Fudbal 102

Sreda, 13.12.2017.

12:33

"Neću da kažem da li su sudije potkupljene ili ne"

Milorad Vučelić, predsednik Partizana, kaže u razgovoru za klupsku emisiju da su "sudije najgori deo srpskog fudbala", kao i da izgleda "da se time ponose".

"Neæu da kažem da li su sudije potkupljene ili ne" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Jak želudac

pre 7 godina

Sudije u fudbalu i košarci su najpotlačeniji i najponiženiji stanovnici Srbije. Svako može da se iživljava na njima, da ih psuje i vređa i istresa se do mile volje, da im naređuje svašta u skladu sa svojim "biznisom" ili navijačkim sklonostima ali i trenutnom mržnjom ili bez ikakvog razloga. Ipak, nije sve tako crno. O pravilima sporta koji sude ne moraju da znaju ništa a to je i najbolje zbog prigovora savesti. Nisu loše plaćeni kao ljudi bez znanja, bez savesti, bez ponosa i bez ljubavi prema profesiji. Čuj, nisu loše plaćeni - odlično zarađuju i tek će ako budu dovoljno kvarni.

Branko Stojanovic selo Sasilovac

pre 7 godina

Vucela Partizan je prosecna seljacka ekipa jer je vode propali politicari . Kad budete privatizovani buduce gazde nece vam dati ni na stadion da udjete.Napredak ima gazdu Marka Miskovica koga ne mozete da potkupite za bodove pa vas lupaju kao staru kantu i i bg i Krusevac a sudije vam sviraju penale ali ne vredi ne znate da igrate fudbal.

matori

pre 7 godina

Najgori deo zivota u Srbiji pa samim tim i sporta ste ti , Terza,Covic,Ostoja i ostala bulumenta koja se uvlaci Gazdi. Bez njega ne bi bilo ni vas

Peđa

pre 7 godina

(Mirko, 13. decembar 2017 16:24)
Jedan klub ima 16 evropskih proleća, pobede nad svim najvećim evropskim timovima, 2 srednjeevropska kupa, finale kupa Uefa, osvojen KEŠ, Tojota kup i finale super kupa Evrope, 4 polufinala, 8 četvrtfinala... Drugi klub ima 6 proleća u Evropi i jedno finale KEŠa. Oba imaju po 27 titula. Koji klub od ta dva je svoje titule potvrđivao rezultatima u Evropi? A ko je krao pa ispadao u Evropi kao iz voza.

Mirko

pre 7 godina

Ovo je za plakanje, sramota... Dokle o sudijama? Sto ne kazete da vam je igra ocajna i da je to razlog. Dokle se skrivati iza svojih neuspeha? Jel ste platili igrača za 1,5 milki i jel vam igra? Sudije nisu savršene ni u engleskoj, spaniji... Al tamo niko ne kuka vec i dalje rade.... SRAM VAS BILO I PARTIZANA I ZVEZDU!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coa, 13. decembar 2017 14:34)

Mozda nasa igra nije nista posebno ali nije ni vasa ..problem je dakle samo sudjenje jer vi da nije tih istih sudija izgubili bi ste utakmice protiv Spartaka, Cukarickog, Backe i jos bar dve, tri bi igrali nereseno u najboljem slucaju !!!

Prema tome realno stanje na tabei treba da bude najmanje treba da bude to da Zvezda ima manje jedno 12 bodova !!!

E sad problem je to kako obajsniti navijacima kluba cija se istorija zasniva na kradji i ciji klub nikada nije izgubio zasluzeno vec su ovek jadni i bedni pokradeni !!!

neutralni felsh

pre 7 godina

@ 40+ Ako ste vi zaista 40+ onda me cudi da ne poznajete osnovne stvari.Prvo,posto je rec o fudbalu ,kakve veze ima Covic sa fudbalom,sem one kratke epizode.Drugo,ne mozes uporedjivati vaseg PREDSEDNIKA sa Terzicem,koji to nije.Nas PREDSEDNIK je G-din Svetozar Mijailovic,covek koji NIKADA nije jednom recju pomenuo sudije i sudjenje,NIKADA nista ruzno o Partizanu nije rekao,NIKADA nije napisao bilo kakvo saopstenje o desavanjima u Srpskom fudbalu i u svojoj karijeri sportskog radnika koja traje od 1978 god.nema nikakvu mrlju u karijeri.Da li njega i u kom univerzumu mozes porediti sa VUCELICEM?
(Cika Toni, 13. decembar 2017 15:05)


izgleda da svi osim tebe znaju ko se zaista pita u zvezdi.

aleksandar

pre 7 godina

Deniro tacno je za Vucelica,pa i mi Grobari mu neverujemo, nego reci te vi nama drugovi zvezdasi,da li vi verujete Terzicu i Covicu? (iskreno odgovorite) 
(40+, 13. decembar 2017 14:29) 


verovace im 100 posto sve dok im donose titule.
(neutralni felsh, 13. decembar 2017 14:51)a vala,terza ih nadonese pregrst,vojvoda nebojsa donosi,ali zna se sa kakvim parama,optuznica....

hmm

pre 7 godina

Partizan ne smije da pretekne CZ po broju titula, jasno svima.
(Beli Medved, 13. decembar 2017 14:50)

To je i bio cilj države i državnog projekta zadnjih 25 godina...
A tako ste bili blizu...tako blizu...

ooo

pre 7 godina

Ne mogu da smislim gospodina, dosta mi ih istih faca 30 god . ma terajte sve koji pisu saopstena i jednih i drugih. sve do jednog smučilo mi se sve ovo da mi se vise niti gleda derbi. ma ko deca na poljani bez sudija pa se pobijte bar da imamo šta da gledamo i onako fudbala nema.

pratilac fudbala

pre 7 godina

Muka mi je od ovakvih izjava dal se sudi protiv partizana zvezde igrajte fudbal ne trazite izgovore ako vas dobiju zvezda trenutno ima jak tim svuda su dobro pojacani...

Kako drugacije

pre 7 godina

Pa prvo sto bi bilo je 0-1 u letosnjem derbiju, kad nije svirao penal nad Tawambom! Partizanu bi oduzeli bod za 1-1 protiv Napretka i eventualno jos dva boda, a Vama bi oduzeli pola pobeda...

(Kako drugacije, 13. decembar 2017 12:53)

Penal je gol pre nego što se šutne? I sve što si rekao pada u vodu...
(UltraCzBg, 13. decembar 2017 14:38)

Jeste, slazem se. Ali ja sam samo reagovao na tvog drugara sa Severa, koji je to trazio - dakle, njegova prica pada u vodu(tj. Vasa, jer ga ti onda podrzavas, ako mene argumentujes), dok je moja potpuno nebitna u tom slucaju. Sami sebi uskacete u usta...jos ste i uporni u tome!?

Srdjan

pre 7 godina

Kad sudija POCNE da sudi, Savez treba da napravi dosije o njemu i dobro da istrazi da li ima navijacku pasiju i da, ako li u prvih 10 utakmica klubu za koji se ustanovi ima bar 3 sumnjive, gde je navlacio, a svog favorita, automatski donese odluku da ne moze da sudi taj rang takmicenja.

Problem sa Srbinom je sto on mnogo cesce krade i izdaje kad umisli da je to iz neke plemenite pobude, lojanosti, casti, ljubavi, nego iz para. Zato ove sudije umeju da "grese" i bez davanja para, kad je rec o onima koji navijaju za vecite. Drugo je kad je sudija tu neutralan. Onda se daju pare.

Cika Toni

pre 7 godina

@ 40+ Ako ste vi zaista 40+ onda me cudi da ne poznajete osnovne stvari.Prvo,posto je rec o fudbalu ,kakve veze ima Covic sa fudbalom,sem one kratke epizode.Drugo,ne mozes uporedjivati vaseg PREDSEDNIKA sa Terzicem,koji to nije.Nas PREDSEDNIK je G-din Svetozar Mijailovic,covek koji NIKADA nije jednom recju pomenuo sudije i sudjenje,NIKADA nista ruzno o Partizanu nije rekao,NIKADA nije napisao bilo kakvo saopstenje o desavanjima u Srpskom fudbalu i u svojoj karijeri sportskog radnika koja traje od 1978 god.nema nikakvu mrlju u karijeri.Da li njega i u kom univerzumu mozes porediti sa VUCELICEM?

Yarilo

pre 7 godina

@Pedja

druga stvar pedjice var ne mora da finansira klub posto pojedini duguju preko 40 miliona, mogu da se obrate savezu da iskesira. Nije to neki novac. Znas, ima i nekih drugih resenja. Svi alibiji su vam smesni. ;-)

rocesti...

pre 7 godina

Hahahah sta prica ovaj covek..... Sudije su licno partizanu ove sezone do sad pomogle protiv napretka... borca... zemuna... macve.... Ajde neka neko kaze da nisam u pravu...

Peđa

pre 7 godina

Hajde pametnjakovici odgovorite zasto necete strane sudije? VAR tehnologija?? Jel shvatate koliko ispadate glupi sa 'Partizan je u dogovoru sa FSS', a kad se postavi pitanje o stranim sudijama vi odmah odbijate tu opciju? Zasto? Zato sto znate da sude za vas. Sta, kao krijete da namestate, ne vidi se?
(Yarilo, 13. decembar 2017 13:19)
Hajde ti pametnjakoviću odgovori zašto Partizan traži strane sudije samo za derbi a ne i za ostale utakmice FKP i CZ? Šta, vi kao nameštate manje ili ste možda pošteni? Da li zaista misliš da npr Javor ima para za VAR?

botovi

pre 7 godina

Slusaj ga ovaj,Crvena zvezda navodno htela strane sudije nekad a navodno mi Grobari to tad nismo hteli a to navodno nije bilo tako davno? E pa ovo je neverovatno sta ja sve necu ovde da procitam!

goran...

pre 7 godina

zbog terzica i njegovih saopstenja bi me bilo sramota da navijam za cz a i zbog ovog me stid sto je u partizanu,zato sto navijam i volim taj klub...samo idi iz partizana i povedi cijelu upravu sa sobom...

bob

pre 7 godina

dajte vise ukinite ili ih vratite u patos ligu,pri tom mislim i na zvezdu i partizan,ljudi koji vode ova dva kluba unistise fudbalsku organizaciju,a i sudijsku,pa pogledajte nam ligu,katastrofa!fudbal vratiti u amaterske vode,kakvi profesionalci u srbiji,a privatizacija?pa ko ce kupiti te raspadnute klubove koji igraju na obicnim livadama

Pa kako nego tako

pre 7 godina

Pedja Partizan je tražio strane sudije za SVE utakmice Partizana i C.zvezde što ukljucuje i utakmice protiv Javora, Rada, Zemuna, i svih ostalih u ligi!

40+

pre 7 godina

Deniro tacno je za Vucelica,pa i mi Grobari mu neverujemo, nego reci te vi nama drugovi zvezdasi,da li vi verujete Terzicu i Covicu? (iskreno odgovorite)

coa

pre 7 godina

Ovo je za plakanje, sramota... Dokle o sudijama? Sto ne kazete da vam je igra ocajna i da je to razlog. Dokle se skrivati iza svojih neuspeha? Jel ste platili igrača za 1,5 milki i jel vam igra? Sudije nisu savršene ni u engleskoj, spaniji... Al tamo niko ne kuka vec i dalje rade.... SRAM VAS BILO I PARTIZANA I ZVEZDU!!!

neutralni felsh

pre 7 godina

Deniro tacno je za Vucelica,pa i mi Grobari mu neverujemo, nego reci te vi nama drugovi zvezdasi,da li vi verujete Terzicu i Covicu? (iskreno odgovorite)
(40+, 13. decembar 2017 14:29)


verovace im 100 posto sve dok im donose titule.

duledudule

pre 7 godina

Partizan je sâm kriv i odgovoran za ovu razliku u bodovima. U Partizanu mora da se zna da u ovakvom sudijskom odlučivanju i ovakvoj javnosti, on mora uvek da bude spreman da dâ dva gola više nego što bi sudijskim nepravdama moglo da bude oduzeto. Tu svest, da se ne zavaramo, mi imamo od početka prvenstva", istakao je Vučelić.
Ako vi trebate dati dva gola vise drugi trebaju po 5 6...ti pricas o nepravdama.nepravda je sto si ti u fudbalu i dalje.tj sto se ista pitas u ovoj zemlji jos od devedesetih

UltraCzBg

pre 7 godina

Pa prvo sto bi bilo je 0-1 u letosnjem derbiju, kad nije svirao penal nad Tawambom! Partizanu bi oduzeli bod za 1-1 protiv Napretka i eventualno jos dva boda, a Vama bi oduzeli pola pobeda...

(Kako drugacije, 13. decembar 2017 12:53)

Penal je gol pre nego što se šutne? I sve što si rekao pada u vodu...

lepi mića

pre 7 godina

Hajde pametnjakovici odgovorite zasto necete strane sudije? VAR tehnologija?? Jel shvatate koliko ispadate glupi sa 'Partizan je u dogovoru sa FSS', a kad se postavi pitanje o stranim sudijama vi odmah odbijate tu opciju? Zasto? Zato sto znate da sude za vas. Sta, kao krijete da namestate, ne vidi se?
(Yarilo, 13. decembar 2017 13:19)
Hajde ti pametnjakoviću odgovori zašto Partizan traži strane sudije samo za derbi a ne i za ostale utakmice FKP i CZ? Šta, vi kao nameštate manje ili ste možda pošteni? Da li zaista misliš da npr Javor ima para za VAR?
(Peđa, 13. decembar 2017 14:04)

I ponovicu 1000 puta mozda ne objavite, Partizan je trazio na svim mecevima i zvezde i Partizana strane sudije i Var tehnologiju počevši od derbija pa za vjek vjekova, dakle za sve mečeve a ne samo za derbi, što znači da se Partizan odriče sudijske pomoci zauvek.

ScarFace

pre 7 godina

Opet ovaj o sudijama jedva se provlacite u ligi sta ce nama sudija da vam nije bilo toleta ne bi ste ni videli JSL a ne biti 2 u ligi to se desava svuda Engleska Spanija Italija nije to samo ovde slucaj...

Danilovgrad

pre 7 godina

"Partizan je sâm kriv i odgovoran za ovu razliku u bodovima. U Partizanu mora da se zna da u ovakvom sudijskom odlučivanju i ovakvoj javnosti, on mora uvek da bude spreman da dâ dva gola više nego što bi sudijskim nepravdama moglo da bude oduzeto. Tu svest, da se ne zavaramo, mi imamo od početka prvenstva"

Rece predsjednik kluba kojem su u 6 kola direktno sudije donijele pobjedu !?!? O_o U svih tih 6 kola vam nije trebalo `dva gola vise`, vec tacno jedan gol, a postizali ste ih vecinu iz penala pred kraj utakmice, ili u 96 minutu iz nepostojeceg faula ( ono kad je Tosic prosuo protivnickog igraca, a faul sviran u njegovu korist O_o ) i onda bio gol iz slobodnog, itd itd... Jel realno da ovo covjek prica, kakve su ovo ribice, sta je ovo !? Pustite mu tih 6 kola da odgleda, mada on to dobro zna, itekako...

hmm

pre 7 godina

To bese onaj period, kad ste derbije igrali u mesanim garniturama - na jednom dresu sms za pomoc Zvezdi, a na drugom sponzor!? Kad je Lukic kupovao traktor za teren od 300 000, a vamo Vas tuzio Bronovicki za dugovanja, kad ste dobili jedan od 9 derbija, a na vecini imali izmedju nula i dva suta okvir gola Partizana!? 
Pa nije Partizan kriv, sto ti se klub raspadao...Da nije bilo Partizana, Vojvodina bi bila sampion u tom periodu ili neko treci - jer ste Vi imali cak i narandzaste dresove tada, koliko ste bili u kanalu! A i tad su Vas odrzavale sudije(u tom periodu je nastao antologijski serijal klipova na YT - pod nazivom "Zvezdanaesterac", pogledaj...dopasce ti se).
(Kako drugacije, 13. decembar 2017 14:03)

Vi grobari stvarno nemate ni trunku srama...
Taj najgori period za srpski sport vi nazivate dominacijom vašom.
Tačno je da je Zvezda bila u kanalu jer je cela država stajala iza JSD Partizan.
Sav novac je isisan iz Zvezde i dodeljen tadašnjem državnom mezimčetu...
Otud rasparne garniture,otud sms za pomoć...otud dugovi...
Imate sreće što sadašna vlast nije toliko ostrašćena...vi više ne bi ni postojali,što ja lično ne bih voleo,jer nije dobro za srpski sport...ali to vama nije bilo važno jer ste hteli da samo vi postojite,da ugasite Zvezdu i celu njenu istoriju pogazite i izbrišete...

Kako drugacije

pre 7 godina

Aj ti proveri 6 godina vasu dominaciju u tom segmentu, tada ste igrali Evropu. Svaka utakmica pre Evrope 5+ za partizancic, kao i prva posle Evrope, a u Evropi se zna ... 0 boda posle 6 utakmica, i tako godinama do predprosle sezone kada ste uzeli 9 bodova u Evropi...
(mr.wolf, 13. decembar 2017 13:35)

To bese onaj period, kad ste derbije igrali u mesanim garniturama - na jednom dresu sms za pomoc Zvezdi, a na drugom sponzor!? Kad je Lukic kupovao traktor za teren od 300 000, a vamo Vas tuzio Bronovicki za dugovanja, kad ste dobili jedan od 9 derbija, a na vecini imali izmedju nula i dva suta okvir gola Partizana!?
Pa nije Partizan kriv, sto ti se klub raspadao...Da nije bilo Partizana, Vojvodina bi bila sampion u tom periodu ili neko treci - jer ste Vi imali cak i narandzaste dresove tada, koliko ste bili u kanalu! A i tad su Vas odrzavale sudije(u tom periodu je nastao antologijski serijal klipova na YT - pod nazivom "Zvezdanaesterac", pogledaj...dopasce ti se).

M.

pre 7 godina

A ko je tome kriv gospodine Vučeliću?! Ako mene pitate isključivo Zvezda i Partizan odnosno njihovi čelnici i ljudi zbog kojih ti isti klubovi imaju protekciju! Jedva čekam video tehnologiju, to i privatizacija su jedine stvari koje mogu da spasu srpski fudbal...

mika

pre 7 godina

Covece prosli derbi ste u usli u istoriju kao prva ekipa koja nije sutnula u okvir gola protivnika a i dalje pricate o sudjenju, dal vas je ikada i malo barem sramota...
(Miler, 13. decembar 2017 13:47)

Da je sudija dosudio penal u prvom poluvremenu kad je oboren Tavamba, bilo bi suta u okvir gola...
A i vi ste na predhodnom prvenstvenom imali samo sut iz gol auta...

Yarilo

pre 7 godina

@Peđa

decko molim te nemoj se blamirati. Partizan je trazio strane sudije za sve utakmice Partizana i zvezde. Za sve utakmice! Da ne bi manji klubovi bili obespravljeni ili osakaceni sudijskim odlukama u korist vecih klubova. Jel moras toliko da ispadas smesan?

Wilfred

pre 7 godina

koji smo mi sl**** .... kritikujemo čoveka koga UEFA proglasila za najboljeg sudoku prošle godine... nemamo mozga... mesto da se radujemo da takav čovek i njegovi pomoćnici najbolje predstvaljaju Srbiju u svetu ...
(knjaz miloš, 13. decembar 2017 13:06)

Slažem se, brate, Mažić pobedio na svetskom sudoku prvenstvu, rešava one brojeve samo tako, a nama ne valja...

mr.wolf

pre 7 godina

DA ! Spremni smo...i to da odlucuje neko medjunarodno telo! 
Pa prvo sto bi bilo je 0-1 u letosnjem derbiju, kad nije svirao penal nad Tawambom! Partizanu bi oduzeli bod za 1-1 protiv Napretka i eventualno jos dva boda, a Vama bi oduzeli pola pobeda(posebno onih nakon evropskih utakmica, gde tako umorni i istroseni, lagano pobedite svakog uz golove iz ofsajda i sa penala). Proveri hronoloski te utakmice pre i nakon evropskih meceva, da vidis kako se podudaraju sumnjive situacije, bas u utakmicama u nedelji u kojoj se igra Evropa, dok Partizan po logici uglavnom gubi bodove nakon Evrope zbog umora, loseg terena i slicno!
(Kako drugacije, 13. decembar 2017 12:53)

Aj ti proveri 6 godina vasu dominaciju u tom segmentu, tada ste igrali Evropu. Svaka utakmica pre Evrope 5+ za partizancic, kao i prva posle Evrope, a u Evropi se zna ... 0 boda posle 6 utakmica, i tako godinama do predprosle sezone kada ste uzeli 9 bodova u Evropi...

bakster

pre 7 godina

zavisi od rezultata veceras da li su placene jel tako? ja ne mogu da verujem da ljudi u srbiji mogu da pricaju ovakve stvari bez ikakve odgovornosti. ako znas nesto prijavi to, mozes i putem medija. a ne kao ja znam ali necu da vam kazem. ej bre pa to su decije fore.

Rol

pre 7 godina

Vlada@. U veri da si ovo rekao jer stvarno hoces posten fudbal, miram da ti skrenem paznju na to da niko nije odbio VAR, to prosto Vucelic demagoski sam sebi postavlja pitanja i odgovara, svestan da ljudi ne znaju sustinu. VAR KOSTA PUNO, mora imati pogodne stadione i uslove. Ako Partizan ima para da ga postavi na sve stadione neka izvoli, niko mu ne brani. I mi smo svi za to, ali smo i svesni siromastva u klubovima.

mrmlj

pre 7 godina

pa kazi da li su potkupljene ili ne, navedi imena, navedi dokaze, stani iza svojih reci, uradi nesto da se ocisti fudbal od takvih stvari.

Brooklyn boy

pre 7 godina

Veliki strumf Pa kako te bre nije sramota,koga ti lazes ovde? Pa ako mi treba da budemo 5.na tabeli vi treba da budete 10. na tabeli! Nego nikako da odgovorite Terziceva i Coviceva vojsko, ZASTO NECETE STRANE SUDIJE? (ako vam je var skup to bar nije skupo..!)
(40+, 13. decembar 2017 13:40)

Кад је Звезда хтела стране судије, а то није било тако давно, смејали сте се...

Moralni

pre 7 godina

Covece prosli derbi ste u usli u istoriju kao prva ekipa koja nije sutnula u okvir gola protivnika a i dalje pricate o sudjenju, dal vas je ikada i malo barem sramota...
(Miler, 13. decembar 2017 13:47) Covece,pa vi ste malo pre tog derbija na dva derbija JEDNOM sutnuli na gol! Da li vas je makar malo sramota?

Vlada

pre 7 godina

Ako je tako kao sto tvrdite (mnogi u komentarima), zasto odbijate uvodjenje video tehnologije i strane sudije? Zasto?
Evo, hocemo da u zivotu vise ne damo gol iz ofsajda kao protiv Napretka (?), da nikad vise ne bude slobodan udarac iz koga Tosic daje gol za pobedu. Jasno i glasno kazemo da hocemo to, a opet smo jedini u tom zahtevu a kukate na sudjenje i dalje. Sve jasno.

knjaz miloš

pre 7 godina

koji smo mi sl**** .... kritikujemo čoveka koga UEFA proglasila za najboljeg sudoku prošle godine... nemamo mozga... mesto da se radujemo da takav čovek i njegovi pomoćnici najbolje predstvaljaju Srbiju u svetu ... ako ne valja Mažić ja neznam ko valja onda.... a da nije možda naš fudbal za nas.... realno koju korist ima od nas Mažić... .. ?!?! kad on zaradi za 2 tekme preko koliko ga celu godinu u super ligi.... pokrite se ušima kritičari.... i bolje razmatraj te neke druge razloge za loše rezultate...nego po Mažiću....

podsetiću samo jedno finale SP 2010 ...hovard Veb je bio najgori taj dan... kad nije dao crveni holanđanima u prvi pola sata...pa je i dalje sudio u premijer ligi...

Miler

pre 7 godina

Covece prosli derbi ste u usli u istoriju kao prva ekipa koja nije sutnula u okvir gola protivnika a i dalje pricate o sudjenju, dal vas je ikada i malo barem sramota...

aleksandar

pre 7 godina

u pravu je,mada ruku na srce zvezdanka ove god.igra bolje od PFC,moje misljenje,iskljucivo zbog trenera i veceg fonda igraca,ali i za to je uprava PFC kriva,bolje dovesti dva igraca od 800000€,nego jednog za 1.6m.da ne sirimo temu,sudije nisu dorasle takmicenju,ali ni takmicenje nije doraslo evropi,ove god je pukim slucajem sve ispalo bajka,ali brzo cemo se vratiti u stvarnost,barem sto se klupskog fudbala tice,vojvodina iako je veliki klub zasluzuje izbacivanje zbog sklanjanja,zna se kome,cukaricki,mali klub,zasluzuje izbacivanje zbog sklanjanja,zna se kome.PFC je ove god.nezasluzeno uzeo bodove samo u cacku.suma ali ne sejduba,sumarum,zvezdanka je zasluženo na prvom mestu.volim KK PARTIZAN

40+

pre 7 godina

Veliki strumf Pa kako te bre nije sramota,koga ti lazes ovde? Pa ako mi treba da budemo 5.na tabeli vi treba da budete 10. na tabeli! Nego nikako da odgovorite Terziceva i Coviceva vojsko, ZASTO NECETE STRANE SUDIJE? (ako vam je var skup to bar nije skupo..!)

klaas-jan huntelaar

pre 7 godina

Pa nisu sudije krive. Njima je tako receno da rade. FSS ih bira i delegira i govori sta i kako.. Sudijska organizacija mora pobediti i postati samostalna. Evo gledajte engleze, tamo se samo sudija pita... Pozz

veliki strumf

pre 7 godina

Samo jedna stvar: voleo bih da se svi golovi i svi dodudjeni penali od pocetka ove godine pregledaju koriscenjem video tehnologije i da se klubovima koji su postizali golove iz ofsajda ili nepostojecih penala izbrisu ti dati golovi i shodno tome ODUZMU BODOVI (a istovremeno dodele protivnicima prema rezultatu bez tog ponistenog gola). Sta mislite kako bi izgledala tabela? 100% sam siguran da ne bi izgledala ni blizu ovoj i da bi Partizan bio bar na 5. mestu ako ne i nize, jer su oni ubedljivo najvise profitirali iz sudijskih "gresaka". Isto to bi trebalo uraditi i za zadnjih 10ak sezone - Partizan bi garant ostao bez 3-4 titule i bar 2 titule u kupu (prosle godine kad nije dosudjen penal kad je Boaciju skinut dres i protiv Vojvodine kad je dolazilo do prekida).

Xman

pre 7 godina

Kakvi demagoski komentari navijaca komsinice. Vucelica i celu naprednu upravu mi grobari ne mozemo ocima da vidimo i tu nista nije sporno. Sporno je da odbijate video tehnologiju i strane sudije. I jos nijedan argument nigde ne napisaste.

Petar

pre 7 godina

Glodjovic ( nepostojeci ofsajdi dosudjeno Partizanu u derbiju ) Vujovic ( priznat gol iz auta) dRUJIC ( nepostojeci penal u derbiju za Zvezdu jer je lopta pogodola u nogu Rnica), Obradovic ( bilo koja utakmica je puna gresaka)... Mazic ( dosudio dva penala 2014 godine u derbiju za Zvezdu) je nas najbolji sudija a ostali dno.

Grobar-España

pre 7 godina

Hocete li vise da umuknete i jedni i drugi. Ne zna se ko ima vise putera na glavi. Da li ce dati Bog da vam vidimo ledja jednom za svagda, da napokon dodju posteni i radni ljudi u Zvezdu i Partizan, da nam svane !!!

Yarilo

pre 7 godina

Hajde pametnjakovici odgovorite zasto necete strane sudije? VAR tehnologija?? Jel shvatate koliko ispadate glupi sa 'Partizan je u dogovoru sa FSS', a kad se postavi pitanje o stranim sudijama vi odmah odbijate tu opciju? Zasto? Zato sto znate da sude za vas. Sta, kao krijete da namestate, ne vidi se?

deki

pre 7 godina

Kao vatreni zvezdas reci cu da sudije guraju i Zvezdu i Partizan. Grobari ne bi trebali da skacu na svaku kosku koju im baci uprava i da sebe stave u poziciju jadnih nevinasca. Zvezda ove sezone ima veci fond igraca i boljeg trenera, sve utakmice sa "manjim" ekipama je igrala u kombinovanom sastavu, Partizan skoro sve utakmice protiv istih ekipa dobijao sa jedan razlike, jedva uz sumnjive sudijske odluke. A o Vucelicu, suvisno trositi reci, imam 48 godina, dobro pamtim devedesete

neutralni felsh

pre 7 godina

Veliki strumfe,iz dana u dan pokazujes kako je glupost beskonacna
(a, 13. decembar 2017 13:40)


amaterski sudio mali fudbal, tripuje se da zna veliki...

radic

pre 7 godina

Aman,cutite bre vise, grajte fudbal vise! Pustite sudije,uvek ce sudije biti krive, a nikad klub i igraci. Drzava vam je dala sve: pare,infrastrukturu,uslove za trening. Sta da kazu ovi ostali sportisti? Plivaci,rukometasi,vaterpolisti,odbojkasi?

Ritas

pre 7 godina

Ovaj misli da su devedesete najlepsi deo srpske istorije i jos se time ponosi. Sudije mu donele bar desetak bodova vise nego sto zasluzuju i sada opet demagogijom julovskog pritiska.

Kako drugacije

pre 7 godina

da li su Grobari spremni da se pod lupu stave sve sporne situacije i da se na osnovu snimaka odboduje učinak večitih i tako nastavi prvenstvo, garantovano bi imali duplo veći minus
(beli65, 13. decembar 2017 12:39)

DA ! Spremni smo...i to da odlucuje neko medjunarodno telo!
Pa prvo sto bi bilo je 0-1 u letosnjem derbiju, kad nije svirao penal nad Tawambom! Partizanu bi oduzeli bod za 1-1 protiv Napretka i eventualno jos dva boda, a Vama bi oduzeli pola pobeda(posebno onih nakon evropskih utakmica, gde tako umorni i istroseni, lagano pobedite svakog uz golove iz ofsajda i sa penala). Proveri hronoloski te utakmice pre i nakon evropskih meceva, da vidis kako se podudaraju sumnjive situacije, bas u utakmicama u nedelji u kojoj se igra Evropa, dok Partizan po logici uglavnom gubi bodove nakon Evrope zbog umora, loseg terena i slicno!

marko sid

pre 7 godina

O Boze!!! Govori kao da je njegov klub igrao fantasticnu sezonu pa su osteceni nesto... Bili bi na 7. ili 8. mestu da im nisu svirani ti, u najmanju ruku sumnjivi penali koje nabraja. Da vecina sudija nije dorasla prvoligaskom sudjenju, to stoji, ali da je Partizan ostecen sa njihove strane je budalastina. Partizanu i Zvezdi je svirano 20-ak penala za polusezonu (isto i jednima i drugima). Partizanu cak u kljucnim trenucima, kraj utakmice i sl. Jedino su mali klubovi osteceni u tim utakmicama, a Zvezda i Partizan treba da im kazu hvala.

partizan Srbije

pre 7 godina

Bez tih sudija partizan bi zaostajao 20 bodova za Zvezdom! Igraju očajno cele sezone ali ih samo sudije drže u igri, mada zato toliko i pričaju da bi skrenuli pažnju sa toga.

Ciganin iz Marinkove bare

pre 7 godina

Zato na vasim utakmicama vicu "Lopovi, lopovi", zato jer su vam do sada svirali 11 penala, zato jer su vam utakmice produzavane 7 minuta u kojima ste spasavali bod iz ofsajda. Video tehnologija je skupa i ne postavlja se kad Partzan hoce vec se postavlja na pocetku prvenstva i u Surdulici, Lucanima, Ivanjici, Cacku...Video tehnologiju za sada ima samo Nemacka

goran

pre 7 godina

Borac 100 ti minut i dva poklon boda, Napredak 100 ti minut i poklon bod, Radnik minus dv aigraca i , zamisli, preokret rezultata .... U pravu si. Sudije kad bi sudile korektno vi bi ispali iz lige

beli65

pre 7 godina

da li su Grobari spremni da se pod lupu stave sve sporne situacije i da se na osnovu snimaka odboduje učinak večitih i tako nastavi prvenstvo, garantovano bi imali duplo veći minus

Djoksa

pre 7 godina

Stara, oprobana taktika. Kad nešto ne ide kako treba preusmeri bes navijača prema drugom, u ovom slučaju sudijama. A i najlakše se istresati prema nekom ko je najmanje zaštićen. Zato bih ja uveo i VAR tehnologiji i drakonske kazne za one koji su se žalili na suđenje samo da bi sakrili svoju nesposobnost.

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 7 godina

Kada iz Zvezde izadji i kažu da sudije ne valjaju onda se jave poštenjačine iz Partizana i svim silama brane te iste sudije i FSS . Tako bi i ostalo da nisu poraženi u Kruševcu ...

Dragan

pre 7 godina

ha, ha, da li je ovo moguce...ha, ha, kazite mi da nisam ovo procitao...ako jesam, onda nikad nista besramnije nije receno...kakav nevidjen pritisak na sudije pred derbi...ovo svet nije video...

Republika Srpska

pre 7 godina

Dobro je vise i vas i sudija. Ako pricamo o najgorima onda ste to ste vi, vi drugog posla nemate vec da pricate na cetiri strane

partizan Srbije

pre 7 godina

Bez tih sudija partizan bi zaostajao 20 bodova za Zvezdom! Igraju očajno cele sezone ali ih samo sudije drže u igri, mada zato toliko i pričaju da bi skrenuli pažnju sa toga.

Ritas

pre 7 godina

Ovaj misli da su devedesete najlepsi deo srpske istorije i jos se time ponosi. Sudije mu donele bar desetak bodova vise nego sto zasluzuju i sada opet demagogijom julovskog pritiska.

beli65

pre 7 godina

da li su Grobari spremni da se pod lupu stave sve sporne situacije i da se na osnovu snimaka odboduje učinak večitih i tako nastavi prvenstvo, garantovano bi imali duplo veći minus

marko sid

pre 7 godina

O Boze!!! Govori kao da je njegov klub igrao fantasticnu sezonu pa su osteceni nesto... Bili bi na 7. ili 8. mestu da im nisu svirani ti, u najmanju ruku sumnjivi penali koje nabraja. Da vecina sudija nije dorasla prvoligaskom sudjenju, to stoji, ali da je Partizan ostecen sa njihove strane je budalastina. Partizanu i Zvezdi je svirano 20-ak penala za polusezonu (isto i jednima i drugima). Partizanu cak u kljucnim trenucima, kraj utakmice i sl. Jedino su mali klubovi osteceni u tim utakmicama, a Zvezda i Partizan treba da im kazu hvala.

goran

pre 7 godina

Borac 100 ti minut i dva poklon boda, Napredak 100 ti minut i poklon bod, Radnik minus dv aigraca i , zamisli, preokret rezultata .... U pravu si. Sudije kad bi sudile korektno vi bi ispali iz lige

Republika Srpska

pre 7 godina

Dobro je vise i vas i sudija. Ako pricamo o najgorima onda ste to ste vi, vi drugog posla nemate vec da pricate na cetiri strane

Dragan

pre 7 godina

ha, ha, da li je ovo moguce...ha, ha, kazite mi da nisam ovo procitao...ako jesam, onda nikad nista besramnije nije receno...kakav nevidjen pritisak na sudije pred derbi...ovo svet nije video...

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 7 godina

Kada iz Zvezde izadji i kažu da sudije ne valjaju onda se jave poštenjačine iz Partizana i svim silama brane te iste sudije i FSS . Tako bi i ostalo da nisu poraženi u Kruševcu ...

Ciganin iz Marinkove bare

pre 7 godina

Zato na vasim utakmicama vicu "Lopovi, lopovi", zato jer su vam do sada svirali 11 penala, zato jer su vam utakmice produzavane 7 minuta u kojima ste spasavali bod iz ofsajda. Video tehnologija je skupa i ne postavlja se kad Partzan hoce vec se postavlja na pocetku prvenstva i u Surdulici, Lucanima, Ivanjici, Cacku...Video tehnologiju za sada ima samo Nemacka

Grobar-España

pre 7 godina

Hocete li vise da umuknete i jedni i drugi. Ne zna se ko ima vise putera na glavi. Da li ce dati Bog da vam vidimo ledja jednom za svagda, da napokon dodju posteni i radni ljudi u Zvezdu i Partizan, da nam svane !!!

Djoksa

pre 7 godina

Stara, oprobana taktika. Kad nešto ne ide kako treba preusmeri bes navijača prema drugom, u ovom slučaju sudijama. A i najlakše se istresati prema nekom ko je najmanje zaštićen. Zato bih ja uveo i VAR tehnologiji i drakonske kazne za one koji su se žalili na suđenje samo da bi sakrili svoju nesposobnost.

radic

pre 7 godina

Aman,cutite bre vise, grajte fudbal vise! Pustite sudije,uvek ce sudije biti krive, a nikad klub i igraci. Drzava vam je dala sve: pare,infrastrukturu,uslove za trening. Sta da kazu ovi ostali sportisti? Plivaci,rukometasi,vaterpolisti,odbojkasi?

veliki strumf

pre 7 godina

Samo jedna stvar: voleo bih da se svi golovi i svi dodudjeni penali od pocetka ove godine pregledaju koriscenjem video tehnologije i da se klubovima koji su postizali golove iz ofsajda ili nepostojecih penala izbrisu ti dati golovi i shodno tome ODUZMU BODOVI (a istovremeno dodele protivnicima prema rezultatu bez tog ponistenog gola). Sta mislite kako bi izgledala tabela? 100% sam siguran da ne bi izgledala ni blizu ovoj i da bi Partizan bio bar na 5. mestu ako ne i nize, jer su oni ubedljivo najvise profitirali iz sudijskih "gresaka". Isto to bi trebalo uraditi i za zadnjih 10ak sezone - Partizan bi garant ostao bez 3-4 titule i bar 2 titule u kupu (prosle godine kad nije dosudjen penal kad je Boaciju skinut dres i protiv Vojvodine kad je dolazilo do prekida).

deki

pre 7 godina

Kao vatreni zvezdas reci cu da sudije guraju i Zvezdu i Partizan. Grobari ne bi trebali da skacu na svaku kosku koju im baci uprava i da sebe stave u poziciju jadnih nevinasca. Zvezda ove sezone ima veci fond igraca i boljeg trenera, sve utakmice sa "manjim" ekipama je igrala u kombinovanom sastavu, Partizan skoro sve utakmice protiv istih ekipa dobijao sa jedan razlike, jedva uz sumnjive sudijske odluke. A o Vucelicu, suvisno trositi reci, imam 48 godina, dobro pamtim devedesete

Brooklyn boy

pre 7 godina

Veliki strumf Pa kako te bre nije sramota,koga ti lazes ovde? Pa ako mi treba da budemo 5.na tabeli vi treba da budete 10. na tabeli! Nego nikako da odgovorite Terziceva i Coviceva vojsko, ZASTO NECETE STRANE SUDIJE? (ako vam je var skup to bar nije skupo..!)
(40+, 13. decembar 2017 13:40)

Кад је Звезда хтела стране судије, а то није било тако давно, смејали сте се...

Wilfred

pre 7 godina

koji smo mi sl**** .... kritikujemo čoveka koga UEFA proglasila za najboljeg sudoku prošle godine... nemamo mozga... mesto da se radujemo da takav čovek i njegovi pomoćnici najbolje predstvaljaju Srbiju u svetu ...
(knjaz miloš, 13. decembar 2017 13:06)

Slažem se, brate, Mažić pobedio na svetskom sudoku prvenstvu, rešava one brojeve samo tako, a nama ne valja...

hmm

pre 7 godina

To bese onaj period, kad ste derbije igrali u mesanim garniturama - na jednom dresu sms za pomoc Zvezdi, a na drugom sponzor!? Kad je Lukic kupovao traktor za teren od 300 000, a vamo Vas tuzio Bronovicki za dugovanja, kad ste dobili jedan od 9 derbija, a na vecini imali izmedju nula i dva suta okvir gola Partizana!? 
Pa nije Partizan kriv, sto ti se klub raspadao...Da nije bilo Partizana, Vojvodina bi bila sampion u tom periodu ili neko treci - jer ste Vi imali cak i narandzaste dresove tada, koliko ste bili u kanalu! A i tad su Vas odrzavale sudije(u tom periodu je nastao antologijski serijal klipova na YT - pod nazivom "Zvezdanaesterac", pogledaj...dopasce ti se).
(Kako drugacije, 13. decembar 2017 14:03)

Vi grobari stvarno nemate ni trunku srama...
Taj najgori period za srpski sport vi nazivate dominacijom vašom.
Tačno je da je Zvezda bila u kanalu jer je cela država stajala iza JSD Partizan.
Sav novac je isisan iz Zvezde i dodeljen tadašnjem državnom mezimčetu...
Otud rasparne garniture,otud sms za pomoć...otud dugovi...
Imate sreće što sadašna vlast nije toliko ostrašćena...vi više ne bi ni postojali,što ja lično ne bih voleo,jer nije dobro za srpski sport...ali to vama nije bilo važno jer ste hteli da samo vi postojite,da ugasite Zvezdu i celu njenu istoriju pogazite i izbrišete...

duledudule

pre 7 godina

Partizan je sâm kriv i odgovoran za ovu razliku u bodovima. U Partizanu mora da se zna da u ovakvom sudijskom odlučivanju i ovakvoj javnosti, on mora uvek da bude spreman da dâ dva gola više nego što bi sudijskim nepravdama moglo da bude oduzeto. Tu svest, da se ne zavaramo, mi imamo od početka prvenstva", istakao je Vučelić.
Ako vi trebate dati dva gola vise drugi trebaju po 5 6...ti pricas o nepravdama.nepravda je sto si ti u fudbalu i dalje.tj sto se ista pitas u ovoj zemlji jos od devedesetih

bakster

pre 7 godina

zavisi od rezultata veceras da li su placene jel tako? ja ne mogu da verujem da ljudi u srbiji mogu da pricaju ovakve stvari bez ikakve odgovornosti. ako znas nesto prijavi to, mozes i putem medija. a ne kao ja znam ali necu da vam kazem. ej bre pa to su decije fore.

Kako drugacije

pre 7 godina

da li su Grobari spremni da se pod lupu stave sve sporne situacije i da se na osnovu snimaka odboduje učinak večitih i tako nastavi prvenstvo, garantovano bi imali duplo veći minus
(beli65, 13. decembar 2017 12:39)

DA ! Spremni smo...i to da odlucuje neko medjunarodno telo!
Pa prvo sto bi bilo je 0-1 u letosnjem derbiju, kad nije svirao penal nad Tawambom! Partizanu bi oduzeli bod za 1-1 protiv Napretka i eventualno jos dva boda, a Vama bi oduzeli pola pobeda(posebno onih nakon evropskih utakmica, gde tako umorni i istroseni, lagano pobedite svakog uz golove iz ofsajda i sa penala). Proveri hronoloski te utakmice pre i nakon evropskih meceva, da vidis kako se podudaraju sumnjive situacije, bas u utakmicama u nedelji u kojoj se igra Evropa, dok Partizan po logici uglavnom gubi bodove nakon Evrope zbog umora, loseg terena i slicno!

Miler

pre 7 godina

Covece prosli derbi ste u usli u istoriju kao prva ekipa koja nije sutnula u okvir gola protivnika a i dalje pricate o sudjenju, dal vas je ikada i malo barem sramota...

Vlada

pre 7 godina

Ako je tako kao sto tvrdite (mnogi u komentarima), zasto odbijate uvodjenje video tehnologije i strane sudije? Zasto?
Evo, hocemo da u zivotu vise ne damo gol iz ofsajda kao protiv Napretka (?), da nikad vise ne bude slobodan udarac iz koga Tosic daje gol za pobedu. Jasno i glasno kazemo da hocemo to, a opet smo jedini u tom zahtevu a kukate na sudjenje i dalje. Sve jasno.

Rol

pre 7 godina

Vlada@. U veri da si ovo rekao jer stvarno hoces posten fudbal, miram da ti skrenem paznju na to da niko nije odbio VAR, to prosto Vucelic demagoski sam sebi postavlja pitanja i odgovara, svestan da ljudi ne znaju sustinu. VAR KOSTA PUNO, mora imati pogodne stadione i uslove. Ako Partizan ima para da ga postavi na sve stadione neka izvoli, niko mu ne brani. I mi smo svi za to, ali smo i svesni siromastva u klubovima.

Peđa

pre 7 godina

Hajde pametnjakovici odgovorite zasto necete strane sudije? VAR tehnologija?? Jel shvatate koliko ispadate glupi sa 'Partizan je u dogovoru sa FSS', a kad se postavi pitanje o stranim sudijama vi odmah odbijate tu opciju? Zasto? Zato sto znate da sude za vas. Sta, kao krijete da namestate, ne vidi se?
(Yarilo, 13. decembar 2017 13:19)
Hajde ti pametnjakoviću odgovori zašto Partizan traži strane sudije samo za derbi a ne i za ostale utakmice FKP i CZ? Šta, vi kao nameštate manje ili ste možda pošteni? Da li zaista misliš da npr Javor ima para za VAR?

coa

pre 7 godina

Ovo je za plakanje, sramota... Dokle o sudijama? Sto ne kazete da vam je igra ocajna i da je to razlog. Dokle se skrivati iza svojih neuspeha? Jel ste platili igrača za 1,5 milki i jel vam igra? Sudije nisu savršene ni u engleskoj, spaniji... Al tamo niko ne kuka vec i dalje rade.... SRAM VAS BILO I PARTIZANA I ZVEZDU!!!

mr.wolf

pre 7 godina

DA ! Spremni smo...i to da odlucuje neko medjunarodno telo! 
Pa prvo sto bi bilo je 0-1 u letosnjem derbiju, kad nije svirao penal nad Tawambom! Partizanu bi oduzeli bod za 1-1 protiv Napretka i eventualno jos dva boda, a Vama bi oduzeli pola pobeda(posebno onih nakon evropskih utakmica, gde tako umorni i istroseni, lagano pobedite svakog uz golove iz ofsajda i sa penala). Proveri hronoloski te utakmice pre i nakon evropskih meceva, da vidis kako se podudaraju sumnjive situacije, bas u utakmicama u nedelji u kojoj se igra Evropa, dok Partizan po logici uglavnom gubi bodove nakon Evrope zbog umora, loseg terena i slicno!
(Kako drugacije, 13. decembar 2017 12:53)

Aj ti proveri 6 godina vasu dominaciju u tom segmentu, tada ste igrali Evropu. Svaka utakmica pre Evrope 5+ za partizancic, kao i prva posle Evrope, a u Evropi se zna ... 0 boda posle 6 utakmica, i tako godinama do predprosle sezone kada ste uzeli 9 bodova u Evropi...

mrmlj

pre 7 godina

pa kazi da li su potkupljene ili ne, navedi imena, navedi dokaze, stani iza svojih reci, uradi nesto da se ocisti fudbal od takvih stvari.

Cika Toni

pre 7 godina

@ 40+ Ako ste vi zaista 40+ onda me cudi da ne poznajete osnovne stvari.Prvo,posto je rec o fudbalu ,kakve veze ima Covic sa fudbalom,sem one kratke epizode.Drugo,ne mozes uporedjivati vaseg PREDSEDNIKA sa Terzicem,koji to nije.Nas PREDSEDNIK je G-din Svetozar Mijailovic,covek koji NIKADA nije jednom recju pomenuo sudije i sudjenje,NIKADA nista ruzno o Partizanu nije rekao,NIKADA nije napisao bilo kakvo saopstenje o desavanjima u Srpskom fudbalu i u svojoj karijeri sportskog radnika koja traje od 1978 god.nema nikakvu mrlju u karijeri.Da li njega i u kom univerzumu mozes porediti sa VUCELICEM?

rocesti...

pre 7 godina

Hahahah sta prica ovaj covek..... Sudije su licno partizanu ove sezone do sad pomogle protiv napretka... borca... zemuna... macve.... Ajde neka neko kaze da nisam u pravu...

mika

pre 7 godina

Covece prosli derbi ste u usli u istoriju kao prva ekipa koja nije sutnula u okvir gola protivnika a i dalje pricate o sudjenju, dal vas je ikada i malo barem sramota...
(Miler, 13. decembar 2017 13:47)

Da je sudija dosudio penal u prvom poluvremenu kad je oboren Tavamba, bilo bi suta u okvir gola...
A i vi ste na predhodnom prvenstvenom imali samo sut iz gol auta...

40+

pre 7 godina

Deniro tacno je za Vucelica,pa i mi Grobari mu neverujemo, nego reci te vi nama drugovi zvezdasi,da li vi verujete Terzicu i Covicu? (iskreno odgovorite)

Danilovgrad

pre 7 godina

"Partizan je sâm kriv i odgovoran za ovu razliku u bodovima. U Partizanu mora da se zna da u ovakvom sudijskom odlučivanju i ovakvoj javnosti, on mora uvek da bude spreman da dâ dva gola više nego što bi sudijskim nepravdama moglo da bude oduzeto. Tu svest, da se ne zavaramo, mi imamo od početka prvenstva"

Rece predsjednik kluba kojem su u 6 kola direktno sudije donijele pobjedu !?!? O_o U svih tih 6 kola vam nije trebalo `dva gola vise`, vec tacno jedan gol, a postizali ste ih vecinu iz penala pred kraj utakmice, ili u 96 minutu iz nepostojeceg faula ( ono kad je Tosic prosuo protivnickog igraca, a faul sviran u njegovu korist O_o ) i onda bio gol iz slobodnog, itd itd... Jel realno da ovo covjek prica, kakve su ovo ribice, sta je ovo !? Pustite mu tih 6 kola da odgleda, mada on to dobro zna, itekako...

bob

pre 7 godina

dajte vise ukinite ili ih vratite u patos ligu,pri tom mislim i na zvezdu i partizan,ljudi koji vode ova dva kluba unistise fudbalsku organizaciju,a i sudijsku,pa pogledajte nam ligu,katastrofa!fudbal vratiti u amaterske vode,kakvi profesionalci u srbiji,a privatizacija?pa ko ce kupiti te raspadnute klubove koji igraju na obicnim livadama

Kako drugacije

pre 7 godina

Aj ti proveri 6 godina vasu dominaciju u tom segmentu, tada ste igrali Evropu. Svaka utakmica pre Evrope 5+ za partizancic, kao i prva posle Evrope, a u Evropi se zna ... 0 boda posle 6 utakmica, i tako godinama do predprosle sezone kada ste uzeli 9 bodova u Evropi...
(mr.wolf, 13. decembar 2017 13:35)

To bese onaj period, kad ste derbije igrali u mesanim garniturama - na jednom dresu sms za pomoc Zvezdi, a na drugom sponzor!? Kad je Lukic kupovao traktor za teren od 300 000, a vamo Vas tuzio Bronovicki za dugovanja, kad ste dobili jedan od 9 derbija, a na vecini imali izmedju nula i dva suta okvir gola Partizana!?
Pa nije Partizan kriv, sto ti se klub raspadao...Da nije bilo Partizana, Vojvodina bi bila sampion u tom periodu ili neko treci - jer ste Vi imali cak i narandzaste dresove tada, koliko ste bili u kanalu! A i tad su Vas odrzavale sudije(u tom periodu je nastao antologijski serijal klipova na YT - pod nazivom "Zvezdanaesterac", pogledaj...dopasce ti se).

Yarilo

pre 7 godina

Hajde pametnjakovici odgovorite zasto necete strane sudije? VAR tehnologija?? Jel shvatate koliko ispadate glupi sa 'Partizan je u dogovoru sa FSS', a kad se postavi pitanje o stranim sudijama vi odmah odbijate tu opciju? Zasto? Zato sto znate da sude za vas. Sta, kao krijete da namestate, ne vidi se?

neutralni felsh

pre 7 godina

Deniro tacno je za Vucelica,pa i mi Grobari mu neverujemo, nego reci te vi nama drugovi zvezdasi,da li vi verujete Terzicu i Covicu? (iskreno odgovorite)
(40+, 13. decembar 2017 14:29)


verovace im 100 posto sve dok im donose titule.

pratilac fudbala

pre 7 godina

Muka mi je od ovakvih izjava dal se sudi protiv partizana zvezde igrajte fudbal ne trazite izgovore ako vas dobiju zvezda trenutno ima jak tim svuda su dobro pojacani...

matori

pre 7 godina

Najgori deo zivota u Srbiji pa samim tim i sporta ste ti , Terza,Covic,Ostoja i ostala bulumenta koja se uvlaci Gazdi. Bez njega ne bi bilo ni vas

M.

pre 7 godina

A ko je tome kriv gospodine Vučeliću?! Ako mene pitate isključivo Zvezda i Partizan odnosno njihovi čelnici i ljudi zbog kojih ti isti klubovi imaju protekciju! Jedva čekam video tehnologiju, to i privatizacija su jedine stvari koje mogu da spasu srpski fudbal...

klaas-jan huntelaar

pre 7 godina

Pa nisu sudije krive. Njima je tako receno da rade. FSS ih bira i delegira i govori sta i kako.. Sudijska organizacija mora pobediti i postati samostalna. Evo gledajte engleze, tamo se samo sudija pita... Pozz

lepi mića

pre 7 godina

Hajde pametnjakovici odgovorite zasto necete strane sudije? VAR tehnologija?? Jel shvatate koliko ispadate glupi sa 'Partizan je u dogovoru sa FSS', a kad se postavi pitanje o stranim sudijama vi odmah odbijate tu opciju? Zasto? Zato sto znate da sude za vas. Sta, kao krijete da namestate, ne vidi se?
(Yarilo, 13. decembar 2017 13:19)
Hajde ti pametnjakoviću odgovori zašto Partizan traži strane sudije samo za derbi a ne i za ostale utakmice FKP i CZ? Šta, vi kao nameštate manje ili ste možda pošteni? Da li zaista misliš da npr Javor ima para za VAR?
(Peđa, 13. decembar 2017 14:04)

I ponovicu 1000 puta mozda ne objavite, Partizan je trazio na svim mecevima i zvezde i Partizana strane sudije i Var tehnologiju počevši od derbija pa za vjek vjekova, dakle za sve mečeve a ne samo za derbi, što znači da se Partizan odriče sudijske pomoci zauvek.

UltraCzBg

pre 7 godina

Pa prvo sto bi bilo je 0-1 u letosnjem derbiju, kad nije svirao penal nad Tawambom! Partizanu bi oduzeli bod za 1-1 protiv Napretka i eventualno jos dva boda, a Vama bi oduzeli pola pobeda...

(Kako drugacije, 13. decembar 2017 12:53)

Penal je gol pre nego što se šutne? I sve što si rekao pada u vodu...

Xman

pre 7 godina

Kakvi demagoski komentari navijaca komsinice. Vucelica i celu naprednu upravu mi grobari ne mozemo ocima da vidimo i tu nista nije sporno. Sporno je da odbijate video tehnologiju i strane sudije. I jos nijedan argument nigde ne napisaste.

40+

pre 7 godina

Veliki strumf Pa kako te bre nije sramota,koga ti lazes ovde? Pa ako mi treba da budemo 5.na tabeli vi treba da budete 10. na tabeli! Nego nikako da odgovorite Terziceva i Coviceva vojsko, ZASTO NECETE STRANE SUDIJE? (ako vam je var skup to bar nije skupo..!)

botovi

pre 7 godina

Slusaj ga ovaj,Crvena zvezda navodno htela strane sudije nekad a navodno mi Grobari to tad nismo hteli a to navodno nije bilo tako davno? E pa ovo je neverovatno sta ja sve necu ovde da procitam!

neutralni felsh

pre 7 godina

Veliki strumfe,iz dana u dan pokazujes kako je glupost beskonacna
(a, 13. decembar 2017 13:40)


amaterski sudio mali fudbal, tripuje se da zna veliki...

Moralni

pre 7 godina

Covece prosli derbi ste u usli u istoriju kao prva ekipa koja nije sutnula u okvir gola protivnika a i dalje pricate o sudjenju, dal vas je ikada i malo barem sramota...
(Miler, 13. decembar 2017 13:47) Covece,pa vi ste malo pre tog derbija na dva derbija JEDNOM sutnuli na gol! Da li vas je makar malo sramota?

Pa kako nego tako

pre 7 godina

Pedja Partizan je tražio strane sudije za SVE utakmice Partizana i C.zvezde što ukljucuje i utakmice protiv Javora, Rada, Zemuna, i svih ostalih u ligi!

Kako drugacije

pre 7 godina

Pa prvo sto bi bilo je 0-1 u letosnjem derbiju, kad nije svirao penal nad Tawambom! Partizanu bi oduzeli bod za 1-1 protiv Napretka i eventualno jos dva boda, a Vama bi oduzeli pola pobeda...

(Kako drugacije, 13. decembar 2017 12:53)

Penal je gol pre nego što se šutne? I sve što si rekao pada u vodu...
(UltraCzBg, 13. decembar 2017 14:38)

Jeste, slazem se. Ali ja sam samo reagovao na tvog drugara sa Severa, koji je to trazio - dakle, njegova prica pada u vodu(tj. Vasa, jer ga ti onda podrzavas, ako mene argumentujes), dok je moja potpuno nebitna u tom slucaju. Sami sebi uskacete u usta...jos ste i uporni u tome!?

aleksandar

pre 7 godina

u pravu je,mada ruku na srce zvezdanka ove god.igra bolje od PFC,moje misljenje,iskljucivo zbog trenera i veceg fonda igraca,ali i za to je uprava PFC kriva,bolje dovesti dva igraca od 800000€,nego jednog za 1.6m.da ne sirimo temu,sudije nisu dorasle takmicenju,ali ni takmicenje nije doraslo evropi,ove god je pukim slucajem sve ispalo bajka,ali brzo cemo se vratiti u stvarnost,barem sto se klupskog fudbala tice,vojvodina iako je veliki klub zasluzuje izbacivanje zbog sklanjanja,zna se kome,cukaricki,mali klub,zasluzuje izbacivanje zbog sklanjanja,zna se kome.PFC je ove god.nezasluzeno uzeo bodove samo u cacku.suma ali ne sejduba,sumarum,zvezdanka je zasluženo na prvom mestu.volim KK PARTIZAN

Jak želudac

pre 7 godina

Sudije u fudbalu i košarci su najpotlačeniji i najponiženiji stanovnici Srbije. Svako može da se iživljava na njima, da ih psuje i vređa i istresa se do mile volje, da im naređuje svašta u skladu sa svojim "biznisom" ili navijačkim sklonostima ali i trenutnom mržnjom ili bez ikakvog razloga. Ipak, nije sve tako crno. O pravilima sporta koji sude ne moraju da znaju ništa a to je i najbolje zbog prigovora savesti. Nisu loše plaćeni kao ljudi bez znanja, bez savesti, bez ponosa i bez ljubavi prema profesiji. Čuj, nisu loše plaćeni - odlično zarađuju i tek će ako budu dovoljno kvarni.

knjaz miloš

pre 7 godina

koji smo mi sl**** .... kritikujemo čoveka koga UEFA proglasila za najboljeg sudoku prošle godine... nemamo mozga... mesto da se radujemo da takav čovek i njegovi pomoćnici najbolje predstvaljaju Srbiju u svetu ... ako ne valja Mažić ja neznam ko valja onda.... a da nije možda naš fudbal za nas.... realno koju korist ima od nas Mažić... .. ?!?! kad on zaradi za 2 tekme preko koliko ga celu godinu u super ligi.... pokrite se ušima kritičari.... i bolje razmatraj te neke druge razloge za loše rezultate...nego po Mažiću....

podsetiću samo jedno finale SP 2010 ...hovard Veb je bio najgori taj dan... kad nije dao crveni holanđanima u prvi pola sata...pa je i dalje sudio u premijer ligi...

Yarilo

pre 7 godina

@Peđa

decko molim te nemoj se blamirati. Partizan je trazio strane sudije za sve utakmice Partizana i zvezde. Za sve utakmice! Da ne bi manji klubovi bili obespravljeni ili osakaceni sudijskim odlukama u korist vecih klubova. Jel moras toliko da ispadas smesan?

goran...

pre 7 godina

zbog terzica i njegovih saopstenja bi me bilo sramota da navijam za cz a i zbog ovog me stid sto je u partizanu,zato sto navijam i volim taj klub...samo idi iz partizana i povedi cijelu upravu sa sobom...

ScarFace

pre 7 godina

Opet ovaj o sudijama jedva se provlacite u ligi sta ce nama sudija da vam nije bilo toleta ne bi ste ni videli JSL a ne biti 2 u ligi to se desava svuda Engleska Spanija Italija nije to samo ovde slucaj...

ooo

pre 7 godina

Ne mogu da smislim gospodina, dosta mi ih istih faca 30 god . ma terajte sve koji pisu saopstena i jednih i drugih. sve do jednog smučilo mi se sve ovo da mi se vise niti gleda derbi. ma ko deca na poljani bez sudija pa se pobijte bar da imamo šta da gledamo i onako fudbala nema.

Branko Stojanovic selo Sasilovac

pre 7 godina

Vucela Partizan je prosecna seljacka ekipa jer je vode propali politicari . Kad budete privatizovani buduce gazde nece vam dati ni na stadion da udjete.Napredak ima gazdu Marka Miskovica koga ne mozete da potkupite za bodove pa vas lupaju kao staru kantu i i bg i Krusevac a sudije vam sviraju penale ali ne vredi ne znate da igrate fudbal.

Petar

pre 7 godina

Glodjovic ( nepostojeci ofsajdi dosudjeno Partizanu u derbiju ) Vujovic ( priznat gol iz auta) dRUJIC ( nepostojeci penal u derbiju za Zvezdu jer je lopta pogodola u nogu Rnica), Obradovic ( bilo koja utakmica je puna gresaka)... Mazic ( dosudio dva penala 2014 godine u derbiju za Zvezdu) je nas najbolji sudija a ostali dno.

Srdjan

pre 7 godina

Kad sudija POCNE da sudi, Savez treba da napravi dosije o njemu i dobro da istrazi da li ima navijacku pasiju i da, ako li u prvih 10 utakmica klubu za koji se ustanovi ima bar 3 sumnjive, gde je navlacio, a svog favorita, automatski donese odluku da ne moze da sudi taj rang takmicenja.

Problem sa Srbinom je sto on mnogo cesce krade i izdaje kad umisli da je to iz neke plemenite pobude, lojanosti, casti, ljubavi, nego iz para. Zato ove sudije umeju da "grese" i bez davanja para, kad je rec o onima koji navijaju za vecite. Drugo je kad je sudija tu neutralan. Onda se daju pare.

aleksandar

pre 7 godina

Deniro tacno je za Vucelica,pa i mi Grobari mu neverujemo, nego reci te vi nama drugovi zvezdasi,da li vi verujete Terzicu i Covicu? (iskreno odgovorite) 
(40+, 13. decembar 2017 14:29) 


verovace im 100 posto sve dok im donose titule.
(neutralni felsh, 13. decembar 2017 14:51)a vala,terza ih nadonese pregrst,vojvoda nebojsa donosi,ali zna se sa kakvim parama,optuznica....

Mirko

pre 7 godina

Ovo je za plakanje, sramota... Dokle o sudijama? Sto ne kazete da vam je igra ocajna i da je to razlog. Dokle se skrivati iza svojih neuspeha? Jel ste platili igrača za 1,5 milki i jel vam igra? Sudije nisu savršene ni u engleskoj, spaniji... Al tamo niko ne kuka vec i dalje rade.... SRAM VAS BILO I PARTIZANA I ZVEZDU!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coa, 13. decembar 2017 14:34)

Mozda nasa igra nije nista posebno ali nije ni vasa ..problem je dakle samo sudjenje jer vi da nije tih istih sudija izgubili bi ste utakmice protiv Spartaka, Cukarickog, Backe i jos bar dve, tri bi igrali nereseno u najboljem slucaju !!!

Prema tome realno stanje na tabei treba da bude najmanje treba da bude to da Zvezda ima manje jedno 12 bodova !!!

E sad problem je to kako obajsniti navijacima kluba cija se istorija zasniva na kradji i ciji klub nikada nije izgubio zasluzeno vec su ovek jadni i bedni pokradeni !!!

hmm

pre 7 godina

Partizan ne smije da pretekne CZ po broju titula, jasno svima.
(Beli Medved, 13. decembar 2017 14:50)

To je i bio cilj države i državnog projekta zadnjih 25 godina...
A tako ste bili blizu...tako blizu...

Peđa

pre 7 godina

(Mirko, 13. decembar 2017 16:24)
Jedan klub ima 16 evropskih proleća, pobede nad svim najvećim evropskim timovima, 2 srednjeevropska kupa, finale kupa Uefa, osvojen KEŠ, Tojota kup i finale super kupa Evrope, 4 polufinala, 8 četvrtfinala... Drugi klub ima 6 proleća u Evropi i jedno finale KEŠa. Oba imaju po 27 titula. Koji klub od ta dva je svoje titule potvrđivao rezultatima u Evropi? A ko je krao pa ispadao u Evropi kao iz voza.

Yarilo

pre 7 godina

@Pedja

druga stvar pedjice var ne mora da finansira klub posto pojedini duguju preko 40 miliona, mogu da se obrate savezu da iskesira. Nije to neki novac. Znas, ima i nekih drugih resenja. Svi alibiji su vam smesni. ;-)

neutralni felsh

pre 7 godina

@ 40+ Ako ste vi zaista 40+ onda me cudi da ne poznajete osnovne stvari.Prvo,posto je rec o fudbalu ,kakve veze ima Covic sa fudbalom,sem one kratke epizode.Drugo,ne mozes uporedjivati vaseg PREDSEDNIKA sa Terzicem,koji to nije.Nas PREDSEDNIK je G-din Svetozar Mijailovic,covek koji NIKADA nije jednom recju pomenuo sudije i sudjenje,NIKADA nista ruzno o Partizanu nije rekao,NIKADA nije napisao bilo kakvo saopstenje o desavanjima u Srpskom fudbalu i u svojoj karijeri sportskog radnika koja traje od 1978 god.nema nikakvu mrlju u karijeri.Da li njega i u kom univerzumu mozes porediti sa VUCELICEM?
(Cika Toni, 13. decembar 2017 15:05)


izgleda da svi osim tebe znaju ko se zaista pita u zvezdi.

Kako drugacije

pre 7 godina

da li su Grobari spremni da se pod lupu stave sve sporne situacije i da se na osnovu snimaka odboduje učinak večitih i tako nastavi prvenstvo, garantovano bi imali duplo veći minus
(beli65, 13. decembar 2017 12:39)

DA ! Spremni smo...i to da odlucuje neko medjunarodno telo!
Pa prvo sto bi bilo je 0-1 u letosnjem derbiju, kad nije svirao penal nad Tawambom! Partizanu bi oduzeli bod za 1-1 protiv Napretka i eventualno jos dva boda, a Vama bi oduzeli pola pobeda(posebno onih nakon evropskih utakmica, gde tako umorni i istroseni, lagano pobedite svakog uz golove iz ofsajda i sa penala). Proveri hronoloski te utakmice pre i nakon evropskih meceva, da vidis kako se podudaraju sumnjive situacije, bas u utakmicama u nedelji u kojoj se igra Evropa, dok Partizan po logici uglavnom gubi bodove nakon Evrope zbog umora, loseg terena i slicno!

partizan Srbije

pre 7 godina

Bez tih sudija partizan bi zaostajao 20 bodova za Zvezdom! Igraju očajno cele sezone ali ih samo sudije drže u igri, mada zato toliko i pričaju da bi skrenuli pažnju sa toga.

beli65

pre 7 godina

da li su Grobari spremni da se pod lupu stave sve sporne situacije i da se na osnovu snimaka odboduje učinak večitih i tako nastavi prvenstvo, garantovano bi imali duplo veći minus

mika

pre 7 godina

Covece prosli derbi ste u usli u istoriju kao prva ekipa koja nije sutnula u okvir gola protivnika a i dalje pricate o sudjenju, dal vas je ikada i malo barem sramota...
(Miler, 13. decembar 2017 13:47)

Da je sudija dosudio penal u prvom poluvremenu kad je oboren Tavamba, bilo bi suta u okvir gola...
A i vi ste na predhodnom prvenstvenom imali samo sut iz gol auta...

Vlada

pre 7 godina

Ako je tako kao sto tvrdite (mnogi u komentarima), zasto odbijate uvodjenje video tehnologije i strane sudije? Zasto?
Evo, hocemo da u zivotu vise ne damo gol iz ofsajda kao protiv Napretka (?), da nikad vise ne bude slobodan udarac iz koga Tosic daje gol za pobedu. Jasno i glasno kazemo da hocemo to, a opet smo jedini u tom zahtevu a kukate na sudjenje i dalje. Sve jasno.

Xman

pre 7 godina

Kakvi demagoski komentari navijaca komsinice. Vucelica i celu naprednu upravu mi grobari ne mozemo ocima da vidimo i tu nista nije sporno. Sporno je da odbijate video tehnologiju i strane sudije. I jos nijedan argument nigde ne napisaste.

40+

pre 7 godina

Veliki strumf Pa kako te bre nije sramota,koga ti lazes ovde? Pa ako mi treba da budemo 5.na tabeli vi treba da budete 10. na tabeli! Nego nikako da odgovorite Terziceva i Coviceva vojsko, ZASTO NECETE STRANE SUDIJE? (ako vam je var skup to bar nije skupo..!)

Kako drugacije

pre 7 godina

Aj ti proveri 6 godina vasu dominaciju u tom segmentu, tada ste igrali Evropu. Svaka utakmica pre Evrope 5+ za partizancic, kao i prva posle Evrope, a u Evropi se zna ... 0 boda posle 6 utakmica, i tako godinama do predprosle sezone kada ste uzeli 9 bodova u Evropi...
(mr.wolf, 13. decembar 2017 13:35)

To bese onaj period, kad ste derbije igrali u mesanim garniturama - na jednom dresu sms za pomoc Zvezdi, a na drugom sponzor!? Kad je Lukic kupovao traktor za teren od 300 000, a vamo Vas tuzio Bronovicki za dugovanja, kad ste dobili jedan od 9 derbija, a na vecini imali izmedju nula i dva suta okvir gola Partizana!?
Pa nije Partizan kriv, sto ti se klub raspadao...Da nije bilo Partizana, Vojvodina bi bila sampion u tom periodu ili neko treci - jer ste Vi imali cak i narandzaste dresove tada, koliko ste bili u kanalu! A i tad su Vas odrzavale sudije(u tom periodu je nastao antologijski serijal klipova na YT - pod nazivom "Zvezdanaesterac", pogledaj...dopasce ti se).

Moralni

pre 7 godina

Covece prosli derbi ste u usli u istoriju kao prva ekipa koja nije sutnula u okvir gola protivnika a i dalje pricate o sudjenju, dal vas je ikada i malo barem sramota...
(Miler, 13. decembar 2017 13:47) Covece,pa vi ste malo pre tog derbija na dva derbija JEDNOM sutnuli na gol! Da li vas je makar malo sramota?

Yarilo

pre 7 godina

Hajde pametnjakovici odgovorite zasto necete strane sudije? VAR tehnologija?? Jel shvatate koliko ispadate glupi sa 'Partizan je u dogovoru sa FSS', a kad se postavi pitanje o stranim sudijama vi odmah odbijate tu opciju? Zasto? Zato sto znate da sude za vas. Sta, kao krijete da namestate, ne vidi se?

Sta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 7 godina

Kada iz Zvezde izadji i kažu da sudije ne valjaju onda se jave poštenjačine iz Partizana i svim silama brane te iste sudije i FSS . Tako bi i ostalo da nisu poraženi u Kruševcu ...

aleksandar

pre 7 godina

u pravu je,mada ruku na srce zvezdanka ove god.igra bolje od PFC,moje misljenje,iskljucivo zbog trenera i veceg fonda igraca,ali i za to je uprava PFC kriva,bolje dovesti dva igraca od 800000€,nego jednog za 1.6m.da ne sirimo temu,sudije nisu dorasle takmicenju,ali ni takmicenje nije doraslo evropi,ove god je pukim slucajem sve ispalo bajka,ali brzo cemo se vratiti u stvarnost,barem sto se klupskog fudbala tice,vojvodina iako je veliki klub zasluzuje izbacivanje zbog sklanjanja,zna se kome,cukaricki,mali klub,zasluzuje izbacivanje zbog sklanjanja,zna se kome.PFC je ove god.nezasluzeno uzeo bodove samo u cacku.suma ali ne sejduba,sumarum,zvezdanka je zasluženo na prvom mestu.volim KK PARTIZAN

goran

pre 7 godina

Borac 100 ti minut i dva poklon boda, Napredak 100 ti minut i poklon bod, Radnik minus dv aigraca i , zamisli, preokret rezultata .... U pravu si. Sudije kad bi sudile korektno vi bi ispali iz lige

Ritas

pre 7 godina

Ovaj misli da su devedesete najlepsi deo srpske istorije i jos se time ponosi. Sudije mu donele bar desetak bodova vise nego sto zasluzuju i sada opet demagogijom julovskog pritiska.

Petar

pre 7 godina

Glodjovic ( nepostojeci ofsajdi dosudjeno Partizanu u derbiju ) Vujovic ( priznat gol iz auta) dRUJIC ( nepostojeci penal u derbiju za Zvezdu jer je lopta pogodola u nogu Rnica), Obradovic ( bilo koja utakmica je puna gresaka)... Mazic ( dosudio dva penala 2014 godine u derbiju za Zvezdu) je nas najbolji sudija a ostali dno.

hmm

pre 7 godina

To bese onaj period, kad ste derbije igrali u mesanim garniturama - na jednom dresu sms za pomoc Zvezdi, a na drugom sponzor!? Kad je Lukic kupovao traktor za teren od 300 000, a vamo Vas tuzio Bronovicki za dugovanja, kad ste dobili jedan od 9 derbija, a na vecini imali izmedju nula i dva suta okvir gola Partizana!? 
Pa nije Partizan kriv, sto ti se klub raspadao...Da nije bilo Partizana, Vojvodina bi bila sampion u tom periodu ili neko treci - jer ste Vi imali cak i narandzaste dresove tada, koliko ste bili u kanalu! A i tad su Vas odrzavale sudije(u tom periodu je nastao antologijski serijal klipova na YT - pod nazivom "Zvezdanaesterac", pogledaj...dopasce ti se).
(Kako drugacije, 13. decembar 2017 14:03)

Vi grobari stvarno nemate ni trunku srama...
Taj najgori period za srpski sport vi nazivate dominacijom vašom.
Tačno je da je Zvezda bila u kanalu jer je cela država stajala iza JSD Partizan.
Sav novac je isisan iz Zvezde i dodeljen tadašnjem državnom mezimčetu...
Otud rasparne garniture,otud sms za pomoć...otud dugovi...
Imate sreće što sadašna vlast nije toliko ostrašćena...vi više ne bi ni postojali,što ja lično ne bih voleo,jer nije dobro za srpski sport...ali to vama nije bilo važno jer ste hteli da samo vi postojite,da ugasite Zvezdu i celu njenu istoriju pogazite i izbrišete...

botovi

pre 7 godina

Slusaj ga ovaj,Crvena zvezda navodno htela strane sudije nekad a navodno mi Grobari to tad nismo hteli a to navodno nije bilo tako davno? E pa ovo je neverovatno sta ja sve necu ovde da procitam!

marko sid

pre 7 godina

O Boze!!! Govori kao da je njegov klub igrao fantasticnu sezonu pa su osteceni nesto... Bili bi na 7. ili 8. mestu da im nisu svirani ti, u najmanju ruku sumnjivi penali koje nabraja. Da vecina sudija nije dorasla prvoligaskom sudjenju, to stoji, ali da je Partizan ostecen sa njihove strane je budalastina. Partizanu i Zvezdi je svirano 20-ak penala za polusezonu (isto i jednima i drugima). Partizanu cak u kljucnim trenucima, kraj utakmice i sl. Jedino su mali klubovi osteceni u tim utakmicama, a Zvezda i Partizan treba da im kazu hvala.

Ciganin iz Marinkove bare

pre 7 godina

Zato na vasim utakmicama vicu "Lopovi, lopovi", zato jer su vam do sada svirali 11 penala, zato jer su vam utakmice produzavane 7 minuta u kojima ste spasavali bod iz ofsajda. Video tehnologija je skupa i ne postavlja se kad Partzan hoce vec se postavlja na pocetku prvenstva i u Surdulici, Lucanima, Ivanjici, Cacku...Video tehnologiju za sada ima samo Nemacka

lepi mića

pre 7 godina

Hajde pametnjakovici odgovorite zasto necete strane sudije? VAR tehnologija?? Jel shvatate koliko ispadate glupi sa 'Partizan je u dogovoru sa FSS', a kad se postavi pitanje o stranim sudijama vi odmah odbijate tu opciju? Zasto? Zato sto znate da sude za vas. Sta, kao krijete da namestate, ne vidi se?
(Yarilo, 13. decembar 2017 13:19)
Hajde ti pametnjakoviću odgovori zašto Partizan traži strane sudije samo za derbi a ne i za ostale utakmice FKP i CZ? Šta, vi kao nameštate manje ili ste možda pošteni? Da li zaista misliš da npr Javor ima para za VAR?
(Peđa, 13. decembar 2017 14:04)

I ponovicu 1000 puta mozda ne objavite, Partizan je trazio na svim mecevima i zvezde i Partizana strane sudije i Var tehnologiju počevši od derbija pa za vjek vjekova, dakle za sve mečeve a ne samo za derbi, što znači da se Partizan odriče sudijske pomoci zauvek.

Mirko

pre 7 godina

Ovo je za plakanje, sramota... Dokle o sudijama? Sto ne kazete da vam je igra ocajna i da je to razlog. Dokle se skrivati iza svojih neuspeha? Jel ste platili igrača za 1,5 milki i jel vam igra? Sudije nisu savršene ni u engleskoj, spaniji... Al tamo niko ne kuka vec i dalje rade.... SRAM VAS BILO I PARTIZANA I ZVEZDU!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coa, 13. decembar 2017 14:34)

Mozda nasa igra nije nista posebno ali nije ni vasa ..problem je dakle samo sudjenje jer vi da nije tih istih sudija izgubili bi ste utakmice protiv Spartaka, Cukarickog, Backe i jos bar dve, tri bi igrali nereseno u najboljem slucaju !!!

Prema tome realno stanje na tabei treba da bude najmanje treba da bude to da Zvezda ima manje jedno 12 bodova !!!

E sad problem je to kako obajsniti navijacima kluba cija se istorija zasniva na kradji i ciji klub nikada nije izgubio zasluzeno vec su ovek jadni i bedni pokradeni !!!

Yarilo

pre 7 godina

@Peđa

decko molim te nemoj se blamirati. Partizan je trazio strane sudije za sve utakmice Partizana i zvezde. Za sve utakmice! Da ne bi manji klubovi bili obespravljeni ili osakaceni sudijskim odlukama u korist vecih klubova. Jel moras toliko da ispadas smesan?

Kako drugacije

pre 7 godina

Pa prvo sto bi bilo je 0-1 u letosnjem derbiju, kad nije svirao penal nad Tawambom! Partizanu bi oduzeli bod za 1-1 protiv Napretka i eventualno jos dva boda, a Vama bi oduzeli pola pobeda...

(Kako drugacije, 13. decembar 2017 12:53)

Penal je gol pre nego što se šutne? I sve što si rekao pada u vodu...
(UltraCzBg, 13. decembar 2017 14:38)

Jeste, slazem se. Ali ja sam samo reagovao na tvog drugara sa Severa, koji je to trazio - dakle, njegova prica pada u vodu(tj. Vasa, jer ga ti onda podrzavas, ako mene argumentujes), dok je moja potpuno nebitna u tom slucaju. Sami sebi uskacete u usta...jos ste i uporni u tome!?

40+

pre 7 godina

Deniro tacno je za Vucelica,pa i mi Grobari mu neverujemo, nego reci te vi nama drugovi zvezdasi,da li vi verujete Terzicu i Covicu? (iskreno odgovorite)

veliki strumf

pre 7 godina

Samo jedna stvar: voleo bih da se svi golovi i svi dodudjeni penali od pocetka ove godine pregledaju koriscenjem video tehnologije i da se klubovima koji su postizali golove iz ofsajda ili nepostojecih penala izbrisu ti dati golovi i shodno tome ODUZMU BODOVI (a istovremeno dodele protivnicima prema rezultatu bez tog ponistenog gola). Sta mislite kako bi izgledala tabela? 100% sam siguran da ne bi izgledala ni blizu ovoj i da bi Partizan bio bar na 5. mestu ako ne i nize, jer su oni ubedljivo najvise profitirali iz sudijskih "gresaka". Isto to bi trebalo uraditi i za zadnjih 10ak sezone - Partizan bi garant ostao bez 3-4 titule i bar 2 titule u kupu (prosle godine kad nije dosudjen penal kad je Boaciju skinut dres i protiv Vojvodine kad je dolazilo do prekida).

Brooklyn boy

pre 7 godina

Veliki strumf Pa kako te bre nije sramota,koga ti lazes ovde? Pa ako mi treba da budemo 5.na tabeli vi treba da budete 10. na tabeli! Nego nikako da odgovorite Terziceva i Coviceva vojsko, ZASTO NECETE STRANE SUDIJE? (ako vam je var skup to bar nije skupo..!)
(40+, 13. decembar 2017 13:40)

Кад је Звезда хтела стране судије, а то није било тако давно, смејали сте се...

duledudule

pre 7 godina

Partizan je sâm kriv i odgovoran za ovu razliku u bodovima. U Partizanu mora da se zna da u ovakvom sudijskom odlučivanju i ovakvoj javnosti, on mora uvek da bude spreman da dâ dva gola više nego što bi sudijskim nepravdama moglo da bude oduzeto. Tu svest, da se ne zavaramo, mi imamo od početka prvenstva", istakao je Vučelić.
Ako vi trebate dati dva gola vise drugi trebaju po 5 6...ti pricas o nepravdama.nepravda je sto si ti u fudbalu i dalje.tj sto se ista pitas u ovoj zemlji jos od devedesetih

goran...

pre 7 godina

zbog terzica i njegovih saopstenja bi me bilo sramota da navijam za cz a i zbog ovog me stid sto je u partizanu,zato sto navijam i volim taj klub...samo idi iz partizana i povedi cijelu upravu sa sobom...

Cika Toni

pre 7 godina

@ 40+ Ako ste vi zaista 40+ onda me cudi da ne poznajete osnovne stvari.Prvo,posto je rec o fudbalu ,kakve veze ima Covic sa fudbalom,sem one kratke epizode.Drugo,ne mozes uporedjivati vaseg PREDSEDNIKA sa Terzicem,koji to nije.Nas PREDSEDNIK je G-din Svetozar Mijailovic,covek koji NIKADA nije jednom recju pomenuo sudije i sudjenje,NIKADA nista ruzno o Partizanu nije rekao,NIKADA nije napisao bilo kakvo saopstenje o desavanjima u Srpskom fudbalu i u svojoj karijeri sportskog radnika koja traje od 1978 god.nema nikakvu mrlju u karijeri.Da li njega i u kom univerzumu mozes porediti sa VUCELICEM?

Peđa

pre 7 godina

Hajde pametnjakovici odgovorite zasto necete strane sudije? VAR tehnologija?? Jel shvatate koliko ispadate glupi sa 'Partizan je u dogovoru sa FSS', a kad se postavi pitanje o stranim sudijama vi odmah odbijate tu opciju? Zasto? Zato sto znate da sude za vas. Sta, kao krijete da namestate, ne vidi se?
(Yarilo, 13. decembar 2017 13:19)
Hajde ti pametnjakoviću odgovori zašto Partizan traži strane sudije samo za derbi a ne i za ostale utakmice FKP i CZ? Šta, vi kao nameštate manje ili ste možda pošteni? Da li zaista misliš da npr Javor ima para za VAR?

Danilovgrad

pre 7 godina

"Partizan je sâm kriv i odgovoran za ovu razliku u bodovima. U Partizanu mora da se zna da u ovakvom sudijskom odlučivanju i ovakvoj javnosti, on mora uvek da bude spreman da dâ dva gola više nego što bi sudijskim nepravdama moglo da bude oduzeto. Tu svest, da se ne zavaramo, mi imamo od početka prvenstva"

Rece predsjednik kluba kojem su u 6 kola direktno sudije donijele pobjedu !?!? O_o U svih tih 6 kola vam nije trebalo `dva gola vise`, vec tacno jedan gol, a postizali ste ih vecinu iz penala pred kraj utakmice, ili u 96 minutu iz nepostojeceg faula ( ono kad je Tosic prosuo protivnickog igraca, a faul sviran u njegovu korist O_o ) i onda bio gol iz slobodnog, itd itd... Jel realno da ovo covjek prica, kakve su ovo ribice, sta je ovo !? Pustite mu tih 6 kola da odgleda, mada on to dobro zna, itekako...

neutralni felsh

pre 7 godina

Deniro tacno je za Vucelica,pa i mi Grobari mu neverujemo, nego reci te vi nama drugovi zvezdasi,da li vi verujete Terzicu i Covicu? (iskreno odgovorite)
(40+, 13. decembar 2017 14:29)


verovace im 100 posto sve dok im donose titule.

rocesti...

pre 7 godina

Hahahah sta prica ovaj covek..... Sudije su licno partizanu ove sezone do sad pomogle protiv napretka... borca... zemuna... macve.... Ajde neka neko kaze da nisam u pravu...

Dragan

pre 7 godina

ha, ha, da li je ovo moguce...ha, ha, kazite mi da nisam ovo procitao...ako jesam, onda nikad nista besramnije nije receno...kakav nevidjen pritisak na sudije pred derbi...ovo svet nije video...

bob

pre 7 godina

dajte vise ukinite ili ih vratite u patos ligu,pri tom mislim i na zvezdu i partizan,ljudi koji vode ova dva kluba unistise fudbalsku organizaciju,a i sudijsku,pa pogledajte nam ligu,katastrofa!fudbal vratiti u amaterske vode,kakvi profesionalci u srbiji,a privatizacija?pa ko ce kupiti te raspadnute klubove koji igraju na obicnim livadama

Miler

pre 7 godina

Covece prosli derbi ste u usli u istoriju kao prva ekipa koja nije sutnula u okvir gola protivnika a i dalje pricate o sudjenju, dal vas je ikada i malo barem sramota...

Yarilo

pre 7 godina

@Pedja

druga stvar pedjice var ne mora da finansira klub posto pojedini duguju preko 40 miliona, mogu da se obrate savezu da iskesira. Nije to neki novac. Znas, ima i nekih drugih resenja. Svi alibiji su vam smesni. ;-)

mr.wolf

pre 7 godina

DA ! Spremni smo...i to da odlucuje neko medjunarodno telo! 
Pa prvo sto bi bilo je 0-1 u letosnjem derbiju, kad nije svirao penal nad Tawambom! Partizanu bi oduzeli bod za 1-1 protiv Napretka i eventualno jos dva boda, a Vama bi oduzeli pola pobeda(posebno onih nakon evropskih utakmica, gde tako umorni i istroseni, lagano pobedite svakog uz golove iz ofsajda i sa penala). Proveri hronoloski te utakmice pre i nakon evropskih meceva, da vidis kako se podudaraju sumnjive situacije, bas u utakmicama u nedelji u kojoj se igra Evropa, dok Partizan po logici uglavnom gubi bodove nakon Evrope zbog umora, loseg terena i slicno!
(Kako drugacije, 13. decembar 2017 12:53)

Aj ti proveri 6 godina vasu dominaciju u tom segmentu, tada ste igrali Evropu. Svaka utakmica pre Evrope 5+ za partizancic, kao i prva posle Evrope, a u Evropi se zna ... 0 boda posle 6 utakmica, i tako godinama do predprosle sezone kada ste uzeli 9 bodova u Evropi...

deki

pre 7 godina

Kao vatreni zvezdas reci cu da sudije guraju i Zvezdu i Partizan. Grobari ne bi trebali da skacu na svaku kosku koju im baci uprava i da sebe stave u poziciju jadnih nevinasca. Zvezda ove sezone ima veci fond igraca i boljeg trenera, sve utakmice sa "manjim" ekipama je igrala u kombinovanom sastavu, Partizan skoro sve utakmice protiv istih ekipa dobijao sa jedan razlike, jedva uz sumnjive sudijske odluke. A o Vucelicu, suvisno trositi reci, imam 48 godina, dobro pamtim devedesete

Pa kako nego tako

pre 7 godina

Pedja Partizan je tražio strane sudije za SVE utakmice Partizana i C.zvezde što ukljucuje i utakmice protiv Javora, Rada, Zemuna, i svih ostalih u ligi!

Republika Srpska

pre 7 godina

Dobro je vise i vas i sudija. Ako pricamo o najgorima onda ste to ste vi, vi drugog posla nemate vec da pricate na cetiri strane

Grobar-España

pre 7 godina

Hocete li vise da umuknete i jedni i drugi. Ne zna se ko ima vise putera na glavi. Da li ce dati Bog da vam vidimo ledja jednom za svagda, da napokon dodju posteni i radni ljudi u Zvezdu i Partizan, da nam svane !!!

knjaz miloš

pre 7 godina

koji smo mi sl**** .... kritikujemo čoveka koga UEFA proglasila za najboljeg sudoku prošle godine... nemamo mozga... mesto da se radujemo da takav čovek i njegovi pomoćnici najbolje predstvaljaju Srbiju u svetu ... ako ne valja Mažić ja neznam ko valja onda.... a da nije možda naš fudbal za nas.... realno koju korist ima od nas Mažić... .. ?!?! kad on zaradi za 2 tekme preko koliko ga celu godinu u super ligi.... pokrite se ušima kritičari.... i bolje razmatraj te neke druge razloge za loše rezultate...nego po Mažiću....

podsetiću samo jedno finale SP 2010 ...hovard Veb je bio najgori taj dan... kad nije dao crveni holanđanima u prvi pola sata...pa je i dalje sudio u premijer ligi...

coa

pre 7 godina

Ovo je za plakanje, sramota... Dokle o sudijama? Sto ne kazete da vam je igra ocajna i da je to razlog. Dokle se skrivati iza svojih neuspeha? Jel ste platili igrača za 1,5 milki i jel vam igra? Sudije nisu savršene ni u engleskoj, spaniji... Al tamo niko ne kuka vec i dalje rade.... SRAM VAS BILO I PARTIZANA I ZVEZDU!!!

aleksandar

pre 7 godina

Deniro tacno je za Vucelica,pa i mi Grobari mu neverujemo, nego reci te vi nama drugovi zvezdasi,da li vi verujete Terzicu i Covicu? (iskreno odgovorite) 
(40+, 13. decembar 2017 14:29) 


verovace im 100 posto sve dok im donose titule.
(neutralni felsh, 13. decembar 2017 14:51)a vala,terza ih nadonese pregrst,vojvoda nebojsa donosi,ali zna se sa kakvim parama,optuznica....

neutralni felsh

pre 7 godina

Veliki strumfe,iz dana u dan pokazujes kako je glupost beskonacna
(a, 13. decembar 2017 13:40)


amaterski sudio mali fudbal, tripuje se da zna veliki...

UltraCzBg

pre 7 godina

Pa prvo sto bi bilo je 0-1 u letosnjem derbiju, kad nije svirao penal nad Tawambom! Partizanu bi oduzeli bod za 1-1 protiv Napretka i eventualno jos dva boda, a Vama bi oduzeli pola pobeda...

(Kako drugacije, 13. decembar 2017 12:53)

Penal je gol pre nego što se šutne? I sve što si rekao pada u vodu...

Djoksa

pre 7 godina

Stara, oprobana taktika. Kad nešto ne ide kako treba preusmeri bes navijača prema drugom, u ovom slučaju sudijama. A i najlakše se istresati prema nekom ko je najmanje zaštićen. Zato bih ja uveo i VAR tehnologiji i drakonske kazne za one koji su se žalili na suđenje samo da bi sakrili svoju nesposobnost.

ScarFace

pre 7 godina

Opet ovaj o sudijama jedva se provlacite u ligi sta ce nama sudija da vam nije bilo toleta ne bi ste ni videli JSL a ne biti 2 u ligi to se desava svuda Engleska Spanija Italija nije to samo ovde slucaj...

M.

pre 7 godina

A ko je tome kriv gospodine Vučeliću?! Ako mene pitate isključivo Zvezda i Partizan odnosno njihovi čelnici i ljudi zbog kojih ti isti klubovi imaju protekciju! Jedva čekam video tehnologiju, to i privatizacija su jedine stvari koje mogu da spasu srpski fudbal...

matori

pre 7 godina

Najgori deo zivota u Srbiji pa samim tim i sporta ste ti , Terza,Covic,Ostoja i ostala bulumenta koja se uvlaci Gazdi. Bez njega ne bi bilo ni vas

radic

pre 7 godina

Aman,cutite bre vise, grajte fudbal vise! Pustite sudije,uvek ce sudije biti krive, a nikad klub i igraci. Drzava vam je dala sve: pare,infrastrukturu,uslove za trening. Sta da kazu ovi ostali sportisti? Plivaci,rukometasi,vaterpolisti,odbojkasi?

Wilfred

pre 7 godina

koji smo mi sl**** .... kritikujemo čoveka koga UEFA proglasila za najboljeg sudoku prošle godine... nemamo mozga... mesto da se radujemo da takav čovek i njegovi pomoćnici najbolje predstvaljaju Srbiju u svetu ...
(knjaz miloš, 13. decembar 2017 13:06)

Slažem se, brate, Mažić pobedio na svetskom sudoku prvenstvu, rešava one brojeve samo tako, a nama ne valja...

Rol

pre 7 godina

Vlada@. U veri da si ovo rekao jer stvarno hoces posten fudbal, miram da ti skrenem paznju na to da niko nije odbio VAR, to prosto Vucelic demagoski sam sebi postavlja pitanja i odgovara, svestan da ljudi ne znaju sustinu. VAR KOSTA PUNO, mora imati pogodne stadione i uslove. Ako Partizan ima para da ga postavi na sve stadione neka izvoli, niko mu ne brani. I mi smo svi za to, ali smo i svesni siromastva u klubovima.

mrmlj

pre 7 godina

pa kazi da li su potkupljene ili ne, navedi imena, navedi dokaze, stani iza svojih reci, uradi nesto da se ocisti fudbal od takvih stvari.

Srdjan

pre 7 godina

Kad sudija POCNE da sudi, Savez treba da napravi dosije o njemu i dobro da istrazi da li ima navijacku pasiju i da, ako li u prvih 10 utakmica klubu za koji se ustanovi ima bar 3 sumnjive, gde je navlacio, a svog favorita, automatski donese odluku da ne moze da sudi taj rang takmicenja.

Problem sa Srbinom je sto on mnogo cesce krade i izdaje kad umisli da je to iz neke plemenite pobude, lojanosti, casti, ljubavi, nego iz para. Zato ove sudije umeju da "grese" i bez davanja para, kad je rec o onima koji navijaju za vecite. Drugo je kad je sudija tu neutralan. Onda se daju pare.

pratilac fudbala

pre 7 godina

Muka mi je od ovakvih izjava dal se sudi protiv partizana zvezde igrajte fudbal ne trazite izgovore ako vas dobiju zvezda trenutno ima jak tim svuda su dobro pojacani...

hmm

pre 7 godina

Partizan ne smije da pretekne CZ po broju titula, jasno svima.
(Beli Medved, 13. decembar 2017 14:50)

To je i bio cilj države i državnog projekta zadnjih 25 godina...
A tako ste bili blizu...tako blizu...

neutralni felsh

pre 7 godina

@ 40+ Ako ste vi zaista 40+ onda me cudi da ne poznajete osnovne stvari.Prvo,posto je rec o fudbalu ,kakve veze ima Covic sa fudbalom,sem one kratke epizode.Drugo,ne mozes uporedjivati vaseg PREDSEDNIKA sa Terzicem,koji to nije.Nas PREDSEDNIK je G-din Svetozar Mijailovic,covek koji NIKADA nije jednom recju pomenuo sudije i sudjenje,NIKADA nista ruzno o Partizanu nije rekao,NIKADA nije napisao bilo kakvo saopstenje o desavanjima u Srpskom fudbalu i u svojoj karijeri sportskog radnika koja traje od 1978 god.nema nikakvu mrlju u karijeri.Da li njega i u kom univerzumu mozes porediti sa VUCELICEM?
(Cika Toni, 13. decembar 2017 15:05)


izgleda da svi osim tebe znaju ko se zaista pita u zvezdi.

bakster

pre 7 godina

zavisi od rezultata veceras da li su placene jel tako? ja ne mogu da verujem da ljudi u srbiji mogu da pricaju ovakve stvari bez ikakve odgovornosti. ako znas nesto prijavi to, mozes i putem medija. a ne kao ja znam ali necu da vam kazem. ej bre pa to su decije fore.

klaas-jan huntelaar

pre 7 godina

Pa nisu sudije krive. Njima je tako receno da rade. FSS ih bira i delegira i govori sta i kako.. Sudijska organizacija mora pobediti i postati samostalna. Evo gledajte engleze, tamo se samo sudija pita... Pozz

Peđa

pre 7 godina

(Mirko, 13. decembar 2017 16:24)
Jedan klub ima 16 evropskih proleća, pobede nad svim najvećim evropskim timovima, 2 srednjeevropska kupa, finale kupa Uefa, osvojen KEŠ, Tojota kup i finale super kupa Evrope, 4 polufinala, 8 četvrtfinala... Drugi klub ima 6 proleća u Evropi i jedno finale KEŠa. Oba imaju po 27 titula. Koji klub od ta dva je svoje titule potvrđivao rezultatima u Evropi? A ko je krao pa ispadao u Evropi kao iz voza.

Jak želudac

pre 7 godina

Sudije u fudbalu i košarci su najpotlačeniji i najponiženiji stanovnici Srbije. Svako može da se iživljava na njima, da ih psuje i vređa i istresa se do mile volje, da im naređuje svašta u skladu sa svojim "biznisom" ili navijačkim sklonostima ali i trenutnom mržnjom ili bez ikakvog razloga. Ipak, nije sve tako crno. O pravilima sporta koji sude ne moraju da znaju ništa a to je i najbolje zbog prigovora savesti. Nisu loše plaćeni kao ljudi bez znanja, bez savesti, bez ponosa i bez ljubavi prema profesiji. Čuj, nisu loše plaćeni - odlično zarađuju i tek će ako budu dovoljno kvarni.

ooo

pre 7 godina

Ne mogu da smislim gospodina, dosta mi ih istih faca 30 god . ma terajte sve koji pisu saopstena i jednih i drugih. sve do jednog smučilo mi se sve ovo da mi se vise niti gleda derbi. ma ko deca na poljani bez sudija pa se pobijte bar da imamo šta da gledamo i onako fudbala nema.

Branko Stojanovic selo Sasilovac

pre 7 godina

Vucela Partizan je prosecna seljacka ekipa jer je vode propali politicari . Kad budete privatizovani buduce gazde nece vam dati ni na stadion da udjete.Napredak ima gazdu Marka Miskovica koga ne mozete da potkupite za bodove pa vas lupaju kao staru kantu i i bg i Krusevac a sudije vam sviraju penale ali ne vredi ne znate da igrate fudbal.