djokovica to je Tim,i to sam pricao jos pre pocetka turnira...
Nadam se da se to nece desiti i da ce od nedelje biti 17 titula

Che

pre 4 godine

Medvedev, Tim, Wawrinka, ovo su tri igrača trenutno koje ni Novak nije želeo na svom putu ka trofeju. Sreća pa nije pre finala morao ni sa jednim da se susretne,to bi bio pravi ispit na kom je stvarno Novak nivou. Svi ovi sa kojima je igrao su bili lakši treninzi za Novaka, uključujući i rovitog Federera! Finale je, iskustvo na strani Novaka, favorit je,ali ne toliko veliki da je sa druge strane kojim slučajem Zverev!

Boris Banović

pre 4 godine

Kao i u svakom finalu, sve je otvoreno. Ako obojica odigraju najbolje što mogu u ovom trenutku, Đoković pobeđuje ! Ako Tim uspe da nametne napadačku igru, a Novak se prepusti defanzivi, Tim pobeđuje !

jovan

pre 4 godine

Svako ko misli da je Thiem lakši protivnik od Nadala ili Federera, grdno se vara. Thiem je ubedljivo najbolji igrač iz njegove polovine žreba i trenutno igra bolji tenis i od Nadala i od Wawrinke i od Medvedeva. Djokovic će morati da bude na apsolutnih 100% u nedelju ukoliko hoće pehar. Predstoji mu definitivno najteži meč na ovom turniru.

sidgeronimo012@gmail.com

pre 4 godine

Volim Novaka iz sveg srca. Ali sam iskreno malo zabrinut zbog ovog Tima. Momak je skroz zasluzio finale i nece ga lako prepustiti.

5>4

pre 4 godine

Tim je na terenu do finala proveo 18 sati i oko 22 minuta, Đoković 12 sati i oko 41 minut - što je razlika od oko 5 sati i 40 minuta "u korist" Novaka. Ipak, ne očekujem da će Tim delovati umorno u nedelju, naprotiv!

Vojvoda Bački

pre 4 godine

Treba uzeti u obzir činjenicu i da je od poslednjih 5 duela Novak izašao kao pobednik samo jednom i to rezultatom 7:6 7:6. Iskreno mi se čini da bi bilo mnogo bolje po Novaka da je prošao Zverev, jer gledajući upravo poslednje međusobne duele, prikazanoj igri i formi, pa čak bi se usudio da kažem i motivu, Tim je u blagoj prednosti kad se tako sagleda. Naravno, Nole je šampion, nikada nije poražen u finalima AO, te juri razne rekorde. Ostaje nam da se nadamo da Đoka čuva upravo najbolju igru za finale! Moja prognoza 3-1!

Micko

pre 4 godine

Finale pre finala
(djokica, 31. januar 2020 11:31)

Sad ce Nolo ni kriv ni duzan da ima dva dan odmora vise od drugog finaliste...
(delboj, 31. januar 2020 11:28)

3 puta ga je spašavala kiša na Roland Garrosu ali ovo je zatvoren teren, nema kiše...
(jovan, 31. januar 2020 11:20)

ajmo svajcarski sine , gazi ne platisu poreza
(cirih-bazel-zeneva, 31. januar 2020 11:10)

Najjaci komentar.
(King Roger., 31. januar 2020 11:16)

Realno finale pre finala!
(scholes, 31. januar 2020 09:35)

Ziveli svi narodi koji POSTUJU,NAVIJAJU I VOLE Nol-a :D
(code47, 31. januar 2020 10:54)

Tim osvaja titulu
(123, 31. januar 2020 10:47)

Navijamo za Zvereva pa kad pobedi Nola
(BB, 31. januar 2020 10:32)

Nece ti pomoci to sto prizeljkujes da tvoj ljubimac Nolo na prevaru osvoji AO!
(esi mi nola?, 31. januar 2020 10:11)

I 10 setova da bude, pobednik ovog meca je osvajac AO!
(esi mi nola?, 31. januar 2020 10:09)

Idemo Tim do pobede pa u finalu da pobedis foliranta Nola i da ga castis sa jednim krompirom.
(King Roger., 31. januar 2020 09:46)

Realno finale pre finala!
(scholes, 31. januar 2020 09:35)


Jedna ista osoba pise gomilu komentara, tesko je poverovati da ozbiljan sajt kao sto je b92 ovo dozvoljava...
(Sveta, 31. januar 2020 11:48)

Ludilo mozga, sta reći

jovan

pre 4 godine

Svako ko misli da je Thiem lakši protivnik od Nadala ili Federera, grdno se vara. Thiem je ubedljivo najbolji igrač iz njegove polovine žreba i trenutno igra bolji tenis i od Nadala i od Wawrinke i od Medvedeva. Djokovic će morati da bude na apsolutnih 100% u nedelju ukoliko hoće pehar. Predstoji mu definitivno najteži meč na ovom turniru.

Thiem ili Tim?

pre 4 godine

Neću da vam kvarim slavlje, ali bih vas zamolio da budete malo oprezniji. U poslednjih godinu dana Đoković, Federer i Nadal su pretrpeli 7 poraza u 9 mečeva od njega, a u 5 mečeva za dve poslednje godine Tim ima 4:1. Ovo uopšte nije podatak da bi se mirno spavalo.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Djokovic je favorit. Vise mu odgovara podloga i u boljoj formi je nego u Londonu. Uz to, ima dan vise za odmor i znatno manje je proveo na terenu, ceo jedan mec prakticno.
Da ne pominjemo kako je AO "njegov" GS.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Računati tvrdu podlogu(beton) i upoređivati je sa šljakom je isto kao hokej na travi i mali fudbal u dvorani...Đoković je na tvrdoj podlozi terminator!Biće teško ali osvaja Nole #17

Mare

pre 4 godine

Čudi me da Novak ima 13 asova više od Tima. Tim ima mnogo jači servis plus je odigrao 4 seta više od Novaka. To dosta govori koliko je Nole popravio servu. I to će da bude mnogo bitno u nedelju.

Ratko

pre 4 godine

Nezgodan je Tim, isti je udarač kao Wavrinka. Kada krene da pogađa razornim udarcima teško ga je zaustaviti. Novaku će biti teško ovakvi igrači mu ne odgovaraju ali ne sumnjam u njegove sposobnosti da ga obuzda.

Jole

pre 4 godine

Ja mislim da se ipak ovde Nole vise pita. Prvo mnogo je iskusniji, 26 GS finala, ¹Timu trece. Drugo, ovo je njegova kuca, u finalu u Australiji 7/7. Trece, ipak je odmoreniji, kako fizicki tako i psihicki. Cetvrto, veoma bitno, Noletu je ovo veoma vazan mec. Novi GS, povratak na prvo mesto liste i rekordna 8. titula u Australiji. Znaci bice MOTIVISAN! Kad je motivisan, Nole skoro ne gresi. Bice veoma veoma tezak mec, ali verujem u Noleta. Spektakl u najavi.

Sinki

pre 4 godine

Ovo je Novakova kuca,kao sto je Nadalu Rolan Garos...Odje samo moze cudo da se desi a da Novak ne pobjedi...Naravno sve je moguce u sportu i tenisu,ali ako Novak bude pravi,ne bi trebalo biti problema.Kod Tima se vec sada vidi da je dosta istrosen...On je tip igraca koji ake ne ide sve kako treba,brzo klone i pocinje da nerezonski izbaca loptice u aut,ali ako mu ide i ima prednost u mecu,onda ga je bas,bas tesko dobiti.Zato Novak treba od pocetka da ga stisne i da mu ne dozvoli da napravi prednost.

budimo realni

pre 4 godine

Koliko smo srecni sto imamo ovog Novaka, pa to je neopisivo. Gadim se kad procitam da neko kritikuje ovakvog pozitivca i motivatora. Srecno Nole.

Rafa30

pre 4 godine

Totalno nebitno..

Svi koji prate tenis moraju znati da je na Roland Garrosu Thiem imao veliku srecu, jer svi znamo da Novaku manje pdgovara igrati po ogromnom vjetru..
Da nije bilo tog vjetra i okuje, Nole bi dobio..
Inace vjetar odgovara vise onima koji igraju s dosta spina i rotacije, a jedan od tih je Thiem..
A sto se tice Mastersa u Londonu..
Taj turnir je totalno nebitan za Noleta, igraci su ionako vec istroseni na kraju sezone i Masters vise nema nekakav poseban znacaj..
To svi znaju samo nitko ne zeli priznati..
U nedjelju cete vidjeti sto zmaci kad sw igra na najvecoj pozornici u svijetu tenisa, a to je finale Slama..
Ne postoji veca pozornica od te..

Ja sam se cak i potrudio mali uvod napraviti, ali zapravo on je totalno bespotreban, jer svatko imalo potkovan teniskim znanjem zna da Thiem moze uzeti eventualno jedan set u nedjeljnom finalu..
To je to..
Ako se mene pita, rekao bih
64 64 62 za Noleta..
Dva neizvjesna seta s dosta poena u gemovima i onda 3.set psihicki pad Thiema..
Nole No 17

veliki strumf

pre 4 godine

Tim ima veće šanse. Definitivno sazreo mentalno, ozbiljno testiran, ne čini mi se da je umoran. Đoković nije odigrao ni jedan teški meč, tako da će morati tek u finalu da se susretne sa igrom na najvišem nivou. Pored toga Tim ga je pobedio dva poslednja puta,
(milwood, 31. januar 2020 14:27). Tebi meč protiv Federera nije meč na najvišem nivou??? Može li se zamisliti visi nivo od meča sa Federerom i to na turniru koji je 6 puta osvojio??? Ispada da je tezi kec protiv Rafe koji samo jednom osvojio Melburn.

JPR24

pre 4 godine

Treba ipak uporediti uporedjivo. Ok RG, Tim je šljakaš, ko malo prati to zna. Novak nije pravi šljakaš, i to avi znamo. Masters, Novak je bio daleko od njegovih mogucnosti. E sad, Tim je dosta napredovao i na tvrdoj podlozi, to pokazuje i njegov plasman u finale AO, pobeda nad Rafom, ali istovremeno igrače protiv sedmostrukog osvajača AO, Novaka, koji igra odlično, koji ima dan više odmora, i koji je igrao daleko više finala na tvrdoj podlozi pogotovo... No kako god, biće interesantno, navijam naravno za Novaka, i da bude dobrog i odličnog tenisa !

Wiesbaden

pre 4 godine

Ne razumem Srbe koji ne vole Novaka !!! Kakav god da je, nas je, pravi Srbin koji uvek istice odakle je i predstavlja svoju zemlju na najbolji nacin !!!Koliko mizeran zivot treba da imas da prozivas nekog ko je uspeo u zivotu? Ajmo Noleeee !!!!

mladen70

pre 4 godine

Potpisujem, lagano Nole dobija. Kada je zdrav, mislim da niko nema šanse protiv njega. Pa Nadal prošle godine bio u top formi, a finale bilo igra mačke i miša... Napred Nole, do pobede!!!

varburg limuzina

pre 4 godine

Tim je jak na svim udarcima pogotovo na ovom AO-u. On i njegov tim su odradili domaci za 10. Medjutim Novak ima tu igru i ne sumnjam u njegove kvalitete. Ono cega se ja pribojavam je to sto je Tim tip igraca upravo kakav su Nadal i Novak. Vredan, pozrtvovan, tehnicki veoma dobar, izdrljiv ali pre svega je psihicki veoma veoma jak. I to ce odluciti. Ko bolje otvori mec i ko uspe da zadrzi fokus sto duze, bice pobednik.
Nadam se da je Nole psihicki spreman i da nece lomiti rekete. Trebace mu svi zivci koje ima da bi pobedio Tima.
Pa neka mu je sa srecom.
Novi Sad se nada 17. GS-u.

5>4

pre 4 godine

Tim je na terenu do finala proveo 18 sati i oko 22 minuta, Đoković 12 sati i oko 41 minut - što je razlika od oko 5 sati i 40 minuta "u korist" Novaka. Ipak, ne očekujem da će Tim delovati umorno u nedelju, naprotiv!

daka pg

pre 4 godine

Djokovic na AO i Djokovic na nekom drugom turniru nisu isti igraci..kao sto Nadal na RG nije isti Nadal na nekom drugom turniru..tako da bi Tim bio favorit na bilo kom drugom turniru u nedelju ali ne i na ovom..bice tezak mec ali Tim uzima najvise jedan set a Novak osvaja 17 GS..see you in Sunday..zivjeli

MK

pre 4 godine

Thiem udara loptu dosta ravno i snažno. Ima dobru odbranu i bez mnogo neiznuđenih grešaka.

Novak mora da uspostavi autoritet udaranjem lopta blizu servis linije od prvog seta kao prošle godine protiv Nadala. Pozdrav iz Melbourna.

Vojvoda Bački

pre 4 godine

Treba uzeti u obzir činjenicu i da je od poslednjih 5 duela Novak izašao kao pobednik samo jednom i to rezultatom 7:6 7:6. Iskreno mi se čini da bi bilo mnogo bolje po Novaka da je prošao Zverev, jer gledajući upravo poslednje međusobne duele, prikazanoj igri i formi, pa čak bi se usudio da kažem i motivu, Tim je u blagoj prednosti kad se tako sagleda. Naravno, Nole je šampion, nikada nije poražen u finalima AO, te juri razne rekorde. Ostaje nam da se nadamo da Đoka čuva upravo najbolju igru za finale! Moja prognoza 3-1!

Bolje

pre 4 godine

Da ali taj prošlogodišnji meč je bio na RG u kakvim uslovima. Da je sve bilo ok pitanje je kako bi se završilo. E sad finale AO, teren dobro poznat Novaku, totalno fit ulazi u finale, spreman da igra i 5 sati ako je potrebno. A da li je Tim spreman da igra toliko pitanje je. Jer meč se neće završiti u 3 seta.

mladen70

pre 4 godine

Potpisujem, lagano Nole dobija. Kada je zdrav, mislim da niko nema šanse protiv njega. Pa Nadal prošle godine bio u top formi, a finale bilo igra mačke i miša... Napred Nole, do pobede!!!
(mladen70, 31. januar 2020 14:49)

Alo bre, Nadal više odgovara Đokoviću nego Tim!!
(Smuleco, 31. januar 2020 17:48)

Slažem se, ali važno je da se kladionice ne slažu = 1,26 na Novaka. A oni druže retko, retko greše... Neće ni ovaj put, videćeš.

Ljiljana Rudić-Dimić

pre 4 godine

тако је, статистика тако каже... али све остало не каже. Новак ће подићи трофеј!

zex

pre 4 godine

Ovde ce glava odraditi posao. Novak je vec osvajao Tim nije nikada. Ako Novak udje odlucno pobedice ako udje van ritma izgubice. Tim je dosadan stize sve, igra dva metra iza oanovne linije, prosto te tera na grešku. Novak ima svoju sansu, nadam se da ce spremiti dobro. Postoje sitnice koje su vazne. Vazno je ne zuriti, bitno je dobiti prvi set a bilo bi dobro da Nole servira prvi. U sustini Novak je najbolji i ako on podbaci izgubice.

zzbz

pre 4 godine

Bice ovo tezak mec za Novaka. Tim kad mu krene vraca sve, kao zid je. Istina, igra toplo hladno, ali u trenucima kad se lomi neprikosnoven je, ladan kao spricer. Sve to je i Novak, kao i ono da ima svoje uspone i padove, ali ima sto Tim nema, ima neverovatne meceve i titule na ovom turiniru iza sebe. Sedam titula, on je na tom terenu kralj, i kada odigra na svom nivou nijedan teniser, pa ni Tim nije do kolena. To je dokazao nebrojano puta.
Bice pakleno tesko, ali verujemo u 8 titulu.

Nebojša

pre 4 godine

Novak je šareno igrao završnicu prošle sezone osvojio Tokio pa kilavo odigrao Šangaj pa osvojio Pariz pa onda kilavo odigrao u londonu dok je roland garos na šljaci ovo nije Šljaka a i tamo je bilo gusto tako da za mene nema dileme on ovde ima 7 od 7 tako da očekujem pobedu moja prognoza Novak u četiri seta.

Znalac

pre 4 godine

ne favorizujmo Tima na mecu RG 2019.
Novak je tada gledao napred tj.prema mecu finala sa Nadalom, te je igrao sa pola snage cuvajuci se. Kako ih je kisa ometala dva dana, na kraju je shvatio da nema svrhe dalje nogornjavati se sa klincem te je batalio, jer ne bi bio ravnopravan Nadalu.
U nedelju ce biti druga situacija. Nole je apsolutni favorit!

Aco

pre 4 godine

Tacno je da je Tim dobijao Novaka prosle godine u Madridu i RG na sljaci, i na zavrsnom mastersu na betonu. Ali poraz na RG je bio u 5 setova u vetrovitim uslovima, na zavrsnom mastersu u 3 seta, s tim sto je Nole u odlucujucem tie break-u imao 4:1 i izgubio. Dakle, za dlaku je mec mogao da ode na drugu stranu. Sada, u Australiji je Novak kao Nadal na RG, neprikosnoven. Da bi Tim dobio Novaka u nedelju, morace da odigra mec karijere, a da Novak ne bude na nivou. Cisto sumnjam. Novak dobija u 4 seta.

miodrag

pre 4 godine

Na "papiru" je Novak dobio tezeg protivnika , ali ja mislim da je u sustini bolje da igra sa Timom, jer ce ga od samog starta meca shvatiiti ozbiljno I bice maksimalno koncentrisan i bez opustanja, bar se nadam. Sa Zverevim bi moglo da bude gore jer ga Novak mozda ne bi previse ozbiljno shvatio , a ovaj moze tada da bude vrlo nezgodan i ako je taj dan ustao na pravu nogu moglo bi svasta da se desi. Tim je jaci igrac I to se lepo videlo u mecu sa Zverevim, ali on je predvidljiv kao sto su Nadal I mladajani Rodoljub, vrlo jak igrac ali za Novaka je njegova igra jasna i bez iznenadjenja. U svakom slucaju Novak ima lepu sansu da opet bude tamo gde mu je mesto posle AO- №1

veliki strumf

pre 4 godine

Jedno je Rolan Garos, gde Tim ima šanse i protiv Nadala i gde je igrao 2 GS finala jer je sljakas. Sasvim drugo će biti pleksikjusn u Melburnu, večernji uslovi koji savršeno odgovaraju Novaku. Tim je jedva dobio Rafu koga Novak čisti na betonu, teško je dobio i Zvereva a Novak je od Zvereva bar 2 koplja iznad! Tim je prvi put uopšte došao do pulufinala na betonu, odmah i do finala, ali njegove šanse orotiv sedmostrukog šampiona su ipak minimalne. Tim nije bolji igrač od Mareja, niti ima bolju defanzivu, a Novak je Mareja pregazio u 4 finala na AO! Po svim parametrima Novak dobija finale. Tim može uzeti maksimalno jedan set. I po kladionici: kvota na Noleta je 1.25, na Tima 4.

Smuleco

pre 4 godine

Potpisujem, lagano Nole dobija. Kada je zdrav, mislim da niko nema šanse protiv njega. Pa Nadal prošle godine bio u top formi, a finale bilo igra mačke i miša... Napred Nole, do pobede!!!
(mladen70, 31. januar 2020 14:49)

Alo bre, Nadal više odgovara Đokoviću nego Tim!!

ZeZ

pre 4 godine

Ovo je super finale. Novak ako izgubi , ispada iz ritma osvajanja GS i trke sa Rafom i Rogerom , Tim ako veže treći poraz u finalu , postaje luzer i GS ostaje san. Sigurno da će i jedan i drugi dati sve od sebe.

sidgeronimo012@gmail.com

pre 4 godine

Volim Novaka iz sveg srca. Ali sam iskreno malo zabrinut zbog ovog Tima. Momak je skroz zasluzio finale i nece ga lako prepustiti.

skvik

pre 4 godine

Jako tesko finale. Svi smo prizeljkivali Zvereva. Timov forhend je u stilu Vavrinke i Mareja i svi znamo da tu Novak puca.
Jedina pozitivna stvar je da Tim ne drzi dobro duge razmene koje Novak voli i apsoultno se uvek namesta na forhend.

Ako Novak izadje gladan i neispavan, lose mu se pise. Ako izadje kao pred Federera, ima nade.

Micko

pre 4 godine

Finale pre finala
(djokica, 31. januar 2020 11:31)

Sad ce Nolo ni kriv ni duzan da ima dva dan odmora vise od drugog finaliste...
(delboj, 31. januar 2020 11:28)

3 puta ga je spašavala kiša na Roland Garrosu ali ovo je zatvoren teren, nema kiše...
(jovan, 31. januar 2020 11:20)

ajmo svajcarski sine , gazi ne platisu poreza
(cirih-bazel-zeneva, 31. januar 2020 11:10)

Najjaci komentar.
(King Roger., 31. januar 2020 11:16)

Realno finale pre finala!
(scholes, 31. januar 2020 09:35)

Ziveli svi narodi koji POSTUJU,NAVIJAJU I VOLE Nol-a :D
(code47, 31. januar 2020 10:54)

Tim osvaja titulu
(123, 31. januar 2020 10:47)

Navijamo za Zvereva pa kad pobedi Nola
(BB, 31. januar 2020 10:32)

Nece ti pomoci to sto prizeljkujes da tvoj ljubimac Nolo na prevaru osvoji AO!
(esi mi nola?, 31. januar 2020 10:11)

I 10 setova da bude, pobednik ovog meca je osvajac AO!
(esi mi nola?, 31. januar 2020 10:09)

Idemo Tim do pobede pa u finalu da pobedis foliranta Nola i da ga castis sa jednim krompirom.
(King Roger., 31. januar 2020 09:46)

Realno finale pre finala!
(scholes, 31. januar 2020 09:35)


Jedna ista osoba pise gomilu komentara, tesko je poverovati da ozbiljan sajt kao sto je b92 ovo dozvoljava...
(Sveta, 31. januar 2020 11:48)

Ludilo mozga, sta reći

King Roger.

pre 4 godine

Nece ni sada dobro proci. Tim ce ga obrukati, bice 3:1 lagano za mocnog Austrijanca. Srpina guraju sudije koje je potplatio njegov otac srdjo, ali u finalu to nece vredeti jer zna se nemacki/austrijski pobednicki mentalitet! Idemo Dominik, blok 70 i Parndorf cekaju prvu titulu !
(Ufo, 31. januar 2020 14:41)

Tako je nemacki mentalite je to.Kao i Kralj Federer samo je ostario ali zato je tu Tim.

Tuan

pre 4 godine

Odjednom ce sad oni koji su navijali za licemerstinu Federera da navijaju za Tima, kako ce Novak da vas trpa jos 6,7 godina niste svesni

South Park

pre 4 godine

Kvota Tim 3.75 naspram 1.26 Đoković.
Ko misli da ce Tim da pobedi neka tu svoju pamet unovči.Ipak steucnjaci analiziraju situaciju i iz ovoga Novak ima trostruko vecu sansu za pobedu i sto ce nadam se i biti.A tek ulog je veliki,17 slem plus prvo mesto do Wimbldona uz srednju igru jer slabo sta brani Novak.

Bolje

pre 4 godine

Da ali taj prošlogodišnji meč je bio na RG u kakvim uslovima. Da je sve bilo ok pitanje je kako bi se završilo. E sad finale AO, teren dobro poznat Novaku, totalno fit ulazi u finale, spreman da igra i 5 sati ako je potrebno. A da li je Tim spreman da igra toliko pitanje je. Jer meč se neće završiti u 3 seta.

karlito

pre 4 godine

ako neko moze na AO da dobije Djokovica to je Tim,i to sam pricao jos pre pocetka turnira...
Nadam se da se to nece desiti i da ce od nedelje biti 17 titula

No1e

pre 4 godine

Svi znamo kakvi su uslovi bili na RG, a na zavrsnom mastersu Novak je bio nezainteresovan, mozete misliti kako je igrao kada ga je i Federer pobedio 2-0 u Londonu, a Novak ga ovde pocistio lagano sa 3-0

Neko iz mase

pre 4 godine

Nadao sam se ovoj situaciji, istroseni Tim na Novaka, bas zbog provedenog vremena na terenu, koja mora doci na naplatu, Tim je proveo tacno 5 sati I 46 minuta na terenu vise od Novaka, znaci imate gresku, redakcijo!

Tata

pre 4 godine

Novak jeste favorit, ali i Tim ima svoje šanse. Danas je igrao sa rezervom i dosta stegnuto u pojedinim momentima, ali u finalu očekujem super agresivnog Dominika, onakvog kakav je bio protiv Nadala kolo prije i Đokovića na završnom Mastersu. Nadam se dobrom i neizvjesnom finalu, pa neka pobijedi bolji.

Zoran M.

pre 4 godine

Nije apsolutni favorit...nikako...bice jako otvoreno i nimalo lako. Mnogo je Tim napredovao a i fizicki je dorastao.Naravno Nole ima to iskustvo i tu je mozda njegova prednost.Ni u kom slucaju nesme cekati Timovu gresku .Ofanziva ce se isplatiti...za koga...? Idemo Noleeeeee

Che

pre 4 godine

Medvedev, Tim, Wawrinka, ovo su tri igrača trenutno koje ni Novak nije želeo na svom putu ka trofeju. Sreća pa nije pre finala morao ni sa jednim da se susretne,to bi bio pravi ispit na kom je stvarno Novak nivou. Svi ovi sa kojima je igrao su bili lakši treninzi za Novaka, uključujući i rovitog Federera! Finale je, iskustvo na strani Novaka, favorit je,ali ne toliko veliki da je sa druge strane kojim slučajem Zverev!

Boris Banović

pre 4 godine

Kao i u svakom finalu, sve je otvoreno. Ako obojica odigraju najbolje što mogu u ovom trenutku, Đoković pobeđuje ! Ako Tim uspe da nametne napadačku igru, a Novak se prepusti defanzivi, Tim pobeđuje !

Posmatrač

pre 4 godine

Tim je nezgodan Novak mnogi su u startu govori li da je on samo još jedan u nizu sa kojim će Srbin lako izlazit na kraju. No' odoljeva Dominik dobio ga u MC po 2x RG tj završnom a Novak njega na tvrdim podlogama najviše na šljaci RIM i RG. Praktično egal su njihovi dueli. Ne boji se Dominik nijednog od vodeće trojke. Prednost svakako za njega.

milwood

pre 4 godine

Tim ima veće šanse. Definitivno sazreo mentalno, ozbiljno testiran, ne čini mi se da je umoran. Đoković nije odigrao ni jedan teški meč, tako da će morati tek u finalu da se susretne sa igrom na najvišem nivou. Pored toga Tim ga je pobedio dva poslednja puta,

Dragan

pre 4 godine

Ovaj mec Djokovic dobija na iskustvo iako Tim odavno nije mlad.Mozda ce Tim na kraju imati bolji medjusobni skor sa Djokovicem ali tesko da ce osvojiti vise od 5 slemova u karijeri.

Robert

pre 4 godine

Da se prisetimo nekih top komentara, za vreme Završnog turnira u Londonu - kao najsvežiji Novakov poraz od Tima. Zbog dužine komentara, izvlačiću samo kraće.

Nakon izvlčenja grupa, neki od top komentara:
- "Posle dosta vremena,više nego korektan žreb za Djokovica",
- "Bolju grupu ne bi ni Novak odabrao".

Nakon prvog kola i pobede nad Beretinijem: "tako znaci izgleda smena generacije", "Da ga ne ureknem, ali Novak opet djeluje kao onaj sa početka godine".

Istovremeno, nakon što je Tim pobedio Federera u prvom kolu: - - "Federer je ispao. Beretinija ce i dobiti, ali protiv Djokovica ako uzme vise od 7 gemova, ostavljam se tenisa" (nisam pratio da li još uvek komentariše, ali je svakako taj komentator naišao na ogromnu podršku),  
- "Feda je osakatio onaj poraz u finalu Vimbldona. Totalno je nesiguran u ključnim trenucima. Novak mu je uništio samopouzdanje"

Drugo kolo, poraz Novaka od Tima:
- "Veliki sam fan Đokovića, ali igra najružniji tenis generalno, samo se brani i brani i brani i brani. Dal ce nekada i nekog da napadne?"  
- "Toliko pogrešnih odluka, toliko amaterski. Timu svaka čast, ali Đoković je isključivi krivac"

Novakov poraz od Federera:
- "Ovo je sramota koliko je Đoković nezainteresovan da igra,nemam drugi komentar",
- "Novak igra kao da ga je neko vezao lancima, doveo na teren i rekao mu moraš da igraš"

Dakle, čekivala se dominacija, viđena dobra forma, završilo se katastrofalno. I opet se ismeva baš taj isti Tim i omalovažavaju mu se ranije pobede.

objektivno

pre 4 godine

Nazalost, Nole ovo gubi i to sa 3:0. Tim je neverovatan igrac i pun samopouzdanja od ovih teskih meceva. Djokovic igra mlako na ovom AO i Tim mu se uvukao pod kozu kao Wawrinka. Ocekujem da Tim bude Stanimal u nedelju i da pobedi u 3 gusta seta, eventualno mozda izgubi prvi. Nole nema igru za njega, igrace pasivno kao i protiv Stena.

alan ford

pre 4 godine

ko se seca Novakovih protivnika do finala osim meca protiv povredjenog Federera? Tim je proveo 6 sati vise na terenu....cemu panika. Novakovi zrebovi na GS postaju smesni.

Ufo

pre 4 godine

Nece ni sada dobro proci. Tim ce ga obrukati, bice 3:1 lagano za mocnog Austrijanca. Srpina guraju sudije koje je potplatio njegov otac srdjo, ali u finalu to nece vredeti jer zna se nemacki/austrijski pobednicki mentalitet! Idemo Dominik, blok 70 i Parndorf cekaju prvu titulu !

StevaKrojac

pre 4 godine

Najbolji meč ove godine je Tim vs Nadal...Tim sa ovakvom igrom bi pregazio i Noleta e sada se postavlja pitanje umora...imao je tri duga meča a posebno je bio iscrpljujući protiv Nadala... zato su šanse možda malo na strani Djokovića...

ValterNBG

pre 4 godine

Po meni,prvi set dobija Nole(jedan break),drugi Tim(tie break),treci Tim(jedan break),cetvrti Nole(2 brejka) I peti Nole (1 brejk).Videcemo.

kako da ne

pre 4 godine

Izgleda da su Timu prosle godine na RG bili drugaciji uslovi za igru od Novakovih? Sad se bez stida i srama likuje zbog Timovog umora, i veceg broja sati na terenu, kad je obrnuto, to je zavera protiv Novaka? Uostalom, kad je toliko nadmocan, sta ce Novaku pomoc tezih loptica, protivnikovog umora i sl.?

Aca

pre 4 godine

Sa žaljenjem mogu samo da konstatujem, onako realno...Tim. Zašto?
Iz prostog razloga što je svaki igrač do sada bio u vrhu ili niže, u igri sa Novakom, davao preko svog maximuma i uglavnom im se isplatilo. Metafizika.

NoleFan

pre 4 godine

Bice teško svakako, al sve mečeve koje su igrali na GS su bili na RG. Nadam se Novakovoj pobedi, a i svakako je zasluzeno i u slucaju pobede Thiema.

Džo

pre 4 godine

Svi stručnjaci, analitičari i 90-95% ljudi koji prate tenis: Federer najbolji teniser ikada!
Đokovićevi fanovi: Federer najbolji ikad? Ali u međusobnim duelima...

Тениски радозналац

pre 4 godine

Занимљива запажања уз "SofaScore" квоте за победу:
Thiem D.
Када су коефицијенти 4.00 очекиване шансе за победу су 25%, али овај тим побеђује у 85% утакмица са овим коефицијентом.

Djokovic N.
Када су коефицијенти 1.25 очекиване шансе за победу су 80%, али овај тим побеђује у 69% утакмица са овим коефицијентом.

Је ли то Тим у великој предности?

Dr dre

pre 4 godine

Da l je moguce da ljudi pravdaju poraz Novaka na Rg jer je bilo vetra.A sad je sve ok je l da.Pa tim je 6 sati bio duze na terenu,morao je da pobedi 5 nosilaca i ima dan odmora manje.

King Roger.

pre 4 godine

Nece ni sada dobro proci. Tim ce ga obrukati, bice 3:1 lagano za mocnog Austrijanca. Srpina guraju sudije koje je potplatio njegov otac srdjo, ali u finalu to nece vredeti jer zna se nemacki/austrijski pobednicki mentalitet! Idemo Dominik, blok 70 i Parndorf cekaju prvu titulu !
(Ufo, 31. januar 2020 14:41)

Tako je nemacki mentalite je to.Kao i Kralj Federer samo je ostario ali zato je tu Tim.

kako da ne

pre 4 godine

Izgleda da su Timu prosle godine na RG bili drugaciji uslovi za igru od Novakovih? Sad se bez stida i srama likuje zbog Timovog umora, i veceg broja sati na terenu, kad je obrnuto, to je zavera protiv Novaka? Uostalom, kad je toliko nadmocan, sta ce Novaku pomoc tezih loptica, protivnikovog umora i sl.?

ValterNBG

pre 4 godine

Po meni,prvi set dobija Nole(jedan break),drugi Tim(tie break),treci Tim(jedan break),cetvrti Nole(2 brejka) I peti Nole (1 brejk).Videcemo.

Ufo

pre 4 godine

Nece ni sada dobro proci. Tim ce ga obrukati, bice 3:1 lagano za mocnog Austrijanca. Srpina guraju sudije koje je potplatio njegov otac srdjo, ali u finalu to nece vredeti jer zna se nemacki/austrijski pobednicki mentalitet! Idemo Dominik, blok 70 i Parndorf cekaju prvu titulu !

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Računati tvrdu podlogu(beton) i upoređivati je sa šljakom je isto kao hokej na travi i mali fudbal u dvorani...Đoković je na tvrdoj podlozi terminator!Biće teško ali osvaja Nole #17

StevaKrojac

pre 4 godine

Najbolji meč ove godine je Tim vs Nadal...Tim sa ovakvom igrom bi pregazio i Noleta e sada se postavlja pitanje umora...imao je tri duga meča a posebno je bio iscrpljujući protiv Nadala... zato su šanse možda malo na strani Djokovića...

objektivno

pre 4 godine

Nazalost, Nole ovo gubi i to sa 3:0. Tim je neverovatan igrac i pun samopouzdanja od ovih teskih meceva. Djokovic igra mlako na ovom AO i Tim mu se uvukao pod kozu kao Wawrinka. Ocekujem da Tim bude Stanimal u nedelju i da pobedi u 3 gusta seta, eventualno mozda izgubi prvi. Nole nema igru za njega, igrace pasivno kao i protiv Stena.

alan ford

pre 4 godine

ko se seca Novakovih protivnika do finala osim meca protiv povredjenog Federera? Tim je proveo 6 sati vise na terenu....cemu panika. Novakovi zrebovi na GS postaju smesni.

milwood

pre 4 godine

Tim ima veće šanse. Definitivno sazreo mentalno, ozbiljno testiran, ne čini mi se da je umoran. Đoković nije odigrao ni jedan teški meč, tako da će morati tek u finalu da se susretne sa igrom na najvišem nivou. Pored toga Tim ga je pobedio dva poslednja puta,

Aca

pre 4 godine

Sa žaljenjem mogu samo da konstatujem, onako realno...Tim. Zašto?
Iz prostog razloga što je svaki igrač do sada bio u vrhu ili niže, u igri sa Novakom, davao preko svog maximuma i uglavnom im se isplatilo. Metafizika.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Djokovic je favorit. Vise mu odgovara podloga i u boljoj formi je nego u Londonu. Uz to, ima dan vise za odmor i znatno manje je proveo na terenu, ceo jedan mec prakticno.
Da ne pominjemo kako je AO "njegov" GS.

veliki strumf

pre 4 godine

Tim ima veće šanse. Definitivno sazreo mentalno, ozbiljno testiran, ne čini mi se da je umoran. Đoković nije odigrao ni jedan teški meč, tako da će morati tek u finalu da se susretne sa igrom na najvišem nivou. Pored toga Tim ga je pobedio dva poslednja puta,
(milwood, 31. januar 2020 14:27). Tebi meč protiv Federera nije meč na najvišem nivou??? Može li se zamisliti visi nivo od meča sa Federerom i to na turniru koji je 6 puta osvojio??? Ispada da je tezi kec protiv Rafe koji samo jednom osvojio Melburn.

Robert

pre 4 godine

Da se prisetimo nekih top komentara, za vreme Završnog turnira u Londonu - kao najsvežiji Novakov poraz od Tima. Zbog dužine komentara, izvlačiću samo kraće.

Nakon izvlčenja grupa, neki od top komentara:
- "Posle dosta vremena,više nego korektan žreb za Djokovica",
- "Bolju grupu ne bi ni Novak odabrao".

Nakon prvog kola i pobede nad Beretinijem: "tako znaci izgleda smena generacije", "Da ga ne ureknem, ali Novak opet djeluje kao onaj sa početka godine".

Istovremeno, nakon što je Tim pobedio Federera u prvom kolu: - - "Federer je ispao. Beretinija ce i dobiti, ali protiv Djokovica ako uzme vise od 7 gemova, ostavljam se tenisa" (nisam pratio da li još uvek komentariše, ali je svakako taj komentator naišao na ogromnu podršku),  
- "Feda je osakatio onaj poraz u finalu Vimbldona. Totalno je nesiguran u ključnim trenucima. Novak mu je uništio samopouzdanje"

Drugo kolo, poraz Novaka od Tima:
- "Veliki sam fan Đokovića, ali igra najružniji tenis generalno, samo se brani i brani i brani i brani. Dal ce nekada i nekog da napadne?"  
- "Toliko pogrešnih odluka, toliko amaterski. Timu svaka čast, ali Đoković je isključivi krivac"

Novakov poraz od Federera:
- "Ovo je sramota koliko je Đoković nezainteresovan da igra,nemam drugi komentar",
- "Novak igra kao da ga je neko vezao lancima, doveo na teren i rekao mu moraš da igraš"

Dakle, čekivala se dominacija, viđena dobra forma, završilo se katastrofalno. I opet se ismeva baš taj isti Tim i omalovažavaju mu se ranije pobede.

Džo

pre 4 godine

Svi stručnjaci, analitičari i 90-95% ljudi koji prate tenis: Federer najbolji teniser ikada!
Đokovićevi fanovi: Federer najbolji ikad? Ali u međusobnim duelima...

Smuleco

pre 4 godine

Potpisujem, lagano Nole dobija. Kada je zdrav, mislim da niko nema šanse protiv njega. Pa Nadal prošle godine bio u top formi, a finale bilo igra mačke i miša... Napred Nole, do pobede!!!
(mladen70, 31. januar 2020 14:49)

Alo bre, Nadal više odgovara Đokoviću nego Tim!!

Znalac

pre 4 godine

ne favorizujmo Tima na mecu RG 2019.
Novak je tada gledao napred tj.prema mecu finala sa Nadalom, te je igrao sa pola snage cuvajuci se. Kako ih je kisa ometala dva dana, na kraju je shvatio da nema svrhe dalje nogornjavati se sa klincem te je batalio, jer ne bi bio ravnopravan Nadalu.
U nedelju ce biti druga situacija. Nole je apsolutni favorit!

Dr dre

pre 4 godine

Da l je moguce da ljudi pravdaju poraz Novaka na Rg jer je bilo vetra.A sad je sve ok je l da.Pa tim je 6 sati bio duze na terenu,morao je da pobedi 5 nosilaca i ima dan odmora manje.

budimo realni

pre 4 godine

Koliko smo srecni sto imamo ovog Novaka, pa to je neopisivo. Gadim se kad procitam da neko kritikuje ovakvog pozitivca i motivatora. Srecno Nole.

mladen70

pre 4 godine

Potpisujem, lagano Nole dobija. Kada je zdrav, mislim da niko nema šanse protiv njega. Pa Nadal prošle godine bio u top formi, a finale bilo igra mačke i miša... Napred Nole, do pobede!!!

Тениски радозналац

pre 4 godine

Занимљива запажања уз "SofaScore" квоте за победу:
Thiem D.
Када су коефицијенти 4.00 очекиване шансе за победу су 25%, али овај тим побеђује у 85% утакмица са овим коефицијентом.

Djokovic N.
Када су коефицијенти 1.25 очекиване шансе за победу су 80%, али овај тим побеђује у 69% утакмица са овим коефицијентом.

Је ли то Тим у великој предности?

mladen70

pre 4 godine

Potpisujem, lagano Nole dobija. Kada je zdrav, mislim da niko nema šanse protiv njega. Pa Nadal prošle godine bio u top formi, a finale bilo igra mačke i miša... Napred Nole, do pobede!!!
(mladen70, 31. januar 2020 14:49)

Alo bre, Nadal više odgovara Đokoviću nego Tim!!
(Smuleco, 31. januar 2020 17:48)

Slažem se, ali važno je da se kladionice ne slažu = 1,26 na Novaka. A oni druže retko, retko greše... Neće ni ovaj put, videćeš.

daka pg

pre 4 godine

Djokovic na AO i Djokovic na nekom drugom turniru nisu isti igraci..kao sto Nadal na RG nije isti Nadal na nekom drugom turniru..tako da bi Tim bio favorit na bilo kom drugom turniru u nedelju ali ne i na ovom..bice tezak mec ali Tim uzima najvise jedan set a Novak osvaja 17 GS..see you in Sunday..zivjeli

Tuan

pre 4 godine

Odjednom ce sad oni koji su navijali za licemerstinu Federera da navijaju za Tima, kako ce Novak da vas trpa jos 6,7 godina niste svesni

zex

pre 4 godine

Ovde ce glava odraditi posao. Novak je vec osvajao Tim nije nikada. Ako Novak udje odlucno pobedice ako udje van ritma izgubice. Tim je dosadan stize sve, igra dva metra iza oanovne linije, prosto te tera na grešku. Novak ima svoju sansu, nadam se da ce spremiti dobro. Postoje sitnice koje su vazne. Vazno je ne zuriti, bitno je dobiti prvi set a bilo bi dobro da Nole servira prvi. U sustini Novak je najbolji i ako on podbaci izgubice.

Jole

pre 4 godine

Ja mislim da se ipak ovde Nole vise pita. Prvo mnogo je iskusniji, 26 GS finala, ¹Timu trece. Drugo, ovo je njegova kuca, u finalu u Australiji 7/7. Trece, ipak je odmoreniji, kako fizicki tako i psihicki. Cetvrto, veoma bitno, Noletu je ovo veoma vazan mec. Novi GS, povratak na prvo mesto liste i rekordna 8. titula u Australiji. Znaci bice MOTIVISAN! Kad je motivisan, Nole skoro ne gresi. Bice veoma veoma tezak mec, ali verujem u Noleta. Spektakl u najavi.

Wiesbaden

pre 4 godine

Ne razumem Srbe koji ne vole Novaka !!! Kakav god da je, nas je, pravi Srbin koji uvek istice odakle je i predstavlja svoju zemlju na najbolji nacin !!!Koliko mizeran zivot treba da imas da prozivas nekog ko je uspeo u zivotu? Ajmo Noleeee !!!!

Sinki

pre 4 godine

Ovo je Novakova kuca,kao sto je Nadalu Rolan Garos...Odje samo moze cudo da se desi a da Novak ne pobjedi...Naravno sve je moguce u sportu i tenisu,ali ako Novak bude pravi,ne bi trebalo biti problema.Kod Tima se vec sada vidi da je dosta istrosen...On je tip igraca koji ake ne ide sve kako treba,brzo klone i pocinje da nerezonski izbaca loptice u aut,ali ako mu ide i ima prednost u mecu,onda ga je bas,bas tesko dobiti.Zato Novak treba od pocetka da ga stisne i da mu ne dozvoli da napravi prednost.

veliki strumf

pre 4 godine

Jedno je Rolan Garos, gde Tim ima šanse i protiv Nadala i gde je igrao 2 GS finala jer je sljakas. Sasvim drugo će biti pleksikjusn u Melburnu, večernji uslovi koji savršeno odgovaraju Novaku. Tim je jedva dobio Rafu koga Novak čisti na betonu, teško je dobio i Zvereva a Novak je od Zvereva bar 2 koplja iznad! Tim je prvi put uopšte došao do pulufinala na betonu, odmah i do finala, ali njegove šanse orotiv sedmostrukog šampiona su ipak minimalne. Tim nije bolji igrač od Mareja, niti ima bolju defanzivu, a Novak je Mareja pregazio u 4 finala na AO! Po svim parametrima Novak dobija finale. Tim može uzeti maksimalno jedan set. I po kladionici: kvota na Noleta je 1.25, na Tima 4.

Rafa30

pre 4 godine

Totalno nebitno..

Svi koji prate tenis moraju znati da je na Roland Garrosu Thiem imao veliku srecu, jer svi znamo da Novaku manje pdgovara igrati po ogromnom vjetru..
Da nije bilo tog vjetra i okuje, Nole bi dobio..
Inace vjetar odgovara vise onima koji igraju s dosta spina i rotacije, a jedan od tih je Thiem..
A sto se tice Mastersa u Londonu..
Taj turnir je totalno nebitan za Noleta, igraci su ionako vec istroseni na kraju sezone i Masters vise nema nekakav poseban znacaj..
To svi znaju samo nitko ne zeli priznati..
U nedjelju cete vidjeti sto zmaci kad sw igra na najvecoj pozornici u svijetu tenisa, a to je finale Slama..
Ne postoji veca pozornica od te..

Ja sam se cak i potrudio mali uvod napraviti, ali zapravo on je totalno bespotreban, jer svatko imalo potkovan teniskim znanjem zna da Thiem moze uzeti eventualno jedan set u nedjeljnom finalu..
To je to..
Ako se mene pita, rekao bih
64 64 62 za Noleta..
Dva neizvjesna seta s dosta poena u gemovima i onda 3.set psihicki pad Thiema..
Nole No 17

South Park

pre 4 godine

Kvota Tim 3.75 naspram 1.26 Đoković.
Ko misli da ce Tim da pobedi neka tu svoju pamet unovči.Ipak steucnjaci analiziraju situaciju i iz ovoga Novak ima trostruko vecu sansu za pobedu i sto ce nadam se i biti.A tek ulog je veliki,17 slem plus prvo mesto do Wimbldona uz srednju igru jer slabo sta brani Novak.

Dragan

pre 4 godine

Ovaj mec Djokovic dobija na iskustvo iako Tim odavno nije mlad.Mozda ce Tim na kraju imati bolji medjusobni skor sa Djokovicem ali tesko da ce osvojiti vise od 5 slemova u karijeri.

No1e

pre 4 godine

Svi znamo kakvi su uslovi bili na RG, a na zavrsnom mastersu Novak je bio nezainteresovan, mozete misliti kako je igrao kada ga je i Federer pobedio 2-0 u Londonu, a Novak ga ovde pocistio lagano sa 3-0

Nebojša

pre 4 godine

Novak je šareno igrao završnicu prošle sezone osvojio Tokio pa kilavo odigrao Šangaj pa osvojio Pariz pa onda kilavo odigrao u londonu dok je roland garos na šljaci ovo nije Šljaka a i tamo je bilo gusto tako da za mene nema dileme on ovde ima 7 od 7 tako da očekujem pobedu moja prognoza Novak u četiri seta.

miodrag

pre 4 godine

Na "papiru" je Novak dobio tezeg protivnika , ali ja mislim da je u sustini bolje da igra sa Timom, jer ce ga od samog starta meca shvatiiti ozbiljno I bice maksimalno koncentrisan i bez opustanja, bar se nadam. Sa Zverevim bi moglo da bude gore jer ga Novak mozda ne bi previse ozbiljno shvatio , a ovaj moze tada da bude vrlo nezgodan i ako je taj dan ustao na pravu nogu moglo bi svasta da se desi. Tim je jaci igrac I to se lepo videlo u mecu sa Zverevim, ali on je predvidljiv kao sto su Nadal I mladajani Rodoljub, vrlo jak igrac ali za Novaka je njegova igra jasna i bez iznenadjenja. U svakom slucaju Novak ima lepu sansu da opet bude tamo gde mu je mesto posle AO- №1

Bolje

pre 4 godine

Da ali taj prošlogodišnji meč je bio na RG u kakvim uslovima. Da je sve bilo ok pitanje je kako bi se završilo. E sad finale AO, teren dobro poznat Novaku, totalno fit ulazi u finale, spreman da igra i 5 sati ako je potrebno. A da li je Tim spreman da igra toliko pitanje je. Jer meč se neće završiti u 3 seta.

jovan

pre 4 godine

Svako ko misli da je Thiem lakši protivnik od Nadala ili Federera, grdno se vara. Thiem je ubedljivo najbolji igrač iz njegove polovine žreba i trenutno igra bolji tenis i od Nadala i od Wawrinke i od Medvedeva. Djokovic će morati da bude na apsolutnih 100% u nedelju ukoliko hoće pehar. Predstoji mu definitivno najteži meč na ovom turniru.

Ljiljana Rudić-Dimić

pre 4 godine

тако је, статистика тако каже... али све остало не каже. Новак ће подићи трофеј!

Micko

pre 4 godine

Finale pre finala
(djokica, 31. januar 2020 11:31)

Sad ce Nolo ni kriv ni duzan da ima dva dan odmora vise od drugog finaliste...
(delboj, 31. januar 2020 11:28)

3 puta ga je spašavala kiša na Roland Garrosu ali ovo je zatvoren teren, nema kiše...
(jovan, 31. januar 2020 11:20)

ajmo svajcarski sine , gazi ne platisu poreza
(cirih-bazel-zeneva, 31. januar 2020 11:10)

Najjaci komentar.
(King Roger., 31. januar 2020 11:16)

Realno finale pre finala!
(scholes, 31. januar 2020 09:35)

Ziveli svi narodi koji POSTUJU,NAVIJAJU I VOLE Nol-a :D
(code47, 31. januar 2020 10:54)

Tim osvaja titulu
(123, 31. januar 2020 10:47)

Navijamo za Zvereva pa kad pobedi Nola
(BB, 31. januar 2020 10:32)

Nece ti pomoci to sto prizeljkujes da tvoj ljubimac Nolo na prevaru osvoji AO!
(esi mi nola?, 31. januar 2020 10:11)

I 10 setova da bude, pobednik ovog meca je osvajac AO!
(esi mi nola?, 31. januar 2020 10:09)

Idemo Tim do pobede pa u finalu da pobedis foliranta Nola i da ga castis sa jednim krompirom.
(King Roger., 31. januar 2020 09:46)

Realno finale pre finala!
(scholes, 31. januar 2020 09:35)


Jedna ista osoba pise gomilu komentara, tesko je poverovati da ozbiljan sajt kao sto je b92 ovo dozvoljava...
(Sveta, 31. januar 2020 11:48)

Ludilo mozga, sta reći

Vojvoda Bački

pre 4 godine

Treba uzeti u obzir činjenicu i da je od poslednjih 5 duela Novak izašao kao pobednik samo jednom i to rezultatom 7:6 7:6. Iskreno mi se čini da bi bilo mnogo bolje po Novaka da je prošao Zverev, jer gledajući upravo poslednje međusobne duele, prikazanoj igri i formi, pa čak bi se usudio da kažem i motivu, Tim je u blagoj prednosti kad se tako sagleda. Naravno, Nole je šampion, nikada nije poražen u finalima AO, te juri razne rekorde. Ostaje nam da se nadamo da Đoka čuva upravo najbolju igru za finale! Moja prognoza 3-1!

ZeZ

pre 4 godine

Ovo je super finale. Novak ako izgubi , ispada iz ritma osvajanja GS i trke sa Rafom i Rogerom , Tim ako veže treći poraz u finalu , postaje luzer i GS ostaje san. Sigurno da će i jedan i drugi dati sve od sebe.

Mare

pre 4 godine

Čudi me da Novak ima 13 asova više od Tima. Tim ima mnogo jači servis plus je odigrao 4 seta više od Novaka. To dosta govori koliko je Nole popravio servu. I to će da bude mnogo bitno u nedelju.

Posmatrač

pre 4 godine

Tim je nezgodan Novak mnogi su u startu govori li da je on samo još jedan u nizu sa kojim će Srbin lako izlazit na kraju. No' odoljeva Dominik dobio ga u MC po 2x RG tj završnom a Novak njega na tvrdim podlogama najviše na šljaci RIM i RG. Praktično egal su njihovi dueli. Ne boji se Dominik nijednog od vodeće trojke. Prednost svakako za njega.

zzbz

pre 4 godine

Bice ovo tezak mec za Novaka. Tim kad mu krene vraca sve, kao zid je. Istina, igra toplo hladno, ali u trenucima kad se lomi neprikosnoven je, ladan kao spricer. Sve to je i Novak, kao i ono da ima svoje uspone i padove, ali ima sto Tim nema, ima neverovatne meceve i titule na ovom turiniru iza sebe. Sedam titula, on je na tom terenu kralj, i kada odigra na svom nivou nijedan teniser, pa ni Tim nije do kolena. To je dokazao nebrojano puta.
Bice pakleno tesko, ali verujemo u 8 titulu.

MK

pre 4 godine

Thiem udara loptu dosta ravno i snažno. Ima dobru odbranu i bez mnogo neiznuđenih grešaka.

Novak mora da uspostavi autoritet udaranjem lopta blizu servis linije od prvog seta kao prošle godine protiv Nadala. Pozdrav iz Melbourna.

Thiem ili Tim?

pre 4 godine

Neću da vam kvarim slavlje, ali bih vas zamolio da budete malo oprezniji. U poslednjih godinu dana Đoković, Federer i Nadal su pretrpeli 7 poraza u 9 mečeva od njega, a u 5 mečeva za dve poslednje godine Tim ima 4:1. Ovo uopšte nije podatak da bi se mirno spavalo.

karlito

pre 4 godine

ako neko moze na AO da dobije Djokovica to je Tim,i to sam pricao jos pre pocetka turnira...
Nadam se da se to nece desiti i da ce od nedelje biti 17 titula

Bolje

pre 4 godine

Da ali taj prošlogodišnji meč je bio na RG u kakvim uslovima. Da je sve bilo ok pitanje je kako bi se završilo. E sad finale AO, teren dobro poznat Novaku, totalno fit ulazi u finale, spreman da igra i 5 sati ako je potrebno. A da li je Tim spreman da igra toliko pitanje je. Jer meč se neće završiti u 3 seta.

Zoran M.

pre 4 godine

Nije apsolutni favorit...nikako...bice jako otvoreno i nimalo lako. Mnogo je Tim napredovao a i fizicki je dorastao.Naravno Nole ima to iskustvo i tu je mozda njegova prednost.Ni u kom slucaju nesme cekati Timovu gresku .Ofanziva ce se isplatiti...za koga...? Idemo Noleeeeee

Neko iz mase

pre 4 godine

Nadao sam se ovoj situaciji, istroseni Tim na Novaka, bas zbog provedenog vremena na terenu, koja mora doci na naplatu, Tim je proveo tacno 5 sati I 46 minuta na terenu vise od Novaka, znaci imate gresku, redakcijo!

NoleFan

pre 4 godine

Bice teško svakako, al sve mečeve koje su igrali na GS su bili na RG. Nadam se Novakovoj pobedi, a i svakako je zasluzeno i u slucaju pobede Thiema.

Ratko

pre 4 godine

Nezgodan je Tim, isti je udarač kao Wavrinka. Kada krene da pogađa razornim udarcima teško ga je zaustaviti. Novaku će biti teško ovakvi igrači mu ne odgovaraju ali ne sumnjam u njegove sposobnosti da ga obuzda.

Aco

pre 4 godine

Tacno je da je Tim dobijao Novaka prosle godine u Madridu i RG na sljaci, i na zavrsnom mastersu na betonu. Ali poraz na RG je bio u 5 setova u vetrovitim uslovima, na zavrsnom mastersu u 3 seta, s tim sto je Nole u odlucujucem tie break-u imao 4:1 i izgubio. Dakle, za dlaku je mec mogao da ode na drugu stranu. Sada, u Australiji je Novak kao Nadal na RG, neprikosnoven. Da bi Tim dobio Novaka u nedelju, morace da odigra mec karijere, a da Novak ne bude na nivou. Cisto sumnjam. Novak dobija u 4 seta.

varburg limuzina

pre 4 godine

Tim je jak na svim udarcima pogotovo na ovom AO-u. On i njegov tim su odradili domaci za 10. Medjutim Novak ima tu igru i ne sumnjam u njegove kvalitete. Ono cega se ja pribojavam je to sto je Tim tip igraca upravo kakav su Nadal i Novak. Vredan, pozrtvovan, tehnicki veoma dobar, izdrljiv ali pre svega je psihicki veoma veoma jak. I to ce odluciti. Ko bolje otvori mec i ko uspe da zadrzi fokus sto duze, bice pobednik.
Nadam se da je Nole psihicki spreman i da nece lomiti rekete. Trebace mu svi zivci koje ima da bi pobedio Tima.
Pa neka mu je sa srecom.
Novi Sad se nada 17. GS-u.

5>4

pre 4 godine

Tim je na terenu do finala proveo 18 sati i oko 22 minuta, Đoković 12 sati i oko 41 minut - što je razlika od oko 5 sati i 40 minuta "u korist" Novaka. Ipak, ne očekujem da će Tim delovati umorno u nedelju, naprotiv!

sidgeronimo012@gmail.com

pre 4 godine

Volim Novaka iz sveg srca. Ali sam iskreno malo zabrinut zbog ovog Tima. Momak je skroz zasluzio finale i nece ga lako prepustiti.

Che

pre 4 godine

Medvedev, Tim, Wawrinka, ovo su tri igrača trenutno koje ni Novak nije želeo na svom putu ka trofeju. Sreća pa nije pre finala morao ni sa jednim da se susretne,to bi bio pravi ispit na kom je stvarno Novak nivou. Svi ovi sa kojima je igrao su bili lakši treninzi za Novaka, uključujući i rovitog Federera! Finale je, iskustvo na strani Novaka, favorit je,ali ne toliko veliki da je sa druge strane kojim slučajem Zverev!

Tata

pre 4 godine

Novak jeste favorit, ali i Tim ima svoje šanse. Danas je igrao sa rezervom i dosta stegnuto u pojedinim momentima, ali u finalu očekujem super agresivnog Dominika, onakvog kakav je bio protiv Nadala kolo prije i Đokovića na završnom Mastersu. Nadam se dobrom i neizvjesnom finalu, pa neka pobijedi bolji.

JPR24

pre 4 godine

Treba ipak uporediti uporedjivo. Ok RG, Tim je šljakaš, ko malo prati to zna. Novak nije pravi šljakaš, i to avi znamo. Masters, Novak je bio daleko od njegovih mogucnosti. E sad, Tim je dosta napredovao i na tvrdoj podlozi, to pokazuje i njegov plasman u finale AO, pobeda nad Rafom, ali istovremeno igrače protiv sedmostrukog osvajača AO, Novaka, koji igra odlično, koji ima dan više odmora, i koji je igrao daleko više finala na tvrdoj podlozi pogotovo... No kako god, biće interesantno, navijam naravno za Novaka, i da bude dobrog i odličnog tenisa !

Boris Banović

pre 4 godine

Kao i u svakom finalu, sve je otvoreno. Ako obojica odigraju najbolje što mogu u ovom trenutku, Đoković pobeđuje ! Ako Tim uspe da nametne napadačku igru, a Novak se prepusti defanzivi, Tim pobeđuje !

skvik

pre 4 godine

Jako tesko finale. Svi smo prizeljkivali Zvereva. Timov forhend je u stilu Vavrinke i Mareja i svi znamo da tu Novak puca.
Jedina pozitivna stvar je da Tim ne drzi dobro duge razmene koje Novak voli i apsoultno se uvek namesta na forhend.

Ako Novak izadje gladan i neispavan, lose mu se pise. Ako izadje kao pred Federera, ima nade.