Fudbal 84

Subota, 04.11.2017.

17:20

"Svilar je rekao – da, igraće za Srbiju!"

Talentovani mladi golman Benfike odabrao je reprezentaciju Srbije umesto Belgije, pišu portugalski mediji.

"Svilar je rekao – da, igraæe za Srbiju!" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

Dragan

pre 7 godina

@beogradjanin Kakve veze ima to sto nije branio na profesionalnom nivou,ako je neko dobar dobar je i sa 18 godina,pa Mihajlovic je Donarumu sa 16 godina stavio da brani za prvi tim Milana,niko do tada ni cuo za njega,odmah pozvan u italujansku reprezentaciju,da se kojim slucajem povrijedio Bufon on bi postao prvi golman,ako ovaj momak hoce da igra za Srbiju to ce biti velika stvar!

Onokao..

pre 7 godina

@Kole
Pazi, slazem se sa analizom, jedino sto mislim da je Stojkovicu (pored suteva iz daljine i citanja centarsuteva) najveca mana ta njegova nekonstantnost, odnosno nemogucnost da brani kvalitetno u kontinuitetu. On je bio igrac utakmice u skoro svakoj debi utakmici za bilo koji klub koji je igrao(a menjao ih je bas dosta). Evropske utakmice po pravilu brani sjajno. Ono sto on ne moze je da na tom nivou brani svaka 3 dana. Tada pocne da prima ono sto neki prosecan golman ne bi primio. U reprezentaciji koja se okuplja na svakih par meseci, a on u medjuvremenu igra protiv Javora i slicnih koji mu gotovo i ne sutiraju on po pravilu brani fenomenalno. Vec na 3 vezane utakmici u grupi na SP, na zalost, bar na jednoj ce napraviti neku neopevanu glupost.

kam

pre 7 godina

dokle ce da gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu" 
(Pedja, 4. novembar 2017 19:33 

Ne ne,nisu te ubili kompleksi."ebala te Zvezda,ovde je u pitanju reprezentacija.
(Smederevac, 05. novembar 2017 10:51)

Zvezdaš sam, i krenuo sam i ja da zalepim minus kapirajući da ne kompleksaški komentar, al onda stanem i zamislim se, za Tošića i Rukavinu je čovek potpuno u pravu, a od Stojketa, koliko god ga ne gotivio zbog onog "ružna proslost", nemamo još uvek boljeg.

Smederevac

pre 7 godina

"dokle ce da gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu"
(Pedja, 4. novembar 2017 19:33

Ne ne,nisu te ubili kompleksi."ebala te Zvezda,ovde je u pitanju reprezentacija.

licni trener zivaca

pre 7 godina

Da bi branio u engleskoj, mora imati bar 6 nastupa za nacionalni tim godisnje. Tako da je moje misljenje da je ovo cisto poslovna odluka.
(backo, 05. novembar 2017 00:56)
To sto pises nije istina,Asmir Begovic je branio u engleskoj prije nego je dobio poziv u reprezentaciju!

stevan

pre 7 godina

Prosto neverovatno kakav smo narod. Sad kad je pristao odjednom je bolji Stojković koji će ionako kakav god bio biti prvi golman. Sad kao svi odjednom svi kukaju za Rajkovićem koji je pljuvan zbog onih kikseva. Mogu zamisliti da je ovaj dečko izabrao Belgiju, svi redom bi ga pljuvali.

Raca

pre 7 godina

Hvala gospodinu Ratku Svilaru što je u tuđini ostao veran svojoj naciji i otadžbini i što je i svog sina bez trunke dileme vaspitavao i usmeravao ka reprezentaciji Srbije.
Neizmerno poštovanje prema porodici Svilar !!!
Pozdrav iz Kalifornije.

backo

pre 7 godina

Da bi branio u engleskoj, mora imati bar 6 nastupa za nacionalni tim godisnje. Tako da je moje misljenje da je ovo cisto poslovna odluka.

Boj@n

pre 7 godina

@Takav trio golmana nema nijedna reprezentacija, čak ni one najjače. Još da vrate Veljka Paunovića na mesto selektora pa da u Rusiji jurišamo na svetsku titulu. Paun je jednu već osvojio, tako da zna kako se to radi ...
(Dobrica, 04. novembar 2017 17:31)

Daj ljudi polako spustite loptu na zemlju, gdje smo mi to poletili, jos uvijek smo nula u seniorskom fudbalu, pricamo price koje su lijepe za nase usi ali daleko smo od toga vjerujte

Pravoslavlje

pre 7 godina

@...kazem samo - ne, nismo se razumeli. Potpuno se slazem s tobom. Ne mislim da Rajkovic treba da brani pre Svilara. Samo da nije fer prema njemu da bude nevidljiv u medijima, kao i da ne postoji. Niko mu ime nije pomenuo...
Takodje, i Aca Jovanovic je odlican golman, u dobroj formi, nema razloga da i on ne dobije priliku da prijateljskim utakmicama. Nije kao da golman treba da se uigrava sa ostalim linijama tima.

Kole

pre 7 godina

Hocete li da prestanete sa Stojkovicem? Stojkovic je bio nas jedini golman u zadnjih desetak godina. Vrlo dobar, u nekim segmentima cak i odlican, npr refleksi i 1-1situacije, uz skok, ali je golman koji se nije proslavio internacionalno jer je konkurencija paklena i za rezervu. Sada se pojavio Svilar, prakticno niotkuda, i igra Ligu Sampiona sa samo 18 godina. Da li shvatate koliko je tesko biti prvi golman u bilo kom klubu koji se bori u najjacim takmicenjima? Pitajte Stojkovica. Mali Svilar je suvo zlato i talenat kakav nismo imali na golu zadnjih 15 godina, pa i vise.

Stara kuka

pre 7 godina

I treba da brani za Srbiju ali nakon penzionisanja Stojkovića, jer nas je on bukvalno uvukao na ovo SP...
(DPb, 04. novembar 2017 19:26)
Sta,Tadic bio na moru prvih 5 kola?Da se razumemo Stojke je bio dobar,jedan od zasluznijih,kako po nastupu tako i pristupu.

joki

pre 7 godina

ako je tacno.
postovanje za ratka svilara.to je ono postovanje kome ne mozemo odati krkicu senioru.
dok u seniora krkica sin i ne zna srpski,ovaj mali golman odlicno govori srpski i svake godine dolazi u republiku srpsku.

sto se tice malog,sigurno je veoma talentovan golman inace ne bi postao prvi golman benfike sa 18 god.

slaviša šmigič

pre 7 godina

slažem se za mlade i talentovane pored svilara tu je i radonjič iz zvezde koji polako izrasta u peavi vihor na terenu umesto,da vidim da se gura tošič prnzioner iz partizana,kako bi partizan opravdao dovođenje a on več dugo igra za reprezentaciju katastrofalno.vidi samo radonjiča i mitroviča bivšeg igrača partizana.ali radonjič je fantastičan i sigurno zaslužuje mesto,

Crna vrana

pre 7 godina

Koji hvalospevi za Stojkovica samo sto brani u Partizanu, a pljuvanje Rajkovica koji kao nema veze jer je bio u Zvezdi. To pokazuje navijacku ostrascenost. Da je Stojkovic neki golman kako ga predstavljate, on bi bio u nekom ako ne ozbiljnom klubu, a ono bar prosecnom, naravno evropskom, a ne u Partizanu. Naravno niko ga nece, bio je bez kluba i ugovora, niko se ne bi odrekao dobrog igraca. Za to isto vreme je Rajkovic 2 godine najbolji golman tamo. Kao sto cete braniti i Mitrovica kao vrsnog napadaca, a on nije ni medju rezervama. Ovde se neki uspalili jos kao Stojkovic medju boljim golmanima u Evropi, ovi strani klubovi su verovatno sve idioti kad nisuiskoristili tako dobrog golmana. Stojkovic brani jer ima dogovor sa FSS i to je ono sto je zalosno. Zato gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu.
(Pedja, 04. novembar 2017 19:33)
Stojkovic je u ovom trenutku za Svilara Lav Jasin licno! Da nije njega ne bi ni otisli na SP.

Коста

pre 7 godina

Читав живот чекам и прижељкујем да добијемо једног вансеријског голмана, а сећам се и оца Ратка, тако да сведочим довољно дуго. И изгледа да сам дочекао. Нема озбиљне екипе без одличног голмана.

Milos Bar

pre 7 godina

Koji hvalospevi za Stojkovica samo sto brani u Partizanu, a pljuvanje Rajkovica koji kao nema veze jer je bio u Zvezdi. To pokazuje navijacku ostrascenost. Da je Stojkovic neki golman kako ga predstavljate, on bi bio u nekom ako ne ozbiljnom klubu, a ono bar prosecnom, naravno evropskom, a ne u Partizanu. Naravno niko ga nece, bio je bez kluba i ugovora, niko se ne bi odrekao dobrog igraca. Za to isto vreme je Rajkovic 2 godine najbolji golman tamo. Kao sto cete braniti i Mitrovica kao vrsnog napadaca, a on nije ni medju rezervama. Ovde se neki uspalili jos kao Stojkovic medju boljim golmanima u Evropi, ovi strani klubovi su verovatno sve idioti kad nisuiskoristili tako dobrog golmana. Stojkovic brani jer ima dogovor sa FSS i to je ono sto je zalosno. Zato gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu.
(Pedja, 4. novembar 2017 19:33) # Link komentara A makabi tel aviv je vrhunski klub,slavan i poznat,a izraelska liga u rangu spanske.Covece,makabi tel aviv nije ni prvak izraela,vec hapoel ber seva,informisi se malo prije nego odvalis glupost,pa svi su rekli da je uz tadica i matica stojkovic bio najbolji pojedinac u kvalifikacijama.Stojkovic je nas najbolji golman trenutno.Tacka.Posto si ocigledno bot-sendvicar,promasio si i poentu i sve ostalo,ovo je sport...

Fergi

pre 7 godina

A zasto se ceka Mart?
(Bicu Slobodan, 04. novembar 2017 17:23)
Ko je ili sta je taj Mart koji ae ceka?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 4. novembar 2017 18:26)

Ma taj Mart se ceka posle Nove godine. Brzo ce on da dodje... I onda ce Svilar da brani. Pa ne moze on da brani pre Nove godine a Mart nije dosao??? Razumes ti mene?
(Fergi, 4. novembar 2017 18:50)

Mislim da je poenta da neki od vas ne znaju da se imena meseci u srpskom pisu malim pocetnim slovom, za razliku od npr. engleskog.
(Dex, 4. novembar 2017 19:03

Potpuno si u pravu mada mislim da nista nisi razumeo.

Realno

pre 7 godina

Posteno i nenavijacki ostrašćeno,trenutno je Stojkovic nas najbolji golman.A i jedan od najboljih u Evropi.Zaista brani u vrhunskoj formi.Koliko puta spasio gol i reprezentacije i Partizana.Tako da realno za malog u ovom trenutku nema mesta.Medjutim vec sledeci ciklus je njegov,ubedjen sam.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Strelac, 4. novembar 2017 19:03

Nemas ti pojma,prijatelju sa fudbalom.Da je iole dobar golman,branio bi u drugoj engleskoj ligi ili bar bio rezerva a on je sedeo na tribinama.Niko nije lud da dobrog golmana stavlja van protokola.Ima dobrog menadzera i potplacuje selektore i ove iz FSS da ga guraju u reprezentaciju.Bolji od njega su i Rajkovic i Jovanovic,samo im nedaju sansu a Svilar ce biti najbolji uskoro,nevidjeni talenat.

Strelac

pre 7 godina

Posteno i nenavijacki ostrašćeno,trenutno je Stojkovic nas najbolji golman.A i jedan od najboljih u Evropi.Zaista brani u vrhunskoj formi.Koliko puta spasio gol i reprezentacije i Partizana.Tako da realno za malog u ovom trenutku nema mesta.Medjutim vec sledeci ciklus je njegov,ubedjen sam.

Toliko

pre 7 godina

@Dejan
Nista posebno nije branio?
Odbranio penal i 3,4 sigurna gola,svi moguci ga hvalili
Rajkovic trenutno ne zasluzuje mesto prvog golmana po meni cak i Manojlovic je bolji od njega,uopste nije siguran kao golman,ne zna u mnogim situacijama loptu ni da uhvati,cak ni u izraelskoj ligi ne moze da prodje utakmica da ne primi makar 2 gola
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (urosRuma, 4. novembar 2017 18:11

Rajkovic je dve godine usastopno najbolji golman u Izraelu.Toliko o tome koliko je los i da li prima po dva gola na utakmici.Trenutno nas ubedljivo najbolji golman,uz Acu Jovanovica.

Pedja

pre 7 godina

Koji hvalospevi za Stojkovica samo sto brani u Partizanu, a pljuvanje Rajkovica koji kao nema veze jer je bio u Zvezdi. To pokazuje navijacku ostrascenost. Da je Stojkovic neki golman kako ga predstavljate, on bi bio u nekom ako ne ozbiljnom klubu, a ono bar prosecnom, naravno evropskom, a ne u Partizanu. Naravno niko ga nece, bio je bez kluba i ugovora, niko se ne bi odrekao dobrog igraca. Za to isto vreme je Rajkovic 2 godine najbolji golman tamo. Kao sto cete braniti i Mitrovica kao vrsnog napadaca, a on nije ni medju rezervama. Ovde se neki uspalili jos kao Stojkovic medju boljim golmanima u Evropi, ovi strani klubovi su verovatno sve idioti kad nisuiskoristili tako dobrog golmana. Stojkovic brani jer ima dogovor sa FSS i to je ono sto je zalosno. Zato gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu.

Croata

pre 7 godina

Curtoa ce braniti za Belgiju slijedecih 15 godina i jedina razumna odluka Svilara je ovo. Ali ruku na srce i da nema tog Curtoa, nema nista ljepse nego igrati za svoj narod i zemlju odakle ti je otac. Pa ma kakva ona bila. Bravo mali.

Dex

pre 7 godina

A zasto se ceka Mart?
(Bicu Slobodan, 04. novembar 2017 17:23)
Ko je ili sta je taj Mart koji ae ceka?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 4. novembar 2017 18:26)

Ma taj Mart se ceka posle Nove godine. Brzo ce on da dodje... I onda ce Svilar da brani. Pa ne moze on da brani pre Nove godine a Mart nije dosao??? Razumes ti mene?
(Fergi, 4. novembar 2017 18:50)

Mislim da je poenta da neki od vas ne znaju da se imena meseci u srpskom pisu malim pocetnim slovom, za razliku od npr. engleskog.

urosRuma

pre 7 godina

@Dejan
Nista posebno nije branio?
Odbranio penal i 3,4 sigurna gola,svi moguci ga hvalili
Rajkovic trenutno ne zasluzuje mesto prvog golmana po meni cak i Manojlovic je bolji od njega,uopste nije siguran kao golman,ne zna u mnogim situacijama loptu ni da uhvati,cak ni u izraelskoj ligi ne moze da prodje utakmica da ne primi makar 2 gola

Mario Marko

pre 7 godina

Pa iskreno da nije sin Ratka Svilara teško i da bi čuli za njega! Momak će biti sjajan golman i divno je to ako će nastupati za našu reprezentaciju. Na žalost kolko ima još mladih sa ovih prostora koji su veliki talenti,a koliko će ih još biti! San gotovo svakog Srbina je da ode što dalje odavde....

sjsjsbs

pre 7 godina

Dobro došao, mali. Verujem, da je na odluku uticalo i to što je u Belgiji veća konkurencija, svakako da svoju korist treba da gleda. Bolje nama, bolje njemu. Mislim da još uvek nije vreme Stojketa da menja, ali već od nekog sledećeg ciklusa, može. Drago mi je u svakom slučaju :)

unsigned

pre 7 godina

Ne dizite u nebesa Rajkovica. Decko stagnira 3 godine. Nema kvalitet reprezentativnog golmana u ovoj konkurenciji. Svilar je pravi moderan golman, hitar, leti na sve strane. Bolji i od Stojkovica po tome, ali fali mu iskustva, sto je jako bitno za golmane. Zaista kad se uporede Stojkovic i Svilar tesko je izabrati prvog golamana za Rusiju. Za kasnije ako Svilar bude napredovao tu dileme nema ko ce stajati na nasem golu.

Harwy

pre 7 godina

Svilar je pametan. Zna da ne može barem za ovo svjetsko prvenstvo istisnuti Kurtoa na golu Belgije, a n svjetsko prvenstvo u Rusiju ide sigurno i to najvjerojatnije kao prvi golman reprezentacije Srbije.

Fergi

pre 7 godina

A zasto se ceka Mart?
(Bicu Slobodan, 04. novembar 2017 17:23)
Ko je ili sta je taj Mart koji ae ceka?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 4. novembar 2017 18:26)

Ma taj Mart se ceka posle Nove godine. Brzo ce on da dodje... I onda ce Svilar da brani. Pa ne moze on da brani pre Nove godine a Mart nije dosao??? Razumes ti mene?

to je to

pre 7 godina

a gde brani Rajkovic?! Stojkovic je vec duzi period bez premca...a Mileta treba kaparisati...mlad je perspektivan..brani za Benfiku ..ne za Graficar...jaca konkurencija...

Beogradjanin

pre 7 godina

Decko je odigrao mozda 10 utakmica na profi nivou. Ni u jednoj normalnoj reprezentaciji golman sa tako malo iskustva ne moze biti prvi golman. Treba mu se pruziti sansa ali svakako da tu sansu prvo treba dati Rajkovicu i Dmitrovicu koji su tu vec par godina....

....kazem samo

pre 7 godina

Da se razumemo, drago mi je da je mali izabrao Srbiju i daj Boze da bude najbolji golman na svetu. Ali zar vi mediji ne mislite da ste malo nefer prema Rajkovicu, koga niste nijednom spomenuli, kao da ne postoji? Decko je bio kapiten mladih reprezentacija koje su bile prvak Evrope i Sveta...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pravoslavlje, 4. novembar 2017 17:38) # Link komentara

Sve si u pravu , ali kljucno u svemu sto si rekao je da je BIO kapiten...i ja sam verovao da crmo napokon resiti pitanje golmana na duze staze ali malom je izgleda slava udarila u glavu,malo su ga i nasi mediji prepumpali vise nego sto zasluzuje i on ne da ne napreduje , on nazaduje u Izraelu..tako da trenutno nije ni u 3 golmana,bar po meni,jer bi prvi trebao da bude Stojkovic a drugi i treci Svilar i Dmitrovic koji brani u Spaniji i to sasvim solidno

my way

pre 7 godina

Који је смисао у спомињању Рајковића, па он брани за Србију?! Баш као и Дмитровић, Вања Милинковић Савић... па ко заслужи.

dzon

pre 7 godina

Rajkovic da valja stavili bi ga da brani umesto Stojkovica, nego je decko neverovatno busan pa verovatno zbog toga?! Drugo, Svilar, sto se Belgije tice sigurno bi na klupi sedeo jer tu je Kurtoa prvi golman.

Dobrica

pre 7 godina

Takav trio golmana nema nijedna reprezentacija, čak ni one najjače. Još da vrate Veljka Paunovića na mesto selektora pa da u Rusiji jurišamo na svetsku titulu. Paun je jednu već osvojio, tako da zna kako se to radi ...

Pravoslavlje

pre 7 godina

Da se razumemo, drago mi je da je mali izabrao Srbiju i daj Boze da bude najbolji golman na svetu. Ali zar vi mediji ne mislite da ste malo nefer prema Rajkovicu, koga niste nijednom spomenuli, kao da ne postoji? Decko je bio kapiten mladih reprezentacija koje su bile prvak Evrope i Sveta...

oscar

pre 7 godina

Bravo. Mislim da jos nismo svesni kakvog smo bisera dobili. Vec duze vreme on obara razne rekorde...sa 14 godina je bio u Anderlehtovom timu za uzrast od 18 godina. Npr. za Donarumu se culo tek kad je kod Mihe dobio sansu da brani na onim turnejama pre sezone... Nije bio kotiran tako visoko u tim mladjim kategorijama kao sto je bio Svilar, ili kao sto je slucaj sa golmanom Tuluza Lafontom. Po strucnjacima Svilar i Lafont su mnogo veci talenti od Donarume. E sad kako ce se dalje razvijati videcemo. Inace nije tema, ali eto cisto da se pomene, taj mali Lafont ima vec blizu 80 nastupa za Tuluz, a isto je kao i Svilar i Donaruma 1999. godiste.

igor

pre 7 godina

sto se dize fama oko svilara odakle se pojavio do prosle nedelje niko nije znao za njega takvih slucajeva ima na desetine ali ovde su mendzeri odradili imamo standardne golmane svilar je mlad ok ali po cemu odma u reprezentaciju i na svetsko prvenstvo sve mafijasi sergej mora na prvenstvo zivkovic grujic svilar svi se otimaju za pare i procente podrska muslinu

ckm

pre 7 godina

Hvala dečko, očekivao sam da pošto si rođen u Belgiji i tamo odrastao nećeš nikad braniti za Srbiju... Ostaje samo da postaneš odličan golman u budućnosti pa da se izboriš za startnog u reprezentaciji...

Dejan

pre 7 godina

Ne mogu da verujem da niko ne pominje Rajkovica, koji bi vec sada trebao da bude prvi golman Srbije, a pominje Svilar, koji nista posebno nije branio u dve utakmice protiv Man Utd.-a. Sramota prema momku koji je osvjio i Evropski, i Svetski sampionat. Doduse, nije ga Murinjo pohvalio.

Daki

pre 7 godina

Odlična vest za srpski fudbal. Godinama nam je golman bio slaba tačka. Sa Svilarom i SMS reprezentacija će biti sigurno makar 30% bolja, ako ne i više.

my way

pre 7 godina

Браво, мали! Добро нам дошао и само опуштено, од нас имаш безусловну подршку!

Pravoslavlje

pre 7 godina

Da se razumemo, drago mi je da je mali izabrao Srbiju i daj Boze da bude najbolji golman na svetu. Ali zar vi mediji ne mislite da ste malo nefer prema Rajkovicu, koga niste nijednom spomenuli, kao da ne postoji? Decko je bio kapiten mladih reprezentacija koje su bile prvak Evrope i Sveta...

Dobrica

pre 7 godina

Takav trio golmana nema nijedna reprezentacija, čak ni one najjače. Još da vrate Veljka Paunovića na mesto selektora pa da u Rusiji jurišamo na svetsku titulu. Paun je jednu već osvojio, tako da zna kako se to radi ...

Kole

pre 7 godina

Hocete li da prestanete sa Stojkovicem? Stojkovic je bio nas jedini golman u zadnjih desetak godina. Vrlo dobar, u nekim segmentima cak i odlican, npr refleksi i 1-1situacije, uz skok, ali je golman koji se nije proslavio internacionalno jer je konkurencija paklena i za rezervu. Sada se pojavio Svilar, prakticno niotkuda, i igra Ligu Sampiona sa samo 18 godina. Da li shvatate koliko je tesko biti prvi golman u bilo kom klubu koji se bori u najjacim takmicenjima? Pitajte Stojkovica. Mali Svilar je suvo zlato i talenat kakav nismo imali na golu zadnjih 15 godina, pa i vise.

oscar

pre 7 godina

Bravo. Mislim da jos nismo svesni kakvog smo bisera dobili. Vec duze vreme on obara razne rekorde...sa 14 godina je bio u Anderlehtovom timu za uzrast od 18 godina. Npr. za Donarumu se culo tek kad je kod Mihe dobio sansu da brani na onim turnejama pre sezone... Nije bio kotiran tako visoko u tim mladjim kategorijama kao sto je bio Svilar, ili kao sto je slucaj sa golmanom Tuluza Lafontom. Po strucnjacima Svilar i Lafont su mnogo veci talenti od Donarume. E sad kako ce se dalje razvijati videcemo. Inace nije tema, ali eto cisto da se pomene, taj mali Lafont ima vec blizu 80 nastupa za Tuluz, a isto je kao i Svilar i Donaruma 1999. godiste.

Croata

pre 7 godina

Curtoa ce braniti za Belgiju slijedecih 15 godina i jedina razumna odluka Svilara je ovo. Ali ruku na srce i da nema tog Curtoa, nema nista ljepse nego igrati za svoj narod i zemlju odakle ti je otac. Pa ma kakva ona bila. Bravo mali.

Daki

pre 7 godina

Odlična vest za srpski fudbal. Godinama nam je golman bio slaba tačka. Sa Svilarom i SMS reprezentacija će biti sigurno makar 30% bolja, ako ne i više.

my way

pre 7 godina

Браво, мали! Добро нам дошао и само опуштено, од нас имаш безусловну подршку!

Коста

pre 7 godina

Читав живот чекам и прижељкујем да добијемо једног вансеријског голмана, а сећам се и оца Ратка, тако да сведочим довољно дуго. И изгледа да сам дочекао. Нема озбиљне екипе без одличног голмана.

to je to

pre 7 godina

a gde brani Rajkovic?! Stojkovic je vec duzi period bez premca...a Mileta treba kaparisati...mlad je perspektivan..brani za Benfiku ..ne za Graficar...jaca konkurencija...

unsigned

pre 7 godina

Ne dizite u nebesa Rajkovica. Decko stagnira 3 godine. Nema kvalitet reprezentativnog golmana u ovoj konkurenciji. Svilar je pravi moderan golman, hitar, leti na sve strane. Bolji i od Stojkovica po tome, ali fali mu iskustva, sto je jako bitno za golmane. Zaista kad se uporede Stojkovic i Svilar tesko je izabrati prvog golamana za Rusiju. Za kasnije ako Svilar bude napredovao tu dileme nema ko ce stajati na nasem golu.

ckm

pre 7 godina

Hvala dečko, očekivao sam da pošto si rođen u Belgiji i tamo odrastao nećeš nikad braniti za Srbiju... Ostaje samo da postaneš odličan golman u budućnosti pa da se izboriš za startnog u reprezentaciji...

joki

pre 7 godina

ako je tacno.
postovanje za ratka svilara.to je ono postovanje kome ne mozemo odati krkicu senioru.
dok u seniora krkica sin i ne zna srpski,ovaj mali golman odlicno govori srpski i svake godine dolazi u republiku srpsku.

sto se tice malog,sigurno je veoma talentovan golman inace ne bi postao prvi golman benfike sa 18 god.

Dejan

pre 7 godina

Ne mogu da verujem da niko ne pominje Rajkovica, koji bi vec sada trebao da bude prvi golman Srbije, a pominje Svilar, koji nista posebno nije branio u dve utakmice protiv Man Utd.-a. Sramota prema momku koji je osvjio i Evropski, i Svetski sampionat. Doduse, nije ga Murinjo pohvalio.

dzon

pre 7 godina

Rajkovic da valja stavili bi ga da brani umesto Stojkovica, nego je decko neverovatno busan pa verovatno zbog toga?! Drugo, Svilar, sto se Belgije tice sigurno bi na klupi sedeo jer tu je Kurtoa prvi golman.

....kazem samo

pre 7 godina

Da se razumemo, drago mi je da je mali izabrao Srbiju i daj Boze da bude najbolji golman na svetu. Ali zar vi mediji ne mislite da ste malo nefer prema Rajkovicu, koga niste nijednom spomenuli, kao da ne postoji? Decko je bio kapiten mladih reprezentacija koje su bile prvak Evrope i Sveta...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pravoslavlje, 4. novembar 2017 17:38) # Link komentara

Sve si u pravu , ali kljucno u svemu sto si rekao je da je BIO kapiten...i ja sam verovao da crmo napokon resiti pitanje golmana na duze staze ali malom je izgleda slava udarila u glavu,malo su ga i nasi mediji prepumpali vise nego sto zasluzuje i on ne da ne napreduje , on nazaduje u Izraelu..tako da trenutno nije ni u 3 golmana,bar po meni,jer bi prvi trebao da bude Stojkovic a drugi i treci Svilar i Dmitrovic koji brani u Spaniji i to sasvim solidno

Stara kuka

pre 7 godina

I treba da brani za Srbiju ali nakon penzionisanja Stojkovića, jer nas je on bukvalno uvukao na ovo SP...
(DPb, 04. novembar 2017 19:26)
Sta,Tadic bio na moru prvih 5 kola?Da se razumemo Stojke je bio dobar,jedan od zasluznijih,kako po nastupu tako i pristupu.

Boj@n

pre 7 godina

@Takav trio golmana nema nijedna reprezentacija, čak ni one najjače. Još da vrate Veljka Paunovića na mesto selektora pa da u Rusiji jurišamo na svetsku titulu. Paun je jednu već osvojio, tako da zna kako se to radi ...
(Dobrica, 04. novembar 2017 17:31)

Daj ljudi polako spustite loptu na zemlju, gdje smo mi to poletili, jos uvijek smo nula u seniorskom fudbalu, pricamo price koje su lijepe za nase usi ali daleko smo od toga vjerujte

urosRuma

pre 7 godina

@Dejan
Nista posebno nije branio?
Odbranio penal i 3,4 sigurna gola,svi moguci ga hvalili
Rajkovic trenutno ne zasluzuje mesto prvog golmana po meni cak i Manojlovic je bolji od njega,uopste nije siguran kao golman,ne zna u mnogim situacijama loptu ni da uhvati,cak ni u izraelskoj ligi ne moze da prodje utakmica da ne primi makar 2 gola

sjsjsbs

pre 7 godina

Dobro došao, mali. Verujem, da je na odluku uticalo i to što je u Belgiji veća konkurencija, svakako da svoju korist treba da gleda. Bolje nama, bolje njemu. Mislim da još uvek nije vreme Stojketa da menja, ali već od nekog sledećeg ciklusa, može. Drago mi je u svakom slučaju :)

Milos Bar

pre 7 godina

Koji hvalospevi za Stojkovica samo sto brani u Partizanu, a pljuvanje Rajkovica koji kao nema veze jer je bio u Zvezdi. To pokazuje navijacku ostrascenost. Da je Stojkovic neki golman kako ga predstavljate, on bi bio u nekom ako ne ozbiljnom klubu, a ono bar prosecnom, naravno evropskom, a ne u Partizanu. Naravno niko ga nece, bio je bez kluba i ugovora, niko se ne bi odrekao dobrog igraca. Za to isto vreme je Rajkovic 2 godine najbolji golman tamo. Kao sto cete braniti i Mitrovica kao vrsnog napadaca, a on nije ni medju rezervama. Ovde se neki uspalili jos kao Stojkovic medju boljim golmanima u Evropi, ovi strani klubovi su verovatno sve idioti kad nisuiskoristili tako dobrog golmana. Stojkovic brani jer ima dogovor sa FSS i to je ono sto je zalosno. Zato gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu.
(Pedja, 4. novembar 2017 19:33) # Link komentara A makabi tel aviv je vrhunski klub,slavan i poznat,a izraelska liga u rangu spanske.Covece,makabi tel aviv nije ni prvak izraela,vec hapoel ber seva,informisi se malo prije nego odvalis glupost,pa svi su rekli da je uz tadica i matica stojkovic bio najbolji pojedinac u kvalifikacijama.Stojkovic je nas najbolji golman trenutno.Tacka.Posto si ocigledno bot-sendvicar,promasio si i poentu i sve ostalo,ovo je sport...

my way

pre 7 godina

Који је смисао у спомињању Рајковића, па он брани за Србију?! Баш као и Дмитровић, Вања Милинковић Савић... па ко заслужи.

Crna vrana

pre 7 godina

Koji hvalospevi za Stojkovica samo sto brani u Partizanu, a pljuvanje Rajkovica koji kao nema veze jer je bio u Zvezdi. To pokazuje navijacku ostrascenost. Da je Stojkovic neki golman kako ga predstavljate, on bi bio u nekom ako ne ozbiljnom klubu, a ono bar prosecnom, naravno evropskom, a ne u Partizanu. Naravno niko ga nece, bio je bez kluba i ugovora, niko se ne bi odrekao dobrog igraca. Za to isto vreme je Rajkovic 2 godine najbolji golman tamo. Kao sto cete braniti i Mitrovica kao vrsnog napadaca, a on nije ni medju rezervama. Ovde se neki uspalili jos kao Stojkovic medju boljim golmanima u Evropi, ovi strani klubovi su verovatno sve idioti kad nisuiskoristili tako dobrog golmana. Stojkovic brani jer ima dogovor sa FSS i to je ono sto je zalosno. Zato gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu.
(Pedja, 04. novembar 2017 19:33)
Stojkovic je u ovom trenutku za Svilara Lav Jasin licno! Da nije njega ne bi ni otisli na SP.

Harwy

pre 7 godina

Svilar je pametan. Zna da ne može barem za ovo svjetsko prvenstvo istisnuti Kurtoa na golu Belgije, a n svjetsko prvenstvo u Rusiju ide sigurno i to najvjerojatnije kao prvi golman reprezentacije Srbije.

Strelac

pre 7 godina

Posteno i nenavijacki ostrašćeno,trenutno je Stojkovic nas najbolji golman.A i jedan od najboljih u Evropi.Zaista brani u vrhunskoj formi.Koliko puta spasio gol i reprezentacije i Partizana.Tako da realno za malog u ovom trenutku nema mesta.Medjutim vec sledeci ciklus je njegov,ubedjen sam.

Pedja

pre 7 godina

Koji hvalospevi za Stojkovica samo sto brani u Partizanu, a pljuvanje Rajkovica koji kao nema veze jer je bio u Zvezdi. To pokazuje navijacku ostrascenost. Da je Stojkovic neki golman kako ga predstavljate, on bi bio u nekom ako ne ozbiljnom klubu, a ono bar prosecnom, naravno evropskom, a ne u Partizanu. Naravno niko ga nece, bio je bez kluba i ugovora, niko se ne bi odrekao dobrog igraca. Za to isto vreme je Rajkovic 2 godine najbolji golman tamo. Kao sto cete braniti i Mitrovica kao vrsnog napadaca, a on nije ni medju rezervama. Ovde se neki uspalili jos kao Stojkovic medju boljim golmanima u Evropi, ovi strani klubovi su verovatno sve idioti kad nisuiskoristili tako dobrog golmana. Stojkovic brani jer ima dogovor sa FSS i to je ono sto je zalosno. Zato gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu.

slaviša šmigič

pre 7 godina

slažem se za mlade i talentovane pored svilara tu je i radonjič iz zvezde koji polako izrasta u peavi vihor na terenu umesto,da vidim da se gura tošič prnzioner iz partizana,kako bi partizan opravdao dovođenje a on več dugo igra za reprezentaciju katastrofalno.vidi samo radonjiča i mitroviča bivšeg igrača partizana.ali radonjič je fantastičan i sigurno zaslužuje mesto,

Realno

pre 7 godina

Posteno i nenavijacki ostrašćeno,trenutno je Stojkovic nas najbolji golman.A i jedan od najboljih u Evropi.Zaista brani u vrhunskoj formi.Koliko puta spasio gol i reprezentacije i Partizana.Tako da realno za malog u ovom trenutku nema mesta.Medjutim vec sledeci ciklus je njegov,ubedjen sam.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Strelac, 4. novembar 2017 19:03

Nemas ti pojma,prijatelju sa fudbalom.Da je iole dobar golman,branio bi u drugoj engleskoj ligi ili bar bio rezerva a on je sedeo na tribinama.Niko nije lud da dobrog golmana stavlja van protokola.Ima dobrog menadzera i potplacuje selektore i ove iz FSS da ga guraju u reprezentaciju.Bolji od njega su i Rajkovic i Jovanovic,samo im nedaju sansu a Svilar ce biti najbolji uskoro,nevidjeni talenat.

igor

pre 7 godina

sto se dize fama oko svilara odakle se pojavio do prosle nedelje niko nije znao za njega takvih slucajeva ima na desetine ali ovde su mendzeri odradili imamo standardne golmane svilar je mlad ok ali po cemu odma u reprezentaciju i na svetsko prvenstvo sve mafijasi sergej mora na prvenstvo zivkovic grujic svilar svi se otimaju za pare i procente podrska muslinu

Pravoslavlje

pre 7 godina

@...kazem samo - ne, nismo se razumeli. Potpuno se slazem s tobom. Ne mislim da Rajkovic treba da brani pre Svilara. Samo da nije fer prema njemu da bude nevidljiv u medijima, kao i da ne postoji. Niko mu ime nije pomenuo...
Takodje, i Aca Jovanovic je odlican golman, u dobroj formi, nema razloga da i on ne dobije priliku da prijateljskim utakmicama. Nije kao da golman treba da se uigrava sa ostalim linijama tima.

Beogradjanin

pre 7 godina

Decko je odigrao mozda 10 utakmica na profi nivou. Ni u jednoj normalnoj reprezentaciji golman sa tako malo iskustva ne moze biti prvi golman. Treba mu se pruziti sansa ali svakako da tu sansu prvo treba dati Rajkovicu i Dmitrovicu koji su tu vec par godina....

Fergi

pre 7 godina

A zasto se ceka Mart?
(Bicu Slobodan, 04. novembar 2017 17:23)
Ko je ili sta je taj Mart koji ae ceka?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 4. novembar 2017 18:26)

Ma taj Mart se ceka posle Nove godine. Brzo ce on da dodje... I onda ce Svilar da brani. Pa ne moze on da brani pre Nove godine a Mart nije dosao??? Razumes ti mene?
(Fergi, 4. novembar 2017 18:50)

Mislim da je poenta da neki od vas ne znaju da se imena meseci u srpskom pisu malim pocetnim slovom, za razliku od npr. engleskog.
(Dex, 4. novembar 2017 19:03

Potpuno si u pravu mada mislim da nista nisi razumeo.

Toliko

pre 7 godina

@Dejan
Nista posebno nije branio?
Odbranio penal i 3,4 sigurna gola,svi moguci ga hvalili
Rajkovic trenutno ne zasluzuje mesto prvog golmana po meni cak i Manojlovic je bolji od njega,uopste nije siguran kao golman,ne zna u mnogim situacijama loptu ni da uhvati,cak ni u izraelskoj ligi ne moze da prodje utakmica da ne primi makar 2 gola
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (urosRuma, 4. novembar 2017 18:11

Rajkovic je dve godine usastopno najbolji golman u Izraelu.Toliko o tome koliko je los i da li prima po dva gola na utakmici.Trenutno nas ubedljivo najbolji golman,uz Acu Jovanovica.

Dex

pre 7 godina

A zasto se ceka Mart?
(Bicu Slobodan, 04. novembar 2017 17:23)
Ko je ili sta je taj Mart koji ae ceka?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 4. novembar 2017 18:26)

Ma taj Mart se ceka posle Nove godine. Brzo ce on da dodje... I onda ce Svilar da brani. Pa ne moze on da brani pre Nove godine a Mart nije dosao??? Razumes ti mene?
(Fergi, 4. novembar 2017 18:50)

Mislim da je poenta da neki od vas ne znaju da se imena meseci u srpskom pisu malim pocetnim slovom, za razliku od npr. engleskog.

Fergi

pre 7 godina

A zasto se ceka Mart?
(Bicu Slobodan, 04. novembar 2017 17:23)
Ko je ili sta je taj Mart koji ae ceka?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 4. novembar 2017 18:26)

Ma taj Mart se ceka posle Nove godine. Brzo ce on da dodje... I onda ce Svilar da brani. Pa ne moze on da brani pre Nove godine a Mart nije dosao??? Razumes ti mene?

Mario Marko

pre 7 godina

Pa iskreno da nije sin Ratka Svilara teško i da bi čuli za njega! Momak će biti sjajan golman i divno je to ako će nastupati za našu reprezentaciju. Na žalost kolko ima još mladih sa ovih prostora koji su veliki talenti,a koliko će ih još biti! San gotovo svakog Srbina je da ode što dalje odavde....

Raca

pre 7 godina

Hvala gospodinu Ratku Svilaru što je u tuđini ostao veran svojoj naciji i otadžbini i što je i svog sina bez trunke dileme vaspitavao i usmeravao ka reprezentaciji Srbije.
Neizmerno poštovanje prema porodici Svilar !!!
Pozdrav iz Kalifornije.

stevan

pre 7 godina

Prosto neverovatno kakav smo narod. Sad kad je pristao odjednom je bolji Stojković koji će ionako kakav god bio biti prvi golman. Sad kao svi odjednom svi kukaju za Rajkovićem koji je pljuvan zbog onih kikseva. Mogu zamisliti da je ovaj dečko izabrao Belgiju, svi redom bi ga pljuvali.

kam

pre 7 godina

dokle ce da gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu" 
(Pedja, 4. novembar 2017 19:33 

Ne ne,nisu te ubili kompleksi."ebala te Zvezda,ovde je u pitanju reprezentacija.
(Smederevac, 05. novembar 2017 10:51)

Zvezdaš sam, i krenuo sam i ja da zalepim minus kapirajući da ne kompleksaški komentar, al onda stanem i zamislim se, za Tošića i Rukavinu je čovek potpuno u pravu, a od Stojketa, koliko god ga ne gotivio zbog onog "ružna proslost", nemamo još uvek boljeg.

backo

pre 7 godina

Da bi branio u engleskoj, mora imati bar 6 nastupa za nacionalni tim godisnje. Tako da je moje misljenje da je ovo cisto poslovna odluka.

Smederevac

pre 7 godina

"dokle ce da gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu"
(Pedja, 4. novembar 2017 19:33

Ne ne,nisu te ubili kompleksi."ebala te Zvezda,ovde je u pitanju reprezentacija.

Onokao..

pre 7 godina

@Kole
Pazi, slazem se sa analizom, jedino sto mislim da je Stojkovicu (pored suteva iz daljine i citanja centarsuteva) najveca mana ta njegova nekonstantnost, odnosno nemogucnost da brani kvalitetno u kontinuitetu. On je bio igrac utakmice u skoro svakoj debi utakmici za bilo koji klub koji je igrao(a menjao ih je bas dosta). Evropske utakmice po pravilu brani sjajno. Ono sto on ne moze je da na tom nivou brani svaka 3 dana. Tada pocne da prima ono sto neki prosecan golman ne bi primio. U reprezentaciji koja se okuplja na svakih par meseci, a on u medjuvremenu igra protiv Javora i slicnih koji mu gotovo i ne sutiraju on po pravilu brani fenomenalno. Vec na 3 vezane utakmici u grupi na SP, na zalost, bar na jednoj ce napraviti neku neopevanu glupost.

licni trener zivaca

pre 7 godina

Da bi branio u engleskoj, mora imati bar 6 nastupa za nacionalni tim godisnje. Tako da je moje misljenje da je ovo cisto poslovna odluka.
(backo, 05. novembar 2017 00:56)
To sto pises nije istina,Asmir Begovic je branio u engleskoj prije nego je dobio poziv u reprezentaciju!

Dragan

pre 7 godina

@beogradjanin Kakve veze ima to sto nije branio na profesionalnom nivou,ako je neko dobar dobar je i sa 18 godina,pa Mihajlovic je Donarumu sa 16 godina stavio da brani za prvi tim Milana,niko do tada ni cuo za njega,odmah pozvan u italujansku reprezentaciju,da se kojim slucajem povrijedio Bufon on bi postao prvi golman,ako ovaj momak hoce da igra za Srbiju to ce biti velika stvar!

Dejan

pre 7 godina

Ne mogu da verujem da niko ne pominje Rajkovica, koji bi vec sada trebao da bude prvi golman Srbije, a pominje Svilar, koji nista posebno nije branio u dve utakmice protiv Man Utd.-a. Sramota prema momku koji je osvjio i Evropski, i Svetski sampionat. Doduse, nije ga Murinjo pohvalio.

igor

pre 7 godina

sto se dize fama oko svilara odakle se pojavio do prosle nedelje niko nije znao za njega takvih slucajeva ima na desetine ali ovde su mendzeri odradili imamo standardne golmane svilar je mlad ok ali po cemu odma u reprezentaciju i na svetsko prvenstvo sve mafijasi sergej mora na prvenstvo zivkovic grujic svilar svi se otimaju za pare i procente podrska muslinu

Pravoslavlje

pre 7 godina

Da se razumemo, drago mi je da je mali izabrao Srbiju i daj Boze da bude najbolji golman na svetu. Ali zar vi mediji ne mislite da ste malo nefer prema Rajkovicu, koga niste nijednom spomenuli, kao da ne postoji? Decko je bio kapiten mladih reprezentacija koje su bile prvak Evrope i Sveta...

Pedja

pre 7 godina

Koji hvalospevi za Stojkovica samo sto brani u Partizanu, a pljuvanje Rajkovica koji kao nema veze jer je bio u Zvezdi. To pokazuje navijacku ostrascenost. Da je Stojkovic neki golman kako ga predstavljate, on bi bio u nekom ako ne ozbiljnom klubu, a ono bar prosecnom, naravno evropskom, a ne u Partizanu. Naravno niko ga nece, bio je bez kluba i ugovora, niko se ne bi odrekao dobrog igraca. Za to isto vreme je Rajkovic 2 godine najbolji golman tamo. Kao sto cete braniti i Mitrovica kao vrsnog napadaca, a on nije ni medju rezervama. Ovde se neki uspalili jos kao Stojkovic medju boljim golmanima u Evropi, ovi strani klubovi su verovatno sve idioti kad nisuiskoristili tako dobrog golmana. Stojkovic brani jer ima dogovor sa FSS i to je ono sto je zalosno. Zato gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu.

Realno

pre 7 godina

Posteno i nenavijacki ostrašćeno,trenutno je Stojkovic nas najbolji golman.A i jedan od najboljih u Evropi.Zaista brani u vrhunskoj formi.Koliko puta spasio gol i reprezentacije i Partizana.Tako da realno za malog u ovom trenutku nema mesta.Medjutim vec sledeci ciklus je njegov,ubedjen sam.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Strelac, 4. novembar 2017 19:03

Nemas ti pojma,prijatelju sa fudbalom.Da je iole dobar golman,branio bi u drugoj engleskoj ligi ili bar bio rezerva a on je sedeo na tribinama.Niko nije lud da dobrog golmana stavlja van protokola.Ima dobrog menadzera i potplacuje selektore i ove iz FSS da ga guraju u reprezentaciju.Bolji od njega su i Rajkovic i Jovanovic,samo im nedaju sansu a Svilar ce biti najbolji uskoro,nevidjeni talenat.

Milos Bar

pre 7 godina

Koji hvalospevi za Stojkovica samo sto brani u Partizanu, a pljuvanje Rajkovica koji kao nema veze jer je bio u Zvezdi. To pokazuje navijacku ostrascenost. Da je Stojkovic neki golman kako ga predstavljate, on bi bio u nekom ako ne ozbiljnom klubu, a ono bar prosecnom, naravno evropskom, a ne u Partizanu. Naravno niko ga nece, bio je bez kluba i ugovora, niko se ne bi odrekao dobrog igraca. Za to isto vreme je Rajkovic 2 godine najbolji golman tamo. Kao sto cete braniti i Mitrovica kao vrsnog napadaca, a on nije ni medju rezervama. Ovde se neki uspalili jos kao Stojkovic medju boljim golmanima u Evropi, ovi strani klubovi su verovatno sve idioti kad nisuiskoristili tako dobrog golmana. Stojkovic brani jer ima dogovor sa FSS i to je ono sto je zalosno. Zato gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu.
(Pedja, 4. novembar 2017 19:33) # Link komentara A makabi tel aviv je vrhunski klub,slavan i poznat,a izraelska liga u rangu spanske.Covece,makabi tel aviv nije ni prvak izraela,vec hapoel ber seva,informisi se malo prije nego odvalis glupost,pa svi su rekli da je uz tadica i matica stojkovic bio najbolji pojedinac u kvalifikacijama.Stojkovic je nas najbolji golman trenutno.Tacka.Posto si ocigledno bot-sendvicar,promasio si i poentu i sve ostalo,ovo je sport...

Daki

pre 7 godina

Odlična vest za srpski fudbal. Godinama nam je golman bio slaba tačka. Sa Svilarom i SMS reprezentacija će biti sigurno makar 30% bolja, ako ne i više.

Toliko

pre 7 godina

@Dejan
Nista posebno nije branio?
Odbranio penal i 3,4 sigurna gola,svi moguci ga hvalili
Rajkovic trenutno ne zasluzuje mesto prvog golmana po meni cak i Manojlovic je bolji od njega,uopste nije siguran kao golman,ne zna u mnogim situacijama loptu ni da uhvati,cak ni u izraelskoj ligi ne moze da prodje utakmica da ne primi makar 2 gola
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (urosRuma, 4. novembar 2017 18:11

Rajkovic je dve godine usastopno najbolji golman u Izraelu.Toliko o tome koliko je los i da li prima po dva gola na utakmici.Trenutno nas ubedljivo najbolji golman,uz Acu Jovanovica.

Dobrica

pre 7 godina

Takav trio golmana nema nijedna reprezentacija, čak ni one najjače. Još da vrate Veljka Paunovića na mesto selektora pa da u Rusiji jurišamo na svetsku titulu. Paun je jednu već osvojio, tako da zna kako se to radi ...

Strelac

pre 7 godina

Posteno i nenavijacki ostrašćeno,trenutno je Stojkovic nas najbolji golman.A i jedan od najboljih u Evropi.Zaista brani u vrhunskoj formi.Koliko puta spasio gol i reprezentacije i Partizana.Tako da realno za malog u ovom trenutku nema mesta.Medjutim vec sledeci ciklus je njegov,ubedjen sam.

Crna vrana

pre 7 godina

Koji hvalospevi za Stojkovica samo sto brani u Partizanu, a pljuvanje Rajkovica koji kao nema veze jer je bio u Zvezdi. To pokazuje navijacku ostrascenost. Da je Stojkovic neki golman kako ga predstavljate, on bi bio u nekom ako ne ozbiljnom klubu, a ono bar prosecnom, naravno evropskom, a ne u Partizanu. Naravno niko ga nece, bio je bez kluba i ugovora, niko se ne bi odrekao dobrog igraca. Za to isto vreme je Rajkovic 2 godine najbolji golman tamo. Kao sto cete braniti i Mitrovica kao vrsnog napadaca, a on nije ni medju rezervama. Ovde se neki uspalili jos kao Stojkovic medju boljim golmanima u Evropi, ovi strani klubovi su verovatno sve idioti kad nisuiskoristili tako dobrog golmana. Stojkovic brani jer ima dogovor sa FSS i to je ono sto je zalosno. Zato gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu.
(Pedja, 04. novembar 2017 19:33)
Stojkovic je u ovom trenutku za Svilara Lav Jasin licno! Da nije njega ne bi ni otisli na SP.

Mario Marko

pre 7 godina

Pa iskreno da nije sin Ratka Svilara teško i da bi čuli za njega! Momak će biti sjajan golman i divno je to ako će nastupati za našu reprezentaciju. Na žalost kolko ima još mladih sa ovih prostora koji su veliki talenti,a koliko će ih još biti! San gotovo svakog Srbina je da ode što dalje odavde....

Beogradjanin

pre 7 godina

Decko je odigrao mozda 10 utakmica na profi nivou. Ni u jednoj normalnoj reprezentaciji golman sa tako malo iskustva ne moze biti prvi golman. Treba mu se pruziti sansa ali svakako da tu sansu prvo treba dati Rajkovicu i Dmitrovicu koji su tu vec par godina....

Harwy

pre 7 godina

Svilar je pametan. Zna da ne može barem za ovo svjetsko prvenstvo istisnuti Kurtoa na golu Belgije, a n svjetsko prvenstvo u Rusiju ide sigurno i to najvjerojatnije kao prvi golman reprezentacije Srbije.

dzon

pre 7 godina

Rajkovic da valja stavili bi ga da brani umesto Stojkovica, nego je decko neverovatno busan pa verovatno zbog toga?! Drugo, Svilar, sto se Belgije tice sigurno bi na klupi sedeo jer tu je Kurtoa prvi golman.

urosRuma

pre 7 godina

@Dejan
Nista posebno nije branio?
Odbranio penal i 3,4 sigurna gola,svi moguci ga hvalili
Rajkovic trenutno ne zasluzuje mesto prvog golmana po meni cak i Manojlovic je bolji od njega,uopste nije siguran kao golman,ne zna u mnogim situacijama loptu ni da uhvati,cak ni u izraelskoj ligi ne moze da prodje utakmica da ne primi makar 2 gola

unsigned

pre 7 godina

Ne dizite u nebesa Rajkovica. Decko stagnira 3 godine. Nema kvalitet reprezentativnog golmana u ovoj konkurenciji. Svilar je pravi moderan golman, hitar, leti na sve strane. Bolji i od Stojkovica po tome, ali fali mu iskustva, sto je jako bitno za golmane. Zaista kad se uporede Stojkovic i Svilar tesko je izabrati prvog golamana za Rusiju. Za kasnije ako Svilar bude napredovao tu dileme nema ko ce stajati na nasem golu.

....kazem samo

pre 7 godina

Da se razumemo, drago mi je da je mali izabrao Srbiju i daj Boze da bude najbolji golman na svetu. Ali zar vi mediji ne mislite da ste malo nefer prema Rajkovicu, koga niste nijednom spomenuli, kao da ne postoji? Decko je bio kapiten mladih reprezentacija koje su bile prvak Evrope i Sveta...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pravoslavlje, 4. novembar 2017 17:38) # Link komentara

Sve si u pravu , ali kljucno u svemu sto si rekao je da je BIO kapiten...i ja sam verovao da crmo napokon resiti pitanje golmana na duze staze ali malom je izgleda slava udarila u glavu,malo su ga i nasi mediji prepumpali vise nego sto zasluzuje i on ne da ne napreduje , on nazaduje u Izraelu..tako da trenutno nije ni u 3 golmana,bar po meni,jer bi prvi trebao da bude Stojkovic a drugi i treci Svilar i Dmitrovic koji brani u Spaniji i to sasvim solidno

slaviša šmigič

pre 7 godina

slažem se za mlade i talentovane pored svilara tu je i radonjič iz zvezde koji polako izrasta u peavi vihor na terenu umesto,da vidim da se gura tošič prnzioner iz partizana,kako bi partizan opravdao dovođenje a on več dugo igra za reprezentaciju katastrofalno.vidi samo radonjiča i mitroviča bivšeg igrača partizana.ali radonjič je fantastičan i sigurno zaslužuje mesto,

backo

pre 7 godina

Da bi branio u engleskoj, mora imati bar 6 nastupa za nacionalni tim godisnje. Tako da je moje misljenje da je ovo cisto poslovna odluka.

to je to

pre 7 godina

a gde brani Rajkovic?! Stojkovic je vec duzi period bez premca...a Mileta treba kaparisati...mlad je perspektivan..brani za Benfiku ..ne za Graficar...jaca konkurencija...

Stara kuka

pre 7 godina

I treba da brani za Srbiju ali nakon penzionisanja Stojkovića, jer nas je on bukvalno uvukao na ovo SP...
(DPb, 04. novembar 2017 19:26)
Sta,Tadic bio na moru prvih 5 kola?Da se razumemo Stojke je bio dobar,jedan od zasluznijih,kako po nastupu tako i pristupu.

Kole

pre 7 godina

Hocete li da prestanete sa Stojkovicem? Stojkovic je bio nas jedini golman u zadnjih desetak godina. Vrlo dobar, u nekim segmentima cak i odlican, npr refleksi i 1-1situacije, uz skok, ali je golman koji se nije proslavio internacionalno jer je konkurencija paklena i za rezervu. Sada se pojavio Svilar, prakticno niotkuda, i igra Ligu Sampiona sa samo 18 godina. Da li shvatate koliko je tesko biti prvi golman u bilo kom klubu koji se bori u najjacim takmicenjima? Pitajte Stojkovica. Mali Svilar je suvo zlato i talenat kakav nismo imali na golu zadnjih 15 godina, pa i vise.

oscar

pre 7 godina

Bravo. Mislim da jos nismo svesni kakvog smo bisera dobili. Vec duze vreme on obara razne rekorde...sa 14 godina je bio u Anderlehtovom timu za uzrast od 18 godina. Npr. za Donarumu se culo tek kad je kod Mihe dobio sansu da brani na onim turnejama pre sezone... Nije bio kotiran tako visoko u tim mladjim kategorijama kao sto je bio Svilar, ili kao sto je slucaj sa golmanom Tuluza Lafontom. Po strucnjacima Svilar i Lafont su mnogo veci talenti od Donarume. E sad kako ce se dalje razvijati videcemo. Inace nije tema, ali eto cisto da se pomene, taj mali Lafont ima vec blizu 80 nastupa za Tuluz, a isto je kao i Svilar i Donaruma 1999. godiste.

ckm

pre 7 godina

Hvala dečko, očekivao sam da pošto si rođen u Belgiji i tamo odrastao nećeš nikad braniti za Srbiju... Ostaje samo da postaneš odličan golman u budućnosti pa da se izboriš za startnog u reprezentaciji...

Fergi

pre 7 godina

A zasto se ceka Mart?
(Bicu Slobodan, 04. novembar 2017 17:23)
Ko je ili sta je taj Mart koji ae ceka?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 4. novembar 2017 18:26)

Ma taj Mart se ceka posle Nove godine. Brzo ce on da dodje... I onda ce Svilar da brani. Pa ne moze on da brani pre Nove godine a Mart nije dosao??? Razumes ti mene?
(Fergi, 4. novembar 2017 18:50)

Mislim da je poenta da neki od vas ne znaju da se imena meseci u srpskom pisu malim pocetnim slovom, za razliku od npr. engleskog.
(Dex, 4. novembar 2017 19:03

Potpuno si u pravu mada mislim da nista nisi razumeo.

my way

pre 7 godina

Браво, мали! Добро нам дошао и само опуштено, од нас имаш безусловну подршку!

Fergi

pre 7 godina

A zasto se ceka Mart?
(Bicu Slobodan, 04. novembar 2017 17:23)
Ko je ili sta je taj Mart koji ae ceka?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 4. novembar 2017 18:26)

Ma taj Mart se ceka posle Nove godine. Brzo ce on da dodje... I onda ce Svilar da brani. Pa ne moze on da brani pre Nove godine a Mart nije dosao??? Razumes ti mene?

Pravoslavlje

pre 7 godina

@...kazem samo - ne, nismo se razumeli. Potpuno se slazem s tobom. Ne mislim da Rajkovic treba da brani pre Svilara. Samo da nije fer prema njemu da bude nevidljiv u medijima, kao i da ne postoji. Niko mu ime nije pomenuo...
Takodje, i Aca Jovanovic je odlican golman, u dobroj formi, nema razloga da i on ne dobije priliku da prijateljskim utakmicama. Nije kao da golman treba da se uigrava sa ostalim linijama tima.

Boj@n

pre 7 godina

@Takav trio golmana nema nijedna reprezentacija, čak ni one najjače. Još da vrate Veljka Paunovića na mesto selektora pa da u Rusiji jurišamo na svetsku titulu. Paun je jednu već osvojio, tako da zna kako se to radi ...
(Dobrica, 04. novembar 2017 17:31)

Daj ljudi polako spustite loptu na zemlju, gdje smo mi to poletili, jos uvijek smo nula u seniorskom fudbalu, pricamo price koje su lijepe za nase usi ali daleko smo od toga vjerujte

Коста

pre 7 godina

Читав живот чекам и прижељкујем да добијемо једног вансеријског голмана, а сећам се и оца Ратка, тако да сведочим довољно дуго. И изгледа да сам дочекао. Нема озбиљне екипе без одличног голмана.

Dex

pre 7 godina

A zasto se ceka Mart?
(Bicu Slobodan, 04. novembar 2017 17:23)
Ko je ili sta je taj Mart koji ae ceka?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 4. novembar 2017 18:26)

Ma taj Mart se ceka posle Nove godine. Brzo ce on da dodje... I onda ce Svilar da brani. Pa ne moze on da brani pre Nove godine a Mart nije dosao??? Razumes ti mene?
(Fergi, 4. novembar 2017 18:50)

Mislim da je poenta da neki od vas ne znaju da se imena meseci u srpskom pisu malim pocetnim slovom, za razliku od npr. engleskog.

my way

pre 7 godina

Који је смисао у спомињању Рајковића, па он брани за Србију?! Баш као и Дмитровић, Вања Милинковић Савић... па ко заслужи.

joki

pre 7 godina

ako je tacno.
postovanje za ratka svilara.to je ono postovanje kome ne mozemo odati krkicu senioru.
dok u seniora krkica sin i ne zna srpski,ovaj mali golman odlicno govori srpski i svake godine dolazi u republiku srpsku.

sto se tice malog,sigurno je veoma talentovan golman inace ne bi postao prvi golman benfike sa 18 god.

sjsjsbs

pre 7 godina

Dobro došao, mali. Verujem, da je na odluku uticalo i to što je u Belgiji veća konkurencija, svakako da svoju korist treba da gleda. Bolje nama, bolje njemu. Mislim da još uvek nije vreme Stojketa da menja, ali već od nekog sledećeg ciklusa, može. Drago mi je u svakom slučaju :)

Croata

pre 7 godina

Curtoa ce braniti za Belgiju slijedecih 15 godina i jedina razumna odluka Svilara je ovo. Ali ruku na srce i da nema tog Curtoa, nema nista ljepse nego igrati za svoj narod i zemlju odakle ti je otac. Pa ma kakva ona bila. Bravo mali.

Raca

pre 7 godina

Hvala gospodinu Ratku Svilaru što je u tuđini ostao veran svojoj naciji i otadžbini i što je i svog sina bez trunke dileme vaspitavao i usmeravao ka reprezentaciji Srbije.
Neizmerno poštovanje prema porodici Svilar !!!
Pozdrav iz Kalifornije.

stevan

pre 7 godina

Prosto neverovatno kakav smo narod. Sad kad je pristao odjednom je bolji Stojković koji će ionako kakav god bio biti prvi golman. Sad kao svi odjednom svi kukaju za Rajkovićem koji je pljuvan zbog onih kikseva. Mogu zamisliti da je ovaj dečko izabrao Belgiju, svi redom bi ga pljuvali.

licni trener zivaca

pre 7 godina

Da bi branio u engleskoj, mora imati bar 6 nastupa za nacionalni tim godisnje. Tako da je moje misljenje da je ovo cisto poslovna odluka.
(backo, 05. novembar 2017 00:56)
To sto pises nije istina,Asmir Begovic je branio u engleskoj prije nego je dobio poziv u reprezentaciju!

Smederevac

pre 7 godina

"dokle ce da gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu"
(Pedja, 4. novembar 2017 19:33

Ne ne,nisu te ubili kompleksi."ebala te Zvezda,ovde je u pitanju reprezentacija.

Onokao..

pre 7 godina

@Kole
Pazi, slazem se sa analizom, jedino sto mislim da je Stojkovicu (pored suteva iz daljine i citanja centarsuteva) najveca mana ta njegova nekonstantnost, odnosno nemogucnost da brani kvalitetno u kontinuitetu. On je bio igrac utakmice u skoro svakoj debi utakmici za bilo koji klub koji je igrao(a menjao ih je bas dosta). Evropske utakmice po pravilu brani sjajno. Ono sto on ne moze je da na tom nivou brani svaka 3 dana. Tada pocne da prima ono sto neki prosecan golman ne bi primio. U reprezentaciji koja se okuplja na svakih par meseci, a on u medjuvremenu igra protiv Javora i slicnih koji mu gotovo i ne sutiraju on po pravilu brani fenomenalno. Vec na 3 vezane utakmici u grupi na SP, na zalost, bar na jednoj ce napraviti neku neopevanu glupost.

kam

pre 7 godina

dokle ce da gledamo u reprezentaciji Stojkovica, Bambi Tosica, Rukavinu" 
(Pedja, 4. novembar 2017 19:33 

Ne ne,nisu te ubili kompleksi."ebala te Zvezda,ovde je u pitanju reprezentacija.
(Smederevac, 05. novembar 2017 10:51)

Zvezdaš sam, i krenuo sam i ja da zalepim minus kapirajući da ne kompleksaški komentar, al onda stanem i zamislim se, za Tošića i Rukavinu je čovek potpuno u pravu, a od Stojketa, koliko god ga ne gotivio zbog onog "ružna proslost", nemamo još uvek boljeg.

Dragan

pre 7 godina

@beogradjanin Kakve veze ima to sto nije branio na profesionalnom nivou,ako je neko dobar dobar je i sa 18 godina,pa Mihajlovic je Donarumu sa 16 godina stavio da brani za prvi tim Milana,niko do tada ni cuo za njega,odmah pozvan u italujansku reprezentaciju,da se kojim slucajem povrijedio Bufon on bi postao prvi golman,ako ovaj momak hoce da igra za Srbiju to ce biti velika stvar!