Četvrtak, 27.07.2023.

10:37

Koliko prelazi Fiat Panda sa fabrički ugrađenim plinom

Izvor: Izvor: B92, Veèernji.hr

Koliko prelazi Fiat Panda sa fabrièki ugraðenim plinom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Nata

pre 1 godinu

Pa ipak je lepse voziti nemacku krntiju (kako neko rece u komentaru) od 50-100 hiljada eura koja trosi 10 l na 100 km nego Pandu koja trosi 5l. Podrazumeva se da imas i pare za to.

Mika

pre 1 godinu

Panda je odlican auto, jedino sto je dobio 0 zvazdica na Euroncap testu…..Bilo bi sjajno kada bi izbacili novi model slicnog izgleda i dimenzija ali sa poboljsanom pasivnom bezbednosti.

Goxy

pre 1 godinu

Ne znaš ti EV Goxy-ja. On je na Teslinom platnom spisku...
(ko ga ne zna, 28. jul 2023 09:26)

Plata je 5 000 € mesečno. Možeš i ti samo treba da se prijaviš.

RSQ8

pre 1 godinu

Razumem vašu ljubomoru.
(Bazooka, 27. jul 2023 22:17)

Ako ima permanentni 4x4 troši ispod 3 l. To je zbog velike mase vozila.
Što je veća, uz permanentni pogon na sva 4 točka (ili (2x2)x2) - to je potrošnja niža a auto brži na pisti.
Posebno u krivinama.
I ako je motor najslabiji u ponudi.
I ako vozi Гoxe

Čerečenje Pande

pre 1 godinu

Mogu oni da se popnu svugde, ali to uvek oatavi posledice, pa završe u servisu. Dačije Daster su se kod nas pokazale mnogo robusnije i izdržljivije, a nisu mnogo skuplje.
(Kole, 28. jul 2023 01:54)

Ostavlja posledice ako ne isključuju 4x4 po asfaltu, onda strada dif. 4x4 se vozi samo kada mora - i.......nema brige

Djorke

pre 1 godinu

@
Ljudi, ne postoji nikakva fora. Auto mi zaista troši 5 litara i to po gradu. Šta su uopšte optimalni uslovi? Kako uopšte vožnja po gradu može da se nazove optimalnom? Kreni stani? A kako i misliš da vozim po gradu gde su brzine ograničene 20/30/50km na sat?

Razumem vašu ljubomoru.
(Bazooka, 27. jul 2023 22:17

1.600 kg tezak dizelas po gradu trosi 5 litara? Aj sto smo mi ljubomorni ali na tu potrosnju su ljubomorni i inzenjeri u auto industriji.
(Neshabg, 28. jul 2023 08:34)

Džabe se objašnjavaš, vidiš da je dete neko.

Na prvi pogled delovao normalno, kad ono ...

mile@

pre 1 godinu

@Bazooka
Prvo seljak tj poljoprivredni proizvođač je časno zanimanje,a seljaci pišu komentare kao što je tvoj.Drugo,naravno da vozi ono što ga neće izdati,da neće možda alfu ili nekog Francuza ? Sa nijma ne bi bio siguran ni da li će krenuti,a ne da ga tovari još.

još te čereče u škodi

pre 1 godinu

Samo TDI, TFSI, Bajo moj...
A može i Škoda Super Beeeeeeee...
(Bazooka, 27. jul 2023 21:47)

Sjajno! Samo neka nastave!

jedan vozač

pre 1 godinu

Koliko znam, najekonomičniji (odnos performanse i snage) kod benzinaca su oni 1.2 motori iz Suzukija (Swift I Baleno). Oni troše 5 litara i nešto preko.
A što se tiče dizelaša i tih bajki o njihovoj potrošnji, to važi samo ukoliko se voze posebnim režimom, pod uslovom da neko ima strpljenja za sve to - dakle penzionerski, sa jednim okom uvek na bord kompjuteru i prikazu trenutne potrošnje.
Moja višegodišnje iskustva sa Oktavijom 1.6 TDI (110 KS) je 7,2-7,5 po gradu, a naravno manje na otvorenom (5,5-6,5), u zavisnosti od toga da li je autoput sa punim gasom u pitanju, ili neki lokalniji magistralni put. Sa nekom malo umerenijom vožnjom može sigurno biti i nešto manje, ali nikako kao u tim bajkama koje se ispredaju. To bi bilo moguće samo ukoliko vozite prvenstvo sa idejom kako da potrošite što manje, a ne da se vozite normalno i opušteno.
Svako od nas naravno da vidi kada bord kompjuter prijavljuje neku potrošnju od 3,5-4 pri konstantnoj brzini, i nije nikakva mudrost voziti tako kao po jajima, ali to onda nije vožnja, to je neki drugi poduhvat.

ko ga ne zna

pre 1 godinu

Tako je Goxy,najbolje je nemačko auto.
(vranjevčan, 27. jul 2023 21:24)

Nisu mi prvi na listi ali su nekoliko svetlosnih godina ispred ovog smeća. Ili tvrdiš da je ova kosilica najbolja?
(Goxy, 27. jul 2023 22:55)

Ne znaš ti EV Goxy-ja. On je na Teslinom platnom spisku, i ovde je zadužen za njihovu promociju, tako da, ništa Azija, ništa Evropa, samo USA "bajo moj" - što bi rekao onaj gedža ovde.

Neshabg

pre 1 godinu

Ljudi, ne postoji nikakva fora. Auto mi zaista troši 5 litara i to po gradu. Šta su uopšte optimalni uslovi? Kako uopšte vožnja po gradu može da se nazove optimalnom? Kreni stani? A kako i misliš da vozim po gradu gde su brzine ograničene 20/30/50km na sat?

Razumem vašu ljubomoru.
(Bazooka, 27. jul 2023 22:17

1.600 kg tezak dizelas po gradu trosi 5 litara? Aj sto smo mi ljubomorni ali na tu potrosnju su ljubomorni i inzenjeri u auto industriji.

Nidza

pre 1 godinu

Panda je auto odlican. Ja sam prezadovoljan ne bi ga prodao ni zasta. Po srbiji ga kupuju masovno toliko govori da je los auto. Normalno ne moze biti kao veci auto,al za grad selo visok izadje de vasi nemogu pipnuti.

Kole

pre 1 godinu

Svaka čaat ovom motoru, ali mi smo u firmi dobili nekoliko pandi 4x4 sa 2 cilindra i 900 kubika. Ide to, ali svi troše ulje kao da su dvotaktne mašine. Kupljeni su zbog servisera koji imaju terensku voznju, ali su se pokazali veoma meki i osetljivi. Mogu oni da se popnu svugde, ali to uvek oatavi posledice, pa završe u servisu. Dačije Daster su se kod nas pokazale mnogo robusnije i izdržljivije, a nisu mnogo skuplje.

Lolek

pre 1 godinu

Vozio je u Grčkoj kao rent-a-car. Predobar auto, nikad još nisam vozio tako lagano okretljiv volan i auto. Uživanje je bilo, a bila je i 4x4.

Bazooka

pre 1 godinu

Panda je gradski auto, a taj tvoj komforni je za selo.
(Halo Bing..., 27. jul 2023 13:20)

Moj auto je viša klasa, ima svašta što tvoj golf nema. Kud ćeš boljeg auta za selo od Golfa? Pa svi seljaci imaju golf.

Panda nije ni za pijac.

Goxy

pre 1 godinu

Tako je Goxy,najbolje je nemačko auto.
(vranjevčan, 27. jul 2023 21:24)

Nisu mi prvi na listi ali su nekoliko svetlosnih godina ispred ovog smeća. Ili tvrdiš da je ova kosilica najbolja?

Bazooka

pre 1 godinu

Ljudi, ne postoji nikakva fora. Auto mi zaista troši 5 litara i to po gradu. Šta su uopšte optimalni uslovi? Kako uopšte vožnja po gradu može da se nazove optimalnom? Kreni stani? A kako i misliš da vozim po gradu gde su brzine ograničene 20/30/50km na sat?

Razumem vašu ljubomoru.

Bazooka

pre 1 godinu

Vozio sam ovakvo cudo godinu dana i mogu ti reci, ako gledas ekonomiku samo - pun pogodak.

Sa strane potrosnja od 5 litra, koja je fantasticna sama po sebi, ovo cudo nece “d’umre” stagod da mu radis, ne kvari se, veliki servis 150 evra, set novih guma 200 evra, inenadjujuce prostran i udoban, klirens maltene kao mali SUV (obican model, ne 4x4, taj je tek sa klirensom vrh) … Kogod da ga vozi, nema razlog da ga ne drzi u top stanju i uvek da bude spreman za put oko sveta.

Druga stvar je ako ti treba nesto vece - onda uzmes nesto vece, ali ne mislim da tvoj (verovatno dizel) od 1600 kg moze da parira pandici po troskovima. Od registracije, odrzavanja, potrosnih delova pa nadalje - Panda dominira verovatno. Ne znam za ovaj model, moja je bila “zadnja” 1.2 benzin/plin.
(Djorke, 27. jul 2023 13:55)


Bukvalno svi vi niste u pravu, tresu vas kompleksi jer ste kupili nemačke krntije. Potrošnja mi je oko 5 litara po gradu, a na otvorenom i manje, auto jeste dizel. Veliki servis takođe 150e, gume sam platio baš 50e komad, tigar ryken ms+ winter, samo što sam JA kupio 5 guma jer smatram da i rezervnu gumu treba menjati. Ne znam o kakvim cenama pričate ali potrošni delovi se menjaju periodično i prilično su jeftini. Kugla za moj auto je 750 dinara komad.


Ovi što ne veruju da mi auto troši 5 litara u gradu, njih ću da pitam samo nekoliko stvari: da li ste ikada oprali senzor protoka vazduha, pritiska turbo punjača, temperature, egr ventil, proverili da li vam se pločice kočnica vraćaju, proverili pritisak vakuum pumpe, vakuum ventila turbo punjača, stanje dizni itd a da vam auto radi i da ne prijavljuje grešku? Garantujem da niste i da čak nemate pojma ni šta je to ni gde se nalazi, a ja sve ovo radim na svaka 2 meseca (sem dizni, njih kontrolišem jednom u 2 godine). Suviše ste glupi da shvatite koliko su bitni ovi uslovi za pravilan rad motora i za malu potrošnju.

Ajde sada nastavite da kmečite jer ste kupili golfa zato što vaš majstor zna da zameni ulje samo na golfu.

Samo TDI, TFSI, Bajo moj...
A može i Škoda Super Beeeeeeee...

Milan

pre 1 godinu

Ovo je prastari Fire Motor, sa 69ks je Euro 5 bio.
Mana su mu sicevi ventila, i nije neka snaga jer je 8 ventila, ali zato nema šta da se pokvari.
Imam Grande Punta sa tim motorom, ne juri nigde, ali uvek stigne.

ZNBg

pre 1 godinu

Pun rezervoar za benzin (37 litara) i pun rezervoar za gas (38 litara), za ovaj gradski automobil znače ukupan domet od skoro 1000 km, piše Večernji.


I? Šta je tu povoljno?
Ja sa autom od 1640kg prelaz 1200km sa rezervoarom od 60 litara.

Jedva da je malo skuplje ali zato puno komfora.
(Bazooka, 27. jul 2023 12:05)

Koristiš staru foru ponosnih vlasnika dizelaša. Porediš svoju potrošnju u optimalnim uslovima, na magistralnom putu ili autoputu i potrošnju drugog automobila u gradu. U ovom slučaju muslim da je u tekstu napravljena greška, jer ispada da Panda troši oko 7,5 l/100 km i na benzin i na plin. To je mnogo i za gradsku vožnju, možda je realno ako se stalno vozi u špicu i na kratkem relacijama. Ako se gleda prosek gradske i vangradske vožnje, to je mnogo manje.

rani

pre 1 godinu

(Petar, 27. jul 2023 13:50)

Vozila na CNG nestaju, iz prostog razloga jer su potpuno neisplativa. Stvar je u ceni metana, koji je znacajno poskupeo od kad su uvedene sankcije Rusiji, pa sada kg metana u Italiji kosta 1.45 evra, u Bugarskoj cak 2 evra, u Nemackoj slično itd itd. Tesko da se proizvodjacima isplati da prave takva vozila za nase trziste, gde mogu da prodaju 7 komada, jedino da pocnu s proizvodnjom polovnih. Sto se tice ove Pande, nista pametnije nego sto su vratili cetvorocilindricni motor, to su ionako kola za zujanje po gradu. Taj motor 1.2 atmosferac, se pokazao fenomenalno, jeftin za odrzavanje, dugotrajan i jednostavan, za razliku od predhodnog 0.9 twinair.

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

Cekaj, polako. Sad je svaki TNG laki hibrid? Nisam ni znao da vozim hibrida...

A ova Panda ako ima MED plinske dizne: hvala, ali ne hvala.

Ponavljac

pre 1 godinu

Hahaha uvek se nasmejem kad krene prepirka o potrosnji goriva.
Polovini auto trosi manje nego kad je bio nov a drugoj proizvodi gorivo dok se voze🤣🤣🤣

safy

pre 1 godinu

@Bazooka...
Tvoja "peć na lož ulje" to može samo nizbrdo...
Ajde molim te ne lupaj gluposti, ni jedan auto od 1600kg ne može sa rezervoarom od 60lt da pređe 1200km. Ti misliš da su ovde svi glupi i da niko ništa ne razume.
Pročitaj prvo šta si napisao pa onda objavi!!!
A to što se Pande tiče, radi se o 1000km u gradskoj vožnji, van na otvorenom može preći mnogo više. Ko ne veruje neka proba...

Balkanac

pre 1 godinu

Retka auto bombonica u koju nisu ugradili "invalidni" motor sa tri klipa. Pregledna, mali potrošač i ne zauzima mnogo parking prostora. Po nekoj zdravoj logici, ovakve automobile bi država trebala da subvencioniše.

Goxy

pre 1 godinu

Najbolje od svega je motor sa četiri cilindra.

Hvala Bogu pa su ga zadržali.
(KJ, 27. jul 2023 11:22)

I dalje je kosilica sporija od nekih kosilica koje sam video. Može da ima i 14 cilindara, sranje od motora u kome se čak i dede pred smrt dosađuju.

I da, troši previše za kosilicu.

Djorke

pre 1 godinu

@
Pun rezervoar za benzin (37 litara) i pun rezervoar za gas (38 litara), za ovaj gradski automobil znače ukupan domet od skoro 1000 km, piše Večernji.


I? Šta je tu povoljno?
Ja sa autom od 1640kg prelaz 1200km sa rezervoarom od 60 litara.

Jedva da je malo skuplje ali zato puno komfora.
(Bazooka, 27. jul 2023 12:05)

Vozio sam ovakvo cudo godinu dana i mogu ti reci, ako gledas ekonomiku samo - pun pogodak.

Sa strane potrosnja od 5 litra, koja je fantasticna sama po sebi, ovo cudo nece “d’umre” stagod da mu radis, ne kvari se, veliki servis 150 evra, set novih guma 200 evra, inenadjujuce prostran i udoban, klirens maltene kao mali SUV (obican model, ne 4x4, taj je tek sa klirensom vrh) … Kogod da ga vozi, nema razlog da ga ne drzi u top stanju i uvek da bude spreman za put oko sveta.

Druga stvar je ako ti treba nesto vece - onda uzmes nesto vece, ali ne mislim da tvoj (verovatno dizel) od 1600 kg moze da parira pandici po troskovima. Od registracije, odrzavanja, potrosnih delova pa nadalje - Panda dominira verovatno. Ne znam za ovaj model, moja je bila “zadnja” 1.2 benzin/plin.

Halo Bing...

pre 1 godinu

I? Šta je tu povoljno?
Ja sa autom od 1640kg prelaz 1200km sa rezervoarom od 60 litara.

Jedva da je malo skuplje ali zato puno komfora.
(Bazooka, 27. jul 2023 12:05)
Panda je gradski auto, a taj tvoj komforni je za selo.

Petar

pre 1 godinu

Jako nejasan tekst u smislu na koji plin se misli. CNG (metan) ili LPG (tečni naftni gas). Gledajući katalog u Srbiji postoji jedino Panda 1.2 četvorocilindrična na LPG. LPG je novost kao i verzija 1.2 na alternativna goriva. Do pre par godina postojala je 0.9 dvocilindrična verzija na CNG. Jedino CNG se isplati u Srbiji jer na njega koliko znam nema akciza. LPG je dodatno oporezovan i ja se sa tim ne bih zezao. Zašto je CNG verzija nestala iz srpske ponude FIAT Pande ostaje pitanje. Vožnja na metan tj. CNG nikako ne bi trebalo da je oporezovana jer je ovo ekološko gorivo i trebala bi da je podstaknuta. Naravno, to ne odgovara naftaškim i drugim lobijima.

Imam prosečnu platu ali mi treba 2 meseca da je zaradim

pre 1 godinu

Vozio sam Rent a car Pandu u Grčkoj, bio sam zapanjen koliko je to dobar auto. Bio bi mi savršen za 95% moje pređene kilometraže. Ali često putujem u Mađarsku pa bi mi tih preostalih 5% predstavljalo izazov. Ko ne mora da putuje, Panda je hit ?

Bazooka

pre 1 godinu

Pun rezervoar za benzin (37 litara) i pun rezervoar za gas (38 litara), za ovaj gradski automobil znače ukupan domet od skoro 1000 km, piše Večernji.


I? Šta je tu povoljno?
Ja sa autom od 1640kg prelaz 1200km sa rezervoarom od 60 litara.

Jedva da je malo skuplje ali zato puno komfora.

Djorke

pre 1 godinu

@
Pun rezervoar za benzin (37 litara) i pun rezervoar za gas (38 litara), za ovaj gradski automobil znače ukupan domet od skoro 1000 km, piše Večernji.


I? Šta je tu povoljno?
Ja sa autom od 1640kg prelaz 1200km sa rezervoarom od 60 litara.

Jedva da je malo skuplje ali zato puno komfora.
(Bazooka, 27. jul 2023 12:05)

Vozio sam ovakvo cudo godinu dana i mogu ti reci, ako gledas ekonomiku samo - pun pogodak.

Sa strane potrosnja od 5 litra, koja je fantasticna sama po sebi, ovo cudo nece “d’umre” stagod da mu radis, ne kvari se, veliki servis 150 evra, set novih guma 200 evra, inenadjujuce prostran i udoban, klirens maltene kao mali SUV (obican model, ne 4x4, taj je tek sa klirensom vrh) … Kogod da ga vozi, nema razlog da ga ne drzi u top stanju i uvek da bude spreman za put oko sveta.

Druga stvar je ako ti treba nesto vece - onda uzmes nesto vece, ali ne mislim da tvoj (verovatno dizel) od 1600 kg moze da parira pandici po troskovima. Od registracije, odrzavanja, potrosnih delova pa nadalje - Panda dominira verovatno. Ne znam za ovaj model, moja je bila “zadnja” 1.2 benzin/plin.

Halo Bing...

pre 1 godinu

I? Šta je tu povoljno?
Ja sa autom od 1640kg prelaz 1200km sa rezervoarom od 60 litara.

Jedva da je malo skuplje ali zato puno komfora.
(Bazooka, 27. jul 2023 12:05)
Panda je gradski auto, a taj tvoj komforni je za selo.

Imam prosečnu platu ali mi treba 2 meseca da je zaradim

pre 1 godinu

Vozio sam Rent a car Pandu u Grčkoj, bio sam zapanjen koliko je to dobar auto. Bio bi mi savršen za 95% moje pređene kilometraže. Ali često putujem u Mađarsku pa bi mi tih preostalih 5% predstavljalo izazov. Ko ne mora da putuje, Panda je hit ?

Petar

pre 1 godinu

Jako nejasan tekst u smislu na koji plin se misli. CNG (metan) ili LPG (tečni naftni gas). Gledajući katalog u Srbiji postoji jedino Panda 1.2 četvorocilindrična na LPG. LPG je novost kao i verzija 1.2 na alternativna goriva. Do pre par godina postojala je 0.9 dvocilindrična verzija na CNG. Jedino CNG se isplati u Srbiji jer na njega koliko znam nema akciza. LPG je dodatno oporezovan i ja se sa tim ne bih zezao. Zašto je CNG verzija nestala iz srpske ponude FIAT Pande ostaje pitanje. Vožnja na metan tj. CNG nikako ne bi trebalo da je oporezovana jer je ovo ekološko gorivo i trebala bi da je podstaknuta. Naravno, to ne odgovara naftaškim i drugim lobijima.

Milan

pre 1 godinu

Ovo je prastari Fire Motor, sa 69ks je Euro 5 bio.
Mana su mu sicevi ventila, i nije neka snaga jer je 8 ventila, ali zato nema šta da se pokvari.
Imam Grande Punta sa tim motorom, ne juri nigde, ali uvek stigne.

Neshabg

pre 1 godinu

Ljudi, ne postoji nikakva fora. Auto mi zaista troši 5 litara i to po gradu. Šta su uopšte optimalni uslovi? Kako uopšte vožnja po gradu može da se nazove optimalnom? Kreni stani? A kako i misliš da vozim po gradu gde su brzine ograničene 20/30/50km na sat?

Razumem vašu ljubomoru.
(Bazooka, 27. jul 2023 22:17

1.600 kg tezak dizelas po gradu trosi 5 litara? Aj sto smo mi ljubomorni ali na tu potrosnju su ljubomorni i inzenjeri u auto industriji.

Ponavljac

pre 1 godinu

Hahaha uvek se nasmejem kad krene prepirka o potrosnji goriva.
Polovini auto trosi manje nego kad je bio nov a drugoj proizvodi gorivo dok se voze🤣🤣🤣

ZNBg

pre 1 godinu

Pun rezervoar za benzin (37 litara) i pun rezervoar za gas (38 litara), za ovaj gradski automobil znače ukupan domet od skoro 1000 km, piše Večernji.


I? Šta je tu povoljno?
Ja sa autom od 1640kg prelaz 1200km sa rezervoarom od 60 litara.

Jedva da je malo skuplje ali zato puno komfora.
(Bazooka, 27. jul 2023 12:05)

Koristiš staru foru ponosnih vlasnika dizelaša. Porediš svoju potrošnju u optimalnim uslovima, na magistralnom putu ili autoputu i potrošnju drugog automobila u gradu. U ovom slučaju muslim da je u tekstu napravljena greška, jer ispada da Panda troši oko 7,5 l/100 km i na benzin i na plin. To je mnogo i za gradsku vožnju, možda je realno ako se stalno vozi u špicu i na kratkem relacijama. Ako se gleda prosek gradske i vangradske vožnje, to je mnogo manje.

Balkanac

pre 1 godinu

Retka auto bombonica u koju nisu ugradili "invalidni" motor sa tri klipa. Pregledna, mali potrošač i ne zauzima mnogo parking prostora. Po nekoj zdravoj logici, ovakve automobile bi država trebala da subvencioniše.

safy

pre 1 godinu

@Bazooka...
Tvoja "peć na lož ulje" to može samo nizbrdo...
Ajde molim te ne lupaj gluposti, ni jedan auto od 1600kg ne može sa rezervoarom od 60lt da pređe 1200km. Ti misliš da su ovde svi glupi i da niko ništa ne razume.
Pročitaj prvo šta si napisao pa onda objavi!!!
A to što se Pande tiče, radi se o 1000km u gradskoj vožnji, van na otvorenom može preći mnogo više. Ko ne veruje neka proba...

Nidza

pre 1 godinu

Panda je auto odlican. Ja sam prezadovoljan ne bi ga prodao ni zasta. Po srbiji ga kupuju masovno toliko govori da je los auto. Normalno ne moze biti kao veci auto,al za grad selo visok izadje de vasi nemogu pipnuti.

Bazooka

pre 1 godinu

Vozio sam ovakvo cudo godinu dana i mogu ti reci, ako gledas ekonomiku samo - pun pogodak.

Sa strane potrosnja od 5 litra, koja je fantasticna sama po sebi, ovo cudo nece “d’umre” stagod da mu radis, ne kvari se, veliki servis 150 evra, set novih guma 200 evra, inenadjujuce prostran i udoban, klirens maltene kao mali SUV (obican model, ne 4x4, taj je tek sa klirensom vrh) … Kogod da ga vozi, nema razlog da ga ne drzi u top stanju i uvek da bude spreman za put oko sveta.

Druga stvar je ako ti treba nesto vece - onda uzmes nesto vece, ali ne mislim da tvoj (verovatno dizel) od 1600 kg moze da parira pandici po troskovima. Od registracije, odrzavanja, potrosnih delova pa nadalje - Panda dominira verovatno. Ne znam za ovaj model, moja je bila “zadnja” 1.2 benzin/plin.
(Djorke, 27. jul 2023 13:55)


Bukvalno svi vi niste u pravu, tresu vas kompleksi jer ste kupili nemačke krntije. Potrošnja mi je oko 5 litara po gradu, a na otvorenom i manje, auto jeste dizel. Veliki servis takođe 150e, gume sam platio baš 50e komad, tigar ryken ms+ winter, samo što sam JA kupio 5 guma jer smatram da i rezervnu gumu treba menjati. Ne znam o kakvim cenama pričate ali potrošni delovi se menjaju periodično i prilično su jeftini. Kugla za moj auto je 750 dinara komad.


Ovi što ne veruju da mi auto troši 5 litara u gradu, njih ću da pitam samo nekoliko stvari: da li ste ikada oprali senzor protoka vazduha, pritiska turbo punjača, temperature, egr ventil, proverili da li vam se pločice kočnica vraćaju, proverili pritisak vakuum pumpe, vakuum ventila turbo punjača, stanje dizni itd a da vam auto radi i da ne prijavljuje grešku? Garantujem da niste i da čak nemate pojma ni šta je to ni gde se nalazi, a ja sve ovo radim na svaka 2 meseca (sem dizni, njih kontrolišem jednom u 2 godine). Suviše ste glupi da shvatite koliko su bitni ovi uslovi za pravilan rad motora i za malu potrošnju.

Ajde sada nastavite da kmečite jer ste kupili golfa zato što vaš majstor zna da zameni ulje samo na golfu.

Samo TDI, TFSI, Bajo moj...
A može i Škoda Super Beeeeeeee...

jedan vozač

pre 1 godinu

Koliko znam, najekonomičniji (odnos performanse i snage) kod benzinaca su oni 1.2 motori iz Suzukija (Swift I Baleno). Oni troše 5 litara i nešto preko.
A što se tiče dizelaša i tih bajki o njihovoj potrošnji, to važi samo ukoliko se voze posebnim režimom, pod uslovom da neko ima strpljenja za sve to - dakle penzionerski, sa jednim okom uvek na bord kompjuteru i prikazu trenutne potrošnje.
Moja višegodišnje iskustva sa Oktavijom 1.6 TDI (110 KS) je 7,2-7,5 po gradu, a naravno manje na otvorenom (5,5-6,5), u zavisnosti od toga da li je autoput sa punim gasom u pitanju, ili neki lokalniji magistralni put. Sa nekom malo umerenijom vožnjom može sigurno biti i nešto manje, ali nikako kao u tim bajkama koje se ispredaju. To bi bilo moguće samo ukoliko vozite prvenstvo sa idejom kako da potrošite što manje, a ne da se vozite normalno i opušteno.
Svako od nas naravno da vidi kada bord kompjuter prijavljuje neku potrošnju od 3,5-4 pri konstantnoj brzini, i nije nikakva mudrost voziti tako kao po jajima, ali to onda nije vožnja, to je neki drugi poduhvat.

Bazooka

pre 1 godinu

Pun rezervoar za benzin (37 litara) i pun rezervoar za gas (38 litara), za ovaj gradski automobil znače ukupan domet od skoro 1000 km, piše Večernji.


I? Šta je tu povoljno?
Ja sa autom od 1640kg prelaz 1200km sa rezervoarom od 60 litara.

Jedva da je malo skuplje ali zato puno komfora.

rani

pre 1 godinu

(Petar, 27. jul 2023 13:50)

Vozila na CNG nestaju, iz prostog razloga jer su potpuno neisplativa. Stvar je u ceni metana, koji je znacajno poskupeo od kad su uvedene sankcije Rusiji, pa sada kg metana u Italiji kosta 1.45 evra, u Bugarskoj cak 2 evra, u Nemackoj slično itd itd. Tesko da se proizvodjacima isplati da prave takva vozila za nase trziste, gde mogu da prodaju 7 komada, jedino da pocnu s proizvodnjom polovnih. Sto se tice ove Pande, nista pametnije nego sto su vratili cetvorocilindricni motor, to su ionako kola za zujanje po gradu. Taj motor 1.2 atmosferac, se pokazao fenomenalno, jeftin za odrzavanje, dugotrajan i jednostavan, za razliku od predhodnog 0.9 twinair.

Lolek

pre 1 godinu

Vozio je u Grčkoj kao rent-a-car. Predobar auto, nikad još nisam vozio tako lagano okretljiv volan i auto. Uživanje je bilo, a bila je i 4x4.

Kole

pre 1 godinu

Svaka čaat ovom motoru, ali mi smo u firmi dobili nekoliko pandi 4x4 sa 2 cilindra i 900 kubika. Ide to, ali svi troše ulje kao da su dvotaktne mašine. Kupljeni su zbog servisera koji imaju terensku voznju, ali su se pokazali veoma meki i osetljivi. Mogu oni da se popnu svugde, ali to uvek oatavi posledice, pa završe u servisu. Dačije Daster su se kod nas pokazale mnogo robusnije i izdržljivije, a nisu mnogo skuplje.

Djorke

pre 1 godinu

@
Ljudi, ne postoji nikakva fora. Auto mi zaista troši 5 litara i to po gradu. Šta su uopšte optimalni uslovi? Kako uopšte vožnja po gradu može da se nazove optimalnom? Kreni stani? A kako i misliš da vozim po gradu gde su brzine ograničene 20/30/50km na sat?

Razumem vašu ljubomoru.
(Bazooka, 27. jul 2023 22:17

1.600 kg tezak dizelas po gradu trosi 5 litara? Aj sto smo mi ljubomorni ali na tu potrosnju su ljubomorni i inzenjeri u auto industriji.
(Neshabg, 28. jul 2023 08:34)

Džabe se objašnjavaš, vidiš da je dete neko.

Na prvi pogled delovao normalno, kad ono ...

mile@

pre 1 godinu

@Bazooka
Prvo seljak tj poljoprivredni proizvođač je časno zanimanje,a seljaci pišu komentare kao što je tvoj.Drugo,naravno da vozi ono što ga neće izdati,da neće možda alfu ili nekog Francuza ? Sa nijma ne bi bio siguran ni da li će krenuti,a ne da ga tovari još.

RSQ8

pre 1 godinu

Razumem vašu ljubomoru.
(Bazooka, 27. jul 2023 22:17)

Ako ima permanentni 4x4 troši ispod 3 l. To je zbog velike mase vozila.
Što je veća, uz permanentni pogon na sva 4 točka (ili (2x2)x2) - to je potrošnja niža a auto brži na pisti.
Posebno u krivinama.
I ako je motor najslabiji u ponudi.
I ako vozi Гoxe

Bazooka

pre 1 godinu

Ljudi, ne postoji nikakva fora. Auto mi zaista troši 5 litara i to po gradu. Šta su uopšte optimalni uslovi? Kako uopšte vožnja po gradu može da se nazove optimalnom? Kreni stani? A kako i misliš da vozim po gradu gde su brzine ograničene 20/30/50km na sat?

Razumem vašu ljubomoru.

ko ga ne zna

pre 1 godinu

Tako je Goxy,najbolje je nemačko auto.
(vranjevčan, 27. jul 2023 21:24)

Nisu mi prvi na listi ali su nekoliko svetlosnih godina ispred ovog smeća. Ili tvrdiš da je ova kosilica najbolja?
(Goxy, 27. jul 2023 22:55)

Ne znaš ti EV Goxy-ja. On je na Teslinom platnom spisku, i ovde je zadužen za njihovu promociju, tako da, ništa Azija, ništa Evropa, samo USA "bajo moj" - što bi rekao onaj gedža ovde.

Čerečenje Pande

pre 1 godinu

Mogu oni da se popnu svugde, ali to uvek oatavi posledice, pa završe u servisu. Dačije Daster su se kod nas pokazale mnogo robusnije i izdržljivije, a nisu mnogo skuplje.
(Kole, 28. jul 2023 01:54)

Ostavlja posledice ako ne isključuju 4x4 po asfaltu, onda strada dif. 4x4 se vozi samo kada mora - i.......nema brige

Bazooka

pre 1 godinu

Panda je gradski auto, a taj tvoj komforni je za selo.
(Halo Bing..., 27. jul 2023 13:20)

Moj auto je viša klasa, ima svašta što tvoj golf nema. Kud ćeš boljeg auta za selo od Golfa? Pa svi seljaci imaju golf.

Panda nije ni za pijac.

još te čereče u škodi

pre 1 godinu

Samo TDI, TFSI, Bajo moj...
A može i Škoda Super Beeeeeeee...
(Bazooka, 27. jul 2023 21:47)

Sjajno! Samo neka nastave!

Mika

pre 1 godinu

Panda je odlican auto, jedino sto je dobio 0 zvazdica na Euroncap testu…..Bilo bi sjajno kada bi izbacili novi model slicnog izgleda i dimenzija ali sa poboljsanom pasivnom bezbednosti.

Goxy

pre 1 godinu

Najbolje od svega je motor sa četiri cilindra.

Hvala Bogu pa su ga zadržali.
(KJ, 27. jul 2023 11:22)

I dalje je kosilica sporija od nekih kosilica koje sam video. Može da ima i 14 cilindara, sranje od motora u kome se čak i dede pred smrt dosađuju.

I da, troši previše za kosilicu.

Nata

pre 1 godinu

Pa ipak je lepse voziti nemacku krntiju (kako neko rece u komentaru) od 50-100 hiljada eura koja trosi 10 l na 100 km nego Pandu koja trosi 5l. Podrazumeva se da imas i pare za to.

Goxy

pre 1 godinu

Tako je Goxy,najbolje je nemačko auto.
(vranjevčan, 27. jul 2023 21:24)

Nisu mi prvi na listi ali su nekoliko svetlosnih godina ispred ovog smeća. Ili tvrdiš da je ova kosilica najbolja?

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

Cekaj, polako. Sad je svaki TNG laki hibrid? Nisam ni znao da vozim hibrida...

A ova Panda ako ima MED plinske dizne: hvala, ali ne hvala.

Goxy

pre 1 godinu

Ne znaš ti EV Goxy-ja. On je na Teslinom platnom spisku...
(ko ga ne zna, 28. jul 2023 09:26)

Plata je 5 000 € mesečno. Možeš i ti samo treba da se prijaviš.

Goxy

pre 1 godinu

Najbolje od svega je motor sa četiri cilindra.

Hvala Bogu pa su ga zadržali.
(KJ, 27. jul 2023 11:22)

I dalje je kosilica sporija od nekih kosilica koje sam video. Može da ima i 14 cilindara, sranje od motora u kome se čak i dede pred smrt dosađuju.

I da, troši previše za kosilicu.

Bazooka

pre 1 godinu

Pun rezervoar za benzin (37 litara) i pun rezervoar za gas (38 litara), za ovaj gradski automobil znače ukupan domet od skoro 1000 km, piše Večernji.


I? Šta je tu povoljno?
Ja sa autom od 1640kg prelaz 1200km sa rezervoarom od 60 litara.

Jedva da je malo skuplje ali zato puno komfora.

Goxy

pre 1 godinu

Tako je Goxy,najbolje je nemačko auto.
(vranjevčan, 27. jul 2023 21:24)

Nisu mi prvi na listi ali su nekoliko svetlosnih godina ispred ovog smeća. Ili tvrdiš da je ova kosilica najbolja?

Bazooka

pre 1 godinu

Panda je gradski auto, a taj tvoj komforni je za selo.
(Halo Bing..., 27. jul 2023 13:20)

Moj auto je viša klasa, ima svašta što tvoj golf nema. Kud ćeš boljeg auta za selo od Golfa? Pa svi seljaci imaju golf.

Panda nije ni za pijac.

Bazooka

pre 1 godinu

Vozio sam ovakvo cudo godinu dana i mogu ti reci, ako gledas ekonomiku samo - pun pogodak.

Sa strane potrosnja od 5 litra, koja je fantasticna sama po sebi, ovo cudo nece “d’umre” stagod da mu radis, ne kvari se, veliki servis 150 evra, set novih guma 200 evra, inenadjujuce prostran i udoban, klirens maltene kao mali SUV (obican model, ne 4x4, taj je tek sa klirensom vrh) … Kogod da ga vozi, nema razlog da ga ne drzi u top stanju i uvek da bude spreman za put oko sveta.

Druga stvar je ako ti treba nesto vece - onda uzmes nesto vece, ali ne mislim da tvoj (verovatno dizel) od 1600 kg moze da parira pandici po troskovima. Od registracije, odrzavanja, potrosnih delova pa nadalje - Panda dominira verovatno. Ne znam za ovaj model, moja je bila “zadnja” 1.2 benzin/plin.
(Djorke, 27. jul 2023 13:55)


Bukvalno svi vi niste u pravu, tresu vas kompleksi jer ste kupili nemačke krntije. Potrošnja mi je oko 5 litara po gradu, a na otvorenom i manje, auto jeste dizel. Veliki servis takođe 150e, gume sam platio baš 50e komad, tigar ryken ms+ winter, samo što sam JA kupio 5 guma jer smatram da i rezervnu gumu treba menjati. Ne znam o kakvim cenama pričate ali potrošni delovi se menjaju periodično i prilično su jeftini. Kugla za moj auto je 750 dinara komad.


Ovi što ne veruju da mi auto troši 5 litara u gradu, njih ću da pitam samo nekoliko stvari: da li ste ikada oprali senzor protoka vazduha, pritiska turbo punjača, temperature, egr ventil, proverili da li vam se pločice kočnica vraćaju, proverili pritisak vakuum pumpe, vakuum ventila turbo punjača, stanje dizni itd a da vam auto radi i da ne prijavljuje grešku? Garantujem da niste i da čak nemate pojma ni šta je to ni gde se nalazi, a ja sve ovo radim na svaka 2 meseca (sem dizni, njih kontrolišem jednom u 2 godine). Suviše ste glupi da shvatite koliko su bitni ovi uslovi za pravilan rad motora i za malu potrošnju.

Ajde sada nastavite da kmečite jer ste kupili golfa zato što vaš majstor zna da zameni ulje samo na golfu.

Samo TDI, TFSI, Bajo moj...
A može i Škoda Super Beeeeeeee...

Bazooka

pre 1 godinu

Ljudi, ne postoji nikakva fora. Auto mi zaista troši 5 litara i to po gradu. Šta su uopšte optimalni uslovi? Kako uopšte vožnja po gradu može da se nazove optimalnom? Kreni stani? A kako i misliš da vozim po gradu gde su brzine ograničene 20/30/50km na sat?

Razumem vašu ljubomoru.

Goxy

pre 1 godinu

Ne znaš ti EV Goxy-ja. On je na Teslinom platnom spisku...
(ko ga ne zna, 28. jul 2023 09:26)

Plata je 5 000 € mesečno. Možeš i ti samo treba da se prijaviš.

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

Cekaj, polako. Sad je svaki TNG laki hibrid? Nisam ni znao da vozim hibrida...

A ova Panda ako ima MED plinske dizne: hvala, ali ne hvala.

Halo Bing...

pre 1 godinu

I? Šta je tu povoljno?
Ja sa autom od 1640kg prelaz 1200km sa rezervoarom od 60 litara.

Jedva da je malo skuplje ali zato puno komfora.
(Bazooka, 27. jul 2023 12:05)
Panda je gradski auto, a taj tvoj komforni je za selo.

Petar

pre 1 godinu

Jako nejasan tekst u smislu na koji plin se misli. CNG (metan) ili LPG (tečni naftni gas). Gledajući katalog u Srbiji postoji jedino Panda 1.2 četvorocilindrična na LPG. LPG je novost kao i verzija 1.2 na alternativna goriva. Do pre par godina postojala je 0.9 dvocilindrična verzija na CNG. Jedino CNG se isplati u Srbiji jer na njega koliko znam nema akciza. LPG je dodatno oporezovan i ja se sa tim ne bih zezao. Zašto je CNG verzija nestala iz srpske ponude FIAT Pande ostaje pitanje. Vožnja na metan tj. CNG nikako ne bi trebalo da je oporezovana jer je ovo ekološko gorivo i trebala bi da je podstaknuta. Naravno, to ne odgovara naftaškim i drugim lobijima.

mile@

pre 1 godinu

@Bazooka
Prvo seljak tj poljoprivredni proizvođač je časno zanimanje,a seljaci pišu komentare kao što je tvoj.Drugo,naravno da vozi ono što ga neće izdati,da neće možda alfu ili nekog Francuza ? Sa nijma ne bi bio siguran ni da li će krenuti,a ne da ga tovari još.

Nata

pre 1 godinu

Pa ipak je lepse voziti nemacku krntiju (kako neko rece u komentaru) od 50-100 hiljada eura koja trosi 10 l na 100 km nego Pandu koja trosi 5l. Podrazumeva se da imas i pare za to.

rani

pre 1 godinu

(Petar, 27. jul 2023 13:50)

Vozila na CNG nestaju, iz prostog razloga jer su potpuno neisplativa. Stvar je u ceni metana, koji je znacajno poskupeo od kad su uvedene sankcije Rusiji, pa sada kg metana u Italiji kosta 1.45 evra, u Bugarskoj cak 2 evra, u Nemackoj slično itd itd. Tesko da se proizvodjacima isplati da prave takva vozila za nase trziste, gde mogu da prodaju 7 komada, jedino da pocnu s proizvodnjom polovnih. Sto se tice ove Pande, nista pametnije nego sto su vratili cetvorocilindricni motor, to su ionako kola za zujanje po gradu. Taj motor 1.2 atmosferac, se pokazao fenomenalno, jeftin za odrzavanje, dugotrajan i jednostavan, za razliku od predhodnog 0.9 twinair.

Milan

pre 1 godinu

Ovo je prastari Fire Motor, sa 69ks je Euro 5 bio.
Mana su mu sicevi ventila, i nije neka snaga jer je 8 ventila, ali zato nema šta da se pokvari.
Imam Grande Punta sa tim motorom, ne juri nigde, ali uvek stigne.

Kole

pre 1 godinu

Svaka čaat ovom motoru, ali mi smo u firmi dobili nekoliko pandi 4x4 sa 2 cilindra i 900 kubika. Ide to, ali svi troše ulje kao da su dvotaktne mašine. Kupljeni su zbog servisera koji imaju terensku voznju, ali su se pokazali veoma meki i osetljivi. Mogu oni da se popnu svugde, ali to uvek oatavi posledice, pa završe u servisu. Dačije Daster su se kod nas pokazale mnogo robusnije i izdržljivije, a nisu mnogo skuplje.

Neshabg

pre 1 godinu

Ljudi, ne postoji nikakva fora. Auto mi zaista troši 5 litara i to po gradu. Šta su uopšte optimalni uslovi? Kako uopšte vožnja po gradu može da se nazove optimalnom? Kreni stani? A kako i misliš da vozim po gradu gde su brzine ograničene 20/30/50km na sat?

Razumem vašu ljubomoru.
(Bazooka, 27. jul 2023 22:17

1.600 kg tezak dizelas po gradu trosi 5 litara? Aj sto smo mi ljubomorni ali na tu potrosnju su ljubomorni i inzenjeri u auto industriji.

Imam prosečnu platu ali mi treba 2 meseca da je zaradim

pre 1 godinu

Vozio sam Rent a car Pandu u Grčkoj, bio sam zapanjen koliko je to dobar auto. Bio bi mi savršen za 95% moje pređene kilometraže. Ali često putujem u Mađarsku pa bi mi tih preostalih 5% predstavljalo izazov. Ko ne mora da putuje, Panda je hit ?

safy

pre 1 godinu

@Bazooka...
Tvoja "peć na lož ulje" to može samo nizbrdo...
Ajde molim te ne lupaj gluposti, ni jedan auto od 1600kg ne može sa rezervoarom od 60lt da pređe 1200km. Ti misliš da su ovde svi glupi i da niko ništa ne razume.
Pročitaj prvo šta si napisao pa onda objavi!!!
A to što se Pande tiče, radi se o 1000km u gradskoj vožnji, van na otvorenom može preći mnogo više. Ko ne veruje neka proba...

ZNBg

pre 1 godinu

Pun rezervoar za benzin (37 litara) i pun rezervoar za gas (38 litara), za ovaj gradski automobil znače ukupan domet od skoro 1000 km, piše Večernji.


I? Šta je tu povoljno?
Ja sa autom od 1640kg prelaz 1200km sa rezervoarom od 60 litara.

Jedva da je malo skuplje ali zato puno komfora.
(Bazooka, 27. jul 2023 12:05)

Koristiš staru foru ponosnih vlasnika dizelaša. Porediš svoju potrošnju u optimalnim uslovima, na magistralnom putu ili autoputu i potrošnju drugog automobila u gradu. U ovom slučaju muslim da je u tekstu napravljena greška, jer ispada da Panda troši oko 7,5 l/100 km i na benzin i na plin. To je mnogo i za gradsku vožnju, možda je realno ako se stalno vozi u špicu i na kratkem relacijama. Ako se gleda prosek gradske i vangradske vožnje, to je mnogo manje.

jedan vozač

pre 1 godinu

Koliko znam, najekonomičniji (odnos performanse i snage) kod benzinaca su oni 1.2 motori iz Suzukija (Swift I Baleno). Oni troše 5 litara i nešto preko.
A što se tiče dizelaša i tih bajki o njihovoj potrošnji, to važi samo ukoliko se voze posebnim režimom, pod uslovom da neko ima strpljenja za sve to - dakle penzionerski, sa jednim okom uvek na bord kompjuteru i prikazu trenutne potrošnje.
Moja višegodišnje iskustva sa Oktavijom 1.6 TDI (110 KS) je 7,2-7,5 po gradu, a naravno manje na otvorenom (5,5-6,5), u zavisnosti od toga da li je autoput sa punim gasom u pitanju, ili neki lokalniji magistralni put. Sa nekom malo umerenijom vožnjom može sigurno biti i nešto manje, ali nikako kao u tim bajkama koje se ispredaju. To bi bilo moguće samo ukoliko vozite prvenstvo sa idejom kako da potrošite što manje, a ne da se vozite normalno i opušteno.
Svako od nas naravno da vidi kada bord kompjuter prijavljuje neku potrošnju od 3,5-4 pri konstantnoj brzini, i nije nikakva mudrost voziti tako kao po jajima, ali to onda nije vožnja, to je neki drugi poduhvat.

Djorke

pre 1 godinu

@
Ljudi, ne postoji nikakva fora. Auto mi zaista troši 5 litara i to po gradu. Šta su uopšte optimalni uslovi? Kako uopšte vožnja po gradu može da se nazove optimalnom? Kreni stani? A kako i misliš da vozim po gradu gde su brzine ograničene 20/30/50km na sat?

Razumem vašu ljubomoru.
(Bazooka, 27. jul 2023 22:17

1.600 kg tezak dizelas po gradu trosi 5 litara? Aj sto smo mi ljubomorni ali na tu potrosnju su ljubomorni i inzenjeri u auto industriji.
(Neshabg, 28. jul 2023 08:34)

Džabe se objašnjavaš, vidiš da je dete neko.

Na prvi pogled delovao normalno, kad ono ...

Djorke

pre 1 godinu

@
Pun rezervoar za benzin (37 litara) i pun rezervoar za gas (38 litara), za ovaj gradski automobil znače ukupan domet od skoro 1000 km, piše Večernji.


I? Šta je tu povoljno?
Ja sa autom od 1640kg prelaz 1200km sa rezervoarom od 60 litara.

Jedva da je malo skuplje ali zato puno komfora.
(Bazooka, 27. jul 2023 12:05)

Vozio sam ovakvo cudo godinu dana i mogu ti reci, ako gledas ekonomiku samo - pun pogodak.

Sa strane potrosnja od 5 litra, koja je fantasticna sama po sebi, ovo cudo nece “d’umre” stagod da mu radis, ne kvari se, veliki servis 150 evra, set novih guma 200 evra, inenadjujuce prostran i udoban, klirens maltene kao mali SUV (obican model, ne 4x4, taj je tek sa klirensom vrh) … Kogod da ga vozi, nema razlog da ga ne drzi u top stanju i uvek da bude spreman za put oko sveta.

Druga stvar je ako ti treba nesto vece - onda uzmes nesto vece, ali ne mislim da tvoj (verovatno dizel) od 1600 kg moze da parira pandici po troskovima. Od registracije, odrzavanja, potrosnih delova pa nadalje - Panda dominira verovatno. Ne znam za ovaj model, moja je bila “zadnja” 1.2 benzin/plin.

Balkanac

pre 1 godinu

Retka auto bombonica u koju nisu ugradili "invalidni" motor sa tri klipa. Pregledna, mali potrošač i ne zauzima mnogo parking prostora. Po nekoj zdravoj logici, ovakve automobile bi država trebala da subvencioniše.

Ponavljac

pre 1 godinu

Hahaha uvek se nasmejem kad krene prepirka o potrosnji goriva.
Polovini auto trosi manje nego kad je bio nov a drugoj proizvodi gorivo dok se voze🤣🤣🤣

Lolek

pre 1 godinu

Vozio je u Grčkoj kao rent-a-car. Predobar auto, nikad još nisam vozio tako lagano okretljiv volan i auto. Uživanje je bilo, a bila je i 4x4.

još te čereče u škodi

pre 1 godinu

Samo TDI, TFSI, Bajo moj...
A može i Škoda Super Beeeeeeee...
(Bazooka, 27. jul 2023 21:47)

Sjajno! Samo neka nastave!

Nidza

pre 1 godinu

Panda je auto odlican. Ja sam prezadovoljan ne bi ga prodao ni zasta. Po srbiji ga kupuju masovno toliko govori da je los auto. Normalno ne moze biti kao veci auto,al za grad selo visok izadje de vasi nemogu pipnuti.

ko ga ne zna

pre 1 godinu

Tako je Goxy,najbolje je nemačko auto.
(vranjevčan, 27. jul 2023 21:24)

Nisu mi prvi na listi ali su nekoliko svetlosnih godina ispred ovog smeća. Ili tvrdiš da je ova kosilica najbolja?
(Goxy, 27. jul 2023 22:55)

Ne znaš ti EV Goxy-ja. On je na Teslinom platnom spisku, i ovde je zadužen za njihovu promociju, tako da, ništa Azija, ništa Evropa, samo USA "bajo moj" - što bi rekao onaj gedža ovde.

RSQ8

pre 1 godinu

Razumem vašu ljubomoru.
(Bazooka, 27. jul 2023 22:17)

Ako ima permanentni 4x4 troši ispod 3 l. To je zbog velike mase vozila.
Što je veća, uz permanentni pogon na sva 4 točka (ili (2x2)x2) - to je potrošnja niža a auto brži na pisti.
Posebno u krivinama.
I ako je motor najslabiji u ponudi.
I ako vozi Гoxe

Čerečenje Pande

pre 1 godinu

Mogu oni da se popnu svugde, ali to uvek oatavi posledice, pa završe u servisu. Dačije Daster su se kod nas pokazale mnogo robusnije i izdržljivije, a nisu mnogo skuplje.
(Kole, 28. jul 2023 01:54)

Ostavlja posledice ako ne isključuju 4x4 po asfaltu, onda strada dif. 4x4 se vozi samo kada mora - i.......nema brige

Mika

pre 1 godinu

Panda je odlican auto, jedino sto je dobio 0 zvazdica na Euroncap testu…..Bilo bi sjajno kada bi izbacili novi model slicnog izgleda i dimenzija ali sa poboljsanom pasivnom bezbednosti.