Košarka 43

Petak, 21.07.2017.

08:14

"Ugovor je 27m$, Vlade i Peđa su mi mnogo pomogli"

Srpski košarkaš Bogdan Bogdanović rekao je da mu se ispunio san odlaskom u NBA ligu i dodao da je svestan da u Americi kreće sve iz početka.

"Ugovor je 27m$, Vlade i Peða su mi mnogo pomogli" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

pera ždera

pre 7 godina

Bogdan ne pada pod "rookie scale" ugovor, jer je prošlo 3 godine od kada je draftovan. Da je potpisao prošle godine morali bi da mu daju tačno odredjenu platu za 27. pika (oko 1.2M)

Јанко

pre 7 godina

Ко је гледао Јокића под крај прошле сезоне, могао је да види да дечко уопште и не покушава да игра одбрану. Зашто? Зато што је био сасвим без даха, и оно мало снаге калкуласао и штедео за напад. Што је било сасвим рационално, Јокић је пре свега паметан играч.

И сад су га убедили да ће имати и снаге и брзине и скочности за две утакмице заредом, само ако жртвује ово лето (сигуран сам да он много више од свих нас мрзи ону тракторску гуму). Да ли су били у праву - видећемо, тек то је то. Спортска, кошаркашка, професионална одлука, сви ови патриотизма и остали порези, то је шупља прича.

Nista o Nicemu

pre 7 godina

Nije bitno da li ce Teodosic biti fransizni igrac ili ne, bitni su odmor, telo, egzistencija, praunuci, traktorska guma ! Dakle, ako Teodosic preskoci reprezentaciju imace vise vremena za odmor, vise vremena za bolju pripremu i samim ce imati vece sanse da bolje odigra ruki sezonu, sto posle vodi ka potencijalno vecem ugovoru, sto smanjuje brigu praunucima a ako bude bas masan ugovor mozda se omrse i cukununuci, da ne pricam o tome sto preskakanjem reprezentacije Teodosic produzava klupsku karijeru, dakle jos para !!
Pa zasto Teodosic ne ode na odmor, mislis li da je budala ? Ko mu je kriv sto on i menadzer nisu pametni poput Jokica i Miska ?? Objasni mi problematiku, potrudi se makar da budes logican ?
(antiDebil, 21. jul 2017 12:07) # Link komentara

Ne. Niko nije rekao da je bitna egzistencija. Bitna je uloga koja je Jokicu namenjena. Nisu u pitanju pare, u pitanju je da ce on nositi fransizu. Teodosic ne ide na odmor jer se naigra kosarke, zeli da se oproba u NBA ovakav kakav je jer i nema mnogo mesta napretku s obzirom da ima 30 godina. On u 30 godina nece da dize tegove, nece da se muci vise nego pre, ako prodje prodje.

antiDebil

pre 7 godina

ni o cemu

Nije bitno da li ce Teodosic biti fransizni igrac ili ne, bitni su odmor, telo, egzistencija, praunuci, traktorska guma ! Dakle, ako Teodosic preskoci reprezentaciju imace vise vremena za odmor, vise vremena za bolju pripremu i samim ce imati vece sanse da bolje odigra ruki sezonu, sto posle vodi ka potencijalno vecem ugovoru, sto smanjuje brigu praunucima a ako bude bas masan ugovor mozda se omrse i cukununuci, da ne pricam o tome sto preskakanjem reprezentacije Teodosic produzava klupsku karijeru, dakle jos para !!
Pa zasto Teodosic ne ode na odmor, mislis li da je budala ? Ko mu je kriv sto on i menadzer nisu pametni poput Jokica i Miska ?? Objasni mi problematiku, potrudi se makar da budes logican ?

nista o nicemu

pre 7 godina

Kakve veze ima sta ce Jokic biti u buducnosti ? Mislio sam sa se tu radi o parama, egzistenciji, praunucima i sl.budalastinama. Ako Teodosix zeli da obezbedjuje praunuke onda mora da preskoci reprezentaciju, da se odmori i da radi na svom telu kako bi sledece godine ili one tamo dobio dosta masniji ugovor ?
Reprezentacija traje 60 dana, Jokic je imao 130 slobodnih dana pored toga, sve je mogao da stigne, kao recimo Saric, ali on slusa menadzera !!
(antiDebil, 21. jul 2017 11:06)

Kada Teodosic bude mogao da potpise bolji ugovor tada nece biti reprezentativnih obaveza. Teodosic NIKAD nece biti fransizni igrac, cinjenica.

Ivan kg

pre 7 godina

27 miliona po sezoni? Pa to je 81 milion za 3 godine?! Plaćeniji je od Kobi Brajanta i Kleja Karija!
(menađer, 21. jul 2017 09:02)

Nije tacno da je najplaceniji, Djuro Ostojic je u NY Rendzersima imao vise.

antiDebil

pre 7 godina

ni o cemu

Kakve veze ima sta ce Jokic biti u buducnosti ? Mislio sam sa se tu radi o parama, egzistenciji, praunucima i sl.budalastinama. Ako Teodosix zeli da obezbedjuje praunuke onda mora da preskoci reprezentaciju, da se odmori i da radi na svom telu kako bi sledece godine ili one tamo dobio dosta masniji ugovor ?
Reprezentacija traje 60 dana, Jokic je imao 130 slobodnih dana pored toga, sve je mogao da stigne, kao recimo Saric, ali on slusa menadzera !!

dr NS

pre 7 godina

Super kad prosečan srbin koji se guli mesečno za 400 evra počne da komentarise nekoga ko zarađuje milione. Pa to je milina citati. Neverovatno kako dajemo sebi za pravo da pričamo o svemu.

konto

pre 7 godina

27 miliona po sezoni? Pa to je 81 milion za 3 godine?! Plaćeniji je od Kobi Brajanta i Kleja Karija! 
(menađer, 21. jul 2017 09:02) 

Bajo, nije 27 miliona po sezoni !! Već ukupno, na tri godine !
(JPR24, 21. jul 2017 09:22)

Bajo, loži te, što se primaš?

nista o nicemu

pre 7 godina

Ugovor je 27, a koliko dobija Bogdan?
Jedno je plata, drugo ugovor.

Kako god, Divac je kosarkaski Ramadani, kad je uspeo Bogdanovica da uvali u NBA. Koliko americkih bekova, daleko boljih, igra po Poljskoj, Kini...
(Pepe, 21. jul 2017 08:59)

Nije ti to Srbija da se tale fifti fifti ispod stola

PihtijaTheGreat

pre 7 godina

Sto se Bogdana tice, on je kompletno formiran igrac... Ostao je laksi deo posla, za koji su NBA treneri specijalisti, a to je sut. Napravice od njega za godinu dana pracku nevidjenu...

JPR24

pre 7 godina

Ugovor je 27, a koliko dobija Bogdan?Jedno je plata, drugo ugovor. Kako god, Divac je kosarkaski Ramadani, kad je uspeo Bogdanovica da uvali u NBA. Koliko americkih bekova, daleko boljih, igra po Poljskoj, Kini...
(Pepe, 21. jul 2017 08:59)

Porez je velik, dobija malo vise od polovine ciste love, tako nekako... A to je samo plata od kluba.
A ti posto imas neke frustracije, mozes samo da sanjas o toj lovi !

Igor

pre 7 godina

Ugovor je 27, a koliko dobija Bogdan?Jedno je plata, drugo ugovor. Kako god, Divac je kosarkaski Ramadani, kad je uspeo Bogdanovica da uvali u NBA. Koliko americkih bekova, daleko boljih, igra po Poljskoj, Kini...
(Pepe, 21. jul 2017 08:59)
Dobije Bogdan izmedju 12 i 15 cisto, kad se odbiju porezi, menadzerske provizije i ostalo. Sta ce, nije ni to lose.

b

pre 7 godina

Pomogli su mu kao svom najrođenijem. Niko drugi mu ne bi dao ni pola tih para. Na njemu je sada težak posao da to nekako i opravda. Volio bih da prvo ne obruka naše legende i da im se bar malo približi.

JPR24

pre 7 godina

27 miliona po sezoni? Pa to je 81 milion za 3 godine?! Plaćeniji je od Kobi Brajanta i Kleja Karija!
(menađer, 21. jul 2017 09:02)

Bajo, nije 27 miliona po sezoni !! Već ukupno, na tri godine !

JPR24

pre 7 godina

Ipak, imam jednu zamerku i za Bogdana i za Tea ! Pa ljudi bre zar ste morali obojica tamo na zapadnu stranu ?? Utakmice nikad pre 3 ili 4 sata u sred noci !! Mislite li vi na nas san ?? Heheh :p Salu na stranu, srecno svim nasim kosarkasima u NbA, ali prvo da vi opalite ovaj EP !! A za san, snacemo se ;)

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 7 godina

Sad da uplatis par mio za svoj voljeni klub Partizan, vidis da su nas komsije ugasile. Cak ne mogu vise ni da ih prozivam kao FMPase jer nas ove godine i FMP pregazio ka plitak potok. Nista vise nije isto od one trojke Nolana Smitha, ej sudbinooo teska li si

ммммммм

pre 7 godina

Добар је момак и одличан кошаркаш али толике паре не вреди. А ако ћемо реално мислим да ће тешко успети. Погледајте само ко игра у НБА на његовој позицији. Дај Боже да грешим.

nista o nicemu

pre 7 godina

Pravi momak. Stigne i da se oporavi, potpiše ugovor u NBA, dodje na pripreme, apsolutno sve!
I onda neki počnu priče kako se radi na telu 6 meseci, a stomak na slici ispao i posle tri meseca :)
(Milan, 21. jul 2017 08:42)

Videli bismo koliko je pravi da je buduci fransizni igrac. Kao sto je Teo rekao cak ni on ne zna sta bi u tom momentu uradio, iskulirajte.

C i n i k

pre 7 godina

Toliko vredan ugovor za rukija je i bio moguc samo ako imas neku logistiku u ovom slucaju sefa u klubu - Divca,ili si odlican igrac...Bogdan nije bas odlican igrac...

Pepe

pre 7 godina

Ugovor je 27, a koliko dobija Bogdan?
Jedno je plata, drugo ugovor.

Kako god, Divac je kosarkaski Ramadani, kad je uspeo Bogdanovica da uvali u NBA. Koliko americkih bekova, daleko boljih, igra po Poljskoj, Kini...

tassotty

pre 7 godina

Imao napornu sezonu, radio na oporavku, išao na more, "skoknuo" do USA i stigao na pripreme reprezentacije... Bogdane, naklon do poda od jednog zvezdaša!

Intexata

pre 7 godina

Bogdane, zelim ti sve najbolje pre svega zdravlja, sve najbolje u NBA od zvezdaša... A za reprezentaciju da das sve od sebe i tako pokazete svima koji smo sampioni...

od istorije zive samo istoricari

pre 7 godina

Mislim da je Raduljica sigurno medju 12 igraca. Stalno je na slikama sa Teom i Bogdanom u drustvu, pa tu hemiju koja se oseti medju njima nece ni Đordjević remetiti izostavljanjem Braduljice. :)

Milan

pre 7 godina

Pravi momak. Stigne i da se oporavi, potpiše ugovor u NBA, dodje na pripreme, apsolutno sve!
I onda neki počnu priče kako se radi na telu 6 meseci, a stomak na slici ispao i posle tri meseca :)

tassotty

pre 7 godina

Imao napornu sezonu, radio na oporavku, išao na more, "skoknuo" do USA i stigao na pripreme reprezentacije... Bogdane, naklon do poda od jednog zvezdaša!

Milan

pre 7 godina

Pravi momak. Stigne i da se oporavi, potpiše ugovor u NBA, dodje na pripreme, apsolutno sve!
I onda neki počnu priče kako se radi na telu 6 meseci, a stomak na slici ispao i posle tri meseca :)

Intexata

pre 7 godina

Bogdane, zelim ti sve najbolje pre svega zdravlja, sve najbolje u NBA od zvezdaša... A za reprezentaciju da das sve od sebe i tako pokazete svima koji smo sampioni...

od istorije zive samo istoricari

pre 7 godina

Mislim da je Raduljica sigurno medju 12 igraca. Stalno je na slikama sa Teom i Bogdanom u drustvu, pa tu hemiju koja se oseti medju njima nece ni Đordjević remetiti izostavljanjem Braduljice. :)

JPR24

pre 7 godina

27 miliona po sezoni? Pa to je 81 milion za 3 godine?! Plaćeniji je od Kobi Brajanta i Kleja Karija!
(menađer, 21. jul 2017 09:02)

Bajo, nije 27 miliona po sezoni !! Već ukupno, na tri godine !

nista o nicemu

pre 7 godina

Ugovor je 27, a koliko dobija Bogdan?
Jedno je plata, drugo ugovor.

Kako god, Divac je kosarkaski Ramadani, kad je uspeo Bogdanovica da uvali u NBA. Koliko americkih bekova, daleko boljih, igra po Poljskoj, Kini...
(Pepe, 21. jul 2017 08:59)

Nije ti to Srbija da se tale fifti fifti ispod stola

b

pre 7 godina

Pomogli su mu kao svom najrođenijem. Niko drugi mu ne bi dao ni pola tih para. Na njemu je sada težak posao da to nekako i opravda. Volio bih da prvo ne obruka naše legende i da im se bar malo približi.

JPR24

pre 7 godina

Ipak, imam jednu zamerku i za Bogdana i za Tea ! Pa ljudi bre zar ste morali obojica tamo na zapadnu stranu ?? Utakmice nikad pre 3 ili 4 sata u sred noci !! Mislite li vi na nas san ?? Heheh :p Salu na stranu, srecno svim nasim kosarkasima u NbA, ali prvo da vi opalite ovaj EP !! A za san, snacemo se ;)

PihtijaTheGreat

pre 7 godina

Sto se Bogdana tice, on je kompletno formiran igrac... Ostao je laksi deo posla, za koji su NBA treneri specijalisti, a to je sut. Napravice od njega za godinu dana pracku nevidjenu...

Igor

pre 7 godina

Ugovor je 27, a koliko dobija Bogdan?Jedno je plata, drugo ugovor. Kako god, Divac je kosarkaski Ramadani, kad je uspeo Bogdanovica da uvali u NBA. Koliko americkih bekova, daleko boljih, igra po Poljskoj, Kini...
(Pepe, 21. jul 2017 08:59)
Dobije Bogdan izmedju 12 i 15 cisto, kad se odbiju porezi, menadzerske provizije i ostalo. Sta ce, nije ni to lose.

konto

pre 7 godina

27 miliona po sezoni? Pa to je 81 milion za 3 godine?! Plaćeniji je od Kobi Brajanta i Kleja Karija! 
(menađer, 21. jul 2017 09:02) 

Bajo, nije 27 miliona po sezoni !! Već ukupno, na tri godine !
(JPR24, 21. jul 2017 09:22)

Bajo, loži te, što se primaš?

dr NS

pre 7 godina

Super kad prosečan srbin koji se guli mesečno za 400 evra počne da komentarise nekoga ko zarađuje milione. Pa to je milina citati. Neverovatno kako dajemo sebi za pravo da pričamo o svemu.

Ivan kg

pre 7 godina

27 miliona po sezoni? Pa to je 81 milion za 3 godine?! Plaćeniji je od Kobi Brajanta i Kleja Karija!
(menađer, 21. jul 2017 09:02)

Nije tacno da je najplaceniji, Djuro Ostojic je u NY Rendzersima imao vise.

Pepe

pre 7 godina

Ugovor je 27, a koliko dobija Bogdan?
Jedno je plata, drugo ugovor.

Kako god, Divac je kosarkaski Ramadani, kad je uspeo Bogdanovica da uvali u NBA. Koliko americkih bekova, daleko boljih, igra po Poljskoj, Kini...

JPR24

pre 7 godina

Ugovor je 27, a koliko dobija Bogdan?Jedno je plata, drugo ugovor. Kako god, Divac je kosarkaski Ramadani, kad je uspeo Bogdanovica da uvali u NBA. Koliko americkih bekova, daleko boljih, igra po Poljskoj, Kini...
(Pepe, 21. jul 2017 08:59)

Porez je velik, dobija malo vise od polovine ciste love, tako nekako... A to je samo plata od kluba.
A ti posto imas neke frustracije, mozes samo da sanjas o toj lovi !

C i n i k

pre 7 godina

Toliko vredan ugovor za rukija je i bio moguc samo ako imas neku logistiku u ovom slucaju sefa u klubu - Divca,ili si odlican igrac...Bogdan nije bas odlican igrac...

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 7 godina

Sad da uplatis par mio za svoj voljeni klub Partizan, vidis da su nas komsije ugasile. Cak ne mogu vise ni da ih prozivam kao FMPase jer nas ove godine i FMP pregazio ka plitak potok. Nista vise nije isto od one trojke Nolana Smitha, ej sudbinooo teska li si

nista o nicemu

pre 7 godina

Pravi momak. Stigne i da se oporavi, potpiše ugovor u NBA, dodje na pripreme, apsolutno sve!
I onda neki počnu priče kako se radi na telu 6 meseci, a stomak na slici ispao i posle tri meseca :)
(Milan, 21. jul 2017 08:42)

Videli bismo koliko je pravi da je buduci fransizni igrac. Kao sto je Teo rekao cak ni on ne zna sta bi u tom momentu uradio, iskulirajte.

antiDebil

pre 7 godina

ni o cemu

Kakve veze ima sta ce Jokic biti u buducnosti ? Mislio sam sa se tu radi o parama, egzistenciji, praunucima i sl.budalastinama. Ako Teodosix zeli da obezbedjuje praunuke onda mora da preskoci reprezentaciju, da se odmori i da radi na svom telu kako bi sledece godine ili one tamo dobio dosta masniji ugovor ?
Reprezentacija traje 60 dana, Jokic je imao 130 slobodnih dana pored toga, sve je mogao da stigne, kao recimo Saric, ali on slusa menadzera !!

ммммммм

pre 7 godina

Добар је момак и одличан кошаркаш али толике паре не вреди. А ако ћемо реално мислим да ће тешко успети. Погледајте само ко игра у НБА на његовој позицији. Дај Боже да грешим.

Јанко

pre 7 godina

Ко је гледао Јокића под крај прошле сезоне, могао је да види да дечко уопште и не покушава да игра одбрану. Зашто? Зато што је био сасвим без даха, и оно мало снаге калкуласао и штедео за напад. Што је било сасвим рационално, Јокић је пре свега паметан играч.

И сад су га убедили да ће имати и снаге и брзине и скочности за две утакмице заредом, само ако жртвује ово лето (сигуран сам да он много више од свих нас мрзи ону тракторску гуму). Да ли су били у праву - видећемо, тек то је то. Спортска, кошаркашка, професионална одлука, сви ови патриотизма и остали порези, то је шупља прича.

Nista o Nicemu

pre 7 godina

Nije bitno da li ce Teodosic biti fransizni igrac ili ne, bitni su odmor, telo, egzistencija, praunuci, traktorska guma ! Dakle, ako Teodosic preskoci reprezentaciju imace vise vremena za odmor, vise vremena za bolju pripremu i samim ce imati vece sanse da bolje odigra ruki sezonu, sto posle vodi ka potencijalno vecem ugovoru, sto smanjuje brigu praunucima a ako bude bas masan ugovor mozda se omrse i cukununuci, da ne pricam o tome sto preskakanjem reprezentacije Teodosic produzava klupsku karijeru, dakle jos para !!
Pa zasto Teodosic ne ode na odmor, mislis li da je budala ? Ko mu je kriv sto on i menadzer nisu pametni poput Jokica i Miska ?? Objasni mi problematiku, potrudi se makar da budes logican ?
(antiDebil, 21. jul 2017 12:07) # Link komentara

Ne. Niko nije rekao da je bitna egzistencija. Bitna je uloga koja je Jokicu namenjena. Nisu u pitanju pare, u pitanju je da ce on nositi fransizu. Teodosic ne ide na odmor jer se naigra kosarke, zeli da se oproba u NBA ovakav kakav je jer i nema mnogo mesta napretku s obzirom da ima 30 godina. On u 30 godina nece da dize tegove, nece da se muci vise nego pre, ako prodje prodje.

nista o nicemu

pre 7 godina

Kakve veze ima sta ce Jokic biti u buducnosti ? Mislio sam sa se tu radi o parama, egzistenciji, praunucima i sl.budalastinama. Ako Teodosix zeli da obezbedjuje praunuke onda mora da preskoci reprezentaciju, da se odmori i da radi na svom telu kako bi sledece godine ili one tamo dobio dosta masniji ugovor ?
Reprezentacija traje 60 dana, Jokic je imao 130 slobodnih dana pored toga, sve je mogao da stigne, kao recimo Saric, ali on slusa menadzera !!
(antiDebil, 21. jul 2017 11:06)

Kada Teodosic bude mogao da potpise bolji ugovor tada nece biti reprezentativnih obaveza. Teodosic NIKAD nece biti fransizni igrac, cinjenica.

antiDebil

pre 7 godina

ni o cemu

Nije bitno da li ce Teodosic biti fransizni igrac ili ne, bitni su odmor, telo, egzistencija, praunuci, traktorska guma ! Dakle, ako Teodosic preskoci reprezentaciju imace vise vremena za odmor, vise vremena za bolju pripremu i samim ce imati vece sanse da bolje odigra ruki sezonu, sto posle vodi ka potencijalno vecem ugovoru, sto smanjuje brigu praunucima a ako bude bas masan ugovor mozda se omrse i cukununuci, da ne pricam o tome sto preskakanjem reprezentacije Teodosic produzava klupsku karijeru, dakle jos para !!
Pa zasto Teodosic ne ode na odmor, mislis li da je budala ? Ko mu je kriv sto on i menadzer nisu pametni poput Jokica i Miska ?? Objasni mi problematiku, potrudi se makar da budes logican ?

pera ždera

pre 7 godina

Bogdan ne pada pod "rookie scale" ugovor, jer je prošlo 3 godine od kada je draftovan. Da je potpisao prošle godine morali bi da mu daju tačno odredjenu platu za 27. pika (oko 1.2M)

Pepe

pre 7 godina

Ugovor je 27, a koliko dobija Bogdan?
Jedno je plata, drugo ugovor.

Kako god, Divac je kosarkaski Ramadani, kad je uspeo Bogdanovica da uvali u NBA. Koliko americkih bekova, daleko boljih, igra po Poljskoj, Kini...

C i n i k

pre 7 godina

Toliko vredan ugovor za rukija je i bio moguc samo ako imas neku logistiku u ovom slucaju sefa u klubu - Divca,ili si odlican igrac...Bogdan nije bas odlican igrac...

b

pre 7 godina

Pomogli su mu kao svom najrođenijem. Niko drugi mu ne bi dao ni pola tih para. Na njemu je sada težak posao da to nekako i opravda. Volio bih da prvo ne obruka naše legende i da im se bar malo približi.

ммммммм

pre 7 godina

Добар је момак и одличан кошаркаш али толике паре не вреди. А ако ћемо реално мислим да ће тешко успети. Погледајте само ко игра у НБА на његовој позицији. Дај Боже да грешим.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 7 godina

Sad da uplatis par mio za svoj voljeni klub Partizan, vidis da su nas komsije ugasile. Cak ne mogu vise ni da ih prozivam kao FMPase jer nas ove godine i FMP pregazio ka plitak potok. Nista vise nije isto od one trojke Nolana Smitha, ej sudbinooo teska li si

nista o nicemu

pre 7 godina

Pravi momak. Stigne i da se oporavi, potpiše ugovor u NBA, dodje na pripreme, apsolutno sve!
I onda neki počnu priče kako se radi na telu 6 meseci, a stomak na slici ispao i posle tri meseca :)
(Milan, 21. jul 2017 08:42)

Videli bismo koliko je pravi da je buduci fransizni igrac. Kao sto je Teo rekao cak ni on ne zna sta bi u tom momentu uradio, iskulirajte.

Milan

pre 7 godina

Pravi momak. Stigne i da se oporavi, potpiše ugovor u NBA, dodje na pripreme, apsolutno sve!
I onda neki počnu priče kako se radi na telu 6 meseci, a stomak na slici ispao i posle tri meseca :)

JPR24

pre 7 godina

27 miliona po sezoni? Pa to je 81 milion za 3 godine?! Plaćeniji je od Kobi Brajanta i Kleja Karija!
(menađer, 21. jul 2017 09:02)

Bajo, nije 27 miliona po sezoni !! Već ukupno, na tri godine !

tassotty

pre 7 godina

Imao napornu sezonu, radio na oporavku, išao na more, "skoknuo" do USA i stigao na pripreme reprezentacije... Bogdane, naklon do poda od jednog zvezdaša!

nista o nicemu

pre 7 godina

Kakve veze ima sta ce Jokic biti u buducnosti ? Mislio sam sa se tu radi o parama, egzistenciji, praunucima i sl.budalastinama. Ako Teodosix zeli da obezbedjuje praunuke onda mora da preskoci reprezentaciju, da se odmori i da radi na svom telu kako bi sledece godine ili one tamo dobio dosta masniji ugovor ?
Reprezentacija traje 60 dana, Jokic je imao 130 slobodnih dana pored toga, sve je mogao da stigne, kao recimo Saric, ali on slusa menadzera !!
(antiDebil, 21. jul 2017 11:06)

Kada Teodosic bude mogao da potpise bolji ugovor tada nece biti reprezentativnih obaveza. Teodosic NIKAD nece biti fransizni igrac, cinjenica.

od istorije zive samo istoricari

pre 7 godina

Mislim da je Raduljica sigurno medju 12 igraca. Stalno je na slikama sa Teom i Bogdanom u drustvu, pa tu hemiju koja se oseti medju njima nece ni Đordjević remetiti izostavljanjem Braduljice. :)

antiDebil

pre 7 godina

ni o cemu

Nije bitno da li ce Teodosic biti fransizni igrac ili ne, bitni su odmor, telo, egzistencija, praunuci, traktorska guma ! Dakle, ako Teodosic preskoci reprezentaciju imace vise vremena za odmor, vise vremena za bolju pripremu i samim ce imati vece sanse da bolje odigra ruki sezonu, sto posle vodi ka potencijalno vecem ugovoru, sto smanjuje brigu praunucima a ako bude bas masan ugovor mozda se omrse i cukununuci, da ne pricam o tome sto preskakanjem reprezentacije Teodosic produzava klupsku karijeru, dakle jos para !!
Pa zasto Teodosic ne ode na odmor, mislis li da je budala ? Ko mu je kriv sto on i menadzer nisu pametni poput Jokica i Miska ?? Objasni mi problematiku, potrudi se makar da budes logican ?

nista o nicemu

pre 7 godina

Ugovor je 27, a koliko dobija Bogdan?
Jedno je plata, drugo ugovor.

Kako god, Divac je kosarkaski Ramadani, kad je uspeo Bogdanovica da uvali u NBA. Koliko americkih bekova, daleko boljih, igra po Poljskoj, Kini...
(Pepe, 21. jul 2017 08:59)

Nije ti to Srbija da se tale fifti fifti ispod stola

dr NS

pre 7 godina

Super kad prosečan srbin koji se guli mesečno za 400 evra počne da komentarise nekoga ko zarađuje milione. Pa to je milina citati. Neverovatno kako dajemo sebi za pravo da pričamo o svemu.

antiDebil

pre 7 godina

ni o cemu

Kakve veze ima sta ce Jokic biti u buducnosti ? Mislio sam sa se tu radi o parama, egzistenciji, praunucima i sl.budalastinama. Ako Teodosix zeli da obezbedjuje praunuke onda mora da preskoci reprezentaciju, da se odmori i da radi na svom telu kako bi sledece godine ili one tamo dobio dosta masniji ugovor ?
Reprezentacija traje 60 dana, Jokic je imao 130 slobodnih dana pored toga, sve je mogao da stigne, kao recimo Saric, ali on slusa menadzera !!

Ivan kg

pre 7 godina

27 miliona po sezoni? Pa to je 81 milion za 3 godine?! Plaćeniji je od Kobi Brajanta i Kleja Karija!
(menađer, 21. jul 2017 09:02)

Nije tacno da je najplaceniji, Djuro Ostojic je u NY Rendzersima imao vise.

JPR24

pre 7 godina

Ugovor je 27, a koliko dobija Bogdan?Jedno je plata, drugo ugovor. Kako god, Divac je kosarkaski Ramadani, kad je uspeo Bogdanovica da uvali u NBA. Koliko americkih bekova, daleko boljih, igra po Poljskoj, Kini...
(Pepe, 21. jul 2017 08:59)

Porez je velik, dobija malo vise od polovine ciste love, tako nekako... A to je samo plata od kluba.
A ti posto imas neke frustracije, mozes samo da sanjas o toj lovi !

JPR24

pre 7 godina

Ipak, imam jednu zamerku i za Bogdana i za Tea ! Pa ljudi bre zar ste morali obojica tamo na zapadnu stranu ?? Utakmice nikad pre 3 ili 4 sata u sred noci !! Mislite li vi na nas san ?? Heheh :p Salu na stranu, srecno svim nasim kosarkasima u NbA, ali prvo da vi opalite ovaj EP !! A za san, snacemo se ;)

Igor

pre 7 godina

Ugovor je 27, a koliko dobija Bogdan?Jedno je plata, drugo ugovor. Kako god, Divac je kosarkaski Ramadani, kad je uspeo Bogdanovica da uvali u NBA. Koliko americkih bekova, daleko boljih, igra po Poljskoj, Kini...
(Pepe, 21. jul 2017 08:59)
Dobije Bogdan izmedju 12 i 15 cisto, kad se odbiju porezi, menadzerske provizije i ostalo. Sta ce, nije ni to lose.

PihtijaTheGreat

pre 7 godina

Sto se Bogdana tice, on je kompletno formiran igrac... Ostao je laksi deo posla, za koji su NBA treneri specijalisti, a to je sut. Napravice od njega za godinu dana pracku nevidjenu...

Intexata

pre 7 godina

Bogdane, zelim ti sve najbolje pre svega zdravlja, sve najbolje u NBA od zvezdaša... A za reprezentaciju da das sve od sebe i tako pokazete svima koji smo sampioni...

Nista o Nicemu

pre 7 godina

Nije bitno da li ce Teodosic biti fransizni igrac ili ne, bitni su odmor, telo, egzistencija, praunuci, traktorska guma ! Dakle, ako Teodosic preskoci reprezentaciju imace vise vremena za odmor, vise vremena za bolju pripremu i samim ce imati vece sanse da bolje odigra ruki sezonu, sto posle vodi ka potencijalno vecem ugovoru, sto smanjuje brigu praunucima a ako bude bas masan ugovor mozda se omrse i cukununuci, da ne pricam o tome sto preskakanjem reprezentacije Teodosic produzava klupsku karijeru, dakle jos para !!
Pa zasto Teodosic ne ode na odmor, mislis li da je budala ? Ko mu je kriv sto on i menadzer nisu pametni poput Jokica i Miska ?? Objasni mi problematiku, potrudi se makar da budes logican ?
(antiDebil, 21. jul 2017 12:07) # Link komentara

Ne. Niko nije rekao da je bitna egzistencija. Bitna je uloga koja je Jokicu namenjena. Nisu u pitanju pare, u pitanju je da ce on nositi fransizu. Teodosic ne ide na odmor jer se naigra kosarke, zeli da se oproba u NBA ovakav kakav je jer i nema mnogo mesta napretku s obzirom da ima 30 godina. On u 30 godina nece da dize tegove, nece da se muci vise nego pre, ako prodje prodje.

Јанко

pre 7 godina

Ко је гледао Јокића под крај прошле сезоне, могао је да види да дечко уопште и не покушава да игра одбрану. Зашто? Зато што је био сасвим без даха, и оно мало снаге калкуласао и штедео за напад. Што је било сасвим рационално, Јокић је пре свега паметан играч.

И сад су га убедили да ће имати и снаге и брзине и скочности за две утакмице заредом, само ако жртвује ово лето (сигуран сам да он много више од свих нас мрзи ону тракторску гуму). Да ли су били у праву - видећемо, тек то је то. Спортска, кошаркашка, професионална одлука, сви ови патриотизма и остали порези, то је шупља прича.

konto

pre 7 godina

27 miliona po sezoni? Pa to je 81 milion za 3 godine?! Plaćeniji je od Kobi Brajanta i Kleja Karija! 
(menađer, 21. jul 2017 09:02) 

Bajo, nije 27 miliona po sezoni !! Već ukupno, na tri godine !
(JPR24, 21. jul 2017 09:22)

Bajo, loži te, što se primaš?

pera ždera

pre 7 godina

Bogdan ne pada pod "rookie scale" ugovor, jer je prošlo 3 godine od kada je draftovan. Da je potpisao prošle godine morali bi da mu daju tačno odredjenu platu za 27. pika (oko 1.2M)