Utorak, 17.04.2012.

13:42

HTC One X stigao u Telenor

Izvor: B92

HTC One X stigao u Telenor IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

DaLanik

pre 12 godina

Napisao sam u drugoj vesti, ali reko moze biti zanimljivo i ljudima koji traze info o One X, ovo je logicnije mesto.

Elem, sa novcem u dzepu resih da uzmem One X, al posto sam takav kakav sam reko daj da malo istrazim... rezultat? totalna katastrofa. citajte....

Dakle, ja imam HTC i HTC mi je omijena firma. Ali One X ima nebrojeno problema i sve je dobro dokumentovano. citao sa nebrojena vlakna na xda, od a do š, verujte mi, One X je tragedija a ne telefon. Nadajmo se samo da ce moci da to sve rese u prvih par meseci. Ozbiljno, kome se svidja ovaj fon (i meni!!!) ne kupujte ga jos! Ima gresaka ko' u prici.

* lose laminovan ekran
* ekran se pomera na srednje jak pritisak
* ekran iskace iz lezista i krcka/skripi
* zute fleke po ekranu, najvise donji levi ugao
* prasina ispod ekrana
* ogreban ekran sa unutrasnje strane
* sense vidzeti padaju, kalendar i sl.
* kalendar lose prikazuje datume, npr. u mesecu sa 30 dana, 30 se prikazuje dva puta :)
* telefon se sam restartuje
* telefon se restartuje u dzepu - jer kada je zakljucan ekran, pritisak na on/off dugme restartuje telefon!!!!
* wifi ne radi i stalno se diskonektuje kada je ukljucen novi G standard, resenje iskluciti G i ostaviti samo B/N
* gubi 3G/HSPA signal cesto
* pri spajanju kabla sa PCjem i mauntovanjem nazad SD karte (tj internog storidza koji se pretvara da je SD karta) gube se GIGABAJTI mesta - jedino resenje, bekapovati podatke, format SD karte (internog storidza koji se prijavljuje kao SD karta) i restore podataka nazad
* ekran treperi sve vreme (jako malo pa i ne smeta) ali strasno puno pri nekim nijansama, npr. svetlo sivom, kazu da je ovo bag u drajverima za Tegru

sigurno ima jos, ali ovo pisem iz glave cega se secam... znaci GROZOTA, ako hocete idite na XDA, ne lazem nista, sve sam citao i puno ljudi javlja probleme. Ljudi su masovno menjali telefone da dobiju primerak sa dobro laminovanim ekranom, najcesce 3-4 puta neki i po 10-15 puta!!!

Opet kazem - idite na XDA i citajte ako neverujete. I meni se ovaj foun svidja najvise, ali ovo nisam cuo nikada da je neki uredjaj imao toliko problema....

ufko

pre 12 godina

Džabe, cena prava sitnica Telenor se cenovno ponaša kao da je na tržištu Norveške a ne Srbije. Nabavna cena modela je ispod 470€ pa vi vidite koliko šišaju!

Šan

pre 12 godina

Ja sam pre dve nedelje uzeo HTC One V i prezadovoljan sam. Nije najviša klasa kao One X, ali je visoka srednja klasa, uz najbolji odnos cena:performanse..

nn

pre 12 godina

@iPhone 4 poor
Mozda i kosta 40.000 nov iPhone 4s, ali i dalje ga nema kod ovlascenog prodavca Apple proizvoda, nema ga kod operatora a o ovlascenom servisu nema svrhe ni pricati.
Dakle da se razumemo mnogi Android telefoni jesu u zaostatku za iOS ali (na zalost) to je jedino sto mozemo da kupimo u nasoj zemlji a da ima sve gore pomenute preduslove. Jer glupo je dati makar i 30.000 din za telefon koji moze da se pokvari a nema garancije(osim one cuvene do prve krivine).
Kada se iPhone bude prodavao preko ovlascenog uvoznika i bio u ponudi kod operatora onda mozemo pricati i uporedjivati Android i iOS. Do tada mozemo da diskutujemo o tome da li je quad core procesor zaista neophodan u telefonu i da li za tako nesto vredi dati novac u odnosu na dual ili signle core procesore.

markodc

pre 12 godina

IPhone u Nemackoj kosta 630e, a najjeftiniji u Evropi je u Svajcarskoj 550e, to su novi telefoni koji nisu skidani sa mreze. Sigurno da mogu da se nadju jeftinije ako su kupljeni u Americi ili Kanadi, ali po mom misljenju 'bes telefon koji nema garanciju ili zbog koje cu da ga saljem preko granice.
Sto se tice HTC One X, jedina veca mana mu je slabija baterija, ali verujem da ce se poboljsati autonomija sa izbacivanjem patcha jer ovaj telefon ima 4+1 jezgro, odnosno 5. jezgro sluzi upravo za smanjenje potrosnje tako sto se ostala 4 iskljucuju dok se ne radi nesto zahtevno.
Ovaj telefon nije za svakog, tesko da moze da se uporedjuje sa IPhone-om 4S jer su razlicita kategorija, oba top klasa, kao kod Mercedesa S i GL. One X je vise kao mini tablet, veliki ekran kao i rezolucija omogucavaju mnogo udobnije surfovanje, gledanje videa...
Sto se tice Sense-a, HTC ga je u novoj verziji dosta olaksao zbog ugodnijeg rada, vise ne opterecuje telefon u toj meri. Sense je nesto sto odvaja HTC od drugih Androida, ili ga volis ili ne...
Naravno da IPhone radi glatko kad mu je izbaceno sve sto moze da ga uspori, interfejs mu je isti od prve generacije, samo su ikonice ulepsane. I IPhone 4S ima svoje mane: kupis nov telefon i onda cekas jailbreak mesecima da tvoj telefon dobije vise funkcija od telefona koji platis 50e, nedostatak garancije kod nas, uslovno receno mali ekran 3.5 inca (po meni je ispod 4 inca malo), nemogucnost da se iskljuci 3g (moze sa jailbreak-om), nemogucnost koriscenja bluetooth-a osim za slusalice (mislim da je sada izasao program za jailbreak), nema podrske za flash (dok se ne ukine flash na netu zelim da ga vidim na telefonu), da bi nesto prebacio na telefon moras da koristis ITunes i da pazis da se ne zeznes da kojim slucajem odradis update software-a jer ce ti onda pola aplikacija koje si instalirao biti neupotrebljivo...

Nenad

pre 12 godina

Cena mu je uvredljivo visoka.Ovaj tip telefona koriste ljudi koji znaju da koriste nove tehnologije, samim tim i da provere neke stvari. Ako nastave sa ovom politikom cena/odnos prema korisnicima neće daleko dogurati. Odlazim posle 14 godina.

nn

pre 12 godina

@mare care

Dragi Mare. Voleo bih da mi kazes kod kog naseg operatera si uzeo iPhone 4s? Takodje bih voleo da znam, gde ima ovlasceni servis iPhone telefona?
Ah da nema ga na nasem trzistu bar ne zvanicno. E tu prestaje bilo kakva ozbiljnnija rasprava jer necu da dajem 60.000+ dinara za telefon koji nema ovlasceno predstavnistvo kod nas. Svaka njima cast ali ne hvala!

iPhone 4 poor

pre 12 godina

Dragi Mare. Voleo bih da mi kazes kod kog naseg operatera si uzeo iPhone 4s? Takodje bih voleo da znam, gde ima ovlasceni servis iPhone telefona?
Ah da nema ga na nasem trzistu bar ne zvanicno. E tu prestaje bilo kakva ozbiljnnija rasprava jer necu da dajem 60.000+ dinara za telefon koji nema ovlasceno predstavnistvo kod nas. Svaka njima cast ali ne hvala!
(nn, 18. april 2012 12:10)

nn, kojih 60.000? Pa to je zabluda bre. iPhone je telefon srednjeg cenovnog ranga, za 40.000 se moze kupiti nov kod nas. Naravno, mozda ga neko plati i 100.000, to bi bilo kao da kupujem ficu, ali platim je prodavcu 50.000 evra, da bih se hvalio kako sam kola platio 50.000 evra, ali to ne cini ficu vrednom 50.000e

iPhone je nekad bio skup, kao sto je nekad bio revolucionaran, sad je zastareo komad tehnike srednje cene, nego to u srbiji, posto nemaju vise na koji nacin da brane iPhone, hvale ga time sto je "preskup", preskup je mozda vecini njih koja ga kupuje, ali ko ima para dace uzece SGS2/Senseation XL/One X/Razr/Note a ne iPhone od 300-400 evra

N9

pre 12 godina

(mare care, 18. april 2012 09:42)

Upravu si, ja android koristim, jer nema valjane alternative, ali ne volim ga. i 16Gb rama da ima, lagovace. Mrzim lagovanje. iPhone ne laguje i tu si upravu, ali znamo zasto ne laguje - jer nema svih persoalizacija koje android omogucava. Ako uradimo to sto si rekao, i ucinimo i iOS tako otvorenim, i on pocinje da laguje, i to jos gore nego androidi, jer je slabija masina. Znam to, imam i iPhone. Telefon koji radi jos bolje i ugladjenije od iPhonea je Nokia N9 (meego, a ne tromi symbian), ali telefon koji isto tako ima nikakvih mogucnosti personalizacije, i nazalost ima vrlo skroman market.

Sve ima svoje, a ljudi treba da odaberu sta im odgovara. Windows Phone je neka zlatna sredina izmedju zatvorenosti i krutosti iOS-a, i otvorenosti i mogucnosti kastomizacije androida... ali iz nekog razloga izgleda super na youtube-e, al kad uzmes u ruke neki win phone (a koristio sam i htc-ov titan i samsungovu omniu, i nokijinu lumiu 800), sve odusevljenje sa youtuba jenjava, izgleda nekako bezveze, obicno, dosadno, telefon izgleda neiskorisceno. Sistem svakako radi glatko i odlicno je integrisan. Ali mnogo dosadan.

Joe

pre 12 godina

@(Nemanja, 18. april 2012 10:49)

Lep komentar.

Na mnogim HTC modelima, cini se da se fon oslanja na socivo (cak i na Samsungovom Galaxiju S2), izgleda mi kao da je socivo ipak malo uvuceno u odnosu na ispucenje kamere, pa se telefon oslanja samo na to ispucenje, meni se za sad nije izgrebalo (na HTC Sensation-u), ali stalno imam taj strah.

Sto se drugog problema tice, oko prigusenja zvuka, i to se desava i na Rhyme-e i na mnogim drugim, mana dizajna.

Svaka cast za izboru telefona. Hteo sam da ga kupim juce, ali procitao vest o SGS3, pa cu sacekati da vidim i njega.

Gronko

pre 12 godina

@mare care
Ti da imas 4s ne bi tako olako tvrdio da ima najbolju kameru.Nokia N8 i dalje je sam vrh mobilnih kamera i tu nema nikakve polemike.4S mozda ima brze okidanje,kvalitet fotografije na N8 i dalje niko nije uspeo da nadmasi.Sad se pojavila nokia 404 sa 41 mp kamerom.Sta cemo tu?Neko prica kad S2 napunis 12 gb svim i svacim on laguje.Evo,moj komp koji je quad core,4 gb rama ima I7 procesor,znaci konfiguracija za najzahtevnije korisnike,kada sam hard disk od 1TB napunio skoro ceo komp je poceo da stuca.Pa normalno je da ce takva masina od kompa stucati a ne telefon.Meni se svidja Iphone,ali njihova politika ne.I reci da je Iphone najbolji,a pritom ne dati nijedan konkretan argument osim onog cuvenog Apple je Apple vise ne uzimam za ozbiljno.

mozak na off

pre 12 godina

da, jedini Android telefon koji valja kupiti sada je Motorola Droid RAZR MAXX. zasto? telefon ima bateriju od 3300mah!
(mare care, 18. april 2012 09:51)

Daleko od toga da je to jedini telefon koji valja kupiti. Mozda tebi treba mnoogo baterije pa ti odgovara bas taj. meni, i vecini nije neophodno, i nista mi ne smeta da punim fon svako jutro. Ama bas mi nista ne smeta. Pun je za manje od sat. Egocentrici, shvatite, ako vam nesto najvise odgovara, ne znaci da je to najbolje, ili jedino vredno. Svako prema svom ukusu i potrebi.

Nemanja

pre 12 godina

I ja sam ga nabavio pocetkom aprila. Veoma sam zadovoljan, ali ja nisam heavy user koji instalira brojne aplikacije i stalno se igra sa telefonom. Nije mi igracka, ionako sam stalno za kompom.

U prvih nekoliko dana baterija mi je trajala oko 11 sati, ali to je bilo u periodu podesavanja i istrazivanja uredjaja. Sada sam provalio sta i kako da podesim, interval sam sveo na jedno punjenje u dva dana. Navigacija radil lepo, bilo da si pesak bilo da si vozac. U periodima kada nema novih informacija, gasi se ekran radi ustede struje.

Ekran vuce najvise struje pa je tu i prostor za ustedu.Treba i neki update da se desi, valjda, koji ce da olaksa zivot bateriji (cuo na YT).

Za sada koristim onu blesavu animaciju za vremensku prognozu, da mi seva i grmi kada otkljucam ekran.

Ja sam uvek na skype-u, na mailu i pasivan na FB i na watsapp (ne reagujem dok me neko ne cimne). BT mi je ukljucen. Na browseru sam do pola sata dnevno. Pricam do 20 min. 3g ili Wi Fi, sta god je dostupno.

Veoma je lepo izradjen. Ivice stakla su neobicno resene pa vam prst jednostavno sidje sa njega, nema nikakve granice na koju nailazite jagodicom. Napolju se ekran odlicno vidi.

Napred je Gorilla glass, ali bojim se da ce polkopac sociva, koje se naziva jos i objektiv, da strada. Citav telefon se naslanja na njega.

Pozicija zvucnika je takca da, ako je telefon na ledjima, zvuk ce biti prigusen. Ako je na ekranu, onda je OK.

Prica za Drop box me zbunjuje jer sam dobio server error, pa tih 25GB nisam dobio jos uvek. Mislim da treba da pozoves i neke prijatelje da bi upao u taj program.

Ako imate neke savete ili misljenja, javite mi. Pozdrav.

mare care

pre 12 godina

rekao je jedan uvazeni IT strucnjak, sad ne mogu da se setim ko tacno, da Android koju god konfiguraciju sutra imao, uvek ce da laguje, UVEK. takav je i . znaci sutra da izbace osmo-jezgarni procesor sa 16gb rama, i on ce!
ja koristim Android vec 3 godine, prvo htc desire, pa desire hd, sad motorolu droid pro. izmedju sam koristio iphone 4, pa sam ga prodao da bi se vratio na android, motorolu, misleci da je android bolji, itd...
po mom misljenju i mojim kriterijumima, NIJE.
nisam prosecni korisnik, znam da koristim smartphone, i uvek izvlacim maximum iz njih.
to sto korisnici androida stalno forsiraju tu stavku kod androida da je super za personalizaciju i besplatne aplikacije na marketu i slobodno trziste, sve to moze i iphone. obicnim Jailbreakom i sad sa iOS5, mozete sve to isto da imate, od widgeta, do raznih aplikacija kojih nema na app store-u, do ostalih personalizacija.

drugo sto mi je vrlo bitno jeste fluidnost, da ne laguje, u cemu je iphone (4 i 4s) apsolutni sampion. ti kada Samsung G S II napunis prilicno, znaci oko 12gb, to je vec druga prica... jedino rootovanjem i ubacivanjem custom roma to moze da se sredi... ali i tad tesko.

trece, kamera. sad posedujem 4s, i tvrdim da nijedan telefon nema tako dobru kameru, takva ostrina i brzina okidanja, a o video zapisu da ne pricam, kad se taj fullHD video prebaci na komp i pregleda, strava... nikakav lag, zvuk ide uz sliku...

i poslednji moj kriterijum je ekran. ne znam zasto sad proizvodjaci forsiraju te dzinovske ekrane, 4.5, 4.7 in... to moze da bude korisno za browsing i pregled slika i sl, ali generalno nije prakticno. ogromno je! kad ne mozes ko covek da iskucas poruku jednom rukom, to meni nije to...

i jos jedna stvar. izludjuje me ta cinjenica da evo, ima vec pola godine od kad se pojavio ICS, i koliko % android telefona ga ima? mislim da jedva 5... koliko % iPhone-ova ima iOS5? oko 90. o tome se radi...

touchwiz

pre 12 godina

galaxy nexus ga jede i za rucak i za veceru. jer, one moze da bude s telefon do prekosutra kada ima najvecu manu:
HTC SENSE, takozvani prozdrljivAc rama, nakaradna tvorevina koja nicemu ne sluzi
(marko, 18. april 2012 08:27)

Cinjenica je da sense guta ram, i da zbog njega mocan telefon ipak ne radi glatko, ali Sense nije nakaradna tvorevina sto kazes, vec odlican lejer koji smartfon cini jos "pametnijim", udobnijim i intuitivnijim. Kad bi ga sam napravili efikasnijim i malo vise "light" HTC ne bi imao konkurenta u smvetu smartfonova

mare care

pre 12 godina

i da, jedini Android telefon koji valja kupiti sada je Motorola Droid RAZR MAXX. zasto? telefon ima bateriju od 3300mah! to je duplo vise nego sto trpaju u ove quad telefone, koji rade 3 sata efektivno.
a motorola em sto je lep, kvalitetna izrada, i jos je motorola, odlicni su. samo pitanje je da li ce se pojavljivati kod nasih operatera, ali sigurno hoce kod preprodavaca.

aaa

pre 12 godina

(scdc, 18. april 2012 01:16)

Komentar ti je odlican. Ja volim sve proizvodjace, volim smartfonove generalno, a konkurencija i izbor su glavne stvari za dobro potrosaca, ali mnogi to ne vide jer su fanovi neke od kompanija.

Ali, kad govorim lose o iPhone-u, to je zbog njegovih srpskih korisnika, koji
su opeljesili mamu i tatu da bi ga kupili za 400e, i onda tvrde da je iPhone bolji,
ali da ja, koji sam od jedne plate iskesirao 650e za SGS2, nemam para za iPhone i da zato nosim usisivac/plastikaner/...

OK, volis iPhone - voli ga, jeste lep, jednostavan, i radi glatko. Ali tako kazi "meni je to bitno", a ne da ubedjuje sve nas da je iPhone bolji a od 2011 godine nije ni medju prvih 30 smartfona. samo po dizajnu je u prva 3 - nakon lumia (odnosno N9) i htc one x-a

marko

pre 12 godina

galaxy nexus ga jede i za rucak i za veceru. jer, one moze da bude s telefon do prekosutra kada ima najvecu manu:
HTC SENSE, takozvani prozdrljivAc rama, nakaradna tvorevina koja nicemu ne sluzi osim tome da se ne moze ukloniti. samim tim telefon nema stock ics, sto je ogroman minus, verujte mi. Sve govorim iz licnog iskustva jer sam u svetu android telefona vec dobre 3 i po godine, promenio sam kilo telefona, prefleshovao pola itd itd...

nesh_bros

pre 12 godina

Ja imam Galaxy Ace i punim ga 2 x na dan. Jednostavno, vlasnici smartfona su se navikli da kuci, na polsu i u autu imaju punjac..

Vlada j

pre 12 godina

Htc telefoni su ekstra ja imam sensi i savršeno sve radi,više puta mi je padao i nikakav problem,Htc je vrlo napredna tehnologija koju ostali proizvodjači kopiraju ali jedan je original!

Sasa

pre 12 godina

@Igoritza
"Svaka ti ka' u Njegosa" :-)

Svaka cast za komentar, sve si objasnio. Na zalost danas je marketing 10 puta vazniji od kvaliteta, HTC to jos nije shvatio, Samsung jeste i zato ce S3 da prodje mnogo bolje iako tehnicki nece da ponudi nista vise od One X. A ko se razume u materiju ce sa modovima da sisa i jedan i drugi sa godinu dana starijim telefonima. I polako dolazimo u istu situaciju kao sa kompjuterima.

scdc

pre 12 godina

iPhone je bezveze !

Jel mogu sada da se druzim sa vama ?

Stvarno mi nije jasno zasto ljudi toliko mrze Apple kod nas ili korisnike ili sta vec ? Necu NIKADA zaboraviti, jednom prilikom na faksu, radili smo drugar i ja neku prezentaciju i covek je poneo svoj laptop, tada vec stariji MacBook Pro, onaj prvi. Na par minuta je izasao iz kabineta, a u medjuvremenu je par ljudi uslo unutra. Komentari i prozivanja sa njihove strane su bila minimum nasilnicka (prozivanje, dobacivanje, jedan lik je cak kao fora krenuo da obori komp na pod), a ja glupak mislio da se mozda znamo od ranije, da nije nesto bilo, mada cudno mi je sve, jer nikoga neznam, prvi put vidim ljude.

Kasnije kada sam razgovarao sa drugarom ciji je laptop, covek se nasmejao i "objasnio" mi situaciju da to nije nista novo. Lik, ciji je laptop je totalno neopterecen, neznam, on taj laptop netretira nista specijalnije nego ja moj 2 godine star netbook, ali od tada se neosecam bas lagodno kada na faksu treba nesto sa njegovim kompom da radimo, obicno ga cimam na katedri da vidimo jer ima jedan cosak slobodan jer nezelim da budem opet u neprijatnoj situaciji.

Mene licno, bas briga sta ko koristi, ja korisim sta mislim da je najbolje za budzet koji mogu da priustim, a to je Nokia 5210 i vrlo sam zadovoljan. Ako nekoga zanima baterija traje 5 dana :D hehehe Takodje, voleo bih sve platforme i proizvodjaci da opstanu, jer je konkurencija za sve super i najbolja stvar :)

Jos jedna stvar i prestajem da smaram, telefon koji bih ja voleo da imam je Nokia Lumia 800 u plavoj boji :) OS i dizajn mislim da su sjajni :) Bas muski telefon.

it is I

pre 12 godina

ne bih Samsung samo zato sto mu svaki fon izgleda identicno. prosta pravougaonasta kutija istog izdanja,bio fon 100 ili 600 evra. ne sumnjam da je masina strava, ali hocu i da bude lep. malo bi mogli da se potrude oko oblika. iphone isto ne, takodje jednolican nezanimljiv oblik uz to sa malim ekranom. relativno najnoviji igrac na trzistu,htc, sa trudom, hardverom i dizajnom je za sada naj. imam wildfire, fon je oko 190 evra,2 god.star, niti baguje,niti se lose cuje.lepo surfujem,a igrice i onako ne igram. ako tako radi moj jeftini htc,mogu misliti sra radi ovaj one x ili sensation xl. samo su skupi za moj dzep. a ako pricate o precenjenosti, ni uz samsung i iphone za te silne pare ne dobijate i letovanje na poklon.

X-ray

pre 12 godina

Oni kojima je taj hardver kako kazu prejak i nepotreban ... hoce smartfon a koriste ga samo za poruke i fejsbuk.
(HTC & Samsung rules!, 17. april 2012 15:08)

'Ajd, 'leba ti, kaži ti nama za šta ti koristiš telefon, pa ne možeš bez četiri jezgra.

yeap

pre 12 godina

Vip ima S a ne X.
(Sale, 17. april 2012 18:09)

Ili svesno govoris neistinu, ili si toliko neodgovoran da svoje misljenje iznosis kao cinjenicu. Imaju One X a ne One S, danas sam ga gledao. Radije bih uzeo S, kad
ga dobiju, i ako ga dobiju. No sacekacu i SGS3 kad vec izlazi uskoro, pa da vidim.

Stefan

pre 12 godina

U ovom Telenoru je skuplje da uzmes telefon uz neki srednji paket nego da ga kupis u prodavnici bez ikakve obaveze. Znaci najgori su sto se toga tice.

Ivan

pre 12 godina

Vidim da se HTC One V model ne pominje, a taj će najviše biti interesantan širem krugu korisnika, zbog odnosa cene/peformanse. Guglao sam malo o tom telefonu, One V, čak sam i razmišljao da, kad mi u oktobru istekne ugovor, vremešni Wildfire (ne S) pošaljem u penziju, kad ono, stvarno mi nije jasno, zašto je kompas senzor morao da bude izbačen...?

lavleo

pre 12 godina

ljudi imam htc hd2 Leo vec uveliko drugu godinu.Podesio sam ga da moze da radi kako na windows mobile tako i na androidu,mnogo dobro radi.Sto se tice novih modela nisam video nista revolucionarno,tako da ne razmisljam o nekoj kupovini bar jos godinu dana

S-D

pre 12 godina

Kome ce li ga prodati kad je u Telenoru skuplji uz ugovornu obavezu, nego u prodavnicama bez ugovorne obaveze. Stvarno mi nije jasan ovaj potez Telenora...

Sale Sale

pre 12 godina

Telefon je ekstra i sigurno najbolji na trzistu trenutno. I ja cekam SG3 da vidimo i da poredimo. Sigurno ce biti jedan od ta dva. Sto se tice ajfona, nikako nije za mene, previse su pohlepni i napumpani. Sve cesce vidjam one koji ne znaju nista o telefonima s? njima, kupe ga da budu popularni xexe.. cast izuzetcima.

mile

pre 12 godina

ko god je gledao neki review video je da telefon baguje na samom review i osim sto mnogo baguje ima veoma slabu bateriju. baterija mu je daleko slabija nego na nexus koji takodje dosta baguje i ima slabiju bateriju.

htc je dobar proizvodjac telefona ali ovakve mane se ne prastaju.

Gronko

pre 12 godina

Kao neko ko je zaludjen mobilnim telefonima,i skoro uvek kupujem nove modele koji izadju,pod uslovom da zadovolje moj kriterijum mogu reci da je ovo super telefon,ali ispod ocekivanja.Posto realno nema sa kojim da se poredi,sem sa S2 koji je trenutno i dalje najbolji telefon,ovaj "zverski" hardver u njemu i ne ostavlja utisak toliko bolje masine.Naime,S2 dosta radnji obavi brze,Android mu je fluidniji,prilikom web browsinga kod ovog telefona pojavljuje se lag pri pinch to zoom radu.Kada se pusti full hd snimak,hoce da kasni zvuk.Mislim da je to neprihvatljivo za telefon koji ima cetvorojezgarni procesor u sebi?Sto se tice iskoriscenosti,ni dual core procesor jos uvek nije iskoriscen zahtevnim aplikacijama,hd ekran,pa ne znam?Za to imam Sony Bravia 42 inca,na mom telefonu i dalje mogu da gledam full hd snimak bez problema.Tehologija uopste nije napredovala,vec nazadovala.Frljaju se ludackim procesorima,a nemaju bateriju koja ce to izdrzati,i nemaju program koji ce stvarno da uposli sva 4 jezgra.Sacekacemo S3 da vidimo da li ce opravdati ocekivanja.Ako hocete da igrate HD igrice,kupite dobar komp pa igrajte Battlefield 3 na level ultra u grafickim podesavanjima.

dzoni

pre 12 godina

Ja sam dugo merkao Samsung Note ali 70 000 za tel je stvarno mnogo..inace imam alcatel onetouch sa androidom 2.2 koji sam uzeo u telenoru sa najeftinijim paketom...i onda sam nasao jeftino a ekstra resenje ..alcaltel zadrzavam a za 160 eura sam uzeo samsung galaxy s pleyer sa 5 inca ekranom ..spolja izgleda potpuno isto kao note ..i ne da sam zadovoljan nego prezadovoljan ..radi mi na 1.3 ghz ..baterija traje duplo duze nego na ostalim android tel ..sve radi super glatko sa adw lancerom..sve igre rade glatko pa i gta 3 na maksimumu...pusta i hd filmove ..surfovanje pravo uzivanje a imam i prvi model iphona i kad stavim pored deluje mi kao igracka sa mnogo manjim ekranom.Miran sam za duze vreme ..ovako ako das tolike pare samo za tel i cackas ga i odw baterija pa ne mozes nikog da zoves..ovako jedan jeftin android telefon kao telefon a u drugi dzep samsung za sve ostalo.

vlajko

pre 12 godina

Super su ovi androidi na papiru, ali u realnosti... Zato ja koristim 3 godine iPhone 3gs koji se nikad nije ni zakašljao, baterija kao prvi dan, ne koči nikada, a ja baš i nijesam prosječni korisnik, već ga koristim do max. Hvala, hvala ovo neće biti moj novi tel. Kupujem Apple svake 3 godine, jer nema potrebe ranije. (Danilo, 17. april 2012 16:15)
Danilo, a ko kaže da se moj sgs2 ikada zakašljao, a ako meni ne veruješ pročitaj mišljenja stručnjaka pa ćeš videti da je tvoj telefon najbolji na svetu ako se ne računa sgs2 i još nekolko drugih.
kada ti isteknu te tri godine časti se nečim kvalitetnim, recimo sgs3

Dr. Vladimir

pre 12 godina

Ne zalećite se...
Za koji dan predstavlja se s3... Tek onda izaberite...
Inace sam išao da vidim x izgleda stvarno odlično ali su mu boje nerealne i napucane... To je moja jedina zamerka i oni tasteri za koji će mu to...
Inace je kvalitetnije odradjen od s2 i gnex a...

Danilo

pre 12 godina

Super su ovi androidi na papiru, ali u realnosti... Zato ja koristim 3 godine iPhone 3gs koji se nikad nije ni zakašljao, baterija kao prvi dan, ne koči nikada, a ja baš i nijesam prosječni korisnik, već ga koristim do max. Hvala, hvala ovo neće biti moj novi tel. Kupujem Apple svake 3 godine, jer nema potrebe ranije.

Ljuba

pre 12 godina

Bravo za pr Telenora, jer niko ni ne zna da ovih telefona ima u VIPu.
Drugo, 75k za telefon bez ugovorne obaveze... inace kosta 550e... fail
Trece, dajte u ponudu jeftinije modele

HTC & Samsung rules!

pre 12 godina

Bozanski telefon. Oni kojima je taj hardver kako kazu prejak i nepotreban, ne mora da ga kupuju, niko ih ne tera. Naravno da im je prejak i nepotreban kad hoce smartfon a koriste ga samo za poruke i fejsbuk. Cim ga nadjem van ponude operatera, uzimam ga.

Igoritza

pre 12 godina

Ne, nece ovo biti moj sledeci telefon. Iako drzim palceve "malom igracu" (HTC nema ni 3% ljudstva samsunga i Apple-a) i sam sam korisnik HTC telefona.

Nazalost, Mobilni uredjaji su dobili istu kapitalisticku komponentu koja se pojavljuje vec 20 godina u PC svetu - nepotrebne nadogradnje zarad lapanja para ljudima. evo i objasnjenje:

Tegra 2 koja se zasniva na CortexA9 setu instrukcija i radi u dual core rezimu je vise nego dovoljna da tera sve aplikacije i portebe korisnika na mobilnoj napravi. JEDINI aspekt koriscenja jaceg procesora je feature novih telefona koji se zove: WiFi full Display mirroring - sto znaci da ce zapravo i imati smisla da se koriste 1080p aplikacije na telefonu, jer da nije toga (prebacivanja slike na veliki ekran) - samo LUDA osoba moze da tvrdi da mu trebaju te rezolucije, "retina" displej i ostale merketinske kindjurije koje nam serviraju. Molim B92 bez cenzure, jer 1080p na 5 incha NE MOZE da bude korisno osim za potrebe marketinga. izvolte uzmite Apple iPhone 4S, stavite ga u vertical, odzumirajte web stranicu bilo koju i procitajte mi tekst. ako uspete da procitate bilo sta - ja svim posetiocima B92 kupim po jedan iPhone.

Dalje - koriscenje procesorske snage na mobilnom uredjaju se ne poredi sa desktop masinama. Kaze google meni pre neki dan:

Igra Ceramic Destroyer se ne moze pokrenuti na vasem uredjaju (Desire Z, 800Mhz single core procesor sa 512mb RAM-a) i kao takvu je nazalost ne mozete skinuti sa google play/marketa.

Malo li Google zna da je moj Desire Z overklokovan na 1.6Ghz, i da mu je sistem podesen tako da ima vise slobodnog RAM-a nego bilo koji Samsung/HTC/Sony koji fabricki dolaze sa 1GB RAM-a i da kod mene na uredjaju Asphalt 6 radi bolje nego na Galaxy S2 koji je dual core Exynos A9 procesor sa isto 1GB .. ? :)

te ja onda uzmem i skinem APK instaler, pokrenem Ceramic Destroyer i gle cuda - ne da radi, nego kao singerica! imam vise frejmova prilikom multiple eksplozija nego sto ima ne samo Android uredjaj od 500 evra, nego i iPhone 4 sa iOS5 koji je daleko "tecniji" od androida.


poenta - Android na mobilnom telefonu od 5< incha nema potrebe da tera procesor koji je u stanju da tera video editing software, i da formira kompleksne 3D dizajn figure. I to ne kazem zato sto se tesim, kao - zivim u srbiji pa neam pare za jaci fon - imam al nisam tolko blesav da ga kupim. kada moj uredjaj 300 evra jeftiniji radi SVE to isto. Hardver koji trenutno postoji oko ARM arhitekture je daleko ispred softverskih mogucnosti ne samo Android-a, nego bilo kojeg mobilnog sistema.

Sledeci telefon koji budem pazario ce trebati da ima neke druge kvalitete, pored ovih "brojki" i benchmark rezultata a to su:

1. izdrzljivost kucista
2. vrsta stakla na ekranu
3. trajanje baterije
4. podrska zajednice (ROM-ovi, aplikacije, modovi)
5. originalnost (meni je malo muka od "TS monoblok" fazona, a vama ?)

SveU16

pre 12 godina

Trenutno, po meni, najbolji telefon na tržištu. U oktobru mi ističe ugovor, samo da ne odrape cenu kao što obično urade, i moj je.

dule

pre 12 godina

Istice mi ugovor na kraju meseca, a u vipu ga ima vec par dana, malo su mu odrapili cenu pa razmisljam ali definitivno moj sledeci telefon.

super

pre 12 godina

moj sledeco telefon ce biti 3310 ili 1100 Nokia! otisao mi tac na dva telefona, zamena skoro kolko i nov telefon. ipak je telefon za pricu a ne za zajebanciju!

Ivan

pre 12 godina

Trebalo je da bude (moj novi telefon). Onda su ga malo izanalizirali, i zakljucili ono sto nam Igoritza vrlo strucno objasnjava (hvala, majstore) - toliki ekran x 4 jezgra = baterija od preko 6h moje upotrebe. Hvala, ne treba, vec imam jedan takav, vise je na kablu nego u dzepu. Plus sto su pomenuli da im PONOVO kvalitet zvuka pri razgovoru ima "problemcice" - pa meni i dalje vise treba telefon, a manje lap-top (mada, treba mi i lap top, inace ne bih trpeo ovo cudo koje sad imam)... Sacekacu Samsung S3, kako god se bude zvao, da vidim sta ce kod njega da pogrese (a nesto, izvesno, hoce), pa onda odlucujem. Rado bih uzeo Nokia (zena uzela jednu od ovih novijih na WP, cuje se odlicno) nego taj WP... krut, krut. Morace neki Android ipak. Daj neki proizvodjac nek izdrzi 6 meseci u fazi testiranja pa da vidimo oce li da se ljuspa, da ima igrajuce piksele pod prstom, ili da trosi ko Volga?

Ruza

pre 12 godina

@Igoritza
U pravu si sto se tice jacine hardvera, mnogo je to naduvano i nepotrebno ali je tako.
Sto se tice igre Ceramic Destroyer ja sam bez problema istu instalirao preko google play, a imam Samsung Galaxy mini na 600 Mhz. Ne znam zasto tebi nije dalo ali kod mene radi bez ikakvog seckanja.

A nisam verovao u Samsung

pre 12 godina

Nece,mikro Sim kartica suvise ogranicava njenu upotrebu,Htc nije uspeo da napravi kameru koja je u koraku sa vremenom (Npr.SGS2),dok Htc ne promeni filozofiju i dok im je glavni adut kvalitet izrade nema boljih dana za HTC.

Igoritza

pre 12 godina

Ne, nece ovo biti moj sledeci telefon. Iako drzim palceve "malom igracu" (HTC nema ni 3% ljudstva samsunga i Apple-a) i sam sam korisnik HTC telefona.

Nazalost, Mobilni uredjaji su dobili istu kapitalisticku komponentu koja se pojavljuje vec 20 godina u PC svetu - nepotrebne nadogradnje zarad lapanja para ljudima. evo i objasnjenje:

Tegra 2 koja se zasniva na CortexA9 setu instrukcija i radi u dual core rezimu je vise nego dovoljna da tera sve aplikacije i portebe korisnika na mobilnoj napravi. JEDINI aspekt koriscenja jaceg procesora je feature novih telefona koji se zove: WiFi full Display mirroring - sto znaci da ce zapravo i imati smisla da se koriste 1080p aplikacije na telefonu, jer da nije toga (prebacivanja slike na veliki ekran) - samo LUDA osoba moze da tvrdi da mu trebaju te rezolucije, "retina" displej i ostale merketinske kindjurije koje nam serviraju. Molim B92 bez cenzure, jer 1080p na 5 incha NE MOZE da bude korisno osim za potrebe marketinga. izvolte uzmite Apple iPhone 4S, stavite ga u vertical, odzumirajte web stranicu bilo koju i procitajte mi tekst. ako uspete da procitate bilo sta - ja svim posetiocima B92 kupim po jedan iPhone.

Dalje - koriscenje procesorske snage na mobilnom uredjaju se ne poredi sa desktop masinama. Kaze google meni pre neki dan:

Igra Ceramic Destroyer se ne moze pokrenuti na vasem uredjaju (Desire Z, 800Mhz single core procesor sa 512mb RAM-a) i kao takvu je nazalost ne mozete skinuti sa google play/marketa.

Malo li Google zna da je moj Desire Z overklokovan na 1.6Ghz, i da mu je sistem podesen tako da ima vise slobodnog RAM-a nego bilo koji Samsung/HTC/Sony koji fabricki dolaze sa 1GB RAM-a i da kod mene na uredjaju Asphalt 6 radi bolje nego na Galaxy S2 koji je dual core Exynos A9 procesor sa isto 1GB .. ? :)

te ja onda uzmem i skinem APK instaler, pokrenem Ceramic Destroyer i gle cuda - ne da radi, nego kao singerica! imam vise frejmova prilikom multiple eksplozija nego sto ima ne samo Android uredjaj od 500 evra, nego i iPhone 4 sa iOS5 koji je daleko "tecniji" od androida.


poenta - Android na mobilnom telefonu od 5< incha nema potrebe da tera procesor koji je u stanju da tera video editing software, i da formira kompleksne 3D dizajn figure. I to ne kazem zato sto se tesim, kao - zivim u srbiji pa neam pare za jaci fon - imam al nisam tolko blesav da ga kupim. kada moj uredjaj 300 evra jeftiniji radi SVE to isto. Hardver koji trenutno postoji oko ARM arhitekture je daleko ispred softverskih mogucnosti ne samo Android-a, nego bilo kojeg mobilnog sistema.

Sledeci telefon koji budem pazario ce trebati da ima neke druge kvalitete, pored ovih "brojki" i benchmark rezultata a to su:

1. izdrzljivost kucista
2. vrsta stakla na ekranu
3. trajanje baterije
4. podrska zajednice (ROM-ovi, aplikacije, modovi)
5. originalnost (meni je malo muka od "TS monoblok" fazona, a vama ?)

Stefan

pre 12 godina

U ovom Telenoru je skuplje da uzmes telefon uz neki srednji paket nego da ga kupis u prodavnici bez ikakve obaveze. Znaci najgori su sto se toga tice.

Ljuba

pre 12 godina

Bravo za pr Telenora, jer niko ni ne zna da ovih telefona ima u VIPu.
Drugo, 75k za telefon bez ugovorne obaveze... inace kosta 550e... fail
Trece, dajte u ponudu jeftinije modele

S-D

pre 12 godina

Kome ce li ga prodati kad je u Telenoru skuplji uz ugovornu obavezu, nego u prodavnicama bez ugovorne obaveze. Stvarno mi nije jasan ovaj potez Telenora...

SveU16

pre 12 godina

Trenutno, po meni, najbolji telefon na tržištu. U oktobru mi ističe ugovor, samo da ne odrape cenu kao što obično urade, i moj je.

HTC & Samsung rules!

pre 12 godina

Bozanski telefon. Oni kojima je taj hardver kako kazu prejak i nepotreban, ne mora da ga kupuju, niko ih ne tera. Naravno da im je prejak i nepotreban kad hoce smartfon a koriste ga samo za poruke i fejsbuk. Cim ga nadjem van ponude operatera, uzimam ga.

super

pre 12 godina

moj sledeco telefon ce biti 3310 ili 1100 Nokia! otisao mi tac na dva telefona, zamena skoro kolko i nov telefon. ipak je telefon za pricu a ne za zajebanciju!

dule

pre 12 godina

Istice mi ugovor na kraju meseca, a u vipu ga ima vec par dana, malo su mu odrapili cenu pa razmisljam ali definitivno moj sledeci telefon.

Sale Sale

pre 12 godina

Telefon je ekstra i sigurno najbolji na trzistu trenutno. I ja cekam SG3 da vidimo i da poredimo. Sigurno ce biti jedan od ta dva. Sto se tice ajfona, nikako nije za mene, previse su pohlepni i napumpani. Sve cesce vidjam one koji ne znaju nista o telefonima s? njima, kupe ga da budu popularni xexe.. cast izuzetcima.

Ruza

pre 12 godina

@Igoritza
U pravu si sto se tice jacine hardvera, mnogo je to naduvano i nepotrebno ali je tako.
Sto se tice igre Ceramic Destroyer ja sam bez problema istu instalirao preko google play, a imam Samsung Galaxy mini na 600 Mhz. Ne znam zasto tebi nije dalo ali kod mene radi bez ikakvog seckanja.

vlajko

pre 12 godina

Super su ovi androidi na papiru, ali u realnosti... Zato ja koristim 3 godine iPhone 3gs koji se nikad nije ni zakašljao, baterija kao prvi dan, ne koči nikada, a ja baš i nijesam prosječni korisnik, već ga koristim do max. Hvala, hvala ovo neće biti moj novi tel. Kupujem Apple svake 3 godine, jer nema potrebe ranije. (Danilo, 17. april 2012 16:15)
Danilo, a ko kaže da se moj sgs2 ikada zakašljao, a ako meni ne veruješ pročitaj mišljenja stručnjaka pa ćeš videti da je tvoj telefon najbolji na svetu ako se ne računa sgs2 i još nekolko drugih.
kada ti isteknu te tri godine časti se nečim kvalitetnim, recimo sgs3

lavleo

pre 12 godina

ljudi imam htc hd2 Leo vec uveliko drugu godinu.Podesio sam ga da moze da radi kako na windows mobile tako i na androidu,mnogo dobro radi.Sto se tice novih modela nisam video nista revolucionarno,tako da ne razmisljam o nekoj kupovini bar jos godinu dana

Ivan

pre 12 godina

Trebalo je da bude (moj novi telefon). Onda su ga malo izanalizirali, i zakljucili ono sto nam Igoritza vrlo strucno objasnjava (hvala, majstore) - toliki ekran x 4 jezgra = baterija od preko 6h moje upotrebe. Hvala, ne treba, vec imam jedan takav, vise je na kablu nego u dzepu. Plus sto su pomenuli da im PONOVO kvalitet zvuka pri razgovoru ima "problemcice" - pa meni i dalje vise treba telefon, a manje lap-top (mada, treba mi i lap top, inace ne bih trpeo ovo cudo koje sad imam)... Sacekacu Samsung S3, kako god se bude zvao, da vidim sta ce kod njega da pogrese (a nesto, izvesno, hoce), pa onda odlucujem. Rado bih uzeo Nokia (zena uzela jednu od ovih novijih na WP, cuje se odlicno) nego taj WP... krut, krut. Morace neki Android ipak. Daj neki proizvodjac nek izdrzi 6 meseci u fazi testiranja pa da vidimo oce li da se ljuspa, da ima igrajuce piksele pod prstom, ili da trosi ko Volga?

Dr. Vladimir

pre 12 godina

Ne zalećite se...
Za koji dan predstavlja se s3... Tek onda izaberite...
Inace sam išao da vidim x izgleda stvarno odlično ali su mu boje nerealne i napucane... To je moja jedina zamerka i oni tasteri za koji će mu to...
Inace je kvalitetnije odradjen od s2 i gnex a...

markodc

pre 12 godina

IPhone u Nemackoj kosta 630e, a najjeftiniji u Evropi je u Svajcarskoj 550e, to su novi telefoni koji nisu skidani sa mreze. Sigurno da mogu da se nadju jeftinije ako su kupljeni u Americi ili Kanadi, ali po mom misljenju 'bes telefon koji nema garanciju ili zbog koje cu da ga saljem preko granice.
Sto se tice HTC One X, jedina veca mana mu je slabija baterija, ali verujem da ce se poboljsati autonomija sa izbacivanjem patcha jer ovaj telefon ima 4+1 jezgro, odnosno 5. jezgro sluzi upravo za smanjenje potrosnje tako sto se ostala 4 iskljucuju dok se ne radi nesto zahtevno.
Ovaj telefon nije za svakog, tesko da moze da se uporedjuje sa IPhone-om 4S jer su razlicita kategorija, oba top klasa, kao kod Mercedesa S i GL. One X je vise kao mini tablet, veliki ekran kao i rezolucija omogucavaju mnogo udobnije surfovanje, gledanje videa...
Sto se tice Sense-a, HTC ga je u novoj verziji dosta olaksao zbog ugodnijeg rada, vise ne opterecuje telefon u toj meri. Sense je nesto sto odvaja HTC od drugih Androida, ili ga volis ili ne...
Naravno da IPhone radi glatko kad mu je izbaceno sve sto moze da ga uspori, interfejs mu je isti od prve generacije, samo su ikonice ulepsane. I IPhone 4S ima svoje mane: kupis nov telefon i onda cekas jailbreak mesecima da tvoj telefon dobije vise funkcija od telefona koji platis 50e, nedostatak garancije kod nas, uslovno receno mali ekran 3.5 inca (po meni je ispod 4 inca malo), nemogucnost da se iskljuci 3g (moze sa jailbreak-om), nemogucnost koriscenja bluetooth-a osim za slusalice (mislim da je sada izasao program za jailbreak), nema podrske za flash (dok se ne ukine flash na netu zelim da ga vidim na telefonu), da bi nesto prebacio na telefon moras da koristis ITunes i da pazis da se ne zeznes da kojim slucajem odradis update software-a jer ce ti onda pola aplikacija koje si instalirao biti neupotrebljivo...

Gronko

pre 12 godina

Kao neko ko je zaludjen mobilnim telefonima,i skoro uvek kupujem nove modele koji izadju,pod uslovom da zadovolje moj kriterijum mogu reci da je ovo super telefon,ali ispod ocekivanja.Posto realno nema sa kojim da se poredi,sem sa S2 koji je trenutno i dalje najbolji telefon,ovaj "zverski" hardver u njemu i ne ostavlja utisak toliko bolje masine.Naime,S2 dosta radnji obavi brze,Android mu je fluidniji,prilikom web browsinga kod ovog telefona pojavljuje se lag pri pinch to zoom radu.Kada se pusti full hd snimak,hoce da kasni zvuk.Mislim da je to neprihvatljivo za telefon koji ima cetvorojezgarni procesor u sebi?Sto se tice iskoriscenosti,ni dual core procesor jos uvek nije iskoriscen zahtevnim aplikacijama,hd ekran,pa ne znam?Za to imam Sony Bravia 42 inca,na mom telefonu i dalje mogu da gledam full hd snimak bez problema.Tehologija uopste nije napredovala,vec nazadovala.Frljaju se ludackim procesorima,a nemaju bateriju koja ce to izdrzati,i nemaju program koji ce stvarno da uposli sva 4 jezgra.Sacekacemo S3 da vidimo da li ce opravdati ocekivanja.Ako hocete da igrate HD igrice,kupite dobar komp pa igrajte Battlefield 3 na level ultra u grafickim podesavanjima.

touchwiz

pre 12 godina

galaxy nexus ga jede i za rucak i za veceru. jer, one moze da bude s telefon do prekosutra kada ima najvecu manu:
HTC SENSE, takozvani prozdrljivAc rama, nakaradna tvorevina koja nicemu ne sluzi
(marko, 18. april 2012 08:27)

Cinjenica je da sense guta ram, i da zbog njega mocan telefon ipak ne radi glatko, ali Sense nije nakaradna tvorevina sto kazes, vec odlican lejer koji smartfon cini jos "pametnijim", udobnijim i intuitivnijim. Kad bi ga sam napravili efikasnijim i malo vise "light" HTC ne bi imao konkurenta u smvetu smartfonova

aaa

pre 12 godina

(scdc, 18. april 2012 01:16)

Komentar ti je odlican. Ja volim sve proizvodjace, volim smartfonove generalno, a konkurencija i izbor su glavne stvari za dobro potrosaca, ali mnogi to ne vide jer su fanovi neke od kompanija.

Ali, kad govorim lose o iPhone-u, to je zbog njegovih srpskih korisnika, koji
su opeljesili mamu i tatu da bi ga kupili za 400e, i onda tvrde da je iPhone bolji,
ali da ja, koji sam od jedne plate iskesirao 650e za SGS2, nemam para za iPhone i da zato nosim usisivac/plastikaner/...

OK, volis iPhone - voli ga, jeste lep, jednostavan, i radi glatko. Ali tako kazi "meni je to bitno", a ne da ubedjuje sve nas da je iPhone bolji a od 2011 godine nije ni medju prvih 30 smartfona. samo po dizajnu je u prva 3 - nakon lumia (odnosno N9) i htc one x-a

Danilo

pre 12 godina

Super su ovi androidi na papiru, ali u realnosti... Zato ja koristim 3 godine iPhone 3gs koji se nikad nije ni zakašljao, baterija kao prvi dan, ne koči nikada, a ja baš i nijesam prosječni korisnik, već ga koristim do max. Hvala, hvala ovo neće biti moj novi tel. Kupujem Apple svake 3 godine, jer nema potrebe ranije.

X-ray

pre 12 godina

Oni kojima je taj hardver kako kazu prejak i nepotreban ... hoce smartfon a koriste ga samo za poruke i fejsbuk.
(HTC & Samsung rules!, 17. april 2012 15:08)

'Ajd, 'leba ti, kaži ti nama za šta ti koristiš telefon, pa ne možeš bez četiri jezgra.

mile

pre 12 godina

ko god je gledao neki review video je da telefon baguje na samom review i osim sto mnogo baguje ima veoma slabu bateriju. baterija mu je daleko slabija nego na nexus koji takodje dosta baguje i ima slabiju bateriju.

htc je dobar proizvodjac telefona ali ovakve mane se ne prastaju.

mozak na off

pre 12 godina

da, jedini Android telefon koji valja kupiti sada je Motorola Droid RAZR MAXX. zasto? telefon ima bateriju od 3300mah!
(mare care, 18. april 2012 09:51)

Daleko od toga da je to jedini telefon koji valja kupiti. Mozda tebi treba mnoogo baterije pa ti odgovara bas taj. meni, i vecini nije neophodno, i nista mi ne smeta da punim fon svako jutro. Ama bas mi nista ne smeta. Pun je za manje od sat. Egocentrici, shvatite, ako vam nesto najvise odgovara, ne znaci da je to najbolje, ili jedino vredno. Svako prema svom ukusu i potrebi.

Nenad

pre 12 godina

Cena mu je uvredljivo visoka.Ovaj tip telefona koriste ljudi koji znaju da koriste nove tehnologije, samim tim i da provere neke stvari. Ako nastave sa ovom politikom cena/odnos prema korisnicima neće daleko dogurati. Odlazim posle 14 godina.

scdc

pre 12 godina

iPhone je bezveze !

Jel mogu sada da se druzim sa vama ?

Stvarno mi nije jasno zasto ljudi toliko mrze Apple kod nas ili korisnike ili sta vec ? Necu NIKADA zaboraviti, jednom prilikom na faksu, radili smo drugar i ja neku prezentaciju i covek je poneo svoj laptop, tada vec stariji MacBook Pro, onaj prvi. Na par minuta je izasao iz kabineta, a u medjuvremenu je par ljudi uslo unutra. Komentari i prozivanja sa njihove strane su bila minimum nasilnicka (prozivanje, dobacivanje, jedan lik je cak kao fora krenuo da obori komp na pod), a ja glupak mislio da se mozda znamo od ranije, da nije nesto bilo, mada cudno mi je sve, jer nikoga neznam, prvi put vidim ljude.

Kasnije kada sam razgovarao sa drugarom ciji je laptop, covek se nasmejao i "objasnio" mi situaciju da to nije nista novo. Lik, ciji je laptop je totalno neopterecen, neznam, on taj laptop netretira nista specijalnije nego ja moj 2 godine star netbook, ali od tada se neosecam bas lagodno kada na faksu treba nesto sa njegovim kompom da radimo, obicno ga cimam na katedri da vidimo jer ima jedan cosak slobodan jer nezelim da budem opet u neprijatnoj situaciji.

Mene licno, bas briga sta ko koristi, ja korisim sta mislim da je najbolje za budzet koji mogu da priustim, a to je Nokia 5210 i vrlo sam zadovoljan. Ako nekoga zanima baterija traje 5 dana :D hehehe Takodje, voleo bih sve platforme i proizvodjaci da opstanu, jer je konkurencija za sve super i najbolja stvar :)

Jos jedna stvar i prestajem da smaram, telefon koji bih ja voleo da imam je Nokia Lumia 800 u plavoj boji :) OS i dizajn mislim da su sjajni :) Bas muski telefon.

Gronko

pre 12 godina

@mare care
Ti da imas 4s ne bi tako olako tvrdio da ima najbolju kameru.Nokia N8 i dalje je sam vrh mobilnih kamera i tu nema nikakve polemike.4S mozda ima brze okidanje,kvalitet fotografije na N8 i dalje niko nije uspeo da nadmasi.Sad se pojavila nokia 404 sa 41 mp kamerom.Sta cemo tu?Neko prica kad S2 napunis 12 gb svim i svacim on laguje.Evo,moj komp koji je quad core,4 gb rama ima I7 procesor,znaci konfiguracija za najzahtevnije korisnike,kada sam hard disk od 1TB napunio skoro ceo komp je poceo da stuca.Pa normalno je da ce takva masina od kompa stucati a ne telefon.Meni se svidja Iphone,ali njihova politika ne.I reci da je Iphone najbolji,a pritom ne dati nijedan konkretan argument osim onog cuvenog Apple je Apple vise ne uzimam za ozbiljno.

A nisam verovao u Samsung

pre 12 godina

Nece,mikro Sim kartica suvise ogranicava njenu upotrebu,Htc nije uspeo da napravi kameru koja je u koraku sa vremenom (Npr.SGS2),dok Htc ne promeni filozofiju i dok im je glavni adut kvalitet izrade nema boljih dana za HTC.

Ivan

pre 12 godina

Vidim da se HTC One V model ne pominje, a taj će najviše biti interesantan širem krugu korisnika, zbog odnosa cene/peformanse. Guglao sam malo o tom telefonu, One V, čak sam i razmišljao da, kad mi u oktobru istekne ugovor, vremešni Wildfire (ne S) pošaljem u penziju, kad ono, stvarno mi nije jasno, zašto je kompas senzor morao da bude izbačen...?

Vlada j

pre 12 godina

Htc telefoni su ekstra ja imam sensi i savršeno sve radi,više puta mi je padao i nikakav problem,Htc je vrlo napredna tehnologija koju ostali proizvodjači kopiraju ali jedan je original!

nn

pre 12 godina

@mare care

Dragi Mare. Voleo bih da mi kazes kod kog naseg operatera si uzeo iPhone 4s? Takodje bih voleo da znam, gde ima ovlasceni servis iPhone telefona?
Ah da nema ga na nasem trzistu bar ne zvanicno. E tu prestaje bilo kakva ozbiljnnija rasprava jer necu da dajem 60.000+ dinara za telefon koji nema ovlasceno predstavnistvo kod nas. Svaka njima cast ali ne hvala!

iPhone 4 poor

pre 12 godina

Dragi Mare. Voleo bih da mi kazes kod kog naseg operatera si uzeo iPhone 4s? Takodje bih voleo da znam, gde ima ovlasceni servis iPhone telefona?
Ah da nema ga na nasem trzistu bar ne zvanicno. E tu prestaje bilo kakva ozbiljnnija rasprava jer necu da dajem 60.000+ dinara za telefon koji nema ovlasceno predstavnistvo kod nas. Svaka njima cast ali ne hvala!
(nn, 18. april 2012 12:10)

nn, kojih 60.000? Pa to je zabluda bre. iPhone je telefon srednjeg cenovnog ranga, za 40.000 se moze kupiti nov kod nas. Naravno, mozda ga neko plati i 100.000, to bi bilo kao da kupujem ficu, ali platim je prodavcu 50.000 evra, da bih se hvalio kako sam kola platio 50.000 evra, ali to ne cini ficu vrednom 50.000e

iPhone je nekad bio skup, kao sto je nekad bio revolucionaran, sad je zastareo komad tehnike srednje cene, nego to u srbiji, posto nemaju vise na koji nacin da brane iPhone, hvale ga time sto je "preskup", preskup je mozda vecini njih koja ga kupuje, ali ko ima para dace uzece SGS2/Senseation XL/One X/Razr/Note a ne iPhone od 300-400 evra

it is I

pre 12 godina

ne bih Samsung samo zato sto mu svaki fon izgleda identicno. prosta pravougaonasta kutija istog izdanja,bio fon 100 ili 600 evra. ne sumnjam da je masina strava, ali hocu i da bude lep. malo bi mogli da se potrude oko oblika. iphone isto ne, takodje jednolican nezanimljiv oblik uz to sa malim ekranom. relativno najnoviji igrac na trzistu,htc, sa trudom, hardverom i dizajnom je za sada naj. imam wildfire, fon je oko 190 evra,2 god.star, niti baguje,niti se lose cuje.lepo surfujem,a igrice i onako ne igram. ako tako radi moj jeftini htc,mogu misliti sra radi ovaj one x ili sensation xl. samo su skupi za moj dzep. a ako pricate o precenjenosti, ni uz samsung i iphone za te silne pare ne dobijate i letovanje na poklon.

Nemanja

pre 12 godina

I ja sam ga nabavio pocetkom aprila. Veoma sam zadovoljan, ali ja nisam heavy user koji instalira brojne aplikacije i stalno se igra sa telefonom. Nije mi igracka, ionako sam stalno za kompom.

U prvih nekoliko dana baterija mi je trajala oko 11 sati, ali to je bilo u periodu podesavanja i istrazivanja uredjaja. Sada sam provalio sta i kako da podesim, interval sam sveo na jedno punjenje u dva dana. Navigacija radil lepo, bilo da si pesak bilo da si vozac. U periodima kada nema novih informacija, gasi se ekran radi ustede struje.

Ekran vuce najvise struje pa je tu i prostor za ustedu.Treba i neki update da se desi, valjda, koji ce da olaksa zivot bateriji (cuo na YT).

Za sada koristim onu blesavu animaciju za vremensku prognozu, da mi seva i grmi kada otkljucam ekran.

Ja sam uvek na skype-u, na mailu i pasivan na FB i na watsapp (ne reagujem dok me neko ne cimne). BT mi je ukljucen. Na browseru sam do pola sata dnevno. Pricam do 20 min. 3g ili Wi Fi, sta god je dostupno.

Veoma je lepo izradjen. Ivice stakla su neobicno resene pa vam prst jednostavno sidje sa njega, nema nikakve granice na koju nailazite jagodicom. Napolju se ekran odlicno vidi.

Napred je Gorilla glass, ali bojim se da ce polkopac sociva, koje se naziva jos i objektiv, da strada. Citav telefon se naslanja na njega.

Pozicija zvucnika je takca da, ako je telefon na ledjima, zvuk ce biti prigusen. Ako je na ekranu, onda je OK.

Prica za Drop box me zbunjuje jer sam dobio server error, pa tih 25GB nisam dobio jos uvek. Mislim da treba da pozoves i neke prijatelje da bi upao u taj program.

Ako imate neke savete ili misljenja, javite mi. Pozdrav.

N9

pre 12 godina

(mare care, 18. april 2012 09:42)

Upravu si, ja android koristim, jer nema valjane alternative, ali ne volim ga. i 16Gb rama da ima, lagovace. Mrzim lagovanje. iPhone ne laguje i tu si upravu, ali znamo zasto ne laguje - jer nema svih persoalizacija koje android omogucava. Ako uradimo to sto si rekao, i ucinimo i iOS tako otvorenim, i on pocinje da laguje, i to jos gore nego androidi, jer je slabija masina. Znam to, imam i iPhone. Telefon koji radi jos bolje i ugladjenije od iPhonea je Nokia N9 (meego, a ne tromi symbian), ali telefon koji isto tako ima nikakvih mogucnosti personalizacije, i nazalost ima vrlo skroman market.

Sve ima svoje, a ljudi treba da odaberu sta im odgovara. Windows Phone je neka zlatna sredina izmedju zatvorenosti i krutosti iOS-a, i otvorenosti i mogucnosti kastomizacije androida... ali iz nekog razloga izgleda super na youtube-e, al kad uzmes u ruke neki win phone (a koristio sam i htc-ov titan i samsungovu omniu, i nokijinu lumiu 800), sve odusevljenje sa youtuba jenjava, izgleda nekako bezveze, obicno, dosadno, telefon izgleda neiskorisceno. Sistem svakako radi glatko i odlicno je integrisan. Ali mnogo dosadan.

ufko

pre 12 godina

Džabe, cena prava sitnica Telenor se cenovno ponaša kao da je na tržištu Norveške a ne Srbije. Nabavna cena modela je ispod 470€ pa vi vidite koliko šišaju!

Joe

pre 12 godina

@(Nemanja, 18. april 2012 10:49)

Lep komentar.

Na mnogim HTC modelima, cini se da se fon oslanja na socivo (cak i na Samsungovom Galaxiju S2), izgleda mi kao da je socivo ipak malo uvuceno u odnosu na ispucenje kamere, pa se telefon oslanja samo na to ispucenje, meni se za sad nije izgrebalo (na HTC Sensation-u), ali stalno imam taj strah.

Sto se drugog problema tice, oko prigusenja zvuka, i to se desava i na Rhyme-e i na mnogim drugim, mana dizajna.

Svaka cast za izboru telefona. Hteo sam da ga kupim juce, ali procitao vest o SGS3, pa cu sacekati da vidim i njega.

Sasa

pre 12 godina

@Igoritza
"Svaka ti ka' u Njegosa" :-)

Svaka cast za komentar, sve si objasnio. Na zalost danas je marketing 10 puta vazniji od kvaliteta, HTC to jos nije shvatio, Samsung jeste i zato ce S3 da prodje mnogo bolje iako tehnicki nece da ponudi nista vise od One X. A ko se razume u materiju ce sa modovima da sisa i jedan i drugi sa godinu dana starijim telefonima. I polako dolazimo u istu situaciju kao sa kompjuterima.

nesh_bros

pre 12 godina

Ja imam Galaxy Ace i punim ga 2 x na dan. Jednostavno, vlasnici smartfona su se navikli da kuci, na polsu i u autu imaju punjac..

dzoni

pre 12 godina

Ja sam dugo merkao Samsung Note ali 70 000 za tel je stvarno mnogo..inace imam alcatel onetouch sa androidom 2.2 koji sam uzeo u telenoru sa najeftinijim paketom...i onda sam nasao jeftino a ekstra resenje ..alcaltel zadrzavam a za 160 eura sam uzeo samsung galaxy s pleyer sa 5 inca ekranom ..spolja izgleda potpuno isto kao note ..i ne da sam zadovoljan nego prezadovoljan ..radi mi na 1.3 ghz ..baterija traje duplo duze nego na ostalim android tel ..sve radi super glatko sa adw lancerom..sve igre rade glatko pa i gta 3 na maksimumu...pusta i hd filmove ..surfovanje pravo uzivanje a imam i prvi model iphona i kad stavim pored deluje mi kao igracka sa mnogo manjim ekranom.Miran sam za duze vreme ..ovako ako das tolike pare samo za tel i cackas ga i odw baterija pa ne mozes nikog da zoves..ovako jedan jeftin android telefon kao telefon a u drugi dzep samsung za sve ostalo.

nn

pre 12 godina

@iPhone 4 poor
Mozda i kosta 40.000 nov iPhone 4s, ali i dalje ga nema kod ovlascenog prodavca Apple proizvoda, nema ga kod operatora a o ovlascenom servisu nema svrhe ni pricati.
Dakle da se razumemo mnogi Android telefoni jesu u zaostatku za iOS ali (na zalost) to je jedino sto mozemo da kupimo u nasoj zemlji a da ima sve gore pomenute preduslove. Jer glupo je dati makar i 30.000 din za telefon koji moze da se pokvari a nema garancije(osim one cuvene do prve krivine).
Kada se iPhone bude prodavao preko ovlascenog uvoznika i bio u ponudi kod operatora onda mozemo pricati i uporedjivati Android i iOS. Do tada mozemo da diskutujemo o tome da li je quad core procesor zaista neophodan u telefonu i da li za tako nesto vredi dati novac u odnosu na dual ili signle core procesore.

mare care

pre 12 godina

i da, jedini Android telefon koji valja kupiti sada je Motorola Droid RAZR MAXX. zasto? telefon ima bateriju od 3300mah! to je duplo vise nego sto trpaju u ove quad telefone, koji rade 3 sata efektivno.
a motorola em sto je lep, kvalitetna izrada, i jos je motorola, odlicni su. samo pitanje je da li ce se pojavljivati kod nasih operatera, ali sigurno hoce kod preprodavaca.

yeap

pre 12 godina

Vip ima S a ne X.
(Sale, 17. april 2012 18:09)

Ili svesno govoris neistinu, ili si toliko neodgovoran da svoje misljenje iznosis kao cinjenicu. Imaju One X a ne One S, danas sam ga gledao. Radije bih uzeo S, kad
ga dobiju, i ako ga dobiju. No sacekacu i SGS3 kad vec izlazi uskoro, pa da vidim.

Šan

pre 12 godina

Ja sam pre dve nedelje uzeo HTC One V i prezadovoljan sam. Nije najviša klasa kao One X, ali je visoka srednja klasa, uz najbolji odnos cena:performanse..

marko

pre 12 godina

galaxy nexus ga jede i za rucak i za veceru. jer, one moze da bude s telefon do prekosutra kada ima najvecu manu:
HTC SENSE, takozvani prozdrljivAc rama, nakaradna tvorevina koja nicemu ne sluzi osim tome da se ne moze ukloniti. samim tim telefon nema stock ics, sto je ogroman minus, verujte mi. Sve govorim iz licnog iskustva jer sam u svetu android telefona vec dobre 3 i po godine, promenio sam kilo telefona, prefleshovao pola itd itd...

mare care

pre 12 godina

rekao je jedan uvazeni IT strucnjak, sad ne mogu da se setim ko tacno, da Android koju god konfiguraciju sutra imao, uvek ce da laguje, UVEK. takav je i . znaci sutra da izbace osmo-jezgarni procesor sa 16gb rama, i on ce!
ja koristim Android vec 3 godine, prvo htc desire, pa desire hd, sad motorolu droid pro. izmedju sam koristio iphone 4, pa sam ga prodao da bi se vratio na android, motorolu, misleci da je android bolji, itd...
po mom misljenju i mojim kriterijumima, NIJE.
nisam prosecni korisnik, znam da koristim smartphone, i uvek izvlacim maximum iz njih.
to sto korisnici androida stalno forsiraju tu stavku kod androida da je super za personalizaciju i besplatne aplikacije na marketu i slobodno trziste, sve to moze i iphone. obicnim Jailbreakom i sad sa iOS5, mozete sve to isto da imate, od widgeta, do raznih aplikacija kojih nema na app store-u, do ostalih personalizacija.

drugo sto mi je vrlo bitno jeste fluidnost, da ne laguje, u cemu je iphone (4 i 4s) apsolutni sampion. ti kada Samsung G S II napunis prilicno, znaci oko 12gb, to je vec druga prica... jedino rootovanjem i ubacivanjem custom roma to moze da se sredi... ali i tad tesko.

trece, kamera. sad posedujem 4s, i tvrdim da nijedan telefon nema tako dobru kameru, takva ostrina i brzina okidanja, a o video zapisu da ne pricam, kad se taj fullHD video prebaci na komp i pregleda, strava... nikakav lag, zvuk ide uz sliku...

i poslednji moj kriterijum je ekran. ne znam zasto sad proizvodjaci forsiraju te dzinovske ekrane, 4.5, 4.7 in... to moze da bude korisno za browsing i pregled slika i sl, ali generalno nije prakticno. ogromno je! kad ne mozes ko covek da iskucas poruku jednom rukom, to meni nije to...

i jos jedna stvar. izludjuje me ta cinjenica da evo, ima vec pola godine od kad se pojavio ICS, i koliko % android telefona ga ima? mislim da jedva 5... koliko % iPhone-ova ima iOS5? oko 90. o tome se radi...

DaLanik

pre 12 godina

Napisao sam u drugoj vesti, ali reko moze biti zanimljivo i ljudima koji traze info o One X, ovo je logicnije mesto.

Elem, sa novcem u dzepu resih da uzmem One X, al posto sam takav kakav sam reko daj da malo istrazim... rezultat? totalna katastrofa. citajte....

Dakle, ja imam HTC i HTC mi je omijena firma. Ali One X ima nebrojeno problema i sve je dobro dokumentovano. citao sa nebrojena vlakna na xda, od a do š, verujte mi, One X je tragedija a ne telefon. Nadajmo se samo da ce moci da to sve rese u prvih par meseci. Ozbiljno, kome se svidja ovaj fon (i meni!!!) ne kupujte ga jos! Ima gresaka ko' u prici.

* lose laminovan ekran
* ekran se pomera na srednje jak pritisak
* ekran iskace iz lezista i krcka/skripi
* zute fleke po ekranu, najvise donji levi ugao
* prasina ispod ekrana
* ogreban ekran sa unutrasnje strane
* sense vidzeti padaju, kalendar i sl.
* kalendar lose prikazuje datume, npr. u mesecu sa 30 dana, 30 se prikazuje dva puta :)
* telefon se sam restartuje
* telefon se restartuje u dzepu - jer kada je zakljucan ekran, pritisak na on/off dugme restartuje telefon!!!!
* wifi ne radi i stalno se diskonektuje kada je ukljucen novi G standard, resenje iskluciti G i ostaviti samo B/N
* gubi 3G/HSPA signal cesto
* pri spajanju kabla sa PCjem i mauntovanjem nazad SD karte (tj internog storidza koji se pretvara da je SD karta) gube se GIGABAJTI mesta - jedino resenje, bekapovati podatke, format SD karte (internog storidza koji se prijavljuje kao SD karta) i restore podataka nazad
* ekran treperi sve vreme (jako malo pa i ne smeta) ali strasno puno pri nekim nijansama, npr. svetlo sivom, kazu da je ovo bag u drajverima za Tegru

sigurno ima jos, ali ovo pisem iz glave cega se secam... znaci GROZOTA, ako hocete idite na XDA, ne lazem nista, sve sam citao i puno ljudi javlja probleme. Ljudi su masovno menjali telefone da dobiju primerak sa dobro laminovanim ekranom, najcesce 3-4 puta neki i po 10-15 puta!!!

Opet kazem - idite na XDA i citajte ako neverujete. I meni se ovaj foun svidja najvise, ali ovo nisam cuo nikada da je neki uredjaj imao toliko problema....

Danilo

pre 12 godina

Super su ovi androidi na papiru, ali u realnosti... Zato ja koristim 3 godine iPhone 3gs koji se nikad nije ni zakašljao, baterija kao prvi dan, ne koči nikada, a ja baš i nijesam prosječni korisnik, već ga koristim do max. Hvala, hvala ovo neće biti moj novi tel. Kupujem Apple svake 3 godine, jer nema potrebe ranije.

A nisam verovao u Samsung

pre 12 godina

Nece,mikro Sim kartica suvise ogranicava njenu upotrebu,Htc nije uspeo da napravi kameru koja je u koraku sa vremenom (Npr.SGS2),dok Htc ne promeni filozofiju i dok im je glavni adut kvalitet izrade nema boljih dana za HTC.

super

pre 12 godina

moj sledeco telefon ce biti 3310 ili 1100 Nokia! otisao mi tac na dva telefona, zamena skoro kolko i nov telefon. ipak je telefon za pricu a ne za zajebanciju!

Ivan

pre 12 godina

Trebalo je da bude (moj novi telefon). Onda su ga malo izanalizirali, i zakljucili ono sto nam Igoritza vrlo strucno objasnjava (hvala, majstore) - toliki ekran x 4 jezgra = baterija od preko 6h moje upotrebe. Hvala, ne treba, vec imam jedan takav, vise je na kablu nego u dzepu. Plus sto su pomenuli da im PONOVO kvalitet zvuka pri razgovoru ima "problemcice" - pa meni i dalje vise treba telefon, a manje lap-top (mada, treba mi i lap top, inace ne bih trpeo ovo cudo koje sad imam)... Sacekacu Samsung S3, kako god se bude zvao, da vidim sta ce kod njega da pogrese (a nesto, izvesno, hoce), pa onda odlucujem. Rado bih uzeo Nokia (zena uzela jednu od ovih novijih na WP, cuje se odlicno) nego taj WP... krut, krut. Morace neki Android ipak. Daj neki proizvodjac nek izdrzi 6 meseci u fazi testiranja pa da vidimo oce li da se ljuspa, da ima igrajuce piksele pod prstom, ili da trosi ko Volga?

marko

pre 12 godina

galaxy nexus ga jede i za rucak i za veceru. jer, one moze da bude s telefon do prekosutra kada ima najvecu manu:
HTC SENSE, takozvani prozdrljivAc rama, nakaradna tvorevina koja nicemu ne sluzi osim tome da se ne moze ukloniti. samim tim telefon nema stock ics, sto je ogroman minus, verujte mi. Sve govorim iz licnog iskustva jer sam u svetu android telefona vec dobre 3 i po godine, promenio sam kilo telefona, prefleshovao pola itd itd...

vlajko

pre 12 godina

Super su ovi androidi na papiru, ali u realnosti... Zato ja koristim 3 godine iPhone 3gs koji se nikad nije ni zakašljao, baterija kao prvi dan, ne koči nikada, a ja baš i nijesam prosječni korisnik, već ga koristim do max. Hvala, hvala ovo neće biti moj novi tel. Kupujem Apple svake 3 godine, jer nema potrebe ranije. (Danilo, 17. april 2012 16:15)
Danilo, a ko kaže da se moj sgs2 ikada zakašljao, a ako meni ne veruješ pročitaj mišljenja stručnjaka pa ćeš videti da je tvoj telefon najbolji na svetu ako se ne računa sgs2 i još nekolko drugih.
kada ti isteknu te tri godine časti se nečim kvalitetnim, recimo sgs3

Igoritza

pre 12 godina

Ne, nece ovo biti moj sledeci telefon. Iako drzim palceve "malom igracu" (HTC nema ni 3% ljudstva samsunga i Apple-a) i sam sam korisnik HTC telefona.

Nazalost, Mobilni uredjaji su dobili istu kapitalisticku komponentu koja se pojavljuje vec 20 godina u PC svetu - nepotrebne nadogradnje zarad lapanja para ljudima. evo i objasnjenje:

Tegra 2 koja se zasniva na CortexA9 setu instrukcija i radi u dual core rezimu je vise nego dovoljna da tera sve aplikacije i portebe korisnika na mobilnoj napravi. JEDINI aspekt koriscenja jaceg procesora je feature novih telefona koji se zove: WiFi full Display mirroring - sto znaci da ce zapravo i imati smisla da se koriste 1080p aplikacije na telefonu, jer da nije toga (prebacivanja slike na veliki ekran) - samo LUDA osoba moze da tvrdi da mu trebaju te rezolucije, "retina" displej i ostale merketinske kindjurije koje nam serviraju. Molim B92 bez cenzure, jer 1080p na 5 incha NE MOZE da bude korisno osim za potrebe marketinga. izvolte uzmite Apple iPhone 4S, stavite ga u vertical, odzumirajte web stranicu bilo koju i procitajte mi tekst. ako uspete da procitate bilo sta - ja svim posetiocima B92 kupim po jedan iPhone.

Dalje - koriscenje procesorske snage na mobilnom uredjaju se ne poredi sa desktop masinama. Kaze google meni pre neki dan:

Igra Ceramic Destroyer se ne moze pokrenuti na vasem uredjaju (Desire Z, 800Mhz single core procesor sa 512mb RAM-a) i kao takvu je nazalost ne mozete skinuti sa google play/marketa.

Malo li Google zna da je moj Desire Z overklokovan na 1.6Ghz, i da mu je sistem podesen tako da ima vise slobodnog RAM-a nego bilo koji Samsung/HTC/Sony koji fabricki dolaze sa 1GB RAM-a i da kod mene na uredjaju Asphalt 6 radi bolje nego na Galaxy S2 koji je dual core Exynos A9 procesor sa isto 1GB .. ? :)

te ja onda uzmem i skinem APK instaler, pokrenem Ceramic Destroyer i gle cuda - ne da radi, nego kao singerica! imam vise frejmova prilikom multiple eksplozija nego sto ima ne samo Android uredjaj od 500 evra, nego i iPhone 4 sa iOS5 koji je daleko "tecniji" od androida.


poenta - Android na mobilnom telefonu od 5< incha nema potrebe da tera procesor koji je u stanju da tera video editing software, i da formira kompleksne 3D dizajn figure. I to ne kazem zato sto se tesim, kao - zivim u srbiji pa neam pare za jaci fon - imam al nisam tolko blesav da ga kupim. kada moj uredjaj 300 evra jeftiniji radi SVE to isto. Hardver koji trenutno postoji oko ARM arhitekture je daleko ispred softverskih mogucnosti ne samo Android-a, nego bilo kojeg mobilnog sistema.

Sledeci telefon koji budem pazario ce trebati da ima neke druge kvalitete, pored ovih "brojki" i benchmark rezultata a to su:

1. izdrzljivost kucista
2. vrsta stakla na ekranu
3. trajanje baterije
4. podrska zajednice (ROM-ovi, aplikacije, modovi)
5. originalnost (meni je malo muka od "TS monoblok" fazona, a vama ?)

Gronko

pre 12 godina

Kao neko ko je zaludjen mobilnim telefonima,i skoro uvek kupujem nove modele koji izadju,pod uslovom da zadovolje moj kriterijum mogu reci da je ovo super telefon,ali ispod ocekivanja.Posto realno nema sa kojim da se poredi,sem sa S2 koji je trenutno i dalje najbolji telefon,ovaj "zverski" hardver u njemu i ne ostavlja utisak toliko bolje masine.Naime,S2 dosta radnji obavi brze,Android mu je fluidniji,prilikom web browsinga kod ovog telefona pojavljuje se lag pri pinch to zoom radu.Kada se pusti full hd snimak,hoce da kasni zvuk.Mislim da je to neprihvatljivo za telefon koji ima cetvorojezgarni procesor u sebi?Sto se tice iskoriscenosti,ni dual core procesor jos uvek nije iskoriscen zahtevnim aplikacijama,hd ekran,pa ne znam?Za to imam Sony Bravia 42 inca,na mom telefonu i dalje mogu da gledam full hd snimak bez problema.Tehologija uopste nije napredovala,vec nazadovala.Frljaju se ludackim procesorima,a nemaju bateriju koja ce to izdrzati,i nemaju program koji ce stvarno da uposli sva 4 jezgra.Sacekacemo S3 da vidimo da li ce opravdati ocekivanja.Ako hocete da igrate HD igrice,kupite dobar komp pa igrajte Battlefield 3 na level ultra u grafickim podesavanjima.

HTC & Samsung rules!

pre 12 godina

Bozanski telefon. Oni kojima je taj hardver kako kazu prejak i nepotreban, ne mora da ga kupuju, niko ih ne tera. Naravno da im je prejak i nepotreban kad hoce smartfon a koriste ga samo za poruke i fejsbuk. Cim ga nadjem van ponude operatera, uzimam ga.

dzoni

pre 12 godina

Ja sam dugo merkao Samsung Note ali 70 000 za tel je stvarno mnogo..inace imam alcatel onetouch sa androidom 2.2 koji sam uzeo u telenoru sa najeftinijim paketom...i onda sam nasao jeftino a ekstra resenje ..alcaltel zadrzavam a za 160 eura sam uzeo samsung galaxy s pleyer sa 5 inca ekranom ..spolja izgleda potpuno isto kao note ..i ne da sam zadovoljan nego prezadovoljan ..radi mi na 1.3 ghz ..baterija traje duplo duze nego na ostalim android tel ..sve radi super glatko sa adw lancerom..sve igre rade glatko pa i gta 3 na maksimumu...pusta i hd filmove ..surfovanje pravo uzivanje a imam i prvi model iphona i kad stavim pored deluje mi kao igracka sa mnogo manjim ekranom.Miran sam za duze vreme ..ovako ako das tolike pare samo za tel i cackas ga i odw baterija pa ne mozes nikog da zoves..ovako jedan jeftin android telefon kao telefon a u drugi dzep samsung za sve ostalo.

lavleo

pre 12 godina

ljudi imam htc hd2 Leo vec uveliko drugu godinu.Podesio sam ga da moze da radi kako na windows mobile tako i na androidu,mnogo dobro radi.Sto se tice novih modela nisam video nista revolucionarno,tako da ne razmisljam o nekoj kupovini bar jos godinu dana

mare care

pre 12 godina

rekao je jedan uvazeni IT strucnjak, sad ne mogu da se setim ko tacno, da Android koju god konfiguraciju sutra imao, uvek ce da laguje, UVEK. takav je i . znaci sutra da izbace osmo-jezgarni procesor sa 16gb rama, i on ce!
ja koristim Android vec 3 godine, prvo htc desire, pa desire hd, sad motorolu droid pro. izmedju sam koristio iphone 4, pa sam ga prodao da bi se vratio na android, motorolu, misleci da je android bolji, itd...
po mom misljenju i mojim kriterijumima, NIJE.
nisam prosecni korisnik, znam da koristim smartphone, i uvek izvlacim maximum iz njih.
to sto korisnici androida stalno forsiraju tu stavku kod androida da je super za personalizaciju i besplatne aplikacije na marketu i slobodno trziste, sve to moze i iphone. obicnim Jailbreakom i sad sa iOS5, mozete sve to isto da imate, od widgeta, do raznih aplikacija kojih nema na app store-u, do ostalih personalizacija.

drugo sto mi je vrlo bitno jeste fluidnost, da ne laguje, u cemu je iphone (4 i 4s) apsolutni sampion. ti kada Samsung G S II napunis prilicno, znaci oko 12gb, to je vec druga prica... jedino rootovanjem i ubacivanjem custom roma to moze da se sredi... ali i tad tesko.

trece, kamera. sad posedujem 4s, i tvrdim da nijedan telefon nema tako dobru kameru, takva ostrina i brzina okidanja, a o video zapisu da ne pricam, kad se taj fullHD video prebaci na komp i pregleda, strava... nikakav lag, zvuk ide uz sliku...

i poslednji moj kriterijum je ekran. ne znam zasto sad proizvodjaci forsiraju te dzinovske ekrane, 4.5, 4.7 in... to moze da bude korisno za browsing i pregled slika i sl, ali generalno nije prakticno. ogromno je! kad ne mozes ko covek da iskucas poruku jednom rukom, to meni nije to...

i jos jedna stvar. izludjuje me ta cinjenica da evo, ima vec pola godine od kad se pojavio ICS, i koliko % android telefona ga ima? mislim da jedva 5... koliko % iPhone-ova ima iOS5? oko 90. o tome se radi...

Dr. Vladimir

pre 12 godina

Ne zalećite se...
Za koji dan predstavlja se s3... Tek onda izaberite...
Inace sam išao da vidim x izgleda stvarno odlično ali su mu boje nerealne i napucane... To je moja jedina zamerka i oni tasteri za koji će mu to...
Inace je kvalitetnije odradjen od s2 i gnex a...

mile

pre 12 godina

ko god je gledao neki review video je da telefon baguje na samom review i osim sto mnogo baguje ima veoma slabu bateriju. baterija mu je daleko slabija nego na nexus koji takodje dosta baguje i ima slabiju bateriju.

htc je dobar proizvodjac telefona ali ovakve mane se ne prastaju.

SveU16

pre 12 godina

Trenutno, po meni, najbolji telefon na tržištu. U oktobru mi ističe ugovor, samo da ne odrape cenu kao što obično urade, i moj je.

Stefan

pre 12 godina

U ovom Telenoru je skuplje da uzmes telefon uz neki srednji paket nego da ga kupis u prodavnici bez ikakve obaveze. Znaci najgori su sto se toga tice.

scdc

pre 12 godina

iPhone je bezveze !

Jel mogu sada da se druzim sa vama ?

Stvarno mi nije jasno zasto ljudi toliko mrze Apple kod nas ili korisnike ili sta vec ? Necu NIKADA zaboraviti, jednom prilikom na faksu, radili smo drugar i ja neku prezentaciju i covek je poneo svoj laptop, tada vec stariji MacBook Pro, onaj prvi. Na par minuta je izasao iz kabineta, a u medjuvremenu je par ljudi uslo unutra. Komentari i prozivanja sa njihove strane su bila minimum nasilnicka (prozivanje, dobacivanje, jedan lik je cak kao fora krenuo da obori komp na pod), a ja glupak mislio da se mozda znamo od ranije, da nije nesto bilo, mada cudno mi je sve, jer nikoga neznam, prvi put vidim ljude.

Kasnije kada sam razgovarao sa drugarom ciji je laptop, covek se nasmejao i "objasnio" mi situaciju da to nije nista novo. Lik, ciji je laptop je totalno neopterecen, neznam, on taj laptop netretira nista specijalnije nego ja moj 2 godine star netbook, ali od tada se neosecam bas lagodno kada na faksu treba nesto sa njegovim kompom da radimo, obicno ga cimam na katedri da vidimo jer ima jedan cosak slobodan jer nezelim da budem opet u neprijatnoj situaciji.

Mene licno, bas briga sta ko koristi, ja korisim sta mislim da je najbolje za budzet koji mogu da priustim, a to je Nokia 5210 i vrlo sam zadovoljan. Ako nekoga zanima baterija traje 5 dana :D hehehe Takodje, voleo bih sve platforme i proizvodjaci da opstanu, jer je konkurencija za sve super i najbolja stvar :)

Jos jedna stvar i prestajem da smaram, telefon koji bih ja voleo da imam je Nokia Lumia 800 u plavoj boji :) OS i dizajn mislim da su sjajni :) Bas muski telefon.

S-D

pre 12 godina

Kome ce li ga prodati kad je u Telenoru skuplji uz ugovornu obavezu, nego u prodavnicama bez ugovorne obaveze. Stvarno mi nije jasan ovaj potez Telenora...

mare care

pre 12 godina

i da, jedini Android telefon koji valja kupiti sada je Motorola Droid RAZR MAXX. zasto? telefon ima bateriju od 3300mah! to je duplo vise nego sto trpaju u ove quad telefone, koji rade 3 sata efektivno.
a motorola em sto je lep, kvalitetna izrada, i jos je motorola, odlicni su. samo pitanje je da li ce se pojavljivati kod nasih operatera, ali sigurno hoce kod preprodavaca.

dule

pre 12 godina

Istice mi ugovor na kraju meseca, a u vipu ga ima vec par dana, malo su mu odrapili cenu pa razmisljam ali definitivno moj sledeci telefon.

Ljuba

pre 12 godina

Bravo za pr Telenora, jer niko ni ne zna da ovih telefona ima u VIPu.
Drugo, 75k za telefon bez ugovorne obaveze... inace kosta 550e... fail
Trece, dajte u ponudu jeftinije modele

Sale Sale

pre 12 godina

Telefon je ekstra i sigurno najbolji na trzistu trenutno. I ja cekam SG3 da vidimo i da poredimo. Sigurno ce biti jedan od ta dva. Sto se tice ajfona, nikako nije za mene, previse su pohlepni i napumpani. Sve cesce vidjam one koji ne znaju nista o telefonima s? njima, kupe ga da budu popularni xexe.. cast izuzetcima.

Vlada j

pre 12 godina

Htc telefoni su ekstra ja imam sensi i savršeno sve radi,više puta mi je padao i nikakav problem,Htc je vrlo napredna tehnologija koju ostali proizvodjači kopiraju ali jedan je original!

Ruza

pre 12 godina

@Igoritza
U pravu si sto se tice jacine hardvera, mnogo je to naduvano i nepotrebno ali je tako.
Sto se tice igre Ceramic Destroyer ja sam bez problema istu instalirao preko google play, a imam Samsung Galaxy mini na 600 Mhz. Ne znam zasto tebi nije dalo ali kod mene radi bez ikakvog seckanja.

it is I

pre 12 godina

ne bih Samsung samo zato sto mu svaki fon izgleda identicno. prosta pravougaonasta kutija istog izdanja,bio fon 100 ili 600 evra. ne sumnjam da je masina strava, ali hocu i da bude lep. malo bi mogli da se potrude oko oblika. iphone isto ne, takodje jednolican nezanimljiv oblik uz to sa malim ekranom. relativno najnoviji igrac na trzistu,htc, sa trudom, hardverom i dizajnom je za sada naj. imam wildfire, fon je oko 190 evra,2 god.star, niti baguje,niti se lose cuje.lepo surfujem,a igrice i onako ne igram. ako tako radi moj jeftini htc,mogu misliti sra radi ovaj one x ili sensation xl. samo su skupi za moj dzep. a ako pricate o precenjenosti, ni uz samsung i iphone za te silne pare ne dobijate i letovanje na poklon.

Gronko

pre 12 godina

@mare care
Ti da imas 4s ne bi tako olako tvrdio da ima najbolju kameru.Nokia N8 i dalje je sam vrh mobilnih kamera i tu nema nikakve polemike.4S mozda ima brze okidanje,kvalitet fotografije na N8 i dalje niko nije uspeo da nadmasi.Sad se pojavila nokia 404 sa 41 mp kamerom.Sta cemo tu?Neko prica kad S2 napunis 12 gb svim i svacim on laguje.Evo,moj komp koji je quad core,4 gb rama ima I7 procesor,znaci konfiguracija za najzahtevnije korisnike,kada sam hard disk od 1TB napunio skoro ceo komp je poceo da stuca.Pa normalno je da ce takva masina od kompa stucati a ne telefon.Meni se svidja Iphone,ali njihova politika ne.I reci da je Iphone najbolji,a pritom ne dati nijedan konkretan argument osim onog cuvenog Apple je Apple vise ne uzimam za ozbiljno.

nn

pre 12 godina

@iPhone 4 poor
Mozda i kosta 40.000 nov iPhone 4s, ali i dalje ga nema kod ovlascenog prodavca Apple proizvoda, nema ga kod operatora a o ovlascenom servisu nema svrhe ni pricati.
Dakle da se razumemo mnogi Android telefoni jesu u zaostatku za iOS ali (na zalost) to je jedino sto mozemo da kupimo u nasoj zemlji a da ima sve gore pomenute preduslove. Jer glupo je dati makar i 30.000 din za telefon koji moze da se pokvari a nema garancije(osim one cuvene do prve krivine).
Kada se iPhone bude prodavao preko ovlascenog uvoznika i bio u ponudi kod operatora onda mozemo pricati i uporedjivati Android i iOS. Do tada mozemo da diskutujemo o tome da li je quad core procesor zaista neophodan u telefonu i da li za tako nesto vredi dati novac u odnosu na dual ili signle core procesore.

X-ray

pre 12 godina

Oni kojima je taj hardver kako kazu prejak i nepotreban ... hoce smartfon a koriste ga samo za poruke i fejsbuk.
(HTC & Samsung rules!, 17. april 2012 15:08)

'Ajd, 'leba ti, kaži ti nama za šta ti koristiš telefon, pa ne možeš bez četiri jezgra.

Sasa

pre 12 godina

@Igoritza
"Svaka ti ka' u Njegosa" :-)

Svaka cast za komentar, sve si objasnio. Na zalost danas je marketing 10 puta vazniji od kvaliteta, HTC to jos nije shvatio, Samsung jeste i zato ce S3 da prodje mnogo bolje iako tehnicki nece da ponudi nista vise od One X. A ko se razume u materiju ce sa modovima da sisa i jedan i drugi sa godinu dana starijim telefonima. I polako dolazimo u istu situaciju kao sa kompjuterima.

Nenad

pre 12 godina

Cena mu je uvredljivo visoka.Ovaj tip telefona koriste ljudi koji znaju da koriste nove tehnologije, samim tim i da provere neke stvari. Ako nastave sa ovom politikom cena/odnos prema korisnicima neće daleko dogurati. Odlazim posle 14 godina.

DaLanik

pre 12 godina

Napisao sam u drugoj vesti, ali reko moze biti zanimljivo i ljudima koji traze info o One X, ovo je logicnije mesto.

Elem, sa novcem u dzepu resih da uzmem One X, al posto sam takav kakav sam reko daj da malo istrazim... rezultat? totalna katastrofa. citajte....

Dakle, ja imam HTC i HTC mi je omijena firma. Ali One X ima nebrojeno problema i sve je dobro dokumentovano. citao sa nebrojena vlakna na xda, od a do š, verujte mi, One X je tragedija a ne telefon. Nadajmo se samo da ce moci da to sve rese u prvih par meseci. Ozbiljno, kome se svidja ovaj fon (i meni!!!) ne kupujte ga jos! Ima gresaka ko' u prici.

* lose laminovan ekran
* ekran se pomera na srednje jak pritisak
* ekran iskace iz lezista i krcka/skripi
* zute fleke po ekranu, najvise donji levi ugao
* prasina ispod ekrana
* ogreban ekran sa unutrasnje strane
* sense vidzeti padaju, kalendar i sl.
* kalendar lose prikazuje datume, npr. u mesecu sa 30 dana, 30 se prikazuje dva puta :)
* telefon se sam restartuje
* telefon se restartuje u dzepu - jer kada je zakljucan ekran, pritisak na on/off dugme restartuje telefon!!!!
* wifi ne radi i stalno se diskonektuje kada je ukljucen novi G standard, resenje iskluciti G i ostaviti samo B/N
* gubi 3G/HSPA signal cesto
* pri spajanju kabla sa PCjem i mauntovanjem nazad SD karte (tj internog storidza koji se pretvara da je SD karta) gube se GIGABAJTI mesta - jedino resenje, bekapovati podatke, format SD karte (internog storidza koji se prijavljuje kao SD karta) i restore podataka nazad
* ekran treperi sve vreme (jako malo pa i ne smeta) ali strasno puno pri nekim nijansama, npr. svetlo sivom, kazu da je ovo bag u drajverima za Tegru

sigurno ima jos, ali ovo pisem iz glave cega se secam... znaci GROZOTA, ako hocete idite na XDA, ne lazem nista, sve sam citao i puno ljudi javlja probleme. Ljudi su masovno menjali telefone da dobiju primerak sa dobro laminovanim ekranom, najcesce 3-4 puta neki i po 10-15 puta!!!

Opet kazem - idite na XDA i citajte ako neverujete. I meni se ovaj foun svidja najvise, ali ovo nisam cuo nikada da je neki uredjaj imao toliko problema....

Ivan

pre 12 godina

Vidim da se HTC One V model ne pominje, a taj će najviše biti interesantan širem krugu korisnika, zbog odnosa cene/peformanse. Guglao sam malo o tom telefonu, One V, čak sam i razmišljao da, kad mi u oktobru istekne ugovor, vremešni Wildfire (ne S) pošaljem u penziju, kad ono, stvarno mi nije jasno, zašto je kompas senzor morao da bude izbačen...?

nesh_bros

pre 12 godina

Ja imam Galaxy Ace i punim ga 2 x na dan. Jednostavno, vlasnici smartfona su se navikli da kuci, na polsu i u autu imaju punjac..

mozak na off

pre 12 godina

da, jedini Android telefon koji valja kupiti sada je Motorola Droid RAZR MAXX. zasto? telefon ima bateriju od 3300mah!
(mare care, 18. april 2012 09:51)

Daleko od toga da je to jedini telefon koji valja kupiti. Mozda tebi treba mnoogo baterije pa ti odgovara bas taj. meni, i vecini nije neophodno, i nista mi ne smeta da punim fon svako jutro. Ama bas mi nista ne smeta. Pun je za manje od sat. Egocentrici, shvatite, ako vam nesto najvise odgovara, ne znaci da je to najbolje, ili jedino vredno. Svako prema svom ukusu i potrebi.

Nemanja

pre 12 godina

I ja sam ga nabavio pocetkom aprila. Veoma sam zadovoljan, ali ja nisam heavy user koji instalira brojne aplikacije i stalno se igra sa telefonom. Nije mi igracka, ionako sam stalno za kompom.

U prvih nekoliko dana baterija mi je trajala oko 11 sati, ali to je bilo u periodu podesavanja i istrazivanja uredjaja. Sada sam provalio sta i kako da podesim, interval sam sveo na jedno punjenje u dva dana. Navigacija radil lepo, bilo da si pesak bilo da si vozac. U periodima kada nema novih informacija, gasi se ekran radi ustede struje.

Ekran vuce najvise struje pa je tu i prostor za ustedu.Treba i neki update da se desi, valjda, koji ce da olaksa zivot bateriji (cuo na YT).

Za sada koristim onu blesavu animaciju za vremensku prognozu, da mi seva i grmi kada otkljucam ekran.

Ja sam uvek na skype-u, na mailu i pasivan na FB i na watsapp (ne reagujem dok me neko ne cimne). BT mi je ukljucen. Na browseru sam do pola sata dnevno. Pricam do 20 min. 3g ili Wi Fi, sta god je dostupno.

Veoma je lepo izradjen. Ivice stakla su neobicno resene pa vam prst jednostavno sidje sa njega, nema nikakve granice na koju nailazite jagodicom. Napolju se ekran odlicno vidi.

Napred je Gorilla glass, ali bojim se da ce polkopac sociva, koje se naziva jos i objektiv, da strada. Citav telefon se naslanja na njega.

Pozicija zvucnika je takca da, ako je telefon na ledjima, zvuk ce biti prigusen. Ako je na ekranu, onda je OK.

Prica za Drop box me zbunjuje jer sam dobio server error, pa tih 25GB nisam dobio jos uvek. Mislim da treba da pozoves i neke prijatelje da bi upao u taj program.

Ako imate neke savete ili misljenja, javite mi. Pozdrav.

iPhone 4 poor

pre 12 godina

Dragi Mare. Voleo bih da mi kazes kod kog naseg operatera si uzeo iPhone 4s? Takodje bih voleo da znam, gde ima ovlasceni servis iPhone telefona?
Ah da nema ga na nasem trzistu bar ne zvanicno. E tu prestaje bilo kakva ozbiljnnija rasprava jer necu da dajem 60.000+ dinara za telefon koji nema ovlasceno predstavnistvo kod nas. Svaka njima cast ali ne hvala!
(nn, 18. april 2012 12:10)

nn, kojih 60.000? Pa to je zabluda bre. iPhone je telefon srednjeg cenovnog ranga, za 40.000 se moze kupiti nov kod nas. Naravno, mozda ga neko plati i 100.000, to bi bilo kao da kupujem ficu, ali platim je prodavcu 50.000 evra, da bih se hvalio kako sam kola platio 50.000 evra, ali to ne cini ficu vrednom 50.000e

iPhone je nekad bio skup, kao sto je nekad bio revolucionaran, sad je zastareo komad tehnike srednje cene, nego to u srbiji, posto nemaju vise na koji nacin da brane iPhone, hvale ga time sto je "preskup", preskup je mozda vecini njih koja ga kupuje, ali ko ima para dace uzece SGS2/Senseation XL/One X/Razr/Note a ne iPhone od 300-400 evra

Šan

pre 12 godina

Ja sam pre dve nedelje uzeo HTC One V i prezadovoljan sam. Nije najviša klasa kao One X, ali je visoka srednja klasa, uz najbolji odnos cena:performanse..

yeap

pre 12 godina

Vip ima S a ne X.
(Sale, 17. april 2012 18:09)

Ili svesno govoris neistinu, ili si toliko neodgovoran da svoje misljenje iznosis kao cinjenicu. Imaju One X a ne One S, danas sam ga gledao. Radije bih uzeo S, kad
ga dobiju, i ako ga dobiju. No sacekacu i SGS3 kad vec izlazi uskoro, pa da vidim.

touchwiz

pre 12 godina

galaxy nexus ga jede i za rucak i za veceru. jer, one moze da bude s telefon do prekosutra kada ima najvecu manu:
HTC SENSE, takozvani prozdrljivAc rama, nakaradna tvorevina koja nicemu ne sluzi
(marko, 18. april 2012 08:27)

Cinjenica je da sense guta ram, i da zbog njega mocan telefon ipak ne radi glatko, ali Sense nije nakaradna tvorevina sto kazes, vec odlican lejer koji smartfon cini jos "pametnijim", udobnijim i intuitivnijim. Kad bi ga sam napravili efikasnijim i malo vise "light" HTC ne bi imao konkurenta u smvetu smartfonova

aaa

pre 12 godina

(scdc, 18. april 2012 01:16)

Komentar ti je odlican. Ja volim sve proizvodjace, volim smartfonove generalno, a konkurencija i izbor su glavne stvari za dobro potrosaca, ali mnogi to ne vide jer su fanovi neke od kompanija.

Ali, kad govorim lose o iPhone-u, to je zbog njegovih srpskih korisnika, koji
su opeljesili mamu i tatu da bi ga kupili za 400e, i onda tvrde da je iPhone bolji,
ali da ja, koji sam od jedne plate iskesirao 650e za SGS2, nemam para za iPhone i da zato nosim usisivac/plastikaner/...

OK, volis iPhone - voli ga, jeste lep, jednostavan, i radi glatko. Ali tako kazi "meni je to bitno", a ne da ubedjuje sve nas da je iPhone bolji a od 2011 godine nije ni medju prvih 30 smartfona. samo po dizajnu je u prva 3 - nakon lumia (odnosno N9) i htc one x-a

Joe

pre 12 godina

@(Nemanja, 18. april 2012 10:49)

Lep komentar.

Na mnogim HTC modelima, cini se da se fon oslanja na socivo (cak i na Samsungovom Galaxiju S2), izgleda mi kao da je socivo ipak malo uvuceno u odnosu na ispucenje kamere, pa se telefon oslanja samo na to ispucenje, meni se za sad nije izgrebalo (na HTC Sensation-u), ali stalno imam taj strah.

Sto se drugog problema tice, oko prigusenja zvuka, i to se desava i na Rhyme-e i na mnogim drugim, mana dizajna.

Svaka cast za izboru telefona. Hteo sam da ga kupim juce, ali procitao vest o SGS3, pa cu sacekati da vidim i njega.

markodc

pre 12 godina

IPhone u Nemackoj kosta 630e, a najjeftiniji u Evropi je u Svajcarskoj 550e, to su novi telefoni koji nisu skidani sa mreze. Sigurno da mogu da se nadju jeftinije ako su kupljeni u Americi ili Kanadi, ali po mom misljenju 'bes telefon koji nema garanciju ili zbog koje cu da ga saljem preko granice.
Sto se tice HTC One X, jedina veca mana mu je slabija baterija, ali verujem da ce se poboljsati autonomija sa izbacivanjem patcha jer ovaj telefon ima 4+1 jezgro, odnosno 5. jezgro sluzi upravo za smanjenje potrosnje tako sto se ostala 4 iskljucuju dok se ne radi nesto zahtevno.
Ovaj telefon nije za svakog, tesko da moze da se uporedjuje sa IPhone-om 4S jer su razlicita kategorija, oba top klasa, kao kod Mercedesa S i GL. One X je vise kao mini tablet, veliki ekran kao i rezolucija omogucavaju mnogo udobnije surfovanje, gledanje videa...
Sto se tice Sense-a, HTC ga je u novoj verziji dosta olaksao zbog ugodnijeg rada, vise ne opterecuje telefon u toj meri. Sense je nesto sto odvaja HTC od drugih Androida, ili ga volis ili ne...
Naravno da IPhone radi glatko kad mu je izbaceno sve sto moze da ga uspori, interfejs mu je isti od prve generacije, samo su ikonice ulepsane. I IPhone 4S ima svoje mane: kupis nov telefon i onda cekas jailbreak mesecima da tvoj telefon dobije vise funkcija od telefona koji platis 50e, nedostatak garancije kod nas, uslovno receno mali ekran 3.5 inca (po meni je ispod 4 inca malo), nemogucnost da se iskljuci 3g (moze sa jailbreak-om), nemogucnost koriscenja bluetooth-a osim za slusalice (mislim da je sada izasao program za jailbreak), nema podrske za flash (dok se ne ukine flash na netu zelim da ga vidim na telefonu), da bi nesto prebacio na telefon moras da koristis ITunes i da pazis da se ne zeznes da kojim slucajem odradis update software-a jer ce ti onda pola aplikacija koje si instalirao biti neupotrebljivo...

N9

pre 12 godina

(mare care, 18. april 2012 09:42)

Upravu si, ja android koristim, jer nema valjane alternative, ali ne volim ga. i 16Gb rama da ima, lagovace. Mrzim lagovanje. iPhone ne laguje i tu si upravu, ali znamo zasto ne laguje - jer nema svih persoalizacija koje android omogucava. Ako uradimo to sto si rekao, i ucinimo i iOS tako otvorenim, i on pocinje da laguje, i to jos gore nego androidi, jer je slabija masina. Znam to, imam i iPhone. Telefon koji radi jos bolje i ugladjenije od iPhonea je Nokia N9 (meego, a ne tromi symbian), ali telefon koji isto tako ima nikakvih mogucnosti personalizacije, i nazalost ima vrlo skroman market.

Sve ima svoje, a ljudi treba da odaberu sta im odgovara. Windows Phone je neka zlatna sredina izmedju zatvorenosti i krutosti iOS-a, i otvorenosti i mogucnosti kastomizacije androida... ali iz nekog razloga izgleda super na youtube-e, al kad uzmes u ruke neki win phone (a koristio sam i htc-ov titan i samsungovu omniu, i nokijinu lumiu 800), sve odusevljenje sa youtuba jenjava, izgleda nekako bezveze, obicno, dosadno, telefon izgleda neiskorisceno. Sistem svakako radi glatko i odlicno je integrisan. Ali mnogo dosadan.

nn

pre 12 godina

@mare care

Dragi Mare. Voleo bih da mi kazes kod kog naseg operatera si uzeo iPhone 4s? Takodje bih voleo da znam, gde ima ovlasceni servis iPhone telefona?
Ah da nema ga na nasem trzistu bar ne zvanicno. E tu prestaje bilo kakva ozbiljnnija rasprava jer necu da dajem 60.000+ dinara za telefon koji nema ovlasceno predstavnistvo kod nas. Svaka njima cast ali ne hvala!

ufko

pre 12 godina

Džabe, cena prava sitnica Telenor se cenovno ponaša kao da je na tržištu Norveške a ne Srbije. Nabavna cena modela je ispod 470€ pa vi vidite koliko šišaju!