Sreda, 11.10.2023.

18:30

Vozio 120 km/h sa "ćopavcem", izazvao udes na auto-putu VIDEO

Izvor: B92

Vozio 120 km/h sa "æopavcem", izazvao udes na auto-putu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

19 Komentari

Sortiraj po:

sve je relativno

pre 1 godinu

moj šofer uvek vozi rezervna kola iza mene. sa četiri gume.
(dude i uzlunetrebalo, 11. oktobar 2023 21:27)

Neverovatan broj idiota ovo smatra smešnim.
(Lozničanin, 12. oktobar 2023 19:22)

Ok, recimo da nije smešan, ali čemu peta guma? Ako se izbuši neka od četiri, svakako ćeš je opet vratiti okpljenu. Rezervna će i dalje biti gotovo nevožena, a može trajati 10 godina u gepeku, bez uticaja na kvalitet, pogotovo za te kraće relacije do krpljenja. Jedno istraživanje u Saudijskoj Arabiji pokazalo je da kod guma koje pređu 20.000 km za godinu dana, gazeći sloj odgovara gumama koje su uskladištene na 40 stepeni 10 godina.
Ukoliko si pocepao neku gumu da je krpljenje ili vožnja s njom nebezbedna, valjda ćeš (prvenstveno zbog bezbednosti) kupiti 2 nove za jednu osovinu, a ne da koristiš jednu voženu i jednu praktično nekorišćenu rezervnu iz gepeka. Tvoj slučaj bi zakonski "bio dozvoljen", jer je isti brend, sezona i dimenzija gume u pitanju, ali je ipak različita dubina šara, pa makar bila u zakonskom propisu.

Djorke

pre 1 godinu

@
Uvek kupujem 5 novih guma.

Kakav crni ćopavac, ja sam staromodan tip.
(Lozničanin, 11. oktobar 2023 20:03)

moj šofer uvek vozi rezervna kola iza mene. sa četiri gume.
(dude i uzlunetrebalo, 11. oktobar 2023 21:27)

Neverovatan broj idiota ovo smatra smešnim.
(Lozničanin, 12. oktobar 2023 19:22)

Pa i jeste smesno kao odgovor na tvoj komentar.

Necu da tupim sta je bolje (naravno, bolji je “pravi” rezervni tocak od “copavca”), ali ako zelis biti realan, kupovina “uvek 5 novih guma” je besmislena radnja. Bukvalno kao oni likovi sto su u vreme kovida nosili maske dok su sami u kolima ili setali sumom.

Inace prelazim obicno par puta prosecnu godisnju kilometrazu, a rezervni tocak mi je zatrebao mislim negde 2007-e zadnji put. Na zadnja dva auta nemam ni copavac, vec set za reparaciju. Bilo mi je neprijatno dok se nisam navikao, a evo za ovih 5 godina i oko 150.000 km set za reparaciju mi je zatrebao ravno nijednom. Ako se probusi guma snacicu se sa tim glupim setom, a ako sam je isekao - imam ono osiguranje za Srbiju i za Evropu gde bi mi resavanje tog problema bilo ukljuceno u cenu.

Naravno, ako vozis dosta u specificnim uslovima gde ti je bas veliki rizik da iseces gumu, onda je tvoj pristup skroz ok, a ako vozis u normalnim uslovima onda malo “ubijas muvu topom”.

anubis

pre 1 godinu

je pameti, reda i zakona, svaki auto bi trebalo da ima rezervni točak normalnih dimenzija! Proizvođači, zbog uštede i većeg prostora u gepeku su nametnuli "ćopavce" kao neko moderno rešenje! Zamisli, bitnije da imaš ekran sa komandama na dodir i glasovne komande a voziš na gumi manjih dimenzija i stavljaš život na rizik! Ludilo!
(komentator, 12. oktobar 2023 08:27

da je pameti kupovali bi runflat gume i ne bi brinuli oko gluposti.

Lozničanin

pre 1 godinu

Uvek kupujem 5 novih guma.

Kakav crni ćopavac, ja sam staromodan tip.
(Lozničanin, 11. oktobar 2023 20:03)

moj šofer uvek vozi rezervna kola iza mene. sa četiri gume.
(dude i uzlunetrebalo, 11. oktobar 2023 21:27)

Neverovatan broj idiota ovo smatra smešnim.

XL

pre 1 godinu

Za 30 godina vozackog staza, rezervni tocak mi je zatrebao 2 puta. Znaci ima logike da sa sobom uvek vozim u gepeku peti tocak normalnih dimenzija koji cu iskoristiti prakticno nikad? Zasto se onda zaustaviti na jednom? Po toj logici bi trebalo insistirati da svaki auto ima za svaki tocak zamenu u gepeku. Da zatreba... zlu ne trebalo... A to sto su ljudi debili, to nema veze. Ako ne ukljucujes mozak dok vozis kao ovaj iz Mondea sa snimka, dzaba ti svi rezervni tockovi ovog sveta.
(DC, 12. oktobar 2023 11:12)

Za 30 god vozačkog staža, prva pomoć mi nikada nije zatrebala, dizalica i uže za vuču samo po jednom ali su i dalje obavezna i stvarno neophodna oprema! Nije bitno koliko i kada ti treba, bitno da je za upotrebu bezbedno i da ne ostavlja prostor vozaču da ga neadekvatno koristi! Tzv "ćopavci" su najgore rešenje!

DC

pre 1 godinu

Da postoji iskrena briga za bezbednost učesnika u saobraćaju, "ćopavac" ne bi ni postojao. On je tipičan produkt korporativne kapitalističke poslovne logike koju slabe države nisu više sposobne da zabrane. Ali zato pokvarena pumpica za vetrobran i električni podizač stakla su smrtonosna pretnja u saobraćaju.
(Prle, 11. oktobar 2023 19:59)

Za 30 godina vozackog staza, rezervni tocak mi je zatrebao 2 puta. Znaci ima logike da sa sobom uvek vozim u gepeku peti tocak normalnih dimenzija koji cu iskoristiti prakticno nikad? Zasto se onda zaustaviti na jednom? Po toj logici bi trebalo insistirati da svaki auto ima za svaki tocak zamenu u gepeku. Da zatreba... zlu ne trebalo... A to sto su ljudi debili, to nema veze. Ako ne ukljucujes mozak dok vozis kao ovaj iz Mondea sa snimka, dzaba ti svi rezervni tockovi ovog sveta.

tre

pre 1 godinu

Gledam snimak par puta i ne vidim ni sa leve ni sa desne strane da ima copavac, jedino ako je srebrne boje kao felne, al ti copavci uvek budu crni. Svakako nema pojma da vozi.

komentator

pre 1 godinu

Da je pameti, reda i zakona, svaki auto bi trebalo da ima rezervni točak normalnih dimenzija! Proizvođači, zbog uštede i većeg prostora u gepeku su nametnuli "ćopavce" kao neko moderno rešenje! Zamisli, bitnije da imaš ekran sa komandama na dodir i glasovne komande a voziš na gumi manjih dimenzija i stavljaš život na rizik! Ludilo!

dude i uzlunetrebalo

pre 1 godinu

Uvek kupujem 5 novih guma.

Kakav crni ćopavac, ja sam staromodan tip.
(Lozničanin, 11. oktobar 2023 20:03)

moj šofer uvek vozi rezervna kola iza mene. sa četiri gume.

dude

pre 1 godinu

A i ovaj sa sivim autom u krajnjoj levoj mi nije jasan, lepo je mogao da prikoci i ne zakuca se u ovog debila.
(Sasa, 11. oktobar 2023 20:32)

da. uvek neko drugi kriv.

smeh

pre 1 godinu

Uz ovo oduzimanje dozvole na 2 godine bi dotični morao ponovo da polaže vozački ispit jer očigledno ne zna šta treba a šta ne treba raditi kada koristiš rezervni točak na vozilu. Ko zna da li je to jedina stvar koju ne zna? Ovo bi moralo da bude takođe u sklopu kazne jer lik može opet posle 2 godine da napravi neku drugu glupost koja će ne daj Bože nekoga možda koštati života.

Prle

pre 1 godinu

Da postoji iskrena briga za bezbednost učesnika u saobraćaju, "ćopavac" ne bi ni postojao. On je tipičan produkt korporativne kapitalističke poslovne logike koju slabe države nisu više sposobne da zabrane. Ali zato pokvarena pumpica za vetrobran i električni podizač stakla su smrtonosna pretnja u saobraćaju.

Prle

pre 1 godinu

Da postoji iskrena briga za bezbednost učesnika u saobraćaju, "ćopavac" ne bi ni postojao. On je tipičan produkt korporativne kapitalističke poslovne logike koju slabe države nisu više sposobne da zabrane. Ali zato pokvarena pumpica za vetrobran i električni podizač stakla su smrtonosna pretnja u saobraćaju.

dude i uzlunetrebalo

pre 1 godinu

Uvek kupujem 5 novih guma.

Kakav crni ćopavac, ja sam staromodan tip.
(Lozničanin, 11. oktobar 2023 20:03)

moj šofer uvek vozi rezervna kola iza mene. sa četiri gume.

dude

pre 1 godinu

A i ovaj sa sivim autom u krajnjoj levoj mi nije jasan, lepo je mogao da prikoci i ne zakuca se u ovog debila.
(Sasa, 11. oktobar 2023 20:32)

da. uvek neko drugi kriv.

komentator

pre 1 godinu

Da je pameti, reda i zakona, svaki auto bi trebalo da ima rezervni točak normalnih dimenzija! Proizvođači, zbog uštede i većeg prostora u gepeku su nametnuli "ćopavce" kao neko moderno rešenje! Zamisli, bitnije da imaš ekran sa komandama na dodir i glasovne komande a voziš na gumi manjih dimenzija i stavljaš život na rizik! Ludilo!

smeh

pre 1 godinu

Uz ovo oduzimanje dozvole na 2 godine bi dotični morao ponovo da polaže vozački ispit jer očigledno ne zna šta treba a šta ne treba raditi kada koristiš rezervni točak na vozilu. Ko zna da li je to jedina stvar koju ne zna? Ovo bi moralo da bude takođe u sklopu kazne jer lik može opet posle 2 godine da napravi neku drugu glupost koja će ne daj Bože nekoga možda koštati života.

tre

pre 1 godinu

Gledam snimak par puta i ne vidim ni sa leve ni sa desne strane da ima copavac, jedino ako je srebrne boje kao felne, al ti copavci uvek budu crni. Svakako nema pojma da vozi.

DC

pre 1 godinu

Da postoji iskrena briga za bezbednost učesnika u saobraćaju, "ćopavac" ne bi ni postojao. On je tipičan produkt korporativne kapitalističke poslovne logike koju slabe države nisu više sposobne da zabrane. Ali zato pokvarena pumpica za vetrobran i električni podizač stakla su smrtonosna pretnja u saobraćaju.
(Prle, 11. oktobar 2023 19:59)

Za 30 godina vozackog staza, rezervni tocak mi je zatrebao 2 puta. Znaci ima logike da sa sobom uvek vozim u gepeku peti tocak normalnih dimenzija koji cu iskoristiti prakticno nikad? Zasto se onda zaustaviti na jednom? Po toj logici bi trebalo insistirati da svaki auto ima za svaki tocak zamenu u gepeku. Da zatreba... zlu ne trebalo... A to sto su ljudi debili, to nema veze. Ako ne ukljucujes mozak dok vozis kao ovaj iz Mondea sa snimka, dzaba ti svi rezervni tockovi ovog sveta.

XL

pre 1 godinu

Za 30 godina vozackog staza, rezervni tocak mi je zatrebao 2 puta. Znaci ima logike da sa sobom uvek vozim u gepeku peti tocak normalnih dimenzija koji cu iskoristiti prakticno nikad? Zasto se onda zaustaviti na jednom? Po toj logici bi trebalo insistirati da svaki auto ima za svaki tocak zamenu u gepeku. Da zatreba... zlu ne trebalo... A to sto su ljudi debili, to nema veze. Ako ne ukljucujes mozak dok vozis kao ovaj iz Mondea sa snimka, dzaba ti svi rezervni tockovi ovog sveta.
(DC, 12. oktobar 2023 11:12)

Za 30 god vozačkog staža, prva pomoć mi nikada nije zatrebala, dizalica i uže za vuču samo po jednom ali su i dalje obavezna i stvarno neophodna oprema! Nije bitno koliko i kada ti treba, bitno da je za upotrebu bezbedno i da ne ostavlja prostor vozaču da ga neadekvatno koristi! Tzv "ćopavci" su najgore rešenje!

Djorke

pre 1 godinu

@
Uvek kupujem 5 novih guma.

Kakav crni ćopavac, ja sam staromodan tip.
(Lozničanin, 11. oktobar 2023 20:03)

moj šofer uvek vozi rezervna kola iza mene. sa četiri gume.
(dude i uzlunetrebalo, 11. oktobar 2023 21:27)

Neverovatan broj idiota ovo smatra smešnim.
(Lozničanin, 12. oktobar 2023 19:22)

Pa i jeste smesno kao odgovor na tvoj komentar.

Necu da tupim sta je bolje (naravno, bolji je “pravi” rezervni tocak od “copavca”), ali ako zelis biti realan, kupovina “uvek 5 novih guma” je besmislena radnja. Bukvalno kao oni likovi sto su u vreme kovida nosili maske dok su sami u kolima ili setali sumom.

Inace prelazim obicno par puta prosecnu godisnju kilometrazu, a rezervni tocak mi je zatrebao mislim negde 2007-e zadnji put. Na zadnja dva auta nemam ni copavac, vec set za reparaciju. Bilo mi je neprijatno dok se nisam navikao, a evo za ovih 5 godina i oko 150.000 km set za reparaciju mi je zatrebao ravno nijednom. Ako se probusi guma snacicu se sa tim glupim setom, a ako sam je isekao - imam ono osiguranje za Srbiju i za Evropu gde bi mi resavanje tog problema bilo ukljuceno u cenu.

Naravno, ako vozis dosta u specificnim uslovima gde ti je bas veliki rizik da iseces gumu, onda je tvoj pristup skroz ok, a ako vozis u normalnim uslovima onda malo “ubijas muvu topom”.

Lozničanin

pre 1 godinu

Uvek kupujem 5 novih guma.

Kakav crni ćopavac, ja sam staromodan tip.
(Lozničanin, 11. oktobar 2023 20:03)

moj šofer uvek vozi rezervna kola iza mene. sa četiri gume.
(dude i uzlunetrebalo, 11. oktobar 2023 21:27)

Neverovatan broj idiota ovo smatra smešnim.

sve je relativno

pre 1 godinu

moj šofer uvek vozi rezervna kola iza mene. sa četiri gume.
(dude i uzlunetrebalo, 11. oktobar 2023 21:27)

Neverovatan broj idiota ovo smatra smešnim.
(Lozničanin, 12. oktobar 2023 19:22)

Ok, recimo da nije smešan, ali čemu peta guma? Ako se izbuši neka od četiri, svakako ćeš je opet vratiti okpljenu. Rezervna će i dalje biti gotovo nevožena, a može trajati 10 godina u gepeku, bez uticaja na kvalitet, pogotovo za te kraće relacije do krpljenja. Jedno istraživanje u Saudijskoj Arabiji pokazalo je da kod guma koje pređu 20.000 km za godinu dana, gazeći sloj odgovara gumama koje su uskladištene na 40 stepeni 10 godina.
Ukoliko si pocepao neku gumu da je krpljenje ili vožnja s njom nebezbedna, valjda ćeš (prvenstveno zbog bezbednosti) kupiti 2 nove za jednu osovinu, a ne da koristiš jednu voženu i jednu praktično nekorišćenu rezervnu iz gepeka. Tvoj slučaj bi zakonski "bio dozvoljen", jer je isti brend, sezona i dimenzija gume u pitanju, ali je ipak različita dubina šara, pa makar bila u zakonskom propisu.

anubis

pre 1 godinu

je pameti, reda i zakona, svaki auto bi trebalo da ima rezervni točak normalnih dimenzija! Proizvođači, zbog uštede i većeg prostora u gepeku su nametnuli "ćopavce" kao neko moderno rešenje! Zamisli, bitnije da imaš ekran sa komandama na dodir i glasovne komande a voziš na gumi manjih dimenzija i stavljaš život na rizik! Ludilo!
(komentator, 12. oktobar 2023 08:27

da je pameti kupovali bi runflat gume i ne bi brinuli oko gluposti.

Prle

pre 1 godinu

Da postoji iskrena briga za bezbednost učesnika u saobraćaju, "ćopavac" ne bi ni postojao. On je tipičan produkt korporativne kapitalističke poslovne logike koju slabe države nisu više sposobne da zabrane. Ali zato pokvarena pumpica za vetrobran i električni podizač stakla su smrtonosna pretnja u saobraćaju.

DC

pre 1 godinu

Da postoji iskrena briga za bezbednost učesnika u saobraćaju, "ćopavac" ne bi ni postojao. On je tipičan produkt korporativne kapitalističke poslovne logike koju slabe države nisu više sposobne da zabrane. Ali zato pokvarena pumpica za vetrobran i električni podizač stakla su smrtonosna pretnja u saobraćaju.
(Prle, 11. oktobar 2023 19:59)

Za 30 godina vozackog staza, rezervni tocak mi je zatrebao 2 puta. Znaci ima logike da sa sobom uvek vozim u gepeku peti tocak normalnih dimenzija koji cu iskoristiti prakticno nikad? Zasto se onda zaustaviti na jednom? Po toj logici bi trebalo insistirati da svaki auto ima za svaki tocak zamenu u gepeku. Da zatreba... zlu ne trebalo... A to sto su ljudi debili, to nema veze. Ako ne ukljucujes mozak dok vozis kao ovaj iz Mondea sa snimka, dzaba ti svi rezervni tockovi ovog sveta.

komentator

pre 1 godinu

Da je pameti, reda i zakona, svaki auto bi trebalo da ima rezervni točak normalnih dimenzija! Proizvođači, zbog uštede i većeg prostora u gepeku su nametnuli "ćopavce" kao neko moderno rešenje! Zamisli, bitnije da imaš ekran sa komandama na dodir i glasovne komande a voziš na gumi manjih dimenzija i stavljaš život na rizik! Ludilo!

dude i uzlunetrebalo

pre 1 godinu

Uvek kupujem 5 novih guma.

Kakav crni ćopavac, ja sam staromodan tip.
(Lozničanin, 11. oktobar 2023 20:03)

moj šofer uvek vozi rezervna kola iza mene. sa četiri gume.

anubis

pre 1 godinu

je pameti, reda i zakona, svaki auto bi trebalo da ima rezervni točak normalnih dimenzija! Proizvođači, zbog uštede i većeg prostora u gepeku su nametnuli "ćopavce" kao neko moderno rešenje! Zamisli, bitnije da imaš ekran sa komandama na dodir i glasovne komande a voziš na gumi manjih dimenzija i stavljaš život na rizik! Ludilo!
(komentator, 12. oktobar 2023 08:27

da je pameti kupovali bi runflat gume i ne bi brinuli oko gluposti.

smeh

pre 1 godinu

Uz ovo oduzimanje dozvole na 2 godine bi dotični morao ponovo da polaže vozački ispit jer očigledno ne zna šta treba a šta ne treba raditi kada koristiš rezervni točak na vozilu. Ko zna da li je to jedina stvar koju ne zna? Ovo bi moralo da bude takođe u sklopu kazne jer lik može opet posle 2 godine da napravi neku drugu glupost koja će ne daj Bože nekoga možda koštati života.

Lozničanin

pre 1 godinu

Uvek kupujem 5 novih guma.

Kakav crni ćopavac, ja sam staromodan tip.
(Lozničanin, 11. oktobar 2023 20:03)

moj šofer uvek vozi rezervna kola iza mene. sa četiri gume.
(dude i uzlunetrebalo, 11. oktobar 2023 21:27)

Neverovatan broj idiota ovo smatra smešnim.

dude

pre 1 godinu

A i ovaj sa sivim autom u krajnjoj levoj mi nije jasan, lepo je mogao da prikoci i ne zakuca se u ovog debila.
(Sasa, 11. oktobar 2023 20:32)

da. uvek neko drugi kriv.

XL

pre 1 godinu

Za 30 godina vozackog staza, rezervni tocak mi je zatrebao 2 puta. Znaci ima logike da sa sobom uvek vozim u gepeku peti tocak normalnih dimenzija koji cu iskoristiti prakticno nikad? Zasto se onda zaustaviti na jednom? Po toj logici bi trebalo insistirati da svaki auto ima za svaki tocak zamenu u gepeku. Da zatreba... zlu ne trebalo... A to sto su ljudi debili, to nema veze. Ako ne ukljucujes mozak dok vozis kao ovaj iz Mondea sa snimka, dzaba ti svi rezervni tockovi ovog sveta.
(DC, 12. oktobar 2023 11:12)

Za 30 god vozačkog staža, prva pomoć mi nikada nije zatrebala, dizalica i uže za vuču samo po jednom ali su i dalje obavezna i stvarno neophodna oprema! Nije bitno koliko i kada ti treba, bitno da je za upotrebu bezbedno i da ne ostavlja prostor vozaču da ga neadekvatno koristi! Tzv "ćopavci" su najgore rešenje!

tre

pre 1 godinu

Gledam snimak par puta i ne vidim ni sa leve ni sa desne strane da ima copavac, jedino ako je srebrne boje kao felne, al ti copavci uvek budu crni. Svakako nema pojma da vozi.

Djorke

pre 1 godinu

@
Uvek kupujem 5 novih guma.

Kakav crni ćopavac, ja sam staromodan tip.
(Lozničanin, 11. oktobar 2023 20:03)

moj šofer uvek vozi rezervna kola iza mene. sa četiri gume.
(dude i uzlunetrebalo, 11. oktobar 2023 21:27)

Neverovatan broj idiota ovo smatra smešnim.
(Lozničanin, 12. oktobar 2023 19:22)

Pa i jeste smesno kao odgovor na tvoj komentar.

Necu da tupim sta je bolje (naravno, bolji je “pravi” rezervni tocak od “copavca”), ali ako zelis biti realan, kupovina “uvek 5 novih guma” je besmislena radnja. Bukvalno kao oni likovi sto su u vreme kovida nosili maske dok su sami u kolima ili setali sumom.

Inace prelazim obicno par puta prosecnu godisnju kilometrazu, a rezervni tocak mi je zatrebao mislim negde 2007-e zadnji put. Na zadnja dva auta nemam ni copavac, vec set za reparaciju. Bilo mi je neprijatno dok se nisam navikao, a evo za ovih 5 godina i oko 150.000 km set za reparaciju mi je zatrebao ravno nijednom. Ako se probusi guma snacicu se sa tim glupim setom, a ako sam je isekao - imam ono osiguranje za Srbiju i za Evropu gde bi mi resavanje tog problema bilo ukljuceno u cenu.

Naravno, ako vozis dosta u specificnim uslovima gde ti je bas veliki rizik da iseces gumu, onda je tvoj pristup skroz ok, a ako vozis u normalnim uslovima onda malo “ubijas muvu topom”.

sve je relativno

pre 1 godinu

moj šofer uvek vozi rezervna kola iza mene. sa četiri gume.
(dude i uzlunetrebalo, 11. oktobar 2023 21:27)

Neverovatan broj idiota ovo smatra smešnim.
(Lozničanin, 12. oktobar 2023 19:22)

Ok, recimo da nije smešan, ali čemu peta guma? Ako se izbuši neka od četiri, svakako ćeš je opet vratiti okpljenu. Rezervna će i dalje biti gotovo nevožena, a može trajati 10 godina u gepeku, bez uticaja na kvalitet, pogotovo za te kraće relacije do krpljenja. Jedno istraživanje u Saudijskoj Arabiji pokazalo je da kod guma koje pređu 20.000 km za godinu dana, gazeći sloj odgovara gumama koje su uskladištene na 40 stepeni 10 godina.
Ukoliko si pocepao neku gumu da je krpljenje ili vožnja s njom nebezbedna, valjda ćeš (prvenstveno zbog bezbednosti) kupiti 2 nove za jednu osovinu, a ne da koristiš jednu voženu i jednu praktično nekorišćenu rezervnu iz gepeka. Tvoj slučaj bi zakonski "bio dozvoljen", jer je isti brend, sezona i dimenzija gume u pitanju, ali je ipak različita dubina šara, pa makar bila u zakonskom propisu.