Fudbal 106

Subota, 07.10.2017.

11:55

Vels o porazu Srbije: Namestilo se, sad na pobedu!

Poraz Srbije i pobeda Velsa u poslednjim minutima utakmica jednima su poljuljali, a drugima dali na samopouzdanju.

Vels o porazu Srbije: Namestilo se, sad na pobedu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

U prolazu

pre 7 godina

@(Dottore, 7. oktobar 2017 23:41)

On nije napisao da su sve te sanse jednake vec da od tih 14 scenarija koji se mogu pojaviti, Srbiji odgovara ili lezi 7 sto cini 50% do 14, zatim Velsu odgovara 4, a Irskoj 3.
Tih 14 scenarija nisu medjusobno jednaki, tako da ti % i sanse za prvo mesto ne izrazavaju stvarnu verovatnocu. Mozda se stvarna verovatnoca razlikuje za ne vise od +-10%, nisam matematicar tako da ne znam. Ako ti jesi ili znas nekog ko bi znao da izracuna stvarnu verovatnocu prolaska Srbije, mogao bi da podelis sa nama. :)
Bar je dao uvid u mogucnosti koje odgovaraju nama, Velsu i Irskoj.
Da ne duzim vise, ionako ce nasi da daju sve od sebe kod kuce i (nadam se) da pobede Gruziju bez obzira sta budu radili Vels i Irska.

Dottore

pre 7 godina

@facts

Sve sam procitao sa odobravanjem, dok na samom kraju nisi napravio katastrofalnu gresku i procenio potpuno jednake sanse za svih 14 ishoda.

Nebo

pre 7 godina

Ne bi mi bilo krivo da Velsani budu prvi,divan narod.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco rs, 7. oktobar 2017 14:52)

Bolje da takvi što smatraju da je normalno lomiti nos i praviti otvoren prelom noge na utakmicama ostanu kod kuće kraj TV-a. Inače mogu da shvate da je to dobar način da se pravi rezultat i na SP.

SrbEUin

pre 7 godina

u inat svima gazimo prekostra!(stef, 7. oktobar 2017 15:03)

Pre će biti malo sutra nego prekosutra.
Treba biti realan a ne zaluđen.
Valjda te je duga istorija propuštenih prilika nečemu naučila.

Uostakom, čemu putovati u Rusiju sa onakvom igrom? Da idemo samo da bi išli? Kakve vajde imamo mi što bi Kokeza inkasirao neku lovu od FIFE. Za nacionalni stadion, i ostale predizborne investicije.

coldplayer

pre 7 godina

@Vale
Cemu nervoza?Pricao sam uopsteno a nisam tebe kritikovao.Samo se nadovezao.A gde si ti video zadnja VEZNA?Napisao sam zadnja a mislio na igraca tj odbranu.

Vale

pre 7 godina

@coldplayer

A gde si ti, majke ti, video 3 zadnja vezna? U formaciji koju sam ja napisao, Matić bi bio jedini zadnji vezni, Tadić levo krilo, Gaćinović desno, Ljajić desetka, a Mitrović i Alaksandar Ibra Prijović napred.

bebe rabozo

pre 7 godina

Bolje I da ne idu u rusiju: sa onom motivacijom od juče? Pa ro je sprdnja : profesionalci, promašuju loptu ko u školskim dvorištu ... jučerašnja partija Srbije je bila na nivou regionalne lige ... Ili igrajte ili ostanite kući i ne zamarajte javnost.

coldplayer

pre 7 godina

@Vale
Druze,dok budemo igrali sa 3 zadnja ima da nas buse na SP kao svajcarca.4-14-1 je formacija za nas po mom misljenju dobra. Nismo svi treneri :)

Vale

pre 7 godina

Stojković; Kolarov, Nik. Maksimović, Ivanović, Rukavina; Matić; Tadić, Ljajić, Gaćinović; Prijović, Mitrović

Srbija - Gruzija 4:1

sasa jokic

pre 7 godina

Stefzivk@ Gde zivis ti covece? Kad ce Srbija da dobije neku jacu reprezentaciju sa ovim princezama usporenim? Kad je nasa reprezentacija uradila nesto znacajno u poslednjih 20 godina?

deki88

pre 7 godina

E moj musline pun si srece, da budemo iskreni i irska i vels i austrija su bili u oba meca vise bolji nego mi, tadica mnogo dizemo und vazduh. Daj budi covjek i uklopi sergeja i ljajica u tim, muka mi je gledat ovu trojicu bez glave, vise su srece nego znanja pokazali.

facts

pre 7 godina

Računica:
-Kriterijumi za plasman:
1.ukupan broj bodova
2.ukupna GR (Gol Razlika)
3.ukupan broj DG (Dati Golovi)
4.bodovi iz MD (Međusobni Dueli)
5.GR iz MD
6.broj DG iz MD
7.gol u gostima iz MD
8.fer plej poeni
9.lutrija FIFA.
-Imamo 4 boda iz MD od Irske, ali smo lošiji u MD od Velsa zbog fer pleja/broja kartona!
-Gledajući 2 bitna meča: Srb-Gru i Vel-Irs, W je pobeda, D remi, L poraz, imamo 14 mogućnosti:
Srb W, Vel W, mi smo 1.
Srb W, Vel D, mi smo 1.
Srb W, Vel L, mi smo 1.
Srb D, Vel W, mi smo 2.
Srb D, Vel D, mi smo 1.
Srb D, Vel L, imamo 4 slučaja u zavisnosti od GR i DG:
Irs pobedi sa 3 ili manje GR, mi smo 1.
Irs pobedi sa 5 ili više GR, mi smo 2.
Irs pobedi sa 4 GR tako da ne pređu naš ukupan broj DG
npr, Srb 0-0 Gru, do Vel 4-8 Irs i slično, mi smo 1.
Irs pobedi sa 4 GR ali prelaze naš ukupan broj DG
npr, Srb 0-0 Gru, od Vel 5-9 Irs i slično, mi smo 2.
Srb L, Vel W, mi smo 2.
Srb L, Vel L, mi smo 2.
Srb L, Vel D, imamo 3 slučaja u zavisnosti od GR i DG:
izgubimo li sa 2 ili više GR, mi smo 2.
izgubimo li sa 1 GR, Vel remizira tako da ima manje od našeg ukupnog broja DG npr, Srb 0-1 Gru, od Vel 0-0 Irs do Vel 5-5 Irs, mi smo 1.
izgubimo li sa 1 GR, Vel remizira tako da imaju isti DG kao i mi
npr, Srb 0-1 Gru, od Vel 6-6 Irs pa nadalje, mi smo 2.
Šanse za 1. mesto:
7/14 Srb 50%
4/14 Vels 28.57%
3/14 Irs 21.43%

Pozdrav!

coldplayer

pre 7 godina

@facts
Sto li si se mucio ?Nema ni promil sanse da ne pobedimo Gruziju.Ne mislim da smo neka ekipa i da igramo neki fudbal,ali ovo dobijamo lagano.Samo luzeri,kao nasi sinoc,pisu i razmisljaju o ovakvom scenariju i to protiv Gruzije.Strasno.

3x3

pre 7 godina

Golove primamo kao na traci. Gruzija je povela u prvoj utakmici, potom imala nekoliko zicera. Uz mnogo srece smo tu utakmicu dobili iako rezultat to demantuje. Pravo pitanje je sta ce ovaj tim sa ovim antifudbalom u Rusiji?

Tolle

pre 7 godina

Posto je vrlo moguce da upravo iz ove grupe bude najslabija drugoplasirana reprezentacija, Vels bi mogao doci u bizarnu situaciju da zavrsi kvalifikacije bez poraza a da ne ode cak ni u baraz.

Nekako s’ proleca

pre 7 godina

Uopste se ne radi o tome da igramo jos jedan mec u povoljnim uslovima za nas. Jel treba jedna Gruzija da nam bude merilo kvaliteta? Svesni smo da ni Austrija nije neka reprezentacija sta vise ovo im je prva pobeda u ovakvoj grupi. Ne znam na cemu gradimo optimizam jer iako prodjemo dalje mislim da sledi opasno prizemljenje. Ovo je samo misljenje na konto trenutnog stanja ali cu bodriti nase naravno i nadati se najboljem.

Jarilo

pre 7 godina

Ovo je stav uspesne nacije.. "Idemo da pobedino , drugi nas ne zanimaju. Okolnosti nas ne zanimaju. Ne razmisljamo o neuspehu"... Nema alibija, nema praznih prica, kao Muslinova o jakoj. Austriji, kojoj je falilo 10 igraca. Sve se to videlo u kriminalnom pristupu na terenu. Sve ono sto smo u kosarci , nismo u fudbalu. Ljudi kao sto je Sale Djordjevic u nasem fudbalu ne postoje . Nije ovde damo kvalitet u pitanju, vec stav, mentalitet pobednika/ gubitnika. Nasa kultura u fudbalu je narodnjacka , seljacka. U kosarci je gradjanska. I to se vidi po rezultatima, ljudima koji su nosioci jednog i drugog sporta, opstoj atmosferi..

stefzivk

pre 7 godina

Sto ste ljigavi svi vi sto satro ne bi voleli da Srbija ide dalje, a kunem se da ako prodjemo i prvu sledecu utakmicu dobijemo protiv neke jace reprezentacije, bice EEE SRBIJAA TOOO,ljigavi ste...
Italija je 10puta vece razocarenje od Srbije, sa truba makedonskom reprezentacijom remi; Hrvati koji imaju sjajne pojedince, '' najboljeg '' vezistu remi sa Fincima, Francuzi sa odlicnim timom onomad REMI S LUXEMBURGOM.... i onda vi dodjete da pricate o Srbiji koja je solidno prolazila, nesto lose... mnogo lose...
Istina je da smo lose igrali, to stoji, ali pricati kako ne zasluzuju da idu dalje, i kako je bolje da ide Vels... trash ste
Ljubitelj sam fudbala, i bicu srecan da idemo dalje, a blizu smo.. a vi ako ste i malo Srbi, ne bi tako pljuvali nase..

Iskompleksirana sitna dušo

pre 7 godina

@Dont vori Velšani, bi hepi

Da odeš da napišeš to negde na njihovom sajtu, na velškom ili bar engleskom. Sumnjam da će da vide tvoju podršku ovde.

prosuli smo mleko...

pre 7 godina

Utakmica u kojoj je samo rezultat bio bitan, i nista vise, se ne igra na nacin kako smo mi odigrali sinoc. U trenutku kada povedes sa 1:0, prelazis u bunker i branis se po cenu da polomis noge njihovim napadačima i zavrsis utakmicu sa osam igrača na terenu zbog crvenih kartona!! Ovako smo sebe doveli u poziciju da igramo sve ili nista, gde niko ne govori sta je realnost, a to je da ne smemo da odigramo nereseno ako Vels pobedi!!

Džoni

pre 7 godina

Vidim ovde mnogi smatraju da smo preterali u kritikama i da se igralo protiv ozbiljnog protivnika! Slažem se da Austrija nije naivna ekipa i da nije sramota izgubiti od takve ekipe i pored toga što su bili bez mnogo stanfardnih prvotimaca jer su odigrali dobro, ali je sramota da ekipa kojoj ta utakmica znači odlazak na SP odigra onoliko bledo, inferiorno i bez ikakvog zalaganja i želje. Austrija je dobila 4-5 žutih kartona a naši ni jedan i to govori o načinu, želji i borbenosti ekipe. Meni je ona igra izgledala skandalozno, svaka lopta i svaki duel bio je njihov a njima utakmica praktično nije ni bila takmičarska za razliku od nas. Da su dali sve od sebe, ginuli na terenu pa izgubili od boljeg protivnika ne bih im rekao ni jednu reč, ali ovakav pristup to je strašno! Iskreno meni je sada svejedno da li će u opšte i otići na SP jer ovakvim pristupom oni nemaju tamo šta da traže! Veliko razočarenje i sramota!

Stara kuka

pre 7 godina

@Makedonce
Sledi tebi hladan tus u Ukrajni,veci nego sto su kockasti kosarkasi doziveli:Ima "Makedonce"da puknes od muke,kad se samo Srbija plasira na SP a ovi ostali srbimrsci ostanu na kaucu uz lcd.

Ivan

pre 7 godina

Vlado Ako se Vels direktno plasira,mi cemo u baraz.Valjda ne mogu i Vels i Irska da uzmu tri boda posto se sastaju u zadnjem kolu.Lose ti ide kombinatorika.

Mladen cg

pre 7 godina

Crne Gora navija za Srbiju! I tu nema nikakve dileme! Velika većina ljudi koji žive u današnjoj Crnoj Gori, nije se i nikad neće, odreći Svetog Save i naših đedova i otaca.

Slavisa V.

pre 7 godina

"...drugo sto je italija najbolja drugoplasirana i ide direktno"

Ala si ga objasnio. Ne postoji najbolji drugoplasirani ili bolje receno nije bitan, bitan je najgori drugoplasirani.

coldplayer

pre 7 godina

O cemu vecina prica ovde?Svi smo razocarani posle utakmice,ali ova kolicina gluposti je nerealna.Kakva Gruzija,kakav baraz?Gruziju DOBIJAMO LAGANO i idemo DIREKTNO.Znam da je ovde vecina ogranicena,ali ovoliko nisam znao.

olio

pre 7 godina

Crna Gora navija za Gruziju!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlado34, 7. oktobar 2017 13:30) # Link komentara

Ne navija Crna Gora nego ti klipane.

nikolai valujev

pre 7 godina

Ovo je jedna od najlaksih grupa u istoriji evropskih kvalifikacija, a mi strepimo do zadnjeg kola. Veliki strucnjak Muslin sa taktikom kao da smo Farska Ostrva. Idemo na pobedu sa sedam defanzivaca. Sramota.

Halo Bing

pre 7 godina

Odavno nisam gledao bedniju i uplaseniju ekipu na terenu. Zapravo nikada nisam gledao ovako losu igru reprezentacije Srbije. Najgora generacija ikad.

I zato ce u barazu da ispadne.

Pera

pre 7 godina

Sto se mene tice ne mora Srbija uopste da se plasira. Odavno nemam nikakve emocije za reprezentaciju. Ako se plasiraju u Rusiju eto savezu 10 miliona evra od FIFA-e a ne verujem da ce ih uloziti u stadione, i uopste infrastrukturu. A mi cemo morati da gledamo ekipu koja sluzi za nabijanje gol razlike.
Cak me ni kosarkaski uspesi ne raduju, nista sto ima veze sa ovom 'naprednom' drzavom.

sdfgvsdgdgf

pre 7 godina

ne mozemo u barazu na italiju jer prvo sto cemo biti u povlascenom sesiru, drugo sto je italija najbolja drugoplasirana i ide direktno
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (brana, 7. oktobar 2017 13:58)

Pogresno!
Nema najbolje drugoplasirane ekipe, nego najgora ispada!

Sinkegrof

pre 7 godina

Koliko negativnih komentara kao da smo izgubili od Moldavije a ne od ozbiljne reprezentacije kakva jeste Austrija. Pogledajte Argentinu...sesta u grupi...bore se u zadnjem kolu za plasman! Mi dobijamo Gruziju i veliki uspeh postizemo plasmanom na SP! Mi nemamo svetske velicine poput Bejla! Davno je bilo kad smo imali Piksija i slicne njemu! Zato momci samo napred do prvog mesta...zasto tamo da ide Vels ili Irska? Po cemu su oni bolji od nas? Sa njima smo igrali i u najmanju ruku bili ravnopravni ili bolji zato me cudi sto neki ovde pisu da smo mi imali srece...smesno...napred Srbija!

HanSolo

pre 7 godina

Crna Gora navija za Gruziju!!
(Vlado34, 07. oktobar 2017 13:30)

Pa navijajte.. Vi ste I još gori u fudbalu u poređenju sa nama.. Do duše u svim sportovima..

Marko Djuric 5:0

pre 7 godina

Pogrešna vam računica. U slučaju remija Velsa i Irske, Srbiju i poraz vodi na SP. Ako Irci dobiju, nama je dovoljan i remi. Samo pobeda Velsa i nama nameće imperativ pobede.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Analitičar, 7. oktobar 2017 12:44)

Sve si lepo izanalizirao, ali ipak nije bas tacno da ako mi igramo nereseno, a Irci dobiju Velsane, mi idemo sigurno. Pravi analiticar bi ipak rekao da to nije tacno. Razmisli jos jednom.

NoName

pre 7 godina

ne mozemo u barazu na italiju jer prvo sto cemo biti u povlascenom sesiru, drugo sto je italija najbolja drugoplasirana i ide direktno
(brana, 07. oktobar 2017 13:58)

Da, ide direktno u baraž.

Dont vori Velšani, bi hepi

pre 7 godina

Idemo Velikobritanci.
Uvek ste bili sjajni, kao i engleski, irski i škotski fudbaleri.
Pa valjda možete da pobedite Srbijance i u fudbalu, kao što ste ih pobedili i 1999 sa svoje kraljevske visine..., a da ne pričamo o vašem diki i ponosu u tenisu.
Nisu Srbi na vašem nivou, pitajte Hrvate, Crnogorce i Albance - oni će vam biti velika podrška u Srbiji.

stone

pre 7 godina

Igra nasih ukazuje da juce nisu hteli da pobede (ne kazem da su hteli da izgube), ali nesrecnim golom u zadnjim minutima su i izgubili.
Odmah posle utakmice se poziva pun stadion protiv Gruzije, da smo juce pobedili da li bi bio pun stadion?

expert

pre 7 godina

Pitam se koji mozak uopšte pomišlja na to da nećemo pobediti Gruziju u ponedeljak? Izgubili od Austrije 3:2 u finišu u gostima, i sad je smak sveta, ne razumem? A kad smo ih pobedili 3:2 u BG svi su digli euforiju. Fudbal je to - nekad dobiješ, nekad izgubiš, realno su Vels, Srbija, Irska i Austrija izjednačene ekipe, mi smo prvi, a od jednog jedinog poraza se pravi nekakva tragedija. Kad je Antić vodio, izgubili smo od Litvanije, Francuska nas rasturila, pa niko nije te kvalifikacije posmatrao kao neuspeh, niti sa pesimizmom ispraćao naše na svetsko. Iako sad ima mnogo više razloga za optimizam, ova generacija najmanje grupu prolazi, ubeđen sam.

ogranicenost

pre 7 godina

@fenomen
ako mi izgubimo sa jednim golom razlike od gruzije, a vela odigra nereseno imali bi istu gol razliku (+8) i isto medjusobni skor (1-1 oba puta)
mislim da bi se onds gledalo ko je dao vise golova,ako ne to onda majstorica,sta znam :)

mare

pre 7 godina

Rekao sam vam posle zadnje utakmice, da sledi ladan tuš..poraz od Austrije i remi..pa u baražu na Italiju.. (Makedonce, 7. oktobar 2017 12:36)

puknite od muke, bivsejugosloveni. Mi idemo sa tri dana zadrske u Rusiju, a vi kupite LCD da nas lepse vidite

nosferatu

pre 7 godina

Vels ide direktno, daj boze da mi i bez baraza ne ostanemo mada ne bi bilo nezasluzeno.
(Vlado, 07. oktobar 2017 13:21)

Sta bre lupetas, kako mozemo da ostanemo bez baraza?!?! Koji si ti dunster, znas da se...š, a nemas pojma!

GanDra Šajkaš

pre 7 godina

Svakavih komentara Boze sacuvaj....
Juce smo igrali protiv dobre ekipe,izgubili I idemo dalje.Potcenili smo ih ali to je u sklopu naseg mentaliteta,kako cemo lako cemo....
U Moskvu ipak putujemo sa marakane...
Da nam je to neko ponudio,da cemo zadnju utakmicu igrati kuci za direktan plasman, svi bi to potpisali....
U ponedeljak ce se dugo slaviti a ovi pljuvaci nek se onda ne javljaju

posmatrac iz prvog reda

pre 7 godina

Imamo bod vise od Velsa i dva od Irske. U slucaju da oni remiziraju a mi, ne daj Boze, izgubimo od Gruzije imali bi isti broj bodova kao Vels. Sta se prvo gleda? Gol razlika ili medjusobni dueli? Poz.
(fenomen, 07. oktobar 2017 13:12)

Prvo se gleda gol razlika.

Gastos

pre 7 godina

Juce bilo nemoguce misliti na baraz sa Hrvatima, a danas moguce, Hrvati bi u barazu bili bolje rangirani, zato je susret s njima moguc. Za takav susret ja nemam zivce.

SRBINizcg

pre 7 godina

Ljudi srecno smo dosli do ovog fudbal mrdnuo napred nije ovo je bukvalno da corava koka ubode zrno ako se prodje ma da nekom u grupu sluzimo za gol razliku

Bane

pre 7 godina

Sta se loze, do pre dva kola su se vec bili oprostili od plasmana. Odigrace nereseno sa Irskom a a onda mi i ako izgubimo od Gruzije idemo dalje. Jesmo lose odigrali sinoc ali smo ipak pokazali najvise od svih u grupi.

brana

pre 7 godina

@P
ne mozemo u barazu na italiju jer prvo sto cemo biti u povlascenom sesiru, drugo sto je italija najbolja drugoplasirana i ide direktno

nosferatu

pre 7 godina

Crna Gora navija za Gruziju!!
(Vlado34, 07. oktobar 2017 13:30)

Ako, i Srbija navijala za Dansku!! Sta ste bese uradili? Verujem da cete da pokidate na svetskom prvenstvu. E, tada cemo da navijamo za vas!

fenomen

pre 7 godina

Imamo bod vise od Velsa i dva od Irske. U slucaju da oni remiziraju a mi, ne daj Boze, izgubimo od Gruzije imali bi isti broj bodova kao Vels. Sta se prvo gleda? Gol razlika ili medjusobni dueli? Poz.

hh

pre 7 godina

Rekao sam vam posle zadnje utakmice, da sledi ladan tuš..poraz od Austrije i remi..pa u baražu na Italiju..
(Makedonce, 07. oktobar 2017 12:36)

A ko garantuje da ce Vels ili Irska da pobede?

miki

pre 7 godina

sve je u nasim rukama tako da ovakve vesti ne treba ni prenositi
inace,ako ne mozemo da pobedimo gruziju na domacem terenu nemamo sta da trazimo na svetskom prvenstvu.

ja

pre 7 godina

Svi vi sa fensi frizurama, gomilom tetovaza i debelim bankovnim racunima koji ste sinoc nosili grb Srbije na grudima dugujete onoj sjajnoj publici na beckom stadionu i ostatku nacije koja je zdusno bila uz vas jedno veliko izvinjenje zbog ocajne, bezdusne i sramne igre.

djuro

pre 7 godina

@Rekao sam vam posle zadnje utakmice, da sledi ladan tuš..poraz od Austrije i remi..pa u baražu na Italiju..
(Makedonce, 07. oktobar 2017 12:36)


Makedonce , rodjeno pod hladnim tušem...

Analitičar

pre 7 godina

Pogrešna vam računica. U slučaju remija Velsa i Irske, Srbiju i poraz vodi na SP. Ako Irci dobiju, nama je dovoljan i remi. Samo pobeda Velsa i nama nameće imperativ pobede.

NastyB

pre 7 godina

Čim se po medijima provlačilo da smo sigurni putnici za Rusiju i da igrači izjavljuju da pobeđujemo, znao sam da neće na dobro ispasti. Do sad nas je sreća pratila, ali to ne može večno da traje. Ne bi me ni najmanje začudilo da odemo u baraž i da nam zapadnu Italijani.
Zato bih sledeće godine pratio svetsko sa uživanjem bez nerviranja što neke osrednje reprezentacije nakantavaju ove naše splavare.

P

pre 7 godina

Ceo zivot neko racunanje,ako ovaj ono onda ono a ako oni ono onda je nama dosta i ovo i tako dalje,jednom recju splavadzije pune para,a ja kao treba da se nerviram,he he he

P

pre 7 godina

Ceo zivot neko racunanje,ako ovaj ono onda ono a ako oni ono onda je nama dosta i ovo i tako dalje,jednom recju splavadzije pune para,a ja kao treba da se nerviram,he he he

mare

pre 7 godina

Rekao sam vam posle zadnje utakmice, da sledi ladan tuš..poraz od Austrije i remi..pa u baražu na Italiju.. (Makedonce, 7. oktobar 2017 12:36)

puknite od muke, bivsejugosloveni. Mi idemo sa tri dana zadrske u Rusiju, a vi kupite LCD da nas lepse vidite

olio

pre 7 godina

Crna Gora navija za Gruziju!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlado34, 7. oktobar 2017 13:30) # Link komentara

Ne navija Crna Gora nego ti klipane.

miki

pre 7 godina

sve je u nasim rukama tako da ovakve vesti ne treba ni prenositi
inace,ako ne mozemo da pobedimo gruziju na domacem terenu nemamo sta da trazimo na svetskom prvenstvu.

Mladen cg

pre 7 godina

Crne Gora navija za Srbiju! I tu nema nikakve dileme! Velika većina ljudi koji žive u današnjoj Crnoj Gori, nije se i nikad neće, odreći Svetog Save i naših đedova i otaca.

Gastos

pre 7 godina

Juce bilo nemoguce misliti na baraz sa Hrvatima, a danas moguce, Hrvati bi u barazu bili bolje rangirani, zato je susret s njima moguc. Za takav susret ja nemam zivce.

HanSolo

pre 7 godina

Crna Gora navija za Gruziju!!
(Vlado34, 07. oktobar 2017 13:30)

Pa navijajte.. Vi ste I još gori u fudbalu u poređenju sa nama.. Do duše u svim sportovima..

Jarilo

pre 7 godina

Ovo je stav uspesne nacije.. "Idemo da pobedino , drugi nas ne zanimaju. Okolnosti nas ne zanimaju. Ne razmisljamo o neuspehu"... Nema alibija, nema praznih prica, kao Muslinova o jakoj. Austriji, kojoj je falilo 10 igraca. Sve se to videlo u kriminalnom pristupu na terenu. Sve ono sto smo u kosarci , nismo u fudbalu. Ljudi kao sto je Sale Djordjevic u nasem fudbalu ne postoje . Nije ovde damo kvalitet u pitanju, vec stav, mentalitet pobednika/ gubitnika. Nasa kultura u fudbalu je narodnjacka , seljacka. U kosarci je gradjanska. I to se vidi po rezultatima, ljudima koji su nosioci jednog i drugog sporta, opstoj atmosferi..

Džoni

pre 7 godina

Vidim ovde mnogi smatraju da smo preterali u kritikama i da se igralo protiv ozbiljnog protivnika! Slažem se da Austrija nije naivna ekipa i da nije sramota izgubiti od takve ekipe i pored toga što su bili bez mnogo stanfardnih prvotimaca jer su odigrali dobro, ali je sramota da ekipa kojoj ta utakmica znači odlazak na SP odigra onoliko bledo, inferiorno i bez ikakvog zalaganja i želje. Austrija je dobila 4-5 žutih kartona a naši ni jedan i to govori o načinu, želji i borbenosti ekipe. Meni je ona igra izgledala skandalozno, svaka lopta i svaki duel bio je njihov a njima utakmica praktično nije ni bila takmičarska za razliku od nas. Da su dali sve od sebe, ginuli na terenu pa izgubili od boljeg protivnika ne bih im rekao ni jednu reč, ali ovakav pristup to je strašno! Iskreno meni je sada svejedno da li će u opšte i otići na SP jer ovakvim pristupom oni nemaju tamo šta da traže! Veliko razočarenje i sramota!

Analitičar

pre 7 godina

Pogrešna vam računica. U slučaju remija Velsa i Irske, Srbiju i poraz vodi na SP. Ako Irci dobiju, nama je dovoljan i remi. Samo pobeda Velsa i nama nameće imperativ pobede.

djuro

pre 7 godina

@Rekao sam vam posle zadnje utakmice, da sledi ladan tuš..poraz od Austrije i remi..pa u baražu na Italiju..
(Makedonce, 07. oktobar 2017 12:36)


Makedonce , rodjeno pod hladnim tušem...

nikolai valujev

pre 7 godina

Ovo je jedna od najlaksih grupa u istoriji evropskih kvalifikacija, a mi strepimo do zadnjeg kola. Veliki strucnjak Muslin sa taktikom kao da smo Farska Ostrva. Idemo na pobedu sa sedam defanzivaca. Sramota.

NastyB

pre 7 godina

Čim se po medijima provlačilo da smo sigurni putnici za Rusiju i da igrači izjavljuju da pobeđujemo, znao sam da neće na dobro ispasti. Do sad nas je sreća pratila, ali to ne može večno da traje. Ne bi me ni najmanje začudilo da odemo u baraž i da nam zapadnu Italijani.
Zato bih sledeće godine pratio svetsko sa uživanjem bez nerviranja što neke osrednje reprezentacije nakantavaju ove naše splavare.

hh

pre 7 godina

Rekao sam vam posle zadnje utakmice, da sledi ladan tuš..poraz od Austrije i remi..pa u baražu na Italiju..
(Makedonce, 07. oktobar 2017 12:36)

A ko garantuje da ce Vels ili Irska da pobede?

Pera

pre 7 godina

Sto se mene tice ne mora Srbija uopste da se plasira. Odavno nemam nikakve emocije za reprezentaciju. Ako se plasiraju u Rusiju eto savezu 10 miliona evra od FIFA-e a ne verujem da ce ih uloziti u stadione, i uopste infrastrukturu. A mi cemo morati da gledamo ekipu koja sluzi za nabijanje gol razlike.
Cak me ni kosarkaski uspesi ne raduju, nista sto ima veze sa ovom 'naprednom' drzavom.

NoName

pre 7 godina

ne mozemo u barazu na italiju jer prvo sto cemo biti u povlascenom sesiru, drugo sto je italija najbolja drugoplasirana i ide direktno
(brana, 07. oktobar 2017 13:58)

Da, ide direktno u baraž.

SRBINizcg

pre 7 godina

Ljudi srecno smo dosli do ovog fudbal mrdnuo napred nije ovo je bukvalno da corava koka ubode zrno ako se prodje ma da nekom u grupu sluzimo za gol razliku

Sinkegrof

pre 7 godina

Koliko negativnih komentara kao da smo izgubili od Moldavije a ne od ozbiljne reprezentacije kakva jeste Austrija. Pogledajte Argentinu...sesta u grupi...bore se u zadnjem kolu za plasman! Mi dobijamo Gruziju i veliki uspeh postizemo plasmanom na SP! Mi nemamo svetske velicine poput Bejla! Davno je bilo kad smo imali Piksija i slicne njemu! Zato momci samo napred do prvog mesta...zasto tamo da ide Vels ili Irska? Po cemu su oni bolji od nas? Sa njima smo igrali i u najmanju ruku bili ravnopravni ili bolji zato me cudi sto neki ovde pisu da smo mi imali srece...smesno...napred Srbija!

Bane

pre 7 godina

Sta se loze, do pre dva kola su se vec bili oprostili od plasmana. Odigrace nereseno sa Irskom a a onda mi i ako izgubimo od Gruzije idemo dalje. Jesmo lose odigrali sinoc ali smo ipak pokazali najvise od svih u grupi.

Slavisa V.

pre 7 godina

"...drugo sto je italija najbolja drugoplasirana i ide direktno"

Ala si ga objasnio. Ne postoji najbolji drugoplasirani ili bolje receno nije bitan, bitan je najgori drugoplasirani.

Stara kuka

pre 7 godina

@Makedonce
Sledi tebi hladan tus u Ukrajni,veci nego sto su kockasti kosarkasi doziveli:Ima "Makedonce"da puknes od muke,kad se samo Srbija plasira na SP a ovi ostali srbimrsci ostanu na kaucu uz lcd.

Halo Bing

pre 7 godina

Odavno nisam gledao bedniju i uplaseniju ekipu na terenu. Zapravo nikada nisam gledao ovako losu igru reprezentacije Srbije. Najgora generacija ikad.

I zato ce u barazu da ispadne.

prosuli smo mleko...

pre 7 godina

Utakmica u kojoj je samo rezultat bio bitan, i nista vise, se ne igra na nacin kako smo mi odigrali sinoc. U trenutku kada povedes sa 1:0, prelazis u bunker i branis se po cenu da polomis noge njihovim napadačima i zavrsis utakmicu sa osam igrača na terenu zbog crvenih kartona!! Ovako smo sebe doveli u poziciju da igramo sve ili nista, gde niko ne govori sta je realnost, a to je da ne smemo da odigramo nereseno ako Vels pobedi!!

fenomen

pre 7 godina

Imamo bod vise od Velsa i dva od Irske. U slucaju da oni remiziraju a mi, ne daj Boze, izgubimo od Gruzije imali bi isti broj bodova kao Vels. Sta se prvo gleda? Gol razlika ili medjusobni dueli? Poz.

stefzivk

pre 7 godina

Sto ste ljigavi svi vi sto satro ne bi voleli da Srbija ide dalje, a kunem se da ako prodjemo i prvu sledecu utakmicu dobijemo protiv neke jace reprezentacije, bice EEE SRBIJAA TOOO,ljigavi ste...
Italija je 10puta vece razocarenje od Srbije, sa truba makedonskom reprezentacijom remi; Hrvati koji imaju sjajne pojedince, '' najboljeg '' vezistu remi sa Fincima, Francuzi sa odlicnim timom onomad REMI S LUXEMBURGOM.... i onda vi dodjete da pricate o Srbiji koja je solidno prolazila, nesto lose... mnogo lose...
Istina je da smo lose igrali, to stoji, ali pricati kako ne zasluzuju da idu dalje, i kako je bolje da ide Vels... trash ste
Ljubitelj sam fudbala, i bicu srecan da idemo dalje, a blizu smo.. a vi ako ste i malo Srbi, ne bi tako pljuvali nase..

sdfgvsdgdgf

pre 7 godina

ne mozemo u barazu na italiju jer prvo sto cemo biti u povlascenom sesiru, drugo sto je italija najbolja drugoplasirana i ide direktno
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (brana, 7. oktobar 2017 13:58)

Pogresno!
Nema najbolje drugoplasirane ekipe, nego najgora ispada!

Ivan

pre 7 godina

Vlado Ako se Vels direktno plasira,mi cemo u baraz.Valjda ne mogu i Vels i Irska da uzmu tri boda posto se sastaju u zadnjem kolu.Lose ti ide kombinatorika.

coldplayer

pre 7 godina

O cemu vecina prica ovde?Svi smo razocarani posle utakmice,ali ova kolicina gluposti je nerealna.Kakva Gruzija,kakav baraz?Gruziju DOBIJAMO LAGANO i idemo DIREKTNO.Znam da je ovde vecina ogranicena,ali ovoliko nisam znao.

expert

pre 7 godina

Pitam se koji mozak uopšte pomišlja na to da nećemo pobediti Gruziju u ponedeljak? Izgubili od Austrije 3:2 u finišu u gostima, i sad je smak sveta, ne razumem? A kad smo ih pobedili 3:2 u BG svi su digli euforiju. Fudbal je to - nekad dobiješ, nekad izgubiš, realno su Vels, Srbija, Irska i Austrija izjednačene ekipe, mi smo prvi, a od jednog jedinog poraza se pravi nekakva tragedija. Kad je Antić vodio, izgubili smo od Litvanije, Francuska nas rasturila, pa niko nije te kvalifikacije posmatrao kao neuspeh, niti sa pesimizmom ispraćao naše na svetsko. Iako sad ima mnogo više razloga za optimizam, ova generacija najmanje grupu prolazi, ubeđen sam.

posmatrac iz prvog reda

pre 7 godina

Imamo bod vise od Velsa i dva od Irske. U slucaju da oni remiziraju a mi, ne daj Boze, izgubimo od Gruzije imali bi isti broj bodova kao Vels. Sta se prvo gleda? Gol razlika ili medjusobni dueli? Poz.
(fenomen, 07. oktobar 2017 13:12)

Prvo se gleda gol razlika.

nosferatu

pre 7 godina

Vels ide direktno, daj boze da mi i bez baraza ne ostanemo mada ne bi bilo nezasluzeno.
(Vlado, 07. oktobar 2017 13:21)

Sta bre lupetas, kako mozemo da ostanemo bez baraza?!?! Koji si ti dunster, znas da se...š, a nemas pojma!

facts

pre 7 godina

Računica:
-Kriterijumi za plasman:
1.ukupan broj bodova
2.ukupna GR (Gol Razlika)
3.ukupan broj DG (Dati Golovi)
4.bodovi iz MD (Međusobni Dueli)
5.GR iz MD
6.broj DG iz MD
7.gol u gostima iz MD
8.fer plej poeni
9.lutrija FIFA.
-Imamo 4 boda iz MD od Irske, ali smo lošiji u MD od Velsa zbog fer pleja/broja kartona!
-Gledajući 2 bitna meča: Srb-Gru i Vel-Irs, W je pobeda, D remi, L poraz, imamo 14 mogućnosti:
Srb W, Vel W, mi smo 1.
Srb W, Vel D, mi smo 1.
Srb W, Vel L, mi smo 1.
Srb D, Vel W, mi smo 2.
Srb D, Vel D, mi smo 1.
Srb D, Vel L, imamo 4 slučaja u zavisnosti od GR i DG:
Irs pobedi sa 3 ili manje GR, mi smo 1.
Irs pobedi sa 5 ili više GR, mi smo 2.
Irs pobedi sa 4 GR tako da ne pređu naš ukupan broj DG
npr, Srb 0-0 Gru, do Vel 4-8 Irs i slično, mi smo 1.
Irs pobedi sa 4 GR ali prelaze naš ukupan broj DG
npr, Srb 0-0 Gru, od Vel 5-9 Irs i slično, mi smo 2.
Srb L, Vel W, mi smo 2.
Srb L, Vel L, mi smo 2.
Srb L, Vel D, imamo 3 slučaja u zavisnosti od GR i DG:
izgubimo li sa 2 ili više GR, mi smo 2.
izgubimo li sa 1 GR, Vel remizira tako da ima manje od našeg ukupnog broja DG npr, Srb 0-1 Gru, od Vel 0-0 Irs do Vel 5-5 Irs, mi smo 1.
izgubimo li sa 1 GR, Vel remizira tako da imaju isti DG kao i mi
npr, Srb 0-1 Gru, od Vel 6-6 Irs pa nadalje, mi smo 2.
Šanse za 1. mesto:
7/14 Srb 50%
4/14 Vels 28.57%
3/14 Irs 21.43%

Pozdrav!

Tolle

pre 7 godina

Posto je vrlo moguce da upravo iz ove grupe bude najslabija drugoplasirana reprezentacija, Vels bi mogao doci u bizarnu situaciju da zavrsi kvalifikacije bez poraza a da ne ode cak ni u baraz.

deki88

pre 7 godina

E moj musline pun si srece, da budemo iskreni i irska i vels i austrija su bili u oba meca vise bolji nego mi, tadica mnogo dizemo und vazduh. Daj budi covjek i uklopi sergeja i ljajica u tim, muka mi je gledat ovu trojicu bez glave, vise su srece nego znanja pokazali.

sasa jokic

pre 7 godina

Stefzivk@ Gde zivis ti covece? Kad ce Srbija da dobije neku jacu reprezentaciju sa ovim princezama usporenim? Kad je nasa reprezentacija uradila nesto znacajno u poslednjih 20 godina?

3x3

pre 7 godina

Golove primamo kao na traci. Gruzija je povela u prvoj utakmici, potom imala nekoliko zicera. Uz mnogo srece smo tu utakmicu dobili iako rezultat to demantuje. Pravo pitanje je sta ce ovaj tim sa ovim antifudbalom u Rusiji?

nosferatu

pre 7 godina

Crna Gora navija za Gruziju!!
(Vlado34, 07. oktobar 2017 13:30)

Ako, i Srbija navijala za Dansku!! Sta ste bese uradili? Verujem da cete da pokidate na svetskom prvenstvu. E, tada cemo da navijamo za vas!

GanDra Šajkaš

pre 7 godina

Svakavih komentara Boze sacuvaj....
Juce smo igrali protiv dobre ekipe,izgubili I idemo dalje.Potcenili smo ih ali to je u sklopu naseg mentaliteta,kako cemo lako cemo....
U Moskvu ipak putujemo sa marakane...
Da nam je to neko ponudio,da cemo zadnju utakmicu igrati kuci za direktan plasman, svi bi to potpisali....
U ponedeljak ce se dugo slaviti a ovi pljuvaci nek se onda ne javljaju

SrbEUin

pre 7 godina

u inat svima gazimo prekostra!(stef, 7. oktobar 2017 15:03)

Pre će biti malo sutra nego prekosutra.
Treba biti realan a ne zaluđen.
Valjda te je duga istorija propuštenih prilika nečemu naučila.

Uostakom, čemu putovati u Rusiju sa onakvom igrom? Da idemo samo da bi išli? Kakve vajde imamo mi što bi Kokeza inkasirao neku lovu od FIFE. Za nacionalni stadion, i ostale predizborne investicije.

bebe rabozo

pre 7 godina

Bolje I da ne idu u rusiju: sa onom motivacijom od juče? Pa ro je sprdnja : profesionalci, promašuju loptu ko u školskim dvorištu ... jučerašnja partija Srbije je bila na nivou regionalne lige ... Ili igrajte ili ostanite kući i ne zamarajte javnost.

stone

pre 7 godina

Igra nasih ukazuje da juce nisu hteli da pobede (ne kazem da su hteli da izgube), ali nesrecnim golom u zadnjim minutima su i izgubili.
Odmah posle utakmice se poziva pun stadion protiv Gruzije, da smo juce pobedili da li bi bio pun stadion?

Dont vori Velšani, bi hepi

pre 7 godina

Idemo Velikobritanci.
Uvek ste bili sjajni, kao i engleski, irski i škotski fudbaleri.
Pa valjda možete da pobedite Srbijance i u fudbalu, kao što ste ih pobedili i 1999 sa svoje kraljevske visine..., a da ne pričamo o vašem diki i ponosu u tenisu.
Nisu Srbi na vašem nivou, pitajte Hrvate, Crnogorce i Albance - oni će vam biti velika podrška u Srbiji.

Nekako s’ proleca

pre 7 godina

Uopste se ne radi o tome da igramo jos jedan mec u povoljnim uslovima za nas. Jel treba jedna Gruzija da nam bude merilo kvaliteta? Svesni smo da ni Austrija nije neka reprezentacija sta vise ovo im je prva pobeda u ovakvoj grupi. Ne znam na cemu gradimo optimizam jer iako prodjemo dalje mislim da sledi opasno prizemljenje. Ovo je samo misljenje na konto trenutnog stanja ali cu bodriti nase naravno i nadati se najboljem.

Marko Djuric 5:0

pre 7 godina

Pogrešna vam računica. U slučaju remija Velsa i Irske, Srbiju i poraz vodi na SP. Ako Irci dobiju, nama je dovoljan i remi. Samo pobeda Velsa i nama nameće imperativ pobede.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Analitičar, 7. oktobar 2017 12:44)

Sve si lepo izanalizirao, ali ipak nije bas tacno da ako mi igramo nereseno, a Irci dobiju Velsane, mi idemo sigurno. Pravi analiticar bi ipak rekao da to nije tacno. Razmisli jos jednom.

Iskompleksirana sitna dušo

pre 7 godina

@Dont vori Velšani, bi hepi

Da odeš da napišeš to negde na njihovom sajtu, na velškom ili bar engleskom. Sumnjam da će da vide tvoju podršku ovde.

ja

pre 7 godina

Svi vi sa fensi frizurama, gomilom tetovaza i debelim bankovnim racunima koji ste sinoc nosili grb Srbije na grudima dugujete onoj sjajnoj publici na beckom stadionu i ostatku nacije koja je zdusno bila uz vas jedno veliko izvinjenje zbog ocajne, bezdusne i sramne igre.

Nebo

pre 7 godina

Ne bi mi bilo krivo da Velsani budu prvi,divan narod.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco rs, 7. oktobar 2017 14:52)

Bolje da takvi što smatraju da je normalno lomiti nos i praviti otvoren prelom noge na utakmicama ostanu kod kuće kraj TV-a. Inače mogu da shvate da je to dobar način da se pravi rezultat i na SP.

coldplayer

pre 7 godina

@facts
Sto li si se mucio ?Nema ni promil sanse da ne pobedimo Gruziju.Ne mislim da smo neka ekipa i da igramo neki fudbal,ali ovo dobijamo lagano.Samo luzeri,kao nasi sinoc,pisu i razmisljaju o ovakvom scenariju i to protiv Gruzije.Strasno.

ogranicenost

pre 7 godina

@fenomen
ako mi izgubimo sa jednim golom razlike od gruzije, a vela odigra nereseno imali bi istu gol razliku (+8) i isto medjusobni skor (1-1 oba puta)
mislim da bi se onds gledalo ko je dao vise golova,ako ne to onda majstorica,sta znam :)

Vale

pre 7 godina

Stojković; Kolarov, Nik. Maksimović, Ivanović, Rukavina; Matić; Tadić, Ljajić, Gaćinović; Prijović, Mitrović

Srbija - Gruzija 4:1

brana

pre 7 godina

@P
ne mozemo u barazu na italiju jer prvo sto cemo biti u povlascenom sesiru, drugo sto je italija najbolja drugoplasirana i ide direktno

coldplayer

pre 7 godina

@Vale
Cemu nervoza?Pricao sam uopsteno a nisam tebe kritikovao.Samo se nadovezao.A gde si ti video zadnja VEZNA?Napisao sam zadnja a mislio na igraca tj odbranu.

coldplayer

pre 7 godina

@Vale
Druze,dok budemo igrali sa 3 zadnja ima da nas buse na SP kao svajcarca.4-14-1 je formacija za nas po mom misljenju dobra. Nismo svi treneri :)

U prolazu

pre 7 godina

@(Dottore, 7. oktobar 2017 23:41)

On nije napisao da su sve te sanse jednake vec da od tih 14 scenarija koji se mogu pojaviti, Srbiji odgovara ili lezi 7 sto cini 50% do 14, zatim Velsu odgovara 4, a Irskoj 3.
Tih 14 scenarija nisu medjusobno jednaki, tako da ti % i sanse za prvo mesto ne izrazavaju stvarnu verovatnocu. Mozda se stvarna verovatnoca razlikuje za ne vise od +-10%, nisam matematicar tako da ne znam. Ako ti jesi ili znas nekog ko bi znao da izracuna stvarnu verovatnocu prolaska Srbije, mogao bi da podelis sa nama. :)
Bar je dao uvid u mogucnosti koje odgovaraju nama, Velsu i Irskoj.
Da ne duzim vise, ionako ce nasi da daju sve od sebe kod kuce i (nadam se) da pobede Gruziju bez obzira sta budu radili Vels i Irska.

Dottore

pre 7 godina

@facts

Sve sam procitao sa odobravanjem, dok na samom kraju nisi napravio katastrofalnu gresku i procenio potpuno jednake sanse za svih 14 ishoda.

Vale

pre 7 godina

@coldplayer

A gde si ti, majke ti, video 3 zadnja vezna? U formaciji koju sam ja napisao, Matić bi bio jedini zadnji vezni, Tadić levo krilo, Gaćinović desno, Ljajić desetka, a Mitrović i Alaksandar Ibra Prijović napred.

mare

pre 7 godina

Rekao sam vam posle zadnje utakmice, da sledi ladan tuš..poraz od Austrije i remi..pa u baražu na Italiju.. (Makedonce, 7. oktobar 2017 12:36)

puknite od muke, bivsejugosloveni. Mi idemo sa tri dana zadrske u Rusiju, a vi kupite LCD da nas lepse vidite

Pera

pre 7 godina

Sto se mene tice ne mora Srbija uopste da se plasira. Odavno nemam nikakve emocije za reprezentaciju. Ako se plasiraju u Rusiju eto savezu 10 miliona evra od FIFA-e a ne verujem da ce ih uloziti u stadione, i uopste infrastrukturu. A mi cemo morati da gledamo ekipu koja sluzi za nabijanje gol razlike.
Cak me ni kosarkaski uspesi ne raduju, nista sto ima veze sa ovom 'naprednom' drzavom.

brana

pre 7 godina

@P
ne mozemo u barazu na italiju jer prvo sto cemo biti u povlascenom sesiru, drugo sto je italija najbolja drugoplasirana i ide direktno

coldplayer

pre 7 godina

O cemu vecina prica ovde?Svi smo razocarani posle utakmice,ali ova kolicina gluposti je nerealna.Kakva Gruzija,kakav baraz?Gruziju DOBIJAMO LAGANO i idemo DIREKTNO.Znam da je ovde vecina ogranicena,ali ovoliko nisam znao.

Dont vori Velšani, bi hepi

pre 7 godina

Idemo Velikobritanci.
Uvek ste bili sjajni, kao i engleski, irski i škotski fudbaleri.
Pa valjda možete da pobedite Srbijance i u fudbalu, kao što ste ih pobedili i 1999 sa svoje kraljevske visine..., a da ne pričamo o vašem diki i ponosu u tenisu.
Nisu Srbi na vašem nivou, pitajte Hrvate, Crnogorce i Albance - oni će vam biti velika podrška u Srbiji.

Bane

pre 7 godina

Sta se loze, do pre dva kola su se vec bili oprostili od plasmana. Odigrace nereseno sa Irskom a a onda mi i ako izgubimo od Gruzije idemo dalje. Jesmo lose odigrali sinoc ali smo ipak pokazali najvise od svih u grupi.

stone

pre 7 godina

Igra nasih ukazuje da juce nisu hteli da pobede (ne kazem da su hteli da izgube), ali nesrecnim golom u zadnjim minutima su i izgubili.
Odmah posle utakmice se poziva pun stadion protiv Gruzije, da smo juce pobedili da li bi bio pun stadion?

Halo Bing

pre 7 godina

Odavno nisam gledao bedniju i uplaseniju ekipu na terenu. Zapravo nikada nisam gledao ovako losu igru reprezentacije Srbije. Najgora generacija ikad.

I zato ce u barazu da ispadne.

Sinkegrof

pre 7 godina

Koliko negativnih komentara kao da smo izgubili od Moldavije a ne od ozbiljne reprezentacije kakva jeste Austrija. Pogledajte Argentinu...sesta u grupi...bore se u zadnjem kolu za plasman! Mi dobijamo Gruziju i veliki uspeh postizemo plasmanom na SP! Mi nemamo svetske velicine poput Bejla! Davno je bilo kad smo imali Piksija i slicne njemu! Zato momci samo napred do prvog mesta...zasto tamo da ide Vels ili Irska? Po cemu su oni bolji od nas? Sa njima smo igrali i u najmanju ruku bili ravnopravni ili bolji zato me cudi sto neki ovde pisu da smo mi imali srece...smesno...napred Srbija!

Mladen cg

pre 7 godina

Crne Gora navija za Srbiju! I tu nema nikakve dileme! Velika većina ljudi koji žive u današnjoj Crnoj Gori, nije se i nikad neće, odreći Svetog Save i naših đedova i otaca.

Stara kuka

pre 7 godina

@Makedonce
Sledi tebi hladan tus u Ukrajni,veci nego sto su kockasti kosarkasi doziveli:Ima "Makedonce"da puknes od muke,kad se samo Srbija plasira na SP a ovi ostali srbimrsci ostanu na kaucu uz lcd.

Gastos

pre 7 godina

Juce bilo nemoguce misliti na baraz sa Hrvatima, a danas moguce, Hrvati bi u barazu bili bolje rangirani, zato je susret s njima moguc. Za takav susret ja nemam zivce.

SRBINizcg

pre 7 godina

Ljudi srecno smo dosli do ovog fudbal mrdnuo napred nije ovo je bukvalno da corava koka ubode zrno ako se prodje ma da nekom u grupu sluzimo za gol razliku

stefzivk

pre 7 godina

Sto ste ljigavi svi vi sto satro ne bi voleli da Srbija ide dalje, a kunem se da ako prodjemo i prvu sledecu utakmicu dobijemo protiv neke jace reprezentacije, bice EEE SRBIJAA TOOO,ljigavi ste...
Italija je 10puta vece razocarenje od Srbije, sa truba makedonskom reprezentacijom remi; Hrvati koji imaju sjajne pojedince, '' najboljeg '' vezistu remi sa Fincima, Francuzi sa odlicnim timom onomad REMI S LUXEMBURGOM.... i onda vi dodjete da pricate o Srbiji koja je solidno prolazila, nesto lose... mnogo lose...
Istina je da smo lose igrali, to stoji, ali pricati kako ne zasluzuju da idu dalje, i kako je bolje da ide Vels... trash ste
Ljubitelj sam fudbala, i bicu srecan da idemo dalje, a blizu smo.. a vi ako ste i malo Srbi, ne bi tako pljuvali nase..

P

pre 7 godina

Ceo zivot neko racunanje,ako ovaj ono onda ono a ako oni ono onda je nama dosta i ovo i tako dalje,jednom recju splavadzije pune para,a ja kao treba da se nerviram,he he he

Vale

pre 7 godina

Stojković; Kolarov, Nik. Maksimović, Ivanović, Rukavina; Matić; Tadić, Ljajić, Gaćinović; Prijović, Mitrović

Srbija - Gruzija 4:1

GanDra Šajkaš

pre 7 godina

Svakavih komentara Boze sacuvaj....
Juce smo igrali protiv dobre ekipe,izgubili I idemo dalje.Potcenili smo ih ali to je u sklopu naseg mentaliteta,kako cemo lako cemo....
U Moskvu ipak putujemo sa marakane...
Da nam je to neko ponudio,da cemo zadnju utakmicu igrati kuci za direktan plasman, svi bi to potpisali....
U ponedeljak ce se dugo slaviti a ovi pljuvaci nek se onda ne javljaju

expert

pre 7 godina

Pitam se koji mozak uopšte pomišlja na to da nećemo pobediti Gruziju u ponedeljak? Izgubili od Austrije 3:2 u finišu u gostima, i sad je smak sveta, ne razumem? A kad smo ih pobedili 3:2 u BG svi su digli euforiju. Fudbal je to - nekad dobiješ, nekad izgubiš, realno su Vels, Srbija, Irska i Austrija izjednačene ekipe, mi smo prvi, a od jednog jedinog poraza se pravi nekakva tragedija. Kad je Antić vodio, izgubili smo od Litvanije, Francuska nas rasturila, pa niko nije te kvalifikacije posmatrao kao neuspeh, niti sa pesimizmom ispraćao naše na svetsko. Iako sad ima mnogo više razloga za optimizam, ova generacija najmanje grupu prolazi, ubeđen sam.

olio

pre 7 godina

Crna Gora navija za Gruziju!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlado34, 7. oktobar 2017 13:30) # Link komentara

Ne navija Crna Gora nego ti klipane.

Jarilo

pre 7 godina

Ovo je stav uspesne nacije.. "Idemo da pobedino , drugi nas ne zanimaju. Okolnosti nas ne zanimaju. Ne razmisljamo o neuspehu"... Nema alibija, nema praznih prica, kao Muslinova o jakoj. Austriji, kojoj je falilo 10 igraca. Sve se to videlo u kriminalnom pristupu na terenu. Sve ono sto smo u kosarci , nismo u fudbalu. Ljudi kao sto je Sale Djordjevic u nasem fudbalu ne postoje . Nije ovde damo kvalitet u pitanju, vec stav, mentalitet pobednika/ gubitnika. Nasa kultura u fudbalu je narodnjacka , seljacka. U kosarci je gradjanska. I to se vidi po rezultatima, ljudima koji su nosioci jednog i drugog sporta, opstoj atmosferi..

nikolai valujev

pre 7 godina

Ovo je jedna od najlaksih grupa u istoriji evropskih kvalifikacija, a mi strepimo do zadnjeg kola. Veliki strucnjak Muslin sa taktikom kao da smo Farska Ostrva. Idemo na pobedu sa sedam defanzivaca. Sramota.

Marko Djuric 5:0

pre 7 godina

Pogrešna vam računica. U slučaju remija Velsa i Irske, Srbiju i poraz vodi na SP. Ako Irci dobiju, nama je dovoljan i remi. Samo pobeda Velsa i nama nameće imperativ pobede.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Analitičar, 7. oktobar 2017 12:44)

Sve si lepo izanalizirao, ali ipak nije bas tacno da ako mi igramo nereseno, a Irci dobiju Velsane, mi idemo sigurno. Pravi analiticar bi ipak rekao da to nije tacno. Razmisli jos jednom.

Nekako s’ proleca

pre 7 godina

Uopste se ne radi o tome da igramo jos jedan mec u povoljnim uslovima za nas. Jel treba jedna Gruzija da nam bude merilo kvaliteta? Svesni smo da ni Austrija nije neka reprezentacija sta vise ovo im je prva pobeda u ovakvoj grupi. Ne znam na cemu gradimo optimizam jer iako prodjemo dalje mislim da sledi opasno prizemljenje. Ovo je samo misljenje na konto trenutnog stanja ali cu bodriti nase naravno i nadati se najboljem.

NastyB

pre 7 godina

Čim se po medijima provlačilo da smo sigurni putnici za Rusiju i da igrači izjavljuju da pobeđujemo, znao sam da neće na dobro ispasti. Do sad nas je sreća pratila, ali to ne može večno da traje. Ne bi me ni najmanje začudilo da odemo u baraž i da nam zapadnu Italijani.
Zato bih sledeće godine pratio svetsko sa uživanjem bez nerviranja što neke osrednje reprezentacije nakantavaju ove naše splavare.

djuro

pre 7 godina

@Rekao sam vam posle zadnje utakmice, da sledi ladan tuš..poraz od Austrije i remi..pa u baražu na Italiju..
(Makedonce, 07. oktobar 2017 12:36)


Makedonce , rodjeno pod hladnim tušem...

SrbEUin

pre 7 godina

u inat svima gazimo prekostra!(stef, 7. oktobar 2017 15:03)

Pre će biti malo sutra nego prekosutra.
Treba biti realan a ne zaluđen.
Valjda te je duga istorija propuštenih prilika nečemu naučila.

Uostakom, čemu putovati u Rusiju sa onakvom igrom? Da idemo samo da bi išli? Kakve vajde imamo mi što bi Kokeza inkasirao neku lovu od FIFE. Za nacionalni stadion, i ostale predizborne investicije.

nosferatu

pre 7 godina

Vels ide direktno, daj boze da mi i bez baraza ne ostanemo mada ne bi bilo nezasluzeno.
(Vlado, 07. oktobar 2017 13:21)

Sta bre lupetas, kako mozemo da ostanemo bez baraza?!?! Koji si ti dunster, znas da se...š, a nemas pojma!

deki88

pre 7 godina

E moj musline pun si srece, da budemo iskreni i irska i vels i austrija su bili u oba meca vise bolji nego mi, tadica mnogo dizemo und vazduh. Daj budi covjek i uklopi sergeja i ljajica u tim, muka mi je gledat ovu trojicu bez glave, vise su srece nego znanja pokazali.

facts

pre 7 godina

Računica:
-Kriterijumi za plasman:
1.ukupan broj bodova
2.ukupna GR (Gol Razlika)
3.ukupan broj DG (Dati Golovi)
4.bodovi iz MD (Međusobni Dueli)
5.GR iz MD
6.broj DG iz MD
7.gol u gostima iz MD
8.fer plej poeni
9.lutrija FIFA.
-Imamo 4 boda iz MD od Irske, ali smo lošiji u MD od Velsa zbog fer pleja/broja kartona!
-Gledajući 2 bitna meča: Srb-Gru i Vel-Irs, W je pobeda, D remi, L poraz, imamo 14 mogućnosti:
Srb W, Vel W, mi smo 1.
Srb W, Vel D, mi smo 1.
Srb W, Vel L, mi smo 1.
Srb D, Vel W, mi smo 2.
Srb D, Vel D, mi smo 1.
Srb D, Vel L, imamo 4 slučaja u zavisnosti od GR i DG:
Irs pobedi sa 3 ili manje GR, mi smo 1.
Irs pobedi sa 5 ili više GR, mi smo 2.
Irs pobedi sa 4 GR tako da ne pređu naš ukupan broj DG
npr, Srb 0-0 Gru, do Vel 4-8 Irs i slično, mi smo 1.
Irs pobedi sa 4 GR ali prelaze naš ukupan broj DG
npr, Srb 0-0 Gru, od Vel 5-9 Irs i slično, mi smo 2.
Srb L, Vel W, mi smo 2.
Srb L, Vel L, mi smo 2.
Srb L, Vel D, imamo 3 slučaja u zavisnosti od GR i DG:
izgubimo li sa 2 ili više GR, mi smo 2.
izgubimo li sa 1 GR, Vel remizira tako da ima manje od našeg ukupnog broja DG npr, Srb 0-1 Gru, od Vel 0-0 Irs do Vel 5-5 Irs, mi smo 1.
izgubimo li sa 1 GR, Vel remizira tako da imaju isti DG kao i mi
npr, Srb 0-1 Gru, od Vel 6-6 Irs pa nadalje, mi smo 2.
Šanse za 1. mesto:
7/14 Srb 50%
4/14 Vels 28.57%
3/14 Irs 21.43%

Pozdrav!

fenomen

pre 7 godina

Imamo bod vise od Velsa i dva od Irske. U slucaju da oni remiziraju a mi, ne daj Boze, izgubimo od Gruzije imali bi isti broj bodova kao Vels. Sta se prvo gleda? Gol razlika ili medjusobni dueli? Poz.

Analitičar

pre 7 godina

Pogrešna vam računica. U slučaju remija Velsa i Irske, Srbiju i poraz vodi na SP. Ako Irci dobiju, nama je dovoljan i remi. Samo pobeda Velsa i nama nameće imperativ pobede.

prosuli smo mleko...

pre 7 godina

Utakmica u kojoj je samo rezultat bio bitan, i nista vise, se ne igra na nacin kako smo mi odigrali sinoc. U trenutku kada povedes sa 1:0, prelazis u bunker i branis se po cenu da polomis noge njihovim napadačima i zavrsis utakmicu sa osam igrača na terenu zbog crvenih kartona!! Ovako smo sebe doveli u poziciju da igramo sve ili nista, gde niko ne govori sta je realnost, a to je da ne smemo da odigramo nereseno ako Vels pobedi!!

sasa jokic

pre 7 godina

Stefzivk@ Gde zivis ti covece? Kad ce Srbija da dobije neku jacu reprezentaciju sa ovim princezama usporenim? Kad je nasa reprezentacija uradila nesto znacajno u poslednjih 20 godina?

miki

pre 7 godina

sve je u nasim rukama tako da ovakve vesti ne treba ni prenositi
inace,ako ne mozemo da pobedimo gruziju na domacem terenu nemamo sta da trazimo na svetskom prvenstvu.

Džoni

pre 7 godina

Vidim ovde mnogi smatraju da smo preterali u kritikama i da se igralo protiv ozbiljnog protivnika! Slažem se da Austrija nije naivna ekipa i da nije sramota izgubiti od takve ekipe i pored toga što su bili bez mnogo stanfardnih prvotimaca jer su odigrali dobro, ali je sramota da ekipa kojoj ta utakmica znači odlazak na SP odigra onoliko bledo, inferiorno i bez ikakvog zalaganja i želje. Austrija je dobila 4-5 žutih kartona a naši ni jedan i to govori o načinu, želji i borbenosti ekipe. Meni je ona igra izgledala skandalozno, svaka lopta i svaki duel bio je njihov a njima utakmica praktično nije ni bila takmičarska za razliku od nas. Da su dali sve od sebe, ginuli na terenu pa izgubili od boljeg protivnika ne bih im rekao ni jednu reč, ali ovakav pristup to je strašno! Iskreno meni je sada svejedno da li će u opšte i otići na SP jer ovakvim pristupom oni nemaju tamo šta da traže! Veliko razočarenje i sramota!

hh

pre 7 godina

Rekao sam vam posle zadnje utakmice, da sledi ladan tuš..poraz od Austrije i remi..pa u baražu na Italiju..
(Makedonce, 07. oktobar 2017 12:36)

A ko garantuje da ce Vels ili Irska da pobede?

ogranicenost

pre 7 godina

@fenomen
ako mi izgubimo sa jednim golom razlike od gruzije, a vela odigra nereseno imali bi istu gol razliku (+8) i isto medjusobni skor (1-1 oba puta)
mislim da bi se onds gledalo ko je dao vise golova,ako ne to onda majstorica,sta znam :)

nosferatu

pre 7 godina

Crna Gora navija za Gruziju!!
(Vlado34, 07. oktobar 2017 13:30)

Ako, i Srbija navijala za Dansku!! Sta ste bese uradili? Verujem da cete da pokidate na svetskom prvenstvu. E, tada cemo da navijamo za vas!

HanSolo

pre 7 godina

Crna Gora navija za Gruziju!!
(Vlado34, 07. oktobar 2017 13:30)

Pa navijajte.. Vi ste I još gori u fudbalu u poređenju sa nama.. Do duše u svim sportovima..

NoName

pre 7 godina

ne mozemo u barazu na italiju jer prvo sto cemo biti u povlascenom sesiru, drugo sto je italija najbolja drugoplasirana i ide direktno
(brana, 07. oktobar 2017 13:58)

Da, ide direktno u baraž.

sdfgvsdgdgf

pre 7 godina

ne mozemo u barazu na italiju jer prvo sto cemo biti u povlascenom sesiru, drugo sto je italija najbolja drugoplasirana i ide direktno
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (brana, 7. oktobar 2017 13:58)

Pogresno!
Nema najbolje drugoplasirane ekipe, nego najgora ispada!

Iskompleksirana sitna dušo

pre 7 godina

@Dont vori Velšani, bi hepi

Da odeš da napišeš to negde na njihovom sajtu, na velškom ili bar engleskom. Sumnjam da će da vide tvoju podršku ovde.

coldplayer

pre 7 godina

@facts
Sto li si se mucio ?Nema ni promil sanse da ne pobedimo Gruziju.Ne mislim da smo neka ekipa i da igramo neki fudbal,ali ovo dobijamo lagano.Samo luzeri,kao nasi sinoc,pisu i razmisljaju o ovakvom scenariju i to protiv Gruzije.Strasno.

Vale

pre 7 godina

@coldplayer

A gde si ti, majke ti, video 3 zadnja vezna? U formaciji koju sam ja napisao, Matić bi bio jedini zadnji vezni, Tadić levo krilo, Gaćinović desno, Ljajić desetka, a Mitrović i Alaksandar Ibra Prijović napred.

bebe rabozo

pre 7 godina

Bolje I da ne idu u rusiju: sa onom motivacijom od juče? Pa ro je sprdnja : profesionalci, promašuju loptu ko u školskim dvorištu ... jučerašnja partija Srbije je bila na nivou regionalne lige ... Ili igrajte ili ostanite kući i ne zamarajte javnost.

3x3

pre 7 godina

Golove primamo kao na traci. Gruzija je povela u prvoj utakmici, potom imala nekoliko zicera. Uz mnogo srece smo tu utakmicu dobili iako rezultat to demantuje. Pravo pitanje je sta ce ovaj tim sa ovim antifudbalom u Rusiji?

Dottore

pre 7 godina

@facts

Sve sam procitao sa odobravanjem, dok na samom kraju nisi napravio katastrofalnu gresku i procenio potpuno jednake sanse za svih 14 ishoda.

Ivan

pre 7 godina

Vlado Ako se Vels direktno plasira,mi cemo u baraz.Valjda ne mogu i Vels i Irska da uzmu tri boda posto se sastaju u zadnjem kolu.Lose ti ide kombinatorika.

Tolle

pre 7 godina

Posto je vrlo moguce da upravo iz ove grupe bude najslabija drugoplasirana reprezentacija, Vels bi mogao doci u bizarnu situaciju da zavrsi kvalifikacije bez poraza a da ne ode cak ni u baraz.

Nebo

pre 7 godina

Ne bi mi bilo krivo da Velsani budu prvi,divan narod.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aco rs, 7. oktobar 2017 14:52)

Bolje da takvi što smatraju da je normalno lomiti nos i praviti otvoren prelom noge na utakmicama ostanu kod kuće kraj TV-a. Inače mogu da shvate da je to dobar način da se pravi rezultat i na SP.

coldplayer

pre 7 godina

@Vale
Cemu nervoza?Pricao sam uopsteno a nisam tebe kritikovao.Samo se nadovezao.A gde si ti video zadnja VEZNA?Napisao sam zadnja a mislio na igraca tj odbranu.

ja

pre 7 godina

Svi vi sa fensi frizurama, gomilom tetovaza i debelim bankovnim racunima koji ste sinoc nosili grb Srbije na grudima dugujete onoj sjajnoj publici na beckom stadionu i ostatku nacije koja je zdusno bila uz vas jedno veliko izvinjenje zbog ocajne, bezdusne i sramne igre.

Slavisa V.

pre 7 godina

"...drugo sto je italija najbolja drugoplasirana i ide direktno"

Ala si ga objasnio. Ne postoji najbolji drugoplasirani ili bolje receno nije bitan, bitan je najgori drugoplasirani.

coldplayer

pre 7 godina

@Vale
Druze,dok budemo igrali sa 3 zadnja ima da nas buse na SP kao svajcarca.4-14-1 je formacija za nas po mom misljenju dobra. Nismo svi treneri :)

U prolazu

pre 7 godina

@(Dottore, 7. oktobar 2017 23:41)

On nije napisao da su sve te sanse jednake vec da od tih 14 scenarija koji se mogu pojaviti, Srbiji odgovara ili lezi 7 sto cini 50% do 14, zatim Velsu odgovara 4, a Irskoj 3.
Tih 14 scenarija nisu medjusobno jednaki, tako da ti % i sanse za prvo mesto ne izrazavaju stvarnu verovatnocu. Mozda se stvarna verovatnoca razlikuje za ne vise od +-10%, nisam matematicar tako da ne znam. Ako ti jesi ili znas nekog ko bi znao da izracuna stvarnu verovatnocu prolaska Srbije, mogao bi da podelis sa nama. :)
Bar je dao uvid u mogucnosti koje odgovaraju nama, Velsu i Irskoj.
Da ne duzim vise, ionako ce nasi da daju sve od sebe kod kuce i (nadam se) da pobede Gruziju bez obzira sta budu radili Vels i Irska.

posmatrac iz prvog reda

pre 7 godina

Imamo bod vise od Velsa i dva od Irske. U slucaju da oni remiziraju a mi, ne daj Boze, izgubimo od Gruzije imali bi isti broj bodova kao Vels. Sta se prvo gleda? Gol razlika ili medjusobni dueli? Poz.
(fenomen, 07. oktobar 2017 13:12)

Prvo se gleda gol razlika.