Fudbal 75

Nedelja, 03.12.2023.

13:25

Kako Srbija može dalje ako bude treća u grupi na EURO?

Fudbaleri Srbije dobili su rivale u grupnoj fazi Evropskog prvenstva naredne godine i odmah se krenulo u kalkulacije.

Kako Srbija može dalje ako bude treæa u grupi na EURO? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

Dare

pre 1 godinu

Ma kakav bre prolaz. Tri utakmice su puna kapa da se lepše polovine sjajno provedu u Nemackoj. Ono sto je sad najvaznije, treba izabrati dobar hotel ili kamp koji moze da smesti sve influenserke devojke žene starlete i pratiteljke reprezentacije, da ne bude gužvanjac ko u Kataru. I mora se obezbediti lepoticama luksuzni autobus od hotela do stadiona, i od stadiona do shopping centra. Fudbaj je kod nas ipak sporedna stvar.

Radovan cetvrti

pre 1 godinu

Covece sedam meseci ranije i vec krece polako euforija, neverovatno. U drugim sportovima ne saznas ni da se igraju. Jave kad se osvoji neka medalja jedino. A onda nas nervira kad Hrvati kazu da doprvastvo u fudbalu vredi vise od svih kosarkaskih titula nasih.

Bane

pre 1 godinu

Pa Slovenci će nas prvi oduvati, iskreno više se njih i plašim jer ćemo mi izaći po sistemu "lako ćemo" kao protiv Bugara.
Njihov Šeško ako nastavi sa ovom formom, sam će nas pobediti. Nešto mi ne uliva poverenje da će ga Babić, Veljković ili još gore Eraković zaustaviti.

Kraljevcanin

pre 1 godinu

(DZG Rudeš, 3. decembar 2023 15:02)

Bravo momak. Mozes li da odrzis kratku prezentaciju nasem selektoru i onome ko je pisao ovaj tekst, cisto da pokazes kako treba da se razmislja? Nisam ironican, ozbiljno bih to voleo.

Mi ovako razmisljamo, ali ne u fudbalu. U 99% drugih sportova da, ali fudbal uvek muljanje.

Ivar

pre 1 godinu

Vratiti konacno plavi dres pa mozda nesto i uradimo.
(Plavac, 3. decembar 2023 13:28)

Plavi nije srpski nego SiCG ili prije ex-Yu, tako da nema veze sa vezom. Srbija je crvena ili sto vec kada je u pitanju drugi dres.

Ivar

pre 1 godinu

Nije tacno druze, Nemci ako budu prvi u grupi igraju protiv drugoplasiranog iz nase grupe. Malo jeste cudno da se ukrstaju A i C grupa, ali je tako.
(navijac, 3. decembar 2023 14:25)

To je zato jer prolaze i 4 najbolje trece tako da nemas onaj standardni 1A-2B, 1B-2A itd. nego tu i tamo se krizaju skupine koje nisu jedna do druge.

Ante

pre 1 godinu

Ivica, 3. decembar 2023 17:59) # Link komentara

Nisu Srbiji problem igrači, mislim da nikada i nisu bili. Ali, na vašem mjestu, ja ne bih gajio toliki optimizammu vezi Slovenije, jer ako bide taktika igrala odlučujuću ulogu, ugasili ste. Matjaž Kek je bolji trener od Piksija, otprilike koliko je Piksi bio bolji nogometaš od njega. Znači, nebo i zemlja razlika. Nemoj da te prevari koliko ko prima love za svoj posao.
Kek je barem duplo bolji od Dalića, naprimjer. Ustvari, vjerovatno najbolji trener na Balkanu trenutno. Znači, bit če gusto, imate podjednake šanse, i protiv Danske i Slovenije i Engleske. Šanse postoje, i za sve tri pobjede. Jednom će se poklopiti.

Vaske

pre 1 godinu

Ne pratim fudbal nesto preterano, ali pogledam po neku utakicu klupskih evropskih takmicenja Vise pratim reprezentativni fudbal. Na svakom svetskom i evropskom prvenstvu u zadnjih trideset godina sam odgledao vecinu utakmica. To mi je neko zadovoljstvo Za dve godine izmedju dva takmixenja verocatno ne pogledam toliko utakmixa koliko ih pogledam na SP ili EP. Jos vece zadovoljstvo mi je kada na prvenstvu igra nasa reprezentacija Pre svakog prvenstva znam da je realnost da ne mozemo da uradimo nesto preterano, ali se uvek potajno nadam i ocekujem da ce neki bolji rezlutat da se desi bas novom prvenstvu koje gledam. Uvek se radujrm svakom golu, pobedi, nerviram posle loseg rezlutata i uvek se nadam dobrom rezlutatu dok god postoje sanse za to Ali kako god se zavrsi prcenstvo uvek uzivam u gledanju iztog, a taj uzitak je jos veci kada na njemu igra nasa reprezentacija. Jako ce tesko Srbija napraviti ozbiljniji rezlutat u fudbalu, ali kada budemo shvatili da je odlak na svako takmicenje za nas ogroman uspeh i da je sve preko toga jos veci, kada se budemo radocali svakon golu pobedi bodu, bicemo mnogo zadivoljniji. I sa mnogo vise uzivanja cemo pratiti EP.
(Kuki, 3. decembar 2023 14:21)

Kuki ti ko da si pisao pismeni sastav iz srpskog za 5 razred: kada sam bio mnogo srecan

Pijani zlotvor

pre 1 godinu

(mladići borovi, devojke jele, 3. decembar 2023 17:43)

Naravno da sam iz mijesanog braka: otac muskarac a majka zena.
S druge strane, za tebe nisam bas tako siguran... :D
Yes little duck, dont mix grandmothers and frogs- jedna je stvar baviti se time koliko ti je bodova potrebno da prodjes grupu no sasvim druga dimenzija je baviti se time kako da to ucinis kao treceplasirani. To je bas onako jadno.

Владимир

pre 1 godinu

Постоји и четврта опција - да уопште не прођу!
Имају опет да нас срамоте.
Моја прогноза наших пораза:
Енглези: 5-8:0
Данци: 2-4:0
Словенци: 2-3:1-2.

Ivica

pre 1 godinu

Realno Srbija bi morala pobijediti Sloveniju jer na papiru ima kvaltitetniji tim dalje je do taktike i zalaganja igrača, protiv Danaca barem bod ili tri ali Danci su kvalitetna ekipa taktički besprijekorna sigurno jača nego Švicarci sa SPa šta se Engleza tiče od kada pratim (rane 90te) nikada nisu imali jaču kvaliteniju ekipu i širinu ekipe šta govore i rezultati u prilog, finalisti prošlog eura te, četvrtfinale i polufinale SPa, slabost im je osrednji trener ali svako top 3 favorita za osvajanje.Osobno mislim da Srbija nema lošije igrače od Danaca ali ovi su posloženi perfektno i imaju više iskustva u jakim utkamicama recimo pa oni su prošli euro igrali polufinale i možda najljepši nogomet prikazali unatoč tome što nemaju velikih zvijezda i baš ih Englezi izbacili i to teškom mukom.Do Piksija je da sredi obranu jer vam napad funkcionira,sretno na Euru

Aki

pre 1 godinu

Bodova 0, gol razlika 3:15. Specijalni gosti FSS-a: Aca Lukas, Breskvica, Jovana Jeremić i Tijana Ajfon. Piksi pojačava dozu na dve flaše viskija na dan.
(Kivu, Mutu, Ganea, 3. decembar 2023 14:46)

Ne dajte Breksvicu najbolja naša pevačica u regionu,i ima da ode na ESC a ne onaj Balos,Luke sve pederi.

mladići borovi, devojke jele

pre 1 godinu

Evo ga, pocelo je. :D
(Pijani zlotvor, 3. decembar 2023 17:05)


:)))))
očigledno je bilo to da je lik iz mešovitog braka, ali, izgleda, da je i, bar, polubrat neutralnog "nekad se krilo zvalo polutka" felša - i on zastupa tezu da su srbi jedini narod na svetu sklon sportskim kalkulacijama...

Aki

pre 1 godinu

Bodova 0, gol razlika 3:15. Specijalni gosti FSS-a: Aca Lukas, Breskvica, Jovana Jeremić i Tijana Ajfon. Piksi pojačava dozu na dve flaše viskija na dan.
(Kivu, Mutu, Ganea, 3. decembar 2023 14:46)

Ne dajte Breksvicu najbolja naša pevačica u regionu,i ima da ode na ESC a ne onaj Balos,Luke sve pederi.

ramiz karaeski

pre 1 godinu

Kako Srbija može dalje ako bude treća u grupi na EURO?

Može ona (fudbalska reprezentacija Srbije) da bude čak i 3. u grupi no mesta za dalje ima samo za 4 najbolje trećeplasirane reprezentacije! Realno, teško će Srbija sa ovom generacijom reprezentativaca (većinom njih) uraditi na kontinentalnom fudbalskom šampionatu u smislu zapaženog rezultata kao npr. prolaz grupe u 1. fazi Eura. Pustiće selektora, pošto je postigao cilj (plasman na Euro) da "istera" svoju fudbalsku zamisao do kraja. Neće niko biti odgovoran u slučaju neuspeha. On (selektor) će otići (Bogu ili sledu događaja hvala) posle Eura sa njim i većina sadašnjih aktuelnih reprezentativaca startera. Doći će neki novi selektor sa novim idejama i novim reprezentativcima! I tako.....

Gan'Dra Šajkaš

pre 1 godinu

Srbi i kalkulacije
Sere mi se više od toga. Svako takmičenje ista prica.
Ako ovi ovako a oni onako onda ćemo mi ovako.....bla bla bla....

ернестзборнај

pre 1 godinu

@Jedina dobra stvar u svemu ovome je što niko ne veruje u neki rezultat na EP,što je dobro.Možda u ovim uslovima i naprave nešto.

неће.

Zoro

pre 1 godinu

Mi sami stvaramo lošu atmosferu tako što se nadamo trećem mestu, ili pričamo kako je utakmica protiv Slovenije najvažnija. Englezi imaju imperativ pobede, mislim da mi mnogo bolje igramo kada nismo favoriti, ne radi nam sujeta, nego imamo želju za dokazivanjem, dok sa slabijim reprezentacijama poletimo mnogo, ne dajemo dovoljno poštovanja, zato smo umalo izgubili od Bugara. Kad je Piksi preuzimao tim u svakom napadu smo pravili kakvu takvu priliku, a sada kroz posed ne umemo da izvučemo protivnika, nepotrebna dodavanja uz aut liniju, neaktivni napadi,sve to pravi lošu reputaciju tima.

ACM

pre 1 godinu

Bolje je pitanje kako Srbija da bude treća. Dok je savez ovakav kakav jeste + selektor iz istog gnezda takve stvari će biti nemoguće. Naravno, uz obaveznu pojavu trećih lica pred svako veliko takmičenje, što je neizbežno u poslednjih 25 - 30 godina.

Giga Morvac

pre 1 godinu

Jedina dobra stvar u svemu ovome je što niko ne veruje u neki rezultat na EP,što je dobro.Možda u ovim uslovima i naprave nešto.

posve_nepodoban

pre 1 godinu

Bićemo drugi u grupi garantujem, i idemo u polufinale, jer dok god narod defetisticki gleda na reprezentaciju, tako će biti.
Ali, ako se nalozimo pa se ponadamo, ispadamo sa tri poraza.
Zato nastavite da pljujete.

Komentator

pre 1 godinu

Slična grupa kao u Kataru, Engleska=Brazil, Danska=Švajcarska i Slovenija=Kamerun! Dakle, realno je da osvojimo bod i da se vratimo kući!

DZG Rudeš

pre 1 godinu

A šta vi kukate unaprijed? Koji je to stav? Šta biste vi još, Andoru i Lihtenštajn u grupi? Ajde, ako već idete na 'digitron'...Engleze, jbg, teško...Dance? Možda, ali oni grizu travu, pa morate i vi. Ali svih 90+ minuta, ne samo 70. Slovenci, s njima se nikad ne zna, sve je moguće. A mi (HR) tući ćemo se sa džombama, Italijom i Španijom, (al džombe smo i mi) i sa Albanijom, koji sigurno nisu naivni. (Nema tu oni vaši fazoni 'neće nas valjda neki Bugari da sapletu') Pa i neka. Pa ajmo na megdan. Nije nam prvi put. Čast svakome, ali i batine svakome.

JWik za komentar godine

pre 1 godinu

(JWick, 03. decembar 2023 14:52)

Slazem se. Bolji smo bili sa selektorima unazad 30 godina- tada se nismo ni plasirali.

cece

pre 1 godinu

Pred utakmicu sa Engleskom. Igraci i selektor: "Verujemo u pobedu, mi se ne plasimo nikoga".
Posle utakmice:"Englezi su najksuplji tim i favoriti, mi smo dali sve od sebe".
Pred utakmicu sa Slovenijom: "Dobra ekipa ali ocekujemo 3 boda".
Posle utakmice:"Nismo imali srece, bili smo bolja ekipa".
Pred utakmicu sa Danskom:"Moramo da idemo na pobedu i verujemo u prolaz".
Posle utakmice:"Velika je stvar sto smo bili ovde u Nemackoj, velika skola za nas, rezultati nisu kao sto smo ocekivali ali zivot ide dalje i da se spremimo za kvalifikacije za Svetsko".

Citav moj zivot ista prica.

Iskren

pre 1 godinu

U startu sve opcije otpadaju jer u svakoj moramo da damo bar neki gol ili osvojimo bar neki bod, a to nije realno jer mi ne mozemo da izadjemo na kraj sa CG i Bugarskom koje su medju najslabijim rep. sveta…tako da mvec pakujemk kofere za povratak, zavrseno je EP za nas.

JWick

pre 1 godinu

Sve najbolje reprezentaciji, ali sa Piksijem na klupi, bojim se da mi ne možemo da damo ni približno toliko golova koliko možemo da primimo. Šuplji smo kao švajcarski sir! Daj Bože da nisam upravu.

navijac

pre 1 godinu

nikad gluplji zreb. nemci, tj ako budu prvi u svojoj grupi, moraju da igraju sa trecim iz druge grupe, a neki prvaci svojih grupa igraju sa drugim iz druge grupe. skroz nepravedno i nefer. isto kao sesiri. cist idiotizam.
(mirko, 03. decembar 2023 14:08)

Nije tacno druze, Nemci ako budu prvi u grupi igraju protiv drugoplasiranog iz nase grupe. Malo jeste cudno da se ukrstaju A i C grupa, ali je tako.

Kuki

pre 1 godinu

Ne pratim fudbal nesto preterano, ali pogledam po neku utakicu klupskih evropskih takmicenja Vise pratim reprezentativni fudbal. Na svakom svetskom i evropskom prvenstvu u zadnjih trideset godina sam odgledao vecinu utakmica. To mi je neko zadovoljstvo Za dve godine izmedju dva takmixenja verocvtno ne pogledam toliko utakmixa koliko ih pogledam na SP ili EP. Jos vece zadovoljstvo mi je kada na prvenstvu igra nasa reprezentacija Pre svakog prvenstva znam da je realnost da ne mozemo da uradimo nesto preterano, ali se uvek potajno nadam i ocekujem da ce neki bolji rezlutat da se desi bas novom prvenstvu koje gledam. Uvek se radujrm svakom golu, pobedi, nerviram posle loseg rezlutata i uvek se nadam dobrom rezlutatu dok god postoje sanse za to Ali kako god se zavrsi prcenstvo uvek uzivam u gledanju istog, a taj uzitak je jos veci kada na njemu igra nasa reprezentacija. Jako ce tesko Srbija napraviti ozbiljniji rezlutat u fudbalu, ali kada budemo shvatili da je odlazak na svako takmicenje za nas ogroman uspeh i da je sve preko toga jos veci, kada se budemo radocali svakon golu pobedi bodu, bicemo mnogo zadivoljniji. I sa mnogo vise uzivanja cemo pratiti EP.

Марко

pre 1 godinu

Ако би били први или други у групи, добили бисмо тежег противника у осмини финала него ако прођемо као трећи. Како је глуп овај жреб у коме су шешири прављени према резултатима у квалификацијама.

Arthur Dent

pre 1 godinu

Moze da bude treca tako sto ne uspe da bude prva ili druga. Generalno, kljuc uspeha se krije u tome da, za promenu, ne igraju kako inace igraju na takmicenjima. U kvalifikacijama u sred Portugala u mecu za "biti ili ne biti" pobede Portugal, ali onda na takmicenju izgledaju kao klinci iz neke osnovne skole na casu fizickog. Ako ne budu takvi vec budu normalni onda nema razloga da ne budu drugi (Englezi su ipak, uz sav moguci optimizam, apsolutni favoriti sa prvo mesto u grupu). Realno - boricemo se sa Slovenijom za to trece mesto, ali nam nista nece znaciti jer ce biti boljih treceplasiranih od nas.

Kuki

pre 1 godinu

Ne pratim fudbal nesto preterano, ali pogledam po neku utakicu klupskih evropskih takmicenja Vise pratim reprezentativni fudbal. Na svakom svetskom i evropskom prvenstvu u zadnjih trideset godina sam odgledao vecinu utakmica. To mi je neko zadovoljstvo Za dve godine izmedju dva takmixenja verocatno ne pogledam toliko utakmixa koliko ih pogledam na SP ili EP. Jos vece zadovoljstvo mi je kada na prvenstvu igra nasa reprezentacija Pre svakog prvenstva znam da je realnost da ne mozemo da uradimo nesto preterano, ali se uvek potajno nadam i ocekujem da ce neki bolji rezlutat da se desi bas novom prvenstvu koje gledam. Uvek se radujrm svakom golu, pobedi, nerviram posle loseg rezlutata i uvek se nadam dobrom rezlutatu dok god postoje sanse za to Ali kako god se zavrsi prcenstvo uvek uzivam u gledanju iztog, a taj uzitak je jos veci kada na njemu igra nasa reprezentacija. Jako ce tesko Srbija napraviti ozbiljniji rezlutat u fudbalu, ali kada budemo shvatili da je odlak na svako takmicenje za nas ogroman uspeh i da je sve preko toga jos veci, kada se budemo radocali svakon golu pobedi bodu, bicemo mnogo zadivoljniji. I sa mnogo vise uzivanja cemo pratiti EP.

gotik

pre 1 godinu

Teško treći, sa ovom samoubilačkom taktikom bez bekova i sa tri "light" štopera, kojima vezni igrači ne pomažu.
Imaćemo gol razliku 4:11.

ja

pre 1 godinu

sa ovom igrom i postavkom, jedino je nereseno ili pobeda protiv Slovenije realnije, sa brzom Engleskom i cvrstom, organizovanom Danskom nemamo sta da trazimo.

nebitan srbin

pre 1 godinu

prezadovoljan sam što smo uspeli da se kvalifikujemo na euro( mnogi nisu) sada da se kalkuliše ne vredi jer ako budemo otišli kao u katar ne piše nam se dobro. tamo se išlo po starim zaslugama. tek protiv brazila piksi je zakukao kako mu je pola tima povredjeno. na euro treba da idu zdravi jer ako zdrav ne ispunjavaš zadatke sedi kući ima ko može. ovako su se krpili povredjeni nisu bili obavezni da treniraju a samim tim nisu se ni uigrali pa smo doživeli fijasko i smešne scene pri izmenama.

mirko

pre 1 godinu

nikad gluplji zreb. nemci, tj ako budu prvi u svojoj grupi, moraju da igraju sa trecim iz druge grupe, a neki prvaci svojih grupa igraju sa drugim iz druge grupe. skroz nepravedno i nefer. isto kao sesiri. cist idiotizam.

Kivu, Mutu, Ganea

pre 1 godinu

Bodova 0, gol razlika 3:15. Specijalni gosti FSS-a: Aca Lukas, Breskvica, Jovana Jeremić i Tijana Ajfon. Piksi pojačava dozu na dve flaše viskija na dan.

mirko

pre 1 godinu

ja verujem u piksija. znate zasto? zato sto igra naj hazarderskiji fudbal od svih reprezentacija. a to i nije tolko lose. 5 puta puknes ko zvecka, ali 6i put rasturas sve. na euru da bi osvojio ti trebaju samo 4 utakmice posle grupe, a grupu mozes da prodjes i kao treci. znaci svako moze da osvoji, a mi sa tadicem i mitrovicem i hazarderom piksijem mozemo svakog da razbijemo, ali i od svakoga da izgubimo. malo vas zna, ali srbija je imala najvise sansi od svih timova u kvalifikacijama. cak vise i od mbapea i francuza. zato i jesmo bili tolko ranjivi pozadi.

namestice se. pa cemo svi onda da se pogledamo u ogledalo i da kazemo sebi, brateeeee.

blamaza zagarantovana

pre 1 godinu

Pa realno, mozemo mi da osvojimo i 4, 6 ili 7 bodova. 4 boda ako pobedimo slovence i odigramo nereseno sa dancima, 6 bodova ako pobedimo i jedne i druge, ili 7 bodova ako jos odigramo i nulu sa englezima. Svasta je moguce. Ma samo se salim. Ipak nam je Piksi na klupi. Znaci necemo videti nikakve bodove!

Djed Gavrilo

pre 1 godinu

Prvi biti ne možemo,drugi veoma teško,a treći( sa dobrim skorom)je nemoguća misija.
Objektivno,biće to učešće bez rezultata vrednog pažnje.
Englezi i Danci su velesile za nas.
Slovenci imaju ozbiljnog i pametnog trenera i sigurno će oni biti taj,eventualno,treći.

navijac

pre 1 godinu

Sa 4 boda sigurno smo u drugoj fazi, sa 3 boda zavisis od gol razlike, tako je makar bilo na prethodna dva Eura. Tu je bitno da ti gol razlika ne bude ispod -1, inace se tesko ide dalje.

predrag

pre 1 godinu

Mi jedino možemo da napravimo rezultat ako prilagodimo igru igračima. Njihovim sposobnostima, a trenutno je suprotno, rezultati su zato takvi, slabi jako. I igra.
Naši igrači su jaki, visoki, sporiji za fudbal kakav selektor želi, nisu pokretljivi, nisu tehnički savršeni, nisu eksplozivni.
Zato ako odigramo na Mitra, povučenije, ružno ali korisno, možemo da odigramo dobro sve utakmice, a ako pokušamo kvazi tika taka ala Srbija sa Lukićem SMS-om, onda će nas i Slovenci dobiti, a ne Damci i Englezi.
Kako se postavi taktika, tako će nam i biti.

krajisnik

pre 1 godinu

Ovako je u LŠ i Zvezda isla na treće mjesto u grupi ,a završili ubjedljivo zadnji .
Imamo prosječne fudbalere i lošeg trenera.
Naravno da ćemo biti zadnji.

Stefan

pre 1 godinu

Zbog ovoga nikad i ne prođemo grupu, jer pravimo uvek razne kombinacije kako možemo da prođemo dalje. jednostavno izađeš na teren, daš sve od sebe pa šta bude.

cece

pre 1 godinu

Pred utakmicu sa Engleskom. Igraci i selektor: "Verujemo u pobedu, mi se ne plasimo nikoga".
Posle utakmice:"Englezi su najksuplji tim i favoriti, mi smo dali sve od sebe".
Pred utakmicu sa Slovenijom: "Dobra ekipa ali ocekujemo 3 boda".
Posle utakmice:"Nismo imali srece, bili smo bolja ekipa".
Pred utakmicu sa Danskom:"Moramo da idemo na pobedu i verujemo u prolaz".
Posle utakmice:"Velika je stvar sto smo bili ovde u Nemackoj, velika skola za nas, rezultati nisu kao sto smo ocekivali ali zivot ide dalje i da se spremimo za kvalifikacije za Svetsko".

Citav moj zivot ista prica.

blamaza zagarantovana

pre 1 godinu

Pa realno, mozemo mi da osvojimo i 4, 6 ili 7 bodova. 4 boda ako pobedimo slovence i odigramo nereseno sa dancima, 6 bodova ako pobedimo i jedne i druge, ili 7 bodova ako jos odigramo i nulu sa englezima. Svasta je moguce. Ma samo se salim. Ipak nam je Piksi na klupi. Znaci necemo videti nikakve bodove!

predrag

pre 1 godinu

Mi jedino možemo da napravimo rezultat ako prilagodimo igru igračima. Njihovim sposobnostima, a trenutno je suprotno, rezultati su zato takvi, slabi jako. I igra.
Naši igrači su jaki, visoki, sporiji za fudbal kakav selektor želi, nisu pokretljivi, nisu tehnički savršeni, nisu eksplozivni.
Zato ako odigramo na Mitra, povučenije, ružno ali korisno, možemo da odigramo dobro sve utakmice, a ako pokušamo kvazi tika taka ala Srbija sa Lukićem SMS-om, onda će nas i Slovenci dobiti, a ne Damci i Englezi.
Kako se postavi taktika, tako će nam i biti.

Stefan

pre 1 godinu

Zbog ovoga nikad i ne prođemo grupu, jer pravimo uvek razne kombinacije kako možemo da prođemo dalje. jednostavno izađeš na teren, daš sve od sebe pa šta bude.

Djed Gavrilo

pre 1 godinu

Prvi biti ne možemo,drugi veoma teško,a treći( sa dobrim skorom)je nemoguća misija.
Objektivno,biće to učešće bez rezultata vrednog pažnje.
Englezi i Danci su velesile za nas.
Slovenci imaju ozbiljnog i pametnog trenera i sigurno će oni biti taj,eventualno,treći.

Kivu, Mutu, Ganea

pre 1 godinu

Bodova 0, gol razlika 3:15. Specijalni gosti FSS-a: Aca Lukas, Breskvica, Jovana Jeremić i Tijana Ajfon. Piksi pojačava dozu na dve flaše viskija na dan.

DZG Rudeš

pre 1 godinu

A šta vi kukate unaprijed? Koji je to stav? Šta biste vi još, Andoru i Lihtenštajn u grupi? Ajde, ako već idete na 'digitron'...Engleze, jbg, teško...Dance? Možda, ali oni grizu travu, pa morate i vi. Ali svih 90+ minuta, ne samo 70. Slovenci, s njima se nikad ne zna, sve je moguće. A mi (HR) tući ćemo se sa džombama, Italijom i Španijom, (al džombe smo i mi) i sa Albanijom, koji sigurno nisu naivni. (Nema tu oni vaši fazoni 'neće nas valjda neki Bugari da sapletu') Pa i neka. Pa ajmo na megdan. Nije nam prvi put. Čast svakome, ali i batine svakome.

krajisnik

pre 1 godinu

Ovako je u LŠ i Zvezda isla na treće mjesto u grupi ,a završili ubjedljivo zadnji .
Imamo prosječne fudbalere i lošeg trenera.
Naravno da ćemo biti zadnji.

Gan'Dra Šajkaš

pre 1 godinu

Srbi i kalkulacije
Sere mi se više od toga. Svako takmičenje ista prica.
Ako ovi ovako a oni onako onda ćemo mi ovako.....bla bla bla....

navijac

pre 1 godinu

Sa 4 boda sigurno smo u drugoj fazi, sa 3 boda zavisis od gol razlike, tako je makar bilo na prethodna dva Eura. Tu je bitno da ti gol razlika ne bude ispod -1, inace se tesko ide dalje.

Komentator

pre 1 godinu

Slična grupa kao u Kataru, Engleska=Brazil, Danska=Švajcarska i Slovenija=Kamerun! Dakle, realno je da osvojimo bod i da se vratimo kući!

ja

pre 1 godinu

sa ovom igrom i postavkom, jedino je nereseno ili pobeda protiv Slovenije realnije, sa brzom Engleskom i cvrstom, organizovanom Danskom nemamo sta da trazimo.

gotik

pre 1 godinu

Teško treći, sa ovom samoubilačkom taktikom bez bekova i sa tri "light" štopera, kojima vezni igrači ne pomažu.
Imaćemo gol razliku 4:11.

Kuki

pre 1 godinu

Ne pratim fudbal nesto preterano, ali pogledam po neku utakicu klupskih evropskih takmicenja Vise pratim reprezentativni fudbal. Na svakom svetskom i evropskom prvenstvu u zadnjih trideset godina sam odgledao vecinu utakmica. To mi je neko zadovoljstvo Za dve godine izmedju dva takmixenja verocatno ne pogledam toliko utakmixa koliko ih pogledam na SP ili EP. Jos vece zadovoljstvo mi je kada na prvenstvu igra nasa reprezentacija Pre svakog prvenstva znam da je realnost da ne mozemo da uradimo nesto preterano, ali se uvek potajno nadam i ocekujem da ce neki bolji rezlutat da se desi bas novom prvenstvu koje gledam. Uvek se radujrm svakom golu, pobedi, nerviram posle loseg rezlutata i uvek se nadam dobrom rezlutatu dok god postoje sanse za to Ali kako god se zavrsi prcenstvo uvek uzivam u gledanju iztog, a taj uzitak je jos veci kada na njemu igra nasa reprezentacija. Jako ce tesko Srbija napraviti ozbiljniji rezlutat u fudbalu, ali kada budemo shvatili da je odlak na svako takmicenje za nas ogroman uspeh i da je sve preko toga jos veci, kada se budemo radocali svakon golu pobedi bodu, bicemo mnogo zadivoljniji. I sa mnogo vise uzivanja cemo pratiti EP.

Giga Morvac

pre 1 godinu

Jedina dobra stvar u svemu ovome je što niko ne veruje u neki rezultat na EP,što je dobro.Možda u ovim uslovima i naprave nešto.

JWick

pre 1 godinu

Sve najbolje reprezentaciji, ali sa Piksijem na klupi, bojim se da mi ne možemo da damo ni približno toliko golova koliko možemo da primimo. Šuplji smo kao švajcarski sir! Daj Bože da nisam upravu.

mirko

pre 1 godinu

ja verujem u piksija. znate zasto? zato sto igra naj hazarderskiji fudbal od svih reprezentacija. a to i nije tolko lose. 5 puta puknes ko zvecka, ali 6i put rasturas sve. na euru da bi osvojio ti trebaju samo 4 utakmice posle grupe, a grupu mozes da prodjes i kao treci. znaci svako moze da osvoji, a mi sa tadicem i mitrovicem i hazarderom piksijem mozemo svakog da razbijemo, ali i od svakoga da izgubimo. malo vas zna, ali srbija je imala najvise sansi od svih timova u kvalifikacijama. cak vise i od mbapea i francuza. zato i jesmo bili tolko ranjivi pozadi.

namestice se. pa cemo svi onda da se pogledamo u ogledalo i da kazemo sebi, brateeeee.

Ivica

pre 1 godinu

Realno Srbija bi morala pobijediti Sloveniju jer na papiru ima kvaltitetniji tim dalje je do taktike i zalaganja igrača, protiv Danaca barem bod ili tri ali Danci su kvalitetna ekipa taktički besprijekorna sigurno jača nego Švicarci sa SPa šta se Engleza tiče od kada pratim (rane 90te) nikada nisu imali jaču kvaliteniju ekipu i širinu ekipe šta govore i rezultati u prilog, finalisti prošlog eura te, četvrtfinale i polufinale SPa, slabost im je osrednji trener ali svako top 3 favorita za osvajanje.Osobno mislim da Srbija nema lošije igrače od Danaca ali ovi su posloženi perfektno i imaju više iskustva u jakim utkamicama recimo pa oni su prošli euro igrali polufinale i možda najljepši nogomet prikazali unatoč tome što nemaju velikih zvijezda i baš ih Englezi izbacili i to teškom mukom.Do Piksija je da sredi obranu jer vam napad funkcionira,sretno na Euru

mirko

pre 1 godinu

nikad gluplji zreb. nemci, tj ako budu prvi u svojoj grupi, moraju da igraju sa trecim iz druge grupe, a neki prvaci svojih grupa igraju sa drugim iz druge grupe. skroz nepravedno i nefer. isto kao sesiri. cist idiotizam.

Iskren

pre 1 godinu

U startu sve opcije otpadaju jer u svakoj moramo da damo bar neki gol ili osvojimo bar neki bod, a to nije realno jer mi ne mozemo da izadjemo na kraj sa CG i Bugarskom koje su medju najslabijim rep. sveta…tako da mvec pakujemk kofere za povratak, zavrseno je EP za nas.

JWik za komentar godine

pre 1 godinu

(JWick, 03. decembar 2023 14:52)

Slazem se. Bolji smo bili sa selektorima unazad 30 godina- tada se nismo ni plasirali.

posve_nepodoban

pre 1 godinu

Bićemo drugi u grupi garantujem, i idemo u polufinale, jer dok god narod defetisticki gleda na reprezentaciju, tako će biti.
Ali, ako se nalozimo pa se ponadamo, ispadamo sa tri poraza.
Zato nastavite da pljujete.

Zoro

pre 1 godinu

Mi sami stvaramo lošu atmosferu tako što se nadamo trećem mestu, ili pričamo kako je utakmica protiv Slovenije najvažnija. Englezi imaju imperativ pobede, mislim da mi mnogo bolje igramo kada nismo favoriti, ne radi nam sujeta, nego imamo želju za dokazivanjem, dok sa slabijim reprezentacijama poletimo mnogo, ne dajemo dovoljno poštovanja, zato smo umalo izgubili od Bugara. Kad je Piksi preuzimao tim u svakom napadu smo pravili kakvu takvu priliku, a sada kroz posed ne umemo da izvučemo protivnika, nepotrebna dodavanja uz aut liniju, neaktivni napadi,sve to pravi lošu reputaciju tima.

navijac

pre 1 godinu

nikad gluplji zreb. nemci, tj ako budu prvi u svojoj grupi, moraju da igraju sa trecim iz druge grupe, a neki prvaci svojih grupa igraju sa drugim iz druge grupe. skroz nepravedno i nefer. isto kao sesiri. cist idiotizam.
(mirko, 03. decembar 2023 14:08)

Nije tacno druze, Nemci ako budu prvi u grupi igraju protiv drugoplasiranog iz nase grupe. Malo jeste cudno da se ukrstaju A i C grupa, ali je tako.

Kuki

pre 1 godinu

Ne pratim fudbal nesto preterano, ali pogledam po neku utakicu klupskih evropskih takmicenja Vise pratim reprezentativni fudbal. Na svakom svetskom i evropskom prvenstvu u zadnjih trideset godina sam odgledao vecinu utakmica. To mi je neko zadovoljstvo Za dve godine izmedju dva takmixenja verocvtno ne pogledam toliko utakmixa koliko ih pogledam na SP ili EP. Jos vece zadovoljstvo mi je kada na prvenstvu igra nasa reprezentacija Pre svakog prvenstva znam da je realnost da ne mozemo da uradimo nesto preterano, ali se uvek potajno nadam i ocekujem da ce neki bolji rezlutat da se desi bas novom prvenstvu koje gledam. Uvek se radujrm svakom golu, pobedi, nerviram posle loseg rezlutata i uvek se nadam dobrom rezlutatu dok god postoje sanse za to Ali kako god se zavrsi prcenstvo uvek uzivam u gledanju istog, a taj uzitak je jos veci kada na njemu igra nasa reprezentacija. Jako ce tesko Srbija napraviti ozbiljniji rezlutat u fudbalu, ali kada budemo shvatili da je odlazak na svako takmicenje za nas ogroman uspeh i da je sve preko toga jos veci, kada se budemo radocali svakon golu pobedi bodu, bicemo mnogo zadivoljniji. I sa mnogo vise uzivanja cemo pratiti EP.

ramiz karaeski

pre 1 godinu

Kako Srbija može dalje ako bude treća u grupi na EURO?

Može ona (fudbalska reprezentacija Srbije) da bude čak i 3. u grupi no mesta za dalje ima samo za 4 najbolje trećeplasirane reprezentacije! Realno, teško će Srbija sa ovom generacijom reprezentativaca (većinom njih) uraditi na kontinentalnom fudbalskom šampionatu u smislu zapaženog rezultata kao npr. prolaz grupe u 1. fazi Eura. Pustiće selektora, pošto je postigao cilj (plasman na Euro) da "istera" svoju fudbalsku zamisao do kraja. Neće niko biti odgovoran u slučaju neuspeha. On (selektor) će otići (Bogu ili sledu događaja hvala) posle Eura sa njim i većina sadašnjih aktuelnih reprezentativaca startera. Doći će neki novi selektor sa novim idejama i novim reprezentativcima! I tako.....

Ante

pre 1 godinu

Ivica, 3. decembar 2023 17:59) # Link komentara

Nisu Srbiji problem igrači, mislim da nikada i nisu bili. Ali, na vašem mjestu, ja ne bih gajio toliki optimizammu vezi Slovenije, jer ako bide taktika igrala odlučujuću ulogu, ugasili ste. Matjaž Kek je bolji trener od Piksija, otprilike koliko je Piksi bio bolji nogometaš od njega. Znači, nebo i zemlja razlika. Nemoj da te prevari koliko ko prima love za svoj posao.
Kek je barem duplo bolji od Dalića, naprimjer. Ustvari, vjerovatno najbolji trener na Balkanu trenutno. Znači, bit če gusto, imate podjednake šanse, i protiv Danske i Slovenije i Engleske. Šanse postoje, i za sve tri pobjede. Jednom će se poklopiti.

nebitan srbin

pre 1 godinu

prezadovoljan sam što smo uspeli da se kvalifikujemo na euro( mnogi nisu) sada da se kalkuliše ne vredi jer ako budemo otišli kao u katar ne piše nam se dobro. tamo se išlo po starim zaslugama. tek protiv brazila piksi je zakukao kako mu je pola tima povredjeno. na euro treba da idu zdravi jer ako zdrav ne ispunjavaš zadatke sedi kući ima ko može. ovako su se krpili povredjeni nisu bili obavezni da treniraju a samim tim nisu se ni uigrali pa smo doživeli fijasko i smešne scene pri izmenama.

Владимир

pre 1 godinu

Постоји и четврта опција - да уопште не прођу!
Имају опет да нас срамоте.
Моја прогноза наших пораза:
Енглези: 5-8:0
Данци: 2-4:0
Словенци: 2-3:1-2.

Arthur Dent

pre 1 godinu

Moze da bude treca tako sto ne uspe da bude prva ili druga. Generalno, kljuc uspeha se krije u tome da, za promenu, ne igraju kako inace igraju na takmicenjima. U kvalifikacijama u sred Portugala u mecu za "biti ili ne biti" pobede Portugal, ali onda na takmicenju izgledaju kao klinci iz neke osnovne skole na casu fizickog. Ako ne budu takvi vec budu normalni onda nema razloga da ne budu drugi (Englezi su ipak, uz sav moguci optimizam, apsolutni favoriti sa prvo mesto u grupu). Realno - boricemo se sa Slovenijom za to trece mesto, ali nam nista nece znaciti jer ce biti boljih treceplasiranih od nas.

ернестзборнај

pre 1 godinu

@Jedina dobra stvar u svemu ovome je što niko ne veruje u neki rezultat na EP,što je dobro.Možda u ovim uslovima i naprave nešto.

неће.

mladići borovi, devojke jele

pre 1 godinu

Evo ga, pocelo je. :D
(Pijani zlotvor, 3. decembar 2023 17:05)


:)))))
očigledno je bilo to da je lik iz mešovitog braka, ali, izgleda, da je i, bar, polubrat neutralnog "nekad se krilo zvalo polutka" felša - i on zastupa tezu da su srbi jedini narod na svetu sklon sportskim kalkulacijama...

Dare

pre 1 godinu

Ma kakav bre prolaz. Tri utakmice su puna kapa da se lepše polovine sjajno provedu u Nemackoj. Ono sto je sad najvaznije, treba izabrati dobar hotel ili kamp koji moze da smesti sve influenserke devojke žene starlete i pratiteljke reprezentacije, da ne bude gužvanjac ko u Kataru. I mora se obezbediti lepoticama luksuzni autobus od hotela do stadiona, i od stadiona do shopping centra. Fudbaj je kod nas ipak sporedna stvar.

Марко

pre 1 godinu

Ако би били први или други у групи, добили бисмо тежег противника у осмини финала него ако прођемо као трећи. Како је глуп овај жреб у коме су шешири прављени према резултатима у квалификацијама.

Radovan cetvrti

pre 1 godinu

Covece sedam meseci ranije i vec krece polako euforija, neverovatno. U drugim sportovima ne saznas ni da se igraju. Jave kad se osvoji neka medalja jedino. A onda nas nervira kad Hrvati kazu da doprvastvo u fudbalu vredi vise od svih kosarkaskih titula nasih.

ACM

pre 1 godinu

Bolje je pitanje kako Srbija da bude treća. Dok je savez ovakav kakav jeste + selektor iz istog gnezda takve stvari će biti nemoguće. Naravno, uz obaveznu pojavu trećih lica pred svako veliko takmičenje, što je neizbežno u poslednjih 25 - 30 godina.

Ivar

pre 1 godinu

Vratiti konacno plavi dres pa mozda nesto i uradimo.
(Plavac, 3. decembar 2023 13:28)

Plavi nije srpski nego SiCG ili prije ex-Yu, tako da nema veze sa vezom. Srbija je crvena ili sto vec kada je u pitanju drugi dres.

Pijani zlotvor

pre 1 godinu

(mladići borovi, devojke jele, 3. decembar 2023 17:43)

Naravno da sam iz mijesanog braka: otac muskarac a majka zena.
S druge strane, za tebe nisam bas tako siguran... :D
Yes little duck, dont mix grandmothers and frogs- jedna je stvar baviti se time koliko ti je bodova potrebno da prodjes grupu no sasvim druga dimenzija je baviti se time kako da to ucinis kao treceplasirani. To je bas onako jadno.

Aki

pre 1 godinu

Bodova 0, gol razlika 3:15. Specijalni gosti FSS-a: Aca Lukas, Breskvica, Jovana Jeremić i Tijana Ajfon. Piksi pojačava dozu na dve flaše viskija na dan.
(Kivu, Mutu, Ganea, 3. decembar 2023 14:46)

Ne dajte Breksvicu najbolja naša pevačica u regionu,i ima da ode na ESC a ne onaj Balos,Luke sve pederi.

Kraljevcanin

pre 1 godinu

(DZG Rudeš, 3. decembar 2023 15:02)

Bravo momak. Mozes li da odrzis kratku prezentaciju nasem selektoru i onome ko je pisao ovaj tekst, cisto da pokazes kako treba da se razmislja? Nisam ironican, ozbiljno bih to voleo.

Mi ovako razmisljamo, ali ne u fudbalu. U 99% drugih sportova da, ali fudbal uvek muljanje.

Bane

pre 1 godinu

Pa Slovenci će nas prvi oduvati, iskreno više se njih i plašim jer ćemo mi izaći po sistemu "lako ćemo" kao protiv Bugara.
Njihov Šeško ako nastavi sa ovom formom, sam će nas pobediti. Nešto mi ne uliva poverenje da će ga Babić, Veljković ili još gore Eraković zaustaviti.

Aki

pre 1 godinu

Bodova 0, gol razlika 3:15. Specijalni gosti FSS-a: Aca Lukas, Breskvica, Jovana Jeremić i Tijana Ajfon. Piksi pojačava dozu na dve flaše viskija na dan.
(Kivu, Mutu, Ganea, 3. decembar 2023 14:46)

Ne dajte Breksvicu najbolja naša pevačica u regionu,i ima da ode na ESC a ne onaj Balos,Luke sve pederi.

Vaske

pre 1 godinu

Ne pratim fudbal nesto preterano, ali pogledam po neku utakicu klupskih evropskih takmicenja Vise pratim reprezentativni fudbal. Na svakom svetskom i evropskom prvenstvu u zadnjih trideset godina sam odgledao vecinu utakmica. To mi je neko zadovoljstvo Za dve godine izmedju dva takmixenja verocatno ne pogledam toliko utakmixa koliko ih pogledam na SP ili EP. Jos vece zadovoljstvo mi je kada na prvenstvu igra nasa reprezentacija Pre svakog prvenstva znam da je realnost da ne mozemo da uradimo nesto preterano, ali se uvek potajno nadam i ocekujem da ce neki bolji rezlutat da se desi bas novom prvenstvu koje gledam. Uvek se radujrm svakom golu, pobedi, nerviram posle loseg rezlutata i uvek se nadam dobrom rezlutatu dok god postoje sanse za to Ali kako god se zavrsi prcenstvo uvek uzivam u gledanju iztog, a taj uzitak je jos veci kada na njemu igra nasa reprezentacija. Jako ce tesko Srbija napraviti ozbiljniji rezlutat u fudbalu, ali kada budemo shvatili da je odlak na svako takmicenje za nas ogroman uspeh i da je sve preko toga jos veci, kada se budemo radocali svakon golu pobedi bodu, bicemo mnogo zadivoljniji. I sa mnogo vise uzivanja cemo pratiti EP.
(Kuki, 3. decembar 2023 14:21)

Kuki ti ko da si pisao pismeni sastav iz srpskog za 5 razred: kada sam bio mnogo srecan

Ivar

pre 1 godinu

Nije tacno druze, Nemci ako budu prvi u grupi igraju protiv drugoplasiranog iz nase grupe. Malo jeste cudno da se ukrstaju A i C grupa, ali je tako.
(navijac, 3. decembar 2023 14:25)

To je zato jer prolaze i 4 najbolje trece tako da nemas onaj standardni 1A-2B, 1B-2A itd. nego tu i tamo se krizaju skupine koje nisu jedna do druge.

posve_nepodoban

pre 1 godinu

Bićemo drugi u grupi garantujem, i idemo u polufinale, jer dok god narod defetisticki gleda na reprezentaciju, tako će biti.
Ali, ako se nalozimo pa se ponadamo, ispadamo sa tri poraza.
Zato nastavite da pljujete.

mirko

pre 1 godinu

ja verujem u piksija. znate zasto? zato sto igra naj hazarderskiji fudbal od svih reprezentacija. a to i nije tolko lose. 5 puta puknes ko zvecka, ali 6i put rasturas sve. na euru da bi osvojio ti trebaju samo 4 utakmice posle grupe, a grupu mozes da prodjes i kao treci. znaci svako moze da osvoji, a mi sa tadicem i mitrovicem i hazarderom piksijem mozemo svakog da razbijemo, ali i od svakoga da izgubimo. malo vas zna, ali srbija je imala najvise sansi od svih timova u kvalifikacijama. cak vise i od mbapea i francuza. zato i jesmo bili tolko ranjivi pozadi.

namestice se. pa cemo svi onda da se pogledamo u ogledalo i da kazemo sebi, brateeeee.

mirko

pre 1 godinu

nikad gluplji zreb. nemci, tj ako budu prvi u svojoj grupi, moraju da igraju sa trecim iz druge grupe, a neki prvaci svojih grupa igraju sa drugim iz druge grupe. skroz nepravedno i nefer. isto kao sesiri. cist idiotizam.

JWik za komentar godine

pre 1 godinu

(JWick, 03. decembar 2023 14:52)

Slazem se. Bolji smo bili sa selektorima unazad 30 godina- tada se nismo ni plasirali.

blamaza zagarantovana

pre 1 godinu

Pa realno, mozemo mi da osvojimo i 4, 6 ili 7 bodova. 4 boda ako pobedimo slovence i odigramo nereseno sa dancima, 6 bodova ako pobedimo i jedne i druge, ili 7 bodova ako jos odigramo i nulu sa englezima. Svasta je moguce. Ma samo se salim. Ipak nam je Piksi na klupi. Znaci necemo videti nikakve bodove!

Djed Gavrilo

pre 1 godinu

Prvi biti ne možemo,drugi veoma teško,a treći( sa dobrim skorom)je nemoguća misija.
Objektivno,biće to učešće bez rezultata vrednog pažnje.
Englezi i Danci su velesile za nas.
Slovenci imaju ozbiljnog i pametnog trenera i sigurno će oni biti taj,eventualno,treći.

predrag

pre 1 godinu

Mi jedino možemo da napravimo rezultat ako prilagodimo igru igračima. Njihovim sposobnostima, a trenutno je suprotno, rezultati su zato takvi, slabi jako. I igra.
Naši igrači su jaki, visoki, sporiji za fudbal kakav selektor želi, nisu pokretljivi, nisu tehnički savršeni, nisu eksplozivni.
Zato ako odigramo na Mitra, povučenije, ružno ali korisno, možemo da odigramo dobro sve utakmice, a ako pokušamo kvazi tika taka ala Srbija sa Lukićem SMS-om, onda će nas i Slovenci dobiti, a ne Damci i Englezi.
Kako se postavi taktika, tako će nam i biti.

krajisnik

pre 1 godinu

Ovako je u LŠ i Zvezda isla na treće mjesto u grupi ,a završili ubjedljivo zadnji .
Imamo prosječne fudbalere i lošeg trenera.
Naravno da ćemo biti zadnji.

gotik

pre 1 godinu

Teško treći, sa ovom samoubilačkom taktikom bez bekova i sa tri "light" štopera, kojima vezni igrači ne pomažu.
Imaćemo gol razliku 4:11.

Марко

pre 1 godinu

Ако би били први или други у групи, добили бисмо тежег противника у осмини финала него ако прођемо као трећи. Како је глуп овај жреб у коме су шешири прављени према резултатима у квалификацијама.

Komentator

pre 1 godinu

Slična grupa kao u Kataru, Engleska=Brazil, Danska=Švajcarska i Slovenija=Kamerun! Dakle, realno je da osvojimo bod i da se vratimo kući!

ернестзборнај

pre 1 godinu

@Jedina dobra stvar u svemu ovome je što niko ne veruje u neki rezultat na EP,što je dobro.Možda u ovim uslovima i naprave nešto.

неће.

Pijani zlotvor

pre 1 godinu

(mladići borovi, devojke jele, 3. decembar 2023 17:43)

Naravno da sam iz mijesanog braka: otac muskarac a majka zena.
S druge strane, za tebe nisam bas tako siguran... :D
Yes little duck, dont mix grandmothers and frogs- jedna je stvar baviti se time koliko ti je bodova potrebno da prodjes grupu no sasvim druga dimenzija je baviti se time kako da to ucinis kao treceplasirani. To je bas onako jadno.

navijac

pre 1 godinu

Sa 4 boda sigurno smo u drugoj fazi, sa 3 boda zavisis od gol razlike, tako je makar bilo na prethodna dva Eura. Tu je bitno da ti gol razlika ne bude ispod -1, inace se tesko ide dalje.

Kivu, Mutu, Ganea

pre 1 godinu

Bodova 0, gol razlika 3:15. Specijalni gosti FSS-a: Aca Lukas, Breskvica, Jovana Jeremić i Tijana Ajfon. Piksi pojačava dozu na dve flaše viskija na dan.

JWick

pre 1 godinu

Sve najbolje reprezentaciji, ali sa Piksijem na klupi, bojim se da mi ne možemo da damo ni približno toliko golova koliko možemo da primimo. Šuplji smo kao švajcarski sir! Daj Bože da nisam upravu.

DZG Rudeš

pre 1 godinu

A šta vi kukate unaprijed? Koji je to stav? Šta biste vi još, Andoru i Lihtenštajn u grupi? Ajde, ako već idete na 'digitron'...Engleze, jbg, teško...Dance? Možda, ali oni grizu travu, pa morate i vi. Ali svih 90+ minuta, ne samo 70. Slovenci, s njima se nikad ne zna, sve je moguće. A mi (HR) tući ćemo se sa džombama, Italijom i Španijom, (al džombe smo i mi) i sa Albanijom, koji sigurno nisu naivni. (Nema tu oni vaši fazoni 'neće nas valjda neki Bugari da sapletu') Pa i neka. Pa ajmo na megdan. Nije nam prvi put. Čast svakome, ali i batine svakome.

Giga Morvac

pre 1 godinu

Jedina dobra stvar u svemu ovome je što niko ne veruje u neki rezultat na EP,što je dobro.Možda u ovim uslovima i naprave nešto.

Ivica

pre 1 godinu

Realno Srbija bi morala pobijediti Sloveniju jer na papiru ima kvaltitetniji tim dalje je do taktike i zalaganja igrača, protiv Danaca barem bod ili tri ali Danci su kvalitetna ekipa taktički besprijekorna sigurno jača nego Švicarci sa SPa šta se Engleza tiče od kada pratim (rane 90te) nikada nisu imali jaču kvaliteniju ekipu i širinu ekipe šta govore i rezultati u prilog, finalisti prošlog eura te, četvrtfinale i polufinale SPa, slabost im je osrednji trener ali svako top 3 favorita za osvajanje.Osobno mislim da Srbija nema lošije igrače od Danaca ali ovi su posloženi perfektno i imaju više iskustva u jakim utkamicama recimo pa oni su prošli euro igrali polufinale i možda najljepši nogomet prikazali unatoč tome što nemaju velikih zvijezda i baš ih Englezi izbacili i to teškom mukom.Do Piksija je da sredi obranu jer vam napad funkcionira,sretno na Euru

Владимир

pre 1 godinu

Постоји и четврта опција - да уопште не прођу!
Имају опет да нас срамоте.
Моја прогноза наших пораза:
Енглези: 5-8:0
Данци: 2-4:0
Словенци: 2-3:1-2.

ja

pre 1 godinu

sa ovom igrom i postavkom, jedino je nereseno ili pobeda protiv Slovenije realnije, sa brzom Engleskom i cvrstom, organizovanom Danskom nemamo sta da trazimo.

Kuki

pre 1 godinu

Ne pratim fudbal nesto preterano, ali pogledam po neku utakicu klupskih evropskih takmicenja Vise pratim reprezentativni fudbal. Na svakom svetskom i evropskom prvenstvu u zadnjih trideset godina sam odgledao vecinu utakmica. To mi je neko zadovoljstvo Za dve godine izmedju dva takmixenja verocatno ne pogledam toliko utakmixa koliko ih pogledam na SP ili EP. Jos vece zadovoljstvo mi je kada na prvenstvu igra nasa reprezentacija Pre svakog prvenstva znam da je realnost da ne mozemo da uradimo nesto preterano, ali se uvek potajno nadam i ocekujem da ce neki bolji rezlutat da se desi bas novom prvenstvu koje gledam. Uvek se radujrm svakom golu, pobedi, nerviram posle loseg rezlutata i uvek se nadam dobrom rezlutatu dok god postoje sanse za to Ali kako god se zavrsi prcenstvo uvek uzivam u gledanju iztog, a taj uzitak je jos veci kada na njemu igra nasa reprezentacija. Jako ce tesko Srbija napraviti ozbiljniji rezlutat u fudbalu, ali kada budemo shvatili da je odlak na svako takmicenje za nas ogroman uspeh i da je sve preko toga jos veci, kada se budemo radocali svakon golu pobedi bodu, bicemo mnogo zadivoljniji. I sa mnogo vise uzivanja cemo pratiti EP.

cece

pre 1 godinu

Pred utakmicu sa Engleskom. Igraci i selektor: "Verujemo u pobedu, mi se ne plasimo nikoga".
Posle utakmice:"Englezi su najksuplji tim i favoriti, mi smo dali sve od sebe".
Pred utakmicu sa Slovenijom: "Dobra ekipa ali ocekujemo 3 boda".
Posle utakmice:"Nismo imali srece, bili smo bolja ekipa".
Pred utakmicu sa Danskom:"Moramo da idemo na pobedu i verujemo u prolaz".
Posle utakmice:"Velika je stvar sto smo bili ovde u Nemackoj, velika skola za nas, rezultati nisu kao sto smo ocekivali ali zivot ide dalje i da se spremimo za kvalifikacije za Svetsko".

Citav moj zivot ista prica.

ACM

pre 1 godinu

Bolje je pitanje kako Srbija da bude treća. Dok je savez ovakav kakav jeste + selektor iz istog gnezda takve stvari će biti nemoguće. Naravno, uz obaveznu pojavu trećih lica pred svako veliko takmičenje, što je neizbežno u poslednjih 25 - 30 godina.

ramiz karaeski

pre 1 godinu

Kako Srbija može dalje ako bude treća u grupi na EURO?

Može ona (fudbalska reprezentacija Srbije) da bude čak i 3. u grupi no mesta za dalje ima samo za 4 najbolje trećeplasirane reprezentacije! Realno, teško će Srbija sa ovom generacijom reprezentativaca (većinom njih) uraditi na kontinentalnom fudbalskom šampionatu u smislu zapaženog rezultata kao npr. prolaz grupe u 1. fazi Eura. Pustiće selektora, pošto je postigao cilj (plasman na Euro) da "istera" svoju fudbalsku zamisao do kraja. Neće niko biti odgovoran u slučaju neuspeha. On (selektor) će otići (Bogu ili sledu događaja hvala) posle Eura sa njim i većina sadašnjih aktuelnih reprezentativaca startera. Doći će neki novi selektor sa novim idejama i novim reprezentativcima! I tako.....

mladići borovi, devojke jele

pre 1 godinu

Evo ga, pocelo je. :D
(Pijani zlotvor, 3. decembar 2023 17:05)


:)))))
očigledno je bilo to da je lik iz mešovitog braka, ali, izgleda, da je i, bar, polubrat neutralnog "nekad se krilo zvalo polutka" felša - i on zastupa tezu da su srbi jedini narod na svetu sklon sportskim kalkulacijama...

Aki

pre 1 godinu

Bodova 0, gol razlika 3:15. Specijalni gosti FSS-a: Aca Lukas, Breskvica, Jovana Jeremić i Tijana Ajfon. Piksi pojačava dozu na dve flaše viskija na dan.
(Kivu, Mutu, Ganea, 3. decembar 2023 14:46)

Ne dajte Breksvicu najbolja naša pevačica u regionu,i ima da ode na ESC a ne onaj Balos,Luke sve pederi.

Ivar

pre 1 godinu

Vratiti konacno plavi dres pa mozda nesto i uradimo.
(Plavac, 3. decembar 2023 13:28)

Plavi nije srpski nego SiCG ili prije ex-Yu, tako da nema veze sa vezom. Srbija je crvena ili sto vec kada je u pitanju drugi dres.

Stefan

pre 1 godinu

Zbog ovoga nikad i ne prođemo grupu, jer pravimo uvek razne kombinacije kako možemo da prođemo dalje. jednostavno izađeš na teren, daš sve od sebe pa šta bude.

Kuki

pre 1 godinu

Ne pratim fudbal nesto preterano, ali pogledam po neku utakicu klupskih evropskih takmicenja Vise pratim reprezentativni fudbal. Na svakom svetskom i evropskom prvenstvu u zadnjih trideset godina sam odgledao vecinu utakmica. To mi je neko zadovoljstvo Za dve godine izmedju dva takmixenja verocvtno ne pogledam toliko utakmixa koliko ih pogledam na SP ili EP. Jos vece zadovoljstvo mi je kada na prvenstvu igra nasa reprezentacija Pre svakog prvenstva znam da je realnost da ne mozemo da uradimo nesto preterano, ali se uvek potajno nadam i ocekujem da ce neki bolji rezlutat da se desi bas novom prvenstvu koje gledam. Uvek se radujrm svakom golu, pobedi, nerviram posle loseg rezlutata i uvek se nadam dobrom rezlutatu dok god postoje sanse za to Ali kako god se zavrsi prcenstvo uvek uzivam u gledanju istog, a taj uzitak je jos veci kada na njemu igra nasa reprezentacija. Jako ce tesko Srbija napraviti ozbiljniji rezlutat u fudbalu, ali kada budemo shvatili da je odlazak na svako takmicenje za nas ogroman uspeh i da je sve preko toga jos veci, kada se budemo radocali svakon golu pobedi bodu, bicemo mnogo zadivoljniji. I sa mnogo vise uzivanja cemo pratiti EP.

Iskren

pre 1 godinu

U startu sve opcije otpadaju jer u svakoj moramo da damo bar neki gol ili osvojimo bar neki bod, a to nije realno jer mi ne mozemo da izadjemo na kraj sa CG i Bugarskom koje su medju najslabijim rep. sveta…tako da mvec pakujemk kofere za povratak, zavrseno je EP za nas.

Arthur Dent

pre 1 godinu

Moze da bude treca tako sto ne uspe da bude prva ili druga. Generalno, kljuc uspeha se krije u tome da, za promenu, ne igraju kako inace igraju na takmicenjima. U kvalifikacijama u sred Portugala u mecu za "biti ili ne biti" pobede Portugal, ali onda na takmicenju izgledaju kao klinci iz neke osnovne skole na casu fizickog. Ako ne budu takvi vec budu normalni onda nema razloga da ne budu drugi (Englezi su ipak, uz sav moguci optimizam, apsolutni favoriti sa prvo mesto u grupu). Realno - boricemo se sa Slovenijom za to trece mesto, ali nam nista nece znaciti jer ce biti boljih treceplasiranih od nas.

Gan'Dra Šajkaš

pre 1 godinu

Srbi i kalkulacije
Sere mi se više od toga. Svako takmičenje ista prica.
Ako ovi ovako a oni onako onda ćemo mi ovako.....bla bla bla....

Aki

pre 1 godinu

Bodova 0, gol razlika 3:15. Specijalni gosti FSS-a: Aca Lukas, Breskvica, Jovana Jeremić i Tijana Ajfon. Piksi pojačava dozu na dve flaše viskija na dan.
(Kivu, Mutu, Ganea, 3. decembar 2023 14:46)

Ne dajte Breksvicu najbolja naša pevačica u regionu,i ima da ode na ESC a ne onaj Balos,Luke sve pederi.

Vaske

pre 1 godinu

Ne pratim fudbal nesto preterano, ali pogledam po neku utakicu klupskih evropskih takmicenja Vise pratim reprezentativni fudbal. Na svakom svetskom i evropskom prvenstvu u zadnjih trideset godina sam odgledao vecinu utakmica. To mi je neko zadovoljstvo Za dve godine izmedju dva takmixenja verocatno ne pogledam toliko utakmixa koliko ih pogledam na SP ili EP. Jos vece zadovoljstvo mi je kada na prvenstvu igra nasa reprezentacija Pre svakog prvenstva znam da je realnost da ne mozemo da uradimo nesto preterano, ali se uvek potajno nadam i ocekujem da ce neki bolji rezlutat da se desi bas novom prvenstvu koje gledam. Uvek se radujrm svakom golu, pobedi, nerviram posle loseg rezlutata i uvek se nadam dobrom rezlutatu dok god postoje sanse za to Ali kako god se zavrsi prcenstvo uvek uzivam u gledanju iztog, a taj uzitak je jos veci kada na njemu igra nasa reprezentacija. Jako ce tesko Srbija napraviti ozbiljniji rezlutat u fudbalu, ali kada budemo shvatili da je odlak na svako takmicenje za nas ogroman uspeh i da je sve preko toga jos veci, kada se budemo radocali svakon golu pobedi bodu, bicemo mnogo zadivoljniji. I sa mnogo vise uzivanja cemo pratiti EP.
(Kuki, 3. decembar 2023 14:21)

Kuki ti ko da si pisao pismeni sastav iz srpskog za 5 razred: kada sam bio mnogo srecan

Ante

pre 1 godinu

Ivica, 3. decembar 2023 17:59) # Link komentara

Nisu Srbiji problem igrači, mislim da nikada i nisu bili. Ali, na vašem mjestu, ja ne bih gajio toliki optimizammu vezi Slovenije, jer ako bide taktika igrala odlučujuću ulogu, ugasili ste. Matjaž Kek je bolji trener od Piksija, otprilike koliko je Piksi bio bolji nogometaš od njega. Znači, nebo i zemlja razlika. Nemoj da te prevari koliko ko prima love za svoj posao.
Kek je barem duplo bolji od Dalića, naprimjer. Ustvari, vjerovatno najbolji trener na Balkanu trenutno. Znači, bit če gusto, imate podjednake šanse, i protiv Danske i Slovenije i Engleske. Šanse postoje, i za sve tri pobjede. Jednom će se poklopiti.

Radovan cetvrti

pre 1 godinu

Covece sedam meseci ranije i vec krece polako euforija, neverovatno. U drugim sportovima ne saznas ni da se igraju. Jave kad se osvoji neka medalja jedino. A onda nas nervira kad Hrvati kazu da doprvastvo u fudbalu vredi vise od svih kosarkaskih titula nasih.

navijac

pre 1 godinu

nikad gluplji zreb. nemci, tj ako budu prvi u svojoj grupi, moraju da igraju sa trecim iz druge grupe, a neki prvaci svojih grupa igraju sa drugim iz druge grupe. skroz nepravedno i nefer. isto kao sesiri. cist idiotizam.
(mirko, 03. decembar 2023 14:08)

Nije tacno druze, Nemci ako budu prvi u grupi igraju protiv drugoplasiranog iz nase grupe. Malo jeste cudno da se ukrstaju A i C grupa, ali je tako.

Bane

pre 1 godinu

Pa Slovenci će nas prvi oduvati, iskreno više se njih i plašim jer ćemo mi izaći po sistemu "lako ćemo" kao protiv Bugara.
Njihov Šeško ako nastavi sa ovom formom, sam će nas pobediti. Nešto mi ne uliva poverenje da će ga Babić, Veljković ili još gore Eraković zaustaviti.

nebitan srbin

pre 1 godinu

prezadovoljan sam što smo uspeli da se kvalifikujemo na euro( mnogi nisu) sada da se kalkuliše ne vredi jer ako budemo otišli kao u katar ne piše nam se dobro. tamo se išlo po starim zaslugama. tek protiv brazila piksi je zakukao kako mu je pola tima povredjeno. na euro treba da idu zdravi jer ako zdrav ne ispunjavaš zadatke sedi kući ima ko može. ovako su se krpili povredjeni nisu bili obavezni da treniraju a samim tim nisu se ni uigrali pa smo doživeli fijasko i smešne scene pri izmenama.

Zoro

pre 1 godinu

Mi sami stvaramo lošu atmosferu tako što se nadamo trećem mestu, ili pričamo kako je utakmica protiv Slovenije najvažnija. Englezi imaju imperativ pobede, mislim da mi mnogo bolje igramo kada nismo favoriti, ne radi nam sujeta, nego imamo želju za dokazivanjem, dok sa slabijim reprezentacijama poletimo mnogo, ne dajemo dovoljno poštovanja, zato smo umalo izgubili od Bugara. Kad je Piksi preuzimao tim u svakom napadu smo pravili kakvu takvu priliku, a sada kroz posed ne umemo da izvučemo protivnika, nepotrebna dodavanja uz aut liniju, neaktivni napadi,sve to pravi lošu reputaciju tima.

Ivar

pre 1 godinu

Nije tacno druze, Nemci ako budu prvi u grupi igraju protiv drugoplasiranog iz nase grupe. Malo jeste cudno da se ukrstaju A i C grupa, ali je tako.
(navijac, 3. decembar 2023 14:25)

To je zato jer prolaze i 4 najbolje trece tako da nemas onaj standardni 1A-2B, 1B-2A itd. nego tu i tamo se krizaju skupine koje nisu jedna do druge.

Kraljevcanin

pre 1 godinu

(DZG Rudeš, 3. decembar 2023 15:02)

Bravo momak. Mozes li da odrzis kratku prezentaciju nasem selektoru i onome ko je pisao ovaj tekst, cisto da pokazes kako treba da se razmislja? Nisam ironican, ozbiljno bih to voleo.

Mi ovako razmisljamo, ali ne u fudbalu. U 99% drugih sportova da, ali fudbal uvek muljanje.

Dare

pre 1 godinu

Ma kakav bre prolaz. Tri utakmice su puna kapa da se lepše polovine sjajno provedu u Nemackoj. Ono sto je sad najvaznije, treba izabrati dobar hotel ili kamp koji moze da smesti sve influenserke devojke žene starlete i pratiteljke reprezentacije, da ne bude gužvanjac ko u Kataru. I mora se obezbediti lepoticama luksuzni autobus od hotela do stadiona, i od stadiona do shopping centra. Fudbaj je kod nas ipak sporedna stvar.