Utorak, 05.09.2023.

13:20

Da li i vi upozoravate druge vozače na prisustvo policije? ANKETA

Izvor: Izvor: Kurir.rs/Espreso

Da li i vi upozoravate druge vozaèe na prisustvo policije? ANKETA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

134 Komentari

Sortiraj po:

Anononimous

pre 1 godinu

Da je ova anketa na primer u Holandiji 99% bi odgovorilo NE, ovo samo govori da smo mi i pored svega i dalje normalan narod...
(kulov, 05. septembar 2023 17:51)

Mozda je tacno, blicam i ja kada vidim radar ili vidim nesto sto bi moglo da utice na bezbednost saobracaja kao na primer, stado ovaca ili neko stablo je palo, sta god. Cisto da upozorim vozace da smanje postojecu brzinu i da budu pazljivi. Za holandjane ne znam. A mozda je i lose blicati nekome zbog radara. Ipak treba voziti po propisu i pravilu jer ipak nas oni cuvaju.

Milan

pre 1 godinu

Da je ova anketa na primer u Holandiji 99% bi odgovorilo NE, ovo samo govori da smo mi i pored svega i dalje normalan narod...
(kulov, 5. septembar 2023 17:51)

Mislis da si normalan ako upozoravas nekoga da prevari policiju? Bilo bi manje nesreca u Srbiji ako biste dozvolili policiji da nasilnike nauce pameti i da im daju lekciju za drugi put. Taj koji je prikocio samo zbog ablendovanja nikada ne bi prikocio bez ablendovanja, tako da je zasluzio kaznu i lekciju za ubuduce!

Bane

pre 1 godinu

Ovde u Ontariju blica mozda 50% vozaca, mnogo manje nego u Srbiji. Licno, blicam ako je radar na mestu za grabez novca, ako je naseljeno mesto ili skola onda ne.
(Milosav, 6. septembar 2023 21:27)

Ja blicam uvek, jer više verujem u preventivu nego u represiju.

Znači kada blinkam onda vozači iz suprotnog smera smanje brzinu i povećaju oprez, time ja smatram da sam doprineo da saobraćaj barem tada i na toj deonici (pogotovo u zoni škole i sl.) bude bezbedniji. Drugim rečima, ne doživljavam to kao dojavu drugim vozačima o skrivenoj patroli pa vagam kada mislim da je to moralno a kada nije.

Ja sam neko ko smatra da sama patrola treba da stoji tako da bude uočljiva i vidljiva izdaleka, pogotovo u naseljenim mestima i kod škola i slično, jer tu treba da bude cilj da ljudi uspore i budu oprezni, a ne da se krije po žbunju da bi se naplatila kazna. To mi je više nepošteno i kvarno nego blicanje i upozoravanje na takve kontrole (tzv. sačekuše).

cosmo

pre 1 godinu

@trmpota

"glupo pitanje…
8 od 10 vozaca blinka…
ovi koji su pametni i filozofi izdali bi najboljeg prijatelja da se zarati…
taj tip ljudi."

Vas 80% imate mentalitet plemena i krda - ovih 20% se ne bi dovelo u situaciju da se zarati, to nije uopšte tematika.

Ovaj Balkan neće nikad naprijed, sve dok ne stvori kritična masa "ovog tipa što ne blicaju" da ove zemlje povuče naprijed od krmokolja, pečenja rakije, sadake i ostalih krkanluka naših naroda i narodnosti.

KAd prestanemo činiti sebi medvjeđe usluge, tad ćemo i naprijed.

Blicaj i dalje, razmisli kome si pomogao time i kakav obrazac ponašanja podržavaš - u kojoj opciji će manje djece stradati na cesti - mojoj, ili tvojoj?

Bozo Pajic

pre 1 godinu

Od skoro sam prestao da blicem zbog radarske kontrole. Iz razloga podrske manijacima za volanom. Taj isti manijak će posle radara dati po gasu. Nesreće se svakodnevno dešavaju na našim putevima zbog takve vožnje. Stop blicanju!

Ceo zivot

pre 1 godinu

Ceo zivot radim, kupim auto koji mi se svijda i neki iskompleksirani napise blicam svima sem ovima u skupom automobilu. Pa majku mu.

Xc

pre 1 godinu

Beograđani ne blicaju, to je njima primitivno. Ostatak Srbije blica i korektnija je u saobraćaju. Beograđani najgori i najbahatiji vozači sa stavom "jel ti znaš ko sam ja".
(Jovan Kursula, 6. septembar 2023 10:33)

Kakva neistina. Ne da blica ,nego uvek u waze unosim lokacije

Milosav

pre 1 godinu

Ovde u Ontariju blica mozda 50% vozaca, mnogo manje nego u Srbiji. Licno, blicam ako je radar na mestu za grabez novca, ako je naseljeno mesto ili skola onda ne.

krmpota

pre 1 godinu

glupo pitanje…
8 od 10 vozaca blinka…
ovi koji su pametni i filozofi izdali bi najboljeg prijatelja da se zarati…
taj tip ljudi.

deda mrsoje

pre 1 godinu

Cinjenica da i pored sve ostrijih zakona za saobracajne prekrsaje imamo sve veci broj nesreca sa povredjenima i rastom broja poginulih nam govori da problemu ne pristupamo na ispravan nacin. Dok god o bezbednosti saobracaja budu odlucivali jedan penzionisani profesor, jedan samozvani strucnjak za saobracaj sa diplomom pravnog fakulteta i policija koja treba da sprovodi zakon, a ne da ga kreira, nece biti bolje.

Coma

pre 1 godinu

U BiH su postavili stacionarne radare sa kamerema, crne stubove sa zutom trakom. Lako su uocljivi i na radar botu jasno naznaceni. Zbog velikog broja ovakvih radara, divljanje na putevima BiH je znacajno umanjeno. Ne vidim razloga da i nasa policija i ministarstvo saobracaja ne postavi nekoliko stotina lako uocljivih radara na kljucnim saobracajnicama. Za manje od dva meseca ce biti otplaceni a nakon toga ce saobracaj biti doveden u normalu. Nakon sto se otplate prvopostavljeni radari, dodati jos i na kraju cemo voziti kao Nemci , samo po propisu.

Totalnonebitan

pre 1 godinu

Upravo danas na Pupinovom mostu su vozaci blicali da nailazimo na saobracajnu nesrecu i da na vreme upozorimo. Redovno blicam i palim sva cetiri a zivim u krugu 2ke.

Veljko

pre 1 godinu

Nikad. Zamislite situaciju da upozorite vozaca, on uspori (ne bude zaustavljen i kaznjen) i posle policije ubrza ponovo i iza sledeceg coska zgazi dete ( a sad zamislite da je to vase dete)...Da li i dalje zelite da spasavate nesavesne vozace?. Svi koji krse zakon treba da budu kaznjeni Zato zakon postoji. Isto bih rekao i onim pametnjakovicima na radiu koji obavestavaju gde je policija. Jednog dana bi njihovo dete moglo da zavrsi tako zbog njihovog ne razmisljanja. Strasno, koliko ljudi nemaju mozga
(Aki, 06. septembar 2023 09:38)
Сада ти замисли ову ситуацију. Заустави га полиција и казни, а он онако љут и са мишљу да нема више контроле, дода гас из ината и згази некога. Смисао свега је да се држимо прописа. а за остало не треба бринути.

Fanđo

pre 1 godinu

Beograđani ne blicaju, to je njima primitivno. Ostatak Srbije blica i korektnija je u saobraćaju. Beograđani najgori i najbahatiji vozači sa stavom "jel ti znaš ko sam ja".
(Jovan Kursula, 6. septembar 2023 10:33)

Ovo uopšte nije tačno, ceo život blicam kad treba da ih upozorim na radar... isto tako uključim i sva 4 migavca kad na lokalim putevima vozilo ispred mene uspori (da ne kažem stane) jer skreće u svoje dvorište ili sokak, a kad obilazim sporo vozilo, ostanem u preticajnoj traci koliko mogu i držim migavac kako bi i oni u koloni iza znali da smeju da krenu da obilaze

Hektor

pre 1 godinu

2003 mi je ukraden automobil. Našao sam ga sam, bez pomoći policije, nakon deset meseci u gradu udaljenom od mog mesta stanovanja 30 km. U razgovoru sa lopovom saznajem da je u noći krađe bio OBAVEŠTAVAN blicanjem od strane drugih vozača na kom se izlaznom putu iz grada nalaze patrole, te je iste uspešno izbegavao. Od tada, nikada ne blicam.

objektivnost vam je slaba strana!

pre 1 godinu

ogranicenja su nelogicna na 80% puteva u Srbiji, putevi su katastrofalni, zastoji, traktori, kamioni koji usporavaju saobracaj, normalno da Blicam svima da izbegnu kešolovce!

Veljko

pre 1 godinu

Vozac, 05. septembar 2023 16:38)
тамо где је ограничење 80 може да згази зеца, лисицу или неку срну. Мада ти може да уради и да се држи прописа. Њему не треба већа казна него што ће свој ауто да унакази и има поприличну штету које могу ићи и до неколико хиљада евра.

wer

pre 1 godinu

pa da,
procitas komentare i sve ti jasno...

posle ja autosovinista & drugosrbijanac,
nisam dovoljno bahata stoka, pa se ne uklapam..

moram malo da vise da budem u toku:
da vozim pijan k'o letva,
da ga malo nagazim da se ne brukam pred svetom,
da malo preticem zaustavnom,
pa onda preko duple pune kolonu,
pa autoputem suprotnom trakom,
i sve te lepe sportske discipline,
zbog kojih nas neopravdano kaznjavaju i deru na pravdi boga

Mrčislav

pre 1 godinu

Ha-ha! Ja blicam iz razonode i bez policije "iza ugla"! Žena mi kaže da nije lepo što to radim "bezveze", a ja mislim da je to baš super - doprinosim bezbednosti saobraćaja! Blicajte svi i uvek!

Yesn't

pre 1 godinu

Nikad. Zamislite situaciju da upozorite vozaca, on uspori (ne bude zaustavljen i kaznjen) i posle policije ubrza ponovo i iza sledeceg coska zgazi dete ( a sad zamislite da je to vase dete)...Da li i dalje zelite da spasavate nesavesne vozace?.

E sad, zamisli isto to ali da je kažnjen. Posle toga nastavlja isto i bahato.
Šta sad kažeš? Bar si trampio dete za kaznu u budžetu?

Tuttankamon

pre 1 godinu

Ako je neka dibidus lokacija za kontrolu brzine onda preblicam uvijek, a gradske zone i zone blizu skola gdje to ima smisla, ne upozoravam nikog jer istovremeno ugrozavam neciji zivot. Zna se dobro gdje radari pune budzet besmisleno, a gdje je to drustveno odgovorno posatvljanje.

oduvek i zauvek

pre 1 godinu

Naravno da upozoravam, kad vec policija sama nece da objavi sve lokacije na kojima su rasporedjeni.

Utripovali saobracajci iz pecenjare da su neka tajna sluzba

kejdl

pre 1 godinu

Jovan Kursula

E moj kursulo, vidi se da imas debele komplekse sto nisi beogradjanin, kao i gomila drugih nazalost. Uvek blicam kao i gomila ljudi iz ovog grada, a ti koji ne blicaju, ti bahati nazovi beogradjani su tvoji sugeadjani koji su se doselili u bg, uclanili u partiju i dosli do para i sad glume sve ono o cemu su mastali dok su ziveli u tvom rodnom gradu.

Краљ мача

pre 1 godinu

Па пошто полиција првенствено служи да делује превентивно, а не репресивно, поготово у саобраћају - да спречи незгоде и омогући поштовање саобраћајних прописа, исто то би се могло односити и на блицање - упозорење да успорите, јер имате полицију напред. Дакле, превенције ради, а не ради тога да неко не буде кажњен и да полиција ради малтене по учинку - што више казни, то боље. То је погрешан приступ, па самим тим је и погрешно размишљање на тему да ли блицање треба да буде кажњиво или не. Наравно да не треба да буде кажњиво. Чему би онда постојали знаци поред пута - радарска контрола? Треба ли онда казнити и оне који су те знакове постављали? Апсурдно, зар не?

El Doctore

pre 1 godinu

"Svrha svake radarske kontrole jeste da se na tom mestu uspori saobraćaj tako da je ablendovanje dobra stvar i sa aspketa bezbednosti u saobraćaju korisno", objasnio je Damir Okanović

Onda stavite svuda znakove da snima radar i svi ce voziti sporije. Umesto sto iz zasede radarom hvatate prekoracenja kako bi kaznama punili budzet

Malko

pre 1 godinu

Već samo razmišljanje nekoga iz sistema da upozoravanje bude kažnjivo govori o tome šta je prava svrha kažnjavanja s njihove tačke gledišta.

Mad Max

pre 1 godinu

Jednom prilikom u naselju dolazio mi auto u susret a radar odmah bio na izlazu. I sad posto sam se mimoilazio resim lepo da upozorim kao dobri Samaricanin, kazem kroz prozor, brate pazi se policije na izlazu. Kako sam bacio pogled da vidim ko je u voziliu kad ono saobracajac u punoj opremi, čovek se samo nasmejao, blam me pojeo. :D

Posmatrac

pre 1 godinu

Beograđani ne blicaju, to je njima primitivno. Ostatak Srbije blica i korektnija je u saobraćaju. Beograđani najgori i najbahatiji vozači sa stavom "jel ti znaš ko sam ja".
(Jovan Kursula, 6. septembar 2023 10:33)

Pod tim "Beogradjani" mislis na ono najgore iz cele Srbije koje vozi na BG table??!!!!!1

tompus

pre 1 godinu

naravno da blicam, stvar kucnog vaspitanja
(lol, 05. septembar 2023 15:06)

Hteo si da kažeš nevaspitanja pošto upozoravati barabe da ih čeka policija nije lepo vaspitanje.
(zamena teza, 06. septembar 2023 08:59)

03


hoćeš da kažeš da oni regulišu saobraćaj,a ne da naplaćuju kazne...nemaš ti pojma,iz nehata podržavaš pandursku državu,što je srbija oduvek i bila...ovi bagati su njihovi... njih niko i ne dira...zakon nije isti za sve...toliko primera ima

Кришка

pre 1 godinu

Ја се некад блицам свима редом иако нема полиције. Нека мисле да има па почну да возе по правилима. Треба организовати неки покрет блицања да сви сваком блицају и тако да се среди дивљање по магистралама.

NekoIzMase

pre 1 godinu

99% blicam
pre neki dan sam blicao i za mali odron na putu (par većih kamena), nisam mogao da stanem nažalost da ih sklonim jer je saobraćaj bio popriličan iza mene. Nadam se da su usporili svi kojima sam blicao jer pri većoj brzini teško da bi izbegli.
U gradu većina vozi oko 50 ali neprimetno se dođe do 70 ako je put širok i nema saobraćaja, sa blicanjem svi puste nogu sa gasa i dodatno provere brzinu i koriguju ako je potrebno. Nije moguće non stop gledati u brzinomer.

Sofercina

pre 1 godinu

Kada bi se postovalo logicno - 10% tolerancije na ogranicenje brzine Nikada ne bih blicao kolegama da ima radar - kako su policajci poceli da kaznjavaju i 1 km. prekoracenja NARAVNO da blicam i upozoravam !

sima strahota

pre 1 godinu

vidim zapeli ste sa primerima, evo primera - raskines sa curom kojoj sestra radi u saobracajnoj policiji. ostajes bez dozvole u roku od par nedelja

Поп

pre 1 godinu

Неко рече да су полицајци дебели, мора да је тај џигљав а што се тиче тих трокрилних којих има све више у колима је од брзе хране јер не излазе из аута. Што се тиче аблендовања то нигде нисам видео осим у Србији и већ сам се навикао а иначе ми смета да ме неко упозорава јер и онаки возим по ономе шта пише и шта је обележено.

QH777

pre 1 godinu

Naravno da ne. Ako neko vozi brzo i prodje bez kazne sutra će ubiti nekoga. Ako dobije kaznu jednom pa drugi put, veća je šansa da će sledeći put voziti sporije. Ali ne vredi, mozgovi naši drugačije sinapse imaju.

Jovan Kursula

pre 1 godinu

Beograđani ne blicaju, to je njima primitivno. Ostatak Srbije blica i korektnija je u saobraćaju. Beograđani najgori i najbahatiji vozači sa stavom "jel ti znaš ko sam ja".

e

pre 1 godinu

Prihvatam da vozači blicaju, ali uz proširenje. Uvek neka stalno blicaju, bez obzira dali je tu policija ili nije? Na taj način ako vozači smanje brzine smanjili bi se udesi a to isto radi i policija.

ускее1512

pre 1 godinu

Аблендујем обавезно и увек! Кад сам полагао за ауто бивши саобраћајни полицајац ми је био инструктор и он ми је рекао да то обавезно радим. Проблем никад нисам имао, а аблендовао сам и полицајцима :)

ime

pre 1 godinu

Uvek. Radarske kontrole su postavljene tamo gde su ogranicenja nelogicna. I jedina namena je pljacka.
Spustam se niz Rdino brdo u Va, ogranicenje 40?! Do podnozja spalim kocnice. I tamo cekaju. Slicno na Banovom brdu, kod FMPa.

Potpitanje. Primetio sam policijska vozila s kamerom na krovu. Sta oni beleze?

mayor Tom

pre 1 godinu

Vozaci auta, kada vidite motoristu koji se lupa lijevom rukom po vrhu kacige, to znaci "policija u zasjedi" eto cisto ako neko ne zna, posto ablendovanje farom od motora mnogi ne ukapiraju.. U autu isto uvijek ablendujem jer nisam platio podosta kazni zbog toga sto sam upozoren od strane kolega iz suprotnog smjera

posmatrac

pre 1 godinu

Naravno da blicam. U Pančevu je patrola ili od skora samo onaj turbo tronožac u južnoj industrijskoj zoni gde su po 2 široke trake u oba pravca a ograničenje smešnih 50km/h. Nažalost dosta ljudi iz suprotnog smera iako uoči patrolu ne blica.

Sasa

pre 1 godinu

Blicao ranije, vise ne blicam.
Inace, da se ja pitam policijske patrole ne bi silazile sa puteva, jer je nekultura u saobracaju postala neizdrziva.

Mile

pre 1 godinu

U poslednje vreme cesto blicam onima za koje je ocigledno da debelo krse ogranicenje. I bas je lep osecaj kad u retrovizoru vidim upaljena stop svetla. I posle voze neko vreme kako treba ocekujuci policiju.

NSrdjan

pre 1 godinu

U ovoj anketi šatro 90% ispitanika blica, a u stvarnosti to čini 1 od 5 vozača. Desi se da prođete pored kolone vozila i da niko ne blicne, odnosno upozori na prisustvo policije.

SrDeda

pre 1 godinu

Neshvatljivo je da postoje ljudi koji veruju da je posao saobracajnh milicajaca da regulisu i uticu na bezbednost saobracaja,a ne samo da pisu kazne i pune budzete svoje i drdzavne.

Ogorčeni

pre 1 godinu

Postoji i navigacija Waze kmoja omogućuje osnovnu komunikaciju među vozačima. Tako pored patrole, možete obeležiti mesto gde je rupa na putu, radovi, zaustavljeno vozilo, mrtva životinja, polava, loši vremenski uslovi, saobraćajni kolaps... Jako korisna stvar, jer svi vozači upoznati s tim šta obeležite, a ne odvlači pažnju s puta.

Nikola

pre 1 godinu

Ovde su se svi uhvatili onog "da upozorim čoveka koji ide 10 km/h preko"... A da li upozoravaš onog koji umesto 60 ide 110?
(CJC, 06. septembar 2023 05:55)

Naravno da ne blicanjem, njemu trubiš i j....sve po spisku uključujući i ženinu familiju ! Uobičajeno mašeš rukama usput.

Niđe veze

pre 1 godinu

Evo jedan slučaj iz BiH.
U mjestu Čelinac nadomak Banja Luke skoro čovjek oborio autom radarski stub. Ograničenje bilo 50.
Kako više nema radara sada je ograničenje 80.

Aki

pre 1 godinu

Nikad. Zamislite situaciju da upozorite vozaca, on uspori (ne bude zaustavljen i kaznjen) i posle policije ubrza ponovo i iza sledeceg coska zgazi dete ( a sad zamislite da je to vase dete)...Da li i dalje zelite da spasavate nesavesne vozace?. Svi koji krse zakon treba da budu kaznjeni Zato zakon postoji. Isto bih rekao i onim pametnjakovicima na radiu koji obavestavaju gde je policija. Jednog dana bi njihovo dete moglo da zavrsi tako zbog njihovog ne razmisljanja. Strasno, koliko ljudi nemaju mozga

Masariko

pre 1 godinu

Ja blicam kad mi je dosadno, i onda se smejem kad vozači usporavaju i zahvaljuju mi se, a policije nigde. :) Brže mi prođe vreme do cilja.

Safet

pre 1 godinu

Cilj kontrole nije da se odere narod vec da se uvede malo discipline. Karta radara po autoputevima nije "otkrivanje" zasede vec opomena da se pripazi na brzinu.

A bilo da neko "zna" gde je radar pa uspori ili ga "kolege" svetlima opomenu - cilj je ispunjen: prilagodjava se brzina. Kulturno, lepo, bez kaznjavanja, a efikasno.

Ne bi bilo lose da se vozaci "napominju" da ih ceka policija na putu, cak i kad nema policije - vise bismo vodili racuna i bilo bi manje udesa.

Srbija zemlja pametnjakovića

pre 1 godinu

Pažnja pažnja, daje se na znanje, svima onima koji pišu neke mudrolije tipa, blicanjem upozoravate pijane, drogirane, one koji voze 110 umesto 50...
Ti prekršaji imaju svoju klasifikaciju, redovne kontrole, a vozač koga uhvate u prekoračenju preko 100% od dozvoljene brzine već ima odgovarajući papir među dokumentima koji to "odobrava".

U Nišu je klinac sa audijem u gradu sa 130km/h izgubio kontrolu i na trotoaru usmrtio dete i čoveka,inače sin policijskog funkcionera...ko veruje da ga je blicanje spašavalo nek dođe kod mene na praksu, ja sam deda Mraz!

jedna devojka je mrtva

pre 1 godinu

Čitajući komentare jasno može da se vidi kolika je želja nekih ljudi da budu gilipteri. Za tu svoju želju nalaze razna opravdanja. Policiji ne rade svetla, pune budžet... I sinu Željka Mitrovića je neko ablendovao.

petar

pre 1 godinu

Ne znam da li ste primetili ali svi saobracajni policajci su debeli sa ogromnim stomacima.
Ocigledno da imaju dovoljno para za kafane ili je nesto drugo u pitanju.
Da sam ministar policije, uveo bih "'tezinsko' ogranicenje.
Ako treba da potrce za nekim,zbog velikih stomaka, nema sanse da bilo koga stignu.

Djuro

pre 1 godinu

Citam komentare i ne verujem?! Mi definitivno nismo normalan narod! "Blicam da ne pune budzet."Nemamo saobracajnu kulturu." Alo bre, kakva crna saobracajna kultura, nijedan narod je nema, nego se jako boji kazni! Kukate kako policija ne deluje preventivno, pa sta je radarska kontrola nego preventivno delovanje! Utrostruciti dnevni broj patrola i kamera, i sve prekrsioce ostro kaznjavati i eto Srbima saobracajne kulture! A da li pare od kazni idu u budzet, za EXPO, za penzije, ili SPC to je apsolutno nebitno!

ernesto ce

pre 1 godinu

kao prvo pronasena je poenta postojanja policije u mnogim segmentima , naprimer u ovo je promasaj kazniti coveka koji ide 6km/h preko dozvoljene , poenta je zaustaviti nasilnike i siledzije koji ugrozavaju i na kraju ubijaju ljude , a ne onog ko je vozio krajnje pristojno ali se sve tumaci bukvalno a u ovom slucaju j nelogicno ali drzava mora da puni kasu i kaznjavaju se i oni koji krekorace i 3km/h , to je debilizam ovog vremena , policija je tu da skrece paznju , upozori , predupredi a ne da sisa ljude i maltretira zbog 3km/h kao da je streljao nekog .

браво за тебе

pre 1 godinu

kada pandurima uvek na vozilu budu radila sva poziciona svetla i kada pocnu da me propustaju na pesackom, ja cu prestati da upozoravam svoje sugradjane na njihovo postojanje... a sada putanje za pandure, mala anketica... da li uzimate mito?
(neki tamo, 05. septembar 2023 14:34)

Samo da dodam. Kada panduri budu prestali da diluju drogu i ja ću prestati. A sada pitanje za tebe. Da li si nudio mito?

cibie

pre 1 godinu

naša policija ne stoji na opasnim mestima, već obično u naseljenim mestima tik iza table "naseljeno mesto", ili na otvorenom putu gde znak sa 80 spusta brzinu na 50.

Domaćin

pre 1 godinu

Inače, na sajtu MUP svako jutro objsve raspored radarskih patrola za celu Srbiju. Ne morate svaki dan da skidate raspored, pošto se odobrene lokacije za radarske patrole menjaju dva puta godišnje, tako da skinete raspored jednom u 6 meseci i znate gde vas može sačekari radar.

alex

pre 1 godinu

Obavezno, ali samo u Srbiji na zapadu ne blicam.. Tamo lepo stanu da ih svi vide, ovi nasi se sakriju iza zbunja i vrebaju, da uzmu sto vise para ljudima.. Siguran sam da nisu tu da sprece nesto nego da uzmu novac...

zamena teza

pre 1 godinu

naravno da blicam, stvar kucnog vaspitanja
(lol, 05. septembar 2023 15:06)

Hteo si da kažeš nevaspitanja pošto upozoravati barabe da ih čeka policija nije lepo vaspitanje.

Pike

pre 1 godinu

Matori, 05. septembar 2023 21:25)
Prvi amandman bi trebalo da se uvede i kod nas.A i peti.Sta god politički mislili o amerikancima,imaju sjajan pravni sistem.

Podeli pa vladaj

pre 1 godinu

Na prvom mestu je vozačka kultura i zrelost.
Slažem se sa tumačenjem D.Okanovića, na kraju krajeva rad policije na prvom mestu treba biti preventivan, posle prekršaja često je kasno...
Postoje razni načini da upozorite druge vozače na opasnost na putu, a često takvo tumačenje imamo i za Soabraćajne patrole, koje u većini slučajeva vrebaju iza znaka za smanjenje brzine, pa kada vas zaustave natezanje...znak iza krivine da se brzina spusti sa dozvoljenih 80 na 50km/h i vi snimljeni sa 62, niste stigli usporiti, šleper vam na braniku, ali je patrola tu da piše kaznu...zašto je znak iza krivine, i patrola iz aznaka u sred neke šume, nikada nećemo saznati.
Ipak ovo su sve zastarele metode, ceo svet je prešao na video nadzor, veći gradovi u Srbiji pokriveni su kamerama, koje se ne koriste! ZAŠTO?
Kamerama je ceo svet rešio problem, nema veze, nema mita ni protekcije...a kod nas to očigledno predstavlja problem.
Dakle policija gasi kamere da bi se tolerisala bahata vožnja u centru gradova, a ovde raspravljamo da li upozoriti drugog vozača na "klasičnu sačekušu"?!
E moj narode!

David

pre 1 godinu

To je opsta kultura, naravno da cu blicati, blicam i kad vidim da neko vozi brzo, nevezano za policiju. Ako smo u necemo mi Srbi slozni onda je to blendovanje na putrvima.

Mika

pre 1 godinu

Sutra kad ti taj kome si blicnuo da smanji sa 100 na 50, pijan, drogiran pregazi dete na sred pešačkog i bude slobodan posle 12 meseci nanogice onda će biti "gde je država"?
Menjajte sebe pa će se i država sama promeniti.
(CJC, 6. septembar 2023 05:59)

Komentar koji nas narod ne razume. Pokusajte za 100 godina opet.

Profesor Dušan

pre 1 godinu

ma ablendujem i kad ih nema osim Prokupčanima oni i onako voze ko babe 20nna sat , dobro njima ablendujem samo ako ima policije pa budu kažnjeni za sporu vožnju i stvaranje kolone , šta ćeš nikako da nauče da voze makar koliko je ograničenje, to se vuče, stvara kolone, motori stradaju zbog pada pritiska ulja, doduše primetio sam da oni stavljaju zejtin u dizele ,....ma užasni ti Prokupčani na putu.....
iza njih slede

VL
LE

CJC

pre 1 godinu

naravno da blicam, stvar kucnog vaspitanja
(lol, 05. septembar 2023 15:06)

Sutra kad ti taj kome si blicnuo da smanji sa 100 na 50, pijan, drogiran pregazi dete na sred pešačkog i bude slobodan posle 12 meseci nanogice onda će biti "gde je država"?
Menjajte sebe pa će se i država sama promeniti.

Petar

pre 1 godinu

Policiji nije bitna bezbednost u saobracaju,da jeste bile bi drugacije i mere i nacin rada.Sve sto oni rade je ispunjavanje norme i punjenje budzeta a to nije u svrhu povecanja bezbednosti.Srpska posla.

pera

pre 1 godinu

Kad ima policije apsolutno ne upozoravam nikog, pa makar mi bio familija. Nažalost zbog tog saobraćaja danas neke osobe koje sam poznavao više nisu sa nama, tako da apsolutno nikog ne upozoravam, blicam samo onim mamlazima koji mi jurcaju u susret a nema policije nigde.

Sale

pre 1 godinu

Pa normalno, vozacka kultura i kolegijalnost isto kao kad bi me neko upozorio na neku rupu, sudar ili drugu neocekivanu situaciju koju je prosao.
To ocekujem i od drugih, ionako ne mozete uvek po PS-u.
Motori i menjaci nisu isti, nekom brunda motor na 50km/h, nekom na 30km/h, pa kad menja brzinu da malo veci ga i evo te vec u 60km/h i vec si 10km preko ogranicenja a realno nikog ne ugrozavas. Opet neka inercija povuce auto pa sam ubza par kilometara preko, zavisi i od uslova na putu, uvek mora biti neke tolerancije od 5km do 10km.
Zone sa 30km/h i one preko 60km/ su druga prica.

Danilo

pre 1 godinu

Naravno da blicam, pa ne postoji na svakoj deonici puta znak da postoji opasnost od divljih životinja na putu i da treba da se uspori. :)

Matori

pre 1 godinu

Dva slučaja iz USA koja se koriste kao praksa na sudovima. Pre nekih 10 godina, vozac koji je ablendovao drugom vozaču dobio je kaznu od policije. Na sudu je oboreno jer je blicanje sloboda govora i policija je prekršila prvi amandman američkog ustava. Drugi slučaj koji se skoro desio, je vozač koji je dobio kaznu zbog malog prekoračenja a uhvaćen je radarom. Nakon kazne, vratio se par kilometara unazad, stao pored puta i držao u ruci upozorenje drugim vozacima napisano na kartonu da je u blizini radar. Policija mu stavi lisice i uhapsi ga zbog ometanja saobracaja. Sud poništi odluku takodje zbog kršenja prvog amandmana (sloboda govora i izražavanja) i nalozi policiji da mu isplati 50 000 dolara za pretrpljeno maltretiranje.

Nikola

pre 1 godinu

Naravno, jer je potpuno besmisleno naplatiti kaznu nekome ko je prekoračio brzinu za desetak kilometara na sat ! Još je vrlo interesantno, policija žmuri na indijance koji su iz njihovog mesta a Beograđanina sa malim porodičnim autom zaustavi.

Seneka

pre 1 godinu

Obavezno. Posebno na deonicama gde policija vreba iz žbuna i čeka laku lovu. Tu upozoravam barem vozače barem ceo naredni kilometar, dva.

Vozac

pre 1 godinu

Ja vala nikada i to zbog razloga sto stalno citamo o pogibijama usled brze voznje.
Vala ni mene ne trebaju da upozoravaju pa ako sam stisnuo gas red je da platim.
Likovi jure 100+ na putu gde je max 80 i ja treba da ga upozorim a on ce posle nekog da zgazi.
Neka se nauci ipak je zivot vredniji od kazne.

ku3a

pre 1 godinu

Pa na radiju otvoreno obaveštavaju gde su patrole, o čemu mi pričamo!?

Naravno da ću da blicam, pošto je njima cilj da uzmu pare, a ne da uspostave red u saobraćaju!

Markonjero

pre 1 godinu

Lepo kaze covek. Poenta price je da vozaci voze po propisu, a sta ce da ih na to natera nije mnogo vazno. Da je cilj policije da vozaci voze po propisu oni bi se postavljali na vidna mesta ili bi cak vozili neobelezena kola i sami blicali, ali svi znamo da je cilj policije naplata kazni i punjenje praznog budzeta.

Markane ;) . . .

pre 1 godinu

Nekad jesam a sad više ne, ako si bahav onda naplati kaznu . . .
Ja da mu blicnem, isto sam kriv kad onda posle kontrole projuri pored škole . . .

i to vam je tako

pre 1 godinu

Uvek.

Ali ne samo na prisustvo policije, nego i na odrone, automobile u kvaru koji stoje na jednom delu puta ili jednoj traci, udese i slicne nezgode koje se desavaju u saobracaju.

A i ima nesto u tome kad ti se neko zahvali podizanjem ruke sto cini coveka da se oseca lepo :)

sempervivum

pre 1 godinu

Без обзира да ли има полиције, кад видим да неко ко ми долази у сусрет вози лудачки, ја му блицнем пар пута, па нека се мало замисли.

Џиги

pre 1 godinu

Размислите ви који блицате да тиме можда упозорате возача који је под дејством алкохола, наротика или је можда у сукобу са законом.

neki tamo

pre 1 godinu

kada pandurima uvek na vozilu budu radila sva poziciona svetla i kada pocnu da me propustaju na pesackom, ja cu prestati da upozoravam svoje sugradjane na njihovo postojanje... a sada putanje za pandure, mala anketica... da li uzimate mito?

s mile

pre 1 godinu

Policija hvata ladovinu. Ako nema ladovine, nema ni patrole. U mom kraju su posekli par stabala kraj puta. Ranije su tu bile patrole, radar. Sada ih nema.

pa nisu ljudi valjda ludi da se kuvaju na duznosti..

Djorke

pre 1 godinu

Zavisi … u principu ne blicam, osim ukoliko ne vidim klasicnu budzetsku sacekusu.

Ono - ravan put, dve trake, ogranicenje 50-60 i tu se nacrtaju u zbunju - primer nakon mosta Zemun - Borca . Ili na primer sinoc na renoviranom Rakovackom putu me je neko blicanjem spasio kazne - tu su dve trake u jednom smeru, nema kuca/zgrada/biznisa sa strane i ogranicenje je 50 (iskreno obicno tu vozim 5-om oko 70 i medju sporijima sam). Bio bi kriv, placao bi kaznu iako objektivno nikog nisam ugrozio.

Sa druge strane, kod crnih tacaka, skola, bolnica itd, tu ne bi blicao, ali tu ni ne pamtim kada sam zadnji put video radar.

Uglavnom, nije zabranjeno tako da svako treba prema svojoj savesti.

Mrzim nikove da smišljam

pre 1 godinu

Verovali ili ne...
Vozim šleper kroz Rumuniju, i iz suprotnog smera policijski auto mi amblenduje...
Reko' bi: "Sprda me".
Za svaki slučaj oborim na ograničenje, i na 50m busija kolega, sa kamerom, u žbunju...
Pa ja sam puknuo od smeha, kao guma...
Pu! Pu!

Conte Leone

pre 1 godinu

To blicanje, ablendovanje ili kako god da ga nazovemo, kod vozaca je korisceno decenijama u nazad u komunikaciji obavestavanja potencijalne bilo kakve opasnosti. Tako da ne retko, npr u CG cesto signaliziraju odron, omanji grumen na putu. Jako korisno, da se uspori zbog kolone iza krivine, radova na putu koji su neposredno u bolizini opet neke nepregledne krivine. I da naravno, naj cesce, neko ko se opustio ili zamislio da se upozori da uspori zbog radarske kontrole. Sve u svemu, jako korisnu i siroku upotrebu ima u vozackoj kulturi, naravno ko je ima!

Conte Leone

pre 1 godinu

To blicanje, ablendovanje ili kako god da ga nazovemo, kod vozaca je korisceno decenijama u nazad u komunikaciji obavestavanja potencijalne bilo kakve opasnosti. Tako da ne retko, npr u CG cesto signaliziraju odron, omanji grumen na putu. Jako korisno, da se uspori zbog kolone iza krivine, radova na putu koji su neposredno u bolizini opet neke nepregledne krivine. I da naravno, naj cesce, neko ko se opustio ili zamislio da se upozori da uspori zbog radarske kontrole. Sve u svemu, jako korisnu i siroku upotrebu ima u vozackoj kulturi, naravno ko je ima!

Mrzim nikove da smišljam

pre 1 godinu

Verovali ili ne...
Vozim šleper kroz Rumuniju, i iz suprotnog smera policijski auto mi amblenduje...
Reko' bi: "Sprda me".
Za svaki slučaj oborim na ograničenje, i na 50m busija kolega, sa kamerom, u žbunju...
Pa ja sam puknuo od smeha, kao guma...
Pu! Pu!

Matori

pre 1 godinu

Dva slučaja iz USA koja se koriste kao praksa na sudovima. Pre nekih 10 godina, vozac koji je ablendovao drugom vozaču dobio je kaznu od policije. Na sudu je oboreno jer je blicanje sloboda govora i policija je prekršila prvi amandman američkog ustava. Drugi slučaj koji se skoro desio, je vozač koji je dobio kaznu zbog malog prekoračenja a uhvaćen je radarom. Nakon kazne, vratio se par kilometara unazad, stao pored puta i držao u ruci upozorenje drugim vozacima napisano na kartonu da je u blizini radar. Policija mu stavi lisice i uhapsi ga zbog ometanja saobracaja. Sud poništi odluku takodje zbog kršenja prvog amandmana (sloboda govora i izražavanja) i nalozi policiji da mu isplati 50 000 dolara za pretrpljeno maltretiranje.

Nikola

pre 1 godinu

Naravno, jer je potpuno besmisleno naplatiti kaznu nekome ko je prekoračio brzinu za desetak kilometara na sat ! Još je vrlo interesantno, policija žmuri na indijance koji su iz njihovog mesta a Beograđanina sa malim porodičnim autom zaustavi.

Djorke

pre 1 godinu

Zavisi … u principu ne blicam, osim ukoliko ne vidim klasicnu budzetsku sacekusu.

Ono - ravan put, dve trake, ogranicenje 50-60 i tu se nacrtaju u zbunju - primer nakon mosta Zemun - Borca . Ili na primer sinoc na renoviranom Rakovackom putu me je neko blicanjem spasio kazne - tu su dve trake u jednom smeru, nema kuca/zgrada/biznisa sa strane i ogranicenje je 50 (iskreno obicno tu vozim 5-om oko 70 i medju sporijima sam). Bio bi kriv, placao bi kaznu iako objektivno nikog nisam ugrozio.

Sa druge strane, kod crnih tacaka, skola, bolnica itd, tu ne bi blicao, ali tu ni ne pamtim kada sam zadnji put video radar.

Uglavnom, nije zabranjeno tako da svako treba prema svojoj savesti.

Petar

pre 1 godinu

Policiji nije bitna bezbednost u saobracaju,da jeste bile bi drugacije i mere i nacin rada.Sve sto oni rade je ispunjavanje norme i punjenje budzeta a to nije u svrhu povecanja bezbednosti.Srpska posla.

Seneka

pre 1 godinu

Obavezno. Posebno na deonicama gde policija vreba iz žbuna i čeka laku lovu. Tu upozoravam barem vozače barem ceo naredni kilometar, dva.

neki tamo

pre 1 godinu

kada pandurima uvek na vozilu budu radila sva poziciona svetla i kada pocnu da me propustaju na pesackom, ja cu prestati da upozoravam svoje sugradjane na njihovo postojanje... a sada putanje za pandure, mala anketica... da li uzimate mito?

s mile

pre 1 godinu

Policija hvata ladovinu. Ako nema ladovine, nema ni patrole. U mom kraju su posekli par stabala kraj puta. Ranije su tu bile patrole, radar. Sada ih nema.

pa nisu ljudi valjda ludi da se kuvaju na duznosti..

cibie

pre 1 godinu

naša policija ne stoji na opasnim mestima, već obično u naseljenim mestima tik iza table "naseljeno mesto", ili na otvorenom putu gde znak sa 80 spusta brzinu na 50.

Sale

pre 1 godinu

Pa normalno, vozacka kultura i kolegijalnost isto kao kad bi me neko upozorio na neku rupu, sudar ili drugu neocekivanu situaciju koju je prosao.
To ocekujem i od drugih, ionako ne mozete uvek po PS-u.
Motori i menjaci nisu isti, nekom brunda motor na 50km/h, nekom na 30km/h, pa kad menja brzinu da malo veci ga i evo te vec u 60km/h i vec si 10km preko ogranicenja a realno nikog ne ugrozavas. Opet neka inercija povuce auto pa sam ubza par kilometara preko, zavisi i od uslova na putu, uvek mora biti neke tolerancije od 5km do 10km.
Zone sa 30km/h i one preko 60km/ su druga prica.

Danilo

pre 1 godinu

Naravno da blicam, pa ne postoji na svakoj deonici puta znak da postoji opasnost od divljih životinja na putu i da treba da se uspori. :)

ku3a

pre 1 godinu

Pa na radiju otvoreno obaveštavaju gde su patrole, o čemu mi pričamo!?

Naravno da ću da blicam, pošto je njima cilj da uzmu pare, a ne da uspostave red u saobraćaju!

i to vam je tako

pre 1 godinu

Uvek.

Ali ne samo na prisustvo policije, nego i na odrone, automobile u kvaru koji stoje na jednom delu puta ili jednoj traci, udese i slicne nezgode koje se desavaju u saobracaju.

A i ima nesto u tome kad ti se neko zahvali podizanjem ruke sto cini coveka da se oseca lepo :)

Markonjero

pre 1 godinu

Lepo kaze covek. Poenta price je da vozaci voze po propisu, a sta ce da ih na to natera nije mnogo vazno. Da je cilj policije da vozaci voze po propisu oni bi se postavljali na vidna mesta ili bi cak vozili neobelezena kola i sami blicali, ali svi znamo da je cilj policije naplata kazni i punjenje praznog budzeta.

tompus

pre 1 godinu

naravno da blicam, stvar kucnog vaspitanja
(lol, 05. septembar 2023 15:06)

Hteo si da kažeš nevaspitanja pošto upozoravati barabe da ih čeka policija nije lepo vaspitanje.
(zamena teza, 06. septembar 2023 08:59)

03


hoćeš da kažeš da oni regulišu saobraćaj,a ne da naplaćuju kazne...nemaš ti pojma,iz nehata podržavaš pandursku državu,što je srbija oduvek i bila...ovi bagati su njihovi... njih niko i ne dira...zakon nije isti za sve...toliko primera ima

sempervivum

pre 1 godinu

Без обзира да ли има полиције, кад видим да неко ко ми долази у сусрет вози лудачки, ја му блицнем пар пута, па нека се мало замисли.

Domaćin

pre 1 godinu

Inače, na sajtu MUP svako jutro objsve raspored radarskih patrola za celu Srbiju. Ne morate svaki dan da skidate raspored, pošto se odobrene lokacije za radarske patrole menjaju dva puta godišnje, tako da skinete raspored jednom u 6 meseci i znate gde vas može sačekari radar.

CJC

pre 1 godinu

naravno da blicam, stvar kucnog vaspitanja
(lol, 05. septembar 2023 15:06)

Sutra kad ti taj kome si blicnuo da smanji sa 100 na 50, pijan, drogiran pregazi dete na sred pešačkog i bude slobodan posle 12 meseci nanogice onda će biti "gde je država"?
Menjajte sebe pa će se i država sama promeniti.

Jovan Kursula

pre 1 godinu

Beograđani ne blicaju, to je njima primitivno. Ostatak Srbije blica i korektnija je u saobraćaju. Beograđani najgori i najbahatiji vozači sa stavom "jel ti znaš ko sam ja".

ime

pre 1 godinu

Uvek. Radarske kontrole su postavljene tamo gde su ogranicenja nelogicna. I jedina namena je pljacka.
Spustam se niz Rdino brdo u Va, ogranicenje 40?! Do podnozja spalim kocnice. I tamo cekaju. Slicno na Banovom brdu, kod FMPa.

Potpitanje. Primetio sam policijska vozila s kamerom na krovu. Sta oni beleze?

ускее1512

pre 1 godinu

Аблендујем обавезно и увек! Кад сам полагао за ауто бивши саобраћајни полицајац ми је био инструктор и он ми је рекао да то обавезно радим. Проблем никад нисам имао, а аблендовао сам и полицајцима :)

Mile

pre 1 godinu

U poslednje vreme cesto blicam onima za koje je ocigledno da debelo krse ogranicenje. I bas je lep osecaj kad u retrovizoru vidim upaljena stop svetla. I posle voze neko vreme kako treba ocekujuci policiju.

pera

pre 1 godinu

Kad ima policije apsolutno ne upozoravam nikog, pa makar mi bio familija. Nažalost zbog tog saobraćaja danas neke osobe koje sam poznavao više nisu sa nama, tako da apsolutno nikog ne upozoravam, blicam samo onim mamlazima koji mi jurcaju u susret a nema policije nigde.

posmatrac

pre 1 godinu

Naravno da blicam. U Pančevu je patrola ili od skora samo onaj turbo tronožac u južnoj industrijskoj zoni gde su po 2 široke trake u oba pravca a ograničenje smešnih 50km/h. Nažalost dosta ljudi iz suprotnog smera iako uoči patrolu ne blica.

Vozac

pre 1 godinu

Ja vala nikada i to zbog razloga sto stalno citamo o pogibijama usled brze voznje.
Vala ni mene ne trebaju da upozoravaju pa ako sam stisnuo gas red je da platim.
Likovi jure 100+ na putu gde je max 80 i ja treba da ga upozorim a on ce posle nekog da zgazi.
Neka se nauci ipak je zivot vredniji od kazne.

SrDeda

pre 1 godinu

Neshvatljivo je da postoje ljudi koji veruju da je posao saobracajnh milicajaca da regulisu i uticu na bezbednost saobracaja,a ne samo da pisu kazne i pune budzete svoje i drdzavne.

Profesor Dušan

pre 1 godinu

ma ablendujem i kad ih nema osim Prokupčanima oni i onako voze ko babe 20nna sat , dobro njima ablendujem samo ako ima policije pa budu kažnjeni za sporu vožnju i stvaranje kolone , šta ćeš nikako da nauče da voze makar koliko je ograničenje, to se vuče, stvara kolone, motori stradaju zbog pada pritiska ulja, doduše primetio sam da oni stavljaju zejtin u dizele ,....ma užasni ti Prokupčani na putu.....
iza njih slede

VL
LE

ernesto ce

pre 1 godinu

kao prvo pronasena je poenta postojanja policije u mnogim segmentima , naprimer u ovo je promasaj kazniti coveka koji ide 6km/h preko dozvoljene , poenta je zaustaviti nasilnike i siledzije koji ugrozavaju i na kraju ubijaju ljude , a ne onog ko je vozio krajnje pristojno ali se sve tumaci bukvalno a u ovom slucaju j nelogicno ali drzava mora da puni kasu i kaznjavaju se i oni koji krekorace i 3km/h , to je debilizam ovog vremena , policija je tu da skrece paznju , upozori , predupredi a ne da sisa ljude i maltretira zbog 3km/h kao da je streljao nekog .

Markane ;) . . .

pre 1 godinu

Nekad jesam a sad više ne, ako si bahav onda naplati kaznu . . .
Ja da mu blicnem, isto sam kriv kad onda posle kontrole projuri pored škole . . .

objektivnost vam je slaba strana!

pre 1 godinu

ogranicenja su nelogicna na 80% puteva u Srbiji, putevi su katastrofalni, zastoji, traktori, kamioni koji usporavaju saobracaj, normalno da Blicam svima da izbegnu kešolovce!

mayor Tom

pre 1 godinu

Vozaci auta, kada vidite motoristu koji se lupa lijevom rukom po vrhu kacige, to znaci "policija u zasjedi" eto cisto ako neko ne zna, posto ablendovanje farom od motora mnogi ne ukapiraju.. U autu isto uvijek ablendujem jer nisam platio podosta kazni zbog toga sto sam upozoren od strane kolega iz suprotnog smjera

Veljko

pre 1 godinu

Nikad. Zamislite situaciju da upozorite vozaca, on uspori (ne bude zaustavljen i kaznjen) i posle policije ubrza ponovo i iza sledeceg coska zgazi dete ( a sad zamislite da je to vase dete)...Da li i dalje zelite da spasavate nesavesne vozace?. Svi koji krse zakon treba da budu kaznjeni Zato zakon postoji. Isto bih rekao i onim pametnjakovicima na radiu koji obavestavaju gde je policija. Jednog dana bi njihovo dete moglo da zavrsi tako zbog njihovog ne razmisljanja. Strasno, koliko ljudi nemaju mozga
(Aki, 06. septembar 2023 09:38)
Сада ти замисли ову ситуацију. Заустави га полиција и казни, а он онако љут и са мишљу да нема више контроле, дода гас из ината и згази некога. Смисао свега је да се држимо прописа. а за остало не треба бринути.

Srbija zemlja pametnjakovića

pre 1 godinu

Pažnja pažnja, daje se na znanje, svima onima koji pišu neke mudrolije tipa, blicanjem upozoravate pijane, drogirane, one koji voze 110 umesto 50...
Ti prekršaji imaju svoju klasifikaciju, redovne kontrole, a vozač koga uhvate u prekoračenju preko 100% od dozvoljene brzine već ima odgovarajući papir među dokumentima koji to "odobrava".

U Nišu je klinac sa audijem u gradu sa 130km/h izgubio kontrolu i na trotoaru usmrtio dete i čoveka,inače sin policijskog funkcionera...ko veruje da ga je blicanje spašavalo nek dođe kod mene na praksu, ja sam deda Mraz!

oduvek i zauvek

pre 1 godinu

Naravno da upozoravam, kad vec policija sama nece da objavi sve lokacije na kojima su rasporedjeni.

Utripovali saobracajci iz pecenjare da su neka tajna sluzba

Џиги

pre 1 godinu

Размислите ви који блицате да тиме можда упозорате возача који је под дејством алкохола, наротика или је можда у сукобу са законом.

Safet

pre 1 godinu

Cilj kontrole nije da se odere narod vec da se uvede malo discipline. Karta radara po autoputevima nije "otkrivanje" zasede vec opomena da se pripazi na brzinu.

A bilo da neko "zna" gde je radar pa uspori ili ga "kolege" svetlima opomenu - cilj je ispunjen: prilagodjava se brzina. Kulturno, lepo, bez kaznjavanja, a efikasno.

Ne bi bilo lose da se vozaci "napominju" da ih ceka policija na putu, cak i kad nema policije - vise bismo vodili racuna i bilo bi manje udesa.

petar

pre 1 godinu

Ne znam da li ste primetili ali svi saobracajni policajci su debeli sa ogromnim stomacima.
Ocigledno da imaju dovoljno para za kafane ili je nesto drugo u pitanju.
Da sam ministar policije, uveo bih "'tezinsko' ogranicenje.
Ako treba da potrce za nekim,zbog velikih stomaka, nema sanse da bilo koga stignu.

Nikola

pre 1 godinu

Ovde su se svi uhvatili onog "da upozorim čoveka koji ide 10 km/h preko"... A da li upozoravaš onog koji umesto 60 ide 110?
(CJC, 06. septembar 2023 05:55)

Naravno da ne blicanjem, njemu trubiš i j....sve po spisku uključujući i ženinu familiju ! Uobičajeno mašeš rukama usput.

Sasa

pre 1 godinu

Blicao ranije, vise ne blicam.
Inace, da se ja pitam policijske patrole ne bi silazile sa puteva, jer je nekultura u saobracaju postala neizdrziva.

Coma

pre 1 godinu

U BiH su postavili stacionarne radare sa kamerema, crne stubove sa zutom trakom. Lako su uocljivi i na radar botu jasno naznaceni. Zbog velikog broja ovakvih radara, divljanje na putevima BiH je znacajno umanjeno. Ne vidim razloga da i nasa policija i ministarstvo saobracaja ne postavi nekoliko stotina lako uocljivih radara na kljucnim saobracajnicama. Za manje od dva meseca ce biti otplaceni a nakon toga ce saobracaj biti doveden u normalu. Nakon sto se otplate prvopostavljeni radari, dodati jos i na kraju cemo voziti kao Nemci , samo po propisu.

Totalnonebitan

pre 1 godinu

Upravo danas na Pupinovom mostu su vozaci blicali da nailazimo na saobracajnu nesrecu i da na vreme upozorimo. Redovno blicam i palim sva cetiri a zivim u krugu 2ke.

NSrdjan

pre 1 godinu

U ovoj anketi šatro 90% ispitanika blica, a u stvarnosti to čini 1 od 5 vozača. Desi se da prođete pored kolone vozila i da niko ne blicne, odnosno upozori na prisustvo policije.

e

pre 1 godinu

Prihvatam da vozači blicaju, ali uz proširenje. Uvek neka stalno blicaju, bez obzira dali je tu policija ili nije? Na taj način ako vozači smanje brzine smanjili bi se udesi a to isto radi i policija.

QH777

pre 1 godinu

Naravno da ne. Ako neko vozi brzo i prodje bez kazne sutra će ubiti nekoga. Ako dobije kaznu jednom pa drugi put, veća je šansa da će sledeći put voziti sporije. Ali ne vredi, mozgovi naši drugačije sinapse imaju.

Yesn't

pre 1 godinu

Nikad. Zamislite situaciju da upozorite vozaca, on uspori (ne bude zaustavljen i kaznjen) i posle policije ubrza ponovo i iza sledeceg coska zgazi dete ( a sad zamislite da je to vase dete)...Da li i dalje zelite da spasavate nesavesne vozace?.

E sad, zamisli isto to ali da je kažnjen. Posle toga nastavlja isto i bahato.
Šta sad kažeš? Bar si trampio dete za kaznu u budžetu?

alex

pre 1 godinu

Obavezno, ali samo u Srbiji na zapadu ne blicam.. Tamo lepo stanu da ih svi vide, ovi nasi se sakriju iza zbunja i vrebaju, da uzmu sto vise para ljudima.. Siguran sam da nisu tu da sprece nesto nego da uzmu novac...

kejdl

pre 1 godinu

Jovan Kursula

E moj kursulo, vidi se da imas debele komplekse sto nisi beogradjanin, kao i gomila drugih nazalost. Uvek blicam kao i gomila ljudi iz ovog grada, a ti koji ne blicaju, ti bahati nazovi beogradjani su tvoji sugeadjani koji su se doselili u bg, uclanili u partiju i dosli do para i sad glume sve ono o cemu su mastali dok su ziveli u tvom rodnom gradu.

El Doctore

pre 1 godinu

"Svrha svake radarske kontrole jeste da se na tom mestu uspori saobraćaj tako da je ablendovanje dobra stvar i sa aspketa bezbednosti u saobraćaju korisno", objasnio je Damir Okanović

Onda stavite svuda znakove da snima radar i svi ce voziti sporije. Umesto sto iz zasede radarom hvatate prekoracenja kako bi kaznama punili budzet

Mrčislav

pre 1 godinu

Ha-ha! Ja blicam iz razonode i bez policije "iza ugla"! Žena mi kaže da nije lepo što to radim "bezveze", a ja mislim da je to baš super - doprinosim bezbednosti saobraćaja! Blicajte svi i uvek!

Tuttankamon

pre 1 godinu

Ako je neka dibidus lokacija za kontrolu brzine onda preblicam uvijek, a gradske zone i zone blizu skola gdje to ima smisla, ne upozoravam nikog jer istovremeno ugrozavam neciji zivot. Zna se dobro gdje radari pune budzet besmisleno, a gdje je to drustveno odgovorno posatvljanje.

Djuro

pre 1 godinu

Citam komentare i ne verujem?! Mi definitivno nismo normalan narod! "Blicam da ne pune budzet."Nemamo saobracajnu kulturu." Alo bre, kakva crna saobracajna kultura, nijedan narod je nema, nego se jako boji kazni! Kukate kako policija ne deluje preventivno, pa sta je radarska kontrola nego preventivno delovanje! Utrostruciti dnevni broj patrola i kamera, i sve prekrsioce ostro kaznjavati i eto Srbima saobracajne kulture! A da li pare od kazni idu u budzet, za EXPO, za penzije, ili SPC to je apsolutno nebitno!

Fanđo

pre 1 godinu

Beograđani ne blicaju, to je njima primitivno. Ostatak Srbije blica i korektnija je u saobraćaju. Beograđani najgori i najbahatiji vozači sa stavom "jel ti znaš ko sam ja".
(Jovan Kursula, 6. septembar 2023 10:33)

Ovo uopšte nije tačno, ceo život blicam kad treba da ih upozorim na radar... isto tako uključim i sva 4 migavca kad na lokalim putevima vozilo ispred mene uspori (da ne kažem stane) jer skreće u svoje dvorište ili sokak, a kad obilazim sporo vozilo, ostanem u preticajnoj traci koliko mogu i držim migavac kako bi i oni u koloni iza znali da smeju da krenu da obilaze

Niđe veze

pre 1 godinu

Evo jedan slučaj iz BiH.
U mjestu Čelinac nadomak Banja Luke skoro čovjek oborio autom radarski stub. Ograničenje bilo 50.
Kako više nema radara sada je ograničenje 80.

Podeli pa vladaj

pre 1 godinu

Na prvom mestu je vozačka kultura i zrelost.
Slažem se sa tumačenjem D.Okanovića, na kraju krajeva rad policije na prvom mestu treba biti preventivan, posle prekršaja često je kasno...
Postoje razni načini da upozorite druge vozače na opasnost na putu, a često takvo tumačenje imamo i za Soabraćajne patrole, koje u većini slučajeva vrebaju iza znaka za smanjenje brzine, pa kada vas zaustave natezanje...znak iza krivine da se brzina spusti sa dozvoljenih 80 na 50km/h i vi snimljeni sa 62, niste stigli usporiti, šleper vam na braniku, ali je patrola tu da piše kaznu...zašto je znak iza krivine, i patrola iz aznaka u sred neke šume, nikada nećemo saznati.
Ipak ovo su sve zastarele metode, ceo svet je prešao na video nadzor, veći gradovi u Srbiji pokriveni su kamerama, koje se ne koriste! ZAŠTO?
Kamerama je ceo svet rešio problem, nema veze, nema mita ni protekcije...a kod nas to očigledno predstavlja problem.
Dakle policija gasi kamere da bi se tolerisala bahata vožnja u centru gradova, a ovde raspravljamo da li upozoriti drugog vozača na "klasičnu sačekušu"?!
E moj narode!

deda mrsoje

pre 1 godinu

Cinjenica da i pored sve ostrijih zakona za saobracajne prekrsaje imamo sve veci broj nesreca sa povredjenima i rastom broja poginulih nam govori da problemu ne pristupamo na ispravan nacin. Dok god o bezbednosti saobracaja budu odlucivali jedan penzionisani profesor, jedan samozvani strucnjak za saobracaj sa diplomom pravnog fakulteta i policija koja treba da sprovodi zakon, a ne da ga kreira, nece biti bolje.

браво за тебе

pre 1 godinu

kada pandurima uvek na vozilu budu radila sva poziciona svetla i kada pocnu da me propustaju na pesackom, ja cu prestati da upozoravam svoje sugradjane na njihovo postojanje... a sada putanje za pandure, mala anketica... da li uzimate mito?
(neki tamo, 05. septembar 2023 14:34)

Samo da dodam. Kada panduri budu prestali da diluju drogu i ja ću prestati. A sada pitanje za tebe. Da li si nudio mito?

Aki

pre 1 godinu

Nikad. Zamislite situaciju da upozorite vozaca, on uspori (ne bude zaustavljen i kaznjen) i posle policije ubrza ponovo i iza sledeceg coska zgazi dete ( a sad zamislite da je to vase dete)...Da li i dalje zelite da spasavate nesavesne vozace?. Svi koji krse zakon treba da budu kaznjeni Zato zakon postoji. Isto bih rekao i onim pametnjakovicima na radiu koji obavestavaju gde je policija. Jednog dana bi njihovo dete moglo da zavrsi tako zbog njihovog ne razmisljanja. Strasno, koliko ljudi nemaju mozga

Posmatrac

pre 1 godinu

Beograđani ne blicaju, to je njima primitivno. Ostatak Srbije blica i korektnija je u saobraćaju. Beograđani najgori i najbahatiji vozači sa stavom "jel ti znaš ko sam ja".
(Jovan Kursula, 6. septembar 2023 10:33)

Pod tim "Beogradjani" mislis na ono najgore iz cele Srbije koje vozi na BG table??!!!!!1

Hektor

pre 1 godinu

2003 mi je ukraden automobil. Našao sam ga sam, bez pomoći policije, nakon deset meseci u gradu udaljenom od mog mesta stanovanja 30 km. U razgovoru sa lopovom saznajem da je u noći krađe bio OBAVEŠTAVAN blicanjem od strane drugih vozača na kom se izlaznom putu iz grada nalaze patrole, te je iste uspešno izbegavao. Od tada, nikada ne blicam.

Pike

pre 1 godinu

Matori, 05. septembar 2023 21:25)
Prvi amandman bi trebalo da se uvede i kod nas.A i peti.Sta god politički mislili o amerikancima,imaju sjajan pravni sistem.

Mad Max

pre 1 godinu

Jednom prilikom u naselju dolazio mi auto u susret a radar odmah bio na izlazu. I sad posto sam se mimoilazio resim lepo da upozorim kao dobri Samaricanin, kazem kroz prozor, brate pazi se policije na izlazu. Kako sam bacio pogled da vidim ko je u voziliu kad ono saobracajac u punoj opremi, čovek se samo nasmejao, blam me pojeo. :D

Bane

pre 1 godinu

Ovde u Ontariju blica mozda 50% vozaca, mnogo manje nego u Srbiji. Licno, blicam ako je radar na mestu za grabez novca, ako je naseljeno mesto ili skola onda ne.
(Milosav, 6. septembar 2023 21:27)

Ja blicam uvek, jer više verujem u preventivu nego u represiju.

Znači kada blinkam onda vozači iz suprotnog smera smanje brzinu i povećaju oprez, time ja smatram da sam doprineo da saobraćaj barem tada i na toj deonici (pogotovo u zoni škole i sl.) bude bezbedniji. Drugim rečima, ne doživljavam to kao dojavu drugim vozačima o skrivenoj patroli pa vagam kada mislim da je to moralno a kada nije.

Ja sam neko ko smatra da sama patrola treba da stoji tako da bude uočljiva i vidljiva izdaleka, pogotovo u naseljenim mestima i kod škola i slično, jer tu treba da bude cilj da ljudi uspore i budu oprezni, a ne da se krije po žbunju da bi se naplatila kazna. To mi je više nepošteno i kvarno nego blicanje i upozoravanje na takve kontrole (tzv. sačekuše).

Mika

pre 1 godinu

Sutra kad ti taj kome si blicnuo da smanji sa 100 na 50, pijan, drogiran pregazi dete na sred pešačkog i bude slobodan posle 12 meseci nanogice onda će biti "gde je država"?
Menjajte sebe pa će se i država sama promeniti.
(CJC, 6. septembar 2023 05:59)

Komentar koji nas narod ne razume. Pokusajte za 100 godina opet.

Masariko

pre 1 godinu

Ja blicam kad mi je dosadno, i onda se smejem kad vozači usporavaju i zahvaljuju mi se, a policije nigde. :) Brže mi prođe vreme do cilja.

NekoIzMase

pre 1 godinu

99% blicam
pre neki dan sam blicao i za mali odron na putu (par većih kamena), nisam mogao da stanem nažalost da ih sklonim jer je saobraćaj bio popriličan iza mene. Nadam se da su usporili svi kojima sam blicao jer pri većoj brzini teško da bi izbegli.
U gradu većina vozi oko 50 ali neprimetno se dođe do 70 ako je put širok i nema saobraćaja, sa blicanjem svi puste nogu sa gasa i dodatno provere brzinu i koriguju ako je potrebno. Nije moguće non stop gledati u brzinomer.

Ceo zivot

pre 1 godinu

Ceo zivot radim, kupim auto koji mi se svijda i neki iskompleksirani napise blicam svima sem ovima u skupom automobilu. Pa majku mu.

Malko

pre 1 godinu

Već samo razmišljanje nekoga iz sistema da upozoravanje bude kažnjivo govori o tome šta je prava svrha kažnjavanja s njihove tačke gledišta.

Краљ мача

pre 1 godinu

Па пошто полиција првенствено служи да делује превентивно, а не репресивно, поготово у саобраћају - да спречи незгоде и омогући поштовање саобраћајних прописа, исто то би се могло односити и на блицање - упозорење да успорите, јер имате полицију напред. Дакле, превенције ради, а не ради тога да неко не буде кажњен и да полиција ради малтене по учинку - што више казни, то боље. То је погрешан приступ, па самим тим је и погрешно размишљање на тему да ли блицање треба да буде кажњиво или не. Наравно да не треба да буде кажњиво. Чему би онда постојали знаци поред пута - радарска контрола? Треба ли онда казнити и оне који су те знакове постављали? Апсурдно, зар не?

wer

pre 1 godinu

pa da,
procitas komentare i sve ti jasno...

posle ja autosovinista & drugosrbijanac,
nisam dovoljno bahata stoka, pa se ne uklapam..

moram malo da vise da budem u toku:
da vozim pijan k'o letva,
da ga malo nagazim da se ne brukam pred svetom,
da malo preticem zaustavnom,
pa onda preko duple pune kolonu,
pa autoputem suprotnom trakom,
i sve te lepe sportske discipline,
zbog kojih nas neopravdano kaznjavaju i deru na pravdi boga

Xc

pre 1 godinu

Beograđani ne blicaju, to je njima primitivno. Ostatak Srbije blica i korektnija je u saobraćaju. Beograđani najgori i najbahatiji vozači sa stavom "jel ti znaš ko sam ja".
(Jovan Kursula, 6. septembar 2023 10:33)

Kakva neistina. Ne da blica ,nego uvek u waze unosim lokacije

Кришка

pre 1 godinu

Ја се некад блицам свима редом иако нема полиције. Нека мисле да има па почну да возе по правилима. Треба организовати неки покрет блицања да сви сваком блицају и тако да се среди дивљање по магистралама.

Sofercina

pre 1 godinu

Kada bi se postovalo logicno - 10% tolerancije na ogranicenje brzine Nikada ne bih blicao kolegama da ima radar - kako su policajci poceli da kaznjavaju i 1 km. prekoracenja NARAVNO da blicam i upozoravam !

krmpota

pre 1 godinu

glupo pitanje…
8 od 10 vozaca blinka…
ovi koji su pametni i filozofi izdali bi najboljeg prijatelja da se zarati…
taj tip ljudi.

jedna devojka je mrtva

pre 1 godinu

Čitajući komentare jasno može da se vidi kolika je želja nekih ljudi da budu gilipteri. Za tu svoju želju nalaze razna opravdanja. Policiji ne rade svetla, pune budžet... I sinu Željka Mitrovića je neko ablendovao.

Veljko

pre 1 godinu

Vozac, 05. septembar 2023 16:38)
тамо где је ограничење 80 може да згази зеца, лисицу или неку срну. Мада ти може да уради и да се држи прописа. Њему не треба већа казна него што ће свој ауто да унакази и има поприличну штету које могу ићи и до неколико хиљада евра.

Milosav

pre 1 godinu

Ovde u Ontariju blica mozda 50% vozaca, mnogo manje nego u Srbiji. Licno, blicam ako je radar na mestu za grabez novca, ako je naseljeno mesto ili skola onda ne.

David

pre 1 godinu

To je opsta kultura, naravno da cu blicati, blicam i kad vidim da neko vozi brzo, nevezano za policiju. Ako smo u necemo mi Srbi slozni onda je to blendovanje na putrvima.

zamena teza

pre 1 godinu

naravno da blicam, stvar kucnog vaspitanja
(lol, 05. septembar 2023 15:06)

Hteo si da kažeš nevaspitanja pošto upozoravati barabe da ih čeka policija nije lepo vaspitanje.

Bozo Pajic

pre 1 godinu

Od skoro sam prestao da blicem zbog radarske kontrole. Iz razloga podrske manijacima za volanom. Taj isti manijak će posle radara dati po gasu. Nesreće se svakodnevno dešavaju na našim putevima zbog takve vožnje. Stop blicanju!

sima strahota

pre 1 godinu

vidim zapeli ste sa primerima, evo primera - raskines sa curom kojoj sestra radi u saobracajnoj policiji. ostajes bez dozvole u roku od par nedelja

cosmo

pre 1 godinu

@trmpota

"glupo pitanje…
8 od 10 vozaca blinka…
ovi koji su pametni i filozofi izdali bi najboljeg prijatelja da se zarati…
taj tip ljudi."

Vas 80% imate mentalitet plemena i krda - ovih 20% se ne bi dovelo u situaciju da se zarati, to nije uopšte tematika.

Ovaj Balkan neće nikad naprijed, sve dok ne stvori kritična masa "ovog tipa što ne blicaju" da ove zemlje povuče naprijed od krmokolja, pečenja rakije, sadake i ostalih krkanluka naših naroda i narodnosti.

KAd prestanemo činiti sebi medvjeđe usluge, tad ćemo i naprijed.

Blicaj i dalje, razmisli kome si pomogao time i kakav obrazac ponašanja podržavaš - u kojoj opciji će manje djece stradati na cesti - mojoj, ili tvojoj?

Milan

pre 1 godinu

Da je ova anketa na primer u Holandiji 99% bi odgovorilo NE, ovo samo govori da smo mi i pored svega i dalje normalan narod...
(kulov, 5. septembar 2023 17:51)

Mislis da si normalan ako upozoravas nekoga da prevari policiju? Bilo bi manje nesreca u Srbiji ako biste dozvolili policiji da nasilnike nauce pameti i da im daju lekciju za drugi put. Taj koji je prikocio samo zbog ablendovanja nikada ne bi prikocio bez ablendovanja, tako da je zasluzio kaznu i lekciju za ubuduce!

Ogorčeni

pre 1 godinu

Postoji i navigacija Waze kmoja omogućuje osnovnu komunikaciju među vozačima. Tako pored patrole, možete obeležiti mesto gde je rupa na putu, radovi, zaustavljeno vozilo, mrtva životinja, polava, loši vremenski uslovi, saobraćajni kolaps... Jako korisna stvar, jer svi vozači upoznati s tim šta obeležite, a ne odvlači pažnju s puta.

Поп

pre 1 godinu

Неко рече да су полицајци дебели, мора да је тај џигљав а што се тиче тих трокрилних којих има све више у колима је од брзе хране јер не излазе из аута. Што се тиче аблендовања то нигде нисам видео осим у Србији и већ сам се навикао а иначе ми смета да ме неко упозорава јер и онаки возим по ономе шта пише и шта је обележено.

Anononimous

pre 1 godinu

Da je ova anketa na primer u Holandiji 99% bi odgovorilo NE, ovo samo govori da smo mi i pored svega i dalje normalan narod...
(kulov, 05. septembar 2023 17:51)

Mozda je tacno, blicam i ja kada vidim radar ili vidim nesto sto bi moglo da utice na bezbednost saobracaja kao na primer, stado ovaca ili neko stablo je palo, sta god. Cisto da upozorim vozace da smanje postojecu brzinu i da budu pazljivi. Za holandjane ne znam. A mozda je i lose blicati nekome zbog radara. Ipak treba voziti po propisu i pravilu jer ipak nas oni cuvaju.

CJC

pre 1 godinu

naravno da blicam, stvar kucnog vaspitanja
(lol, 05. septembar 2023 15:06)

Sutra kad ti taj kome si blicnuo da smanji sa 100 na 50, pijan, drogiran pregazi dete na sred pešačkog i bude slobodan posle 12 meseci nanogice onda će biti "gde je država"?
Menjajte sebe pa će se i država sama promeniti.

Џиги

pre 1 godinu

Размислите ви који блицате да тиме можда упозорате возача који је под дејством алкохола, наротика или је можда у сукобу са законом.

pera

pre 1 godinu

Kad ima policije apsolutno ne upozoravam nikog, pa makar mi bio familija. Nažalost zbog tog saobraćaja danas neke osobe koje sam poznavao više nisu sa nama, tako da apsolutno nikog ne upozoravam, blicam samo onim mamlazima koji mi jurcaju u susret a nema policije nigde.

Markane ;) . . .

pre 1 godinu

Nekad jesam a sad više ne, ako si bahav onda naplati kaznu . . .
Ja da mu blicnem, isto sam kriv kad onda posle kontrole projuri pored škole . . .

Vozac

pre 1 godinu

Ja vala nikada i to zbog razloga sto stalno citamo o pogibijama usled brze voznje.
Vala ni mene ne trebaju da upozoravaju pa ako sam stisnuo gas red je da platim.
Likovi jure 100+ na putu gde je max 80 i ja treba da ga upozorim a on ce posle nekog da zgazi.
Neka se nauci ipak je zivot vredniji od kazne.

QH777

pre 1 godinu

Naravno da ne. Ako neko vozi brzo i prodje bez kazne sutra će ubiti nekoga. Ako dobije kaznu jednom pa drugi put, veća je šansa da će sledeći put voziti sporije. Ali ne vredi, mozgovi naši drugačije sinapse imaju.

Jovan Kursula

pre 1 godinu

Beograđani ne blicaju, to je njima primitivno. Ostatak Srbije blica i korektnija je u saobraćaju. Beograđani najgori i najbahatiji vozači sa stavom "jel ti znaš ko sam ja".

Hektor

pre 1 godinu

2003 mi je ukraden automobil. Našao sam ga sam, bez pomoći policije, nakon deset meseci u gradu udaljenom od mog mesta stanovanja 30 km. U razgovoru sa lopovom saznajem da je u noći krađe bio OBAVEŠTAVAN blicanjem od strane drugih vozača na kom se izlaznom putu iz grada nalaze patrole, te je iste uspešno izbegavao. Od tada, nikada ne blicam.

Aki

pre 1 godinu

Nikad. Zamislite situaciju da upozorite vozaca, on uspori (ne bude zaustavljen i kaznjen) i posle policije ubrza ponovo i iza sledeceg coska zgazi dete ( a sad zamislite da je to vase dete)...Da li i dalje zelite da spasavate nesavesne vozace?. Svi koji krse zakon treba da budu kaznjeni Zato zakon postoji. Isto bih rekao i onim pametnjakovicima na radiu koji obavestavaju gde je policija. Jednog dana bi njihovo dete moglo da zavrsi tako zbog njihovog ne razmisljanja. Strasno, koliko ljudi nemaju mozga

Masariko

pre 1 godinu

Ja blicam kad mi je dosadno, i onda se smejem kad vozači usporavaju i zahvaljuju mi se, a policije nigde. :) Brže mi prođe vreme do cilja.

Djuro

pre 1 godinu

Citam komentare i ne verujem?! Mi definitivno nismo normalan narod! "Blicam da ne pune budzet."Nemamo saobracajnu kulturu." Alo bre, kakva crna saobracajna kultura, nijedan narod je nema, nego se jako boji kazni! Kukate kako policija ne deluje preventivno, pa sta je radarska kontrola nego preventivno delovanje! Utrostruciti dnevni broj patrola i kamera, i sve prekrsioce ostro kaznjavati i eto Srbima saobracajne kulture! A da li pare od kazni idu u budzet, za EXPO, za penzije, ili SPC to je apsolutno nebitno!

zamena teza

pre 1 godinu

naravno da blicam, stvar kucnog vaspitanja
(lol, 05. septembar 2023 15:06)

Hteo si da kažeš nevaspitanja pošto upozoravati barabe da ih čeka policija nije lepo vaspitanje.

jedna devojka je mrtva

pre 1 godinu

Čitajući komentare jasno može da se vidi kolika je želja nekih ljudi da budu gilipteri. Za tu svoju želju nalaze razna opravdanja. Policiji ne rade svetla, pune budžet... I sinu Željka Mitrovića je neko ablendovao.

Profesor Dušan

pre 1 godinu

ma ablendujem i kad ih nema osim Prokupčanima oni i onako voze ko babe 20nna sat , dobro njima ablendujem samo ako ima policije pa budu kažnjeni za sporu vožnju i stvaranje kolone , šta ćeš nikako da nauče da voze makar koliko je ograničenje, to se vuče, stvara kolone, motori stradaju zbog pada pritiska ulja, doduše primetio sam da oni stavljaju zejtin u dizele ,....ma užasni ti Prokupčani na putu.....
iza njih slede

VL
LE

Mrčislav

pre 1 godinu

Ha-ha! Ja blicam iz razonode i bez policije "iza ugla"! Žena mi kaže da nije lepo što to radim "bezveze", a ja mislim da je to baš super - doprinosim bezbednosti saobraćaja! Blicajte svi i uvek!

Nikola

pre 1 godinu

Naravno, jer je potpuno besmisleno naplatiti kaznu nekome ko je prekoračio brzinu za desetak kilometara na sat ! Još je vrlo interesantno, policija žmuri na indijance koji su iz njihovog mesta a Beograđanina sa malim porodičnim autom zaustavi.

Veljko

pre 1 godinu

Nikad. Zamislite situaciju da upozorite vozaca, on uspori (ne bude zaustavljen i kaznjen) i posle policije ubrza ponovo i iza sledeceg coska zgazi dete ( a sad zamislite da je to vase dete)...Da li i dalje zelite da spasavate nesavesne vozace?. Svi koji krse zakon treba da budu kaznjeni Zato zakon postoji. Isto bih rekao i onim pametnjakovicima na radiu koji obavestavaju gde je policija. Jednog dana bi njihovo dete moglo da zavrsi tako zbog njihovog ne razmisljanja. Strasno, koliko ljudi nemaju mozga
(Aki, 06. septembar 2023 09:38)
Сада ти замисли ову ситуацију. Заустави га полиција и казни, а он онако љут и са мишљу да нема више контроле, дода гас из ината и згази некога. Смисао свега је да се држимо прописа. а за остало не треба бринути.

cosmo

pre 1 godinu

@trmpota

"glupo pitanje…
8 od 10 vozaca blinka…
ovi koji su pametni i filozofi izdali bi najboljeg prijatelja da se zarati…
taj tip ljudi."

Vas 80% imate mentalitet plemena i krda - ovih 20% se ne bi dovelo u situaciju da se zarati, to nije uopšte tematika.

Ovaj Balkan neće nikad naprijed, sve dok ne stvori kritična masa "ovog tipa što ne blicaju" da ove zemlje povuče naprijed od krmokolja, pečenja rakije, sadake i ostalih krkanluka naših naroda i narodnosti.

KAd prestanemo činiti sebi medvjeđe usluge, tad ćemo i naprijed.

Blicaj i dalje, razmisli kome si pomogao time i kakav obrazac ponašanja podržavaš - u kojoj opciji će manje djece stradati na cesti - mojoj, ili tvojoj?

tompus

pre 1 godinu

naravno da blicam, stvar kucnog vaspitanja
(lol, 05. septembar 2023 15:06)

Hteo si da kažeš nevaspitanja pošto upozoravati barabe da ih čeka policija nije lepo vaspitanje.
(zamena teza, 06. septembar 2023 08:59)

03


hoćeš da kažeš da oni regulišu saobraćaj,a ne da naplaćuju kazne...nemaš ti pojma,iz nehata podržavaš pandursku državu,što je srbija oduvek i bila...ovi bagati su njihovi... njih niko i ne dira...zakon nije isti za sve...toliko primera ima

Mika

pre 1 godinu

Sutra kad ti taj kome si blicnuo da smanji sa 100 na 50, pijan, drogiran pregazi dete na sred pešačkog i bude slobodan posle 12 meseci nanogice onda će biti "gde je država"?
Menjajte sebe pa će se i država sama promeniti.
(CJC, 6. septembar 2023 05:59)

Komentar koji nas narod ne razume. Pokusajte za 100 godina opet.

Sasa

pre 1 godinu

Blicao ranije, vise ne blicam.
Inace, da se ja pitam policijske patrole ne bi silazile sa puteva, jer je nekultura u saobracaju postala neizdrziva.

Поп

pre 1 godinu

Неко рече да су полицајци дебели, мора да је тај џигљав а што се тиче тих трокрилних којих има све више у колима је од брзе хране јер не излазе из аута. Што се тиче аблендовања то нигде нисам видео осим у Србији и већ сам се навикао а иначе ми смета да ме неко упозорава јер и онаки возим по ономе шта пише и шта је обележено.

Sale

pre 1 godinu

Pa normalno, vozacka kultura i kolegijalnost isto kao kad bi me neko upozorio na neku rupu, sudar ili drugu neocekivanu situaciju koju je prosao.
To ocekujem i od drugih, ionako ne mozete uvek po PS-u.
Motori i menjaci nisu isti, nekom brunda motor na 50km/h, nekom na 30km/h, pa kad menja brzinu da malo veci ga i evo te vec u 60km/h i vec si 10km preko ogranicenja a realno nikog ne ugrozavas. Opet neka inercija povuce auto pa sam ubza par kilometara preko, zavisi i od uslova na putu, uvek mora biti neke tolerancije od 5km do 10km.
Zone sa 30km/h i one preko 60km/ su druga prica.

Seneka

pre 1 godinu

Obavezno. Posebno na deonicama gde policija vreba iz žbuna i čeka laku lovu. Tu upozoravam barem vozače barem ceo naredni kilometar, dva.

Djorke

pre 1 godinu

Zavisi … u principu ne blicam, osim ukoliko ne vidim klasicnu budzetsku sacekusu.

Ono - ravan put, dve trake, ogranicenje 50-60 i tu se nacrtaju u zbunju - primer nakon mosta Zemun - Borca . Ili na primer sinoc na renoviranom Rakovackom putu me je neko blicanjem spasio kazne - tu su dve trake u jednom smeru, nema kuca/zgrada/biznisa sa strane i ogranicenje je 50 (iskreno obicno tu vozim 5-om oko 70 i medju sporijima sam). Bio bi kriv, placao bi kaznu iako objektivno nikog nisam ugrozio.

Sa druge strane, kod crnih tacaka, skola, bolnica itd, tu ne bi blicao, ali tu ni ne pamtim kada sam zadnji put video radar.

Uglavnom, nije zabranjeno tako da svako treba prema svojoj savesti.

Milan

pre 1 godinu

Da je ova anketa na primer u Holandiji 99% bi odgovorilo NE, ovo samo govori da smo mi i pored svega i dalje normalan narod...
(kulov, 5. septembar 2023 17:51)

Mislis da si normalan ako upozoravas nekoga da prevari policiju? Bilo bi manje nesreca u Srbiji ako biste dozvolili policiji da nasilnike nauce pameti i da im daju lekciju za drugi put. Taj koji je prikocio samo zbog ablendovanja nikada ne bi prikocio bez ablendovanja, tako da je zasluzio kaznu i lekciju za ubuduce!

neki tamo

pre 1 godinu

kada pandurima uvek na vozilu budu radila sva poziciona svetla i kada pocnu da me propustaju na pesackom, ja cu prestati da upozoravam svoje sugradjane na njihovo postojanje... a sada putanje za pandure, mala anketica... da li uzimate mito?

Mrzim nikove da smišljam

pre 1 godinu

Verovali ili ne...
Vozim šleper kroz Rumuniju, i iz suprotnog smera policijski auto mi amblenduje...
Reko' bi: "Sprda me".
Za svaki slučaj oborim na ograničenje, i na 50m busija kolega, sa kamerom, u žbunju...
Pa ja sam puknuo od smeha, kao guma...
Pu! Pu!

ku3a

pre 1 godinu

Pa na radiju otvoreno obaveštavaju gde su patrole, o čemu mi pričamo!?

Naravno da ću da blicam, pošto je njima cilj da uzmu pare, a ne da uspostave red u saobraćaju!

sempervivum

pre 1 godinu

Без обзира да ли има полиције, кад видим да неко ко ми долази у сусрет вози лудачки, ја му блицнем пар пута, па нека се мало замисли.

Petar

pre 1 godinu

Policiji nije bitna bezbednost u saobracaju,da jeste bile bi drugacije i mere i nacin rada.Sve sto oni rade je ispunjavanje norme i punjenje budzeta a to nije u svrhu povecanja bezbednosti.Srpska posla.

petar

pre 1 godinu

Ne znam da li ste primetili ali svi saobracajni policajci su debeli sa ogromnim stomacima.
Ocigledno da imaju dovoljno para za kafane ili je nesto drugo u pitanju.
Da sam ministar policije, uveo bih "'tezinsko' ogranicenje.
Ako treba da potrce za nekim,zbog velikih stomaka, nema sanse da bilo koga stignu.

SrDeda

pre 1 godinu

Neshvatljivo je da postoje ljudi koji veruju da je posao saobracajnh milicajaca da regulisu i uticu na bezbednost saobracaja,a ne samo da pisu kazne i pune budzete svoje i drdzavne.

ускее1512

pre 1 godinu

Аблендујем обавезно и увек! Кад сам полагао за ауто бивши саобраћајни полицајац ми је био инструктор и он ми је рекао да то обавезно радим. Проблем никад нисам имао, а аблендовао сам и полицајцима :)

Markonjero

pre 1 godinu

Lepo kaze covek. Poenta price je da vozaci voze po propisu, a sta ce da ih na to natera nije mnogo vazno. Da je cilj policije da vozaci voze po propisu oni bi se postavljali na vidna mesta ili bi cak vozili neobelezena kola i sami blicali, ali svi znamo da je cilj policije naplata kazni i punjenje praznog budzeta.

Matori

pre 1 godinu

Dva slučaja iz USA koja se koriste kao praksa na sudovima. Pre nekih 10 godina, vozac koji je ablendovao drugom vozaču dobio je kaznu od policije. Na sudu je oboreno jer je blicanje sloboda govora i policija je prekršila prvi amandman američkog ustava. Drugi slučaj koji se skoro desio, je vozač koji je dobio kaznu zbog malog prekoračenja a uhvaćen je radarom. Nakon kazne, vratio se par kilometara unazad, stao pored puta i držao u ruci upozorenje drugim vozacima napisano na kartonu da je u blizini radar. Policija mu stavi lisice i uhapsi ga zbog ometanja saobracaja. Sud poništi odluku takodje zbog kršenja prvog amandmana (sloboda govora i izražavanja) i nalozi policiji da mu isplati 50 000 dolara za pretrpljeno maltretiranje.

cibie

pre 1 godinu

naša policija ne stoji na opasnim mestima, već obično u naseljenim mestima tik iza table "naseljeno mesto", ili na otvorenom putu gde znak sa 80 spusta brzinu na 50.

David

pre 1 godinu

To je opsta kultura, naravno da cu blicati, blicam i kad vidim da neko vozi brzo, nevezano za policiju. Ako smo u necemo mi Srbi slozni onda je to blendovanje na putrvima.

posmatrac

pre 1 godinu

Naravno da blicam. U Pančevu je patrola ili od skora samo onaj turbo tronožac u južnoj industrijskoj zoni gde su po 2 široke trake u oba pravca a ograničenje smešnih 50km/h. Nažalost dosta ljudi iz suprotnog smera iako uoči patrolu ne blica.

e

pre 1 godinu

Prihvatam da vozači blicaju, ali uz proširenje. Uvek neka stalno blicaju, bez obzira dali je tu policija ili nije? Na taj način ako vozači smanje brzine smanjili bi se udesi a to isto radi i policija.

Bozo Pajic

pre 1 godinu

Od skoro sam prestao da blicem zbog radarske kontrole. Iz razloga podrske manijacima za volanom. Taj isti manijak će posle radara dati po gasu. Nesreće se svakodnevno dešavaju na našim putevima zbog takve vožnje. Stop blicanju!

i to vam je tako

pre 1 godinu

Uvek.

Ali ne samo na prisustvo policije, nego i na odrone, automobile u kvaru koji stoje na jednom delu puta ili jednoj traci, udese i slicne nezgode koje se desavaju u saobracaju.

A i ima nesto u tome kad ti se neko zahvali podizanjem ruke sto cini coveka da se oseca lepo :)

Danilo

pre 1 godinu

Naravno da blicam, pa ne postoji na svakoj deonici puta znak da postoji opasnost od divljih životinja na putu i da treba da se uspori. :)

Niđe veze

pre 1 godinu

Evo jedan slučaj iz BiH.
U mjestu Čelinac nadomak Banja Luke skoro čovjek oborio autom radarski stub. Ograničenje bilo 50.
Kako više nema radara sada je ograničenje 80.

NSrdjan

pre 1 godinu

U ovoj anketi šatro 90% ispitanika blica, a u stvarnosti to čini 1 od 5 vozača. Desi se da prođete pored kolone vozila i da niko ne blicne, odnosno upozori na prisustvo policije.

Mile

pre 1 godinu

U poslednje vreme cesto blicam onima za koje je ocigledno da debelo krse ogranicenje. I bas je lep osecaj kad u retrovizoru vidim upaljena stop svetla. I posle voze neko vreme kako treba ocekujuci policiju.

sima strahota

pre 1 godinu

vidim zapeli ste sa primerima, evo primera - raskines sa curom kojoj sestra radi u saobracajnoj policiji. ostajes bez dozvole u roku od par nedelja

oduvek i zauvek

pre 1 godinu

Naravno da upozoravam, kad vec policija sama nece da objavi sve lokacije na kojima su rasporedjeni.

Utripovali saobracajci iz pecenjare da su neka tajna sluzba

Yesn't

pre 1 godinu

Nikad. Zamislite situaciju da upozorite vozaca, on uspori (ne bude zaustavljen i kaznjen) i posle policije ubrza ponovo i iza sledeceg coska zgazi dete ( a sad zamislite da je to vase dete)...Da li i dalje zelite da spasavate nesavesne vozace?.

E sad, zamisli isto to ali da je kažnjen. Posle toga nastavlja isto i bahato.
Šta sad kažeš? Bar si trampio dete za kaznu u budžetu?

objektivnost vam je slaba strana!

pre 1 godinu

ogranicenja su nelogicna na 80% puteva u Srbiji, putevi su katastrofalni, zastoji, traktori, kamioni koji usporavaju saobracaj, normalno da Blicam svima da izbegnu kešolovce!

krmpota

pre 1 godinu

glupo pitanje…
8 od 10 vozaca blinka…
ovi koji su pametni i filozofi izdali bi najboljeg prijatelja da se zarati…
taj tip ljudi.

Ceo zivot

pre 1 godinu

Ceo zivot radim, kupim auto koji mi se svijda i neki iskompleksirani napise blicam svima sem ovima u skupom automobilu. Pa majku mu.

s mile

pre 1 godinu

Policija hvata ladovinu. Ako nema ladovine, nema ni patrole. U mom kraju su posekli par stabala kraj puta. Ranije su tu bile patrole, radar. Sada ih nema.

pa nisu ljudi valjda ludi da se kuvaju na duznosti..

Domaćin

pre 1 godinu

Inače, na sajtu MUP svako jutro objsve raspored radarskih patrola za celu Srbiju. Ne morate svaki dan da skidate raspored, pošto se odobrene lokacije za radarske patrole menjaju dva puta godišnje, tako da skinete raspored jednom u 6 meseci i znate gde vas može sačekari radar.

ime

pre 1 godinu

Uvek. Radarske kontrole su postavljene tamo gde su ogranicenja nelogicna. I jedina namena je pljacka.
Spustam se niz Rdino brdo u Va, ogranicenje 40?! Do podnozja spalim kocnice. I tamo cekaju. Slicno na Banovom brdu, kod FMPa.

Potpitanje. Primetio sam policijska vozila s kamerom na krovu. Sta oni beleze?

Кришка

pre 1 godinu

Ја се некад блицам свима редом иако нема полиције. Нека мисле да има па почну да возе по правилима. Треба организовати неки покрет блицања да сви сваком блицају и тако да се среди дивљање по магистралама.

Tuttankamon

pre 1 godinu

Ako je neka dibidus lokacija za kontrolu brzine onda preblicam uvijek, a gradske zone i zone blizu skola gdje to ima smisla, ne upozoravam nikog jer istovremeno ugrozavam neciji zivot. Zna se dobro gdje radari pune budzet besmisleno, a gdje je to drustveno odgovorno posatvljanje.

Pike

pre 1 godinu

Matori, 05. septembar 2023 21:25)
Prvi amandman bi trebalo da se uvede i kod nas.A i peti.Sta god politički mislili o amerikancima,imaju sjajan pravni sistem.

alex

pre 1 godinu

Obavezno, ali samo u Srbiji na zapadu ne blicam.. Tamo lepo stanu da ih svi vide, ovi nasi se sakriju iza zbunja i vrebaju, da uzmu sto vise para ljudima.. Siguran sam da nisu tu da sprece nesto nego da uzmu novac...

браво за тебе

pre 1 godinu

kada pandurima uvek na vozilu budu radila sva poziciona svetla i kada pocnu da me propustaju na pesackom, ja cu prestati da upozoravam svoje sugradjane na njihovo postojanje... a sada putanje za pandure, mala anketica... da li uzimate mito?
(neki tamo, 05. septembar 2023 14:34)

Samo da dodam. Kada panduri budu prestali da diluju drogu i ja ću prestati. A sada pitanje za tebe. Da li si nudio mito?

mayor Tom

pre 1 godinu

Vozaci auta, kada vidite motoristu koji se lupa lijevom rukom po vrhu kacige, to znaci "policija u zasjedi" eto cisto ako neko ne zna, posto ablendovanje farom od motora mnogi ne ukapiraju.. U autu isto uvijek ablendujem jer nisam platio podosta kazni zbog toga sto sam upozoren od strane kolega iz suprotnog smjera

ernesto ce

pre 1 godinu

kao prvo pronasena je poenta postojanja policije u mnogim segmentima , naprimer u ovo je promasaj kazniti coveka koji ide 6km/h preko dozvoljene , poenta je zaustaviti nasilnike i siledzije koji ugrozavaju i na kraju ubijaju ljude , a ne onog ko je vozio krajnje pristojno ali se sve tumaci bukvalno a u ovom slucaju j nelogicno ali drzava mora da puni kasu i kaznjavaju se i oni koji krekorace i 3km/h , to je debilizam ovog vremena , policija je tu da skrece paznju , upozori , predupredi a ne da sisa ljude i maltretira zbog 3km/h kao da je streljao nekog .

Srbija zemlja pametnjakovića

pre 1 godinu

Pažnja pažnja, daje se na znanje, svima onima koji pišu neke mudrolije tipa, blicanjem upozoravate pijane, drogirane, one koji voze 110 umesto 50...
Ti prekršaji imaju svoju klasifikaciju, redovne kontrole, a vozač koga uhvate u prekoračenju preko 100% od dozvoljene brzine već ima odgovarajući papir među dokumentima koji to "odobrava".

U Nišu je klinac sa audijem u gradu sa 130km/h izgubio kontrolu i na trotoaru usmrtio dete i čoveka,inače sin policijskog funkcionera...ko veruje da ga je blicanje spašavalo nek dođe kod mene na praksu, ja sam deda Mraz!

Nikola

pre 1 godinu

Ovde su se svi uhvatili onog "da upozorim čoveka koji ide 10 km/h preko"... A da li upozoravaš onog koji umesto 60 ide 110?
(CJC, 06. septembar 2023 05:55)

Naravno da ne blicanjem, njemu trubiš i j....sve po spisku uključujući i ženinu familiju ! Uobičajeno mašeš rukama usput.

Fanđo

pre 1 godinu

Beograđani ne blicaju, to je njima primitivno. Ostatak Srbije blica i korektnija je u saobraćaju. Beograđani najgori i najbahatiji vozači sa stavom "jel ti znaš ko sam ja".
(Jovan Kursula, 6. septembar 2023 10:33)

Ovo uopšte nije tačno, ceo život blicam kad treba da ih upozorim na radar... isto tako uključim i sva 4 migavca kad na lokalim putevima vozilo ispred mene uspori (da ne kažem stane) jer skreće u svoje dvorište ili sokak, a kad obilazim sporo vozilo, ostanem u preticajnoj traci koliko mogu i držim migavac kako bi i oni u koloni iza znali da smeju da krenu da obilaze

Ogorčeni

pre 1 godinu

Postoji i navigacija Waze kmoja omogućuje osnovnu komunikaciju među vozačima. Tako pored patrole, možete obeležiti mesto gde je rupa na putu, radovi, zaustavljeno vozilo, mrtva životinja, polava, loši vremenski uslovi, saobraćajni kolaps... Jako korisna stvar, jer svi vozači upoznati s tim šta obeležite, a ne odvlači pažnju s puta.

Safet

pre 1 godinu

Cilj kontrole nije da se odere narod vec da se uvede malo discipline. Karta radara po autoputevima nije "otkrivanje" zasede vec opomena da se pripazi na brzinu.

A bilo da neko "zna" gde je radar pa uspori ili ga "kolege" svetlima opomenu - cilj je ispunjen: prilagodjava se brzina. Kulturno, lepo, bez kaznjavanja, a efikasno.

Ne bi bilo lose da se vozaci "napominju" da ih ceka policija na putu, cak i kad nema policije - vise bismo vodili racuna i bilo bi manje udesa.

Posmatrac

pre 1 godinu

Beograđani ne blicaju, to je njima primitivno. Ostatak Srbije blica i korektnija je u saobraćaju. Beograđani najgori i najbahatiji vozači sa stavom "jel ti znaš ko sam ja".
(Jovan Kursula, 6. septembar 2023 10:33)

Pod tim "Beogradjani" mislis na ono najgore iz cele Srbije koje vozi na BG table??!!!!!1

Sofercina

pre 1 godinu

Kada bi se postovalo logicno - 10% tolerancije na ogranicenje brzine Nikada ne bih blicao kolegama da ima radar - kako su policajci poceli da kaznjavaju i 1 km. prekoracenja NARAVNO da blicam i upozoravam !

NekoIzMase

pre 1 godinu

99% blicam
pre neki dan sam blicao i za mali odron na putu (par većih kamena), nisam mogao da stanem nažalost da ih sklonim jer je saobraćaj bio popriličan iza mene. Nadam se da su usporili svi kojima sam blicao jer pri većoj brzini teško da bi izbegli.
U gradu većina vozi oko 50 ali neprimetno se dođe do 70 ako je put širok i nema saobraćaja, sa blicanjem svi puste nogu sa gasa i dodatno provere brzinu i koriguju ako je potrebno. Nije moguće non stop gledati u brzinomer.

kejdl

pre 1 godinu

Jovan Kursula

E moj kursulo, vidi se da imas debele komplekse sto nisi beogradjanin, kao i gomila drugih nazalost. Uvek blicam kao i gomila ljudi iz ovog grada, a ti koji ne blicaju, ti bahati nazovi beogradjani su tvoji sugeadjani koji su se doselili u bg, uclanili u partiju i dosli do para i sad glume sve ono o cemu su mastali dok su ziveli u tvom rodnom gradu.

wer

pre 1 godinu

pa da,
procitas komentare i sve ti jasno...

posle ja autosovinista & drugosrbijanac,
nisam dovoljno bahata stoka, pa se ne uklapam..

moram malo da vise da budem u toku:
da vozim pijan k'o letva,
da ga malo nagazim da se ne brukam pred svetom,
da malo preticem zaustavnom,
pa onda preko duple pune kolonu,
pa autoputem suprotnom trakom,
i sve te lepe sportske discipline,
zbog kojih nas neopravdano kaznjavaju i deru na pravdi boga

El Doctore

pre 1 godinu

"Svrha svake radarske kontrole jeste da se na tom mestu uspori saobraćaj tako da je ablendovanje dobra stvar i sa aspketa bezbednosti u saobraćaju korisno", objasnio je Damir Okanović

Onda stavite svuda znakove da snima radar i svi ce voziti sporije. Umesto sto iz zasede radarom hvatate prekoracenja kako bi kaznama punili budzet

Totalnonebitan

pre 1 godinu

Upravo danas na Pupinovom mostu su vozaci blicali da nailazimo na saobracajnu nesrecu i da na vreme upozorimo. Redovno blicam i palim sva cetiri a zivim u krugu 2ke.

Xc

pre 1 godinu

Beograđani ne blicaju, to je njima primitivno. Ostatak Srbije blica i korektnija je u saobraćaju. Beograđani najgori i najbahatiji vozači sa stavom "jel ti znaš ko sam ja".
(Jovan Kursula, 6. septembar 2023 10:33)

Kakva neistina. Ne da blica ,nego uvek u waze unosim lokacije

Podeli pa vladaj

pre 1 godinu

Na prvom mestu je vozačka kultura i zrelost.
Slažem se sa tumačenjem D.Okanovića, na kraju krajeva rad policije na prvom mestu treba biti preventivan, posle prekršaja često je kasno...
Postoje razni načini da upozorite druge vozače na opasnost na putu, a često takvo tumačenje imamo i za Soabraćajne patrole, koje u većini slučajeva vrebaju iza znaka za smanjenje brzine, pa kada vas zaustave natezanje...znak iza krivine da se brzina spusti sa dozvoljenih 80 na 50km/h i vi snimljeni sa 62, niste stigli usporiti, šleper vam na braniku, ali je patrola tu da piše kaznu...zašto je znak iza krivine, i patrola iz aznaka u sred neke šume, nikada nećemo saznati.
Ipak ovo su sve zastarele metode, ceo svet je prešao na video nadzor, veći gradovi u Srbiji pokriveni su kamerama, koje se ne koriste! ZAŠTO?
Kamerama je ceo svet rešio problem, nema veze, nema mita ni protekcije...a kod nas to očigledno predstavlja problem.
Dakle policija gasi kamere da bi se tolerisala bahata vožnja u centru gradova, a ovde raspravljamo da li upozoriti drugog vozača na "klasičnu sačekušu"?!
E moj narode!

Malko

pre 1 godinu

Već samo razmišljanje nekoga iz sistema da upozoravanje bude kažnjivo govori o tome šta je prava svrha kažnjavanja s njihove tačke gledišta.

Mad Max

pre 1 godinu

Jednom prilikom u naselju dolazio mi auto u susret a radar odmah bio na izlazu. I sad posto sam se mimoilazio resim lepo da upozorim kao dobri Samaricanin, kazem kroz prozor, brate pazi se policije na izlazu. Kako sam bacio pogled da vidim ko je u voziliu kad ono saobracajac u punoj opremi, čovek se samo nasmejao, blam me pojeo. :D

Краљ мача

pre 1 godinu

Па пошто полиција првенствено служи да делује превентивно, а не репресивно, поготово у саобраћају - да спречи незгоде и омогући поштовање саобраћајних прописа, исто то би се могло односити и на блицање - упозорење да успорите, јер имате полицију напред. Дакле, превенције ради, а не ради тога да неко не буде кажњен и да полиција ради малтене по учинку - што више казни, то боље. То је погрешан приступ, па самим тим је и погрешно размишљање на тему да ли блицање треба да буде кажњиво или не. Наравно да не треба да буде кажњиво. Чему би онда постојали знаци поред пута - радарска контрола? Треба ли онда казнити и оне који су те знакове постављали? Апсурдно, зар не?

Coma

pre 1 godinu

U BiH su postavili stacionarne radare sa kamerema, crne stubove sa zutom trakom. Lako su uocljivi i na radar botu jasno naznaceni. Zbog velikog broja ovakvih radara, divljanje na putevima BiH je znacajno umanjeno. Ne vidim razloga da i nasa policija i ministarstvo saobracaja ne postavi nekoliko stotina lako uocljivih radara na kljucnim saobracajnicama. Za manje od dva meseca ce biti otplaceni a nakon toga ce saobracaj biti doveden u normalu. Nakon sto se otplate prvopostavljeni radari, dodati jos i na kraju cemo voziti kao Nemci , samo po propisu.

Conte Leone

pre 1 godinu

To blicanje, ablendovanje ili kako god da ga nazovemo, kod vozaca je korisceno decenijama u nazad u komunikaciji obavestavanja potencijalne bilo kakve opasnosti. Tako da ne retko, npr u CG cesto signaliziraju odron, omanji grumen na putu. Jako korisno, da se uspori zbog kolone iza krivine, radova na putu koji su neposredno u bolizini opet neke nepregledne krivine. I da naravno, naj cesce, neko ko se opustio ili zamislio da se upozori da uspori zbog radarske kontrole. Sve u svemu, jako korisnu i siroku upotrebu ima u vozackoj kulturi, naravno ko je ima!

Milosav

pre 1 godinu

Ovde u Ontariju blica mozda 50% vozaca, mnogo manje nego u Srbiji. Licno, blicam ako je radar na mestu za grabez novca, ako je naseljeno mesto ili skola onda ne.

Anononimous

pre 1 godinu

Da je ova anketa na primer u Holandiji 99% bi odgovorilo NE, ovo samo govori da smo mi i pored svega i dalje normalan narod...
(kulov, 05. septembar 2023 17:51)

Mozda je tacno, blicam i ja kada vidim radar ili vidim nesto sto bi moglo da utice na bezbednost saobracaja kao na primer, stado ovaca ili neko stablo je palo, sta god. Cisto da upozorim vozace da smanje postojecu brzinu i da budu pazljivi. Za holandjane ne znam. A mozda je i lose blicati nekome zbog radara. Ipak treba voziti po propisu i pravilu jer ipak nas oni cuvaju.

Veljko

pre 1 godinu

Vozac, 05. septembar 2023 16:38)
тамо где је ограничење 80 може да згази зеца, лисицу или неку срну. Мада ти може да уради и да се држи прописа. Њему не треба већа казна него што ће свој ауто да унакази и има поприличну штету које могу ићи и до неколико хиљада евра.

deda mrsoje

pre 1 godinu

Cinjenica da i pored sve ostrijih zakona za saobracajne prekrsaje imamo sve veci broj nesreca sa povredjenima i rastom broja poginulih nam govori da problemu ne pristupamo na ispravan nacin. Dok god o bezbednosti saobracaja budu odlucivali jedan penzionisani profesor, jedan samozvani strucnjak za saobracaj sa diplomom pravnog fakulteta i policija koja treba da sprovodi zakon, a ne da ga kreira, nece biti bolje.

Bane

pre 1 godinu

Ovde u Ontariju blica mozda 50% vozaca, mnogo manje nego u Srbiji. Licno, blicam ako je radar na mestu za grabez novca, ako je naseljeno mesto ili skola onda ne.
(Milosav, 6. septembar 2023 21:27)

Ja blicam uvek, jer više verujem u preventivu nego u represiju.

Znači kada blinkam onda vozači iz suprotnog smera smanje brzinu i povećaju oprez, time ja smatram da sam doprineo da saobraćaj barem tada i na toj deonici (pogotovo u zoni škole i sl.) bude bezbedniji. Drugim rečima, ne doživljavam to kao dojavu drugim vozačima o skrivenoj patroli pa vagam kada mislim da je to moralno a kada nije.

Ja sam neko ko smatra da sama patrola treba da stoji tako da bude uočljiva i vidljiva izdaleka, pogotovo u naseljenim mestima i kod škola i slično, jer tu treba da bude cilj da ljudi uspore i budu oprezni, a ne da se krije po žbunju da bi se naplatila kazna. To mi je više nepošteno i kvarno nego blicanje i upozoravanje na takve kontrole (tzv. sačekuše).