Četvrtak, 21.07.2022.

09:54

Test: Hyundai Tucson Hybrid 4WD

Izvor: B92

Test: Hyundai Tucson Hybrid 4WD IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Alex

pre 2 godine

Ovaj novi zaista deluje kao dobar auto, posebno mi se dopada unutrašnjost. Ali brate mili, prednja maska, grill, pa blago rečeno izgleda bezveze. Čist kičeraj. Naravno ovo je 100% moje subjektivno mišljenje. Cena za hibrida je toliko blizu RAV4 i CRV da stvarno ne razumem nekog ko će kupiti ovaj auto, a ne jedan od dva pomenuta (osim eventualno zbog čekanja). Ovo verovatno ne važi za 4x2 u nižim paketim opreme, ali ta kombinacija za moj ukus je suluda i ne znam zašto bi to iko ikada kupio.
(Minderbinder, 17. avgust 2022 09:32)

CRV ima 1.5 motor, turbobenzinac, ima probleme sa mesanjem benzina i ulja i taj problem jos uvek nije otklonjen. RAV4 se ceka i do 9 meseci i zato sam uzeo ovaj Tucson 1.6 turbo sa 180 ks . Auto je odlican.

Sale sa Magistrale

pre 2 godine

Zamenio BMW X1 za Tucson plug-in hibrid. Posto je posao na 10 km, punimo corbu (mali rezervoar) jedan put mesecno.
Tih, ubrzava super, ja ga zovem golf cart na stereoidima. Siguran sam da su i CRV (nema jos uvek plug-in) i RAV dobri, ovde me se svidja enerijer malo vise. Rav4 Prime je tesko i kupiti i probati, ali imao sam RAV4 2 generacije i siguran sam da je super i sad.

Minderbinder

pre 2 godine

Prethodni Tucson je bio jedan od najlepših malih-srednjih SUV-ova. Znam da neki ne vole znak koji to vozilo imalo na sebi, ali estetski je bio 101% pogodak, lepši od mnogo skuplje konkurencije. Cena mu je bila fantastična, dovoljno povoljniji od konkurencije da se čovek opredili za njega. Ozbiljno sam ga razmatrao ali kupio sam neki drugi SUV.

Ovaj novi zaista deluje kao dobar auto, posebno mi se dopada unutrašnjost. Ali brate mili, prednja maska, grill, pa blago rečeno izgleda bezveze. Čist kičeraj. Naravno ovo je 100% moje subjektivno mišljenje. Cena za hibrida je toliko blizu RAV4 i CRV da stvarno ne razumem nekog ko će kupiti ovaj auto, a ne jedan od dva pomenuta (osim eventualno zbog čekanja). Ovo verovatno ne važi za 4x2 u nižim paketim opreme, ali ta kombinacija za moj ukus je suluda i ne znam zašto bi to iko ikada kupio.

ns ja

pre 2 godine

Dragi prijatelji, osećaj kad vas neko vozi ovim autom je odličan! Oprema (neki početni paket kod drugara) i osećaj u kabini, pristojna muzika, el dodaci, je da ste u novom autu koji sa osnovnim turbo motorom od 150KS ide i ubrzava odlično!!

E sad, pričam o nama koji razmatramo ovakve automobile - i šta mene ovde muči: taj auto jako mnogo troši!

Troši puno i neki pošteni vlasnici su to ovde i naveli: od 11l po gradu pa i 12-14 litara!(koliko bih sigurno i ja trošio jer vozim oštro - moj megan 1.5dCi mi pokaže 6,5l/100km po gradu, za razliku od drugara koji sa istim autom pravi prosek oko 5 l/100km po gradu!)

Meni se spolja baš i ne sviđa - frustriraju me ti zadnji pokazivači pravca kao na indijskoj rikši, a prednji farovi kao iz fašističke Nemačke!? (ovo je samo moje mišljenje-plus auto je unutra izuzetan-i lep i udoban!)

Kome potrošnja i dizajn odgovaraju, za to što nudi nije (pre)skup-ali ozbiljnom vozaču potrošnja će uzvratiti ukupnom cenom!

Zaključak; -ovaj auto ćete tek da platite u godinama koje dolaze nakon kupovine kroz gorivo, i održavanje nakon 7-me godine.
- Ko ne prelazi puno km neće imati taj "flash back" efekat i nema od čega da strahuje.

Idu čudna vremena, neka se ne zaleće ko nema rezerve u šteku!

Deki

pre 2 godine

Pa naravno kad uzimate kasko kod nekih "levih" auto kuća samo da bi prošli jeftinije. Kupite kod renomirane osiguravajuće kuće pa nećete da imate takva loša iskustva.
(Alex, 4. avgust 2022 14:05)

Ne, mi smo plaćali kod "desnih" renomiranih auto kuća kasko osiguranje baš zato da ne bi imali loša iskustva.

Alex

pre 2 godine

A kod novih automobila, posebno azijskih, gde je cena delova enormna, lako se dodje do toga da je za osiguravača već kod 3-4 godine starog vozila daleko jeftnije da ti isplati obeštećenje na bazi obračuna totalne štete. I ti si onda kao osiguranik totalno "izgoreo". A sve po zakonu. Jer tako piše u ugovoru, odnosno, u uslovima kasko osiguranja koje si prihvatio.
(pčelica Pavo, 3. avgust 2022

Pa naravno kad uzimate kasko kod nekih "levih" auto kuća samo da bi prošli jeftinije. Kupite kod renomirane osiguravajuće kuće pa nećete da imate takva loša iskustva.

Bojan

pre 2 godine

@deki @pcelica Kasko

Moji roditelji su prije 18 god kupili novu Astru G. Svo vrijeme do danas placaju kasko. Posto su dugogodisnji klijent kasko je vrlo povoljan. Vise puta smo imali stetu (4-5) i svaki put je ovlasteni servis popravljao vozilo i osiguravajuca kuca njima isplacivala za vrijednost popravki. Svaki put se problem vrlo lako resavao i nisu imali tendenciju da zakidaju. Istina, vecinom su u pitanju bila grebanja vrata, udarac pozadi, promjena branika itd, nije bilo znacajnije stete ali i te vrste popravki u ovlascenom servisu nisu jeftine. Radi se o domacoj renomiranoj osiguravajucoj kuci. Postoje razlicita osiguranja i paketi, slazem se, procitajte ugovor pre zakljucivanja osiguranja.

pčelica Pavo

pre 2 godine

Ne znam u kom svetu ti živiš ali meni full kasko isplaćuje po osnovu računa i ne interesuje me koliko šta košta. Kakve procene vrednosti, kakvi bakrači. Zato i postoji kasko, ne dezinformiši ljude.
(Alex, 2. avgust 2022 22:13)

Nisi u pravu. Kada si ti poslednji put pročitao opšet uslove nekog kasko osiguranja u Srbiji?
Kasko isplaćuje na principu "totalne štete", OSIM ako im je jeftinije da ti plate trošak popravke.
Dakle, obračun štete na bazi "totalne štete" je uvek PRIMARAN, a plaćanje troškova operavke je SEKUNDARAN, a sve zavisno SAMO od toga šta je jeftinije za kasko osiguravača.
To ti piše u uslovima kasko osiguranja. Samo pročitaj.
A kod novih automobila, posebno azijskih, gde je cena delova enormna, lako se dodje do toga da je za osiguravača već kod 3-4 godine starog vozila daleko jeftnije da ti isplati obeštećenje na bazi obračuna totalne štete. I ti si onda kao osiguranik totalno "izgoreo". A sve po zakonu. Jer tako piše u ugovoru, odnosno, u uslovima kasko osiguranja koje si prihvatio.

Alex

pre 2 godine

Da dužna je da isplati štetu samo će ti je isplatiti na osnovu procene vrednosti tvoga vozila (što zavisi od starosti vozila itd itd) i sigurno ti neće isplatiti onoliko koliko ti je potrebno za ganc nova vrata. Možda si imao kasko ali nisi imao prilike da ga stvarno koristiš.
(Deki, 2. avgust 2022 10:00

Ne znam u kom svetu ti živiš ali meni full kasko isplaćuje po osnovu računa i ne interesuje me koliko šta košta. Kakve procene vrednosti, kakvi bakrači. Zato i postoji kasko, ne dezinformiši ljude.

kad se pravite pametni..

pre 2 godine

sve super,pohvaljujem sto se ne istice odvratna moda nalepljenog tableta,oprostio bih mu i sto je ogroman (kome zaboga treba toliki auto na trulim bg uliicama,kozjim stazama, ali..ne mogu da svarimm ovu ruznu njusku.Kakav promasaj dizajnera,bespotrebno,steta..

Bojan

pre 2 godine

Meni se ovaj Hyundai i njegova sestra Kia u ovoj generaciji svidjaju vise nego u prethodnoj, napredovali su i sazreli u svemu, premda nisam siguran koliko dugo ce dizajn biti atraktivan. Ovaj model je ok u osnovnom nivou opreme i sa osnovnim motorima, u tom slucaju predstavlja dobru kupovinu. Mislim da ce ti nizi modeli na nasem trzistu imati dobru prodju. Visi nivoi opreme, pa cak i hibrid varijanta (ne osnovni motor) vec za svoju cijenu ima razne pandane. Honda CRV u osnovnim nivoima ima vise opreme nego Hyundai u visim, a uskoro dolazi i novi model. Mazda nema hibrida ali je cjenovno i po opremi pristupacna. Toyota ima klasicno dobar hibrid ali slicno problematicnu politiku opremanja i cijena. Sve u svemu dobar auto, i cjenovno solidan posebno u osnovnim modelima.

Alex

pre 2 godine

I ne treba limar ništa da "teše" . Imaš kasko osiguranje pa zameniš nova vrata. Simple as that.

Da da osiguravajuće kuće su inače pozbate po tome da se razbacujku parama!
(Deki, 25. jul 2022 23:51

Vidi se da nisi nikad imao kasko. Osiguravajuća kuća je dužna da isplati štetu ukoliko je nastala, ne samo u saobraćajnom udesu, već i nekim vandalizmom ili od prirodne pojave(grad, grom i sl.). Žalosno je što ne znaš temu a tvrdiš nešto.

predrag popovic

pre 2 godine

Vozim isti ovakav Tucson, benzinac 1.6t. Potrosnja mu je u mesovitoj voznji (grad-autoput) 7,2 litra. U gradu trosi i do 9 litara, a van grada uz ECO ukljucen i do 5.2. Toliko o nepristrasnosti komentatora.

Deki

pre 2 godine

Dalje te tri linije koje se spajaju u jednu tačku kako u prednjim tako i u zadnjim vratima, ne daj Bože da vas neko udari! Nema tog limara koji bi tu priču "ispeglao". Unutrašnjost je ono što mi se mnogo više sviđa. tu je nekako skladniji, sve je nekako na svom mestu. Volan malo neobičan, ali se vremenom navikneš. Cena? Svi su se izbezobrazili i prelivaju infalciju na kupca.
(Deki, 22. jul 2022 09:12

I ne treba limar ništa da "teše" . Imaš kasko osiguranje pa zameniš nova vrata. Simple as that.

Da da osiguravajuće kuće su inače pozbate po tome da se razbacujku parama!

pčelica Pavo

pre 2 godine

@DC
Pogrešio si, da.
Za početak, ni Toyotin, a ni Hondin HEV, nemaju CVT menjač. Nemaju menjač uopšte.
Zbog tehnički nepismenih kupaca, koje je strah nepoznatog, i koji nisu zainteresovani da shvate hibridni sklop, oni koriste trgovački naziv e-CVT menjač, jer vizuelno u kabini imaš selektor koji obično vizuelno liči na ručicu menjača kod AT-a.
Cene i oprema su one koje sam naveo, stim da se umanjuju za subvenciju od 2.500, pa ti HRV startuje sa cenom nizom od 30 hiljada mada je hibrid. I to čak i da ne dobiješ popust.

DC

pre 2 godine

@pčelica Pavo: Tucson hibrid, 4,5m dužine, 1.6 turbo SUS, 4wd, automat sa dve spojnice, za 38000 - barem tako piše u članku... Ili Honda HRV hibrid koja je za klasu manja, sa atmosferskim SUS motorom 1.5, sa kod nekih prilično ozloglašenim CVT i samo pogonom napred, u najjačem paketu opreme dobacuje 37000. Ili sam negde pogrešio?

pčelica Pavo

pre 2 godine

Tucson 4wd za 38000 ili Honda HRV koja je manja, sa atmosferskim SUS motorom, i samo pogonom napred u najjačem paketu opreme dobacuje 37000. Tucson je definitivno jedna od boljih kupovina trenutno na tržištu.
(DC, 23. jul 2022 13:42)

Svaka Honda HR-V (koja je SUV-B segmenta, duga 434 cm) je HIBRID (HEV), SUS 109 ks i EM od 130 ks, bez obračuna subvencije i popusta, košta 32 hiljade BAZNO (a već tu imaš sve sisteme asistencije (Tuscon nema čak ni radarski tempomat u prva tri paketa), sve parking senzore, kameru ...).

Hyundai u SUV B Segmentu ima Konu hibrid (duga samo 420cm), koja košta malo manje od HRV-a, ali je i manja, a i oprema je u nižim paketima skromnija od HRV-a (npr. radarski tempomattek od trećeg paketa).

Pandan Tucsonu (da je SUV C segment ) je Honda CRV, ali je CRV unutra značajno veći od Tucsona. Naravno, CRV je naizgled skuplji, ali, kada sve uporediš, sve tu ima smisla, pa je realno i jeftiniji ( odnos plaćeno-dobijeno)

Ivan

pre 2 godine

(Alex, 23. jul 2022 19:09)
Izgleda da nisam svestan koliko ljudi voli ružne i neinventivne automobule.
Ma samo prednja maska i zadnji žmigavci u braniku mi govore da su ovaj auto radili neki totalno hendikepirani ljudi.
Prethodni model izgleda 5 puta bolje.
Unutra klasika, a za premium osećaj i vozne karakteristike ipak treba da se plati.
Pre sam za Toyotu ili Mazdu.

Alex

pre 2 godine

Stisnu se itekako oko paketa opreme, a kamo li da kupe premium nemacki brend koji je skuplji uvek za 30% opravdano.
Zavrsena diskusija.
Ovaj je ruzan za medalju, verovatno su mu i vozne sposobnosti slicne.
Koliko para toliko i muzike.
(Jovan, 23. jul 2022 16:4
Vozne sposobnosti su mu odlične. Udoban za medalju, možeš sa njim do Španije da ideš u cugu. Pozadi komfor kao u nekoj limuzini. Auto je vrh.Završena diskusija.

Jovan

pre 2 godine

(serbiko, 22. jul 2022 20:19)

Stisnu se itekako oko paketa opreme, a kamo li da kupe premium nemacki brend koji je skuplji uvek za 30% opravdano.
Zavrsena diskusija.
Ovaj je ruzan za medalju, verovatno su mu i vozne sposobnosti slicne.
Koliko para toliko i muzike.

DC

pre 2 godine

Tucson 4wd za 38000 ili Honda HRV koja je manja, sa atmosferskim SUS motorom, i samo pogonom napred u najjačem paketu opreme dobacuje 37000. Tucson je definitivno jedna od boljih kupovina trenutno na tržištu. Ali brate mnogo ružan. I pišti kao kamion pri vožnji u nazad što me nenormalno nervira. Sportage radi isto. Kao da žele svima okolo da kažu: sklanjajte se, ovaj što je za volanom ne zna da vozi. Ne znam može li se u menijima ova funkcija isključiti?

serbiko

pre 2 godine

Sone, 22. jul 2022 13:58)

Jel ti stvarno mislis, da neko ko da za ovaj auto 40 hiljada, ima problem da doda jos 10 za neki Audi, Skodu ili VW? Da li ti shvatas da postoje ljudi koji nece da voze nemacka kola, pa sve i da im ga poklonis? Zasto bi svi morali da se lozimo na iste stvari, iste zene, istu muziku, iste emisije na tv, istu garderobu itd?

n

pre 2 godine

Ko god da se bavi dizajnom i ima ikakvog smisla za estetiku ne moze da kaze da ce dizajn ovog vozila imati duzi rok trajanja od jedva par godina. Kako sazreva, tako mu sve slabosti isplivavaju. I tako je uvek sa svim vozilima iz Koreje. Jednostavno nijedno nije prezivelo zub vremena, odnosno atraktivnost koju ima eventualno u trenutku kada se pojavi. Navedite jedno.

mr

pre 2 godine

@EZeljko
Novi Toyotini hibridi da imaju 30% nižu potrošnju, to bi značilo da je Camry na 4,5l/100km, što nije realno. Toyota jeste spustila potrošnju kod četvrte generacije hibrida, ali ne baš toliko. Inače, takođe vozim Camry, 2019. i u gradu je potrošnja oko 5,5. Na autoputu, gde sam uvek iznad 130, osim na delovima gde su ev. radovi, u tunelu i sl. gde uslovi puta ne dozvoljavaju toliku brzinu, potrošnja se kreće od 6,5-6,7 l/100km.
Često se u ovim raspravama potencira potrošnja hibrida na autoputu, pa čak neko napisa da na autoputu hibrid troši više od običnog benzinca,što je obična besmislica i nepoznavanje motorizacije hibrida i načina funkcionisanja. Ušteda na autoputu jeste minimalna, ali postoji. I naravno, dizel je i dalje ekonomičnija varijanta za auto put.

Sone

pre 2 godine

Ova dnevna led krila, prednja svetla, na koje su tako ponosni, su takodje maznuli od Audi Q5, slovo g/obrnuto L, samo uvecano.
Ma kopije za one koji nemaju lovu za prave nemacke brendove.

ako ćemo pošteno

pre 2 godine

Vozim rav4 hybrid 2020, presao 77000km, veoma sam zadovoljan potrosnjom, leti u gradu 5.5, autoput 7.5, zimi za oko litar, litar i po vise. U svim uporednim testovima ovaj tucson trosi oko litar vise, ima nesto manju bateriju a i toyota usavrsava hibridni pogon 25god.
(dejan, 22. jul 2022 09:16)

Testirao sam na duže tri hondina hibrida (jazz, hrv i crv) i to koliko hibrid malo troši po gradu, ono je nadrealno, imaš utisak da si žrtva skrivene kamere. HRV bez problema po BG troši oko 4 litra (a može i manje, "ako si posvećen"). Ali, sve ih malo sa potrošnjom ubija auto put. No, kada se "saberu" svi ti uslovi vožnje, na kraju ti ispadne manja cifra nego da si dizel vozio.
Kada je u pitanju energetska efikasnost, verujem da je u svetu običnih hibrida Toyota u blagoj prednosti nad ostalim brendovima. Bar su joj WLTP deklaracije za RAV-4 bolje nego za CRV.
Dok za Yaris Cross (pa i hibrid) ne mogu da shvatim kako je moguće napraviti potpuno nov i savremen automobil sa koeficijentom otpora vazduha od čak 0,35/036. Bruka.

Ivan ZG

pre 2 godine

Zaboravio sam reći da ova razlika u cijeni od 10.000 eura i više potpuno obesmisljuje posjedovanje hibirda zbog manje potrošnje jer se razlika u cijeni neće nikada isplatiti.
Za cca. 23-24.000 eura za običnog benzinca sa 150 KS i dizel sa 115 KS predstavlja odličnu ponudu i jako dobar odnos uloženo/dobiveno.
Tko želi štedljiv auto izabrat će dizela i ostati ugudno iznenađen potrošnjom. Taj motor u Ceed-u troši do 6 litara u gradu i do 6 na autocesti(130-140), a može i litru manje (115-130).
Ovo je zadnja generacija dizela u Hyundai autima i velika šteta jer je ovaj izvrstan (iako ne treba očekivati eksplozivnost nego štedljivost i nevjerojatno uglađen rad na razini benzinca osim prvih 3-4 minute zimi pri prvom startu).

Alex

pre 2 godine

. Dalje te tri linije koje se spajaju u jednu tačku kako u prednjim tako i u zadnjim vratima, ne daj Bože da vas neko udari! Nema tog limara koji bi tu priču "ispeglao". Unutrašnjost je ono što mi se mnogo više sviđa. tu je nekako skladniji, sve je nekako na svom mestu. Volan malo neobičan, ali se vremenom navikneš. Cena? Svi su se izbezobrazili i prelivaju infalciju na kupca.
(Deki, 22. jul 2022 09:12

I ne treba limar ništa da "teše" . Imaš kasko osiguranje pa zameniš nova vrata. Simple as that.

faca011

pre 2 godine

ja prosle godine uzeo sportage 1.6tgdi at, 177ks...mogu ta korejska kola nekome da se svidjaju ili ne, ali je cinjenicno stanje da vrede tih para. moj konkretno je kupljen sa odlicnim popustom za taj paket opreme,a u to vreme da sam hteo neku drugu marku,morao bih da dodam jos nekih 4k eur u proseku za nesto u slicnom paketu. daleko od toga da ova auta nemaju manu,itekako ih imaju,a to su tako neke jeftine gluposti za koje smtram da danasnji proizvodjaci automobila ne bi smeli sebi da dozvoljavaju. koliko para toliko muzike...ali opet ponavljam,vredi svaku paru i sa tim manama. a na to sve jos dodas 7 godina garancije...sipam gorivo,menjam gume i redovan servis...i glava me ne boli. sto se potrosnje tice,za mene je ocekivana,po gradu je to 11 litara recimo,a put do crnogorskog promorja preko zabljaka mi izadje na 8,5 litara (testirano 7 puta do sada),a na to najvise utice stil voznje na auto putu,jer recimo imao sam situacije lagane voznje zlatibor-bg gde do izlaska na auto put potrosnja bude 5,6 litara prosek,a onda drasticno skace zbog povecanja brzine. uzmem samo primer opel astre g koju sam nekada davno vozio, 1.4 atmosferac 90ks,ni klimu nije imao,ali je po gradu trosio 9.5-10 litara (da stari je motor,a auto je bio tada nov,ali je to nesto sto je realnost sa nasih puteva trenutno). naravno,dizeli manje trose,recimo tu rutu do primorja sam sa 1.6 dizelom 115ks vozio sa prosekom 5,4 litra full opterecen pa mogu da razumem dizel maniju,ali nikad ne bih menjao dobrog benzinca za bilo koji dizel.

Deki

pre 2 godine

Prvo što me odbija na ovom automobilu su te bočne linije. Kao da je tesan sekirom. Dalje te tri linije koje se spajaju u jednu tačku kako u prednjim tako i u zadnjim vratima, ne daj Bože da vas neko udari! Nema tog limara koji bi tu priču "ispeglao". Unutrašnjost je ono što mi se mnogo više sviđa. tu je nekako skladniji, sve je nekako na svom mestu. Volan malo neobičan, ali se vremenom navikneš. Cena? Svi su se izbezobrazili i prelivaju infalciju na kupca.

dejan

pre 2 godine

Vozim rav4 hybrid 2020, presao 77000km, veoma sam zadovoljan potrosnjom, leti u gradu 5.5, autoput 7.5, zimi za oko litar, litar i po vise. U svim uporednim testovima ovaj tucson trosi oko litar vise, ima nesto manju bateriju a i toyota usavrsava hibridni pogon 25god.

Stojan

pre 2 godine

Ne volim ovaj brend jer su totalno nedefinisani, a u svakoj novoj seriji ukradu tj. iskopiraju nesto od drugih proizvodjaca, uglavnom nemackih.
Volan koji se trenutno pominje su maznuli od Audija. Prosli modeli maznute svetlosne grupe napred od Opela, neka resenja i od BMW, Isti model vise restilizacija, ne znas sta ti ide u susret kad ga vidis i koji je brend. Napred ruzan za medalju, vidim hladnjak na 10 metara kroz ove rupe u maski, mogu misliti sta se tu sve zavuce posle voznje po autoputu i kako to oprati. Nek se javi neko posle 5 godina voznje ovih Tucsona i neka kaze u kakvom je stanju limarija, pod auta i enterijer, prosto mi ne deluje dovoljno kvalitetno i izdrzljivo.
Zmigavci pozadi dole na braniku, blagi UZAS, mozga bez. Zato i ne volim ovaj brend, sve rade po nekom uvrnutom sablonu i kopiraju druge proizvodjace.

Alex

pre 2 godine

Trebace ti i jedna pumpa, vodi racuna da trosi po gradu 12 do 14 litara, vozim jednog pa znam.Ince auto je ok ali nista vise od toga, nije nesto brz, malo je bolje u sport modu, plastika i kvalitet materijala tako tako, ta kozna sedista sa ventilacijom su super, udobna su.Automatski menjac ume da zabaguje ponekad ali generalno je uredu.Najlosija je limarija i boja, kao da je vodenim bojicama ofarban, nikada nisam imao auto sa tako losom bojom.Sve u svemu nije los auto ali iskreno ne bih ga kupio ponovo.
(hemodroid, 21. jul 2022 18:54

Ja ne vozim samo u gradu, idem i po lokalu pa neka prosek bude i 10 litara, to mi je prihvatljivo.A što se tiče kvarova, garancija je 5+2 godine.Do 5 god i planiram da ga vozim možda i kraće,posle prodam i uzimam nešto drugo. Tako da ni sa tim se ne opterećujem.

Challenger

pre 2 godine

U dizajnu mnogih novijih automobila raznih proizvodjaca, guraju se neke linije zbog kojih izgleda da je vozilo izudarano, pogotovo sa bocnih strana. No me gusta nada

EZeljko

pre 2 godine

Evo vam iz prve ruke. Camry Hybrid. 210HP kombinovano. Prosecno 6.2L zimi i leti. Uvek radi automatska klima leti klima zimi naravno grejanje i normalna voznja bez pokusaja ikakve stednje. Moja zena ima laksu nogu na gasu a ja malo tezu. Camry je inace 2015. Novi Toyotini Hybridi su bar 30% stedljiviji.

Cope

pre 2 godine

Sestra je dobila od ćaleta i keve samo je 1.6 180 konja, auto je brutalno dobar, jedina zamerka su sijalice za unutrasnje osvetljenje koje nisu led, i da, nema tog limara koji ce da izvede one linije da budu kao fabricke.

дејкилдкени

pre 2 godine

Све ок, једино су са ценом претерали, за мање (!) паре имате Субару Форестер, такође хибрид, само са њиховим непревазиђеним 4х4...

Ivan ZG

pre 2 godine

Auto je odličan i hibride je ljepše voziti jer zbog elektromotora brže reagiraju na gas. Ovo sa prikazom bočnog pogleda na instrument tabli kod davanja žmigavca je izvrsno i Hyundai se prvi toga sjetio, a poslije su ga još neki kopirali.
Ali.
Ono što mi se čini da bi moglo biti bolje je ispod haube. Naime, RAV sa preko 210 KS troši pravih 6-7 litara u gradu i isto toliko po autocesti. Naime sve do 120 km/h se uključuje elektropogon čak i na ravnoj cesti pa tako auto ide 1 km samo na struju pa oko 4 km na benzin. Elektromotor je jači u običnom hibridu, a u plug-in hibridu prelazi 100 KS. Tako da je Toyota najbolje napravila hibride, a ovaj bi vjerojatno dobio usavršenu verziju da Hyundai nije stopirao daljnji razvoj motora sa unutrašnjim sagorjevanjem. Hyundai je tiši u vožnji pri ubrzanju od RAV-a jer CVT zna biti dosta bučan, a ovaj mjenjač je nečujan.

hemodroid

pre 2 godine

Alex, 21. jul 2022 13:24)

Trebace ti i jedna pumpa, vodi racuna da trosi po gradu 12 do 14 litara, vozim jednog pa znam.Ince auto je ok ali nista vise od toga, nije nesto brz, malo je bolje u sport modu, plastika i kvalitet materijala tako tako, ta kozna sedista sa ventilacijom su super, udobna su.Automatski menjac ume da zabaguje ponekad ali generalno je uredu.Najlosija je limarija i boja, kao da je vodenim bojicama ofarban, nikada nisam imao auto sa tako losom bojom.Sve u svemu nije los auto ali iskreno ne bih ga kupio ponovo.

mrk

pre 2 godine

Sve je to lepo,ali moja mecka E dizel 2,2 ,na 65000 km,uvek u blagom prekrsaju, prosek 6,2 lit.Sta je ovde ekoloski u odnosu na mecku.To vazi za sve hibride.Ako hocete ekologiju struja i nista vise.Ako punite na javnim punjacima struja je skuplja od dizela.Ovo je stvarna cinjenica koju mozete a ne morate da prihvatite.Volim struju za lokal,ali za put samo dizel.
(Miroslav, 21. jul 2022 14:19)

za pocetak, nije potrosnja merilo ekologije, nego izduvni gasovi. a kod tvoje meckice su jako velike vrednosti No2... izguglaj sta to znaci. dalje, struja se u razvijenim zemljama dobija iz obnovljivoh izvora, ne iz uglja kao sto ste vi zatucani naucili pre 15 godina i to uporno ponavljate. za 10 -15 god ce ugalj potpuno biti izbacen iz upotrebe. kao trece, hibridi i el vozila smanjuju nivo zagadjenja bukom, i to mozes da istrazis na internetu. dalje ovo su stvarne cinjenice koje mozes a i ne moras da prihvatis.

Vozač

pre 2 godine

Niži od prethodnika, manji napadni uglovi, 20% manji rezervoar a jači motor i 30% veća cena još pre poskupljenja.Mene je to odbilo, iako ne sumnjam da je privuklo neke nove kupce. Dodao bi i neozbiljnost pojedinih prodavaca koji u oglasima imaju jednu cenu,a u radnji drugu, međutim to sam viđao kod više njih.

lepota je u oku posmatrača

pre 2 godine

Vozim aktuelni tržišni model iz tog segmenta, koji se prodaje maltene "u tragovima" u odnosu na Tucsona u Srbiji, ali, ako smem da kažem, čisto što se tiče moje emocije o dizajnu.
Sadašnji Tucson mi je ubedljivo najružnije vozilo u tom segmentu (prošli mi je spolja bilo lep), koji je svojom pojavom tu laskavu titulu u mojim očima preoteo od aktuelnog RAV-a, pri čemuje RAV naknadno izgubio i to drugo mesto sa novom generacijom Sportage-a.
I da danas ponovo kupujem vozilo iz ove klase, šanse nema da ih uzeo Tucsona ili Sportagea. Ne zato jer možda ne verujem u korejsku tehnologiju, već zato što su mi jezivo ružna ta oba modela.

Kova

pre 2 godine

Imao sam dizel prethodne generacije 1.6, 100 KW,automatik, 2 WD sada sam vlasnik hybrida sa 4 WD, potpuno isti kao na slikama,fantasticno auto,neuporedivo bolji ode prethodnika dizela po svemu,svaka preporuka

Miroslav

pre 2 godine

Sve je to lepo,ali moja mecka E dizel 2,2 ,na 65000 km,uvek u blagom prekrsaju, prosek 6,2 lit.Sta je ovde ekoloski u odnosu na mecku.To vazi za sve hibride.Ako hocete ekologiju struja i nista vise.Ako punite na javnim punjacima struja je skuplja od dizela.Ovo je stvarna cinjenica koju mozete a ne morate da prihvatite.Volim struju za lokal,ali za put samo dizel.

dexter-lab

pre 2 godine

Kao i svi korejanci. Kada izadje, prve 2-3 godine izgleda extra, zanimljivo, futuristicki, istice se na ulici. Posle toga deluje kao da je napravljen pre 25 godina. Kad udjes unutra zatvorenih ociju na osnovu mirisa i dodira instrument table osetis da je koreanac.
Da se razumemo, licno vozim iskljucivo japance, ranije sam dosta vozio engleze, nemacka kola ne volim ali koreanci uvek imaju to nesto malo sto im fali.

Alex

pre 2 godine

Naručio sam 1.6 turbo sa 180 ks, benzinac, automatik i ovih dana stiže. Paket opreme impression, kožna sedišta, grejanje napred i pozadi a napred ima i hlađenje sedišta. Sve asistencije su tu: lineasistent, automatska duga svetla, senzor mrtvog ugla(izuzetna stvar) itd. Materijali fenomenalno utegnuti, premijum izrada. Razumem ove koji sumnjaju jer nisu nikad ušli u bilo kakav novi auto a kamoli u ovaj novi Tucson. Jedino mi se ne sviđa malo oblik volana ali nije ništa strašno. Udobna sedišta do maksimuma a pozadi je komforno kao u nekoj direktorskoj limuzini. Auto je vrhunski i ide kao mećava. Pozdrav dobri ljudi!

NS oldtajmer

pre 2 godine

Vozim Tucsona 2021 godiste, 1,6 TGDI, 150 ks, manuelni menjac, impression paket opreme. Prosecna potrosnja za13.209 km iznosi 8,2 l/100 km. 70 % gradska voznja. Znam to jer od prvog kilometra nisam "ponistavao kompjuter". Tucson ima mogucnost za trostepeno pracenje potrosnje (ukupno od ponistavanja do ponistavanja; od punjenja do punjenja rezervoara i za svaku pojedinacnu voznju). #Domacine - utisak u voznji je vise nego PREMIJUM - probaj pa reci. Osim naravno ako ne patis od amblema na haubi.

serbiko

pre 2 godine

Prosle godine sam kupio nov Hyundai Elantru 1.6 mpi sa automatskim menjacem. Nikada do tada nisam imao korejanski automobil, ni japanski, nekako, uvek su to bili polovno Audiji, Mercedesi, Reno, Pezo, i uvek kao drugi auto neki Jugo ili slicno. Naravno, ta Elantra nema veze sa ovim predstavljenim autom, ali hocu da kazem, nakon predjenih prvih 40 hiljada, da je to odlican automobil, vrlo lep i lagan za voznju, udoban, komforan, neverovatno tih, motor je obican atmosferac od 1600cm i 130 ks, koji ga nosi sa lakocom.Potrosnja benzina je oko 9l po gradu, a na auto putu pri 130 oko 6,5l, sto je vise nego fantasticno, s obzirom da mi je predhodno dizelas, MB W211 cdi, toliko trosio. Auto sam platio pre ovih ludackih poskupljenja 16200, sto je odlicno, s obzirom da sad u toj klasi, nema ispod 20k. Mislim da vredi svaku paru, ipak je to nov automobil, a za taj novac sam jedino mogao da kupim neki polovan nemacki, sa vec predjenih 200-300 hiljada, sto je van svake pameti. Hyundai je za svaku preporuku i siguran sam ce ih ljudi sve vise kupovati.

xxyyzz

pre 2 godine

Kad sam prvi put video ovaj model bio mi je čudan, čak i ružan. Polako se navikavam na dizajn i sada mogu reći da uopšte nije loše odrađen, mada mi neće biti među favoritima. U kvalitet i pouzdanost ne sumnjam.

Marko

pre 2 godine

Prelep od napred pozadi me podseca na Pežo a sa strane mi se ne sviđaju ošte linije...Mislim da Hyundai treba da ostvi dizajn prednje maske al ostalo da koriguje...

duki

pre 2 godine

U pocetku mi nije bio nesto. Kad je komsija kupio novi sportage, shvatio sam da je tucson lepsi brat. U grckoj tih hibrida ima na svakom cosku. Neverovatno kakva oprema se nudi.

ako ćemo pošteno

pre 2 godine

Nisam imao prilike da testiram ovaj hibrid, a imao sam baš jaku želju, jer sam hteo da ga u malo vožnji uporedim sa hibridom drugog brenda.
No, ako je tačno ovo što u tekstu piše, da pri 130 km/h ovaj hibrid troši oko 8,7, to je potpuno saglasno WLTP deklaracijama za sve hibride, ali i mojim iskustvima.
Svi klasični hibridi su, naime, apsolutno nepobedivi u potrošnji po gradu. Nema tog dizela koji može ni blizu da im parira, a ekonomski posmatrano, čak ni TNG vozila.
Van grada su takodje ekonomičniji – sve dok ne dodjete na auto put i vozite konstatnom brzinom. Tu klasičan hibrid (ma kog brenda) gubi čak i od običnog benzinskog SUS-a. I to je prosto tako.
Ali, za ljude koji makar neki deo godišnjih kilometara predju i po gradu, ako bi se posmatrao sam utrošak na gorivo ( a ne i cena nabavke samog vozila sa hibridnim pogonskim sklopom ), hibrid je isplatviji. A što je još bitnije, on je daleko prijatniji za vožnju od SUS-a, pri čemu u žvotu nije uvek sve samo u parama. Barem meni.

Djorke

pre 2 godine

Nema sta, uradili su ga vrhunski. Super dizajn, super performanse, potrosnja umerena, ekoloski prihvatljiv … svaka cast. Retko ko “ubode” sve to.

Dubrovnik

pre 2 godine

Svaki dan vidim jednog crnog na putu do posla, izgleda mi sve bolje i bolje svaki dan.
Fenomenalni auto, korejanci rastura ju u novom mileniju

serbiko

pre 2 godine

Prosle godine sam kupio nov Hyundai Elantru 1.6 mpi sa automatskim menjacem. Nikada do tada nisam imao korejanski automobil, ni japanski, nekako, uvek su to bili polovno Audiji, Mercedesi, Reno, Pezo, i uvek kao drugi auto neki Jugo ili slicno. Naravno, ta Elantra nema veze sa ovim predstavljenim autom, ali hocu da kazem, nakon predjenih prvih 40 hiljada, da je to odlican automobil, vrlo lep i lagan za voznju, udoban, komforan, neverovatno tih, motor je obican atmosferac od 1600cm i 130 ks, koji ga nosi sa lakocom.Potrosnja benzina je oko 9l po gradu, a na auto putu pri 130 oko 6,5l, sto je vise nego fantasticno, s obzirom da mi je predhodno dizelas, MB W211 cdi, toliko trosio. Auto sam platio pre ovih ludackih poskupljenja 16200, sto je odlicno, s obzirom da sad u toj klasi, nema ispod 20k. Mislim da vredi svaku paru, ipak je to nov automobil, a za taj novac sam jedino mogao da kupim neki polovan nemacki, sa vec predjenih 200-300 hiljada, sto je van svake pameti. Hyundai je za svaku preporuku i siguran sam ce ih ljudi sve vise kupovati.

Dubrovnik

pre 2 godine

Svaki dan vidim jednog crnog na putu do posla, izgleda mi sve bolje i bolje svaki dan.
Fenomenalni auto, korejanci rastura ju u novom mileniju

Alex

pre 2 godine

Naručio sam 1.6 turbo sa 180 ks, benzinac, automatik i ovih dana stiže. Paket opreme impression, kožna sedišta, grejanje napred i pozadi a napred ima i hlađenje sedišta. Sve asistencije su tu: lineasistent, automatska duga svetla, senzor mrtvog ugla(izuzetna stvar) itd. Materijali fenomenalno utegnuti, premijum izrada. Razumem ove koji sumnjaju jer nisu nikad ušli u bilo kakav novi auto a kamoli u ovaj novi Tucson. Jedino mi se ne sviđa malo oblik volana ali nije ništa strašno. Udobna sedišta do maksimuma a pozadi je komforno kao u nekoj direktorskoj limuzini. Auto je vrhunski i ide kao mećava. Pozdrav dobri ljudi!

Djorke

pre 2 godine

Nema sta, uradili su ga vrhunski. Super dizajn, super performanse, potrosnja umerena, ekoloski prihvatljiv … svaka cast. Retko ko “ubode” sve to.

serbiko

pre 2 godine

Sone, 22. jul 2022 13:58)

Jel ti stvarno mislis, da neko ko da za ovaj auto 40 hiljada, ima problem da doda jos 10 za neki Audi, Skodu ili VW? Da li ti shvatas da postoje ljudi koji nece da voze nemacka kola, pa sve i da im ga poklonis? Zasto bi svi morali da se lozimo na iste stvari, iste zene, istu muziku, iste emisije na tv, istu garderobu itd?

xxyyzz

pre 2 godine

Kad sam prvi put video ovaj model bio mi je čudan, čak i ružan. Polako se navikavam na dizajn i sada mogu reći da uopšte nije loše odrađen, mada mi neće biti među favoritima. U kvalitet i pouzdanost ne sumnjam.

NS oldtajmer

pre 2 godine

Vozim Tucsona 2021 godiste, 1,6 TGDI, 150 ks, manuelni menjac, impression paket opreme. Prosecna potrosnja za13.209 km iznosi 8,2 l/100 km. 70 % gradska voznja. Znam to jer od prvog kilometra nisam "ponistavao kompjuter". Tucson ima mogucnost za trostepeno pracenje potrosnje (ukupno od ponistavanja do ponistavanja; od punjenja do punjenja rezervoara i za svaku pojedinacnu voznju). #Domacine - utisak u voznji je vise nego PREMIJUM - probaj pa reci. Osim naravno ako ne patis od amblema na haubi.

ako ćemo pošteno

pre 2 godine

Nisam imao prilike da testiram ovaj hibrid, a imao sam baš jaku želju, jer sam hteo da ga u malo vožnji uporedim sa hibridom drugog brenda.
No, ako je tačno ovo što u tekstu piše, da pri 130 km/h ovaj hibrid troši oko 8,7, to je potpuno saglasno WLTP deklaracijama za sve hibride, ali i mojim iskustvima.
Svi klasični hibridi su, naime, apsolutno nepobedivi u potrošnji po gradu. Nema tog dizela koji može ni blizu da im parira, a ekonomski posmatrano, čak ni TNG vozila.
Van grada su takodje ekonomičniji – sve dok ne dodjete na auto put i vozite konstatnom brzinom. Tu klasičan hibrid (ma kog brenda) gubi čak i od običnog benzinskog SUS-a. I to je prosto tako.
Ali, za ljude koji makar neki deo godišnjih kilometara predju i po gradu, ako bi se posmatrao sam utrošak na gorivo ( a ne i cena nabavke samog vozila sa hibridnim pogonskim sklopom ), hibrid je isplatviji. A što je još bitnije, on je daleko prijatniji za vožnju od SUS-a, pri čemu u žvotu nije uvek sve samo u parama. Barem meni.

duki

pre 2 godine

U pocetku mi nije bio nesto. Kad je komsija kupio novi sportage, shvatio sam da je tucson lepsi brat. U grckoj tih hibrida ima na svakom cosku. Neverovatno kakva oprema se nudi.

Miroslav

pre 2 godine

Sve je to lepo,ali moja mecka E dizel 2,2 ,na 65000 km,uvek u blagom prekrsaju, prosek 6,2 lit.Sta je ovde ekoloski u odnosu na mecku.To vazi za sve hibride.Ako hocete ekologiju struja i nista vise.Ako punite na javnim punjacima struja je skuplja od dizela.Ovo je stvarna cinjenica koju mozete a ne morate da prihvatite.Volim struju za lokal,ali za put samo dizel.

Kova

pre 2 godine

Imao sam dizel prethodne generacije 1.6, 100 KW,automatik, 2 WD sada sam vlasnik hybrida sa 4 WD, potpuno isti kao na slikama,fantasticno auto,neuporedivo bolji ode prethodnika dizela po svemu,svaka preporuka

lepota je u oku posmatrača

pre 2 godine

Vozim aktuelni tržišni model iz tog segmenta, koji se prodaje maltene "u tragovima" u odnosu na Tucsona u Srbiji, ali, ako smem da kažem, čisto što se tiče moje emocije o dizajnu.
Sadašnji Tucson mi je ubedljivo najružnije vozilo u tom segmentu (prošli mi je spolja bilo lep), koji je svojom pojavom tu laskavu titulu u mojim očima preoteo od aktuelnog RAV-a, pri čemuje RAV naknadno izgubio i to drugo mesto sa novom generacijom Sportage-a.
I da danas ponovo kupujem vozilo iz ove klase, šanse nema da ih uzeo Tucsona ili Sportagea. Ne zato jer možda ne verujem u korejsku tehnologiju, već zato što su mi jezivo ružna ta oba modela.

Vozač

pre 2 godine

Niži od prethodnika, manji napadni uglovi, 20% manji rezervoar a jači motor i 30% veća cena još pre poskupljenja.Mene je to odbilo, iako ne sumnjam da je privuklo neke nove kupce. Dodao bi i neozbiljnost pojedinih prodavaca koji u oglasima imaju jednu cenu,a u radnji drugu, međutim to sam viđao kod više njih.

faca011

pre 2 godine

ja prosle godine uzeo sportage 1.6tgdi at, 177ks...mogu ta korejska kola nekome da se svidjaju ili ne, ali je cinjenicno stanje da vrede tih para. moj konkretno je kupljen sa odlicnim popustom za taj paket opreme,a u to vreme da sam hteo neku drugu marku,morao bih da dodam jos nekih 4k eur u proseku za nesto u slicnom paketu. daleko od toga da ova auta nemaju manu,itekako ih imaju,a to su tako neke jeftine gluposti za koje smtram da danasnji proizvodjaci automobila ne bi smeli sebi da dozvoljavaju. koliko para toliko muzike...ali opet ponavljam,vredi svaku paru i sa tim manama. a na to sve jos dodas 7 godina garancije...sipam gorivo,menjam gume i redovan servis...i glava me ne boli. sto se potrosnje tice,za mene je ocekivana,po gradu je to 11 litara recimo,a put do crnogorskog promorja preko zabljaka mi izadje na 8,5 litara (testirano 7 puta do sada),a na to najvise utice stil voznje na auto putu,jer recimo imao sam situacije lagane voznje zlatibor-bg gde do izlaska na auto put potrosnja bude 5,6 litara prosek,a onda drasticno skace zbog povecanja brzine. uzmem samo primer opel astre g koju sam nekada davno vozio, 1.4 atmosferac 90ks,ni klimu nije imao,ali je po gradu trosio 9.5-10 litara (da stari je motor,a auto je bio tada nov,ali je to nesto sto je realnost sa nasih puteva trenutno). naravno,dizeli manje trose,recimo tu rutu do primorja sam sa 1.6 dizelom 115ks vozio sa prosekom 5,4 litra full opterecen pa mogu da razumem dizel maniju,ali nikad ne bih menjao dobrog benzinca za bilo koji dizel.

Alex

pre 2 godine

Stisnu se itekako oko paketa opreme, a kamo li da kupe premium nemacki brend koji je skuplji uvek za 30% opravdano.
Zavrsena diskusija.
Ovaj je ruzan za medalju, verovatno su mu i vozne sposobnosti slicne.
Koliko para toliko i muzike.
(Jovan, 23. jul 2022 16:4
Vozne sposobnosti su mu odlične. Udoban za medalju, možeš sa njim do Španije da ideš u cugu. Pozadi komfor kao u nekoj limuzini. Auto je vrh.Završena diskusija.

Ivan ZG

pre 2 godine

Zaboravio sam reći da ova razlika u cijeni od 10.000 eura i više potpuno obesmisljuje posjedovanje hibirda zbog manje potrošnje jer se razlika u cijeni neće nikada isplatiti.
Za cca. 23-24.000 eura za običnog benzinca sa 150 KS i dizel sa 115 KS predstavlja odličnu ponudu i jako dobar odnos uloženo/dobiveno.
Tko želi štedljiv auto izabrat će dizela i ostati ugudno iznenađen potrošnjom. Taj motor u Ceed-u troši do 6 litara u gradu i do 6 na autocesti(130-140), a može i litru manje (115-130).
Ovo je zadnja generacija dizela u Hyundai autima i velika šteta jer je ovaj izvrstan (iako ne treba očekivati eksplozivnost nego štedljivost i nevjerojatno uglađen rad na razini benzinca osim prvih 3-4 minute zimi pri prvom startu).

mrk

pre 2 godine

Sve je to lepo,ali moja mecka E dizel 2,2 ,na 65000 km,uvek u blagom prekrsaju, prosek 6,2 lit.Sta je ovde ekoloski u odnosu na mecku.To vazi za sve hibride.Ako hocete ekologiju struja i nista vise.Ako punite na javnim punjacima struja je skuplja od dizela.Ovo je stvarna cinjenica koju mozete a ne morate da prihvatite.Volim struju za lokal,ali za put samo dizel.
(Miroslav, 21. jul 2022 14:19)

za pocetak, nije potrosnja merilo ekologije, nego izduvni gasovi. a kod tvoje meckice su jako velike vrednosti No2... izguglaj sta to znaci. dalje, struja se u razvijenim zemljama dobija iz obnovljivoh izvora, ne iz uglja kao sto ste vi zatucani naucili pre 15 godina i to uporno ponavljate. za 10 -15 god ce ugalj potpuno biti izbacen iz upotrebe. kao trece, hibridi i el vozila smanjuju nivo zagadjenja bukom, i to mozes da istrazis na internetu. dalje ovo su stvarne cinjenice koje mozes a i ne moras da prihvatis.

Alex

pre 2 godine

. Dalje te tri linije koje se spajaju u jednu tačku kako u prednjim tako i u zadnjim vratima, ne daj Bože da vas neko udari! Nema tog limara koji bi tu priču "ispeglao". Unutrašnjost je ono što mi se mnogo više sviđa. tu je nekako skladniji, sve je nekako na svom mestu. Volan malo neobičan, ali se vremenom navikneš. Cena? Svi su se izbezobrazili i prelivaju infalciju na kupca.
(Deki, 22. jul 2022 09:12

I ne treba limar ništa da "teše" . Imaš kasko osiguranje pa zameniš nova vrata. Simple as that.

Alex

pre 2 godine

Trebace ti i jedna pumpa, vodi racuna da trosi po gradu 12 do 14 litara, vozim jednog pa znam.Ince auto je ok ali nista vise od toga, nije nesto brz, malo je bolje u sport modu, plastika i kvalitet materijala tako tako, ta kozna sedista sa ventilacijom su super, udobna su.Automatski menjac ume da zabaguje ponekad ali generalno je uredu.Najlosija je limarija i boja, kao da je vodenim bojicama ofarban, nikada nisam imao auto sa tako losom bojom.Sve u svemu nije los auto ali iskreno ne bih ga kupio ponovo.
(hemodroid, 21. jul 2022 18:54

Ja ne vozim samo u gradu, idem i po lokalu pa neka prosek bude i 10 litara, to mi je prihvatljivo.A što se tiče kvarova, garancija je 5+2 godine.Do 5 god i planiram da ga vozim možda i kraće,posle prodam i uzimam nešto drugo. Tako da ni sa tim se ne opterećujem.

дејкилдкени

pre 2 godine

Све ок, једино су са ценом претерали, за мање (!) паре имате Субару Форестер, такође хибрид, само са њиховим непревазиђеним 4х4...

dexter-lab

pre 2 godine

Kao i svi korejanci. Kada izadje, prve 2-3 godine izgleda extra, zanimljivo, futuristicki, istice se na ulici. Posle toga deluje kao da je napravljen pre 25 godina. Kad udjes unutra zatvorenih ociju na osnovu mirisa i dodira instrument table osetis da je koreanac.
Da se razumemo, licno vozim iskljucivo japance, ranije sam dosta vozio engleze, nemacka kola ne volim ali koreanci uvek imaju to nesto malo sto im fali.

hemodroid

pre 2 godine

Alex, 21. jul 2022 13:24)

Trebace ti i jedna pumpa, vodi racuna da trosi po gradu 12 do 14 litara, vozim jednog pa znam.Ince auto je ok ali nista vise od toga, nije nesto brz, malo je bolje u sport modu, plastika i kvalitet materijala tako tako, ta kozna sedista sa ventilacijom su super, udobna su.Automatski menjac ume da zabaguje ponekad ali generalno je uredu.Najlosija je limarija i boja, kao da je vodenim bojicama ofarban, nikada nisam imao auto sa tako losom bojom.Sve u svemu nije los auto ali iskreno ne bih ga kupio ponovo.

Stojan

pre 2 godine

Ne volim ovaj brend jer su totalno nedefinisani, a u svakoj novoj seriji ukradu tj. iskopiraju nesto od drugih proizvodjaca, uglavnom nemackih.
Volan koji se trenutno pominje su maznuli od Audija. Prosli modeli maznute svetlosne grupe napred od Opela, neka resenja i od BMW, Isti model vise restilizacija, ne znas sta ti ide u susret kad ga vidis i koji je brend. Napred ruzan za medalju, vidim hladnjak na 10 metara kroz ove rupe u maski, mogu misliti sta se tu sve zavuce posle voznje po autoputu i kako to oprati. Nek se javi neko posle 5 godina voznje ovih Tucsona i neka kaze u kakvom je stanju limarija, pod auta i enterijer, prosto mi ne deluje dovoljno kvalitetno i izdrzljivo.
Zmigavci pozadi dole na braniku, blagi UZAS, mozga bez. Zato i ne volim ovaj brend, sve rade po nekom uvrnutom sablonu i kopiraju druge proizvodjace.

Ivan ZG

pre 2 godine

Auto je odličan i hibride je ljepše voziti jer zbog elektromotora brže reagiraju na gas. Ovo sa prikazom bočnog pogleda na instrument tabli kod davanja žmigavca je izvrsno i Hyundai se prvi toga sjetio, a poslije su ga još neki kopirali.
Ali.
Ono što mi se čini da bi moglo biti bolje je ispod haube. Naime, RAV sa preko 210 KS troši pravih 6-7 litara u gradu i isto toliko po autocesti. Naime sve do 120 km/h se uključuje elektropogon čak i na ravnoj cesti pa tako auto ide 1 km samo na struju pa oko 4 km na benzin. Elektromotor je jači u običnom hibridu, a u plug-in hibridu prelazi 100 KS. Tako da je Toyota najbolje napravila hibride, a ovaj bi vjerojatno dobio usavršenu verziju da Hyundai nije stopirao daljnji razvoj motora sa unutrašnjim sagorjevanjem. Hyundai je tiši u vožnji pri ubrzanju od RAV-a jer CVT zna biti dosta bučan, a ovaj mjenjač je nečujan.

mr

pre 2 godine

@EZeljko
Novi Toyotini hibridi da imaju 30% nižu potrošnju, to bi značilo da je Camry na 4,5l/100km, što nije realno. Toyota jeste spustila potrošnju kod četvrte generacije hibrida, ali ne baš toliko. Inače, takođe vozim Camry, 2019. i u gradu je potrošnja oko 5,5. Na autoputu, gde sam uvek iznad 130, osim na delovima gde su ev. radovi, u tunelu i sl. gde uslovi puta ne dozvoljavaju toliku brzinu, potrošnja se kreće od 6,5-6,7 l/100km.
Često se u ovim raspravama potencira potrošnja hibrida na autoputu, pa čak neko napisa da na autoputu hibrid troši više od običnog benzinca,što je obična besmislica i nepoznavanje motorizacije hibrida i načina funkcionisanja. Ušteda na autoputu jeste minimalna, ali postoji. I naravno, dizel je i dalje ekonomičnija varijanta za auto put.

DC

pre 2 godine

@pčelica Pavo: Tucson hibrid, 4,5m dužine, 1.6 turbo SUS, 4wd, automat sa dve spojnice, za 38000 - barem tako piše u članku... Ili Honda HRV hibrid koja je za klasu manja, sa atmosferskim SUS motorom 1.5, sa kod nekih prilično ozloglašenim CVT i samo pogonom napred, u najjačem paketu opreme dobacuje 37000. Ili sam negde pogrešio?

predrag popovic

pre 2 godine

Vozim isti ovakav Tucson, benzinac 1.6t. Potrosnja mu je u mesovitoj voznji (grad-autoput) 7,2 litra. U gradu trosi i do 9 litara, a van grada uz ECO ukljucen i do 5.2. Toliko o nepristrasnosti komentatora.

Alex

pre 2 godine

I ne treba limar ništa da "teše" . Imaš kasko osiguranje pa zameniš nova vrata. Simple as that.

Da da osiguravajuće kuće su inače pozbate po tome da se razbacujku parama!
(Deki, 25. jul 2022 23:51

Vidi se da nisi nikad imao kasko. Osiguravajuća kuća je dužna da isplati štetu ukoliko je nastala, ne samo u saobraćajnom udesu, već i nekim vandalizmom ili od prirodne pojave(grad, grom i sl.). Žalosno je što ne znaš temu a tvrdiš nešto.

ako ćemo pošteno

pre 2 godine

Vozim rav4 hybrid 2020, presao 77000km, veoma sam zadovoljan potrosnjom, leti u gradu 5.5, autoput 7.5, zimi za oko litar, litar i po vise. U svim uporednim testovima ovaj tucson trosi oko litar vise, ima nesto manju bateriju a i toyota usavrsava hibridni pogon 25god.
(dejan, 22. jul 2022 09:16)

Testirao sam na duže tri hondina hibrida (jazz, hrv i crv) i to koliko hibrid malo troši po gradu, ono je nadrealno, imaš utisak da si žrtva skrivene kamere. HRV bez problema po BG troši oko 4 litra (a može i manje, "ako si posvećen"). Ali, sve ih malo sa potrošnjom ubija auto put. No, kada se "saberu" svi ti uslovi vožnje, na kraju ti ispadne manja cifra nego da si dizel vozio.
Kada je u pitanju energetska efikasnost, verujem da je u svetu običnih hibrida Toyota u blagoj prednosti nad ostalim brendovima. Bar su joj WLTP deklaracije za RAV-4 bolje nego za CRV.
Dok za Yaris Cross (pa i hibrid) ne mogu da shvatim kako je moguće napraviti potpuno nov i savremen automobil sa koeficijentom otpora vazduha od čak 0,35/036. Bruka.

EZeljko

pre 2 godine

Evo vam iz prve ruke. Camry Hybrid. 210HP kombinovano. Prosecno 6.2L zimi i leti. Uvek radi automatska klima leti klima zimi naravno grejanje i normalna voznja bez pokusaja ikakve stednje. Moja zena ima laksu nogu na gasu a ja malo tezu. Camry je inace 2015. Novi Toyotini Hybridi su bar 30% stedljiviji.

n

pre 2 godine

Ko god da se bavi dizajnom i ima ikakvog smisla za estetiku ne moze da kaze da ce dizajn ovog vozila imati duzi rok trajanja od jedva par godina. Kako sazreva, tako mu sve slabosti isplivavaju. I tako je uvek sa svim vozilima iz Koreje. Jednostavno nijedno nije prezivelo zub vremena, odnosno atraktivnost koju ima eventualno u trenutku kada se pojavi. Navedite jedno.

Alex

pre 2 godine

Ovaj novi zaista deluje kao dobar auto, posebno mi se dopada unutrašnjost. Ali brate mili, prednja maska, grill, pa blago rečeno izgleda bezveze. Čist kičeraj. Naravno ovo je 100% moje subjektivno mišljenje. Cena za hibrida je toliko blizu RAV4 i CRV da stvarno ne razumem nekog ko će kupiti ovaj auto, a ne jedan od dva pomenuta (osim eventualno zbog čekanja). Ovo verovatno ne važi za 4x2 u nižim paketim opreme, ali ta kombinacija za moj ukus je suluda i ne znam zašto bi to iko ikada kupio.
(Minderbinder, 17. avgust 2022 09:32)

CRV ima 1.5 motor, turbobenzinac, ima probleme sa mesanjem benzina i ulja i taj problem jos uvek nije otklonjen. RAV4 se ceka i do 9 meseci i zato sam uzeo ovaj Tucson 1.6 turbo sa 180 ks . Auto je odlican.

Deki

pre 2 godine

Prvo što me odbija na ovom automobilu su te bočne linije. Kao da je tesan sekirom. Dalje te tri linije koje se spajaju u jednu tačku kako u prednjim tako i u zadnjim vratima, ne daj Bože da vas neko udari! Nema tog limara koji bi tu priču "ispeglao". Unutrašnjost je ono što mi se mnogo više sviđa. tu je nekako skladniji, sve je nekako na svom mestu. Volan malo neobičan, ali se vremenom navikneš. Cena? Svi su se izbezobrazili i prelivaju infalciju na kupca.

Ivan

pre 2 godine

(Alex, 23. jul 2022 19:09)
Izgleda da nisam svestan koliko ljudi voli ružne i neinventivne automobule.
Ma samo prednja maska i zadnji žmigavci u braniku mi govore da su ovaj auto radili neki totalno hendikepirani ljudi.
Prethodni model izgleda 5 puta bolje.
Unutra klasika, a za premium osećaj i vozne karakteristike ipak treba da se plati.
Pre sam za Toyotu ili Mazdu.

dejan

pre 2 godine

Vozim rav4 hybrid 2020, presao 77000km, veoma sam zadovoljan potrosnjom, leti u gradu 5.5, autoput 7.5, zimi za oko litar, litar i po vise. U svim uporednim testovima ovaj tucson trosi oko litar vise, ima nesto manju bateriju a i toyota usavrsava hibridni pogon 25god.

Bojan

pre 2 godine

Meni se ovaj Hyundai i njegova sestra Kia u ovoj generaciji svidjaju vise nego u prethodnoj, napredovali su i sazreli u svemu, premda nisam siguran koliko dugo ce dizajn biti atraktivan. Ovaj model je ok u osnovnom nivou opreme i sa osnovnim motorima, u tom slucaju predstavlja dobru kupovinu. Mislim da ce ti nizi modeli na nasem trzistu imati dobru prodju. Visi nivoi opreme, pa cak i hibrid varijanta (ne osnovni motor) vec za svoju cijenu ima razne pandane. Honda CRV u osnovnim nivoima ima vise opreme nego Hyundai u visim, a uskoro dolazi i novi model. Mazda nema hibrida ali je cjenovno i po opremi pristupacna. Toyota ima klasicno dobar hibrid ali slicno problematicnu politiku opremanja i cijena. Sve u svemu dobar auto, i cjenovno solidan posebno u osnovnim modelima.

Cope

pre 2 godine

Sestra je dobila od ćaleta i keve samo je 1.6 180 konja, auto je brutalno dobar, jedina zamerka su sijalice za unutrasnje osvetljenje koje nisu led, i da, nema tog limara koji ce da izvede one linije da budu kao fabricke.

Deki

pre 2 godine

Pa naravno kad uzimate kasko kod nekih "levih" auto kuća samo da bi prošli jeftinije. Kupite kod renomirane osiguravajuće kuće pa nećete da imate takva loša iskustva.
(Alex, 4. avgust 2022 14:05)

Ne, mi smo plaćali kod "desnih" renomiranih auto kuća kasko osiguranje baš zato da ne bi imali loša iskustva.

Challenger

pre 2 godine

U dizajnu mnogih novijih automobila raznih proizvodjaca, guraju se neke linije zbog kojih izgleda da je vozilo izudarano, pogotovo sa bocnih strana. No me gusta nada

Deki

pre 2 godine

Dalje te tri linije koje se spajaju u jednu tačku kako u prednjim tako i u zadnjim vratima, ne daj Bože da vas neko udari! Nema tog limara koji bi tu priču "ispeglao". Unutrašnjost je ono što mi se mnogo više sviđa. tu je nekako skladniji, sve je nekako na svom mestu. Volan malo neobičan, ali se vremenom navikneš. Cena? Svi su se izbezobrazili i prelivaju infalciju na kupca.
(Deki, 22. jul 2022 09:12

I ne treba limar ništa da "teše" . Imaš kasko osiguranje pa zameniš nova vrata. Simple as that.

Da da osiguravajuće kuće su inače pozbate po tome da se razbacujku parama!

ns ja

pre 2 godine

Dragi prijatelji, osećaj kad vas neko vozi ovim autom je odličan! Oprema (neki početni paket kod drugara) i osećaj u kabini, pristojna muzika, el dodaci, je da ste u novom autu koji sa osnovnim turbo motorom od 150KS ide i ubrzava odlično!!

E sad, pričam o nama koji razmatramo ovakve automobile - i šta mene ovde muči: taj auto jako mnogo troši!

Troši puno i neki pošteni vlasnici su to ovde i naveli: od 11l po gradu pa i 12-14 litara!(koliko bih sigurno i ja trošio jer vozim oštro - moj megan 1.5dCi mi pokaže 6,5l/100km po gradu, za razliku od drugara koji sa istim autom pravi prosek oko 5 l/100km po gradu!)

Meni se spolja baš i ne sviđa - frustriraju me ti zadnji pokazivači pravca kao na indijskoj rikši, a prednji farovi kao iz fašističke Nemačke!? (ovo je samo moje mišljenje-plus auto je unutra izuzetan-i lep i udoban!)

Kome potrošnja i dizajn odgovaraju, za to što nudi nije (pre)skup-ali ozbiljnom vozaču potrošnja će uzvratiti ukupnom cenom!

Zaključak; -ovaj auto ćete tek da platite u godinama koje dolaze nakon kupovine kroz gorivo, i održavanje nakon 7-me godine.
- Ko ne prelazi puno km neće imati taj "flash back" efekat i nema od čega da strahuje.

Idu čudna vremena, neka se ne zaleće ko nema rezerve u šteku!

Sone

pre 2 godine

Ova dnevna led krila, prednja svetla, na koje su tako ponosni, su takodje maznuli od Audi Q5, slovo g/obrnuto L, samo uvecano.
Ma kopije za one koji nemaju lovu za prave nemacke brendove.

Sale sa Magistrale

pre 2 godine

Zamenio BMW X1 za Tucson plug-in hibrid. Posto je posao na 10 km, punimo corbu (mali rezervoar) jedan put mesecno.
Tih, ubrzava super, ja ga zovem golf cart na stereoidima. Siguran sam da su i CRV (nema jos uvek plug-in) i RAV dobri, ovde me se svidja enerijer malo vise. Rav4 Prime je tesko i kupiti i probati, ali imao sam RAV4 2 generacije i siguran sam da je super i sad.

Marko

pre 2 godine

Prelep od napred pozadi me podseca na Pežo a sa strane mi se ne sviđaju ošte linije...Mislim da Hyundai treba da ostvi dizajn prednje maske al ostalo da koriguje...

pčelica Pavo

pre 2 godine

Ne znam u kom svetu ti živiš ali meni full kasko isplaćuje po osnovu računa i ne interesuje me koliko šta košta. Kakve procene vrednosti, kakvi bakrači. Zato i postoji kasko, ne dezinformiši ljude.
(Alex, 2. avgust 2022 22:13)

Nisi u pravu. Kada si ti poslednji put pročitao opšet uslove nekog kasko osiguranja u Srbiji?
Kasko isplaćuje na principu "totalne štete", OSIM ako im je jeftinije da ti plate trošak popravke.
Dakle, obračun štete na bazi "totalne štete" je uvek PRIMARAN, a plaćanje troškova operavke je SEKUNDARAN, a sve zavisno SAMO od toga šta je jeftinije za kasko osiguravača.
To ti piše u uslovima kasko osiguranja. Samo pročitaj.
A kod novih automobila, posebno azijskih, gde je cena delova enormna, lako se dodje do toga da je za osiguravača već kod 3-4 godine starog vozila daleko jeftnije da ti isplati obeštećenje na bazi obračuna totalne štete. I ti si onda kao osiguranik totalno "izgoreo". A sve po zakonu. Jer tako piše u ugovoru, odnosno, u uslovima kasko osiguranja koje si prihvatio.

pčelica Pavo

pre 2 godine

Tucson 4wd za 38000 ili Honda HRV koja je manja, sa atmosferskim SUS motorom, i samo pogonom napred u najjačem paketu opreme dobacuje 37000. Tucson je definitivno jedna od boljih kupovina trenutno na tržištu.
(DC, 23. jul 2022 13:42)

Svaka Honda HR-V (koja je SUV-B segmenta, duga 434 cm) je HIBRID (HEV), SUS 109 ks i EM od 130 ks, bez obračuna subvencije i popusta, košta 32 hiljade BAZNO (a već tu imaš sve sisteme asistencije (Tuscon nema čak ni radarski tempomat u prva tri paketa), sve parking senzore, kameru ...).

Hyundai u SUV B Segmentu ima Konu hibrid (duga samo 420cm), koja košta malo manje od HRV-a, ali je i manja, a i oprema je u nižim paketima skromnija od HRV-a (npr. radarski tempomattek od trećeg paketa).

Pandan Tucsonu (da je SUV C segment ) je Honda CRV, ali je CRV unutra značajno veći od Tucsona. Naravno, CRV je naizgled skuplji, ali, kada sve uporediš, sve tu ima smisla, pa je realno i jeftiniji ( odnos plaćeno-dobijeno)

Bojan

pre 2 godine

@deki @pcelica Kasko

Moji roditelji su prije 18 god kupili novu Astru G. Svo vrijeme do danas placaju kasko. Posto su dugogodisnji klijent kasko je vrlo povoljan. Vise puta smo imali stetu (4-5) i svaki put je ovlasteni servis popravljao vozilo i osiguravajuca kuca njima isplacivala za vrijednost popravki. Svaki put se problem vrlo lako resavao i nisu imali tendenciju da zakidaju. Istina, vecinom su u pitanju bila grebanja vrata, udarac pozadi, promjena branika itd, nije bilo znacajnije stete ali i te vrste popravki u ovlascenom servisu nisu jeftine. Radi se o domacoj renomiranoj osiguravajucoj kuci. Postoje razlicita osiguranja i paketi, slazem se, procitajte ugovor pre zakljucivanja osiguranja.

DC

pre 2 godine

Tucson 4wd za 38000 ili Honda HRV koja je manja, sa atmosferskim SUS motorom, i samo pogonom napred u najjačem paketu opreme dobacuje 37000. Tucson je definitivno jedna od boljih kupovina trenutno na tržištu. Ali brate mnogo ružan. I pišti kao kamion pri vožnji u nazad što me nenormalno nervira. Sportage radi isto. Kao da žele svima okolo da kažu: sklanjajte se, ovaj što je za volanom ne zna da vozi. Ne znam može li se u menijima ova funkcija isključiti?

Jovan

pre 2 godine

(serbiko, 22. jul 2022 20:19)

Stisnu se itekako oko paketa opreme, a kamo li da kupe premium nemacki brend koji je skuplji uvek za 30% opravdano.
Zavrsena diskusija.
Ovaj je ruzan za medalju, verovatno su mu i vozne sposobnosti slicne.
Koliko para toliko i muzike.

Minderbinder

pre 2 godine

Prethodni Tucson je bio jedan od najlepših malih-srednjih SUV-ova. Znam da neki ne vole znak koji to vozilo imalo na sebi, ali estetski je bio 101% pogodak, lepši od mnogo skuplje konkurencije. Cena mu je bila fantastična, dovoljno povoljniji od konkurencije da se čovek opredili za njega. Ozbiljno sam ga razmatrao ali kupio sam neki drugi SUV.

Ovaj novi zaista deluje kao dobar auto, posebno mi se dopada unutrašnjost. Ali brate mili, prednja maska, grill, pa blago rečeno izgleda bezveze. Čist kičeraj. Naravno ovo je 100% moje subjektivno mišljenje. Cena za hibrida je toliko blizu RAV4 i CRV da stvarno ne razumem nekog ko će kupiti ovaj auto, a ne jedan od dva pomenuta (osim eventualno zbog čekanja). Ovo verovatno ne važi za 4x2 u nižim paketim opreme, ali ta kombinacija za moj ukus je suluda i ne znam zašto bi to iko ikada kupio.

Alex

pre 2 godine

A kod novih automobila, posebno azijskih, gde je cena delova enormna, lako se dodje do toga da je za osiguravača već kod 3-4 godine starog vozila daleko jeftnije da ti isplati obeštećenje na bazi obračuna totalne štete. I ti si onda kao osiguranik totalno "izgoreo". A sve po zakonu. Jer tako piše u ugovoru, odnosno, u uslovima kasko osiguranja koje si prihvatio.
(pčelica Pavo, 3. avgust 2022

Pa naravno kad uzimate kasko kod nekih "levih" auto kuća samo da bi prošli jeftinije. Kupite kod renomirane osiguravajuće kuće pa nećete da imate takva loša iskustva.

Alex

pre 2 godine

Da dužna je da isplati štetu samo će ti je isplatiti na osnovu procene vrednosti tvoga vozila (što zavisi od starosti vozila itd itd) i sigurno ti neće isplatiti onoliko koliko ti je potrebno za ganc nova vrata. Možda si imao kasko ali nisi imao prilike da ga stvarno koristiš.
(Deki, 2. avgust 2022 10:00

Ne znam u kom svetu ti živiš ali meni full kasko isplaćuje po osnovu računa i ne interesuje me koliko šta košta. Kakve procene vrednosti, kakvi bakrači. Zato i postoji kasko, ne dezinformiši ljude.

pčelica Pavo

pre 2 godine

@DC
Pogrešio si, da.
Za početak, ni Toyotin, a ni Hondin HEV, nemaju CVT menjač. Nemaju menjač uopšte.
Zbog tehnički nepismenih kupaca, koje je strah nepoznatog, i koji nisu zainteresovani da shvate hibridni sklop, oni koriste trgovački naziv e-CVT menjač, jer vizuelno u kabini imaš selektor koji obično vizuelno liči na ručicu menjača kod AT-a.
Cene i oprema su one koje sam naveo, stim da se umanjuju za subvenciju od 2.500, pa ti HRV startuje sa cenom nizom od 30 hiljada mada je hibrid. I to čak i da ne dobiješ popust.

kad se pravite pametni..

pre 2 godine

sve super,pohvaljujem sto se ne istice odvratna moda nalepljenog tableta,oprostio bih mu i sto je ogroman (kome zaboga treba toliki auto na trulim bg uliicama,kozjim stazama, ali..ne mogu da svarimm ovu ruznu njusku.Kakav promasaj dizajnera,bespotrebno,steta..

dexter-lab

pre 2 godine

Kao i svi korejanci. Kada izadje, prve 2-3 godine izgleda extra, zanimljivo, futuristicki, istice se na ulici. Posle toga deluje kao da je napravljen pre 25 godina. Kad udjes unutra zatvorenih ociju na osnovu mirisa i dodira instrument table osetis da je koreanac.
Da se razumemo, licno vozim iskljucivo japance, ranije sam dosta vozio engleze, nemacka kola ne volim ali koreanci uvek imaju to nesto malo sto im fali.

Sone

pre 2 godine

Ova dnevna led krila, prednja svetla, na koje su tako ponosni, su takodje maznuli od Audi Q5, slovo g/obrnuto L, samo uvecano.
Ma kopije za one koji nemaju lovu za prave nemacke brendove.

Miroslav

pre 2 godine

Sve je to lepo,ali moja mecka E dizel 2,2 ,na 65000 km,uvek u blagom prekrsaju, prosek 6,2 lit.Sta je ovde ekoloski u odnosu na mecku.To vazi za sve hibride.Ako hocete ekologiju struja i nista vise.Ako punite na javnim punjacima struja je skuplja od dizela.Ovo je stvarna cinjenica koju mozete a ne morate da prihvatite.Volim struju za lokal,ali za put samo dizel.

Stojan

pre 2 godine

Ne volim ovaj brend jer su totalno nedefinisani, a u svakoj novoj seriji ukradu tj. iskopiraju nesto od drugih proizvodjaca, uglavnom nemackih.
Volan koji se trenutno pominje su maznuli od Audija. Prosli modeli maznute svetlosne grupe napred od Opela, neka resenja i od BMW, Isti model vise restilizacija, ne znas sta ti ide u susret kad ga vidis i koji je brend. Napred ruzan za medalju, vidim hladnjak na 10 metara kroz ove rupe u maski, mogu misliti sta se tu sve zavuce posle voznje po autoputu i kako to oprati. Nek se javi neko posle 5 godina voznje ovih Tucsona i neka kaze u kakvom je stanju limarija, pod auta i enterijer, prosto mi ne deluje dovoljno kvalitetno i izdrzljivo.
Zmigavci pozadi dole na braniku, blagi UZAS, mozga bez. Zato i ne volim ovaj brend, sve rade po nekom uvrnutom sablonu i kopiraju druge proizvodjace.

Jovan

pre 2 godine

(serbiko, 22. jul 2022 20:19)

Stisnu se itekako oko paketa opreme, a kamo li da kupe premium nemacki brend koji je skuplji uvek za 30% opravdano.
Zavrsena diskusija.
Ovaj je ruzan za medalju, verovatno su mu i vozne sposobnosti slicne.
Koliko para toliko i muzike.

Alex

pre 2 godine

Naručio sam 1.6 turbo sa 180 ks, benzinac, automatik i ovih dana stiže. Paket opreme impression, kožna sedišta, grejanje napred i pozadi a napred ima i hlađenje sedišta. Sve asistencije su tu: lineasistent, automatska duga svetla, senzor mrtvog ugla(izuzetna stvar) itd. Materijali fenomenalno utegnuti, premijum izrada. Razumem ove koji sumnjaju jer nisu nikad ušli u bilo kakav novi auto a kamoli u ovaj novi Tucson. Jedino mi se ne sviđa malo oblik volana ali nije ništa strašno. Udobna sedišta do maksimuma a pozadi je komforno kao u nekoj direktorskoj limuzini. Auto je vrhunski i ide kao mećava. Pozdrav dobri ljudi!

lepota je u oku posmatrača

pre 2 godine

Vozim aktuelni tržišni model iz tog segmenta, koji se prodaje maltene "u tragovima" u odnosu na Tucsona u Srbiji, ali, ako smem da kažem, čisto što se tiče moje emocije o dizajnu.
Sadašnji Tucson mi je ubedljivo najružnije vozilo u tom segmentu (prošli mi je spolja bilo lep), koji je svojom pojavom tu laskavu titulu u mojim očima preoteo od aktuelnog RAV-a, pri čemuje RAV naknadno izgubio i to drugo mesto sa novom generacijom Sportage-a.
I da danas ponovo kupujem vozilo iz ove klase, šanse nema da ih uzeo Tucsona ili Sportagea. Ne zato jer možda ne verujem u korejsku tehnologiju, već zato što su mi jezivo ružna ta oba modela.

Dubrovnik

pre 2 godine

Svaki dan vidim jednog crnog na putu do posla, izgleda mi sve bolje i bolje svaki dan.
Fenomenalni auto, korejanci rastura ju u novom mileniju

n

pre 2 godine

Ko god da se bavi dizajnom i ima ikakvog smisla za estetiku ne moze da kaze da ce dizajn ovog vozila imati duzi rok trajanja od jedva par godina. Kako sazreva, tako mu sve slabosti isplivavaju. I tako je uvek sa svim vozilima iz Koreje. Jednostavno nijedno nije prezivelo zub vremena, odnosno atraktivnost koju ima eventualno u trenutku kada se pojavi. Navedite jedno.

Djorke

pre 2 godine

Nema sta, uradili su ga vrhunski. Super dizajn, super performanse, potrosnja umerena, ekoloski prihvatljiv … svaka cast. Retko ko “ubode” sve to.

Kova

pre 2 godine

Imao sam dizel prethodne generacije 1.6, 100 KW,automatik, 2 WD sada sam vlasnik hybrida sa 4 WD, potpuno isti kao na slikama,fantasticno auto,neuporedivo bolji ode prethodnika dizela po svemu,svaka preporuka

mrk

pre 2 godine

Sve je to lepo,ali moja mecka E dizel 2,2 ,na 65000 km,uvek u blagom prekrsaju, prosek 6,2 lit.Sta je ovde ekoloski u odnosu na mecku.To vazi za sve hibride.Ako hocete ekologiju struja i nista vise.Ako punite na javnim punjacima struja je skuplja od dizela.Ovo je stvarna cinjenica koju mozete a ne morate da prihvatite.Volim struju za lokal,ali za put samo dizel.
(Miroslav, 21. jul 2022 14:19)

za pocetak, nije potrosnja merilo ekologije, nego izduvni gasovi. a kod tvoje meckice su jako velike vrednosti No2... izguglaj sta to znaci. dalje, struja se u razvijenim zemljama dobija iz obnovljivoh izvora, ne iz uglja kao sto ste vi zatucani naucili pre 15 godina i to uporno ponavljate. za 10 -15 god ce ugalj potpuno biti izbacen iz upotrebe. kao trece, hibridi i el vozila smanjuju nivo zagadjenja bukom, i to mozes da istrazis na internetu. dalje ovo su stvarne cinjenice koje mozes a i ne moras da prihvatis.

NS oldtajmer

pre 2 godine

Vozim Tucsona 2021 godiste, 1,6 TGDI, 150 ks, manuelni menjac, impression paket opreme. Prosecna potrosnja za13.209 km iznosi 8,2 l/100 km. 70 % gradska voznja. Znam to jer od prvog kilometra nisam "ponistavao kompjuter". Tucson ima mogucnost za trostepeno pracenje potrosnje (ukupno od ponistavanja do ponistavanja; od punjenja do punjenja rezervoara i za svaku pojedinacnu voznju). #Domacine - utisak u voznji je vise nego PREMIJUM - probaj pa reci. Osim naravno ako ne patis od amblema na haubi.

Ivan

pre 2 godine

(Alex, 23. jul 2022 19:09)
Izgleda da nisam svestan koliko ljudi voli ružne i neinventivne automobule.
Ma samo prednja maska i zadnji žmigavci u braniku mi govore da su ovaj auto radili neki totalno hendikepirani ljudi.
Prethodni model izgleda 5 puta bolje.
Unutra klasika, a za premium osećaj i vozne karakteristike ipak treba da se plati.
Pre sam za Toyotu ili Mazdu.

DC

pre 2 godine

Tucson 4wd za 38000 ili Honda HRV koja je manja, sa atmosferskim SUS motorom, i samo pogonom napred u najjačem paketu opreme dobacuje 37000. Tucson je definitivno jedna od boljih kupovina trenutno na tržištu. Ali brate mnogo ružan. I pišti kao kamion pri vožnji u nazad što me nenormalno nervira. Sportage radi isto. Kao da žele svima okolo da kažu: sklanjajte se, ovaj što je za volanom ne zna da vozi. Ne znam može li se u menijima ova funkcija isključiti?

Cope

pre 2 godine

Sestra je dobila od ćaleta i keve samo je 1.6 180 konja, auto je brutalno dobar, jedina zamerka su sijalice za unutrasnje osvetljenje koje nisu led, i da, nema tog limara koji ce da izvede one linije da budu kao fabricke.

hemodroid

pre 2 godine

Alex, 21. jul 2022 13:24)

Trebace ti i jedna pumpa, vodi racuna da trosi po gradu 12 do 14 litara, vozim jednog pa znam.Ince auto je ok ali nista vise od toga, nije nesto brz, malo je bolje u sport modu, plastika i kvalitet materijala tako tako, ta kozna sedista sa ventilacijom su super, udobna su.Automatski menjac ume da zabaguje ponekad ali generalno je uredu.Najlosija je limarija i boja, kao da je vodenim bojicama ofarban, nikada nisam imao auto sa tako losom bojom.Sve u svemu nije los auto ali iskreno ne bih ga kupio ponovo.

pčelica Pavo

pre 2 godine

Tucson 4wd za 38000 ili Honda HRV koja je manja, sa atmosferskim SUS motorom, i samo pogonom napred u najjačem paketu opreme dobacuje 37000. Tucson je definitivno jedna od boljih kupovina trenutno na tržištu.
(DC, 23. jul 2022 13:42)

Svaka Honda HR-V (koja je SUV-B segmenta, duga 434 cm) je HIBRID (HEV), SUS 109 ks i EM od 130 ks, bez obračuna subvencije i popusta, košta 32 hiljade BAZNO (a već tu imaš sve sisteme asistencije (Tuscon nema čak ni radarski tempomat u prva tri paketa), sve parking senzore, kameru ...).

Hyundai u SUV B Segmentu ima Konu hibrid (duga samo 420cm), koja košta malo manje od HRV-a, ali je i manja, a i oprema je u nižim paketima skromnija od HRV-a (npr. radarski tempomattek od trećeg paketa).

Pandan Tucsonu (da je SUV C segment ) je Honda CRV, ali je CRV unutra značajno veći od Tucsona. Naravno, CRV je naizgled skuplji, ali, kada sve uporediš, sve tu ima smisla, pa je realno i jeftiniji ( odnos plaćeno-dobijeno)

дејкилдкени

pre 2 godine

Све ок, једино су са ценом претерали, за мање (!) паре имате Субару Форестер, такође хибрид, само са њиховим непревазиђеним 4х4...

xxyyzz

pre 2 godine

Kad sam prvi put video ovaj model bio mi je čudan, čak i ružan. Polako se navikavam na dizajn i sada mogu reći da uopšte nije loše odrađen, mada mi neće biti među favoritima. U kvalitet i pouzdanost ne sumnjam.

pčelica Pavo

pre 2 godine

@DC
Pogrešio si, da.
Za početak, ni Toyotin, a ni Hondin HEV, nemaju CVT menjač. Nemaju menjač uopšte.
Zbog tehnički nepismenih kupaca, koje je strah nepoznatog, i koji nisu zainteresovani da shvate hibridni sklop, oni koriste trgovački naziv e-CVT menjač, jer vizuelno u kabini imaš selektor koji obično vizuelno liči na ručicu menjača kod AT-a.
Cene i oprema su one koje sam naveo, stim da se umanjuju za subvenciju od 2.500, pa ti HRV startuje sa cenom nizom od 30 hiljada mada je hibrid. I to čak i da ne dobiješ popust.

Minderbinder

pre 2 godine

Prethodni Tucson je bio jedan od najlepših malih-srednjih SUV-ova. Znam da neki ne vole znak koji to vozilo imalo na sebi, ali estetski je bio 101% pogodak, lepši od mnogo skuplje konkurencije. Cena mu je bila fantastična, dovoljno povoljniji od konkurencije da se čovek opredili za njega. Ozbiljno sam ga razmatrao ali kupio sam neki drugi SUV.

Ovaj novi zaista deluje kao dobar auto, posebno mi se dopada unutrašnjost. Ali brate mili, prednja maska, grill, pa blago rečeno izgleda bezveze. Čist kičeraj. Naravno ovo je 100% moje subjektivno mišljenje. Cena za hibrida je toliko blizu RAV4 i CRV da stvarno ne razumem nekog ko će kupiti ovaj auto, a ne jedan od dva pomenuta (osim eventualno zbog čekanja). Ovo verovatno ne važi za 4x2 u nižim paketim opreme, ali ta kombinacija za moj ukus je suluda i ne znam zašto bi to iko ikada kupio.

duki

pre 2 godine

U pocetku mi nije bio nesto. Kad je komsija kupio novi sportage, shvatio sam da je tucson lepsi brat. U grckoj tih hibrida ima na svakom cosku. Neverovatno kakva oprema se nudi.

ako ćemo pošteno

pre 2 godine

Nisam imao prilike da testiram ovaj hibrid, a imao sam baš jaku želju, jer sam hteo da ga u malo vožnji uporedim sa hibridom drugog brenda.
No, ako je tačno ovo što u tekstu piše, da pri 130 km/h ovaj hibrid troši oko 8,7, to je potpuno saglasno WLTP deklaracijama za sve hibride, ali i mojim iskustvima.
Svi klasični hibridi su, naime, apsolutno nepobedivi u potrošnji po gradu. Nema tog dizela koji može ni blizu da im parira, a ekonomski posmatrano, čak ni TNG vozila.
Van grada su takodje ekonomičniji – sve dok ne dodjete na auto put i vozite konstatnom brzinom. Tu klasičan hibrid (ma kog brenda) gubi čak i od običnog benzinskog SUS-a. I to je prosto tako.
Ali, za ljude koji makar neki deo godišnjih kilometara predju i po gradu, ako bi se posmatrao sam utrošak na gorivo ( a ne i cena nabavke samog vozila sa hibridnim pogonskim sklopom ), hibrid je isplatviji. A što je još bitnije, on je daleko prijatniji za vožnju od SUS-a, pri čemu u žvotu nije uvek sve samo u parama. Barem meni.

Marko

pre 2 godine

Prelep od napred pozadi me podseca na Pežo a sa strane mi se ne sviđaju ošte linije...Mislim da Hyundai treba da ostvi dizajn prednje maske al ostalo da koriguje...

EZeljko

pre 2 godine

Evo vam iz prve ruke. Camry Hybrid. 210HP kombinovano. Prosecno 6.2L zimi i leti. Uvek radi automatska klima leti klima zimi naravno grejanje i normalna voznja bez pokusaja ikakve stednje. Moja zena ima laksu nogu na gasu a ja malo tezu. Camry je inace 2015. Novi Toyotini Hybridi su bar 30% stedljiviji.

Challenger

pre 2 godine

U dizajnu mnogih novijih automobila raznih proizvodjaca, guraju se neke linije zbog kojih izgleda da je vozilo izudarano, pogotovo sa bocnih strana. No me gusta nada

Alex

pre 2 godine

Trebace ti i jedna pumpa, vodi racuna da trosi po gradu 12 do 14 litara, vozim jednog pa znam.Ince auto je ok ali nista vise od toga, nije nesto brz, malo je bolje u sport modu, plastika i kvalitet materijala tako tako, ta kozna sedista sa ventilacijom su super, udobna su.Automatski menjac ume da zabaguje ponekad ali generalno je uredu.Najlosija je limarija i boja, kao da je vodenim bojicama ofarban, nikada nisam imao auto sa tako losom bojom.Sve u svemu nije los auto ali iskreno ne bih ga kupio ponovo.
(hemodroid, 21. jul 2022 18:54

Ja ne vozim samo u gradu, idem i po lokalu pa neka prosek bude i 10 litara, to mi je prihvatljivo.A što se tiče kvarova, garancija je 5+2 godine.Do 5 god i planiram da ga vozim možda i kraće,posle prodam i uzimam nešto drugo. Tako da ni sa tim se ne opterećujem.

kad se pravite pametni..

pre 2 godine

sve super,pohvaljujem sto se ne istice odvratna moda nalepljenog tableta,oprostio bih mu i sto je ogroman (kome zaboga treba toliki auto na trulim bg uliicama,kozjim stazama, ali..ne mogu da svarimm ovu ruznu njusku.Kakav promasaj dizajnera,bespotrebno,steta..

serbiko

pre 2 godine

Prosle godine sam kupio nov Hyundai Elantru 1.6 mpi sa automatskim menjacem. Nikada do tada nisam imao korejanski automobil, ni japanski, nekako, uvek su to bili polovno Audiji, Mercedesi, Reno, Pezo, i uvek kao drugi auto neki Jugo ili slicno. Naravno, ta Elantra nema veze sa ovim predstavljenim autom, ali hocu da kazem, nakon predjenih prvih 40 hiljada, da je to odlican automobil, vrlo lep i lagan za voznju, udoban, komforan, neverovatno tih, motor je obican atmosferac od 1600cm i 130 ks, koji ga nosi sa lakocom.Potrosnja benzina je oko 9l po gradu, a na auto putu pri 130 oko 6,5l, sto je vise nego fantasticno, s obzirom da mi je predhodno dizelas, MB W211 cdi, toliko trosio. Auto sam platio pre ovih ludackih poskupljenja 16200, sto je odlicno, s obzirom da sad u toj klasi, nema ispod 20k. Mislim da vredi svaku paru, ipak je to nov automobil, a za taj novac sam jedino mogao da kupim neki polovan nemacki, sa vec predjenih 200-300 hiljada, sto je van svake pameti. Hyundai je za svaku preporuku i siguran sam ce ih ljudi sve vise kupovati.

Ivan ZG

pre 2 godine

Auto je odličan i hibride je ljepše voziti jer zbog elektromotora brže reagiraju na gas. Ovo sa prikazom bočnog pogleda na instrument tabli kod davanja žmigavca je izvrsno i Hyundai se prvi toga sjetio, a poslije su ga još neki kopirali.
Ali.
Ono što mi se čini da bi moglo biti bolje je ispod haube. Naime, RAV sa preko 210 KS troši pravih 6-7 litara u gradu i isto toliko po autocesti. Naime sve do 120 km/h se uključuje elektropogon čak i na ravnoj cesti pa tako auto ide 1 km samo na struju pa oko 4 km na benzin. Elektromotor je jači u običnom hibridu, a u plug-in hibridu prelazi 100 KS. Tako da je Toyota najbolje napravila hibride, a ovaj bi vjerojatno dobio usavršenu verziju da Hyundai nije stopirao daljnji razvoj motora sa unutrašnjim sagorjevanjem. Hyundai je tiši u vožnji pri ubrzanju od RAV-a jer CVT zna biti dosta bučan, a ovaj mjenjač je nečujan.

Deki

pre 2 godine

Prvo što me odbija na ovom automobilu su te bočne linije. Kao da je tesan sekirom. Dalje te tri linije koje se spajaju u jednu tačku kako u prednjim tako i u zadnjim vratima, ne daj Bože da vas neko udari! Nema tog limara koji bi tu priču "ispeglao". Unutrašnjost je ono što mi se mnogo više sviđa. tu je nekako skladniji, sve je nekako na svom mestu. Volan malo neobičan, ali se vremenom navikneš. Cena? Svi su se izbezobrazili i prelivaju infalciju na kupca.

faca011

pre 2 godine

ja prosle godine uzeo sportage 1.6tgdi at, 177ks...mogu ta korejska kola nekome da se svidjaju ili ne, ali je cinjenicno stanje da vrede tih para. moj konkretno je kupljen sa odlicnim popustom za taj paket opreme,a u to vreme da sam hteo neku drugu marku,morao bih da dodam jos nekih 4k eur u proseku za nesto u slicnom paketu. daleko od toga da ova auta nemaju manu,itekako ih imaju,a to su tako neke jeftine gluposti za koje smtram da danasnji proizvodjaci automobila ne bi smeli sebi da dozvoljavaju. koliko para toliko muzike...ali opet ponavljam,vredi svaku paru i sa tim manama. a na to sve jos dodas 7 godina garancije...sipam gorivo,menjam gume i redovan servis...i glava me ne boli. sto se potrosnje tice,za mene je ocekivana,po gradu je to 11 litara recimo,a put do crnogorskog promorja preko zabljaka mi izadje na 8,5 litara (testirano 7 puta do sada),a na to najvise utice stil voznje na auto putu,jer recimo imao sam situacije lagane voznje zlatibor-bg gde do izlaska na auto put potrosnja bude 5,6 litara prosek,a onda drasticno skace zbog povecanja brzine. uzmem samo primer opel astre g koju sam nekada davno vozio, 1.4 atmosferac 90ks,ni klimu nije imao,ali je po gradu trosio 9.5-10 litara (da stari je motor,a auto je bio tada nov,ali je to nesto sto je realnost sa nasih puteva trenutno). naravno,dizeli manje trose,recimo tu rutu do primorja sam sa 1.6 dizelom 115ks vozio sa prosekom 5,4 litra full opterecen pa mogu da razumem dizel maniju,ali nikad ne bih menjao dobrog benzinca za bilo koji dizel.

mr

pre 2 godine

@EZeljko
Novi Toyotini hibridi da imaju 30% nižu potrošnju, to bi značilo da je Camry na 4,5l/100km, što nije realno. Toyota jeste spustila potrošnju kod četvrte generacije hibrida, ali ne baš toliko. Inače, takođe vozim Camry, 2019. i u gradu je potrošnja oko 5,5. Na autoputu, gde sam uvek iznad 130, osim na delovima gde su ev. radovi, u tunelu i sl. gde uslovi puta ne dozvoljavaju toliku brzinu, potrošnja se kreće od 6,5-6,7 l/100km.
Često se u ovim raspravama potencira potrošnja hibrida na autoputu, pa čak neko napisa da na autoputu hibrid troši više od običnog benzinca,što je obična besmislica i nepoznavanje motorizacije hibrida i načina funkcionisanja. Ušteda na autoputu jeste minimalna, ali postoji. I naravno, dizel je i dalje ekonomičnija varijanta za auto put.

Alex

pre 2 godine

Stisnu se itekako oko paketa opreme, a kamo li da kupe premium nemacki brend koji je skuplji uvek za 30% opravdano.
Zavrsena diskusija.
Ovaj je ruzan za medalju, verovatno su mu i vozne sposobnosti slicne.
Koliko para toliko i muzike.
(Jovan, 23. jul 2022 16:4
Vozne sposobnosti su mu odlične. Udoban za medalju, možeš sa njim do Španije da ideš u cugu. Pozadi komfor kao u nekoj limuzini. Auto je vrh.Završena diskusija.

Alex

pre 2 godine

A kod novih automobila, posebno azijskih, gde je cena delova enormna, lako se dodje do toga da je za osiguravača već kod 3-4 godine starog vozila daleko jeftnije da ti isplati obeštećenje na bazi obračuna totalne štete. I ti si onda kao osiguranik totalno "izgoreo". A sve po zakonu. Jer tako piše u ugovoru, odnosno, u uslovima kasko osiguranja koje si prihvatio.
(pčelica Pavo, 3. avgust 2022

Pa naravno kad uzimate kasko kod nekih "levih" auto kuća samo da bi prošli jeftinije. Kupite kod renomirane osiguravajuće kuće pa nećete da imate takva loša iskustva.

Alex

pre 2 godine

. Dalje te tri linije koje se spajaju u jednu tačku kako u prednjim tako i u zadnjim vratima, ne daj Bože da vas neko udari! Nema tog limara koji bi tu priču "ispeglao". Unutrašnjost je ono što mi se mnogo više sviđa. tu je nekako skladniji, sve je nekako na svom mestu. Volan malo neobičan, ali se vremenom navikneš. Cena? Svi su se izbezobrazili i prelivaju infalciju na kupca.
(Deki, 22. jul 2022 09:12

I ne treba limar ništa da "teše" . Imaš kasko osiguranje pa zameniš nova vrata. Simple as that.

Deki

pre 2 godine

Dalje te tri linije koje se spajaju u jednu tačku kako u prednjim tako i u zadnjim vratima, ne daj Bože da vas neko udari! Nema tog limara koji bi tu priču "ispeglao". Unutrašnjost je ono što mi se mnogo više sviđa. tu je nekako skladniji, sve je nekako na svom mestu. Volan malo neobičan, ali se vremenom navikneš. Cena? Svi su se izbezobrazili i prelivaju infalciju na kupca.
(Deki, 22. jul 2022 09:12

I ne treba limar ništa da "teše" . Imaš kasko osiguranje pa zameniš nova vrata. Simple as that.

Da da osiguravajuće kuće su inače pozbate po tome da se razbacujku parama!

serbiko

pre 2 godine

Sone, 22. jul 2022 13:58)

Jel ti stvarno mislis, da neko ko da za ovaj auto 40 hiljada, ima problem da doda jos 10 za neki Audi, Skodu ili VW? Da li ti shvatas da postoje ljudi koji nece da voze nemacka kola, pa sve i da im ga poklonis? Zasto bi svi morali da se lozimo na iste stvari, iste zene, istu muziku, iste emisije na tv, istu garderobu itd?

Alex

pre 2 godine

Da dužna je da isplati štetu samo će ti je isplatiti na osnovu procene vrednosti tvoga vozila (što zavisi od starosti vozila itd itd) i sigurno ti neće isplatiti onoliko koliko ti je potrebno za ganc nova vrata. Možda si imao kasko ali nisi imao prilike da ga stvarno koristiš.
(Deki, 2. avgust 2022 10:00

Ne znam u kom svetu ti živiš ali meni full kasko isplaćuje po osnovu računa i ne interesuje me koliko šta košta. Kakve procene vrednosti, kakvi bakrači. Zato i postoji kasko, ne dezinformiši ljude.

dejan

pre 2 godine

Vozim rav4 hybrid 2020, presao 77000km, veoma sam zadovoljan potrosnjom, leti u gradu 5.5, autoput 7.5, zimi za oko litar, litar i po vise. U svim uporednim testovima ovaj tucson trosi oko litar vise, ima nesto manju bateriju a i toyota usavrsava hibridni pogon 25god.

Ivan ZG

pre 2 godine

Zaboravio sam reći da ova razlika u cijeni od 10.000 eura i više potpuno obesmisljuje posjedovanje hibirda zbog manje potrošnje jer se razlika u cijeni neće nikada isplatiti.
Za cca. 23-24.000 eura za običnog benzinca sa 150 KS i dizel sa 115 KS predstavlja odličnu ponudu i jako dobar odnos uloženo/dobiveno.
Tko želi štedljiv auto izabrat će dizela i ostati ugudno iznenađen potrošnjom. Taj motor u Ceed-u troši do 6 litara u gradu i do 6 na autocesti(130-140), a može i litru manje (115-130).
Ovo je zadnja generacija dizela u Hyundai autima i velika šteta jer je ovaj izvrstan (iako ne treba očekivati eksplozivnost nego štedljivost i nevjerojatno uglađen rad na razini benzinca osim prvih 3-4 minute zimi pri prvom startu).

Alex

pre 2 godine

Ovaj novi zaista deluje kao dobar auto, posebno mi se dopada unutrašnjost. Ali brate mili, prednja maska, grill, pa blago rečeno izgleda bezveze. Čist kičeraj. Naravno ovo je 100% moje subjektivno mišljenje. Cena za hibrida je toliko blizu RAV4 i CRV da stvarno ne razumem nekog ko će kupiti ovaj auto, a ne jedan od dva pomenuta (osim eventualno zbog čekanja). Ovo verovatno ne važi za 4x2 u nižim paketim opreme, ali ta kombinacija za moj ukus je suluda i ne znam zašto bi to iko ikada kupio.
(Minderbinder, 17. avgust 2022 09:32)

CRV ima 1.5 motor, turbobenzinac, ima probleme sa mesanjem benzina i ulja i taj problem jos uvek nije otklonjen. RAV4 se ceka i do 9 meseci i zato sam uzeo ovaj Tucson 1.6 turbo sa 180 ks . Auto je odlican.

ako ćemo pošteno

pre 2 godine

Vozim rav4 hybrid 2020, presao 77000km, veoma sam zadovoljan potrosnjom, leti u gradu 5.5, autoput 7.5, zimi za oko litar, litar i po vise. U svim uporednim testovima ovaj tucson trosi oko litar vise, ima nesto manju bateriju a i toyota usavrsava hibridni pogon 25god.
(dejan, 22. jul 2022 09:16)

Testirao sam na duže tri hondina hibrida (jazz, hrv i crv) i to koliko hibrid malo troši po gradu, ono je nadrealno, imaš utisak da si žrtva skrivene kamere. HRV bez problema po BG troši oko 4 litra (a može i manje, "ako si posvećen"). Ali, sve ih malo sa potrošnjom ubija auto put. No, kada se "saberu" svi ti uslovi vožnje, na kraju ti ispadne manja cifra nego da si dizel vozio.
Kada je u pitanju energetska efikasnost, verujem da je u svetu običnih hibrida Toyota u blagoj prednosti nad ostalim brendovima. Bar su joj WLTP deklaracije za RAV-4 bolje nego za CRV.
Dok za Yaris Cross (pa i hibrid) ne mogu da shvatim kako je moguće napraviti potpuno nov i savremen automobil sa koeficijentom otpora vazduha od čak 0,35/036. Bruka.

DC

pre 2 godine

@pčelica Pavo: Tucson hibrid, 4,5m dužine, 1.6 turbo SUS, 4wd, automat sa dve spojnice, za 38000 - barem tako piše u članku... Ili Honda HRV hibrid koja je za klasu manja, sa atmosferskim SUS motorom 1.5, sa kod nekih prilično ozloglašenim CVT i samo pogonom napred, u najjačem paketu opreme dobacuje 37000. Ili sam negde pogrešio?

Deki

pre 2 godine

Pa naravno kad uzimate kasko kod nekih "levih" auto kuća samo da bi prošli jeftinije. Kupite kod renomirane osiguravajuće kuće pa nećete da imate takva loša iskustva.
(Alex, 4. avgust 2022 14:05)

Ne, mi smo plaćali kod "desnih" renomiranih auto kuća kasko osiguranje baš zato da ne bi imali loša iskustva.

ns ja

pre 2 godine

Dragi prijatelji, osećaj kad vas neko vozi ovim autom je odličan! Oprema (neki početni paket kod drugara) i osećaj u kabini, pristojna muzika, el dodaci, je da ste u novom autu koji sa osnovnim turbo motorom od 150KS ide i ubrzava odlično!!

E sad, pričam o nama koji razmatramo ovakve automobile - i šta mene ovde muči: taj auto jako mnogo troši!

Troši puno i neki pošteni vlasnici su to ovde i naveli: od 11l po gradu pa i 12-14 litara!(koliko bih sigurno i ja trošio jer vozim oštro - moj megan 1.5dCi mi pokaže 6,5l/100km po gradu, za razliku od drugara koji sa istim autom pravi prosek oko 5 l/100km po gradu!)

Meni se spolja baš i ne sviđa - frustriraju me ti zadnji pokazivači pravca kao na indijskoj rikši, a prednji farovi kao iz fašističke Nemačke!? (ovo je samo moje mišljenje-plus auto je unutra izuzetan-i lep i udoban!)

Kome potrošnja i dizajn odgovaraju, za to što nudi nije (pre)skup-ali ozbiljnom vozaču potrošnja će uzvratiti ukupnom cenom!

Zaključak; -ovaj auto ćete tek da platite u godinama koje dolaze nakon kupovine kroz gorivo, i održavanje nakon 7-me godine.
- Ko ne prelazi puno km neće imati taj "flash back" efekat i nema od čega da strahuje.

Idu čudna vremena, neka se ne zaleće ko nema rezerve u šteku!

predrag popovic

pre 2 godine

Vozim isti ovakav Tucson, benzinac 1.6t. Potrosnja mu je u mesovitoj voznji (grad-autoput) 7,2 litra. U gradu trosi i do 9 litara, a van grada uz ECO ukljucen i do 5.2. Toliko o nepristrasnosti komentatora.

Alex

pre 2 godine

I ne treba limar ništa da "teše" . Imaš kasko osiguranje pa zameniš nova vrata. Simple as that.

Da da osiguravajuće kuće su inače pozbate po tome da se razbacujku parama!
(Deki, 25. jul 2022 23:51

Vidi se da nisi nikad imao kasko. Osiguravajuća kuća je dužna da isplati štetu ukoliko je nastala, ne samo u saobraćajnom udesu, već i nekim vandalizmom ili od prirodne pojave(grad, grom i sl.). Žalosno je što ne znaš temu a tvrdiš nešto.

Bojan

pre 2 godine

Meni se ovaj Hyundai i njegova sestra Kia u ovoj generaciji svidjaju vise nego u prethodnoj, napredovali su i sazreli u svemu, premda nisam siguran koliko dugo ce dizajn biti atraktivan. Ovaj model je ok u osnovnom nivou opreme i sa osnovnim motorima, u tom slucaju predstavlja dobru kupovinu. Mislim da ce ti nizi modeli na nasem trzistu imati dobru prodju. Visi nivoi opreme, pa cak i hibrid varijanta (ne osnovni motor) vec za svoju cijenu ima razne pandane. Honda CRV u osnovnim nivoima ima vise opreme nego Hyundai u visim, a uskoro dolazi i novi model. Mazda nema hibrida ali je cjenovno i po opremi pristupacna. Toyota ima klasicno dobar hibrid ali slicno problematicnu politiku opremanja i cijena. Sve u svemu dobar auto, i cjenovno solidan posebno u osnovnim modelima.

Vozač

pre 2 godine

Niži od prethodnika, manji napadni uglovi, 20% manji rezervoar a jači motor i 30% veća cena još pre poskupljenja.Mene je to odbilo, iako ne sumnjam da je privuklo neke nove kupce. Dodao bi i neozbiljnost pojedinih prodavaca koji u oglasima imaju jednu cenu,a u radnji drugu, međutim to sam viđao kod više njih.

pčelica Pavo

pre 2 godine

Ne znam u kom svetu ti živiš ali meni full kasko isplaćuje po osnovu računa i ne interesuje me koliko šta košta. Kakve procene vrednosti, kakvi bakrači. Zato i postoji kasko, ne dezinformiši ljude.
(Alex, 2. avgust 2022 22:13)

Nisi u pravu. Kada si ti poslednji put pročitao opšet uslove nekog kasko osiguranja u Srbiji?
Kasko isplaćuje na principu "totalne štete", OSIM ako im je jeftinije da ti plate trošak popravke.
Dakle, obračun štete na bazi "totalne štete" je uvek PRIMARAN, a plaćanje troškova operavke je SEKUNDARAN, a sve zavisno SAMO od toga šta je jeftinije za kasko osiguravača.
To ti piše u uslovima kasko osiguranja. Samo pročitaj.
A kod novih automobila, posebno azijskih, gde je cena delova enormna, lako se dodje do toga da je za osiguravača već kod 3-4 godine starog vozila daleko jeftnije da ti isplati obeštećenje na bazi obračuna totalne štete. I ti si onda kao osiguranik totalno "izgoreo". A sve po zakonu. Jer tako piše u ugovoru, odnosno, u uslovima kasko osiguranja koje si prihvatio.

Bojan

pre 2 godine

@deki @pcelica Kasko

Moji roditelji su prije 18 god kupili novu Astru G. Svo vrijeme do danas placaju kasko. Posto su dugogodisnji klijent kasko je vrlo povoljan. Vise puta smo imali stetu (4-5) i svaki put je ovlasteni servis popravljao vozilo i osiguravajuca kuca njima isplacivala za vrijednost popravki. Svaki put se problem vrlo lako resavao i nisu imali tendenciju da zakidaju. Istina, vecinom su u pitanju bila grebanja vrata, udarac pozadi, promjena branika itd, nije bilo znacajnije stete ali i te vrste popravki u ovlascenom servisu nisu jeftine. Radi se o domacoj renomiranoj osiguravajucoj kuci. Postoje razlicita osiguranja i paketi, slazem se, procitajte ugovor pre zakljucivanja osiguranja.

Sale sa Magistrale

pre 2 godine

Zamenio BMW X1 za Tucson plug-in hibrid. Posto je posao na 10 km, punimo corbu (mali rezervoar) jedan put mesecno.
Tih, ubrzava super, ja ga zovem golf cart na stereoidima. Siguran sam da su i CRV (nema jos uvek plug-in) i RAV dobri, ovde me se svidja enerijer malo vise. Rav4 Prime je tesko i kupiti i probati, ali imao sam RAV4 2 generacije i siguran sam da je super i sad.