ana
pre 15 godina
O cemu oni to? Pa Beograd nije ceo digitalizovan???
pre 15 godina
O cemu oni to? Pa Beograd nije ceo digitalizovan???
pre 15 godina
Pa kad rade lopine u firmi normalno je da je neprofitabilna.Godinama unazad podnosim molbe za novi prikljucak fixnog telefona.Dobijam odgovor da ne ostoje tehnicke mogucnosti za isti.Upoznam "majstora" iz Telekoma,castim ga 200 evra i u roku od 2 dana dobijem broj.Toliko o tome.
pre 15 godina
Ko, koliko i sta radi u Telekomu? Odgovor na to je slucaj osobe koja je radeci tamo, tokom radnog vremena, regularno isla na predavanja i zavrsila fakultet a da se nije ni znalo da nije na poslu. More jedva cekam da vas neko kupi. Razletelo bi se vas bar pola, i po familijarnoj i po stranackoj osnovi, kako ste i primljeni. Dzabolebarosi i paraziti.
pre 15 godina
Citajuci komentare,resio sam da i moja malenkost se oglasi povodom dosta neistina iznetih u prethodnim komentarima.
Naime,istina je da se u Telekom "ulazi" preko prijatelja,rodjaka,kumova...ali samo na neka mesta gde se prima plata a nista se ne radi. U sluzbe poput 988,9813,977 ne treba veza,ali tamo su zaposleni preko omladinske zadruge koja produzava ugovore u nedogled i gde se zakon ne primenjuje. Takodje se ne primenjuje zakon ni prema ljudima koji su angazovani preko Privremeno-Povremenih poslova,jer su radno angazovani godinama preko tih ugovora a zakon jasno kaze da se ljudi mogu angazovati preko takvih ugovora samo 180 dana godisnje... Inspekcija je samo slegla ramenima i zena mi u lice rekla "Gospodine,Vi ste u pravu,ali drzava ne da da se ljudi zaposle,ostaje Vam samo da ih tuzite"...
Sto se tice plata,one se krecu oko 38.000 dinara za "obicne" zaposlene,inzenjere od 56.000 dinara pa na gore...a sefovi,od 80.000 pa na gore... Direktori i nemaju platu,vec sami uzimaju koliko im treba...
Toliko o tome i o profitabilnosti... Neko namerno urusava Telekom,to je namerno smisljeno da bi se prodao za daleko manje para nego sto realno vredi,a onda da sam vrh rukovodstva uzme razliku "na ruke" tj za stranku koja ih je postavila na ta mesta... To se godinama tako radi,ne samo u Telekomu vec i u svim ostalim privatizovanim preduzecima koja su prodata za smesne parice.... Ostatak "na ruke"...
pre 15 godina
Sreca je sto sam zavrsio "pravi" fakultet pa razumem gospodina sagovornika. Komentar je:Mnogo je dobro sto je on mlad i ambiciozan ali zaboravio je da on ne vuce poteze. Stara izreka je "drzite lopova" ili "ovce treba sisati jer imeju vunu" ili dobro dosli mladi regruti-sa jedne strane ili "dobra vam je maska"
pre 15 godina
Eh studirao sam sa ovim covekom. Dok je bio u tehnici bio je solidan ... kako je otisao u direktore ... cista demagogija. Slusao sam ga vise puta i na televiziji kako lupa gluposti. Tako je kod nas kada se domognu ljudi fotelje to vise nisu oni nego neki "visi interesi".
pre 15 godina
Komentar Vlade Lucica je neosnovan.On kao da nije radio u tehnici!!!Veliki profit od Telekoma uzima Drzava pa tek onda Telekom!Sramota je sto oko 1500 radnika radi preko Omladinske zadruge,Privremeno-Povremenih poslova,Zastupanja itd. za bednih 20-tak hiljada dinara po 4-5 godina pa tek onda dobijaju ugovore za stalno ako ih i dobiju!?Njegove tvrdnje se zasnivaju na tome da mu "Menadzeri" donose veliki profit a ne namuceni i napaceni ljudi koji rade na salterima i ljudi koji rade u sluzbama 789,788,9813,9812,988,977 i 0800/100-100 resavaju probleme i dobrim delom svojim trudom i zalaganjem zadrzavaju korisnike i to za bednih 20 hiljada dinara!Te tvrdnje da fixna nije profitabilna nisu tacne najveci je problem sto oni na vrhu ne rade svoj posao kako treba i sto ne narucuju modeme za ADSL i IPTV pa nam korisnici svaki dan odlaze kod drugih provajdera ETO ZASTO FIXNA NEMA PROFIT!A da ne pricamo koliko se na sva usta hvale i reklamiraju uvodjenje novih usluga koje ne mogu da se koriste na svim telefonima,pa i ovaj jadni CDMA bezicni telefon koji je pusten u pojedinim mestima ne radi kako treba!Sramota sto se ne ulaze u tehniku jer zaostajemo milion godina za zemljama u svetu!
pre 15 godina
Ne mogu da verujem kolika količina patetike i ... (stručan izraz iz oblasti sociologije). "Izrabljuju jadan narod", kako vas bre nije sramota? Cela porodica toroče mesec dana za 800 dinara i to je kao mnogo. A obično dete u osnovnoj školi troši po hiljadu dinara samo na SMS porukice drugarima iz škole. Vrhunska patetika.
pre 15 godina
Ne mogu da verujem kolika količina patetike i proseravanja (stručan izraz iz oblasti sociologije). "Izrabljuju jadan narod", kako vas bre nije sramota? Cela porodica toroče mesec dana za 800 dinara i to je kao mnogo. A obično dete u osnovnoj školi troši po hiljadu dinara samo na SMS porukice drugarima iz škole. Vrhunska patetika.
pre 15 godina
Cena interneta u susednoj Bugarskoj
8 megabita za 20 leva, t.j. 10 evra, a 12 megabita za 25 leva. E Srbijo medju sljivama i kukuruzima...
pre 15 godina
Umesto da bude pokretac Telekom je glavna kocnica razvoja u ovoj zemlji.
Sve sto treba da uradite je da uvedete optiku do svake kuce. Ako to ne znate da uradite za dve godine - idite ima ko moze.
pre 15 godina
Mesecna pretplata nekoliko puta niza usporedivsi sa zapadom-kakav cinizam koji je u svim sferama naseg drustva.Mozda mesecna pretplata je niza,ali zato su impulsi i do 40 puta skuplji od onih na zapadu,Npr.iz kanade ako zovete srbiju jedan minut vam je otprilike 3 din.a probajte iz srbije nazvati kanadu-ne smem ni pomisliti.Tako nas pljackaju za gas,gorivo,aministrativne takse,porezi itd.sve je skuplje u srbiji nego na zapadu,a usluga ne na nivou albanske,jer su nas oni prestigli,vec na nivou afganistanske.
pre 15 godina
Телеком (мобилни телефони) ће се урушити онда када сви буду имали сталну интернет везу. Није ми јасно како неко може и даље да наплаћује минут разговора 15 динара. Ејјј у 21. веку ви наплаћујете минут 15 динара? Па где то има? Само тамо где су лопови и нигде другде!
pre 15 godina
Sve bilo je pusta laz!!!
Kolika je cena Interneta u okruzenju? Zasto o tome nema ni reci. IMam IPTV od januara ove godine i nasm bas nesto preterano yadovoljan. Proslog meseca sam ceo vikend cekao
da neko iz centrale pritisne dugme i ukljuci me, jer ni do mene ni do beogradskog centra bije bila greska. ADSL je mnogo bolji, ali i on po nekolko puta dnevno nestaje. Kad ce konacno doci kraj monoplu u IT? Sve im je mali prihod, a u Leksovcu js ima puno dvojnika i ko zna sve cega ne! Sramota!!!!
pre 15 godina
Naravno da je neprofitabilno, kad ne postoji ni jedna manifestacija u Srbiji kojoj Telekom nije bio sponzor. Milione i milione su dali na sponzorstva da bi reklamirali fiksnu telefoniju u kojoj nemaju konkurenciju (ovde je u pitanju cisto pranje para). Svi Telekomovi manageri idu na strucne obuke u, gle slucaja, Saperove ili Krletove PR agencije... pa njihov Internet je sramota ove zemlje... da ne govorimo o tome sto nam sve ino pozive usmeravaju preko VoIP/a a naplacuju kao da je zicni transfer (10 x skuplje)... Pa Lucicu, da vidim kad si takav extra manager, kako bi radio kod privatnika kome moras da opravdas svaki ulozeni dinar... Telekom je bruka i sramota ove zemlje...
pre 15 godina
Fiksna je neprofitabilna jer se ne ulaže dovoljno u broadband infrastrukturu.
pre 15 godina
Opet poskupljenje iza ugla....!!
pre 15 godina
Necu ostaviti ime da neki zlonamerni ne bi pomislili da se uvlacim coveku iako mi vise nije direktor. Naime, Vladimir Lucic je covek koji radi u telekomu sigurno preko 10 godina, nije od ovih novijih menadzera kao sto neko rece, bio je inzinjer na centrali, sef centrale, direktor sektora za mrezu ( covek je iz tehnike ), direktor mts, pa sada komercijalni. Sto se CV-a tice, dok se bavio materijom i tehnikom bolje da ne nabrajam, jedan od najboljih u to vreme, za vreme odlaska italijana imao je ponudu za, cini mi se nemacku, bolje da ne znate uslove i cifre, radnici su ga molili da ostane, jedno vreme kao direktor nije imao ni sekretaricu ni vozaca, molim vas ne dovodite u pitanje njegovu sposobnost i znanje. Toliko od nekoga ko nije ni toliko blizak Vladi.
pre 15 godina
Čudna priča!
Ja sam iz firme koja je korisnik Telekoma i mesečna faktura bez mobilne je oko šest miliona dinara.Fiksna telefonija je i internet i prenos podataka a ne samo telefonija.Mislim da mobila telefonija i ako ima ima sigurno malo faktura ovog nivoa.Dakle voleo bih da neko argumentovano ovo objasni a tekst je marketniški.
Zašto nemogu dobiti ISDN BRI ili pots na na Novom Beogradu?
Meni faks ne radi preko mobilne telefonije a sve porudžbine primam faksom.
pre 15 godina
Da Bog da vas prestigli Telenor i Vip u mobilnoj ( i dalje se pitam kako već nisu kad su bolji) i takođe i u fixnoj ko god bude.
pre 15 godina
Ovo je priča sa tužnim krajem.
pre 15 godina
Neka država dozvoli da radi drugi i još neki fiksni operater. E onda će priče g. Lučića biti smešne. Sve ovo je zamlaćivanje. Što nije tako opasno, a Potkradanje korisnika je ipak, mora se priznati vrlo opasno i naravno kad tad će to TELEKOM ostiti.
pre 15 godina
Ma dosta praznih prica o telekomu cenama goriva na svetskim trzistima( sa ovim zadnjim radim godinama i lazu ovaj narod ko stoku), dosta vise o cenama u regionu,dosta vise o tome kako nas muceni telekom, jat, nis izdrzavaju na njihovu stetu KAko te nije sramota da se slikas kao veliki vodja neke tamo firme Sto ne kazes da u svetu u okviru onog obaveznog dela sto je kod nas harac skoro sve telekompanije daju besplatno razgovaranje u okviru pozivnog broj grada ! Kazete kupujete najnoviju opremu instalirate a mi i dalje adsl dozivljavamo kao cudo i na sve to dajemo pare nekom u telekomu da nas ocisti od pcm uredjaja(ispod zita) Zasto taj isti telekom ne objasni zasto je ulozio u crnu goru i bosnu a ne ovde u svom dvoristu Zasto taj telekom ne kaze ko je u dilu sa njim oko toga i koliko je taj dao para do sada a koliko je trebao KAko vas nije sramota da se uopste pojavite negde! Skoro sam gledao u jednom super marketu neka zena troje punih kolica hrane ( roba nije licila kao kancelarisjki materijal ) na kasi je rekla da placa karticom i da joj treba zvanicni racun na ime telekoma Dokle mozete da idete u laganju ? Ako ste toliki dobrotvori daj ukinite preplatu Vratite od devet do sedam opciju koja je nekad bila SAmo molim vas nemoj te vise da se predstavljate kao mucenici jer to jedino niste jer da jeste pa ne bi se svi guzili preko stranaka da se docepaju direktorskih stolica !
pre 15 godina
evo ovako malo informacija iz Rumunije za 15e dobijete kablovsku tel. FLAT internet nisam siguran koji protok ali je odlican i pretplatu za fiksni sto se tice mobilnih imate ponudu u VODAFONU dobijete 700min 700sms-a u umrezi i 70min. internacional fixni isve to samo za 4EURO pa vi vidite koliko je kod nas sve skupo
pre 15 godina
Zasto se gospodin Lucic u svom izlaganju nije dotakao problema vise stotina radnika Telekoma, uglavnom mladih koji su GODINAMA angazovani pomocu nekih PRIVREMENIH ugovora, gde su im mesecne zarade znatno umanjene od onih koji primaju radnici Telekoma, iako obavljaju isti posao? Nadlezne institucije bi trebalo hitno da se pozabave ovakvim nacinom poslovanja menadzmenta Telekoma, i sprece dalje iskoriscavanje radne snage, i kazne odgovorne. Ovde se Lucic hvali milijardama profita, a oni koji su najszasluzniji za taj profit mesecno rade za 200 evra. Krajnje licemerno.
pre 15 godina
Kako lazete vec godinama za dvojnike...
Sram vas bilo!
pre 15 godina
Kolika je pretplata u Srbiji za fixni telefon, kad se priča da je toliko jeftino.U Hrvatskoj je najjeftinija pretplata za fixni telefon 73 kn ili 10 eura.
pre 15 godina
Poslednjih par komentara iskljucivo stize od radnika iz Telekoma koja brane svoju firmu, sto je i normalno al za vreme radnog vremena, sto je takodje normalno.
pre 15 godina
Mi ovde u Parizu imamo paket od 29,90 EUR a u paketu hi speed internet 20 Mbps, 100-tinak tv kanala i fixni telefon s` tim shto je telefoniranje sa fiksnog telefona APSOLUTNO BESPLATNO prema 98% Evrope (naravno ne prema Srbiji) i 50-60% sveta!!!
Shta trabunja bre ovaj Mr Monopolije Monopolistovic, koji bre region? Izbacite bre ovakva nesposobnjakovice i pustite zdravu konkurenciju i bice u Srbiji kao shto je ovde! Mozhda se i vratim.
pre 15 godina
@ (Mile, 5. novembar 2009 08:48):
Tebi decko najtoplije preporucujem da jos jednom procitas celu vest u nadi da ces shvatiti procitano!
'Ne znam ko je tacno ovaj covek na slici ...'
Lepo ti pise!
'na fotografiji je se postavio kao Donald Tramp'
A kako je trebao 'da se postavi'!? U kombinezonu dok okopava krompir? Sa keceljom dok cisti crni luk u kuhinji? Kako na kiosku stoji u redu cekajuci da kupi pljuge? Da li si ti ikada video kako su slikani poslovni ljudi!?
'Naravucenije je da smo svi mi gradjani izgradili infrastrukturu tog telekoma ...'
O majstore, kakav strasan zakljucak. A kako su nastajale i bile finansirane sve ostale drzavne kompanije i kod nas i u svetu!? Finansiraju se iz sopstvenih prihoda i iz budzeta - novac iz obe varijante vuce korene od gradjana. A kako drugacije!?
'pa ako ovakvi menadzeri imaju toliko ne znanja da takvu jednu firmu dovode u rang neprofitabilnih...'
O genije ... covek je rekao da je deo poslovanja (fiksna telefonija) bez generisanja profita (sto je tacno!), a ne da je kompanija neprofitabilna! Cak u vesti imas i podatke o profitu i koliko je tacno profitabilna!!!
I onda dolazimo do korena svega:
'kada sam instalirao prvi moj broj 80tih ...'
To tebe zulja ... tvoje dve parice, pa si se pojavio ovde, mrzelo te da procitas sta pise, ono malo sto jesi procitao si pogresno shvatio, a onda si resio da opaucis po svemu sto ima veze sa tvojim problemom.
Sjajno!
pre 15 godina
Moram da odgovorim ovom "radniku telekoma" koji očigledno to nije jer iznosi grube neistine.
Pošto sam i sam zaposlen u Telekomu i to kako on kaže stalno,moram reći da mi plata nije 200 000 din kako on reče već bome ispod proseka firme koji iznosi nekih 50 000 din.Ako radi u Telekomu znao bi da takvu platu prima nas čak 75% zaposlenih radnika..Kamo lepe sreće da nam je plata tolika ..Ovako rizikujemo da sa ovakvim "informacijama" navlačimo nekakav gnev ljudi kao da nam je neznam koliko bolje.Jeste ,tako što su nam plate na vreme i verovatno malko ali samo malko bolje od većine firmi u Srbiji.Ono što treba reći je to da Telekom ima veliki problem sa visokokvalifikovanim kadrom .Takvih ljudi ima dosta a potreba za njima je skoro nikakva a učinak im je jako mali.Verovatno se misli na takve jer su oni ti koji zauzimaju "odgovorna " mesta i za ta mesta imaju prilično velike plate.Takvim pripada i Lučić.Tako da konačno imaju ljudi sliku Telekoma u kojem tih 25% prima prilično velike plate i otuda velik prosek primanja u Telekomu.
pre 15 godina
Troshkovi fiksne telefonije su najvecim delom samo MAINTAINANCE...tj odrzavanje...uglavnom
Sa druge strane, ljudi, ja kad iz Srbije dolazim za Nemachku ja uplatim maksimalno 500 dinara na karticu, a ostajem po dva meseca skoro...reshenje: MONDO sms servis koji daje 5 poruka PO BROJU telefona besplatno i SKYPE sa kojim se razvezete sa kim god hocete potpuno besplatno...ljudi...dobrodoshli u 21 vek...
Kada je u moje selo u Srbiji stigao wireless, skoro SVAKA kuca je uvela net (tj kupila kompjuter) i sada milina...fiksni tel skoro niko ne koristi, a svi se chuju i vide;)
pre 15 godina
SBB 4MB/s za 1390din, a Telekom 1MB/s za 1425din.
(Pedja, 5. novembar 2009 01:54)
Vazi ... zato meni telekomov internet sem jednom na 10 minuta radi perfektno vec godinama, a ortak dve ulice dalje cupa kosu od sbb interneta ... svako malo uopste nema vezu, a kada je ima - protok je smesan, ali smesan (ni blizu deklarisanom)
pre 15 godina
Stalno se poredimo sa "zemljama u regionu"! Dokle vise? Kad se poredimo, da napomenem da je prosecna plata u Hrvatskoj 721,5 € [link], u Sloveniji oko 1000 €, a u Srbiji 30.000 din tj. 319 €!!!
(daysleeper, 5. novembar 2009 00:20)
Da, pa!?!?
Kakve to veze ima prijatelju!? Ti mislis da kada Telekom kupuje neki deo, ili npr. gradi novu digitalnu centrale odu u Ericsson ili Alcatel i kazu 'znate, kod nas je prosecna plata upola manja od plate u Hrvatskoj, pa bi bilo lepo da nam prodate opremu u pola cene u odnosu na njih'!?
Boze, koja imbecilna logika.
pre 15 godina
@ (mika, 4. novembar 2009 20:19):
'a koje to resurse trosi fiksna telefonija pa da nema profita? da bre...'
ha, ha, ha, ha ... ma ne trosi nista, sve je virtuelno u paralelnom univerzumu ...
pogledaj na internetu samo koliku knjigovodstvenu vrednost ima ona najosnovnija oprema nuzna da bi sve funkcionisalo ... kralju!
pre 15 godina
Na ovo jednostavno moram da odgovorim!!!!
Ne znam ko je tacno ovaj covek na slici (ako negde moze javno da se postavi njegov CV molim vas da to neko ucini)ipak on radi za javno preduzece, pa da cisto znamo ko nas zastupa.
na fotografiji je se postavio kao Donald Tramp, a prica da je ne profitabilno nesto sto u svim razvijenim zemljama donosi abnormalne profite.
Vidim da ste svi rekli po nesto o kvalitetu usluge, i slazem se sa svim tim stvarima!!
Zelim da dodam jos kako je se sirila fiksna mreza telekoma, a to je sledeci nacin, kada sam instalirao prvi moj broj 80tih platio sam telekomu tadasnjih 2000maraka, kada sam instalirao drugi broj 2001.god u kuci platio sam 800eura za digitalnu centralu koja ni dan danas nema identifikaciju poziva jer nema tehnickih mogucnosti centrala koja je izgradjena pre 10tak godina (u savremenom svetu ta usluga postoji bar 20).
Naravucenije je da smo svi mi gradjani izgradili infrastrukturu tog telekoma (i to ne preko budzeta vec sirovim kesom) koju jos i danas koriste (ja i dalje telefon imam preko drvene bandere).
pa ako ovakvi menadzeri imaju toliko ne znanja da takvu jednu firmu dovode u rang neprofitabilnih, bas me zanima gde su oni ranije radili i kojoj stranci pripadaju.
za ovakvu izjavu u jednoj ovakvoj firmi trebao bi da popije najmanje otkaz, i to od prvog njemu nadredjenog.
žU ovoj drzavi izgleda mora doci vreme da narod pocne da deli otkaze!!!!!!!!!
pre 15 godina
TELEKOM nečijom voljom nema ADSL modema.Mogao bi prodati lagano milion u Srbiji.Nema brojeva na Novom Beogradu, Nema a zašto?
pre 15 godina
Direktor Vladimir Lucic nije u razgovoru sa novinarem B92 rekao da li "Telekom Srbija"i
dalje prihodima od medjunarodnih fiksne telefonije
dotira ili sufinansira nacionalne fiksne telefonske usluge, pa je zato prva usluga
profitabilna a druga - neprofitabilna.
pre 15 godina
Da,da,neprofitabilna,i svaki dan sve vise propada,pa proglasite bankrot i na ulicu kad vam je tako lose. Cini se da je lose stanje zato sto ne moze jos vise da se dzapa od drzavnog preduzeca. Sramota,ljudi jedva sastavljaju kraj s krajem!
pre 15 godina
A to sto su delili otpremnine radnicima ko da su radili u apatinskoj pivari,to ne pominje,
mogu samo da zamislim na konto otpremnina kolke su im plate.Naravno da im je sve malo.
A obzirom da placamo mobilnu telefoniju najskuplje u regionu ,bolje bi mu bilo da cuti
pre 15 godina
E ma samo neka dodje drugi operater pa neka je neprofitabilna vama 100 puta njemu nece biti obecavam.
Dosta vise sa lazima.
pre 15 godina
Ma kakav epi-napada, uvati me troljetna groznica!
pre 15 godina
Ja dobijam epi-napad svaki put kad vidim da se javio neko iz Telekoma ili Jata.
pre 15 godina
SBB 4MB/s za 1390din, a Telekom 1MB/s za 1425din.
pre 15 godina
Овде је човек о свему причао како телеком брине о својим корисницима ,даје им повољности,само није причао о интернету и о повећању брзина ,пошто је сбб повећао брзине својим корисницима са 1,5 мегабит на 4 мегабита ,што га то нисте питали,и о каквом губитку телеком прича ,када у мобилној телефонији држе 65% тржишта,у фиксној телефонији имају монопол,интернет сектор скоро сви провајдери зависе од телекома.пошто узимају линк од телекома,осим верата и сбб,и сви провајдери чекају да телеком повећа брзине па тек они повећају ,и о чему ми причамо овде
pre 15 godina
Au Lucicu izmislio si vrucu vodu..
Pa naravno da je neprofitabilna, kad se tenderi namestaju za ..., kada ima 15.000 zaposlenih, a od toga 12.000 u administraciji, kada svaki zaposleni ima najmanje 3 shefa, kada su plate stalno zaposlenima bezobrazno velike i idu i do 200.000... Kada se zaposljavanje vrsi iskljucivo na osnovu veze, poznanstva ili nekog treceg kriterijuma, a ne na osnovu kvaliteta, kada su vam dnevnice kada ste na putovanjima i po 1500 eura, kada vam radnici rade na racunarima koji ni po kvalitetu ni po ceni ne ispunjavaju kriterijum zadovoljavajuceg, jer je bitno da ispunjavaju jedan jedini kriterijum, kupljeni su u ComTrade-u..
Kada ste kupili Telekom Srpske za 600 miliona eura iako je drugoplasirana firma nudila 200 miliona manje.
Kada ste zaposlili direktorku PR-a kojoj je jedina kvalifikacija ta sto je kuma generalnog direktora..
Naravno da je fiksna neprofitabilna kada monteri fiksne telefonije efektivno rade 2h dnevno, a ostatak dana provedu u lokalnoj kafani cekajuci da narod dodje da ih moli da im nesto poprave za sta ce im uzeti od 50 do 100 eura, zavisno od toga kako su raspolozeni..
Naravno da je posle ovoga nemoguce biti profitabilan..
Ljudi koji ovo citaju verovatno nece verovati, ali to je nazalost istina..
Zabluda je da je Telekom najbolja i najprofitabilnija kompanija u Srbiji, to je samo jedna koka nosilja koja daje jaja svojoj menadzment garnituri, jer moze da radi sta god hoce jer nikome, APSOLUTNO nikome ne snosi odgovornost, sem vladi koja takodje uzima ogroman novac kao vecinski vlasnik, i onda dolazimo do toga da je svima njima lepo i da ne zele da se ista promeni.. Jer da su zeleli odavno bi promenili...
Veliki pozdrav...
pre 15 godina
Kada bi se javilo hiljade ostecenih, da ne kazem pokradenih videli bi i zasto je u profitu.
pre 15 godina
Stalno se poredimo sa "zemljama u regionu"! Dokle vise? Kad se poredimo, da napomenem da je prosecna plata u Hrvatskoj 721,5 € http://www.b92.net/biz/vesti/region.php?yyyy=2009&mm=10&dd=29&nav_id=389428, u Sloveniji oko 1000 €, a u Srbiji 30.000 din tj. 319 €!!!
pre 15 godina
A cena impulsa i cena minute medjunarodnih razgovora: koliko su one puta JEFTINIJE od cena u zemljama regiona??
pre 15 godina
Dodji kod mene u Kaludjericu, da vidis da li je mesecna pretplata za fiksni premala. Ovde su uvodjenje telefona placali i po 3000DM u svoje vreme, a dobili su antenicu na krovu i 5 slobodnih veza na 50 pretplatnika, kad je vreme lepo. Kuku, sta bi moj komsiluk imao da ti kaze u lice, kad bi imao priliku. Nikoga ovde ne interesuju cene u okruzenju, vec ono sto dobija za postojecu cenu, a to je jednako NULI!
pre 15 godina
Ma dokle bre više s ovim lažima?!
"Neprofitno ovo, neprofitno ono..."... svim monopolistima je sve neprofitno, a toliko se muče da ostanu monopolisti, da je već stvarno odavno degutantno pominjati ih u kontekstu slobodnog tržišta.
Nego, najlakše je "nit' kosku glođu, nit' kosku daju", što bi rekli - nit' žele da poboljšaju usluge i snize cene, nit' drugome dozvoljavaju da učini to što oni ne žele.
Ako ima "stručnjaka" koji bi da prozbore koju po pitanju "cena u okruženju" i 1000 puta ponovljene kako su "naše najniže u univerzumu", samo da predupredim činjenicom da veći deo EU u svojim osnovnim telekomunikacionim sistemima fiksne telefonije čak nema ni predviđene naknade za lokalne pozive, niti uvođenje priključka. Da ne pominjemo što se kod najveće većine njih dobijaju i telefonski aparati besplatno u sklopu potpisivanja ugovora.
Za istu cenu, prosečan Parižanin može da razveze sa Australijom svaki drugi dan, a da ne pominjemo već nadaleko čuveni paradoks da su njihove plate tako drsko više od naših!
Dakle gospodo, ako vam je neisplativo, napustite biznis i pustite druge da rade - one druge, koji mogu da se pronađu u tako "neisplativoj" računici!
Pozdrav
pre 15 godina
Pretplata je i nekoliko puta manja od zemalja u regionu jer su i plate nekoliko puta manje od zemalja u regionu. Kad vi svoje sluzbenike budete platili kao zemlje u regionu onda mozete i da podignete pretplatu, ja se necu buniti. Izrabljuju jadan narod i opet imaju obraza da se zale cccccccc
pre 15 godina
Neprofitabilna?! Pa to mi je podjednako neshvatljivo kao sto Jat sa onako bezobraznim cenama i sramotnom uslugom uspeva da belezi gubitke... Primeri za leksikone menadzmenta.
pre 15 godina
Drvetu da pricate vec bi ukapiralo. Jednostavno odgovor je Voice Mail i Internet servisi. Nadjite dobar marketing team i propagirajte Voice Mail odnosno "govornu postu", uvedite istu u velike sisteme i videcete kako se prave pare. Posle toga idemo na VoIP...
pre 15 godina
...
Monopolisti sa dvojničkim linijama u 2009. super
pre 15 godina
Pa kad je fiksna neprofitabilna, pustite druge operatere na tržište (ne samo jednog). Naravno da ne možete da budete profitabilni sa hiljadama rođaka, kumova i partijskih drugova, i sponzorisanjem raznih partija. Treba privatizovati Telekom pod hitno!!
pre 15 godina
Neprofitabilni sa ovim cenama? Videćemo uskoro kada drugi fiksni operater dođe kako su te cene i više nego dovoljne, čak će biti i smanjene nekoliko puta. Uvek ista priča. Kao za mobilnu telefoniju. Kukaku kukaju, onda dođe telenor i vip i bum cene opadnu drastično, a firma profitabilna. Poenta je da nisu cene u fiksnoj sada niske, nego se firma arči i ne upravlja se domaćinski. A kada nema monopola već prava konkurencija, sve se zategne i firmom se odgovorno radi, tako da su i niže cene jer ih inače konkurencija briše sa tržišta. Zato zapad uspeva, takmičenje stalno im ne dozvoljava da se ululjkavaju, a ne zato što su pametniji i imaju veće mozgove.
pre 15 godina
Ako fiksna telefonija nije profitabilna, onda neka se menadžment upita kojim troškovima je opterećena. Osim toga, ADS priključci idu preko mreže fiksne telefonije, neka prihode od ADSL-a uračunaju u svoje kalkulacije. Kao i deo prihoda iz mobilne telefonije, koja takođe delom koristi fiksnu mrežu za prenos signala. Dalje, u pretplate u okruženju uračunati su već neki paketi usluga, nisu to nekakve takse na priključak. Samo po osnovu pretplate, prihod Telekoma je NAJMANJE oko pet miliona evra, a iz nekih izvora saznajem da je oko osam miliona. Mesečno, naravno. A gde su impulsi? Kolika su ulaganja?
pre 15 godina
U svim zemljama EU a i u "okruzenju" moze da se prenosi broj iz kompanije u kompaniju bez problema i bez naknade a to koliko je cena minuta ili paketa u Srbiji nenormalno skupa uporedite sa Amerikom(Sprint,TMobile,AT&T,Verizon )gde za paket od45$ (1500min) imate vikendom BESPLATNO da razgovarate neograniceno ,svakim radnim danom od 21h do 07h je isto BESPLATNO,u okviru svoje mreze neograniceno besplatno,za 20 $(1200din) mesec dana neograniceno koriscenje interneta. To sto radite zove se monopol,a da je fiksna telefonija jeftina,pogledajte koliko je centi poziv iz SAD u Srbiju a koliko je dinara minut iz Srbije za Ameriku.Smesno.U Srbiji sve prolazi inace da je drugacije prosli bi ste kao AT&T pre par godina.
pre 15 godina
a koje to resurse trosi fiksna telefonija pa da nema profita? da bre...
pre 15 godina
U svakom javnom preduzecu bilo da je u pitanju Telekom,EPS,Vodovod,GSP cujemo istu pricu i obrazlozenje da bi bilo mnogo bolja usluga ali da bi i cene trebale da budu kao na zapadu, nikada da iz tih firmi ne urade nesto da povecaju profit bez poskupljenja usluga, pa i na zapadu ne poskupljuju stalno cene da bi se neka usluga poboljsala.
pre 15 godina
Au Lucicu izmislio si vrucu vodu..
Pa naravno da je neprofitabilna, kad se tenderi namestaju za ..., kada ima 15.000 zaposlenih, a od toga 12.000 u administraciji, kada svaki zaposleni ima najmanje 3 shefa, kada su plate stalno zaposlenima bezobrazno velike i idu i do 200.000... Kada se zaposljavanje vrsi iskljucivo na osnovu veze, poznanstva ili nekog treceg kriterijuma, a ne na osnovu kvaliteta, kada su vam dnevnice kada ste na putovanjima i po 1500 eura, kada vam radnici rade na racunarima koji ni po kvalitetu ni po ceni ne ispunjavaju kriterijum zadovoljavajuceg, jer je bitno da ispunjavaju jedan jedini kriterijum, kupljeni su u ComTrade-u..
Kada ste kupili Telekom Srpske za 600 miliona eura iako je drugoplasirana firma nudila 200 miliona manje.
Kada ste zaposlili direktorku PR-a kojoj je jedina kvalifikacija ta sto je kuma generalnog direktora..
Naravno da je fiksna neprofitabilna kada monteri fiksne telefonije efektivno rade 2h dnevno, a ostatak dana provedu u lokalnoj kafani cekajuci da narod dodje da ih moli da im nesto poprave za sta ce im uzeti od 50 do 100 eura, zavisno od toga kako su raspolozeni..
Naravno da je posle ovoga nemoguce biti profitabilan..
Ljudi koji ovo citaju verovatno nece verovati, ali to je nazalost istina..
Zabluda je da je Telekom najbolja i najprofitabilnija kompanija u Srbiji, to je samo jedna koka nosilja koja daje jaja svojoj menadzment garnituri, jer moze da radi sta god hoce jer nikome, APSOLUTNO nikome ne snosi odgovornost, sem vladi koja takodje uzima ogroman novac kao vecinski vlasnik, i onda dolazimo do toga da je svima njima lepo i da ne zele da se ista promeni.. Jer da su zeleli odavno bi promenili...
Veliki pozdrav...
pre 15 godina
Ma dokle bre više s ovim lažima?!
"Neprofitno ovo, neprofitno ono..."... svim monopolistima je sve neprofitno, a toliko se muče da ostanu monopolisti, da je već stvarno odavno degutantno pominjati ih u kontekstu slobodnog tržišta.
Nego, najlakše je "nit' kosku glođu, nit' kosku daju", što bi rekli - nit' žele da poboljšaju usluge i snize cene, nit' drugome dozvoljavaju da učini to što oni ne žele.
Ako ima "stručnjaka" koji bi da prozbore koju po pitanju "cena u okruženju" i 1000 puta ponovljene kako su "naše najniže u univerzumu", samo da predupredim činjenicom da veći deo EU u svojim osnovnim telekomunikacionim sistemima fiksne telefonije čak nema ni predviđene naknade za lokalne pozive, niti uvođenje priključka. Da ne pominjemo što se kod najveće većine njih dobijaju i telefonski aparati besplatno u sklopu potpisivanja ugovora.
Za istu cenu, prosečan Parižanin može da razveze sa Australijom svaki drugi dan, a da ne pominjemo već nadaleko čuveni paradoks da su njihove plate tako drsko više od naših!
Dakle gospodo, ako vam je neisplativo, napustite biznis i pustite druge da rade - one druge, koji mogu da se pronađu u tako "neisplativoj" računici!
Pozdrav
pre 15 godina
Mi ovde u Parizu imamo paket od 29,90 EUR a u paketu hi speed internet 20 Mbps, 100-tinak tv kanala i fixni telefon s` tim shto je telefoniranje sa fiksnog telefona APSOLUTNO BESPLATNO prema 98% Evrope (naravno ne prema Srbiji) i 50-60% sveta!!!
Shta trabunja bre ovaj Mr Monopolije Monopolistovic, koji bre region? Izbacite bre ovakva nesposobnjakovice i pustite zdravu konkurenciju i bice u Srbiji kao shto je ovde! Mozhda se i vratim.
pre 15 godina
Neprofitabilna?! Pa to mi je podjednako neshvatljivo kao sto Jat sa onako bezobraznim cenama i sramotnom uslugom uspeva da belezi gubitke... Primeri za leksikone menadzmenta.
pre 15 godina
Zasto se gospodin Lucic u svom izlaganju nije dotakao problema vise stotina radnika Telekoma, uglavnom mladih koji su GODINAMA angazovani pomocu nekih PRIVREMENIH ugovora, gde su im mesecne zarade znatno umanjene od onih koji primaju radnici Telekoma, iako obavljaju isti posao? Nadlezne institucije bi trebalo hitno da se pozabave ovakvim nacinom poslovanja menadzmenta Telekoma, i sprece dalje iskoriscavanje radne snage, i kazne odgovorne. Ovde se Lucic hvali milijardama profita, a oni koji su najszasluzniji za taj profit mesecno rade za 200 evra. Krajnje licemerno.
pre 15 godina
Ma dosta praznih prica o telekomu cenama goriva na svetskim trzistima( sa ovim zadnjim radim godinama i lazu ovaj narod ko stoku), dosta vise o cenama u regionu,dosta vise o tome kako nas muceni telekom, jat, nis izdrzavaju na njihovu stetu KAko te nije sramota da se slikas kao veliki vodja neke tamo firme Sto ne kazes da u svetu u okviru onog obaveznog dela sto je kod nas harac skoro sve telekompanije daju besplatno razgovaranje u okviru pozivnog broj grada ! Kazete kupujete najnoviju opremu instalirate a mi i dalje adsl dozivljavamo kao cudo i na sve to dajemo pare nekom u telekomu da nas ocisti od pcm uredjaja(ispod zita) Zasto taj isti telekom ne objasni zasto je ulozio u crnu goru i bosnu a ne ovde u svom dvoristu Zasto taj telekom ne kaze ko je u dilu sa njim oko toga i koliko je taj dao para do sada a koliko je trebao KAko vas nije sramota da se uopste pojavite negde! Skoro sam gledao u jednom super marketu neka zena troje punih kolica hrane ( roba nije licila kao kancelarisjki materijal ) na kasi je rekla da placa karticom i da joj treba zvanicni racun na ime telekoma Dokle mozete da idete u laganju ? Ako ste toliki dobrotvori daj ukinite preplatu Vratite od devet do sedam opciju koja je nekad bila SAmo molim vas nemoj te vise da se predstavljate kao mucenici jer to jedino niste jer da jeste pa ne bi se svi guzili preko stranaka da se docepaju direktorskih stolica !
pre 15 godina
Pa kad je fiksna neprofitabilna, pustite druge operatere na tržište (ne samo jednog). Naravno da ne možete da budete profitabilni sa hiljadama rođaka, kumova i partijskih drugova, i sponzorisanjem raznih partija. Treba privatizovati Telekom pod hitno!!
pre 15 godina
...
Monopolisti sa dvojničkim linijama u 2009. super
pre 15 godina
Poslednjih par komentara iskljucivo stize od radnika iz Telekoma koja brane svoju firmu, sto je i normalno al za vreme radnog vremena, sto je takodje normalno.
pre 15 godina
Dodji kod mene u Kaludjericu, da vidis da li je mesecna pretplata za fiksni premala. Ovde su uvodjenje telefona placali i po 3000DM u svoje vreme, a dobili su antenicu na krovu i 5 slobodnih veza na 50 pretplatnika, kad je vreme lepo. Kuku, sta bi moj komsiluk imao da ti kaze u lice, kad bi imao priliku. Nikoga ovde ne interesuju cene u okruzenju, vec ono sto dobija za postojecu cenu, a to je jednako NULI!
pre 15 godina
SBB 4MB/s za 1390din, a Telekom 1MB/s za 1425din.
pre 15 godina
Kako lazete vec godinama za dvojnike...
Sram vas bilo!
pre 15 godina
Овде је човек о свему причао како телеком брине о својим корисницима ,даје им повољности,само није причао о интернету и о повећању брзина ,пошто је сбб повећао брзине својим корисницима са 1,5 мегабит на 4 мегабита ,што га то нисте питали,и о каквом губитку телеком прича ,када у мобилној телефонији држе 65% тржишта,у фиксној телефонији имају монопол,интернет сектор скоро сви провајдери зависе од телекома.пошто узимају линк од телекома,осим верата и сбб,и сви провајдери чекају да телеком повећа брзине па тек они повећају ,и о чему ми причамо овде
pre 15 godina
Na ovo jednostavno moram da odgovorim!!!!
Ne znam ko je tacno ovaj covek na slici (ako negde moze javno da se postavi njegov CV molim vas da to neko ucini)ipak on radi za javno preduzece, pa da cisto znamo ko nas zastupa.
na fotografiji je se postavio kao Donald Tramp, a prica da je ne profitabilno nesto sto u svim razvijenim zemljama donosi abnormalne profite.
Vidim da ste svi rekli po nesto o kvalitetu usluge, i slazem se sa svim tim stvarima!!
Zelim da dodam jos kako je se sirila fiksna mreza telekoma, a to je sledeci nacin, kada sam instalirao prvi moj broj 80tih platio sam telekomu tadasnjih 2000maraka, kada sam instalirao drugi broj 2001.god u kuci platio sam 800eura za digitalnu centralu koja ni dan danas nema identifikaciju poziva jer nema tehnickih mogucnosti centrala koja je izgradjena pre 10tak godina (u savremenom svetu ta usluga postoji bar 20).
Naravucenije je da smo svi mi gradjani izgradili infrastrukturu tog telekoma (i to ne preko budzeta vec sirovim kesom) koju jos i danas koriste (ja i dalje telefon imam preko drvene bandere).
pa ako ovakvi menadzeri imaju toliko ne znanja da takvu jednu firmu dovode u rang neprofitabilnih, bas me zanima gde su oni ranije radili i kojoj stranci pripadaju.
za ovakvu izjavu u jednoj ovakvoj firmi trebao bi da popije najmanje otkaz, i to od prvog njemu nadredjenog.
žU ovoj drzavi izgleda mora doci vreme da narod pocne da deli otkaze!!!!!!!!!
pre 15 godina
U svakom javnom preduzecu bilo da je u pitanju Telekom,EPS,Vodovod,GSP cujemo istu pricu i obrazlozenje da bi bilo mnogo bolja usluga ali da bi i cene trebale da budu kao na zapadu, nikada da iz tih firmi ne urade nesto da povecaju profit bez poskupljenja usluga, pa i na zapadu ne poskupljuju stalno cene da bi se neka usluga poboljsala.
pre 15 godina
evo ovako malo informacija iz Rumunije za 15e dobijete kablovsku tel. FLAT internet nisam siguran koji protok ali je odlican i pretplatu za fiksni sto se tice mobilnih imate ponudu u VODAFONU dobijete 700min 700sms-a u umrezi i 70min. internacional fixni isve to samo za 4EURO pa vi vidite koliko je kod nas sve skupo
pre 15 godina
Moram da odgovorim ovom "radniku telekoma" koji očigledno to nije jer iznosi grube neistine.
Pošto sam i sam zaposlen u Telekomu i to kako on kaže stalno,moram reći da mi plata nije 200 000 din kako on reče već bome ispod proseka firme koji iznosi nekih 50 000 din.Ako radi u Telekomu znao bi da takvu platu prima nas čak 75% zaposlenih radnika..Kamo lepe sreće da nam je plata tolika ..Ovako rizikujemo da sa ovakvim "informacijama" navlačimo nekakav gnev ljudi kao da nam je neznam koliko bolje.Jeste ,tako što su nam plate na vreme i verovatno malko ali samo malko bolje od većine firmi u Srbiji.Ono što treba reći je to da Telekom ima veliki problem sa visokokvalifikovanim kadrom .Takvih ljudi ima dosta a potreba za njima je skoro nikakva a učinak im je jako mali.Verovatno se misli na takve jer su oni ti koji zauzimaju "odgovorna " mesta i za ta mesta imaju prilično velike plate.Takvim pripada i Lučić.Tako da konačno imaju ljudi sliku Telekoma u kojem tih 25% prima prilično velike plate i otuda velik prosek primanja u Telekomu.
pre 15 godina
Ja dobijam epi-napad svaki put kad vidim da se javio neko iz Telekoma ili Jata.
pre 15 godina
U svim zemljama EU a i u "okruzenju" moze da se prenosi broj iz kompanije u kompaniju bez problema i bez naknade a to koliko je cena minuta ili paketa u Srbiji nenormalno skupa uporedite sa Amerikom(Sprint,TMobile,AT&T,Verizon )gde za paket od45$ (1500min) imate vikendom BESPLATNO da razgovarate neograniceno ,svakim radnim danom od 21h do 07h je isto BESPLATNO,u okviru svoje mreze neograniceno besplatno,za 20 $(1200din) mesec dana neograniceno koriscenje interneta. To sto radite zove se monopol,a da je fiksna telefonija jeftina,pogledajte koliko je centi poziv iz SAD u Srbiju a koliko je dinara minut iz Srbije za Ameriku.Smesno.U Srbiji sve prolazi inace da je drugacije prosli bi ste kao AT&T pre par godina.
pre 15 godina
Ako fiksna telefonija nije profitabilna, onda neka se menadžment upita kojim troškovima je opterećena. Osim toga, ADS priključci idu preko mreže fiksne telefonije, neka prihode od ADSL-a uračunaju u svoje kalkulacije. Kao i deo prihoda iz mobilne telefonije, koja takođe delom koristi fiksnu mrežu za prenos signala. Dalje, u pretplate u okruženju uračunati su već neki paketi usluga, nisu to nekakve takse na priključak. Samo po osnovu pretplate, prihod Telekoma je NAJMANJE oko pet miliona evra, a iz nekih izvora saznajem da je oko osam miliona. Mesečno, naravno. A gde su impulsi? Kolika su ulaganja?
pre 15 godina
SBB 4MB/s za 1390din, a Telekom 1MB/s za 1425din.
(Pedja, 5. novembar 2009 01:54)
Vazi ... zato meni telekomov internet sem jednom na 10 minuta radi perfektno vec godinama, a ortak dve ulice dalje cupa kosu od sbb interneta ... svako malo uopste nema vezu, a kada je ima - protok je smesan, ali smesan (ni blizu deklarisanom)
pre 15 godina
Stalno se poredimo sa "zemljama u regionu"! Dokle vise? Kad se poredimo, da napomenem da je prosecna plata u Hrvatskoj 721,5 € http://www.b92.net/biz/vesti/region.php?yyyy=2009&mm=10&dd=29&nav_id=389428, u Sloveniji oko 1000 €, a u Srbiji 30.000 din tj. 319 €!!!
pre 15 godina
@ (Mile, 5. novembar 2009 08:48):
Tebi decko najtoplije preporucujem da jos jednom procitas celu vest u nadi da ces shvatiti procitano!
'Ne znam ko je tacno ovaj covek na slici ...'
Lepo ti pise!
'na fotografiji je se postavio kao Donald Tramp'
A kako je trebao 'da se postavi'!? U kombinezonu dok okopava krompir? Sa keceljom dok cisti crni luk u kuhinji? Kako na kiosku stoji u redu cekajuci da kupi pljuge? Da li si ti ikada video kako su slikani poslovni ljudi!?
'Naravucenije je da smo svi mi gradjani izgradili infrastrukturu tog telekoma ...'
O majstore, kakav strasan zakljucak. A kako su nastajale i bile finansirane sve ostale drzavne kompanije i kod nas i u svetu!? Finansiraju se iz sopstvenih prihoda i iz budzeta - novac iz obe varijante vuce korene od gradjana. A kako drugacije!?
'pa ako ovakvi menadzeri imaju toliko ne znanja da takvu jednu firmu dovode u rang neprofitabilnih...'
O genije ... covek je rekao da je deo poslovanja (fiksna telefonija) bez generisanja profita (sto je tacno!), a ne da je kompanija neprofitabilna! Cak u vesti imas i podatke o profitu i koliko je tacno profitabilna!!!
I onda dolazimo do korena svega:
'kada sam instalirao prvi moj broj 80tih ...'
To tebe zulja ... tvoje dve parice, pa si se pojavio ovde, mrzelo te da procitas sta pise, ono malo sto jesi procitao si pogresno shvatio, a onda si resio da opaucis po svemu sto ima veze sa tvojim problemom.
Sjajno!
pre 15 godina
E ma samo neka dodje drugi operater pa neka je neprofitabilna vama 100 puta njemu nece biti obecavam.
Dosta vise sa lazima.
pre 15 godina
Neprofitabilni sa ovim cenama? Videćemo uskoro kada drugi fiksni operater dođe kako su te cene i više nego dovoljne, čak će biti i smanjene nekoliko puta. Uvek ista priča. Kao za mobilnu telefoniju. Kukaku kukaju, onda dođe telenor i vip i bum cene opadnu drastično, a firma profitabilna. Poenta je da nisu cene u fiksnoj sada niske, nego se firma arči i ne upravlja se domaćinski. A kada nema monopola već prava konkurencija, sve se zategne i firmom se odgovorno radi, tako da su i niže cene jer ih inače konkurencija briše sa tržišta. Zato zapad uspeva, takmičenje stalno im ne dozvoljava da se ululjkavaju, a ne zato što su pametniji i imaju veće mozgove.
pre 15 godina
@ (mika, 4. novembar 2009 20:19):
'a koje to resurse trosi fiksna telefonija pa da nema profita? da bre...'
ha, ha, ha, ha ... ma ne trosi nista, sve je virtuelno u paralelnom univerzumu ...
pogledaj na internetu samo koliku knjigovodstvenu vrednost ima ona najosnovnija oprema nuzna da bi sve funkcionisalo ... kralju!
pre 15 godina
A cena impulsa i cena minute medjunarodnih razgovora: koliko su one puta JEFTINIJE od cena u zemljama regiona??
pre 15 godina
Kada bi se javilo hiljade ostecenih, da ne kazem pokradenih videli bi i zasto je u profitu.
pre 15 godina
a koje to resurse trosi fiksna telefonija pa da nema profita? da bre...
pre 15 godina
Troshkovi fiksne telefonije su najvecim delom samo MAINTAINANCE...tj odrzavanje...uglavnom
Sa druge strane, ljudi, ja kad iz Srbije dolazim za Nemachku ja uplatim maksimalno 500 dinara na karticu, a ostajem po dva meseca skoro...reshenje: MONDO sms servis koji daje 5 poruka PO BROJU telefona besplatno i SKYPE sa kojim se razvezete sa kim god hocete potpuno besplatno...ljudi...dobrodoshli u 21 vek...
Kada je u moje selo u Srbiji stigao wireless, skoro SVAKA kuca je uvela net (tj kupila kompjuter) i sada milina...fiksni tel skoro niko ne koristi, a svi se chuju i vide;)
pre 15 godina
TELEKOM nečijom voljom nema ADSL modema.Mogao bi prodati lagano milion u Srbiji.Nema brojeva na Novom Beogradu, Nema a zašto?
pre 15 godina
Stalno se poredimo sa "zemljama u regionu"! Dokle vise? Kad se poredimo, da napomenem da je prosecna plata u Hrvatskoj 721,5 € [link], u Sloveniji oko 1000 €, a u Srbiji 30.000 din tj. 319 €!!!
(daysleeper, 5. novembar 2009 00:20)
Da, pa!?!?
Kakve to veze ima prijatelju!? Ti mislis da kada Telekom kupuje neki deo, ili npr. gradi novu digitalnu centrale odu u Ericsson ili Alcatel i kazu 'znate, kod nas je prosecna plata upola manja od plate u Hrvatskoj, pa bi bilo lepo da nam prodate opremu u pola cene u odnosu na njih'!?
Boze, koja imbecilna logika.
pre 15 godina
Neka država dozvoli da radi drugi i još neki fiksni operater. E onda će priče g. Lučića biti smešne. Sve ovo je zamlaćivanje. Što nije tako opasno, a Potkradanje korisnika je ipak, mora se priznati vrlo opasno i naravno kad tad će to TELEKOM ostiti.
pre 15 godina
Pretplata je i nekoliko puta manja od zemalja u regionu jer su i plate nekoliko puta manje od zemalja u regionu. Kad vi svoje sluzbenike budete platili kao zemlje u regionu onda mozete i da podignete pretplatu, ja se necu buniti. Izrabljuju jadan narod i opet imaju obraza da se zale cccccccc
pre 15 godina
Naravno da je neprofitabilno, kad ne postoji ni jedna manifestacija u Srbiji kojoj Telekom nije bio sponzor. Milione i milione su dali na sponzorstva da bi reklamirali fiksnu telefoniju u kojoj nemaju konkurenciju (ovde je u pitanju cisto pranje para). Svi Telekomovi manageri idu na strucne obuke u, gle slucaja, Saperove ili Krletove PR agencije... pa njihov Internet je sramota ove zemlje... da ne govorimo o tome sto nam sve ino pozive usmeravaju preko VoIP/a a naplacuju kao da je zicni transfer (10 x skuplje)... Pa Lucicu, da vidim kad si takav extra manager, kako bi radio kod privatnika kome moras da opravdas svaki ulozeni dinar... Telekom je bruka i sramota ove zemlje...
pre 15 godina
Da,da,neprofitabilna,i svaki dan sve vise propada,pa proglasite bankrot i na ulicu kad vam je tako lose. Cini se da je lose stanje zato sto ne moze jos vise da se dzapa od drzavnog preduzeca. Sramota,ljudi jedva sastavljaju kraj s krajem!
pre 15 godina
A to sto su delili otpremnine radnicima ko da su radili u apatinskoj pivari,to ne pominje,
mogu samo da zamislim na konto otpremnina kolke su im plate.Naravno da im je sve malo.
A obzirom da placamo mobilnu telefoniju najskuplje u regionu ,bolje bi mu bilo da cuti
pre 15 godina
Direktor Vladimir Lucic nije u razgovoru sa novinarem B92 rekao da li "Telekom Srbija"i
dalje prihodima od medjunarodnih fiksne telefonije
dotira ili sufinansira nacionalne fiksne telefonske usluge, pa je zato prva usluga
profitabilna a druga - neprofitabilna.
pre 15 godina
Drvetu da pricate vec bi ukapiralo. Jednostavno odgovor je Voice Mail i Internet servisi. Nadjite dobar marketing team i propagirajte Voice Mail odnosno "govornu postu", uvedite istu u velike sisteme i videcete kako se prave pare. Posle toga idemo na VoIP...
pre 15 godina
Čudna priča!
Ja sam iz firme koja je korisnik Telekoma i mesečna faktura bez mobilne je oko šest miliona dinara.Fiksna telefonija je i internet i prenos podataka a ne samo telefonija.Mislim da mobila telefonija i ako ima ima sigurno malo faktura ovog nivoa.Dakle voleo bih da neko argumentovano ovo objasni a tekst je marketniški.
Zašto nemogu dobiti ISDN BRI ili pots na na Novom Beogradu?
Meni faks ne radi preko mobilne telefonije a sve porudžbine primam faksom.
pre 15 godina
Sve bilo je pusta laz!!!
Kolika je cena Interneta u okruzenju? Zasto o tome nema ni reci. IMam IPTV od januara ove godine i nasm bas nesto preterano yadovoljan. Proslog meseca sam ceo vikend cekao
da neko iz centrale pritisne dugme i ukljuci me, jer ni do mene ni do beogradskog centra bije bila greska. ADSL je mnogo bolji, ali i on po nekolko puta dnevno nestaje. Kad ce konacno doci kraj monoplu u IT? Sve im je mali prihod, a u Leksovcu js ima puno dvojnika i ko zna sve cega ne! Sramota!!!!
pre 15 godina
Телеком (мобилни телефони) ће се урушити онда када сви буду имали сталну интернет везу. Није ми јасно како неко може и даље да наплаћује минут разговора 15 динара. Ејјј у 21. веку ви наплаћујете минут 15 динара? Па где то има? Само тамо где су лопови и нигде другде!
pre 15 godina
Mesecna pretplata nekoliko puta niza usporedivsi sa zapadom-kakav cinizam koji je u svim sferama naseg drustva.Mozda mesecna pretplata je niza,ali zato su impulsi i do 40 puta skuplji od onih na zapadu,Npr.iz kanade ako zovete srbiju jedan minut vam je otprilike 3 din.a probajte iz srbije nazvati kanadu-ne smem ni pomisliti.Tako nas pljackaju za gas,gorivo,aministrativne takse,porezi itd.sve je skuplje u srbiji nego na zapadu,a usluga ne na nivou albanske,jer su nas oni prestigli,vec na nivou afganistanske.
pre 15 godina
Da Bog da vas prestigli Telenor i Vip u mobilnoj ( i dalje se pitam kako već nisu kad su bolji) i takođe i u fixnoj ko god bude.
pre 15 godina
Cena interneta u susednoj Bugarskoj
8 megabita za 20 leva, t.j. 10 evra, a 12 megabita za 25 leva. E Srbijo medju sljivama i kukuruzima...
pre 15 godina
Fiksna je neprofitabilna jer se ne ulaže dovoljno u broadband infrastrukturu.
pre 15 godina
Umesto da bude pokretac Telekom je glavna kocnica razvoja u ovoj zemlji.
Sve sto treba da uradite je da uvedete optiku do svake kuce. Ako to ne znate da uradite za dve godine - idite ima ko moze.
pre 15 godina
Citajuci komentare,resio sam da i moja malenkost se oglasi povodom dosta neistina iznetih u prethodnim komentarima.
Naime,istina je da se u Telekom "ulazi" preko prijatelja,rodjaka,kumova...ali samo na neka mesta gde se prima plata a nista se ne radi. U sluzbe poput 988,9813,977 ne treba veza,ali tamo su zaposleni preko omladinske zadruge koja produzava ugovore u nedogled i gde se zakon ne primenjuje. Takodje se ne primenjuje zakon ni prema ljudima koji su angazovani preko Privremeno-Povremenih poslova,jer su radno angazovani godinama preko tih ugovora a zakon jasno kaze da se ljudi mogu angazovati preko takvih ugovora samo 180 dana godisnje... Inspekcija je samo slegla ramenima i zena mi u lice rekla "Gospodine,Vi ste u pravu,ali drzava ne da da se ljudi zaposle,ostaje Vam samo da ih tuzite"...
Sto se tice plata,one se krecu oko 38.000 dinara za "obicne" zaposlene,inzenjere od 56.000 dinara pa na gore...a sefovi,od 80.000 pa na gore... Direktori i nemaju platu,vec sami uzimaju koliko im treba...
Toliko o tome i o profitabilnosti... Neko namerno urusava Telekom,to je namerno smisljeno da bi se prodao za daleko manje para nego sto realno vredi,a onda da sam vrh rukovodstva uzme razliku "na ruke" tj za stranku koja ih je postavila na ta mesta... To se godinama tako radi,ne samo u Telekomu vec i u svim ostalim privatizovanim preduzecima koja su prodata za smesne parice.... Ostatak "na ruke"...
pre 15 godina
Eh studirao sam sa ovim covekom. Dok je bio u tehnici bio je solidan ... kako je otisao u direktore ... cista demagogija. Slusao sam ga vise puta i na televiziji kako lupa gluposti. Tako je kod nas kada se domognu ljudi fotelje to vise nisu oni nego neki "visi interesi".
pre 15 godina
Opet poskupljenje iza ugla....!!
pre 15 godina
Ko, koliko i sta radi u Telekomu? Odgovor na to je slucaj osobe koja je radeci tamo, tokom radnog vremena, regularno isla na predavanja i zavrsila fakultet a da se nije ni znalo da nije na poslu. More jedva cekam da vas neko kupi. Razletelo bi se vas bar pola, i po familijarnoj i po stranackoj osnovi, kako ste i primljeni. Dzabolebarosi i paraziti.
pre 15 godina
Komentar Vlade Lucica je neosnovan.On kao da nije radio u tehnici!!!Veliki profit od Telekoma uzima Drzava pa tek onda Telekom!Sramota je sto oko 1500 radnika radi preko Omladinske zadruge,Privremeno-Povremenih poslova,Zastupanja itd. za bednih 20-tak hiljada dinara po 4-5 godina pa tek onda dobijaju ugovore za stalno ako ih i dobiju!?Njegove tvrdnje se zasnivaju na tome da mu "Menadzeri" donose veliki profit a ne namuceni i napaceni ljudi koji rade na salterima i ljudi koji rade u sluzbama 789,788,9813,9812,988,977 i 0800/100-100 resavaju probleme i dobrim delom svojim trudom i zalaganjem zadrzavaju korisnike i to za bednih 20 hiljada dinara!Te tvrdnje da fixna nije profitabilna nisu tacne najveci je problem sto oni na vrhu ne rade svoj posao kako treba i sto ne narucuju modeme za ADSL i IPTV pa nam korisnici svaki dan odlaze kod drugih provajdera ETO ZASTO FIXNA NEMA PROFIT!A da ne pricamo koliko se na sva usta hvale i reklamiraju uvodjenje novih usluga koje ne mogu da se koriste na svim telefonima,pa i ovaj jadni CDMA bezicni telefon koji je pusten u pojedinim mestima ne radi kako treba!Sramota sto se ne ulaze u tehniku jer zaostajemo milion godina za zemljama u svetu!
pre 15 godina
Ovo je priča sa tužnim krajem.
pre 15 godina
Ma kakav epi-napada, uvati me troljetna groznica!
pre 15 godina
Necu ostaviti ime da neki zlonamerni ne bi pomislili da se uvlacim coveku iako mi vise nije direktor. Naime, Vladimir Lucic je covek koji radi u telekomu sigurno preko 10 godina, nije od ovih novijih menadzera kao sto neko rece, bio je inzinjer na centrali, sef centrale, direktor sektora za mrezu ( covek je iz tehnike ), direktor mts, pa sada komercijalni. Sto se CV-a tice, dok se bavio materijom i tehnikom bolje da ne nabrajam, jedan od najboljih u to vreme, za vreme odlaska italijana imao je ponudu za, cini mi se nemacku, bolje da ne znate uslove i cifre, radnici su ga molili da ostane, jedno vreme kao direktor nije imao ni sekretaricu ni vozaca, molim vas ne dovodite u pitanje njegovu sposobnost i znanje. Toliko od nekoga ko nije ni toliko blizak Vladi.
pre 15 godina
Kolika je pretplata u Srbiji za fixni telefon, kad se priča da je toliko jeftino.U Hrvatskoj je najjeftinija pretplata za fixni telefon 73 kn ili 10 eura.
pre 15 godina
Ne mogu da verujem kolika količina patetike i proseravanja (stručan izraz iz oblasti sociologije). "Izrabljuju jadan narod", kako vas bre nije sramota? Cela porodica toroče mesec dana za 800 dinara i to je kao mnogo. A obično dete u osnovnoj školi troši po hiljadu dinara samo na SMS porukice drugarima iz škole. Vrhunska patetika.
pre 15 godina
Pa kad rade lopine u firmi normalno je da je neprofitabilna.Godinama unazad podnosim molbe za novi prikljucak fixnog telefona.Dobijam odgovor da ne ostoje tehnicke mogucnosti za isti.Upoznam "majstora" iz Telekoma,castim ga 200 evra i u roku od 2 dana dobijem broj.Toliko o tome.
pre 15 godina
O cemu oni to? Pa Beograd nije ceo digitalizovan???
pre 15 godina
Ne mogu da verujem kolika količina patetike i ... (stručan izraz iz oblasti sociologije). "Izrabljuju jadan narod", kako vas bre nije sramota? Cela porodica toroče mesec dana za 800 dinara i to je kao mnogo. A obično dete u osnovnoj školi troši po hiljadu dinara samo na SMS porukice drugarima iz škole. Vrhunska patetika.
pre 15 godina
Sreca je sto sam zavrsio "pravi" fakultet pa razumem gospodina sagovornika. Komentar je:Mnogo je dobro sto je on mlad i ambiciozan ali zaboravio je da on ne vuce poteze. Stara izreka je "drzite lopova" ili "ovce treba sisati jer imeju vunu" ili dobro dosli mladi regruti-sa jedne strane ili "dobra vam je maska"
pre 15 godina
@ (Mile, 5. novembar 2009 08:48):
Tebi decko najtoplije preporucujem da jos jednom procitas celu vest u nadi da ces shvatiti procitano!
'Ne znam ko je tacno ovaj covek na slici ...'
Lepo ti pise!
'na fotografiji je se postavio kao Donald Tramp'
A kako je trebao 'da se postavi'!? U kombinezonu dok okopava krompir? Sa keceljom dok cisti crni luk u kuhinji? Kako na kiosku stoji u redu cekajuci da kupi pljuge? Da li si ti ikada video kako su slikani poslovni ljudi!?
'Naravucenije je da smo svi mi gradjani izgradili infrastrukturu tog telekoma ...'
O majstore, kakav strasan zakljucak. A kako su nastajale i bile finansirane sve ostale drzavne kompanije i kod nas i u svetu!? Finansiraju se iz sopstvenih prihoda i iz budzeta - novac iz obe varijante vuce korene od gradjana. A kako drugacije!?
'pa ako ovakvi menadzeri imaju toliko ne znanja da takvu jednu firmu dovode u rang neprofitabilnih...'
O genije ... covek je rekao da je deo poslovanja (fiksna telefonija) bez generisanja profita (sto je tacno!), a ne da je kompanija neprofitabilna! Cak u vesti imas i podatke o profitu i koliko je tacno profitabilna!!!
I onda dolazimo do korena svega:
'kada sam instalirao prvi moj broj 80tih ...'
To tebe zulja ... tvoje dve parice, pa si se pojavio ovde, mrzelo te da procitas sta pise, ono malo sto jesi procitao si pogresno shvatio, a onda si resio da opaucis po svemu sto ima veze sa tvojim problemom.
Sjajno!
pre 15 godina
Stalno se poredimo sa "zemljama u regionu"! Dokle vise? Kad se poredimo, da napomenem da je prosecna plata u Hrvatskoj 721,5 € [link], u Sloveniji oko 1000 €, a u Srbiji 30.000 din tj. 319 €!!!
(daysleeper, 5. novembar 2009 00:20)
Da, pa!?!?
Kakve to veze ima prijatelju!? Ti mislis da kada Telekom kupuje neki deo, ili npr. gradi novu digitalnu centrale odu u Ericsson ili Alcatel i kazu 'znate, kod nas je prosecna plata upola manja od plate u Hrvatskoj, pa bi bilo lepo da nam prodate opremu u pola cene u odnosu na njih'!?
Boze, koja imbecilna logika.
pre 15 godina
SBB 4MB/s za 1390din, a Telekom 1MB/s za 1425din.
(Pedja, 5. novembar 2009 01:54)
Vazi ... zato meni telekomov internet sem jednom na 10 minuta radi perfektno vec godinama, a ortak dve ulice dalje cupa kosu od sbb interneta ... svako malo uopste nema vezu, a kada je ima - protok je smesan, ali smesan (ni blizu deklarisanom)
pre 15 godina
Ma dosta praznih prica o telekomu cenama goriva na svetskim trzistima( sa ovim zadnjim radim godinama i lazu ovaj narod ko stoku), dosta vise o cenama u regionu,dosta vise o tome kako nas muceni telekom, jat, nis izdrzavaju na njihovu stetu KAko te nije sramota da se slikas kao veliki vodja neke tamo firme Sto ne kazes da u svetu u okviru onog obaveznog dela sto je kod nas harac skoro sve telekompanije daju besplatno razgovaranje u okviru pozivnog broj grada ! Kazete kupujete najnoviju opremu instalirate a mi i dalje adsl dozivljavamo kao cudo i na sve to dajemo pare nekom u telekomu da nas ocisti od pcm uredjaja(ispod zita) Zasto taj isti telekom ne objasni zasto je ulozio u crnu goru i bosnu a ne ovde u svom dvoristu Zasto taj telekom ne kaze ko je u dilu sa njim oko toga i koliko je taj dao para do sada a koliko je trebao KAko vas nije sramota da se uopste pojavite negde! Skoro sam gledao u jednom super marketu neka zena troje punih kolica hrane ( roba nije licila kao kancelarisjki materijal ) na kasi je rekla da placa karticom i da joj treba zvanicni racun na ime telekoma Dokle mozete da idete u laganju ? Ako ste toliki dobrotvori daj ukinite preplatu Vratite od devet do sedam opciju koja je nekad bila SAmo molim vas nemoj te vise da se predstavljate kao mucenici jer to jedino niste jer da jeste pa ne bi se svi guzili preko stranaka da se docepaju direktorskih stolica !
pre 15 godina
Moram da odgovorim ovom "radniku telekoma" koji očigledno to nije jer iznosi grube neistine.
Pošto sam i sam zaposlen u Telekomu i to kako on kaže stalno,moram reći da mi plata nije 200 000 din kako on reče već bome ispod proseka firme koji iznosi nekih 50 000 din.Ako radi u Telekomu znao bi da takvu platu prima nas čak 75% zaposlenih radnika..Kamo lepe sreće da nam je plata tolika ..Ovako rizikujemo da sa ovakvim "informacijama" navlačimo nekakav gnev ljudi kao da nam je neznam koliko bolje.Jeste ,tako što su nam plate na vreme i verovatno malko ali samo malko bolje od većine firmi u Srbiji.Ono što treba reći je to da Telekom ima veliki problem sa visokokvalifikovanim kadrom .Takvih ljudi ima dosta a potreba za njima je skoro nikakva a učinak im je jako mali.Verovatno se misli na takve jer su oni ti koji zauzimaju "odgovorna " mesta i za ta mesta imaju prilično velike plate.Takvim pripada i Lučić.Tako da konačno imaju ljudi sliku Telekoma u kojem tih 25% prima prilično velike plate i otuda velik prosek primanja u Telekomu.
pre 15 godina
Necu ostaviti ime da neki zlonamerni ne bi pomislili da se uvlacim coveku iako mi vise nije direktor. Naime, Vladimir Lucic je covek koji radi u telekomu sigurno preko 10 godina, nije od ovih novijih menadzera kao sto neko rece, bio je inzinjer na centrali, sef centrale, direktor sektora za mrezu ( covek je iz tehnike ), direktor mts, pa sada komercijalni. Sto se CV-a tice, dok se bavio materijom i tehnikom bolje da ne nabrajam, jedan od najboljih u to vreme, za vreme odlaska italijana imao je ponudu za, cini mi se nemacku, bolje da ne znate uslove i cifre, radnici su ga molili da ostane, jedno vreme kao direktor nije imao ni sekretaricu ni vozaca, molim vas ne dovodite u pitanje njegovu sposobnost i znanje. Toliko od nekoga ko nije ni toliko blizak Vladi.
pre 15 godina
A cena impulsa i cena minute medjunarodnih razgovora: koliko su one puta JEFTINIJE od cena u zemljama regiona??
pre 15 godina
Kolika je pretplata u Srbiji za fixni telefon, kad se priča da je toliko jeftino.U Hrvatskoj je najjeftinija pretplata za fixni telefon 73 kn ili 10 eura.
pre 15 godina
SBB 4MB/s za 1390din, a Telekom 1MB/s za 1425din.
pre 15 godina
Poslednjih par komentara iskljucivo stize od radnika iz Telekoma koja brane svoju firmu, sto je i normalno al za vreme radnog vremena, sto je takodje normalno.
pre 15 godina
Ja dobijam epi-napad svaki put kad vidim da se javio neko iz Telekoma ili Jata.
pre 15 godina
Neka država dozvoli da radi drugi i još neki fiksni operater. E onda će priče g. Lučića biti smešne. Sve ovo je zamlaćivanje. Što nije tako opasno, a Potkradanje korisnika je ipak, mora se priznati vrlo opasno i naravno kad tad će to TELEKOM ostiti.
pre 15 godina
Ne mogu da verujem kolika količina patetike i proseravanja (stručan izraz iz oblasti sociologije). "Izrabljuju jadan narod", kako vas bre nije sramota? Cela porodica toroče mesec dana za 800 dinara i to je kao mnogo. A obično dete u osnovnoj školi troši po hiljadu dinara samo na SMS porukice drugarima iz škole. Vrhunska patetika.
pre 15 godina
Au Lucicu izmislio si vrucu vodu..
Pa naravno da je neprofitabilna, kad se tenderi namestaju za ..., kada ima 15.000 zaposlenih, a od toga 12.000 u administraciji, kada svaki zaposleni ima najmanje 3 shefa, kada su plate stalno zaposlenima bezobrazno velike i idu i do 200.000... Kada se zaposljavanje vrsi iskljucivo na osnovu veze, poznanstva ili nekog treceg kriterijuma, a ne na osnovu kvaliteta, kada su vam dnevnice kada ste na putovanjima i po 1500 eura, kada vam radnici rade na racunarima koji ni po kvalitetu ni po ceni ne ispunjavaju kriterijum zadovoljavajuceg, jer je bitno da ispunjavaju jedan jedini kriterijum, kupljeni su u ComTrade-u..
Kada ste kupili Telekom Srpske za 600 miliona eura iako je drugoplasirana firma nudila 200 miliona manje.
Kada ste zaposlili direktorku PR-a kojoj je jedina kvalifikacija ta sto je kuma generalnog direktora..
Naravno da je fiksna neprofitabilna kada monteri fiksne telefonije efektivno rade 2h dnevno, a ostatak dana provedu u lokalnoj kafani cekajuci da narod dodje da ih moli da im nesto poprave za sta ce im uzeti od 50 do 100 eura, zavisno od toga kako su raspolozeni..
Naravno da je posle ovoga nemoguce biti profitabilan..
Ljudi koji ovo citaju verovatno nece verovati, ali to je nazalost istina..
Zabluda je da je Telekom najbolja i najprofitabilnija kompanija u Srbiji, to je samo jedna koka nosilja koja daje jaja svojoj menadzment garnituri, jer moze da radi sta god hoce jer nikome, APSOLUTNO nikome ne snosi odgovornost, sem vladi koja takodje uzima ogroman novac kao vecinski vlasnik, i onda dolazimo do toga da je svima njima lepo i da ne zele da se ista promeni.. Jer da su zeleli odavno bi promenili...
Veliki pozdrav...
pre 15 godina
@ (mika, 4. novembar 2009 20:19):
'a koje to resurse trosi fiksna telefonija pa da nema profita? da bre...'
ha, ha, ha, ha ... ma ne trosi nista, sve je virtuelno u paralelnom univerzumu ...
pogledaj na internetu samo koliku knjigovodstvenu vrednost ima ona najosnovnija oprema nuzna da bi sve funkcionisalo ... kralju!
pre 15 godina
Drvetu da pricate vec bi ukapiralo. Jednostavno odgovor je Voice Mail i Internet servisi. Nadjite dobar marketing team i propagirajte Voice Mail odnosno "govornu postu", uvedite istu u velike sisteme i videcete kako se prave pare. Posle toga idemo na VoIP...
pre 15 godina
Pretplata je i nekoliko puta manja od zemalja u regionu jer su i plate nekoliko puta manje od zemalja u regionu. Kad vi svoje sluzbenike budete platili kao zemlje u regionu onda mozete i da podignete pretplatu, ja se necu buniti. Izrabljuju jadan narod i opet imaju obraza da se zale cccccccc
pre 15 godina
Neprofitabilna?! Pa to mi je podjednako neshvatljivo kao sto Jat sa onako bezobraznim cenama i sramotnom uslugom uspeva da belezi gubitke... Primeri za leksikone menadzmenta.
pre 15 godina
Na ovo jednostavno moram da odgovorim!!!!
Ne znam ko je tacno ovaj covek na slici (ako negde moze javno da se postavi njegov CV molim vas da to neko ucini)ipak on radi za javno preduzece, pa da cisto znamo ko nas zastupa.
na fotografiji je se postavio kao Donald Tramp, a prica da je ne profitabilno nesto sto u svim razvijenim zemljama donosi abnormalne profite.
Vidim da ste svi rekli po nesto o kvalitetu usluge, i slazem se sa svim tim stvarima!!
Zelim da dodam jos kako je se sirila fiksna mreza telekoma, a to je sledeci nacin, kada sam instalirao prvi moj broj 80tih platio sam telekomu tadasnjih 2000maraka, kada sam instalirao drugi broj 2001.god u kuci platio sam 800eura za digitalnu centralu koja ni dan danas nema identifikaciju poziva jer nema tehnickih mogucnosti centrala koja je izgradjena pre 10tak godina (u savremenom svetu ta usluga postoji bar 20).
Naravucenije je da smo svi mi gradjani izgradili infrastrukturu tog telekoma (i to ne preko budzeta vec sirovim kesom) koju jos i danas koriste (ja i dalje telefon imam preko drvene bandere).
pa ako ovakvi menadzeri imaju toliko ne znanja da takvu jednu firmu dovode u rang neprofitabilnih, bas me zanima gde su oni ranije radili i kojoj stranci pripadaju.
za ovakvu izjavu u jednoj ovakvoj firmi trebao bi da popije najmanje otkaz, i to od prvog njemu nadredjenog.
žU ovoj drzavi izgleda mora doci vreme da narod pocne da deli otkaze!!!!!!!!!
pre 15 godina
Ma dokle bre više s ovim lažima?!
"Neprofitno ovo, neprofitno ono..."... svim monopolistima je sve neprofitno, a toliko se muče da ostanu monopolisti, da je već stvarno odavno degutantno pominjati ih u kontekstu slobodnog tržišta.
Nego, najlakše je "nit' kosku glođu, nit' kosku daju", što bi rekli - nit' žele da poboljšaju usluge i snize cene, nit' drugome dozvoljavaju da učini to što oni ne žele.
Ako ima "stručnjaka" koji bi da prozbore koju po pitanju "cena u okruženju" i 1000 puta ponovljene kako su "naše najniže u univerzumu", samo da predupredim činjenicom da veći deo EU u svojim osnovnim telekomunikacionim sistemima fiksne telefonije čak nema ni predviđene naknade za lokalne pozive, niti uvođenje priključka. Da ne pominjemo što se kod najveće većine njih dobijaju i telefonski aparati besplatno u sklopu potpisivanja ugovora.
Za istu cenu, prosečan Parižanin može da razveze sa Australijom svaki drugi dan, a da ne pominjemo već nadaleko čuveni paradoks da su njihove plate tako drsko više od naših!
Dakle gospodo, ako vam je neisplativo, napustite biznis i pustite druge da rade - one druge, koji mogu da se pronađu u tako "neisplativoj" računici!
Pozdrav
pre 15 godina
Stalno se poredimo sa "zemljama u regionu"! Dokle vise? Kad se poredimo, da napomenem da je prosecna plata u Hrvatskoj 721,5 € http://www.b92.net/biz/vesti/region.php?yyyy=2009&mm=10&dd=29&nav_id=389428, u Sloveniji oko 1000 €, a u Srbiji 30.000 din tj. 319 €!!!
pre 15 godina
A to sto su delili otpremnine radnicima ko da su radili u apatinskoj pivari,to ne pominje,
mogu samo da zamislim na konto otpremnina kolke su im plate.Naravno da im je sve malo.
A obzirom da placamo mobilnu telefoniju najskuplje u regionu ,bolje bi mu bilo da cuti
pre 15 godina
U svim zemljama EU a i u "okruzenju" moze da se prenosi broj iz kompanije u kompaniju bez problema i bez naknade a to koliko je cena minuta ili paketa u Srbiji nenormalno skupa uporedite sa Amerikom(Sprint,TMobile,AT&T,Verizon )gde za paket od45$ (1500min) imate vikendom BESPLATNO da razgovarate neograniceno ,svakim radnim danom od 21h do 07h je isto BESPLATNO,u okviru svoje mreze neograniceno besplatno,za 20 $(1200din) mesec dana neograniceno koriscenje interneta. To sto radite zove se monopol,a da je fiksna telefonija jeftina,pogledajte koliko je centi poziv iz SAD u Srbiju a koliko je dinara minut iz Srbije za Ameriku.Smesno.U Srbiji sve prolazi inace da je drugacije prosli bi ste kao AT&T pre par godina.
pre 15 godina
Mi ovde u Parizu imamo paket od 29,90 EUR a u paketu hi speed internet 20 Mbps, 100-tinak tv kanala i fixni telefon s` tim shto je telefoniranje sa fiksnog telefona APSOLUTNO BESPLATNO prema 98% Evrope (naravno ne prema Srbiji) i 50-60% sveta!!!
Shta trabunja bre ovaj Mr Monopolije Monopolistovic, koji bre region? Izbacite bre ovakva nesposobnjakovice i pustite zdravu konkurenciju i bice u Srbiji kao shto je ovde! Mozhda se i vratim.
pre 15 godina
Ne mogu da verujem kolika količina patetike i ... (stručan izraz iz oblasti sociologije). "Izrabljuju jadan narod", kako vas bre nije sramota? Cela porodica toroče mesec dana za 800 dinara i to je kao mnogo. A obično dete u osnovnoj školi troši po hiljadu dinara samo na SMS porukice drugarima iz škole. Vrhunska patetika.
pre 15 godina
U svakom javnom preduzecu bilo da je u pitanju Telekom,EPS,Vodovod,GSP cujemo istu pricu i obrazlozenje da bi bilo mnogo bolja usluga ali da bi i cene trebale da budu kao na zapadu, nikada da iz tih firmi ne urade nesto da povecaju profit bez poskupljenja usluga, pa i na zapadu ne poskupljuju stalno cene da bi se neka usluga poboljsala.
pre 15 godina
Neprofitabilni sa ovim cenama? Videćemo uskoro kada drugi fiksni operater dođe kako su te cene i više nego dovoljne, čak će biti i smanjene nekoliko puta. Uvek ista priča. Kao za mobilnu telefoniju. Kukaku kukaju, onda dođe telenor i vip i bum cene opadnu drastično, a firma profitabilna. Poenta je da nisu cene u fiksnoj sada niske, nego se firma arči i ne upravlja se domaćinski. A kada nema monopola već prava konkurencija, sve se zategne i firmom se odgovorno radi, tako da su i niže cene jer ih inače konkurencija briše sa tržišta. Zato zapad uspeva, takmičenje stalno im ne dozvoljava da se ululjkavaju, a ne zato što su pametniji i imaju veće mozgove.
pre 15 godina
a koje to resurse trosi fiksna telefonija pa da nema profita? da bre...
pre 15 godina
Овде је човек о свему причао како телеком брине о својим корисницима ,даје им повољности,само није причао о интернету и о повећању брзина ,пошто је сбб повећао брзине својим корисницима са 1,5 мегабит на 4 мегабита ,што га то нисте питали,и о каквом губитку телеком прича ,када у мобилној телефонији држе 65% тржишта,у фиксној телефонији имају монопол,интернет сектор скоро сви провајдери зависе од телекома.пошто узимају линк од телекома,осим верата и сбб,и сви провајдери чекају да телеком повећа брзине па тек они повећају ,и о чему ми причамо овде
pre 15 godina
E ma samo neka dodje drugi operater pa neka je neprofitabilna vama 100 puta njemu nece biti obecavam.
Dosta vise sa lazima.
pre 15 godina
Dodji kod mene u Kaludjericu, da vidis da li je mesecna pretplata za fiksni premala. Ovde su uvodjenje telefona placali i po 3000DM u svoje vreme, a dobili su antenicu na krovu i 5 slobodnih veza na 50 pretplatnika, kad je vreme lepo. Kuku, sta bi moj komsiluk imao da ti kaze u lice, kad bi imao priliku. Nikoga ovde ne interesuju cene u okruzenju, vec ono sto dobija za postojecu cenu, a to je jednako NULI!
pre 15 godina
Kada bi se javilo hiljade ostecenih, da ne kazem pokradenih videli bi i zasto je u profitu.
pre 15 godina
Da,da,neprofitabilna,i svaki dan sve vise propada,pa proglasite bankrot i na ulicu kad vam je tako lose. Cini se da je lose stanje zato sto ne moze jos vise da se dzapa od drzavnog preduzeca. Sramota,ljudi jedva sastavljaju kraj s krajem!
pre 15 godina
evo ovako malo informacija iz Rumunije za 15e dobijete kablovsku tel. FLAT internet nisam siguran koji protok ali je odlican i pretplatu za fiksni sto se tice mobilnih imate ponudu u VODAFONU dobijete 700min 700sms-a u umrezi i 70min. internacional fixni isve to samo za 4EURO pa vi vidite koliko je kod nas sve skupo
pre 15 godina
Телеком (мобилни телефони) ће се урушити онда када сви буду имали сталну интернет везу. Није ми јасно како неко може и даље да наплаћује минут разговора 15 динара. Ејјј у 21. веку ви наплаћујете минут 15 динара? Па где то има? Само тамо где су лопови и нигде другде!
pre 15 godina
Mesecna pretplata nekoliko puta niza usporedivsi sa zapadom-kakav cinizam koji je u svim sferama naseg drustva.Mozda mesecna pretplata je niza,ali zato su impulsi i do 40 puta skuplji od onih na zapadu,Npr.iz kanade ako zovete srbiju jedan minut vam je otprilike 3 din.a probajte iz srbije nazvati kanadu-ne smem ni pomisliti.Tako nas pljackaju za gas,gorivo,aministrativne takse,porezi itd.sve je skuplje u srbiji nego na zapadu,a usluga ne na nivou albanske,jer su nas oni prestigli,vec na nivou afganistanske.
pre 15 godina
Ma kakav epi-napada, uvati me troljetna groznica!
pre 15 godina
Da Bog da vas prestigli Telenor i Vip u mobilnoj ( i dalje se pitam kako već nisu kad su bolji) i takođe i u fixnoj ko god bude.
pre 15 godina
Pa kad je fiksna neprofitabilna, pustite druge operatere na tržište (ne samo jednog). Naravno da ne možete da budete profitabilni sa hiljadama rođaka, kumova i partijskih drugova, i sponzorisanjem raznih partija. Treba privatizovati Telekom pod hitno!!
pre 15 godina
Zasto se gospodin Lucic u svom izlaganju nije dotakao problema vise stotina radnika Telekoma, uglavnom mladih koji su GODINAMA angazovani pomocu nekih PRIVREMENIH ugovora, gde su im mesecne zarade znatno umanjene od onih koji primaju radnici Telekoma, iako obavljaju isti posao? Nadlezne institucije bi trebalo hitno da se pozabave ovakvim nacinom poslovanja menadzmenta Telekoma, i sprece dalje iskoriscavanje radne snage, i kazne odgovorne. Ovde se Lucic hvali milijardama profita, a oni koji su najszasluzniji za taj profit mesecno rade za 200 evra. Krajnje licemerno.
pre 15 godina
Ako fiksna telefonija nije profitabilna, onda neka se menadžment upita kojim troškovima je opterećena. Osim toga, ADS priključci idu preko mreže fiksne telefonije, neka prihode od ADSL-a uračunaju u svoje kalkulacije. Kao i deo prihoda iz mobilne telefonije, koja takođe delom koristi fiksnu mrežu za prenos signala. Dalje, u pretplate u okruženju uračunati su već neki paketi usluga, nisu to nekakve takse na priključak. Samo po osnovu pretplate, prihod Telekoma je NAJMANJE oko pet miliona evra, a iz nekih izvora saznajem da je oko osam miliona. Mesečno, naravno. A gde su impulsi? Kolika su ulaganja?
pre 15 godina
...
Monopolisti sa dvojničkim linijama u 2009. super
pre 15 godina
Umesto da bude pokretac Telekom je glavna kocnica razvoja u ovoj zemlji.
Sve sto treba da uradite je da uvedete optiku do svake kuce. Ako to ne znate da uradite za dve godine - idite ima ko moze.
pre 15 godina
Kako lazete vec godinama za dvojnike...
Sram vas bilo!
pre 15 godina
Naravno da je neprofitabilno, kad ne postoji ni jedna manifestacija u Srbiji kojoj Telekom nije bio sponzor. Milione i milione su dali na sponzorstva da bi reklamirali fiksnu telefoniju u kojoj nemaju konkurenciju (ovde je u pitanju cisto pranje para). Svi Telekomovi manageri idu na strucne obuke u, gle slucaja, Saperove ili Krletove PR agencije... pa njihov Internet je sramota ove zemlje... da ne govorimo o tome sto nam sve ino pozive usmeravaju preko VoIP/a a naplacuju kao da je zicni transfer (10 x skuplje)... Pa Lucicu, da vidim kad si takav extra manager, kako bi radio kod privatnika kome moras da opravdas svaki ulozeni dinar... Telekom je bruka i sramota ove zemlje...
pre 15 godina
Fiksna je neprofitabilna jer se ne ulaže dovoljno u broadband infrastrukturu.
pre 15 godina
Sve bilo je pusta laz!!!
Kolika je cena Interneta u okruzenju? Zasto o tome nema ni reci. IMam IPTV od januara ove godine i nasm bas nesto preterano yadovoljan. Proslog meseca sam ceo vikend cekao
da neko iz centrale pritisne dugme i ukljuci me, jer ni do mene ni do beogradskog centra bije bila greska. ADSL je mnogo bolji, ali i on po nekolko puta dnevno nestaje. Kad ce konacno doci kraj monoplu u IT? Sve im je mali prihod, a u Leksovcu js ima puno dvojnika i ko zna sve cega ne! Sramota!!!!
pre 15 godina
Komentar Vlade Lucica je neosnovan.On kao da nije radio u tehnici!!!Veliki profit od Telekoma uzima Drzava pa tek onda Telekom!Sramota je sto oko 1500 radnika radi preko Omladinske zadruge,Privremeno-Povremenih poslova,Zastupanja itd. za bednih 20-tak hiljada dinara po 4-5 godina pa tek onda dobijaju ugovore za stalno ako ih i dobiju!?Njegove tvrdnje se zasnivaju na tome da mu "Menadzeri" donose veliki profit a ne namuceni i napaceni ljudi koji rade na salterima i ljudi koji rade u sluzbama 789,788,9813,9812,988,977 i 0800/100-100 resavaju probleme i dobrim delom svojim trudom i zalaganjem zadrzavaju korisnike i to za bednih 20 hiljada dinara!Te tvrdnje da fixna nije profitabilna nisu tacne najveci je problem sto oni na vrhu ne rade svoj posao kako treba i sto ne narucuju modeme za ADSL i IPTV pa nam korisnici svaki dan odlaze kod drugih provajdera ETO ZASTO FIXNA NEMA PROFIT!A da ne pricamo koliko se na sva usta hvale i reklamiraju uvodjenje novih usluga koje ne mogu da se koriste na svim telefonima,pa i ovaj jadni CDMA bezicni telefon koji je pusten u pojedinim mestima ne radi kako treba!Sramota sto se ne ulaze u tehniku jer zaostajemo milion godina za zemljama u svetu!
pre 15 godina
Ko, koliko i sta radi u Telekomu? Odgovor na to je slucaj osobe koja je radeci tamo, tokom radnog vremena, regularno isla na predavanja i zavrsila fakultet a da se nije ni znalo da nije na poslu. More jedva cekam da vas neko kupi. Razletelo bi se vas bar pola, i po familijarnoj i po stranackoj osnovi, kako ste i primljeni. Dzabolebarosi i paraziti.
pre 15 godina
Direktor Vladimir Lucic nije u razgovoru sa novinarem B92 rekao da li "Telekom Srbija"i
dalje prihodima od medjunarodnih fiksne telefonije
dotira ili sufinansira nacionalne fiksne telefonske usluge, pa je zato prva usluga
profitabilna a druga - neprofitabilna.
pre 15 godina
TELEKOM nečijom voljom nema ADSL modema.Mogao bi prodati lagano milion u Srbiji.Nema brojeva na Novom Beogradu, Nema a zašto?
pre 15 godina
Troshkovi fiksne telefonije su najvecim delom samo MAINTAINANCE...tj odrzavanje...uglavnom
Sa druge strane, ljudi, ja kad iz Srbije dolazim za Nemachku ja uplatim maksimalno 500 dinara na karticu, a ostajem po dva meseca skoro...reshenje: MONDO sms servis koji daje 5 poruka PO BROJU telefona besplatno i SKYPE sa kojim se razvezete sa kim god hocete potpuno besplatno...ljudi...dobrodoshli u 21 vek...
Kada je u moje selo u Srbiji stigao wireless, skoro SVAKA kuca je uvela net (tj kupila kompjuter) i sada milina...fiksni tel skoro niko ne koristi, a svi se chuju i vide;)
pre 15 godina
Ovo je priča sa tužnim krajem.
pre 15 godina
Čudna priča!
Ja sam iz firme koja je korisnik Telekoma i mesečna faktura bez mobilne je oko šest miliona dinara.Fiksna telefonija je i internet i prenos podataka a ne samo telefonija.Mislim da mobila telefonija i ako ima ima sigurno malo faktura ovog nivoa.Dakle voleo bih da neko argumentovano ovo objasni a tekst je marketniški.
Zašto nemogu dobiti ISDN BRI ili pots na na Novom Beogradu?
Meni faks ne radi preko mobilne telefonije a sve porudžbine primam faksom.
pre 15 godina
Opet poskupljenje iza ugla....!!
pre 15 godina
Cena interneta u susednoj Bugarskoj
8 megabita za 20 leva, t.j. 10 evra, a 12 megabita za 25 leva. E Srbijo medju sljivama i kukuruzima...
pre 15 godina
Eh studirao sam sa ovim covekom. Dok je bio u tehnici bio je solidan ... kako je otisao u direktore ... cista demagogija. Slusao sam ga vise puta i na televiziji kako lupa gluposti. Tako je kod nas kada se domognu ljudi fotelje to vise nisu oni nego neki "visi interesi".
pre 15 godina
Sreca je sto sam zavrsio "pravi" fakultet pa razumem gospodina sagovornika. Komentar je:Mnogo je dobro sto je on mlad i ambiciozan ali zaboravio je da on ne vuce poteze. Stara izreka je "drzite lopova" ili "ovce treba sisati jer imeju vunu" ili dobro dosli mladi regruti-sa jedne strane ili "dobra vam je maska"
pre 15 godina
Citajuci komentare,resio sam da i moja malenkost se oglasi povodom dosta neistina iznetih u prethodnim komentarima.
Naime,istina je da se u Telekom "ulazi" preko prijatelja,rodjaka,kumova...ali samo na neka mesta gde se prima plata a nista se ne radi. U sluzbe poput 988,9813,977 ne treba veza,ali tamo su zaposleni preko omladinske zadruge koja produzava ugovore u nedogled i gde se zakon ne primenjuje. Takodje se ne primenjuje zakon ni prema ljudima koji su angazovani preko Privremeno-Povremenih poslova,jer su radno angazovani godinama preko tih ugovora a zakon jasno kaze da se ljudi mogu angazovati preko takvih ugovora samo 180 dana godisnje... Inspekcija je samo slegla ramenima i zena mi u lice rekla "Gospodine,Vi ste u pravu,ali drzava ne da da se ljudi zaposle,ostaje Vam samo da ih tuzite"...
Sto se tice plata,one se krecu oko 38.000 dinara za "obicne" zaposlene,inzenjere od 56.000 dinara pa na gore...a sefovi,od 80.000 pa na gore... Direktori i nemaju platu,vec sami uzimaju koliko im treba...
Toliko o tome i o profitabilnosti... Neko namerno urusava Telekom,to je namerno smisljeno da bi se prodao za daleko manje para nego sto realno vredi,a onda da sam vrh rukovodstva uzme razliku "na ruke" tj za stranku koja ih je postavila na ta mesta... To se godinama tako radi,ne samo u Telekomu vec i u svim ostalim privatizovanim preduzecima koja su prodata za smesne parice.... Ostatak "na ruke"...
pre 15 godina
Pa kad rade lopine u firmi normalno je da je neprofitabilna.Godinama unazad podnosim molbe za novi prikljucak fixnog telefona.Dobijam odgovor da ne ostoje tehnicke mogucnosti za isti.Upoznam "majstora" iz Telekoma,castim ga 200 evra i u roku od 2 dana dobijem broj.Toliko o tome.
pre 15 godina
O cemu oni to? Pa Beograd nije ceo digitalizovan???
61 Komentari
Sortiraj po: