Fudbal 174

Ponedeljak, 25.09.2023.

12:30

Zvezda neće igrati derbi ako Jovanović bude sudio

Crvena zvezda neće igrati 171. večiti derbi protiv Partizana ako glavni sudija bude Srđan Jovanović, saznaje B92.net.

Zvezda neæe igrati derbi ako Jovanoviæ bude sudio IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

174 Komentari

Sortiraj po:

petar

pre 11 meseci

A,razlog?
(Aleksa22, 25. septembar 2023 12:50)

Razlog je taj što Zvezda već 2-3 godine traži izuzeće dotičnog sudije za svoje utakmice jer je osvedočeni i deklarisani grobar,koji je partizanu pomogao nebrojeno puta,kakona terenu,tako i iz VAR sobe,između ostalog i na derbiju. Jel ti malo jasnije sada?
(Objašnjenje, 25. septembar 2023 13:21)

Neeeee, nego dosad je zvezda spucala 6 poena, a sve pobede su bile sa autogolovima i bezbroj penala. E sad, znaju da Partizan nece doci a drugim timom, a i sumnjaju da ovaj Jovanovic ce dosuditi neki nepostojeci penal, pa moraju da osiguraju pobedu jer brale, ako i ovu izgube, nema pomoci ni od vlade ni od rusa.

Шунто Златиборац

pre 11 meseci

Уколико би ФСС пристао на ову уцену,то би био његов крај.А Звезда,која има дупло скупљи тим,ако то не реализује на терену,над никад лошијем Партизану,......стварно дно.ФСС би онда морао примјенити правила,3:0 з Партизан и одузимање бодова.Али и ти није гаранција да ће Партизан или ТСЦ бити први,јер Звезда треба да има бар 20 бодова више на крају.

Realno

pre 11 meseci

Vreme je da se napravi lista sudija koja Zvezdi odgovara i polaže račune, dosta je Zvezda ispaštala odluke sudija koje joj se nisu sviđale. Šta će još izmisliti taj kvazi klub da bi prosperirali, ostaje da vidimo. U svakom slučaju, ogadili su mi naše prvenstvo do te mere da ga više ne pratim.

ultrasrbin

pre 11 meseci

Prosvetli nas objašnjenjem kako je to ojadio partizan.Koliko se sećam,sudio je bez greške i on to može,samo kad hoće i kad ga ne ucenjuju.Čoveče,shvati da nije merilo šta grobari kažu za neku utakmicu nego šta je realnost,šta su pravila i propisi.Tako ste zapenili i protiv TSC gde uopšte niste bili oštećeni već ste dali gol nakon nepostojećeg kornera.Sve ostalo je bilo regularno.
(Objašnjenje, 25. septembar 2023 14:21)

Klasicna limenka.
Nepostojeci korner je problem, ali cist ponisten gol i penal za TSC nisu.
I vidi ko se javlja za nepostojeci korner( posto si licemeran uzmi i pogledaj snimak i analizu). Navijac kluba za koje ej gol iz gol auta regularan, za koje je Majo najbolji asistent, za koje je penal na 20 metara sasvim normalan jer je sviran u korist Zvezde.

ultrasrbin

pre 11 meseci

Izasao bi ja na utakmicu i neka sudi, ali ako se desi da osteti C.Zvezdu kao sto je ostetio kad je sudijo poslednji derbi onda zna se sta ga ceka.
Skidanje trajno sa liste, bez obzira sto je internacionalni sudija....
(Nebojsa, 25. septembar 2023 13:04)

A on, pa i mnogi drugi nisu ostetili Partizan.
Kada sudija napravi nenamernu gresku to je normalno.
Kada tendenciozno sudi po nalogu to je za zatvor.
Vecina sudija , koje su ostetile Partizan, je napredovala.
22 godine Partizanu nije sviran penal na derbiju, a na svakom drugom je bilo ili penal za Zvezdu ili iskljucenje igraca Partizana.
I vi pricate o postenju?

tompus

pre 11 meseci

A,razlog?
(Aleksa22, 25. septembar 2023 12:50)

Razlog je taj što Zvezda već 2-3 godine traži izuzeće dotičnog sudije za svoje utakmice jer je osvedočeni i deklarisani grobar,koji je partizanu pomogao nebrojeno puta,kakona terenu,tako i iz VAR sobe,između ostalog i na derbiju. Jel ti malo jasnije sada?
(Objašnjenje, 25. septembar 2023 13:21)

29

....Da,da,da...

.

Хммм

pre 11 meseci

Тако је и мажић, свирао шта му се каже, и за једне и друге, па постао наш најбољи судија. ФСС препоручује судије УЕФА-и, паметном довољно. Најбољи судија је онај кон суди редовно а о њему се не прича. А око фудбала нам је све труло, па гледам шта се у грчкојдешава са судијама и фудбалом, где су већепаре и онда схватим да смо и добри, могу да замислим шта је у другим банана државама нашег ранга.

Istina

pre 11 meseci

A ko da sudi, onaj što je prošli vikend dosudio penal koji će ostati zapisan u istoriji kao najveća sramota srpskog fudbala! Ako Terza kaze eto neka taj sudi!
(Boro iz Pobede, 25. septembar 2023 13:39)

Taj je dosudio dva sramna penala,jedan u 95.minutu,sećaš se? Ipak,siguran sam da je najsramniji dosuđeni penal,opet partizanov,protiv Pazara,pre otprilike jedne decenije kad Pazarac leži na travi,leđima okrenut lopti i ustaje,lopta ga pogađa u leđa i sudija svira penal za državno ljubimče.

Objašnjenje

pre 11 meseci

Pričaš o sudiji koji je ojadio Partizan u NS, i kada je Savo dobio crveni karton?
Inače, imate pravo da odbijete da igrate, ništa sporno!!!
(Loznica, 25. septembar 2023 13:47)

Prosvetli nas objašnjenjem kako je to ojadio partizan.Koliko se sećam,sudio je bez greške i on to može,samo kad hoće i kad ga ne ucenjuju.Čoveče,shvati da nije merilo šta grobari kažu za neku utakmicu nego šta je realnost,šta su pravila i propisi.Tako ste zapenili i protiv TSC gde uopšte niste bili oštećeni već ste dali gol nakon nepostojećeg kornera.Sve ostalo je bilo regularno.

Bocko

pre 11 meseci

Sad, ako promene sudiju, garant neće hteti da igra Partizan . Aman ljudi, dokle više ? Preteraste ga ! Što bi rekao Balašević : " Svaka im dlaka smeta". Zato naši klubovi i prolaze tako u Evropi.

Sergio

pre 11 meseci

Pa jeste, nek' igraju kad oni hoće, nek'odlože susret pre derbija da se spreme (nije to Evropa), nek' im sudi koga oni hoće, nek' izaberu predsednika FSS koga oni hoće, nek' izaberu selektora koga oni hoće.... I tako u nedogled i tako kroz celu istoriju!

Todor

pre 11 meseci

Dajte im onog eksperta sa Arene Jokića valjda će onda biti zadovoljni sramota imaju ne znam ni ja skuplji tim,i neće da izadju na teren ako sudi ovaj ili onaj.Možda je Majo Vujović najbolje rešenje kada se asistiralo za gol iz gol auta, neka Terzić sudi a Mrkela i Raka Djurovic pomoćne sudije.

Milos

pre 11 meseci

Непотребно дизање тензије. Уместо да изађемо тамо, згазимо их са 3-0 или 4-0 без милости, набијемо самопоуздање пред опасни Јанг Бојс

Ko bre opasan hahahaha

To jedan od najgorih timova u ls i zalutali su tamo.Ako ne dobijete sa 5:0 bolje da niste ni igrali

Gogi

pre 11 meseci

Partizan odavno nije konkurencija Zvezdi-rece doktor madjija.U čemu je problem dobiti nedoraslog protivnika čak i ako sudija domacinski sudi.Pa vi ste Zvezda zaboga!?!
(Pedja, 25. septembar 2023 12:55)

Vidi, bez namere da branim Terzu madjiju, činjenica jeste da Partizan nije konkurencija Zvezdi...ali šta se dešava? Partizan preko svojih pipaka u svim strukturama FSS-a i sudijske organizacije nezasluženo uzima između 9 i 12 bodova na početku ove sezone: sudijskim krađama, izmišljenim penalima, crvenim kartonima za protivnike, sudijskim nadoknadama po 15 minuta i slično...
Da je bilo pošteno, Partizan bi bio 10. na tabeli, gde kvalitetom otprilike i pripada, ali guranjem od strane FSS-a i sudija Partizan je 2. na tabeli...sve ovo što pišem je jasno kao dan a i potvđeno pre mesec dana od Nordsjelanda, a Sabaha...kvalitet čista nula, a ispraćen sa 2. mesto na tabeli, pa ne ide to rođaći bez sudija nikako...
E u tome je problem!

nenad

pre 11 meseci

Kakva priprema za brutalnu kradju nad nemocnim Partizanom....vrhunac ..nema dalje ...sve je njihovo ..i svi znaju i ide spin ..kako su oni kradeni ...majko mila ..samo kod nas ...

***

pre 11 meseci

Neka onda sudi neki iz plejade Zvezdinih sudija ...
(Sram te bilo Terzicu, 25. septembar 2023 13:45)

To je postoji,ima samo platni spisak partizanovih sudija.

Aleks

pre 11 meseci

Ovako ljudi, ja sam zvezdaš od najmanjih nogu, od kada me je pokojni deda Života (Bog da mu dušu prosti, najveći Delija kog sam poznavao) tako vaspitao, volim Zvezdu i želim joj sve najbolje.
Ali ako ovako bude, želim da se registruje zvanični rezultat 3:0 za Partizan.
Mafija koja je sada u upravi mog voljenog kluba siguran sam ne radi ništa dobro za klub, već samo za svoje lične interese. Ako Zvezda mora da prođe kroz to, i da izađe posle toga jača, ali sa poštenom upravom, neka tako i bude.
Molim sportsku redakciju b92 da mi objavi ovaj komentar.
Unapred zahvalan,

DUDA

pre 11 meseci

Ako ne moze da se dobije Severina,Bazdar (i ostale trice i kucine)bez da sudi Duljaj LICNO- i ne treba da igraju !!! A i MI - da ne gledamo vise...

šone

pre 11 meseci

Ivica Kralj po odlasku iz Mačve je bio član sudijske organizacije .Odredjivao sudije a nekima koje je odabrao bio kontrolor. Pitam se zašto godinama guraju Jovanovića da sudi derbi? Tako su gurali Radomana pa Mažića.Valjda ima još sudija u Srbiji? Ima ih i sa medjunarodnim znakom..Nismo mi Engleska,Nemačka,Španija itd da imamo desetak sudija sa znakom FIFA. Kada će naše sudije da napreduju ako ne sude derbi. Prošla dva derbija nije sudio Jovanović i sve je bilo u redu.Pre koji dan izašla vest da će derbi da sudi zaboravio sam prezime.Zašto se menja i po čijem nalogu.Ja ne sumnjam da će Zvezda i sa Jovanovićem pobediti ali zašto dolivari ulje na vatru i dizati tenziju.Ima pravo svaki klub da traži izuzeće

nenad

pre 11 meseci

Bez obzira sto mislim da je ovo spin i cuveno " Drz'te lopova".. siguran da bi Jovanovic u najmanju ruku bio blago naklonjen Zvezdi jer je i on covek a ne supermen i ne bi ovoliko postigao da je bio protiv zvezde u prethodnih 10 godina ..sudijska organizacija je pod kontrolom zvezde 100 posto ..elem ..ako budu promenili odluku treba prekinuti prvenstvo po cenu da Partizan ide u 5 ligu ..ako to ne uradi Partizan onda je sve jasno ...Ovo je nasilje nad mozgom a ne sportom ...naravno prisustvovacemo nikad lakrdnijem derbiju i ko god da sudi ne bio mu u kozi ..

Slađan

pre 11 meseci

Niko Zvezdi nije kriv što je počela da ide u ambis. Namerno se to radi. Sudija ponajmanje. Samo da kažem ja sam zvezdaš do kraja i nazad.

Bojan

pre 11 meseci

23 pune godine nije sviran penal za Partizan u derbiju i onda Vujadin Savić sam priznao faul i nekako ga dosudiše i sad ovakva priča

poljubac smrti

pre 11 meseci

Posle se čudimo zašto su nam klubovi najgori u Evropi a reprezentacija 23 godine nije videla EP. Mafija rođaci, nalazimo se u njenim čvrstim raljama bez izgleda da se ikada izvučemo.

nba86

pre 11 meseci

priča mi drug ex superligaški sudija, mozda najbolji sudija koga smo ikad imali, arkana se nije plašio svojevremeno tj jeste ali iz inata sudio protiv njega da jovanovic ne odgovara nikome jer nece da unisti svoju internacionalnu karijeru sudeci za terzu ili partizan, kaze jovanović pošten mada je i on imao ledja u vidu svog brata policajca i isto inter sudije, ali to je normalno tako to ide u fss o u svakoj pori naseg drustva nista bez ledja i veze.

otpor

pre 11 meseci

raspali Partizan koji je sa nikad gorim timom, bez fudbalske skole, bez publike, bez trenera, koji od svih institucija ima smao vazuru a od finansija dugove koje za razliku od zvezde drzava nece pokrivati i praznu kasu, postaje odjednom opasnost za drzavni sportski porjekat koji ima tradiconalno najdirektniju pomoc od drzave, u finansijskom, medijskom, institucijalnom, sudijskom i u svakom drugom pogledu, pa ce sada takav negledljiv i jadan klub kakav je taj raspali Parizan namestati sudije koju organizaciju i dlaje drzi crvena zvezda?! Predlazem kao grobar sa pola veka iskustva, da se Partizan odmah povuce iz svih takmicenja, neka ostane crvenoj zvedi da osvaja sve i da slavi i sve svoje titule, cak i one koje nisu osvojili vec su sami sebi dopisali, ako ih to cini srecnim, a da se Partizan nikada vise ne pojavi na terenu i da bude samo secanje nas na neka vremna. Moze? Zadovoljni? Treba li jos nesto da bi ste bili sercni?

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Cemu ovo? Nas najbolji sudija, FSS ga je odredio i u cemj je problem? Mozda nas jeste nekada ostetio a mozda i nije. Ali kakve to veze ima? Sudija je odredjen, najbolji je na UEFA listi i tu je kraj svake price. Imamo 5 puta bolji i skuplji tim, boljeg trenera, verovatno cemo imati i vise publike. I sta se je sas problem madjijo? Sudija nije i ne sme da bude problem za ovakvu Zvezdu. A madjija da prestane da nam bruka klub ovakvim nebulozama.

Globtroter

pre 11 meseci

Kralj kažnjen zbog jedne izjave 6 meseci i neka je. A šta ćemo sa Terzom mađijom koji svako kolo komotno komentariše i preti? Jasno je da kontroliše sve, zato i ovi spinovi da su oni večito "ugroženi".

Toliko

pre 11 meseci

Ima li gde da se igra da zvezda dobija penal u derbiju? Ko hoce lake pare, eto, resio sam mu...
(supremeTip, 25. septembar 2023 13:55)

Još lakše je ako staviš kintu da će partizanu da se sudi penal u derbiju a možda i dva jer to je već navika. 1,01 za tako nešto ali nećeš se ovajditi.

BorosSrb

pre 11 meseci

Kakav IDIOTIZAM! Najbolji sudija i oni nece, pa ce ovi drugi da kazu necemo mi tog drugog i tako to ide u seoskoj ligi srbije, a kad dodju u evropu po 5 komada lagano svi primaju od prosjecnih klubova lige konferencije, da nije jadno i zalosno bilo bi mozda i komicno..

Loznica

pre 11 meseci

A,razlog?
(Aleksa22, 25. septembar 2023 12:50)

Razlog je taj što Zvezda već 2-3 godine traži izuzeće dotičnog sudije za svoje utakmice jer je osvedočeni i deklarisani grobar,koji je partizanu pomogao nebrojeno puta,kakona terenu,tako i iz VAR sobe,između ostalog i na derbiju. Jel ti malo jasnije sada?
(Objašnjenje, 25. septembar 2023 13:21)

Pričaš o sudiji koji je ojadio Partizan u NS, i kada je Savo dobio crveni karton?
Inače, imate pravo da odbijete da igrate, ništa sporno!!!

Bumerang

pre 11 meseci

Super, znači 3:0. Pa ovaj mister interpol se baš izbezobrazio. Malo mu je sto bira predsednika i tela FSS nego bi sad da bira i sudije. Strašno.

Boro iz Pobede

pre 11 meseci

A ko da sudi, onaj što je prošli vikend dosudio penal koji će ostati zapisan u istoriji kao najveća sramota srpskog fudbala! Ako Terza kaze eto neka taj sudi!

I tako to..

pre 11 meseci

Ovo je bruka i sramota sta se dozvoljava drzavnoj mezimici... Nigde u normalnom svetu nema da jedan klub godinama preti, izdaje preteca saopstenja, naredjuje ko sme da sudi a ko ne, cak i da naredjuje smene zvanicnika FSS kao predsednika sudiske komisije.. A da ne govorimo da su svi, ali bukvalno svi do jednog Zvezdasi, od Dzajica predsednika fikusa, njegovog zamenika Nedimovica, koji je ustvari pravi predsednik, Surbatovica,sa navijackog kopa navijaca Zvezde, pa do predsednika Filipovica koji je deklarisani Zvezdas. Iako mi nije zao sto je Ivica Kralj kaznjen 6 meseci zabrane u fubalu, jer je direktni krivac i saucesnik za unistavanje i propadanje Partizana, sada se postavlja pitanje hoce li se kazniti celnici Zvezde za isto, ili cak gore pretnje prema savezu? Ko njih stiti i ko im dozvoljava da se bahate i ponasaju u stilu mafije???

Objašnjenje

pre 11 meseci

A,razlog?
(Aleksa22, 25. septembar 2023 12:50)

Razlog je taj što Zvezda već 2-3 godine traži izuzeće dotičnog sudije za svoje utakmice jer je osvedočeni i deklarisani grobar,koji je partizanu pomogao nebrojeno puta,kakona terenu,tako i iz VAR sobe,između ostalog i na derbiju. Jel ti malo jasnije sada?

MMA

pre 11 meseci

Ako ih je strah od nikada goreg Partizana u istoriji, a Zvezda nikada skuplja(ne i najbolja), i ako vam Severina uzme titulu, pravac APR i gasite klub!

Aca

pre 11 meseci

Izbacite ih u niži rang ako nece da igraju ,a dobijaju od države toliki novac ! Novac svih nas građana .
(Bš, 25. septembar 2023 13:05)

Da li si tako mislio i kad KKP nije igrao? Ili kad su iz Partizana pretili da će da napuste ligu?

Sremacicar

pre 11 meseci

Kme...da li je realno da klub kome se svira sve i svašta od kad postoje traži bilo čije izuzeće?
Zbog ovoga treba Partizan da uzme titulu.
(Aleksandar, 25. septembar 2023 13:33)

Mislis, da mu je vec sada dodele nekim dekretom?

Ah, sta ti je navika...

miško

pre 11 meseci

Šta grobari zameraju Srđan Jovanoviću, obraz đon. Koliko puta je sudio derbi, kako su sudije sudile derbi kada on nije sudio. Analizirati to. Zašto su grobari za to da on sudi, razlozi osim onog da je on naš najbolji sudija. Najbolje sudije, najbolje i kradu kada sude timu za koji navijaju.

Berke

pre 11 meseci

Boze jel se toliko boje, nikad jaca zvezda, protiv nikada slabijeg Partizana. Toliko para ulozenog i vi se bojite ovog Partizana. Pa treba da nam date min 3 komada, ne vi vrste pritisak na sudije.

Zoran

pre 11 meseci

Izasao bi ja na utakmicu i neka sudi, ali ako se desi da osteti C.Zvezdu kao sto je ostetio kad je sudijo poslednji derbi onda zna se sta ga ceka.
Skidanje trajno sa liste, bez obzira sto je internacionalni sudija....
(Nebojsa, 25. septembar 2023 13:04)

Izuzetno mi je drago kada vidim da ljudi poput tebe navijaju za CZ.

Mirjana

pre 11 meseci

Ne moraju da igraju, ako se ne pojave službeni rezultat 3-0 za Partizan pa neka pišu saopštenja posle. Ovo već debelo prelazi granice normalnosti. Smetao im je Milorad Mažić, naš najbolji sudija ikada, koji im je u jednom derbiju dosudio dva penala. Sad im smeta Srđan Jovanović, trenutno ubedljivo naš najbolji sudija, i to je počelo kad im je opravdano poništio gol u poslednjem derbiju koji smo pobedili kada je Žander udario laktom Stojkovića u skoku. Njihova bahatost prelazi sve granice. Ne mogu da prežale izgubljenu titulu pre šest godina niti izgubljen derbi pre četiri godine, pa kukaju za oba da je namešteno i da im je oteto. Ovo su ljudi koji su govorili kako Danilo Grujić, koji im je dosudio penal u derbiju kada je lopta pogodila Rnića u butinu, sudi u korist Partizana jer je navodno član Fejsbuk grupe Grobari Čokot.
(Tragikomedija, 25.

Vidiš dečko. Naše tkzv najbolje sudije su zaštićene od naše sudijske organizacije.Ali Evropa ne prašta greške. Kod nas i ako pogreši umesto odličan dobije ocenu dobar tj 3 što ne snosi nikakve posledice..Greške takvih sudija su smišljene a ne iz neznanja. A onda kada takav sudija napravi grešku VAR se ne oglašava.Razumljivo je da svaki sudija u Srbiji inklinira prema Zvezdi ili Partizanu.Ali Bajo sudi pošteno i prema pravilima.Šta ima jedan klub ako takav sudija napravi kardinalnu grešku?

PeraKojot

pre 11 meseci

Ekstra, 3 boda i ne bijem put za bg..1200 kinti poklanjam klubu
(KKP, 25. septembar 2023 12:48)

Kakav uspesan klub, koji zivi od milostinje igraca. A prasta mu se porez, placa mu se ucesce u Evropi. Bolje taj novac daj detetu, nego tim lopovima. Da li im igraci poklanjaju plate? Ili uprava koja debelo naplacuje svoje usluge klubu?

Ivan kg

pre 11 meseci

Hahahah ovo uopste nije pritisak na sudije, mada to su njihove stare metode. Cim se ne pobede jedna ili dve utakmice, odmah krece igranka.

Neko treci

pre 11 meseci

Ja sam posle cukarickog trazio da se izbaci kvota da zvezda nece vise izgubiti boda da ce biti svirano 25+penala 20 crvenih I jedno 15 auto golova.I sve ide ka tome

SUNĐER BOB

pre 11 meseci

Kakva glupost, volim Zvezdu više od zivota, 40 god sam na stadionu, ali ovo je tako ziheraski..pazi biramo sudiju, nigde u svetu to nema..izađite na teren i pobedite!

miško

pre 11 meseci

Aleksa, razloga milionda ne nabrajam, evo jednog, Žander glavom gol Stojketu koji pada i sudija poništi gol. Bio je blizu a i na TV-u se videlo da ga igrač u skoku nije ni dodirnuo.

jang boys

pre 11 meseci

Nije Lice sa poternice krivo, mi smo krivi sto ga podrzavamo i borimo se za njegove idejei stavove da potpuno unisti fudbal u Srbiji!!!

Neko treci

pre 11 meseci

Ja sam posle cukarickog trazio da se izbaci kvota da zvezda nece vise izgubiti boda da ce biti svirano 25+penala 20 crvenih I jedno 15 auto golova.I sve ide ka tome

dd

pre 11 meseci

ovo kao navijacu zvezde mi se uopste ne svidja,izadjimo na teren vratimo ih na fabricka podesavanja.a sudija ne moze toliko navlaciti za partizan da bi mogao pobediti zvezdu.ako to uradi posaljes zalbu uefi posto je internacionalni sudija i moze grdno da naj...tako da je u interesu da sudi posteno!!!ovaj potez mi nije jasan i uprava kluba ovo mora detaljno da objasni navijacima zvezde!!!na ovaj glupav nacin pokloniti bodove???

Paja

pre 11 meseci

Da li može da mi neko objasni ovu situaciju. Svi čelnici FSS i sudijske komisije su bivši članovi Zvezde. Šta je sad problem?
(Andrija, 25. septembar 2023 13:06)

Navedi barem jednog

Ivke

pre 11 meseci

Ako se Zvezda plaši ovakvog Partizana onda ne treba ni da igra. Jači su za bar 3 gola da Partizan izađe sa 13 igrača. Terziću ne brukaj klub.

miško

pre 11 meseci

Kako pristrasni komentari a svi znamo zašto Zvezda stalno traži izuzeće ovog kako Kralj kaže "nazovi čovek" za dobrog sudiju u B. Topoli. Jovanović bi trebao sam da odustane kako bi utakmica bila regularna, sumnja bi ostala makar i da pošteno sudi u šta ne verujem.

Masariko

pre 11 meseci

Kao što nisu igrali ni ABA ligu finale. Ovo je samo pritisak i zastrašivanje Jovanovića pred početak derbija. Da se malo uplaši pa ako je situacija 50-50, da ipak prelomi na Zvezdu iz predostrožnosti. Psihološki momenat. Veoma pametna ali podmukla igra uprave Zvezde.

hmmmm

pre 11 meseci

iako sam veliki zvezdas, kako zvezdu treba kazniti sa jedno -15 bodova, samo da se pusi. pa cekaj bre??? smetaju sudije, smeta fss, odlozemo svaku utakmicu zbog evrope... sta jos treba da se uradi pa da nasa uprava bude zadovoljna?

Iz bloka

pre 11 meseci

Ja sam zvezdas, ali da ovako bilo koji klub pritiska sudije, sudijsku komisiju, fss, ludilo. Ako neko namesta, nek se ujedini sa ostalim klubovima i izvrse smenu koga treba

Pedja

pre 11 meseci

Ne znam samo kako se uvek samo prica da ne valja FSS i sudije kad je Zvezdi gusto?Sto nikad kad je na +20 majka mu stara..ali bice da je koincidencija samo..

molim?

pre 11 meseci

Kakva glupost, volim Zvezdu više od zivota, 40 god sam na stadionu, ali ovo je tako ziheraski..pazi biramo sudiju, nigde u svetu to nema..izađite na teren i pobedite!
(SUNĐER BOB, 25. septembar 2023 13:27)

Zato sto smo rekli da necemo jovanovica, to je biranje sudije? kao da je on jedini sudija? ti volis zvezdu?

3:0 za Partizan i ćao

pre 11 meseci

Što se srpski Bajern uplašio najboljeg srpskog sudije? Valjda im je najmanje penala dosudio i isključenja protivnicima. Vratite im Maja Vujovića iz penzije, da mu taman ponovo uruče dres posle utakmice.

KKP

pre 11 meseci

Kakav uspesan klub, koji zivi od milostinje igraca. A prasta mu se porez, placa mu se ucesce u Evropi. Bolje taj novac daj detetu, nego tim lopovima. Da li im igraci poklanjaju plate? Ili uprava koja debelo naplacuje svoje usluge klubu?
(PeraKojot, 25. septembar 2023 13:06) sine, vec sam uzeo kartu, sta si zapenio

grobar

pre 11 meseci

Ja sam partizanovac ali Jovanović i ne treba da sudi., stalno podleže pritiscima. Treba neko pošteno da odsudi derbi i da nas Zvezda razvali pa da konačno promenimo upravu. Ako su moje "kolege" slepe kod očiju , ja nisam.
Pošteno sudjenje pa kom obojci kom opanci..

molim?

pre 11 meseci

Kakva glupost, volim Zvezdu više od zivota, 40 god sam na stadionu, ali ovo je tako ziheraski..pazi biramo sudiju, nigde u svetu to nema..izađite na teren i pobedite!
(SUNĐER BOB, 25. septembar 2023 13:27)

Zato sto smo rekli da necemo jovanovica, to je biranje sudije? kao da je on jedini sudija? ti volis zvezdu?

Nebojsa

pre 11 meseci

Izasao bi ja na utakmicu i neka sudi, ali ako se desi da osteti C.Zvezdu kao sto je ostetio kad je sudijo poslednji derbi onda zna se sta ga ceka.
Skidanje trajno sa liste, bez obzira sto je internacionalni sudija....

Papilon

pre 11 meseci

Super, nama 3 boda.
(Lester Bo Mekejleb, 25. septembar 2023 12:46)

Samo tako i znate na mutno da otimate. Od toliko sudija baš treba da sudi osvedočeni partizanovac koji je u više navrata oštetio Zvezdu, neka mi neko kaže da to nije smišljeno uradjeno.

ljj

pre 11 meseci

I ne treba.Već je bio kažnjen i ne sudi već duže.Nema ga ni na medjunarodnim utakmicama

Zašto savez insistira na Jovanoviću koji se slikao u Partizanom dresu? Ima još sudija u Srbiji, i to sa FiFA znakom? Nije li ovo odmazda Filipovića zbog zahteva Zvezde da se smeni.

NikolaKG80

pre 11 meseci

Ja sam se i zabrojao koliko puta uzastopno je Zvezda bila šampon. Pa šta i ako neko drugi osvoji? Biće da je dug previše narastao, pa je jedina opcija da se igra LŠ svake godine

Tragikomedija

pre 11 meseci

Ne moraju da igraju, ako se ne pojave službeni rezultat 3-0 za Partizan pa neka pišu saopštenja posle. Ovo već debelo prelazi granice normalnosti. Smetao im je Milorad Mažić, naš najbolji sudija ikada, koji im je u jednom derbiju dosudio dva penala. Sad im smeta Srđan Jovanović, trenutno ubedljivo naš najbolji sudija, i to je počelo kad im je opravdano poništio gol u poslednjem derbiju koji smo pobedili kada je Žander udario laktom Stojkovića u skoku. Njihova bahatost prelazi sve granice. Ne mogu da prežale izgubljenu titulu pre šest godina niti izgubljen derbi pre četiri godine, pa kukaju za oba da je namešteno i da im je oteto. Ovo su ljudi koji su govorili kako Danilo Grujić, koji im je dosudio penal u derbiju kada je lopta pogodila Rnića u butinu, sudi u korist Partizana jer je navodno član Fejsbuk grupe Grobari Čokot.

Crvenkapa

pre 11 meseci

Jednačina izgleda ovako
Najskuplji tim zvezde + FSS + politicko okruzenje + sudijska naklonost + uništen Partizan
Nepoznat samo rezultat.

Aleksandar

pre 11 meseci

Kme...da li je realno da klub kome se svira sve i svašta od kad postoje traži bilo čije izuzeće?
Zbog ovoga treba Partizan da uzme titulu.

Kramer

pre 11 meseci

Sinoć derbi u Španiji, sudija besprekoran, nema reč da mu se kaže. Takvi trebaju ovde da sude. Mi osim Jovanovića i nemamo kvalitetnog sudiju.

veliki strumf

pre 11 meseci

Непотребно дизање тензије. Уместо да изађемо тамо, згазимо их са 3-0 или 4-0 без милости, набијемо самопоуздање пред опасни Јанг Бојс, ми се бавимо овим нефудбалским, небитним стварима да нам се сви смеју. Таласање без разлога. Стављање под притисак било ког судију који ће изаћи на центар. Зо исто раде и ови други, од првог су кола то радили. Нон стоп се буне и остали клубови, ено Пазар јуче рече да не жели да им суди Живковић! Сваки клуб да именује по једног-двојицу и нема шансе да било који судија суди неки меч. Дајте више одиграјте један нормалан дерби, имамо 3 пута јачи тим, изађите и покажите то и маните се више судија.

aca

pre 11 meseci

Kvota na pobedu Zvezde bi trebalo da bude 1.05. Realno bi bilo sa nas dobijete i sa 10 igraca i da mi imamo obilatu pomoc sudija. Ako nas sa neutralnim sudijama ne dobijete sa najmanje 2 gola razlike totalno ste omasili sa preskupim igracima za ovu sezonu. Kakav blam, 5x jaca ekipa i jos traze da sudija bude neko ko iskljucivo njima odgovara.

King

pre 11 meseci

Igraćete i pitaćete ima li još? Čuj neće da im sudi najbolji srpski sudija?!? Valjda je bolji Elvis? Ako promene sudiju to je kolaps srpskog prvenstva i Partizan mora da obavesti UEFA šta radi lice sa poternice.

Goran Loznica

pre 11 meseci

Nije problem sudija već igra kao i kvalitet igrača. Da su vezali sve pobede od starta prvenstva ne bi bilo problem ko sudi već bi se pričalo o najjačoj CZ u istoriji i igrali bi meč. Ovako sve smeta sem uprave i “navijača”. Zašto ovako ne pišu saopštenja UEFA za ligu šampiona? Možda su pokradeni i protiv Sitija?

zzzzz

pre 11 meseci

Sramota, imamo pet puta kvalitetniji tim i trenera i umesto da izadjemo i da ih zgazimo i postavimo na mesto mi se bavimo ovakvim stvarima

Piter Markoni

pre 11 meseci

Odmah pritisak, ali to je već otrcano.....Ne morate igrati, dosta je ucena, imate 3 puta jači i skuplji tim i Duljaj da sudi trebalo bi da pobedite 2-3 razlike..... Baš ste " cigani"

Real(NI)

pre 11 meseci

E sve smo do sada videli, pa da vidimo i ovo. Ako promene sudiju sve je jasno, mada je svima sve jasno odavno. Bio bi to samo konačan poraz ljudi koji žele bilo šta dobro našem fudbalu.

Pedja

pre 11 meseci

Partizan odavno nije konkurencija Zvezdi-rece doktor madjija.U čemu je problem dobiti nedoraslog protivnika čak i ako sudija domacinski sudi.Pa vi ste Zvezda zaboga!?!

Saša

pre 11 meseci

Hahahaha,ovo postaje smešno.Jedini sudija sa kojim ne mogu da manipulišu ni jedni ni drugi,član elit grupe,ne odgovara doktoru.Ovde definitivno treba ugasiti fudbal.

tricikl

pre 11 meseci

Kakva je ovo smejurija ja zaista vise nemam komentar nikakav da napisem pa jel ovo ljudi moguce ??? PS Partizanovac sam da nema zabune odmah ali jel moguce da ako ti izabere neki organ koji je nadlezan za to sudiju tebi kao detetu da se ne svidi i kao necu .....strasno zaista - ne treba niko svima 10bodova manje ma za oba tima i neka jure TSC celo prvenstvo za prvo mesto to koje hoce.....ljudi jel realno ovo??? Molim bez pristrasnosti tipa koji si ti partizanovac ti si njihov ili neki delija tipa on je nama u proslosti ovo ili ono nego realno ako ti neko odabere sudiju koji ima nadleznost za to odakle tebi sama pomisao kamoli nesto vise od toga necu da igram ili ajde kako mi hocemo....pritom iskreno mislim da bi nas dobili 2 razlike sad gosti na moju zalost ali cirkus Kolorado se nastavlja....

Dzeronimo

pre 11 meseci

Ako se promeni sudija, Partizan neka ni slucajno ne izadje na teren.
Epilog svega - ugasiti fudbal na odredjeno vreme, sve dok se ne rastera banda iz oba kluba.

jova

pre 11 meseci

Pa nista onda, nek terza izabere sudije, i nek izabere u Partizanu koja 2 igraca nece igrati derbi, pa nek igraju lepo 11 na 9, mislim ako terzi to odgovara naravno. Posto je vlasnik fudbala u Srbiji, pa sam postavlja sudije, delegate, ljude u savezu, predsednika saveza, pa kad mu se oni ne svide on uzme i promeni ih, mislim da je najbolje da on delegira sudije za derbi.

Градимир

pre 11 meseci

Ово је подмукло и труло биће, доказ је да нико од наших судија у првом колу УЕФА такмичења , није судио ни једну утакмицу ???

Subotica

pre 11 meseci

Pa naravno kad će ovaj da sudi tako da secka igru i dozvoli Partizanu da kralja bez kartona, pošto drugačije ne može da parira Zvezdi.

Saša

pre 11 meseci

Hahahaha,ovo postaje smešno.Jedini sudija sa kojim ne mogu da manipulišu ni jedni ni drugi,član elit grupe,ne odgovara doktoru.Ovde definitivno treba ugasiti fudbal.

Goran Loznica

pre 11 meseci

Nije problem sudija već igra kao i kvalitet igrača. Da su vezali sve pobede od starta prvenstva ne bi bilo problem ko sudi već bi se pričalo o najjačoj CZ u istoriji i igrali bi meč. Ovako sve smeta sem uprave i “navijača”. Zašto ovako ne pišu saopštenja UEFA za ligu šampiona? Možda su pokradeni i protiv Sitija?

Pedja

pre 11 meseci

Partizan odavno nije konkurencija Zvezdi-rece doktor madjija.U čemu je problem dobiti nedoraslog protivnika čak i ako sudija domacinski sudi.Pa vi ste Zvezda zaboga!?!

Piter Markoni

pre 11 meseci

Odmah pritisak, ali to je već otrcano.....Ne morate igrati, dosta je ucena, imate 3 puta jači i skuplji tim i Duljaj da sudi trebalo bi da pobedite 2-3 razlike..... Baš ste " cigani"

hmmmm

pre 11 meseci

iako sam veliki zvezdas, kako zvezdu treba kazniti sa jedno -15 bodova, samo da se pusi. pa cekaj bre??? smetaju sudije, smeta fss, odlozemo svaku utakmicu zbog evrope... sta jos treba da se uradi pa da nasa uprava bude zadovoljna?

Ivke

pre 11 meseci

Ako se Zvezda plaši ovakvog Partizana onda ne treba ni da igra. Jači su za bar 3 gola da Partizan izađe sa 13 igrača. Terziću ne brukaj klub.

King

pre 11 meseci

Igraćete i pitaćete ima li još? Čuj neće da im sudi najbolji srpski sudija?!? Valjda je bolji Elvis? Ako promene sudiju to je kolaps srpskog prvenstva i Partizan mora da obavesti UEFA šta radi lice sa poternice.

Dzeronimo

pre 11 meseci

Ako se promeni sudija, Partizan neka ni slucajno ne izadje na teren.
Epilog svega - ugasiti fudbal na odredjeno vreme, sve dok se ne rastera banda iz oba kluba.

Real(NI)

pre 11 meseci

E sve smo do sada videli, pa da vidimo i ovo. Ako promene sudiju sve je jasno, mada je svima sve jasno odavno. Bio bi to samo konačan poraz ljudi koji žele bilo šta dobro našem fudbalu.

jova

pre 11 meseci

Pa nista onda, nek terza izabere sudije, i nek izabere u Partizanu koja 2 igraca nece igrati derbi, pa nek igraju lepo 11 na 9, mislim ako terzi to odgovara naravno. Posto je vlasnik fudbala u Srbiji, pa sam postavlja sudije, delegate, ljude u savezu, predsednika saveza, pa kad mu se oni ne svide on uzme i promeni ih, mislim da je najbolje da on delegira sudije za derbi.

zzzzz

pre 11 meseci

Sramota, imamo pet puta kvalitetniji tim i trenera i umesto da izadjemo i da ih zgazimo i postavimo na mesto mi se bavimo ovakvim stvarima

Berke

pre 11 meseci

Boze jel se toliko boje, nikad jaca zvezda, protiv nikada slabijeg Partizana. Toliko para ulozenog i vi se bojite ovog Partizana. Pa treba da nam date min 3 komada, ne vi vrste pritisak na sudije.

Pedja

pre 11 meseci

Ne znam samo kako se uvek samo prica da ne valja FSS i sudije kad je Zvezdi gusto?Sto nikad kad je na +20 majka mu stara..ali bice da je koincidencija samo..

MMA

pre 11 meseci

Ako ih je strah od nikada goreg Partizana u istoriji, a Zvezda nikada skuplja(ne i najbolja), i ako vam Severina uzme titulu, pravac APR i gasite klub!

Tragikomedija

pre 11 meseci

Ne moraju da igraju, ako se ne pojave službeni rezultat 3-0 za Partizan pa neka pišu saopštenja posle. Ovo već debelo prelazi granice normalnosti. Smetao im je Milorad Mažić, naš najbolji sudija ikada, koji im je u jednom derbiju dosudio dva penala. Sad im smeta Srđan Jovanović, trenutno ubedljivo naš najbolji sudija, i to je počelo kad im je opravdano poništio gol u poslednjem derbiju koji smo pobedili kada je Žander udario laktom Stojkovića u skoku. Njihova bahatost prelazi sve granice. Ne mogu da prežale izgubljenu titulu pre šest godina niti izgubljen derbi pre četiri godine, pa kukaju za oba da je namešteno i da im je oteto. Ovo su ljudi koji su govorili kako Danilo Grujić, koji im je dosudio penal u derbiju kada je lopta pogodila Rnića u butinu, sudi u korist Partizana jer je navodno član Fejsbuk grupe Grobari Čokot.

tricikl

pre 11 meseci

Kakva je ovo smejurija ja zaista vise nemam komentar nikakav da napisem pa jel ovo ljudi moguce ??? PS Partizanovac sam da nema zabune odmah ali jel moguce da ako ti izabere neki organ koji je nadlezan za to sudiju tebi kao detetu da se ne svidi i kao necu .....strasno zaista - ne treba niko svima 10bodova manje ma za oba tima i neka jure TSC celo prvenstvo za prvo mesto to koje hoce.....ljudi jel realno ovo??? Molim bez pristrasnosti tipa koji si ti partizanovac ti si njihov ili neki delija tipa on je nama u proslosti ovo ili ono nego realno ako ti neko odabere sudiju koji ima nadleznost za to odakle tebi sama pomisao kamoli nesto vise od toga necu da igram ili ajde kako mi hocemo....pritom iskreno mislim da bi nas dobili 2 razlike sad gosti na moju zalost ali cirkus Kolorado se nastavlja....

Градимир

pre 11 meseci

Ово је подмукло и труло биће, доказ је да нико од наших судија у првом колу УЕФА такмичења , није судио ни једну утакмицу ???

BorosSrb

pre 11 meseci

Kakav IDIOTIZAM! Najbolji sudija i oni nece, pa ce ovi drugi da kazu necemo mi tog drugog i tako to ide u seoskoj ligi srbije, a kad dodju u evropu po 5 komada lagano svi primaju od prosjecnih klubova lige konferencije, da nije jadno i zalosno bilo bi mozda i komicno..

SUNĐER BOB

pre 11 meseci

Kakva glupost, volim Zvezdu više od zivota, 40 god sam na stadionu, ali ovo je tako ziheraski..pazi biramo sudiju, nigde u svetu to nema..izađite na teren i pobedite!

Boro iz Pobede

pre 11 meseci

A ko da sudi, onaj što je prošli vikend dosudio penal koji će ostati zapisan u istoriji kao najveća sramota srpskog fudbala! Ako Terza kaze eto neka taj sudi!

Zoran

pre 11 meseci

Izasao bi ja na utakmicu i neka sudi, ali ako se desi da osteti C.Zvezdu kao sto je ostetio kad je sudijo poslednji derbi onda zna se sta ga ceka.
Skidanje trajno sa liste, bez obzira sto je internacionalni sudija....
(Nebojsa, 25. septembar 2023 13:04)

Izuzetno mi je drago kada vidim da ljudi poput tebe navijaju za CZ.

Masariko

pre 11 meseci

Kao što nisu igrali ni ABA ligu finale. Ovo je samo pritisak i zastrašivanje Jovanovića pred početak derbija. Da se malo uplaši pa ako je situacija 50-50, da ipak prelomi na Zvezdu iz predostrožnosti. Psihološki momenat. Veoma pametna ali podmukla igra uprave Zvezde.

Neko treci

pre 11 meseci

Ja sam posle cukarickog trazio da se izbaci kvota da zvezda nece vise izgubiti boda da ce biti svirano 25+penala 20 crvenih I jedno 15 auto golova.I sve ide ka tome

Globtroter

pre 11 meseci

Kralj kažnjen zbog jedne izjave 6 meseci i neka je. A šta ćemo sa Terzom mađijom koji svako kolo komotno komentariše i preti? Jasno je da kontroliše sve, zato i ovi spinovi da su oni večito "ugroženi".

Crvenkapa

pre 11 meseci

Jednačina izgleda ovako
Najskuplji tim zvezde + FSS + politicko okruzenje + sudijska naklonost + uništen Partizan
Nepoznat samo rezultat.

jang boys

pre 11 meseci

Nije Lice sa poternice krivo, mi smo krivi sto ga podrzavamo i borimo se za njegove idejei stavove da potpuno unisti fudbal u Srbiji!!!

Realno

pre 11 meseci

Vreme je da se napravi lista sudija koja Zvezdi odgovara i polaže račune, dosta je Zvezda ispaštala odluke sudija koje joj se nisu sviđale. Šta će još izmisliti taj kvazi klub da bi prosperirali, ostaje da vidimo. U svakom slučaju, ogadili su mi naše prvenstvo do te mere da ga više ne pratim.

Iz bloka

pre 11 meseci

Ja sam zvezdas, ali da ovako bilo koji klub pritiska sudije, sudijsku komisiju, fss, ludilo. Ako neko namesta, nek se ujedini sa ostalim klubovima i izvrse smenu koga treba

Loznica

pre 11 meseci

A,razlog?
(Aleksa22, 25. septembar 2023 12:50)

Razlog je taj što Zvezda već 2-3 godine traži izuzeće dotičnog sudije za svoje utakmice jer je osvedočeni i deklarisani grobar,koji je partizanu pomogao nebrojeno puta,kakona terenu,tako i iz VAR sobe,između ostalog i na derbiju. Jel ti malo jasnije sada?
(Objašnjenje, 25. septembar 2023 13:21)

Pričaš o sudiji koji je ojadio Partizan u NS, i kada je Savo dobio crveni karton?
Inače, imate pravo da odbijete da igrate, ništa sporno!!!

veliki strumf

pre 11 meseci

Непотребно дизање тензије. Уместо да изађемо тамо, згазимо их са 3-0 или 4-0 без милости, набијемо самопоуздање пред опасни Јанг Бојс, ми се бавимо овим нефудбалским, небитним стварима да нам се сви смеју. Таласање без разлога. Стављање под притисак било ког судију који ће изаћи на центар. Зо исто раде и ови други, од првог су кола то радили. Нон стоп се буне и остали клубови, ено Пазар јуче рече да не жели да им суди Живковић! Сваки клуб да именује по једног-двојицу и нема шансе да било који судија суди неки меч. Дајте више одиграјте један нормалан дерби, имамо 3 пута јачи тим, изађите и покажите то и маните се више судија.

ultrasrbin

pre 11 meseci

Prosvetli nas objašnjenjem kako je to ojadio partizan.Koliko se sećam,sudio je bez greške i on to može,samo kad hoće i kad ga ne ucenjuju.Čoveče,shvati da nije merilo šta grobari kažu za neku utakmicu nego šta je realnost,šta su pravila i propisi.Tako ste zapenili i protiv TSC gde uopšte niste bili oštećeni već ste dali gol nakon nepostojećeg kornera.Sve ostalo je bilo regularno.
(Objašnjenje, 25. septembar 2023 14:21)

Klasicna limenka.
Nepostojeci korner je problem, ali cist ponisten gol i penal za TSC nisu.
I vidi ko se javlja za nepostojeci korner( posto si licemeran uzmi i pogledaj snimak i analizu). Navijac kluba za koje ej gol iz gol auta regularan, za koje je Majo najbolji asistent, za koje je penal na 20 metara sasvim normalan jer je sviran u korist Zvezde.

aca

pre 11 meseci

Kvota na pobedu Zvezde bi trebalo da bude 1.05. Realno bi bilo sa nas dobijete i sa 10 igraca i da mi imamo obilatu pomoc sudija. Ako nas sa neutralnim sudijama ne dobijete sa najmanje 2 gola razlike totalno ste omasili sa preskupim igracima za ovu sezonu. Kakav blam, 5x jaca ekipa i jos traze da sudija bude neko ko iskljucivo njima odgovara.

ultrasrbin

pre 11 meseci

Izasao bi ja na utakmicu i neka sudi, ali ako se desi da osteti C.Zvezdu kao sto je ostetio kad je sudijo poslednji derbi onda zna se sta ga ceka.
Skidanje trajno sa liste, bez obzira sto je internacionalni sudija....
(Nebojsa, 25. septembar 2023 13:04)

A on, pa i mnogi drugi nisu ostetili Partizan.
Kada sudija napravi nenamernu gresku to je normalno.
Kada tendenciozno sudi po nalogu to je za zatvor.
Vecina sudija , koje su ostetile Partizan, je napredovala.
22 godine Partizanu nije sviran penal na derbiju, a na svakom drugom je bilo ili penal za Zvezdu ili iskljucenje igraca Partizana.
I vi pricate o postenju?

dd

pre 11 meseci

ovo kao navijacu zvezde mi se uopste ne svidja,izadjimo na teren vratimo ih na fabricka podesavanja.a sudija ne moze toliko navlaciti za partizan da bi mogao pobediti zvezdu.ako to uradi posaljes zalbu uefi posto je internacionalni sudija i moze grdno da naj...tako da je u interesu da sudi posteno!!!ovaj potez mi nije jasan i uprava kluba ovo mora detaljno da objasni navijacima zvezde!!!na ovaj glupav nacin pokloniti bodove???

Kramer

pre 11 meseci

Sinoć derbi u Španiji, sudija besprekoran, nema reč da mu se kaže. Takvi trebaju ovde da sude. Mi osim Jovanovića i nemamo kvalitetnog sudiju.

nenad

pre 11 meseci

Kakva priprema za brutalnu kradju nad nemocnim Partizanom....vrhunac ..nema dalje ...sve je njihovo ..i svi znaju i ide spin ..kako su oni kradeni ...majko mila ..samo kod nas ...

otpor

pre 11 meseci

raspali Partizan koji je sa nikad gorim timom, bez fudbalske skole, bez publike, bez trenera, koji od svih institucija ima smao vazuru a od finansija dugove koje za razliku od zvezde drzava nece pokrivati i praznu kasu, postaje odjednom opasnost za drzavni sportski porjekat koji ima tradiconalno najdirektniju pomoc od drzave, u finansijskom, medijskom, institucijalnom, sudijskom i u svakom drugom pogledu, pa ce sada takav negledljiv i jadan klub kakav je taj raspali Parizan namestati sudije koju organizaciju i dlaje drzi crvena zvezda?! Predlazem kao grobar sa pola veka iskustva, da se Partizan odmah povuce iz svih takmicenja, neka ostane crvenoj zvedi da osvaja sve i da slavi i sve svoje titule, cak i one koje nisu osvojili vec su sami sebi dopisali, ako ih to cini srecnim, a da se Partizan nikada vise ne pojavi na terenu i da bude samo secanje nas na neka vremna. Moze? Zadovoljni? Treba li jos nesto da bi ste bili sercni?

Ivan kg

pre 11 meseci

Hahahah ovo uopste nije pritisak na sudije, mada to su njihove stare metode. Cim se ne pobede jedna ili dve utakmice, odmah krece igranka.

tompus

pre 11 meseci

A,razlog?
(Aleksa22, 25. septembar 2023 12:50)

Razlog je taj što Zvezda već 2-3 godine traži izuzeće dotičnog sudije za svoje utakmice jer je osvedočeni i deklarisani grobar,koji je partizanu pomogao nebrojeno puta,kakona terenu,tako i iz VAR sobe,između ostalog i na derbiju. Jel ti malo jasnije sada?
(Objašnjenje, 25. septembar 2023 13:21)

29

....Da,da,da...

.

Aleksandar

pre 11 meseci

Kme...da li je realno da klub kome se svira sve i svašta od kad postoje traži bilo čije izuzeće?
Zbog ovoga treba Partizan da uzme titulu.

nenad

pre 11 meseci

Bez obzira sto mislim da je ovo spin i cuveno " Drz'te lopova".. siguran da bi Jovanovic u najmanju ruku bio blago naklonjen Zvezdi jer je i on covek a ne supermen i ne bi ovoliko postigao da je bio protiv zvezde u prethodnih 10 godina ..sudijska organizacija je pod kontrolom zvezde 100 posto ..elem ..ako budu promenili odluku treba prekinuti prvenstvo po cenu da Partizan ide u 5 ligu ..ako to ne uradi Partizan onda je sve jasno ...Ovo je nasilje nad mozgom a ne sportom ...naravno prisustvovacemo nikad lakrdnijem derbiju i ko god da sudi ne bio mu u kozi ..

I tako to..

pre 11 meseci

Ovo je bruka i sramota sta se dozvoljava drzavnoj mezimici... Nigde u normalnom svetu nema da jedan klub godinama preti, izdaje preteca saopstenja, naredjuje ko sme da sudi a ko ne, cak i da naredjuje smene zvanicnika FSS kao predsednika sudiske komisije.. A da ne govorimo da su svi, ali bukvalno svi do jednog Zvezdasi, od Dzajica predsednika fikusa, njegovog zamenika Nedimovica, koji je ustvari pravi predsednik, Surbatovica,sa navijackog kopa navijaca Zvezde, pa do predsednika Filipovica koji je deklarisani Zvezdas. Iako mi nije zao sto je Ivica Kralj kaznjen 6 meseci zabrane u fubalu, jer je direktni krivac i saucesnik za unistavanje i propadanje Partizana, sada se postavlja pitanje hoce li se kazniti celnici Zvezde za isto, ili cak gore pretnje prema savezu? Ko njih stiti i ko im dozvoljava da se bahate i ponasaju u stilu mafije???

poljubac smrti

pre 11 meseci

Posle se čudimo zašto su nam klubovi najgori u Evropi a reprezentacija 23 godine nije videla EP. Mafija rođaci, nalazimo se u njenim čvrstim raljama bez izgleda da se ikada izvučemo.

NikolaKG80

pre 11 meseci

Ja sam se i zabrojao koliko puta uzastopno je Zvezda bila šampon. Pa šta i ako neko drugi osvoji? Biće da je dug previše narastao, pa je jedina opcija da se igra LŠ svake godine

Aleks

pre 11 meseci

Ovako ljudi, ja sam zvezdaš od najmanjih nogu, od kada me je pokojni deda Života (Bog da mu dušu prosti, najveći Delija kog sam poznavao) tako vaspitao, volim Zvezdu i želim joj sve najbolje.
Ali ako ovako bude, želim da se registruje zvanični rezultat 3:0 za Partizan.
Mafija koja je sada u upravi mog voljenog kluba siguran sam ne radi ništa dobro za klub, već samo za svoje lične interese. Ako Zvezda mora da prođe kroz to, i da izađe posle toga jača, ali sa poštenom upravom, neka tako i bude.
Molim sportsku redakciju b92 da mi objavi ovaj komentar.
Unapred zahvalan,

Neko treci

pre 11 meseci

Ja sam posle cukarickog trazio da se izbaci kvota da zvezda nece vise izgubiti boda da ce biti svirano 25+penala 20 crvenih I jedno 15 auto golova.I sve ide ka tome

Sergio

pre 11 meseci

Pa jeste, nek' igraju kad oni hoće, nek'odlože susret pre derbija da se spreme (nije to Evropa), nek' im sudi koga oni hoće, nek' izaberu predsednika FSS koga oni hoće, nek' izaberu selektora koga oni hoće.... I tako u nedogled i tako kroz celu istoriju!

Шунто Златиборац

pre 11 meseci

Уколико би ФСС пристао на ову уцену,то би био његов крај.А Звезда,која има дупло скупљи тим,ако то не реализује на терену,над никад лошијем Партизану,......стварно дно.ФСС би онда морао примјенити правила,3:0 з Партизан и одузимање бодова.Али и ти није гаранција да ће Партизан или ТСЦ бити први,јер Звезда треба да има бар 20 бодова више на крају.

3:0 za Partizan i ćao

pre 11 meseci

Što se srpski Bajern uplašio najboljeg srpskog sudije? Valjda im je najmanje penala dosudio i isključenja protivnicima. Vratite im Maja Vujovića iz penzije, da mu taman ponovo uruče dres posle utakmice.

Todor

pre 11 meseci

Dajte im onog eksperta sa Arene Jokića valjda će onda biti zadovoljni sramota imaju ne znam ni ja skuplji tim,i neće da izadju na teren ako sudi ovaj ili onaj.Možda je Majo Vujović najbolje rešenje kada se asistiralo za gol iz gol auta, neka Terzić sudi a Mrkela i Raka Djurovic pomoćne sudije.

Gogi

pre 11 meseci

Partizan odavno nije konkurencija Zvezdi-rece doktor madjija.U čemu je problem dobiti nedoraslog protivnika čak i ako sudija domacinski sudi.Pa vi ste Zvezda zaboga!?!
(Pedja, 25. septembar 2023 12:55)

Vidi, bez namere da branim Terzu madjiju, činjenica jeste da Partizan nije konkurencija Zvezdi...ali šta se dešava? Partizan preko svojih pipaka u svim strukturama FSS-a i sudijske organizacije nezasluženo uzima između 9 i 12 bodova na početku ove sezone: sudijskim krađama, izmišljenim penalima, crvenim kartonima za protivnike, sudijskim nadoknadama po 15 minuta i slično...
Da je bilo pošteno, Partizan bi bio 10. na tabeli, gde kvalitetom otprilike i pripada, ali guranjem od strane FSS-a i sudija Partizan je 2. na tabeli...sve ovo što pišem je jasno kao dan a i potvđeno pre mesec dana od Nordsjelanda, a Sabaha...kvalitet čista nula, a ispraćen sa 2. mesto na tabeli, pa ne ide to rođaći bez sudija nikako...
E u tome je problem!

Bumerang

pre 11 meseci

Super, znači 3:0. Pa ovaj mister interpol se baš izbezobrazio. Malo mu je sto bira predsednika i tela FSS nego bi sad da bira i sudije. Strašno.

DUDA

pre 11 meseci

Ako ne moze da se dobije Severina,Bazdar (i ostale trice i kucine)bez da sudi Duljaj LICNO- i ne treba da igraju !!! A i MI - da ne gledamo vise...

Objašnjenje

pre 11 meseci

A,razlog?
(Aleksa22, 25. septembar 2023 12:50)

Razlog je taj što Zvezda već 2-3 godine traži izuzeće dotičnog sudije za svoje utakmice jer je osvedočeni i deklarisani grobar,koji je partizanu pomogao nebrojeno puta,kakona terenu,tako i iz VAR sobe,između ostalog i na derbiju. Jel ti malo jasnije sada?

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Cemu ovo? Nas najbolji sudija, FSS ga je odredio i u cemj je problem? Mozda nas jeste nekada ostetio a mozda i nije. Ali kakve to veze ima? Sudija je odredjen, najbolji je na UEFA listi i tu je kraj svake price. Imamo 5 puta bolji i skuplji tim, boljeg trenera, verovatno cemo imati i vise publike. I sta se je sas problem madjijo? Sudija nije i ne sme da bude problem za ovakvu Zvezdu. A madjija da prestane da nam bruka klub ovakvim nebulozama.

Sremacicar

pre 11 meseci

Kme...da li je realno da klub kome se svira sve i svašta od kad postoje traži bilo čije izuzeće?
Zbog ovoga treba Partizan da uzme titulu.
(Aleksandar, 25. septembar 2023 13:33)

Mislis, da mu je vec sada dodele nekim dekretom?

Ah, sta ti je navika...

petar

pre 11 meseci

A,razlog?
(Aleksa22, 25. septembar 2023 12:50)

Razlog je taj što Zvezda već 2-3 godine traži izuzeće dotičnog sudije za svoje utakmice jer je osvedočeni i deklarisani grobar,koji je partizanu pomogao nebrojeno puta,kakona terenu,tako i iz VAR sobe,između ostalog i na derbiju. Jel ti malo jasnije sada?
(Objašnjenje, 25. septembar 2023 13:21)

Neeeee, nego dosad je zvezda spucala 6 poena, a sve pobede su bile sa autogolovima i bezbroj penala. E sad, znaju da Partizan nece doci a drugim timom, a i sumnjaju da ovaj Jovanovic ce dosuditi neki nepostojeci penal, pa moraju da osiguraju pobedu jer brale, ako i ovu izgube, nema pomoci ni od vlade ni od rusa.

Bojan

pre 11 meseci

23 pune godine nije sviran penal za Partizan u derbiju i onda Vujadin Savić sam priznao faul i nekako ga dosudiše i sad ovakva priča

PeraKojot

pre 11 meseci

Ekstra, 3 boda i ne bijem put za bg..1200 kinti poklanjam klubu
(KKP, 25. septembar 2023 12:48)

Kakav uspesan klub, koji zivi od milostinje igraca. A prasta mu se porez, placa mu se ucesce u Evropi. Bolje taj novac daj detetu, nego tim lopovima. Da li im igraci poklanjaju plate? Ili uprava koja debelo naplacuje svoje usluge klubu?

miško

pre 11 meseci

Aleksa, razloga milionda ne nabrajam, evo jednog, Žander glavom gol Stojketu koji pada i sudija poništi gol. Bio je blizu a i na TV-u se videlo da ga igrač u skoku nije ni dodirnuo.

nba86

pre 11 meseci

priča mi drug ex superligaški sudija, mozda najbolji sudija koga smo ikad imali, arkana se nije plašio svojevremeno tj jeste ali iz inata sudio protiv njega da jovanovic ne odgovara nikome jer nece da unisti svoju internacionalnu karijeru sudeci za terzu ili partizan, kaze jovanović pošten mada je i on imao ledja u vidu svog brata policajca i isto inter sudije, ali to je normalno tako to ide u fss o u svakoj pori naseg drustva nista bez ledja i veze.

Subotica

pre 11 meseci

Pa naravno kad će ovaj da sudi tako da secka igru i dozvoli Partizanu da kralja bez kartona, pošto drugačije ne može da parira Zvezdi.

KKP

pre 11 meseci

Kakav uspesan klub, koji zivi od milostinje igraca. A prasta mu se porez, placa mu se ucesce u Evropi. Bolje taj novac daj detetu, nego tim lopovima. Da li im igraci poklanjaju plate? Ili uprava koja debelo naplacuje svoje usluge klubu?
(PeraKojot, 25. septembar 2023 13:06) sine, vec sam uzeo kartu, sta si zapenio

Aca

pre 11 meseci

Izbacite ih u niži rang ako nece da igraju ,a dobijaju od države toliki novac ! Novac svih nas građana .
(Bš, 25. septembar 2023 13:05)

Da li si tako mislio i kad KKP nije igrao? Ili kad su iz Partizana pretili da će da napuste ligu?

Paja

pre 11 meseci

Da li može da mi neko objasni ovu situaciju. Svi čelnici FSS i sudijske komisije su bivši članovi Zvezde. Šta je sad problem?
(Andrija, 25. septembar 2023 13:06)

Navedi barem jednog

Nebojsa

pre 11 meseci

Izasao bi ja na utakmicu i neka sudi, ali ako se desi da osteti C.Zvezdu kao sto je ostetio kad je sudijo poslednji derbi onda zna se sta ga ceka.
Skidanje trajno sa liste, bez obzira sto je internacionalni sudija....

Istina

pre 11 meseci

A ko da sudi, onaj što je prošli vikend dosudio penal koji će ostati zapisan u istoriji kao najveća sramota srpskog fudbala! Ako Terza kaze eto neka taj sudi!
(Boro iz Pobede, 25. septembar 2023 13:39)

Taj je dosudio dva sramna penala,jedan u 95.minutu,sećaš se? Ipak,siguran sam da je najsramniji dosuđeni penal,opet partizanov,protiv Pazara,pre otprilike jedne decenije kad Pazarac leži na travi,leđima okrenut lopti i ustaje,lopta ga pogađa u leđa i sudija svira penal za državno ljubimče.

ljj

pre 11 meseci

I ne treba.Već je bio kažnjen i ne sudi već duže.Nema ga ni na medjunarodnim utakmicama

Zašto savez insistira na Jovanoviću koji se slikao u Partizanom dresu? Ima još sudija u Srbiji, i to sa FiFA znakom? Nije li ovo odmazda Filipovića zbog zahteva Zvezde da se smeni.

Papilon

pre 11 meseci

Super, nama 3 boda.
(Lester Bo Mekejleb, 25. septembar 2023 12:46)

Samo tako i znate na mutno da otimate. Od toliko sudija baš treba da sudi osvedočeni partizanovac koji je u više navrata oštetio Zvezdu, neka mi neko kaže da to nije smišljeno uradjeno.

molim?

pre 11 meseci

Kakva glupost, volim Zvezdu više od zivota, 40 god sam na stadionu, ali ovo je tako ziheraski..pazi biramo sudiju, nigde u svetu to nema..izađite na teren i pobedite!
(SUNĐER BOB, 25. septembar 2023 13:27)

Zato sto smo rekli da necemo jovanovica, to je biranje sudije? kao da je on jedini sudija? ti volis zvezdu?

Slađan

pre 11 meseci

Niko Zvezdi nije kriv što je počela da ide u ambis. Namerno se to radi. Sudija ponajmanje. Samo da kažem ja sam zvezdaš do kraja i nazad.

Хммм

pre 11 meseci

Тако је и мажић, свирао шта му се каже, и за једне и друге, па постао наш најбољи судија. ФСС препоручује судије УЕФА-и, паметном довољно. Најбољи судија је онај кон суди редовно а о њему се не прича. А око фудбала нам је све труло, па гледам шта се у грчкојдешава са судијама и фудбалом, где су већепаре и онда схватим да смо и добри, могу да замислим шта је у другим банана државама нашег ранга.

miško

pre 11 meseci

Šta grobari zameraju Srđan Jovanoviću, obraz đon. Koliko puta je sudio derbi, kako su sudije sudile derbi kada on nije sudio. Analizirati to. Zašto su grobari za to da on sudi, razlozi osim onog da je on naš najbolji sudija. Najbolje sudije, najbolje i kradu kada sude timu za koji navijaju.

grobar

pre 11 meseci

Ja sam partizanovac ali Jovanović i ne treba da sudi., stalno podleže pritiscima. Treba neko pošteno da odsudi derbi i da nas Zvezda razvali pa da konačno promenimo upravu. Ako su moje "kolege" slepe kod očiju , ja nisam.
Pošteno sudjenje pa kom obojci kom opanci..

***

pre 11 meseci

Neka onda sudi neki iz plejade Zvezdinih sudija ...
(Sram te bilo Terzicu, 25. septembar 2023 13:45)

To je postoji,ima samo platni spisak partizanovih sudija.

Mirjana

pre 11 meseci

Ne moraju da igraju, ako se ne pojave službeni rezultat 3-0 za Partizan pa neka pišu saopštenja posle. Ovo već debelo prelazi granice normalnosti. Smetao im je Milorad Mažić, naš najbolji sudija ikada, koji im je u jednom derbiju dosudio dva penala. Sad im smeta Srđan Jovanović, trenutno ubedljivo naš najbolji sudija, i to je počelo kad im je opravdano poništio gol u poslednjem derbiju koji smo pobedili kada je Žander udario laktom Stojkovića u skoku. Njihova bahatost prelazi sve granice. Ne mogu da prežale izgubljenu titulu pre šest godina niti izgubljen derbi pre četiri godine, pa kukaju za oba da je namešteno i da im je oteto. Ovo su ljudi koji su govorili kako Danilo Grujić, koji im je dosudio penal u derbiju kada je lopta pogodila Rnića u butinu, sudi u korist Partizana jer je navodno član Fejsbuk grupe Grobari Čokot.
(Tragikomedija, 25.

Vidiš dečko. Naše tkzv najbolje sudije su zaštićene od naše sudijske organizacije.Ali Evropa ne prašta greške. Kod nas i ako pogreši umesto odličan dobije ocenu dobar tj 3 što ne snosi nikakve posledice..Greške takvih sudija su smišljene a ne iz neznanja. A onda kada takav sudija napravi grešku VAR se ne oglašava.Razumljivo je da svaki sudija u Srbiji inklinira prema Zvezdi ili Partizanu.Ali Bajo sudi pošteno i prema pravilima.Šta ima jedan klub ako takav sudija napravi kardinalnu grešku?

molim?

pre 11 meseci

Kakva glupost, volim Zvezdu više od zivota, 40 god sam na stadionu, ali ovo je tako ziheraski..pazi biramo sudiju, nigde u svetu to nema..izađite na teren i pobedite!
(SUNĐER BOB, 25. septembar 2023 13:27)

Zato sto smo rekli da necemo jovanovica, to je biranje sudije? kao da je on jedini sudija? ti volis zvezdu?

Bocko

pre 11 meseci

Sad, ako promene sudiju, garant neće hteti da igra Partizan . Aman ljudi, dokle više ? Preteraste ga ! Što bi rekao Balašević : " Svaka im dlaka smeta". Zato naši klubovi i prolaze tako u Evropi.

Objašnjenje

pre 11 meseci

Pričaš o sudiji koji je ojadio Partizan u NS, i kada je Savo dobio crveni karton?
Inače, imate pravo da odbijete da igrate, ništa sporno!!!
(Loznica, 25. septembar 2023 13:47)

Prosvetli nas objašnjenjem kako je to ojadio partizan.Koliko se sećam,sudio je bez greške i on to može,samo kad hoće i kad ga ne ucenjuju.Čoveče,shvati da nije merilo šta grobari kažu za neku utakmicu nego šta je realnost,šta su pravila i propisi.Tako ste zapenili i protiv TSC gde uopšte niste bili oštećeni već ste dali gol nakon nepostojećeg kornera.Sve ostalo je bilo regularno.

miško

pre 11 meseci

Kako pristrasni komentari a svi znamo zašto Zvezda stalno traži izuzeće ovog kako Kralj kaže "nazovi čovek" za dobrog sudiju u B. Topoli. Jovanović bi trebao sam da odustane kako bi utakmica bila regularna, sumnja bi ostala makar i da pošteno sudi u šta ne verujem.

Toliko

pre 11 meseci

Ima li gde da se igra da zvezda dobija penal u derbiju? Ko hoce lake pare, eto, resio sam mu...
(supremeTip, 25. septembar 2023 13:55)

Još lakše je ako staviš kintu da će partizanu da se sudi penal u derbiju a možda i dva jer to je već navika. 1,01 za tako nešto ali nećeš se ovajditi.

šone

pre 11 meseci

Ivica Kralj po odlasku iz Mačve je bio član sudijske organizacije .Odredjivao sudije a nekima koje je odabrao bio kontrolor. Pitam se zašto godinama guraju Jovanovića da sudi derbi? Tako su gurali Radomana pa Mažića.Valjda ima još sudija u Srbiji? Ima ih i sa medjunarodnim znakom..Nismo mi Engleska,Nemačka,Španija itd da imamo desetak sudija sa znakom FIFA. Kada će naše sudije da napreduju ako ne sude derbi. Prošla dva derbija nije sudio Jovanović i sve je bilo u redu.Pre koji dan izašla vest da će derbi da sudi zaboravio sam prezime.Zašto se menja i po čijem nalogu.Ja ne sumnjam da će Zvezda i sa Jovanovićem pobediti ali zašto dolivari ulje na vatru i dizati tenziju.Ima pravo svaki klub da traži izuzeće

Milos

pre 11 meseci

Непотребно дизање тензије. Уместо да изађемо тамо, згазимо их са 3-0 или 4-0 без милости, набијемо самопоуздање пред опасни Јанг Бојс

Ko bre opasan hahahaha

To jedan od najgorih timova u ls i zalutali su tamo.Ako ne dobijete sa 5:0 bolje da niste ni igrali

Subotica

pre 11 meseci

Pa naravno kad će ovaj da sudi tako da secka igru i dozvoli Partizanu da kralja bez kartona, pošto drugačije ne može da parira Zvezdi.

Objašnjenje

pre 11 meseci

A,razlog?
(Aleksa22, 25. septembar 2023 12:50)

Razlog je taj što Zvezda već 2-3 godine traži izuzeće dotičnog sudije za svoje utakmice jer je osvedočeni i deklarisani grobar,koji je partizanu pomogao nebrojeno puta,kakona terenu,tako i iz VAR sobe,između ostalog i na derbiju. Jel ti malo jasnije sada?

Nebojsa

pre 11 meseci

Izasao bi ja na utakmicu i neka sudi, ali ako se desi da osteti C.Zvezdu kao sto je ostetio kad je sudijo poslednji derbi onda zna se sta ga ceka.
Skidanje trajno sa liste, bez obzira sto je internacionalni sudija....

Gogi

pre 11 meseci

Partizan odavno nije konkurencija Zvezdi-rece doktor madjija.U čemu je problem dobiti nedoraslog protivnika čak i ako sudija domacinski sudi.Pa vi ste Zvezda zaboga!?!
(Pedja, 25. septembar 2023 12:55)

Vidi, bez namere da branim Terzu madjiju, činjenica jeste da Partizan nije konkurencija Zvezdi...ali šta se dešava? Partizan preko svojih pipaka u svim strukturama FSS-a i sudijske organizacije nezasluženo uzima između 9 i 12 bodova na početku ove sezone: sudijskim krađama, izmišljenim penalima, crvenim kartonima za protivnike, sudijskim nadoknadama po 15 minuta i slično...
Da je bilo pošteno, Partizan bi bio 10. na tabeli, gde kvalitetom otprilike i pripada, ali guranjem od strane FSS-a i sudija Partizan je 2. na tabeli...sve ovo što pišem je jasno kao dan a i potvđeno pre mesec dana od Nordsjelanda, a Sabaha...kvalitet čista nula, a ispraćen sa 2. mesto na tabeli, pa ne ide to rođaći bez sudija nikako...
E u tome je problem!

molim?

pre 11 meseci

Kakva glupost, volim Zvezdu više od zivota, 40 god sam na stadionu, ali ovo je tako ziheraski..pazi biramo sudiju, nigde u svetu to nema..izađite na teren i pobedite!
(SUNĐER BOB, 25. septembar 2023 13:27)

Zato sto smo rekli da necemo jovanovica, to je biranje sudije? kao da je on jedini sudija? ti volis zvezdu?

miško

pre 11 meseci

Aleksa, razloga milionda ne nabrajam, evo jednog, Žander glavom gol Stojketu koji pada i sudija poništi gol. Bio je blizu a i na TV-u se videlo da ga igrač u skoku nije ni dodirnuo.

molim?

pre 11 meseci

Kakva glupost, volim Zvezdu više od zivota, 40 god sam na stadionu, ali ovo je tako ziheraski..pazi biramo sudiju, nigde u svetu to nema..izađite na teren i pobedite!
(SUNĐER BOB, 25. septembar 2023 13:27)

Zato sto smo rekli da necemo jovanovica, to je biranje sudije? kao da je on jedini sudija? ti volis zvezdu?

Papilon

pre 11 meseci

Super, nama 3 boda.
(Lester Bo Mekejleb, 25. septembar 2023 12:46)

Samo tako i znate na mutno da otimate. Od toliko sudija baš treba da sudi osvedočeni partizanovac koji je u više navrata oštetio Zvezdu, neka mi neko kaže da to nije smišljeno uradjeno.

PeraKojot

pre 11 meseci

Ekstra, 3 boda i ne bijem put za bg..1200 kinti poklanjam klubu
(KKP, 25. septembar 2023 12:48)

Kakav uspesan klub, koji zivi od milostinje igraca. A prasta mu se porez, placa mu se ucesce u Evropi. Bolje taj novac daj detetu, nego tim lopovima. Da li im igraci poklanjaju plate? Ili uprava koja debelo naplacuje svoje usluge klubu?

miško

pre 11 meseci

Šta grobari zameraju Srđan Jovanoviću, obraz đon. Koliko puta je sudio derbi, kako su sudije sudile derbi kada on nije sudio. Analizirati to. Zašto su grobari za to da on sudi, razlozi osim onog da je on naš najbolji sudija. Najbolje sudije, najbolje i kradu kada sude timu za koji navijaju.

grobar

pre 11 meseci

Ja sam partizanovac ali Jovanović i ne treba da sudi., stalno podleže pritiscima. Treba neko pošteno da odsudi derbi i da nas Zvezda razvali pa da konačno promenimo upravu. Ako su moje "kolege" slepe kod očiju , ja nisam.
Pošteno sudjenje pa kom obojci kom opanci..

Aca

pre 11 meseci

Izbacite ih u niži rang ako nece da igraju ,a dobijaju od države toliki novac ! Novac svih nas građana .
(Bš, 25. septembar 2023 13:05)

Da li si tako mislio i kad KKP nije igrao? Ili kad su iz Partizana pretili da će da napuste ligu?

Istina

pre 11 meseci

A ko da sudi, onaj što je prošli vikend dosudio penal koji će ostati zapisan u istoriji kao najveća sramota srpskog fudbala! Ako Terza kaze eto neka taj sudi!
(Boro iz Pobede, 25. septembar 2023 13:39)

Taj je dosudio dva sramna penala,jedan u 95.minutu,sećaš se? Ipak,siguran sam da je najsramniji dosuđeni penal,opet partizanov,protiv Pazara,pre otprilike jedne decenije kad Pazarac leži na travi,leđima okrenut lopti i ustaje,lopta ga pogađa u leđa i sudija svira penal za državno ljubimče.

ljj

pre 11 meseci

I ne treba.Već je bio kažnjen i ne sudi već duže.Nema ga ni na medjunarodnim utakmicama

Zašto savez insistira na Jovanoviću koji se slikao u Partizanom dresu? Ima još sudija u Srbiji, i to sa FiFA znakom? Nije li ovo odmazda Filipovića zbog zahteva Zvezde da se smeni.

Sremacicar

pre 11 meseci

Kme...da li je realno da klub kome se svira sve i svašta od kad postoje traži bilo čije izuzeće?
Zbog ovoga treba Partizan da uzme titulu.
(Aleksandar, 25. septembar 2023 13:33)

Mislis, da mu je vec sada dodele nekim dekretom?

Ah, sta ti je navika...

Paja

pre 11 meseci

Da li može da mi neko objasni ovu situaciju. Svi čelnici FSS i sudijske komisije su bivši članovi Zvezde. Šta je sad problem?
(Andrija, 25. septembar 2023 13:06)

Navedi barem jednog

Saša

pre 11 meseci

Hahahaha,ovo postaje smešno.Jedini sudija sa kojim ne mogu da manipulišu ni jedni ni drugi,član elit grupe,ne odgovara doktoru.Ovde definitivno treba ugasiti fudbal.

Goran Loznica

pre 11 meseci

Nije problem sudija već igra kao i kvalitet igrača. Da su vezali sve pobede od starta prvenstva ne bi bilo problem ko sudi već bi se pričalo o najjačoj CZ u istoriji i igrali bi meč. Ovako sve smeta sem uprave i “navijača”. Zašto ovako ne pišu saopštenja UEFA za ligu šampiona? Možda su pokradeni i protiv Sitija?

miško

pre 11 meseci

Kako pristrasni komentari a svi znamo zašto Zvezda stalno traži izuzeće ovog kako Kralj kaže "nazovi čovek" za dobrog sudiju u B. Topoli. Jovanović bi trebao sam da odustane kako bi utakmica bila regularna, sumnja bi ostala makar i da pošteno sudi u šta ne verujem.

***

pre 11 meseci

Neka onda sudi neki iz plejade Zvezdinih sudija ...
(Sram te bilo Terzicu, 25. septembar 2023 13:45)

To je postoji,ima samo platni spisak partizanovih sudija.

Objašnjenje

pre 11 meseci

Pričaš o sudiji koji je ojadio Partizan u NS, i kada je Savo dobio crveni karton?
Inače, imate pravo da odbijete da igrate, ništa sporno!!!
(Loznica, 25. septembar 2023 13:47)

Prosvetli nas objašnjenjem kako je to ojadio partizan.Koliko se sećam,sudio je bez greške i on to može,samo kad hoće i kad ga ne ucenjuju.Čoveče,shvati da nije merilo šta grobari kažu za neku utakmicu nego šta je realnost,šta su pravila i propisi.Tako ste zapenili i protiv TSC gde uopšte niste bili oštećeni već ste dali gol nakon nepostojećeg kornera.Sve ostalo je bilo regularno.

Pedja

pre 11 meseci

Partizan odavno nije konkurencija Zvezdi-rece doktor madjija.U čemu je problem dobiti nedoraslog protivnika čak i ako sudija domacinski sudi.Pa vi ste Zvezda zaboga!?!

Градимир

pre 11 meseci

Ово је подмукло и труло биће, доказ је да нико од наших судија у првом колу УЕФА такмичења , није судио ни једну утакмицу ???

Toliko

pre 11 meseci

Ima li gde da se igra da zvezda dobija penal u derbiju? Ko hoce lake pare, eto, resio sam mu...
(supremeTip, 25. septembar 2023 13:55)

Još lakše je ako staviš kintu da će partizanu da se sudi penal u derbiju a možda i dva jer to je već navika. 1,01 za tako nešto ali nećeš se ovajditi.

Boro iz Pobede

pre 11 meseci

A ko da sudi, onaj što je prošli vikend dosudio penal koji će ostati zapisan u istoriji kao najveća sramota srpskog fudbala! Ako Terza kaze eto neka taj sudi!

Neko treci

pre 11 meseci

Ja sam posle cukarickog trazio da se izbaci kvota da zvezda nece vise izgubiti boda da ce biti svirano 25+penala 20 crvenih I jedno 15 auto golova.I sve ide ka tome

šone

pre 11 meseci

Ivica Kralj po odlasku iz Mačve je bio član sudijske organizacije .Odredjivao sudije a nekima koje je odabrao bio kontrolor. Pitam se zašto godinama guraju Jovanovića da sudi derbi? Tako su gurali Radomana pa Mažića.Valjda ima još sudija u Srbiji? Ima ih i sa medjunarodnim znakom..Nismo mi Engleska,Nemačka,Španija itd da imamo desetak sudija sa znakom FIFA. Kada će naše sudije da napreduju ako ne sude derbi. Prošla dva derbija nije sudio Jovanović i sve je bilo u redu.Pre koji dan izašla vest da će derbi da sudi zaboravio sam prezime.Zašto se menja i po čijem nalogu.Ja ne sumnjam da će Zvezda i sa Jovanovićem pobediti ali zašto dolivari ulje na vatru i dizati tenziju.Ima pravo svaki klub da traži izuzeće

nenad

pre 11 meseci

Kakva priprema za brutalnu kradju nad nemocnim Partizanom....vrhunac ..nema dalje ...sve je njihovo ..i svi znaju i ide spin ..kako su oni kradeni ...majko mila ..samo kod nas ...

Piter Markoni

pre 11 meseci

Odmah pritisak, ali to je već otrcano.....Ne morate igrati, dosta je ucena, imate 3 puta jači i skuplji tim i Duljaj da sudi trebalo bi da pobedite 2-3 razlike..... Baš ste " cigani"

ultrasrbin

pre 11 meseci

Izasao bi ja na utakmicu i neka sudi, ali ako se desi da osteti C.Zvezdu kao sto je ostetio kad je sudijo poslednji derbi onda zna se sta ga ceka.
Skidanje trajno sa liste, bez obzira sto je internacionalni sudija....
(Nebojsa, 25. septembar 2023 13:04)

A on, pa i mnogi drugi nisu ostetili Partizan.
Kada sudija napravi nenamernu gresku to je normalno.
Kada tendenciozno sudi po nalogu to je za zatvor.
Vecina sudija , koje su ostetile Partizan, je napredovala.
22 godine Partizanu nije sviran penal na derbiju, a na svakom drugom je bilo ili penal za Zvezdu ili iskljucenje igraca Partizana.
I vi pricate o postenju?

King

pre 11 meseci

Igraćete i pitaćete ima li još? Čuj neće da im sudi najbolji srpski sudija?!? Valjda je bolji Elvis? Ako promene sudiju to je kolaps srpskog prvenstva i Partizan mora da obavesti UEFA šta radi lice sa poternice.

Tragikomedija

pre 11 meseci

Ne moraju da igraju, ako se ne pojave službeni rezultat 3-0 za Partizan pa neka pišu saopštenja posle. Ovo već debelo prelazi granice normalnosti. Smetao im je Milorad Mažić, naš najbolji sudija ikada, koji im je u jednom derbiju dosudio dva penala. Sad im smeta Srđan Jovanović, trenutno ubedljivo naš najbolji sudija, i to je počelo kad im je opravdano poništio gol u poslednjem derbiju koji smo pobedili kada je Žander udario laktom Stojkovića u skoku. Njihova bahatost prelazi sve granice. Ne mogu da prežale izgubljenu titulu pre šest godina niti izgubljen derbi pre četiri godine, pa kukaju za oba da je namešteno i da im je oteto. Ovo su ljudi koji su govorili kako Danilo Grujić, koji im je dosudio penal u derbiju kada je lopta pogodila Rnića u butinu, sudi u korist Partizana jer je navodno član Fejsbuk grupe Grobari Čokot.

Aleksandar

pre 11 meseci

Kme...da li je realno da klub kome se svira sve i svašta od kad postoje traži bilo čije izuzeće?
Zbog ovoga treba Partizan da uzme titulu.

Neko treci

pre 11 meseci

Ja sam posle cukarickog trazio da se izbaci kvota da zvezda nece vise izgubiti boda da ce biti svirano 25+penala 20 crvenih I jedno 15 auto golova.I sve ide ka tome

ultrasrbin

pre 11 meseci

Prosvetli nas objašnjenjem kako je to ojadio partizan.Koliko se sećam,sudio je bez greške i on to može,samo kad hoće i kad ga ne ucenjuju.Čoveče,shvati da nije merilo šta grobari kažu za neku utakmicu nego šta je realnost,šta su pravila i propisi.Tako ste zapenili i protiv TSC gde uopšte niste bili oštećeni već ste dali gol nakon nepostojećeg kornera.Sve ostalo je bilo regularno.
(Objašnjenje, 25. septembar 2023 14:21)

Klasicna limenka.
Nepostojeci korner je problem, ali cist ponisten gol i penal za TSC nisu.
I vidi ko se javlja za nepostojeci korner( posto si licemeran uzmi i pogledaj snimak i analizu). Navijac kluba za koje ej gol iz gol auta regularan, za koje je Majo najbolji asistent, za koje je penal na 20 metara sasvim normalan jer je sviran u korist Zvezde.

Crvenkapa

pre 11 meseci

Jednačina izgleda ovako
Najskuplji tim zvezde + FSS + politicko okruzenje + sudijska naklonost + uništen Partizan
Nepoznat samo rezultat.

MMA

pre 11 meseci

Ako ih je strah od nikada goreg Partizana u istoriji, a Zvezda nikada skuplja(ne i najbolja), i ako vam Severina uzme titulu, pravac APR i gasite klub!

tricikl

pre 11 meseci

Kakva je ovo smejurija ja zaista vise nemam komentar nikakav da napisem pa jel ovo ljudi moguce ??? PS Partizanovac sam da nema zabune odmah ali jel moguce da ako ti izabere neki organ koji je nadlezan za to sudiju tebi kao detetu da se ne svidi i kao necu .....strasno zaista - ne treba niko svima 10bodova manje ma za oba tima i neka jure TSC celo prvenstvo za prvo mesto to koje hoce.....ljudi jel realno ovo??? Molim bez pristrasnosti tipa koji si ti partizanovac ti si njihov ili neki delija tipa on je nama u proslosti ovo ili ono nego realno ako ti neko odabere sudiju koji ima nadleznost za to odakle tebi sama pomisao kamoli nesto vise od toga necu da igram ili ajde kako mi hocemo....pritom iskreno mislim da bi nas dobili 2 razlike sad gosti na moju zalost ali cirkus Kolorado se nastavlja....

Pedja

pre 11 meseci

Ne znam samo kako se uvek samo prica da ne valja FSS i sudije kad je Zvezdi gusto?Sto nikad kad je na +20 majka mu stara..ali bice da je koincidencija samo..

BorosSrb

pre 11 meseci

Kakav IDIOTIZAM! Najbolji sudija i oni nece, pa ce ovi drugi da kazu necemo mi tog drugog i tako to ide u seoskoj ligi srbije, a kad dodju u evropu po 5 komada lagano svi primaju od prosjecnih klubova lige konferencije, da nije jadno i zalosno bilo bi mozda i komicno..

Milos

pre 11 meseci

Непотребно дизање тензије. Уместо да изађемо тамо, згазимо их са 3-0 или 4-0 без милости, набијемо самопоуздање пред опасни Јанг Бојс

Ko bre opasan hahahaha

To jedan od najgorih timova u ls i zalutali su tamo.Ako ne dobijete sa 5:0 bolje da niste ni igrali

otpor

pre 11 meseci

raspali Partizan koji je sa nikad gorim timom, bez fudbalske skole, bez publike, bez trenera, koji od svih institucija ima smao vazuru a od finansija dugove koje za razliku od zvezde drzava nece pokrivati i praznu kasu, postaje odjednom opasnost za drzavni sportski porjekat koji ima tradiconalno najdirektniju pomoc od drzave, u finansijskom, medijskom, institucijalnom, sudijskom i u svakom drugom pogledu, pa ce sada takav negledljiv i jadan klub kakav je taj raspali Parizan namestati sudije koju organizaciju i dlaje drzi crvena zvezda?! Predlazem kao grobar sa pola veka iskustva, da se Partizan odmah povuce iz svih takmicenja, neka ostane crvenoj zvedi da osvaja sve i da slavi i sve svoje titule, cak i one koje nisu osvojili vec su sami sebi dopisali, ako ih to cini srecnim, a da se Partizan nikada vise ne pojavi na terenu i da bude samo secanje nas na neka vremna. Moze? Zadovoljni? Treba li jos nesto da bi ste bili sercni?

nenad

pre 11 meseci

Bez obzira sto mislim da je ovo spin i cuveno " Drz'te lopova".. siguran da bi Jovanovic u najmanju ruku bio blago naklonjen Zvezdi jer je i on covek a ne supermen i ne bi ovoliko postigao da je bio protiv zvezde u prethodnih 10 godina ..sudijska organizacija je pod kontrolom zvezde 100 posto ..elem ..ako budu promenili odluku treba prekinuti prvenstvo po cenu da Partizan ide u 5 ligu ..ako to ne uradi Partizan onda je sve jasno ...Ovo je nasilje nad mozgom a ne sportom ...naravno prisustvovacemo nikad lakrdnijem derbiju i ko god da sudi ne bio mu u kozi ..

Real(NI)

pre 11 meseci

E sve smo do sada videli, pa da vidimo i ovo. Ako promene sudiju sve je jasno, mada je svima sve jasno odavno. Bio bi to samo konačan poraz ljudi koji žele bilo šta dobro našem fudbalu.

hmmmm

pre 11 meseci

iako sam veliki zvezdas, kako zvezdu treba kazniti sa jedno -15 bodova, samo da se pusi. pa cekaj bre??? smetaju sudije, smeta fss, odlozemo svaku utakmicu zbog evrope... sta jos treba da se uradi pa da nasa uprava bude zadovoljna?

I tako to..

pre 11 meseci

Ovo je bruka i sramota sta se dozvoljava drzavnoj mezimici... Nigde u normalnom svetu nema da jedan klub godinama preti, izdaje preteca saopstenja, naredjuje ko sme da sudi a ko ne, cak i da naredjuje smene zvanicnika FSS kao predsednika sudiske komisije.. A da ne govorimo da su svi, ali bukvalno svi do jednog Zvezdasi, od Dzajica predsednika fikusa, njegovog zamenika Nedimovica, koji je ustvari pravi predsednik, Surbatovica,sa navijackog kopa navijaca Zvezde, pa do predsednika Filipovica koji je deklarisani Zvezdas. Iako mi nije zao sto je Ivica Kralj kaznjen 6 meseci zabrane u fubalu, jer je direktni krivac i saucesnik za unistavanje i propadanje Partizana, sada se postavlja pitanje hoce li se kazniti celnici Zvezde za isto, ili cak gore pretnje prema savezu? Ko njih stiti i ko im dozvoljava da se bahate i ponasaju u stilu mafije???

jang boys

pre 11 meseci

Nije Lice sa poternice krivo, mi smo krivi sto ga podrzavamo i borimo se za njegove idejei stavove da potpuno unisti fudbal u Srbiji!!!

Mirjana

pre 11 meseci

Ne moraju da igraju, ako se ne pojave službeni rezultat 3-0 za Partizan pa neka pišu saopštenja posle. Ovo već debelo prelazi granice normalnosti. Smetao im je Milorad Mažić, naš najbolji sudija ikada, koji im je u jednom derbiju dosudio dva penala. Sad im smeta Srđan Jovanović, trenutno ubedljivo naš najbolji sudija, i to je počelo kad im je opravdano poništio gol u poslednjem derbiju koji smo pobedili kada je Žander udario laktom Stojkovića u skoku. Njihova bahatost prelazi sve granice. Ne mogu da prežale izgubljenu titulu pre šest godina niti izgubljen derbi pre četiri godine, pa kukaju za oba da je namešteno i da im je oteto. Ovo su ljudi koji su govorili kako Danilo Grujić, koji im je dosudio penal u derbiju kada je lopta pogodila Rnića u butinu, sudi u korist Partizana jer je navodno član Fejsbuk grupe Grobari Čokot.
(Tragikomedija, 25.

Vidiš dečko. Naše tkzv najbolje sudije su zaštićene od naše sudijske organizacije.Ali Evropa ne prašta greške. Kod nas i ako pogreši umesto odličan dobije ocenu dobar tj 3 što ne snosi nikakve posledice..Greške takvih sudija su smišljene a ne iz neznanja. A onda kada takav sudija napravi grešku VAR se ne oglašava.Razumljivo je da svaki sudija u Srbiji inklinira prema Zvezdi ili Partizanu.Ali Bajo sudi pošteno i prema pravilima.Šta ima jedan klub ako takav sudija napravi kardinalnu grešku?

veliki strumf

pre 11 meseci

Непотребно дизање тензије. Уместо да изађемо тамо, згазимо их са 3-0 или 4-0 без милости, набијемо самопоуздање пред опасни Јанг Бојс, ми се бавимо овим нефудбалским, небитним стварима да нам се сви смеју. Таласање без разлога. Стављање под притисак било ког судију који ће изаћи на центар. Зо исто раде и ови други, од првог су кола то радили. Нон стоп се буне и остали клубови, ено Пазар јуче рече да не жели да им суди Живковић! Сваки клуб да именује по једног-двојицу и нема шансе да било који судија суди неки меч. Дајте више одиграјте један нормалан дерби, имамо 3 пута јачи тим, изађите и покажите то и маните се више судија.

Realno

pre 11 meseci

Vreme je da se napravi lista sudija koja Zvezdi odgovara i polaže račune, dosta je Zvezda ispaštala odluke sudija koje joj se nisu sviđale. Šta će još izmisliti taj kvazi klub da bi prosperirali, ostaje da vidimo. U svakom slučaju, ogadili su mi naše prvenstvo do te mere da ga više ne pratim.

3:0 za Partizan i ćao

pre 11 meseci

Što se srpski Bajern uplašio najboljeg srpskog sudije? Valjda im je najmanje penala dosudio i isključenja protivnicima. Vratite im Maja Vujovića iz penzije, da mu taman ponovo uruče dres posle utakmice.

Kramer

pre 11 meseci

Sinoć derbi u Španiji, sudija besprekoran, nema reč da mu se kaže. Takvi trebaju ovde da sude. Mi osim Jovanovića i nemamo kvalitetnog sudiju.

zzzzz

pre 11 meseci

Sramota, imamo pet puta kvalitetniji tim i trenera i umesto da izadjemo i da ih zgazimo i postavimo na mesto mi se bavimo ovakvim stvarima

Ivke

pre 11 meseci

Ako se Zvezda plaši ovakvog Partizana onda ne treba ni da igra. Jači su za bar 3 gola da Partizan izađe sa 13 igrača. Terziću ne brukaj klub.

Iz bloka

pre 11 meseci

Ja sam zvezdas, ali da ovako bilo koji klub pritiska sudije, sudijsku komisiju, fss, ludilo. Ako neko namesta, nek se ujedini sa ostalim klubovima i izvrse smenu koga treba

KKP

pre 11 meseci

Kakav uspesan klub, koji zivi od milostinje igraca. A prasta mu se porez, placa mu se ucesce u Evropi. Bolje taj novac daj detetu, nego tim lopovima. Da li im igraci poklanjaju plate? Ili uprava koja debelo naplacuje svoje usluge klubu?
(PeraKojot, 25. septembar 2023 13:06) sine, vec sam uzeo kartu, sta si zapenio

Loznica

pre 11 meseci

A,razlog?
(Aleksa22, 25. septembar 2023 12:50)

Razlog je taj što Zvezda već 2-3 godine traži izuzeće dotičnog sudije za svoje utakmice jer je osvedočeni i deklarisani grobar,koji je partizanu pomogao nebrojeno puta,kakona terenu,tako i iz VAR sobe,između ostalog i na derbiju. Jel ti malo jasnije sada?
(Objašnjenje, 25. septembar 2023 13:21)

Pričaš o sudiji koji je ojadio Partizan u NS, i kada je Savo dobio crveni karton?
Inače, imate pravo da odbijete da igrate, ništa sporno!!!

nba86

pre 11 meseci

priča mi drug ex superligaški sudija, mozda najbolji sudija koga smo ikad imali, arkana se nije plašio svojevremeno tj jeste ali iz inata sudio protiv njega da jovanovic ne odgovara nikome jer nece da unisti svoju internacionalnu karijeru sudeci za terzu ili partizan, kaze jovanović pošten mada je i on imao ledja u vidu svog brata policajca i isto inter sudije, ali to je normalno tako to ide u fss o u svakoj pori naseg drustva nista bez ledja i veze.

jova

pre 11 meseci

Pa nista onda, nek terza izabere sudije, i nek izabere u Partizanu koja 2 igraca nece igrati derbi, pa nek igraju lepo 11 na 9, mislim ako terzi to odgovara naravno. Posto je vlasnik fudbala u Srbiji, pa sam postavlja sudije, delegate, ljude u savezu, predsednika saveza, pa kad mu se oni ne svide on uzme i promeni ih, mislim da je najbolje da on delegira sudije za derbi.

NikolaKG80

pre 11 meseci

Ja sam se i zabrojao koliko puta uzastopno je Zvezda bila šampon. Pa šta i ako neko drugi osvoji? Biće da je dug previše narastao, pa je jedina opcija da se igra LŠ svake godine

Masariko

pre 11 meseci

Kao što nisu igrali ni ABA ligu finale. Ovo je samo pritisak i zastrašivanje Jovanovića pred početak derbija. Da se malo uplaši pa ako je situacija 50-50, da ipak prelomi na Zvezdu iz predostrožnosti. Psihološki momenat. Veoma pametna ali podmukla igra uprave Zvezde.

dd

pre 11 meseci

ovo kao navijacu zvezde mi se uopste ne svidja,izadjimo na teren vratimo ih na fabricka podesavanja.a sudija ne moze toliko navlaciti za partizan da bi mogao pobediti zvezdu.ako to uradi posaljes zalbu uefi posto je internacionalni sudija i moze grdno da naj...tako da je u interesu da sudi posteno!!!ovaj potez mi nije jasan i uprava kluba ovo mora detaljno da objasni navijacima zvezde!!!na ovaj glupav nacin pokloniti bodove???

Bojan

pre 11 meseci

23 pune godine nije sviran penal za Partizan u derbiju i onda Vujadin Savić sam priznao faul i nekako ga dosudiše i sad ovakva priča

Todor

pre 11 meseci

Dajte im onog eksperta sa Arene Jokića valjda će onda biti zadovoljni sramota imaju ne znam ni ja skuplji tim,i neće da izadju na teren ako sudi ovaj ili onaj.Možda je Majo Vujović najbolje rešenje kada se asistiralo za gol iz gol auta, neka Terzić sudi a Mrkela i Raka Djurovic pomoćne sudije.

tompus

pre 11 meseci

A,razlog?
(Aleksa22, 25. septembar 2023 12:50)

Razlog je taj što Zvezda već 2-3 godine traži izuzeće dotičnog sudije za svoje utakmice jer je osvedočeni i deklarisani grobar,koji je partizanu pomogao nebrojeno puta,kakona terenu,tako i iz VAR sobe,između ostalog i na derbiju. Jel ti malo jasnije sada?
(Objašnjenje, 25. septembar 2023 13:21)

29

....Da,da,da...

.

Bumerang

pre 11 meseci

Super, znači 3:0. Pa ovaj mister interpol se baš izbezobrazio. Malo mu je sto bira predsednika i tela FSS nego bi sad da bira i sudije. Strašno.

aca

pre 11 meseci

Kvota na pobedu Zvezde bi trebalo da bude 1.05. Realno bi bilo sa nas dobijete i sa 10 igraca i da mi imamo obilatu pomoc sudija. Ako nas sa neutralnim sudijama ne dobijete sa najmanje 2 gola razlike totalno ste omasili sa preskupim igracima za ovu sezonu. Kakav blam, 5x jaca ekipa i jos traze da sudija bude neko ko iskljucivo njima odgovara.

SUNĐER BOB

pre 11 meseci

Kakva glupost, volim Zvezdu više od zivota, 40 god sam na stadionu, ali ovo je tako ziheraski..pazi biramo sudiju, nigde u svetu to nema..izađite na teren i pobedite!

Ivan kg

pre 11 meseci

Hahahah ovo uopste nije pritisak na sudije, mada to su njihove stare metode. Cim se ne pobede jedna ili dve utakmice, odmah krece igranka.

Globtroter

pre 11 meseci

Kralj kažnjen zbog jedne izjave 6 meseci i neka je. A šta ćemo sa Terzom mađijom koji svako kolo komotno komentariše i preti? Jasno je da kontroliše sve, zato i ovi spinovi da su oni večito "ugroženi".

Шунто Златиборац

pre 11 meseci

Уколико би ФСС пристао на ову уцену,то би био његов крај.А Звезда,која има дупло скупљи тим,ако то не реализује на терену,над никад лошијем Партизану,......стварно дно.ФСС би онда морао примјенити правила,3:0 з Партизан и одузимање бодова.Али и ти није гаранција да ће Партизан или ТСЦ бити први,јер Звезда треба да има бар 20 бодова више на крају.

Dzeronimo

pre 11 meseci

Ako se promeni sudija, Partizan neka ni slucajno ne izadje na teren.
Epilog svega - ugasiti fudbal na odredjeno vreme, sve dok se ne rastera banda iz oba kluba.

DUDA

pre 11 meseci

Ako ne moze da se dobije Severina,Bazdar (i ostale trice i kucine)bez da sudi Duljaj LICNO- i ne treba da igraju !!! A i MI - da ne gledamo vise...

Berke

pre 11 meseci

Boze jel se toliko boje, nikad jaca zvezda, protiv nikada slabijeg Partizana. Toliko para ulozenog i vi se bojite ovog Partizana. Pa treba da nam date min 3 komada, ne vi vrste pritisak na sudije.

Zoran

pre 11 meseci

Izasao bi ja na utakmicu i neka sudi, ali ako se desi da osteti C.Zvezdu kao sto je ostetio kad je sudijo poslednji derbi onda zna se sta ga ceka.
Skidanje trajno sa liste, bez obzira sto je internacionalni sudija....
(Nebojsa, 25. septembar 2023 13:04)

Izuzetno mi je drago kada vidim da ljudi poput tebe navijaju za CZ.

Aleks

pre 11 meseci

Ovako ljudi, ja sam zvezdaš od najmanjih nogu, od kada me je pokojni deda Života (Bog da mu dušu prosti, najveći Delija kog sam poznavao) tako vaspitao, volim Zvezdu i želim joj sve najbolje.
Ali ako ovako bude, želim da se registruje zvanični rezultat 3:0 za Partizan.
Mafija koja je sada u upravi mog voljenog kluba siguran sam ne radi ništa dobro za klub, već samo za svoje lične interese. Ako Zvezda mora da prođe kroz to, i da izađe posle toga jača, ali sa poštenom upravom, neka tako i bude.
Molim sportsku redakciju b92 da mi objavi ovaj komentar.
Unapred zahvalan,

Bocko

pre 11 meseci

Sad, ako promene sudiju, garant neće hteti da igra Partizan . Aman ljudi, dokle više ? Preteraste ga ! Što bi rekao Balašević : " Svaka im dlaka smeta". Zato naši klubovi i prolaze tako u Evropi.

petar

pre 11 meseci

A,razlog?
(Aleksa22, 25. septembar 2023 12:50)

Razlog je taj što Zvezda već 2-3 godine traži izuzeće dotičnog sudije za svoje utakmice jer je osvedočeni i deklarisani grobar,koji je partizanu pomogao nebrojeno puta,kakona terenu,tako i iz VAR sobe,između ostalog i na derbiju. Jel ti malo jasnije sada?
(Objašnjenje, 25. septembar 2023 13:21)

Neeeee, nego dosad je zvezda spucala 6 poena, a sve pobede su bile sa autogolovima i bezbroj penala. E sad, znaju da Partizan nece doci a drugim timom, a i sumnjaju da ovaj Jovanovic ce dosuditi neki nepostojeci penal, pa moraju da osiguraju pobedu jer brale, ako i ovu izgube, nema pomoci ni od vlade ni od rusa.

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Cemu ovo? Nas najbolji sudija, FSS ga je odredio i u cemj je problem? Mozda nas jeste nekada ostetio a mozda i nije. Ali kakve to veze ima? Sudija je odredjen, najbolji je na UEFA listi i tu je kraj svake price. Imamo 5 puta bolji i skuplji tim, boljeg trenera, verovatno cemo imati i vise publike. I sta se je sas problem madjijo? Sudija nije i ne sme da bude problem za ovakvu Zvezdu. A madjija da prestane da nam bruka klub ovakvim nebulozama.

Slađan

pre 11 meseci

Niko Zvezdi nije kriv što je počela da ide u ambis. Namerno se to radi. Sudija ponajmanje. Samo da kažem ja sam zvezdaš do kraja i nazad.

Sergio

pre 11 meseci

Pa jeste, nek' igraju kad oni hoće, nek'odlože susret pre derbija da se spreme (nije to Evropa), nek' im sudi koga oni hoće, nek' izaberu predsednika FSS koga oni hoće, nek' izaberu selektora koga oni hoće.... I tako u nedogled i tako kroz celu istoriju!

poljubac smrti

pre 11 meseci

Posle se čudimo zašto su nam klubovi najgori u Evropi a reprezentacija 23 godine nije videla EP. Mafija rođaci, nalazimo se u njenim čvrstim raljama bez izgleda da se ikada izvučemo.

Хммм

pre 11 meseci

Тако је и мажић, свирао шта му се каже, и за једне и друге, па постао наш најбољи судија. ФСС препоручује судије УЕФА-и, паметном довољно. Најбољи судија је онај кон суди редовно а о њему се не прича. А око фудбала нам је све труло, па гледам шта се у грчкојдешава са судијама и фудбалом, где су већепаре и онда схватим да смо и добри, могу да замислим шта је у другим банана државама нашег ранга.