Fudbal 61

Ponedeljak, 16.10.2023.

09:30

EURO kalkulacije – Albanija 99% prošla, Srbija ima veće šanse od Hrvatske

Kvalifikacije za Evropsko prvenstvo se bliže kraju, a pored domaćina Nemačke, plasman je obezbedilo još šest selekcija.

EURO kalkulacije – Albanija 99% prošla, Srbija ima veæe šanse od Hrvatske IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

Iskren

pre 1 godinu

Srbija ne zasluzuje da ide na evropsko. Nema selektora, igraci ocaj, truda nigde, od znanja ni traga. Sramota ce biti ako se kvalifikujemo i potpuno nepravedno. Srpski fudbal je na nuli uvek bio i bice. Tu spasa nema.

Kg

pre 1 godinu

Pustite komšiluk, evo vam istine.Lihtenštajn, Gibraltar, Malta, San Marino, Andora, Litvanija, Crna Gora, Bugarska. Mislim da je to 8 najslabijih reprezentacija u Evropi trenutno. Od tih 8, čak 3 su u našoj grupi. Samo treba da budeš bolji od njih i ideš na EP. Srbija izgleda nije sposobna čak ni to da ostvari...
(goran, 16. oktobar 2023 10:38) #

U pravu si Kipar, Estonija, Letonija, Azerbajdzan su sile ali otkricu ti jedni tajnu, i Crna Gora i Bugarska i Litvanija su bolje. Ako me ne verujes poglrdaj medjusobne rezultate. Pre 2 godine je Bugarska sprecila Italiju da ode na SP neresenim rezultatom. A preslaba Madjarska redom pobedila cini mi se Nemacku, Portugal i Spaniju. Tako nesto.

REKOS

pre 1 godinu

Za sutrasnju Utakmicu Srbije i Crne Gore ja mislim da Crna Gora je u prednost, Kazem to jer Crnogorci u ovoj utakmicu nemaja sta da gube ,Ali imaju mnogo sta Dobiti cak i Neresen rezultat i drzi u igru.

Dux

pre 1 godinu

Crna Gora nema sanse da izgubi u BG.
Crna Gora ide na euro, zapamtite to!
(nisam robot, 16. oktobar 2023 10:37)

A šta ako izgubite u Beogradu i ne kvalifikujete se za Euro?

Ivar

pre 1 godinu

Napad nije problem,iako evidentno Mitrović nakon odlaska u Saudijsku Arabiju,nije na svom nivou.
(War Inside My Head, 16. oktobar 2023 10:28)

Svi koji su otisli tamo nisu vise ono sto su bili, neka ti je samo 10% manje snage, brzine ili uigranosti, to na ovakvom nivou se itekako vidi i to sve dode na naplatu. Ne mozes ti imati istu formu kao netko tko igra svaki tjedan 1-2 utakmice u Evropi sa ovime sto se igra tamo.

Dux

pre 1 godinu

Ko ne zna da igra, koristi kalkulator.
(Frodo, 16. oktobar 2023 11:37)

Po tom tvom rezonu ispada da su Zabari i Franguzi najgore nacije u fudbalu.

jojufff

pre 1 godinu

Ja ne bih volio da se kvalifikuju, svakako mi je bilo stresno te 2000 te. Mlađi koji se ne sjećaju neka pogledaju cijele utakmice koje smo odigrali. Srčani i moždani na svakom ćošku terena, kada se vidi ponašanje igrača na klupi dođeš do zaključka da je bio pravi javašluk i šprdnja.
a ovako ostajemo specifični i zanimljivi u tim silnim pokušajima da se kvalifikujemo.

budiboksnama

pre 1 godinu

Da li je iko iz vrha FSS-a ili od selektora podneo ostavku nakon nula osvojenih bodova u dvomeču s Mađarima (A tim) i 1:9 protiv Engleske (U21)?
(ugled i dostojanstvo, 16. oktobar 2023 10:43) Zemljače, zar je moguće da ne shvataš? Pa svi su oni nečim platili da uđu u taj krug i nađu se u budućim transferima i podeli love. Neko parama, neko uticajem u privredi, neko nečim trećim. Svi su tu nečiji,k svi su negde u lancu ishrane.Ko je lud da iz nekih moralnih razloga napusti nešto za šta je platio?

uhuh

pre 1 godinu

Cekajte, gledao sam utakmicu, igrali smo dobro ali nismo uspeli da pobedimo, sve je tacno medjutim stvar je ponekad i u fortuni pri cemu nismo imali Vlahovica i jos par igraca, prema tome nije smak sveta, idemo na EP ali moramo da napravimo odbranu koja ce biti daleko bolja, tu se slazem..
(C i n i k, 16. oktobar 2023 11:06)

Nekada su govorili - umirali su u fudbalskoj lepoti - ali nisu imali sreće. To da li si igrao lepo, stisnuo protivnika, napravio mnogo šansi, nisi imao sreće i ko zna šta još, se zaboravlja. Jedino što ostaje je rezultat. I jedino što navijače interesuje je rezultat. Grčka osvoji Euro 2004-e sa ne baš lepom igrom. I da li se uzbuđuju u Grčkoj zbog toga? Čisto sumnjam. Piše li možda na pobedničkom peharu kako su Grci igrali? Ne. Piše li - Grčka, šampion? Da! PS. Prečesto se Srbiji dešava da 'igra dobro' i da je razlog za poraz nedostatak sreće. Pre bih rekao da postoje neki drugi razlozi.

Mare

pre 1 godinu

Treba zabraniti učešće na euro turnirima u svim sportovima i svemu ostalom ovima koji nisu clanovi EU. Tako bi bilo najbolje za njih.
(Marko, 16. oktobar 2023 11:17)

To znaci da Svajcarska i Norveska ne bi igrali na euro turnirima. Posto nisu clanice EU.

Miljan

pre 1 godinu

Pa dajte te stadione po provincijama sto vise jer nas kvalitetni fudbal to zasluzuje a i ono krava sto je preostalo mogu da pasu u medjuvremenu.

Martin

pre 1 godinu

..."grupa momaka koji su inače dobri fudbaleri, ali kad igraju zajedno ništa ne mogu da postignu".
(Srdjan,

Daleko sam od fudbalskog strucnjaka ali ja bi nase selektore poredio
sa kolekcionarima, recimo muzickih instumenata. Ne znaju da sviraju ali su maheri za prodaju pogotovo 'ispod stola'.

Blaki

pre 1 godinu

Treba da igraju

4 1 4 1

VMS
Gajić Erakovic Pavlovic Terzić
Gudelj
Živković SMS Samardžić Kostić
Vlahović

Milan Gajić(Maksimovic) odlično igra desnog beka ima prodor i vraća se u odbranu Erakovic Pavlovic CB Terzić levo da ne ide previše napred ima Kostića (Mladenovic) ispred sebe. Gudelj zna bez pritiska da iznese loptu nas najsigurni igrač u odbrani( svi ga omaložavate zato što dečko ima tetovaže dugu kosu (imao) zato upada u oči što većinom smeta. Zivkovic desno Sms sa Samardžićem u sredini jedan ako ide napred drugi mu čuva leđa Kostić levo, a napred Vlahović koji može da prima lopte i šalje nazad ili u stranu i bolje igra sa loptom od Mitrovica

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Kako je moguće da je Srbija imala U19 šampione Evrope, U20 šampione sveta + nekoliko starijih ozbiljnih iigrača, a nikad posle toga nije došla ni u 1/4-finale ni na EP, ni na SP, pa ni na OI?
(ekonomski tigar, 16. oktobar 2023 11:47)

Moguće je, što da ne. Imaš talentovanu generaciju, dobrog trenera, taj fudbal nije profesionalni, nema takvog trčanja, presinga...više se polaže na tehniku nego na taktiku, velikim zemljama ta prvenstva služe za razvijanje driblinga, šuta, centaršuta, pasova...
Bili su prvaci sveta i Gana i Urugvaj i Češka, a Madjari i Švedjani prvaci Evrope u tom uzrastu...nije to ništa čudno. To jeste uspeh, ali ako ne razviješ tu generaciju u ozbiljne igrače, ništa nema od toga...
Sećam se kad sam bio klinac, bilo je neko prvenstvo gde su omladinci Jugoslavije razbili Nemce 4-1. I to onu generaciju Magata, Rumenigea, Alofsa...a ti isti Nemci su posle bili prvaci Evrope i igrali dva finala Mundijala. Ko kako radi, tako mu se vraća.

DAVOR

pre 1 godinu

Niko da konstatuje trgican bilans Norveske koja sa Halandom, Edegardom i sa jos niz skupih igraca na fudbalskom trzistu nece vec drugi put uzastopce ucestvovati na nekom velikom takmicenju.

Marko

pre 1 godinu

Treba zabraniti učešće na euro turnirima u svim sportovima i svemu ostalom ovima koji nisu clanovi EU. Tako bi bilo najbolje za njih.

Janoš

pre 1 godinu

Ako Srbija pobedi onda smo prvaci sveta, ako Srbija izgubi onda smo poslednji.
Ni jedno ni drugo nije tačno!
To što je Mađarska u trenutku žreba bila u prvom šeširu nije slučajno. Hajde da realno podnesemo ta dva poraza.
Srbija će se kvalifikovati za EP.

boki

pre 1 godinu

Potpisujem da bi imali bolje rezultate aa trenirom koji je takticki pismen, koji ume da napravi najbolji moguci sistem u datom trenutku...koji svakom igracu ume da nadje pravu poziciju.

Mislim da bi Vladan Milojevic a pogotovo Marko Nikolic imali mnogo bolje rezultate od Piksija koji fura jednu taktiku i protiv Brazila i protiv Litvanaca.

C i n i k

pre 1 godinu

SRB ce se plasirati na EP, pobedice i CG i BUG.
Istina je da imamo problem sa odbranom ali mi smeta kada ovde neki dodju i komentrisu kao da nisu pratili utakmicu sa HUN?
Pa realno je da nismo zasluzili poraz, 2 stative, 2 ponistena gola i to bez VaR/a od kojih je 1 gol cist i bez ofsajda, posed lopte 72%, br kornera 9:2 za SRB..
Madjari koji jure sudiju i traze da svira kraj, madjarski navijaci koji su citavo 2.poluvreme strepeli, izjava selektora HUN koji je izjavio da nisu pobedili kvalitetom koji je bio na strani SRB nego srcem?
Cekajte, gledao sam utakmicu, igrali smo dobro ali nismo uspeli da pobedimo, sve je tacno medjutim stvar je ponekad i u fortuni pri cemu nismo imali Vlahovica i jos par igraca, prema tome nije smak sveta, idemo na EP ali moramo da napravimo odbranu koja ce biti daleko bolja, tu se slazem..

ekonomski tigar

pre 1 godinu

Kako je moguće da je Srbija imala U19 šampione Evrope, U20 šampione sveta + nekoliko starijih ozbiljnih iigrača, a nikad posle toga nije došla ni u 1/4-finale ni na EP, ni na SP, pa ni na OI?

gl

pre 1 godinu

Sto se tice HR, to budala samo moze pomisliti da oni nece proci, prelagan raspored i zadrzavaji drugo mesto, takodje i Srbija ce proci, pa ce se to smatrati kao uspeh i zamazace oci javnosti do neuspeha na Euro24, i onda opet krece prica u krug.

REKOS

pre 1 godinu

Sa naseg Regiona najstabilnije Reprezentacije u Kvalifikacijama pokazale su se Albanija i Slovenija ,sto ostale pocevsi od BiHercegovine,Hrvatske,Srbije,Makedonije,C,Gore i Kosova koja ima Odlicnu Reprezentaciju ali sto ne idu u Euro krivi su ljudi iz Federacije to vazi i za vecinu drugi Reprezentacija i Regiona.

Srdjan

pre 1 godinu

Znamo šta je sinergija - kad je cjelina snažnija od sume individualnih elemenata od kojih se sastoji, ali kako se kaže za nešto suprotno od sinergije - kad je cjelina slabija od sume elemenata od kojih je sastavljena.
Upravo to je naša reprezentacija - grupa momaka koji su inače dobri fudbaleri, ali kad igraju zajedno ništa ne mogu da postignu.

Fan Pennyja Hardaweya

pre 1 godinu

S obzirom da Srbija sa poteškoćama igra u ovako slaboj grupi i pritom igra na kalkucije, mislim da našoj reprezentaciji nije mesto na evropskom prvenstvu bez obzira plasirali se ili ne... Neka selektor Piksi ili neko drugi počne od nule ponovo iako smo to više puta radili tokom prethodnih godina...

alo

pre 1 godinu

Na poluvremenu 2-1 za Madjare . Kalkulacije i statistika su pokazale da 94 % u drugih 45 minuta mora da padne makar jos jedan gol . I ? Nista . Tako da ....

ugled i dostojanstvo

pre 1 godinu

Da li je iko iz vrha FSS-a ili od selektora podneo ostavku nakon nula osvojenih bodova u dvomeču s Mađarima (A tim) i 1:9 protiv Engleske (U21)?

Realno

pre 1 godinu

Hrvati će otići milion posto jer jednostavno imaju sreće,pored kvaliteta.Znamo svi kako su u Rusiji srećno prolazili stepenik po stepenik,produžeci,penali...slično i u Kataru.Jednostavno Vels neće dobiti obe utakmice do kraja i Hrvati će proći.Mi i ne zaslužujemo da odemo,sa tvrdoglavim i prepotentnim selekorom,koji ne uči iz svojih grešaka,koje ne želi ni da prizna.Igraju nam isti igrači koji su nas obrukali u Kataru,pogotovo iz odbrane,brukaju nas i dalje ali on to ne primećuje i dalje ih poziva i meće među startere.

nikola

pre 1 godinu

Dok svet ide napred, ljudi komuniciraju sa vestackom inteligencijom, mi se i dalje merimo sa Albanijom i Hrvatskom...Palanacki mentalitet i da komsiji crkne krava. Nema veze sto nemamo pojma, vazno je da nadjemo nekog ko nema pojma vise od nas...taman posla da se merimo prema boljima od sebe.

War Inside My Head

pre 1 godinu

Sa ovakvom odbranom,pa čini se čim protivnik pređe preko polovine Srbije malo jače,nastaje panika.Nema tu sreće i ako se plasiraju na EP.Napad nije problem,iako evidentno Mitrović nakon odlaska u Saudijsku Arabiju,nije na svom nivou.

goran

pre 1 godinu

Pustite komšiluk, evo vam istine.Lihtenštajn, Gibraltar, Malta, San Marino, Andora, Litvanija, Crna Gora, Bugarska. Mislim da je to 8 najslabijih reprezentacija u Evropi trenutno. Od tih 8, čak 3 su u našoj grupi. Samo treba da budeš bolji od njih i ideš na EP. Srbija izgleda nije sposobna čak ni to da ostvari...

9. krug

pre 1 godinu

izvući će se, i nastaviti da prodaju kvalifikacione magle. pitanje je samo koliko će biti kupaca na toj pijaci sekundarnih sirovina.

Marko

pre 1 godinu

A sta je bitno dal Srbija ima veće šanse od Hrvatske??? Bitno je da nam je igra nikakva, odbrana katastofa i nikako da se pomirimo sa činjenicom da smo osrednja ekipa i da nam je fudbal u katastrofalnom stanju!!! A pred svaku utakmicu idemo sa stavom dobijamo 5:0 lagano. A i selektor sa izjavama je poprilično čudan!

Simke

pre 1 godinu

Srbija bi ispala da je bila u ovoj grupi u kojoj su Hrvati,ako cemo realno da pricamo....A Hrvati bi se prosetali do prvog mjesta u ovoj drugoj grupi.

predrag

pre 1 godinu

Nije ni čudo što je igrač Mađarske izjavio da su bili dodatno motivisani čitajući izjave naših fudbalera!
To ih je podstaklo da odigraju još čvršće i bolje, jer su bile arogantne, i prepune potcenjivanja Mađarske!
Isto pred Crnu Goru radimo, selektor prvi.
Mi smo odavno u ovakvoj grupi trebali da obezbedimo prolaz.
To što nismo govori mnogo o nama.

Marko

pre 1 godinu

A sta je bitno dal Srbija ima veće šanse od Hrvatske??? Bitno je da nam je igra nikakva, odbrana katastofa i nikako da se pomirimo sa činjenicom da smo osrednja ekipa i da nam je fudbal u katastrofalnom stanju!!! A pred svaku utakmicu idemo sa stavom dobijamo 5:0 lagano. A i selektor sa izjavama je poprilično čudan!

predrag

pre 1 godinu

Nije ni čudo što je igrač Mađarske izjavio da su bili dodatno motivisani čitajući izjave naših fudbalera!
To ih je podstaklo da odigraju još čvršće i bolje, jer su bile arogantne, i prepune potcenjivanja Mađarske!
Isto pred Crnu Goru radimo, selektor prvi.
Mi smo odavno u ovakvoj grupi trebali da obezbedimo prolaz.
To što nismo govori mnogo o nama.

nikola

pre 1 godinu

Dok svet ide napred, ljudi komuniciraju sa vestackom inteligencijom, mi se i dalje merimo sa Albanijom i Hrvatskom...Palanacki mentalitet i da komsiji crkne krava. Nema veze sto nemamo pojma, vazno je da nadjemo nekog ko nema pojma vise od nas...taman posla da se merimo prema boljima od sebe.

Simke

pre 1 godinu

Srbija bi ispala da je bila u ovoj grupi u kojoj su Hrvati,ako cemo realno da pricamo....A Hrvati bi se prosetali do prvog mjesta u ovoj drugoj grupi.

goran

pre 1 godinu

Pustite komšiluk, evo vam istine.Lihtenštajn, Gibraltar, Malta, San Marino, Andora, Litvanija, Crna Gora, Bugarska. Mislim da je to 8 najslabijih reprezentacija u Evropi trenutno. Od tih 8, čak 3 su u našoj grupi. Samo treba da budeš bolji od njih i ideš na EP. Srbija izgleda nije sposobna čak ni to da ostvari...

ugled i dostojanstvo

pre 1 godinu

Da li je iko iz vrha FSS-a ili od selektora podneo ostavku nakon nula osvojenih bodova u dvomeču s Mađarima (A tim) i 1:9 protiv Engleske (U21)?

alo

pre 1 godinu

Na poluvremenu 2-1 za Madjare . Kalkulacije i statistika su pokazale da 94 % u drugih 45 minuta mora da padne makar jos jedan gol . I ? Nista . Tako da ....

Realno

pre 1 godinu

Hrvati će otići milion posto jer jednostavno imaju sreće,pored kvaliteta.Znamo svi kako su u Rusiji srećno prolazili stepenik po stepenik,produžeci,penali...slično i u Kataru.Jednostavno Vels neće dobiti obe utakmice do kraja i Hrvati će proći.Mi i ne zaslužujemo da odemo,sa tvrdoglavim i prepotentnim selekorom,koji ne uči iz svojih grešaka,koje ne želi ni da prizna.Igraju nam isti igrači koji su nas obrukali u Kataru,pogotovo iz odbrane,brukaju nas i dalje ali on to ne primećuje i dalje ih poziva i meće među startere.

C i n i k

pre 1 godinu

SRB ce se plasirati na EP, pobedice i CG i BUG.
Istina je da imamo problem sa odbranom ali mi smeta kada ovde neki dodju i komentrisu kao da nisu pratili utakmicu sa HUN?
Pa realno je da nismo zasluzili poraz, 2 stative, 2 ponistena gola i to bez VaR/a od kojih je 1 gol cist i bez ofsajda, posed lopte 72%, br kornera 9:2 za SRB..
Madjari koji jure sudiju i traze da svira kraj, madjarski navijaci koji su citavo 2.poluvreme strepeli, izjava selektora HUN koji je izjavio da nisu pobedili kvalitetom koji je bio na strani SRB nego srcem?
Cekajte, gledao sam utakmicu, igrali smo dobro ali nismo uspeli da pobedimo, sve je tacno medjutim stvar je ponekad i u fortuni pri cemu nismo imali Vlahovica i jos par igraca, prema tome nije smak sveta, idemo na EP ali moramo da napravimo odbranu koja ce biti daleko bolja, tu se slazem..

War Inside My Head

pre 1 godinu

Sa ovakvom odbranom,pa čini se čim protivnik pređe preko polovine Srbije malo jače,nastaje panika.Nema tu sreće i ako se plasiraju na EP.Napad nije problem,iako evidentno Mitrović nakon odlaska u Saudijsku Arabiju,nije na svom nivou.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Kako je moguće da je Srbija imala U19 šampione Evrope, U20 šampione sveta + nekoliko starijih ozbiljnih iigrača, a nikad posle toga nije došla ni u 1/4-finale ni na EP, ni na SP, pa ni na OI?
(ekonomski tigar, 16. oktobar 2023 11:47)

Moguće je, što da ne. Imaš talentovanu generaciju, dobrog trenera, taj fudbal nije profesionalni, nema takvog trčanja, presinga...više se polaže na tehniku nego na taktiku, velikim zemljama ta prvenstva služe za razvijanje driblinga, šuta, centaršuta, pasova...
Bili su prvaci sveta i Gana i Urugvaj i Češka, a Madjari i Švedjani prvaci Evrope u tom uzrastu...nije to ništa čudno. To jeste uspeh, ali ako ne razviješ tu generaciju u ozbiljne igrače, ništa nema od toga...
Sećam se kad sam bio klinac, bilo je neko prvenstvo gde su omladinci Jugoslavije razbili Nemce 4-1. I to onu generaciju Magata, Rumenigea, Alofsa...a ti isti Nemci su posle bili prvaci Evrope i igrali dva finala Mundijala. Ko kako radi, tako mu se vraća.

9. krug

pre 1 godinu

izvući će se, i nastaviti da prodaju kvalifikacione magle. pitanje je samo koliko će biti kupaca na toj pijaci sekundarnih sirovina.

ekonomski tigar

pre 1 godinu

Kako je moguće da je Srbija imala U19 šampione Evrope, U20 šampione sveta + nekoliko starijih ozbiljnih iigrača, a nikad posle toga nije došla ni u 1/4-finale ni na EP, ni na SP, pa ni na OI?

Janoš

pre 1 godinu

Ako Srbija pobedi onda smo prvaci sveta, ako Srbija izgubi onda smo poslednji.
Ni jedno ni drugo nije tačno!
To što je Mađarska u trenutku žreba bila u prvom šeširu nije slučajno. Hajde da realno podnesemo ta dva poraza.
Srbija će se kvalifikovati za EP.

gl

pre 1 godinu

Sto se tice HR, to budala samo moze pomisliti da oni nece proci, prelagan raspored i zadrzavaji drugo mesto, takodje i Srbija ce proci, pa ce se to smatrati kao uspeh i zamazace oci javnosti do neuspeha na Euro24, i onda opet krece prica u krug.

uhuh

pre 1 godinu

Cekajte, gledao sam utakmicu, igrali smo dobro ali nismo uspeli da pobedimo, sve je tacno medjutim stvar je ponekad i u fortuni pri cemu nismo imali Vlahovica i jos par igraca, prema tome nije smak sveta, idemo na EP ali moramo da napravimo odbranu koja ce biti daleko bolja, tu se slazem..
(C i n i k, 16. oktobar 2023 11:06)

Nekada su govorili - umirali su u fudbalskoj lepoti - ali nisu imali sreće. To da li si igrao lepo, stisnuo protivnika, napravio mnogo šansi, nisi imao sreće i ko zna šta još, se zaboravlja. Jedino što ostaje je rezultat. I jedino što navijače interesuje je rezultat. Grčka osvoji Euro 2004-e sa ne baš lepom igrom. I da li se uzbuđuju u Grčkoj zbog toga? Čisto sumnjam. Piše li možda na pobedničkom peharu kako su Grci igrali? Ne. Piše li - Grčka, šampion? Da! PS. Prečesto se Srbiji dešava da 'igra dobro' i da je razlog za poraz nedostatak sreće. Pre bih rekao da postoje neki drugi razlozi.

boki

pre 1 godinu

Potpisujem da bi imali bolje rezultate aa trenirom koji je takticki pismen, koji ume da napravi najbolji moguci sistem u datom trenutku...koji svakom igracu ume da nadje pravu poziciju.

Mislim da bi Vladan Milojevic a pogotovo Marko Nikolic imali mnogo bolje rezultate od Piksija koji fura jednu taktiku i protiv Brazila i protiv Litvanaca.

REKOS

pre 1 godinu

Sa naseg Regiona najstabilnije Reprezentacije u Kvalifikacijama pokazale su se Albanija i Slovenija ,sto ostale pocevsi od BiHercegovine,Hrvatske,Srbije,Makedonije,C,Gore i Kosova koja ima Odlicnu Reprezentaciju ali sto ne idu u Euro krivi su ljudi iz Federacije to vazi i za vecinu drugi Reprezentacija i Regiona.

budiboksnama

pre 1 godinu

Da li je iko iz vrha FSS-a ili od selektora podneo ostavku nakon nula osvojenih bodova u dvomeču s Mađarima (A tim) i 1:9 protiv Engleske (U21)?
(ugled i dostojanstvo, 16. oktobar 2023 10:43) Zemljače, zar je moguće da ne shvataš? Pa svi su oni nečim platili da uđu u taj krug i nađu se u budućim transferima i podeli love. Neko parama, neko uticajem u privredi, neko nečim trećim. Svi su tu nečiji,k svi su negde u lancu ishrane.Ko je lud da iz nekih moralnih razloga napusti nešto za šta je platio?

jojufff

pre 1 godinu

Ja ne bih volio da se kvalifikuju, svakako mi je bilo stresno te 2000 te. Mlađi koji se ne sjećaju neka pogledaju cijele utakmice koje smo odigrali. Srčani i moždani na svakom ćošku terena, kada se vidi ponašanje igrača na klupi dođeš do zaključka da je bio pravi javašluk i šprdnja.
a ovako ostajemo specifični i zanimljivi u tim silnim pokušajima da se kvalifikujemo.

Fan Pennyja Hardaweya

pre 1 godinu

S obzirom da Srbija sa poteškoćama igra u ovako slaboj grupi i pritom igra na kalkucije, mislim da našoj reprezentaciji nije mesto na evropskom prvenstvu bez obzira plasirali se ili ne... Neka selektor Piksi ili neko drugi počne od nule ponovo iako smo to više puta radili tokom prethodnih godina...

Mare

pre 1 godinu

Treba zabraniti učešće na euro turnirima u svim sportovima i svemu ostalom ovima koji nisu clanovi EU. Tako bi bilo najbolje za njih.
(Marko, 16. oktobar 2023 11:17)

To znaci da Svajcarska i Norveska ne bi igrali na euro turnirima. Posto nisu clanice EU.

Kg

pre 1 godinu

Pustite komšiluk, evo vam istine.Lihtenštajn, Gibraltar, Malta, San Marino, Andora, Litvanija, Crna Gora, Bugarska. Mislim da je to 8 najslabijih reprezentacija u Evropi trenutno. Od tih 8, čak 3 su u našoj grupi. Samo treba da budeš bolji od njih i ideš na EP. Srbija izgleda nije sposobna čak ni to da ostvari...
(goran, 16. oktobar 2023 10:38) #

U pravu si Kipar, Estonija, Letonija, Azerbajdzan su sile ali otkricu ti jedni tajnu, i Crna Gora i Bugarska i Litvanija su bolje. Ako me ne verujes poglrdaj medjusobne rezultate. Pre 2 godine je Bugarska sprecila Italiju da ode na SP neresenim rezultatom. A preslaba Madjarska redom pobedila cini mi se Nemacku, Portugal i Spaniju. Tako nesto.

Srdjan

pre 1 godinu

Znamo šta je sinergija - kad je cjelina snažnija od sume individualnih elemenata od kojih se sastoji, ali kako se kaže za nešto suprotno od sinergije - kad je cjelina slabija od sume elemenata od kojih je sastavljena.
Upravo to je naša reprezentacija - grupa momaka koji su inače dobri fudbaleri, ali kad igraju zajedno ništa ne mogu da postignu.

Ivar

pre 1 godinu

Napad nije problem,iako evidentno Mitrović nakon odlaska u Saudijsku Arabiju,nije na svom nivou.
(War Inside My Head, 16. oktobar 2023 10:28)

Svi koji su otisli tamo nisu vise ono sto su bili, neka ti je samo 10% manje snage, brzine ili uigranosti, to na ovakvom nivou se itekako vidi i to sve dode na naplatu. Ne mozes ti imati istu formu kao netko tko igra svaki tjedan 1-2 utakmice u Evropi sa ovime sto se igra tamo.

Iskren

pre 1 godinu

Srbija ne zasluzuje da ide na evropsko. Nema selektora, igraci ocaj, truda nigde, od znanja ni traga. Sramota ce biti ako se kvalifikujemo i potpuno nepravedno. Srpski fudbal je na nuli uvek bio i bice. Tu spasa nema.

DAVOR

pre 1 godinu

Niko da konstatuje trgican bilans Norveske koja sa Halandom, Edegardom i sa jos niz skupih igraca na fudbalskom trzistu nece vec drugi put uzastopce ucestvovati na nekom velikom takmicenju.

Miljan

pre 1 godinu

Pa dajte te stadione po provincijama sto vise jer nas kvalitetni fudbal to zasluzuje a i ono krava sto je preostalo mogu da pasu u medjuvremenu.

Marko

pre 1 godinu

Treba zabraniti učešće na euro turnirima u svim sportovima i svemu ostalom ovima koji nisu clanovi EU. Tako bi bilo najbolje za njih.

Martin

pre 1 godinu

..."grupa momaka koji su inače dobri fudbaleri, ali kad igraju zajedno ništa ne mogu da postignu".
(Srdjan,

Daleko sam od fudbalskog strucnjaka ali ja bi nase selektore poredio
sa kolekcionarima, recimo muzickih instumenata. Ne znaju da sviraju ali su maheri za prodaju pogotovo 'ispod stola'.

Dux

pre 1 godinu

Ko ne zna da igra, koristi kalkulator.
(Frodo, 16. oktobar 2023 11:37)

Po tom tvom rezonu ispada da su Zabari i Franguzi najgore nacije u fudbalu.

Blaki

pre 1 godinu

Treba da igraju

4 1 4 1

VMS
Gajić Erakovic Pavlovic Terzić
Gudelj
Živković SMS Samardžić Kostić
Vlahović

Milan Gajić(Maksimovic) odlično igra desnog beka ima prodor i vraća se u odbranu Erakovic Pavlovic CB Terzić levo da ne ide previše napred ima Kostića (Mladenovic) ispred sebe. Gudelj zna bez pritiska da iznese loptu nas najsigurni igrač u odbrani( svi ga omaložavate zato što dečko ima tetovaže dugu kosu (imao) zato upada u oči što većinom smeta. Zivkovic desno Sms sa Samardžićem u sredini jedan ako ide napred drugi mu čuva leđa Kostić levo, a napred Vlahović koji može da prima lopte i šalje nazad ili u stranu i bolje igra sa loptom od Mitrovica

Dux

pre 1 godinu

Crna Gora nema sanse da izgubi u BG.
Crna Gora ide na euro, zapamtite to!
(nisam robot, 16. oktobar 2023 10:37)

A šta ako izgubite u Beogradu i ne kvalifikujete se za Euro?

REKOS

pre 1 godinu

Za sutrasnju Utakmicu Srbije i Crne Gore ja mislim da Crna Gora je u prednost, Kazem to jer Crnogorci u ovoj utakmicu nemaja sta da gube ,Ali imaju mnogo sta Dobiti cak i Neresen rezultat i drzi u igru.

Simke

pre 1 godinu

Srbija bi ispala da je bila u ovoj grupi u kojoj su Hrvati,ako cemo realno da pricamo....A Hrvati bi se prosetali do prvog mjesta u ovoj drugoj grupi.

C i n i k

pre 1 godinu

SRB ce se plasirati na EP, pobedice i CG i BUG.
Istina je da imamo problem sa odbranom ali mi smeta kada ovde neki dodju i komentrisu kao da nisu pratili utakmicu sa HUN?
Pa realno je da nismo zasluzili poraz, 2 stative, 2 ponistena gola i to bez VaR/a od kojih je 1 gol cist i bez ofsajda, posed lopte 72%, br kornera 9:2 za SRB..
Madjari koji jure sudiju i traze da svira kraj, madjarski navijaci koji su citavo 2.poluvreme strepeli, izjava selektora HUN koji je izjavio da nisu pobedili kvalitetom koji je bio na strani SRB nego srcem?
Cekajte, gledao sam utakmicu, igrali smo dobro ali nismo uspeli da pobedimo, sve je tacno medjutim stvar je ponekad i u fortuni pri cemu nismo imali Vlahovica i jos par igraca, prema tome nije smak sveta, idemo na EP ali moramo da napravimo odbranu koja ce biti daleko bolja, tu se slazem..

goran

pre 1 godinu

Pustite komšiluk, evo vam istine.Lihtenštajn, Gibraltar, Malta, San Marino, Andora, Litvanija, Crna Gora, Bugarska. Mislim da je to 8 najslabijih reprezentacija u Evropi trenutno. Od tih 8, čak 3 su u našoj grupi. Samo treba da budeš bolji od njih i ideš na EP. Srbija izgleda nije sposobna čak ni to da ostvari...

Marko

pre 1 godinu

Treba zabraniti učešće na euro turnirima u svim sportovima i svemu ostalom ovima koji nisu clanovi EU. Tako bi bilo najbolje za njih.

nikola

pre 1 godinu

Dok svet ide napred, ljudi komuniciraju sa vestackom inteligencijom, mi se i dalje merimo sa Albanijom i Hrvatskom...Palanacki mentalitet i da komsiji crkne krava. Nema veze sto nemamo pojma, vazno je da nadjemo nekog ko nema pojma vise od nas...taman posla da se merimo prema boljima od sebe.

REKOS

pre 1 godinu

Sa naseg Regiona najstabilnije Reprezentacije u Kvalifikacijama pokazale su se Albanija i Slovenija ,sto ostale pocevsi od BiHercegovine,Hrvatske,Srbije,Makedonije,C,Gore i Kosova koja ima Odlicnu Reprezentaciju ali sto ne idu u Euro krivi su ljudi iz Federacije to vazi i za vecinu drugi Reprezentacija i Regiona.

Marko

pre 1 godinu

A sta je bitno dal Srbija ima veće šanse od Hrvatske??? Bitno je da nam je igra nikakva, odbrana katastofa i nikako da se pomirimo sa činjenicom da smo osrednja ekipa i da nam je fudbal u katastrofalnom stanju!!! A pred svaku utakmicu idemo sa stavom dobijamo 5:0 lagano. A i selektor sa izjavama je poprilično čudan!

predrag

pre 1 godinu

Nije ni čudo što je igrač Mađarske izjavio da su bili dodatno motivisani čitajući izjave naših fudbalera!
To ih je podstaklo da odigraju još čvršće i bolje, jer su bile arogantne, i prepune potcenjivanja Mađarske!
Isto pred Crnu Goru radimo, selektor prvi.
Mi smo odavno u ovakvoj grupi trebali da obezbedimo prolaz.
To što nismo govori mnogo o nama.

Realno

pre 1 godinu

Hrvati će otići milion posto jer jednostavno imaju sreće,pored kvaliteta.Znamo svi kako su u Rusiji srećno prolazili stepenik po stepenik,produžeci,penali...slično i u Kataru.Jednostavno Vels neće dobiti obe utakmice do kraja i Hrvati će proći.Mi i ne zaslužujemo da odemo,sa tvrdoglavim i prepotentnim selekorom,koji ne uči iz svojih grešaka,koje ne želi ni da prizna.Igraju nam isti igrači koji su nas obrukali u Kataru,pogotovo iz odbrane,brukaju nas i dalje ali on to ne primećuje i dalje ih poziva i meće među startere.

9. krug

pre 1 godinu

izvući će se, i nastaviti da prodaju kvalifikacione magle. pitanje je samo koliko će biti kupaca na toj pijaci sekundarnih sirovina.

gl

pre 1 godinu

Sto se tice HR, to budala samo moze pomisliti da oni nece proci, prelagan raspored i zadrzavaji drugo mesto, takodje i Srbija ce proci, pa ce se to smatrati kao uspeh i zamazace oci javnosti do neuspeha na Euro24, i onda opet krece prica u krug.

DAVOR

pre 1 godinu

Niko da konstatuje trgican bilans Norveske koja sa Halandom, Edegardom i sa jos niz skupih igraca na fudbalskom trzistu nece vec drugi put uzastopce ucestvovati na nekom velikom takmicenju.

War Inside My Head

pre 1 godinu

Sa ovakvom odbranom,pa čini se čim protivnik pređe preko polovine Srbije malo jače,nastaje panika.Nema tu sreće i ako se plasiraju na EP.Napad nije problem,iako evidentno Mitrović nakon odlaska u Saudijsku Arabiju,nije na svom nivou.

Janoš

pre 1 godinu

Ako Srbija pobedi onda smo prvaci sveta, ako Srbija izgubi onda smo poslednji.
Ni jedno ni drugo nije tačno!
To što je Mađarska u trenutku žreba bila u prvom šeširu nije slučajno. Hajde da realno podnesemo ta dva poraza.
Srbija će se kvalifikovati za EP.

Blaki

pre 1 godinu

Treba da igraju

4 1 4 1

VMS
Gajić Erakovic Pavlovic Terzić
Gudelj
Živković SMS Samardžić Kostić
Vlahović

Milan Gajić(Maksimovic) odlično igra desnog beka ima prodor i vraća se u odbranu Erakovic Pavlovic CB Terzić levo da ne ide previše napred ima Kostića (Mladenovic) ispred sebe. Gudelj zna bez pritiska da iznese loptu nas najsigurni igrač u odbrani( svi ga omaložavate zato što dečko ima tetovaže dugu kosu (imao) zato upada u oči što većinom smeta. Zivkovic desno Sms sa Samardžićem u sredini jedan ako ide napred drugi mu čuva leđa Kostić levo, a napred Vlahović koji može da prima lopte i šalje nazad ili u stranu i bolje igra sa loptom od Mitrovica

Iskren

pre 1 godinu

Srbija ne zasluzuje da ide na evropsko. Nema selektora, igraci ocaj, truda nigde, od znanja ni traga. Sramota ce biti ako se kvalifikujemo i potpuno nepravedno. Srpski fudbal je na nuli uvek bio i bice. Tu spasa nema.

ugled i dostojanstvo

pre 1 godinu

Da li je iko iz vrha FSS-a ili od selektora podneo ostavku nakon nula osvojenih bodova u dvomeču s Mađarima (A tim) i 1:9 protiv Engleske (U21)?

boki

pre 1 godinu

Potpisujem da bi imali bolje rezultate aa trenirom koji je takticki pismen, koji ume da napravi najbolji moguci sistem u datom trenutku...koji svakom igracu ume da nadje pravu poziciju.

Mislim da bi Vladan Milojevic a pogotovo Marko Nikolic imali mnogo bolje rezultate od Piksija koji fura jednu taktiku i protiv Brazila i protiv Litvanaca.

Mare

pre 1 godinu

Treba zabraniti učešće na euro turnirima u svim sportovima i svemu ostalom ovima koji nisu clanovi EU. Tako bi bilo najbolje za njih.
(Marko, 16. oktobar 2023 11:17)

To znaci da Svajcarska i Norveska ne bi igrali na euro turnirima. Posto nisu clanice EU.

Dux

pre 1 godinu

Crna Gora nema sanse da izgubi u BG.
Crna Gora ide na euro, zapamtite to!
(nisam robot, 16. oktobar 2023 10:37)

A šta ako izgubite u Beogradu i ne kvalifikujete se za Euro?

Fan Pennyja Hardaweya

pre 1 godinu

S obzirom da Srbija sa poteškoćama igra u ovako slaboj grupi i pritom igra na kalkucije, mislim da našoj reprezentaciji nije mesto na evropskom prvenstvu bez obzira plasirali se ili ne... Neka selektor Piksi ili neko drugi počne od nule ponovo iako smo to više puta radili tokom prethodnih godina...

Srdjan

pre 1 godinu

Znamo šta je sinergija - kad je cjelina snažnija od sume individualnih elemenata od kojih se sastoji, ali kako se kaže za nešto suprotno od sinergije - kad je cjelina slabija od sume elemenata od kojih je sastavljena.
Upravo to je naša reprezentacija - grupa momaka koji su inače dobri fudbaleri, ali kad igraju zajedno ništa ne mogu da postignu.

alo

pre 1 godinu

Na poluvremenu 2-1 za Madjare . Kalkulacije i statistika su pokazale da 94 % u drugih 45 minuta mora da padne makar jos jedan gol . I ? Nista . Tako da ....

jojufff

pre 1 godinu

Ja ne bih volio da se kvalifikuju, svakako mi je bilo stresno te 2000 te. Mlađi koji se ne sjećaju neka pogledaju cijele utakmice koje smo odigrali. Srčani i moždani na svakom ćošku terena, kada se vidi ponašanje igrača na klupi dođeš do zaključka da je bio pravi javašluk i šprdnja.
a ovako ostajemo specifični i zanimljivi u tim silnim pokušajima da se kvalifikujemo.

REKOS

pre 1 godinu

Za sutrasnju Utakmicu Srbije i Crne Gore ja mislim da Crna Gora je u prednost, Kazem to jer Crnogorci u ovoj utakmicu nemaja sta da gube ,Ali imaju mnogo sta Dobiti cak i Neresen rezultat i drzi u igru.

uhuh

pre 1 godinu

Cekajte, gledao sam utakmicu, igrali smo dobro ali nismo uspeli da pobedimo, sve je tacno medjutim stvar je ponekad i u fortuni pri cemu nismo imali Vlahovica i jos par igraca, prema tome nije smak sveta, idemo na EP ali moramo da napravimo odbranu koja ce biti daleko bolja, tu se slazem..
(C i n i k, 16. oktobar 2023 11:06)

Nekada su govorili - umirali su u fudbalskoj lepoti - ali nisu imali sreće. To da li si igrao lepo, stisnuo protivnika, napravio mnogo šansi, nisi imao sreće i ko zna šta još, se zaboravlja. Jedino što ostaje je rezultat. I jedino što navijače interesuje je rezultat. Grčka osvoji Euro 2004-e sa ne baš lepom igrom. I da li se uzbuđuju u Grčkoj zbog toga? Čisto sumnjam. Piše li možda na pobedničkom peharu kako su Grci igrali? Ne. Piše li - Grčka, šampion? Da! PS. Prečesto se Srbiji dešava da 'igra dobro' i da je razlog za poraz nedostatak sreće. Pre bih rekao da postoje neki drugi razlozi.

budiboksnama

pre 1 godinu

Da li je iko iz vrha FSS-a ili od selektora podneo ostavku nakon nula osvojenih bodova u dvomeču s Mađarima (A tim) i 1:9 protiv Engleske (U21)?
(ugled i dostojanstvo, 16. oktobar 2023 10:43) Zemljače, zar je moguće da ne shvataš? Pa svi su oni nečim platili da uđu u taj krug i nađu se u budućim transferima i podeli love. Neko parama, neko uticajem u privredi, neko nečim trećim. Svi su tu nečiji,k svi su negde u lancu ishrane.Ko je lud da iz nekih moralnih razloga napusti nešto za šta je platio?

Kg

pre 1 godinu

Pustite komšiluk, evo vam istine.Lihtenštajn, Gibraltar, Malta, San Marino, Andora, Litvanija, Crna Gora, Bugarska. Mislim da je to 8 najslabijih reprezentacija u Evropi trenutno. Od tih 8, čak 3 su u našoj grupi. Samo treba da budeš bolji od njih i ideš na EP. Srbija izgleda nije sposobna čak ni to da ostvari...
(goran, 16. oktobar 2023 10:38) #

U pravu si Kipar, Estonija, Letonija, Azerbajdzan su sile ali otkricu ti jedni tajnu, i Crna Gora i Bugarska i Litvanija su bolje. Ako me ne verujes poglrdaj medjusobne rezultate. Pre 2 godine je Bugarska sprecila Italiju da ode na SP neresenim rezultatom. A preslaba Madjarska redom pobedila cini mi se Nemacku, Portugal i Spaniju. Tako nesto.

Martin

pre 1 godinu

..."grupa momaka koji su inače dobri fudbaleri, ali kad igraju zajedno ništa ne mogu da postignu".
(Srdjan,

Daleko sam od fudbalskog strucnjaka ali ja bi nase selektore poredio
sa kolekcionarima, recimo muzickih instumenata. Ne znaju da sviraju ali su maheri za prodaju pogotovo 'ispod stola'.

Miljan

pre 1 godinu

Pa dajte te stadione po provincijama sto vise jer nas kvalitetni fudbal to zasluzuje a i ono krava sto je preostalo mogu da pasu u medjuvremenu.

ekonomski tigar

pre 1 godinu

Kako je moguće da je Srbija imala U19 šampione Evrope, U20 šampione sveta + nekoliko starijih ozbiljnih iigrača, a nikad posle toga nije došla ni u 1/4-finale ni na EP, ni na SP, pa ni na OI?

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Kako je moguće da je Srbija imala U19 šampione Evrope, U20 šampione sveta + nekoliko starijih ozbiljnih iigrača, a nikad posle toga nije došla ni u 1/4-finale ni na EP, ni na SP, pa ni na OI?
(ekonomski tigar, 16. oktobar 2023 11:47)

Moguće je, što da ne. Imaš talentovanu generaciju, dobrog trenera, taj fudbal nije profesionalni, nema takvog trčanja, presinga...više se polaže na tehniku nego na taktiku, velikim zemljama ta prvenstva služe za razvijanje driblinga, šuta, centaršuta, pasova...
Bili su prvaci sveta i Gana i Urugvaj i Češka, a Madjari i Švedjani prvaci Evrope u tom uzrastu...nije to ništa čudno. To jeste uspeh, ali ako ne razviješ tu generaciju u ozbiljne igrače, ništa nema od toga...
Sećam se kad sam bio klinac, bilo je neko prvenstvo gde su omladinci Jugoslavije razbili Nemce 4-1. I to onu generaciju Magata, Rumenigea, Alofsa...a ti isti Nemci su posle bili prvaci Evrope i igrali dva finala Mundijala. Ko kako radi, tako mu se vraća.

Dux

pre 1 godinu

Ko ne zna da igra, koristi kalkulator.
(Frodo, 16. oktobar 2023 11:37)

Po tom tvom rezonu ispada da su Zabari i Franguzi najgore nacije u fudbalu.

Ivar

pre 1 godinu

Napad nije problem,iako evidentno Mitrović nakon odlaska u Saudijsku Arabiju,nije na svom nivou.
(War Inside My Head, 16. oktobar 2023 10:28)

Svi koji su otisli tamo nisu vise ono sto su bili, neka ti je samo 10% manje snage, brzine ili uigranosti, to na ovakvom nivou se itekako vidi i to sve dode na naplatu. Ne mozes ti imati istu formu kao netko tko igra svaki tjedan 1-2 utakmice u Evropi sa ovime sto se igra tamo.