Sreda, 24.02.2016.

09:00

110: Zvezdin vozić odgovor Arkanovom režimu

U sezoni 1997/1998 debitant Obilić držao je prvo mesto na tabeli, potom i osvojio titulu, ali mnogi misle da je prava istina bila drugačija.

Izvor: B92

110: Zvezdin voziæ odgovor Arkanovom režimu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

99 Komentari

Sortiraj po:

Branko,Belgija

pre 8 godina

@Neodoljiv-Neumoljiv

Kao klinac od 8 godina,bio sam i secam se utakmice Zvezda-Hajduk 1:2 iz 1975.o kojoj pricas.Nisam bio siguran,ali srecom internet ti daje mogucnost da lepo proveris nesto u sta sumnjas.Izneo si pogresan podatak,to nije bilo zadnje kolo,vec 32.Igralo se posle toga jos 2 kola,i Hajduk je na kraju imao 3 boda vise od Vojvodine(tada se za pobedu dobijalo 2 boda).Prema tome,Hajduk bi bio sampion i da je izgubio od Zvezde tu utakmicu.Ako vec iznosimo podatke iz proslosti,trebalo bi da se potrudimo da ne sirimo neistine

rema

pre 8 godina

Vidim svi se zale kako je u Srbiji najgore... Dragi moji, svi vicete kako se ovde mesa politika...
Pa sta da kazu oni mucenici u Spaniji? Kraljevksi klub protiv kluba secisionista Katalonije?
Ili oni u Italiji?Milan- Berluskoni(politicar) protiv Juventusa- vlasnika Fijata(privatna firma, finansirana i podrzavana od drzave, dug drzavi par milijardi), ili Inter- Moratija Italijanskog tajkuna... Pa u Italiji su termin Juve-penal patentirali 50tih godina... Eto ako se setite Milan, je odlukom UEFA bio "pusten"(iako dokazana namestanja u prethodnoj sezoni
) da igra kvalifikacije za LS. Eto bas protiv Zvezde.
Ili u Engleskoj, da ne pominjem sve zrtve fudbala, nek im je laka zemlja... Tamo su na snazi borbe internacionalnih tajkuna(Abramovic) i arapskih princeva...
Pa Rusija, Bugarska itd...
Samo smo mi alergicni na sve to i uvek nam je draze tudje...
Nisam video da ljudi idu da gledaju OFK Beograd cisto sportsko drustvo bez ikakve mrlje u svojoj istoriji.
Obilic je osvojio titulu, ja sam zvezdas, bilo mi je krivo... Ali to je bilo tako i treba im odati priznanje. Secam se Zorica iz Oblica, bio je van seriski igrac!
Fudbal kao i zivot nije ravna linija. Mnogo je bilo nepravda u fudbalu. Evo primera cuveni Maradonin gol, rukom. Pa mi pada na pamet utakmica Francuska Irska za baraz, Anri vraca loptu rukom.
To je fudbal, najvaznija sporedna stvar na svetu.

Neodoljiv-Neumoljiv

pre 8 godina

U sezoni 1974/75, u tada veoma jakoj Jugoslovenskoj ligi, buduci "svetski sampion" u poslednjem kolu PUSTA Hajduk iz Splita (sto je jednom prilikom i sam pokojni golman Olja Petrovic priznao) i automtatski ostavalja Vojvodinu bez titule! Te sezone Vojvodina je 2 puta dobila Hajduk (cuvenih 4-1 u Splitu i 2-0 i Novom Sadu).
Sezona 74/75 nije jedina koja se na takav nacin zavrsila, jos nekoliko klubova su osteceni na slican nacin, sto naravno ne znaci da Crvena Zvezda ne bi bila i da nije najtrofejniji klub na ovim prostorima, ali velicinu kluba ne cine samo trofeji!
Neke stvari se ipak ne zaboravljaju, a ovde se prica kako je Zvezda ostecena za titulu i to od strane svog satelita Obilica, svi znamo zasto je Obilic bio prvak te godine, iz cistog hira jednog od vodja Zvezdinih navijaca...

GEMBLANJE

pre 8 godina

Sećam se kada je Arkan ušao u sudijsku svlačionicu nacrtao konja na zidu i terao sudiju Mrakića (kasnije potpredsenik u Czv) da ga jaše ili će mu polomiti p..ku i držao je pištolj u ruci. Ovo mi je Dule Mrakić lično ispričao. Pozz

Baki

pre 8 godina

@xxx

Sve si u pravu,samo si pogresno napisao sezonu u kojoj se to odigralo.Bilo je to u sezoni 1999.-2000.Muslin je dosao u Zvezdu prvi put u septembru 1999.Utakmica o kojoj pricas odigrala se u decembru 1999,mesec dana posle toga Arkan je ubijen

Ivan

pre 8 godina

Interesantna tema koja trazi objasnjenje i komentar.Dil izmedju Partizana i Obilica je postojao, i to znaju svi koji su bili u fudbalu tih godina.Istina je i da je Arkan bio ljut na ljude u Zvezdi jer su bili protiv toga da on udje u upravu kluba.Bez moralisanja ja mislim, i tada sam tako mislio, da ga je trebalo pustiti u klub.Cvele i Dzaja su mislili da je to ekstremno lose za imidz Zvezde.Dzaju bi Arkan nekako i preskocio, ali Cveleta nije mogao.Uzeo je Obolic, i svi znamo sta je bilo.Ja bih voleo da je usao u Zvezdu, uzeli bi smo brdo laznih titula na silu.A one bi se racunale kao prave, kao sto se racunaju i malim komsijama i ta jedna Obilicu.Jos jedna stvar je interesantna, koliko je smesna i jadna, na tu utakmicu u Zrenjaninu otisla su dva autobusa najvidjenijih Grobara tog vremena.Da za pljeskavicu i pivo(ne karikiram) proslave titulu Obilica koji nikada nije imao navijace.Pokusao je Arkan da pridobije osnivaca Junajted forsa da organizuje navijace Obilica, ali ga je ovaj odbio.Za one koji ne veruju u ovo postoji internet, pa neka nadju tu utakmicu u Zrenjaninu.I vide ista razdragana lica koja su se u to vreme mogla videti na jugu. Pozdrav svim ljudima koje zanima istina.

Dejan

pre 8 godina

@Djuro
Zeleznik i Proleter su pusteni od strane Zvezde i Obilica u poslednjem kolu da bi ostali u prvoj ligi. Pusteni su u nadoknadi vremena, kad je vec bilo reseno prvenstvo. Bio sam na stadionu Proletera u Zrenjaninu tog dana. Igraci su se bukvalno sklanjali u stranu dok Obilic konacno nije uspeo da da gol. Istekao je i devedeseti minut, Obilic je sampion, sve je gotovo za Zvezdu, koja pusta Zeleznik, kraj utakmice u Beogradu... A u Zrenjaninu se igra do stotog minuta, skidaju kazaljke sa sata od sramote, sve dok Proleter nije dao gol za opstanak...

Povidon

pre 8 godina

Za ovoga sto kaze bilo da je Obilic bio ravnopravan u Evropi neka pogleda malo bolje,u prvoj utakmici protiv Bajerna Obilic je izgubio 4-0,a ne 1-1,nereseno je bilo u Beogradu.
(Vlada, 24. februar 2016 13:19)
Druže, napisao sam da je do 70og minuta u Minhenu bilo 0:0 i da je onda Efenberg ugurao loptu nekako u gol za 1:0. Nisam napisao konačan rezultat. Napisao sam da je 1:1 bilo u Bg. Nisi razumeo. A možda si pomešao sa onih 4:0 za Zvezdu protiv Partizana.

Wllaxy

pre 8 godina

... a na pripremama i u Evropi smo videli koliko je petokraka zaista "jaka"...
(Avram, 24. februar 2016 10:16) 

E nek ste vi nama samo izdominirali na pripremama. Stvarno, za koliko ste bodova smanjili zaostatak i koliko vam je taj uspeh pomogao da ne startu dobijete OFK!?

xxx

pre 8 godina

Ipak najveci utisak na mene u tom periodu od sezonu i po Arkanove diktarure jeste izjava Muslina na poluvremenu utakmice Obilic-Zvezda(1:1 sezona 98/99 jesenji deo).Na poluvremenu je Obilic vodio 1:0 i realno bio bolji.Igraci Zvezde nisu na poluvremenu otisli u svlacionicu(iz ociglenih tada razloga).Onda su pitali novinari Muslina zbog cega su igraci Zvezde ostali na terenu na poluvremenu.Usledio je najtuzniji i najsuroviji momenat u istoriji srpskog fudbala a to je odgovor Muslina,koji je bled kao krpa,preplasen,kao vampira da je video,bukvalno skamenjen odgovrio nesto ovako:"Pa videli smo da je trava lepa i lepo srednjena,igraci su hteli malo da trckaraju,pa vidite lepo je vreme bas,steta da ne ostanemo napolju da se jos bolje priviknemo na uslove".Ali to je tako neuverljivo rekao,i ta izjava je govorila sve o stanju u srpskom fudbalu tada.

Branko,Belgija

pre 8 godina

Fudbalski Savez pravde radi MORA tu sezonu da proglasi nevazecom,da oduzme Obilicu tu gangstersku titulu.Da je ne dodeli nikome,iako je Zvezdi oteta.Da bi nas fudbal krenuo pravim putem,sezonu 1997.-98.proglasiti nevazecom

Miroslav

pre 8 godina

Zamolio bih sve one kojima smeta svetkovina zvana Derbi da i ne šalju komentare! Ima toliko tema koje možete da komentarišete,ako van ne interesuju Zvezda i Partizan iditte na druga mesta!

Derbi je svetkovina i to treba da ostane!

duledudule

pre 8 godina

ja ne znam sto svi pricauljubo namestanju.arkan je imao odlicne igrace.grozdic,rankovic,sarac,babeu,juskic zivkovic.svi bili dobro placeni,fobijali i nas i grobare.secam se da du nas dobili na maramani 0 1 rankovic je dao gol.imali su dobrog trenera najboljeg kondicionog u zemlji pocucu,tako je to.bljesnu klubovi koji imaju gazdu punog para.neka se pitaju i grobari i mi kakvi su to bili dilovi ako smo navodno bili bolji od njih...

...

pre 8 godina

Ta sezona,a i sezona posle te su najveca misterija u istoriji srpskog fudbala.Ali ne toliko u smislu namestanja utakmica(toga je bilo kao i uvek),vec u smislu kako je Obilic sa do tada fudbalskim amaterima(Grozdic,Juskic,Sasa Kovacevic,Babeu,Sarac,Rankovic,Ocokoljic i ostali)osvojio titulu.Da li je Obilic namestao utakmice bas sve?Ne!!.Mozda samo upocetku.Protivnici jednostavno nisu smeli da igraju protiv Obilica.Sklanjali su se sami od sebe.Jedini koji su smeli da igraju su bili Partizan,Zvezda.Milicionar i Mogren.Najveca misterija je ipak u tome,kako je Obilic igrao onako dobar fudbal.Jer oni su uspeli da nadigraju i Partizan i Zvezdu u muskoj igri.Mislim da Arkan nije pretio toliko protivnickim igracima i timovima koliko je pretio svojim igracima.Nisam u zivotu video da neka ekipa tako trci i bori se na terenu.Igraci Obilica su leteli na terenu.Atomski fudbal su igrali ti igraci veoma skromnog kvaliteta.U sezoni 1998/99 pre bombardovanja kada je Partizan gazio sve imao je skor 16.1.0 na poluzesoni(igrao odlicno nije bilo potrebe da se ista namesta).Ali Obilic nisu mogli da dobiju.Gledao sam tu utakmicu Partizan se borio lavovski,ali prakticno sansu nisu mogli da stvore na JNA u tom mecu protiv Obilica(rezultat 0:0).Disciplina u igri Obilica je nesto sto nikada necu zaboraviti,ono je bilo nestvarno,a to su sve bili fudbaleri skromnog kvaliteta.Naravno bilo je tu puno necasnih radnji(pustanje gasa za uspavljivanje u svlacionici pre utakmice me je posebno fasciniralo)

zoki falcon

pre 8 godina

@Danas umesto Arkana i Obilića, imamo drzavni projekat i premijerov omiljeni klub koji je bezobzirniji i drskiji vise nego ikad, po njihovog nazovi trenera se u Montenegro salje sluzbeni avion Vlade Srbije, iz drzavnog bankomata se u taj bezdan sliva koliko god para treba, nizu se "pobede" u premijer ligi a na pripremama i u Evropi smo videli koliko je petokraka zaista "jaka". Besmisao domaceg fudbala nikad nije bio ovakav. Ali, sve se placa, sve se vraca, pa ce tako i ovo da se obije o glavu.
(Avram, 24. februar 2016 10:16)
Jel to pričaš o vremenu Mirka Marjanovića ?

Dejan

pre 8 godina

Skoro 20 godina kasnije i dalje niko ne sme da prica javno o tome sta se desilo te sezone. Koliko jos vremena treba da prodje da nestanu Arkanovi repovi iz ove drzave? Tuga...

Aleksandar I

pre 8 godina

Proveo sam sa Zvezdom previse vremena, i shvatite i jedni i drugi oba kluba su drzavni, i jedni i drugi u upravama ima kroz celu svoju istoriju, politicare, policiju i vojsku...A te 1998 godine Zvezda je trebala da bude sampion i sigurno bi usla u LS , jel je imala bodove za nosioca...A sto se tice Arkana ta godina je bila osveta sto nu nisu dali da udje u Zvezdinu upravu

NS

pre 8 godina

Samo u jednom klubu huligan skida traku kapitenu,huligan drži konferenciju za štampu,otimaju dres devojčici,ubijaju protivničke navijače.

ma da kako da ne

pre 8 godina

jos ste sluge svakog rezima a kad vas ispale onda vam krivi partizani
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
@(Aleks, 24. februar 2016 13:53)
Pa zna se ko je bio sluga svakom režimu oduvek a to je SD partizan naročito od 1992-2012, kada ste na mufte pokupili silne titule, a da pritom niste proizveli ni jednog igrača svetske klase. Zvezda je titule osvajala samo kad je bila jaka , a partizan i kad nije.

Aleksandar I

pre 8 godina

Proveo sam sa Zvezdom previse vremena, i shvatite i jedni i drugi oba kluba su drzavni, i jedni i drugi u upravama ima kroz celu svoju istoriju, politicare, policiju i vojsku...A te 1998 godine Zvezda je trebala da bude sampion i sigurno bi usla u LS , jel je imala bodove za nosioca...A sto se tice Arkana ta godina je bila osveta sto nu nisu dali da udje u Zvezdinu upravu

voodoo

pre 8 godina

Nije mi jasno sta se pokusava ovakvim tekstovima iz dana u dan, da li autori ne vide reakciju po komentarima, derbi ne zanima ljude, jer i nije vise za normalne ljude, normalni ljudi ne mogu ni na stadion od siline mrznje, dreke, buke, incidenata koji se desavaju i tolerisu. Ako gledaju na televiziji uglavnom gledaju da vide da li ce biti prekida zbog navijaca, huligana. Toliko su ispolitizovali oba kluba, toliko novca ukrali, evo primer sta rade sa najvecim talentima naseg fudbala i reprezentativcima, to rade decenijama sa decom, ali Zivkovic je sada najbolji i najsveziji primer, i koga posle da gledamo.

Djura

pre 8 godina

Ako ovde ima starijih ljubitelja fudbala hoću da podsetim kako se završilo to prvenstvo.C.Zvezda je imala najbolju ekipu ali je u dogovoru sa Obilićem prepustila titulu Obiliću.Što Zvezda nije pobedila zadnje kolo Železnik(zanimljivo ime kluba) kad je već Obilić igrao nerešeno????Slučajno izgubili 2-1?????

lidija

pre 8 godina

Bravo za B92! Ovako se najavljuje derbi. Ne slušajte ove koji pišu "smarate". To su navijači Pazara, Vojvodine... ne bi me čudilo da sve piše jedan isti čovek. Samo, koči ovaj video. Stavite ovo na TV B92.
(stanko, 24. februar 2016 10:31) # Link komentara

Nije isključeno da se javljaju i novinari drugih sajtova koji ovo ne rade. Ljubomora je čudo.

Toxic

pre 8 godina

Danas je od tog Obilića ostao samo stadion na Vračaru, koji sve više propada i ruinira se. Obilić kao klub zvanično nije ugašen ali njegov prvi tim (ako ga i ima) nigde se ne takmiči, čak ni u najnižem mogućem rangu. Bez nade da će taj klub ikada postati makar i trećeligaš, što je bio sezonu ili dve do početka rata u SFRJ (kada su postojale tzv. međurepubličke lige).

Sunce Slobode

pre 8 godina

Mozda Partizani nisu imali taj problem sa odlaskom u svlacionicu ali su imali na Marakani,koliko se secam i oni su proveli odmor na klupi za rezervne igrace.A prvi derbi posle petog oktobra kada su jedva zivu glavu izvukli,i to si zaboravio.Bili ste i jos ste sluge svakog rezima a kad vas ispale onda vam krivi partizani
(Aleks, 24. februar 2016 13:53)

Imali ste, nije da niste, glumatanje kako ste vi ugrozeni, samo ne znam cime. Kako na kraju utakmice prodjose pored tog istog Severa?

A prvi derbi posle petog oktobra, pa to mi je omiljena tema, ko je bio prvi junak da izleti sa tribine na teren? Ko je dosao do pola terena pa onda strafta nazad, k'o Bolt? Ko je svojim potezom izazvao Reakciju druge tribine i ugrozio svoje igrace koji se nalaze na terenu u tom trenutku? I na kraju, ko je doziveo tu bruku da bude isteran sa svoje tribine, stvar koja nije nikada do tada a ni posle nije vidjena na derbiju?

drug Vucela

pre 8 godina

Sto se tice te cuvene sezone 97/98, za izgubljenu titulu najvise krivim Kosanovica koji je samo jednom uspeo da pobedi Obilic te sezone (prva utakmica 1/2 Kupa 2:0) iako je imao daleko bolji tim. E sad cinjenica da se Obilic pod Arkanom prosetao drugom a potom i prvom ligom dovoljno govori kako je tad fudbal funkcionisao. Tada je najpoznatija pevaljka u Srbiji, govoreci o Zvezdi i Obilicu izjavljivala kako ne moze da voli komsijsko dete vise od svog, da bi nakon propasti "svog deteta" pocela da dolazi na utakmice u dresu "komsijskog deteta", fuj...

Na kraju, posto vidim da se javljaju puleni Mirka Marjanovica sa smesnim komentarima, podsetio bih jugoslovene samo na podatak da su i oni te sezone gubili prvenstvene utakmice od Obilica , sto nije problem sam po sebi jer su bili te sezone kanta za punjenje (nakantavanje 4:0 u 110. Derbiju i 5:0 od brata od tetke iz ZG). Ipak, upada u oci kako su lako izgubili taj poslednji duel sa Obilicem na uzurpiranom stadionu VJ (2:0), da bi posle samo par nedelja taj isti Obilic jos lakse pobedili 2:0 u finalu Kupa, uz cuveni gol Goce "metar i zilet" Hristova, kada je lobovao golmana glavom sa 20 metara. Ko bi rekao da su se tako silno preporodili na samom kraju sezone,vau... O tome kako su se bahatili 90-ih dok je osvajac KES-a trenirao sa 5 lopti, i kako nisu delili sudbinu naroda za vreme i posle sankcija, vec se trosilo sakom i kapom, a rezultati u Evropi ispadanje od Nacionala WTF? i petarda u rodnom kraju, nekom drugom prilikom...

Endi Marej

pre 8 godina

Ovo što pominju dil Arkana i Partizana za podelu kipa i šampionata me uopšte ne iznenađuje... I fk i kk partizan sklapaju takve dilove godinama...

roto kos je srce srbije

pre 8 godina

Ne znam kakav odgovor čijem režimu? Arkan je svojevremeno bio vodja navijača Crvene Zvezde a i više od toga u klubu. Vladimir Cvetković je tih godine izjavljivao da je Srbija srećna zato što ima Arkana i S.Miloševića. Radmilo Bogdanović ondašnji ministar unutrašnjih poslova bio je visoki funkcioner CZ. Zvezda je uvek bila režimski klub gde su bezbedonosne strukture vodile glavnu reč i to je do danas ostala.
(petokraka do danas, 24. februar 2016 10:14)
Spinujes....
Ajde sto si pola tih stvari izmislio da ne kazem sve..
A Mirko Marjanovic ulazio u svlacionicu... to valjda sve govori i "sponzori za sampione" tj Partizan... Gradnja Teleoptika itd.
(Dexim, 24. februar 2016 10:33) # Link komentara

Znaci, arkan nije bio vodja navijaca zvezde, vlada cvetkovic nije bio ministar sporta u vladi mirka marijanovica, nije rekao doslovce "nema stvari koje od mirka nismo trazili za zvezdu, a da nam nije dao"?

Dadmilo bogdanovic nije bio ministar policije, nije bio u vrhu sps-a, nije bio u zvezdi?

Da li znas znacenje reci "spin"?

Miroslav

pre 8 godina

Znamo kakvo je vreme to bilo, ali ajde malo da se osvrnemo i na sjajnu Zvezdu i ubedljivu pobedu! Pustimo više Arkana i Cecu, ajde malo o Dekiju Stankovići i drugima! Pa, ipak je tema Večiti derbi!

Beca

pre 8 godina

Danas umesto Arkana i Obilića, imamo drzavni projekat i premijerov omiljeni klub koji je bezobzirniji i drskiji vise nego ikad, po njihovog nazovi trenera se u Montenegro salje sluzbeni avion Vlade Srbije, iz drzavnog bankomata se u taj bezdan sliva koliko god para treba, nizu se "pobede" u premijer ligi a na pripremama i u Evropi smo videli koliko je petokraka zaista "jaka". Besmisao domaceg fudbala nikad nije bio ovakav. Ali, sve se placa, sve se vraca, pa ce tako i ovo da se obije o glavu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Avram, 24. februar 2016 10:16)

Tačno tako, sve se (hvala Bogu) vraća pa se i vama vratilo. Sve one godine Mirka Marjanovića, Tadić, Dačića, Ružića... Radio je bankomat neprekidno 20ak godina i niste tad pominjali penzije, bolnice. A petokraka? Pa ti ne znaš ni kako izgleda vaš grb.

Sunce Slobode

pre 8 godina

bla bla bla . .. Ceca do juče vukla pare i iz Zvezde i iz Obilića, dovodili ste je na stadion kao boginju da vam peva, a neko je stao pred Arkana da mu zabrani ulaz... Još ćete ispasti borci protiv organizovanog kriminala?! Gde je kraj vašim lažima jbt...
(Hmh..., 24. februar 2016 12:24)

Cecu dovodili kao boginju da nam peva? Nadji sad lepo snimak 100-og derbija pa pogledaj kako Sever docekuje tu "boginju". Odnos sa Arkanom je bio nikakav, jel' bila utakmica na Obilicu kada je tim protiv tog Obilica ostao na terenu na poluvremenu, ne zeleci da ide u svlacionicu. Partizani nisu imali slicnih problema. I na kraju neko ko stoji sa Kristijanom na tribini nalazi da proziva, to su strasne stvari.
Da ne pricamo o tuci pred kosarkaski derbi i ciji navijaci vade clanske JUL-a pa odlaze sa rukama u dzepovima kada je dosla policija, a koji zavrsavaju u 29-om. Raspitaj se, vidi se da si mlad covek, ne pamtis neke bitne stvari.

Aleks

pre 8 godina

(Sunce Slobode)
Mozda Partizani nisu imali taj problem sa odlaskom u svlacionicu ali su imali na Marakani,koliko se secam i oni su proveli odmor na klupi za rezervne igrace.A prvi derbi posle petog oktobra kada su jedva zivu glavu izvukli,i to si zaboravio.Bili ste i jos ste sluge svakog rezima a kad vas ispale onda vam krivi partizani

Vlada

pre 8 godina

Za ovoga sto kaze bilo da je Obilic bio ravnopravan u Evropi neka pogleda malo bolje,u prvoj utakmici protiv Bajerna Obilic je izgubio 4-0,a ne 1-1,nereseno je bilo u Beogradu.

PV

pre 8 godina

Možete vi sada da pričate šta hoćete, ali Obilić je tada bio odličan tim, jako dobro vođen. Disciplina i rad su bili na najvišem nivou, a takođe i uslovi. Videlo se to kasnije u duelu sa Bajernom iz Minhena. Ako zanemarimo ostale utakmice, ostaju direktni dueli:Obilić-Zvezda 4:3, Zvezda-Obilić 0:1, Obilić-Zvezda 2:2. Uz to Obilić je Zvezdu te godine izbacio u polufinalu kupa.
Treba podsetiti da je Arkan 2 godine pre toga bio glavni čovek u Zvezdi i da je organizovao proslavu 50 godina Zvezde, kada greškom nisu pustili Rajka Mitića da uđe, pa se on okrenuo i otišao kući. Tako da, ako niste zadovoljni njegovim kasnijim ponašanjem, morate da znate da je to kod vas video i naučio.

slave

pre 8 godina

Dokle vise velicanja derbija i uopste nase lige.Tu ligu neprati 99,9% Srbije. Resite huligane i kriminalce u fudbalu pa ce od derbija biti nesto. Do tada jad i cemer, dno dna.

Hmh...

pre 8 godina

"Akanu je zabranjeno da igra na Marakani..Tako da Arkan uopste noje bio u dobrim odnosima posle rata ni sa zvezdom i delijama. (NikolaSrb, 24. februar 2016 10:38)"

Aha... Objašnjenje u stilu "jeste igrao za H. Dragovoljca i skupljao pare za spomenik zengama, ali mu je zato majka iz Čačka, pa nema veze". Vama Delijama da smislite opravdanje nije nikakav problem, jedino što u to ne veruje niko, pa ni vi. Posle kog tog rata nije "bio u dobrim odnosima sa Delijama" kad je poslednji rat završen u junu 1999., a Arkan ubijen u januaru 2000?! "Naredili" ste mu da ne dolazi na Marakanu celih 6 meseci? Grohotom se smejem - mogao je (i umeo) svima da vam nalupa šamare, a vi ćete nešto da mu zabranite. Daj, čoveče, molim te... Jel to neko stao pred njega i rekao "e ne možeš da uđeš na Marakanu", a Arkan odgovorio "e pa onda ništa, idem ja sad kući"? Ceca do juče vukla pare i iz Zvezde i iz Obilića, dovodili ste je na stadion kao boginju da vam peva, a neko je stao pred Arkana da mu zabrani ulaz... Još ćete ispasti borci protiv organizovanog kriminala?! Gde je kraj vašim lažima jbt...

komandos

pre 8 godina

Arkan je oteo jednu titulu,a nakon toga pruzio otpor u Evropi Bajernu i Atletiku kakav danas mozemo samo da sanjamo.Sa druge strane Zvezda otima godinama drzavne pare a za to vreme nijedan uspeh preko,nijedan afirmisan igrac za reprezentaciju,nista sem mucnih saopstenja i Bogdanova sa drugarima koji su nam unistili drzavni tim,pa vi vidite sta je veca tragedija danasnjeg fudbalu

VUK

pre 8 godina

za koji tim je nastupao Arkan?i u kom sportu? Ceca je znam, bila prvak sveta u gledanju tabana prema nebu, ali za njega ne znam kojim se sportom bavio?

svi na izbore

pre 8 godina

Ova naša Srbija je od 1918 na ovamo puna sramote, bilo bi dobro da postoji gumica da obriše ovaj period. Jedna od sramota je i fudbal od raspada jugoslavije na ovamo i to svake godine sve vise.

Millennium

pre 8 godina

Sećam se te nesrećne sezone kao da je juče bila. Sve se znalo, i koga Arkan potplaćuje, kome preti, da ulazi u svlačionicu Zvezde, čak i da je neke fudbalere vukao za uši itd. Crno vreme, crni ljudi. I kada mi balavurdija kaže Arkan delija, Arkan heroj, samo uši da im počupaš ništa više.

Pirana

pre 8 godina

Niko nije rekao kako je to ustvari namesteno da Obilic pobedi. Sustina je napad Arkana i pritisak na sudije da sude u korist Obilica i famozna namestanja sa hladnim kinderjajima koja su bila prvo u frizideru i na kraju je zrebom se tacno znalo koga treba da se izvuce a koga ne tako je Obilic raznim mahinacijama dosao do duple krune.

ads

pre 8 godina

Te sezone namestao Obilic, i namestala Zvezda, samo Zvezda nije uspela nijednom te sezone da pobedi Obilic, tako da im je falio bod za titulu...

Smesno

pre 8 godina

(petokraka do danas, 24. februar 2016 10:14)

Jesi li ti nekad pogledao partizanov grb, pre nego sto.neki klub nazoves petokrakom, da bre partizan bio opozicija...

Dexim

pre 8 godina

Ne znam kakav odgovor čijem režimu? Arkan je svojevremeno bio vodja navijača Crvene Zvezde a i više od toga u klubu. Vladimir Cvetković je tih godine izjavljivao da je Srbija srećna zato što ima Arkana i S.Miloševića. Radmilo Bogdanović ondašnji ministar unutrašnjih poslova bio je visoki funkcioner CZ. Zvezda je uvek bila režimski klub gde su bezbedonosne strukture vodile glavnu reč i to je do danas ostala.
(petokraka do danas, 24. februar 2016 10:14)
Spinujes....
Ajde sto si pola tih stvari izmislio da ne kazem sve..
A Mirko Marjanovic ulazio u svlacionicu... to valjda sve govori i "sponzori za sampione" tj Partizan... Gradnja Teleoptika itd.

Aca

pre 8 godina

(petokraka do danas, 24. februar 2016 10:14)

Da, to je jedna strana istine. Cela istina bi bila da su svi sportski klubovi u Srbiji koji imaju nekakve rezultate i smatraju se uspešnima deo režimskog sistema. Uprave klubova se menjaju kad se promeni i režim ili ljudi koji vode klub promene stranu pa ostanu u klubu sve dok su u službi režima. I sve te tzv. sportske radnike je regrutovala i štitila UDBA pa DB i sad BIA. I nije ovo teorija zavere već stvarnost a najpoznatiji proizvod i brend je Arkan

Labud

pre 8 godina

Jadna Zvezda!

Najmanja violina na svetu svira tuznu pesmu samo za Cigane!

Jadan rezimski klub establismenta je morao svom ideoloskom cedu da preda titulu. Bu-hu!

Avram

pre 8 godina

Danas umesto Arkana i Obilića, imamo drzavni projekat i premijerov omiljeni klub koji je bezobzirniji i drskiji vise nego ikad, po njihovog nazovi trenera se u Montenegro salje sluzbeni avion Vlade Srbije, iz drzavnog bankomata se u taj bezdan sliva koliko god para treba, nizu se "pobede" u premijer ligi a na pripremama i u Evropi smo videli koliko je petokraka zaista "jaka". Besmisao domaceg fudbala nikad nije bio ovakav. Ali, sve se placa, sve se vraca, pa ce tako i ovo da se obije o glavu.

daddy cool

pre 8 godina

Arkan maltretirao svoje, mozes misliti. Inace da je Zvezda pobedila u poslednjem kolu, bila bi prvak jer je Obilic remizirao. Toliko o "pobuni" aboliranog i ekipe protiv Arkana.

Djordje

pre 8 godina

Pa vi sad nastavite kao i ranije da postujete njegovu udovicu i divljate uz njene hitove, naravno da ne zaboravim takodje osobu kriminalne proslosti, ali sa dobrim vezama zahvaljujuci kojem nije zavrsila u zatvoru...
Sve neka fina ekipa, neka se nose svi zajedno pravo prema Zeljku.

Fmp je je je

pre 8 godina

Od druge polovine '80 pa do danas pojedini zvezdini fudbaleri su se dopingovali pred svaki derbi, to su svi znali i zato je Partizan u poslednjih 7-8 godina pred svaku utakmicu trazio doping kontrolu i zamislite u tom periodu 7 uzastopnih pobeda Partizana od toga 4 u rupi, jos da nemaju sudije i drzavu iza sebe ne bi nas pobedili jos 100 godina a ruku na srce ne bi ni postojali

Miroslav

pre 8 godina

Zvezda je te godine igrala najlepši fudbal! Ima je sjajan tim, sjajne igrače, ali ni jednom nije uspela da pobedi Obilić! Partizan je tada bio veoma,veoma loš, pa i ne čudi što je primio četiri komada na Marakani!

petokraka do danas

pre 8 godina

Ne znam kakav odgovor čijem režimu? Arkan je svojevremeno bio vodja navijača Crvene Zvezde a i više od toga u klubu. Vladimir Cvetković je tih godine izjavljivao da je Srbija srećna zato što ima Arkana i S.Miloševića. Radmilo Bogdanović ondašnji ministar unutrašnjih poslova bio je visoki funkcioner CZ. Zvezda je uvek bila režimski klub gde su bezbedonosne strukture vodile glavnu reč i to je do danas ostala.

NikolaSrb

pre 8 godina

Do kraja će još ispasti da je Arkan bio Grobar?! Kakav "Zvezdin odgovor" kad su sve učinili da ga postave tamo gde je bio? Ne perite istoriju. (Tja..., 24. februar 2016 10:09)

Akanu je zabranjeno da igra na Marakani..Tako da Arkan uopste noje bio u dobrim odnosima posle rata ni sa zvezdom i delijama.

SOKI P.F.C. PRIJEDOR

pre 8 godina

Sjecam se Arkanove izjave: "Kunem se u svoju decu da cu prestati namestati kad to prestanu Zvezda i Partizan." Svi namjestaju i to je surova istina od koje se ne moze pobjeci.

Ko o cemu, petokrakasi o postenju

pre 8 godina

Arkan je samo jednu sezonu radio vama ono sto vi svim ostalim klubovima radite zajedn s Partizanom. I posle toliko godina i dalje kukate za tom jednom sezonom.
C c c ...

stanko

pre 8 godina

Bravo za B92! Ovako se najavljuje derbi. Ne slušajte ove koji pišu "smarate". To su navijači Pazara, Vojvodine... ne bi me čudilo da sve piše jedan isti čovek. Samo, koči ovaj video. Stavite ovo na TV B92.

Tja...

pre 8 godina

Do kraja će još ispasti da je Arkan bio Grobar?! Kakav "Zvezdin odgovor" kad su sve učinili da ga postave tamo gde je bio? Ne perite istoriju.

Povidon

pre 8 godina

Bilo je 4:0 a trebalo je da bude 5:0. Sudija je poništio autogol Bolića zbog navodnog ofsajda. To je bio čist gol, odnosno autogol. Sve to stoji što se Arkana tiče ali i Obilić je bio dobar tim. Oni su posle u Minhenu 70min imali 0:0 sa Bajernom i da nije Efenberg na jedvite jade ugurao ono loptu u gol za 1:0 pitanje je šta bi bilo, posle se Obilić otvorio... U Bg je bilo 1:1.

Poslednji samuraj

pre 8 godina

Arkan ih je Maltretirao isto onoliko koliko cz i par maltretiraju male klubove u ovoj zemlji. Jednostavno imisljeni u njihovoj veoicini ne vide koliko su mali. Onda dodje avgust i otreznjene

bRAJKO

pre 8 godina

Pitanje za B92 redakciju... Vidim pravite ove zanimljive `emisije` u vezi derbija, ali me interesuje zasto nemate kanal na ytube da postavljate ove klipove.. Zasto pitam ? Ne znam na koji server ovo postavljate i sto i kako ali svake dvije sekunde mi video prekida i `ucitava` i onda nemam zivaca ni da odgledam ... ako kako mozete vidjite da regulisete to, ako vec necete na jutjub da stavljate, onda nadjite neki brzi server... i da nije mi sport internet, sve ostalo sto gledam otvara mi u HD bez problema, a vase klipove na sajtu ne mogu da gledam ... eto tako.. hvala..

bRAJKO

pre 8 godina

Pitanje za B92 redakciju... Vidim pravite ove zanimljive `emisije` u vezi derbija, ali me interesuje zasto nemate kanal na ytube da postavljate ove klipove.. Zasto pitam ? Ne znam na koji server ovo postavljate i sto i kako ali svake dvije sekunde mi video prekida i `ucitava` i onda nemam zivaca ni da odgledam ... ako kako mozete vidjite da regulisete to, ako vec necete na jutjub da stavljate, onda nadjite neki brzi server... i da nije mi sport internet, sve ostalo sto gledam otvara mi u HD bez problema, a vase klipove na sajtu ne mogu da gledam ... eto tako.. hvala..

Povidon

pre 8 godina

Bilo je 4:0 a trebalo je da bude 5:0. Sudija je poništio autogol Bolića zbog navodnog ofsajda. To je bio čist gol, odnosno autogol. Sve to stoji što se Arkana tiče ali i Obilić je bio dobar tim. Oni su posle u Minhenu 70min imali 0:0 sa Bajernom i da nije Efenberg na jedvite jade ugurao ono loptu u gol za 1:0 pitanje je šta bi bilo, posle se Obilić otvorio... U Bg je bilo 1:1.

Poslednji samuraj

pre 8 godina

Arkan ih je Maltretirao isto onoliko koliko cz i par maltretiraju male klubove u ovoj zemlji. Jednostavno imisljeni u njihovoj veoicini ne vide koliko su mali. Onda dodje avgust i otreznjene

Avram

pre 8 godina

Danas umesto Arkana i Obilića, imamo drzavni projekat i premijerov omiljeni klub koji je bezobzirniji i drskiji vise nego ikad, po njihovog nazovi trenera se u Montenegro salje sluzbeni avion Vlade Srbije, iz drzavnog bankomata se u taj bezdan sliva koliko god para treba, nizu se "pobede" u premijer ligi a na pripremama i u Evropi smo videli koliko je petokraka zaista "jaka". Besmisao domaceg fudbala nikad nije bio ovakav. Ali, sve se placa, sve se vraca, pa ce tako i ovo da se obije o glavu.

Djordje

pre 8 godina

Pa vi sad nastavite kao i ranije da postujete njegovu udovicu i divljate uz njene hitove, naravno da ne zaboravim takodje osobu kriminalne proslosti, ali sa dobrim vezama zahvaljujuci kojem nije zavrsila u zatvoru...
Sve neka fina ekipa, neka se nose svi zajedno pravo prema Zeljku.

SOKI P.F.C. PRIJEDOR

pre 8 godina

Sjecam se Arkanove izjave: "Kunem se u svoju decu da cu prestati namestati kad to prestanu Zvezda i Partizan." Svi namjestaju i to je surova istina od koje se ne moze pobjeci.

petokraka do danas

pre 8 godina

Ne znam kakav odgovor čijem režimu? Arkan je svojevremeno bio vodja navijača Crvene Zvezde a i više od toga u klubu. Vladimir Cvetković je tih godine izjavljivao da je Srbija srećna zato što ima Arkana i S.Miloševića. Radmilo Bogdanović ondašnji ministar unutrašnjih poslova bio je visoki funkcioner CZ. Zvezda je uvek bila režimski klub gde su bezbedonosne strukture vodile glavnu reč i to je do danas ostala.

Tja...

pre 8 godina

Do kraja će još ispasti da je Arkan bio Grobar?! Kakav "Zvezdin odgovor" kad su sve učinili da ga postave tamo gde je bio? Ne perite istoriju.

daddy cool

pre 8 godina

Arkan maltretirao svoje, mozes misliti. Inace da je Zvezda pobedila u poslednjem kolu, bila bi prvak jer je Obilic remizirao. Toliko o "pobuni" aboliranog i ekipe protiv Arkana.

NikolaSrb

pre 8 godina

Do kraja će još ispasti da je Arkan bio Grobar?! Kakav "Zvezdin odgovor" kad su sve učinili da ga postave tamo gde je bio? Ne perite istoriju. (Tja..., 24. februar 2016 10:09)

Akanu je zabranjeno da igra na Marakani..Tako da Arkan uopste noje bio u dobrim odnosima posle rata ni sa zvezdom i delijama.

Smesno

pre 8 godina

(petokraka do danas, 24. februar 2016 10:14)

Jesi li ti nekad pogledao partizanov grb, pre nego sto.neki klub nazoves petokrakom, da bre partizan bio opozicija...

Dexim

pre 8 godina

Ne znam kakav odgovor čijem režimu? Arkan je svojevremeno bio vodja navijača Crvene Zvezde a i više od toga u klubu. Vladimir Cvetković je tih godine izjavljivao da je Srbija srećna zato što ima Arkana i S.Miloševića. Radmilo Bogdanović ondašnji ministar unutrašnjih poslova bio je visoki funkcioner CZ. Zvezda je uvek bila režimski klub gde su bezbedonosne strukture vodile glavnu reč i to je do danas ostala.
(petokraka do danas, 24. februar 2016 10:14)
Spinujes....
Ajde sto si pola tih stvari izmislio da ne kazem sve..
A Mirko Marjanovic ulazio u svlacionicu... to valjda sve govori i "sponzori za sampione" tj Partizan... Gradnja Teleoptika itd.

Miroslav

pre 8 godina

Zvezda je te godine igrala najlepši fudbal! Ima je sjajan tim, sjajne igrače, ali ni jednom nije uspela da pobedi Obilić! Partizan je tada bio veoma,veoma loš, pa i ne čudi što je primio četiri komada na Marakani!

Millennium

pre 8 godina

Sećam se te nesrećne sezone kao da je juče bila. Sve se znalo, i koga Arkan potplaćuje, kome preti, da ulazi u svlačionicu Zvezde, čak i da je neke fudbalere vukao za uši itd. Crno vreme, crni ljudi. I kada mi balavurdija kaže Arkan delija, Arkan heroj, samo uši da im počupaš ništa više.

Aca

pre 8 godina

(petokraka do danas, 24. februar 2016 10:14)

Da, to je jedna strana istine. Cela istina bi bila da su svi sportski klubovi u Srbiji koji imaju nekakve rezultate i smatraju se uspešnima deo režimskog sistema. Uprave klubova se menjaju kad se promeni i režim ili ljudi koji vode klub promene stranu pa ostanu u klubu sve dok su u službi režima. I sve te tzv. sportske radnike je regrutovala i štitila UDBA pa DB i sad BIA. I nije ovo teorija zavere već stvarnost a najpoznatiji proizvod i brend je Arkan

Hmh...

pre 8 godina

"Akanu je zabranjeno da igra na Marakani..Tako da Arkan uopste noje bio u dobrim odnosima posle rata ni sa zvezdom i delijama. (NikolaSrb, 24. februar 2016 10:38)"

Aha... Objašnjenje u stilu "jeste igrao za H. Dragovoljca i skupljao pare za spomenik zengama, ali mu je zato majka iz Čačka, pa nema veze". Vama Delijama da smislite opravdanje nije nikakav problem, jedino što u to ne veruje niko, pa ni vi. Posle kog tog rata nije "bio u dobrim odnosima sa Delijama" kad je poslednji rat završen u junu 1999., a Arkan ubijen u januaru 2000?! "Naredili" ste mu da ne dolazi na Marakanu celih 6 meseci? Grohotom se smejem - mogao je (i umeo) svima da vam nalupa šamare, a vi ćete nešto da mu zabranite. Daj, čoveče, molim te... Jel to neko stao pred njega i rekao "e ne možeš da uđeš na Marakanu", a Arkan odgovorio "e pa onda ništa, idem ja sad kući"? Ceca do juče vukla pare i iz Zvezde i iz Obilića, dovodili ste je na stadion kao boginju da vam peva, a neko je stao pred Arkana da mu zabrani ulaz... Još ćete ispasti borci protiv organizovanog kriminala?! Gde je kraj vašim lažima jbt...

roto kos je srce srbije

pre 8 godina

Ne znam kakav odgovor čijem režimu? Arkan je svojevremeno bio vodja navijača Crvene Zvezde a i više od toga u klubu. Vladimir Cvetković je tih godine izjavljivao da je Srbija srećna zato što ima Arkana i S.Miloševića. Radmilo Bogdanović ondašnji ministar unutrašnjih poslova bio je visoki funkcioner CZ. Zvezda je uvek bila režimski klub gde su bezbedonosne strukture vodile glavnu reč i to je do danas ostala.
(petokraka do danas, 24. februar 2016 10:14)
Spinujes....
Ajde sto si pola tih stvari izmislio da ne kazem sve..
A Mirko Marjanovic ulazio u svlacionicu... to valjda sve govori i "sponzori za sampione" tj Partizan... Gradnja Teleoptika itd.
(Dexim, 24. februar 2016 10:33) # Link komentara

Znaci, arkan nije bio vodja navijaca zvezde, vlada cvetkovic nije bio ministar sporta u vladi mirka marijanovica, nije rekao doslovce "nema stvari koje od mirka nismo trazili za zvezdu, a da nam nije dao"?

Dadmilo bogdanovic nije bio ministar policije, nije bio u vrhu sps-a, nije bio u zvezdi?

Da li znas znacenje reci "spin"?

Beca

pre 8 godina

Danas umesto Arkana i Obilića, imamo drzavni projekat i premijerov omiljeni klub koji je bezobzirniji i drskiji vise nego ikad, po njihovog nazovi trenera se u Montenegro salje sluzbeni avion Vlade Srbije, iz drzavnog bankomata se u taj bezdan sliva koliko god para treba, nizu se "pobede" u premijer ligi a na pripremama i u Evropi smo videli koliko je petokraka zaista "jaka". Besmisao domaceg fudbala nikad nije bio ovakav. Ali, sve se placa, sve se vraca, pa ce tako i ovo da se obije o glavu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Avram, 24. februar 2016 10:16)

Tačno tako, sve se (hvala Bogu) vraća pa se i vama vratilo. Sve one godine Mirka Marjanovića, Tadić, Dačića, Ružića... Radio je bankomat neprekidno 20ak godina i niste tad pominjali penzije, bolnice. A petokraka? Pa ti ne znaš ni kako izgleda vaš grb.

slave

pre 8 godina

Dokle vise velicanja derbija i uopste nase lige.Tu ligu neprati 99,9% Srbije. Resite huligane i kriminalce u fudbalu pa ce od derbija biti nesto. Do tada jad i cemer, dno dna.

Labud

pre 8 godina

Jadna Zvezda!

Najmanja violina na svetu svira tuznu pesmu samo za Cigane!

Jadan rezimski klub establismenta je morao svom ideoloskom cedu da preda titulu. Bu-hu!

VUK

pre 8 godina

za koji tim je nastupao Arkan?i u kom sportu? Ceca je znam, bila prvak sveta u gledanju tabana prema nebu, ali za njega ne znam kojim se sportom bavio?

Sunce Slobode

pre 8 godina

bla bla bla . .. Ceca do juče vukla pare i iz Zvezde i iz Obilića, dovodili ste je na stadion kao boginju da vam peva, a neko je stao pred Arkana da mu zabrani ulaz... Još ćete ispasti borci protiv organizovanog kriminala?! Gde je kraj vašim lažima jbt...
(Hmh..., 24. februar 2016 12:24)

Cecu dovodili kao boginju da nam peva? Nadji sad lepo snimak 100-og derbija pa pogledaj kako Sever docekuje tu "boginju". Odnos sa Arkanom je bio nikakav, jel' bila utakmica na Obilicu kada je tim protiv tog Obilica ostao na terenu na poluvremenu, ne zeleci da ide u svlacionicu. Partizani nisu imali slicnih problema. I na kraju neko ko stoji sa Kristijanom na tribini nalazi da proziva, to su strasne stvari.
Da ne pricamo o tuci pred kosarkaski derbi i ciji navijaci vade clanske JUL-a pa odlaze sa rukama u dzepovima kada je dosla policija, a koji zavrsavaju u 29-om. Raspitaj se, vidi se da si mlad covek, ne pamtis neke bitne stvari.

Dejan

pre 8 godina

Skoro 20 godina kasnije i dalje niko ne sme da prica javno o tome sta se desilo te sezone. Koliko jos vremena treba da prodje da nestanu Arkanovi repovi iz ove drzave? Tuga...

Aleksandar I

pre 8 godina

Proveo sam sa Zvezdom previse vremena, i shvatite i jedni i drugi oba kluba su drzavni, i jedni i drugi u upravama ima kroz celu svoju istoriju, politicare, policiju i vojsku...A te 1998 godine Zvezda je trebala da bude sampion i sigurno bi usla u LS , jel je imala bodove za nosioca...A sto se tice Arkana ta godina je bila osveta sto nu nisu dali da udje u Zvezdinu upravu

stanko

pre 8 godina

Bravo za B92! Ovako se najavljuje derbi. Ne slušajte ove koji pišu "smarate". To su navijači Pazara, Vojvodine... ne bi me čudilo da sve piše jedan isti čovek. Samo, koči ovaj video. Stavite ovo na TV B92.

PV

pre 8 godina

Možete vi sada da pričate šta hoćete, ali Obilić je tada bio odličan tim, jako dobro vođen. Disciplina i rad su bili na najvišem nivou, a takođe i uslovi. Videlo se to kasnije u duelu sa Bajernom iz Minhena. Ako zanemarimo ostale utakmice, ostaju direktni dueli:Obilić-Zvezda 4:3, Zvezda-Obilić 0:1, Obilić-Zvezda 2:2. Uz to Obilić je Zvezdu te godine izbacio u polufinalu kupa.
Treba podsetiti da je Arkan 2 godine pre toga bio glavni čovek u Zvezdi i da je organizovao proslavu 50 godina Zvezde, kada greškom nisu pustili Rajka Mitića da uđe, pa se on okrenuo i otišao kući. Tako da, ako niste zadovoljni njegovim kasnijim ponašanjem, morate da znate da je to kod vas video i naučio.

NS

pre 8 godina

Samo u jednom klubu huligan skida traku kapitenu,huligan drži konferenciju za štampu,otimaju dres devojčici,ubijaju protivničke navijače.

zoki falcon

pre 8 godina

@Danas umesto Arkana i Obilića, imamo drzavni projekat i premijerov omiljeni klub koji je bezobzirniji i drskiji vise nego ikad, po njihovog nazovi trenera se u Montenegro salje sluzbeni avion Vlade Srbije, iz drzavnog bankomata se u taj bezdan sliva koliko god para treba, nizu se "pobede" u premijer ligi a na pripremama i u Evropi smo videli koliko je petokraka zaista "jaka". Besmisao domaceg fudbala nikad nije bio ovakav. Ali, sve se placa, sve se vraca, pa ce tako i ovo da se obije o glavu.
(Avram, 24. februar 2016 10:16)
Jel to pričaš o vremenu Mirka Marjanovića ?

ads

pre 8 godina

Te sezone namestao Obilic, i namestala Zvezda, samo Zvezda nije uspela nijednom te sezone da pobedi Obilic, tako da im je falio bod za titulu...

Miroslav

pre 8 godina

Znamo kakvo je vreme to bilo, ali ajde malo da se osvrnemo i na sjajnu Zvezdu i ubedljivu pobedu! Pustimo više Arkana i Cecu, ajde malo o Dekiju Stankovići i drugima! Pa, ipak je tema Večiti derbi!

komandos

pre 8 godina

Arkan je oteo jednu titulu,a nakon toga pruzio otpor u Evropi Bajernu i Atletiku kakav danas mozemo samo da sanjamo.Sa druge strane Zvezda otima godinama drzavne pare a za to vreme nijedan uspeh preko,nijedan afirmisan igrac za reprezentaciju,nista sem mucnih saopstenja i Bogdanova sa drugarima koji su nam unistili drzavni tim,pa vi vidite sta je veca tragedija danasnjeg fudbalu

svi na izbore

pre 8 godina

Ova naša Srbija je od 1918 na ovamo puna sramote, bilo bi dobro da postoji gumica da obriše ovaj period. Jedna od sramota je i fudbal od raspada jugoslavije na ovamo i to svake godine sve vise.

Aleks

pre 8 godina

(Sunce Slobode)
Mozda Partizani nisu imali taj problem sa odlaskom u svlacionicu ali su imali na Marakani,koliko se secam i oni su proveli odmor na klupi za rezervne igrace.A prvi derbi posle petog oktobra kada su jedva zivu glavu izvukli,i to si zaboravio.Bili ste i jos ste sluge svakog rezima a kad vas ispale onda vam krivi partizani

Fmp je je je

pre 8 godina

Od druge polovine '80 pa do danas pojedini zvezdini fudbaleri su se dopingovali pred svaki derbi, to su svi znali i zato je Partizan u poslednjih 7-8 godina pred svaku utakmicu trazio doping kontrolu i zamislite u tom periodu 7 uzastopnih pobeda Partizana od toga 4 u rupi, jos da nemaju sudije i drzavu iza sebe ne bi nas pobedili jos 100 godina a ruku na srce ne bi ni postojali

drug Vucela

pre 8 godina

Sto se tice te cuvene sezone 97/98, za izgubljenu titulu najvise krivim Kosanovica koji je samo jednom uspeo da pobedi Obilic te sezone (prva utakmica 1/2 Kupa 2:0) iako je imao daleko bolji tim. E sad cinjenica da se Obilic pod Arkanom prosetao drugom a potom i prvom ligom dovoljno govori kako je tad fudbal funkcionisao. Tada je najpoznatija pevaljka u Srbiji, govoreci o Zvezdi i Obilicu izjavljivala kako ne moze da voli komsijsko dete vise od svog, da bi nakon propasti "svog deteta" pocela da dolazi na utakmice u dresu "komsijskog deteta", fuj...

Na kraju, posto vidim da se javljaju puleni Mirka Marjanovica sa smesnim komentarima, podsetio bih jugoslovene samo na podatak da su i oni te sezone gubili prvenstvene utakmice od Obilica , sto nije problem sam po sebi jer su bili te sezone kanta za punjenje (nakantavanje 4:0 u 110. Derbiju i 5:0 od brata od tetke iz ZG). Ipak, upada u oci kako su lako izgubili taj poslednji duel sa Obilicem na uzurpiranom stadionu VJ (2:0), da bi posle samo par nedelja taj isti Obilic jos lakse pobedili 2:0 u finalu Kupa, uz cuveni gol Goce "metar i zilet" Hristova, kada je lobovao golmana glavom sa 20 metara. Ko bi rekao da su se tako silno preporodili na samom kraju sezone,vau... O tome kako su se bahatili 90-ih dok je osvajac KES-a trenirao sa 5 lopti, i kako nisu delili sudbinu naroda za vreme i posle sankcija, vec se trosilo sakom i kapom, a rezultati u Evropi ispadanje od Nacionala WTF? i petarda u rodnom kraju, nekom drugom prilikom...

Miroslav

pre 8 godina

Zamolio bih sve one kojima smeta svetkovina zvana Derbi da i ne šalju komentare! Ima toliko tema koje možete da komentarišete,ako van ne interesuju Zvezda i Partizan iditte na druga mesta!

Derbi je svetkovina i to treba da ostane!

Vlada

pre 8 godina

Za ovoga sto kaze bilo da je Obilic bio ravnopravan u Evropi neka pogleda malo bolje,u prvoj utakmici protiv Bajerna Obilic je izgubio 4-0,a ne 1-1,nereseno je bilo u Beogradu.

Branko,Belgija

pre 8 godina

Fudbalski Savez pravde radi MORA tu sezonu da proglasi nevazecom,da oduzme Obilicu tu gangstersku titulu.Da je ne dodeli nikome,iako je Zvezdi oteta.Da bi nas fudbal krenuo pravim putem,sezonu 1997.-98.proglasiti nevazecom

voodoo

pre 8 godina

Nije mi jasno sta se pokusava ovakvim tekstovima iz dana u dan, da li autori ne vide reakciju po komentarima, derbi ne zanima ljude, jer i nije vise za normalne ljude, normalni ljudi ne mogu ni na stadion od siline mrznje, dreke, buke, incidenata koji se desavaju i tolerisu. Ako gledaju na televiziji uglavnom gledaju da vide da li ce biti prekida zbog navijaca, huligana. Toliko su ispolitizovali oba kluba, toliko novca ukrali, evo primer sta rade sa najvecim talentima naseg fudbala i reprezentativcima, to rade decenijama sa decom, ali Zivkovic je sada najbolji i najsveziji primer, i koga posle da gledamo.

xxx

pre 8 godina

Ipak najveci utisak na mene u tom periodu od sezonu i po Arkanove diktarure jeste izjava Muslina na poluvremenu utakmice Obilic-Zvezda(1:1 sezona 98/99 jesenji deo).Na poluvremenu je Obilic vodio 1:0 i realno bio bolji.Igraci Zvezde nisu na poluvremenu otisli u svlacionicu(iz ociglenih tada razloga).Onda su pitali novinari Muslina zbog cega su igraci Zvezde ostali na terenu na poluvremenu.Usledio je najtuzniji i najsuroviji momenat u istoriji srpskog fudbala a to je odgovor Muslina,koji je bled kao krpa,preplasen,kao vampira da je video,bukvalno skamenjen odgovrio nesto ovako:"Pa videli smo da je trava lepa i lepo srednjena,igraci su hteli malo da trckaraju,pa vidite lepo je vreme bas,steta da ne ostanemo napolju da se jos bolje priviknemo na uslove".Ali to je tako neuverljivo rekao,i ta izjava je govorila sve o stanju u srpskom fudbalu tada.

ma da kako da ne

pre 8 godina

jos ste sluge svakog rezima a kad vas ispale onda vam krivi partizani
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
@(Aleks, 24. februar 2016 13:53)
Pa zna se ko je bio sluga svakom režimu oduvek a to je SD partizan naročito od 1992-2012, kada ste na mufte pokupili silne titule, a da pritom niste proizveli ni jednog igrača svetske klase. Zvezda je titule osvajala samo kad je bila jaka , a partizan i kad nije.

Ko o cemu, petokrakasi o postenju

pre 8 godina

Arkan je samo jednu sezonu radio vama ono sto vi svim ostalim klubovima radite zajedn s Partizanom. I posle toliko godina i dalje kukate za tom jednom sezonom.
C c c ...

...

pre 8 godina

Ta sezona,a i sezona posle te su najveca misterija u istoriji srpskog fudbala.Ali ne toliko u smislu namestanja utakmica(toga je bilo kao i uvek),vec u smislu kako je Obilic sa do tada fudbalskim amaterima(Grozdic,Juskic,Sasa Kovacevic,Babeu,Sarac,Rankovic,Ocokoljic i ostali)osvojio titulu.Da li je Obilic namestao utakmice bas sve?Ne!!.Mozda samo upocetku.Protivnici jednostavno nisu smeli da igraju protiv Obilica.Sklanjali su se sami od sebe.Jedini koji su smeli da igraju su bili Partizan,Zvezda.Milicionar i Mogren.Najveca misterija je ipak u tome,kako je Obilic igrao onako dobar fudbal.Jer oni su uspeli da nadigraju i Partizan i Zvezdu u muskoj igri.Mislim da Arkan nije pretio toliko protivnickim igracima i timovima koliko je pretio svojim igracima.Nisam u zivotu video da neka ekipa tako trci i bori se na terenu.Igraci Obilica su leteli na terenu.Atomski fudbal su igrali ti igraci veoma skromnog kvaliteta.U sezoni 1998/99 pre bombardovanja kada je Partizan gazio sve imao je skor 16.1.0 na poluzesoni(igrao odlicno nije bilo potrebe da se ista namesta).Ali Obilic nisu mogli da dobiju.Gledao sam tu utakmicu Partizan se borio lavovski,ali prakticno sansu nisu mogli da stvore na JNA u tom mecu protiv Obilica(rezultat 0:0).Disciplina u igri Obilica je nesto sto nikada necu zaboraviti,ono je bilo nestvarno,a to su sve bili fudbaleri skromnog kvaliteta.Naravno bilo je tu puno necasnih radnji(pustanje gasa za uspavljivanje u svlacionici pre utakmice me je posebno fasciniralo)

Pirana

pre 8 godina

Niko nije rekao kako je to ustvari namesteno da Obilic pobedi. Sustina je napad Arkana i pritisak na sudije da sude u korist Obilica i famozna namestanja sa hladnim kinderjajima koja su bila prvo u frizideru i na kraju je zrebom se tacno znalo koga treba da se izvuce a koga ne tako je Obilic raznim mahinacijama dosao do duple krune.

Ivan

pre 8 godina

Interesantna tema koja trazi objasnjenje i komentar.Dil izmedju Partizana i Obilica je postojao, i to znaju svi koji su bili u fudbalu tih godina.Istina je i da je Arkan bio ljut na ljude u Zvezdi jer su bili protiv toga da on udje u upravu kluba.Bez moralisanja ja mislim, i tada sam tako mislio, da ga je trebalo pustiti u klub.Cvele i Dzaja su mislili da je to ekstremno lose za imidz Zvezde.Dzaju bi Arkan nekako i preskocio, ali Cveleta nije mogao.Uzeo je Obolic, i svi znamo sta je bilo.Ja bih voleo da je usao u Zvezdu, uzeli bi smo brdo laznih titula na silu.A one bi se racunale kao prave, kao sto se racunaju i malim komsijama i ta jedna Obilicu.Jos jedna stvar je interesantna, koliko je smesna i jadna, na tu utakmicu u Zrenjaninu otisla su dva autobusa najvidjenijih Grobara tog vremena.Da za pljeskavicu i pivo(ne karikiram) proslave titulu Obilica koji nikada nije imao navijace.Pokusao je Arkan da pridobije osnivaca Junajted forsa da organizuje navijace Obilica, ali ga je ovaj odbio.Za one koji ne veruju u ovo postoji internet, pa neka nadju tu utakmicu u Zrenjaninu.I vide ista razdragana lica koja su se u to vreme mogla videti na jugu. Pozdrav svim ljudima koje zanima istina.

Djura

pre 8 godina

Ako ovde ima starijih ljubitelja fudbala hoću da podsetim kako se završilo to prvenstvo.C.Zvezda je imala najbolju ekipu ali je u dogovoru sa Obilićem prepustila titulu Obiliću.Što Zvezda nije pobedila zadnje kolo Železnik(zanimljivo ime kluba) kad je već Obilić igrao nerešeno????Slučajno izgubili 2-1?????

Endi Marej

pre 8 godina

Ovo što pominju dil Arkana i Partizana za podelu kipa i šampionata me uopšte ne iznenađuje... I fk i kk partizan sklapaju takve dilove godinama...

Aleksandar I

pre 8 godina

Proveo sam sa Zvezdom previse vremena, i shvatite i jedni i drugi oba kluba su drzavni, i jedni i drugi u upravama ima kroz celu svoju istoriju, politicare, policiju i vojsku...A te 1998 godine Zvezda je trebala da bude sampion i sigurno bi usla u LS , jel je imala bodove za nosioca...A sto se tice Arkana ta godina je bila osveta sto nu nisu dali da udje u Zvezdinu upravu

lidija

pre 8 godina

Bravo za B92! Ovako se najavljuje derbi. Ne slušajte ove koji pišu "smarate". To su navijači Pazara, Vojvodine... ne bi me čudilo da sve piše jedan isti čovek. Samo, koči ovaj video. Stavite ovo na TV B92.
(stanko, 24. februar 2016 10:31) # Link komentara

Nije isključeno da se javljaju i novinari drugih sajtova koji ovo ne rade. Ljubomora je čudo.

Wllaxy

pre 8 godina

... a na pripremama i u Evropi smo videli koliko je petokraka zaista "jaka"...
(Avram, 24. februar 2016 10:16) 

E nek ste vi nama samo izdominirali na pripremama. Stvarno, za koliko ste bodova smanjili zaostatak i koliko vam je taj uspeh pomogao da ne startu dobijete OFK!?

Sunce Slobode

pre 8 godina

Mozda Partizani nisu imali taj problem sa odlaskom u svlacionicu ali su imali na Marakani,koliko se secam i oni su proveli odmor na klupi za rezervne igrace.A prvi derbi posle petog oktobra kada su jedva zivu glavu izvukli,i to si zaboravio.Bili ste i jos ste sluge svakog rezima a kad vas ispale onda vam krivi partizani
(Aleks, 24. februar 2016 13:53)

Imali ste, nije da niste, glumatanje kako ste vi ugrozeni, samo ne znam cime. Kako na kraju utakmice prodjose pored tog istog Severa?

A prvi derbi posle petog oktobra, pa to mi je omiljena tema, ko je bio prvi junak da izleti sa tribine na teren? Ko je dosao do pola terena pa onda strafta nazad, k'o Bolt? Ko je svojim potezom izazvao Reakciju druge tribine i ugrozio svoje igrace koji se nalaze na terenu u tom trenutku? I na kraju, ko je doziveo tu bruku da bude isteran sa svoje tribine, stvar koja nije nikada do tada a ni posle nije vidjena na derbiju?

Toxic

pre 8 godina

Danas je od tog Obilića ostao samo stadion na Vračaru, koji sve više propada i ruinira se. Obilić kao klub zvanično nije ugašen ali njegov prvi tim (ako ga i ima) nigde se ne takmiči, čak ni u najnižem mogućem rangu. Bez nade da će taj klub ikada postati makar i trećeligaš, što je bio sezonu ili dve do početka rata u SFRJ (kada su postojale tzv. međurepubličke lige).

Povidon

pre 8 godina

Za ovoga sto kaze bilo da je Obilic bio ravnopravan u Evropi neka pogleda malo bolje,u prvoj utakmici protiv Bajerna Obilic je izgubio 4-0,a ne 1-1,nereseno je bilo u Beogradu.
(Vlada, 24. februar 2016 13:19)
Druže, napisao sam da je do 70og minuta u Minhenu bilo 0:0 i da je onda Efenberg ugurao loptu nekako u gol za 1:0. Nisam napisao konačan rezultat. Napisao sam da je 1:1 bilo u Bg. Nisi razumeo. A možda si pomešao sa onih 4:0 za Zvezdu protiv Partizana.

Dejan

pre 8 godina

@Djuro
Zeleznik i Proleter su pusteni od strane Zvezde i Obilica u poslednjem kolu da bi ostali u prvoj ligi. Pusteni su u nadoknadi vremena, kad je vec bilo reseno prvenstvo. Bio sam na stadionu Proletera u Zrenjaninu tog dana. Igraci su se bukvalno sklanjali u stranu dok Obilic konacno nije uspeo da da gol. Istekao je i devedeseti minut, Obilic je sampion, sve je gotovo za Zvezdu, koja pusta Zeleznik, kraj utakmice u Beogradu... A u Zrenjaninu se igra do stotog minuta, skidaju kazaljke sa sata od sramote, sve dok Proleter nije dao gol za opstanak...

duledudule

pre 8 godina

ja ne znam sto svi pricauljubo namestanju.arkan je imao odlicne igrace.grozdic,rankovic,sarac,babeu,juskic zivkovic.svi bili dobro placeni,fobijali i nas i grobare.secam se da du nas dobili na maramani 0 1 rankovic je dao gol.imali su dobrog trenera najboljeg kondicionog u zemlji pocucu,tako je to.bljesnu klubovi koji imaju gazdu punog para.neka se pitaju i grobari i mi kakvi su to bili dilovi ako smo navodno bili bolji od njih...

Baki

pre 8 godina

@xxx

Sve si u pravu,samo si pogresno napisao sezonu u kojoj se to odigralo.Bilo je to u sezoni 1999.-2000.Muslin je dosao u Zvezdu prvi put u septembru 1999.Utakmica o kojoj pricas odigrala se u decembru 1999,mesec dana posle toga Arkan je ubijen

Branko,Belgija

pre 8 godina

@Neodoljiv-Neumoljiv

Kao klinac od 8 godina,bio sam i secam se utakmice Zvezda-Hajduk 1:2 iz 1975.o kojoj pricas.Nisam bio siguran,ali srecom internet ti daje mogucnost da lepo proveris nesto u sta sumnjas.Izneo si pogresan podatak,to nije bilo zadnje kolo,vec 32.Igralo se posle toga jos 2 kola,i Hajduk je na kraju imao 3 boda vise od Vojvodine(tada se za pobedu dobijalo 2 boda).Prema tome,Hajduk bi bio sampion i da je izgubio od Zvezde tu utakmicu.Ako vec iznosimo podatke iz proslosti,trebalo bi da se potrudimo da ne sirimo neistine

GEMBLANJE

pre 8 godina

Sećam se kada je Arkan ušao u sudijsku svlačionicu nacrtao konja na zidu i terao sudiju Mrakića (kasnije potpredsenik u Czv) da ga jaše ili će mu polomiti p..ku i držao je pištolj u ruci. Ovo mi je Dule Mrakić lično ispričao. Pozz

rema

pre 8 godina

Vidim svi se zale kako je u Srbiji najgore... Dragi moji, svi vicete kako se ovde mesa politika...
Pa sta da kazu oni mucenici u Spaniji? Kraljevksi klub protiv kluba secisionista Katalonije?
Ili oni u Italiji?Milan- Berluskoni(politicar) protiv Juventusa- vlasnika Fijata(privatna firma, finansirana i podrzavana od drzave, dug drzavi par milijardi), ili Inter- Moratija Italijanskog tajkuna... Pa u Italiji su termin Juve-penal patentirali 50tih godina... Eto ako se setite Milan, je odlukom UEFA bio "pusten"(iako dokazana namestanja u prethodnoj sezoni
) da igra kvalifikacije za LS. Eto bas protiv Zvezde.
Ili u Engleskoj, da ne pominjem sve zrtve fudbala, nek im je laka zemlja... Tamo su na snazi borbe internacionalnih tajkuna(Abramovic) i arapskih princeva...
Pa Rusija, Bugarska itd...
Samo smo mi alergicni na sve to i uvek nam je draze tudje...
Nisam video da ljudi idu da gledaju OFK Beograd cisto sportsko drustvo bez ikakve mrlje u svojoj istoriji.
Obilic je osvojio titulu, ja sam zvezdas, bilo mi je krivo... Ali to je bilo tako i treba im odati priznanje. Secam se Zorica iz Oblica, bio je van seriski igrac!
Fudbal kao i zivot nije ravna linija. Mnogo je bilo nepravda u fudbalu. Evo primera cuveni Maradonin gol, rukom. Pa mi pada na pamet utakmica Francuska Irska za baraz, Anri vraca loptu rukom.
To je fudbal, najvaznija sporedna stvar na svetu.

Neodoljiv-Neumoljiv

pre 8 godina

U sezoni 1974/75, u tada veoma jakoj Jugoslovenskoj ligi, buduci "svetski sampion" u poslednjem kolu PUSTA Hajduk iz Splita (sto je jednom prilikom i sam pokojni golman Olja Petrovic priznao) i automtatski ostavalja Vojvodinu bez titule! Te sezone Vojvodina je 2 puta dobila Hajduk (cuvenih 4-1 u Splitu i 2-0 i Novom Sadu).
Sezona 74/75 nije jedina koja se na takav nacin zavrsila, jos nekoliko klubova su osteceni na slican nacin, sto naravno ne znaci da Crvena Zvezda ne bi bila i da nije najtrofejniji klub na ovim prostorima, ali velicinu kluba ne cine samo trofeji!
Neke stvari se ipak ne zaboravljaju, a ovde se prica kako je Zvezda ostecena za titulu i to od strane svog satelita Obilica, svi znamo zasto je Obilic bio prvak te godine, iz cistog hira jednog od vodja Zvezdinih navijaca...

Avram

pre 8 godina

Danas umesto Arkana i Obilića, imamo drzavni projekat i premijerov omiljeni klub koji je bezobzirniji i drskiji vise nego ikad, po njihovog nazovi trenera se u Montenegro salje sluzbeni avion Vlade Srbije, iz drzavnog bankomata se u taj bezdan sliva koliko god para treba, nizu se "pobede" u premijer ligi a na pripremama i u Evropi smo videli koliko je petokraka zaista "jaka". Besmisao domaceg fudbala nikad nije bio ovakav. Ali, sve se placa, sve se vraca, pa ce tako i ovo da se obije o glavu.

petokraka do danas

pre 8 godina

Ne znam kakav odgovor čijem režimu? Arkan je svojevremeno bio vodja navijača Crvene Zvezde a i više od toga u klubu. Vladimir Cvetković je tih godine izjavljivao da je Srbija srećna zato što ima Arkana i S.Miloševića. Radmilo Bogdanović ondašnji ministar unutrašnjih poslova bio je visoki funkcioner CZ. Zvezda je uvek bila režimski klub gde su bezbedonosne strukture vodile glavnu reč i to je do danas ostala.

daddy cool

pre 8 godina

Arkan maltretirao svoje, mozes misliti. Inace da je Zvezda pobedila u poslednjem kolu, bila bi prvak jer je Obilic remizirao. Toliko o "pobuni" aboliranog i ekipe protiv Arkana.

Labud

pre 8 godina

Jadna Zvezda!

Najmanja violina na svetu svira tuznu pesmu samo za Cigane!

Jadan rezimski klub establismenta je morao svom ideoloskom cedu da preda titulu. Bu-hu!

Poslednji samuraj

pre 8 godina

Arkan ih je Maltretirao isto onoliko koliko cz i par maltretiraju male klubove u ovoj zemlji. Jednostavno imisljeni u njihovoj veoicini ne vide koliko su mali. Onda dodje avgust i otreznjene

Tja...

pre 8 godina

Do kraja će još ispasti da je Arkan bio Grobar?! Kakav "Zvezdin odgovor" kad su sve učinili da ga postave tamo gde je bio? Ne perite istoriju.

komandos

pre 8 godina

Arkan je oteo jednu titulu,a nakon toga pruzio otpor u Evropi Bajernu i Atletiku kakav danas mozemo samo da sanjamo.Sa druge strane Zvezda otima godinama drzavne pare a za to vreme nijedan uspeh preko,nijedan afirmisan igrac za reprezentaciju,nista sem mucnih saopstenja i Bogdanova sa drugarima koji su nam unistili drzavni tim,pa vi vidite sta je veca tragedija danasnjeg fudbalu

NikolaSrb

pre 8 godina

Do kraja će još ispasti da je Arkan bio Grobar?! Kakav "Zvezdin odgovor" kad su sve učinili da ga postave tamo gde je bio? Ne perite istoriju. (Tja..., 24. februar 2016 10:09)

Akanu je zabranjeno da igra na Marakani..Tako da Arkan uopste noje bio u dobrim odnosima posle rata ni sa zvezdom i delijama.

Fmp je je je

pre 8 godina

Od druge polovine '80 pa do danas pojedini zvezdini fudbaleri su se dopingovali pred svaki derbi, to su svi znali i zato je Partizan u poslednjih 7-8 godina pred svaku utakmicu trazio doping kontrolu i zamislite u tom periodu 7 uzastopnih pobeda Partizana od toga 4 u rupi, jos da nemaju sudije i drzavu iza sebe ne bi nas pobedili jos 100 godina a ruku na srce ne bi ni postojali

Dexim

pre 8 godina

Ne znam kakav odgovor čijem režimu? Arkan je svojevremeno bio vodja navijača Crvene Zvezde a i više od toga u klubu. Vladimir Cvetković je tih godine izjavljivao da je Srbija srećna zato što ima Arkana i S.Miloševića. Radmilo Bogdanović ondašnji ministar unutrašnjih poslova bio je visoki funkcioner CZ. Zvezda je uvek bila režimski klub gde su bezbedonosne strukture vodile glavnu reč i to je do danas ostala.
(petokraka do danas, 24. februar 2016 10:14)
Spinujes....
Ajde sto si pola tih stvari izmislio da ne kazem sve..
A Mirko Marjanovic ulazio u svlacionicu... to valjda sve govori i "sponzori za sampione" tj Partizan... Gradnja Teleoptika itd.

Povidon

pre 8 godina

Bilo je 4:0 a trebalo je da bude 5:0. Sudija je poništio autogol Bolića zbog navodnog ofsajda. To je bio čist gol, odnosno autogol. Sve to stoji što se Arkana tiče ali i Obilić je bio dobar tim. Oni su posle u Minhenu 70min imali 0:0 sa Bajernom i da nije Efenberg na jedvite jade ugurao ono loptu u gol za 1:0 pitanje je šta bi bilo, posle se Obilić otvorio... U Bg je bilo 1:1.

Hmh...

pre 8 godina

"Akanu je zabranjeno da igra na Marakani..Tako da Arkan uopste noje bio u dobrim odnosima posle rata ni sa zvezdom i delijama. (NikolaSrb, 24. februar 2016 10:38)"

Aha... Objašnjenje u stilu "jeste igrao za H. Dragovoljca i skupljao pare za spomenik zengama, ali mu je zato majka iz Čačka, pa nema veze". Vama Delijama da smislite opravdanje nije nikakav problem, jedino što u to ne veruje niko, pa ni vi. Posle kog tog rata nije "bio u dobrim odnosima sa Delijama" kad je poslednji rat završen u junu 1999., a Arkan ubijen u januaru 2000?! "Naredili" ste mu da ne dolazi na Marakanu celih 6 meseci? Grohotom se smejem - mogao je (i umeo) svima da vam nalupa šamare, a vi ćete nešto da mu zabranite. Daj, čoveče, molim te... Jel to neko stao pred njega i rekao "e ne možeš da uđeš na Marakanu", a Arkan odgovorio "e pa onda ništa, idem ja sad kući"? Ceca do juče vukla pare i iz Zvezde i iz Obilića, dovodili ste je na stadion kao boginju da vam peva, a neko je stao pred Arkana da mu zabrani ulaz... Još ćete ispasti borci protiv organizovanog kriminala?! Gde je kraj vašim lažima jbt...

slave

pre 8 godina

Dokle vise velicanja derbija i uopste nase lige.Tu ligu neprati 99,9% Srbije. Resite huligane i kriminalce u fudbalu pa ce od derbija biti nesto. Do tada jad i cemer, dno dna.

Aleks

pre 8 godina

(Sunce Slobode)
Mozda Partizani nisu imali taj problem sa odlaskom u svlacionicu ali su imali na Marakani,koliko se secam i oni su proveli odmor na klupi za rezervne igrace.A prvi derbi posle petog oktobra kada su jedva zivu glavu izvukli,i to si zaboravio.Bili ste i jos ste sluge svakog rezima a kad vas ispale onda vam krivi partizani

roto kos je srce srbije

pre 8 godina

Ne znam kakav odgovor čijem režimu? Arkan je svojevremeno bio vodja navijača Crvene Zvezde a i više od toga u klubu. Vladimir Cvetković je tih godine izjavljivao da je Srbija srećna zato što ima Arkana i S.Miloševića. Radmilo Bogdanović ondašnji ministar unutrašnjih poslova bio je visoki funkcioner CZ. Zvezda je uvek bila režimski klub gde su bezbedonosne strukture vodile glavnu reč i to je do danas ostala.
(petokraka do danas, 24. februar 2016 10:14)
Spinujes....
Ajde sto si pola tih stvari izmislio da ne kazem sve..
A Mirko Marjanovic ulazio u svlacionicu... to valjda sve govori i "sponzori za sampione" tj Partizan... Gradnja Teleoptika itd.
(Dexim, 24. februar 2016 10:33) # Link komentara

Znaci, arkan nije bio vodja navijaca zvezde, vlada cvetkovic nije bio ministar sporta u vladi mirka marijanovica, nije rekao doslovce "nema stvari koje od mirka nismo trazili za zvezdu, a da nam nije dao"?

Dadmilo bogdanovic nije bio ministar policije, nije bio u vrhu sps-a, nije bio u zvezdi?

Da li znas znacenje reci "spin"?

Smesno

pre 8 godina

(petokraka do danas, 24. februar 2016 10:14)

Jesi li ti nekad pogledao partizanov grb, pre nego sto.neki klub nazoves petokrakom, da bre partizan bio opozicija...

Beca

pre 8 godina

Danas umesto Arkana i Obilića, imamo drzavni projekat i premijerov omiljeni klub koji je bezobzirniji i drskiji vise nego ikad, po njihovog nazovi trenera se u Montenegro salje sluzbeni avion Vlade Srbije, iz drzavnog bankomata se u taj bezdan sliva koliko god para treba, nizu se "pobede" u premijer ligi a na pripremama i u Evropi smo videli koliko je petokraka zaista "jaka". Besmisao domaceg fudbala nikad nije bio ovakav. Ali, sve se placa, sve se vraca, pa ce tako i ovo da se obije o glavu.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Avram, 24. februar 2016 10:16)

Tačno tako, sve se (hvala Bogu) vraća pa se i vama vratilo. Sve one godine Mirka Marjanovića, Tadić, Dačića, Ružića... Radio je bankomat neprekidno 20ak godina i niste tad pominjali penzije, bolnice. A petokraka? Pa ti ne znaš ni kako izgleda vaš grb.

duledudule

pre 8 godina

ja ne znam sto svi pricauljubo namestanju.arkan je imao odlicne igrace.grozdic,rankovic,sarac,babeu,juskic zivkovic.svi bili dobro placeni,fobijali i nas i grobare.secam se da du nas dobili na maramani 0 1 rankovic je dao gol.imali su dobrog trenera najboljeg kondicionog u zemlji pocucu,tako je to.bljesnu klubovi koji imaju gazdu punog para.neka se pitaju i grobari i mi kakvi su to bili dilovi ako smo navodno bili bolji od njih...

Sunce Slobode

pre 8 godina

bla bla bla . .. Ceca do juče vukla pare i iz Zvezde i iz Obilića, dovodili ste je na stadion kao boginju da vam peva, a neko je stao pred Arkana da mu zabrani ulaz... Još ćete ispasti borci protiv organizovanog kriminala?! Gde je kraj vašim lažima jbt...
(Hmh..., 24. februar 2016 12:24)

Cecu dovodili kao boginju da nam peva? Nadji sad lepo snimak 100-og derbija pa pogledaj kako Sever docekuje tu "boginju". Odnos sa Arkanom je bio nikakav, jel' bila utakmica na Obilicu kada je tim protiv tog Obilica ostao na terenu na poluvremenu, ne zeleci da ide u svlacionicu. Partizani nisu imali slicnih problema. I na kraju neko ko stoji sa Kristijanom na tribini nalazi da proziva, to su strasne stvari.
Da ne pricamo o tuci pred kosarkaski derbi i ciji navijaci vade clanske JUL-a pa odlaze sa rukama u dzepovima kada je dosla policija, a koji zavrsavaju u 29-om. Raspitaj se, vidi se da si mlad covek, ne pamtis neke bitne stvari.

stanko

pre 8 godina

Bravo za B92! Ovako se najavljuje derbi. Ne slušajte ove koji pišu "smarate". To su navijači Pazara, Vojvodine... ne bi me čudilo da sve piše jedan isti čovek. Samo, koči ovaj video. Stavite ovo na TV B92.

PV

pre 8 godina

Možete vi sada da pričate šta hoćete, ali Obilić je tada bio odličan tim, jako dobro vođen. Disciplina i rad su bili na najvišem nivou, a takođe i uslovi. Videlo se to kasnije u duelu sa Bajernom iz Minhena. Ako zanemarimo ostale utakmice, ostaju direktni dueli:Obilić-Zvezda 4:3, Zvezda-Obilić 0:1, Obilić-Zvezda 2:2. Uz to Obilić je Zvezdu te godine izbacio u polufinalu kupa.
Treba podsetiti da je Arkan 2 godine pre toga bio glavni čovek u Zvezdi i da je organizovao proslavu 50 godina Zvezde, kada greškom nisu pustili Rajka Mitića da uđe, pa se on okrenuo i otišao kući. Tako da, ako niste zadovoljni njegovim kasnijim ponašanjem, morate da znate da je to kod vas video i naučio.

ads

pre 8 godina

Te sezone namestao Obilic, i namestala Zvezda, samo Zvezda nije uspela nijednom te sezone da pobedi Obilic, tako da im je falio bod za titulu...

Ko o cemu, petokrakasi o postenju

pre 8 godina

Arkan je samo jednu sezonu radio vama ono sto vi svim ostalim klubovima radite zajedn s Partizanom. I posle toliko godina i dalje kukate za tom jednom sezonom.
C c c ...

zoki falcon

pre 8 godina

@Danas umesto Arkana i Obilića, imamo drzavni projekat i premijerov omiljeni klub koji je bezobzirniji i drskiji vise nego ikad, po njihovog nazovi trenera se u Montenegro salje sluzbeni avion Vlade Srbije, iz drzavnog bankomata se u taj bezdan sliva koliko god para treba, nizu se "pobede" u premijer ligi a na pripremama i u Evropi smo videli koliko je petokraka zaista "jaka". Besmisao domaceg fudbala nikad nije bio ovakav. Ali, sve se placa, sve se vraca, pa ce tako i ovo da se obije o glavu.
(Avram, 24. februar 2016 10:16)
Jel to pričaš o vremenu Mirka Marjanovića ?

SOKI P.F.C. PRIJEDOR

pre 8 godina

Sjecam se Arkanove izjave: "Kunem se u svoju decu da cu prestati namestati kad to prestanu Zvezda i Partizan." Svi namjestaju i to je surova istina od koje se ne moze pobjeci.

drug Vucela

pre 8 godina

Sto se tice te cuvene sezone 97/98, za izgubljenu titulu najvise krivim Kosanovica koji je samo jednom uspeo da pobedi Obilic te sezone (prva utakmica 1/2 Kupa 2:0) iako je imao daleko bolji tim. E sad cinjenica da se Obilic pod Arkanom prosetao drugom a potom i prvom ligom dovoljno govori kako je tad fudbal funkcionisao. Tada je najpoznatija pevaljka u Srbiji, govoreci o Zvezdi i Obilicu izjavljivala kako ne moze da voli komsijsko dete vise od svog, da bi nakon propasti "svog deteta" pocela da dolazi na utakmice u dresu "komsijskog deteta", fuj...

Na kraju, posto vidim da se javljaju puleni Mirka Marjanovica sa smesnim komentarima, podsetio bih jugoslovene samo na podatak da su i oni te sezone gubili prvenstvene utakmice od Obilica , sto nije problem sam po sebi jer su bili te sezone kanta za punjenje (nakantavanje 4:0 u 110. Derbiju i 5:0 od brata od tetke iz ZG). Ipak, upada u oci kako su lako izgubili taj poslednji duel sa Obilicem na uzurpiranom stadionu VJ (2:0), da bi posle samo par nedelja taj isti Obilic jos lakse pobedili 2:0 u finalu Kupa, uz cuveni gol Goce "metar i zilet" Hristova, kada je lobovao golmana glavom sa 20 metara. Ko bi rekao da su se tako silno preporodili na samom kraju sezone,vau... O tome kako su se bahatili 90-ih dok je osvajac KES-a trenirao sa 5 lopti, i kako nisu delili sudbinu naroda za vreme i posle sankcija, vec se trosilo sakom i kapom, a rezultati u Evropi ispadanje od Nacionala WTF? i petarda u rodnom kraju, nekom drugom prilikom...

ma da kako da ne

pre 8 godina

jos ste sluge svakog rezima a kad vas ispale onda vam krivi partizani
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
@(Aleks, 24. februar 2016 13:53)
Pa zna se ko je bio sluga svakom režimu oduvek a to je SD partizan naročito od 1992-2012, kada ste na mufte pokupili silne titule, a da pritom niste proizveli ni jednog igrača svetske klase. Zvezda je titule osvajala samo kad je bila jaka , a partizan i kad nije.

voodoo

pre 8 godina

Nije mi jasno sta se pokusava ovakvim tekstovima iz dana u dan, da li autori ne vide reakciju po komentarima, derbi ne zanima ljude, jer i nije vise za normalne ljude, normalni ljudi ne mogu ni na stadion od siline mrznje, dreke, buke, incidenata koji se desavaju i tolerisu. Ako gledaju na televiziji uglavnom gledaju da vide da li ce biti prekida zbog navijaca, huligana. Toliko su ispolitizovali oba kluba, toliko novca ukrali, evo primer sta rade sa najvecim talentima naseg fudbala i reprezentativcima, to rade decenijama sa decom, ali Zivkovic je sada najbolji i najsveziji primer, i koga posle da gledamo.

Miroslav

pre 8 godina

Zvezda je te godine igrala najlepši fudbal! Ima je sjajan tim, sjajne igrače, ali ni jednom nije uspela da pobedi Obilić! Partizan je tada bio veoma,veoma loš, pa i ne čudi što je primio četiri komada na Marakani!

bRAJKO

pre 8 godina

Pitanje za B92 redakciju... Vidim pravite ove zanimljive `emisije` u vezi derbija, ali me interesuje zasto nemate kanal na ytube da postavljate ove klipove.. Zasto pitam ? Ne znam na koji server ovo postavljate i sto i kako ali svake dvije sekunde mi video prekida i `ucitava` i onda nemam zivaca ni da odgledam ... ako kako mozete vidjite da regulisete to, ako vec necete na jutjub da stavljate, onda nadjite neki brzi server... i da nije mi sport internet, sve ostalo sto gledam otvara mi u HD bez problema, a vase klipove na sajtu ne mogu da gledam ... eto tako.. hvala..

Djura

pre 8 godina

Ako ovde ima starijih ljubitelja fudbala hoću da podsetim kako se završilo to prvenstvo.C.Zvezda je imala najbolju ekipu ali je u dogovoru sa Obilićem prepustila titulu Obiliću.Što Zvezda nije pobedila zadnje kolo Železnik(zanimljivo ime kluba) kad je već Obilić igrao nerešeno????Slučajno izgubili 2-1?????

Djordje

pre 8 godina

Pa vi sad nastavite kao i ranije da postujete njegovu udovicu i divljate uz njene hitove, naravno da ne zaboravim takodje osobu kriminalne proslosti, ali sa dobrim vezama zahvaljujuci kojem nije zavrsila u zatvoru...
Sve neka fina ekipa, neka se nose svi zajedno pravo prema Zeljku.

Ivan

pre 8 godina

Interesantna tema koja trazi objasnjenje i komentar.Dil izmedju Partizana i Obilica je postojao, i to znaju svi koji su bili u fudbalu tih godina.Istina je i da je Arkan bio ljut na ljude u Zvezdi jer su bili protiv toga da on udje u upravu kluba.Bez moralisanja ja mislim, i tada sam tako mislio, da ga je trebalo pustiti u klub.Cvele i Dzaja su mislili da je to ekstremno lose za imidz Zvezde.Dzaju bi Arkan nekako i preskocio, ali Cveleta nije mogao.Uzeo je Obolic, i svi znamo sta je bilo.Ja bih voleo da je usao u Zvezdu, uzeli bi smo brdo laznih titula na silu.A one bi se racunale kao prave, kao sto se racunaju i malim komsijama i ta jedna Obilicu.Jos jedna stvar je interesantna, koliko je smesna i jadna, na tu utakmicu u Zrenjaninu otisla su dva autobusa najvidjenijih Grobara tog vremena.Da za pljeskavicu i pivo(ne karikiram) proslave titulu Obilica koji nikada nije imao navijace.Pokusao je Arkan da pridobije osnivaca Junajted forsa da organizuje navijace Obilica, ali ga je ovaj odbio.Za one koji ne veruju u ovo postoji internet, pa neka nadju tu utakmicu u Zrenjaninu.I vide ista razdragana lica koja su se u to vreme mogla videti na jugu. Pozdrav svim ljudima koje zanima istina.

Miroslav

pre 8 godina

Zamolio bih sve one kojima smeta svetkovina zvana Derbi da i ne šalju komentare! Ima toliko tema koje možete da komentarišete,ako van ne interesuju Zvezda i Partizan iditte na druga mesta!

Derbi je svetkovina i to treba da ostane!

Branko,Belgija

pre 8 godina

Fudbalski Savez pravde radi MORA tu sezonu da proglasi nevazecom,da oduzme Obilicu tu gangstersku titulu.Da je ne dodeli nikome,iako je Zvezdi oteta.Da bi nas fudbal krenuo pravim putem,sezonu 1997.-98.proglasiti nevazecom

NS

pre 8 godina

Samo u jednom klubu huligan skida traku kapitenu,huligan drži konferenciju za štampu,otimaju dres devojčici,ubijaju protivničke navijače.

Povidon

pre 8 godina

Za ovoga sto kaze bilo da je Obilic bio ravnopravan u Evropi neka pogleda malo bolje,u prvoj utakmici protiv Bajerna Obilic je izgubio 4-0,a ne 1-1,nereseno je bilo u Beogradu.
(Vlada, 24. februar 2016 13:19)
Druže, napisao sam da je do 70og minuta u Minhenu bilo 0:0 i da je onda Efenberg ugurao loptu nekako u gol za 1:0. Nisam napisao konačan rezultat. Napisao sam da je 1:1 bilo u Bg. Nisi razumeo. A možda si pomešao sa onih 4:0 za Zvezdu protiv Partizana.

Miroslav

pre 8 godina

Znamo kakvo je vreme to bilo, ali ajde malo da se osvrnemo i na sjajnu Zvezdu i ubedljivu pobedu! Pustimo više Arkana i Cecu, ajde malo o Dekiju Stankovići i drugima! Pa, ipak je tema Večiti derbi!

Neodoljiv-Neumoljiv

pre 8 godina

U sezoni 1974/75, u tada veoma jakoj Jugoslovenskoj ligi, buduci "svetski sampion" u poslednjem kolu PUSTA Hajduk iz Splita (sto je jednom prilikom i sam pokojni golman Olja Petrovic priznao) i automtatski ostavalja Vojvodinu bez titule! Te sezone Vojvodina je 2 puta dobila Hajduk (cuvenih 4-1 u Splitu i 2-0 i Novom Sadu).
Sezona 74/75 nije jedina koja se na takav nacin zavrsila, jos nekoliko klubova su osteceni na slican nacin, sto naravno ne znaci da Crvena Zvezda ne bi bila i da nije najtrofejniji klub na ovim prostorima, ali velicinu kluba ne cine samo trofeji!
Neke stvari se ipak ne zaboravljaju, a ovde se prica kako je Zvezda ostecena za titulu i to od strane svog satelita Obilica, svi znamo zasto je Obilic bio prvak te godine, iz cistog hira jednog od vodja Zvezdinih navijaca...

...

pre 8 godina

Ta sezona,a i sezona posle te su najveca misterija u istoriji srpskog fudbala.Ali ne toliko u smislu namestanja utakmica(toga je bilo kao i uvek),vec u smislu kako je Obilic sa do tada fudbalskim amaterima(Grozdic,Juskic,Sasa Kovacevic,Babeu,Sarac,Rankovic,Ocokoljic i ostali)osvojio titulu.Da li je Obilic namestao utakmice bas sve?Ne!!.Mozda samo upocetku.Protivnici jednostavno nisu smeli da igraju protiv Obilica.Sklanjali su se sami od sebe.Jedini koji su smeli da igraju su bili Partizan,Zvezda.Milicionar i Mogren.Najveca misterija je ipak u tome,kako je Obilic igrao onako dobar fudbal.Jer oni su uspeli da nadigraju i Partizan i Zvezdu u muskoj igri.Mislim da Arkan nije pretio toliko protivnickim igracima i timovima koliko je pretio svojim igracima.Nisam u zivotu video da neka ekipa tako trci i bori se na terenu.Igraci Obilica su leteli na terenu.Atomski fudbal su igrali ti igraci veoma skromnog kvaliteta.U sezoni 1998/99 pre bombardovanja kada je Partizan gazio sve imao je skor 16.1.0 na poluzesoni(igrao odlicno nije bilo potrebe da se ista namesta).Ali Obilic nisu mogli da dobiju.Gledao sam tu utakmicu Partizan se borio lavovski,ali prakticno sansu nisu mogli da stvore na JNA u tom mecu protiv Obilica(rezultat 0:0).Disciplina u igri Obilica je nesto sto nikada necu zaboraviti,ono je bilo nestvarno,a to su sve bili fudbaleri skromnog kvaliteta.Naravno bilo je tu puno necasnih radnji(pustanje gasa za uspavljivanje u svlacionici pre utakmice me je posebno fasciniralo)

VUK

pre 8 godina

za koji tim je nastupao Arkan?i u kom sportu? Ceca je znam, bila prvak sveta u gledanju tabana prema nebu, ali za njega ne znam kojim se sportom bavio?

Sunce Slobode

pre 8 godina

Mozda Partizani nisu imali taj problem sa odlaskom u svlacionicu ali su imali na Marakani,koliko se secam i oni su proveli odmor na klupi za rezervne igrace.A prvi derbi posle petog oktobra kada su jedva zivu glavu izvukli,i to si zaboravio.Bili ste i jos ste sluge svakog rezima a kad vas ispale onda vam krivi partizani
(Aleks, 24. februar 2016 13:53)

Imali ste, nije da niste, glumatanje kako ste vi ugrozeni, samo ne znam cime. Kako na kraju utakmice prodjose pored tog istog Severa?

A prvi derbi posle petog oktobra, pa to mi je omiljena tema, ko je bio prvi junak da izleti sa tribine na teren? Ko je dosao do pola terena pa onda strafta nazad, k'o Bolt? Ko je svojim potezom izazvao Reakciju druge tribine i ugrozio svoje igrace koji se nalaze na terenu u tom trenutku? I na kraju, ko je doziveo tu bruku da bude isteran sa svoje tribine, stvar koja nije nikada do tada a ni posle nije vidjena na derbiju?

Aca

pre 8 godina

(petokraka do danas, 24. februar 2016 10:14)

Da, to je jedna strana istine. Cela istina bi bila da su svi sportski klubovi u Srbiji koji imaju nekakve rezultate i smatraju se uspešnima deo režimskog sistema. Uprave klubova se menjaju kad se promeni i režim ili ljudi koji vode klub promene stranu pa ostanu u klubu sve dok su u službi režima. I sve te tzv. sportske radnike je regrutovala i štitila UDBA pa DB i sad BIA. I nije ovo teorija zavere već stvarnost a najpoznatiji proizvod i brend je Arkan

Millennium

pre 8 godina

Sećam se te nesrećne sezone kao da je juče bila. Sve se znalo, i koga Arkan potplaćuje, kome preti, da ulazi u svlačionicu Zvezde, čak i da je neke fudbalere vukao za uši itd. Crno vreme, crni ljudi. I kada mi balavurdija kaže Arkan delija, Arkan heroj, samo uši da im počupaš ništa više.

Pirana

pre 8 godina

Niko nije rekao kako je to ustvari namesteno da Obilic pobedi. Sustina je napad Arkana i pritisak na sudije da sude u korist Obilica i famozna namestanja sa hladnim kinderjajima koja su bila prvo u frizideru i na kraju je zrebom se tacno znalo koga treba da se izvuce a koga ne tako je Obilic raznim mahinacijama dosao do duple krune.

Endi Marej

pre 8 godina

Ovo što pominju dil Arkana i Partizana za podelu kipa i šampionata me uopšte ne iznenađuje... I fk i kk partizan sklapaju takve dilove godinama...

GEMBLANJE

pre 8 godina

Sećam se kada je Arkan ušao u sudijsku svlačionicu nacrtao konja na zidu i terao sudiju Mrakića (kasnije potpredsenik u Czv) da ga jaše ili će mu polomiti p..ku i držao je pištolj u ruci. Ovo mi je Dule Mrakić lično ispričao. Pozz

Aleksandar I

pre 8 godina

Proveo sam sa Zvezdom previse vremena, i shvatite i jedni i drugi oba kluba su drzavni, i jedni i drugi u upravama ima kroz celu svoju istoriju, politicare, policiju i vojsku...A te 1998 godine Zvezda je trebala da bude sampion i sigurno bi usla u LS , jel je imala bodove za nosioca...A sto se tice Arkana ta godina je bila osveta sto nu nisu dali da udje u Zvezdinu upravu

Aleksandar I

pre 8 godina

Proveo sam sa Zvezdom previse vremena, i shvatite i jedni i drugi oba kluba su drzavni, i jedni i drugi u upravama ima kroz celu svoju istoriju, politicare, policiju i vojsku...A te 1998 godine Zvezda je trebala da bude sampion i sigurno bi usla u LS , jel je imala bodove za nosioca...A sto se tice Arkana ta godina je bila osveta sto nu nisu dali da udje u Zvezdinu upravu

Wllaxy

pre 8 godina

... a na pripremama i u Evropi smo videli koliko je petokraka zaista "jaka"...
(Avram, 24. februar 2016 10:16) 

E nek ste vi nama samo izdominirali na pripremama. Stvarno, za koliko ste bodova smanjili zaostatak i koliko vam je taj uspeh pomogao da ne startu dobijete OFK!?

svi na izbore

pre 8 godina

Ova naša Srbija je od 1918 na ovamo puna sramote, bilo bi dobro da postoji gumica da obriše ovaj period. Jedna od sramota je i fudbal od raspada jugoslavije na ovamo i to svake godine sve vise.

rema

pre 8 godina

Vidim svi se zale kako je u Srbiji najgore... Dragi moji, svi vicete kako se ovde mesa politika...
Pa sta da kazu oni mucenici u Spaniji? Kraljevksi klub protiv kluba secisionista Katalonije?
Ili oni u Italiji?Milan- Berluskoni(politicar) protiv Juventusa- vlasnika Fijata(privatna firma, finansirana i podrzavana od drzave, dug drzavi par milijardi), ili Inter- Moratija Italijanskog tajkuna... Pa u Italiji su termin Juve-penal patentirali 50tih godina... Eto ako se setite Milan, je odlukom UEFA bio "pusten"(iako dokazana namestanja u prethodnoj sezoni
) da igra kvalifikacije za LS. Eto bas protiv Zvezde.
Ili u Engleskoj, da ne pominjem sve zrtve fudbala, nek im je laka zemlja... Tamo su na snazi borbe internacionalnih tajkuna(Abramovic) i arapskih princeva...
Pa Rusija, Bugarska itd...
Samo smo mi alergicni na sve to i uvek nam je draze tudje...
Nisam video da ljudi idu da gledaju OFK Beograd cisto sportsko drustvo bez ikakve mrlje u svojoj istoriji.
Obilic je osvojio titulu, ja sam zvezdas, bilo mi je krivo... Ali to je bilo tako i treba im odati priznanje. Secam se Zorica iz Oblica, bio je van seriski igrac!
Fudbal kao i zivot nije ravna linija. Mnogo je bilo nepravda u fudbalu. Evo primera cuveni Maradonin gol, rukom. Pa mi pada na pamet utakmica Francuska Irska za baraz, Anri vraca loptu rukom.
To je fudbal, najvaznija sporedna stvar na svetu.

Vlada

pre 8 godina

Za ovoga sto kaze bilo da je Obilic bio ravnopravan u Evropi neka pogleda malo bolje,u prvoj utakmici protiv Bajerna Obilic je izgubio 4-0,a ne 1-1,nereseno je bilo u Beogradu.

lidija

pre 8 godina

Bravo za B92! Ovako se najavljuje derbi. Ne slušajte ove koji pišu "smarate". To su navijači Pazara, Vojvodine... ne bi me čudilo da sve piše jedan isti čovek. Samo, koči ovaj video. Stavite ovo na TV B92.
(stanko, 24. februar 2016 10:31) # Link komentara

Nije isključeno da se javljaju i novinari drugih sajtova koji ovo ne rade. Ljubomora je čudo.

Dejan

pre 8 godina

Skoro 20 godina kasnije i dalje niko ne sme da prica javno o tome sta se desilo te sezone. Koliko jos vremena treba da prodje da nestanu Arkanovi repovi iz ove drzave? Tuga...

xxx

pre 8 godina

Ipak najveci utisak na mene u tom periodu od sezonu i po Arkanove diktarure jeste izjava Muslina na poluvremenu utakmice Obilic-Zvezda(1:1 sezona 98/99 jesenji deo).Na poluvremenu je Obilic vodio 1:0 i realno bio bolji.Igraci Zvezde nisu na poluvremenu otisli u svlacionicu(iz ociglenih tada razloga).Onda su pitali novinari Muslina zbog cega su igraci Zvezde ostali na terenu na poluvremenu.Usledio je najtuzniji i najsuroviji momenat u istoriji srpskog fudbala a to je odgovor Muslina,koji je bled kao krpa,preplasen,kao vampira da je video,bukvalno skamenjen odgovrio nesto ovako:"Pa videli smo da je trava lepa i lepo srednjena,igraci su hteli malo da trckaraju,pa vidite lepo je vreme bas,steta da ne ostanemo napolju da se jos bolje priviknemo na uslove".Ali to je tako neuverljivo rekao,i ta izjava je govorila sve o stanju u srpskom fudbalu tada.

Toxic

pre 8 godina

Danas je od tog Obilića ostao samo stadion na Vračaru, koji sve više propada i ruinira se. Obilić kao klub zvanično nije ugašen ali njegov prvi tim (ako ga i ima) nigde se ne takmiči, čak ni u najnižem mogućem rangu. Bez nade da će taj klub ikada postati makar i trećeligaš, što je bio sezonu ili dve do početka rata u SFRJ (kada su postojale tzv. međurepubličke lige).

Dejan

pre 8 godina

@Djuro
Zeleznik i Proleter su pusteni od strane Zvezde i Obilica u poslednjem kolu da bi ostali u prvoj ligi. Pusteni su u nadoknadi vremena, kad je vec bilo reseno prvenstvo. Bio sam na stadionu Proletera u Zrenjaninu tog dana. Igraci su se bukvalno sklanjali u stranu dok Obilic konacno nije uspeo da da gol. Istekao je i devedeseti minut, Obilic je sampion, sve je gotovo za Zvezdu, koja pusta Zeleznik, kraj utakmice u Beogradu... A u Zrenjaninu se igra do stotog minuta, skidaju kazaljke sa sata od sramote, sve dok Proleter nije dao gol za opstanak...

Baki

pre 8 godina

@xxx

Sve si u pravu,samo si pogresno napisao sezonu u kojoj se to odigralo.Bilo je to u sezoni 1999.-2000.Muslin je dosao u Zvezdu prvi put u septembru 1999.Utakmica o kojoj pricas odigrala se u decembru 1999,mesec dana posle toga Arkan je ubijen

Branko,Belgija

pre 8 godina

@Neodoljiv-Neumoljiv

Kao klinac od 8 godina,bio sam i secam se utakmice Zvezda-Hajduk 1:2 iz 1975.o kojoj pricas.Nisam bio siguran,ali srecom internet ti daje mogucnost da lepo proveris nesto u sta sumnjas.Izneo si pogresan podatak,to nije bilo zadnje kolo,vec 32.Igralo se posle toga jos 2 kola,i Hajduk je na kraju imao 3 boda vise od Vojvodine(tada se za pobedu dobijalo 2 boda).Prema tome,Hajduk bi bio sampion i da je izgubio od Zvezde tu utakmicu.Ako vec iznosimo podatke iz proslosti,trebalo bi da se potrudimo da ne sirimo neistine