Ponedeljak, 30.10.2023.

12:40

Da li će u Beogradu biti uveden porez na kućne ljubimce? VIDEO

Izvor: B92

Da li æe u Beogradu biti uveden porez na kuæne ljubimce? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

152 Komentari

Sortiraj po:

Bane...

pre 9 meseci

Kada se setim koliko pre 30 godina, kožura, kostiju, ostataka su mesari poklanjali vlasnicima pasa gde su se ne razne načina snalazili...Elem sada kosti i sve melju u mledeno meso, salame, paste..to je nekada sve bilo džabe, gde su psi i mačke dubo bile vid pomodarstva gde ih nije bilo u ogromnoj veličini gde je hiperprodukcija štenaca kao vid zarade i profita je bio 80-ih do 98 zasićeno tržište u globalnom aspektu i širom sveta gde sada imate rasne pse po ulici, preskupa hrana za pse i mačke gde ako ih navadite, samo tu hranu jedu koliko je ukusno da je prosto neverovatno gde ne biraju sredstva kako da bude njihov proizvod ukusan gde će samo jesti vremenom taj proizvod kao neka droga dok drugu neće što je prosto neverovatno. Sve je preskupo; hrana, gorivo gde taksu će nažalost platiti mnogi kućni ljubimci jer jednostavno platiti danak jer što je premnogno, premnogo je realno...?

Niko Bitan

pre 10 meseci

ako ćemo da cepamo dlaku (cepidlačimo) onda psa okupaš jednom u dve nedelje, daš mu najviše oko litru vode dnevno i kraj. Decu kupaš svakodnevno (a ti svoje/u ?), kaki bar jednom dnevno, dakle "vuče se" 10 l vode bar jednom dnevno, koliko puta mu pereš prljave ruke, musavo lice ?, valjda pereš njegovo rublje dva puta nedeljno ...dakle potrošnja vode je ista ... kada bi se bekeljili, i šta ćemo sad ?
(NS oldtajmer, 30. oktobar 2023 18:36)

Bolest ne bira...

Niko Bitan

pre 10 meseci

I treba. Zao mi je odgovornih vlasnika, a takvih je malo i retko. Imam komsije koje imaju dva psa. Ovaj jedan je stalno na ulici, ovoj drugi u boxu. Obadva vrse nuzdu u mom dvoristu. Molio, pricao,ne vredi. Sad kad god nadjem izmet na lopatu i pravo deportujem na njihovo stepeniste. Nekad ociste, nekad ugaze, kao stoke. Druga komsinka, nasla psa na ulici prisvojila ga iako vec ima tri pinca u kuci, ali ta lutalica spava napolju, svu obucu po komsiluku pokupi, iscepa i izgrize. Van svake pameti. Hocete zivotinje, neka vam vrse nuzdu u vasem dvoristu, stanu. I sam imam macku i psa, ali vidim racuna o njima. I nisam mrzitelj zivotinja, ali ljudi postaju toliko bahati, bezobrazni, bez obraza i kulture da ovo vise veze nema sa demokratijom i ljudskim pravom.

Nikola P.

pre 10 meseci

Da... Ali... Fora je sledeca... Te pare ce svakako drzava da naplati... ali nece te pare otici za 'odrzavanje grada od posledica imanja ljubimaca'... Sve ce ostati isto... samo ce taj dodatni kes da lagano i iskusno 'legne u dzep' odredjenoj 'gospodi u vrhu' i 'bizmiz-menima'... Toliko o tome.

Porez se mora uvesti

pre 11 meseci

Treba zabraniti i držanje pasa u dvorištima po gradovima.Zašto laju i prepadaju prolaznike?Piše na ogradi da se čuvamo psa, to je u redu ako pokušaš da uđeš u dvorište, ali zašto laju na prolaznike? Ima i srčanih bolesnika kojima je savetovana šetnja. Sve u svemu, čovek je izgleda najmanje važan.

Vera

pre 11 meseci

Treba uvesti i porez i poštovanje Zakona o držanju kućnih ljubimaca. Jrdino velike kazne uvode red, a ne da nas maltretiraju sa svojim ljubimcima. Gazde ih maze, a drugi da čuste za njihovim ljubimcima. O lajanju istih da ne pričam, a ako im nešto kažeš, još se i smrtno ljute. Zabranila bih Zakonom da se veliki kučići drže u stanovima.

Svašta

pre 11 meseci

Ma kakav porez, treba im oduzeti te pse i naterati ih da nešto rade.Dobar deo kučkara neće ništa ni da radi, po ceo dan se zamlaćuju sa tim psima.

vlada

pre 11 meseci

Imam dva psa.Jednog nasao u malom pogranicnom gradu,setao se po sred puta.Ubacim ga u kola da ne pogine.Ljubimac.Drugi se usetao u dvoriste i nije hteo da izadje.I njega ostavim.Vakcinisem,lecim.Dvoriste cistim non stop,uvek je cisto.Ponekad se prosetamo u prirodi.Ne idemo u parkove niti na javna mesta.Sto se tice poreza za pse,videcemo..Stanovi i kuce ne mogu imati isti tretman u oporezivanju.

Lemi

pre 11 meseci

Ne da bih uveo porez, vec bi oformio posebnu policijsku jedinicu koja bi hapsila ovu psihijatriju koja se leci drzanjem pasa i macaka. Ti ljudi pricaju sa tim zivotinjama, projektuju na njih svoja mentalna stanja i traze neku utehu. Po strani higijena i kupljenje izmeta za psima. To je tek za ozbiljnu robiju. Nemam nista protiv pasa i macaka, i sam sam bio vlasnik dva psa i vise macaka, ali ziveo sam u kuci sa dvoristem gde su te zivotinje imale slobodu. Ovo drzanje po nekoliko pasa u garsonjerama je strahotno.
Pod hitno osmisliti neki nacin kontrole jer sad su psi postali moda, uteha, zamena za decu itd.

smarate mrzitelji

pre 11 meseci

Nema od toga ništa, više je normalnih ljudi i vlasnika ljubimaca nego mrzitelja svega i svačega. Što više pasa, to nam treba, a ovi drugi neka kukaju i cmizdre xD

Vojislav

pre 11 meseci

Nisam vlasnik psa, ali mislim da je ovaj predlog nenormalan. Pošto mnogi ljudi neće možda moći ili neće hteti da plaćaju ovaj porez, posledica će biti da pse jednostavno izbace na ulice a onda ćemo imati daleko veći broj lutalica nego do sada. Kada već niste sposobni da rešite problem lutalica pustite ljude da ih drže za džaba jer je i to bolje nego da su napušteni.

Јабучило

pre 11 meseci

Fale nam jos pilici i svinje...
(dusan, 30. oktobar 2023 17:55)

Varas, se svinje su svuda oko tebe...
(Mader Faker, 30. oktobar 2023 20:05)

Буде и пилетине :)

Gogi

pre 11 meseci

Komšinica na Vračaru pričala sa jednim majstorom za dezinsekcijom i deratizacijom pre par nedelja kaže da taj ddd majstor ne zna gde mu glava od posla što se tiče poziva za prskanje buva od pasa i buva od mačaka u stanovima i zgradama.Gotovo svaka zgrada i podrumi ulazi puni buva.

Tretmane obično plaćaju ovi koji nemaju pse kad ih zakače u liftu ili hodniku zgrade gde 20 kerova dnevno prođe.

Retko koji vlasnik pasa se odluči da prska na pojavu buva u stanovima iako ih ima.Kao oni to održavaju i slične nebuloze a ispaštaju ovi koji nemaju kerove.

Plus bubašvabe i krpelji koji se hrane izmetom pasa u dvorištima.TO je posebna priča koja ne dopire do svesti niti ovih koji vode kerove na vršenje nužde u dvorištima zgrada niti do profesionalnih upravnika.

Pola grada su vlasnici pasa koji ih čuvaju u stanovima pretvorili u seoske septičke nadzemne jame.

Zato porez.Žestok.

Јабучило

pre 11 meseci

Уместо да кажњавају (не)одговорне власнике, казниће порезом сваког власника кућног љубимца?

Bolest treba lečiti a i porez je dobrodošao

pre 11 meseci

Koliko ljudi na Fejsu ima sliku svog psa umesto svoje.Zatim,slave kučetu rođendan,veterinarski pregledi, pasoši za pse, hrana... a ceo stan pretvorili u štenaru. Čemu tolika žrtva i obožavanje pseta? Zar ti ljudi nemaju nešto pametnije da rade? Treba svi da se borimo protiv takvih i sličnih izopačenosti.

Neće porez izlečiti bolest

pre 11 meseci

Psetomanija je dostigla zastrašujuće razmere.Zamislite svo to utrošeno vreme, novac na potpuno beskorisne pse koji se izležavaju po vašim stanovima.Nikakva svrha, nikakav smisao, samo uludo traćenje dragocenog vremena i novca.Ovo je veliki problem, uživanje u besmislu, u beskorisnosti. A neko je sve to industrijalizovao i zarađuje ogromne pare.

Da da

pre 11 meseci

Da, porez ce da vam resi hiljade lutalica s kojima ne znate sta da radite a koje vrse nuzdu svuda, napadaju ljude i ne mare za znak "zabranjeno setanje pasa". Super ce da bude kad budete naplacivali porez a sve ostane isto, sta cete tad da smislite? Od tih cije su te ideje ni ne ocekujem bolje, doduse.

dexter-lab

pre 11 meseci

Dosli neki cudni ljudi iz sela u gradove. Poneli sa sobom svoje seoske navike. Kerove iz dvorista ubacili u stanove.

Tema za psihijatre: Ucestalost mentalnih oboljenja kod osoba zenskog pola koje cuvaju pse. To bi bio naucni rad za vrhunski casopis.

VRAČARAC

pre 11 meseci

Mnogo volim pse i sam sam imao 15 g. Ali pasje velika obaveza. Sistematskim kontrolama obezbediti čipovanje tj. identifikaciju vlasnika. Potom kontrola i kažnjavanje. Nije samo izmet problem, galama od strane vlasnika, urlanja tipa fuj to. Volim pse mrzim vlasnike. Vlasnike treba dovesti u red.

NS oldtajmer

pre 11 meseci

@Stingray
ako ćemo da cepamo dlaku (cepidlačimo) onda psa okupaš jednom u dve nedelje, daš mu najviše oko litru vode dnevno i kraj. Decu kupaš svakodnevno (a ti svoje/u ?), kaki bar jednom dnevno, dakle "vuče se" 10 l vode bar jednom dnevno, koliko puta mu pereš prljave ruke, musavo lice ?, valjda pereš njegovo rublje dva puta nedeljno ...dakle potrošnja vode je ista ... kada bi se bekeljili, i šta ćemo sad ?

kognitivna disonanca

pre 11 meseci

u mojoj zgradi neciji pas konstantno urinira u liftu (1 mali lift u zgradi, zgrada od 10 spratova) i nikom nista. vlasnik naravno nameru nema da to pocisti, tako da nam zgrada smrdi kao javni toalet. Ko vozi dete u kolicima, ostavis kolica ispred stana i molis boga da budu tu kad nadjes vremena da operes tockove i da ih uvezes unutra.b Nemam nista protiv zivotinja, ali previse se stavljaju ispred potrebe drugih ljudi u zajednici.
(Ivana0303, 30. oktobar 2023 13:55)

Samo se ti teši da je pas! Živim u soliteru od 15 spratova i 26 kučića i nijednom se pas nije upišo u liftu. To rade male raspuštene barabe i ćaknuti penzioneri, namerno!!!

kolega

pre 11 meseci

Ko da kaznjava, komunalci? Pa njih ni vadicepom ne mozes da izvadis iz onih BELI automobila u kojima besciljno i besposleno lutaju ulicama grada.

Mar

pre 11 meseci

Nesto se definitivno mora raditi.Radio sam u nekoliko zemalja EU i iskreno da vam kazem lutalicu bukvalno ni jednu nisam video nigde a i ovi sto setaju pse su normalni,imaju povodac svi i zavisno od rase i korpe na ustima.Kod nas od lutalica ne mozes proci ulicom a cak i vlasnicki psi setaju slobodno,vrse nuzdu gde hoce a vlasnike boli briga da skuplja za njima

borivoje surdilovic

pre 11 meseci

nikada nisam video tu eko patrolu...jos da ciste....cuj to.....prvo...u bg ima mnogo pasa lutalica za kojima normalno niko ne cisti.. ako je taj porez namenjen toj patroli, za ciscenje, znaci li to da ne moram vise da kupujem kese i da ce oni pocistiti....ili da li ce npr da ih bude u svim delovima grada, jer zasto bih ja kod olimpa placao porez a oni ciste knez mihajlovu...itd.....ims tu mnogo zackoljica...

dusan

pre 11 meseci

Kod nas u ulici se ne moze ni prosetati, ima vise pasa nego ljudi. Jos se i macke nakotile...prava seoska idila. Fale nam jos pilici i svinje...

kole

pre 11 meseci

Ove masine i rad ovih radnika neko mora da plati, a to su svi gradjani. E sad mi nije jasno zasto bih ja placao da se cisti izmet pasa koji njihovi vlasnici nisu hteli da pociste. Ovo vise nije situacija, ovo je teror kuckara nad svim gradjanima grada. Uvesti porez za drzanje jednog psa u stanu, a svaki sledeci po 1000 evra. Ko ima dvoriste ne mora da placa nista osim ako pas laje neprekidno i uznemirava ljude, onda kazna 1000 evra.Predlog da dodatni porez placaju vlasnici pasa koji ne zele da imaju decu obavezno usvojiti, jer se preko toga promovise depopulacija stanovnistva.

Tatica

pre 11 meseci

I onda recimo ako imas psa u dvoristu kuce, ne vodis ga u parkove ni na javne povrsine, placas porez za sta tacno?
(Zhol, 30. oktobar 2023 12:54)

To ti je isto kao i TV pretplata... Recimo nemaš TV u kući jer ti ne treba ali ti da platiš moraš

joj

pre 11 meseci

Jeste li razmisljaki sta cete sa toliko pasa lutalica kad uvedete porez?
(Stojko, 30. oktobar 2023 15:22)
Ma nije valjda da ce zbog nekog porezcica ljudi da odbace svoje voljene prijatelje. Valjda ce prvo da ostave cigarete i slicno

Kokolo

pre 11 meseci

Kad ostariš, ta deca će te lečiti, voziti, uplaćivati tvoju penziju, zakopati te kada umreš da ne smrdiš. Kučići i mačke će te pojesti.


Slažem se sa ovim kada istog momenta bude uveden porez na decu do 18 godina,za njima se čisti,uništavaju javnu imovinu,njima plaćamo i mi koji nemamo decu školovanje,udžbenike,vrtiće,lečenje...itd od našeg poreza.....dakle porez i na takve "kućne ljubimce"

Bruks 021

pre 11 meseci

Ja bih bez razmišljanja uveo porez na političare.I to u više kategorija,npr.da li mu je to prvo radno mesto ili da li je bio šlihtara kao mali ili se formirao kao fe.alija tokom radnog iskustva.

MJS

pre 11 meseci

Beograd je postao zapišani grad u pravom smislu!!! Bez navodnika!!!
Bar centralni deo grada!!! Deo ljudi,kao da je poludeo,žive u centru u stanu u običnoj zgradi,a drže i vodaju pse ,kao da su na selu i imaju dvorište!!! Scena na Tašu,česma pored dečijeg igrališta,žena je podigla psa koje liže česmu da bi popilo vode!!! Bez trunke stida i srama!!! Zatim tu dolaze klinci i roditelji!!! Jel to normalno??????

XXL

pre 11 meseci

Smatram da porez na živo biće pa i kućne ljubimce vodi ka nehumanom odnosu prema istom od strane društva ALI DEBELE kazne za vlasnike pa i pretnjom oduzimanja psa bez KORPE na njušsci kao zaštitnoj meri (NE brnjica kako needukovani tumače jer brnjica se stavlja svinjama kroz njušku kako ne bi rile po dvorištu jer izaziva bol), odgovarajućeg povodca i opremu boca sa vodom, torbica sa hranom i mala činija kao i kesice za uklanjanje njihovog izmeta kada je pas izveden u šetnju. I naravno ZABRANA dovođenje psa na dečija igrališta kako bi vršili nuždu i bili u društvu dece da se "igraju"...

Ispod slema mozga nema

pre 11 meseci

Porez na one koji nemaju decu a imaju kerove...
(Zastavnik Stojan Mučibabić, 30. oktobar 2023 13:36)

I porez za one koji nemaju mozga...

kopiranosatvitera

pre 11 meseci

Apsolutno! Ovolika neodgovornost od vlasnika pasa je krajnje bezobrazna. A onda od tih para rešite pse lutalice. Svi zadovoljni.

ja

pre 11 meseci

Treba uvesti, kazne, da kada vlasnici izvedu psa u park da pokupe njegov izmet i odloze u kantu, ko ti ne uradi kazna i cao.... To je sasvim normalno u drugim zemljama

Uh

pre 11 meseci

A kako će da oporezuju pse lutalice koji takođe obavljaju nuždu na ulici?
A hoće biti i neki novi porez i na one ljude koji obavljaju nuždu pred tuđim ulazom? Desilo nam se više puta pa pitam...
A hoće biti i nekih kazni za životinje u skupštini i njihovo ne primereno ponašanje koje se emituje na tv-u? Njihov govor mržnje i širenje namernih i zlonamernih dezinformacija zagađuju mentalni prostor građanima od kojeg se sve teže oporavljaju.
Nisam za uvođenje poreza na ljubimce. Ja sam za zamenu veronauke u školama sa časovima kulture na ulici i u saobraćaju od prvog razreda osnovne. Tedukacija je jedini spas.

Bane

pre 11 meseci

(Stingray, 30. oktobar 2023 15:05)
veću glupost nisam skoro čuo. Pa, više ti potrošiš vode kad samo jednom pustiš vodu iz vodokotlića nego što pas prosečne veličine popije za mesec dana.

Zivi bili pa videli

pre 11 meseci

Ceo sistem radi na tome da se iskljucimo iz sistema. Da se iskljucimo sa gradskog grejanja jer svi znaju da je cista kradja. Da poseduje narod ilegalno noruzje, jer legalno zaplenjuju i otimaju. Da gorivo kupujemo na crno jer smo lideri po crni u regionu.

Ja bih razumeo da smo mi zemlja sa ni jednim ulicnim psom, pa je problem samo u nesavesnim i neodgovnim vlasnicima. Medjutim, nije tako. Svaka cetvrt ima desetak domacih ulicnih pasa za kojima niko ne cisti, niko ne brine, a koja zivi od ostataka hrane koje ljudi bace. I sad ce kao porez vlasnicima pasa da resi fekalije i djubre koje i oni prave, te napade na ljude i decu. Nece.

Ukratko, doci ce dotle da ce narod ilegalno da drzi pse, a fekalija i ujeda i svega ce i dalje biti nista manje nego pre poreza.

Razmisli malo

pre 11 meseci

Ovo mi se čini kao tipično bkrokratsko rešenje za problem koji se rešava boljom kontrolom.
Umesto da neodgovorni vlasnici budu kažnjeni za svoje prekršaje, porezom se kažnjavaju svi vlasnici pasa - i odgovorni i neodgovorno.

neko

pre 11 meseci

Nije problem porez, i ne treba da se zakonom "donese" isti, jer ko želi da drži životinje ne treba mu to uskraćivati ili na neki način otežavati. Ovde je veći problem što nije regulisano zakonom šta su dužni vlasnici životinja da učine kada iste šetaju(pre svega naravno mislim na pse jer su oni najrasprostranjeniji). Treba ih obavezati zakonim da moraju imati sve one dodatke za bezbednost prolaznika(brnjice) i za higijenu(kesice i rukavice, i šta li već ide u to), i da počnu da čiste izmet iza svojih ljubimaca!!! A ne da "godpoda" izvedu svoje ljubimce, oni izbrše nuždu gde stignu, a posle ljudi gaze po govnima njihovoh ljubimaca!!!! E, to treba država da sredi zakonom, sankcijama i kaznama i što je bitno uz to da "komunwlna policija" u čijem bi to trebalo biti ovlašćenju, da počne da radi svoj posao, a ne da po veo dan sede po kafićima i ispijaju kafu!!!!

svasta citam

pre 11 meseci

Samo procitati komentare vlasnika pasa. Brane se grafitima i otpacima koja ostavljaju deca.
Dakle, funkcionalno nepismeni da razumeju tekst i problem kroji prave.

gille bg

pre 11 meseci

Ima više pasa nego dece nažalost.I treba uvesti porez na pse.Svi bi imali koristi i vlasnici i lutalice bi imali čime da nahrane i zbrinu.A ovako svi samo okreću glavu.

navigator

pre 11 meseci

Treba uvesti red jer je ovo pravo ludilo. Drže i po više pasa u stanovima pa kad zalaje više njih, pa noćne šetnje. Ko ima kuću sa dvorištem van naselja neka ih ima, ali u gradu je problem. I ko ih šeta pribor za čišćenje ili kazna.

Pljuvac Svih Stilova

pre 11 meseci

Sto je vise zakona i poreza to je manje slobode. Tako da pre nego sto svi pozdravite ovaj porez jer vas nerviraju vlasnici pasa, zapitajte se sta je sledece i sta cete i kako cete kada dodje na red da oporezuju nesto sto vi volite/imate?! Da li neki vlasnici pasa ne ciste za svojim ljubimcem? DA! Da li to treba kazniti - DA! Da li neki nisu spsoobni da vode racuna o svom ljubimcu - DA. Da li su svi isti - NISU!

Кутловић

pre 11 meseci

Zasto komunalci ne proveravaju da li je pas cipovan i ne pisu kazne na licu mesta? Zasto ne pisu kazne kada vlasnici ne pokupe izmet na ulici? Ocitaju cip i napisu kaznu. Zasto vlasnici pasa nisu obavezni da placaju izdrzavanje psa ako ga izbace na ulicu?
(zasto, 30. oktobar 2023 15:13)

Зато што комуналци иду по аутобусима и гледају карте. То је најбитније. А остали неред цвета.

Honor

pre 11 meseci

Neodgovorni su vlasnici ljubimaca kao i većina stanovnika Beograda. Ako bi se uveo neki porez i taksa, trebalo bi uvesti svima i te pare iskoristiti za dobre povišice ljudima koji čiste ulice i parkove. Da nema njih, bili bismo u đubretu do guše.

zasto

pre 11 meseci

Zasto komunalci ne proveravaju da li je pas cipovan i ne pisu kazne na licu mesta? Zasto ne pisu kazne kada vlasnici ne pokupe izmet na ulici? Ocitaju cip i napisu kaznu. Zasto vlasnici pasa nisu obavezni da placaju izdrzavanje psa ako ga izbace na ulicu?

Danas

pre 11 meseci

Hahah, sećam se kada sam u Austriji u komšiluku imao lika koji je florescentnom trakom beležio okolo svaki pseći izmet u komšiluku. Postali smo isti čangrizavi Austrijanci. Bolje prvo rešite grafite i kaznite te vandale koji uništavaju grad, bahate vozače, a onda pređite na ljubimce.

Stojko

pre 11 meseci

Jeste li razmisljaki sta cete sa toliko pasa lutalica kad uvedete porez? Deo Beograda sa one strane Pancevackog mosta je ionako zatrpan ostavljenim psima. A dobro ce doci i veterinarskim ordinacijama, ima pare da uzmu na eutanaziji zdravih ljubimaca ciji vlasnici nece da placaju porez.

Кутловић

pre 11 meseci

Moze kada se uvede advokatima, taksistima, tzv pevaljkama i ostalim slicnog soja
(mystic, 30. oktobar 2023 12:53)

Какве везе има порез за љубимце, са занимањем таксисте (који већ плаћа порез), адвокат (који такође плаћају неке порезе), па чак и певаљке плаћају како која, али плаћа се?

only fools and horses

pre 11 meseci

A čemu služe komunalci, to jest ovi Šapićevi belci. Mislim da postoji kazna za one koji ne očiste izmet za svojim psom, ali nikad nisam čuo da je nekom napisana. Aktivirajte se malo, dajte im neku stimulaciju, da vidite kako će se rastrčati da kažnjavaju. Ali ne samo za pse, nek kažnjavaju svakog ko baci papirić, pikavac, pljune na ulici, šara zidove. A posebno za ove što istovaruju šut i đubre svugde. Većina ljudi je neodgovorna, morate ih kaznama navići da čuvaju higijenu u okruženju.

Stingray

pre 11 meseci

Ko drži psa u stanu (na zajedničkom vodomeru u zgradi), upisati kera kao člana domaćinstva. Muž, žena, dvoje dece i pas - pet članova domaćinstva.

lol

pre 11 meseci

Apsolutno treba uvesti porez + ogromne kazne, od vlasnika kerova se vise ne moze ziveti. Nisu krive zivotinje nego vlasnici! Sav prihod od poreza za azile, ambulante i sterilizaciju i vakcinaciju. Treba i kaznjaviti nesavesne vlasnike koji tove kerove i ne vode ih nikada napolje osim da zapisaju cosak zgrade. Kakvi crni ljubitelji zivotinja koji drze zivo bice u kavezu od 35kvm.

Skotina

pre 11 meseci

Treba. Da plaćaju porez svi, i oni koji imaju pse, i oni koji su ih isterali na ulicu da ne bi hranili. Razrezati taksu svima kao što za kerove na RTS. Treba ovaj glupi narod karati u glavu što jače, za drugo im glava ionako ne služi.

Sreće nikada dosta

pre 11 meseci

Slažem se sa ovim kada istog momenta bude uveden porez na decu do 18 godina,za njima se čisti,uništavaju javnu imovinu,njima plaćamo i mi koji nemamo decu školovanje,udžbenike,vrtiće,lečenje...itd od našeg poreza.....dakle porez i na takve "kućne ljubimce"

onako

pre 11 meseci

Hoće li istovremeno biti uveden porez za roditelje čija deca bacaju đubre po ulicama, urlaju po gradskom prevozu, pišu grafite po zidovima i slično?
(gotik, 30. oktobar 2023 13:44)

Samo debil može da izjednači dete sa psom.

Pljuvac Svih Stilova

pre 11 meseci

Sto je vise zakona i poreza to je manje slobode. Tako da pre nego sto svi pozdravite ovaj porez jer vas nerviraju vlasnici pasa, zapitajte se sta je sledece i sta cete i kako cete kada dodje na red da oporezuju nesto sto vi volite/imate?! Da li neki vlasnici pasa ne ciste za svojim ljubimcem? DA! Da li to treba kazniti - DA! Da li neki nisu spsoobni da vode racuna o svom ljubimcu - DA. Da li su svi isti - NISU!

daca

pre 11 meseci

Moze ali onda da se ukinu sve privilegije koje se daju za decu. Zasto bih ja placao za necije drugo dete za rodjenje, za dodatak za ovo za ono, nego ako si planirao da pravis decu ti i SAM izdrzavaj a ne da ocekujes od mene! Dosta je bilo bahatih roditelja koji se kote ko kunici, a neka pas za sta da ih ujede

Vlad Cepeš

pre 11 meseci

@ Czv

Na automobile se već plaća porez. Što ne bi i na kučiće. A da komunalci hoće da dođu zbog nepropisnog parkiranja, ne bih silazio sa telefona.

srf

pre 11 meseci

Iako nemam psa i smatram to higijenski neprihvaljtivim, ovo je jos jedan u vidu debilizama. I ovak je zaposleno tone paretijskih poslusnika u komunalce, nek sede u parku i gledaju ko nece da cisti.

Natasa

pre 11 meseci

Stvarno, sta sa psima koji nisu niciji? Ovim sto svaka zgrada ima bar dva komada koji se muvaju tu. Njih ima koliko i ovih koji imaju vlasnike, ako ne i vise. A niko ne cisti i za njima.

Sergej

pre 11 meseci

Čipujte ih sve, to je važnije. Pa kad im "pobegne" prvi put vratite, drugi put kazna 1000 evra, treci put 10000 ili zatvor 6 meseci.

Rob Sinji

pre 11 meseci

Dokle će vlasti očekivati da neko drugi radi njihov posao ? Kada "vlasnici" pobacaju "ljubimce" na ulicu zbog poreza ima da nas oglođu. I ovako ih je na ulicama toliko da je postalo opasno kretati se , naročito rano ujutru kada su ulice njihove i napadaju u čoporima.

statuskan

pre 11 meseci

Volim pse,i sam posedujem jednog ali ovo što viđam po gradu je postala epidemija.Toliko ima pasa da to nije normalno.Na zemunskom keju ako skrenete van asfaltiranog dela šanse da ugazite pseći izmet je 99%.Psi, pogotovo oni mali su postali statusni simbol.Žene ih danas nose umesto torbe.

po dzepu

pre 11 meseci

Ta epidemija pasa ide sa usamljenoscu i dobra je terapija. Pogotovu u gradovima. Pomaze depresivnima.
Problem je sto mi s decom ne mozemo u parkove jer ih delimo s njima. Moje dete ne ide u travu(?!) jer je puna mina.
ITd, itd...

Gaga

pre 11 meseci

Nek komunalna policija bolje prođe ulicama na Lekinom brdu i posklanja sve automobile sa trotoara jer ni jednom ulicom ne može pešak da prođe pa idemo po kolovozu. Svi se pravimo blesavi i nevidimo prave probleme nego nam sad psi smetaju. Đubre i grafiti su baš super!

Skywalker

pre 11 meseci

Saglasan, iako sigurno neće pomoći da se grad očisti od životinjskog izmeta budući da je to više stvar nedostatka osnovne kulture samih vlasnika.

Slične vrste "poreza" (ovo je zapravo više neka vrsta takse) postoje i u određenim kantonima u Švajcarskoj, gde vlasnici plaćaju ovaj "porez" ukoliko imaju kučiće u vlasništvu dok za slučaj da imaju mačke taj porez ne plaćaju. Objašnjenje je u tome što se mačke smatraju korisnim životinjama (love miševe i druge štetočine) dok se kučići smatraju luksuzom.

Ker

pre 11 meseci

Pseći izmet jeste problem a još veći je mokraća, jer jedan pas zapiša minimum 20 puta tokom šetnje. Od toga ostaju fleke po betonu i fasadama. Ko to da očisti i kako.

milos

pre 11 meseci

Samo kazne za neodgovorne i sistem koji ce moci da funkcionise u praksi. Danas koliko znam na 1000 fekalija na ulici ide 0.5 kaznjenih. Kad se to podigne nece trebati ni porez a ni patrola uskoro.

Realnost

pre 11 meseci

Mislim da treba uvesti porez na ljudskost, empatiju, lepu emociju uopšte. Primitivizam podsticati, benefiti obavezno za dilere i fukse. Ko nanese zlo drugom umanjiti mu porez, motivisati ga da nastavi. Ko pokaže slabost i pomogne drugome, odmah na lomaču. Ljubav zabraniti.

neutralni felš

pre 11 meseci

naravno, ako od tog poreza prihod ide za zbrinjavanje pasa lutalica koje neodgovorni vlasnici zafrljače na ulicu čim im dosade.

Bobi

pre 11 meseci

Ne bi imao nista protiv da sam ikada ikoga video iz nadleznih sluzbi da to ciste. Konkretno u bloku 70 ne vidjam godinam u nazad komunalne sluzbe da ciste javne povrsine pogotovu oko zgrada. Tako da je to idealno da se napuni budzet a da se ne radi nista.

sitno

pre 11 meseci

Обавезно порез на кућне љубимце. Испишаше нам цео улаз а власници се праве луди. Сад као сви треба да платимо исто - па није баш тако...

Marks

pre 11 meseci

Bez da se neko naljuti ali naš narod nije za drzanje pasa jer ne poštuju propise, zatim to zshteva ozbiljnj dresuru gde mozes nauciti psa i da ne laje,da ne napada koga stigne i da vrši nuzdu u pesku kao mačke u stanovima. Kao drugo Beograd nema zelenih površina koji mogu da iznesu teret zagadjenja psećim fekalijama koje su jako toksične. A tamo gde nema zelenila trpe fasade, bandere, automobili. Porez mora biti jako visok kao i obavezan prolazak strucne dresure.

gotik

pre 11 meseci

Hoće li istovremeno biti uveden porez za roditelje čija deca bacaju đubre po ulicama, urlaju po gradskom prevozu, pišu grafite po zidovima i slično?

Ivana

pre 11 meseci

I svaki kvart da placa porez na svoje pse bez vlasnika koji se krecu u tom komsiluku. Svi stanari u kvartu da podele novac i to plate, moze preko infostana. Nije fer da placaju samo psi koji su zbrinuti, vakcinisani i udomljeni, a avlijaneri ne.

Ivana0303

pre 11 meseci

u mojoj zgradi neciji pas konstantno urinira u liftu (1 mali lift u zgradi, zgrada od 10 spratova) i nikom nista. vlasnik naravno nameru nema da to pocisti, tako da nam zgrada smrdi kao javni toalet. Ko vozi dete u kolicima, ostavis kolica ispred stana i molis boga da budu tu kad nadjes vremena da operes tockove i da ih uvezes unutra. Nemam nista protiv zivotinja, ali previse se stavljaju ispred potrebe drugih ljudi u zajednici.

no_6

pre 11 meseci

Nažalost našeg čoveka možeš dovesti u red samo kada ga udariš po džepu, pojedini vlasnici postanu agresivni kada im se kaže da vežu psa ili stave korpu dok šetaju glavnim ulicama grada.

drmr

pre 11 meseci

moja partnerka sa kojom imam decu, iako vise volim musku ruku, se jezi kucica.. time su i meni odvratni.. razrezao bih porez milionski na kerove, da san vlast samo jedan dan to bi mi bip prvi potez!
(gogi cvetkovic, 30. oktobar 2023 12:52)

Ja bih uveo porez na budale. Bili bi Svajcarska tad. S ti bio prvi platisa.

Kosta K

pre 11 meseci

Ako se uvodi porez, mora da se zna zašto se uvodi.

U Nemačkoj za tih 15eur mesečno, pas dobije osnovno zdravstveno osiguranje (besplatan pasoš, vakcina, tableta protiv parazita i čipovanje), to se u Srbiji sve plaća.

Dobija osiguranje te ukoliko ga udari auto dok je recimo na povodcu, dobija odštetu i plaćene sve troškove lečenja. U Srbiji je pas objekat.

Takođe ukoliko pas ujede nekog, zna se tačno kolika je čija odgovornost ali ukoliko je pas bio propisno vezan ili na prostoru gde sme slobodno da se kreće (kuća, dvorište, park) osiguranje pokriva odštetu.

Czv

pre 11 meseci

Može naravno, ali tog trenutka postajem anonimni komunalac i prijavljuje sve automobile, parkiranje po zelenim površinama i trotoarima gde jasno stoji znak zabranjeno parkiranje. Vi ste odvratan narod. Idete ulicom a smetaju vam psi. Više automobila no ljudi.

Dusan

pre 11 meseci

moja partnerka sa kojom imam decu, iako vise volim musku ruku, se jezi kucica.. time su i meni odvratni.. razrezao bih porez milionski na kerove, da san vlast samo jedan dan to bi mi bip prvi potez!
(gogi cvetkovic, 30. oktobar 2023 12:52)

Bice da se jezi i ljudi.

NS oldtajmer

pre 11 meseci

Ok može, ali onda porez i vlasnicima auto i kamio krševa iz kojih curi ulje na litre - i za njima valjda neko čisti. Povećati porez na cigarete bar duplo - veoma skupo je besplatno lečenje zdravstvenih posledica pušenja...Svima preko 100 kila tel. težine naplatiti godišnju zdravstvenu taksu jer češće idu kod lekara zbog holesterola i visokog pritiska .... 'ajd sad hejteri, lako je naći tuk-na-luk. Dalje, bolje da komunalci love one što zapiš...ju bandere, i s.ru, povr..aju po haustorima nego kerove bez povodca. Ima još... 'oćete ? a? keromrsci ...

Milica

pre 11 meseci

Gluposti, naravno.
Ko je "vlasnik psa"? Onaj koji je psa vakcinisao, registrovao, čipovao. Samo njega, zvanično možeš da oporezuješ. Dakle, savesne i odgovorne vlasnike sa registrovanim kućnim ljubimcima.

Onaj ko čuva psa, ali ga nije vakcinisao i čipovao, njega ne možeš da oporezuješ, jer je "nevidljiv" za vlasti. Dakle, nesavesni i neodgovorni - neoporezovani.

qwe

pre 11 meseci

Vazi, vazi.
Komunalna policija da pocne da radi svoj posao i kaznjava ljude koji ne ciste za sobom bilo bi sve ok. Najbolje zbog neodgovornih pojedinaca da se uvede porez na pse, bice pobuna

Natalija

pre 11 meseci

Ja sam za porez ali na osnovu urasjene ili neurasjene sterilizacije. Ko hoće da ostavi iza sebe još potomaka svog ljubimca da plati.

Nikola

pre 11 meseci

Samo drakonsko kažnjavanje po džepu svih propusta vlasnika pasa opisanih u prvoj rečenici. Ništa drugo ne pomaže, kakva edukacija, pozivanje na odgovornost, apeli...zna se šta jedino daje rezultate.

Милан

pre 11 meseci

Какве патроле? Генерално јавна управа и услуге се урушавају, свуда је лоше, ваљда тако штеде новац. Ја те "патроле" не видех.
Казна што неко не почисти ок, али порез не.

gogi cvetkovic

pre 11 meseci

moja partnerka sa kojom imam decu, iako vise volim musku ruku, se jezi kucica.. time su i meni odvratni.. razrezao bih porez milionski na kerove, da san vlast samo jedan dan to bi mi bip prvi potez!

eto

pre 11 meseci

kad vidim da ne-vlasnicke lutalice Dzeki i Zuca ispred moje zgrade, te Belka, Meda i Milica iz parkica iza zgrade stoje u redu da plate porez, te da ciste za sobom i postuju povrsine bez ljubimaca, istog dana cu i ja da krenem da placam i postujem sve to.

Nek se grad bavi zapravo resavanjem problema, a ne naplatom.

Tako da do tada - ne.

tih 3% mesa u parizeru je previse kakva je raja

pre 11 meseci

Obavezno. Simbolicnih 5k mesecno, jer su svi parkovi i trotoari unisteni. Cisto da se proberu kuckari i "ljubitelji"

Fredi Kruger

pre 11 meseci

Ne treba porez nego zabraniti vršenje nužde na javnim površinama, dakle samo u stanovima i kućama vlasnika, tamo ni ne moraju da čiste ako ih mrzi...

no_6

pre 11 meseci

Nažalost našeg čoveka možeš dovesti u red samo kada ga udariš po džepu, pojedini vlasnici postanu agresivni kada im se kaže da vežu psa ili stave korpu dok šetaju glavnim ulicama grada.

Marks

pre 11 meseci

Bez da se neko naljuti ali naš narod nije za drzanje pasa jer ne poštuju propise, zatim to zshteva ozbiljnj dresuru gde mozes nauciti psa i da ne laje,da ne napada koga stigne i da vrši nuzdu u pesku kao mačke u stanovima. Kao drugo Beograd nema zelenih površina koji mogu da iznesu teret zagadjenja psećim fekalijama koje su jako toksične. A tamo gde nema zelenila trpe fasade, bandere, automobili. Porez mora biti jako visok kao i obavezan prolazak strucne dresure.

tih 3% mesa u parizeru je previse kakva je raja

pre 11 meseci

Obavezno. Simbolicnih 5k mesecno, jer su svi parkovi i trotoari unisteni. Cisto da se proberu kuckari i "ljubitelji"

gotik

pre 11 meseci

Hoće li istovremeno biti uveden porez za roditelje čija deca bacaju đubre po ulicama, urlaju po gradskom prevozu, pišu grafite po zidovima i slično?

qwe

pre 11 meseci

Vazi, vazi.
Komunalna policija da pocne da radi svoj posao i kaznjava ljude koji ne ciste za sobom bilo bi sve ok. Najbolje zbog neodgovornih pojedinaca da se uvede porez na pse, bice pobuna

drmr

pre 11 meseci

moja partnerka sa kojom imam decu, iako vise volim musku ruku, se jezi kucica.. time su i meni odvratni.. razrezao bih porez milionski na kerove, da san vlast samo jedan dan to bi mi bip prvi potez!
(gogi cvetkovic, 30. oktobar 2023 12:52)

Ja bih uveo porez na budale. Bili bi Svajcarska tad. S ti bio prvi platisa.

Fredi Kruger

pre 11 meseci

Ne treba porez nego zabraniti vršenje nužde na javnim površinama, dakle samo u stanovima i kućama vlasnika, tamo ni ne moraju da čiste ako ih mrzi...

Milica

pre 11 meseci

Gluposti, naravno.
Ko je "vlasnik psa"? Onaj koji je psa vakcinisao, registrovao, čipovao. Samo njega, zvanično možeš da oporezuješ. Dakle, savesne i odgovorne vlasnike sa registrovanim kućnim ljubimcima.

Onaj ko čuva psa, ali ga nije vakcinisao i čipovao, njega ne možeš da oporezuješ, jer je "nevidljiv" za vlasti. Dakle, nesavesni i neodgovorni - neoporezovani.

Czv

pre 11 meseci

Može naravno, ali tog trenutka postajem anonimni komunalac i prijavljuje sve automobile, parkiranje po zelenim površinama i trotoarima gde jasno stoji znak zabranjeno parkiranje. Vi ste odvratan narod. Idete ulicom a smetaju vam psi. Više automobila no ljudi.

Nikola

pre 11 meseci

Samo drakonsko kažnjavanje po džepu svih propusta vlasnika pasa opisanih u prvoj rečenici. Ništa drugo ne pomaže, kakva edukacija, pozivanje na odgovornost, apeli...zna se šta jedino daje rezultate.

Милан

pre 11 meseci

Какве патроле? Генерално јавна управа и услуге се урушавају, свуда је лоше, ваљда тако штеде новац. Ја те "патроле" не видех.
Казна што неко не почисти ок, али порез не.

Dusan

pre 11 meseci

moja partnerka sa kojom imam decu, iako vise volim musku ruku, se jezi kucica.. time su i meni odvratni.. razrezao bih porez milionski na kerove, da san vlast samo jedan dan to bi mi bip prvi potez!
(gogi cvetkovic, 30. oktobar 2023 12:52)

Bice da se jezi i ljudi.

Gogi

pre 11 meseci

Komšinica na Vračaru pričala sa jednim majstorom za dezinsekcijom i deratizacijom pre par nedelja kaže da taj ddd majstor ne zna gde mu glava od posla što se tiče poziva za prskanje buva od pasa i buva od mačaka u stanovima i zgradama.Gotovo svaka zgrada i podrumi ulazi puni buva.

Tretmane obično plaćaju ovi koji nemaju pse kad ih zakače u liftu ili hodniku zgrade gde 20 kerova dnevno prođe.

Retko koji vlasnik pasa se odluči da prska na pojavu buva u stanovima iako ih ima.Kao oni to održavaju i slične nebuloze a ispaštaju ovi koji nemaju kerove.

Plus bubašvabe i krpelji koji se hrane izmetom pasa u dvorištima.TO je posebna priča koja ne dopire do svesti niti ovih koji vode kerove na vršenje nužde u dvorištima zgrada niti do profesionalnih upravnika.

Pola grada su vlasnici pasa koji ih čuvaju u stanovima pretvorili u seoske septičke nadzemne jame.

Zato porez.Žestok.

Pljuvac Svih Stilova

pre 11 meseci

Sto je vise zakona i poreza to je manje slobode. Tako da pre nego sto svi pozdravite ovaj porez jer vas nerviraju vlasnici pasa, zapitajte se sta je sledece i sta cete i kako cete kada dodje na red da oporezuju nesto sto vi volite/imate?! Da li neki vlasnici pasa ne ciste za svojim ljubimcem? DA! Da li to treba kazniti - DA! Da li neki nisu spsoobni da vode racuna o svom ljubimcu - DA. Da li su svi isti - NISU!

Bolest treba lečiti a i porez je dobrodošao

pre 11 meseci

Koliko ljudi na Fejsu ima sliku svog psa umesto svoje.Zatim,slave kučetu rođendan,veterinarski pregledi, pasoši za pse, hrana... a ceo stan pretvorili u štenaru. Čemu tolika žrtva i obožavanje pseta? Zar ti ljudi nemaju nešto pametnije da rade? Treba svi da se borimo protiv takvih i sličnih izopačenosti.

statuskan

pre 11 meseci

Volim pse,i sam posedujem jednog ali ovo što viđam po gradu je postala epidemija.Toliko ima pasa da to nije normalno.Na zemunskom keju ako skrenete van asfaltiranog dela šanse da ugazite pseći izmet je 99%.Psi, pogotovo oni mali su postali statusni simbol.Žene ih danas nose umesto torbe.

navigator

pre 11 meseci

Treba uvesti red jer je ovo pravo ludilo. Drže i po više pasa u stanovima pa kad zalaje više njih, pa noćne šetnje. Ko ima kuću sa dvorištem van naselja neka ih ima, ali u gradu je problem. I ko ih šeta pribor za čišćenje ili kazna.

Neće porez izlečiti bolest

pre 11 meseci

Psetomanija je dostigla zastrašujuće razmere.Zamislite svo to utrošeno vreme, novac na potpuno beskorisne pse koji se izležavaju po vašim stanovima.Nikakva svrha, nikakav smisao, samo uludo traćenje dragocenog vremena i novca.Ovo je veliki problem, uživanje u besmislu, u beskorisnosti. A neko je sve to industrijalizovao i zarađuje ogromne pare.

eto

pre 11 meseci

kad vidim da ne-vlasnicke lutalice Dzeki i Zuca ispred moje zgrade, te Belka, Meda i Milica iz parkica iza zgrade stoje u redu da plate porez, te da ciste za sobom i postuju povrsine bez ljubimaca, istog dana cu i ja da krenem da placam i postujem sve to.

Nek se grad bavi zapravo resavanjem problema, a ne naplatom.

Tako da do tada - ne.

Stingray

pre 11 meseci

Ko drži psa u stanu (na zajedničkom vodomeru u zgradi), upisati kera kao člana domaćinstva. Muž, žena, dvoje dece i pas - pet članova domaćinstva.

po dzepu

pre 11 meseci

Ta epidemija pasa ide sa usamljenoscu i dobra je terapija. Pogotovu u gradovima. Pomaze depresivnima.
Problem je sto mi s decom ne mozemo u parkove jer ih delimo s njima. Moje dete ne ide u travu(?!) jer je puna mina.
ITd, itd...

onako

pre 11 meseci

Hoće li istovremeno biti uveden porez za roditelje čija deca bacaju đubre po ulicama, urlaju po gradskom prevozu, pišu grafite po zidovima i slično?
(gotik, 30. oktobar 2023 13:44)

Samo debil može da izjednači dete sa psom.

zasto

pre 11 meseci

Zasto komunalci ne proveravaju da li je pas cipovan i ne pisu kazne na licu mesta? Zasto ne pisu kazne kada vlasnici ne pokupe izmet na ulici? Ocitaju cip i napisu kaznu. Zasto vlasnici pasa nisu obavezni da placaju izdrzavanje psa ako ga izbace na ulicu?

Honor

pre 11 meseci

Neodgovorni su vlasnici ljubimaca kao i većina stanovnika Beograda. Ako bi se uveo neki porez i taksa, trebalo bi uvesti svima i te pare iskoristiti za dobre povišice ljudima koji čiste ulice i parkove. Da nema njih, bili bismo u đubretu do guše.

lol

pre 11 meseci

Apsolutno treba uvesti porez + ogromne kazne, od vlasnika kerova se vise ne moze ziveti. Nisu krive zivotinje nego vlasnici! Sav prihod od poreza za azile, ambulante i sterilizaciju i vakcinaciju. Treba i kaznjaviti nesavesne vlasnike koji tove kerove i ne vode ih nikada napolje osim da zapisaju cosak zgrade. Kakvi crni ljubitelji zivotinja koji drze zivo bice u kavezu od 35kvm.

sitno

pre 11 meseci

Обавезно порез на кућне љубимце. Испишаше нам цео улаз а власници се праве луди. Сад као сви треба да платимо исто - па није баш тако...

dexter-lab

pre 11 meseci

Dosli neki cudni ljudi iz sela u gradove. Poneli sa sobom svoje seoske navike. Kerove iz dvorista ubacili u stanove.

Tema za psihijatre: Ucestalost mentalnih oboljenja kod osoba zenskog pola koje cuvaju pse. To bi bio naucni rad za vrhunski casopis.

Lemi

pre 11 meseci

Ne da bih uveo porez, vec bi oformio posebnu policijsku jedinicu koja bi hapsila ovu psihijatriju koja se leci drzanjem pasa i macaka. Ti ljudi pricaju sa tim zivotinjama, projektuju na njih svoja mentalna stanja i traze neku utehu. Po strani higijena i kupljenje izmeta za psima. To je tek za ozbiljnu robiju. Nemam nista protiv pasa i macaka, i sam sam bio vlasnik dva psa i vise macaka, ali ziveo sam u kuci sa dvoristem gde su te zivotinje imale slobodu. Ovo drzanje po nekoliko pasa u garsonjerama je strahotno.
Pod hitno osmisliti neki nacin kontrole jer sad su psi postali moda, uteha, zamena za decu itd.

Svašta

pre 11 meseci

Ma kakav porez, treba im oduzeti te pse i naterati ih da nešto rade.Dobar deo kučkara neće ništa ni da radi, po ceo dan se zamlaćuju sa tim psima.

Ker

pre 11 meseci

Pseći izmet jeste problem a još veći je mokraća, jer jedan pas zapiša minimum 20 puta tokom šetnje. Od toga ostaju fleke po betonu i fasadama. Ko to da očisti i kako.

Mar

pre 11 meseci

Nesto se definitivno mora raditi.Radio sam u nekoliko zemalja EU i iskreno da vam kazem lutalicu bukvalno ni jednu nisam video nigde a i ovi sto setaju pse su normalni,imaju povodac svi i zavisno od rase i korpe na ustima.Kod nas od lutalica ne mozes proci ulicom a cak i vlasnicki psi setaju slobodno,vrse nuzdu gde hoce a vlasnike boli briga da skuplja za njima

kolega

pre 11 meseci

Ko da kaznjava, komunalci? Pa njih ni vadicepom ne mozes da izvadis iz onih BELI automobila u kojima besciljno i besposleno lutaju ulicama grada.

Kosta K

pre 11 meseci

Ako se uvodi porez, mora da se zna zašto se uvodi.

U Nemačkoj za tih 15eur mesečno, pas dobije osnovno zdravstveno osiguranje (besplatan pasoš, vakcina, tableta protiv parazita i čipovanje), to se u Srbiji sve plaća.

Dobija osiguranje te ukoliko ga udari auto dok je recimo na povodcu, dobija odštetu i plaćene sve troškove lečenja. U Srbiji je pas objekat.

Takođe ukoliko pas ujede nekog, zna se tačno kolika je čija odgovornost ali ukoliko je pas bio propisno vezan ili na prostoru gde sme slobodno da se kreće (kuća, dvorište, park) osiguranje pokriva odštetu.

Јабучило

pre 11 meseci

Fale nam jos pilici i svinje...
(dusan, 30. oktobar 2023 17:55)

Varas, se svinje su svuda oko tebe...
(Mader Faker, 30. oktobar 2023 20:05)

Буде и пилетине :)

gille bg

pre 11 meseci

Ima više pasa nego dece nažalost.I treba uvesti porez na pse.Svi bi imali koristi i vlasnici i lutalice bi imali čime da nahrane i zbrinu.A ovako svi samo okreću glavu.

Ispod slema mozga nema

pre 11 meseci

Porez na one koji nemaju decu a imaju kerove...
(Zastavnik Stojan Mučibabić, 30. oktobar 2023 13:36)

I porez za one koji nemaju mozga...

Porez se mora uvesti

pre 11 meseci

Treba zabraniti i držanje pasa u dvorištima po gradovima.Zašto laju i prepadaju prolaznike?Piše na ogradi da se čuvamo psa, to je u redu ako pokušaš da uđeš u dvorište, ali zašto laju na prolaznike? Ima i srčanih bolesnika kojima je savetovana šetnja. Sve u svemu, čovek je izgleda najmanje važan.

Ivana

pre 11 meseci

I svaki kvart da placa porez na svoje pse bez vlasnika koji se krecu u tom komsiluku. Svi stanari u kvartu da podele novac i to plate, moze preko infostana. Nije fer da placaju samo psi koji su zbrinuti, vakcinisani i udomljeni, a avlijaneri ne.

Ivana0303

pre 11 meseci

u mojoj zgradi neciji pas konstantno urinira u liftu (1 mali lift u zgradi, zgrada od 10 spratova) i nikom nista. vlasnik naravno nameru nema da to pocisti, tako da nam zgrada smrdi kao javni toalet. Ko vozi dete u kolicima, ostavis kolica ispred stana i molis boga da budu tu kad nadjes vremena da operes tockove i da ih uvezes unutra. Nemam nista protiv zivotinja, ali previse se stavljaju ispred potrebe drugih ljudi u zajednici.

VRAČARAC

pre 11 meseci

Mnogo volim pse i sam sam imao 15 g. Ali pasje velika obaveza. Sistematskim kontrolama obezbediti čipovanje tj. identifikaciju vlasnika. Potom kontrola i kažnjavanje. Nije samo izmet problem, galama od strane vlasnika, urlanja tipa fuj to. Volim pse mrzim vlasnike. Vlasnike treba dovesti u red.

Vera

pre 11 meseci

Treba uvesti i porez i poštovanje Zakona o držanju kućnih ljubimaca. Jrdino velike kazne uvode red, a ne da nas maltretiraju sa svojim ljubimcima. Gazde ih maze, a drugi da čuste za njihovim ljubimcima. O lajanju istih da ne pričam, a ako im nešto kažeš, još se i smrtno ljute. Zabranila bih Zakonom da se veliki kučići drže u stanovima.

Tatica

pre 11 meseci

I onda recimo ako imas psa u dvoristu kuce, ne vodis ga u parkove ni na javne povrsine, placas porez za sta tacno?
(Zhol, 30. oktobar 2023 12:54)

To ti je isto kao i TV pretplata... Recimo nemaš TV u kući jer ti ne treba ali ti da platiš moraš

MJS

pre 11 meseci

Beograd je postao zapišani grad u pravom smislu!!! Bez navodnika!!!
Bar centralni deo grada!!! Deo ljudi,kao da je poludeo,žive u centru u stanu u običnoj zgradi,a drže i vodaju pse ,kao da su na selu i imaju dvorište!!! Scena na Tašu,česma pored dečijeg igrališta,žena je podigla psa koje liže česmu da bi popilo vode!!! Bez trunke stida i srama!!! Zatim tu dolaze klinci i roditelji!!! Jel to normalno??????

joj

pre 11 meseci

Jeste li razmisljaki sta cete sa toliko pasa lutalica kad uvedete porez?
(Stojko, 30. oktobar 2023 15:22)
Ma nije valjda da ce zbog nekog porezcica ljudi da odbace svoje voljene prijatelje. Valjda ce prvo da ostave cigarete i slicno

Sreće nikada dosta

pre 11 meseci

Slažem se sa ovim kada istog momenta bude uveden porez na decu do 18 godina,za njima se čisti,uništavaju javnu imovinu,njima plaćamo i mi koji nemamo decu školovanje,udžbenike,vrtiće,lečenje...itd od našeg poreza.....dakle porez i na takve "kućne ljubimce"

Danas

pre 11 meseci

Hahah, sećam se kada sam u Austriji u komšiluku imao lika koji je florescentnom trakom beležio okolo svaki pseći izmet u komšiluku. Postali smo isti čangrizavi Austrijanci. Bolje prvo rešite grafite i kaznite te vandale koji uništavaju grad, bahate vozače, a onda pređite na ljubimce.

kognitivna disonanca

pre 11 meseci

u mojoj zgradi neciji pas konstantno urinira u liftu (1 mali lift u zgradi, zgrada od 10 spratova) i nikom nista. vlasnik naravno nameru nema da to pocisti, tako da nam zgrada smrdi kao javni toalet. Ko vozi dete u kolicima, ostavis kolica ispred stana i molis boga da budu tu kad nadjes vremena da operes tockove i da ih uvezes unutra.b Nemam nista protiv zivotinja, ali previse se stavljaju ispred potrebe drugih ljudi u zajednici.
(Ivana0303, 30. oktobar 2023 13:55)

Samo se ti teši da je pas! Živim u soliteru od 15 spratova i 26 kučića i nijednom se pas nije upišo u liftu. To rade male raspuštene barabe i ćaknuti penzioneri, namerno!!!

Gaga

pre 11 meseci

Nek komunalna policija bolje prođe ulicama na Lekinom brdu i posklanja sve automobile sa trotoara jer ni jednom ulicom ne može pešak da prođe pa idemo po kolovozu. Svi se pravimo blesavi i nevidimo prave probleme nego nam sad psi smetaju. Đubre i grafiti su baš super!

Sergej

pre 11 meseci

Čipujte ih sve, to je važnije. Pa kad im "pobegne" prvi put vratite, drugi put kazna 1000 evra, treci put 10000 ili zatvor 6 meseci.

Bruks 021

pre 11 meseci

Ja bih bez razmišljanja uveo porez na političare.I to u više kategorija,npr.da li mu je to prvo radno mesto ili da li je bio šlihtara kao mali ili se formirao kao fe.alija tokom radnog iskustva.

Razmisli malo

pre 11 meseci

Ovo mi se čini kao tipično bkrokratsko rešenje za problem koji se rešava boljom kontrolom.
Umesto da neodgovorni vlasnici budu kažnjeni za svoje prekršaje, porezom se kažnjavaju svi vlasnici pasa - i odgovorni i neodgovorno.

Јабучило

pre 11 meseci

Уместо да кажњавају (не)одговорне власнике, казниће порезом сваког власника кућног љубимца?

Realnost

pre 11 meseci

Mislim da treba uvesti porez na ljudskost, empatiju, lepu emociju uopšte. Primitivizam podsticati, benefiti obavezno za dilere i fukse. Ko nanese zlo drugom umanjiti mu porez, motivisati ga da nastavi. Ko pokaže slabost i pomogne drugome, odmah na lomaču. Ljubav zabraniti.

Pljuvac Svih Stilova

pre 11 meseci

Sto je vise zakona i poreza to je manje slobode. Tako da pre nego sto svi pozdravite ovaj porez jer vas nerviraju vlasnici pasa, zapitajte se sta je sledece i sta cete i kako cete kada dodje na red da oporezuju nesto sto vi volite/imate?! Da li neki vlasnici pasa ne ciste za svojim ljubimcem? DA! Da li to treba kazniti - DA! Da li neki nisu spsoobni da vode racuna o svom ljubimcu - DA. Da li su svi isti - NISU!

Stojko

pre 11 meseci

Jeste li razmisljaki sta cete sa toliko pasa lutalica kad uvedete porez? Deo Beograda sa one strane Pancevackog mosta je ionako zatrpan ostavljenim psima. A dobro ce doci i veterinarskim ordinacijama, ima pare da uzmu na eutanaziji zdravih ljubimaca ciji vlasnici nece da placaju porez.

srf

pre 11 meseci

Iako nemam psa i smatram to higijenski neprihvaljtivim, ovo je jos jedan u vidu debilizama. I ovak je zaposleno tone paretijskih poslusnika u komunalce, nek sede u parku i gledaju ko nece da cisti.

XXL

pre 11 meseci

Smatram da porez na živo biće pa i kućne ljubimce vodi ka nehumanom odnosu prema istom od strane društva ALI DEBELE kazne za vlasnike pa i pretnjom oduzimanja psa bez KORPE na njušsci kao zaštitnoj meri (NE brnjica kako needukovani tumače jer brnjica se stavlja svinjama kroz njušku kako ne bi rile po dvorištu jer izaziva bol), odgovarajućeg povodca i opremu boca sa vodom, torbica sa hranom i mala činija kao i kesice za uklanjanje njihovog izmeta kada je pas izveden u šetnju. I naravno ZABRANA dovođenje psa na dečija igrališta kako bi vršili nuždu i bili u društvu dece da se "igraju"...

gogi cvetkovic

pre 11 meseci

moja partnerka sa kojom imam decu, iako vise volim musku ruku, se jezi kucica.. time su i meni odvratni.. razrezao bih porez milionski na kerove, da san vlast samo jedan dan to bi mi bip prvi potez!

NS oldtajmer

pre 11 meseci

Ok može, ali onda porez i vlasnicima auto i kamio krševa iz kojih curi ulje na litre - i za njima valjda neko čisti. Povećati porez na cigarete bar duplo - veoma skupo je besplatno lečenje zdravstvenih posledica pušenja...Svima preko 100 kila tel. težine naplatiti godišnju zdravstvenu taksu jer češće idu kod lekara zbog holesterola i visokog pritiska .... 'ajd sad hejteri, lako je naći tuk-na-luk. Dalje, bolje da komunalci love one što zapiš...ju bandere, i s.ru, povr..aju po haustorima nego kerove bez povodca. Ima još... 'oćete ? a? keromrsci ...

Skotina

pre 11 meseci

Treba. Da plaćaju porez svi, i oni koji imaju pse, i oni koji su ih isterali na ulicu da ne bi hranili. Razrezati taksu svima kao što za kerove na RTS. Treba ovaj glupi narod karati u glavu što jače, za drugo im glava ionako ne služi.

smarate mrzitelji

pre 11 meseci

Nema od toga ništa, više je normalnih ljudi i vlasnika ljubimaca nego mrzitelja svega i svačega. Što više pasa, to nam treba, a ovi drugi neka kukaju i cmizdre xD

vlada

pre 11 meseci

Imam dva psa.Jednog nasao u malom pogranicnom gradu,setao se po sred puta.Ubacim ga u kola da ne pogine.Ljubimac.Drugi se usetao u dvoriste i nije hteo da izadje.I njega ostavim.Vakcinisem,lecim.Dvoriste cistim non stop,uvek je cisto.Ponekad se prosetamo u prirodi.Ne idemo u parkove niti na javna mesta.Sto se tice poreza za pse,videcemo..Stanovi i kuce ne mogu imati isti tretman u oporezivanju.

milos

pre 11 meseci

Samo kazne za neodgovorne i sistem koji ce moci da funkcionise u praksi. Danas koliko znam na 1000 fekalija na ulici ide 0.5 kaznjenih. Kad se to podigne nece trebati ni porez a ni patrola uskoro.

Rob Sinji

pre 11 meseci

Dokle će vlasti očekivati da neko drugi radi njihov posao ? Kada "vlasnici" pobacaju "ljubimce" na ulicu zbog poreza ima da nas oglođu. I ovako ih je na ulicama toliko da je postalo opasno kretati se , naročito rano ujutru kada su ulice njihove i napadaju u čoporima.

Uh

pre 11 meseci

A kako će da oporezuju pse lutalice koji takođe obavljaju nuždu na ulici?
A hoće biti i neki novi porez i na one ljude koji obavljaju nuždu pred tuđim ulazom? Desilo nam se više puta pa pitam...
A hoće biti i nekih kazni za životinje u skupštini i njihovo ne primereno ponašanje koje se emituje na tv-u? Njihov govor mržnje i širenje namernih i zlonamernih dezinformacija zagađuju mentalni prostor građanima od kojeg se sve teže oporavljaju.
Nisam za uvođenje poreza na ljubimce. Ja sam za zamenu veronauke u školama sa časovima kulture na ulici i u saobraćaju od prvog razreda osnovne. Tedukacija je jedini spas.

kole

pre 11 meseci

Ove masine i rad ovih radnika neko mora da plati, a to su svi gradjani. E sad mi nije jasno zasto bih ja placao da se cisti izmet pasa koji njihovi vlasnici nisu hteli da pociste. Ovo vise nije situacija, ovo je teror kuckara nad svim gradjanima grada. Uvesti porez za drzanje jednog psa u stanu, a svaki sledeci po 1000 evra. Ko ima dvoriste ne mora da placa nista osim ako pas laje neprekidno i uznemirava ljude, onda kazna 1000 evra.Predlog da dodatni porez placaju vlasnici pasa koji ne zele da imaju decu obavezno usvojiti, jer se preko toga promovise depopulacija stanovnistva.

Vlad Cepeš

pre 11 meseci

@ Czv

Na automobile se već plaća porez. Što ne bi i na kučiće. A da komunalci hoće da dođu zbog nepropisnog parkiranja, ne bih silazio sa telefona.

daca

pre 11 meseci

Moze ali onda da se ukinu sve privilegije koje se daju za decu. Zasto bih ja placao za necije drugo dete za rodjenje, za dodatak za ovo za ono, nego ako si planirao da pravis decu ti i SAM izdrzavaj a ne da ocekujes od mene! Dosta je bilo bahatih roditelja koji se kote ko kunici, a neka pas za sta da ih ujede

Skywalker

pre 11 meseci

Saglasan, iako sigurno neće pomoći da se grad očisti od životinjskog izmeta budući da je to više stvar nedostatka osnovne kulture samih vlasnika.

Slične vrste "poreza" (ovo je zapravo više neka vrsta takse) postoje i u određenim kantonima u Švajcarskoj, gde vlasnici plaćaju ovaj "porez" ukoliko imaju kučiće u vlasništvu dok za slučaj da imaju mačke taj porez ne plaćaju. Objašnjenje je u tome što se mačke smatraju korisnim životinjama (love miševe i druge štetočine) dok se kučići smatraju luksuzom.

ja

pre 11 meseci

Treba uvesti, kazne, da kada vlasnici izvedu psa u park da pokupe njegov izmet i odloze u kantu, ko ti ne uradi kazna i cao.... To je sasvim normalno u drugim zemljama

Bobi

pre 11 meseci

Ne bi imao nista protiv da sam ikada ikoga video iz nadleznih sluzbi da to ciste. Konkretno u bloku 70 ne vidjam godinam u nazad komunalne sluzbe da ciste javne povrsine pogotovu oko zgrada. Tako da je to idealno da se napuni budzet a da se ne radi nista.

svasta citam

pre 11 meseci

Samo procitati komentare vlasnika pasa. Brane se grafitima i otpacima koja ostavljaju deca.
Dakle, funkcionalno nepismeni da razumeju tekst i problem kroji prave.

Kokolo

pre 11 meseci

Kad ostariš, ta deca će te lečiti, voziti, uplaćivati tvoju penziju, zakopati te kada umreš da ne smrdiš. Kučići i mačke će te pojesti.


Slažem se sa ovim kada istog momenta bude uveden porez na decu do 18 godina,za njima se čisti,uništavaju javnu imovinu,njima plaćamo i mi koji nemamo decu školovanje,udžbenike,vrtiće,lečenje...itd od našeg poreza.....dakle porez i na takve "kućne ljubimce"

dusan

pre 11 meseci

Kod nas u ulici se ne moze ni prosetati, ima vise pasa nego ljudi. Jos se i macke nakotile...prava seoska idila. Fale nam jos pilici i svinje...

kopiranosatvitera

pre 11 meseci

Apsolutno! Ovolika neodgovornost od vlasnika pasa je krajnje bezobrazna. A onda od tih para rešite pse lutalice. Svi zadovoljni.

Vojislav

pre 11 meseci

Nisam vlasnik psa, ali mislim da je ovaj predlog nenormalan. Pošto mnogi ljudi neće možda moći ili neće hteti da plaćaju ovaj porez, posledica će biti da pse jednostavno izbace na ulice a onda ćemo imati daleko veći broj lutalica nego do sada. Kada već niste sposobni da rešite problem lutalica pustite ljude da ih drže za džaba jer je i to bolje nego da su napušteni.

Кутловић

pre 11 meseci

Zasto komunalci ne proveravaju da li je pas cipovan i ne pisu kazne na licu mesta? Zasto ne pisu kazne kada vlasnici ne pokupe izmet na ulici? Ocitaju cip i napisu kaznu. Zasto vlasnici pasa nisu obavezni da placaju izdrzavanje psa ako ga izbace na ulicu?
(zasto, 30. oktobar 2023 15:13)

Зато што комуналци иду по аутобусима и гледају карте. То је најбитније. А остали неред цвета.

only fools and horses

pre 11 meseci

A čemu služe komunalci, to jest ovi Šapićevi belci. Mislim da postoji kazna za one koji ne očiste izmet za svojim psom, ali nikad nisam čuo da je nekom napisana. Aktivirajte se malo, dajte im neku stimulaciju, da vidite kako će se rastrčati da kažnjavaju. Ali ne samo za pse, nek kažnjavaju svakog ko baci papirić, pikavac, pljune na ulici, šara zidove. A posebno za ove što istovaruju šut i đubre svugde. Većina ljudi je neodgovorna, morate ih kaznama navići da čuvaju higijenu u okruženju.

Bane

pre 11 meseci

(Stingray, 30. oktobar 2023 15:05)
veću glupost nisam skoro čuo. Pa, više ti potrošiš vode kad samo jednom pustiš vodu iz vodokotlića nego što pas prosečne veličine popije za mesec dana.

Da da

pre 11 meseci

Da, porez ce da vam resi hiljade lutalica s kojima ne znate sta da radite a koje vrse nuzdu svuda, napadaju ljude i ne mare za znak "zabranjeno setanje pasa". Super ce da bude kad budete naplacivali porez a sve ostane isto, sta cete tad da smislite? Od tih cije su te ideje ni ne ocekujem bolje, doduse.

neutralni felš

pre 11 meseci

naravno, ako od tog poreza prihod ide za zbrinjavanje pasa lutalica koje neodgovorni vlasnici zafrljače na ulicu čim im dosade.

Natasa

pre 11 meseci

Stvarno, sta sa psima koji nisu niciji? Ovim sto svaka zgrada ima bar dva komada koji se muvaju tu. Njih ima koliko i ovih koji imaju vlasnike, ako ne i vise. A niko ne cisti i za njima.

neko

pre 11 meseci

Nije problem porez, i ne treba da se zakonom "donese" isti, jer ko želi da drži životinje ne treba mu to uskraćivati ili na neki način otežavati. Ovde je veći problem što nije regulisano zakonom šta su dužni vlasnici životinja da učine kada iste šetaju(pre svega naravno mislim na pse jer su oni najrasprostranjeniji). Treba ih obavezati zakonim da moraju imati sve one dodatke za bezbednost prolaznika(brnjice) i za higijenu(kesice i rukavice, i šta li već ide u to), i da počnu da čiste izmet iza svojih ljubimaca!!! A ne da "godpoda" izvedu svoje ljubimce, oni izbrše nuždu gde stignu, a posle ljudi gaze po govnima njihovoh ljubimaca!!!! E, to treba država da sredi zakonom, sankcijama i kaznama i što je bitno uz to da "komunwlna policija" u čijem bi to trebalo biti ovlašćenju, da počne da radi svoj posao, a ne da po veo dan sede po kafićima i ispijaju kafu!!!!

Кутловић

pre 11 meseci

Moze kada se uvede advokatima, taksistima, tzv pevaljkama i ostalim slicnog soja
(mystic, 30. oktobar 2023 12:53)

Какве везе има порез за љубимце, са занимањем таксисте (који већ плаћа порез), адвокат (који такође плаћају неке порезе), па чак и певаљке плаћају како која, али плаћа се?

Zivi bili pa videli

pre 11 meseci

Ceo sistem radi na tome da se iskljucimo iz sistema. Da se iskljucimo sa gradskog grejanja jer svi znaju da je cista kradja. Da poseduje narod ilegalno noruzje, jer legalno zaplenjuju i otimaju. Da gorivo kupujemo na crno jer smo lideri po crni u regionu.

Ja bih razumeo da smo mi zemlja sa ni jednim ulicnim psom, pa je problem samo u nesavesnim i neodgovnim vlasnicima. Medjutim, nije tako. Svaka cetvrt ima desetak domacih ulicnih pasa za kojima niko ne cisti, niko ne brine, a koja zivi od ostataka hrane koje ljudi bace. I sad ce kao porez vlasnicima pasa da resi fekalije i djubre koje i oni prave, te napade na ljude i decu. Nece.

Ukratko, doci ce dotle da ce narod ilegalno da drzi pse, a fekalija i ujeda i svega ce i dalje biti nista manje nego pre poreza.

borivoje surdilovic

pre 11 meseci

nikada nisam video tu eko patrolu...jos da ciste....cuj to.....prvo...u bg ima mnogo pasa lutalica za kojima normalno niko ne cisti.. ako je taj porez namenjen toj patroli, za ciscenje, znaci li to da ne moram vise da kupujem kese i da ce oni pocistiti....ili da li ce npr da ih bude u svim delovima grada, jer zasto bih ja kod olimpa placao porez a oni ciste knez mihajlovu...itd.....ims tu mnogo zackoljica...

NS oldtajmer

pre 11 meseci

@Stingray
ako ćemo da cepamo dlaku (cepidlačimo) onda psa okupaš jednom u dve nedelje, daš mu najviše oko litru vode dnevno i kraj. Decu kupaš svakodnevno (a ti svoje/u ?), kaki bar jednom dnevno, dakle "vuče se" 10 l vode bar jednom dnevno, koliko puta mu pereš prljave ruke, musavo lice ?, valjda pereš njegovo rublje dva puta nedeljno ...dakle potrošnja vode je ista ... kada bi se bekeljili, i šta ćemo sad ?

Niko Bitan

pre 10 meseci

I treba. Zao mi je odgovornih vlasnika, a takvih je malo i retko. Imam komsije koje imaju dva psa. Ovaj jedan je stalno na ulici, ovoj drugi u boxu. Obadva vrse nuzdu u mom dvoristu. Molio, pricao,ne vredi. Sad kad god nadjem izmet na lopatu i pravo deportujem na njihovo stepeniste. Nekad ociste, nekad ugaze, kao stoke. Druga komsinka, nasla psa na ulici prisvojila ga iako vec ima tri pinca u kuci, ali ta lutalica spava napolju, svu obucu po komsiluku pokupi, iscepa i izgrize. Van svake pameti. Hocete zivotinje, neka vam vrse nuzdu u vasem dvoristu, stanu. I sam imam macku i psa, ali vidim racuna o njima. I nisam mrzitelj zivotinja, ali ljudi postaju toliko bahati, bezobrazni, bez obraza i kulture da ovo vise veze nema sa demokratijom i ljudskim pravom.

Natalija

pre 11 meseci

Ja sam za porez ali na osnovu urasjene ili neurasjene sterilizacije. Ko hoće da ostavi iza sebe još potomaka svog ljubimca da plati.

Nikola P.

pre 10 meseci

Da... Ali... Fora je sledeca... Te pare ce svakako drzava da naplati... ali nece te pare otici za 'odrzavanje grada od posledica imanja ljubimaca'... Sve ce ostati isto... samo ce taj dodatni kes da lagano i iskusno 'legne u dzep' odredjenoj 'gospodi u vrhu' i 'bizmiz-menima'... Toliko o tome.

Niko Bitan

pre 10 meseci

ako ćemo da cepamo dlaku (cepidlačimo) onda psa okupaš jednom u dve nedelje, daš mu najviše oko litru vode dnevno i kraj. Decu kupaš svakodnevno (a ti svoje/u ?), kaki bar jednom dnevno, dakle "vuče se" 10 l vode bar jednom dnevno, koliko puta mu pereš prljave ruke, musavo lice ?, valjda pereš njegovo rublje dva puta nedeljno ...dakle potrošnja vode je ista ... kada bi se bekeljili, i šta ćemo sad ?
(NS oldtajmer, 30. oktobar 2023 18:36)

Bolest ne bira...

Bane...

pre 9 meseci

Kada se setim koliko pre 30 godina, kožura, kostiju, ostataka su mesari poklanjali vlasnicima pasa gde su se ne razne načina snalazili...Elem sada kosti i sve melju u mledeno meso, salame, paste..to je nekada sve bilo džabe, gde su psi i mačke dubo bile vid pomodarstva gde ih nije bilo u ogromnoj veličini gde je hiperprodukcija štenaca kao vid zarade i profita je bio 80-ih do 98 zasićeno tržište u globalnom aspektu i širom sveta gde sada imate rasne pse po ulici, preskupa hrana za pse i mačke gde ako ih navadite, samo tu hranu jedu koliko je ukusno da je prosto neverovatno gde ne biraju sredstva kako da bude njihov proizvod ukusan gde će samo jesti vremenom taj proizvod kao neka droga dok drugu neće što je prosto neverovatno. Sve je preskupo; hrana, gorivo gde taksu će nažalost platiti mnogi kućni ljubimci jer jednostavno platiti danak jer što je premnogno, premnogo je realno...?

gogi cvetkovic

pre 11 meseci

moja partnerka sa kojom imam decu, iako vise volim musku ruku, se jezi kucica.. time su i meni odvratni.. razrezao bih porez milionski na kerove, da san vlast samo jedan dan to bi mi bip prvi potez!

Danas

pre 11 meseci

Hahah, sećam se kada sam u Austriji u komšiluku imao lika koji je florescentnom trakom beležio okolo svaki pseći izmet u komšiluku. Postali smo isti čangrizavi Austrijanci. Bolje prvo rešite grafite i kaznite te vandale koji uništavaju grad, bahate vozače, a onda pređite na ljubimce.

eto

pre 11 meseci

kad vidim da ne-vlasnicke lutalice Dzeki i Zuca ispred moje zgrade, te Belka, Meda i Milica iz parkica iza zgrade stoje u redu da plate porez, te da ciste za sobom i postuju povrsine bez ljubimaca, istog dana cu i ja da krenem da placam i postujem sve to.

Nek se grad bavi zapravo resavanjem problema, a ne naplatom.

Tako da do tada - ne.

Czv

pre 11 meseci

Može naravno, ali tog trenutka postajem anonimni komunalac i prijavljuje sve automobile, parkiranje po zelenim površinama i trotoarima gde jasno stoji znak zabranjeno parkiranje. Vi ste odvratan narod. Idete ulicom a smetaju vam psi. Više automobila no ljudi.

Marks

pre 11 meseci

Bez da se neko naljuti ali naš narod nije za drzanje pasa jer ne poštuju propise, zatim to zshteva ozbiljnj dresuru gde mozes nauciti psa i da ne laje,da ne napada koga stigne i da vrši nuzdu u pesku kao mačke u stanovima. Kao drugo Beograd nema zelenih površina koji mogu da iznesu teret zagadjenja psećim fekalijama koje su jako toksične. A tamo gde nema zelenila trpe fasade, bandere, automobili. Porez mora biti jako visok kao i obavezan prolazak strucne dresure.

tih 3% mesa u parizeru je previse kakva je raja

pre 11 meseci

Obavezno. Simbolicnih 5k mesecno, jer su svi parkovi i trotoari unisteni. Cisto da se proberu kuckari i "ljubitelji"

gotik

pre 11 meseci

Hoće li istovremeno biti uveden porez za roditelje čija deca bacaju đubre po ulicama, urlaju po gradskom prevozu, pišu grafite po zidovima i slično?

smarate mrzitelji

pre 11 meseci

Nema od toga ništa, više je normalnih ljudi i vlasnika ljubimaca nego mrzitelja svega i svačega. Što više pasa, to nam treba, a ovi drugi neka kukaju i cmizdre xD

Sreće nikada dosta

pre 11 meseci

Slažem se sa ovim kada istog momenta bude uveden porez na decu do 18 godina,za njima se čisti,uništavaju javnu imovinu,njima plaćamo i mi koji nemamo decu školovanje,udžbenike,vrtiće,lečenje...itd od našeg poreza.....dakle porez i na takve "kućne ljubimce"

qwe

pre 11 meseci

Vazi, vazi.
Komunalna policija da pocne da radi svoj posao i kaznjava ljude koji ne ciste za sobom bilo bi sve ok. Najbolje zbog neodgovornih pojedinaca da se uvede porez na pse, bice pobuna

daca

pre 11 meseci

Moze ali onda da se ukinu sve privilegije koje se daju za decu. Zasto bih ja placao za necije drugo dete za rodjenje, za dodatak za ovo za ono, nego ako si planirao da pravis decu ti i SAM izdrzavaj a ne da ocekujes od mene! Dosta je bilo bahatih roditelja koji se kote ko kunici, a neka pas za sta da ih ujede

Ivana

pre 11 meseci

I svaki kvart da placa porez na svoje pse bez vlasnika koji se krecu u tom komsiluku. Svi stanari u kvartu da podele novac i to plate, moze preko infostana. Nije fer da placaju samo psi koji su zbrinuti, vakcinisani i udomljeni, a avlijaneri ne.

Kokolo

pre 11 meseci

Kad ostariš, ta deca će te lečiti, voziti, uplaćivati tvoju penziju, zakopati te kada umreš da ne smrdiš. Kučići i mačke će te pojesti.


Slažem se sa ovim kada istog momenta bude uveden porez na decu do 18 godina,za njima se čisti,uništavaju javnu imovinu,njima plaćamo i mi koji nemamo decu školovanje,udžbenike,vrtiće,lečenje...itd od našeg poreza.....dakle porez i na takve "kućne ljubimce"

Bolest treba lečiti a i porez je dobrodošao

pre 11 meseci

Koliko ljudi na Fejsu ima sliku svog psa umesto svoje.Zatim,slave kučetu rođendan,veterinarski pregledi, pasoši za pse, hrana... a ceo stan pretvorili u štenaru. Čemu tolika žrtva i obožavanje pseta? Zar ti ljudi nemaju nešto pametnije da rade? Treba svi da se borimo protiv takvih i sličnih izopačenosti.

Stingray

pre 11 meseci

Ko drži psa u stanu (na zajedničkom vodomeru u zgradi), upisati kera kao člana domaćinstva. Muž, žena, dvoje dece i pas - pet članova domaćinstva.

gille bg

pre 11 meseci

Ima više pasa nego dece nažalost.I treba uvesti porez na pse.Svi bi imali koristi i vlasnici i lutalice bi imali čime da nahrane i zbrinu.A ovako svi samo okreću glavu.

kognitivna disonanca

pre 11 meseci

u mojoj zgradi neciji pas konstantno urinira u liftu (1 mali lift u zgradi, zgrada od 10 spratova) i nikom nista. vlasnik naravno nameru nema da to pocisti, tako da nam zgrada smrdi kao javni toalet. Ko vozi dete u kolicima, ostavis kolica ispred stana i molis boga da budu tu kad nadjes vremena da operes tockove i da ih uvezes unutra.b Nemam nista protiv zivotinja, ali previse se stavljaju ispred potrebe drugih ljudi u zajednici.
(Ivana0303, 30. oktobar 2023 13:55)

Samo se ti teši da je pas! Živim u soliteru od 15 spratova i 26 kučića i nijednom se pas nije upišo u liftu. To rade male raspuštene barabe i ćaknuti penzioneri, namerno!!!

Lemi

pre 11 meseci

Ne da bih uveo porez, vec bi oformio posebnu policijsku jedinicu koja bi hapsila ovu psihijatriju koja se leci drzanjem pasa i macaka. Ti ljudi pricaju sa tim zivotinjama, projektuju na njih svoja mentalna stanja i traze neku utehu. Po strani higijena i kupljenje izmeta za psima. To je tek za ozbiljnu robiju. Nemam nista protiv pasa i macaka, i sam sam bio vlasnik dva psa i vise macaka, ali ziveo sam u kuci sa dvoristem gde su te zivotinje imale slobodu. Ovo drzanje po nekoliko pasa u garsonjerama je strahotno.
Pod hitno osmisliti neki nacin kontrole jer sad su psi postali moda, uteha, zamena za decu itd.

onako

pre 11 meseci

Hoće li istovremeno biti uveden porez za roditelje čija deca bacaju đubre po ulicama, urlaju po gradskom prevozu, pišu grafite po zidovima i slično?
(gotik, 30. oktobar 2023 13:44)

Samo debil može da izjednači dete sa psom.

dexter-lab

pre 11 meseci

Dosli neki cudni ljudi iz sela u gradove. Poneli sa sobom svoje seoske navike. Kerove iz dvorista ubacili u stanove.

Tema za psihijatre: Ucestalost mentalnih oboljenja kod osoba zenskog pola koje cuvaju pse. To bi bio naucni rad za vrhunski casopis.

no_6

pre 11 meseci

Nažalost našeg čoveka možeš dovesti u red samo kada ga udariš po džepu, pojedini vlasnici postanu agresivni kada im se kaže da vežu psa ili stave korpu dok šetaju glavnim ulicama grada.

Neće porez izlečiti bolest

pre 11 meseci

Psetomanija je dostigla zastrašujuće razmere.Zamislite svo to utrošeno vreme, novac na potpuno beskorisne pse koji se izležavaju po vašim stanovima.Nikakva svrha, nikakav smisao, samo uludo traćenje dragocenog vremena i novca.Ovo je veliki problem, uživanje u besmislu, u beskorisnosti. A neko je sve to industrijalizovao i zarađuje ogromne pare.

Gogi

pre 11 meseci

Komšinica na Vračaru pričala sa jednim majstorom za dezinsekcijom i deratizacijom pre par nedelja kaže da taj ddd majstor ne zna gde mu glava od posla što se tiče poziva za prskanje buva od pasa i buva od mačaka u stanovima i zgradama.Gotovo svaka zgrada i podrumi ulazi puni buva.

Tretmane obično plaćaju ovi koji nemaju pse kad ih zakače u liftu ili hodniku zgrade gde 20 kerova dnevno prođe.

Retko koji vlasnik pasa se odluči da prska na pojavu buva u stanovima iako ih ima.Kao oni to održavaju i slične nebuloze a ispaštaju ovi koji nemaju kerove.

Plus bubašvabe i krpelji koji se hrane izmetom pasa u dvorištima.TO je posebna priča koja ne dopire do svesti niti ovih koji vode kerove na vršenje nužde u dvorištima zgrada niti do profesionalnih upravnika.

Pola grada su vlasnici pasa koji ih čuvaju u stanovima pretvorili u seoske septičke nadzemne jame.

Zato porez.Žestok.

Fredi Kruger

pre 11 meseci

Ne treba porez nego zabraniti vršenje nužde na javnim površinama, dakle samo u stanovima i kućama vlasnika, tamo ni ne moraju da čiste ako ih mrzi...

NS oldtajmer

pre 11 meseci

Ok može, ali onda porez i vlasnicima auto i kamio krševa iz kojih curi ulje na litre - i za njima valjda neko čisti. Povećati porez na cigarete bar duplo - veoma skupo je besplatno lečenje zdravstvenih posledica pušenja...Svima preko 100 kila tel. težine naplatiti godišnju zdravstvenu taksu jer češće idu kod lekara zbog holesterola i visokog pritiska .... 'ajd sad hejteri, lako je naći tuk-na-luk. Dalje, bolje da komunalci love one što zapiš...ju bandere, i s.ru, povr..aju po haustorima nego kerove bez povodca. Ima još... 'oćete ? a? keromrsci ...

kole

pre 11 meseci

Ove masine i rad ovih radnika neko mora da plati, a to su svi gradjani. E sad mi nije jasno zasto bih ja placao da se cisti izmet pasa koji njihovi vlasnici nisu hteli da pociste. Ovo vise nije situacija, ovo je teror kuckara nad svim gradjanima grada. Uvesti porez za drzanje jednog psa u stanu, a svaki sledeci po 1000 evra. Ko ima dvoriste ne mora da placa nista osim ako pas laje neprekidno i uznemirava ljude, onda kazna 1000 evra.Predlog da dodatni porez placaju vlasnici pasa koji ne zele da imaju decu obavezno usvojiti, jer se preko toga promovise depopulacija stanovnistva.

Svašta

pre 11 meseci

Ma kakav porez, treba im oduzeti te pse i naterati ih da nešto rade.Dobar deo kučkara neće ništa ni da radi, po ceo dan se zamlaćuju sa tim psima.

NS oldtajmer

pre 11 meseci

@Stingray
ako ćemo da cepamo dlaku (cepidlačimo) onda psa okupaš jednom u dve nedelje, daš mu najviše oko litru vode dnevno i kraj. Decu kupaš svakodnevno (a ti svoje/u ?), kaki bar jednom dnevno, dakle "vuče se" 10 l vode bar jednom dnevno, koliko puta mu pereš prljave ruke, musavo lice ?, valjda pereš njegovo rublje dva puta nedeljno ...dakle potrošnja vode je ista ... kada bi se bekeljili, i šta ćemo sad ?

Vera

pre 11 meseci

Treba uvesti i porez i poštovanje Zakona o držanju kućnih ljubimaca. Jrdino velike kazne uvode red, a ne da nas maltretiraju sa svojim ljubimcima. Gazde ih maze, a drugi da čuste za njihovim ljubimcima. O lajanju istih da ne pričam, a ako im nešto kažeš, još se i smrtno ljute. Zabranila bih Zakonom da se veliki kučići drže u stanovima.

drmr

pre 11 meseci

moja partnerka sa kojom imam decu, iako vise volim musku ruku, se jezi kucica.. time su i meni odvratni.. razrezao bih porez milionski na kerove, da san vlast samo jedan dan to bi mi bip prvi potez!
(gogi cvetkovic, 30. oktobar 2023 12:52)

Ja bih uveo porez na budale. Bili bi Svajcarska tad. S ti bio prvi platisa.

Dusan

pre 11 meseci

moja partnerka sa kojom imam decu, iako vise volim musku ruku, se jezi kucica.. time su i meni odvratni.. razrezao bih porez milionski na kerove, da san vlast samo jedan dan to bi mi bip prvi potez!
(gogi cvetkovic, 30. oktobar 2023 12:52)

Bice da se jezi i ljudi.

Vojislav

pre 11 meseci

Nisam vlasnik psa, ali mislim da je ovaj predlog nenormalan. Pošto mnogi ljudi neće možda moći ili neće hteti da plaćaju ovaj porez, posledica će biti da pse jednostavno izbace na ulice a onda ćemo imati daleko veći broj lutalica nego do sada. Kada već niste sposobni da rešite problem lutalica pustite ljude da ih drže za džaba jer je i to bolje nego da su napušteni.

Ispod slema mozga nema

pre 11 meseci

Porez na one koji nemaju decu a imaju kerove...
(Zastavnik Stojan Mučibabić, 30. oktobar 2023 13:36)

I porez za one koji nemaju mozga...

Nikola

pre 11 meseci

Samo drakonsko kažnjavanje po džepu svih propusta vlasnika pasa opisanih u prvoj rečenici. Ništa drugo ne pomaže, kakva edukacija, pozivanje na odgovornost, apeli...zna se šta jedino daje rezultate.

srf

pre 11 meseci

Iako nemam psa i smatram to higijenski neprihvaljtivim, ovo je jos jedan u vidu debilizama. I ovak je zaposleno tone paretijskih poslusnika u komunalce, nek sede u parku i gledaju ko nece da cisti.

Pljuvac Svih Stilova

pre 11 meseci

Sto je vise zakona i poreza to je manje slobode. Tako da pre nego sto svi pozdravite ovaj porez jer vas nerviraju vlasnici pasa, zapitajte se sta je sledece i sta cete i kako cete kada dodje na red da oporezuju nesto sto vi volite/imate?! Da li neki vlasnici pasa ne ciste za svojim ljubimcem? DA! Da li to treba kazniti - DA! Da li neki nisu spsoobni da vode racuna o svom ljubimcu - DA. Da li su svi isti - NISU!

Милан

pre 11 meseci

Какве патроле? Генерално јавна управа и услуге се урушавају, свуда је лоше, ваљда тако штеде новац. Ја те "патроле" не видех.
Казна што неко не почисти ок, али порез не.

Realnost

pre 11 meseci

Mislim da treba uvesti porez na ljudskost, empatiju, lepu emociju uopšte. Primitivizam podsticati, benefiti obavezno za dilere i fukse. Ko nanese zlo drugom umanjiti mu porez, motivisati ga da nastavi. Ko pokaže slabost i pomogne drugome, odmah na lomaču. Ljubav zabraniti.

navigator

pre 11 meseci

Treba uvesti red jer je ovo pravo ludilo. Drže i po više pasa u stanovima pa kad zalaje više njih, pa noćne šetnje. Ko ima kuću sa dvorištem van naselja neka ih ima, ali u gradu je problem. I ko ih šeta pribor za čišćenje ili kazna.

Gaga

pre 11 meseci

Nek komunalna policija bolje prođe ulicama na Lekinom brdu i posklanja sve automobile sa trotoara jer ni jednom ulicom ne može pešak da prođe pa idemo po kolovozu. Svi se pravimo blesavi i nevidimo prave probleme nego nam sad psi smetaju. Đubre i grafiti su baš super!

Stojko

pre 11 meseci

Jeste li razmisljaki sta cete sa toliko pasa lutalica kad uvedete porez? Deo Beograda sa one strane Pancevackog mosta je ionako zatrpan ostavljenim psima. A dobro ce doci i veterinarskim ordinacijama, ima pare da uzmu na eutanaziji zdravih ljubimaca ciji vlasnici nece da placaju porez.

kopiranosatvitera

pre 11 meseci

Apsolutno! Ovolika neodgovornost od vlasnika pasa je krajnje bezobrazna. A onda od tih para rešite pse lutalice. Svi zadovoljni.

Honor

pre 11 meseci

Neodgovorni su vlasnici ljubimaca kao i većina stanovnika Beograda. Ako bi se uveo neki porez i taksa, trebalo bi uvesti svima i te pare iskoristiti za dobre povišice ljudima koji čiste ulice i parkove. Da nema njih, bili bismo u đubretu do guše.

svasta citam

pre 11 meseci

Samo procitati komentare vlasnika pasa. Brane se grafitima i otpacima koja ostavljaju deca.
Dakle, funkcionalno nepismeni da razumeju tekst i problem kroji prave.

Bane

pre 11 meseci

(Stingray, 30. oktobar 2023 15:05)
veću glupost nisam skoro čuo. Pa, više ti potrošiš vode kad samo jednom pustiš vodu iz vodokotlića nego što pas prosečne veličine popije za mesec dana.

Porez se mora uvesti

pre 11 meseci

Treba zabraniti i držanje pasa u dvorištima po gradovima.Zašto laju i prepadaju prolaznike?Piše na ogradi da se čuvamo psa, to je u redu ako pokušaš da uđeš u dvorište, ali zašto laju na prolaznike? Ima i srčanih bolesnika kojima je savetovana šetnja. Sve u svemu, čovek je izgleda najmanje važan.

Pljuvac Svih Stilova

pre 11 meseci

Sto je vise zakona i poreza to je manje slobode. Tako da pre nego sto svi pozdravite ovaj porez jer vas nerviraju vlasnici pasa, zapitajte se sta je sledece i sta cete i kako cete kada dodje na red da oporezuju nesto sto vi volite/imate?! Da li neki vlasnici pasa ne ciste za svojim ljubimcem? DA! Da li to treba kazniti - DA! Da li neki nisu spsoobni da vode racuna o svom ljubimcu - DA. Da li su svi isti - NISU!

Rob Sinji

pre 11 meseci

Dokle će vlasti očekivati da neko drugi radi njihov posao ? Kada "vlasnici" pobacaju "ljubimce" na ulicu zbog poreza ima da nas oglođu. I ovako ih je na ulicama toliko da je postalo opasno kretati se , naročito rano ujutru kada su ulice njihove i napadaju u čoporima.

MJS

pre 11 meseci

Beograd je postao zapišani grad u pravom smislu!!! Bez navodnika!!!
Bar centralni deo grada!!! Deo ljudi,kao da je poludeo,žive u centru u stanu u običnoj zgradi,a drže i vodaju pse ,kao da su na selu i imaju dvorište!!! Scena na Tašu,česma pored dečijeg igrališta,žena je podigla psa koje liže česmu da bi popilo vode!!! Bez trunke stida i srama!!! Zatim tu dolaze klinci i roditelji!!! Jel to normalno??????

Skywalker

pre 11 meseci

Saglasan, iako sigurno neće pomoći da se grad očisti od životinjskog izmeta budući da je to više stvar nedostatka osnovne kulture samih vlasnika.

Slične vrste "poreza" (ovo je zapravo više neka vrsta takse) postoje i u određenim kantonima u Švajcarskoj, gde vlasnici plaćaju ovaj "porez" ukoliko imaju kučiće u vlasništvu dok za slučaj da imaju mačke taj porez ne plaćaju. Objašnjenje je u tome što se mačke smatraju korisnim životinjama (love miševe i druge štetočine) dok se kučići smatraju luksuzom.

sitno

pre 11 meseci

Обавезно порез на кућне љубимце. Испишаше нам цео улаз а власници се праве луди. Сад као сви треба да платимо исто - па није баш тако...

Da da

pre 11 meseci

Da, porez ce da vam resi hiljade lutalica s kojima ne znate sta da radite a koje vrse nuzdu svuda, napadaju ljude i ne mare za znak "zabranjeno setanje pasa". Super ce da bude kad budete naplacivali porez a sve ostane isto, sta cete tad da smislite? Od tih cije su te ideje ni ne ocekujem bolje, doduse.

Milica

pre 11 meseci

Gluposti, naravno.
Ko je "vlasnik psa"? Onaj koji je psa vakcinisao, registrovao, čipovao. Samo njega, zvanično možeš da oporezuješ. Dakle, savesne i odgovorne vlasnike sa registrovanim kućnim ljubimcima.

Onaj ko čuva psa, ali ga nije vakcinisao i čipovao, njega ne možeš da oporezuješ, jer je "nevidljiv" za vlasti. Dakle, nesavesni i neodgovorni - neoporezovani.

lol

pre 11 meseci

Apsolutno treba uvesti porez + ogromne kazne, od vlasnika kerova se vise ne moze ziveti. Nisu krive zivotinje nego vlasnici! Sav prihod od poreza za azile, ambulante i sterilizaciju i vakcinaciju. Treba i kaznjaviti nesavesne vlasnike koji tove kerove i ne vode ih nikada napolje osim da zapisaju cosak zgrade. Kakvi crni ljubitelji zivotinja koji drze zivo bice u kavezu od 35kvm.

po dzepu

pre 11 meseci

Ta epidemija pasa ide sa usamljenoscu i dobra je terapija. Pogotovu u gradovima. Pomaze depresivnima.
Problem je sto mi s decom ne mozemo u parkove jer ih delimo s njima. Moje dete ne ide u travu(?!) jer je puna mina.
ITd, itd...

Zivi bili pa videli

pre 11 meseci

Ceo sistem radi na tome da se iskljucimo iz sistema. Da se iskljucimo sa gradskog grejanja jer svi znaju da je cista kradja. Da poseduje narod ilegalno noruzje, jer legalno zaplenjuju i otimaju. Da gorivo kupujemo na crno jer smo lideri po crni u regionu.

Ja bih razumeo da smo mi zemlja sa ni jednim ulicnim psom, pa je problem samo u nesavesnim i neodgovnim vlasnicima. Medjutim, nije tako. Svaka cetvrt ima desetak domacih ulicnih pasa za kojima niko ne cisti, niko ne brine, a koja zivi od ostataka hrane koje ljudi bace. I sad ce kao porez vlasnicima pasa da resi fekalije i djubre koje i oni prave, te napade na ljude i decu. Nece.

Ukratko, doci ce dotle da ce narod ilegalno da drzi pse, a fekalija i ujeda i svega ce i dalje biti nista manje nego pre poreza.

dusan

pre 11 meseci

Kod nas u ulici se ne moze ni prosetati, ima vise pasa nego ljudi. Jos se i macke nakotile...prava seoska idila. Fale nam jos pilici i svinje...

Ker

pre 11 meseci

Pseći izmet jeste problem a još veći je mokraća, jer jedan pas zapiša minimum 20 puta tokom šetnje. Od toga ostaju fleke po betonu i fasadama. Ko to da očisti i kako.

Natasa

pre 11 meseci

Stvarno, sta sa psima koji nisu niciji? Ovim sto svaka zgrada ima bar dva komada koji se muvaju tu. Njih ima koliko i ovih koji imaju vlasnike, ako ne i vise. A niko ne cisti i za njima.

Кутловић

pre 11 meseci

Moze kada se uvede advokatima, taksistima, tzv pevaljkama i ostalim slicnog soja
(mystic, 30. oktobar 2023 12:53)

Какве везе има порез за љубимце, са занимањем таксисте (који већ плаћа порез), адвокат (који такође плаћају неке порезе), па чак и певаљке плаћају како која, али плаћа се?

Ivana0303

pre 11 meseci

u mojoj zgradi neciji pas konstantno urinira u liftu (1 mali lift u zgradi, zgrada od 10 spratova) i nikom nista. vlasnik naravno nameru nema da to pocisti, tako da nam zgrada smrdi kao javni toalet. Ko vozi dete u kolicima, ostavis kolica ispred stana i molis boga da budu tu kad nadjes vremena da operes tockove i da ih uvezes unutra. Nemam nista protiv zivotinja, ali previse se stavljaju ispred potrebe drugih ljudi u zajednici.

Vlad Cepeš

pre 11 meseci

@ Czv

Na automobile se već plaća porez. Što ne bi i na kučiće. A da komunalci hoće da dođu zbog nepropisnog parkiranja, ne bih silazio sa telefona.

Sergej

pre 11 meseci

Čipujte ih sve, to je važnije. Pa kad im "pobegne" prvi put vratite, drugi put kazna 1000 evra, treci put 10000 ili zatvor 6 meseci.

Uh

pre 11 meseci

A kako će da oporezuju pse lutalice koji takođe obavljaju nuždu na ulici?
A hoće biti i neki novi porez i na one ljude koji obavljaju nuždu pred tuđim ulazom? Desilo nam se više puta pa pitam...
A hoće biti i nekih kazni za životinje u skupštini i njihovo ne primereno ponašanje koje se emituje na tv-u? Njihov govor mržnje i širenje namernih i zlonamernih dezinformacija zagađuju mentalni prostor građanima od kojeg se sve teže oporavljaju.
Nisam za uvođenje poreza na ljubimce. Ja sam za zamenu veronauke u školama sa časovima kulture na ulici i u saobraćaju od prvog razreda osnovne. Tedukacija je jedini spas.

joj

pre 11 meseci

Jeste li razmisljaki sta cete sa toliko pasa lutalica kad uvedete porez?
(Stojko, 30. oktobar 2023 15:22)
Ma nije valjda da ce zbog nekog porezcica ljudi da odbace svoje voljene prijatelje. Valjda ce prvo da ostave cigarete i slicno

Natalija

pre 11 meseci

Ja sam za porez ali na osnovu urasjene ili neurasjene sterilizacije. Ko hoće da ostavi iza sebe još potomaka svog ljubimca da plati.

Razmisli malo

pre 11 meseci

Ovo mi se čini kao tipično bkrokratsko rešenje za problem koji se rešava boljom kontrolom.
Umesto da neodgovorni vlasnici budu kažnjeni za svoje prekršaje, porezom se kažnjavaju svi vlasnici pasa - i odgovorni i neodgovorno.

Bobi

pre 11 meseci

Ne bi imao nista protiv da sam ikada ikoga video iz nadleznih sluzbi da to ciste. Konkretno u bloku 70 ne vidjam godinam u nazad komunalne sluzbe da ciste javne povrsine pogotovu oko zgrada. Tako da je to idealno da se napuni budzet a da se ne radi nista.

Skotina

pre 11 meseci

Treba. Da plaćaju porez svi, i oni koji imaju pse, i oni koji su ih isterali na ulicu da ne bi hranili. Razrezati taksu svima kao što za kerove na RTS. Treba ovaj glupi narod karati u glavu što jače, za drugo im glava ionako ne služi.

XXL

pre 11 meseci

Smatram da porez na živo biće pa i kućne ljubimce vodi ka nehumanom odnosu prema istom od strane društva ALI DEBELE kazne za vlasnike pa i pretnjom oduzimanja psa bez KORPE na njušsci kao zaštitnoj meri (NE brnjica kako needukovani tumače jer brnjica se stavlja svinjama kroz njušku kako ne bi rile po dvorištu jer izaziva bol), odgovarajućeg povodca i opremu boca sa vodom, torbica sa hranom i mala činija kao i kesice za uklanjanje njihovog izmeta kada je pas izveden u šetnju. I naravno ZABRANA dovođenje psa na dečija igrališta kako bi vršili nuždu i bili u društvu dece da se "igraju"...

statuskan

pre 11 meseci

Volim pse,i sam posedujem jednog ali ovo što viđam po gradu je postala epidemija.Toliko ima pasa da to nije normalno.Na zemunskom keju ako skrenete van asfaltiranog dela šanse da ugazite pseći izmet je 99%.Psi, pogotovo oni mali su postali statusni simbol.Žene ih danas nose umesto torbe.

Јабучило

pre 11 meseci

Уместо да кажњавају (не)одговорне власнике, казниће порезом сваког власника кућног љубимца?

Bruks 021

pre 11 meseci

Ja bih bez razmišljanja uveo porez na političare.I to u više kategorija,npr.da li mu je to prvo radno mesto ili da li je bio šlihtara kao mali ili se formirao kao fe.alija tokom radnog iskustva.

Kosta K

pre 11 meseci

Ako se uvodi porez, mora da se zna zašto se uvodi.

U Nemačkoj za tih 15eur mesečno, pas dobije osnovno zdravstveno osiguranje (besplatan pasoš, vakcina, tableta protiv parazita i čipovanje), to se u Srbiji sve plaća.

Dobija osiguranje te ukoliko ga udari auto dok je recimo na povodcu, dobija odštetu i plaćene sve troškove lečenja. U Srbiji je pas objekat.

Takođe ukoliko pas ujede nekog, zna se tačno kolika je čija odgovornost ali ukoliko je pas bio propisno vezan ili na prostoru gde sme slobodno da se kreće (kuća, dvorište, park) osiguranje pokriva odštetu.

neutralni felš

pre 11 meseci

naravno, ako od tog poreza prihod ide za zbrinjavanje pasa lutalica koje neodgovorni vlasnici zafrljače na ulicu čim im dosade.

zasto

pre 11 meseci

Zasto komunalci ne proveravaju da li je pas cipovan i ne pisu kazne na licu mesta? Zasto ne pisu kazne kada vlasnici ne pokupe izmet na ulici? Ocitaju cip i napisu kaznu. Zasto vlasnici pasa nisu obavezni da placaju izdrzavanje psa ako ga izbace na ulicu?

Mar

pre 11 meseci

Nesto se definitivno mora raditi.Radio sam u nekoliko zemalja EU i iskreno da vam kazem lutalicu bukvalno ni jednu nisam video nigde a i ovi sto setaju pse su normalni,imaju povodac svi i zavisno od rase i korpe na ustima.Kod nas od lutalica ne mozes proci ulicom a cak i vlasnicki psi setaju slobodno,vrse nuzdu gde hoce a vlasnike boli briga da skuplja za njima

borivoje surdilovic

pre 11 meseci

nikada nisam video tu eko patrolu...jos da ciste....cuj to.....prvo...u bg ima mnogo pasa lutalica za kojima normalno niko ne cisti.. ako je taj porez namenjen toj patroli, za ciscenje, znaci li to da ne moram vise da kupujem kese i da ce oni pocistiti....ili da li ce npr da ih bude u svim delovima grada, jer zasto bih ja kod olimpa placao porez a oni ciste knez mihajlovu...itd.....ims tu mnogo zackoljica...

milos

pre 11 meseci

Samo kazne za neodgovorne i sistem koji ce moci da funkcionise u praksi. Danas koliko znam na 1000 fekalija na ulici ide 0.5 kaznjenih. Kad se to podigne nece trebati ni porez a ni patrola uskoro.

neko

pre 11 meseci

Nije problem porez, i ne treba da se zakonom "donese" isti, jer ko želi da drži životinje ne treba mu to uskraćivati ili na neki način otežavati. Ovde je veći problem što nije regulisano zakonom šta su dužni vlasnici životinja da učine kada iste šetaju(pre svega naravno mislim na pse jer su oni najrasprostranjeniji). Treba ih obavezati zakonim da moraju imati sve one dodatke za bezbednost prolaznika(brnjice) i za higijenu(kesice i rukavice, i šta li već ide u to), i da počnu da čiste izmet iza svojih ljubimaca!!! A ne da "godpoda" izvedu svoje ljubimce, oni izbrše nuždu gde stignu, a posle ljudi gaze po govnima njihovoh ljubimaca!!!! E, to treba država da sredi zakonom, sankcijama i kaznama i što je bitno uz to da "komunwlna policija" u čijem bi to trebalo biti ovlašćenju, da počne da radi svoj posao, a ne da po veo dan sede po kafićima i ispijaju kafu!!!!

only fools and horses

pre 11 meseci

A čemu služe komunalci, to jest ovi Šapićevi belci. Mislim da postoji kazna za one koji ne očiste izmet za svojim psom, ali nikad nisam čuo da je nekom napisana. Aktivirajte se malo, dajte im neku stimulaciju, da vidite kako će se rastrčati da kažnjavaju. Ali ne samo za pse, nek kažnjavaju svakog ko baci papirić, pikavac, pljune na ulici, šara zidove. A posebno za ove što istovaruju šut i đubre svugde. Većina ljudi je neodgovorna, morate ih kaznama navići da čuvaju higijenu u okruženju.

ja

pre 11 meseci

Treba uvesti, kazne, da kada vlasnici izvedu psa u park da pokupe njegov izmet i odloze u kantu, ko ti ne uradi kazna i cao.... To je sasvim normalno u drugim zemljama

Јабучило

pre 11 meseci

Fale nam jos pilici i svinje...
(dusan, 30. oktobar 2023 17:55)

Varas, se svinje su svuda oko tebe...
(Mader Faker, 30. oktobar 2023 20:05)

Буде и пилетине :)

vlada

pre 11 meseci

Imam dva psa.Jednog nasao u malom pogranicnom gradu,setao se po sred puta.Ubacim ga u kola da ne pogine.Ljubimac.Drugi se usetao u dvoriste i nije hteo da izadje.I njega ostavim.Vakcinisem,lecim.Dvoriste cistim non stop,uvek je cisto.Ponekad se prosetamo u prirodi.Ne idemo u parkove niti na javna mesta.Sto se tice poreza za pse,videcemo..Stanovi i kuce ne mogu imati isti tretman u oporezivanju.

Niko Bitan

pre 10 meseci

ako ćemo da cepamo dlaku (cepidlačimo) onda psa okupaš jednom u dve nedelje, daš mu najviše oko litru vode dnevno i kraj. Decu kupaš svakodnevno (a ti svoje/u ?), kaki bar jednom dnevno, dakle "vuče se" 10 l vode bar jednom dnevno, koliko puta mu pereš prljave ruke, musavo lice ?, valjda pereš njegovo rublje dva puta nedeljno ...dakle potrošnja vode je ista ... kada bi se bekeljili, i šta ćemo sad ?
(NS oldtajmer, 30. oktobar 2023 18:36)

Bolest ne bira...

Tatica

pre 11 meseci

I onda recimo ako imas psa u dvoristu kuce, ne vodis ga u parkove ni na javne povrsine, placas porez za sta tacno?
(Zhol, 30. oktobar 2023 12:54)

To ti je isto kao i TV pretplata... Recimo nemaš TV u kući jer ti ne treba ali ti da platiš moraš

kolega

pre 11 meseci

Ko da kaznjava, komunalci? Pa njih ni vadicepom ne mozes da izvadis iz onih BELI automobila u kojima besciljno i besposleno lutaju ulicama grada.

Nikola P.

pre 10 meseci

Da... Ali... Fora je sledeca... Te pare ce svakako drzava da naplati... ali nece te pare otici za 'odrzavanje grada od posledica imanja ljubimaca'... Sve ce ostati isto... samo ce taj dodatni kes da lagano i iskusno 'legne u dzep' odredjenoj 'gospodi u vrhu' i 'bizmiz-menima'... Toliko o tome.

Bane...

pre 9 meseci

Kada se setim koliko pre 30 godina, kožura, kostiju, ostataka su mesari poklanjali vlasnicima pasa gde su se ne razne načina snalazili...Elem sada kosti i sve melju u mledeno meso, salame, paste..to je nekada sve bilo džabe, gde su psi i mačke dubo bile vid pomodarstva gde ih nije bilo u ogromnoj veličini gde je hiperprodukcija štenaca kao vid zarade i profita je bio 80-ih do 98 zasićeno tržište u globalnom aspektu i širom sveta gde sada imate rasne pse po ulici, preskupa hrana za pse i mačke gde ako ih navadite, samo tu hranu jedu koliko je ukusno da je prosto neverovatno gde ne biraju sredstva kako da bude njihov proizvod ukusan gde će samo jesti vremenom taj proizvod kao neka droga dok drugu neće što je prosto neverovatno. Sve je preskupo; hrana, gorivo gde taksu će nažalost platiti mnogi kućni ljubimci jer jednostavno platiti danak jer što je premnogno, premnogo je realno...?

Кутловић

pre 11 meseci

Zasto komunalci ne proveravaju da li je pas cipovan i ne pisu kazne na licu mesta? Zasto ne pisu kazne kada vlasnici ne pokupe izmet na ulici? Ocitaju cip i napisu kaznu. Zasto vlasnici pasa nisu obavezni da placaju izdrzavanje psa ako ga izbace na ulicu?
(zasto, 30. oktobar 2023 15:13)

Зато што комуналци иду по аутобусима и гледају карте. То је најбитније. А остали неред цвета.

VRAČARAC

pre 11 meseci

Mnogo volim pse i sam sam imao 15 g. Ali pasje velika obaveza. Sistematskim kontrolama obezbediti čipovanje tj. identifikaciju vlasnika. Potom kontrola i kažnjavanje. Nije samo izmet problem, galama od strane vlasnika, urlanja tipa fuj to. Volim pse mrzim vlasnike. Vlasnike treba dovesti u red.

Niko Bitan

pre 10 meseci

I treba. Zao mi je odgovornih vlasnika, a takvih je malo i retko. Imam komsije koje imaju dva psa. Ovaj jedan je stalno na ulici, ovoj drugi u boxu. Obadva vrse nuzdu u mom dvoristu. Molio, pricao,ne vredi. Sad kad god nadjem izmet na lopatu i pravo deportujem na njihovo stepeniste. Nekad ociste, nekad ugaze, kao stoke. Druga komsinka, nasla psa na ulici prisvojila ga iako vec ima tri pinca u kuci, ali ta lutalica spava napolju, svu obucu po komsiluku pokupi, iscepa i izgrize. Van svake pameti. Hocete zivotinje, neka vam vrse nuzdu u vasem dvoristu, stanu. I sam imam macku i psa, ali vidim racuna o njima. I nisam mrzitelj zivotinja, ali ljudi postaju toliko bahati, bezobrazni, bez obraza i kulture da ovo vise veze nema sa demokratijom i ljudskim pravom.