NBA 39

Subota, 01.04.2023.

08:00

Denver bez Jokića opet izgubio

Košarkaši Denver Nagetsa poraženi su od Finiks Sansa rezultatom 100:93 u noći iza nas.

Denver bez Jokiæa opet izgubio IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

39 Komentari

Sortiraj po:

beograd011

pre 1 godinu

Citam komentare i uvidjam da mnogi(opravdano) nisu gledali utakmicu,morali bar malo odspavati jer utakmica pocela ovde u kasnim vecernjim satima.Pogotovo oni koji su gledali samo prvo poluvreme u kojem je Finiks napravio osetnu razliku.Koliko god se cini da je Finiks jak videlo se u drugom poluvremenu da imaju slabosti ali su ih sudije dobro pogurale a uz to mladi neiskusni igraci Denvera promasili nekoliko suteva i polaganja u trenutcima kad su opasno zapretili da se priblizi na kos razlike u finisu meca!To dobrim ekipama nesme da se desi i da Omionga nije pogodio kljucnu trojku u poslednjoj minuti,a pre toga ofanzivnim skokom izborio novi napad neznam kako bi se utakmica zavrsila.Durant je veliko pojacanje ali utisak je da nije bas u fit formi iako je punio kos sa distance tokom meca osetilo se to u poslednjoj cetvrtini kad je poceo da masi a pridruzili su mu se i Buker i vremesni CP3.Mozemo mi pricati sta hocemo,velicati Finiks ali stoji cinjenica ako je ova druga postava pokazala zube u drugom poluvremenu i umalo stigla veliku prednost domacina,sto rece Ajzea Tomas posle meca u svom komentaru,nesme dozvoliti ili potceniti bilo koji tim vec zavrsiti snazno poput Bostona ili Milvokija kad stvore takvu veliku razliku.
Ovaj sistem igranja regularnog dela postaje interesantan u pioslednjih 10. kola, ali mogucnost da klubovi mogu da kalkulisu sta im valja ciniti i koga izabratiocigledna je.Klipers je to pokazao kako se radi.Ko ce u moru kalkulacija izabrati bolju, videcemo.

Реља

pre 1 godinu

Читаоце занима начин играња у НБА?
НБА лига има 2 конференције од по 3 дивизије, свака див. по 5 тимова - што је укупно по 3х5 = 15 екипа у конференцијама.
Источна конференција (ИК) као и Западна (ЗК) тако имају по 15 екипа. Ради објашњења такмичења узећу Денвер Нагетсе (ДН).
Он је у Северозападној дивизији (СЗД) Зап. конфернције (ЗК) где су још 2 дивизије по 5 екипа.

Према актуелној табели, сада (СЗД) чине:

Денвер, Оклахома, Минесота, Јута, Портланд.

Унутар дивизије сваки тим игра по 4 меча са осталим тимовима (4 тима). То је за Денвер: 4х4=16 мечева.

Даље ДН игра са прва 3 тима по 4 меча и са остала 2 тима по 3 меча из остале 2 дивизије ЗК.
За распоред се узимају прошлогод. табела дивизија.

Тако ДН треба да игра и међудивизијске утакмице.
По 4 меча са 3 првопл. екипе и са преостале 2 по 3 меча. То је за ДН:
3х4+2х3=18. И још 18 са преосталом, Пацифичком дивиз. је укупно 2х18=36 међудивизијских мечева (МДМ).
Тако да унутар Зап. Конфер. ДН игра:
16+36=52 меча.

Даље се играју и Међуконференцијски мечеви (МКМ) на основу прошлог. табела конфернц..
ДН игра 15 пута као домаћим и 15 као гост против 15 екипа из Ист. конф.
То је 15+15=30 мечева.
Када се саберу ранија 52 (унутарконференц меча) са ових 30 (МКМ) то је 82 меча колико треба да одигра свака екипа у НБА лиги.
Овој бројки треба додати Плеј оф мечеве. За више видети на Википедији за НБА!

Gonzo

pre 1 godinu

Sinoc smo videli energiju mladih igraca,zasto ne igraju vise, Watson na primer?Drugo Isha mozoes iskoristiti da doda loptu centrima bar par minuta,Marej to bas slabo radi.U prethodnoj utakmici Brajant, decko mu se lepo otvara,Marej ga ne vidi,forsira sut.Marej nije plej po osecaju nego po moranju.Cak i Jackson bolje razigrava za minute koje dobije,iako ga svi osudjuju.Utisak je da su rukiji i novi igraci u strasnom grcu i strahu od greske.Mislim da je Meloun najslabija karika,kao sto mnogi vec ovds napisase.

Arm

pre 1 godinu

Ovih dana traju pregovori izmedju NBA lige , udruženja igrača , klubova o novom kolektivnom ugovoru ( ne znam kako bih drugačije to nazvao )
i jako puno tema je na stolu .
Noćas je postignut dogovor da igrač mora odigrati najmanje 65 utakmica u regularnoj sezoni da bi uopšte bio legitimni kandidat u izboru za neku pojedinačnu nagradu ( MVP , najbolji defanzivac , najbolji 6. igrač , itd. )

Arm

pre 1 godinu

Sad sam pogledao drugo poluvrijeme .. uhhh , kako se Finiks nudio , defanzivno i skokovima su ih gadno pritisnuli ovi mladi denverovci i jedino iz straha i manjka samopouzdanja prilikom šutiranja nisu do kraja okrenuli utakmicu. Ali ne možeš očekivati da igrači koji sjede cijelu sezonu i šutiraju samo na treningu pogode onda kad je potrebno i kad adrenalin ubija..
To je greška Melouna što je prije tri mjeseca skratio rotaciju da bi sačuvao i poziciju na tabeli a i svoj posao pa je potpuno iscijedio KCP, Brauna i Gordona.

JPR

pre 1 godinu

Pa i u NFL imas 32 ekipe a igraju 17 utakmica u regularnom delu. I svaka utakmica je vazna.
(dule, 01. april 2023 10:46)

Da, samo sto je NFL nešto sasvim drugo i sasvim drugaciji sport, da igraju 30/40 utakmica u regularnom delu, pitam se koliko bi igrača završilo u bolnici..

Dragan Borca

pre 1 godinu

"Mali" Pejton brutalan 3D klinac, znaci neverica zasto ga Malone nije ove sezone uveo u rotaciju. Klinac je ladno igrao dobru odbranu na Durantu, sto se kaze skolski. Predobre lateralne kretnje, explozivnost, hustling, skace kao blesav, ima i solidan sut i pas, ma paketic. Zalosno da raspali Dzef ima preko 1000 minuta a ovo dete ne igra.

Lagano

pre 1 godinu

Sad cekam komentar Borce..posto stalno kritikuje Melouna jer mu Cancar sedi na klupi..Pa eto, jutros je Cancar pokazao da mu je mesto na klupi zagarantovano. :)

Svi su imali priliku da se pokazu i moze se reci da su K. Braun i Votson dobro odigrali. Ostali...manje vise na svom nivou.

Hm

pre 1 godinu

Umalo da stignu Feniks pri kraju kad su se ovi opustili. Denver je imao 2 otvorena šuta za 3 pri vođstvu Feniksa od 4 poena na par minuta do kraja ali su promašili.
(krit, 1. april 2023 08:56)

Jeste, ali i Sansi su imali gomilu propustenih prilika. Tako da..posle onakvog prvog poluvremena ovih -7 je kao da su pobedili.

dule

pre 1 godinu

Ligaški deo od 82 utakmice, koji je smisao?
(Bane, 01. april 2023 09:13)

Ima 30 timova. U istoj diviziji po 4 medjusobne, u istoj konferenciji po 3-4, i sa timovima iz druge konf 2x. Tamo se igra i za sampiona divizije i konferencije, to je poenta.
(Pogan, 1. april 2023 10:02)

Pa i u NFL imas 32 ekipe a igraju 17 utakmica u regularnom delu. I svaka utakmica je vazna.

Arm

pre 1 godinu

Nisam uspio pogledati drugo poluvrijeme jer je umor učinio svoje ali ono što sam vidio u prvom me u nekoliko navrata oduševilo.
Prije svega i prvenstveno mladi Votson koji je odigrao tako energično i dobro u odbrani da se tek sad vidi koji "grijeh" Meloun , ali da budem iskren , i ne samo Meloun već i drugi treneri rade mladim igračima jer im ne daju šansu da igraju.
On i Čančar su nekoliko puta i probili reket pored Durenta pa onda iz straha i uzbuđenja promašivali otvoreno polaganje.
Šteta za Denver što Meloun i pomoćnici nisu bar pola sezone uigravali ove mladiće sa Nikolom i ostalim starterima.

Nekoliko rečenica o tvrdnji nekih da je Denver pustio prošlu utakmicu ili da je Meloun rekao igračima da maše šuteve ili smanje gas.

Trebate pogledati Memfis - Klipers od noćas pa vidjeti kako se pušta utakmica.
Kipersi razbijaju Memfis na početku i vode 35-14 a onda trenerima na klupi Klipersa stiže službena informacija da Denver igra bez 4. startera u Finiksu i trener povlači Lenarda i Gordona i ne uvodi ih više uopšte u igru i Memfis okreće utakmicu i pobjedjuje.
Tako se puštaju utakmice.
S tim namjernim porazom Klipersi daju šansu Memfisu da bude prvi a sebi mogućnost da prate Voriorse i da u zadnje dvije utakmice ako se otvori šansa pobjegnu sa petog na šesto mjesto ( pa čak i sedmo ako zatreba jer moraju kalkulisati bez Džordža ) i izbjegnu Finiks koji će ostati 4. i imati prednost domaćeg terena

krit

pre 1 godinu

Moze li mi neko dati podatak ko ce biti prvi ako Denver I Memfis na kraju regularnog dijela budu imali isti broj pobjeda,ko je prvi u tom slucaj???
(rosoner, 01. april 2023 09:42)

Reče komentator na TNT jutros na kraju utakmice da je Memfis na dve i po utakmice zaostatka pa ako mu je verovati Denver ima prednost

Milos

pre 1 godinu

A kao sa Jokicem bi ih pobedili? Mozda, ali samo u regularnom delu. Zivi bili pa videli u PlayOff-u. Vecina vas to posmatra navijacki, a uopste ne gleda utakmice NBA.

Pogan

pre 1 godinu

Ligaški deo od 82 utakmice, koji je smisao?
(Bane, 01. april 2023 09:13)

Ima 30 timova. U istoj diviziji po 4 medjusobne, u istoj konferenciji po 3-4, i sa timovima iz druge konf 2x. Tamo se igra i za sampiona divizije i konferencije, to je poenta.

Mirjana

pre 1 godinu

Deenever je limitirana ekipa. Fali tu jos igraca. Hoces na vrh a sve zavisi od jednog igraca. Tesko da ce da pobede u konferenciji a tek finale protiv Bostona ili Milzokija ili Filadrelfije gde svako d njih ima prednost dpmaceg terena

blabla

pre 1 godinu

Još dve da izgube i onda su konkurentni za izbor svog puta u plej ofu. Voleo bih da vidim meč u kome oba tima žele da izgube zbog nekog svog benefita. Na šta bi to ličilo.

znanje-imanje

pre 1 godinu

"...jedva cekam samo da prestane pisanje po 5 na dan o najboljem igracu ikad u istoriji kosarke."
Zar ne bi bilo prostije da umesto toga ti prestaneš da čitaš 15 puta na dan o Jokiću? Ali me najviše čudi kako to da će ga izbaciti i Lejkersi i Sansi, kada će ga pre toga već izbaciti Portland? Oni imaju, za razliku od foliranta Jokića, centra koji igra u oba pravca i titula im je na dohvat ruke.

mitar

pre 1 godinu

Za nekoliko dana Denver ponovo gostuje Feniksu.Nadam se da će tada igrati svi iz prve petorke Denvera, i da će biti neizvesniji meč.Memfis se približio na samo dve pobede.Denver ima bolji međusobni skor.Verujem da im je ipak cilj da budu prvi na zapadu.

bis

pre 1 godinu

Денвер доводи у питање предност домаћег терена што је њима некад и битније од неког играча из прве петорке не рачунајући Јокића
Имају тежи распоред од Мемфиса до краја сезоне. Нема места теоријама како намерно губе како би избегле ове или оне јер је кланица у плеј Ин-у, Лејкерси јуче били 10. данас су већ 7. Не зна се ко ће ту бити а полуфинале је далеко. Зато је једина битна ствар предност домаћег терена где је Денвер можда и једино фаворит, у гостима свако може да их добије.

rosoner

pre 1 godinu

Moze li mi neko dati podatak ko ce biti prvi ako Denver I Memfis na kraju regularnog dijela budu imali isti broj pobjeda,ko je prvi u tom slucaj???

Milan

pre 1 godinu

Moja teorija da je Malone pustio mec Pelikanima da bi utemeljio mvp slucaj za Nikolu je jos vise ucvrscena jer se jutros Denver mnogo bolje drzao u gostima protiv boljeg protivnika ojacanog povratkom Duranta samo sa jednim clanom prve postave. Naslov stvarno pokazuje pristrasnost ovdasnjih medija. Obmana je veliki deo svake price.

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Denver i sa Jokicem ne moze protiv Sunsa.Kad budu svi kompletni,sunsi ce ih opet lagano izbaciti kao sto su i prosli put.Nazalost do toga nece doci jer ce ih Lejkersi izbaciti i jedva cekam samo da prestane pisanje po 5 na dan o najboljem igracu ikad u istoriji kosarke.

Gaj Kasije Longin

pre 1 godinu

Realno je mnogo bolje biti drugi ili treći na zapadu nego prvi i čini mi se da Denver tankuje lagano plus odmara igrače za PO ...

Aki

pre 1 godinu

Džordan i Nađi zajedno 14 poena i 17 skokova za 44 minuta. Što nije loše. Ali uz 0 asistencija zajedno. Kada bi Jokić imao takvu minutažu, imao bi recimo 30 koševa i 12 asistencija sa približno 15 skokova. Znači sam vredi više nego dva prosečna igrača u NBA.

krit

pre 1 godinu

Umalo da stignu Feniks pri kraju kad su se ovi opustili. Denver je imao 2 otvorena šuta za 3 pri vođstvu Feniksa od 4 poena na par minuta do kraja ali su promašili.

Aki

pre 1 godinu

Džordan i Nađi zajedno 14 poena i 17 skokova za 44 minuta. Što nije loše. Ali uz 0 asistencija zajedno. Kada bi Jokić imao takvu minutažu, imao bi recimo 30 koševa i 12 asistencija sa približno 15 skokova. Znači sam vredi više nego dva prosečna igrača u NBA.

bis

pre 1 godinu

Денвер доводи у питање предност домаћег терена што је њима некад и битније од неког играча из прве петорке не рачунајући Јокића
Имају тежи распоред од Мемфиса до краја сезоне. Нема места теоријама како намерно губе како би избегле ове или оне јер је кланица у плеј Ин-у, Лејкерси јуче били 10. данас су већ 7. Не зна се ко ће ту бити а полуфинале је далеко. Зато је једина битна ствар предност домаћег терена где је Денвер можда и једино фаворит, у гостима свако може да их добије.

mitar

pre 1 godinu

Za nekoliko dana Denver ponovo gostuje Feniksu.Nadam se da će tada igrati svi iz prve petorke Denvera, i da će biti neizvesniji meč.Memfis se približio na samo dve pobede.Denver ima bolji međusobni skor.Verujem da im je ipak cilj da budu prvi na zapadu.

Dragan Borca

pre 1 godinu

"Mali" Pejton brutalan 3D klinac, znaci neverica zasto ga Malone nije ove sezone uveo u rotaciju. Klinac je ladno igrao dobru odbranu na Durantu, sto se kaze skolski. Predobre lateralne kretnje, explozivnost, hustling, skace kao blesav, ima i solidan sut i pas, ma paketic. Zalosno da raspali Dzef ima preko 1000 minuta a ovo dete ne igra.

blabla

pre 1 godinu

Još dve da izgube i onda su konkurentni za izbor svog puta u plej ofu. Voleo bih da vidim meč u kome oba tima žele da izgube zbog nekog svog benefita. Na šta bi to ličilo.

Arm

pre 1 godinu

Nisam uspio pogledati drugo poluvrijeme jer je umor učinio svoje ali ono što sam vidio u prvom me u nekoliko navrata oduševilo.
Prije svega i prvenstveno mladi Votson koji je odigrao tako energično i dobro u odbrani da se tek sad vidi koji "grijeh" Meloun , ali da budem iskren , i ne samo Meloun već i drugi treneri rade mladim igračima jer im ne daju šansu da igraju.
On i Čančar su nekoliko puta i probili reket pored Durenta pa onda iz straha i uzbuđenja promašivali otvoreno polaganje.
Šteta za Denver što Meloun i pomoćnici nisu bar pola sezone uigravali ove mladiće sa Nikolom i ostalim starterima.

Nekoliko rečenica o tvrdnji nekih da je Denver pustio prošlu utakmicu ili da je Meloun rekao igračima da maše šuteve ili smanje gas.

Trebate pogledati Memfis - Klipers od noćas pa vidjeti kako se pušta utakmica.
Kipersi razbijaju Memfis na početku i vode 35-14 a onda trenerima na klupi Klipersa stiže službena informacija da Denver igra bez 4. startera u Finiksu i trener povlači Lenarda i Gordona i ne uvodi ih više uopšte u igru i Memfis okreće utakmicu i pobjedjuje.
Tako se puštaju utakmice.
S tim namjernim porazom Klipersi daju šansu Memfisu da bude prvi a sebi mogućnost da prate Voriorse i da u zadnje dvije utakmice ako se otvori šansa pobjegnu sa petog na šesto mjesto ( pa čak i sedmo ako zatreba jer moraju kalkulisati bez Džordža ) i izbjegnu Finiks koji će ostati 4. i imati prednost domaćeg terena

krit

pre 1 godinu

Moze li mi neko dati podatak ko ce biti prvi ako Denver I Memfis na kraju regularnog dijela budu imali isti broj pobjeda,ko je prvi u tom slucaj???
(rosoner, 01. april 2023 09:42)

Reče komentator na TNT jutros na kraju utakmice da je Memfis na dve i po utakmice zaostatka pa ako mu je verovati Denver ima prednost

Реља

pre 1 godinu

Читаоце занима начин играња у НБА?
НБА лига има 2 конференције од по 3 дивизије, свака див. по 5 тимова - што је укупно по 3х5 = 15 екипа у конференцијама.
Источна конференција (ИК) као и Западна (ЗК) тако имају по 15 екипа. Ради објашњења такмичења узећу Денвер Нагетсе (ДН).
Он је у Северозападној дивизији (СЗД) Зап. конфернције (ЗК) где су још 2 дивизије по 5 екипа.

Према актуелној табели, сада (СЗД) чине:

Денвер, Оклахома, Минесота, Јута, Портланд.

Унутар дивизије сваки тим игра по 4 меча са осталим тимовима (4 тима). То је за Денвер: 4х4=16 мечева.

Даље ДН игра са прва 3 тима по 4 меча и са остала 2 тима по 3 меча из остале 2 дивизије ЗК.
За распоред се узимају прошлогод. табела дивизија.

Тако ДН треба да игра и међудивизијске утакмице.
По 4 меча са 3 првопл. екипе и са преостале 2 по 3 меча. То је за ДН:
3х4+2х3=18. И још 18 са преосталом, Пацифичком дивиз. је укупно 2х18=36 међудивизијских мечева (МДМ).
Тако да унутар Зап. Конфер. ДН игра:
16+36=52 меча.

Даље се играју и Међуконференцијски мечеви (МКМ) на основу прошлог. табела конфернц..
ДН игра 15 пута као домаћим и 15 као гост против 15 екипа из Ист. конф.
То је 15+15=30 мечева.
Када се саберу ранија 52 (унутарконференц меча) са ових 30 (МКМ) то је 82 меча колико треба да одигра свака екипа у НБА лиги.
Овој бројки треба додати Плеј оф мечеве. За више видети на Википедији за НБА!

krit

pre 1 godinu

Umalo da stignu Feniks pri kraju kad su se ovi opustili. Denver je imao 2 otvorena šuta za 3 pri vođstvu Feniksa od 4 poena na par minuta do kraja ali su promašili.

Arm

pre 1 godinu

Ovih dana traju pregovori izmedju NBA lige , udruženja igrača , klubova o novom kolektivnom ugovoru ( ne znam kako bih drugačije to nazvao )
i jako puno tema je na stolu .
Noćas je postignut dogovor da igrač mora odigrati najmanje 65 utakmica u regularnoj sezoni da bi uopšte bio legitimni kandidat u izboru za neku pojedinačnu nagradu ( MVP , najbolji defanzivac , najbolji 6. igrač , itd. )

Milan

pre 1 godinu

Moja teorija da je Malone pustio mec Pelikanima da bi utemeljio mvp slucaj za Nikolu je jos vise ucvrscena jer se jutros Denver mnogo bolje drzao u gostima protiv boljeg protivnika ojacanog povratkom Duranta samo sa jednim clanom prve postave. Naslov stvarno pokazuje pristrasnost ovdasnjih medija. Obmana je veliki deo svake price.

JPR

pre 1 godinu

Pa i u NFL imas 32 ekipe a igraju 17 utakmica u regularnom delu. I svaka utakmica je vazna.
(dule, 01. april 2023 10:46)

Da, samo sto je NFL nešto sasvim drugo i sasvim drugaciji sport, da igraju 30/40 utakmica u regularnom delu, pitam se koliko bi igrača završilo u bolnici..

Arm

pre 1 godinu

Sad sam pogledao drugo poluvrijeme .. uhhh , kako se Finiks nudio , defanzivno i skokovima su ih gadno pritisnuli ovi mladi denverovci i jedino iz straha i manjka samopouzdanja prilikom šutiranja nisu do kraja okrenuli utakmicu. Ali ne možeš očekivati da igrači koji sjede cijelu sezonu i šutiraju samo na treningu pogode onda kad je potrebno i kad adrenalin ubija..
To je greška Melouna što je prije tri mjeseca skratio rotaciju da bi sačuvao i poziciju na tabeli a i svoj posao pa je potpuno iscijedio KCP, Brauna i Gordona.

Pogan

pre 1 godinu

Ligaški deo od 82 utakmice, koji je smisao?
(Bane, 01. april 2023 09:13)

Ima 30 timova. U istoj diviziji po 4 medjusobne, u istoj konferenciji po 3-4, i sa timovima iz druge konf 2x. Tamo se igra i za sampiona divizije i konferencije, to je poenta.

Hm

pre 1 godinu

Umalo da stignu Feniks pri kraju kad su se ovi opustili. Denver je imao 2 otvorena šuta za 3 pri vođstvu Feniksa od 4 poena na par minuta do kraja ali su promašili.
(krit, 1. april 2023 08:56)

Jeste, ali i Sansi su imali gomilu propustenih prilika. Tako da..posle onakvog prvog poluvremena ovih -7 je kao da su pobedili.

znanje-imanje

pre 1 godinu

"...jedva cekam samo da prestane pisanje po 5 na dan o najboljem igracu ikad u istoriji kosarke."
Zar ne bi bilo prostije da umesto toga ti prestaneš da čitaš 15 puta na dan o Jokiću? Ali me najviše čudi kako to da će ga izbaciti i Lejkersi i Sansi, kada će ga pre toga već izbaciti Portland? Oni imaju, za razliku od foliranta Jokića, centra koji igra u oba pravca i titula im je na dohvat ruke.

Gonzo

pre 1 godinu

Sinoc smo videli energiju mladih igraca,zasto ne igraju vise, Watson na primer?Drugo Isha mozoes iskoristiti da doda loptu centrima bar par minuta,Marej to bas slabo radi.U prethodnoj utakmici Brajant, decko mu se lepo otvara,Marej ga ne vidi,forsira sut.Marej nije plej po osecaju nego po moranju.Cak i Jackson bolje razigrava za minute koje dobije,iako ga svi osudjuju.Utisak je da su rukiji i novi igraci u strasnom grcu i strahu od greske.Mislim da je Meloun najslabija karika,kao sto mnogi vec ovds napisase.

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Denver i sa Jokicem ne moze protiv Sunsa.Kad budu svi kompletni,sunsi ce ih opet lagano izbaciti kao sto su i prosli put.Nazalost do toga nece doci jer ce ih Lejkersi izbaciti i jedva cekam samo da prestane pisanje po 5 na dan o najboljem igracu ikad u istoriji kosarke.

Lagano

pre 1 godinu

Sad cekam komentar Borce..posto stalno kritikuje Melouna jer mu Cancar sedi na klupi..Pa eto, jutros je Cancar pokazao da mu je mesto na klupi zagarantovano. :)

Svi su imali priliku da se pokazu i moze se reci da su K. Braun i Votson dobro odigrali. Ostali...manje vise na svom nivou.

dule

pre 1 godinu

Ligaški deo od 82 utakmice, koji je smisao?
(Bane, 01. april 2023 09:13)

Ima 30 timova. U istoj diviziji po 4 medjusobne, u istoj konferenciji po 3-4, i sa timovima iz druge konf 2x. Tamo se igra i za sampiona divizije i konferencije, to je poenta.
(Pogan, 1. april 2023 10:02)

Pa i u NFL imas 32 ekipe a igraju 17 utakmica u regularnom delu. I svaka utakmica je vazna.

Gaj Kasije Longin

pre 1 godinu

Realno je mnogo bolje biti drugi ili treći na zapadu nego prvi i čini mi se da Denver tankuje lagano plus odmara igrače za PO ...

rosoner

pre 1 godinu

Moze li mi neko dati podatak ko ce biti prvi ako Denver I Memfis na kraju regularnog dijela budu imali isti broj pobjeda,ko je prvi u tom slucaj???

Mirjana

pre 1 godinu

Deenever je limitirana ekipa. Fali tu jos igraca. Hoces na vrh a sve zavisi od jednog igraca. Tesko da ce da pobede u konferenciji a tek finale protiv Bostona ili Milzokija ili Filadrelfije gde svako d njih ima prednost dpmaceg terena

beograd011

pre 1 godinu

Citam komentare i uvidjam da mnogi(opravdano) nisu gledali utakmicu,morali bar malo odspavati jer utakmica pocela ovde u kasnim vecernjim satima.Pogotovo oni koji su gledali samo prvo poluvreme u kojem je Finiks napravio osetnu razliku.Koliko god se cini da je Finiks jak videlo se u drugom poluvremenu da imaju slabosti ali su ih sudije dobro pogurale a uz to mladi neiskusni igraci Denvera promasili nekoliko suteva i polaganja u trenutcima kad su opasno zapretili da se priblizi na kos razlike u finisu meca!To dobrim ekipama nesme da se desi i da Omionga nije pogodio kljucnu trojku u poslednjoj minuti,a pre toga ofanzivnim skokom izborio novi napad neznam kako bi se utakmica zavrsila.Durant je veliko pojacanje ali utisak je da nije bas u fit formi iako je punio kos sa distance tokom meca osetilo se to u poslednjoj cetvrtini kad je poceo da masi a pridruzili su mu se i Buker i vremesni CP3.Mozemo mi pricati sta hocemo,velicati Finiks ali stoji cinjenica ako je ova druga postava pokazala zube u drugom poluvremenu i umalo stigla veliku prednost domacina,sto rece Ajzea Tomas posle meca u svom komentaru,nesme dozvoliti ili potceniti bilo koji tim vec zavrsiti snazno poput Bostona ili Milvokija kad stvore takvu veliku razliku.
Ovaj sistem igranja regularnog dela postaje interesantan u pioslednjih 10. kola, ali mogucnost da klubovi mogu da kalkulisu sta im valja ciniti i koga izabratiocigledna je.Klipers je to pokazao kako se radi.Ko ce u moru kalkulacija izabrati bolju, videcemo.

Milos

pre 1 godinu

A kao sa Jokicem bi ih pobedili? Mozda, ali samo u regularnom delu. Zivi bili pa videli u PlayOff-u. Vecina vas to posmatra navijacki, a uopste ne gleda utakmice NBA.

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Denver i sa Jokicem ne moze protiv Sunsa.Kad budu svi kompletni,sunsi ce ih opet lagano izbaciti kao sto su i prosli put.Nazalost do toga nece doci jer ce ih Lejkersi izbaciti i jedva cekam samo da prestane pisanje po 5 na dan o najboljem igracu ikad u istoriji kosarke.

Milan

pre 1 godinu

Moja teorija da je Malone pustio mec Pelikanima da bi utemeljio mvp slucaj za Nikolu je jos vise ucvrscena jer se jutros Denver mnogo bolje drzao u gostima protiv boljeg protivnika ojacanog povratkom Duranta samo sa jednim clanom prve postave. Naslov stvarno pokazuje pristrasnost ovdasnjih medija. Obmana je veliki deo svake price.

Milos

pre 1 godinu

A kao sa Jokicem bi ih pobedili? Mozda, ali samo u regularnom delu. Zivi bili pa videli u PlayOff-u. Vecina vas to posmatra navijacki, a uopste ne gleda utakmice NBA.

znanje-imanje

pre 1 godinu

"...jedva cekam samo da prestane pisanje po 5 na dan o najboljem igracu ikad u istoriji kosarke."
Zar ne bi bilo prostije da umesto toga ti prestaneš da čitaš 15 puta na dan o Jokiću? Ali me najviše čudi kako to da će ga izbaciti i Lejkersi i Sansi, kada će ga pre toga već izbaciti Portland? Oni imaju, za razliku od foliranta Jokića, centra koji igra u oba pravca i titula im je na dohvat ruke.

Mirjana

pre 1 godinu

Deenever je limitirana ekipa. Fali tu jos igraca. Hoces na vrh a sve zavisi od jednog igraca. Tesko da ce da pobede u konferenciji a tek finale protiv Bostona ili Milzokija ili Filadrelfije gde svako d njih ima prednost dpmaceg terena

Aki

pre 1 godinu

Džordan i Nađi zajedno 14 poena i 17 skokova za 44 minuta. Što nije loše. Ali uz 0 asistencija zajedno. Kada bi Jokić imao takvu minutažu, imao bi recimo 30 koševa i 12 asistencija sa približno 15 skokova. Znači sam vredi više nego dva prosečna igrača u NBA.

dule

pre 1 godinu

Ligaški deo od 82 utakmice, koji je smisao?
(Bane, 01. april 2023 09:13)

Ima 30 timova. U istoj diviziji po 4 medjusobne, u istoj konferenciji po 3-4, i sa timovima iz druge konf 2x. Tamo se igra i za sampiona divizije i konferencije, to je poenta.
(Pogan, 1. april 2023 10:02)

Pa i u NFL imas 32 ekipe a igraju 17 utakmica u regularnom delu. I svaka utakmica je vazna.

Gaj Kasije Longin

pre 1 godinu

Realno je mnogo bolje biti drugi ili treći na zapadu nego prvi i čini mi se da Denver tankuje lagano plus odmara igrače za PO ...

blabla

pre 1 godinu

Još dve da izgube i onda su konkurentni za izbor svog puta u plej ofu. Voleo bih da vidim meč u kome oba tima žele da izgube zbog nekog svog benefita. Na šta bi to ličilo.

rosoner

pre 1 godinu

Moze li mi neko dati podatak ko ce biti prvi ako Denver I Memfis na kraju regularnog dijela budu imali isti broj pobjeda,ko je prvi u tom slucaj???

bis

pre 1 godinu

Денвер доводи у питање предност домаћег терена што је њима некад и битније од неког играча из прве петорке не рачунајући Јокића
Имају тежи распоред од Мемфиса до краја сезоне. Нема места теоријама како намерно губе како би избегле ове или оне јер је кланица у плеј Ин-у, Лејкерси јуче били 10. данас су већ 7. Не зна се ко ће ту бити а полуфинале је далеко. Зато је једина битна ствар предност домаћег терена где је Денвер можда и једино фаворит, у гостима свако може да их добије.

Arm

pre 1 godinu

Nisam uspio pogledati drugo poluvrijeme jer je umor učinio svoje ali ono što sam vidio u prvom me u nekoliko navrata oduševilo.
Prije svega i prvenstveno mladi Votson koji je odigrao tako energično i dobro u odbrani da se tek sad vidi koji "grijeh" Meloun , ali da budem iskren , i ne samo Meloun već i drugi treneri rade mladim igračima jer im ne daju šansu da igraju.
On i Čančar su nekoliko puta i probili reket pored Durenta pa onda iz straha i uzbuđenja promašivali otvoreno polaganje.
Šteta za Denver što Meloun i pomoćnici nisu bar pola sezone uigravali ove mladiće sa Nikolom i ostalim starterima.

Nekoliko rečenica o tvrdnji nekih da je Denver pustio prošlu utakmicu ili da je Meloun rekao igračima da maše šuteve ili smanje gas.

Trebate pogledati Memfis - Klipers od noćas pa vidjeti kako se pušta utakmica.
Kipersi razbijaju Memfis na početku i vode 35-14 a onda trenerima na klupi Klipersa stiže službena informacija da Denver igra bez 4. startera u Finiksu i trener povlači Lenarda i Gordona i ne uvodi ih više uopšte u igru i Memfis okreće utakmicu i pobjedjuje.
Tako se puštaju utakmice.
S tim namjernim porazom Klipersi daju šansu Memfisu da bude prvi a sebi mogućnost da prate Voriorse i da u zadnje dvije utakmice ako se otvori šansa pobjegnu sa petog na šesto mjesto ( pa čak i sedmo ako zatreba jer moraju kalkulisati bez Džordža ) i izbjegnu Finiks koji će ostati 4. i imati prednost domaćeg terena

Gonzo

pre 1 godinu

Sinoc smo videli energiju mladih igraca,zasto ne igraju vise, Watson na primer?Drugo Isha mozoes iskoristiti da doda loptu centrima bar par minuta,Marej to bas slabo radi.U prethodnoj utakmici Brajant, decko mu se lepo otvara,Marej ga ne vidi,forsira sut.Marej nije plej po osecaju nego po moranju.Cak i Jackson bolje razigrava za minute koje dobije,iako ga svi osudjuju.Utisak je da su rukiji i novi igraci u strasnom grcu i strahu od greske.Mislim da je Meloun najslabija karika,kao sto mnogi vec ovds napisase.

Dragan Borca

pre 1 godinu

"Mali" Pejton brutalan 3D klinac, znaci neverica zasto ga Malone nije ove sezone uveo u rotaciju. Klinac je ladno igrao dobru odbranu na Durantu, sto se kaze skolski. Predobre lateralne kretnje, explozivnost, hustling, skace kao blesav, ima i solidan sut i pas, ma paketic. Zalosno da raspali Dzef ima preko 1000 minuta a ovo dete ne igra.

Реља

pre 1 godinu

Читаоце занима начин играња у НБА?
НБА лига има 2 конференције од по 3 дивизије, свака див. по 5 тимова - што је укупно по 3х5 = 15 екипа у конференцијама.
Источна конференција (ИК) као и Западна (ЗК) тако имају по 15 екипа. Ради објашњења такмичења узећу Денвер Нагетсе (ДН).
Он је у Северозападној дивизији (СЗД) Зап. конфернције (ЗК) где су још 2 дивизије по 5 екипа.

Према актуелној табели, сада (СЗД) чине:

Денвер, Оклахома, Минесота, Јута, Портланд.

Унутар дивизије сваки тим игра по 4 меча са осталим тимовима (4 тима). То је за Денвер: 4х4=16 мечева.

Даље ДН игра са прва 3 тима по 4 меча и са остала 2 тима по 3 меча из остале 2 дивизије ЗК.
За распоред се узимају прошлогод. табела дивизија.

Тако ДН треба да игра и међудивизијске утакмице.
По 4 меча са 3 првопл. екипе и са преостале 2 по 3 меча. То је за ДН:
3х4+2х3=18. И још 18 са преосталом, Пацифичком дивиз. је укупно 2х18=36 међудивизијских мечева (МДМ).
Тако да унутар Зап. Конфер. ДН игра:
16+36=52 меча.

Даље се играју и Међуконференцијски мечеви (МКМ) на основу прошлог. табела конфернц..
ДН игра 15 пута као домаћим и 15 као гост против 15 екипа из Ист. конф.
То је 15+15=30 мечева.
Када се саберу ранија 52 (унутарконференц меча) са ових 30 (МКМ) то је 82 меча колико треба да одигра свака екипа у НБА лиги.
Овој бројки треба додати Плеј оф мечеве. За више видети на Википедији за НБА!

krit

pre 1 godinu

Umalo da stignu Feniks pri kraju kad su se ovi opustili. Denver je imao 2 otvorena šuta za 3 pri vođstvu Feniksa od 4 poena na par minuta do kraja ali su promašili.

mitar

pre 1 godinu

Za nekoliko dana Denver ponovo gostuje Feniksu.Nadam se da će tada igrati svi iz prve petorke Denvera, i da će biti neizvesniji meč.Memfis se približio na samo dve pobede.Denver ima bolji međusobni skor.Verujem da im je ipak cilj da budu prvi na zapadu.

Pogan

pre 1 godinu

Ligaški deo od 82 utakmice, koji je smisao?
(Bane, 01. april 2023 09:13)

Ima 30 timova. U istoj diviziji po 4 medjusobne, u istoj konferenciji po 3-4, i sa timovima iz druge konf 2x. Tamo se igra i za sampiona divizije i konferencije, to je poenta.

Lagano

pre 1 godinu

Sad cekam komentar Borce..posto stalno kritikuje Melouna jer mu Cancar sedi na klupi..Pa eto, jutros je Cancar pokazao da mu je mesto na klupi zagarantovano. :)

Svi su imali priliku da se pokazu i moze se reci da su K. Braun i Votson dobro odigrali. Ostali...manje vise na svom nivou.

krit

pre 1 godinu

Moze li mi neko dati podatak ko ce biti prvi ako Denver I Memfis na kraju regularnog dijela budu imali isti broj pobjeda,ko je prvi u tom slucaj???
(rosoner, 01. april 2023 09:42)

Reče komentator na TNT jutros na kraju utakmice da je Memfis na dve i po utakmice zaostatka pa ako mu je verovati Denver ima prednost

Arm

pre 1 godinu

Ovih dana traju pregovori izmedju NBA lige , udruženja igrača , klubova o novom kolektivnom ugovoru ( ne znam kako bih drugačije to nazvao )
i jako puno tema je na stolu .
Noćas je postignut dogovor da igrač mora odigrati najmanje 65 utakmica u regularnoj sezoni da bi uopšte bio legitimni kandidat u izboru za neku pojedinačnu nagradu ( MVP , najbolji defanzivac , najbolji 6. igrač , itd. )

Arm

pre 1 godinu

Sad sam pogledao drugo poluvrijeme .. uhhh , kako se Finiks nudio , defanzivno i skokovima su ih gadno pritisnuli ovi mladi denverovci i jedino iz straha i manjka samopouzdanja prilikom šutiranja nisu do kraja okrenuli utakmicu. Ali ne možeš očekivati da igrači koji sjede cijelu sezonu i šutiraju samo na treningu pogode onda kad je potrebno i kad adrenalin ubija..
To je greška Melouna što je prije tri mjeseca skratio rotaciju da bi sačuvao i poziciju na tabeli a i svoj posao pa je potpuno iscijedio KCP, Brauna i Gordona.

beograd011

pre 1 godinu

Citam komentare i uvidjam da mnogi(opravdano) nisu gledali utakmicu,morali bar malo odspavati jer utakmica pocela ovde u kasnim vecernjim satima.Pogotovo oni koji su gledali samo prvo poluvreme u kojem je Finiks napravio osetnu razliku.Koliko god se cini da je Finiks jak videlo se u drugom poluvremenu da imaju slabosti ali su ih sudije dobro pogurale a uz to mladi neiskusni igraci Denvera promasili nekoliko suteva i polaganja u trenutcima kad su opasno zapretili da se priblizi na kos razlike u finisu meca!To dobrim ekipama nesme da se desi i da Omionga nije pogodio kljucnu trojku u poslednjoj minuti,a pre toga ofanzivnim skokom izborio novi napad neznam kako bi se utakmica zavrsila.Durant je veliko pojacanje ali utisak je da nije bas u fit formi iako je punio kos sa distance tokom meca osetilo se to u poslednjoj cetvrtini kad je poceo da masi a pridruzili su mu se i Buker i vremesni CP3.Mozemo mi pricati sta hocemo,velicati Finiks ali stoji cinjenica ako je ova druga postava pokazala zube u drugom poluvremenu i umalo stigla veliku prednost domacina,sto rece Ajzea Tomas posle meca u svom komentaru,nesme dozvoliti ili potceniti bilo koji tim vec zavrsiti snazno poput Bostona ili Milvokija kad stvore takvu veliku razliku.
Ovaj sistem igranja regularnog dela postaje interesantan u pioslednjih 10. kola, ali mogucnost da klubovi mogu da kalkulisu sta im valja ciniti i koga izabratiocigledna je.Klipers je to pokazao kako se radi.Ko ce u moru kalkulacija izabrati bolju, videcemo.

Hm

pre 1 godinu

Umalo da stignu Feniks pri kraju kad su se ovi opustili. Denver je imao 2 otvorena šuta za 3 pri vođstvu Feniksa od 4 poena na par minuta do kraja ali su promašili.
(krit, 1. april 2023 08:56)

Jeste, ali i Sansi su imali gomilu propustenih prilika. Tako da..posle onakvog prvog poluvremena ovih -7 je kao da su pobedili.

JPR

pre 1 godinu

Pa i u NFL imas 32 ekipe a igraju 17 utakmica u regularnom delu. I svaka utakmica je vazna.
(dule, 01. april 2023 10:46)

Da, samo sto je NFL nešto sasvim drugo i sasvim drugaciji sport, da igraju 30/40 utakmica u regularnom delu, pitam se koliko bi igrača završilo u bolnici..