Četvrtak, 19.04.2012.

14:26

Ganić: Srbi ubijali uglavnom civile

Tokom rata u BiH "više srpskih civila stradalo u automobilskim nesrećama nego od metaka bošnjačke vojske", kaže član ratnog Predsedništva BiH Ejup Ganić.

Izvor: Tanjug

Ganiæ: Srbi ubijali uglavnom civile IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Relikt zla iz zlog vremena!

pre 12 godina

Ako nista drugo, moze mu se sigurno suditi za ove lazi i uvrede koje su cist govor mrznje i sirenje nacionalne netrpeljivosti. Svako se sa dva klika na netu moze uveriti da je bezocno lagao i nije potrebno nista posebno dokazivati samo predati tuzbu nadleznima u Strazburu, Briselu, itd. Vreme je da osobe koje imaju uticaj na velike grupe ljudi pocnu da odgovaraju za javno i tendenciozno izgovorene neistine!

Bezbednjak

pre 12 godina

"Najopasniji dogadjaj koji ce uzdrmati same temelje BiH bice popis stanovnista koji ce se odrzati u narednom periodu" (Darko)

Najopasniji dogadjaj koji je uzdrmao temelje BiH pa i civilazcije se vec dogodio 1991-1995 a vinovnici su osudjeni i sudi im se u Hagu za najteza dela za sprovodjenje ideje odvajanja naroda...sa takvim scenariom samo cudo je moglo zadrzati Srbe u logoru koji su Srbi napravili na Bosnjake u BiH racunajuci na srbe kao kolateralnu stetu, nazalost scenario se nastavlja, scenaristi" i dalje "jasu" i opasno prete celom regionu da zapale nove vatre i potpire stare...

mlekadzija

pre 12 godina

Ocekivana, lazna i za sve srpske zrtve duboko uvredljiva, izjava E. Ganica prevazilazi i komentare predstavnica nekih NVO iz Srbije o zrtvana Srba u BIH tokom rata...

NS

pre 12 godina

"Najopasniji dogadjaj koji ce uzdrmati same temelje BiH bice popis stanovnista koji ce se odrzati u narednom periodu."

Opasno je sto se ideja preseljenja nmaroda i "odvajanja" Srba od Bosnjaka uopste pojavila i dobila politicku i vojnu podrsku...sve ostalo je nazalost posledica koja je legitimizovana od strane MZ. zato cepanje Bosne NIKADA NE TREBA DOZVOLITI I OVERITI TO ZLO.

ViktorUS

pre 12 godina

(Darko,

Pogledaj komentar pod "Dabic", to je sustina sustine i uzrok svih zala, ta po definiciji bolesna ideja koja se sprovodila, to je bio naopasniji potres-sve ostalo su posledice. Da su srpski lideri brinuili za srbe umesto za teritoriju, ne bi im takve ideje ni pale na pamet, sama ideja je zlocinacka u svojoj srzi...

Darko

pre 12 godina

Najopasniji dogadjaj koji ce uzdrmati same temelje BiH bice popis stanovnista koji ce se odrzati u narednom periodu.Tada ce se vidjeti da od multikulturalnosti u Bosni i Hercegovini nema ni m.Ne mislim na RS pritom jer znamo kakva se nazalost politika vodila po tom pitanju na tom podrucju.Mislim na Federaciju BiH i Sarajevo.Mozda se postavi pitanje gdje su stanovnici Federacije koji su prije tu zivjeli kako to da ih vise nema.Ah da Srbi su sami sebe iselili.Sve ostavise,skupili robu u dvije ri kese i otisli da se nevrate.To sto su bombe bacane u dvorista i geleri frcali povise glave to se ne vazi.Ne vazi sto su im i auta letjela u vazduh.To se ne pika.Nisu Srbi zbog toga selili nego tek tako,dobrovoljno.Svi su nasilu iseljeni samo su Srbi dobrovoljno napustili vijekovna ognjista.Postavice se i sljedece pitanje:Kako to da se Srbi ne vracaju u gradove i sela iz kojih su "dobrovoljno"iselili?

anticenzura

pre 12 godina

@Kosovski plemić iz plemena Dardana
Ti nas nauci kakvo je drustvo ok! Jel drustvo u kom ubijaju babe,lome spomnike i sl. normalno? Jos imate krvnu osvetu? Ajde molim te vi direktni potomci ilira samo cekate da nesto nalupate na sajtu cim se pominje rat!
Mi Srbi nismo bogom dani,ali ni nase komsije nisu nista bolje od nas!

ljubav, saobracajke i ostale lazi

pre 12 godina

Iz ove izjave da se zakljuciti da se tokom tzv. opsade Sarajeva u istom odvijao veoma intenzivan putnicki saobracaj...

gagi67

pre 12 godina

Ganić je jedan od od onih čije je delovanje i izazvalo građanski rat na teritoriji tadašnje BIH.Sama ideja da se BIH otcepi od YU je i funkcioniše kao samostalna država teško bi bila izvodljiva i u mirnodopsko vreme dok u uslovima postojećih sukoba u Hrvatskoj takva ideja je u potpunosti morbidna.Dobrovoljačka ulica je faktički uništila svaku šansu za razumno i miroljubivo rešenje.Njegova krivica je nesporna a žrtve na svim stranama a najviše na strani Bošnjaka.

k2

pre 12 godina

@NekiBG

Cak ni u Tokacinim pristrasnim izvestajima ne navodi se da je 99 odsto civilnih zrtava iz bosnjackog naroda. On jeste manipulant, ali nije bas toliki kao ti.

Lazarenko

pre 12 godina

Svaka cast
Jedini normalni odnos sa srbijom je na distanci,bas kao sto rade albanci
(Adnan, 19. april 2012 15:38)

Odlicno, slazem se sa tobom u potpunosti. Daj da napravimo tu distancu i da zavrsimo vec jednom. Daj da se podelimo i da podignemo zid izmedju, pa da imamo taj tvoj "normalan" odnos. Srbi i predlazu tu distancu vec 20 godina, vi ne date. Kad hocete distancu, sto se ne razidjete sa Republikom Srpskom?

NekiBG

pre 12 godina

@NekiBG

Cak ni u Tokacinim pristrasnim izvestajima ne navodi se da je 99 odsto civilnih zrtava iz bosnjackog naroda. On jeste manipulant, ali nije bas toliki kao ti.
(k2)

Nisi procitao ceo tekst...govori se o 1992 a ne celom periodu. Sto objasnjava zasto su kasnije "svi ginuli". valjda su tvorci "jednog naroda ce nestati" plana predvideli da ga nijednog naroda ne nestaje bez borbe a da u takvim situacijama ima i zlocina na sve strane. I sama Biljana Plavsic je rekla da iako milion srba izgubi zivot za srpske zemlje cilj je vredan zrtava, opet ce nas dosta ostati da uzivamo. Nije slucajno ovih dana Brejvik i cela zapadna stampa na sav glas pricaju o "srpskim vitezovima i templarima" "pravim krizarima", kao Brejvikova inspiracija..on jeste lud ali zasto ga nije neko drugi tako inspirisao...zato sto mu se svideo plan eliminacije muslimana iz Evrope kojima su se ovi templari mislili [prevariti Evropu plaseci je od islamske opasnosti i stavljajuci se navodno na "branik hriscanstva".

Divos

pre 12 godina

@Jунуѕ Ћетковић
Иако је испод границе доброг укуса поменути у истоm тексту владику и великог песника Његоша и овог створа који је неколико пута мењао свој национални идентитет (Југословен, Муслиман, Босанац, Бошњак и ко зна шта је данас, а такве је управо сам Његош фино објаснио), ипак морам приметити да сте ви као Бошњак поменули и Његоша и пишете ћирилицом што баш и није честа појава. Све похвале.

Tibetanac

pre 12 godina

karadjic, predstavnig "golorukog nenaoruzanog naroda" koji se "BRANIO" preti do grla naoruzanom narodu da ce nestati jer se NECE MOCI ODBRANITI... a Mladic vec 1992 zna da ce biti genocid...doduse Mladic se malo otimao, ali hej, "domovina iznad svega". Ko je ovde lud???.

Divos

pre 12 godina

@ajmo
Inače ne odgovaram na besmislene komentare ali tvoj sam odabrao ne da bih te demantovao (niti ima smisla, niti ima potrebe) već da bi objasnio razliku između nas Srba i vas Bošnjaka (ili kako god da sebe imenujete). Po tebi poginulo je Bošnjaka vojnika ABiH 15.000, po IDC i gospodinu Tokači (koji su inače omiljeni izvor Bošnjaka zadnje 2-3 godine) 30.966 a veoma čest podatak je i o 48.000 šehida (poginuli ratnici mučenici). Pojavljuje se još bezbroj drugih brojki. I za raliku od vas kod poginulih pripadnika VRS pominje se samo jedna brojka (otvorite bilo koji sajt) i to već 12-ak godina koja nažalost jeste velika, ali tako je kako je.
Uzgred prvih 10-ak godina po okončanju rata upravo bošnjačka strana je nabacivala i "dobacivala" brojke poginulih (išlo se i do 300.000) pa kad je postalo jasno da od toga nema ništa zadnjih nekoliko godina forsiraju podatke IDC-a izvesnog gospodina Tokače koji su takođe frizirani i izuzetno pristrasni (prozvala su ga sva udruženja iz RS za skrivanje podataka), ali o tome drugom prilikom.
Još uvek u Sarajevu pokušavaju da zadrže stereotipnu i lažnu sliku o broju poginulih. Podosta su se korigovali, ali broj Srba stradalih i svirepo umorenih u svim gradovima u FBiH (posebno u Sarajevu) pokušava da se umanji pa i po 10-ak puta, ali u konačnici i to vrlo brzo saznaće se puna istina.

Kosovski plemić iz plemena Dardana

pre 12 godina

Dokle god će Srbe istina boleti više nego išijas oni se kao društvo neće moći ispraviti na zdrave noge.

vr

pre 12 godina

Knjiga mrtvih Srba Sarajeva postradalih u ratu 1992-1995 u izdanju Instituta za istrazivanje srpskih stradanja u 20-tom veku sadrzi 6628 imena, tacnije 5770 imena ubijenih lica i 860 imena nestalih cija sudbina ni do danas nije poznata.
http://www.serb-victims.org/content/blogcategory/33/145/

Dabic

pre 12 godina

"Svedok optužbe Robert Donia rekao je u petak na suđenju Slobodanu Miloševiću pred Haškim tribunalom da je general Ratko Mladić 1992. godine upozorio Skupštinu Republike Srpske da bi nasilno odvajanje naroda u BiH značilo "genocid". Donia, koji je za Tužilaštvo analizirao stenograme sa sednica Skupštine RS od 1992. do 1995, kazao je da je Mladić to rekao na zasedanju od 12. maja 1992. Na istoj sednici, poslanici su usvojili "šest strateških ciljeva" RS od kojih je prvi bio "odvajanje od druga dva naroda u BIH", rekao je Donia. "Ljudi i narodi nisu pioni, niti su ključevi u nečijem džepu da se premeštaju tamo-amo. Tako nešto je lako reći, ali je teško postići...mi ne možemo očistiti, niti možemo uzeti rešeto i prosejati pa da samo Srbi ostanu, a da ostali odu. Ne znam kako će Karadžić i Krajišnik to objasniti svetu. Ljudi, to bi bio genocid", rekao je u raspravi Mladić, kako je naveo Donia. "

Naravno VISI CILJEVI SU PROVLADALI.

http://www.youtube.com/watch?v=YoRTaw9dOUY

Dario

pre 12 godina

@ Bivši yu Ako su se oblačili kao civili to ne znači da su bili civili. Da je ovo što govorim istina najbolje potvrđuju dešavanja u arapskim zemljama gde gomila zvana civilima nosi oružije. Ja sam poreklom iz Bosne i znam kakav su odnos muslimani imali prema srbima pred početak rata, a i za vreme komunizma. Delom smo i mi sami krivi zato što smo zaboravili svoju veru i nacionalnost, ali oni nisu.

NekiBG

pre 12 godina

(k2)

Tokacini podatci se slazu uglavnom sa onim koje su sacinile UN. Raniji izvestaji Mazovjeckog su bili daleko pogubniji u smislu odnosa civilnih zrtava. Nema sumnje da je 1992 i pocetkom 1993 skoro 99% zrtava civila bili Bosnjaci i to bez ozbiljnijih oruzanih sukoba a 99% dzamija poruseno VAN sukoba. masovne grobnice su uglavnom Bosnjacke i gradovi razoreni i unistavani uglavnom gde su Bosnjaci imali kontrolu...u ovo nema nikakve sumnje kao i u to DA JE BILO ZLOCINA I NAD SRBIMA. Sto ne menja veliku sliku koja je sada svima jasna osim nama.

fakti

pre 12 godina

Rece covek koji je ratni huskac,zlocinac i organizator proterivanja 125000 Srba iz SA i ubijanja 7500 Srba,civila u SA logorima.
(Izraziti pritisak, 19. april 2012 15:28)
Ti po onoj Gebelsovoj, više puta izrečena laž postaće istina...U cijeloj agresiji na BIH poginulo je oko 2200 srpskih civila.U taj broj su uračunati i oni koji su pobijeni u opsjednutom Sarajevu od strane barbara sa okolnih brda.O "protjerivanju" 125 hiljada Srba pogledaj na netu pozive Radovana Karadžića i Gojka Kličkovića Srbima iz 1996 da napuste svoje domove koji ostaju u federaciji i nasele "novooslobođene" teritorije u istočnoj Bosni!A sad lupajte minuse, ali tim istinu nećete ubiti!

k2

pre 12 godina

Posto danas vise ne prolaze one preko svake mere naduvane cifre o broju zrtava lansirane tokom samog rata, sada je najvazniji cilj muslimanske propagande lansiranje nesto umerenijih cifara i negiranje genocida nad Srbima.Kljucnu ulogu u tome ima Mirsad Tokaca, direktor IDC-a.

Mirsad Tokaca je tokom samog rata bio na celu drzavne komisije za ratne zlocine formirane po nalogu Alije Izetbegovica. Razume se da su istrazivali samo zlocine nad Muslimanima. Komisija je tokom samog rata poturala svetskoj javnosti cifre od oko 300 000 ubijenih Bosnjaka da bi nakon rata sam Tokaca revidirao cifre kako bi izgledale verodostojnije.

Prema pisanju medija strani donatori su podneli tuzbu protiv Tokace zbog pronevere donacija i finansijskih malverzacija, dok ga srpske organizacije za ispitivanje ratnih zlocina optuzuju da prikriva zlocine nad Srbima, a da i dalje i sa ovako revidiranim ciframa preuvelicava muslimanske zrtve. Stefan Karganovic za portal vesti-online.com tvrdi sledece :"Direktor Istraživačkog dokumentacionog centra iz Sarajeva Mirsad Tokača projektom "Bosanski atlas ratnih zločina" obmanjuje javnost i podvaljuje lažne podatke o strukturi zlodela u BiH jer se u tom projektu srpske žrtve i ne pominju, dok se tvrdi da su pojedini Bošnjaci ubijeni i po tri puta''. Stefan Karganović je rekao je da se u Tokačinom "istraživačkom" projektu navodi da je Selmo Omerović ubijen tri puta na tri različite lokacije.

Niko nesmme da vas bije

pre 12 godina

А можда им се наш председник у оставци поново извини што нам је пало на памет да су СРБИ,не дај БОЖЕ,погинули од њиховог метка.Ужас,где ми људи живимо!
(dejan, 1)

Jednog naroda ce nestati (Karadjic) "Pa, pa ne znam... pa to sto govorite pa to bi bio genocid" (Mladic, na sednici predsednistva SDS 1992). Zelite izvore i jos desetine takvih prezentovanih u Hagu?

Pa nemoj mi reci da je neko od ondasnjeg srpskog rukovodstva mislio da ce to proci bez srpskih zrtava i bez ispaljenog metka sa druge strane?

Bezbednjak

pre 12 godina

Kazete na B92 nema govora mrznje !...Pa zar izjava E.Ganica nije tipicna anti-srpska retorika ?
(ZRENJANINAC)

Srpski planovi i dela etnickog ciscenja su tipicna ant-srpski planovi i dela zavijeni u paTriJotsku oblandu.

dejan

pre 12 godina

Испада да су за страдање СРБА у Босни И Херцеговини криви тамошњи путари. !!!Ужас,када се сетим да је овај човек био ухапшен од стране "пријатељске" земље,за који неки овдашњи политичари кажу да делимо заједничке демократске принципе,земљом која треба да нам буде узор у поштовању права националних мањина(они то најбоље знају,били су колонијални владари пола света и притом поштовали права црначког живља по Африци,затим у Индији,Индокини)наши савезници из оба светска рата.Ужас!!
А можда им се наш председник у оставци поново извини што нам је пало на памет да су СРБИ,не дај БОЖЕ,погинули од њиховог метка.Ужас,где ми људи живимо!

Izraziti pritisak

pre 12 godina

Rece covek koji je ratni huskac,zlocinac i organizator proterivanja 125000 Srba iz SA i ubijanja 7500 Srba,civila u SA logorima.Pa u Zapadnoj Bosni je 20000 boraca Muslimanske veroispovesti opisivalo svoju borbu kao "odbranu R.S. od agresije verskih fanatika i Mudzahedina kojom rukovodi SA". Samo demokratskim referendumom treba na demokratski nacin odrediti buducnost R.S.

ajmo

pre 12 godina

pa ko misli da on laze evo brojki......

ukupno mrtvih oko 100000

od toga oko 60 000 bosnjaka

oko 30000 srba hrvati i ostali oko 10000

od 60 000 bosnjaka 40000-45000 civila (musko,zensko,staro,mlado u prva 3 meseca 2/3 svih zrtava)
ostalo su vojnici

0d 30 000 srba 25000 vojnika (pitaj boga crnu cifru raznih dobrovoljaca iz sr) i oko 5000 civila (ukljucujuci i one sarajlije i tu znamo kako su ubijeni).....i znam da ce sad neko reci LAZ,LAZ LAZ ali sto stoji stoji....nadam se da ovaj komentar prolazi....pozz svima koji nevjeruju svakome i koriste svoj razum

Marko, Beograd

pre 12 godina

A samo par članaka niže nalazi se izjava Torvalda Stoltenberga:
"Od prvog dana rata znao sam da, ako želite da bude u potpunosti prihvaćeni, odnosno da izbegnete kritike, trebalo je da budete protiv Srba, podržavate Bošnjake i gledate kroz prste Hrvatima - rekao je Stoltenberg u intervjuu Radiju Slobodna Evropa 20 godina posle početka tog rata."

U prevodu: Ker laje na koga ga gazda nahuška. Problem je što u današnjem svetu ima više kerova nego ljudi...

Adnan

pre 12 godina

Svaka cast
Jedini normalni odnos sa srbijom je na distanci,bas kao sto rade albanci
Vi srbi govorite o nekakvom pomirenju a ne zelite da priznate zlocine koje ste pocinili. Na genocidu i etnickom ciscenju ste stvorili republiku koju bi najradije pripojili srbiji, i jos bi ako ikako moze da ispadnete zrtve ili bar da se jednako podijeli krivica.
E pa ne moze, sad svi snaju na sta ste spremni, Genocid koji moderna Evropska istorija ne pamti.
Mada vi uvijek imate neku svoju verziju istorije koja ostalom civiliziranom svijetu nije poznata

anticenzura

pre 12 godina

Izmedju ovog i onih sto se natovareni eksplozivom zakucaju u bus dece u Izraelu ili Iraku nema nikakve razlike,a takav na pametuje!

BivsiYU86

pre 12 godina

Ljigavac ili ne, cinjenice i presude govore svoje...a najvise trenutno sudjenje karadjicu. Nazalost i zrtva i naroda u ime cije se ta politika sprovodila, te cinjenice su usle istoriju. 2/3 BiH je "ocisceno" od civila za nekoliko meseci sukoba i to bez neke velike borbe na terenu a transkripti koji su sluzili kao dokazi za presude koje se ticu 22 opstine za zlocine pocinjene mahom 1992, pocetkom 93) su pokazale da je takav ishod planiran na svim nivoima srpskog strateskog plana. na sudjenju Karadjicu su juce predstavljene 2 takve strategije potpisane od strane Karadjica (Uciniti Muslimanima zivot nemoguc u RS, koja je tada bila 2/3 teritorije). naravno, bilo je zlocina na svim stranama kao u svakom ratu. Osobenost nekih ratova je sto se cine legitimno (kao drzavna strategija) vrse sistematski zlocini..e zato je HAG bio prvi posle Nirberga koji sudi takve zlocine.

AMTCO

pre 12 godina

"U intervjuu koji je za kanadski radio Si-Bi-Si (CBC) dao povodom dvadesetogodišnjice početka rata u BiH...."
CBC?! Militantna politicko-vojna propaganda im je najbudjaviji moralni mulj. CBC je uvredljivo izvestavao o Sarajevu iz vremena OI i SFRJ, a danas taj isti CBC ta identicna dogadjanja tretira sve u superlativima i koristi kao "background" seriji propagandnih anti-srpskih emisija (a u jednoj je i pomenuti Ganicev intervju, na mizernom engleskom)...

Kiklop

pre 12 godina

Tebi je bolje da se pokrijes po ushima i shutis, bar sad, kad je cika Torvald (i mnogi drugi koji su se oslobodili poslije silaska s funkcije) vec objavio odakle vam svima takva pjesmica. Provaljeni ste, promijeni plocu. I budi sretan da te Srbija ne ulovi i izvede pred lice pravde za onu sramotu napada na kolonu.

izivljavanje

pre 12 godina

Sta reci? Zbog ovakvih treba izvrsiti reviziju svih presuda za genocid i zlocine koji su pripisani srbima. Ovakve izjave ne doprinose da se narodi pomire.

kartografija

pre 12 godina

http://www.nytimes.com/1995/08/01/world/conflict-balkans-sarajevo-investigation-concludes-bosnian-government-snipers.html?pagewanted=all&src=pm

Gore je link na clanak iz najpoznatijeg americkog dnevnog lista Njujork Tajms o muslimanskim snajperistima koji su ubijali gradjane Sarajeva u delu grada koji je kontrolisala Armija BiH. Naslovljen je sa :

CONFLICT IN THE BALKANS: IN SARAJEVO; Investigation Concludes Bosnian Government Snipers Shot at Civilians

ili u prevodu Konflikt na Balkanu , Sarajevo; Istraga potvrdila da je Bosanska Vlada snajperima ubijala civile.

U tesktu se navodi da su francuski mirovnnjaci dosli do zakljucka da su snajperski hici dolazili sa polozaja vojnika muslimanskih vlasti koji su namerno gadjali sopstvene civile.Ta cinjenica je uvrstena u izvestaj Politickog komiteta Kongresa SAD.

sustainable fluffiness

pre 12 godina

ono što ganić ne razume jeste da dok god prebrojava žrtve i ne vidi da je rat nešto što ljudi rade ljudima (pod određenim uslovima), dotle održava upravo tu genocidnu logiku koja je omogućila i rat i rs i post-dejtonsku bosnu.
evo jedan alternativni pristup
http://uletimudvor.blogspot.com/2011/07/srebrenica-za-poneti-iliti-o-sramoti.html

izivljavanje

pre 12 godina

Sta reci? Zbog ovakvih treba izvrsiti reviziju svih presuda za genocid i zlocine koji su pripisani srbima. Ovakve izjave ne doprinose da se narodi pomire.

Kiklop

pre 12 godina

Tebi je bolje da se pokrijes po ushima i shutis, bar sad, kad je cika Torvald (i mnogi drugi koji su se oslobodili poslije silaska s funkcije) vec objavio odakle vam svima takva pjesmica. Provaljeni ste, promijeni plocu. I budi sretan da te Srbija ne ulovi i izvede pred lice pravde za onu sramotu napada na kolonu.

kartografija

pre 12 godina

http://www.nytimes.com/1995/08/01/world/conflict-balkans-sarajevo-investigation-concludes-bosnian-government-snipers.html?pagewanted=all&src=pm

Gore je link na clanak iz najpoznatijeg americkog dnevnog lista Njujork Tajms o muslimanskim snajperistima koji su ubijali gradjane Sarajeva u delu grada koji je kontrolisala Armija BiH. Naslovljen je sa :

CONFLICT IN THE BALKANS: IN SARAJEVO; Investigation Concludes Bosnian Government Snipers Shot at Civilians

ili u prevodu Konflikt na Balkanu , Sarajevo; Istraga potvrdila da je Bosanska Vlada snajperima ubijala civile.

U tesktu se navodi da su francuski mirovnnjaci dosli do zakljucka da su snajperski hici dolazili sa polozaja vojnika muslimanskih vlasti koji su namerno gadjali sopstvene civile.Ta cinjenica je uvrstena u izvestaj Politickog komiteta Kongresa SAD.

Lazarenko

pre 12 godina

Svaka cast
Jedini normalni odnos sa srbijom je na distanci,bas kao sto rade albanci
(Adnan, 19. april 2012 15:38)

Odlicno, slazem se sa tobom u potpunosti. Daj da napravimo tu distancu i da zavrsimo vec jednom. Daj da se podelimo i da podignemo zid izmedju, pa da imamo taj tvoj "normalan" odnos. Srbi i predlazu tu distancu vec 20 godina, vi ne date. Kad hocete distancu, sto se ne razidjete sa Republikom Srpskom?

ajmo

pre 12 godina

pa ko misli da on laze evo brojki......

ukupno mrtvih oko 100000

od toga oko 60 000 bosnjaka

oko 30000 srba hrvati i ostali oko 10000

od 60 000 bosnjaka 40000-45000 civila (musko,zensko,staro,mlado u prva 3 meseca 2/3 svih zrtava)
ostalo su vojnici

0d 30 000 srba 25000 vojnika (pitaj boga crnu cifru raznih dobrovoljaca iz sr) i oko 5000 civila (ukljucujuci i one sarajlije i tu znamo kako su ubijeni).....i znam da ce sad neko reci LAZ,LAZ LAZ ali sto stoji stoji....nadam se da ovaj komentar prolazi....pozz svima koji nevjeruju svakome i koriste svoj razum

Adnan

pre 12 godina

Svaka cast
Jedini normalni odnos sa srbijom je na distanci,bas kao sto rade albanci
Vi srbi govorite o nekakvom pomirenju a ne zelite da priznate zlocine koje ste pocinili. Na genocidu i etnickom ciscenju ste stvorili republiku koju bi najradije pripojili srbiji, i jos bi ako ikako moze da ispadnete zrtve ili bar da se jednako podijeli krivica.
E pa ne moze, sad svi snaju na sta ste spremni, Genocid koji moderna Evropska istorija ne pamti.
Mada vi uvijek imate neku svoju verziju istorije koja ostalom civiliziranom svijetu nije poznata

Marko, Beograd

pre 12 godina

A samo par članaka niže nalazi se izjava Torvalda Stoltenberga:
"Od prvog dana rata znao sam da, ako želite da bude u potpunosti prihvaćeni, odnosno da izbegnete kritike, trebalo je da budete protiv Srba, podržavate Bošnjake i gledate kroz prste Hrvatima - rekao je Stoltenberg u intervjuu Radiju Slobodna Evropa 20 godina posle početka tog rata."

U prevodu: Ker laje na koga ga gazda nahuška. Problem je što u današnjem svetu ima više kerova nego ljudi...

anticenzura

pre 12 godina

Izmedju ovog i onih sto se natovareni eksplozivom zakucaju u bus dece u Izraelu ili Iraku nema nikakve razlike,a takav na pametuje!

fakti

pre 12 godina

Rece covek koji je ratni huskac,zlocinac i organizator proterivanja 125000 Srba iz SA i ubijanja 7500 Srba,civila u SA logorima.
(Izraziti pritisak, 19. april 2012 15:28)
Ti po onoj Gebelsovoj, više puta izrečena laž postaće istina...U cijeloj agresiji na BIH poginulo je oko 2200 srpskih civila.U taj broj su uračunati i oni koji su pobijeni u opsjednutom Sarajevu od strane barbara sa okolnih brda.O "protjerivanju" 125 hiljada Srba pogledaj na netu pozive Radovana Karadžića i Gojka Kličkovića Srbima iz 1996 da napuste svoje domove koji ostaju u federaciji i nasele "novooslobođene" teritorije u istočnoj Bosni!A sad lupajte minuse, ali tim istinu nećete ubiti!

Izraziti pritisak

pre 12 godina

Rece covek koji je ratni huskac,zlocinac i organizator proterivanja 125000 Srba iz SA i ubijanja 7500 Srba,civila u SA logorima.Pa u Zapadnoj Bosni je 20000 boraca Muslimanske veroispovesti opisivalo svoju borbu kao "odbranu R.S. od agresije verskih fanatika i Mudzahedina kojom rukovodi SA". Samo demokratskim referendumom treba na demokratski nacin odrediti buducnost R.S.

BivsiYU86

pre 12 godina

Ljigavac ili ne, cinjenice i presude govore svoje...a najvise trenutno sudjenje karadjicu. Nazalost i zrtva i naroda u ime cije se ta politika sprovodila, te cinjenice su usle istoriju. 2/3 BiH je "ocisceno" od civila za nekoliko meseci sukoba i to bez neke velike borbe na terenu a transkripti koji su sluzili kao dokazi za presude koje se ticu 22 opstine za zlocine pocinjene mahom 1992, pocetkom 93) su pokazale da je takav ishod planiran na svim nivoima srpskog strateskog plana. na sudjenju Karadjicu su juce predstavljene 2 takve strategije potpisane od strane Karadjica (Uciniti Muslimanima zivot nemoguc u RS, koja je tada bila 2/3 teritorije). naravno, bilo je zlocina na svim stranama kao u svakom ratu. Osobenost nekih ratova je sto se cine legitimno (kao drzavna strategija) vrse sistematski zlocini..e zato je HAG bio prvi posle Nirberga koji sudi takve zlocine.

k2

pre 12 godina

Posto danas vise ne prolaze one preko svake mere naduvane cifre o broju zrtava lansirane tokom samog rata, sada je najvazniji cilj muslimanske propagande lansiranje nesto umerenijih cifara i negiranje genocida nad Srbima.Kljucnu ulogu u tome ima Mirsad Tokaca, direktor IDC-a.

Mirsad Tokaca je tokom samog rata bio na celu drzavne komisije za ratne zlocine formirane po nalogu Alije Izetbegovica. Razume se da su istrazivali samo zlocine nad Muslimanima. Komisija je tokom samog rata poturala svetskoj javnosti cifre od oko 300 000 ubijenih Bosnjaka da bi nakon rata sam Tokaca revidirao cifre kako bi izgledale verodostojnije.

Prema pisanju medija strani donatori su podneli tuzbu protiv Tokace zbog pronevere donacija i finansijskih malverzacija, dok ga srpske organizacije za ispitivanje ratnih zlocina optuzuju da prikriva zlocine nad Srbima, a da i dalje i sa ovako revidiranim ciframa preuvelicava muslimanske zrtve. Stefan Karganovic za portal vesti-online.com tvrdi sledece :"Direktor Istraživačkog dokumentacionog centra iz Sarajeva Mirsad Tokača projektom "Bosanski atlas ratnih zločina" obmanjuje javnost i podvaljuje lažne podatke o strukturi zlodela u BiH jer se u tom projektu srpske žrtve i ne pominju, dok se tvrdi da su pojedini Bošnjaci ubijeni i po tri puta''. Stefan Karganović je rekao je da se u Tokačinom "istraživačkom" projektu navodi da je Selmo Omerović ubijen tri puta na tri različite lokacije.

dejan

pre 12 godina

Испада да су за страдање СРБА у Босни И Херцеговини криви тамошњи путари. !!!Ужас,када се сетим да је овај човек био ухапшен од стране "пријатељске" земље,за који неки овдашњи политичари кажу да делимо заједничке демократске принципе,земљом која треба да нам буде узор у поштовању права националних мањина(они то најбоље знају,били су колонијални владари пола света и притом поштовали права црначког живља по Африци,затим у Индији,Индокини)наши савезници из оба светска рата.Ужас!!
А можда им се наш председник у оставци поново извини што нам је пало на памет да су СРБИ,не дај БОЖЕ,погинули од њиховог метка.Ужас,где ми људи живимо!

Divos

pre 12 godina

@ajmo
Inače ne odgovaram na besmislene komentare ali tvoj sam odabrao ne da bih te demantovao (niti ima smisla, niti ima potrebe) već da bi objasnio razliku između nas Srba i vas Bošnjaka (ili kako god da sebe imenujete). Po tebi poginulo je Bošnjaka vojnika ABiH 15.000, po IDC i gospodinu Tokači (koji su inače omiljeni izvor Bošnjaka zadnje 2-3 godine) 30.966 a veoma čest podatak je i o 48.000 šehida (poginuli ratnici mučenici). Pojavljuje se još bezbroj drugih brojki. I za raliku od vas kod poginulih pripadnika VRS pominje se samo jedna brojka (otvorite bilo koji sajt) i to već 12-ak godina koja nažalost jeste velika, ali tako je kako je.
Uzgred prvih 10-ak godina po okončanju rata upravo bošnjačka strana je nabacivala i "dobacivala" brojke poginulih (išlo se i do 300.000) pa kad je postalo jasno da od toga nema ništa zadnjih nekoliko godina forsiraju podatke IDC-a izvesnog gospodina Tokače koji su takođe frizirani i izuzetno pristrasni (prozvala su ga sva udruženja iz RS za skrivanje podataka), ali o tome drugom prilikom.
Još uvek u Sarajevu pokušavaju da zadrže stereotipnu i lažnu sliku o broju poginulih. Podosta su se korigovali, ali broj Srba stradalih i svirepo umorenih u svim gradovima u FBiH (posebno u Sarajevu) pokušava da se umanji pa i po 10-ak puta, ali u konačnici i to vrlo brzo saznaće se puna istina.

ljubav, saobracajke i ostale lazi

pre 12 godina

Iz ove izjave da se zakljuciti da se tokom tzv. opsade Sarajeva u istom odvijao veoma intenzivan putnicki saobracaj...

Kosovski plemić iz plemena Dardana

pre 12 godina

Dokle god će Srbe istina boleti više nego išijas oni se kao društvo neće moći ispraviti na zdrave noge.

vr

pre 12 godina

Knjiga mrtvih Srba Sarajeva postradalih u ratu 1992-1995 u izdanju Instituta za istrazivanje srpskih stradanja u 20-tom veku sadrzi 6628 imena, tacnije 5770 imena ubijenih lica i 860 imena nestalih cija sudbina ni do danas nije poznata.
http://www.serb-victims.org/content/blogcategory/33/145/

gagi67

pre 12 godina

Ganić je jedan od od onih čije je delovanje i izazvalo građanski rat na teritoriji tadašnje BIH.Sama ideja da se BIH otcepi od YU je i funkcioniše kao samostalna država teško bi bila izvodljiva i u mirnodopsko vreme dok u uslovima postojećih sukoba u Hrvatskoj takva ideja je u potpunosti morbidna.Dobrovoljačka ulica je faktički uništila svaku šansu za razumno i miroljubivo rešenje.Njegova krivica je nesporna a žrtve na svim stranama a najviše na strani Bošnjaka.

Dario

pre 12 godina

@ Bivši yu Ako su se oblačili kao civili to ne znači da su bili civili. Da je ovo što govorim istina najbolje potvrđuju dešavanja u arapskim zemljama gde gomila zvana civilima nosi oružije. Ja sam poreklom iz Bosne i znam kakav su odnos muslimani imali prema srbima pred početak rata, a i za vreme komunizma. Delom smo i mi sami krivi zato što smo zaboravili svoju veru i nacionalnost, ali oni nisu.

AMTCO

pre 12 godina

"U intervjuu koji je za kanadski radio Si-Bi-Si (CBC) dao povodom dvadesetogodišnjice početka rata u BiH...."
CBC?! Militantna politicko-vojna propaganda im je najbudjaviji moralni mulj. CBC je uvredljivo izvestavao o Sarajevu iz vremena OI i SFRJ, a danas taj isti CBC ta identicna dogadjanja tretira sve u superlativima i koristi kao "background" seriji propagandnih anti-srpskih emisija (a u jednoj je i pomenuti Ganicev intervju, na mizernom engleskom)...

Divos

pre 12 godina

@Jунуѕ Ћетковић
Иако је испод границе доброг укуса поменути у истоm тексту владику и великог песника Његоша и овог створа који је неколико пута мењао свој национални идентитет (Југословен, Муслиман, Босанац, Бошњак и ко зна шта је данас, а такве је управо сам Његош фино објаснио), ипак морам приметити да сте ви као Бошњак поменули и Његоша и пишете ћирилицом што баш и није честа појава. Све похвале.

anticenzura

pre 12 godina

@Kosovski plemić iz plemena Dardana
Ti nas nauci kakvo je drustvo ok! Jel drustvo u kom ubijaju babe,lome spomnike i sl. normalno? Jos imate krvnu osvetu? Ajde molim te vi direktni potomci ilira samo cekate da nesto nalupate na sajtu cim se pominje rat!
Mi Srbi nismo bogom dani,ali ni nase komsije nisu nista bolje od nas!

sustainable fluffiness

pre 12 godina

ono što ganić ne razume jeste da dok god prebrojava žrtve i ne vidi da je rat nešto što ljudi rade ljudima (pod određenim uslovima), dotle održava upravo tu genocidnu logiku koja je omogućila i rat i rs i post-dejtonsku bosnu.
evo jedan alternativni pristup
http://uletimudvor.blogspot.com/2011/07/srebrenica-za-poneti-iliti-o-sramoti.html

NekiBG

pre 12 godina

@NekiBG

Cak ni u Tokacinim pristrasnim izvestajima ne navodi se da je 99 odsto civilnih zrtava iz bosnjackog naroda. On jeste manipulant, ali nije bas toliki kao ti.
(k2)

Nisi procitao ceo tekst...govori se o 1992 a ne celom periodu. Sto objasnjava zasto su kasnije "svi ginuli". valjda su tvorci "jednog naroda ce nestati" plana predvideli da ga nijednog naroda ne nestaje bez borbe a da u takvim situacijama ima i zlocina na sve strane. I sama Biljana Plavsic je rekla da iako milion srba izgubi zivot za srpske zemlje cilj je vredan zrtava, opet ce nas dosta ostati da uzivamo. Nije slucajno ovih dana Brejvik i cela zapadna stampa na sav glas pricaju o "srpskim vitezovima i templarima" "pravim krizarima", kao Brejvikova inspiracija..on jeste lud ali zasto ga nije neko drugi tako inspirisao...zato sto mu se svideo plan eliminacije muslimana iz Evrope kojima su se ovi templari mislili [prevariti Evropu plaseci je od islamske opasnosti i stavljajuci se navodno na "branik hriscanstva".

Darko

pre 12 godina

Najopasniji dogadjaj koji ce uzdrmati same temelje BiH bice popis stanovnista koji ce se odrzati u narednom periodu.Tada ce se vidjeti da od multikulturalnosti u Bosni i Hercegovini nema ni m.Ne mislim na RS pritom jer znamo kakva se nazalost politika vodila po tom pitanju na tom podrucju.Mislim na Federaciju BiH i Sarajevo.Mozda se postavi pitanje gdje su stanovnici Federacije koji su prije tu zivjeli kako to da ih vise nema.Ah da Srbi su sami sebe iselili.Sve ostavise,skupili robu u dvije ri kese i otisli da se nevrate.To sto su bombe bacane u dvorista i geleri frcali povise glave to se ne vazi.Ne vazi sto su im i auta letjela u vazduh.To se ne pika.Nisu Srbi zbog toga selili nego tek tako,dobrovoljno.Svi su nasilu iseljeni samo su Srbi dobrovoljno napustili vijekovna ognjista.Postavice se i sljedece pitanje:Kako to da se Srbi ne vracaju u gradove i sela iz kojih su "dobrovoljno"iselili?

Tibetanac

pre 12 godina

karadjic, predstavnig "golorukog nenaoruzanog naroda" koji se "BRANIO" preti do grla naoruzanom narodu da ce nestati jer se NECE MOCI ODBRANITI... a Mladic vec 1992 zna da ce biti genocid...doduse Mladic se malo otimao, ali hej, "domovina iznad svega". Ko je ovde lud???.

Niko nesmme da vas bije

pre 12 godina

А можда им се наш председник у оставци поново извини што нам је пало на памет да су СРБИ,не дај БОЖЕ,погинули од њиховог метка.Ужас,где ми људи живимо!
(dejan, 1)

Jednog naroda ce nestati (Karadjic) "Pa, pa ne znam... pa to sto govorite pa to bi bio genocid" (Mladic, na sednici predsednistva SDS 1992). Zelite izvore i jos desetine takvih prezentovanih u Hagu?

Pa nemoj mi reci da je neko od ondasnjeg srpskog rukovodstva mislio da ce to proci bez srpskih zrtava i bez ispaljenog metka sa druge strane?

NekiBG

pre 12 godina

(k2)

Tokacini podatci se slazu uglavnom sa onim koje su sacinile UN. Raniji izvestaji Mazovjeckog su bili daleko pogubniji u smislu odnosa civilnih zrtava. Nema sumnje da je 1992 i pocetkom 1993 skoro 99% zrtava civila bili Bosnjaci i to bez ozbiljnijih oruzanih sukoba a 99% dzamija poruseno VAN sukoba. masovne grobnice su uglavnom Bosnjacke i gradovi razoreni i unistavani uglavnom gde su Bosnjaci imali kontrolu...u ovo nema nikakve sumnje kao i u to DA JE BILO ZLOCINA I NAD SRBIMA. Sto ne menja veliku sliku koja je sada svima jasna osim nama.

Dabic

pre 12 godina

"Svedok optužbe Robert Donia rekao je u petak na suđenju Slobodanu Miloševiću pred Haškim tribunalom da je general Ratko Mladić 1992. godine upozorio Skupštinu Republike Srpske da bi nasilno odvajanje naroda u BiH značilo "genocid". Donia, koji je za Tužilaštvo analizirao stenograme sa sednica Skupštine RS od 1992. do 1995, kazao je da je Mladić to rekao na zasedanju od 12. maja 1992. Na istoj sednici, poslanici su usvojili "šest strateških ciljeva" RS od kojih je prvi bio "odvajanje od druga dva naroda u BIH", rekao je Donia. "Ljudi i narodi nisu pioni, niti su ključevi u nečijem džepu da se premeštaju tamo-amo. Tako nešto je lako reći, ali je teško postići...mi ne možemo očistiti, niti možemo uzeti rešeto i prosejati pa da samo Srbi ostanu, a da ostali odu. Ne znam kako će Karadžić i Krajišnik to objasniti svetu. Ljudi, to bi bio genocid", rekao je u raspravi Mladić, kako je naveo Donia. "

Naravno VISI CILJEVI SU PROVLADALI.

http://www.youtube.com/watch?v=YoRTaw9dOUY

k2

pre 12 godina

@NekiBG

Cak ni u Tokacinim pristrasnim izvestajima ne navodi se da je 99 odsto civilnih zrtava iz bosnjackog naroda. On jeste manipulant, ali nije bas toliki kao ti.

Bezbednjak

pre 12 godina

Kazete na B92 nema govora mrznje !...Pa zar izjava E.Ganica nije tipicna anti-srpska retorika ?
(ZRENJANINAC)

Srpski planovi i dela etnickog ciscenja su tipicna ant-srpski planovi i dela zavijeni u paTriJotsku oblandu.

NS

pre 12 godina

"Najopasniji dogadjaj koji ce uzdrmati same temelje BiH bice popis stanovnista koji ce se odrzati u narednom periodu."

Opasno je sto se ideja preseljenja nmaroda i "odvajanja" Srba od Bosnjaka uopste pojavila i dobila politicku i vojnu podrsku...sve ostalo je nazalost posledica koja je legitimizovana od strane MZ. zato cepanje Bosne NIKADA NE TREBA DOZVOLITI I OVERITI TO ZLO.

ViktorUS

pre 12 godina

(Darko,

Pogledaj komentar pod "Dabic", to je sustina sustine i uzrok svih zala, ta po definiciji bolesna ideja koja se sprovodila, to je bio naopasniji potres-sve ostalo su posledice. Da su srpski lideri brinuili za srbe umesto za teritoriju, ne bi im takve ideje ni pale na pamet, sama ideja je zlocinacka u svojoj srzi...

Bezbednjak

pre 12 godina

"Najopasniji dogadjaj koji ce uzdrmati same temelje BiH bice popis stanovnista koji ce se odrzati u narednom periodu" (Darko)

Najopasniji dogadjaj koji je uzdrmao temelje BiH pa i civilazcije se vec dogodio 1991-1995 a vinovnici su osudjeni i sudi im se u Hagu za najteza dela za sprovodjenje ideje odvajanja naroda...sa takvim scenariom samo cudo je moglo zadrzati Srbe u logoru koji su Srbi napravili na Bosnjake u BiH racunajuci na srbe kao kolateralnu stetu, nazalost scenario se nastavlja, scenaristi" i dalje "jasu" i opasno prete celom regionu da zapale nove vatre i potpire stare...

mlekadzija

pre 12 godina

Ocekivana, lazna i za sve srpske zrtve duboko uvredljiva, izjava E. Ganica prevazilazi i komentare predstavnica nekih NVO iz Srbije o zrtvana Srba u BIH tokom rata...

Relikt zla iz zlog vremena!

pre 12 godina

Ako nista drugo, moze mu se sigurno suditi za ove lazi i uvrede koje su cist govor mrznje i sirenje nacionalne netrpeljivosti. Svako se sa dva klika na netu moze uveriti da je bezocno lagao i nije potrebno nista posebno dokazivati samo predati tuzbu nadleznima u Strazburu, Briselu, itd. Vreme je da osobe koje imaju uticaj na velike grupe ljudi pocnu da odgovaraju za javno i tendenciozno izgovorene neistine!

Adnan

pre 12 godina

Svaka cast
Jedini normalni odnos sa srbijom je na distanci,bas kao sto rade albanci
Vi srbi govorite o nekakvom pomirenju a ne zelite da priznate zlocine koje ste pocinili. Na genocidu i etnickom ciscenju ste stvorili republiku koju bi najradije pripojili srbiji, i jos bi ako ikako moze da ispadnete zrtve ili bar da se jednako podijeli krivica.
E pa ne moze, sad svi snaju na sta ste spremni, Genocid koji moderna Evropska istorija ne pamti.
Mada vi uvijek imate neku svoju verziju istorije koja ostalom civiliziranom svijetu nije poznata

ajmo

pre 12 godina

pa ko misli da on laze evo brojki......

ukupno mrtvih oko 100000

od toga oko 60 000 bosnjaka

oko 30000 srba hrvati i ostali oko 10000

od 60 000 bosnjaka 40000-45000 civila (musko,zensko,staro,mlado u prva 3 meseca 2/3 svih zrtava)
ostalo su vojnici

0d 30 000 srba 25000 vojnika (pitaj boga crnu cifru raznih dobrovoljaca iz sr) i oko 5000 civila (ukljucujuci i one sarajlije i tu znamo kako su ubijeni).....i znam da ce sad neko reci LAZ,LAZ LAZ ali sto stoji stoji....nadam se da ovaj komentar prolazi....pozz svima koji nevjeruju svakome i koriste svoj razum

fakti

pre 12 godina

Rece covek koji je ratni huskac,zlocinac i organizator proterivanja 125000 Srba iz SA i ubijanja 7500 Srba,civila u SA logorima.
(Izraziti pritisak, 19. april 2012 15:28)
Ti po onoj Gebelsovoj, više puta izrečena laž postaće istina...U cijeloj agresiji na BIH poginulo je oko 2200 srpskih civila.U taj broj su uračunati i oni koji su pobijeni u opsjednutom Sarajevu od strane barbara sa okolnih brda.O "protjerivanju" 125 hiljada Srba pogledaj na netu pozive Radovana Karadžića i Gojka Kličkovića Srbima iz 1996 da napuste svoje domove koji ostaju u federaciji i nasele "novooslobođene" teritorije u istočnoj Bosni!A sad lupajte minuse, ali tim istinu nećete ubiti!

Kosovski plemić iz plemena Dardana

pre 12 godina

Dokle god će Srbe istina boleti više nego išijas oni se kao društvo neće moći ispraviti na zdrave noge.

BivsiYU86

pre 12 godina

Ljigavac ili ne, cinjenice i presude govore svoje...a najvise trenutno sudjenje karadjicu. Nazalost i zrtva i naroda u ime cije se ta politika sprovodila, te cinjenice su usle istoriju. 2/3 BiH je "ocisceno" od civila za nekoliko meseci sukoba i to bez neke velike borbe na terenu a transkripti koji su sluzili kao dokazi za presude koje se ticu 22 opstine za zlocine pocinjene mahom 1992, pocetkom 93) su pokazale da je takav ishod planiran na svim nivoima srpskog strateskog plana. na sudjenju Karadjicu su juce predstavljene 2 takve strategije potpisane od strane Karadjica (Uciniti Muslimanima zivot nemoguc u RS, koja je tada bila 2/3 teritorije). naravno, bilo je zlocina na svim stranama kao u svakom ratu. Osobenost nekih ratova je sto se cine legitimno (kao drzavna strategija) vrse sistematski zlocini..e zato je HAG bio prvi posle Nirberga koji sudi takve zlocine.

Bezbednjak

pre 12 godina

Kazete na B92 nema govora mrznje !...Pa zar izjava E.Ganica nije tipicna anti-srpska retorika ?
(ZRENJANINAC)

Srpski planovi i dela etnickog ciscenja su tipicna ant-srpski planovi i dela zavijeni u paTriJotsku oblandu.

izivljavanje

pre 12 godina

Sta reci? Zbog ovakvih treba izvrsiti reviziju svih presuda za genocid i zlocine koji su pripisani srbima. Ovakve izjave ne doprinose da se narodi pomire.

Kiklop

pre 12 godina

Tebi je bolje da se pokrijes po ushima i shutis, bar sad, kad je cika Torvald (i mnogi drugi koji su se oslobodili poslije silaska s funkcije) vec objavio odakle vam svima takva pjesmica. Provaljeni ste, promijeni plocu. I budi sretan da te Srbija ne ulovi i izvede pred lice pravde za onu sramotu napada na kolonu.

Izraziti pritisak

pre 12 godina

Rece covek koji je ratni huskac,zlocinac i organizator proterivanja 125000 Srba iz SA i ubijanja 7500 Srba,civila u SA logorima.Pa u Zapadnoj Bosni je 20000 boraca Muslimanske veroispovesti opisivalo svoju borbu kao "odbranu R.S. od agresije verskih fanatika i Mudzahedina kojom rukovodi SA". Samo demokratskim referendumom treba na demokratski nacin odrediti buducnost R.S.

kartografija

pre 12 godina

http://www.nytimes.com/1995/08/01/world/conflict-balkans-sarajevo-investigation-concludes-bosnian-government-snipers.html?pagewanted=all&src=pm

Gore je link na clanak iz najpoznatijeg americkog dnevnog lista Njujork Tajms o muslimanskim snajperistima koji su ubijali gradjane Sarajeva u delu grada koji je kontrolisala Armija BiH. Naslovljen je sa :

CONFLICT IN THE BALKANS: IN SARAJEVO; Investigation Concludes Bosnian Government Snipers Shot at Civilians

ili u prevodu Konflikt na Balkanu , Sarajevo; Istraga potvrdila da je Bosanska Vlada snajperima ubijala civile.

U tesktu se navodi da su francuski mirovnnjaci dosli do zakljucka da su snajperski hici dolazili sa polozaja vojnika muslimanskih vlasti koji su namerno gadjali sopstvene civile.Ta cinjenica je uvrstena u izvestaj Politickog komiteta Kongresa SAD.

Tibetanac

pre 12 godina

karadjic, predstavnig "golorukog nenaoruzanog naroda" koji se "BRANIO" preti do grla naoruzanom narodu da ce nestati jer se NECE MOCI ODBRANITI... a Mladic vec 1992 zna da ce biti genocid...doduse Mladic se malo otimao, ali hej, "domovina iznad svega". Ko je ovde lud???.

Marko, Beograd

pre 12 godina

A samo par članaka niže nalazi se izjava Torvalda Stoltenberga:
"Od prvog dana rata znao sam da, ako želite da bude u potpunosti prihvaćeni, odnosno da izbegnete kritike, trebalo je da budete protiv Srba, podržavate Bošnjake i gledate kroz prste Hrvatima - rekao je Stoltenberg u intervjuu Radiju Slobodna Evropa 20 godina posle početka tog rata."

U prevodu: Ker laje na koga ga gazda nahuška. Problem je što u današnjem svetu ima više kerova nego ljudi...

Lazarenko

pre 12 godina

Svaka cast
Jedini normalni odnos sa srbijom je na distanci,bas kao sto rade albanci
(Adnan, 19. april 2012 15:38)

Odlicno, slazem se sa tobom u potpunosti. Daj da napravimo tu distancu i da zavrsimo vec jednom. Daj da se podelimo i da podignemo zid izmedju, pa da imamo taj tvoj "normalan" odnos. Srbi i predlazu tu distancu vec 20 godina, vi ne date. Kad hocete distancu, sto se ne razidjete sa Republikom Srpskom?

anticenzura

pre 12 godina

Izmedju ovog i onih sto se natovareni eksplozivom zakucaju u bus dece u Izraelu ili Iraku nema nikakve razlike,a takav na pametuje!

k2

pre 12 godina

Posto danas vise ne prolaze one preko svake mere naduvane cifre o broju zrtava lansirane tokom samog rata, sada je najvazniji cilj muslimanske propagande lansiranje nesto umerenijih cifara i negiranje genocida nad Srbima.Kljucnu ulogu u tome ima Mirsad Tokaca, direktor IDC-a.

Mirsad Tokaca je tokom samog rata bio na celu drzavne komisije za ratne zlocine formirane po nalogu Alije Izetbegovica. Razume se da su istrazivali samo zlocine nad Muslimanima. Komisija je tokom samog rata poturala svetskoj javnosti cifre od oko 300 000 ubijenih Bosnjaka da bi nakon rata sam Tokaca revidirao cifre kako bi izgledale verodostojnije.

Prema pisanju medija strani donatori su podneli tuzbu protiv Tokace zbog pronevere donacija i finansijskih malverzacija, dok ga srpske organizacije za ispitivanje ratnih zlocina optuzuju da prikriva zlocine nad Srbima, a da i dalje i sa ovako revidiranim ciframa preuvelicava muslimanske zrtve. Stefan Karganovic za portal vesti-online.com tvrdi sledece :"Direktor Istraživačkog dokumentacionog centra iz Sarajeva Mirsad Tokača projektom "Bosanski atlas ratnih zločina" obmanjuje javnost i podvaljuje lažne podatke o strukturi zlodela u BiH jer se u tom projektu srpske žrtve i ne pominju, dok se tvrdi da su pojedini Bošnjaci ubijeni i po tri puta''. Stefan Karganović je rekao je da se u Tokačinom "istraživačkom" projektu navodi da je Selmo Omerović ubijen tri puta na tri različite lokacije.

gagi67

pre 12 godina

Ganić je jedan od od onih čije je delovanje i izazvalo građanski rat na teritoriji tadašnje BIH.Sama ideja da se BIH otcepi od YU je i funkcioniše kao samostalna država teško bi bila izvodljiva i u mirnodopsko vreme dok u uslovima postojećih sukoba u Hrvatskoj takva ideja je u potpunosti morbidna.Dobrovoljačka ulica je faktički uništila svaku šansu za razumno i miroljubivo rešenje.Njegova krivica je nesporna a žrtve na svim stranama a najviše na strani Bošnjaka.

NekiBG

pre 12 godina

@NekiBG

Cak ni u Tokacinim pristrasnim izvestajima ne navodi se da je 99 odsto civilnih zrtava iz bosnjackog naroda. On jeste manipulant, ali nije bas toliki kao ti.
(k2)

Nisi procitao ceo tekst...govori se o 1992 a ne celom periodu. Sto objasnjava zasto su kasnije "svi ginuli". valjda su tvorci "jednog naroda ce nestati" plana predvideli da ga nijednog naroda ne nestaje bez borbe a da u takvim situacijama ima i zlocina na sve strane. I sama Biljana Plavsic je rekla da iako milion srba izgubi zivot za srpske zemlje cilj je vredan zrtava, opet ce nas dosta ostati da uzivamo. Nije slucajno ovih dana Brejvik i cela zapadna stampa na sav glas pricaju o "srpskim vitezovima i templarima" "pravim krizarima", kao Brejvikova inspiracija..on jeste lud ali zasto ga nije neko drugi tako inspirisao...zato sto mu se svideo plan eliminacije muslimana iz Evrope kojima su se ovi templari mislili [prevariti Evropu plaseci je od islamske opasnosti i stavljajuci se navodno na "branik hriscanstva".

AMTCO

pre 12 godina

"U intervjuu koji je za kanadski radio Si-Bi-Si (CBC) dao povodom dvadesetogodišnjice početka rata u BiH...."
CBC?! Militantna politicko-vojna propaganda im je najbudjaviji moralni mulj. CBC je uvredljivo izvestavao o Sarajevu iz vremena OI i SFRJ, a danas taj isti CBC ta identicna dogadjanja tretira sve u superlativima i koristi kao "background" seriji propagandnih anti-srpskih emisija (a u jednoj je i pomenuti Ganicev intervju, na mizernom engleskom)...

NekiBG

pre 12 godina

(k2)

Tokacini podatci se slazu uglavnom sa onim koje su sacinile UN. Raniji izvestaji Mazovjeckog su bili daleko pogubniji u smislu odnosa civilnih zrtava. Nema sumnje da je 1992 i pocetkom 1993 skoro 99% zrtava civila bili Bosnjaci i to bez ozbiljnijih oruzanih sukoba a 99% dzamija poruseno VAN sukoba. masovne grobnice su uglavnom Bosnjacke i gradovi razoreni i unistavani uglavnom gde su Bosnjaci imali kontrolu...u ovo nema nikakve sumnje kao i u to DA JE BILO ZLOCINA I NAD SRBIMA. Sto ne menja veliku sliku koja je sada svima jasna osim nama.

dejan

pre 12 godina

Испада да су за страдање СРБА у Босни И Херцеговини криви тамошњи путари. !!!Ужас,када се сетим да је овај човек био ухапшен од стране "пријатељске" земље,за који неки овдашњи политичари кажу да делимо заједничке демократске принципе,земљом која треба да нам буде узор у поштовању права националних мањина(они то најбоље знају,били су колонијални владари пола света и притом поштовали права црначког живља по Африци,затим у Индији,Индокини)наши савезници из оба светска рата.Ужас!!
А можда им се наш председник у оставци поново извини што нам је пало на памет да су СРБИ,не дај БОЖЕ,погинули од њиховог метка.Ужас,где ми људи живимо!

vr

pre 12 godina

Knjiga mrtvih Srba Sarajeva postradalih u ratu 1992-1995 u izdanju Instituta za istrazivanje srpskih stradanja u 20-tom veku sadrzi 6628 imena, tacnije 5770 imena ubijenih lica i 860 imena nestalih cija sudbina ni do danas nije poznata.
http://www.serb-victims.org/content/blogcategory/33/145/

Divos

pre 12 godina

@ajmo
Inače ne odgovaram na besmislene komentare ali tvoj sam odabrao ne da bih te demantovao (niti ima smisla, niti ima potrebe) već da bi objasnio razliku između nas Srba i vas Bošnjaka (ili kako god da sebe imenujete). Po tebi poginulo je Bošnjaka vojnika ABiH 15.000, po IDC i gospodinu Tokači (koji su inače omiljeni izvor Bošnjaka zadnje 2-3 godine) 30.966 a veoma čest podatak je i o 48.000 šehida (poginuli ratnici mučenici). Pojavljuje se još bezbroj drugih brojki. I za raliku od vas kod poginulih pripadnika VRS pominje se samo jedna brojka (otvorite bilo koji sajt) i to već 12-ak godina koja nažalost jeste velika, ali tako je kako je.
Uzgred prvih 10-ak godina po okončanju rata upravo bošnjačka strana je nabacivala i "dobacivala" brojke poginulih (išlo se i do 300.000) pa kad je postalo jasno da od toga nema ništa zadnjih nekoliko godina forsiraju podatke IDC-a izvesnog gospodina Tokače koji su takođe frizirani i izuzetno pristrasni (prozvala su ga sva udruženja iz RS za skrivanje podataka), ali o tome drugom prilikom.
Još uvek u Sarajevu pokušavaju da zadrže stereotipnu i lažnu sliku o broju poginulih. Podosta su se korigovali, ali broj Srba stradalih i svirepo umorenih u svim gradovima u FBiH (posebno u Sarajevu) pokušava da se umanji pa i po 10-ak puta, ali u konačnici i to vrlo brzo saznaće se puna istina.

ljubav, saobracajke i ostale lazi

pre 12 godina

Iz ove izjave da se zakljuciti da se tokom tzv. opsade Sarajeva u istom odvijao veoma intenzivan putnicki saobracaj...

Darko

pre 12 godina

Najopasniji dogadjaj koji ce uzdrmati same temelje BiH bice popis stanovnista koji ce se odrzati u narednom periodu.Tada ce se vidjeti da od multikulturalnosti u Bosni i Hercegovini nema ni m.Ne mislim na RS pritom jer znamo kakva se nazalost politika vodila po tom pitanju na tom podrucju.Mislim na Federaciju BiH i Sarajevo.Mozda se postavi pitanje gdje su stanovnici Federacije koji su prije tu zivjeli kako to da ih vise nema.Ah da Srbi su sami sebe iselili.Sve ostavise,skupili robu u dvije ri kese i otisli da se nevrate.To sto su bombe bacane u dvorista i geleri frcali povise glave to se ne vazi.Ne vazi sto su im i auta letjela u vazduh.To se ne pika.Nisu Srbi zbog toga selili nego tek tako,dobrovoljno.Svi su nasilu iseljeni samo su Srbi dobrovoljno napustili vijekovna ognjista.Postavice se i sljedece pitanje:Kako to da se Srbi ne vracaju u gradove i sela iz kojih su "dobrovoljno"iselili?

Niko nesmme da vas bije

pre 12 godina

А можда им се наш председник у оставци поново извини што нам је пало на памет да су СРБИ,не дај БОЖЕ,погинули од њиховог метка.Ужас,где ми људи живимо!
(dejan, 1)

Jednog naroda ce nestati (Karadjic) "Pa, pa ne znam... pa to sto govorite pa to bi bio genocid" (Mladic, na sednici predsednistva SDS 1992). Zelite izvore i jos desetine takvih prezentovanih u Hagu?

Pa nemoj mi reci da je neko od ondasnjeg srpskog rukovodstva mislio da ce to proci bez srpskih zrtava i bez ispaljenog metka sa druge strane?

Dario

pre 12 godina

@ Bivši yu Ako su se oblačili kao civili to ne znači da su bili civili. Da je ovo što govorim istina najbolje potvrđuju dešavanja u arapskim zemljama gde gomila zvana civilima nosi oružije. Ja sam poreklom iz Bosne i znam kakav su odnos muslimani imali prema srbima pred početak rata, a i za vreme komunizma. Delom smo i mi sami krivi zato što smo zaboravili svoju veru i nacionalnost, ali oni nisu.

anticenzura

pre 12 godina

@Kosovski plemić iz plemena Dardana
Ti nas nauci kakvo je drustvo ok! Jel drustvo u kom ubijaju babe,lome spomnike i sl. normalno? Jos imate krvnu osvetu? Ajde molim te vi direktni potomci ilira samo cekate da nesto nalupate na sajtu cim se pominje rat!
Mi Srbi nismo bogom dani,ali ni nase komsije nisu nista bolje od nas!

sustainable fluffiness

pre 12 godina

ono što ganić ne razume jeste da dok god prebrojava žrtve i ne vidi da je rat nešto što ljudi rade ljudima (pod određenim uslovima), dotle održava upravo tu genocidnu logiku koja je omogućila i rat i rs i post-dejtonsku bosnu.
evo jedan alternativni pristup
http://uletimudvor.blogspot.com/2011/07/srebrenica-za-poneti-iliti-o-sramoti.html

k2

pre 12 godina

@NekiBG

Cak ni u Tokacinim pristrasnim izvestajima ne navodi se da je 99 odsto civilnih zrtava iz bosnjackog naroda. On jeste manipulant, ali nije bas toliki kao ti.

Divos

pre 12 godina

@Jунуѕ Ћетковић
Иако је испод границе доброг укуса поменути у истоm тексту владику и великог песника Његоша и овог створа који је неколико пута мењао свој национални идентитет (Југословен, Муслиман, Босанац, Бошњак и ко зна шта је данас, а такве је управо сам Његош фино објаснио), ипак морам приметити да сте ви као Бошњак поменули и Његоша и пишете ћирилицом што баш и није честа појава. Све похвале.

Dabic

pre 12 godina

"Svedok optužbe Robert Donia rekao je u petak na suđenju Slobodanu Miloševiću pred Haškim tribunalom da je general Ratko Mladić 1992. godine upozorio Skupštinu Republike Srpske da bi nasilno odvajanje naroda u BiH značilo "genocid". Donia, koji je za Tužilaštvo analizirao stenograme sa sednica Skupštine RS od 1992. do 1995, kazao je da je Mladić to rekao na zasedanju od 12. maja 1992. Na istoj sednici, poslanici su usvojili "šest strateških ciljeva" RS od kojih je prvi bio "odvajanje od druga dva naroda u BIH", rekao je Donia. "Ljudi i narodi nisu pioni, niti su ključevi u nečijem džepu da se premeštaju tamo-amo. Tako nešto je lako reći, ali je teško postići...mi ne možemo očistiti, niti možemo uzeti rešeto i prosejati pa da samo Srbi ostanu, a da ostali odu. Ne znam kako će Karadžić i Krajišnik to objasniti svetu. Ljudi, to bi bio genocid", rekao je u raspravi Mladić, kako je naveo Donia. "

Naravno VISI CILJEVI SU PROVLADALI.

http://www.youtube.com/watch?v=YoRTaw9dOUY

mlekadzija

pre 12 godina

Ocekivana, lazna i za sve srpske zrtve duboko uvredljiva, izjava E. Ganica prevazilazi i komentare predstavnica nekih NVO iz Srbije o zrtvana Srba u BIH tokom rata...

ViktorUS

pre 12 godina

(Darko,

Pogledaj komentar pod "Dabic", to je sustina sustine i uzrok svih zala, ta po definiciji bolesna ideja koja se sprovodila, to je bio naopasniji potres-sve ostalo su posledice. Da su srpski lideri brinuili za srbe umesto za teritoriju, ne bi im takve ideje ni pale na pamet, sama ideja je zlocinacka u svojoj srzi...

Relikt zla iz zlog vremena!

pre 12 godina

Ako nista drugo, moze mu se sigurno suditi za ove lazi i uvrede koje su cist govor mrznje i sirenje nacionalne netrpeljivosti. Svako se sa dva klika na netu moze uveriti da je bezocno lagao i nije potrebno nista posebno dokazivati samo predati tuzbu nadleznima u Strazburu, Briselu, itd. Vreme je da osobe koje imaju uticaj na velike grupe ljudi pocnu da odgovaraju za javno i tendenciozno izgovorene neistine!

NS

pre 12 godina

"Najopasniji dogadjaj koji ce uzdrmati same temelje BiH bice popis stanovnista koji ce se odrzati u narednom periodu."

Opasno je sto se ideja preseljenja nmaroda i "odvajanja" Srba od Bosnjaka uopste pojavila i dobila politicku i vojnu podrsku...sve ostalo je nazalost posledica koja je legitimizovana od strane MZ. zato cepanje Bosne NIKADA NE TREBA DOZVOLITI I OVERITI TO ZLO.

Bezbednjak

pre 12 godina

"Najopasniji dogadjaj koji ce uzdrmati same temelje BiH bice popis stanovnista koji ce se odrzati u narednom periodu" (Darko)

Najopasniji dogadjaj koji je uzdrmao temelje BiH pa i civilazcije se vec dogodio 1991-1995 a vinovnici su osudjeni i sudi im se u Hagu za najteza dela za sprovodjenje ideje odvajanja naroda...sa takvim scenariom samo cudo je moglo zadrzati Srbe u logoru koji su Srbi napravili na Bosnjake u BiH racunajuci na srbe kao kolateralnu stetu, nazalost scenario se nastavlja, scenaristi" i dalje "jasu" i opasno prete celom regionu da zapale nove vatre i potpire stare...