Rundela
pre 1 godinu
U kružnom toku važi pravilo leve strane!
Jer se vozila kreću suprotono od kazaljke na satu, jel tako.
Očekujem veliki broj minusa, što me ne bi čudilo, jer će to pokazati
koliko u stvari ne znamo pravila.
pozz
pre 1 godinu
U kružnom toku važi pravilo leve strane!
Jer se vozila kreću suprotono od kazaljke na satu, jel tako.
Očekujem veliki broj minusa, što me ne bi čudilo, jer će to pokazati
koliko u stvari ne znamo pravila.
pozz
pre 1 godinu
...kad već pišete o "kružnom toku" pogledajte u Engleskoj nešto što se zove Swindon Magic...kako bi se VI novosađani tu snašli...i beograđani i svi ostali "kojima je komšija policajac"....
pre 1 godinu
Frapiran sam koliko vozača ne poznaje pravila u kružnom toku. Ali frapiran. Plašim se vas koji određujete koja je traka "važnija", koja je za prvi, koja za drugi, koja za treći izlaz. Zato vas na Bogosloviji gledam kako nemate pojma i trubite drugima zbog svog neznanja i bahatosti i logike koja je samo vama poznata i priznata u vašoj dnevnoj sobi.
pre 1 godinu
"On je istakao da je od ključnog značaja koristiti pokazivače pravca, jer oni služe da bi se drugim učesnicima u saobraćaju signaliziralo šta će vozač uraditi ukoliko ima uslova. "
Za vlasnike BMWa, https://m.media-amazon.com/images/I/51S3wEn16XL._AC_UF894,1000_QL80_.jpg da se ručka za žmigavce ne pokvari, specijalno ulje sa garancijom do 10.000 uključenja. :)
Tako da više nema opravdanja za ne koristiti je! :p
pre 1 godinu
prekršaja za kažnjavanje.
(@ voja, 08. maj 2023 11:27)
281
@ (BDj, 7. maj 2023 19:09)
Kružni tok je ubedljivo najveća misterija u nas Srba a bogami kod ostalih Balkanca.
Nemaš druže pravo prvenstva ako se krećeš iz unutrašnjeg ka spoljašnjem prstenu!
Kružni tok je isto što i prav put sa 2 ili više traka u jednom pravcu, samo je savijen u krug. Ako na takvom pravom putu ja imam pravo da iz leve pređem u desnu traku i isečem te, onda se slažem da treba tako i u kružnom toku
A šta ćeš u spoljnoj traci u kružnom toku ako ne izlaziš na prvom izlazu?!? Spoljna traka u kružnom toku služi da se u njega uključiš i iz njega isključiš, ne da voziš u krug i sprečavaš sva vozila iz unutrašnje da se isključe. Ostaješ u njoj jedino ako se isključuješ na prvom sledećem izlazu. Kada bi se svi ovoga držali, nikada ne bi ni bilo problema u kružnim raskrsnicama, samo nema ko da razmišlja.
(Vlajko, 08. maj 2023 11:26)
Nisi u pravu jer je prva stvar ZAKONOM definisana i tacna, a druga ti je samo logicna, ali nisi u obavezi da se izadjes iz kruznog toka ako si u spoljnoj traci. Sta da nisi uspeo da se prestrojis zbog guzve i morao si da udjes u desnu traku a izlazis na drugom izlazu? Nista, vozices tako i izaci ces na drugom. Tu ne krsis zakon, ali ako iz unutrasnje trake seces desnu (pogotovo BEZ MIGAVCA) onda krsis zakon i ugrozavas ucesnike u saobracaju.
pre 1 godinu
Ljudi blicaju po bulevarima da se sklonis iz leve trake, ne znaju da to pravilo vezi samo na autoputu, a ne po bulevarima i mostovima.
(logo, 08. maj 2023 12:26)
Mene brine i sto ljudu misle da je to sto si rekao PRAVILO na auto-putu. Desna traka je za voznju, leva za PRETICANJE, a ne za voznju. Najvise volim kada preticem (ukupno recimo 5 sekundi) i bas u tih 5 sekundi, ni od kuda se pojavi dzip koji ide 200 na sat, nabije mi se u branik i blica ko da je na samrti - pritom nije bio u retrovizoru nigde kada sam poceo preticanje.
pre 1 godinu
A tek žuta tabla sa decom na slici..30km dozvoljeno..potire sve znakove..cara dušana,prvomajska..celom dužinom skoro..policija sa kamerama nema pojma za to
pre 1 godinu
Uvek koristim pokazivace pravca, pogotovu levi, mislim da je ljudski dati pokazivac pravca, tako ces ustedeti ljudima iza sebe, mislim da bi saobracajne guzve bile bar 10 procenata manje kada bi svi koristili pokazivace pravca. Kada su guzve uvek pustim ispred sebe onog ko je dao pokazivac pravca, a ukoliko nije dao, onda ne i ne. Ako se nesto desi pravdacu se time kako nisam mogao znati kuda taj vozac ide. Sve tolerisem ali bahatu voznju ne, nedavanje pokazivaca pravca u kljucnim momentima smatram bahatom voznjom. Uvek dajem pokazivac pravca, cak i kada ne ocekujem da ce mi iko ustupiti pravo prvenstva. Treba biti fin i ljubazan u saobracaju ali protiv bezobzirnih osoba treba samo ostro jer se drugacije nje moze.
(voja, 7. maj 2023 20:13)
Kao da sam ja pisao. Bravo Vojo!
(Vanja, 8. maj 2023 12:05)
Gotovo da ne razmišljam o tome.Radim to refleksno,čak i kada žive duše na ulici nema. Kao što menjaš brzine,zaključavaš vrata stana kad izlaziš... Tako i sa pojasom i tim nekim sitnicama.
Mnogo je bitno ostalim ljudima dati do znanja šta nameravaš da uradiš. Stvarno ima situacija kada te čovek baci u rebus - ne vozi kola nego ih "tera". Imaš utisak da ni sam ne zna sta hoce.
pre 1 godinu
Ovde se pise o kruznom kao da mu je duzina 500 m.
pre 1 godinu
@Luka Kružni tok sa dve ili više traka unutrar istog se smatra kao i put sa više saobraćajnih traka pa tu i važe ista pravila a i zakon je veoma jasan, isključivanje sa takvog puta se radi iz krajnje desne trake, ne iz srednje ili leve. Ukoliko želite da se isključite iz kružnog toka koji ima više saobraćajnih traka, a vi se ne krećete krajnjom desnom trakom, ne smete se isključiti ako biste pri tome ometali vozilo koje se kreće trakom koja je desno od vaše i nastavlja kretanje kružnim tokom; u tom slučaju, to drugo vozilo ima prednost, morate ga najpre propustiti. Isto kao i na putu sa više traka, zar ne? Da ne govorim o pravilu tkz "Zipa" koji se poštuje u EU (pogotovu što su radovi na putevima dovoljno česti) a koji se kod nas ili ne zna ili ne poštuje iako je striktno naveden u ZoBS-u:
Član 36
"...Ukoliko je na putu sa više saobraćajnih traka za kretanje u istom smeru onemogućen saobraćaj na jednoj od traka ili se traka
završava, vozač koji se kreće u istom smeru, u saobraćajnoj traci pored, dužan je da omogući uključivanje jednog vozila u
traku kojom se on kreće."
pre 1 godinu
Srbende po defaultu nemaju pojma da voze…..Ovde je pravilo ko je brži i bezobrazniji ima prednost…… FUJ
pre 1 godinu
Samo me interesuje koliko godina vozačkog staža ima Profesor? Pa tada da diskutujemo.Treba da se uvede red to 100 posto.Problem leži u zaštićenim krugovima koji se stalno ponavlja,deca bogataša,estradme zvezde,rijaliti učesnici. Daleko smo od uredjenog društva ko put do Marsa.Žalosno
pre 1 godinu
@Vlajko
Primer kod arene. Ako izlaziš na prvom ili drugom ulaziš u spoljnu traku. Ako izlaziš na trećem, ulaziš u krajnju levu, pa se polako prestrojavaš do izlaza. Najbolji su mi oni koji iz krajnje leve izlaze iz kružnog toka.
pre 1 godinu
BDj, 07. maj 2023 19:09)
Zbog jednog ovakvog magarca umalo lančani na kružnom toku u NS u subotu. Zajahalo goveče spoljnu traku i vrti li vrti, svi na kočnice, sam Bog zna kako se nismo spucali i iz jedne i iz druge trake. Spoljaš je mogao da izazove lančani od bar 10 automobila.
pre 1 godinu
Što se garaže tiče, vozilo nije učestvovalo u saobraćaju, tako da imam pravo da čukam svoju garažu a on tu ne može ništa jer to nije saobraćajni prekršaj.
(Bazooka, 07. maj 2023 18:11)
I da i ne. Ukoliko je garaža u tvom privatnom dvorištu, možeš da je čukaš po volji. Ukoliko ti je garaža u sklopu zgrade, to jeste prekršaj. Pročitaj ZoS, kolski prolazi do garaža i parkinga su javni, i ima istu težinu kao da si se zakucao u naplatnu rampu.
pre 1 godinu
@Рајко Четник @vlajko
Pogledajte emisiju SAT na youtube gde objasnjavaju bas to. Pogresili ste.
pre 1 godinu
A šta se po zakonu radi kad ti pijana traktoraška seljačina prvo kaže, "moj kum je šef policije tamo i tamo", pa to isto ponovi policiji koja je došla na uviđaj?
pre 1 godinu
Vozači u Srbiji imaju ozbiljan problem sa pokazivačima pravca. Toliku bahatost, nemarnost i bezobrazluk nisam nigde video u Evropi.
pre 1 godinu
Mene su u školi učili da se pale sva četiri. Ima li neki instruktor da pojasni (ne lična mišljenja šta je ispravno)?
(Maja
Evo moj sin je polozio pre dva meseca, niko mu 4 zmigavca nije pomenuo... Da, svaki vozac zna sta to znaci, ali lepo je covek pre mene objasnio, desni da stanes i onda levi da krenes kad nema niko da ga ugrozis svojim kretanjem....
pre 1 godinu
@Najbolje kad vidim da neko hoće da se uparkira i uključi sva 4!? Ima parkinga sa obe strane ulice, a ja treba da gledam u pasulj gde je on naumio da se uparkira.
(Ruža, 08. maj 2023 07:41)
Mene su u školi učili da se pale sva četiri. Ima li neki instruktor da pojasni (ne lična mišljenja šta je ispravno)?
(Maja, 8. maj 2023 11:00)
Ja ne razumem tu logiku da se uparkiravaš sa uključena sva 4.
Po meni ta signalizacija znači da se ti ne pomeraš (recimo kvar, mada se kod nas koristi za sve moguće) osim ako je u slučaju šlepanje.
Ako vidim auto koji ima uključena sva 4 pokazivača pravca ja gledam kako bezbedno da ga zaobiđem, zaista ne očekujem da on krene da se uparkirava na parking sa suprotne strane ulice.
Da je dao levi migavac znao bih da hoće levo da ide.
Kako drugi učesnici u saobraćaju da znaju šta planiraš da uradiš ako daš sva 4?
pre 1 godinu
Auuu, ovo mi lici, moze da udje samo ako je pod 80 stepeni u odnosu na osnovu. Onda ce da funksionise savrseno. A funkcionisanje uveliko prodje dok se narikta na 80 stepeni ;)
pre 1 godinu
30 procenata vozača pojma nema da vozi, plus ne znaju saobraćajna pravila. Uključe pokazivač pravca kada uđu u raskrsnicu i ako pre toga stoje na semaforu čekajući zeleno svetlo bez migavca, pa amateru pokazivač se uključi pre raskrsnice da vozači iza mogu na vreme da se prestroje a ne kad si ušao u raskrsnicu tada je kasno i nema nikakvu funkciju!
Kružni tok i pravilo desne strane, pa tek to pojma nemaju. Koliko vozača misli da ako se kreću većom ulicom imaju pravo prvenstva u odnosu na nekog ko im dolazi iz poprečne ulice koja je manja, a nema nijedan znak na raskrsnkci i važi pravilo desne strane, ne znaju čak ni da uspore makar nego po gasu misleći da su vozači, nisu ni svesni da ih je neko spasio velike štete i kazne time što je stao da ih propusti i ako to ne mora.
O bahatim i bezobraznim vozačima kojih ima još makar 30 procenata uzalud je i pisati.
Kamo lepe sreće da su kamere u svakoj ulici da građani mogu da fotografišu bahate vozače i bahato parkirana vozila kojih ima na svakom ćošku koji parkiraju jer ih mrzi da odu 50m dalje i da parkiraju tako da ne smetaju nikom, al neće gospoda da pešači 50m, a to što hitne službe ne mogu da prođu zbog njih, što nekom može kuća da izgori jer vatrogasci ne mogu da prođu za to mozga nemaju, i da te fotografije šalju u dežurnu službu i da se naplaćuju kazne masovno takvima i još onom ko je poslao te fotke bude uplaćen procenat. Pa tada bi svi uključili mozak u saobraćaju!
Kazne kazne kazne kazne kazne i samo što veće i što više kazni!!!
pre 1 godinu
(BDj, 7. maj 2023 19:09)
# Link komentara, време је да научиш вожњу у кружном току или да поново полажеш возачки, због таквих и настају застоји у кружном току. Добро је да си послао коментар вас који не знате правила кружног тока заиста је превише.
pre 1 godinu
Uvek koristim pokazivace pravca, pogotovu levi, mislim da je ljudski dati pokazivac pravca, tako ces ustedeti ljudima iza sebe, mislim da bi saobracajne guzve bile bar 10 procenata manje kada bi svi koristili pokazivace pravca. Kada su guzve uvek pustim ispred sebe onog ko je dao pokazivac pravca, a ukoliko nije dao, onda ne i ne. Ako se nesto desi pravdacu se time kako nisam mogao znati kuda taj vozac ide. Sve tolerisem ali bahatu voznju ne, nedavanje pokazivaca pravca u kljucnim momentima smatram bahatom voznjom. Uvek dajem pokazivac pravca, cak i kada ne ocekujem da ce mi iko ustupiti pravo prvenstva. Treba biti fin i ljubazan u saobracaju ali protiv bezobzirnih osoba treba samo ostro jer se drugacije nje moze.
(voja, 7. maj 2023 20:13)
Kao da sam ja pisao. Bravo Vojo!
pre 1 godinu
Sto svi pohadjaju auto skolu ako ce nas polupismen penzioner uciti preko sumnjivih portala, pola se nalupao a naveo samo nekoliko primera
pre 1 godinu
Ljudi blicaju po bulevarima da se sklonis iz leve trake, ne znaju da to pravilo vezi samo na autoputu, a ne po bulevarima i mostovima.
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
(pera, 07. maj 2023 17:16)
Samo garaža je tvoja. Trotoar ispred garaže je javna površina i tu važe ista pravila za sve. Jedino što ne sme niko da ti blokira garažni ulaz.
Zašto Srbovi umišljaju da je trotoar ispred njihove kuće lična prćija, to ni najveći svetski umovi ne mogu da odgonetnu.
pre 1 godinu
Zakon koji nije dobro napisan, kao ovaj koji se odnosi na parkiranje ispred svoje garaže, treba hitno menjati, a ne slepo se držati slova zakona i još ga braniti.
pre 1 godinu
Pokažite našim vozačima znak za zonu usporenog saobraćaja. 90% bi blenulo kao telad. I sve to terati na ponovno polaganje PSP.
pre 1 godinu
Zašto onda oko sokolovo kažnjava ako se zaustavite ispred svoje garaže ili dvorišta i to samo da otvorite vrata ili kapiju?
pre 1 godinu
Znač ako udarim u garažu, poginem pri tome, dobicu kaznu?
(milan, 08. maj 2023 09:49)
Kazna ce vam biti urucena posthumno.
pre 1 godinu
@Najbolje kad vidim da neko hoće da se uparkira i uključi sva 4!? Ima parkinga sa obe strane ulice, a ja treba da gledam u pasulj gde je on naumio da se uparkira.
(Ruža, 08. maj 2023 07:41)
Mene su u školi učili da se pale sva četiri. Ima li neki instruktor da pojasni (ne lična mišljenja šta je ispravno)?
pre 1 godinu
Prvo naučite ljude da je kružni tok isto što i savijen put sa više traka i da onaj iz leve trake ne može da seče mene u desnoj traci.
pre 1 godinu
Odličan komentar! Apsolutno se slažem, kao da sam ga ja pisala. Mislim da neuključivanje pokazivača pravca treba da bude jedan od glavnih prekršaja za kažnjavanje.
pre 1 godinu
@ (BDj, 7. maj 2023 19:09)
Kružni tok je ubedljivo najveća misterija u nas Srba a bogami kod ostalih Balkanca.
Nemaš druže pravo prvenstva ako se krećeš iz unutrašnjeg ka spoljašnjem prstenu!
Kružni tok je isto što i prav put sa 2 ili više traka u jednom pravcu, samo je savijen u krug. Ako na takvom pravom putu ja imam pravo da iz leve pređem u desnu traku i isečem te, onda se slažem da treba tako i u kružnom toku
A šta ćeš u spoljnoj traci u kružnom toku ako ne izlaziš na prvom izlazu?!? Spoljna traka u kružnom toku služi da se u njega uključiš i iz njega isključiš, ne da voziš u krug i sprečavaš sva vozila iz unutrašnje da se isključe. Ostaješ u njoj jedino ako se isključuješ na prvom sledećem izlazu. Kada bi se svi ovoga držali, nikada ne bi ni bilo problema u kružnim raskrsnicama, samo nema ko da razmišlja.
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
(pera, 7. maj 2023 17:16)
Sad zavisi gde je tvoja garaža. Ako je u tvom dvorištu, onda ok. Ali ako je ispred tvoje garaže javno zemljište, onda naravno da ne smeš tu da parkiraš auto. Nije da "sprečavaš" sebe da izađeš oz svoje garaže, nego se parkiraš na javnom zemljištu i ometaš druge koji tuda treba da prođu (opet zavisi gde i kako je postavljena garaža).
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
(pera, 07. maj 2023 17:16)
Ne može, ne može ni ovaj nazovi profesor mada u penziji, i umesto da ćuti i pokrije se ušima, on se još i pravi pametan i nije ga sramota. Zbog mnogih glupih odredbi vozači po automatizmu ne poštuju ni one koje bi neizostavno morali.
(Vlada, 08. maj 2023 09:20)
Ако ништа друго, проблем је у алавости. Имаш гаражу, а паркираш испред.
pre 1 godinu
Ovi tumači zakona kao tumači snova.
pre 1 godinu
Znač ako udarim u garažu, poginem pri tome, dobicu kaznu?
pre 1 godinu
@pop
Nemaju pojma, ja ne znam kako su položili. Često mučenici mene propuštaju iako oni imaju prednost, jer misle da sam ja u "glavnoj" ulici. Kad im signaliziram da prođu, čude se. Mnogo tužno ko sve ima dozvolu i vozi.
pre 1 godinu
Imate i pravilo vožnje od najmanje 110km/h preko Mosta na Adi koje retko ko ne poštuje.
pre 1 godinu
Poštovati pravilo prednosti desne strane !
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
(pera, 07. maj 2023 17:16)
Ne može, ne može ni ovaj nazovi profesor mada u penziji, i umesto da ćuti i pokrije se ušima, on se još i pravi pametan i nije ga sramota. Zbog mnogih glupih odredbi vozači po automatizmu ne poštuju ni one koje bi neizostavno morali.
pre 1 godinu
Paljenje 4 žmigavca da bi se auto zaustavio da neko izađe.
A vrhunac je vozač koji je na Autokomandi upalio 4 žmigavca da se prestroj
(Geografija, 7. maj 2023 20:48)
Jeste, to sa 4 migavca je potpuno protiv zakona, ali je takodje nesto sto svaki vozac koji je proveo vise od 2 minuta u kolima razume. Ustvari, vrlo je logicno. Nelogicno je to sto to NIJE deo pravilnika o saobracaju.
Inace, pravilno je da date desni migavac (iskljucujete se iz saobracaja) dok neko udje/izadje, a onda levi pokazivac, kad se ukljucujete, tj krecete sa stajanke. Naravno, niko od drugih vozaca to ne tumaci tako, osim ako ste autobus- onda zaista svi koriste i razumeju takvu signalizaciju.
Jezik/komunikacija--to je komplikovano
pre 1 godinu
Profesor je poznat po svojim "ekspertizama" kao i sudskim veštačenjima gde iznosi niz nelogičnosti i brani evidentno počinioce (uzročnike) saobraćajnih nezgoda sa smrtnim ishodom. Stvarno ga ne treba shvatati za ozbiljno. Osim ako ne gostuje na Happy-iju.
pre 1 godinu
kruzni tokovi... ljudi ne znaju da voze , bar 50% njih sece , ulece.. neverovatno
pre 1 godinu
"U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?"
Ako ne parkiraš u garaži, znači da garažu koristiš kao skladište, pa ti onda ne treba lično parking mesto ispred, već da svi mogu da ga koriste.
pre 1 godinu
Dzaba su svi zakoni ako se primenjuju selektivno! Svaki pevac,policajac,politicar,kumovi,rodjaci,prijatelji ljubavnice su izuzeti od ovoga,i njima je dozvoljeno u saobracaju ono sto nama nije
pre 1 godinu
Najbolje kad vidim da neko hoće da se uparkira i uključi sva 4!? Ima parkinga sa obe strane ulice, a ja treba da gledam u pasulj gde je on naumio da se uparkira.
pre 1 godinu
Sta cemo sa pravilom desne strane.Niko vise nista ne postuje.Imao sam saobracajnu nesrecu.Ja sam njemu izasao sa desne strane i on mi kaze da sam kriv jer je on u "glavnoj" ulici.Normalno niko nema nijedan znak.Cekam zapisnik od 14 februara a komunalci u medjuvremenu postavili znak.Sreca pa sam sve slikao a i policija.Kazu mi cekaju da se komunalna sluzba izjasni i da za to ne postoji rok.Zato za placanje poreza postoji.Da li neko ima savet?
(Pop, 07. maj 2023 19:08)
Pope, buraz, leraju te!
pre 1 godinu
Nemoj da se blamiras profesore
pre 1 godinu
opet ovaj, dosta više ...
pre 1 godinu
Skretanje levo na raskrsnici na kojoj je levo skretanje zabranjeno. Ovaj znak 90% vozača ne zna. Bar je tako u Nišu.
pre 1 godinu
Uvek koristim pokazivace pravca, pogotovu levi, mislim da je ljudski dati pokazivac pravca, tako ces ustedeti ljudima iza sebe, mislim da bi saobracajne guzve bile bar 10 procenata manje kada bi svi koristili pokazivace pravca. Kada su guzve uvek pustim ispred sebe onog ko je dao pokazivac pravca, a ukoliko nije dao, onda ne i ne. Ako se nesto desi pravdacu se time kako nisam mogao znati kuda taj vozac ide. Sve tolerisem ali bahatu voznju ne, nedavanje pokazivaca pravca u kljucnim momentima smatram bahatom voznjom. Uvek dajem pokazivac pravca, cak i kada ne ocekujem da ce mi iko ustupiti pravo prvenstva. Treba biti fin i ljubazan u saobracaju ali protiv bezobzirnih osoba treba samo ostro jer se drugacije nje moze.
pre 1 godinu
Kad bi ljudi davali migavce 20 metara pre skretanja, a ne kada vec udju u raskrsnicu i stanu + kada ne bi gledali telefon dok voze, bilo bi 40% manje nesreca.
pre 1 godinu
Paljenje 4 žmigavca da bi se auto zaustavio da neko izađe.
A vrhunac je vozač koji je na Autokomandi upalio 4 žmigavca da se prestroji
pre 1 godinu
Sta cemo sa pravilom desne strane.Niko vise nista ne postuje.Imao sam saobracajnu nesrecu.Ja sam njemu izasao sa desne strane i on mi kaze da sam kriv jer je on u "glavnoj" ulici.Normalno niko nema nijedan znak.Cekam zapisnik od 14 februara a komunalci u medjuvremenu postavili znak.Sreca pa sam sve slikao a i policija.Kazu mi cekaju da se komunalna sluzba izjasni i da za to ne postoji rok.Zato za placanje poreza postoji.Da li neko ima savet?
pre 1 godinu
Kružni tok je ubedljivo najveća misterija u nas Srba a bogami kod ostalih Balkanca.
Nemaš druže pravo prvenstva ako se krećeš iz unutrašnjeg ka spoljašnjem prstenu!
Kružni tok je isto što i prav put sa 2 ili više traka u jednom pravcu, samo je savijen u krug. Ako na takvom pravom putu ja imam pravo da iz leve pređem u desnu traku i isečem te, onda se slažem da treba tako i u kružnom toku
pre 1 godinu
Profesor u penziji valjda očekuje da bude bespogovorno poštovan kao general. Ako je u penziji, verovatnoća je velika da je prestao da prati razvoj u oblasti ekspertize. U ovih nekoliko izjava, napravio je barem 3 greške sa pravnog stanovišta.
pre 1 godinu
"Ono što mnogi ne znaju je da čak nije dozvoljeno sebe da ugrožavate i nikog drugog da ne ugrozite. Zabranjeno je i bićete kažnjeni. Recimo da vozite svoj auto i udarite u vrata svoje garaže i povredite sebe. Dakle, nikom drugom niste ništa uradili. Napravili ste saobraćajnu nezgodu u kojoj ima povređenih lica i za to se podnosi prijava i odgovara na sudu", rekao je Vujanić i dodao:
Hmmm... Kao i obično, oni koji nam pišu zakone, kao i oni koji ih tumače, su gluplji od najgluplje crne noći. Podrazumeva se da neću skrenuti ako nema uslova za to. Čak, gospodin ni sam ne zna propise. Zakon kaže da se prvo moram uveriti da je dozvoljeno skretanje (možda je zabranjeno?), zatim da je bezbedno (možda je neko krenuo u preticanje?) i na kraju tek dajem signalizacuju posle koje započinjem manevar promene pravca kretanja. Što se garaže tiče, vozilo nije učestvovalo u saobraćaju, tako da imam pravo da čukam svoju garažu a on tu ne može ništa jer to nije saobraćajni prekršaj.
pre 1 godinu
A da li je profesor razmislio da li bi vise bilo postovanja saobracajnih propisa kada bi pravila bila logicnija? Ogranicenje od 50 posle Pupinovog Mosta? Na svakoj bozjoj raskrsnici smanjeno ogranicenje na 50? To su recimo dva ogranicenja koja niko ziv ne postuje. Cemu pravilo koje niko ne postuje?
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
pre 1 godinu
Kad bi ljudi davali migavce 20 metara pre skretanja, a ne kada vec udju u raskrsnicu i stanu + kada ne bi gledali telefon dok voze, bilo bi 40% manje nesreca.
pre 1 godinu
Uvek koristim pokazivace pravca, pogotovu levi, mislim da je ljudski dati pokazivac pravca, tako ces ustedeti ljudima iza sebe, mislim da bi saobracajne guzve bile bar 10 procenata manje kada bi svi koristili pokazivace pravca. Kada su guzve uvek pustim ispred sebe onog ko je dao pokazivac pravca, a ukoliko nije dao, onda ne i ne. Ako se nesto desi pravdacu se time kako nisam mogao znati kuda taj vozac ide. Sve tolerisem ali bahatu voznju ne, nedavanje pokazivaca pravca u kljucnim momentima smatram bahatom voznjom. Uvek dajem pokazivac pravca, cak i kada ne ocekujem da ce mi iko ustupiti pravo prvenstva. Treba biti fin i ljubazan u saobracaju ali protiv bezobzirnih osoba treba samo ostro jer se drugacije nje moze.
pre 1 godinu
Kružni tok je ubedljivo najveća misterija u nas Srba a bogami kod ostalih Balkanca.
Nemaš druže pravo prvenstva ako se krećeš iz unutrašnjeg ka spoljašnjem prstenu!
Kružni tok je isto što i prav put sa 2 ili više traka u jednom pravcu, samo je savijen u krug. Ako na takvom pravom putu ja imam pravo da iz leve pređem u desnu traku i isečem te, onda se slažem da treba tako i u kružnom toku
pre 1 godinu
Sta cemo sa pravilom desne strane.Niko vise nista ne postuje.Imao sam saobracajnu nesrecu.Ja sam njemu izasao sa desne strane i on mi kaze da sam kriv jer je on u "glavnoj" ulici.Normalno niko nema nijedan znak.Cekam zapisnik od 14 februara a komunalci u medjuvremenu postavili znak.Sreca pa sam sve slikao a i policija.Kazu mi cekaju da se komunalna sluzba izjasni i da za to ne postoji rok.Zato za placanje poreza postoji.Da li neko ima savet?
pre 1 godinu
A da li je profesor razmislio da li bi vise bilo postovanja saobracajnih propisa kada bi pravila bila logicnija? Ogranicenje od 50 posle Pupinovog Mosta? Na svakoj bozjoj raskrsnici smanjeno ogranicenje na 50? To su recimo dva ogranicenja koja niko ziv ne postuje. Cemu pravilo koje niko ne postuje?
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
pre 1 godinu
Skretanje levo na raskrsnici na kojoj je levo skretanje zabranjeno. Ovaj znak 90% vozača ne zna. Bar je tako u Nišu.
pre 1 godinu
opet ovaj, dosta više ...
pre 1 godinu
"Ono što mnogi ne znaju je da čak nije dozvoljeno sebe da ugrožavate i nikog drugog da ne ugrozite. Zabranjeno je i bićete kažnjeni. Recimo da vozite svoj auto i udarite u vrata svoje garaže i povredite sebe. Dakle, nikom drugom niste ništa uradili. Napravili ste saobraćajnu nezgodu u kojoj ima povređenih lica i za to se podnosi prijava i odgovara na sudu", rekao je Vujanić i dodao:
Hmmm... Kao i obično, oni koji nam pišu zakone, kao i oni koji ih tumače, su gluplji od najgluplje crne noći. Podrazumeva se da neću skrenuti ako nema uslova za to. Čak, gospodin ni sam ne zna propise. Zakon kaže da se prvo moram uveriti da je dozvoljeno skretanje (možda je zabranjeno?), zatim da je bezbedno (možda je neko krenuo u preticanje?) i na kraju tek dajem signalizacuju posle koje započinjem manevar promene pravca kretanja. Što se garaže tiče, vozilo nije učestvovalo u saobraćaju, tako da imam pravo da čukam svoju garažu a on tu ne može ništa jer to nije saobraćajni prekršaj.
pre 1 godinu
Nemoj da se blamiras profesore
pre 1 godinu
Paljenje 4 žmigavca da bi se auto zaustavio da neko izađe.
A vrhunac je vozač koji je na Autokomandi upalio 4 žmigavca da se prestroji
pre 1 godinu
Profesor u penziji valjda očekuje da bude bespogovorno poštovan kao general. Ako je u penziji, verovatnoća je velika da je prestao da prati razvoj u oblasti ekspertize. U ovih nekoliko izjava, napravio je barem 3 greške sa pravnog stanovišta.
pre 1 godinu
Sta cemo sa pravilom desne strane.Niko vise nista ne postuje.Imao sam saobracajnu nesrecu.Ja sam njemu izasao sa desne strane i on mi kaze da sam kriv jer je on u "glavnoj" ulici.Normalno niko nema nijedan znak.Cekam zapisnik od 14 februara a komunalci u medjuvremenu postavili znak.Sreca pa sam sve slikao a i policija.Kazu mi cekaju da se komunalna sluzba izjasni i da za to ne postoji rok.Zato za placanje poreza postoji.Da li neko ima savet?
(Pop, 07. maj 2023 19:08)
Pope, buraz, leraju te!
pre 1 godinu
Profesor je poznat po svojim "ekspertizama" kao i sudskim veštačenjima gde iznosi niz nelogičnosti i brani evidentno počinioce (uzročnike) saobraćajnih nezgoda sa smrtnim ishodom. Stvarno ga ne treba shvatati za ozbiljno. Osim ako ne gostuje na Happy-iju.
pre 1 godinu
Dzaba su svi zakoni ako se primenjuju selektivno! Svaki pevac,policajac,politicar,kumovi,rodjaci,prijatelji ljubavnice su izuzeti od ovoga,i njima je dozvoljeno u saobracaju ono sto nama nije
pre 1 godinu
Znač ako udarim u garažu, poginem pri tome, dobicu kaznu?
(milan, 08. maj 2023 09:49)
Kazna ce vam biti urucena posthumno.
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
(pera, 07. maj 2023 17:16)
Samo garaža je tvoja. Trotoar ispred garaže je javna površina i tu važe ista pravila za sve. Jedino što ne sme niko da ti blokira garažni ulaz.
Zašto Srbovi umišljaju da je trotoar ispred njihove kuće lična prćija, to ni najveći svetski umovi ne mogu da odgonetnu.
pre 1 godinu
Uvek koristim pokazivace pravca, pogotovu levi, mislim da je ljudski dati pokazivac pravca, tako ces ustedeti ljudima iza sebe, mislim da bi saobracajne guzve bile bar 10 procenata manje kada bi svi koristili pokazivace pravca. Kada su guzve uvek pustim ispred sebe onog ko je dao pokazivac pravca, a ukoliko nije dao, onda ne i ne. Ako se nesto desi pravdacu se time kako nisam mogao znati kuda taj vozac ide. Sve tolerisem ali bahatu voznju ne, nedavanje pokazivaca pravca u kljucnim momentima smatram bahatom voznjom. Uvek dajem pokazivac pravca, cak i kada ne ocekujem da ce mi iko ustupiti pravo prvenstva. Treba biti fin i ljubazan u saobracaju ali protiv bezobzirnih osoba treba samo ostro jer se drugacije nje moze.
(voja, 7. maj 2023 20:13)
Kao da sam ja pisao. Bravo Vojo!
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
(pera, 7. maj 2023 17:16)
Sad zavisi gde je tvoja garaža. Ako je u tvom dvorištu, onda ok. Ali ako je ispred tvoje garaže javno zemljište, onda naravno da ne smeš tu da parkiraš auto. Nije da "sprečavaš" sebe da izađeš oz svoje garaže, nego se parkiraš na javnom zemljištu i ometaš druge koji tuda treba da prođu (opet zavisi gde i kako je postavljena garaža).
pre 1 godinu
@pop
Nemaju pojma, ja ne znam kako su položili. Često mučenici mene propuštaju iako oni imaju prednost, jer misle da sam ja u "glavnoj" ulici. Kad im signaliziram da prođu, čude se. Mnogo tužno ko sve ima dozvolu i vozi.
pre 1 godinu
@ (BDj, 7. maj 2023 19:09)
Kružni tok je ubedljivo najveća misterija u nas Srba a bogami kod ostalih Balkanca.
Nemaš druže pravo prvenstva ako se krećeš iz unutrašnjeg ka spoljašnjem prstenu!
Kružni tok je isto što i prav put sa 2 ili više traka u jednom pravcu, samo je savijen u krug. Ako na takvom pravom putu ja imam pravo da iz leve pređem u desnu traku i isečem te, onda se slažem da treba tako i u kružnom toku
A šta ćeš u spoljnoj traci u kružnom toku ako ne izlaziš na prvom izlazu?!? Spoljna traka u kružnom toku služi da se u njega uključiš i iz njega isključiš, ne da voziš u krug i sprečavaš sva vozila iz unutrašnje da se isključe. Ostaješ u njoj jedino ako se isključuješ na prvom sledećem izlazu. Kada bi se svi ovoga držali, nikada ne bi ni bilo problema u kružnim raskrsnicama, samo nema ko da razmišlja.
pre 1 godinu
Prvo naučite ljude da je kružni tok isto što i savijen put sa više traka i da onaj iz leve trake ne može da seče mene u desnoj traci.
pre 1 godinu
Vozači u Srbiji imaju ozbiljan problem sa pokazivačima pravca. Toliku bahatost, nemarnost i bezobrazluk nisam nigde video u Evropi.
pre 1 godinu
Paljenje 4 žmigavca da bi se auto zaustavio da neko izađe.
A vrhunac je vozač koji je na Autokomandi upalio 4 žmigavca da se prestroj
(Geografija, 7. maj 2023 20:48)
Jeste, to sa 4 migavca je potpuno protiv zakona, ali je takodje nesto sto svaki vozac koji je proveo vise od 2 minuta u kolima razume. Ustvari, vrlo je logicno. Nelogicno je to sto to NIJE deo pravilnika o saobracaju.
Inace, pravilno je da date desni migavac (iskljucujete se iz saobracaja) dok neko udje/izadje, a onda levi pokazivac, kad se ukljucujete, tj krecete sa stajanke. Naravno, niko od drugih vozaca to ne tumaci tako, osim ako ste autobus- onda zaista svi koriste i razumeju takvu signalizaciju.
Jezik/komunikacija--to je komplikovano
pre 1 godinu
Ljudi blicaju po bulevarima da se sklonis iz leve trake, ne znaju da to pravilo vezi samo na autoputu, a ne po bulevarima i mostovima.
pre 1 godinu
A šta se po zakonu radi kad ti pijana traktoraška seljačina prvo kaže, "moj kum je šef policije tamo i tamo", pa to isto ponovi policiji koja je došla na uviđaj?
pre 1 godinu
Odličan komentar! Apsolutno se slažem, kao da sam ga ja pisala. Mislim da neuključivanje pokazivača pravca treba da bude jedan od glavnih prekršaja za kažnjavanje.
pre 1 godinu
@Najbolje kad vidim da neko hoće da se uparkira i uključi sva 4!? Ima parkinga sa obe strane ulice, a ja treba da gledam u pasulj gde je on naumio da se uparkira.
(Ruža, 08. maj 2023 07:41)
Mene su u školi učili da se pale sva četiri. Ima li neki instruktor da pojasni (ne lična mišljenja šta je ispravno)?
(Maja, 8. maj 2023 11:00)
Ja ne razumem tu logiku da se uparkiravaš sa uključena sva 4.
Po meni ta signalizacija znači da se ti ne pomeraš (recimo kvar, mada se kod nas koristi za sve moguće) osim ako je u slučaju šlepanje.
Ako vidim auto koji ima uključena sva 4 pokazivača pravca ja gledam kako bezbedno da ga zaobiđem, zaista ne očekujem da on krene da se uparkirava na parking sa suprotne strane ulice.
Da je dao levi migavac znao bih da hoće levo da ide.
Kako drugi učesnici u saobraćaju da znaju šta planiraš da uradiš ako daš sva 4?
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
(pera, 07. maj 2023 17:16)
Ne može, ne može ni ovaj nazovi profesor mada u penziji, i umesto da ćuti i pokrije se ušima, on se još i pravi pametan i nije ga sramota. Zbog mnogih glupih odredbi vozači po automatizmu ne poštuju ni one koje bi neizostavno morali.
pre 1 godinu
Zašto onda oko sokolovo kažnjava ako se zaustavite ispred svoje garaže ili dvorišta i to samo da otvorite vrata ili kapiju?
pre 1 godinu
30 procenata vozača pojma nema da vozi, plus ne znaju saobraćajna pravila. Uključe pokazivač pravca kada uđu u raskrsnicu i ako pre toga stoje na semaforu čekajući zeleno svetlo bez migavca, pa amateru pokazivač se uključi pre raskrsnice da vozači iza mogu na vreme da se prestroje a ne kad si ušao u raskrsnicu tada je kasno i nema nikakvu funkciju!
Kružni tok i pravilo desne strane, pa tek to pojma nemaju. Koliko vozača misli da ako se kreću većom ulicom imaju pravo prvenstva u odnosu na nekog ko im dolazi iz poprečne ulice koja je manja, a nema nijedan znak na raskrsnkci i važi pravilo desne strane, ne znaju čak ni da uspore makar nego po gasu misleći da su vozači, nisu ni svesni da ih je neko spasio velike štete i kazne time što je stao da ih propusti i ako to ne mora.
O bahatim i bezobraznim vozačima kojih ima još makar 30 procenata uzalud je i pisati.
Kamo lepe sreće da su kamere u svakoj ulici da građani mogu da fotografišu bahate vozače i bahato parkirana vozila kojih ima na svakom ćošku koji parkiraju jer ih mrzi da odu 50m dalje i da parkiraju tako da ne smetaju nikom, al neće gospoda da pešači 50m, a to što hitne službe ne mogu da prođu zbog njih, što nekom može kuća da izgori jer vatrogasci ne mogu da prođu za to mozga nemaju, i da te fotografije šalju u dežurnu službu i da se naplaćuju kazne masovno takvima i još onom ko je poslao te fotke bude uplaćen procenat. Pa tada bi svi uključili mozak u saobraćaju!
Kazne kazne kazne kazne kazne i samo što veće i što više kazni!!!
pre 1 godinu
Najbolje kad vidim da neko hoće da se uparkira i uključi sva 4!? Ima parkinga sa obe strane ulice, a ja treba da gledam u pasulj gde je on naumio da se uparkira.
pre 1 godinu
Imate i pravilo vožnje od najmanje 110km/h preko Mosta na Adi koje retko ko ne poštuje.
pre 1 godinu
kruzni tokovi... ljudi ne znaju da voze , bar 50% njih sece , ulece.. neverovatno
pre 1 godinu
Ovi tumači zakona kao tumači snova.
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
(pera, 07. maj 2023 17:16)
Ne može, ne može ni ovaj nazovi profesor mada u penziji, i umesto da ćuti i pokrije se ušima, on se još i pravi pametan i nije ga sramota. Zbog mnogih glupih odredbi vozači po automatizmu ne poštuju ni one koje bi neizostavno morali.
(Vlada, 08. maj 2023 09:20)
Ако ништа друго, проблем је у алавости. Имаш гаражу, а паркираш испред.
pre 1 godinu
Zakon koji nije dobro napisan, kao ovaj koji se odnosi na parkiranje ispred svoje garaže, treba hitno menjati, a ne slepo se držati slova zakona i još ga braniti.
pre 1 godinu
Poštovati pravilo prednosti desne strane !
pre 1 godinu
Znač ako udarim u garažu, poginem pri tome, dobicu kaznu?
pre 1 godinu
Mene su u školi učili da se pale sva četiri. Ima li neki instruktor da pojasni (ne lična mišljenja šta je ispravno)?
(Maja
Evo moj sin je polozio pre dva meseca, niko mu 4 zmigavca nije pomenuo... Da, svaki vozac zna sta to znaci, ali lepo je covek pre mene objasnio, desni da stanes i onda levi da krenes kad nema niko da ga ugrozis svojim kretanjem....
pre 1 godinu
Samo me interesuje koliko godina vozačkog staža ima Profesor? Pa tada da diskutujemo.Treba da se uvede red to 100 posto.Problem leži u zaštićenim krugovima koji se stalno ponavlja,deca bogataša,estradme zvezde,rijaliti učesnici. Daleko smo od uredjenog društva ko put do Marsa.Žalosno
pre 1 godinu
Pokažite našim vozačima znak za zonu usporenog saobraćaja. 90% bi blenulo kao telad. I sve to terati na ponovno polaganje PSP.
pre 1 godinu
"U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?"
Ako ne parkiraš u garaži, znači da garažu koristiš kao skladište, pa ti onda ne treba lično parking mesto ispred, već da svi mogu da ga koriste.
pre 1 godinu
Što se garaže tiče, vozilo nije učestvovalo u saobraćaju, tako da imam pravo da čukam svoju garažu a on tu ne može ništa jer to nije saobraćajni prekršaj.
(Bazooka, 07. maj 2023 18:11)
I da i ne. Ukoliko je garaža u tvom privatnom dvorištu, možeš da je čukaš po volji. Ukoliko ti je garaža u sklopu zgrade, to jeste prekršaj. Pročitaj ZoS, kolski prolazi do garaža i parkinga su javni, i ima istu težinu kao da si se zakucao u naplatnu rampu.
pre 1 godinu
Ljudi blicaju po bulevarima da se sklonis iz leve trake, ne znaju da to pravilo vezi samo na autoputu, a ne po bulevarima i mostovima.
(logo, 08. maj 2023 12:26)
Mene brine i sto ljudu misle da je to sto si rekao PRAVILO na auto-putu. Desna traka je za voznju, leva za PRETICANJE, a ne za voznju. Najvise volim kada preticem (ukupno recimo 5 sekundi) i bas u tih 5 sekundi, ni od kuda se pojavi dzip koji ide 200 na sat, nabije mi se u branik i blica ko da je na samrti - pritom nije bio u retrovizoru nigde kada sam poceo preticanje.
pre 1 godinu
@Vlajko
Primer kod arene. Ako izlaziš na prvom ili drugom ulaziš u spoljnu traku. Ako izlaziš na trećem, ulaziš u krajnju levu, pa se polako prestrojavaš do izlaza. Najbolji su mi oni koji iz krajnje leve izlaze iz kružnog toka.
pre 1 godinu
@Najbolje kad vidim da neko hoće da se uparkira i uključi sva 4!? Ima parkinga sa obe strane ulice, a ja treba da gledam u pasulj gde je on naumio da se uparkira.
(Ruža, 08. maj 2023 07:41)
Mene su u školi učili da se pale sva četiri. Ima li neki instruktor da pojasni (ne lična mišljenja šta je ispravno)?
pre 1 godinu
(BDj, 7. maj 2023 19:09)
# Link komentara, време је да научиш вожњу у кружном току или да поново полажеш возачки, због таквих и настају застоји у кружном току. Добро је да си послао коментар вас који не знате правила кружног тока заиста је превише.
pre 1 godinu
prekršaja za kažnjavanje.
(@ voja, 08. maj 2023 11:27)
281
@ (BDj, 7. maj 2023 19:09)
Kružni tok je ubedljivo najveća misterija u nas Srba a bogami kod ostalih Balkanca.
Nemaš druže pravo prvenstva ako se krećeš iz unutrašnjeg ka spoljašnjem prstenu!
Kružni tok je isto što i prav put sa 2 ili više traka u jednom pravcu, samo je savijen u krug. Ako na takvom pravom putu ja imam pravo da iz leve pređem u desnu traku i isečem te, onda se slažem da treba tako i u kružnom toku
A šta ćeš u spoljnoj traci u kružnom toku ako ne izlaziš na prvom izlazu?!? Spoljna traka u kružnom toku služi da se u njega uključiš i iz njega isključiš, ne da voziš u krug i sprečavaš sva vozila iz unutrašnje da se isključe. Ostaješ u njoj jedino ako se isključuješ na prvom sledećem izlazu. Kada bi se svi ovoga držali, nikada ne bi ni bilo problema u kružnim raskrsnicama, samo nema ko da razmišlja.
(Vlajko, 08. maj 2023 11:26)
Nisi u pravu jer je prva stvar ZAKONOM definisana i tacna, a druga ti je samo logicna, ali nisi u obavezi da se izadjes iz kruznog toka ako si u spoljnoj traci. Sta da nisi uspeo da se prestrojis zbog guzve i morao si da udjes u desnu traku a izlazis na drugom izlazu? Nista, vozices tako i izaci ces na drugom. Tu ne krsis zakon, ali ako iz unutrasnje trake seces desnu (pogotovo BEZ MIGAVCA) onda krsis zakon i ugrozavas ucesnike u saobracaju.
pre 1 godinu
Sto svi pohadjaju auto skolu ako ce nas polupismen penzioner uciti preko sumnjivih portala, pola se nalupao a naveo samo nekoliko primera
pre 1 godinu
@Luka Kružni tok sa dve ili više traka unutrar istog se smatra kao i put sa više saobraćajnih traka pa tu i važe ista pravila a i zakon je veoma jasan, isključivanje sa takvog puta se radi iz krajnje desne trake, ne iz srednje ili leve. Ukoliko želite da se isključite iz kružnog toka koji ima više saobraćajnih traka, a vi se ne krećete krajnjom desnom trakom, ne smete se isključiti ako biste pri tome ometali vozilo koje se kreće trakom koja je desno od vaše i nastavlja kretanje kružnim tokom; u tom slučaju, to drugo vozilo ima prednost, morate ga najpre propustiti. Isto kao i na putu sa više traka, zar ne? Da ne govorim o pravilu tkz "Zipa" koji se poštuje u EU (pogotovu što su radovi na putevima dovoljno česti) a koji se kod nas ili ne zna ili ne poštuje iako je striktno naveden u ZoBS-u:
Član 36
"...Ukoliko je na putu sa više saobraćajnih traka za kretanje u istom smeru onemogućen saobraćaj na jednoj od traka ili se traka
završava, vozač koji se kreće u istom smeru, u saobraćajnoj traci pored, dužan je da omogući uključivanje jednog vozila u
traku kojom se on kreće."
pre 1 godinu
Srbende po defaultu nemaju pojma da voze…..Ovde je pravilo ko je brži i bezobrazniji ima prednost…… FUJ
pre 1 godinu
Uvek koristim pokazivace pravca, pogotovu levi, mislim da je ljudski dati pokazivac pravca, tako ces ustedeti ljudima iza sebe, mislim da bi saobracajne guzve bile bar 10 procenata manje kada bi svi koristili pokazivace pravca. Kada su guzve uvek pustim ispred sebe onog ko je dao pokazivac pravca, a ukoliko nije dao, onda ne i ne. Ako se nesto desi pravdacu se time kako nisam mogao znati kuda taj vozac ide. Sve tolerisem ali bahatu voznju ne, nedavanje pokazivaca pravca u kljucnim momentima smatram bahatom voznjom. Uvek dajem pokazivac pravca, cak i kada ne ocekujem da ce mi iko ustupiti pravo prvenstva. Treba biti fin i ljubazan u saobracaju ali protiv bezobzirnih osoba treba samo ostro jer se drugacije nje moze.
(voja, 7. maj 2023 20:13)
Kao da sam ja pisao. Bravo Vojo!
(Vanja, 8. maj 2023 12:05)
Gotovo da ne razmišljam o tome.Radim to refleksno,čak i kada žive duše na ulici nema. Kao što menjaš brzine,zaključavaš vrata stana kad izlaziš... Tako i sa pojasom i tim nekim sitnicama.
Mnogo je bitno ostalim ljudima dati do znanja šta nameravaš da uradiš. Stvarno ima situacija kada te čovek baci u rebus - ne vozi kola nego ih "tera". Imaš utisak da ni sam ne zna sta hoce.
pre 1 godinu
BDj, 07. maj 2023 19:09)
Zbog jednog ovakvog magarca umalo lančani na kružnom toku u NS u subotu. Zajahalo goveče spoljnu traku i vrti li vrti, svi na kočnice, sam Bog zna kako se nismo spucali i iz jedne i iz druge trake. Spoljaš je mogao da izazove lančani od bar 10 automobila.
pre 1 godinu
Frapiran sam koliko vozača ne poznaje pravila u kružnom toku. Ali frapiran. Plašim se vas koji određujete koja je traka "važnija", koja je za prvi, koja za drugi, koja za treći izlaz. Zato vas na Bogosloviji gledam kako nemate pojma i trubite drugima zbog svog neznanja i bahatosti i logike koja je samo vama poznata i priznata u vašoj dnevnoj sobi.
pre 1 godinu
@Рајко Четник @vlajko
Pogledajte emisiju SAT na youtube gde objasnjavaju bas to. Pogresili ste.
pre 1 godinu
U kružnom toku važi pravilo leve strane!
Jer se vozila kreću suprotono od kazaljke na satu, jel tako.
Očekujem veliki broj minusa, što me ne bi čudilo, jer će to pokazati
koliko u stvari ne znamo pravila.
pozz
pre 1 godinu
"On je istakao da je od ključnog značaja koristiti pokazivače pravca, jer oni služe da bi se drugim učesnicima u saobraćaju signaliziralo šta će vozač uraditi ukoliko ima uslova. "
Za vlasnike BMWa, https://m.media-amazon.com/images/I/51S3wEn16XL._AC_UF894,1000_QL80_.jpg da se ručka za žmigavce ne pokvari, specijalno ulje sa garancijom do 10.000 uključenja. :)
Tako da više nema opravdanja za ne koristiti je! :p
pre 1 godinu
Auuu, ovo mi lici, moze da udje samo ako je pod 80 stepeni u odnosu na osnovu. Onda ce da funksionise savrseno. A funkcionisanje uveliko prodje dok se narikta na 80 stepeni ;)
pre 1 godinu
Ovde se pise o kruznom kao da mu je duzina 500 m.
pre 1 godinu
...kad već pišete o "kružnom toku" pogledajte u Engleskoj nešto što se zove Swindon Magic...kako bi se VI novosađani tu snašli...i beograđani i svi ostali "kojima je komšija policajac"....
pre 1 godinu
A tek žuta tabla sa decom na slici..30km dozvoljeno..potire sve znakove..cara dušana,prvomajska..celom dužinom skoro..policija sa kamerama nema pojma za to
pre 1 godinu
Najbolje kad vidim da neko hoće da se uparkira i uključi sva 4!? Ima parkinga sa obe strane ulice, a ja treba da gledam u pasulj gde je on naumio da se uparkira.
pre 1 godinu
"Ono što mnogi ne znaju je da čak nije dozvoljeno sebe da ugrožavate i nikog drugog da ne ugrozite. Zabranjeno je i bićete kažnjeni. Recimo da vozite svoj auto i udarite u vrata svoje garaže i povredite sebe. Dakle, nikom drugom niste ništa uradili. Napravili ste saobraćajnu nezgodu u kojoj ima povređenih lica i za to se podnosi prijava i odgovara na sudu", rekao je Vujanić i dodao:
Hmmm... Kao i obično, oni koji nam pišu zakone, kao i oni koji ih tumače, su gluplji od najgluplje crne noći. Podrazumeva se da neću skrenuti ako nema uslova za to. Čak, gospodin ni sam ne zna propise. Zakon kaže da se prvo moram uveriti da je dozvoljeno skretanje (možda je zabranjeno?), zatim da je bezbedno (možda je neko krenuo u preticanje?) i na kraju tek dajem signalizacuju posle koje započinjem manevar promene pravca kretanja. Što se garaže tiče, vozilo nije učestvovalo u saobraćaju, tako da imam pravo da čukam svoju garažu a on tu ne može ništa jer to nije saobraćajni prekršaj.
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
pre 1 godinu
"U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?"
Ako ne parkiraš u garaži, znači da garažu koristiš kao skladište, pa ti onda ne treba lično parking mesto ispred, već da svi mogu da ga koriste.
pre 1 godinu
Nemoj da se blamiras profesore
pre 1 godinu
Profesor u penziji valjda očekuje da bude bespogovorno poštovan kao general. Ako je u penziji, verovatnoća je velika da je prestao da prati razvoj u oblasti ekspertize. U ovih nekoliko izjava, napravio je barem 3 greške sa pravnog stanovišta.
pre 1 godinu
Kružni tok je ubedljivo najveća misterija u nas Srba a bogami kod ostalih Balkanca.
Nemaš druže pravo prvenstva ako se krećeš iz unutrašnjeg ka spoljašnjem prstenu!
Kružni tok je isto što i prav put sa 2 ili više traka u jednom pravcu, samo je savijen u krug. Ako na takvom pravom putu ja imam pravo da iz leve pređem u desnu traku i isečem te, onda se slažem da treba tako i u kružnom toku
pre 1 godinu
Znač ako udarim u garažu, poginem pri tome, dobicu kaznu?
pre 1 godinu
@Najbolje kad vidim da neko hoće da se uparkira i uključi sva 4!? Ima parkinga sa obe strane ulice, a ja treba da gledam u pasulj gde je on naumio da se uparkira.
(Ruža, 08. maj 2023 07:41)
Mene su u školi učili da se pale sva četiri. Ima li neki instruktor da pojasni (ne lična mišljenja šta je ispravno)?
pre 1 godinu
opet ovaj, dosta više ...
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
(pera, 07. maj 2023 17:16)
Ne može, ne može ni ovaj nazovi profesor mada u penziji, i umesto da ćuti i pokrije se ušima, on se još i pravi pametan i nije ga sramota. Zbog mnogih glupih odredbi vozači po automatizmu ne poštuju ni one koje bi neizostavno morali.
pre 1 godinu
@ (BDj, 7. maj 2023 19:09)
Kružni tok je ubedljivo najveća misterija u nas Srba a bogami kod ostalih Balkanca.
Nemaš druže pravo prvenstva ako se krećeš iz unutrašnjeg ka spoljašnjem prstenu!
Kružni tok je isto što i prav put sa 2 ili više traka u jednom pravcu, samo je savijen u krug. Ako na takvom pravom putu ja imam pravo da iz leve pređem u desnu traku i isečem te, onda se slažem da treba tako i u kružnom toku
A šta ćeš u spoljnoj traci u kružnom toku ako ne izlaziš na prvom izlazu?!? Spoljna traka u kružnom toku služi da se u njega uključiš i iz njega isključiš, ne da voziš u krug i sprečavaš sva vozila iz unutrašnje da se isključe. Ostaješ u njoj jedino ako se isključuješ na prvom sledećem izlazu. Kada bi se svi ovoga držali, nikada ne bi ni bilo problema u kružnim raskrsnicama, samo nema ko da razmišlja.
pre 1 godinu
BDj, 07. maj 2023 19:09)
Zbog jednog ovakvog magarca umalo lančani na kružnom toku u NS u subotu. Zajahalo goveče spoljnu traku i vrti li vrti, svi na kočnice, sam Bog zna kako se nismo spucali i iz jedne i iz druge trake. Spoljaš je mogao da izazove lančani od bar 10 automobila.
pre 1 godinu
Paljenje 4 žmigavca da bi se auto zaustavio da neko izađe.
A vrhunac je vozač koji je na Autokomandi upalio 4 žmigavca da se prestroji
pre 1 godinu
Zakon koji nije dobro napisan, kao ovaj koji se odnosi na parkiranje ispred svoje garaže, treba hitno menjati, a ne slepo se držati slova zakona i još ga braniti.
pre 1 godinu
Sto svi pohadjaju auto skolu ako ce nas polupismen penzioner uciti preko sumnjivih portala, pola se nalupao a naveo samo nekoliko primera
pre 1 godinu
Srbende po defaultu nemaju pojma da voze…..Ovde je pravilo ko je brži i bezobrazniji ima prednost…… FUJ
pre 1 godinu
A da li je profesor razmislio da li bi vise bilo postovanja saobracajnih propisa kada bi pravila bila logicnija? Ogranicenje od 50 posle Pupinovog Mosta? Na svakoj bozjoj raskrsnici smanjeno ogranicenje na 50? To su recimo dva ogranicenja koja niko ziv ne postuje. Cemu pravilo koje niko ne postuje?
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
(pera, 07. maj 2023 17:16)
Ne može, ne može ni ovaj nazovi profesor mada u penziji, i umesto da ćuti i pokrije se ušima, on se još i pravi pametan i nije ga sramota. Zbog mnogih glupih odredbi vozači po automatizmu ne poštuju ni one koje bi neizostavno morali.
(Vlada, 08. maj 2023 09:20)
Ако ништа друго, проблем је у алавости. Имаш гаражу, а паркираш испред.
pre 1 godinu
@Najbolje kad vidim da neko hoće da se uparkira i uključi sva 4!? Ima parkinga sa obe strane ulice, a ja treba da gledam u pasulj gde je on naumio da se uparkira.
(Ruža, 08. maj 2023 07:41)
Mene su u školi učili da se pale sva četiri. Ima li neki instruktor da pojasni (ne lična mišljenja šta je ispravno)?
(Maja, 8. maj 2023 11:00)
Ja ne razumem tu logiku da se uparkiravaš sa uključena sva 4.
Po meni ta signalizacija znači da se ti ne pomeraš (recimo kvar, mada se kod nas koristi za sve moguće) osim ako je u slučaju šlepanje.
Ako vidim auto koji ima uključena sva 4 pokazivača pravca ja gledam kako bezbedno da ga zaobiđem, zaista ne očekujem da on krene da se uparkirava na parking sa suprotne strane ulice.
Da je dao levi migavac znao bih da hoće levo da ide.
Kako drugi učesnici u saobraćaju da znaju šta planiraš da uradiš ako daš sva 4?
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
(pera, 07. maj 2023 17:16)
Samo garaža je tvoja. Trotoar ispred garaže je javna površina i tu važe ista pravila za sve. Jedino što ne sme niko da ti blokira garažni ulaz.
Zašto Srbovi umišljaju da je trotoar ispred njihove kuće lična prćija, to ni najveći svetski umovi ne mogu da odgonetnu.
pre 1 godinu
Uvek koristim pokazivace pravca, pogotovu levi, mislim da je ljudski dati pokazivac pravca, tako ces ustedeti ljudima iza sebe, mislim da bi saobracajne guzve bile bar 10 procenata manje kada bi svi koristili pokazivace pravca. Kada su guzve uvek pustim ispred sebe onog ko je dao pokazivac pravca, a ukoliko nije dao, onda ne i ne. Ako se nesto desi pravdacu se time kako nisam mogao znati kuda taj vozac ide. Sve tolerisem ali bahatu voznju ne, nedavanje pokazivaca pravca u kljucnim momentima smatram bahatom voznjom. Uvek dajem pokazivac pravca, cak i kada ne ocekujem da ce mi iko ustupiti pravo prvenstva. Treba biti fin i ljubazan u saobracaju ali protiv bezobzirnih osoba treba samo ostro jer se drugacije nje moze.
pre 1 godinu
Profesor je poznat po svojim "ekspertizama" kao i sudskim veštačenjima gde iznosi niz nelogičnosti i brani evidentno počinioce (uzročnike) saobraćajnih nezgoda sa smrtnim ishodom. Stvarno ga ne treba shvatati za ozbiljno. Osim ako ne gostuje na Happy-iju.
pre 1 godinu
A šta se po zakonu radi kad ti pijana traktoraška seljačina prvo kaže, "moj kum je šef policije tamo i tamo", pa to isto ponovi policiji koja je došla na uviđaj?
pre 1 godinu
U kružnom toku važi pravilo leve strane!
Jer se vozila kreću suprotono od kazaljke na satu, jel tako.
Očekujem veliki broj minusa, što me ne bi čudilo, jer će to pokazati
koliko u stvari ne znamo pravila.
pozz
pre 1 godinu
(BDj, 7. maj 2023 19:09)
# Link komentara, време је да научиш вожњу у кружном току или да поново полажеш возачки, због таквих и настају застоји у кружном току. Добро је да си послао коментар вас који не знате правила кружног тока заиста је превише.
pre 1 godinu
Sta cemo sa pravilom desne strane.Niko vise nista ne postuje.Imao sam saobracajnu nesrecu.Ja sam njemu izasao sa desne strane i on mi kaze da sam kriv jer je on u "glavnoj" ulici.Normalno niko nema nijedan znak.Cekam zapisnik od 14 februara a komunalci u medjuvremenu postavili znak.Sreca pa sam sve slikao a i policija.Kazu mi cekaju da se komunalna sluzba izjasni i da za to ne postoji rok.Zato za placanje poreza postoji.Da li neko ima savet?
(Pop, 07. maj 2023 19:08)
Pope, buraz, leraju te!
pre 1 godinu
Imate i pravilo vožnje od najmanje 110km/h preko Mosta na Adi koje retko ko ne poštuje.
pre 1 godinu
kruzni tokovi... ljudi ne znaju da voze , bar 50% njih sece , ulece.. neverovatno
pre 1 godinu
Paljenje 4 žmigavca da bi se auto zaustavio da neko izađe.
A vrhunac je vozač koji je na Autokomandi upalio 4 žmigavca da se prestroj
(Geografija, 7. maj 2023 20:48)
Jeste, to sa 4 migavca je potpuno protiv zakona, ali je takodje nesto sto svaki vozac koji je proveo vise od 2 minuta u kolima razume. Ustvari, vrlo je logicno. Nelogicno je to sto to NIJE deo pravilnika o saobracaju.
Inace, pravilno je da date desni migavac (iskljucujete se iz saobracaja) dok neko udje/izadje, a onda levi pokazivac, kad se ukljucujete, tj krecete sa stajanke. Naravno, niko od drugih vozaca to ne tumaci tako, osim ako ste autobus- onda zaista svi koriste i razumeju takvu signalizaciju.
Jezik/komunikacija--to je komplikovano
pre 1 godinu
Prvo naučite ljude da je kružni tok isto što i savijen put sa više traka i da onaj iz leve trake ne može da seče mene u desnoj traci.
pre 1 godinu
30 procenata vozača pojma nema da vozi, plus ne znaju saobraćajna pravila. Uključe pokazivač pravca kada uđu u raskrsnicu i ako pre toga stoje na semaforu čekajući zeleno svetlo bez migavca, pa amateru pokazivač se uključi pre raskrsnice da vozači iza mogu na vreme da se prestroje a ne kad si ušao u raskrsnicu tada je kasno i nema nikakvu funkciju!
Kružni tok i pravilo desne strane, pa tek to pojma nemaju. Koliko vozača misli da ako se kreću većom ulicom imaju pravo prvenstva u odnosu na nekog ko im dolazi iz poprečne ulice koja je manja, a nema nijedan znak na raskrsnkci i važi pravilo desne strane, ne znaju čak ni da uspore makar nego po gasu misleći da su vozači, nisu ni svesni da ih je neko spasio velike štete i kazne time što je stao da ih propusti i ako to ne mora.
O bahatim i bezobraznim vozačima kojih ima još makar 30 procenata uzalud je i pisati.
Kamo lepe sreće da su kamere u svakoj ulici da građani mogu da fotografišu bahate vozače i bahato parkirana vozila kojih ima na svakom ćošku koji parkiraju jer ih mrzi da odu 50m dalje i da parkiraju tako da ne smetaju nikom, al neće gospoda da pešači 50m, a to što hitne službe ne mogu da prođu zbog njih, što nekom može kuća da izgori jer vatrogasci ne mogu da prođu za to mozga nemaju, i da te fotografije šalju u dežurnu službu i da se naplaćuju kazne masovno takvima i još onom ko je poslao te fotke bude uplaćen procenat. Pa tada bi svi uključili mozak u saobraćaju!
Kazne kazne kazne kazne kazne i samo što veće i što više kazni!!!
pre 1 godinu
@Luka Kružni tok sa dve ili više traka unutrar istog se smatra kao i put sa više saobraćajnih traka pa tu i važe ista pravila a i zakon je veoma jasan, isključivanje sa takvog puta se radi iz krajnje desne trake, ne iz srednje ili leve. Ukoliko želite da se isključite iz kružnog toka koji ima više saobraćajnih traka, a vi se ne krećete krajnjom desnom trakom, ne smete se isključiti ako biste pri tome ometali vozilo koje se kreće trakom koja je desno od vaše i nastavlja kretanje kružnim tokom; u tom slučaju, to drugo vozilo ima prednost, morate ga najpre propustiti. Isto kao i na putu sa više traka, zar ne? Da ne govorim o pravilu tkz "Zipa" koji se poštuje u EU (pogotovu što su radovi na putevima dovoljno česti) a koji se kod nas ili ne zna ili ne poštuje iako je striktno naveden u ZoBS-u:
Član 36
"...Ukoliko je na putu sa više saobraćajnih traka za kretanje u istom smeru onemogućen saobraćaj na jednoj od traka ili se traka
završava, vozač koji se kreće u istom smeru, u saobraćajnoj traci pored, dužan je da omogući uključivanje jednog vozila u
traku kojom se on kreće."
pre 1 godinu
Sta cemo sa pravilom desne strane.Niko vise nista ne postuje.Imao sam saobracajnu nesrecu.Ja sam njemu izasao sa desne strane i on mi kaze da sam kriv jer je on u "glavnoj" ulici.Normalno niko nema nijedan znak.Cekam zapisnik od 14 februara a komunalci u medjuvremenu postavili znak.Sreca pa sam sve slikao a i policija.Kazu mi cekaju da se komunalna sluzba izjasni i da za to ne postoji rok.Zato za placanje poreza postoji.Da li neko ima savet?
pre 1 godinu
Poštovati pravilo prednosti desne strane !
pre 1 godinu
Ovi tumači zakona kao tumači snova.
pre 1 godinu
U cemu je problem ako ja parkiram ispred svoje garaze? Jel moze neko da mi zakonodavav objasni smisao tog zakona?
(pera, 7. maj 2023 17:16)
Sad zavisi gde je tvoja garaža. Ako je u tvom dvorištu, onda ok. Ali ako je ispred tvoje garaže javno zemljište, onda naravno da ne smeš tu da parkiraš auto. Nije da "sprečavaš" sebe da izađeš oz svoje garaže, nego se parkiraš na javnom zemljištu i ometaš druge koji tuda treba da prođu (opet zavisi gde i kako je postavljena garaža).
pre 1 godinu
Zašto onda oko sokolovo kažnjava ako se zaustavite ispred svoje garaže ili dvorišta i to samo da otvorite vrata ili kapiju?
pre 1 godinu
Uvek koristim pokazivace pravca, pogotovu levi, mislim da je ljudski dati pokazivac pravca, tako ces ustedeti ljudima iza sebe, mislim da bi saobracajne guzve bile bar 10 procenata manje kada bi svi koristili pokazivace pravca. Kada su guzve uvek pustim ispred sebe onog ko je dao pokazivac pravca, a ukoliko nije dao, onda ne i ne. Ako se nesto desi pravdacu se time kako nisam mogao znati kuda taj vozac ide. Sve tolerisem ali bahatu voznju ne, nedavanje pokazivaca pravca u kljucnim momentima smatram bahatom voznjom. Uvek dajem pokazivac pravca, cak i kada ne ocekujem da ce mi iko ustupiti pravo prvenstva. Treba biti fin i ljubazan u saobracaju ali protiv bezobzirnih osoba treba samo ostro jer se drugacije nje moze.
(voja, 7. maj 2023 20:13)
Kao da sam ja pisao. Bravo Vojo!
pre 1 godinu
Pokažite našim vozačima znak za zonu usporenog saobraćaja. 90% bi blenulo kao telad. I sve to terati na ponovno polaganje PSP.
pre 1 godinu
Ljudi blicaju po bulevarima da se sklonis iz leve trake, ne znaju da to pravilo vezi samo na autoputu, a ne po bulevarima i mostovima.
pre 1 godinu
@Vlajko
Primer kod arene. Ako izlaziš na prvom ili drugom ulaziš u spoljnu traku. Ako izlaziš na trećem, ulaziš u krajnju levu, pa se polako prestrojavaš do izlaza. Najbolji su mi oni koji iz krajnje leve izlaze iz kružnog toka.
pre 1 godinu
Ovde se pise o kruznom kao da mu je duzina 500 m.
pre 1 godinu
Ljudi blicaju po bulevarima da se sklonis iz leve trake, ne znaju da to pravilo vezi samo na autoputu, a ne po bulevarima i mostovima.
(logo, 08. maj 2023 12:26)
Mene brine i sto ljudu misle da je to sto si rekao PRAVILO na auto-putu. Desna traka je za voznju, leva za PRETICANJE, a ne za voznju. Najvise volim kada preticem (ukupno recimo 5 sekundi) i bas u tih 5 sekundi, ni od kuda se pojavi dzip koji ide 200 na sat, nabije mi se u branik i blica ko da je na samrti - pritom nije bio u retrovizoru nigde kada sam poceo preticanje.
pre 1 godinu
Kad bi ljudi davali migavce 20 metara pre skretanja, a ne kada vec udju u raskrsnicu i stanu + kada ne bi gledali telefon dok voze, bilo bi 40% manje nesreca.
pre 1 godinu
@pop
Nemaju pojma, ja ne znam kako su položili. Često mučenici mene propuštaju iako oni imaju prednost, jer misle da sam ja u "glavnoj" ulici. Kad im signaliziram da prođu, čude se. Mnogo tužno ko sve ima dozvolu i vozi.
pre 1 godinu
Odličan komentar! Apsolutno se slažem, kao da sam ga ja pisala. Mislim da neuključivanje pokazivača pravca treba da bude jedan od glavnih prekršaja za kažnjavanje.
pre 1 godinu
Auuu, ovo mi lici, moze da udje samo ako je pod 80 stepeni u odnosu na osnovu. Onda ce da funksionise savrseno. A funkcionisanje uveliko prodje dok se narikta na 80 stepeni ;)
pre 1 godinu
Što se garaže tiče, vozilo nije učestvovalo u saobraćaju, tako da imam pravo da čukam svoju garažu a on tu ne može ništa jer to nije saobraćajni prekršaj.
(Bazooka, 07. maj 2023 18:11)
I da i ne. Ukoliko je garaža u tvom privatnom dvorištu, možeš da je čukaš po volji. Ukoliko ti je garaža u sklopu zgrade, to jeste prekršaj. Pročitaj ZoS, kolski prolazi do garaža i parkinga su javni, i ima istu težinu kao da si se zakucao u naplatnu rampu.
pre 1 godinu
"On je istakao da je od ključnog značaja koristiti pokazivače pravca, jer oni služe da bi se drugim učesnicima u saobraćaju signaliziralo šta će vozač uraditi ukoliko ima uslova. "
Za vlasnike BMWa, https://m.media-amazon.com/images/I/51S3wEn16XL._AC_UF894,1000_QL80_.jpg da se ručka za žmigavce ne pokvari, specijalno ulje sa garancijom do 10.000 uključenja. :)
Tako da više nema opravdanja za ne koristiti je! :p
pre 1 godinu
...kad već pišete o "kružnom toku" pogledajte u Engleskoj nešto što se zove Swindon Magic...kako bi se VI novosađani tu snašli...i beograđani i svi ostali "kojima je komšija policajac"....
pre 1 godinu
Skretanje levo na raskrsnici na kojoj je levo skretanje zabranjeno. Ovaj znak 90% vozača ne zna. Bar je tako u Nišu.
pre 1 godinu
Dzaba su svi zakoni ako se primenjuju selektivno! Svaki pevac,policajac,politicar,kumovi,rodjaci,prijatelji ljubavnice su izuzeti od ovoga,i njima je dozvoljeno u saobracaju ono sto nama nije
pre 1 godinu
Znač ako udarim u garažu, poginem pri tome, dobicu kaznu?
(milan, 08. maj 2023 09:49)
Kazna ce vam biti urucena posthumno.
pre 1 godinu
Mene su u školi učili da se pale sva četiri. Ima li neki instruktor da pojasni (ne lična mišljenja šta je ispravno)?
(Maja
Evo moj sin je polozio pre dva meseca, niko mu 4 zmigavca nije pomenuo... Da, svaki vozac zna sta to znaci, ali lepo je covek pre mene objasnio, desni da stanes i onda levi da krenes kad nema niko da ga ugrozis svojim kretanjem....
pre 1 godinu
Vozači u Srbiji imaju ozbiljan problem sa pokazivačima pravca. Toliku bahatost, nemarnost i bezobrazluk nisam nigde video u Evropi.
pre 1 godinu
@Рајко Четник @vlajko
Pogledajte emisiju SAT na youtube gde objasnjavaju bas to. Pogresili ste.
pre 1 godinu
Samo me interesuje koliko godina vozačkog staža ima Profesor? Pa tada da diskutujemo.Treba da se uvede red to 100 posto.Problem leži u zaštićenim krugovima koji se stalno ponavlja,deca bogataša,estradme zvezde,rijaliti učesnici. Daleko smo od uredjenog društva ko put do Marsa.Žalosno
pre 1 godinu
Uvek koristim pokazivace pravca, pogotovu levi, mislim da je ljudski dati pokazivac pravca, tako ces ustedeti ljudima iza sebe, mislim da bi saobracajne guzve bile bar 10 procenata manje kada bi svi koristili pokazivace pravca. Kada su guzve uvek pustim ispred sebe onog ko je dao pokazivac pravca, a ukoliko nije dao, onda ne i ne. Ako se nesto desi pravdacu se time kako nisam mogao znati kuda taj vozac ide. Sve tolerisem ali bahatu voznju ne, nedavanje pokazivaca pravca u kljucnim momentima smatram bahatom voznjom. Uvek dajem pokazivac pravca, cak i kada ne ocekujem da ce mi iko ustupiti pravo prvenstva. Treba biti fin i ljubazan u saobracaju ali protiv bezobzirnih osoba treba samo ostro jer se drugacije nje moze.
(voja, 7. maj 2023 20:13)
Kao da sam ja pisao. Bravo Vojo!
(Vanja, 8. maj 2023 12:05)
Gotovo da ne razmišljam o tome.Radim to refleksno,čak i kada žive duše na ulici nema. Kao što menjaš brzine,zaključavaš vrata stana kad izlaziš... Tako i sa pojasom i tim nekim sitnicama.
Mnogo je bitno ostalim ljudima dati do znanja šta nameravaš da uradiš. Stvarno ima situacija kada te čovek baci u rebus - ne vozi kola nego ih "tera". Imaš utisak da ni sam ne zna sta hoce.
pre 1 godinu
A tek žuta tabla sa decom na slici..30km dozvoljeno..potire sve znakove..cara dušana,prvomajska..celom dužinom skoro..policija sa kamerama nema pojma za to
pre 1 godinu
prekršaja za kažnjavanje.
(@ voja, 08. maj 2023 11:27)
281
@ (BDj, 7. maj 2023 19:09)
Kružni tok je ubedljivo najveća misterija u nas Srba a bogami kod ostalih Balkanca.
Nemaš druže pravo prvenstva ako se krećeš iz unutrašnjeg ka spoljašnjem prstenu!
Kružni tok je isto što i prav put sa 2 ili više traka u jednom pravcu, samo je savijen u krug. Ako na takvom pravom putu ja imam pravo da iz leve pređem u desnu traku i isečem te, onda se slažem da treba tako i u kružnom toku
A šta ćeš u spoljnoj traci u kružnom toku ako ne izlaziš na prvom izlazu?!? Spoljna traka u kružnom toku služi da se u njega uključiš i iz njega isključiš, ne da voziš u krug i sprečavaš sva vozila iz unutrašnje da se isključe. Ostaješ u njoj jedino ako se isključuješ na prvom sledećem izlazu. Kada bi se svi ovoga držali, nikada ne bi ni bilo problema u kružnim raskrsnicama, samo nema ko da razmišlja.
(Vlajko, 08. maj 2023 11:26)
Nisi u pravu jer je prva stvar ZAKONOM definisana i tacna, a druga ti je samo logicna, ali nisi u obavezi da se izadjes iz kruznog toka ako si u spoljnoj traci. Sta da nisi uspeo da se prestrojis zbog guzve i morao si da udjes u desnu traku a izlazis na drugom izlazu? Nista, vozices tako i izaci ces na drugom. Tu ne krsis zakon, ali ako iz unutrasnje trake seces desnu (pogotovo BEZ MIGAVCA) onda krsis zakon i ugrozavas ucesnike u saobracaju.
pre 1 godinu
Frapiran sam koliko vozača ne poznaje pravila u kružnom toku. Ali frapiran. Plašim se vas koji određujete koja je traka "važnija", koja je za prvi, koja za drugi, koja za treći izlaz. Zato vas na Bogosloviji gledam kako nemate pojma i trubite drugima zbog svog neznanja i bahatosti i logike koja je samo vama poznata i priznata u vašoj dnevnoj sobi.
62 Komentari
Sortiraj po: