NBA 43

Ponedeljak, 29.11.2021.

17:30

Veliki udarac za Denver – Majkl Porter Džunior završio sezonu

Košarkaš Denver Nagetsa Majkl Porter Džunior moraće na operaciju leđa.

Veliki udarac za Denver – Majkl Porter Džunior završio sezonu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 3 godine

Denver bi dobio pojacanje ovim trejdom, pogotovo za ovu sezonu. Vajsman je odlican centar, a dobili bi boljeg na pleju, dok bi Marej mogao da najzad igra ono gde je najbolji (SG). Golden Stejt bi bio malo slabiji u odbrani, ali napad... Nikola najzad ne bi morao toliko da utice na igru tima, sto bi bilo prirodno za njegovu poziciju. Filadelfija bi malo profitirala, jer je Vigins dobar igrac, ali ne bolji od Simonsa, a imali bi dobrog bekap pleja. Ukratko, nerealan trejd. Denver ima MVP-ja lige, najzad je Jokic superstar, prodaja dresova mu je verovatno u top10-15 lige. Zacementiran je za all star. Dovodi publiku I Denver je cesto u medijima. Ako ga se odreknu, to bi znacilo da idu u rebuilding jer su godinama pravili roster za njega. Iako mislim da bi dobro prosli ovim trejdom, jer bi I Bol najzad dobio sansu, mislim da su ipak najmanje zainteresovani za nesto ovakvo.
(Kole, 30. novembar 2021 00:03)

Za Jokica i GSW idealan trejd,Denver bi isto prosao i vise nego dobro dok Filadelfija bi prosla najgore i prakticno ne bi dobila nista sto sa njihove strane nije realno,narocito sto oni Simonsa cene mnogo vise od trampe za propalog Wiginsa i pika,bez obzira sto su trenutno u losim odnosima i ne igra. Mozda ako bi u raz.enu ukljucili i Grina pa da pristanu,medjutim to je tek nerealna situacija jer Grin je kljucan igrac GSW-a u odbrani. Doduse ako se malo dublje zadje i razmisli pitanje je i koliko bi bili kompatabilni u istoj petorci Grin i Jokic sto u krajnjem slucaju i ne bi bi lose da se desi.

Pera Ždera

pre 3 godine

Sumnjiv MPj skroz... Moguce i igranje, treniranje kroz bol, prikrivanje istog pre potpisivanja ugovora... o tome dosta govore i procenti suta ove sezone. hmm...

Goran

pre 3 godine

Da je bio zdrav bio bi vjerovatno medju 3 prva na draftu. Dencer se kockao sto ga je uzeo. Odigrao je dobru sezonu. Sada vidimo da je bio limitiran zbog problema sa ledjima. Stisnuo je zube izborio nevjerovatan ugovor i sada nazalost moze samo uzi\vati u velikim parama ali sa vrhunskom kosarkom je cini mi se gotovo.

MPP

pre 3 godine

SUŠTINA

je da je MPJ prevario Denver. Odigrao je pola sezone što je najbolje mogao do potpisivanja ugovora a onda samo što je počela sezona se povredio. Za mene ovde nema ništa od slučajnosti. MPJ je završio karijeru .....karijeru kao ozbiljan igrač . Možda postoji neka kauzula u ugovoru ali ja ne znam ni jedan takav slučaj da u slučaju povrede igrač "vrati pare". Stvar je u tome što Nikola treba da vodi računa o svojoj karijeri na isti način kao MPJ. A to je da ode iz Denvera. Tako stvari sada stoje. Ovakav igrač se verovatno nikad više neće pojaviti, i šteta je da ga čitavu karijeru gledamo sa polupovredjenim igračima koji su dobili ogroman novac i svaki put kada treba nema ih na terenu. Nikola je se iaplatio Denveru do poslednjeg centa. Odužio je svoj dug .....

Kole

pre 3 godine

Za "Grumenje" bi bilo najbolje da naprave trejd između Golden Stejta, Denvera i Filadelfije.


- Denver dobija: Bena Simmonsa, Džejmsa Vajsmana i 2 pika od GSW.

- GSW dobija: Nikola Jokić i Vlatko Čančar(u paketu zbog plate).

- Philadelphia prima: Andrew Wiggins, Monté Morris i 1 pik od GSW.


link trejda: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y49kazch
(Maksimilijan, 29. novembar 2021 20:25)

Denver bi dobio pojacanje ovim trejdom, pogotovo za ovu sezonu. Vajsman je odlican centar, a dobili bi boljeg na pleju, dok bi Marej mogao da najzad igra ono gde je najbolji (SG). Golden Stejt bi bio malo slabiji u odbrani, ali napad... Nikola najzad ne bi morao toliko da utice na igru tima, sto bi bilo prirodno za njegovu poziciju. Filadelfija bi malo profitirala, jer je Vigins dobar igrac, ali ne bolji od Simonsa, a imali bi dobrog bekap pleja. Ukratko, nerealan trejd. Denver ima MVP-ja lige, najzad je Jokic superstar, prodaja dresova mu je verovatno u top10-15 lige. Zacementiran je za all star. Dovodi publiku I Denver je cesto u medijima. Ako ga se odreknu, to bi znacilo da idu u rebuilding jer su godinama pravili roster za njega. Iako mislim da bi dobro prosli ovim trejdom, jer bi I Bol najzad dobio sansu, mislim da su ipak najmanje zainteresovani za nesto ovakvo.

baron

pre 3 godine

Jao ljudi sta pisete, kakav crni prsten i Jokic u istoj recenici.
Jokic nema nista sampionsko u sebi, to je jedan tunjavi, mutavi lik koji nema dovoljno srcanosti, mentaliteta, kosarkaske inteligencije da osvoji nesto vise od individualnih nagrada koje je i jedan divljak Westbrook pre njega lagano osvajao. Jokic ne zna da igra odbranu, takav igrac ne moze da pravi razliku u bitnim i tvrdim mecevima.
Imate mozda najslabiju NBA ligu u istoriji, bez jednog vrhunskog tima za NBA standarde, izjednacenu ligu gde taj Jokic ne moze u playoffu nista protiv dede Kris Pola i Phoenixa koji 10god nije video playoff i odjednom igraju finale. Eto kakav je kvalitet lige trenutno.
Jokic je sve osim pravog centra, ono sto on igra u Denveru moze samo da igra u Denveru, van tog sistema on je prosecan igrac. U reprezentaciji je pokazao koliko nista ne zna.

Гиле

pre 3 godine

Никола динајсијки најбоље пролази ако остане у Денверу. Да ли жели да конкурише за титулу, или да буде Бог у селу и да се нада да ће се екипа склепати па конкурисати зависи од његових амбиција. Јесте МПЈ добио прејак уговор, али желели су да пробају да упаре 3 своја најбоља играча. Продаја карата кад Никола игра је одлична, а вероватно и кад ова двојица играју цена скаче, па газда заради више. Наравно да газда жели титулу, јер тада највише заради, али сигурно он прави реалније планове да мазне лову, а не да узме титулу.

Maksimilijan

pre 3 godine

Za "Grumenje" bi bilo najbolje da naprave trejd između Golden Stejta, Denvera i Filadelfije.


- Denver dobija: Bena Simmonsa, Džejmsa Vajsmana i 2 pika od GSW.

- GSW dobija: Nikola Jokić i Vlatko Čančar(u paketu zbog plate).

- Philadelphia prima: Andrew Wiggins, Monté Morris i 1 pik od GSW.


link trejda: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y49kazch

123

pre 3 godine

Kad je bio za prodaju...nisu hteli...sad su u velikom problemu. Ova sezona je gotova skroz, a sledeca je pod znakom pitanja jer i on i Marej izlaze iz teskih povreda. Begaj Jokicu u neki sampionski tim posto Denver to nije i nece biti. Ako ostalim zvezdama trebaju jos 2 zvezde da bi uzeli prsten...treba i Nikoli. Sa ovim igracima iz Denvera...mrka kapa.
(majstor, 29. novembar 2021 18:58)


Nece on nigde. Ima da ostavi kosti u Denveru. Da vuce i teglji ceo tim kao njegovi konji zapregu..

smeh

pre 3 godine

Srećom po Denver pa mu nisu dali maksimalni ugovor. Zamislite u kakvom kanalu bi bila ta ekipa da su uradili tako nešto. Ko god radi oko dovodjenja igrača, produžavanja i davanja ugovora zaslužuje ne samo otkaz već i da nadoknadi svu štetu koju je napravio Denveru. Imaš ekipu koja je igrala finale zapada i umesto da je ojačaš ti je svedeš na ekipu koju bi verovatno i dosta Evroligaša pobedila. Što se kaže ovi bi i nakovanj pokvarili.

JPR24

pre 3 godine

Izvinjavam se ali mislim da nije pljuvanje ako sam rekao svoje mišljenje da je Jokić velika košarkaška prevara, ne vidim da je to neko vredjanje, mržnja ili zavist sa moje strane. Možda samo neznanje, i ništa više od toga, tako da si ga baš preterao.

I DA PRECIZIRAM OVO PREVARA, TO SE ODNOSI NA TO DA JE SVOJIM FENOMENALNIM IGRAMA PREVARIO NAVIJAČE DENVERA IZ DENVERA DA SA NJIM MOGU DO TITULE, SADA ILI U BUDUČNOSTI, NA TO SAM MISLIO KONKRETNO.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 18:29)


Na šta ti misliš to ne može da se zna samo tako… A sto se Jokića tiče, ne igra, sve su izgubili, pa ti vidi.. A prevara o tome da se može do titule to je smešno, nikog on ne vara, problem je ambicija Denvera. Sto su pokazali sa Porterom koji je trebao dobiti šut kartu, a ne novi ugovor. Uprcali su malog Hylanda, dobar dečko izgleda, ali od perioda dok je Karnisovas bio sa njima ništa nisu konkretno našli za budućnost. Bol Bola ne kosite, a guraju tamo Greena 1 i 2 koji imaju 35 i 31 godinu, onaj nnaji visi tu sa 20 godina pojma nema, Riversa su zadržali, taj je ok samo za ABA2 ligu…

Goran_NK

pre 3 godine

Izvinjavam se ali mislim da nije pljuvanje ako sam rekao svoje mišljenje da je Jokić velika košarkaška prevara, ne vidim da je to neko vredjanje, mržnja ili zavist sa moje strane. Možda samo neznanje, i ništa više od toga, tako da si ga baš preterao.

I DA PRECIZIRAM OVO PREVARA, TO SE ODNOSI NA TO DA JE SVOJIM FENOMENALNIM IGRAMA PREVARIO NAVIJAČE DENVERA IZ DENVERA DA SA NJIM MOGU DO TITULE, SADA ILI U BUDUČNOSTI, NA TO SAM MISLIO KONKRETNO.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 18:29)

Ma zloba i pakost, ništa drugo. Jednostavno neki ljudi ne znaju za bolje. Saučešće svima koji ga poznaju

Laik

pre 3 godine

Mislim da bi ostanak nikole u denveru nanelo vise stete i njemu i denveru nego koristi. Denver bi trebao da pocne da razmislja o rebildu, mogu dosta dobiti za jokica i mareja, dobre neke mlade pikove uzeti, uloziti u bonesa i ostatak mlade ekipe. za to vreme jokic negde da juri prsten, ko zna, mozda da se vrati u denver kao veteran. Za jokica se spominju dalas, gs, cikago..

goblin

pre 3 godine

Šta su uradili ovi iz Denvera, nestvarno... Dali su ogromne novce Porteru i Mareju,a znali su da se i jedan i drugi lako povređuju,i da Porter vuče hroničnu povredu leđa.Pustili su tako lako Granta da ode u Detroit.Mislim da i Jokiću postaje jasno da titule u Denveru neće biti.I na njemu je da odluči hoće li ostati u mirnom Denveru, gde se puno "ne talasa", gde nema pritiska, ili će prihvatiti rizik,zatražiti "trejd" i otići u "haos" koji sa sobom donosi L.A.,Boston, Njujork...

JPR24

pre 3 godine

Kakve budale. Čekali su godinu da počne… Ništa nije pokazao, kosarkaska inteligencija Nula, njemu čak i Barton mora utlati gde da se postavi u odbrani, u napadu samo se trpa kako bi uzeo šut na bilo koji način, prosto pojma nema… i dati mu takav ugovor ?? Sad još kontak dve godine pre nego sto će biti neka šansa da ga nekom utrape. NBA je biznis, biznis je surov, nisu trebali uopšte da mu daju ovaj ugovor već šut kartu… a on može biti srećan sto su ga uopšte čekali. U nekim ekipama bi odavno odleteo napolje. Imace za njega je karijera fajront, ništa pokazao nije, niti će pokazati, ali eto skupice love bez truda i bez grama mozga ! Bravo za upravu Denvera, glupost decenije !

Milan

pre 3 godine

Fora je sto oni njemu nisu morali da daju ugovor ovog leta, već sledećeg. Pošto je sve odrađeno ranije, verovatno su se zaštitili nekim osiguranjem ili postoje neke pravne fore da ne ostanu bez dela cap-a?

dtegaq62

pre 3 godine

Izvinjavam se ali mislim da nije pljuvanje ako sam rekao svoje mišljenje da je Jokić velika košarkaška prevara, ne vidim da je to neko vredjanje, mržnja ili zavist sa moje strane. Možda samo neznanje, i ništa više od toga, tako da si ga baš preterao.

I DA PRECIZIRAM OVO PREVARA, TO SE ODNOSI NA TO DA JE SVOJIM FENOMENALNIM IGRAMA PREVARIO NAVIJAČE DENVERA IZ DENVERA DA SA NJIM MOGU DO TITULE, SADA ILI U BUDUČNOSTI, NA TO SAM MISLIO KONKRETNO.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 18:29)

Konkretno po tebi je bolje da ne razmišljaš jer kad razmišljaš dosta ovde likova shvate da ima gluplji i od njih pa počnu da se teše. Tvoja glupost je veruj mi neograničena , ubio bih se da sam glup i hejter kao ti to je tako jadan i bedan život .

majstor

pre 3 godine

Kad je bio za prodaju...nisu hteli...sad su u velikom problemu. Ova sezona je gotova skroz, a sledeca je pod znakom pitanja jer i on i Marej izlaze iz teskih povreda. Begaj Jokicu u neki sampionski tim posto Denver to nije i nece biti. Ako ostalim zvezdama trebaju jos 2 zvezde da bi uzeli prsten...treba i Nikoli. Sa ovim igracima iz Denvera...mrka kapa.

Aleksandar

pre 3 godine

Da je Kari u Denveru a ne Jokić Denver bi svejedno bio u prve tri ekipe na zapadu, e moj Jokiću ti si velika prevara.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 17:42)

Da, videli smo Karija prošle sezone što je bio TOP 3 i to sa boljim timom od ovog krš Denvera. I ako već pratiš NBA onda bi trebao da znaš da dok se Jokić nije povredio delili su 3. i 4. mesto na tabeli, pali su od kad Jokić ne igra. Znači povraća mi se od takvih ljudi kao što si ti. Zamisli kolika si beda i koliko si nesrećan u životu kad pratiš uspešnog čoveka i pljuješ po njemu a želeo bi da budeš delić onoga što je on. Nikad neću da shvatim kakva je to zloba i tolika zavist u ljudima ali NIKAD.

Hm

pre 3 godine

He, kazu "Udarac za Denver"...Kakav crni udarac, balvan manje na terenu. Momak koji prosto nestane kada se igra malo ozbiljnija odbrana na njemu a sto se dobro videlo u plej ofu. I to sve zbog toga sto jednostavno ne zna da igra kosarku. Zna samo da sutne, i to dobro radi ali kada je sam. Kada ga neko pokriva vola ne moze da pogodi, a tupson ne zna sebi da kreira poziciju.

Sta tek reci za njegovu "odbranu"...S' njim u igri, covek manje u odbrani.

Steta para koje su mu dali ali nikakva steta sto nece igrati.

Uroš

pre 3 godine

Gde je sad onaj Veranov rođak što je ismevao MPJ-a kad se povredio. Sećam se da ste pisali: kako je samo smešan ovaj MPJ, n'ume da položi loptu u koš, povreda smešnija od Hejvurdove. Kvalitetan oporavak želim Majklu, da ne kažem brz, jer treba dobro da zaleči ta leđa.

srle

pre 3 godine

Ako želi da osvoji NBA titulu, Nikola mora dalje. Nema šanse da nešto uradi u Denveru, sve su pogrešili u poslednjih par godina, pogotovo je greška dati maksimalni ugovor Porteru junioru. Momak je jednodimenzionalan igrač i znali su da ga muči povreda. Takođe, Marej je odavno van terena zbog teške povrede i pitanje je kakav će se vratiti na teren. Vidimo da Nikola ima problema sa povredama, to je posledica činjenice da igra po 40 minuta prosečno na svakoj utakmici. Ne može to da izdrži niko, potrebno je da nađu adekvatnu zamenu za Nikolu, čovek mora da odmori pošto je ovo neizdrživ tempo za bilo koga. Sve u svemu najbolje da ode iz Denvera što pre, verovatno će ostati do kraja karijere kao najbolji igrač franšize. Ali bez titule.

dovla

pre 3 godine

Neverovatno kakve poteze prave menadzeri Denvera , ovo je izgubljena godina nema Jokic sa kim da igra ... Mislim da je vreme da pobegne na vreme , brod je vec uveliko poceo da tone

Realno

pre 3 godine

Ima sreće što sa takvim leđima igra kosarku a ne da radi nesto fizički,da se stalno,savija,uvija pa on bi vec bio invalid.
(Aleksandar, 29. novembar 2021 18:31)

Sreca pa kosarka nije fizicki naporna,nema savijanja,uvijanja,skakanja,guranja,promene ritma trcanja,kontakata... samo laganica,tapsanje lopte i bacanje na kos iz slobodnih bacanja. Kakvi sve likovi ne pisu komentare,koji nemaju pojma o zivotu i sportu.

Školobocna

pre 3 godine

Veoma čudna odluka da mu daju 140 miliona na 5 godina a znaju da ima problematična leđa , sad su se zakopali sa tim i Marejevim ugovorom Pitanje je i kad se njih dvojica vrate koliko će moći da doprinesu jer takve povrede ostavljaju traga, retko ko se vrationa istom nivou . Najbolje bi bilo da tankuju ovu sezonu i vide koliko mogu da razviju klince pa onda da na draftu jure neku premiju , ovoliko gluposti koliko su napravili u poslednje 2 godine se retko viđa .

Kikujiro

pre 3 godine

Izvinjavam se ali mislim da nije pljuvanje ako sam rekao svoje mišljenje da je Jokić velika košarkaška prevara, ne vidim da je to neko vredjanje, mržnja ili zavist sa moje strane. Možda samo neznanje, i ništa više od toga, tako da si ga baš preterao.

I DA PRECIZIRAM OVO PREVARA, TO SE ODNOSI NA TO DA JE SVOJIM FENOMENALNIM IGRAMA PREVARIO NAVIJAČE DENVERA IZ DENVERA DA SA NJIM MOGU DO TITULE, SADA ILI U BUDUČNOSTI, NA TO SAM MISLIO KONKRETNO.

payton

pre 3 godine

sve je to u redu, Denver voli Nikolu, Nikola Denver, ali mora dalje ako hoće prsten. Mislim da mu posle ovoga neće
ni ponuditi supermax, da će napraviti situaciju da sam ode. Treba opipati puls Kubanu, u trejdu Porzingis + pik, možda Boston za Browna. MPJ je poslednji teg koji ih je zakucao za dno, Conelly je sve pogrešio u poslednje 2 sezone, spoljna linija je krš krševa, pa njima bi sad Beasley sad došao kao Ray Allen. Srozali su se da nema nazad.

Maresi

pre 3 godine

Šta sam rekao? Kad se povredio rekao sam da je pitanje da li će ikad više da igra košarku, a i ako igra koliko će to biti dobro. Dobio sam brdo minusa tad. A Denver mu dao maksimalan ugovor od preko 200 miliona i tako se zajebali odlično.

jonny deep

pre 3 godine

Ajd što su ga birali. Al sto su dali onolike pare igraču koji neće da doda. Takvi i da postižu 30 poena nisu košarkaši koji vrede ekipi.

basketaš

pre 3 godine

Desilo se nažalost ono što se predviđalo. Porter ne može dugoročno da igra košarku. Leđa su ozbiljna stvar, a on ima probleme još od 19-20 godine. Zato je i pao kao pik, i ako je zaista napadački moćan i talentovan.

Baciti maksimalan ugovor posle jedne jedine sezone koju je nekako sastavio zdrav je direktan pucanj u glavu Denvera. Naročito kada ne znaš ni kako će se Marej vratiti itd. Na Jokićevom mestu posle ove sezone ladno bi razmišljao o trejdu. Eno Dalas čim uvalja Porzingisa dalje otvara prostor za još jednog superstara. Luka i Nidža bi bili čist šoutajm i ozbiljan kandidat za titulu.

Legolas

pre 3 godine

Malom kao prvo želim što brži oporavak.I da ga zdravlje prati čitavu karijeru.
Ali dečko veze nema sa košarkom,mnogi elementi se ne vide kod njega.Zagrađivanje,kreacija,asistencija.Nula
Postao je malo i nadmen,dignuo nos.
U Denveru potpuni amateri rade,gotovo cela ekipa košarkaška sa sve trenerom,i uprava,koja je dozvolila da se potpiše ovaj klinac kao da je Kobi Brajant lično.
Jokič nema sa kim da razvije svoj talenat do kraja,jer sa svojim napretkom igre u odbrani,sa neresivim dodavanjima i šutom,ekipa sa dva još znalca,da ne pričamo o celoj petorci,lagano bi dobijala sve redom.

pejafan

pre 3 godine

Nema vise nista od ozbiljnog igranja kosarke tj od maksimalnog napora...Slicnu povredu je imao i Stojakovic kada je bio u Nju Orleansu i od te operacije vise nikada nije igrao u kontinuitetu na istom nivou kao pre povrede...Bar se obezbedio za zivota sa ogromnom kolicinom novca,a tu je slicna situacija kao sa Nikolom Pekovicem...

Kikujiro

pre 3 godine

Povreda se vratila još u pred-sezoni, sa njom je i igrao sve utakmice na početku sezone.

Da je Kari u Denveru a ne Jokić Denver bi svejedno bio u prve tri ekipe na zapadu, e moj Jokiću ti si velika prevara.

Globetroter88

pre 3 godine

Strašno. Mnogo su se kockali s njim. Opteretiti salary cap platom za igrača koji ima hronični problem sa leđima je veliki promašaj, ispostaviće se. Grantu da su dali polovinu od tog ugovora, imali bi opakog two-way igrača.
U najbolju ruku, Denver prolazi u play of kroz play in turnir kao 7,8.

basketaš

pre 3 godine

Desilo se nažalost ono što se predviđalo. Porter ne može dugoročno da igra košarku. Leđa su ozbiljna stvar, a on ima probleme još od 19-20 godine. Zato je i pao kao pik, i ako je zaista napadački moćan i talentovan.

Baciti maksimalan ugovor posle jedne jedine sezone koju je nekako sastavio zdrav je direktan pucanj u glavu Denvera. Naročito kada ne znaš ni kako će se Marej vratiti itd. Na Jokićevom mestu posle ove sezone ladno bi razmišljao o trejdu. Eno Dalas čim uvalja Porzingisa dalje otvara prostor za još jednog superstara. Luka i Nidža bi bili čist šoutajm i ozbiljan kandidat za titulu.

payton

pre 3 godine

sve je to u redu, Denver voli Nikolu, Nikola Denver, ali mora dalje ako hoće prsten. Mislim da mu posle ovoga neće
ni ponuditi supermax, da će napraviti situaciju da sam ode. Treba opipati puls Kubanu, u trejdu Porzingis + pik, možda Boston za Browna. MPJ je poslednji teg koji ih je zakucao za dno, Conelly je sve pogrešio u poslednje 2 sezone, spoljna linija je krš krševa, pa njima bi sad Beasley sad došao kao Ray Allen. Srozali su se da nema nazad.

Aleksandar

pre 3 godine

Da je Kari u Denveru a ne Jokić Denver bi svejedno bio u prve tri ekipe na zapadu, e moj Jokiću ti si velika prevara.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 17:42)

Da, videli smo Karija prošle sezone što je bio TOP 3 i to sa boljim timom od ovog krš Denvera. I ako već pratiš NBA onda bi trebao da znaš da dok se Jokić nije povredio delili su 3. i 4. mesto na tabeli, pali su od kad Jokić ne igra. Znači povraća mi se od takvih ljudi kao što si ti. Zamisli kolika si beda i koliko si nesrećan u životu kad pratiš uspešnog čoveka i pljuješ po njemu a želeo bi da budeš delić onoga što je on. Nikad neću da shvatim kakva je to zloba i tolika zavist u ljudima ali NIKAD.

jonny deep

pre 3 godine

Ajd što su ga birali. Al sto su dali onolike pare igraču koji neće da doda. Takvi i da postižu 30 poena nisu košarkaši koji vrede ekipi.

Maresi

pre 3 godine

Šta sam rekao? Kad se povredio rekao sam da je pitanje da li će ikad više da igra košarku, a i ako igra koliko će to biti dobro. Dobio sam brdo minusa tad. A Denver mu dao maksimalan ugovor od preko 200 miliona i tako se zajebali odlično.

pejafan

pre 3 godine

Nema vise nista od ozbiljnog igranja kosarke tj od maksimalnog napora...Slicnu povredu je imao i Stojakovic kada je bio u Nju Orleansu i od te operacije vise nikada nije igrao u kontinuitetu na istom nivou kao pre povrede...Bar se obezbedio za zivota sa ogromnom kolicinom novca,a tu je slicna situacija kao sa Nikolom Pekovicem...

Realno

pre 3 godine

Ima sreće što sa takvim leđima igra kosarku a ne da radi nesto fizički,da se stalno,savija,uvija pa on bi vec bio invalid.
(Aleksandar, 29. novembar 2021 18:31)

Sreca pa kosarka nije fizicki naporna,nema savijanja,uvijanja,skakanja,guranja,promene ritma trcanja,kontakata... samo laganica,tapsanje lopte i bacanje na kos iz slobodnih bacanja. Kakvi sve likovi ne pisu komentare,koji nemaju pojma o zivotu i sportu.

Legolas

pre 3 godine

Malom kao prvo želim što brži oporavak.I da ga zdravlje prati čitavu karijeru.
Ali dečko veze nema sa košarkom,mnogi elementi se ne vide kod njega.Zagrađivanje,kreacija,asistencija.Nula
Postao je malo i nadmen,dignuo nos.
U Denveru potpuni amateri rade,gotovo cela ekipa košarkaška sa sve trenerom,i uprava,koja je dozvolila da se potpiše ovaj klinac kao da je Kobi Brajant lično.
Jokič nema sa kim da razvije svoj talenat do kraja,jer sa svojim napretkom igre u odbrani,sa neresivim dodavanjima i šutom,ekipa sa dva još znalca,da ne pričamo o celoj petorci,lagano bi dobijala sve redom.

JPR24

pre 3 godine

Kakve budale. Čekali su godinu da počne… Ništa nije pokazao, kosarkaska inteligencija Nula, njemu čak i Barton mora utlati gde da se postavi u odbrani, u napadu samo se trpa kako bi uzeo šut na bilo koji način, prosto pojma nema… i dati mu takav ugovor ?? Sad još kontak dve godine pre nego sto će biti neka šansa da ga nekom utrape. NBA je biznis, biznis je surov, nisu trebali uopšte da mu daju ovaj ugovor već šut kartu… a on može biti srećan sto su ga uopšte čekali. U nekim ekipama bi odavno odleteo napolje. Imace za njega je karijera fajront, ništa pokazao nije, niti će pokazati, ali eto skupice love bez truda i bez grama mozga ! Bravo za upravu Denvera, glupost decenije !

Globetroter88

pre 3 godine

Strašno. Mnogo su se kockali s njim. Opteretiti salary cap platom za igrača koji ima hronični problem sa leđima je veliki promašaj, ispostaviće se. Grantu da su dali polovinu od tog ugovora, imali bi opakog two-way igrača.
U najbolju ruku, Denver prolazi u play of kroz play in turnir kao 7,8.

123

pre 3 godine

Kad je bio za prodaju...nisu hteli...sad su u velikom problemu. Ova sezona je gotova skroz, a sledeca je pod znakom pitanja jer i on i Marej izlaze iz teskih povreda. Begaj Jokicu u neki sampionski tim posto Denver to nije i nece biti. Ako ostalim zvezdama trebaju jos 2 zvezde da bi uzeli prsten...treba i Nikoli. Sa ovim igracima iz Denvera...mrka kapa.
(majstor, 29. novembar 2021 18:58)


Nece on nigde. Ima da ostavi kosti u Denveru. Da vuce i teglji ceo tim kao njegovi konji zapregu..

Hm

pre 3 godine

He, kazu "Udarac za Denver"...Kakav crni udarac, balvan manje na terenu. Momak koji prosto nestane kada se igra malo ozbiljnija odbrana na njemu a sto se dobro videlo u plej ofu. I to sve zbog toga sto jednostavno ne zna da igra kosarku. Zna samo da sutne, i to dobro radi ali kada je sam. Kada ga neko pokriva vola ne moze da pogodi, a tupson ne zna sebi da kreira poziciju.

Sta tek reci za njegovu "odbranu"...S' njim u igri, covek manje u odbrani.

Steta para koje su mu dali ali nikakva steta sto nece igrati.

Školobocna

pre 3 godine

Veoma čudna odluka da mu daju 140 miliona na 5 godina a znaju da ima problematična leđa , sad su se zakopali sa tim i Marejevim ugovorom Pitanje je i kad se njih dvojica vrate koliko će moći da doprinesu jer takve povrede ostavljaju traga, retko ko se vrationa istom nivou . Najbolje bi bilo da tankuju ovu sezonu i vide koliko mogu da razviju klince pa onda da na draftu jure neku premiju , ovoliko gluposti koliko su napravili u poslednje 2 godine se retko viđa .

srle

pre 3 godine

Ako želi da osvoji NBA titulu, Nikola mora dalje. Nema šanse da nešto uradi u Denveru, sve su pogrešili u poslednjih par godina, pogotovo je greška dati maksimalni ugovor Porteru junioru. Momak je jednodimenzionalan igrač i znali su da ga muči povreda. Takođe, Marej je odavno van terena zbog teške povrede i pitanje je kakav će se vratiti na teren. Vidimo da Nikola ima problema sa povredama, to je posledica činjenice da igra po 40 minuta prosečno na svakoj utakmici. Ne može to da izdrži niko, potrebno je da nađu adekvatnu zamenu za Nikolu, čovek mora da odmori pošto je ovo neizdrživ tempo za bilo koga. Sve u svemu najbolje da ode iz Denvera što pre, verovatno će ostati do kraja karijere kao najbolji igrač franšize. Ali bez titule.

Laik

pre 3 godine

Mislim da bi ostanak nikole u denveru nanelo vise stete i njemu i denveru nego koristi. Denver bi trebao da pocne da razmislja o rebildu, mogu dosta dobiti za jokica i mareja, dobre neke mlade pikove uzeti, uloziti u bonesa i ostatak mlade ekipe. za to vreme jokic negde da juri prsten, ko zna, mozda da se vrati u denver kao veteran. Za jokica se spominju dalas, gs, cikago..

smeh

pre 3 godine

Srećom po Denver pa mu nisu dali maksimalni ugovor. Zamislite u kakvom kanalu bi bila ta ekipa da su uradili tako nešto. Ko god radi oko dovodjenja igrača, produžavanja i davanja ugovora zaslužuje ne samo otkaz već i da nadoknadi svu štetu koju je napravio Denveru. Imaš ekipu koja je igrala finale zapada i umesto da je ojačaš ti je svedeš na ekipu koju bi verovatno i dosta Evroligaša pobedila. Što se kaže ovi bi i nakovanj pokvarili.

majstor

pre 3 godine

Kad je bio za prodaju...nisu hteli...sad su u velikom problemu. Ova sezona je gotova skroz, a sledeca je pod znakom pitanja jer i on i Marej izlaze iz teskih povreda. Begaj Jokicu u neki sampionski tim posto Denver to nije i nece biti. Ako ostalim zvezdama trebaju jos 2 zvezde da bi uzeli prsten...treba i Nikoli. Sa ovim igracima iz Denvera...mrka kapa.

dovla

pre 3 godine

Neverovatno kakve poteze prave menadzeri Denvera , ovo je izgubljena godina nema Jokic sa kim da igra ... Mislim da je vreme da pobegne na vreme , brod je vec uveliko poceo da tone

Goran_NK

pre 3 godine

Izvinjavam se ali mislim da nije pljuvanje ako sam rekao svoje mišljenje da je Jokić velika košarkaška prevara, ne vidim da je to neko vredjanje, mržnja ili zavist sa moje strane. Možda samo neznanje, i ništa više od toga, tako da si ga baš preterao.

I DA PRECIZIRAM OVO PREVARA, TO SE ODNOSI NA TO DA JE SVOJIM FENOMENALNIM IGRAMA PREVARIO NAVIJAČE DENVERA IZ DENVERA DA SA NJIM MOGU DO TITULE, SADA ILI U BUDUČNOSTI, NA TO SAM MISLIO KONKRETNO.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 18:29)

Ma zloba i pakost, ništa drugo. Jednostavno neki ljudi ne znaju za bolje. Saučešće svima koji ga poznaju

goblin

pre 3 godine

Šta su uradili ovi iz Denvera, nestvarno... Dali su ogromne novce Porteru i Mareju,a znali su da se i jedan i drugi lako povređuju,i da Porter vuče hroničnu povredu leđa.Pustili su tako lako Granta da ode u Detroit.Mislim da i Jokiću postaje jasno da titule u Denveru neće biti.I na njemu je da odluči hoće li ostati u mirnom Denveru, gde se puno "ne talasa", gde nema pritiska, ili će prihvatiti rizik,zatražiti "trejd" i otići u "haos" koji sa sobom donosi L.A.,Boston, Njujork...

dtegaq62

pre 3 godine

Izvinjavam se ali mislim da nije pljuvanje ako sam rekao svoje mišljenje da je Jokić velika košarkaška prevara, ne vidim da je to neko vredjanje, mržnja ili zavist sa moje strane. Možda samo neznanje, i ništa više od toga, tako da si ga baš preterao.

I DA PRECIZIRAM OVO PREVARA, TO SE ODNOSI NA TO DA JE SVOJIM FENOMENALNIM IGRAMA PREVARIO NAVIJAČE DENVERA IZ DENVERA DA SA NJIM MOGU DO TITULE, SADA ILI U BUDUČNOSTI, NA TO SAM MISLIO KONKRETNO.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 18:29)

Konkretno po tebi je bolje da ne razmišljaš jer kad razmišljaš dosta ovde likova shvate da ima gluplji i od njih pa počnu da se teše. Tvoja glupost je veruj mi neograničena , ubio bih se da sam glup i hejter kao ti to je tako jadan i bedan život .

Uroš

pre 3 godine

Gde je sad onaj Veranov rođak što je ismevao MPJ-a kad se povredio. Sećam se da ste pisali: kako je samo smešan ovaj MPJ, n'ume da položi loptu u koš, povreda smešnija od Hejvurdove. Kvalitetan oporavak želim Majklu, da ne kažem brz, jer treba dobro da zaleči ta leđa.

Milan

pre 3 godine

Fora je sto oni njemu nisu morali da daju ugovor ovog leta, već sledećeg. Pošto je sve odrađeno ranije, verovatno su se zaštitili nekim osiguranjem ili postoje neke pravne fore da ne ostanu bez dela cap-a?

JPR24

pre 3 godine

Izvinjavam se ali mislim da nije pljuvanje ako sam rekao svoje mišljenje da je Jokić velika košarkaška prevara, ne vidim da je to neko vredjanje, mržnja ili zavist sa moje strane. Možda samo neznanje, i ništa više od toga, tako da si ga baš preterao.

I DA PRECIZIRAM OVO PREVARA, TO SE ODNOSI NA TO DA JE SVOJIM FENOMENALNIM IGRAMA PREVARIO NAVIJAČE DENVERA IZ DENVERA DA SA NJIM MOGU DO TITULE, SADA ILI U BUDUČNOSTI, NA TO SAM MISLIO KONKRETNO.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 18:29)


Na šta ti misliš to ne može da se zna samo tako… A sto se Jokića tiče, ne igra, sve su izgubili, pa ti vidi.. A prevara o tome da se može do titule to je smešno, nikog on ne vara, problem je ambicija Denvera. Sto su pokazali sa Porterom koji je trebao dobiti šut kartu, a ne novi ugovor. Uprcali su malog Hylanda, dobar dečko izgleda, ali od perioda dok je Karnisovas bio sa njima ništa nisu konkretno našli za budućnost. Bol Bola ne kosite, a guraju tamo Greena 1 i 2 koji imaju 35 i 31 godinu, onaj nnaji visi tu sa 20 godina pojma nema, Riversa su zadržali, taj je ok samo za ABA2 ligu…

Maksimilijan

pre 3 godine

Za "Grumenje" bi bilo najbolje da naprave trejd između Golden Stejta, Denvera i Filadelfije.


- Denver dobija: Bena Simmonsa, Džejmsa Vajsmana i 2 pika od GSW.

- GSW dobija: Nikola Jokić i Vlatko Čančar(u paketu zbog plate).

- Philadelphia prima: Andrew Wiggins, Monté Morris i 1 pik od GSW.


link trejda: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y49kazch

Гиле

pre 3 godine

Никола динајсијки најбоље пролази ако остане у Денверу. Да ли жели да конкурише за титулу, или да буде Бог у селу и да се нада да ће се екипа склепати па конкурисати зависи од његових амбиција. Јесте МПЈ добио прејак уговор, али желели су да пробају да упаре 3 своја најбоља играча. Продаја карата кад Никола игра је одлична, а вероватно и кад ова двојица играју цена скаче, па газда заради више. Наравно да газда жели титулу, јер тада највише заради, али сигурно он прави реалније планове да мазне лову, а не да узме титулу.

MPP

pre 3 godine

SUŠTINA

je da je MPJ prevario Denver. Odigrao je pola sezone što je najbolje mogao do potpisivanja ugovora a onda samo što je počela sezona se povredio. Za mene ovde nema ništa od slučajnosti. MPJ je završio karijeru .....karijeru kao ozbiljan igrač . Možda postoji neka kauzula u ugovoru ali ja ne znam ni jedan takav slučaj da u slučaju povrede igrač "vrati pare". Stvar je u tome što Nikola treba da vodi računa o svojoj karijeri na isti način kao MPJ. A to je da ode iz Denvera. Tako stvari sada stoje. Ovakav igrač se verovatno nikad više neće pojaviti, i šteta je da ga čitavu karijeru gledamo sa polupovredjenim igračima koji su dobili ogroman novac i svaki put kada treba nema ih na terenu. Nikola je se iaplatio Denveru do poslednjeg centa. Odužio je svoj dug .....

baron

pre 3 godine

Jao ljudi sta pisete, kakav crni prsten i Jokic u istoj recenici.
Jokic nema nista sampionsko u sebi, to je jedan tunjavi, mutavi lik koji nema dovoljno srcanosti, mentaliteta, kosarkaske inteligencije da osvoji nesto vise od individualnih nagrada koje je i jedan divljak Westbrook pre njega lagano osvajao. Jokic ne zna da igra odbranu, takav igrac ne moze da pravi razliku u bitnim i tvrdim mecevima.
Imate mozda najslabiju NBA ligu u istoriji, bez jednog vrhunskog tima za NBA standarde, izjednacenu ligu gde taj Jokic ne moze u playoffu nista protiv dede Kris Pola i Phoenixa koji 10god nije video playoff i odjednom igraju finale. Eto kakav je kvalitet lige trenutno.
Jokic je sve osim pravog centra, ono sto on igra u Denveru moze samo da igra u Denveru, van tog sistema on je prosecan igrac. U reprezentaciji je pokazao koliko nista ne zna.

Kikujiro

pre 3 godine

Povreda se vratila još u pred-sezoni, sa njom je i igrao sve utakmice na početku sezone.

Da je Kari u Denveru a ne Jokić Denver bi svejedno bio u prve tri ekipe na zapadu, e moj Jokiću ti si velika prevara.

Kole

pre 3 godine

Za "Grumenje" bi bilo najbolje da naprave trejd između Golden Stejta, Denvera i Filadelfije.


- Denver dobija: Bena Simmonsa, Džejmsa Vajsmana i 2 pika od GSW.

- GSW dobija: Nikola Jokić i Vlatko Čančar(u paketu zbog plate).

- Philadelphia prima: Andrew Wiggins, Monté Morris i 1 pik od GSW.


link trejda: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y49kazch
(Maksimilijan, 29. novembar 2021 20:25)

Denver bi dobio pojacanje ovim trejdom, pogotovo za ovu sezonu. Vajsman je odlican centar, a dobili bi boljeg na pleju, dok bi Marej mogao da najzad igra ono gde je najbolji (SG). Golden Stejt bi bio malo slabiji u odbrani, ali napad... Nikola najzad ne bi morao toliko da utice na igru tima, sto bi bilo prirodno za njegovu poziciju. Filadelfija bi malo profitirala, jer je Vigins dobar igrac, ali ne bolji od Simonsa, a imali bi dobrog bekap pleja. Ukratko, nerealan trejd. Denver ima MVP-ja lige, najzad je Jokic superstar, prodaja dresova mu je verovatno u top10-15 lige. Zacementiran je za all star. Dovodi publiku I Denver je cesto u medijima. Ako ga se odreknu, to bi znacilo da idu u rebuilding jer su godinama pravili roster za njega. Iako mislim da bi dobro prosli ovim trejdom, jer bi I Bol najzad dobio sansu, mislim da su ipak najmanje zainteresovani za nesto ovakvo.

Kikujiro

pre 3 godine

Izvinjavam se ali mislim da nije pljuvanje ako sam rekao svoje mišljenje da je Jokić velika košarkaška prevara, ne vidim da je to neko vredjanje, mržnja ili zavist sa moje strane. Možda samo neznanje, i ništa više od toga, tako da si ga baš preterao.

I DA PRECIZIRAM OVO PREVARA, TO SE ODNOSI NA TO DA JE SVOJIM FENOMENALNIM IGRAMA PREVARIO NAVIJAČE DENVERA IZ DENVERA DA SA NJIM MOGU DO TITULE, SADA ILI U BUDUČNOSTI, NA TO SAM MISLIO KONKRETNO.

Goran

pre 3 godine

Da je bio zdrav bio bi vjerovatno medju 3 prva na draftu. Dencer se kockao sto ga je uzeo. Odigrao je dobru sezonu. Sada vidimo da je bio limitiran zbog problema sa ledjima. Stisnuo je zube izborio nevjerovatan ugovor i sada nazalost moze samo uzi\vati u velikim parama ali sa vrhunskom kosarkom je cini mi se gotovo.

Pera Ždera

pre 3 godine

Sumnjiv MPj skroz... Moguce i igranje, treniranje kroz bol, prikrivanje istog pre potpisivanja ugovora... o tome dosta govore i procenti suta ove sezone. hmm...

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 3 godine

Denver bi dobio pojacanje ovim trejdom, pogotovo za ovu sezonu. Vajsman je odlican centar, a dobili bi boljeg na pleju, dok bi Marej mogao da najzad igra ono gde je najbolji (SG). Golden Stejt bi bio malo slabiji u odbrani, ali napad... Nikola najzad ne bi morao toliko da utice na igru tima, sto bi bilo prirodno za njegovu poziciju. Filadelfija bi malo profitirala, jer je Vigins dobar igrac, ali ne bolji od Simonsa, a imali bi dobrog bekap pleja. Ukratko, nerealan trejd. Denver ima MVP-ja lige, najzad je Jokic superstar, prodaja dresova mu je verovatno u top10-15 lige. Zacementiran je za all star. Dovodi publiku I Denver je cesto u medijima. Ako ga se odreknu, to bi znacilo da idu u rebuilding jer su godinama pravili roster za njega. Iako mislim da bi dobro prosli ovim trejdom, jer bi I Bol najzad dobio sansu, mislim da su ipak najmanje zainteresovani za nesto ovakvo.
(Kole, 30. novembar 2021 00:03)

Za Jokica i GSW idealan trejd,Denver bi isto prosao i vise nego dobro dok Filadelfija bi prosla najgore i prakticno ne bi dobila nista sto sa njihove strane nije realno,narocito sto oni Simonsa cene mnogo vise od trampe za propalog Wiginsa i pika,bez obzira sto su trenutno u losim odnosima i ne igra. Mozda ako bi u raz.enu ukljucili i Grina pa da pristanu,medjutim to je tek nerealna situacija jer Grin je kljucan igrac GSW-a u odbrani. Doduse ako se malo dublje zadje i razmisli pitanje je i koliko bi bili kompatabilni u istoj petorci Grin i Jokic sto u krajnjem slucaju i ne bi bi lose da se desi.

Kikujiro

pre 3 godine

Povreda se vratila još u pred-sezoni, sa njom je i igrao sve utakmice na početku sezone.

Da je Kari u Denveru a ne Jokić Denver bi svejedno bio u prve tri ekipe na zapadu, e moj Jokiću ti si velika prevara.

baron

pre 3 godine

Jao ljudi sta pisete, kakav crni prsten i Jokic u istoj recenici.
Jokic nema nista sampionsko u sebi, to je jedan tunjavi, mutavi lik koji nema dovoljno srcanosti, mentaliteta, kosarkaske inteligencije da osvoji nesto vise od individualnih nagrada koje je i jedan divljak Westbrook pre njega lagano osvajao. Jokic ne zna da igra odbranu, takav igrac ne moze da pravi razliku u bitnim i tvrdim mecevima.
Imate mozda najslabiju NBA ligu u istoriji, bez jednog vrhunskog tima za NBA standarde, izjednacenu ligu gde taj Jokic ne moze u playoffu nista protiv dede Kris Pola i Phoenixa koji 10god nije video playoff i odjednom igraju finale. Eto kakav je kvalitet lige trenutno.
Jokic je sve osim pravog centra, ono sto on igra u Denveru moze samo da igra u Denveru, van tog sistema on je prosecan igrac. U reprezentaciji je pokazao koliko nista ne zna.

Kikujiro

pre 3 godine

Izvinjavam se ali mislim da nije pljuvanje ako sam rekao svoje mišljenje da je Jokić velika košarkaška prevara, ne vidim da je to neko vredjanje, mržnja ili zavist sa moje strane. Možda samo neznanje, i ništa više od toga, tako da si ga baš preterao.

I DA PRECIZIRAM OVO PREVARA, TO SE ODNOSI NA TO DA JE SVOJIM FENOMENALNIM IGRAMA PREVARIO NAVIJAČE DENVERA IZ DENVERA DA SA NJIM MOGU DO TITULE, SADA ILI U BUDUČNOSTI, NA TO SAM MISLIO KONKRETNO.

Maresi

pre 3 godine

Šta sam rekao? Kad se povredio rekao sam da je pitanje da li će ikad više da igra košarku, a i ako igra koliko će to biti dobro. Dobio sam brdo minusa tad. A Denver mu dao maksimalan ugovor od preko 200 miliona i tako se zajebali odlično.

payton

pre 3 godine

sve je to u redu, Denver voli Nikolu, Nikola Denver, ali mora dalje ako hoće prsten. Mislim da mu posle ovoga neće
ni ponuditi supermax, da će napraviti situaciju da sam ode. Treba opipati puls Kubanu, u trejdu Porzingis + pik, možda Boston za Browna. MPJ je poslednji teg koji ih je zakucao za dno, Conelly je sve pogrešio u poslednje 2 sezone, spoljna linija je krš krševa, pa njima bi sad Beasley sad došao kao Ray Allen. Srozali su se da nema nazad.

Maksimilijan

pre 3 godine

Za "Grumenje" bi bilo najbolje da naprave trejd između Golden Stejta, Denvera i Filadelfije.


- Denver dobija: Bena Simmonsa, Džejmsa Vajsmana i 2 pika od GSW.

- GSW dobija: Nikola Jokić i Vlatko Čančar(u paketu zbog plate).

- Philadelphia prima: Andrew Wiggins, Monté Morris i 1 pik od GSW.


link trejda: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y49kazch

Goran_NK

pre 3 godine

Izvinjavam se ali mislim da nije pljuvanje ako sam rekao svoje mišljenje da je Jokić velika košarkaška prevara, ne vidim da je to neko vredjanje, mržnja ili zavist sa moje strane. Možda samo neznanje, i ništa više od toga, tako da si ga baš preterao.

I DA PRECIZIRAM OVO PREVARA, TO SE ODNOSI NA TO DA JE SVOJIM FENOMENALNIM IGRAMA PREVARIO NAVIJAČE DENVERA IZ DENVERA DA SA NJIM MOGU DO TITULE, SADA ILI U BUDUČNOSTI, NA TO SAM MISLIO KONKRETNO.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 18:29)

Ma zloba i pakost, ništa drugo. Jednostavno neki ljudi ne znaju za bolje. Saučešće svima koji ga poznaju

Legolas

pre 3 godine

Malom kao prvo želim što brži oporavak.I da ga zdravlje prati čitavu karijeru.
Ali dečko veze nema sa košarkom,mnogi elementi se ne vide kod njega.Zagrađivanje,kreacija,asistencija.Nula
Postao je malo i nadmen,dignuo nos.
U Denveru potpuni amateri rade,gotovo cela ekipa košarkaška sa sve trenerom,i uprava,koja je dozvolila da se potpiše ovaj klinac kao da je Kobi Brajant lično.
Jokič nema sa kim da razvije svoj talenat do kraja,jer sa svojim napretkom igre u odbrani,sa neresivim dodavanjima i šutom,ekipa sa dva još znalca,da ne pričamo o celoj petorci,lagano bi dobijala sve redom.

Kole

pre 3 godine

Za "Grumenje" bi bilo najbolje da naprave trejd između Golden Stejta, Denvera i Filadelfije.


- Denver dobija: Bena Simmonsa, Džejmsa Vajsmana i 2 pika od GSW.

- GSW dobija: Nikola Jokić i Vlatko Čančar(u paketu zbog plate).

- Philadelphia prima: Andrew Wiggins, Monté Morris i 1 pik od GSW.


link trejda: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y49kazch
(Maksimilijan, 29. novembar 2021 20:25)

Denver bi dobio pojacanje ovim trejdom, pogotovo za ovu sezonu. Vajsman je odlican centar, a dobili bi boljeg na pleju, dok bi Marej mogao da najzad igra ono gde je najbolji (SG). Golden Stejt bi bio malo slabiji u odbrani, ali napad... Nikola najzad ne bi morao toliko da utice na igru tima, sto bi bilo prirodno za njegovu poziciju. Filadelfija bi malo profitirala, jer je Vigins dobar igrac, ali ne bolji od Simonsa, a imali bi dobrog bekap pleja. Ukratko, nerealan trejd. Denver ima MVP-ja lige, najzad je Jokic superstar, prodaja dresova mu je verovatno u top10-15 lige. Zacementiran je za all star. Dovodi publiku I Denver je cesto u medijima. Ako ga se odreknu, to bi znacilo da idu u rebuilding jer su godinama pravili roster za njega. Iako mislim da bi dobro prosli ovim trejdom, jer bi I Bol najzad dobio sansu, mislim da su ipak najmanje zainteresovani za nesto ovakvo.

basketaš

pre 3 godine

Desilo se nažalost ono što se predviđalo. Porter ne može dugoročno da igra košarku. Leđa su ozbiljna stvar, a on ima probleme još od 19-20 godine. Zato je i pao kao pik, i ako je zaista napadački moćan i talentovan.

Baciti maksimalan ugovor posle jedne jedine sezone koju je nekako sastavio zdrav je direktan pucanj u glavu Denvera. Naročito kada ne znaš ni kako će se Marej vratiti itd. Na Jokićevom mestu posle ove sezone ladno bi razmišljao o trejdu. Eno Dalas čim uvalja Porzingisa dalje otvara prostor za još jednog superstara. Luka i Nidža bi bili čist šoutajm i ozbiljan kandidat za titulu.

Hm

pre 3 godine

He, kazu "Udarac za Denver"...Kakav crni udarac, balvan manje na terenu. Momak koji prosto nestane kada se igra malo ozbiljnija odbrana na njemu a sto se dobro videlo u plej ofu. I to sve zbog toga sto jednostavno ne zna da igra kosarku. Zna samo da sutne, i to dobro radi ali kada je sam. Kada ga neko pokriva vola ne moze da pogodi, a tupson ne zna sebi da kreira poziciju.

Sta tek reci za njegovu "odbranu"...S' njim u igri, covek manje u odbrani.

Steta para koje su mu dali ali nikakva steta sto nece igrati.

Globetroter88

pre 3 godine

Strašno. Mnogo su se kockali s njim. Opteretiti salary cap platom za igrača koji ima hronični problem sa leđima je veliki promašaj, ispostaviće se. Grantu da su dali polovinu od tog ugovora, imali bi opakog two-way igrača.
U najbolju ruku, Denver prolazi u play of kroz play in turnir kao 7,8.

goblin

pre 3 godine

Šta su uradili ovi iz Denvera, nestvarno... Dali su ogromne novce Porteru i Mareju,a znali su da se i jedan i drugi lako povređuju,i da Porter vuče hroničnu povredu leđa.Pustili su tako lako Granta da ode u Detroit.Mislim da i Jokiću postaje jasno da titule u Denveru neće biti.I na njemu je da odluči hoće li ostati u mirnom Denveru, gde se puno "ne talasa", gde nema pritiska, ili će prihvatiti rizik,zatražiti "trejd" i otići u "haos" koji sa sobom donosi L.A.,Boston, Njujork...

majstor

pre 3 godine

Kad je bio za prodaju...nisu hteli...sad su u velikom problemu. Ova sezona je gotova skroz, a sledeca je pod znakom pitanja jer i on i Marej izlaze iz teskih povreda. Begaj Jokicu u neki sampionski tim posto Denver to nije i nece biti. Ako ostalim zvezdama trebaju jos 2 zvezde da bi uzeli prsten...treba i Nikoli. Sa ovim igracima iz Denvera...mrka kapa.

srle

pre 3 godine

Ako želi da osvoji NBA titulu, Nikola mora dalje. Nema šanse da nešto uradi u Denveru, sve su pogrešili u poslednjih par godina, pogotovo je greška dati maksimalni ugovor Porteru junioru. Momak je jednodimenzionalan igrač i znali su da ga muči povreda. Takođe, Marej je odavno van terena zbog teške povrede i pitanje je kakav će se vratiti na teren. Vidimo da Nikola ima problema sa povredama, to je posledica činjenice da igra po 40 minuta prosečno na svakoj utakmici. Ne može to da izdrži niko, potrebno je da nađu adekvatnu zamenu za Nikolu, čovek mora da odmori pošto je ovo neizdrživ tempo za bilo koga. Sve u svemu najbolje da ode iz Denvera što pre, verovatno će ostati do kraja karijere kao najbolji igrač franšize. Ali bez titule.

Laik

pre 3 godine

Mislim da bi ostanak nikole u denveru nanelo vise stete i njemu i denveru nego koristi. Denver bi trebao da pocne da razmislja o rebildu, mogu dosta dobiti za jokica i mareja, dobre neke mlade pikove uzeti, uloziti u bonesa i ostatak mlade ekipe. za to vreme jokic negde da juri prsten, ko zna, mozda da se vrati u denver kao veteran. Za jokica se spominju dalas, gs, cikago..

JPR24

pre 3 godine

Izvinjavam se ali mislim da nije pljuvanje ako sam rekao svoje mišljenje da je Jokić velika košarkaška prevara, ne vidim da je to neko vredjanje, mržnja ili zavist sa moje strane. Možda samo neznanje, i ništa više od toga, tako da si ga baš preterao.

I DA PRECIZIRAM OVO PREVARA, TO SE ODNOSI NA TO DA JE SVOJIM FENOMENALNIM IGRAMA PREVARIO NAVIJAČE DENVERA IZ DENVERA DA SA NJIM MOGU DO TITULE, SADA ILI U BUDUČNOSTI, NA TO SAM MISLIO KONKRETNO.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 18:29)


Na šta ti misliš to ne može da se zna samo tako… A sto se Jokića tiče, ne igra, sve su izgubili, pa ti vidi.. A prevara o tome da se može do titule to je smešno, nikog on ne vara, problem je ambicija Denvera. Sto su pokazali sa Porterom koji je trebao dobiti šut kartu, a ne novi ugovor. Uprcali su malog Hylanda, dobar dečko izgleda, ali od perioda dok je Karnisovas bio sa njima ništa nisu konkretno našli za budućnost. Bol Bola ne kosite, a guraju tamo Greena 1 i 2 koji imaju 35 i 31 godinu, onaj nnaji visi tu sa 20 godina pojma nema, Riversa su zadržali, taj je ok samo za ABA2 ligu…

Aleksandar

pre 3 godine

Da je Kari u Denveru a ne Jokić Denver bi svejedno bio u prve tri ekipe na zapadu, e moj Jokiću ti si velika prevara.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 17:42)

Da, videli smo Karija prošle sezone što je bio TOP 3 i to sa boljim timom od ovog krš Denvera. I ako već pratiš NBA onda bi trebao da znaš da dok se Jokić nije povredio delili su 3. i 4. mesto na tabeli, pali su od kad Jokić ne igra. Znači povraća mi se od takvih ljudi kao što si ti. Zamisli kolika si beda i koliko si nesrećan u životu kad pratiš uspešnog čoveka i pljuješ po njemu a želeo bi da budeš delić onoga što je on. Nikad neću da shvatim kakva je to zloba i tolika zavist u ljudima ali NIKAD.

jonny deep

pre 3 godine

Ajd što su ga birali. Al sto su dali onolike pare igraču koji neće da doda. Takvi i da postižu 30 poena nisu košarkaši koji vrede ekipi.

dtegaq62

pre 3 godine

Izvinjavam se ali mislim da nije pljuvanje ako sam rekao svoje mišljenje da je Jokić velika košarkaška prevara, ne vidim da je to neko vredjanje, mržnja ili zavist sa moje strane. Možda samo neznanje, i ništa više od toga, tako da si ga baš preterao.

I DA PRECIZIRAM OVO PREVARA, TO SE ODNOSI NA TO DA JE SVOJIM FENOMENALNIM IGRAMA PREVARIO NAVIJAČE DENVERA IZ DENVERA DA SA NJIM MOGU DO TITULE, SADA ILI U BUDUČNOSTI, NA TO SAM MISLIO KONKRETNO.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 18:29)

Konkretno po tebi je bolje da ne razmišljaš jer kad razmišljaš dosta ovde likova shvate da ima gluplji i od njih pa počnu da se teše. Tvoja glupost je veruj mi neograničena , ubio bih se da sam glup i hejter kao ti to je tako jadan i bedan život .

Milan

pre 3 godine

Fora je sto oni njemu nisu morali da daju ugovor ovog leta, već sledećeg. Pošto je sve odrađeno ranije, verovatno su se zaštitili nekim osiguranjem ili postoje neke pravne fore da ne ostanu bez dela cap-a?

Realno

pre 3 godine

Ima sreće što sa takvim leđima igra kosarku a ne da radi nesto fizički,da se stalno,savija,uvija pa on bi vec bio invalid.
(Aleksandar, 29. novembar 2021 18:31)

Sreca pa kosarka nije fizicki naporna,nema savijanja,uvijanja,skakanja,guranja,promene ritma trcanja,kontakata... samo laganica,tapsanje lopte i bacanje na kos iz slobodnih bacanja. Kakvi sve likovi ne pisu komentare,koji nemaju pojma o zivotu i sportu.

smeh

pre 3 godine

Srećom po Denver pa mu nisu dali maksimalni ugovor. Zamislite u kakvom kanalu bi bila ta ekipa da su uradili tako nešto. Ko god radi oko dovodjenja igrača, produžavanja i davanja ugovora zaslužuje ne samo otkaz već i da nadoknadi svu štetu koju je napravio Denveru. Imaš ekipu koja je igrala finale zapada i umesto da je ojačaš ti je svedeš na ekipu koju bi verovatno i dosta Evroligaša pobedila. Što se kaže ovi bi i nakovanj pokvarili.

MPP

pre 3 godine

SUŠTINA

je da je MPJ prevario Denver. Odigrao je pola sezone što je najbolje mogao do potpisivanja ugovora a onda samo što je počela sezona se povredio. Za mene ovde nema ništa od slučajnosti. MPJ je završio karijeru .....karijeru kao ozbiljan igrač . Možda postoji neka kauzula u ugovoru ali ja ne znam ni jedan takav slučaj da u slučaju povrede igrač "vrati pare". Stvar je u tome što Nikola treba da vodi računa o svojoj karijeri na isti način kao MPJ. A to je da ode iz Denvera. Tako stvari sada stoje. Ovakav igrač se verovatno nikad više neće pojaviti, i šteta je da ga čitavu karijeru gledamo sa polupovredjenim igračima koji su dobili ogroman novac i svaki put kada treba nema ih na terenu. Nikola je se iaplatio Denveru do poslednjeg centa. Odužio je svoj dug .....

pejafan

pre 3 godine

Nema vise nista od ozbiljnog igranja kosarke tj od maksimalnog napora...Slicnu povredu je imao i Stojakovic kada je bio u Nju Orleansu i od te operacije vise nikada nije igrao u kontinuitetu na istom nivou kao pre povrede...Bar se obezbedio za zivota sa ogromnom kolicinom novca,a tu je slicna situacija kao sa Nikolom Pekovicem...

JPR24

pre 3 godine

Kakve budale. Čekali su godinu da počne… Ništa nije pokazao, kosarkaska inteligencija Nula, njemu čak i Barton mora utlati gde da se postavi u odbrani, u napadu samo se trpa kako bi uzeo šut na bilo koji način, prosto pojma nema… i dati mu takav ugovor ?? Sad još kontak dve godine pre nego sto će biti neka šansa da ga nekom utrape. NBA je biznis, biznis je surov, nisu trebali uopšte da mu daju ovaj ugovor već šut kartu… a on može biti srećan sto su ga uopšte čekali. U nekim ekipama bi odavno odleteo napolje. Imace za njega je karijera fajront, ništa pokazao nije, niti će pokazati, ali eto skupice love bez truda i bez grama mozga ! Bravo za upravu Denvera, glupost decenije !

Školobocna

pre 3 godine

Veoma čudna odluka da mu daju 140 miliona na 5 godina a znaju da ima problematična leđa , sad su se zakopali sa tim i Marejevim ugovorom Pitanje je i kad se njih dvojica vrate koliko će moći da doprinesu jer takve povrede ostavljaju traga, retko ko se vrationa istom nivou . Najbolje bi bilo da tankuju ovu sezonu i vide koliko mogu da razviju klince pa onda da na draftu jure neku premiju , ovoliko gluposti koliko su napravili u poslednje 2 godine se retko viđa .

dovla

pre 3 godine

Neverovatno kakve poteze prave menadzeri Denvera , ovo je izgubljena godina nema Jokic sa kim da igra ... Mislim da je vreme da pobegne na vreme , brod je vec uveliko poceo da tone

123

pre 3 godine

Kad je bio za prodaju...nisu hteli...sad su u velikom problemu. Ova sezona je gotova skroz, a sledeca je pod znakom pitanja jer i on i Marej izlaze iz teskih povreda. Begaj Jokicu u neki sampionski tim posto Denver to nije i nece biti. Ako ostalim zvezdama trebaju jos 2 zvezde da bi uzeli prsten...treba i Nikoli. Sa ovim igracima iz Denvera...mrka kapa.
(majstor, 29. novembar 2021 18:58)


Nece on nigde. Ima da ostavi kosti u Denveru. Da vuce i teglji ceo tim kao njegovi konji zapregu..

Гиле

pre 3 godine

Никола динајсијки најбоље пролази ако остане у Денверу. Да ли жели да конкурише за титулу, или да буде Бог у селу и да се нада да ће се екипа склепати па конкурисати зависи од његових амбиција. Јесте МПЈ добио прејак уговор, али желели су да пробају да упаре 3 своја најбоља играча. Продаја карата кад Никола игра је одлична, а вероватно и кад ова двојица играју цена скаче, па газда заради више. Наравно да газда жели титулу, јер тада највише заради, али сигурно он прави реалније планове да мазне лову, а не да узме титулу.

Goran

pre 3 godine

Da je bio zdrav bio bi vjerovatno medju 3 prva na draftu. Dencer se kockao sto ga je uzeo. Odigrao je dobru sezonu. Sada vidimo da je bio limitiran zbog problema sa ledjima. Stisnuo je zube izborio nevjerovatan ugovor i sada nazalost moze samo uzi\vati u velikim parama ali sa vrhunskom kosarkom je cini mi se gotovo.

Pera Ždera

pre 3 godine

Sumnjiv MPj skroz... Moguce i igranje, treniranje kroz bol, prikrivanje istog pre potpisivanja ugovora... o tome dosta govore i procenti suta ove sezone. hmm...

Uroš

pre 3 godine

Gde je sad onaj Veranov rođak što je ismevao MPJ-a kad se povredio. Sećam se da ste pisali: kako je samo smešan ovaj MPJ, n'ume da položi loptu u koš, povreda smešnija od Hejvurdove. Kvalitetan oporavak želim Majklu, da ne kažem brz, jer treba dobro da zaleči ta leđa.

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 3 godine

Denver bi dobio pojacanje ovim trejdom, pogotovo za ovu sezonu. Vajsman je odlican centar, a dobili bi boljeg na pleju, dok bi Marej mogao da najzad igra ono gde je najbolji (SG). Golden Stejt bi bio malo slabiji u odbrani, ali napad... Nikola najzad ne bi morao toliko da utice na igru tima, sto bi bilo prirodno za njegovu poziciju. Filadelfija bi malo profitirala, jer je Vigins dobar igrac, ali ne bolji od Simonsa, a imali bi dobrog bekap pleja. Ukratko, nerealan trejd. Denver ima MVP-ja lige, najzad je Jokic superstar, prodaja dresova mu je verovatno u top10-15 lige. Zacementiran je za all star. Dovodi publiku I Denver je cesto u medijima. Ako ga se odreknu, to bi znacilo da idu u rebuilding jer su godinama pravili roster za njega. Iako mislim da bi dobro prosli ovim trejdom, jer bi I Bol najzad dobio sansu, mislim da su ipak najmanje zainteresovani za nesto ovakvo.
(Kole, 30. novembar 2021 00:03)

Za Jokica i GSW idealan trejd,Denver bi isto prosao i vise nego dobro dok Filadelfija bi prosla najgore i prakticno ne bi dobila nista sto sa njihove strane nije realno,narocito sto oni Simonsa cene mnogo vise od trampe za propalog Wiginsa i pika,bez obzira sto su trenutno u losim odnosima i ne igra. Mozda ako bi u raz.enu ukljucili i Grina pa da pristanu,medjutim to je tek nerealna situacija jer Grin je kljucan igrac GSW-a u odbrani. Doduse ako se malo dublje zadje i razmisli pitanje je i koliko bi bili kompatabilni u istoj petorci Grin i Jokic sto u krajnjem slucaju i ne bi bi lose da se desi.