Utorak, 02.01.2024.

19:39

Prvi utisci sa premijere iz Francuske: Citroen eC3 – leteći ćilim

Izvor: Izvor: Auto magazin

Prvi utisci sa premijere iz Francuske: Citroen eC3 – leteæi æilim IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

31 Komentari

Sortiraj po:

Mandarina

pre 10 meseci

Sad ovo videh. Strano. Napravili su malu kanticu, ali zato skupu. Citroen je jako cudan brend. Osim udobnosti, njihova vozila nemaju nikakavu drugu konkurentnost u odnosu na druge brendove.

Drajver

pre 10 meseci

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2459293#k43952612

Molim te postedi me. Ja radim za EU platu dugi niz godina, pre svega, ako je to uopste bitno (opet ima gomile imucnijih ljudi u Srbiji...). Dalje, gomila za nase uslove dobrostojecih ljudi, recimo preostali srednji sloj Evrope koji moze kupiti sta god od automobila i dalje, i ne gusi se u dugovima zauzima stav kako su cene vestacki i do nebesa napumpane (sto brojni primeri i dokazuju) ali zato ovde neki klinci koji jos nisu pristojnu kintu u zivotu zaradili propagiraju stav kako je 20-30k evra tek tako nista.

Odgovor na sva pitanja

pre 10 meseci

I sta je tu povoljno?
(Drajver, 4. januar 2024 11:49)

Kako sto je tu povoljno? To je normalna cena i po njoj ce se prodavati u milionskim komadima. To sto mi ovde radimo za sitne pare, e TO nije normalno.

Shkot

pre 10 meseci

Normalno da ga zovu "Leteći ćilim" kada ga sklapa izvesni Aladin iz Damaska , inače čist Francuz drugo koleno ...


Bruka.
(Čeki opinionista del cazzo, 03. januar 2024 23:16)

Ne, nije Aladin, nego Milorad, koji je otišao u Slovačkoj da radi za male pare.

Inception

pre 10 meseci

A sto vi ljudi idete u Grcku autima?
Em dug put,em dugo cekanje na granicama.
Inace da ljufi malo bolje procitaju sam naslov shvatili bi da pise GRADSKI AUTO pa bi i komentari bili drugaciji.

(Vozac rošula, 4. januar 2024 09:06)

Nikada nisi video Citroen C3 na autoputu ?

Izvini, ali u sekciji "Auto" bi trebali da komentarišu ljudi koji ponekad izadju iz kuće. Rošule se ne računaju.
(Djorke, 04. januar 2024 10:06)



Ali rošule...

Drajver

pre 10 meseci

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2459293#k43945156

Povoljno? Uzviseni automobil B segmenta startuje od 20-tak hiljada evra, dakle 25-30k za dobro opremljen i to je B segment.

I sta je tu povoljno?

Djorke

pre 10 meseci

@

A sto vi ljudi idete u Grcku autima?
Em dug put,em dugo cekanje na granicama.
Inace da ljufi malo bolje procitaju sam naslov shvatili bi da pise GRADSKI AUTO pa bi i komentari bili drugaciji.

(Vozac rošula, 4. januar 2024 09:06)

Nikada nisi video Citroen C3 na autoputu ?

Izvini, ali u sekciji "Auto" bi trebali da komentarišu ljudi koji ponekad izadju iz kuće. Rošule se ne računaju.

Vozac rošula

pre 10 meseci

Logo je...brate mili. Sam auto ne izgleda tragično, ali ipak samo obično, tako da ne vidim o kojim Citroenovim vrednostima pričaju.
Inače punjenje 26 minuta, autonomija 320km. Do Grčke dva stajanja i bar sat vremena plus. Možda nešto propuštam, ali koja to infrastruktura će omogućiti da ogroman broj auta stoji na punjaču po 26 minuta u isto vreme?
(Da te pitam, 3. januar 2024 17:49

A sto vi ljudi idete u Grcku autima?
Em dug put,em dugo cekanje na granicama.
Inace da ljufi malo bolje procitaju sam naslov shvatili bi da pise GRADSKI AUTO pa bi i komentari bili drugaciji.

Čeki opinionista del cazzo

pre 10 meseci

Normalno da ga zovu "Leteći ćilim" kada ga sklapa izvesni Aladin iz Damaska , inače čist Francuz drugo koleno ...


Bruka.

kriger

pre 10 meseci

Citroen omiljeni automobil, predobri su, jaka oprema u skoro svakom autu a cene skroz ok, o udobnosti da pričam, kad sam iz golfa 7 seo u citroen c5 x7 2.0 hdi 120kw limuzina kao u boing 747 da sam ušao

Persy jackson

pre 10 meseci

Izgleda kao i svaki drugi auto na tr,istu,a ta elektricna vozila,to je tek teska prevara veka,ali polako uvidece ljudi,koliko je to lose za prorodu,em napraviti ih em unistiti,potrosnja i ostale stvari,zastita planete,smeno obican vic,nemam nista protiv elektricnih automobila,ali kao sto rekoh to je tolika prevara da ne znam da li ima dalje.

Djorke

pre 10 meseci

@
Ako benzinac C3/Panda od 1200cm3 bude kostao 15.000eur, svakako ce biti interesovanja i za tu opciju.

(Dim Che, 3. januar 2024 12:51)

Ja sam negde procitao da ce zapravo biti hibrid za te pare. Mild hibrid valjda.

Ako bude tako, i ukoliko mi se sloze kockice, svakako sam zainteresovan za tu Pandu.

Ove struja opcija mi ne vrsi posao. 320 deklarisan domet, dakle realno 250, s’ tim sto ga ne vozis dok se ne zaustavi prazan, vec stajes na vreme da dopunis … na nekih 200-220 km. Premalo za mene, mada ako cena bude ok, sigurno ce mnogima odgovarati i ta opcija.

Anyway...

pre 10 meseci

Nemam ništa protiv napretka ( ako se tako moze nazvati) ali smatram da mnogi problemi oko e- auta nisu reseni i nece skoro.Meni licno je prihvatljivija varijanta nekog plug-in hibrida pa makar imao domet na struju od samo 50 km jer koliko nas predje vise dnevno? Uz naravno mogucnost da bateriju dopunjuje u svojoj kuci.Živeti u stanu i zavisiti od retkih punjaca nije resenje zbog gubljenja vremena a i cene jer ne verujem da ce biti bas dzabe.Znaci kuća i punjenje tokom noći je optimalno. Kod ovog mog ''zamisljenog'' plug- ina bio bi pozeljan benzinac od bar 100 KS pa kad krenem na duzi put da ne razmisljam.Kad neki proizvodjac ponudi nesto tako pocecu da razmisljam.Do tad benzinac sa LPG je moj izbor

Da te pitam

pre 10 meseci

Logo je...brate mili. Sam auto ne izgleda tragično, ali ipak samo obično, tako da ne vidim o kojim Citroenovim vrednostima pričaju.
Inače punjenje 26 minuta, autonomija 320km. Do Grčke dva stajanja i bar sat vremena plus. Možda nešto propuštam, ali koja to infrastruktura će omogućiti da ogroman broj auta stoji na punjaču po 26 minuta u isto vreme?

Stara Mo

pre 10 meseci

Kapacitet baterije ovog automobila je 44 kWh, što obezbeđuje domet od 320 kilometara vožnje, uz punjenje u rasponu sa 20 na 80 odsto kapaciteta za 26 minuta na DC punjaču od 100 kW.


Opšte je poznato da svi imamo izvor struje snage 100KW.


Za pola sata će pojesti 50KW...

Bar 4 puta mesečno moram puniti.
To je 200KWh.

Ako uzmemo u obzir da moram puniti na javnom punjaču i da će to biti po komercijalnim cenama, mojih 60 litara dizela odjednom postaje isplativo.

Neka, hvala!

Bumbar

pre 10 meseci

Nema šanse da u Srbiji košta kao u Evropi. Posebno za srbsko tržište moraju da angažuju četu nemačkih "test vozača" koje hrane krompirom, kobasicama i pivom. Tek tako pripremljeni automobili dobijaju "schmeckt" kakav srbski kupci obožavaju, a što je dodatna opcija i dodatno košta.

Mario

pre 10 meseci

Ovaj ljepuškasti C3 ima lijepu budućnost.
Ja bi rekao da očekujem da bude u 2024. jedan od 5 najprodavanijih modela u Europi (zbrojeno sa SUS motorom i električni).
Živi bili pa vidjeli.

Seki Turkovic

pre 10 meseci

Ljudi....ne lupetajte i ne ložite se da je ovde išta posebno kod ovog auta to što ste siromašni ne znači da je ovo dobar auto. Neka stane pored bilo kog Mercedesa, pa da pričamo.
Do tada- bye, bye.

Iggy

pre 10 meseci

Naravno da se proizvodjaci moraju dozvati svesti kad su u pitanju elektricni automobili. Kome realno trebaju zveri od 300 + konja, za koje trebaju velike i teske baterije za iole pristojan domet, a za koje opet treba dosta snage da bi ih se moglo pristojno povuci. A sve to po paprenoj ceni. Do sada su proizvodjaci pokusavali da dostignu Teslu, ali su shvatili da prodaja takvih modelaide u ambis pre svega zbog nerealne cene, te se enormni troskovi razvoja ne mogu povratiti ni za sto godina.
Takve modele su mogli kupiti samo ekstremno bogati, ili oni kojima firma kupuje automobil, a takvih nema puno, a i oni kupuju mozda pet brendova.
Vreme je za "right sizing", znaci automobili srednje klase, pristojne velicine, sa normalnom snagom motora i velicinom baterije, te samim tim i normalnom cenom. Tek tad ce se prosecan covek mozda odluciti za elektricni automobil.

Goxy

pre 10 meseci

"Citroen će i dalje imati i pogon sa dobro poznatim benzinskim motorom zapremine 1.200 kubika. Ta vest posebno će obradovati kupce u zemljama gde struja još uvek nije preuzela primat, kako je to, recimo, u Srbiji."

Evo stoje u redu guraju se.

Iggy

pre 10 meseci

Naravno da se proizvodjaci moraju dozvati svesti kad su u pitanju elektricni automobili. Kome realno trebaju zveri od 300 + konja, za koje trebaju velike i teske baterije za iole pristojan domet, a za koje opet treba dosta snage da bi ih se moglo pristojno povuci. A sve to po paprenoj ceni. Do sada su proizvodjaci pokusavali da dostignu Teslu, ali su shvatili da prodaja takvih modelaide u ambis pre svega zbog nerealne cene, te se enormni troskovi razvoja ne mogu povratiti ni za sto godina.
Takve modele su mogli kupiti samo ekstremno bogati, ili oni kojima firma kupuje automobil, a takvih nema puno, a i oni kupuju mozda pet brendova.
Vreme je za "right sizing", znaci automobili srednje klase, pristojne velicine, sa normalnom snagom motora i velicinom baterije, te samim tim i normalnom cenom. Tek tad ce se prosecan covek mozda odluciti za elektricni automobil.

Goxy

pre 10 meseci

"Citroen će i dalje imati i pogon sa dobro poznatim benzinskim motorom zapremine 1.200 kubika. Ta vest posebno će obradovati kupce u zemljama gde struja još uvek nije preuzela primat, kako je to, recimo, u Srbiji."

Evo stoje u redu guraju se.

Mario

pre 10 meseci

Ovaj ljepuškasti C3 ima lijepu budućnost.
Ja bi rekao da očekujem da bude u 2024. jedan od 5 najprodavanijih modela u Europi (zbrojeno sa SUS motorom i električni).
Živi bili pa vidjeli.

kriger

pre 10 meseci

Citroen omiljeni automobil, predobri su, jaka oprema u skoro svakom autu a cene skroz ok, o udobnosti da pričam, kad sam iz golfa 7 seo u citroen c5 x7 2.0 hdi 120kw limuzina kao u boing 747 da sam ušao

Stara Mo

pre 10 meseci

Kapacitet baterije ovog automobila je 44 kWh, što obezbeđuje domet od 320 kilometara vožnje, uz punjenje u rasponu sa 20 na 80 odsto kapaciteta za 26 minuta na DC punjaču od 100 kW.


Opšte je poznato da svi imamo izvor struje snage 100KW.


Za pola sata će pojesti 50KW...

Bar 4 puta mesečno moram puniti.
To je 200KWh.

Ako uzmemo u obzir da moram puniti na javnom punjaču i da će to biti po komercijalnim cenama, mojih 60 litara dizela odjednom postaje isplativo.

Neka, hvala!

Anyway...

pre 10 meseci

Nemam ništa protiv napretka ( ako se tako moze nazvati) ali smatram da mnogi problemi oko e- auta nisu reseni i nece skoro.Meni licno je prihvatljivija varijanta nekog plug-in hibrida pa makar imao domet na struju od samo 50 km jer koliko nas predje vise dnevno? Uz naravno mogucnost da bateriju dopunjuje u svojoj kuci.Živeti u stanu i zavisiti od retkih punjaca nije resenje zbog gubljenja vremena a i cene jer ne verujem da ce biti bas dzabe.Znaci kuća i punjenje tokom noći je optimalno. Kod ovog mog ''zamisljenog'' plug- ina bio bi pozeljan benzinac od bar 100 KS pa kad krenem na duzi put da ne razmisljam.Kad neki proizvodjac ponudi nesto tako pocecu da razmisljam.Do tad benzinac sa LPG je moj izbor

Djorke

pre 10 meseci

@
Ako benzinac C3/Panda od 1200cm3 bude kostao 15.000eur, svakako ce biti interesovanja i za tu opciju.

(Dim Che, 3. januar 2024 12:51)

Ja sam negde procitao da ce zapravo biti hibrid za te pare. Mild hibrid valjda.

Ako bude tako, i ukoliko mi se sloze kockice, svakako sam zainteresovan za tu Pandu.

Ove struja opcija mi ne vrsi posao. 320 deklarisan domet, dakle realno 250, s’ tim sto ga ne vozis dok se ne zaustavi prazan, vec stajes na vreme da dopunis … na nekih 200-220 km. Premalo za mene, mada ako cena bude ok, sigurno ce mnogima odgovarati i ta opcija.

Da te pitam

pre 10 meseci

Logo je...brate mili. Sam auto ne izgleda tragično, ali ipak samo obično, tako da ne vidim o kojim Citroenovim vrednostima pričaju.
Inače punjenje 26 minuta, autonomija 320km. Do Grčke dva stajanja i bar sat vremena plus. Možda nešto propuštam, ali koja to infrastruktura će omogućiti da ogroman broj auta stoji na punjaču po 26 minuta u isto vreme?

Bumbar

pre 10 meseci

Nema šanse da u Srbiji košta kao u Evropi. Posebno za srbsko tržište moraju da angažuju četu nemačkih "test vozača" koje hrane krompirom, kobasicama i pivom. Tek tako pripremljeni automobili dobijaju "schmeckt" kakav srbski kupci obožavaju, a što je dodatna opcija i dodatno košta.

Drajver

pre 10 meseci

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2459293#k43945156

Povoljno? Uzviseni automobil B segmenta startuje od 20-tak hiljada evra, dakle 25-30k za dobro opremljen i to je B segment.

I sta je tu povoljno?

Čeki opinionista del cazzo

pre 10 meseci

Normalno da ga zovu "Leteći ćilim" kada ga sklapa izvesni Aladin iz Damaska , inače čist Francuz drugo koleno ...


Bruka.

Vozac rošula

pre 10 meseci

Logo je...brate mili. Sam auto ne izgleda tragično, ali ipak samo obično, tako da ne vidim o kojim Citroenovim vrednostima pričaju.
Inače punjenje 26 minuta, autonomija 320km. Do Grčke dva stajanja i bar sat vremena plus. Možda nešto propuštam, ali koja to infrastruktura će omogućiti da ogroman broj auta stoji na punjaču po 26 minuta u isto vreme?
(Da te pitam, 3. januar 2024 17:49

A sto vi ljudi idete u Grcku autima?
Em dug put,em dugo cekanje na granicama.
Inace da ljufi malo bolje procitaju sam naslov shvatili bi da pise GRADSKI AUTO pa bi i komentari bili drugaciji.

Djorke

pre 10 meseci

@

A sto vi ljudi idete u Grcku autima?
Em dug put,em dugo cekanje na granicama.
Inace da ljufi malo bolje procitaju sam naslov shvatili bi da pise GRADSKI AUTO pa bi i komentari bili drugaciji.

(Vozac rošula, 4. januar 2024 09:06)

Nikada nisi video Citroen C3 na autoputu ?

Izvini, ali u sekciji "Auto" bi trebali da komentarišu ljudi koji ponekad izadju iz kuće. Rošule se ne računaju.

Drajver

pre 10 meseci

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2459293#k43952612

Molim te postedi me. Ja radim za EU platu dugi niz godina, pre svega, ako je to uopste bitno (opet ima gomile imucnijih ljudi u Srbiji...). Dalje, gomila za nase uslove dobrostojecih ljudi, recimo preostali srednji sloj Evrope koji moze kupiti sta god od automobila i dalje, i ne gusi se u dugovima zauzima stav kako su cene vestacki i do nebesa napumpane (sto brojni primeri i dokazuju) ali zato ovde neki klinci koji jos nisu pristojnu kintu u zivotu zaradili propagiraju stav kako je 20-30k evra tek tako nista.

Seki Turkovic

pre 10 meseci

Ljudi....ne lupetajte i ne ložite se da je ovde išta posebno kod ovog auta to što ste siromašni ne znači da je ovo dobar auto. Neka stane pored bilo kog Mercedesa, pa da pričamo.
Do tada- bye, bye.

Inception

pre 10 meseci

A sto vi ljudi idete u Grcku autima?
Em dug put,em dugo cekanje na granicama.
Inace da ljufi malo bolje procitaju sam naslov shvatili bi da pise GRADSKI AUTO pa bi i komentari bili drugaciji.

(Vozac rošula, 4. januar 2024 09:06)

Nikada nisi video Citroen C3 na autoputu ?

Izvini, ali u sekciji "Auto" bi trebali da komentarišu ljudi koji ponekad izadju iz kuće. Rošule se ne računaju.
(Djorke, 04. januar 2024 10:06)



Ali rošule...

Persy jackson

pre 10 meseci

Izgleda kao i svaki drugi auto na tr,istu,a ta elektricna vozila,to je tek teska prevara veka,ali polako uvidece ljudi,koliko je to lose za prorodu,em napraviti ih em unistiti,potrosnja i ostale stvari,zastita planete,smeno obican vic,nemam nista protiv elektricnih automobila,ali kao sto rekoh to je tolika prevara da ne znam da li ima dalje.

Shkot

pre 10 meseci

Normalno da ga zovu "Leteći ćilim" kada ga sklapa izvesni Aladin iz Damaska , inače čist Francuz drugo koleno ...


Bruka.
(Čeki opinionista del cazzo, 03. januar 2024 23:16)

Ne, nije Aladin, nego Milorad, koji je otišao u Slovačkoj da radi za male pare.

Odgovor na sva pitanja

pre 10 meseci

I sta je tu povoljno?
(Drajver, 4. januar 2024 11:49)

Kako sto je tu povoljno? To je normalna cena i po njoj ce se prodavati u milionskim komadima. To sto mi ovde radimo za sitne pare, e TO nije normalno.

Mandarina

pre 10 meseci

Sad ovo videh. Strano. Napravili su malu kanticu, ali zato skupu. Citroen je jako cudan brend. Osim udobnosti, njihova vozila nemaju nikakavu drugu konkurentnost u odnosu na druge brendove.

Seki Turkovic

pre 10 meseci

Ljudi....ne lupetajte i ne ložite se da je ovde išta posebno kod ovog auta to što ste siromašni ne znači da je ovo dobar auto. Neka stane pored bilo kog Mercedesa, pa da pričamo.
Do tada- bye, bye.

Bumbar

pre 10 meseci

Nema šanse da u Srbiji košta kao u Evropi. Posebno za srbsko tržište moraju da angažuju četu nemačkih "test vozača" koje hrane krompirom, kobasicama i pivom. Tek tako pripremljeni automobili dobijaju "schmeckt" kakav srbski kupci obožavaju, a što je dodatna opcija i dodatno košta.

Goxy

pre 10 meseci

"Citroen će i dalje imati i pogon sa dobro poznatim benzinskim motorom zapremine 1.200 kubika. Ta vest posebno će obradovati kupce u zemljama gde struja još uvek nije preuzela primat, kako je to, recimo, u Srbiji."

Evo stoje u redu guraju se.

Da te pitam

pre 10 meseci

Logo je...brate mili. Sam auto ne izgleda tragično, ali ipak samo obično, tako da ne vidim o kojim Citroenovim vrednostima pričaju.
Inače punjenje 26 minuta, autonomija 320km. Do Grčke dva stajanja i bar sat vremena plus. Možda nešto propuštam, ali koja to infrastruktura će omogućiti da ogroman broj auta stoji na punjaču po 26 minuta u isto vreme?

Čeki opinionista del cazzo

pre 10 meseci

Normalno da ga zovu "Leteći ćilim" kada ga sklapa izvesni Aladin iz Damaska , inače čist Francuz drugo koleno ...


Bruka.

Stara Mo

pre 10 meseci

Kapacitet baterije ovog automobila je 44 kWh, što obezbeđuje domet od 320 kilometara vožnje, uz punjenje u rasponu sa 20 na 80 odsto kapaciteta za 26 minuta na DC punjaču od 100 kW.


Opšte je poznato da svi imamo izvor struje snage 100KW.


Za pola sata će pojesti 50KW...

Bar 4 puta mesečno moram puniti.
To je 200KWh.

Ako uzmemo u obzir da moram puniti na javnom punjaču i da će to biti po komercijalnim cenama, mojih 60 litara dizela odjednom postaje isplativo.

Neka, hvala!

Persy jackson

pre 10 meseci

Izgleda kao i svaki drugi auto na tr,istu,a ta elektricna vozila,to je tek teska prevara veka,ali polako uvidece ljudi,koliko je to lose za prorodu,em napraviti ih em unistiti,potrosnja i ostale stvari,zastita planete,smeno obican vic,nemam nista protiv elektricnih automobila,ali kao sto rekoh to je tolika prevara da ne znam da li ima dalje.

Mario

pre 10 meseci

Ovaj ljepuškasti C3 ima lijepu budućnost.
Ja bi rekao da očekujem da bude u 2024. jedan od 5 najprodavanijih modela u Europi (zbrojeno sa SUS motorom i električni).
Živi bili pa vidjeli.

kriger

pre 10 meseci

Citroen omiljeni automobil, predobri su, jaka oprema u skoro svakom autu a cene skroz ok, o udobnosti da pričam, kad sam iz golfa 7 seo u citroen c5 x7 2.0 hdi 120kw limuzina kao u boing 747 da sam ušao

Vozac rošula

pre 10 meseci

Logo je...brate mili. Sam auto ne izgleda tragično, ali ipak samo obično, tako da ne vidim o kojim Citroenovim vrednostima pričaju.
Inače punjenje 26 minuta, autonomija 320km. Do Grčke dva stajanja i bar sat vremena plus. Možda nešto propuštam, ali koja to infrastruktura će omogućiti da ogroman broj auta stoji na punjaču po 26 minuta u isto vreme?
(Da te pitam, 3. januar 2024 17:49

A sto vi ljudi idete u Grcku autima?
Em dug put,em dugo cekanje na granicama.
Inace da ljufi malo bolje procitaju sam naslov shvatili bi da pise GRADSKI AUTO pa bi i komentari bili drugaciji.

Odgovor na sva pitanja

pre 10 meseci

I sta je tu povoljno?
(Drajver, 4. januar 2024 11:49)

Kako sto je tu povoljno? To je normalna cena i po njoj ce se prodavati u milionskim komadima. To sto mi ovde radimo za sitne pare, e TO nije normalno.

Iggy

pre 10 meseci

Naravno da se proizvodjaci moraju dozvati svesti kad su u pitanju elektricni automobili. Kome realno trebaju zveri od 300 + konja, za koje trebaju velike i teske baterije za iole pristojan domet, a za koje opet treba dosta snage da bi ih se moglo pristojno povuci. A sve to po paprenoj ceni. Do sada su proizvodjaci pokusavali da dostignu Teslu, ali su shvatili da prodaja takvih modelaide u ambis pre svega zbog nerealne cene, te se enormni troskovi razvoja ne mogu povratiti ni za sto godina.
Takve modele su mogli kupiti samo ekstremno bogati, ili oni kojima firma kupuje automobil, a takvih nema puno, a i oni kupuju mozda pet brendova.
Vreme je za "right sizing", znaci automobili srednje klase, pristojne velicine, sa normalnom snagom motora i velicinom baterije, te samim tim i normalnom cenom. Tek tad ce se prosecan covek mozda odluciti za elektricni automobil.

Djorke

pre 10 meseci

@
Ako benzinac C3/Panda od 1200cm3 bude kostao 15.000eur, svakako ce biti interesovanja i za tu opciju.

(Dim Che, 3. januar 2024 12:51)

Ja sam negde procitao da ce zapravo biti hibrid za te pare. Mild hibrid valjda.

Ako bude tako, i ukoliko mi se sloze kockice, svakako sam zainteresovan za tu Pandu.

Ove struja opcija mi ne vrsi posao. 320 deklarisan domet, dakle realno 250, s’ tim sto ga ne vozis dok se ne zaustavi prazan, vec stajes na vreme da dopunis … na nekih 200-220 km. Premalo za mene, mada ako cena bude ok, sigurno ce mnogima odgovarati i ta opcija.

Djorke

pre 10 meseci

@

A sto vi ljudi idete u Grcku autima?
Em dug put,em dugo cekanje na granicama.
Inace da ljufi malo bolje procitaju sam naslov shvatili bi da pise GRADSKI AUTO pa bi i komentari bili drugaciji.

(Vozac rošula, 4. januar 2024 09:06)

Nikada nisi video Citroen C3 na autoputu ?

Izvini, ali u sekciji "Auto" bi trebali da komentarišu ljudi koji ponekad izadju iz kuće. Rošule se ne računaju.

Anyway...

pre 10 meseci

Nemam ništa protiv napretka ( ako se tako moze nazvati) ali smatram da mnogi problemi oko e- auta nisu reseni i nece skoro.Meni licno je prihvatljivija varijanta nekog plug-in hibrida pa makar imao domet na struju od samo 50 km jer koliko nas predje vise dnevno? Uz naravno mogucnost da bateriju dopunjuje u svojoj kuci.Živeti u stanu i zavisiti od retkih punjaca nije resenje zbog gubljenja vremena a i cene jer ne verujem da ce biti bas dzabe.Znaci kuća i punjenje tokom noći je optimalno. Kod ovog mog ''zamisljenog'' plug- ina bio bi pozeljan benzinac od bar 100 KS pa kad krenem na duzi put da ne razmisljam.Kad neki proizvodjac ponudi nesto tako pocecu da razmisljam.Do tad benzinac sa LPG je moj izbor

Mandarina

pre 10 meseci

Sad ovo videh. Strano. Napravili su malu kanticu, ali zato skupu. Citroen je jako cudan brend. Osim udobnosti, njihova vozila nemaju nikakavu drugu konkurentnost u odnosu na druge brendove.

Drajver

pre 10 meseci

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2459293#k43945156

Povoljno? Uzviseni automobil B segmenta startuje od 20-tak hiljada evra, dakle 25-30k za dobro opremljen i to je B segment.

I sta je tu povoljno?

Drajver

pre 10 meseci

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2459293#k43952612

Molim te postedi me. Ja radim za EU platu dugi niz godina, pre svega, ako je to uopste bitno (opet ima gomile imucnijih ljudi u Srbiji...). Dalje, gomila za nase uslove dobrostojecih ljudi, recimo preostali srednji sloj Evrope koji moze kupiti sta god od automobila i dalje, i ne gusi se u dugovima zauzima stav kako su cene vestacki i do nebesa napumpane (sto brojni primeri i dokazuju) ali zato ovde neki klinci koji jos nisu pristojnu kintu u zivotu zaradili propagiraju stav kako je 20-30k evra tek tako nista.

Inception

pre 10 meseci

A sto vi ljudi idete u Grcku autima?
Em dug put,em dugo cekanje na granicama.
Inace da ljufi malo bolje procitaju sam naslov shvatili bi da pise GRADSKI AUTO pa bi i komentari bili drugaciji.

(Vozac rošula, 4. januar 2024 09:06)

Nikada nisi video Citroen C3 na autoputu ?

Izvini, ali u sekciji "Auto" bi trebali da komentarišu ljudi koji ponekad izadju iz kuće. Rošule se ne računaju.
(Djorke, 04. januar 2024 10:06)



Ali rošule...

Shkot

pre 10 meseci

Normalno da ga zovu "Leteći ćilim" kada ga sklapa izvesni Aladin iz Damaska , inače čist Francuz drugo koleno ...


Bruka.
(Čeki opinionista del cazzo, 03. januar 2024 23:16)

Ne, nije Aladin, nego Milorad, koji je otišao u Slovačkoj da radi za male pare.