Utorak, 27.08.2013.

09:54

Najbrži u trci na 400 metara je...

Izvor: B92

Najbrži u trci na 400 metara je... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Mikiveliki

pre 11 godina

Ljudi nemojte da se zanosite..GTR je nesto posebno, nijeto Evropsko smece koje zivi od nekadasnjeg imena..Nije to Ferrari ili Mercedes i BMW..GTR je auto za sebe, i mora da napravi kvalitet koji nema premca da bi prosao u Evropi.. Vidim neku jednostranost, kao da bi na duze staze neko bio brzi,,, niko brzi ne bi bio, i ko je Veyron jako brz i ide oko 400 kmh..To bi NISMO kuhinja skuvala i pripremila. Gledao sam GTR i na Nürburgringu,,, extreman je u svakom pogledu.. A vi svaboljupci i zabari, napiste kad vasi ljubimci naprave serijsku 580 ks koji dostizu 100 kmh za 2 sekunde,

kimi

pre 11 godina

Ova trka nema veze s vezom. Automobili nisu iste cene, kubikaze, isti broj KS ... Kako se moze uporedjivati V6 sa V8 ili 3000 kubika sa 5000-6000 kubika. GTR je dobio jace od sebe pa da li je plastican, da li ima kompjuterski start ili nije za svakodnevnu voznju postaje totalno nevazno. Kao kada bi organizovali obaranje ruku bez kategorija pa onda pricali kako je lik od 80 kila oborio ruku baji od 120 zato sto je ceo zivot sam to trenirao a ovaj bi ga unakazio u tuci.

ccc

pre 11 godina

stvarno ne vidim svrhu ovih trka na 400 metara, jer tu nikako ne može da dodje do izražaja prava snaga motora. da ne trka na 1km, sigurno bi ishod bio drugačiji. A i vidi se da su oba mercedesa, vajper i još neki imali veću max brzinu i da je trka bila duža, mercedes bi pobedio.

Vaše ime*

pre 11 godina

Imao sam prilike da Nordslajfe vozim samo na GT4 (Playstation 2)
To je staza od 20 km cijih 95% cine pravci i ultra brze krivine.
Pogledajte vremena recimo na Saksenringu i vidite gde je GTR.
Pritom svako auto je vozio drugi vozac.

Nemam nista protiv GTR-a, svidja mi se, pristupacan je (kolko tolko), ali budite realni i batalite vremena na Nirbirgringu.

Voleo bih da neko odradi test jedno 30-ak trenutno aktuelnih super automobila sa jednim vozacem na recimo svim stazama Formule 1. Jedino takav test moze da bude merodavan.

kole

pre 11 godina

GTR ima najbolji serijski lounch control.
Inače gledao uživo kako ga u Sarajevu na zvaničnoj trci dobio Fiat Tipo 2.0 turbo i verovatno će opet u Osjeku u nedelju.

lale

pre 11 godina

stefane@ mejlaren mp4 i ferari f12 nisu brzi od GTRa na 400 metara i ako su laksi i jaci od njega, sportsko odeljenje Nisana-nismo je doradilo GTR olaksali su ga za 180kila (sad je tezak kao porse 911turbo) i pojacali za 25hp doradili prenos i auto sada ubrzava za 2 DVE sekunde do 100 a to ne moze ni jedan serijski auto! Ja sam veliki fan BMWa i Porsea ali skidam kapu GTRu

nikola

pre 11 godina

zanimljivo da je mercedes kad je prosao kroz cilj postigao za skoro 9 kilometara na sat vecu brzinu od gtr,mecka bi ga razbila na auto putu a na stazi da ne komentrisem..jedino sto ovo ima pogon na sva cetiri tocka i zbog toga ima bolje prijanjanje i startnost a sve ostalo sto krasi sportistu ima losije za dve klase,realno trka na pravinu se pravi ma jednu milju a ne na cetvrt..

Nikola

pre 11 godina

Voleo bih da je u ovoj trci pobedio Audi R8,iako su mu sanse bile pola-pola da pobedi i bude prvi.Ali,kad bi tu bio Bugatti Veyron ili Pagani Zonda,rasturili bi sve,ali bi takodje bilo zabavno da je Corvette C7 Stingray bio medju takmicarima.Kao i vas, i mene je zacudilo to sto je bio tek na desetim mestu Aston Martin koji ima V12, a to je trenutno najjaci motor u takvoj klasi automobila.

Vlada Kg

pre 11 godina

U ovakvim trkama nije bitna kolika je snaga automobila vec obrtni moment i u kome trenutku tj. na kom broju obrtaja se dostize maksimalni! Da je trka na duplo vecoj distanci rezultati bi bili dosta drugaciji!

nope

pre 11 godina

a pustih prepucavanja ko je bolji, japanac, nemac ili englez bla bla bla, pa od kada se gleda koliko je auto dobar i kvalitetan po vremenu ubrzanja, znači moj ide brže od 0-100 i zato je bolji od tvoga! vrlo merodavno...

Replay

pre 11 godina

@draganP
Hehe Japanci su deca za Nemce. Predlazem ti video kada sve voze ove automobile na stazi i pricaju o njima i mere im vremena na Laguni Seki. Pa pogledaj ko je prvi, drugi i treci uopste i ko je prvi vremenski. Necu da postavim video, neka to uradi redakcija kao vest.

laki

pre 11 godina

Uzmite cene drugih auta naspram nisana gtr i sve je jasnije zasto je plastikaner ali najstartniji a ne kao komentar mercedes bolji i jeste na duze ali i puno skuplji tako da ako je doticni vozio i jedan i drugi onda je glupo komentarisati kakva je unutrasnjost ...

dragan P

pre 11 godina

Mercedes SLS je laksi od Godzile za 120 kg i istovremeno ima 77 KS vise, i opet nije mogao da ga dobije. Pri cemu GT-R kosta duplo manje. Svabe imaju jos mnogo da uce dok dostignu japanski nivo perfekcije i poslovnosti.

Argentto

pre 11 godina

Mogu ovde mnogi da lazu sami sebe (jer im ego ne dozvoljava da priznaju drugacije) ali japanci su ti koji dominiraju u ovakvim stvarima.. Svaka cast mercu, bmw-u, astonu.. Ali niko od njih ni ranije nije mogao da parira japancima.. Nemac nikada nije imao konkurenta jednoj mazdi mx-7 ili toyoti supri.. Mogu i ja kao i vecina da tvrdim da je skoda najbolja i lazem sam sebe.. Al dzabe, nije..

vopi

pre 11 godina

sta reci,Nisan GTR je najbolji sportski auto na svetu,najvise daje za ulozeni novac,secam se vesti za izbor sportskog auta godine u svetu(neznam tacno za koju godinu),na listu nisu ni stavili Nisan GTR nisu ga postovali,e zato ih je oprao sve redom,a ja sam popio gomilu minusa kad sam tada rekao da na toj listi nema najboljeg automobila na svetu...moze na crtu i ferari,lambo....ajmo da vidimo ko i koliko daje za ulozeni novac...koliko kosta ono ferari,lambo???ovo vam je japanac bre halo!sta vozaci vam krivi na ostalim takmicarima,fake ili sta?oprace GTR i 3X skuplje aute na drag rejsu,2.7 sec do stotke,ferari i lambo nisu ni smeli na crtu

busso

pre 11 godina

Pravi test bi bio na kruznoj stazi sa jednim vozacem, ovo su ipak vrhunske masine koje su napravljene za malo vise od gasa na 400 metara piste. Ovo bi bio savrsen test za neku americku "muscle" grozotu. A u ostalom bez italijana je sve ovo malo nebitno. Bar neka Alfa (makar i dizel) da doda malo na vizuelnom zadovoljstvu ovoj skupini.

Unknown

pre 11 godina

Za sve vas koji pitate zasto je Focus na listi - svake godine Motor Trend radi test koji zovu "Best Driver Cars", znaci u sustini po klasama koji su najbolji auti za voznju po pitanju sportskih performanci. Prosle godine u klasi auta do $30,000 je pobedio Subaru BRZ. Isto su uradili ovakav drag race gde je Subaru naravno zavrsio kao ubedljivo zadnji. Ove godine u toj klasi je pobedio Focus ST.

mare

pre 11 godina

Volim ove trke gde stave prosek i slabiji model porsche-a,a ostale marke najjace serijske modele.U tom slucaju je trebao da ide Porsche Turbo s ili carrera Gt,pa bi onda videli da li je Nissan dominantan koliko ga forsiraju...Samo kazem

Nenad-EU

pre 11 godina

I ja sam balavio na svako pominjanje GTR-a dok nisam provozao taj auto. Da se ne lazemo, radi se o izuzetno brzom i upravljivom automobilu ali to je sve. Kvalitet izrade enterijera krajnje prosecan, udobnost ne postoji, servisi preskupi, jednom reciju, dobar auto za povremeno provozati ali posedovati i voziti kao glavni auto, nikako. Po tom pitanju je E63 AMG objasnio. Malo sporiji od GTR-a ali zato sve ostalo za sta je Nissan uskratio kupce, Merc nudi u izoblju.

Cedonir Chadda

pre 11 godina

Veoma postujem vrhunski kvalitet Japanskih automobila i svih njihovih proizvoda uopste, i svaka cast Nissan-u za (ocekivani) rezultat na ovako kratkom rastojanju.

Medjutim, mislim da je u pokazanom testu Mecka objasnila, ne samo sa SLS (koji bi pobedio 100% da je trka bila na 800m a ne na 400m), nego pre svega sa E-Klasse AMG.

Najsmesnije je sto 6.3 AMG u V8 uopste nije najjaci motor u Mercedesovoj ponudi (6.5 AMG V12 BiTurbo).

Nadobudni britanski skart tipa A. Martin, Bentley, Jaguar... jos jednom je efektno dokazao da nije vredan novca koji se za njih trazi, a u istu korpu spada i BMW (nazalost).

Solidan rezultat za Audi.

Aleksandar

pre 11 godina

a gde je ovde VW Golf pobednik srpskih ulica? Niste stavili nacionalni auto???

Inace, pretpostavljam da i od umeca vozaca zavisi rezultat. Eto, mnogi su postigli ciljnu brzinu vecu od pobednickog auta, ali je on raspodelio ravnomerno brzinu. Da li su ostali lose startovali, ili su lose saltali brzine, pitanje je.

Na mene su karavani ostavili utisak, kao i Ford fokus koji nije previse zaostao za sportskim limuzinama, a nije u toj klasi. Od nekih ima 3 puta manju kubikazu, a nije bio 3 puta sporiji.

Frfljavi

pre 11 godina

Kao retki od vas, primetio sam i ja da je E63 karavan (!!!) bio brzi od najnovijeg M6 !!!! A da ne pricam od Bentleya, Aston Martina i ostalih... svaka, ali svaka cast. Po meni SLS nista nije spektakularno uradio. Doveli su najbolju verziju SLS, odnosno najlaksu i najekstremniju i opet nije uspeo da pobedi NISSANA. Ja ih licno ne volim... ako su vec tako dobar auto napravili, a ocigledno da jesu, zasto nisu ulozili malo truda u dizajn... mislim da bi mnogo vise uspeha imao... Inace, svaka cast na automobilu, zaista. Znam da kosta kao tepsija ribe u odnosu na mnogo jace rivale a da su samo nekolicina brzi od njega. Svaka im cast zaista. Inace, najvise me je odusevio E63 AMG karavan :)

Anonymous

pre 11 godina

@ (BOLE, 27. avgust 2013 10:36)
Bole, sve što si naapisao je lepo i bajno, s tim što ovaj auto nije samo napumpan turbo kompresorima, već je izuzetno, izuzetno brz na stazi, "instrument of speeed", što bi rekao Clarkson. Brži od svih auta koje si naveo (F12 još nema vreme na Nordschleife), jedino je Viper u specijalnoj izvedbi brži od njega. Poseti ovaj link i sve će ti biti jasno:

http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

Srdjan NNNN

pre 11 godina

Mnogo zavisi od toga ko je za volanom!!!!

Ovaj test bi jedino bio merodavan kada bi isti vozac vozio sve automobile, pa onda da se gleda vreme.

Ovako, ovo je obicna sarena laza i zabava za mase

Alex

pre 11 godina

Pogledajte na kanalu MotorTrenda imaju klip od sat i po. Detaljna analiza svakog od ovih automobila. Na kraju ce proglasiti najbolji auto 2013. :)

HINT: Nije GTR.

Ja pa ja

pre 11 godina

Umesto ovog fokusa mogli su da stave Shelby Mustang-a super Snake sa 750 bhp,tako bi bilo zanimljivije,ne vidim poentu sa fokusom uopste :/

Night shift

pre 11 godina

Zanimljivo je da je E 63 AMG S karavan bio brži od M6 Coupé-a...
(Joker, 27. avgust 2013 10:44) Mozda ne pravcu ali na stazi...... ///M

MI6

pre 11 godina

Zanimljiva trka, a jos zanimljivije je videti sve te automobile na jednom mestu. Medjutim, smatram da nije bas najprecizniji test jer tu ima razlicitih vozaca, a kvalitet vozaca moze da napravi razliku na stazi. Ipak, ovako je zanimljivije, jer izgleda kao trka. U svakom slucaju, mislim da bi GT-R pobedio i u trci sa vremenom.

gast

pre 11 godina

a mislis da neko ne masta o tim automobilima u nemackoj ili svajcarskoj??Srbija kriva za sve??Ja posle 20 god. rada u zapadnoj evropi ne mogu da kupim ni felnu od ferarija a kamoli auto,tako da ne pljujte srbiju mnogo.

Mungos

pre 11 godina

Inace, ovo je 3. deo. Aventador i Meklaren su se pojavili u prethodnom delu, koga zanima moze naci na Youtube-u. Ovaj put se potrudili da dovedu automobile kojih nije bilo u prethodna 2 dela, da bi pokazali protiv cega sve moze da se izbori auto.
I Stefanu sam odgovorio na komentar a posle odgledao i drugi deo. Izvinjavam se za Aventadora, bio je u pravu :)

Peter

pre 11 godina

Onog forda su verovatno stavili da bi se videlo zapravo koliko su super automobili brzi. Taj focus ide 6.nesto do 100-ke a ostade poslednji. Da su hteli ozbiljno,stavili bi RS-a. Ono sto mi je upalo u oci jeste da kabrioleti imaju otvorene krovove i spustene prozore. To ubija aerodinamiku jako i performanse.

t.g.

pre 11 godina

sls ne realno na drugom mestu,ali nisan je svejedno odlican auto... prica se da se i ne zna tacno koliko je jak gtr,da tesko i da ima 2 ista... u nekim drugim disciplinama bi neki drugi bili bolji ali ovo je za drag...

Ja

pre 11 godina

@stefan

Odmah da kazem, miljenik sam Ferrari-ja iz dna duse, po mom ukusu i misljenju brend koji nema premca. E sad, ipak, duboko udahni i razmisli, sacekaj 20-tak sekundi... Da li si suguran da bi stvarno tako bilo? :)
NI JEDAN OD TVOJIH NAVEDENIH GTR-A NE BI POBEDIO :)

Zoran

pre 11 godina

Ne bih odgovorio ni na jedno gore navedeno pitanje već bi samo dodao da me nije iznenadio rezultat GTR-a. Ako je iko od vas gledao nekakav opsežniji dokumentarac o nastajanju, proizvodnji i unapređenju GTR-a onda i zna zašto ovakav rezultat. Svaka čast kosookima!

stefan

pre 11 godina

f12 Ferrari, Avendator,McLaren svi bi bili brzi od GT-R a ! ali GT-R je daleko pristupacniji po ceni pa samim tim i najzanimljiviji , o njemu bar moze da se masta dok o ostalima ne moze cak ni to u ovoj Srbiji :D

BOLE

pre 11 godina

Stefane slazem se sa tobom, ali moras da shvatis da su Aventador, MP4-12C, F12... "super automobili", a GTR je GT auto napumpan turbinama... Meni licno nije zamiljivo gledati ko ce pre na 1/4 milje, vec kako se pomasaju na stazi. Mada bih voleo bilo koji auto od pomenutih da provozam, ali to je malo teze, jer kod nas ih covek ne moze ni videti na ulicama, a tek nesto vise.

Sad ces ti da vidis mojega karavana

pre 11 godina

Najbolje od svega je sto Mercedes Karavan stize peti. Potpuno nenormalno. Ova karoserija uopste nije predvidjena za trke. Znate o cemu govorim.

Replay

pre 11 godina

Meni je ovde najbrutalni i najbolji Mercedes SLS AMG Black Series. Eno na drugom videu, ubedljivo najbolje vreme postavlja na Laguni Seki a na dragu je zeznuo start malo ali poce da sustize GTR-a, pogledajte brojke.

stefan

pre 11 godina

f12 Ferrari, Avendator,McLaren svi bi bili brzi od GT-R a ! ali GT-R je daleko pristupacniji po ceni pa samim tim i najzanimljiviji , o njemu bar moze da se masta dok o ostalima ne moze cak ni to u ovoj Srbiji :D

Zoran

pre 11 godina

Ne bih odgovorio ni na jedno gore navedeno pitanje već bi samo dodao da me nije iznenadio rezultat GTR-a. Ako je iko od vas gledao nekakav opsežniji dokumentarac o nastajanju, proizvodnji i unapređenju GTR-a onda i zna zašto ovakav rezultat. Svaka čast kosookima!

Sad ces ti da vidis mojega karavana

pre 11 godina

Najbolje od svega je sto Mercedes Karavan stize peti. Potpuno nenormalno. Ova karoserija uopste nije predvidjena za trke. Znate o cemu govorim.

Peter

pre 11 godina

Onog forda su verovatno stavili da bi se videlo zapravo koliko su super automobili brzi. Taj focus ide 6.nesto do 100-ke a ostade poslednji. Da su hteli ozbiljno,stavili bi RS-a. Ono sto mi je upalo u oci jeste da kabrioleti imaju otvorene krovove i spustene prozore. To ubija aerodinamiku jako i performanse.

BOLE

pre 11 godina

Stefane slazem se sa tobom, ali moras da shvatis da su Aventador, MP4-12C, F12... "super automobili", a GTR je GT auto napumpan turbinama... Meni licno nije zamiljivo gledati ko ce pre na 1/4 milje, vec kako se pomasaju na stazi. Mada bih voleo bilo koji auto od pomenutih da provozam, ali to je malo teze, jer kod nas ih covek ne moze ni videti na ulicama, a tek nesto vise.

dragan P

pre 11 godina

Mercedes SLS je laksi od Godzile za 120 kg i istovremeno ima 77 KS vise, i opet nije mogao da ga dobije. Pri cemu GT-R kosta duplo manje. Svabe imaju jos mnogo da uce dok dostignu japanski nivo perfekcije i poslovnosti.

Argentto

pre 11 godina

Mogu ovde mnogi da lazu sami sebe (jer im ego ne dozvoljava da priznaju drugacije) ali japanci su ti koji dominiraju u ovakvim stvarima.. Svaka cast mercu, bmw-u, astonu.. Ali niko od njih ni ranije nije mogao da parira japancima.. Nemac nikada nije imao konkurenta jednoj mazdi mx-7 ili toyoti supri.. Mogu i ja kao i vecina da tvrdim da je skoda najbolja i lazem sam sebe.. Al dzabe, nije..

Night shift

pre 11 godina

Zanimljivo je da je E 63 AMG S karavan bio brži od M6 Coupé-a...
(Joker, 27. avgust 2013 10:44) Mozda ne pravcu ali na stazi...... ///M

Cedonir Chadda

pre 11 godina

Veoma postujem vrhunski kvalitet Japanskih automobila i svih njihovih proizvoda uopste, i svaka cast Nissan-u za (ocekivani) rezultat na ovako kratkom rastojanju.

Medjutim, mislim da je u pokazanom testu Mecka objasnila, ne samo sa SLS (koji bi pobedio 100% da je trka bila na 800m a ne na 400m), nego pre svega sa E-Klasse AMG.

Najsmesnije je sto 6.3 AMG u V8 uopste nije najjaci motor u Mercedesovoj ponudi (6.5 AMG V12 BiTurbo).

Nadobudni britanski skart tipa A. Martin, Bentley, Jaguar... jos jednom je efektno dokazao da nije vredan novca koji se za njih trazi, a u istu korpu spada i BMW (nazalost).

Solidan rezultat za Audi.

Nenad-EU

pre 11 godina

I ja sam balavio na svako pominjanje GTR-a dok nisam provozao taj auto. Da se ne lazemo, radi se o izuzetno brzom i upravljivom automobilu ali to je sve. Kvalitet izrade enterijera krajnje prosecan, udobnost ne postoji, servisi preskupi, jednom reciju, dobar auto za povremeno provozati ali posedovati i voziti kao glavni auto, nikako. Po tom pitanju je E63 AMG objasnio. Malo sporiji od GTR-a ali zato sve ostalo za sta je Nissan uskratio kupce, Merc nudi u izoblju.

Replay

pre 11 godina

Meni je ovde najbrutalni i najbolji Mercedes SLS AMG Black Series. Eno na drugom videu, ubedljivo najbolje vreme postavlja na Laguni Seki a na dragu je zeznuo start malo ali poce da sustize GTR-a, pogledajte brojke.

mare

pre 11 godina

Volim ove trke gde stave prosek i slabiji model porsche-a,a ostale marke najjace serijske modele.U tom slucaju je trebao da ide Porsche Turbo s ili carrera Gt,pa bi onda videli da li je Nissan dominantan koliko ga forsiraju...Samo kazem

MI6

pre 11 godina

Zanimljiva trka, a jos zanimljivije je videti sve te automobile na jednom mestu. Medjutim, smatram da nije bas najprecizniji test jer tu ima razlicitih vozaca, a kvalitet vozaca moze da napravi razliku na stazi. Ipak, ovako je zanimljivije, jer izgleda kao trka. U svakom slucaju, mislim da bi GT-R pobedio i u trci sa vremenom.

Aleksandar

pre 11 godina

a gde je ovde VW Golf pobednik srpskih ulica? Niste stavili nacionalni auto???

Inace, pretpostavljam da i od umeca vozaca zavisi rezultat. Eto, mnogi su postigli ciljnu brzinu vecu od pobednickog auta, ali je on raspodelio ravnomerno brzinu. Da li su ostali lose startovali, ili su lose saltali brzine, pitanje je.

Na mene su karavani ostavili utisak, kao i Ford fokus koji nije previse zaostao za sportskim limuzinama, a nije u toj klasi. Od nekih ima 3 puta manju kubikazu, a nije bio 3 puta sporiji.

Mungos

pre 11 godina

Inace, ovo je 3. deo. Aventador i Meklaren su se pojavili u prethodnom delu, koga zanima moze naci na Youtube-u. Ovaj put se potrudili da dovedu automobile kojih nije bilo u prethodna 2 dela, da bi pokazali protiv cega sve moze da se izbori auto.
I Stefanu sam odgovorio na komentar a posle odgledao i drugi deo. Izvinjavam se za Aventadora, bio je u pravu :)

busso

pre 11 godina

Pravi test bi bio na kruznoj stazi sa jednim vozacem, ovo su ipak vrhunske masine koje su napravljene za malo vise od gasa na 400 metara piste. Ovo bi bio savrsen test za neku americku "muscle" grozotu. A u ostalom bez italijana je sve ovo malo nebitno. Bar neka Alfa (makar i dizel) da doda malo na vizuelnom zadovoljstvu ovoj skupini.

Unknown

pre 11 godina

Za sve vas koji pitate zasto je Focus na listi - svake godine Motor Trend radi test koji zovu "Best Driver Cars", znaci u sustini po klasama koji su najbolji auti za voznju po pitanju sportskih performanci. Prosle godine u klasi auta do $30,000 je pobedio Subaru BRZ. Isto su uradili ovakav drag race gde je Subaru naravno zavrsio kao ubedljivo zadnji. Ove godine u toj klasi je pobedio Focus ST.

Alex

pre 11 godina

Pogledajte na kanalu MotorTrenda imaju klip od sat i po. Detaljna analiza svakog od ovih automobila. Na kraju ce proglasiti najbolji auto 2013. :)

HINT: Nije GTR.

vopi

pre 11 godina

sta reci,Nisan GTR je najbolji sportski auto na svetu,najvise daje za ulozeni novac,secam se vesti za izbor sportskog auta godine u svetu(neznam tacno za koju godinu),na listu nisu ni stavili Nisan GTR nisu ga postovali,e zato ih je oprao sve redom,a ja sam popio gomilu minusa kad sam tada rekao da na toj listi nema najboljeg automobila na svetu...moze na crtu i ferari,lambo....ajmo da vidimo ko i koliko daje za ulozeni novac...koliko kosta ono ferari,lambo???ovo vam je japanac bre halo!sta vozaci vam krivi na ostalim takmicarima,fake ili sta?oprace GTR i 3X skuplje aute na drag rejsu,2.7 sec do stotke,ferari i lambo nisu ni smeli na crtu

Ja pa ja

pre 11 godina

Umesto ovog fokusa mogli su da stave Shelby Mustang-a super Snake sa 750 bhp,tako bi bilo zanimljivije,ne vidim poentu sa fokusom uopste :/

Srdjan NNNN

pre 11 godina

Mnogo zavisi od toga ko je za volanom!!!!

Ovaj test bi jedino bio merodavan kada bi isti vozac vozio sve automobile, pa onda da se gleda vreme.

Ovako, ovo je obicna sarena laza i zabava za mase

Frfljavi

pre 11 godina

Kao retki od vas, primetio sam i ja da je E63 karavan (!!!) bio brzi od najnovijeg M6 !!!! A da ne pricam od Bentleya, Aston Martina i ostalih... svaka, ali svaka cast. Po meni SLS nista nije spektakularno uradio. Doveli su najbolju verziju SLS, odnosno najlaksu i najekstremniju i opet nije uspeo da pobedi NISSANA. Ja ih licno ne volim... ako su vec tako dobar auto napravili, a ocigledno da jesu, zasto nisu ulozili malo truda u dizajn... mislim da bi mnogo vise uspeha imao... Inace, svaka cast na automobilu, zaista. Znam da kosta kao tepsija ribe u odnosu na mnogo jace rivale a da su samo nekolicina brzi od njega. Svaka im cast zaista. Inace, najvise me je odusevio E63 AMG karavan :)

gast

pre 11 godina

a mislis da neko ne masta o tim automobilima u nemackoj ili svajcarskoj??Srbija kriva za sve??Ja posle 20 god. rada u zapadnoj evropi ne mogu da kupim ni felnu od ferarija a kamoli auto,tako da ne pljujte srbiju mnogo.

t.g.

pre 11 godina

sls ne realno na drugom mestu,ali nisan je svejedno odlican auto... prica se da se i ne zna tacno koliko je jak gtr,da tesko i da ima 2 ista... u nekim drugim disciplinama bi neki drugi bili bolji ali ovo je za drag...

Anonymous

pre 11 godina

@ (BOLE, 27. avgust 2013 10:36)
Bole, sve što si naapisao je lepo i bajno, s tim što ovaj auto nije samo napumpan turbo kompresorima, već je izuzetno, izuzetno brz na stazi, "instrument of speeed", što bi rekao Clarkson. Brži od svih auta koje si naveo (F12 još nema vreme na Nordschleife), jedino je Viper u specijalnoj izvedbi brži od njega. Poseti ovaj link i sve će ti biti jasno:

http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

kimi

pre 11 godina

Ova trka nema veze s vezom. Automobili nisu iste cene, kubikaze, isti broj KS ... Kako se moze uporedjivati V6 sa V8 ili 3000 kubika sa 5000-6000 kubika. GTR je dobio jace od sebe pa da li je plastican, da li ima kompjuterski start ili nije za svakodnevnu voznju postaje totalno nevazno. Kao kada bi organizovali obaranje ruku bez kategorija pa onda pricali kako je lik od 80 kila oborio ruku baji od 120 zato sto je ceo zivot sam to trenirao a ovaj bi ga unakazio u tuci.

lale

pre 11 godina

stefane@ mejlaren mp4 i ferari f12 nisu brzi od GTRa na 400 metara i ako su laksi i jaci od njega, sportsko odeljenje Nisana-nismo je doradilo GTR olaksali su ga za 180kila (sad je tezak kao porse 911turbo) i pojacali za 25hp doradili prenos i auto sada ubrzava za 2 DVE sekunde do 100 a to ne moze ni jedan serijski auto! Ja sam veliki fan BMWa i Porsea ali skidam kapu GTRu

laki

pre 11 godina

Uzmite cene drugih auta naspram nisana gtr i sve je jasnije zasto je plastikaner ali najstartniji a ne kao komentar mercedes bolji i jeste na duze ali i puno skuplji tako da ako je doticni vozio i jedan i drugi onda je glupo komentarisati kakva je unutrasnjost ...

ccc

pre 11 godina

stvarno ne vidim svrhu ovih trka na 400 metara, jer tu nikako ne može da dodje do izražaja prava snaga motora. da ne trka na 1km, sigurno bi ishod bio drugačiji. A i vidi se da su oba mercedesa, vajper i još neki imali veću max brzinu i da je trka bila duža, mercedes bi pobedio.

Vlada Kg

pre 11 godina

U ovakvim trkama nije bitna kolika je snaga automobila vec obrtni moment i u kome trenutku tj. na kom broju obrtaja se dostize maksimalni! Da je trka na duplo vecoj distanci rezultati bi bili dosta drugaciji!

nope

pre 11 godina

a pustih prepucavanja ko je bolji, japanac, nemac ili englez bla bla bla, pa od kada se gleda koliko je auto dobar i kvalitetan po vremenu ubrzanja, znači moj ide brže od 0-100 i zato je bolji od tvoga! vrlo merodavno...

nikola

pre 11 godina

zanimljivo da je mercedes kad je prosao kroz cilj postigao za skoro 9 kilometara na sat vecu brzinu od gtr,mecka bi ga razbila na auto putu a na stazi da ne komentrisem..jedino sto ovo ima pogon na sva cetiri tocka i zbog toga ima bolje prijanjanje i startnost a sve ostalo sto krasi sportistu ima losije za dve klase,realno trka na pravinu se pravi ma jednu milju a ne na cetvrt..

Mikiveliki

pre 11 godina

Ljudi nemojte da se zanosite..GTR je nesto posebno, nijeto Evropsko smece koje zivi od nekadasnjeg imena..Nije to Ferrari ili Mercedes i BMW..GTR je auto za sebe, i mora da napravi kvalitet koji nema premca da bi prosao u Evropi.. Vidim neku jednostranost, kao da bi na duze staze neko bio brzi,,, niko brzi ne bi bio, i ko je Veyron jako brz i ide oko 400 kmh..To bi NISMO kuhinja skuvala i pripremila. Gledao sam GTR i na Nürburgringu,,, extreman je u svakom pogledu.. A vi svaboljupci i zabari, napiste kad vasi ljubimci naprave serijsku 580 ks koji dostizu 100 kmh za 2 sekunde,

Replay

pre 11 godina

@draganP
Hehe Japanci su deca za Nemce. Predlazem ti video kada sve voze ove automobile na stazi i pricaju o njima i mere im vremena na Laguni Seki. Pa pogledaj ko je prvi, drugi i treci uopste i ko je prvi vremenski. Necu da postavim video, neka to uradi redakcija kao vest.

kole

pre 11 godina

GTR ima najbolji serijski lounch control.
Inače gledao uživo kako ga u Sarajevu na zvaničnoj trci dobio Fiat Tipo 2.0 turbo i verovatno će opet u Osjeku u nedelju.

Ja

pre 11 godina

@stefan

Odmah da kazem, miljenik sam Ferrari-ja iz dna duse, po mom ukusu i misljenju brend koji nema premca. E sad, ipak, duboko udahni i razmisli, sacekaj 20-tak sekundi... Da li si suguran da bi stvarno tako bilo? :)
NI JEDAN OD TVOJIH NAVEDENIH GTR-A NE BI POBEDIO :)

Vaše ime*

pre 11 godina

Imao sam prilike da Nordslajfe vozim samo na GT4 (Playstation 2)
To je staza od 20 km cijih 95% cine pravci i ultra brze krivine.
Pogledajte vremena recimo na Saksenringu i vidite gde je GTR.
Pritom svako auto je vozio drugi vozac.

Nemam nista protiv GTR-a, svidja mi se, pristupacan je (kolko tolko), ali budite realni i batalite vremena na Nirbirgringu.

Voleo bih da neko odradi test jedno 30-ak trenutno aktuelnih super automobila sa jednim vozacem na recimo svim stazama Formule 1. Jedino takav test moze da bude merodavan.

Nikola

pre 11 godina

Voleo bih da je u ovoj trci pobedio Audi R8,iako su mu sanse bile pola-pola da pobedi i bude prvi.Ali,kad bi tu bio Bugatti Veyron ili Pagani Zonda,rasturili bi sve,ali bi takodje bilo zabavno da je Corvette C7 Stingray bio medju takmicarima.Kao i vas, i mene je zacudilo to sto je bio tek na desetim mestu Aston Martin koji ima V12, a to je trenutno najjaci motor u takvoj klasi automobila.

Night shift

pre 11 godina

Zanimljivo je da je E 63 AMG S karavan bio brži od M6 Coupé-a...
(Joker, 27. avgust 2013 10:44) Mozda ne pravcu ali na stazi...... ///M

Cedonir Chadda

pre 11 godina

Veoma postujem vrhunski kvalitet Japanskih automobila i svih njihovih proizvoda uopste, i svaka cast Nissan-u za (ocekivani) rezultat na ovako kratkom rastojanju.

Medjutim, mislim da je u pokazanom testu Mecka objasnila, ne samo sa SLS (koji bi pobedio 100% da je trka bila na 800m a ne na 400m), nego pre svega sa E-Klasse AMG.

Najsmesnije je sto 6.3 AMG u V8 uopste nije najjaci motor u Mercedesovoj ponudi (6.5 AMG V12 BiTurbo).

Nadobudni britanski skart tipa A. Martin, Bentley, Jaguar... jos jednom je efektno dokazao da nije vredan novca koji se za njih trazi, a u istu korpu spada i BMW (nazalost).

Solidan rezultat za Audi.

dragan P

pre 11 godina

Mercedes SLS je laksi od Godzile za 120 kg i istovremeno ima 77 KS vise, i opet nije mogao da ga dobije. Pri cemu GT-R kosta duplo manje. Svabe imaju jos mnogo da uce dok dostignu japanski nivo perfekcije i poslovnosti.

Argentto

pre 11 godina

Mogu ovde mnogi da lazu sami sebe (jer im ego ne dozvoljava da priznaju drugacije) ali japanci su ti koji dominiraju u ovakvim stvarima.. Svaka cast mercu, bmw-u, astonu.. Ali niko od njih ni ranije nije mogao da parira japancima.. Nemac nikada nije imao konkurenta jednoj mazdi mx-7 ili toyoti supri.. Mogu i ja kao i vecina da tvrdim da je skoda najbolja i lazem sam sebe.. Al dzabe, nije..

Nenad-EU

pre 11 godina

I ja sam balavio na svako pominjanje GTR-a dok nisam provozao taj auto. Da se ne lazemo, radi se o izuzetno brzom i upravljivom automobilu ali to je sve. Kvalitet izrade enterijera krajnje prosecan, udobnost ne postoji, servisi preskupi, jednom reciju, dobar auto za povremeno provozati ali posedovati i voziti kao glavni auto, nikako. Po tom pitanju je E63 AMG objasnio. Malo sporiji od GTR-a ali zato sve ostalo za sta je Nissan uskratio kupce, Merc nudi u izoblju.

stefan

pre 11 godina

f12 Ferrari, Avendator,McLaren svi bi bili brzi od GT-R a ! ali GT-R je daleko pristupacniji po ceni pa samim tim i najzanimljiviji , o njemu bar moze da se masta dok o ostalima ne moze cak ni to u ovoj Srbiji :D

nikola

pre 11 godina

zanimljivo da je mercedes kad je prosao kroz cilj postigao za skoro 9 kilometara na sat vecu brzinu od gtr,mecka bi ga razbila na auto putu a na stazi da ne komentrisem..jedino sto ovo ima pogon na sva cetiri tocka i zbog toga ima bolje prijanjanje i startnost a sve ostalo sto krasi sportistu ima losije za dve klase,realno trka na pravinu se pravi ma jednu milju a ne na cetvrt..

laki

pre 11 godina

Uzmite cene drugih auta naspram nisana gtr i sve je jasnije zasto je plastikaner ali najstartniji a ne kao komentar mercedes bolji i jeste na duze ali i puno skuplji tako da ako je doticni vozio i jedan i drugi onda je glupo komentarisati kakva je unutrasnjost ...

kole

pre 11 godina

GTR ima najbolji serijski lounch control.
Inače gledao uživo kako ga u Sarajevu na zvaničnoj trci dobio Fiat Tipo 2.0 turbo i verovatno će opet u Osjeku u nedelju.

busso

pre 11 godina

Pravi test bi bio na kruznoj stazi sa jednim vozacem, ovo su ipak vrhunske masine koje su napravljene za malo vise od gasa na 400 metara piste. Ovo bi bio savrsen test za neku americku "muscle" grozotu. A u ostalom bez italijana je sve ovo malo nebitno. Bar neka Alfa (makar i dizel) da doda malo na vizuelnom zadovoljstvu ovoj skupini.

Srdjan NNNN

pre 11 godina

Mnogo zavisi od toga ko je za volanom!!!!

Ovaj test bi jedino bio merodavan kada bi isti vozac vozio sve automobile, pa onda da se gleda vreme.

Ovako, ovo je obicna sarena laza i zabava za mase

mare

pre 11 godina

Volim ove trke gde stave prosek i slabiji model porsche-a,a ostale marke najjace serijske modele.U tom slucaju je trebao da ide Porsche Turbo s ili carrera Gt,pa bi onda videli da li je Nissan dominantan koliko ga forsiraju...Samo kazem

Vaše ime*

pre 11 godina

Imao sam prilike da Nordslajfe vozim samo na GT4 (Playstation 2)
To je staza od 20 km cijih 95% cine pravci i ultra brze krivine.
Pogledajte vremena recimo na Saksenringu i vidite gde je GTR.
Pritom svako auto je vozio drugi vozac.

Nemam nista protiv GTR-a, svidja mi se, pristupacan je (kolko tolko), ali budite realni i batalite vremena na Nirbirgringu.

Voleo bih da neko odradi test jedno 30-ak trenutno aktuelnih super automobila sa jednim vozacem na recimo svim stazama Formule 1. Jedino takav test moze da bude merodavan.

Ja

pre 11 godina

@stefan

Odmah da kazem, miljenik sam Ferrari-ja iz dna duse, po mom ukusu i misljenju brend koji nema premca. E sad, ipak, duboko udahni i razmisli, sacekaj 20-tak sekundi... Da li si suguran da bi stvarno tako bilo? :)
NI JEDAN OD TVOJIH NAVEDENIH GTR-A NE BI POBEDIO :)

Nikola

pre 11 godina

Voleo bih da je u ovoj trci pobedio Audi R8,iako su mu sanse bile pola-pola da pobedi i bude prvi.Ali,kad bi tu bio Bugatti Veyron ili Pagani Zonda,rasturili bi sve,ali bi takodje bilo zabavno da je Corvette C7 Stingray bio medju takmicarima.Kao i vas, i mene je zacudilo to sto je bio tek na desetim mestu Aston Martin koji ima V12, a to je trenutno najjaci motor u takvoj klasi automobila.

Ja pa ja

pre 11 godina

Umesto ovog fokusa mogli su da stave Shelby Mustang-a super Snake sa 750 bhp,tako bi bilo zanimljivije,ne vidim poentu sa fokusom uopste :/

vopi

pre 11 godina

sta reci,Nisan GTR je najbolji sportski auto na svetu,najvise daje za ulozeni novac,secam se vesti za izbor sportskog auta godine u svetu(neznam tacno za koju godinu),na listu nisu ni stavili Nisan GTR nisu ga postovali,e zato ih je oprao sve redom,a ja sam popio gomilu minusa kad sam tada rekao da na toj listi nema najboljeg automobila na svetu...moze na crtu i ferari,lambo....ajmo da vidimo ko i koliko daje za ulozeni novac...koliko kosta ono ferari,lambo???ovo vam je japanac bre halo!sta vozaci vam krivi na ostalim takmicarima,fake ili sta?oprace GTR i 3X skuplje aute na drag rejsu,2.7 sec do stotke,ferari i lambo nisu ni smeli na crtu

Replay

pre 11 godina

Meni je ovde najbrutalni i najbolji Mercedes SLS AMG Black Series. Eno na drugom videu, ubedljivo najbolje vreme postavlja na Laguni Seki a na dragu je zeznuo start malo ali poce da sustize GTR-a, pogledajte brojke.

ccc

pre 11 godina

stvarno ne vidim svrhu ovih trka na 400 metara, jer tu nikako ne može da dodje do izražaja prava snaga motora. da ne trka na 1km, sigurno bi ishod bio drugačiji. A i vidi se da su oba mercedesa, vajper i još neki imali veću max brzinu i da je trka bila duža, mercedes bi pobedio.

Aleksandar

pre 11 godina

a gde je ovde VW Golf pobednik srpskih ulica? Niste stavili nacionalni auto???

Inace, pretpostavljam da i od umeca vozaca zavisi rezultat. Eto, mnogi su postigli ciljnu brzinu vecu od pobednickog auta, ali je on raspodelio ravnomerno brzinu. Da li su ostali lose startovali, ili su lose saltali brzine, pitanje je.

Na mene su karavani ostavili utisak, kao i Ford fokus koji nije previse zaostao za sportskim limuzinama, a nije u toj klasi. Od nekih ima 3 puta manju kubikazu, a nije bio 3 puta sporiji.

Replay

pre 11 godina

@draganP
Hehe Japanci su deca za Nemce. Predlazem ti video kada sve voze ove automobile na stazi i pricaju o njima i mere im vremena na Laguni Seki. Pa pogledaj ko je prvi, drugi i treci uopste i ko je prvi vremenski. Necu da postavim video, neka to uradi redakcija kao vest.

Zoran

pre 11 godina

Ne bih odgovorio ni na jedno gore navedeno pitanje već bi samo dodao da me nije iznenadio rezultat GTR-a. Ako je iko od vas gledao nekakav opsežniji dokumentarac o nastajanju, proizvodnji i unapređenju GTR-a onda i zna zašto ovakav rezultat. Svaka čast kosookima!

Alex

pre 11 godina

Pogledajte na kanalu MotorTrenda imaju klip od sat i po. Detaljna analiza svakog od ovih automobila. Na kraju ce proglasiti najbolji auto 2013. :)

HINT: Nije GTR.

Frfljavi

pre 11 godina

Kao retki od vas, primetio sam i ja da je E63 karavan (!!!) bio brzi od najnovijeg M6 !!!! A da ne pricam od Bentleya, Aston Martina i ostalih... svaka, ali svaka cast. Po meni SLS nista nije spektakularno uradio. Doveli su najbolju verziju SLS, odnosno najlaksu i najekstremniju i opet nije uspeo da pobedi NISSANA. Ja ih licno ne volim... ako su vec tako dobar auto napravili, a ocigledno da jesu, zasto nisu ulozili malo truda u dizajn... mislim da bi mnogo vise uspeha imao... Inace, svaka cast na automobilu, zaista. Znam da kosta kao tepsija ribe u odnosu na mnogo jace rivale a da su samo nekolicina brzi od njega. Svaka im cast zaista. Inace, najvise me je odusevio E63 AMG karavan :)

Sad ces ti da vidis mojega karavana

pre 11 godina

Najbolje od svega je sto Mercedes Karavan stize peti. Potpuno nenormalno. Ova karoserija uopste nije predvidjena za trke. Znate o cemu govorim.

Peter

pre 11 godina

Onog forda su verovatno stavili da bi se videlo zapravo koliko su super automobili brzi. Taj focus ide 6.nesto do 100-ke a ostade poslednji. Da su hteli ozbiljno,stavili bi RS-a. Ono sto mi je upalo u oci jeste da kabrioleti imaju otvorene krovove i spustene prozore. To ubija aerodinamiku jako i performanse.

MI6

pre 11 godina

Zanimljiva trka, a jos zanimljivije je videti sve te automobile na jednom mestu. Medjutim, smatram da nije bas najprecizniji test jer tu ima razlicitih vozaca, a kvalitet vozaca moze da napravi razliku na stazi. Ipak, ovako je zanimljivije, jer izgleda kao trka. U svakom slucaju, mislim da bi GT-R pobedio i u trci sa vremenom.

Mikiveliki

pre 11 godina

Ljudi nemojte da se zanosite..GTR je nesto posebno, nijeto Evropsko smece koje zivi od nekadasnjeg imena..Nije to Ferrari ili Mercedes i BMW..GTR je auto za sebe, i mora da napravi kvalitet koji nema premca da bi prosao u Evropi.. Vidim neku jednostranost, kao da bi na duze staze neko bio brzi,,, niko brzi ne bi bio, i ko je Veyron jako brz i ide oko 400 kmh..To bi NISMO kuhinja skuvala i pripremila. Gledao sam GTR i na Nürburgringu,,, extreman je u svakom pogledu.. A vi svaboljupci i zabari, napiste kad vasi ljubimci naprave serijsku 580 ks koji dostizu 100 kmh za 2 sekunde,

BOLE

pre 11 godina

Stefane slazem se sa tobom, ali moras da shvatis da su Aventador, MP4-12C, F12... "super automobili", a GTR je GT auto napumpan turbinama... Meni licno nije zamiljivo gledati ko ce pre na 1/4 milje, vec kako se pomasaju na stazi. Mada bih voleo bilo koji auto od pomenutih da provozam, ali to je malo teze, jer kod nas ih covek ne moze ni videti na ulicama, a tek nesto vise.

lale

pre 11 godina

stefane@ mejlaren mp4 i ferari f12 nisu brzi od GTRa na 400 metara i ako su laksi i jaci od njega, sportsko odeljenje Nisana-nismo je doradilo GTR olaksali su ga za 180kila (sad je tezak kao porse 911turbo) i pojacali za 25hp doradili prenos i auto sada ubrzava za 2 DVE sekunde do 100 a to ne moze ni jedan serijski auto! Ja sam veliki fan BMWa i Porsea ali skidam kapu GTRu

kimi

pre 11 godina

Ova trka nema veze s vezom. Automobili nisu iste cene, kubikaze, isti broj KS ... Kako se moze uporedjivati V6 sa V8 ili 3000 kubika sa 5000-6000 kubika. GTR je dobio jace od sebe pa da li je plastican, da li ima kompjuterski start ili nije za svakodnevnu voznju postaje totalno nevazno. Kao kada bi organizovali obaranje ruku bez kategorija pa onda pricali kako je lik od 80 kila oborio ruku baji od 120 zato sto je ceo zivot sam to trenirao a ovaj bi ga unakazio u tuci.

Anonymous

pre 11 godina

@ (BOLE, 27. avgust 2013 10:36)
Bole, sve što si naapisao je lepo i bajno, s tim što ovaj auto nije samo napumpan turbo kompresorima, već je izuzetno, izuzetno brz na stazi, "instrument of speeed", što bi rekao Clarkson. Brži od svih auta koje si naveo (F12 još nema vreme na Nordschleife), jedino je Viper u specijalnoj izvedbi brži od njega. Poseti ovaj link i sve će ti biti jasno:

http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

Mungos

pre 11 godina

Inace, ovo je 3. deo. Aventador i Meklaren su se pojavili u prethodnom delu, koga zanima moze naci na Youtube-u. Ovaj put se potrudili da dovedu automobile kojih nije bilo u prethodna 2 dela, da bi pokazali protiv cega sve moze da se izbori auto.
I Stefanu sam odgovorio na komentar a posle odgledao i drugi deo. Izvinjavam se za Aventadora, bio je u pravu :)

t.g.

pre 11 godina

sls ne realno na drugom mestu,ali nisan je svejedno odlican auto... prica se da se i ne zna tacno koliko je jak gtr,da tesko i da ima 2 ista... u nekim drugim disciplinama bi neki drugi bili bolji ali ovo je za drag...

Unknown

pre 11 godina

Za sve vas koji pitate zasto je Focus na listi - svake godine Motor Trend radi test koji zovu "Best Driver Cars", znaci u sustini po klasama koji su najbolji auti za voznju po pitanju sportskih performanci. Prosle godine u klasi auta do $30,000 je pobedio Subaru BRZ. Isto su uradili ovakav drag race gde je Subaru naravno zavrsio kao ubedljivo zadnji. Ove godine u toj klasi je pobedio Focus ST.

nope

pre 11 godina

a pustih prepucavanja ko je bolji, japanac, nemac ili englez bla bla bla, pa od kada se gleda koliko je auto dobar i kvalitetan po vremenu ubrzanja, znači moj ide brže od 0-100 i zato je bolji od tvoga! vrlo merodavno...

gast

pre 11 godina

a mislis da neko ne masta o tim automobilima u nemackoj ili svajcarskoj??Srbija kriva za sve??Ja posle 20 god. rada u zapadnoj evropi ne mogu da kupim ni felnu od ferarija a kamoli auto,tako da ne pljujte srbiju mnogo.

Vlada Kg

pre 11 godina

U ovakvim trkama nije bitna kolika je snaga automobila vec obrtni moment i u kome trenutku tj. na kom broju obrtaja se dostize maksimalni! Da je trka na duplo vecoj distanci rezultati bi bili dosta drugaciji!