Košarka 182

Petak, 19.05.2017.

20:15

Obradović, Bogdanović i Kalinić u finalu Evrolige!

Ekipe Fenerbahčea pobedila je Real Madrida u drugom polufinalu Fajnal-fora Evrolige sa 84:75.

Obradoviæ, Bogdanoviæ i Kaliniæ u finalu Evrolige! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

182 Komentari

Sortiraj po:

Denver nagetz

pre 7 godina

Мој предлог за Денвер: продајте Галинарија, купите Калинића! Не треба вам шутер на 3, имате Хериса и Мареја за то. Какав би он тандем био са Фаридом, одлични у одбрани, атрактивна закуцавања... Јокић који то све спаја у нападу. Само још доброг одбрамбеног плеја да нађу, као замену за Мареја, кога видим као стартера на 1, плеј-оф се уопште неће доводити у питање.
(jд123, 20. maj 2017 08:18)
Tenk ju mistr, ve are riding koments on b92 ol d tajm tu si vat pipl tink. Du ju vant tu kom end vork for as mejbi, bi aur menager, pliz, vi vil onli lisen tu ju end du vat ju sej.

anica

pre 7 godina

To vazi za ceo sport, i u pravu si !!
Umesto da Milutinov, Bogdan, Vesely, Zofri, Bertans, Gagi, Lucic....uz jos par epizodnih igraca u Partizanu, sa sve Duletom sada ganjaju Evroligu oni igraju tamo negde po belom svetu...
I umesto drzava da to podrzi i da omoguci da to sto duze ostane na okupu, ne moraju svi bar delimicno, oni se zamajavaju sa tamo nekom privatnom FMP IDEOM. Prava tragedija nasega doba !!
(antiDebil, 20. maj 2017 11:40)
Ne zamajavaju se oni nego ti, sta mislis koliko im leglo u dzep sad, tebe vamo stisla Idea, a sa druge strane Dogus group i T airlines...finansijska inekcija druze, samo racun u banci pamti sve, kaze moja ljubav siroka...kad shvatis da nema 'leba za tebe od toga mozda i zaigra Partizan EL. Aahahahah, e jesi sasav covek majke mi. Naveo Srbe, Duleta a lik pricao o klubu kome crnci glavni a Turcina nidje...ahahaaha

Vasa

pre 7 godina

Ovo gubi svaki smisao. Kupiš deset stranaca i ideš da osvoiš Evro ligu. Blizu je kraj košarci u Evropi........
(Ponosni Vuk, 20. maj 2017 08:41)

Pa Zvezda je u Bariju imala samo tri Srbina pa je osvojila KEŠ... Šta ako su glavni igrači bili Hrvat, Makedonac, Milogorac, Rumun, Bošnjak? Pa i oni su ljudi... Važno je koji grb nose na svom dresu...

kalcokera

pre 7 godina

Smatram da j final4 najgora stvar u kosarci. Svako moze da ima lose vece i da mu sezona propadne zbog jedne utakmice. Mislim da je mnogo pravedniji NBA sistem.
(Boogy, 19. maj 2017 22:04)

Zato na F4 retko kada gledamo da jedna ekipa razbije drugu kao sto su sinoc Kavsi razbili Boston 44 razlike. Zamisli polufinale Evrolige na 2 dobijene utakmice gde jedna ekipa izgubi 30 razlike.. da se covek zapita sta ce oni tu uopste. Ovako, sve se svede na jednu utakmicu i za nju se spremas da je odigras najbolje sto mozes. Prestanite vise da poredite NBA i evropsku kosarku.
(djemba djemba, 20. maj 2017 09:41)

u ligaskom delu su najbolje ekipe bile real i cska i sada ih nema u finalu.
ali niko ne moze da kaze da je nezasluzeno da fener i oly igraju finale

Elitne jedinice

pre 7 godina

U finalu Delije ce navijati za bracu iz Grcke , a Grobari za Turke ....
(Nebojsa, 20. maj 2017 12:21)

Zar će delije izdati svog Sulejmana Velikog?

Sasa

pre 7 godina

Sta je sa Benetom!?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bendza, 19. maj 2017 23:37) # Link komentara Obavlja svoj posao kao i uvek vec 4 godine mase peskirom . Benet nikad nece biti igrac .

Sasa

pre 7 godina

Tolle@..
Za Dražena mi ne treba Internet. Gledao sam ga i uživo, a i gledao sam oba finala Cibone. Cibona je bila prvak 85-e i 86-e, a Dražen Petrović je rođen 1964-e.
Nije sporno da je vjerojatno najbolji igrač s ovih prostora i vjerojatno najveći "manijak" što se tiče treninga i volje, ali nema potrebe da mu smanjuješ godine s kojima je nešto osvojio.
(OgiZe, 20. maj 2017 06:42)

Gledao sam ja kako je sa 17 godina vodio Šibenku 2 puta do finala Kupa Koraća, uzeo titulu u Jugoslaviji sa Šibenkom što je bilo tad ravno osvajanju Evrolige...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tolle, 20. maj 2017 11:19) # Link komentara Sa 17 dva puta u finalu Kupa koraca kako je to uspeo ? Bice da je sa nepunis 18 i 19 godina. Smanji ribu izgibose deca .

srb

pre 7 godina

ne mogu da verujem da ovo govorim ali navijao sam sinoc za real. Ne toliko za njih koliko protiv fenera, gade mi se kao ekipa, mrzim turski princip rezonovanja kosarke, gruni pare pokupuj sve dobro i udri, nemaju ni 3 turcina u ekipi da nesto rade osim sto sede na klupi, ne, ne racunam bobija dixona kao turcina. Nadam se da u finalu oly moze da iznenadi mada sumnjam nesto

Martin

pre 7 godina

"Zao mi je" Batice nemas ti poima,oni iz draftexpresa sto su mu radili merenja,su najverovatniji lagali ili bili pijani, kad su tako merili njegove fizikalije,a to da se malo dodaje na tim parametrima je ocito i to najvise na americkim igracima na pr:K.Irving(191cm) i nas Teo(195) pa pogledaj razliku(minimalno 6cm) a to je zbog dodavanje na visini bez patika je Irving 188cm, plus ovo ono pa zaokruzuj na veci broj i dobijes to sto dobijes, ali to i nije toliko vazno ako si dobar igrac.

antiDebil

pre 7 godina

Ovo gubi svaki smisao. Kupiš deset stranaca i ideš da osvoiš Evro ligu. Blizu je kraj košarci u Evropi........
(Ponosni Vuk, 20. maj 2017 08:41)

To vazi za ceo sport, i u pravu si !!
Umesto da Milutinov, Bogdan, Vesely, Zofri, Bertans, Gagi, Lucic....uz jos par epizodnih igraca u Partizanu, sa sve Duletom sada ganjaju Evroligu oni igraju tamo negde po belom svetu...
I umesto drzava da to podrzi i da omoguci da to sto duze ostane na okupu, ne moraju svi bar delimicno, oni se zamajavaju sa tamo nekom privatnom FMP IDEOM. Prava tragedija nasega doba !!

Tolle

pre 7 godina

Tolle@.. 
Za Dražena mi ne treba Internet. Gledao sam ga i uživo, a i gledao sam oba finala Cibone. Cibona je bila prvak 85-e i 86-e, a Dražen Petrović je rođen 1964-e. 
Nije sporno da je vjerojatno najbolji igrač s ovih prostora i vjerojatno najveći "manijak" što se tiče treninga i volje, ali nema potrebe da mu smanjuješ godine s kojima je nešto osvojio.
(OgiZe, 20. maj 2017 06:42)

Gledao sam ja kako je sa 17 godina vodio Šibenku 2 puta do finala Kupa Koraća, uzeo titulu u Jugoslaviji sa Šibenkom što je bilo tad ravno osvajanju Evrolige...

Damir

pre 7 godina

@Sandzak 
Ma pusti ti klince nego reci ti nama ko je predvodio taj Fener?Kako na klupi tako i na terenu?
(Stara kuka, 19. maj 2017 23:37)

Shvati da mi ne mrzimo Srbiju kao zemlju naša je koliko i vaša, mrzimo državu Srbiju jer se odnosi prema građanima kao prema ovcama, kako prema nama još gore prema vama.

Jeri smo tako u mo gucnosti

pre 7 godina

Ne, bas je ovaj sistem f4 Evrolige bolji od NBA. Vidite li u NBA sta se desava u f4, odnosno finalu konferencije. Nema nikakve uzbudljive igre, vec se zna da Klivlend i Gsw ciste obe ekipe bez poraza. Zato sto niko ne moze da ih dobije u seriji. Ovde da se tako igralo tesko da bi Oly proso CSKA, ili da bi Fener tako lako prosao Real. Da je f4 u NBA kao ovde, Boston bi imao i te kako neke sanse da se nada prolazu, jer jedna utakmica, jedan dan, svasta se tu moze desiti. Bas zbog te neizvesnosti i napetosti je f4 u Evroligi bolji po mom misljenju. Oly do titule!

marketing je cudo

pre 7 godina

Doncic je kralj kosarke za Drazena Petrovica.

Drazen je bio klasican izvikani siledzija koji je u odsustvu talenta trenirao
vise od bilo koga u istoriji kosarke.
Drazen je svaku vazniju utakmicu isilovao i izgubio.

BgHQ

pre 7 godina

Procitajte Bogdanovu statistiku sa ove utakmice pa onda bez trunke pristrasnosti analizirajte njegovu igru koja je bila po meni na nezadovoljavajucem nivou.U NBA ce se sresti sa jos agresivnijom odbranom tako da osim materijalnog boljitka nece imati lepe uspomene iz najjace lige na svetu.

djemba djemba

pre 7 godina

Smatram da j final4 najgora stvar u kosarci. Svako moze da ima lose vece i da mu sezona propadne zbog jedne utakmice. Mislim da je mnogo pravedniji NBA sistem.
(Boogy, 19. maj 2017 22:04)

Zato na F4 retko kada gledamo da jedna ekipa razbije drugu kao sto su sinoc Kavsi razbili Boston 44 razlike. Zamisli polufinale Evrolige na 2 dobijene utakmice gde jedna ekipa izgubi 30 razlike.. da se covek zapita sta ce oni tu uopste. Ovako, sve se svede na jednu utakmicu i za nju se spremas da je odigras najbolje sto mozes. Prestanite vise da poredite NBA i evropsku kosarku.

dzambo

pre 7 godina

Smatram da j final4 najgora stvar u kosarci. Svako moze da ima lose vece i da mu sezona propadne zbog jedne utakmice. Mislim da je mnogo pravedniji NBA sistem.
(Boogy, 19. maj 2017 22:04)

U tome i jeste poenta, da ti cela sezona stane u jednu utakmicu. Svi imaju iste uslove. Ako tako razmisljas onda i Zvezda treba da se zali sto nema popravni za utakmicu protiv Olimpijakosa.. i oni su tada imali lose vece. Ne pobedjuje uvek bolji, nekad pobedi onaj koji ima vecu zelju..

DedaMilohe

pre 7 godina

Oni što upoređuju Dončića sa Draženom da li znate da je Dražen u njegovim godinama predvodio Cibonu do titule prvaka Evrope? Da li vi klinci uopšte znate kakvi su bili igrači Dražen, Kukoč, Danilović...
(Tolle, 19. maj 2017 22:01)

Baš poznavaoci košarke kad si dobio ovoliko pluseva na ove gluposti o Draženu.

na miru gledam stats

pre 7 godina

zeljko igrao sa samo 8 igraca a od toga udoh, kalina i bogdan preko 30 minuta (udoh i kalina 38 min 30 sec) a veseli skoro 30. samo oni su imali index korisnosti preko 10. dixon, datome, nunali i slukas 12/13 minuta. i to je to. bogdan sjajan ali kalinic maestralan veceras.

jд123

pre 7 godina

Doncicu bi pomoglo da igra za Srbiju.Njegovoj igri,sampouzdanju bi pomogle velicine kao sto su nasi kosarkaski velikani a i tesko da ce osvojiti nesto sa Slovenijom.
(Vuk Mandusic, 19. maj 2017 22:41)

Тачно, исто тако би помогло Порзингису да игра за Србију, постао би најдоминантнији играч у НБА. Тешко да ће нешто освојити са Летонијом.

Мене интересује да ли неко зна када би Калинић могао у НБА? Ништа о томе нисам нигде читао, а мислим да има све предиспозиције за добру НБА каријеру. Чак мислим да би он за Денвер био боља опција од Теа. Теодосићу би ионако боље легла Јута.

Мој предлог за Денвер: продајте Галинарија, купите Калинића! Не треба вам шутер на 3, имате Хериса и Мареја за то. Какав би он тандем био са Фаридом, одлични у одбрани, атрактивна закуцавања... Јокић који то све спаја у нападу. Само још доброг одбрамбеног плеја да нађу, као замену за Мареја, кога видим као стартера на 1, плеј-оф се уопште неће доводити у питање.

Madu

pre 7 godina

Steta sto su Srbi u Turskoj ekipi. Ipak podrska ide za grcku ekipu. Taj Fener je nekako i vjestacki klub, jer i ne igraju mu zapazeno turski igraci.

JPR24

pre 7 godina

Dzaba bilo kakav argument kad neko lupi da je Drazen sa 18 godina vodio Cibonu do titule prvaka Evrope. Drazen je u Cibonu presao sa 21 godinom a kada je uzeo Kup Sampiona bio je pune 4 godine stariji od Doncica i podrska za klinca. Nije tacno da se ovde pricalo kako ce on da zasija na F4. Jos mnogo mora da uci i ojaca. Kalinic mu je ocitao lekciju ovaj put.Ako si vec klinac imas Internet pa proveri kad je Drazen presao u Cibonu i sa koliko godina je osvojio Kup Sampiona...
(Tolle, 19. maj 2017 23:25)
Ma ćuti, idući put će imati 16... ;)

JereCFC

pre 7 godina

@Ma Zeljko osvaja Imao bi 1250 ili 6000 na po 1000 din da osvaja Fener ili Oly xd 3,25 i 8 kvote xd Inace jeste Fener favorit al' ovaj Olimpiakos nikada ne treba otpisivati

Nikola

pre 7 godina

Preteraste sa Doncicem, hocete da kazete da decko ne zna da igra?!? Cudi me da niko nije pomenuo Jokica, sta je danas jeo i tako to...

OgiZe

pre 7 godina

Tolle@..
Za Dražena mi ne treba Internet. Gledao sam ga i uživo, a i gledao sam oba finala Cibone. Cibona je bila prvak 85-e i 86-e, a Dražen Petrović je rođen 1964-e.
Nije sporno da je vjerojatno najbolji igrač s ovih prostora i vjerojatno najveći "manijak" što se tiče treninga i volje, ali nema potrebe da mu smanjuješ godine s kojima je nešto osvojio.

blic@

pre 7 godina

Madafaka@@
Ti ,si ocigledno zaljubljen u Kalinica.Odlicno je odigrao ovu utakmicu,najbolje u njegovoj karijeri.Ali. njegova statistika u EL ne odgovara epitetima "zver",i " brutalan".

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Inace,zanimljiv podatak sa ove utakmice je da nijedan Turcin nije proveo ni sekunde na parketu.
(Dag Kristi, 19. maj 2017 23:53)
Sta ce Turci na terenu? Igra se F4 Evrolige, ovo je ozbiljna kosarka.

JPR24

pre 7 godina

Idemo Žoce, Bogdane, Veseli!!!(Grobaros, 19. maj 2017 20:23)Zasto preskoci Kalinu?
(xxx, 19. maj 2017 20:27)
Zato. Da ne objasnjavam sad nivo, jer nije vredan pojasnjavanja.

Inace, Zeljko spremio ove kako treba izgleda. Udoh i Kalina, odlicni, u napadu Kalina dobar, Udoh odlican, u odbrani pokidali ! Bogdan, solidan, ali moze bolje, par promasaja na pocetku, nekoliko gresaka i izgubljenih nih lopti, ali ipak je unacio poene u bitnim momentima. Veseli dobar. Ostali odradili posao. Globalno su bili bolji i nema dileme !
Mega talenat, novi Drazen, Jordan, NBA Draft Pik broj 1 : 0 poena. Brat Kalina ga odučio kosarke u dva tri poteza, i banacinu . Prijatan dorucak i laku noc deco!

Jorgos Printezis

pre 7 godina

Šta ste se nadovezali na Dončića. Dijete tek napunilo 18 godina i za informaciju, Dražen je imao 22 godine kad je prvi put uzeo titulu prvaka Evrope sa Cibonom. Možda neće biti dobar kao on, ali na osnovu jedne loše utakmice nije zaslužio pljuvanje "objektivnih" portal komentatora.   
Za kraj, čestitke Feneru na finalu i odličnoj igri cijele ekipe.  
(OgiZe, 19. maj 2017 22:36)  

Dražen je sa 19 godina u finalu ubacio Realu 39 poena.. 
(Tolle, 19. maj 2017 23:01) 

Ovo je neistina. Imao je nepunu 21. godinu, i dao je 36 poena. Dončić ima 18 godina, dakle Petrović je bio oko 2 i po godine stariji u tom trenutku nego Luka sada.

antiDebil

pre 7 godina

Dražen je sa 19 godina u finalu ubacio Realu 39 poena..
(Tolle, 19. maj 2017 23:01)

Petrovic je tada imao 21 godinu, Doncic sada ima 18, ubacio je 36 poena i to je bilo ono vreme kada je recimo Beker osvajao Wimbledon sa 17 godina, tj potpuno drugacije nego danas, tako da tvoja prica nema veze sa mozgom !

4k4.Dex

pre 7 godina

Vidjeni da Fener dobija ovo... dugo nije bilo sigurniji polufinalista drugo polufinle je iznenadhenje donekle ali u svako slucaju ovaj sistem na jed u utaknicu je uzas.

Leonardo bokser from partizan

pre 7 godina

Ko normalan moze da navija za Turski klub koji u finalu igra protiv nase brace uopste mi nije jasno! Pre cu navijati za Milutinova nego za Kalinu iako sam okoreli Zvezdas , za turke , hrvate i nemce nikad!!!

Draženov fan

pre 7 godina

Oni što upoređuju Dončića sa Draženom da li znate da je Dražen u njegovim godinama predvodio Cibonu do titule prvaka Evrope? Da li vi klinci uopšte znate kakvi su bili igrači Dražen, Kukoč, Danilović...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tolle, 19. maj 2017 22:01

Dražen je sa Cibonom prvi put osvojio Kup Šampiona 1985. godine a rođen je bio 22.10.1964. Znači imao je skoro 21 godinu. Luka Dončić je u februaru ove godine napunio 18.

lerma

pre 7 godina

jeste judo bio odlican, ali fener prosao zahvaljujuci kalinicu. savrsena utalmica. nije ga dzaba drzao zeljko celu utkamicu na terenu.

Tolle

pre 7 godina

Šta ste se nadovezali na Dončića. Dijete tek napunilo 18 godina i za informaciju, Dražen je imao 22 godine kad je prvi put uzeo titulu prvaka Evrope sa Cibonom. Možda neće biti dobar kao on, ali na osnovu jedne loše utakmice nije zaslužio pljuvanje "objektivnih" portal komentatora.  
Za kraj, čestitke Feneru na finalu i odličnoj igri cijele ekipe. 
(OgiZe, 19. maj 2017 22:36) 

Dražen je sa 19 godina u finalu ubacio Realu 39 poena..
(Tolle, 19. maj 2017 23:01)

Kasnije je za isti taj Real imao prosek od 30 poena po utakmici...

Dragan VG

pre 7 godina

@Jaran

Moze da igra i cela nasa reprezentacija u njemu, ja necu nikad da navijam za Turke. Vi ostali kako hocete, vasa stvar.
Mislim da mnogi olako zaboravljaju mnostvo losih epizoda poslednjih godina vezanih za nas odnos sa Turcima, na sportskom planu.
O ostalim stvarima iz nase istorije ne bih...

Kljuc

pre 7 godina

Kad se setim kako ste 'proricali' da ce Real proci Fener ahahahah
Udoh ubedljivo najbolji defanzivac u Evropi. Zakljucao reket, urnisao bekove na preuzimanju. Kalina odlican na obe strane terena, zatvorio Doncica skroz. Osvaja ovo Fener sigurno.

Tolle

pre 7 godina

Šta ste se nadovezali na Dončića. Dijete tek napunilo 18 godina i za informaciju, Dražen je imao 22 godine kad je prvi put uzeo titulu prvaka Evrope sa Cibonom. Možda neće biti dobar kao on, ali na osnovu jedne loše utakmice nije zaslužio pljuvanje "objektivnih" portal komentatora. 
Za kraj, čestitke Feneru na finalu i odličnoj igri cijele ekipe.
(OgiZe, 19. maj 2017 22:36)

Dražen je sa 19 godina u finalu ubacio Realu 39 poena..

Džoni

pre 7 godina

Kalina Dončiću dao do znanja da još puno pasulja mora da pojede. Mali je nesporni talenat ali je još zelen za ovako velike mečeve ali ne sumnjam da je svetla budućnost pred ovim momkom. Judo i Kalina odigrali maestralno, Bogdan odličan s obzirom da su ga ceo meč udvajali, a i ostatak ekipe je dobro pratio. Milutinov danas isto dobro odigrao i pokupio neke važne lopte u finišu, Teo iako rovit odigrao odlično i bio najbolji u CSKA. Imamo momke za ponos!

ccc?

pre 7 godina

samo kad se sjetim izjave Zoca posle poraza u Bg na racun Kalinica...
(ZPG, 19. maj 2017 21:46)

Ne znam o cemu ti pricas i da li shvatas sta je dobar trener? Pa tog Kalinu je Zeljko doveo i trazio da dodje u Fener. Trener mora da bude i pedagog da bi izvukao maksimum iz igraca. Bjelicu je uhvatio za ruku i pokazao mu gde je izlaz sa terena u svlacionicu a on je posle bio MVP?? I na kraju, ne znam sta ste gledali, da li ste videli da je celu utakmicu BB bio udvajan, da nije mogao da vodi loptu, da sutira ali je to koristio uvek slobodan jedan igrac u visku, Kalina i Judo. Prvenstveno. Nije Zeljko mutav da to ne vidi. Na kraju je BB bio i u zavrsnici gde su ga faulirali i on je sva bacanja pogodio. Sve je to timska igra i zna se sta i ko radi. Ovde Datome mora mnogo bolje da igra i da se pridruzi kao peti jer ima kvalitet ali ne znam sta je coveku da promasuje otvorene suteve. U svakom slucaju Fener osvaja LS. U to sam siguran i bice mi drago zbog nasih ljudi koji igraju u tom timu. I zbog Zoca i BB i zbog KALINE, da ti bude jasnije.

NNN

pre 7 godina

"Oni što upoređuju Dončića sa Draženom da li znate da je Dražen u njegovim godinama predvodio Cibonu do titule prvaka Evrope? "

Ne preteruj, Dražen je bio dve i po godine stariji nego Dončić sada.
To možda ne izgleda mnogo, ali je više nego što Luka igra u seniorskoj konkurenciji!

Inače, što neko reče, Kalinić je učinio da Dončić izgleda kao 18-ogodišnjek :D

Svaka čast za Klainu i Bogdana,
ali Judo je ove sezone verovatno najkorisniji igrač u EL.
Čovek u odbrani može da brani bukvalno svih 5 pozicija (uopšte nije mis-meč kada na trojci ostane sa bekom!), ali ove sezone je dosta napredovao i u napadu, a večeras je imao ogromnih 8 asistencija!

Jum

pre 7 godina

Ne za Turke pa nek igra ko hoce... Oly takodje ne zato sto su kvazi braca koja nas redovno ponizavaju. Iskreno sam navijao za Real iako ni njihov fan nisam uopste...

Goran

pre 7 godina

"...Da li ti vidiš te face navijača, da li vidiš neko zlo u očima većine..."

Brate, pa to zlo u očima gledamo na svakom derbiju, na obe strane.

Tolle

pre 7 godina

Dzaba bilo kakav argument kad neko lupi da je Drazen sa 18 godina vodio Cibonu do titule prvaka Evrope.
Drazen je u Cibonu presao sa 21 godinom a kada je uzeo Kup Sampiona bio je pune 4 godine stariji od Doncica i podrska za klinca. Nije tacno da se ovde pricalo kako ce on da zasija na F4. Jos mnogo mora da uci i ojaca. Kalinic mu je ocitao lekciju ovaj put.

Ako si vec klinac imas Internet pa proveri kad je Drazen presao u Cibonu i sa koliko godina je osvojio Kup Sampiona...

Ma Zeljko osvaja.

pre 7 godina

Kaliniceva najbolja partija od kako je presao u Fener. Fantasticno u odbrani i u napadu svuda ga je bilo. Pogadjao trojke,asistirao,hvatao lopte,djelio blokade.. Sjajno. Takav nam treba za repku. Bogdanovic je odigrao dosta mlako, mada su ga konstanto udvajali cim uzme loptu i zbog toga je bio dosta nervozan, mada na kraju je ipak dao doprinos. Zao mi je sto nisam neke pare ulozio u kladionici jer sam pogodio ko ce igrati finale,a mislim i da su bile dobre kvote..

remax

pre 7 godina

Što se mene tiče ovakvo finale je win-win. Ne navijam. U drugačijim okolnostima bih bez dileme navijao za Oly ali ovako dvojica reprezentativaca su u Feneru pa mi uopšte neće biti žao ako dođu na pripreme za EP u odličnom raspoloženju.

insajder provajder

pre 7 godina

Dragan VG
Ne navijam za Turke, navijam za Obradovica, Bogdanovica, Kalinica, Antica i Veselog da osvoje. Mozda su oni Turci???
(Jaran, 19. maj 2017 20:43)

Svaka čast za sve njih ali ipak navijaš za turke i tačka. Da li ti vidiš te face navijača, da li vidiš neko zlo u očima većine. Videćeš ako osvoje kako će se ponašati. Da nije slučajno neko imao srpsku zastavu na tribinama zbog dva naša igrača i trenera?
Ali, navijači Olimpijakosa su imali srpsku zastavu i bilo je zumirano na tv-u.
Zato, uz Oly u finalu!

b(ot)92

pre 7 godina

Bogdanovic i Kalinic pokidali u odbani a to se u statistici i ne vidi,nije odbrana samo ukradene lopte i blokade,igraci koje su njij dvojica cuvali su uvek morali da sutiraju ili preko ruke ili u zadnjim sekundama nerezonske suteve,kad dodas na to Judoa i Veselog koji su auletski odlicni,skocni i koji zatvore reket sto blokadama sto skokovima u odbrani,bice veoma tesko Olimpijakosu da se izbori sa odbranom Fenera.Videcemo,mislim da je Fener u velikoj prednosti,napadacki su talentovaniji a u odbrani bolji nego prosle godine i pretprosle kad su imali Gadloka i Hikmana koji su cesto igrali losu timsku odbranu,tesko ce biti matoranima(spanulis i printezis) iz Oli da odigraju mec kao sa CSKA.

Ivan

pre 7 godina

ZOC uzima titulu u Istanbulu bez dileme. Oli tezak protivnik, ali Fener pred svojim navijacima, i sudije ce im biti naklonjene kada se na kraju bude lomio rezultat. Oli mora da odigra i vrhunsku utakmicu i da odigra protiv sudija, ako misli da uzme titulu.

fortissimo

pre 7 godina

Opasno su cuvali BB, uvek je bio udvajan, dosta ostra igra ali je uvek neko bio slobodan, dodavao bi loptu ili Judo ili neko drugi. Odigrao je dobro odbranu a u sutu je malo bio slobodan. U finisu su ga faulirali tako da je bio odlican sa bacanja. Zato je to sve koristio Kalina koji je odlicno odigrao i drago mi je da sada imamo tri nasa coveka u finalu i ocekujem tesku utakmicu ali ce Zeljko naci resenje. Jedan igrac retko dobija utakmicu. Ljulj nije mogao sam, veliki je igrac tako mislim da nece moci ni Spanulis. Fener mora da napravi razliku i da bude oprezan u fetvrtoj gde sve ide na Spanulisa. I dalje mislim da jedan igrac nece dobiti finale a znam da neko u Feneru mora da se razigra. Onaj Datome je tragedija i ne znam o cemu se radi posebno u periodu gde covek 3 puta za redom sutira i promasuje? Zivce mi je pokidao. On MORA mnogo bolje da odigra finale. Gledacemo takticiki tesko finale i sumnjam da ce biti lepa utakmica za oko. Ulog je veliki. Pevak Evrope.

Samo je sljaka iznad nas...

pre 7 godina

Ekpe Judo igrac utakmice,Kalina suvo zlato i prevaga,Bogdan dobro cuvan i svojim poenima odbio nalet Reala u drugoj cetvrtini.Zoc doktor kosarke,Kalina svu srecu ti zelim u zivotu i daljoj karijeri,napred Partizan!!!

Petar

pre 7 godina

samo kad se sjetim izjave Zoca posle poraza u Bg na racun Kalinica...
(ZPG, 19. maj 2017 21:46)

Jednu stvar bi trebalo da shvatis. Trener mora da bude i psiholog malo, da isprovocira igraca na neki nacin i izvuce iz njega bes da bi pruzio maksimum. Obradovic je upravo to uradio Kalinicu jer on od te utakmice igra na mnogo vecem nivou nego pre. Ne kazem da trener treba da bude kao Vujosevic iako sam navijac Partizana nikada nisam voleo njegove "metode" bez obzira bile one uspesne kod nekog igraca ili ne, ali otvorena kritika itekako zna da deluje i motivise igraca.

ludinovinar

pre 7 godina

Браво мајстори, рутинска утакмица.. :) Спремни су за титулу, мада се јааако треба пазити Олимпијакоса, луди су скроз.. Браво за Богдана, Ноколу, Перу, Веселог и наравно огромног Жоца! :)

Boogy

pre 7 godina

Smatram da j final4 najgora stvar u kosarci. Svako moze da ima lose vece i da mu sezona propadne zbog jedne utakmice. Mislim da je mnogo pravedniji NBA sistem.

Neko iz Banata

pre 7 godina

Kalina i Judo maestralno,Slukas isto mada se ne vidi toliko po statistici,Bogdan(mada su ga udvajali i tukli ko vola u kupusu) i Veseli solidno.Ubili su ih u reketu,realno da ih nije isla trojka bila bi Hirosima.

Ljubitelj kosarke

pre 7 godina

Svaka cast! Odgledao sam celu utakmicu a da nisam zazalio.
Fener je ove godine apsolutno favorit za naslov evropskog prvaka a samo cudo moze da se dogodi pa da u finalu izgube pred svojim navijacima. Pohvale za nase ljude Bogdana,Kalinu i Zeljka uz jednu konstataciju Udoha koliko je to zver od igraca pod kosem. Bukvalno sve obavlja u odbrani i napadu da i glavna masina u timu. Kapa dole zaista.

Jaran

pre 7 godina

Verujem da Bogdan u zivotu nije dobio ovakve batine kao veceras od Tejlora i kompanije... Sudjenje sramotno, onaj Tejlor izudarao Bogdana ispred sudije, a ovaj nista!

Mmax

pre 7 godina

Ekpe Judo - kakva doktorska disertacija na obe strane terena. Kalinic fenomenalan. Ostali na visokom nivou. Zeljko najveci, mada to je glupo vise ponavljati.

Tolle

pre 7 godina

Oni što upoređuju Dončića sa Draženom da li znate da je Dražen u njegovim godinama predvodio Cibonu do titule prvaka Evrope? Da li vi klinci uopšte znate kakvi su bili igrači Dražen, Kukoč, Danilović...

baklava je turska

pre 7 godina

Nije odavno bilo , uporedite kriterijum Real Zvezda i večeras , uništio ih je Fener odbranom "na ivici faula" . Ako sada ne osvoje ne znam kada će, što pre osvoje valjda će biti bolje posle .

lifeisgood

pre 7 godina

treba uvesti plej of sistem do kraja takmicenja kao u Nba,ovako ekipa ima los dan gde cela sezona stane u jednu utakmicu i ispadnes iako si imao najbolji skor u regularnon delu sezone...

Zlatko ex yu kosarka

pre 7 godina

Dzaba bilo kakav argument kad neko lupi da je Drazen sa 18 godina vodio Cibonu do titule prvaka Evrope.
Drazen je u Cibonu presao sa 21 godinom a kada je uzeo Kup Sampiona bio je pune 4 godine stariji od Doncica i podrska za klinca. Nije tacno da se ovde pricalo kako ce on da zasija na F4. Jos mnogo mora da uci i ojaca. Kalinic mu je ocitao lekciju ovaj put.

madafaka

pre 7 godina

Nisam video odavno bolje partije na nekoj ovako vaznoj utakmici kao sto su odigrali Judo i Kalina. Objasnili u oba pravca. Ocigledno da Zeljko ima nevidjeno poverenje u Kalinu kad mu u polifinalu igra skoro 40 minuta.
Kakva je to zver, igra celu tekmu i kida i u odbrani i u napadu, brutalno.

Ljubitelj sporta

pre 7 godina

Vi što upoređujete Dončića i Dražena, bilo bi ispravno reći da u Draženovo vreme Ameri skoro pa da nisu igrali na tlu Evrope i da su ukupno bila dozvoljena?dva stranca po ekipi. Za vreme rata, Grci su našim igračima davali pasoše i to se negde završilo s Peđom Stojakovićem, mada imate Jankovića i Šakotu od mlađih.

OgiZe

pre 7 godina

Šta ste se nadovezali na Dončića. Dijete tek napunilo 18 godina i za informaciju, Dražen je imao 22 godine kad je prvi put uzeo titulu prvaka Evrope sa Cibonom. Možda neće biti dobar kao on, ali na osnovu jedne loše utakmice nije zaslužio pljuvanje "objektivnih" portal komentatora.
Za kraj, čestitke Feneru na finalu i odličnoj igri cijele ekipe.

Vuk Mandusic

pre 7 godina

Doncicu bi pomoglo da igra za Srbiju.Njegovoj igri,sampouzdanju bi pomogle velicine kao sto su nasi kosarkaski velikani a i tesko da ce osvojiti nesto sa Slovenijom.

c7-5

pre 7 godina

Ja vidim kao i uvek prljave Spance. Ne znam sta vi vidite? Bogdanovica?? Pa da, on vam je kost u grlu a ne Spanci koji su takvi oduvek. Cestitam i Kalini i BB na igri do sada. Ocekujem njihovu jos bolju igru u drugom poluvremenu. Ako je CSKA ispao i ne igra finale , to zasluzuje i Real sa jednim igracem Ljuljom a slabiji je tim od CSKA.Navijam da u finalu budu dva nasa igraca i nas trener a vi izgubljene duse navijajte za Spance.

Petar

pre 7 godina

Kalinic igra utakmicu zivota i u odbrani i u napadu. Bogdan za sada na nivou na kome smo navikli da ga gledamo bez obzira sto ga "hapse" dvojica redovno. Samo da Slukas ne pocne da petlja kao sto zna.

saeKn

pre 7 godina

Naravno da navijam za Fener pa pola tima iz Srbije ili igrali kod nas. Posebno zelim da osvoje EL zbog Zeljka covek nas predstavlja u evropi decenijama na najbolji nacin. Nazalost mora i da napisem da navijam za Zvezdu da bi pojedinci razumeli da me bas briga gde je ko igrao ili trenirao.

Fenerluk

pre 7 godina

Ponašanje ovih Turaka je posebna priča . Već sam pisao da kultoroloski , sociološki i verski ne pripadaju Evropi. Bez širenja ikakve mržnje, publika je užas, sudije navlače za njih . Korektna igra naših.

hehe

pre 7 godina

zato nam u istoriji i ide tako kako nam i ide.Umesto da podrzavate Srbe koji igraju,Srbe kojima se dive stranci u ovom slucaju turci dok daju koseve vi se svadjate dal je iz zvezde ili partizana.A njih dvojca su mozda najbolji drugari. Zato se i kaze ne daj Boze da se Srbi sloze.

Djone

pre 7 godina

E na ovakvim utakmicama se vidi ko je velicina, i ko ima ono sto se vuce po podu .. Dame i gospodo, Serhio Ljulj 19 poena za poluvreme, sledeci najbolji strelac Reala 5 poena .. Nema Real sta traziti ako se ovako nastavi, ne moze jedan raspolozen igrac na 4-5 Fenera .. Bogdan i Kalina odlicni za sada

j

pre 7 godina

Ljulj je doktor kosarke,obozavam ga!Fernandez prljav,mali,bezobrazni igrac.Kako je udario Datomea na kvarnjaka.Nadam se da ce se Rendolf vratiti u drugom,inace ne dajem prevelike sanse Realu,mozda ako se raspuca Kerol,a i(ili)Doncic,jer oni samo spolja mogu da urade nesto,Judo i Veseli su neprobojni u reketu uz pomoc Kalinica.Nekako mi se cini da je Zeljko svesno pusto Ljulja da ubaci svoje poene,nisam primetio da su ga posebno udvajali,al su zato stegli ostale.Od nasih Kalinic standardno dobar u odbrani,pogodio trojke kad je bio sam,Bogdan dobar mada ima cak 3 izgubljene,a i Ljulj ga je jednom preso ko brzi voz.Bice dobro drugo poluvreme,Real se sigurno nece predati,ali mora jos neko da proradi sem Ljulja mada kako Fener kako igra odbranu..

Jonjo šelvi

pre 7 godina

Samo jedno pitanje imam:
Kolko poena je u najvažnijoj utakmici sezone postigao Luka Lebron Dondčić ? Dražen je u njegovim godinama vodio Cibonu sam do titule prvaka Evrope a ovde je više puta upoređivan sa njim. Sramota je porediti ih uopšte, Dražen je krenuo od Šibenke a ovaj tajov sinčić od Real Madrida. Kad je Dražen stigo u Real imao je više titula nego ovaj godina. Toliko. Sporcki pozdrav.

Žao mi je.

pre 7 godina

Au kako se navlači za turke. Bogdanović nije NBA igrač. Nema on raspon ruku ni blizu 6-11 niti odraz od 36 inča. Ni šut ni eksplozivnost, ni pick i rol ni organizaciju, ni pregled ni dodavanje kao Jokić. Težak bust, ako i ode može ga samo Vlade dovući da zaradi paru.
Teo može.

Ziks

pre 7 godina

Rizikuje Real sa Kalinicem,zatvaraju druge i njega pustaju..A za sada on to iskoriscava dobro,odlicno igra..Bogdana cuvaju i biju kao da je Kobi

Beograd

pre 7 godina

Granitna i briljantna odbrana Fenera. Evo u trenutku dok ovo pisem 26 13 za Fener. Osim Ljulja niko da se upise i da poentira. Katastrofalna igra Reala u prvih 15 min samo 13 poena za neverovati.

Ziks

pre 7 godina

Rizikuje Real sa Kalinicem,zatvaraju druge i njega pustaju..A za sada on to iskoriscava dobro,odlicno igra..Bogdana cuvaju i biju kao da je Kobi

Sasa

pre 7 godina

Ovaj Ljulj odlican i zaista lep momak.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica, 19. maj 2017 21:15) # Link komentara Jel ti lepsi od Gudure ?

Milan

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Adriano_Galliani, 19. maj 2017 20:54) # Link komentara


Aha bas ce biti da je to...

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Bogdan kao uvek kad treba sut za 3 mu je 1-4
(Delije Berlin, 19. maj 2017 21:14)


Znaci protiv Zvezde nije trebalo? Tada je imao prosek 30 poena. Ja sam ziveo u ubedjenju da vi mislite da ste neki bitan tim a ono sve suprotno..

Milan

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Adriano_Galliani, 19. maj 2017 20:41) # Link komentara


Samo zato sto je bio u Zvezdi?Zato nema pojma?

Ajmo Bogi, Veseli i Zoce!

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Samo zato sto je bio u Zvezdi?Zato nema pojma?

Ajmo Bogi, Veseli i Zoce!
(Milan, 19. maj 2017 20:47)

Ne, duzan mi je neke pare.

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 7 godina

Iako navijam za barsu ovog puta iz sveg srca za real da pobedi ove turke jer su se mnogo uzdigli kao da su neka sila a nisu

Jug

pre 7 godina

Koliko god mi bili dragi Zoc, Bogdan i Veseli, pa da priznam nemam nista protiv Kaline, zaduzio nas je u reprezentaciji... Kad vidim njihove navijace, prosto ne mogu da navijam na Turke, nije prirodno.

Boogy

pre 7 godina

Smatram da j final4 najgora stvar u kosarci. Svako moze da ima lose vece i da mu sezona propadne zbog jedne utakmice. Mislim da je mnogo pravedniji NBA sistem.

Tolle

pre 7 godina

Oni što upoređuju Dončića sa Draženom da li znate da je Dražen u njegovim godinama predvodio Cibonu do titule prvaka Evrope? Da li vi klinci uopšte znate kakvi su bili igrači Dražen, Kukoč, Danilović...

saeKn

pre 7 godina

Naravno da navijam za Fener pa pola tima iz Srbije ili igrali kod nas. Posebno zelim da osvoje EL zbog Zeljka covek nas predstavlja u evropi decenijama na najbolji nacin. Nazalost mora i da napisem da navijam za Zvezdu da bi pojedinci razumeli da me bas briga gde je ko igrao ili trenirao.

Jonjo šelvi

pre 7 godina

Samo jedno pitanje imam:
Kolko poena je u najvažnijoj utakmici sezone postigao Luka Lebron Dondčić ? Dražen je u njegovim godinama vodio Cibonu sam do titule prvaka Evrope a ovde je više puta upoređivan sa njim. Sramota je porediti ih uopšte, Dražen je krenuo od Šibenke a ovaj tajov sinčić od Real Madrida. Kad je Dražen stigo u Real imao je više titula nego ovaj godina. Toliko. Sporcki pozdrav.

Ziks

pre 7 godina

Rizikuje Real sa Kalinicem,zatvaraju druge i njega pustaju..A za sada on to iskoriscava dobro,odlicno igra..Bogdana cuvaju i biju kao da je Kobi

Džoni

pre 7 godina

Kalina Dončiću dao do znanja da još puno pasulja mora da pojede. Mali je nesporni talenat ali je još zelen za ovako velike mečeve ali ne sumnjam da je svetla budućnost pred ovim momkom. Judo i Kalina odigrali maestralno, Bogdan odličan s obzirom da su ga ceo meč udvajali, a i ostatak ekipe je dobro pratio. Milutinov danas isto dobro odigrao i pokupio neke važne lopte u finišu, Teo iako rovit odigrao odlično i bio najbolji u CSKA. Imamo momke za ponos!

Petar

pre 7 godina

samo kad se sjetim izjave Zoca posle poraza u Bg na racun Kalinica...
(ZPG, 19. maj 2017 21:46)

Jednu stvar bi trebalo da shvatis. Trener mora da bude i psiholog malo, da isprovocira igraca na neki nacin i izvuce iz njega bes da bi pruzio maksimum. Obradovic je upravo to uradio Kalinicu jer on od te utakmice igra na mnogo vecem nivou nego pre. Ne kazem da trener treba da bude kao Vujosevic iako sam navijac Partizana nikada nisam voleo njegove "metode" bez obzira bile one uspesne kod nekog igraca ili ne, ali otvorena kritika itekako zna da deluje i motivise igraca.

Mmax

pre 7 godina

Ekpe Judo - kakva doktorska disertacija na obe strane terena. Kalinic fenomenalan. Ostali na visokom nivou. Zeljko najveci, mada to je glupo vise ponavljati.

madafaka

pre 7 godina

Nisam video odavno bolje partije na nekoj ovako vaznoj utakmici kao sto su odigrali Judo i Kalina. Objasnili u oba pravca. Ocigledno da Zeljko ima nevidjeno poverenje u Kalinu kad mu u polifinalu igra skoro 40 minuta.
Kakva je to zver, igra celu tekmu i kida i u odbrani i u napadu, brutalno.

Petar

pre 7 godina

Kalinic igra utakmicu zivota i u odbrani i u napadu. Bogdan za sada na nivou na kome smo navikli da ga gledamo bez obzira sto ga "hapse" dvojica redovno. Samo da Slukas ne pocne da petlja kao sto zna.

Goran

pre 7 godina

"...Da li ti vidiš te face navijača, da li vidiš neko zlo u očima većine..."

Brate, pa to zlo u očima gledamo na svakom derbiju, na obe strane.

Jaran

pre 7 godina

Verujem da Bogdan u zivotu nije dobio ovakve batine kao veceras od Tejlora i kompanije... Sudjenje sramotno, onaj Tejlor izudarao Bogdana ispred sudije, a ovaj nista!

OgiZe

pre 7 godina

Šta ste se nadovezali na Dončića. Dijete tek napunilo 18 godina i za informaciju, Dražen je imao 22 godine kad je prvi put uzeo titulu prvaka Evrope sa Cibonom. Možda neće biti dobar kao on, ali na osnovu jedne loše utakmice nije zaslužio pljuvanje "objektivnih" portal komentatora.
Za kraj, čestitke Feneru na finalu i odličnoj igri cijele ekipe.

Tolle

pre 7 godina

Dzaba bilo kakav argument kad neko lupi da je Drazen sa 18 godina vodio Cibonu do titule prvaka Evrope.
Drazen je u Cibonu presao sa 21 godinom a kada je uzeo Kup Sampiona bio je pune 4 godine stariji od Doncica i podrska za klinca. Nije tacno da se ovde pricalo kako ce on da zasija na F4. Jos mnogo mora da uci i ojaca. Kalinic mu je ocitao lekciju ovaj put.

Ako si vec klinac imas Internet pa proveri kad je Drazen presao u Cibonu i sa koliko godina je osvojio Kup Sampiona...

Ma Zeljko osvaja.

pre 7 godina

Kaliniceva najbolja partija od kako je presao u Fener. Fantasticno u odbrani i u napadu svuda ga je bilo. Pogadjao trojke,asistirao,hvatao lopte,djelio blokade.. Sjajno. Takav nam treba za repku. Bogdanovic je odigrao dosta mlako, mada su ga konstanto udvajali cim uzme loptu i zbog toga je bio dosta nervozan, mada na kraju je ipak dao doprinos. Zao mi je sto nisam neke pare ulozio u kladionici jer sam pogodio ko ce igrati finale,a mislim i da su bile dobre kvote..

ccc?

pre 7 godina

samo kad se sjetim izjave Zoca posle poraza u Bg na racun Kalinica...
(ZPG, 19. maj 2017 21:46)

Ne znam o cemu ti pricas i da li shvatas sta je dobar trener? Pa tog Kalinu je Zeljko doveo i trazio da dodje u Fener. Trener mora da bude i pedagog da bi izvukao maksimum iz igraca. Bjelicu je uhvatio za ruku i pokazao mu gde je izlaz sa terena u svlacionicu a on je posle bio MVP?? I na kraju, ne znam sta ste gledali, da li ste videli da je celu utakmicu BB bio udvajan, da nije mogao da vodi loptu, da sutira ali je to koristio uvek slobodan jedan igrac u visku, Kalina i Judo. Prvenstveno. Nije Zeljko mutav da to ne vidi. Na kraju je BB bio i u zavrsnici gde su ga faulirali i on je sva bacanja pogodio. Sve je to timska igra i zna se sta i ko radi. Ovde Datome mora mnogo bolje da igra i da se pridruzi kao peti jer ima kvalitet ali ne znam sta je coveku da promasuje otvorene suteve. U svakom slucaju Fener osvaja LS. U to sam siguran i bice mi drago zbog nasih ljudi koji igraju u tom timu. I zbog Zoca i BB i zbog KALINE, da ti bude jasnije.

Samo je sljaka iznad nas...

pre 7 godina

Ekpe Judo igrac utakmice,Kalina suvo zlato i prevaga,Bogdan dobro cuvan i svojim poenima odbio nalet Reala u drugoj cetvrtini.Zoc doktor kosarke,Kalina svu srecu ti zelim u zivotu i daljoj karijeri,napred Partizan!!!

Kljuc

pre 7 godina

Kad se setim kako ste 'proricali' da ce Real proci Fener ahahahah
Udoh ubedljivo najbolji defanzivac u Evropi. Zakljucao reket, urnisao bekove na preuzimanju. Kalina odlican na obe strane terena, zatvorio Doncica skroz. Osvaja ovo Fener sigurno.

lifeisgood

pre 7 godina

treba uvesti plej of sistem do kraja takmicenja kao u Nba,ovako ekipa ima los dan gde cela sezona stane u jednu utakmicu i ispadnes iako si imao najbolji skor u regularnon delu sezone...

Dragan VG

pre 7 godina

@Jaran

Moze da igra i cela nasa reprezentacija u njemu, ja necu nikad da navijam za Turke. Vi ostali kako hocete, vasa stvar.
Mislim da mnogi olako zaboravljaju mnostvo losih epizoda poslednjih godina vezanih za nas odnos sa Turcima, na sportskom planu.
O ostalim stvarima iz nase istorije ne bih...

Vuk Mandusic

pre 7 godina

Doncicu bi pomoglo da igra za Srbiju.Njegovoj igri,sampouzdanju bi pomogle velicine kao sto su nasi kosarkaski velikani a i tesko da ce osvojiti nesto sa Slovenijom.

NNN

pre 7 godina

"Oni što upoređuju Dončića sa Draženom da li znate da je Dražen u njegovim godinama predvodio Cibonu do titule prvaka Evrope? "

Ne preteruj, Dražen je bio dve i po godine stariji nego Dončić sada.
To možda ne izgleda mnogo, ali je više nego što Luka igra u seniorskoj konkurenciji!

Inače, što neko reče, Kalinić je učinio da Dončić izgleda kao 18-ogodišnjek :D

Svaka čast za Klainu i Bogdana,
ali Judo je ove sezone verovatno najkorisniji igrač u EL.
Čovek u odbrani može da brani bukvalno svih 5 pozicija (uopšte nije mis-meč kada na trojci ostane sa bekom!), ali ove sezone je dosta napredovao i u napadu, a večeras je imao ogromnih 8 asistencija!

ludinovinar

pre 7 godina

Браво мајстори, рутинска утакмица.. :) Спремни су за титулу, мада се јааако треба пазити Олимпијакоса, луди су скроз.. Браво за Богдана, Ноколу, Перу, Веселог и наравно огромног Жоца! :)

hehe

pre 7 godina

zato nam u istoriji i ide tako kako nam i ide.Umesto da podrzavate Srbe koji igraju,Srbe kojima se dive stranci u ovom slucaju turci dok daju koseve vi se svadjate dal je iz zvezde ili partizana.A njih dvojca su mozda najbolji drugari. Zato se i kaze ne daj Boze da se Srbi sloze.

Ljubitelj kosarke

pre 7 godina

Svaka cast! Odgledao sam celu utakmicu a da nisam zazalio.
Fener je ove godine apsolutno favorit za naslov evropskog prvaka a samo cudo moze da se dogodi pa da u finalu izgube pred svojim navijacima. Pohvale za nase ljude Bogdana,Kalinu i Zeljka uz jednu konstataciju Udoha koliko je to zver od igraca pod kosem. Bukvalno sve obavlja u odbrani i napadu da i glavna masina u timu. Kapa dole zaista.

c7-5

pre 7 godina

Ja vidim kao i uvek prljave Spance. Ne znam sta vi vidite? Bogdanovica?? Pa da, on vam je kost u grlu a ne Spanci koji su takvi oduvek. Cestitam i Kalini i BB na igri do sada. Ocekujem njihovu jos bolju igru u drugom poluvremenu. Ako je CSKA ispao i ne igra finale , to zasluzuje i Real sa jednim igracem Ljuljom a slabiji je tim od CSKA.Navijam da u finalu budu dva nasa igraca i nas trener a vi izgubljene duse navijajte za Spance.

b(ot)92

pre 7 godina

Bogdanovic i Kalinic pokidali u odbani a to se u statistici i ne vidi,nije odbrana samo ukradene lopte i blokade,igraci koje su njij dvojica cuvali su uvek morali da sutiraju ili preko ruke ili u zadnjim sekundama nerezonske suteve,kad dodas na to Judoa i Veselog koji su auletski odlicni,skocni i koji zatvore reket sto blokadama sto skokovima u odbrani,bice veoma tesko Olimpijakosu da se izbori sa odbranom Fenera.Videcemo,mislim da je Fener u velikoj prednosti,napadacki su talentovaniji a u odbrani bolji nego prosle godine i pretprosle kad su imali Gadloka i Hikmana koji su cesto igrali losu timsku odbranu,tesko ce biti matoranima(spanulis i printezis) iz Oli da odigraju mec kao sa CSKA.

Ziks

pre 7 godina

Rizikuje Real sa Kalinicem,zatvaraju druge i njega pustaju..A za sada on to iskoriscava dobro,odlicno igra..Bogdana cuvaju i biju kao da je Kobi

Zlatko ex yu kosarka

pre 7 godina

Dzaba bilo kakav argument kad neko lupi da je Drazen sa 18 godina vodio Cibonu do titule prvaka Evrope.
Drazen je u Cibonu presao sa 21 godinom a kada je uzeo Kup Sampiona bio je pune 4 godine stariji od Doncica i podrska za klinca. Nije tacno da se ovde pricalo kako ce on da zasija na F4. Jos mnogo mora da uci i ojaca. Kalinic mu je ocitao lekciju ovaj put.

Ivan

pre 7 godina

ZOC uzima titulu u Istanbulu bez dileme. Oli tezak protivnik, ali Fener pred svojim navijacima, i sudije ce im biti naklonjene kada se na kraju bude lomio rezultat. Oli mora da odigra i vrhunsku utakmicu i da odigra protiv sudija, ako misli da uzme titulu.

insajder provajder

pre 7 godina

Dragan VG
Ne navijam za Turke, navijam za Obradovica, Bogdanovica, Kalinica, Antica i Veselog da osvoje. Mozda su oni Turci???
(Jaran, 19. maj 2017 20:43)

Svaka čast za sve njih ali ipak navijaš za turke i tačka. Da li ti vidiš te face navijača, da li vidiš neko zlo u očima većine. Videćeš ako osvoje kako će se ponašati. Da nije slučajno neko imao srpsku zastavu na tribinama zbog dva naša igrača i trenera?
Ali, navijači Olimpijakosa su imali srpsku zastavu i bilo je zumirano na tv-u.
Zato, uz Oly u finalu!

Djone

pre 7 godina

E na ovakvim utakmicama se vidi ko je velicina, i ko ima ono sto se vuce po podu .. Dame i gospodo, Serhio Ljulj 19 poena za poluvreme, sledeci najbolji strelac Reala 5 poena .. Nema Real sta traziti ako se ovako nastavi, ne moze jedan raspolozen igrac na 4-5 Fenera .. Bogdan i Kalina odlicni za sada

Neko iz Banata

pre 7 godina

Kalina i Judo maestralno,Slukas isto mada se ne vidi toliko po statistici,Bogdan(mada su ga udvajali i tukli ko vola u kupusu) i Veseli solidno.Ubili su ih u reketu,realno da ih nije isla trojka bila bi Hirosima.

Ljubitelj sporta

pre 7 godina

Vi što upoređujete Dončića i Dražena, bilo bi ispravno reći da u Draženovo vreme Ameri skoro pa da nisu igrali na tlu Evrope i da su ukupno bila dozvoljena?dva stranca po ekipi. Za vreme rata, Grci su našim igračima davali pasoše i to se negde završilo s Peđom Stojakovićem, mada imate Jankovića i Šakotu od mlađih.

remax

pre 7 godina

Što se mene tiče ovakvo finale je win-win. Ne navijam. U drugačijim okolnostima bih bez dileme navijao za Oly ali ovako dvojica reprezentativaca su u Feneru pa mi uopšte neće biti žao ako dođu na pripreme za EP u odličnom raspoloženju.

Jug

pre 7 godina

Koliko god mi bili dragi Zoc, Bogdan i Veseli, pa da priznam nemam nista protiv Kaline, zaduzio nas je u reprezentaciji... Kad vidim njihove navijace, prosto ne mogu da navijam na Turke, nije prirodno.

Jum

pre 7 godina

Ne za Turke pa nek igra ko hoce... Oly takodje ne zato sto su kvazi braca koja nas redovno ponizavaju. Iskreno sam navijao za Real iako ni njihov fan nisam uopste...

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Bogdan kao uvek kad treba sut za 3 mu je 1-4
(Delije Berlin, 19. maj 2017 21:14)


Znaci protiv Zvezde nije trebalo? Tada je imao prosek 30 poena. Ja sam ziveo u ubedjenju da vi mislite da ste neki bitan tim a ono sve suprotno..

Tolle

pre 7 godina

Šta ste se nadovezali na Dončića. Dijete tek napunilo 18 godina i za informaciju, Dražen je imao 22 godine kad je prvi put uzeo titulu prvaka Evrope sa Cibonom. Možda neće biti dobar kao on, ali na osnovu jedne loše utakmice nije zaslužio pljuvanje "objektivnih" portal komentatora.  
Za kraj, čestitke Feneru na finalu i odličnoj igri cijele ekipe. 
(OgiZe, 19. maj 2017 22:36) 

Dražen je sa 19 godina u finalu ubacio Realu 39 poena..
(Tolle, 19. maj 2017 23:01)

Kasnije je za isti taj Real imao prosek od 30 poena po utakmici...

fortissimo

pre 7 godina

Opasno su cuvali BB, uvek je bio udvajan, dosta ostra igra ali je uvek neko bio slobodan, dodavao bi loptu ili Judo ili neko drugi. Odigrao je dobro odbranu a u sutu je malo bio slobodan. U finisu su ga faulirali tako da je bio odlican sa bacanja. Zato je to sve koristio Kalina koji je odlicno odigrao i drago mi je da sada imamo tri nasa coveka u finalu i ocekujem tesku utakmicu ali ce Zeljko naci resenje. Jedan igrac retko dobija utakmicu. Ljulj nije mogao sam, veliki je igrac tako mislim da nece moci ni Spanulis. Fener mora da napravi razliku i da bude oprezan u fetvrtoj gde sve ide na Spanulisa. I dalje mislim da jedan igrac nece dobiti finale a znam da neko u Feneru mora da se razigra. Onaj Datome je tragedija i ne znam o cemu se radi posebno u periodu gde covek 3 puta za redom sutira i promasuje? Zivce mi je pokidao. On MORA mnogo bolje da odigra finale. Gledacemo takticiki tesko finale i sumnjam da ce biti lepa utakmica za oko. Ulog je veliki. Pevak Evrope.

j

pre 7 godina

Ljulj je doktor kosarke,obozavam ga!Fernandez prljav,mali,bezobrazni igrac.Kako je udario Datomea na kvarnjaka.Nadam se da ce se Rendolf vratiti u drugom,inace ne dajem prevelike sanse Realu,mozda ako se raspuca Kerol,a i(ili)Doncic,jer oni samo spolja mogu da urade nesto,Judo i Veseli su neprobojni u reketu uz pomoc Kalinica.Nekako mi se cini da je Zeljko svesno pusto Ljulja da ubaci svoje poene,nisam primetio da su ga posebno udvajali,al su zato stegli ostale.Od nasih Kalinic standardno dobar u odbrani,pogodio trojke kad je bio sam,Bogdan dobar mada ima cak 3 izgubljene,a i Ljulj ga je jednom preso ko brzi voz.Bice dobro drugo poluvreme,Real se sigurno nece predati,ali mora jos neko da proradi sem Ljulja mada kako Fener kako igra odbranu..

Fenerluk

pre 7 godina

Ponašanje ovih Turaka je posebna priča . Već sam pisao da kultoroloski , sociološki i verski ne pripadaju Evropi. Bez širenja ikakve mržnje, publika je užas, sudije navlače za njih . Korektna igra naših.

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 7 godina

Iako navijam za barsu ovog puta iz sveg srca za real da pobedi ove turke jer su se mnogo uzdigli kao da su neka sila a nisu

Beograd

pre 7 godina

Granitna i briljantna odbrana Fenera. Evo u trenutku dok ovo pisem 26 13 za Fener. Osim Ljulja niko da se upise i da poentira. Katastrofalna igra Reala u prvih 15 min samo 13 poena za neverovati.

Sasa

pre 7 godina

Ovaj Ljulj odlican i zaista lep momak.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica, 19. maj 2017 21:15) # Link komentara Jel ti lepsi od Gudure ?

Žao mi je.

pre 7 godina

Au kako se navlači za turke. Bogdanović nije NBA igrač. Nema on raspon ruku ni blizu 6-11 niti odraz od 36 inča. Ni šut ni eksplozivnost, ni pick i rol ni organizaciju, ni pregled ni dodavanje kao Jokić. Težak bust, ako i ode može ga samo Vlade dovući da zaradi paru.
Teo može.

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Samo zato sto je bio u Zvezdi?Zato nema pojma?

Ajmo Bogi, Veseli i Zoce!
(Milan, 19. maj 2017 20:47)

Ne, duzan mi je neke pare.

Tolle

pre 7 godina

Šta ste se nadovezali na Dončića. Dijete tek napunilo 18 godina i za informaciju, Dražen je imao 22 godine kad je prvi put uzeo titulu prvaka Evrope sa Cibonom. Možda neće biti dobar kao on, ali na osnovu jedne loše utakmice nije zaslužio pljuvanje "objektivnih" portal komentatora. 
Za kraj, čestitke Feneru na finalu i odličnoj igri cijele ekipe.
(OgiZe, 19. maj 2017 22:36)

Dražen je sa 19 godina u finalu ubacio Realu 39 poena..

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Inace,zanimljiv podatak sa ove utakmice je da nijedan Turcin nije proveo ni sekunde na parketu.
(Dag Kristi, 19. maj 2017 23:53)
Sta ce Turci na terenu? Igra se F4 Evrolige, ovo je ozbiljna kosarka.

baklava je turska

pre 7 godina

Nije odavno bilo , uporedite kriterijum Real Zvezda i večeras , uništio ih je Fener odbranom "na ivici faula" . Ako sada ne osvoje ne znam kada će, što pre osvoje valjda će biti bolje posle .

na miru gledam stats

pre 7 godina

zeljko igrao sa samo 8 igraca a od toga udoh, kalina i bogdan preko 30 minuta (udoh i kalina 38 min 30 sec) a veseli skoro 30. samo oni su imali index korisnosti preko 10. dixon, datome, nunali i slukas 12/13 minuta. i to je to. bogdan sjajan ali kalinic maestralan veceras.

Jorgos Printezis

pre 7 godina

Šta ste se nadovezali na Dončića. Dijete tek napunilo 18 godina i za informaciju, Dražen je imao 22 godine kad je prvi put uzeo titulu prvaka Evrope sa Cibonom. Možda neće biti dobar kao on, ali na osnovu jedne loše utakmice nije zaslužio pljuvanje "objektivnih" portal komentatora.   
Za kraj, čestitke Feneru na finalu i odličnoj igri cijele ekipe.  
(OgiZe, 19. maj 2017 22:36)  

Dražen je sa 19 godina u finalu ubacio Realu 39 poena.. 
(Tolle, 19. maj 2017 23:01) 

Ovo je neistina. Imao je nepunu 21. godinu, i dao je 36 poena. Dončić ima 18 godina, dakle Petrović je bio oko 2 i po godine stariji u tom trenutku nego Luka sada.

Damir

pre 7 godina

@Sandzak 
Ma pusti ti klince nego reci ti nama ko je predvodio taj Fener?Kako na klupi tako i na terenu?
(Stara kuka, 19. maj 2017 23:37)

Shvati da mi ne mrzimo Srbiju kao zemlju naša je koliko i vaša, mrzimo državu Srbiju jer se odnosi prema građanima kao prema ovcama, kako prema nama još gore prema vama.

OgiZe

pre 7 godina

Tolle@..
Za Dražena mi ne treba Internet. Gledao sam ga i uživo, a i gledao sam oba finala Cibone. Cibona je bila prvak 85-e i 86-e, a Dražen Petrović je rođen 1964-e.
Nije sporno da je vjerojatno najbolji igrač s ovih prostora i vjerojatno najveći "manijak" što se tiče treninga i volje, ali nema potrebe da mu smanjuješ godine s kojima je nešto osvojio.

antiDebil

pre 7 godina

Dražen je sa 19 godina u finalu ubacio Realu 39 poena..
(Tolle, 19. maj 2017 23:01)

Petrovic je tada imao 21 godinu, Doncic sada ima 18, ubacio je 36 poena i to je bilo ono vreme kada je recimo Beker osvajao Wimbledon sa 17 godina, tj potpuno drugacije nego danas, tako da tvoja prica nema veze sa mozgom !

Milan

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Adriano_Galliani, 19. maj 2017 20:41) # Link komentara


Samo zato sto je bio u Zvezdi?Zato nema pojma?

Ajmo Bogi, Veseli i Zoce!

antiDebil

pre 7 godina

Ovo gubi svaki smisao. Kupiš deset stranaca i ideš da osvoiš Evro ligu. Blizu je kraj košarci u Evropi........
(Ponosni Vuk, 20. maj 2017 08:41)

To vazi za ceo sport, i u pravu si !!
Umesto da Milutinov, Bogdan, Vesely, Zofri, Bertans, Gagi, Lucic....uz jos par epizodnih igraca u Partizanu, sa sve Duletom sada ganjaju Evroligu oni igraju tamo negde po belom svetu...
I umesto drzava da to podrzi i da omoguci da to sto duze ostane na okupu, ne moraju svi bar delimicno, oni se zamajavaju sa tamo nekom privatnom FMP IDEOM. Prava tragedija nasega doba !!

Milan

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Adriano_Galliani, 19. maj 2017 20:54) # Link komentara


Aha bas ce biti da je to...

Draženov fan

pre 7 godina

Oni što upoređuju Dončića sa Draženom da li znate da je Dražen u njegovim godinama predvodio Cibonu do titule prvaka Evrope? Da li vi klinci uopšte znate kakvi su bili igrači Dražen, Kukoč, Danilović...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tolle, 19. maj 2017 22:01

Dražen je sa Cibonom prvi put osvojio Kup Šampiona 1985. godine a rođen je bio 22.10.1964. Znači imao je skoro 21 godinu. Luka Dončić je u februaru ove godine napunio 18.

Madu

pre 7 godina

Steta sto su Srbi u Turskoj ekipi. Ipak podrska ide za grcku ekipu. Taj Fener je nekako i vjestacki klub, jer i ne igraju mu zapazeno turski igraci.

Elitne jedinice

pre 7 godina

U finalu Delije ce navijati za bracu iz Grcke , a Grobari za Turke ....
(Nebojsa, 20. maj 2017 12:21)

Zar će delije izdati svog Sulejmana Velikog?

Leonardo bokser from partizan

pre 7 godina

Ko normalan moze da navija za Turski klub koji u finalu igra protiv nase brace uopste mi nije jasno! Pre cu navijati za Milutinova nego za Kalinu iako sam okoreli Zvezdas , za turke , hrvate i nemce nikad!!!

JPR24

pre 7 godina

Idemo Žoce, Bogdane, Veseli!!!(Grobaros, 19. maj 2017 20:23)Zasto preskoci Kalinu?
(xxx, 19. maj 2017 20:27)
Zato. Da ne objasnjavam sad nivo, jer nije vredan pojasnjavanja.

Inace, Zeljko spremio ove kako treba izgleda. Udoh i Kalina, odlicni, u napadu Kalina dobar, Udoh odlican, u odbrani pokidali ! Bogdan, solidan, ali moze bolje, par promasaja na pocetku, nekoliko gresaka i izgubljenih nih lopti, ali ipak je unacio poene u bitnim momentima. Veseli dobar. Ostali odradili posao. Globalno su bili bolji i nema dileme !
Mega talenat, novi Drazen, Jordan, NBA Draft Pik broj 1 : 0 poena. Brat Kalina ga odučio kosarke u dva tri poteza, i banacinu . Prijatan dorucak i laku noc deco!

DedaMilohe

pre 7 godina

Oni što upoređuju Dončića sa Draženom da li znate da je Dražen u njegovim godinama predvodio Cibonu do titule prvaka Evrope? Da li vi klinci uopšte znate kakvi su bili igrači Dražen, Kukoč, Danilović...
(Tolle, 19. maj 2017 22:01)

Baš poznavaoci košarke kad si dobio ovoliko pluseva na ove gluposti o Draženu.

jд123

pre 7 godina

Doncicu bi pomoglo da igra za Srbiju.Njegovoj igri,sampouzdanju bi pomogle velicine kao sto su nasi kosarkaski velikani a i tesko da ce osvojiti nesto sa Slovenijom.
(Vuk Mandusic, 19. maj 2017 22:41)

Тачно, исто тако би помогло Порзингису да игра за Србију, постао би најдоминантнији играч у НБА. Тешко да ће нешто освојити са Летонијом.

Мене интересује да ли неко зна када би Калинић могао у НБА? Ништа о томе нисам нигде читао, а мислим да има све предиспозиције за добру НБА каријеру. Чак мислим да би он за Денвер био боља опција од Теа. Теодосићу би ионако боље легла Јута.

Мој предлог за Денвер: продајте Галинарија, купите Калинића! Не треба вам шутер на 3, имате Хериса и Мареја за то. Какав би он тандем био са Фаридом, одлични у одбрани, атрактивна закуцавања... Јокић који то све спаја у нападу. Само још доброг одбрамбеног плеја да нађу, као замену за Мареја, кога видим као стартера на 1, плеј-оф се уопште неће доводити у питање.

Denver nagetz

pre 7 godina

Мој предлог за Денвер: продајте Галинарија, купите Калинића! Не треба вам шутер на 3, имате Хериса и Мареја за то. Какав би он тандем био са Фаридом, одлични у одбрани, атрактивна закуцавања... Јокић који то све спаја у нападу. Само још доброг одбрамбеног плеја да нађу, као замену за Мареја, кога видим као стартера на 1, плеј-оф се уопште неће доводити у питање.
(jд123, 20. maj 2017 08:18)
Tenk ju mistr, ve are riding koments on b92 ol d tajm tu si vat pipl tink. Du ju vant tu kom end vork for as mejbi, bi aur menager, pliz, vi vil onli lisen tu ju end du vat ju sej.

lerma

pre 7 godina

jeste judo bio odlican, ali fener prosao zahvaljujuci kalinicu. savrsena utalmica. nije ga dzaba drzao zeljko celu utkamicu na terenu.

blic@

pre 7 godina

Madafaka@@
Ti ,si ocigledno zaljubljen u Kalinica.Odlicno je odigrao ovu utakmicu,najbolje u njegovoj karijeri.Ali. njegova statistika u EL ne odgovara epitetima "zver",i " brutalan".

JPR24

pre 7 godina

Dzaba bilo kakav argument kad neko lupi da je Drazen sa 18 godina vodio Cibonu do titule prvaka Evrope. Drazen je u Cibonu presao sa 21 godinom a kada je uzeo Kup Sampiona bio je pune 4 godine stariji od Doncica i podrska za klinca. Nije tacno da se ovde pricalo kako ce on da zasija na F4. Jos mnogo mora da uci i ojaca. Kalinic mu je ocitao lekciju ovaj put.Ako si vec klinac imas Internet pa proveri kad je Drazen presao u Cibonu i sa koliko godina je osvojio Kup Sampiona...
(Tolle, 19. maj 2017 23:25)
Ma ćuti, idući put će imati 16... ;)

Jeri smo tako u mo gucnosti

pre 7 godina

Ne, bas je ovaj sistem f4 Evrolige bolji od NBA. Vidite li u NBA sta se desava u f4, odnosno finalu konferencije. Nema nikakve uzbudljive igre, vec se zna da Klivlend i Gsw ciste obe ekipe bez poraza. Zato sto niko ne moze da ih dobije u seriji. Ovde da se tako igralo tesko da bi Oly proso CSKA, ili da bi Fener tako lako prosao Real. Da je f4 u NBA kao ovde, Boston bi imao i te kako neke sanse da se nada prolazu, jer jedna utakmica, jedan dan, svasta se tu moze desiti. Bas zbog te neizvesnosti i napetosti je f4 u Evroligi bolji po mom misljenju. Oly do titule!

srb

pre 7 godina

ne mogu da verujem da ovo govorim ali navijao sam sinoc za real. Ne toliko za njih koliko protiv fenera, gade mi se kao ekipa, mrzim turski princip rezonovanja kosarke, gruni pare pokupuj sve dobro i udri, nemaju ni 3 turcina u ekipi da nesto rade osim sto sede na klupi, ne, ne racunam bobija dixona kao turcina. Nadam se da u finalu oly moze da iznenadi mada sumnjam nesto

djemba djemba

pre 7 godina

Smatram da j final4 najgora stvar u kosarci. Svako moze da ima lose vece i da mu sezona propadne zbog jedne utakmice. Mislim da je mnogo pravedniji NBA sistem.
(Boogy, 19. maj 2017 22:04)

Zato na F4 retko kada gledamo da jedna ekipa razbije drugu kao sto su sinoc Kavsi razbili Boston 44 razlike. Zamisli polufinale Evrolige na 2 dobijene utakmice gde jedna ekipa izgubi 30 razlike.. da se covek zapita sta ce oni tu uopste. Ovako, sve se svede na jednu utakmicu i za nju se spremas da je odigras najbolje sto mozes. Prestanite vise da poredite NBA i evropsku kosarku.

Tolle

pre 7 godina

Tolle@.. 
Za Dražena mi ne treba Internet. Gledao sam ga i uživo, a i gledao sam oba finala Cibone. Cibona je bila prvak 85-e i 86-e, a Dražen Petrović je rođen 1964-e. 
Nije sporno da je vjerojatno najbolji igrač s ovih prostora i vjerojatno najveći "manijak" što se tiče treninga i volje, ali nema potrebe da mu smanjuješ godine s kojima je nešto osvojio.
(OgiZe, 20. maj 2017 06:42)

Gledao sam ja kako je sa 17 godina vodio Šibenku 2 puta do finala Kupa Koraća, uzeo titulu u Jugoslaviji sa Šibenkom što je bilo tad ravno osvajanju Evrolige...

kalcokera

pre 7 godina

Smatram da j final4 najgora stvar u kosarci. Svako moze da ima lose vece i da mu sezona propadne zbog jedne utakmice. Mislim da je mnogo pravedniji NBA sistem.
(Boogy, 19. maj 2017 22:04)

Zato na F4 retko kada gledamo da jedna ekipa razbije drugu kao sto su sinoc Kavsi razbili Boston 44 razlike. Zamisli polufinale Evrolige na 2 dobijene utakmice gde jedna ekipa izgubi 30 razlike.. da se covek zapita sta ce oni tu uopste. Ovako, sve se svede na jednu utakmicu i za nju se spremas da je odigras najbolje sto mozes. Prestanite vise da poredite NBA i evropsku kosarku.
(djemba djemba, 20. maj 2017 09:41)

u ligaskom delu su najbolje ekipe bile real i cska i sada ih nema u finalu.
ali niko ne moze da kaze da je nezasluzeno da fener i oly igraju finale

Vasa

pre 7 godina

Ovo gubi svaki smisao. Kupiš deset stranaca i ideš da osvoiš Evro ligu. Blizu je kraj košarci u Evropi........
(Ponosni Vuk, 20. maj 2017 08:41)

Pa Zvezda je u Bariju imala samo tri Srbina pa je osvojila KEŠ... Šta ako su glavni igrači bili Hrvat, Makedonac, Milogorac, Rumun, Bošnjak? Pa i oni su ljudi... Važno je koji grb nose na svom dresu...

Sasa

pre 7 godina

Tolle@..
Za Dražena mi ne treba Internet. Gledao sam ga i uživo, a i gledao sam oba finala Cibone. Cibona je bila prvak 85-e i 86-e, a Dražen Petrović je rođen 1964-e.
Nije sporno da je vjerojatno najbolji igrač s ovih prostora i vjerojatno najveći "manijak" što se tiče treninga i volje, ali nema potrebe da mu smanjuješ godine s kojima je nešto osvojio.
(OgiZe, 20. maj 2017 06:42)

Gledao sam ja kako je sa 17 godina vodio Šibenku 2 puta do finala Kupa Koraća, uzeo titulu u Jugoslaviji sa Šibenkom što je bilo tad ravno osvajanju Evrolige...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tolle, 20. maj 2017 11:19) # Link komentara Sa 17 dva puta u finalu Kupa koraca kako je to uspeo ? Bice da je sa nepunis 18 i 19 godina. Smanji ribu izgibose deca .

marketing je cudo

pre 7 godina

Doncic je kralj kosarke za Drazena Petrovica.

Drazen je bio klasican izvikani siledzija koji je u odsustvu talenta trenirao
vise od bilo koga u istoriji kosarke.
Drazen je svaku vazniju utakmicu isilovao i izgubio.

Nikola

pre 7 godina

Preteraste sa Doncicem, hocete da kazete da decko ne zna da igra?!? Cudi me da niko nije pomenuo Jokica, sta je danas jeo i tako to...

dzambo

pre 7 godina

Smatram da j final4 najgora stvar u kosarci. Svako moze da ima lose vece i da mu sezona propadne zbog jedne utakmice. Mislim da je mnogo pravedniji NBA sistem.
(Boogy, 19. maj 2017 22:04)

U tome i jeste poenta, da ti cela sezona stane u jednu utakmicu. Svi imaju iste uslove. Ako tako razmisljas onda i Zvezda treba da se zali sto nema popravni za utakmicu protiv Olimpijakosa.. i oni su tada imali lose vece. Ne pobedjuje uvek bolji, nekad pobedi onaj koji ima vecu zelju..

Martin

pre 7 godina

"Zao mi je" Batice nemas ti poima,oni iz draftexpresa sto su mu radili merenja,su najverovatniji lagali ili bili pijani, kad su tako merili njegove fizikalije,a to da se malo dodaje na tim parametrima je ocito i to najvise na americkim igracima na pr:K.Irving(191cm) i nas Teo(195) pa pogledaj razliku(minimalno 6cm) a to je zbog dodavanje na visini bez patika je Irving 188cm, plus ovo ono pa zaokruzuj na veci broj i dobijes to sto dobijes, ali to i nije toliko vazno ako si dobar igrac.

Sasa

pre 7 godina

Sta je sa Benetom!?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bendza, 19. maj 2017 23:37) # Link komentara Obavlja svoj posao kao i uvek vec 4 godine mase peskirom . Benet nikad nece biti igrac .

4k4.Dex

pre 7 godina

Vidjeni da Fener dobija ovo... dugo nije bilo sigurniji polufinalista drugo polufinle je iznenadhenje donekle ali u svako slucaju ovaj sistem na jed u utaknicu je uzas.

BgHQ

pre 7 godina

Procitajte Bogdanovu statistiku sa ove utakmice pa onda bez trunke pristrasnosti analizirajte njegovu igru koja je bila po meni na nezadovoljavajucem nivou.U NBA ce se sresti sa jos agresivnijom odbranom tako da osim materijalnog boljitka nece imati lepe uspomene iz najjace lige na svetu.

anica

pre 7 godina

To vazi za ceo sport, i u pravu si !!
Umesto da Milutinov, Bogdan, Vesely, Zofri, Bertans, Gagi, Lucic....uz jos par epizodnih igraca u Partizanu, sa sve Duletom sada ganjaju Evroligu oni igraju tamo negde po belom svetu...
I umesto drzava da to podrzi i da omoguci da to sto duze ostane na okupu, ne moraju svi bar delimicno, oni se zamajavaju sa tamo nekom privatnom FMP IDEOM. Prava tragedija nasega doba !!
(antiDebil, 20. maj 2017 11:40)
Ne zamajavaju se oni nego ti, sta mislis koliko im leglo u dzep sad, tebe vamo stisla Idea, a sa druge strane Dogus group i T airlines...finansijska inekcija druze, samo racun u banci pamti sve, kaze moja ljubav siroka...kad shvatis da nema 'leba za tebe od toga mozda i zaigra Partizan EL. Aahahahah, e jesi sasav covek majke mi. Naveo Srbe, Duleta a lik pricao o klubu kome crnci glavni a Turcina nidje...ahahaaha

JereCFC

pre 7 godina

@Ma Zeljko osvaja Imao bi 1250 ili 6000 na po 1000 din da osvaja Fener ili Oly xd 3,25 i 8 kvote xd Inace jeste Fener favorit al' ovaj Olimpiakos nikada ne treba otpisivati

insajder provajder

pre 7 godina

Dragan VG
Ne navijam za Turke, navijam za Obradovica, Bogdanovica, Kalinica, Antica i Veselog da osvoje. Mozda su oni Turci???
(Jaran, 19. maj 2017 20:43)

Svaka čast za sve njih ali ipak navijaš za turke i tačka. Da li ti vidiš te face navijača, da li vidiš neko zlo u očima većine. Videćeš ako osvoje kako će se ponašati. Da nije slučajno neko imao srpsku zastavu na tribinama zbog dva naša igrača i trenera?
Ali, navijači Olimpijakosa su imali srpsku zastavu i bilo je zumirano na tv-u.
Zato, uz Oly u finalu!

Žao mi je.

pre 7 godina

Au kako se navlači za turke. Bogdanović nije NBA igrač. Nema on raspon ruku ni blizu 6-11 niti odraz od 36 inča. Ni šut ni eksplozivnost, ni pick i rol ni organizaciju, ni pregled ni dodavanje kao Jokić. Težak bust, ako i ode može ga samo Vlade dovući da zaradi paru.
Teo može.

Dragan VG

pre 7 godina

@Jaran

Moze da igra i cela nasa reprezentacija u njemu, ja necu nikad da navijam za Turke. Vi ostali kako hocete, vasa stvar.
Mislim da mnogi olako zaboravljaju mnostvo losih epizoda poslednjih godina vezanih za nas odnos sa Turcima, na sportskom planu.
O ostalim stvarima iz nase istorije ne bih...

Jum

pre 7 godina

Ne za Turke pa nek igra ko hoce... Oly takodje ne zato sto su kvazi braca koja nas redovno ponizavaju. Iskreno sam navijao za Real iako ni njihov fan nisam uopste...

Jonjo šelvi

pre 7 godina

Samo jedno pitanje imam:
Kolko poena je u najvažnijoj utakmici sezone postigao Luka Lebron Dondčić ? Dražen je u njegovim godinama vodio Cibonu sam do titule prvaka Evrope a ovde je više puta upoređivan sa njim. Sramota je porediti ih uopšte, Dražen je krenuo od Šibenke a ovaj tajov sinčić od Real Madrida. Kad je Dražen stigo u Real imao je više titula nego ovaj godina. Toliko. Sporcki pozdrav.

Starac Fočo od stotinu ljeta

pre 7 godina

Iako navijam za barsu ovog puta iz sveg srca za real da pobedi ove turke jer su se mnogo uzdigli kao da su neka sila a nisu

Tolle

pre 7 godina

Šta ste se nadovezali na Dončića. Dijete tek napunilo 18 godina i za informaciju, Dražen je imao 22 godine kad je prvi put uzeo titulu prvaka Evrope sa Cibonom. Možda neće biti dobar kao on, ali na osnovu jedne loše utakmice nije zaslužio pljuvanje "objektivnih" portal komentatora. 
Za kraj, čestitke Feneru na finalu i odličnoj igri cijele ekipe.
(OgiZe, 19. maj 2017 22:36)

Dražen je sa 19 godina u finalu ubacio Realu 39 poena..

Boogy

pre 7 godina

Smatram da j final4 najgora stvar u kosarci. Svako moze da ima lose vece i da mu sezona propadne zbog jedne utakmice. Mislim da je mnogo pravedniji NBA sistem.

Tolle

pre 7 godina

Oni što upoređuju Dončića sa Draženom da li znate da je Dražen u njegovim godinama predvodio Cibonu do titule prvaka Evrope? Da li vi klinci uopšte znate kakvi su bili igrači Dražen, Kukoč, Danilović...

saeKn

pre 7 godina

Naravno da navijam za Fener pa pola tima iz Srbije ili igrali kod nas. Posebno zelim da osvoje EL zbog Zeljka covek nas predstavlja u evropi decenijama na najbolji nacin. Nazalost mora i da napisem da navijam za Zvezdu da bi pojedinci razumeli da me bas briga gde je ko igrao ili trenirao.

Fenerluk

pre 7 godina

Ponašanje ovih Turaka je posebna priča . Već sam pisao da kultoroloski , sociološki i verski ne pripadaju Evropi. Bez širenja ikakve mržnje, publika je užas, sudije navlače za njih . Korektna igra naših.

Petar

pre 7 godina

samo kad se sjetim izjave Zoca posle poraza u Bg na racun Kalinica...
(ZPG, 19. maj 2017 21:46)

Jednu stvar bi trebalo da shvatis. Trener mora da bude i psiholog malo, da isprovocira igraca na neki nacin i izvuce iz njega bes da bi pruzio maksimum. Obradovic je upravo to uradio Kalinicu jer on od te utakmice igra na mnogo vecem nivou nego pre. Ne kazem da trener treba da bude kao Vujosevic iako sam navijac Partizana nikada nisam voleo njegove "metode" bez obzira bile one uspesne kod nekog igraca ili ne, ali otvorena kritika itekako zna da deluje i motivise igraca.

baklava je turska

pre 7 godina

Nije odavno bilo , uporedite kriterijum Real Zvezda i večeras , uništio ih je Fener odbranom "na ivici faula" . Ako sada ne osvoje ne znam kada će, što pre osvoje valjda će biti bolje posle .

Tolle

pre 7 godina

Šta ste se nadovezali na Dončića. Dijete tek napunilo 18 godina i za informaciju, Dražen je imao 22 godine kad je prvi put uzeo titulu prvaka Evrope sa Cibonom. Možda neće biti dobar kao on, ali na osnovu jedne loše utakmice nije zaslužio pljuvanje "objektivnih" portal komentatora.  
Za kraj, čestitke Feneru na finalu i odličnoj igri cijele ekipe. 
(OgiZe, 19. maj 2017 22:36) 

Dražen je sa 19 godina u finalu ubacio Realu 39 poena..
(Tolle, 19. maj 2017 23:01)

Kasnije je za isti taj Real imao prosek od 30 poena po utakmici...

Jug

pre 7 godina

Koliko god mi bili dragi Zoc, Bogdan i Veseli, pa da priznam nemam nista protiv Kaline, zaduzio nas je u reprezentaciji... Kad vidim njihove navijace, prosto ne mogu da navijam na Turke, nije prirodno.

lifeisgood

pre 7 godina

treba uvesti plej of sistem do kraja takmicenja kao u Nba,ovako ekipa ima los dan gde cela sezona stane u jednu utakmicu i ispadnes iako si imao najbolji skor u regularnon delu sezone...

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Samo zato sto je bio u Zvezdi?Zato nema pojma?

Ajmo Bogi, Veseli i Zoce!
(Milan, 19. maj 2017 20:47)

Ne, duzan mi je neke pare.

Ma Zeljko osvaja.

pre 7 godina

Kaliniceva najbolja partija od kako je presao u Fener. Fantasticno u odbrani i u napadu svuda ga je bilo. Pogadjao trojke,asistirao,hvatao lopte,djelio blokade.. Sjajno. Takav nam treba za repku. Bogdanovic je odigrao dosta mlako, mada su ga konstanto udvajali cim uzme loptu i zbog toga je bio dosta nervozan, mada na kraju je ipak dao doprinos. Zao mi je sto nisam neke pare ulozio u kladionici jer sam pogodio ko ce igrati finale,a mislim i da su bile dobre kvote..

Adriano_Galliani

pre 7 godina

Bogdan kao uvek kad treba sut za 3 mu je 1-4
(Delije Berlin, 19. maj 2017 21:14)


Znaci protiv Zvezde nije trebalo? Tada je imao prosek 30 poena. Ja sam ziveo u ubedjenju da vi mislite da ste neki bitan tim a ono sve suprotno..

ccc?

pre 7 godina

samo kad se sjetim izjave Zoca posle poraza u Bg na racun Kalinica...
(ZPG, 19. maj 2017 21:46)

Ne znam o cemu ti pricas i da li shvatas sta je dobar trener? Pa tog Kalinu je Zeljko doveo i trazio da dodje u Fener. Trener mora da bude i pedagog da bi izvukao maksimum iz igraca. Bjelicu je uhvatio za ruku i pokazao mu gde je izlaz sa terena u svlacionicu a on je posle bio MVP?? I na kraju, ne znam sta ste gledali, da li ste videli da je celu utakmicu BB bio udvajan, da nije mogao da vodi loptu, da sutira ali je to koristio uvek slobodan jedan igrac u visku, Kalina i Judo. Prvenstveno. Nije Zeljko mutav da to ne vidi. Na kraju je BB bio i u zavrsnici gde su ga faulirali i on je sva bacanja pogodio. Sve je to timska igra i zna se sta i ko radi. Ovde Datome mora mnogo bolje da igra i da se pridruzi kao peti jer ima kvalitet ali ne znam sta je coveku da promasuje otvorene suteve. U svakom slucaju Fener osvaja LS. U to sam siguran i bice mi drago zbog nasih ljudi koji igraju u tom timu. I zbog Zoca i BB i zbog KALINE, da ti bude jasnije.

Tolle

pre 7 godina

Dzaba bilo kakav argument kad neko lupi da je Drazen sa 18 godina vodio Cibonu do titule prvaka Evrope.
Drazen je u Cibonu presao sa 21 godinom a kada je uzeo Kup Sampiona bio je pune 4 godine stariji od Doncica i podrska za klinca. Nije tacno da se ovde pricalo kako ce on da zasija na F4. Jos mnogo mora da uci i ojaca. Kalinic mu je ocitao lekciju ovaj put.

Ako si vec klinac imas Internet pa proveri kad je Drazen presao u Cibonu i sa koliko godina je osvojio Kup Sampiona...

OgiZe

pre 7 godina

Šta ste se nadovezali na Dončića. Dijete tek napunilo 18 godina i za informaciju, Dražen je imao 22 godine kad je prvi put uzeo titulu prvaka Evrope sa Cibonom. Možda neće biti dobar kao on, ali na osnovu jedne loše utakmice nije zaslužio pljuvanje "objektivnih" portal komentatora.
Za kraj, čestitke Feneru na finalu i odličnoj igri cijele ekipe.

fortissimo

pre 7 godina

Opasno su cuvali BB, uvek je bio udvajan, dosta ostra igra ali je uvek neko bio slobodan, dodavao bi loptu ili Judo ili neko drugi. Odigrao je dobro odbranu a u sutu je malo bio slobodan. U finisu su ga faulirali tako da je bio odlican sa bacanja. Zato je to sve koristio Kalina koji je odlicno odigrao i drago mi je da sada imamo tri nasa coveka u finalu i ocekujem tesku utakmicu ali ce Zeljko naci resenje. Jedan igrac retko dobija utakmicu. Ljulj nije mogao sam, veliki je igrac tako mislim da nece moci ni Spanulis. Fener mora da napravi razliku i da bude oprezan u fetvrtoj gde sve ide na Spanulisa. I dalje mislim da jedan igrac nece dobiti finale a znam da neko u Feneru mora da se razigra. Onaj Datome je tragedija i ne znam o cemu se radi posebno u periodu gde covek 3 puta za redom sutira i promasuje? Zivce mi je pokidao. On MORA mnogo bolje da odigra finale. Gledacemo takticiki tesko finale i sumnjam da ce biti lepa utakmica za oko. Ulog je veliki. Pevak Evrope.

c7-5

pre 7 godina

Ja vidim kao i uvek prljave Spance. Ne znam sta vi vidite? Bogdanovica?? Pa da, on vam je kost u grlu a ne Spanci koji su takvi oduvek. Cestitam i Kalini i BB na igri do sada. Ocekujem njihovu jos bolju igru u drugom poluvremenu. Ako je CSKA ispao i ne igra finale , to zasluzuje i Real sa jednim igracem Ljuljom a slabiji je tim od CSKA.Navijam da u finalu budu dva nasa igraca i nas trener a vi izgubljene duse navijajte za Spance.

Jaran

pre 7 godina

Verujem da Bogdan u zivotu nije dobio ovakve batine kao veceras od Tejlora i kompanije... Sudjenje sramotno, onaj Tejlor izudarao Bogdana ispred sudije, a ovaj nista!

marketing je cudo

pre 7 godina

Doncic je kralj kosarke za Drazena Petrovica.

Drazen je bio klasican izvikani siledzija koji je u odsustvu talenta trenirao
vise od bilo koga u istoriji kosarke.
Drazen je svaku vazniju utakmicu isilovao i izgubio.

Milan

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Adriano_Galliani, 19. maj 2017 20:41) # Link komentara


Samo zato sto je bio u Zvezdi?Zato nema pojma?

Ajmo Bogi, Veseli i Zoce!

Leonardo bokser from partizan

pre 7 godina

Ko normalan moze da navija za Turski klub koji u finalu igra protiv nase brace uopste mi nije jasno! Pre cu navijati za Milutinova nego za Kalinu iako sam okoreli Zvezdas , za turke , hrvate i nemce nikad!!!

Madu

pre 7 godina

Steta sto su Srbi u Turskoj ekipi. Ipak podrska ide za grcku ekipu. Taj Fener je nekako i vjestacki klub, jer i ne igraju mu zapazeno turski igraci.

Ivan

pre 7 godina

ZOC uzima titulu u Istanbulu bez dileme. Oli tezak protivnik, ali Fener pred svojim navijacima, i sudije ce im biti naklonjene kada se na kraju bude lomio rezultat. Oli mora da odigra i vrhunsku utakmicu i da odigra protiv sudija, ako misli da uzme titulu.

Vuk Mandusic

pre 7 godina

Doncicu bi pomoglo da igra za Srbiju.Njegovoj igri,sampouzdanju bi pomogle velicine kao sto su nasi kosarkaski velikani a i tesko da ce osvojiti nesto sa Slovenijom.

hehe

pre 7 godina

zato nam u istoriji i ide tako kako nam i ide.Umesto da podrzavate Srbe koji igraju,Srbe kojima se dive stranci u ovom slucaju turci dok daju koseve vi se svadjate dal je iz zvezde ili partizana.A njih dvojca su mozda najbolji drugari. Zato se i kaze ne daj Boze da se Srbi sloze.

Kljuc

pre 7 godina

Kad se setim kako ste 'proricali' da ce Real proci Fener ahahahah
Udoh ubedljivo najbolji defanzivac u Evropi. Zakljucao reket, urnisao bekove na preuzimanju. Kalina odlican na obe strane terena, zatvorio Doncica skroz. Osvaja ovo Fener sigurno.

ludinovinar

pre 7 godina

Браво мајстори, рутинска утакмица.. :) Спремни су за титулу, мада се јааако треба пазити Олимпијакоса, луди су скроз.. Браво за Богдана, Ноколу, Перу, Веселог и наравно огромног Жоца! :)

remax

pre 7 godina

Što se mene tiče ovakvo finale je win-win. Ne navijam. U drugačijim okolnostima bih bez dileme navijao za Oly ali ovako dvojica reprezentativaca su u Feneru pa mi uopšte neće biti žao ako dođu na pripreme za EP u odličnom raspoloženju.

Sasa

pre 7 godina

Ovaj Ljulj odlican i zaista lep momak.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (anica, 19. maj 2017 21:15) # Link komentara Jel ti lepsi od Gudure ?

Goran

pre 7 godina

"...Da li ti vidiš te face navijača, da li vidiš neko zlo u očima većine..."

Brate, pa to zlo u očima gledamo na svakom derbiju, na obe strane.

NNN

pre 7 godina

"Oni što upoređuju Dončića sa Draženom da li znate da je Dražen u njegovim godinama predvodio Cibonu do titule prvaka Evrope? "

Ne preteruj, Dražen je bio dve i po godine stariji nego Dončić sada.
To možda ne izgleda mnogo, ali je više nego što Luka igra u seniorskoj konkurenciji!

Inače, što neko reče, Kalinić je učinio da Dončić izgleda kao 18-ogodišnjek :D

Svaka čast za Klainu i Bogdana,
ali Judo je ove sezone verovatno najkorisniji igrač u EL.
Čovek u odbrani može da brani bukvalno svih 5 pozicija (uopšte nije mis-meč kada na trojci ostane sa bekom!), ali ove sezone je dosta napredovao i u napadu, a večeras je imao ogromnih 8 asistencija!

Džoni

pre 7 godina

Kalina Dončiću dao do znanja da još puno pasulja mora da pojede. Mali je nesporni talenat ali je još zelen za ovako velike mečeve ali ne sumnjam da je svetla budućnost pred ovim momkom. Judo i Kalina odigrali maestralno, Bogdan odličan s obzirom da su ga ceo meč udvajali, a i ostatak ekipe je dobro pratio. Milutinov danas isto dobro odigrao i pokupio neke važne lopte u finišu, Teo iako rovit odigrao odlično i bio najbolji u CSKA. Imamo momke za ponos!

Zlatko ex yu kosarka

pre 7 godina

Dzaba bilo kakav argument kad neko lupi da je Drazen sa 18 godina vodio Cibonu do titule prvaka Evrope.
Drazen je u Cibonu presao sa 21 godinom a kada je uzeo Kup Sampiona bio je pune 4 godine stariji od Doncica i podrska za klinca. Nije tacno da se ovde pricalo kako ce on da zasija na F4. Jos mnogo mora da uci i ojaca. Kalinic mu je ocitao lekciju ovaj put.

BgHQ

pre 7 godina

Procitajte Bogdanovu statistiku sa ove utakmice pa onda bez trunke pristrasnosti analizirajte njegovu igru koja je bila po meni na nezadovoljavajucem nivou.U NBA ce se sresti sa jos agresivnijom odbranom tako da osim materijalnog boljitka nece imati lepe uspomene iz najjace lige na svetu.

Ljubitelj sporta

pre 7 godina

Vi što upoređujete Dončića i Dražena, bilo bi ispravno reći da u Draženovo vreme Ameri skoro pa da nisu igrali na tlu Evrope i da su ukupno bila dozvoljena?dva stranca po ekipi. Za vreme rata, Grci su našim igračima davali pasoše i to se negde završilo s Peđom Stojakovićem, mada imate Jankovića i Šakotu od mlađih.

Ljubitelj kosarke

pre 7 godina

Svaka cast! Odgledao sam celu utakmicu a da nisam zazalio.
Fener je ove godine apsolutno favorit za naslov evropskog prvaka a samo cudo moze da se dogodi pa da u finalu izgube pred svojim navijacima. Pohvale za nase ljude Bogdana,Kalinu i Zeljka uz jednu konstataciju Udoha koliko je to zver od igraca pod kosem. Bukvalno sve obavlja u odbrani i napadu da i glavna masina u timu. Kapa dole zaista.

jд123

pre 7 godina

Doncicu bi pomoglo da igra za Srbiju.Njegovoj igri,sampouzdanju bi pomogle velicine kao sto su nasi kosarkaski velikani a i tesko da ce osvojiti nesto sa Slovenijom.
(Vuk Mandusic, 19. maj 2017 22:41)

Тачно, исто тако би помогло Порзингису да игра за Србију, постао би најдоминантнији играч у НБА. Тешко да ће нешто освојити са Летонијом.

Мене интересује да ли неко зна када би Калинић могао у НБА? Ништа о томе нисам нигде читао, а мислим да има све предиспозиције за добру НБА каријеру. Чак мислим да би он за Денвер био боља опција од Теа. Теодосићу би ионако боље легла Јута.

Мој предлог за Денвер: продајте Галинарија, купите Калинића! Не треба вам шутер на 3, имате Хериса и Мареја за то. Какав би он тандем био са Фаридом, одлични у одбрани, атрактивна закуцавања... Јокић који то све спаја у нападу. Само још доброг одбрамбеног плеја да нађу, као замену за Мареја, кога видим као стартера на 1, плеј-оф се уопште неће доводити у питање.

Petar

pre 7 godina

Kalinic igra utakmicu zivota i u odbrani i u napadu. Bogdan za sada na nivou na kome smo navikli da ga gledamo bez obzira sto ga "hapse" dvojica redovno. Samo da Slukas ne pocne da petlja kao sto zna.

JPR24

pre 7 godina

Idemo Žoce, Bogdane, Veseli!!!(Grobaros, 19. maj 2017 20:23)Zasto preskoci Kalinu?
(xxx, 19. maj 2017 20:27)
Zato. Da ne objasnjavam sad nivo, jer nije vredan pojasnjavanja.

Inace, Zeljko spremio ove kako treba izgleda. Udoh i Kalina, odlicni, u napadu Kalina dobar, Udoh odlican, u odbrani pokidali ! Bogdan, solidan, ali moze bolje, par promasaja na pocetku, nekoliko gresaka i izgubljenih nih lopti, ali ipak je unacio poene u bitnim momentima. Veseli dobar. Ostali odradili posao. Globalno su bili bolji i nema dileme !
Mega talenat, novi Drazen, Jordan, NBA Draft Pik broj 1 : 0 poena. Brat Kalina ga odučio kosarke u dva tri poteza, i banacinu . Prijatan dorucak i laku noc deco!

DedaMilohe

pre 7 godina

Oni što upoređuju Dončića sa Draženom da li znate da je Dražen u njegovim godinama predvodio Cibonu do titule prvaka Evrope? Da li vi klinci uopšte znate kakvi su bili igrači Dražen, Kukoč, Danilović...
(Tolle, 19. maj 2017 22:01)

Baš poznavaoci košarke kad si dobio ovoliko pluseva na ove gluposti o Draženu.

Ziks

pre 7 godina

Rizikuje Real sa Kalinicem,zatvaraju druge i njega pustaju..A za sada on to iskoriscava dobro,odlicno igra..Bogdana cuvaju i biju kao da je Kobi

Samo je sljaka iznad nas...

pre 7 godina

Ekpe Judo igrac utakmice,Kalina suvo zlato i prevaga,Bogdan dobro cuvan i svojim poenima odbio nalet Reala u drugoj cetvrtini.Zoc doktor kosarke,Kalina svu srecu ti zelim u zivotu i daljoj karijeri,napred Partizan!!!

madafaka

pre 7 godina

Nisam video odavno bolje partije na nekoj ovako vaznoj utakmici kao sto su odigrali Judo i Kalina. Objasnili u oba pravca. Ocigledno da Zeljko ima nevidjeno poverenje u Kalinu kad mu u polifinalu igra skoro 40 minuta.
Kakva je to zver, igra celu tekmu i kida i u odbrani i u napadu, brutalno.

b(ot)92

pre 7 godina

Bogdanovic i Kalinic pokidali u odbani a to se u statistici i ne vidi,nije odbrana samo ukradene lopte i blokade,igraci koje su njij dvojica cuvali su uvek morali da sutiraju ili preko ruke ili u zadnjim sekundama nerezonske suteve,kad dodas na to Judoa i Veselog koji su auletski odlicni,skocni i koji zatvore reket sto blokadama sto skokovima u odbrani,bice veoma tesko Olimpijakosu da se izbori sa odbranom Fenera.Videcemo,mislim da je Fener u velikoj prednosti,napadacki su talentovaniji a u odbrani bolji nego prosle godine i pretprosle kad su imali Gadloka i Hikmana koji su cesto igrali losu timsku odbranu,tesko ce biti matoranima(spanulis i printezis) iz Oli da odigraju mec kao sa CSKA.

blic@

pre 7 godina

Madafaka@@
Ti ,si ocigledno zaljubljen u Kalinica.Odlicno je odigrao ovu utakmicu,najbolje u njegovoj karijeri.Ali. njegova statistika u EL ne odgovara epitetima "zver",i " brutalan".

antiDebil

pre 7 godina

Ovo gubi svaki smisao. Kupiš deset stranaca i ideš da osvoiš Evro ligu. Blizu je kraj košarci u Evropi........
(Ponosni Vuk, 20. maj 2017 08:41)

To vazi za ceo sport, i u pravu si !!
Umesto da Milutinov, Bogdan, Vesely, Zofri, Bertans, Gagi, Lucic....uz jos par epizodnih igraca u Partizanu, sa sve Duletom sada ganjaju Evroligu oni igraju tamo negde po belom svetu...
I umesto drzava da to podrzi i da omoguci da to sto duze ostane na okupu, ne moraju svi bar delimicno, oni se zamajavaju sa tamo nekom privatnom FMP IDEOM. Prava tragedija nasega doba !!

anica

pre 7 godina

To vazi za ceo sport, i u pravu si !!
Umesto da Milutinov, Bogdan, Vesely, Zofri, Bertans, Gagi, Lucic....uz jos par epizodnih igraca u Partizanu, sa sve Duletom sada ganjaju Evroligu oni igraju tamo negde po belom svetu...
I umesto drzava da to podrzi i da omoguci da to sto duze ostane na okupu, ne moraju svi bar delimicno, oni se zamajavaju sa tamo nekom privatnom FMP IDEOM. Prava tragedija nasega doba !!
(antiDebil, 20. maj 2017 11:40)
Ne zamajavaju se oni nego ti, sta mislis koliko im leglo u dzep sad, tebe vamo stisla Idea, a sa druge strane Dogus group i T airlines...finansijska inekcija druze, samo racun u banci pamti sve, kaze moja ljubav siroka...kad shvatis da nema 'leba za tebe od toga mozda i zaigra Partizan EL. Aahahahah, e jesi sasav covek majke mi. Naveo Srbe, Duleta a lik pricao o klubu kome crnci glavni a Turcina nidje...ahahaaha

Beograd

pre 7 godina

Granitna i briljantna odbrana Fenera. Evo u trenutku dok ovo pisem 26 13 za Fener. Osim Ljulja niko da se upise i da poentira. Katastrofalna igra Reala u prvih 15 min samo 13 poena za neverovati.

Mmax

pre 7 godina

Ekpe Judo - kakva doktorska disertacija na obe strane terena. Kalinic fenomenalan. Ostali na visokom nivou. Zeljko najveci, mada to je glupo vise ponavljati.

srb

pre 7 godina

ne mogu da verujem da ovo govorim ali navijao sam sinoc za real. Ne toliko za njih koliko protiv fenera, gade mi se kao ekipa, mrzim turski princip rezonovanja kosarke, gruni pare pokupuj sve dobro i udri, nemaju ni 3 turcina u ekipi da nesto rade osim sto sede na klupi, ne, ne racunam bobija dixona kao turcina. Nadam se da u finalu oly moze da iznenadi mada sumnjam nesto

Ziks

pre 7 godina

Rizikuje Real sa Kalinicem,zatvaraju druge i njega pustaju..A za sada on to iskoriscava dobro,odlicno igra..Bogdana cuvaju i biju kao da je Kobi

Djone

pre 7 godina

E na ovakvim utakmicama se vidi ko je velicina, i ko ima ono sto se vuce po podu .. Dame i gospodo, Serhio Ljulj 19 poena za poluvreme, sledeci najbolji strelac Reala 5 poena .. Nema Real sta traziti ako se ovako nastavi, ne moze jedan raspolozen igrac na 4-5 Fenera .. Bogdan i Kalina odlicni za sada

j

pre 7 godina

Ljulj je doktor kosarke,obozavam ga!Fernandez prljav,mali,bezobrazni igrac.Kako je udario Datomea na kvarnjaka.Nadam se da ce se Rendolf vratiti u drugom,inace ne dajem prevelike sanse Realu,mozda ako se raspuca Kerol,a i(ili)Doncic,jer oni samo spolja mogu da urade nesto,Judo i Veseli su neprobojni u reketu uz pomoc Kalinica.Nekako mi se cini da je Zeljko svesno pusto Ljulja da ubaci svoje poene,nisam primetio da su ga posebno udvajali,al su zato stegli ostale.Od nasih Kalinic standardno dobar u odbrani,pogodio trojke kad je bio sam,Bogdan dobar mada ima cak 3 izgubljene,a i Ljulj ga je jednom preso ko brzi voz.Bice dobro drugo poluvreme,Real se sigurno nece predati,ali mora jos neko da proradi sem Ljulja mada kako Fener kako igra odbranu..

Pera Magic Mitic

pre 7 godina

Inace,zanimljiv podatak sa ove utakmice je da nijedan Turcin nije proveo ni sekunde na parketu.
(Dag Kristi, 19. maj 2017 23:53)
Sta ce Turci na terenu? Igra se F4 Evrolige, ovo je ozbiljna kosarka.

Jeri smo tako u mo gucnosti

pre 7 godina

Ne, bas je ovaj sistem f4 Evrolige bolji od NBA. Vidite li u NBA sta se desava u f4, odnosno finalu konferencije. Nema nikakve uzbudljive igre, vec se zna da Klivlend i Gsw ciste obe ekipe bez poraza. Zato sto niko ne moze da ih dobije u seriji. Ovde da se tako igralo tesko da bi Oly proso CSKA, ili da bi Fener tako lako prosao Real. Da je f4 u NBA kao ovde, Boston bi imao i te kako neke sanse da se nada prolazu, jer jedna utakmica, jedan dan, svasta se tu moze desiti. Bas zbog te neizvesnosti i napetosti je f4 u Evroligi bolji po mom misljenju. Oly do titule!

Neko iz Banata

pre 7 godina

Kalina i Judo maestralno,Slukas isto mada se ne vidi toliko po statistici,Bogdan(mada su ga udvajali i tukli ko vola u kupusu) i Veseli solidno.Ubili su ih u reketu,realno da ih nije isla trojka bila bi Hirosima.

lerma

pre 7 godina

jeste judo bio odlican, ali fener prosao zahvaljujuci kalinicu. savrsena utalmica. nije ga dzaba drzao zeljko celu utkamicu na terenu.

4k4.Dex

pre 7 godina

Vidjeni da Fener dobija ovo... dugo nije bilo sigurniji polufinalista drugo polufinle je iznenadhenje donekle ali u svako slucaju ovaj sistem na jed u utaknicu je uzas.

Tolle

pre 7 godina

Tolle@.. 
Za Dražena mi ne treba Internet. Gledao sam ga i uživo, a i gledao sam oba finala Cibone. Cibona je bila prvak 85-e i 86-e, a Dražen Petrović je rođen 1964-e. 
Nije sporno da je vjerojatno najbolji igrač s ovih prostora i vjerojatno najveći "manijak" što se tiče treninga i volje, ali nema potrebe da mu smanjuješ godine s kojima je nešto osvojio.
(OgiZe, 20. maj 2017 06:42)

Gledao sam ja kako je sa 17 godina vodio Šibenku 2 puta do finala Kupa Koraća, uzeo titulu u Jugoslaviji sa Šibenkom što je bilo tad ravno osvajanju Evrolige...

Milan

pre 7 godina

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Adriano_Galliani, 19. maj 2017 20:54) # Link komentara


Aha bas ce biti da je to...

OgiZe

pre 7 godina

Tolle@..
Za Dražena mi ne treba Internet. Gledao sam ga i uživo, a i gledao sam oba finala Cibone. Cibona je bila prvak 85-e i 86-e, a Dražen Petrović je rođen 1964-e.
Nije sporno da je vjerojatno najbolji igrač s ovih prostora i vjerojatno najveći "manijak" što se tiče treninga i volje, ali nema potrebe da mu smanjuješ godine s kojima je nešto osvojio.

dzambo

pre 7 godina

Smatram da j final4 najgora stvar u kosarci. Svako moze da ima lose vece i da mu sezona propadne zbog jedne utakmice. Mislim da je mnogo pravedniji NBA sistem.
(Boogy, 19. maj 2017 22:04)

U tome i jeste poenta, da ti cela sezona stane u jednu utakmicu. Svi imaju iste uslove. Ako tako razmisljas onda i Zvezda treba da se zali sto nema popravni za utakmicu protiv Olimpijakosa.. i oni su tada imali lose vece. Ne pobedjuje uvek bolji, nekad pobedi onaj koji ima vecu zelju..

Vasa

pre 7 godina

Ovo gubi svaki smisao. Kupiš deset stranaca i ideš da osvoiš Evro ligu. Blizu je kraj košarci u Evropi........
(Ponosni Vuk, 20. maj 2017 08:41)

Pa Zvezda je u Bariju imala samo tri Srbina pa je osvojila KEŠ... Šta ako su glavni igrači bili Hrvat, Makedonac, Milogorac, Rumun, Bošnjak? Pa i oni su ljudi... Važno je koji grb nose na svom dresu...

antiDebil

pre 7 godina

Dražen je sa 19 godina u finalu ubacio Realu 39 poena..
(Tolle, 19. maj 2017 23:01)

Petrovic je tada imao 21 godinu, Doncic sada ima 18, ubacio je 36 poena i to je bilo ono vreme kada je recimo Beker osvajao Wimbledon sa 17 godina, tj potpuno drugacije nego danas, tako da tvoja prica nema veze sa mozgom !

Nikola

pre 7 godina

Preteraste sa Doncicem, hocete da kazete da decko ne zna da igra?!? Cudi me da niko nije pomenuo Jokica, sta je danas jeo i tako to...

JPR24

pre 7 godina

Dzaba bilo kakav argument kad neko lupi da je Drazen sa 18 godina vodio Cibonu do titule prvaka Evrope. Drazen je u Cibonu presao sa 21 godinom a kada je uzeo Kup Sampiona bio je pune 4 godine stariji od Doncica i podrska za klinca. Nije tacno da se ovde pricalo kako ce on da zasija na F4. Jos mnogo mora da uci i ojaca. Kalinic mu je ocitao lekciju ovaj put.Ako si vec klinac imas Internet pa proveri kad je Drazen presao u Cibonu i sa koliko godina je osvojio Kup Sampiona...
(Tolle, 19. maj 2017 23:25)
Ma ćuti, idući put će imati 16... ;)

JereCFC

pre 7 godina

@Ma Zeljko osvaja Imao bi 1250 ili 6000 na po 1000 din da osvaja Fener ili Oly xd 3,25 i 8 kvote xd Inace jeste Fener favorit al' ovaj Olimpiakos nikada ne treba otpisivati

na miru gledam stats

pre 7 godina

zeljko igrao sa samo 8 igraca a od toga udoh, kalina i bogdan preko 30 minuta (udoh i kalina 38 min 30 sec) a veseli skoro 30. samo oni su imali index korisnosti preko 10. dixon, datome, nunali i slukas 12/13 minuta. i to je to. bogdan sjajan ali kalinic maestralan veceras.

djemba djemba

pre 7 godina

Smatram da j final4 najgora stvar u kosarci. Svako moze da ima lose vece i da mu sezona propadne zbog jedne utakmice. Mislim da je mnogo pravedniji NBA sistem.
(Boogy, 19. maj 2017 22:04)

Zato na F4 retko kada gledamo da jedna ekipa razbije drugu kao sto su sinoc Kavsi razbili Boston 44 razlike. Zamisli polufinale Evrolige na 2 dobijene utakmice gde jedna ekipa izgubi 30 razlike.. da se covek zapita sta ce oni tu uopste. Ovako, sve se svede na jednu utakmicu i za nju se spremas da je odigras najbolje sto mozes. Prestanite vise da poredite NBA i evropsku kosarku.

kalcokera

pre 7 godina

Smatram da j final4 najgora stvar u kosarci. Svako moze da ima lose vece i da mu sezona propadne zbog jedne utakmice. Mislim da je mnogo pravedniji NBA sistem.
(Boogy, 19. maj 2017 22:04)

Zato na F4 retko kada gledamo da jedna ekipa razbije drugu kao sto su sinoc Kavsi razbili Boston 44 razlike. Zamisli polufinale Evrolige na 2 dobijene utakmice gde jedna ekipa izgubi 30 razlike.. da se covek zapita sta ce oni tu uopste. Ovako, sve se svede na jednu utakmicu i za nju se spremas da je odigras najbolje sto mozes. Prestanite vise da poredite NBA i evropsku kosarku.
(djemba djemba, 20. maj 2017 09:41)

u ligaskom delu su najbolje ekipe bile real i cska i sada ih nema u finalu.
ali niko ne moze da kaze da je nezasluzeno da fener i oly igraju finale

Elitne jedinice

pre 7 godina

U finalu Delije ce navijati za bracu iz Grcke , a Grobari za Turke ....
(Nebojsa, 20. maj 2017 12:21)

Zar će delije izdati svog Sulejmana Velikog?

Sasa

pre 7 godina

Tolle@..
Za Dražena mi ne treba Internet. Gledao sam ga i uživo, a i gledao sam oba finala Cibone. Cibona je bila prvak 85-e i 86-e, a Dražen Petrović je rođen 1964-e.
Nije sporno da je vjerojatno najbolji igrač s ovih prostora i vjerojatno najveći "manijak" što se tiče treninga i volje, ali nema potrebe da mu smanjuješ godine s kojima je nešto osvojio.
(OgiZe, 20. maj 2017 06:42)

Gledao sam ja kako je sa 17 godina vodio Šibenku 2 puta do finala Kupa Koraća, uzeo titulu u Jugoslaviji sa Šibenkom što je bilo tad ravno osvajanju Evrolige...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tolle, 20. maj 2017 11:19) # Link komentara Sa 17 dva puta u finalu Kupa koraca kako je to uspeo ? Bice da je sa nepunis 18 i 19 godina. Smanji ribu izgibose deca .

Draženov fan

pre 7 godina

Oni što upoređuju Dončića sa Draženom da li znate da je Dražen u njegovim godinama predvodio Cibonu do titule prvaka Evrope? Da li vi klinci uopšte znate kakvi su bili igrači Dražen, Kukoč, Danilović...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tolle, 19. maj 2017 22:01

Dražen je sa Cibonom prvi put osvojio Kup Šampiona 1985. godine a rođen je bio 22.10.1964. Znači imao je skoro 21 godinu. Luka Dončić je u februaru ove godine napunio 18.

Jorgos Printezis

pre 7 godina

Šta ste se nadovezali na Dončića. Dijete tek napunilo 18 godina i za informaciju, Dražen je imao 22 godine kad je prvi put uzeo titulu prvaka Evrope sa Cibonom. Možda neće biti dobar kao on, ali na osnovu jedne loše utakmice nije zaslužio pljuvanje "objektivnih" portal komentatora.   
Za kraj, čestitke Feneru na finalu i odličnoj igri cijele ekipe.  
(OgiZe, 19. maj 2017 22:36)  

Dražen je sa 19 godina u finalu ubacio Realu 39 poena.. 
(Tolle, 19. maj 2017 23:01) 

Ovo je neistina. Imao je nepunu 21. godinu, i dao je 36 poena. Dončić ima 18 godina, dakle Petrović je bio oko 2 i po godine stariji u tom trenutku nego Luka sada.

Damir

pre 7 godina

@Sandzak 
Ma pusti ti klince nego reci ti nama ko je predvodio taj Fener?Kako na klupi tako i na terenu?
(Stara kuka, 19. maj 2017 23:37)

Shvati da mi ne mrzimo Srbiju kao zemlju naša je koliko i vaša, mrzimo državu Srbiju jer se odnosi prema građanima kao prema ovcama, kako prema nama još gore prema vama.

Martin

pre 7 godina

"Zao mi je" Batice nemas ti poima,oni iz draftexpresa sto su mu radili merenja,su najverovatniji lagali ili bili pijani, kad su tako merili njegove fizikalije,a to da se malo dodaje na tim parametrima je ocito i to najvise na americkim igracima na pr:K.Irving(191cm) i nas Teo(195) pa pogledaj razliku(minimalno 6cm) a to je zbog dodavanje na visini bez patika je Irving 188cm, plus ovo ono pa zaokruzuj na veci broj i dobijes to sto dobijes, ali to i nije toliko vazno ako si dobar igrac.

Sasa

pre 7 godina

Sta je sa Benetom!?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bendza, 19. maj 2017 23:37) # Link komentara Obavlja svoj posao kao i uvek vec 4 godine mase peskirom . Benet nikad nece biti igrac .

Denver nagetz

pre 7 godina

Мој предлог за Денвер: продајте Галинарија, купите Калинића! Не треба вам шутер на 3, имате Хериса и Мареја за то. Какав би он тандем био са Фаридом, одлични у одбрани, атрактивна закуцавања... Јокић који то све спаја у нападу. Само још доброг одбрамбеног плеја да нађу, као замену за Мареја, кога видим као стартера на 1, плеј-оф се уопште неће доводити у питање.
(jд123, 20. maj 2017 08:18)
Tenk ju mistr, ve are riding koments on b92 ol d tajm tu si vat pipl tink. Du ju vant tu kom end vork for as mejbi, bi aur menager, pliz, vi vil onli lisen tu ju end du vat ju sej.