Fudbal 203

Sreda, 26.03.2014.

14:00

Partizan: Želimo regularnu sezonu

Upravni odbor FK Partizan izdao je saopštenje u kojem kritikuje "pristrasnost, klubaštvo i kršenja fudbalskih propisa i pravila igre" od strane organa FSS.

Partizan: Želimo regularnu sezonu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

203 Komentari

Sortiraj po:

Prle

pre 10 godina

Koliko godina treba da prodje da bi se napravila kakva takva a jos nije regularna liga. Zvezda je uspela da svake godine izbaci po jednu Partizanovu filijalu, Metalac, BSK Borca, Hajduk Kula, Smederevo, ove godine Rad.

veerghoen

pre 10 godina

Pa dali je suspenzija Lazovica ili malog Ninkovica prevelika? Pa u drugim zemljama bi dobili vise. Sta se sad bunite? 6 godina sudije pominjali niste, a sad kad ste drugi kukate.

Strasbourg ceka titulu!

pre 10 godina

Sad ste se setili! Rekose i ostadose zivi. Obraz ko djon i to debeo, bas debeo. Dosla maca na vratanca. Vidite da sutra i Dule, zvani Modeljani, doda nesto na ovu temu.

bastard

pre 10 godina

Zelimo regularnu sezonu...u kojoj ce pobediti Partizan...i tako svake sledece posto jednostavno u ovoj zemlji ne moze i nije pprosto prirodno da bilo ko drugi osvoji titulu...
Koji je ovo cirkus...

UsnatiCekaTitulu

pre 10 godina

jadni smo mi sve smo pokrali decu rasprodali a onda nam je kriv neko drugi prvenstvo je po meni potpuno regularno nista manje ili vise nego ranije isto i u kosarci stalno kukamo za lovom pa gde je lova ovih 12 godina pokradena prema tome niko drugi ne sme da bude prvak osim nas e pa ne moze tako ima i drugih klubova u ovoj zemlji
(pfc, 26. mart 2014 17:00)

jel moram ja da ti kazem da je vase pustanje rovaca davno provaljeno ili?

Sone

pre 10 godina

Nije vas sramota da pricate o regularnosti? Vi koji vec godinama kupujete titulu! Koliko ste smesni.. Gazi Zvezdo sve u nizu,titula je tako blizu!!

linoleum

pre 10 godina

Rekose oni koji su zatvorili prethodnih 6 sezona. Sad kad mora da se dobro pomuce za pobedu hoce kao regularnu sezonu. Pa navikli su da igraju prijateljske meceve i da se smeju Zvezdi sto je krvarila za svaku pobedu. Ovo nema nigde u svetu. Od dzelata hoce da se prikazu kao zrtve

????????

pre 10 godina

kakvo je bilo sudjenje predhodnih godina,vi ste ruglo ove zemlje , tole je vas pijun a ne zvezdin . vas treba ukinuti i zabraniti pominjanje vaseg imena . ko spomene vase imae na goli otok bi trebao biti poslat!!!!!
(zilisd, 26. mart 2014 16:57)Al tebe napunili mržnje ovi vaši da je to već bolest,majke mi.

Mirko

pre 10 godina

Grobari,odakle Vam ideja da drzava gura pare u Zvezdu?Imate li dokaz za to?Doslo je 15 igraca u prelaznom roku.Istina.Ja vam tvrdim da vecina njih igra za kikiriki i sendvic a drugi igraju za mizernu stipedniju.Ako meni ne verujete pitajte DV.On ce Vam to objasniti kako je u KK Partizan pa smo mi to prepisali od Vas.

hahaha

pre 10 godina

A kad je partizan drugi to ne moze da podnese. Zvezda je druga 5 godina za redom pa dolaze 20 hiljada a partizan izgubi jednu godinu i sledecu ne dolazi na derbi bojkotuje se sve. Zato su Delije uvek bolji od grobara.

Mito

pre 10 godina

Tole više voli fotelju u FSS od Partizana. Niste se bunili kada je Vojvodina pokradena u finalu kupa na Marakani, ni kada su protiv CZ izmišljli penale na toj istoj Marakani. Niste se bunili na početku prvenstva kada ste pokrali Pazarce u Beogradu. Nemojte da kukate, jer kada Tole obezbedi fotelju opet će sudije navijati za vas. Vašim nastupima u kvalifikacijama za ligu šampiona, gde su vas izbacivale ekipe za koje smo prvi put čuli, niste zaslužili ruku na srce da igrate u Evropi (ne u ligi šampiona) sledećih 10 godina. Nadam se da će te objaviti moj komentar.
S poštovanjem.

ЛанеБг

pre 10 godina

Колико ме нервира ова партизанова кукњава у сваком спорту, то не могу речима да искажем! Прваци су десет година и ако је ичији спортски успех био државни пројекат, то је био њихов! Сваку врсту подршке су имали, али сваку!! Сад, кад титула измиче због реално бољих игара Звезде и у кошарци и у фудбалу, бомбардују нас изјавама о "нерегуларности, клубаштву и зликовачком суђењу"! Људи су секта буквално...Вујошевић пљује судије после сваког меча, испада да Партизан није могуће победити без судијске крађе. Ту "спортску громаду" ни Реал и ЦСКА не могу надиграти без судијске завере изгледа! Ало људи, неће свет пропасти ако вам измакне титула, нисте једини на свету који се такмиче и баве спортом!

Delija Banovo Brdo

pre 10 godina

Dokle ce ovi svaki dan da se javljau.Do sada je sve bilo regularno zar ne?. Cim su iza Zvezde pocinje kukknjava.Valjda ova Srbija zasluzuje samo jedan tim a to je Parizan.Ostali aut. Dok je od devetsesetih dsrzava pomogla jedan marginalni tim u bivsoj SFRJ sve je bilo regularno.Poceo je pritisak na sudiju Mazica koji ce verovatno delti pravdu i na sledecem derbiju

alex99

pre 10 godina

Ljudi su napisali da traže da sudije sude po fudbalskim propisima - svima, uključujući i Partizan. Ali kako je krenulo, izgleda da Zvezdu niko ne može da pobedi, ne zbog jako dobre igre, nego zbog sudija zvezdoljubaca. Naravno te sudije Partizanu ne sviraju penale, poništavaju regularne golove i daju žute kartone za koji nije ni postojao prekršaj. O tome govori saopštenje. Slažem se sa komentarom, da treba da pobedimo sve utakmice do kraja, jer samo tako možemo da odbranimo titulu. Naravno, ako nam sudije u tome ne budu podmetale nogu. Napred parni valjak!!! A ovi partizanofobi su dodadili i Bogu i vragu. Čudi me kako njima ne dosadi. Samo zbog njih ne volim Zvezdu.

pfc

pre 10 godina

jadni smo mi sve smo pokrali decu rasprodali a onda nam je kriv neko drugi prvenstvo je po meni potpuno regularno nista manje ili vise nego ranije isto i u kosarci stalno kukamo za lovom pa gde je lova ovih 12 godina pokradena prema tome niko drugi ne sme da bude prvak osim nas e pa ne moze tako ima i drugih klubova u ovoj zemlji

dedro

pre 10 godina

jedino u cemu se slazem sa zvezdasima je da sampionat nije regularan, ali oni imaju zaista trulo pamcenje, koliko su bodova odneli nepostojecim penalima jesenas? MNOGO... bas kao i partizan prisebnim sudjenjem
SPAS SRPSKOG FUDBALA JE LIGA BEZ BLIZANACA

Raikonen

pre 10 godina

Ne, najbolje da nam titule osvaja ekipa koja ima vise prodatih dzakova pecuraka nego igraca...i ciji igraci zenit svoje karijere dostizu po raznoraznim drugoligaskim ekipama. Poslednja dobra generacija sa Zigicem na celu je razbijala Partizan i uzimala titule...ali zato posle toga nula...nista...niste ni polu-igraca izbacili, dok su kod nas Dijara i Moreira, Juca, Kleo, Tosic, Ljajic, Jovetic, Lazar i Mitrovic...kao i jos dosta njih pravili razliku u nasoj losoj ligi...i samo zato ste tu gde jeste...a ne zbog Toleta ili drugih faktora. Budzeti su otprilike bili isti, s'tim da smo se mi vise popunjavali prodajom igraca a vi drzavnim parama...i na sve to jos i kukate...ccc.

bagra

pre 10 godina

Sezona je regularna kada je Partizan prvi, i onda se rugaju Zvezdi zasto se buni sest godina, a isti su i jedni i drugi, samo se po bojama razlikuju.

Srbija bre

pre 10 godina

Svake noći sanjam ja,
da je veći JNA,
pa da možemo
svi da stanemo.
Napravi im Tole, bre,
malo veće tribine,
dva`es hiljada
stiže Delija...

Haizenberg

pre 10 godina

Samo u kosmosu klub koji duguje 60 miliona eura moze da bude sampion.
I naravno u Srbiji.
Tu pocinje i zavrsava se SVAKA prica o REGULARNOSTI.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gistro, 26. mart 2014 15:30)

Pa ti prijatelju veze nemas sa situacijom u svetskom fudbalu.
Real Madrid ti je 2009 dugovao 650 miliona
Valensija duguje 550 miliona
Mančester i dalje ima dugove u iznosu od 366,6 miliona funti.
Barselona 350 miliona.
itd da ne nabrajam.Prosto je tesko nabrojiti ne zaduzene klubove.Svi oni su redovni ucesnici lige sampiona i kupuju igrace za 100 mil i pored ovolikih dugovanja.
Takva ti je situacija u kosmosu ali si ti zalutao izvan njega.

Mirko

pre 10 godina

Tole lepo pitao:Hajde da vidimo rucice u vis.Ko to hoce da me smeni.U sali muk.Niko ni rec.Nijedna rucica u vis."A mi bi cika Tole samo da pricamo sa vama o reformama".Pa da vam je pokrao tolike titule prvo bi ga sklonili i doveli nekog boljeg pa sa tim drugim covekom isli u reforme.Sad pustate Toleta do kraja 2016.Cemu onda onoliko kukanje celih sest godina.Sramota.

Kuler

pre 10 godina

Kad citam komentare navijaca Zvezde, ne mogu da verujem da je onaj veliki klub docekao da ima ovakve navijace, vecinu bar, koji su opet ogledalo sadasnje situacije u Zvezdi. Zaslepljenost, pristrasnost cemu jos pomazu i vecinski prozvezdaski mediji nece doneti na duge staze nista korisno Zvezdi, pogotovo u Evropi a ni nasem fudbalu koji umnogome zavisi od jedne Zvezde.
Partizanu u vreme Jovetica, Savica, Krstajica, Kamare, Ilica, Moreire, Klea, Markovica, u vreme,kakvih takvih, ali ulazaka u LS i LE tih godina nisu trebale neregularnosti da osvaja titule. U to vreme Zvezda je bila u dugovima (i sada je) imala je losije timove a kada je derbi odlucivao prvaka Partizan je igrao hladno i pobedjivao golovima Petrovica i Jojica. Zato zvezdasi, osvestite se, klub se jaca na druge nacine a ne demagogijom, laganjem samih sebe i ostalih. Utakmice su im cesto parodija, sta je onakav klub docekao ej.
Partizan je neka druga prica, nema tolike uspehe u proslosti pa ni toliki pritisak te vrste. Ima svoje manje brojne ali avangardne i razumnije navijace. Gura tvrdoglavo napred, mic po mic i uspesi stizu. A uspesi, kao i u zivotu, smetaju svima, narocito najvecim konkurentima. Ipak, napredovace Partizan i dalje, vidi se to.
Ono sto je kod nas jako lose je sto ne damo da bude najbolji onaj koji se najvise trudi i najvise zasluzuje da bude najbolji, vec onaj za koga mi mislimo i zelimo da bude najbolji.
Tek kada budemo promenili sebe iz korena, krenuce nasem fudbalu znacajno nabolje.

Lopovsko društvo hoće regularnu sezonu-moš misliti?

pre 10 godina

Pitajte bivšeg trenera Lotara Mateusa, koliko ste imali regularnih sezona u zadnjih 15-tak godina. On će vam sigurno dati neki savet?

Bazel titulu ceka

pre 10 godina

Kako vas nije Sramota ? Vi da pričate o Regularnosti ? Velika Bruka i Sramota, Partizan drugi, Zvezda prva, odmah Liga neregularna. Nesećate se 1.kola protiv Novog Pazara, ono i slep vidi. Bedni ste, kradete 6 Godina Titulu. I Mateus je to priznao, i imam Dojavu da je to tačno, bivsi igrač mi se zakuneo da mu verujem, da je ta Utakmica bila namestena, Bivsi Igrač Partizana ! Zato vas molim, nemojte da pričamo o regularnosti, jesam Navijač Zvezde, i nama ne treba Plaćena Titula, pa taman Novi Pazar ili Cukaricki bio Sampion, koji su najbolji Timovi ove Sezone, da budemo realni. Sve je to Mafija. Nama treba Rekonstrukcija u svim Segmentima, pa da Počnemo od Predsednika FSS.

Djura

pre 10 godina

Mi je priželjkujemo godinama. Šta bih dao da ove sezone uzmemo neregularno, recimo kao vi dve 80.-tih, pa vi 1999., pa vi zadnjih par sezona.

Maceta

pre 10 godina

O postojanju takvog plana i scenarija svedoči i rad Sudijske komisije koja, kada su u pitanju greške na štetu FK „Partizan“, vidi ono što niko nije video, a kada su u pitanju greške u korist rivala FK „Partizan“, ne vidi ono što svi vide...Sa kojim pravom FK Partizan prica u ime svih nas?Kada on nema najvise navijaca u Srbiji.Ispada da svi mi vidimo da je Partizan ostecen.E pa ne vidimo svi,ja recimo ne vidim,a ne vidi ni vecina u Srbiji.

Микац

pre 10 godina

Ако г. Вучић мисли да ЦЗ треба да буде првак, онда је то тако. Шта има ми да паметујемо, ваљда г. Вучић зна.

Srbija bre

pre 10 godina

Nadam se da ce Vucic i ova vlada posle sarica i svih ovih lopova i mafijasa doci i u fudbal i ispitati sve korupcije u nasem fudbalu pa kad moze jedan juventus da se izbaci iz lige moze i partizan za ovih sest godina kradje jesam zvezdas i zvezdu napolje iz lige ako je namestala a zvezda da je namestala ne bi bila u ovakvim dugovima i u ovako losem stanju vidim ovde na komentarima pominju samo ovu sezonu a kradju nad vojvodinom u finalu kupa jos ne mogu da zaboravim ono je za udzbenike ono je kradja da svi vide i da im niko nista ne moze cisto pokazivanje sile i ko se bunio posle toga niko a zasto zato jer ode glava rodjaci a ostale kradje partizana je posle ove nad vojvodinom skroz bezveze komentarisati ZVEZDA JE ZIVOT SVE OSTALO SU SITNICE

Humska 1a = Zagrebačka bb

pre 10 godina

Hajduk Kula, BSK Borca, Metalac, Borac Cacak, Smederevo, Ofk Beograd (do dolaska Terzica ): Sve su to fiijale iz plodonosnih godina Fk Partizan i njihove dominacije. Kad se ne igra protiv filijala onda se sude slobodnjaci oko sesnaesterca, sude se penali i iskljucuju protivnicki igraci, otima se i krade svim sredstvima, delegiraju se sudije koji vole fb stranu grobari Cokot itd. Vreme je za Calcopoli i da Tomislav Tole Karadzic napusti fotelju i odgovara za sve kradje i finansijske i one na terenu ...

grobar

pre 10 godina

koliko glupih komentara to je show...
pa kakve veze imaju sve prethodne sezone sa ovom sto se tice regularnosti? problem je ova sezona, i iskompleksirani ljudi koji su sad na vlasti a koji guraju sve pare u zvezdu, jer niko ne moze da objasni odakle zvezdi pare da dovodi po 15 igraca u prelaznom roku a ne prodaje igrace, duguje 50 miliona i racun joj je u blokadi. zasto uopste neko zeli da sponzorise takav tim, tim koji ispada u julu iz evrope, tim koji na pola gostovanja moze da ode taksijem za 500 kinti?
zasto celnici u sudijskoj organizaciji dobijaju maltene titule i ordenja i sede u uo cz?
zasto vam najveceg igraca u istoriji samara tajkun iz predgradja? zasto vam navijaci rukovode klubom?
zasto se igraci partizana kaznjavaju kao na traci? zasto u svakoj utakmici sudije sude vise na stetu partizana? itd itd

НТТ Ни

pre 10 godina

Zasto ste cutali dok ste bili prvi? Zasto ste se cutali kada ste pokrali Novi pazar? Vozdovac? Cukaricki? Zasto ste cutali licemeri lopovski?
(Zeljko 92, 26. mart 2014 15:25)

Како вас више није срамота да истичете и папагајски понављате само имена наводно оштећених клубова против ФКП (Вождовац, Чукарички), а да намерно прећуткујете оне клубове које су судије у мечевима са вашим клубићем драстично покрале (нпр. ОФК, Раднички Ниш, Рад. Краг, Војводина и тд). На крају јесење полусезоне званично је било саопштено да је ваш клубић имао и највећу судијску подршку у њој, што пренебрегавате, али зато дрско упирете прстом на клуб који је и у јесењем делу сезоне био пасторче судија и њихове организације, удружења у којем челници вашег пропалог клуба некадашњи делиоци вајне фудбалске правде Бабарогић и Мрак(ић) уз Јокића имају одлучујућу реч и које зато игра по њиховим нотама. Зар ово није сукоб интереса на који се ви као „најпоштенији навијачи у српском спорту“ у јавности познати као „нелицемери“ редовно позивате и против кога се "здушно борите“? Јесте, али како би се у земљи Србији онда боље живело, ако овај сукоб интереса не би постојао и опстајао. Срамота.

Humska 1a = Zagrebačka bb

pre 10 godina

Zalite se Toletu, on kaze da je liga regularnija nego lane. Po ovom saopstenju vi ste duzni da vratite sve titule iz ranijih sezona koje se vode kao manje regularne od ove na koju se zalite. Prema tome ...

zilisd

pre 10 godina

kakvo je bilo sudjenje predhodnih godina,vi ste ruglo ove zemlje , tole je vas pijun a ne zvezdin . vas treba ukinuti i zabraniti pominjanje vaseg imena . ko spomene vase imae na goli otok bi trebao biti poslat!!!!!

ja

pre 10 godina

u prevodu nije regularno ako vi niste prvaci, jel?
(La Kosta, 26. mart 2014 14:05)

Ne lupetaj i pogledaj zbog cega se zale...nepriznat gol, nedosudjeni penal, 4 meca suspenzije Dzigiju i 2 Lazovicu i nekoliko dosudjenih nepostohecih ofsajda. I sve su to uspeli da urade za samo 4 kola, i bolje da se ovo zaustavi na vreme...sta kazu bolje spreciti, nego leciti...

markozemun

pre 10 godina

Idite pred skupstinu pa se zalite...i vi i Dule Vujosevic...ili jos bolje idite Toletu pa se zalite.....6 godina namestate titulu, sudije Vam delegiraju , dajete golove u 95 minutu ili iz nepostojecih slobodnjaka a sad imate obraza da se bunite...citam malopre kaze Dule "sledece godine ce se igrati kosarka samo u jednom klubu" naravno misleci na Zvezdu i kako se Partizan saplice na svakom koraku.... a nije se bunio kada se deset godina igrala kosarka samo u Partizanu i kad se Zvezda saplitala na svakom koraku (doduse dobrim delom i zbog lopova u svojim redovima)....nego drzite se vi vaseg partizanskog morala i inata nemojte sad da kukate...imali ste toliko godina da pokazete sta umete...na kraju nemate zute banke ...nas su pokrali nasi to nije sporno ali vi , pa vi se svuda predstavljate kao postenjacine i hvalite se odlicnom organizacijom ...e sad cete malo da se hladite u zapecku...dolazi nase vreme ("okrece se kolo srece...")

Zvezda - svetski prvak 1991.

pre 10 godina

Slažemo se! Za početak analiza prvog kola jesenjeg dela šampionata.Poništiti utakmicu partizan-n.pazar zbog neregularnosti i neviđene krađe. Oduzeti bodove partizanu pa idemo dalje sa analizom!Šta je, imate plitko pamćenje, hoćete na sve moguće načine da obezvredite rezultate glavnog rivala.Smeta vam jaka Zvezda i u fudbalu i u košarci,zato sve te priče.Pozdrav crveno beloj armiji!!!

zapad

pre 10 godina

Zaboravili su i ovo..." U skladu sa renomeom naseg kluba,ocekujemo i zahtevamo da nam se omoguci da na svakoj sledecoj utakmici imamo sviran penal za nas i da sudija iskljuci igraca protivnickog tima ako je potrebno da pobedimo,kao sto nalaze tradicija i kao sto je bilo do sad"

Nikola

pre 10 godina

Pa jeste neregularno, naterali smo onog Obradovica u derbiju da zatrese svoju mrezu!!! A drugo Vi ste izabrali Toleta, i on je jedini odgovoran za regularnost, niko drugi!!!

Prle

pre 10 godina

Koliko godina treba da prodje da bi se napravila kakva takva a jos nije regularna liga. Zvezda je uspela da svake godine izbaci po jednu Partizanovu filijalu, Metalac, BSK Borca, Hajduk Kula, Smederevo, ove godine Rad.

Pedja

pre 10 godina

A gde ste bili 6 godina? Sto niste za ovih 6 godina trazili regularnost? Kada su Zvezda i ostali protestovali protiv tog istog FSS i tih istih komisija i organizacija vi ste javno i nedvosmisleno branili i FSS i ostale. Sladili ste se namestenim titulama i kupovima i ismevali Zvezdu i celu fudbalsku Srbiju. Ako zaista i ima namere da se FKP osteti (mada je samo jednom ostecen za penal i jednom dobio nepostojeci penal) to seme zla ste vi posejali i sladili se pa zato sada to i kusajte.

Grunf

pre 10 godina

Ako gospoda iz partizana zele regularnu sezonu onda bi trebali da prekinu sa namestanjem kao u proteklih sest sezona,a da nespominjemo ovu.
(Dusan Zebeljan, 26. mart 2014 15:53) A zvezda je toliko bila bolja u prethodnih 6 sezona da je redovno zaostajala od 7-15 bodova na kraju prvenstva,a u Evropi ste stizali do drugog predkola kvalifikacija za LE.Toliko o vasoj snazi. Zato tisina i sad ste tri puta losiji samo vas polititcari zbog glasova gureju.

radna grupa

pre 10 godina

@Pa ko kaze da cutimo, evo prvenstvo je neregularno, a da je regularno mi bi imali znatno vise bodova u odnosu na Partizan. Jer je jasno kako ste pobedili NP u prvom kolu, a u 16stom ste dokazali da ne znate elementarna fudbalska pravila. ALOOO…OO bio je faul nad golmanom u NP i tacka. Nema rasprave i treba da vs je sramota.
(Miki, 26. mart 2014 15:49)

To i dalje ne mijenja cinjenicu da ste se primirili, i cutite sad kad su "stvari legle na pravo mjesto". Nemam problem s tim, jer kao vatreni navijac partizana ne bih birao sredstva da moj klub bude prvi, ali imam problem s licemjerima koji pod "spas srBskog fudbala" misle na nesto sasvim trece. Dakle, zanima me jos jednom, i opet nisam dobio odgovor, da li cete priznati titulu koju osvojite, ako je osvojite, ako tole bude na celu FSS? I sta je sa akcijom kasnjenja od 5 minuta, zasto ste odjednom nezainteresovani za srpski fudbal?
P.S. na osnovu cega tvrdis da bi imali znatno vise bodova od nas? To dokazuju vanserijske partije Milijasa, Mrdje, Pecnika i ostalih fudbalskih magova, ili mozda su to dokazivale partije Tutorica, Djordjevica i ostalih velicina kojima je tole potkresao krila, i samo zahvaljujuci njemu, danas te velicine ne igraju u Arsenalu, Realu, Celziju itd?

Humska 1a = Zagrebačka bb

pre 10 godina

Kada bi se svima koji su osteceni ove sezone vracali bodovi i oduzimali onima kojima su poklonjenji Fk Partizan bi se borio za opstanak zajedno sa Fk Rad .

Zeljko 92

pre 10 godina

Zasto ste cutali dok ste bili prvi? Zasto ste se cutali kada ste pokrali Novi pazar? Vozdovac? Cukaricki? Zasto ste cutali licemeri lopovski?

luka delija

pre 10 godina

Da je bilo ko pisao drugi o regularnosti pa ajde ali partizan???Pa vi ste vec u prvom kolu nakon onog cirkusa sa Novim Pazarom ucinili prvenstvo neregularno a o utakmicama sa Vozdovcem,Cukarickim suvisno je i pricati.Kako vas nije sramota

mmmmmm....da

pre 10 godina

Znaci 6 godina nismo imali bolje igrace iz nase skole, strance...koje smo mi igrace prodali, a koje vi i gde igraju? Smesni ste ko bioskop, pitajte vase gde su pare, pojacanja=rezultati.

Enrico Pallazzo

pre 10 godina

A gde ste bili jesenas? Utakmica protiv Novog Pazara je najsramnija u istoriji sudijskoh krađa. I to nije jedina, Voždovac, Donji Srem...nije ih sramota da oni pričaju o suđenju.

mmmmmm....da

pre 10 godina

Znaci 6 godina nismo imali bolje igrace iz nase skole, strance...koje smo mi igrace prodali, a koje vi i gde igraju? Smesni ste ko bioskop, pitajte vase gde su pare, pojacanja=rezultati.

Dusan Zebeljan

pre 10 godina

Ako gospoda iz partizana zele regularnu sezonu onda bi trebali da prekinu sa namestanjem kao u proteklih sest sezona,a da nespominjemo ovu.

Leo

pre 10 godina

Vi nekom nesto pricate, kako vas bre nije sramota? Ej bre, posle sest godina dve nedelje niste prvi na tabeli i odma nije regularno? Hahaha pa da vas nema treba vas izmisliti. Ako kojim slucajem opet budete prvi to ce verovatno znaciti da je sve u redu ili da ste uspeli da se junackom borbom odbranite od mracnih sila, trece nema.

gistro

pre 10 godina

Samo u kosmosu klub koji duguje 60 miliona eura moze da bude sampion.
I naravno u Srbiji.
Tu pocinje i zavrsava se SVAKA prica o REGULARNOSTI.

Dragan

pre 10 godina

Koji licemeri.Niste kukali kada ste jesenas polovina bodova dobili uz pomoc sudija.Vi da pricate o regularnosti,Mateus vam je sve rekao

Miki

pre 10 godina

"Zasto ste kukali zadnjih 6 godina, a zadnjih mjesec dana cutite? Sta se u medjuvremenu promijenilo, osim sto je CZ izbila na celo tabele? Nisam znao da je jedini kriterijum za odredjivanje regularnosti prvenstva taj da li je CZ prva ili ne? Tole je i dalje predsjednik FSS, sto automatski znaci da je prvenstvo neregularno, jer tako vi tvrdite. Gdje je bojkot utakmica i akcije za spas srpskog fudbala? Gdje su kasnjenja utakmica po 5 minuta? Zasto se prestalo s tim, pitam jos jednom, sta se promijenilo u medjuvremenu?
(radna grupa, 26. mart 2014 14:48)"
Pa ko kaze da cutimo, evo prvenstvo je neregularno, a da je regularno mi bi imali znatno vise bodova u odnosu na Partizan. Jer je jasno kako ste pobedili NP u prvom kolu, a u 16stom ste dokazali da ne znate elementarna fudbalska pravila. ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOO bio je faul nad golmanom u NP i tacka. Nema rasprave i treba da vs je sramota.

ivan

pre 10 godina

Koje onda narucio one greske u Novom Sadu na utakmici Donji Srem Crvena Zvezda? Da li ste vi svesni koji je rezultat trebalo da bude tamo da je sve bilo regularno!?

Sabre

pre 10 godina

Ahahahahahahahahahahahahaha *zagrc* hahahahahahahaha *zagrc* hah. O covece. Pa hvala vam na ovome ljudi, zaista, trebalo mi je da se malo nasmejem danas. Da li je zaista realno da fudbalska javnost nakon one sramote od prvog dela sezone sada ovo cita? Ljudi, da li zaista imate jos manje obraza nego sto sam se zezao da imate? Izgleda da je Veliki Mag preuzeo apsolutno sve konce i u FK..

istina je vazda jedna!!!

pre 10 godina

FK saopstenje.Kada ce Partizanu biti oduzeta tri boda osvojena na neregularan nacin protiv Pazara?
(poznavalac, 26. mart 2014 14:15)
Kada vrate one iz Nisa i Novog Pazara...

Realno

pre 10 godina

Dal je moguce da ovi nesto traze,sto se tice regularnosti...pa 6 sezona je i vise nego neregularno,na kriminalne nacine osvajaju prvenstva i kupove,u jesenjem delu su ih sudije castile bar 6-8 bodova,da nije toga bilo,nasli bi se u sredini tabele i oni nasli o tome da pricaju.Kakva licemernost,za nepoverovati.

vojvoda

pre 10 godina

samo hrabro i jako! nicija nije do zore gorela pa nece ni njihova, mnogo su se osilili sa dolaskom cuvenih sportskih radnika covica i vesica na vlast ali oni ce sa vlasti brze nego sto mnogi misle.

Kajzer Soze

pre 10 godina

Topalovici , vi mora da se salite? Molim siri auditorijum drzave Srbije da odgleda snimak utakmice prvog kola izmedju Partizana i Novog Pazara 4-3 i posle toga ce neko od ovih govornika kod doktora!

goran

pre 10 godina

Partizanovi ljudi se ponasaju licemerno. Zasto nisu ovako istupali u javnost jesenas kada su dobijali bodove iskljucivo sudijskim greskama u njihovu korist (Novi Pazar, Vozdovac, Cukaricki, Donji Srem, Sloboda, Rad...)? Tada su pricali kako su gospodski klub kome je ispod nivoa da polemise o sudjenju putem medija. Sada kada su drugi odjednom se taj gospodski manir izgubio.

Teletabis

pre 10 godina

Treba pod hitno ukinuti fudbal u Srbiji.Komentari ovde su samo dokaz.Jedni su do juce kukali zbog neregularnost a danas se raduju toj istoj neregularnosti,drugi obrnuto.Sve u svemu nikada nece biti postenog prvenstva Srbije u fudbalu,pa cemu onda gubiti vreme i zivce,proglasite pobednika pre pocetka prvenstva

J.D.Aleksandar

pre 10 godina

To nece biti moguce i to ptice na grani znaju ! U narednih tri,cetiri godine opet snaznu Crvenu zvezdu koja nije u stanju da udje u grupe LE,a kamo li u grupe LS ! Slusacemo price i bajke o strasnom timu i ako vise ne uspevaju da prodaju igrace ni u drugu Rusku ligu !

radna grupa

pre 10 godina

@Zasto ste cutali zadnjih 6 godina? Jel tad sve bilo regularno zar ne? Licemuri!
(Iha, 26. mart 2014 14:06)

Zasto ste kukali zadnjih 6 godina, a zadnjih mjesec dana cutite? Sta se u medjuvremenu promijenilo, osim sto je CZ izbila na celo tabele? Nisam znao da je jedini kriterijum za odredjivanje regularnosti prvenstva taj da li je CZ prva ili ne? Tole je i dalje predsjednik FSS, sto automatski znaci da je prvenstvo neregularno, jer tako vi tvrdite. Gdje je bojkot utakmica i akcije za spas srpskog fudbala? Gdje su kasnjenja utakmica po 5 minuta? Zasto se prestalo s tim, pitam jos jednom, sta se promijenilo u medjuvremenu?

dex

pre 10 godina

Slazem se, uz prigovor da je zahvaljujuci kardinalnim greskama sudija u prvom delu vasu korist (kada ste pozivali na poverenje sudijskoj organizaciji, otvreno se rugajuci ostatku zemlje) prvenstvo vec neregularno!

Bane 69

pre 10 godina

Kako to ide , kada vodim onda je sve regularno, kada gubim, onda kukam na neravnopravan položaj. I Zvezda isto. Naučite da igrate , za promenu.

Nikola

pre 10 godina

Cekaj bre, da li ste moguci? Ali ozbiljno? Citam prethodnih dana i ne verujem sta ljudi izjavljuju. Pa sta bi radili da se vama desava ono sto se svim vasim protivnicima desavalo prethodnih sezona? Kad za ove "nepravde", koje samo vi vidite vec nedeljama ili objavljujete saopstenja ili vasi igraci smehotresnim izjavama zabavljaju narod. Pa i ove sezone da nije bilo gospode koju sada prozivate ne bi ni bili u borbi za titulu. Od srca vam zelim da vam se jednako vrati sve sto ste radili.

The Navijač

pre 10 godina

Ovo saopštenje ima jednaku težinu kao i stav SAD o poštovanju međunarodnog prava, nepromenjivosti granica, ljudskim pravima i demokratiji.

SaleSale

pre 10 godina

Hahaha.. sta drugo reci. Znaci nazalost i Par i CZ nisu dovoljno dobri da dobijaju sa 3,4-0 pa se vade na sudije. A Partizan sigurno ne treba da se javlja. Evo da se podsjetimo prvog kola; http://www.youtube.com/watch?v=cOtNJypbwMo

woona

pre 10 godina

Secate se kad je pre par godina Partizan dobio u Subotici nepostojecim penalom u finisu i kad je na sajtu Partizana napisano ''hvala dovidjenja, mozete da pisete saopstenja''. To bih ja sada porucio gospodi iz Partizana, posto je Zvezda suvise kulturan klub da im to poruci zvanicno. Oni koji su onako brutalno pokrali Pazar u prvom kolu i vec tada ucinili prvenstvo neregularnim se zale na nesto...

nisam navija Zvezde

pre 10 godina

Nakon prvog kola i utakmice sa Novim Pazarom sam dobio nepisivu zelju da gledam kako vas kradu na svakoj utakmici bez grize savesti.Tolike ste besa izazvali kod objektivnog pratioca nazovimo to fudbala u Srbiji.

sasa

pre 10 godina

U srećnoj državi i ligi bi zbog ovoga bili drastično kažnjeni. Omalovažanje lige i dovođenje njenog kredibiliteta u pitanje! Veoma ozbiljan prekršaj, a vidjećemo kako će reagovati fudbalski savez, ako ga ima uopšte!

Goxy

pre 10 godina

Sta je Grobari sta kukate, a kada su vas podrzavali Djilas, Vesic, Zezelj, Skundric, Andjelkovic, Antic, Miskovic, Beko, Ceda, Sapic, Zezelj, Radujko, Toncev, itd. bilo vam je dobro! E sada je doslo Zvezdino vreme, vreme Covica, Dzaje, Kokeze, Terzica, Malog i brace Vucic. Dosta ste imali podrsku drzave. (Nikola, 26. mart 2014 14:12)

Grobaru sta buncas?

Nikola

pre 10 godina

Sta je Grobari sta kukate, a kada su vas podrzavali Djilas, Vesic, Zezelj, Skundric, Andjelkovic, Antic, Miskovic, Beko, Ceda, Sapic, Zezelj, Radujko, Toncev, itd. bilo vam je dobro! E sada je doslo Zvezdino vreme, vreme Covica, Dzaje, Kokeze, Terzica, Malog i brace Vucic. Dosta ste imali podrsku drzave.

Mario

pre 10 godina

Meni je prosto neverovatno kako svake godine pred kraj sezone iz uprave Partizana, a i od strane navijača gore pomenutog kluba, krenu priče o nameštanju da Zvezda bude prvak. I u fudbalu i u košarci, a onda opet na kraju Partizan bude prvi i nikom ništa. A onda kada jednom Zvezda osvoji titulu, ispašće da su oni to predvideli i upozoravali na to... Po njihovoj logici, oni su predodredjeni da svake godine budu prvi i bilo kakav drugačiji ishod sezone može da bude isključivo nameštanja ili bilo kakvog vida povlašćenog položaja Zvezde u odnosu na Partizan.

neutralan

pre 10 godina

znaci kada nije njima na ruku onda je sve protiv partizana a sta je sa drugim klubovima koji su bili bezbroj puta bili osteceni protiv vas sta bi oni trebali da kazu u javnosti i kao uvek je sve bilo u redu na njihovim utakmicama.

woona

pre 10 godina

Secate se kad je pre par godina Partizan dobio u Subotici nepostojecim penalom u finisu i kad je na sajtu Partizana napisano ''hvala dovidjenja, mozete da pisete saopstenja''. To bih ja sada porucio gospodi iz Partizana, posto je Zvezda suvise kulturan klub da im to poruci zvanicno. Oni koji su onako brutalno pokrali Pazar u prvom kolu i vec tada ucinili prvenstvo neregularnim se zale na nesto...

Realno

pre 10 godina

Dal je moguce da ovi nesto traze,sto se tice regularnosti...pa 6 sezona je i vise nego neregularno,na kriminalne nacine osvajaju prvenstva i kupove,u jesenjem delu su ih sudije castile bar 6-8 bodova,da nije toga bilo,nasli bi se u sredini tabele i oni nasli o tome da pricaju.Kakva licemernost,za nepoverovati.

Kajzer Soze

pre 10 godina

Topalovici , vi mora da se salite? Molim siri auditorijum drzave Srbije da odgleda snimak utakmice prvog kola izmedju Partizana i Novog Pazara 4-3 i posle toga ce neko od ovih govornika kod doktora!

goran

pre 10 godina

Partizanovi ljudi se ponasaju licemerno. Zasto nisu ovako istupali u javnost jesenas kada su dobijali bodove iskljucivo sudijskim greskama u njihovu korist (Novi Pazar, Vozdovac, Cukaricki, Donji Srem, Sloboda, Rad...)? Tada su pricali kako su gospodski klub kome je ispod nivoa da polemise o sudjenju putem medija. Sada kada su drugi odjednom se taj gospodski manir izgubio.

nisam navija Zvezde

pre 10 godina

Nakon prvog kola i utakmice sa Novim Pazarom sam dobio nepisivu zelju da gledam kako vas kradu na svakoj utakmici bez grize savesti.Tolike ste besa izazvali kod objektivnog pratioca nazovimo to fudbala u Srbiji.

dex

pre 10 godina

Slazem se, uz prigovor da je zahvaljujuci kardinalnim greskama sudija u prvom delu vasu korist (kada ste pozivali na poverenje sudijskoj organizaciji, otvreno se rugajuci ostatku zemlje) prvenstvo vec neregularno!

The Navijač

pre 10 godina

Ovo saopštenje ima jednaku težinu kao i stav SAD o poštovanju međunarodnog prava, nepromenjivosti granica, ljudskim pravima i demokratiji.

Mario

pre 10 godina

Meni je prosto neverovatno kako svake godine pred kraj sezone iz uprave Partizana, a i od strane navijača gore pomenutog kluba, krenu priče o nameštanju da Zvezda bude prvak. I u fudbalu i u košarci, a onda opet na kraju Partizan bude prvi i nikom ništa. A onda kada jednom Zvezda osvoji titulu, ispašće da su oni to predvideli i upozoravali na to... Po njihovoj logici, oni su predodredjeni da svake godine budu prvi i bilo kakav drugačiji ishod sezone može da bude isključivo nameštanja ili bilo kakvog vida povlašćenog položaja Zvezde u odnosu na Partizan.

Nikola

pre 10 godina

Cekaj bre, da li ste moguci? Ali ozbiljno? Citam prethodnih dana i ne verujem sta ljudi izjavljuju. Pa sta bi radili da se vama desava ono sto se svim vasim protivnicima desavalo prethodnih sezona? Kad za ove "nepravde", koje samo vi vidite vec nedeljama ili objavljujete saopstenja ili vasi igraci smehotresnim izjavama zabavljaju narod. Pa i ove sezone da nije bilo gospode koju sada prozivate ne bi ni bili u borbi za titulu. Od srca vam zelim da vam se jednako vrati sve sto ste radili.

ЛанеБг

pre 10 godina

Колико ме нервира ова партизанова кукњава у сваком спорту, то не могу речима да искажем! Прваци су десет година и ако је ичији спортски успех био државни пројекат, то је био њихов! Сваку врсту подршке су имали, али сваку!! Сад, кад титула измиче због реално бољих игара Звезде и у кошарци и у фудбалу, бомбардују нас изјавама о "нерегуларности, клубаштву и зликовачком суђењу"! Људи су секта буквално...Вујошевић пљује судије после сваког меча, испада да Партизан није могуће победити без судијске крађе. Ту "спортску громаду" ни Реал и ЦСКА не могу надиграти без судијске завере изгледа! Ало људи, неће свет пропасти ако вам измакне титула, нисте једини на свету који се такмиче и баве спортом!

Enrico Pallazzo

pre 10 godina

A gde ste bili jesenas? Utakmica protiv Novog Pazara je najsramnija u istoriji sudijskoh krađa. I to nije jedina, Voždovac, Donji Srem...nije ih sramota da oni pričaju o suđenju.

vojvoda

pre 10 godina

samo hrabro i jako! nicija nije do zore gorela pa nece ni njihova, mnogo su se osilili sa dolaskom cuvenih sportskih radnika covica i vesica na vlast ali oni ce sa vlasti brze nego sto mnogi misle.

Miki

pre 10 godina

"Zasto ste kukali zadnjih 6 godina, a zadnjih mjesec dana cutite? Sta se u medjuvremenu promijenilo, osim sto je CZ izbila na celo tabele? Nisam znao da je jedini kriterijum za odredjivanje regularnosti prvenstva taj da li je CZ prva ili ne? Tole je i dalje predsjednik FSS, sto automatski znaci da je prvenstvo neregularno, jer tako vi tvrdite. Gdje je bojkot utakmica i akcije za spas srpskog fudbala? Gdje su kasnjenja utakmica po 5 minuta? Zasto se prestalo s tim, pitam jos jednom, sta se promijenilo u medjuvremenu?
(radna grupa, 26. mart 2014 14:48)"
Pa ko kaze da cutimo, evo prvenstvo je neregularno, a da je regularno mi bi imali znatno vise bodova u odnosu na Partizan. Jer je jasno kako ste pobedili NP u prvom kolu, a u 16stom ste dokazali da ne znate elementarna fudbalska pravila. ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOO bio je faul nad golmanom u NP i tacka. Nema rasprave i treba da vs je sramota.

J.D.Aleksandar

pre 10 godina

To nece biti moguce i to ptice na grani znaju ! U narednih tri,cetiri godine opet snaznu Crvenu zvezdu koja nije u stanju da udje u grupe LE,a kamo li u grupe LS ! Slusacemo price i bajke o strasnom timu i ako vise ne uspevaju da prodaju igrace ni u drugu Rusku ligu !

Nikola

pre 10 godina

Pa jeste neregularno, naterali smo onog Obradovica u derbiju da zatrese svoju mrezu!!! A drugo Vi ste izabrali Toleta, i on je jedini odgovoran za regularnost, niko drugi!!!

linoleum

pre 10 godina

Rekose oni koji su zatvorili prethodnih 6 sezona. Sad kad mora da se dobro pomuce za pobedu hoce kao regularnu sezonu. Pa navikli su da igraju prijateljske meceve i da se smeju Zvezdi sto je krvarila za svaku pobedu. Ovo nema nigde u svetu. Od dzelata hoce da se prikazu kao zrtve

Dragan

pre 10 godina

Koji licemeri.Niste kukali kada ste jesenas polovina bodova dobili uz pomoc sudija.Vi da pricate o regularnosti,Mateus vam je sve rekao

Dusan Zebeljan

pre 10 godina

Ako gospoda iz partizana zele regularnu sezonu onda bi trebali da prekinu sa namestanjem kao u proteklih sest sezona,a da nespominjemo ovu.

bastard

pre 10 godina

Zelimo regularnu sezonu...u kojoj ce pobediti Partizan...i tako svake sledece posto jednostavno u ovoj zemlji ne moze i nije pprosto prirodno da bilo ko drugi osvoji titulu...
Koji je ovo cirkus...

Nikola

pre 10 godina

Sta je Grobari sta kukate, a kada su vas podrzavali Djilas, Vesic, Zezelj, Skundric, Andjelkovic, Antic, Miskovic, Beko, Ceda, Sapic, Zezelj, Radujko, Toncev, itd. bilo vam je dobro! E sada je doslo Zvezdino vreme, vreme Covica, Dzaje, Kokeze, Terzica, Malog i brace Vucic. Dosta ste imali podrsku drzave.

Mito

pre 10 godina

Tole više voli fotelju u FSS od Partizana. Niste se bunili kada je Vojvodina pokradena u finalu kupa na Marakani, ni kada su protiv CZ izmišljli penale na toj istoj Marakani. Niste se bunili na početku prvenstva kada ste pokrali Pazarce u Beogradu. Nemojte da kukate, jer kada Tole obezbedi fotelju opet će sudije navijati za vas. Vašim nastupima u kvalifikacijama za ligu šampiona, gde su vas izbacivale ekipe za koje smo prvi put čuli, niste zaslužili ruku na srce da igrate u Evropi (ne u ligi šampiona) sledećih 10 godina. Nadam se da će te objaviti moj komentar.
S poštovanjem.

Leo

pre 10 godina

Vi nekom nesto pricate, kako vas bre nije sramota? Ej bre, posle sest godina dve nedelje niste prvi na tabeli i odma nije regularno? Hahaha pa da vas nema treba vas izmisliti. Ako kojim slucajem opet budete prvi to ce verovatno znaciti da je sve u redu ili da ste uspeli da se junackom borbom odbranite od mracnih sila, trece nema.

markozemun

pre 10 godina

Idite pred skupstinu pa se zalite...i vi i Dule Vujosevic...ili jos bolje idite Toletu pa se zalite.....6 godina namestate titulu, sudije Vam delegiraju , dajete golove u 95 minutu ili iz nepostojecih slobodnjaka a sad imate obraza da se bunite...citam malopre kaze Dule "sledece godine ce se igrati kosarka samo u jednom klubu" naravno misleci na Zvezdu i kako se Partizan saplice na svakom koraku.... a nije se bunio kada se deset godina igrala kosarka samo u Partizanu i kad se Zvezda saplitala na svakom koraku (doduse dobrim delom i zbog lopova u svojim redovima)....nego drzite se vi vaseg partizanskog morala i inata nemojte sad da kukate...imali ste toliko godina da pokazete sta umete...na kraju nemate zute banke ...nas su pokrali nasi to nije sporno ali vi , pa vi se svuda predstavljate kao postenjacine i hvalite se odlicnom organizacijom ...e sad cete malo da se hladite u zapecku...dolazi nase vreme ("okrece se kolo srece...")

Zvezda - svetski prvak 1991.

pre 10 godina

Slažemo se! Za početak analiza prvog kola jesenjeg dela šampionata.Poništiti utakmicu partizan-n.pazar zbog neregularnosti i neviđene krađe. Oduzeti bodove partizanu pa idemo dalje sa analizom!Šta je, imate plitko pamćenje, hoćete na sve moguće načine da obezvredite rezultate glavnog rivala.Smeta vam jaka Zvezda i u fudbalu i u košarci,zato sve te priče.Pozdrav crveno beloj armiji!!!

neutralan

pre 10 godina

znaci kada nije njima na ruku onda je sve protiv partizana a sta je sa drugim klubovima koji su bili bezbroj puta bili osteceni protiv vas sta bi oni trebali da kazu u javnosti i kao uvek je sve bilo u redu na njihovim utakmicama.

Strasbourg ceka titulu!

pre 10 godina

Sad ste se setili! Rekose i ostadose zivi. Obraz ko djon i to debeo, bas debeo. Dosla maca na vratanca. Vidite da sutra i Dule, zvani Modeljani, doda nesto na ovu temu.

Zeljko 92

pre 10 godina

Zasto ste cutali dok ste bili prvi? Zasto ste se cutali kada ste pokrali Novi pazar? Vozdovac? Cukaricki? Zasto ste cutali licemeri lopovski?

Mirko

pre 10 godina

Grobari,odakle Vam ideja da drzava gura pare u Zvezdu?Imate li dokaz za to?Doslo je 15 igraca u prelaznom roku.Istina.Ja vam tvrdim da vecina njih igra za kikiriki i sendvic a drugi igraju za mizernu stipedniju.Ako meni ne verujete pitajte DV.On ce Vam to objasniti kako je u KK Partizan pa smo mi to prepisali od Vas.

gistro

pre 10 godina

Samo u kosmosu klub koji duguje 60 miliona eura moze da bude sampion.
I naravno u Srbiji.
Tu pocinje i zavrsava se SVAKA prica o REGULARNOSTI.

Bane 69

pre 10 godina

Kako to ide , kada vodim onda je sve regularno, kada gubim, onda kukam na neravnopravan položaj. I Zvezda isto. Naučite da igrate , za promenu.

Humska 1a = Zagrebačka bb

pre 10 godina

Zalite se Toletu, on kaze da je liga regularnija nego lane. Po ovom saopstenju vi ste duzni da vratite sve titule iz ranijih sezona koje se vode kao manje regularne od ove na koju se zalite. Prema tome ...

Humska 1a = Zagrebačka bb

pre 10 godina

Hajduk Kula, BSK Borca, Metalac, Borac Cacak, Smederevo, Ofk Beograd (do dolaska Terzica ): Sve su to fiijale iz plodonosnih godina Fk Partizan i njihove dominacije. Kad se ne igra protiv filijala onda se sude slobodnjaci oko sesnaesterca, sude se penali i iskljucuju protivnicki igraci, otima se i krade svim sredstvima, delegiraju se sudije koji vole fb stranu grobari Cokot itd. Vreme je za Calcopoli i da Tomislav Tole Karadzic napusti fotelju i odgovara za sve kradje i finansijske i one na terenu ...

Srbija bre

pre 10 godina

Svake noći sanjam ja,
da je veći JNA,
pa da možemo
svi da stanemo.
Napravi im Tole, bre,
malo veće tribine,
dva`es hiljada
stiže Delija...

Teletabis

pre 10 godina

Treba pod hitno ukinuti fudbal u Srbiji.Komentari ovde su samo dokaz.Jedni su do juce kukali zbog neregularnost a danas se raduju toj istoj neregularnosti,drugi obrnuto.Sve u svemu nikada nece biti postenog prvenstva Srbije u fudbalu,pa cemu onda gubiti vreme i zivce,proglasite pobednika pre pocetka prvenstva

ivan

pre 10 godina

Koje onda narucio one greske u Novom Sadu na utakmici Donji Srem Crvena Zvezda? Da li ste vi svesni koji je rezultat trebalo da bude tamo da je sve bilo regularno!?

luka delija

pre 10 godina

Da je bilo ko pisao drugi o regularnosti pa ajde ali partizan???Pa vi ste vec u prvom kolu nakon onog cirkusa sa Novim Pazarom ucinili prvenstvo neregularno a o utakmicama sa Vozdovcem,Cukarickim suvisno je i pricati.Kako vas nije sramota

hahaha

pre 10 godina

A kad je partizan drugi to ne moze da podnese. Zvezda je druga 5 godina za redom pa dolaze 20 hiljada a partizan izgubi jednu godinu i sledecu ne dolazi na derbi bojkotuje se sve. Zato su Delije uvek bolji od grobara.

zapad

pre 10 godina

Zaboravili su i ovo..." U skladu sa renomeom naseg kluba,ocekujemo i zahtevamo da nam se omoguci da na svakoj sledecoj utakmici imamo sviran penal za nas i da sudija iskljuci igraca protivnickog tima ako je potrebno da pobedimo,kao sto nalaze tradicija i kao sto je bilo do sad"

Lopovsko društvo hoće regularnu sezonu-moš misliti?

pre 10 godina

Pitajte bivšeg trenera Lotara Mateusa, koliko ste imali regularnih sezona u zadnjih 15-tak godina. On će vam sigurno dati neki savet?

Pedja

pre 10 godina

A gde ste bili 6 godina? Sto niste za ovih 6 godina trazili regularnost? Kada su Zvezda i ostali protestovali protiv tog istog FSS i tih istih komisija i organizacija vi ste javno i nedvosmisleno branili i FSS i ostale. Sladili ste se namestenim titulama i kupovima i ismevali Zvezdu i celu fudbalsku Srbiju. Ako zaista i ima namere da se FKP osteti (mada je samo jednom ostecen za penal i jednom dobio nepostojeci penal) to seme zla ste vi posejali i sladili se pa zato sada to i kusajte.

Humska 1a = Zagrebačka bb

pre 10 godina

Kada bi se svima koji su osteceni ove sezone vracali bodovi i oduzimali onima kojima su poklonjenji Fk Partizan bi se borio za opstanak zajedno sa Fk Rad .

Srbija bre

pre 10 godina

Nadam se da ce Vucic i ova vlada posle sarica i svih ovih lopova i mafijasa doci i u fudbal i ispitati sve korupcije u nasem fudbalu pa kad moze jedan juventus da se izbaci iz lige moze i partizan za ovih sest godina kradje jesam zvezdas i zvezdu napolje iz lige ako je namestala a zvezda da je namestala ne bi bila u ovakvim dugovima i u ovako losem stanju vidim ovde na komentarima pominju samo ovu sezonu a kradju nad vojvodinom u finalu kupa jos ne mogu da zaboravim ono je za udzbenike ono je kradja da svi vide i da im niko nista ne moze cisto pokazivanje sile i ko se bunio posle toga niko a zasto zato jer ode glava rodjaci a ostale kradje partizana je posle ove nad vojvodinom skroz bezveze komentarisati ZVEZDA JE ZIVOT SVE OSTALO SU SITNICE

Sone

pre 10 godina

Nije vas sramota da pricate o regularnosti? Vi koji vec godinama kupujete titulu! Koliko ste smesni.. Gazi Zvezdo sve u nizu,titula je tako blizu!!

SaleSale

pre 10 godina

Hahaha.. sta drugo reci. Znaci nazalost i Par i CZ nisu dovoljno dobri da dobijaju sa 3,4-0 pa se vade na sudije. A Partizan sigurno ne treba da se javlja. Evo da se podsjetimo prvog kola; http://www.youtube.com/watch?v=cOtNJypbwMo

Sabre

pre 10 godina

Ahahahahahahahahahahahahaha *zagrc* hahahahahahahaha *zagrc* hah. O covece. Pa hvala vam na ovome ljudi, zaista, trebalo mi je da se malo nasmejem danas. Da li je zaista realno da fudbalska javnost nakon one sramote od prvog dela sezone sada ovo cita? Ljudi, da li zaista imate jos manje obraza nego sto sam se zezao da imate? Izgleda da je Veliki Mag preuzeo apsolutno sve konce i u FK..

sasa

pre 10 godina

U srećnoj državi i ligi bi zbog ovoga bili drastično kažnjeni. Omalovažanje lige i dovođenje njenog kredibiliteta u pitanje! Veoma ozbiljan prekršaj, a vidjećemo kako će reagovati fudbalski savez, ako ga ima uopšte!

Prle

pre 10 godina

Koliko godina treba da prodje da bi se napravila kakva takva a jos nije regularna liga. Zvezda je uspela da svake godine izbaci po jednu Partizanovu filijalu, Metalac, BSK Borca, Hajduk Kula, Smederevo, ove godine Rad.

istina je vazda jedna!!!

pre 10 godina

FK saopstenje.Kada ce Partizanu biti oduzeta tri boda osvojena na neregularan nacin protiv Pazara?
(poznavalac, 26. mart 2014 14:15)
Kada vrate one iz Nisa i Novog Pazara...

Grunf

pre 10 godina

Ako gospoda iz partizana zele regularnu sezonu onda bi trebali da prekinu sa namestanjem kao u proteklih sest sezona,a da nespominjemo ovu.
(Dusan Zebeljan, 26. mart 2014 15:53) A zvezda je toliko bila bolja u prethodnih 6 sezona da je redovno zaostajala od 7-15 bodova na kraju prvenstva,a u Evropi ste stizali do drugog predkola kvalifikacija za LE.Toliko o vasoj snazi. Zato tisina i sad ste tri puta losiji samo vas polititcari zbog glasova gureju.

radna grupa

pre 10 godina

@Zasto ste cutali zadnjih 6 godina? Jel tad sve bilo regularno zar ne? Licemuri!
(Iha, 26. mart 2014 14:06)

Zasto ste kukali zadnjih 6 godina, a zadnjih mjesec dana cutite? Sta se u medjuvremenu promijenilo, osim sto je CZ izbila na celo tabele? Nisam znao da je jedini kriterijum za odredjivanje regularnosti prvenstva taj da li je CZ prva ili ne? Tole je i dalje predsjednik FSS, sto automatski znaci da je prvenstvo neregularno, jer tako vi tvrdite. Gdje je bojkot utakmica i akcije za spas srpskog fudbala? Gdje su kasnjenja utakmica po 5 minuta? Zasto se prestalo s tim, pitam jos jednom, sta se promijenilo u medjuvremenu?

????????

pre 10 godina

kakvo je bilo sudjenje predhodnih godina,vi ste ruglo ove zemlje , tole je vas pijun a ne zvezdin . vas treba ukinuti i zabraniti pominjanje vaseg imena . ko spomene vase imae na goli otok bi trebao biti poslat!!!!!
(zilisd, 26. mart 2014 16:57)Al tebe napunili mržnje ovi vaši da je to već bolest,majke mi.

mmmmmm....da

pre 10 godina

Znaci 6 godina nismo imali bolje igrace iz nase skole, strance...koje smo mi igrace prodali, a koje vi i gde igraju? Smesni ste ko bioskop, pitajte vase gde su pare, pojacanja=rezultati.

Goxy

pre 10 godina

Sta je Grobari sta kukate, a kada su vas podrzavali Djilas, Vesic, Zezelj, Skundric, Andjelkovic, Antic, Miskovic, Beko, Ceda, Sapic, Zezelj, Radujko, Toncev, itd. bilo vam je dobro! E sada je doslo Zvezdino vreme, vreme Covica, Dzaje, Kokeze, Terzica, Malog i brace Vucic. Dosta ste imali podrsku drzave. (Nikola, 26. mart 2014 14:12)

Grobaru sta buncas?

mmmmmm....da

pre 10 godina

Znaci 6 godina nismo imali bolje igrace iz nase skole, strance...koje smo mi igrace prodali, a koje vi i gde igraju? Smesni ste ko bioskop, pitajte vase gde su pare, pojacanja=rezultati.

zilisd

pre 10 godina

kakvo je bilo sudjenje predhodnih godina,vi ste ruglo ove zemlje , tole je vas pijun a ne zvezdin . vas treba ukinuti i zabraniti pominjanje vaseg imena . ko spomene vase imae na goli otok bi trebao biti poslat!!!!!

Raikonen

pre 10 godina

Ne, najbolje da nam titule osvaja ekipa koja ima vise prodatih dzakova pecuraka nego igraca...i ciji igraci zenit svoje karijere dostizu po raznoraznim drugoligaskim ekipama. Poslednja dobra generacija sa Zigicem na celu je razbijala Partizan i uzimala titule...ali zato posle toga nula...nista...niste ni polu-igraca izbacili, dok su kod nas Dijara i Moreira, Juca, Kleo, Tosic, Ljajic, Jovetic, Lazar i Mitrovic...kao i jos dosta njih pravili razliku u nasoj losoj ligi...i samo zato ste tu gde jeste...a ne zbog Toleta ili drugih faktora. Budzeti su otprilike bili isti, s'tim da smo se mi vise popunjavali prodajom igraca a vi drzavnim parama...i na sve to jos i kukate...ccc.

Bazel titulu ceka

pre 10 godina

Kako vas nije Sramota ? Vi da pričate o Regularnosti ? Velika Bruka i Sramota, Partizan drugi, Zvezda prva, odmah Liga neregularna. Nesećate se 1.kola protiv Novog Pazara, ono i slep vidi. Bedni ste, kradete 6 Godina Titulu. I Mateus je to priznao, i imam Dojavu da je to tačno, bivsi igrač mi se zakuneo da mu verujem, da je ta Utakmica bila namestena, Bivsi Igrač Partizana ! Zato vas molim, nemojte da pričamo o regularnosti, jesam Navijač Zvezde, i nama ne treba Plaćena Titula, pa taman Novi Pazar ili Cukaricki bio Sampion, koji su najbolji Timovi ove Sezone, da budemo realni. Sve je to Mafija. Nama treba Rekonstrukcija u svim Segmentima, pa da Počnemo od Predsednika FSS.

Haizenberg

pre 10 godina

Samo u kosmosu klub koji duguje 60 miliona eura moze da bude sampion.
I naravno u Srbiji.
Tu pocinje i zavrsava se SVAKA prica o REGULARNOSTI.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gistro, 26. mart 2014 15:30)

Pa ti prijatelju veze nemas sa situacijom u svetskom fudbalu.
Real Madrid ti je 2009 dugovao 650 miliona
Valensija duguje 550 miliona
Mančester i dalje ima dugove u iznosu od 366,6 miliona funti.
Barselona 350 miliona.
itd da ne nabrajam.Prosto je tesko nabrojiti ne zaduzene klubove.Svi oni su redovni ucesnici lige sampiona i kupuju igrace za 100 mil i pored ovolikih dugovanja.
Takva ti je situacija u kosmosu ali si ti zalutao izvan njega.

bagra

pre 10 godina

Sezona je regularna kada je Partizan prvi, i onda se rugaju Zvezdi zasto se buni sest godina, a isti su i jedni i drugi, samo se po bojama razlikuju.

UsnatiCekaTitulu

pre 10 godina

jadni smo mi sve smo pokrali decu rasprodali a onda nam je kriv neko drugi prvenstvo je po meni potpuno regularno nista manje ili vise nego ranije isto i u kosarci stalno kukamo za lovom pa gde je lova ovih 12 godina pokradena prema tome niko drugi ne sme da bude prvak osim nas e pa ne moze tako ima i drugih klubova u ovoj zemlji
(pfc, 26. mart 2014 17:00)

jel moram ja da ti kazem da je vase pustanje rovaca davno provaljeno ili?

НТТ Ни

pre 10 godina

Zasto ste cutali dok ste bili prvi? Zasto ste se cutali kada ste pokrali Novi pazar? Vozdovac? Cukaricki? Zasto ste cutali licemeri lopovski?
(Zeljko 92, 26. mart 2014 15:25)

Како вас више није срамота да истичете и папагајски понављате само имена наводно оштећених клубова против ФКП (Вождовац, Чукарички), а да намерно прећуткујете оне клубове које су судије у мечевима са вашим клубићем драстично покрале (нпр. ОФК, Раднички Ниш, Рад. Краг, Војводина и тд). На крају јесење полусезоне званично је било саопштено да је ваш клубић имао и највећу судијску подршку у њој, што пренебрегавате, али зато дрско упирете прстом на клуб који је и у јесењем делу сезоне био пасторче судија и њихове организације, удружења у којем челници вашег пропалог клуба некадашњи делиоци вајне фудбалске правде Бабарогић и Мрак(ић) уз Јокића имају одлучујућу реч и које зато игра по њиховим нотама. Зар ово није сукоб интереса на који се ви као „најпоштенији навијачи у српском спорту“ у јавности познати као „нелицемери“ редовно позивате и против кога се "здушно борите“? Јесте, али како би се у земљи Србији онда боље живело, ако овај сукоб интереса не би постојао и опстајао. Срамота.

radna grupa

pre 10 godina

@Pa ko kaze da cutimo, evo prvenstvo je neregularno, a da je regularno mi bi imali znatno vise bodova u odnosu na Partizan. Jer je jasno kako ste pobedili NP u prvom kolu, a u 16stom ste dokazali da ne znate elementarna fudbalska pravila. ALOOO…OO bio je faul nad golmanom u NP i tacka. Nema rasprave i treba da vs je sramota.
(Miki, 26. mart 2014 15:49)

To i dalje ne mijenja cinjenicu da ste se primirili, i cutite sad kad su "stvari legle na pravo mjesto". Nemam problem s tim, jer kao vatreni navijac partizana ne bih birao sredstva da moj klub bude prvi, ali imam problem s licemjerima koji pod "spas srBskog fudbala" misle na nesto sasvim trece. Dakle, zanima me jos jednom, i opet nisam dobio odgovor, da li cete priznati titulu koju osvojite, ako je osvojite, ako tole bude na celu FSS? I sta je sa akcijom kasnjenja od 5 minuta, zasto ste odjednom nezainteresovani za srpski fudbal?
P.S. na osnovu cega tvrdis da bi imali znatno vise bodova od nas? To dokazuju vanserijske partije Milijasa, Mrdje, Pecnika i ostalih fudbalskih magova, ili mozda su to dokazivale partije Tutorica, Djordjevica i ostalih velicina kojima je tole potkresao krila, i samo zahvaljujuci njemu, danas te velicine ne igraju u Arsenalu, Realu, Celziju itd?

ja

pre 10 godina

u prevodu nije regularno ako vi niste prvaci, jel?
(La Kosta, 26. mart 2014 14:05)

Ne lupetaj i pogledaj zbog cega se zale...nepriznat gol, nedosudjeni penal, 4 meca suspenzije Dzigiju i 2 Lazovicu i nekoliko dosudjenih nepostohecih ofsajda. I sve su to uspeli da urade za samo 4 kola, i bolje da se ovo zaustavi na vreme...sta kazu bolje spreciti, nego leciti...

Maceta

pre 10 godina

O postojanju takvog plana i scenarija svedoči i rad Sudijske komisije koja, kada su u pitanju greške na štetu FK „Partizan“, vidi ono što niko nije video, a kada su u pitanju greške u korist rivala FK „Partizan“, ne vidi ono što svi vide...Sa kojim pravom FK Partizan prica u ime svih nas?Kada on nema najvise navijaca u Srbiji.Ispada da svi mi vidimo da je Partizan ostecen.E pa ne vidimo svi,ja recimo ne vidim,a ne vidi ni vecina u Srbiji.

pfc

pre 10 godina

jadni smo mi sve smo pokrali decu rasprodali a onda nam je kriv neko drugi prvenstvo je po meni potpuno regularno nista manje ili vise nego ranije isto i u kosarci stalno kukamo za lovom pa gde je lova ovih 12 godina pokradena prema tome niko drugi ne sme da bude prvak osim nas e pa ne moze tako ima i drugih klubova u ovoj zemlji

Kuler

pre 10 godina

Kad citam komentare navijaca Zvezde, ne mogu da verujem da je onaj veliki klub docekao da ima ovakve navijace, vecinu bar, koji su opet ogledalo sadasnje situacije u Zvezdi. Zaslepljenost, pristrasnost cemu jos pomazu i vecinski prozvezdaski mediji nece doneti na duge staze nista korisno Zvezdi, pogotovo u Evropi a ni nasem fudbalu koji umnogome zavisi od jedne Zvezde.
Partizanu u vreme Jovetica, Savica, Krstajica, Kamare, Ilica, Moreire, Klea, Markovica, u vreme,kakvih takvih, ali ulazaka u LS i LE tih godina nisu trebale neregularnosti da osvaja titule. U to vreme Zvezda je bila u dugovima (i sada je) imala je losije timove a kada je derbi odlucivao prvaka Partizan je igrao hladno i pobedjivao golovima Petrovica i Jojica. Zato zvezdasi, osvestite se, klub se jaca na druge nacine a ne demagogijom, laganjem samih sebe i ostalih. Utakmice su im cesto parodija, sta je onakav klub docekao ej.
Partizan je neka druga prica, nema tolike uspehe u proslosti pa ni toliki pritisak te vrste. Ima svoje manje brojne ali avangardne i razumnije navijace. Gura tvrdoglavo napred, mic po mic i uspesi stizu. A uspesi, kao i u zivotu, smetaju svima, narocito najvecim konkurentima. Ipak, napredovace Partizan i dalje, vidi se to.
Ono sto je kod nas jako lose je sto ne damo da bude najbolji onaj koji se najvise trudi i najvise zasluzuje da bude najbolji, vec onaj za koga mi mislimo i zelimo da bude najbolji.
Tek kada budemo promenili sebe iz korena, krenuce nasem fudbalu znacajno nabolje.

grobar

pre 10 godina

koliko glupih komentara to je show...
pa kakve veze imaju sve prethodne sezone sa ovom sto se tice regularnosti? problem je ova sezona, i iskompleksirani ljudi koji su sad na vlasti a koji guraju sve pare u zvezdu, jer niko ne moze da objasni odakle zvezdi pare da dovodi po 15 igraca u prelaznom roku a ne prodaje igrace, duguje 50 miliona i racun joj je u blokadi. zasto uopste neko zeli da sponzorise takav tim, tim koji ispada u julu iz evrope, tim koji na pola gostovanja moze da ode taksijem za 500 kinti?
zasto celnici u sudijskoj organizaciji dobijaju maltene titule i ordenja i sede u uo cz?
zasto vam najveceg igraca u istoriji samara tajkun iz predgradja? zasto vam navijaci rukovode klubom?
zasto se igraci partizana kaznjavaju kao na traci? zasto u svakoj utakmici sudije sude vise na stetu partizana? itd itd

Delija Banovo Brdo

pre 10 godina

Dokle ce ovi svaki dan da se javljau.Do sada je sve bilo regularno zar ne?. Cim su iza Zvezde pocinje kukknjava.Valjda ova Srbija zasluzuje samo jedan tim a to je Parizan.Ostali aut. Dok je od devetsesetih dsrzava pomogla jedan marginalni tim u bivsoj SFRJ sve je bilo regularno.Poceo je pritisak na sudiju Mazica koji ce verovatno delti pravdu i na sledecem derbiju

Микац

pre 10 godina

Ако г. Вучић мисли да ЦЗ треба да буде првак, онда је то тако. Шта има ми да паметујемо, ваљда г. Вучић зна.

alex99

pre 10 godina

Ljudi su napisali da traže da sudije sude po fudbalskim propisima - svima, uključujući i Partizan. Ali kako je krenulo, izgleda da Zvezdu niko ne može da pobedi, ne zbog jako dobre igre, nego zbog sudija zvezdoljubaca. Naravno te sudije Partizanu ne sviraju penale, poništavaju regularne golove i daju žute kartone za koji nije ni postojao prekršaj. O tome govori saopštenje. Slažem se sa komentarom, da treba da pobedimo sve utakmice do kraja, jer samo tako možemo da odbranimo titulu. Naravno, ako nam sudije u tome ne budu podmetale nogu. Napred parni valjak!!! A ovi partizanofobi su dodadili i Bogu i vragu. Čudi me kako njima ne dosadi. Samo zbog njih ne volim Zvezdu.

Djura

pre 10 godina

Mi je priželjkujemo godinama. Šta bih dao da ove sezone uzmemo neregularno, recimo kao vi dve 80.-tih, pa vi 1999., pa vi zadnjih par sezona.

dedro

pre 10 godina

jedino u cemu se slazem sa zvezdasima je da sampionat nije regularan, ali oni imaju zaista trulo pamcenje, koliko su bodova odneli nepostojecim penalima jesenas? MNOGO... bas kao i partizan prisebnim sudjenjem
SPAS SRPSKOG FUDBALA JE LIGA BEZ BLIZANACA

Mirko

pre 10 godina

Tole lepo pitao:Hajde da vidimo rucice u vis.Ko to hoce da me smeni.U sali muk.Niko ni rec.Nijedna rucica u vis."A mi bi cika Tole samo da pricamo sa vama o reformama".Pa da vam je pokrao tolike titule prvo bi ga sklonili i doveli nekog boljeg pa sa tim drugim covekom isli u reforme.Sad pustate Toleta do kraja 2016.Cemu onda onoliko kukanje celih sest godina.Sramota.

veerghoen

pre 10 godina

Pa dali je suspenzija Lazovica ili malog Ninkovica prevelika? Pa u drugim zemljama bi dobili vise. Sta se sad bunite? 6 godina sudije pominjali niste, a sad kad ste drugi kukate.

Prle

pre 10 godina

Koliko godina treba da prodje da bi se napravila kakva takva a jos nije regularna liga. Zvezda je uspela da svake godine izbaci po jednu Partizanovu filijalu, Metalac, BSK Borca, Hajduk Kula, Smederevo, ove godine Rad.

J.D.Aleksandar

pre 10 godina

To nece biti moguce i to ptice na grani znaju ! U narednih tri,cetiri godine opet snaznu Crvenu zvezdu koja nije u stanju da udje u grupe LE,a kamo li u grupe LS ! Slusacemo price i bajke o strasnom timu i ako vise ne uspevaju da prodaju igrace ni u drugu Rusku ligu !

vojvoda

pre 10 godina

samo hrabro i jako! nicija nije do zore gorela pa nece ni njihova, mnogo su se osilili sa dolaskom cuvenih sportskih radnika covica i vesica na vlast ali oni ce sa vlasti brze nego sto mnogi misle.

woona

pre 10 godina

Secate se kad je pre par godina Partizan dobio u Subotici nepostojecim penalom u finisu i kad je na sajtu Partizana napisano ''hvala dovidjenja, mozete da pisete saopstenja''. To bih ja sada porucio gospodi iz Partizana, posto je Zvezda suvise kulturan klub da im to poruci zvanicno. Oni koji su onako brutalno pokrali Pazar u prvom kolu i vec tada ucinili prvenstvo neregularnim se zale na nesto...

Realno

pre 10 godina

Dal je moguce da ovi nesto traze,sto se tice regularnosti...pa 6 sezona je i vise nego neregularno,na kriminalne nacine osvajaju prvenstva i kupove,u jesenjem delu su ih sudije castile bar 6-8 bodova,da nije toga bilo,nasli bi se u sredini tabele i oni nasli o tome da pricaju.Kakva licemernost,za nepoverovati.

Nikola

pre 10 godina

Sta je Grobari sta kukate, a kada su vas podrzavali Djilas, Vesic, Zezelj, Skundric, Andjelkovic, Antic, Miskovic, Beko, Ceda, Sapic, Zezelj, Radujko, Toncev, itd. bilo vam je dobro! E sada je doslo Zvezdino vreme, vreme Covica, Dzaje, Kokeze, Terzica, Malog i brace Vucic. Dosta ste imali podrsku drzave.

Kajzer Soze

pre 10 godina

Topalovici , vi mora da se salite? Molim siri auditorijum drzave Srbije da odgleda snimak utakmice prvog kola izmedju Partizana i Novog Pazara 4-3 i posle toga ce neko od ovih govornika kod doktora!

nisam navija Zvezde

pre 10 godina

Nakon prvog kola i utakmice sa Novim Pazarom sam dobio nepisivu zelju da gledam kako vas kradu na svakoj utakmici bez grize savesti.Tolike ste besa izazvali kod objektivnog pratioca nazovimo to fudbala u Srbiji.

Miki

pre 10 godina

"Zasto ste kukali zadnjih 6 godina, a zadnjih mjesec dana cutite? Sta se u medjuvremenu promijenilo, osim sto je CZ izbila na celo tabele? Nisam znao da je jedini kriterijum za odredjivanje regularnosti prvenstva taj da li je CZ prva ili ne? Tole je i dalje predsjednik FSS, sto automatski znaci da je prvenstvo neregularno, jer tako vi tvrdite. Gdje je bojkot utakmica i akcije za spas srpskog fudbala? Gdje su kasnjenja utakmica po 5 minuta? Zasto se prestalo s tim, pitam jos jednom, sta se promijenilo u medjuvremenu?
(radna grupa, 26. mart 2014 14:48)"
Pa ko kaze da cutimo, evo prvenstvo je neregularno, a da je regularno mi bi imali znatno vise bodova u odnosu na Partizan. Jer je jasno kako ste pobedili NP u prvom kolu, a u 16stom ste dokazali da ne znate elementarna fudbalska pravila. ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOO bio je faul nad golmanom u NP i tacka. Nema rasprave i treba da vs je sramota.

goran

pre 10 godina

Partizanovi ljudi se ponasaju licemerno. Zasto nisu ovako istupali u javnost jesenas kada su dobijali bodove iskljucivo sudijskim greskama u njihovu korist (Novi Pazar, Vozdovac, Cukaricki, Donji Srem, Sloboda, Rad...)? Tada su pricali kako su gospodski klub kome je ispod nivoa da polemise o sudjenju putem medija. Sada kada su drugi odjednom se taj gospodski manir izgubio.

gistro

pre 10 godina

Samo u kosmosu klub koji duguje 60 miliona eura moze da bude sampion.
I naravno u Srbiji.
Tu pocinje i zavrsava se SVAKA prica o REGULARNOSTI.

radna grupa

pre 10 godina

@Zasto ste cutali zadnjih 6 godina? Jel tad sve bilo regularno zar ne? Licemuri!
(Iha, 26. mart 2014 14:06)

Zasto ste kukali zadnjih 6 godina, a zadnjih mjesec dana cutite? Sta se u medjuvremenu promijenilo, osim sto je CZ izbila na celo tabele? Nisam znao da je jedini kriterijum za odredjivanje regularnosti prvenstva taj da li je CZ prva ili ne? Tole je i dalje predsjednik FSS, sto automatski znaci da je prvenstvo neregularno, jer tako vi tvrdite. Gdje je bojkot utakmica i akcije za spas srpskog fudbala? Gdje su kasnjenja utakmica po 5 minuta? Zasto se prestalo s tim, pitam jos jednom, sta se promijenilo u medjuvremenu?

Dusan Zebeljan

pre 10 godina

Ako gospoda iz partizana zele regularnu sezonu onda bi trebali da prekinu sa namestanjem kao u proteklih sest sezona,a da nespominjemo ovu.

Nikola

pre 10 godina

Cekaj bre, da li ste moguci? Ali ozbiljno? Citam prethodnih dana i ne verujem sta ljudi izjavljuju. Pa sta bi radili da se vama desava ono sto se svim vasim protivnicima desavalo prethodnih sezona? Kad za ove "nepravde", koje samo vi vidite vec nedeljama ili objavljujete saopstenja ili vasi igraci smehotresnim izjavama zabavljaju narod. Pa i ove sezone da nije bilo gospode koju sada prozivate ne bi ni bili u borbi za titulu. Od srca vam zelim da vam se jednako vrati sve sto ste radili.

istina je vazda jedna!!!

pre 10 godina

FK saopstenje.Kada ce Partizanu biti oduzeta tri boda osvojena na neregularan nacin protiv Pazara?
(poznavalac, 26. mart 2014 14:15)
Kada vrate one iz Nisa i Novog Pazara...

ЛанеБг

pre 10 godina

Колико ме нервира ова партизанова кукњава у сваком спорту, то не могу речима да искажем! Прваци су десет година и ако је ичији спортски успех био државни пројекат, то је био њихов! Сваку врсту подршке су имали, али сваку!! Сад, кад титула измиче због реално бољих игара Звезде и у кошарци и у фудбалу, бомбардују нас изјавама о "нерегуларности, клубаштву и зликовачком суђењу"! Људи су секта буквално...Вујошевић пљује судије после сваког меча, испада да Партизан није могуће победити без судијске крађе. Ту "спортску громаду" ни Реал и ЦСКА не могу надиграти без судијске завере изгледа! Ало људи, неће свет пропасти ако вам измакне титула, нисте једини на свету који се такмиче и баве спортом!

Kuler

pre 10 godina

Kad citam komentare navijaca Zvezde, ne mogu da verujem da je onaj veliki klub docekao da ima ovakve navijace, vecinu bar, koji su opet ogledalo sadasnje situacije u Zvezdi. Zaslepljenost, pristrasnost cemu jos pomazu i vecinski prozvezdaski mediji nece doneti na duge staze nista korisno Zvezdi, pogotovo u Evropi a ni nasem fudbalu koji umnogome zavisi od jedne Zvezde.
Partizanu u vreme Jovetica, Savica, Krstajica, Kamare, Ilica, Moreire, Klea, Markovica, u vreme,kakvih takvih, ali ulazaka u LS i LE tih godina nisu trebale neregularnosti da osvaja titule. U to vreme Zvezda je bila u dugovima (i sada je) imala je losije timove a kada je derbi odlucivao prvaka Partizan je igrao hladno i pobedjivao golovima Petrovica i Jojica. Zato zvezdasi, osvestite se, klub se jaca na druge nacine a ne demagogijom, laganjem samih sebe i ostalih. Utakmice su im cesto parodija, sta je onakav klub docekao ej.
Partizan je neka druga prica, nema tolike uspehe u proslosti pa ni toliki pritisak te vrste. Ima svoje manje brojne ali avangardne i razumnije navijace. Gura tvrdoglavo napred, mic po mic i uspesi stizu. A uspesi, kao i u zivotu, smetaju svima, narocito najvecim konkurentima. Ipak, napredovace Partizan i dalje, vidi se to.
Ono sto je kod nas jako lose je sto ne damo da bude najbolji onaj koji se najvise trudi i najvise zasluzuje da bude najbolji, vec onaj za koga mi mislimo i zelimo da bude najbolji.
Tek kada budemo promenili sebe iz korena, krenuce nasem fudbalu znacajno nabolje.

alex99

pre 10 godina

Ljudi su napisali da traže da sudije sude po fudbalskim propisima - svima, uključujući i Partizan. Ali kako je krenulo, izgleda da Zvezdu niko ne može da pobedi, ne zbog jako dobre igre, nego zbog sudija zvezdoljubaca. Naravno te sudije Partizanu ne sviraju penale, poništavaju regularne golove i daju žute kartone za koji nije ni postojao prekršaj. O tome govori saopštenje. Slažem se sa komentarom, da treba da pobedimo sve utakmice do kraja, jer samo tako možemo da odbranimo titulu. Naravno, ako nam sudije u tome ne budu podmetale nogu. Napred parni valjak!!! A ovi partizanofobi su dodadili i Bogu i vragu. Čudi me kako njima ne dosadi. Samo zbog njih ne volim Zvezdu.

dex

pre 10 godina

Slazem se, uz prigovor da je zahvaljujuci kardinalnim greskama sudija u prvom delu vasu korist (kada ste pozivali na poverenje sudijskoj organizaciji, otvreno se rugajuci ostatku zemlje) prvenstvo vec neregularno!

markozemun

pre 10 godina

Idite pred skupstinu pa se zalite...i vi i Dule Vujosevic...ili jos bolje idite Toletu pa se zalite.....6 godina namestate titulu, sudije Vam delegiraju , dajete golove u 95 minutu ili iz nepostojecih slobodnjaka a sad imate obraza da se bunite...citam malopre kaze Dule "sledece godine ce se igrati kosarka samo u jednom klubu" naravno misleci na Zvezdu i kako se Partizan saplice na svakom koraku.... a nije se bunio kada se deset godina igrala kosarka samo u Partizanu i kad se Zvezda saplitala na svakom koraku (doduse dobrim delom i zbog lopova u svojim redovima)....nego drzite se vi vaseg partizanskog morala i inata nemojte sad da kukate...imali ste toliko godina da pokazete sta umete...na kraju nemate zute banke ...nas su pokrali nasi to nije sporno ali vi , pa vi se svuda predstavljate kao postenjacine i hvalite se odlicnom organizacijom ...e sad cete malo da se hladite u zapecku...dolazi nase vreme ("okrece se kolo srece...")

Grunf

pre 10 godina

Ako gospoda iz partizana zele regularnu sezonu onda bi trebali da prekinu sa namestanjem kao u proteklih sest sezona,a da nespominjemo ovu.
(Dusan Zebeljan, 26. mart 2014 15:53) A zvezda je toliko bila bolja u prethodnih 6 sezona da je redovno zaostajala od 7-15 bodova na kraju prvenstva,a u Evropi ste stizali do drugog predkola kvalifikacija za LE.Toliko o vasoj snazi. Zato tisina i sad ste tri puta losiji samo vas polititcari zbog glasova gureju.

UsnatiCekaTitulu

pre 10 godina

jadni smo mi sve smo pokrali decu rasprodali a onda nam je kriv neko drugi prvenstvo je po meni potpuno regularno nista manje ili vise nego ranije isto i u kosarci stalno kukamo za lovom pa gde je lova ovih 12 godina pokradena prema tome niko drugi ne sme da bude prvak osim nas e pa ne moze tako ima i drugih klubova u ovoj zemlji
(pfc, 26. mart 2014 17:00)

jel moram ja da ti kazem da je vase pustanje rovaca davno provaljeno ili?

Enrico Pallazzo

pre 10 godina

A gde ste bili jesenas? Utakmica protiv Novog Pazara je najsramnija u istoriji sudijskoh krađa. I to nije jedina, Voždovac, Donji Srem...nije ih sramota da oni pričaju o suđenju.

grobar

pre 10 godina

koliko glupih komentara to je show...
pa kakve veze imaju sve prethodne sezone sa ovom sto se tice regularnosti? problem je ova sezona, i iskompleksirani ljudi koji su sad na vlasti a koji guraju sve pare u zvezdu, jer niko ne moze da objasni odakle zvezdi pare da dovodi po 15 igraca u prelaznom roku a ne prodaje igrace, duguje 50 miliona i racun joj je u blokadi. zasto uopste neko zeli da sponzorise takav tim, tim koji ispada u julu iz evrope, tim koji na pola gostovanja moze da ode taksijem za 500 kinti?
zasto celnici u sudijskoj organizaciji dobijaju maltene titule i ordenja i sede u uo cz?
zasto vam najveceg igraca u istoriji samara tajkun iz predgradja? zasto vam navijaci rukovode klubom?
zasto se igraci partizana kaznjavaju kao na traci? zasto u svakoj utakmici sudije sude vise na stetu partizana? itd itd

Dragan

pre 10 godina

Koji licemeri.Niste kukali kada ste jesenas polovina bodova dobili uz pomoc sudija.Vi da pricate o regularnosti,Mateus vam je sve rekao

Zvezda - svetski prvak 1991.

pre 10 godina

Slažemo se! Za početak analiza prvog kola jesenjeg dela šampionata.Poništiti utakmicu partizan-n.pazar zbog neregularnosti i neviđene krađe. Oduzeti bodove partizanu pa idemo dalje sa analizom!Šta je, imate plitko pamćenje, hoćete na sve moguće načine da obezvredite rezultate glavnog rivala.Smeta vam jaka Zvezda i u fudbalu i u košarci,zato sve te priče.Pozdrav crveno beloj armiji!!!

????????

pre 10 godina

kakvo je bilo sudjenje predhodnih godina,vi ste ruglo ove zemlje , tole je vas pijun a ne zvezdin . vas treba ukinuti i zabraniti pominjanje vaseg imena . ko spomene vase imae na goli otok bi trebao biti poslat!!!!!
(zilisd, 26. mart 2014 16:57)Al tebe napunili mržnje ovi vaši da je to već bolest,majke mi.

Goxy

pre 10 godina

Sta je Grobari sta kukate, a kada su vas podrzavali Djilas, Vesic, Zezelj, Skundric, Andjelkovic, Antic, Miskovic, Beko, Ceda, Sapic, Zezelj, Radujko, Toncev, itd. bilo vam je dobro! E sada je doslo Zvezdino vreme, vreme Covica, Dzaje, Kokeze, Terzica, Malog i brace Vucic. Dosta ste imali podrsku drzave. (Nikola, 26. mart 2014 14:12)

Grobaru sta buncas?

ja

pre 10 godina

u prevodu nije regularno ako vi niste prvaci, jel?
(La Kosta, 26. mart 2014 14:05)

Ne lupetaj i pogledaj zbog cega se zale...nepriznat gol, nedosudjeni penal, 4 meca suspenzije Dzigiju i 2 Lazovicu i nekoliko dosudjenih nepostohecih ofsajda. I sve su to uspeli da urade za samo 4 kola, i bolje da se ovo zaustavi na vreme...sta kazu bolje spreciti, nego leciti...

Zeljko 92

pre 10 godina

Zasto ste cutali dok ste bili prvi? Zasto ste se cutali kada ste pokrali Novi pazar? Vozdovac? Cukaricki? Zasto ste cutali licemeri lopovski?

НТТ Ни

pre 10 godina

Zasto ste cutali dok ste bili prvi? Zasto ste se cutali kada ste pokrali Novi pazar? Vozdovac? Cukaricki? Zasto ste cutali licemeri lopovski?
(Zeljko 92, 26. mart 2014 15:25)

Како вас више није срамота да истичете и папагајски понављате само имена наводно оштећених клубова против ФКП (Вождовац, Чукарички), а да намерно прећуткујете оне клубове које су судије у мечевима са вашим клубићем драстично покрале (нпр. ОФК, Раднички Ниш, Рад. Краг, Војводина и тд). На крају јесење полусезоне званично је било саопштено да је ваш клубић имао и највећу судијску подршку у њој, што пренебрегавате, али зато дрско упирете прстом на клуб који је и у јесењем делу сезоне био пасторче судија и њихове организације, удружења у којем челници вашег пропалог клуба некадашњи делиоци вајне фудбалске правде Бабарогић и Мрак(ић) уз Јокића имају одлучујућу реч и које зато игра по њиховим нотама. Зар ово није сукоб интереса на који се ви као „најпоштенији навијачи у српском спорту“ у јавности познати као „нелицемери“ редовно позивате и против кога се "здушно борите“? Јесте, али како би се у земљи Србији онда боље живело, ако овај сукоб интереса не би постојао и опстајао. Срамота.

Srbija bre

pre 10 godina

Nadam se da ce Vucic i ova vlada posle sarica i svih ovih lopova i mafijasa doci i u fudbal i ispitati sve korupcije u nasem fudbalu pa kad moze jedan juventus da se izbaci iz lige moze i partizan za ovih sest godina kradje jesam zvezdas i zvezdu napolje iz lige ako je namestala a zvezda da je namestala ne bi bila u ovakvim dugovima i u ovako losem stanju vidim ovde na komentarima pominju samo ovu sezonu a kradju nad vojvodinom u finalu kupa jos ne mogu da zaboravim ono je za udzbenike ono je kradja da svi vide i da im niko nista ne moze cisto pokazivanje sile i ko se bunio posle toga niko a zasto zato jer ode glava rodjaci a ostale kradje partizana je posle ove nad vojvodinom skroz bezveze komentarisati ZVEZDA JE ZIVOT SVE OSTALO SU SITNICE

Mito

pre 10 godina

Tole više voli fotelju u FSS od Partizana. Niste se bunili kada je Vojvodina pokradena u finalu kupa na Marakani, ni kada su protiv CZ izmišljli penale na toj istoj Marakani. Niste se bunili na početku prvenstva kada ste pokrali Pazarce u Beogradu. Nemojte da kukate, jer kada Tole obezbedi fotelju opet će sudije navijati za vas. Vašim nastupima u kvalifikacijama za ligu šampiona, gde su vas izbacivale ekipe za koje smo prvi put čuli, niste zaslužili ruku na srce da igrate u Evropi (ne u ligi šampiona) sledećih 10 godina. Nadam se da će te objaviti moj komentar.
S poštovanjem.

Leo

pre 10 godina

Vi nekom nesto pricate, kako vas bre nije sramota? Ej bre, posle sest godina dve nedelje niste prvi na tabeli i odma nije regularno? Hahaha pa da vas nema treba vas izmisliti. Ako kojim slucajem opet budete prvi to ce verovatno znaciti da je sve u redu ili da ste uspeli da se junackom borbom odbranite od mracnih sila, trece nema.

Humska 1a = Zagrebačka bb

pre 10 godina

Kada bi se svima koji su osteceni ove sezone vracali bodovi i oduzimali onima kojima su poklonjenji Fk Partizan bi se borio za opstanak zajedno sa Fk Rad .

linoleum

pre 10 godina

Rekose oni koji su zatvorili prethodnih 6 sezona. Sad kad mora da se dobro pomuce za pobedu hoce kao regularnu sezonu. Pa navikli su da igraju prijateljske meceve i da se smeju Zvezdi sto je krvarila za svaku pobedu. Ovo nema nigde u svetu. Od dzelata hoce da se prikazu kao zrtve

luka delija

pre 10 godina

Da je bilo ko pisao drugi o regularnosti pa ajde ali partizan???Pa vi ste vec u prvom kolu nakon onog cirkusa sa Novim Pazarom ucinili prvenstvo neregularno a o utakmicama sa Vozdovcem,Cukarickim suvisno je i pricati.Kako vas nije sramota

Raikonen

pre 10 godina

Ne, najbolje da nam titule osvaja ekipa koja ima vise prodatih dzakova pecuraka nego igraca...i ciji igraci zenit svoje karijere dostizu po raznoraznim drugoligaskim ekipama. Poslednja dobra generacija sa Zigicem na celu je razbijala Partizan i uzimala titule...ali zato posle toga nula...nista...niste ni polu-igraca izbacili, dok su kod nas Dijara i Moreira, Juca, Kleo, Tosic, Ljajic, Jovetic, Lazar i Mitrovic...kao i jos dosta njih pravili razliku u nasoj losoj ligi...i samo zato ste tu gde jeste...a ne zbog Toleta ili drugih faktora. Budzeti su otprilike bili isti, s'tim da smo se mi vise popunjavali prodajom igraca a vi drzavnim parama...i na sve to jos i kukate...ccc.

Srbija bre

pre 10 godina

Svake noći sanjam ja,
da je veći JNA,
pa da možemo
svi da stanemo.
Napravi im Tole, bre,
malo veće tribine,
dva`es hiljada
stiže Delija...

Mario

pre 10 godina

Meni je prosto neverovatno kako svake godine pred kraj sezone iz uprave Partizana, a i od strane navijača gore pomenutog kluba, krenu priče o nameštanju da Zvezda bude prvak. I u fudbalu i u košarci, a onda opet na kraju Partizan bude prvi i nikom ništa. A onda kada jednom Zvezda osvoji titulu, ispašće da su oni to predvideli i upozoravali na to... Po njihovoj logici, oni su predodredjeni da svake godine budu prvi i bilo kakav drugačiji ishod sezone može da bude isključivo nameštanja ili bilo kakvog vida povlašćenog položaja Zvezde u odnosu na Partizan.

The Navijač

pre 10 godina

Ovo saopštenje ima jednaku težinu kao i stav SAD o poštovanju međunarodnog prava, nepromenjivosti granica, ljudskim pravima i demokratiji.

Nikola

pre 10 godina

Pa jeste neregularno, naterali smo onog Obradovica u derbiju da zatrese svoju mrezu!!! A drugo Vi ste izabrali Toleta, i on je jedini odgovoran za regularnost, niko drugi!!!

mmmmmm....da

pre 10 godina

Znaci 6 godina nismo imali bolje igrace iz nase skole, strance...koje smo mi igrace prodali, a koje vi i gde igraju? Smesni ste ko bioskop, pitajte vase gde su pare, pojacanja=rezultati.

ivan

pre 10 godina

Koje onda narucio one greske u Novom Sadu na utakmici Donji Srem Crvena Zvezda? Da li ste vi svesni koji je rezultat trebalo da bude tamo da je sve bilo regularno!?

radna grupa

pre 10 godina

@Pa ko kaze da cutimo, evo prvenstvo je neregularno, a da je regularno mi bi imali znatno vise bodova u odnosu na Partizan. Jer je jasno kako ste pobedili NP u prvom kolu, a u 16stom ste dokazali da ne znate elementarna fudbalska pravila. ALOOO…OO bio je faul nad golmanom u NP i tacka. Nema rasprave i treba da vs je sramota.
(Miki, 26. mart 2014 15:49)

To i dalje ne mijenja cinjenicu da ste se primirili, i cutite sad kad su "stvari legle na pravo mjesto". Nemam problem s tim, jer kao vatreni navijac partizana ne bih birao sredstva da moj klub bude prvi, ali imam problem s licemjerima koji pod "spas srBskog fudbala" misle na nesto sasvim trece. Dakle, zanima me jos jednom, i opet nisam dobio odgovor, da li cete priznati titulu koju osvojite, ako je osvojite, ako tole bude na celu FSS? I sta je sa akcijom kasnjenja od 5 minuta, zasto ste odjednom nezainteresovani za srpski fudbal?
P.S. na osnovu cega tvrdis da bi imali znatno vise bodova od nas? To dokazuju vanserijske partije Milijasa, Mrdje, Pecnika i ostalih fudbalskih magova, ili mozda su to dokazivale partije Tutorica, Djordjevica i ostalih velicina kojima je tole potkresao krila, i samo zahvaljujuci njemu, danas te velicine ne igraju u Arsenalu, Realu, Celziju itd?

Maceta

pre 10 godina

O postojanju takvog plana i scenarija svedoči i rad Sudijske komisije koja, kada su u pitanju greške na štetu FK „Partizan“, vidi ono što niko nije video, a kada su u pitanju greške u korist rivala FK „Partizan“, ne vidi ono što svi vide...Sa kojim pravom FK Partizan prica u ime svih nas?Kada on nema najvise navijaca u Srbiji.Ispada da svi mi vidimo da je Partizan ostecen.E pa ne vidimo svi,ja recimo ne vidim,a ne vidi ni vecina u Srbiji.

Mirko

pre 10 godina

Tole lepo pitao:Hajde da vidimo rucice u vis.Ko to hoce da me smeni.U sali muk.Niko ni rec.Nijedna rucica u vis."A mi bi cika Tole samo da pricamo sa vama o reformama".Pa da vam je pokrao tolike titule prvo bi ga sklonili i doveli nekog boljeg pa sa tim drugim covekom isli u reforme.Sad pustate Toleta do kraja 2016.Cemu onda onoliko kukanje celih sest godina.Sramota.

Humska 1a = Zagrebačka bb

pre 10 godina

Hajduk Kula, BSK Borca, Metalac, Borac Cacak, Smederevo, Ofk Beograd (do dolaska Terzica ): Sve su to fiijale iz plodonosnih godina Fk Partizan i njihove dominacije. Kad se ne igra protiv filijala onda se sude slobodnjaci oko sesnaesterca, sude se penali i iskljucuju protivnicki igraci, otima se i krade svim sredstvima, delegiraju se sudije koji vole fb stranu grobari Cokot itd. Vreme je za Calcopoli i da Tomislav Tole Karadzic napusti fotelju i odgovara za sve kradje i finansijske i one na terenu ...

Bazel titulu ceka

pre 10 godina

Kako vas nije Sramota ? Vi da pričate o Regularnosti ? Velika Bruka i Sramota, Partizan drugi, Zvezda prva, odmah Liga neregularna. Nesećate se 1.kola protiv Novog Pazara, ono i slep vidi. Bedni ste, kradete 6 Godina Titulu. I Mateus je to priznao, i imam Dojavu da je to tačno, bivsi igrač mi se zakuneo da mu verujem, da je ta Utakmica bila namestena, Bivsi Igrač Partizana ! Zato vas molim, nemojte da pričamo o regularnosti, jesam Navijač Zvezde, i nama ne treba Plaćena Titula, pa taman Novi Pazar ili Cukaricki bio Sampion, koji su najbolji Timovi ove Sezone, da budemo realni. Sve je to Mafija. Nama treba Rekonstrukcija u svim Segmentima, pa da Počnemo od Predsednika FSS.

neutralan

pre 10 godina

znaci kada nije njima na ruku onda je sve protiv partizana a sta je sa drugim klubovima koji su bili bezbroj puta bili osteceni protiv vas sta bi oni trebali da kazu u javnosti i kao uvek je sve bilo u redu na njihovim utakmicama.

zapad

pre 10 godina

Zaboravili su i ovo..." U skladu sa renomeom naseg kluba,ocekujemo i zahtevamo da nam se omoguci da na svakoj sledecoj utakmici imamo sviran penal za nas i da sudija iskljuci igraca protivnickog tima ako je potrebno da pobedimo,kao sto nalaze tradicija i kao sto je bilo do sad"

Микац

pre 10 godina

Ако г. Вучић мисли да ЦЗ треба да буде првак, онда је то тако. Шта има ми да паметујемо, ваљда г. Вучић зна.

Lopovsko društvo hoće regularnu sezonu-moš misliti?

pre 10 godina

Pitajte bivšeg trenera Lotara Mateusa, koliko ste imali regularnih sezona u zadnjih 15-tak godina. On će vam sigurno dati neki savet?

bagra

pre 10 godina

Sezona je regularna kada je Partizan prvi, i onda se rugaju Zvezdi zasto se buni sest godina, a isti su i jedni i drugi, samo se po bojama razlikuju.

Sone

pre 10 godina

Nije vas sramota da pricate o regularnosti? Vi koji vec godinama kupujete titulu! Koliko ste smesni.. Gazi Zvezdo sve u nizu,titula je tako blizu!!

sasa

pre 10 godina

U srećnoj državi i ligi bi zbog ovoga bili drastično kažnjeni. Omalovažanje lige i dovođenje njenog kredibiliteta u pitanje! Veoma ozbiljan prekršaj, a vidjećemo kako će reagovati fudbalski savez, ako ga ima uopšte!

dedro

pre 10 godina

jedino u cemu se slazem sa zvezdasima je da sampionat nije regularan, ali oni imaju zaista trulo pamcenje, koliko su bodova odneli nepostojecim penalima jesenas? MNOGO... bas kao i partizan prisebnim sudjenjem
SPAS SRPSKOG FUDBALA JE LIGA BEZ BLIZANACA

Mirko

pre 10 godina

Grobari,odakle Vam ideja da drzava gura pare u Zvezdu?Imate li dokaz za to?Doslo je 15 igraca u prelaznom roku.Istina.Ja vam tvrdim da vecina njih igra za kikiriki i sendvic a drugi igraju za mizernu stipedniju.Ako meni ne verujete pitajte DV.On ce Vam to objasniti kako je u KK Partizan pa smo mi to prepisali od Vas.

Bane 69

pre 10 godina

Kako to ide , kada vodim onda je sve regularno, kada gubim, onda kukam na neravnopravan položaj. I Zvezda isto. Naučite da igrate , za promenu.

mmmmmm....da

pre 10 godina

Znaci 6 godina nismo imali bolje igrace iz nase skole, strance...koje smo mi igrace prodali, a koje vi i gde igraju? Smesni ste ko bioskop, pitajte vase gde su pare, pojacanja=rezultati.

Prle

pre 10 godina

Koliko godina treba da prodje da bi se napravila kakva takva a jos nije regularna liga. Zvezda je uspela da svake godine izbaci po jednu Partizanovu filijalu, Metalac, BSK Borca, Hajduk Kula, Smederevo, ove godine Rad.

Haizenberg

pre 10 godina

Samo u kosmosu klub koji duguje 60 miliona eura moze da bude sampion.
I naravno u Srbiji.
Tu pocinje i zavrsava se SVAKA prica o REGULARNOSTI.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gistro, 26. mart 2014 15:30)

Pa ti prijatelju veze nemas sa situacijom u svetskom fudbalu.
Real Madrid ti je 2009 dugovao 650 miliona
Valensija duguje 550 miliona
Mančester i dalje ima dugove u iznosu od 366,6 miliona funti.
Barselona 350 miliona.
itd da ne nabrajam.Prosto je tesko nabrojiti ne zaduzene klubove.Svi oni su redovni ucesnici lige sampiona i kupuju igrace za 100 mil i pored ovolikih dugovanja.
Takva ti je situacija u kosmosu ali si ti zalutao izvan njega.

Humska 1a = Zagrebačka bb

pre 10 godina

Zalite se Toletu, on kaze da je liga regularnija nego lane. Po ovom saopstenju vi ste duzni da vratite sve titule iz ranijih sezona koje se vode kao manje regularne od ove na koju se zalite. Prema tome ...

Pedja

pre 10 godina

A gde ste bili 6 godina? Sto niste za ovih 6 godina trazili regularnost? Kada su Zvezda i ostali protestovali protiv tog istog FSS i tih istih komisija i organizacija vi ste javno i nedvosmisleno branili i FSS i ostale. Sladili ste se namestenim titulama i kupovima i ismevali Zvezdu i celu fudbalsku Srbiju. Ako zaista i ima namere da se FKP osteti (mada je samo jednom ostecen za penal i jednom dobio nepostojeci penal) to seme zla ste vi posejali i sladili se pa zato sada to i kusajte.

zilisd

pre 10 godina

kakvo je bilo sudjenje predhodnih godina,vi ste ruglo ove zemlje , tole je vas pijun a ne zvezdin . vas treba ukinuti i zabraniti pominjanje vaseg imena . ko spomene vase imae na goli otok bi trebao biti poslat!!!!!

hahaha

pre 10 godina

A kad je partizan drugi to ne moze da podnese. Zvezda je druga 5 godina za redom pa dolaze 20 hiljada a partizan izgubi jednu godinu i sledecu ne dolazi na derbi bojkotuje se sve. Zato su Delije uvek bolji od grobara.

Sabre

pre 10 godina

Ahahahahahahahahahahahahaha *zagrc* hahahahahahahaha *zagrc* hah. O covece. Pa hvala vam na ovome ljudi, zaista, trebalo mi je da se malo nasmejem danas. Da li je zaista realno da fudbalska javnost nakon one sramote od prvog dela sezone sada ovo cita? Ljudi, da li zaista imate jos manje obraza nego sto sam se zezao da imate? Izgleda da je Veliki Mag preuzeo apsolutno sve konce i u FK..

SaleSale

pre 10 godina

Hahaha.. sta drugo reci. Znaci nazalost i Par i CZ nisu dovoljno dobri da dobijaju sa 3,4-0 pa se vade na sudije. A Partizan sigurno ne treba da se javlja. Evo da se podsjetimo prvog kola; http://www.youtube.com/watch?v=cOtNJypbwMo

Strasbourg ceka titulu!

pre 10 godina

Sad ste se setili! Rekose i ostadose zivi. Obraz ko djon i to debeo, bas debeo. Dosla maca na vratanca. Vidite da sutra i Dule, zvani Modeljani, doda nesto na ovu temu.

Teletabis

pre 10 godina

Treba pod hitno ukinuti fudbal u Srbiji.Komentari ovde su samo dokaz.Jedni su do juce kukali zbog neregularnost a danas se raduju toj istoj neregularnosti,drugi obrnuto.Sve u svemu nikada nece biti postenog prvenstva Srbije u fudbalu,pa cemu onda gubiti vreme i zivce,proglasite pobednika pre pocetka prvenstva

Delija Banovo Brdo

pre 10 godina

Dokle ce ovi svaki dan da se javljau.Do sada je sve bilo regularno zar ne?. Cim su iza Zvezde pocinje kukknjava.Valjda ova Srbija zasluzuje samo jedan tim a to je Parizan.Ostali aut. Dok je od devetsesetih dsrzava pomogla jedan marginalni tim u bivsoj SFRJ sve je bilo regularno.Poceo je pritisak na sudiju Mazica koji ce verovatno delti pravdu i na sledecem derbiju

pfc

pre 10 godina

jadni smo mi sve smo pokrali decu rasprodali a onda nam je kriv neko drugi prvenstvo je po meni potpuno regularno nista manje ili vise nego ranije isto i u kosarci stalno kukamo za lovom pa gde je lova ovih 12 godina pokradena prema tome niko drugi ne sme da bude prvak osim nas e pa ne moze tako ima i drugih klubova u ovoj zemlji

Djura

pre 10 godina

Mi je priželjkujemo godinama. Šta bih dao da ove sezone uzmemo neregularno, recimo kao vi dve 80.-tih, pa vi 1999., pa vi zadnjih par sezona.

bastard

pre 10 godina

Zelimo regularnu sezonu...u kojoj ce pobediti Partizan...i tako svake sledece posto jednostavno u ovoj zemlji ne moze i nije pprosto prirodno da bilo ko drugi osvoji titulu...
Koji je ovo cirkus...

veerghoen

pre 10 godina

Pa dali je suspenzija Lazovica ili malog Ninkovica prevelika? Pa u drugim zemljama bi dobili vise. Sta se sad bunite? 6 godina sudije pominjali niste, a sad kad ste drugi kukate.

Prle

pre 10 godina

Koliko godina treba da prodje da bi se napravila kakva takva a jos nije regularna liga. Zvezda je uspela da svake godine izbaci po jednu Partizanovu filijalu, Metalac, BSK Borca, Hajduk Kula, Smederevo, ove godine Rad.