Košarka 59

Nedelja, 18.09.2022.

11:50

Legendarni Nemac za B92.net: Kako je bilo sa Bodirogom? Lako, samo mu daj loptu

Patrik Femerling, proslavljeni nemački košarkaš, govorio je o Evropskom prvenstvu i prijatelju Dejanu Bodirogi koji je postavljen za predsednika Evrolige.

Legendarni Nemac za B92.net: Kako je bilo sa Bodirogom? Lako, samo mu daj loptu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

aaa

pre 2 godine

Za ove sto mu zele umanjiti znacaj cinjenicom da nije igrao u NBA mogu samo da kazem da je time i pokazao svoj kosarkaski intelekt. Znao je da za to nema fizikalije ni brzinu, nije taj tip sportiste i sto bi isao negde da bude najbolji 6i igrac u ligi, kad vec moze biti najbolji svog doba u Evropi. Luka i Nikola su vrlo rano posli tamo i kockice su im se poklopile, Babaroga je vec bio formiran igrac i sampion kad mu se ta mogucnost otvorila. Zeli li neko reci da je Turkoglu imao bolju karijeru jer je igrao u NBA finalu, dok je nasa legenda osvojio bukvalne sve sto se van Amerike moze osvojiti, ukljucujuci i Olimpijsko srebro i Mundobasket zlato. Pa sta ako nije bio epizodista u NBA kao vas Toni
(Splavar, 18. septembar 2022 14:22)

Ako ovde mislis na Tonija Kukoca i nazivas ga epizodistom, trostrukog sampiona nba lige, izuzetno vaznog srafa Cikaga u tim titulama i poredis ga sa Bodirogom, onda nisi nimalo objektivan. Kukoc je jos kao klinac osvajao evroligu i bio mvp iste, uz to ima i srebro sa olimpijade.
Ljudi morate da shvatite da je u kosarci jedino merilo NBA, ma koliko mi to ne voleli, pa najgori nba tim bio pobedio osvajaca EL 30 razlike u takmicarskoj utakmici.

Johnny

pre 2 godine

Zanimalo bi me šta to tačno,u kojim segmemtima, nedostaje Bodiroginoj mehanici šuta
Šta bi tek mogao reći o mehanici šuta Žarka Paspalja ili Arijana Komazeca, a ljudi slove za ponajbolje realizatore u istoriji evropske košarke
Zato su Kalina, Luča i Gudura školski primer "mehaničara" šuta

Robin Hud

pre 2 godine

Ne mogu se porediti Jokic i Bodiroga, nekad je se igrala slabija kosarka. U danasnjoj kosarci Majkl Dzordan ne bi ni na klupi sedeo.

Marko

pre 2 godine

@ooo

Bodiroga NE igra odbranu, a Jokic je jedan od boljih odbrambenih igraca u Srbiji i Denver Nuggetsima...ima najvise steals/deflections medju centrima u celoj NBA ligi, plus drugi skakac iza Goberta samo...
Bodiroga nije smeo u NBA toliko o tome...
Nikola Joloc je u konverzaciji za najboljeg igraca sveta alo bre...

smeh

pre 2 godine

@ooo

Ti bi ladno igrao zonu protiv ekipe koja samo šutira za 3 poena i koja je imala visok procenat šuta? Ovo je čist dokaz kako svaka šuša danas može da "pametuje" o nečemu o čemu nema pojma. Mogu zamisliti lice selektora da mu neko nešto ovako kaže ili da ga pita zašto nisu igrali zonu? Verovatno bi ga isterao iz sale.

ooo

pre 2 godine

@Marko
Nikola Jokic ne igra odbranu, medju najgorima je kada je u pitanju broj poena postignut preko njega. Katastrofa.
Bodiroga za nije ni za poredjenje s Jokicem, Bodiroga je veliki sampion, a Jokic ima titula koliko i ja.

vince carter

pre 2 godine

Robine Hude,kao sto Rudy Fernandez danas sedi na klupi a koji je igrao 2004 kad i Bodiroga ili Lebron James koji igra jos od 2003 smesni covece. A Dzejson Kid koji je igrao od 1994 je pobedio Lebronov supertim u startnoj postavi sampiona. Treba da se sramite ovih izjava. Pazi ovo Ivica Zubac i Dario Saric igraju danasnju Nba a Bodiroga ne moze da se poredi i jos bi Jordan 3x superiorniji igrac od Kavaj Lenarda sedeo na klupi..auuu :)))

ooo

pre 2 godine

@pop
Jokic ne igra odbranu, zato minimum jedan bek mora da radi njegov posao, sto znaci da su Italijani imali uvek slobodnog igraca u napadu. Nasi su birali najslabijeg da bude slobodan, pa nam je taj najslabiji strpao 6 trojki.
Jokic ne igra odbranu, ne pomaze drugima u napadu, igra samo za sebe. I to je problem s kojim nasa reprezentacija ne moze da izadje na kraj.
Nikada, u zlatno vreme nase kosarke, nije postojao neko ko je bio favorizovan u reprezentaciji. Ni takav igrac kakav je bio Bodiroga nije bio postedjen igre u odbrani, niti je moralo sve da ide preko njega, da bi on ispunio svoju normu i nabio statistiku. Niko, ni Djordjevic, ni Stojakovic, ni Divac, ama bas niko. I bili smo visestruki svetski i evropski sampioni.
E sada imamo Jokica, koji ne igra za reprezentaciju, osim ako mu se obezbedi da on bude glavni, da se svi njemu prilagodjavaju.
I onda imamo sta imamo, od 9 do 16 mesta u Evropi.

Basketas

pre 2 godine

Fermeling najbolji centar koga su ima li i ranije jedan koji igrao u NBA naravno Suce i Kaman odnosno pokojno Okulaja.

Za Bodirogu vrlo inteligentan igrac prodavao basketaske finte. I bio bitan kad je trebalo.

ooo

pre 2 godine

@Marko
Kakve su to gluposti, dok je on bio na terenu? Pa sta onda, nije on zasluzan za prednost, nego saigraci. On je usao u poslednjoj cetvrtini i popio blokadu, eto njegovog doprinosa, neznalice jedna.

kemp

pre 2 godine

Bodiroga, jedan od najboljih evropljana ikada. Bodibond, P.Gasol i Novicki poslednji samuraji ove lepe igre.
Ovi danas Doncic, Jokic boranija. Pa od njih je bolji igrac Dragic, ali nije popularan kao oni.

Nenad

pre 2 godine

@Dzeronimo
Ma naravno, zasto ne pljunuti jednog Bodirogu, sve samo da Jokica neko ne kritikuje.
Koji su to Bodirogini saigraci?
Rebraca, Tomasevic, Scepanovic, Drobnjak, Tarlac, Rakocevic, Vujanic, Jaric, Gurovic?
Sta fali Jokicevim saigracima? Da nisu mozda slabiji Teodosic, Bogdanovic, Micic, Kalinic i ostali MVP igraci i osvajaci svega u Evropi, od Bodiroginih saigraca?
(@, 18. septembar 2022 13:37)

Istinu govoreći, svi su slabiji, osim Bogdanovića.

Bla

pre 2 godine

Kako zaboravi Rebracu i Saleta! Djordjevic nam je doneo pobedu protiv argentine. A bio je i Sasa Obradovic tu.
(Bla, 18. septembar 2022 13:48)

Rebraca odigrao turnir karijere, strasne partije. Djordjevic moralna podrska i slobodna bacanja, tek izasao iz povrede. Nisam znao da je S Obradovic bio aktuelni mvp el kao Micic sto je trenutno. I opet, uzeli zlato na SP a ovde u 16 na EP. Veeeeeelika razlika
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 14:32)
Iskreno nisam poredio ni Bodirogu sa Jokicem a ni te dve selekcije vec sam samo napomenuo koje igrace iz 1998 ne bi trebalo zaboraviti.
Ako bi poredio prvo je to da je najverovatnije najbolji Jokicev saigrac ovde Milutinov koji igra na istoj poziciji dok su Bodiroga i Rebraca bolji fit. Obradovic je bolji od Micica zato sto je stabilniji i mentalno jaci. Bolje je razumeo svoju ulogu od Micica koji se hos uvek trazi u reprezentaciji.
Bodiroga je daleko veca legenda od Jokica i po mom misljenju bolji igrac mada je to tesko poredjenje posto nisu na istim pozicijama i kosarka je drugacija.

pop

pre 2 godine

ljudi shvatite da Jokic ne moze da donese pobedu ako sedi na klupi a saigraci sutiraju trojke 15:1. on mora da igra da bi doneo prednost. Spanci imaju 10 igraca koji tuku 70% procenat suta a mi indijance. neujednaceni kvalitet igraca, Lucic kao kapiten totalno van forme. neko to mora da primeti. odbrana na bekovima ne postoji. neki tip kaze - jokic ne cuva tog italijanskog beka sto dade pregrst trojki - pa sta jokic ima da cuva beka? on je centar covece, sto bekovi puste 16 trojki? ne pusta ih Jokic.

Prosečni basketaš

pre 2 godine

@(Necudaispadnemzivotinja, 18. septembar 2022 15:04
Ne, njegov najveći uspeh posle dve MVP titule regularnog dela sezone u NBA, je ugovor koji je cca 170 puta veći od te, za njega, tričave investicije po pitanju para. Po pitanju duševne ispunjenosti, možda si u pravu.

Marko

pre 2 godine

@ooo

Sustina je da Bodiroga NIJE bolji igrac od Jokica...i Jokic je vodja sto je pokazao milion puta u NBA, ima najvise pogodjenih suteva za pobedu u zadnje 3 sezone, ima najvise asistencija za pobedu, pogodjen sut za pobedu u "game 7" protiv Jute itd...
Nije njegov problem sto nije dovoljno minuta proveo na parketu u reprezentaciji, pa ne moze da pokaze da je vodja..dok je 12 minuta bio na klupi Srbija je taj period izgubila sa 19 poena razlike!!!
Da su bar izgubili sa 10-15 razlike(umesto sa 19) on bi imao vremena kad se vrati u igru da uradi nesto u zadnjih pet minuta, ali vako NIJE bilo sanse!
Ukljuci mozak...

Marko

pre 2 godine

@Acka

Jokic ne igra dovoljno minuta, dok je on bio na parketu mi smo vodili 14 razlike, jel je njegov problem sto su saigraci bez njega izgubili sa 19 poena razlike, a trener ga drzi na klupi dok traje pad!
Sta je mogao da uradi???
Ni Majkl Jordan ne bi dobio utakmicu u onakvim okolnostima...budi realan...

Makaveli

pre 2 godine

Kakvi komentari kakvih "znalaca". Kapiram da nisu bili ni ridjeni kad smo bili strah i trepet. Kad smo imali EKIPU.
Divite se statisticarima, osvajacima nebitnih individualnih nagrada itd. Ali da smo mi onomad ispadali (i to redovno, kao sto je sad vec godinama slucaj) u nekim 1/16 finalima i slicno...pa to nije ni u sferi naucne fantastike.
Sve u svemu: propali smo kao zeton, ali u glavama mnogih smo jos uvek neka sila. Hahaha...

ooo

pre 2 godine

Vecina ne kapira sustinu, a sustina je da je Bodiroga bolji igrac od Jokica, jer ume da bude vodja tima, podredi se timu, a istovremeno sam doprinese maksimalno.
Jokic to ne ume. Od kada je Jokic glavni u reprezentaciji, mi ne mozemo da prodjemo eliminacionu utakmicu.
I to je cinjenica.
Jokic igra samo pod uslovom da u napadu sve ide preko njega, a u odbrani da se nista ne ocekuje od njega. I imamo sta imamo, citava odbrana prilagodjava se Jokicu i njegovoj nesposobnosti da igra odbranu, pa umesto da igramo zonu protiv Italije, mi to ne mozemo, jer nece Jokara da se cima oko toga.
Zato nam anonimus uvali 6 trojki a da ga niko ne cuva.
Bodiroga je bio lider i gde god je igrao, osvajao je titule.
Danas bi i Bodiroga bio MVP, ako bi mu neko dozvolio da igra sam za svoju statistiku, da sve lopte idu njemu i da on nema nikakve odgovornosti u odbrani.
Uz to naravno, rezultati tima nisu vazni, vazno je ko je MVP.
Zato su danas MVP Vestbruk i Jokic, a nekada su to bili Dzordan i Sekil.

Cuyoshi

pre 2 godine

00

@Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 13:14)

nisi nabrojao prvu petorku. a svi ti igrači su produkt bivše jugoslovenske košarke, koja je bila dominantna u Evropi i svetu bez Amerike. naša liga je bila mnogo jača. Partizan je igrao Final 4 , bez stranca. danas naši ni ne igraju...
sem Jokića, ta ekipa je bila jača.
(matori, 18. septembar 2022 13:45)

Toliko jaca da uzme SP a ova toliko slabija da ne udje u 8 na EP? Vasa mvp el, kalinic najbolja 3 u ev, Lucic, Milutinov, Guduruc... standardni u el klubovima... Da je Dzordan igrao pa ne bi smela tolika razlika u rezultatu da bude.

Dzeronimo

pre 2 godine

@Dzeronimo
Ma naravno, zasto ne pljunuti jednog Bodirogu, sve samo da Jokica neko ne kritikuje.
Koji su to Bodirogini saigraci?
Rebraca, Tomasevic, Scepanovic, Drobnjak, Tarlac, Rakocevic, Vujanic, Jaric, Gurovic?
Sta fali Jokicevim saigracima? Da nisu mozda slabiji Teodosic, Bogdanovic, Micic, Kalinic i ostali MVP igraci i osvajaci svega u Evropi, od Bodiroginih saigraca?
(@, 18. septembar 2022 13:37)

A gde sam to ja pljunuo Bodirogu, navedi tu recenicu.Drugo, elegantno si izbegao sve one igrace kojima bi ovi sadasnji, izuzevsi Jokica samo opremu mogli da nose.

Hrk

pre 2 godine

Samo priglup čovek, pritom dosta umišljen i nula patriota, može da ovako kao neki poredi dva velika asa, jednog nekadašnjeg i jednog sadašnjeg, koji je pritom na pola karijere. Hvala kome god treba, sreći bogu njihovim roditeljima, za obojicu.

Splavar

pre 2 godine

Za ove sto mu zele umanjiti znacaj cinjenicom da nije igrao u NBA mogu samo da kazem da je time i pokazao svoj kosarkaski intelekt. Znao je da za to nema fizikalije ni brzinu, nije taj tip sportiste i sto bi isao negde da bude najbolji 6i igrac u ligi, kad vec moze biti najbolji svog doba u Evropi. Luka i Nikola su vrlo rano posli tamo i kockice su im se poklopile, Babaroga je vec bio formiran igrac i sampion kad mu se ta mogucnost otvorila. Zeli li neko reci da je Turkoglu imao bolju karijeru jer je igrao u NBA finalu, dok je nasa legenda osvojio bukvalne sve sto se van Amerike moze osvojiti, ukljucujuci i Olimpijsko srebro i Mundobasket zlato. Pa sta ako nije bio epizodista u NBA kao vas Toni

Splavar

pre 2 godine

@Ok, da zaboravimo to sto je Nikola Jokic jedini MVP NBA lige u istoriji ovih prostora(bivsa Juga), a Bodiroga NIKAD nije bio ni blizu konverzacije za najboljeg kosarkasa sveta...

Nikola Jokic cak i u reprezentaciji igra bolje od Bodiroge...Jokic protiv Italije 32 poena 60% sut iz igre za samo 28 minuta..sa njim na parketu Srbija +14, bez njega -19....
Bodiroga NIKAD nije bio vako dominantan kao Jokic, to sto ti pricas su TIMSKI TROFEJI...to je kao da sad ja kazem Timo Werener je bolji od Ronalda(brazilca) zato sto je Werner osvojio ls a Ronaldo nije...ili Giru osvojio SP a Mesi nije...

Jel ti razumes da su to timski trofeji i nema veza sa time koliko je jedan igrac dobar...
(Milos, 18. septembar 2022 12:32)

Cim ti pocnes da davis sa statistikama, jasno je da si Bodirogu samo gledao na YT. Jeste timski sport, ali zlatno pravilo je bilo da tim u kom Babaroga igra ne gubi utakmice. To nisam ja srocio, vec jedan veliki trener cije ime pamti svet kosarke. Ako te zanima guglaj da vidis ko je to, ne mogu bas sve da ti crtam

Cuyoshi

pre 2 godine

14

Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 13:14)
Kako zaboravi Rebracu i Saleta! Djordjevic nam je doneo pobedu protiv argentine. A bio je i Sasa Obradovic tu.
(Bla, 18. septembar 2022 13:48)

Rebraca odigrao turnir karijere, strasne partije. Djordjevic moralna podrska i slobodna bacanja, tek izasao iz povrede. Nisam znao da je S Obradovic bio aktuelni mvp el kao Micic sto je trenutno. I opet, uzeli zlato na SP a ovde u 16 na EP. Veeeeeelika razlika

Cuyoshi

pre 2 godine

Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.

Dobronja

pre 2 godine

(čiča, 18. septembar 2022 12:24)

Jokić najuspešniji(!!!???) srpski igrač?
Ima čovek 2 individualne nagrade u smešnoj regularnoj sezoni u inače najslabijoj NBA ligi ikada. Zbog te sve individualne nagrade je bolji od Bodiroge? Đorđevića? Divca?

Ti ljudi su bre bili pobednici, sa timovima ili sa reprezentacijom. Pogađali su značajne šuteve u karijeri. Jokić nije pobednik, da ne kažem da je gubitnik. Prazna statistika. Porazi njegovih timova i reprezentacije.

Saletove trojke za protiv Hrvata i Huventuda, samo ta dva koša, vrede više od cele Jokićeve karijere. Činjenica. Ostale igrače i da ne pominjem.

Ne znam šta nam je Jokić doneo. Šta je doneo srpskoj košarci? Makar da ima neki uticaj kod sudija. Ne šljivi ga niko ni dva posto jer su te njegove nagrade nebitne.

Divac nam je na reputaciju doneo svetsku titulu. Nije smeo sudija da ga popreko pogleda, a kamoli da svira nešto protiv njega.

Jokić je definicija praznog hoda. Isprazna statistika dok njegovi timovi i reprezentacija gube svaku važnu utakmicu.

@

pre 2 godine

@pejafan
Jokic igrao sa Teodosicem, Bogdanovicem, Micicem, Kalinicem, Marjanovicem...
Tu su 3 MVP igraca EL, sa njima bi Bodiroga osvojio sve.

Hrundi Bakshi

pre 2 godine

Neprevazidjen igrac,neponovljiv.
Uz duzno postovanje prema ostalima.
Secam se jednog finala Eurolige,sa Panatinaikosom. Obradovic bio trener. Ne znam protiv koga.
Kad god je Robija zvao kao neku akciju,semu,Panata je bila u egalu ili gubila,onda samo pokaze na Bodirogu,on uzme loptu i nekoliko napada samo pokaze da se rasire,i cas odu na plus 5-6. Pa opet kao zove akcije,oni opet nereseno,onda opet pokaze na Bodirogu,oni odu na 5-6 opet.
I tako su na kraju i zavrsili i dobili. Cudo od igraca.
Za sekvence u reprezentaciji ne treba trositi reci!

@

pre 2 godine

@Fedor
Bodiroga bio prvi gde god je igrao, svetski sampion covek, najbolji u Evropi...
Jokara nas Joka nije bio najbolji nigde, pa cak ni u svom selu.
ZERO tituli, sto bi rekao Murinjo.

Bla

pre 2 godine

Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 13:14)
Kako zaboravi Rebracu i Saleta! Djordjevic nam je doneo pobedu protiv argentine. A bio je i Sasa Obradovic tu.

@

pre 2 godine

@Milos
Objasni to Rudiju Fernandezu, ili Sasi Djordjevicu.
Timski uspeh zavisi od svih, a najvise od najboljeg igraca.
Jokic je igrao za sebe, ne za tim. Igra celog tima podredjena je njemu, kako bi on nabio statistiku, a sa timom sta bude. Zato je Srbija igrala kao Denver Nagetsi.
A Jokic opet nije igrao odbranu.
Bodiroga je igrao za tim, a opet bio najbolji pojedinac i cinio je da i ostali budu bolji.
Jokic nije igrao odbranu, a u presudnim minutima za utakmicu popio ie bananu od Mela i promasio bacanje. To je njegov doprinos.

@

pre 2 godine

@Dzeronimo
Ma naravno, zasto ne pljunuti jednog Bodirogu, sve samo da Jokica neko ne kritikuje.
Koji su to Bodirogini saigraci?
Rebraca, Tomasevic, Scepanovic, Drobnjak, Tarlac, Rakocevic, Vujanic, Jaric, Gurovic?
Sta fali Jokicevim saigracima? Da nisu mozda slabiji Teodosic, Bogdanovic, Micic, Kalinic i ostali MVP igraci i osvajaci svega u Evropi, od Bodiroginih saigraca?

Iznogud

pre 2 godine

Pisete svi gluposti, Bodiroga u god timu da je igrao on je pobedjivao cak i sa povredama. Pogledaj na YouTube kako salje Carmelo Antony po semenke.
Najbolji nas igrac ikad!

@

pre 2 godine

@čiča
Najuspesniji srpski igrac je onaj koji je osvojio najvise titula. Ne onaj koji je najvise puta proglasen za MVP-a NBA lige, jer bi u tom slucaju Rasel Vestbruk bio jedan od najboljih kosarkasa u istoriji. A nije.
U slucaju poredjenja klupskih i individualnih priznanja, Bodiroga je opet uspesniji.
Osvojio je Evroligu, onu u koju Jokic nije smeo da dodje, zbog jakih odbrana, i vise puta bio MVP iste.
Dakle, i u klupskoj kosarci, Bodiroga uspesniji.
Bodiroga nije igrao sa Djordjevicem i Danilovicem, tokom najveceg dela njegove karijere, saigraci su bili neki drugi. Rebraca, Tomasevic, Rakocevic, Jaric, Drobnjak, Vujanic, Scepanovic itd.
Jokicevi saigraci su bili Teodosic, Bogdanovic, Micic, Kalinic, Lucic, Marjanovic...
Imao covek najbolje igrace Evrope uz sebe, i opet nista.
Nema uspeha i pored takvih majstora uz sebe.

Acar

pre 2 godine

(Marko, 18. septembar 2022 12:31)

I Jokić je sada imao najjači tim na turniru. Čak smo i prvi favoriti bili po kladionicama i svim košarkaškim veteranima, sportskim analitičarima, trenerima.

Stvar je u tome da kada god je Jokić imao glavnu ulogu u reprezentaciji, doživljavali smo katastrofu.

Sale ga je pustio da igra preko 30 minuta po meču, i Joka nas je ukanalio.
Ok, ajd sigurno Sale nije valjao, trofejni trener i igrač.
Nema veze.

Ajd evo Pešića koji je stari lisac, sve utegao pod konac. Otarasio se otrovnih Tea, Anđuše i sl. Prc, moša. Dovede nas Jokara do 16og mesta u evropi. Veliki uspeh.

A biće možda i da nije do trenera, tj. selektora, već da timovi vođeni Jokićem prosto ne mogu do medalje.

matori

pre 2 godine

@Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 13:14)

nisi nabrojao prvu petorku. a svi ti igrači su produkt bivše jugoslovenske košarke, koja je bila dominantna u Evropi i svetu bez Amerike. naša liga je bila mnogo jača. Partizan je igrao Final 4 , bez stranca. danas naši ni ne igraju...
sem Jokića, ta ekipa je bila jača.

vince carter

pre 2 godine

@Cica ti si prost primer zasto Golden Stejt i kad su prosli svoj zenit osvaja Nba ligu,jer to je kao kad zrela osoba igra protiv nezrelih. Sto imas bolju ekipu licna statistika ide dole a ne gore,a ti kazes da bi Jokic imao 20+ asistencija sa Djordjevicem i ostalima,sto znaci da bi ti podredio ekipu jednom igracu i dao samo njemu loptu u ruke a ostali bi mu sluzili za statistiku,niko u Golden Stejtu nema ni deset asistencija u proseku jer se igra timski i lopta kruzi,kao sto se individualno niko nije isticao ni u San Antoniu 2014te kada su igrali najlepsu kosarku,Djinobili je mnogo bolji igrac nego sto statistika kaze,sta vise Manu Ginobili je bio bolji igrac nego Steve Nash 2x mvp,kao sto Nash nikada nije smatran za najboljeg igraca sveta,ne smatra se ni Jokic a to sto ste vi preimenovali tu nagradu je druga stvar. Bodirogu priznaju cak i Americki igraci ali bitno je da vi ne priznajete igraca koji ne igra Nba,a Bodiroga je za Domantasa Sabonisa izmislio kosarku ili za Jarica,Radmanovica ili Turkoglua koji su je igrali u njegovo vreme. A sada se igra mnogo ofanzivnije i normalno da je lakse imati bolje brojeve,Bodiroga je daleko bolji i od Rikija Rubia. I uzgred,kako sad Bodiroga igrao sa Djordjevicem i Jokic bi imao 20ass kad obicno pisete da su to smesni igraci u odnosu na sadasnje,sah mat za licemere,Rudy Ferndez igrao i na olimpijadi 2004 :))

shakal

pre 2 godine

Bodiroga odlican kosarkas, ali ova funkcija bas i nema veze s tim kakav je bio dok je igrao. Plasim se da nije dorastao krimosima iz evropske kosarkaske kuce. Ako ste ikad gledali neki intervju s njim na tv-u ili netu, bice vam jasno. Covek ili ima tremu nevudjenu ili IQ oko 70. Ne moz' da sastavi recenicu prostu bez pet minuta...

Dzeronimo

pre 2 godine

Jokic nikad nece bit pobjednik ko Bodiroga. Necu da pisem sta je jedan uzeo sa reprezentacijom a sta drugi... da se ne bi Mvp Bucko crvenio.
(milan, 18. septembar 2022 11:54)

Nepravedno je prema Jokicu davati ovakve komentare.Nabroj saigrace Bodirogine i sve ce ti se samo reci.Sam Bodiroga bi uradio isto kao sada Jokic.
(Dzeronimo, 18. septembar 2022 12:05)

To šta bi bilo po tvom mišljenju je jedno, to šta jeste bilo je da je Bodiroga uzeo sve sa reprezentacijom a Jokić ništa. Sa Bodirogom su egrali asovi Partizana a sa Jokićem asovi Fmpea.
(Liga šampiona, 18. septembar 2022 12:18)

Nije moje misljenje ono sto je ocigledno, inace ne priznajem ti da vise volis Partizan od mene da bi ti komentar zbog toga prosao kao tacan.

pejafan

pre 2 godine

Bodiroga je igrao sa: Divac,Paspalj,Danilovic,Djordjevic,Stojakovic,Rebraca,Gurovic
Jokic igra sa:Kalinic,Micic,Lucic,Guduric,Jaramaz
Nije fer poredjenje sta je uzeo Jokic a sta Bodiroga...

čiča

pre 2 godine

Jokic nikad nece bit pobjednik ko Bodiroga. Necu da pisem sta je jedan uzeo sa reprezentacijom a sta drugi... da se ne bi Mvp Bucko crvenio.
(milan, 18. septembar 2022 11:54)

Jokić je već sada uspešniji od Bodiroge, dva puta uzastopno MVP najjače lige sveta.
One iste lige u koju Bodiroga nikada nije hteo (smeo) da ode.
Bodirogu volim kao najrođenijeg, ali druže, mani se te primitivne mržnje i zavisti.
Jokić je najuspešniji srpski igrač svih vremena, već sada.
A što se reprezenracije tiče... Pa eto, zamisli Jokića sa Savićem, Danilovićem, Đorđevićem... Odnosno, zamisli njih sa njegovim loptama.
Imao bi 20+ asistencija po meču i sva zlata ovog sveta, uključujući i olimpijsko.

Marko

pre 2 godine

@milan
Bodiroga nikad nije bio smatran za najboljeg kosarkasa sveta niti bio blizu toga kao Jokic...i sta cemo sad?
Jedini sa prostora bivse Juge koji je bio MVP NBA lige(i to dva puta) IKADA!
I sta ti znaci da hejtijes coveka koga ne znas?
Kakvih sve ameba majko mila...

Dzeronimo

pre 2 godine

Jokic nikad nece bit pobjednik ko Bodiroga. Necu da pisem sta je jedan uzeo sa reprezentacijom a sta drugi... da se ne bi Mvp Bucko crvenio.
(milan, 18. septembar 2022 11:54)

Nepravedno je prema Jokicu davati ovakve komentare.Nabroj saigrace Bodirogine i sve ce ti se samo reci.Sam Bodiroga bi uradio isto kao sada Jokic.

Liga šampiona

pre 2 godine

Jokic nikad nece bit pobjednik ko Bodiroga. Necu da pisem sta je jedan uzeo sa reprezentacijom a sta drugi... da se ne bi Mvp Bucko crvenio.
(milan, 18. septembar 2022 11:54)

Nepravedno je prema Jokicu davati ovakve komentare.Nabroj saigrace Bodirogine i sve ce ti se samo reci.Sam Bodiroga bi uradio isto kao sada Jokic.
(Dzeronimo, 18. septembar 2022 12:05)

To šta bi bilo po tvom mišljenju je jedno, to šta jeste bilo je da je Bodiroga uzeo sve sa reprezentacijom a Jokić ništa. Sa Bodirogom su egrali asovi Partizana a sa Jokićem asovi Fmpea.

Marko

pre 2 godine

@milan
Ok, da zaboravimo to sto je Nikola Jokic jedini MVP NBA lige u istoriji ovih prostora(bivsa Juga), a Bodiroga NIKAD nije bio ni blizu konverzacije za najboljeg kosarkasa sveta...

Nikola Jokic cak i u reprezentaciji igra bolje od Bodiroge...Jokic protiv Italije 32 poena 60% sut iz igre za samo 28 minuta..sa njim na parketu Srbija +14, bez njega -19....
Bodiroga NIKAD nije bio vako dominantan kao Jokic, to sto ti pricas su TIMSKI TROFEJI...to je kao da sad ja kazem Timo Werener je bolji od Ronalda(brazilca) zato sto je Werner osvojio ls a Ronaldo nije...ili Giru osvojio SP a Mesi nije...

Jel ti razumes da su to timski trofeji i nema veza sa time koliko je jedan igrac dobar...

Milos

pre 2 godine

Ok, da zaboravimo to sto je Nikola Jokic jedini MVP NBA lige u istoriji ovih prostora(bivsa Juga), a Bodiroga NIKAD nije bio ni blizu konverzacije za najboljeg kosarkasa sveta...

Nikola Jokic cak i u reprezentaciji igra bolje od Bodiroge...Jokic protiv Italije 32 poena 60% sut iz igre za samo 28 minuta..sa njim na parketu Srbija +14, bez njega -19....
Bodiroga NIKAD nije bio vako dominantan kao Jokic, to sto ti pricas su TIMSKI TROFEJI...to je kao da sad ja kazem Timo Werener je bolji od Ronalda(brazilca) zato sto je Werner osvojio ls a Ronaldo nije...ili Giru osvojio SP a Mesi nije...

Jel ti razumes da su to timski trofeji i nema veza sa time koliko je jedan igrac dobar...

Dzeronimo

pre 2 godine

Jokic nikad nece bit pobjednik ko Bodiroga. Necu da pisem sta je jedan uzeo sa reprezentacijom a sta drugi... da se ne bi Mvp Bucko crvenio.
(milan, 18. septembar 2022 11:54)

Nepravedno je prema Jokicu davati ovakve komentare.Nabroj saigrace Bodirogine i sve ce ti se samo reci.Sam Bodiroga bi uradio isto kao sada Jokic.

pejafan

pre 2 godine

Bodiroga je igrao sa: Divac,Paspalj,Danilovic,Djordjevic,Stojakovic,Rebraca,Gurovic
Jokic igra sa:Kalinic,Micic,Lucic,Guduric,Jaramaz
Nije fer poredjenje sta je uzeo Jokic a sta Bodiroga...

čiča

pre 2 godine

Jokic nikad nece bit pobjednik ko Bodiroga. Necu da pisem sta je jedan uzeo sa reprezentacijom a sta drugi... da se ne bi Mvp Bucko crvenio.
(milan, 18. septembar 2022 11:54)

Jokić je već sada uspešniji od Bodiroge, dva puta uzastopno MVP najjače lige sveta.
One iste lige u koju Bodiroga nikada nije hteo (smeo) da ode.
Bodirogu volim kao najrođenijeg, ali druže, mani se te primitivne mržnje i zavisti.
Jokić je najuspešniji srpski igrač svih vremena, već sada.
A što se reprezenracije tiče... Pa eto, zamisli Jokića sa Savićem, Danilovićem, Đorđevićem... Odnosno, zamisli njih sa njegovim loptama.
Imao bi 20+ asistencija po meču i sva zlata ovog sveta, uključujući i olimpijsko.

Marko

pre 2 godine

@milan
Bodiroga nikad nije bio smatran za najboljeg kosarkasa sveta niti bio blizu toga kao Jokic...i sta cemo sad?
Jedini sa prostora bivse Juge koji je bio MVP NBA lige(i to dva puta) IKADA!
I sta ti znaci da hejtijes coveka koga ne znas?
Kakvih sve ameba majko mila...

Milos

pre 2 godine

Ok, da zaboravimo to sto je Nikola Jokic jedini MVP NBA lige u istoriji ovih prostora(bivsa Juga), a Bodiroga NIKAD nije bio ni blizu konverzacije za najboljeg kosarkasa sveta...

Nikola Jokic cak i u reprezentaciji igra bolje od Bodiroge...Jokic protiv Italije 32 poena 60% sut iz igre za samo 28 minuta..sa njim na parketu Srbija +14, bez njega -19....
Bodiroga NIKAD nije bio vako dominantan kao Jokic, to sto ti pricas su TIMSKI TROFEJI...to je kao da sad ja kazem Timo Werener je bolji od Ronalda(brazilca) zato sto je Werner osvojio ls a Ronaldo nije...ili Giru osvojio SP a Mesi nije...

Jel ti razumes da su to timski trofeji i nema veza sa time koliko je jedan igrac dobar...

Cuyoshi

pre 2 godine

Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.

Splavar

pre 2 godine

@Ok, da zaboravimo to sto je Nikola Jokic jedini MVP NBA lige u istoriji ovih prostora(bivsa Juga), a Bodiroga NIKAD nije bio ni blizu konverzacije za najboljeg kosarkasa sveta...

Nikola Jokic cak i u reprezentaciji igra bolje od Bodiroge...Jokic protiv Italije 32 poena 60% sut iz igre za samo 28 minuta..sa njim na parketu Srbija +14, bez njega -19....
Bodiroga NIKAD nije bio vako dominantan kao Jokic, to sto ti pricas su TIMSKI TROFEJI...to je kao da sad ja kazem Timo Werener je bolji od Ronalda(brazilca) zato sto je Werner osvojio ls a Ronaldo nije...ili Giru osvojio SP a Mesi nije...

Jel ti razumes da su to timski trofeji i nema veza sa time koliko je jedan igrac dobar...
(Milos, 18. septembar 2022 12:32)

Cim ti pocnes da davis sa statistikama, jasno je da si Bodirogu samo gledao na YT. Jeste timski sport, ali zlatno pravilo je bilo da tim u kom Babaroga igra ne gubi utakmice. To nisam ja srocio, vec jedan veliki trener cije ime pamti svet kosarke. Ako te zanima guglaj da vidis ko je to, ne mogu bas sve da ti crtam

Marko

pre 2 godine

@milan
Ok, da zaboravimo to sto je Nikola Jokic jedini MVP NBA lige u istoriji ovih prostora(bivsa Juga), a Bodiroga NIKAD nije bio ni blizu konverzacije za najboljeg kosarkasa sveta...

Nikola Jokic cak i u reprezentaciji igra bolje od Bodiroge...Jokic protiv Italije 32 poena 60% sut iz igre za samo 28 minuta..sa njim na parketu Srbija +14, bez njega -19....
Bodiroga NIKAD nije bio vako dominantan kao Jokic, to sto ti pricas su TIMSKI TROFEJI...to je kao da sad ja kazem Timo Werener je bolji od Ronalda(brazilca) zato sto je Werner osvojio ls a Ronaldo nije...ili Giru osvojio SP a Mesi nije...

Jel ti razumes da su to timski trofeji i nema veza sa time koliko je jedan igrac dobar...

Liga šampiona

pre 2 godine

Jokic nikad nece bit pobjednik ko Bodiroga. Necu da pisem sta je jedan uzeo sa reprezentacijom a sta drugi... da se ne bi Mvp Bucko crvenio.
(milan, 18. septembar 2022 11:54)

Nepravedno je prema Jokicu davati ovakve komentare.Nabroj saigrace Bodirogine i sve ce ti se samo reci.Sam Bodiroga bi uradio isto kao sada Jokic.
(Dzeronimo, 18. septembar 2022 12:05)

To šta bi bilo po tvom mišljenju je jedno, to šta jeste bilo je da je Bodiroga uzeo sve sa reprezentacijom a Jokić ništa. Sa Bodirogom su egrali asovi Partizana a sa Jokićem asovi Fmpea.

Hrk

pre 2 godine

Samo priglup čovek, pritom dosta umišljen i nula patriota, može da ovako kao neki poredi dva velika asa, jednog nekadašnjeg i jednog sadašnjeg, koji je pritom na pola karijere. Hvala kome god treba, sreći bogu njihovim roditeljima, za obojicu.

Splavar

pre 2 godine

Za ove sto mu zele umanjiti znacaj cinjenicom da nije igrao u NBA mogu samo da kazem da je time i pokazao svoj kosarkaski intelekt. Znao je da za to nema fizikalije ni brzinu, nije taj tip sportiste i sto bi isao negde da bude najbolji 6i igrac u ligi, kad vec moze biti najbolji svog doba u Evropi. Luka i Nikola su vrlo rano posli tamo i kockice su im se poklopile, Babaroga je vec bio formiran igrac i sampion kad mu se ta mogucnost otvorila. Zeli li neko reci da je Turkoglu imao bolju karijeru jer je igrao u NBA finalu, dok je nasa legenda osvojio bukvalne sve sto se van Amerike moze osvojiti, ukljucujuci i Olimpijsko srebro i Mundobasket zlato. Pa sta ako nije bio epizodista u NBA kao vas Toni

Dobronja

pre 2 godine

(čiča, 18. septembar 2022 12:24)

Jokić najuspešniji(!!!???) srpski igrač?
Ima čovek 2 individualne nagrade u smešnoj regularnoj sezoni u inače najslabijoj NBA ligi ikada. Zbog te sve individualne nagrade je bolji od Bodiroge? Đorđevića? Divca?

Ti ljudi su bre bili pobednici, sa timovima ili sa reprezentacijom. Pogađali su značajne šuteve u karijeri. Jokić nije pobednik, da ne kažem da je gubitnik. Prazna statistika. Porazi njegovih timova i reprezentacije.

Saletove trojke za protiv Hrvata i Huventuda, samo ta dva koša, vrede više od cele Jokićeve karijere. Činjenica. Ostale igrače i da ne pominjem.

Ne znam šta nam je Jokić doneo. Šta je doneo srpskoj košarci? Makar da ima neki uticaj kod sudija. Ne šljivi ga niko ni dva posto jer su te njegove nagrade nebitne.

Divac nam je na reputaciju doneo svetsku titulu. Nije smeo sudija da ga popreko pogleda, a kamoli da svira nešto protiv njega.

Jokić je definicija praznog hoda. Isprazna statistika dok njegovi timovi i reprezentacija gube svaku važnu utakmicu.

Makaveli

pre 2 godine

Kakvi komentari kakvih "znalaca". Kapiram da nisu bili ni ridjeni kad smo bili strah i trepet. Kad smo imali EKIPU.
Divite se statisticarima, osvajacima nebitnih individualnih nagrada itd. Ali da smo mi onomad ispadali (i to redovno, kao sto je sad vec godinama slucaj) u nekim 1/16 finalima i slicno...pa to nije ni u sferi naucne fantastike.
Sve u svemu: propali smo kao zeton, ali u glavama mnogih smo jos uvek neka sila. Hahaha...

ooo

pre 2 godine

Vecina ne kapira sustinu, a sustina je da je Bodiroga bolji igrac od Jokica, jer ume da bude vodja tima, podredi se timu, a istovremeno sam doprinese maksimalno.
Jokic to ne ume. Od kada je Jokic glavni u reprezentaciji, mi ne mozemo da prodjemo eliminacionu utakmicu.
I to je cinjenica.
Jokic igra samo pod uslovom da u napadu sve ide preko njega, a u odbrani da se nista ne ocekuje od njega. I imamo sta imamo, citava odbrana prilagodjava se Jokicu i njegovoj nesposobnosti da igra odbranu, pa umesto da igramo zonu protiv Italije, mi to ne mozemo, jer nece Jokara da se cima oko toga.
Zato nam anonimus uvali 6 trojki a da ga niko ne cuva.
Bodiroga je bio lider i gde god je igrao, osvajao je titule.
Danas bi i Bodiroga bio MVP, ako bi mu neko dozvolio da igra sam za svoju statistiku, da sve lopte idu njemu i da on nema nikakve odgovornosti u odbrani.
Uz to naravno, rezultati tima nisu vazni, vazno je ko je MVP.
Zato su danas MVP Vestbruk i Jokic, a nekada su to bili Dzordan i Sekil.

Bla

pre 2 godine

Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 13:14)
Kako zaboravi Rebracu i Saleta! Djordjevic nam je doneo pobedu protiv argentine. A bio je i Sasa Obradovic tu.

Cuyoshi

pre 2 godine

14

Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 13:14)
Kako zaboravi Rebracu i Saleta! Djordjevic nam je doneo pobedu protiv argentine. A bio je i Sasa Obradovic tu.
(Bla, 18. septembar 2022 13:48)

Rebraca odigrao turnir karijere, strasne partije. Djordjevic moralna podrska i slobodna bacanja, tek izasao iz povrede. Nisam znao da je S Obradovic bio aktuelni mvp el kao Micic sto je trenutno. I opet, uzeli zlato na SP a ovde u 16 na EP. Veeeeeelika razlika

Hrundi Bakshi

pre 2 godine

Neprevazidjen igrac,neponovljiv.
Uz duzno postovanje prema ostalima.
Secam se jednog finala Eurolige,sa Panatinaikosom. Obradovic bio trener. Ne znam protiv koga.
Kad god je Robija zvao kao neku akciju,semu,Panata je bila u egalu ili gubila,onda samo pokaze na Bodirogu,on uzme loptu i nekoliko napada samo pokaze da se rasire,i cas odu na plus 5-6. Pa opet kao zove akcije,oni opet nereseno,onda opet pokaze na Bodirogu,oni odu na 5-6 opet.
I tako su na kraju i zavrsili i dobili. Cudo od igraca.
Za sekvence u reprezentaciji ne treba trositi reci!

Iznogud

pre 2 godine

Pisete svi gluposti, Bodiroga u god timu da je igrao on je pobedjivao cak i sa povredama. Pogledaj na YouTube kako salje Carmelo Antony po semenke.
Najbolji nas igrac ikad!

@

pre 2 godine

@Milos
Objasni to Rudiju Fernandezu, ili Sasi Djordjevicu.
Timski uspeh zavisi od svih, a najvise od najboljeg igraca.
Jokic je igrao za sebe, ne za tim. Igra celog tima podredjena je njemu, kako bi on nabio statistiku, a sa timom sta bude. Zato je Srbija igrala kao Denver Nagetsi.
A Jokic opet nije igrao odbranu.
Bodiroga je igrao za tim, a opet bio najbolji pojedinac i cinio je da i ostali budu bolji.
Jokic nije igrao odbranu, a u presudnim minutima za utakmicu popio ie bananu od Mela i promasio bacanje. To je njegov doprinos.

kemp

pre 2 godine

Bodiroga, jedan od najboljih evropljana ikada. Bodibond, P.Gasol i Novicki poslednji samuraji ove lepe igre.
Ovi danas Doncic, Jokic boranija. Pa od njih je bolji igrac Dragic, ali nije popularan kao oni.

@

pre 2 godine

@pejafan
Jokic igrao sa Teodosicem, Bogdanovicem, Micicem, Kalinicem, Marjanovicem...
Tu su 3 MVP igraca EL, sa njima bi Bodiroga osvojio sve.

@

pre 2 godine

@Fedor
Bodiroga bio prvi gde god je igrao, svetski sampion covek, najbolji u Evropi...
Jokara nas Joka nije bio najbolji nigde, pa cak ni u svom selu.
ZERO tituli, sto bi rekao Murinjo.

Marko

pre 2 godine

@Acka

Jokic ne igra dovoljno minuta, dok je on bio na parketu mi smo vodili 14 razlike, jel je njegov problem sto su saigraci bez njega izgubili sa 19 poena razlike, a trener ga drzi na klupi dok traje pad!
Sta je mogao da uradi???
Ni Majkl Jordan ne bi dobio utakmicu u onakvim okolnostima...budi realan...

Marko

pre 2 godine

@ooo

Sustina je da Bodiroga NIJE bolji igrac od Jokica...i Jokic je vodja sto je pokazao milion puta u NBA, ima najvise pogodjenih suteva za pobedu u zadnje 3 sezone, ima najvise asistencija za pobedu, pogodjen sut za pobedu u "game 7" protiv Jute itd...
Nije njegov problem sto nije dovoljno minuta proveo na parketu u reprezentaciji, pa ne moze da pokaze da je vodja..dok je 12 minuta bio na klupi Srbija je taj period izgubila sa 19 poena razlike!!!
Da su bar izgubili sa 10-15 razlike(umesto sa 19) on bi imao vremena kad se vrati u igru da uradi nesto u zadnjih pet minuta, ali vako NIJE bilo sanse!
Ukljuci mozak...

@

pre 2 godine

@čiča
Najuspesniji srpski igrac je onaj koji je osvojio najvise titula. Ne onaj koji je najvise puta proglasen za MVP-a NBA lige, jer bi u tom slucaju Rasel Vestbruk bio jedan od najboljih kosarkasa u istoriji. A nije.
U slucaju poredjenja klupskih i individualnih priznanja, Bodiroga je opet uspesniji.
Osvojio je Evroligu, onu u koju Jokic nije smeo da dodje, zbog jakih odbrana, i vise puta bio MVP iste.
Dakle, i u klupskoj kosarci, Bodiroga uspesniji.
Bodiroga nije igrao sa Djordjevicem i Danilovicem, tokom najveceg dela njegove karijere, saigraci su bili neki drugi. Rebraca, Tomasevic, Rakocevic, Jaric, Drobnjak, Vujanic, Scepanovic itd.
Jokicevi saigraci su bili Teodosic, Bogdanovic, Micic, Kalinic, Lucic, Marjanovic...
Imao covek najbolje igrace Evrope uz sebe, i opet nista.
Nema uspeha i pored takvih majstora uz sebe.

vince carter

pre 2 godine

@Cica ti si prost primer zasto Golden Stejt i kad su prosli svoj zenit osvaja Nba ligu,jer to je kao kad zrela osoba igra protiv nezrelih. Sto imas bolju ekipu licna statistika ide dole a ne gore,a ti kazes da bi Jokic imao 20+ asistencija sa Djordjevicem i ostalima,sto znaci da bi ti podredio ekipu jednom igracu i dao samo njemu loptu u ruke a ostali bi mu sluzili za statistiku,niko u Golden Stejtu nema ni deset asistencija u proseku jer se igra timski i lopta kruzi,kao sto se individualno niko nije isticao ni u San Antoniu 2014te kada su igrali najlepsu kosarku,Djinobili je mnogo bolji igrac nego sto statistika kaze,sta vise Manu Ginobili je bio bolji igrac nego Steve Nash 2x mvp,kao sto Nash nikada nije smatran za najboljeg igraca sveta,ne smatra se ni Jokic a to sto ste vi preimenovali tu nagradu je druga stvar. Bodirogu priznaju cak i Americki igraci ali bitno je da vi ne priznajete igraca koji ne igra Nba,a Bodiroga je za Domantasa Sabonisa izmislio kosarku ili za Jarica,Radmanovica ili Turkoglua koji su je igrali u njegovo vreme. A sada se igra mnogo ofanzivnije i normalno da je lakse imati bolje brojeve,Bodiroga je daleko bolji i od Rikija Rubia. I uzgred,kako sad Bodiroga igrao sa Djordjevicem i Jokic bi imao 20ass kad obicno pisete da su to smesni igraci u odnosu na sadasnje,sah mat za licemere,Rudy Ferndez igrao i na olimpijadi 2004 :))

Dzeronimo

pre 2 godine

Jokic nikad nece bit pobjednik ko Bodiroga. Necu da pisem sta je jedan uzeo sa reprezentacijom a sta drugi... da se ne bi Mvp Bucko crvenio.
(milan, 18. septembar 2022 11:54)

Nepravedno je prema Jokicu davati ovakve komentare.Nabroj saigrace Bodirogine i sve ce ti se samo reci.Sam Bodiroga bi uradio isto kao sada Jokic.
(Dzeronimo, 18. septembar 2022 12:05)

To šta bi bilo po tvom mišljenju je jedno, to šta jeste bilo je da je Bodiroga uzeo sve sa reprezentacijom a Jokić ništa. Sa Bodirogom su egrali asovi Partizana a sa Jokićem asovi Fmpea.
(Liga šampiona, 18. septembar 2022 12:18)

Nije moje misljenje ono sto je ocigledno, inace ne priznajem ti da vise volis Partizan od mene da bi ti komentar zbog toga prosao kao tacan.

Acar

pre 2 godine

(Marko, 18. septembar 2022 12:31)

I Jokić je sada imao najjači tim na turniru. Čak smo i prvi favoriti bili po kladionicama i svim košarkaškim veteranima, sportskim analitičarima, trenerima.

Stvar je u tome da kada god je Jokić imao glavnu ulogu u reprezentaciji, doživljavali smo katastrofu.

Sale ga je pustio da igra preko 30 minuta po meču, i Joka nas je ukanalio.
Ok, ajd sigurno Sale nije valjao, trofejni trener i igrač.
Nema veze.

Ajd evo Pešića koji je stari lisac, sve utegao pod konac. Otarasio se otrovnih Tea, Anđuše i sl. Prc, moša. Dovede nas Jokara do 16og mesta u evropi. Veliki uspeh.

A biće možda i da nije do trenera, tj. selektora, već da timovi vođeni Jokićem prosto ne mogu do medalje.

matori

pre 2 godine

@Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 13:14)

nisi nabrojao prvu petorku. a svi ti igrači su produkt bivše jugoslovenske košarke, koja je bila dominantna u Evropi i svetu bez Amerike. naša liga je bila mnogo jača. Partizan je igrao Final 4 , bez stranca. danas naši ni ne igraju...
sem Jokića, ta ekipa je bila jača.

Bla

pre 2 godine

Kako zaboravi Rebracu i Saleta! Djordjevic nam je doneo pobedu protiv argentine. A bio je i Sasa Obradovic tu.
(Bla, 18. septembar 2022 13:48)

Rebraca odigrao turnir karijere, strasne partije. Djordjevic moralna podrska i slobodna bacanja, tek izasao iz povrede. Nisam znao da je S Obradovic bio aktuelni mvp el kao Micic sto je trenutno. I opet, uzeli zlato na SP a ovde u 16 na EP. Veeeeeelika razlika
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 14:32)
Iskreno nisam poredio ni Bodirogu sa Jokicem a ni te dve selekcije vec sam samo napomenuo koje igrace iz 1998 ne bi trebalo zaboraviti.
Ako bi poredio prvo je to da je najverovatnije najbolji Jokicev saigrac ovde Milutinov koji igra na istoj poziciji dok su Bodiroga i Rebraca bolji fit. Obradovic je bolji od Micica zato sto je stabilniji i mentalno jaci. Bolje je razumeo svoju ulogu od Micica koji se hos uvek trazi u reprezentaciji.
Bodiroga je daleko veca legenda od Jokica i po mom misljenju bolji igrac mada je to tesko poredjenje posto nisu na istim pozicijama i kosarka je drugacija.

@

pre 2 godine

@Dzeronimo
Ma naravno, zasto ne pljunuti jednog Bodirogu, sve samo da Jokica neko ne kritikuje.
Koji su to Bodirogini saigraci?
Rebraca, Tomasevic, Scepanovic, Drobnjak, Tarlac, Rakocevic, Vujanic, Jaric, Gurovic?
Sta fali Jokicevim saigracima? Da nisu mozda slabiji Teodosic, Bogdanovic, Micic, Kalinic i ostali MVP igraci i osvajaci svega u Evropi, od Bodiroginih saigraca?

Cuyoshi

pre 2 godine

00

@Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 13:14)

nisi nabrojao prvu petorku. a svi ti igrači su produkt bivše jugoslovenske košarke, koja je bila dominantna u Evropi i svetu bez Amerike. naša liga je bila mnogo jača. Partizan je igrao Final 4 , bez stranca. danas naši ni ne igraju...
sem Jokića, ta ekipa je bila jača.
(matori, 18. septembar 2022 13:45)

Toliko jaca da uzme SP a ova toliko slabija da ne udje u 8 na EP? Vasa mvp el, kalinic najbolja 3 u ev, Lucic, Milutinov, Guduruc... standardni u el klubovima... Da je Dzordan igrao pa ne bi smela tolika razlika u rezultatu da bude.

pop

pre 2 godine

ljudi shvatite da Jokic ne moze da donese pobedu ako sedi na klupi a saigraci sutiraju trojke 15:1. on mora da igra da bi doneo prednost. Spanci imaju 10 igraca koji tuku 70% procenat suta a mi indijance. neujednaceni kvalitet igraca, Lucic kao kapiten totalno van forme. neko to mora da primeti. odbrana na bekovima ne postoji. neki tip kaze - jokic ne cuva tog italijanskog beka sto dade pregrst trojki - pa sta jokic ima da cuva beka? on je centar covece, sto bekovi puste 16 trojki? ne pusta ih Jokic.

Nenad

pre 2 godine

@Dzeronimo
Ma naravno, zasto ne pljunuti jednog Bodirogu, sve samo da Jokica neko ne kritikuje.
Koji su to Bodirogini saigraci?
Rebraca, Tomasevic, Scepanovic, Drobnjak, Tarlac, Rakocevic, Vujanic, Jaric, Gurovic?
Sta fali Jokicevim saigracima? Da nisu mozda slabiji Teodosic, Bogdanovic, Micic, Kalinic i ostali MVP igraci i osvajaci svega u Evropi, od Bodiroginih saigraca?
(@, 18. septembar 2022 13:37)

Istinu govoreći, svi su slabiji, osim Bogdanovića.

ooo

pre 2 godine

@pop
Jokic ne igra odbranu, zato minimum jedan bek mora da radi njegov posao, sto znaci da su Italijani imali uvek slobodnog igraca u napadu. Nasi su birali najslabijeg da bude slobodan, pa nam je taj najslabiji strpao 6 trojki.
Jokic ne igra odbranu, ne pomaze drugima u napadu, igra samo za sebe. I to je problem s kojim nasa reprezentacija ne moze da izadje na kraj.
Nikada, u zlatno vreme nase kosarke, nije postojao neko ko je bio favorizovan u reprezentaciji. Ni takav igrac kakav je bio Bodiroga nije bio postedjen igre u odbrani, niti je moralo sve da ide preko njega, da bi on ispunio svoju normu i nabio statistiku. Niko, ni Djordjevic, ni Stojakovic, ni Divac, ama bas niko. I bili smo visestruki svetski i evropski sampioni.
E sada imamo Jokica, koji ne igra za reprezentaciju, osim ako mu se obezbedi da on bude glavni, da se svi njemu prilagodjavaju.
I onda imamo sta imamo, od 9 do 16 mesta u Evropi.

vince carter

pre 2 godine

Robine Hude,kao sto Rudy Fernandez danas sedi na klupi a koji je igrao 2004 kad i Bodiroga ili Lebron James koji igra jos od 2003 smesni covece. A Dzejson Kid koji je igrao od 1994 je pobedio Lebronov supertim u startnoj postavi sampiona. Treba da se sramite ovih izjava. Pazi ovo Ivica Zubac i Dario Saric igraju danasnju Nba a Bodiroga ne moze da se poredi i jos bi Jordan 3x superiorniji igrac od Kavaj Lenarda sedeo na klupi..auuu :)))

Dzeronimo

pre 2 godine

@Dzeronimo
Ma naravno, zasto ne pljunuti jednog Bodirogu, sve samo da Jokica neko ne kritikuje.
Koji su to Bodirogini saigraci?
Rebraca, Tomasevic, Scepanovic, Drobnjak, Tarlac, Rakocevic, Vujanic, Jaric, Gurovic?
Sta fali Jokicevim saigracima? Da nisu mozda slabiji Teodosic, Bogdanovic, Micic, Kalinic i ostali MVP igraci i osvajaci svega u Evropi, od Bodiroginih saigraca?
(@, 18. septembar 2022 13:37)

A gde sam to ja pljunuo Bodirogu, navedi tu recenicu.Drugo, elegantno si izbegao sve one igrace kojima bi ovi sadasnji, izuzevsi Jokica samo opremu mogli da nose.

ooo

pre 2 godine

@Marko
Nikola Jokic ne igra odbranu, medju najgorima je kada je u pitanju broj poena postignut preko njega. Katastrofa.
Bodiroga za nije ni za poredjenje s Jokicem, Bodiroga je veliki sampion, a Jokic ima titula koliko i ja.

shakal

pre 2 godine

Bodiroga odlican kosarkas, ali ova funkcija bas i nema veze s tim kakav je bio dok je igrao. Plasim se da nije dorastao krimosima iz evropske kosarkaske kuce. Ako ste ikad gledali neki intervju s njim na tv-u ili netu, bice vam jasno. Covek ili ima tremu nevudjenu ili IQ oko 70. Ne moz' da sastavi recenicu prostu bez pet minuta...

Johnny

pre 2 godine

Zanimalo bi me šta to tačno,u kojim segmemtima, nedostaje Bodiroginoj mehanici šuta
Šta bi tek mogao reći o mehanici šuta Žarka Paspalja ili Arijana Komazeca, a ljudi slove za ponajbolje realizatore u istoriji evropske košarke
Zato su Kalina, Luča i Gudura školski primer "mehaničara" šuta

ooo

pre 2 godine

@Marko
Kakve su to gluposti, dok je on bio na terenu? Pa sta onda, nije on zasluzan za prednost, nego saigraci. On je usao u poslednjoj cetvrtini i popio blokadu, eto njegovog doprinosa, neznalice jedna.

Robin Hud

pre 2 godine

Ne mogu se porediti Jokic i Bodiroga, nekad je se igrala slabija kosarka. U danasnjoj kosarci Majkl Dzordan ne bi ni na klupi sedeo.

Marko

pre 2 godine

@ooo

Bodiroga NE igra odbranu, a Jokic je jedan od boljih odbrambenih igraca u Srbiji i Denver Nuggetsima...ima najvise steals/deflections medju centrima u celoj NBA ligi, plus drugi skakac iza Goberta samo...
Bodiroga nije smeo u NBA toliko o tome...
Nikola Joloc je u konverzaciji za najboljeg igraca sveta alo bre...

Prosečni basketaš

pre 2 godine

@(Necudaispadnemzivotinja, 18. septembar 2022 15:04
Ne, njegov najveći uspeh posle dve MVP titule regularnog dela sezone u NBA, je ugovor koji je cca 170 puta veći od te, za njega, tričave investicije po pitanju para. Po pitanju duševne ispunjenosti, možda si u pravu.

Basketas

pre 2 godine

Fermeling najbolji centar koga su ima li i ranije jedan koji igrao u NBA naravno Suce i Kaman odnosno pokojno Okulaja.

Za Bodirogu vrlo inteligentan igrac prodavao basketaske finte. I bio bitan kad je trebalo.

smeh

pre 2 godine

@ooo

Ti bi ladno igrao zonu protiv ekipe koja samo šutira za 3 poena i koja je imala visok procenat šuta? Ovo je čist dokaz kako svaka šuša danas može da "pametuje" o nečemu o čemu nema pojma. Mogu zamisliti lice selektora da mu neko nešto ovako kaže ili da ga pita zašto nisu igrali zonu? Verovatno bi ga isterao iz sale.

aaa

pre 2 godine

Za ove sto mu zele umanjiti znacaj cinjenicom da nije igrao u NBA mogu samo da kazem da je time i pokazao svoj kosarkaski intelekt. Znao je da za to nema fizikalije ni brzinu, nije taj tip sportiste i sto bi isao negde da bude najbolji 6i igrac u ligi, kad vec moze biti najbolji svog doba u Evropi. Luka i Nikola su vrlo rano posli tamo i kockice su im se poklopile, Babaroga je vec bio formiran igrac i sampion kad mu se ta mogucnost otvorila. Zeli li neko reci da je Turkoglu imao bolju karijeru jer je igrao u NBA finalu, dok je nasa legenda osvojio bukvalne sve sto se van Amerike moze osvojiti, ukljucujuci i Olimpijsko srebro i Mundobasket zlato. Pa sta ako nije bio epizodista u NBA kao vas Toni
(Splavar, 18. septembar 2022 14:22)

Ako ovde mislis na Tonija Kukoca i nazivas ga epizodistom, trostrukog sampiona nba lige, izuzetno vaznog srafa Cikaga u tim titulama i poredis ga sa Bodirogom, onda nisi nimalo objektivan. Kukoc je jos kao klinac osvajao evroligu i bio mvp iste, uz to ima i srebro sa olimpijade.
Ljudi morate da shvatite da je u kosarci jedino merilo NBA, ma koliko mi to ne voleli, pa najgori nba tim bio pobedio osvajaca EL 30 razlike u takmicarskoj utakmici.

Liga šampiona

pre 2 godine

Jokic nikad nece bit pobjednik ko Bodiroga. Necu da pisem sta je jedan uzeo sa reprezentacijom a sta drugi... da se ne bi Mvp Bucko crvenio.
(milan, 18. septembar 2022 11:54)

Nepravedno je prema Jokicu davati ovakve komentare.Nabroj saigrace Bodirogine i sve ce ti se samo reci.Sam Bodiroga bi uradio isto kao sada Jokic.
(Dzeronimo, 18. septembar 2022 12:05)

To šta bi bilo po tvom mišljenju je jedno, to šta jeste bilo je da je Bodiroga uzeo sve sa reprezentacijom a Jokić ništa. Sa Bodirogom su egrali asovi Partizana a sa Jokićem asovi Fmpea.

čiča

pre 2 godine

Jokic nikad nece bit pobjednik ko Bodiroga. Necu da pisem sta je jedan uzeo sa reprezentacijom a sta drugi... da se ne bi Mvp Bucko crvenio.
(milan, 18. septembar 2022 11:54)

Jokić je već sada uspešniji od Bodiroge, dva puta uzastopno MVP najjače lige sveta.
One iste lige u koju Bodiroga nikada nije hteo (smeo) da ode.
Bodirogu volim kao najrođenijeg, ali druže, mani se te primitivne mržnje i zavisti.
Jokić je najuspešniji srpski igrač svih vremena, već sada.
A što se reprezenracije tiče... Pa eto, zamisli Jokića sa Savićem, Danilovićem, Đorđevićem... Odnosno, zamisli njih sa njegovim loptama.
Imao bi 20+ asistencija po meču i sva zlata ovog sveta, uključujući i olimpijsko.

Milos

pre 2 godine

Ok, da zaboravimo to sto je Nikola Jokic jedini MVP NBA lige u istoriji ovih prostora(bivsa Juga), a Bodiroga NIKAD nije bio ni blizu konverzacije za najboljeg kosarkasa sveta...

Nikola Jokic cak i u reprezentaciji igra bolje od Bodiroge...Jokic protiv Italije 32 poena 60% sut iz igre za samo 28 minuta..sa njim na parketu Srbija +14, bez njega -19....
Bodiroga NIKAD nije bio vako dominantan kao Jokic, to sto ti pricas su TIMSKI TROFEJI...to je kao da sad ja kazem Timo Werener je bolji od Ronalda(brazilca) zato sto je Werner osvojio ls a Ronaldo nije...ili Giru osvojio SP a Mesi nije...

Jel ti razumes da su to timski trofeji i nema veza sa time koliko je jedan igrac dobar...

Marko

pre 2 godine

@milan
Bodiroga nikad nije bio smatran za najboljeg kosarkasa sveta niti bio blizu toga kao Jokic...i sta cemo sad?
Jedini sa prostora bivse Juge koji je bio MVP NBA lige(i to dva puta) IKADA!
I sta ti znaci da hejtijes coveka koga ne znas?
Kakvih sve ameba majko mila...

Marko

pre 2 godine

@milan
Ok, da zaboravimo to sto je Nikola Jokic jedini MVP NBA lige u istoriji ovih prostora(bivsa Juga), a Bodiroga NIKAD nije bio ni blizu konverzacije za najboljeg kosarkasa sveta...

Nikola Jokic cak i u reprezentaciji igra bolje od Bodiroge...Jokic protiv Italije 32 poena 60% sut iz igre za samo 28 minuta..sa njim na parketu Srbija +14, bez njega -19....
Bodiroga NIKAD nije bio vako dominantan kao Jokic, to sto ti pricas su TIMSKI TROFEJI...to je kao da sad ja kazem Timo Werener je bolji od Ronalda(brazilca) zato sto je Werner osvojio ls a Ronaldo nije...ili Giru osvojio SP a Mesi nije...

Jel ti razumes da su to timski trofeji i nema veza sa time koliko je jedan igrac dobar...

Dzeronimo

pre 2 godine

Jokic nikad nece bit pobjednik ko Bodiroga. Necu da pisem sta je jedan uzeo sa reprezentacijom a sta drugi... da se ne bi Mvp Bucko crvenio.
(milan, 18. septembar 2022 11:54)

Nepravedno je prema Jokicu davati ovakve komentare.Nabroj saigrace Bodirogine i sve ce ti se samo reci.Sam Bodiroga bi uradio isto kao sada Jokic.

ooo

pre 2 godine

Vecina ne kapira sustinu, a sustina je da je Bodiroga bolji igrac od Jokica, jer ume da bude vodja tima, podredi se timu, a istovremeno sam doprinese maksimalno.
Jokic to ne ume. Od kada je Jokic glavni u reprezentaciji, mi ne mozemo da prodjemo eliminacionu utakmicu.
I to je cinjenica.
Jokic igra samo pod uslovom da u napadu sve ide preko njega, a u odbrani da se nista ne ocekuje od njega. I imamo sta imamo, citava odbrana prilagodjava se Jokicu i njegovoj nesposobnosti da igra odbranu, pa umesto da igramo zonu protiv Italije, mi to ne mozemo, jer nece Jokara da se cima oko toga.
Zato nam anonimus uvali 6 trojki a da ga niko ne cuva.
Bodiroga je bio lider i gde god je igrao, osvajao je titule.
Danas bi i Bodiroga bio MVP, ako bi mu neko dozvolio da igra sam za svoju statistiku, da sve lopte idu njemu i da on nema nikakve odgovornosti u odbrani.
Uz to naravno, rezultati tima nisu vazni, vazno je ko je MVP.
Zato su danas MVP Vestbruk i Jokic, a nekada su to bili Dzordan i Sekil.

@

pre 2 godine

@Fedor
Bodiroga bio prvi gde god je igrao, svetski sampion covek, najbolji u Evropi...
Jokara nas Joka nije bio najbolji nigde, pa cak ni u svom selu.
ZERO tituli, sto bi rekao Murinjo.

pejafan

pre 2 godine

Bodiroga je igrao sa: Divac,Paspalj,Danilovic,Djordjevic,Stojakovic,Rebraca,Gurovic
Jokic igra sa:Kalinic,Micic,Lucic,Guduric,Jaramaz
Nije fer poredjenje sta je uzeo Jokic a sta Bodiroga...

shakal

pre 2 godine

Bodiroga odlican kosarkas, ali ova funkcija bas i nema veze s tim kakav je bio dok je igrao. Plasim se da nije dorastao krimosima iz evropske kosarkaske kuce. Ako ste ikad gledali neki intervju s njim na tv-u ili netu, bice vam jasno. Covek ili ima tremu nevudjenu ili IQ oko 70. Ne moz' da sastavi recenicu prostu bez pet minuta...

@

pre 2 godine

@Milos
Objasni to Rudiju Fernandezu, ili Sasi Djordjevicu.
Timski uspeh zavisi od svih, a najvise od najboljeg igraca.
Jokic je igrao za sebe, ne za tim. Igra celog tima podredjena je njemu, kako bi on nabio statistiku, a sa timom sta bude. Zato je Srbija igrala kao Denver Nagetsi.
A Jokic opet nije igrao odbranu.
Bodiroga je igrao za tim, a opet bio najbolji pojedinac i cinio je da i ostali budu bolji.
Jokic nije igrao odbranu, a u presudnim minutima za utakmicu popio ie bananu od Mela i promasio bacanje. To je njegov doprinos.

@

pre 2 godine

@čiča
Najuspesniji srpski igrac je onaj koji je osvojio najvise titula. Ne onaj koji je najvise puta proglasen za MVP-a NBA lige, jer bi u tom slucaju Rasel Vestbruk bio jedan od najboljih kosarkasa u istoriji. A nije.
U slucaju poredjenja klupskih i individualnih priznanja, Bodiroga je opet uspesniji.
Osvojio je Evroligu, onu u koju Jokic nije smeo da dodje, zbog jakih odbrana, i vise puta bio MVP iste.
Dakle, i u klupskoj kosarci, Bodiroga uspesniji.
Bodiroga nije igrao sa Djordjevicem i Danilovicem, tokom najveceg dela njegove karijere, saigraci su bili neki drugi. Rebraca, Tomasevic, Rakocevic, Jaric, Drobnjak, Vujanic, Scepanovic itd.
Jokicevi saigraci su bili Teodosic, Bogdanovic, Micic, Kalinic, Lucic, Marjanovic...
Imao covek najbolje igrace Evrope uz sebe, i opet nista.
Nema uspeha i pored takvih majstora uz sebe.

Marko

pre 2 godine

@ooo

Sustina je da Bodiroga NIJE bolji igrac od Jokica...i Jokic je vodja sto je pokazao milion puta u NBA, ima najvise pogodjenih suteva za pobedu u zadnje 3 sezone, ima najvise asistencija za pobedu, pogodjen sut za pobedu u "game 7" protiv Jute itd...
Nije njegov problem sto nije dovoljno minuta proveo na parketu u reprezentaciji, pa ne moze da pokaze da je vodja..dok je 12 minuta bio na klupi Srbija je taj period izgubila sa 19 poena razlike!!!
Da su bar izgubili sa 10-15 razlike(umesto sa 19) on bi imao vremena kad se vrati u igru da uradi nesto u zadnjih pet minuta, ali vako NIJE bilo sanse!
Ukljuci mozak...

kemp

pre 2 godine

Bodiroga, jedan od najboljih evropljana ikada. Bodibond, P.Gasol i Novicki poslednji samuraji ove lepe igre.
Ovi danas Doncic, Jokic boranija. Pa od njih je bolji igrac Dragic, ali nije popularan kao oni.

Marko

pre 2 godine

@Acka

Jokic ne igra dovoljno minuta, dok je on bio na parketu mi smo vodili 14 razlike, jel je njegov problem sto su saigraci bez njega izgubili sa 19 poena razlike, a trener ga drzi na klupi dok traje pad!
Sta je mogao da uradi???
Ni Majkl Jordan ne bi dobio utakmicu u onakvim okolnostima...budi realan...

Robin Hud

pre 2 godine

Ne mogu se porediti Jokic i Bodiroga, nekad je se igrala slabija kosarka. U danasnjoj kosarci Majkl Dzordan ne bi ni na klupi sedeo.

Dobronja

pre 2 godine

(čiča, 18. septembar 2022 12:24)

Jokić najuspešniji(!!!???) srpski igrač?
Ima čovek 2 individualne nagrade u smešnoj regularnoj sezoni u inače najslabijoj NBA ligi ikada. Zbog te sve individualne nagrade je bolji od Bodiroge? Đorđevića? Divca?

Ti ljudi su bre bili pobednici, sa timovima ili sa reprezentacijom. Pogađali su značajne šuteve u karijeri. Jokić nije pobednik, da ne kažem da je gubitnik. Prazna statistika. Porazi njegovih timova i reprezentacije.

Saletove trojke za protiv Hrvata i Huventuda, samo ta dva koša, vrede više od cele Jokićeve karijere. Činjenica. Ostale igrače i da ne pominjem.

Ne znam šta nam je Jokić doneo. Šta je doneo srpskoj košarci? Makar da ima neki uticaj kod sudija. Ne šljivi ga niko ni dva posto jer su te njegove nagrade nebitne.

Divac nam je na reputaciju doneo svetsku titulu. Nije smeo sudija da ga popreko pogleda, a kamoli da svira nešto protiv njega.

Jokić je definicija praznog hoda. Isprazna statistika dok njegovi timovi i reprezentacija gube svaku važnu utakmicu.

Marko

pre 2 godine

@ooo

Bodiroga NE igra odbranu, a Jokic je jedan od boljih odbrambenih igraca u Srbiji i Denver Nuggetsima...ima najvise steals/deflections medju centrima u celoj NBA ligi, plus drugi skakac iza Goberta samo...
Bodiroga nije smeo u NBA toliko o tome...
Nikola Joloc je u konverzaciji za najboljeg igraca sveta alo bre...

Cuyoshi

pre 2 godine

Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.

Splavar

pre 2 godine

Za ove sto mu zele umanjiti znacaj cinjenicom da nije igrao u NBA mogu samo da kazem da je time i pokazao svoj kosarkaski intelekt. Znao je da za to nema fizikalije ni brzinu, nije taj tip sportiste i sto bi isao negde da bude najbolji 6i igrac u ligi, kad vec moze biti najbolji svog doba u Evropi. Luka i Nikola su vrlo rano posli tamo i kockice su im se poklopile, Babaroga je vec bio formiran igrac i sampion kad mu se ta mogucnost otvorila. Zeli li neko reci da je Turkoglu imao bolju karijeru jer je igrao u NBA finalu, dok je nasa legenda osvojio bukvalne sve sto se van Amerike moze osvojiti, ukljucujuci i Olimpijsko srebro i Mundobasket zlato. Pa sta ako nije bio epizodista u NBA kao vas Toni

pop

pre 2 godine

ljudi shvatite da Jokic ne moze da donese pobedu ako sedi na klupi a saigraci sutiraju trojke 15:1. on mora da igra da bi doneo prednost. Spanci imaju 10 igraca koji tuku 70% procenat suta a mi indijance. neujednaceni kvalitet igraca, Lucic kao kapiten totalno van forme. neko to mora da primeti. odbrana na bekovima ne postoji. neki tip kaze - jokic ne cuva tog italijanskog beka sto dade pregrst trojki - pa sta jokic ima da cuva beka? on je centar covece, sto bekovi puste 16 trojki? ne pusta ih Jokic.

Dzeronimo

pre 2 godine

Jokic nikad nece bit pobjednik ko Bodiroga. Necu da pisem sta je jedan uzeo sa reprezentacijom a sta drugi... da se ne bi Mvp Bucko crvenio.
(milan, 18. septembar 2022 11:54)

Nepravedno je prema Jokicu davati ovakve komentare.Nabroj saigrace Bodirogine i sve ce ti se samo reci.Sam Bodiroga bi uradio isto kao sada Jokic.
(Dzeronimo, 18. septembar 2022 12:05)

To šta bi bilo po tvom mišljenju je jedno, to šta jeste bilo je da je Bodiroga uzeo sve sa reprezentacijom a Jokić ništa. Sa Bodirogom su egrali asovi Partizana a sa Jokićem asovi Fmpea.
(Liga šampiona, 18. septembar 2022 12:18)

Nije moje misljenje ono sto je ocigledno, inace ne priznajem ti da vise volis Partizan od mene da bi ti komentar zbog toga prosao kao tacan.

@

pre 2 godine

@pejafan
Jokic igrao sa Teodosicem, Bogdanovicem, Micicem, Kalinicem, Marjanovicem...
Tu su 3 MVP igraca EL, sa njima bi Bodiroga osvojio sve.

matori

pre 2 godine

@Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 13:14)

nisi nabrojao prvu petorku. a svi ti igrači su produkt bivše jugoslovenske košarke, koja je bila dominantna u Evropi i svetu bez Amerike. naša liga je bila mnogo jača. Partizan je igrao Final 4 , bez stranca. danas naši ni ne igraju...
sem Jokića, ta ekipa je bila jača.

Acar

pre 2 godine

(Marko, 18. septembar 2022 12:31)

I Jokić je sada imao najjači tim na turniru. Čak smo i prvi favoriti bili po kladionicama i svim košarkaškim veteranima, sportskim analitičarima, trenerima.

Stvar je u tome da kada god je Jokić imao glavnu ulogu u reprezentaciji, doživljavali smo katastrofu.

Sale ga je pustio da igra preko 30 minuta po meču, i Joka nas je ukanalio.
Ok, ajd sigurno Sale nije valjao, trofejni trener i igrač.
Nema veze.

Ajd evo Pešića koji je stari lisac, sve utegao pod konac. Otarasio se otrovnih Tea, Anđuše i sl. Prc, moša. Dovede nas Jokara do 16og mesta u evropi. Veliki uspeh.

A biće možda i da nije do trenera, tj. selektora, već da timovi vođeni Jokićem prosto ne mogu do medalje.

Iznogud

pre 2 godine

Pisete svi gluposti, Bodiroga u god timu da je igrao on je pobedjivao cak i sa povredama. Pogledaj na YouTube kako salje Carmelo Antony po semenke.
Najbolji nas igrac ikad!

Cuyoshi

pre 2 godine

00

@Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 13:14)

nisi nabrojao prvu petorku. a svi ti igrači su produkt bivše jugoslovenske košarke, koja je bila dominantna u Evropi i svetu bez Amerike. naša liga je bila mnogo jača. Partizan je igrao Final 4 , bez stranca. danas naši ni ne igraju...
sem Jokića, ta ekipa je bila jača.
(matori, 18. septembar 2022 13:45)

Toliko jaca da uzme SP a ova toliko slabija da ne udje u 8 na EP? Vasa mvp el, kalinic najbolja 3 u ev, Lucic, Milutinov, Guduruc... standardni u el klubovima... Da je Dzordan igrao pa ne bi smela tolika razlika u rezultatu da bude.

ooo

pre 2 godine

@pop
Jokic ne igra odbranu, zato minimum jedan bek mora da radi njegov posao, sto znaci da su Italijani imali uvek slobodnog igraca u napadu. Nasi su birali najslabijeg da bude slobodan, pa nam je taj najslabiji strpao 6 trojki.
Jokic ne igra odbranu, ne pomaze drugima u napadu, igra samo za sebe. I to je problem s kojim nasa reprezentacija ne moze da izadje na kraj.
Nikada, u zlatno vreme nase kosarke, nije postojao neko ko je bio favorizovan u reprezentaciji. Ni takav igrac kakav je bio Bodiroga nije bio postedjen igre u odbrani, niti je moralo sve da ide preko njega, da bi on ispunio svoju normu i nabio statistiku. Niko, ni Djordjevic, ni Stojakovic, ni Divac, ama bas niko. I bili smo visestruki svetski i evropski sampioni.
E sada imamo Jokica, koji ne igra za reprezentaciju, osim ako mu se obezbedi da on bude glavni, da se svi njemu prilagodjavaju.
I onda imamo sta imamo, od 9 do 16 mesta u Evropi.

ooo

pre 2 godine

@Marko
Kakve su to gluposti, dok je on bio na terenu? Pa sta onda, nije on zasluzan za prednost, nego saigraci. On je usao u poslednjoj cetvrtini i popio blokadu, eto njegovog doprinosa, neznalice jedna.

ooo

pre 2 godine

@Marko
Nikola Jokic ne igra odbranu, medju najgorima je kada je u pitanju broj poena postignut preko njega. Katastrofa.
Bodiroga za nije ni za poredjenje s Jokicem, Bodiroga je veliki sampion, a Jokic ima titula koliko i ja.

Hrk

pre 2 godine

Samo priglup čovek, pritom dosta umišljen i nula patriota, može da ovako kao neki poredi dva velika asa, jednog nekadašnjeg i jednog sadašnjeg, koji je pritom na pola karijere. Hvala kome god treba, sreći bogu njihovim roditeljima, za obojicu.

Dzeronimo

pre 2 godine

@Dzeronimo
Ma naravno, zasto ne pljunuti jednog Bodirogu, sve samo da Jokica neko ne kritikuje.
Koji su to Bodirogini saigraci?
Rebraca, Tomasevic, Scepanovic, Drobnjak, Tarlac, Rakocevic, Vujanic, Jaric, Gurovic?
Sta fali Jokicevim saigracima? Da nisu mozda slabiji Teodosic, Bogdanovic, Micic, Kalinic i ostali MVP igraci i osvajaci svega u Evropi, od Bodiroginih saigraca?
(@, 18. septembar 2022 13:37)

A gde sam to ja pljunuo Bodirogu, navedi tu recenicu.Drugo, elegantno si izbegao sve one igrace kojima bi ovi sadasnji, izuzevsi Jokica samo opremu mogli da nose.

Makaveli

pre 2 godine

Kakvi komentari kakvih "znalaca". Kapiram da nisu bili ni ridjeni kad smo bili strah i trepet. Kad smo imali EKIPU.
Divite se statisticarima, osvajacima nebitnih individualnih nagrada itd. Ali da smo mi onomad ispadali (i to redovno, kao sto je sad vec godinama slucaj) u nekim 1/16 finalima i slicno...pa to nije ni u sferi naucne fantastike.
Sve u svemu: propali smo kao zeton, ali u glavama mnogih smo jos uvek neka sila. Hahaha...

@

pre 2 godine

@Dzeronimo
Ma naravno, zasto ne pljunuti jednog Bodirogu, sve samo da Jokica neko ne kritikuje.
Koji su to Bodirogini saigraci?
Rebraca, Tomasevic, Scepanovic, Drobnjak, Tarlac, Rakocevic, Vujanic, Jaric, Gurovic?
Sta fali Jokicevim saigracima? Da nisu mozda slabiji Teodosic, Bogdanovic, Micic, Kalinic i ostali MVP igraci i osvajaci svega u Evropi, od Bodiroginih saigraca?

Bla

pre 2 godine

Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 13:14)
Kako zaboravi Rebracu i Saleta! Djordjevic nam je doneo pobedu protiv argentine. A bio je i Sasa Obradovic tu.

Splavar

pre 2 godine

@Ok, da zaboravimo to sto je Nikola Jokic jedini MVP NBA lige u istoriji ovih prostora(bivsa Juga), a Bodiroga NIKAD nije bio ni blizu konverzacije za najboljeg kosarkasa sveta...

Nikola Jokic cak i u reprezentaciji igra bolje od Bodiroge...Jokic protiv Italije 32 poena 60% sut iz igre za samo 28 minuta..sa njim na parketu Srbija +14, bez njega -19....
Bodiroga NIKAD nije bio vako dominantan kao Jokic, to sto ti pricas su TIMSKI TROFEJI...to je kao da sad ja kazem Timo Werener je bolji od Ronalda(brazilca) zato sto je Werner osvojio ls a Ronaldo nije...ili Giru osvojio SP a Mesi nije...

Jel ti razumes da su to timski trofeji i nema veza sa time koliko je jedan igrac dobar...
(Milos, 18. septembar 2022 12:32)

Cim ti pocnes da davis sa statistikama, jasno je da si Bodirogu samo gledao na YT. Jeste timski sport, ali zlatno pravilo je bilo da tim u kom Babaroga igra ne gubi utakmice. To nisam ja srocio, vec jedan veliki trener cije ime pamti svet kosarke. Ako te zanima guglaj da vidis ko je to, ne mogu bas sve da ti crtam

Prosečni basketaš

pre 2 godine

@(Necudaispadnemzivotinja, 18. septembar 2022 15:04
Ne, njegov najveći uspeh posle dve MVP titule regularnog dela sezone u NBA, je ugovor koji je cca 170 puta veći od te, za njega, tričave investicije po pitanju para. Po pitanju duševne ispunjenosti, možda si u pravu.

Nenad

pre 2 godine

@Dzeronimo
Ma naravno, zasto ne pljunuti jednog Bodirogu, sve samo da Jokica neko ne kritikuje.
Koji su to Bodirogini saigraci?
Rebraca, Tomasevic, Scepanovic, Drobnjak, Tarlac, Rakocevic, Vujanic, Jaric, Gurovic?
Sta fali Jokicevim saigracima? Da nisu mozda slabiji Teodosic, Bogdanovic, Micic, Kalinic i ostali MVP igraci i osvajaci svega u Evropi, od Bodiroginih saigraca?
(@, 18. septembar 2022 13:37)

Istinu govoreći, svi su slabiji, osim Bogdanovića.

Hrundi Bakshi

pre 2 godine

Neprevazidjen igrac,neponovljiv.
Uz duzno postovanje prema ostalima.
Secam se jednog finala Eurolige,sa Panatinaikosom. Obradovic bio trener. Ne znam protiv koga.
Kad god je Robija zvao kao neku akciju,semu,Panata je bila u egalu ili gubila,onda samo pokaze na Bodirogu,on uzme loptu i nekoliko napada samo pokaze da se rasire,i cas odu na plus 5-6. Pa opet kao zove akcije,oni opet nereseno,onda opet pokaze na Bodirogu,oni odu na 5-6 opet.
I tako su na kraju i zavrsili i dobili. Cudo od igraca.
Za sekvence u reprezentaciji ne treba trositi reci!

vince carter

pre 2 godine

@Cica ti si prost primer zasto Golden Stejt i kad su prosli svoj zenit osvaja Nba ligu,jer to je kao kad zrela osoba igra protiv nezrelih. Sto imas bolju ekipu licna statistika ide dole a ne gore,a ti kazes da bi Jokic imao 20+ asistencija sa Djordjevicem i ostalima,sto znaci da bi ti podredio ekipu jednom igracu i dao samo njemu loptu u ruke a ostali bi mu sluzili za statistiku,niko u Golden Stejtu nema ni deset asistencija u proseku jer se igra timski i lopta kruzi,kao sto se individualno niko nije isticao ni u San Antoniu 2014te kada su igrali najlepsu kosarku,Djinobili je mnogo bolji igrac nego sto statistika kaze,sta vise Manu Ginobili je bio bolji igrac nego Steve Nash 2x mvp,kao sto Nash nikada nije smatran za najboljeg igraca sveta,ne smatra se ni Jokic a to sto ste vi preimenovali tu nagradu je druga stvar. Bodirogu priznaju cak i Americki igraci ali bitno je da vi ne priznajete igraca koji ne igra Nba,a Bodiroga je za Domantasa Sabonisa izmislio kosarku ili za Jarica,Radmanovica ili Turkoglua koji su je igrali u njegovo vreme. A sada se igra mnogo ofanzivnije i normalno da je lakse imati bolje brojeve,Bodiroga je daleko bolji i od Rikija Rubia. I uzgred,kako sad Bodiroga igrao sa Djordjevicem i Jokic bi imao 20ass kad obicno pisete da su to smesni igraci u odnosu na sadasnje,sah mat za licemere,Rudy Ferndez igrao i na olimpijadi 2004 :))

Cuyoshi

pre 2 godine

14

Za vas sto pominjete sastave: SP 1998 u sastavu Beric, Loncar, Topic, Lukovski, Scepanovic, Bulatovic pa zlato ko kuca. Pogledajte godista ovih momaka. Sa 25 lider i najbolji igrac. Daj Boze da ga Jokic prestigne ali teska posla. Karakter, volja, srce.
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 13:14)
Kako zaboravi Rebracu i Saleta! Djordjevic nam je doneo pobedu protiv argentine. A bio je i Sasa Obradovic tu.
(Bla, 18. septembar 2022 13:48)

Rebraca odigrao turnir karijere, strasne partije. Djordjevic moralna podrska i slobodna bacanja, tek izasao iz povrede. Nisam znao da je S Obradovic bio aktuelni mvp el kao Micic sto je trenutno. I opet, uzeli zlato na SP a ovde u 16 na EP. Veeeeeelika razlika

Bla

pre 2 godine

Kako zaboravi Rebracu i Saleta! Djordjevic nam je doneo pobedu protiv argentine. A bio je i Sasa Obradovic tu.
(Bla, 18. septembar 2022 13:48)

Rebraca odigrao turnir karijere, strasne partije. Djordjevic moralna podrska i slobodna bacanja, tek izasao iz povrede. Nisam znao da je S Obradovic bio aktuelni mvp el kao Micic sto je trenutno. I opet, uzeli zlato na SP a ovde u 16 na EP. Veeeeeelika razlika
(Cuyoshi, 18. septembar 2022 14:32)
Iskreno nisam poredio ni Bodirogu sa Jokicem a ni te dve selekcije vec sam samo napomenuo koje igrace iz 1998 ne bi trebalo zaboraviti.
Ako bi poredio prvo je to da je najverovatnije najbolji Jokicev saigrac ovde Milutinov koji igra na istoj poziciji dok su Bodiroga i Rebraca bolji fit. Obradovic je bolji od Micica zato sto je stabilniji i mentalno jaci. Bolje je razumeo svoju ulogu od Micica koji se hos uvek trazi u reprezentaciji.
Bodiroga je daleko veca legenda od Jokica i po mom misljenju bolji igrac mada je to tesko poredjenje posto nisu na istim pozicijama i kosarka je drugacija.

vince carter

pre 2 godine

Robine Hude,kao sto Rudy Fernandez danas sedi na klupi a koji je igrao 2004 kad i Bodiroga ili Lebron James koji igra jos od 2003 smesni covece. A Dzejson Kid koji je igrao od 1994 je pobedio Lebronov supertim u startnoj postavi sampiona. Treba da se sramite ovih izjava. Pazi ovo Ivica Zubac i Dario Saric igraju danasnju Nba a Bodiroga ne moze da se poredi i jos bi Jordan 3x superiorniji igrac od Kavaj Lenarda sedeo na klupi..auuu :)))

smeh

pre 2 godine

@ooo

Ti bi ladno igrao zonu protiv ekipe koja samo šutira za 3 poena i koja je imala visok procenat šuta? Ovo je čist dokaz kako svaka šuša danas može da "pametuje" o nečemu o čemu nema pojma. Mogu zamisliti lice selektora da mu neko nešto ovako kaže ili da ga pita zašto nisu igrali zonu? Verovatno bi ga isterao iz sale.

Basketas

pre 2 godine

Fermeling najbolji centar koga su ima li i ranije jedan koji igrao u NBA naravno Suce i Kaman odnosno pokojno Okulaja.

Za Bodirogu vrlo inteligentan igrac prodavao basketaske finte. I bio bitan kad je trebalo.

Johnny

pre 2 godine

Zanimalo bi me šta to tačno,u kojim segmemtima, nedostaje Bodiroginoj mehanici šuta
Šta bi tek mogao reći o mehanici šuta Žarka Paspalja ili Arijana Komazeca, a ljudi slove za ponajbolje realizatore u istoriji evropske košarke
Zato su Kalina, Luča i Gudura školski primer "mehaničara" šuta

aaa

pre 2 godine

Za ove sto mu zele umanjiti znacaj cinjenicom da nije igrao u NBA mogu samo da kazem da je time i pokazao svoj kosarkaski intelekt. Znao je da za to nema fizikalije ni brzinu, nije taj tip sportiste i sto bi isao negde da bude najbolji 6i igrac u ligi, kad vec moze biti najbolji svog doba u Evropi. Luka i Nikola su vrlo rano posli tamo i kockice su im se poklopile, Babaroga je vec bio formiran igrac i sampion kad mu se ta mogucnost otvorila. Zeli li neko reci da je Turkoglu imao bolju karijeru jer je igrao u NBA finalu, dok je nasa legenda osvojio bukvalne sve sto se van Amerike moze osvojiti, ukljucujuci i Olimpijsko srebro i Mundobasket zlato. Pa sta ako nije bio epizodista u NBA kao vas Toni
(Splavar, 18. septembar 2022 14:22)

Ako ovde mislis na Tonija Kukoca i nazivas ga epizodistom, trostrukog sampiona nba lige, izuzetno vaznog srafa Cikaga u tim titulama i poredis ga sa Bodirogom, onda nisi nimalo objektivan. Kukoc je jos kao klinac osvajao evroligu i bio mvp iste, uz to ima i srebro sa olimpijade.
Ljudi morate da shvatite da je u kosarci jedino merilo NBA, ma koliko mi to ne voleli, pa najgori nba tim bio pobedio osvajaca EL 30 razlike u takmicarskoj utakmici.