Petak, 24.02.2023.

12:28

Peugeot predstavio redizajnirani 508 FOTO

Izvor:

Peugeot predstavio redizajnirani 508 FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

Realista

pre 1 godinu

@ Ivan Zg
Prema geografskoj odrednici tvog "nick-a" siguran sam da nemas nikakvo moralno pravo da govoris o "naciji mrzitelja".
A sto se pezoa kao brenda tice, ne radi se tu o ljubavi ili mrznji prema brendu. Jednostavno nekim ljudima se mozda ne svidja automobilska filozofija pomenutog brenda. Meni licno se ne dopada, posebno poslednjih godina. Sa moje tacke gledista pezo kicastim fejk resenjima pokusava da koketira sa nekim savremenim hi-tech resenjima. U praksi to izgleda vizuelno dosta solidno, ali po malo razmetljivo. Unutra je situacija totalno konfuzna, prakticnosti nema, lakoce upotrebe nema. Neko hvali udobnost. E sad...u odnosu na koji auto? Ako poredimo istu klasu, udobnost je prosecna. Ponasanje u voznji, prosecno. U principu prosecan auto u klasi kojoj pripada. Ali shvatite...nekome se to NE SVIDJA. I sta ima lose u tome.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2293964#k41441184

Kao i obicno ti se automatski osvrces na naciju i nekako uvek zavrsis upletanjem u nacionalno pitanje. Sta ti je kompleks nize vrednosti, nije ni cudo sto su te sutnuli iz prodaje. Vidi se ovde po komentarima da ti i komentarisanje lose ide, ko zna kakve si onda rezultate tek imao u prodaji.

Odlika perfekcionista je osvrt na negativni aspekt pre svega. A kada se automobil razmatra uvek se kod kupaca prvo pravi osvrt na negativno, a kod prodavaca na pozitivno. Dakle, da se lako zakljuciti da si ostao prodavac. Ti nastavi da prikupljas reci hvale o svim modelima, neobjektivno, ko zna za koji ces brend raditi nakon trenutnog. Trebace ti, bilo bi lepo videti te u GAZ grupi na prodaji lada doduse. Pozdrav komsija ||/

Chiko

pre 1 godinu

Vozim 5008 istice mu garancija, hteo bih da menjam, Ali upravo zbog i-cocpita mi se nesto ne da, udoban upravljiv, da ne pricam o prostornosti (gepek preko 600l.) Nov benzinac 180ks preko 40k, sve je otišlo do djav’la…

Ivan ZG

pre 1 godinu

Kao i na svaku vijest javljaju se mrzitelji brenda, a ne oni koji o njemu nešto znaju. I naravno, odmah napadnu sve koji su išta pozitivno o autu napisali.
To valjda tako mora biti u naciji mrzitelja.

Egon Kowalski

pre 1 godinu

Posle 15 lepih godina druženja sa pežoima taj i-cocpit mi je bio razlog da napustim brend.
Toliko je to (valjda?) ingeniozno rešenje da ih svi u tome kopiraju, ali, "malo sutra".
Zato su prošle godine i uspeli da ga prodaju samo 20 hiljada komada 508. Nijedna godine svog tržišnog života 508 mk2 nije dostigao ni polovinu godišnje produkcije koju je imao mk1.
Totalni promašaj.
(večito zahvalan ..., 24. februar 2023 20:40)

Činjenica. Po Nemačkoj ih nema puno s obzirom na standard ali svaki put kada prodje ja se okrenem za svakom 508icom. Lep dizajn,lepo uklopljene svetlosne grupe ali eto slabo je tražen. Ni Arteon nije mnogo čest za videti iako je nemački a čitam po komentarima ovde da je nešto mnogo ispred ovog Pežoa.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2293964#k41434348

Zbog toga sto to vise nije Pezo od davnina, od 406-ice tesko da su imali jedan koji je nastavio tradiciju. Ajde da kazemo da je 205 bio dostojan naslednik u segmentu, pa i vise, ali ostali modeli, jednostavno ne.
Istina je da su u poslednjih nekoliko godina dosta ulozili i poboljsali proizvodni proces sa novim pogodima ali Pezo i dalje nije automobil koji traje i koji nudi jednako koliko konkurencija za datu cenu. Na sve to treba dodati dizajn, subjektivno ali ocigledno ima dosta onih koji ga uzivo ne ismpatisu, plus cinjenica da nesto brze zastareva. I kao glavni razlog svemu polozaj komandne table. Polozaj je takav da omogucava samo odredjenom procentu ljudi da nadju savrsen polozaj u kome volan nece prekrivati pogled ili biti pozicioniran prenisno i otezavati ulazak i izlazak kao i imati neprirodniji polozaj tokom voznje. Sve ostalo su lazi, probajte i sami i videcete. Takodje, ona udobnost koja je ranije postojala kod pezoa vise nije slucaj a njihov model iz vrha ponude trenutno ne nudi ni matrix svetla ukoliko nesto nije skorije promenjeno, poredjenja radi jedan kodiaq is sada ima u osnovnom poketu opreme. Pezo i Citroen su prakticno unisteni.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Sta ti je zivot, oni koji imaju mnogo, ovo ce da preskoce, mi koji nemamo ni za 208icu, mi cemo da mastamo. Mnogo lepa linija, verujem da bi je vecina vozila, lepsi je od arteona koga neko pominje i elegantniji od skode svakako. Steta sto ima jednu manu, nije moj.
(stefan beograd, 24. februar 2023 17:48

Dobar realan komentar… Govorim iz iskustva, bukvalno niko koga poznajem u Nemackoj, a da ima malo bolja primanja ne razmislja o Pezou. U cemu je problem, nije mi jasno. Savrsen dizajn, relativno pouzdan motor…pristupacne cene u odnosu na Mercedes, Bmw i Audi. Ali ne vredi, Nemci beze od Pezoa kao djavo od krsta. Ko ne veruje, moze da proveri ponudu na mobile.de. Ne znam kakva je situacija u drugim zemljama.

komentar samo

pre 1 godinu

A od volana ne vidis taj digitalni kokpit. Da li je moguce da inzenjeri tako postave volan da ne mozes da vidis instrument tablu?
(Stefan, 25. februar 2023 09:32)

Tačno, to je nekako mana i na 2008 koji je prelep auto.

Novica

pre 1 godinu

@lord of the flies: kao neko ko poseduje Peugeout 508, mogu reci tebi, koji isti ne posedujes da lupas gluposti. Mani se komentarisanja automobila i misljenja do kog si dosao na osnovu price ljudi ispred prodavnice.

Fau2

pre 1 godinu

@ Lord of the Flies
Ma sta naprica. Pezo, obican plastikaner. Udobnost ni priblizno pomenutih automobila. Ranije su barem imali prakticnost, sad je sve zrtvovano zarad kicastog dizajna.

markonjero

pre 1 godinu

@dejan
Odacu ti tajnu. Digitalne table su jeftinije za proizvodnju. Secam se poslednjih generacija blackberry telefona. Dva modela, Q10 i Z10, koji imaju identicne karakteristike i komponente samo Q10 ima fizicku tastaturu a Z10 je ceo touch screen. Q10 je bio skuplji jer je fizicka tastatura u proizvodnji skuplja. Isto tako je sa automobilima. Imas fabriku koja proizvodi milijarde ekrana pa je trosak proizvodnje nizak. U sta ce s posle ti da ih ugradis, to je sve jedno. E tu na scenu stupa marketing koji te ubedjuje da je ono sto je njima jeftinije zapravo za tebe kao potrosaca bolje i da to treba da platis skuplje.
Slicna prica kao sa elektricnim automobilima ili SUVovima

Shkot

pre 1 godinu

Sve će to BYD i kineska bratija da počisti sa svetske scene kao Brus Li Čaka Norisa. Jel pratite malo po kojim cenama Kinezi štancaju ove elektro automobile? Ludilo šta sve prave za cca 10000 Eur.
(Benzindžija, 24. februar 2023 15:39)

A da li ste pitali pod kojim uslovima i za koju platu rade ti kineski radnici?

Lord of the Flies

pre 1 godinu

(Benzindžija, 25. februar 2023 07:50)

Pazi, Evropa (kojoj i mi pripadamo, hteli mi to da priznamo ili ne) mora da se stiti od udara kineskih proizvodjaca koji posluju u drugacijem okruzenju
- trziste od milijardu i po ljudi (razlicitog nivoa kupovne moci - ogromna segregacija kakve u Evropi nema na tom nivou, ali opet najvece trziste na svetu), koje omogucava ekonomiju obima kakva u drugim delovima sveta nije moguca
- ekonomija koja je ipak "poludirigovana", tj. cene sirovina i drugiu resursa, kao i strategiju biznisa ipak diktira centralno drzava/partija.
- cena radne snage koja je evidentno neuporediva i dalje. Svi bismo mi i plate od vise hiljada EUR (ok, mi ne, ali razvijene zemlje), ali da npr autoindustriji placamo radnike kao da rade u Kini i Indiji - to vazi za sve grane - ne biva... Ovde mislim na ceo lanac, od portira do CEO, ne samo radnike u pogonima.

Benzindžija

pre 1 godinu

Vidim da mnogi ne shvataju ovu igru sa kineskim EV koji se prodaju u EU. Dovoljno je samo da pogledate slučaj Dacia Spring/Dongfeng. Isti automobil koji se u Kini prodaje za cca 10000 EUR a u EU za 20000 EUR. Gde je ta globalizacija i slobodno tržište. Kolika je ovde carina u pitanju? Ili prećutno naduvana cena od strane distributera. Evropa ne može sa ovim cenama sirovina i gotovih delova da napravi pristupačan električni auto i zato ne dozvoljava Kinezima da prodaju svoje EV po cenama kao potrošačku elektroniku. Zato što se potrošačka elektronika skoro i ne proizvodi više u EU za razliku od automobila od čije industrije živi bar 15% Evrope. Ne bi bio problem da su to neke razumne carinske stope od cca 10%. Ovde će uskoro da se postave carinske barijere koje u praktično znače zabranu prodaje kineskih EV. E sad da li bi mi mogli jednog dana da budemo privilegovani pa da kupujemo kineske automobile po niskim cenama a da radimo u EU pogonima za proizvodnju delova za njihove modele. Teško! To nam sigurno neće dozvoliti.

M

pre 1 godinu

Naprave ovako lepu i naizgled moćnu limuzinu, a onda stave unutra dizel/benz motore u klasi neke 208ice.
To me smara kod Pežoa za razliku od nemaca koji nude dosta jače motore u vozilima sličnih gabarita.

PSE verzije su mi nekako još uvek neinteresantne za naše tržište, a i verovatno preskupe.

Lord of the Flies

pre 1 godinu

imam utisak kao da su francuski automobili napravljeni od papira. Generalno taj njihov lim, zvuk zatvaranja vrata, sve mi to nekako tanko, krhko, kao da će da se raspadne. I neki Japanci i Koreanci su takvi, recimo Honda Civic iako je lep auto nekako sav kao od papira. Pa i Fiat često bude takav. A Švabe su masivni, čvrsti, onako baš imam osećaj da u svakom nemačkom automobilu sedim u nečemu sigurnom.
(stf by vsn, 24. februar 2023 16:16)

Koristim nekoliko automobila - aktuelni 508 (pre redizajna), ponekad provozam poslednji C5 sedan od starog, sluzbeni VW Passat B8 i nesto stariji BMW 320d - na Peugeotu zatvaranje vrata, osecaj u voznji (povratna informacija od tockova), udobnost, lezanje na putu - sve sada ima neki premium osecaj mnogo blizi npr tom BMW-u nego Passatu (koji je uradjen podjednako kvalitetno kao 508, samo je nekako vise okrenut upotrebljivosti nego dizajnu i tehnologiji) i C5-ici (koja je sampion udobnosti zbog vazdusnog oslanjanja i nijedan sa ovog spiska joj nije ravan). Kod 508 nema supljeg zvuka, plasticnog osecaja, krckanja, neznog trapa koji ne trpi rupe, elektronika ne riknjava (ok, auto star 3,5 godine - nije ni normalno da bilo sta strada u prvih 5-7 godina). Ljudi francuze dozivljavaju i dalje kroz 206 i C3 a ne kroz npr 508, 3008/5008, DS-ove modele, stari i prestizni C6 ili 607 nekad.

dejan

pre 1 godinu

@večito zahvalan ...

Ajde javi sad kad budeš kupovao auto, koji to nov auto nema digitalni cocpit? U ostalom baš bih voleo da čujem da mi neko sa tehni;ke strane objasni, osim fizičkog izgleda koja je razlika između brojčanika i ekrana?

nca

pre 1 godinu

@Benzindžija

pa neki dan baš ovde na B92 bila vest o nekom kineskom funky cat električnom automobilu za 39000 eura. Mislim, meni je lep ali je cena...

večito zahvalan ...

pre 1 godinu

i dalje ne mogu da shvatim ovaj i-cockpit, stvarno šteta što i dalje inzistiraju na tome, da ima klasičnu tablu, 508 bi najlepši auto u svojoj klasi u svakom smislu. Ovaj re-design je bio (propuštena) prilika da se tog otarase, šteta.
(Rodion Gataulin, 24. februar 2023 13:00)

Posle 15 lepih godina druženja sa pežoima taj i-cocpit mi je bio razlog da napustim brend.
Toliko je to (valjda?) ingeniozno rešenje da ih svi u tome kopiraju, ali, "malo sutra".
Zato su prošle godine i uspeli da ga prodaju samo 20 hiljada komada 508. Nijedna godine svog tržišnog života 508 mk2 nije dostigao ni polovinu godišnje produkcije koju je imao mk1.
Totalni promašaj.

markonjero

pre 1 godinu

@Benzindžija
Samo sto ce na tu cenu da se nalepi dodatna taksa pa ce krajnja cena da bude na nivou mercedesa. Sta mislis, da ce evropljani da ugroze svoje proizvodjace da bi ti kupio jeftin auto? Razmisli jos jednom.

nn

pre 1 godinu

imam utisak kao da su francuski automobili napravljeni od papira. Generalno taj njihov lim, zvuk zatvaranja vrata, sve mi to nekako tanko, krhko, kao da će da se raspadne. I neki Japanci i Koreanci su takvi, recimo Honda Civic iako je lep auto nekako sav kao od papira. Pa i Fiat često bude takav. A Švabe su masivni, čvrsti, onako baš imam osećaj da u svakom nemačkom automobilu sedim u nečemu sigurnom.
(stf by vsn, 24. februar 2023 16:16)

Na pezou su vrata masivna, deluju ok dok ih zatvaras, slicno svabama. Kod tojote mi npr. deluju kao da su nekako suplja, bez mase, mozda je to i zelja inzenjera, ali ostavlja cudan utisak (ne sporim naravno kvalitet motora tih vozila, da me ne pljujete odmah).

stefan beograd

pre 1 godinu

Sta ti je zivot, oni koji imaju mnogo, ovo ce da preskoce, mi koji nemamo ni za 208icu, mi cemo da mastamo. Mnogo lepa linija, verujem da bi je vecina vozila, lepsi je od arteona koga neko pominje i elegantniji od skode svakako. Steta sto ima jednu manu, nije moj.

stf by vsn

pre 1 godinu

imam utisak kao da su francuski automobili napravljeni od papira. Generalno taj njihov lim, zvuk zatvaranja vrata, sve mi to nekako tanko, krhko, kao da će da se raspadne. I neki Japanci i Koreanci su takvi, recimo Honda Civic iako je lep auto nekako sav kao od papira. Pa i Fiat često bude takav. A Švabe su masivni, čvrsti, onako baš imam osećaj da u svakom nemačkom automobilu sedim u nečemu sigurnom.

Benzindžija

pre 1 godinu

Sve će to BYD i kineska bratija da počisti sa svetske scene kao Brus Li Čaka Norisa. Jel pratite malo po kojim cenama Kinezi štancaju ove elektro automobile? Ludilo šta sve prave za cca 10000 Eur.

alex

pre 1 godinu

Izgled vozila i činjenica da je diesel pogon dostupan su 10/10, ali i dalje ne mogu da shvatim ovaj i-cockpit, stvarno šteta što i dalje inzistiraju na tome, da ima klasičnu tablu, 508 bi najlepši auto u svojoj klasi u svakom smislu. Ovaj re-design je bio (propuštena) prilika da se tog otarase, šteta.
(Rodion Gataulin, 24. februar 2023 13:00)

Tebe ce pitati.

Z.Dj.

pre 1 godinu

Izgled vozila i činjenica da je diesel pogon dostupan su 10/10, ali i dalje ne mogu da shvatim ovaj i-cockpit, stvarno šteta što i dalje inzistiraju na tome, da ima klasičnu tablu, 508 bi najlepši auto u svojoj klasi u svakom smislu. Ovaj re-design je bio (propuštena) prilika da se tog otarase, šteta.
(Rodion Gataulin, 24. februar 2023 13:00)

Tvoje mišljenje im je neophodno. Sigurno bi ga prihvatili.
Šteta što ne čitaju B92 portal.

Ivko

pre 1 godinu

Prelep auto i spolja i iznutra.
Dizajn savršen.
Ali, dizajn pojeo mesto na zadljoj klupi.
C stub skoro da dodiruje naslon za glavu zadnjeg sedišta.
Ogromna limuzina funkcionalnosti dvoseda.

Rodion Gataulin

pre 1 godinu

Izgled vozila i činjenica da je diesel pogon dostupan su 10/10, ali i dalje ne mogu da shvatim ovaj i-cockpit, stvarno šteta što i dalje inzistiraju na tome, da ima klasičnu tablu, 508 bi najlepši auto u svojoj klasi u svakom smislu. Ovaj re-design je bio (propuštena) prilika da se tog otarase, šteta.

Ivko

pre 1 godinu

Prelep auto i spolja i iznutra.
Dizajn savršen.
Ali, dizajn pojeo mesto na zadljoj klupi.
C stub skoro da dodiruje naslon za glavu zadnjeg sedišta.
Ogromna limuzina funkcionalnosti dvoseda.

stefan beograd

pre 1 godinu

Sta ti je zivot, oni koji imaju mnogo, ovo ce da preskoce, mi koji nemamo ni za 208icu, mi cemo da mastamo. Mnogo lepa linija, verujem da bi je vecina vozila, lepsi je od arteona koga neko pominje i elegantniji od skode svakako. Steta sto ima jednu manu, nije moj.

Rodion Gataulin

pre 1 godinu

Izgled vozila i činjenica da je diesel pogon dostupan su 10/10, ali i dalje ne mogu da shvatim ovaj i-cockpit, stvarno šteta što i dalje inzistiraju na tome, da ima klasičnu tablu, 508 bi najlepši auto u svojoj klasi u svakom smislu. Ovaj re-design je bio (propuštena) prilika da se tog otarase, šteta.

nn

pre 1 godinu

imam utisak kao da su francuski automobili napravljeni od papira. Generalno taj njihov lim, zvuk zatvaranja vrata, sve mi to nekako tanko, krhko, kao da će da se raspadne. I neki Japanci i Koreanci su takvi, recimo Honda Civic iako je lep auto nekako sav kao od papira. Pa i Fiat često bude takav. A Švabe su masivni, čvrsti, onako baš imam osećaj da u svakom nemačkom automobilu sedim u nečemu sigurnom.
(stf by vsn, 24. februar 2023 16:16)

Na pezou su vrata masivna, deluju ok dok ih zatvaras, slicno svabama. Kod tojote mi npr. deluju kao da su nekako suplja, bez mase, mozda je to i zelja inzenjera, ali ostavlja cudan utisak (ne sporim naravno kvalitet motora tih vozila, da me ne pljujete odmah).

Z.Dj.

pre 1 godinu

Izgled vozila i činjenica da je diesel pogon dostupan su 10/10, ali i dalje ne mogu da shvatim ovaj i-cockpit, stvarno šteta što i dalje inzistiraju na tome, da ima klasičnu tablu, 508 bi najlepši auto u svojoj klasi u svakom smislu. Ovaj re-design je bio (propuštena) prilika da se tog otarase, šteta.
(Rodion Gataulin, 24. februar 2023 13:00)

Tvoje mišljenje im je neophodno. Sigurno bi ga prihvatili.
Šteta što ne čitaju B92 portal.

alex

pre 1 godinu

Izgled vozila i činjenica da je diesel pogon dostupan su 10/10, ali i dalje ne mogu da shvatim ovaj i-cockpit, stvarno šteta što i dalje inzistiraju na tome, da ima klasičnu tablu, 508 bi najlepši auto u svojoj klasi u svakom smislu. Ovaj re-design je bio (propuštena) prilika da se tog otarase, šteta.
(Rodion Gataulin, 24. februar 2023 13:00)

Tebe ce pitati.

večito zahvalan ...

pre 1 godinu

i dalje ne mogu da shvatim ovaj i-cockpit, stvarno šteta što i dalje inzistiraju na tome, da ima klasičnu tablu, 508 bi najlepši auto u svojoj klasi u svakom smislu. Ovaj re-design je bio (propuštena) prilika da se tog otarase, šteta.
(Rodion Gataulin, 24. februar 2023 13:00)

Posle 15 lepih godina druženja sa pežoima taj i-cocpit mi je bio razlog da napustim brend.
Toliko je to (valjda?) ingeniozno rešenje da ih svi u tome kopiraju, ali, "malo sutra".
Zato su prošle godine i uspeli da ga prodaju samo 20 hiljada komada 508. Nijedna godine svog tržišnog života 508 mk2 nije dostigao ni polovinu godišnje produkcije koju je imao mk1.
Totalni promašaj.

Benzindžija

pre 1 godinu

Sve će to BYD i kineska bratija da počisti sa svetske scene kao Brus Li Čaka Norisa. Jel pratite malo po kojim cenama Kinezi štancaju ove elektro automobile? Ludilo šta sve prave za cca 10000 Eur.

markonjero

pre 1 godinu

@dejan
Odacu ti tajnu. Digitalne table su jeftinije za proizvodnju. Secam se poslednjih generacija blackberry telefona. Dva modela, Q10 i Z10, koji imaju identicne karakteristike i komponente samo Q10 ima fizicku tastaturu a Z10 je ceo touch screen. Q10 je bio skuplji jer je fizicka tastatura u proizvodnji skuplja. Isto tako je sa automobilima. Imas fabriku koja proizvodi milijarde ekrana pa je trosak proizvodnje nizak. U sta ce s posle ti da ih ugradis, to je sve jedno. E tu na scenu stupa marketing koji te ubedjuje da je ono sto je njima jeftinije zapravo za tebe kao potrosaca bolje i da to treba da platis skuplje.
Slicna prica kao sa elektricnim automobilima ili SUVovima

Lord of the Flies

pre 1 godinu

imam utisak kao da su francuski automobili napravljeni od papira. Generalno taj njihov lim, zvuk zatvaranja vrata, sve mi to nekako tanko, krhko, kao da će da se raspadne. I neki Japanci i Koreanci su takvi, recimo Honda Civic iako je lep auto nekako sav kao od papira. Pa i Fiat često bude takav. A Švabe su masivni, čvrsti, onako baš imam osećaj da u svakom nemačkom automobilu sedim u nečemu sigurnom.
(stf by vsn, 24. februar 2023 16:16)

Koristim nekoliko automobila - aktuelni 508 (pre redizajna), ponekad provozam poslednji C5 sedan od starog, sluzbeni VW Passat B8 i nesto stariji BMW 320d - na Peugeotu zatvaranje vrata, osecaj u voznji (povratna informacija od tockova), udobnost, lezanje na putu - sve sada ima neki premium osecaj mnogo blizi npr tom BMW-u nego Passatu (koji je uradjen podjednako kvalitetno kao 508, samo je nekako vise okrenut upotrebljivosti nego dizajnu i tehnologiji) i C5-ici (koja je sampion udobnosti zbog vazdusnog oslanjanja i nijedan sa ovog spiska joj nije ravan). Kod 508 nema supljeg zvuka, plasticnog osecaja, krckanja, neznog trapa koji ne trpi rupe, elektronika ne riknjava (ok, auto star 3,5 godine - nije ni normalno da bilo sta strada u prvih 5-7 godina). Ljudi francuze dozivljavaju i dalje kroz 206 i C3 a ne kroz npr 508, 3008/5008, DS-ove modele, stari i prestizni C6 ili 607 nekad.

markonjero

pre 1 godinu

@Benzindžija
Samo sto ce na tu cenu da se nalepi dodatna taksa pa ce krajnja cena da bude na nivou mercedesa. Sta mislis, da ce evropljani da ugroze svoje proizvodjace da bi ti kupio jeftin auto? Razmisli jos jednom.

stf by vsn

pre 1 godinu

imam utisak kao da su francuski automobili napravljeni od papira. Generalno taj njihov lim, zvuk zatvaranja vrata, sve mi to nekako tanko, krhko, kao da će da se raspadne. I neki Japanci i Koreanci su takvi, recimo Honda Civic iako je lep auto nekako sav kao od papira. Pa i Fiat često bude takav. A Švabe su masivni, čvrsti, onako baš imam osećaj da u svakom nemačkom automobilu sedim u nečemu sigurnom.

Novica

pre 1 godinu

@lord of the flies: kao neko ko poseduje Peugeout 508, mogu reci tebi, koji isti ne posedujes da lupas gluposti. Mani se komentarisanja automobila i misljenja do kog si dosao na osnovu price ljudi ispred prodavnice.

M

pre 1 godinu

Naprave ovako lepu i naizgled moćnu limuzinu, a onda stave unutra dizel/benz motore u klasi neke 208ice.
To me smara kod Pežoa za razliku od nemaca koji nude dosta jače motore u vozilima sličnih gabarita.

PSE verzije su mi nekako još uvek neinteresantne za naše tržište, a i verovatno preskupe.

Benzindžija

pre 1 godinu

Vidim da mnogi ne shvataju ovu igru sa kineskim EV koji se prodaju u EU. Dovoljno je samo da pogledate slučaj Dacia Spring/Dongfeng. Isti automobil koji se u Kini prodaje za cca 10000 EUR a u EU za 20000 EUR. Gde je ta globalizacija i slobodno tržište. Kolika je ovde carina u pitanju? Ili prećutno naduvana cena od strane distributera. Evropa ne može sa ovim cenama sirovina i gotovih delova da napravi pristupačan električni auto i zato ne dozvoljava Kinezima da prodaju svoje EV po cenama kao potrošačku elektroniku. Zato što se potrošačka elektronika skoro i ne proizvodi više u EU za razliku od automobila od čije industrije živi bar 15% Evrope. Ne bi bio problem da su to neke razumne carinske stope od cca 10%. Ovde će uskoro da se postave carinske barijere koje u praktično znače zabranu prodaje kineskih EV. E sad da li bi mi mogli jednog dana da budemo privilegovani pa da kupujemo kineske automobile po niskim cenama a da radimo u EU pogonima za proizvodnju delova za njihove modele. Teško! To nam sigurno neće dozvoliti.

komentar samo

pre 1 godinu

A od volana ne vidis taj digitalni kokpit. Da li je moguce da inzenjeri tako postave volan da ne mozes da vidis instrument tablu?
(Stefan, 25. februar 2023 09:32)

Tačno, to je nekako mana i na 2008 koji je prelep auto.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Sta ti je zivot, oni koji imaju mnogo, ovo ce da preskoce, mi koji nemamo ni za 208icu, mi cemo da mastamo. Mnogo lepa linija, verujem da bi je vecina vozila, lepsi je od arteona koga neko pominje i elegantniji od skode svakako. Steta sto ima jednu manu, nije moj.
(stefan beograd, 24. februar 2023 17:48

Dobar realan komentar… Govorim iz iskustva, bukvalno niko koga poznajem u Nemackoj, a da ima malo bolja primanja ne razmislja o Pezou. U cemu je problem, nije mi jasno. Savrsen dizajn, relativno pouzdan motor…pristupacne cene u odnosu na Mercedes, Bmw i Audi. Ali ne vredi, Nemci beze od Pezoa kao djavo od krsta. Ko ne veruje, moze da proveri ponudu na mobile.de. Ne znam kakva je situacija u drugim zemljama.

nca

pre 1 godinu

@Benzindžija

pa neki dan baš ovde na B92 bila vest o nekom kineskom funky cat električnom automobilu za 39000 eura. Mislim, meni je lep ali je cena...

Shkot

pre 1 godinu

Sve će to BYD i kineska bratija da počisti sa svetske scene kao Brus Li Čaka Norisa. Jel pratite malo po kojim cenama Kinezi štancaju ove elektro automobile? Ludilo šta sve prave za cca 10000 Eur.
(Benzindžija, 24. februar 2023 15:39)

A da li ste pitali pod kojim uslovima i za koju platu rade ti kineski radnici?

Lord of the Flies

pre 1 godinu

(Benzindžija, 25. februar 2023 07:50)

Pazi, Evropa (kojoj i mi pripadamo, hteli mi to da priznamo ili ne) mora da se stiti od udara kineskih proizvodjaca koji posluju u drugacijem okruzenju
- trziste od milijardu i po ljudi (razlicitog nivoa kupovne moci - ogromna segregacija kakve u Evropi nema na tom nivou, ali opet najvece trziste na svetu), koje omogucava ekonomiju obima kakva u drugim delovima sveta nije moguca
- ekonomija koja je ipak "poludirigovana", tj. cene sirovina i drugiu resursa, kao i strategiju biznisa ipak diktira centralno drzava/partija.
- cena radne snage koja je evidentno neuporediva i dalje. Svi bismo mi i plate od vise hiljada EUR (ok, mi ne, ali razvijene zemlje), ali da npr autoindustriji placamo radnike kao da rade u Kini i Indiji - to vazi za sve grane - ne biva... Ovde mislim na ceo lanac, od portira do CEO, ne samo radnike u pogonima.

Realista

pre 1 godinu

@ Ivan Zg
Prema geografskoj odrednici tvog "nick-a" siguran sam da nemas nikakvo moralno pravo da govoris o "naciji mrzitelja".
A sto se pezoa kao brenda tice, ne radi se tu o ljubavi ili mrznji prema brendu. Jednostavno nekim ljudima se mozda ne svidja automobilska filozofija pomenutog brenda. Meni licno se ne dopada, posebno poslednjih godina. Sa moje tacke gledista pezo kicastim fejk resenjima pokusava da koketira sa nekim savremenim hi-tech resenjima. U praksi to izgleda vizuelno dosta solidno, ali po malo razmetljivo. Unutra je situacija totalno konfuzna, prakticnosti nema, lakoce upotrebe nema. Neko hvali udobnost. E sad...u odnosu na koji auto? Ako poredimo istu klasu, udobnost je prosecna. Ponasanje u voznji, prosecno. U principu prosecan auto u klasi kojoj pripada. Ali shvatite...nekome se to NE SVIDJA. I sta ima lose u tome.

Fau2

pre 1 godinu

@ Lord of the Flies
Ma sta naprica. Pezo, obican plastikaner. Udobnost ni priblizno pomenutih automobila. Ranije su barem imali prakticnost, sad je sve zrtvovano zarad kicastog dizajna.

dejan

pre 1 godinu

@večito zahvalan ...

Ajde javi sad kad budeš kupovao auto, koji to nov auto nema digitalni cocpit? U ostalom baš bih voleo da čujem da mi neko sa tehni;ke strane objasni, osim fizičkog izgleda koja je razlika između brojčanika i ekrana?

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2293964#k41434348

Zbog toga sto to vise nije Pezo od davnina, od 406-ice tesko da su imali jedan koji je nastavio tradiciju. Ajde da kazemo da je 205 bio dostojan naslednik u segmentu, pa i vise, ali ostali modeli, jednostavno ne.
Istina je da su u poslednjih nekoliko godina dosta ulozili i poboljsali proizvodni proces sa novim pogodima ali Pezo i dalje nije automobil koji traje i koji nudi jednako koliko konkurencija za datu cenu. Na sve to treba dodati dizajn, subjektivno ali ocigledno ima dosta onih koji ga uzivo ne ismpatisu, plus cinjenica da nesto brze zastareva. I kao glavni razlog svemu polozaj komandne table. Polozaj je takav da omogucava samo odredjenom procentu ljudi da nadju savrsen polozaj u kome volan nece prekrivati pogled ili biti pozicioniran prenisno i otezavati ulazak i izlazak kao i imati neprirodniji polozaj tokom voznje. Sve ostalo su lazi, probajte i sami i videcete. Takodje, ona udobnost koja je ranije postojala kod pezoa vise nije slucaj a njihov model iz vrha ponude trenutno ne nudi ni matrix svetla ukoliko nesto nije skorije promenjeno, poredjenja radi jedan kodiaq is sada ima u osnovnom poketu opreme. Pezo i Citroen su prakticno unisteni.

Egon Kowalski

pre 1 godinu

Posle 15 lepih godina druženja sa pežoima taj i-cocpit mi je bio razlog da napustim brend.
Toliko je to (valjda?) ingeniozno rešenje da ih svi u tome kopiraju, ali, "malo sutra".
Zato su prošle godine i uspeli da ga prodaju samo 20 hiljada komada 508. Nijedna godine svog tržišnog života 508 mk2 nije dostigao ni polovinu godišnje produkcije koju je imao mk1.
Totalni promašaj.
(večito zahvalan ..., 24. februar 2023 20:40)

Činjenica. Po Nemačkoj ih nema puno s obzirom na standard ali svaki put kada prodje ja se okrenem za svakom 508icom. Lep dizajn,lepo uklopljene svetlosne grupe ali eto slabo je tražen. Ni Arteon nije mnogo čest za videti iako je nemački a čitam po komentarima ovde da je nešto mnogo ispred ovog Pežoa.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2293964#k41441184

Kao i obicno ti se automatski osvrces na naciju i nekako uvek zavrsis upletanjem u nacionalno pitanje. Sta ti je kompleks nize vrednosti, nije ni cudo sto su te sutnuli iz prodaje. Vidi se ovde po komentarima da ti i komentarisanje lose ide, ko zna kakve si onda rezultate tek imao u prodaji.

Odlika perfekcionista je osvrt na negativni aspekt pre svega. A kada se automobil razmatra uvek se kod kupaca prvo pravi osvrt na negativno, a kod prodavaca na pozitivno. Dakle, da se lako zakljuciti da si ostao prodavac. Ti nastavi da prikupljas reci hvale o svim modelima, neobjektivno, ko zna za koji ces brend raditi nakon trenutnog. Trebace ti, bilo bi lepo videti te u GAZ grupi na prodaji lada doduse. Pozdrav komsija ||/

Ivan ZG

pre 1 godinu

Kao i na svaku vijest javljaju se mrzitelji brenda, a ne oni koji o njemu nešto znaju. I naravno, odmah napadnu sve koji su išta pozitivno o autu napisali.
To valjda tako mora biti u naciji mrzitelja.

Chiko

pre 1 godinu

Vozim 5008 istice mu garancija, hteo bih da menjam, Ali upravo zbog i-cocpita mi se nesto ne da, udoban upravljiv, da ne pricam o prostornosti (gepek preko 600l.) Nov benzinac 180ks preko 40k, sve je otišlo do djav’la…

stf by vsn

pre 1 godinu

imam utisak kao da su francuski automobili napravljeni od papira. Generalno taj njihov lim, zvuk zatvaranja vrata, sve mi to nekako tanko, krhko, kao da će da se raspadne. I neki Japanci i Koreanci su takvi, recimo Honda Civic iako je lep auto nekako sav kao od papira. Pa i Fiat često bude takav. A Švabe su masivni, čvrsti, onako baš imam osećaj da u svakom nemačkom automobilu sedim u nečemu sigurnom.

Rodion Gataulin

pre 1 godinu

Izgled vozila i činjenica da je diesel pogon dostupan su 10/10, ali i dalje ne mogu da shvatim ovaj i-cockpit, stvarno šteta što i dalje inzistiraju na tome, da ima klasičnu tablu, 508 bi najlepši auto u svojoj klasi u svakom smislu. Ovaj re-design je bio (propuštena) prilika da se tog otarase, šteta.

Benzindžija

pre 1 godinu

Sve će to BYD i kineska bratija da počisti sa svetske scene kao Brus Li Čaka Norisa. Jel pratite malo po kojim cenama Kinezi štancaju ove elektro automobile? Ludilo šta sve prave za cca 10000 Eur.

Z.Dj.

pre 1 godinu

Izgled vozila i činjenica da je diesel pogon dostupan su 10/10, ali i dalje ne mogu da shvatim ovaj i-cockpit, stvarno šteta što i dalje inzistiraju na tome, da ima klasičnu tablu, 508 bi najlepši auto u svojoj klasi u svakom smislu. Ovaj re-design je bio (propuštena) prilika da se tog otarase, šteta.
(Rodion Gataulin, 24. februar 2023 13:00)

Tvoje mišljenje im je neophodno. Sigurno bi ga prihvatili.
Šteta što ne čitaju B92 portal.

alex

pre 1 godinu

Izgled vozila i činjenica da je diesel pogon dostupan su 10/10, ali i dalje ne mogu da shvatim ovaj i-cockpit, stvarno šteta što i dalje inzistiraju na tome, da ima klasičnu tablu, 508 bi najlepši auto u svojoj klasi u svakom smislu. Ovaj re-design je bio (propuštena) prilika da se tog otarase, šteta.
(Rodion Gataulin, 24. februar 2023 13:00)

Tebe ce pitati.

Fau2

pre 1 godinu

@ Lord of the Flies
Ma sta naprica. Pezo, obican plastikaner. Udobnost ni priblizno pomenutih automobila. Ranije su barem imali prakticnost, sad je sve zrtvovano zarad kicastog dizajna.

Ivko

pre 1 godinu

Prelep auto i spolja i iznutra.
Dizajn savršen.
Ali, dizajn pojeo mesto na zadljoj klupi.
C stub skoro da dodiruje naslon za glavu zadnjeg sedišta.
Ogromna limuzina funkcionalnosti dvoseda.

večito zahvalan ...

pre 1 godinu

i dalje ne mogu da shvatim ovaj i-cockpit, stvarno šteta što i dalje inzistiraju na tome, da ima klasičnu tablu, 508 bi najlepši auto u svojoj klasi u svakom smislu. Ovaj re-design je bio (propuštena) prilika da se tog otarase, šteta.
(Rodion Gataulin, 24. februar 2023 13:00)

Posle 15 lepih godina druženja sa pežoima taj i-cocpit mi je bio razlog da napustim brend.
Toliko je to (valjda?) ingeniozno rešenje da ih svi u tome kopiraju, ali, "malo sutra".
Zato su prošle godine i uspeli da ga prodaju samo 20 hiljada komada 508. Nijedna godine svog tržišnog života 508 mk2 nije dostigao ni polovinu godišnje produkcije koju je imao mk1.
Totalni promašaj.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Kao i na svaku vijest javljaju se mrzitelji brenda, a ne oni koji o njemu nešto znaju. I naravno, odmah napadnu sve koji su išta pozitivno o autu napisali.
To valjda tako mora biti u naciji mrzitelja.

dejan

pre 1 godinu

@večito zahvalan ...

Ajde javi sad kad budeš kupovao auto, koji to nov auto nema digitalni cocpit? U ostalom baš bih voleo da čujem da mi neko sa tehni;ke strane objasni, osim fizičkog izgleda koja je razlika između brojčanika i ekrana?

M

pre 1 godinu

Naprave ovako lepu i naizgled moćnu limuzinu, a onda stave unutra dizel/benz motore u klasi neke 208ice.
To me smara kod Pežoa za razliku od nemaca koji nude dosta jače motore u vozilima sličnih gabarita.

PSE verzije su mi nekako još uvek neinteresantne za naše tržište, a i verovatno preskupe.

Lord of the Flies

pre 1 godinu

imam utisak kao da su francuski automobili napravljeni od papira. Generalno taj njihov lim, zvuk zatvaranja vrata, sve mi to nekako tanko, krhko, kao da će da se raspadne. I neki Japanci i Koreanci su takvi, recimo Honda Civic iako je lep auto nekako sav kao od papira. Pa i Fiat često bude takav. A Švabe su masivni, čvrsti, onako baš imam osećaj da u svakom nemačkom automobilu sedim u nečemu sigurnom.
(stf by vsn, 24. februar 2023 16:16)

Koristim nekoliko automobila - aktuelni 508 (pre redizajna), ponekad provozam poslednji C5 sedan od starog, sluzbeni VW Passat B8 i nesto stariji BMW 320d - na Peugeotu zatvaranje vrata, osecaj u voznji (povratna informacija od tockova), udobnost, lezanje na putu - sve sada ima neki premium osecaj mnogo blizi npr tom BMW-u nego Passatu (koji je uradjen podjednako kvalitetno kao 508, samo je nekako vise okrenut upotrebljivosti nego dizajnu i tehnologiji) i C5-ici (koja je sampion udobnosti zbog vazdusnog oslanjanja i nijedan sa ovog spiska joj nije ravan). Kod 508 nema supljeg zvuka, plasticnog osecaja, krckanja, neznog trapa koji ne trpi rupe, elektronika ne riknjava (ok, auto star 3,5 godine - nije ni normalno da bilo sta strada u prvih 5-7 godina). Ljudi francuze dozivljavaju i dalje kroz 206 i C3 a ne kroz npr 508, 3008/5008, DS-ove modele, stari i prestizni C6 ili 607 nekad.

Benzindžija

pre 1 godinu

Vidim da mnogi ne shvataju ovu igru sa kineskim EV koji se prodaju u EU. Dovoljno je samo da pogledate slučaj Dacia Spring/Dongfeng. Isti automobil koji se u Kini prodaje za cca 10000 EUR a u EU za 20000 EUR. Gde je ta globalizacija i slobodno tržište. Kolika je ovde carina u pitanju? Ili prećutno naduvana cena od strane distributera. Evropa ne može sa ovim cenama sirovina i gotovih delova da napravi pristupačan električni auto i zato ne dozvoljava Kinezima da prodaju svoje EV po cenama kao potrošačku elektroniku. Zato što se potrošačka elektronika skoro i ne proizvodi više u EU za razliku od automobila od čije industrije živi bar 15% Evrope. Ne bi bio problem da su to neke razumne carinske stope od cca 10%. Ovde će uskoro da se postave carinske barijere koje u praktično znače zabranu prodaje kineskih EV. E sad da li bi mi mogli jednog dana da budemo privilegovani pa da kupujemo kineske automobile po niskim cenama a da radimo u EU pogonima za proizvodnju delova za njihove modele. Teško! To nam sigurno neće dozvoliti.

nn

pre 1 godinu

imam utisak kao da su francuski automobili napravljeni od papira. Generalno taj njihov lim, zvuk zatvaranja vrata, sve mi to nekako tanko, krhko, kao da će da se raspadne. I neki Japanci i Koreanci su takvi, recimo Honda Civic iako je lep auto nekako sav kao od papira. Pa i Fiat često bude takav. A Švabe su masivni, čvrsti, onako baš imam osećaj da u svakom nemačkom automobilu sedim u nečemu sigurnom.
(stf by vsn, 24. februar 2023 16:16)

Na pezou su vrata masivna, deluju ok dok ih zatvaras, slicno svabama. Kod tojote mi npr. deluju kao da su nekako suplja, bez mase, mozda je to i zelja inzenjera, ali ostavlja cudan utisak (ne sporim naravno kvalitet motora tih vozila, da me ne pljujete odmah).

Lord of the Flies

pre 1 godinu

(Benzindžija, 25. februar 2023 07:50)

Pazi, Evropa (kojoj i mi pripadamo, hteli mi to da priznamo ili ne) mora da se stiti od udara kineskih proizvodjaca koji posluju u drugacijem okruzenju
- trziste od milijardu i po ljudi (razlicitog nivoa kupovne moci - ogromna segregacija kakve u Evropi nema na tom nivou, ali opet najvece trziste na svetu), koje omogucava ekonomiju obima kakva u drugim delovima sveta nije moguca
- ekonomija koja je ipak "poludirigovana", tj. cene sirovina i drugiu resursa, kao i strategiju biznisa ipak diktira centralno drzava/partija.
- cena radne snage koja je evidentno neuporediva i dalje. Svi bismo mi i plate od vise hiljada EUR (ok, mi ne, ali razvijene zemlje), ali da npr autoindustriji placamo radnike kao da rade u Kini i Indiji - to vazi za sve grane - ne biva... Ovde mislim na ceo lanac, od portira do CEO, ne samo radnike u pogonima.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2293964#k41434348

Zbog toga sto to vise nije Pezo od davnina, od 406-ice tesko da su imali jedan koji je nastavio tradiciju. Ajde da kazemo da je 205 bio dostojan naslednik u segmentu, pa i vise, ali ostali modeli, jednostavno ne.
Istina je da su u poslednjih nekoliko godina dosta ulozili i poboljsali proizvodni proces sa novim pogodima ali Pezo i dalje nije automobil koji traje i koji nudi jednako koliko konkurencija za datu cenu. Na sve to treba dodati dizajn, subjektivno ali ocigledno ima dosta onih koji ga uzivo ne ismpatisu, plus cinjenica da nesto brze zastareva. I kao glavni razlog svemu polozaj komandne table. Polozaj je takav da omogucava samo odredjenom procentu ljudi da nadju savrsen polozaj u kome volan nece prekrivati pogled ili biti pozicioniran prenisno i otezavati ulazak i izlazak kao i imati neprirodniji polozaj tokom voznje. Sve ostalo su lazi, probajte i sami i videcete. Takodje, ona udobnost koja je ranije postojala kod pezoa vise nije slucaj a njihov model iz vrha ponude trenutno ne nudi ni matrix svetla ukoliko nesto nije skorije promenjeno, poredjenja radi jedan kodiaq is sada ima u osnovnom poketu opreme. Pezo i Citroen su prakticno unisteni.

markonjero

pre 1 godinu

@Benzindžija
Samo sto ce na tu cenu da se nalepi dodatna taksa pa ce krajnja cena da bude na nivou mercedesa. Sta mislis, da ce evropljani da ugroze svoje proizvodjace da bi ti kupio jeftin auto? Razmisli jos jednom.

Shkot

pre 1 godinu

Sve će to BYD i kineska bratija da počisti sa svetske scene kao Brus Li Čaka Norisa. Jel pratite malo po kojim cenama Kinezi štancaju ove elektro automobile? Ludilo šta sve prave za cca 10000 Eur.
(Benzindžija, 24. februar 2023 15:39)

A da li ste pitali pod kojim uslovima i za koju platu rade ti kineski radnici?

stefan beograd

pre 1 godinu

Sta ti je zivot, oni koji imaju mnogo, ovo ce da preskoce, mi koji nemamo ni za 208icu, mi cemo da mastamo. Mnogo lepa linija, verujem da bi je vecina vozila, lepsi je od arteona koga neko pominje i elegantniji od skode svakako. Steta sto ima jednu manu, nije moj.

Novica

pre 1 godinu

@lord of the flies: kao neko ko poseduje Peugeout 508, mogu reci tebi, koji isti ne posedujes da lupas gluposti. Mani se komentarisanja automobila i misljenja do kog si dosao na osnovu price ljudi ispred prodavnice.

komentar samo

pre 1 godinu

A od volana ne vidis taj digitalni kokpit. Da li je moguce da inzenjeri tako postave volan da ne mozes da vidis instrument tablu?
(Stefan, 25. februar 2023 09:32)

Tačno, to je nekako mana i na 2008 koji je prelep auto.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Sta ti je zivot, oni koji imaju mnogo, ovo ce da preskoce, mi koji nemamo ni za 208icu, mi cemo da mastamo. Mnogo lepa linija, verujem da bi je vecina vozila, lepsi je od arteona koga neko pominje i elegantniji od skode svakako. Steta sto ima jednu manu, nije moj.
(stefan beograd, 24. februar 2023 17:48

Dobar realan komentar… Govorim iz iskustva, bukvalno niko koga poznajem u Nemackoj, a da ima malo bolja primanja ne razmislja o Pezou. U cemu je problem, nije mi jasno. Savrsen dizajn, relativno pouzdan motor…pristupacne cene u odnosu na Mercedes, Bmw i Audi. Ali ne vredi, Nemci beze od Pezoa kao djavo od krsta. Ko ne veruje, moze da proveri ponudu na mobile.de. Ne znam kakva je situacija u drugim zemljama.

nca

pre 1 godinu

@Benzindžija

pa neki dan baš ovde na B92 bila vest o nekom kineskom funky cat električnom automobilu za 39000 eura. Mislim, meni je lep ali je cena...

Chiko

pre 1 godinu

Vozim 5008 istice mu garancija, hteo bih da menjam, Ali upravo zbog i-cocpita mi se nesto ne da, udoban upravljiv, da ne pricam o prostornosti (gepek preko 600l.) Nov benzinac 180ks preko 40k, sve je otišlo do djav’la…

markonjero

pre 1 godinu

@dejan
Odacu ti tajnu. Digitalne table su jeftinije za proizvodnju. Secam se poslednjih generacija blackberry telefona. Dva modela, Q10 i Z10, koji imaju identicne karakteristike i komponente samo Q10 ima fizicku tastaturu a Z10 je ceo touch screen. Q10 je bio skuplji jer je fizicka tastatura u proizvodnji skuplja. Isto tako je sa automobilima. Imas fabriku koja proizvodi milijarde ekrana pa je trosak proizvodnje nizak. U sta ce s posle ti da ih ugradis, to je sve jedno. E tu na scenu stupa marketing koji te ubedjuje da je ono sto je njima jeftinije zapravo za tebe kao potrosaca bolje i da to treba da platis skuplje.
Slicna prica kao sa elektricnim automobilima ili SUVovima

Egon Kowalski

pre 1 godinu

Posle 15 lepih godina druženja sa pežoima taj i-cocpit mi je bio razlog da napustim brend.
Toliko je to (valjda?) ingeniozno rešenje da ih svi u tome kopiraju, ali, "malo sutra".
Zato su prošle godine i uspeli da ga prodaju samo 20 hiljada komada 508. Nijedna godine svog tržišnog života 508 mk2 nije dostigao ni polovinu godišnje produkcije koju je imao mk1.
Totalni promašaj.
(večito zahvalan ..., 24. februar 2023 20:40)

Činjenica. Po Nemačkoj ih nema puno s obzirom na standard ali svaki put kada prodje ja se okrenem za svakom 508icom. Lep dizajn,lepo uklopljene svetlosne grupe ali eto slabo je tražen. Ni Arteon nije mnogo čest za videti iako je nemački a čitam po komentarima ovde da je nešto mnogo ispred ovog Pežoa.

Realista

pre 1 godinu

@ Ivan Zg
Prema geografskoj odrednici tvog "nick-a" siguran sam da nemas nikakvo moralno pravo da govoris o "naciji mrzitelja".
A sto se pezoa kao brenda tice, ne radi se tu o ljubavi ili mrznji prema brendu. Jednostavno nekim ljudima se mozda ne svidja automobilska filozofija pomenutog brenda. Meni licno se ne dopada, posebno poslednjih godina. Sa moje tacke gledista pezo kicastim fejk resenjima pokusava da koketira sa nekim savremenim hi-tech resenjima. U praksi to izgleda vizuelno dosta solidno, ali po malo razmetljivo. Unutra je situacija totalno konfuzna, prakticnosti nema, lakoce upotrebe nema. Neko hvali udobnost. E sad...u odnosu na koji auto? Ako poredimo istu klasu, udobnost je prosecna. Ponasanje u voznji, prosecno. U principu prosecan auto u klasi kojoj pripada. Ali shvatite...nekome se to NE SVIDJA. I sta ima lose u tome.

Drajver

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2293964#k41441184

Kao i obicno ti se automatski osvrces na naciju i nekako uvek zavrsis upletanjem u nacionalno pitanje. Sta ti je kompleks nize vrednosti, nije ni cudo sto su te sutnuli iz prodaje. Vidi se ovde po komentarima da ti i komentarisanje lose ide, ko zna kakve si onda rezultate tek imao u prodaji.

Odlika perfekcionista je osvrt na negativni aspekt pre svega. A kada se automobil razmatra uvek se kod kupaca prvo pravi osvrt na negativno, a kod prodavaca na pozitivno. Dakle, da se lako zakljuciti da si ostao prodavac. Ti nastavi da prikupljas reci hvale o svim modelima, neobjektivno, ko zna za koji ces brend raditi nakon trenutnog. Trebace ti, bilo bi lepo videti te u GAZ grupi na prodaji lada doduse. Pozdrav komsija ||/