Tenis 61

Utorak, 28.01.2020.

14:04

"Ne dominiram protiv Rodžera, ali imao sam mnogo uspeha protiv njega"

Novak Đoković prokomentarisao je sa medijima svoj 37. plasman u polufinale na Grend slem turnirima.

"Ne dominiram protiv Rodžera, ali imao sam mnogo uspeha protiv njega" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

Milan_PT

pre 4 godine

@Mikii, znam da Ti je jasno, te da se samo praviš blesav (sa urođenom lakoćom), ali pravila AO su skoro oduvek takva kakva su. Organizatori nisu pre nedelju dana uveli takvo pravilo, pa da neko ima pravo da se žali na diskriminaciju. Istini za volju, neki organizatori mesec-dva ranije kontaktiraju Rožijea da bi videli kakva podloga mu više odgovara, ali to je neka druga priča. Sve u svemu, nek se RF potrudi da bude bolje plasiran od protivnika, pa će imati i lakši žreb i "bolje uslove".
Pri tom tvrdiš, a u naknadnom postu objašnjavaš kako je Novak povlašćen, a Federer žrtva, a oni su juče igrali svoje mečeve skoro u isto vreme, a sutra će igrati polufinalni meč u isto vreme. Jedina "žrtva" može da bude drugi polufinalista (verovatno Nadal), koji će svoj polufinalni meč igrati u petak. Dakle, obožavani Rožije, ako uspe da dobije Đokovića sutra, neće biti "žrtva debilizma" već povlašćeni u odnosu na Nadala. Dakle, "žrtva debilizma" nije Rodžer, već Nadal, koji kao prvi nosilac ima nešto gori tajming u odnosu na trećeg.
A ovo bezrazložno plakanje pre meča da je RF "žrtva debilizma", a Novak neopravdano povlašćen, pri čemu su obojica sve dosadašnje mečeve igrali uvek istih dana, meni miriše na spremanje objašnjenja za još jedan ubedljiv poraz...

insajder

pre 4 godine

Komentarima koje piše Mikii postaje žrtva sopstvenog debilizma.
(Djido, 29. januar 2020 07:02)

Tačno. Mikii je pobrkao lončiće. Da je rekao da je Nadal u gorem položaju u odnosu na Novaka i Rodžera (ili bilo kog iz donjeg dela kostura, koji sve svoje mečeve igraju dan ranije od igrača iz gornjeg dela kostura) niko mu ništa ne bi rekao. Ali pritom on se žali na Rodžera kao "žrtvu debilizma", a Novaka kao neopravdano povlašćenog, a oni sve mečeve igraju istog dana!!!
Ipak, treba ga shvatiti. Približava se "dan dranja Rodžera" i psihoza je sve veća, a tad ni lekovi na pomažu.

mlekadžija

pre 4 godine

Разбиће га наш мили Рожије јел тако Јумко??? Најбољи икада јел тако Мики?

Mikii

pre 4 godine

@Mikii: Objasni kako je Federer "žrtva tog debilizma" a Djoković "direktno povlašćen", i "sa ogromnom prednošću u polufinalu" (tvoje reči, a ne moje), kad Federer ima duži odmor izmedju četvrtfinala i polufinala od Djokovića?

Evo svi čekamo.

Mikii

pre 4 godine

Ako si mu rekao. A i ti bi mogao da me se pridružiš jer vam mozak služi samo da popuni šupljinu izmedju 2 uveta.
(Smeh, 28. januar 2020 18:27)

Tvoj mozak ocigledno nije bio dovoljan ni pravopis maternjeg jezika da savlada. Humor ti je na nivou zemljoradnicke zadruge, cak i Kursadzije bi ti pozavidele na tolikoj inteligenciji. Smeh. Zaista.

Mikii

pre 4 godine

Čekaj malo. Federer je "žrtva tog debilizma" a Djoković "direktno povlašćen", i "sa ogromnom prednošću u polufinalu", iako igraju jedan protiv drugog? Iako imaju isti odmor između četvrtfinala i polufinala (u stvari čak Federer ima malo duži odmor jer je igrao četvrtfinale malo ranije), i potpuno isti odmor između polufinala i finala (ko god da pobedi)? 

Da ne ostanem duzan ni za ovaj, kad sam vec onaj drugi deo pojasnjavao. Decko, ukljuci mozak. Poenta je u tome da je americki sistem na USO daleko bolji, po kojem bi Federer sada imao dva dana na raspolaganju za odmor, i mogao bi da pruzi daleko jaci otpor u petak. To je uradjeno upravo zbog toga da bi organizatori izjednacili sanse polufinalista i sa druge strane zreba jer bi sva cetvorica igrali istoga dana, a ne bi dolazili u situaciju da, Djokovic, Federer, potpuno nebitno, ima dan odmora vise pred finale. To u startu nije fer. O ovome pisem godinama, i nema nikakve veze sa Djokovicem, vec sa vama koji sada iskusno cutite i uzivate, a na vest o Federeru i igranju u vecernjem terminu pisete 200 komentara. Dakle, licemerje do panja. Ako ti ni sad nije jasno, onda idi pecaj.

Рајко Четник

pre 4 godine

Новак поручује Рођи на рекет ми дођи!
Биће ово јубиларни 50.окршај сем ако Рођа пре меча поново не обуче џемпер.
Напред Ноле за 17.

Smeh

pre 4 godine

Da je pravde u ovoj zemlji, za ovaj komentar bi zavrsio iza resetaka. Dok god je takvih kao sto si ti, koji bez ikakvog razloga sem klasicne zlobe i pakosti sire mrznju medju ljudima, imacemo samo skupu kajganu. S vama bih se obracunavao po kratkom postupku, jer vi ste kancer ovoga drustva i drzave.
(Mikii, 28. januar 2020 17:48)

Ako si mu rekao. A i ti bi mogao da me se pridružiš jer vam mozak služi samo da popuni šupljinu izmedju 2 uveta.

bmiles

pre 4 godine

Iskreno,na svu zalost ovih sto se obrusavaju svojim ljigavim jezikom prema Novaku,reci cu jedno:teze je pobediti dvojicu 40 najboljih (Svarcman 14.,Raonic 32.,) na ATP listi (ona usput nikad ne laze),nego nekog na 47. i 100. mestu iste!Uz to imati djavolsku srecu u oba meca sa njima! Nas Novak izdominirao je te svoje susrete!Zelim da se Federer oseca bolje u tom polufinalu(ocigledno imao je problema sa preponama protiv Amera) ali sve ukazuje da odigra svoj najbolji tenis ima minimalne sanse da pobedi Novaka.Videcemo sta ce biti a ja sam svim srcem uz Novaka pa da najbolji odigraju jos jedno finale za pamcenje.Ajmo Nooooleeeee!

kako da ne

pre 4 godine

Pa dobro, jeste li vi normalni da pustate komentare ovog Termodinamicara? Nije samo jadno i odvratno, vec i kaznjivo, uzmite se u pamet!

Milutin

pre 4 godine

Zasto je AO uvek bio najgori grend slem, izmedju ostalog, najbolje pokazuje njihova dugogodisnja nesposobnost pri organizaciji odigravanja polufinalnih meceva, a koja direktno favorizuje polufinaliste iz dela zreba koji su igrali prvog dana. U ovom slucaju, i Federer je delom zrtva tog debilizma. Tacno, sam je kriv sto je igrao 4 sata protiv Milmana, pa 3 i po protiv jednog Sandgrena, ali umesto da se to resi kao na USO, da sada svi polufinalisti igraju u petak, pa da se na taj nacin izjednace sanse svih ucesnika kako polufinala, tako i finala, imamo situaciju u kojoj ce, igrom slucaja, Djokovic biti direktno povlascen, sa ogromnom prednoscu u polufinalu, i narocito finalu, jer ce gotovo 72 sata odmora pred samo finale imati ogroman uticaj. A botovi, naravno, cute i trljaju ruke. Da je situacija obrnuta, 97% komentara bi bilo olicenje kukanja. Obraz djon.
(Mikii, 28. januar 2020 16:04)

Čekaj malo. Federer je "žrtva tog debilizma" a Djoković "direktno povlašćen", i "sa ogromnom prednošću u polufinalu", iako igraju jedan protiv drugog? Iako imaju isti odmor između četvrtfinala i polufinala (u stvari čak Federer ima malo duži odmor jer je igrao četvrtfinale malo ranije), i potpuno isti odmor između polufinala i finala (ko god da pobedi)?

"Da je situacija obrnuta"? Kako da bude obrnuta? Da igra Federer protiv Djokovića umesto Djoković protiv Federera?

Zemljo otvori se. Koliko treba da budeš zaslepljen mržnjom pa da napišeš neku ovakvu glupost. Stvarno obraz djon.

Termodinamicar

pre 4 godine

Palilula ceka 21..
Svi smo za Rodzera
(Krki, 28. januar 2020 15:45)

Vasljivi ljubitelju muskog debelog creva docekaces samo polni organ od tvog dragoga. Ali i to je nesto...

Djorkaef

pre 4 godine

Djokovic - Federer 26-23

14-6 za Djokovica u finalima svih turnira

10-6 za Djokovica na GS ukupno

4-1 za Djokovica u finalima GS

3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu zavrsnog mastersa

3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu Vimbldona

Nije sto je nas ali nije normalan koliko dominira

Davor

pre 4 godine

Pitam se zasto replicirate ovoj budali sto na svaku vest pod 10 razlicitih imena pise da ceka 21. gs, ljudi iskulirajte indijanca vidite da je puko skroz

misko ajkula

pre 4 godine

Ufo, svaka cast, ovo je najjaci komentar koji sam ikada procitao. Pokazuje svu pamet naseg naroda. pokusao sam da kazem sebi da se salis ali ne pomaze. Zemljo otvori se hahahahahahaha

Mikii

pre 4 godine

Prelepo je videti kako srpska Lgbt populacija ceka 21. GS, dok normalni cekaju 17. GS. Treba postovati razlike...
(Termodinamicar, 28. januar 2020 17:19)

Da je pravde u ovoj zemlji, za ovaj komentar bi zavrsio iza resetaka. Dok god je takvih kao sto si ti, koji bez ikakvog razloga sem klasicne zlobe i pakosti sire mrznju medju ljudima, imacemo samo skupu kajganu. S vama bih se obracunavao po kratkom postupku, jer vi ste kancer ovoga drustva i drzave.

Veljoni

pre 4 godine

Prelepo je videti kako srpska Lgbt populacija ceka 21. GS, dok normalni cekaju 17. GS. Treba postovati razlike...(Termodinamicar, 28. januar 2020 17:19)Da je pravde u ovoj zemlji, za ovaj komentar bi zavrsio iza resetaka. Dok god je takvih kao sto si ti, koji bez ikakvog razloga sem klasicne zlobe i pakosti sire mrznju medju ljudima, imacemo samo skupu kajganu. S vama bih se obracunavao po kratkom postupku, jer vi ste kancer ovoga drustva i drzave.
(Mikii, 28. januar 2020 17:48)
Hahahahaha vidi ga Miki sto ga nervira istina!:)) budi ponosan na to sto jesi, niko te ne osudjuje, samo nemoj na Novaku da izbacujes svoje frustracije!

fil

pre 4 godine

Ja ocekujem da Roger uooste ne izadje na crtu Novaku. I on sam zna da u tom mecu nema gotovo nikakvih sansi. S druge strane nisam siguran kako bi Roger podneo jos jedan poraz od Novaka na Slemu.

Djenka

pre 4 godine

Onako objektivno-veoma su male sanse da se ovo zavrsi drugacije osim pobedom Novaka. Forma zna u ovakvim mecevima da bude varljiva kategorija ali Novak deluje zaista dobro, cvrsto, nadam se da ce da nastavi sa svojim obicajem da formu tempira za samu zavrsnicu. Sa druge strane Rodzer ne deluje zategnuto, bio dva puta pred porazom, ajd Milmana da oprostimo, ali Sandgren nije nivo koji bi Rodzera priterao u cosak. Mec se igra u cetvrtak sto ostavlja mogucnost za odmor do finala tako da Djokovic moze, u slucaju da zapne, da igra "do sutra" sto mu daje mogucnost da bude opusteniji tako da je i tu u prednosti. Opet, Rodzer je veliki sampion i ne treba ga otpisati, Novak da udje maksimalno fokusiran i da ne spusta gas i finale je tu.

Steva Signal

pre 4 godine

Само једна информација.Задњи пут кад је на АО Федерер добио Новака је била 2007!!! Након тога су се следећа три пута састајали и то сваки пут у полуфиналу,2008,2011 и 2016,а мислим да за резултате тих мечева треба питати овог самозваног Кинг Џемпера.

Mikii

pre 4 godine

Zasto je AO uvek bio najgori grend slem, izmedju ostalog, najbolje pokazuje njihova dugogodisnja nesposobnost pri organizaciji odigravanja polufinalnih meceva, a koja direktno favorizuje polufinaliste iz dela zreba koji su igrali prvog dana. U ovom slucaju, i Federer je delom zrtva tog debilizma. Tacno, sam je kriv sto je igrao 4 sata protiv Milmana, pa 3 i po protiv jednog Sandgrena, ali umesto da se to resi kao na USO, da sada svi polufinalisti igraju u petak, pa da se na taj nacin izjednace sanse svih ucesnika kako polufinala, tako i finala, imamo situaciju u kojoj ce, igrom slucaja, Djokovic biti direktno povlascen, sa ogromnom prednoscu u polufinalu, i narocito finalu, jer ce gotovo 72 sata odmora pred samo finale imati ogroman uticaj. A botovi, naravno, cute i trljaju ruke. Da je situacija obrnuta, 97% komentara bi bilo olicenje kukanja. Obraz djon.

UniBiH

pre 4 godine

Federer ima sansu samo u slucaju da ga servis odlicno posluzi, ako bude igrao kao protiv Milmana i Sandgrina sansa mu je slaba. Samopouzdanje im je na maksimumu, Novaku zbog laganih pobjeda, Federeru zbog meceva koje je maltene gubio, a pobjedio je. Prednost je svakako na Novakovoj strani, Federer vjerovatno ne bi ni izasao na teren rovit i umoran da je u pitanju neki manje bitan turnir ili neki drugi protivnik, ide na sve ili nista, nema sta da izgubi (posle proslogodisnjeg W svaki ishod manje boli). Kako god, sjajan mec nas ocekuje ako ga bude.

Ironicni Che

pre 4 godine

Kako ga Nole pecka na finjaka: Igra odlično, tolike meč lopte spasio, pokazao i meni da je jedan od najvećih... pa, onda, za njegove godine - to je super, hahahhaah, a da druge strane ja serviram najbolje u karijeri, ovaj teren meni najviše odgovara i eto, pobeđujem ga redovno, ali nije baš lako, ono, namučim se, gore nego protiv Raonjića ili Nišikorija, tako da baš ga poštujem

kimiko

pre 4 godine

Ovako i treba razmišljati. Svaki meč je poseban izazov, a statistiku treba ostaviti za neke analize posle zavrsetka karijere. Zato Nole oprez na prvom mestu, jer je ipak Federer u pitanju i igraj svoju igru. Sve je Noke rekao tacno i nisu to uopšte fraze

Zlopamtilo

pre 4 godine

Kao danas se secam jednog intervjua koji je Rodzer dao pre dosta godina gde kaze (ziva istina):
'Tenis je pocetkom 2000-tih godina doziveo neverovatno veliki uspon (prim: pocetak njegove profesionalne karijere), ali onda su se, nazalost, pojavili 'trkaci' (prim: Rafa i nesto kasnije Nole).
Od tada ga ne postujem.
Da je poceo koju godinu kasnije, u vreme Rafe i Noleta ne bi se bas ovoliko naosvajao titula.

Čačak, čačak, šumadijski rokenrol...

pre 4 godine

@Zlopamtilo
Da sam nevaspitan rekao bih da si nas slagao, zato ću ti reći samo jedno: kad kažeš da je neko nešto rekao, onda bi trebalo da kažeš tačno, od reči do reči, šta je rekao, kada je rekao i gde je to rekao. Ovako, radiš propagandu, za svoju dušu, jer ako je i pomenuo "trkače", mada sumnjam da bi ih tako nazvao, i sam je odličan kao trkač, što si ti naveo Vamos Rafu i Novaka Srbina, jer on imena, kažeš, nije pominjao. Ne verujem da svako ko je normalan može teniseru da zameri što dobro trči.

Ufo

pre 4 godine

Imao si uspeha protiv Fekija jer su sudije pokrale sve meceve u tvoju korist. Sada toga nece biti, sudice posten sudija i najbolji ikada Roger ce pobediti 3:1. Blok 70 ceka 21. grend slem!

Cole

pre 4 godine

Rodja Novaka na GS turnirima nije
dobio od 2012. godine, mislim da
ga je poslednji put pobedio na RG-u
kada mu je prekinuo onaj fantastican
niz od 40 i neku pobedu i time ga
sprecio da obori Mekinroov rekord.
E to te je Rockane skupo kostalo
i onda neki kazu GOAT!!!

Zdenko Silic

pre 4 godine

I ako je Federer rival za respekt, ne sumnjam u pobedu Novaka. Jedino bitno je da odbrani titulu a šta će Nadal uraditi manje je bitno. U Indijan Velsu i Majamiju brani malo bodova, tamo će biti svakako velika prilika za povratak na prvo mesto ako se ovde to ne desi. Predstoji meč sa puno tenzija, napet i razoran za nerve nas starijih, ali 50 meč i pobeda u njemu će se zauvek pamtiti. Napred Novače, obraduj nas koji navijamo za tebe iskreno. Ovi što te ne vole, što navijaju protiv tebe a iz Srbije su, neka im je na čast ako je uopšte imaju. Neka on bude najbolji svih vremena, neka ima više GS od tebe, mi znamo ko je najbolji i ko je bolji između vas dvojice. 17 GS je tu nadohvat ruke.

Milosav

pre 4 godine

Novak kao i uvek uctiv sa puno postovanja prema protivniku, to je ono sto ga cini posebnim. Verujem da ce da pobedi Rodju za jos jedno veliko finale AO, verovatno sa Rafom.
Ajmo Nole, Vukovi sa Ontarija uvek uz tebe!

Milan_PT

pre 4 godine

Lepo i kulturno, kako je uobičajeno kod pristojnih tenisera. A u pravu je sa time da ne dominira nad Rodžerom, on ga samo redovno pobeđuje, a Rafa dominira. Rafa je do pre nekoliko godina imao 23:10 protiv Rodžera, to se zove dominacija. Novak ga samo pobeđuje u bitnim finalima i polufinalima...

Zlopamtilo

pre 4 godine

Kao danas se secam jednog intervjua koji je Rodzer dao pre dosta godina gde kaze (ziva istina):
'Tenis je pocetkom 2000-tih godina doziveo neverovatno veliki uspon (prim: pocetak njegove profesionalne karijere), ali onda su se, nazalost, pojavili 'trkaci' (prim: Rafa i nesto kasnije Nole).
Od tada ga ne postujem.
Da je poceo koju godinu kasnije, u vreme Rafe i Noleta ne bi se bas ovoliko naosvajao titula.

Ironicni Che

pre 4 godine

Kako ga Nole pecka na finjaka: Igra odlično, tolike meč lopte spasio, pokazao i meni da je jedan od najvećih... pa, onda, za njegove godine - to je super, hahahhaah, a da druge strane ja serviram najbolje u karijeri, ovaj teren meni najviše odgovara i eto, pobeđujem ga redovno, ali nije baš lako, ono, namučim se, gore nego protiv Raonjića ili Nišikorija, tako da baš ga poštujem

Milan_PT

pre 4 godine

Lepo i kulturno, kako je uobičajeno kod pristojnih tenisera. A u pravu je sa time da ne dominira nad Rodžerom, on ga samo redovno pobeđuje, a Rafa dominira. Rafa je do pre nekoliko godina imao 23:10 protiv Rodžera, to se zove dominacija. Novak ga samo pobeđuje u bitnim finalima i polufinalima...

Zdenko Silic

pre 4 godine

I ako je Federer rival za respekt, ne sumnjam u pobedu Novaka. Jedino bitno je da odbrani titulu a šta će Nadal uraditi manje je bitno. U Indijan Velsu i Majamiju brani malo bodova, tamo će biti svakako velika prilika za povratak na prvo mesto ako se ovde to ne desi. Predstoji meč sa puno tenzija, napet i razoran za nerve nas starijih, ali 50 meč i pobeda u njemu će se zauvek pamtiti. Napred Novače, obraduj nas koji navijamo za tebe iskreno. Ovi što te ne vole, što navijaju protiv tebe a iz Srbije su, neka im je na čast ako je uopšte imaju. Neka on bude najbolji svih vremena, neka ima više GS od tebe, mi znamo ko je najbolji i ko je bolji između vas dvojice. 17 GS je tu nadohvat ruke.

Milosav

pre 4 godine

Novak kao i uvek uctiv sa puno postovanja prema protivniku, to je ono sto ga cini posebnim. Verujem da ce da pobedi Rodju za jos jedno veliko finale AO, verovatno sa Rafom.
Ajmo Nole, Vukovi sa Ontarija uvek uz tebe!

Cole

pre 4 godine

Rodja Novaka na GS turnirima nije
dobio od 2012. godine, mislim da
ga je poslednji put pobedio na RG-u
kada mu je prekinuo onaj fantastican
niz od 40 i neku pobedu i time ga
sprecio da obori Mekinroov rekord.
E to te je Rockane skupo kostalo
i onda neki kazu GOAT!!!

Milutin

pre 4 godine

Zasto je AO uvek bio najgori grend slem, izmedju ostalog, najbolje pokazuje njihova dugogodisnja nesposobnost pri organizaciji odigravanja polufinalnih meceva, a koja direktno favorizuje polufinaliste iz dela zreba koji su igrali prvog dana. U ovom slucaju, i Federer je delom zrtva tog debilizma. Tacno, sam je kriv sto je igrao 4 sata protiv Milmana, pa 3 i po protiv jednog Sandgrena, ali umesto da se to resi kao na USO, da sada svi polufinalisti igraju u petak, pa da se na taj nacin izjednace sanse svih ucesnika kako polufinala, tako i finala, imamo situaciju u kojoj ce, igrom slucaja, Djokovic biti direktno povlascen, sa ogromnom prednoscu u polufinalu, i narocito finalu, jer ce gotovo 72 sata odmora pred samo finale imati ogroman uticaj. A botovi, naravno, cute i trljaju ruke. Da je situacija obrnuta, 97% komentara bi bilo olicenje kukanja. Obraz djon.
(Mikii, 28. januar 2020 16:04)

Čekaj malo. Federer je "žrtva tog debilizma" a Djoković "direktno povlašćen", i "sa ogromnom prednošću u polufinalu", iako igraju jedan protiv drugog? Iako imaju isti odmor između četvrtfinala i polufinala (u stvari čak Federer ima malo duži odmor jer je igrao četvrtfinale malo ranije), i potpuno isti odmor između polufinala i finala (ko god da pobedi)?

"Da je situacija obrnuta"? Kako da bude obrnuta? Da igra Federer protiv Djokovića umesto Djoković protiv Federera?

Zemljo otvori se. Koliko treba da budeš zaslepljen mržnjom pa da napišeš neku ovakvu glupost. Stvarno obraz djon.

kimiko

pre 4 godine

Ovako i treba razmišljati. Svaki meč je poseban izazov, a statistiku treba ostaviti za neke analize posle zavrsetka karijere. Zato Nole oprez na prvom mestu, jer je ipak Federer u pitanju i igraj svoju igru. Sve je Noke rekao tacno i nisu to uopšte fraze

Davor

pre 4 godine

Pitam se zasto replicirate ovoj budali sto na svaku vest pod 10 razlicitih imena pise da ceka 21. gs, ljudi iskulirajte indijanca vidite da je puko skroz

Djorkaef

pre 4 godine

Djokovic - Federer 26-23

14-6 za Djokovica u finalima svih turnira

10-6 za Djokovica na GS ukupno

4-1 za Djokovica u finalima GS

3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu zavrsnog mastersa

3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu Vimbldona

Nije sto je nas ali nije normalan koliko dominira

Рајко Четник

pre 4 godine

Новак поручује Рођи на рекет ми дођи!
Биће ово јубиларни 50.окршај сем ако Рођа пре меча поново не обуче џемпер.
Напред Ноле за 17.

Termodinamicar

pre 4 godine

Palilula ceka 21..
Svi smo za Rodzera
(Krki, 28. januar 2020 15:45)

Vasljivi ljubitelju muskog debelog creva docekaces samo polni organ od tvog dragoga. Ali i to je nesto...

Djenka

pre 4 godine

Onako objektivno-veoma su male sanse da se ovo zavrsi drugacije osim pobedom Novaka. Forma zna u ovakvim mecevima da bude varljiva kategorija ali Novak deluje zaista dobro, cvrsto, nadam se da ce da nastavi sa svojim obicajem da formu tempira za samu zavrsnicu. Sa druge strane Rodzer ne deluje zategnuto, bio dva puta pred porazom, ajd Milmana da oprostimo, ali Sandgren nije nivo koji bi Rodzera priterao u cosak. Mec se igra u cetvrtak sto ostavlja mogucnost za odmor do finala tako da Djokovic moze, u slucaju da zapne, da igra "do sutra" sto mu daje mogucnost da bude opusteniji tako da je i tu u prednosti. Opet, Rodzer je veliki sampion i ne treba ga otpisati, Novak da udje maksimalno fokusiran i da ne spusta gas i finale je tu.

fil

pre 4 godine

Ja ocekujem da Roger uooste ne izadje na crtu Novaku. I on sam zna da u tom mecu nema gotovo nikakvih sansi. S druge strane nisam siguran kako bi Roger podneo jos jedan poraz od Novaka na Slemu.

Smeh

pre 4 godine

Da je pravde u ovoj zemlji, za ovaj komentar bi zavrsio iza resetaka. Dok god je takvih kao sto si ti, koji bez ikakvog razloga sem klasicne zlobe i pakosti sire mrznju medju ljudima, imacemo samo skupu kajganu. S vama bih se obracunavao po kratkom postupku, jer vi ste kancer ovoga drustva i drzave.
(Mikii, 28. januar 2020 17:48)

Ako si mu rekao. A i ti bi mogao da me se pridružiš jer vam mozak služi samo da popuni šupljinu izmedju 2 uveta.

Steva Signal

pre 4 godine

Само једна информација.Задњи пут кад је на АО Федерер добио Новака је била 2007!!! Након тога су се следећа три пута састајали и то сваки пут у полуфиналу,2008,2011 и 2016,а мислим да за резултате тих мечева треба питати овог самозваног Кинг Џемпера.

Veljoni

pre 4 godine

Prelepo je videti kako srpska Lgbt populacija ceka 21. GS, dok normalni cekaju 17. GS. Treba postovati razlike...(Termodinamicar, 28. januar 2020 17:19)Da je pravde u ovoj zemlji, za ovaj komentar bi zavrsio iza resetaka. Dok god je takvih kao sto si ti, koji bez ikakvog razloga sem klasicne zlobe i pakosti sire mrznju medju ljudima, imacemo samo skupu kajganu. S vama bih se obracunavao po kratkom postupku, jer vi ste kancer ovoga drustva i drzave.
(Mikii, 28. januar 2020 17:48)
Hahahahaha vidi ga Miki sto ga nervira istina!:)) budi ponosan na to sto jesi, niko te ne osudjuje, samo nemoj na Novaku da izbacujes svoje frustracije!

Mikii

pre 4 godine

Prelepo je videti kako srpska Lgbt populacija ceka 21. GS, dok normalni cekaju 17. GS. Treba postovati razlike...
(Termodinamicar, 28. januar 2020 17:19)

Da je pravde u ovoj zemlji, za ovaj komentar bi zavrsio iza resetaka. Dok god je takvih kao sto si ti, koji bez ikakvog razloga sem klasicne zlobe i pakosti sire mrznju medju ljudima, imacemo samo skupu kajganu. S vama bih se obracunavao po kratkom postupku, jer vi ste kancer ovoga drustva i drzave.

UniBiH

pre 4 godine

Federer ima sansu samo u slucaju da ga servis odlicno posluzi, ako bude igrao kao protiv Milmana i Sandgrina sansa mu je slaba. Samopouzdanje im je na maksimumu, Novaku zbog laganih pobjeda, Federeru zbog meceva koje je maltene gubio, a pobjedio je. Prednost je svakako na Novakovoj strani, Federer vjerovatno ne bi ni izasao na teren rovit i umoran da je u pitanju neki manje bitan turnir ili neki drugi protivnik, ide na sve ili nista, nema sta da izgubi (posle proslogodisnjeg W svaki ishod manje boli). Kako god, sjajan mec nas ocekuje ako ga bude.

bmiles

pre 4 godine

Iskreno,na svu zalost ovih sto se obrusavaju svojim ljigavim jezikom prema Novaku,reci cu jedno:teze je pobediti dvojicu 40 najboljih (Svarcman 14.,Raonic 32.,) na ATP listi (ona usput nikad ne laze),nego nekog na 47. i 100. mestu iste!Uz to imati djavolsku srecu u oba meca sa njima! Nas Novak izdominirao je te svoje susrete!Zelim da se Federer oseca bolje u tom polufinalu(ocigledno imao je problema sa preponama protiv Amera) ali sve ukazuje da odigra svoj najbolji tenis ima minimalne sanse da pobedi Novaka.Videcemo sta ce biti a ja sam svim srcem uz Novaka pa da najbolji odigraju jos jedno finale za pamcenje.Ajmo Nooooleeeee!

Ufo

pre 4 godine

Imao si uspeha protiv Fekija jer su sudije pokrale sve meceve u tvoju korist. Sada toga nece biti, sudice posten sudija i najbolji ikada Roger ce pobediti 3:1. Blok 70 ceka 21. grend slem!

Čačak, čačak, šumadijski rokenrol...

pre 4 godine

@Zlopamtilo
Da sam nevaspitan rekao bih da si nas slagao, zato ću ti reći samo jedno: kad kažeš da je neko nešto rekao, onda bi trebalo da kažeš tačno, od reči do reči, šta je rekao, kada je rekao i gde je to rekao. Ovako, radiš propagandu, za svoju dušu, jer ako je i pomenuo "trkače", mada sumnjam da bi ih tako nazvao, i sam je odličan kao trkač, što si ti naveo Vamos Rafu i Novaka Srbina, jer on imena, kažeš, nije pominjao. Ne verujem da svako ko je normalan može teniseru da zameri što dobro trči.

Mikii

pre 4 godine

@Mikii: Objasni kako je Federer "žrtva tog debilizma" a Djoković "direktno povlašćen", i "sa ogromnom prednošću u polufinalu" (tvoje reči, a ne moje), kad Federer ima duži odmor izmedju četvrtfinala i polufinala od Djokovića?

Evo svi čekamo.

Mikii

pre 4 godine

Čekaj malo. Federer je "žrtva tog debilizma" a Djoković "direktno povlašćen", i "sa ogromnom prednošću u polufinalu", iako igraju jedan protiv drugog? Iako imaju isti odmor između četvrtfinala i polufinala (u stvari čak Federer ima malo duži odmor jer je igrao četvrtfinale malo ranije), i potpuno isti odmor između polufinala i finala (ko god da pobedi)? 

Da ne ostanem duzan ni za ovaj, kad sam vec onaj drugi deo pojasnjavao. Decko, ukljuci mozak. Poenta je u tome da je americki sistem na USO daleko bolji, po kojem bi Federer sada imao dva dana na raspolaganju za odmor, i mogao bi da pruzi daleko jaci otpor u petak. To je uradjeno upravo zbog toga da bi organizatori izjednacili sanse polufinalista i sa druge strane zreba jer bi sva cetvorica igrali istoga dana, a ne bi dolazili u situaciju da, Djokovic, Federer, potpuno nebitno, ima dan odmora vise pred finale. To u startu nije fer. O ovome pisem godinama, i nema nikakve veze sa Djokovicem, vec sa vama koji sada iskusno cutite i uzivate, a na vest o Federeru i igranju u vecernjem terminu pisete 200 komentara. Dakle, licemerje do panja. Ako ti ni sad nije jasno, onda idi pecaj.

misko ajkula

pre 4 godine

Ufo, svaka cast, ovo je najjaci komentar koji sam ikada procitao. Pokazuje svu pamet naseg naroda. pokusao sam da kazem sebi da se salis ali ne pomaze. Zemljo otvori se hahahahahahaha

kako da ne

pre 4 godine

Pa dobro, jeste li vi normalni da pustate komentare ovog Termodinamicara? Nije samo jadno i odvratno, vec i kaznjivo, uzmite se u pamet!

Mikii

pre 4 godine

Ako si mu rekao. A i ti bi mogao da me se pridružiš jer vam mozak služi samo da popuni šupljinu izmedju 2 uveta.
(Smeh, 28. januar 2020 18:27)

Tvoj mozak ocigledno nije bio dovoljan ni pravopis maternjeg jezika da savlada. Humor ti je na nivou zemljoradnicke zadruge, cak i Kursadzije bi ti pozavidele na tolikoj inteligenciji. Smeh. Zaista.

Milan_PT

pre 4 godine

@Mikii, znam da Ti je jasno, te da se samo praviš blesav (sa urođenom lakoćom), ali pravila AO su skoro oduvek takva kakva su. Organizatori nisu pre nedelju dana uveli takvo pravilo, pa da neko ima pravo da se žali na diskriminaciju. Istini za volju, neki organizatori mesec-dva ranije kontaktiraju Rožijea da bi videli kakva podloga mu više odgovara, ali to je neka druga priča. Sve u svemu, nek se RF potrudi da bude bolje plasiran od protivnika, pa će imati i lakši žreb i "bolje uslove".
Pri tom tvrdiš, a u naknadnom postu objašnjavaš kako je Novak povlašćen, a Federer žrtva, a oni su juče igrali svoje mečeve skoro u isto vreme, a sutra će igrati polufinalni meč u isto vreme. Jedina "žrtva" može da bude drugi polufinalista (verovatno Nadal), koji će svoj polufinalni meč igrati u petak. Dakle, obožavani Rožije, ako uspe da dobije Đokovića sutra, neće biti "žrtva debilizma" već povlašćeni u odnosu na Nadala. Dakle, "žrtva debilizma" nije Rodžer, već Nadal, koji kao prvi nosilac ima nešto gori tajming u odnosu na trećeg.
A ovo bezrazložno plakanje pre meča da je RF "žrtva debilizma", a Novak neopravdano povlašćen, pri čemu su obojica sve dosadašnje mečeve igrali uvek istih dana, meni miriše na spremanje objašnjenja za još jedan ubedljiv poraz...

Mikii

pre 4 godine

Zasto je AO uvek bio najgori grend slem, izmedju ostalog, najbolje pokazuje njihova dugogodisnja nesposobnost pri organizaciji odigravanja polufinalnih meceva, a koja direktno favorizuje polufinaliste iz dela zreba koji su igrali prvog dana. U ovom slucaju, i Federer je delom zrtva tog debilizma. Tacno, sam je kriv sto je igrao 4 sata protiv Milmana, pa 3 i po protiv jednog Sandgrena, ali umesto da se to resi kao na USO, da sada svi polufinalisti igraju u petak, pa da se na taj nacin izjednace sanse svih ucesnika kako polufinala, tako i finala, imamo situaciju u kojoj ce, igrom slucaja, Djokovic biti direktno povlascen, sa ogromnom prednoscu u polufinalu, i narocito finalu, jer ce gotovo 72 sata odmora pred samo finale imati ogroman uticaj. A botovi, naravno, cute i trljaju ruke. Da je situacija obrnuta, 97% komentara bi bilo olicenje kukanja. Obraz djon.

mlekadžija

pre 4 godine

Разбиће га наш мили Рожије јел тако Јумко??? Најбољи икада јел тако Мики?

insajder

pre 4 godine

Komentarima koje piše Mikii postaje žrtva sopstvenog debilizma.
(Djido, 29. januar 2020 07:02)

Tačno. Mikii je pobrkao lončiće. Da je rekao da je Nadal u gorem položaju u odnosu na Novaka i Rodžera (ili bilo kog iz donjeg dela kostura, koji sve svoje mečeve igraju dan ranije od igrača iz gornjeg dela kostura) niko mu ništa ne bi rekao. Ali pritom on se žali na Rodžera kao "žrtvu debilizma", a Novaka kao neopravdano povlašćenog, a oni sve mečeve igraju istog dana!!!
Ipak, treba ga shvatiti. Približava se "dan dranja Rodžera" i psihoza je sve veća, a tad ni lekovi na pomažu.

Ufo

pre 4 godine

Imao si uspeha protiv Fekija jer su sudije pokrale sve meceve u tvoju korist. Sada toga nece biti, sudice posten sudija i najbolji ikada Roger ce pobediti 3:1. Blok 70 ceka 21. grend slem!

Mikii

pre 4 godine

Prelepo je videti kako srpska Lgbt populacija ceka 21. GS, dok normalni cekaju 17. GS. Treba postovati razlike...
(Termodinamicar, 28. januar 2020 17:19)

Da je pravde u ovoj zemlji, za ovaj komentar bi zavrsio iza resetaka. Dok god je takvih kao sto si ti, koji bez ikakvog razloga sem klasicne zlobe i pakosti sire mrznju medju ljudima, imacemo samo skupu kajganu. S vama bih se obracunavao po kratkom postupku, jer vi ste kancer ovoga drustva i drzave.

Mikii

pre 4 godine

Zasto je AO uvek bio najgori grend slem, izmedju ostalog, najbolje pokazuje njihova dugogodisnja nesposobnost pri organizaciji odigravanja polufinalnih meceva, a koja direktno favorizuje polufinaliste iz dela zreba koji su igrali prvog dana. U ovom slucaju, i Federer je delom zrtva tog debilizma. Tacno, sam je kriv sto je igrao 4 sata protiv Milmana, pa 3 i po protiv jednog Sandgrena, ali umesto da se to resi kao na USO, da sada svi polufinalisti igraju u petak, pa da se na taj nacin izjednace sanse svih ucesnika kako polufinala, tako i finala, imamo situaciju u kojoj ce, igrom slucaja, Djokovic biti direktno povlascen, sa ogromnom prednoscu u polufinalu, i narocito finalu, jer ce gotovo 72 sata odmora pred samo finale imati ogroman uticaj. A botovi, naravno, cute i trljaju ruke. Da je situacija obrnuta, 97% komentara bi bilo olicenje kukanja. Obraz djon.

Zlopamtilo

pre 4 godine

Kao danas se secam jednog intervjua koji je Rodzer dao pre dosta godina gde kaze (ziva istina):
'Tenis je pocetkom 2000-tih godina doziveo neverovatno veliki uspon (prim: pocetak njegove profesionalne karijere), ali onda su se, nazalost, pojavili 'trkaci' (prim: Rafa i nesto kasnije Nole).
Od tada ga ne postujem.
Da je poceo koju godinu kasnije, u vreme Rafe i Noleta ne bi se bas ovoliko naosvajao titula.

Mikii

pre 4 godine

Čekaj malo. Federer je "žrtva tog debilizma" a Djoković "direktno povlašćen", i "sa ogromnom prednošću u polufinalu", iako igraju jedan protiv drugog? Iako imaju isti odmor između četvrtfinala i polufinala (u stvari čak Federer ima malo duži odmor jer je igrao četvrtfinale malo ranije), i potpuno isti odmor između polufinala i finala (ko god da pobedi)? 

Da ne ostanem duzan ni za ovaj, kad sam vec onaj drugi deo pojasnjavao. Decko, ukljuci mozak. Poenta je u tome da je americki sistem na USO daleko bolji, po kojem bi Federer sada imao dva dana na raspolaganju za odmor, i mogao bi da pruzi daleko jaci otpor u petak. To je uradjeno upravo zbog toga da bi organizatori izjednacili sanse polufinalista i sa druge strane zreba jer bi sva cetvorica igrali istoga dana, a ne bi dolazili u situaciju da, Djokovic, Federer, potpuno nebitno, ima dan odmora vise pred finale. To u startu nije fer. O ovome pisem godinama, i nema nikakve veze sa Djokovicem, vec sa vama koji sada iskusno cutite i uzivate, a na vest o Federeru i igranju u vecernjem terminu pisete 200 komentara. Dakle, licemerje do panja. Ako ti ni sad nije jasno, onda idi pecaj.

Ironicni Che

pre 4 godine

Kako ga Nole pecka na finjaka: Igra odlično, tolike meč lopte spasio, pokazao i meni da je jedan od najvećih... pa, onda, za njegove godine - to je super, hahahhaah, a da druge strane ja serviram najbolje u karijeri, ovaj teren meni najviše odgovara i eto, pobeđujem ga redovno, ali nije baš lako, ono, namučim se, gore nego protiv Raonjića ili Nišikorija, tako da baš ga poštujem

Mikii

pre 4 godine

Ako si mu rekao. A i ti bi mogao da me se pridružiš jer vam mozak služi samo da popuni šupljinu izmedju 2 uveta.
(Smeh, 28. januar 2020 18:27)

Tvoj mozak ocigledno nije bio dovoljan ni pravopis maternjeg jezika da savlada. Humor ti je na nivou zemljoradnicke zadruge, cak i Kursadzije bi ti pozavidele na tolikoj inteligenciji. Smeh. Zaista.

Cole

pre 4 godine

Rodja Novaka na GS turnirima nije
dobio od 2012. godine, mislim da
ga je poslednji put pobedio na RG-u
kada mu je prekinuo onaj fantastican
niz od 40 i neku pobedu i time ga
sprecio da obori Mekinroov rekord.
E to te je Rockane skupo kostalo
i onda neki kazu GOAT!!!

Termodinamicar

pre 4 godine

Palilula ceka 21..
Svi smo za Rodzera
(Krki, 28. januar 2020 15:45)

Vasljivi ljubitelju muskog debelog creva docekaces samo polni organ od tvog dragoga. Ali i to je nesto...

Milan_PT

pre 4 godine

Lepo i kulturno, kako je uobičajeno kod pristojnih tenisera. A u pravu je sa time da ne dominira nad Rodžerom, on ga samo redovno pobeđuje, a Rafa dominira. Rafa je do pre nekoliko godina imao 23:10 protiv Rodžera, to se zove dominacija. Novak ga samo pobeđuje u bitnim finalima i polufinalima...

Zdenko Silic

pre 4 godine

I ako je Federer rival za respekt, ne sumnjam u pobedu Novaka. Jedino bitno je da odbrani titulu a šta će Nadal uraditi manje je bitno. U Indijan Velsu i Majamiju brani malo bodova, tamo će biti svakako velika prilika za povratak na prvo mesto ako se ovde to ne desi. Predstoji meč sa puno tenzija, napet i razoran za nerve nas starijih, ali 50 meč i pobeda u njemu će se zauvek pamtiti. Napred Novače, obraduj nas koji navijamo za tebe iskreno. Ovi što te ne vole, što navijaju protiv tebe a iz Srbije su, neka im je na čast ako je uopšte imaju. Neka on bude najbolji svih vremena, neka ima više GS od tebe, mi znamo ko je najbolji i ko je bolji između vas dvojice. 17 GS je tu nadohvat ruke.

Mikii

pre 4 godine

@Mikii: Objasni kako je Federer "žrtva tog debilizma" a Djoković "direktno povlašćen", i "sa ogromnom prednošću u polufinalu" (tvoje reči, a ne moje), kad Federer ima duži odmor izmedju četvrtfinala i polufinala od Djokovića?

Evo svi čekamo.

Djorkaef

pre 4 godine

Djokovic - Federer 26-23

14-6 za Djokovica u finalima svih turnira

10-6 za Djokovica na GS ukupno

4-1 za Djokovica u finalima GS

3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu zavrsnog mastersa

3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu Vimbldona

Nije sto je nas ali nije normalan koliko dominira

Milosav

pre 4 godine

Novak kao i uvek uctiv sa puno postovanja prema protivniku, to je ono sto ga cini posebnim. Verujem da ce da pobedi Rodju za jos jedno veliko finale AO, verovatno sa Rafom.
Ajmo Nole, Vukovi sa Ontarija uvek uz tebe!

Čačak, čačak, šumadijski rokenrol...

pre 4 godine

@Zlopamtilo
Da sam nevaspitan rekao bih da si nas slagao, zato ću ti reći samo jedno: kad kažeš da je neko nešto rekao, onda bi trebalo da kažeš tačno, od reči do reči, šta je rekao, kada je rekao i gde je to rekao. Ovako, radiš propagandu, za svoju dušu, jer ako je i pomenuo "trkače", mada sumnjam da bi ih tako nazvao, i sam je odličan kao trkač, što si ti naveo Vamos Rafu i Novaka Srbina, jer on imena, kažeš, nije pominjao. Ne verujem da svako ko je normalan može teniseru da zameri što dobro trči.

Milutin

pre 4 godine

Zasto je AO uvek bio najgori grend slem, izmedju ostalog, najbolje pokazuje njihova dugogodisnja nesposobnost pri organizaciji odigravanja polufinalnih meceva, a koja direktno favorizuje polufinaliste iz dela zreba koji su igrali prvog dana. U ovom slucaju, i Federer je delom zrtva tog debilizma. Tacno, sam je kriv sto je igrao 4 sata protiv Milmana, pa 3 i po protiv jednog Sandgrena, ali umesto da se to resi kao na USO, da sada svi polufinalisti igraju u petak, pa da se na taj nacin izjednace sanse svih ucesnika kako polufinala, tako i finala, imamo situaciju u kojoj ce, igrom slucaja, Djokovic biti direktno povlascen, sa ogromnom prednoscu u polufinalu, i narocito finalu, jer ce gotovo 72 sata odmora pred samo finale imati ogroman uticaj. A botovi, naravno, cute i trljaju ruke. Da je situacija obrnuta, 97% komentara bi bilo olicenje kukanja. Obraz djon.
(Mikii, 28. januar 2020 16:04)

Čekaj malo. Federer je "žrtva tog debilizma" a Djoković "direktno povlašćen", i "sa ogromnom prednošću u polufinalu", iako igraju jedan protiv drugog? Iako imaju isti odmor između četvrtfinala i polufinala (u stvari čak Federer ima malo duži odmor jer je igrao četvrtfinale malo ranije), i potpuno isti odmor između polufinala i finala (ko god da pobedi)?

"Da je situacija obrnuta"? Kako da bude obrnuta? Da igra Federer protiv Djokovića umesto Djoković protiv Federera?

Zemljo otvori se. Koliko treba da budeš zaslepljen mržnjom pa da napišeš neku ovakvu glupost. Stvarno obraz djon.

Veljoni

pre 4 godine

Prelepo je videti kako srpska Lgbt populacija ceka 21. GS, dok normalni cekaju 17. GS. Treba postovati razlike...(Termodinamicar, 28. januar 2020 17:19)Da je pravde u ovoj zemlji, za ovaj komentar bi zavrsio iza resetaka. Dok god je takvih kao sto si ti, koji bez ikakvog razloga sem klasicne zlobe i pakosti sire mrznju medju ljudima, imacemo samo skupu kajganu. S vama bih se obracunavao po kratkom postupku, jer vi ste kancer ovoga drustva i drzave.
(Mikii, 28. januar 2020 17:48)
Hahahahaha vidi ga Miki sto ga nervira istina!:)) budi ponosan na to sto jesi, niko te ne osudjuje, samo nemoj na Novaku da izbacujes svoje frustracije!

Steva Signal

pre 4 godine

Само једна информација.Задњи пут кад је на АО Федерер добио Новака је била 2007!!! Након тога су се следећа три пута састајали и то сваки пут у полуфиналу,2008,2011 и 2016,а мислим да за резултате тих мечева треба питати овог самозваног Кинг Џемпера.

Davor

pre 4 godine

Pitam se zasto replicirate ovoj budali sto na svaku vest pod 10 razlicitih imena pise da ceka 21. gs, ljudi iskulirajte indijanca vidite da je puko skroz

Smeh

pre 4 godine

Da je pravde u ovoj zemlji, za ovaj komentar bi zavrsio iza resetaka. Dok god je takvih kao sto si ti, koji bez ikakvog razloga sem klasicne zlobe i pakosti sire mrznju medju ljudima, imacemo samo skupu kajganu. S vama bih se obracunavao po kratkom postupku, jer vi ste kancer ovoga drustva i drzave.
(Mikii, 28. januar 2020 17:48)

Ako si mu rekao. A i ti bi mogao da me se pridružiš jer vam mozak služi samo da popuni šupljinu izmedju 2 uveta.

Рајко Четник

pre 4 godine

Новак поручује Рођи на рекет ми дођи!
Биће ово јубиларни 50.окршај сем ако Рођа пре меча поново не обуче џемпер.
Напред Ноле за 17.

kimiko

pre 4 godine

Ovako i treba razmišljati. Svaki meč je poseban izazov, a statistiku treba ostaviti za neke analize posle zavrsetka karijere. Zato Nole oprez na prvom mestu, jer je ipak Federer u pitanju i igraj svoju igru. Sve je Noke rekao tacno i nisu to uopšte fraze

kako da ne

pre 4 godine

Pa dobro, jeste li vi normalni da pustate komentare ovog Termodinamicara? Nije samo jadno i odvratno, vec i kaznjivo, uzmite se u pamet!

fil

pre 4 godine

Ja ocekujem da Roger uooste ne izadje na crtu Novaku. I on sam zna da u tom mecu nema gotovo nikakvih sansi. S druge strane nisam siguran kako bi Roger podneo jos jedan poraz od Novaka na Slemu.

UniBiH

pre 4 godine

Federer ima sansu samo u slucaju da ga servis odlicno posluzi, ako bude igrao kao protiv Milmana i Sandgrina sansa mu je slaba. Samopouzdanje im je na maksimumu, Novaku zbog laganih pobjeda, Federeru zbog meceva koje je maltene gubio, a pobjedio je. Prednost je svakako na Novakovoj strani, Federer vjerovatno ne bi ni izasao na teren rovit i umoran da je u pitanju neki manje bitan turnir ili neki drugi protivnik, ide na sve ili nista, nema sta da izgubi (posle proslogodisnjeg W svaki ishod manje boli). Kako god, sjajan mec nas ocekuje ako ga bude.

misko ajkula

pre 4 godine

Ufo, svaka cast, ovo je najjaci komentar koji sam ikada procitao. Pokazuje svu pamet naseg naroda. pokusao sam da kazem sebi da se salis ali ne pomaze. Zemljo otvori se hahahahahahaha

mlekadžija

pre 4 godine

Разбиће га наш мили Рожије јел тако Јумко??? Најбољи икада јел тако Мики?

Djenka

pre 4 godine

Onako objektivno-veoma su male sanse da se ovo zavrsi drugacije osim pobedom Novaka. Forma zna u ovakvim mecevima da bude varljiva kategorija ali Novak deluje zaista dobro, cvrsto, nadam se da ce da nastavi sa svojim obicajem da formu tempira za samu zavrsnicu. Sa druge strane Rodzer ne deluje zategnuto, bio dva puta pred porazom, ajd Milmana da oprostimo, ali Sandgren nije nivo koji bi Rodzera priterao u cosak. Mec se igra u cetvrtak sto ostavlja mogucnost za odmor do finala tako da Djokovic moze, u slucaju da zapne, da igra "do sutra" sto mu daje mogucnost da bude opusteniji tako da je i tu u prednosti. Opet, Rodzer je veliki sampion i ne treba ga otpisati, Novak da udje maksimalno fokusiran i da ne spusta gas i finale je tu.

bmiles

pre 4 godine

Iskreno,na svu zalost ovih sto se obrusavaju svojim ljigavim jezikom prema Novaku,reci cu jedno:teze je pobediti dvojicu 40 najboljih (Svarcman 14.,Raonic 32.,) na ATP listi (ona usput nikad ne laze),nego nekog na 47. i 100. mestu iste!Uz to imati djavolsku srecu u oba meca sa njima! Nas Novak izdominirao je te svoje susrete!Zelim da se Federer oseca bolje u tom polufinalu(ocigledno imao je problema sa preponama protiv Amera) ali sve ukazuje da odigra svoj najbolji tenis ima minimalne sanse da pobedi Novaka.Videcemo sta ce biti a ja sam svim srcem uz Novaka pa da najbolji odigraju jos jedno finale za pamcenje.Ajmo Nooooleeeee!

Milan_PT

pre 4 godine

@Mikii, znam da Ti je jasno, te da se samo praviš blesav (sa urođenom lakoćom), ali pravila AO su skoro oduvek takva kakva su. Organizatori nisu pre nedelju dana uveli takvo pravilo, pa da neko ima pravo da se žali na diskriminaciju. Istini za volju, neki organizatori mesec-dva ranije kontaktiraju Rožijea da bi videli kakva podloga mu više odgovara, ali to je neka druga priča. Sve u svemu, nek se RF potrudi da bude bolje plasiran od protivnika, pa će imati i lakši žreb i "bolje uslove".
Pri tom tvrdiš, a u naknadnom postu objašnjavaš kako je Novak povlašćen, a Federer žrtva, a oni su juče igrali svoje mečeve skoro u isto vreme, a sutra će igrati polufinalni meč u isto vreme. Jedina "žrtva" može da bude drugi polufinalista (verovatno Nadal), koji će svoj polufinalni meč igrati u petak. Dakle, obožavani Rožije, ako uspe da dobije Đokovića sutra, neće biti "žrtva debilizma" već povlašćeni u odnosu na Nadala. Dakle, "žrtva debilizma" nije Rodžer, već Nadal, koji kao prvi nosilac ima nešto gori tajming u odnosu na trećeg.
A ovo bezrazložno plakanje pre meča da je RF "žrtva debilizma", a Novak neopravdano povlašćen, pri čemu su obojica sve dosadašnje mečeve igrali uvek istih dana, meni miriše na spremanje objašnjenja za još jedan ubedljiv poraz...

insajder

pre 4 godine

Komentarima koje piše Mikii postaje žrtva sopstvenog debilizma.
(Djido, 29. januar 2020 07:02)

Tačno. Mikii je pobrkao lončiće. Da je rekao da je Nadal u gorem položaju u odnosu na Novaka i Rodžera (ili bilo kog iz donjeg dela kostura, koji sve svoje mečeve igraju dan ranije od igrača iz gornjeg dela kostura) niko mu ništa ne bi rekao. Ali pritom on se žali na Rodžera kao "žrtvu debilizma", a Novaka kao neopravdano povlašćenog, a oni sve mečeve igraju istog dana!!!
Ipak, treba ga shvatiti. Približava se "dan dranja Rodžera" i psihoza je sve veća, a tad ni lekovi na pomažu.