Košarka 71

Petak, 09.09.2022.

20:00

Najviše poena na Evrobasketu postigli Amerikanci

Naturalizovani igrači iz SAD postigli su najviše poena u grupnoj fazi Evropskog prvenstva.

Najviše poena na Evrobasketu postigli Amerikanci IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

@
Sta ce uraditi Evropljanima?Pa tri najbolja NBA igraca su u Evropljani.
(Ako su ruze, procvetace..., 09. septembar 2022 20:51)

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.
(Mikii, 9. septembar 2022 21:04)

Da, zaboravih da kazem 4, zaboravio sam da je Embid novi Francuz. E sad zamisli ekipu gde Jokic izlazi na kupu, Embid ulazi :-) A Janis i Luka se smeskaju

SPace ship zooom!

pre 2 godine

@Dragan Borca

Imam kontra pitanje, a da su Zidan i Tiram ostali u Alziru odnosno na Karibima, da li bi se razvili u takve fudbalere kao sto su postali da nisu od malih nogu igrali u Francuskoj, isto vazi i za Sejdorfa da je ostao u Surinamu da li bi postao takav igrac. Mozemo se isto zapitati za Milorada Cavica, da je ostao u Srbiji da li bi ikad postao profesionalni plivac?

Tako da se previse potencira to strana genetika itd. sto nema mnogo veze jer opet uslovi treniranja, timska igra, profesionalizam su druga strana medalje. Da je Jokic ostao u Evropi da li bi ikad postao onakav igrac kakvim jeste mozda bi, mozda ne bi to sad ne znamo, ali previse mesamo genetiku u sve ono sto dolazi sa okolonom u kojoj rastete i u kojoj se razvijate. Da su se Pele i Kafu rodili u rodnoj Africi odakle su im preci verovatno ne bi postali to sto jesu, zar ne?
- Previse se potencira genetika a premalo potenciraju uslovi za treniranje, kultura itd. tome slicno. Imate x primera gde poreklo nije osnov ali ono gde ste i kako ponikli jeste osnov i preduslov da budete vrhunski igrac, Mesi i Ronaldo ali i Levandovski nisu nista inferiorniji od bilo kog vrhunskog sportiste iz Afrike ako na to aludirate.

zmajognjeni

pre 2 godine

Tajler Dorsi takodje ne zna Grčki jedino sto voli njihovu hranu i more kao i Ja.
(Vajldkardsi, 09. septembar 2022 20:11)

Majka mu je Grkinja. Igrao je za mladje selekcije Grcke, istini na volju bio je na kampu SAD mlade reprezentacije ali nije prosao.

Dark

pre 2 godine

Kako napisa neko, najviše su postigli Srbi, tj. naši, plus ovi iz Crne Gore, plus Dončić, da ne brojimo ove što ne priznaju da su Srbi. 😀

klaudio mačeki

pre 2 godine

Tajler Dorsi takodje ne zna Grčki jedino sto voli njihovu hranu i more kao i Ja.
(Vajldkardsi, 09. septembar 2022 20:11)

Tajler Dorsi je Grk po majci. Nadam se da te ne boli mnogo sto si ispao glup ko noc
(nista o nicemu, 09. septembar 2022 22:45)

njegovo pravo ime je Tanasis Dorsipusis

klaudio mačeki

pre 2 godine

Mi smo vec prvaci Evrope. Zato cenim Teodosica koji je zbog stava da nama ne trebaju amerikanci izbacen iz reprezentacije.

Vise bih voleo da osvojimo peto mesto sa Srbijom nego prvo sa Amerikancem.

klaudio mačeki

pre 2 godine

Koliko zloban komentar...
Porediš malu Srbiju ili npr. Sloveniju i dr. ravnopravno sa USA od 350 miliona stanovnika, koju je Srbija pobjedila na poslednjem SP.
(kentaur, 09. septembar 2022 21:34)

@kentaur
nije li mala crnagora (skoro isto toliko manja od srbije koliko i srbija od amerike) pobedila srbiju u vaterpolu, a pritom vaterpolo ima vise igraca nego košarka (stoga manje sanse za dominacijom), a srpska vaterpolo reprezentacija je dominantnija u zadnjih 10godina bila od dream tima.

мајко мила

pre 2 godine

још да урачунамо Адетокумба и Србе који играју за разне репрезентације бивше Југославије, и "натурализовани" су недостижни

мајко мила

pre 2 godine

Ništa čudno. Đnogo su kvalitetniji košarkaši od evropejaca.
(Aster Blistok, 09. septembar 2022 20:29)

само их има много који су солидни. ко је МВП НБА лиге?

zhol

pre 2 godine

Скоро сви имају по једног странца (имамо и ми у женској кошарци али нам тамо не смета) а бунимо се да и ми имамо. Разлог? Зато што је то репрезентација а не клуб! Али сви други имају и како сад то није клуб и кога бре брига за то??? Словенци узели са Амером Европбаскет и боли их уво, а ако узму и сада са Тобијем - болеће их још више. Само ми паметујемо, а кад изгубимо ПЉУЈЕМО ПО НАШИМ СРБИМА! Чудан, невероватан народ смо ми - сами себе не разумемо, а очекујемо да нас други разумеју.
(veliki, 09. septembar 2022 23:01)

Pa evo recimo mene briga. Po meni je varanje da dovodis stranca samo da bi pojacao reprezentaciju, jer mi to nije vise reprezentacija. I to sto svi to rade, ne znaci da je ispravno. I radije bih da ne uzmemo nikad vise medalju kao reprezentacija, nego da je uzmemo zbog toga sto smo angazovali nekog Amera da nam za pare igra za "reprezentaciju". I smeta mi i u zenskoj kosarci, tj ne bas smeta, samo mislim da je potpuno pogresno, da je vrednost tih medalja degradirana totalno zbog toga, i da nije to trebalo uraditi. A ne mogu reci da mi smeta, najiskrenije, zato sto je zenski sport u pitanju, pa mi je poprilicno nebitno, izuzetno me slabo zanima, isto koliko me zanima kuglanje ili e-sports koliko me zanima otprilike. Tako da ne znam sta je s tim stavom toliko neverovatno ili nelogicno...

Mikii

pre 2 godine

Mikii hvala ti sto postojis.
Ako se vodimo postulatom ravnoteze u univerzumu,ti svojim postojanjem omogucujes bar jednom ljudskom bicu da zivi sretan i prosperitetan zivot.?
(Antimikii, 09. septembar 2022 23:48

Eto vidis. Svako moze da posluzi, makar kao los primer. Uzdravlje!

Antimikii

pre 2 godine

Mikii hvala ti sto postojis.
Ako se vodimo postulatom ravnoteze u univerzumu,ti svojim postojanjem omogucujes bar jednom ljudskom bicu da zivi sretan i prosperitetan zivot.😂

Aspera

pre 2 godine

Što se tiče stranaca u reprezentaciji, jedino mogu da razumem slučajeve kao što su u fudbalu Eduardo u Hrvatskoj ili Nego u Mađarskoj. Ovaj prvi se preselio u Hrvatsku sa 16 godina, igrao u Dinamu punih 8 godina, oženio se za Hrvaticu, naučio jezik i koliko znam ostao da živi tamo nakon penzije, dok ovaj drugi provodi već desetu godinu igrajući u Mađarskoj. Obojica su proveli velik deo svog života igrajući u toj zemlji i zavoleli je, takve slučajeve nekako mogu da razumem. Najbliži tome u košarci je Larkin. Ova praksa koja se sprovodi u evropskoj košarci gde se pasoši daju kome oćeš, uglavnom tik pred prvenstvo, da taj neko verovatno nije ni čuo, a kamoli posetio, državu koju će da predstavlja ubuduće je smejurija.
(Tragikomedija, 09. septembar 2022 22:00)

Blejk Silb u Ceskoj. Ozenio Cehinju, dobio papire redovnim putem, pozvali u reprezentaciju, on pristao i igrao skoro 10 godina za njih.

76er

pre 2 godine

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.
(Mikii, 09. septembar 2022 21:04)

small pp energy

kakogod

pre 2 godine

Pa i statisticki je logicno, ako od 24 ekipe u 20 imas amerikanca, a ostali imaju 11 ili 12 u najboljem slucaju, domacih igraca, logicno je da ce imati duplo vise poena. Sto ne umanjuje katastrofu koju FIBA pravi

Mikii

pre 2 godine

Da, imam. Kako je iskustvo kad stojiš ispred ogledala i izgovaraš gornju rečenicu? I ko te to uporno laže da se razumeš u bilo koju temu o kojoj komentarišeš? Ko te to toliko mrzi i pušta da se ispaljuješ.
(Wllaxy, 09. septembar 2022 23:08)

Pa upravo vi koji se toliko nervirate jer vas razaram istinom. Da vas ovo sto pisem ne pogadja, ne biste se ni dzapali ovoliko. Eto kakvo iskustvo osetim kad stanem ispred ogledala. Kako vam to vise ne ide u te prazne glavcine?! Ah, pa da, zato sto su prazne. Hajde jos neko pitanje dok sam u kancelariji za vracanje na fabricka podesavanja, brzo, brzo.

veliki

pre 2 godine

Скоро сви имају по једног странца (имамо и ми у женској кошарци али нам тамо не смета) а бунимо се да и ми имамо. Разлог? Зато што је то репрезентација а не клуб! Али сви други имају и како сад то није клуб и кога бре брига за то??? Словенци узели са Амером Европбаскет и боли их уво, а ако узму и сада са Тобијем - болеће их још више. Само ми паметујемо, а кад изгубимо ПЉУЈЕМО ПО НАШИМ СРБИМА! Чудан, невероватан народ смо ми - сами себе не разумемо, а очекујемо да нас други разумеју.

smeh

pre 2 godine

@Mikii

Pa jesi li trenirao košarku kada i ovde pametuješ? Za tenis si sam rekao da nisi nikada trenirao. To su moji argumenti šabane ali si izgleda glup toliko da si umislio kako se postaje stručnjak za nešto samo od gledanja. Ne znam da li da pitam ali da li ti je neko objasnio da od gledanja nema 'leba? U svim sferama života a ne samo u sportu. Nego kako igraju tvoji? Daj nam "stručnu" analizu.

Aspera

pre 2 godine

Je l' se Dončić računa u naše ili u Slovence?
(ja, 09. septembar 2022 21:41)

Ako je Dorsiju majka Grkinja i on Grk, onda je i Doncic Slovenac jer mu je majka Slovenka, kao i Dragicima. Nema tu nista sporno, deca iz mesovitih brakova mogu da biraju kojem narodu pripadaju i koji predstavljaju. Recimo Dragic je izbacivao slike sa Bozica, 7.1., i njegov klinac u majici sa srpskom zastavom, a nastupa za Sloveniju jer je Slovenija u njega ulagala i od njega napravila igraca, a i mislim da mu je majka Slovenka.

Wllaxy

pre 2 godine

Gde god zatreba, tu sam. Kad god budete bahati, bezobrazni, kad budete omalovazavali i potcenjivali protivnike, bicu tu da vam skacem po zivcima i vracam na fabricka podesavanja. Jos neko pitanje?
(Mikii, 09. septembar 2022 22:33)

Da, imam. Kako je iskustvo kad stojiš ispred ogledala i izgovaraš gornju rečenicu? I ko te to uporno laže da se razumeš u bilo koju temu o kojoj komentarišeš? Ko te to toliko mrzi i pušta da se ispaljuješ.

Mikii

pre 2 godine

Pa jesi li trenirao košarku kada i ovde pametuješ? Za tenis si sam rekao da nisi nikada trenirao. To su moji argumenti šabane ali si izgleda glup toliko da si umislio kako se postaje stručnjak za nešto samo od gledanja. Ne znam da li da pitam ali da li ti je neko objasnio da od gledanja nema 'leba? U svim sferama života a ne samo u sportu. Nego kako igraju tvoji? Daj nam "stručnu" analizu.
(smeh, 09. septembar 2022 23:35)

Nijednog momenta nisam rekao da sam strucnjak za bilo sta. Ali sam za takve kao sto si ti Ajnstajn licno. Vidis, nema ni potrebe da te nazovem "šabanom", sam se pronadjes. Uzgred, ne znam da li ti kazem, ali hajde: Cak ni to kad treniras neki sport ne znaci da ces biti strucnjak za isti. Pa posto ti nisi strucnjak, ja nisam strucnjak, zasto mislis da si ti u pravu? Pazi da ti ne pregori sijalica dok razmisljas o ovome, znam da je zahtevno za tvoje ekstremno ogranicene intelektualne kapacitete. Polako samo.

Wllaxy

pre 2 godine

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.
(Mikii, 09. septembar 2022 21:04)

Zar ti nije dosta što si lupao gluposti i smarao na tenisu iz čiste mržnje i pakosti pa si morao da pređeš i na košarku kako bi činio isto?

Tragikomedija

pre 2 godine

Što se tiče stranaca u reprezentaciji, jedino mogu da razumem slučajeve kao što su u fudbalu Eduardo u Hrvatskoj ili Nego u Mađarskoj. Ovaj prvi se preselio u Hrvatsku sa 16 godina, igrao u Dinamu punih 8 godina, oženio se za Hrvaticu, naučio jezik i koliko znam ostao da živi tamo nakon penzije, dok ovaj drugi provodi već desetu godinu igrajući u Mađarskoj. Obojica su proveli velik deo svog života igrajući u toj zemlji i zavoleli je, takve slučajeve nekako mogu da razumem. Najbliži tome u košarci je Larkin. Ova praksa koja se sprovodi u evropskoj košarci gde se pasoši daju kome oćeš, uglavnom tik pred prvenstvo, da taj neko verovatno nije ni čuo, a kamoli posetio, državu koju će da predstavlja ubuduće je smejurija.

nista o nicemu

pre 2 godine

Tajler Dorsi takodje ne zna Grčki jedino sto voli njihovu hranu i more kao i Ja.
(Vajldkardsi, 09. septembar 2022 20:11)

Tajler Dorsi je Grk po majci. Nadam se da te ne boli mnogo sto si ispao glup ko noc

Mikii

pre 2 godine

Zar ti nije dosta što si lupao gluposti i smarao na tenisu iz čiste mržnje i pakosti pa si morao da pređeš i na košarku kako bi činio isto?
(Wllaxy, 09. septembar 2022 22:02)

Gde god zatreba, tu sam. Kad god budete bahati, bezobrazni, kad budete omalovazavali i potcenjivali protivnike, bicu tu da vam skacem po zivcima i vracam na fabricka podesavanja. Jos neko pitanje?

Staka Zulu

pre 2 godine

Pošto se priča o naturalizovanim igračima, gde to spadaju dvojica najboljih Slovenaca? Ustvari, više od pola slovenačke reprezentacije je iz bivših Ju republika.

palop

pre 2 godine

Video bi amerikance da su podeljeni u 50 država?
U stvari baš me zanima kako bi izgledalo američko stejt prvenstvo, ko bi tu bio jak a ko slab.
(Milan, 9. septembar 2022 21:36)

Pa Kalifornija verovatno najjaca, a iza Nju Jork, Teksas, Florida i onda ostali, makar bi to bila neka moja procena.

Svakako mislim da smo jaci od svakog americkog stejta pojedinacno...

Bogdan

pre 2 godine

ono kad su igraci rodjeni u toj zemlji i potom zaigraju za istu, mislim da je to sasvim korektno( primer francuska reprezentacija u fudbalu). ali ovo kad stranim drzavljanima daju državljanstva i pasoše samo radi igranja za reprezentaciju, zašto je to uopšte dozvoljeno.

AHaine

pre 2 godine

@(Milan, 9. septembar 2022 20:51)

Izvinite molim vas ali po kojoj to logici je Bojan Bogdanović Srbin? Po istoj onoj po kojoj je Zoran Milanović Srbin takođe? Ako je Dragićev otac isto igrao za Sloveniju a Goran je rođen i odrastao u Ljubljani kako je on naturalizovani Slovenac? To nije isto kao kada imate primer Klea koji se rodio i odrastao u Brazilu došao u Partizan da igra i onda dobio državljanstvo oli Bo Mekejleb u Makedoniji.

Recimo Janis Adetokumbo je grčki igrač, ali Džoel Embid je naturalizovani Francuz. To je ta razlika, svi igrači koje ste vi naveli nisu naturalizovani već su se rodili ili ponikli košarkaški u tim zemljama.

Mikii

pre 2 godine

Koliko zloban komentar...
Porediš malu Srbiju ili npr. Sloveniju i dr. ravnopravno sa USA od 350 miliona stanovnika, koju je Srbija pobjedila na poslednjem SP.
(kentaur, 09. septembar 2022 21:34)

Da je do broja stanovnika, Kinu i Indiju nikada niko ne bi pobedio u bilo kojem sportu. Ali vama nesto objasnjavati na tu temu, uzaludan je pos'o.

P.S. Upravo zato sam i pomenuo OI, jer moze opet lako da se desi da Amerikanci posalju peti tim na SP, posto im je to manje-vise beznacajno takmicenje. Poy

kentaur

pre 2 godine

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.
(Mikii, 9. septembar 2022 21:04)

Koliko zloban komentar...
Porediš malu Srbiju ili npr. Sloveniju i dr. ravnopravno sa USA od 350 miliona stanovnika, koju je Srbija pobjedila na poslednjem SP.

Milan

pre 2 godine

@Mikii
Video bi amerikance da su podeljeni u 50 država?
U stvari baš me zanima kako bi izgledalo američko stejt prvenstvo, ko bi tu bio jak a ko slab.

Dragan Borca

pre 2 godine

Ma meni je ovo smesno po jedan igrac. Mnogo je veci problem u fudbalu gde se pola evropskih reprezentacija " naoruzalo" stranom genetikom i to vise nema smisla kao pre.

Naravno mnogi ce reci za te crnopute Holandjane, Francuze, Belgijance itd ali to su druge- trece generacije koje su njihovi drzavljani. Pa to je vrlo diskutabilno za mnoge i oko identiteta.

Na primer jedna Nemacka je smlatila onda Brazil sa 7 komada a imali su cak 6-7 Turaka i ostalih. Da li se jedan Turcin poreklom identitetom vise vezuje za Nemacku ili Tursku? Mnogi od njih su i identitetom postali Francuzi, Belgijanci itd ali mnogi i nisu


Kosarka sa jednim strancem meni ne smeta

Meni smeta sto su Holandjani, Francuzi i mnogi jos napucali svoje fudbalske reprezentacije sa gomilom africke genetike i to jednostavno nije vise FER igra


Kaze neko pao kvalitet nasem fudbalu

Pa ne radi se o tome, ovde je uvek bilo talentovanih fudbalera, kosarkasa, rukometasa itd ali smo u fudbalu jedino toliko pali zato sto se vecina velikih fudbalskih sila napucala stranom generikom. Stabi bila jedna Francuska i koliko bi uspeha imala u fudbalu bez Zidana, Desaia, Tirama i svih ostalih? Ko bi im ostao? Oduzmi Francuzima i Holandjanima stranu genetiku u fudbalu i drasticno bi imali slabiju fudbalsku istoriju zadnjih 30 godina.

Kosarka se opet zadrzala koliko toliko,fudbal je katastrofa oko toga.

Mikii

pre 2 godine

Sta ce uraditi Evropljanima?Pa tri najbolja NBA igraca su u Evropljani.
(Ako su ruze, procvetace..., 09. septembar 2022 20:51)

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.

Mikii

pre 2 godine

Pa gde si ti Murinjo za tenis? Sada se razumeš i u košarku? Da pogađam, ni košarku nisi trenirao ali eto gledao si dosta mečeva pa misliš da si stručnjak za istu kao i u vezi tenisa. Ali šta te briga kada ti internet omogućava da širiš svoju "mudrost i pamet".
(smeh, 09. septembar 2022 21:36)

To je sve sto imas od argumenata? Smeh.

smeh

pre 2 godine

@Mikii

Pa gde si ti Murinjo za tenis? Sada se razumeš i u košarku? Da pogađam, ni košarku nisi trenirao ali eto gledao si dosta mečeva pa misliš da si stručnjak za istu kao i u vezi tenisa. Ali šta te briga kada ti internet omogućava da širiš svoju "mudrost i pamet".

hijavata mali

pre 2 godine

Mozda ovaj podatak mnogo govori (procenat suta sa Eurobasketa).

Mekfaden:
21/63
33.3%

Roberson:
24/61
39.3%

Jokic:
39/57
68.4%

Mikii

pre 2 godine

Video bi amerikance da su podeljeni u 50 država?
U stvari baš me zanima kako bi izgledalo američko stejt prvenstvo, ko bi tu bio jak a ko slab.
(Milan, 09. septembar 2022 21:36)

Zasto bi se delili u 50 drzava, pobogu? Snaga je u jedinstvu. Hajde na spavanje, ovo je za tebe visa matematika.

Wllaxy

pre 2 godine

Kao prvo njih ima nešto više (ima ih 14 reprezentacija računajući Dorsija) nego igrača iz bilo koje nacionalne reprezentacije a kao drugo 12 igrača iz bilo koje "čiste" reprezentacije, poput naše, u toku jednog takmičarskog kola zbirno imaju ukupno 200 minuta dok svi nabrojani Amerikanci mogu da skupe mnogo više minuta (12 Amera teoretski mogu da bez produžetaka skupe 480 minuta a u praksi nakupe oko 350), samim tim i da postignu mnogo više poena.

Zbog toga ne vidim zašto bi Evropljane uopšte bilo sramota kako pojedinci impliciraju...

PG

pre 2 godine

Kao sto rekoste, samo nekoliko reprezentacija nema amerikance, sto znaci da je amerikanaca oko 20 a svih oatalih po 11, sa izuzetkom ovih par selekcija koje drze do sebe i zavise od sopstvenog sistema rada a ne od placenika.

Izlisna je prica ima li ovo smisla, jer nema apsolutno.
Ako ne postoji argument kojim bi se sprijecilo naturalizivanje stranca, onda sigurno ne postoji ni za naturalizivanje 5 sranaca.

Al dobro, kad vidim , koliko su ogavnih NBA marketniskih fora pokupili, da su koraci dobrodosli , da zvanicni fibini komentatori ne znaju pravila, al znaju da se derinjaju na svaki potez zvijeza, bez obira sto na atraktivnost, jasno je dje ovo sve vodi a i ko vodi.

Uzivajmo dok se moze, dok je jos malo ostalo od prave kosarke.

anonymous

pre 2 godine

Valjda je ideja prvenstava reprezentacija da se uporede različite škole i filozofije košarke, naravno uz negovanje prijateljskih odnosa.

Ako je moguće da za reprezentaciju igra košarkaš koji niti je u toj državi rođen i naučio da igra košarku, niti sa tom državom ima ikakve veze osim možda par godina profesionalnog angažmana pre dobijanja pasoša, onda se gubi svaki smisao reprezentacija, jer nema puno razlike u odnosu na klubsku košarku.

Jedno su braća Antetokumpo, koji su rođeni i odrasli u Grčkoj i tamo načinili prve košarkaške korake, pa stvarno ne bi imalo smisla da igraju za bilo koga drugog (bez obzira što su poreklom iz Nigerije), ali recimo igranje Lorenca Brauna za Španiju je sramota.

basketaš

pre 2 godine

Tužan podatak. Evropska košarka nezadrživo tone u teški čabar. Hvala Fibi pre svih, većih dušmana i kancera od njih nema, zlo. Ni ne čudi što im je Evroliga otišla svojim putem.

20+ Amera u 24 zemlje, šta dalje. Ne bi me čudilo da za par godina dozvole još po jednog ili trojicu da nema razlike između Bugarske, Litvanije, Nemačke. Možda je im je to i cilj. Ugase sve i ostane samo Nba, šta će više.

filipovsky200

pre 2 godine

@Vajldakardsi

Majka mu je iz Grcke
(kengurko, 09. septembar 2022 20:35)
veze nemate.. deda sa majcine strane mu je grk,a baba jevrejka.. majka mu je rodjena u jerusalimu,tako da je lagano mogao i za izrael da igra.

Milan

pre 2 godine

Sad će broj početi da im opada, a time i učinak, recimo ostali su bez Mekfadena.
Drugo pitanje je gde ubrajate naturalizovane srbe? Dončić, Dragić, Bogdanović...postigli su mnogo poena. Ako je Mekfaden amerikanac onda su i oni Srbi.

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

@

I to peta liga Amerikanaca. Sad zamislite sta ce ona prva raditi ovim evropskim zvezdicama? Hahahahahaha
(Mikii, 09. septembar 2022 20:27)

Sta ce uraditi Evropljanima?Pa tri najbolja NBA igraca su u Evropljani.

Đoksi

pre 2 godine

Ma šta po jedan, daj nek se aktivira prelazni rok pa ko ima više para da ima i najbolje igrače, pa jedno prvenstvo igra za jednu reprezentaciju sledeće za neku drugu, nije li u tome draž ??

basketaš

pre 2 godine

Tužan podatak. Evropska košarka nezadrživo tone u teški čabar. Hvala Fibi pre svih, većih dušmana i kancera od njih nema, zlo. Ni ne čudi što im je Evroliga otišla svojim putem.

20+ Amera u 24 zemlje, šta dalje. Ne bi me čudilo da za par godina dozvole još po jednog ili trojicu da nema razlike između Bugarske, Litvanije, Nemačke. Možda je im je to i cilj. Ugase sve i ostane samo Nba, šta će više.

anonymous

pre 2 godine

Valjda je ideja prvenstava reprezentacija da se uporede različite škole i filozofije košarke, naravno uz negovanje prijateljskih odnosa.

Ako je moguće da za reprezentaciju igra košarkaš koji niti je u toj državi rođen i naučio da igra košarku, niti sa tom državom ima ikakve veze osim možda par godina profesionalnog angažmana pre dobijanja pasoša, onda se gubi svaki smisao reprezentacija, jer nema puno razlike u odnosu na klubsku košarku.

Jedno su braća Antetokumpo, koji su rođeni i odrasli u Grčkoj i tamo načinili prve košarkaške korake, pa stvarno ne bi imalo smisla da igraju za bilo koga drugog (bez obzira što su poreklom iz Nigerije), ali recimo igranje Lorenca Brauna za Španiju je sramota.

Đoksi

pre 2 godine

Ma šta po jedan, daj nek se aktivira prelazni rok pa ko ima više para da ima i najbolje igrače, pa jedno prvenstvo igra za jednu reprezentaciju sledeće za neku drugu, nije li u tome draž ??

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

@

I to peta liga Amerikanaca. Sad zamislite sta ce ona prva raditi ovim evropskim zvezdicama? Hahahahahaha
(Mikii, 09. septembar 2022 20:27)

Sta ce uraditi Evropljanima?Pa tri najbolja NBA igraca su u Evropljani.

Wllaxy

pre 2 godine

Kao prvo njih ima nešto više (ima ih 14 reprezentacija računajući Dorsija) nego igrača iz bilo koje nacionalne reprezentacije a kao drugo 12 igrača iz bilo koje "čiste" reprezentacije, poput naše, u toku jednog takmičarskog kola zbirno imaju ukupno 200 minuta dok svi nabrojani Amerikanci mogu da skupe mnogo više minuta (12 Amera teoretski mogu da bez produžetaka skupe 480 minuta a u praksi nakupe oko 350), samim tim i da postignu mnogo više poena.

Zbog toga ne vidim zašto bi Evropljane uopšte bilo sramota kako pojedinci impliciraju...

Milan

pre 2 godine

Sad će broj početi da im opada, a time i učinak, recimo ostali su bez Mekfadena.
Drugo pitanje je gde ubrajate naturalizovane srbe? Dončić, Dragić, Bogdanović...postigli su mnogo poena. Ako je Mekfaden amerikanac onda su i oni Srbi.

Bogdan

pre 2 godine

ono kad su igraci rodjeni u toj zemlji i potom zaigraju za istu, mislim da je to sasvim korektno( primer francuska reprezentacija u fudbalu). ali ovo kad stranim drzavljanima daju državljanstva i pasoše samo radi igranja za reprezentaciju, zašto je to uopšte dozvoljeno.

Tragikomedija

pre 2 godine

Što se tiče stranaca u reprezentaciji, jedino mogu da razumem slučajeve kao što su u fudbalu Eduardo u Hrvatskoj ili Nego u Mađarskoj. Ovaj prvi se preselio u Hrvatsku sa 16 godina, igrao u Dinamu punih 8 godina, oženio se za Hrvaticu, naučio jezik i koliko znam ostao da živi tamo nakon penzije, dok ovaj drugi provodi već desetu godinu igrajući u Mađarskoj. Obojica su proveli velik deo svog života igrajući u toj zemlji i zavoleli je, takve slučajeve nekako mogu da razumem. Najbliži tome u košarci je Larkin. Ova praksa koja se sprovodi u evropskoj košarci gde se pasoši daju kome oćeš, uglavnom tik pred prvenstvo, da taj neko verovatno nije ni čuo, a kamoli posetio, državu koju će da predstavlja ubuduće je smejurija.

PG

pre 2 godine

Kao sto rekoste, samo nekoliko reprezentacija nema amerikance, sto znaci da je amerikanaca oko 20 a svih oatalih po 11, sa izuzetkom ovih par selekcija koje drze do sebe i zavise od sopstvenog sistema rada a ne od placenika.

Izlisna je prica ima li ovo smisla, jer nema apsolutno.
Ako ne postoji argument kojim bi se sprijecilo naturalizivanje stranca, onda sigurno ne postoji ni za naturalizivanje 5 sranaca.

Al dobro, kad vidim , koliko su ogavnih NBA marketniskih fora pokupili, da su koraci dobrodosli , da zvanicni fibini komentatori ne znaju pravila, al znaju da se derinjaju na svaki potez zvijeza, bez obira sto na atraktivnost, jasno je dje ovo sve vodi a i ko vodi.

Uzivajmo dok se moze, dok je jos malo ostalo od prave kosarke.

hijavata mali

pre 2 godine

Mozda ovaj podatak mnogo govori (procenat suta sa Eurobasketa).

Mekfaden:
21/63
33.3%

Roberson:
24/61
39.3%

Jokic:
39/57
68.4%

Wllaxy

pre 2 godine

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.
(Mikii, 09. septembar 2022 21:04)

Zar ti nije dosta što si lupao gluposti i smarao na tenisu iz čiste mržnje i pakosti pa si morao da pređeš i na košarku kako bi činio isto?

kentaur

pre 2 godine

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.
(Mikii, 9. septembar 2022 21:04)

Koliko zloban komentar...
Porediš malu Srbiju ili npr. Sloveniju i dr. ravnopravno sa USA od 350 miliona stanovnika, koju je Srbija pobjedila na poslednjem SP.

Staka Zulu

pre 2 godine

Pošto se priča o naturalizovanim igračima, gde to spadaju dvojica najboljih Slovenaca? Ustvari, više od pola slovenačke reprezentacije je iz bivših Ju republika.

AHaine

pre 2 godine

@(Milan, 9. septembar 2022 20:51)

Izvinite molim vas ali po kojoj to logici je Bojan Bogdanović Srbin? Po istoj onoj po kojoj je Zoran Milanović Srbin takođe? Ako je Dragićev otac isto igrao za Sloveniju a Goran je rođen i odrastao u Ljubljani kako je on naturalizovani Slovenac? To nije isto kao kada imate primer Klea koji se rodio i odrastao u Brazilu došao u Partizan da igra i onda dobio državljanstvo oli Bo Mekejleb u Makedoniji.

Recimo Janis Adetokumbo je grčki igrač, ali Džoel Embid je naturalizovani Francuz. To je ta razlika, svi igrači koje ste vi naveli nisu naturalizovani već su se rodili ili ponikli košarkaški u tim zemljama.

filipovsky200

pre 2 godine

@Vajldakardsi

Majka mu je iz Grcke
(kengurko, 09. septembar 2022 20:35)
veze nemate.. deda sa majcine strane mu je grk,a baba jevrejka.. majka mu je rodjena u jerusalimu,tako da je lagano mogao i za izrael da igra.

palop

pre 2 godine

Video bi amerikance da su podeljeni u 50 država?
U stvari baš me zanima kako bi izgledalo američko stejt prvenstvo, ko bi tu bio jak a ko slab.
(Milan, 9. septembar 2022 21:36)

Pa Kalifornija verovatno najjaca, a iza Nju Jork, Teksas, Florida i onda ostali, makar bi to bila neka moja procena.

Svakako mislim da smo jaci od svakog americkog stejta pojedinacno...

smeh

pre 2 godine

@Mikii

Pa gde si ti Murinjo za tenis? Sada se razumeš i u košarku? Da pogađam, ni košarku nisi trenirao ali eto gledao si dosta mečeva pa misliš da si stručnjak za istu kao i u vezi tenisa. Ali šta te briga kada ti internet omogućava da širiš svoju "mudrost i pamet".

nista o nicemu

pre 2 godine

Tajler Dorsi takodje ne zna Grčki jedino sto voli njihovu hranu i more kao i Ja.
(Vajldkardsi, 09. septembar 2022 20:11)

Tajler Dorsi je Grk po majci. Nadam se da te ne boli mnogo sto si ispao glup ko noc

Wllaxy

pre 2 godine

Gde god zatreba, tu sam. Kad god budete bahati, bezobrazni, kad budete omalovazavali i potcenjivali protivnike, bicu tu da vam skacem po zivcima i vracam na fabricka podesavanja. Jos neko pitanje?
(Mikii, 09. septembar 2022 22:33)

Da, imam. Kako je iskustvo kad stojiš ispred ogledala i izgovaraš gornju rečenicu? I ko te to uporno laže da se razumeš u bilo koju temu o kojoj komentarišeš? Ko te to toliko mrzi i pušta da se ispaljuješ.

Milan

pre 2 godine

@Mikii
Video bi amerikance da su podeljeni u 50 država?
U stvari baš me zanima kako bi izgledalo američko stejt prvenstvo, ko bi tu bio jak a ko slab.

Aspera

pre 2 godine

Je l' se Dončić računa u naše ili u Slovence?
(ja, 09. septembar 2022 21:41)

Ako je Dorsiju majka Grkinja i on Grk, onda je i Doncic Slovenac jer mu je majka Slovenka, kao i Dragicima. Nema tu nista sporno, deca iz mesovitih brakova mogu da biraju kojem narodu pripadaju i koji predstavljaju. Recimo Dragic je izbacivao slike sa Bozica, 7.1., i njegov klinac u majici sa srpskom zastavom, a nastupa za Sloveniju jer je Slovenija u njega ulagala i od njega napravila igraca, a i mislim da mu je majka Slovenka.

kakogod

pre 2 godine

Pa i statisticki je logicno, ako od 24 ekipe u 20 imas amerikanca, a ostali imaju 11 ili 12 u najboljem slucaju, domacih igraca, logicno je da ce imati duplo vise poena. Sto ne umanjuje katastrofu koju FIBA pravi

Dragan Borca

pre 2 godine

Ma meni je ovo smesno po jedan igrac. Mnogo je veci problem u fudbalu gde se pola evropskih reprezentacija " naoruzalo" stranom genetikom i to vise nema smisla kao pre.

Naravno mnogi ce reci za te crnopute Holandjane, Francuze, Belgijance itd ali to su druge- trece generacije koje su njihovi drzavljani. Pa to je vrlo diskutabilno za mnoge i oko identiteta.

Na primer jedna Nemacka je smlatila onda Brazil sa 7 komada a imali su cak 6-7 Turaka i ostalih. Da li se jedan Turcin poreklom identitetom vise vezuje za Nemacku ili Tursku? Mnogi od njih su i identitetom postali Francuzi, Belgijanci itd ali mnogi i nisu


Kosarka sa jednim strancem meni ne smeta

Meni smeta sto su Holandjani, Francuzi i mnogi jos napucali svoje fudbalske reprezentacije sa gomilom africke genetike i to jednostavno nije vise FER igra


Kaze neko pao kvalitet nasem fudbalu

Pa ne radi se o tome, ovde je uvek bilo talentovanih fudbalera, kosarkasa, rukometasa itd ali smo u fudbalu jedino toliko pali zato sto se vecina velikih fudbalskih sila napucala stranom generikom. Stabi bila jedna Francuska i koliko bi uspeha imala u fudbalu bez Zidana, Desaia, Tirama i svih ostalih? Ko bi im ostao? Oduzmi Francuzima i Holandjanima stranu genetiku u fudbalu i drasticno bi imali slabiju fudbalsku istoriju zadnjih 30 godina.

Kosarka se opet zadrzala koliko toliko,fudbal je katastrofa oko toga.

Mikii

pre 2 godine

Video bi amerikance da su podeljeni u 50 država?
U stvari baš me zanima kako bi izgledalo američko stejt prvenstvo, ko bi tu bio jak a ko slab.
(Milan, 09. septembar 2022 21:36)

Zasto bi se delili u 50 drzava, pobogu? Snaga je u jedinstvu. Hajde na spavanje, ovo je za tebe visa matematika.

Antimikii

pre 2 godine

Mikii hvala ti sto postojis.
Ako se vodimo postulatom ravnoteze u univerzumu,ti svojim postojanjem omogucujes bar jednom ljudskom bicu da zivi sretan i prosperitetan zivot.😂

Aspera

pre 2 godine

Što se tiče stranaca u reprezentaciji, jedino mogu da razumem slučajeve kao što su u fudbalu Eduardo u Hrvatskoj ili Nego u Mađarskoj. Ovaj prvi se preselio u Hrvatsku sa 16 godina, igrao u Dinamu punih 8 godina, oženio se za Hrvaticu, naučio jezik i koliko znam ostao da živi tamo nakon penzije, dok ovaj drugi provodi već desetu godinu igrajući u Mađarskoj. Obojica su proveli velik deo svog života igrajući u toj zemlji i zavoleli je, takve slučajeve nekako mogu da razumem. Najbliži tome u košarci je Larkin. Ova praksa koja se sprovodi u evropskoj košarci gde se pasoši daju kome oćeš, uglavnom tik pred prvenstvo, da taj neko verovatno nije ni čuo, a kamoli posetio, državu koju će da predstavlja ubuduće je smejurija.
(Tragikomedija, 09. septembar 2022 22:00)

Blejk Silb u Ceskoj. Ozenio Cehinju, dobio papire redovnim putem, pozvali u reprezentaciju, on pristao i igrao skoro 10 godina za njih.

Mikii

pre 2 godine

Koliko zloban komentar...
Porediš malu Srbiju ili npr. Sloveniju i dr. ravnopravno sa USA od 350 miliona stanovnika, koju je Srbija pobjedila na poslednjem SP.
(kentaur, 09. septembar 2022 21:34)

Da je do broja stanovnika, Kinu i Indiju nikada niko ne bi pobedio u bilo kojem sportu. Ali vama nesto objasnjavati na tu temu, uzaludan je pos'o.

P.S. Upravo zato sam i pomenuo OI, jer moze opet lako da se desi da Amerikanci posalju peti tim na SP, posto im je to manje-vise beznacajno takmicenje. Poy

Mikii

pre 2 godine

Pa jesi li trenirao košarku kada i ovde pametuješ? Za tenis si sam rekao da nisi nikada trenirao. To su moji argumenti šabane ali si izgleda glup toliko da si umislio kako se postaje stručnjak za nešto samo od gledanja. Ne znam da li da pitam ali da li ti je neko objasnio da od gledanja nema 'leba? U svim sferama života a ne samo u sportu. Nego kako igraju tvoji? Daj nam "stručnu" analizu.
(smeh, 09. septembar 2022 23:35)

Nijednog momenta nisam rekao da sam strucnjak za bilo sta. Ali sam za takve kao sto si ti Ajnstajn licno. Vidis, nema ni potrebe da te nazovem "šabanom", sam se pronadjes. Uzgred, ne znam da li ti kazem, ali hajde: Cak ni to kad treniras neki sport ne znaci da ces biti strucnjak za isti. Pa posto ti nisi strucnjak, ja nisam strucnjak, zasto mislis da si ti u pravu? Pazi da ti ne pregori sijalica dok razmisljas o ovome, znam da je zahtevno za tvoje ekstremno ogranicene intelektualne kapacitete. Polako samo.

Mikii

pre 2 godine

Sta ce uraditi Evropljanima?Pa tri najbolja NBA igraca su u Evropljani.
(Ako su ruze, procvetace..., 09. septembar 2022 20:51)

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.

veliki

pre 2 godine

Скоро сви имају по једног странца (имамо и ми у женској кошарци али нам тамо не смета) а бунимо се да и ми имамо. Разлог? Зато што је то репрезентација а не клуб! Али сви други имају и како сад то није клуб и кога бре брига за то??? Словенци узели са Амером Европбаскет и боли их уво, а ако узму и сада са Тобијем - болеће их још више. Само ми паметујемо, а кад изгубимо ПЉУЈЕМО ПО НАШИМ СРБИМА! Чудан, невероватан народ смо ми - сами себе не разумемо, а очекујемо да нас други разумеју.

76er

pre 2 godine

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.
(Mikii, 09. septembar 2022 21:04)

small pp energy

Mikii

pre 2 godine

Pa gde si ti Murinjo za tenis? Sada se razumeš i u košarku? Da pogađam, ni košarku nisi trenirao ali eto gledao si dosta mečeva pa misliš da si stručnjak za istu kao i u vezi tenisa. Ali šta te briga kada ti internet omogućava da širiš svoju "mudrost i pamet".
(smeh, 09. septembar 2022 21:36)

To je sve sto imas od argumenata? Smeh.

Mikii

pre 2 godine

Zar ti nije dosta što si lupao gluposti i smarao na tenisu iz čiste mržnje i pakosti pa si morao da pređeš i na košarku kako bi činio isto?
(Wllaxy, 09. septembar 2022 22:02)

Gde god zatreba, tu sam. Kad god budete bahati, bezobrazni, kad budete omalovazavali i potcenjivali protivnike, bicu tu da vam skacem po zivcima i vracam na fabricka podesavanja. Jos neko pitanje?

smeh

pre 2 godine

@Mikii

Pa jesi li trenirao košarku kada i ovde pametuješ? Za tenis si sam rekao da nisi nikada trenirao. To su moji argumenti šabane ali si izgleda glup toliko da si umislio kako se postaje stručnjak za nešto samo od gledanja. Ne znam da li da pitam ali da li ti je neko objasnio da od gledanja nema 'leba? U svim sferama života a ne samo u sportu. Nego kako igraju tvoji? Daj nam "stručnu" analizu.

Mikii

pre 2 godine

Da, imam. Kako je iskustvo kad stojiš ispred ogledala i izgovaraš gornju rečenicu? I ko te to uporno laže da se razumeš u bilo koju temu o kojoj komentarišeš? Ko te to toliko mrzi i pušta da se ispaljuješ.
(Wllaxy, 09. septembar 2022 23:08)

Pa upravo vi koji se toliko nervirate jer vas razaram istinom. Da vas ovo sto pisem ne pogadja, ne biste se ni dzapali ovoliko. Eto kakvo iskustvo osetim kad stanem ispred ogledala. Kako vam to vise ne ide u te prazne glavcine?! Ah, pa da, zato sto su prazne. Hajde jos neko pitanje dok sam u kancelariji za vracanje na fabricka podesavanja, brzo, brzo.

мајко мила

pre 2 godine

Ništa čudno. Đnogo su kvalitetniji košarkaši od evropejaca.
(Aster Blistok, 09. septembar 2022 20:29)

само их има много који су солидни. ко је МВП НБА лиге?

Dark

pre 2 godine

Kako napisa neko, najviše su postigli Srbi, tj. naši, plus ovi iz Crne Gore, plus Dončić, da ne brojimo ove što ne priznaju da su Srbi. 😀

zhol

pre 2 godine

Скоро сви имају по једног странца (имамо и ми у женској кошарци али нам тамо не смета) а бунимо се да и ми имамо. Разлог? Зато што је то репрезентација а не клуб! Али сви други имају и како сад то није клуб и кога бре брига за то??? Словенци узели са Амером Европбаскет и боли их уво, а ако узму и сада са Тобијем - болеће их још више. Само ми паметујемо, а кад изгубимо ПЉУЈЕМО ПО НАШИМ СРБИМА! Чудан, невероватан народ смо ми - сами себе не разумемо, а очекујемо да нас други разумеју.
(veliki, 09. septembar 2022 23:01)

Pa evo recimo mene briga. Po meni je varanje da dovodis stranca samo da bi pojacao reprezentaciju, jer mi to nije vise reprezentacija. I to sto svi to rade, ne znaci da je ispravno. I radije bih da ne uzmemo nikad vise medalju kao reprezentacija, nego da je uzmemo zbog toga sto smo angazovali nekog Amera da nam za pare igra za "reprezentaciju". I smeta mi i u zenskoj kosarci, tj ne bas smeta, samo mislim da je potpuno pogresno, da je vrednost tih medalja degradirana totalno zbog toga, i da nije to trebalo uraditi. A ne mogu reci da mi smeta, najiskrenije, zato sto je zenski sport u pitanju, pa mi je poprilicno nebitno, izuzetno me slabo zanima, isto koliko me zanima kuglanje ili e-sports koliko me zanima otprilike. Tako da ne znam sta je s tim stavom toliko neverovatno ili nelogicno...

klaudio mačeki

pre 2 godine

Mi smo vec prvaci Evrope. Zato cenim Teodosica koji je zbog stava da nama ne trebaju amerikanci izbacen iz reprezentacije.

Vise bih voleo da osvojimo peto mesto sa Srbijom nego prvo sa Amerikancem.

zmajognjeni

pre 2 godine

Tajler Dorsi takodje ne zna Grčki jedino sto voli njihovu hranu i more kao i Ja.
(Vajldkardsi, 09. septembar 2022 20:11)

Majka mu je Grkinja. Igrao je za mladje selekcije Grcke, istini na volju bio je na kampu SAD mlade reprezentacije ali nije prosao.

klaudio mačeki

pre 2 godine

Tajler Dorsi takodje ne zna Grčki jedino sto voli njihovu hranu i more kao i Ja.
(Vajldkardsi, 09. septembar 2022 20:11)

Tajler Dorsi je Grk po majci. Nadam se da te ne boli mnogo sto si ispao glup ko noc
(nista o nicemu, 09. septembar 2022 22:45)

njegovo pravo ime je Tanasis Dorsipusis

SPace ship zooom!

pre 2 godine

@Dragan Borca

Imam kontra pitanje, a da su Zidan i Tiram ostali u Alziru odnosno na Karibima, da li bi se razvili u takve fudbalere kao sto su postali da nisu od malih nogu igrali u Francuskoj, isto vazi i za Sejdorfa da je ostao u Surinamu da li bi postao takav igrac. Mozemo se isto zapitati za Milorada Cavica, da je ostao u Srbiji da li bi ikad postao profesionalni plivac?

Tako da se previse potencira to strana genetika itd. sto nema mnogo veze jer opet uslovi treniranja, timska igra, profesionalizam su druga strana medalje. Da je Jokic ostao u Evropi da li bi ikad postao onakav igrac kakvim jeste mozda bi, mozda ne bi to sad ne znamo, ali previse mesamo genetiku u sve ono sto dolazi sa okolonom u kojoj rastete i u kojoj se razvijate. Da su se Pele i Kafu rodili u rodnoj Africi odakle su im preci verovatno ne bi postali to sto jesu, zar ne?
- Previse se potencira genetika a premalo potenciraju uslovi za treniranje, kultura itd. tome slicno. Imate x primera gde poreklo nije osnov ali ono gde ste i kako ponikli jeste osnov i preduslov da budete vrhunski igrac, Mesi i Ronaldo ali i Levandovski nisu nista inferiorniji od bilo kog vrhunskog sportiste iz Afrike ako na to aludirate.

klaudio mačeki

pre 2 godine

Koliko zloban komentar...
Porediš malu Srbiju ili npr. Sloveniju i dr. ravnopravno sa USA od 350 miliona stanovnika, koju je Srbija pobjedila na poslednjem SP.
(kentaur, 09. septembar 2022 21:34)

@kentaur
nije li mala crnagora (skoro isto toliko manja od srbije koliko i srbija od amerike) pobedila srbiju u vaterpolu, a pritom vaterpolo ima vise igraca nego košarka (stoga manje sanse za dominacijom), a srpska vaterpolo reprezentacija je dominantnija u zadnjih 10godina bila od dream tima.

Mikii

pre 2 godine

Mikii hvala ti sto postojis.
Ako se vodimo postulatom ravnoteze u univerzumu,ti svojim postojanjem omogucujes bar jednom ljudskom bicu da zivi sretan i prosperitetan zivot.?
(Antimikii, 09. septembar 2022 23:48

Eto vidis. Svako moze da posluzi, makar kao los primer. Uzdravlje!

мајко мила

pre 2 godine

још да урачунамо Адетокумба и Србе који играју за разне репрезентације бивше Југославије, и "натурализовани" су недостижни

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

@
Sta ce uraditi Evropljanima?Pa tri najbolja NBA igraca su u Evropljani.
(Ako su ruze, procvetace..., 09. septembar 2022 20:51)

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.
(Mikii, 9. septembar 2022 21:04)

Da, zaboravih da kazem 4, zaboravio sam da je Embid novi Francuz. E sad zamisli ekipu gde Jokic izlazi na kupu, Embid ulazi :-) A Janis i Luka se smeskaju

Mikii

pre 2 godine

Video bi amerikance da su podeljeni u 50 država?
U stvari baš me zanima kako bi izgledalo američko stejt prvenstvo, ko bi tu bio jak a ko slab.
(Milan, 09. septembar 2022 21:36)

Zasto bi se delili u 50 drzava, pobogu? Snaga je u jedinstvu. Hajde na spavanje, ovo je za tebe visa matematika.

Mikii

pre 2 godine

Sta ce uraditi Evropljanima?Pa tri najbolja NBA igraca su u Evropljani.
(Ako su ruze, procvetace..., 09. septembar 2022 20:51)

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.

Mikii

pre 2 godine

Koliko zloban komentar...
Porediš malu Srbiju ili npr. Sloveniju i dr. ravnopravno sa USA od 350 miliona stanovnika, koju je Srbija pobjedila na poslednjem SP.
(kentaur, 09. septembar 2022 21:34)

Da je do broja stanovnika, Kinu i Indiju nikada niko ne bi pobedio u bilo kojem sportu. Ali vama nesto objasnjavati na tu temu, uzaludan je pos'o.

P.S. Upravo zato sam i pomenuo OI, jer moze opet lako da se desi da Amerikanci posalju peti tim na SP, posto im je to manje-vise beznacajno takmicenje. Poy

veliki

pre 2 godine

Скоро сви имају по једног странца (имамо и ми у женској кошарци али нам тамо не смета) а бунимо се да и ми имамо. Разлог? Зато што је то репрезентација а не клуб! Али сви други имају и како сад то није клуб и кога бре брига за то??? Словенци узели са Амером Европбаскет и боли их уво, а ако узму и сада са Тобијем - болеће их још више. Само ми паметујемо, а кад изгубимо ПЉУЈЕМО ПО НАШИМ СРБИМА! Чудан, невероватан народ смо ми - сами себе не разумемо, а очекујемо да нас други разумеју.

Mikii

pre 2 godine

Zar ti nije dosta što si lupao gluposti i smarao na tenisu iz čiste mržnje i pakosti pa si morao da pređeš i na košarku kako bi činio isto?
(Wllaxy, 09. septembar 2022 22:02)

Gde god zatreba, tu sam. Kad god budete bahati, bezobrazni, kad budete omalovazavali i potcenjivali protivnike, bicu tu da vam skacem po zivcima i vracam na fabricka podesavanja. Jos neko pitanje?

Mikii

pre 2 godine

Pa gde si ti Murinjo za tenis? Sada se razumeš i u košarku? Da pogađam, ni košarku nisi trenirao ali eto gledao si dosta mečeva pa misliš da si stručnjak za istu kao i u vezi tenisa. Ali šta te briga kada ti internet omogućava da širiš svoju "mudrost i pamet".
(smeh, 09. septembar 2022 21:36)

To je sve sto imas od argumenata? Smeh.

Milan

pre 2 godine

Sad će broj početi da im opada, a time i učinak, recimo ostali su bez Mekfadena.
Drugo pitanje je gde ubrajate naturalizovane srbe? Dončić, Dragić, Bogdanović...postigli su mnogo poena. Ako je Mekfaden amerikanac onda su i oni Srbi.

Dragan Borca

pre 2 godine

Ma meni je ovo smesno po jedan igrac. Mnogo je veci problem u fudbalu gde se pola evropskih reprezentacija " naoruzalo" stranom genetikom i to vise nema smisla kao pre.

Naravno mnogi ce reci za te crnopute Holandjane, Francuze, Belgijance itd ali to su druge- trece generacije koje su njihovi drzavljani. Pa to je vrlo diskutabilno za mnoge i oko identiteta.

Na primer jedna Nemacka je smlatila onda Brazil sa 7 komada a imali su cak 6-7 Turaka i ostalih. Da li se jedan Turcin poreklom identitetom vise vezuje za Nemacku ili Tursku? Mnogi od njih su i identitetom postali Francuzi, Belgijanci itd ali mnogi i nisu


Kosarka sa jednim strancem meni ne smeta

Meni smeta sto su Holandjani, Francuzi i mnogi jos napucali svoje fudbalske reprezentacije sa gomilom africke genetike i to jednostavno nije vise FER igra


Kaze neko pao kvalitet nasem fudbalu

Pa ne radi se o tome, ovde je uvek bilo talentovanih fudbalera, kosarkasa, rukometasa itd ali smo u fudbalu jedino toliko pali zato sto se vecina velikih fudbalskih sila napucala stranom generikom. Stabi bila jedna Francuska i koliko bi uspeha imala u fudbalu bez Zidana, Desaia, Tirama i svih ostalih? Ko bi im ostao? Oduzmi Francuzima i Holandjanima stranu genetiku u fudbalu i drasticno bi imali slabiju fudbalsku istoriju zadnjih 30 godina.

Kosarka se opet zadrzala koliko toliko,fudbal je katastrofa oko toga.

Staka Zulu

pre 2 godine

Pošto se priča o naturalizovanim igračima, gde to spadaju dvojica najboljih Slovenaca? Ustvari, više od pola slovenačke reprezentacije je iz bivših Ju republika.

Mikii

pre 2 godine

Da, imam. Kako je iskustvo kad stojiš ispred ogledala i izgovaraš gornju rečenicu? I ko te to uporno laže da se razumeš u bilo koju temu o kojoj komentarišeš? Ko te to toliko mrzi i pušta da se ispaljuješ.
(Wllaxy, 09. septembar 2022 23:08)

Pa upravo vi koji se toliko nervirate jer vas razaram istinom. Da vas ovo sto pisem ne pogadja, ne biste se ni dzapali ovoliko. Eto kakvo iskustvo osetim kad stanem ispred ogledala. Kako vam to vise ne ide u te prazne glavcine?! Ah, pa da, zato sto su prazne. Hajde jos neko pitanje dok sam u kancelariji za vracanje na fabricka podesavanja, brzo, brzo.

basketaš

pre 2 godine

Tužan podatak. Evropska košarka nezadrživo tone u teški čabar. Hvala Fibi pre svih, većih dušmana i kancera od njih nema, zlo. Ni ne čudi što im je Evroliga otišla svojim putem.

20+ Amera u 24 zemlje, šta dalje. Ne bi me čudilo da za par godina dozvole još po jednog ili trojicu da nema razlike između Bugarske, Litvanije, Nemačke. Možda je im je to i cilj. Ugase sve i ostane samo Nba, šta će više.

Wllaxy

pre 2 godine

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.
(Mikii, 09. septembar 2022 21:04)

Zar ti nije dosta što si lupao gluposti i smarao na tenisu iz čiste mržnje i pakosti pa si morao da pređeš i na košarku kako bi činio isto?

nista o nicemu

pre 2 godine

Tajler Dorsi takodje ne zna Grčki jedino sto voli njihovu hranu i more kao i Ja.
(Vajldkardsi, 09. septembar 2022 20:11)

Tajler Dorsi je Grk po majci. Nadam se da te ne boli mnogo sto si ispao glup ko noc

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

@

I to peta liga Amerikanaca. Sad zamislite sta ce ona prva raditi ovim evropskim zvezdicama? Hahahahahaha
(Mikii, 09. septembar 2022 20:27)

Sta ce uraditi Evropljanima?Pa tri najbolja NBA igraca su u Evropljani.

Mikii

pre 2 godine

Pa jesi li trenirao košarku kada i ovde pametuješ? Za tenis si sam rekao da nisi nikada trenirao. To su moji argumenti šabane ali si izgleda glup toliko da si umislio kako se postaje stručnjak za nešto samo od gledanja. Ne znam da li da pitam ali da li ti je neko objasnio da od gledanja nema 'leba? U svim sferama života a ne samo u sportu. Nego kako igraju tvoji? Daj nam "stručnu" analizu.
(smeh, 09. septembar 2022 23:35)

Nijednog momenta nisam rekao da sam strucnjak za bilo sta. Ali sam za takve kao sto si ti Ajnstajn licno. Vidis, nema ni potrebe da te nazovem "šabanom", sam se pronadjes. Uzgred, ne znam da li ti kazem, ali hajde: Cak ni to kad treniras neki sport ne znaci da ces biti strucnjak za isti. Pa posto ti nisi strucnjak, ja nisam strucnjak, zasto mislis da si ti u pravu? Pazi da ti ne pregori sijalica dok razmisljas o ovome, znam da je zahtevno za tvoje ekstremno ogranicene intelektualne kapacitete. Polako samo.

anonymous

pre 2 godine

Valjda je ideja prvenstava reprezentacija da se uporede različite škole i filozofije košarke, naravno uz negovanje prijateljskih odnosa.

Ako je moguće da za reprezentaciju igra košarkaš koji niti je u toj državi rođen i naučio da igra košarku, niti sa tom državom ima ikakve veze osim možda par godina profesionalnog angažmana pre dobijanja pasoša, onda se gubi svaki smisao reprezentacija, jer nema puno razlike u odnosu na klubsku košarku.

Jedno su braća Antetokumpo, koji su rođeni i odrasli u Grčkoj i tamo načinili prve košarkaške korake, pa stvarno ne bi imalo smisla da igraju za bilo koga drugog (bez obzira što su poreklom iz Nigerije), ali recimo igranje Lorenca Brauna za Španiju je sramota.

kentaur

pre 2 godine

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.
(Mikii, 9. septembar 2022 21:04)

Koliko zloban komentar...
Porediš malu Srbiju ili npr. Sloveniju i dr. ravnopravno sa USA od 350 miliona stanovnika, koju je Srbija pobjedila na poslednjem SP.

palop

pre 2 godine

Video bi amerikance da su podeljeni u 50 država?
U stvari baš me zanima kako bi izgledalo američko stejt prvenstvo, ko bi tu bio jak a ko slab.
(Milan, 9. septembar 2022 21:36)

Pa Kalifornija verovatno najjaca, a iza Nju Jork, Teksas, Florida i onda ostali, makar bi to bila neka moja procena.

Svakako mislim da smo jaci od svakog americkog stejta pojedinacno...

Wllaxy

pre 2 godine

Gde god zatreba, tu sam. Kad god budete bahati, bezobrazni, kad budete omalovazavali i potcenjivali protivnike, bicu tu da vam skacem po zivcima i vracam na fabricka podesavanja. Jos neko pitanje?
(Mikii, 09. septembar 2022 22:33)

Da, imam. Kako je iskustvo kad stojiš ispred ogledala i izgovaraš gornju rečenicu? I ko te to uporno laže da se razumeš u bilo koju temu o kojoj komentarišeš? Ko te to toliko mrzi i pušta da se ispaljuješ.

smeh

pre 2 godine

@Mikii

Pa jesi li trenirao košarku kada i ovde pametuješ? Za tenis si sam rekao da nisi nikada trenirao. To su moji argumenti šabane ali si izgleda glup toliko da si umislio kako se postaje stručnjak za nešto samo od gledanja. Ne znam da li da pitam ali da li ti je neko objasnio da od gledanja nema 'leba? U svim sferama života a ne samo u sportu. Nego kako igraju tvoji? Daj nam "stručnu" analizu.

Đoksi

pre 2 godine

Ma šta po jedan, daj nek se aktivira prelazni rok pa ko ima više para da ima i najbolje igrače, pa jedno prvenstvo igra za jednu reprezentaciju sledeće za neku drugu, nije li u tome draž ??

Wllaxy

pre 2 godine

Kao prvo njih ima nešto više (ima ih 14 reprezentacija računajući Dorsija) nego igrača iz bilo koje nacionalne reprezentacije a kao drugo 12 igrača iz bilo koje "čiste" reprezentacije, poput naše, u toku jednog takmičarskog kola zbirno imaju ukupno 200 minuta dok svi nabrojani Amerikanci mogu da skupe mnogo više minuta (12 Amera teoretski mogu da bez produžetaka skupe 480 minuta a u praksi nakupe oko 350), samim tim i da postignu mnogo više poena.

Zbog toga ne vidim zašto bi Evropljane uopšte bilo sramota kako pojedinci impliciraju...

AHaine

pre 2 godine

@(Milan, 9. septembar 2022 20:51)

Izvinite molim vas ali po kojoj to logici je Bojan Bogdanović Srbin? Po istoj onoj po kojoj je Zoran Milanović Srbin takođe? Ako je Dragićev otac isto igrao za Sloveniju a Goran je rođen i odrastao u Ljubljani kako je on naturalizovani Slovenac? To nije isto kao kada imate primer Klea koji se rodio i odrastao u Brazilu došao u Partizan da igra i onda dobio državljanstvo oli Bo Mekejleb u Makedoniji.

Recimo Janis Adetokumbo je grčki igrač, ali Džoel Embid je naturalizovani Francuz. To je ta razlika, svi igrači koje ste vi naveli nisu naturalizovani već su se rodili ili ponikli košarkaški u tim zemljama.

smeh

pre 2 godine

@Mikii

Pa gde si ti Murinjo za tenis? Sada se razumeš i u košarku? Da pogađam, ni košarku nisi trenirao ali eto gledao si dosta mečeva pa misliš da si stručnjak za istu kao i u vezi tenisa. Ali šta te briga kada ti internet omogućava da širiš svoju "mudrost i pamet".

Milan

pre 2 godine

@Mikii
Video bi amerikance da su podeljeni u 50 država?
U stvari baš me zanima kako bi izgledalo američko stejt prvenstvo, ko bi tu bio jak a ko slab.

PG

pre 2 godine

Kao sto rekoste, samo nekoliko reprezentacija nema amerikance, sto znaci da je amerikanaca oko 20 a svih oatalih po 11, sa izuzetkom ovih par selekcija koje drze do sebe i zavise od sopstvenog sistema rada a ne od placenika.

Izlisna je prica ima li ovo smisla, jer nema apsolutno.
Ako ne postoji argument kojim bi se sprijecilo naturalizivanje stranca, onda sigurno ne postoji ni za naturalizivanje 5 sranaca.

Al dobro, kad vidim , koliko su ogavnih NBA marketniskih fora pokupili, da su koraci dobrodosli , da zvanicni fibini komentatori ne znaju pravila, al znaju da se derinjaju na svaki potez zvijeza, bez obira sto na atraktivnost, jasno je dje ovo sve vodi a i ko vodi.

Uzivajmo dok se moze, dok je jos malo ostalo od prave kosarke.

Bogdan

pre 2 godine

ono kad su igraci rodjeni u toj zemlji i potom zaigraju za istu, mislim da je to sasvim korektno( primer francuska reprezentacija u fudbalu). ali ovo kad stranim drzavljanima daju državljanstva i pasoše samo radi igranja za reprezentaciju, zašto je to uopšte dozvoljeno.

hijavata mali

pre 2 godine

Mozda ovaj podatak mnogo govori (procenat suta sa Eurobasketa).

Mekfaden:
21/63
33.3%

Roberson:
24/61
39.3%

Jokic:
39/57
68.4%

Tragikomedija

pre 2 godine

Što se tiče stranaca u reprezentaciji, jedino mogu da razumem slučajeve kao što su u fudbalu Eduardo u Hrvatskoj ili Nego u Mađarskoj. Ovaj prvi se preselio u Hrvatsku sa 16 godina, igrao u Dinamu punih 8 godina, oženio se za Hrvaticu, naučio jezik i koliko znam ostao da živi tamo nakon penzije, dok ovaj drugi provodi već desetu godinu igrajući u Mađarskoj. Obojica su proveli velik deo svog života igrajući u toj zemlji i zavoleli je, takve slučajeve nekako mogu da razumem. Najbliži tome u košarci je Larkin. Ova praksa koja se sprovodi u evropskoj košarci gde se pasoši daju kome oćeš, uglavnom tik pred prvenstvo, da taj neko verovatno nije ni čuo, a kamoli posetio, državu koju će da predstavlja ubuduće je smejurija.

Antimikii

pre 2 godine

Mikii hvala ti sto postojis.
Ako se vodimo postulatom ravnoteze u univerzumu,ti svojim postojanjem omogucujes bar jednom ljudskom bicu da zivi sretan i prosperitetan zivot.😂

filipovsky200

pre 2 godine

@Vajldakardsi

Majka mu je iz Grcke
(kengurko, 09. septembar 2022 20:35)
veze nemate.. deda sa majcine strane mu je grk,a baba jevrejka.. majka mu je rodjena u jerusalimu,tako da je lagano mogao i za izrael da igra.

76er

pre 2 godine

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.
(Mikii, 09. septembar 2022 21:04)

small pp energy

Mikii

pre 2 godine

Mikii hvala ti sto postojis.
Ako se vodimo postulatom ravnoteze u univerzumu,ti svojim postojanjem omogucujes bar jednom ljudskom bicu da zivi sretan i prosperitetan zivot.?
(Antimikii, 09. septembar 2022 23:48

Eto vidis. Svako moze da posluzi, makar kao los primer. Uzdravlje!

zhol

pre 2 godine

Скоро сви имају по једног странца (имамо и ми у женској кошарци али нам тамо не смета) а бунимо се да и ми имамо. Разлог? Зато што је то репрезентација а не клуб! Али сви други имају и како сад то није клуб и кога бре брига за то??? Словенци узели са Амером Европбаскет и боли их уво, а ако узму и сада са Тобијем - болеће их још више. Само ми паметујемо, а кад изгубимо ПЉУЈЕМО ПО НАШИМ СРБИМА! Чудан, невероватан народ смо ми - сами себе не разумемо, а очекујемо да нас други разумеју.
(veliki, 09. septembar 2022 23:01)

Pa evo recimo mene briga. Po meni je varanje da dovodis stranca samo da bi pojacao reprezentaciju, jer mi to nije vise reprezentacija. I to sto svi to rade, ne znaci da je ispravno. I radije bih da ne uzmemo nikad vise medalju kao reprezentacija, nego da je uzmemo zbog toga sto smo angazovali nekog Amera da nam za pare igra za "reprezentaciju". I smeta mi i u zenskoj kosarci, tj ne bas smeta, samo mislim da je potpuno pogresno, da je vrednost tih medalja degradirana totalno zbog toga, i da nije to trebalo uraditi. A ne mogu reci da mi smeta, najiskrenije, zato sto je zenski sport u pitanju, pa mi je poprilicno nebitno, izuzetno me slabo zanima, isto koliko me zanima kuglanje ili e-sports koliko me zanima otprilike. Tako da ne znam sta je s tim stavom toliko neverovatno ili nelogicno...

klaudio mačeki

pre 2 godine

Mi smo vec prvaci Evrope. Zato cenim Teodosica koji je zbog stava da nama ne trebaju amerikanci izbacen iz reprezentacije.

Vise bih voleo da osvojimo peto mesto sa Srbijom nego prvo sa Amerikancem.

klaudio mačeki

pre 2 godine

Koliko zloban komentar...
Porediš malu Srbiju ili npr. Sloveniju i dr. ravnopravno sa USA od 350 miliona stanovnika, koju je Srbija pobjedila na poslednjem SP.
(kentaur, 09. septembar 2022 21:34)

@kentaur
nije li mala crnagora (skoro isto toliko manja od srbije koliko i srbija od amerike) pobedila srbiju u vaterpolu, a pritom vaterpolo ima vise igraca nego košarka (stoga manje sanse za dominacijom), a srpska vaterpolo reprezentacija je dominantnija u zadnjih 10godina bila od dream tima.

Aspera

pre 2 godine

Što se tiče stranaca u reprezentaciji, jedino mogu da razumem slučajeve kao što su u fudbalu Eduardo u Hrvatskoj ili Nego u Mađarskoj. Ovaj prvi se preselio u Hrvatsku sa 16 godina, igrao u Dinamu punih 8 godina, oženio se za Hrvaticu, naučio jezik i koliko znam ostao da živi tamo nakon penzije, dok ovaj drugi provodi već desetu godinu igrajući u Mađarskoj. Obojica su proveli velik deo svog života igrajući u toj zemlji i zavoleli je, takve slučajeve nekako mogu da razumem. Najbliži tome u košarci je Larkin. Ova praksa koja se sprovodi u evropskoj košarci gde se pasoši daju kome oćeš, uglavnom tik pred prvenstvo, da taj neko verovatno nije ni čuo, a kamoli posetio, državu koju će da predstavlja ubuduće je smejurija.
(Tragikomedija, 09. septembar 2022 22:00)

Blejk Silb u Ceskoj. Ozenio Cehinju, dobio papire redovnim putem, pozvali u reprezentaciju, on pristao i igrao skoro 10 godina za njih.

Aspera

pre 2 godine

Je l' se Dončić računa u naše ili u Slovence?
(ja, 09. septembar 2022 21:41)

Ako je Dorsiju majka Grkinja i on Grk, onda je i Doncic Slovenac jer mu je majka Slovenka, kao i Dragicima. Nema tu nista sporno, deca iz mesovitih brakova mogu da biraju kojem narodu pripadaju i koji predstavljaju. Recimo Dragic je izbacivao slike sa Bozica, 7.1., i njegov klinac u majici sa srpskom zastavom, a nastupa za Sloveniju jer je Slovenija u njega ulagala i od njega napravila igraca, a i mislim da mu je majka Slovenka.

kakogod

pre 2 godine

Pa i statisticki je logicno, ako od 24 ekipe u 20 imas amerikanca, a ostali imaju 11 ili 12 u najboljem slucaju, domacih igraca, logicno je da ce imati duplo vise poena. Sto ne umanjuje katastrofu koju FIBA pravi

мајко мила

pre 2 godine

још да урачунамо Адетокумба и Србе који играју за разне репрезентације бивше Југославије, и "натурализовани" су недостижни

мајко мила

pre 2 godine

Ništa čudno. Đnogo su kvalitetniji košarkaši od evropejaca.
(Aster Blistok, 09. septembar 2022 20:29)

само их има много који су солидни. ко је МВП НБА лиге?

klaudio mačeki

pre 2 godine

Tajler Dorsi takodje ne zna Grčki jedino sto voli njihovu hranu i more kao i Ja.
(Vajldkardsi, 09. septembar 2022 20:11)

Tajler Dorsi je Grk po majci. Nadam se da te ne boli mnogo sto si ispao glup ko noc
(nista o nicemu, 09. septembar 2022 22:45)

njegovo pravo ime je Tanasis Dorsipusis

SPace ship zooom!

pre 2 godine

@Dragan Borca

Imam kontra pitanje, a da su Zidan i Tiram ostali u Alziru odnosno na Karibima, da li bi se razvili u takve fudbalere kao sto su postali da nisu od malih nogu igrali u Francuskoj, isto vazi i za Sejdorfa da je ostao u Surinamu da li bi postao takav igrac. Mozemo se isto zapitati za Milorada Cavica, da je ostao u Srbiji da li bi ikad postao profesionalni plivac?

Tako da se previse potencira to strana genetika itd. sto nema mnogo veze jer opet uslovi treniranja, timska igra, profesionalizam su druga strana medalje. Da je Jokic ostao u Evropi da li bi ikad postao onakav igrac kakvim jeste mozda bi, mozda ne bi to sad ne znamo, ali previse mesamo genetiku u sve ono sto dolazi sa okolonom u kojoj rastete i u kojoj se razvijate. Da su se Pele i Kafu rodili u rodnoj Africi odakle su im preci verovatno ne bi postali to sto jesu, zar ne?
- Previse se potencira genetika a premalo potenciraju uslovi za treniranje, kultura itd. tome slicno. Imate x primera gde poreklo nije osnov ali ono gde ste i kako ponikli jeste osnov i preduslov da budete vrhunski igrac, Mesi i Ronaldo ali i Levandovski nisu nista inferiorniji od bilo kog vrhunskog sportiste iz Afrike ako na to aludirate.

Dark

pre 2 godine

Kako napisa neko, najviše su postigli Srbi, tj. naši, plus ovi iz Crne Gore, plus Dončić, da ne brojimo ove što ne priznaju da su Srbi. 😀

zmajognjeni

pre 2 godine

Tajler Dorsi takodje ne zna Grčki jedino sto voli njihovu hranu i more kao i Ja.
(Vajldkardsi, 09. septembar 2022 20:11)

Majka mu je Grkinja. Igrao je za mladje selekcije Grcke, istini na volju bio je na kampu SAD mlade reprezentacije ali nije prosao.

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

@
Sta ce uraditi Evropljanima?Pa tri najbolja NBA igraca su u Evropljani.
(Ako su ruze, procvetace..., 09. septembar 2022 20:51)

Videces i sam sta ce uraditi, mada vi to u principu i sami znate, samo ste trenutno pod euforijom nakon pobeda nad ovim svetskim kosarkaskim silama poput Holandije i Izraela. Sve ispod 30 razlike ce biti veliki uspeh za svaku evropsku ekipu iz vrha kad se susretne sa Amerikom na sledecim OI. A sto se tice ove druge recenice koju si napisao, samo cu se nasmejati.
(Mikii, 9. septembar 2022 21:04)

Da, zaboravih da kazem 4, zaboravio sam da je Embid novi Francuz. E sad zamisli ekipu gde Jokic izlazi na kupu, Embid ulazi :-) A Janis i Luka se smeskaju