NBA 111

Subota, 02.03.2024.

12:15

Prozivka za Jokića, Dončića i Evropljane: "Omekšali pravila da bi oni uspeli u NBA" VIDEO

Primetna je ekspanzija igrača iz Evrope u NBA ligi, a predvode ih Nikola Jokić, Luka Dončić, Bogdan Bogdanović... Ali, nije svim Amerikancima pravo zbog toga.

Prozivka za Jokiæa, Donèiæa i Evropljane: "Omekšali pravila da bi oni uspeli u NBA" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

Sasa

pre 8 meseci

Ukoliko je kosarkas tehnicki i/ili fizicki dominantniji, umereniji pristup nista ne menja.
Definitivno je u NBA ligi sada slabija odbrana, ali nije da se ne igra. Sa druge strane, to mogu da iskoriste i americki igraci i crnci. Belac u ovoj ligi ni na koji nacin nije u prednosti i nebitno je odakle dolazi.
Znatno vise je podignut nivo igre u Evropi, a onda i nivo priprema evropskih igraca od strane Amerikanaca koji su, najmanje deceniju unazad, poceli da i te kako ozbiljno shvataju i prihvataju evropsku filozofiju, radeci ne na iskorenjivanju evropskog stila iz kosarkasa, vec na nadogradnji kroz prilagodjavanje.

Ozymandias

pre 8 meseci

Svet u kome nepismeni Amer drži predavanja,a ne zna gde je levo. Vole oni da "objasne", a ne znaju bukvalno engleski jezik.

Dvojnik

pre 8 meseci

Najsmesnije ovde su ova druga dvojica sto se jednoglasno slazu ko da je Arenas nesto jako pametno obrazlozio, jos ovaj na kraju Makes a lot of sense...mani ga u k....stvarno su smesni, izbija iz njih sta stvarno misle o Evropljanima,a videli smo bracu Moris

Zum

pre 8 meseci

Prošle godine Perkins laje, ove godine Arenas, sledece ce neko drugi da podgreva atmosferu kako se prvenstvo blizi konacnoj borbi za pozicije i tako... Ljudi ce da se loze, raspravljaju, komentarisu, klikću i to nista novo nije.

Malo smeha nije na odmet

pre 8 meseci

Ljubomora čini čuda od ljudi. A neki od bivših NBA košarkaša, uglavnom oni koji su bili u najboljem slučaju prosečni košarkaši ili skloni incidentima, ne mogu da podnesu činjenicu da beli Evropljani, ne svi ali Jokić i Dončić da, dominiraju u sportu u kojem oni sebe smatraju Bogovima. Slobodno se to može nazvati i nekom vrstom rasizma. Nikako da pređu preko toga i mogu se kladiti da ako bi se pitali likovi poput ovog ili onog kvazi analitičara što je u jedno vreme bio glavna atrakcija kod Šeka i njegove emisije o glupim potezima košarkaša verovatno bi koliko sutra proterali pre svih Jokića i Dončića iz SAD-a. Hvala Bogu pa se oni ne pitaju za bilo šta. Na kraju krajeva zašto Jokić i Dončić dominiraju nad Amerima? Šta je problem ako su ti Ameri takvi Bogovi košarke? Ali kao što rekoh, ljubomora čini čuda od ljudi.

kako god...

pre 8 meseci

cela NBA ( osim pley-off utakmica) liči na susret istok- zapad ( jedan veliki cirkus). tek u pley off počinju pravi mečevi.isto tako, ne moze niko da me ubedi da je potrebno 80+ utakmica u regularnom delu sem da bi se potvrdilo ono sto sam vec rekao - veliki cirkus. da bi se to izbeglo evo predlazem rukovodstvu NBA da razmisle da posle 2 kruga svakog sa svakim otpadnu timovi koji imaju manje od 50% uspesnosti a da preostali igraju dalje ( nesto slicno pravilima atletike u bacačkim i skakackim disciplinama - svi po 3 skoka tj bacanja a najbolji jos po 3). tako bi se i regularnom delu sezone vratila neizvesnost jer nije isto odigrati 40 utakmica ili 80. koliki je to gubitak samo od karata, reklama, tv prava...

iskreno

pre 8 meseci

Bože koliko glupava izjava i razmišljanje. Pa ako je liga omekšala, zašto ti isti Ameri ne dominiraju nego to čine Evropljani?
Jel ovaj zna šta uopšte priča?

Pera Ždera

pre 8 meseci

Ona vrste izjave gde je sve sam rekao :) O sebi, o besmislu svojih reci, pogledu na boju koze, kompleksu i totalnoj neobjektivnosti na datu temu... Ne treba se njegovim recima mnogo sta dodati. Samo se teska kosarkaska neznalica moze primiti na ovo ili se sa istim sloziti :)

chox

pre 8 meseci

Prvi put cujem da su Kari , Tompson , Grin , Stiv Ker Evropljani , oni su kosarku ucinili brzom i ovakvom kakva je danas . Arinas da se skine pod hitno sa belog , žutog ili sta vec koristi

Nemanja V.

pre 8 meseci

U stara dobra vremena ovaj Gilbert bi sada stavljao listove bokvice na rane od bica dok ceka kasiku popare na plantazi pamuka u Severnoj Karolini.Na zalost danas su takvi na televiziji a pri tom ne preskacu kroz zapaljeni obruc ili ih ne ispaljuju iz topa.

Dado

pre 8 meseci

"Više trojki, dodavanja, to nije naša liga, nije američki stil, to je evropski stil igre".

Da, slazem se s njim...Europa je oduvijek bila poznata po sutiranju trojki...I po triple doublovima....Naime, sam Jokic ili Doncic (prvi kao petica, a drugi jedinica) imaju vise TD u jednoj sezoni, nego svi klubovi Eurolige u povijesti.....

40+ poena u Euroligi u 25 godina je bilo vidjeno 11x, od 10 razlicitih igraca (Larkin 2x)

48+ u NBA, sto bilo eto kos po minuti, smo vidjeli 21x samo ove sezone.....

Recimo slucajni izbor Phily-Charlotte, trice pucali jedni 44, drugi 33 puta...1,6 trice na minutu...
Partizan-Efes 24:22, sto je 1,15 trice na minutu, s tim, da su upravo u Euroligi poceli sutirati toliko trica, kad je to postalo in u AMerici, podudara se sa pocetkom dominacije Golden Stata.....

A ovog rasistu boli sto ce i ove sezone MVP biti Europljanin...6. godinu zaredom....

shone

pre 8 meseci

Liga je omeksala da bi mogli da prodajete nabudzenu statistiku i rekorde svako veče, ne zbog Evropljana. Da igrate po EL pravilima, sa istim pristupom, davalo bi se 20-30% manje poena po utakmici, ali igrači od 35+ ne bi imali šta da traže u regularnom delu sezone, mogli bi da pomognu u par utakmica u PO kada se lomi (fazon Real u EL). Jokića, Dončića i ostale Evropljane zabole uvo za statistiku, oni gledaju kako da pobede u meču, pogotovo Jokić.

vc

pre 8 meseci

Ako pogledate preglede starih meceva Jugoplastike,Cibone,Partizana jesu se mnogo vise sutirale trojke nego u Nba i centri su ih sutirali sto u klubovima sto reprezentativno.@Uros Bolesnik nastavlja da se blamira komentarima o Dzordanu a on sam je imao daleko bolju all around statistiku 80tih i uopsteno padalo je mnogo manje poena 90tih i igralo se cvrsce nego 80tih sto su promenili Pistonsi koji su novom cvrsvom igrom zaustavili njihove zlatne koke showtime Lejkerse a timovi kao sto su Bullsi,Knicksi su prvi usvojili njihov stil sto se sredinom 90tih prenelo na skoro celu ligu. Bullsi su dva puta igrali u finalu istoka sa Pistonsima pre nego sto su ih konacno dobili a bili su im ionako najtezi protivnici u playoffu i jednina razlika je sto Pippen i Grant vise nisu podbacivali na utakmicama za razliku od meca broja sedam prethodne sezone kada je jedan ima 2 poena a drugi sutirao 3 od 17. Dakle 2 finala istoka a pojmas pise o ispadanjima u prvom kolu sto se desavalo u prve tri sezone a od toga je u prvoj Ruki uveo najgori tim lige u playoff a u drugoj sezoni je taj tim izgubio 43 utakmice bez njega. A ti prejaki Lejkersi su gubili od Hakima i Sampsona odnosno zamalo izgubili od mladih Stoktona i Melouna.

opozicija

pre 8 meseci

toliko mrznje i neznanja u jednoj izjavi da to nije normalno... a taj trend sutiranja po 30+ trojki upravo njegovi igraci pokrenuli, kari, tompson, lilard, korver itd itd... niko nije promenio pravila, nacin igre se promenio, a i to je upravo njihov stil igre ispucavanja u nedogled

Zek

pre 8 meseci

Rasista šta drugo reći i još je ljubomoran …ako su prilagodili NBA evropljanima zašto onda nisu pomjerili liniju za trojke isto kao i u Evropi

Freak on a Leash

pre 8 meseci

Šta se bre pržite na izjave ovog klovna pa njemu se smeje ceo košarkaški svet u Americi.

Lik je rasista, mrzi Evropske igrace i ide iz podkasta u podkast u blati ih a u komentarima mu se svi smeju.

Valjda je bitnija izjava jednog Lari Birda koji je oduševljen Jokicem.
A zasto je Lari Bird odusevljen Jokicem?
Pa zato sto je on od onih koji razumeju igru,košarku i zna da je to što Jokic radi genijalno.

A ovaj klovn Arinas on se prži na atleticizam,kucanja i ostale fore.

zi

pre 8 meseci

Hmmm, zanimljiv komentar. Medjutim od toga su više profitirali igrači iz amerike. Gde bi danas bio Kari, Tomson, Irving i još gomila njih. To što su evropljani bolji u pravoj, timskoj košarci, to je nešto drugo. S druge strane, dosta je fizički zahtevnija evropska košarka, sa više kontakta, teže je doći do poena, svaki posed je bitan, ti momci dolaze iz takvih liga, moguće da je NBA zbog toga lakše takmičenje za njih danas.

Izostavljeno

pre 8 meseci

Po starim pravilima LeBron ne bi ni bio u GOAT prici. Izmlatili bi ga u par utakmica, pa bi otisao mami da place. Imao 20 poena po utakmici i karijeru zavrsio u 30-oj :/

vc

pre 8 meseci

@Uros Bolesnik nastavlja da se blamira i iskazuje frustraciju ka Dzordanu,koja su to pravila izmenjena da bi Dzordan dominirao kada je 90tih padalo daleko manje poena nego 80tih i daleko cvrsce se igralo po uzoru na Detroit Pistonse koji su im skinuli zlatne koke showtime Lejkerse zestokim stilom igre koji se potom preneo na 90te. Dzordan i Bullsi su igrali dva finala istoka sa njima pre nego sto su ih dobili treci put i to kada Pipen i Grant vise nisu podbacivali na utakmicama kao godinu pre kada je Pipen imao 2 poena u mecu broj sedam a Grant sutirao 3-17! Stokton i Malone su kao mladi zamalo dobili showtime Lejkerse a Hakim ih je i dobio sa Sampsonom ali eto 80te su prejake jer je Dzordan kao mlad sa nikakvim timom gubio od drim timova a i sam je imao bolju all around statistiku 80tih. Jos covek izjavi ispada u prvoj rundi a gubio dva finala istoka i bio Pistonsima najtezi protivnik u playoffu. Ako pogledate snimke tog vremena Jugoplastike,Cibone,Partizana..jeste da su se sutirale daleko vise trojki nego u Nba a i centri su ih sutirali u Evropi sto u timovima sto u reprezentaciji.

Lopita

pre 8 meseci

Zato svaka cast Drazenu Petrovicu koji se u devedesetima probio i utabao stazu Europljanima.
Da nije poginuo, u ono doba bi bio u top3 NBA igraca.
To ne razumiju danasnja djeca, kako je nekad bilo tesko biti igrac iz Europe.

grizli

pre 8 meseci

Slobodno pojacajte ligu i igru dragi Arinas, nesto mi se cini da Jokicu nece puno smetati, a ni Donci. Medjutim mozda zasmeta staklenim crncima sa nogicama kao cackalicama.

Leti Vreme

pre 8 meseci

Janis, Jokic, Porzingis, Markkanen, Wembanyama, Gober, Vucevic, Nurkic... nikada u zivotu nisu igrali EL. Sabonis je igrao 3mes a Luka 1,5h. Klinci koje je prepoznalo ostro oko NBA skauta i koji su napravljeni po NBA meri od strane NBA trenera.

Uroš

pre 8 meseci

Ligu su omekšali zbog manekena za Najki patike, da bi mu namestili titulu, da bi opet prodali više patikica. Dok se puštala muška igra nije mogao da prođe prvu rundu plejofa.

Miloš

pre 8 meseci

Evropljani vam vraćaju suštinu košarke i ono zašto je svi mi volimo.

Jokić i Dončić igraju klasičnu uličnu košarku koja je em lepša za oko i atraktivnija i dovodi više gledalaca što automatski znači veću zaradu za franšize i sam NBA koji je poslednjih godina propao jer se sve svodilo na jurnjavu i šutiranje trojki što je daleko od košarke.

Evroljani su vam doneli inteligenciju i vratili nešto od onoga što ste imali sa Pitom Maravichem, Larry Birdom, Majic-om i sl.

Uostalom pogledajte poslednji intervju sa Larry Birdom pa ćete shvatiti o čemu govorim.

wolwerine

pre 8 meseci

Pa čekaj ništa mi nije jasno?!Omekšali za Evropljane,jer je prežestoka za iste bila?!A dominirali ranije su u toj fizički zahtevnoj ligi Ameri(Crnci),što implicira da tek sada bi oni trebali tek da izdomimiraju u tako "mekšoj"ligi..Apsolutno sudije sviraju sve isto za sve igrače,nema povlašćenih osim Embida,Hardena i dr..A dobro oni su ono beše iz Evrope..

mozes me zvati kako god hoces

pre 8 meseci

Neka pogleda kako izgledaju Jokiceve ruke posle utakmice i koliko faulova je dobio.

Najbolji trojkasi su Amerikanci, koji ujedno i forsiraju trojke.

Lik promasio temu :-)

Nikola

pre 8 meseci

Ne najbolje tim steroidnim nabildovanim jos da dozvole da imaju macolu u rukama.Kad su videli da su ovce ispali sa sve misicima sad kmece.

?

pre 8 meseci

Gil je samo malo rasista, drugih problema i nema. Došli neki belci i oteli zvečku crncima, pa je malo kiseo. Doduše, Dončić je provalio i prihvatio sistem pokazivanja mišića, da im se unosiš u lice i keziš se kad ih razbucaš, dok Jokić odradi posao i dalje ga ne zanima, vrati se u odbranu.

ko im kriv

pre 8 meseci

Spinuje majstor! Prilagodili su ligu LeBronu da bi stigao Dordana, medjutim ovaj ocigledno ni da protivnickim igracima zavezu ruke, to nece uspeti :D

slađan

pre 8 meseci

Nisam nešto oduševljen likom i delom Jokića ali ovom frustriranom penzioneru mora biti jasno da Jokić i nije došao u Ameriku sa željom da bude mega-zvezda, što je više nego očigledno po njegovom ponašanju! On je došao zbog američkih para jer na celom svetu su samo amerikanci dovoljno ludi i glupi da za igranje košarke daju stotine miliona dolara! Dakle,čovek je došao da maksimalno unovči ono što najbolje zna da radi i to maksimalno profesionalno i radi i za to ima naklon do poda!

cece

pre 8 meseci

Od kada je Lebron dosao u ligu, pocelo je da se pogledom dobija faul. Curry je postavio novi trend sa sutiranjem trojki, posle svi poceli da ga kopiraju. Kakve sad to veze ima sa Evropljanima?

Milan

pre 8 meseci

Izgleda da ovaj lik u stvari mrzi belce i da je veliki rasista. Ne žali se na crne igrače iz evrope očigledno, ne kapira očigledno neke stvari...

neko tamo

pre 8 meseci

u medjuvremenu, Jokic ih maltretira na postu unosi ih ledjima u kos i jedini je koji koristi maksimalno fizicku kosarku, Doncic takodje koristi dosta to sto je jaci i krupniji od svih plejeva u ligi. Janis ih kao "evropljanin" takodje fizickom igrom maltretira godinama. Evropljanima ne trebaju nikakva pravila da bi dominirali ovom igrom, problem je sto su Amerima idoli postali likovi koji pune svoje kolone i ne zanima ih pobeda na mecu, dok je idol bio Jordan koji je bio najveci pobednik u istoriji sporta svima ostalim je bilo bitno da dobiju mec, sada pola tih njihovih kosarkasa gledaju u Lebronu idola i njima je bitno da oni dodju do svojih brojki nije im bitno sto su izgubili sto mahom i Lebron radi i sve im je statistika a u statistici silnoj su zaboravili da je kosarka igra koja se igra na pobedu. E to Evropljani nisu zaboravili jer se ovde i dalje igra da se dobije.

Deda Mironija

pre 8 meseci

"..više trojki, dodavanja, to nije naša liga, nije američki stil, to je evropski stil igre.."

Ovaj lik pored toga što je strasno bezobrazan je i beskrajno glup!!

Tina Blondina

pre 8 meseci

Ima covjek pravo. Kad je Dražen stigao u NBA, prosjek mu bio 5 poena, a onda NBA na brzake promjeni pravila, evo, Dražen u Netsima odmah preko 20 u prosjeku.
A da nisu mozda Europljani glavni u NBA zbog toga, jer danes dobivajo priliku?
Arenasu, tricu sa loga ti je izmislio tvoj Kari.
A cuj sad ovo, Amerikanac Hobson je tricu izmislio več davne 1945, da bi 80 kasnije Evropljani dominirali. 🙂

Borna Goljo

pre 8 meseci

Mada i u Evropi je kriza što se tiče novih imena. Za par godina će zaista biti jedna praznina što se tiče velikih imena i to u obe lige.
(DukiNS, 2. mart 2024 12:39) # Link komentara


Ne bih se slozio nikako. Kosarka ima najbolju smjenu generacija. Pogkedajtw fudbal koliko je smjesan nakon ronalda i mesija ili tenis. Kosarka ima trenutno izuzetnu generaciju sa Jokicem, Doncicem, Embidom....

Scols

pre 8 meseci

Zaista, pa sta misle ti mekusci? Sut, pasovi...pa nije to kosarka. Oduvek se znalo da je kosarka samo lomljenje table i obruca. Kakav diletant!

Fun Fact

pre 8 meseci

Evropska košarka je postala fizičkija i atletskija nego ikad i mnogo više je ona očvrsla nego što je NBA onekšao.
Dokaz za to 1/1 su reprezentativna takmičenja
koja su oduvek bila po pravilima FIBA koja važe u Evropi i praktično svuda osim u USA a Dream Team je po tim evropskim pravilima nekada odvaljivao sve redom po 30-50-60 razlike a poraz nije bio moguć ni teoretski a sada sve češće teško dobijaju i sve je više reprezentacija koje su ih pobedile.

Oxy

pre 8 meseci

Budala ima i biće ih.Ko forsira šut za tri? Priča o dodavanjima.Kako se igralo u vreme Pita Maraviča,Lari Brda.Šta je danas? Crnci , mišićavi,koji brutalno zakucavaju,run and gun košarka gde napad ne traje ni deset sekundi.Jeli su za to krivi Evropljani.Evropljani doneli šmek košarci, ideje a ne ono što se nacrta

Jok

pre 8 meseci

Jokic i Doncic su fizicki jaki tako da ne nisi u pravu Mr.Gun Arenas. Po toj logici mozda su omeksali da bi LeBron koji stari mogao duze da dominira jer sada u 20-oj sezoni ne bi mogo da kida da nije mekse. Inace svo postovanje za LeBrona.

4k4.Dex

pre 8 meseci

Jeste liga fizicki slabija mnogo nego stonl je bila nekada i istina je da se ispucavaju trojke previse ali nisu krivi evropljani za to koji uzgred budi receno i ne igraju tako. Ne vidim kako je to evropljanima odgovaralo da se sutiraju trojke non stop. Sto se tice fizikalnosti to je definitivno tacno.

Mito

pre 8 meseci

Tipično Američki, bolji si, ako si glup i jak, pomalo se drogiraš (u granicama dozvoljenog) kako bi bio još jači i gluplji. Vrhunac po ovo stručnjaku je polomiti par igrača u skoku i zakucati. Zaboravio je jednu sitnicu, da je košarka kolektivna igra, koja podrazumeva upotrebu moždanih vijuga, koje ti omogučavaju pregled igre i najbolji izbor dodavanaja, pošto je lopta zahvaljujući zakonima fizike, brža i od najbržeg igrača. Još samo jedna sitnica ti evropski igraći kojima glava ne služi za šišanje, manje potroše energije jurcajući sa koša na koš i pošto troše manje energije lako i precizno šutiraju sa distance, a i prošetaju kroz odbranu ne rušeći nikoga i sputste loptu u koš. Jedino nije taj stručnjak objasnio zašto po završetku tih mekanih utakmica Jokić lići kao da je prošao kroz kordon policije sa pendrecima. S poštovanjem

Vlada

pre 8 meseci

Za sve se nadje neka budala da napravi vest i podigne strasti. Ali ovaj je i dalje ogranicen toliko da ne razume apsolutno nista o onome sto je rekao. Agresivnost je smanjena pre svega zbog osiguranja igraca da bi se smanjila mogucnost povrede.

Дача

pre 8 meseci

Овај се налупао реално, мада бих пре рекао да то намерно прича јер има оних који ће у то поверовати.

Али, Европљани који предводе лигу су Никола, Лука, Јанис, Сабонис, Марканен, Гобер, Вучевић, Вагнер, Вембанјамаџ Порзингис итд. Али да Богдановић предводи НБА лигу... :)

Stefan Kiss

pre 8 meseci

Nalupetao se čovek gluposti, kao nikad do sad..

Oni prilagodili pravila prema Evropljanima ?!
A ne sviraju korake u čitavoj ligi..

Koliko god se trudio da omalovažava Jokića i Dončića, ne ide mu.

Borna Goljo

pre 8 meseci

Prejaka izjava, kao i ona Durantova da razljuti fanove sa ovdasnjih portala. Pa ovdje se upravo tvrdi suprotno, da je nba cirkus, a da se u evropi igra odbrana. Sta je istina? Hahaha

Baticca

pre 8 meseci

Treba sad naci izgovor zasto su najbolji igraci evropljani. Svi su krivi a igra je samo njihova,americka. Imaju tapiju na kosarku,ali dosli su skolovani igraci i dokazali da je tim jači od jednog coveka. Da je um uvek ispred snage. Samo treba to imati sa cim shvatiti

kralj

pre 8 meseci

Ista su pravila i za Amere,ne znam sto ne dominiraju i dalje.Pogodilo se u istom trenutku da dodju par vrhunskih iz Evrope,to je glavni razlog a ne meka igra.

Vladica

pre 8 meseci

Na ovakve likove je mislio Lary Bird kad je prozvao veterane da nerealno velicaju svoje doba i ne prihvataju evoluciju igre. Suteri su bolji no ikad i jako se brzo krecu, pa taj segment igre dominira.

Банатска лисица

pre 8 meseci

А ко је овај лик. Са ким је био шампион, и због чега је компетентан.Вориорси су у његово време били нижи просек лиге као што је сада рецимо Шарлот отприлике.

kladzom do bola

pre 8 meseci

Jokica zanimaju konji a ne NBA . NBA i kosarka mu dodje kao odlazak na posao , to je sam i rekao . Zato i ima sve te brojke u statistici , zato sto ga bas ..... za misljenje bilo koga .

fk

pre 8 meseci

Brat lupa ko prozor. Najbolje da je jedan ultra uspešan sistem kao što je to bila NBA 90 -ih degradirao sebe zbog njima nekih nebitnih igrača iz Evrope. Kao, evropska košarka je mogla da diktira trendove amerikancima. Glupost.
Pre će biti da su zbog želje za još većim profitom, a u skladu sa opštim trendovima globalizacije probali da igru učine još bržom i dinamičnijom ali.... Kao i u svakom biznisu. Negde zaradiš, a negde i omaneš. I sad im se to vraća tako što interes i gledanost čak i u americi ide na dole

PP2

pre 8 meseci

Jedna lasta ne cini proljece,a ovde je jedna budala it'd.....Pa da nisu bila ova pravila sigurno bi Harden I Embid bili Mvp.100%.A mislim da su oni Amerikanci?

Majk

pre 8 meseci

...saigrac ti kresne zenu...mlatis sa utokom u svlacionici...glumis gangstera...oteran iz NBA...jos se nemoze pomiriti sa cinjenicom da je bio promasaj u svakom pogledu...krivi su izgleda Nikola I Luka...leci se...do tebe je...

Rale

pre 8 meseci

Vise trojki,vise dodavanja je evropski stil kosarke???Do pre 10ak godina rezultati u Euroligi su bili maksimalno 130-140 poena(zbirno za obe ekipe).Dok je u NBA prosek od 180+ poena bio sasvim normalan za utakmicu u regularnom delu sezone.
I dan danas je ta razlika u broju postignitih poena na mecu ocigledna.NBA je bila daleko jaca sa odbranama,pre 20-30 godina.Sad je to sve na nivou nekadasnje All Star utakmice.Show.
Ako nista drugo,danas je cak i Euroliga pocela da kopira NBA.Nikako obratno...

Kanada

pre 8 meseci

Težak glupak... U Evropi se igra najjača kosarka, a vama su gazde od lige napravili cirkus jer je kod vas publika navikla na majmunisanje po koševima, a više nemate dovoljno igrača starog kova koji bi to mogli da prikažu dok se na njima igra prava odbrana. Kod vas čim nema majmunisanja, publika neće da gleda, nema para od karata i dresova i zatvaraj cirkus.

DukiNS

pre 8 meseci

Lupaš Gilberte. Pravila što defanzivna što ofanzivna ste promenili desetak godina još pre velike navale evropskih igrača, tamo početkom 2000tih. A krizu imate jer postoji kriza u stvaranju novih američkih igrača. Naturalizovanje Embida takođe ide u prilog toj priči. Ameri će imati laganiji posao još na ovim OI. Ali kad ode ova generacija (Lebron, Durent, Kari & Co) neće biti više tako dominantna sila. Mada i u Evropi je kriza što se tiče novih imena. Za par godina će zaista biti jedna praznina što se tiče velikih imena i to u obe lige.

Milan

pre 8 meseci

Ha ha ha da da sigurno su to ucinili zbog Evropljana a ne da stvore svoje "superstarove" poput Jamesa koji postizu 50 poena svaku utakmicu i prodaju patike napaljenim americkim klincima.

Нео@

pre 8 meseci

Ми средовечни памтимо да као деца ниси могао НБА да гледаш нигде, а још тада се причало за њих да су свемирци. Ту и тамо би процурео који снимак на Дневнику 2, али ништа више од тога.
Европљани почели полако да долазе крајем 80-их и дошли смо до тога, да су исти преузели примат у НБА.
И јесте тачно што је рекао дотични, НБА се некад играо много јаче и грубље. Али експанзија НБА која је започела договором Боре Станковића и Штерна је донела екстремно високе плате за саме играче, приходе за клубове и њ.власнике. Мислим да данашњој генерацији америчких кошаркаша у НБА нимало не смета што је НБА постала то што јесте.

manuginobili

pre 8 meseci

"Uveli su više šutiranja kako bi takvi igrači mogli da prežive", rekao je Arinas...A ko je kriv za vise sutiranja???...Jokic, Doncic ili mozda Giannis???...Da nije mozda Curry?...U gomili gluposti ovo mi je prvo upalo u oci, vise ne znaju sta bi od muke jer dva bijelca, Jokic i Doncic bukvalno dominiraju ligom i poigravaju se sa nabildanim crnim atletama, tesko im je to "progutati"...U stvari, sve je ovo lako objasniti, imaju Ameri dobru izreku za ovo: "reci mi da si rasist, bez da mi kazes da si rasist"...E bas to radi Arenas- covjek koji je unosio pistolj u svlacionicu da se obracuna sa saigracem, pravi tip da nam dijeli lekcije.

Aca

pre 8 meseci

Pusti ti NBA i evropljane, bolje zatvorite granicu ka Meksiku i dole jer za dve godine cete biti manjina u svojoj zemlji a narko dileri ce vladati svime pa i kosarkom.

Cvekla

pre 8 meseci

Ne govori o tome koja su tacno ta pravila koja su se izmenila koja bi potvrdila njegovu izjavu. Vise zvuci kao da je ljubomoran sto su Jokic i ekipa uspeli da se istaknu.

Lukavi

pre 8 meseci

Kaze izpucavanje trojki evropski stil...A GSW je izmislio ovo sto danas svi igraju, pa onda kaze EU igraci premekani hahahhh treba neko da dodje u ovaj podkast i da isamara ovog Arenasa jer lupeta za sve pare...

iskreno

pre 8 meseci

Evropski igrači su preinteligentni za američke. Jokić i Dončić npr nisu atlete, ali po inteligenciji ne vidim koji bi od današnjih zvezda američkih mogli da im stanu uz rame. Uz to Jokić je i sila u fizičkom smislu, tako da je izjava glupa do bola.

Milan

pre 8 meseci

Pa Ameri više i nemaju centre, ne znam sa kojom domaćom peticom Jokić vodi duele? Uglavnom svi najbolji centri su stranci, ono kad vidiš da je neki centar panj znaj da je njihov.

aleksandar

pre 8 meseci

Sve je tacno, NBA je omeksao ali to nije uradjeno da bi se zastitili Evropljani i stranci ved da bi se zastitile NBA vedete od povredjivanja poput Lebron Dzejmsa ili Stef Karija. Nek vrate cvrstu kosarku pa cemo da vidimo ko ce da otpadne

Aca

pre 8 meseci

Pusti ti NBA i evropljane, bolje zatvorite granicu ka Meksiku i dole jer za dve godine cete biti manjina u svojoj zemlji a narko dileri ce vladati svime pa i kosarkom.

Stefan Kiss

pre 8 meseci

Nalupetao se čovek gluposti, kao nikad do sad..

Oni prilagodili pravila prema Evropljanima ?!
A ne sviraju korake u čitavoj ligi..

Koliko god se trudio da omalovažava Jokića i Dončića, ne ide mu.

Baticca

pre 8 meseci

Treba sad naci izgovor zasto su najbolji igraci evropljani. Svi su krivi a igra je samo njihova,americka. Imaju tapiju na kosarku,ali dosli su skolovani igraci i dokazali da je tim jači od jednog coveka. Da je um uvek ispred snage. Samo treba to imati sa cim shvatiti

Borna Goljo

pre 8 meseci

Prejaka izjava, kao i ona Durantova da razljuti fanove sa ovdasnjih portala. Pa ovdje se upravo tvrdi suprotno, da je nba cirkus, a da se u evropi igra odbrana. Sta je istina? Hahaha

Jok

pre 8 meseci

Jokic i Doncic su fizicki jaki tako da ne nisi u pravu Mr.Gun Arenas. Po toj logici mozda su omeksali da bi LeBron koji stari mogao duze da dominira jer sada u 20-oj sezoni ne bi mogo da kida da nije mekse. Inace svo postovanje za LeBrona.

Vladica

pre 8 meseci

Na ovakve likove je mislio Lary Bird kad je prozvao veterane da nerealno velicaju svoje doba i ne prihvataju evoluciju igre. Suteri su bolji no ikad i jako se brzo krecu, pa taj segment igre dominira.

Milan

pre 8 meseci

Ha ha ha da da sigurno su to ucinili zbog Evropljana a ne da stvore svoje "superstarove" poput Jamesa koji postizu 50 poena svaku utakmicu i prodaju patike napaljenim americkim klincima.

Majk

pre 8 meseci

...saigrac ti kresne zenu...mlatis sa utokom u svlacionici...glumis gangstera...oteran iz NBA...jos se nemoze pomiriti sa cinjenicom da je bio promasaj u svakom pogledu...krivi su izgleda Nikola I Luka...leci se...do tebe je...

iskreno

pre 8 meseci

Bože koliko glupava izjava i razmišljanje. Pa ako je liga omekšala, zašto ti isti Ameri ne dominiraju nego to čine Evropljani?
Jel ovaj zna šta uopšte priča?

PP2

pre 8 meseci

Jedna lasta ne cini proljece,a ovde je jedna budala it'd.....Pa da nisu bila ova pravila sigurno bi Harden I Embid bili Mvp.100%.A mislim da su oni Amerikanci?

aleksandar

pre 8 meseci

Sve je tacno, NBA je omeksao ali to nije uradjeno da bi se zastitili Evropljani i stranci ved da bi se zastitile NBA vedete od povredjivanja poput Lebron Dzejmsa ili Stef Karija. Nek vrate cvrstu kosarku pa cemo da vidimo ko ce da otpadne

DukiNS

pre 8 meseci

Lupaš Gilberte. Pravila što defanzivna što ofanzivna ste promenili desetak godina još pre velike navale evropskih igrača, tamo početkom 2000tih. A krizu imate jer postoji kriza u stvaranju novih američkih igrača. Naturalizovanje Embida takođe ide u prilog toj priči. Ameri će imati laganiji posao još na ovim OI. Ali kad ode ova generacija (Lebron, Durent, Kari & Co) neće biti više tako dominantna sila. Mada i u Evropi je kriza što se tiče novih imena. Za par godina će zaista biti jedna praznina što se tiče velikih imena i to u obe lige.

Miloš

pre 8 meseci

Evropljani vam vraćaju suštinu košarke i ono zašto je svi mi volimo.

Jokić i Dončić igraju klasičnu uličnu košarku koja je em lepša za oko i atraktivnija i dovodi više gledalaca što automatski znači veću zaradu za franšize i sam NBA koji je poslednjih godina propao jer se sve svodilo na jurnjavu i šutiranje trojki što je daleko od košarke.

Evroljani su vam doneli inteligenciju i vratili nešto od onoga što ste imali sa Pitom Maravichem, Larry Birdom, Majic-om i sl.

Uostalom pogledajte poslednji intervju sa Larry Birdom pa ćete shvatiti o čemu govorim.

Milan

pre 8 meseci

Pa Ameri više i nemaju centre, ne znam sa kojom domaćom peticom Jokić vodi duele? Uglavnom svi najbolji centri su stranci, ono kad vidiš da je neki centar panj znaj da je njihov.

iskreno

pre 8 meseci

Evropski igrači su preinteligentni za američke. Jokić i Dončić npr nisu atlete, ali po inteligenciji ne vidim koji bi od današnjih zvezda američkih mogli da im stanu uz rame. Uz to Jokić je i sila u fizičkom smislu, tako da je izjava glupa do bola.

?

pre 8 meseci

Gil je samo malo rasista, drugih problema i nema. Došli neki belci i oteli zvečku crncima, pa je malo kiseo. Doduše, Dončić je provalio i prihvatio sistem pokazivanja mišića, da im se unosiš u lice i keziš se kad ih razbucaš, dok Jokić odradi posao i dalje ga ne zanima, vrati se u odbranu.

opozicija

pre 8 meseci

toliko mrznje i neznanja u jednoj izjavi da to nije normalno... a taj trend sutiranja po 30+ trojki upravo njegovi igraci pokrenuli, kari, tompson, lilard, korver itd itd... niko nije promenio pravila, nacin igre se promenio, a i to je upravo njihov stil igre ispucavanja u nedogled

shone

pre 8 meseci

Liga je omeksala da bi mogli da prodajete nabudzenu statistiku i rekorde svako veče, ne zbog Evropljana. Da igrate po EL pravilima, sa istim pristupom, davalo bi se 20-30% manje poena po utakmici, ali igrači od 35+ ne bi imali šta da traže u regularnom delu sezone, mogli bi da pomognu u par utakmica u PO kada se lomi (fazon Real u EL). Jokića, Dončića i ostale Evropljane zabole uvo za statistiku, oni gledaju kako da pobede u meču, pogotovo Jokić.

Freak on a Leash

pre 8 meseci

Šta se bre pržite na izjave ovog klovna pa njemu se smeje ceo košarkaški svet u Americi.

Lik je rasista, mrzi Evropske igrace i ide iz podkasta u podkast u blati ih a u komentarima mu se svi smeju.

Valjda je bitnija izjava jednog Lari Birda koji je oduševljen Jokicem.
A zasto je Lari Bird odusevljen Jokicem?
Pa zato sto je on od onih koji razumeju igru,košarku i zna da je to što Jokic radi genijalno.

A ovaj klovn Arinas on se prži na atleticizam,kucanja i ostale fore.

chox

pre 8 meseci

Prvi put cujem da su Kari , Tompson , Grin , Stiv Ker Evropljani , oni su kosarku ucinili brzom i ovakvom kakva je danas . Arinas da se skine pod hitno sa belog , žutog ili sta vec koristi

wolwerine

pre 8 meseci

Pa čekaj ništa mi nije jasno?!Omekšali za Evropljane,jer je prežestoka za iste bila?!A dominirali ranije su u toj fizički zahtevnoj ligi Ameri(Crnci),što implicira da tek sada bi oni trebali tek da izdomimiraju u tako "mekšoj"ligi..Apsolutno sudije sviraju sve isto za sve igrače,nema povlašćenih osim Embida,Hardena i dr..A dobro oni su ono beše iz Evrope..

Dado

pre 8 meseci

"Više trojki, dodavanja, to nije naša liga, nije američki stil, to je evropski stil igre".

Da, slazem se s njim...Europa je oduvijek bila poznata po sutiranju trojki...I po triple doublovima....Naime, sam Jokic ili Doncic (prvi kao petica, a drugi jedinica) imaju vise TD u jednoj sezoni, nego svi klubovi Eurolige u povijesti.....

40+ poena u Euroligi u 25 godina je bilo vidjeno 11x, od 10 razlicitih igraca (Larkin 2x)

48+ u NBA, sto bilo eto kos po minuti, smo vidjeli 21x samo ove sezone.....

Recimo slucajni izbor Phily-Charlotte, trice pucali jedni 44, drugi 33 puta...1,6 trice na minutu...
Partizan-Efes 24:22, sto je 1,15 trice na minutu, s tim, da su upravo u Euroligi poceli sutirati toliko trica, kad je to postalo in u AMerici, podudara se sa pocetkom dominacije Golden Stata.....

A ovog rasistu boli sto ce i ove sezone MVP biti Europljanin...6. godinu zaredom....

Lukavi

pre 8 meseci

Kaze izpucavanje trojki evropski stil...A GSW je izmislio ovo sto danas svi igraju, pa onda kaze EU igraci premekani hahahhh treba neko da dodje u ovaj podkast i da isamara ovog Arenasa jer lupeta za sve pare...

manuginobili

pre 8 meseci

"Uveli su više šutiranja kako bi takvi igrači mogli da prežive", rekao je Arinas...A ko je kriv za vise sutiranja???...Jokic, Doncic ili mozda Giannis???...Da nije mozda Curry?...U gomili gluposti ovo mi je prvo upalo u oci, vise ne znaju sta bi od muke jer dva bijelca, Jokic i Doncic bukvalno dominiraju ligom i poigravaju se sa nabildanim crnim atletama, tesko im je to "progutati"...U stvari, sve je ovo lako objasniti, imaju Ameri dobru izreku za ovo: "reci mi da si rasist, bez da mi kazes da si rasist"...E bas to radi Arenas- covjek koji je unosio pistolj u svlacionicu da se obracuna sa saigracem, pravi tip da nam dijeli lekcije.

Vlada

pre 8 meseci

Za sve se nadje neka budala da napravi vest i podigne strasti. Ali ovaj je i dalje ogranicen toliko da ne razume apsolutno nista o onome sto je rekao. Agresivnost je smanjena pre svega zbog osiguranja igraca da bi se smanjila mogucnost povrede.

Cvekla

pre 8 meseci

Ne govori o tome koja su tacno ta pravila koja su se izmenila koja bi potvrdila njegovu izjavu. Vise zvuci kao da je ljubomoran sto su Jokic i ekipa uspeli da se istaknu.

Deda Mironija

pre 8 meseci

"..više trojki, dodavanja, to nije naša liga, nije američki stil, to je evropski stil igre.."

Ovaj lik pored toga što je strasno bezobrazan je i beskrajno glup!!

Nemanja V.

pre 8 meseci

U stara dobra vremena ovaj Gilbert bi sada stavljao listove bokvice na rane od bica dok ceka kasiku popare na plantazi pamuka u Severnoj Karolini.Na zalost danas su takvi na televiziji a pri tom ne preskacu kroz zapaljeni obruc ili ih ne ispaljuju iz topa.

Malo smeha nije na odmet

pre 8 meseci

Ljubomora čini čuda od ljudi. A neki od bivših NBA košarkaša, uglavnom oni koji su bili u najboljem slučaju prosečni košarkaši ili skloni incidentima, ne mogu da podnesu činjenicu da beli Evropljani, ne svi ali Jokić i Dončić da, dominiraju u sportu u kojem oni sebe smatraju Bogovima. Slobodno se to može nazvati i nekom vrstom rasizma. Nikako da pređu preko toga i mogu se kladiti da ako bi se pitali likovi poput ovog ili onog kvazi analitičara što je u jedno vreme bio glavna atrakcija kod Šeka i njegove emisije o glupim potezima košarkaša verovatno bi koliko sutra proterali pre svih Jokića i Dončića iz SAD-a. Hvala Bogu pa se oni ne pitaju za bilo šta. Na kraju krajeva zašto Jokić i Dončić dominiraju nad Amerima? Šta je problem ako su ti Ameri takvi Bogovi košarke? Ali kao što rekoh, ljubomora čini čuda od ljudi.

Банатска лисица

pre 8 meseci

А ко је овај лик. Са ким је био шампион, и због чега је компетентан.Вориорси су у његово време били нижи просек лиге као што је сада рецимо Шарлот отприлике.

mozes me zvati kako god hoces

pre 8 meseci

Neka pogleda kako izgledaju Jokiceve ruke posle utakmice i koliko faulova je dobio.

Najbolji trojkasi su Amerikanci, koji ujedno i forsiraju trojke.

Lik promasio temu :-)

Нео@

pre 8 meseci

Ми средовечни памтимо да као деца ниси могао НБА да гледаш нигде, а још тада се причало за њих да су свемирци. Ту и тамо би процурео који снимак на Дневнику 2, али ништа више од тога.
Европљани почели полако да долазе крајем 80-их и дошли смо до тога, да су исти преузели примат у НБА.
И јесте тачно што је рекао дотични, НБА се некад играо много јаче и грубље. Али експанзија НБА која је започела договором Боре Станковића и Штерна је донела екстремно високе плате за саме играче, приходе за клубове и њ.власнике. Мислим да данашњој генерацији америчких кошаркаша у НБА нимало не смета што је НБА постала то што јесте.

grizli

pre 8 meseci

Slobodno pojacajte ligu i igru dragi Arinas, nesto mi se cini da Jokicu nece puno smetati, a ni Donci. Medjutim mozda zasmeta staklenim crncima sa nogicama kao cackalicama.

Дача

pre 8 meseci

Овај се налупао реално, мада бих пре рекао да то намерно прича јер има оних који ће у то поверовати.

Али, Европљани који предводе лигу су Никола, Лука, Јанис, Сабонис, Марканен, Гобер, Вучевић, Вагнер, Вембанјамаџ Порзингис итд. Али да Богдановић предводи НБА лигу... :)

kladzom do bola

pre 8 meseci

Jokica zanimaju konji a ne NBA . NBA i kosarka mu dodje kao odlazak na posao , to je sam i rekao . Zato i ima sve te brojke u statistici , zato sto ga bas ..... za misljenje bilo koga .

Leti Vreme

pre 8 meseci

Janis, Jokic, Porzingis, Markkanen, Wembanyama, Gober, Vucevic, Nurkic... nikada u zivotu nisu igrali EL. Sabonis je igrao 3mes a Luka 1,5h. Klinci koje je prepoznalo ostro oko NBA skauta i koji su napravljeni po NBA meri od strane NBA trenera.

Izostavljeno

pre 8 meseci

Po starim pravilima LeBron ne bi ni bio u GOAT prici. Izmlatili bi ga u par utakmica, pa bi otisao mami da place. Imao 20 poena po utakmici i karijeru zavrsio u 30-oj :/

Kanada

pre 8 meseci

Težak glupak... U Evropi se igra najjača kosarka, a vama su gazde od lige napravili cirkus jer je kod vas publika navikla na majmunisanje po koševima, a više nemate dovoljno igrača starog kova koji bi to mogli da prikažu dok se na njima igra prava odbrana. Kod vas čim nema majmunisanja, publika neće da gleda, nema para od karata i dresova i zatvaraj cirkus.

zi

pre 8 meseci

Hmmm, zanimljiv komentar. Medjutim od toga su više profitirali igrači iz amerike. Gde bi danas bio Kari, Tomson, Irving i još gomila njih. To što su evropljani bolji u pravoj, timskoj košarci, to je nešto drugo. S druge strane, dosta je fizički zahtevnija evropska košarka, sa više kontakta, teže je doći do poena, svaki posed je bitan, ti momci dolaze iz takvih liga, moguće da je NBA zbog toga lakše takmičenje za njih danas.

Scols

pre 8 meseci

Zaista, pa sta misle ti mekusci? Sut, pasovi...pa nije to kosarka. Oduvek se znalo da je kosarka samo lomljenje table i obruca. Kakav diletant!

Pera Ždera

pre 8 meseci

Ona vrste izjave gde je sve sam rekao :) O sebi, o besmislu svojih reci, pogledu na boju koze, kompleksu i totalnoj neobjektivnosti na datu temu... Ne treba se njegovim recima mnogo sta dodati. Samo se teska kosarkaska neznalica moze primiti na ovo ili se sa istim sloziti :)

ko im kriv

pre 8 meseci

Spinuje majstor! Prilagodili su ligu LeBronu da bi stigao Dordana, medjutim ovaj ocigledno ni da protivnickim igracima zavezu ruke, to nece uspeti :D

Zek

pre 8 meseci

Rasista šta drugo reći i još je ljubomoran …ako su prilagodili NBA evropljanima zašto onda nisu pomjerili liniju za trojke isto kao i u Evropi

kralj

pre 8 meseci

Ista su pravila i za Amere,ne znam sto ne dominiraju i dalje.Pogodilo se u istom trenutku da dodju par vrhunskih iz Evrope,to je glavni razlog a ne meka igra.

neko tamo

pre 8 meseci

u medjuvremenu, Jokic ih maltretira na postu unosi ih ledjima u kos i jedini je koji koristi maksimalno fizicku kosarku, Doncic takodje koristi dosta to sto je jaci i krupniji od svih plejeva u ligi. Janis ih kao "evropljanin" takodje fizickom igrom maltretira godinama. Evropljanima ne trebaju nikakva pravila da bi dominirali ovom igrom, problem je sto su Amerima idoli postali likovi koji pune svoje kolone i ne zanima ih pobeda na mecu, dok je idol bio Jordan koji je bio najveci pobednik u istoriji sporta svima ostalim je bilo bitno da dobiju mec, sada pola tih njihovih kosarkasa gledaju u Lebronu idola i njima je bitno da oni dodju do svojih brojki nije im bitno sto su izgubili sto mahom i Lebron radi i sve im je statistika a u statistici silnoj su zaboravili da je kosarka igra koja se igra na pobedu. E to Evropljani nisu zaboravili jer se ovde i dalje igra da se dobije.

Dvojnik

pre 8 meseci

Najsmesnije ovde su ova druga dvojica sto se jednoglasno slazu ko da je Arenas nesto jako pametno obrazlozio, jos ovaj na kraju Makes a lot of sense...mani ga u k....stvarno su smesni, izbija iz njih sta stvarno misle o Evropljanima,a videli smo bracu Moris

Mito

pre 8 meseci

Tipično Američki, bolji si, ako si glup i jak, pomalo se drogiraš (u granicama dozvoljenog) kako bi bio još jači i gluplji. Vrhunac po ovo stručnjaku je polomiti par igrača u skoku i zakucati. Zaboravio je jednu sitnicu, da je košarka kolektivna igra, koja podrazumeva upotrebu moždanih vijuga, koje ti omogučavaju pregled igre i najbolji izbor dodavanaja, pošto je lopta zahvaljujući zakonima fizike, brža i od najbržeg igrača. Još samo jedna sitnica ti evropski igraći kojima glava ne služi za šišanje, manje potroše energije jurcajući sa koša na koš i pošto troše manje energije lako i precizno šutiraju sa distance, a i prošetaju kroz odbranu ne rušeći nikoga i sputste loptu u koš. Jedino nije taj stručnjak objasnio zašto po završetku tih mekanih utakmica Jokić lići kao da je prošao kroz kordon policije sa pendrecima. S poštovanjem

Lopita

pre 8 meseci

Zato svaka cast Drazenu Petrovicu koji se u devedesetima probio i utabao stazu Europljanima.
Da nije poginuo, u ono doba bi bio u top3 NBA igraca.
To ne razumiju danasnja djeca, kako je nekad bilo tesko biti igrac iz Europe.

slađan

pre 8 meseci

Nisam nešto oduševljen likom i delom Jokića ali ovom frustriranom penzioneru mora biti jasno da Jokić i nije došao u Ameriku sa željom da bude mega-zvezda, što je više nego očigledno po njegovom ponašanju! On je došao zbog američkih para jer na celom svetu su samo amerikanci dovoljno ludi i glupi da za igranje košarke daju stotine miliona dolara! Dakle,čovek je došao da maksimalno unovči ono što najbolje zna da radi i to maksimalno profesionalno i radi i za to ima naklon do poda!

Rale

pre 8 meseci

Vise trojki,vise dodavanja je evropski stil kosarke???Do pre 10ak godina rezultati u Euroligi su bili maksimalno 130-140 poena(zbirno za obe ekipe).Dok je u NBA prosek od 180+ poena bio sasvim normalan za utakmicu u regularnom delu sezone.
I dan danas je ta razlika u broju postignitih poena na mecu ocigledna.NBA je bila daleko jaca sa odbranama,pre 20-30 godina.Sad je to sve na nivou nekadasnje All Star utakmice.Show.
Ako nista drugo,danas je cak i Euroliga pocela da kopira NBA.Nikako obratno...

Oxy

pre 8 meseci

Budala ima i biće ih.Ko forsira šut za tri? Priča o dodavanjima.Kako se igralo u vreme Pita Maraviča,Lari Brda.Šta je danas? Crnci , mišićavi,koji brutalno zakucavaju,run and gun košarka gde napad ne traje ni deset sekundi.Jeli su za to krivi Evropljani.Evropljani doneli šmek košarci, ideje a ne ono što se nacrta

Milan

pre 8 meseci

Izgleda da ovaj lik u stvari mrzi belce i da je veliki rasista. Ne žali se na crne igrače iz evrope očigledno, ne kapira očigledno neke stvari...

cece

pre 8 meseci

Od kada je Lebron dosao u ligu, pocelo je da se pogledom dobija faul. Curry je postavio novi trend sa sutiranjem trojki, posle svi poceli da ga kopiraju. Kakve sad to veze ima sa Evropljanima?

Nikola

pre 8 meseci

Ne najbolje tim steroidnim nabildovanim jos da dozvole da imaju macolu u rukama.Kad su videli da su ovce ispali sa sve misicima sad kmece.

fk

pre 8 meseci

Brat lupa ko prozor. Najbolje da je jedan ultra uspešan sistem kao što je to bila NBA 90 -ih degradirao sebe zbog njima nekih nebitnih igrača iz Evrope. Kao, evropska košarka je mogla da diktira trendove amerikancima. Glupost.
Pre će biti da su zbog želje za još većim profitom, a u skladu sa opštim trendovima globalizacije probali da igru učine još bržom i dinamičnijom ali.... Kao i u svakom biznisu. Negde zaradiš, a negde i omaneš. I sad im se to vraća tako što interes i gledanost čak i u americi ide na dole

Zum

pre 8 meseci

Prošle godine Perkins laje, ove godine Arenas, sledece ce neko drugi da podgreva atmosferu kako se prvenstvo blizi konacnoj borbi za pozicije i tako... Ljudi ce da se loze, raspravljaju, komentarisu, klikću i to nista novo nije.

Borna Goljo

pre 8 meseci

Mada i u Evropi je kriza što se tiče novih imena. Za par godina će zaista biti jedna praznina što se tiče velikih imena i to u obe lige.
(DukiNS, 2. mart 2024 12:39) # Link komentara


Ne bih se slozio nikako. Kosarka ima najbolju smjenu generacija. Pogkedajtw fudbal koliko je smjesan nakon ronalda i mesija ili tenis. Kosarka ima trenutno izuzetnu generaciju sa Jokicem, Doncicem, Embidom....

Fun Fact

pre 8 meseci

Evropska košarka je postala fizičkija i atletskija nego ikad i mnogo više je ona očvrsla nego što je NBA onekšao.
Dokaz za to 1/1 su reprezentativna takmičenja
koja su oduvek bila po pravilima FIBA koja važe u Evropi i praktično svuda osim u USA a Dream Team je po tim evropskim pravilima nekada odvaljivao sve redom po 30-50-60 razlike a poraz nije bio moguć ni teoretski a sada sve češće teško dobijaju i sve je više reprezentacija koje su ih pobedile.

Uroš

pre 8 meseci

Ligu su omekšali zbog manekena za Najki patike, da bi mu namestili titulu, da bi opet prodali više patikica. Dok se puštala muška igra nije mogao da prođe prvu rundu plejofa.

Tina Blondina

pre 8 meseci

Ima covjek pravo. Kad je Dražen stigao u NBA, prosjek mu bio 5 poena, a onda NBA na brzake promjeni pravila, evo, Dražen u Netsima odmah preko 20 u prosjeku.
A da nisu mozda Europljani glavni u NBA zbog toga, jer danes dobivajo priliku?
Arenasu, tricu sa loga ti je izmislio tvoj Kari.
A cuj sad ovo, Amerikanac Hobson je tricu izmislio več davne 1945, da bi 80 kasnije Evropljani dominirali. 🙂

vc

pre 8 meseci

@Uros Bolesnik nastavlja da se blamira i iskazuje frustraciju ka Dzordanu,koja su to pravila izmenjena da bi Dzordan dominirao kada je 90tih padalo daleko manje poena nego 80tih i daleko cvrsce se igralo po uzoru na Detroit Pistonse koji su im skinuli zlatne koke showtime Lejkerse zestokim stilom igre koji se potom preneo na 90te. Dzordan i Bullsi su igrali dva finala istoka sa njima pre nego sto su ih dobili treci put i to kada Pipen i Grant vise nisu podbacivali na utakmicama kao godinu pre kada je Pipen imao 2 poena u mecu broj sedam a Grant sutirao 3-17! Stokton i Malone su kao mladi zamalo dobili showtime Lejkerse a Hakim ih je i dobio sa Sampsonom ali eto 80te su prejake jer je Dzordan kao mlad sa nikakvim timom gubio od drim timova a i sam je imao bolju all around statistiku 80tih. Jos covek izjavi ispada u prvoj rundi a gubio dva finala istoka i bio Pistonsima najtezi protivnik u playoffu. Ako pogledate snimke tog vremena Jugoplastike,Cibone,Partizana..jeste da su se sutirale daleko vise trojki nego u Nba a i centri su ih sutirali u Evropi sto u timovima sto u reprezentaciji.

4k4.Dex

pre 8 meseci

Jeste liga fizicki slabija mnogo nego stonl je bila nekada i istina je da se ispucavaju trojke previse ali nisu krivi evropljani za to koji uzgred budi receno i ne igraju tako. Ne vidim kako je to evropljanima odgovaralo da se sutiraju trojke non stop. Sto se tice fizikalnosti to je definitivno tacno.

kako god...

pre 8 meseci

cela NBA ( osim pley-off utakmica) liči na susret istok- zapad ( jedan veliki cirkus). tek u pley off počinju pravi mečevi.isto tako, ne moze niko da me ubedi da je potrebno 80+ utakmica u regularnom delu sem da bi se potvrdilo ono sto sam vec rekao - veliki cirkus. da bi se to izbeglo evo predlazem rukovodstvu NBA da razmisle da posle 2 kruga svakog sa svakim otpadnu timovi koji imaju manje od 50% uspesnosti a da preostali igraju dalje ( nesto slicno pravilima atletike u bacačkim i skakackim disciplinama - svi po 3 skoka tj bacanja a najbolji jos po 3). tako bi se i regularnom delu sezone vratila neizvesnost jer nije isto odigrati 40 utakmica ili 80. koliki je to gubitak samo od karata, reklama, tv prava...

vc

pre 8 meseci

Ako pogledate preglede starih meceva Jugoplastike,Cibone,Partizana jesu se mnogo vise sutirale trojke nego u Nba i centri su ih sutirali sto u klubovima sto reprezentativno.@Uros Bolesnik nastavlja da se blamira komentarima o Dzordanu a on sam je imao daleko bolju all around statistiku 80tih i uopsteno padalo je mnogo manje poena 90tih i igralo se cvrsce nego 80tih sto su promenili Pistonsi koji su novom cvrsvom igrom zaustavili njihove zlatne koke showtime Lejkerse a timovi kao sto su Bullsi,Knicksi su prvi usvojili njihov stil sto se sredinom 90tih prenelo na skoro celu ligu. Bullsi su dva puta igrali u finalu istoka sa Pistonsima pre nego sto su ih konacno dobili a bili su im ionako najtezi protivnici u playoffu i jednina razlika je sto Pippen i Grant vise nisu podbacivali na utakmicama za razliku od meca broja sedam prethodne sezone kada je jedan ima 2 poena a drugi sutirao 3 od 17. Dakle 2 finala istoka a pojmas pise o ispadanjima u prvom kolu sto se desavalo u prve tri sezone a od toga je u prvoj Ruki uveo najgori tim lige u playoff a u drugoj sezoni je taj tim izgubio 43 utakmice bez njega. A ti prejaki Lejkersi su gubili od Hakima i Sampsona odnosno zamalo izgubili od mladih Stoktona i Melouna.

Ozymandias

pre 8 meseci

Svet u kome nepismeni Amer drži predavanja,a ne zna gde je levo. Vole oni da "objasne", a ne znaju bukvalno engleski jezik.

Sasa

pre 8 meseci

Ukoliko je kosarkas tehnicki i/ili fizicki dominantniji, umereniji pristup nista ne menja.
Definitivno je u NBA ligi sada slabija odbrana, ali nije da se ne igra. Sa druge strane, to mogu da iskoriste i americki igraci i crnci. Belac u ovoj ligi ni na koji nacin nije u prednosti i nebitno je odakle dolazi.
Znatno vise je podignut nivo igre u Evropi, a onda i nivo priprema evropskih igraca od strane Amerikanaca koji su, najmanje deceniju unazad, poceli da i te kako ozbiljno shvataju i prihvataju evropsku filozofiju, radeci ne na iskorenjivanju evropskog stila iz kosarkasa, vec na nadogradnji kroz prilagodjavanje.

Lopita

pre 8 meseci

Zato svaka cast Drazenu Petrovicu koji se u devedesetima probio i utabao stazu Europljanima.
Da nije poginuo, u ono doba bi bio u top3 NBA igraca.
To ne razumiju danasnja djeca, kako je nekad bilo tesko biti igrac iz Europe.

Aca

pre 8 meseci

Pusti ti NBA i evropljane, bolje zatvorite granicu ka Meksiku i dole jer za dve godine cete biti manjina u svojoj zemlji a narko dileri ce vladati svime pa i kosarkom.

Nemanja V.

pre 8 meseci

U stara dobra vremena ovaj Gilbert bi sada stavljao listove bokvice na rane od bica dok ceka kasiku popare na plantazi pamuka u Severnoj Karolini.Na zalost danas su takvi na televiziji a pri tom ne preskacu kroz zapaljeni obruc ili ih ne ispaljuju iz topa.

Tina Blondina

pre 8 meseci

Ima covjek pravo. Kad je Dražen stigao u NBA, prosjek mu bio 5 poena, a onda NBA na brzake promjeni pravila, evo, Dražen u Netsima odmah preko 20 u prosjeku.
A da nisu mozda Europljani glavni u NBA zbog toga, jer danes dobivajo priliku?
Arenasu, tricu sa loga ti je izmislio tvoj Kari.
A cuj sad ovo, Amerikanac Hobson je tricu izmislio več davne 1945, da bi 80 kasnije Evropljani dominirali. 🙂

vc

pre 8 meseci

Ako pogledate preglede starih meceva Jugoplastike,Cibone,Partizana jesu se mnogo vise sutirale trojke nego u Nba i centri su ih sutirali sto u klubovima sto reprezentativno.@Uros Bolesnik nastavlja da se blamira komentarima o Dzordanu a on sam je imao daleko bolju all around statistiku 80tih i uopsteno padalo je mnogo manje poena 90tih i igralo se cvrsce nego 80tih sto su promenili Pistonsi koji su novom cvrsvom igrom zaustavili njihove zlatne koke showtime Lejkerse a timovi kao sto su Bullsi,Knicksi su prvi usvojili njihov stil sto se sredinom 90tih prenelo na skoro celu ligu. Bullsi su dva puta igrali u finalu istoka sa Pistonsima pre nego sto su ih konacno dobili a bili su im ionako najtezi protivnici u playoffu i jednina razlika je sto Pippen i Grant vise nisu podbacivali na utakmicama za razliku od meca broja sedam prethodne sezone kada je jedan ima 2 poena a drugi sutirao 3 od 17. Dakle 2 finala istoka a pojmas pise o ispadanjima u prvom kolu sto se desavalo u prve tri sezone a od toga je u prvoj Ruki uveo najgori tim lige u playoff a u drugoj sezoni je taj tim izgubio 43 utakmice bez njega. A ti prejaki Lejkersi su gubili od Hakima i Sampsona odnosno zamalo izgubili od mladih Stoktona i Melouna.

Borna Goljo

pre 8 meseci

Prejaka izjava, kao i ona Durantova da razljuti fanove sa ovdasnjih portala. Pa ovdje se upravo tvrdi suprotno, da je nba cirkus, a da se u evropi igra odbrana. Sta je istina? Hahaha

vc

pre 8 meseci

@Uros Bolesnik nastavlja da se blamira i iskazuje frustraciju ka Dzordanu,koja su to pravila izmenjena da bi Dzordan dominirao kada je 90tih padalo daleko manje poena nego 80tih i daleko cvrsce se igralo po uzoru na Detroit Pistonse koji su im skinuli zlatne koke showtime Lejkerse zestokim stilom igre koji se potom preneo na 90te. Dzordan i Bullsi su igrali dva finala istoka sa njima pre nego sto su ih dobili treci put i to kada Pipen i Grant vise nisu podbacivali na utakmicama kao godinu pre kada je Pipen imao 2 poena u mecu broj sedam a Grant sutirao 3-17! Stokton i Malone su kao mladi zamalo dobili showtime Lejkerse a Hakim ih je i dobio sa Sampsonom ali eto 80te su prejake jer je Dzordan kao mlad sa nikakvim timom gubio od drim timova a i sam je imao bolju all around statistiku 80tih. Jos covek izjavi ispada u prvoj rundi a gubio dva finala istoka i bio Pistonsima najtezi protivnik u playoffu. Ako pogledate snimke tog vremena Jugoplastike,Cibone,Partizana..jeste da su se sutirale daleko vise trojki nego u Nba a i centri su ih sutirali u Evropi sto u timovima sto u reprezentaciji.

DukiNS

pre 8 meseci

Lupaš Gilberte. Pravila što defanzivna što ofanzivna ste promenili desetak godina još pre velike navale evropskih igrača, tamo početkom 2000tih. A krizu imate jer postoji kriza u stvaranju novih američkih igrača. Naturalizovanje Embida takođe ide u prilog toj priči. Ameri će imati laganiji posao još na ovim OI. Ali kad ode ova generacija (Lebron, Durent, Kari & Co) neće biti više tako dominantna sila. Mada i u Evropi je kriza što se tiče novih imena. Za par godina će zaista biti jedna praznina što se tiče velikih imena i to u obe lige.

wolwerine

pre 8 meseci

Pa čekaj ništa mi nije jasno?!Omekšali za Evropljane,jer je prežestoka za iste bila?!A dominirali ranije su u toj fizički zahtevnoj ligi Ameri(Crnci),što implicira da tek sada bi oni trebali tek da izdomimiraju u tako "mekšoj"ligi..Apsolutno sudije sviraju sve isto za sve igrače,nema povlašćenih osim Embida,Hardena i dr..A dobro oni su ono beše iz Evrope..

kako god...

pre 8 meseci

cela NBA ( osim pley-off utakmica) liči na susret istok- zapad ( jedan veliki cirkus). tek u pley off počinju pravi mečevi.isto tako, ne moze niko da me ubedi da je potrebno 80+ utakmica u regularnom delu sem da bi se potvrdilo ono sto sam vec rekao - veliki cirkus. da bi se to izbeglo evo predlazem rukovodstvu NBA da razmisle da posle 2 kruga svakog sa svakim otpadnu timovi koji imaju manje od 50% uspesnosti a da preostali igraju dalje ( nesto slicno pravilima atletike u bacačkim i skakackim disciplinama - svi po 3 skoka tj bacanja a najbolji jos po 3). tako bi se i regularnom delu sezone vratila neizvesnost jer nije isto odigrati 40 utakmica ili 80. koliki je to gubitak samo od karata, reklama, tv prava...

Uroš

pre 8 meseci

Ligu su omekšali zbog manekena za Najki patike, da bi mu namestili titulu, da bi opet prodali više patikica. Dok se puštala muška igra nije mogao da prođe prvu rundu plejofa.

Дача

pre 8 meseci

Овај се налупао реално, мада бих пре рекао да то намерно прича јер има оних који ће у то поверовати.

Али, Европљани који предводе лигу су Никола, Лука, Јанис, Сабонис, Марканен, Гобер, Вучевић, Вагнер, Вембанјамаџ Порзингис итд. Али да Богдановић предводи НБА лигу... :)

Stefan Kiss

pre 8 meseci

Nalupetao se čovek gluposti, kao nikad do sad..

Oni prilagodili pravila prema Evropljanima ?!
A ne sviraju korake u čitavoj ligi..

Koliko god se trudio da omalovažava Jokića i Dončića, ne ide mu.

aleksandar

pre 8 meseci

Sve je tacno, NBA je omeksao ali to nije uradjeno da bi se zastitili Evropljani i stranci ved da bi se zastitile NBA vedete od povredjivanja poput Lebron Dzejmsa ili Stef Karija. Nek vrate cvrstu kosarku pa cemo da vidimo ko ce da otpadne

slađan

pre 8 meseci

Nisam nešto oduševljen likom i delom Jokića ali ovom frustriranom penzioneru mora biti jasno da Jokić i nije došao u Ameriku sa željom da bude mega-zvezda, što je više nego očigledno po njegovom ponašanju! On je došao zbog američkih para jer na celom svetu su samo amerikanci dovoljno ludi i glupi da za igranje košarke daju stotine miliona dolara! Dakle,čovek je došao da maksimalno unovči ono što najbolje zna da radi i to maksimalno profesionalno i radi i za to ima naklon do poda!

Baticca

pre 8 meseci

Treba sad naci izgovor zasto su najbolji igraci evropljani. Svi su krivi a igra je samo njihova,americka. Imaju tapiju na kosarku,ali dosli su skolovani igraci i dokazali da je tim jači od jednog coveka. Da je um uvek ispred snage. Samo treba to imati sa cim shvatiti

Izostavljeno

pre 8 meseci

Po starim pravilima LeBron ne bi ni bio u GOAT prici. Izmlatili bi ga u par utakmica, pa bi otisao mami da place. Imao 20 poena po utakmici i karijeru zavrsio u 30-oj :/

Dado

pre 8 meseci

"Više trojki, dodavanja, to nije naša liga, nije američki stil, to je evropski stil igre".

Da, slazem se s njim...Europa je oduvijek bila poznata po sutiranju trojki...I po triple doublovima....Naime, sam Jokic ili Doncic (prvi kao petica, a drugi jedinica) imaju vise TD u jednoj sezoni, nego svi klubovi Eurolige u povijesti.....

40+ poena u Euroligi u 25 godina je bilo vidjeno 11x, od 10 razlicitih igraca (Larkin 2x)

48+ u NBA, sto bilo eto kos po minuti, smo vidjeli 21x samo ove sezone.....

Recimo slucajni izbor Phily-Charlotte, trice pucali jedni 44, drugi 33 puta...1,6 trice na minutu...
Partizan-Efes 24:22, sto je 1,15 trice na minutu, s tim, da su upravo u Euroligi poceli sutirati toliko trica, kad je to postalo in u AMerici, podudara se sa pocetkom dominacije Golden Stata.....

A ovog rasistu boli sto ce i ove sezone MVP biti Europljanin...6. godinu zaredom....

Milan

pre 8 meseci

Ha ha ha da da sigurno su to ucinili zbog Evropljana a ne da stvore svoje "superstarove" poput Jamesa koji postizu 50 poena svaku utakmicu i prodaju patike napaljenim americkim klincima.

Vladica

pre 8 meseci

Na ovakve likove je mislio Lary Bird kad je prozvao veterane da nerealno velicaju svoje doba i ne prihvataju evoluciju igre. Suteri su bolji no ikad i jako se brzo krecu, pa taj segment igre dominira.

neko tamo

pre 8 meseci

u medjuvremenu, Jokic ih maltretira na postu unosi ih ledjima u kos i jedini je koji koristi maksimalno fizicku kosarku, Doncic takodje koristi dosta to sto je jaci i krupniji od svih plejeva u ligi. Janis ih kao "evropljanin" takodje fizickom igrom maltretira godinama. Evropljanima ne trebaju nikakva pravila da bi dominirali ovom igrom, problem je sto su Amerima idoli postali likovi koji pune svoje kolone i ne zanima ih pobeda na mecu, dok je idol bio Jordan koji je bio najveci pobednik u istoriji sporta svima ostalim je bilo bitno da dobiju mec, sada pola tih njihovih kosarkasa gledaju u Lebronu idola i njima je bitno da oni dodju do svojih brojki nije im bitno sto su izgubili sto mahom i Lebron radi i sve im je statistika a u statistici silnoj su zaboravili da je kosarka igra koja se igra na pobedu. E to Evropljani nisu zaboravili jer se ovde i dalje igra da se dobije.

Банатска лисица

pre 8 meseci

А ко је овај лик. Са ким је био шампион, и због чега је компетентан.Вориорси су у његово време били нижи просек лиге као што је сада рецимо Шарлот отприлике.

Rale

pre 8 meseci

Vise trojki,vise dodavanja je evropski stil kosarke???Do pre 10ak godina rezultati u Euroligi su bili maksimalno 130-140 poena(zbirno za obe ekipe).Dok je u NBA prosek od 180+ poena bio sasvim normalan za utakmicu u regularnom delu sezone.
I dan danas je ta razlika u broju postignitih poena na mecu ocigledna.NBA je bila daleko jaca sa odbranama,pre 20-30 godina.Sad je to sve na nivou nekadasnje All Star utakmice.Show.
Ako nista drugo,danas je cak i Euroliga pocela da kopira NBA.Nikako obratno...

fk

pre 8 meseci

Brat lupa ko prozor. Najbolje da je jedan ultra uspešan sistem kao što je to bila NBA 90 -ih degradirao sebe zbog njima nekih nebitnih igrača iz Evrope. Kao, evropska košarka je mogla da diktira trendove amerikancima. Glupost.
Pre će biti da su zbog želje za još većim profitom, a u skladu sa opštim trendovima globalizacije probali da igru učine još bržom i dinamičnijom ali.... Kao i u svakom biznisu. Negde zaradiš, a negde i omaneš. I sad im se to vraća tako što interes i gledanost čak i u americi ide na dole

Fun Fact

pre 8 meseci

Evropska košarka je postala fizičkija i atletskija nego ikad i mnogo više je ona očvrsla nego što je NBA onekšao.
Dokaz za to 1/1 su reprezentativna takmičenja
koja su oduvek bila po pravilima FIBA koja važe u Evropi i praktično svuda osim u USA a Dream Team je po tim evropskim pravilima nekada odvaljivao sve redom po 30-50-60 razlike a poraz nije bio moguć ni teoretski a sada sve češće teško dobijaju i sve je više reprezentacija koje su ih pobedile.

ko im kriv

pre 8 meseci

Spinuje majstor! Prilagodili su ligu LeBronu da bi stigao Dordana, medjutim ovaj ocigledno ni da protivnickim igracima zavezu ruke, to nece uspeti :D

Miloš

pre 8 meseci

Evropljani vam vraćaju suštinu košarke i ono zašto je svi mi volimo.

Jokić i Dončić igraju klasičnu uličnu košarku koja je em lepša za oko i atraktivnija i dovodi više gledalaca što automatski znači veću zaradu za franšize i sam NBA koji je poslednjih godina propao jer se sve svodilo na jurnjavu i šutiranje trojki što je daleko od košarke.

Evroljani su vam doneli inteligenciju i vratili nešto od onoga što ste imali sa Pitom Maravichem, Larry Birdom, Majic-om i sl.

Uostalom pogledajte poslednji intervju sa Larry Birdom pa ćete shvatiti o čemu govorim.

Jok

pre 8 meseci

Jokic i Doncic su fizicki jaki tako da ne nisi u pravu Mr.Gun Arenas. Po toj logici mozda su omeksali da bi LeBron koji stari mogao duze da dominira jer sada u 20-oj sezoni ne bi mogo da kida da nije mekse. Inace svo postovanje za LeBrona.

grizli

pre 8 meseci

Slobodno pojacajte ligu i igru dragi Arinas, nesto mi se cini da Jokicu nece puno smetati, a ni Donci. Medjutim mozda zasmeta staklenim crncima sa nogicama kao cackalicama.

Malo smeha nije na odmet

pre 8 meseci

Ljubomora čini čuda od ljudi. A neki od bivših NBA košarkaša, uglavnom oni koji su bili u najboljem slučaju prosečni košarkaši ili skloni incidentima, ne mogu da podnesu činjenicu da beli Evropljani, ne svi ali Jokić i Dončić da, dominiraju u sportu u kojem oni sebe smatraju Bogovima. Slobodno se to može nazvati i nekom vrstom rasizma. Nikako da pređu preko toga i mogu se kladiti da ako bi se pitali likovi poput ovog ili onog kvazi analitičara što je u jedno vreme bio glavna atrakcija kod Šeka i njegove emisije o glupim potezima košarkaša verovatno bi koliko sutra proterali pre svih Jokića i Dončića iz SAD-a. Hvala Bogu pa se oni ne pitaju za bilo šta. Na kraju krajeva zašto Jokić i Dončić dominiraju nad Amerima? Šta je problem ako su ti Ameri takvi Bogovi košarke? Ali kao što rekoh, ljubomora čini čuda od ljudi.

manuginobili

pre 8 meseci

"Uveli su više šutiranja kako bi takvi igrači mogli da prežive", rekao je Arinas...A ko je kriv za vise sutiranja???...Jokic, Doncic ili mozda Giannis???...Da nije mozda Curry?...U gomili gluposti ovo mi je prvo upalo u oci, vise ne znaju sta bi od muke jer dva bijelca, Jokic i Doncic bukvalno dominiraju ligom i poigravaju se sa nabildanim crnim atletama, tesko im je to "progutati"...U stvari, sve je ovo lako objasniti, imaju Ameri dobru izreku za ovo: "reci mi da si rasist, bez da mi kazes da si rasist"...E bas to radi Arenas- covjek koji je unosio pistolj u svlacionicu da se obracuna sa saigracem, pravi tip da nam dijeli lekcije.

PP2

pre 8 meseci

Jedna lasta ne cini proljece,a ovde je jedna budala it'd.....Pa da nisu bila ova pravila sigurno bi Harden I Embid bili Mvp.100%.A mislim da su oni Amerikanci?

Kanada

pre 8 meseci

Težak glupak... U Evropi se igra najjača kosarka, a vama su gazde od lige napravili cirkus jer je kod vas publika navikla na majmunisanje po koševima, a više nemate dovoljno igrača starog kova koji bi to mogli da prikažu dok se na njima igra prava odbrana. Kod vas čim nema majmunisanja, publika neće da gleda, nema para od karata i dresova i zatvaraj cirkus.

kladzom do bola

pre 8 meseci

Jokica zanimaju konji a ne NBA . NBA i kosarka mu dodje kao odlazak na posao , to je sam i rekao . Zato i ima sve te brojke u statistici , zato sto ga bas ..... za misljenje bilo koga .

Vlada

pre 8 meseci

Za sve se nadje neka budala da napravi vest i podigne strasti. Ali ovaj je i dalje ogranicen toliko da ne razume apsolutno nista o onome sto je rekao. Agresivnost je smanjena pre svega zbog osiguranja igraca da bi se smanjila mogucnost povrede.

cece

pre 8 meseci

Od kada je Lebron dosao u ligu, pocelo je da se pogledom dobija faul. Curry je postavio novi trend sa sutiranjem trojki, posle svi poceli da ga kopiraju. Kakve sad to veze ima sa Evropljanima?

Mito

pre 8 meseci

Tipično Američki, bolji si, ako si glup i jak, pomalo se drogiraš (u granicama dozvoljenog) kako bi bio još jači i gluplji. Vrhunac po ovo stručnjaku je polomiti par igrača u skoku i zakucati. Zaboravio je jednu sitnicu, da je košarka kolektivna igra, koja podrazumeva upotrebu moždanih vijuga, koje ti omogučavaju pregled igre i najbolji izbor dodavanaja, pošto je lopta zahvaljujući zakonima fizike, brža i od najbržeg igrača. Još samo jedna sitnica ti evropski igraći kojima glava ne služi za šišanje, manje potroše energije jurcajući sa koša na koš i pošto troše manje energije lako i precizno šutiraju sa distance, a i prošetaju kroz odbranu ne rušeći nikoga i sputste loptu u koš. Jedino nije taj stručnjak objasnio zašto po završetku tih mekanih utakmica Jokić lići kao da je prošao kroz kordon policije sa pendrecima. S poštovanjem

Borna Goljo

pre 8 meseci

Mada i u Evropi je kriza što se tiče novih imena. Za par godina će zaista biti jedna praznina što se tiče velikih imena i to u obe lige.
(DukiNS, 2. mart 2024 12:39) # Link komentara


Ne bih se slozio nikako. Kosarka ima najbolju smjenu generacija. Pogkedajtw fudbal koliko je smjesan nakon ronalda i mesija ili tenis. Kosarka ima trenutno izuzetnu generaciju sa Jokicem, Doncicem, Embidom....

mozes me zvati kako god hoces

pre 8 meseci

Neka pogleda kako izgledaju Jokiceve ruke posle utakmice i koliko faulova je dobio.

Najbolji trojkasi su Amerikanci, koji ujedno i forsiraju trojke.

Lik promasio temu :-)

Freak on a Leash

pre 8 meseci

Šta se bre pržite na izjave ovog klovna pa njemu se smeje ceo košarkaški svet u Americi.

Lik je rasista, mrzi Evropske igrace i ide iz podkasta u podkast u blati ih a u komentarima mu se svi smeju.

Valjda je bitnija izjava jednog Lari Birda koji je oduševljen Jokicem.
A zasto je Lari Bird odusevljen Jokicem?
Pa zato sto je on od onih koji razumeju igru,košarku i zna da je to što Jokic radi genijalno.

A ovaj klovn Arinas on se prži na atleticizam,kucanja i ostale fore.

shone

pre 8 meseci

Liga je omeksala da bi mogli da prodajete nabudzenu statistiku i rekorde svako veče, ne zbog Evropljana. Da igrate po EL pravilima, sa istim pristupom, davalo bi se 20-30% manje poena po utakmici, ali igrači od 35+ ne bi imali šta da traže u regularnom delu sezone, mogli bi da pomognu u par utakmica u PO kada se lomi (fazon Real u EL). Jokića, Dončića i ostale Evropljane zabole uvo za statistiku, oni gledaju kako da pobede u meču, pogotovo Jokić.

opozicija

pre 8 meseci

toliko mrznje i neznanja u jednoj izjavi da to nije normalno... a taj trend sutiranja po 30+ trojki upravo njegovi igraci pokrenuli, kari, tompson, lilard, korver itd itd... niko nije promenio pravila, nacin igre se promenio, a i to je upravo njihov stil igre ispucavanja u nedogled

Dvojnik

pre 8 meseci

Najsmesnije ovde su ova druga dvojica sto se jednoglasno slazu ko da je Arenas nesto jako pametno obrazlozio, jos ovaj na kraju Makes a lot of sense...mani ga u k....stvarno su smesni, izbija iz njih sta stvarno misle o Evropljanima,a videli smo bracu Moris

Ozymandias

pre 8 meseci

Svet u kome nepismeni Amer drži predavanja,a ne zna gde je levo. Vole oni da "objasne", a ne znaju bukvalno engleski jezik.

Milan

pre 8 meseci

Pa Ameri više i nemaju centre, ne znam sa kojom domaćom peticom Jokić vodi duele? Uglavnom svi najbolji centri su stranci, ono kad vidiš da je neki centar panj znaj da je njihov.

Нео@

pre 8 meseci

Ми средовечни памтимо да као деца ниси могао НБА да гледаш нигде, а још тада се причало за њих да су свемирци. Ту и тамо би процурео који снимак на Дневнику 2, али ништа више од тога.
Европљани почели полако да долазе крајем 80-их и дошли смо до тога, да су исти преузели примат у НБА.
И јесте тачно што је рекао дотични, НБА се некад играо много јаче и грубље. Али експанзија НБА која је започела договором Боре Станковића и Штерна је донела екстремно високе плате за саме играче, приходе за клубове и њ.власнике. Мислим да данашњој генерацији америчких кошаркаша у НБА нимало не смета што је НБА постала то што јесте.

Majk

pre 8 meseci

...saigrac ti kresne zenu...mlatis sa utokom u svlacionici...glumis gangstera...oteran iz NBA...jos se nemoze pomiriti sa cinjenicom da je bio promasaj u svakom pogledu...krivi su izgleda Nikola I Luka...leci se...do tebe je...

iskreno

pre 8 meseci

Evropski igrači su preinteligentni za američke. Jokić i Dončić npr nisu atlete, ali po inteligenciji ne vidim koji bi od današnjih zvezda američkih mogli da im stanu uz rame. Uz to Jokić je i sila u fizičkom smislu, tako da je izjava glupa do bola.

Deda Mironija

pre 8 meseci

"..više trojki, dodavanja, to nije naša liga, nije američki stil, to je evropski stil igre.."

Ovaj lik pored toga što je strasno bezobrazan je i beskrajno glup!!

Oxy

pre 8 meseci

Budala ima i biće ih.Ko forsira šut za tri? Priča o dodavanjima.Kako se igralo u vreme Pita Maraviča,Lari Brda.Šta je danas? Crnci , mišićavi,koji brutalno zakucavaju,run and gun košarka gde napad ne traje ni deset sekundi.Jeli su za to krivi Evropljani.Evropljani doneli šmek košarci, ideje a ne ono što se nacrta

Nikola

pre 8 meseci

Ne najbolje tim steroidnim nabildovanim jos da dozvole da imaju macolu u rukama.Kad su videli da su ovce ispali sa sve misicima sad kmece.

zi

pre 8 meseci

Hmmm, zanimljiv komentar. Medjutim od toga su više profitirali igrači iz amerike. Gde bi danas bio Kari, Tomson, Irving i još gomila njih. To što su evropljani bolji u pravoj, timskoj košarci, to je nešto drugo. S druge strane, dosta je fizički zahtevnija evropska košarka, sa više kontakta, teže je doći do poena, svaki posed je bitan, ti momci dolaze iz takvih liga, moguće da je NBA zbog toga lakše takmičenje za njih danas.

chox

pre 8 meseci

Prvi put cujem da su Kari , Tompson , Grin , Stiv Ker Evropljani , oni su kosarku ucinili brzom i ovakvom kakva je danas . Arinas da se skine pod hitno sa belog , žutog ili sta vec koristi

iskreno

pre 8 meseci

Bože koliko glupava izjava i razmišljanje. Pa ako je liga omekšala, zašto ti isti Ameri ne dominiraju nego to čine Evropljani?
Jel ovaj zna šta uopšte priča?

Zum

pre 8 meseci

Prošle godine Perkins laje, ove godine Arenas, sledece ce neko drugi da podgreva atmosferu kako se prvenstvo blizi konacnoj borbi za pozicije i tako... Ljudi ce da se loze, raspravljaju, komentarisu, klikću i to nista novo nije.

Lukavi

pre 8 meseci

Kaze izpucavanje trojki evropski stil...A GSW je izmislio ovo sto danas svi igraju, pa onda kaze EU igraci premekani hahahhh treba neko da dodje u ovaj podkast i da isamara ovog Arenasa jer lupeta za sve pare...

kralj

pre 8 meseci

Ista su pravila i za Amere,ne znam sto ne dominiraju i dalje.Pogodilo se u istom trenutku da dodju par vrhunskih iz Evrope,to je glavni razlog a ne meka igra.

Cvekla

pre 8 meseci

Ne govori o tome koja su tacno ta pravila koja su se izmenila koja bi potvrdila njegovu izjavu. Vise zvuci kao da je ljubomoran sto su Jokic i ekipa uspeli da se istaknu.

4k4.Dex

pre 8 meseci

Jeste liga fizicki slabija mnogo nego stonl je bila nekada i istina je da se ispucavaju trojke previse ali nisu krivi evropljani za to koji uzgred budi receno i ne igraju tako. Ne vidim kako je to evropljanima odgovaralo da se sutiraju trojke non stop. Sto se tice fizikalnosti to je definitivno tacno.

Milan

pre 8 meseci

Izgleda da ovaj lik u stvari mrzi belce i da je veliki rasista. Ne žali se na crne igrače iz evrope očigledno, ne kapira očigledno neke stvari...

Scols

pre 8 meseci

Zaista, pa sta misle ti mekusci? Sut, pasovi...pa nije to kosarka. Oduvek se znalo da je kosarka samo lomljenje table i obruca. Kakav diletant!

?

pre 8 meseci

Gil je samo malo rasista, drugih problema i nema. Došli neki belci i oteli zvečku crncima, pa je malo kiseo. Doduše, Dončić je provalio i prihvatio sistem pokazivanja mišića, da im se unosiš u lice i keziš se kad ih razbucaš, dok Jokić odradi posao i dalje ga ne zanima, vrati se u odbranu.

Leti Vreme

pre 8 meseci

Janis, Jokic, Porzingis, Markkanen, Wembanyama, Gober, Vucevic, Nurkic... nikada u zivotu nisu igrali EL. Sabonis je igrao 3mes a Luka 1,5h. Klinci koje je prepoznalo ostro oko NBA skauta i koji su napravljeni po NBA meri od strane NBA trenera.

Zek

pre 8 meseci

Rasista šta drugo reći i još je ljubomoran …ako su prilagodili NBA evropljanima zašto onda nisu pomjerili liniju za trojke isto kao i u Evropi

Pera Ždera

pre 8 meseci

Ona vrste izjave gde je sve sam rekao :) O sebi, o besmislu svojih reci, pogledu na boju koze, kompleksu i totalnoj neobjektivnosti na datu temu... Ne treba se njegovim recima mnogo sta dodati. Samo se teska kosarkaska neznalica moze primiti na ovo ili se sa istim sloziti :)

Sasa

pre 8 meseci

Ukoliko je kosarkas tehnicki i/ili fizicki dominantniji, umereniji pristup nista ne menja.
Definitivno je u NBA ligi sada slabija odbrana, ali nije da se ne igra. Sa druge strane, to mogu da iskoriste i americki igraci i crnci. Belac u ovoj ligi ni na koji nacin nije u prednosti i nebitno je odakle dolazi.
Znatno vise je podignut nivo igre u Evropi, a onda i nivo priprema evropskih igraca od strane Amerikanaca koji su, najmanje deceniju unazad, poceli da i te kako ozbiljno shvataju i prihvataju evropsku filozofiju, radeci ne na iskorenjivanju evropskog stila iz kosarkasa, vec na nadogradnji kroz prilagodjavanje.