Košarka 92

Utorak, 15.08.2023.

08:30

Birčević za B92.net: Đorđević treba da bude večni selektor Srbije

Tačno 10 dana ostalo je do prvog meča košarkaša Srbije na Mundobaksketu, a Stefan Birčević jedan od onih koji znaju kako se igra na velikim takmičenjima.

Birèeviæ za B92.net: Ðorðeviæ treba da bude veèni selektor Srbije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

Veljko

pre 1 godinu

Sta god ljudi pricali o Birci, on je covek na mestu. Igrao maksimalno koliko moze, uvek se odazivao, a nije bas da je sedeo na klupi, davao je svoj doprinos i na utakmicama i na treninzima, koliko god to nekima ne deluje tako sa strane.

War Inside My Head

pre 1 godinu

@frank de bur,vrlo sam saglasan sa tvojom analizom,uz klubaštvo neminovno,dodao bih.Posebno ta priča o šutu,nacija,bolje reći danas nacije,obzirom da je košarkaška tradicija ukorijenjena u bivšoj državi,koja se dičila sjajnim šuterima,uvijek dva,tri igrača u koje se moglo pouzdati,došlo je do toga da ih nema.Dobijem ospice kad čujem izgovor šut nas nije služio,pa šta treba da služi prevashodno?

1Đoković

pre 1 godinu

Žoca ispalio i Džejms.Ispalilo ga 50 igrača tj.svi.Đorđevića bi ispalilo deset od naših reprezentativaca sadašnjih.Oešić je doktor za njih.Najmanje su ga ispalili.

Avatar

pre 1 godinu

Ljudi ja volim Saleta kao i vecina Srbije,ali....prvo alal mu vera za medalje,imali smo dobar tim,ali svaka mu cast na vodjenju.Imao je vec selektiranu ekipu i postavljenu na zdrave noge od strane iskusnog vuka Dude!!!E sada niko od nas ne pljuje Saleta,ali ja mu zameram zato sto nije prepoznao Jokica i nije ga uklopio,takvog igraca je morao da vidi...jedan od razloga sto sada Jokara neigra lezi i u tome sto ranije nije postovan.Problem je u tome sta je Sale ostavio iza sebe...mislim da je to sustina!Hvala Sale za sve,ali nemojte da ste na jednoj ili drugoj strani,jer istina je tu negde izmedju!Ima i njegove krivice u trenutnoj situaciji na zalost!!!

sve je relativno

pre 1 godinu

Gde ja živim, 16. avgust 2023 15:41)

Imaš Bjelicu, ali kakvog? Slaba forma, a protiv Argentine njegov totalni podbačaj. Ključ neuspeha je povreda Milosavljevića pred odlazak na SP, jer je on bio jedini odbrambeni igrač zadatka koji je bio i u dobroj formi. Sale je pogrešio što nije naknadno pozvao nekog drugog defanzivog igrača - bek - nisko krilo, već radi starih zasluga poveo Raduljicu koji je već tada bio polu- profi nivo. Bespotreban centar viška u 12 doveo je do neuspeha, jer je prednja linija naših bekova lako probijana od Argentinaca, koji su lako stvarali višak i asistenciju Skoli, a nije imao koga od nižih da ubaci da to pokuša zaustaviti.

Ogi

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)
Klasično neznanje. Zna se da nije važno ko počinje, nego ko završava utakmice. Uostalom, mogu se provjeriti i minutaže i vidjeti ko je koliko igrao kod Đorđevića. Da nije valjala Đorđevićeva taktika, nikad ne bi ništa ni osvojio.

bg leprikoni

pre 1 godinu

@Kide
Zapravo Birca takav kakav je apsolutno jeste vise dao reprezentaciji od mnogih nazovi zvezda(Bjelice,Nedovica,Bobija,Gudurica pa i Vase),ali sto se tice Jokica koliko god postojao nekakav mit o njemu kao igracu koji nije dao nista reprezentaciji cinjenice govore drukcije.Na OI resio cetvrtfinale sa Hrvatima,na proslom Svetskom nije mogao sam sa Bogdanom,ostali igrali kriminalno protiv ESP i ARG,na Evropskom imao NBA statistuku ali zaboravljen na klupi plus ostali opet ocaj,plus kvalifikacije i oni mecevi koje je resio,prakticno bez njega ne bi ni isli na prvenstvo,tako da u zadnih 10-20 godina jedini koji su dali vise reprezentaciji od njega su Teo i Bogdan,mozda je Krle tu negde,ostali svi manje,daleko manje.

War Inside My Head

pre 1 godinu

Uvijek je u reprezentaciji bio jedan makar tzv. vodonoša.Sjetimo se 2002g Smiljanića,prije Topalovića,Bulatovića,pa kasnije Štimca,Simonovića,Lazića,da ne nabrajam,i Birčević je jedan među njima.Tradicionalno je vođen neko od klinaca da iznese pehar iz aviona na dočeku.Parafraziraću vaterpolo trenerčine,da li Stamenić ili Rudić,trener mora biti tvrdoglav,u smislu da se drži svog plana,ne dozvoljava da mu se miješa u posao,a istovremeno i fleksibilan,da osjeća igrače,da im slobodu,minute kad ih protivnik ne očekuje,ali nipošto ne smije biti sujetan.Izgleda mi da je ta sujeta Đorđeviću upravo problem u karijeri,a pored reprezentacije spisak klubova koje je trenirao nije naivan?Uz to i tempiranje forme na posljednjem SP se pokazao kao problem,sve kao da je odjednom stalo,od dominacije do neplaniranog raspada sistema.

јд123

pre 1 godinu

Само сам прочитао наслов. Из његовог угла нормално гледање на ствари. Ха, ха, ха, доста је било шале да је Лазић бољи од Леброна, сада треба да се пева "наш Бирча најбољи кошаркаш на свету, бољи је од Јокића".

Grof Sekereshi

pre 1 godinu

Jeste generacija Partizanovih igraca sa kraja '80-tih i pocetka '90-tih bila jaka u igrackom smislu ali ti ljudi nisu izrasli u uspesne trenere, selektore, general menadzere, predsednike kosarkaskog saveza. Pa tako imate krajnje sujetnog predsednika KSS koji se pred reprezentativno okupljanje zamera najvecoj kosarkaskoj legendi koja je potekla sa Balkana (zasto bi Jokic postovao savez ciji predsednik je takva ljubomorna i zlobna kreatura?), imate trenera i selektora koji je tog istog Jokica drzao kao rezervu nekom levaku (ovom koji zeli da Djordjevic bude dozivotni selektor) i koji je na kraju spao na to da vodi reprezentaciju Kine. Imate isto tako general menagera Kingsa koji je dobio otkaz jer mu je tim imao ekstremno lose rezultate ali koji je isto tako na ustrb partizanovih igraca odbio draft Luke Doncica u tim. Znaci niko od njih nije ostvario bilo sta pozitivno po okoncanju igracke karijere jer nisu prosli normalan put u formiranju za te funkcije.

gox

pre 1 godinu

Ono sto je paradoksalno ali istinito Bircevic je u okvirima reprezentacije vece ime u svakom smislu od Jokica.
(Kide, 16. avgust 2023 14:43)

Ono sto je paradoksalno je to sto se narod lozi na to da Bircevic bude reprezentativac u kosarci.
Biiiiircevic eeeej...

Nego aj iskreno, pamtis neku njegovu vrhunsku partiju?
Znam znam ;)

frank de bur

pre 1 godinu

@činjenice
Kad smo kod cinjenica na tom mecu Jokic imao 16-10-5,Skola 20-5-5,kako ga je onda ovaj mogao oduciti od kosarke sa 2 kosa vise i pola skokova manje,pritom nisu ni ista pozicija,Bjelica bio zaduzen za Skolu.A protiv Spanaca rano iskljucen,nije ni stigao maltene da se potuce sa Gasolom.Dakle lazete i jedni i drugi,dva mita koji se upotrebljavaju u zavisnosti da li ste za Saleta ili za Jokica,e zato tako i prolazimo,sav hejt smo bacili na ono najbolje sto imamo,Saleta koji nam je od reprezentacije koja je sluzila na ismevanje,napravio tim koji igra tri finala,Jokic vec danas najveci ikada,mi se podelili na jedne ili druge a dotle niko nije ni skapirao sta je dugogodisnji problem,a to je ocajan sut u najvaznijim trenucima,dok se bavimo Jokicem,dotle nas razni Gudurici,Bjelice i ostali sahranjuju sa svojim frljokama,u danasnje vreme gde se na tome bazira kosarka,i mi umesto time da se pozabavimo mi se i dalje prepucavamo na liniji Djordjevic-Jokic,pljujemo po Pesicu,svaki otkaz reprezentaciji shvatamo tragicno(dok svuda drugde to normalna stvar i nalaze se resenja),prizivamo penzionera Tea kao spas(u zvezdi projektovan kao treci plej)...

Role

pre 1 godinu

Stankovic isto kao i Djordjevic?! A uuuu!!!
Sale kao igrac sampioncina, kao trener sasvim ok.
Deki kao igrac ok, ali mnogo je bolji na povlacenju linija nego na povlacenju trenerskih odluka.

chupavi

pre 1 godinu

Da ostavimo sa strane klubastvo, Djordjevic je nas najuspesniji selektor od 2002 godine. Duda je bio veliki i uradio je dosta, ali je Sale doneo tri velika srebra. Imao je i svoje greske, narocito na zadnjem SP 2019 u Kini ali je on sa tada anonimusima tipa Stefan Jovic, Kalinic, Bircevic stigao do finala SP 2014 godine. Svi oni su tek kasnije uspeli da urade nesto u karijerama ali tada su jos bili nepoznati igraci. Tu mozemo da ubrojimo i Kuzmica koji je prvo kod Saleta u reprezentaciji pokazao potencijal...

I da, njemu su se skoro svi uvek odazvali na poziv

Dzeronimo

pre 1 godinu

@(činjenice, 16. avgust 2023 14:28): ne radi se to tako; utakmicu počinje “prva petorka” (po kvalitetu igrača), pa se posle ubacuju “slabiji” igrači i to nema veze ko je protivnik. Ovako se samo omalovažavaju igrači poput Jokića i daje im se na znanje “gde im je mesto” kod sujetnih osoba kao što je Djordjević.
(XXX, 16. avgust 2023 15:03)

Osim u NBA, prvoj petorki na reprezentativnom nivou i u EL se ne pridaje nikakav znacaj. Obrati paznju na to jer uskoro pocinje SP.

XXX

pre 1 godinu

@(činjenice, 16. avgust 2023 14:28): ne radi se to tako; utakmicu počinje “prva petorka” (po kvalitetu igrača), pa se posle ubacuju “slabiji” igrači i to nema veze ko je protivnik. Ovako se samo omalovažavaju igrači poput Jokića i daje im se na znanje “gde im je mesto” kod sujetnih osoba kao što je Djordjević.

Gde ja živim

pre 1 godinu

Da ostavimo po strani gluposti koje se pišu već 4 godine jer služe samo za produbljivanje sukoba među ljudima iz kojekakvih interesa.

Nekoliko stvari i Saletovih grešaka.

Nismo imali plan B. Ja sam siguran da je Sale bio ubeđen da mi osvajamo zlato. Takođe sam siguran da bi otišao u svakom slučaju nakon tog prvenstva, ali sa oreolom svetskog šampiona. Imamo Jokića, Bogdana, Bjelicu, Jović u dobroj formi, Ameri došli nešto kombinovano, ovo ostalo meljemo. Deljemo Španiju, promene odbranu, mi ni makac. Argentina nas razbija mi stignemo i zabijemo se u zid.

Problem povreda Teodosića, a Jović se pogubi. Micić nije bio ono što je danas plus smrt majke koji su strašni za svakog.

Najveća greška, neigranje Kalinića. Apsolutno me ne zanimaju njegove političke poruke, šta radi kad je sam u sobi, on je morao da igra.

Jokić, čak i onakav je mogao da razbije svakog. Ali je bio mnogo nervozan. Hteo da bije Heketa, sudije... Ja mislim da on zaista ima veliki pritisak jer zna šta mi hoćemo, ali da on sam ne može to da nam isporuči pa mu je lakše da otkaže nego da se nosi sa tim.

I na kraju Bjelica koji je odigrao ispod svakog nivoa eliminacionu fazu.

1/4 protiv SAD koliko god nerealna bila je pokazala šta bi se desilo da su bili rasterećeni i da su svi dali svoj maksimum.

Sale je dobar motivator, ima harizmu. Mogao je da nam donese bar jedno zlato, ali nije sve njegova krivica.

Birča je solidan da sa klupe odigra par minuta. Bio je tu i ne treba ga nipodaštavati.

"Dijagnosticar", Nis

pre 1 godinu

činjenice, 16. avgust 2023 14:28)
Dzaba objašnjavaš, oni odbijaju da prihvate istinu. Imaju domaci zadatak da pljuju sve sto je proizislo iz Partizana, makar bili samo navijaci istog kluba. To traje jos od 2012.Pogodi zasto.

tek će da bude

pre 1 godinu

Dokle god su nam egomanijaci u savezu (Danilovići), na klupi (Đorđevići) i u igri (sami birajte), nećemo ništa uraditi.
(Lemi, 16. avgust 2023 13:29)

Sale osvojio tri srebra i tebi to ništa? Pitanje je da li ćemo za života da još sakupimo tri medalje.

Bojan

pre 1 godinu

Odlican intervju, svaka cast Dejana. Birca je sjajan i pametan momak. Sto neko dole rece isto kao i Stimara, nikad ruzna rec za bilo koga, a omalovazavani su sa svih strana, najvise od pajsera koji su u skoli bili oslobodjeni fizickog. Drazi su mi Stimara i Birca od 10 MVP titula NBA lige i 5 prstenova, ali malo koji pajser to moze da shvati.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Birca, po meni, nije u pravu kada govori o kultu reprezentacije, i kao da ne vidi oko sebe gde zivi, da nema sistema rada i selekcije igraca kao pre, a globalizacija sporta je ucinila svoje da su nacionalne repke od sekundarnog znacaja za mlade igrace - nemaju interes da se izlazu potencijalnim povredama tokom leta, a Srbija je mala zemlja sa sve manjim brojem talenata za vrhunske domete. Spanija i Francuska su drugaciji primeri, razvili su i sada odrzavaju svoje sisteme rada i selekcije igraca, a bazu buducih reprezantativaca neumitno sire na africke, a donekle i na azijske zemlje.

Nako

pre 1 godinu

Dordjevic je od nicega napravio sjajnu atmosferu i TIM, a potom i rezultat za prve 3 godine, realno, uz mnogo srece (setite se, u polufinale OI 2016 smo dosli pobedama nad Venecuelom, Kinom i Hrvatskom; posle jedino valjano sto smo odigrali, razbili Australiju u polufinalu). Kad je zafalilo rezultata, bilo je vreme za promene. Hvala za sve, idemo dalje. Zasad se ocigledno nismo rezultatski usrecili.

уписан сребрним словима

pre 1 godinu

Бирча је освојио са репрезентацијом више него што ће "Мало сам уморан" МВП.

smeh

pre 1 godinu

Birčević će pričati svojim unucima kako mu je Jokić bio zamena. Još ako Jokić postane košarkaška legenda i uđe u kuću slavnih, na dobrom je putu da to uradi, ta priča će biti zlata vredna.

Dusan Uros

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29) # Link komentara

Jokic tebi zamena, ponavljate tu mantru kao papagaji. Aj nam objasnite taj pojam zamena u kosarci? Pojma nemate botovi.

slavisa

pre 1 godinu

Nemam problem sa tim meni nesmeta ali ja sam mislenja da su i ostali nasi strucnjaci odlicni ovi igraci koje je imao na raspolaganju SDale sve NBA ili potencijalni nba igraci Teo najbolji plejmaker evrope Bogi najbolji bek onda smo imali tu i Kalinica,Lucica,Bjelicu ,da nenabrajam dalje sve najbolji igraci u najvecim evro klubovima sve potencijal za nba pa mi i sad imamo potecijal za zlato ali ajde okupi sve igrace ima tu i zavisti i svega medju igracima samo se setimo Zeljka Obradovica kakav fiasko a najboluji igraci ikad sad takodjer imamo strsan problem da jih sve okupimo nije do strucnjaka nekad su se Stojakovic,Divac,Danilovic sami odazvali i sa radoscu dosli da igraju a ko moze sad da sve pomiri i okupi.

Lukigora

pre 1 godinu

Pa da,Birčević u startnoj petorci a Jokić na klupi,tako i prođosmo,je¾ da?
Dok je na ĉelu KKS Danilović koji se okruži mediokritetima(a i Pešić je dozvolio da to postane) nema nama uspeha!
GOAT
Djokovic
Jordan
Messi

Банатска лисица

pre 1 godinu

Да није Ђорђевића овај не би видео репрезентацију, тако да је то што прича потпуно разумљиво. Он је ниво за румунску лигу где је и играо.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)

Niti mu je Jokic bio rezerva a takodje je istina da onaj Jokic nije ni prineti proslogodisnjem Jokicu. Bucko Jokic, propustio finale Akropolis kupa zbog trke konja, tog Jokica ti uzdizes. Totalno nespreman i nezainteresovan za igru nije za poredjenje sa Jokicem na EP prosle godine.

Under KV

pre 1 godinu

Sale je Dejan Stankovic u kosarci sto se tice trenerskog posla
(B, 16. avgust 2023 13:41)

Lupi covek i osta ziv!

Kada Stanković osvoji sa fudbalskom reprezentacijom 3 srebra na 3 najveca takmicenja, a kao trener, e onda mogu njih dvojica u istu rečenicu!

A o ucinku, kao igraci, i da ne pricamo!!!

Solarnaut

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)

Kakvu istoriju pise, svoju individualnu i za Denver, za Srbiju ne pise iatoriju jos ni jednu medalju nije doneo Srbiji, prosle godine nije bio zamena Bircevicu pa smo videli kako smo prosli, kada shvatite da pobedu ne donosi skup najboljih pojedinaca nego ona ekipa koja ima najkompaktniji tim tada mozete pricati o sportu.

Konju Šar iz Zom Bora

pre 1 godinu

"Ne vidim kako može da se izgubi kult reprezentacije. Ne vidim razlog za to, ne znam da je bilo ko od nas počinjao da trenira košarku, a da mu želja nije bila da zaigra za reprezentaciju. Mislim da je to najveća čast i najveća satisfakcija za svakog igrača.

Tako razmišljaju ljudi ali imaš i kojima Srbija i dres reprezentacije slabo znači. Ukinite nacionalne penzije od 40 godine života!

Speedo

pre 1 godinu

Tacno tako - covek koji je tebe stavljao u prvu petorku, a Jokic sedeo na klupi, sigurno mora biti dozivotni selektor po tvom misljenju..

činjenice

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)

Jokić nije bio zamena, prestanite da lažete. Birča je počinjao utakmice protiv Filipina i slične boranije ali je nakon 3 ili 5 minuta ulazio Jokić i igrao normalnu minutažu. Svi treneri ovo praktikuju protiv lošijih ekipa, pružaju šansu slabijim igračima. I Smailagić je kod Željka počinjao neke utakmice ali je Lesor na kraju igrao 35 minuta. Nemate pojma. Protiv jačih reprezentacija, Argentine i Španije, Jokić je bio starter, ali su ga deda Skola i Gasol odučili od košarke.

Aca

pre 1 godinu

Slažem se. Legenda je. Ništa niko drugi neće bolje uraditi. Ali to bih i ja za svog kuma rekao. Jer realno niko me drugi ne bi ni poveo u tu priču.

ki3a

pre 1 godinu

Smarate s tim kokicama...
Najveći krivac za stanje u reprezentaciji je Predrag Danilović. Čovek je bio odličan košarkaš i odazivao se redovno pozivu za reprezentaciju i HVALA MU NA TOME! Tu će zauvek biti upisan zlatnim slovima zajedno sa tom generacijom. Ali to mu ne daje za pravao da prigrabi tu fotelju koju sada drži već neko vreme i iz nje LOŠE RUKOVODI! Sujeta ga je pojela. Ako se ovako nastavi ne gine nam sudbina u košarci isto kao u fudbalu..znači jedno veliko ništa i uspomene iz prošlosti..

Lemi

pre 1 godinu

Pokazao se Đorđević kada je Jokića korististio kao četvorku. Nije imao ushpeha ni sa jednim klubom. Imali smo posle njega Kokoškova, stručnjaka koji se pokazao sa Slovenijom, oterali smo ga. Dokle god su nam egomanijaci u savezu (Danilovići), na klupi (Đorđevići) i u igri (sami birajte), nećemo ništa uraditi. Bitno je da na sve tri pozicije imamo normalne ljude koji će da grade sistem. Ovo ovde je rasulo. Nije ni čudo što su svi živi pootkazivali.

Nino

pre 1 godinu

Uvek se odazivao i sa njim u timu smo osvojili 3 srebra, a cak je cesto bio i prva postava..Cudna ali ipak cinjenica..Msm kad su u reprezentaciji mogli da igraju Stimac ,Simonivic, Gagic, Marjanovic zasto ne bi mogao i Bircevic...to je ta klasa igraca....ionako su su svi tu bili pozivani silom prilika zbog odsustva prioritetnih opcija..

Zemlja zove

pre 1 godinu

"Ne vidim kako može da se izgubi kult reprezentacije. Ne vidim razlog za to, ne znam da je bilo ko od nas počinjao da trenira košarku, a da mu želja nije bila da zaigra za reprezentaciju. Mislim da je to najveća čast i najveća satisfakcija za svakog igrača.

Tako razmišljaju ljudi ali imaš i kojima Srbija i dres reprezentacije slabo znači. Ukinite nacionalne penzije od 40 godine života!

Стари гробар

pre 1 godinu

Сећам се првог такмичења када је Ђорђевић био селектор, освојио је сребрну медаљу, а у репрезентацији су му играли Бирчевић и Симоновић на крилу, а центри били Катић и Гагић...е, то је успех

linna

pre 1 godinu

Ono sto je Sale uradio je bilo Zaista neverovatno!
Vratio kult i veru u reprezentaciju, doneo rezultate jedan za drugim i nije im valjao, posle smo vidlei i tek cemo da gledamo narednih godina ove NE-rezultate!

Bojan

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju

Glazba

pre 1 godinu

Dokle god su nam egomanijaci u savezu (Danilovići), na klupi (Đorđevići) i u igri (sami birajte), nećemo ništa uraditi. Bitno je da na sve tri pozicije imamo normalne ljude koji će da grade sistem. Ovo ovde je rasulo. Nije ni čudo što su svi živi pootkazivali.
(Lemi, 16. avgust 2023 13:29)

Tako je bre! Fića na teren, Neva na klupu, Veca u savez, pa da vidiš kako će rokamo!

ccc

pre 1 godinu

Ja ne znam zasto se ovaj covek uvek pljuje i omalovazava? Nikada nista ruzno nije rekao niti nekoga vredjao? Radio je svoj posao , pruzao koliko moze. Nije nalazio opravdanja da nije u formi..Uvek je davao sve od sebe za Srbiju..U reprezentaciji uvek postoje glavni igraci i vodonose a to cini tim. Nije bitno ko je vodonosa ako je tim u pitanju i ako svi daju svoj maksimum.A covek ima 3 srebrne medalje koje mnogi bolji igraci ovog tima od njega nemaju? Da li ja govorim istinu? Bitno je da ga sitne duse pljuju?? I ispunjeni su srecom?? Znaci..zalosno.

123

pre 1 godinu

Naravno, kad je tebe zvao svaki put.
(Vlado, 16. avgust 2023 13:26)


A koga da zove? 3 srebra covek ima..to mnogi koji su SADA u reprezentaciji mogu da sanjaju i pitanje da li ce ikada da ih osvoje u karijer?? Kapiras?

Andjus

pre 1 godinu

Birco, hvala ti sto si se uvek odazivao i sto nikada nisi bio umoran za reprezentaciju. Sve najbolje tebi i tvojoj porodici!
(Marko, 16. avgust 2023 13:31)

Pa od čega da bude umoran?

Blaster

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)

U reprezentaciji je ne piše a Birčević je sa Đorđevićem i reprezentacijom uzeo 3 medalje. J... te Jokić.

macconi

pre 1 godinu

Selekcije reprezentacije pre Djordjevica su bile toliko jake da igrac kao sto je Bircevic sa svojim igrackim kvalitetima ne bi mogao da se nadje ni na najsirem mogucem spisku,a kamo li da bude u timu koji je osvojio 3 medalje...Bircevic naravno nije bio nosilac igre,mogao je Djordjevic bilo koga drugog da povede...svaka cast Djordjevicu na osvojenim medaljama svakako,iako mislim da je on daleko od velikog trenera...veliki treneri umeju sa velikim igracima

ccc

pre 1 godinu

Ja ne znam zasto se ovaj covek uvek pljuje i omalovazava? Nikada nista ruzno nije rekao niti nekoga vredjao? Radio je svoj posao , pruzao koliko moze. Nije nalazio opravdanja da nije u formi..Uvek je davao sve od sebe za Srbiju..U reprezentaciji uvek postoje glavni igraci i vodonose a to cini tim. Nije bitno ko je vodonosa ako je tim u pitanju i ako svi daju svoj maksimum.A covek ima 3 srebrne medalje koje mnogi bolji igraci ovog tima od njega nemaju? Da li ja govorim istinu? Bitno je da ga sitne duse pljuju?? I ispunjeni su srecom?? Znaci..zalosno.

Bojan

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju

Стари гробар

pre 1 godinu

Сећам се првог такмичења када је Ђорђевић био селектор, освојио је сребрну медаљу, а у репрезентацији су му играли Бирчевић и Симоновић на крилу, а центри били Катић и Гагић...е, то је успех

Lemi

pre 1 godinu

Pokazao se Đorđević kada je Jokića korististio kao četvorku. Nije imao ushpeha ni sa jednim klubom. Imali smo posle njega Kokoškova, stručnjaka koji se pokazao sa Slovenijom, oterali smo ga. Dokle god su nam egomanijaci u savezu (Danilovići), na klupi (Đorđevići) i u igri (sami birajte), nećemo ništa uraditi. Bitno je da na sve tri pozicije imamo normalne ljude koji će da grade sistem. Ovo ovde je rasulo. Nije ni čudo što su svi živi pootkazivali.

123

pre 1 godinu

Naravno, kad je tebe zvao svaki put.
(Vlado, 16. avgust 2023 13:26)


A koga da zove? 3 srebra covek ima..to mnogi koji su SADA u reprezentaciji mogu da sanjaju i pitanje da li ce ikada da ih osvoje u karijer?? Kapiras?

ki3a

pre 1 godinu

Smarate s tim kokicama...
Najveći krivac za stanje u reprezentaciji je Predrag Danilović. Čovek je bio odličan košarkaš i odazivao se redovno pozivu za reprezentaciju i HVALA MU NA TOME! Tu će zauvek biti upisan zlatnim slovima zajedno sa tom generacijom. Ali to mu ne daje za pravao da prigrabi tu fotelju koju sada drži već neko vreme i iz nje LOŠE RUKOVODI! Sujeta ga je pojela. Ako se ovako nastavi ne gine nam sudbina u košarci isto kao u fudbalu..znači jedno veliko ništa i uspomene iz prošlosti..

Blaster

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)

U reprezentaciji je ne piše a Birčević je sa Đorđevićem i reprezentacijom uzeo 3 medalje. J... te Jokić.

Bojan

pre 1 godinu

Odlican intervju, svaka cast Dejana. Birca je sjajan i pametan momak. Sto neko dole rece isto kao i Stimara, nikad ruzna rec za bilo koga, a omalovazavani su sa svih strana, najvise od pajsera koji su u skoli bili oslobodjeni fizickog. Drazi su mi Stimara i Birca od 10 MVP titula NBA lige i 5 prstenova, ali malo koji pajser to moze da shvati.

Glazba

pre 1 godinu

Dokle god su nam egomanijaci u savezu (Danilovići), na klupi (Đorđevići) i u igri (sami birajte), nećemo ništa uraditi. Bitno je da na sve tri pozicije imamo normalne ljude koji će da grade sistem. Ovo ovde je rasulo. Nije ni čudo što su svi živi pootkazivali.
(Lemi, 16. avgust 2023 13:29)

Tako je bre! Fića na teren, Neva na klupu, Veca u savez, pa da vidiš kako će rokamo!

činjenice

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)

Jokić nije bio zamena, prestanite da lažete. Birča je počinjao utakmice protiv Filipina i slične boranije ali je nakon 3 ili 5 minuta ulazio Jokić i igrao normalnu minutažu. Svi treneri ovo praktikuju protiv lošijih ekipa, pružaju šansu slabijim igračima. I Smailagić je kod Željka počinjao neke utakmice ali je Lesor na kraju igrao 35 minuta. Nemate pojma. Protiv jačih reprezentacija, Argentine i Španije, Jokić je bio starter, ali su ga deda Skola i Gasol odučili od košarke.

Zemlja zove

pre 1 godinu

"Ne vidim kako može da se izgubi kult reprezentacije. Ne vidim razlog za to, ne znam da je bilo ko od nas počinjao da trenira košarku, a da mu želja nije bila da zaigra za reprezentaciju. Mislim da je to najveća čast i najveća satisfakcija za svakog igrača.

Tako razmišljaju ljudi ali imaš i kojima Srbija i dres reprezentacije slabo znači. Ukinite nacionalne penzije od 40 godine života!

Andjus

pre 1 godinu

Birco, hvala ti sto si se uvek odazivao i sto nikada nisi bio umoran za reprezentaciju. Sve najbolje tebi i tvojoj porodici!
(Marko, 16. avgust 2023 13:31)

Pa od čega da bude umoran?

Банатска лисица

pre 1 godinu

Да није Ђорђевића овај не би видео репрезентацију, тако да је то што прича потпуно разумљиво. Он је ниво за румунску лигу где је и играо.

smeh

pre 1 godinu

Birčević će pričati svojim unucima kako mu je Jokić bio zamena. Još ako Jokić postane košarkaška legenda i uđe u kuću slavnih, na dobrom je putu da to uradi, ta priča će biti zlata vredna.

Under KV

pre 1 godinu

Sale je Dejan Stankovic u kosarci sto se tice trenerskog posla
(B, 16. avgust 2023 13:41)

Lupi covek i osta ziv!

Kada Stanković osvoji sa fudbalskom reprezentacijom 3 srebra na 3 najveca takmicenja, a kao trener, e onda mogu njih dvojica u istu rečenicu!

A o ucinku, kao igraci, i da ne pricamo!!!

Nino

pre 1 godinu

Uvek se odazivao i sa njim u timu smo osvojili 3 srebra, a cak je cesto bio i prva postava..Cudna ali ipak cinjenica..Msm kad su u reprezentaciji mogli da igraju Stimac ,Simonivic, Gagic, Marjanovic zasto ne bi mogao i Bircevic...to je ta klasa igraca....ionako su su svi tu bili pozivani silom prilika zbog odsustva prioritetnih opcija..

tek će da bude

pre 1 godinu

Dokle god su nam egomanijaci u savezu (Danilovići), na klupi (Đorđevići) i u igri (sami birajte), nećemo ništa uraditi.
(Lemi, 16. avgust 2023 13:29)

Sale osvojio tri srebra i tebi to ništa? Pitanje je da li ćemo za života da još sakupimo tri medalje.

Dusan Uros

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29) # Link komentara

Jokic tebi zamena, ponavljate tu mantru kao papagaji. Aj nam objasnite taj pojam zamena u kosarci? Pojma nemate botovi.

Gde ja živim

pre 1 godinu

Da ostavimo po strani gluposti koje se pišu već 4 godine jer služe samo za produbljivanje sukoba među ljudima iz kojekakvih interesa.

Nekoliko stvari i Saletovih grešaka.

Nismo imali plan B. Ja sam siguran da je Sale bio ubeđen da mi osvajamo zlato. Takođe sam siguran da bi otišao u svakom slučaju nakon tog prvenstva, ali sa oreolom svetskog šampiona. Imamo Jokića, Bogdana, Bjelicu, Jović u dobroj formi, Ameri došli nešto kombinovano, ovo ostalo meljemo. Deljemo Španiju, promene odbranu, mi ni makac. Argentina nas razbija mi stignemo i zabijemo se u zid.

Problem povreda Teodosića, a Jović se pogubi. Micić nije bio ono što je danas plus smrt majke koji su strašni za svakog.

Najveća greška, neigranje Kalinića. Apsolutno me ne zanimaju njegove političke poruke, šta radi kad je sam u sobi, on je morao da igra.

Jokić, čak i onakav je mogao da razbije svakog. Ali je bio mnogo nervozan. Hteo da bije Heketa, sudije... Ja mislim da on zaista ima veliki pritisak jer zna šta mi hoćemo, ali da on sam ne može to da nam isporuči pa mu je lakše da otkaže nego da se nosi sa tim.

I na kraju Bjelica koji je odigrao ispod svakog nivoa eliminacionu fazu.

1/4 protiv SAD koliko god nerealna bila je pokazala šta bi se desilo da su bili rasterećeni i da su svi dali svoj maksimum.

Sale je dobar motivator, ima harizmu. Mogao je da nam donese bar jedno zlato, ali nije sve njegova krivica.

Birča je solidan da sa klupe odigra par minuta. Bio je tu i ne treba ga nipodaštavati.

Aca

pre 1 godinu

Slažem se. Legenda je. Ništa niko drugi neće bolje uraditi. Ali to bih i ja za svog kuma rekao. Jer realno niko me drugi ne bi ni poveo u tu priču.

Role

pre 1 godinu

Stankovic isto kao i Djordjevic?! A uuuu!!!
Sale kao igrac sampioncina, kao trener sasvim ok.
Deki kao igrac ok, ali mnogo je bolji na povlacenju linija nego na povlacenju trenerskih odluka.

linna

pre 1 godinu

Ono sto je Sale uradio je bilo Zaista neverovatno!
Vratio kult i veru u reprezentaciju, doneo rezultate jedan za drugim i nije im valjao, posle smo vidlei i tek cemo da gledamo narednih godina ove NE-rezultate!

chupavi

pre 1 godinu

Da ostavimo sa strane klubastvo, Djordjevic je nas najuspesniji selektor od 2002 godine. Duda je bio veliki i uradio je dosta, ali je Sale doneo tri velika srebra. Imao je i svoje greske, narocito na zadnjem SP 2019 u Kini ali je on sa tada anonimusima tipa Stefan Jovic, Kalinic, Bircevic stigao do finala SP 2014 godine. Svi oni su tek kasnije uspeli da urade nesto u karijerama ali tada su jos bili nepoznati igraci. Tu mozemo da ubrojimo i Kuzmica koji je prvo kod Saleta u reprezentaciji pokazao potencijal...

I da, njemu su se skoro svi uvek odazvali na poziv

macconi

pre 1 godinu

Selekcije reprezentacije pre Djordjevica su bile toliko jake da igrac kao sto je Bircevic sa svojim igrackim kvalitetima ne bi mogao da se nadje ni na najsirem mogucem spisku,a kamo li da bude u timu koji je osvojio 3 medalje...Bircevic naravno nije bio nosilac igre,mogao je Djordjevic bilo koga drugog da povede...svaka cast Djordjevicu na osvojenim medaljama svakako,iako mislim da je on daleko od velikog trenera...veliki treneri umeju sa velikim igracima

уписан сребрним словима

pre 1 godinu

Бирча је освојио са репрезентацијом више него што ће "Мало сам уморан" МВП.

Solarnaut

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)

Kakvu istoriju pise, svoju individualnu i za Denver, za Srbiju ne pise iatoriju jos ni jednu medalju nije doneo Srbiji, prosle godine nije bio zamena Bircevicu pa smo videli kako smo prosli, kada shvatite da pobedu ne donosi skup najboljih pojedinaca nego ona ekipa koja ima najkompaktniji tim tada mozete pricati o sportu.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)

Niti mu je Jokic bio rezerva a takodje je istina da onaj Jokic nije ni prineti proslogodisnjem Jokicu. Bucko Jokic, propustio finale Akropolis kupa zbog trke konja, tog Jokica ti uzdizes. Totalno nespreman i nezainteresovan za igru nije za poredjenje sa Jokicem na EP prosle godine.

Speedo

pre 1 godinu

Tacno tako - covek koji je tebe stavljao u prvu petorku, a Jokic sedeo na klupi, sigurno mora biti dozivotni selektor po tvom misljenju..

XXX

pre 1 godinu

@(činjenice, 16. avgust 2023 14:28): ne radi se to tako; utakmicu počinje “prva petorka” (po kvalitetu igrača), pa se posle ubacuju “slabiji” igrači i to nema veze ko je protivnik. Ovako se samo omalovažavaju igrači poput Jokića i daje im se na znanje “gde im je mesto” kod sujetnih osoba kao što je Djordjević.

Dzeronimo

pre 1 godinu

@(činjenice, 16. avgust 2023 14:28): ne radi se to tako; utakmicu počinje “prva petorka” (po kvalitetu igrača), pa se posle ubacuju “slabiji” igrači i to nema veze ko je protivnik. Ovako se samo omalovažavaju igrači poput Jokića i daje im se na znanje “gde im je mesto” kod sujetnih osoba kao što je Djordjević.
(XXX, 16. avgust 2023 15:03)

Osim u NBA, prvoj petorki na reprezentativnom nivou i u EL se ne pridaje nikakav znacaj. Obrati paznju na to jer uskoro pocinje SP.

Nako

pre 1 godinu

Dordjevic je od nicega napravio sjajnu atmosferu i TIM, a potom i rezultat za prve 3 godine, realno, uz mnogo srece (setite se, u polufinale OI 2016 smo dosli pobedama nad Venecuelom, Kinom i Hrvatskom; posle jedino valjano sto smo odigrali, razbili Australiju u polufinalu). Kad je zafalilo rezultata, bilo je vreme za promene. Hvala za sve, idemo dalje. Zasad se ocigledno nismo rezultatski usrecili.

bg leprikoni

pre 1 godinu

@Kide
Zapravo Birca takav kakav je apsolutno jeste vise dao reprezentaciji od mnogih nazovi zvezda(Bjelice,Nedovica,Bobija,Gudurica pa i Vase),ali sto se tice Jokica koliko god postojao nekakav mit o njemu kao igracu koji nije dao nista reprezentaciji cinjenice govore drukcije.Na OI resio cetvrtfinale sa Hrvatima,na proslom Svetskom nije mogao sam sa Bogdanom,ostali igrali kriminalno protiv ESP i ARG,na Evropskom imao NBA statistuku ali zaboravljen na klupi plus ostali opet ocaj,plus kvalifikacije i oni mecevi koje je resio,prakticno bez njega ne bi ni isli na prvenstvo,tako da u zadnih 10-20 godina jedini koji su dali vise reprezentaciji od njega su Teo i Bogdan,mozda je Krle tu negde,ostali svi manje,daleko manje.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Birca, po meni, nije u pravu kada govori o kultu reprezentacije, i kao da ne vidi oko sebe gde zivi, da nema sistema rada i selekcije igraca kao pre, a globalizacija sporta je ucinila svoje da su nacionalne repke od sekundarnog znacaja za mlade igrace - nemaju interes da se izlazu potencijalnim povredama tokom leta, a Srbija je mala zemlja sa sve manjim brojem talenata za vrhunske domete. Spanija i Francuska su drugaciji primeri, razvili su i sada odrzavaju svoje sisteme rada i selekcije igraca, a bazu buducih reprezantativaca neumitno sire na africke, a donekle i na azijske zemlje.

Grof Sekereshi

pre 1 godinu

Jeste generacija Partizanovih igraca sa kraja '80-tih i pocetka '90-tih bila jaka u igrackom smislu ali ti ljudi nisu izrasli u uspesne trenere, selektore, general menadzere, predsednike kosarkaskog saveza. Pa tako imate krajnje sujetnog predsednika KSS koji se pred reprezentativno okupljanje zamera najvecoj kosarkaskoj legendi koja je potekla sa Balkana (zasto bi Jokic postovao savez ciji predsednik je takva ljubomorna i zlobna kreatura?), imate trenera i selektora koji je tog istog Jokica drzao kao rezervu nekom levaku (ovom koji zeli da Djordjevic bude dozivotni selektor) i koji je na kraju spao na to da vodi reprezentaciju Kine. Imate isto tako general menagera Kingsa koji je dobio otkaz jer mu je tim imao ekstremno lose rezultate ali koji je isto tako na ustrb partizanovih igraca odbio draft Luke Doncica u tim. Znaci niko od njih nije ostvario bilo sta pozitivno po okoncanju igracke karijere jer nisu prosli normalan put u formiranju za te funkcije.

Avatar

pre 1 godinu

Ljudi ja volim Saleta kao i vecina Srbije,ali....prvo alal mu vera za medalje,imali smo dobar tim,ali svaka mu cast na vodjenju.Imao je vec selektiranu ekipu i postavljenu na zdrave noge od strane iskusnog vuka Dude!!!E sada niko od nas ne pljuje Saleta,ali ja mu zameram zato sto nije prepoznao Jokica i nije ga uklopio,takvog igraca je morao da vidi...jedan od razloga sto sada Jokara neigra lezi i u tome sto ranije nije postovan.Problem je u tome sta je Sale ostavio iza sebe...mislim da je to sustina!Hvala Sale za sve,ali nemojte da ste na jednoj ili drugoj strani,jer istina je tu negde izmedju!Ima i njegove krivice u trenutnoj situaciji na zalost!!!

frank de bur

pre 1 godinu

@činjenice
Kad smo kod cinjenica na tom mecu Jokic imao 16-10-5,Skola 20-5-5,kako ga je onda ovaj mogao oduciti od kosarke sa 2 kosa vise i pola skokova manje,pritom nisu ni ista pozicija,Bjelica bio zaduzen za Skolu.A protiv Spanaca rano iskljucen,nije ni stigao maltene da se potuce sa Gasolom.Dakle lazete i jedni i drugi,dva mita koji se upotrebljavaju u zavisnosti da li ste za Saleta ili za Jokica,e zato tako i prolazimo,sav hejt smo bacili na ono najbolje sto imamo,Saleta koji nam je od reprezentacije koja je sluzila na ismevanje,napravio tim koji igra tri finala,Jokic vec danas najveci ikada,mi se podelili na jedne ili druge a dotle niko nije ni skapirao sta je dugogodisnji problem,a to je ocajan sut u najvaznijim trenucima,dok se bavimo Jokicem,dotle nas razni Gudurici,Bjelice i ostali sahranjuju sa svojim frljokama,u danasnje vreme gde se na tome bazira kosarka,i mi umesto time da se pozabavimo mi se i dalje prepucavamo na liniji Djordjevic-Jokic,pljujemo po Pesicu,svaki otkaz reprezentaciji shvatamo tragicno(dok svuda drugde to normalna stvar i nalaze se resenja),prizivamo penzionera Tea kao spas(u zvezdi projektovan kao treci plej)...

sve je relativno

pre 1 godinu

Gde ja živim, 16. avgust 2023 15:41)

Imaš Bjelicu, ali kakvog? Slaba forma, a protiv Argentine njegov totalni podbačaj. Ključ neuspeha je povreda Milosavljevića pred odlazak na SP, jer je on bio jedini odbrambeni igrač zadatka koji je bio i u dobroj formi. Sale je pogrešio što nije naknadno pozvao nekog drugog defanzivog igrača - bek - nisko krilo, već radi starih zasluga poveo Raduljicu koji je već tada bio polu- profi nivo. Bespotreban centar viška u 12 doveo je do neuspeha, jer je prednja linija naših bekova lako probijana od Argentinaca, koji su lako stvarali višak i asistenciju Skoli, a nije imao koga od nižih da ubaci da to pokuša zaustaviti.

War Inside My Head

pre 1 godinu

@frank de bur,vrlo sam saglasan sa tvojom analizom,uz klubaštvo neminovno,dodao bih.Posebno ta priča o šutu,nacija,bolje reći danas nacije,obzirom da je košarkaška tradicija ukorijenjena u bivšoj državi,koja se dičila sjajnim šuterima,uvijek dva,tri igrača u koje se moglo pouzdati,došlo je do toga da ih nema.Dobijem ospice kad čujem izgovor šut nas nije služio,pa šta treba da služi prevashodno?

"Dijagnosticar", Nis

pre 1 godinu

činjenice, 16. avgust 2023 14:28)
Dzaba objašnjavaš, oni odbijaju da prihvate istinu. Imaju domaci zadatak da pljuju sve sto je proizislo iz Partizana, makar bili samo navijaci istog kluba. To traje jos od 2012.Pogodi zasto.

gox

pre 1 godinu

Ono sto je paradoksalno ali istinito Bircevic je u okvirima reprezentacije vece ime u svakom smislu od Jokica.
(Kide, 16. avgust 2023 14:43)

Ono sto je paradoksalno je to sto se narod lozi na to da Bircevic bude reprezentativac u kosarci.
Biiiiircevic eeeej...

Nego aj iskreno, pamtis neku njegovu vrhunsku partiju?
Znam znam ;)

Ogi

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)
Klasično neznanje. Zna se da nije važno ko počinje, nego ko završava utakmice. Uostalom, mogu se provjeriti i minutaže i vidjeti ko je koliko igrao kod Đorđevića. Da nije valjala Đorđevićeva taktika, nikad ne bi ništa ni osvojio.

Konju Šar iz Zom Bora

pre 1 godinu

"Ne vidim kako može da se izgubi kult reprezentacije. Ne vidim razlog za to, ne znam da je bilo ko od nas počinjao da trenira košarku, a da mu želja nije bila da zaigra za reprezentaciju. Mislim da je to najveća čast i najveća satisfakcija za svakog igrača.

Tako razmišljaju ljudi ali imaš i kojima Srbija i dres reprezentacije slabo znači. Ukinite nacionalne penzije od 40 godine života!

јд123

pre 1 godinu

Само сам прочитао наслов. Из његовог угла нормално гледање на ствари. Ха, ха, ха, доста је било шале да је Лазић бољи од Леброна, сада треба да се пева "наш Бирча најбољи кошаркаш на свету, бољи је од Јокића".

War Inside My Head

pre 1 godinu

Uvijek je u reprezentaciji bio jedan makar tzv. vodonoša.Sjetimo se 2002g Smiljanića,prije Topalovića,Bulatovića,pa kasnije Štimca,Simonovića,Lazića,da ne nabrajam,i Birčević je jedan među njima.Tradicionalno je vođen neko od klinaca da iznese pehar iz aviona na dočeku.Parafraziraću vaterpolo trenerčine,da li Stamenić ili Rudić,trener mora biti tvrdoglav,u smislu da se drži svog plana,ne dozvoljava da mu se miješa u posao,a istovremeno i fleksibilan,da osjeća igrače,da im slobodu,minute kad ih protivnik ne očekuje,ali nipošto ne smije biti sujetan.Izgleda mi da je ta sujeta Đorđeviću upravo problem u karijeri,a pored reprezentacije spisak klubova koje je trenirao nije naivan?Uz to i tempiranje forme na posljednjem SP se pokazao kao problem,sve kao da je odjednom stalo,od dominacije do neplaniranog raspada sistema.

Veljko

pre 1 godinu

Sta god ljudi pricali o Birci, on je covek na mestu. Igrao maksimalno koliko moze, uvek se odazivao, a nije bas da je sedeo na klupi, davao je svoj doprinos i na utakmicama i na treninzima, koliko god to nekima ne deluje tako sa strane.

Lukigora

pre 1 godinu

Pa da,Birčević u startnoj petorci a Jokić na klupi,tako i prođosmo,je¾ da?
Dok je na ĉelu KKS Danilović koji se okruži mediokritetima(a i Pešić je dozvolio da to postane) nema nama uspeha!
GOAT
Djokovic
Jordan
Messi

slavisa

pre 1 godinu

Nemam problem sa tim meni nesmeta ali ja sam mislenja da su i ostali nasi strucnjaci odlicni ovi igraci koje je imao na raspolaganju SDale sve NBA ili potencijalni nba igraci Teo najbolji plejmaker evrope Bogi najbolji bek onda smo imali tu i Kalinica,Lucica,Bjelicu ,da nenabrajam dalje sve najbolji igraci u najvecim evro klubovima sve potencijal za nba pa mi i sad imamo potecijal za zlato ali ajde okupi sve igrace ima tu i zavisti i svega medju igracima samo se setimo Zeljka Obradovica kakav fiasko a najboluji igraci ikad sad takodjer imamo strsan problem da jih sve okupimo nije do strucnjaka nekad su se Stojakovic,Divac,Danilovic sami odazvali i sa radoscu dosli da igraju a ko moze sad da sve pomiri i okupi.

1Đoković

pre 1 godinu

Žoca ispalio i Džejms.Ispalilo ga 50 igrača tj.svi.Đorđevića bi ispalilo deset od naših reprezentativaca sadašnjih.Oešić je doktor za njih.Najmanje su ga ispalili.

Bojan

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju

Lemi

pre 1 godinu

Pokazao se Đorđević kada je Jokića korististio kao četvorku. Nije imao ushpeha ni sa jednim klubom. Imali smo posle njega Kokoškova, stručnjaka koji se pokazao sa Slovenijom, oterali smo ga. Dokle god su nam egomanijaci u savezu (Danilovići), na klupi (Đorđevići) i u igri (sami birajte), nećemo ništa uraditi. Bitno je da na sve tri pozicije imamo normalne ljude koji će da grade sistem. Ovo ovde je rasulo. Nije ni čudo što su svi živi pootkazivali.

Andjus

pre 1 godinu

Birco, hvala ti sto si se uvek odazivao i sto nikada nisi bio umoran za reprezentaciju. Sve najbolje tebi i tvojoj porodici!
(Marko, 16. avgust 2023 13:31)

Pa od čega da bude umoran?

Blaster

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)

U reprezentaciji je ne piše a Birčević je sa Đorđevićem i reprezentacijom uzeo 3 medalje. J... te Jokić.

ki3a

pre 1 godinu

Smarate s tim kokicama...
Najveći krivac za stanje u reprezentaciji je Predrag Danilović. Čovek je bio odličan košarkaš i odazivao se redovno pozivu za reprezentaciju i HVALA MU NA TOME! Tu će zauvek biti upisan zlatnim slovima zajedno sa tom generacijom. Ali to mu ne daje za pravao da prigrabi tu fotelju koju sada drži već neko vreme i iz nje LOŠE RUKOVODI! Sujeta ga je pojela. Ako se ovako nastavi ne gine nam sudbina u košarci isto kao u fudbalu..znači jedno veliko ništa i uspomene iz prošlosti..

činjenice

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)

Jokić nije bio zamena, prestanite da lažete. Birča je počinjao utakmice protiv Filipina i slične boranije ali je nakon 3 ili 5 minuta ulazio Jokić i igrao normalnu minutažu. Svi treneri ovo praktikuju protiv lošijih ekipa, pružaju šansu slabijim igračima. I Smailagić je kod Željka počinjao neke utakmice ali je Lesor na kraju igrao 35 minuta. Nemate pojma. Protiv jačih reprezentacija, Argentine i Španije, Jokić je bio starter, ali su ga deda Skola i Gasol odučili od košarke.

Банатска лисица

pre 1 godinu

Да није Ђорђевића овај не би видео репрезентацију, тако да је то што прича потпуно разумљиво. Он је ниво за румунску лигу где је и играо.

123

pre 1 godinu

Naravno, kad je tebe zvao svaki put.
(Vlado, 16. avgust 2023 13:26)


A koga da zove? 3 srebra covek ima..to mnogi koji su SADA u reprezentaciji mogu da sanjaju i pitanje da li ce ikada da ih osvoje u karijer?? Kapiras?

Solarnaut

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)

Kakvu istoriju pise, svoju individualnu i za Denver, za Srbiju ne pise iatoriju jos ni jednu medalju nije doneo Srbiji, prosle godine nije bio zamena Bircevicu pa smo videli kako smo prosli, kada shvatite da pobedu ne donosi skup najboljih pojedinaca nego ona ekipa koja ima najkompaktniji tim tada mozete pricati o sportu.

Glazba

pre 1 godinu

Dokle god su nam egomanijaci u savezu (Danilovići), na klupi (Đorđevići) i u igri (sami birajte), nećemo ništa uraditi. Bitno je da na sve tri pozicije imamo normalne ljude koji će da grade sistem. Ovo ovde je rasulo. Nije ni čudo što su svi živi pootkazivali.
(Lemi, 16. avgust 2023 13:29)

Tako je bre! Fića na teren, Neva na klupu, Veca u savez, pa da vidiš kako će rokamo!

ccc

pre 1 godinu

Ja ne znam zasto se ovaj covek uvek pljuje i omalovazava? Nikada nista ruzno nije rekao niti nekoga vredjao? Radio je svoj posao , pruzao koliko moze. Nije nalazio opravdanja da nije u formi..Uvek je davao sve od sebe za Srbiju..U reprezentaciji uvek postoje glavni igraci i vodonose a to cini tim. Nije bitno ko je vodonosa ako je tim u pitanju i ako svi daju svoj maksimum.A covek ima 3 srebrne medalje koje mnogi bolji igraci ovog tima od njega nemaju? Da li ja govorim istinu? Bitno je da ga sitne duse pljuju?? I ispunjeni su srecom?? Znaci..zalosno.

Dusan Uros

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29) # Link komentara

Jokic tebi zamena, ponavljate tu mantru kao papagaji. Aj nam objasnite taj pojam zamena u kosarci? Pojma nemate botovi.

Aca

pre 1 godinu

Slažem se. Legenda je. Ništa niko drugi neće bolje uraditi. Ali to bih i ja za svog kuma rekao. Jer realno niko me drugi ne bi ni poveo u tu priču.

XXX

pre 1 godinu

@(činjenice, 16. avgust 2023 14:28): ne radi se to tako; utakmicu počinje “prva petorka” (po kvalitetu igrača), pa se posle ubacuju “slabiji” igrači i to nema veze ko je protivnik. Ovako se samo omalovažavaju igrači poput Jokića i daje im se na znanje “gde im je mesto” kod sujetnih osoba kao što je Djordjević.

"Dijagnosticar", Nis

pre 1 godinu

činjenice, 16. avgust 2023 14:28)
Dzaba objašnjavaš, oni odbijaju da prihvate istinu. Imaju domaci zadatak da pljuju sve sto je proizislo iz Partizana, makar bili samo navijaci istog kluba. To traje jos od 2012.Pogodi zasto.

Bojan

pre 1 godinu

Odlican intervju, svaka cast Dejana. Birca je sjajan i pametan momak. Sto neko dole rece isto kao i Stimara, nikad ruzna rec za bilo koga, a omalovazavani su sa svih strana, najvise od pajsera koji su u skoli bili oslobodjeni fizickog. Drazi su mi Stimara i Birca od 10 MVP titula NBA lige i 5 prstenova, ali malo koji pajser to moze da shvati.

Speedo

pre 1 godinu

Tacno tako - covek koji je tebe stavljao u prvu petorku, a Jokic sedeo na klupi, sigurno mora biti dozivotni selektor po tvom misljenju..

Under KV

pre 1 godinu

Sale je Dejan Stankovic u kosarci sto se tice trenerskog posla
(B, 16. avgust 2023 13:41)

Lupi covek i osta ziv!

Kada Stanković osvoji sa fudbalskom reprezentacijom 3 srebra na 3 najveca takmicenja, a kao trener, e onda mogu njih dvojica u istu rečenicu!

A o ucinku, kao igraci, i da ne pricamo!!!

Lukigora

pre 1 godinu

Pa da,Birčević u startnoj petorci a Jokić na klupi,tako i prođosmo,je¾ da?
Dok je na ĉelu KKS Danilović koji se okruži mediokritetima(a i Pešić je dozvolio da to postane) nema nama uspeha!
GOAT
Djokovic
Jordan
Messi

Nino

pre 1 godinu

Uvek se odazivao i sa njim u timu smo osvojili 3 srebra, a cak je cesto bio i prva postava..Cudna ali ipak cinjenica..Msm kad su u reprezentaciji mogli da igraju Stimac ,Simonivic, Gagic, Marjanovic zasto ne bi mogao i Bircevic...to je ta klasa igraca....ionako su su svi tu bili pozivani silom prilika zbog odsustva prioritetnih opcija..

уписан сребрним словима

pre 1 godinu

Бирча је освојио са репрезентацијом више него што ће "Мало сам уморан" МВП.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)

Niti mu je Jokic bio rezerva a takodje je istina da onaj Jokic nije ni prineti proslogodisnjem Jokicu. Bucko Jokic, propustio finale Akropolis kupa zbog trke konja, tog Jokica ti uzdizes. Totalno nespreman i nezainteresovan za igru nije za poredjenje sa Jokicem na EP prosle godine.

smeh

pre 1 godinu

Birčević će pričati svojim unucima kako mu je Jokić bio zamena. Još ako Jokić postane košarkaška legenda i uđe u kuću slavnih, na dobrom je putu da to uradi, ta priča će biti zlata vredna.

tek će da bude

pre 1 godinu

Dokle god su nam egomanijaci u savezu (Danilovići), na klupi (Đorđevići) i u igri (sami birajte), nećemo ništa uraditi.
(Lemi, 16. avgust 2023 13:29)

Sale osvojio tri srebra i tebi to ništa? Pitanje je da li ćemo za života da još sakupimo tri medalje.

macconi

pre 1 godinu

Selekcije reprezentacije pre Djordjevica su bile toliko jake da igrac kao sto je Bircevic sa svojim igrackim kvalitetima ne bi mogao da se nadje ni na najsirem mogucem spisku,a kamo li da bude u timu koji je osvojio 3 medalje...Bircevic naravno nije bio nosilac igre,mogao je Djordjevic bilo koga drugog da povede...svaka cast Djordjevicu na osvojenim medaljama svakako,iako mislim da je on daleko od velikog trenera...veliki treneri umeju sa velikim igracima

Grof Sekereshi

pre 1 godinu

Jeste generacija Partizanovih igraca sa kraja '80-tih i pocetka '90-tih bila jaka u igrackom smislu ali ti ljudi nisu izrasli u uspesne trenere, selektore, general menadzere, predsednike kosarkaskog saveza. Pa tako imate krajnje sujetnog predsednika KSS koji se pred reprezentativno okupljanje zamera najvecoj kosarkaskoj legendi koja je potekla sa Balkana (zasto bi Jokic postovao savez ciji predsednik je takva ljubomorna i zlobna kreatura?), imate trenera i selektora koji je tog istog Jokica drzao kao rezervu nekom levaku (ovom koji zeli da Djordjevic bude dozivotni selektor) i koji je na kraju spao na to da vodi reprezentaciju Kine. Imate isto tako general menagera Kingsa koji je dobio otkaz jer mu je tim imao ekstremno lose rezultate ali koji je isto tako na ustrb partizanovih igraca odbio draft Luke Doncica u tim. Znaci niko od njih nije ostvario bilo sta pozitivno po okoncanju igracke karijere jer nisu prosli normalan put u formiranju za te funkcije.

Nako

pre 1 godinu

Dordjevic je od nicega napravio sjajnu atmosferu i TIM, a potom i rezultat za prve 3 godine, realno, uz mnogo srece (setite se, u polufinale OI 2016 smo dosli pobedama nad Venecuelom, Kinom i Hrvatskom; posle jedino valjano sto smo odigrali, razbili Australiju u polufinalu). Kad je zafalilo rezultata, bilo je vreme za promene. Hvala za sve, idemo dalje. Zasad se ocigledno nismo rezultatski usrecili.

slavisa

pre 1 godinu

Nemam problem sa tim meni nesmeta ali ja sam mislenja da su i ostali nasi strucnjaci odlicni ovi igraci koje je imao na raspolaganju SDale sve NBA ili potencijalni nba igraci Teo najbolji plejmaker evrope Bogi najbolji bek onda smo imali tu i Kalinica,Lucica,Bjelicu ,da nenabrajam dalje sve najbolji igraci u najvecim evro klubovima sve potencijal za nba pa mi i sad imamo potecijal za zlato ali ajde okupi sve igrace ima tu i zavisti i svega medju igracima samo se setimo Zeljka Obradovica kakav fiasko a najboluji igraci ikad sad takodjer imamo strsan problem da jih sve okupimo nije do strucnjaka nekad su se Stojakovic,Divac,Danilovic sami odazvali i sa radoscu dosli da igraju a ko moze sad da sve pomiri i okupi.

Dzeronimo

pre 1 godinu

@(činjenice, 16. avgust 2023 14:28): ne radi se to tako; utakmicu počinje “prva petorka” (po kvalitetu igrača), pa se posle ubacuju “slabiji” igrači i to nema veze ko je protivnik. Ovako se samo omalovažavaju igrači poput Jokića i daje im se na znanje “gde im je mesto” kod sujetnih osoba kao što je Djordjević.
(XXX, 16. avgust 2023 15:03)

Osim u NBA, prvoj petorki na reprezentativnom nivou i u EL se ne pridaje nikakav znacaj. Obrati paznju na to jer uskoro pocinje SP.

Ogi

pre 1 godinu

Sreća pa se ne pitaš ništa!Jokić da tebi bude zamena, tu se Đorđević pokazao koliko vredi!Ti u vašarskom klubu završio a Jokić piše istoriju
(Bojan, 16. avgust 2023 13:29)
Klasično neznanje. Zna se da nije važno ko počinje, nego ko završava utakmice. Uostalom, mogu se provjeriti i minutaže i vidjeti ko je koliko igrao kod Đorđevića. Da nije valjala Đorđevićeva taktika, nikad ne bi ništa ni osvojio.

Avatar

pre 1 godinu

Ljudi ja volim Saleta kao i vecina Srbije,ali....prvo alal mu vera za medalje,imali smo dobar tim,ali svaka mu cast na vodjenju.Imao je vec selektiranu ekipu i postavljenu na zdrave noge od strane iskusnog vuka Dude!!!E sada niko od nas ne pljuje Saleta,ali ja mu zameram zato sto nije prepoznao Jokica i nije ga uklopio,takvog igraca je morao da vidi...jedan od razloga sto sada Jokara neigra lezi i u tome sto ranije nije postovan.Problem je u tome sta je Sale ostavio iza sebe...mislim da je to sustina!Hvala Sale za sve,ali nemojte da ste na jednoj ili drugoj strani,jer istina je tu negde izmedju!Ima i njegove krivice u trenutnoj situaciji na zalost!!!

Zemlja zove

pre 1 godinu

"Ne vidim kako može da se izgubi kult reprezentacije. Ne vidim razlog za to, ne znam da je bilo ko od nas počinjao da trenira košarku, a da mu želja nije bila da zaigra za reprezentaciju. Mislim da je to najveća čast i najveća satisfakcija za svakog igrača.

Tako razmišljaju ljudi ali imaš i kojima Srbija i dres reprezentacije slabo znači. Ukinite nacionalne penzije od 40 godine života!

Konju Šar iz Zom Bora

pre 1 godinu

"Ne vidim kako može da se izgubi kult reprezentacije. Ne vidim razlog za to, ne znam da je bilo ko od nas počinjao da trenira košarku, a da mu želja nije bila da zaigra za reprezentaciju. Mislim da je to najveća čast i najveća satisfakcija za svakog igrača.

Tako razmišljaju ljudi ali imaš i kojima Srbija i dres reprezentacije slabo znači. Ukinite nacionalne penzije od 40 godine života!

gox

pre 1 godinu

Ono sto je paradoksalno ali istinito Bircevic je u okvirima reprezentacije vece ime u svakom smislu od Jokica.
(Kide, 16. avgust 2023 14:43)

Ono sto je paradoksalno je to sto se narod lozi na to da Bircevic bude reprezentativac u kosarci.
Biiiiircevic eeeej...

Nego aj iskreno, pamtis neku njegovu vrhunsku partiju?
Znam znam ;)

chupavi

pre 1 godinu

Da ostavimo sa strane klubastvo, Djordjevic je nas najuspesniji selektor od 2002 godine. Duda je bio veliki i uradio je dosta, ali je Sale doneo tri velika srebra. Imao je i svoje greske, narocito na zadnjem SP 2019 u Kini ali je on sa tada anonimusima tipa Stefan Jovic, Kalinic, Bircevic stigao do finala SP 2014 godine. Svi oni su tek kasnije uspeli da urade nesto u karijerama ali tada su jos bili nepoznati igraci. Tu mozemo da ubrojimo i Kuzmica koji je prvo kod Saleta u reprezentaciji pokazao potencijal...

I da, njemu su se skoro svi uvek odazvali na poziv

Стари гробар

pre 1 godinu

Сећам се првог такмичења када је Ђорђевић био селектор, освојио је сребрну медаљу, а у репрезентацији су му играли Бирчевић и Симоновић на крилу, а центри били Катић и Гагић...е, то је успех

linna

pre 1 godinu

Ono sto je Sale uradio je bilo Zaista neverovatno!
Vratio kult i veru u reprezentaciju, doneo rezultate jedan za drugim i nije im valjao, posle smo vidlei i tek cemo da gledamo narednih godina ove NE-rezultate!

1Đoković

pre 1 godinu

Žoca ispalio i Džejms.Ispalilo ga 50 igrača tj.svi.Đorđevića bi ispalilo deset od naših reprezentativaca sadašnjih.Oešić je doktor za njih.Najmanje su ga ispalili.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Birca, po meni, nije u pravu kada govori o kultu reprezentacije, i kao da ne vidi oko sebe gde zivi, da nema sistema rada i selekcije igraca kao pre, a globalizacija sporta je ucinila svoje da su nacionalne repke od sekundarnog znacaja za mlade igrace - nemaju interes da se izlazu potencijalnim povredama tokom leta, a Srbija je mala zemlja sa sve manjim brojem talenata za vrhunske domete. Spanija i Francuska su drugaciji primeri, razvili su i sada odrzavaju svoje sisteme rada i selekcije igraca, a bazu buducih reprezantativaca neumitno sire na africke, a donekle i na azijske zemlje.

Role

pre 1 godinu

Stankovic isto kao i Djordjevic?! A uuuu!!!
Sale kao igrac sampioncina, kao trener sasvim ok.
Deki kao igrac ok, ali mnogo je bolji na povlacenju linija nego na povlacenju trenerskih odluka.

frank de bur

pre 1 godinu

@činjenice
Kad smo kod cinjenica na tom mecu Jokic imao 16-10-5,Skola 20-5-5,kako ga je onda ovaj mogao oduciti od kosarke sa 2 kosa vise i pola skokova manje,pritom nisu ni ista pozicija,Bjelica bio zaduzen za Skolu.A protiv Spanaca rano iskljucen,nije ni stigao maltene da se potuce sa Gasolom.Dakle lazete i jedni i drugi,dva mita koji se upotrebljavaju u zavisnosti da li ste za Saleta ili za Jokica,e zato tako i prolazimo,sav hejt smo bacili na ono najbolje sto imamo,Saleta koji nam je od reprezentacije koja je sluzila na ismevanje,napravio tim koji igra tri finala,Jokic vec danas najveci ikada,mi se podelili na jedne ili druge a dotle niko nije ni skapirao sta je dugogodisnji problem,a to je ocajan sut u najvaznijim trenucima,dok se bavimo Jokicem,dotle nas razni Gudurici,Bjelice i ostali sahranjuju sa svojim frljokama,u danasnje vreme gde se na tome bazira kosarka,i mi umesto time da se pozabavimo mi se i dalje prepucavamo na liniji Djordjevic-Jokic,pljujemo po Pesicu,svaki otkaz reprezentaciji shvatamo tragicno(dok svuda drugde to normalna stvar i nalaze se resenja),prizivamo penzionera Tea kao spas(u zvezdi projektovan kao treci plej)...

Veljko

pre 1 godinu

Sta god ljudi pricali o Birci, on je covek na mestu. Igrao maksimalno koliko moze, uvek se odazivao, a nije bas da je sedeo na klupi, davao je svoj doprinos i na utakmicama i na treninzima, koliko god to nekima ne deluje tako sa strane.

Gde ja živim

pre 1 godinu

Da ostavimo po strani gluposti koje se pišu već 4 godine jer služe samo za produbljivanje sukoba među ljudima iz kojekakvih interesa.

Nekoliko stvari i Saletovih grešaka.

Nismo imali plan B. Ja sam siguran da je Sale bio ubeđen da mi osvajamo zlato. Takođe sam siguran da bi otišao u svakom slučaju nakon tog prvenstva, ali sa oreolom svetskog šampiona. Imamo Jokića, Bogdana, Bjelicu, Jović u dobroj formi, Ameri došli nešto kombinovano, ovo ostalo meljemo. Deljemo Španiju, promene odbranu, mi ni makac. Argentina nas razbija mi stignemo i zabijemo se u zid.

Problem povreda Teodosića, a Jović se pogubi. Micić nije bio ono što je danas plus smrt majke koji su strašni za svakog.

Najveća greška, neigranje Kalinića. Apsolutno me ne zanimaju njegove političke poruke, šta radi kad je sam u sobi, on je morao da igra.

Jokić, čak i onakav je mogao da razbije svakog. Ali je bio mnogo nervozan. Hteo da bije Heketa, sudije... Ja mislim da on zaista ima veliki pritisak jer zna šta mi hoćemo, ali da on sam ne može to da nam isporuči pa mu je lakše da otkaže nego da se nosi sa tim.

I na kraju Bjelica koji je odigrao ispod svakog nivoa eliminacionu fazu.

1/4 protiv SAD koliko god nerealna bila je pokazala šta bi se desilo da su bili rasterećeni i da su svi dali svoj maksimum.

Sale je dobar motivator, ima harizmu. Mogao je da nam donese bar jedno zlato, ali nije sve njegova krivica.

Birča je solidan da sa klupe odigra par minuta. Bio je tu i ne treba ga nipodaštavati.

јд123

pre 1 godinu

Само сам прочитао наслов. Из његовог угла нормално гледање на ствари. Ха, ха, ха, доста је било шале да је Лазић бољи од Леброна, сада треба да се пева "наш Бирча најбољи кошаркаш на свету, бољи је од Јокића".

War Inside My Head

pre 1 godinu

Uvijek je u reprezentaciji bio jedan makar tzv. vodonoša.Sjetimo se 2002g Smiljanića,prije Topalovića,Bulatovića,pa kasnije Štimca,Simonovića,Lazića,da ne nabrajam,i Birčević je jedan među njima.Tradicionalno je vođen neko od klinaca da iznese pehar iz aviona na dočeku.Parafraziraću vaterpolo trenerčine,da li Stamenić ili Rudić,trener mora biti tvrdoglav,u smislu da se drži svog plana,ne dozvoljava da mu se miješa u posao,a istovremeno i fleksibilan,da osjeća igrače,da im slobodu,minute kad ih protivnik ne očekuje,ali nipošto ne smije biti sujetan.Izgleda mi da je ta sujeta Đorđeviću upravo problem u karijeri,a pored reprezentacije spisak klubova koje je trenirao nije naivan?Uz to i tempiranje forme na posljednjem SP se pokazao kao problem,sve kao da je odjednom stalo,od dominacije do neplaniranog raspada sistema.

bg leprikoni

pre 1 godinu

@Kide
Zapravo Birca takav kakav je apsolutno jeste vise dao reprezentaciji od mnogih nazovi zvezda(Bjelice,Nedovica,Bobija,Gudurica pa i Vase),ali sto se tice Jokica koliko god postojao nekakav mit o njemu kao igracu koji nije dao nista reprezentaciji cinjenice govore drukcije.Na OI resio cetvrtfinale sa Hrvatima,na proslom Svetskom nije mogao sam sa Bogdanom,ostali igrali kriminalno protiv ESP i ARG,na Evropskom imao NBA statistuku ali zaboravljen na klupi plus ostali opet ocaj,plus kvalifikacije i oni mecevi koje je resio,prakticno bez njega ne bi ni isli na prvenstvo,tako da u zadnih 10-20 godina jedini koji su dali vise reprezentaciji od njega su Teo i Bogdan,mozda je Krle tu negde,ostali svi manje,daleko manje.

sve je relativno

pre 1 godinu

Gde ja živim, 16. avgust 2023 15:41)

Imaš Bjelicu, ali kakvog? Slaba forma, a protiv Argentine njegov totalni podbačaj. Ključ neuspeha je povreda Milosavljevića pred odlazak na SP, jer je on bio jedini odbrambeni igrač zadatka koji je bio i u dobroj formi. Sale je pogrešio što nije naknadno pozvao nekog drugog defanzivog igrača - bek - nisko krilo, već radi starih zasluga poveo Raduljicu koji je već tada bio polu- profi nivo. Bespotreban centar viška u 12 doveo je do neuspeha, jer je prednja linija naših bekova lako probijana od Argentinaca, koji su lako stvarali višak i asistenciju Skoli, a nije imao koga od nižih da ubaci da to pokuša zaustaviti.

War Inside My Head

pre 1 godinu

@frank de bur,vrlo sam saglasan sa tvojom analizom,uz klubaštvo neminovno,dodao bih.Posebno ta priča o šutu,nacija,bolje reći danas nacije,obzirom da je košarkaška tradicija ukorijenjena u bivšoj državi,koja se dičila sjajnim šuterima,uvijek dva,tri igrača u koje se moglo pouzdati,došlo je do toga da ih nema.Dobijem ospice kad čujem izgovor šut nas nije služio,pa šta treba da služi prevashodno?