Petak, 03.11.2023.

08:35

Svetska premijera: Nova Škoda Superb FOTO/VIDEO

Izvor: B92

Svetska premijera: Nova Škoda Superb FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

105 Komentari

Sortiraj po:

Dugogodišnji vozač Škode Superb

pre 1 godinu

Kao dugogodišnji vozač Škode Superb I, II i III generacije mogu da iznesem svoje iskustvo.

I generacija nije bila kod nas popularna. Auto je pouzdan 1.9 131ks. Mekano podešeno vešanje i veće međuosvinsko rastojanje dalo mu je dobru udobnost. Što se tiče materijala u enterijeru izuzetno kvalitetan što se može videti i dan danas.jedina mana što se zadnja klupa ne može sklopiti.

II generacija 2.0 tdi 170ks izuzetno povozit i udoban auto. Nju sam vozio 6 godina i nikakav problem nisam imao. Kvalitet enterijera i nivo opreme veoma dobar. Dvostruko otvaranje gepeka.

III generacija je pomerila granice. To mi je aktuelan auto. 2.0 TDI 190ks 4X4.Povozit, stabilan, udoban. Kod mene je 4 godine i za sada joj nisam našao manu.

mile@

pre 1 godinu

@Alex
Ja taj automobil nemam,a nemam ni akcije firme da bi me na bilo koji način pigodilo. Vozio sam Oktaviju VRS do Haburga i nazad,nit me šta bolelo niti sam patio. Pežo u sličnoj opremi znači neki GT nije ništa mekši niti udobniji. Mazdu 6 rekoh nisam vozio,osim CX5,ali to nije za poređenje.Ti očigledno tipično Srpski imaš problem da prihvatiš da nisi ti merodavan niti je tvoje viđenje jedino ispravno,a to što si ti pročitao je takođe neko pisao i meni ne mora baš ništa da znači.

Mars

pre 1 godinu

Ovo je auto za gedze u Srbiji, da kupe auto na metar da crknu komšije.A Skoda je bezlicna jer predstavlja derivat VW.Ko jos zeli napusteni dizajn koji nije bio dovoljno dobar VW.
(Petar, 03. novembar 2023 20:06)

ne znam tko zeli ali najprodavaniji sedan je to...i sedan koji je sahranio jednog Pasata,koji se vise nece proizvoditi u limuzinskoj izvedbi...
uzmes 2.0 tsi (272 ks) sa L&K opremom i vidjet ces tko zeli....

Alex

pre 1 godinu

Nije to polemika,jednostavno ja se ne slažem sa njim on se ne slaže samnom i to je to.Moje iskustvo je drugačije od njegovog,razlika je što ja njemu ne kažem da nema pojma zato što se njegovo mišljenje ne slaže sa mojim.
(mile@, 4. novembar 2023 23:00)

ne radi se tu Mile o tome ko se sa kim slaže jer su ovo egzaktne, objektivne stvari tj, tu krutost i neudobnost osećaš i ti ali ne želiš da priznaš da je drugi u pravu. Želiš da ubediš sebe u tu laž a ja ti rušim životnu predstavu o tom automobilu. ne plaši se nije strašno , istina oslobađa.

Mars

pre 1 godinu

Pises da je Skoda pouzdanije od BMW-a i Pasata, motori imaju manje kvarova? Pa oni imaju iste motore, kako Pasat tako i Superb. :)))
(Replay, 04. novembar 2023 01:22)

ali unatoc tome po statistici Superb se manje kvari....valjda Cesi bolje sarafaju ...

Mars

pre 1 godinu

Zali Boze sto se ne proizvodi Mondeo vise! Po svemu je bolji auto od ovoga, izolacija, upravljivost, dinamika, udobnost i naravno izgled.
(Vele, 04. novembar 2023 09:41)

tako dobar a ne proizvodi se vise....zasto ?

mile@

pre 1 godinu

@tekton
Nije to polemika,jednostavno ja se ne slažem sa njim on se ne slaže samnom i to je to.Moje iskustvo je drugačije od njegovog,razlika je što ja njemu ne kažem da nema pojma zato što se njegovo mišljenje ne slaže sa mojim.

Tekton

pre 1 godinu

Vodi se polemika, superb, mazda 6, 508.
Mazda 6, meni licno lepsi auto, vozio sam ga. Mana 2.2 dizel zbog velike registracije. Sto se pouzdanosti tice, ne bih mazdi dao nikakvu prednost u odnosu na skodu. Ipak mazda nije honda i toyota. Servisna mreza i dostupnost delova za mazdu dosta losiji. Licno...atraktivniji auto, za nijansu lepsi za voznju. Ali razum kaze skoda.
Sto se pezoa tice, sa moje tacke gledista, auto cirkus. Ne vidi se brzinomer od volana. Sve na touch, komplikovano, nakindjureno a u sustini jeftino i skuceno. Auto u svakom smislu inferiorniji i od mazde i od skode.
Mondeo, ozbiljan auto, deli platformu sa mazdom. Odlicno se vozi kao i mazda (bolje od skode). Licno lose iskustvo sa fordom sto se tice pouzdanosti. Tako da bih tu prednost dao skodi.
Sve u svemu...u kategoriji velikih porodicnih limuzina opet pada izbor na superb, ne zato sto je on toliko dobar, nego zato sto drugi u toj klasi ne blistaju.
Audi a6 bmw 5 su klase za sebe, ali su dosta skuplji.

Zoran

pre 1 godinu

Da li zaista ovde ljudi porede Superb sa Bmw 5? Dal ste realni? I da ne bude zabune, imam Superb iz 2019, pre toga Superb iz 2012 ali ljudi, to je Skoda. Prevrnuo sam se prosle zime kad sam u Ćirincu video cenu od 45000e za Superb. Nova mi je pozadi ok, napred Oktavia, ipak Superb treba da se razlikuje. Grozni tablet kao da ga mali Perica iz komsiluka na silu ugradio.

Alex

pre 1 godinu

@alex
Provereno,ne pričam na pamet. Mazda još i nekako po izgledu,ali Pežo 508(novi model) je čist cirkus.Nego kako je proverljiva,tebi se sviđa jedno meni drugo i sad se mi kao nešto raspravljamo i svako ostaje naravno pri svom.
(mile@, 4. novembar 2023 18:37)

MIle, nisam se još vozio u nekom superbu ili oktaviji a da me nisu bolela leđa posle toga. Kod mene u pasatu , mazdi i u pežou , to se nije desilo. Tvrda su im sedišta, nije dobar auto za to, za šta se predstavlja.

mile@

pre 1 godinu

@alex
Provereno,ne pričam na pamet. Mazda još i nekako po izgledu,ali Pežo 508(novi model) je čist cirkus.Nego kako je proverljiva,tebi se sviđa jedno meni drugo i sad se mi kao nešto raspravljamo i svako ostaje naravno pri svom.

Alex

pre 1 godinu

To je tvoje viđenje,moje je skroz suprotno i ne kažem ti zbog razlike u mišljenju da si glup.
(mile@, 4. novembar 2023 11:37

Mile, nije to moje mišljenje nego objektivna činjenica, lako proverljiva.

omm

pre 1 godinu

Ima ga moj direktor, 2020 god 190 konja i to u fulu; Loren i Klemen oprema. Vozio sam ga jedan dan do Subotice i nazad i nema tu sta da se prica. Ozbiljan auto koji je veoma udoban za duge ture, ali za brzine 170 do 180 max. Preko toga se oseti blaga nesigurnoost koju kod Audija 6 koji sam posedovao ne osecam. Znam da se retko ko od vas vozi tim brzinama, ali ljudi kupuju takve putne limuzine zbog toga i zele sigurnost u svim uslovima voznje. Ovaj novi je ulepsan uz logiku VW koncerna da se ide manjim koracima u promeni dizajna sto je pametno, pa im i polovnjaci od pre 4 generacije izgledaju sveze i privlacno.

Lord of the Flies

pre 1 godinu

Sve je to lepo, ali imanjedan mali problem, skoda je ovim modelom izasla iz okvira povoljnih porodicnij automobila. Tako da ovo svakako nije fina kupovina.
(Zebra na Brionima!!, 03. novembar 2023 08:58)

Ne slazem se - ona je i dalje povoljnija od nekih drugih 4,9m dugackih limuzina. Nudi slabiji kvalitet i svakako manje luksuza, sto je i logicno za manje para.

BgDriverXX

pre 1 godinu

Perjanica Vag grupacije jos jednom pomera granice. Definitivno kao limuzina ili karavam pruza najvise. Pored toga ovaj luksuzni Passat je postao na balkanu i sire statusni simbol pa se moze videti da ga koriste ministri, direktori ali i uspesni privatnici za potrebe porodice.Jedva cekam da zasija ulicama naseg predivnog Beograda. Uspesan dan dobri ljudi i samo napred.

Alex

pre 1 godinu

Ajde pametni po čemu su bolji,šta oni to nude a superb nema ?Pogotovo onaj cirkus od Pežoa 508 ?
(mile@, 4. novembar 2023 09:15

Pre svega nude mnogo bolju ubudobnost. To se vidi na putovanjima od preko 7-8 sati vožnje. Pošto sam se vozio i u 508 i mazdi 6 i superbu, odgovorno tvrdim da su prva dva mnogo bolji po tom pitanju. Dalje, pouzdanost mazde u odnosu na superba je značajna. Kvalitet enterijera je tu negde podjednak, mada mi se više svidja u mazdi ali ajde. To što superb ima više mesta na zadnjoj klupi ne čini ga komfornijim. Sedišta su mu lošija, tvrđa kao i ogibljenje. Tu su i mazda i 508 bar za klasu bolji.

Mateja

pre 1 godinu

relepa. .minimalizam i unutra i spolja. . .jako lep posao. . .2.0 190hp. . minimim za bezbedno preticanje. . .lepo
(dogodine do prizrena dogodine do knina, 3. novembar 2023 12:55)
Minimum za bezbedno preticanje je 1000KS.

Mike

pre 1 godinu

Ja vozim pežo 508 i uz redovna održavanja nikakvih problema nisam imao. Evo sad ce 450 000
(maxi, 03. novembar 2023 13:43)

Još proizvodi benzin pa redovno održavanje dodje džabe.

Replay

pre 1 godinu

@Neko iz mase
Pises da je Skoda pouzdanije od BMW-a i Pasata, motori imaju manje kvarova? Pa oni imaju iste motore, kako Pasat tako i Superb. :)))

Dart

pre 1 godinu

Ali kad počnu da porede Škodu superb i Bmw 5,ahahaha. Ta dva auta jedino isto sto imaju je dužina.
(xauto, 03. novembar 2023 16:41)

Jbg, njima je Škoda “k’o BMW” ;-)))

Tuđe cipele

pre 1 godinu

(xauto, 03. novembar 2023 16:41)
I četiri točka! Što se samog automobila tiče, paranoično su igrali na sigurnu kartu.

Petar

pre 1 godinu

Ovo je auto za gedze u Srbiji, da kupe auto na metar da crknu komšije.A Skoda je bezlicna jer predstavlja derivat VW.Ko jos zeli napusteni dizajn koji nije bio dovoljno dobar VW.

kimi R

pre 1 godinu

@Mario
Šta si sad napričao susjed,pa svaki proizvođač bilo čega od krompira do aviona želi što bolje i skuplje da proda. gde su jeftini Japanci,nema ih.Jeftini Korejanci,nema ih. Dačija bez malo 20.000 povoljna,teško. Njihov pad je zbog gomile drugih stvari,a ne zbog cene.

Dart

pre 1 godinu

Dart, slazem se vise sa tobom nego sa ovim ‘iz naroda’ … ali ipak je cudno da je polovna Skoda Superb ipak stvarno cesto skuplja nego Pasat i petica istog godista. Kako to objasnjavas?
(Neko iz dijaspore, 03. novembar 2023 10:52)

@Neko iz dijaspore:

Zato što je srpsko tržište diglo u nebesa Škodin brend. Automobili su im dovoljno pouzdani za eksploataciju. Mogao si ih kupiti i održavati za ne tako veliki novac (kao nekada VW). Cene polovnih Škoda su su skočile, jer je Škoda odjednom postala tražena roba. Postale su neka vrsta “valute” u koju je najsigurnije uložiti novac na srpskom tržištu “jer ćeš je lako kasnije prodati, zato što je svi hoće”, što je bilo i jeste istina. Škodu je bolje kupiti kao novu, nego polovnu.

S početka, dok su Škode bile jeftinije, sve gorenavedeno je imalo smisla, dok je cena polovnih bila razumna. Ipak, cena je krenula da se penje tj. da drži vrednost i da joj sporije opada nego brendovima koji su luksuzniji i kvalitetniji: BMW, Mercedes…itd.

U USA sve ovo važi za Tojotu/Lexus i donekle Hondu: kao polovni automobili su precenjeni. Za isti novac možeš kupiti 4 godina mladji Hyundai u boljem stanju i sa značajno manje kilometara. Kada daju oglase na Craigslist, samo napišu “Ovo vam je Toyota, nema šta dalje da se priča”. Daj pare i vozi. Japanci su nekada prodavali pouzdane i jeftine automobile u US i osvojili tržište i poverenje kupaca. Danas su, u najmanju ruku, samo su pouzdani, a jeftini nikako. Skuplji su od svih americkih brendova. Jedino su evropski automobili skuplji. Novi japanci su danas korejci ( jednako pouzdani, jeftiniji i imaju odličnu garanciju), dok je Evropi Škoda preuzela tu titulu od VW. Problem je što Škoda više nije “jeftina” kao nov auto, ali još veći problem je što je uglavnom neisplativa kao polovan auto. Kupuju je ljudi novu ne toliko da bi je vozili i uživali i njoj, koliko da bi im se kasnije isplatila. Kao što rekoh: postala je “valuta” tj. investicija. Ponavljam: Škodu je bolje kupiti kao novu, nego polovnu.

Sarmat

pre 1 godinu

Ljudi se cude zasto se superb i kodiaq minimalno razlikuju od prethodnog modela. Pa jednostavno je, iskoristili su isti trik kao i vw. Vw golf 5 i golf 6 kao i pasat b6 i b7 su sustinski isti automobili sa malo ispeglanim linijama, nasminkanijim enterijerom i to je to.
Ipak, ja u njihovim potezima vidim neku logiku. Velika je verovatnoca da ce ovo biti poslednja generacija sus vozila. Pretpostavljam da im se ne isplati ulagati u razvoj vozila koje ce biti na trzistu narednih 6-7 godina.
Da li se isplati kladjenje na EV, to cemo tek videti.

Mario

pre 1 godinu

Nekada je VW bio narodni auto. Jednostavan, pouzdan i relativno jeftin.
Onda su ga u jednom trenu (negdje oko izlaska Golfa 5) promovirali u gospodski auto (po cijeni), a Škoda je dobila ulogu narodnog auta.
Malo možda slabije opremljena, ali prostrana, udobna i relativno jeftina. I onda iz svake generacije je sve manje udobna i sve manje jeftina. Nije ni ona više - narodni auto.
VW ili Folkswagen je narodni auto samo po nazivu. Njima se gade jeftini auti i ne žele ih proizvoditi.
I gle slučaja, prodaja stagnira dok drugi rastu.
Tako to obično biva kada su menadžeri pametniji od njihovih kupaca.
VW bi najrađe proizvodio samo Audi. Ili nešto skuplje.

petar markovic

pre 1 godinu

Ružno auto, bilo i ostalo. Forsiranje gepeka na platformi pasata da bude veći od a8 pravi jako nezgrapan izgled za sedan verziju. Ne voze svi džakove i materijal u limuzinama ...
(Milen, 03. novembar 2023 10:13)

pored psihopata na putevima koji su ljubitelji ovog automobila ima ih i ovde na komentarima. oni sada manijakalno lupaju minuseve na svaki iole negativan komentar na racun ovog modela

marvin_the_martian

pre 1 godinu

Cudi ma da niko od vas nije komentarisao veliku slicnost sa skoro predstavljenim Passat-om. Meni se cini, makar po onome sto trenutno moze da se vidi, da je to u velikoj meri isti automobil sa ralicitim prednjim i zadnjim krajem.
Cak mi se vise svidja neko Passat, sto nisam mogao da verujem da ce ikad biti moguce

gagit

pre 1 godinu

Uvek mi se svideo ovaj automobil, narocito je dobar za moj posao, taksi. Međutim, provozam se sa kolegom nedavno, i ostanem prilicno razocaran! Taj auto je nenormalno tvrd i neudoban, s obzirom na fantastican komfor. Drugo, kvalitet postaje upitan, kolega je vec menjao zadnje amortizere na 45 hiljada, vec je otvaran DSG menjac, zbog mehatronika i sada sumnja da mu se cuje plivajuci zamajac, presao je tek 95 hiljada!? Ovi iz drzavnih organa se, uglavno, ne zale, jer njihove popravke placamo mi, ali, nama ostalima, nije zgodno kada nam je nov auto krš!

milos

pre 1 godinu

U najboljem slucaju je ovo redizajn, stop svetla iskopirali audi. Unutra ovako izgleda luksuzno, ali ovo su renderi premium opreme na terenu je nesto drugo. U svakom slucaju podizu standard i cenu sto po meni nije odlika skode i ulaze polako u drustvo kome nisu dorasli jer nemaju iskustva.

Objektivno

pre 1 godinu

Frfljavi, da ti nije mozda palo na pamet da je ona BOLJA od pasata i BMW 5-ice?
Nije sve u opremi, prijatelju. Ima, isto tako i ljudi kojima imidz nije toliko bitan, sto je tebi verovatno mislena imenica. Pogotovo polovne 5-ice se kvare neneormalno, a o Pasatu da i ne pocinjem, Malo mi je karaktera ostalo da tu pricu zavrsim.
(Neko is naroda, 3. novembar 2023 09:39)

Neko iz naroda asocira na ruralne krajeve pa se toliko i razumes u auta. Ako je tebi jedino merilo pouzdanost onda imas i Ladu Nivu iz '88. BMW 5 je svetlosnim godinama ispred Skode u svim aspektima vezanim za voznju, komfor, kvalitet materijala i ostalo. Pa i ako je mozda manje pouzdan(i to je upitno) to mnogima i nije bitno jer nije svako dao zadnje pare za kupovinu auta pa da ne moze da ga odrzava.

Djorke

pre 1 godinu

@
Zivim u centru BG i ovo bih rado vozio bez obzira na velicinu. Kolliko ima samo SUV automobila jedan karavan Superb bi bio neprimetan.
(Totalnonebitan, 3. novembar 2023 11:38)

Pa ne vozi se automobil okrenut vertikalno, nego na tockovima.

Karavan Superb zauzima vise prostora na putu od vecine SUV-ova, tako da je veoma “primetan” na gradskim ulicama. Na autoputu ne toliko, ali u gradu … druga prica.

Svrba

pre 1 godinu

Opet ću da se ponovim, samo se odnosi ovaj put za Škodu. Samo menjaju otvore za farove i štopove. Dodaju koju čiodu na led svetlima i eto ga novi model. Modelim se razlikuju samo po svetlosnim grupama.

antiprotivan

pre 1 godinu

svi samo pisete o tome kako izgleda spolja i iznutra, kao da ćete da je ženite, a ne da je vozite :)

zanimljivi su mi motori, mhev 150ks, benzinci 200 i 250, phev 200+ (dizel me ne zanima). ajd bas da vidimo koje će cene biti, i kako taj phev izgleda na putu.

Goxy

pre 1 godinu

Ne znam što su i Škoda i VW počeli da stavljaju ovaj štrčeći ekran, a imali su lepo uklopljeni ekran u prethodnim generacijama. Jedni od retkih koji su to imali.
(lupa, 3. novembar 2023 12:16)

Moram da ti odam tajnu. Sve što rade je zbog želja kupaca. Pazi sada dobro, kupaca. I ponovo - kupaca. I ako misliš da si shvatio - k u p a c a. Inače bi bankrotirali.

dogodine do prizrena dogodine do knina

pre 1 godinu

prelepa. .minimalizam i unutra i spolja. . .jako lep posao. . .2.0 190hp. . minimim za bezbedno preticanje. . .lepo

Alex

pre 1 godinu

O kakvoj udobnosti se ovde govori? Putovao sam kao suvozač na putu od 1400km. Posle toga mi trebala masaža da se ispravim. Izuzetno tvrd auto i neudoban za duža putovanja. Zato je valjda i "pouzdan". U odnosu na pasata koga imam (B8) je klasa ispod u svemu i samo neznalice mogu da tvrde drugačije. Nemojte da se zavaravate. Dodajte koji evro više i uzmite bolji auto (pasat,Pežo 508, mazda 6).

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Škoda u ovom segmentu nema šta da traži. Ovo će uglavnom da voze kao službena auta. Superb je fakat najbolje što škoda prodaje ali itekako ima primamljivijih kupovina. Inače, škoda pravi solidne automobile ali to je sve...Ja čak o popularnoj oktaviji nemam lepo mišljenje jer je neudobna užasno, a ni kvalitet izrade nije na nivou u tom segmentu, a sa Kamiq-om su se približili francuzima i italijanima sa baš jeftinom izradom i skučenim prostorom. Sve u svemu, Škoda ne ide dobrim putem, melje i njih konkurencija.

lupa

pre 1 godinu

Ne znam što su i Škoda i VW počeli da stavljaju ovaj štrčeći ekran, a imali su lepo uklopljeni ekran u prethodnim generacijama. Jedni od retkih koji su to imali.

Totalnonebitan

pre 1 godinu

Zivim u centru BG i ovo bih rado vozio bez obzira na velicinu. Kolliko ima samo SUV automobila jedan karavan Superb bi bio neprimetan.

ciga

pre 1 godinu

@Bravo za menadzment
To je pitanje možda u Mijanmaru,u EU gde se ova Škoda prvenstveno prodaje Honda nije čak ni statiatička greška.Tako da je poređenje totalno besmisleno.

Autočačak=Kole

pre 1 godinu

Sad će da se jave oni indijanci koji zbog politike mrze ovaj auto.Uspeli su nekako da svoju političku mržnju prenesu na neki predmet kao što je auto na primer. Tuga od ljudi.
(Kole, 03. novembar
Kole, ti li si?

Surovo Realan

pre 1 godinu

I prethodni model je bio prevelik za svakodnevnu porodicnu upotrebu po gradu a tek ovaj od 5 metara je besmislen osim za TAXI ili sluzbeni... Takodje prethodni model iako je imao najvise mesta pozadi nekako je bio veoma neudoban u firmi smo imali E klasu iz 2012 i dva Superba 2020 svi su se tukli da na put idu sa E klasom...

Neko iz naroda

pre 1 godinu

Шкода је прескуп ауто! Скупљи од Пасата и незнатно од БМВ петице као половњаци. Невероватно
(Фрфљави, 3. novembar 2023 08:51)

Nije me mrzelo, pa sam pogledao statistike o pouzdanosti Pasata, BMW 5 serije i Škode Superb na Zapadu. Skoda je baš ubedljivo bolja i u benzinskim i u dizel verzijama. Ništa čudno. Bolji auto. U najboljih 5 kod benzinaca a u 10 kod dizelaša. BMW oko dvadestog mesta, a Pasat i niže. Ne znam zašto je tako, ali .... tako je.
Podaci su od raznih auto-moto saveza, a ne od podmitljivih auto magazina i časopisa.
Proverite.

ljubitelj automobila

pre 1 godinu

Pomirimo se sa činjenicom, konkurencija je naterala sve proizvođače da počnu da koriste bolje materijale, da ubacuju sve više i više opreme (upitno da li je ona neophodna) u svakom narednom modelu, a to KOŠTA, i krajnja posledica ovakvih tendencija je da su suštinski svi novi automobili postali luksuzni i nedostupni prosečnom čoveku.

Reziel

pre 1 godinu

Prošli Superb je bio non-stop u top5 najprodavanijih sedana u EU za svog "života", ne čudi da spoljni izgled nisu mnogo menjali. Limuzina izgleda veoma dobro, ali profil karavana mi je užasan, iako ne sumnjam u prostor i praktičnost.
Unutrašnjost izgleda kao da je preskočila jednu klasu, ovo je potpuna promena, sedišta izgledaju kao iz premium segmenta, a ekrani... Šta znam, to je nova realnost na koju se treba navići. U svakom slučaju, bolje da je u ovako visokoj rezoluciji i osetljiv na dodir, nego da su kao low-budget tableti od 7 inča. Enterijer mi u svakom slučaju super, pregledan, ergonomski, a spoljašnost mi je i dalje nekako generička, bez ikakvog karaktera ili "šarma". Ne znači da je ružna, čak suprotno, možda je i elegantna, ali mislim da su mogli malko više da se potrude oko dizajna.

Mile Mocevic

pre 1 godinu

Ko ima lovu sigurno ne gleda skodu.
Skoda je uvjej bilo auto za sirotinju sad i skoda hoce da iz opanaka uskoci u simike.
Nece da moze.

Filip

pre 1 godinu

stvarno mi nije jasno da neko uzme da u bg vozi ovako neki auto. a pritom ima dosta manjih automobila koji su takodje veoma komforni i udobni, a mnogo prakticniji. ni za taksiste mi nije jasno da voze ove ladje a kamoli za stanovnistvo
(petar markovic, 03. novembar 2023 09:50)

Pa ne kupuju samo ljudi u BG-u auto, a što se komfora tiče, u klasi niko nije ni blizu superba pa i u klasi iznad. Kome treba auto samo za grad, ovo ne bi trebalo da bude njegov izbor ali u bar malo češće putuje, što da ne.

Dart

pre 1 godinu

Malo mi je karaktera ostalo da tu pricu zavrsim.
(Neko is naroda, 03. novembar 2023 09:39)

Narode,
Malo ti je pameti ostalo, bolje da ne završiš priču.

Milen

pre 1 godinu

Ružno auto, bilo i ostalo. Forsiranje gepeka na platformi pasata da bude veći od a8 pravi jako nezgrapan izgled za sedan verziju. Ne voze svi džakove i materijal u limuzinama ...

w

pre 1 godinu

Auto koji je dugačak kao BMW 5, a međuosovinsko ima kraće od BMW 3. Analogno važi i poređenje sa A6 i A4. Toliko o voznim osobinama i komforu škodilaka. Eto to je ta ušteda koje ljubitelji brenda nisu svesni.

Neko iz dijaspore

pre 1 godinu

Malo mi je karaktera ostalo da tu pricu zavrsim.
(Neko is naroda, 03. novembar 2023 09:39)

Narode,
Malo ti je pameti ostalo, bolje da ne završiš priču.
(Dart, 3. novembar 2023 10:28)

Dart, slazem se vise sa tobom nego sa ovim ‘iz naroda’ … ali ipak je cudno da je polovna Skoda Superb ipak stvarno cesto skuplja nego Pasat i petica istog godista. Kako to objasnjavas?

cogito ergo...

pre 1 godinu

Ne sviđa mi se što je premali ekran na sredini,a sa druge strane lepo su ga uklopili,dođe nekako nenametljiv,ne štrči,neprimetan. Tek kad se malo bolje zagledaš primetiš ga. Ima ga,a kao da ga nema...Ma,božanstveno.

Dejan

pre 1 godinu

Tresla se gora ... rodio se miš
Limuzina je redizajn
Karavan je Passat
VW pokušava da se baš samoubije ...
Mislim da su mnogi kupci koji su čekali nove modele sad iznervirani

Neko is naroda

pre 1 godinu

Шкода је прескуп ауто! Скупљи од Пасата и незнатно од БМВ петице као половњаци. Невероватно
(Фрфљави, 3. novembar 2023 08:51)

Frfljavi, da ti nije mozda palo na pamet da je ona BOLJA od pasata i BMW 5-ice?
Nije sve u opremi, prijatelju. Ima, isto tako i ljudi kojima imidz nije toliko bitan, sto je tebi verovatno mislena imenica. Pogotovo polovne 5-ice se kvare neneormalno, a o Pasatu da i ne pocinjem, Malo mi je karaktera ostalo da tu pricu zavrsim.

Argentto

pre 1 godinu

(Dejan, 03. novembar 2023 09:07)

Da si iole pratio situaciju, znao bi da je ovaj put Superb donor Passatu. Znaci ovo nije Passat, nego je novi Passat Skoda... sa VW znakom. I ako je Passat predstavljen dva meseca ranije.

Goxy

pre 1 godinu

Ovo je za raju sa dubokim i punim epovima, nego dajte vi nama nešto novo tu za 6 - 7 soma!
(Bajza & Senada, 3. novembar 2023 08:54)

Pogrešnom Bogu se obraćaš. Za tu molbu zaduženo je božanstvo iz kraja, društvanjce koje skuplja poplavljene i havarisane iz Nemačke.

petar markovic

pre 1 godinu

stvarno mi nije jasno da neko uzme da u bg vozi ovako neki auto. a pritom ima dosta manjih automobila koji su takodje veoma komforni i udobni, a mnogo prakticniji. ni za taksiste mi nije jasno da voze ove ladje a kamoli za stanovnistvo

DJ KRMAK

pre 1 godinu

Скоро као српски Фијат 500Л. Али имају Чеси још доста да уче. На добром су путу да нам се приближе.

rukavičar

pre 1 godinu

Već nekoliko generacija Seat, VW i Škoda imaju iste ručke na vratima, za Audi je počeo da ih izbacuje. Je li moguće da ne mogu malo da promene, da ih ulepšaju, redizajniraju..

Vazi

pre 1 godinu

@ Frafljavi
Ako mislis na nove, svrati u autocacak i porsche pa pogledaj sta je skuplje. O bmwu necu ni da govorim.
A ako mislis na polovne, i tu moras da uporedis automobile u istoj opremi, sa istom motorizacijom, kilometrazom i da li su kupljeni u srb ili ne. Kad to dovedes na isti nivo, onda donesi zakljucak.

Grk

pre 1 godinu

Ok. Auto je lep spolja iznutra je luksuzan to se vidi da skoda vec unazad dosta godina podize standard, kad bi narucio ovaj auto sto posto bi ovaj displej izbacio i trazio neki normalne velicine jer ovo je uzasno kako su ga natakarili tu ko piletu sisa...

Kole

pre 1 godinu

Sad će da se jave oni indijanci koji zbog politike mrze ovaj auto.Uspeli su nekako da svoju političku mržnju prenesu na neki predmet kao što je auto na primer. Tuga od ljudi.

Zebra na Brionima!!

pre 1 godinu

Sve je to lepo, ali imanjedan mali problem, skoda je ovim modelom izasla iz okvira povoljnih porodicnij automobila. Tako da ovo svakako nije fina kupovina.

Фрфљави

pre 1 godinu

Шкода је прескуп ауто! Скупљи од Пасата и незнатно од БМВ петице као половњаци. Невероватно

Zebra na Brionima!!

pre 1 godinu

Sve je to lepo, ali imanjedan mali problem, skoda je ovim modelom izasla iz okvira povoljnih porodicnij automobila. Tako da ovo svakako nije fina kupovina.

Фрфљави

pre 1 godinu

Шкода је прескуп ауто! Скупљи од Пасата и незнатно од БМВ петице као половњаци. Невероватно

Dejan

pre 1 godinu

Tresla se gora ... rodio se miš
Limuzina je redizajn
Karavan je Passat
VW pokušava da se baš samoubije ...
Mislim da su mnogi kupci koji su čekali nove modele sad iznervirani

cogito ergo...

pre 1 godinu

Ne sviđa mi se što je premali ekran na sredini,a sa druge strane lepo su ga uklopili,dođe nekako nenametljiv,ne štrči,neprimetan. Tek kad se malo bolje zagledaš primetiš ga. Ima ga,a kao da ga nema...Ma,božanstveno.

Vazi

pre 1 godinu

@ Frafljavi
Ako mislis na nove, svrati u autocacak i porsche pa pogledaj sta je skuplje. O bmwu necu ni da govorim.
A ako mislis na polovne, i tu moras da uporedis automobile u istoj opremi, sa istom motorizacijom, kilometrazom i da li su kupljeni u srb ili ne. Kad to dovedes na isti nivo, onda donesi zakljucak.

Grk

pre 1 godinu

Ok. Auto je lep spolja iznutra je luksuzan to se vidi da skoda vec unazad dosta godina podize standard, kad bi narucio ovaj auto sto posto bi ovaj displej izbacio i trazio neki normalne velicine jer ovo je uzasno kako su ga natakarili tu ko piletu sisa...

ljubitelj automobila

pre 1 godinu

Pomirimo se sa činjenicom, konkurencija je naterala sve proizvođače da počnu da koriste bolje materijale, da ubacuju sve više i više opreme (upitno da li je ona neophodna) u svakom narednom modelu, a to KOŠTA, i krajnja posledica ovakvih tendencija je da su suštinski svi novi automobili postali luksuzni i nedostupni prosečnom čoveku.

Kole

pre 1 godinu

Sad će da se jave oni indijanci koji zbog politike mrze ovaj auto.Uspeli su nekako da svoju političku mržnju prenesu na neki predmet kao što je auto na primer. Tuga od ljudi.

Filip

pre 1 godinu

stvarno mi nije jasno da neko uzme da u bg vozi ovako neki auto. a pritom ima dosta manjih automobila koji su takodje veoma komforni i udobni, a mnogo prakticniji. ni za taksiste mi nije jasno da voze ove ladje a kamoli za stanovnistvo
(petar markovic, 03. novembar 2023 09:50)

Pa ne kupuju samo ljudi u BG-u auto, a što se komfora tiče, u klasi niko nije ni blizu superba pa i u klasi iznad. Kome treba auto samo za grad, ovo ne bi trebalo da bude njegov izbor ali u bar malo češće putuje, što da ne.

Neko iz naroda

pre 1 godinu

Шкода је прескуп ауто! Скупљи од Пасата и незнатно од БМВ петице као половњаци. Невероватно
(Фрфљави, 3. novembar 2023 08:51)

Nije me mrzelo, pa sam pogledao statistike o pouzdanosti Pasata, BMW 5 serije i Škode Superb na Zapadu. Skoda je baš ubedljivo bolja i u benzinskim i u dizel verzijama. Ništa čudno. Bolji auto. U najboljih 5 kod benzinaca a u 10 kod dizelaša. BMW oko dvadestog mesta, a Pasat i niže. Ne znam zašto je tako, ali .... tako je.
Podaci su od raznih auto-moto saveza, a ne od podmitljivih auto magazina i časopisa.
Proverite.

w

pre 1 godinu

Auto koji je dugačak kao BMW 5, a međuosovinsko ima kraće od BMW 3. Analogno važi i poređenje sa A6 i A4. Toliko o voznim osobinama i komforu škodilaka. Eto to je ta ušteda koje ljubitelji brenda nisu svesni.

Svrba

pre 1 godinu

Opet ću da se ponovim, samo se odnosi ovaj put za Škodu. Samo menjaju otvore za farove i štopove. Dodaju koju čiodu na led svetlima i eto ga novi model. Modelim se razlikuju samo po svetlosnim grupama.

lupa

pre 1 godinu

Ne znam što su i Škoda i VW počeli da stavljaju ovaj štrčeći ekran, a imali su lepo uklopljeni ekran u prethodnim generacijama. Jedni od retkih koji su to imali.

Alex

pre 1 godinu

O kakvoj udobnosti se ovde govori? Putovao sam kao suvozač na putu od 1400km. Posle toga mi trebala masaža da se ispravim. Izuzetno tvrd auto i neudoban za duža putovanja. Zato je valjda i "pouzdan". U odnosu na pasata koga imam (B8) je klasa ispod u svemu i samo neznalice mogu da tvrde drugačije. Nemojte da se zavaravate. Dodajte koji evro više i uzmite bolji auto (pasat,Pežo 508, mazda 6).

Autočačak=Kole

pre 1 godinu

Sad će da se jave oni indijanci koji zbog politike mrze ovaj auto.Uspeli su nekako da svoju političku mržnju prenesu na neki predmet kao što je auto na primer. Tuga od ljudi.
(Kole, 03. novembar
Kole, ti li si?

Reziel

pre 1 godinu

Prošli Superb je bio non-stop u top5 najprodavanijih sedana u EU za svog "života", ne čudi da spoljni izgled nisu mnogo menjali. Limuzina izgleda veoma dobro, ali profil karavana mi je užasan, iako ne sumnjam u prostor i praktičnost.
Unutrašnjost izgleda kao da je preskočila jednu klasu, ovo je potpuna promena, sedišta izgledaju kao iz premium segmenta, a ekrani... Šta znam, to je nova realnost na koju se treba navići. U svakom slučaju, bolje da je u ovako visokoj rezoluciji i osetljiv na dodir, nego da su kao low-budget tableti od 7 inča. Enterijer mi u svakom slučaju super, pregledan, ergonomski, a spoljašnost mi je i dalje nekako generička, bez ikakvog karaktera ili "šarma". Ne znači da je ružna, čak suprotno, možda je i elegantna, ali mislim da su mogli malko više da se potrude oko dizajna.

gagit

pre 1 godinu

Uvek mi se svideo ovaj automobil, narocito je dobar za moj posao, taksi. Međutim, provozam se sa kolegom nedavno, i ostanem prilicno razocaran! Taj auto je nenormalno tvrd i neudoban, s obzirom na fantastican komfor. Drugo, kvalitet postaje upitan, kolega je vec menjao zadnje amortizere na 45 hiljada, vec je otvaran DSG menjac, zbog mehatronika i sada sumnja da mu se cuje plivajuci zamajac, presao je tek 95 hiljada!? Ovi iz drzavnih organa se, uglavno, ne zale, jer njihove popravke placamo mi, ali, nama ostalima, nije zgodno kada nam je nov auto krš!

Dart

pre 1 godinu

Dart, slazem se vise sa tobom nego sa ovim ‘iz naroda’ … ali ipak je cudno da je polovna Skoda Superb ipak stvarno cesto skuplja nego Pasat i petica istog godista. Kako to objasnjavas?
(Neko iz dijaspore, 03. novembar 2023 10:52)

@Neko iz dijaspore:

Zato što je srpsko tržište diglo u nebesa Škodin brend. Automobili su im dovoljno pouzdani za eksploataciju. Mogao si ih kupiti i održavati za ne tako veliki novac (kao nekada VW). Cene polovnih Škoda su su skočile, jer je Škoda odjednom postala tražena roba. Postale su neka vrsta “valute” u koju je najsigurnije uložiti novac na srpskom tržištu “jer ćeš je lako kasnije prodati, zato što je svi hoće”, što je bilo i jeste istina. Škodu je bolje kupiti kao novu, nego polovnu.

S početka, dok su Škode bile jeftinije, sve gorenavedeno je imalo smisla, dok je cena polovnih bila razumna. Ipak, cena je krenula da se penje tj. da drži vrednost i da joj sporije opada nego brendovima koji su luksuzniji i kvalitetniji: BMW, Mercedes…itd.

U USA sve ovo važi za Tojotu/Lexus i donekle Hondu: kao polovni automobili su precenjeni. Za isti novac možeš kupiti 4 godina mladji Hyundai u boljem stanju i sa značajno manje kilometara. Kada daju oglase na Craigslist, samo napišu “Ovo vam je Toyota, nema šta dalje da se priča”. Daj pare i vozi. Japanci su nekada prodavali pouzdane i jeftine automobile u US i osvojili tržište i poverenje kupaca. Danas su, u najmanju ruku, samo su pouzdani, a jeftini nikako. Skuplji su od svih americkih brendova. Jedino su evropski automobili skuplji. Novi japanci su danas korejci ( jednako pouzdani, jeftiniji i imaju odličnu garanciju), dok je Evropi Škoda preuzela tu titulu od VW. Problem je što Škoda više nije “jeftina” kao nov auto, ali još veći problem je što je uglavnom neisplativa kao polovan auto. Kupuju je ljudi novu ne toliko da bi je vozili i uživali i njoj, koliko da bi im se kasnije isplatila. Kao što rekoh: postala je “valuta” tj. investicija. Ponavljam: Škodu je bolje kupiti kao novu, nego polovnu.

Sarmat

pre 1 godinu

Ljudi se cude zasto se superb i kodiaq minimalno razlikuju od prethodnog modela. Pa jednostavno je, iskoristili su isti trik kao i vw. Vw golf 5 i golf 6 kao i pasat b6 i b7 su sustinski isti automobili sa malo ispeglanim linijama, nasminkanijim enterijerom i to je to.
Ipak, ja u njihovim potezima vidim neku logiku. Velika je verovatnoca da ce ovo biti poslednja generacija sus vozila. Pretpostavljam da im se ne isplati ulagati u razvoj vozila koje ce biti na trzistu narednih 6-7 godina.
Da li se isplati kladjenje na EV, to cemo tek videti.

Argentto

pre 1 godinu

(Dejan, 03. novembar 2023 09:07)

Da si iole pratio situaciju, znao bi da je ovaj put Superb donor Passatu. Znaci ovo nije Passat, nego je novi Passat Skoda... sa VW znakom. I ako je Passat predstavljen dva meseca ranije.

Dart

pre 1 godinu

Malo mi je karaktera ostalo da tu pricu zavrsim.
(Neko is naroda, 03. novembar 2023 09:39)

Narode,
Malo ti je pameti ostalo, bolje da ne završiš priču.

petar markovic

pre 1 godinu

stvarno mi nije jasno da neko uzme da u bg vozi ovako neki auto. a pritom ima dosta manjih automobila koji su takodje veoma komforni i udobni, a mnogo prakticniji. ni za taksiste mi nije jasno da voze ove ladje a kamoli za stanovnistvo

Mile Mocevic

pre 1 godinu

Ko ima lovu sigurno ne gleda skodu.
Skoda je uvjej bilo auto za sirotinju sad i skoda hoce da iz opanaka uskoci u simike.
Nece da moze.

Surovo Realan

pre 1 godinu

I prethodni model je bio prevelik za svakodnevnu porodicnu upotrebu po gradu a tek ovaj od 5 metara je besmislen osim za TAXI ili sluzbeni... Takodje prethodni model iako je imao najvise mesta pozadi nekako je bio veoma neudoban u firmi smo imali E klasu iz 2012 i dva Superba 2020 svi su se tukli da na put idu sa E klasom...

DJ KRMAK

pre 1 godinu

Скоро као српски Фијат 500Л. Али имају Чеси још доста да уче. На добром су путу да нам се приближе.

Neko is naroda

pre 1 godinu

Шкода је прескуп ауто! Скупљи од Пасата и незнатно од БМВ петице као половњаци. Невероватно
(Фрфљави, 3. novembar 2023 08:51)

Frfljavi, da ti nije mozda palo na pamet da je ona BOLJA od pasata i BMW 5-ice?
Nije sve u opremi, prijatelju. Ima, isto tako i ljudi kojima imidz nije toliko bitan, sto je tebi verovatno mislena imenica. Pogotovo polovne 5-ice se kvare neneormalno, a o Pasatu da i ne pocinjem, Malo mi je karaktera ostalo da tu pricu zavrsim.

Goxy

pre 1 godinu

Ne znam što su i Škoda i VW počeli da stavljaju ovaj štrčeći ekran, a imali su lepo uklopljeni ekran u prethodnim generacijama. Jedni od retkih koji su to imali.
(lupa, 3. novembar 2023 12:16)

Moram da ti odam tajnu. Sve što rade je zbog želja kupaca. Pazi sada dobro, kupaca. I ponovo - kupaca. I ako misliš da si shvatio - k u p a c a. Inače bi bankrotirali.

Mario

pre 1 godinu

Nekada je VW bio narodni auto. Jednostavan, pouzdan i relativno jeftin.
Onda su ga u jednom trenu (negdje oko izlaska Golfa 5) promovirali u gospodski auto (po cijeni), a Škoda je dobila ulogu narodnog auta.
Malo možda slabije opremljena, ali prostrana, udobna i relativno jeftina. I onda iz svake generacije je sve manje udobna i sve manje jeftina. Nije ni ona više - narodni auto.
VW ili Folkswagen je narodni auto samo po nazivu. Njima se gade jeftini auti i ne žele ih proizvoditi.
I gle slučaja, prodaja stagnira dok drugi rastu.
Tako to obično biva kada su menadžeri pametniji od njihovih kupaca.
VW bi najrađe proizvodio samo Audi. Ili nešto skuplje.

Totalnonebitan

pre 1 godinu

Zivim u centru BG i ovo bih rado vozio bez obzira na velicinu. Kolliko ima samo SUV automobila jedan karavan Superb bi bio neprimetan.

Objektivno

pre 1 godinu

Frfljavi, da ti nije mozda palo na pamet da je ona BOLJA od pasata i BMW 5-ice?
Nije sve u opremi, prijatelju. Ima, isto tako i ljudi kojima imidz nije toliko bitan, sto je tebi verovatno mislena imenica. Pogotovo polovne 5-ice se kvare neneormalno, a o Pasatu da i ne pocinjem, Malo mi je karaktera ostalo da tu pricu zavrsim.
(Neko is naroda, 3. novembar 2023 09:39)

Neko iz naroda asocira na ruralne krajeve pa se toliko i razumes u auta. Ako je tebi jedino merilo pouzdanost onda imas i Ladu Nivu iz '88. BMW 5 je svetlosnim godinama ispred Skode u svim aspektima vezanim za voznju, komfor, kvalitet materijala i ostalo. Pa i ako je mozda manje pouzdan(i to je upitno) to mnogima i nije bitno jer nije svako dao zadnje pare za kupovinu auta pa da ne moze da ga odrzava.

Djorke

pre 1 godinu

@
Zivim u centru BG i ovo bih rado vozio bez obzira na velicinu. Kolliko ima samo SUV automobila jedan karavan Superb bi bio neprimetan.
(Totalnonebitan, 3. novembar 2023 11:38)

Pa ne vozi se automobil okrenut vertikalno, nego na tockovima.

Karavan Superb zauzima vise prostora na putu od vecine SUV-ova, tako da je veoma “primetan” na gradskim ulicama. Na autoputu ne toliko, ali u gradu … druga prica.

milos

pre 1 godinu

U najboljem slucaju je ovo redizajn, stop svetla iskopirali audi. Unutra ovako izgleda luksuzno, ali ovo su renderi premium opreme na terenu je nesto drugo. U svakom slucaju podizu standard i cenu sto po meni nije odlika skode i ulaze polako u drustvo kome nisu dorasli jer nemaju iskustva.

ciga

pre 1 godinu

@Bravo za menadzment
To je pitanje možda u Mijanmaru,u EU gde se ova Škoda prvenstveno prodaje Honda nije čak ni statiatička greška.Tako da je poređenje totalno besmisleno.

Milen

pre 1 godinu

Ružno auto, bilo i ostalo. Forsiranje gepeka na platformi pasata da bude veći od a8 pravi jako nezgrapan izgled za sedan verziju. Ne voze svi džakove i materijal u limuzinama ...

Neko iz dijaspore

pre 1 godinu

Malo mi je karaktera ostalo da tu pricu zavrsim.
(Neko is naroda, 03. novembar 2023 09:39)

Narode,
Malo ti je pameti ostalo, bolje da ne završiš priču.
(Dart, 3. novembar 2023 10:28)

Dart, slazem se vise sa tobom nego sa ovim ‘iz naroda’ … ali ipak je cudno da je polovna Skoda Superb ipak stvarno cesto skuplja nego Pasat i petica istog godista. Kako to objasnjavas?

antiprotivan

pre 1 godinu

svi samo pisete o tome kako izgleda spolja i iznutra, kao da ćete da je ženite, a ne da je vozite :)

zanimljivi su mi motori, mhev 150ks, benzinci 200 i 250, phev 200+ (dizel me ne zanima). ajd bas da vidimo koje će cene biti, i kako taj phev izgleda na putu.

Goxy

pre 1 godinu

Ovo je za raju sa dubokim i punim epovima, nego dajte vi nama nešto novo tu za 6 - 7 soma!
(Bajza & Senada, 3. novembar 2023 08:54)

Pogrešnom Bogu se obraćaš. Za tu molbu zaduženo je božanstvo iz kraja, društvanjce koje skuplja poplavljene i havarisane iz Nemačke.

petar markovic

pre 1 godinu

Ružno auto, bilo i ostalo. Forsiranje gepeka na platformi pasata da bude veći od a8 pravi jako nezgrapan izgled za sedan verziju. Ne voze svi džakove i materijal u limuzinama ...
(Milen, 03. novembar 2023 10:13)

pored psihopata na putevima koji su ljubitelji ovog automobila ima ih i ovde na komentarima. oni sada manijakalno lupaju minuseve na svaki iole negativan komentar na racun ovog modela

kimi R

pre 1 godinu

@Mario
Šta si sad napričao susjed,pa svaki proizvođač bilo čega od krompira do aviona želi što bolje i skuplje da proda. gde su jeftini Japanci,nema ih.Jeftini Korejanci,nema ih. Dačija bez malo 20.000 povoljna,teško. Njihov pad je zbog gomile drugih stvari,a ne zbog cene.

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Škoda u ovom segmentu nema šta da traži. Ovo će uglavnom da voze kao službena auta. Superb je fakat najbolje što škoda prodaje ali itekako ima primamljivijih kupovina. Inače, škoda pravi solidne automobile ali to je sve...Ja čak o popularnoj oktaviji nemam lepo mišljenje jer je neudobna užasno, a ni kvalitet izrade nije na nivou u tom segmentu, a sa Kamiq-om su se približili francuzima i italijanima sa baš jeftinom izradom i skučenim prostorom. Sve u svemu, Škoda ne ide dobrim putem, melje i njih konkurencija.

dogodine do prizrena dogodine do knina

pre 1 godinu

prelepa. .minimalizam i unutra i spolja. . .jako lep posao. . .2.0 190hp. . minimim za bezbedno preticanje. . .lepo

Dart

pre 1 godinu

Ali kad počnu da porede Škodu superb i Bmw 5,ahahaha. Ta dva auta jedino isto sto imaju je dužina.
(xauto, 03. novembar 2023 16:41)

Jbg, njima je Škoda “k’o BMW” ;-)))

marvin_the_martian

pre 1 godinu

Cudi ma da niko od vas nije komentarisao veliku slicnost sa skoro predstavljenim Passat-om. Meni se cini, makar po onome sto trenutno moze da se vidi, da je to u velikoj meri isti automobil sa ralicitim prednjim i zadnjim krajem.
Cak mi se vise svidja neko Passat, sto nisam mogao da verujem da ce ikad biti moguce

Replay

pre 1 godinu

@Neko iz mase
Pises da je Skoda pouzdanije od BMW-a i Pasata, motori imaju manje kvarova? Pa oni imaju iste motore, kako Pasat tako i Superb. :)))

Mateja

pre 1 godinu

relepa. .minimalizam i unutra i spolja. . .jako lep posao. . .2.0 190hp. . minimim za bezbedno preticanje. . .lepo
(dogodine do prizrena dogodine do knina, 3. novembar 2023 12:55)
Minimum za bezbedno preticanje je 1000KS.

rukavičar

pre 1 godinu

Već nekoliko generacija Seat, VW i Škoda imaju iste ručke na vratima, za Audi je počeo da ih izbacuje. Je li moguće da ne mogu malo da promene, da ih ulepšaju, redizajniraju..

Alex

pre 1 godinu

Ajde pametni po čemu su bolji,šta oni to nude a superb nema ?Pogotovo onaj cirkus od Pežoa 508 ?
(mile@, 4. novembar 2023 09:15

Pre svega nude mnogo bolju ubudobnost. To se vidi na putovanjima od preko 7-8 sati vožnje. Pošto sam se vozio i u 508 i mazdi 6 i superbu, odgovorno tvrdim da su prva dva mnogo bolji po tom pitanju. Dalje, pouzdanost mazde u odnosu na superba je značajna. Kvalitet enterijera je tu negde podjednak, mada mi se više svidja u mazdi ali ajde. To što superb ima više mesta na zadnjoj klupi ne čini ga komfornijim. Sedišta su mu lošija, tvrđa kao i ogibljenje. Tu su i mazda i 508 bar za klasu bolji.

Mike

pre 1 godinu

Ja vozim pežo 508 i uz redovna održavanja nikakvih problema nisam imao. Evo sad ce 450 000
(maxi, 03. novembar 2023 13:43)

Još proizvodi benzin pa redovno održavanje dodje džabe.

omm

pre 1 godinu

Ima ga moj direktor, 2020 god 190 konja i to u fulu; Loren i Klemen oprema. Vozio sam ga jedan dan do Subotice i nazad i nema tu sta da se prica. Ozbiljan auto koji je veoma udoban za duge ture, ali za brzine 170 do 180 max. Preko toga se oseti blaga nesigurnoost koju kod Audija 6 koji sam posedovao ne osecam. Znam da se retko ko od vas vozi tim brzinama, ali ljudi kupuju takve putne limuzine zbog toga i zele sigurnost u svim uslovima voznje. Ovaj novi je ulepsan uz logiku VW koncerna da se ide manjim koracima u promeni dizajna sto je pametno, pa im i polovnjaci od pre 4 generacije izgledaju sveze i privlacno.

Tekton

pre 1 godinu

Vodi se polemika, superb, mazda 6, 508.
Mazda 6, meni licno lepsi auto, vozio sam ga. Mana 2.2 dizel zbog velike registracije. Sto se pouzdanosti tice, ne bih mazdi dao nikakvu prednost u odnosu na skodu. Ipak mazda nije honda i toyota. Servisna mreza i dostupnost delova za mazdu dosta losiji. Licno...atraktivniji auto, za nijansu lepsi za voznju. Ali razum kaze skoda.
Sto se pezoa tice, sa moje tacke gledista, auto cirkus. Ne vidi se brzinomer od volana. Sve na touch, komplikovano, nakindjureno a u sustini jeftino i skuceno. Auto u svakom smislu inferiorniji i od mazde i od skode.
Mondeo, ozbiljan auto, deli platformu sa mazdom. Odlicno se vozi kao i mazda (bolje od skode). Licno lose iskustvo sa fordom sto se tice pouzdanosti. Tako da bih tu prednost dao skodi.
Sve u svemu...u kategoriji velikih porodicnih limuzina opet pada izbor na superb, ne zato sto je on toliko dobar, nego zato sto drugi u toj klasi ne blistaju.
Audi a6 bmw 5 su klase za sebe, ali su dosta skuplji.

mile@

pre 1 godinu

@Alex
Ja taj automobil nemam,a nemam ni akcije firme da bi me na bilo koji način pigodilo. Vozio sam Oktaviju VRS do Haburga i nazad,nit me šta bolelo niti sam patio. Pežo u sličnoj opremi znači neki GT nije ništa mekši niti udobniji. Mazdu 6 rekoh nisam vozio,osim CX5,ali to nije za poređenje.Ti očigledno tipično Srpski imaš problem da prihvatiš da nisi ti merodavan niti je tvoje viđenje jedino ispravno,a to što si ti pročitao je takođe neko pisao i meni ne mora baš ništa da znači.

Lord of the Flies

pre 1 godinu

Sve je to lepo, ali imanjedan mali problem, skoda je ovim modelom izasla iz okvira povoljnih porodicnij automobila. Tako da ovo svakako nije fina kupovina.
(Zebra na Brionima!!, 03. novembar 2023 08:58)

Ne slazem se - ona je i dalje povoljnija od nekih drugih 4,9m dugackih limuzina. Nudi slabiji kvalitet i svakako manje luksuza, sto je i logicno za manje para.

Mars

pre 1 godinu

Ovo je auto za gedze u Srbiji, da kupe auto na metar da crknu komšije.A Skoda je bezlicna jer predstavlja derivat VW.Ko jos zeli napusteni dizajn koji nije bio dovoljno dobar VW.
(Petar, 03. novembar 2023 20:06)

ne znam tko zeli ali najprodavaniji sedan je to...i sedan koji je sahranio jednog Pasata,koji se vise nece proizvoditi u limuzinskoj izvedbi...
uzmes 2.0 tsi (272 ks) sa L&K opremom i vidjet ces tko zeli....

BgDriverXX

pre 1 godinu

Perjanica Vag grupacije jos jednom pomera granice. Definitivno kao limuzina ili karavam pruza najvise. Pored toga ovaj luksuzni Passat je postao na balkanu i sire statusni simbol pa se moze videti da ga koriste ministri, direktori ali i uspesni privatnici za potrebe porodice.Jedva cekam da zasija ulicama naseg predivnog Beograda. Uspesan dan dobri ljudi i samo napred.

Mars

pre 1 godinu

Zali Boze sto se ne proizvodi Mondeo vise! Po svemu je bolji auto od ovoga, izolacija, upravljivost, dinamika, udobnost i naravno izgled.
(Vele, 04. novembar 2023 09:41)

tako dobar a ne proizvodi se vise....zasto ?

mile@

pre 1 godinu

@alex
Provereno,ne pričam na pamet. Mazda još i nekako po izgledu,ali Pežo 508(novi model) je čist cirkus.Nego kako je proverljiva,tebi se sviđa jedno meni drugo i sad se mi kao nešto raspravljamo i svako ostaje naravno pri svom.

Dugogodišnji vozač Škode Superb

pre 1 godinu

Kao dugogodišnji vozač Škode Superb I, II i III generacije mogu da iznesem svoje iskustvo.

I generacija nije bila kod nas popularna. Auto je pouzdan 1.9 131ks. Mekano podešeno vešanje i veće međuosvinsko rastojanje dalo mu je dobru udobnost. Što se tiče materijala u enterijeru izuzetno kvalitetan što se može videti i dan danas.jedina mana što se zadnja klupa ne može sklopiti.

II generacija 2.0 tdi 170ks izuzetno povozit i udoban auto. Nju sam vozio 6 godina i nikakav problem nisam imao. Kvalitet enterijera i nivo opreme veoma dobar. Dvostruko otvaranje gepeka.

III generacija je pomerila granice. To mi je aktuelan auto. 2.0 TDI 190ks 4X4.Povozit, stabilan, udoban. Kod mene je 4 godine i za sada joj nisam našao manu.

Mars

pre 1 godinu

Pises da je Skoda pouzdanije od BMW-a i Pasata, motori imaju manje kvarova? Pa oni imaju iste motore, kako Pasat tako i Superb. :)))
(Replay, 04. novembar 2023 01:22)

ali unatoc tome po statistici Superb se manje kvari....valjda Cesi bolje sarafaju ...

Zoran

pre 1 godinu

Da li zaista ovde ljudi porede Superb sa Bmw 5? Dal ste realni? I da ne bude zabune, imam Superb iz 2019, pre toga Superb iz 2012 ali ljudi, to je Skoda. Prevrnuo sam se prosle zime kad sam u Ćirincu video cenu od 45000e za Superb. Nova mi je pozadi ok, napred Oktavia, ipak Superb treba da se razlikuje. Grozni tablet kao da ga mali Perica iz komsiluka na silu ugradio.

mile@

pre 1 godinu

@tekton
Nije to polemika,jednostavno ja se ne slažem sa njim on se ne slaže samnom i to je to.Moje iskustvo je drugačije od njegovog,razlika je što ja njemu ne kažem da nema pojma zato što se njegovo mišljenje ne slaže sa mojim.

Alex

pre 1 godinu

To je tvoje viđenje,moje je skroz suprotno i ne kažem ti zbog razlike u mišljenju da si glup.
(mile@, 4. novembar 2023 11:37

Mile, nije to moje mišljenje nego objektivna činjenica, lako proverljiva.

Alex

pre 1 godinu

@alex
Provereno,ne pričam na pamet. Mazda još i nekako po izgledu,ali Pežo 508(novi model) je čist cirkus.Nego kako je proverljiva,tebi se sviđa jedno meni drugo i sad se mi kao nešto raspravljamo i svako ostaje naravno pri svom.
(mile@, 4. novembar 2023 18:37)

MIle, nisam se još vozio u nekom superbu ili oktaviji a da me nisu bolela leđa posle toga. Kod mene u pasatu , mazdi i u pežou , to se nije desilo. Tvrda su im sedišta, nije dobar auto za to, za šta se predstavlja.

Petar

pre 1 godinu

Ovo je auto za gedze u Srbiji, da kupe auto na metar da crknu komšije.A Skoda je bezlicna jer predstavlja derivat VW.Ko jos zeli napusteni dizajn koji nije bio dovoljno dobar VW.

Alex

pre 1 godinu

Nije to polemika,jednostavno ja se ne slažem sa njim on se ne slaže samnom i to je to.Moje iskustvo je drugačije od njegovog,razlika je što ja njemu ne kažem da nema pojma zato što se njegovo mišljenje ne slaže sa mojim.
(mile@, 4. novembar 2023 23:00)

ne radi se tu Mile o tome ko se sa kim slaže jer su ovo egzaktne, objektivne stvari tj, tu krutost i neudobnost osećaš i ti ali ne želiš da priznaš da je drugi u pravu. Želiš da ubediš sebe u tu laž a ja ti rušim životnu predstavu o tom automobilu. ne plaši se nije strašno , istina oslobađa.

Tuđe cipele

pre 1 godinu

(xauto, 03. novembar 2023 16:41)
I četiri točka! Što se samog automobila tiče, paranoično su igrali na sigurnu kartu.

Mile Mocevic

pre 1 godinu

Ko ima lovu sigurno ne gleda skodu.
Skoda je uvjej bilo auto za sirotinju sad i skoda hoce da iz opanaka uskoci u simike.
Nece da moze.

Kole

pre 1 godinu

Sad će da se jave oni indijanci koji zbog politike mrze ovaj auto.Uspeli su nekako da svoju političku mržnju prenesu na neki predmet kao što je auto na primer. Tuga od ljudi.

Milen

pre 1 godinu

Ružno auto, bilo i ostalo. Forsiranje gepeka na platformi pasata da bude veći od a8 pravi jako nezgrapan izgled za sedan verziju. Ne voze svi džakove i materijal u limuzinama ...

Фрфљави

pre 1 godinu

Шкода је прескуп ауто! Скупљи од Пасата и незнатно од БМВ петице као половњаци. Невероватно

Neko is naroda

pre 1 godinu

Шкода је прескуп ауто! Скупљи од Пасата и незнатно од БМВ петице као половњаци. Невероватно
(Фрфљави, 3. novembar 2023 08:51)

Frfljavi, da ti nije mozda palo na pamet da je ona BOLJA od pasata i BMW 5-ice?
Nije sve u opremi, prijatelju. Ima, isto tako i ljudi kojima imidz nije toliko bitan, sto je tebi verovatno mislena imenica. Pogotovo polovne 5-ice se kvare neneormalno, a o Pasatu da i ne pocinjem, Malo mi je karaktera ostalo da tu pricu zavrsim.

petar markovic

pre 1 godinu

stvarno mi nije jasno da neko uzme da u bg vozi ovako neki auto. a pritom ima dosta manjih automobila koji su takodje veoma komforni i udobni, a mnogo prakticniji. ni za taksiste mi nije jasno da voze ove ladje a kamoli za stanovnistvo

Alex

pre 1 godinu

O kakvoj udobnosti se ovde govori? Putovao sam kao suvozač na putu od 1400km. Posle toga mi trebala masaža da se ispravim. Izuzetno tvrd auto i neudoban za duža putovanja. Zato je valjda i "pouzdan". U odnosu na pasata koga imam (B8) je klasa ispod u svemu i samo neznalice mogu da tvrde drugačije. Nemojte da se zavaravate. Dodajte koji evro više i uzmite bolji auto (pasat,Pežo 508, mazda 6).

w

pre 1 godinu

Auto koji je dugačak kao BMW 5, a međuosovinsko ima kraće od BMW 3. Analogno važi i poređenje sa A6 i A4. Toliko o voznim osobinama i komforu škodilaka. Eto to je ta ušteda koje ljubitelji brenda nisu svesni.

Dejan

pre 1 godinu

Tresla se gora ... rodio se miš
Limuzina je redizajn
Karavan je Passat
VW pokušava da se baš samoubije ...
Mislim da su mnogi kupci koji su čekali nove modele sad iznervirani

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Škoda u ovom segmentu nema šta da traži. Ovo će uglavnom da voze kao službena auta. Superb je fakat najbolje što škoda prodaje ali itekako ima primamljivijih kupovina. Inače, škoda pravi solidne automobile ali to je sve...Ja čak o popularnoj oktaviji nemam lepo mišljenje jer je neudobna užasno, a ni kvalitet izrade nije na nivou u tom segmentu, a sa Kamiq-om su se približili francuzima i italijanima sa baš jeftinom izradom i skučenim prostorom. Sve u svemu, Škoda ne ide dobrim putem, melje i njih konkurencija.

Objektivno

pre 1 godinu

Frfljavi, da ti nije mozda palo na pamet da je ona BOLJA od pasata i BMW 5-ice?
Nije sve u opremi, prijatelju. Ima, isto tako i ljudi kojima imidz nije toliko bitan, sto je tebi verovatno mislena imenica. Pogotovo polovne 5-ice se kvare neneormalno, a o Pasatu da i ne pocinjem, Malo mi je karaktera ostalo da tu pricu zavrsim.
(Neko is naroda, 3. novembar 2023 09:39)

Neko iz naroda asocira na ruralne krajeve pa se toliko i razumes u auta. Ako je tebi jedino merilo pouzdanost onda imas i Ladu Nivu iz '88. BMW 5 je svetlosnim godinama ispred Skode u svim aspektima vezanim za voznju, komfor, kvalitet materijala i ostalo. Pa i ako je mozda manje pouzdan(i to je upitno) to mnogima i nije bitno jer nije svako dao zadnje pare za kupovinu auta pa da ne moze da ga odrzava.

petar markovic

pre 1 godinu

Ružno auto, bilo i ostalo. Forsiranje gepeka na platformi pasata da bude veći od a8 pravi jako nezgrapan izgled za sedan verziju. Ne voze svi džakove i materijal u limuzinama ...
(Milen, 03. novembar 2023 10:13)

pored psihopata na putevima koji su ljubitelji ovog automobila ima ih i ovde na komentarima. oni sada manijakalno lupaju minuseve na svaki iole negativan komentar na racun ovog modela

Surovo Realan

pre 1 godinu

I prethodni model je bio prevelik za svakodnevnu porodicnu upotrebu po gradu a tek ovaj od 5 metara je besmislen osim za TAXI ili sluzbeni... Takodje prethodni model iako je imao najvise mesta pozadi nekako je bio veoma neudoban u firmi smo imali E klasu iz 2012 i dva Superba 2020 svi su se tukli da na put idu sa E klasom...

DJ KRMAK

pre 1 godinu

Скоро као српски Фијат 500Л. Али имају Чеси још доста да уче. На добром су путу да нам се приближе.

rukavičar

pre 1 godinu

Već nekoliko generacija Seat, VW i Škoda imaju iste ručke na vratima, za Audi je počeo da ih izbacuje. Je li moguće da ne mogu malo da promene, da ih ulepšaju, redizajniraju..

Neko iz naroda

pre 1 godinu

Шкода је прескуп ауто! Скупљи од Пасата и незнатно од БМВ петице као половњаци. Невероватно
(Фрфљави, 3. novembar 2023 08:51)

Nije me mrzelo, pa sam pogledao statistike o pouzdanosti Pasata, BMW 5 serije i Škode Superb na Zapadu. Skoda je baš ubedljivo bolja i u benzinskim i u dizel verzijama. Ništa čudno. Bolji auto. U najboljih 5 kod benzinaca a u 10 kod dizelaša. BMW oko dvadestog mesta, a Pasat i niže. Ne znam zašto je tako, ali .... tako je.
Podaci su od raznih auto-moto saveza, a ne od podmitljivih auto magazina i časopisa.
Proverite.

Goxy

pre 1 godinu

Ne znam što su i Škoda i VW počeli da stavljaju ovaj štrčeći ekran, a imali su lepo uklopljeni ekran u prethodnim generacijama. Jedni od retkih koji su to imali.
(lupa, 3. novembar 2023 12:16)

Moram da ti odam tajnu. Sve što rade je zbog želja kupaca. Pazi sada dobro, kupaca. I ponovo - kupaca. I ako misliš da si shvatio - k u p a c a. Inače bi bankrotirali.

Grk

pre 1 godinu

Ok. Auto je lep spolja iznutra je luksuzan to se vidi da skoda vec unazad dosta godina podize standard, kad bi narucio ovaj auto sto posto bi ovaj displej izbacio i trazio neki normalne velicine jer ovo je uzasno kako su ga natakarili tu ko piletu sisa...

Filip

pre 1 godinu

stvarno mi nije jasno da neko uzme da u bg vozi ovako neki auto. a pritom ima dosta manjih automobila koji su takodje veoma komforni i udobni, a mnogo prakticniji. ni za taksiste mi nije jasno da voze ove ladje a kamoli za stanovnistvo
(petar markovic, 03. novembar 2023 09:50)

Pa ne kupuju samo ljudi u BG-u auto, a što se komfora tiče, u klasi niko nije ni blizu superba pa i u klasi iznad. Kome treba auto samo za grad, ovo ne bi trebalo da bude njegov izbor ali u bar malo češće putuje, što da ne.

dogodine do prizrena dogodine do knina

pre 1 godinu

prelepa. .minimalizam i unutra i spolja. . .jako lep posao. . .2.0 190hp. . minimim za bezbedno preticanje. . .lepo

Goxy

pre 1 godinu

Ovo je za raju sa dubokim i punim epovima, nego dajte vi nama nešto novo tu za 6 - 7 soma!
(Bajza & Senada, 3. novembar 2023 08:54)

Pogrešnom Bogu se obraćaš. Za tu molbu zaduženo je božanstvo iz kraja, društvanjce koje skuplja poplavljene i havarisane iz Nemačke.

Argentto

pre 1 godinu

(Dejan, 03. novembar 2023 09:07)

Da si iole pratio situaciju, znao bi da je ovaj put Superb donor Passatu. Znaci ovo nije Passat, nego je novi Passat Skoda... sa VW znakom. I ako je Passat predstavljen dva meseca ranije.

Totalnonebitan

pre 1 godinu

Zivim u centru BG i ovo bih rado vozio bez obzira na velicinu. Kolliko ima samo SUV automobila jedan karavan Superb bi bio neprimetan.

Dart

pre 1 godinu

Malo mi je karaktera ostalo da tu pricu zavrsim.
(Neko is naroda, 03. novembar 2023 09:39)

Narode,
Malo ti je pameti ostalo, bolje da ne završiš priču.

Autočačak=Kole

pre 1 godinu

Sad će da se jave oni indijanci koji zbog politike mrze ovaj auto.Uspeli su nekako da svoju političku mržnju prenesu na neki predmet kao što je auto na primer. Tuga od ljudi.
(Kole, 03. novembar
Kole, ti li si?

Mateja

pre 1 godinu

relepa. .minimalizam i unutra i spolja. . .jako lep posao. . .2.0 190hp. . minimim za bezbedno preticanje. . .lepo
(dogodine do prizrena dogodine do knina, 3. novembar 2023 12:55)
Minimum za bezbedno preticanje je 1000KS.

Alex

pre 1 godinu

Ajde pametni po čemu su bolji,šta oni to nude a superb nema ?Pogotovo onaj cirkus od Pežoa 508 ?
(mile@, 4. novembar 2023 09:15

Pre svega nude mnogo bolju ubudobnost. To se vidi na putovanjima od preko 7-8 sati vožnje. Pošto sam se vozio i u 508 i mazdi 6 i superbu, odgovorno tvrdim da su prva dva mnogo bolji po tom pitanju. Dalje, pouzdanost mazde u odnosu na superba je značajna. Kvalitet enterijera je tu negde podjednak, mada mi se više svidja u mazdi ali ajde. To što superb ima više mesta na zadnjoj klupi ne čini ga komfornijim. Sedišta su mu lošija, tvrđa kao i ogibljenje. Tu su i mazda i 508 bar za klasu bolji.

Zebra na Brionima!!

pre 1 godinu

Sve je to lepo, ali imanjedan mali problem, skoda je ovim modelom izasla iz okvira povoljnih porodicnij automobila. Tako da ovo svakako nije fina kupovina.

Neko iz dijaspore

pre 1 godinu

Malo mi je karaktera ostalo da tu pricu zavrsim.
(Neko is naroda, 03. novembar 2023 09:39)

Narode,
Malo ti je pameti ostalo, bolje da ne završiš priču.
(Dart, 3. novembar 2023 10:28)

Dart, slazem se vise sa tobom nego sa ovim ‘iz naroda’ … ali ipak je cudno da je polovna Skoda Superb ipak stvarno cesto skuplja nego Pasat i petica istog godista. Kako to objasnjavas?

Vazi

pre 1 godinu

@ Frafljavi
Ako mislis na nove, svrati u autocacak i porsche pa pogledaj sta je skuplje. O bmwu necu ni da govorim.
A ako mislis na polovne, i tu moras da uporedis automobile u istoj opremi, sa istom motorizacijom, kilometrazom i da li su kupljeni u srb ili ne. Kad to dovedes na isti nivo, onda donesi zakljucak.

ciga

pre 1 godinu

@Bravo za menadzment
To je pitanje možda u Mijanmaru,u EU gde se ova Škoda prvenstveno prodaje Honda nije čak ni statiatička greška.Tako da je poređenje totalno besmisleno.

Svrba

pre 1 godinu

Opet ću da se ponovim, samo se odnosi ovaj put za Škodu. Samo menjaju otvore za farove i štopove. Dodaju koju čiodu na led svetlima i eto ga novi model. Modelim se razlikuju samo po svetlosnim grupama.

BgDriverXX

pre 1 godinu

Perjanica Vag grupacije jos jednom pomera granice. Definitivno kao limuzina ili karavam pruza najvise. Pored toga ovaj luksuzni Passat je postao na balkanu i sire statusni simbol pa se moze videti da ga koriste ministri, direktori ali i uspesni privatnici za potrebe porodice.Jedva cekam da zasija ulicama naseg predivnog Beograda. Uspesan dan dobri ljudi i samo napred.

cogito ergo...

pre 1 godinu

Ne sviđa mi se što je premali ekran na sredini,a sa druge strane lepo su ga uklopili,dođe nekako nenametljiv,ne štrči,neprimetan. Tek kad se malo bolje zagledaš primetiš ga. Ima ga,a kao da ga nema...Ma,božanstveno.

milos

pre 1 godinu

U najboljem slucaju je ovo redizajn, stop svetla iskopirali audi. Unutra ovako izgleda luksuzno, ali ovo su renderi premium opreme na terenu je nesto drugo. U svakom slucaju podizu standard i cenu sto po meni nije odlika skode i ulaze polako u drustvo kome nisu dorasli jer nemaju iskustva.

gagit

pre 1 godinu

Uvek mi se svideo ovaj automobil, narocito je dobar za moj posao, taksi. Međutim, provozam se sa kolegom nedavno, i ostanem prilicno razocaran! Taj auto je nenormalno tvrd i neudoban, s obzirom na fantastican komfor. Drugo, kvalitet postaje upitan, kolega je vec menjao zadnje amortizere na 45 hiljada, vec je otvaran DSG menjac, zbog mehatronika i sada sumnja da mu se cuje plivajuci zamajac, presao je tek 95 hiljada!? Ovi iz drzavnih organa se, uglavno, ne zale, jer njihove popravke placamo mi, ali, nama ostalima, nije zgodno kada nam je nov auto krš!

Dart

pre 1 godinu

Ali kad počnu da porede Škodu superb i Bmw 5,ahahaha. Ta dva auta jedino isto sto imaju je dužina.
(xauto, 03. novembar 2023 16:41)

Jbg, njima je Škoda “k’o BMW” ;-)))

ljubitelj automobila

pre 1 godinu

Pomirimo se sa činjenicom, konkurencija je naterala sve proizvođače da počnu da koriste bolje materijale, da ubacuju sve više i više opreme (upitno da li je ona neophodna) u svakom narednom modelu, a to KOŠTA, i krajnja posledica ovakvih tendencija je da su suštinski svi novi automobili postali luksuzni i nedostupni prosečnom čoveku.

lupa

pre 1 godinu

Ne znam što su i Škoda i VW počeli da stavljaju ovaj štrčeći ekran, a imali su lepo uklopljeni ekran u prethodnim generacijama. Jedni od retkih koji su to imali.

kimi R

pre 1 godinu

@Mario
Šta si sad napričao susjed,pa svaki proizvođač bilo čega od krompira do aviona želi što bolje i skuplje da proda. gde su jeftini Japanci,nema ih.Jeftini Korejanci,nema ih. Dačija bez malo 20.000 povoljna,teško. Njihov pad je zbog gomile drugih stvari,a ne zbog cene.

Mike

pre 1 godinu

Ja vozim pežo 508 i uz redovna održavanja nikakvih problema nisam imao. Evo sad ce 450 000
(maxi, 03. novembar 2023 13:43)

Još proizvodi benzin pa redovno održavanje dodje džabe.

Alex

pre 1 godinu

To je tvoje viđenje,moje je skroz suprotno i ne kažem ti zbog razlike u mišljenju da si glup.
(mile@, 4. novembar 2023 11:37

Mile, nije to moje mišljenje nego objektivna činjenica, lako proverljiva.

Alex

pre 1 godinu

@alex
Provereno,ne pričam na pamet. Mazda još i nekako po izgledu,ali Pežo 508(novi model) je čist cirkus.Nego kako je proverljiva,tebi se sviđa jedno meni drugo i sad se mi kao nešto raspravljamo i svako ostaje naravno pri svom.
(mile@, 4. novembar 2023 18:37)

MIle, nisam se još vozio u nekom superbu ili oktaviji a da me nisu bolela leđa posle toga. Kod mene u pasatu , mazdi i u pežou , to se nije desilo. Tvrda su im sedišta, nije dobar auto za to, za šta se predstavlja.

Reziel

pre 1 godinu

Prošli Superb je bio non-stop u top5 najprodavanijih sedana u EU za svog "života", ne čudi da spoljni izgled nisu mnogo menjali. Limuzina izgleda veoma dobro, ali profil karavana mi je užasan, iako ne sumnjam u prostor i praktičnost.
Unutrašnjost izgleda kao da je preskočila jednu klasu, ovo je potpuna promena, sedišta izgledaju kao iz premium segmenta, a ekrani... Šta znam, to je nova realnost na koju se treba navići. U svakom slučaju, bolje da je u ovako visokoj rezoluciji i osetljiv na dodir, nego da su kao low-budget tableti od 7 inča. Enterijer mi u svakom slučaju super, pregledan, ergonomski, a spoljašnost mi je i dalje nekako generička, bez ikakvog karaktera ili "šarma". Ne znači da je ružna, čak suprotno, možda je i elegantna, ali mislim da su mogli malko više da se potrude oko dizajna.

Zoran

pre 1 godinu

Da li zaista ovde ljudi porede Superb sa Bmw 5? Dal ste realni? I da ne bude zabune, imam Superb iz 2019, pre toga Superb iz 2012 ali ljudi, to je Skoda. Prevrnuo sam se prosle zime kad sam u Ćirincu video cenu od 45000e za Superb. Nova mi je pozadi ok, napred Oktavia, ipak Superb treba da se razlikuje. Grozni tablet kao da ga mali Perica iz komsiluka na silu ugradio.

Alex

pre 1 godinu

Nije to polemika,jednostavno ja se ne slažem sa njim on se ne slaže samnom i to je to.Moje iskustvo je drugačije od njegovog,razlika je što ja njemu ne kažem da nema pojma zato što se njegovo mišljenje ne slaže sa mojim.
(mile@, 4. novembar 2023 23:00)

ne radi se tu Mile o tome ko se sa kim slaže jer su ovo egzaktne, objektivne stvari tj, tu krutost i neudobnost osećaš i ti ali ne želiš da priznaš da je drugi u pravu. Želiš da ubediš sebe u tu laž a ja ti rušim životnu predstavu o tom automobilu. ne plaši se nije strašno , istina oslobađa.

Petar

pre 1 godinu

Ovo je auto za gedze u Srbiji, da kupe auto na metar da crknu komšije.A Skoda je bezlicna jer predstavlja derivat VW.Ko jos zeli napusteni dizajn koji nije bio dovoljno dobar VW.

Tekton

pre 1 godinu

Vodi se polemika, superb, mazda 6, 508.
Mazda 6, meni licno lepsi auto, vozio sam ga. Mana 2.2 dizel zbog velike registracije. Sto se pouzdanosti tice, ne bih mazdi dao nikakvu prednost u odnosu na skodu. Ipak mazda nije honda i toyota. Servisna mreza i dostupnost delova za mazdu dosta losiji. Licno...atraktivniji auto, za nijansu lepsi za voznju. Ali razum kaze skoda.
Sto se pezoa tice, sa moje tacke gledista, auto cirkus. Ne vidi se brzinomer od volana. Sve na touch, komplikovano, nakindjureno a u sustini jeftino i skuceno. Auto u svakom smislu inferiorniji i od mazde i od skode.
Mondeo, ozbiljan auto, deli platformu sa mazdom. Odlicno se vozi kao i mazda (bolje od skode). Licno lose iskustvo sa fordom sto se tice pouzdanosti. Tako da bih tu prednost dao skodi.
Sve u svemu...u kategoriji velikih porodicnih limuzina opet pada izbor na superb, ne zato sto je on toliko dobar, nego zato sto drugi u toj klasi ne blistaju.
Audi a6 bmw 5 su klase za sebe, ali su dosta skuplji.

antiprotivan

pre 1 godinu

svi samo pisete o tome kako izgleda spolja i iznutra, kao da ćete da je ženite, a ne da je vozite :)

zanimljivi su mi motori, mhev 150ks, benzinci 200 i 250, phev 200+ (dizel me ne zanima). ajd bas da vidimo koje će cene biti, i kako taj phev izgleda na putu.

Mario

pre 1 godinu

Nekada je VW bio narodni auto. Jednostavan, pouzdan i relativno jeftin.
Onda su ga u jednom trenu (negdje oko izlaska Golfa 5) promovirali u gospodski auto (po cijeni), a Škoda je dobila ulogu narodnog auta.
Malo možda slabije opremljena, ali prostrana, udobna i relativno jeftina. I onda iz svake generacije je sve manje udobna i sve manje jeftina. Nije ni ona više - narodni auto.
VW ili Folkswagen je narodni auto samo po nazivu. Njima se gade jeftini auti i ne žele ih proizvoditi.
I gle slučaja, prodaja stagnira dok drugi rastu.
Tako to obično biva kada su menadžeri pametniji od njihovih kupaca.
VW bi najrađe proizvodio samo Audi. Ili nešto skuplje.

Dart

pre 1 godinu

Dart, slazem se vise sa tobom nego sa ovim ‘iz naroda’ … ali ipak je cudno da je polovna Skoda Superb ipak stvarno cesto skuplja nego Pasat i petica istog godista. Kako to objasnjavas?
(Neko iz dijaspore, 03. novembar 2023 10:52)

@Neko iz dijaspore:

Zato što je srpsko tržište diglo u nebesa Škodin brend. Automobili su im dovoljno pouzdani za eksploataciju. Mogao si ih kupiti i održavati za ne tako veliki novac (kao nekada VW). Cene polovnih Škoda su su skočile, jer je Škoda odjednom postala tražena roba. Postale su neka vrsta “valute” u koju je najsigurnije uložiti novac na srpskom tržištu “jer ćeš je lako kasnije prodati, zato što je svi hoće”, što je bilo i jeste istina. Škodu je bolje kupiti kao novu, nego polovnu.

S početka, dok su Škode bile jeftinije, sve gorenavedeno je imalo smisla, dok je cena polovnih bila razumna. Ipak, cena je krenula da se penje tj. da drži vrednost i da joj sporije opada nego brendovima koji su luksuzniji i kvalitetniji: BMW, Mercedes…itd.

U USA sve ovo važi za Tojotu/Lexus i donekle Hondu: kao polovni automobili su precenjeni. Za isti novac možeš kupiti 4 godina mladji Hyundai u boljem stanju i sa značajno manje kilometara. Kada daju oglase na Craigslist, samo napišu “Ovo vam je Toyota, nema šta dalje da se priča”. Daj pare i vozi. Japanci su nekada prodavali pouzdane i jeftine automobile u US i osvojili tržište i poverenje kupaca. Danas su, u najmanju ruku, samo su pouzdani, a jeftini nikako. Skuplji su od svih americkih brendova. Jedino su evropski automobili skuplji. Novi japanci su danas korejci ( jednako pouzdani, jeftiniji i imaju odličnu garanciju), dok je Evropi Škoda preuzela tu titulu od VW. Problem je što Škoda više nije “jeftina” kao nov auto, ali još veći problem je što je uglavnom neisplativa kao polovan auto. Kupuju je ljudi novu ne toliko da bi je vozili i uživali i njoj, koliko da bi im se kasnije isplatila. Kao što rekoh: postala je “valuta” tj. investicija. Ponavljam: Škodu je bolje kupiti kao novu, nego polovnu.

Mars

pre 1 godinu

Pises da je Skoda pouzdanije od BMW-a i Pasata, motori imaju manje kvarova? Pa oni imaju iste motore, kako Pasat tako i Superb. :)))
(Replay, 04. novembar 2023 01:22)

ali unatoc tome po statistici Superb se manje kvari....valjda Cesi bolje sarafaju ...

Mars

pre 1 godinu

Zali Boze sto se ne proizvodi Mondeo vise! Po svemu je bolji auto od ovoga, izolacija, upravljivost, dinamika, udobnost i naravno izgled.
(Vele, 04. novembar 2023 09:41)

tako dobar a ne proizvodi se vise....zasto ?

Sarmat

pre 1 godinu

Ljudi se cude zasto se superb i kodiaq minimalno razlikuju od prethodnog modela. Pa jednostavno je, iskoristili su isti trik kao i vw. Vw golf 5 i golf 6 kao i pasat b6 i b7 su sustinski isti automobili sa malo ispeglanim linijama, nasminkanijim enterijerom i to je to.
Ipak, ja u njihovim potezima vidim neku logiku. Velika je verovatnoca da ce ovo biti poslednja generacija sus vozila. Pretpostavljam da im se ne isplati ulagati u razvoj vozila koje ce biti na trzistu narednih 6-7 godina.
Da li se isplati kladjenje na EV, to cemo tek videti.

Replay

pre 1 godinu

@Neko iz mase
Pises da je Skoda pouzdanije od BMW-a i Pasata, motori imaju manje kvarova? Pa oni imaju iste motore, kako Pasat tako i Superb. :)))

mile@

pre 1 godinu

@tekton
Nije to polemika,jednostavno ja se ne slažem sa njim on se ne slaže samnom i to je to.Moje iskustvo je drugačije od njegovog,razlika je što ja njemu ne kažem da nema pojma zato što se njegovo mišljenje ne slaže sa mojim.

mile@

pre 1 godinu

@Alex
Ja taj automobil nemam,a nemam ni akcije firme da bi me na bilo koji način pigodilo. Vozio sam Oktaviju VRS do Haburga i nazad,nit me šta bolelo niti sam patio. Pežo u sličnoj opremi znači neki GT nije ništa mekši niti udobniji. Mazdu 6 rekoh nisam vozio,osim CX5,ali to nije za poređenje.Ti očigledno tipično Srpski imaš problem da prihvatiš da nisi ti merodavan niti je tvoje viđenje jedino ispravno,a to što si ti pročitao je takođe neko pisao i meni ne mora baš ništa da znači.

Dugogodišnji vozač Škode Superb

pre 1 godinu

Kao dugogodišnji vozač Škode Superb I, II i III generacije mogu da iznesem svoje iskustvo.

I generacija nije bila kod nas popularna. Auto je pouzdan 1.9 131ks. Mekano podešeno vešanje i veće međuosvinsko rastojanje dalo mu je dobru udobnost. Što se tiče materijala u enterijeru izuzetno kvalitetan što se može videti i dan danas.jedina mana što se zadnja klupa ne može sklopiti.

II generacija 2.0 tdi 170ks izuzetno povozit i udoban auto. Nju sam vozio 6 godina i nikakav problem nisam imao. Kvalitet enterijera i nivo opreme veoma dobar. Dvostruko otvaranje gepeka.

III generacija je pomerila granice. To mi je aktuelan auto. 2.0 TDI 190ks 4X4.Povozit, stabilan, udoban. Kod mene je 4 godine i za sada joj nisam našao manu.

marvin_the_martian

pre 1 godinu

Cudi ma da niko od vas nije komentarisao veliku slicnost sa skoro predstavljenim Passat-om. Meni se cini, makar po onome sto trenutno moze da se vidi, da je to u velikoj meri isti automobil sa ralicitim prednjim i zadnjim krajem.
Cak mi se vise svidja neko Passat, sto nisam mogao da verujem da ce ikad biti moguce

Lord of the Flies

pre 1 godinu

Sve je to lepo, ali imanjedan mali problem, skoda je ovim modelom izasla iz okvira povoljnih porodicnij automobila. Tako da ovo svakako nije fina kupovina.
(Zebra na Brionima!!, 03. novembar 2023 08:58)

Ne slazem se - ona je i dalje povoljnija od nekih drugih 4,9m dugackih limuzina. Nudi slabiji kvalitet i svakako manje luksuza, sto je i logicno za manje para.

mile@

pre 1 godinu

@alex
Provereno,ne pričam na pamet. Mazda još i nekako po izgledu,ali Pežo 508(novi model) je čist cirkus.Nego kako je proverljiva,tebi se sviđa jedno meni drugo i sad se mi kao nešto raspravljamo i svako ostaje naravno pri svom.

Mars

pre 1 godinu

Ovo je auto za gedze u Srbiji, da kupe auto na metar da crknu komšije.A Skoda je bezlicna jer predstavlja derivat VW.Ko jos zeli napusteni dizajn koji nije bio dovoljno dobar VW.
(Petar, 03. novembar 2023 20:06)

ne znam tko zeli ali najprodavaniji sedan je to...i sedan koji je sahranio jednog Pasata,koji se vise nece proizvoditi u limuzinskoj izvedbi...
uzmes 2.0 tsi (272 ks) sa L&K opremom i vidjet ces tko zeli....

Djorke

pre 1 godinu

@
Zivim u centru BG i ovo bih rado vozio bez obzira na velicinu. Kolliko ima samo SUV automobila jedan karavan Superb bi bio neprimetan.
(Totalnonebitan, 3. novembar 2023 11:38)

Pa ne vozi se automobil okrenut vertikalno, nego na tockovima.

Karavan Superb zauzima vise prostora na putu od vecine SUV-ova, tako da je veoma “primetan” na gradskim ulicama. Na autoputu ne toliko, ali u gradu … druga prica.

Tuđe cipele

pre 1 godinu

(xauto, 03. novembar 2023 16:41)
I četiri točka! Što se samog automobila tiče, paranoično su igrali na sigurnu kartu.

omm

pre 1 godinu

Ima ga moj direktor, 2020 god 190 konja i to u fulu; Loren i Klemen oprema. Vozio sam ga jedan dan do Subotice i nazad i nema tu sta da se prica. Ozbiljan auto koji je veoma udoban za duge ture, ali za brzine 170 do 180 max. Preko toga se oseti blaga nesigurnoost koju kod Audija 6 koji sam posedovao ne osecam. Znam da se retko ko od vas vozi tim brzinama, ali ljudi kupuju takve putne limuzine zbog toga i zele sigurnost u svim uslovima voznje. Ovaj novi je ulepsan uz logiku VW koncerna da se ide manjim koracima u promeni dizajna sto je pametno, pa im i polovnjaci od pre 4 generacije izgledaju sveze i privlacno.