Subota, 04.02.2023.

21:21

De Kolo najbolji poenter u istoriji Evrope

Košarkaš Asvela Nando De Kolo postao je igrač sa najviše poena u istoriji evropskih klupskih takmičenja.

Izvor:

De Kolo najbolji poenter u istoriji Evrope IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

35 Komentari

Sortiraj po:

Srba

pre 1 godinu

@nikola
Majstore ovo su pravila košarkaške igre, a ti bez imalo blama druge učiš pameti i još tvrdiš da poen u košarci ne postoji! C c c. Strašno...

Čl. 16. Pogodak: kada je postignut i njegova vrednost
16.1. Definicija
16.1.1. Pogodak je postignut kada živa lopta uđe u koš odozgo i ostane unutar ili potpuno prođe kroz njega.
16.1.2. Smatra se da je lopta unutar koša, kada se najmanji njen deo nalazi unutar koša i ispod nivoa obruĉa.
16.2. Pravilo
16.2.1. Pogodak se pripisuje ekipi koja napada na protivnički koš u koji je lopta ušla, na sledeći naĉin:
 Pogodak postignut iz slobodnog bacanja računa se 1 poen.
 Pogodak postignut iz polja pogotka iz igre za 2 poena računa se 2 poena.
 Pogodak postignut iz polja pogotka iz igre za 3 poena računa se 3 poena.
 Nakon što lopta dodirne obruč kod poslednjeg slobodnog bacanja i pravilno je dodirne bilo koji
igrač pre nego što uđe u koš, pogodak se računa 2 poena.

Stari basketas

pre 1 godinu

U vreme kada je Galis igrao odbrana u Evropi nije ni postojala. Galis bi ledjnom tehnikom dotackao do kosa i dao preko Paspalja koji bi skocio u vis ne na loptu! Galis danas ne bi mogao ni da igra!

sasa pg

pre 1 godinu

@Najbolji poenter u istoriji Evrope, zato što nije mogao da se probije u NBA, a pitanje da li je i medju 30 najboljih košarkaša u istoriji Evrope. Ja mislim da nije. Iz glave mogu da nabrojim 30 boljih evropskih košarkaša od njega.
(PGCG, 4. februar 2023 21:54)

Ajde nabroj🙂 Ne kažem da ih nema, ali me interesuje tvoja lista

Zhol

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.
(Del Boj, 04. februar 2023 23:03)

Covek davao preko trideset poena po utakmici u proseku. Objasni mi zasto ne bi mogao neko da smatra da je bolji od Drazena recimo (obojica kos masine i bekovi, pa mi je nekako najzgodnije s njim da poredim). Da je igrao koliko i de Kolo, ne bi ga niko nikad stigao.

Marko

pre 1 godinu

Vidim da ovde neki pričaju o tome kako je Galis dao Džordanu 46 poena, te da je vrteo Dražena, i slično. Ljudi, košarka je timski sport, a ne takmičenje jedan na jedan. Biti sjajan košgeter i biti nosilac šampionskog tima (mislim na ozbiljne trofeje - klupski ili reprezentativni prvak Evrope, ili sveta, ili NBA šampion), su dve potpuno različite stvari. Sam Džordan je prvih šest sezona u Bulsima imao fantastične individualne brojke, ali tim nije osvojio ništa. Tada je, na inicijativu Fila Džeksona, modifikovao igru i uključio svoje saigrače u igru, da bi tim osvajao titule. Lični učinak je za basket jedan na jedan, košarka je mnogo složenija i zahtevnija igra od broja postignutih poena.

Pera iz bivšeg DDR-a

pre 1 godinu

@Čeki opinionista del cazzo

On je zapravo Amerikanac grčkog porekla. Nije zaigrao u NBA samo iz razloga jer bi u tom slučaju šanse da nastupa za reprezentaciju bile svedene na nulu. Istinski patriota i primer za sve današnje nabeđene zvezde kojima državni grb predstavlja zadnju rupu na svirali. Rođen i odrastao u Nju Dzersiju, nakon završetka koledža i propalog ugovora sa Seltiksima zbog povrede zaputio se u otadžbinu i zaigrao za Aris. Mislim da do danas drži drugo mesto najboljih skorera u istoriji NCAA lige sa 27,5 poena u proseku (58% fg), prvi je Bird. Ta utakmica protiv MJ-a je odigrana kada je North Carolina '83. gostovala u Atini protiv grčkog nacionalnog tima. U dva meča Nikos im je dao 74 poena (24 + 50). U prvom ga je čuvao tada tek dvadesetogodišnji MJ (koji je btw. ubacio 34 p), u drugom MJ nije igrao pa se Nikos malo više raspucao. Prosek poena u klubovima 34, u reprezentaciji 31,6. Osam puta najbolji strelac Evrolige, 11 puta grčke lige. Na EP 1987. protiv Jugoslavije dao 74 poena u dve utakmice. U finalu protiv SSSR-a 40. Na sledećem prvenstvu u polufinalu SSSR-u dao 45 poena, a u finalu protiv Jugoslavije 30. Visok svega 183 cm 1 na 1 je bio nezaustavljiv, a trojke skoro da nije ni šutirao (2-3 po meču). Za Dražena su u to vreme govorili da je 'đavolji sin', a ovaj je jednom prilikom izjavio: Ako sam ja đavolji sin, Galis je đavo lično i personalno.

Mozzart

pre 1 godinu

Шутираш после техничке и погодиш, ШТА ? Поен ? Не !
Мора да схватите, КОШ је и за 1 (један) и за два (два) и за 3 (три).
Несвесно, сами сте дали одговор. Не може 3,5 коша, већ 7 (седам). ПОЕН у кошаркашком смислу НЕ ПОСТОЈИ !
(Никола, 4. februar 2023 23:18)

Ako uzmemo da je koš prolazak lopte kroz obruč onda dolazimo do zaključka da u zavisnosti od dela terena odakle je upućen šut koji je pretvoren u pogodak vredi 1,2 ili 3 POENA...tri KOŠA bi značilo da je lopta tri puta prošla kroz obruč. Dakle, nisi u pravu.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Malo ljudi zna da je Nikos Galis studirao u Americi, a da je na utakmici protiv " Tar Hilsa" bio čuvan od strane GOAT -a Majkla Džordana kome je dao 46 poena !

Vrlo čudan igrač , klasa od realizatora, a sa svojih 183 cm visine je šutirao komotno i preko Stojka Vrankovića ( 218 cm) koji je bio najbolji defanzivac u to vreme...

Gledao sam mnogo utakmica solunskog Arisa u to vreme , a Galis je bio prava napast za koš .

Jedina rampa koju je taj popio u životu je bila ona od Paspalja na evro- basketu 1989 god.u Zagrebu...

Porediti Galisa i De Koloa , kome ožiljak pod nosem zgleda kao slina , je presmešno...

Oubliette

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.
(Del Boj, 4. februar 2023 23:03)

Veruj mi da nije pogresio, neverovatno je sa kakvom je lakocom Galis pogadjao iz bukvalno svih pozicija, neponovljiv igrac.

Никола

pre 1 godinu

Шутираш после техничке и погодиш, ШТА ? Поен ? Не !
Мора да схватите, КОШ је и за 1 (један) и за два (два) и за 3 (три).
Несвесно, сами сте дали одговор. Не може 3,5 коша, већ 7 (седам). ПОЕН у кошаркашком смислу НЕ ПОСТОЈИ !

Del Boj

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.

Мишо

pre 1 godinu

Nikola v2, 4.2.23. 22,12 h

Николај, шут за 3 је шут за 3 коша, а не кош ипо.
Опет утицај Америке што се поена тиче.
Ако нешто еволуира, не значи да треба да буде неуспели абортус.
Да сте ми живи и здрави поентери !
(Никола, 04. februar 2023 23:01)

а шта ћемо са тим што су сви коментатори почели да говоре узео шут уместо шутирао ? буквално преводе америчко тејк а шот.

Petar

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.
(Del Boj, 04. februar 2023 23:03)

Nije jedini koji tvrdi, evo tvrdim i ja. Nikos Galis jeste jedan od top 3 igraca u evropi, upravo zato sto je takve gorostase koje si nabrojao, vrteo na terenu kako je hteo.

Covek je na 148 utakmica u evropskim takmicenjima dao skoro 5000 poena, to ke prosek od oko 33 poena po mecu, da li neko od tih koje si pomenuo to ima?

Sn_68

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.
(Del Boj, 04. februar 2023 23:03)

Galis je Drazena rastakao na proste cinioce u medjusobnim duelima, a i ovako je bio bolji. Svi ovi nabrojani su odlicni igraci i samo je stvar ukusa kiga ces staviti u top3 ili top5. Oladi malo.

Никола

pre 1 godinu

Nikola v2, 4.2.23. 22,12 h

Николај, шут за 3 је шут за 3 коша, а не кош ипо.
Опет утицај Америке што се поена тиче.
Ако нешто еволуира, не значи да треба да буде неуспели абортус.
Да сте ми живи и здрави поентери !

Baticca

pre 1 godinu

@nikola
i trojka je koš ali nosi 3 poena. Kako ces kroz koševe izracunati koliko vrede bez pretvaranja istih u poene.
Pusti tvoja vremena,to je ocigledno proslo

Role

pre 1 godinu

Mnogi danasnji rekordi ne vrede pisljiva boba, tako je i sa ovim.
Svaka cast De Kolou, odlican je kosarkas. Ipak daleko od najboljih.
Igra se mnogo vise utakmica po sezoni, EL je sada zatvoren sistem i sta je tu je. Osim tog rekorda nece se pamtiti po nekom uticaju na igru ili dominaciji koja je donosila titule.

milos

pre 1 godinu

Eh da je Kampaco registrovan,druga prica bi se pricala.A brat De Kolo da zahvali Savicu sto je druknuo Fmp,inace bi 5 miliona tesko pojacanje ekipe iz Zeleznika sad bilo na De Koloevom mestu.

nemanjaKGR

pre 1 godinu

Ovo je kad neko zeli da ispadne pametan i nauci nekog nesto a ocigledno to nije, bez uvrede.
Pogodak u kosarci je kos, da to si u pravu.
Tim je pobedio 7 poena razlike je mnogo preciznije i treba da se kaze, kako mozes da kazes tim je pobedio 7 koseva razlike?
7 Poena razlike mogu biti 3 kosa (3+3+1bacanje) mogu biti 4 kosa (2+2+2+1bacanje) i tako dalje znaci pobediti 7 koseva razlike apsolutno ne stoji, 7 poena = 7 koseva ako se svi postignu sa bacanja itd. Znaci totalna nebuloza.

Погодак у кошарци је КОШ, а не поен. Поен је у тенису, ст. тенису, одбојци…
Постигао(ла) је пола коша ! Он(а) је поенгетер, уместо кошгетер !
Тим је победио са 7 поена разлике. Не, победио је са 7 кошева разлике. И то је масовно ушло у “употребу” играча, тренера, навијача да се не би разликовали од “већине”. Барем овде, “мањина” је у праву.
У моје време играња кошарке, био је КОШ !
Не терам инат, само указујем на погрешан приступ.

Nikola v2

pre 1 godinu

Погодак у кошарци је КОШ, а не поен. Поен је у тенису, ст. тенису, одбојци…
Постигао(ла) је пола коша ! Он(а) је поенгетер, уместо кошгетер !
Тим је победио са 7 поена разлике. Не, победио је са 7 кошева разлике. И то је масовно ушло у “употребу” играча, тренера, навијача да се не би разликовали од “већине”. Барем овде, “мањина” је у праву.
У моје време играња кошарке, био је КОШ !
Не терам инат, само указујем на погрешан приступ.

Imenjače sve oko nas evoluira vremenom. Igrač je dao koš koji vredi 1-2-3 poena. Ako je dao pola koša kao što kažeš, kako onda kada baci trojku, dao je koš i po? :)
Nema baš puno logike. To što je nešto izvorno ne znači nužno da je apsolutno i ispravno. Prilagodilo se jeziku i vremenu i to treba prihvatiti.

Неко123

pre 1 godinu

Imenjače sve oko nas evoluira vremenom. Igrač je dao koš koji vredi 1-2-3 poena. Ako je dao pola koša kao što kažeš, kako onda kada baci trojku, dao je koš i po? :)
Nema baš puno logike. To što je nešto izvorno ne znači nužno da je apsolutno i ispravno. Prilagodilo se jeziku i vremenu i to treba prihvatiti.
(Nikola v2, 04. februar 2023 22:12)

Хтедох да напишем исту ствар. Само бих додао - како је онда уместо 7 поена 7 кошева разлике кад је кош 2 поена? Ваљда онда 7 полукошева или 3 и по коша разлике?

Никола

pre 1 godinu

Погодак у кошарци је КОШ, а не поен. Поен је у тенису, ст. тенису, одбојци…
Постигао(ла) је пола коша ! Он(а) је поенгетер, уместо кошгетер !
Тим је победио са 7 поена разлике. Не, победио је са 7 кошева разлике. И то је масовно ушло у “употребу” играча, тренера, навијача да се не би разликовали од “већине”. Барем овде, “мањина” је у праву.
У моје време играња кошарке, био је КОШ !
Не терам инат, само указујем на погрешан приступ.

PGCG

pre 1 godinu

Najbolji poenter u istoriji Evrope, zato što nije mogao da se probije u NBA, a pitanje da li je i medju 30 najboljih košarkaša u istoriji Evrope. Ja mislim da nije. Iz glave mogu da nabrojim 30 boljih evropskih košarkaša od njega.

PGCG

pre 1 godinu

Najbolji poenter u istoriji Evrope, zato što nije mogao da se probije u NBA, a pitanje da li je i medju 30 najboljih košarkaša u istoriji Evrope. Ja mislim da nije. Iz glave mogu da nabrojim 30 boljih evropskih košarkaša od njega.

Petar

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.
(Del Boj, 04. februar 2023 23:03)

Nije jedini koji tvrdi, evo tvrdim i ja. Nikos Galis jeste jedan od top 3 igraca u evropi, upravo zato sto je takve gorostase koje si nabrojao, vrteo na terenu kako je hteo.

Covek je na 148 utakmica u evropskim takmicenjima dao skoro 5000 poena, to ke prosek od oko 33 poena po mecu, da li neko od tih koje si pomenuo to ima?

Nikola v2

pre 1 godinu

Погодак у кошарци је КОШ, а не поен. Поен је у тенису, ст. тенису, одбојци…
Постигао(ла) је пола коша ! Он(а) је поенгетер, уместо кошгетер !
Тим је победио са 7 поена разлике. Не, победио је са 7 кошева разлике. И то је масовно ушло у “употребу” играча, тренера, навијача да се не би разликовали од “већине”. Барем овде, “мањина” је у праву.
У моје време играња кошарке, био је КОШ !
Не терам инат, само указујем на погрешан приступ.

Imenjače sve oko nas evoluira vremenom. Igrač je dao koš koji vredi 1-2-3 poena. Ako je dao pola koša kao što kažeš, kako onda kada baci trojku, dao je koš i po? :)
Nema baš puno logike. To što je nešto izvorno ne znači nužno da je apsolutno i ispravno. Prilagodilo se jeziku i vremenu i to treba prihvatiti.

Oubliette

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.
(Del Boj, 4. februar 2023 23:03)

Veruj mi da nije pogresio, neverovatno je sa kakvom je lakocom Galis pogadjao iz bukvalno svih pozicija, neponovljiv igrac.

Sn_68

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.
(Del Boj, 04. februar 2023 23:03)

Galis je Drazena rastakao na proste cinioce u medjusobnim duelima, a i ovako je bio bolji. Svi ovi nabrojani su odlicni igraci i samo je stvar ukusa kiga ces staviti u top3 ili top5. Oladi malo.

Baticca

pre 1 godinu

@nikola
i trojka je koš ali nosi 3 poena. Kako ces kroz koševe izracunati koliko vrede bez pretvaranja istih u poene.
Pusti tvoja vremena,to je ocigledno proslo

Role

pre 1 godinu

Mnogi danasnji rekordi ne vrede pisljiva boba, tako je i sa ovim.
Svaka cast De Kolou, odlican je kosarkas. Ipak daleko od najboljih.
Igra se mnogo vise utakmica po sezoni, EL je sada zatvoren sistem i sta je tu je. Osim tog rekorda nece se pamtiti po nekom uticaju na igru ili dominaciji koja je donosila titule.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Malo ljudi zna da je Nikos Galis studirao u Americi, a da je na utakmici protiv " Tar Hilsa" bio čuvan od strane GOAT -a Majkla Džordana kome je dao 46 poena !

Vrlo čudan igrač , klasa od realizatora, a sa svojih 183 cm visine je šutirao komotno i preko Stojka Vrankovića ( 218 cm) koji je bio najbolji defanzivac u to vreme...

Gledao sam mnogo utakmica solunskog Arisa u to vreme , a Galis je bio prava napast za koš .

Jedina rampa koju je taj popio u životu je bila ona od Paspalja na evro- basketu 1989 god.u Zagrebu...

Porediti Galisa i De Koloa , kome ožiljak pod nosem zgleda kao slina , je presmešno...

Pera iz bivšeg DDR-a

pre 1 godinu

@Čeki opinionista del cazzo

On je zapravo Amerikanac grčkog porekla. Nije zaigrao u NBA samo iz razloga jer bi u tom slučaju šanse da nastupa za reprezentaciju bile svedene na nulu. Istinski patriota i primer za sve današnje nabeđene zvezde kojima državni grb predstavlja zadnju rupu na svirali. Rođen i odrastao u Nju Dzersiju, nakon završetka koledža i propalog ugovora sa Seltiksima zbog povrede zaputio se u otadžbinu i zaigrao za Aris. Mislim da do danas drži drugo mesto najboljih skorera u istoriji NCAA lige sa 27,5 poena u proseku (58% fg), prvi je Bird. Ta utakmica protiv MJ-a je odigrana kada je North Carolina '83. gostovala u Atini protiv grčkog nacionalnog tima. U dva meča Nikos im je dao 74 poena (24 + 50). U prvom ga je čuvao tada tek dvadesetogodišnji MJ (koji je btw. ubacio 34 p), u drugom MJ nije igrao pa se Nikos malo više raspucao. Prosek poena u klubovima 34, u reprezentaciji 31,6. Osam puta najbolji strelac Evrolige, 11 puta grčke lige. Na EP 1987. protiv Jugoslavije dao 74 poena u dve utakmice. U finalu protiv SSSR-a 40. Na sledećem prvenstvu u polufinalu SSSR-u dao 45 poena, a u finalu protiv Jugoslavije 30. Visok svega 183 cm 1 na 1 je bio nezaustavljiv, a trojke skoro da nije ni šutirao (2-3 po meču). Za Dražena su u to vreme govorili da je 'đavolji sin', a ovaj je jednom prilikom izjavio: Ako sam ja đavolji sin, Galis je đavo lično i personalno.

Никола

pre 1 godinu

Погодак у кошарци је КОШ, а не поен. Поен је у тенису, ст. тенису, одбојци…
Постигао(ла) је пола коша ! Он(а) је поенгетер, уместо кошгетер !
Тим је победио са 7 поена разлике. Не, победио је са 7 кошева разлике. И то је масовно ушло у “употребу” играча, тренера, навијача да се не би разликовали од “већине”. Барем овде, “мањина” је у праву.
У моје време играња кошарке, био је КОШ !
Не терам инат, само указујем на погрешан приступ.

Неко123

pre 1 godinu

Imenjače sve oko nas evoluira vremenom. Igrač je dao koš koji vredi 1-2-3 poena. Ako je dao pola koša kao što kažeš, kako onda kada baci trojku, dao je koš i po? :)
Nema baš puno logike. To što je nešto izvorno ne znači nužno da je apsolutno i ispravno. Prilagodilo se jeziku i vremenu i to treba prihvatiti.
(Nikola v2, 04. februar 2023 22:12)

Хтедох да напишем исту ствар. Само бих додао - како је онда уместо 7 поена 7 кошева разлике кад је кош 2 поена? Ваљда онда 7 полукошева или 3 и по коша разлике?

Мишо

pre 1 godinu

Nikola v2, 4.2.23. 22,12 h

Николај, шут за 3 је шут за 3 коша, а не кош ипо.
Опет утицај Америке што се поена тиче.
Ако нешто еволуира, не значи да треба да буде неуспели абортус.
Да сте ми живи и здрави поентери !
(Никола, 04. februar 2023 23:01)

а шта ћемо са тим што су сви коментатори почели да говоре узео шут уместо шутирао ? буквално преводе америчко тејк а шот.

Mozzart

pre 1 godinu

Шутираш после техничке и погодиш, ШТА ? Поен ? Не !
Мора да схватите, КОШ је и за 1 (један) и за два (два) и за 3 (три).
Несвесно, сами сте дали одговор. Не може 3,5 коша, већ 7 (седам). ПОЕН у кошаркашком смислу НЕ ПОСТОЈИ !
(Никола, 4. februar 2023 23:18)

Ako uzmemo da je koš prolazak lopte kroz obruč onda dolazimo do zaključka da u zavisnosti od dela terena odakle je upućen šut koji je pretvoren u pogodak vredi 1,2 ili 3 POENA...tri KOŠA bi značilo da je lopta tri puta prošla kroz obruč. Dakle, nisi u pravu.

milos

pre 1 godinu

Eh da je Kampaco registrovan,druga prica bi se pricala.A brat De Kolo da zahvali Savicu sto je druknuo Fmp,inace bi 5 miliona tesko pojacanje ekipe iz Zeleznika sad bilo na De Koloevom mestu.

Del Boj

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.

nemanjaKGR

pre 1 godinu

Ovo je kad neko zeli da ispadne pametan i nauci nekog nesto a ocigledno to nije, bez uvrede.
Pogodak u kosarci je kos, da to si u pravu.
Tim je pobedio 7 poena razlike je mnogo preciznije i treba da se kaze, kako mozes da kazes tim je pobedio 7 koseva razlike?
7 Poena razlike mogu biti 3 kosa (3+3+1bacanje) mogu biti 4 kosa (2+2+2+1bacanje) i tako dalje znaci pobediti 7 koseva razlike apsolutno ne stoji, 7 poena = 7 koseva ako se svi postignu sa bacanja itd. Znaci totalna nebuloza.

Погодак у кошарци је КОШ, а не поен. Поен је у тенису, ст. тенису, одбојци…
Постигао(ла) је пола коша ! Он(а) је поенгетер, уместо кошгетер !
Тим је победио са 7 поена разлике. Не, победио је са 7 кошева разлике. И то је масовно ушло у “употребу” играча, тренера, навијача да се не би разликовали од “већине”. Барем овде, “мањина” је у праву.
У моје време играња кошарке, био је КОШ !
Не терам инат, само указујем на погрешан приступ.

Никола

pre 1 godinu

Nikola v2, 4.2.23. 22,12 h

Николај, шут за 3 је шут за 3 коша, а не кош ипо.
Опет утицај Америке што се поена тиче.
Ако нешто еволуира, не значи да треба да буде неуспели абортус.
Да сте ми живи и здрави поентери !

Zhol

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.
(Del Boj, 04. februar 2023 23:03)

Covek davao preko trideset poena po utakmici u proseku. Objasni mi zasto ne bi mogao neko da smatra da je bolji od Drazena recimo (obojica kos masine i bekovi, pa mi je nekako najzgodnije s njim da poredim). Da je igrao koliko i de Kolo, ne bi ga niko nikad stigao.

Marko

pre 1 godinu

Vidim da ovde neki pričaju o tome kako je Galis dao Džordanu 46 poena, te da je vrteo Dražena, i slično. Ljudi, košarka je timski sport, a ne takmičenje jedan na jedan. Biti sjajan košgeter i biti nosilac šampionskog tima (mislim na ozbiljne trofeje - klupski ili reprezentativni prvak Evrope, ili sveta, ili NBA šampion), su dve potpuno različite stvari. Sam Džordan je prvih šest sezona u Bulsima imao fantastične individualne brojke, ali tim nije osvojio ništa. Tada je, na inicijativu Fila Džeksona, modifikovao igru i uključio svoje saigrače u igru, da bi tim osvajao titule. Lični učinak je za basket jedan na jedan, košarka je mnogo složenija i zahtevnija igra od broja postignutih poena.

Никола

pre 1 godinu

Шутираш после техничке и погодиш, ШТА ? Поен ? Не !
Мора да схватите, КОШ је и за 1 (један) и за два (два) и за 3 (три).
Несвесно, сами сте дали одговор. Не може 3,5 коша, већ 7 (седам). ПОЕН у кошаркашком смислу НЕ ПОСТОЈИ !

sasa pg

pre 1 godinu

@Najbolji poenter u istoriji Evrope, zato što nije mogao da se probije u NBA, a pitanje da li je i medju 30 najboljih košarkaša u istoriji Evrope. Ja mislim da nije. Iz glave mogu da nabrojim 30 boljih evropskih košarkaša od njega.
(PGCG, 4. februar 2023 21:54)

Ajde nabroj🙂 Ne kažem da ih nema, ali me interesuje tvoja lista

Stari basketas

pre 1 godinu

U vreme kada je Galis igrao odbrana u Evropi nije ni postojala. Galis bi ledjnom tehnikom dotackao do kosa i dao preko Paspalja koji bi skocio u vis ne na loptu! Galis danas ne bi mogao ni da igra!

Srba

pre 1 godinu

@nikola
Majstore ovo su pravila košarkaške igre, a ti bez imalo blama druge učiš pameti i još tvrdiš da poen u košarci ne postoji! C c c. Strašno...

Čl. 16. Pogodak: kada je postignut i njegova vrednost
16.1. Definicija
16.1.1. Pogodak je postignut kada živa lopta uđe u koš odozgo i ostane unutar ili potpuno prođe kroz njega.
16.1.2. Smatra se da je lopta unutar koša, kada se najmanji njen deo nalazi unutar koša i ispod nivoa obruĉa.
16.2. Pravilo
16.2.1. Pogodak se pripisuje ekipi koja napada na protivnički koš u koji je lopta ušla, na sledeći naĉin:
 Pogodak postignut iz slobodnog bacanja računa se 1 poen.
 Pogodak postignut iz polja pogotka iz igre za 2 poena računa se 2 poena.
 Pogodak postignut iz polja pogotka iz igre za 3 poena računa se 3 poena.
 Nakon što lopta dodirne obruč kod poslednjeg slobodnog bacanja i pravilno je dodirne bilo koji
igrač pre nego što uđe u koš, pogodak se računa 2 poena.

Никола

pre 1 godinu

Погодак у кошарци је КОШ, а не поен. Поен је у тенису, ст. тенису, одбојци…
Постигао(ла) је пола коша ! Он(а) је поенгетер, уместо кошгетер !
Тим је победио са 7 поена разлике. Не, победио је са 7 кошева разлике. И то је масовно ушло у “употребу” играча, тренера, навијача да се не би разликовали од “већине”. Барем овде, “мањина” је у праву.
У моје време играња кошарке, био је КОШ !
Не терам инат, само указујем на погрешан приступ.

Del Boj

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.

milos

pre 1 godinu

Eh da je Kampaco registrovan,druga prica bi se pricala.A brat De Kolo da zahvali Savicu sto je druknuo Fmp,inace bi 5 miliona tesko pojacanje ekipe iz Zeleznika sad bilo na De Koloevom mestu.

Никола

pre 1 godinu

Шутираш после техничке и погодиш, ШТА ? Поен ? Не !
Мора да схватите, КОШ је и за 1 (један) и за два (два) и за 3 (три).
Несвесно, сами сте дали одговор. Не може 3,5 коша, већ 7 (седам). ПОЕН у кошаркашком смислу НЕ ПОСТОЈИ !

PGCG

pre 1 godinu

Najbolji poenter u istoriji Evrope, zato što nije mogao da se probije u NBA, a pitanje da li je i medju 30 najboljih košarkaša u istoriji Evrope. Ja mislim da nije. Iz glave mogu da nabrojim 30 boljih evropskih košarkaša od njega.

Никола

pre 1 godinu

Nikola v2, 4.2.23. 22,12 h

Николај, шут за 3 је шут за 3 коша, а не кош ипо.
Опет утицај Америке што се поена тиче.
Ако нешто еволуира, не значи да треба да буде неуспели абортус.
Да сте ми живи и здрави поентери !

nemanjaKGR

pre 1 godinu

Ovo je kad neko zeli da ispadne pametan i nauci nekog nesto a ocigledno to nije, bez uvrede.
Pogodak u kosarci je kos, da to si u pravu.
Tim je pobedio 7 poena razlike je mnogo preciznije i treba da se kaze, kako mozes da kazes tim je pobedio 7 koseva razlike?
7 Poena razlike mogu biti 3 kosa (3+3+1bacanje) mogu biti 4 kosa (2+2+2+1bacanje) i tako dalje znaci pobediti 7 koseva razlike apsolutno ne stoji, 7 poena = 7 koseva ako se svi postignu sa bacanja itd. Znaci totalna nebuloza.

Погодак у кошарци је КОШ, а не поен. Поен је у тенису, ст. тенису, одбојци…
Постигао(ла) је пола коша ! Он(а) је поенгетер, уместо кошгетер !
Тим је победио са 7 поена разлике. Не, победио је са 7 кошева разлике. И то је масовно ушло у “употребу” играча, тренера, навијача да се не би разликовали од “већине”. Барем овде, “мањина” је у праву.
У моје време играња кошарке, био је КОШ !
Не терам инат, само указујем на погрешан приступ.

Role

pre 1 godinu

Mnogi danasnji rekordi ne vrede pisljiva boba, tako je i sa ovim.
Svaka cast De Kolou, odlican je kosarkas. Ipak daleko od najboljih.
Igra se mnogo vise utakmica po sezoni, EL je sada zatvoren sistem i sta je tu je. Osim tog rekorda nece se pamtiti po nekom uticaju na igru ili dominaciji koja je donosila titule.

Marko

pre 1 godinu

Vidim da ovde neki pričaju o tome kako je Galis dao Džordanu 46 poena, te da je vrteo Dražena, i slično. Ljudi, košarka je timski sport, a ne takmičenje jedan na jedan. Biti sjajan košgeter i biti nosilac šampionskog tima (mislim na ozbiljne trofeje - klupski ili reprezentativni prvak Evrope, ili sveta, ili NBA šampion), su dve potpuno različite stvari. Sam Džordan je prvih šest sezona u Bulsima imao fantastične individualne brojke, ali tim nije osvojio ništa. Tada je, na inicijativu Fila Džeksona, modifikovao igru i uključio svoje saigrače u igru, da bi tim osvajao titule. Lični učinak je za basket jedan na jedan, košarka je mnogo složenija i zahtevnija igra od broja postignutih poena.

Неко123

pre 1 godinu

Imenjače sve oko nas evoluira vremenom. Igrač je dao koš koji vredi 1-2-3 poena. Ako je dao pola koša kao što kažeš, kako onda kada baci trojku, dao je koš i po? :)
Nema baš puno logike. To što je nešto izvorno ne znači nužno da je apsolutno i ispravno. Prilagodilo se jeziku i vremenu i to treba prihvatiti.
(Nikola v2, 04. februar 2023 22:12)

Хтедох да напишем исту ствар. Само бих додао - како је онда уместо 7 поена 7 кошева разлике кад је кош 2 поена? Ваљда онда 7 полукошева или 3 и по коша разлике?

Мишо

pre 1 godinu

Nikola v2, 4.2.23. 22,12 h

Николај, шут за 3 је шут за 3 коша, а не кош ипо.
Опет утицај Америке што се поена тиче.
Ако нешто еволуира, не значи да треба да буде неуспели абортус.
Да сте ми живи и здрави поентери !
(Никола, 04. februar 2023 23:01)

а шта ћемо са тим што су сви коментатори почели да говоре узео шут уместо шутирао ? буквално преводе америчко тејк а шот.

Sn_68

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.
(Del Boj, 04. februar 2023 23:03)

Galis je Drazena rastakao na proste cinioce u medjusobnim duelima, a i ovako je bio bolji. Svi ovi nabrojani su odlicni igraci i samo je stvar ukusa kiga ces staviti u top3 ili top5. Oladi malo.

Nikola v2

pre 1 godinu

Погодак у кошарци је КОШ, а не поен. Поен је у тенису, ст. тенису, одбојци…
Постигао(ла) је пола коша ! Он(а) је поенгетер, уместо кошгетер !
Тим је победио са 7 поена разлике. Не, победио је са 7 кошева разлике. И то је масовно ушло у “употребу” играча, тренера, навијача да се не би разликовали од “већине”. Барем овде, “мањина” је у праву.
У моје време играња кошарке, био је КОШ !
Не терам инат, само указујем на погрешан приступ.

Imenjače sve oko nas evoluira vremenom. Igrač je dao koš koji vredi 1-2-3 poena. Ako je dao pola koša kao što kažeš, kako onda kada baci trojku, dao je koš i po? :)
Nema baš puno logike. To što je nešto izvorno ne znači nužno da je apsolutno i ispravno. Prilagodilo se jeziku i vremenu i to treba prihvatiti.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Malo ljudi zna da je Nikos Galis studirao u Americi, a da je na utakmici protiv " Tar Hilsa" bio čuvan od strane GOAT -a Majkla Džordana kome je dao 46 poena !

Vrlo čudan igrač , klasa od realizatora, a sa svojih 183 cm visine je šutirao komotno i preko Stojka Vrankovića ( 218 cm) koji je bio najbolji defanzivac u to vreme...

Gledao sam mnogo utakmica solunskog Arisa u to vreme , a Galis je bio prava napast za koš .

Jedina rampa koju je taj popio u životu je bila ona od Paspalja na evro- basketu 1989 god.u Zagrebu...

Porediti Galisa i De Koloa , kome ožiljak pod nosem zgleda kao slina , je presmešno...

Stari basketas

pre 1 godinu

U vreme kada je Galis igrao odbrana u Evropi nije ni postojala. Galis bi ledjnom tehnikom dotackao do kosa i dao preko Paspalja koji bi skocio u vis ne na loptu! Galis danas ne bi mogao ni da igra!

Baticca

pre 1 godinu

@nikola
i trojka je koš ali nosi 3 poena. Kako ces kroz koševe izracunati koliko vrede bez pretvaranja istih u poene.
Pusti tvoja vremena,to je ocigledno proslo

Oubliette

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.
(Del Boj, 4. februar 2023 23:03)

Veruj mi da nije pogresio, neverovatno je sa kakvom je lakocom Galis pogadjao iz bukvalno svih pozicija, neponovljiv igrac.

Petar

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.
(Del Boj, 04. februar 2023 23:03)

Nije jedini koji tvrdi, evo tvrdim i ja. Nikos Galis jeste jedan od top 3 igraca u evropi, upravo zato sto je takve gorostase koje si nabrojao, vrteo na terenu kako je hteo.

Covek je na 148 utakmica u evropskim takmicenjima dao skoro 5000 poena, to ke prosek od oko 33 poena po mecu, da li neko od tih koje si pomenuo to ima?

Pera iz bivšeg DDR-a

pre 1 godinu

@Čeki opinionista del cazzo

On je zapravo Amerikanac grčkog porekla. Nije zaigrao u NBA samo iz razloga jer bi u tom slučaju šanse da nastupa za reprezentaciju bile svedene na nulu. Istinski patriota i primer za sve današnje nabeđene zvezde kojima državni grb predstavlja zadnju rupu na svirali. Rođen i odrastao u Nju Dzersiju, nakon završetka koledža i propalog ugovora sa Seltiksima zbog povrede zaputio se u otadžbinu i zaigrao za Aris. Mislim da do danas drži drugo mesto najboljih skorera u istoriji NCAA lige sa 27,5 poena u proseku (58% fg), prvi je Bird. Ta utakmica protiv MJ-a je odigrana kada je North Carolina '83. gostovala u Atini protiv grčkog nacionalnog tima. U dva meča Nikos im je dao 74 poena (24 + 50). U prvom ga je čuvao tada tek dvadesetogodišnji MJ (koji je btw. ubacio 34 p), u drugom MJ nije igrao pa se Nikos malo više raspucao. Prosek poena u klubovima 34, u reprezentaciji 31,6. Osam puta najbolji strelac Evrolige, 11 puta grčke lige. Na EP 1987. protiv Jugoslavije dao 74 poena u dve utakmice. U finalu protiv SSSR-a 40. Na sledećem prvenstvu u polufinalu SSSR-u dao 45 poena, a u finalu protiv Jugoslavije 30. Visok svega 183 cm 1 na 1 je bio nezaustavljiv, a trojke skoro da nije ni šutirao (2-3 po meču). Za Dražena su u to vreme govorili da je 'đavolji sin', a ovaj je jednom prilikom izjavio: Ako sam ja đavolji sin, Galis je đavo lično i personalno.

Mozzart

pre 1 godinu

Шутираш после техничке и погодиш, ШТА ? Поен ? Не !
Мора да схватите, КОШ је и за 1 (један) и за два (два) и за 3 (три).
Несвесно, сами сте дали одговор. Не може 3,5 коша, већ 7 (седам). ПОЕН у кошаркашком смислу НЕ ПОСТОЈИ !
(Никола, 4. februar 2023 23:18)

Ako uzmemo da je koš prolazak lopte kroz obruč onda dolazimo do zaključka da u zavisnosti od dela terena odakle je upućen šut koji je pretvoren u pogodak vredi 1,2 ili 3 POENA...tri KOŠA bi značilo da je lopta tri puta prošla kroz obruč. Dakle, nisi u pravu.

Zhol

pre 1 godinu

Mayers
Druze ja ne znam sta si ti gledao ako tvrdis da je Galis u top 3 Evropska košarkaša ikada koje si gledao. Pa ne znam svaka njemu cast ali ga stavljati ispred primera radi Dražena Petrovića Kukoca Radje Djordjevica Bodiroge Stojakovica Divca Sabonisa Novickog Gasola ili ovih mladih Doncica Jokica pa i Adetokumba jer igra za Grcku i stavljati Galisa medju 3 najbolja Evropljana ikada je po meni u najmanju ruku van svake pameti.
(Del Boj, 04. februar 2023 23:03)

Covek davao preko trideset poena po utakmici u proseku. Objasni mi zasto ne bi mogao neko da smatra da je bolji od Drazena recimo (obojica kos masine i bekovi, pa mi je nekako najzgodnije s njim da poredim). Da je igrao koliko i de Kolo, ne bi ga niko nikad stigao.

sasa pg

pre 1 godinu

@Najbolji poenter u istoriji Evrope, zato što nije mogao da se probije u NBA, a pitanje da li je i medju 30 najboljih košarkaša u istoriji Evrope. Ja mislim da nije. Iz glave mogu da nabrojim 30 boljih evropskih košarkaša od njega.
(PGCG, 4. februar 2023 21:54)

Ajde nabroj🙂 Ne kažem da ih nema, ali me interesuje tvoja lista

Srba

pre 1 godinu

@nikola
Majstore ovo su pravila košarkaške igre, a ti bez imalo blama druge učiš pameti i još tvrdiš da poen u košarci ne postoji! C c c. Strašno...

Čl. 16. Pogodak: kada je postignut i njegova vrednost
16.1. Definicija
16.1.1. Pogodak je postignut kada živa lopta uđe u koš odozgo i ostane unutar ili potpuno prođe kroz njega.
16.1.2. Smatra se da je lopta unutar koša, kada se najmanji njen deo nalazi unutar koša i ispod nivoa obruĉa.
16.2. Pravilo
16.2.1. Pogodak se pripisuje ekipi koja napada na protivnički koš u koji je lopta ušla, na sledeći naĉin:
 Pogodak postignut iz slobodnog bacanja računa se 1 poen.
 Pogodak postignut iz polja pogotka iz igre za 2 poena računa se 2 poena.
 Pogodak postignut iz polja pogotka iz igre za 3 poena računa se 3 poena.
 Nakon što lopta dodirne obruč kod poslednjeg slobodnog bacanja i pravilno je dodirne bilo koji
igrač pre nego što uđe u koš, pogodak se računa 2 poena.