Deda
pre 8 meseci
"Teži prekršaj"???Odbio alkotest!To je njegovo pravo.
Subota, 24.02.2024.
12:03
Izvor: Tanjug
pre 8 meseci
"Teži prekršaj"???Odbio alkotest!To je njegovo pravo.
pre 8 meseci
Pa zar nisu onom talibanu tik tokeru ili vec sta oduzeli maseratija porsea ili vec nesto slicno
pre 8 meseci
U Srbiji ništa novo, sutra da se promeni vlast, ovi sadašnji koji se bahate će da nadrljaju, a smeniće i tužioce i sudije, kao i policajce na funkcijama koji ne rade svoj posao, ali će postaviti nove koji će biti "njihovi" i koji će "njihove" sponzore i rodbine da štite od zakona.
Tako je bilo 90-ih, tako je bilo kad je DOS došao na vlast, tako je od 2008. bilo u kolaciji DS-SPS, tako je i od 2012. godine.
Neće se ovde ništa promeniti verovatno dok narod ne uzme pravdu u svoje ruke, pa ovi bahati budu štrecali od običnog naroda, kad već ne štrecaju od policije.
pre 8 meseci
Zakon važi samo za obične smrtnike kao i uvek. Za one nedodirljive sve jedno koji se zakon primenjuje. Banana!!
pre 8 meseci
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
(Zvizda nibeska, 24. februar 2024 16:32)
Ne da mogu, nego to i rade! Privatno vlasnistvo je i kuca, stan, pa ti oduzmu ako dugujes porez, ako je steceno kriminalom, ako dugujes banci itd itd. Auto se odavno oduzima ako napravis carinski prekrsaj, taksistima se oduzima vozilo ako ga inspekcija uhvati da je u prekrsaju, nema dozvolu za rad i slicno. Sve to regulise Ustav Republike Srbije u clanu 58., samo to niko ne cita, ali svi znate da je privatna imovina svetinja?! Svetinja su nasi zivoti, zivoti nase dece, a ne njegov polovan Pasat, i voleo bih da se takvim pijanim djilkosima oduzima trajno, a ne samo do okoncanja postupka!
pre 8 meseci
A Darko Lazic?
pre 8 meseci
A sta je sa ovim sinovima bogatasa?Jel imate m..a njima da oduzmete?
(Mrki, 24. februar 2024 17:38
Oni ne voze pasata starog 15-20 godina.
(Niko Bitan, 25. februar 2024 07:52)
A vi ste se nadali da ce bahatima i bogatima da uzimaju hahaha. Ako ako navijate jos za otimanje.
pre 8 meseci
Debilizam. Podkupljeno sudstvo ubilo i Stari Rim. Manja kazna za ubistvo. Matori jos ako je pusac, uzece mu i kucu
pre 8 meseci
Za ovakve "vozace" ubice trebalo bi oduzimanje automobila trajno.
pre 8 meseci
Rekao bih da je ovo prva zloupotreba novog Zakona!
pre 8 meseci
Po novom zakonu bahatim vozačima se oduzima auto i šalje na plac parking servisa. Moglo bi se reći auto ide u zatvor ali prekršaj je izazvao vozač pa bi on morao u zatvor. Bahati sedne u drugi auto i tera po starom. Sve dok se korišćenje automobila ne izjednači sa nošenjem oružja, mislim samo na bahaćenja a ne i na ostale manje prekršaje, i uvede psihotest za problematične vozače ovo su samo priče i zamajavanje. Jedan bahati vozač može izazvati sudar sa npr. autobusom i prouzrokovati više žrtava kao da je pucao iz automata. Može neko da bude vrhunski stručnjak u svom pozivu ali psihološki nesposoban za vozača. Ko donosi ove poluzakone nije mi jasno. Prošao sam desetinu puta pored Pravnog fakulteta i nisam pravnik ali mislim da bih sastavio bolji zakon od svih ovih stručnjaka.
pre 8 meseci
Javite njegovom kumu...
pre 8 meseci
Ima ljudi koji su jednostavno bahati i teraju svoje bez obzira na kazne. Za njih jeste potrebno oduzeti vizilo ali da se ne primenjuje selektivno već za svakoga bez protekcije. Kod nas ako je budža u pitanju ne odgovara ni za mnogo gora krivična dela.
pre 8 meseci
(Dex, 25. februar 2024 06:26)
Džaba što tebe zanima, njih ne zanima, oni znaju sve. Jer da nije tako ne bi uspeli da zapale iz Srbije. Mnogi probali, nisu uspeli, oni jesu. Da li ti to kazuje nešto. A džaba nama policije kad samo kažnjavaju passat star 10-15 god, Yuga, Kadetta.
pre 8 meseci
Čik neka braći Panić pokušaju da oduzmu vozilo? Mislim ako se policajci ne plaše?
pre 8 meseci
Sveo ok recimo...ali šta ako počne ovo da se zloupotrebljava,nismo mi Danci,mi smo mi,reče Rajs onomad???!!
pre 8 meseci
Privremeno oduzimanje treba da bude zuti karton, nakon toga trajno oduzimanje, jer je to oruzje u njegovim rukama.
pre 8 meseci
Mislim da treba vlasnik da plati po danu plac na kome je parkirano njegovo vozilo, sluzbu koja je odvezla vozilo kao i radnike koji su zaduzeni za cuvanje tog vozila, to je sasvim nirmalno i nece mu pasti na pamet vise
(Citalac, 24. februar 2024 20:18
Aj u neki dinar da svi oni kojima auto bude oduzet, tj bar 90% njih, nece imati racuna da uzima auto. A onih 10% nece ni zanimati sto su mu uzeli, jer ga ne boli koliko kosta i nije ga na grbacu zaradio! Cudna je ovo zemlja. Volim je jako. Kad god me pozvala zemlja odazvao sam se. Zao mi je sto je nekom majka a nekom maceha.
pre 8 meseci
A sta je sa ovim sinovima bogatasa?Jel imate m..a njima da oduzmete?
(Mrki, 24. februar 2024 17:38
Oni ne voze pasata starog 15-20 godina.
pre 8 meseci
Postajemo drzava koje se narod plasi.
Pune ulice policajaca.
Nenormalna pojava cim otopli.
Nigde u Evropi nije tako ucestalo i napeto.
(nesa, 24. februar 2024 19:31)
Nekad se znalo zasta policija sluzi, tj da stiti narod. Malo je neresenih slucajeva bilo iako nas nisu snimali kamerama na svakom cosku. Danas ista ta policija sluzi da stiti kriminalce i politicare. Zato i ima toliko neresenih slucajeva.
pre 8 meseci
sledeći je Prokupčanin na redu garantovano.
pre 8 meseci
Treba mu odrediti kaznu zatvora od godinu dana !
pre 8 meseci
Pa da krecu iz Leskovca a u Bg stizu sa tim zakonom 2058g
pre 8 meseci
Mene zanimaju onaj Lamborghini i onaj McLaren. Ne zanima me taj Passat uopste.
pre 8 meseci
Malo je to nego plus još dobra robija sa društveno korisnim radom. Pa takvi tipovi sednu u drugi auto i opet se bahate. A šta raditi sa kumićima u Lamboginijima, a da oni ne podležu zakonu već samo sirotinja raja.
pre 8 meseci
Puna podrska, ali i dalje slabo i nekompletno. Za takvu bahatost je trebao i dodatno ici u zatvor i platiti veliku novcanu kaznu. Samo tako se takvima staje u kraj. Ovo ga nece zaustaviti.
pre 8 meseci
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
(Zvizda nibeska, 24. februar 2024 16:32)
Ajde odgovori coveku, pitanje je skroz na mestu i verujem da je odgovor veliko NE.
(ls, 24. februar 2024 18:44)
Naravno da mogu! I oruzije je privatno vlasnistvo pa probajte nekome da pretite njime. Cak i u Americi ce vam ga oduzeti bez natezanja po kratkom postupku, a o EU da ne govorimo - necete ga dobiti nikad vise. Tako da je odgovor DA!
pre 8 meseci
Bio i neki lambordzini oduzet, pa vracen uz izvinjenje…
pre 8 meseci
Na privremeno oduzeto vozilo se gleda prakticno kao na oruzje, zato se i oduzima. Do odluke suda nema samo status privatne svojine.
pre 8 meseci
Je l’ lubeničar??! 😅😅
Šalu na stranu, konaćno se sprovode prave mere protiv nesavesnih vozača.
Za ovakve prekršaje, uvesti i kaznu zatvora!
pre 8 meseci
Naime radio sam u sudu 14 godina. Papirologija, zakoni, podnesci. Svega se nagledah. Ali jedna stvar mi nije najjasnija. Ja ne mogu da verujem da je nasem narodu prenos vlasnistva nad vozilom i dalje naucna fantastika. Polovini bar. Bez da vredjam. Znaci kad ih sretnem jao brate idem kod notara ne pitaj me nista samo prenos da resim u haosu sam. Prvo. Ugvor kosta 720din i dovoljan je 1 (slovima jedan!) primerak. Notar zadrzava svoj primerak koji se ne placa. Prodavcu je dovoljna kopija, a ako bas zeli onda racun izlazi 1440din. Istog trenutka uplatnicu za porez zavrsis online i platis u posti i u roku od 20min proknjizena je transakcija. I odlazis u mup da zamenis saobracajnu. Procedura od ulaska kod notara do izlaska iz mupa sat vremena. Zasto ljudi imaju neke tripove oko toga nikada necu znati niti ce mi biti jasno. A sve ovo govorim da posle usvajanja ovog zakona o oduzimanju vozila na cuvena ovlascenja cemo ocigledno morati da zaboravimo jer tek sad ce svi izbegavati da ih daju jer ako se auto oduzme moras cimati vlasnika da ga vrati, naravno ako je privremeno oduzet.
pre 8 meseci
S'obzirom da mi je dobrog prijatelja (decko je imao 25 godina) ubio bahat vozac i to na pesackom mogu samo da porucim da treba brutalno kaznjavati i oduzimati vozila pa i trajno a onda ih prodati i uplatiti taj novac zrtvama saobracajnih nesreca i njihovim porodicama. Toliko.
pre 8 meseci
Ma to neki njihov pa nije više podoban. Verovatno se dobro znaju !
pre 8 meseci
A Sta cemo ako je neko nekom kum?
pre 8 meseci
U EU u bilo kojoj zemlji bi dobio zabranu vožnje dve tri godine, plus novčanu u visini minimum jedne plate, plus ponovno polaganje vozackog ispita. Inače zakon je isti ili barem jako sličan za sve.
(Dlaleko je sunce, 24. februar 2024 13:37)
Nije baš svuda isto. U Kanadi je tip vozio notorno bahato, mnogo puta privođen i kažnjavan, jedino nikada nikoga nije ubio. Kažnjen 25 godina zatvora, a (koliko se sećam) polovinu obavezno iza rešetaka. Manje bi dobio da je ubio nekoga. Država uvek odabere nekog baksuza koji najebe za primer drugima.
pre 8 meseci
Pa ko mu je kriv kada nije ministar u vladi...
pre 8 meseci
Onaj koji je seo pijan za volan,nema nikakav problem da sedne i bez dozvole.Znaci mora nesto drugo da se primeni.
(Nenad Marinkovic, 24. februar 2024 21:20)
Ima i primenjuje se.
Draeger Immobilizer i slicni.
Ko je osudjen, duzan je da to ugradi u auto.
To mnogo kosta, tako da se i iznajmljuje za krace kazne.
Naravno, ovo sve u USA.
pre 8 meseci
Sve mi se čini da ćete ga moliti da uzme auto nazad u zapadnim zemljama se oduzima za teže prekršaje i vozačka i auto!!!!
pre 8 meseci
A tatini sinovi?
pre 8 meseci
Ne oduzimaju se jedino super sportski automobili marke Lamborgini, Ferari i slicno. Ni veliki SUV-ovi, dzipovi i tome slicno. Takodje, ne oduzimaju se pojedini Bmw-i, Mercedesi i Audi-i. Ostali se oduzimaju....
pre 8 meseci
Do sada ne sa Alkoholom ali ako prekoracis brzinom preko 60 ili 70 na sat imaju prava da ti oduzimaju Vozacku i Auto u Austriju!
pre 8 meseci
Onaj koji je seo pijan za volan,nema nikakav problem da sedne i bez dozvole.Znaci mora nesto drugo da se primeni.
pre 8 meseci
sve će da se zabrani uskoro
pre 8 meseci
"Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
(Дрндоје, 24. februar 2024 13:53)"
Kako da ih oduzmu? Bar polovina tih vozila je ionako već u državnom vlasništvu, data "zaslužnim" pojedincima na trajno korišćenje, sa klauzulom da za njih ne važe pravila u saobraćaju.
pre 8 meseci
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
(Zvizda nibeska, 24. februar 2024 16:32)
Radnom kolegi trajno oduzeli ( na kredit vozilo, a i dalje mora plaćat rate) par dana star m5 zbog prekoračenja brzine od 23km/h u zoni škole, a za kazne mu nemože biti pola godišnje plate. Plus obavezno javljanje psihologu o njegovom trošku i društveno koristan rad i 5 god. bez vozacke. Nije u Austriji ali je EU država.
pre 8 meseci
Za ove kojima ovaj zakon smeta a po pitanju je da je auto licna svojina, jedna stvar koju su zaboravili.
I oruzije je licna svojina, pa ako ste ugrozili neciji zivot, bahatili se, pretili nekome...drzava vam oduzima oruzije.
Zasto bi vlasnik auta koji je potencijalni ubica, bio izuzet od toga? Ovo postoji u svetu i nije Srbija izmislila. Ja se ovog zakona ne plasim. Ne pijem, ne drogiram se i nisam bahat vozač.
pre 8 meseci
Da li su mu uzeli vozačku?
Samo pitam zato što moj drugu isto tako nisu uzeli,pa za 4 meseca kasnije(dok je čekao sud) opet pijan napravio udes(hvala bogu niko nije stradao).Prvi put polupao svoj auto i auto ispred,drugi put firmin auto,sleteo sa puta.
NISU MU UZELI PRVI PUT!
pre 8 meseci
Mislim da treba vlasnik da plati po danu plac na kome je parkirano njegovo vozilo, sluzbu koja je odvezla vozilo kao i radnike koji su zaduzeni za cuvanje tog vozila, to je sasvim nirmalno i nece mu pasti na pamet vise
pre 8 meseci
gospodine ili druze avaksu vezivanje pojasa ocigledno doprinosi bezbednosti kao i mnoge druge stvari u zakonima koji su donoseni pre nego sto su time poceli da se bave strucnjaci koji zive od izmisljanja bezbednosnih gluposti tipa okanovica i njemu slicnih cije nevladine organizacije placaju svu oni koji pune budzet ove drzave aoni svake godine izmisljaju neki novi razlog svog postojanja ... naravno ne zanemarujem ni nezaistost drzave da popuni rupe u budzetu pod raznim izgovorima ... ovo nema veze sa bezbednoscu, da je oduzeta dozvola trajno uz zaprecenu zatvorsku kaznu od 10 godina za krsenje te zabrane to bi moglo da pomogne bezbednosti ... ovako oni koji se bahate zato sto to mogu da plate ili imaju vezu ili zato sto su jednostavno debili ce to i dalje raditi bez ozbiljnih sankcija ... placanje kazne nije ozbiljna sankcija, pri cemu ovde pricamo o vrlo ozbiljnim prekrsajima bezbednosti u saobracaju, ne o nevezivanju pojaseva ili slicnim stvarima
pre 8 meseci
Lepo, a sad tu meru primeniti na motocikliste koji NIKADA ne voze ispod ograničenja brzine. Motociklista je gore nego pijan vozač automobila; pijan ne mora uvek da je pijan, motociklista je uvek lud i bahat. Zato je i seo za motocikl iako je statistički prva i najveća žrtva svog ludila.
pre 8 meseci
I uskoro će svako da vozi 'tudji' automobil.. šta se dobilo? Zašto je bilo teško uvesti ono što u drugim zemljama već postoji: zamrzavanje imovine tj. pritvor do pravosnažnosti (ekstremne, i finansijski izuzetno bolne) presude.
pre 8 meseci
Postajemo drzava koje se narod plasi.
Pune ulice policajaca.
Nenormalna pojava cim otopli.
Nigde u Evropi nije tako ucestalo i napeto.
pre 8 meseci
Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
(Дрндоје, 24. februar 2024 13:53)
Ne, sto pitas?
pre 8 meseci
Ma to nije nista u Austriju cim predjes 1,6 promila 6 meseci bez vozacke do 6000 evra kazna i jos moras kod psihologa i doktora e sad pazi sad moze da te zezaju do mili volje doktor dok te ne odobri da si u ponovom stanju da vozis onda tek dobijes vozacku inace moguce da neces dobiti nikad vise! Zato kazem pamet u glavu zovi prijatelje, porodicu, taksi ili javni prevoz cuvajte sebe i drugima!
(Maki Kavaski, 24. februar 2024 15:37)
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
(Zvizda nibeska, 24. februar 2024 16:32)
Ajde odgovori coveku, pitanje je skroz na mestu i verujem da je odgovor veliko NE.
pre 8 meseci
Kinacno kazna za nesavesne vozace ali oduzeti trajno vozilo prodati na licitaciji i datiza uredenje puteva.Vozaci kad osete tvrdo brzo se dizovu pamwti drzava nesmije pogadati i tolerisati nasilnike
pre 8 meseci
Sada samo cekaj kumica i politicare i njihovu decu i snimaj i stavljaj na drustvene mreze ima da se smire pazi sta kazem.
(ALOKIN, 24. februar 2024 17:44)
Pffffffhahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ko sme da pipne te koje si gore naveo? Ovi zakoni su iskljucivo za mene, tebe i ostala govna koja smrde u ovoj zemlji i kvare idilu ovima gore navedenim. Dzabe se radujete i likujete, ona braca vas sve zajedno pozdravljaju sa neke lude zurke (i naravno da niko ne zna gde su).
pre 8 meseci
Strasni su ovi pravednici i dusebriznici! Drzava se ponasa kyo turske dahije i oni poslije '45. godine. Drzava voli otimati,pa makar to bio i automobil. Sankcionisati bahatu voznju moze se prinudnim radom, zatvorom, idenjem kod psihologa,ali oduzimati privatnu imovinu to ne bi smela. Zar do sada drzava nije previse oduzela, od zemlje,kuća, fabrika,žena,inflacije,stare devizne štednje,zajma za Srbiju,samodoprinosa za sve i svasta,pa doprinosa za Kosovo i Metohiju i Crnu Goru, za bolnice, stambenu izgradnju... Samo jako i snazno,a ova snazna i skupa auta,e ona se ne oduzimaju. Pljacka na pljacku,kada će se staviti tacka!
(Ikkka, 24. februar 2024 15:21)
Dzabe pricas ovim pajserima ovde, sutra kada im izvrsitelj zakuca na vrata i odnese pola kuce jer nisu kaznu za parking platili, pa mami i tati popisu stvari koje su sticali, ili jos gora opcija, kada popisu i odnesu stvari sa adrese na koju su prijavljeni (kod rodbine ili su na stanu negde), pa odnese automobil i usrane gace iz korpe bez da mora da ti objasnjava sta i kako, jos pandur dodje da ga cuva dok te ovaj globi, setice se oni turaka i nacista 1945 i osetice kako je to bilo.
pre 8 meseci
Za ove što podržavaju oduzivanje automobila privereno i traže da se oduzme i proda, ako se tako nastavi uskoro će za kazne oduzimati kuće i stanove, a vi samo podržavajte i glasajte kako vam kažu.
pre 8 meseci
Ljudi verujte, samo zatvor i novčane kazne. Samo strogo i bez kompromisa s bahatim seljačinama. Doveli bi se u red za godinu dana.
pre 8 meseci
Avaks - a da ti tvoj ,,seminarski rad,, objaviš unekom stručnom časopisu, da ga stručnjaci pregledaju, ocene pa ako si zadovoljio kriterijume neka te postave za direktora komiteta za bezbrdnost saobraćaja. Ovde je glavna tema oduzimanje vozila nekome i prijava a očigledno je da narod kroz komentare provlači osnovni problem - Nedoslednost, veze i zaobilaženje prava i pravde.
pre 8 meseci
Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
(Дрндоје, 24. februar 2024 13:53) # Link komentara HAHA nasmeja me,pa naravno zar sumnjash u zakone i pravdu. Takvi su pod br.1. U stvari jedino ako ne nadje nekog skupog,dobrog,povezanog advokata, a takvi su hvala Bogu jako retki..
pre 8 meseci
Sada samo cekaj kumica i politicare i njihovu decu i snimaj i stavljaj na drustvene mreze ima da se smire pazi sta kazem.
pre 8 meseci
Nema tu oce nece. I sta sa autom? Oduzeti trajno dozvolu uz zabranu upravljanja motornim vozilom na teritoriji Republike Srbije. E to je bato jedino pravo resenje i prava kazna za budake koji voze pod dejstvom alkohola,tj.narkotika.
pre 8 meseci
Polako ali sigurno svakim danom dopuštamo da nam stavljaju omču oko vrata i pomalo je stežu... Samo lajkujte!
pre 8 meseci
Mi smo zainteresovani za saradnju!!! Kontakt tel??!
pre 8 meseci
Za nasilnicku vonju treba oduzimati automobile TRAJNO.
pre 8 meseci
Jel na kraju duv'o il' su ga boli???
pre 8 meseci
Dakle, odmah nakon okoncanja postupka, vracaju mu vozilo! Zasto svi mislite da mu oduzimaju trajno?
(gagit, 24. februar 2024 14:52)
iz istog razloga jer ih prvo mrzi da procitaju dalje od naslova a drugo jer i to sto i procitaju, ne razumeju
pre 8 meseci
Pažljivo se kum birati mora. Pa kum nije dugme....
A i 2,3 promila i nije tako puno. Ruskinja je vlastonožno došla na hitnu (u nemačku bbreeee) sa 4,5 promila a moj drug sa posla mali Turčin je išao sa 3,5 promila u bolnicu peške. Ovaj je očigledno neki amater.
Poz iz Bayerna
(StevaDžo, 24. februar 2024 15:51)
2.03 ne 2.3 - kako ti uopste uspevas da zivis u nemackoj?
pre 8 meseci
A sta je sa ovim sinovima bogatasa?Jel imate m..a njima da oduzmete?
pre 8 meseci
oduzimanje imovine je neprihvatljivo, naročito ako je još neko koristi.
ne ubija pištolj nego čovek koji povlači oroz.
pre 8 meseci
Nego jel vi ljudi provaljujete novu pandursku terminologiju?
Obisao preko pune linije - nasilnicka voznja
prekoracenje brzine - nasilnicka voznja
prosao kroz narandzasto - nasilnicka voznja
nije stao na pesackom - nasilnicka voznja
uzgajao kanabis u saksiji - laboratorija za proizvodnju droge
klinac duvao na ulici - uhapsen narkoman sa vecom kolicinom narkotika
Izgleda da sa terminologijom opravdavaju vece kazne za iste prekrsaje...
pre 8 meseci
Ma to nije nista u Austriju cim predjes 1,6 promila 6 meseci bez vozacke do 6000 evra kazna i jos moras kod psihologa i doktora e sad pazi sad moze da te zezaju do mili volje doktor dok te ne odobri da si u ponovom stanju da vozis onda tek dobijes vozacku inace moguce da neces dobiti nikad vise! Zato kazem pamet u glavu zovi prijatelje, porodicu, taksi ili javni prevoz cuvajte sebe i drugima!
(Maki Kavaski, 24. februar 2024 15:37)
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
pre 8 meseci
Дарко Лазић ће оде из земљу....
pre 8 meseci
E da ima kuma mogao da je da radi apsolutno STA GOD HOCE i da se i time hvali svaki dan po drustvenim mrezama.
pre 8 meseci
Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
(Дрндоје, 24. februar 2024 13:53) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.
Odakle ti tako nenormalna pomisao? Mi smo drzava na putu ka EU i naravno da ce se oduzimati. Nece valjda saobracajna policija, kad im bahati "baja" kaze "'ocu kuci bre", da trci za njim kao na onom montiranom snimku.
Nase drustvo je potpuno uredjeno.
pre 8 meseci
Treba ta tuzi policiju.
Nemaju pravo da primenjuju zakon unazat.
Od dana stupanja na snagu pocinje zakon nemogu se gledati prekrsaji pre.
Sve ce plati drzava.
Gospodine teraj ih do Evropskog suda krivi su.
pre 8 meseci
Ma to nije nista u Austriju cim predjes 1,6 promila 6 meseci bez vozacke do 6000 evra kazna i jos moras kod psihologa i doktora e sad pazi sad moze da te zezaju do mili volje doktor dok te ne odobri da si u ponovom stanju da vozis onda tek dobijes vozacku inace moguce da neces dobiti nikad vise! Zato kazem pamet u glavu zovi prijatelje, porodicu, taksi ili javni prevoz cuvajte sebe i drugima!
pre 8 meseci
Prvo pa folksvagen, mašala!
Inače je prvo trebalo govnj.vom motkom da ga mlate, pa da ga namažu katranom i perjem, pa godinu dana prinudnog rada.
(mitropolit brdskobrzinski, 24. februar 2024 13:49)
Katranom se maze, a perjem posipa.
pre 8 meseci
Nisam ni mislio da je vozio pijan citroena ili tojotu.
pre 8 meseci
Pažljivo se kum birati mora. Pa kum nije dugme....
A i 2,3 promila i nije tako puno. Ruskinja je vlastonožno došla na hitnu (u nemačku bbreeee) sa 4,5 promila a moj drug sa posla mali Turčin je išao sa 3,5 promila u bolnicu peške. Ovaj je očigledno neki amater.
Poz iz Bayerna
pre 8 meseci
Nego šta nego iz Leskovac to tako tamo
(Helou, 24. februar 2024 13:49)
Onima iz Leskovac oduzimaju se auta, a onima iz Leskovca auti ostaju.
pre 8 meseci
ako je covek vec imao vise tezih prekrsaja nikako vise nije smeo da ima pravo da sedne za volan, sto bi prvo trebalo da bude spreceno duzom zatvorskom kaznom a zatim zaprecenom jos duzom ako pomisli da se uhvati volana bilo gde sem na nekom plejstejsenu ... zakon je kad je rec o bezbednosti u saobracaju potpuni promasaj, kad je rec o punjenju budzeta donekle ima smisla
(marica, kriv, razumevanje..., 24. februar 2024 13:18)
Logika ti je ok do odredjenog stepena. Da, postoji mogucnost da ce krivac ponovo nabaviti nekakav krs i ponovo pociniti prekrsaj. Postoji gradjani kojima ni oduzimanje novog automobila ne bi predstavljalo prepreku da ponove to delo. To sve je tacno.
Trebalo bi uvesti i trajno oduzimanje vozacke kao kaznu i to si upravu.
Nisi upravu da je ovo potpuni promasaj. Kada se uvodilo kaznjavanje za vezanje pojasa, bila je ista prica. Jedni su pricali kako nece da se vezuju i da ih niko nece naterati. Drugi su pricali kako bogate bas briga i da je to za sirotinju. Sta je rezultat?
98% ljudi se veze i to je sada skoro svima vec stvar navike. Sedas u kola i vezes se. Ne psujes onaj zakon, od onomad..... Dakle rezultata ima.
Kada se procuje malo da je ovom i onom oduzelo auto zbog alkohola i cega vec, vecina ce poceti drugacije da razmislja.
Cak i bogati ne vole da placaju kazne.
Prekrsaji se naravno nece iskoreniti ali da ce se umiriti bahate sofercine, veruj da hoce.
Takodje nisi u pravu za zatvor po mom misljenju. Svako krsenje zakona koje nije nasilje, ne treba slati u zatvod. Npr. kradje, saobracaj, uriniranje na javnom mestu, saranje po fasadama i vozovima i td. nisu nesto za sta ljude treba slati u zatvor. Logika je prosta. Neko napravi stetu i da mu mi jos placamo smestaj i tri obroka? Nema smisla, zar ne?
Za takve slucajeve resenje je velika kazna, odsteta za onoga ko je pretripio stetu i placanje sudskih troskova ali i drustceno kiristan rad.
Necemo mi tebi placati smestaj i tri obroka, vec ces ti lepo da peres ulice i dok tu kaznu ne odsluzis nosices nanogicu.
Ako posle toga ponovis prekrsaj, sve isto samo u odelu sramote...
pre 8 meseci
Medijska propaganda pojedinačnog slučaja selektivne primene zakona koji potvrđuje pravilo da se zakon ne odnosi na sve.
pre 8 meseci
Strasni su ovi pravednici i dusebriznici! Drzava se ponasa kyo turske dahije i oni poslije '45. godine. Drzava voli otimati,pa makar to bio i automobil. Sankcionisati bahatu voznju moze se prinudnim radom, zatvorom, idenjem kod psihologa,ali oduzimati privatnu imovinu to ne bi smela. Zar do sada drzava nije previse oduzela, od zemlje,kuća, fabrika,žena,inflacije,stare devizne štednje,zajma za Srbiju,samodoprinosa za sve i svasta,pa doprinosa za Kosovo i Metohiju i Crnu Goru, za bolnice, stambenu izgradnju... Samo jako i snazno,a ova snazna i skupa auta,e ona se ne oduzimaju. Pljacka na pljacku,kada će se staviti tacka!
pre 8 meseci
Ууууу како сте строге судије а нико страдао, никаква штета никоме, осим дрчном возачу ... а како би судили тек када "тајкунско" дете уби друго дете на пешачком и побегне са места злочина ... па када се бахати возач забије у колону паркирану на наплати са преко 200 на сат ... па као дивљање кумчета у Ламбу ... па када министар обори полицајца на мотоциклу на дужности, тешко га повреди и побегне у жбуње док му возач не дође да прихвати НЕдело, ко ту врши алкотест, тест на наркотике, има тога много али нема слова ...
pre 8 meseci
Zašto on nije u zatvoru prethodno je pitanje?
pre 8 meseci
Kad sam imao 0.7 promila alkohola u krvi, sjecam se kako sam zanosio dok hodam, petljao jezikom, usporenih refleksa, ... mogu misliti kako je to kad imas 2.0 promila u krvi.
pre 8 meseci
Privremeno oduzimanje nije rešenje.
Ili munoduzmi vozilo trajno ili te papire na kojima je zak9n napisan u djubre.
pre 8 meseci
Da li je iko od vas procitao ovo:
"Mera privremenog oduzimanja vozila traje do okončanja postupka pred nadležnim sudom, navedeno je u saopštenju."
Dakle, odmah nakon okoncanja postupka, vracaju mu vozilo! Zasto svi mislite da mu oduzimaju trajno?
pre 8 meseci
Nije on slučajno odbio alkotest i očigledno ima problem sa alkoholom, te ga treba trajnije udaljiti sa ulica dok ne ubije nekoga. Bar dok ne prođe terapiju lečenja od alkoholizma.
pre 8 meseci
Apsolutno podrzavam!
pre 8 meseci
Jel važi i za Darka Lazića i slične njemu?
pre 8 meseci
@Dlaleko je sunce I ovde se to radi ali se zakon ne postuje, ona muska pevaljka koja ima jedno 5 zabrana i brdo kazni i onda snima kako vozi kola, da ne pricam o tatinim sinovima koji imaju preko 100 prekrsajnih i dalje voze i slobodno se setaju gradom.
pre 8 meseci
Naravno da će da se krene od Leskovca, neće valjda od Beograda...
pre 8 meseci
Eto počelo se od najsiromašnijih slojeva ... ups ovaj iz najsiromašnijih krajeva Srbije da se oduzima za početak ...
pre 8 meseci
Prvo pa folksvagen, mašala!
Inače je prvo trebalo govnj.vom motkom da ga mlate, pa da ga namažu katranom i perjem, pa godinu dana prinudnog rada.
pre 8 meseci
Ako je pasat karavan, odmah da se vrati da familija ima u cemu da prevozi lubenice i papriku, ako je pasat obican, duplirati mu kaznu jer nije kupio karavana.
pre 8 meseci
Kaže sudija naložio da se sve sprovede brzo po skraćenom postupku... Pa u ovom slučaju sudija je trebao da uradi upravo suprotno s obzirom da se automobil vraća nakon okončanja postupka, trebao je da ga odloži za jedno dve godine ili koliko već zakon maksimalno dozvoljava a da ne zastari. Pa auto da stoji na policijskom parkingu dve godine i da trune a ovaj alkoholičar da ide peške naredne dve godine. Strašno, znači sad na brzaka još jedna kazna, a ima ih već nekoliko za iste prekršaje znači nikakav efekat i odmah vratite auto da može koliko sutra opet isto pa sve dok ne ubije nekoga... Gde mi živimo majko mila sve naopako.
pre 8 meseci
Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
pre 8 meseci
Nemojte mu ni vraćati auto.
pre 8 meseci
Za voznju pod dejstvom alkohola,trajno oduzeti vozilo i vozacku dozvolu
pre 8 meseci
Gledam danas momka kako divlja na Gazeli, iz trake u traku, ljudi koče, sklanjaju se njegovom veličanstvu, jer za njega propisi ne važe, može mu se. To odmah u zatvor, kakva dozvola, to će bez dozvole da vozi. Uzimaj mu auto i kazna drakonska. Pa tako za primer ostalima.
pre 8 meseci
Ma super, samo kad se zakon nebi selektivno primenjivao. Kumara može i drogiran i pijan, plus da napravi udes i povredi dve žene, a u zatvor ide policajka koja je prijavila da slučaj nije procesuiran kako treba.
pre 8 meseci
i sta je poenta - uzece mu vozilo od par hiljada evra i pustice ga uz neku kaznu ili malo zatvora, on ce ponovo nabaviti neki krs i opet sesti da vozi dok ne ubije nekoga ili sebe ... ako je covek vec imao vise tezih prekrsaja nikako vise nije smeo da ima pravo da sedne za volan, sto bi prvo trebalo da bude spreceno duzom zatvorskom kaznom a zatim zaprecenom jos duzom ako pomisli da se uhvati volana bilo gde sem na nekom plejstejsenu ... zakon je kad je rec o bezbednosti u saobracaju potpuni promasaj, kad je rec o punjenju budzeta donekle ima smisla
pre 8 meseci
Bravo
pre 8 meseci
Samo tako,dosta bahatog primitivizma,koje nas sve ugrozava i unosi nemir i nespokoj u nasim zivotima.
pre 8 meseci
Taj izgleda nema kuma.
pre 8 meseci
Nego šta nego iz Leskovac to tako tamo
pre 8 meseci
"vozač je pravosnažno osuđen zbog odbijanja alkotestiranja i zbog prekršaja nasilničke vožnje jer je upravljao vozilom u stanju potpune alkoholisanosti, sa 2,03 promila alkohola u organizmu"
Kako je utvrđeno da ima 2,03 promila ako je odbio alkotestiranje?! I, koji parametar definiše pojam "potpune alkoholisanosti"?
(Samo jako u rikverc, 24. februar 2024 12:34)
Aj pročitaj ponovo ali sa pažnjom!
pre 8 meseci
U EU u bilo kojoj zemlji bi dobio zabranu vožnje dve tri godine, plus novčanu u visini minimum jedne plate, plus ponovno polaganje vozackog ispita. Inače zakon je isti ili barem jako sličan za sve.
pre 8 meseci
Leskovcanin ostao bez pasata zvuci kao razlog za pocetak ustanka.
pre 8 meseci
Bravo 👏
pre 8 meseci
Kakva bahata mrcina. Treba mu zauvek zabraniti da vozi, ubiće nekoga.
pre 8 meseci
Da počnu pijanim biciklistima da oduzimaju bicikla, za mesec dana ne bi imali više gde da ih drže.
pre 8 meseci
nekom penzioneru koji nije imao vezu...
pre 8 meseci
"vozač je pravosnažno osuđen zbog odbijanja alkotestiranja i zbog prekršaja nasilničke vožnje jer je upravljao vozilom u stanju potpune alkoholisanosti, sa 2,03 promila alkohola u organizmu"
Kako je utvrđeno da ima 2,03 promila ako je odbio alkotestiranje?! I, koji parametar definiše pojam "potpune alkoholisanosti"?
pre 8 meseci
sve je ovo blago.
taj koji je jednom seo sa 2 promila prvo treba da sedi u zatvoru jedno godinu dana jer je to kao da je išao sa repetiranim pištoljem okolo, onda treba taj automobil da se oduzme a njemu da se zabrani vožnja zauvek. tek tada će možda ovo divljaštvo u saobraćaju da prestane.
pre 8 meseci
Ko mu je kriv kad nije Kum
pre 8 meseci
sta privremeno,trajno oduzimanje vozila i vozacke dozvole,prodati auto i pare uplatiti ljudima koji su ugrozeni...
pre 8 meseci
Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
pre 8 meseci
Kakva bahata mrcina. Treba mu zauvek zabraniti da vozi, ubiće nekoga.
pre 8 meseci
sve je ovo blago.
taj koji je jednom seo sa 2 promila prvo treba da sedi u zatvoru jedno godinu dana jer je to kao da je išao sa repetiranim pištoljem okolo, onda treba taj automobil da se oduzme a njemu da se zabrani vožnja zauvek. tek tada će možda ovo divljaštvo u saobraćaju da prestane.
pre 8 meseci
Taj izgleda nema kuma.
pre 8 meseci
Ma super, samo kad se zakon nebi selektivno primenjivao. Kumara može i drogiran i pijan, plus da napravi udes i povredi dve žene, a u zatvor ide policajka koja je prijavila da slučaj nije procesuiran kako treba.
pre 8 meseci
Gledam danas momka kako divlja na Gazeli, iz trake u traku, ljudi koče, sklanjaju se njegovom veličanstvu, jer za njega propisi ne važe, može mu se. To odmah u zatvor, kakva dozvola, to će bez dozvole da vozi. Uzimaj mu auto i kazna drakonska. Pa tako za primer ostalima.
pre 8 meseci
sta privremeno,trajno oduzimanje vozila i vozacke dozvole,prodati auto i pare uplatiti ljudima koji su ugrozeni...
pre 8 meseci
Leskovcanin ostao bez pasata zvuci kao razlog za pocetak ustanka.
pre 8 meseci
Bravo 👏
pre 8 meseci
"vozač je pravosnažno osuđen zbog odbijanja alkotestiranja i zbog prekršaja nasilničke vožnje jer je upravljao vozilom u stanju potpune alkoholisanosti, sa 2,03 promila alkohola u organizmu"
Kako je utvrđeno da ima 2,03 promila ako je odbio alkotestiranje?! I, koji parametar definiše pojam "potpune alkoholisanosti"?
(Samo jako u rikverc, 24. februar 2024 12:34)
Aj pročitaj ponovo ali sa pažnjom!
pre 8 meseci
Ko mu je kriv kad nije Kum
pre 8 meseci
Ako je pasat karavan, odmah da se vrati da familija ima u cemu da prevozi lubenice i papriku, ako je pasat obican, duplirati mu kaznu jer nije kupio karavana.
pre 8 meseci
Prvo pa folksvagen, mašala!
Inače je prvo trebalo govnj.vom motkom da ga mlate, pa da ga namažu katranom i perjem, pa godinu dana prinudnog rada.
pre 8 meseci
U EU u bilo kojoj zemlji bi dobio zabranu vožnje dve tri godine, plus novčanu u visini minimum jedne plate, plus ponovno polaganje vozackog ispita. Inače zakon je isti ili barem jako sličan za sve.
pre 8 meseci
nekom penzioneru koji nije imao vezu...
pre 8 meseci
Jel važi i za Darka Lazića i slične njemu?
pre 8 meseci
Dakle, odmah nakon okoncanja postupka, vracaju mu vozilo! Zasto svi mislite da mu oduzimaju trajno?
(gagit, 24. februar 2024 14:52)
iz istog razloga jer ih prvo mrzi da procitaju dalje od naslova a drugo jer i to sto i procitaju, ne razumeju
pre 8 meseci
A Sta cemo ako je neko nekom kum?
pre 8 meseci
Mene zanimaju onaj Lamborghini i onaj McLaren. Ne zanima me taj Passat uopste.
pre 8 meseci
Da počnu pijanim biciklistima da oduzimaju bicikla, za mesec dana ne bi imali više gde da ih drže.
pre 8 meseci
S'obzirom da mi je dobrog prijatelja (decko je imao 25 godina) ubio bahat vozac i to na pesackom mogu samo da porucim da treba brutalno kaznjavati i oduzimati vozila pa i trajno a onda ih prodati i uplatiti taj novac zrtvama saobracajnih nesreca i njihovim porodicama. Toliko.
pre 8 meseci
A sta je sa ovim sinovima bogatasa?Jel imate m..a njima da oduzmete?
pre 8 meseci
Za voznju pod dejstvom alkohola,trajno oduzeti vozilo i vozacku dozvolu
pre 8 meseci
"Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
(Дрндоје, 24. februar 2024 13:53)"
Kako da ih oduzmu? Bar polovina tih vozila je ionako već u državnom vlasništvu, data "zaslužnim" pojedincima na trajno korišćenje, sa klauzulom da za njih ne važe pravila u saobraćaju.
pre 8 meseci
Ma to nije nista u Austriju cim predjes 1,6 promila 6 meseci bez vozacke do 6000 evra kazna i jos moras kod psihologa i doktora e sad pazi sad moze da te zezaju do mili volje doktor dok te ne odobri da si u ponovom stanju da vozis onda tek dobijes vozacku inace moguce da neces dobiti nikad vise! Zato kazem pamet u glavu zovi prijatelje, porodicu, taksi ili javni prevoz cuvajte sebe i drugima!
pre 8 meseci
Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
(Дрндоје, 24. februar 2024 13:53)
Ne, sto pitas?
pre 8 meseci
Ууууу како сте строге судије а нико страдао, никаква штета никоме, осим дрчном возачу ... а како би судили тек када "тајкунско" дете уби друго дете на пешачком и побегне са места злочина ... па када се бахати возач забије у колону паркирану на наплати са преко 200 на сат ... па као дивљање кумчета у Ламбу ... па када министар обори полицајца на мотоциклу на дужности, тешко га повреди и побегне у жбуње док му возач не дође да прихвати НЕдело, ко ту врши алкотест, тест на наркотике, има тога много али нема слова ...
pre 8 meseci
Ne oduzimaju se jedino super sportski automobili marke Lamborgini, Ferari i slicno. Ni veliki SUV-ovi, dzipovi i tome slicno. Takodje, ne oduzimaju se pojedini Bmw-i, Mercedesi i Audi-i. Ostali se oduzimaju....
pre 8 meseci
Za ove kojima ovaj zakon smeta a po pitanju je da je auto licna svojina, jedna stvar koju su zaboravili.
I oruzije je licna svojina, pa ako ste ugrozili neciji zivot, bahatili se, pretili nekome...drzava vam oduzima oruzije.
Zasto bi vlasnik auta koji je potencijalni ubica, bio izuzet od toga? Ovo postoji u svetu i nije Srbija izmislila. Ja se ovog zakona ne plasim. Ne pijem, ne drogiram se i nisam bahat vozač.
pre 8 meseci
E da ima kuma mogao da je da radi apsolutno STA GOD HOCE i da se i time hvali svaki dan po drustvenim mrezama.
pre 8 meseci
i sta je poenta - uzece mu vozilo od par hiljada evra i pustice ga uz neku kaznu ili malo zatvora, on ce ponovo nabaviti neki krs i opet sesti da vozi dok ne ubije nekoga ili sebe ... ako je covek vec imao vise tezih prekrsaja nikako vise nije smeo da ima pravo da sedne za volan, sto bi prvo trebalo da bude spreceno duzom zatvorskom kaznom a zatim zaprecenom jos duzom ako pomisli da se uhvati volana bilo gde sem na nekom plejstejsenu ... zakon je kad je rec o bezbednosti u saobracaju potpuni promasaj, kad je rec o punjenju budzeta donekle ima smisla
pre 8 meseci
Pa ko mu je kriv kada nije ministar u vladi...
pre 8 meseci
A sta je sa ovim sinovima bogatasa?Jel imate m..a njima da oduzmete?
(Mrki, 24. februar 2024 17:38
Oni ne voze pasata starog 15-20 godina.
pre 8 meseci
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
(Zvizda nibeska, 24. februar 2024 16:32)
Ne da mogu, nego to i rade! Privatno vlasnistvo je i kuca, stan, pa ti oduzmu ako dugujes porez, ako je steceno kriminalom, ako dugujes banci itd itd. Auto se odavno oduzima ako napravis carinski prekrsaj, taksistima se oduzima vozilo ako ga inspekcija uhvati da je u prekrsaju, nema dozvolu za rad i slicno. Sve to regulise Ustav Republike Srbije u clanu 58., samo to niko ne cita, ali svi znate da je privatna imovina svetinja?! Svetinja su nasi zivoti, zivoti nase dece, a ne njegov polovan Pasat, i voleo bih da se takvim pijanim djilkosima oduzima trajno, a ne samo do okoncanja postupka!
pre 8 meseci
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
(Zvizda nibeska, 24. februar 2024 16:32)
Radnom kolegi trajno oduzeli ( na kredit vozilo, a i dalje mora plaćat rate) par dana star m5 zbog prekoračenja brzine od 23km/h u zoni škole, a za kazne mu nemože biti pola godišnje plate. Plus obavezno javljanje psihologu o njegovom trošku i društveno koristan rad i 5 god. bez vozacke. Nije u Austriji ali je EU država.
pre 8 meseci
Samo tako,dosta bahatog primitivizma,koje nas sve ugrozava i unosi nemir i nespokoj u nasim zivotima.
pre 8 meseci
Bravo
pre 8 meseci
Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
(Дрндоје, 24. februar 2024 13:53) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.
Odakle ti tako nenormalna pomisao? Mi smo drzava na putu ka EU i naravno da ce se oduzimati. Nece valjda saobracajna policija, kad im bahati "baja" kaze "'ocu kuci bre", da trci za njim kao na onom montiranom snimku.
Nase drustvo je potpuno uredjeno.
pre 8 meseci
Postajemo drzava koje se narod plasi.
Pune ulice policajaca.
Nenormalna pojava cim otopli.
Nigde u Evropi nije tako ucestalo i napeto.
(nesa, 24. februar 2024 19:31)
Nekad se znalo zasta policija sluzi, tj da stiti narod. Malo je neresenih slucajeva bilo iako nas nisu snimali kamerama na svakom cosku. Danas ista ta policija sluzi da stiti kriminalce i politicare. Zato i ima toliko neresenih slucajeva.
pre 8 meseci
A tatini sinovi?
pre 8 meseci
Medijska propaganda pojedinačnog slučaja selektivne primene zakona koji potvrđuje pravilo da se zakon ne odnosi na sve.
pre 8 meseci
Дарко Лазић ће оде из земљу....
pre 8 meseci
Lepo, a sad tu meru primeniti na motocikliste koji NIKADA ne voze ispod ograničenja brzine. Motociklista je gore nego pijan vozač automobila; pijan ne mora uvek da je pijan, motociklista je uvek lud i bahat. Zato je i seo za motocikl iako je statistički prva i najveća žrtva svog ludila.
pre 8 meseci
Nego jel vi ljudi provaljujete novu pandursku terminologiju?
Obisao preko pune linije - nasilnicka voznja
prekoracenje brzine - nasilnicka voznja
prosao kroz narandzasto - nasilnicka voznja
nije stao na pesackom - nasilnicka voznja
uzgajao kanabis u saksiji - laboratorija za proizvodnju droge
klinac duvao na ulici - uhapsen narkoman sa vecom kolicinom narkotika
Izgleda da sa terminologijom opravdavaju vece kazne za iste prekrsaje...
pre 8 meseci
Bio i neki lambordzini oduzet, pa vracen uz izvinjenje…
pre 8 meseci
Naime radio sam u sudu 14 godina. Papirologija, zakoni, podnesci. Svega se nagledah. Ali jedna stvar mi nije najjasnija. Ja ne mogu da verujem da je nasem narodu prenos vlasnistva nad vozilom i dalje naucna fantastika. Polovini bar. Bez da vredjam. Znaci kad ih sretnem jao brate idem kod notara ne pitaj me nista samo prenos da resim u haosu sam. Prvo. Ugvor kosta 720din i dovoljan je 1 (slovima jedan!) primerak. Notar zadrzava svoj primerak koji se ne placa. Prodavcu je dovoljna kopija, a ako bas zeli onda racun izlazi 1440din. Istog trenutka uplatnicu za porez zavrsis online i platis u posti i u roku od 20min proknjizena je transakcija. I odlazis u mup da zamenis saobracajnu. Procedura od ulaska kod notara do izlaska iz mupa sat vremena. Zasto ljudi imaju neke tripove oko toga nikada necu znati niti ce mi biti jasno. A sve ovo govorim da posle usvajanja ovog zakona o oduzimanju vozila na cuvena ovlascenja cemo ocigledno morati da zaboravimo jer tek sad ce svi izbegavati da ih daju jer ako se auto oduzme moras cimati vlasnika da ga vrati, naravno ako je privremeno oduzet.
pre 8 meseci
Strasni su ovi pravednici i dusebriznici! Drzava se ponasa kyo turske dahije i oni poslije '45. godine. Drzava voli otimati,pa makar to bio i automobil. Sankcionisati bahatu voznju moze se prinudnim radom, zatvorom, idenjem kod psihologa,ali oduzimati privatnu imovinu to ne bi smela. Zar do sada drzava nije previse oduzela, od zemlje,kuća, fabrika,žena,inflacije,stare devizne štednje,zajma za Srbiju,samodoprinosa za sve i svasta,pa doprinosa za Kosovo i Metohiju i Crnu Goru, za bolnice, stambenu izgradnju... Samo jako i snazno,a ova snazna i skupa auta,e ona se ne oduzimaju. Pljacka na pljacku,kada će se staviti tacka!
pre 8 meseci
Naravno da će da se krene od Leskovca, neće valjda od Beograda...
pre 8 meseci
Nego šta nego iz Leskovac to tako tamo
(Helou, 24. februar 2024 13:49)
Onima iz Leskovac oduzimaju se auta, a onima iz Leskovca auti ostaju.
pre 8 meseci
Onaj koji je seo pijan za volan,nema nikakav problem da sedne i bez dozvole.Znaci mora nesto drugo da se primeni.
pre 8 meseci
@Dlaleko je sunce I ovde se to radi ali se zakon ne postuje, ona muska pevaljka koja ima jedno 5 zabrana i brdo kazni i onda snima kako vozi kola, da ne pricam o tatinim sinovima koji imaju preko 100 prekrsajnih i dalje voze i slobodno se setaju gradom.
pre 8 meseci
Mislim da treba vlasnik da plati po danu plac na kome je parkirano njegovo vozilo, sluzbu koja je odvezla vozilo kao i radnike koji su zaduzeni za cuvanje tog vozila, to je sasvim nirmalno i nece mu pasti na pamet vise
pre 8 meseci
Nego šta nego iz Leskovac to tako tamo
pre 8 meseci
Da li je iko od vas procitao ovo:
"Mera privremenog oduzimanja vozila traje do okončanja postupka pred nadležnim sudom, navedeno je u saopštenju."
Dakle, odmah nakon okoncanja postupka, vracaju mu vozilo! Zasto svi mislite da mu oduzimaju trajno?
pre 8 meseci
U EU u bilo kojoj zemlji bi dobio zabranu vožnje dve tri godine, plus novčanu u visini minimum jedne plate, plus ponovno polaganje vozackog ispita. Inače zakon je isti ili barem jako sličan za sve.
(Dlaleko je sunce, 24. februar 2024 13:37)
Nije baš svuda isto. U Kanadi je tip vozio notorno bahato, mnogo puta privođen i kažnjavan, jedino nikada nikoga nije ubio. Kažnjen 25 godina zatvora, a (koliko se sećam) polovinu obavezno iza rešetaka. Manje bi dobio da je ubio nekoga. Država uvek odabere nekog baksuza koji najebe za primer drugima.
pre 8 meseci
Nema tu oce nece. I sta sa autom? Oduzeti trajno dozvolu uz zabranu upravljanja motornim vozilom na teritoriji Republike Srbije. E to je bato jedino pravo resenje i prava kazna za budake koji voze pod dejstvom alkohola,tj.narkotika.
pre 8 meseci
Pa da krecu iz Leskovca a u Bg stizu sa tim zakonom 2058g
pre 8 meseci
Sada samo cekaj kumica i politicare i njihovu decu i snimaj i stavljaj na drustvene mreze ima da se smire pazi sta kazem.
(ALOKIN, 24. februar 2024 17:44)
Pffffffhahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ko sme da pipne te koje si gore naveo? Ovi zakoni su iskljucivo za mene, tebe i ostala govna koja smrde u ovoj zemlji i kvare idilu ovima gore navedenim. Dzabe se radujete i likujete, ona braca vas sve zajedno pozdravljaju sa neke lude zurke (i naravno da niko ne zna gde su).
pre 8 meseci
"vozač je pravosnažno osuđen zbog odbijanja alkotestiranja i zbog prekršaja nasilničke vožnje jer je upravljao vozilom u stanju potpune alkoholisanosti, sa 2,03 promila alkohola u organizmu"
Kako je utvrđeno da ima 2,03 promila ako je odbio alkotestiranje?! I, koji parametar definiše pojam "potpune alkoholisanosti"?
pre 8 meseci
Po novom zakonu bahatim vozačima se oduzima auto i šalje na plac parking servisa. Moglo bi se reći auto ide u zatvor ali prekršaj je izazvao vozač pa bi on morao u zatvor. Bahati sedne u drugi auto i tera po starom. Sve dok se korišćenje automobila ne izjednači sa nošenjem oružja, mislim samo na bahaćenja a ne i na ostale manje prekršaje, i uvede psihotest za problematične vozače ovo su samo priče i zamajavanje. Jedan bahati vozač može izazvati sudar sa npr. autobusom i prouzrokovati više žrtava kao da je pucao iz automata. Može neko da bude vrhunski stručnjak u svom pozivu ali psihološki nesposoban za vozača. Ko donosi ove poluzakone nije mi jasno. Prošao sam desetinu puta pored Pravnog fakulteta i nisam pravnik ali mislim da bih sastavio bolji zakon od svih ovih stručnjaka.
pre 8 meseci
Ma to neki njihov pa nije više podoban. Verovatno se dobro znaju !
pre 8 meseci
Nije on slučajno odbio alkotest i očigledno ima problem sa alkoholom, te ga treba trajnije udaljiti sa ulica dok ne ubije nekoga. Bar dok ne prođe terapiju lečenja od alkoholizma.
pre 8 meseci
Mi smo zainteresovani za saradnju!!! Kontakt tel??!
pre 8 meseci
Malo je to nego plus još dobra robija sa društveno korisnim radom. Pa takvi tipovi sednu u drugi auto i opet se bahate. A šta raditi sa kumićima u Lamboginijima, a da oni ne podležu zakonu već samo sirotinja raja.
pre 8 meseci
Čik neka braći Panić pokušaju da oduzmu vozilo? Mislim ako se policajci ne plaše?
pre 8 meseci
Zašto on nije u zatvoru prethodno je pitanje?
pre 8 meseci
Jel na kraju duv'o il' su ga boli???
pre 8 meseci
Strasni su ovi pravednici i dusebriznici! Drzava se ponasa kyo turske dahije i oni poslije '45. godine. Drzava voli otimati,pa makar to bio i automobil. Sankcionisati bahatu voznju moze se prinudnim radom, zatvorom, idenjem kod psihologa,ali oduzimati privatnu imovinu to ne bi smela. Zar do sada drzava nije previse oduzela, od zemlje,kuća, fabrika,žena,inflacije,stare devizne štednje,zajma za Srbiju,samodoprinosa za sve i svasta,pa doprinosa za Kosovo i Metohiju i Crnu Goru, za bolnice, stambenu izgradnju... Samo jako i snazno,a ova snazna i skupa auta,e ona se ne oduzimaju. Pljacka na pljacku,kada će se staviti tacka!
(Ikkka, 24. februar 2024 15:21)
Dzabe pricas ovim pajserima ovde, sutra kada im izvrsitelj zakuca na vrata i odnese pola kuce jer nisu kaznu za parking platili, pa mami i tati popisu stvari koje su sticali, ili jos gora opcija, kada popisu i odnesu stvari sa adrese na koju su prijavljeni (kod rodbine ili su na stanu negde), pa odnese automobil i usrane gace iz korpe bez da mora da ti objasnjava sta i kako, jos pandur dodje da ga cuva dok te ovaj globi, setice se oni turaka i nacista 1945 i osetice kako je to bilo.
pre 8 meseci
Mislim da treba vlasnik da plati po danu plac na kome je parkirano njegovo vozilo, sluzbu koja je odvezla vozilo kao i radnike koji su zaduzeni za cuvanje tog vozila, to je sasvim nirmalno i nece mu pasti na pamet vise
(Citalac, 24. februar 2024 20:18
Aj u neki dinar da svi oni kojima auto bude oduzet, tj bar 90% njih, nece imati racuna da uzima auto. A onih 10% nece ni zanimati sto su mu uzeli, jer ga ne boli koliko kosta i nije ga na grbacu zaradio! Cudna je ovo zemlja. Volim je jako. Kad god me pozvala zemlja odazvao sam se. Zao mi je sto je nekom majka a nekom maceha.
pre 8 meseci
ako je covek vec imao vise tezih prekrsaja nikako vise nije smeo da ima pravo da sedne za volan, sto bi prvo trebalo da bude spreceno duzom zatvorskom kaznom a zatim zaprecenom jos duzom ako pomisli da se uhvati volana bilo gde sem na nekom plejstejsenu ... zakon je kad je rec o bezbednosti u saobracaju potpuni promasaj, kad je rec o punjenju budzeta donekle ima smisla
(marica, kriv, razumevanje..., 24. februar 2024 13:18)
Logika ti je ok do odredjenog stepena. Da, postoji mogucnost da ce krivac ponovo nabaviti nekakav krs i ponovo pociniti prekrsaj. Postoji gradjani kojima ni oduzimanje novog automobila ne bi predstavljalo prepreku da ponove to delo. To sve je tacno.
Trebalo bi uvesti i trajno oduzimanje vozacke kao kaznu i to si upravu.
Nisi upravu da je ovo potpuni promasaj. Kada se uvodilo kaznjavanje za vezanje pojasa, bila je ista prica. Jedni su pricali kako nece da se vezuju i da ih niko nece naterati. Drugi su pricali kako bogate bas briga i da je to za sirotinju. Sta je rezultat?
98% ljudi se veze i to je sada skoro svima vec stvar navike. Sedas u kola i vezes se. Ne psujes onaj zakon, od onomad..... Dakle rezultata ima.
Kada se procuje malo da je ovom i onom oduzelo auto zbog alkohola i cega vec, vecina ce poceti drugacije da razmislja.
Cak i bogati ne vole da placaju kazne.
Prekrsaji se naravno nece iskoreniti ali da ce se umiriti bahate sofercine, veruj da hoce.
Takodje nisi u pravu za zatvor po mom misljenju. Svako krsenje zakona koje nije nasilje, ne treba slati u zatvod. Npr. kradje, saobracaj, uriniranje na javnom mestu, saranje po fasadama i vozovima i td. nisu nesto za sta ljude treba slati u zatvor. Logika je prosta. Neko napravi stetu i da mu mi jos placamo smestaj i tri obroka? Nema smisla, zar ne?
Za takve slucajeve resenje je velika kazna, odsteta za onoga ko je pretripio stetu i placanje sudskih troskova ali i drustceno kiristan rad.
Necemo mi tebi placati smestaj i tri obroka, vec ces ti lepo da peres ulice i dok tu kaznu ne odsluzis nosices nanogicu.
Ako posle toga ponovis prekrsaj, sve isto samo u odelu sramote...
pre 8 meseci
Pažljivo se kum birati mora. Pa kum nije dugme....
A i 2,3 promila i nije tako puno. Ruskinja je vlastonožno došla na hitnu (u nemačku bbreeee) sa 4,5 promila a moj drug sa posla mali Turčin je išao sa 3,5 promila u bolnicu peške. Ovaj je očigledno neki amater.
Poz iz Bayerna
pre 8 meseci
Kinacno kazna za nesavesne vozace ali oduzeti trajno vozilo prodati na licitaciji i datiza uredenje puteva.Vozaci kad osete tvrdo brzo se dizovu pamwti drzava nesmije pogadati i tolerisati nasilnike
pre 8 meseci
Da li su mu uzeli vozačku?
Samo pitam zato što moj drugu isto tako nisu uzeli,pa za 4 meseca kasnije(dok je čekao sud) opet pijan napravio udes(hvala bogu niko nije stradao).Prvi put polupao svoj auto i auto ispred,drugi put firmin auto,sleteo sa puta.
NISU MU UZELI PRVI PUT!
pre 8 meseci
Kaže sudija naložio da se sve sprovede brzo po skraćenom postupku... Pa u ovom slučaju sudija je trebao da uradi upravo suprotno s obzirom da se automobil vraća nakon okončanja postupka, trebao je da ga odloži za jedno dve godine ili koliko već zakon maksimalno dozvoljava a da ne zastari. Pa auto da stoji na policijskom parkingu dve godine i da trune a ovaj alkoholičar da ide peške naredne dve godine. Strašno, znači sad na brzaka još jedna kazna, a ima ih već nekoliko za iste prekršaje znači nikakav efekat i odmah vratite auto da može koliko sutra opet isto pa sve dok ne ubije nekoga... Gde mi živimo majko mila sve naopako.
pre 8 meseci
Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
(Дрндоје, 24. februar 2024 13:53) # Link komentara HAHA nasmeja me,pa naravno zar sumnjash u zakone i pravdu. Takvi su pod br.1. U stvari jedino ako ne nadje nekog skupog,dobrog,povezanog advokata, a takvi su hvala Bogu jako retki..
pre 8 meseci
Sada samo cekaj kumica i politicare i njihovu decu i snimaj i stavljaj na drustvene mreze ima da se smire pazi sta kazem.
pre 8 meseci
Za ove što podržavaju oduzivanje automobila privereno i traže da se oduzme i proda, ako se tako nastavi uskoro će za kazne oduzimati kuće i stanove, a vi samo podržavajte i glasajte kako vam kažu.
pre 8 meseci
Pažljivo se kum birati mora. Pa kum nije dugme....
A i 2,3 promila i nije tako puno. Ruskinja je vlastonožno došla na hitnu (u nemačku bbreeee) sa 4,5 promila a moj drug sa posla mali Turčin je išao sa 3,5 promila u bolnicu peške. Ovaj je očigledno neki amater.
Poz iz Bayerna
(StevaDžo, 24. februar 2024 15:51)
2.03 ne 2.3 - kako ti uopste uspevas da zivis u nemackoj?
pre 8 meseci
Javite njegovom kumu...
pre 8 meseci
Ima ljudi koji su jednostavno bahati i teraju svoje bez obzira na kazne. Za njih jeste potrebno oduzeti vizilo ali da se ne primenjuje selektivno već za svakoga bez protekcije. Kod nas ako je budža u pitanju ne odgovara ni za mnogo gora krivična dela.
pre 8 meseci
Nisam ni mislio da je vozio pijan citroena ili tojotu.
pre 8 meseci
A sta je sa ovim sinovima bogatasa?Jel imate m..a njima da oduzmete?
(Mrki, 24. februar 2024 17:38
Oni ne voze pasata starog 15-20 godina.
(Niko Bitan, 25. februar 2024 07:52)
A vi ste se nadali da ce bahatima i bogatima da uzimaju hahaha. Ako ako navijate jos za otimanje.
pre 8 meseci
U Srbiji ništa novo, sutra da se promeni vlast, ovi sadašnji koji se bahate će da nadrljaju, a smeniće i tužioce i sudije, kao i policajce na funkcijama koji ne rade svoj posao, ali će postaviti nove koji će biti "njihovi" i koji će "njihove" sponzore i rodbine da štite od zakona.
Tako je bilo 90-ih, tako je bilo kad je DOS došao na vlast, tako je od 2008. bilo u kolaciji DS-SPS, tako je i od 2012. godine.
Neće se ovde ništa promeniti verovatno dok narod ne uzme pravdu u svoje ruke, pa ovi bahati budu štrecali od običnog naroda, kad već ne štrecaju od policije.
pre 8 meseci
Eto počelo se od najsiromašnijih slojeva ... ups ovaj iz najsiromašnijih krajeva Srbije da se oduzima za početak ...
pre 8 meseci
Prvo pa folksvagen, mašala!
Inače je prvo trebalo govnj.vom motkom da ga mlate, pa da ga namažu katranom i perjem, pa godinu dana prinudnog rada.
(mitropolit brdskobrzinski, 24. februar 2024 13:49)
Katranom se maze, a perjem posipa.
pre 8 meseci
Za nasilnicku vonju treba oduzimati automobile TRAJNO.
pre 8 meseci
A Darko Lazic?
pre 8 meseci
Treba ta tuzi policiju.
Nemaju pravo da primenjuju zakon unazat.
Od dana stupanja na snagu pocinje zakon nemogu se gledati prekrsaji pre.
Sve ce plati drzava.
Gospodine teraj ih do Evropskog suda krivi su.
pre 8 meseci
Polako ali sigurno svakim danom dopuštamo da nam stavljaju omču oko vrata i pomalo je stežu... Samo lajkujte!
pre 8 meseci
Ljudi verujte, samo zatvor i novčane kazne. Samo strogo i bez kompromisa s bahatim seljačinama. Doveli bi se u red za godinu dana.
pre 8 meseci
oduzimanje imovine je neprihvatljivo, naročito ako je još neko koristi.
ne ubija pištolj nego čovek koji povlači oroz.
pre 8 meseci
Onaj koji je seo pijan za volan,nema nikakav problem da sedne i bez dozvole.Znaci mora nesto drugo da se primeni.
(Nenad Marinkovic, 24. februar 2024 21:20)
Ima i primenjuje se.
Draeger Immobilizer i slicni.
Ko je osudjen, duzan je da to ugradi u auto.
To mnogo kosta, tako da se i iznajmljuje za krace kazne.
Naravno, ovo sve u USA.
pre 8 meseci
Za ovakve "vozace" ubice trebalo bi oduzimanje automobila trajno.
pre 8 meseci
Kad sam imao 0.7 promila alkohola u krvi, sjecam se kako sam zanosio dok hodam, petljao jezikom, usporenih refleksa, ... mogu misliti kako je to kad imas 2.0 promila u krvi.
pre 8 meseci
Postajemo drzava koje se narod plasi.
Pune ulice policajaca.
Nenormalna pojava cim otopli.
Nigde u Evropi nije tako ucestalo i napeto.
pre 8 meseci
sledeći je Prokupčanin na redu garantovano.
pre 8 meseci
Nemojte mu ni vraćati auto.
pre 8 meseci
Ma to nije nista u Austriju cim predjes 1,6 promila 6 meseci bez vozacke do 6000 evra kazna i jos moras kod psihologa i doktora e sad pazi sad moze da te zezaju do mili volje doktor dok te ne odobri da si u ponovom stanju da vozis onda tek dobijes vozacku inace moguce da neces dobiti nikad vise! Zato kazem pamet u glavu zovi prijatelje, porodicu, taksi ili javni prevoz cuvajte sebe i drugima!
(Maki Kavaski, 24. februar 2024 15:37)
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
pre 8 meseci
Avaks - a da ti tvoj ,,seminarski rad,, objaviš unekom stručnom časopisu, da ga stručnjaci pregledaju, ocene pa ako si zadovoljio kriterijume neka te postave za direktora komiteta za bezbrdnost saobraćaja. Ovde je glavna tema oduzimanje vozila nekome i prijava a očigledno je da narod kroz komentare provlači osnovni problem - Nedoslednost, veze i zaobilaženje prava i pravde.
pre 8 meseci
gospodine ili druze avaksu vezivanje pojasa ocigledno doprinosi bezbednosti kao i mnoge druge stvari u zakonima koji su donoseni pre nego sto su time poceli da se bave strucnjaci koji zive od izmisljanja bezbednosnih gluposti tipa okanovica i njemu slicnih cije nevladine organizacije placaju svu oni koji pune budzet ove drzave aoni svake godine izmisljaju neki novi razlog svog postojanja ... naravno ne zanemarujem ni nezaistost drzave da popuni rupe u budzetu pod raznim izgovorima ... ovo nema veze sa bezbednoscu, da je oduzeta dozvola trajno uz zaprecenu zatvorsku kaznu od 10 godina za krsenje te zabrane to bi moglo da pomogne bezbednosti ... ovako oni koji se bahate zato sto to mogu da plate ili imaju vezu ili zato sto su jednostavno debili ce to i dalje raditi bez ozbiljnih sankcija ... placanje kazne nije ozbiljna sankcija, pri cemu ovde pricamo o vrlo ozbiljnim prekrsajima bezbednosti u saobracaju, ne o nevezivanju pojaseva ili slicnim stvarima
pre 8 meseci
Zakon važi samo za obične smrtnike kao i uvek. Za one nedodirljive sve jedno koji se zakon primenjuje. Banana!!
pre 8 meseci
Je l’ lubeničar??! 😅😅
Šalu na stranu, konaćno se sprovode prave mere protiv nesavesnih vozača.
Za ovakve prekršaje, uvesti i kaznu zatvora!
pre 8 meseci
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
(Zvizda nibeska, 24. februar 2024 16:32)
Ajde odgovori coveku, pitanje je skroz na mestu i verujem da je odgovor veliko NE.
(ls, 24. februar 2024 18:44)
Naravno da mogu! I oruzije je privatno vlasnistvo pa probajte nekome da pretite njime. Cak i u Americi ce vam ga oduzeti bez natezanja po kratkom postupku, a o EU da ne govorimo - necete ga dobiti nikad vise. Tako da je odgovor DA!
pre 8 meseci
Apsolutno podrzavam!
pre 8 meseci
Do sada ne sa Alkoholom ali ako prekoracis brzinom preko 60 ili 70 na sat imaju prava da ti oduzimaju Vozacku i Auto u Austriju!
pre 8 meseci
Sveo ok recimo...ali šta ako počne ovo da se zloupotrebljava,nismo mi Danci,mi smo mi,reče Rajs onomad???!!
pre 8 meseci
I uskoro će svako da vozi 'tudji' automobil.. šta se dobilo? Zašto je bilo teško uvesti ono što u drugim zemljama već postoji: zamrzavanje imovine tj. pritvor do pravosnažnosti (ekstremne, i finansijski izuzetno bolne) presude.
pre 8 meseci
Debilizam. Podkupljeno sudstvo ubilo i Stari Rim. Manja kazna za ubistvo. Matori jos ako je pusac, uzece mu i kucu
pre 8 meseci
(Dex, 25. februar 2024 06:26)
Džaba što tebe zanima, njih ne zanima, oni znaju sve. Jer da nije tako ne bi uspeli da zapale iz Srbije. Mnogi probali, nisu uspeli, oni jesu. Da li ti to kazuje nešto. A džaba nama policije kad samo kažnjavaju passat star 10-15 god, Yuga, Kadetta.
pre 8 meseci
Rekao bih da je ovo prva zloupotreba novog Zakona!
pre 8 meseci
Sve mi se čini da ćete ga moliti da uzme auto nazad u zapadnim zemljama se oduzima za teže prekršaje i vozačka i auto!!!!
pre 8 meseci
Privremeno oduzimanje nije rešenje.
Ili munoduzmi vozilo trajno ili te papire na kojima je zak9n napisan u djubre.
pre 8 meseci
sve će da se zabrani uskoro
pre 8 meseci
Ma to nije nista u Austriju cim predjes 1,6 promila 6 meseci bez vozacke do 6000 evra kazna i jos moras kod psihologa i doktora e sad pazi sad moze da te zezaju do mili volje doktor dok te ne odobri da si u ponovom stanju da vozis onda tek dobijes vozacku inace moguce da neces dobiti nikad vise! Zato kazem pamet u glavu zovi prijatelje, porodicu, taksi ili javni prevoz cuvajte sebe i drugima!
(Maki Kavaski, 24. februar 2024 15:37)
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
(Zvizda nibeska, 24. februar 2024 16:32)
Ajde odgovori coveku, pitanje je skroz na mestu i verujem da je odgovor veliko NE.
pre 8 meseci
Treba mu odrediti kaznu zatvora od godinu dana !
pre 8 meseci
Privremeno oduzimanje treba da bude zuti karton, nakon toga trajno oduzimanje, jer je to oruzje u njegovim rukama.
pre 8 meseci
Na privremeno oduzeto vozilo se gleda prakticno kao na oruzje, zato se i oduzima. Do odluke suda nema samo status privatne svojine.
pre 8 meseci
Puna podrska, ali i dalje slabo i nekompletno. Za takvu bahatost je trebao i dodatno ici u zatvor i platiti veliku novcanu kaznu. Samo tako se takvima staje u kraj. Ovo ga nece zaustaviti.
pre 8 meseci
Pa zar nisu onom talibanu tik tokeru ili vec sta oduzeli maseratija porsea ili vec nesto slicno
pre 8 meseci
"Teži prekršaj"???Odbio alkotest!To je njegovo pravo.
pre 8 meseci
"vozač je pravosnažno osuđen zbog odbijanja alkotestiranja i zbog prekršaja nasilničke vožnje jer je upravljao vozilom u stanju potpune alkoholisanosti, sa 2,03 promila alkohola u organizmu"
Kako je utvrđeno da ima 2,03 promila ako je odbio alkotestiranje?! I, koji parametar definiše pojam "potpune alkoholisanosti"?
pre 8 meseci
nekom penzioneru koji nije imao vezu...
pre 8 meseci
Treba ta tuzi policiju.
Nemaju pravo da primenjuju zakon unazat.
Od dana stupanja na snagu pocinje zakon nemogu se gledati prekrsaji pre.
Sve ce plati drzava.
Gospodine teraj ih do Evropskog suda krivi su.
pre 8 meseci
Postajemo drzava koje se narod plasi.
Pune ulice policajaca.
Nenormalna pojava cim otopli.
Nigde u Evropi nije tako ucestalo i napeto.
pre 8 meseci
Pažljivo se kum birati mora. Pa kum nije dugme....
A i 2,3 promila i nije tako puno. Ruskinja je vlastonožno došla na hitnu (u nemačku bbreeee) sa 4,5 promila a moj drug sa posla mali Turčin je išao sa 3,5 promila u bolnicu peške. Ovaj je očigledno neki amater.
Poz iz Bayerna
pre 8 meseci
Polako ali sigurno svakim danom dopuštamo da nam stavljaju omču oko vrata i pomalo je stežu... Samo lajkujte!
pre 8 meseci
Za ove što podržavaju oduzivanje automobila privereno i traže da se oduzme i proda, ako se tako nastavi uskoro će za kazne oduzimati kuće i stanove, a vi samo podržavajte i glasajte kako vam kažu.
pre 8 meseci
sta privremeno,trajno oduzimanje vozila i vozacke dozvole,prodati auto i pare uplatiti ljudima koji su ugrozeni...
pre 8 meseci
Leskovcanin ostao bez pasata zvuci kao razlog za pocetak ustanka.
pre 8 meseci
"Teži prekršaj"???Odbio alkotest!To je njegovo pravo.
pre 8 meseci
Rekao bih da je ovo prva zloupotreba novog Zakona!
pre 8 meseci
Strasni su ovi pravednici i dusebriznici! Drzava se ponasa kyo turske dahije i oni poslije '45. godine. Drzava voli otimati,pa makar to bio i automobil. Sankcionisati bahatu voznju moze se prinudnim radom, zatvorom, idenjem kod psihologa,ali oduzimati privatnu imovinu to ne bi smela. Zar do sada drzava nije previse oduzela, od zemlje,kuća, fabrika,žena,inflacije,stare devizne štednje,zajma za Srbiju,samodoprinosa za sve i svasta,pa doprinosa za Kosovo i Metohiju i Crnu Goru, za bolnice, stambenu izgradnju... Samo jako i snazno,a ova snazna i skupa auta,e ona se ne oduzimaju. Pljacka na pljacku,kada će se staviti tacka!
pre 8 meseci
oduzimanje imovine je neprihvatljivo, naročito ako je još neko koristi.
ne ubija pištolj nego čovek koji povlači oroz.
pre 8 meseci
Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
pre 8 meseci
Ma to nije nista u Austriju cim predjes 1,6 promila 6 meseci bez vozacke do 6000 evra kazna i jos moras kod psihologa i doktora e sad pazi sad moze da te zezaju do mili volje doktor dok te ne odobri da si u ponovom stanju da vozis onda tek dobijes vozacku inace moguce da neces dobiti nikad vise! Zato kazem pamet u glavu zovi prijatelje, porodicu, taksi ili javni prevoz cuvajte sebe i drugima!
(Maki Kavaski, 24. februar 2024 15:37)
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
(Zvizda nibeska, 24. februar 2024 16:32)
Ajde odgovori coveku, pitanje je skroz na mestu i verujem da je odgovor veliko NE.
pre 8 meseci
"vozač je pravosnažno osuđen zbog odbijanja alkotestiranja i zbog prekršaja nasilničke vožnje jer je upravljao vozilom u stanju potpune alkoholisanosti, sa 2,03 promila alkohola u organizmu"
Kako je utvrđeno da ima 2,03 promila ako je odbio alkotestiranje?! I, koji parametar definiše pojam "potpune alkoholisanosti"?
(Samo jako u rikverc, 24. februar 2024 12:34)
Aj pročitaj ponovo ali sa pažnjom!
pre 8 meseci
Kad sam imao 0.7 promila alkohola u krvi, sjecam se kako sam zanosio dok hodam, petljao jezikom, usporenih refleksa, ... mogu misliti kako je to kad imas 2.0 promila u krvi.
pre 8 meseci
Za nasilnicku vonju treba oduzimati automobile TRAJNO.
pre 8 meseci
Strasni su ovi pravednici i dusebriznici! Drzava se ponasa kyo turske dahije i oni poslije '45. godine. Drzava voli otimati,pa makar to bio i automobil. Sankcionisati bahatu voznju moze se prinudnim radom, zatvorom, idenjem kod psihologa,ali oduzimati privatnu imovinu to ne bi smela. Zar do sada drzava nije previse oduzela, od zemlje,kuća, fabrika,žena,inflacije,stare devizne štednje,zajma za Srbiju,samodoprinosa za sve i svasta,pa doprinosa za Kosovo i Metohiju i Crnu Goru, za bolnice, stambenu izgradnju... Samo jako i snazno,a ova snazna i skupa auta,e ona se ne oduzimaju. Pljacka na pljacku,kada će se staviti tacka!
(Ikkka, 24. februar 2024 15:21)
Dzabe pricas ovim pajserima ovde, sutra kada im izvrsitelj zakuca na vrata i odnese pola kuce jer nisu kaznu za parking platili, pa mami i tati popisu stvari koje su sticali, ili jos gora opcija, kada popisu i odnesu stvari sa adrese na koju su prijavljeni (kod rodbine ili su na stanu negde), pa odnese automobil i usrane gace iz korpe bez da mora da ti objasnjava sta i kako, jos pandur dodje da ga cuva dok te ovaj globi, setice se oni turaka i nacista 1945 i osetice kako je to bilo.
pre 8 meseci
sve je ovo blago.
taj koji je jednom seo sa 2 promila prvo treba da sedi u zatvoru jedno godinu dana jer je to kao da je išao sa repetiranim pištoljem okolo, onda treba taj automobil da se oduzme a njemu da se zabrani vožnja zauvek. tek tada će možda ovo divljaštvo u saobraćaju da prestane.
pre 8 meseci
Da počnu pijanim biciklistima da oduzimaju bicikla, za mesec dana ne bi imali više gde da ih drže.
pre 8 meseci
Kinacno kazna za nesavesne vozace ali oduzeti trajno vozilo prodati na licitaciji i datiza uredenje puteva.Vozaci kad osete tvrdo brzo se dizovu pamwti drzava nesmije pogadati i tolerisati nasilnike
pre 8 meseci
Kakva bahata mrcina. Treba mu zauvek zabraniti da vozi, ubiće nekoga.
pre 8 meseci
Ma to nije nista u Austriju cim predjes 1,6 promila 6 meseci bez vozacke do 6000 evra kazna i jos moras kod psihologa i doktora e sad pazi sad moze da te zezaju do mili volje doktor dok te ne odobri da si u ponovom stanju da vozis onda tek dobijes vozacku inace moguce da neces dobiti nikad vise! Zato kazem pamet u glavu zovi prijatelje, porodicu, taksi ili javni prevoz cuvajte sebe i drugima!
(Maki Kavaski, 24. februar 2024 15:37)
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
pre 8 meseci
Nego jel vi ljudi provaljujete novu pandursku terminologiju?
Obisao preko pune linije - nasilnicka voznja
prekoracenje brzine - nasilnicka voznja
prosao kroz narandzasto - nasilnicka voznja
nije stao na pesackom - nasilnicka voznja
uzgajao kanabis u saksiji - laboratorija za proizvodnju droge
klinac duvao na ulici - uhapsen narkoman sa vecom kolicinom narkotika
Izgleda da sa terminologijom opravdavaju vece kazne za iste prekrsaje...
pre 8 meseci
Ako je pasat karavan, odmah da se vrati da familija ima u cemu da prevozi lubenice i papriku, ako je pasat obican, duplirati mu kaznu jer nije kupio karavana.
pre 8 meseci
Do sada ne sa Alkoholom ali ako prekoracis brzinom preko 60 ili 70 na sat imaju prava da ti oduzimaju Vozacku i Auto u Austriju!
pre 8 meseci
Sve mi se čini da ćete ga moliti da uzme auto nazad u zapadnim zemljama se oduzima za teže prekršaje i vozačka i auto!!!!
pre 8 meseci
Bravo 👏
pre 8 meseci
Za voznju pod dejstvom alkohola,trajno oduzeti vozilo i vozacku dozvolu
pre 8 meseci
i sta je poenta - uzece mu vozilo od par hiljada evra i pustice ga uz neku kaznu ili malo zatvora, on ce ponovo nabaviti neki krs i opet sesti da vozi dok ne ubije nekoga ili sebe ... ako je covek vec imao vise tezih prekrsaja nikako vise nije smeo da ima pravo da sedne za volan, sto bi prvo trebalo da bude spreceno duzom zatvorskom kaznom a zatim zaprecenom jos duzom ako pomisli da se uhvati volana bilo gde sem na nekom plejstejsenu ... zakon je kad je rec o bezbednosti u saobracaju potpuni promasaj, kad je rec o punjenju budzeta donekle ima smisla
pre 8 meseci
Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
(Дрндоје, 24. februar 2024 13:53) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.
Odakle ti tako nenormalna pomisao? Mi smo drzava na putu ka EU i naravno da ce se oduzimati. Nece valjda saobracajna policija, kad im bahati "baja" kaze "'ocu kuci bre", da trci za njim kao na onom montiranom snimku.
Nase drustvo je potpuno uredjeno.
pre 8 meseci
Prvo pa folksvagen, mašala!
Inače je prvo trebalo govnj.vom motkom da ga mlate, pa da ga namažu katranom i perjem, pa godinu dana prinudnog rada.
(mitropolit brdskobrzinski, 24. februar 2024 13:49)
Katranom se maze, a perjem posipa.
pre 8 meseci
Ma super, samo kad se zakon nebi selektivno primenjivao. Kumara može i drogiran i pijan, plus da napravi udes i povredi dve žene, a u zatvor ide policajka koja je prijavila da slučaj nije procesuiran kako treba.
pre 8 meseci
Da li je iko od vas procitao ovo:
"Mera privremenog oduzimanja vozila traje do okončanja postupka pred nadležnim sudom, navedeno je u saopštenju."
Dakle, odmah nakon okoncanja postupka, vracaju mu vozilo! Zasto svi mislite da mu oduzimaju trajno?
pre 8 meseci
ako je covek vec imao vise tezih prekrsaja nikako vise nije smeo da ima pravo da sedne za volan, sto bi prvo trebalo da bude spreceno duzom zatvorskom kaznom a zatim zaprecenom jos duzom ako pomisli da se uhvati volana bilo gde sem na nekom plejstejsenu ... zakon je kad je rec o bezbednosti u saobracaju potpuni promasaj, kad je rec o punjenju budzeta donekle ima smisla
(marica, kriv, razumevanje..., 24. februar 2024 13:18)
Logika ti je ok do odredjenog stepena. Da, postoji mogucnost da ce krivac ponovo nabaviti nekakav krs i ponovo pociniti prekrsaj. Postoji gradjani kojima ni oduzimanje novog automobila ne bi predstavljalo prepreku da ponove to delo. To sve je tacno.
Trebalo bi uvesti i trajno oduzimanje vozacke kao kaznu i to si upravu.
Nisi upravu da je ovo potpuni promasaj. Kada se uvodilo kaznjavanje za vezanje pojasa, bila je ista prica. Jedni su pricali kako nece da se vezuju i da ih niko nece naterati. Drugi su pricali kako bogate bas briga i da je to za sirotinju. Sta je rezultat?
98% ljudi se veze i to je sada skoro svima vec stvar navike. Sedas u kola i vezes se. Ne psujes onaj zakon, od onomad..... Dakle rezultata ima.
Kada se procuje malo da je ovom i onom oduzelo auto zbog alkohola i cega vec, vecina ce poceti drugacije da razmislja.
Cak i bogati ne vole da placaju kazne.
Prekrsaji se naravno nece iskoreniti ali da ce se umiriti bahate sofercine, veruj da hoce.
Takodje nisi u pravu za zatvor po mom misljenju. Svako krsenje zakona koje nije nasilje, ne treba slati u zatvod. Npr. kradje, saobracaj, uriniranje na javnom mestu, saranje po fasadama i vozovima i td. nisu nesto za sta ljude treba slati u zatvor. Logika je prosta. Neko napravi stetu i da mu mi jos placamo smestaj i tri obroka? Nema smisla, zar ne?
Za takve slucajeve resenje je velika kazna, odsteta za onoga ko je pretripio stetu i placanje sudskih troskova ali i drustceno kiristan rad.
Necemo mi tebi placati smestaj i tri obroka, vec ces ti lepo da peres ulice i dok tu kaznu ne odsluzis nosices nanogicu.
Ako posle toga ponovis prekrsaj, sve isto samo u odelu sramote...
pre 8 meseci
A Sta cemo ako je neko nekom kum?
pre 8 meseci
Ko mu je kriv kad nije Kum
pre 8 meseci
U EU u bilo kojoj zemlji bi dobio zabranu vožnje dve tri godine, plus novčanu u visini minimum jedne plate, plus ponovno polaganje vozackog ispita. Inače zakon je isti ili barem jako sličan za sve.
pre 8 meseci
Nisam ni mislio da je vozio pijan citroena ili tojotu.
pre 8 meseci
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
(Zvizda nibeska, 24. februar 2024 16:32)
Radnom kolegi trajno oduzeli ( na kredit vozilo, a i dalje mora plaćat rate) par dana star m5 zbog prekoračenja brzine od 23km/h u zoni škole, a za kazne mu nemože biti pola godišnje plate. Plus obavezno javljanje psihologu o njegovom trošku i društveno koristan rad i 5 god. bez vozacke. Nije u Austriji ali je EU država.
pre 8 meseci
Pa ko mu je kriv kada nije ministar u vladi...
pre 8 meseci
Samo tako,dosta bahatog primitivizma,koje nas sve ugrozava i unosi nemir i nespokoj u nasim zivotima.
pre 8 meseci
Taj izgleda nema kuma.
pre 8 meseci
Sada samo cekaj kumica i politicare i njihovu decu i snimaj i stavljaj na drustvene mreze ima da se smire pazi sta kazem.
pre 8 meseci
Lepo, a sad tu meru primeniti na motocikliste koji NIKADA ne voze ispod ograničenja brzine. Motociklista je gore nego pijan vozač automobila; pijan ne mora uvek da je pijan, motociklista je uvek lud i bahat. Zato je i seo za motocikl iako je statistički prva i najveća žrtva svog ludila.
pre 8 meseci
sve će da se zabrani uskoro
pre 8 meseci
Privremeno oduzimanje nije rešenje.
Ili munoduzmi vozilo trajno ili te papire na kojima je zak9n napisan u djubre.
pre 8 meseci
Nego šta nego iz Leskovac to tako tamo
(Helou, 24. februar 2024 13:49)
Onima iz Leskovac oduzimaju se auta, a onima iz Leskovca auti ostaju.
pre 8 meseci
A sta je sa ovim sinovima bogatasa?Jel imate m..a njima da oduzmete?
pre 8 meseci
Nema tu oce nece. I sta sa autom? Oduzeti trajno dozvolu uz zabranu upravljanja motornim vozilom na teritoriji Republike Srbije. E to je bato jedino pravo resenje i prava kazna za budake koji voze pod dejstvom alkohola,tj.narkotika.
pre 8 meseci
Ne oduzimaju se jedino super sportski automobili marke Lamborgini, Ferari i slicno. Ni veliki SUV-ovi, dzipovi i tome slicno. Takodje, ne oduzimaju se pojedini Bmw-i, Mercedesi i Audi-i. Ostali se oduzimaju....
pre 8 meseci
Je l’ lubeničar??! 😅😅
Šalu na stranu, konaćno se sprovode prave mere protiv nesavesnih vozača.
Za ovakve prekršaje, uvesti i kaznu zatvora!
pre 8 meseci
Treba mu odrediti kaznu zatvora od godinu dana !
pre 8 meseci
Nego šta nego iz Leskovac to tako tamo
pre 8 meseci
Nemojte mu ni vraćati auto.
pre 8 meseci
Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
(Дрндоје, 24. februar 2024 13:53)
Ne, sto pitas?
pre 8 meseci
A tatini sinovi?
pre 8 meseci
Naime radio sam u sudu 14 godina. Papirologija, zakoni, podnesci. Svega se nagledah. Ali jedna stvar mi nije najjasnija. Ja ne mogu da verujem da je nasem narodu prenos vlasnistva nad vozilom i dalje naucna fantastika. Polovini bar. Bez da vredjam. Znaci kad ih sretnem jao brate idem kod notara ne pitaj me nista samo prenos da resim u haosu sam. Prvo. Ugvor kosta 720din i dovoljan je 1 (slovima jedan!) primerak. Notar zadrzava svoj primerak koji se ne placa. Prodavcu je dovoljna kopija, a ako bas zeli onda racun izlazi 1440din. Istog trenutka uplatnicu za porez zavrsis online i platis u posti i u roku od 20min proknjizena je transakcija. I odlazis u mup da zamenis saobracajnu. Procedura od ulaska kod notara do izlaska iz mupa sat vremena. Zasto ljudi imaju neke tripove oko toga nikada necu znati niti ce mi biti jasno. A sve ovo govorim da posle usvajanja ovog zakona o oduzimanju vozila na cuvena ovlascenja cemo ocigledno morati da zaboravimo jer tek sad ce svi izbegavati da ih daju jer ako se auto oduzme moras cimati vlasnika da ga vrati, naravno ako je privremeno oduzet.
pre 8 meseci
Puna podrska, ali i dalje slabo i nekompletno. Za takvu bahatost je trebao i dodatno ici u zatvor i platiti veliku novcanu kaznu. Samo tako se takvima staje u kraj. Ovo ga nece zaustaviti.
pre 8 meseci
Bravo
pre 8 meseci
Gledam danas momka kako divlja na Gazeli, iz trake u traku, ljudi koče, sklanjaju se njegovom veličanstvu, jer za njega propisi ne važe, može mu se. To odmah u zatvor, kakva dozvola, to će bez dozvole da vozi. Uzimaj mu auto i kazna drakonska. Pa tako za primer ostalima.
pre 8 meseci
Ууууу како сте строге судије а нико страдао, никаква штета никоме, осим дрчном возачу ... а како би судили тек када "тајкунско" дете уби друго дете на пешачком и побегне са места злочина ... па када се бахати возач забије у колону паркирану на наплати са преко 200 на сат ... па као дивљање кумчета у Ламбу ... па када министар обори полицајца на мотоциклу на дужности, тешко га повреди и побегне у жбуње док му возач не дође да прихвати НЕдело, ко ту врши алкотест, тест на наркотике, има тога много али нема слова ...
pre 8 meseci
Eto počelo se od najsiromašnijih slojeva ... ups ovaj iz najsiromašnijih krajeva Srbije da se oduzima za početak ...
pre 8 meseci
Naravno da će da se krene od Leskovca, neće valjda od Beograda...
pre 8 meseci
Dakle, odmah nakon okoncanja postupka, vracaju mu vozilo! Zasto svi mislite da mu oduzimaju trajno?
(gagit, 24. februar 2024 14:52)
iz istog razloga jer ih prvo mrzi da procitaju dalje od naslova a drugo jer i to sto i procitaju, ne razumeju
pre 8 meseci
Ma to neki njihov pa nije više podoban. Verovatno se dobro znaju !
pre 8 meseci
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
(Zvizda nibeska, 24. februar 2024 16:32)
Ajde odgovori coveku, pitanje je skroz na mestu i verujem da je odgovor veliko NE.
(ls, 24. februar 2024 18:44)
Naravno da mogu! I oruzije je privatno vlasnistvo pa probajte nekome da pretite njime. Cak i u Americi ce vam ga oduzeti bez natezanja po kratkom postupku, a o EU da ne govorimo - necete ga dobiti nikad vise. Tako da je odgovor DA!
pre 8 meseci
Postajemo drzava koje se narod plasi.
Pune ulice policajaca.
Nenormalna pojava cim otopli.
Nigde u Evropi nije tako ucestalo i napeto.
(nesa, 24. februar 2024 19:31)
Nekad se znalo zasta policija sluzi, tj da stiti narod. Malo je neresenih slucajeva bilo iako nas nisu snimali kamerama na svakom cosku. Danas ista ta policija sluzi da stiti kriminalce i politicare. Zato i ima toliko neresenih slucajeva.
pre 8 meseci
Po novom zakonu bahatim vozačima se oduzima auto i šalje na plac parking servisa. Moglo bi se reći auto ide u zatvor ali prekršaj je izazvao vozač pa bi on morao u zatvor. Bahati sedne u drugi auto i tera po starom. Sve dok se korišćenje automobila ne izjednači sa nošenjem oružja, mislim samo na bahaćenja a ne i na ostale manje prekršaje, i uvede psihotest za problematične vozače ovo su samo priče i zamajavanje. Jedan bahati vozač može izazvati sudar sa npr. autobusom i prouzrokovati više žrtava kao da je pucao iz automata. Može neko da bude vrhunski stručnjak u svom pozivu ali psihološki nesposoban za vozača. Ko donosi ove poluzakone nije mi jasno. Prošao sam desetinu puta pored Pravnog fakulteta i nisam pravnik ali mislim da bih sastavio bolji zakon od svih ovih stručnjaka.
pre 8 meseci
Debilizam. Podkupljeno sudstvo ubilo i Stari Rim. Manja kazna za ubistvo. Matori jos ako je pusac, uzece mu i kucu
pre 8 meseci
Kaže sudija naložio da se sve sprovede brzo po skraćenom postupku... Pa u ovom slučaju sudija je trebao da uradi upravo suprotno s obzirom da se automobil vraća nakon okončanja postupka, trebao je da ga odloži za jedno dve godine ili koliko već zakon maksimalno dozvoljava a da ne zastari. Pa auto da stoji na policijskom parkingu dve godine i da trune a ovaj alkoholičar da ide peške naredne dve godine. Strašno, znači sad na brzaka još jedna kazna, a ima ih već nekoliko za iste prekršaje znači nikakav efekat i odmah vratite auto da može koliko sutra opet isto pa sve dok ne ubije nekoga... Gde mi živimo majko mila sve naopako.
pre 8 meseci
Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
(Дрндоје, 24. februar 2024 13:53) # Link komentara HAHA nasmeja me,pa naravno zar sumnjash u zakone i pravdu. Takvi su pod br.1. U stvari jedino ako ne nadje nekog skupog,dobrog,povezanog advokata, a takvi su hvala Bogu jako retki..
pre 8 meseci
Ljudi verujte, samo zatvor i novčane kazne. Samo strogo i bez kompromisa s bahatim seljačinama. Doveli bi se u red za godinu dana.
pre 8 meseci
Za ove kojima ovaj zakon smeta a po pitanju je da je auto licna svojina, jedna stvar koju su zaboravili.
I oruzije je licna svojina, pa ako ste ugrozili neciji zivot, bahatili se, pretili nekome...drzava vam oduzima oruzije.
Zasto bi vlasnik auta koji je potencijalni ubica, bio izuzet od toga? Ovo postoji u svetu i nije Srbija izmislila. Ja se ovog zakona ne plasim. Ne pijem, ne drogiram se i nisam bahat vozač.
pre 8 meseci
S'obzirom da mi je dobrog prijatelja (decko je imao 25 godina) ubio bahat vozac i to na pesackom mogu samo da porucim da treba brutalno kaznjavati i oduzimati vozila pa i trajno a onda ih prodati i uplatiti taj novac zrtvama saobracajnih nesreca i njihovim porodicama. Toliko.
pre 8 meseci
Mislim da treba vlasnik da plati po danu plac na kome je parkirano njegovo vozilo, sluzbu koja je odvezla vozilo kao i radnike koji su zaduzeni za cuvanje tog vozila, to je sasvim nirmalno i nece mu pasti na pamet vise
(Citalac, 24. februar 2024 20:18
Aj u neki dinar da svi oni kojima auto bude oduzet, tj bar 90% njih, nece imati racuna da uzima auto. A onih 10% nece ni zanimati sto su mu uzeli, jer ga ne boli koliko kosta i nije ga na grbacu zaradio! Cudna je ovo zemlja. Volim je jako. Kad god me pozvala zemlja odazvao sam se. Zao mi je sto je nekom majka a nekom maceha.
pre 8 meseci
Za ovakve "vozace" ubice trebalo bi oduzimanje automobila trajno.
pre 8 meseci
Prvo pa folksvagen, mašala!
Inače je prvo trebalo govnj.vom motkom da ga mlate, pa da ga namažu katranom i perjem, pa godinu dana prinudnog rada.
pre 8 meseci
Jel važi i za Darka Lazića i slične njemu?
pre 8 meseci
Medijska propaganda pojedinačnog slučaja selektivne primene zakona koji potvrđuje pravilo da se zakon ne odnosi na sve.
pre 8 meseci
Mislim da treba vlasnik da plati po danu plac na kome je parkirano njegovo vozilo, sluzbu koja je odvezla vozilo kao i radnike koji su zaduzeni za cuvanje tog vozila, to je sasvim nirmalno i nece mu pasti na pamet vise
pre 8 meseci
gospodine ili druze avaksu vezivanje pojasa ocigledno doprinosi bezbednosti kao i mnoge druge stvari u zakonima koji su donoseni pre nego sto su time poceli da se bave strucnjaci koji zive od izmisljanja bezbednosnih gluposti tipa okanovica i njemu slicnih cije nevladine organizacije placaju svu oni koji pune budzet ove drzave aoni svake godine izmisljaju neki novi razlog svog postojanja ... naravno ne zanemarujem ni nezaistost drzave da popuni rupe u budzetu pod raznim izgovorima ... ovo nema veze sa bezbednoscu, da je oduzeta dozvola trajno uz zaprecenu zatvorsku kaznu od 10 godina za krsenje te zabrane to bi moglo da pomogne bezbednosti ... ovako oni koji se bahate zato sto to mogu da plate ili imaju vezu ili zato sto su jednostavno debili ce to i dalje raditi bez ozbiljnih sankcija ... placanje kazne nije ozbiljna sankcija, pri cemu ovde pricamo o vrlo ozbiljnim prekrsajima bezbednosti u saobracaju, ne o nevezivanju pojaseva ili slicnim stvarima
pre 8 meseci
Mene zanimaju onaj Lamborghini i onaj McLaren. Ne zanima me taj Passat uopste.
pre 8 meseci
U Srbiji ništa novo, sutra da se promeni vlast, ovi sadašnji koji se bahate će da nadrljaju, a smeniće i tužioce i sudije, kao i policajce na funkcijama koji ne rade svoj posao, ali će postaviti nove koji će biti "njihovi" i koji će "njihove" sponzore i rodbine da štite od zakona.
Tako je bilo 90-ih, tako je bilo kad je DOS došao na vlast, tako je od 2008. bilo u kolaciji DS-SPS, tako je i od 2012. godine.
Neće se ovde ništa promeniti verovatno dok narod ne uzme pravdu u svoje ruke, pa ovi bahati budu štrecali od običnog naroda, kad već ne štrecaju od policije.
pre 8 meseci
Apsolutno podrzavam!
pre 8 meseci
Nije on slučajno odbio alkotest i očigledno ima problem sa alkoholom, te ga treba trajnije udaljiti sa ulica dok ne ubije nekoga. Bar dok ne prođe terapiju lečenja od alkoholizma.
pre 8 meseci
Ma to nije nista u Austriju cim predjes 1,6 promila 6 meseci bez vozacke do 6000 evra kazna i jos moras kod psihologa i doktora e sad pazi sad moze da te zezaju do mili volje doktor dok te ne odobri da si u ponovom stanju da vozis onda tek dobijes vozacku inace moguce da neces dobiti nikad vise! Zato kazem pamet u glavu zovi prijatelje, porodicu, taksi ili javni prevoz cuvajte sebe i drugima!
pre 8 meseci
Mi smo zainteresovani za saradnju!!! Kontakt tel??!
pre 8 meseci
I uskoro će svako da vozi 'tudji' automobil.. šta se dobilo? Zašto je bilo teško uvesti ono što u drugim zemljama već postoji: zamrzavanje imovine tj. pritvor do pravosnažnosti (ekstremne, i finansijski izuzetno bolne) presude.
pre 8 meseci
Da li su mu uzeli vozačku?
Samo pitam zato što moj drugu isto tako nisu uzeli,pa za 4 meseca kasnije(dok je čekao sud) opet pijan napravio udes(hvala bogu niko nije stradao).Prvi put polupao svoj auto i auto ispred,drugi put firmin auto,sleteo sa puta.
NISU MU UZELI PRVI PUT!
pre 8 meseci
Bio i neki lambordzini oduzet, pa vracen uz izvinjenje…
pre 8 meseci
Malo je to nego plus još dobra robija sa društveno korisnim radom. Pa takvi tipovi sednu u drugi auto i opet se bahate. A šta raditi sa kumićima u Lamboginijima, a da oni ne podležu zakonu već samo sirotinja raja.
pre 8 meseci
Pa da krecu iz Leskovca a u Bg stizu sa tim zakonom 2058g
pre 8 meseci
A sta je sa ovim sinovima bogatasa?Jel imate m..a njima da oduzmete?
(Mrki, 24. februar 2024 17:38
Oni ne voze pasata starog 15-20 godina.
pre 8 meseci
Je l mogu u Austriju da ti zbog prekršaja oduzmu privatno vlasništvo?
(Zvizda nibeska, 24. februar 2024 16:32)
Ne da mogu, nego to i rade! Privatno vlasnistvo je i kuca, stan, pa ti oduzmu ako dugujes porez, ako je steceno kriminalom, ako dugujes banci itd itd. Auto se odavno oduzima ako napravis carinski prekrsaj, taksistima se oduzima vozilo ako ga inspekcija uhvati da je u prekrsaju, nema dozvolu za rad i slicno. Sve to regulise Ustav Republike Srbije u clanu 58., samo to niko ne cita, ali svi znate da je privatna imovina svetinja?! Svetinja su nasi zivoti, zivoti nase dece, a ne njegov polovan Pasat, i voleo bih da se takvim pijanim djilkosima oduzima trajno, a ne samo do okoncanja postupka!
pre 8 meseci
E da ima kuma mogao da je da radi apsolutno STA GOD HOCE i da se i time hvali svaki dan po drustvenim mrezama.
pre 8 meseci
Дарко Лазић ће оде из земљу....
pre 8 meseci
Pažljivo se kum birati mora. Pa kum nije dugme....
A i 2,3 promila i nije tako puno. Ruskinja je vlastonožno došla na hitnu (u nemačku bbreeee) sa 4,5 promila a moj drug sa posla mali Turčin je išao sa 3,5 promila u bolnicu peške. Ovaj je očigledno neki amater.
Poz iz Bayerna
(StevaDžo, 24. februar 2024 15:51)
2.03 ne 2.3 - kako ti uopste uspevas da zivis u nemackoj?
pre 8 meseci
Jel na kraju duv'o il' su ga boli???
pre 8 meseci
Sada samo cekaj kumica i politicare i njihovu decu i snimaj i stavljaj na drustvene mreze ima da se smire pazi sta kazem.
(ALOKIN, 24. februar 2024 17:44)
Pffffffhahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ko sme da pipne te koje si gore naveo? Ovi zakoni su iskljucivo za mene, tebe i ostala govna koja smrde u ovoj zemlji i kvare idilu ovima gore navedenim. Dzabe se radujete i likujete, ona braca vas sve zajedno pozdravljaju sa neke lude zurke (i naravno da niko ne zna gde su).
pre 8 meseci
Onaj koji je seo pijan za volan,nema nikakav problem da sedne i bez dozvole.Znaci mora nesto drugo da se primeni.
(Nenad Marinkovic, 24. februar 2024 21:20)
Ima i primenjuje se.
Draeger Immobilizer i slicni.
Ko je osudjen, duzan je da to ugradi u auto.
To mnogo kosta, tako da se i iznajmljuje za krace kazne.
Naravno, ovo sve u USA.
pre 8 meseci
Na privremeno oduzeto vozilo se gleda prakticno kao na oruzje, zato se i oduzima. Do odluke suda nema samo status privatne svojine.
pre 8 meseci
@Dlaleko je sunce I ovde se to radi ali se zakon ne postuje, ona muska pevaljka koja ima jedno 5 zabrana i brdo kazni i onda snima kako vozi kola, da ne pricam o tatinim sinovima koji imaju preko 100 prekrsajnih i dalje voze i slobodno se setaju gradom.
pre 8 meseci
"Хоће ли возила бити одузимана и бахатим политичарима, кумићима, сестрићима ...
(Дрндоје, 24. februar 2024 13:53)"
Kako da ih oduzmu? Bar polovina tih vozila je ionako već u državnom vlasništvu, data "zaslužnim" pojedincima na trajno korišćenje, sa klauzulom da za njih ne važe pravila u saobraćaju.
pre 8 meseci
Onaj koji je seo pijan za volan,nema nikakav problem da sedne i bez dozvole.Znaci mora nesto drugo da se primeni.
pre 8 meseci
sledeći je Prokupčanin na redu garantovano.
pre 8 meseci
(Dex, 25. februar 2024 06:26)
Džaba što tebe zanima, njih ne zanima, oni znaju sve. Jer da nije tako ne bi uspeli da zapale iz Srbije. Mnogi probali, nisu uspeli, oni jesu. Da li ti to kazuje nešto. A džaba nama policije kad samo kažnjavaju passat star 10-15 god, Yuga, Kadetta.
pre 8 meseci
Privremeno oduzimanje treba da bude zuti karton, nakon toga trajno oduzimanje, jer je to oruzje u njegovim rukama.
pre 8 meseci
Čik neka braći Panić pokušaju da oduzmu vozilo? Mislim ako se policajci ne plaše?
pre 8 meseci
Javite njegovom kumu...
pre 8 meseci
Ima ljudi koji su jednostavno bahati i teraju svoje bez obzira na kazne. Za njih jeste potrebno oduzeti vizilo ali da se ne primenjuje selektivno već za svakoga bez protekcije. Kod nas ako je budža u pitanju ne odgovara ni za mnogo gora krivična dela.
pre 8 meseci
A Darko Lazic?
pre 8 meseci
Zakon važi samo za obične smrtnike kao i uvek. Za one nedodirljive sve jedno koji se zakon primenjuje. Banana!!
pre 8 meseci
Zašto on nije u zatvoru prethodno je pitanje?
pre 8 meseci
Avaks - a da ti tvoj ,,seminarski rad,, objaviš unekom stručnom časopisu, da ga stručnjaci pregledaju, ocene pa ako si zadovoljio kriterijume neka te postave za direktora komiteta za bezbrdnost saobraćaja. Ovde je glavna tema oduzimanje vozila nekome i prijava a očigledno je da narod kroz komentare provlači osnovni problem - Nedoslednost, veze i zaobilaženje prava i pravde.
pre 8 meseci
U EU u bilo kojoj zemlji bi dobio zabranu vožnje dve tri godine, plus novčanu u visini minimum jedne plate, plus ponovno polaganje vozackog ispita. Inače zakon je isti ili barem jako sličan za sve.
(Dlaleko je sunce, 24. februar 2024 13:37)
Nije baš svuda isto. U Kanadi je tip vozio notorno bahato, mnogo puta privođen i kažnjavan, jedino nikada nikoga nije ubio. Kažnjen 25 godina zatvora, a (koliko se sećam) polovinu obavezno iza rešetaka. Manje bi dobio da je ubio nekoga. Država uvek odabere nekog baksuza koji najebe za primer drugima.
pre 8 meseci
Sveo ok recimo...ali šta ako počne ovo da se zloupotrebljava,nismo mi Danci,mi smo mi,reče Rajs onomad???!!
pre 8 meseci
A sta je sa ovim sinovima bogatasa?Jel imate m..a njima da oduzmete?
(Mrki, 24. februar 2024 17:38
Oni ne voze pasata starog 15-20 godina.
(Niko Bitan, 25. februar 2024 07:52)
A vi ste se nadali da ce bahatima i bogatima da uzimaju hahaha. Ako ako navijate jos za otimanje.
pre 8 meseci
Pa zar nisu onom talibanu tik tokeru ili vec sta oduzeli maseratija porsea ili vec nesto slicno
120 Komentari
Sortiraj po: