Sreda, 29.11.2023.

07:00

Evropa ne prašta – surova kazna stigla Zvezdu

Izvor: Milan Tomiæ

Evropa ne prašta – surova kazna stigla Zvezdu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Дада

pre 11 meseci

Izraelac kome se klupa drma već duže vreme i gotovo da je nejasno kako je on i dalje trener šampiona Srbije.

Ово може да изјави само лаик, знам да нећете објавити, али ето. Прво има превелики уговор да га се ратосиљамо тако лако. Друго шта његова смена сада може да донесе? Хоћемо презимити у европи ако доведемо другог тренера? Хоћемо ли бити изнад првог места?

Zufer

pre 11 meseci

Ne ostavljam komentare često.Sinoć sam čitao i shvatio da ima nekolicina njih koji redovno ostavljaju komentare bilo da je fudbal ili košarka koji se nasladjuju porazu Zvezde ili žele poraz.Na primer momak koji se potpisuje sa Grobar. Kakav mentalni sklop ima taj dečko.Čemu mržnja i likovanje.
Zvezdi ili bilo kom našem klubu je plafon ako se plasiraju u neku od grupnih faza.To donosi novac i to ne mali za LŠ.Zvezda je već inkasirala oko 24 miliona.Dovode se igrači shodno finansijama. Da li je to dovoljno? Verovatno nije.Naša liga je slaba.Ne može se sa domaćim igračima koji nemaju kvalitet napraviti jaka liga a para niko nema.I Partizan nema za plate pa država uskače. Treba da budemo realni. Zvezda je igrala koliko je mogla.Zemlje sa većim standardom nemaju u LŠ nikoga.Norveška,Švedska,Poljska,Češka,Madjarska,Grčka..Za svaki klub iz Srbije LK je plafon jer i tamo ima super jakih timova
(Čika Djura, 29. novembar 2023 13:57)
Cika Djuro kako je to zvezda dospela u grupnu fazu?Klub kome je svirano najvise penala u Evropi )u domacim sampionatima).Klub sa najvise registrovanih igraca pod ugovorom i cetiri filije u istom rangu i ko zna koliko u nizim rangovima.Klub kojem navijaci dobiju firmu da lapaju pare iz budzeta.Klub koji u vreme od kada je on vlast ima tri poraza i neresenu na pet godina.Klub koji drzi ceo nacionalni savez i sve podsaveze.Klub iza kojeg stoji cela drzava kojem je drzava dovela sponzora i u startu je ispred svih za dvadesrtak miliona evra.Slaba liga?

Granota

pre 11 meseci

Da je Vladan Milojević imao ovako skup tim, osvojio bi LE sigurno. Bahar je prevara, a i najveće zvezde tima takođe. Ljudi koji hvale Hvanga nisu videli nikad dobrog kreatora igre od 2 miliona, a ima ih "prs i pleva"...

Čika Djura

pre 11 meseci

Ne ostavljam komentare često.Sinoć sam čitao i shvatio da ima nekolicina njih koji redovno ostavljaju komentare bilo da je fudbal ili košarka koji se nasladjuju porazu Zvezde ili žele poraz.Na primer momak koji se potpisuje sa Grobar. Kakav mentalni sklop ima taj dečko.Čemu mržnja i likovanje.
Zvezdi ili bilo kom našem klubu je plafon ako se plasiraju u neku od grupnih faza.To donosi novac i to ne mali za LŠ.Zvezda je već inkasirala oko 24 miliona.Dovode se igrači shodno finansijama. Da li je to dovoljno? Verovatno nije.Naša liga je slaba.Ne može se sa domaćim igračima koji nemaju kvalitet napraviti jaka liga a para niko nema.I Partizan nema za plate pa država uskače. Treba da budemo realni. Zvezda je igrala koliko je mogla.Zemlje sa većim standardom nemaju u LŠ nikoga.Norveška,Švedska,Poljska,Češka,Madjarska,Grčka..Za svaki klub iz Srbije LK je plafon jer i tamo ima super jakih timova

Pedja

pre 11 meseci

Zvezda igra Evropu redovno od 2017. kad je dosao Vladan Milojevic. Jedan od zasluznijih za to je Terzic, nazivali ga kako god hocete, ali klub igra sedmu sezonu redovno sa vecim ili manjim uspesima. Mozete da kritikujete i Baraka, Zvezda igra daleko brze nego ranije, stvara se puno sansi. Ono sto fali su golovi. Da je Zvezda pola od tih sansi realizovala, a neke su bile kolosalne, Zvezda bi bar 20 golova vise dala do sada. Ni Siti ni Lajpcig nisu stvorili ovoliko sansi protiv Jang Bojsa. Kad kaze sanse, to nije ono polusansa, pa neki sut reda radi, pa ulazi u statistiku. Pricam o sansama gde je veca sansa da se da gol, nego promasi. Ono sto niko ne spominje, ali Zvezdi treba drugaciji kapiten. Dragovic jeste dobar igrac, ima dosta iskustva, ali treba jedan ratnik koji ce da podvikne, da digne glas, motivise ekipu. I tog trenutka se podigne energija cele ekipe. Dragovic je mlak tu, korektan, ali upravo fali jedan drskiji igrac, koji motivise celu ekipu. Sto se tice Krasoa, kazu da ima tehniku, vidimo to, ali nacin na koji igra je kao rekreativni fudbal. Bez obaveza, potrcis malo ako ti se prohte, ako ne nikom nista, nisi obavezan da se vratis, pomognes ekipi. Susta suprotnost je Olajinka, koji se bar trudi. Meni je juce takodje logicno bilo da udje Lucic umesto Ivanica, ali bi Olajinka mozda bilo bolje resenje. Naravno, ako se oporavio od povrede.

smeh

pre 11 meseci

Kakva analiza. Sinoć je ovaj blizanac izgubio ali po ovom tekstu izgleda da su pobedili i igrali fenomenalno. U stvari izgleda da nije bilo uopšte grešaka, kojih je inače bilo milion, i da su poslednji u grupi jer su izgleda drugi srećniji. A realnost kaže da su loši i da treba da se ratosiljaju barem polovine igrača iz startne postave što pre. Verovatno bi iste rezultate pravili i da su im igrali svi klinci iz njihove škole. Žalosno je što jedna neznalica tupi navijačima Zvezde, izgleda da ih je čak i ubedio, kako je ovo najbolja Zvezda u poslednjih 20 godina i kako je ovo put kojim treba da se ide. Da nema samo te realnosti pa da ljudi i dalje maštaju mada ta osoba se bogati pošteno pa ga verovatno ovakvi rezultati ekipe i ne dotiču mnogo. Da nije ovo slučajno Terzić pisao analizu?

oz

pre 11 meseci

Torrente@pa nisu dovedeni za milione….samo se pise tako,a razlika za ono sto su placeni i za ono sto se pise da su placeni je zavrsila,gde??????

Dr Mr

pre 11 meseci

Kada je mesto bilo osigirano za LS zasto zvezda nije uzela 9 nasih decaka i dva stranca i igrala hrabro sa njima… oni bi stekli iskustvo, vrednost bi im porasla i mogli bi ili da ih dobro prodaju ili da naprave tim za buducnost. Ovako milioni otisli ni na sta. I zasto se ne uvede pravilo da se pare posteno rasporede na sve klubove prve lige… pa posteno.. a da…ne noze..

Неко

pre 11 meseci

А где је сад Фјорентина и Терзићева изјава да ће се сви плашити да имају Звезду у групи? ?

Pedja

pre 11 meseci

U zemlji Srbiji osim mnogih defekata ovog drustva koji su brojni i fundamentalni ima jedna stvar koja bode oči u svim sferama ovog bolesnog drustva,a to je ODGOVORNOST!Nema je.Nigde.A ako nje nema nema nam napretka ni u bitnijim stvarima da se pokrenemo iz blata kao zemlja,a kamoli u bezveznom i nebitnom fudbalu.

linolada

pre 11 meseci

pisao sam da će Zvezda izgubiti svih 6 utakmica ( bio ubeđen 100 % ).. dobio preko 100 minusa..
bili ste u pravu..uzeli ste bod golom u zadnjem minutu

kad se setim izjava Terzića : dajte nam Mančester, idemo u polufinale i nikad jača Zvezda.. pa one kako mu je kao žao Partizana.. da li mu je sada žao i Zvezde ili je i dalje u euforiji? Zvezdu vode neznalice i to je problem..

Pronadji krivca

pre 11 meseci

Ajmo malo realnosti.

Imali smo sijaset sansi i nismo postigli gol. U ovoj tekmi Bahar nije kriv nista nego ovi zemljoradnici koji ne mogu da postignu go.

Da su pali golovi iz sansi koje smo imali danas bi sve novine slavile i dizale Bahara u nebo!

Srbija je zemlja sa najvecom stopom zamene trenera na svetu u proseku na 3 meseca. Ovakva ocekivanja ne postoje u nijednoj drugoj ligi na svetu.

Bogdan

pre 11 meseci

Skauting katastrofa. Osim Hvanga i možda Krasoa koji ne igra ovi igrači su prosek (Điga, Olainka i Endijae). Verovatno menadžerske angencije ,,uvaljuju" fudbalere zarad procenta od transfera. Bukari je otkrovenje sezone. Stamenić dobar igrač. Dobri su i ovi mladi Nedeljković, Nikolić i Mitrović, pred njima je vreme. Glazer dobar golman, Ivanić pokazao svoj puni potencijal. Mislim da bi i Kangvu (ne Kangu) trebalo forsirati više u prvenstvu.

Liberty

pre 11 meseci

A za ove stručnjake koji pišu da im nije jasno zašto svi napadaju Bahara da nije on kriv i da ne može on da uđe da šutne loptu u gol sa 5 metara, informacija, Šerifa je ON doveo i ON je insistirao na tome i ON ga forsira!

pedja

pre 11 meseci

Sta se sve izdesavalo u prethodnih par meseci, nismo zasluzili sreću da prodjemo. juče je to bilo mnogo bolje, ali opet nova taktika i nov tim.
promašaji jesu sastavni deo igre, ali ako napadači promaše onoliko 100% sansi, to znaci da psihički nisu bili spremni. to se najbolje videlo kod serifa i bukarija koji su više bili iznenađeni šansama, nego što su probali da daju gol

Liberty

pre 11 meseci

Pišete da je Bahar dobio debeli kredit, verovatno zbog debelog ugovora, slažem se u potpunosti.
Pišete i da igrači snose deo odgovornosti, slažem se i sa tom konstatacijom delimično, STRANI igrači koji su dovedeni kao "pojačanja" i masno plaćeni su pokazali da dres Crvene Zvezde ne osećaju i ne poštuju.

Naposletku izostavili ste najvažnije a to je uprava, to su oni koji godinama unazad dovode milionska "pojačanja" koji su totalni promašaji!
Uprava je najodgovornija i ona bi prva trebala da snosi posledice i ode. Nepamtim ovakvu Zvezdu, a nikad više para potrošeno, nikad veća ulaganja u tim i totalni promašaji skoro svi do jednog.

Prvi treba Terzić da podnese ostavku, za njim celokupan sportski sektor i stručni štab zajedno, zatim treba zahvaliti skoro svim stranim igračima, a Boga mi da ima časti i morala kao što nema i pola severa i tih takozvanih delija bi trebalo da pogne glavu i da se pokriju ušima i da odu sa stadiona i nikad više da se ne vrate na njega, neka ostanu na svojim crveno belim kranovima i gradilištima a Zvezdu neka ostave onima koji je vole i kad je najgora i najsiromašnijaa ne iz ličnih interesa kao oni.

Nebojsa

pre 11 meseci

LS je surovo takmicenje i tu nema igre.
Kad ti se ukaze prilika za postizanje gola moras iskoristiti, i ne cekati narednu.
Ali kad promasis sest zicera onda ili problem u koncentraciji igraca ili su dovedeni slabi igraci.
Da ima i do trenera, zato sto je iz utakmice utakmicu lutao postavkom igre i formacijom .
Mora se sesti i jednom da se preuzme odgovornost, da se sve ne lomi na trenere.
Ima tu onih koji su zasticeni kao beli medvedi , niko ih nista ne osudjuje.

Baš zato što te znamo

pre 11 meseci

Naša pojačanja:
Kraso - solidan drugoligaški igrač, otaljava,srce nema
Šerif - …. zbog njega neko treba da robija
Olajinka - napadač koji ne daje golove
Hvang - čist prosek ,za Evropu nije
Stamenić - Hvang
Glazer - dobar
Bahar - kada su ga dovodili nisu stručno prišli analizi.
Nikakav motivator, psiholog, atmosfera u timu loša, mana mu je postavka odbrane, Čist promašaj.
Mijatović - špic visok 1 i žilet, zalaže se ,ima srce, loše selektiran u mladjim kategorijama.
Nedeljković - obećava, za tu poziciju mu treba iskustva
Sve njih kad skupiš ne vrede kao jedan Katai od pre dve godine, a još tada smo zaključili da nam trebaju bar još tri top igrača te klase.

Torrente

pre 11 meseci

Zvezda je imala šansu da sa svega dva boda iz šest utakmica nastavi evropsku priču.

Ni to nisu mogli.

Ponovo nisu prodate karte ni za jednu utakmicu LŠ. Nabili cene u nebesa.

Dovedeni igrači za milione, a realno vrede po par stotina hiljada.

Kompletna uprava napolje.

srki

pre 11 meseci

pronadji krivca - pa kako nije kriv bahar, doveo serifa koji ne ume da da gol, to se jasno videlo u prvom delu i odmah ga izvao u drugom, znaci tvoja 9 nema pojma i onda ubacujes omladinca koji isto tako masi dve sanse, pa nije moguce da trener nije kriv, on sastavlja ekipu i odredjuje taktiku i odgovoran je za rezultat

rukom o astal

pre 11 meseci

A upravu u tekstu niko ne pominje a oni su doveli i trenera i pola igrača i nisu doveli bekove. Dakle, ocena za upravu: čista nula.

krlo botina

pre 11 meseci

Sreca nasa sto cemo sad da se srozamo pa vise nas klub nece videti ni kvalifikacije,a kamoli direktno da ide,onaj treci cipiripi kup je za nase sve preko tog je vec visa matematika,jedinu vajdu od ovih plasmana su imali terza i ekipa,a mi kao klub smo davno dotakli dno zato sam prestao da pratim jos 2017/18

Mobilix

pre 11 meseci

Ja sam 1989. bio u Bernu,tada su Jang Bojs bili amaterski klub,radili u firmi i igrali fudbal.Ovi nasi su sad na tom nivou samo ih treba zaposliti da zarade platu

severnjača

pre 11 meseci

Glazer prelazna ocena, dosta odbranio ali par kikseva,
Nedeljković još uvek nezreo za LŠ ali mlad, ima potencijal, Rodić blagi užas, vreme ga pregazilo, mnogo golova sa njegove strane, Dragović solidno, žao mi ga što se "blatio" ove sezone, Điga na nivou bugarske lige, imali smo Lekovića i Đurića tj svoju decu na toj poziciji ali smo ih prodali da bi doveli ovu "kombinaciju".
Mijailović prelazna ocena, slabo igrao na pozicijama koje mu nisu primarne, sinoć konačno na zadnjem veznom odigrao solidno u defanzivi, Stamenić je promašaj i ne znam čime zaslužuje mesto, nema tehniku, nema pas unapred, gubi svaki duel, nema šut, prava katastrofa, Hvang jedini solidan od kada je došao, vidi se da ume sa loptom, Ivanić je van forme ali ima pas za završnicu i pregled igre.
Bukari prelazna ocena, sinoć se obrukao ali davao golove u LŠ, Ndiaje je istorijski promašaj u Zvezdi obzirom koliko je plaćen, bruka i sramota uprave i trenera, nema šut, nema dribling, nema brzinu, redovno pada kad ga dotakne lopta, žalosno da je on nosio Zvezdinu "devetku", Lučić je dribler sa nekog seoskog, fudbalskog turnira, bez ikakvog učinka za ekipu, nema fudbalsku inteligenciju.
Kraso i Olajnika dobro počeli a onda ih Bahar "zakovao" za klupu i ljudi izgubili samopouzdanje.
Sve u svemu, trener treba sam da podnese ostavku ako ima časti i obraza ali obzirom na njegove izjave, nema ništa od toga! Nadam se da će mu navijači zviždanjem pokazati šta treba da uradi!

kladzom do bola

pre 11 meseci

Bolje bi bilo da nam kosarkasi igraju fudbal a fudbaleri kosarku . Teo bi zabio sinoc jedan gol 100% a Bukari bi bio najbolji igrac Evrolige ;)

Sasko

pre 11 meseci

Ova liga šampiona je pokazala dosta toga. Prvo, naša uprava zajedno sa skautima nije dorasla ligi šampiona. Drugo, naše društvo je u takvom trenutku da nas fudbal više ne loži previše pa je teško skupiti i gledaoce.Mada ovo drugo bi se promenilo kada bi ono prvo bilo na mestu.
Naravno, onaj koji finansira želi ovu upravu tako da je sve na svom mestu. Krajnji kapacitet je borba u Ligi Evrope ili redovni učesnik Konferencije.

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Objektivno, sinoc nismo imali srece da realizujemo sanse. Ako cemo iskreno, tu srecu nismo ni zasluzili. Oterali smo igrace koji su mnogo zaduzili Zvezdu na veoma ruzan nacin poput Borjana. One koje smo u ostavili poput Kange su zakovani za klupu. Na vec uigran tim iz priprema gde su Kraso i Olanjika bili odlicni, nicim izazvani smo doveli Serifa. Terza daje bahate izjave bez pokrica, njegovi sinovi biju. On nam dolazi na utakmice. Jednostavno, mnogo smo se ogresili samo ove sezone da bi nam sreca bila naklonjena juce. Sada mozemo da pricamo o treneru, igri, sansama ali istina je da smo mnogo gresili ove sezone i nismo zasluzili srecu.

Mikica

pre 11 meseci

Za nas fudbal je igranje u LS svemir. Jedini klub iz jugoistocne Evrope. Nema grka, nema turaka koji ulazu mnogo. Po neki put ulete bugari (Ludogorec) Rumuni (Kluz), Cesi (Viktotija), Grci (olimpijakos). Dvadeset timova iz lige petice. Sta to govori. Liga nam je slaba. To sto je neki igrac placen 5 miliona to je sirotinjski za ozbiljne klubobe. Nasih domacih igraca nema, nema kvaliteta. Za sve nase klubove plafon je LK ili eventualno LE. Zato nemojmo da se lozimo

Miki

pre 11 meseci

Ne znam zasto su svi navalili na trenera. Zvezda igra sasvim ok. Ne vidim kako trener moze da nauci igrace da sa 5 metara iz nekoliko sansi pogode gol. Zvezda stvara sanse i to je zasluga trenera.

Nikola

pre 11 meseci

Posle izbora ocekujem konkretnija pojacanja i u kk i u fk. Ocekujte dalja poskupljenja i kanalenje reprezentacije u oba sporta. Hvala na minusima to je odraz naseg sveopsteg stanja.

Pedja J7

pre 11 meseci

Evo vam sustina:

Djiga odmah po sletanju u BG, startna 11 - istera Degeneka koji je za njega Maldini lično!

Stamenić, odmah po sletanju u BG, startna 11 - istera Kangu, koji je 3 puta bolji fudbaler u svakom smislu.

Ndijae, odmah po sletanju u BG, startna 11 - istera Krasa, koji je bukvalno Thiery Henry licno za ovog panja.

Mijailović odjednom mora u starthih 11, da li kao stoper, desni bek, zadnji vezni, nebitno, mora u 11. Zasto?

Olajinka, duplo bolje levo krilo, od svih ostalih zajedno, NE IGRA.

I sta se desava, nezadovoljstvo, nezalaganje, apatija.

Trener koji se igra, menja postavu, formaciju, taktiku, svaku utakmicu???!!!

I ko je odgovoran? Kako smo ulozilii nikad vise, a igra nikad gora? Ko leti iz kluba?
TERZO MAĐIJO kako te zovu plaćenici, ZBOGOM, DALEKO TI LEPA KUĆA. ODLAZI IZ ZVEZDE!!!

Iggy

pre 11 meseci

O igri ekipe ne treba puno pricati, sve se videlo sinoc. Bilo je tu dobrih momenata ali je falilo najbitnije zavrsnice. Plus kako Grunf kaze "ako kanis pobijediti, ne smijes izgubiti", sto u fudbalu znaci dobro je imati opasan napad ali apsolutno moras imati opasnu odbranu. Sto Zvezda nema, osim golmana sve drugo u odbrani je jad i beda.
Iskreno govoreci, stil srpskog fudbala u poslednje vreme a inace potpuna glupost, je dovoditi novog trenera pred jedno veliko i odlucujuce takmicenje. Ako pri tome dovedu i gomilu novih igraca koji trebaju biti nosioci igre, onda te to recept za neuspeh. Ona ekipa koja je odvela Zvezdu u Ligu sampiona je trebala nastaviti sa radom. Dobro znam, nisu zaslugom svoje igre u predhodnoj sezoni otisli, ili da li nisu? Zvezda je pod Milosem Milojevicem ubedljivo osvojila srpsku ligu.
Lako je napadati Bahara ali i on i novi igraci su imali malo vremena da se uigraju u teskim mecevila, Mocart liga nije mesto za to. Bahar je napravio prosle sezone sa Makabijem izvanredan rezultat u Evropi. Ali on u tom timu je bio nekoliko godina i utegao ga je po svojoj zelji.
Ako otpuste Bahara, mora da mu plate ugovor koji nije mali, treba da nadju novog trenera koji je dobar i voljan da se prihvati ovog "coravog posla". Opet se gubi kontinuitet. O otpustanju igraca ne vredi ni govoriti, to je nemoguce, tj moguce je ali sumanuto. Racionalno gledano, treba nauciti iz gresaka i uloziti u kontinuitet. Sacekati kral lige i onda hladne glave proceniti sta dalje.

Vladan

pre 11 meseci

U tri sezone u LS osvojili smo 5 bodova od mogucih 54 (poraz od Citija se podrazumeva) uz urnebesnu gol razliku. Gde je Terza da objasni kako nam je ovde mesto?!

Pera

pre 11 meseci

Fudbal,magnet za sve,opijum za mase.Velike se tu pare vrte i zbog toga interesantan svima.Uvek zaradjujes,i kad kupujes i kad prodajes.U uredjenim drustvima klub ima vlasnika,on bira kompletan menadzment i nosi rizik uspeha ili neuspeha.U ovim drugim,nikakav rizik za pojedince a ogromna dobit,pokriva sve drzava jer pobogu loptanje zanima mase,ako im to uskratis,okrenuce se bitnijim stvarima.Zato je tu leglo kriminalaca sa belim kragnama i onih drugih.To vise niko normalan ne prati,ali njih nije briga,dok se prodaje,kupuje a nikom nista ne daje.Prosto je sve,sto se pravimo blesavi.

Гиле

pre 11 meseci

Реално било је утакмица раније кад је звезда имала среће, а противник не. Већ неко време више сезона је обрнуто. Мада како примамо голове је катастрофа.

Logs

pre 11 meseci

Sto bi rekao Dule Vujošević "Realnost nije briga na koju se mi obaziremo"

Živimo u svetu gde sve zavisi od ulaganja. Više ulazes , više i dobijes.

FKCZ je mozda u "poslednjem vozu" bila Prvak Evrope jer se tada još igralo sa lokalnim igračima, od sredine 90s krenulo je ludilo.

Da je FKCZ imala priliku da sama izabere grupu u kojoj će igrati opet bi rezultat bio isti.

Najskuplji igrač u istoriji CZ ima manju vrednost od pertli nekih igraca koji igraju LŠ.

Razumem emociju navijaca CZ, odrasli su na pričama o Bariju, ali se to više nikad neće ponoviti.

Što se tiče same utakmice...neko će reći, šanse, sreća. U osnovi u BG se jedva izvuklo nerešeno, u gostima čak se može reći rutinska pobeda YB...poveli kad treba, igrali koliko treba.

Naša liga je LE i LK, nadam se da bar mozemo zadržati kvalitet za LE.

Neminovne promene

pre 11 meseci

U najmanju ruku moralno bi bilo da gdin Bahar da ostavku. Dobio je sve na gotovo kad je došao, doveo "svoje" igrače, mi ot"pustili" Borjana its...Vratiti Miloja ako je ikako moguće!

crvena kravata

pre 11 meseci

šteta što Terza neće biti jutros na prvoj da kaže kako ga zvao sef da on bude predsednik fk i da mu se zahvaljuje na pomoći i kako se ovo nista ne bi desilo da njega nije bilo

paja patak

pre 11 meseci

Dzabe trubite, nema od toga nista. Bice kako oni hoce, i sta se ovo dozivljava kao nacionalna tragedija???? Strasno! Kao da nema sutra posle eliminacije ocekivane ja sam rekao da bod nece uzeti odmah posle meca sa Fiorrntinom, jer je taj mec kupljen, spremljen da Zvezda dobije kako bi se stekao opasan marketing,i navlakusa

Mare

pre 11 meseci

Glavni krivac za sve ove jeseni je Bahar. Treba mu hitno pomoći da ode u Gazu i pomogne svojoj vojsci, pošto voli da nosi onu vojničku pločicu oko vrata. Dalje, Bukariju pomoći da ode jer je tako očigledno ne želi da igra u Zvezdi. Prevariti nekoga i poslati mu Lučića. Potrebno je nabaviti špica pod hitno. Ndijae će poraditi, da li u Zvezdi ili negde drugde kao npr. Barkos ranije. Problem je što Zvezda nema drugog špica dok se Ndijae koji nije imao ni dan priprema ne sastavi. Špic nisu ni Mijatović (koji je lošiji igrač od Ndijae) ni Kraso ni Ojanjinka. Zvezda treba da gradi ekipu oko Hvanga, Stamenića (da očvrsne), Nedeljkovića, Đige.

Na kraju, nema iskoraka Zvezde dokle god igrači moraju da se klanjaju navijačima posle utakmice, dokle god se upada u svlačionicu i pišu pisma. Da li biste vi svom detetu dali da igra u takvom klubu? Pa kako da očekujete da će ozbiljni igrači želeti da dođu?

Email poznat redakciji

pre 11 meseci

Imam zadatak za jednog entizijastu, plaćam 1000 dindži.

Zadatak - Napraviti 4+ minutni HD video pod nazivom "Cherif Ndiaye - goals and skills"

Opis - uraditi sprdnja video, anti-goals and skills, sa sledećim elementima:
- Promašaj praznog gola sa 2 metra protiv Čuke
- 2 promašaja protiv YB
- Ostali promašaji iz super lige i LŠ
- Primanja lopte kada je prima kao drvo
- Pogrešni pasovi

Materijala je dosta, čak i previše, ovo su samo neki momenti koje bih želeo da vidim.

Krajnji cilj - izbaciti video na YouTube i načiniti ga viralnim, da vidi svet kakvog rasnog napadača ima Crvena Zvezda

Pedja J7

pre 11 meseci

Evo vam sustina:

Djiga odmah po sletanju u BG, startna 11 - istera Degeneka koji je za njega Maldini lično!

Stamenić, odmah po sletanju u BG, startna 11 - istera Kangu, koji je 3 puta bolji fudbaler u svakom smislu.

Ndijae, odmah po sletanju u BG, startna 11 - istera Krasa, koji je bukvalno Thiery Henry licno za ovog panja.

Mijailović odjednom mora u starthih 11, da li kao stoper, desni bek, zadnji vezni, nebitno, mora u 11. Zasto?

Olajinka, duplo bolje levo krilo, od svih ostalih zajedno, NE IGRA.

I sta se desava, nezadovoljstvo, nezalaganje, apatija.

Trener koji se igra, menja postavu, formaciju, taktiku, svaku utakmicu???!!!

I ko je odgovoran? Kako smo ulozilii nikad vise, a igra nikad gora? Ko leti iz kluba?
TERZO MAĐIJO kako te zovu plaćenici, ZBOGOM, DALEKO TI LEPA KUĆA. ODLAZI IZ ZVEZDE!!!

Email poznat redakciji

pre 11 meseci

Imam zadatak za jednog entizijastu, plaćam 1000 dindži.

Zadatak - Napraviti 4+ minutni HD video pod nazivom "Cherif Ndiaye - goals and skills"

Opis - uraditi sprdnja video, anti-goals and skills, sa sledećim elementima:
- Promašaj praznog gola sa 2 metra protiv Čuke
- 2 promašaja protiv YB
- Ostali promašaji iz super lige i LŠ
- Primanja lopte kada je prima kao drvo
- Pogrešni pasovi

Materijala je dosta, čak i previše, ovo su samo neki momenti koje bih želeo da vidim.

Krajnji cilj - izbaciti video na YouTube i načiniti ga viralnim, da vidi svet kakvog rasnog napadača ima Crvena Zvezda

Mobilix

pre 11 meseci

Ja sam 1989. bio u Bernu,tada su Jang Bojs bili amaterski klub,radili u firmi i igrali fudbal.Ovi nasi su sad na tom nivou samo ih treba zaposliti da zarade platu

Vladan

pre 11 meseci

U tri sezone u LS osvojili smo 5 bodova od mogucih 54 (poraz od Citija se podrazumeva) uz urnebesnu gol razliku. Gde je Terza da objasni kako nam je ovde mesto?!

Pera

pre 11 meseci

Fudbal,magnet za sve,opijum za mase.Velike se tu pare vrte i zbog toga interesantan svima.Uvek zaradjujes,i kad kupujes i kad prodajes.U uredjenim drustvima klub ima vlasnika,on bira kompletan menadzment i nosi rizik uspeha ili neuspeha.U ovim drugim,nikakav rizik za pojedince a ogromna dobit,pokriva sve drzava jer pobogu loptanje zanima mase,ako im to uskratis,okrenuce se bitnijim stvarima.Zato je tu leglo kriminalaca sa belim kragnama i onih drugih.To vise niko normalan ne prati,ali njih nije briga,dok se prodaje,kupuje a nikom nista ne daje.Prosto je sve,sto se pravimo blesavi.

crvena kravata

pre 11 meseci

šteta što Terza neće biti jutros na prvoj da kaže kako ga zvao sef da on bude predsednik fk i da mu se zahvaljuje na pomoći i kako se ovo nista ne bi desilo da njega nije bilo

Logs

pre 11 meseci

Sto bi rekao Dule Vujošević "Realnost nije briga na koju se mi obaziremo"

Živimo u svetu gde sve zavisi od ulaganja. Više ulazes , više i dobijes.

FKCZ je mozda u "poslednjem vozu" bila Prvak Evrope jer se tada još igralo sa lokalnim igračima, od sredine 90s krenulo je ludilo.

Da je FKCZ imala priliku da sama izabere grupu u kojoj će igrati opet bi rezultat bio isti.

Najskuplji igrač u istoriji CZ ima manju vrednost od pertli nekih igraca koji igraju LŠ.

Razumem emociju navijaca CZ, odrasli su na pričama o Bariju, ali se to više nikad neće ponoviti.

Što se tiče same utakmice...neko će reći, šanse, sreća. U osnovi u BG se jedva izvuklo nerešeno, u gostima čak se može reći rutinska pobeda YB...poveli kad treba, igrali koliko treba.

Naša liga je LE i LK, nadam se da bar mozemo zadržati kvalitet za LE.

Гиле

pre 11 meseci

Реално било је утакмица раније кад је звезда имала среће, а противник не. Већ неко време више сезона је обрнуто. Мада како примамо голове је катастрофа.

Mare

pre 11 meseci

Glavni krivac za sve ove jeseni je Bahar. Treba mu hitno pomoći da ode u Gazu i pomogne svojoj vojsci, pošto voli da nosi onu vojničku pločicu oko vrata. Dalje, Bukariju pomoći da ode jer je tako očigledno ne želi da igra u Zvezdi. Prevariti nekoga i poslati mu Lučića. Potrebno je nabaviti špica pod hitno. Ndijae će poraditi, da li u Zvezdi ili negde drugde kao npr. Barkos ranije. Problem je što Zvezda nema drugog špica dok se Ndijae koji nije imao ni dan priprema ne sastavi. Špic nisu ni Mijatović (koji je lošiji igrač od Ndijae) ni Kraso ni Ojanjinka. Zvezda treba da gradi ekipu oko Hvanga, Stamenića (da očvrsne), Nedeljkovića, Đige.

Na kraju, nema iskoraka Zvezde dokle god igrači moraju da se klanjaju navijačima posle utakmice, dokle god se upada u svlačionicu i pišu pisma. Da li biste vi svom detetu dali da igra u takvom klubu? Pa kako da očekujete da će ozbiljni igrači želeti da dođu?

linolada

pre 11 meseci

pisao sam da će Zvezda izgubiti svih 6 utakmica ( bio ubeđen 100 % ).. dobio preko 100 minusa..
bili ste u pravu..uzeli ste bod golom u zadnjem minutu

kad se setim izjava Terzića : dajte nam Mančester, idemo u polufinale i nikad jača Zvezda.. pa one kako mu je kao žao Partizana.. da li mu je sada žao i Zvezde ili je i dalje u euforiji? Zvezdu vode neznalice i to je problem..

Torrente

pre 11 meseci

Zvezda je imala šansu da sa svega dva boda iz šest utakmica nastavi evropsku priču.

Ni to nisu mogli.

Ponovo nisu prodate karte ni za jednu utakmicu LŠ. Nabili cene u nebesa.

Dovedeni igrači za milione, a realno vrede po par stotina hiljada.

Kompletna uprava napolje.

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Objektivno, sinoc nismo imali srece da realizujemo sanse. Ako cemo iskreno, tu srecu nismo ni zasluzili. Oterali smo igrace koji su mnogo zaduzili Zvezdu na veoma ruzan nacin poput Borjana. One koje smo u ostavili poput Kange su zakovani za klupu. Na vec uigran tim iz priprema gde su Kraso i Olanjika bili odlicni, nicim izazvani smo doveli Serifa. Terza daje bahate izjave bez pokrica, njegovi sinovi biju. On nam dolazi na utakmice. Jednostavno, mnogo smo se ogresili samo ove sezone da bi nam sreca bila naklonjena juce. Sada mozemo da pricamo o treneru, igri, sansama ali istina je da smo mnogo gresili ove sezone i nismo zasluzili srecu.

Pedja

pre 11 meseci

U zemlji Srbiji osim mnogih defekata ovog drustva koji su brojni i fundamentalni ima jedna stvar koja bode oči u svim sferama ovog bolesnog drustva,a to je ODGOVORNOST!Nema je.Nigde.A ako nje nema nema nam napretka ni u bitnijim stvarima da se pokrenemo iz blata kao zemlja,a kamoli u bezveznom i nebitnom fudbalu.

severnjača

pre 11 meseci

Glazer prelazna ocena, dosta odbranio ali par kikseva,
Nedeljković još uvek nezreo za LŠ ali mlad, ima potencijal, Rodić blagi užas, vreme ga pregazilo, mnogo golova sa njegove strane, Dragović solidno, žao mi ga što se "blatio" ove sezone, Điga na nivou bugarske lige, imali smo Lekovića i Đurića tj svoju decu na toj poziciji ali smo ih prodali da bi doveli ovu "kombinaciju".
Mijailović prelazna ocena, slabo igrao na pozicijama koje mu nisu primarne, sinoć konačno na zadnjem veznom odigrao solidno u defanzivi, Stamenić je promašaj i ne znam čime zaslužuje mesto, nema tehniku, nema pas unapred, gubi svaki duel, nema šut, prava katastrofa, Hvang jedini solidan od kada je došao, vidi se da ume sa loptom, Ivanić je van forme ali ima pas za završnicu i pregled igre.
Bukari prelazna ocena, sinoć se obrukao ali davao golove u LŠ, Ndiaje je istorijski promašaj u Zvezdi obzirom koliko je plaćen, bruka i sramota uprave i trenera, nema šut, nema dribling, nema brzinu, redovno pada kad ga dotakne lopta, žalosno da je on nosio Zvezdinu "devetku", Lučić je dribler sa nekog seoskog, fudbalskog turnira, bez ikakvog učinka za ekipu, nema fudbalsku inteligenciju.
Kraso i Olajnika dobro počeli a onda ih Bahar "zakovao" za klupu i ljudi izgubili samopouzdanje.
Sve u svemu, trener treba sam da podnese ostavku ako ima časti i obraza ali obzirom na njegove izjave, nema ništa od toga! Nadam se da će mu navijači zviždanjem pokazati šta treba da uradi!

Mikica

pre 11 meseci

Za nas fudbal je igranje u LS svemir. Jedini klub iz jugoistocne Evrope. Nema grka, nema turaka koji ulazu mnogo. Po neki put ulete bugari (Ludogorec) Rumuni (Kluz), Cesi (Viktotija), Grci (olimpijakos). Dvadeset timova iz lige petice. Sta to govori. Liga nam je slaba. To sto je neki igrac placen 5 miliona to je sirotinjski za ozbiljne klubobe. Nasih domacih igraca nema, nema kvaliteta. Za sve nase klubove plafon je LK ili eventualno LE. Zato nemojmo da se lozimo

Baš zato što te znamo

pre 11 meseci

Naša pojačanja:
Kraso - solidan drugoligaški igrač, otaljava,srce nema
Šerif - …. zbog njega neko treba da robija
Olajinka - napadač koji ne daje golove
Hvang - čist prosek ,za Evropu nije
Stamenić - Hvang
Glazer - dobar
Bahar - kada su ga dovodili nisu stručno prišli analizi.
Nikakav motivator, psiholog, atmosfera u timu loša, mana mu je postavka odbrane, Čist promašaj.
Mijatović - špic visok 1 i žilet, zalaže se ,ima srce, loše selektiran u mladjim kategorijama.
Nedeljković - obećava, za tu poziciju mu treba iskustva
Sve njih kad skupiš ne vrede kao jedan Katai od pre dve godine, a još tada smo zaključili da nam trebaju bar još tri top igrača te klase.

rukom o astal

pre 11 meseci

A upravu u tekstu niko ne pominje a oni su doveli i trenera i pola igrača i nisu doveli bekove. Dakle, ocena za upravu: čista nula.

Nikola

pre 11 meseci

Posle izbora ocekujem konkretnija pojacanja i u kk i u fk. Ocekujte dalja poskupljenja i kanalenje reprezentacije u oba sporta. Hvala na minusima to je odraz naseg sveopsteg stanja.

Iggy

pre 11 meseci

O igri ekipe ne treba puno pricati, sve se videlo sinoc. Bilo je tu dobrih momenata ali je falilo najbitnije zavrsnice. Plus kako Grunf kaze "ako kanis pobijediti, ne smijes izgubiti", sto u fudbalu znaci dobro je imati opasan napad ali apsolutno moras imati opasnu odbranu. Sto Zvezda nema, osim golmana sve drugo u odbrani je jad i beda.
Iskreno govoreci, stil srpskog fudbala u poslednje vreme a inace potpuna glupost, je dovoditi novog trenera pred jedno veliko i odlucujuce takmicenje. Ako pri tome dovedu i gomilu novih igraca koji trebaju biti nosioci igre, onda te to recept za neuspeh. Ona ekipa koja je odvela Zvezdu u Ligu sampiona je trebala nastaviti sa radom. Dobro znam, nisu zaslugom svoje igre u predhodnoj sezoni otisli, ili da li nisu? Zvezda je pod Milosem Milojevicem ubedljivo osvojila srpsku ligu.
Lako je napadati Bahara ali i on i novi igraci su imali malo vremena da se uigraju u teskim mecevila, Mocart liga nije mesto za to. Bahar je napravio prosle sezone sa Makabijem izvanredan rezultat u Evropi. Ali on u tom timu je bio nekoliko godina i utegao ga je po svojoj zelji.
Ako otpuste Bahara, mora da mu plate ugovor koji nije mali, treba da nadju novog trenera koji je dobar i voljan da se prihvati ovog "coravog posla". Opet se gubi kontinuitet. O otpustanju igraca ne vredi ni govoriti, to je nemoguce, tj moguce je ali sumanuto. Racionalno gledano, treba nauciti iz gresaka i uloziti u kontinuitet. Sacekati kral lige i onda hladne glave proceniti sta dalje.

Неко

pre 11 meseci

А где је сад Фјорентина и Терзићева изјава да ће се сви плашити да имају Звезду у групи? ?

Liberty

pre 11 meseci

Pišete da je Bahar dobio debeli kredit, verovatno zbog debelog ugovora, slažem se u potpunosti.
Pišete i da igrači snose deo odgovornosti, slažem se i sa tom konstatacijom delimično, STRANI igrači koji su dovedeni kao "pojačanja" i masno plaćeni su pokazali da dres Crvene Zvezde ne osećaju i ne poštuju.

Naposletku izostavili ste najvažnije a to je uprava, to su oni koji godinama unazad dovode milionska "pojačanja" koji su totalni promašaji!
Uprava je najodgovornija i ona bi prva trebala da snosi posledice i ode. Nepamtim ovakvu Zvezdu, a nikad više para potrošeno, nikad veća ulaganja u tim i totalni promašaji skoro svi do jednog.

Prvi treba Terzić da podnese ostavku, za njim celokupan sportski sektor i stručni štab zajedno, zatim treba zahvaliti skoro svim stranim igračima, a Boga mi da ima časti i morala kao što nema i pola severa i tih takozvanih delija bi trebalo da pogne glavu i da se pokriju ušima i da odu sa stadiona i nikad više da se ne vrate na njega, neka ostanu na svojim crveno belim kranovima i gradilištima a Zvezdu neka ostave onima koji je vole i kad je najgora i najsiromašnijaa ne iz ličnih interesa kao oni.

Liberty

pre 11 meseci

A za ove stručnjake koji pišu da im nije jasno zašto svi napadaju Bahara da nije on kriv i da ne može on da uđe da šutne loptu u gol sa 5 metara, informacija, Šerifa je ON doveo i ON je insistirao na tome i ON ga forsira!

krlo botina

pre 11 meseci

Sreca nasa sto cemo sad da se srozamo pa vise nas klub nece videti ni kvalifikacije,a kamoli direktno da ide,onaj treci cipiripi kup je za nase sve preko tog je vec visa matematika,jedinu vajdu od ovih plasmana su imali terza i ekipa,a mi kao klub smo davno dotakli dno zato sam prestao da pratim jos 2017/18

srki

pre 11 meseci

pronadji krivca - pa kako nije kriv bahar, doveo serifa koji ne ume da da gol, to se jasno videlo u prvom delu i odmah ga izvao u drugom, znaci tvoja 9 nema pojma i onda ubacujes omladinca koji isto tako masi dve sanse, pa nije moguce da trener nije kriv, on sastavlja ekipu i odredjuje taktiku i odgovoran je za rezultat

Miki

pre 11 meseci

Ne znam zasto su svi navalili na trenera. Zvezda igra sasvim ok. Ne vidim kako trener moze da nauci igrace da sa 5 metara iz nekoliko sansi pogode gol. Zvezda stvara sanse i to je zasluga trenera.

Sasko

pre 11 meseci

Ova liga šampiona je pokazala dosta toga. Prvo, naša uprava zajedno sa skautima nije dorasla ligi šampiona. Drugo, naše društvo je u takvom trenutku da nas fudbal više ne loži previše pa je teško skupiti i gledaoce.Mada ovo drugo bi se promenilo kada bi ono prvo bilo na mestu.
Naravno, onaj koji finansira želi ovu upravu tako da je sve na svom mestu. Krajnji kapacitet je borba u Ligi Evrope ili redovni učesnik Konferencije.

Dr Mr

pre 11 meseci

Kada je mesto bilo osigirano za LS zasto zvezda nije uzela 9 nasih decaka i dva stranca i igrala hrabro sa njima… oni bi stekli iskustvo, vrednost bi im porasla i mogli bi ili da ih dobro prodaju ili da naprave tim za buducnost. Ovako milioni otisli ni na sta. I zasto se ne uvede pravilo da se pare posteno rasporede na sve klubove prve lige… pa posteno.. a da…ne noze..

smeh

pre 11 meseci

Kakva analiza. Sinoć je ovaj blizanac izgubio ali po ovom tekstu izgleda da su pobedili i igrali fenomenalno. U stvari izgleda da nije bilo uopšte grešaka, kojih je inače bilo milion, i da su poslednji u grupi jer su izgleda drugi srećniji. A realnost kaže da su loši i da treba da se ratosiljaju barem polovine igrača iz startne postave što pre. Verovatno bi iste rezultate pravili i da su im igrali svi klinci iz njihove škole. Žalosno je što jedna neznalica tupi navijačima Zvezde, izgleda da ih je čak i ubedio, kako je ovo najbolja Zvezda u poslednjih 20 godina i kako je ovo put kojim treba da se ide. Da nema samo te realnosti pa da ljudi i dalje maštaju mada ta osoba se bogati pošteno pa ga verovatno ovakvi rezultati ekipe i ne dotiču mnogo. Da nije ovo slučajno Terzić pisao analizu?

paja patak

pre 11 meseci

Dzabe trubite, nema od toga nista. Bice kako oni hoce, i sta se ovo dozivljava kao nacionalna tragedija???? Strasno! Kao da nema sutra posle eliminacije ocekivane ja sam rekao da bod nece uzeti odmah posle meca sa Fiorrntinom, jer je taj mec kupljen, spremljen da Zvezda dobije kako bi se stekao opasan marketing,i navlakusa

Pronadji krivca

pre 11 meseci

Ajmo malo realnosti.

Imali smo sijaset sansi i nismo postigli gol. U ovoj tekmi Bahar nije kriv nista nego ovi zemljoradnici koji ne mogu da postignu go.

Da su pali golovi iz sansi koje smo imali danas bi sve novine slavile i dizale Bahara u nebo!

Srbija je zemlja sa najvecom stopom zamene trenera na svetu u proseku na 3 meseca. Ovakva ocekivanja ne postoje u nijednoj drugoj ligi na svetu.

Nebojsa

pre 11 meseci

LS je surovo takmicenje i tu nema igre.
Kad ti se ukaze prilika za postizanje gola moras iskoristiti, i ne cekati narednu.
Ali kad promasis sest zicera onda ili problem u koncentraciji igraca ili su dovedeni slabi igraci.
Da ima i do trenera, zato sto je iz utakmice utakmicu lutao postavkom igre i formacijom .
Mora se sesti i jednom da se preuzme odgovornost, da se sve ne lomi na trenere.
Ima tu onih koji su zasticeni kao beli medvedi , niko ih nista ne osudjuje.

pedja

pre 11 meseci

Sta se sve izdesavalo u prethodnih par meseci, nismo zasluzili sreću da prodjemo. juče je to bilo mnogo bolje, ali opet nova taktika i nov tim.
promašaji jesu sastavni deo igre, ali ako napadači promaše onoliko 100% sansi, to znaci da psihički nisu bili spremni. to se najbolje videlo kod serifa i bukarija koji su više bili iznenađeni šansama, nego što su probali da daju gol

kladzom do bola

pre 11 meseci

Bolje bi bilo da nam kosarkasi igraju fudbal a fudbaleri kosarku . Teo bi zabio sinoc jedan gol 100% a Bukari bi bio najbolji igrac Evrolige ;)

Neminovne promene

pre 11 meseci

U najmanju ruku moralno bi bilo da gdin Bahar da ostavku. Dobio je sve na gotovo kad je došao, doveo "svoje" igrače, mi ot"pustili" Borjana its...Vratiti Miloja ako je ikako moguće!

Pedja

pre 11 meseci

Zvezda igra Evropu redovno od 2017. kad je dosao Vladan Milojevic. Jedan od zasluznijih za to je Terzic, nazivali ga kako god hocete, ali klub igra sedmu sezonu redovno sa vecim ili manjim uspesima. Mozete da kritikujete i Baraka, Zvezda igra daleko brze nego ranije, stvara se puno sansi. Ono sto fali su golovi. Da je Zvezda pola od tih sansi realizovala, a neke su bile kolosalne, Zvezda bi bar 20 golova vise dala do sada. Ni Siti ni Lajpcig nisu stvorili ovoliko sansi protiv Jang Bojsa. Kad kaze sanse, to nije ono polusansa, pa neki sut reda radi, pa ulazi u statistiku. Pricam o sansama gde je veca sansa da se da gol, nego promasi. Ono sto niko ne spominje, ali Zvezdi treba drugaciji kapiten. Dragovic jeste dobar igrac, ima dosta iskustva, ali treba jedan ratnik koji ce da podvikne, da digne glas, motivise ekipu. I tog trenutka se podigne energija cele ekipe. Dragovic je mlak tu, korektan, ali upravo fali jedan drskiji igrac, koji motivise celu ekipu. Sto se tice Krasoa, kazu da ima tehniku, vidimo to, ali nacin na koji igra je kao rekreativni fudbal. Bez obaveza, potrcis malo ako ti se prohte, ako ne nikom nista, nisi obavezan da se vratis, pomognes ekipi. Susta suprotnost je Olajinka, koji se bar trudi. Meni je juce takodje logicno bilo da udje Lucic umesto Ivanica, ali bi Olajinka mozda bilo bolje resenje. Naravno, ako se oporavio od povrede.

Čika Djura

pre 11 meseci

Ne ostavljam komentare često.Sinoć sam čitao i shvatio da ima nekolicina njih koji redovno ostavljaju komentare bilo da je fudbal ili košarka koji se nasladjuju porazu Zvezde ili žele poraz.Na primer momak koji se potpisuje sa Grobar. Kakav mentalni sklop ima taj dečko.Čemu mržnja i likovanje.
Zvezdi ili bilo kom našem klubu je plafon ako se plasiraju u neku od grupnih faza.To donosi novac i to ne mali za LŠ.Zvezda je već inkasirala oko 24 miliona.Dovode se igrači shodno finansijama. Da li je to dovoljno? Verovatno nije.Naša liga je slaba.Ne može se sa domaćim igračima koji nemaju kvalitet napraviti jaka liga a para niko nema.I Partizan nema za plate pa država uskače. Treba da budemo realni. Zvezda je igrala koliko je mogla.Zemlje sa većim standardom nemaju u LŠ nikoga.Norveška,Švedska,Poljska,Češka,Madjarska,Grčka..Za svaki klub iz Srbije LK je plafon jer i tamo ima super jakih timova

Zufer

pre 11 meseci

Ne ostavljam komentare često.Sinoć sam čitao i shvatio da ima nekolicina njih koji redovno ostavljaju komentare bilo da je fudbal ili košarka koji se nasladjuju porazu Zvezde ili žele poraz.Na primer momak koji se potpisuje sa Grobar. Kakav mentalni sklop ima taj dečko.Čemu mržnja i likovanje.
Zvezdi ili bilo kom našem klubu je plafon ako se plasiraju u neku od grupnih faza.To donosi novac i to ne mali za LŠ.Zvezda je već inkasirala oko 24 miliona.Dovode se igrači shodno finansijama. Da li je to dovoljno? Verovatno nije.Naša liga je slaba.Ne može se sa domaćim igračima koji nemaju kvalitet napraviti jaka liga a para niko nema.I Partizan nema za plate pa država uskače. Treba da budemo realni. Zvezda je igrala koliko je mogla.Zemlje sa većim standardom nemaju u LŠ nikoga.Norveška,Švedska,Poljska,Češka,Madjarska,Grčka..Za svaki klub iz Srbije LK je plafon jer i tamo ima super jakih timova
(Čika Djura, 29. novembar 2023 13:57)
Cika Djuro kako je to zvezda dospela u grupnu fazu?Klub kome je svirano najvise penala u Evropi )u domacim sampionatima).Klub sa najvise registrovanih igraca pod ugovorom i cetiri filije u istom rangu i ko zna koliko u nizim rangovima.Klub kojem navijaci dobiju firmu da lapaju pare iz budzeta.Klub koji u vreme od kada je on vlast ima tri poraza i neresenu na pet godina.Klub koji drzi ceo nacionalni savez i sve podsaveze.Klub iza kojeg stoji cela drzava kojem je drzava dovela sponzora i u startu je ispred svih za dvadesrtak miliona evra.Slaba liga?

Bogdan

pre 11 meseci

Skauting katastrofa. Osim Hvanga i možda Krasoa koji ne igra ovi igrači su prosek (Điga, Olainka i Endijae). Verovatno menadžerske angencije ,,uvaljuju" fudbalere zarad procenta od transfera. Bukari je otkrovenje sezone. Stamenić dobar igrač. Dobri su i ovi mladi Nedeljković, Nikolić i Mitrović, pred njima je vreme. Glazer dobar golman, Ivanić pokazao svoj puni potencijal. Mislim da bi i Kangvu (ne Kangu) trebalo forsirati više u prvenstvu.

oz

pre 11 meseci

Torrente@pa nisu dovedeni za milione….samo se pise tako,a razlika za ono sto su placeni i za ono sto se pise da su placeni je zavrsila,gde??????

Granota

pre 11 meseci

Da je Vladan Milojević imao ovako skup tim, osvojio bi LE sigurno. Bahar je prevara, a i najveće zvezde tima takođe. Ljudi koji hvale Hvanga nisu videli nikad dobrog kreatora igre od 2 miliona, a ima ih "prs i pleva"...

Дада

pre 11 meseci

Izraelac kome se klupa drma već duže vreme i gotovo da je nejasno kako je on i dalje trener šampiona Srbije.

Ово може да изјави само лаик, знам да нећете објавити, али ето. Прво има превелики уговор да га се ратосиљамо тако лако. Друго шта његова смена сада може да донесе? Хоћемо презимити у европи ако доведемо другог тренера? Хоћемо ли бити изнад првог места?

Pedja

pre 11 meseci

Zvezda igra Evropu redovno od 2017. kad je dosao Vladan Milojevic. Jedan od zasluznijih za to je Terzic, nazivali ga kako god hocete, ali klub igra sedmu sezonu redovno sa vecim ili manjim uspesima. Mozete da kritikujete i Baraka, Zvezda igra daleko brze nego ranije, stvara se puno sansi. Ono sto fali su golovi. Da je Zvezda pola od tih sansi realizovala, a neke su bile kolosalne, Zvezda bi bar 20 golova vise dala do sada. Ni Siti ni Lajpcig nisu stvorili ovoliko sansi protiv Jang Bojsa. Kad kaze sanse, to nije ono polusansa, pa neki sut reda radi, pa ulazi u statistiku. Pricam o sansama gde je veca sansa da se da gol, nego promasi. Ono sto niko ne spominje, ali Zvezdi treba drugaciji kapiten. Dragovic jeste dobar igrac, ima dosta iskustva, ali treba jedan ratnik koji ce da podvikne, da digne glas, motivise ekipu. I tog trenutka se podigne energija cele ekipe. Dragovic je mlak tu, korektan, ali upravo fali jedan drskiji igrac, koji motivise celu ekipu. Sto se tice Krasoa, kazu da ima tehniku, vidimo to, ali nacin na koji igra je kao rekreativni fudbal. Bez obaveza, potrcis malo ako ti se prohte, ako ne nikom nista, nisi obavezan da se vratis, pomognes ekipi. Susta suprotnost je Olajinka, koji se bar trudi. Meni je juce takodje logicno bilo da udje Lucic umesto Ivanica, ali bi Olajinka mozda bilo bolje resenje. Naravno, ako se oporavio od povrede.

Miki

pre 11 meseci

Ne znam zasto su svi navalili na trenera. Zvezda igra sasvim ok. Ne vidim kako trener moze da nauci igrace da sa 5 metara iz nekoliko sansi pogode gol. Zvezda stvara sanse i to je zasluga trenera.

Pedja J7

pre 11 meseci

Evo vam sustina:

Djiga odmah po sletanju u BG, startna 11 - istera Degeneka koji je za njega Maldini lično!

Stamenić, odmah po sletanju u BG, startna 11 - istera Kangu, koji je 3 puta bolji fudbaler u svakom smislu.

Ndijae, odmah po sletanju u BG, startna 11 - istera Krasa, koji je bukvalno Thiery Henry licno za ovog panja.

Mijailović odjednom mora u starthih 11, da li kao stoper, desni bek, zadnji vezni, nebitno, mora u 11. Zasto?

Olajinka, duplo bolje levo krilo, od svih ostalih zajedno, NE IGRA.

I sta se desava, nezadovoljstvo, nezalaganje, apatija.

Trener koji se igra, menja postavu, formaciju, taktiku, svaku utakmicu???!!!

I ko je odgovoran? Kako smo ulozilii nikad vise, a igra nikad gora? Ko leti iz kluba?
TERZO MAĐIJO kako te zovu plaćenici, ZBOGOM, DALEKO TI LEPA KUĆA. ODLAZI IZ ZVEZDE!!!

Nikola

pre 11 meseci

Posle izbora ocekujem konkretnija pojacanja i u kk i u fk. Ocekujte dalja poskupljenja i kanalenje reprezentacije u oba sporta. Hvala na minusima to je odraz naseg sveopsteg stanja.

Neminovne promene

pre 11 meseci

U najmanju ruku moralno bi bilo da gdin Bahar da ostavku. Dobio je sve na gotovo kad je došao, doveo "svoje" igrače, mi ot"pustili" Borjana its...Vratiti Miloja ako je ikako moguće!

Mare

pre 11 meseci

Glavni krivac za sve ove jeseni je Bahar. Treba mu hitno pomoći da ode u Gazu i pomogne svojoj vojsci, pošto voli da nosi onu vojničku pločicu oko vrata. Dalje, Bukariju pomoći da ode jer je tako očigledno ne želi da igra u Zvezdi. Prevariti nekoga i poslati mu Lučića. Potrebno je nabaviti špica pod hitno. Ndijae će poraditi, da li u Zvezdi ili negde drugde kao npr. Barkos ranije. Problem je što Zvezda nema drugog špica dok se Ndijae koji nije imao ni dan priprema ne sastavi. Špic nisu ni Mijatović (koji je lošiji igrač od Ndijae) ni Kraso ni Ojanjinka. Zvezda treba da gradi ekipu oko Hvanga, Stamenića (da očvrsne), Nedeljkovića, Đige.

Na kraju, nema iskoraka Zvezde dokle god igrači moraju da se klanjaju navijačima posle utakmice, dokle god se upada u svlačionicu i pišu pisma. Da li biste vi svom detetu dali da igra u takvom klubu? Pa kako da očekujete da će ozbiljni igrači želeti da dođu?

Bogdan

pre 11 meseci

Skauting katastrofa. Osim Hvanga i možda Krasoa koji ne igra ovi igrači su prosek (Điga, Olainka i Endijae). Verovatno menadžerske angencije ,,uvaljuju" fudbalere zarad procenta od transfera. Bukari je otkrovenje sezone. Stamenić dobar igrač. Dobri su i ovi mladi Nedeljković, Nikolić i Mitrović, pred njima je vreme. Glazer dobar golman, Ivanić pokazao svoj puni potencijal. Mislim da bi i Kangvu (ne Kangu) trebalo forsirati više u prvenstvu.

Čika Djura

pre 11 meseci

Ne ostavljam komentare često.Sinoć sam čitao i shvatio da ima nekolicina njih koji redovno ostavljaju komentare bilo da je fudbal ili košarka koji se nasladjuju porazu Zvezde ili žele poraz.Na primer momak koji se potpisuje sa Grobar. Kakav mentalni sklop ima taj dečko.Čemu mržnja i likovanje.
Zvezdi ili bilo kom našem klubu je plafon ako se plasiraju u neku od grupnih faza.To donosi novac i to ne mali za LŠ.Zvezda je već inkasirala oko 24 miliona.Dovode se igrači shodno finansijama. Da li je to dovoljno? Verovatno nije.Naša liga je slaba.Ne može se sa domaćim igračima koji nemaju kvalitet napraviti jaka liga a para niko nema.I Partizan nema za plate pa država uskače. Treba da budemo realni. Zvezda je igrala koliko je mogla.Zemlje sa većim standardom nemaju u LŠ nikoga.Norveška,Švedska,Poljska,Češka,Madjarska,Grčka..Za svaki klub iz Srbije LK je plafon jer i tamo ima super jakih timova

Logs

pre 11 meseci

Sto bi rekao Dule Vujošević "Realnost nije briga na koju se mi obaziremo"

Živimo u svetu gde sve zavisi od ulaganja. Više ulazes , više i dobijes.

FKCZ je mozda u "poslednjem vozu" bila Prvak Evrope jer se tada još igralo sa lokalnim igračima, od sredine 90s krenulo je ludilo.

Da je FKCZ imala priliku da sama izabere grupu u kojoj će igrati opet bi rezultat bio isti.

Najskuplji igrač u istoriji CZ ima manju vrednost od pertli nekih igraca koji igraju LŠ.

Razumem emociju navijaca CZ, odrasli su na pričama o Bariju, ali se to više nikad neće ponoviti.

Što se tiče same utakmice...neko će reći, šanse, sreća. U osnovi u BG se jedva izvuklo nerešeno, u gostima čak se može reći rutinska pobeda YB...poveli kad treba, igrali koliko treba.

Naša liga je LE i LK, nadam se da bar mozemo zadržati kvalitet za LE.

Vladan

pre 11 meseci

U tri sezone u LS osvojili smo 5 bodova od mogucih 54 (poraz od Citija se podrazumeva) uz urnebesnu gol razliku. Gde je Terza da objasni kako nam je ovde mesto?!

severnjača

pre 11 meseci

Glazer prelazna ocena, dosta odbranio ali par kikseva,
Nedeljković još uvek nezreo za LŠ ali mlad, ima potencijal, Rodić blagi užas, vreme ga pregazilo, mnogo golova sa njegove strane, Dragović solidno, žao mi ga što se "blatio" ove sezone, Điga na nivou bugarske lige, imali smo Lekovića i Đurića tj svoju decu na toj poziciji ali smo ih prodali da bi doveli ovu "kombinaciju".
Mijailović prelazna ocena, slabo igrao na pozicijama koje mu nisu primarne, sinoć konačno na zadnjem veznom odigrao solidno u defanzivi, Stamenić je promašaj i ne znam čime zaslužuje mesto, nema tehniku, nema pas unapred, gubi svaki duel, nema šut, prava katastrofa, Hvang jedini solidan od kada je došao, vidi se da ume sa loptom, Ivanić je van forme ali ima pas za završnicu i pregled igre.
Bukari prelazna ocena, sinoć se obrukao ali davao golove u LŠ, Ndiaje je istorijski promašaj u Zvezdi obzirom koliko je plaćen, bruka i sramota uprave i trenera, nema šut, nema dribling, nema brzinu, redovno pada kad ga dotakne lopta, žalosno da je on nosio Zvezdinu "devetku", Lučić je dribler sa nekog seoskog, fudbalskog turnira, bez ikakvog učinka za ekipu, nema fudbalsku inteligenciju.
Kraso i Olajnika dobro počeli a onda ih Bahar "zakovao" za klupu i ljudi izgubili samopouzdanje.
Sve u svemu, trener treba sam da podnese ostavku ako ima časti i obraza ali obzirom na njegove izjave, nema ništa od toga! Nadam se da će mu navijači zviždanjem pokazati šta treba da uradi!

Granota

pre 11 meseci

Da je Vladan Milojević imao ovako skup tim, osvojio bi LE sigurno. Bahar je prevara, a i najveće zvezde tima takođe. Ljudi koji hvale Hvanga nisu videli nikad dobrog kreatora igre od 2 miliona, a ima ih "prs i pleva"...

Gossa placa Zeljko 89

pre 11 meseci

Objektivno, sinoc nismo imali srece da realizujemo sanse. Ako cemo iskreno, tu srecu nismo ni zasluzili. Oterali smo igrace koji su mnogo zaduzili Zvezdu na veoma ruzan nacin poput Borjana. One koje smo u ostavili poput Kange su zakovani za klupu. Na vec uigran tim iz priprema gde su Kraso i Olanjika bili odlicni, nicim izazvani smo doveli Serifa. Terza daje bahate izjave bez pokrica, njegovi sinovi biju. On nam dolazi na utakmice. Jednostavno, mnogo smo se ogresili samo ove sezone da bi nam sreca bila naklonjena juce. Sada mozemo da pricamo o treneru, igri, sansama ali istina je da smo mnogo gresili ove sezone i nismo zasluzili srecu.

Pronadji krivca

pre 11 meseci

Ajmo malo realnosti.

Imali smo sijaset sansi i nismo postigli gol. U ovoj tekmi Bahar nije kriv nista nego ovi zemljoradnici koji ne mogu da postignu go.

Da su pali golovi iz sansi koje smo imali danas bi sve novine slavile i dizale Bahara u nebo!

Srbija je zemlja sa najvecom stopom zamene trenera na svetu u proseku na 3 meseca. Ovakva ocekivanja ne postoje u nijednoj drugoj ligi na svetu.

linolada

pre 11 meseci

pisao sam da će Zvezda izgubiti svih 6 utakmica ( bio ubeđen 100 % ).. dobio preko 100 minusa..
bili ste u pravu..uzeli ste bod golom u zadnjem minutu

kad se setim izjava Terzića : dajte nam Mančester, idemo u polufinale i nikad jača Zvezda.. pa one kako mu je kao žao Partizana.. da li mu je sada žao i Zvezde ili je i dalje u euforiji? Zvezdu vode neznalice i to je problem..

Email poznat redakciji

pre 11 meseci

Imam zadatak za jednog entizijastu, plaćam 1000 dindži.

Zadatak - Napraviti 4+ minutni HD video pod nazivom "Cherif Ndiaye - goals and skills"

Opis - uraditi sprdnja video, anti-goals and skills, sa sledećim elementima:
- Promašaj praznog gola sa 2 metra protiv Čuke
- 2 promašaja protiv YB
- Ostali promašaji iz super lige i LŠ
- Primanja lopte kada je prima kao drvo
- Pogrešni pasovi

Materijala je dosta, čak i previše, ovo su samo neki momenti koje bih želeo da vidim.

Krajnji cilj - izbaciti video na YouTube i načiniti ga viralnim, da vidi svet kakvog rasnog napadača ima Crvena Zvezda

paja patak

pre 11 meseci

Dzabe trubite, nema od toga nista. Bice kako oni hoce, i sta se ovo dozivljava kao nacionalna tragedija???? Strasno! Kao da nema sutra posle eliminacije ocekivane ja sam rekao da bod nece uzeti odmah posle meca sa Fiorrntinom, jer je taj mec kupljen, spremljen da Zvezda dobije kako bi se stekao opasan marketing,i navlakusa

Baš zato što te znamo

pre 11 meseci

Naša pojačanja:
Kraso - solidan drugoligaški igrač, otaljava,srce nema
Šerif - …. zbog njega neko treba da robija
Olajinka - napadač koji ne daje golove
Hvang - čist prosek ,za Evropu nije
Stamenić - Hvang
Glazer - dobar
Bahar - kada su ga dovodili nisu stručno prišli analizi.
Nikakav motivator, psiholog, atmosfera u timu loša, mana mu je postavka odbrane, Čist promašaj.
Mijatović - špic visok 1 i žilet, zalaže se ,ima srce, loše selektiran u mladjim kategorijama.
Nedeljković - obećava, za tu poziciju mu treba iskustva
Sve njih kad skupiš ne vrede kao jedan Katai od pre dve godine, a još tada smo zaključili da nam trebaju bar još tri top igrača te klase.

Dr Mr

pre 11 meseci

Kada je mesto bilo osigirano za LS zasto zvezda nije uzela 9 nasih decaka i dva stranca i igrala hrabro sa njima… oni bi stekli iskustvo, vrednost bi im porasla i mogli bi ili da ih dobro prodaju ili da naprave tim za buducnost. Ovako milioni otisli ni na sta. I zasto se ne uvede pravilo da se pare posteno rasporede na sve klubove prve lige… pa posteno.. a da…ne noze..

Torrente

pre 11 meseci

Zvezda je imala šansu da sa svega dva boda iz šest utakmica nastavi evropsku priču.

Ni to nisu mogli.

Ponovo nisu prodate karte ni za jednu utakmicu LŠ. Nabili cene u nebesa.

Dovedeni igrači za milione, a realno vrede po par stotina hiljada.

Kompletna uprava napolje.

kladzom do bola

pre 11 meseci

Bolje bi bilo da nam kosarkasi igraju fudbal a fudbaleri kosarku . Teo bi zabio sinoc jedan gol 100% a Bukari bi bio najbolji igrac Evrolige ;)

smeh

pre 11 meseci

Kakva analiza. Sinoć je ovaj blizanac izgubio ali po ovom tekstu izgleda da su pobedili i igrali fenomenalno. U stvari izgleda da nije bilo uopšte grešaka, kojih je inače bilo milion, i da su poslednji u grupi jer su izgleda drugi srećniji. A realnost kaže da su loši i da treba da se ratosiljaju barem polovine igrača iz startne postave što pre. Verovatno bi iste rezultate pravili i da su im igrali svi klinci iz njihove škole. Žalosno je što jedna neznalica tupi navijačima Zvezde, izgleda da ih je čak i ubedio, kako je ovo najbolja Zvezda u poslednjih 20 godina i kako je ovo put kojim treba da se ide. Da nema samo te realnosti pa da ljudi i dalje maštaju mada ta osoba se bogati pošteno pa ga verovatno ovakvi rezultati ekipe i ne dotiču mnogo. Da nije ovo slučajno Terzić pisao analizu?

Гиле

pre 11 meseci

Реално било је утакмица раније кад је звезда имала среће, а противник не. Већ неко време више сезона је обрнуто. Мада како примамо голове је катастрофа.

Mikica

pre 11 meseci

Za nas fudbal je igranje u LS svemir. Jedini klub iz jugoistocne Evrope. Nema grka, nema turaka koji ulazu mnogo. Po neki put ulete bugari (Ludogorec) Rumuni (Kluz), Cesi (Viktotija), Grci (olimpijakos). Dvadeset timova iz lige petice. Sta to govori. Liga nam je slaba. To sto je neki igrac placen 5 miliona to je sirotinjski za ozbiljne klubobe. Nasih domacih igraca nema, nema kvaliteta. Za sve nase klubove plafon je LK ili eventualno LE. Zato nemojmo da se lozimo

Liberty

pre 11 meseci

A za ove stručnjake koji pišu da im nije jasno zašto svi napadaju Bahara da nije on kriv i da ne može on da uđe da šutne loptu u gol sa 5 metara, informacija, Šerifa je ON doveo i ON je insistirao na tome i ON ga forsira!

crvena kravata

pre 11 meseci

šteta što Terza neće biti jutros na prvoj da kaže kako ga zvao sef da on bude predsednik fk i da mu se zahvaljuje na pomoći i kako se ovo nista ne bi desilo da njega nije bilo

Mobilix

pre 11 meseci

Ja sam 1989. bio u Bernu,tada su Jang Bojs bili amaterski klub,radili u firmi i igrali fudbal.Ovi nasi su sad na tom nivou samo ih treba zaposliti da zarade platu

Zufer

pre 11 meseci

Ne ostavljam komentare često.Sinoć sam čitao i shvatio da ima nekolicina njih koji redovno ostavljaju komentare bilo da je fudbal ili košarka koji se nasladjuju porazu Zvezde ili žele poraz.Na primer momak koji se potpisuje sa Grobar. Kakav mentalni sklop ima taj dečko.Čemu mržnja i likovanje.
Zvezdi ili bilo kom našem klubu je plafon ako se plasiraju u neku od grupnih faza.To donosi novac i to ne mali za LŠ.Zvezda je već inkasirala oko 24 miliona.Dovode se igrači shodno finansijama. Da li je to dovoljno? Verovatno nije.Naša liga je slaba.Ne može se sa domaćim igračima koji nemaju kvalitet napraviti jaka liga a para niko nema.I Partizan nema za plate pa država uskače. Treba da budemo realni. Zvezda je igrala koliko je mogla.Zemlje sa većim standardom nemaju u LŠ nikoga.Norveška,Švedska,Poljska,Češka,Madjarska,Grčka..Za svaki klub iz Srbije LK je plafon jer i tamo ima super jakih timova
(Čika Djura, 29. novembar 2023 13:57)
Cika Djuro kako je to zvezda dospela u grupnu fazu?Klub kome je svirano najvise penala u Evropi )u domacim sampionatima).Klub sa najvise registrovanih igraca pod ugovorom i cetiri filije u istom rangu i ko zna koliko u nizim rangovima.Klub kojem navijaci dobiju firmu da lapaju pare iz budzeta.Klub koji u vreme od kada je on vlast ima tri poraza i neresenu na pet godina.Klub koji drzi ceo nacionalni savez i sve podsaveze.Klub iza kojeg stoji cela drzava kojem je drzava dovela sponzora i u startu je ispred svih za dvadesrtak miliona evra.Slaba liga?

Pera

pre 11 meseci

Fudbal,magnet za sve,opijum za mase.Velike se tu pare vrte i zbog toga interesantan svima.Uvek zaradjujes,i kad kupujes i kad prodajes.U uredjenim drustvima klub ima vlasnika,on bira kompletan menadzment i nosi rizik uspeha ili neuspeha.U ovim drugim,nikakav rizik za pojedince a ogromna dobit,pokriva sve drzava jer pobogu loptanje zanima mase,ako im to uskratis,okrenuce se bitnijim stvarima.Zato je tu leglo kriminalaca sa belim kragnama i onih drugih.To vise niko normalan ne prati,ali njih nije briga,dok se prodaje,kupuje a nikom nista ne daje.Prosto je sve,sto se pravimo blesavi.

Liberty

pre 11 meseci

Pišete da je Bahar dobio debeli kredit, verovatno zbog debelog ugovora, slažem se u potpunosti.
Pišete i da igrači snose deo odgovornosti, slažem se i sa tom konstatacijom delimično, STRANI igrači koji su dovedeni kao "pojačanja" i masno plaćeni su pokazali da dres Crvene Zvezde ne osećaju i ne poštuju.

Naposletku izostavili ste najvažnije a to je uprava, to su oni koji godinama unazad dovode milionska "pojačanja" koji su totalni promašaji!
Uprava je najodgovornija i ona bi prva trebala da snosi posledice i ode. Nepamtim ovakvu Zvezdu, a nikad više para potrošeno, nikad veća ulaganja u tim i totalni promašaji skoro svi do jednog.

Prvi treba Terzić da podnese ostavku, za njim celokupan sportski sektor i stručni štab zajedno, zatim treba zahvaliti skoro svim stranim igračima, a Boga mi da ima časti i morala kao što nema i pola severa i tih takozvanih delija bi trebalo da pogne glavu i da se pokriju ušima i da odu sa stadiona i nikad više da se ne vrate na njega, neka ostanu na svojim crveno belim kranovima i gradilištima a Zvezdu neka ostave onima koji je vole i kad je najgora i najsiromašnijaa ne iz ličnih interesa kao oni.

srki

pre 11 meseci

pronadji krivca - pa kako nije kriv bahar, doveo serifa koji ne ume da da gol, to se jasno videlo u prvom delu i odmah ga izvao u drugom, znaci tvoja 9 nema pojma i onda ubacujes omladinca koji isto tako masi dve sanse, pa nije moguce da trener nije kriv, on sastavlja ekipu i odredjuje taktiku i odgovoran je za rezultat

Sasko

pre 11 meseci

Ova liga šampiona je pokazala dosta toga. Prvo, naša uprava zajedno sa skautima nije dorasla ligi šampiona. Drugo, naše društvo je u takvom trenutku da nas fudbal više ne loži previše pa je teško skupiti i gledaoce.Mada ovo drugo bi se promenilo kada bi ono prvo bilo na mestu.
Naravno, onaj koji finansira želi ovu upravu tako da je sve na svom mestu. Krajnji kapacitet je borba u Ligi Evrope ili redovni učesnik Konferencije.

krlo botina

pre 11 meseci

Sreca nasa sto cemo sad da se srozamo pa vise nas klub nece videti ni kvalifikacije,a kamoli direktno da ide,onaj treci cipiripi kup je za nase sve preko tog je vec visa matematika,jedinu vajdu od ovih plasmana su imali terza i ekipa,a mi kao klub smo davno dotakli dno zato sam prestao da pratim jos 2017/18

pedja

pre 11 meseci

Sta se sve izdesavalo u prethodnih par meseci, nismo zasluzili sreću da prodjemo. juče je to bilo mnogo bolje, ali opet nova taktika i nov tim.
promašaji jesu sastavni deo igre, ali ako napadači promaše onoliko 100% sansi, to znaci da psihički nisu bili spremni. to se najbolje videlo kod serifa i bukarija koji su više bili iznenađeni šansama, nego što su probali da daju gol

Iggy

pre 11 meseci

O igri ekipe ne treba puno pricati, sve se videlo sinoc. Bilo je tu dobrih momenata ali je falilo najbitnije zavrsnice. Plus kako Grunf kaze "ako kanis pobijediti, ne smijes izgubiti", sto u fudbalu znaci dobro je imati opasan napad ali apsolutno moras imati opasnu odbranu. Sto Zvezda nema, osim golmana sve drugo u odbrani je jad i beda.
Iskreno govoreci, stil srpskog fudbala u poslednje vreme a inace potpuna glupost, je dovoditi novog trenera pred jedno veliko i odlucujuce takmicenje. Ako pri tome dovedu i gomilu novih igraca koji trebaju biti nosioci igre, onda te to recept za neuspeh. Ona ekipa koja je odvela Zvezdu u Ligu sampiona je trebala nastaviti sa radom. Dobro znam, nisu zaslugom svoje igre u predhodnoj sezoni otisli, ili da li nisu? Zvezda je pod Milosem Milojevicem ubedljivo osvojila srpsku ligu.
Lako je napadati Bahara ali i on i novi igraci su imali malo vremena da se uigraju u teskim mecevila, Mocart liga nije mesto za to. Bahar je napravio prosle sezone sa Makabijem izvanredan rezultat u Evropi. Ali on u tom timu je bio nekoliko godina i utegao ga je po svojoj zelji.
Ako otpuste Bahara, mora da mu plate ugovor koji nije mali, treba da nadju novog trenera koji je dobar i voljan da se prihvati ovog "coravog posla". Opet se gubi kontinuitet. O otpustanju igraca ne vredi ni govoriti, to je nemoguce, tj moguce je ali sumanuto. Racionalno gledano, treba nauciti iz gresaka i uloziti u kontinuitet. Sacekati kral lige i onda hladne glave proceniti sta dalje.

rukom o astal

pre 11 meseci

A upravu u tekstu niko ne pominje a oni su doveli i trenera i pola igrača i nisu doveli bekove. Dakle, ocena za upravu: čista nula.

Неко

pre 11 meseci

А где је сад Фјорентина и Терзићева изјава да ће се сви плашити да имају Звезду у групи? ?

Pedja

pre 11 meseci

U zemlji Srbiji osim mnogih defekata ovog drustva koji su brojni i fundamentalni ima jedna stvar koja bode oči u svim sferama ovog bolesnog drustva,a to je ODGOVORNOST!Nema je.Nigde.A ako nje nema nema nam napretka ni u bitnijim stvarima da se pokrenemo iz blata kao zemlja,a kamoli u bezveznom i nebitnom fudbalu.

oz

pre 11 meseci

Torrente@pa nisu dovedeni za milione….samo se pise tako,a razlika za ono sto su placeni i za ono sto se pise da su placeni je zavrsila,gde??????

Nebojsa

pre 11 meseci

LS je surovo takmicenje i tu nema igre.
Kad ti se ukaze prilika za postizanje gola moras iskoristiti, i ne cekati narednu.
Ali kad promasis sest zicera onda ili problem u koncentraciji igraca ili su dovedeni slabi igraci.
Da ima i do trenera, zato sto je iz utakmice utakmicu lutao postavkom igre i formacijom .
Mora se sesti i jednom da se preuzme odgovornost, da se sve ne lomi na trenere.
Ima tu onih koji su zasticeni kao beli medvedi , niko ih nista ne osudjuje.

Дада

pre 11 meseci

Izraelac kome se klupa drma već duže vreme i gotovo da je nejasno kako je on i dalje trener šampiona Srbije.

Ово може да изјави само лаик, знам да нећете објавити, али ето. Прво има превелики уговор да га се ратосиљамо тако лако. Друго шта његова смена сада може да донесе? Хоћемо презимити у европи ако доведемо другог тренера? Хоћемо ли бити изнад првог места?